Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014
Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011 - 08:57

Στο προσκήνιο Ντέμης-Κανελλόπουλος

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα, τόσο ο Ντέμης Νικολαΐδης, όσο και ο Τάκης Κανελλόπουλος, παρακολουθούν με αγωνία τις εξελίξεις στην ΑΕΚ και "μετρούν" τις επόμενες κινήσεις τους



Το δημοσίευμα της Goal News αναφέρει χαρακτηριστικά: "Ολοένα και πιο έντονα ακούγονται φωνές που φέρουν την ΑΕΚ να οδεύει στο Πρωτοδικείο για την ανάδειξη διοίκησης. Ίσως, πάντως, να μη φτάσει σε αυτό το σημείο. Βλέπετε, με αρκετό ενδιαφέρον παρακολουθούν τις εξελίξεις στην ομάδα πρώην παράγοντες που δεν έχουν κόψει ποτέ δεσμούς με την Ένωση. Ο λόγος για τους Ντέμη Νικολαΐδη και Τάκη Κανελλόπουλο, που βρίσκονται πάντα σε εγρήγορση και παρακολουθούν με ενδιαφέρον τα τεκταινόμενα.

Σημαντική παράμετρος σε ενδεχόμενες διαδικασίες είναι οι καλές σχέσεις που έχουν ανακτήσει οι Νικολαΐδης, Κανελλόπουλος με την πλευρά Νοτιά. Έπειτα από διάστημα έντονης ψυχρότητας και καχυποψίας που ακολούθησε τη διαδοχή του Νικολαΐδη στην προεδρία οι δύο πλευρές έχουν αποκαταστήσει πλήρως επαφές.

Έγκυρες πληροφορίες τους φέρουν να βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή συζήτησης, όπου εκφράζεται ανησυχία για την επόμενη μέρα της ΑΕΚ. Αγωνιούν για την τύχη της ομάδας, επεξεργάζονται λύσεις και δεν θα αφήσουν την Ένωση να φτάσει στο έσχατο σημείο.

Εάν κι εφόσον ο Αδαμίδης εγκαταλείψει την προσπάθεια, θεωρείται πιθανό να γίνει κίνηση από την πλευρά των Νικολαΐδη, Κανελλόπουλου. Αυτό που θα πρέπει να αποκλειστεί είναι η συνύπαρξη, καθώς οι δύο μεριές δείχνουν να βρίσκονται σε μεγάλη κόντρα και ο Αδαμίδης τηρεί μόνο τυπικές σχέσεις με το συγκεκριμένο παραγοντικό μπλοκ.

Είναι γεγονός, βέβαια, πως ο πρώην πρόεδρος δεν βρίσκεται στην καλύτερη οικονομική κατάσταση, αλλά έχει την προσωπικότητα και το έρεισμα να βρει «συμπαίκτες» και να επιχειρήσει νέο ξεκίνημα στην ΑΕΚ", καταλήγει το ρεπορτάζ της εφημερίδας.

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 09:03
Τώρα Ησύχασα
Ετοιμαστείτε για νέες ημέρες Δόξας
AEKCy - 9/9/2011 10:57
Θα σε βάλουμε εσένα πρόεδρο βρε να μας οδηγήσεις στην κατάτκτηση του ΤΣΛ!
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 11:20
Άντε να πάρεις Τσάμπιον Λίγκ με το Αποέλ εσύ
alex....csts - 9/9/2011 11:49
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ...........!!!

ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ..... !!!
ΡΕ Π@@ΣΤΗ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ - ΑΕΚΑΡΧΕΣ....!!!
ΕΕΕΕΕΕ.... ΚΑΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚΑΡΑ..........!!!
Αρχάγγελος Μανταρινάκης - 9/9/2011 14:39
θα σταματησετε επιτελους να τα κανετε ολα ασπρο-μαυρο? μπορειται μια φορα να κρατησετε ουδετερη σταση μεχρι να ολοκληρωθει κατι και μετα να κρινετε? μπορειται επιτελους να μην χωριζεστε σε 2 μετωπα οταν ακουγεται ενα ονομα? δεν το καταλαβαινεται οτι αυτο ειναι που προκαλει διχασμο τοσα χρονια? ολοι χρειαζονται και οποιος μπορει να βοηθησει καλως να ορισει αλλα δεν βοηθα οι μισοι να τον βριζουν και οι αλλοι μισοι να ειναι οι μεγαλυτεροι φαν του. επιτελους ας ωριμασουμε και ας δουμε το καλο αυτης της ομαδας. μαχαιρωνομαστε μπροστα της και καταλαθος την καρφωνουμε και αυτην, φτανει πια
...ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Βυζαντινός - 9/9/2011 09:07
Ευχαριστούμε αλλα δεν θα παρουμε.
Μιαν ετέραν φοράν .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 9/9/2011 09:44
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕ...............
ΑΕΚΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - 9/9/2011 09:56
ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ Ο ΕΝΣΑΛΙΒΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ 600.000 € ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 10:39
Ηταν πολύ Κουβαρντάς σε κάτι τέτοια ο Ντέμαρος.
Με ξένα φράγκα είμαι κι εγώ large...
Cool Blood - 9/9/2011 10:51
Καλά αυτός δεν ξέρει πόσο κόστισαν όλα αυτά ,άσε που είναι καναπές και μούφα ΑΕΚτζής μάλλον, εσύ που τα κατέχεις γιατί δεν πας να κοπανήσεις μια αγωγή για αυτά που ξέρεις?
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 11:06
Αγωγή κάνεις όταν πιστεύεις ότι κάποιος είναι κλέφτης
Δεν νομίζω να υπάρχει Αεκτζής που να κατηγόρησε ποτέ τον Ντέμη για κλέφτη.
Θα το πω άλλη μια φορά. Ο Ντέμης ήταν ρομαντικός αλλά αφελής
Δεν έκανε για πρόεδρος και έκανε τραγικά λάθη.
Μέχρις εκεί. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο
Ο Παρατηρητής - 9/9/2011 11:40
για προεδρος εκανε...ο προεδρος χρειαζεται απλα να εχει ρομαντισμο, οραμα, πρεστιζ, να κανει κλικ στον κοσμο, και να ξεριε μπαλα και τα τερτιπαι του χωρου


ο ντεμης για οικονομικος διαχιριστης δεν εκανε....και γιατι να κανει?ειχε τα εφοδια?ηξερε το αντικειμενο?....οι αλλοι που ηταν διπλα του, και ηταν επιχειρημαιαρες με πεταλα, δεν μπορουσαν αν ελεγχουν οικονομικα το προτζεκτ?....αλλα ειδαμε και εκει ποσο σκιτζηδες ηταν...επι ντεμη οικονομικος διευθυντης ηταν ...ο θανοπουλος....οταν εφυγε ο ντεμης και ανελαβε ο θανοπουλος το οικονομικο μπαχαλο μεγαλωσε, αφου περα σε ολα τα αλλα προστεθηκε και η αγνοια του χωρου....ο αδαμιδης απο την αλλη πλευρα ξερει απο οικονομικη διαχειριση, αλλα δεν εχει ιδεα απο αγωνιστικα

το διανικο θα ηταν ενας προεδρος σαν τον ντεμη, ενας διευθυνων συμβουλος σαν τον αδαμιδη, ενας διυεθυντης με ικανοτητες στο μαρκετινγκ και ενας τεχνικο διευθυντης σαν τον βρυζα, τον ζηκο, τον τσαρτα, τον ιβιτς
Cool Blood - 9/9/2011 11:47
Το σχόλιο δεν πήγαινε σε εσένα φίλε, έτυχε και βγήκε κάτω από εσένα. Και για μένα έχει κάνει λάθη, αλλά προσωπικά στο ισοζύγιο του δίνω θετικά πρόσημο και όχι αρνητικό. Αυτά είναι υποκειμενικά βέβαια. Ο παραπάνω όμως αφήνει αιχμές για τα οικονομικά. Αν η απάντηση στα περί Ντέμη είναι ότι υπήρχε δόλια κακοδιαχείριση, ναι μπορεί να κάνει αγωγή (όχι ο ίδιος αλλά το "μέτωπο" σημερινής διοίκησης-κάποιων οπαδων και κάποιων δημοσιογράφων.
Αν ο Ενσαλίβα δεν "έκανε" 600 (άλλο το αν σου βγήκε σαν παίχτης), να κάτσει κάποιος και να μου πει ποιος παίχτης από την υπερτιμημένη ελληνική αγορά κοστίζει όσα ΔΙΝΟΝΤΑΙ. Ο Κουτσανικούλης μήπως? Ο ...Σπυρόπουλος? Ο Χριστοδουλόπουλος? Και αυτά δεν τα λέω μόνο σε σχέση με τον Ντέμη. Αλλά και για τον Ντούσαν και το Λεονάρντο τα ίδια έλεγαν. Αστειότητες να είχαμε να λέμε και να διαβάλλουμε τσάμπα
alex....csts - 9/9/2011 12:05
Ψ Υ Χ Ρ Α Ι Μ Ι Α ................!
ΑΕΚΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - 9/9/2011 12:43
ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΑΙΧΜΕΣ ΟΥΤΕ ΥΠΟΝΟΩ ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ - ΛΑΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΘΗ.

ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΜΑΓΚΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑΤΟΟ ΤΟΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΟΜΠΑ (ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ?).
Kostis 365 - 9/9/2011 12:04
Ο Αδαμίδης, που ακόμα ψάχνει τον διαχειριστικό γιά να τον στείλει στα δικαστήρια, δεν είναι ΑΕΚτζής;
entro - 9/9/2011 12:17
Αφελής είσαι εσύ. όταν λες κατι να το υποστηρίζεις έως το τέλος.
Ρίσκο πηρε για να ανεβάσει την ομαδα επίπεδο πιο γρήγορα από ότι έλεγε το αρχικό σχέδιο κ σωστό ρίσκο που θα του έβγαινε λίγο υπομονή ήθελε από εμας..κ αν δεν είχε δώσει τις καμερες ακόμα πρόεδρος θα ήταν.
εκτός λοιπόν αν υποστηρίζετε τους χουλιγκανους τότε αντί να λετε για τον ντεμη να κοιταξετε στα ματια τον πραγματικό καρκίνο της ομαδας που είναι οι αυθεντικοί του.

...Για τα λεφτά το έχουμε ξαναπεί. Υπαρχουν λεφτά σε μανατζαραίους κατω από το τραπέζι που για να φανούν βαφτίζονται ως ενσαλίβα, τερματοφύλακας από αργεντινή κτλ.
Εχει κολλησει η βελόνα.
christoss21 - 9/9/2011 19:05
File mou h o netmhs htan swstos stis apopseis tou kai eprepe na sthrix8ei
h htan la8os kai h aek h8ele proedro tupou pswmiadh.
prpepei na apofasisoume emeis oi aektzhdes ti 8eloume giati mesh katastash den uparxei.
h esthnes mats kai epairnes kalpiko prwta8lhma h paleues me thn timiothta sou kai thn piesh tou laou sou(pou den yphrxe logo kontras me 500 atoma) to katesthmeno tou kokkalh
entro - 9/9/2011 12:21
φίλε γιατί έχεις κολλήσει εκεί?
Χιλιάδες φορές εχει γραφτεί ότι τα νουμερα που δεν στέκουν είναι είτε για παραθυράκια νόμων για φοροελαφρύνσεις είτε λεφτά κατω από το τραπέζι που παρουσιάζονται ως τερματοφ από αργεντινή κτλ.
τοσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις?
t.vagelis11 - 9/9/2011 16:38
oso kostise to poulen tou servou. o gereiro . ktl toulaxiston oi pektes pou efere o ntemis ektos elaxiston ejereseon pouli8ikane kai eixane kapoia ajia aaaaa kai merikous tous diojame giati den kanane gia tin aek alla kanoune gia alles europaikes omades ...kone. xetemai ..pliatsikas ktlp o rikka jafnika einai axristos to idio htane kai o peletieri o blanko abalos ktlp .... kako prama h eba8ia filaraki den se afhnei na deis tin alh8eia ...jereis poses metagrafes ekane h aek stin meta ntemi epoxh????? ma8e kai pesmou pote eixes kalhterh omada...kai pouse h axaristia stin allada eprepe na einai piniko adikima (stelios kazatzidis)....kai kati allo kai me stixima an gurish o kontos 8a gemhsh to ghpedo kai jereis giati ...giati h perisoteri apo esas pou ton vrizoune hsastan aneka8en kolotoubes...ektos apo emas pou 8a janaer8oume giati 8a jeroume oti einai o dikos mas an8rwpos pou apla elege alh8eies pou den sas aresane px...gia to ghpedo ......
Cool Blood - 9/9/2011 17:49
καλά όλα όσα λες. Αλλά αφού είναι κακό πράγμα η εμπάθεια, τον Μπάγεβιτς με τον Γκερέιρο, που βρήκες και τον έχωσες εδώ μέσα?
DA-BROSS69 - 9/9/2011 11:21
ΚΥΡ' ΠΑΝΤΕΛΗ....

ΧΑΧΑΧΑ...


ΛΑΙΛΑΠΕΣ / Ο ΣΚΟΤΑΔΟΨΥΧΟΣ


...ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΗΣΥΧΙΑ.......

ΦΑΡΜΑΚΙ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ , ΦΑΙΡΝΕΙ ΜΑΥΡΙΛΑ ΘΩΛΕΡΗ , ΣΤΑ ΣΤΗΘΙΑ ΜΟΥ
ΝΥΧΤΑ ΑΞΗΜΕΡΩΤΗ ΞΑΝΑ , ΜΕ ΤΟ ΠΙΟΤΟ ΤΗΣ ΜΕ ΚΕΡΝΑ , ΕΒΙΒΑ ΜΟΥ
ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΙΝΩ ΓΙΑ ΠΙΟΤΟ , ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ Χ 2
ΝΤΕΦΙ ΤΗΣ ΛΥΣΣΑΣ ΜΟΥ ΚΡΑΤΩ , ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ Χ 2
ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝ' ΘΩΛΟ , ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ Χ 2......

ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΟ ΡΕ......ΤΟΥ ΠΑΙΖΕ ΒΙΟΛΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΧΟΡΕΥΕ....ΑΚΟΜΑ ΤΟ ADDRESS TOΥ CAS ΨΑΧΝΕΙ......
alex....csts - 9/9/2011 12:07
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ...............!!!
Cool Blood - 9/9/2011 12:47
DA επειδή σε πάω, να σε βοηθήσω σε κάτι? Στο CAS δεν παρουσιάστηκε ο έχων νόμιμο συμφέρον σε σχέση με το παιχνίδι Απόλλωνας Καλαμαριάς. . Όταν παραιτηθεί αυτός της εκδίκασης εσύ σαν ΑΕΚ δεν έχεις λόγο.
Το CAS δεν θα εκδίκαζε, ούτε το κάνει ευρυτερες υποθέσεις, αλλά τα συγκεκριμένα γεγονότα και την εγκυρότητα των αποφάσεων σε σχέση με αυτά.
Αυτά τα περί παραίτησης τα κυκλοφορούσε συγκεκριμένη ομάδα ανθρωπων
DA-BROSS69 - 9/9/2011 15:13
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ COOL , MY BROTHER FROM A DIFFERENT MOTHER....

EΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΝΑΙ , ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΩ "ΚΛΙΜΑ" ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝ' ΣΥΝΟΛΩ , ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΓΟΜΑΧΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ....ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΕΡΙ ΗΤΤΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΕΙ....

...ΓΙΑ ΤΟ CAS.
ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΝ "ΣΤΕΛΝΕΙΣ" ΣΤΟ CAS ΕΣΥ....ΣΟΥΜΠΗΤΟ.....
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ "ΕΜΠΟΔΙΣΕ" Ο ΕΧΩΝ ΠΑΛΜΑΡΕ ΑΠΟ ΠΕΤΣΙΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ , ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΚΟΝΤΟΣ "ΚΟΙΤΟΥΣΕ" ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΝΕ ΜΕ ΤΗΝ RIHANNA ΚΑΙ ΤΟΝ STEVEN TYLER.....ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΟΥΧΑΡΑΜΕ -Ο-Λ-Ο-Ι- ΤΗΝ ΙΣΟΦΑΡΙΣΗ ΣΤΟ 90' ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ....ΑΝ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΗΡΙΑΣ ΠΑΡΕΙΣ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΕΡΝΕΙ ΤΟΤΕ......--ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ--!!!!....ΑΠΛΑ ΡΙΨΑΣΠΙΣ.....

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ***ΤΑΝΑ ΣΤΗΝ S.LEAGUE KAI ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ EΒΓΑΖΕ ΠΥΡΙΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ,ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ....ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ...ΚΑΙ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ 6.500.000 ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΣΤΟ ΣΚΥΒΟΝΗΣΙ.....ΤΟΥ GOLDEN CORK...

ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΙΚΑ -Α-Υ-Τ-Α- ΤΟΝ ΕΝΔΙΕΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ...

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ......??ΤΩΡΑ ΟΛΑ BACK TO NORMAL...ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΡΧΙΣΕ , ΠΑΛΙ ΒΑΡΑΝΕ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ Ο ΜΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΓΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΦΟΥΤΜΠΟΛ.ΕΞΥΓΙΑΝΘΗΚΑΜΕ......

ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ , ΨΕΜΜΑΤΑ , ΑΡΠΑΧΤΕΣ , ΦΥΓΟΜΑΧΙΕΣ , ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΣΜΟΥΣ...ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΚΟΝΤΟΥ ΜΕ 200 ΜΕΤΕΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΔΑΜΙΔΗ ΜΕ ΖΗΤΙΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΦΙΛΑ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ....

ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝΕ ΤΟΥ ΦΩΣΤΗΡΑ 2.000.000.....ΑΜ, ΑΦΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ....(ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΛΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΕΡΝΣ...ΚΑΙ ΣΕΝΤΡΑ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕ ΕΠΙΚΛΙΣΗ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ)

ΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΙΡΘΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ....

ΜΑΣ ΤΑΦΑΓΑΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΑΡΑΙΟΙ....ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ....BRILLIANT...!!!!


ANYHOW ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ ΜΕΤΡΑΕΙ...ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΠΑΧΙΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ ΠΩΣ ΤΑ Γ***ΣΑΝ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΛΛΑ NO MORE...

*ΠΗΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΤΖΙΟΣ ΣΤΟΝ ΟΦΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ...
Αρχάγγελος Μανταρινάκης - 9/9/2011 14:41
θα σταματησετε επιτελους να τα κανετε ολα ασπρο-μαυρο? μπορειται μια φορα να κρατησετε ουδετερη σταση μεχρι να ολοκληρωθει κατι και μετα να κρινετε? μπορειται επιτελους να μην χωριζεστε σε 2 μετωπα οταν ακουγεται ενα ονομα? δεν το καταλαβαινεται οτι αυτο ειναι που προκαλει διχασμο τοσα χρονια? ολοι χρειαζονται και οποιος μπορει να βοηθησει καλως να ορισει αλλα δεν βοηθα οι μισοι να τον βριζουν και οι αλλοι μισοι να ειναι οι μεγαλυτεροι φαν του. επιτελους ας ωριμασουμε και ας δουμε το καλο αυτης της ομαδας. μαχαιρωνομαστε μπροστα της και καταλαθος την καρφωνουμε και αυτην, φτανει πια
...ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
KG21 - 9/9/2011 09:10
Ότι και να λέτε με τον Ντέμη τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα, μα πάρα πολύ καλύτερα από την κατάντια που έχει αυτή τη στιγμή η ΑΕΚ!
ΑΕΚΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - 9/9/2011 10:00
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Kostis 365 - 9/9/2011 12:07
Ενώ πριν δηλαδή; Πήρε χρυσάφι και το έκενε μπρούτζο θες να πεις;...
entro - 9/9/2011 12:18
ο καρκίνος της αεκ είναι η ορίτζιναλ είτε το θες είτε όχι.
Αρχάγγελος Μανταρινάκης - 9/9/2011 14:44
σταματηστε ρε επιτελους δεν ειναι ολα τα πραγματα οπως τα βλεπετε χωρις να γνωριζετε ολα τα δεδομενα. εξαλλου ο ανθρωπος μπορει να εμαθε απο τα λαθη του. εχουμε περισσια απο παραγοντες και απο λεφτα και επιλεγουμε κιολας? ουτε υποστηριζω κανενα αλλα ουτε ειμαι και εναντιον κανενος, θελω επιτελους να βοηθηθει αυτη η ομαδα
ΑΕΚΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - 9/9/2011 09:11
ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ................................
dlj78 - 9/9/2011 14:51
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 09:16
Ντέμη Εμπρός ξανά
Κάνε 20ετες συμβόλαιο στον Χιμένεθ
Demonaz - 9/9/2011 09:52
Ξυδάκι...
Ο Κανείς - 9/9/2011 09:18
Έλεος ρε σεις με τα φαντάσματα!!Όποτε δεν υπάρχει είδηση, βγάζουμε μία μέσα απ' το ...καπέλο!!Λες και αποτελεί νέο το ότι ασχολούνται με τις εξελίξεις στην ΑΕΚ...όπως όλοι μας...
Κατά τ' άλλα, γαργάρα ότι οι παίχτες είναι απλήρωτοι...
entro - 9/9/2011 09:22
Ολοι πόλεμο στην ΑΕΚαρα. Τα χρέη αυτά δεν είναι της ΑΕΚ 45 εκατ. είναι του Δον Κορλεονε να τα παρετε από εκείνον.. άσε που έχουν εκκαθαριστεί με το αρθρο 44.
Να κανει τοποθετηση η κυβερνηση κ να διορθώσει το λάθος (λες κ άλλα προβλήματα δεν είχαμε).

Αν δεν γίνεται γηπεδο με εμπορικούς χωρους στην ΝΦ περίπου 30000 θεσεων καντε την ανταλλαγή με οπουδήποτε ακόμα κ σπατα ή ΟΔΔΥ.
...Μονο με το γήπεδο μπορεί καποιος να ερθει για επένδυση στην ΑΕΚ.

Ασε Ντεμη..σε λατρέψαμε αλλά είπες μονη ξανα δεν θα σ αφήσω και την άφησες..
ότι κ να έγινε έπρεπε να αντεξεις γιατί ήξερες ακριβώς τι να τραβηξεις προτού αναλάβεις
Cyan - 9/9/2011 10:20
εχεις δικιο φιλε. Μονο που το τραγουδακι λεει μετα "να μη μ'αφησεις μονο ποτε".
Και δυστυχως τον αφησαμε ολοι να πολεμαει μονος του.
entro - 9/9/2011 12:07
Ο δρόμος του ηγέτη είναι μοναχικός ούτως ή άλλως και όταν έκανε ότι έκανε ήξερε τι θα επακοληθήσει στο μέλλον..εννοώ προφανώς για τις καμερες για να μιλαμε ανοιχτά δηλ.
αν δεν είχε γίνει αυτό η Αυθεντικοί θα το λατρεύανε ακόμα κ τπτ δεν θα είχε χαλάσει το κλίμα ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλο μας.

Κανεις λαθος ο λαός που πήγαινε στο γήπεδο έφυγε μαζί του ή μετά από αυτόν κ όχι πριν.
...Οτι κ να λενε πέτυχε ο Ντέμης στην ΑΕΚ ότι όλοι οι άλλοι τα τελευταία 15 χρόνια κ περισσότερα να μη σου πω.
Για μενα το μονο του λαθος ήταν ότι εφυγε κ άφησε πίσω τον απιθανοπουλο να λεει ότι με 20 εκατ παίρνει το τσ. λιγκ.
+ βεβαια κ ο Δώνης ο καταστροφέας.
aekpatra - 9/9/2011 09:27
Φίλε που είσαι μέγας πολέμιος του Ντέμη,θα μας πεις ποια διοίκηση είναι ιδανική για σένα?
Και όταν λέω διοίκηση δεν θέλω ευχολόγια, αλλά να μας πεις συγκεκριμμένα ονόματα παραγόντων που θα ήθελες σήμερα να εμπλακούν στην ΑΕΚ, ονόματα όμως που είναι εφικτό να μπουν και όχι τύπου Αμπράμοβιτς ή του ρομαντικού Ενωσίτη που έχεις Avatar (τέτοιοι τελείωσαν).
Περιμένω λοιπόν προτάσεις και ονόματα και όχι μόνο έκφραση εμπάθειας που
Demonaz - 9/9/2011 09:55
καλημέρα φίλε....σωστός...με κάλυψες απόλυτα συν του οτι η ΑΕΚ μια ζωή τρώει τα παιδιά της...
uruguanos - 9/9/2011 09:29
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΣΩΣΕΙ.......ΕΔΩ ΠΟΥ ΞΑΝΑΦΤΑΣΑΜΕ.....
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 10:34
Μόνο αυτός μπορεί να μας ξαναχρεώσει
Danielos - 9/9/2011 11:41
Σε ποιόν είμασταν χρεωμένοι απο το 04' και μετα και μέχρι την φυγή ντέμη; Για πες γιατί μας έχεις ζαλίσει.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 12:54
Χρωστάμε Σε όποιον μιλάει Ελληνικά
DjMamra - 9/9/2011 13:19
Εγώ μιλάω Ελληνικά αλλά δεν μου χρωστάει η ΑΕΚ τίποτα!!! Λες να ψαχτώ??
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 14:08
Για ψάξου λίγο..
Ποτέ δεν ξέρεις
gpapay - 9/9/2011 09:32
δεν το έπιασα αυτό για την οικονομική κατάσταση του Ντέμη. δεν πάει καλά? μπήκε μέσα λόγω ΑΕΚ ή eleven ή από τίποτα άλλες επενδύσεις.
μακάρι πάντως να επέστρεφε ο ντέμης αρκεί να μην είχαμε φαίνόμενα Ντουσαν (διχασμός στην κερκίδα κ.α.)
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 9/9/2011 09:33
ΕΛΑ ΡΕ ΝΤΕΜΑΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ 2 ΑΚΟΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΜΦΗΣΒΗΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΟΠΑΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΡΗΝΟΥ.............. ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 25000 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΡΟΣΤΕΡ ΑΞΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 1500000 ΕΚΑΤ.. ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΡΟΣΤΕΡ..........ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ .............
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 09:53
Ελα ρε Ντέμαρε ξανά ....
Κάνε 30ετες συμβόλαιο στον Σενιόρ...
Aetos - 9/9/2011 10:26
Το ότι έκανε λάθη δεν σημαίνει ότι δεν ήταν πετυχημένος. Σκέψου μόνο τι έκανε η ΑΕΚ το διάστημα αυτό για να καταλάβεις. Αν θέλεις να καταλάβεις.....
Εκτός αν είσαι και εσύ από αυτούς που τους έκοψε το "καπέλο".
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 10:33
Πολύ αργά σκέφτηκε να τους κόψει το ¨καπέλο "
Μέχρι τότε ήταν Συνεταιράκια...
Αλλά όλα εδώ πληρώνονται...
Ας πρόσεχε.......
AEKCy - 9/9/2011 11:01
Δηλαδή οι άλλοι δεν δικαιούνται να κάνουν λάθη? Εσυ ρε δεν κάνεις ποτέ λάθη στην ζωή σου?
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 11:17
Τα λάθη μου τα πληρώνω εγώ
Όχι η ΑΕΚ
Κατάλαβες ρε ?
AEKCy - 9/9/2011 11:49
Ποια λάθη του πληρώνει η ΑΕΚ ακριβώς γιατί απότι ξέρω οι μεγάλες τρύπες επι Θανόπουλου και Αδαμίδη δημιουργήθηκαν ή κάνω λάθος?
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 12:00
Διάβασε για ποια λάθη έχω γράψει πάνω και κάτω
AEKCy - 9/9/2011 12:41
Η τρύπα επι Ντεμη ήταν 10 μυρια συνολικά και είχες ομάδα που είχε μεταπωλητική αξία επι ΘανοπουλοΑδαμίδηδες η τρύπα μαζί με φέτος παει στα 40 περίπου και με ομάδα απαξιωμένη και χωρίς μεταπωλητική αξία το ποιος έκανε την μεγαλύτερη ζημιά μπορείς εύκολα να καταλάβεις!
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 12:55
Δεν ισχυρίστηκα ότι φταίει για όλο το χρέος ο Ντέμης
dlj78 - 9/9/2011 14:52
Aetos - 9/9/2011 13:31
Υπάρχει πρόεδρος που δεν έχει κάνει λάθη? Ας πρόσεχε.... ποιος? Την αχαρηστία των άλλων (αυτών που πίστευαν ότι πλέον θα κάνουμε ότι γουστάρουμε) την πλήρωσε τελικά ο Ντέμης ή η ΑΕΚ?
Και αν την πλήρωνε ο Ντέμης δεν θα μας ένοιαζε? Πιστεύω καθόλου. Το θέμα φίλε μου είναι ότι την πλήρωσε η ΑΕΚ και θα την πληρώνει όσο ΑΥΤΟΙ είναι στα κοινά της ΑΕΚ. Είτε αυτή λέγεται Μπασκετική, είτε Ερασιτεχνική είτε ΠΑΕ.
Αρχάγγελος Μανταρινάκης - 9/9/2011 14:48
εχει σκεφτει ποτε κανεις απο σας οτι τα πραγματα σε μια ομαδα ειναι περιπλοκα και ο ντεμης εκανε και λαθη και σωστα? οι μισοι τυφλοι βλεπουν μονο τα λαθη και οι αλλοι μισοι μονο τα σωστα. εχει σκεφτει κανεις σας ποτε οτι καποιος ανθρωπος μπορει να μαθει απο τα λαθη του και να βελτιωθει ή πιστευεται οτι ολα ειναι γραμμενα σε πετρα? ελεος πλεον θα αφησετε ποτε αυτη την ομαδα να ανασανει?
Antreas365 - 9/9/2011 09:50
εγω ειμαι σχεδόν σιγουρος οτι κατι πολυ καλο θα βγει μεσα απο ολη αυτη την αναμπουμπουλα......η αεκ δεν θα χαθει αδελφια...!!!!ΜΑΚΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΙΤΑΛΟΕΛΒΕΤΟΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΚΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΨΗΛΑ,ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΡΩΤΗ....ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ...ΠΑΝΤΟΣ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΩΡΑ....ΕΧΩ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΕΙΔΗ ΔΥΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΙΡΟ 24ΩΡΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!!!!ΑΕΚΑΡΑ ΓΕΡΑ..ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΓΟΛΓΟΘΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.....
nlal - 9/9/2011 10:28
φιλε μου ασε τα καφεδακια και πηγαινε να κοιμηθεις μπας και δεις κανα ονειρο...
Antreas365 - 9/9/2011 10:45
ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ...ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΓΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!!
Ο ΕΝΩΣΙΤΗΣ - 9/9/2011 09:55
Ας κρατήσουν οι χοροί
και θα βρούμε αλλιώτικα
στέκια επαρχιώτικα βρε
ώσπου η σύναξις αυτή
σαν χωριό αυτόνομο να ξεδιπλωθεί

Να μας έχει ο Θεός γερούς
...πάντα ν' ανταμώνουμε
και να ξεφαντώνουμε βρε
με χορούς κυκλωτικούς
κι άλλο τόσο ελεύθερους σαν ποταμούς
nikos37l - 9/9/2011 14:02
Με την ΑΕΚ
εγω θα το ριξω στα θρακιωτικα
εδου στεργιους εκει στεργιους
ανεβα στεργιουμ κατεβα τζανεμ να σι παντρεπσουμι
δεν ανεβενου δεν αλλαζου γαμπρος δεν ινουμεεεεεεεεεεεεεεεε

...εσυ τι προτιμας ντεμη και τον εχει λεφτα ο μπαμπακας μου? η σερβο και ντεμη με χορηγο τον τροχανα?
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 09:55
Φέρτε ξανά τον Φερέρ με αποζημίωση 10 μύρια
Και Δώνη θέλω με αποζημίωση 5 μύρια
Cyan - 9/9/2011 09:56
Απο το στομα σου......
Δυστυχως ή ευτυχως ειδαμε οτι μονο ο Ντεμης μπορει να βοηθησει και παλι.
Αν τον αφησουν βεβαια αυτη τη φορα.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 09:58
Ελα Ντέμαρε ξανά...
Κάνε συμμαχία με την Οριτζιναλ οπως το 2005
Στις εκλογες της Ερασιτεχνικής εννοώ το 2005
Τότε που έδιωξες τον Τίγρη για πάντα από την ΑΕΚ
DjMamra - 9/9/2011 13:22
Δεν έδιωξε τον Τίγρη ο Ντέμης. Του είχε πει την πρόταση που κάνεις την θέλω ΓΡΑΠΤΗ και όχι προφορική για να μπορώ να την δώσω επίσημα. Τι έκανε μετά ο Μελισσανίδης?? Το αποτέλεσμα το ξέρεις.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 14:10
Ελληνικά γράφω φίλε μου
Διάβασε καλά τι έγραψα
Εκτός αν δεν ξέρεις Ελληνικά
DjMamra - 9/9/2011 14:22
Κατάλαβα τι έγραψες και τι εννοούσες σε ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Όμως ο Μελισσανίδης δεν έφυγε τότε απο την ΑΕΚ για να σου θυμίσω. Έφυγε όταν είπε το "Βάζω 70 βάλτε άλλα τόσα" και μόλις του ζητήθηκε γραπτή η απόφαση την έκανε. Αν έχω λάθος να με διορθώσεις.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 18:36
Πάλι λάθος κάνεις
Ο Τίγρης έφυγε για πάντα από την ΑΕΚ μετά την ατιμωτική και προδοτική αντιμετώπιση που είχε στις εκλογές της ερασιτεχνικής το 2005.
Αυτό δεν το συγχωρήσω ΠΟΤΕ στον Ντέμη
Επεισε την ορίτζιναλ να ψηφίσει έναν αχυράνθρωπο και όχι τον Τίγρη.
Ισως είχαμε γήπεδο τώρα αλλα βλέπεις ο Ντέμης ήθελε γήπεδο στα Λιόσια και όχι στην ΝΦ
Flying dagger - 9/9/2011 20:44
Ωραία δικαιολογία ρε. βρήκε ο τίγρης ποθ κάνει νιάου νιάου.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 18:39
Αυτή για μένα ήταν η μεγαλύτερη προδοσία στην ΑΕΚ
Του Ντέμη & της Ορίτζιναλ με αυτό που έκαναν το 2005
Χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία.
Δεν θα τους συγχωρήσω ποτέ όσο ζώ.
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 9/9/2011 22:12
Την καλησπέρα στο θείο Λουκά και στους υπόλοιπους συντρόφους.
Του κακού γ@μι@ του φταίνε οι τρίχες, θείε.
Ο Μελισσανίδης, αφού πήρε ότι ήθελε από την ΑΕΚ (φήμη και αναγνωρισιμότητα) επέκτεινε τις μπίζνες του με τις πλάτες νδ και πασοκ, μας έγραψε στα ...δια του και πάει και τελείωσε.
Φίλε, σχολή οδηγών έιχε, μην το ξεχνάμε.
Οι δικαιολογίες περισεύουν και για τις ...εκλογές και τις μούφικες προτάσεις 70-70 και για την κερκίδα και για τον κοντό κλπ κλπ.
Τα λεφτά δικά του είναι και όπου θέλει τα τρώει και μαγκιά του. Αλλα δεν μπορώ να διαβάζω αγιογραφίες για κάποιον που μας έχει γράψει επανειλημένως.
Ο κοντός ήταν άλλη περίπτωση. Άνθρωπος άρρωστος με την ΑΕΚ αλλά καβάλησε το καλάμι του μεγαλοαστού.
Παιδί μεταναστών (τα σέβη μου στους μετανάστες), με μηδενική σχεδόν μόρφωση και μόνη δύναμη τα πόδια του, βρέθηκε ξαφνικά σε νερά που δεν ήξερε να κολυμπήσει.
Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα ήταν φυσική συνέπεια.
Υ.Γ: Εκείνο το "μόνο ένας τρελός θα αναλάμβανε τώρα την ΑΕΚ" και "ρίξτε την στη Δ' για να αναλάβω" που είπε το 2004 η τίγρης, δεν θα τα ξεχάσω ΠΟΤΕ. Από τότε τον διέγραψα από ΑΕΚτζή.
-Συντροφικά-
DjMamra - 10/9/2011 00:24
+ Όσα θέλεις αδελφέ.
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 10/9/2011 08:50
ΕΓΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΔΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ .... ( ΕΝΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥ.......ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ........ ΕΝΑΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙΣ..ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ..................)......ΜΟΝΟ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ....ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΩΝ ΓΑΒΡΩΝ..............ΤΟ 08 ΑΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΤΑ 20000000 ΤΟΥ CL Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ .....ΘΑ ΜΙΛΑΓΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΧΙ..........ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΡΟΤΑ Η ΑΕΚ.........................ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΟΤΙ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΠΑΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΑΝ ΤΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΝ ...ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΕΔΩΣΕ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ............... ΕΑΝ ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΥΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ..ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ........ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕ.......ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΤΗΣ ΑΕΚ 5 7 9 ΚΑΙ 12 ΕΚΑΤ.............ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΜΑΤΟΙ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΟ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΠΑΤΖΕΤ 30 ΚΑΙ 40 ΕΚΑΤ..............
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 10/9/2011 09:43
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΡΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΟΡΦΩΣΗ .........ΑΛΛΑ ΠΕΤΥΧΑΝ ..................ΤΟΝ ΜΠΑΡΛΟ ΤΟΝ ΒΑΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ........................
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 10/9/2011 14:41
"Άνθρωπος άρρωστος με την ΑΕΚ αλλά καβάλησε το καλάμι του μεγαλοαστού."
Αυτό ακριβώς έγραψα σύντροφε 87 ΧΡΟΝΙΑ.
Φυσικά και δεν προσδιορίζουμε κάποιο άτομο άπο τη μόρφωσή του. Φυσικά και δεν βγάζουμε συμπεράσματα από το πόσα πτυχία και διαδακτορικά έχει, εδώ συμφωνούμε απόλυτα και ίσως η διατύπωσή μου να ήταν κάπως "ωμή".
Κι άλλοι πάιχτες με τη δική του φήμη (ίσως και μεγαλύτερη) πέρασαν από το ελληνικό ποδόσφαιρο, 'κονόμισαν απίστευτο χρήμα αλλά παρέμειναν ...προσγειωμένοι (Μανωλάς, Μαύρος, Σαραβάκος, Βαζέχα, Σαβέφσκι κλπ).
Ο κοντός μου έδωσε την εντύπωση (μπορεί και λανθασμένα) ότι ήθελε να μπει σφήνα σε μεγάλα τζάκια.
Εφοπλιστές, Νάσιουτζικ, χρηματιστές, Γλού κλπ, πράγματα που δεν συνάδουν με ποδοσφαιρική ιδιότητα.
Βεβαίως, ο καθένας έχει το δικαίωμα να συναναστρέφεται με όποιους θέλει και να βάζει τον ατομικό του πύχη όσο ψηλά θέλει. Δικαίωμά του.
Κάπου εκεί όμως έχασε και το παιχνίδι με την ΑΕΚ. Ήθελε λεφτα, πολλά λεφτα, όμως ξένα, γιατί τα δικά του δεν έφταναν ούτε για τις διακοπές του στην Ελούντα.
Πόσο θα τραβούσε αυτό ρε σύντροφε;
Προσωπικά τον Ντέμη τον θεωρώ μεγάλη ΑΕΚάρα, άρρωστο με την ομάδα και θα τον ήθελα πίσω υπό άλλες όμως συνθήκες, πιο νορμάλ.
Τώρα, για μένα, χρειάζεται σκούπα και φαράσι. Να μην μείνει τίποτα και ο κοντός δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 10/9/2011 15:03
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΙΣΧΥΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ......ΣΗΜΕΡΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ............ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ............ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΣ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΜΕ 1500000 ΕΚΑΤ.ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 12 ΕΚΑΤ,ΕΥΡΩ............ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ..............ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ .............ΓΙΑ ΤΟ 08 .ΕΝΝΟΩ.........ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ .........ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ......................ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΑΝ ΟΛΑ.....ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΑΝ..............ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΜΙΣΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ...ΕΒΑΛΕ ΛΙΓΟ ΧΕΡΑΚΙ( ORIGINAL KAI ΟΙ ΠΑΡΑΦΥΑΔΕΣ ΤΗΣ).
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 09:59
Ελα Ντέμαρε ξανά...
Βέβαια δύσκολο να ξαναβρείς θύματα να βάλουν τα φράγκα τους.
Θύματα τύπου Νοτιά και Παππά
nontin21 - 9/9/2011 10:06
η αληθεια ειναι οτι τον τελευταιο καιρο ακουμε συνεχεια για τις αλλαγες που θα γινουν στην ΠΑΕ τον Σεπτεμβρη...
αλλαγες ακουμε οτι θελει να κανει ο Νοτιας και να βαλει ατομα που ο ιδιος εμπιστευετε, και ισως αυτοι να ειναι ο Ντεμης κυριως και ο Κανελλοπουλος...
ο Ντεμης εκανε πολλα λαθη αλλα με αυτον πηραμε νικες σε CL, ειμασταν ανταγωνιστικοι,γεμιζαμε το ΟΑΚΑ πηραμε ενα πρωταθλημα αν και μας το στερησαν και εκει ουσιαστικα ηρθε η καταρευση...
πολλοι δεν τον ...εμπιστευτονται επειδη και καλα μας προδωσε, το καταλαβαινω...
αλλα οι περισσοτεροι τον θελουν πισω, γιατι μπορει να μας ενωσει οπως τοτε!!!
και οσοι δεν τον θελουν για δικα τους συμφεροντα, δν μας νοιαζει...δεν θα τους περασει απλα...
thecityknight - 9/9/2011 10:07
Αφήσαμε την επιστροφή Μπαγεβιτς και πιασαμε την επιστροφή Ντέμη? Και μετά σου λένε πως δεν υπάρχουν σεναριογράφοι στην Ελλάδα και τρέχουνε να πάρουνε τούρκικα σήριαλ και μεξικάνικα σενάρια. ΜΕΓΚΑ-ΑΝΤ1-ΑΛΦΑ, κάντε μια βόλτα στο Γκολ, στη Σπορντει κτλ και θα βρείτε εξαιρετικά ευφάνταστους σεναριογράφους.
Ας αφήσουν ήσυχο τον Νικολαίδη, τον Μπαγεβιτς, κτλ. Ο καθένας έχει γράψει την ιστορία του. Δεν βοηθά σε τίποτα να ασχολούμαστε συνέχεια με το παρελθόν και να βγάζει ο καθένας τα αποθημένα του για όποιον δεν συμπαθεί.
Προσωπικά θεωρώ ότι το μίσος ...εναντίον τους είναι χυδαίο και ανεξήγητο. Ας ασχοληθούμε καλύτερο με το παραμύθι των Ρώσων, ελβετών , αράβων επενδυτών. Με αυτούς τουλάχιστο δεν έχουμε προηγούμενα....
Aetos - 9/9/2011 10:22
Μακάρι να ξαναερχόταν, να συμμάζευε την ομάδα (να δουμε λίγο μπάλα) αλλά αυτά που του κάνανε και του κάνουν μερικοί ΑΕΚάρχες δεν το βλέπω.
Επι ημερών του πήραμε πρωτάθλημα, βγήκαμε Champions League, το γήπεδο γεμάτο και είχαμε το κεφάλι ψηλά. Τώρα καθίστε στη μιζέρια σας και περιμένετε το σωτήρα.
nlal - 9/9/2011 10:23
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΕΒΑΣΤΗΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΗΣ, PLEASE!!!
ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΦΙΛΩΤΙΜΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΕΛΙΚΑ.
aristotelis-tsekouras - 9/9/2011 10:23
aek ole original gia panta
aristotelis-tsekouras - 9/9/2011 10:24
aek ole original gia panta
Αεκτζης... - 9/9/2011 10:45
Eισαι μονιμα ειρωνας αεκ1962..ποσο βαρετος τελικα, καμια δουλεια δεν εχεις να κανεις εκτος απο το να μπαινεις σφηνα παντου μεσα στην ειρωνεια; Κουραστηκαμε να βλεπουμε εσενα και κανα δυο ακομα.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 11:01
Οταν λες αλήθειες γίνεσαι κουραστικός και βαρετός..
Η αλήθεια πάντα πονάει
Εκτός αν ήταν ψέμματα το 5ετες στον Φερέρ και το 3ετες στον Δώνη
Εκτος αν ήταν ψέμματα ότι έπεισε την Ορίτζιναλ στις εκλογές του 2005 να μην ψηφίσει τον Τίγρη
Εκτος αν ήταν ψέμματα ότι δίναμε βασιλικούς μισθούς σε σκάουτερς που δεν έφεραν ι παίχτη της προκοπής.
...Μεγάλα τα λάθη του και δυστυχώς τον είχα πιστέψει κι εγώ κάποτε
Αεκτζης... - 9/9/2011 11:28
Ειπε κανεις οτι δεν εκανε λαθη; προτιμω τα λαθη του ντεμη απο την σημερινη καταντια...και μην παιζεις το παιχνιδι της ORIGINAL αθελα σου η οχι. Δεν εχεις παρατηρησει οτι οσοι επιχειρησαν να φτιαξουν την μεγαλη ΑΕΚ οπως παλια ξαφνικα δεχθηκαν πολεμο απο καποιους ΑΕΚΑΡΧΕΣ; Μηπως δε θελουν ισχυρους ανθρωπους γιατι τα φωτα φευγουν απο πανω τους και απο πρωταγωνιστες γινονται κομπαρσοι; Φερερ εφερε προπονητη της μπαρτσα και στη τελικη επαιξε μπαλαρα η ομαδα, οκ με τον δωνη απετυχε. Αλλα οταν βγαζεις μονο τα αρνητικα του αλλου σκεπαζοντας τα θετικα μας κανει εγκαθετους και οχι ειλικρινεις.
Ο Ντεμης αγαπησε την ΑΕΚ και τουλαχιστον το κακο ...τς δεν ηθελε. Ισως τα παρεακια τυπου κωστοπουλου του εκαναν κακο αλλα οκ ολοι κανουν λαθη στη τελικη
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 11:50
Το παιχνίδι της ορίτζιναλ μέχρι το 2006 το έπαιζε ο Ντέμαρος.
Το ότι αγάπησε την ΑΕΚ και τον αγάπησε η ΑΕΚ δεν λέει τίποτα σε μένα.
Οι πράξεις μετράνε. Και εκεί δυστυχώς δεν τα πήγε καθόλου καλά
Πάντα θα τον αγαπάω αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ τα τραγικά του λάθη
«Αυστριακός» - 9/9/2011 17:48
Ρε φιλε ΑΕΚ1962 εσύ το 2005 εκείνο το περιβόητο βραδυ τι θα ψήφιζες;
Τον Αεκτζή ψυχρό επαγγελματία Μελισσανίδη που πούλησε την ΑΕΚ εν μια νυκτί στην Eνικ και από τότε έχασε η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα η τον Αεκτζή καψουρακο πρώην ποδοσφαιριστή Νικολαΐδη.
Εγώ προσωπικά θα ψήφιζα Ντέμη γιατί τον άλλον απλά δεν θα τον εμπιστευόμουν.Το ποιος και ποιον έπεισε εμενα δεν με πείθει.
Ο τίγρης μήπως ξέρεις τι έκανε τα μύρια από το Τσού λού;
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 21:10
Δεν θα ψήφιζα τον εκλεκτό του Ντέμη πάντως
Δεν χωνεύω τον Τίγρη αλλά πρόεδρο στην ερασιτεχνική θα τον ήθελα
Kostis 365 - 9/9/2011 23:41
Εκείνος θα ήθελε να είναι Πρόεδρος στην ερασιτεχνική; Δεν μας είπες... Γιατί, αν δεν το θυμάσαι στο θυμίζω εγώ πως εκείνες τις εκλογές ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕ...
Demonaz - 9/9/2011 11:18
ωραιος ΑΝΤΩΝΗΣ_ΑΕΚ..με καλυψες
AEKCy - 9/9/2011 10:46
Σε παρακαλώ Ντέμη γύρνα και άσε τα πρόβατα της Οριτζιναλ να σκούζουν αυτοί θέλουν μια μίζερη ΑΕΚ για να κάνουν κουμάντο!
ΑΕΚΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - 9/9/2011 11:33
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Geronimo Peiratis - 9/9/2011 12:51
οποιος θελει πρωταθληματα να βγαλει τα κασκολ και να γινει γαβρος και βαζελος....
συμφωνω με τον συνονοματο οριτζιναλιστα....εξω οι κοντοχαφιεδες....
προτιμω τον βατραχο στον παγκο παρα τον ρουφιανο προεδρο....λεμε τωρα!!!
DjMamra - 9/9/2011 13:24
Γιατί δεν θα σας δίνει χαρτζιλίκι ?
DjMamra - 9/9/2011 13:30
Εγώ θέλω πρωταθλήματα γιατί αυτό αξίζει στην ΑΕΚ. Εσύ ή εσεις που δεν θέλετε πρωταθλήματα και θέλετε μόνο την κονόμα να αλλάξετε ομάδα ή να κάνετε μια δικιά σας. Όχι ότι θα γίνει άλλα αν υπήρχε περίπτωση να γίνει αφεντικό ο Μελισσανίδης με Ντέμη πρόεδρο ούτε με κυαλια δεν θα βλέπατε την ομάδα. Μέχρι και στις τηλεοράσεις θα σας είχε απαγορευτικό. Εχω κάπου λάθος ???
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 14:25
Ο φίλος σου Ο Ντέμης δήλωσε ότι όποιος θέλει πρωταθλήματα να γίνει γαύρος
Το ξέχασες?
DjMamra - 9/9/2011 14:47
Σε μένα αναφέρεσε? Γιατί ο Ντέμης δεν είναι φίλος μου (μακάρι να ήταν). Αν αναφέρεσε σε μένα μπορώ να σου απαντήσω.
dlj78 - 9/9/2011 14:53
gia ta stimena htan sponta ... kai opoios exei mialo katalavenei....
t.vagelis11 - 9/9/2011 16:43
den prepei na se parejigoume esena 8elei maulo gia na katalaveis tin dilwsh auth tou ntemi ..se mia xwra pou olla einai poulimena...autos den poulh8hke esu 8a alazes mexri kai omada aimatos an sou edine fraga o kokalhs kai eisai polu ligos gia na milas gia ton ntemi
MatiFernández21 - 9/9/2011 10:46
Σωθηκαμε τωρα!!!!!
Mozart - 9/9/2011 10:47
Αντε, σε καλή μεριά!
evan2k - 9/9/2011 10:49
Εγω θα εδινα στον Ντεμη δευτερη ευκαιρια. Εκανε τραγικα λαθη, αλλα πιστευω τα εκανε απο απειρία και οδηγουμενος απο το συναισθημα και οχι κακοβουλα....Τωρα με μεγαλυτερη εμπειρια, αν το αφησει η οριτζιναλ και καποια αλλα τσογλανια, μπορει να οδηγησει την ΑΕΚ σε αναταση...
dimitriss_21 - 9/9/2011 10:50
Φίλε ο Νικολαίδης ουσιαστικά έφυγε το καλοκαίρι μετά το πρωτάθλημα που μας πήρε ο οσφπ στα χαρτά. Από κει και πέρα έγιναν τραγικά λάθη. Φυσικά έχιε μεριδιο ευθύνης και ο ίδιος κάνοντας κάποια μεγάλη λάθη, αλλά οι άλλοι έβαζαν τα λεφτά. Και όταν άρχισαν να θέλουν να κάνουν τα λεφτά τους ό,τι θέλουν αυτοί χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Ντέμη, άρχισαν τα προβλήματα και οι μεταξύ τους κόντρες. Και αν δεν είχε φύγει ο Ντέμης, πιθανότατα να μην είμασταν τώρα σε αυτήν την κατάσταση. Αλλά ας είναι καλά οι ανεγκέφαλοι που 4-5 μήνες μετά το πρωτάθλημα, τον έδιωξαν
isaxios21 - 9/9/2011 10:53
ΑΓΩΝΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ......
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΚΙΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΣΟΝ .ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ Η ΑΕΚ
Η ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΔΙΕΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ...................
Αεκτζης... - 9/9/2011 10:58
Το χαλι της ΑΕΚ εχει δημιουργηθει απο μια χουφτα οπαδων της original, αυτοι πολεμησαν τις σημαιες ζηλευοντας την δοξα που ειχαν ιστορικες μορφες ΝΤΟΥΣΑΝ-ΝΤΕΜΗΣ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ-ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ..
«Αυστριακός» - 9/9/2011 18:01
Φιλε ισάξιος21 μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι η ομάδα έχει το χαλι της από τότε που ο τίγρης με το άλλο το συνεταιράκι του πούλησαν την ΑΕΚ στην Eνικ και τον Μπάγιεβιτς στον γαύρο.
Αυτοί οι δυο μαζί με τον Γρανίτσα έχουν διαπράξει τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ιστορία της ΑΕΚ.
spkarax - 9/9/2011 10:54
Αντε παλι...''δεν παμε για πρωταθλημα''.....
Αντε παλι δεν μας κανει η Φιλαδελφεια για γηπεδο....
Αντε παλι 10 χρονια συμβαση με το ΟΑΚΑ....
Αντε παλι 5-6 εκατομμυρια ρητρα σε κανενα Χιμενεθ......

ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΙΖΕΡΙΑ........
KG21 - 9/9/2011 11:56
Ενώ τώρα....Καθόλου μιζέρια!!! Όλα λειτουργούν σαν ελβετικό ρολόι!!! Ο κόσμος γεμίζει το ΟΑΚΑ, η ομάδα έχει σούπερ ρόστερ και παίζει μπαλάρα, οι χορηγοί τρέχουν ποιος να πρωτοπρολάβει να δώσει λεφτά, παίζουμε σε ιδιόκτητο γήπεδο, χάνουμε το πρωτάθλημα στο τσακ ή το παίρνουμε στα χαρτιά και μας το κλέβουν!!!! ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ είναι τώρα, ενώ αν έρθει ο Ντέμης θα επιστρέψουμε στην μιζέρια!!!!
spkarax - 9/9/2011 13:41
Ρε φιλαρακο οταν αλλαζεις κατι το αλλαζεις για καλο...
Αν εχεις γυναικα 150 κιλβν δεν αλλαζεις για να παρεις μια 160 κιλων....
Την αλλαζεις για να παρεις μοντελο φιλε μου.....ΜΟΝΤΕΛΟ
teza. - 9/9/2011 14:06
ετσι ακριβως...με την λεπτομερεια να ειναι στο οτι δεν αφησαμε εμεις τον Ντεμη, τον Παππα κλπ, αλλα αυτοι εμας...
και απο μοντελα γιναμε 160 κιλα.....
KG21 - 9/9/2011 14:12
Ναι ρε φίλε, το θέμα είναι και τι μπορείς να βρεις. Πριν είχες μιαν όμορφη κοπέλα που μπορεί να μην ήταν μοντέλο αλλά βλεπόταν, ενώ τώρα εχεις μια κακάσχημη που δεν μπορείς όυτε να την βλεπείς! Να βρεις μοντέλα δεν παίζει σαν σενάριο όυτε στα πιο τρελά σου όνειρα, αλλά μπορεί να παίζει το σενάριο να τα ξαναφτιάξεις με την πρώην. Τι κάνεις; Θα περιμένεις να γίνει το θαύμα με την μοντέλα και εν τω μεταξύ θα είσαι με το τέρας ένας θεός ξέρει για πόσο ή θα επιστρέψεις στην πρώην;
Space - 9/9/2011 11:04
Ελα ρε Ντεμη ΑΕΚαρα
tsitax21 - 9/9/2011 11:04
ε ρε ποσοι θελουν να παρουν την αεκαρα μπροστα μας ο αμπραμοβιτς θα ειναι ενα τιποτα.
tsitax21 - 9/9/2011 11:08
ε ρε ποσοι θελουν να παρουν την αεκαρα μπροστα μας ο αμπραμοβιτς θα ειναι ενα τιποτα.
dimi21 - 9/9/2011 11:13
opiadipote prospathia ke na gini gia tin aekara, prepi na tin stiriksoume ke na boithisoume oso mporoume aneksartitos pios erthi i oxi...
Magnan_MD - 9/9/2011 11:13
Ειμαι οπαδός του Ντέμη

Η σκέψη να ξαναγυρίσει μου δίνει τεράστια χαρά από συναισθηματικής απόψεως.
Όμως αν βάλουμε τη λογική πάνω από το συναίσθημα, τότε τα πράγματα αλλάζουν.
Δυστυχώς, ο Ντέμης είναι μια αιτία διχόνοιας στον κόσμο μας.
Μεγάλες ...προσωπικότητες του παρόντος στην ομάδα συνήθως χλευάζονται απο τους μισόυς και πλεον οπάδους μας καθώς έχουμε χωριστει σε πάνω απο 3 στρατόπεδα.
Να θυμίσω λοιπόν nicknames....; Κοντος, Τιγρης-Γατάκι, Βάτραχος-Κουαξ-frog, Χατζημούσιας κτλ...

Το καλυτερο θα ήταν κανένας απο ολους τους προηγούμενους καθώς και απο τους Τσιαρτα, Νικολάου και παλεμάχους τύπου Παπαιωάννου, να μην βρεθεί ξανά στην ΑΕΚ. Θα πρέπει να ανοίξουμε νέα σελίδα και να πάμε παρακάτω. το τελευταίο που χρειάζεται η ομάδα μας ειναι ξανά ΔΙΧΟΝΟΙΑ...

Για να παμε παρακάτω όμως δεν είναι εύκολο καθώς δεν ύπαρχει τιποτα στον ορίζοντα, οπότε
α) κάνουμε ακόμα υπομονή μήπως και βρεθεί κάποιος ( η υπομονή μπορει να είναι τουλάχιστον αλλα 2 χρονια...)
β) Αν είναι να γυρίσει ο Ντέμης, πρωτα θα πρέπει να καθήσουν στο τραπέζι οι οργανωμένοι μαζι του και να τα βρουν ή τουλαχιστον να υπαρχει ακακωχη και να μπει η ΑΕΚ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠ ΟΛΑ.

Δυστυχως όμως δεν το βλεπω πιθανό είτε για λόγους εγωισμού και εμπάθειας , είτε για συμφεροντολογικούς.
Ο Ντέμης ( και εγω προσωπικά είμαι σύμφωνος ) θέλει γήπεδο εκτος ΝΦ, η Ορίτζιναλ ούτε να τ' ακουει.
ΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΚΑΘΙ σε αυτη τη συνυπαρξη
d.efsta - 9/9/2011 11:31
FILE MAGNAN_MD....Κ ΓΩ ΝΤΕΜΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ..ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ ΟΚ...ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...Η ΟΡΙΤΖΗΝΑΑΑΛ...ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΛΕΜΟ ΠΑΛΙ ΘΑΧΟΥΜΕ....ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ..Κ ΝΑ ΕΜΕΝΕ ΜΟΝΟ Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ...Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΧΕ4Ι ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ Κ ΤΙ ΛΑΘΗ ΕΚΑΝΕ...ΚΑΦΡΙΛΙΚΙΑ ΔΝ ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ...ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ...ΠΗΓΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΒΙΑ ΤΟΤΕ ΕΣΤΕΙΛΕ Κ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΑΚΑΓΚΕΛΑ Κ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕ...ΠΟΥ Κ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ Κ ΤΝ ΛΕΜΕ ΧΑΦΙΕ...ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ Η ΤΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΑ....ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...ΑΝ ΔΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟΙ ΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΑΝΩ...
Γερμανός - 9/9/2011 12:30
Kαι ποιά είναι η opiginal που θα πρέπει να πάρουμε την άδειά της για οτιδήποτε; Πάτε καλά ορισμένοι εδώ μέσα ή να σας δει κανένας γιατρός; Άκου λέει να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι με τους οργανωμένους!!!
ΚΑΤΑΝΤΙΑ σε όλο της το μεγαλείο.
ΑΕΚΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - 9/9/2011 12:50
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΑΕΚ!!!!

ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΟΥΤΕ ΤΗΣ ORIGINAL ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΟΣ.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ
scalper - 9/9/2011 11:16
Δεν θα σχολιάσω,.....είμαι χαρούμενος σήμερα για το νέο γήπεδο της ΓΙΟΥΒΕ !!!! :)
Αύριο πάλι !!!!
Αλκέτας - 9/9/2011 15:40
Παρακολουθούσα live από το επίσημο site της Γιούβε την παρουσίαση, είχα δει και όλα τα σχετικά video περί της κατασκευής του. Σαν Γιουβεντίνος το απόλαυσα, σαν ΑΕΚτζής ονειρεύτηκα και ανατρίχιασα.
ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ_21 - 9/9/2011 11:18
Ο ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΓΑΒΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΝΩΣΙΤΩΝ.
ΟΜΩΣ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΣΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΤΥΠΟΥ ΝΤΟΥΣΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.
(ΥΓ το σαιτ ειναι για να εκφερουμε και να προωθουμε αποψεις για την ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ και οχι ...για να βγαζουμε τα σωψυχα μας και να ριχνει μπινελικια ο ενας στον αλλο)
d.efsta - 9/9/2011 11:18
ΑΣ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΟΙ ΑΝΤΙΝΤΕΜΙΚΟΙ ΕΔΩΜΕΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ...ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥ........ΑΝ ΤΝ ΑΦΗΝΕ Ο ΘΕΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ...ΘΑ ΜΙΛΑΓΕ ΜΕΤΑ ΚΑΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΠΟ ΣΑΣ? ΔΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩΩΩΩΩ........ΜΗΠΩΣ ΕΠΙ ΝΤΕΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 5ΕΤΙΑ ΠΗΡΑΜΕ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ?ΛΕΩ ΓΩ ΤΩΡΑ...ΜΗΠΩΣ?ΜΗΠΩΣ ΧΑΖΕΨΑΝΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ Κ ΜΕ ΤΟ ΠΑΘΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΛΑΝ?ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ Κ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΝ ΙΩΝΙΚΟ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ...ΓΙΑ ΔΕΣΤΕ ΤΟ 1 ΓΚΟΛ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ Κ ΔΝ ΗΤΑΝ ΟΦΣΑΙΤ ΤΕΛΙΚΑ...ΛΑΘΗ ΕΚΑΝΕΕΕΕ...Κ ΜΕΓΑΛΑ ΙΣΩΣ...ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕΙΙΙΙΙΙΙ Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ 3-4ΜΥΡΙΑ ΜΕΣΑ...Κ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ Κ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΟΤΕ...ΚΑΙ ΕΚΟΙΝΟΙ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ?ΕΙΠΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ....Κ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΧΡΕΟΙ...ΓΙΑΥΤΟ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ...ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ....ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΟΙ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟΙ...ΠΟΥΘΕΝΑΑΑ ΑΛΛΟΥ.....ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΕ ΝΤΕΜΗ ΔΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΤΩΣ...
demis_11 - 9/9/2011 11:21
Ντέμαρε Νικολαίδη, κάτσε εκεί που είσαι, δεν σου φταίει τίποτα το σπίτι σου και η οικογένειά σου για να την εκθέσεις πάλι στις ύβρεις και τις συκοφαντίες των ανωνύμων. Ο όχλος όσο γρήγορα αποθεώνει και υπόσχεται, αλλο τόσο γρήγορα αναιρεί και αποκαθηλώνει [είναι εξαιρετικά επιρρεπής στα συνθήματα και τις μεγάλες κουβέντες... Εσύ το ξέρεις καλύτερα από το καθέναν αυτό! Το δίς εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού!!!

Ντέμαρε Ρούσσε [έχω λαλήσει και μιλάω στον εαυτό μου σε τρίτο πρόσωπο :D] θεέ, πάρε την ΠΑΕ!!!
CONVERGE21 - 9/9/2011 11:40
ΑΔΕΡΦΕ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ, ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΥΣΣΟΣ; ΑΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ; ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ. ΡΕ ΟΡΓΙΟ ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΚΟΥΡΑΣΕΣ ΡΕ ΜΠΑΓΛΑΜΑ.
demis_11 - 9/9/2011 12:47
@ CONVERGE21
Το βουλώνω επειδή ο ιντερνετικός, βίρτουαλ τσαμπουκάς σου με κάνει να χέζομαι πάνω μου. Σε παρακαλώ μη με κάνεις ντα ντα και θα κάνω ότι θέλεις. Αδερφέ...
LOL
alex....csts - 9/9/2011 12:55
ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΤΕΜΗ, ΤΖΑΜΠΑ ΧΕΣΤΗΚΕΣ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΑΚΙ...!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΥΘΟ............ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ....!!!
CONVERGE21 - 9/9/2011 13:14
ΡΕ ΝΤΕΜΗ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΕΣΕΝΑ ΡΕ. ΠΑΣ ΚΑΛΑ; ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ. ΤΟΝ ΑΕΚ1962 ΕΝΝΟΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΑΨΕ Ο ΒΛΑΞ. ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΥΣΣΟΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΑΝΤΩΣ. IT-S FIVE O' CLOCK...
CONVERGE21 - 9/9/2011 13:19
ΡΕ ΝΤΕΜΗ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΕΣΕΝΑ ΡΕ. ΠΑΣ ΚΑΛΑ; ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ. ΤΟΝ ΑΕΚ1962 ΕΝΝΟΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΑΨΕ Ο ΒΛΑΞ. ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΥΣΣΟΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΑΝΤΩΣ. IT-S FIVE O' CLOCK...
demis_11 - 9/9/2011 13:40
ΑΕΚτζής είναι ο Ρουσσός! ΑΕΚτζής και Μαρσέιγ! :D
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 12:59
Αν κουράστηκες πάρε βιταμίνες
Θα σου κάνουν καλό γενικά
demis_11 - 9/9/2011 13:03
ΟΚ άκυρο, στον αδερφό με το άβαταρ του Μπαρλου αναφέρθηκες, σου ζητάω συγνώμη για την ειρωνία, αλλά, αν και δεν συμφωνώ με τον αδερφό και όσα γράφει [σήμερα αλλά και καμπόσες άλλες φορές] το "σκάσε" και το "μπαγλαμά" επειδή διαφωνείς, δεν είναι ωραίο... Αδερφός μας είναι και έχει άλλη άποψη, και εμένα που λατρεύω τον Ντέμαρο μου την δίνει αλλά έχει την άποψή του [έστω λανθασμένη για εμάς] και αν αρχίσουμε να βριζόμαστε και να πλακωνόμαστε επειδή τα βλέπουμε αλλιώς, θα διαλυθούμε ακόμα και αν μας πάρει ο ιδιοκτήτης της Ανζί...
CONVERGE21 - 9/9/2011 13:17
AN MAΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΖΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΟΜΑΣΤΕ....ΧΑΧΑΧΑ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΑΝΤΙΝΤΕΜΙΚΟΥΣ. ΚΟΙΤΑ Ο ΚΟΟΥΤΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ, ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η Ο GEORGE B. ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ. ΕΧΕΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝ ΕΙΡΜΟ.
CONVERGE21 - 9/9/2011 13:18
AN MAΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΖΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΟΜΑΣΤΕ....ΧΑΧΑΧΑ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΑΝΤΙΝΤΕΜΙΚΟΥΣ. ΚΟΙΤΑ Ο ΚΟΟΥΤΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ, ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η Ο GEORGE B. ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ. ΕΧΕΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝ ΕΙΡΜΟ.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 13:35
Οπα Οπα το μπαγλαμαδάκι
alex....csts - 9/9/2011 11:55
ΠΕΡΝΑΝ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ, ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ, ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΛΙΕΣ ΣΟΥ, ΜΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΜΠΥΡΟΠΟΣΗ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΦΘΙΝΩΠΟΡΙΝΗ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ( ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΕΣΣΑΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΑΣ)............!!!
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 10/9/2011 14:16
ΦΙΛΕ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ...........ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ Ο ΟΧΛΟΣ..........ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ.............ΟΤΑΝ ΤΟ 90% ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ..............
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 10/9/2011 15:17
ΣΤΟΝ DEMIS H ΑΠΑΝΤΗΣΗ.......................
parriss - 9/9/2011 11:38
Δεν περισσευει κανεις ... αντε να δουμε ...
XARIS - 9/9/2011 11:40
ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΔΥΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΤΟΥΣ .ΦΕΡΑΝΕ ΤΟΝ ΚΙΝΤΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΟΤΑΝ ΟΤΙ ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΝΕ ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.ΣΜΥΡΝΗ .ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΣΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ .ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΓΗΠΕΔΟΥ ΣΤΗΝ Ν.Φ.ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑ ΚΟΛΗΣΕΙ ΣΤ ΣΤΕ.
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 9/9/2011 11:43
έλα ρε συ, ανησυχεί ο σύζυγος της τραγουδίστριας, γιατί; που έχει φταίξει αυτός; :Ρ
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 9/9/2011 12:34
ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΛΥ ΛΑΜΠΙΡΗ ΣΤΟ ΣΤΑΡ ΘΑ ΧΑΖΕΨΕΙΣ
aek3 - 9/9/2011 11:44
AEK 3
ΝΤΕΜΗ ΘΕΕ ΓΥΡΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tsitax21 - 9/9/2011 11:50
επι ντεμη μπηκαν στα ταμεια πανω απο 100000000 ευρω αλλα ακομα κανενας δεν ξερει που πηγαν κ επι ντεμη ειχαμε 2 αποκλεισμους απο το κυπελο απο ομαδες β εθνικης κ για χαρη του ντεμη που γνωριζει κ μπαλα πληρωναμε 3 προπονητες κ ο ντεμηςοπως τον λετε μετα το πεναλτι με τον βασαρα που χασαμε τοσα λεφτα λογω cl εκανε τη παπια για ποιον λογο αραγε?ο ντεμαρος δεν ηταν που καθοταν με το φιλαρακι του το κοκκαλη κ βλεπαν τους νεους? ο νικολαιδης δεν ηταν που τα ειχε κανει πλακακια με την original?τους εδινε το χαρτζηλικη κ μολις δεν τους ειχε αναγκη ποια τους εκανε περα κ του αρχισαν τον πολεμο.ο μονος σωτηρας της αεκ ειμαστε εμεις κ κανενας αλλος αλλα καθομαστε στο ιντερνετ κ γραφουμε λαλακιες αντι να εχουμε πουλησει 25000 διαρκειας κ να ...μην εχουμε κανενα καραγκιοζη αναγκη.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 9/9/2011 12:04
Μην τα λές αυτά γιατί θα σε πούνε γραφικό και είρωνα
Kostis 365 - 9/9/2011 13:00
Γραφικό και είρωνα γιατί; Απλώς εκτός πραγματικότητας, όπως και εσένα αγαπητέ...
nikosp - 9/9/2011 11:51
Με κάθε ευκαιρία, με κάθε αφορμή, βγάζει ο κάθε πικραμένος τον καημό του. Μία - προφανώς- ανούσια, άτοπη είδηση αποτελεί και πάλι αφορμή για αντιπαραθέσεις. Στην ΑΕΚ αρχίζω να πιστεύω ότι έχουμε μετεξελιχτεί σε μία φατρία οπαδών χειρότερη και από γαύρους και άλλους που κοροϊδεύαμε. Δεν θα πω εγώ αν ο Ντέμης ήταν καλός ή κακός, θα το γράψει η ιστορία, αλλά με εξαίρεση τους πολέμιους της Original, εγώ είδα ένα επίπεδο που νοσταλγώ, ένα όραμα που λείπει, μία πρόοδο που φαίνεται σαν όνειρο σήμερα. Οι μεγαλύτεροι κριτές του όταν πήραν διοίκηση στα χέρια τους (το μπάσκετ) το εξευτέλισαν και το κατέστρεψαν. Και δεν πιστεύω ότι το έκαναν γιατί είναι λαμόγια, αλλά γιατί είναι ανίκανοι. Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΟΙΚΕΙΣ ...ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. Οι εξυπνάδες δεν τιμούν αυτούς που τις γράφουν, ειδικά όταν δεν αναγνωρίζεται και η καλή πρόθεση (είναι δυνατόν να πιστεύει ΑΕΚτσής ότι ο Ντέμης σταμάτησε έτοιμα συμβόλαια ως ποδοσφαιριστής για να βγάλει λεφτά από την ΑΕΚ ;;;) και ότι όλοι κάνουν λάθη. Το αποτέλεσμα ήταν θετικό και κυρίως στην ατμόσφαιρα και στο πλήθος του γηπέδου. Τέλος, ας σταματήσει αυτός ο αλληλοσπαραγμός ρε παιδιά. Φτάνει, το καράβι βουλιάζει και αντί να δούμε τι θα κάνουμε και πως θα βοηθήσουμε, κατηγορούμε το πλήρωμα που το έφερε στην καταστροφή. Βουλιάζει όμως... και είμαστε κι εμείς μέσα. Όσοι μείνουμε ας βοηθήσουμε, οι γκρινιάρηδες ας πηδήξουν σε άλλο καράβι επιτέλους, ας μείνουν όσοι αγαπάνε και συγχωρούν. Φιλικά.
aless21 - 9/9/2011 11:51
Μακαρι να γινοταν το θαυμα και να ξαναζουσαμε μερες Ντεμη..Ολοι εσεις που κατηγορειτε,προπονητες και προεδροι της πολυθρονας ο Ντεμης εκανε ομαδα που πηρε πρωταθλημα,νικησε την μετ επειτα πρωταθλητρια ευρωπης Μιλαν και ειχαμε 30000 διαρκειας..Καθιστε τωρα να παλευουμε για την παραμονη μας και να περιμενουμε απο εταιριες τυπου ENIC! να μας σωσουν..
grass - 9/9/2011 12:00
Ο ΝΤΕΜΗΣ ΟΣΑ ΛΑΘΗ ΚΙ ΑΝ ΕΚΑΝΕ, ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΛΟΓΟ ΑΠΕΙΡΙΑΣ, ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ, ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΠΙ ΝΕΜΗ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ

ΝΤΕΜΗΣ ΞΑΝΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ ΓΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!
Aetos - 9/9/2011 12:05
Υπάρχει πρόεδρος που δεν έχει κάνει λάθη? Ας πρόσεχε.... ποιος? Την αχαρηστία των άλλων (αυτών που πίστευαν ότι πλέον θα κάνουμε ότι γουστάρουμε) την πλήρωσε τελικά ο Ντέμης ή η ΑΕΚ?
Και αν την πλήρωνε ο Ντέμης δεν θα μας ένοιαζε? Πιστεύω καθόλου. Το θέμα φίλε μου είναι ότι την πλήρωσε η ΑΕΚ και θα την πληρώνει όσο ΑΥΤΟΙ είναι στα κοινά της ΑΕΚ. Είτε αυτή λέγεται Μπασκετική, είτε Ερασιτεχνική είτε ΠΑΕ.
maliv76 - 9/9/2011 12:46
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ ΟΙ ΤΣΕΧΟΙ ΚΑΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Συντομα σε DVD θα το βρείτε στις κωμωδιες

α ρε δουλεμα..οι φυλλάδες
maliv76 - 9/9/2011 12:47
a na epistrepsei kai ta biblia tis 2eties..eukaireia tora pou thelei na girisei...na doume...an einai katharos ok mazi tou
basb - 9/9/2011 13:05
Την ώρα που η χώρα μας βουλιάζει όλο και πιό πολύ στο βούρκο της ανυποληψίας....
Την ώρα που οι νέοι στη χώρα μας δεν βρίσκουν δουλειά και φεύγουν στο εξωτερικό....
Την ώρα που μας έχουν πάρει και τα σώβρακα....
Την ώρα που βαδίζουμε με μαθηματική ακρίβεια στον γκρεμό....
Την ώρα που η αγορά έχει βουλιάξει από χρέη και ακάλυπτες επιταγές...
...Την ώρα που το πιό αναξιόπιστο πρωτάθλημα του κόσμου, προσπαθεί να πείσει τους γηγενείς ότι ...όλα καλά...

Αυτή την ώρα κάποιοι βρίσκουν χρόνο και όρεξη να ασχοληθούν με το ποιός είναι και ποιός όχι λιγότερο λαμόγιο στην ΑΕΚ. Η αποχαύνωση σε όλο της το μεγαλείο. Το μάσημα του χόρτου (προβατοτροφής), αμάσητο, χωρίς καμμία αντίσταση! Το ίδιο μας το σπίτι έχει πάρει φωτιά, τα παιδιά μας με το που γεννιούνται ...χρωστάνε 35-40.000 ευρόπουλα, μία δεν υπάρχει στην τσέπη μας ...ούτε για σπίρτα, οι πολιτικοί που εμείς ψηφίζουμε, μας δουλεύουν χωρίς κανένα ίχνος ντροπής και δισταγμού, η πλήρης ανυπολυψία στα μάτια όλου του κόσμου μοιάζει να μην μας απασχολεί καθόλου, το μόνο χρώμα που προδιαγράφει το μέλλον μας είναι το μαύρο, διανθισμένο με ολίγον ροζουλί λόγω της επικείμενης "ιππασίας"...

Μάλλον ζω σε άλλο πλανήτη ή μάλλον είμαι περίεργος.
Πάντως κάτι δεν πάει καλά με εμένα....
Τι είναι αυτά που γράφω σε ένα οπαδικό site? Zητάω συγνώμη από όλους!!!

Για πάμε πάλι. Ποιός είναι το μεγαλύτερο λαμόγιο στην ΑΕΚ, ...είπαμε?
Τόσα χρόνια και ...δεν μου λύθηκε η απορία!!!
Για όλα τ' άλλα έχω απάντηση!
grass - 9/9/2011 14:02
Με ολο τον σεβασμο ρε φιλε ομως τι θες να μας πεις?
Cool Blood - 9/9/2011 16:54
Βασίλη, με τα καλύτερα αισθήματα σου λέω, πως αν έχεις ή βρεις το όριο που σε απασχολεί το κάθε πράγμα, χωράει και αυτό. Στα αλαφρά που λέμε. Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες, έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά είπαμε. Εξαρτάται από το όριο και το πως το βιώνεις το κάθε πράγμα
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 9/9/2011 22:22
Φωνή βωόντως εν τη ερήμω, Βασίλη.
Αν κατά το ήμισι ασχολούταν ο μέσος έλληνας με τα κοινά από όσο ασχολείται με τη μπάλλα, κανένας κερατάς ΓΑΠ, Σαμαράς, Καρατζαφύρερ και Μέρκελ δεν θα μας κορόϊδευε.
gipolito - 9/9/2011 13:16
OTAN EKANE TO 5ETEΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΦΕΡΕΡ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ,Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΑΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΑ ΑΕΚ ΤΙ ΚΑΝΕ;ΑΓΟΡΑΖΕΙ 6000 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ.
Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ.ΤΟΤΕ ΤΑΓΟΥΔΑΓΑΜΕ ΤΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΙΣΩ ΜΟΝΗ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΛΕΦΤΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ,
ΠΑΧΤΑΚΟR - 9/9/2011 13:46
ΧΑΧΑΑΑΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑ
ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!
aekxripa007 - 9/9/2011 13:50
Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΑΕΚ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ... Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...
ΝΤΕΜΗ Η ΑΕΚ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΒΓΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΞΑΝΑ....
ΠΑΧΤΑΚΟR - 9/9/2011 14:13
O NTEMHΣ ΤΗΝ ΕΡΙΞΕ ΣΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ....ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΙ??
ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ.....ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΕΚ???????ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΠΟΙΑ ΑΕΚ?ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΟΙ....ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ? ΠΟΙΟΣ ΝΤΕΜΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ?ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΕΧΩΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΠΑΤΑΛΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΧΙΛΙΑ ΜΙΡΙΑ...
DjMamra - 9/9/2011 14:27
Ρε φίλε δεν είναι και έτσι τα πράγματα όπως τα λές. Οκ να καταλάβω την εμπάθεια προς το προσωπο του, αλλά να λές τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη. Ο Ντέμης δεν είναι αυτός που έβαλε υποθήκη το σπίτι του για την ΑΕΚ?? Ο Ντέμης δεν ήταν αυτός που μας ανέλαβε στο 44 και στην ουσία μας έσωσε απο τον υποβιβασμό? Ο Ντέμης δεν ήταν αυτός που μας πήρε πρωτάθλημα στο γήπεδο και μας το έκλεψαν στα χαρτιά?? Οκ έκανε και λάθη απο υπερβολική αγάπη προς την ομάδα και αυτό δεν αμφισβιτείται απο ΚΑΝΕΝΑΝ. Γιατί δεν μπορώ να δεχθώ ότι λάθη απο υπερβολική αγάπη όπως λένε κάνει μονο η original. Δεν μπορεί να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Kostis 365 - 9/9/2011 14:34
Εμάς, τους κοινούς ΑΕΚτζήδες θνητούς εξέφρασε ο άνθρωπος την άποψη ότι μπορεί να βγάλει ο Ντέμης από το αδιέξοδο...

Γιά εσάς δεν υπάρχει διέξοδος καμία, είστε εγκλωβισμένοι στον λαβύρινθο των κατασκευασμάτων του μυαλού σας και δεν μπορεί να σας βγάλει κανείς από εκεί... Μόνο οι ίδιοι μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας...
Danielos - 9/9/2011 14:49
Μιας και όπως νομίζεις μας έχωσε μεσα στα σκατά ο Ντέμης δεν μας λες και που είμασταν πριν έρθει ο Ντέμης; Τι διάολο λοβοτομή σας κάνουνε ή γεννηθήκατε το 2008;
DjMamra - 10/9/2011 00:26
Άδερφέ κάτι πίνουν αυτοί και δεν μας δίνουν σίγουρα, αλλιώς δεν εξηγείται.
ΥΓ. ΟΛΟΙ ΒΕΛΓΙΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
aekaros11 - 9/9/2011 13:59
mages mn sigrinete demi me adamidi...o demis ekane lathoi sto oikomiko gt htan apiros k asxetos alla mporei na diorthwthei omws tote vgename champions league pirame protathlima gemize to gipedo eixame kalous neous pektes k genika eixame omada me plano enw twra pirame ena kipello me tn atromito dn kanoume pories sthn evrwpi vgenoume 4artoi k trwme 4ares k eksares gt exoume ampalh dioikish k exoume aplirotous pektes gia 5mines...eseis ti protimate apo tous dio?
ΜARΙNΕR - 9/9/2011 14:12
ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΑ.ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.Η ΜΗΠΩΣ;
myloy 21 - 9/9/2011 14:12
ADE PALI OLOI OI AEKARES TOY KANAPE VGALTE TO KOMPLEX SAS GIA TON DEMH.......MAKARI OLOI ESEIS NA AGAPOYSATE THN AEK ESTW KAI TO MISO APO OTI O DEMHS THA HTAN OLA KALITERA KAI OXI MESA APO TA LAPTOP ALLA ME PRAXEIS OPWS AFTOS......HTE TO THELETE HTE OXI O DEMHS EINAI ZWNTANH ISTORIA THS AEK OSH LASPH KAI AN PROSPATHOYN NA TOY RIXOYN KAPIOI SAN TON XX KAI THN PAREA TOY.....EIMAI 25 ETWN KAI MOMNO APO AFTON EXW DEI PRAXEIS PRAGMATIKHS AGAPHS GIA THN AEK.....OPWS OTAN PETAGE TA LEFTA TOY KOKALH STHN MOYRH GIA NA PAIXEI STHN OMADA THS KARDIAS TOY.....VAZONTAS IPOTHIKH
Αεκτζης... - 9/9/2011 14:22
Aυτο προσπαθουν να αποφυγουν φιλε Dj Marmra..Και πολυ καλα εκανε και εδωσε καποια τομα οπως του καταλογιζουν. Για να μην τρελαθω τελειως, δηλαδη αν καποιος μπει στο σπιτι μου και τον αναγνωρισω για να μην με πουν ρουφιανο θα πρεπει να τον αφησω να κυκλοφορει ανετος και ωραιος εις βαρος των υπολοιπων; Ρουφιανους λεγανε εκεινους της κατοχης του 40 και πολυ σωστα. Αρκετα με αυτο το παραμυθι. Ευχομαι να αναλαβει και να τυος διωξει μια και καλη απο το γηπεδο. Θελουμε να παρουμε τα παιδια μας τα ανηψια μας και εξαιτιας καποιων εξ αυτων το αποφευγουμε. Αν θελουν να βρουν χωρο εκτονωσης ας το κανουν αλλου στην τελικη. Δε θα σωσω εγω εναν ανεγκεφαλο εφοσον δε το θελει ο ιδιος. Ρουφιανο τον ειπε το 1% του συνολου της ΑΕΚ.Απο ποτε το ...μηδαμινο αυτο ποσοστο μιλαει εξ ονοματος του συνολου της ομαδας; Και στη τελικη οποιος δε γουσταρει ας αλλαξει ομαδα. Αρκετα με την ομηρια καποιων ολιγων που αποδεδειγμενα εχουν φερει την ΑΕΚ στη χειροτερη φαση της Ιστοριας της.
Ντεμη αν παιζει να αναλαβεις οποιος κανει μαγκιες εις βαρος της ομαδας κοψτου το γηπεδο. Ελεος, οποιος εχει προσωπικα προβληματα ας τα περιορισει στο σπιτι του και οχι εις βαρος των υπολοιπων.Εμενα γιατι ποτε δεν με χτυπησε ματατζης ας πουμε; γιατι απλα δεν προκαλεσα ουτε εκοβα βολτες στο ταρταν σαν να ειναι η αυλη του σπιτιου μου.
DjMamra - 9/9/2011 14:41
Εννοείται ότι συμφωνώ 100%.
vtec 21 - 9/9/2011 14:23
Γυρνα ντεμη αμα εξαιρεσεις καποιους "γραφικους" ειμαστε μαζι σου ............
Flying dagger - 9/9/2011 14:29
Αντε Ντέμη έλα να γουστάρουμε πάλι.. Τι φοβάσαι τους 100 γραφικούς που δεν σε θέλουνε ή τον ανύπαρκτο δικηγόρο που μας φόρτωσε ο παπάς
uruguanos - 9/9/2011 14:29
ΓΥΡΝΑ ΡΕ ΝΤΕΜΗ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΖΗΣΑΜΕ.........ΝΙΚΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ 70000 ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ, ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ 20000 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ......
ΓΥΡΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arg24 - 9/9/2011 14:34
ΜΟΝΟ Ο ΝTΕΜΗΣ ΜΕ ΤΗ ΠΙΟ ΠΕΤΥΧΙΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ. ΑΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 2-3000 ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ π.χ ΗΓΕΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ, ΟΠΑΔΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ.
xristos2121 - 9/9/2011 14:34
pontarw sto over panw apo 350 sxolia
Kostis 365 - 9/9/2011 14:50
Μπα... Είναι πολύ αόριστο το άρθρο για να προκαλέσει τέτοια νούμερα...
Ο Κανείς - 9/9/2011 15:11
Αν και προσθέτω έτσι ένα σχόλιο ακόμα, θα ποντάρω στο under...
peaepppppppp@yahoo.gr - 9/9/2011 14:39
ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΝΤΟΝ ΚΑΙ ΡΟΥΦΑΓΑΝ ταμπακο ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΤΣΟΥ Η ΜΑΝΑ....................
stelmos21 - 9/9/2011 14:47
PITE MAS RE AEKARES OLOI SAS EDW MWSA PION DIAOLO 8ELETE NA SAS FEROYME GIA PROEDRO!!!!!!!

ENA 8A PW KAI TO ORKIZOME OTI DEN 3ANADIAVAZW SXOLIO EDW MESA...SIXA8IKA TOUS AEKARES REEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! IMASTE OI PIO SIXAMENOI OPADOI TOY PLANITI!!!!!!!!!!!!!!!
Toulis Ftiagmenos - 9/9/2011 14:49
Γουστάρω τρελά γκρίνια, μουρμούρα και αντιδικίες για τον κοντό :)

Λοιπόν εγώ μαζί του στράβωσα ΜΟΝΟ επειδή τα παράτησε στη μέση κι έφυγε. Όλες τις άλλες λαλακίες που έκανε τις συγχωρώ. Μπορεί να τον δαγκώσανε τα παρατρεχάμενα λαμόγια και να μην κατάλαβε τι έγινε. Σιγά μην κοίταγε τις λεπτομέρειες. Δεν το πιστεύω ότι έβαλε χέρι στο ταμείο της ΑΕΚ για προσωπικό συμφέρον. Ούτε ότι έπαιρνε προμήθειες για τα περίεργα που βρήκε ο διαχειριστικός έλεγχος.
...
Εξάλλου όταν παραλάβεις μπ@##ο δεν μπορείς την επόμενη μέρα να λειτουργήσεις εντελώς νομότυπα. Θα το κλείσεις το μαγαζί. Η εξυγίανση έρχεται σιγά-σιγά. Στην αρχή μπορεί και να χρειαστεί να κλείσεις θέματα με γκρίζους τρόπους.

Ο Βανδής για εμένα είχε το σωστό όραμα για την ΑΕΚ, είχε την ικανότητα να βρει συμπαραστάτες και να συσπειρώσει. Πολλά από αυτά που έκανε ήταν πρωτοφανή για το ποδόσφαιρο και με βρίσκουν σύμφωνο.
Από τη μέρα που έφυγε ξενερώνω με άσχετους ψιλικατζήδες λογιστάκους, μαριονέτες, εν δυνάμει, ειδικούς στο ξεπούλημα και την συρρίκνωση και τροχονόμους παλτών.

Προσωπικά του συγχωρώ τα λάθη και τον θέλω πίσω. Θέλω πάλι να νιώσω ότι έχουμε το σωστό όνειρο κι ας τα κάνει και σκατά στην τελική. Θέλω να ξαναπάω στο γήπεδο μια μέρα και να βρω την εξέδρα γεμάτη με οικογένειες.
Δεν θέλω να ξαναδώ αυτό τον εμετό του τελικού με τους πατεράδες να φεύγουν αρον-αρον με τα παιδιάκια για να μην αναπνέουν καπνογόνα και κάποιους ΑΛΗΤΕΣ να προσπαθούν να κτυπήσουν τους παίκτες του Ατρομήτου και τις οικογένειές τους.

Αν αναλάβει ανανεώνω το διαρκείας την ίδια μέρα.
Όχι άλλο Θανόπουλο και Αδαμίδη.
Γερμανός - 9/9/2011 15:27
Γιατί ρε φίλε Βανδής; Αυτό και μόνο αναιρεί όλα τα ωραία κατά τ΄αλλα που λες.
Toulis Ftiagmenos - 9/9/2011 15:42
Κοίτα, εγώ θεούς και ινδάλματα δεν έχω.
Γουστάρω να γυρίσει, αλλά κατά βάθος έχω και τις αμφιβολίες μου για το πρόσωπό του.
Θα ξαναγίνει Ντέμης όταν αποδείξει με έργα ότι ήταν αληθινός ΑΕΚτζής καρδιάς, και ότι τα στραβά κατά την προηγούμενη θητεία του ήταν λάθη και όχι λαμογιές.
Cyan - 9/9/2011 16:08
Μαζί σου κι εγω. Αν μπει εστω και σαν απλο μελος, αλλα ενεργο, θα κανω το σκατο μου παξιμαδι και θα ανανεωσω αυριο!
Οχι αλλους κομπαρσους.
Μονο γνησιους ΑΕΚτζηδες.
Και σε οσους δεν σας αρεσει, ξανασκεφτειτε το.
Τον μισητε τοσο πολυ, ή απλα αισθανεστε πουλημενοι απο αυτον;
ballas - 9/9/2011 15:02
Η ΑΕΚ βρίσκεται σε ενδιαφέρουσα κατάσταση!!! Αφήστε την να το βγάλει το κυοφορούμενο.... και μετά το βαφτίζετε…… απίθανοι οπαδοί!!!!
zaxosdoganosxxx - 9/9/2011 15:09
Έχουμε καταντήσει την ομάδα σαν τα μούτρα μας.
Είναι ο καθρέφτης μας.
Έχουμε ακριβός αυτό που μας αξίζει και το αποδεικνύουμε καθημερινά με κάθε ευκαιρία.
Είμαστε οι πιο διχασμένοι αστείοι οπαδοί στον κόσμο.
Μην μασάτε όμως.
Τα βάσανα μας τελειώνουν.
...Μετά το Μπάσκετ ήρθε η ώρα να διαλύσουμε και το Ποδόσφαιρο.
Σχεδόν τα έχουμε καταφέρει.
Μπράβο σε όλους μας.
Όλοι στα PC μας παιδιά να κράζουμε τα πάντα και να διαφωνούμε και με τον εαυτό μας αν δεν
έχουμε κανέναν άλλο εύκαιρο.
ΑΕΚ = Εμφύλιος

Υγ. Όλα αυτά για ένα ανύπαρκτο θέμα ..... Όσες πιθανότητες έχουμε να πάρουμε το Ch.L φέτος (που πάλι δεν παίρνουμε μέρος στο θεσμό!!!) άλλες τόσες έχουμε να δούμε ξανά τον Ντέμη στη ΑΕΚ....
Kostis 365 - 9/9/2011 15:18
Δεν ξεχωρίζουμε από άλλα σύνολα ζάχο μου. Τα φαινόμενα που παρατηρούνται όταν λείπει Ηγέτης είναι κοινά παντού...
nikos37l - 9/9/2011 15:29
nikos37l - 9/9/2011 16:00
Kostis 365
λοιπον ακου τι προταση κανω εγω.
να μαζευτουμε ολοι να βαλουμε απο 30.000 ευρω να μαζευτει καμια 100μυρια και μετα να εκλεξουμε προεδρο τις αρεσκειας μας.
ενας θα πει ντεμης αλλος σερβος αλλος μελλισαν αλλος αδαμιδης αλλος χρυσοβιτσανο αλλος νικο στρατο (εγω ειμαι μεταξυ τροχανα κασνακιδη) το προβλημα ειναι ποιος θα κραταει τα λεφτα μεχρι να βγει προεδρος εγω λεω να τα εχει ο χατζηχρηστος.
...ΥΓβλεποντας τοσο καιρο τα μυνηματα πολλων δεν μου κανει πλεον εντυπωση για την καταντια που εχει η ελλαδα
ΥΓ2 ηγετες υπαρχουν μλκες δεν υπαρχουν φιλε μου. προτιμουν να ειναι ηγετες στις επιχειρησεις τους.
Ο ΕΝΩΣΙΤΗΣ - 9/9/2011 16:25
Στο ΥΓ1 να προσθέσω και η ΑΕΚ. Τα λέει ΟΛΑ.
Οσο για την πρόταση: θα προτιμήσω Κασνακίδη (καλύτερα ξαπλωτός παρά αεροπλανάκι) Α και ξέχασα στον σοβαρό θεσμό της θέσης του αντιπροέδρου ο Κούλης στη θέση του σημερινού βάζελου ( Σε κάποιον δικό μας έχει κάτσει στραβά ο αντιπρόεδρος ;-) )
Toulis Ftiagmenos - 9/9/2011 16:45
Γιάννης Γρανίτσας και όλα ίσιωμα.
Ο μόνος αληθινός πρόεδρος της καρδιάς μας.
Γκρέμιστα-Γκρέμιστα όλα πια...
Cool Blood - 9/9/2011 18:03
Π@π@ριές Μαρίτσα μου με το συμπάθειο δηλαδή. Κορνήλιο Σιρχάουζ και με τα δύο χέρια και μόνο για το επιβλητικό του όνομα
Σατσέλλης - 9/9/2011 19:09
Το Μόνο πρόσωπο που συμφωνώ μαζί σου είναι του ταμία. Αυτό είναι η προυπόθεση για απόλυτη ηρεμία στις εξελείξεις.
ntinostotal - 9/9/2011 15:15
παλι τα ιδια ρε παιδια εχ8εσ με τον μπαγεβιτσ σημερα με τον ντεμη ελεοσ πια μακαρι να ερ8ει ο ντεμησ ελεοσσσσ πια τον βριζετε που ειναι με τουσ αμετοχους τωρα που ακουστικε οτι 8α ερ8ει να βοηθησει παλι τον βριζετε ρε μηπωσ δεν ειστε ΑΕΚ ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΕΓΩ
λοιπον τα πραματα ειναι απλα ο ντεμησ την αεκ την αγαπαει οπωσ και πολυ απο εμασ σαν παιχτησ αυτο που επρεπε το εδινε σαν προεδροσ εδωσε αυτο που μπορουσε στην τελικη αλλη εβαζαν λεφτα οχι αυτοσ οποτε στην ουσια αλλη εκαναν κουμαντο αυττο συνβαινει σε ολλεσ τισ επιχειρισεισ τωρα αν εκανε λα8οι λογικο ειναι γιατι αυτο που ηξερε καλητερα απο πολλουσ ηταν να βαζει γκολ δεν ειταν βιομηχανοσ για ...να ξερει πωσ 8α λειτουργιση μια εταιρια ειναι πολυ απλα τωρα η φαντασιοση καποιον οργιαζει ασ γινουν συγγραφεισ
Demonaz - 9/9/2011 16:03
λοιπόν τώρα αυτή τη στιγμή προκαλώ κάποιον να μου πει για μια σημαντική προσωπικότητα της ΑΕΚ από τη σύγχρονη εποχή που δεν τα έχει ακούσει...Μπάγεβιτς,Στ.Μανωλάς,Δημητριάδης,Μελισσανίδης,Νικολαίδης..οκ μόνο ο Τόνι σώθηκε..και βέβαια για τον Γρανίτσα κουβέντα ε???καμία επίθεση στον κυρ Γιάννη.ακόμα και για τον Μαύρο έχω ακούσει άσχημους χαρακτηρισμούς ( όχι για την ποδοσφαιρική του αξία ) . ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ???ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ?ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ???ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΑΛΑΔΕΝΗΣ Ο ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΕΑΣ!ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ.ρουφιάνος ο Ντέμης..όταν τα κάρφωνε στο γαύρο ήταν καλός?βρίζατε το Σκόκο πέρυσι και ...μετά Νάτσο Σκόκο οεοεοε?είχαμε πει ότι δεν θα καταντήσουμε γαύροι ή βάζελοι ,σε νοοτροπία τουλάχιστον,αλλά μάλλον γίναμε χειρότεροι..ο αδερφός Demis_11 (Ρούσσος ) του λέει να κάτσει σπίτι του και καλά κάνει...να γυρίσει για να του βρίζουν τη γυναίκα και την οικογένεια?αυτή ρε δεν είναι αντρίκια στάση..ούτε και η κωλοτούμπα βέβαια....!!!αδερφέ Demi_11 να είσαι σίγουρος πως αν γυρίσει η πλειοψηφία του κόσμου θα τον δεχτεί..το υγιές κομμάτι της ΑΕΚ...
Kostis 365 - 9/9/2011 18:20
Μετά τους χορούς που κρατάνε και το θρακιώτικο, ας ρίξω κι΄εγώ ένα άσμα:

Ηγέτες δεν υπάρχουν πιά
τους πάτησε ο Μήτσος...

(με τα μούσια)...
manager - 9/9/2011 16:17
Τελευταία μέρα διακοπών σήμερα. Μπαίνω το πρωί να διαβάσω τα νέα και πέφτω πάνω στο παρόν θέμα. Ξεκινάω να διαβάσω τα σχόλια και πέφτω στο πρώτο σχόλιο του alex....csts. Αρχίζω να γελάω. Ειλικρινά φίλε σε ευχαριστώ. Μπαίνω και μέτα το μπάνιο και αφού κοίμησα τον πιτσιρίκο και διαβάζω τα 170 πια σχόλια και σε κάθε σχόλιο θυμάμαι το δικό σου.
Καλησπέρα σε παλιές και νέες συμπάθειές μου εδώ στο Μπλογκ.
Αντωνης - 9/9/2011 16:20
Μακαρι! Γυρνα πισω ρε Ντεμη πρεπει να κλεισει ωραια η ιστορια και οχι οπως διακοπηκε.
lamprosenosi - 9/9/2011 16:31
ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑΝ ΤΡΕΛΛΟ ΣΥΝΕΙΡΜΟ. ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ Η ΒΡΩΜΑ ΟΤΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΕ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ AEGEAN. ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΒΓΗΚΕ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΙΓΡΗ-ΝΟΤΙΑ-ΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΗ ΤΖΙΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΝΤΕΜΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΤΙΑ. Ο ΝΟΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΨΑΧΝΕΙ ΣΥΝΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ. ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ; ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΨΩ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑ ΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
zpeponi - 9/9/2011 16:36
Κολλητε ΑΕΚ1962 μας τα εχεις κάνει τσουρεκια. Εχεις κατι της προκοπης να πεις ή μπορεις μονο να εισαι αντιθετος σε οτιδηποτε λενε οι αλλοι; Την βαθεια απογοητευση σου για τη καταντια της ομαδας που εχει γινει πλεον απο μονη της ζημιογονα, δεν ειναι υποχρεωτικο να την λουζομαστε ολοι.. Ξεκολλα. Εχεις γινει σαν τον κλεφτακη που φωναζει "Τιγρης!" ανεξαρτητα απο το θεμα. Χρησιμοποιησε καλυτερα την οργη σου σε κατι που θα χρησιμευσει στην ομαδα. Σαν και τους "ΟΥΣΤ" εχεις γινει. ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΛΕΜΕ!!! Ας βαλει και τον Πλουταρχο αν ειναι για το καλο της ομαδας.
mono_AEK - 9/9/2011 16:40
ΕΛΑ ΡΕ ΝΤΕΜΑΡΕ!!!
DarthVader - 9/9/2011 17:05
Μπορέι να έκανε λάθη, αλλά είναι ο μόνος που ξέρει τι σημαίνει αγάπη...
... αγάπη στη φανέλα, στο δικέφαλό, στην ΙΔΕΑ...

ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DarthVader - 9/9/2011 17:05
Μπορέι να έκανε λάθη, αλλά είναι ο μόνος που ξέρει τι σημαίνει αγάπη...
... αγάπη στη φανέλα, στο δικέφαλό, στην ΙΔΕΑ...

ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blackbusa - 9/9/2011 17:18
ειπα να μην γραψω αλλα οι ανακριβιες που διαβαζω εδω μεσα ειναι για γελια...εχουμε και λεμε...
α)ο Ντεμης δεν σηκωθηκε να φυγει...ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΝΕ...αυτο εγινε με την ιστορια του 2008 και τα Play off...οι Νοτιας και Παππας ελεγαν να κατεβει η κανονικη ομαδα...ο Ντεμης και οι υπολοιποι με την δευτερη...ως γνωστον οι 2 πρωτοι ειχαν μαζι το 70%...αρα καναν και κουμαντο...εκει τον τελειωσαν...απλα δεν μπορουσε να βγει στην φορα για πολλους λογους...ο βασικοτερος ηταν η αντιδραση και το ξενερωμα του κοσμου...που οπως και αποδηχτηκε επαψε να ασχολητε με την ομαδα...απο τα 25000+ επεσε αμεσα στα 15000...για να φτασουμε 3 χρονια μετα στα 8.000...
...β)οικονομικα λαθη εκανε πολλα...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΑΝΕ...η ΑΕΚ ηταν η μοναδικη ομαδα που καθε χρονια απο το 2005 μεχρι το 2008 εκανε επισημη συνεντευξη τυπου με τον οικονομικο ισολογισμο της προηγουμενης χρονιας και τον προυπολογισμο της επομενης...για να γινει κατι τετοιο γινετε ΔΣ οπου λαμβανουν μερος ΟΛΟΙ οι μετοχοι και συμφωνουν...και δεν μπορω να φανταστω οικονομικα μεγεθη του Παππα και Νοτια να πιανονται κοροιδο απο καποιο παιδακι απο την Αλεξανδρουπολη...ΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...και βλεπουμε πως τα εχουν καταφερει και οι τωρινοι διαχηριστες ιδιοκτητες...που ειναι και οι ιδιοι πριν απο 4 χρονια...
γ) αγωνιστικα λαθη...ειναι αυτα που του χρεωνουμε ολοι μας και νομιζω ειναι αποκλειστικα δικα του λαθη...δηλαδη η εμμονη του σε ενα προσωπο...Σερρα Λορενθο Φερρερ...πιστευε οπως πιστεψαμε και ολοι μας (και οποιος πει το αντιθετο ειναι ψευτης) οτι βρικαμε τον νεο βατραχο που θα μας κανει μεγαλη ομαδα...αλλωστε εβγαλε ενα Ριβαλντο και ηταν για πολλα χρονια προπονητης μιας Barcelona...δυστηχως ολοι οι προπονητες απο την ανωτερη ποδοσφαιρικα ευρωπη δεν βλεπουν την Ελλαδα σαν ευκαιρια να κανουν ονομα...μονο τα τα κονομησουν οπως μπορουν θελουν και μετα να γυρισουν στον ποδοσφαιρικο πολιτισμο...
δ)εξωαγωνιστικα λαθη...ειναι ο μονος παραγοντας που τα εβαλε εμπρακτα και ουσιαστικα με την βια...οχι την γενικη...αλλα τις ιδιας της ομαδας του...αυτο στην Ελλαδα ειναι οπως το συνδρομο του χρυσοψαρου...οταν γινετε κατι ολοι λεμε ναι καλα εκανε και μετα απο λιγο ξεχναμε και λεμε για Αρτεμιδες και για Ρουφιανους....ακομα θυμαμαι και γελαω με τους ΑΡΔ να τον κραζουν για αυτην την κινηση και μετα την περιπτωση Φιλλοπουλου να τον υμνουν...αλλωστε και οι πελατες των εφημεριδων ειναι οι ιδιοι που κανουν και τα επεισοδια...για οποιον ηταν τοτε στο γηπεδο εκεινη την εποχη θυματε...30.000 κοσμος...οι 5.000 της original να τον βριζουν και οι υπολοιποι 25.000 να τον επεφυμουν....
ε) το μεγαλυτερο λαθος εκ του αποτελεσματος παντα και βεβαια (γιατι μετα χριστον προφητες ειμαστε ολοι) ειναι οι υποθεση του χαρτινου...εκεινη την χρονια το μπατζετ εφυγε εκτος προυπολογισμου...και το ειχαν πει και στην συνεντευξη τυπου...φετος η παιρνουμε πρωταθλημα η λογικα καταστρεφομαστε....δεν ξερω πιανου ηταν αυτη η αποφαση μιας και το προγραμμα ελεγε 5ετες πλανο και στον τριτο χρονο εγιναν τρελλα ανοιγματα...το πρωταθλημα χαθηκε απο την πιστη οτι θα το παρουμε στο γηπεδο...σαν ΑΕΚ μπορουσε να κανει ενσταση...ο Ντεμης σαν ποδοσφαιρανθρωπος προτημισε/επεισε να μην γινει...οπως και πιστευε στην αθλητικη δικαιοσυνη χωρις να ζυγησει σωστα την δυναμη ΕΠΟ/Γκαγκατση/Κοκκαλη...εγω σαν ΑΕΚΤΖΗΣ που μου εμαθε ο παππους μου (ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΗΘΟΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟ) ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΜΕ ΤΑ 1000...και ειμουνα μαζι του...οπως και οι 35.000 κοσμος που ηταν εκει την τελευταια αγωνιστικη...και ας ξεραμε οτι δεν θα το παρουμε...ειπα 35.000 αντι για 60.000 που ειχαμε με Μιλαν και με γαυρο...εκει φανηκε τι ειναι η ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ...πρωταθλημα να παρω για να μπορω να την λεω στους αλλους...οχι για να γουσταρω ΕΓΩ...τεσπα...ποσο διαφορετικα θα ηταν τα πραγματα αν δεν μας ειχε ισοφαριση ο Αρης...

γενικος απολογισμος...οσο και να τον γουσταρω τον Ντεμη δεν θα ηθελα να ξαναγυρισει στην ΑΕΚ...για πολλους και διαφορους λογους...ο βασικοτερος ειναι γιατι ενα παραμυθι (οχι αυτο που καποιοι λετε οτι μας πουλησε) γραφετε μονο μια φορα...δεν μπορεις να ξαναπεις παλι την ιδια ιστορια με αλλο τελος...απο την πρωτη μερα θα υπαρχουν αυτοι που θα ειναι εναντιον...και αυτο θα κανει κακο στην ομαδα...αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι...η ΑΕΚ παντα ετσι ηταν...οι απο εδω και οι απο εκει...εστω τωρα ποια ξερω και δεν παιζουν με τα συναισθηματα μου και την τρελλα μου...
καληνυχτα σας...

υ.γ. προς ΑΕΚ 365...επειδη εδω διαβαζουμε πολλους ΑΕΚΑΡΧΕΣ...δεν γινετε με καποιο τροπο να δουμε οσοι μας τα εχουν κανει τουμπανο για supporters και διαρκειας αν οντως εχουν αγορασει...να κανουν καποια επισυναψη με φωτογραφια....και πριν μου πει καποιος οποιαδηποτε μαλακια ειμουνα κοντα στην ομαδα και την εχω πληρωσει παρα πολυ ακριβα για παρα πολλα χρονια...αλλα δεν το εχω μετανιωσει ουτε μια στιγμη...αν το κανω τωρα με αυτουτς θα το μετανιωσω οσο δεν παει...δεν με κανει περισσοτερο αεκαρα απο κανεναν για να μην παρεξηγηθουμε κιολλας...
CONVERGE21 - 9/9/2011 18:38
blackbusa οτι και να γραφτει απο εδω και περα ειναι περιττο. τα εγραψες ολα αδελφε!!!
μονο που απευθυνεσαι σε μογγολους κατα βασην. κατηγορουν τον ντεμη την μια ως ρουφιανο, την αλλη ως κλεφτη, την αλλη ως κακο διαχειριστη του υλικου. απο την αλλη δεχονται μεσω της σιωπης τους επομενους, οπου με τα ιδια η περισσοτερα χρηματα, δημιουργησαν ενα εκτρωμα, με αποκορυφωμα το φετινο, όπου με 14 μεταγραφες εχουμε ελλειψεις σε ολες τις θεσεις. πως γινεται αυτο ρε παιδια; τι σχεδιασμος ηταν αυτος;
Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ! - 9/9/2011 18:52
Όχι ξανά ο αλήτης ο Ντέμης!!!
Δεν μπορεί να είναι στην ΑΕΚ κάποιος που είναι ΑΕΚτζής, ήρθε στην ΑΕΚ με λιγότερα από ότι του έδινε ο γαύρος, την έσωσε από την Δ΄ εθνική και κόντεψε να πάρει δύο πρωταθλήματα!!!! Είναι προδότης και λαμόγιο! Όλοι εμείς δεν θέλαμε να έχει η ΑΕΚ ομαδάρα και να ρίχνει 4άρες στον γαύρο. Αντίθετα γουστάρουμε να είμαστε όπως τώρα, για λύπηση! Ο Χατζηχρήστος έχει κάνει καλή δουλειά...
XARIS - 9/9/2011 19:18
ΕΛΑ ΗΡΩΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΓΛΕΙΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΛΑΤΡΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΕΚ .ΤΟΝ ΜΙΜΗ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ? ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΕΠΑΙΝΟ ? ΞΕΡΩ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΩΘΗΚΑΜΕ ,ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΝΤΕΜΗ ΚΑΝΤΕΜΗ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΦΑΑΥΦΛΑΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΤΖΗ .
XARIS - 9/9/2011 19:22
ΕΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΑΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ,ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΟΥ ΑΘΕΛΑ ΣΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ .............Ω ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΑΕΚΑΡΧΑ ΜΟΥ .ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΛΟ ΤΑΒΛΙ ΠΑΙΞΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΑΕΚ .
blackbusa - 9/9/2011 20:17
χαχαχαχχαχαχαχαχα....τελικα καποιοι εχουν πολυ πλακα...λενε για Κοκκαλη κλπ...μαλλον ξεχασανε το 1996...η δεν το εμαθαν καλα επειδη ειναι πιτσιρικια...πληροφοριακα και αποδεδηγμενα το 1996 ο Ντεμης αποφασησε να παει στην ομαδα της καρδιας του...με το 1/3 των χρηματων....και με κινδυνο να του σταματησει την μπαλα ο Αλαμανος...οποιος διαβαζε τοτε εφημεριδες θυματε για κρεμασμενα δελτια στον τοιχο(ο Παρης Γεωργακοπουλος το εμαθε καλα με τον καπετανιο)...στα 23 χρονια του οπου ηταν η μεγαλη ευκαιρια να κονομησει...γιατι ενας τραυματισμος μπορει να ειναι παντα στο προγραμμα και να σταματησεις την μπαλλα...ο Χρηστος Κωστης λιγους μηνες μετα το εμαθε καλα...α ναι...και ταβλακι επεξε με τον Πετρο Κοκκαλη...τον ιδιο που καρατομισε ο ιδιος ο πατερας του ...για να παρει πρωταθλημα ο γαυρος...το ειπε και ο Τζιγγερ πριν λιγες μερες....και για να μαθαινουν και οι μικροτεροι...ΑΕΚ και Ολυμπιακος δεν ειχαν ποτε προβληματα γενικα...και συνηθως σαν αντιπαλα αλλα φιλικα σωματια (ισως και εναντια στον βαζελο) επαιζαν το τελευταιο φιλικο προετοιμασιας πριν την εναρξη καθε πρωταθληματος...αυτο χαλασε με την εποχη Κωσκοτα για 2 χρονια (μετα την υποθεση δωροδωκιας του Παπαδοπουλου)...καπως αποκατασταθηκε για μια 4ετια (αφου ειχε φυγει και ο Κωσκοτας)οσπου να ερθει να γινει η υποθεση με τον βατραχο...
ρε ουστ λεμε...
axlR21 - 9/9/2011 20:17
Ntemi....s agapame..afto.mono
XARIS - 9/9/2011 20:33
ΠΡΟΣ @blackbusa

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ 1996 ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ Η ΑΕΚ Η ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ Η ΙΔΕΟΛΙΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΛΑ ΑΛΟΙΟΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΛΟΙΩΣΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΗΛΑΔΗ Η ΣΥΨΗΣ ΔΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΙ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΗΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΣΥΝΗΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΙΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΣΟΣΙΑΛ -ΛΗΣΤΕΣ .
blackbusa - 9/9/2011 20:47
φιλε μου Χαρη δεν διαφωνο σε αυτο που μου λες αρκει να εχω και αποδηξεις...και μεχρι τωρα δεν εχω δει κατι...μονο κατι μαλακιες διαβαζω...βγηκε πριν λιγο καιρο λογιστικος ελεγχος οπου αφεθηκαν μομφες για τον Ντεμη???ναι....ειδες/ακουσες καμμια οικονομικη διεκδηκιση απο την ΠΑΕ???οχι...αρα αλλα λογια να αγαπιομαστε...
για τους σοσια-ληστες δεν μπορω να διαφωνισω....αλλα δεν μπορεις και εσυ να αμελησεις οτι σε ενα πενταετες πλανο ο Ντεμης την ''κοπανησε'' την τριτη χρονια....θα μπορουσε να κατσει στα αυγα του...αυτο ερχετε σε αντιθεση με αυτα που λεω????μπαααααααααααααα....ο Ντεμης δεν ηταν ποτε το αφεντικο της ΑΕΚ...ουτε σε αυτον ανηκε ουτε ...και σε εμας που διαβαζω εννιοτε...η ΑΕΚ ανηκει σε αυτους που εχουν τις μετοχες και κανει κουμαντο αυτος που εχει το 50,1 %....ολα τα αλλα ειναι περιττα...αν θες ακολουθεις...αν δεν θες δεν...λεμε τωρα γιατι 20+ χρονια ειναι πολλα να κοπουν μαχαιρι....
XARIS - 9/9/2011 20:48
ΡΕ ΝΤΕΜΑΡΕ ΕΠΙ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΣΟΥ ΕΙΧΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΦΤΩΧΟΚΟΡΙΤΣΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ,ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΠΑΙΖΕΣ ΜΑΓΚΑΣ ,ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΜΜΙΣΘΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΚΡΙΖΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΦΕΡΕΡ ΤΗΝ ΚΡΕΠΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ,ΝΑ ΔΔΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΛΟΥΚΑΣ ΜΠΑΡΛΟΣ .
XARIS - 9/9/2011 20:58
ΠΡΟΣ @ blackbusa
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΤΙ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΣΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΣΑ ΕΞΟΔΑ ,ΙΣΩΣ Η ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΕΡΓΑΡΕΩΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ .ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΛΟΙΩΣΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ .ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ .ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΨΥΛΟΤΕΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΧΤΗ .
ΕΝΩΣΙΤΗΣ74 - 9/9/2011 21:00
Μόνο ο Νικολαίδης (ως πρόεδρος και όχι ως οικονομικός παράγοντας) μπορεί να σώσει την ΑΕΚ και αν δεν το καταλαβαίνει κάποιος ας μου φέρει ένα (ένα οποιοδήποτε λέω) άλλο όνομα που μπορεί. Κατα τα λοιπά έχουμε την ΑΕΚ που μας αξίζει. Ζω για να ξαναδώ την πρώτη χρονιά του Φερέρ. Με άγνωστα ονόματα και μέτριους παίχτες που παίζαν όμως για την ΑΕΚ και έδιναν το 200%. Μέχρι και ο Πλιάτσικας έπαιζε δεξί μπακ . τους είχε δώσει όραμα ο Ντέμης. Από τότε που έφυγε μόνο άσχημα πράγματα συμβαίνουν. (με εξαίρεση το κύπελλο)
mpampis1979 - 9/9/2011 21:04
πριν μια εβδομαδα ειχα παει στον ρεμο..στην θεσσαλονικη..και ηταν στο διπλανο μου τραπεζι ο ντεμης,η βανδη,ο πηλαδακης και ο ψινακης...και λεει ο ρεμος στον ντεμη,ασε το ποδοσφαιρο για να εισαι ησυχασεις οπως εγω...και απανταει ο ντεμινιο,δεν μπορω το εχω καψουρα......αρα πολυ πιθανον κατι να ετοιμαζει!!!
mpampis1979 - 9/9/2011 21:12
pote paizoume me janthi?
d.efsta - 9/9/2011 21:29
ΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΑΓΜΑ...ΟΣΟΥΣ ΔΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ...ΤΥΧΑΙΟ?ΔΝ ΝΟΜΙΖΩΩΩΩΩΩΩΩΩ....ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ Κ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΩΝ ΣΕ ΜΑΣ...ΤΝ ΜΠΕΓΕΒΙΤΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΝ ΝΤΕΜΗ...Κ.Τ.Λ....ΜΟΝΟ ΤΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΔΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ...ΠΟΙΟΣ ΤΝ ΕΔΙΩΞΕ ΑΡΑΓΕ ΤΕΛΙΚΑ? ΜΕ ΤΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΤΟΤΕ ΚΟΤΟΥΛΕΣ Ε?ΕΦΕΡΕ ΤΝ ΝΤΟΥΣΑΝ Κ ΤΟΥΜΠΕΚΙ...ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΝΕΙ ΝΤΑΙΔΕΣ...ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ...ΑΜΑ ΟΤΙ ΔΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ Η ΧΑΛΑΝΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΡΙΓΥΡΟ..ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΤΣΙ...ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ Κ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟΥΣ....ΤΡΕΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ Κ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ Κ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ...?
MECANO - 10/9/2011 03:12
ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ..μαγκιες οπου τους περνει,θρασυδειλοι,γατακια οταν εχουν παλιομουτρα απεναντι τους.φανηκε με το ψωμιαδη αυτο!ο ντεμης ειναι ολη η συγχρονη ιστορια της ΑΕΚ ,και αυτο δεν θα αλλαξει απο 50-100 ανυπαρκτους που τον βριζουν!Ερθεις δεν ερθεις (γιατι να ερθεις αλλωστε?να σε βριζουν 100 φτιαγμενοι στην κερκιδα?)να εισαι παντα καλα.!!
XARIS - 9/9/2011 21:59
ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΦ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ .
ΠΡΟΣ @ D -EFSTA
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ORIGINAL ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΜΑΣ THN ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΧΧ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΥΡΑ ΑΡΝΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ,ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΑΙΛΙΚΙ ΚΑΙ ΔΙΩΞΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ .ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΛΕΣΑΝ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ...ΤΟΝ ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΗ ΠΑΝΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΠΕΡΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ .ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ORIGINAL
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 9/9/2011 23:22
87 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ είμαι σίγουρος πως δεν είσαι πάνω από 27 όπως είμαι σίγουρος πως δεν έχεις πανηγυρίσει πρωτάθλημα με την ομάδα μας. το 87 ετρωγα ξύλο από τα ματ στη σκεπαστή και το 89 πανηγύριζα πρωτάθλημα όλο κάπνα από το στρώμα που καιγόταν στην 21 συν το ξύλο που φάγαμε στην ομόνοια. δυστυχώς είσαι μικρός και στην ηλικία και στο μυαλό για να καταλάβεις πως η ΑΕΚ δεν χρωστάει σε κανέναν από αυτούς, νικολαϊδη, μανωλά, μπάγιεβιτς, μελισσανίδη κοκ, αυτοί χρωστάνε στην ομάδα μας, γι'αυτό τράβα να παίξεις με τα κουβαδάκια σου σε κάποια παραλία και άδειασέ μας την γωνιά.
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 10/9/2011 08:01
ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 68 ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 74.......ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΡΙΞΕΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 04 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ....ΟΤΑΝ Η ΑΕΚ ΠΛΗΡΩΣΕ 4,5 ΕΚΑΤ..ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΑΣ......ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕΣΑ..........ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΛΛΑΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΑΓΚΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΥΓΙΕΙΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ...........ΕΙΤΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ............ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ...............
nikolaousotiris35 - 9/9/2011 23:34
re megale aek 1962 ola ta alla ta exeis o demis se pirazi ekei pou tha epeftes 4 ethniki se pire se tessera xronia me krasa soares kapantai se evgale evropi pires protathlima ti allo thes tora ti kanoume me les kai emena ego meno austria exo kai diarkias me garaz parakalo esy anfivalo an exeis diarkias gia na les tetoias m@m@kies
darkkon21 - 10/9/2011 02:44
meta apo 200+ sxolia pou diavasa gia akoma mia fora katalhgw sto symperasma oti exoume thn omada tous paiktes k to proedro pou mas aksizoun.......
ΙΤΑΛΟΣ_21 - 10/9/2011 02:48
ΑΕΚ1962
ο κυριος μελισσανιδης θα μπορουσε να μπει απο την αρχη στην ΑΕΚ του κυριο ντεμη και του ντεμοτεχνειο του,τοτε αλλα ελεγε....τοτε ηταν γατουλα μετα εγινε τιγρης οταν η ΑΕΚ ηταν στα καλυτερα της και πρωταγωνηστουσε μου ηρθε και μου εταξε 70.000.000 ΑΕΡΑ...τα περι ερασιτεχνικησ και να ελεγχει την ΑΕΚ απο εκει(οπως κανει η original εναπραγμα τωρα) ουτε ο ντεμησ ουτε ο καθενας δεν θα το ηθελε να ερθει ενα πουθενας απο το πουθενα να μπει στα κοινα τησ αεκ οταν στα συσκολα διλωνε απων ....και οι αλλοι εβαζαν τα κεφαλια τους!!!
εκανε λαθοι ο κυριος ...ντεμης σαν προεδροσ αλλα μου φτανει οταν ο γεωργεας διλωνει οτι τα πρωτα 2 χρονια η αεκ εμοιαζε σε λειτουργικοτητα σαν την μπαρτσελονα,να σου θυμησω οτι η αεκ μετα τα 2 χρονια τησ 5αντετιασ ο ντεμησ ελεγχοταν απο οικονομικο που ειχαν προσλαβει οι μετοχοι(το ειπε ο ντεμησ στην νοβα τοτε που το εκωψαν για να μην πει αληθειες!!!)αρα ο ντεμης δεν ειχε εν λευκο την αεκ.....αρα τα λαθοι τα εκαναν ολοι απο κοινου!!!
Ο ΜΕΛΗΣΣΑΝΙΔΗΣ με τον καρρα εφεραν το τελευταιο πρωταθλημα στην αεκ,ο ντεμης δεν μασ εφερε τιτλους και για πολλουσ χρεωσε την ΑΕΚ....αν σημερα ερχοταν ο τιγρης δεν θα μαζευε τον κοσμο τησ ΑΕΚ οσο θα τον μαζεψει ο ντεμης αν ξαναγηριζε αυριο!!!!

(επειδη μισεισ τον ντεμη κα την οριτζιναλ γιατι σου εδιωξαν τον λεβεντη,εγω δεν γουσταρω τον σαραββακο επειδη εχασε το πεναλτι τοτε στον τελικο με τον παο...ααα δεν χωνευω και τον φροντηστη της αεκ γιατι καμια φορα δεν σιδερωνει καλα τισ φανελες!!!)
Zoubou-21- - 10/9/2011 03:07
ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΩΝΑΖΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟΤΕ,ΝΑΙ ΚΑΝΩ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΤΕΜΑΡΕ ΑΕΚΑΡΑ ΕΛΑ ΑΛΛΑ ΜΗ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΕ ΟΔΔΥ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ!!ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΓΗΠΕΔΟ!!ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ ΝΤΕΜΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΤΕ!!! ΑΕΚ ΖΕΙΣ ΑΚΟΜΑ
tzafar1 - 10/9/2011 08:00
Κάτι χαρτιά που είχαν χαθεί κατά τον οικονομικό έλεγχο της ΠΑΕ βρέθηκαν;;;!!!!
MECANO - 10/9/2011 10:37
οχι μεγαλε ,δε βρεθηκαν.εχει πουλησει ο αδαμιδης τις βιβλιοθηκες και τα γραφεια,και αυτα ηταν μεσα!
blackbusa - 10/9/2011 11:11
βασικα για βιβλιο ενος οικονομικου ετους ειπε η εταιρια που εκανε τον ελεγχο...η ΠΑΕ ειπε οτι τα ειχε η πλευρα Νικολαιδη...ο λογιστης τους Ντεμη εχει δηλωσει υπευθηνα οτι τα εχει παραδωσει και με αποδηξεις...δεν εγινε καμμια νομικη κινηση απο πλευρας ΠΑΕ...εσυ τι πορισμα βγαζεις???
Kostis 365 - 10/9/2011 11:32
Που να ξέρουμε φίλε μου αν βρέθηκαν, τους ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ που έπρεπε να τα έχουν να ρωτήσεις... Πάντως μακάρι να τάχουν βρει, γιατί αν κάνει ένα ντου η εφορία και τους τα ζητήσει και δεν τάχουν, θα τους κόψει τον κο...
uruguanos - 10/9/2011 11:43
ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟ 80% ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ. ΓΥΡΝΑ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΓΑΛΗ!!!!!!!!!!!!! ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ........




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

23:21 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Οι πέντε –γελοίοι- λόγοι της προσφυγής τ...
21:41 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Κερδίζει τους πάντες ο Ίνγκλις
21:15 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία της Α1 ...
21:11 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία της Vol...
20:46 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Σαρώνουν οι μικροί της ΑΕΚ στο σκάκι
20:34 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Χαμόγελα για Πλατέλλα
20:13 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Περιμένουν εγγραφές στις Ακαδημίες της Α...

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

00:04 - Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014
Σαν σήμερα, 24 Νοεμβρίου (VIDEO)
21:19 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
ΗΠΑ: Αστυνομικοί σκότωσαν 12χρονο που κρ...
21:13 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Σε συνεργό στη δολοφονία Φιλόπουλου ανήκ...
20:55 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Ολόκληρο το βίντεο από το παραλίγο μακελ...
20:53 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Οργισμένη απάντηση της Ραχήλ Μακρή στον ...
20:50 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Ακόμα πέντε γυναίκες της οικογένειας της...
20:45 - Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
Σε νέα δίκη τρεις αξιωματικοί για το θάν...