Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Τετάρτη 16 Απριλίου 2014
Σάββατο 21 Μαΐου 2011 - 13:05

Θωμάς: ΑΕΚ, η γυναίκα που ερωτεύτηκα!

Σε μία κατέθεση ψυχής ο Θωμάς Μαύρος μιλάει για όλα: Για το ένδοξο παρελθόν από τα παιδικά του χρόνια, στην ΑΕΚ του Μπάρλου και εκεί των «πέτρινων χρόνων», μέχρι τον διωγμό του, που λέει με πικρία: «Είχα πολλά να δώσω ακόμα στην ΑΕΚ»



Θωμάς Μαύρος! Ένα όνομα, μία ιστορία για την ΑΕΚ και το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Ένας παίκτης που κράτησε όρθιο έναν ολόκληρο λαό σε στιγμές δύσκολες, σε χρόνια πέτρινα. Ο Θωμάς Μαύρος θυμάται... Θυμάται εκείνα τα χρόνια που όλα ήταν τόσο διαφορετικά. Εξιστορεί καταστάσεις, αναλύει, εξηγεί και μαθαίνει τους νεότερους κάνοντας τους παλιούς να γυρίσουν το χρόνο πίσω και να τα φέρουν πάλι μπροστά τους. Μιλώντας στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» και στον Θοδωρή Ακάλεστο, ο Θωμάς ανοίγει την καρδιά του... Αναλυτικά, μία συνέντευξη με άγνωστες ιστορίες:

«Μέχρι την ηλικία των 4 χρονών ζούσαµε στην Καλλιθέα. Μετά µετακοµίσαµε στοΠαλαιό Φάληρο. Από 5 χρονών ο συγχωρεµένος ο πατέρας µου, ο Μιχάλης, µας έβαζε µε τον αδελφό µου στην αυλή της µονοκατοικίας µας κάθε πρωί 7-9 και µαςµάθαινε µπάλα. ∆εν έπαιζε αλλά είχε αγάπη µεγάλη, τεράστια για το ποδόσφαιρο. ∆ύο συµβουλές µας έδινε. Να µάθουµε γράµµατα και ποδόσφαιρο. Ο Σωτήρης ο αδελφός µου - έχει πια φύγει - ήταν πιο µεγάλος από µένα. ∆εν υπήρχε καλύτερος δάσκαλος του ποδοσφαίρου από τον πατέρα µου.

Ηξερε το ποδόσφαιρο σε φοβερό βαθµό. Ηξερε πώς πρέπει να κινούµαι, πού πρέπει να σταθώ. Μου τα µετέδωσε. Μου έλεγε: "Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Μην ικανοποιείσαι ποτέ αλλάκαι µην απογοητεύεσαι. Εχεις βάλει τρία γκολ; Θα προσπαθείς να σηµειώσεις και τέταρτο. Πρέπει να κάνεις αθλητική ζωή". Στην προπόνηση ήταν φοβερά αυστηρός. Αν δεν έκανα σωστά µία άσκηση, µου έριχνε χαστούκι. Λέγαµε µε τον Σωτήρη πριν αρχίσουµε προπόνηση. "Πόσα χαστούκια θα φάµε σήµερα;". Εβγαζε στην αυλή τις καρέκλες και µας έβαζε να κάνουµε ανάµεσα ζιγκ - ζαγκ µε την µπάλα και να τελειώνουµε τη φάση σε ένα τέρµα που είχε φτιάξει. Τα τελειώµατα έπρεπε να γίνονται και µε τα δύο πόδια. «∆εν υπάρχει µεγάλος παίκτης που να σουτάρει µόνο µε ένα πόδι» έλεγε και συνέχιζε: «Αν σου έρθει η µπάλα στο άλλο πόδι, τι θα λες; ∆εν µπορώ να πλασάρω;». Θυµάµαι σε ένα µατς ΑΕΚ - Αιγάλεω νικήσαµε 5-1 και είχα σηµειώσει και τα 5 γκολ! Πήγαχαρούµενος στον πατέρα µου. Τον βλέπω να είναι σκεπτικός και κατσούφης. "Σήµερα ήσουν καλός;"µε ρώτησε. "Πες µου εσύ", του είπα και µου απαντάει: "Τι 5 γκολ,ρε;


Επρεπε να έχεις πετύχει8! Ηταν η ευκαιρία της ζωής σου. Να σε γράψει η ιστορία, κι εσύ έχανες τα τετ α τετ. Κανείς δεν θα σε ξεπερνούσε ποτέ. Για µένα ήσουν σκέτη απογοήτευση σήµερα".

Τότε πικράθηκα. Σήµερα ξέρω ότι είχε δίκιο. "Θα µάθειςνα κάνεις αυτοκριτική" µου έλεγε.


Οταν ήµουν 7 χρονών, πηγαίναµε κάθε Κυριακή στον Πανιώνιο. Μία Κυριακή δεν ήρθε ο πατέρας µου και πήγα µόνος. Ηταν ένα µατς Πανιώνιος - Πιερικός. ∆εν είχα λεφτά. Καθόµουν στην είσοδο και περίµενα. Ο Τάκης Παπουλίδης,αρχηγός τότε του Πανιωνίου, µε είδε και µε ρώτησε: "Τι κάνεις µέσα στο κρύο"; Του απάντησα: "Ηρθα να δω το µατς, αλλά δεν έχω λεφτά". Με πήρε και πήγαµε στα αποδυτήρια. Η οµάδα βγήκε για ζέσταµα. Τότε ένας ποδοσφαιριστήςσουτάρισε και η µπάλα µού ήρθε στο κεφάλι. Για να µην κλάψω καινα µην αισθανθώ άσχηµα, µου λέει ο Παπουλίδης. "Ξέρεις µπάλα; Ελα να παίξουµε κεφαλιές". Και αρχίζουµε ένα σερί µε 65 κεφαλιές χωρίς να πέσεικάτω. Τρελάθηκε ο Παπουλίδης. "Πες τουπατέρα σου να σου πάρει µία στολή και θα έρχεσαι κάθε Κυριακήνα βγαίνεις µε την οµάδα". Το πρώτο παιχνίδι που µπήκα σαν µασκότ µε την οµάδα στο γήπεδο,ο Πανιώνιος έπαιζε µε τον Ολυµπιακό. Νικήσαµε 1-0. Με πήρε οΧάιτας στους ώµους. Είχα τροµάξει. Μπήκαµε µέσα και µε θεώρησαν γούρι. Να δώσουµε λεφτά στον πιτσιρικά είπαν, και όλοι συµφώνησαν. Μου έδωσαν 100 δραχµές. Το θυµάµαι σαν τώρα. Και έτσι ξεκίνησα από µασκότ και 11 χρονώνπήγα στα τσικό του Πανιωνίου».


Βραδιές στο «Μαρακανά» των παιδικών χρόνων


«Σε ηλικια 19 χρονώνπαίζαµε ποδόσφαιρο σε ένα γηπεδάκι που ήτανστην Παναγίτσα του ΠαλαιούΦαλήρου και το οποίο το λέγαµε "Μαρακανά". Τότε σκεφτόµουν "πρέπεινα βγάλουµε κανένα φράγκονα τα µοιραστούµε". Εκανακαι τον προπονητή. Είχαµε λοιπόν έναν χασάπη που ήταν ποδοσφαιρόφιλος και τον έλεγαν Κώστα. Του έλεγα λοιπόν: "Εχεις να µας δανείσεις κανένα φράγκο και θα σου τα δώσουµε σεδύο ώρες". "Τιτα θες;" µου είπε. "Εχουµεβάλει στοίχηµαµε την άλληοµάδα. Θα τους νικήσουµε και θα σου τα φέρω πίσω". "Σου ταδίνω ρεγιατί είσαι παικταράς"µου έλεγε. Παίζαµε, τους κερδίζαµε και µετά τα επέστρεφα. Στη συνέχεια ταµοίραζα ανάλογα µε την απόδοση. Και µου έµεναν και εµένα κάποια, που έβαζα 7-8 γκολ. Ωραίες εποχές».


Είχα να δώσω πολλά ακόµα στην ΑΕΚ


«Εμεινα εναν χρόνο χωρίς να παίζω και έπειτα από δικαστικό αγώνα πήγα στην ΑΕΚ, αφού όταν ήµουν 11 ετών που πήγα στον Πανιώνιοδεν είχε υπογράψει ο πατέρας µου. Ετσι δικαιώθηκα. Οταν πήγα στην ΑΕΚ ο Λουκάς Μπάρλος µε ρωτούσε γιατί είµαι στενοχωρηµένος. "Γιατί µε ανέδειξε ο Πανιώνιος και δεν θα πάρει χρήµατα από τη µεταγραφή µου" του είπα. Εβαλε το χέρι στην τσέπη και τους έδωσε 12 εκατ. δραχµές. Οσο και αν φαίνεται περίεργο µε τον κόσµο της ΑΕΚ δέθηκα στα πέτρινα χρόνια που ήταν η ώρα των ευθυνών µου. Κάθε Κυριακή δεν µπορούσα να φάω. Ηταν χρόνια µαρτυρικά. ∆εν περίµενα ποτέ όµως ότι οι άνθρωποι που µε συµβουλεύονταν θα έρθουν και θα µου πουν ότι τελείωσα ποδοσφαιρικά. ∆εν το πίστευα. Ηταν άδικο, είχα να δώσω ακόµα στην ΑΕΚ. Αν ήξερα ότι ήταν δίκαιο θα έλεγα έτσι είναι η ζωή, τελειώσαµε. Αυτό µε πλήγωσε. Υπήρχε ήλιος και νόµιζα ότι ήταν νύχτα. ∆εν υπάρχουν λόγια να το περιγράψω. Αποδείχθηκε στη συνέχεια ότι είχα να δώσω. Πήγα στον Πανιώνιο και έβαλα 51 γκολ σε τρία χρόνια. ∆εν κρατάω κακία σε κανέναν. Η κακία είναι κακό πράγµα. Το θέµα είναι η ΑΕΚΆΡΑ να πηγαίνει µπροστά».


Από τους εφήβους στα χέρια του Μπούτζακ


ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ σε ηλικία 15 χρονών ο Θωµάς Μαύρος είχε προπονητή τον Αρκάδη, ενώ τεχνικός της πρώτης οµάδας ήταν ο Τέο Μπούτζακ. Τότε πριν από κάθε παιχνίδι έπαιζαν οι µικρές οµάδες. Τώρα - κακώς - αυτό έχει καταργηθεί. «Είχαν έρθει αρκετή ώρα πριν αρχίσει το µατς και µε είδαν να αγωνίζοµαι εναντίον του Αιγάλεω. Εκανα εκπληκτικό παιχνίδι, νικήσαµε 3-1, έβαλα δύο γκολ, το ένα µε κεφαλιά, το άλλο µε βολέ και στο τρίτο πέρασα όλους τους αντιπάλους και έδωσα έτοιµο γκολ.

Μου λέει µετά τον αγώνα ένας κύριος: Σε θέλει ο προπονητής της πρώτης οµάδας. Πήγα και άκουσα τον Μπούτζακ να µου λέει: Από αύριο θα γυµνάζεσαι µε την πρώτη οµάδα. Θα παίζεις µε τους εφήβους και όταν βρούµε ευκαιρία και φύγει ο Αθανασούλας θα σε κάνω επαγγελµατία.

Αναδείχθηκα πρώτος σκόρερ µε τους εφήβους σηµειώνοντας 7 γκολ και παίζοντας αριστερό χαφ. ∆εν έφυγε τελικά ο Αθανασούλας κι εγώ περίµενα. Το καλοκαίρι φεύγει ο Τέο Μπούτζακ και έρχεται ο Τζο Μάλετ, και είπε να γίνω επαγγελµατίας».

Η στεναχώρια

«Με πληγώνει που κάποιοι Πανιώνιοι µε βρίζουν.
Πήγα στο πόλο και µου έλεγαν, «τι ήρθες εδώ, πήγαινε
στην ΑΕΚ». Τους λέω: «Να µάθετε για µένα και µετά να µιλάτε».
Ο Πανιώνιος είναι η µάνα µου. Η ΑΕΚ είναι η γυναίκα που ερωτεύτηκα. Και οι δύο ρίζωσαν βαθιά στην καρδιά
µου».

Για την οικογένεια

«Στον Πανιώνιο ήµασταν οικογένεια σε σκληρά χρόνια. Τα τσικό χτίζαµε την εξέδρα απέναντι στα επίσηµα και µετά κάναµε προπόνηση.
Πριν τελειώσω την καριέρα µου είχα επιταγές 10 εκατ. δραχµές.
Πήγα στον Τσολακάκη και του λέω: «Πάρ' τα εγώ τελείωσα. Βρείτε παίκτη στη θέση µου». Τρελάθηκε δεν το πίστευε. Τα χάρισα. Για τον Πανιώνιο».

«ΜΟΝΟ 5 ΓΚΟΛ;»
«Θυµάµαι ένα µατς ΑΕΚ - Αιγάλεω 5-1. Είχα σηµειώσει και τα 5 γκολ. Βλέπω µετά τον πατέρα µου σκεπτικό και κατσούφη.
Μου λέει: «Τι 5 γκολ, ρε; Επρεπε να έχεις πετύχει 8! Ηταν η ευκαιρία της ζωής σου, να σε γράψει η ιστορία». Τότε πικράθηκα. Σήµερα ξέρω ότι είχε δίκιο».








Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

Aek Kalymnos - 21/5/2011 13:28
ax re theoma akoma se thimame na vazeis tis golares mesa stin filadelfia, poso pethimisa ekeines tis epoxes pou ola itan orea, twra tis istories autes tis leo ston gio mou kai vazo to you tube na se vlepi kai na se thavmazi kai egw na dakrizo, pou tha paei tha girisei o troxos, kai tha ginoume pali i AEKARA pou oloi etreman
AEKatzis - 21/5/2011 13:33
.... και αναπολώντας τα, να κλαις........
Α ρε Θωμά.... ήσουν μεγάλη παιχτούρα.... και μεγάλος άνθρωπος.... γι' αυτό έμεινες στις καρδιές μας.....
Κύριοι.... μόνο Έλληνας ποδοσφαιριστής μπορεί να αγαπήσει την φανέλα... όλοι οι άλλοι είναι απλοί μισθοφόροι....
Ο Παρατηρητής - 21/5/2011 13:41
μακραν ο καλυτερος στην ιστορια του ελληνικου ποδοσφαιρου (δεν υπερβαλλω, ξερω τι λεω)....τον βαζω πανω απο τον μιμη, ισως να ειναι στο ιδιο βαθρο με τον νεστορα και κατω απο αυτους για εμεναειναι ο χατζηπαναγης.... η διαφορα του θωμα κα του νεστορα απο τους αλλους δυο ειναι οτι ηταν μια ομαδα μονοι τους, αλλα και συγχρονως ανεβαζαν ολη την ομαδα.... ο μιμης ειχε παντα αξιους συμπρωταγωνιστες, ο δε βασια δεν καταφερε ποτε να ανεβασει επιπεδο τον ηρακλη (πρακτικα ηταν ενας ωραιος διασκεδαστης)
ο νεστορας αλλαξε ολη την φυσιογνωμια της αεκ σε δυσκολα χρονια, ο δε θ(ε)ωμας σε οποια ομαδα και να επαιξε ηταν σημειο αναφορας....η αεκ των ...πετρινων χρονων του 80 παρεμεινε μεγαλη ομαδα επειδη ειχε το θωμα, στη δεκαετια του 70 που ειχε αξιους συμπαραστατες εγινε απο τις καλυτερες ευρωπικες ομαδες, στον πανιωνιο στο τελος της καριερας του βγηκε πρωτος σκορερ ε ηλικια 34 ή 35 χρονων (και με γκολαρες οχι αστεια)

αυτα που ειπε για τον πανιωνιο θα επρεπε να τα διαβασουν και οι φιλαθλοι του πανιωνιου, αλλα και οι δικοι μας.....δεν τιμα κανεναν ουτε η συμπεριφορα των πανιωνιων στο θωμα, ουτε τα σκαψιματα του γηπεδου, ουτε τα υποτιμητικα σχολια φιλαθλων μας περι "νεου πανιωνιου"....τις δυο ομαδες τις ενωνουν πολλα περισοσοτερα απο αυτα που τις χωριζουν

ο θωμας ειναι ο μονος ελληνας παιχτης που ακομα και τωρα με κανει να αντριχιαζω.....οσοι ειναι μικροι στοι σαιτ καλο ειναι να ψαξουν να βρουν παιχνιδια του μαυρου, για να καταλαβουν τι θα πει ποδοσφαιρο και ποιες ειναι οι σημαιες της αεκ

ΥΓ. ετσι και βοηθησει ενεργα την αεκ στη νεα προσπαθεια - που καλο ειναι να τη βοηθησει, γιατι ο θωμας δεν ειναι απλα παλαιμαχος.....ειναι συμβολο - μην τολμησει κανενα τσουτσεκι που δεν ξερει ιστορια να τον κραξει.... ο θωμας ειναι προσωπο ιερο για εμας τους παλιους.....μην μας κανετε χουλιγκαν στα 40 μας....χατζηχρηστο και λοιποι ηγετες των οργανωμενων, δασκαλεψτε τα κουταβια σας να μαθουν να σεβονται....μην γινει κανενα αστειο με το θωμα .... ο διχασμος δεν θα εχει καμια σχεση με αυτο που εχει γινει με τον μπαγιεβιτς ή με τον ντεμη .....εσιε ςοι παλιοι οριτζιναλιστες που νιωθετε καλα αυτα που γραφω, ετσι και δειτε κανεναν διπλανο σας να λεει καμια μαλακιουλα για τον θωμα αστραψτε και καμια σφαλιαρα και εξηγηστε καποια πραγματακια, ξερετε πολυ καλα τι λεω.... τα λεω προκαταβολικαμε καλη διαθεση και ελπιζω να μην παρεξηγηθει κανενας.....εξαλλου οι παλιοι απο τους οργανωμενους νομιζω οτι εχουν την ιδια αποψη για το θωμα
pan.apostolou - 21/5/2011 13:42
thoma hsoun kai tha eisai to idolo moy makari na ksanavgh paixths san kai sena se thimame kai dakryzw
IoannisDelta - 21/5/2011 13:43
Μεγάλε ΘΩΜΑ σ ευχαριστουμε για ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ στιγμες που μας χαρισες στη Φιλαδέλφεια και αλλού.....

Πρέπει όμως να διαφωνήσω μαζί σου στο σημείο που λές πως κακώς έφυγες απο την ΑΕΚ και θα μπορούσες να παίξεις ακόμα τότε....
Να σου υπενθυμίσω μεγάλε ΘΩΜΑ πως τα τελευταία 2 χρόνια ήσουν ντεφορμέ και δεν είχες κουράγιο ούτε να γυρίσεις πίσω απο την γραμμή.....Το βλέπαμε κι εμείς και οι αντίπαλοι.....
...Με δυό λόγια είχε αρχίσει η κατηφόρα....Εσύ όμως ήθελες να παίζεις βασικός.....Σαν τον Ρίμπο ένα πράγμα.....
Οπότε καλώς έφυγες (ποδοσφαιρικά μιλώντας) μεγάλε ΘΩΜΑ....
Δεν πειράζει.....

Αυτα είναι τελικά λεπτομέρειες....Τις καλες στιγμες θυμόμαστε μαζι σου όχι τις κακές.....

ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΟΙΠΟΝ
Ο Παρατηρητής - 21/5/2011 13:55
ρε γιαννη ας μην γυριζε πισω αφου δεν αντεχε....ας ετρεχαν οι αλλοι γιαυτον....μην κανουμε ντο ποδοσφαιρο football manager (τοση δυναμη, τοση αντοχη, τοση ταχυτητα-εκρηξη κλπ)....για τους κοινους θνητους καλα ειναι αυτα τα εργομετρικα, αλλα για ξεχωριστους παιχτες παραβλεπεις τις ατελειες και τους αφηνεις να κανουν το κομματι τους

το ειπες και μονος σου με το ριβαλντο.....ο ριμπο αν θυμασαι με προπονητες που τον σεβονταν και δεν του ζητουσαν να τρεχει και να μαρκαρει (φερερ-κωστενογλου) εκανε παπαδες και φυσικα ηταν βασικος και ...αναντικατασταος στα 30 φευγα....οταν εμπλεξε με τον βλακα τον δωνη που νομιζε οτι το ποδοσφαιρο ειναι πλειστεισιον αρχισε να τσιναει
αυτα ισχυουν και τωρα...οταν εχεις εναν ξεχωριστο παιχτη τον αφηνεις να κανει τα δικα του, δνε προσπαθεις να τον καλουπωσεις σε κατι που εχεις στο κεφαλι σου....πχ, τωρα με τον σκοκο....αφου δεν το εχει, δεν τον βαζεις ουτε στη γραμμη νατον παιρνιε μπαλα ο καθε λινο, ουτε να γυριζει και να μαρκαρει...τον αφηνεις εκει μπροστα και δεν του λες τιποτα...ξερει αυτος τι να κανει....αν θυμασαι τα ιδια λεγανε και με τον τσαρτα (δεν μερκαρει, δεν τρεχει κλπ)....ο μπαγιεβιτς τοτε που ηταν πιο νεος και το καταλαβε, τον αφησε να κανει τα δικα του και το αποτελσμα ηταν χαρμα οφθαλμου
IoannisDelta - 21/5/2011 14:50
Hello observer....

Δεν ξέρω αν τον θυμάσαι στα τελευταια του στην ΑΕΚ, αλλά σχεδόν σερνόταν ρε φίλε....ήταν εμφανές πως δεν τον βοηθούσε το σώμα του....Δεν βοηθούσε επίσης καθόλου την ομάδα....Σαν να έπαιζες με 10....
Κρίμα και για τον ίδιο νομίζω.....
Όταν είσαι μεγάλος παίκτης καλό θα είναι να αναγνωρίζεις πότε πρέπει να κάνεις στην άκρη λέω εγώ....
...Ο Ρίμπο ήταν άλλο πράγμα....ακόμα κι αν δεν έπαιζε καλά το πάλευε ο άτιμος.....
Και φυσικά ο ΘΩΜΑΣ ΜΑΣ δεν ήταν στο επίπεδο του Ρίμπο.....

Αλλά είπαμε δεν μένουμε σ αυτά ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ που μας έδωσε απλόχερα τόσα χρόνια....
Και για αυτο φωναζουμε ακομα ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ.....???
Kostis 365 - 21/5/2011 19:01
Τζώννυ και Παρατηρητή,

Ο Θωμάς πάντα είχε συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, αλλά και μειονεκτήματα, αλλιώς δεν θα τούτρωγε την θέση στην Εθνική ο Αναστόπουλος.

Όμως ο λόγος που πράγματι είχε πέσει τα τελευταία χρόνια δεν ήταν ότι γέρασε, αλλά ότι ένας ποδοσφαιριστής που παίζει από τα 16 του και τα έχει κερδίσει όλα στα 25 του, δεν γίνεται να διατηρείται σε υψηλό ...επίπεδο χωρίς να έχει κίνητρο και στόχους...

Και ότι μπορούσε ακόμα, το απέδειξε. Η απομάκρυνσή του από την ΑΕΚ του κέντρισε τον εγωϊσμό και του έδωσε νέο κίνητρο γιά να αποδείξει ότι μετράει ακόμα. Πήγε λοιπόν στον Πανιώνιο, έχασε καμιά δεκαριά κιλά και ξαναβρήκε στόχο: Να ξαναβγεί πρώτος σκόρερ και σπάσει το ρεκόρ του Παπαϊωάννου του πρώτου σκόρερ όλων των εποχών της Α΄Εθνικής. Και τα κατάφερε.

Έτσι είναι. Οι παικταράδες θέλουν κίνητρο, που ο Μαύρος δεν μπορούσε να βρει στην ΑΕΚ των πέτρινων χρόνων. Με την ζωή που έκανε, όπως φάνηκε και στον Πανιώνιο, θάχε σίγουρα δυό χρόνια ακόμα προσφοράς στην ΑΕΚ...
dapper21 - 21/5/2011 13:46
san to thoma pextes einai o thisafros to xrisafi tis aek,pextes me polla kivika mpalla alla tmoma tora diksai to talentosou kai se allo posto tis dioikisis giati i aek se exei megali anagki thoma.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 21/5/2011 13:53
Ετσι είναι οι μεγάλοι παίκτες.
Τα ακούτε παιχτάκια της εξάρας ???
Mitseas-mono A.E.K. - 21/5/2011 14:17
Για κάτι τέτοιους ανθρώπους και μόνο όλοι ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ_ΟΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
Οι μεγάλοι δώστε το παράδειγμα-παραμερίστε διαφορές.
Α.Ε.Κ. είμαστε ΡΕ.
ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ.
ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
αεκ1924..η επιστροφη - 21/5/2011 14:52
ΦΙΛΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΑΣΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ....ΘΑ ΛΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟ.......ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ Η ΑΕΚ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΣΤΗ ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΓΕΜΙΖΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΟΠΟΥ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΥΤΩΝ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ...... ΤΟΝ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ....ΑΣ ΟΙΨΕΤΑΙ Ο ΠΕΡΤΣΙΝΙΔΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΗ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ......ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΑΙ ...ΜΠΕΙΤΑΙ ΣΤΟ GOOGLE ΝΑ ΔΕΙΤΑΙ OI ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΤΑ VIDEO ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ...Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΜΑΝΩΛΑ ΡΑΒΟΥΣΗ ..ΣΙΩΚΟΥ ΚΥΡΑΣΤΑ ΓΚΛΕΖΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ....ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΚΑΟΥΤΕΡ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 76 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο Παρατηρητής - 21/5/2011 20:19
αλλο στιλ παιχτων οι δυο τους.... ο χατζηπαναγης ηταν φοβερος τεχνιτης, μια ομαδα μονος του... το εγραψα και παραπνω ομως, οτι εμενα μου εδινε την εντυπωση του performer, του διασκεδαστη.... αν θυμασαι καλα δεν εδινε την μπαλα ουτε απο το δεξι στο αριστερο .... δεν επαιζε για την ομαδα, αλλα κυριως για τον ευατο του και τον προσωπικο του μυθο.... δεν θα διαφωνησω, οτι αυτα που εκανε ηταν εντυπωσιακα, αξιζει μαλιστα να αγορασεις και το dvd με τα μαγικα του.....ηταν κατι σαν τους χαρλεμ γκλομπτροτερς στο μπασκετ
αλλα πες μου αληθεια ποσο αλλαξε το ρουν της ιστοριας ο βασια? εγινε ποτε ο ηρακλης μεγαλη ομαδα? μην μου απαντησεις, οτι δεν ειχε καους συμπαικτες, ...γιατι ο λακης παπαιωαννου που ειχε διπαλ του ηταν παιχταρας....και εκεινος ο ηρακλης ειχε και παιχτες.....απλα ολη η ομαδα δουλευε γι το μυθο του χατζηπαναγη
...ξερω οτι η αποψη μου ειναι λιγο αιρετικη, αλλα βασιζεται στ τι ποδοσφαιρο θελει ο καθενας... παιχτες σαν τον χατζηπαναγη οσο και να σου φαινεται περιεργο βγινουν κατα καιρους αρκετοι, ειδικα σε χωρες σαν την βραζιλια και την αργεντινη....δηλαδη το στυλ του μπαλαδορου που δεν του παιρνεις τη μπαλα ουτε με αιτηση και ντριπλαρουν μεχρι και το σημαιακι του κορνερ (θυμασαι τον ντενιλσον? που στον ξεπεσμο του οερασε και ενα φεγγαρι απο ελλαδα? ή τον ορτεγκα που απο διαδοχος του μαραντονα κατεληξε στη τουρκια?).....ωραιοι παιχτες, χαζευεις αν τους βλεπεις, λες "τι εκανε βρε παιδι μου ο ανθρωπος?",α λλα απο ουσια παπαλα....πολυ λαδι και απο τηγανιτα τιποτα
ο δαβουρλης αλλαξε ολη την ομαδα της παναχαικης, ο νεστοριδης οταν ηρθε στην αεκ δεν υπηρχε αεκ...το τελαυταιο πρωταθλημα της ηταν πριν τον πολεμο, της αλλαξε ολη την ιστορια, την εμπποδισε απο το να γινει αρης (αλλο προπολεμικο μεγαθηριο) ο κουδας εβαλε τον παοκ στο προσκηνιο (απο 2η δυναμη στη θεσσαλονικη).....σε παγκοσμιο επιπεδο, ο κροιφ εβαλε στο παγκοσμιο ποδοσφαιρο την ολλανδια (που 15 χρονια πριν απο αυτον εχανε απο τα λουξεμβουργα)..... ο χατζηπαναγης δεν καταφερε να βαλει καν τον ηρακλη στο κλαπμ των μεγαλων... συμφωνω οτι ηταν ωραιο να τον βλεπεις, αλλα το καυτατζογλειο δεν εγινε ποτε τρομος....οπως σεβομασταν τον ηρακλη με το χατζηπαναγη, τον σεβομασταν και μετα...να μη σου πω οτι ο χρηστος ο κωστης πριν τον υτραυματισμο ηταν ανωτερος σαν παιχτης
μην βλεπετε τους παιχτες σαν κλοουν που πρεπει να ξανουν μαγικα.... ο χατζηοπαναγης δεν εκανε καριερα στο εξωτερικο, οχι γιατι ηταν δοιαφορετικες οι συνθηκες....και τοτε υπηρχαν σκαουτερ ,.....αλλα δεν προσεφερε κατι καινουριο ....ντριπλαδοροι παντα υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν, μεγαλοι παιχτες δυσκολο.... αν δεν υπηρχαν παλια σκαουτερ, τοτε στην αεκ τη δεκαετια του 70 πως προεκευψε προταση για τον μιμη παπαιωαννου απο τη ρεαλ?
μην μασατε αυτο που σας ταιζουν οι δημοσιογραφοι.....ο χατζηπαναγης "βολευει" να θεωρειται ο καλυτερος ελληνας παιχτης, καθως δεν ανηκει στους 3 μεγαλους..... αλλλιως θα ξεκινουσε μια τεραστια κουβεντα γυρω απο τον νεστορα, τον μαυρο, τον δομαζο, τον σιδερη, μην σου πω τον σαραβακο... πετας ενν βασια απο τον ηρακλη και ξεμπερδευεις
ο αλλος πιο πανω αναφερει οτι ο θωμας ιεχε ελαττωματα και γιυτο προτιμουσαν τον αναστοπουλο στην εθνικη....δεν θα απαντησω, γιατι τη θυμαμαι καλα την περιοδο....δεν προσκυνησε την επο και τον παπαποστολου και δεν ξναπαιξε εθνικη
ο μαυρος ηταν ατυχος μονο οτι προλαβε την καλη αεκ στα τελειωματα, οταν μαζι με τον μπαγιεβιτς της εδωσε το κατι παραπανω....απο μια καλη ελληνικη ομαδα επι μιμη, εγινε μια καλη ευρωπαικη ομαδα ...και τα περισσοτερα χρονια της καριερας του τα περασε στην αεκ του ζαφειροπουλου οπου ηταν μαυρος και μετα το χαος....ενω ομως η αεκ του μαυρου ηταν παντα μια εκ των κορυφαιων ομαδων, ο ηρακλης του βασια δεν καταφερε να γινει ουτε καλυτερος του παοκ
αεκ1924..η επιστροφη - 21/5/2011 20:55
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ 36 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ .. ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ...ΜΠΕΣ ΣΤΟ GOOGLE ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ VIDEO ...ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ......ΟΤΑΝ ΤΡΙΠΛΑΡΕ 5 ΜΕ 6 ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΑΣΙΣΤ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΜΜΙΑ 10 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ....ΦΙΛΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΔΕΙΧΝΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΜΑΤΣ..ΤΟΤΕ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ...ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΗΚΙΛΙΑΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟ 1976 ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΞΕΦΤΥΛΙΣΕΙ ΣΙΩΚΟ ΓΚΛΕΖΟ ΤΡΙΠΛΑΡΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ...ΓΚΟΛ...ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΗΝ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΑΚΗΡΥΞΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ
Ο Παρατηρητής - 22/5/2011 00:59
το 70 γεννηθηκα, οποτε το 76 που λες λιγακι δυσκολο....παρολα αυτα φυσικα αυτο το παιχνιδι εχω βαρεθει να το βλεπω,,,,το χαιλαιτ της εποχης χατζηπαναγη
τα ειπαμε, μην λεμε τα ιδια και τα ιδια, και μην αναμασαμε "ολοι οι συντακτες τον ανακυρηξαν"....αν μου πεις ο ταδε συντακτης ειπα αυτο να το σχολιασουμε....εγω την συγκεκριμενη ψηφοφορια και το παρασκηνιο το ειχα παρκολουθησει...ο χατζηπαναγης ηταν η ευκολη λυση για να μην βγει καποιος απο το ΠΟΚ....να μην κλαιγονται οι χαμενοι
αν δεις τις αποψεις σοβαρων συντακτων (π.χ.σωτηρακοπουλος) την εποχη ...της ψηφοφοριας, θα δεις οτι οι πιο σοβαροι απο αυτους ηταν επιφυλακτικοι να εκφερουν αποψη....πως να βγαλεις κορυφαιο τον βασια π.χ. και να αφησεις τον δομαζο που ειχε παει τον παναθηναικο τελικο πρωταθλητριων.... μαλιστα λεγανε οτι αδικειται ο νεστοριδης και καποιοι παλιοι, που οσοι εχουν δει τον νεστορα λενε οτι ηταν ντριπλαδορος σαν τον χατζηπαναγη....και μαλιστα καταφερε να ξαναφερει την αεκ στην κορυφη μετα τον πολεμο γα πρωτη φορα (δεν ειναι λιγο επιτευγμα.....προπολεμικοι γιγαντες σαν τον αρη ποτε δεν βρηκαν την θεση τους στην μετα τον πολεμο εποχη)....ακομακαι αυτην την ψηφοφορια που λες και ξαναλες εχει πολλα κενα (σαν τις ψηφοφοριες του στατους...ο ανδρας της χρονιας)....οι σοβαροι συντακτες λεγανε ακριβως αυτο.....φαντασικος ο χατζηπαναγης, αλλα πως να προσπερασει παιχτες που εκαναν απιστευτες πορεις με τις ομαδες τους
mitsakos - 21/5/2011 15:08
ΜΕΓΑΛΕ ΑΝΘΡΩΠΕ
ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑ
ΜΕΓΑΛΕ ΑΕΚΤΖΗ
ΜΕΓΑΛΕ ΘΩΜΑ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ
ΝΙΚΟΣ66 - 21/5/2011 15:22
απο
νικος-αρρωστακι.....

ΘΕΩΜΑ ΜΟΥ...
ειχα καιρο νακουσω καποιες κουβεντες σου..ειχα καιρο να χαζεψω καμμια απτις ατελειωτες στιγμες σου...
ηδη η τρελλα,το θεατρο του παραλογου,μας εχει κυριευσει ολους τις τελ.μερες κ η ψυχη μου νοιωθει πολυ κουρασμενη..ψαχνει απεγνωσμενα να ...μαθει κατι ευχαριστο,αλλα ως τωρα φευ...
οταν λατρεψα αυτη την ομαδα,ειχες ερθει ηδη η πορεια του 78-79,ηταν ηδη νωπη..
ησουν η πρωτη μου αφισα,ησουν η πρωτη εικονα οταν ξαπλωνα στα παιδικα μου χρονια κ ηθελα να ονειρευτω κατι για να κοιμηθω ευτυχισμενος...τα βραδια περναγαν,το σωμα μεγαλωνε,το παιδακι ηταν ηδη εφηβος,αλλα εσυ εκει καθε φορα που τα ονειρα προσταζαν στη λεξη ευτυχια να ερθει να με αγκαλιασουν.....
να θυμηθω τι?να ξαναπω τι?δεν υπαρχουν λογια,δεν υπαρχουν λεξεις για ολαυτα...
θα μεινω μονο σεκεινο το αλησμονητο ματς με τον πανιωνιο 7-1 στη ν.φιλαδελφεια...
ησουν πια στην ομαδα της ν.σμυρνης,κ σεκεινο το σαββατιατικο ηλιολουστο μεσημερι,ησουν ο κυριοτερος λογος που ο ναος ηταν πλημμυρισμενος απο κοσμο..δεν θα ξεχασω τα μπουλουκια που περναγαν μπροστα απο\'\'δεληολανη\'\'με τα κασκολ,για να δουν το ματς,για να δουν ξανα θωμα μαυρο....
καποια στιγμη που το ματς ακομα ηταν 0-0,ο πανιωνιος προσπαθουσε να δειξει κατι καλο,αλλα μεχρι τοτε ματαια..ξαφνικα σε θεση εξω αριστερα,βρισκεται ο σπυρος μαραγκος(πριν ακομα γινουν οργια για να παει σον παοβ),ο οποιος κανει μια κουρσα κ φτανει στα ορια της περιοχης κανει παραλληλη συρτη σεντρα στο υψος της μικρης περιοχης!εκει ο σπυρος ο οικονομοπουλος μαζι με τους υπολοιπους αμυντικους,κανουν εντελως λαθος εκτιμηση,κ η μπαλλα φτανει σε σενα ακριβως φατσα με κενο τερμα πολυ σιγα...
αυτα τα δευτερολεπτα κυλισαν στη ζωη μου,με τον πιο αργο τροπο που εχω ζησει ποτε μου...
ισως πολλοι να στοιχηματιζαν οτι θα το εχανες επιτηδες...αν παγωνε ο χρονος σιγουρα πολλοι θα εβαζαν το σπιτι τους πανω σαυτο,αν υπηρχε στοιχημα τοτε...;-)
ισως και στο δικο σου το μυαλο να περασε τουτη η σκεψη..
ομως εσυ με μια αξιοπρεπεια που ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ,ΘΕΛΗΣΕΣ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ ΣΥΝΕΠΗΣ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΛΟΙΔΩΡΟΥΣΑΝ,ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ...
η μπαλλα απο το αριστερο σου γλυκο ποδι,αρχισε να κυλα προς το τερμα μας,ωσπου κατεληξε στα διχτυα μας...
ΕΚΕΙ ΕΖΗΣΑ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΑΠΤΙΣ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΕΩΣ ΤΩΡΑ....
οι συμπαικτες σου-φυσιολογικοτατα-αρχισαν να πανηγυριζουν κ να τρεχουν προς εσενα...
αλλα εσυ εμεινες για κλασματα δευτερολεπτου ακινητος,γυρισες προς τη σεντρα,κ πριν προλαβει καποιος να σε αγκαλιασει αρχιζεις και ΚΛΑΙΣ,για το παιχνιδι της μοιρας που σε αναγκασε να σκοραρεις απεναντι στην ψυχη σου,στην καρδια σου την ιδια...
το κλαμμα σου ηταν συνταρακτικο..δεν θα το ξεχασω ποτε...ενα γηπεδο-που σε αλλες περιπτωσεις θα εκανε χιλια δυο αλλα-σηκωθηκε ορθιο κ αρχισε να φωναζει οσο πιο δυνατα μπορουσε..ΠΟΙΟΣ,ΠΟΙΟΣ,ΠΟΙΟΣ..Ο ΜΑΥΡΟΣ Ο ΘΕΟΣ....
και συ εκλαιγες..κ συνεχιζες να κλαις..κ ο κοσμος δεν σταματαγε..κ οσο οι φωνες πληθαιναν,τοσο εκλαιγες.....
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΘΕΩΜΑ...
ΕΝΑ ΜΟΝΟ...
ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΚΟΛ..
ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΣΚΟΡΑΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ...
ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΕΖΗΣΑ ΟΤΙ ΠΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ...
ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ....
ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΑΥΤΗΣ...
ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΞΑΝΑΚΟΙΜΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΓΚΟΛ,Κ ΗΜΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ..........................
Υ.Γ. :Νικο συγνωμη για την αντιγραφη παλαιοτερου μηνυματος σου αλλα γιατι ειναι απο τις ωραιοτερες στιγμες που εζησα στην Ν. Φιλαδελφεια παιρνω το θαρος να το αναρτησω χωρις την αδεια σου.Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι....
Υ.Γ.2:Ο προπονηταρας που τον τελειωσε αποτην ΑΕΚ ειναι ο αλε-φαντος.....Αντιγραφη της ολης φασης υπηρξε ο δωνης το 2008 με τους Δελλα-λυμπεροπουλο....

για του λογου το αληθες δειτε το παρακατω βιντεο...σκετη ανατριχιλα....

http://www.youtube.com/watch?v=a2p51iDlbnA
νικος-αρρωστακι - 21/5/2011 18:54
σημερα ειναι η πρωτη μερα που βρηκα χρονο στην ουσια,να ξανασερφαρω στο διαδικτυο...
φαινεται ηταν σημαδιακο πως μπηκα μετα τη γεννηση του νεου''αρρωστακιου''μου,και ειδα το μνμ σου νικολα μου...;-)
δεν τιθεται κανενα θεμα συγνωμμης για την αντιγραφη που λες...ειναι μονο χαρα μου,το να βλεπω αυτο το μνμ μου,να ξερω πως καποιος απτα ''αδερφια''μου,το εχει κανει δκο του ''κτημα''...χαρα κ τιμη...
ας το απολαυσουν οσοι δεν τον γνωρισαν,οσοι δεν τον προλαβαν,οσοι δεν ...πανηγυρισαν μαζι του καποιο γκολ,καποιον τιτλο,καποια στιγμη ευτυχιας..γιατι μαζι του ολες ηταν στιγμες ευτυχιας..ακομη κ οι ηττες μαζι του ηταν στιγμες...
προσωπολατρικο?..ισως...μα φανταζει αλλιωτικο....
εκεινο το ματς με την καλαμαρια στο οακα,που τον τελειωσε το ανθρωπαριο με τα κοντομανικα-με την συναινεση φυσικα των τοτε διοικουντων-ακομη μοιαζει εφιαλτικο....
νικολα μου,σευχαριστω που σημερα σε..διαβασα...
ΝΙΚΟΣ66 - 21/5/2011 20:12
Νικο να σου ζησει ο διαδοχος.
Σας ευχομαι καθε ευτυχια και κυριως υγεια.
Αντε ευχομαι του χρονου να δει το πρωτο του πρωταθλημα σαν ΑΕΚτζης.....
o mores - 21/5/2011 15:45
ΘΩΜΑ

Κάνε μιά χάρη στον εαυτό σου και μην εμπλακείς σ΄ αυτή τη φάση με τα διοικητικά..
Υπάρχει πολύ ΄ούστ΄ ακόμα στ΄ αμπάρια...
STRATOS-R21 - 21/5/2011 15:46
mporei na mh se eida tote pou epaizes alla 8a se proskynaw panta megale.......8EWMA ZEIS GIA PANTA AEKTZIS......
ΕΝΩΣΗ 1970 - 21/5/2011 18:01
Θωμά ήμουν στη σκεπαστή εκείνη την μέρα στη Φιλαδέλφεια μαζί με ένα φίλο μου Αιγαλειώτη. Προηγήθηκε το Αιγάλεω 1 - 0 και τρελάθηκε δάγκωνε την μπλούζα του για να μην φωνάξει. Μετά έκανες ένα απίστευτο παιχνίδι και έβαλες 5 καταπληκτικά γκολ. Μέσα στα εφηβικά μου μάτια φάνταζες σαν ένας ημίθεος, που εξαιτίας σου εμείς οι ΑΕΚτζήδες είμασταν ευλογημένοι που σε είχαμε στην ομάδα μας και ας μας πονούσαν τα πέτρινα χρόνια.
Η πρώτη εικόνα που έχω απο την ομάδα μου είναι ένα μεσημέρι στην 21 στο πέταλο μαζί με τον πατέρα μου να με πηγαίνει πρώτη φορά στο γήπεδο και να έχω χαζέψει με την ατμόσφαιρα της Φιλαδέφειας και εσυ να πετυχαίνεις ...ένα πανέμορφο γκόλ πέρνωντας την μπάλα με το στήθος και γυρώντας γύρω από τον εαυτό σου και αποφεύγοντας 2 αντιπάλους σουτάρεις και γκόλ. Μίλαγε όλη η Ελλάδα την άλλη μέρα. Με τον Απόλλωνα ήταν το 1980 το 81 δεν θυμάμε καλά. Να είσαι καλά πάντα ήρωα των παιδικών μου χρόνων. Σε ευχαριστώ!
Kostis 365 - 21/5/2011 19:06
Ήμουν και εγώ στο παιγνίδι με το Αιγάλεω, ήταν πράγματι αξέχαστο. Το δεύτερο παιγνίδι που αναφέρεις, από τη περιγραφή σου πρέπει να είναι ένα με τον Απόλλωνα στην ΝΦ, 2-1 το τελικό σκορ.
ΕΝΩΣΗ 1970 - 21/5/2011 20:39
Έχεις δίκιο, με 2 γκολ του Θωμά. Εκεί βαπτίσθηκα στα Ιερά χώματα!
NecroMayheM1924 - 21/5/2011 18:28
1993 καποια χειμωνιατικη ημερα αν θυμαμαι καλα ημουν και 9 χρονων τοτε ειχα παρακολουθησει -δυστιχως απ την τν -το φιλικο προς τιμην του ΑΕΚ-ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ 4-2 και ειχε σκοραρει και με τις 2 ομαδες ανα ημιχρονο ειχα ακουσει πολλα για τον ΜΑΥΡΟ απ τον μεγαλυτερο αδερφο μου αλλα φυσικα δεν ειχα εικονες του μεχρι που ειδα εκεινο το φιλικο και ακουγοντας απ την τν το συνθημα ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ Ο ΜΑΥΡΟΣ Ο ΘΕΟΣ ενοιωσα δεος και αυτοματως αρχιζα να μαθαινω περισσοτερα στοιχεια για εκεινον..δεν εχω να πω τιποτα αλλο γιατι δεν τον εχω ζησει αλλα εχω να πω το εξης στον ιωαννη δελτα απου αναφερει οτι σερνοταν ο ΘΕΩΜΑΣ στο τελος της καριερας του πιστευεις πραγματικα αν τον επαιρνες τωρα με την μηχανη του χρονου και τον εβαζες να παιξει ποσα γκολ ...θα βαζε σε σχεση με τους τωρινους παιχτες του θρηνου του ζελε μαζι με τους δικους μας? σιγα το ελληνικο ποδοσφαιρο που εχουμε τωρα μην τρελαθουμε! το 1990 στα τελευταια του πρωτος σκορερ δεν βγηκε? κατ αλλα του κεφτε αλε δεν του κανε! ο τσιαρτας στα 21 του δεν ετρεχε σαν εναν παλαιμαχο 35αρη?θυμαται κανεις γιατι δεν ετρεχε η οτι ηταν απ τους καλυτερους παιχτες της 20ετιας?
stefliv21 - 21/5/2011 18:48
παρακαλω το αεκ365 να κανει μια καταχωρηση με το
DEMOCRACIA REAL- YA ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ.
ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΜΠΟΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.
ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ

http://www.facebook.com/democracia.grecia
...http://www.facebook.com/democracia.grecia?sk=info

ΣΥΝΤΑΓΜΑ 22/05/2011 10:00
josephaek - 21/5/2011 18:59
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΑΙΖΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΑ, ΘΑ ΤΡΕΛΕΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ......!
Θρυλικός Φιλόσοφος - 21/5/2011 20:05
Θωμάς Μαύρος...
Από τα τελευταία μεγάλα γνήσια ινδάλματα του ποδοσφαίρου μας. Τι να πει κανείς και τι να πρωτοθυμηθεί...Θωμά σ' ευχαριστούμε όλοι που υπήρξες πρωταγωνιστής των ελληνικών γηπέδων, πάντα με ήθος και τιμιότητα. Σ΄ευχαριστώ επίσης, που με δέχθηκες ως φίλο σου στο facebook πριν από 1 μήνα, αν και σου είπα ότι είμαι οπαδός άλλης ομάδας. Δεν είχα άλλωστε ποτέ μου αμφιβολία ότι θα με δεχόσουν. ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ Ο ΜΑΥΡΟΣ Ο ΘΕΟΣ.
αεκ1924..η επιστροφη - 21/5/2011 20:11
ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΠΕΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΥΠΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 13.41 ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΟΤΙ Ο ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗΣ ΗΤΑΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΗΣ.........ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ
Ο Παρατηρητής - 21/5/2011 20:59
σε πολυ καλυτερη κατασταση απο τη δικη σου....αν δεν μπορεις να ξεχωρισεις το ποδοσφαιρο απο το τσιρκο, ειναι θεμα νοημοσυνης....ολοι το ιδιο βλεπουμε, αλλα δεν καταλαβαινουμε τα ιδια....
το ποδοσφαιρο στην ελλαδα δεν εχει παει μπροστα γιατι εχει φιλαθλους σαν και εσενα....ο γαβρος ειχε χρονια τον καρεμπε και προσκυναγανε τον τζιοβανι γιατι εκανε μια ντριπλα παραπανω
....να υποθεσω οτι εισαι απο αυτους που εχουν και το μπλανκο ινδαλμα, φανταζομαι
αεκ1924..η επιστροφη - 21/5/2011 22:12
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ .....ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ ΤΣΙΡΚΟ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΠΑΛΛΑ ΟΣΟ ΕΓΩ ΑΠΟ ΧΟΚΕΥ ΕΠΙ ΠΑΓΟΥ....ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΑΝΑΙΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΙΝΔΑΛΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΡΙΠΛΕΣ...ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΑ ΓΚΟΛ(80)...ΚΑΙ ΕΔΩ ΦΑΟΥΛ ΕΙΣΑΙ...
Ο Παρατηρητής - 22/5/2011 00:46
εγω την αποψη μου την εξεφρασα με επιχειρηματα....σωστα ή λαθος, ασε να το κρινουν (και εσυ μαζι)

εσυ αναμασας κλισε ("εκατομμυρια φιλαθλοι σε ολοι την ελλαδα...") και ψηφοφοριες αθλητικογραφων (που επετρεψε μου να μην τις λαμβανω και σοβαρα υποψιν....δες για παραδειγμα τις βαθμολογιες!!! μετα απο καθε αγωνα)

εγω ειπα 2 πραγματα και ισχυουν: 1) οτι ο βασια ...(αναμφισβητητα μεγαλος παιχτης) δεν αλλαξε τον ηρακλη....οτι ηταν ο ηρακλης με τον χατζηπαναγη, ηταν και μετα, η 3η ομαδα της θεσαλλονικης....ποτε δεν αποτελεσε φοβητρο....απο εκει φαινεται ενας μεγαλος παιχτης σε πολυ μεγαλο βαθμο, απο το ποσο καταφερνει να παρασυρει μαζι του κα το συλλογο π.χ. ο πλατινι εκανε ομαδα την σεντ ετιεν, η οποια οταν ηταν αυτος εκανε και ευρωπαικες πορειες...μετα απο αυτον επεστρεψε στη φυσικη της θεση....δεν αποτελει δικαιολογια οτι ο ηρακλης ειναι μικρη ομαδα.....εγω που την εχω ζησει εκεινη την περιοδο, του βασια, δεν θυμαμαι να υπολογιζαμε τον ηρακλη....οτι θελαμε να δουμε τον χατζηπαναγη, γιατι ηταν μια ατραξιον (μη φοβασαιτη λεξη....γιαυιτ πηγαινες να τον δεις) ειναι μια αλλαη ιστορια....δεν μεγαλωσε ο ηρακλης στα ματια μας λογω χατζηπαναγη, και αυτο ειναι αποτυχια του παιχτη
2) το σακουτινγκ που λες των ευρωαπικων ομαδων υπηρχε και τοτε....δεν αποτελει δικαιολογια οτι ηταν στην μικρη ελλαδα....κοντα 10 χρονια πριν απο τον βασια, πως προεκυψε προταση απο τη ρεαλ για τον μιμη?
3) οταν απο το ελληνικο ποδοσφαιρο εχουν περασει παιχτες σαν τον νεστοριδη (ρωτα και κανεναν παλιοτερο τι ηταν ο νεστορας για να μαθεις), τον μιμη, τον θωμα, τον δομαζο, τον σιδερη, τον σαραβακο, το να αναφερεις τον χατζηπαναγη οτι ηταν ο κορυφαιος του αιωνα ειναι πολυ ελεφρα την καρδια....μην εξιδανικευουμε το παρελθον κα οτι θυμομαστε....ο βασια ειχε φανυτασικη τριπλα (δεν του τη ν επαιρνες με τιποτα), αλλα ηταν γνωστος γιαυτο, τα "ζογκλερικα" (ετσι τα λεγαμε αν θυμασαι....τι σε πειραζει η εκφραση "τσιρκο"?), δεν ειχε τιποτα αλλο (δες και τα βιντειο της εποχης....αν ηταν μια τοοοοσο μεγαλος παιχτης, μην ανησυχεις, μπορει να μην ειχε δικαιωμα να παιξει στην δικια μας εθνικη, αλλα ειχε δικαιωμα στους ρωσους (ή μηπως δεν ηταν τοσο μεγαλος για την ρωσικη ομαδα?)

λοιπον το κουραζουμε....ο καθενας εχει την αποψη του....εγω τουλαχιστον αυτο που πιστευω λεω και 5 πραγματα να το υποστηριξω....η δικια σου επιχειρηματολογια ειναι 1) εισαι περιεργος 2) εισαι τραγικα μονος (κρυβομαι στην ασφαλεια της γνωμης της πλεξιοψηφιας) 3) δεν ησουνα σε καλη κατασταση οταν τα εγραφες (αν και τα τσιπουρα τα ηπια μετα) 4) οοοοοολοι οι ελληνες αθλητικογραφοι (με ισοπεδωσες.....ψηφισε και ο καπετανακος?) 5) δεν εχεις σχεση απο μπαλα
ο μπλανκο ειναι μεγαλη κουβεντα....βαλε τη γλωσσα σου το μυαλο σου....επειδη απαξιωνω τις ντριπλες του βασια, δεν σημαινει οτι δεν μου αρεσουν ή οτι ενας παιχτης δεν πρεπει να κανει και αλλα πραγματ.....αν το σκεφτοσουνα λιγο παραπανω, θα καταλαβαινες οτι απλα δεν μου αρεσουν οι μονοδιαστατοι παιχτες (γιαυτο δεν χωνεψα ποτε τον αναστοπουλο).....για το βασια βρες ενα βιντεο, ενα χαιλαιτ με μια ασιστ, με μια μακρινη πασα (αλα τσαρτα ή δομαζου).....μην το κουραζεις, δεν θα βρεις...ολα τα χαιλαιτ ειναι ο θεος βασια εναντιον ολων των αμυντικων....αν αυτη ειναι η αποψη σου για το ποδοσφαιρο ναι τοτε καλυτερα να σχοληθω με κατι αλλο.....και οι αλλοι παιχτες που σου ανεφερα ειχαν ΚΑΙ ντριπλα (ή μηπως δεν θυμασαι το θωμα, ή τον μιμη, ακομα και τον σαραβακο απο τους καινουριους).....αλλα δεν ειχαν μονο αυτο.....ο βασια ειχε μονο αυτο, αλλα σε υπερθετικο βαθμο, τοσο που καλυπτε ολα τα αλλα
σεβαστη η αποψη σου, αλλα στην ηλικια που εισαι (που μαλλον ειναι της δικης μου κλαση αφου εχεις δια ζωσης τον βασια) καλο ειναι ναμαθεις να την υποστηριζεις με επιχειρηματα και οχι με την ευκολη λυση της απαξιωσης του αλλου.....επισης καλο ειναι οσο μεγαλωνουμε να παψουμε να εχουμε τοσο εμπιστοσυνη στην αυθεντια (το ειπε ο ταδε, το υποστηριξε ο δεινα, το λενε οι πολλοι....οι πολλοι βγαλαν τον γιωργακη πρωθυπουργο που τους κρνει την ζωη τους....στο να βγαλουν τον βασια παιχτη του αιωνα θα κολλησουν που δεν πειραζουν και κανεναν)....

σκεψου απο μια γωνια τους αθλητικογραφους του πρωταθλητη (να υποστηριζουν με τα μπουνια σιδερη), της ντερμπι νιους (να μαχονται για τον δομαζο), της ωρας (να λενε για καμποσους...θωμα, μιμη, νεστορα) και των σπορ του βορρα (να λυσσανε να βγαλουν τον κουδα)....τη λυση για το ποιος ειανι ο παιχτης του αιωνα,θα τη δωσει κανενας ψευτοκουλτουριαρης στυλ πανουτσου-καρπετοπουλου-χελακη (ρε παιδια δεν ψηφιουμε τον χατζηπαναγη του ηρακλη για να εχουμε κοινη γραμμη? ναμην σκοτωνομαστε και μεταξυ μας).....ας μην βαλουμε τους παιχτες της ομαδας μας....ειναι ιεροσυλια να βαζεις τον βασια πανω απο τον δομαζο που εφερε ελληνικη ομαδα σε τελικο ευρωπαικου κυπελλου..... αντε να με πεισεις οτι ειναι καλυτερος απο παιχτες σαν τον μιμη και τον θωμα που στα προημιτελικα του πρωταθλητριων σκορπισαν την πορτο (6-1)
ειδικα σαν αεκτζης που εχεις χορτασει να βλεπεις μεγαλους και ολκληρωμενους παιχτες, που σαρωναν στα ευρωπαικα γηπεδα, απορω τι εχεις να ζηλεψεις απο εναν παιχτη που τα μαγικα του τα εκανε στο ελληνικο πρωταθλημα...
αεκ1924..η επιστροφη - 22/5/2011 07:40
ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ 70 ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΟΠΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ...ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΟ INERNET ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ...ΕΝΩ 1500 ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΠΕΛΕ ΚΑΙ ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΝ ΠΕΛΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ .....ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ...
aekgiapanta - 22/5/2011 15:47
O pele pou les itan o megaluteros gleiftis twn upsilovathmwn stelexwn k o maradona itan akrivws to aditheto. O paratiritis pistevw pws ena dikio to exei, tulaxiston odws stirizei tin apopsi tou polu swsta.
αεκ1924..η επιστροφη - 22/5/2011 16:12
ΕΞΕΤΑΖΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ...ΣΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ Ο ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ........Ο ΠΕΛΕ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ.. Η ΜΑΓΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΙΠΛΑ ΤΑ 1300 ΓΚΟΛ Η 40 ΜΕΤΡΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΟ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΗΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕ ΥΨΟΣ 1,70 ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΕ ΣΕ ΑΛΜΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΜΕ 1,90 ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΙΣΤ ΤΟΥ....ΕΠΑΙΞΕ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΜΑΡΑΝ. 6...Ο ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΤΡΙΠΛΑΡΕ 4-5 ΚΑΙ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΓΚΟΛ Η ΕΔΙΝΕ ΑΣΙΣΤ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΟΥΛ...Ο ΕΝΑΣ ΕΚΑΝΕ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ 2........
Ο Παρατηρητής - 23/5/2011 10:34
aek87....για τον πελε συμφωνω απολυτα...ηταν πιο ολοκληρωμενος σαν ποδοσφαιριστης και ας τον εχω δει μονο σε αφιερωματα και σε dvd που βρηκα απο ολοκληρα παιχνιδια (οντως υπαρχουν και αυτα)....δεν τιθεται για εμενα κανενα θεμα συγκρισης....
δεν χρειαζεται να λες και να ξαναλες οτι πρεπει να εχει ζησει κανεις την εποχη καποιου για να κρινει...και σωτηρακοπουλος δεν εζησε τον πελε, αλλα τον θεωρει καλυτερο του μαραντονα
δεν υπαρχει θεμα συγκρισης αναμεσα στους 2...εγω δεν ειμαι καν σιγουρος οτι ο μαραντονα ειναι και δευτερος.... ο κροιφ επισης ηταν ...φαινομενο και ολοκληρωμενος παιχτης....ο πιο νεος ζινταν τι διαφορα εχει απο τον μαραντονα για να μην συγκρινετε μαζι του?

αυτα που ποστηριζω για τον βασια, βασιζονται σε αυτην την αντιληψη του ποδοσφαιρου....ο βασια ειναι ενας μικρος μαραντονα για το ελληνικο ποδοσφαιρο (ιδιο παιχτικο στιλ)....εκανε αυτο που κανει και ο μαραντονα, 2 πραγματα μονο....δεν θα πω εγω ποιος εκανε 5 πραγματα παραπνω...ως πιο παλιος νομιζω οτι εχεις παραστασεις απο παιχταραδες για να το βρεις μονος σου
...παντως ακομα και ο θωμας εκανα πολλα πραγματα μεσα το γηπεδο....ειχε ντριπλα, ειχε ασιστ, ειχε εκτλεστικη δεινοτητα, ειχε ακομα και κεφαλια αν και 1,70 με τα χερια στην αναταση και επαιξε σε υψηλο επιπεδο μια 15ετια
....οπως βλεπεις στη συγκριση πελε-μαραντονα κρινεις με αλλα κριτηρια (τα οποια θεωρω σωστα), απο οτι κρινεις στο ελληνικο ποδοσφαιρο υποστηριζοντας τον χατζηπαναγη,τον οποιο και εγω θεωρω μεγα παιχτη....απλα λεω αυτο που λες και εσυ οταν αναφερεσαι στο εξωτερικο....εκανε παααααρα πολυ καλα συγκεκριμενα πραγματα....δεν τον λες ομως ολοκληρωμενος ποδοσφαιριστη (δεν ειχε κεφαλια, δεν ηταν σκορερ, δεν ειχε καν μακρινη μεταβιβαση...οπως ολοι οι παιχταραδες του ηρακλη, επαιζε με το κφαλι κατω).....απλα ειχε την καλυτερη ντριπλα που εχω δει και κατα δευετρο λογο ασιστ
....δοξα σοι ο θεος το ελληνικο ποδοσφαιρο εχει βγαλει πιο ολοκληρωμενοςυ παιχτες....ασε το θ(ε)ωμα στην ακρη....ο μιμης (που επαναλαμβανω ....τον ηθελε η ρεαλ) και ο νεστοριδης για πολυ κοσμο ηταν ενα κλικ παρπνω απο τους αλλους.....ειδικα για τον νεστορα, ανθρωπους που ρωτησα της εποχης (οπω ο 70χρονος πατερας μου), ισχυριζονται οτι δεν εχει ξαναπερασει τετοιος παιχτης στο ελληνικο ποδοσφαιρο....ειχε τεραστια ντριπλα (σαν του βασια) και επιπλεον εκανε και πολλα αλλα πραγματα
μην μασαμε το ψευτοκουλτουριαρικο κλιμα των αθλητικων δημοσιογραφισκων.....τι να κανουμε/ η αεκ ειχε παντοτε τους καυτερους παιχτες σε καθε δεκαετια (ασχετα αν δεν μεταφραζονταν αυτο παντα σε τιτλους)....δε χωνευεται αυτο απο τους γαβροβαζελους δημοσιογραφους...τι να υποστηριξουν? οτι ο σιδερης ή οτι ο δομαζος ηταν καυτεροι απο τον μιμη και τον νεστορα? ή οτι αναστοπουλος ηταν καλυτερος του μαυρου?.....οποτε θυμουνται τον βασια, τον κουδα, τον κουη (παρεπιπτοντως παιχταρας) του αρη και καθαριζουν...ριχνουν και ενα ξεροκοματο στη θεσαλλονικη και ειναι ολοι ευχαριστημενοι
ακομα και στην ψηφοφορια που αναφερεις, αρχικα το κλιμα πηγαινε για μιμη παπαιωαννου....και στην πορεια αρχισε ενας αγωνας "εγκριτων " δημοσιογραφων υπερ του χατζηπαναγη

ΑΕΚ87....αυτα στα λεω φιλικα, αν και εσυ δεν ησουν καθολου φιλικος (περιεργο.....εως μουρλο με ειπες)....το να εχει καποιος αλλος αλλη αποψη δεν ειναι κακο.....ουτε επειδη δεν ειδαμε καποιους παιχτες δια ζωσης δεν μπορουμε να εκτιμησουμε (π.χ. τον πουσκας ποιος σημερινος τον εχει δει? απο βιντεο ομως καταλαβαινεις τι ηταν....τον πελε οταν τον βλεπεις το 58 στη σουηδια, καταλαβαινεις οτι ηταν κατι διαφορετικο).....δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνησεις μαζι μου, αλλα ουτε επειδη θεωρω οτι εχουν περασει πιο ολοκληρωμενοι παιχτες απο τον χατζηπαναγη (αρα για εμενα και καλυτεροι), ειμαι και ασχετος....ενταξει αν υποστηριζα οτι καλυτερος του ειναι ο αναστοπουλος σε δικαιολγω να πεις οτι θελεις.....αλλα να μην μπορει να συγκριθει ο θ(ε)ωμας, ενας παιχτης που τα διαπιστευτηρια του τα εδωσε σε ευρωπαικο επιπεδο, που ηταν σε κορυφαιο επιπεδο για 15 χρονια, με εναν παιχτη που δεν πηρε παρα μονο εναν τιτλο, που συτην ευρωπη δεν εδειξε τιποτα (θυμασια κανενα ευρωπαικο παιχνιδι του ηρακλη?), που δεν ειχε προταση απο καμια ευρωπαικη ομαδα και που τελοσπαντων δεν αλλαξε και το ρουν της ιστοριας του ελληνικου ποδοσφαιρου (ο ηρακλης ηταν παντα ηρακλης...τιποτα παραπνω)....εεε τοτε τι να πουν και οι βαζελοι για το δομαζο, που εφερε την ομαδα του σε τλικο πρωταλητριων

δεν θα λαικισω....αλλα ειναι ευκολο να κανεις μαγικα οταν παιζεις σε μικρη ομαδα....δες το χοντρο παραδειγμα του κουτσιανικουλη....ο μεσι των φτωχων, που στον παοκ δεν κανει ουτε για τον παγκο....φυσικα ο χ''παναγης δεν ειναι κουτσιανικουλης, δε λεει αυτο μτο επιχειρημα....αλλα η πραγματικοτητα ειναι αυτη....δεν τον ειδαμε σε καμια μεγαλυτερη ομαδα, οπου ολοι οι αμυντικοι θα επεφαν πανω του και θα ρπσοπαθουσε να κανει τα μαγικα του σε 1,5 μετρο χωρο
δεν θελω να υπερβαλλω, αλλα ας ειμαστε προσεκτικοι στις κρισεις μας και να μη θαμπωνομαστε ευκολα
In_Love_With_Skepasti - 21/5/2011 21:11
Θωμα, ο ερωτας σου για την ΑΕΚ μπορει να συγκριθει μονο με τον ερωτα του κοσμου της ΑΕΚ για σενα...!
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 21/5/2011 21:26
Σε μία ώρα θα είμαι στο μαγαζί σου για ποτάκι, ελπίζω να είσαι εκεί.
sakiss1969 - 21/5/2011 22:20
ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΗΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 84-85 ΑΕΚ-ΑΙΓΑΛΕΩ 5-2, ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ 0-2. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΙΑ ΨΑΡΑΚΙ ! ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΖΕΥΑ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 5-2 Ή 5-1. ΤΟ ΑΕΚ365 Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΣ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ.
AEKatzis - 22/5/2011 15:13
Όπως τα λες φίλε μου.... Από 0-2, 5-2.... πιτσιρικάς τότε, με το ραδιοφωνάκι στο αυτί...... αλλού έπιανε, αλλού όχι.... και σε μια γωνιά με καλό σήμα, έτρεμα από ρίγη κάθε φορά που συνδεόταν με Νέα Φιλαδέλφεια και μέτραγε ένα-ένα τα γκολ του Θωμά ο Μιλτιάδης Παναγιωτόπουλος... και να ακούς τον κόσμο στο γήπεδο μέσα από το ηχειάκι και να θες να πετάξεις να βρεθείς εκεί.... Τι εποχές ήταν αυτές.... Αξέχαστες και αλησμόνητες..... Γεια σου ΑΕΚαρα.... "Θα το φωνάζω, και θα το λέω.... ΑΕΚ ολε ολε ολε ολε ο ε οοοοοο !!!!!"
gval - 21/5/2011 22:22
ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΡΥΛΟΣ ..!!! ΠΑΓΚΟΣΜΙΕ ΘΩΜΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ , ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΟΥ.. Σ Ε Β Α Σ Μ Ο Σ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
akisvolcom__ - 21/5/2011 23:59
«Στον Πανιώνιο ήµασταν οικογένεια σε σκληρά χρόνια. Τα τσικό χτίζαµε την εξέδρα απέναντι στα επίσηµα και µετά κάναµε προπόνηση.


τοτε αυτοι οι νεοι επαιζαν για το ποδοσφαιρο και το αγαπουσαν.τωρα οι δικοι μας βλεπουν να γινουν ποδοσφαιριστες για να ριχνουν γκομενες και να τους εχουν στο σταρ και στα κουτσομπολιστικα
XARIS - 22/5/2011 01:58
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙ@Α@@Α ΝΙΚΟΥ ΑΛΕΦΑΝΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΟΤΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕΤΑ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ 51 ΓΚΟΛ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ .ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΝ ΤΑΧΑ ΣΟΦΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΦΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΜΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΩΝΗ
αεκ1924..η επιστροφη - 22/5/2011 07:18
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ 80 ΜΕ 90% ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΩΝ 3-4 ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΚΤΗ ΜΕΣΑΙΑΣ ΟΜΑΔΟΣ .. .ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΗΤΑΝ 400 ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ....ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΧ ΔΙΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ .ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟ GOOGLE ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ VIDEO ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΔΙΑΨΕΥΔΕΣΑΙ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ ΠΕΡΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ .....ΕΓΩ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ ...ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ 38 ΚΑΙ 40% ...ΕΔΩ ΕΓΙΝΕ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ...ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ... ΔΙΑΦΟΡΑ ...ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ....ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ ΤΟΥ ΜΟΥΜΠΑΡΑΚ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΣΤΡΟ...ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΟΙΩΣ ...ΠΑΡΤΑ ΑΛΛΟΙΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΑΛΛΟΥ......
Ο Παρατηρητής - 22/5/2011 13:25
δεν χρειαζεται να βαλω το ονομα σε κανενα google, youtube κλπ....τον θυμαμαι παρα πολυ καλα τον βασια....εντυπωσιακος και απολαυστικος ηταν....αλλα ειλικρινα σαν αεκτζης, φοβοσουνα τον ηρακλη, ακομακαι με χατζηπαναγη?
μην αρχισουμε παλι τα κλισε, περι της αρχης της πλειοψηφιας.....η αρχη της πλειοψηφιας εχει θση σε ορισμενα θεματα....το αν σου αρεσει μια παρασταση ή ενα θεατρο ή ενας αγωνας ειναι κατι προσωπικο κια υποκειμενικο....και στην ελλαδα η πλειοψηφια μπορει να θεωρει την καλυτερη μουσικη τα μπουζουκια και καλυτερο τραγουδιστη το ρεμο (ή δεν ξερω κια εγω ποιον) .....επειδη εγω μπορει να μην συμφωνω , δεν με κανει ουτε ...αμπλοφιλοσοφο, ουτε οπαδο του κανταφι

και οντως τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οταν συγκρινεις ποδοσφαιριστες αλλων εποχων ή ακομα και αλλων θεσεων....απο τη μια πλευρα εξιδανικευεις το παρελθον (οπου και καλα εβγαιναν παιχταραδες) και απο την αλλη αδικεις παλιους που η δυναμην της εικονας τους ξεχνα.....παρολα αυτα ο μαραντονα που λες οντως δεν ιναι ο μεγαλυτερος ποδοσφαιριστης (οπως τον εβγαλε η πλειοψηφια, αλλα εδω συμφωνεις οτι κανει λαθος η πλειοψηφια)..... εδω την εποχη του μαραντονα δεν ειμασταν κν σιγουροι οτι ηταν καλυτερος του πλατινι .... ο πελε που εχω ψαξει και εχω βρει παιχνιδια του (οοκληρα και οχι χαιλαιτ) ηταν κατι διαφορετικο, δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να συγκριθει μαζι του.....ή δεν ειμαι καν σιγουρος οτι ο μαραντονα ηταν καλυτερος του κροιφ που αλλαξε ολο το συγχρονο ποδοσφαιρο.....αλλα και η εξιδανικευση του παρελθοντος μηπως δεν αδικει παιχτες σαν τους ολλανδους της μιλαν, σαν τον ζιζου, τον ροναλντο? .....ο πελε ηταν μακραν ο πρωτος, αλλα μπορεις να πεις με σιγουρια ποιος ειναι ο δευτερος?....εδω παντως η δημοκρτικη πλειοψηφια εχει αποφανθει....ο μρντονα ειναι καλυτερος
αστον λοιπον τον βασια στην ησυχια του.....παιχταρας, εκλπηκτιες ποδοσφαιρικες παραστασεις μας χαρισε, αλλα δεν εκανε ποτε και τιποτα παραπανω, ουτε αυτος, ουτε ο ηρακλης.....και δεν φταιει μονο το γεγονος οτι δεν πηρε μεταγραφη σε αλλη ομαδα, ή οτι δε μπορεσε να παιξει εθνικη....αυτα ειναι ευκολες δικαιολογιες ......τελοσπαντων δεν ειναι απαραιτητο ολοι να εχουν την ιδια αποψη (μαλιστα κατι 80 και κατι 90% που αναφερεις οσον αφορα τους συντακτες, θυμιζουν "δημοκρατικα" καθεστωτα τυπου κανταφι και οχι ελευεθρη βουληση....για κοινη γραμμη μου μοιαζει)..... ουτε εχω καμια φιλοδοξια να σε πεισω...εγω εβαλα απλα καποια πραγματα τροφη για σκεψη, και απο οτ φαινεται ισχυουν....δεν αρνουμαι οτι ο βασια ειναι πολυ μεγαλος, αλλα λεω μηπως εινι τελικα υπερτιμημενος?....μνο 1 κυπελλο ελλαδος (εστω και με ποδοσφαιρικη παρασταση)? .....για να καταλαβεις τι θελω να πω, οταν ανεβαιναμε καυτατζογλειο δεν φοβομασταν τον ηρακλη και ας επαιζε ο βασια.... αντιθετα ο πανιωνιος του θωμα και του αναστοπουλου ηταν αλλη κλαση ομαδας (θυμασαι το κυπελλο μεσα στη νεα φιλαδελφεια?).... ή για να γινω και ποιο αιρετικος, γιατι οι αεκτζηδες εχουμε την ταση να ξχναμε και να λοιδωρουμε παιχταραδες μας, θυμασαι τον ντεμη στον απολλωνα?...τον αλλαξε ή δεν τον αλλαξε επιπεδο? ειχε γινει ο απολλωνας υπολογισιμη δυναμη (αν το αρνηθεις, ρωτα τους γαβρους και τ ειχαν παθει στο καραισκακη).....ουτε καν αυτο δεν καταφερε ο βασια, να παιζεςι με τον ηρακλη και να φοβασαι μην παθεις καμια νιλα και διασυρθεις.....αντοθετα ο ηρακλης με τον χρηστο τον κωστη ηταν απροβλεπτη ομαδα, και δυσκολη, ειδικα στο καυτατζογλειο (βαλε και τον κωστη στο google , μην κοιτας τη μαλουρα του χατζηπαναγη, και δες καθαρα αντικειμενικα, ποιος παιχτης ειναι πιο ολοκληρωμενος και σε φοβιζει περισσοτερο, ασχετα απο ονοματα και μυθους)...παιχταρας ο βασια συμφωνω, αλλα σκεψου και καποια πραγματα διαφορετικα (ή οπως λες και εσυ, αρτο λιγο αλλιως....).... αν κατσεις και τα σκεφτεις ολα, δεις ολη την ιστορια του θωμα, δεις και κανενα βιντεο (απο μια περιοδο δυο δεκαετιων - απιστευτη διαρκεια ποδοσφαιριστη), αναλογισθεις τι εχει πετυχει και ποσο δυσκολα ηταν αυτα που πετυχε (και σε εξωτερικο απεναντι σε πραγματικα δυσκολες ομαδες) θα διαπιστωσεις οτι δεν ειναι τελικα τοσο ιεροσυλια να βαζις τον μαυρο σε μια υψηλη θεση....τον βασια τον αδικει το γεγεονος οτι δεν πηγε σε μια μεγαλυτερη ομαδα, αλλα ουτε αυτην την ομαδ που επαιζε ανεβασε, ουτε ειναι σιγουρο τι θα εκανε σε μεγαλυτερη ομαδα (ποσοι αραγε "μαγο" χαθηκαν παιζοντας σε μεγαλυτερο επιπεδο?....ενταξει το πιο πιθανο ειναι οτι δεν θα χανονταν αλλα θα εκανε σπουδαιοτερα πραγματα, αλλα δεν θα το μαθουμε)
αεκ1924..η επιστροφη - 22/5/2011 14:19
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ...... ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΣΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΒΑΣΙΑ ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ(1975) ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΕΣΥ ΕΒΓΑΖΕΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΕΝΑ DVD...ΕΓΩ EIMAI AEK KAΙ ΑΝΕΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΟΝ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΤΟΝ ΝΕΣΤΟΡΙΔΗ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ...ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΕΔΩ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΤΟΤΕ , ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΕΛΕ ΚΑΙ ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΣΤΟ INTERNET ΒΓΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ Ο ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΕΙ ΠΕΛΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ..ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ..ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΕΚΙΠ CORIERA KAI ΑΛΛΟΥΣ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΑΤΟΜΑ ΒΓΗΚΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ .Ο ...ΠΕΛΕ...ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΟΣΟ ΑΒΙΑΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΨΑΞΤΟ ΛΙΓΟ....ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΠΟΨΗ......
corto maltese 8-12 - 22/5/2011 19:53
απλα θ(ε)ωμας. αν θελει κανεις αεκτσης να πει κατι μεμπτο για το θ(ε)ωμα, καλα θα κανει να το σκεφτεται διπλα. γιατι απλα ειναι λιγοι στην ομαδα μας που την αγαπησαν τοσο και της προσφεραν τοσα.




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.





Ροή ειδήσεων


Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ novasports






ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

15:20 - Τετάρτη 16 Απριλίου 2014
Παράνομες συνταξεις στοίχισαν 12,8 εκατ....
14:52 - Τετάρτη 16 Απριλίου 2014
Κανέλλη: Πασχαλινή ατραξιόν ο Δήμου
13:13 - Τετάρτη 16 Απριλίου 2014
«Ω, γλυκύ μου έαρ»
13:02 - Τετάρτη 16 Απριλίου 2014
Άγνωστες μοίρασαν 50.000 ευρώ στην Βαρβά...