Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Δευτέρα 11 Απριλίου 2011 - 19:54
Κετσετζόγλου Κώστας

Δήλωση Μελισσανίδη στο aek365.gr

Διαβάστε τι δήλωσε ο πρώην πρόεδρος και ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ



Το aek365.gr επικοινώνησε με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ κύριο Δημήτρη Μελισσανίδη που μας έκανε την παρακάτω δήλωση με αφορμή το δημοσίευμα μας: « Δεν ξέρω από ποιους διαρέουν και διαδίδονται αυτές οι πληροφορίες και που αποσκοπούν αλλά θέλω να τονίσω πως δεν θα ήταν έντιμο εκ μέρους μου να δημιουργήσω ψεύτικες ελπίδες σε ανθρώπους που πονάνε την αγαπημένη μας ΑΕΚ. Όπως έχω πει επανειλημμένα υπό τις παρούσες συνθήκες δεν έχω πρόθεση να ασχοληθώ με τα διοικητικά της ΠΑΕ ΑΕΚ».

Είναι δεδομένο πως ο Μελισσανίδης όπως κάθε Ενωσίτης οπαδός δεν είναι καθόλου χαρούμενος με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα στην ΑΕΚ όμως όπως είναι απολύτως λογικό δεν επιθυμεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο συνυπεύθυνος για ότι έχει γίνει στην ΑΕΚ και για ότι θα γίνει στους επόμενους δύσκολους μήνες. Για τον λόγο αυτός είναι τρομερά προσεχτικός με οτιδήποτε έχει να κάνει με την ΑΕΚ και μάλιστα αποφεύγει τελευταία να δίνει το παρών ακόμη και στο γήπεδο για να αποφεύγει την πίεση μεγάλης μερίδας του κόσμου που τον βλέπει σαν την καλύτερη αν όχι την μοναδική λύση για την ΑΕΚ. Αλλωστε πολλές φορές έχει κατηγορηθεί τα τελευταία χρόνια και γιατί προσπάθησε, δύο φορές, να εμπλακεί στην ΑΕΚ σαν πρόεδρος της Ερασιτεχνικής για την κατασκευή γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια αλλά και σαν μέτοχος μαζί με τους κυρίους Λαυρεντιάδη, Ρέστη και Γεωργιόπουλο αλλά και το ότι δεν... εμπλέκεται στην ΑΕΚ από την ημέρα που η ομάδα Ντέμη άρχισε να εγκαταλείπει την κιτρινόμαυρη ΠΑΕ.

 








Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:17
«Μην με βγάλετε!»
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:18
TSAMPA TRELAMA FAGAME !
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:41
TON MELISANIDI TON IXA DIPLA STO TAXI MOU MIA MERA STIN TZAVELA STON PIREA!!! ODIGOUSE MIA BENTLEY KAI TOU EKANA NOIMA ITHELA NA TOU PO GIA DEN VOITHAEI TIN AEK,ALLA TO MONO POU MOU VGTIKE NA TOU POS AFOTOU ANIKSE TO PARATHIRO TOU ITAN .......... EEEE RE KAI NA TO IXA AFTO GIA TAXI !!!!! XAMOGELASE KAI EFIGA... DEN MOU EVGENE NA TOU MILAGA GIA TIN AEK !!!! POIO PALIA PARALIGO NA TON TRAKERNA ME TO TAXI ENO AFTOS ODIGOUSE MIA PALIA MERSENTES MEGALOU KIVIZMOU STON DROMO PROS PERAMA,EGO IXA TO STOP TO OPOIO KAI PARAVIASA SAN NEOS TARIFAS SE MIA AGNOSTI PERIOXI,,,,,,ME KITAKSE PSILO THIMOMENOS KAI MOLIS TON ANAGNORISA TOU IPA AEK AEK AEK ,,,, ALI MIA FORA POU TON EKANA NA XAMOGELASI,,,OI SINODIA TOU APO PISO ME TO ALO OXIMA DEN XAMOGELASE.............................. TIN EPOMENI FORA THA TON TRAKARO THA TOU KANO MINISI GIA OTI EXI KAI DEN EXI KAI TA LEFTA TOU OLA THA TA XOSO STIN AEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mpistolis21 - 11/4/2011 20:57
3η και φαρμακερή..... Θα βάλουμε τον Κλεφτακη να σου κάνει και προεκλογική εκστρατεία!!!
panos21 aekara mia zoi - 11/4/2011 20:59
ριχτο πανω του το ταξι.οχι ρε μεγαλε τωρα που το σκεφτομαι δεν αξιζει εχει καλυτερους δικηγορους και αμα μαθει οτι εισαι και αεκ θα σου παρει τα σωβρακα.
alex....csts - 11/4/2011 20:18
ΕΝΤΑΞΕΙ....ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ............
ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΚΕΡΙΑ.....
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 11/4/2011 20:18
mas kourase to thema. thermi paraklisi: mhn ksanamilisete gi auton. htan h 2h eukairia tou...

"mono trelos tha analamvane thn aek" o ntemis to kane esu ti tha kaneis?
faith no more - 12/4/2011 11:02
Κυριάκο, ΤΡΕΛΟΣ Ή ΛΑΜΟΓΙΟ είχε πει. Ο Ντέμης που καταχρέωσε την ΑΕΚ περίπου 35 με 40 εκατομμύρια ευρώ, για τι από τα δύο σου κάνει;
manxan21 - 11/4/2011 20:20
ante kalinixta...
christoss21 - 11/4/2011 20:20
thank you-goodnight
kreator.21 - 11/4/2011 20:21
Παλι καλα μας τελειωσε γρηγορα καθε Μαρτη Απριλη μπαινει στην ΠΑΕ
ΜιαΖωηΑεκ - 11/4/2011 20:21
Δεν πειραζει ,παρε τα λεφτα μαζι σου εκει που θα πας να σου κανουν παρεα
Εμεις θα μεινουμε εδω να στηριζουμε απο το υστερημα μας οπως παντα
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 20:21
SORRY MAΓΚΕΣ ΑΚΥΡΟ. ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΒΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΣΑΣ.

ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ.
.... - 11/4/2011 20:23
Πήρες μεγάλη χαρά μαιμού κλεφτάκη ε? Φαντάζουμε το τεράστιο χαμόγελο που θα έχεις αυτήν την στιγμή στο πρόσωπο σου.
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 20:29
ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΠΟΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΑΤΑ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ.
.... - 11/4/2011 20:35
Α ρε ποταπό ανθρωπάκι που νομίζεις ότι είσαι και σοβαρός. Α ρε ανύπαρκτε που κάθεσαι και αντιγράφεις ακόμα και τον kleftakis για να τον ειρωνευτείς. Α ρε τυχάρπαστε που νομίζεις ότι έχεις παραπάνω iq από εμάς.

Ένα μηδενικό είσαι. Κατατσεκαρισμένο. Και το χειρότερο είναι ότι κατα βάθος.... το ΞΕΡΕΙΣ.
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 20:43
ΚΑΚΟ ΑΓΟΡΙ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ BLACK LIST.
panos_gate21 - 11/4/2011 20:21
κλαφτε τωρα ολοι αρχηγοι της προπαγανδας.
μεγαλομετοχος μελισσανιδης
προεδρος ντεμης

ΧΑΑΧΑΧΑΧΑ τι γελιοι που ειστε αεκτζηδες του ιντερνετ
.... - 11/4/2011 20:22
Ενώ εσύ χαίρεσε ε?
panos_gate21 - 11/4/2011 20:21
κλαφτε τωρα ολοι αρχηγοι της προπαγανδας.
μεγαλομετοχος μελισσανιδης
προεδρος ντεμης

ΧΑΑΧΑΧΑΧΑ τι γελιοι που ειστε αεκτζηδες του ιντερνετ
.... - 11/4/2011 20:28
To καταλάβαμε ότι χάρηκες panos_gate2.
.... - 11/4/2011 20:22
Ξενέρωμα. Πάντως το "υπό τις παρούσες συνθήκες" που λέει είναι λίγο μυστήριο. Δηλαδή αν αλλάξουν οι συνθήκες?
an0nymouS - 11/4/2011 20:30
αν πληρώσουν τα χρέη τους και μπορέσουμε να φτιάξουμε γήπεδο θα μπει..
an0nymouS - 11/4/2011 20:22
απότομη προσγείωση ε;.. όλοι με τις έγκαιρες πηγές.. τέσπα γυρίσαμε στα γνωστά που ξέραμε λοιπόν, αν δεν αλλάξει κάτι δεν μπαίνει.. οκ.
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 11/4/2011 20:22
κλεφτάκη πάρε θέση.
endless AEK - 11/4/2011 20:23
wraio oneiro an kai opws proseksate leei "ypo tis parouses sinthikes" pou kati borei kai na simainei
toolaek - 11/4/2011 20:27
ΑΣΤΟ ΚΑΦΤΟ ΑΔΕΡΦΕ...ΕΛΗΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΕΜΕ...ΜΗ ΠΣΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΓΑΥΡΑΚΙ...ΛΑΥΡΑΚΙ ΕΣΤΩ...
toolaek - 11/4/2011 20:24
ME AΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ????ΕΜΕΙΣ ΠΙΕΖΟΥΜΕ?ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ....!ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ!...ΜΕ ΟΛΟΥΣ....!ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΛΑΙΚΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ...ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ...ΟΣΟΙ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΛΑΙΚΗ ΒΑΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ 8ο ενατους....στα λαλαρια μου....!θα ειναι η αεκ του κοσμου της ομως....!ειδαμε και τοσα χρονια που την ειχαν οι λεφταδες!!!ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ (ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ...) ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΝ ΡΗΜΑΔΙ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗ?????????ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ????? ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΡΕ....!
Marv - 11/4/2011 21:25
Ρε φιλε ετσι ειναι. Απλα για να μπει ο πολυς ο κοσμος πρεπει να ζεσταθει πρωτα. Να δει επιτυχιες. Γιατι σαν λαος ειμαστε πανυγυρτζηδες.
Εμενα αυτο που μου μενει απο το σημερινο ειναι οτι οταν ειμαστε ενωμενοι βγαζουμε υγεια και καλη διαθεση και μπορουμε να κανουμε πολλα. Απλα καποιοι -σαν τους σημερινους πρωταγωνιστες- πρεπει να βγουν μπροστα και να ενωσουν. Στο Lost ελεγαν "Ή μαθαινουμε να ζουμε μαζι ή πεθαινουμε μονοι μας" Καπως ετσι την εχει πατησει η ΑΕΚ και κατ' επεκταση ολη η χωρα. Γιατι πρωτα ολοι σκεφτονται και λειτουργουν για την παρτη τους. Ασχετα με το γεγονος οτι αν λειτουργησουν για το συνολο εχουν να κερδισουν ...περισσοτερα.
Χθες εβλεπα μια εκπομπη στην νετ περι λαϊκης βασης και των μοντελων που εφαρμοζονται σε Γερμανια, Ολλανδια και το πως και αυτο το μοντελο ξεκινησε στην Αγγλία αλλά σταματησε λογω ελευσης Αμπραμοβιτς, Σεϊχιδων και αλλων. Μου εκανε ιδιατερη εντυπωση με τι περηφανια μιλουσαν οι Γερμανοι για την Μπαγερν και πως καμαρωναν για ενα δικο τους επιτευγμα, σε σχεση με τους Αγγλους που κατεκριναν διαρκως τους ιδιοκτητες των ομαδων τους. Επισης μου εμεινε η κουβεντα ενος Αγγλου παραγοντα που ειχε εκφραστει υπερ της συνδιοικησης των φιλαθλων που ειπε: οτι το ποδοσφαιρο ειναι πολιτισμος, η ομαδα ειναι περιουσιακο στοιχειο (asset) και δεν ειναι σωστο να της βαζουμε κοντο φουστανακι και να την βαφουμε αφηνοντας την στη μεση του δρομου μεχρι να γυαλισει σε καποιον πλουσιο για να την παρει στο κρεββατι του. Οφειλουμε να της συμπεριφερομαστε σαν παιδι μας, σαν μελος της οικογενειας μας και με τον σεβασμο που της αρμοζει.
Ιδιως με την ελευση του Financial Fair Play η λαϊκη βαση ειναι μονοδρομος και θα φανει σε μια δεκαετια οταν θα υποχωρησουν οι Αγγλικες, οι Ιταλικες και οι Ρωσικες ομαδες και θα πρωταγωνιστουν οι Ισπανοι (οχι μονο οι γνωστες δυο), οι Γερμανοι , οι Πορτογαλοι και οι Ολλανδοι. Ακομα και τα εσοδα απο διαφημισεις και χορηγιες θα ειναι μεγαλυτερα καθως θα προσφερεται ετοιμη μια βαση πελατων, παρα η διαφημιση μεσω της διασπορας της εικονας.
Υπομονη και ψυχραιμια σε ολους και πανω απ' ολα, ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
toolaek - 11/4/2011 21:43
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!ΣΕ ΟΛΑ ΟΜΩΣ...
Marv - 11/4/2011 23:08
Η εκπομπη λεγοταν "Οι 27 της Ευρωπης" με θεμα "Παιξτε μπαλα"
Εδω οι πληροφοριες της εκπομπης http://tvradio.ert.gr/details.asp?pid=3308716&chid=9
Για τους αδερφους αποτην Ενωση Φιλων ΑΕΚ που πρωτοστατουν για την Λαϊκη βαση θα ήταν καλο να βρουν υλικο και να ενημερωσουν και τους υπολοιπους με το τι ισχυει και πως εφαρμοζεται και σε αλλες ομαδες.
Για παραδειγμα το μοντελο της Μπαγερν (για την οποια δεν γνωριζα οτι υπηρχε λαϊκη βαση) για το οποιο ναφερθηκαν μερικα πραγματα οπως οτι ...ΚΑΘΕ χρονο παρουσιαζει μικρα εσοδα (!!!), αριθμει 150.000 μελη και απαγορευεται να κατεχει καποιος πανω απο εναν αριθμο μετοχων (!!!!!!!!!!). Επισης να προσθεσω οτι η ερευνα ηταν σχετικα προσφατη, σε εποχη που η Μπαγερν δεν παει καθολου καλα αγωνιστικα, η περηφανια ομως για το δημιουργημα τους ηταν παραπανω από εκδηλη, όπως και θαυμασμός των φιλαθλων της Λιβερπουλ για την λειτουργια της Μπαγερν (αυτοι και να εχουν περασει δυσκολα).
Cool Blood - 12/4/2011 03:17
Δεν είναι μοντέλο της Μπάγερν, αλλά του γερμανικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Με πρώτη -και λογική αρχή- να μην υπάρχουν ομάδες με ζημιες, με ξεπλύματα , με καβαλάρηδες και καβαλημένους...
Kostis 365 - 12/4/2011 07:58
Marv, όσα έγραψες παραπάνω είναι ακριβώς έτσι.

Όσο γιά τις Γερμανικές ομάδες, όλες στηρίζονται στην λαϊκή βάση κατά 51%, αφού δεν επιτρέπεται οι μεγαλοϊδιοκτήτες να κατέχουν πάνω από 49% των μετοχών και με αυτόν τον τρόπο η Γερμανία είναι η μόνη χώρα που έχει όλες τις ομάδες της κερδοφόρες. Έτσι το μοντέλο του ffp έχει δανειστεί πολλά από τον "Γερμανικό τρόπο" και ο βασικότερος χρηματοδότης των ομάδων είναι ο κόσμος τους.

...Θέλει ωριμότητα που δεν υπάρχει ακόμα γιά να φτάσουμε εκεί. Αλλά και ένα γήπεδο μεγάλο, ώστε να αξιοποιεί η ομάδα πλήρως την δυναμική της. Γιά το πρώτο, απλά απαιτείται χρόνος. Γιά το δεύτερο όμως, δυστυχώς είμαστε σε λάθος δρόμο. Το μικρό γήπεδο που είναι στα πλάνα, θα βοηθήσει στην επιβίωσή μας, αλλά δυστυχώς θα φρενάρει την ανάπτυξή μας.
peri - 11/4/2011 20:24
kyrie ketsetzoglou tha prepei kai eseis na elegxete ti anevazete giati pithanon athela sas dhmiourgeite pseftikes elpides stoys polypathoys opadoys thS AEK!!!!
αεκ1924..η επιστροφη - 11/4/2011 20:24
ΑΘΑΝΑΤΕ ΛΟΥΚΑ ΜΠΑΡΛΟ ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ........ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ .....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ.............................ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ ΠΛΕΟΝ.............
ΧΑΡΗΣ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ - 11/4/2011 20:24
ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ....
Βουδας - 11/4/2011 20:24
Παει ο Μελισσανιδης...Τον βλεπω να μενει χωρις Nova!!!!
Ο Μίζερος - 11/4/2011 20:35
Ποιος είδε τον Κλεφτάκη και δεν τον φοβήθηκε!
ΛΙΑΟΣ - 12/4/2011 02:47
Α ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΩΣΤΑ ΑΔΕΡΦΕ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ?
ΤΟΟL Κ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΟΣΤΟ.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΔΑΙΟ.
νικος-αρρωστακι - 11/4/2011 21:20
καλε μου βουδα σευχαριστω για τις ευχες!!!και ναι ειμαι εγγυος!!!χαχαχαχαχα..το αβαταρ δεν ειναι ακτινογραφια..υπερηχος ειναι,ας μην το κρυβω αλλο....
και ειναι κ αγορακι..
οσο για νοβα,εγω δεν χαλιεμαι..τουπα του κλεφτακη να μου δωσει conn-x..........
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 11/4/2011 23:13
Όχι ρε γαμώτο. Ξεχάστε τα μπιτόνια με την αμόλυβδη κι εσύ Κώστα άκυρη η συνθήκη των Σεβρών. (κάτι ψιλιάστικα κι έβαλα ερωτηματικό)
ΛΙΑΟΣ - 12/4/2011 02:41
ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ.Κ ΣΕ ΕΣΕΝΑ Κ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ.Κ ΑΕΚΑΡΑ Ε Ο
ΓΙΟΣ....ΓΕΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΧΕΙ...
ΕΓΩ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΝΟΒΑ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΓΝΗΣΙΟ ΚΛΕΦΤΑΚΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ-ΑΛΛΟ Κ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ-Κ ΕΣΥ ΣΚΑΟΥΤΕΡ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ PSILO K TON ΒΟΥΔΑ.
ΑΔΕΡΦΕ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΕ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙΣ Κ ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ
Μ Ο Ν Α Χ Α
...Ε Ν Ω Σ Η Σ
ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΕΔΩ Κ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ
axlR21 - 11/4/2011 20:26
Πως αλλάζει ο ανθρωπος...δεν πειράζει ΑΕΚαρα μου.........ετσι κ αλλιως ποτε δεν ειμασταν για το κολωνάκι.....ΕΜΕΙΣ, ΜΑΖΙ ΑΕΚαρα μου κ μη σε νοιάζει...
toolaek - 11/4/2011 20:26
Υ.Γ. ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΙΓΡΗ...ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ...ΟΧΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΩΡΑ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΟΛΟΣ....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ...
Θαν.Μπάρδης - 11/4/2011 21:16
Ε τώρα και συ ρε Τουλ... Λες κι έρχεσαι απ'το υπερπέραν, αδερφάκι Νώντα. Πότε ήμασταν ψύχραιμοι κι αντικειμενικοί, για να γίνουμε τώρα;
Υγ. Δε θέλω να το παίξω ξύπνιος, αλλά η εμπειρία λέει (όχι μόνο στην ΑΕΚ αλλά γενικά σε τέτοια θέματα), όταν υπάρχουν ανακοινώσεις είτε θετικές είτε αρνητικές, το θέμα έχει τελειώσει πριν καν αρχίσει. Ειδικά όταν έχουμε αυτό το γαϊτανάκι δηλώσεων επί δηλώσεων, βράστα Χαράλαμπε... Πώς τό'λεγε ο γερο-Καραμανλής: "στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δε γίνονται, κι άλλα που γίνονται και δε λέγονται".
ΛΙΑΟΣ - 12/4/2011 02:49
ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΕ ΘΑΝΑΣΗ ΟΤΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ Κ ΟΜΟΝΟΙΑ...
Μ Ο Ν Α Χ Α
Ε Ν Ω Σ Η Σ
Kostis 365 - 12/4/2011 08:22
Είσαι μέσα. Τα γεγονότα δείχνουν ότι δεν υπάρχει αδράνεια, αλλά ψάχνουν όλοι γιά να βρεθεί η λύση. Και έτσι, θα βρεθεί σίγουρα. Δεν χρειάζεται απογοήτευση, αλλά εγρήγορση.
aekaras_21 - 11/4/2011 20:26
simfwnw me ton AEKANOS.eixe tin eukairia tou na deiksei poso trelos einai opws tote o ntemis.telos ta paixnidia gia tin aek.yparxei laos pou ponaei poli perissotero tin aek ap oso pisteuei kai o idios.
aekdemis - 11/4/2011 20:27
Den peirazei Tigrako ... Aftos pou agapouse kai ponage pragmatika thn AEK thn anelave me ta opoia provlhmata to 2004, apo ti fenaite mallon h istoria edei3e shmera poios thn agapaei pio polly! FORAZA AEK OLOI GYPEDO THN KYRIAKH!!!
ΑΕΚ = προσφυγια - 11/4/2011 20:36
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΟΙ ΦΙΛΕ .. ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ .... ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ... Ο ΧΑΤΖΗΜΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ !!!
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:27
TO IXA DIPLA STO TAXI MOU MIA MERA STIN TZAVELA STON PIREA!!! ODIGOUSE MIA BENTLEY KAI TOU EKANA NOIMA ITHELA NA TOU PO GIA DEN VOITHAEI TIN AEK,ALLA TO MONO POU MOU VGTIKE NA TOU POS AFOTOU ANIKSE TO PARATHIRO TOU ITAN .......... EEEE RE KAI NA TO IXA AFTO GIA TAXI !!!!! XAMOGELASE KAI EFIGA... DEN MOU EVGENE NA TOU MILAGA GIA TIN AEK !!!! POIO PALIA PARALIGO NA TON TRAKERNA ME TO TAXI ENO AFTOS ODIGOUSE MIA PALIA MERSENTES MEGALOU KIVIZMOU STON DROMO PROS PERAMA,EGO IXA TO STOP TO OPOIO KAI PARAVIASA SAN NEOS TARIFAS SE MIA AGNOSTI PERIOXI,,,,,,ME KITAKSE PSILO THIMOMENOS KAI MOLIS TON ANAGNORISA TOU IPA AEK AEK AEK ,,,, ALI MIA FORA POU TON EKANA NA XAMOGELASI,,,OI SINODIA TOU APO PISO ME TO ALO OXIMA DEN XAMOGELASE.............................. TIN EPOMENI FORA THA TON TRAKARO THA TOU KANO MINISI GIA OTI EXI KAI DEN EXI KAI TA LEFTA TOU OLA THA TA XOSO STIN AEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Θαν.Μπάρδης - 11/4/2011 21:19
Είσαι ωραίος ρε Σωκράτη, σε γουστάρω γιατί είσαι αγνό παλληκάρι και ΑΕΚΑΡΑ. Αλλά ρ'αδερφέ, είσαστε κι εσείς οι ταξιτζήδες περιπτωσάρες... Είναι πού'ναι άσχετος ο Έλληνας από οδήγηση γενικά, τά'χετε κάνει και εσείς όλα ίσωμα. Κόκκινα, πράσινα, στοπ, ξεκίνα, αλλαγές λωρίδων. Όταν είμαι με τη μηχανή, σας αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι...
socratesthecabdriver - 11/4/2011 21:43
ASE RE FILE ISTE KAI ESEIS ME TIS MIXANES EFIALTES MAS XAxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Θαν.Μπάρδης - 11/4/2011 22:13
Τα παπάκια, ρε συ. Αυτά τα διαόλια είναι τρόμος. Εγώ με τη 1200άρα και τα μπαγάζια, δεν μπορώ να κάνω σφήνες. Αλλά και να μπορούσα, σφήνα σε ταρίφα με τίποτα! Ανοίγετε το παράθυρο για ροχάλα στα καλά καθούμενα, κι όποιον πάρει ο χάρος...
socratesthecabdriver - 11/4/2011 22:41
xaxaaaaa simera paraligo na to kano ala prolava xaxaaaaa tixero to pedi gelaga kai me kitage ala den iksere giati xaxaxaaa
Ο Μίζερος - 12/4/2011 00:10
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ είσαι θεός!!
Χρηστος Λ. Καλαμαρια - 11/4/2011 20:28
Ειναι σαν να πας να κανεις ερωτα με μια γκομεναρα , και μετα το σεξ μαθαινεις οτι ειναι τραβεστι . . . . . . . . . .
Ξενερα μεγαλη
kostas kavala - 11/4/2011 20:40
Χαχαχαχα πολύ καλό.
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:47
LIPAME POLY .... METHISMENOS ISOUN?
aekaras_21 - 11/4/2011 20:28
simfwnw me ton AEKANOS.eixe tin eukairia tou na deiksei poso trelos einai opws tote o ntemis.telos ta paixnidia gia tin aek.yparxei laos pou ponaei poli perissotero tin aek ap oso pisteuei kai o idios.
TB333 - 11/4/2011 20:28
Διαρκώς το ίδιο έργο κάθε χρόνο ιδίως τέτοια εποχή. Δεν θέλει να μπει και απλώς δέχεται πιέσεις κατά καιρούς απο διάφορους, όπως πιθανόν τώρα απο τον Ντέμη. Διαρρέουν αυτές οι συναντήσεις, παίρνουν διαστάσεις στον απελπισμένο κόσμο της ομάδας (ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται ) και τελικά έρχεται η ανώμαλη προσγείωση.
Αυτός που θέλει να αγοράσει πηγαίνει ο ίδιος και βρίσκει αυτούς που θα πουλήσουν και όχι το αντίθετο. Και τότε με την Ερασιτεχνική μόνος του πήγε ο Μελισσανίδης και τότε με τον Ρεστη και τους αλλους αυτός έκανε το πρώτο βήμα, αλλο αν κάποιοι μέτοχοι (κυρίως ο Τιτανας του γλυκου νερου) του έριξαν πάγο.
A.E.K Amaryn8oC - 11/4/2011 20:28
Μουφα.. Το καλοκαιρι θα την παρει την ΠΑΕ. Απλα δεν θελει ακομα να δωσει εκταση. Περιμενει να δει τι θα γινει με το κυπελλο και τα play - off . ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ σιγουρα θα την παρει.. Και πιστευω οτι το κανει για καλυτερα αποτελεσματα οταν θα μπει.. Δηλαδη αρνειται , αρνειται , αρνειται αλλα βασει λογικης οταν την παρει ολοι εμεις οι οπαδοι απο την χαρα μας και μονο θα κανουμε πανω απο 40.000 διαρκειας.

ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ..
ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ .. ...ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ? ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟ.. ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ? Η ΜΗΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ Ο ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑ ΠΡΟΕΔΡΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ? (ΕΛΕΟΣ)
Α.Ε.Κ. ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΕΙ - 11/4/2011 20:41
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ; ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ; ΝΑ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΣΩΝ ΕΤΩΝ ; ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΑΠ'ΤΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ, ΟΣΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ.
ΑΕΚ Σ'ΑΓΑΠΩ - ORIGINAL ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ.
R21-CU84-BAL99 - 11/4/2011 21:10
Ξέχασε το.Ψάξε αλλού για μ@λ@κες.Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο η Original και ο Χατζηχρίστος να αναλάβει την ΠΑΕ.Αν η ΑΕΚ φτάσει στο πρωτοδικείο(πράγμα που δεν το θέλει κανένας)την ίδια μέρα παραιτείται από την ΕΡΑ.
Επίσης είναι πολύ πιθανό το καλοκαίρι στις εκλογές να μην είναι ξανά υποψήφιος.
H Οriginal επιστρέφει στην εξέδρα την επόμενη αγωνιστική σεζόν.
Ήρθε η σειρά σας ΑΕΚΑΡΕΣ του internet.Βγείτε μπροστά και κάντε κάτι για την αγαπημένη σας ...ομάδα.Φτιάξτε λαικές βάσεις, λαικες αγορές και λαικά δικαστήρια...Φτύστε και μετά γλύψτε αιλουροειδή,βατράχια,καταδότες,κάντε ότι γουστάρετε!
Πάρτε μαζί σας και τους συνδέσμους σφραγίδες να σας βοηθήσουν....Εμείς του χρόνου θα είμαστε στα πληκτρολόγια για να σας βρίζουμε όλη μέρα για ότι κάνετε,για ότι δεν κάνετε,ίσως και επειδή δεν κάνετε ότι θέλουμε...
Όπως κάνετε και εσείς τόσα χρόνια...
Άντε, να σας δούμε λίγο και εσάς.

ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ORIGINAL.
Α.Ε.Κ. ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΕΙ - 11/4/2011 21:30
ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΙ...; ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.
Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ H Οriginal επιστρέφει στην εξέδρα την επόμενη αγωνιστική σεζόν, τί εννοείς ; Παραδέχεσαι κάτι ;
R21-CU84-BAL99 - 11/4/2011 21:58
Τι να παραδεχτώ;;;Το προφανές;;;Ότι ασκεί διοίκηση η Original;;;Λογικό δεν είναι εφόσον ο αρχηγός της είναι πρόεδρος στην ΕΡΑ και κάτοχος του 10% της ΠΑΕ;;;Αυτό δεν σημαίνει ότι αποφασίζει κιόλας...Την καρέκλα του την πρότειναν μετά τον Θανόπουλο και πριν τον Αδαμίδη.Λες αν ήθελε να κάνει το κομμάτι του η ακόμα και να βγάλει λεφτά να μην το έκανε τότε(Με Παππα Νοτιά από πίσω)και να το κάνει τώρα με την ΑΕΚ ταπί;;;
Αν θες τη γνώμη μου η θέση της R ήταν και θα είναι πάντα στην εξέδρα,απλώς το εγχείρημα με την ΕΡΑ πέτυχε,τα τμήματα πήγαν καλά,γι' αυτό και κράτησε τόσο.Το 2008 μόλις κερδίσαμε τις εκλογές το πρώτο πράμα που είπαμε ήταν ότι δίνουμε την ...ΕΡΑ στον γατούλη,(επανορθώνοντας για το λάθος του 2005,που για μένα δεν έγινε ποτέ) αλλά δεν ήρθε ποτέ.Ελπίζω να μην έχεις επιλεκτική μνήμη στα γεγονότα όπως κάποιοι άλλοι που θυμούνται τις εκλογές του 2005 μόνο...
Πάντως και θα το δεις και θα το πιστέψεις.Δεν φαντάζεσαι πόσο δύσκολες μέρες έρχονται για την ΑΕΚ.
Μακάρι να βγούμε ζωντανοί από όλο αυτό,αν και δεν το βλέπω...

ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ORIGINAL ΜΥΑΛΑ.
Crux - 11/4/2011 22:12
Έλα ρε, του χρόνου επιστρέφει η Original? Δεν επέστρεψε φέτος? Να γιατι βρίσκαμε καρέκλα να κάτσουμε στο ΟΑΚΑ φέτος. Γιατί ειδικά από τότε που έφυγε ο Μπάγεβιτς, με αυτά που έλεγε η original φοβήθηκα ότι θα ήταν sold out τα παιχνίδια κάθε κυριακή.
Space - 12/4/2011 11:16
πολυ καλο !
aekaras_21 - 11/4/2011 20:28
simfwnw me ton AEKANOS.eixe tin eukairia tou na deiksei poso trelos einai opws tote o ntemis.telos ta paixnidia gia tin aek.yparxei laos pou ponaei poli perissotero tin aek ap oso pisteuei kai o idios.
A.E.K Amaryn8oC - 11/4/2011 20:29
Μουφα.. Το καλοκαιρι θα την παρει την ΠΑΕ. Απλα δεν θελει ακομα να δωσει εκταση. Περιμενει να δει τι θα γινει με το κυπελλο και τα play - off . ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ σιγουρα θα την παρει.. Και πιστευω οτι το κανει για καλυτερα αποτελεσματα οταν θα μπει.. Δηλαδη αρνειται , αρνειται , αρνειται αλλα βασει λογικης οταν την παρει ολοι εμεις οι οπαδοι απο την χαρα μας και μονο θα κανουμε πανω απο 40.000 διαρκειας.

ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ..
ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ .. ...ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ? ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟ.. ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ? Η ΜΗΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ Ο ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑ ΠΡΟΕΔΡΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ? (ΕΛΕΟΣ)
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:29
FANIKE OTI DEN THA ERTHI STIN AEK OTAN DEN PIGE STON XORO TON PATISIA CLOUMP
Μitsoulas - 11/4/2011 20:30
an gnorize o laos ths AEK thn dunamh pou exei.ti ntemhs k tigrhs!!!oloi meloi sth mana AEK me xx h xoris.Giati AEK den einai MONO TO PODOSFAIRO oute o xx.
aekaras_21 - 11/4/2011 20:30
simfwnw me ton AEKANOS.eixe tin eukairia tou na deiksei poso trelos einai opws tote o ntemis.telos ta paixnidia gia tin aek.yparxei laos pou ponaei poli perissotero tin aek ap oso pisteuei kai o idios.
nostos - 11/4/2011 20:31
Από την ανάγνωση των δηλώσεων βγάζω δύο συμπεράσματα. Αφενός δεν διαψεύδει τη συνάντηση με τον Ντέμη, που σημαίνει πως μπορεί να μην πείστηκε με τα όσα άκουσε, αφετέρου λέει «υπό τις παρούσες συνθήκες», που σημαίνει ότι όλα μπορούν να αλλάξουν από μέρα σε μέρα ή και από ώρα σε ώρα. Δεν παίρνω το μέρος κανενός. Όμως από κάπου θέλω και εγώ να πιαστώ. Και ας γίνομαι γραφικός
Saaz - 11/4/2011 20:31
Ε Πασχα πλησιαζει επρεπε καποιος να μας τα κανει τσουρεκια με το Μελισσανιδη.
ΜιαΖωηΑεκ - 11/4/2011 20:31
Και τα μας και τον πληθυντικο ασε τον για μας τους αρρωστους
Γι αυτο λοιπον εχασε στις εκλογες της Ερα ,που ρωτουσαν καποιοι πριν ,γιατι παντα αρπακτικο ηταν και θα ειναι ..και τα αρπακτικα δεν εχουνε ομαδες προτιμησεις
tsouk21 - 11/4/2011 21:14
mitsos PATISSIA AEK - 11/4/2011 20:31
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ...
ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ..
originalistas1963 - 11/4/2011 20:35
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ,ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΤΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ.ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 20:36
ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΔΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. Η ΦΩΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΕΙΣ;
AEKCy - 11/4/2011 20:43
Κάτσε δηλαδή δεν ήταν καρατσεκαρισμένες οι πληροφορίες σου?
Ο Μίζερος - 11/4/2011 20:44
Σταυροκοπιέμαι.........
chicango(Aλέξανδρος) - 11/4/2011 20:48
ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΖΟΥΡΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΚΑΖΟΥΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ................


Υ.Γ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ! ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ
Ο Μίζερος - 11/4/2011 21:01
Να μην πεις τίποτα αγαπητέ εν Χριστώ αδερφέ.Πρέπει κάτι να πεις δηλαδή; Περιμένουμε από το πρωί σαν μαλάκες να δούμε τι γίνεται, έχουμε μια ελπίδα μπας και δούμε άσπρη μέρα, τρώμε τη φόλα και θα μας κάνεις και παρατήρηση; Αν δεν κάνουμε και λίγη πλάκα θα τρελαθούμε μ αυτά που γίνονται το χεις καταλάβει;Ηρεμήστε λιγάκι ορισμένοι..Αν έχει πρόβλημα ο Κλεφτάκης ας μου το πει..
chicango(Aλέξανδρος) - 11/4/2011 21:12
ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΝΟΙΩΘΩ ΚΑΙ ΓΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ (ΦΡΟΥΔΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ) ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!

ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΑ(ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ! ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΑΝΝΙΔΗΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ
...
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΓΩ ΧΑΛΑΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΣΕ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ! ΕΣΥ ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΥΓΙΑΓΚΙΧΤΟΣ! ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΒΑΛΩ ΗΘΕΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΩ!ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΖΟΥΡΑ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ! ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο Τ-ΡΕΧ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΝΩΣΗ? ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΘΕΛΟΥΜΕ
ΛΙΑΟΣ - 12/4/2011 03:00
ΑΔΕΡΦΕ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΤΟ Τ ΑΥΤΟ.ΕΔΩ Κ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΕ ΜΥΝΗΜΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΤΣΙ
Μ Ο Ν Α Χ Α
Ε Ν Ω Σ Η Σ
ΦΙΛΙΚΑ Κ ΜΕ ΔΟΣΗ ΧΙΟΥΜΟΡ.
Μ Ο Ν Α Χ Α
Ε Ν Ω Σ Η Σ
Ο Μίζερος - 11/4/2011 21:30
Γιατί ποιός τον κατηγόρησε ότι φταίει; Αυτός το έβγαλε προς τα έξω το σκηνικό;Πλάκα του κάνουμε.όσο για την ΑΕΚ ο κόσμος μπορεί να την συντηρήσει φίλε.να την κρατήσει ζωντανή.Όχι να την σώσει.Όχι να την κάνει ανταγωνιστική.όχι πια και το πιο σημαντικό , όχι χωρίς κάποιον να τον ενώσει...Η μόνη ελπίδα μας ήταν αυτός και αφού έτσι όπως τα καναν, δεν γουστάρει, ετοιμαστείτε για τα χειρότερα..
Kostis 365 - 12/4/2011 08:05
Έτσι είναι, αλλά κάτσε να βρούμε την λύση γιά τώρα και μετά βλέπουμε. Μην σε παίρνει από κάτω, αν ισορροπήσει η ομάδα και κανένας δεν κλεινει πόρτα ούτε σ΄αυτόν ούτε σε κανέναν άλλον στο μέλλον. Και ακούγεται πως ικανοποιητική λύση γιά την παρούσα φάση έχει ήδη βρεθεί...
αεκ1924..η επιστροφη - 11/4/2011 20:45
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ................
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 20:55
ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑΑΑΑΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΟΒΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΓΙΑΓΙΑΔΩΝ. ΣΕ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
gmaman - 11/4/2011 20:36
Τι να πει κανείς? Ώρες ώρες σκέφτομαι πώς θα συμπεριφερόμασταν ΕΜΕΙΣ, αν είχαμε τόσα λεφτά...
Μακάρι οι άλλοι πολυεκατομμυριούχοι που έχουν έστω και λίγο αγάπη για την ΑΕΚΑΡΑ μας, να καταλάβουν ότι εμείς θέλουμε πίσω το όραμα για μια μεγάλη ομάδα.
Ας κάνει κάποιος την αρχή και είμαι σίγουρος ότι όλοι θα υποστηρίξουμε. Αλλά περί ορέξεως...
Ποτέ μου δεν περίμενα να φάω τέτοια πίκρα από κάποιον που δε ξέρω καν...
polspyros - 11/4/2011 20:36
Μη σαφής τοποθετηση απο τον κ Μελισσανιδη. Ερμηνευεται ποικιλοτρόπως και κατα πως εξυπηρετει τον καθένα. Και φυσικά πιο πολύ απ όλους πως εξυπηρετει τον ίδιο. Δε λεει ουτε ΝΑΙ ουτε ΟΧΙ , για να μπορεί να πει αργότερα και ΝΑΙ και ΟΧΙ.
Πάντως όντως τα ωραια κρατανε λίγο, εκτός αν αλλάξουν αρδην οι προϋποθέσεις...
Πιθανόν:;; Θα δείξει....
Πάντως το κλίμα και τη διάθεση του κόσμου την πήρε ο κ Μελισσανίδης...ας αποφασίσει τα δέοντα.
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:43
MI SAFIS???? ERMINEVETE PIKILOTROPOS???? RE FILE TI PERNIS KAI DEN MAS DINIS??
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:51
RE SPIRO ESY EISAI??? ME TO TAXI????
polspyros - 11/4/2011 21:14
Socratesthecabdriver,
Δε παιρνω τιποτε ποτε μου,, ουτε καν κρασι η μπυρα δεν πινω. Παντως εχω ξανατοποθετηθει σε αναρτηση σου για την ποδοσφαιρικη ομάδα Πόντος και σε συνεχαρην.
Πιστευω οτι εχεις καλύτερο υφος απ αυτο που βγαζεις. Οχι δεν ειμαι ο Σπυρος με το Ταξί, αλλα (δεν κανω πλάκα) προερχομαι απο αυτικινητιστική οικογενεια. Ο πατερας μου ειχε ταξί και με μεγάλωσε με πού κόπο.Γι αυτο εχω σεβασμό σ όσους κρατούν τιμόνι κι ειναι σωστοι επαγγελματίες -πολίτες.
... Επι της ουσίας τωρα , τι θέλεις να πω, απλά αφηνω μια χαραμάδα, γιατί απλούστα , οπως κι οι περισσότεροι θα ηθελα μια ττεοια εξέλιξη.
Είδομεν φίλε.
Δε κοστίζει τίποτα η ελπίδα...
Ελπίζω να με κατάλαβες. Φιλικα πάντα
socratesthecabdriver - 11/4/2011 21:19
XAXAAAAAAXAXAAAA IDOMEN SPIRO IDOMEN
kreator.21 - 11/4/2011 20:37
Παλι καλα μας τελειωσε γρηγορα καθε Μαρτη Απριλη μπαινει στην ΠΑΕ
NIKODHMOS - 11/4/2011 20:40
ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΣΤΑ, ΕΤΣΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΤΕΜΗ - ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΝΑΤΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΕΚ...??????? ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΝΩΝΥΜΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ..????????????????????????????????????????????????????????????????
aekxripa007 - 11/4/2011 20:40
ΜΑΓΚΕΣ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ Η ΟΧΙ...ΠΑΝΤΩΣ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ....ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ....ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ PLAY-OFF ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ....ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΑΝ ΜΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ....Η ΑΕΚ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ....Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΝΤΕΜΑΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ...ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ
socratesthecabdriver - 11/4/2011 20:46
POS TO KSERIS OTI EKANE TETOIA KINISI O NTEMIS RE FILE?
aekxripa007 - 11/4/2011 21:01
ΕΤΣΙ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ...ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ...ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ....ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ Α.Ε.Κ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ 2-3 ΜΙΚΡΟΜΕΤΟΧΟΥΣ ΑΚΟΜΑ....ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.... ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ PLAY-OFF....
Eirini Aekara -21- - 11/4/2011 20:42
Που είσαι Κλεφτάκη??????? Που είσαι αγόρι μου??? κρυφτήκαμε ?????? τι έχεις να πείς????? Μετά τον τίγρη θα μπεί στην Α.Ε.Κ και το παρδαλό κατσίκι .Πέρα απο την πλάκα μόνοι οι φίλαθλοι της Α..Ε.Κ είμαστε κοντά στην ομάδα κανείς άλλος.
.... - 11/4/2011 20:47
Ρε Ειρήνη εδώ τρώμε την μία ξενέρα μετά την άλλη και κάποιοι περιμένετε στην γωνία απλά για να.. κοροιδέψετε τον Κλεφτάκη?
ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ - 12/4/2011 00:04
γεια σου βασιλακη απο καματερο. φτιαξε Κ ΑΛΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ. Ο ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ Κ Ο Τ ΡΕΞ ΠΑΛΙΩΣΑΝ
nikos_apostolou - 11/4/2011 20:45
ADE EKEI STO 365 MAS TRELANATE LETE MELLHSANIDHS NTEMHS KAI META TA GYRNATE!!!AFHSTE MAS STO PONO MAS KA MN PAIZETAI ME AYTWN!!!A.E.K.ARA RE KAI STA EYKOLA KAI STA DYSKOLA.-
horos.24 - 11/4/2011 20:46
φορτσα ΑΕΚαρα ρε!
και δυσκολα και στα ευκολα!
chicango(Aλέξανδρος) - 11/4/2011 20:47
ΟΣΟ ΚΡΑΤΗΣΕ ΚΡΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ! ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΓΑ ΕΓΩ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ?ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΣΤΑ!
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 20:48
ME ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΣ. ΟΥΤΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΕΧΩ ΗΣΥΧΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΝΑΙ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΒΑΣΗ.

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΠΕΡΑ.
...Ο ΤΖΙΓΚΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟ

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΑΛΑΚΟΥΡΑ, ΜΑΚΡΗ, ΛΑΙΚΗ ΒΑΣΗ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΔΙΕΞΟΔΟ
panos21 aekara mia zoi - 11/4/2011 20:57
αχαχαχχχχχχχχχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

του χρονου παλι να μαστε καλα απο τα γελια θα μπει ο τιγρης αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
BD21 - 11/4/2011 21:02
Για τους κοινούς θνητούς η άνθηση της αμυγδαλιάς δείχνει ότι μπαίνει η άνοιξη....
Για εμάς τους ΑΕΚτζηδες,η αμυγδαλιά και τα σενάρια για Μελισσανιδη.Αντε και του χρονου με υγεια.
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 20:59
ΤΡΕΧΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΒΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ. ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΕ ΨΑΧΝΟΥΜΕ.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 21:22
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΑΛΑΚΟΥΡΑ, ΜΑΚΡΗ, ΛΑΙΚΗ ΒΑΣΗ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ αδιεξοδο αν ο αδαμιδης δεν βελτιωσει την ΠΑΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ.
aekdemis - 11/4/2011 20:48
Kleftakh , T-rex sthri3te mas estw kai hthika gt mallon mono eseis mporeite na voithisetai afthn th stigmh tous plhgwmenous opadous!!! gia ton original kleftaki milaw ,,, kai den eirwnevomai.
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 21:04
ΘΑ ΣΑΣ ΦΕΡΟΥΜΕ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΕΤΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΜΥΞΕΣ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΔΕΦΕ.

ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ.
ΛΙΑΟΣ - 12/4/2011 03:10
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ,
ΑΡΚΕΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΩΡΙΜΗ ΣΚΕΨΗ Κ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ,
Κ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΩ Κ ΣΕ ΑΥΤΟ.
ΟΠΩΣ Κ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΩΣΗΣ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΣΟΒΑΡΟΥ Κ ΑΣΤΕΙΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ Κ Ο ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΙ,Ο ΨΗΛΟΣ,Ο ΝΙΚΟΣ Κ Ο ΤΟΟΛ ΣΚΑΟΥΤΕΡ,Ο ΠΑΝΟΣ ΚΟΟΥΤΣ Κ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑΝ Κ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΟΠΑΔΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΓΕΤΕ
...Μ Ο Ν Α Χ Α
Ε Ν Ω Σ Η Σ
MOBYDICK - 11/4/2011 20:48
sta diskola kai esy eksw e?
chicango(Aλέξανδρος) - 11/4/2011 20:51
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ!
originalistas1963 - 11/4/2011 20:55
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΕ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ AΕGEAN.ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η AEGEAN POWER ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ.ΤΩΡΑ ΔΕ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΙΖΝΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ.ΑΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ.
JimmyK - 11/4/2011 20:55
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ)
ΠΛΥΝΤΕ ΤΟ Κ@Λ@ ΣΑΣ - 11/4/2011 20:55
καλα δεν υπηρχε περιπτωση να πει οτι το σκεφτεται .για πιο λογω για να του φορτωσουν(σε περιπτωση που κανει κινηση)και τα 9 μυρια που πρεπει να δωσουν για την αδειοδοτηση. αφου το λεει καθαρα με τις παρουσες συνθηκες δεν ανακατευεται να αλλαξουν καποια πραγματα ισως ενδιαφερθει..αεκτζη ειναι οχι κοροιδο.ηρεμια ειναι δεδομενο οτι συναντηθηκαν.. πραγμα που ουτε το διαψευδη καθαρα...μισολογα..εκτος αυτου ξεκιναμε κατι βασικο ποιος εβγαλε θεμα για τιγρη οτι δεχεται πιεσεις και το σκεφτεται? η εξεδρα .τι σχεση εχει ο διευθηντης της εξεδρας και ο ντεμης..αδελφικες σχεσεις...πρωτο συμπερασμα για το ποιος εδωσε το θεμα για σκεψεις μελλισανιδη... το οποιο ελυσε τον γριφο ο κετσε που εβγαλε το θεμα..εντελως συμπτωματικα ενα ...φιλος το ειχε γραψει και το ειχε περιγραψει το σκηνικο.. παιδια ψυχραιμια δεν γινεται να ειναι τρελοι και να ειναι μυθοπλαστες..καποια δοση αληθεια υπαρχει. προσωπικα στο σαμπρακο ειχα στειλει ενα mail για την κινηση μελλισανιδη και μου ειπε ακριβως οτι δεν μπορω να σου δωσω ποσοστα ή πιθανοτητες αλλα οτι το σκεφτεται ειναι ενα θεμα υπαρκτο.
ψυχραιμια..
νικος-αρρωστακι - 11/4/2011 21:28
καλα για το θεμα των 9 μυρριων,δεν μπορει κανεις να πει κατι με βεβαιοτητα.αυτα ειναι στο κεφαλι του..στα υπολοιπα ομως που αναφερεις,ολα οσα διαρρεουν-με ιλλιγγιωδη ταχυτητα-απτο μεσημερι μεχρι τωρα,φαινονται ναναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα...
skerlos - 11/4/2011 20:57
Μη σώσεις
stavros21 - 11/4/2011 20:57
Paides to thema einai ena,oloi edw mesa eimaste AEKTZIDES me ton enan i me ton allo tropo,o kathenas borei na ekfrazei tin agapi tou me opoio tropo thelei,eite pluronontas 100 euro nova kai pigenontas mia fora sto toso gupedo eite pigenontas panta gupedo kai na min exei nova,auto den ton kanei oute poio ligo aektzi oute poio polu,to kako me olous emas einai oti den eimaste realistes oso prepei,o Melisanidis kai o kathe Melisanidis einai kai epixirimatias,ama 3odeuamai oso xrono 3odeyoume na asxoloumaste me ton kathe ependuti tote i aek tha itan se diaforetiko epipedo,an oi opadoi den organothoume eite me ti boithia eite xoris ti boithia tis original tote i AEK tha ftasei ekei pou den perimene kaneis.
demis211 - 11/4/2011 20:58
''Με τις υπαρχουσες συνθηκες''..Κρατηστε το και οπως ειπα και πριν ας περιμενουμε...Ποτε δε ξερεις...
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 20:58
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΕΚΟΜΠΗ ΣΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΙΧΤΗΚΕ. ΙΣΩΣ Ο ΠΛΗΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ ΣΟΥ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΕ. ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ΠΩΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΤΗΣ Ν.Φ..
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 21:09
ΡΕ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ Ο ΚΕΤΣΕ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΤΕΜΗ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΕΚ365 ΣΤΟΚΕ Ε ΣΤΟΚΕ.

ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΒΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ. ΑΝΤΕ.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 21:18
ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΜΑΙΜΟΥ.;
xristos_r21 - 11/4/2011 21:15
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΛΛΑΞΕ AVATAR ΜΕ ΤΑ 2 ΤΑΛΙΡΑ !!!ΝΙΑΟΥ Ε SORRY ΜΠΕΕΕ
tsitax21 - 11/4/2011 20:59
εχουμε καταντησει σαν τον αντρα που τον φτυνει η γκομενα κ αυτος νομιζει οτι βρεχει κ ειναι τοσο βλακας που νομιζει οτι θα την ριξει την γκομενα στο επομενο ραντεβου αλλα αυτη συνεχιζει κ τον κλανει.
xristos_r21 - 11/4/2011 21:01
ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΜΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑΑΑΑΑΑΑ ΑΝΤΕΕΕΕΕΕ !!!ΝΙΑΟΥΥΥ ΝΙΑΟΥΥΟΥΟΥΟΥ!!! ΚΡΙΜΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΑΕΚΤΖΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΤΑ @@ ΚΑΘΕ 3Κ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΑ!!!
teza. - 11/4/2011 21:03
Παιδια να περιμενουμε λιγο ακομα...να διαλυσει το μαγαζι να γινει εξωραιστικος συλλογος και θα την παρει ο Παλαιολογος εεεε ο Τιγρης ηθελα να πω.....εχω τιπς εγκυρα λεμε απο εναν σουβλατζη που τους ειδε να τρωνε μαζι με τον Σορος και τον Κισινγκερ σε μια κρεπερι στα Καλυβια, θα γινει επανασταση.... ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕ.....να βαλουμε μπρος, οσοι θελουν και μπορεσουν, γιατι πεθαινει και εμεις παρακολουθουμε αμετοχοι.....
Η ΑΕΚ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ.....ή ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ για τους δυσπιστους...
mixalis83 - 11/4/2011 21:06
ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ Ο ΚΟΖΟΝΗΣ ΠΑΡΑ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ
toolaek - 11/4/2011 21:07
ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ...ΜΗ ΧΑΛΙΕΣΤΕ ΡΕΕΕ....ti eixame ti xasame ρε αδερφια...ακουστηκε οτι θα εβαζε οτι θα εβαζε ο κοσμος...ε οκ ξηλωθειτε...οτι ηταν να δωσετε ...δωστε το επι 2 !!!με αλλα λογια του χρονου ολοι οακα...25000 με τις κοπελες μας....αλλα 25000!!! "σουχω τρελο δωρακι γενεθλιων μωροοο...ουτε καν να το φανταστεις δε μπορεις...ασεπου πλεον και επισημα θα τα κανουμε ολα μα ολα μαζι...." ΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΡΕ....
ΛΙΑΟΣ - 12/4/2011 03:16
ΕΤΣΙ ΑΔΕΡΦΕ ΤΟΟΛ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ
Μ Ο Ν Α Χ Α
Ε Ν Ω Σ Η Σ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 21:08
KYRIOI THS PAE AEK

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ. ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ. ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΑΥΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ.
DIKEFALOSAUROS - 11/4/2011 22:15
Την ποιά;
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 23:03
ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
kΙeftakis21 (ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΕΦΤΑΚΗΣ) - 11/4/2011 23:54
THN THΛΕ-ΦΟΝΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ. ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΟΝΙΚΑ ΚΟΛΠΑ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣΑΥΡΕ. ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΑΥΤΑ ΕΜΑΣ.

ΘΑ ΣΤΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΞΗΛΩΝΟΥΜΕ ΠΙΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟVA ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ. ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΙΑΓΙΑ ΟΠΑΔΟΥ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΩΣΑΜΕ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΙΔΕΡΟ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕ ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ...ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.
etc - 11/4/2011 21:09
Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ
ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕ ΣΤΟΝ
ΤΡΟΧΑΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΡΧΙΣΕ Η ΔΙΑΛΥΣΗ
ΤΩΡΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ
ΙΣΩΣ ΠΙΕΖΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΠΕΙ ΣΦΗΝΑ
...ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΗΣ «ΠΑΡΑΓΚΑΣ»
Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ
ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ
ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ
ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΒΟΗΘΑΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ
ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ
Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ
ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ
Cool Blood - 12/4/2011 03:32
Ναι ο Μελισσανίδης πλούτισε από την ΑΕΚ, ο Βαρδινογιάννης από τον βάζελο, ο Βωβός από το Μαρούσι, ο Μυτιληναίος από τις γριές και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα. Σε αυτούς που σας τα λένε, να τους ζητάτε να βάζουν και κανέναν δάκο ή καμμια μάγισα μέσα, να είναι πιο φαντεζί
Aris230 - 11/4/2011 21:12
Σοβαρά τώρα, πίστευε κανείς ότι θα μπεί??

Μόνο ο "inside man" ο Κλεφτάκης, τρομάρα του...........
psychonick21 - 11/4/2011 21:14
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΗΠΕΔΟ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 21:15
Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ. ΑΔΑΜΙΔΗ ΛΟΓΙΚΑ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙΣ.

ΟΥΤΕ ΕΙΠΕ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ. ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ.

...ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΤΕ
TB333 - 11/4/2011 21:43
Φίλε δεν δίνει δεκάρα ο Μελισσανίδης για την ΑΕΚ, φτιαχτηκε απο αυτήν και ποτέ δεν έχασε. Όταν βλεπει πιθανότητες για κέρδος όπως τότε με την Ερασιτεχνική που οι άλλοι θα είχαν τα έξοδα της ΠΑΕ και αυτός το φιλέτο του γηπέδου εμφανίζεται ή όταν βρίσκει άλλους να ρίξουν το παραδάκι (Ρεστης κτλ) και να πάρει αυτός την δόξα. Πάρτο χαμπάρι να μην αυτοπαραμυθιάζεσαι τσάμπα. Δυστυχώς δεν υπάρχει φως στην ακρη του τουνελ και αν ποτέ βρεθεί αυτό σίγουρα δεν θα είναι απο τον Μελισσανίδη.
Το σίτε οφείλει να κόψει τον "μαιμου" kleftaki που είναι προφανές ότι δεν είναι Αεκτσης και γράφει μόνο για να μας την σπάσει.
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 11/4/2011 21:16
Μια ζωή τα ίδια.
Όπως αυτό που πρεσβεύουμε έπεσε εκ'των έσω, έτσι και αυτό που λατρεύουμε έπεσε εκ'των έσω. 600 χρόνια μετά τα ίδια λάθη, να δω πότε θα βάλουμε μυαλό κλείνοντας τις όποιες κερκόπορτες.
PABLO21 - 11/4/2011 21:17
Κυριε Μελισσανιδη.Μακαρι να ειχα την δικη σας οικονομικη δυνατοτητα για να μπορεσω να υπηρετησω αυτο που αγαπω απο μικρο παιδι.Κανω ομως αυτο που μπορω.Δινω στην μανα ΑΕΚ ακομα ενα πιστο μελος.Ξεκιναω απο Ροδο μαζι με τον 8χρονο γιο μου να δει ζωντανα για πρωτη φορα την ΑΕΚΑΡΑ ΤΟΥ στον τελικο του κυπελου.Να δει την διαδρομη που τοσες και τοσες φορες εκανε ο πατερας του για να βρεθει κοντα στην αιωνια αγαπημενη του.Ας κανουμαι ολοι οτι μπορουμε για την ΑΕΚΑΡΑ μας.Τουλαχιστον να εχουμε την ικανοποιηση οτι καναμε οτι μπορουσαμε.Για ολους τους υπολοιπους ενα γλυκο καληνυχτα.
Θαν.Μπάρδης - 11/4/2011 21:26
Ρε συ Πάμπλο. Γι'αυτό εσύ κι εγώ δε θα κάνουμε ποτέ τα χρήματα του Μελισσανίδη γιατί σκεφτόμαστε πρώτα με την καρδιά και μετά με το μυαλό. Χωρίς παρεξήγηση αδερφέ γιατί κι εγώ την ίδια τρέλλα έχω με σένα και είμαι στην ίδια άρρωστη κατάσταση 42 χρόνια τώρα... Αλλά να!
Θα μου πεις τώρα, ένα λαχείο να μας κάτσει τουλάχιστον, που πάει και τα δίνει ο Μεγαλοδύναμος στον κάθε τραμπάκουλα! Σωστό κι αυτό, αλλά τι να κάνω κι εγώ ο καψερός που δεν τα παίζω ούτε αυτά...
PABLO21 - 11/4/2011 21:40
Αδελφε Θαναση Μπαρδη.Και εγω γεννημενος το 1969 ειμαι.Ειμασταν τυχεροι γιατι ζησαμε απεριγραπτες στιγμες με την ΑΕΚΑΡΑ.Παιξε κανα τυχερο παιχνιδι και που ξερεις.Με ολη μου την καρδια σου εθχομαι να τα παρεις γιατι το ξερω..
Καποια θα πανε εκει που πρεπει.
The Teacher - 11/4/2011 21:56
Ωραιος ρε Pablo.Κι εγω ημουν 5 χρονια στο νησι.Ωραια χρονια,απεναντι απο Βενετοκλειο...
Θαν.Μπάρδης - 11/4/2011 22:06
Καλώς τον συνομίληκο! Μεγάλη υπόθεση αυτό που έγραψες ΑΕΚόπουλο. Τυχεροί, δε λες τίποτα!!
Υγ.1 ΑΕΚΑΡΑ κι 69-ρης, ε! Είσαι θεός!! Ψάξε με να με βρεις στο μουτσουνο-βιβλίο με τ'όνομά μου.
Υγ.2 Κι ο Κετσέ το ίδιο, κι ο Λιάκουρας ο Ατματσίδης απ'τους παίκτες (μια μέρα πιο μεγάλος αυτός). Άλλος 69-ρης παίκτης δεν έχει περάσει, Έλληνας ή ξένος. Τό'χω κοιτάξει.
Υγ.3 Ξέρω τι σκέφτηκες... Όχι το αλεκάκι είναι γεννηθείς του Νοέμβρη '68. Στην τρίχα τη γλυτώσαμε...
spearfishing - 12/4/2011 07:30
καλημέρα σας, βάλτε και εμένα στην παρέα των 69s
toolaek - 11/4/2011 21:38
RESPECT!!!!!!!!OΛA TA RESPECT ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΑΔΕΡΦΕ!ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ!
lathoyrasthanasis - 12/4/2011 07:40
προςPABLO21....ENA AXXXXX MONO,,,XΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΑΔΕΛΦΕ...
Eirini Aekara -21- - 11/4/2011 21:18
Τ -Ρεξ ας γελάσουμε και λίγο ας κάνουμε και λίγη πλάκα γιάτι έαν πάρουμε χαμπάρι τι πραγματικά συμβαίνει στην Α.Ε.Κ θα πήδαμε μαζίκα απο τα μπαλκόνια...... Αλήθεια πήγες στο συλλάλητηριο????????
mixalis83 - 11/4/2011 21:19
ΜΑΓΚΕΣ ΠΑΛΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ,ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ 2-3 ΦΡΑΓΚΑΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ.
ΑΕΚ = προσφυγια - 11/4/2011 21:21
ΠΡΟΣ panos21 aekara mia zoi -
ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΣΥΧΝΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ... ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ....ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΥ panos21 aekara mia zoi - ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΠΟΙΟ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ SITE ... ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΦΤΑΚΗ .....ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΑΚΗ ... ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ... ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

ΕΣΥ ΤΟ ΧΑΒΑ ΣΟΥ .... ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΚΛΕΦΤΑΚΗ ... ΠΟΣΟ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ??? .. ΓΕΛΕΙΟΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ...ΛΕΞΕΩΣ !!!!
_AEK_mania - 11/4/2011 21:24
Ηταν μακράν η πιο μούφα είδηση ,,,, ίσως και της δεκαετίας,,,,, μου θύμισε τη φάρσα του Ορσον Ουέλς για τους Αρειανούς που κατέλαβαν το πλανήτη..και προκάλεσε πανικο στην Αμερική........Εχει γραφτει και εχει επιβεβαιωθεί πως ο Μελισσανίδης έχει υποβάλλει με εταιρεία του αίτηση για άδεια συμμετοχής στο στοιχημα. ...Με νομολογία της Ευρωπαικής Ενωσης ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΊΟΥ σπάει το μονοπώλειο του ΟΠΑΠ ΄θα δοθούν άδειες σε εταιρείες ελληνικές και ξένες να συμμετάσχουν.... Ο Κωδικας συμμετοχής είναι σαφής απόλυτος και δεν χωραει μαιμουδιες..... Απαγορευει οποιαδήποτε έμμεση η άμεση σχεση η συμμετοχη σε δοιηκηση σωματείου η ομάδας η ιδιοκτησία και κατοχή μετοχών ΠΑΕ Η ΚΑΕ Η ΤΑΠ Ο τίγρης ΤΕΛΟΣ το ...εχουν ξαναγράψει καποιοι εδώ αλλα οι περισσοτεροι ,,,,στη καρακοσμάρα τουσ επιμένουν να ελπίζουν σε μαρμαρωμένους βασιλίαδες
ugly21 - 11/4/2011 21:25
ΑΝΤΕ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ, Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2012.
ALUCARD - 11/4/2011 21:25
re mages k an einai na mpei stin omada k to sizitaei nomizete 8a evgaine twra na sas to pei? mi xazevei to myalo sas me dilwseis.
GEORGE. B. - 11/4/2011 21:25
- Η Χιονατη και οι 7 Νανοι.

- Ο Λυκος και τα 3 Γουρουνακια.

-Ο Τιγρης και οι 4 Κολοτουμπες :

1η.Τιγρης 2004 ( η ΑΕΚ στα ΚΑΤΩ της)
..." Εγω δεν ειμαι Τρελος/Λαμογιο ωστε να ασχοληθω με την ΑΕΚ"

2η.Τιγρης 2005 ( η ΑΕΚ στα ΠΑΝΩ της)
" Εγω ειμαι Τρελος/Λαμογιο και θελω να ασχοληθω με την ΑΕΚ"

3η.Τιγρης 2008 ( η ΑΕΚ στα ΠΑΝΩ της)
" Εγω ειμαι Τρελος/Λαμογιο και θελω να ασχοληθω με την ΑΕΚ"

4η.Τιγρης 2011 ( η ΑΕΚ στα ΚΑΤΩ της)
" Εγω δεν ειμαι Τρελος/Λαμογιο ωστε να ασχοληθω με την ΑΕΚ"


ΥΓ. Η ΑΕΚ δεν σου χρωσταει.Εσυ χρωστας στην ΑΕΚ ,ψευτομαγκα.
ΑΕΚ = προσφυγια - 11/4/2011 21:30
ΩΡΑΙΟΣ ΡΕ GEORGE. B.
ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ !!!!
GEORGE. B. - 11/4/2011 23:09
Φιλε , για να το σοβαρεψουμε :

Η συναντηση Ντεμη-Μελισσανιδη εγινε πραγματι.
Δεν το αμφισβητω αυτο και απορω γιατι "την λενε" στο 365.Επειδη εγραψε για την συναντηση ?

Εγω εκτιμω οτι εγινε διοτι ο Ντεμης ειτε ενεργωντας αυτοβουλως ( μην ξεχνας οτι ειναι ακομη ...α-μετοχος),ειτε μετα απο συννενοηση με τους Παππα-Νοτια , την ψαχνει για να ψησει Νεους Μετοχους.
Και φυσικα την ψαχνει αναμεσα σε "δηλωμενους ΑΕΚτζηδες" , με καποια οικονομικη επιφανεια.
Ενας απο αυτους ειναι και ο Μελισσανιδης.
Δεν ξερω τι ετοιμαζει ο Ντεμαρος,παντως σιγουρα κατι ετοιμαζει.
Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι δεν θα ξαναασχοληθει ενεργα με την Διοικηση.
Πιστευω ομως οτι θα κρατησει το ποσοστο συμμετοχης του στην ΠΑΕ.

Απο εκει και περα , δεν αποκλειω να κανει και 5η κολοτουμπα , ο ψευτομαγκας.
Αν "μυριστει" Δοξα και Διαφημιση,με το χαμηλοτερο δυνατο κοστος και ρισκο,θα το κανει.

ΥΓ. Φυσικα δεν φταιει το 365 ,επειδη ο "φτωχος στον υπνο του,καρβελια ονειρευεται" και επειδη καποιοι,στο ακουσμα της συναντησης βιαστηκαν να χρισουν Νεο Μεγαλομετοχο και Νεο Προεδρο.
Μεχρι και τον Ντουσαν εφεραν πισω μερικοι,για Τεχνικο Διευθυντη.
Κωμωδια.
ΑΕΚ = προσφυγια - 12/4/2011 00:00
To θεμα φιλε GEORGE. B ειναι οτι πλησιαζει το τελος του Απριλιου και τα λεφτα ειναι πολλα που χρειαζομαστε για να συμμετασχουμε στο επομενο πρωταθλημα (ελληνικο και ευρωπης) και οσοι αγαπουν την ΑΕΚ ψαχνουν να δουν τι θα γινει .... ειναι σιγουρο και ο Ντεμης αγαπαει την ΑΕΚ και προσπαθει να βρει λυση για το καυτο θεμα των χρηματων καθως Παππας μας τελειωνει και Νοτιας μονος δεν μπορει ..... οχι οτι δεν εχει το οικονομικο μεγεθος για την ΑΕΚ αλλα δεν εχει ιδιεα απο μπαλιτσα ) ...
δεν ξερω τι θα γινει ...
.... ο κοσμος ειναι αυτος που μπορει να βγαλει την ...ομαδα μας απο αυτη τη κατασταση αλλα μην ξεχνεμε 2 βασιακα σημεια που χρειαζονται για να το παλεψουμε
1) μετα Ντεμη εποχη απο οτι φαινεται μας τελειωσαν οι "ηγετες" που θα συσπειρωσουν τα παντα στην ΑΕΚ .... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ... ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΙς ΕΠΑΝΩ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΘΥΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40.000)
2) οτι τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα στα παντα στη χωρα μας και πολυ κοσμος σε λιγο καιρο θα δσυκολευτε ακομη και να φαει ..!!

ΕΙΔΟΜΕΝ
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 12/4/2011 01:15
Bασίλη καλησπέρα. Ξέρεις τι μου τη δίνει; ότι ενώ υπάρχει ένα θέμα που αφορά την ύπαρξη της ομάδας, δηλ η εγγυητική, ουδείς φιλοτιμείται από τη διοίκηση να βγει και να καθησυχάσει τον κόσμο. Δηλαδή να πάμε έτσι μέχρι τις 30 Απριλίου; Να γίνει μπ...λο η ομάδα, να χάσουμε και το κύπελλο και μετά να βγει στις 2 Μαίου ο Αδαμίδης να πει sos? Καλά με Μελισσανίδη δεν ασχολούμαι: ποτέ κανείς δεν έχει φανεί τόσο μικρόψυχος απέναντιο στην ΑΕΚ, το εννοώ αυτό. Μια χαρά μας την φόρεσε όταν έφυγε (οι μεγαλύτεροι θα θυμούνται το δήθεν εκβιασμό Καρρά "μαζί ήρθαμε μαζί θα φύγουμε") μια χαρά μας την φοράει και τα τεευταία 16 χρόνια δυο φορές το χρόνο κατ'ελάχιστον. Μην ασχολείστε ρε με τον άνθρωπο, δεν γουστάρει, πάει και τελείωσε. Εδώ και λίγες μέρες όμως, ...βλέπω κάποια μέσα να αναφέρουν με μεγάλη ευκολία τα σενάρια περί υποβιβασμού και κοντεύει να μου στρίψει. Η πατέντα MEGA CHANNEL-προετοιμασία για ΔΝΤ εφαρμόζεται πιστά και στην ΑΕΚ. Τα παπαγαλάκια έχουν αρχίσει να προετοιμάζουν το έδαφος, εγώ αυτό καταλαβαίνω. Και αντί να γίνεται της κολάσεως οι μισολι ασχολούνται με το ποιος είναι ο γνήσιος kleftakis και οι άλλοι μισοί γελάμε μαζί τους. Μια χαρά...
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 12/4/2011 04:34
Την καλημερα μου αυτη την βαρβαρη κατα τα αλλα ωρα

Το θεμα ειναι γιατι ενεργοποιηθηκε και βγηκε παγανια ο Νικολαϊδης και οχι αν εγινε η συναντηση ή οχι.
Η οικονομικη κριση μαστιζει το 90% της επικρατειας, η συμμετοχη του κοσμου με αγορα διαρκειας και με την παρουσια του στο γηπεδο φανταζει να ειναι χλωμη για το 2011/12, οι χορηγιες το ιδιο, το ηθικο μαρασμενο, ευρωπαϊκες διακρισεις μοιαζουν με ονειρο, αρα απιθανο να εχουμε οικονομικη εκτοξευση.
...Τι τους μενει ;;; Τρεις περιπτωσεις.
1ον) ¨Η βαζουν πολλα χρηματα και η ομαδα γινεται ανταγωνιστικη και ελκυστικη για να ξαναζεστανει τον κοσμο και να τους προσελκυσει μαζικα και να της συμπαρασταθουν ή βαζουν τα απαραιτητα μονο και μονο για να ανασαινει η ομαδα (δηλαδη να φυτοζωει) και για να μην την ξεφτιλισουν τελειως και μαζι να ξεφτιλισθουν και οι ιδιοι.
2ον) Πουλανε οτι εχει αξια και πιανει καποια τιμη και μειωνουν τα λειτουργικα εξοδα στο μινιμουμ και καταδικαζουν την ομαδα να γινει μια μικρομεσαια ομαδα που θα παιζει για την διατηρηση στην κατηγορια και
3ον) Τα αφηνουν ολα απληρωτα και στελνουν την ομαδα στο ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ (χαρες για τον ΧουΧου) και τοτε θα εχουμε χαρας ευαγγελια.
Το τριτο σημειο ειναι αυτο που τους τρομαζει περισσοτερο, ουσιαστικα την τρεμουν αυτην την εκδοχη και πολυ δυσκολα θα το αφησουν να παει προς τα εκει και πιστευω να καταλαβαινεις και τους λογους.

Υ.Γ.- 1: Στην διαρκεια του καφε μεταξυ τυρου και αχλαδιου μιλησαν και για την ΑΕΚ και τον ρωτησε αν θα ηθελε να συνδραμει συνεισφεροντας μερικα εκατομμυρια ετσι λογω των προσφυγικων του καταβολων και στο ονομα των προγονων του.
Υ.Γ. - 2: Ο Τιγρης τραβαει μια βαθια ρουφηξια απο το πουρο του και τον ρωταει γιατι τι ποσο μιλαει και παιρνει την απαντηση, μας λειπουν πολλα αλλα για τωρα επειγουν καμια δεκαπενταρια εκατομμυρια τα υπολοιπα θα τα καλυψουμε αργοτερα.
Υ.Γ. - 3: Ξαφνικα πνιγει το πουρο του σε ενα σταχτοδοχειο και με περιεργεια τον ρωτα, τοσα σας λειπουν ;;; Να κοιταξετε να ξαναβαλετε αυτα που εχετε εισπραξει και της τα εχετε στερησει και μετα ξαναελατε να μιλησουμε.

Αρε μεγαλε τιγρη γι΄ αυτο σε γουσταρει αυτος ο τρελο-kleftakis.
Γιάννης - 12/4/2011 01:48
Άλλη μια διάψευση μας χρωστάει για το 2011. 2 το χρόνο κάνει τα τελευταία χρόνια. Μη χαλάσουμε και την παράδοση...
Γιάννης - 12/4/2011 01:55
Α, και μην ξεχάσω. Μιας και μας θύμησες τις δηλώσεις του γατούλη περί «λαμόγιων», ίσως κάποια στιγμή θα πρέπει να μας εξηγήσει με ΠΕΙΣΤΙΚΑ επιχειρήματα πώς ένας ιδιοκτήτης μιας ελληνικής σχολής οδηγών έγινε μέσα σε λίγα χρόνια ο μεγαλύτερος «βενζινάς» εμπορικών πλοίων στον κόσμο... Γιατί μου φαίνεται ότι κάποιος κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια...
aekperama - 11/4/2011 21:26
το εγραψα και το μεσημερι κρατατε μικρο καλαθι για τον τιγρη.μην ειστε τοσο σιγουροι για τα οπαδικα του αισθηματα για την αεκ.δεν σας φαινεται παραξενο που με ολα τα δισσεκατομυρια που εχει δεν δινει μια χορηγια στην αεκ?και να μην θυμηθω τελευταια μερα μεταγραφων γεναρη που πηρε τον θεοδωριδη να ΜΗΝ δωσει τον γεωργιαδη.!!!
ALUCARD - 11/4/2011 21:26
re mages k an einai na mpei stin omada k to sizitaei nomizete 8a evgaine twra na sas to pei? mi xazevei to myalo sas me dilwseis.
demis_n - 11/4/2011 21:29
AEK σημαινει "δεν απογοητευομαι"...καθηστε σκεφτειτε ποσες φορες απο το μηδεν αυτη η ομαδα μας πηγε στο 100 (και αντιστροφα)...το σκηνικο θα αλλαξει αυτο ειναι το μονο σιγουρο...κανουμε υπομονη..ναι καναμε πολυ απο αυτη...αλλα και μονο που εγινε η κινηση προσεγγισης, κατι λεει...Παιδια, χαμηλα τη μπαλα, προσεξτε πως δ ανακοινωση δεν αποκλειει τιποτε-ειναι πολυ προσεκτικα διατυπωμενη...θετικη σκεψη να ε..χουμε..αυτη αλλαζει τα παντα γυρω μας...μας χρωσταει πολλα η τυχη, θα γυρισει η ροδα, θα το δειτε..Διαβαστε ξανα την ανακοινωση, θελει να κοψει τη φορα την αρχικη, δεν σημαινει τπτ
Eirini Aekara -21- - 11/4/2011 21:29
Mixali83 διαφωνώ δεν πιστεύω οτι θα μάς σώσει ο Νικολαίδης και πίστευω ότι έαν έρθει στην Α..Ε.Κ τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πίο χειρότερα. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΜΟΪΟ ΤΟΥ ! Τόσο μάς έκανε και ακόμα να καταλάβετε ότι ο Ντέμης έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την καταστροφή της ΑΕΚΑΡΑΣ μας απο το 2004 και μετά ........
Kostis 365 - 12/4/2011 08:38
Ειρηνάκι, μην είσαι υπερβολική. Αν η ΑΕΚ καταστράφηκε επειδή χρωστάει 25 εκατομύρια, τότε μετά το 2004 που χρωστούσε 150 και βάλε, δεν θάπρεπε να υπάρχει και τώρα μα μιλάμε γιά το φάντασμά της.
ROUSSIMA - 11/4/2011 21:35
KETSETSOGLOU SE AGAPW RE FILE ALLA 4 MERES AYTH THN LALAKIA ETOIMAZATE NA MAS SERBIRETE DEN EIMASTE PELAtES SOU RE FILE AEK EIMASTE OLOI EDW AFHSTE STHN AKRI TA PYROTEXNIMATA H APOTHHKH MAS EXEI PAREI FWTIA KAI EMEIS KOITAME TO PYROTEXNIMA STON OURANO!!!

KETSE FILIKA PANTA DEN EIMASTE STO SWSTO DROMO KAI FYSIKA DEN FTAIME EMEIS, KRIMA EINAI NA PARAMYTHIAZOMASTE METAKSI MAS.
AEK 1994 DREAM TEAM - 11/4/2011 21:36
ΠΡΟΣ ΑΕΚ 365 : ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ 100% ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ? ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ? ΝΥΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ? ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ Κ ΟΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ...
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 21:37
Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ. ΑΔΑΜΙΔΗ ΛΟΓΙΚΑ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙΣ.

ΟΥΤΕ ΕΙΠΕ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ. ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ.

......ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΤΕ .
Γιάννης - 12/4/2011 01:31
Σωστά, ο Μελισσανίδης δεν έκλεισε την πόρτα. Την αμπάρωσε και τη σφράγισε κιόλας... Εσύ τώρα πήρες το μήνυμα ότι ο Αδαμίδης πρέπει να αλλάξει τις συνθήκες... Με τις περσινές αντίστοιχες διαψεύσεις του γατούλη λογικά θα πρέπει να πήρες το μήνυμα ότι ο Θανόπουλος πρέπει να αλλάξει τις συνθήκες... Και του με τις διαψεύσεις που θα έχουμε του χρόνου (τα τελευταία χρόνια έχουμε 2 διαψεύσεις το χρόνο, κατά μέσο όρο...) θα πάρεις το μήνυμα ότι ο τότε πρόεδρος θα πρέπει να αλλάξει τις συνθήκες για να ευαρεστηθεί ο γατούλης να μας κάνει την τιμή...

Με ...άλλα λόγια δηλαδή, ο γατούλης θέλει να φάνε άλλοι τα σκ...α (όπως οι «τρελοί» που τα έφαγαν το 2004) και να καθαρίσουν εκείνοι την ομάδα, και μετά να έρθει αυτός ο μεγάλος ΑΕΚτζής επάνω στο άσπρο άλογο να αναλάβει την ομάδα... Φοβερός ΑΕΚτζής, δε μπορώ να πω...
sport300 - 11/4/2011 21:39
Αδέρφια μην τρελαίνεστε ο άνθρωπος δεν θέλει να έρθει μας το έχει πει πολλές φορές. Ο Μόνος που μπορεί να σώσει την ΑΕΚ είμαστε εμείς ο λαός της . μετά το κύπελλο θα υπάρξουν εξελίξεις. ΕΝΩΘΕΊΤΕ ΌΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΉΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΕ ΆΛΛΟ ΕΠΊΠΕΔΟ
miazoiaek - 11/4/2011 21:44
Προς: nostos

Φίλε μόνο γραφικός δε γίνεσαι. Μόνο εσύ έπιασες το νόημα των δηλώσεων του "Τίγρη". Γάτα ο nostos.
libe - 11/4/2011 21:49
Εμένα αυτό με τις υπάρχουσες συνθήκες είναι η πρώτη φορά που πιστεύω πως ο Μελισσανίδης είναι κοντά στην ΑΕΚ
Είναι καθαρά σαν τις δηλώσεις των πολιτικών όταν αλλάζουν γνώμη
kitrinomauroaigaio21 - 11/4/2011 21:50
ΠΡΟΣ ....socratesτheca......

....... ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ.....ΡΕ ΑΕΚΟΤΑΡΙΦ....ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ!!!!!....ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΡΩΝΙΑ !!!!!!!

ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΤΙΓΡΙ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΝΜ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!

...ΑΠ΄ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, Ο ΚΑΘΕ ΑΓΝΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ....

ΤΟ ΤΙΓΡΙ (ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΥΧΑΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ) ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ

ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ !!!!!!!

ΑΚΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟR@@@@@L ???????????EΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΣΑΤΕ ΜΕΣΩ ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ...........

Χ΄΄ΜΟΥΣΙΑ????????? ΕΕΕ???????????????? ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ !!!!!!!!!!!!!
AEK 1994 DREAM TEAM - 11/4/2011 21:51
Οποιαδήποτε κουβέντα για εταιρεία λαικής βάσης είναι ανυπόστατη & μη εφαρμόσιμη :
1. Στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης.
2. Στην εποχή που ο μέσος Αεκτζής έχει οικονομικές δυσκολίες (εδώ πάρα πολλοί έχουν κόψει το γήπεδο σαν περιτό έξοδο).
3. Σε μία ομάδα με δυσκολίες και ένα project που δεν υπάρχουν κατάλληλοι άνθρωποι με know how για να το χειριστούν.
Επομένως ή ...μεγαλομέτοχος ή αντίο μεγάλες βλέψεις για την ομάδα. ΤΕΛΟΣ.
Kostis 365 - 12/4/2011 08:42
Καλά, άμεσα δεν μπορεί να έχει μεγάλες βλέψεις η ομάδα και όσο πιό γρήγορα το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο. Γιατί αντίο όμως; Αντιο σημαίνει πως δεν θα ξανάχει ούτε σε τρία, πέντε η επτά χρόνια, γιατί είσαι τόσο απαισιόδοξος και το προεξοφλείς;
mixalis83 - 11/4/2011 21:54
ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ 1.ΧΡΕΗ 40 ΕΚΑΤΟΜ, 2.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΕΔΡΑ.3. ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΗΝΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ.ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ.4. ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΙΔΡΥΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ,ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ, 5.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΣΟΝΤΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΣΑΦΗΣ.
Jay21 - 11/4/2011 21:58
droph na vgainete kai na lete oti o Melissanidis einai 8a bei stn A..E.K!! eleos pia! parapaei auto to astoio! dn 8elei na bei , as mn bei pote!! ama dialu8oume omws gt pros ta ekei odeuoume na doume me ti moutra 8a perpataei exw!! valte mualo!! afhste tous mesianismous! emeis oi opadoi prepei na paroume tn katasth sta xeria mas!! oxi mono logia!! alla prakseis!! oloi sto ghpedo!
twra osoo afora to mellon ts A.E.K. an 8elei na exei mellon dld 8a prepei na diwxei olous tous ANIKANOUS xenous (ektos diop, saja) kai na parei 2 ,3 kalous ellhnes NEOUS p na ponan tn fanela! na pei h dioikhsh 2 xronia dn 8a kanoume prwta8lhtismo k 8a sthrixtoume sts akadhmies! opws ekanan oles oi megales omades! (Valencia, bilbao k.a) wste na meiw8oun ta xreh k na ginei ghpedo. oso afora proponhth to kaltuero 8a htan h o Ketspagia h o Kwstenoglou. AEKARES!! ki kaloi proponhtes
mixalis83 - 11/4/2011 21:59
ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ,ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΗΝ AEGEAN ΕΓΩ ΚΑΙ ΞΕΡΩ . ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ.
demis211 - 11/4/2011 21:59
Οπως διαβασα μολις τωρα σε σαιτ κιτρινομαυρης αποχροσεως το θεμα βγηκε απο το Δημητρη Χατζηχρηστο...Και οπως αναρωτιουνται και τα παιδια εκει ο προεδρος της ερασιτεχνικης δε ξερει??
PanosAekSparti - 11/4/2011 22:00
ΡΕ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΣΩΤΗΡΕΣ,,ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ,,ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ,,ΟΥΣΤ ΡΕ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΙ ΠΟΥ ΜΟΣΤΡΑΡΕΤΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Κ SITES ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ!ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ.. ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΤΗ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΕΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STAVROS1978 - 11/4/2011 22:00
Ποια είναι όμως η πορεία του κ. Δημήτρη Μελισσανίδη, που μαζί με τον αδελφό του κ. Ιάκωβο Μελισσανίδη ξεκίνησαν από τις αλάνες της Κοκκινιάς για να φθάσουν ως τη Wall Street, στα παλάτια των εμίρηδων και στα σαλόνια του βορειοευρωπαϊκού επιχειρηματικού πετρελαϊκού λόμπι; Πώς μπόρεσε ο γιος του Ζώρα Μελισσανίδη – χρόνια μετά το θάνατό του εξακολουθούν να τον σέβονται οι Πόντιοι – να ξεχωρίσει στον επιχειρηματικό στίβο, όπου εισήλθε με ένα δανεικό Mini Cooper, για να φθάσει μέσα σε λίγα χρόνια να ελέγχει έναν όμιλο εταιρειών με ετήσιο τζίρο περίπου 4,5 δισ. δολάρια; Με 15 σταθμούς ανεφοδιασμού πλοίων σε όλον τον πλανήτη, με θυγατρικές εταιρείες σε Νέα Υόρκη, Αμβέρσα, Γκάνα, Γιβραλτάρ, Τζαμάικα, Πόρτλαντ, Σιγκαπούρη, Βανκούβερ, Μόντρεαλ, ...Κωνσταντινούπολη, Φουτζέιρα; Με παρουσία στη ναυτιλία και με μια εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών που ελέγχει στην ελληνική αγορά καυσίμων 520 πρατήρια. Με επιχειρήσεις στο χώρο των κατασκευών, της προστασίας περιβάλλοντος και του real estate...
ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ....... - 11/4/2011 22:01
MPRABO KLEFTAKI.BAΛΕ ΑVATAR KATI ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ....
AEK 1994 DREAM TEAM - 11/4/2011 22:01
Δηλαδή ρε μάγκες Ντέμης και ο Τίγρης δεν είναι Αεκτζήδες? Μην τρελαθούμε τώρα, ρε αφήστε να κλείσει το deal να τελειώνουμε....
xaris kavala mono AEK - 11/4/2011 22:02
ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΑΚΟΜΑ.
ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΧΕΣ..
ΕΓΩ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗ ΜΙΚΡΕΝΟΥΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Ο ΠΑΟ ΚΑΙ ΓΑΥΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΞ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΣ.ΛΙΓΚ (1 ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ).
...ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΝΑΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ(ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΦΕΤΟΣ,Η ΑΕΚ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ).
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΕ.
ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΟ ΑΠ ΤΗΝ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ..
ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΤΟΥ Κ ΝΤΕΜΗ ΓΙΑ ΤΟ 44...........
The Teacher - 11/4/2011 22:06
ΣΤΑΣΙΣ ΠΡΩΤΗ

Η ζωή εν τάφω
κατετέθης, Χριστέ,
και αγγέλων στρατιαί εξεπλήττοντο,
συγκατάβασιν δοξάζουσαι την σήν.

...Η ζωή πως θνήσκεις;
πώς και τάφω οικείς;
του θανάτου το βασίλειον λύεις δε
και του Άδου τους νεκρούς εξανιστάς.

Σε λιγο θα αρχισω το Τροπαριο της Κασσιανης...
kalaportsos d - 12/4/2011 00:59
αδελφε μετα το ομως ερχεται το οποτε περιμενουμε την πολυποθητη ανασταση της ΑΕΚ που με τον εναν η τον αλλο τροπο θα ερθει....
falas_g - 11/4/2011 22:07
το είχα γράψει και πριν ότι να σταματήσουν και κυρίως το site αυτό να βγάζει τρελά σενάρια...να σταματήσει το δούλεμα! ΜΗ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΟ ΤΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ...καληνύχτα!
beoz - 11/4/2011 22:08
ase mas bre anyparkte pou egines plousios poulwntas thn AEK ston Troxana. 8es na se paakalesoume kiolas. kalytera D e8nikh para o melissan pisw. tetoious axaristous den tous 8eloume. paramy8a tou enos titlou. oust
gpapkas - 11/4/2011 22:08
ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ . ΞΕΚΙΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΜΕΤΗ 10ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ8ΧΡΟΝΟ ΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΡΑΜΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ -ΝΤΕΜΑΡΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ
manxan21 - 11/4/2011 22:09
omologo oti apogoiteutika, paidia iremiste, an diabasete prosektika tin apanthsi tou, afinei ena parathiro anoixto upo kapoies proipotheseis oti isos sto mellon na anameixthei me tin omada,, aytoi pou zitoun apanthseis apo to 365 kai ton ketse giati ebgale to en logo dimosieuma apo tin stigmi pou dn endiaferetai o melisanidis,,as skeftoun oti o mellisanidis dn diepseuse to ranteuou pou eixe me ton ntemi, kai to arthro aforouse kathara mia sunantisi pou mporei na eixe pragmatopoiithei kai tpt allo, opote min treleneste etsi, les kai exei ginei sumfonia gia na parei tin pae, mia sinantisi apla..
Δημήτρης-Θεσσαλονίκη - 11/4/2011 22:09
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ???
Από το απόγευμα διαβάζω όλη αυτή τη ιστορία με το Ντέμη και το Μελισσανίδη και για κάποιο περίεργο λόγο αρχίζω να καταλαβαίνω τον 8χρονο γιο μου......
Ελπίδα μας λείπει
Τώρα καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι γι\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'αυτόν να παραμείνει ο μοναδικός ΑΕΚτζης στο σχολείο του.....
Που ήμασταν όλοι όλο αυτόν τον καιρό ...που η ομάδα μας πελαγοδρομεί σχεδόν σε όλα της τα τμήματα?
Ακόμα θυμάμαι τις μετοχές που αγόρασα επί εποχής Μελισσανίδη-Καρρά για να βοηθήσω την ομάδα.
Ακόμα θυμάμαι την πικρα που ένιωσα με το ρίψασπι Ντέμη.
Ακόμα θυμάμαι το θυμό για την original μετά τα γεγονότα με το Ντέμη (κι ας έχω καταπιεί κάποτε αμέτρητα χιλιόμετρα με τα πούλμαν της original θεσσαλονίκης)
Μια φήμη έφτανε για να ξυπνήσει την ελπίδα μέσα μου όπως και σε όλα τα αδέλφια μου
Και τελικά αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν πρέπει να ζεις με την ελπίδα αλλά να παλέψεις για να φέρεις τα πράγματα στα μέτρα σου
Αυτό θα συνεχίσω να κάνω...
Ήδη έκλεισα τα αεροπορικά για τις 30 Απριλίου
Θα προσπαθήσω να βρω και εισιτήρια για το ΟΑΚΑ
Ο γιος μου θα είναι δίπλα μου στον τελικο
Εγώ θα του δώσω την ελπίδα για να μπει οριστικά και αμετάκλητα στο μαγικό κόσμο της ΑΕΚ
Και κάποια στιγμή όλοι μαζί θα δώσουμε ελπίδα και μέλλον σην ΟΜΑΔΑ μας
.... - 11/4/2011 22:24
"Μια φήμη έφτανε για να ξυπνήσει την ελπίδα μέσα μου όπως και σε όλα τα αδέλφια μου"

Πολλά Respect από εμένα για αυτήν σου την φράση.
Marv - 11/4/2011 23:12
Με συγκινησες ειλικρινα αδερφε.
Θελει μεγαλα @@ για να εισαι ΑΕΚ σημερα γενικως, στη Θεσσαλονικη ακομα μεγαλυτερα.
Αυτο να ξερει ο γιος σου.
ΛΙΑΟΣ - 12/4/2011 03:27
ΑΔΕΡΦΕ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ Κ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΟΛΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ
Μ Ο Ν Α Χ Α
Ε Ν Ω Σ Η Σ
parispagonis - 11/4/2011 22:11
gia t kalo tis omadas prepei na fygei o xatzixristos k na mpei o tigris mono aytos 8a voi8isei tin aekara sto na paroume prwtathlima 3exnate me poion pirame teleytaia fora prwtathlima e me tn tigri k tn karra opote mporoume na palepsoume kai tous GAY-bazelous oust xatzixristo eimaste AEK k 8a tous polemisoume olous....!!! AEK
filaraki77 - 11/4/2011 22:11
kalynixta aek!
panos1924 - 11/4/2011 22:17
ονειρα γλυκα χωρις εφιαλτες
panos1924 - 11/4/2011 22:17
ονειρα γλυκα χωρις εφιαλτες
DIKEFALOSAUROS - 11/4/2011 22:13
χαχαχαχα.Πω ρε φίλε να σαι καλά καλά που είσαι και εσύ σήμερα και γελάμε λίγο.Δώσε πράμα στον λαό μπας και καταλάβουν ότι η ΑΕΚ χρωστάει ΤΟΣΑ ΜΑ ΤΟΣΑ πολλά ακόμη και ο Μελισσανίδης διστάζει!!

Πάντως για να ξέρετε μετά τον τελικό κυπέλου θα πέσουν μαχαίρια Αδαμίδη-Ντέμη και θα γίνει της πόπης.Τα χειρότερα έρχονται.Μετά ααααααν αποφασίσουν αυτοί που φύγαν να βάλουν το χέρι στην τσέπη μπορεί και να μπεί και ο Μελισσανίδης.Καρατσεκαρισμένο.χαχαχαχαχα (Σοβαρά)
DIKEFALOSAUROS - 11/4/2011 22:27
Για τον κλεφτάκη τον ιμιτασιόν πήγαινε,εδώ το βγάλανε.Άντε φίλος γράφε να γελάσουμε.Έχεις λαό από πίσω σου.Οι άλλοι ακόμη ζούνε στην εποχή με τα πριγκιπόπουλα και τους ιππότες.
TB333 - 11/4/2011 22:14
Η ιστορία του Μελισσανίδη μου θυμίζει κάτι παλιές ταινίες που ο ξένος φαντάρος για να π... την γκόμενα της έταζε λαγούς με πετραχήλια, στην συνέχεια της έλεγε ότι θα γυρίσει να την βρει μετά τον πόλεμο και αυτή τον περίμενε μια ζωή ενώ αυτός φυσικά έφτιαχνε την ζωή του στην χώρα του.
Μερικές ιστορίες δεν έχουν καλό τέλος, το να αποκτήσουμε επαφή με την πραγματικότητα, όσο και αν είναι σκληρό, είναι η μόνη λύση. Με την πώληση Σκοκο, Μακου, Μανωλά θα μαζευτούν τα λεφτά που χρειάζονται, θα φύγει και ο ακριβός (και άνικανος) τραμπαρίφας Μανόλο και θα βγει το μπατζετ της νέας χρονιάς. Ο Κεσπάγια, αν δεχθεί να έρθει, θα είναι πολύ καλή επιλογή. Το ...αμυντικογενές παιχνίδι του θα μας προστατέψει απο νέους διασυρμους και έχει ικανότητα τόσο στον πρωταθλητισμό (Κυπρο) όσο και σαν αουτσαιντερ (Γεωργία).
Ο ΟΣΦΠ θα είναι μόνιμος πρωταθλητής, οι υπόλοιποι θα βράζουν στο ίδιο ζουμί (ακόμη και ο ΠΑΟ αν φύγουν Σισσε-Λέτο) και θα παίζονται οι θέσεις απο 2 έως 5.
MrAek21 - 11/4/2011 22:16
Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ....
kitrinomauroaigaio21 - 11/4/2011 22:16
....ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ Σ΄ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΑΕΚΤΖΗ (ΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ) ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙ ...

ΤΙΓΡΗ...ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΑΙ...ΚΑΙ...ΚΑΙ....

ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΩΣ....΄΄ ΤΟ 1996 Η ΑΕΚ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ...ΚΑΤΡΕΥΣΕ (ΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟN GAY) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ

... ΕΥΚΟΛΟ ΤΕΛΙΚΟ !!!!!!!

ΛΕΤΕ ΦΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ (ΕΥΚΟΛΟ ΒΕΒΑΙΑ ) ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ

ΖΩΝΤΑΝΕΨΟΥΜΕ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ...ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΕΚ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ??? ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ

ΞΑΝΑ ???? ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΙΩΝΟΣ ΑΥΤΟ ??????????? ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΝΟΣ... ΛΕΝΕ

...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ !!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΟ.... ΤΙΓΡΗ... ΓΗΠΕΔΟ... ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!

ΜΑΚΑΡΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rabesandradana - 11/4/2011 22:20
re kana neo gia eishthria exoume??...12 exei avrio o mhnas???
Kostas Notia Gallia - 11/4/2011 22:24
prosopika den ton theoro ilithio ton melisanidi.Giati na gyrisei diladi ekei pou kapote ithele na to kanei alla o xatzimousias ton aperipse.? Kai giati na valei ta orea tou leftakia gia na plirosei ta xrei allonon?. An ta xeplirosoun ego pistevo oti tha mpei!!
.... - 11/4/2011 22:27
"Giati na gyrisei diladi ekei pou kapote ithele na to kanei alla o xatzimousias ton aperipse.? Kai giati na valei ta orea tou leftakia gia na plirosei ta xrei allonon?"

Για την ΑΕΚ ρε φίλε. Μόνο για την ΑΕΚ. Για κανέναν άλλον. Ούτε καν για εμάς.
paiktis57 - 11/4/2011 22:28
'' ΥΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ........'' ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ , ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ .

ΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΝΟΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ , ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ , ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΜΑΣΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ .
KOSTAS ZANTE - 11/4/2011 22:29
Poios trelos tha bali esto kai ena eyro na kanoyn koymanto 10 alites, poy mpenobgenoyn sto gipedo kai einai axristoi kapioi, na min mporoyn na toys piasoyn.
delirium21 - 11/4/2011 22:32
Το μεγαλυτερο λαθος σου Μελλισανιδη ειναι οτι απογοητευσες τον kleftaki.....Τωρα που το πηρε κατακαρδα θα γεμιζει με 652 σχολια καθε ειδηση!!!
Δεν σε ειχα για τετοιο παλιοχαρακτηρα Δημητριε,ααααα να χαθεις αχαριστε που ξεπουλας τον kleftaki για το τιποτα.Θα πρεπε να ντρεπεσαι και να ψαχνεις τρυπα να κρυφτεις μετα απο αυτο που του εκανες!!!
DIKEFALOSAUROS - 11/4/2011 22:36
ΕΝ τω μεταξύ είναι τόσο βλάκας ο μέσος ΑΕΚτζής τύπου κλεφτάκη ορίτζιναλ και λοιπών που αντί να πούνε ούστ από δω παλιό... που θα σε παρακαλάμε κιόλας επειδή έχεις λεφτά.Γαύροι είμαστε ρε;Αν είσαι ΑΕΚ και θέλεις μπες αν δεν θες στο καλό και να μας γράφεις.Ψόφα μες τα καράβια σου ενώ θα μπορούσες να γίνεις ήρωας του αδικημένου και ταλαίπωρου ΑΕΚτζή.ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ κάθεται και πιάνεται από μισή κουβέντα και λέει "δεν το απέκλεισε","δεν είπε όχι","μπορεί να μπεί αν.." ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;ΟΧΙ με όσο πιο μεγάλα γράμματα είπε ο άνθρωπος.Απλά επειδή το έχει στο μυαλό του να κάνει κάτι για την ΑΕΚ πριν πεθάνει(γήπεδο) το παιχνιδάκι του παίζετε.Όσο βλέπει ότι οι πόρτες είναι ακόμη ανοιχτές στα @@ θα το γράφει.Βλέπει ο άνθρωπος ότι ούτε τότε ...ούτε πρίν ούτε τώρα δεν του κλείνει ο χαζός ΑΕΚτζής την πόρτα οπότε σου λέει κάτσε να αγοράσω κανα πλοίο ακόμη και στα 70 βλέπουμε.
.... - 11/4/2011 22:51
Πολλοί το λένε φίλε το "ουστ που θα σε παρακαλάμε". Αλλά ακόμα και αυτοί που το λέγανε τόσο καιρό, στο προηγούμενο άρθρο είπανε "βρε λες? Μακάρι να γίνει". Και τώρα ξαναξενερώσανε.
Από την μία ελπίζουμε και μετά ξανά η ξενέρα. Και μετά ξανά η ελπίδα. Και συνεχίζετε ο κύκλος μέχρι να δούμε που θα καταλήξει.
ΠΑΧΤΑΚΟR - 11/4/2011 22:38
οταν εγω τα λεω βριζετε εμενα και τους ομοιους μου....οταν θα καταλαβετε ολοι σας οτι το μονο που εχει απομεινει στην ΑΕΚ ειναι ο κοσμος της, και οτι πρεπει ολοι να παμε γηπεδο....οριτζιναλ,αντι-οριτζιναλ και ο καθε απλος οπαδος της ιδεας μας,ΕΓΩ ΘΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ....αν εχουμε καθε αγωνα 40 χιλιαρικα δεν θα μας ακουμπαει κανεις....ξυπνηστε.....ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΨΗΛΑ.....ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΟΝΤΟ,ΚΑΝΕΝΑΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟ,ΚΑΝΕΝΑΝ ''ΓΑΤΟΥΛΗ''.....ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ....
.... - 11/4/2011 22:48
Ρε φίλε δεν σε έβρισε κανείς. (εκτός αν δεν το είδα)
Εμένα αυτός που με εκνεύρισε ήταν κάποιος που γράφει πιο πάνω "ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ, ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΛΑΙΤΕ" και κάτι τέτοια λες και πετάει στα ουράνια από χαρά που εμείς στενοχωρηθήκαμε.
Τώρα σ'αυτά που γράφεις για Ντέμη και Μελισανίδη βαριέμαι να σχολιάσω γιατί είμαι ξενερωμένος αυτήν την στιγμή.
aekxripa007 - 11/4/2011 23:04
ΦΙΛΕ ORIGINAL 21 -1982 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ORIGINA ΑΛΛΑ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ....ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΚΑΙ PLAY-OFF ΑΣ ΠΑΜΕ 40.000 ΣΤΟ Ο.Α.Κ.Α ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΩΣ Η ΑΕΚ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...ΟΤΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΧΕΙ 5000 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΔΕ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.....ΚΑΛΟΣ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΙΑΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ....ΟΛΟΙ ΓΗΠΕΔΟ ΜΑΓΚΕΣ
ΠΑΧΤΑΚΟR - 11/4/2011 23:56
αυτο λεω και γω.....αν παμε ολοι γηπεδο κανοντας το καθηκον μας απεναντι σε αυτο ΠΟΥ ΛΕΜΕ οτι αγαπαμε τοτε δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα και δεν θα χρειαζομαστε κανεναν μαλακα να κανει κουμαντο στα 3 πιο μαγικα γραμματα του κοσμου....τωρα αν εσεις περιμενετε τον πριγκηπα πανω στο αλογο που θα σωσει την Α.Ε.Κ. για να ερθετε γηπεδο η αποψη μου ειναι οτι απλα δεν αγαπατε την ΑΕΚ,ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΕΚ....ετσι πιστευω....ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ....ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ....ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...ΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ...ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΕΚ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ...ΤΟΥ ΣΤΟ ΟΑΚΑ....ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ,ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΛΕΙΨΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΣΣΑ ΣΤΗΝ 11ΑΔΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΙΒΑΛΝΤΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ....ΞΥΠΝΑΤΕ.....ΟΛΟΙ ΓΗΠΕΔΟ
Panos Yp pedias - 11/4/2011 22:51
Ο ΧΑΤΧΗΧΡΗΣΤΟΣ ΕΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΛΕΙΕ ΘΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΑ 2. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΤΑΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΑΠΩΘΗΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΔΕΝ ΠΑΥΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ ΤΟΥ Η ΑΕΚ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ. ΤΟΣΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ, ΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΝΩΣΙΤΩΝ ( ΟΙ ΕΠΙΧΕΗΡΗΜΑΤΙΕΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ) ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΟΦΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 11/4/2011 22:55
MELISSANIDH ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ

ΘΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗ΄ΛΩΣΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ . ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ:

ΑΔΑΜΙΔΗ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΓIA ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΠΑΕ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΑΕΚ. ΕΙΜΑΙ 6Ο ΕΤΩΝ ΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΟΛΟΙ ...ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΜΠΑΡΛΟ .
paiktis57 - 11/4/2011 23:10
ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ . ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ :

1. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ .
2. ΑΝΑΓΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ .
3. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΙΕΣΗΣ .

...Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΠΑΡΛΟΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ . ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ ΠΟΙΚΟΙΛΟΤΡΟΠΩΣ .

ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ . ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ '' ΣΚΑΣΕΙ'' ΘΕΛΕΙ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ .
mikelawry21 - 11/4/2011 23:21
good night... and good luck!!!
Nico - 11/4/2011 23:44
Γαμάτη ταινία φίλε...
spyros syros - 11/4/2011 23:45
ΓΙΑΤΙ ΦΒΑΤΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ???
OptimusPrime - 11/4/2011 23:47
Μετά και τη τελευταία τροπή που πήραν τα πράγματα, είμαι σίγουρος ότι ο Μελισσανίδης θα μπεί στην ΑΕΚ. Κατά τον Μάιο θα φανούν όλα ιδανικά (τελικά) και θα ανακοινώσει ο ίδιος την νέα μετοχική σύνθεση.
Η κατασταση αλλάζει...και δεν πάει προς τα κάτω.Δεν ειναι αρνητική η σημερινή έκβαση.
Φέτος θα είναι καυτό ΑΕΚτζήδικο καλοκαίρι...
Θυμηθείτε... 11/4/2011
Cool Blood - 12/4/2011 03:51
ε και να μην είναι τέτοι το καλοκαίρι, τι έγινε? Πέρασε κάποιος, πέταξε την ατάκα του βασισμένη στην ελπίδα ή επειδή έτσι του έκατσε....Και η ζωή συνεχίζεται. Και καλά οι πιτσιρικάδες...Οι μεγαλύτεροι δεν έχετε μάθει ακόμα ή έχει πέσει μονοτονία και την ψάχνετε για ψυχικές μεταπτώσεις εν γνώσει σας?
epikouros12 - 11/4/2011 23:57
Εμείς οι Ενωσίτες γιορτάζουμε την Πρωταπριλιά όπως οι Παλαιοημερολογίτες τα Χριστούγεννα, 10 μέρες αργότερα... Εις υγείαν αδέλφια και Καλόν Παράδεισον.
ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ - 12/4/2011 00:07
600 ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΑΠ ΤΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΤΟΥΝ ΣΟΥ.
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 12/4/2011 12:40
Καλως τον Λαζαρο, που ησουν τοσες μερες ρε Δημητρη ;;;
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 12/4/2011 00:08
ΟΣΟΙ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΕΧΤΡΑ 3 ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ . ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ. ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ. Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΣΑΝ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ . ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙ ΑΔΥΝΑΤΟ. ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΝΕ( ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΕ.

ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝΙΣΕ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΒΟΜΒΑ ...ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΦΩΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ.

ΑΥΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ . ΑΝ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΣ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 12/4/2011 00:12
ΟΣΟΙ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΕΧΤΡΑ 3 ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ . ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ. ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
. Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΣΑΝ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ . ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙ ΑΔΥΝΑΤΟ.
ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΝΕ( ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΕ.
...
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝΙΣΕ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΦΩΝΟΥΣ ΚΑΙ
ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ.

ΑΥΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ TA SHMANTIKOTERA . ΑΝ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΣ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ KAΠΟΙΟΣ
an0nymouS - 12/4/2011 00:17
το θέμα του τίγρη δεν τελείωσε να είστε σίγουροι.. έχει εδώ και ένα μήνα που ακούγεται για καλοκαίρι κάποια κίνηση.. αναλόγως πως θα κυλήσουν τα πράγματα στα διοικητικά.. δεν έκλεισε καμια πόρτα με την δήλωσή του..τουλάχιστον δεν λέει ότι θα μπει και μετά σε περίπτωση που δεν μπει να αρχίσουν να βρίζουν.. επειδή άλλα θα λέει και άλλα θα κάνει.. κρατάει πισινή.. ξέρει πότε να κάνει την κίνησή του..

εγώ πιστεύω κάτι παίζεται.. απλά δεν το ξέρουμε, ο καιρός θα δείξει βέβαια..
g.g. - 12/4/2011 00:23
Δεν φαντάζομαι να περιμένατε να επιβεβαιωθούν τα σενάρια; Θεωρώ ότι η είδηση, αν η ομάδα παει στον Μελισσανίδη θα ανακοινωθεί σαν κεραυνός εν αιθρία. Αν και πιστεύω ότι ο Μελισανίδης έχει λόγο να μην φαίνεται. Θέλει να βρει καποιον εμπιστο να είναι μπροστά. Τον Ντέμη οχι. Δεν τον εμπιστεύεται και καλά κάνει. Το ξέρει και ο Ντέμης αυτό. Κάτι άλλο συζητήθηκε. Κάτι θα γίνει στο άμεσο μέλλον. Δεν ξέρω τι αλλά σίγουρα δεν θα αφήσουν την ομάδα να χαθεί. Κάθε αγοραστή τον ενδιαφέρει να πλησιάσει η ημερομηνία που θα πρέπει να κατατεθεί η εγγυητική επιστολή. Εκεί οι Παπάς και Νοτιάς θα δώσουν γη και ύδωρ σε οποιον βοηθήσει. Αν μπεί τώρα θα του πούνε να δώσει την εγγυητική και μετά θα τον αρχίσουν με τα πόσα έβαλαν αυτοί και πόσα θα ...θέλουν για να φύγουν και τέτοια. Ο Μελισανίδης ειναι τσιγκούνης και δεν είναι κορόιδο. Ούτε Ντέμη αρχηγό θα βάλει ούτε από τώρα θα βγάλει από τη δύσκολη θέση τους μετόχους της ΑΕΚ. Σε λίγο θα του τη δώσουν και θα πληρώνουν κι όλας για να την πάρει. Όποιος είναι να κάνει κίνηση θα γίνει πραγματικά την τελευταία στιγμή. Αν πάλι όλοι γυρίσουν την πλάτη τους, τότε κι εμείς θα ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε και θα βοηθήσουμε εμείς τότε όπως μπορούμε. Στον τελικό δεν θα πάω γιατί ο θυμος μου για την φετινή ντροπή του 6-0 δεν μου έχει περάσει, αλλά όπως όλοι θα βοηθήσω κι εγώ με το υστέρημά μου για να συνεχίσει αυτή η λατρεία να υπάρχει, να αναπνέει και να στέκεται όρθια ενάντια στα λαμόγια μέσα κι έξω από αυτήν.
litsa_katw - 12/4/2011 00:31
nontin21 - 12/4/2011 00:32
τωρα καποιοι χαιρονται απο οτι βλεπω στα σχολια...για ποιον λογο ρε μαγκες; αλλο η καζουρα και αλλο να γελατε που δεν μπαινει.
επιστροφη Μελισσανιδη-Ντεμη θα ηταν ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ μπορουσε να συμβει στην ΑΕΚ.
απο τα λεγομενα του δεν το διαψευδει...αλλα να δουμε τι θα γινει μεχρι το καλοκαιρι. μακαρι να μπει με αλλους 2-3 για να εχουμε δυναμικη επιστροφη.
litsa_katw - 12/4/2011 00:36
dn mporw na katalavw gt dn dexthke tn protash tou mellisanidi to 2008 o xatzixristos
bilonisr21amfilochia - 12/4/2011 00:38
ΑΠ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΒΓΗΚΕ ΠΩΣ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΑΕΚ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΛΟΥΣ.
Tirisws-AeK_21 - 12/4/2011 00:47
prin lallisei o kokkoras, 3 fores 8a m'aparni8eis...
hahha.. poios kanei re ton kokkora..??
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΕΚ - 12/4/2011 01:16
ΜΕ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΑΝ ΤΥΦΛΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ!!!!!!!!!!!!!
g.g. - 12/4/2011 01:20
¨Από ανθρώπους που πονάνε την αγαπημένη μας ΑΕΚ¨, μόνο αυτοί πονάνε; Εσύ; Γιατί τρίτο πληθυντικό και όχι πρώτο; Ίσως εσύ να μην την πονάς. Η αλήθεια είναι ότι όλοι εμείς οι απέξω αγνοούμε τι παιχνίδια παιζονται εκεί μέσα. Δεν ξέρω αν οι πρόεδροι των ομάδων χάνουν λεφτά η κερδίζουν από την ενασχόλησή τους. Λένε ότι χάνουν όμως δεν έχω ακούσει κανέναν επιχειρηματία να λέει ότι κερδίζει. Όλοι κλαίγονται. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΙΚΑΝΟΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕΣ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΩΡΑ. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΥΡΙΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΑΣΕ. ΣΙΓΟΥΡΑ ...ΕΔΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΠΟΝΑΜΕ. ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΛΕΩ. ΠΟΝΑΜΕ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΣΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΣΥ ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΝΑΜΕ. ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΤΟ 6-0 ΗΤΑΝ ΣΙΔΕΡΟ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΣΤΗ ΣΚΕΠΑΣΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΥΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΓΗΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΕΒΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ. . . . . . .ΠΟΥ ΠΟΝΑΜΕ. . . . . . . .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΖΩΗΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ. ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΑΝΑΣΤΗΣΑΜΕ ΗΔΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΣΑΝ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ. ΕΜΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΜΑΣ. ΕΤΣΙ. . . . ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ. . . . .ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ.
Γιάννης - 12/4/2011 01:45
Λοιπόν, αυτή ήταν η πρώτη διάψευση για φέτος, μας... χρωστάει και μία δεύτερη μέχρι το τέλος του χρόνου, μιας και τα τελευταία χρόνια έχουμε 2 διαψεύσεις κάθε χρόνο...

Για να δούμε για πόσο ακόμα διάστημα ορισμένοι θα περιμένουν τον φοβερό ΑΕΚάρα γατούλη να έρθει επάνω στο άσπρο άλογο να «σώσει» την ομάδα... Έτσι για να βλέπετε πόσο ΑΕΚάρες είναι ορισμένοι, που θέλουν να βγάλουν οι άλλοι τα κάστανα από τη φωτιά για να έρθουν μετά αυτοί να το παίξουν «σωτήρες» στα εύκολα, όταν άλλοι θα έχουν βάλει το κεφάλι τους στον ντορβά... Και πριν μου ...πείτε ότι «δεν έκανε αυτός τα παρόντα χρέη της ομάδας» θα σας θυμίσω ότι και το 2004 που κάποιοι «τρελοί» (σύμφωνα με τον μεγάλο ΑΕΚάρα μας) αποφάσισαν να αναλάβουν την ΑΕΚ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ είχαν δημιουργήσει τα χρέη που είχε τότε η ομάδα, αλλά αυτοί δε γύρισαν τότε να πουν ότι «υπό τις παρούσες συνθήκες δεν έχουν την πρόθεση να ασχοληθούν με τα διοικητικά της ΠΑΕ ΑΕΚ»... Έβαλαν το κεφάλι τους στον ντορβά και ανέλαβαν τα χρέη της ομάδας (μέσα στα οποία περιλαμβάνονταν ΚΑΙ χρέη που δημιούργησε η διοίκηση του γατούλη) και τράβηξαν το κουπί για να μην παίζει η ΑΕΚ με τον Αετό άνω Ραχούλας στη Δ' Εθνική... Αυτοί που κάποιοι βρίζουν σήμερα...

Συνεχίστε (όσοι συνεχίζετε) να λιβανίζετε τον μέγιστο ΑΕΚάρα και να παίζετε το παιχνιδάκι της τσάμπα δημοσιότητάς του... Μην ξεχνάτε όμως πως εάν είναι να κάνει κάτι, πρέπει να το κάνει μέσα στον επόμενο 1,5 χρόνο. Γιατί μετά εφαρμόζεται το FFP σε όλες τις ομάδες, πράγμα που σημαίνει ότι μια ομάδα θα μπορεί να ξοδεύει ΜΟΝΟ όσα εισπράττει από την εταιρική της δραστηριότητα και όχι όσα μπορεί να της τσοντάρει ο μεγαλομέτοχος (είτε απευθείας, είτε με υπερτιμολογημένη χορηγία είτε με άλλο πλάγιο τρόπο)... Πράγμα που με τη σειρά του σημαίνει ότι μετά από 1,5 χρόνο ακόμα και ο Λάτσης να πάρει την ΑΕΚ, δε θα έχει κανένα απολύτως νόημα...
sotikaka - 12/4/2011 02:25
Καλησπέρα σε όλο τον καλό κόσμο μετά από καιρό!! Προσωπικά η μη διάψευση για συνάντηση Ντέμη - Μελισανίδη και η μετέπειτα δήλωση Μελισανίδη με΄οδηγούν σε δύο μάλλον αυθαίρετα συμπεράσματα:
1ον. Όντως κάτι κινήθηκε όλον αυτό τον καιρό στο θέμα του γηπέδου.
2ον. Ο Μελισανίδης πιστεύω πως λέει αλήθεια ότι δεν προτίθεται να ασχοληθεί μετοχικά με την ΠΑΕ, δεν ισχύει όμως το ίδιο και με το γήπεδο της ομάδας μας. Στο σημείο αυτό πιστεύω ότι συμπίπτουν τα ενδιαφέροντά τους με τον Ντέμη. Ο τελευταίος πιστεύω ότι αναγνωρίζει ως βασικά ...λάθη του το ατελέσφορο των προσπαθειών του στο θέμα της νέας έδρας. Ο μελισανίδης βλέπει το γήπεδο ως συνδυασμό συναισθήματος, οικονομικού συμφέροντος και χωρίς εμπλοκές με το πολυδάπανο αγωνιστικό κομμάτι. Γνώμη μου είναι ότι και οι δύο σπεύδουν πριν τους προλάβουν οι εξελίξεις.
Στοιχεία δεν έχω, φήμες δεν έχω ακούσει αλλά αυτό οσφρίζομαι. Οίδομεν!
ΥΓ. Εδώ και ένα έτος +1 Αεκτζήδες στη γη και συνεχίζουμε
Και πάλι χαιρετισμούς σε όλους, είτε με λεφτά είτε με αγάπη και οργάνωση θα ξαναστηθεί η ομάδα αρκεί να υπάρχει πίστη, οργάνωση και ενότητα
XARIS - 12/4/2011 02:30
ΑΠΟ







...





































































































































































































ΑΠΟ ΤΟ 2003 ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ Η ΑΕΚ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΘΟΥΝ ΣΤΗΝ Δ ΕΘΝΙΚΗ ΛΟΓΩ ΕΜΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ( ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ( esxatianasxesi.blogsspot) 11/04/2011 . Ο ΛΟΓΟΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ . ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ( ΝΑΤΟ - CIA -ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ )
AEK Gibraltar - 12/4/2011 02:49
...με βλέπω αντι για ψαρεμα αποψε...να περνω την βαρκα...και να πηγαινω οπλισμενος αντι με παραγαδια στο Los Picos ( πολύ καλη ξερα! lol ) με καμια δεκαρια σπρει στo Agean Tulip ( πλοιο ιδιοκτησιας κ Μελλισανιδη,bankering)...αυτο ειναι αγκυροβολημενο πιο κοντα απο τα αλλα πλοια του Μελ στον κολπο του Γιβραλταρ! ( εχει πολλα) ακριβως εξω δεξια απο την αριστερη εισοδο του λιμανιου! καρατσεκαρισμενο!! ( lol )....ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΛΟΙΠΟΝ....Μονη ποτε δεν σ αφησω εσεις κ Μελισσανιδη? ΜΟΝΟ ΑΕΚ - ΑΕΚ ΠΑΝΤΟΥ! ή να κανω απόβαση Greenpeace style με κανενα πανο που θα λεει κατι αντιστοιχο? μπας ειναι ομως ο καπετανιος γαυρος και με παρει με τις πετρες αν και μαλλον το πιθανοτερο ειναι να υποστηριζει καμια...Tampines or Mouangthong United!!! xaxaxa
...
ΜΟΝΟ ΑΕΚ - ΜΟΝΟ ΑΕΚ
ΑΕΚ ΠΑΝΤΟΥ
studio54 - 12/4/2011 07:03
ΚΟΦΤΕ ΤΟ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΙΑΟΥ.
lathoyrasthanasis - 12/4/2011 07:24
ΑΔΕΛΦΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ...ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΗ Η ΜΕΛΙΣΣΙΑΔΑ...ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΑΙ ΕΦΟΔΕΙΑ,,ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ,ΚΑΙ ΞΗΡΗ ΤΡΟΦΗ.....ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΤΖΙΣΤΟΡ....ΦΑΚΟ,,,ΒΑΤΡΑΧΟΠΕΔΙΛΑ,...ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ....
Thanos_21 - 12/4/2011 08:24
Πάρε την έρημη την ΠΑΕ ρε Τίγρη μπας και δούμε άσπρη μέρα !!!!
t37bc - 12/4/2011 08:49
Καλημερα αδερφια η αλλιως ομοιοκαταδικασμενοι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ.
Μας λεω ετσι γιατι απο την μοιρα μας ειμαστε καταδικασμενοι να μην εχουμε ενα προεδρο πλην του μεγαλου Μπαρλου ο οποιος θα κανει την ομαδα μεγαλη οπως της αξιζει. Στην πλατη της ΑΕΚ περασαν πολλα λαμογια κλεφτες κτλ. ολοι αυτοι οι απιθανοι τυποι εκαναν χρηματα περιουσια εγιναν γνωστη στο πανελληνιο και τωρα που η ΑΕΚ βυθιζεται ειναι χαμενοι. Μην περιμενετε να μας σωσει ουτε ο Νοτιας ουτε ο Παππας ουτε κοντος ουτε Τιγρης ουτε λιονταρι οι μεν πρωτοι δεν αναλαμβανουν τις ευθυνες του ο δε προτελευταιος θελει να μπει τζαμπα. Ο λαος μας λεει μια παροιμια αν δεν εχεις νυχια να ...ξυστεις μην περιμενεις να σε ξυσει ο αλλος. Εγω αυτη την στιγμη δεν καθομαι να σκεφτω ποιος δημιουργησε το χρεος και ποιοι τα εφαγαν, αυτο που σκεφτομαι ειναι η ΑΕΚ και μονο αυτη πρεπει να ειναι πανω απο ολους και ολα.ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. Η ομαδα αν δεν σταθει ενταξει στις υποχρεωσεις της συμφωνα με την ΟΥΕΦΑ θα πεσει κατηγορια και εδω που τα λεμε ειναι αδικο ομαδες που δεν χρωστουν και οι προεδροι τους εκαναν και ενα γηπεδο δεν μπαλαμουτιασαν το κοσμο με φουμαρα και μακετες να πεφτουν κατηγορια. Η ΑΕΚ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ.Μια προταση δικη μου ειναι να μαζευτουν οι προεδροι των συνδεσμων να αφησουν τη φαγουρα και τα μιση να πανε στον Αδαμιδη να ανοιξουμε ενα λογαριασμο και ο καθενας απο εμας να καταθεσει οτι μπορει για να ξεχρεωσουμε ετσι ωστε η ομαδα να μπορεσει να αγωνιστη τη νεα χρονια και μετα να τα πουμε μια και καλη με τους κυριους μετοχους. Αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη αν καποιος αλλος εχει καποια αλλη σκεψη για το καλο της ομαδας μας να την προτεινει και να μην ασχολουμαστε τωρα με Μπλαγκο και πρασινα αλογα η ομαδα χανεται.Αυτα ειχα να πω εγω περιμενω και τις δικες αποψεις πριν να ειναι αργα και αστε τους μετοχους-αμετοχους και τιγρηδες να πανε να @@@@@@
GIANNIS AEKARA1978 - 12/4/2011 09:12
ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΕΙ ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ?
ΙΣΟΣ Ο ΜΑΡΙΔΑΚΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ Κ@@@ΜΕΝΟΣ ΓΑΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΚΤΖΗ ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ!!!!!!
ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝΕΙ !!!!!!!!
ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ???ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΑΤΣΟ ΑΕΚΤΖΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ??????ΚΡΙΜΑ..............._ΔΩΣΤΕ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΕΚ !!!!!!!
gmaman - 12/4/2011 09:28
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η λύση είναι η πίεση προς τους νυν (α)μετόχους, ώστε να πληρώσουν τα χρέη και να φύγουν. Βλάκας δεν είναι κανένας να μπει στην ομάδα με δεδομένη οικονομική απώλεια τόσων εκατομμυρίων.
Επομένως ίσως η λύση να ήταν μια διαμαρτυρία τύπου "πούλα και φύγε" που έκαναν και οι βάζελοι.
Space - 12/4/2011 10:57
Τιγρη σε αγαπαμε
Βρειτε τα με τον Ντεμη κι ελατε να κανουμε μαζι την ΑΕΚ πρωτη κ με μεγαλη πορεια Τσαμπιονς Λιγκ.
Θα "μαι καλο παιδι - 12/4/2011 12:15
Απανωτα σκωτζεζικα ντουζ.
Καλα παμε.
Δωστε λοιπον τις μετοχες στον λαο να τελειονουμε.
Προεδρος θελει δεν θελει ο ΘΩΜΑΣ ΜΑΥΡΟΣ.
Γηπεδο γεματο και ομαδα με ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ.
Οι σωτηρες μας ειναι ολοι σκετη κοροιδια.
...ΜΟΝΟ Ο ΛΑΟΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ.
kostaek21 - 12/4/2011 14:28
Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφετε ( ο Marv και ο Kostis 365), αλλά θα συμφωνήσω περισσότερο με τον Kostis 365 γιατί όπως λέει και ο ίδιος, για να πετύχει η λαϊκή βάση πρέπει να στηριχτεί από τον κόσμο. Για να γίνει αυτό, πρέπει να έχουμε δικό μας γήπεδο και να πουλιούνται κάθε χρόνο, τουλάχιστο 80% του γηπέδου σε εισιτήρια διαρκείας! Εδώ στη Γερμανία, (εγώ μένω στο Μόναχο), μέχρι και στην 3η κατηγορία έχουν 8 και 10.000 φιλάθλους ανά αγώνα!
Castroman - 12/4/2011 15:23
ο Μελισσανιδης δεν υπηρξε ποτε ΑΕΚτζης,ειμαι παλιος Κορυδαλλιωτης και ξερω τι γινοταν με την γειτονια μου την Νικαια και τι λεγοταν τοτε.."μπλεχτηκε" με το ποδοσφαιρο για να "φτιαξει" το ονομα του..τσαμπα διαφημιση δηλαδη..!! την περιοδο που ειχε την σχολη οδηγων μπηκε στον Ιωνικο παρεα με τον Σπανο,στη συνεχεια ανεβηκε "ιεραρχικα" αναλαμβανωντας την ΑΕΚ την οποια αφησε "συξυλη" μετα απο μολις τρεις σεζον ενασχολησης..δεν σας φαινεται περιεργο που ασχοληθηκε με την ΑΕΚ μονο 3 χρονια..!! επισης καθοριστικο ρολο επαιξε και η σταση του στο θεμα της συμφωνιας του Μπαγεβιτς με τον Ολυμπιακο..ουσιαστικα ο Μελισσανιδης τον πηγε απο το χερακι στον Πειραια για "αλλους λογους"..!!πιστευω πως ΠΟΤΕ ο Μελισσανιδης δεν υποστηριζε την ΑΕΚ,η ...παρουσια του στο γηπεδο γινοταν καθαρα για "λεζαντα"..εαν ηθελε να βοηθησει πραγματικα και "πονουσε" την ομαδα θα την ειχε αναλαβει το 2004..η και τωρα που παλι ειμαστε στα δυσκολα..!!μην ασχολειστε με τον ανθρωπο,δεν ειναι ΑΕΚτζης..ποτε δεν ηταν!!!
joste - 12/4/2011 17:11
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ CASTROMAN.Αλλωστε η κατρακυλα ξεκινησε απο εκεινον οταν πουλησε στον τροχανα.
Και μην ξεχνατε αγορασε 300 εκατομμυρια δρχ απο ζαφειροπουλο και πουλησε σε τροχανα ενα δις δρχ συν τα εσοδα ενος τσαμπιονς λιγκ. ΚΑΙ φυσικα δεν την εδωσε με μηδεν χρεη.Αυτα για τον .........σωτηρα μας.
Ο μονος σωτηρας ειμασταν και θα ειμαστε εμεις. Μονο ο κοσμος μπορει,αλλα ενεργα οχι απο καναπε και laptop.
Θα "μαι καλο παιδι - 12/4/2011 16:02
Κι εγω συμφωνω με το φιλο τον \" castroman\".
Δεν τον κοβω και πολυ ΑΕΚΑΡΑ.
Μονο η κονομα τον ενδιαφερει και αυτη την στιγμη η ομαδα εχει μονο χρεη.
Γιαυτο σας λεω , δωστε την ΑΕΚ στον λαο της.
joste - 12/4/2011 16:39
Το γεγονος οτι κοκκαλης, βαρδινογιαννης την εκαναν και ο μελισσανιδης δεν μπαινει με τιποτα εχει να κανει με το κολπο των τυχερων παιχνιδιων που προωθειται απο την κυβερνηση, και που για να συμετασχει καποιος στο φαγοποτι των ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ δεν πρεπει να ειναι μεγαλομετοχος σε ΠΑΕ.ΤΥΧΑΙΟ που και οι τρεις απεχουν?Δεν νομιζω.
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 12/4/2011 17:16
Όπως έχω πει επανειλημμένα υπό τις παρούσες συνθήκες δεν έχω πρόθεση να ασχοληθώ με τα διοικητικά της ΠΑΕ ΑΕΚ».....ΜΠΡΑΒΟ...ΥΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΟΜΑΔΑ...ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ Δ ΕΘΝΙΚΗ
spkarax - 12/4/2011 18:25
Όπως έχω πει επανειλημμένα υπό τις παρούσες συνθήκες δεν έχω πρόθεση να ασχοληθώ με τα διοικητικά της ΠΑΕ ΑΕΚ».
Ο ανθρωπος ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ.....ξεχρεωστε οσα χρεη κανατε και ΕΡΧΟΜΑΙ....
Τι αλλο πια να πει.....
Τωρα η μπαλα ειναι στο αλλο γηπεδο....ευθυνες ζητηστε απο εκει.....
ΟΤΙ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ....
Γιάννης - 12/4/2011 19:09
Ξεκάθαρο έ; Όταν ανέλαβε ο Ντέμης με τους επιχειρηματίες το 2004 είχαν κάνει αυτοί τα χρέη;;; Εάν έλεγαν και αυτοί τότε «ξεχρεώστε όσα χρέη κάνατε και ερχόμαστε» ξέρεις πού θα παίζαμε σήμερα;... Για να ξέρουμε ποιοί είναι ΑΕΚάρες και ποιοί το παίζουν...
spkarax - 12/4/2011 23:02
Φιλαρακο για χρεη μιλαμε οχι για την τρυπα του οζοντος που αφησαν ολοι οι επομενοι....τα χρεη δεν εγιναν απο το Μελισσανιδη αν θυμασαι καλα....αλλα και αυτα που εγιναν την μετα-ντεμη εποχη ξερεις ποσα ειναι ή αν σου πω θα λυποθημησεις;;;;;;




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.





Ροή ειδήσεων

13:48 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Προπόνηση χωρίς τους αδειούχους
12:37 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Είμαι ΑΕΚ, πιστεύω στα όνειρα…
12:20 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
«Καθάρισαν» Ντέμης και Ρε (VIDEO)
11:24 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Αραμπατζής: Δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβ...
10:11 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Μετά τον Μπακάκη έχει και συνέχεια...
07:41 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Κανόνι από Ευρώπη μαζί με Μανιά για την ...
07:37 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ novasports






ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

13:53 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Η Ιαπωνία συνεχίζει τη φαλαινοθηρία για ...
13:41 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Ένας άστεγος υποψήφιος δημοτικός σύμβουλ...
13:34 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Ο άντρας μετά τα 38 μοιάζει στον μπαμπά ...
13:17 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Εννέα νεκροί από χιονοστιβάδα στο Έβερεσ...
13:14 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Τελικά οι «Ρομπέν της Βαρβακείου» υπάρχο...
12:52 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Τριήμερο πένθος στην Κολομβία για τον Γκ...
12:37 - Παρασκευή 18 Απριλίου 2014
Δικαστήριο απαγορεύει σε πατέρα να στέλν...