Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014
Παρασκευή 15 Απριλίου 2011 - 10:19

Διάσπαση στην «Ώρα των Σπορ»



Η τραγική κατάσταση των τελευταίων μηνών έφερε και συγκλονιστικές εξελίξεις στην «Ώρα των Σπορ». Οι εργαζόμενοι παρέμεναν απλήρωτοι για πέντε έως και οκτώ μήνες με τις υποσχέσεις για αποπληρωμή να μην υλοποιούνται ποτέ. Τον τελευταίο καιρό αποκαλύψεις στα διοικητικά της εφημερίδας έφεραν τα πάνω κάτω καθώς η Ελένη Πολυχρόνη εμφανίστηκε ως εκδότρια τονίζοντας στους εργαζομένους ότι αυτή έχει στα χέρια της την εταιρεία και όχι ο Γιώργος Μπίρης.

Ακολούθησαν ζυμώσεις μέχρι το οριστικό σχίσμα. Ο Γιώργος Σηφάκης με μεγάλη ομάδα δημοσιογράφων αποχώρησε. Μάλιστα το Σάββατο αναμένεται να κυκλοφορήσει από την συγκεκριμένη ομάδα φύλλο με τον τίτλο «Ώρα για Σπορ των Δημοσιογράφων». Οι εργαζόμενοι που παρέμειναν θα συνεχίσουν να βγάζουν την «Ώρα των Σπορ» με εκδότρια την Ελένη Πολυχρόνη.

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

Α.Ε.Κ.1924 - 15/4/2011 10:30
klinei k afti????
toolaek - 15/4/2011 10:33
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ....ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΥ ΤΗΣ ΑΕΚΤΖΙΔΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ...ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ/ΜΑΣ....... Σ Τ Α @@@@@@ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!! ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΟΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ...
grigorat - 15/4/2011 10:33
Όλα καθρέφτης είναι. Παντού διασπαστικοί, παντού δικέφαλοι. Γι'αυτό δεν θα ξανασηκώσουμε ποτέ κεφάλι.
alex....csts - 15/4/2011 10:38
ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΠΡΟΒΛΈΠΕΤΑΙ....................
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΛΥΨΙΜΑΤΑ............
dimis1968 - 15/4/2011 10:41
To proi parakolouthousa idisis na do ti grafoun i athlitikes efimerides,prota tou gaurou 4-5 meta tou vazelou 2-3 meta tis AEK 1 kai thesalonikis 2-3.
Kai kano ena erotima exoume 1 efimerida kai ayti diaspastike????
Ti ginete pouthena den mas paei....mizeria kai kakomiria....pos mas katantisan ??
toolaek - 15/4/2011 10:51
KALYTERA!!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ "ΔΙΚΙΑ" ΜΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ!!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ...
socratesthecabdriver - 15/4/2011 11:13
nai meta to mono pou mas meni ine na klisoume kai tis ales efimerides !!!hahahahaahaa
dimis1968 - 15/4/2011 10:45
To proi parakolouthousa idisis na do ti grafoun i athlitikes efimerides,prota tou gaurou 4-5 meta tou vazelou 2-3 meta tis AEK 1 kai thesalonikis 2-3.
Kai kano ena erotima exoume 1 efimerida kai ayti diaspastike????
Ti ginete pouthena den mas paei....mizeria kai kakomiria....pos mas katantisan ??
mixalis83 - 15/4/2011 10:48
ΟΤΑΝ Η ΣΠΟΡΝΤΕΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 25000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ , ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ 12000 ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΩΡΑ?
an0nymouS - 15/4/2011 10:51
πάει και η ώρα; ..τυχαίο είναι τώρα αυτό; η κατάλαβαν ότι αύριο δεν θα υπάρχει αεκ και το κλείνουν το μαγαζί; ..
mixalis83 - 15/4/2011 10:53
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ , ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΕΣ ΕΦΗΜ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.
de423 - 15/4/2011 10:53
Σε αυτό φταίνε τα μοσχάρια οι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ που αντί να αγοράζουν ΩΡΑ, ΔΙΚΕΦΑΛΟ, ΕΝΩΣΙΤΗ, SCORE πάνε καια γοράζουν GOAL, SPORT-PAY, ΕΧΕΔΡΑ κτλ.
tdhe - 15/4/2011 11:08
Μοσχάρι είσαι εσύ. Οι Αεκτζηδες δεν αγοράζουν τίποτα γιατι δεν είναι πρόβατα.
socratesthecabdriver - 15/4/2011 11:19
nai exoume free internet xaxaaaaa
grass - 15/4/2011 14:17
να αγοράσω ΩΡΑ, ΔΙΚΕΦΑΛΟ, ΕΝΩΣΙΤΗ, SCORE. φιλε την παλευεις? να δωσω λεφτα για να διαβασω μια μπουρδα? μηπως κατα την γνωμη σου ολες αυτες γραφουν αντικειμενικα αρθρα? μια ζωη κολοτουμπες σε ολα τους τα αρθρα ειναι. νευριαζω μονο που βλεπω τα πρωτοσελιδα.
aekgiapanta - 15/4/2011 21:07
Αντε ρε με τις φυλλαδες! Επειδη γραφει ΑΕΚ πρεπει να στηριξουμε??? Λογικο να κλεινουν σιγα σιγα οι εφημεριδες γιατι πουθενα παγκοσμιως με 5000 πωλησεις δε συντηρεις εφημεριδα. Εχουμε 20 αθλητικες φυλλαδες και ποιος τις συντηρει αναρωτιεμαι τοοοσα χρονια...

Και οι γαυροι γι αυτο ειναι τοσο εξυπνοπουλια κ δεν βλεπουν αντικειμενικα, επειδη διαβαζουν Γαυρους κ Πρωταθλητες! Επιτελους αποδειξαμε οτι δε μασαμε κουτοχορτο

...proud to be an AEK fan...
Kamelot21 - 15/4/2011 10:57
Ντροπή πια...Έλεος...Διάσπαση παντού...από το σημαντικότερο έως το πιο ασήμαντο θέμα... Κυλάει στο dna αυτής της ομάδας η διάσπαση...Δεν είναι τυχαίο ότι στο έμβλημα της ομάδας το ένα κεφάλι του αετού κοιτάει ανατολή και το άλλο τη δύση...
zisiskyriakidis - 15/4/2011 11:29
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΦΥΛΑΔΑ.Η ΑΕΚ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΟ ΕΝΩΤΙΚΟ - ΣΟΒΑΡΟ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ
Γιάννης - 15/4/2011 11:36
Όταν υπάρχουν 15 και πλέον αθλητικές φυλλάδες για ένα αναγνωστικό κοινό που με το ζόρι φτάνει άμεσα ή έμμεσα τους 30.000 ανθρώπους, τότε είναι επόμενο να αρχίσουν να κλείνουν... Στην εποχή του internet έχει πλέον περάσει και ο καιρός του χαρτιού, και πολύ περισσότερο ο καιρός της οπαδικής φυλλάδας...
Flying dagger - 15/4/2011 11:45
Και να μην ξαναανοίξει,, Τέτοιο πόλεμο στην ΑΕΚ εκ των έσω δεν έχω ξαναδεί
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 15/4/2011 11:47
Kαλημέρα σύντροφοι.
Εδώ μπορείτε να φωνάξετε άνετα "πληρώστε και φύγετε", θα πιάσει και τόπο.
Οχτώ μήνες απλήρωτοι, είναι οι εργαζόμενοι. Οι υποχρεώσεις τους όμως περιμένουν οχτώ μήνες;
GEORGE. B. - 15/4/2011 12:16
Ειδες πως τα φερνει καμμια φορα η τυχη και τα γυρισματα των καιρων ?

Η εφημεριδα που κατακεραυνωνε την Διοικηση για τους απληρωτους παικτες , να εχει για μηνες απληρωτους εργαζομενους.

Η εφημεριδα του " Πληρωστε τα Χρεη σας και Φυγετε " , να πνιγεται στα χρεη.

...Η εφημεριδα που εμμεσως πλην σαφως κατηγορουσε το Ντεμη για κακοδιαχειρηση και λαμογιες , να εχει και αυτη μεγαλες λειτουργικες ζημιες.
Ισως τωρα συνειδητοποιησει οτι οι λειτουργικες ζημιες σε μια εταιρεια , μπορουν να δημιουργηθουν και απο πτωση του τζιρου της , απο την απωλεια ( κρατικων) διαφημισεων οπως και απο την αυξηση των φορων,των εισφορων και του κοστους λειτουργειας.


Δεν πειραζει ,ας φωναξει τωρα τον Τιγρη να την σωσει, οπως τον φωναζει να ερθει να σωσει την ΑΕΚ.
Και να παρει και τον Ντουσαν για αρχισυντακτη,ετσι και αλλιως ανεργος ειναι ( απο χτες).
NON-COOL BLOOD - 15/4/2011 12:29
Τουλάχιστον βγάλε τη φλωρόφατσα απ το avatar...

Μιλάμε για πολλά κιλά κόμπλεξ....
basb - 15/4/2011 13:49
Aφού κρίνεις την συγκεκριμένη φάτσα ως φλωράδικη, μήπως θα μπορούσες να μας δείξεις και την δική σου, έτσι ώστε να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης?

Μπα, τι ζητάω τώρα ε? Η ανωνυμία και η ΔΕΙΛΙΑ πρέπει να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά σου. Επιτίθεσαι καλυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία σου, πρέπει να έχεις πολύ μεγάλα αρ@@@δια, τελικά. Ο συγκεκριμένος φλώρος, έχει τα μπαλλάκια να λέει ότι λέει ΕΠΩΝΥΜΑ και ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΑ. Εσύ μπορείς να κάνεις το ίδιο? Όχι φυσικά. Τώρα ποιός είναι κομπλεξικός.... άστο καλύτερα. Είναι ηλίου φαεινότερον!
...
Υγ. Και εγώ φλωρόφατσα έχω. Κάτι τύπους όμως σαν και του λόγου σου, ούτε για κλόουν σε τσίρκο...
Λύπηση, και μόνο λύπηση βγάζουν.

Φιλικά πάντα.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 15/4/2011 15:04
Το 'φιλικα παντα' ηταν ολα τα λεφτα... Ακομα γελαω...

υγ. Παντως εγω δεν βαζω φωτο γιατι καιγεται...
NON-COOL BLOOD - 15/4/2011 22:41
Επειδή κάποιος κρεμαει μια φωτογραφία αυτό θα πει ότι είναι και επώνυμος? Δε σημαίνει ούτε καν ότι ειναι δικη του...ΟΣΟ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ...
Όσο για σένα, δεν έχεις φλωρόφατσα...έχεις φάτσα καθυστερημένου...


Το φιλικά όντως ειναι ολα τα λεφτα....
...

ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ..
Γιάννης - 15/4/2011 14:01
Για να καταλάβω, τα επιχειρήματά σου απέναντι στα όσα λέει ο φίλος GEORGE. B. είναι πως έχει... φλώρικη φάτσα; Μιλάμε για αποστομωτικά επιχειρήματα...
NON-COOL BLOOD - 15/4/2011 22:54
Αυτά που λέει ο φίλος δεν αντέχουν σε κριτική, όπως φαίνεται από τον επίλογό του που ξεχειλίζει από τη γνωστή του εμπάθεια απέναντι στην πλέον εμβληματική φιγούρα της ιστορίας της ομάδας....Λειτουργεί σαν γλύφτης του κ.Νικολαϊδη εδώ και πολύ καιρό...Το ότι αναμασά κάποιες γενικότητες δε σημαίνει ότι έχει επιχειρήματα...Μη μπερδεύεσαι....



Φιλικά (όντως ...φιλικά, όχι όπως ο κούρδος αδελφός μας ανωτέρω..χαχαχα)
kouros - 15/4/2011 23:19
@NON-COOL BLOOD,"Το ότι αναμασά κάποιες γενικότητες δε σημαίνει ότι έχει επιχειρήματα...Μη μπερδεύεσαι...."
ta eipes ola file mou!!!!!!!!
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 15/4/2011 13:06
Καλημέρα Γιώργη.
Πάρα πολύ σωστά! Αυτοί που έχουν λερωμένη τη φωλιά τους, δεν πρέπει να μιλάνε για τους άλλους.
Για όλους έχει ο καιρός γυρίσματα, για την Ωρα δεν θα είχε;
ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ - 15/4/2011 14:11
ΣΩΣΤΟΣ
uruguanos - 15/4/2011 17:43
Ωραιος ο George! Μακραν τα καλυτερα, σοβαροτερα και πιο τεκμηριομενα σχολια στο site!
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 15/4/2011 23:21
GEORGE. B. - 15/4/2011 12:16

Αγαπητε GEORGE. B,
Ειναι γνωστο οτι οι εφημεριδες δεν συντηρουνται απο τους αναγνωστες τους αλλα απο τις διαφημισεις και της χορηγιες του κρατους. Με τον ερχομο της τραπεζικης, της κρατικης και της οικονομικης κρισης ηταν σχεδον βεβαιο οτι οι εφημεριδες αργα ή γρηγορα θα αντιμετωπιζαν αυτο το κινδυνο και ιδιαιτερα οι αθλητικες.
Τωρα η ...εξομοιωση της κρισης της ΩΡΑΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ με την την κριση της ΩΡΑΣ ΤΩΝ Α-ΜΕΤΟΧΩΝ ειναι αν οχι χαιρεκακια ειναι τουλαχιστον ρεβανσισμος.
Συνηθως δεν χανεις την ευκαιρια να κατακεραυνωνεις οποιον κατακεραυνωνει τους ηθικους και φυσικους αυτουργους της καταστροφης της ΑΕΚ τωρα βλεπω δραττεσαι της ευκαιριας με τα ιδια επιχειρηματα και κατακεραυνωνεις την εφημεριδα για την κατ΄ εσενα κακοδιαχειρηση-της και την οικονομικη στενοτητα που αντιμετωπιζει μην μπορωντας να πληρωσει αυτους που ουσιαστικα εγραφαν αυτα που δεν αρεσαν σ΄ εσενα και τωρα κατηγορεις.
Ειναι κακο δηλαδη επειδη γουσταρε και γουσταρει τον Μπαγιεβιτς τον οποιο δεν γουσταρει ο Τακ. Κανελλοπουλος ο Ντεμης και ο Χατζηχρηστος με τον Γκρεγκοριο Ψαριανο ;;;
Και ολοι εμεις που ειμαστε ΑΕΚ και δεν ειμαστε εμπαθεις μαζι του αλλα ουτε και αρρωστοι θαυμαστες του τι φταιμε ;;;
Ειναι κακο που ζηταει να πληρωσουν τα χρεη που οι ιδιοι δημιουργησαν ;;;
Και ολοι εμεις που πληρωσαμε τι φταιμε ;;;
Ειναι κακο που ζηταει ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ στη διαχειριση των οικονομικων ;;;
Και εμεις που με το συναισθημα πληρωσαμε τεραστια ποσα και δεν ξερουμε τι εγιναν τι φταιμε ;;;
Ειναι κακο που τους κατηγορει για την αδιαφορια που δειχνουν και οτι την εχουν αφησει απροστατευτη ;;;
Και εμεις που αλλιως μας τα υποσχεθηκαν το 2004 τι φταιμε ;;;

Ειτε εγιναν τα χρεη απο αγνοια του αντικειμενου ειτε απο αδιαφορια ειτε απο ατυχεις κινησεις που εκαναν το αποτελεσμα ειναι ενα και το αυτο. Αυτοι τα προξενησαν και αυτοι οφειλουν να τα φερουν στα ισια.

Τωρα οτι αφορα την εφημεριδα ειχα σταματησει να την αγοραζω επειδη ηταν 80% καναλιζαρισμενη 19% σαχλαμαρες και 1% ΑΕΚ το ιδιο ισχυει και για την SCORE που ηταν ειδικα τελευταια 99% καναλιζαρισμενη 1% σαχλαμαρες και 0% ΑΕΚ.
Το μονο που με στενοχωρει ειναι το κλεισιμο του ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ με ολες τις αδυναμιες του αλλα αυτος θα επανελθει καποια στιγμη διοτι ειναι συνυφασμενος με την πραγματικη ΑΕΚ την οντως γνησια ΑΕΚ.

Υ.Γ. : Η συμπαθεια-σου ο Σηφακης ειναι σαν τις γατες εφταψυχος και μετα το Αγιο Πασχα θα επανελθει ως Λαζαρος με νεα εφημεριδα και μπορει να αλλαξει ροτα.
daffy - 16/4/2011 13:14
100% μαζί σου αδερφέ όλα εδώ πληρώνονται μας έχει ζαλίσει εδώ και χρονια με την προπαγαντα της για όλα φταίει ο Nτέμης και κανένας άλλος άλλοι γίνανε μεγαλομέτοχοι σε επαρχιακές ομάδες με τα λεφτά τις ΑΕΚ και αυτοί το χαβά τους για όλα φταίει ο Ντέμης ''πληρώστε και φύγετε'' ωραία λοιπόν τώρα εσείς πληρώστε και κλείστε. επιτέλους κουράστηκα αλλα δικαιώθηκα.κάτι καλο θα γίνει θυμηθείτε το ένα ένα τα εμπόδια ξεπερνιούνται
daffy - 16/4/2011 13:22
προς GEORGE.B.
100% μαζί σου αδερφέ όλα εδώ πληρώνονται μας έχει ζαλίσει εδώ και χρονια με την προπαγαντα της για όλα φταίει ο Nτέμης και κανένας άλλος άλλοι γίνανε μεγαλομέτοχοι σε επαρχιακές ομάδες με τα λεφτά τις ΑΕΚ και αυτοί το χαβά τους για όλα φταίει ο Ντέμης ''πληρώστε και φύγετε'' ωραία λοιπόν τώρα εσείς πληρώστε και κλείστε. επιτέλους κουράστηκα αλλα δικαιώθηκα.κάτι καλο θα γίνει θυμηθείτε το ένα ένα τα εμπόδια ξεπερνιούνται
Απάντηση
tdhe - 15/4/2011 11:52
Να πάρει γενικά εφημερίδα ο Αεκτζής να διαβάσει ΤΙ; Τους διασπαρτους Ντεμικούς, τους Μπαγεβιτσικούς, τους υπόλοιπους αντικειμενικούς που μας έχουν στη μπούκα και στάζουν φαρμάκι;

Να πάρει την Ώρα να διβάσει τί; Την 1500η φορά οτι έρχεται ο Τίγρης, το ποσο προπονηταρας ειναι ο Μπάγεβιτς ή οτι κλείνουμε μαύρο διαμάντι καποιον πουθενά μαύρο απο την Σουηδική Αραβία; Πλάκα κάνετε ρε;
kmanouras21 - 15/4/2011 11:57
3 εφημεριδες επρεπε να υπαρχουν μονο στην ελλαδα αθλητικες και 3 πολιτικες......
Γιάννης - 15/4/2011 14:04
3 πολιτικές άντε να το καταλάβω, 3 αθλητικές γιατί; Για να συντηρηθεί στοιχειωδώς σήμερα μια εφημερίδα και να καλύπτει επαρκώς τα θέματά που πρέπει να αναφέρει, χρειάζεται μια κυκλοφορία τουλάχιστον 35-30.000 φύλλων. Αγοράζει σήμερα 90.000 κόσμος αθλητικές φυλλάδες;...
kmanouras21 - 15/4/2011 12:01
οχι οτι ειναι εφημεριδα αντικειμενικη και φοβερη για να δινεις ευρω καθε μερα , αλλα τη στηριζω εδω και 3 χρονια για να κρατησει και να μη κλεισει και βγουνε στο δρομο οι εργαζομενοι. κακως μενουν απληρωτοι. ειναι ξεφτιλα οι ιδιοι οι
εργοδοτες........ κεφαλαια κουμασια......
kmanouras21 - 15/4/2011 12:03
οχι οτι ειναι εφημεριδα αντικειμενικη και φοβερη για να δινεις ευρω καθε μερα , αλλα τη στηριζω εδω και 3 χρονια για να κρατησει και να μη κλεισει και βγουνε στο δρομο οι εργαζομενοι. κακως μενουν απληρωτοι. ειναι ξεφτιλα οι ιδιοι οι
εργοδοτες........ κεφαλαια κουμασια......
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 15/4/2011 12:23
Και αντε εκλεισε ρε μαγκες η ΩΡΑ. Και ?
Τι προσφερει δηλαδη η συγκεκριμενη εφημεριδα σ αυτους τους 2000 που την αγοραζουν καθημερινα?
Τι αλλο κανει απο το να συντηρει φαντασματα?
Φαντασμα τιγρης φαντασμα ντουσαν φαντασμα ντεμης .Τα οποια τα εχει χωρισει σε καλα και κακα φαντασματα.
Αναλογα με τα χατηρια.
...Μηπως συμβαλει στην εγκυρη ενημερωση του Αεκτση?
Μηπως πασχιζει για την ενοτητα στην ομαδα?
Μηπως σεβεται την ιστορια της ομαδας?
Μηπως σεβεται τον αναγνωστη της?
Και τι να το κανω εγω να εχω μια Αεκτσιδικη εφημεριδα αν δεν μου προσφερει κατι απο τα παραπανω.
Δηλαδη η πρασινη ή το derby τωρα που ο βαζελος θα αρχισει να πουλαει παιχτες και ο ενας θα βριζει τον αλλον και η μια θα γραφει για τον Παυλο και η αλλη για τον Τζιγγερ τι θα προσφερουν ας πουμε στο βαζελο?
Θα βοηθησουν στην εξομαλυνση της καταστασης ή θα την κανουν πιο μπουρδελο?
Τουλαχιστον την SD ή το GOAL οποιοι τις αγοραζουν ξερουν οτι δεν ειναι Αεκτσιδικες.
Οποτε αυτος που τις παιρνει αν μη τι αλλο ειναι πιο ψιλιασμενος ωστε να κανει και μια κριτικη σ αυτα που διαβαζει.
Για τους δημοσιογραφους που γραφουν συνφωνα με την χαραχθησα γραμμη της Ωρας δεν νιωθω καμια λυπηση.
Ετσι και αλλιως ο φελος θα επιπλευσει.
Για τους υπολοιπους εργαζομενους συμφωνω.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 15/4/2011 12:33
Και αντε εκλεισε ρε μαγκες η ΩΡΑ. Και ?
Τι προσφερει δηλαδη η συγκεκριμενη εφημεριδα σ αυτους τους 2000 που την αγοραζουν καθημερινα?
Τι αλλο κανει απο το να συντηρει φαντασματα?
Φαντασμα τιγρης φαντασμα ντουσαν φαντασμα ντεμης .Τα οποια τα εχει χωρισει σε καλα και κακα φαντασματα.
Αναλογα με τα χατηρια.
...Μηπως συμβαλει στην εγκυρη ενημερωση του Αεκτση?
Μηπως πασχιζει για την ενοτητα στην ομαδα?
Μηπως σεβεται την ιστορια της ομαδας?
Μηπως σεβεται τον αναγνωστη της?
Και τι να το κανω εγω να εχω μια Αεκτσιδικη εφημεριδα αν δεν μου προσφερει κατι απο τα παραπανω.
Δηλαδη η πρασινη ή το derby τωρα που ο βαζελος θα αρχισει να πουλαει παιχτες και ο ενας θα βριζει τον αλλον και η μια θα γραφει για τον Παυλο και η αλλη για τον Τζιγγερ τι θα προσφερουν ας πουμε στο βαζελο?
Θα βοηθησουν στην εξομαλυνση της καταστασης ή θα την κανουν πιο μπουρδελο?
Τουλαχιστον την SD ή το GOAL οποιοι τις αγοραζουν ξερουν οτι δεν ειναι Αεκτσιδικες.
Οποτε αυτος που τις παιρνει αν μη τι αλλο ειναι πιο ψιλιασμενος ωστε να κανει και μια κριτικη σ αυτα που διαβαζει.
Για τους δημοσιογραφους που γραφουν συνφωνα με την χαραχθησα γραμμη της Ωρας δεν νιωθω καμια λυπηση.
Ετσι και αλλιως ο φελος θα επιπλευσει.
Για τους υπολοιπους εργαζομενους συμφωνω.
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 15/4/2011 13:00
Η ΩΡΑ είναι μια εφημερίδα για την οποία δεν τρέφω και την μεγαλύτερη εκτίμηση. Αντικειμενικά, ειδησεογραφικά είναι η χειρότερη σε θέματα ΑΕΚ. Αν εξαιρέσει κανείς Αρναούτογλου και Κετσετζόγλου, κατά τα λοιπά είναι να γελάς. Όμως η απουσία της συρρικνώνει ακόμα περισσότερο την ΑΕΚ. Θα το καταλάβουμε όλοι στην επόμενη σφαγή από τον γάβρο, πσ, που θα διαβάζουμε στην SD για την καρδιά του πρωταθλητή, στο Goal τον Μπραουδάκη να βρίζει τον Ντέμη μετά από 20 χρόνια, στην ΕΞΕΔΡΑ τον Κοσμά και τον Τσακίρη να αναθεματίζουν τον Μπάγεβιτς που έδιωξε τον Χουανφράν κλπ κλπ. Όπως και να το κάνεις, με τα στραβά και τα ανάποδά της ήταν η μόνη καθαρά ενωσίτικη φωνή. Βλέπω με λύπη μου να κλείνουν συνεχώς ΑΕΚτζήδικες εφημερίδες. Δικέφαλος, ...Ένωση, Ενωσίτης, Score, Ωρα. Για εμένα που είμαι λίγο παλιότερος από πολλούς από εσάς, ήταν πολύ οδυνηρό κάθε Δευτέρα να περιμένω μάταια να δω ένα δίστηλο για την ΑΕΚ στην πρώτη σελίδα στο ΦΩΣ ή την ΗΧΩ. Και μ ιλάμε τώρα για εποχές που είχαμε ομαδάρα και σαρώναμε. Μας έπαιζαν μόνο όταν αυτό συνέφερε τους γαβροβάζελους. Και περιμέναμε το Σάββατο το πρωί να βγει ο Δικέφαλος για να απαλύνει λίγο την αρρώστεια μας ο ΦΚ. Διαβάζω με έκπληξη πως μερικοί από0 εσάς γράφετε "να κλείσει, καλύτερα" κλπ κλπ. Υποθέτω ότι αυτή η γεννιά ενωσιτών θα μείνει γνωστή ως η γεννιά του "ΟΥΣΤ". ΟΥΣΤ σε όλους λοιπόν, παίκτες, προπονητές, φιλάθλους, σημαίες, γήπεδα, εφημερίδες. ΟΥΣΤ σε ό,τι δεν μας βρίσκει σύμφωνους. ΟΥΣΤ σε ό,τι εμείς θεωρούμΕ ότι δεν είναι καλό για την ΑΕΚ. ΟΥΣΤ γιατί ο καθένας από εμάς την αγαπάει τόσο που στο τέλος την πνίγει, αλλά δεν το καταλαβαίνει και αντί να χαλαρώσει λίγο το σφίξιμο, να την αφήσει να ανασάνει λιγάκι, σφίγγει κι'άλλο τη λαβή. Αχ ΑΕΚάρα μου, δεν σου αξίζαμε τελικά, δεν εβαστάξαμε το βάρος σου....
GEORGE. B. - 15/4/2011 13:44
Αυτη η γενια ενωσιτων γαλουχηθηκε ΚΑΙ απο φυλλαδες ( σαν την εν λογω) , οι οποιες εβαζαν και βαζουν πρωτοσελιδα για εβδομαδες ολοκληρες τα ΟΥΣΤ ΑΜΕΤΟΧΟΙ , ΟΥΣΤ ΚΛΕΦΤΕΣ , ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ...

Και οι οποιες ΑΝΕΚΑΘΕΝ εβαζαν τα προσωπα , πανω απο την Ομαδα...για λογους που δεν γραφονται,αλλα εσυ ως νοημων και μορφωμενος ανθρωπος ,ευκολα μπορεις να τους αντιληφθεις.

...Στο θεμα της ελλειψης ΑΕΚτζηδικης ενημερωσης που γραφεις , εχεις απολυτο δικιο,συμφωνω 100%.
Ομως,οπως γνωριζεις ο ρολος οιουδηποτε ΜΜΕ δεν εξαντλειται στην απλη ενημερωση.
Η απλη ενημερωση,ειναι πλεον το 20% του λογου υπαρξης τους.
Το υπολοιπο 80%, ειναι η δημιουργια κλιματος,εντυπωσεων και τασεων στην κοινη γνωμη με αποτερο σκοπο την ποδηγετηση της "σε" και "απο" συγκεκριμενα συμφεροντα.
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 15/4/2011 16:01
Δεν διαφωνώ σε τίποτα απ'όσα γράφεις Γιώργο. Το ρεζουμέ της υπόθεσης είναι ότι ξεμείναμε με ΕΞΕΔΡΑ όμως...
meli21george - 15/4/2011 22:41
αντικειμενικές εφημερίδες με 12σέλιδα αφιερώματα όταν έχει πρόβλημα η ΑΕΚ δεν αγοράζω. εγώ μια ζωή διάβαζα δικέφαλο τα σάββατα και ήμουν μια χαρά. μονόπλευρα, με τα λάθη μας και τα καλά μας, και μπόλικη φανατίλα. ήξερες τι έπερνες. τώρα τι να διαβάσω??? που βάζει άκυρο γκολ ο τοροσίδης και μου βγάζουν την άλλη μέρα τοροσίνιο??? ελεος.
Cool Blood - 15/4/2011 13:51
Mε την ίδια λογική ρε συ Αντώνη, να στεναχωρηθούμε που έκλεισε και η Score. Τι να το κάνω αν δεν μου γράψουν για μια διαιτησία, όταν στοιχίζονται γύρω από πρόσωπα και καταστάσεις, ερίζουν και γλύφουν την εκάστοτε διοίκηση και σπέρνουν (ή μάλλον συνωμοτούν με άλλους κυρίως υπεύθυνους) σε διχόνοιες για ίδια ωφέλη
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 15/4/2011 16:03
Βlood φίλε μου, οι δημοσιογράφοι είναι σε όλο τον κόσμο ίδιοι. Στην πλειοψηφία τους υποτελείς, υπάλληλοι, ιδιοτελείς και αγράμματοι. Είναι λύση να κλείσουν όλες οι εφημερίδες;
Cool Blood - 15/4/2011 20:01
Όχι αδερφέ Αντώνη δεν είναι λύση να κλείσουν όλες οι εφημερίδες. Επιλέγω το Μέσο και από το κάθε Μέσο επιλέγουμε -και ας μην συμφωνούμε με αυτόν πάντα- τον λειτουργό που θεωρούμε αξιόλογο. Την συγκεκριμένη την διάβασα ελάχιστες φορές πριν από πολλά χρόνια, διαβάζω τα πρωτοσέλιδα της και την θεωρώ κακή εφημερίδα. Κατά κανόνα οι οπαδικές είναι και κακές. Εμένα μου έκανε ο Ενωσίτης ως μια εξαίρεση του κανόνα. Η Ωρα ήταν σε 'εντεταλμένη υπηρεσία', ετεροκαθοριζόταβ προκειμένου να νέμεται και αυτή κάποια ωφέλη και ήταν και ακραία. Για να υπερασπίσουμε τη θέση μας δεν είναι ανάγκη να γινόμαστε σαν και αυτούς στους οποίους θέλουμε να αμυνθούμε
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 15/4/2011 14:50
Με την διαφορα οτι οι εποχες εχουν αλλαξει Αντωνη.
Και δεν περιμενει καποιος να βγει το Φως για να ενημερωθει για την ΑΕΚ.
Και δεν μπορει να πιστευεις οτι θα συρρικνωθει η ΑΕΚ αν θα κλεισει η ΩΡΑ.
Οταν μια γραμμη πιο πανω λες οτι -περα απο 2 δημοσιογραφους- την διαβαζεις και γελας.
Εσυ γελας Αντωνη γιατι εχεις κριση.
...Σε καποιους αλλους ομως διαμορφωνει αποψη.Η οποια ειναι τα ουστ που αυτη πρεσβευει.
Σκεψου λοιπον οτι καποιοι δεν την θελουν γιατι εχουν βαρεθει τα ουστ.
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 15/4/2011 16:13
Γιώργο, δεν έχει να κάνει τόσο με ενημέρωση όσο με την ύπαρξη κάποιας φωνής που στηρίζει τις θέσεις της ΑΕΚ. Πολλές φορές δεν έχει σημασία αν είσαι δυνατός αλλά αν δείχνεις δυνατός, εκτός και αν πιστεύεις ότι φέτος τερματίσαμε-έστω- τρίτοι για κάποιον άλλο λόγο πλην φανέλας...Είναι πολλά μικροπράγματα που αθροιζόμενα χαρακτηρίζουν μια ομάδα ως μεγάλη.Η στήριξη από τον τύπο είναι ένα από αυτά. Από εκεί και πέρα γιατί δηλαδή να στερηθώ τα κείμενα του Αρναούτογλου επειδή ο Σηφάκης γράφει χαζομάρες; Γιατί να μην διαβάζω Κέτσε επειδή ο Λούπος και ο Τσατάλης γράφουν χωρίς να λένε τίποτα; Το ίνερνετ είναι κάτι διαφορετικό. Το άρθρο το βλέπεις αν θέλεις να το δεις. Η εφημερίδα όμως κρέμεται παντού μπροστά σου και το ...πρωτοσέλιδο χτύπημα είναι στη μούρη σου θες δεν θες. Τέλος πάντων, πολλή κουβέντα ανοίξαμε και μάλλον χωρίς λόγο αφού, απ'ότι φαίνεται μάλλον θα κυκλοφορούν δύο Ώρες και όχι καμία όπως πίστευα.
dimitris21R - 15/4/2011 15:18
Φιλε μου εισαι σωστος σε ολα σου,καθε φορα που κλεινει μια ενωσητικη φωνη γιγαντωνονται οι αντιπαλοι...οταν γινει η σφαγη δε θα μιλαει κανεις,θα λεμε εμεις απο εδω τα δικα μας αλλα δε θα μας ακουει κανεις,πρεπει να κρεμεται στο περιπτερο η ωρα και το score να το φωναξει,να πηγαινουν στη δουλεια και να βλεπουν στα περιπτερα οι σκατογαυροι οτι καποιος τους κραζει,επισης οσο υπαρχουν ενωσιτικες εφημεριδες τοσο θα εκολαπτονται νεοι κετζετζογλου,νεοι αρναουτογλου...αν δεν υπαρχει αεκτζιδικη εφημεριδα και δουλευουν στη sportday η στο goal με το κλιμα που υπαρχει εκει δε θα βγαινουν πολλα προς τα εξω,ΞΥΠΝΑΤΕ και πριν γραψετε σιγα μωρε η ωρα..δε πειραζει που εκλεισε, να το σκεφτεσται πολλες φορες πριν το πειτε...
Xrist - 15/4/2011 14:46
Δεν υπάρχει κανένα μέλλον για τις εφημερίδες.....Όταν μαθαίνεις κάτι σε χρόνο dt από το ιντερνετ, ποιός θα πάει να αγοράσει εφημερίδα για να διαβάσει τα χθεσινά;;;Οι εφημερίδες πρέπει να γίνουν "ιντερνετικες" και οι δημοσιογράφοι να πουλάνε τα άρθρα τους στο ιντερνετ ανά προβολή. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπαίνουν στο ιντερνετ όμως αυτοί όλο και λιγοστεύουν.
GAMARA 898 - 15/4/2011 14:47
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ,,,ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ....ΟΛΟ ΕΜΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ!!!! ΟΥΣΤ!!!!
Castroman - 15/4/2011 15:24
δεν βρισκω τον λογο γιατι να συντηρουνται οι οπαδικες εφημεριδες οι οποιες βγαζουν μονο "καφριλα" και τυφλο μισος προς τον αντιπαλο..η που εξυπηρετουν συμφεροντα διαφορων τασεων μεσα στους κολπους των ομαδων..γενικοτερα η Ελλαδα δεν αντεχει πολλες αθλητικες εφημεριδες,με βαση τα τωρινα οικονομικα δεδομενα της χωρας αλλα και την ανθηση της δωρεαν ενημερωσης μεσω του ιντερνετ.. στο αμεσο μελλον θα επιβιωσουν μονο 2-3 αθλητικες εφημεριδες..οι υπολοιπες θα περασουν στην ιστορια..οσον αφορα την ΑΕΚ δεν νομιζω οτι θα υπαρξει προβλημα στον συλλογο επειδη δεν θα υπαρχουν 2-3 φυλλαδες να την υποστηριζουν σχολιαζοντας μονιμως με κιτρινα γυαλια οπως κανει ο "πρωταθλητης" η "πρασινη" κτλ..εγω ...προσωπικα θεωρουσα παντα τον "Δικεφαλο" παραδοσιακη εφημεριδα της ΑΕΚ,ειχε παντα μια "κριτικη" ματια στα θεματα της ομαδας,ωραιους ευφανταστους τιτλους και στο κατω-κατω ειχε θεματα μονο για την ΑΕΚ και για ολα τα τμηματα της...οι υπολοιπες(ΩΡΑ,SCORE κτλ) ειναι χαμηλοτατου επιπεδου

ΥΓ μεγαλο μερος του "Δικεφαλου" γραφοταν απο τον μεγιστο Φαιδωνα Κωνσταντουδακη που στην εφημεριδα ειχε το ψευδωνυμο Φριξος Κωνστας..ποτε δεν θα ξεχασω το σαββατιατικο φυλλο που βγηκε μετα το ματς-τιτλου Ολυμπιακος-ΑΕΚ 0-1 με τον Καραγκιοζοπουλο το 1989,οπου ολη η εφημεριδα ηταν γραμμενη απο τον Κωνσταντουδακη..αυτες ηταν ΑΕΚτζηδικες πενες..!!

ΥΓ2 Η ΑΕΚ μεγαλουργησε και χωρις "εμετικες" φυλλαδες..την εποχη του Μπαρλου υπηρχαν μονο 2 αθλητικες εφημεριδες,ερυθροπρασινων αποχρωσεων,παρ ολα αυτα τοτε ο συλλογος διενυε τις μεγαλυτερες στιγμες της ιστοριας της σε Ελλαδα και Ευρωπη
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 15/4/2011 16:11
+ 1000 Castroman.
Kαι να θυμηθείς ότι ο μέγιστος Κωνσταντουδάκης ήταν από τους βασικούς συντελεστές του Φωτός.
Φως και Αθλητική Ηχώ (η αρχαιοτέρα) υπήρχαν το 70ς και κατά το 1980-81 έσκασε και ο Φίλαθλος (στο πρώτο φύλλο του πρωτοσέλιδο η αναναίωση του Θ.Μαύρου αν δεν κάνω λάθος). Από εκεί και πέρα στήνουνε εφημερίδες για να ξεπλύνουν παράνομο χρήμα και για να πορώνουν τους χαχόλους οπαδούς.
Για να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειτε, ας αναλογιστούμε ;oτι μια Γαλλία ...των 60 εκ κατοίκων έχει μόνο την L'equipe και το France Football και μια Ιταλία των 50 εκ την Corierre della serra και την Corierre dello sport.
Εδώ δώσε πράμα μάστορη.
Castroman - 15/4/2011 18:01
Γιατρε

απ οτι θυμαμαι το πρωτοσελιδο του "Φιλαθλου" στο παρθενικο του φυλλο αναφεροταν στο σκανδαλο "Μπουμπλη" και οχι στην ανανεωση του Μαυρου..ο Θωμας ανανεωσε το συμβολαιο του με την ΑΕΚ σχεδον 1 χρονο μετα την εμφανιση του "Φιλαθλου¨ στον αθλητικο τυπο..το πιθανοτερο ειναι να ειχε ασχοληθει η εφημεριδα στο πρωτο της φυλλο με την περιπτωση ανανεωσης του Μαυρου στην ΑΕΚ και οχι με το τελεσιδικο της υποθεσης
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 15/4/2011 21:22
Ρε μπαγάσα Castroman, μνήμη ελέφαντα έχεις; 30 χρόνια πριν;
Υ.Γ: Μπουμπλής. Θυμάσε τα βαζέλια που είχαν καταμουτζουρώσει τους τοίχους γράφοντας ΑΣΕΑΔ ΔΙΚΑΙΩΣΗ;
Castroman - 15/4/2011 22:17
Γιατρε μου δεν καταφεραν τιποτα τελικα οι "βαζελοι" οπως θα θυμασαι..αυτη η ιστορια τους στερησε ενα σιγουρο πρωταθλημα το 1982,που το εχασαν στο μπαραζ με τον Ολυμπιακο στον Βολο,ενω στον α γυρο ειχαν παρει μια διαφορα 6 βαθμων με το βαθμολογικο συστημα 2-1-0 συν το γεγονος οτι ο πολιτης του δημου Αιγαλεω "Μπουμπλης" εχασε το δικαιωμα να παιζει σαν Ελληνας και κατεληξε Ροτσα..ο Νταιφας κυνηγησε πολυ την υποθεση τοτε διοτι ο Ροτσα ηταν παικταρας και δεν συνεφερε κανεναν να αποκτησει ο Παναθηναικος το δικαιωμα να παιζει με 3 ξενους ουσιαστικα..αλλωστε εκεινη την εποχη ο Παναθηναικος ειχε φερει και τον Ραουλ Αλφαρο "Μπιστακης",αλλη μια "ελληνοποιημενη" μαιμουδια η οποια ομως δεν ευδοκιμησε σε βαθος χρονου¨..παντως ο Ροτσα ειχε ...ερθει την εποχη που οι ελληνοποιησεις νοτιοαμερικανων παικτων ειχαν γινει μοδα την δεκαετια του 70 ομως γρηγορα εφυγε για να ξαναερθει 5 χρονια αργοτερα στην αυγη του επαγγελματισμου..ο Βαρδινογιαννης ξεκινησε παλι την "φαμπρικα" ομως ο Νταιφας του χαλασε τα σχεδια..

ΥΓ Γιατρε θυμασαι το συνθημα "φορτσα ροτσα μπουμπλης"..το φωναζαν περιπαικτικα οι βαζελοι σε αεκτζηδες και ολυμπιακους για να αισθανονται ουσιαστικα οτι υπερεχουν στο παρασκηνιο..
ΤΙΜΟΥΡ - 16/4/2011 00:09
ρε γιατρε τι μνημη ελεφαντα? συλεκτης ειναι ο ανθρωπος.
δεν βλεπεις τη φωτο διπλα?
geo |AEK| - 15/4/2011 15:25
Xrist εχεις απολυτο δικιο..αλλα οπως και ν το κανουμε η εφημεριδα εχει τη γοητεια της.. σκεψου για παραδειγμα εφημεριδα καφες και παραλια..φαντασου το αυτο με λαπτοπ..ξενερα!!
Xrist - 15/4/2011 15:52
και βέβαια φίλε η εφημερίδα έχει την γοητεία της.Και γω το γουστάρω αυτό που λες.Απλά μιλάω καθαρά επιχειρηματικά για μια εφημερίδα, ότι δεν βγαίνει αλλιώς. Δε μπορεί μία εφημερίδα να περιμένει 15 μέρες τον Αύγουστο που θα την αγοράσει εσύ και εγώ και μετά τίποτα. Κατ΄ άλλα δεν το συζητώ, τη βρομιά του μελανιού που βγάζει το κωλόχαρτο δεν το αλλάζω με τίποτα.χαχα.
αεκτζής 21 - 15/4/2011 22:13
Διάβασα για την ώρα των σπορ ότι θα κυκλοφορεί από αύριο με νέα ονομασία και πληροφορίες λένε(δεν γνωρίζω αν είναι σίγουρο)για DVD με θέματα της ΑΕΚ.
PKP21 - 16/4/2011 04:59
Είμαστε και εμείς οι ΑΕκτζήδες μυστήρια τρένα, αλλά αυτή η ΩΡΑ νομίζω οτι δεν αντιπροσώπευε ούτε το 20% των ΑΕΚτζήδεων.




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

12:24 - Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014
Όλες οι παραλίες είναι ΑΕΚ!
11:56 - Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014
Στο Ιατρικό ο Μπαρμπόσα
08:20 - Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014
Δεν είναι όνειρο, είναι νόμος!
07:38 - Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ!

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ novasports






ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων