Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011 - 22:36

Σώθηκε ο Ολυμπιακός από μία καλύτερη ΑΕΚ

Η Ένωση ήθελε περισσότερο το ματς, όμως έμεινε στο 1-1 με τον Ολυμπιακό - Το εξαιρετικό τέρμα του Μιραλάς στο 23' ισοφάρισε με εκπληκτικό γκολ ο Λεονάρντο στο 43' - Με δέκα παίκτες τελείωσαν οι δύο ομάδες το παιχνίδι με τους Μάκο (87') και Μοντεστό (89') να αποβάλλονται - Το aek365.gr ήταν στο ΟΑΚΑ - Διαβάσατε LIVE την εξέλιξη του αγώνα και σχολιάστε τον στο CHAT του aek365.gr



Των ΘΟΔΩΡΗ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗ & ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗ

Το πάλεψε με όλες τις δυνάμεις της. Η ΑΕΚ των τόσων προβλημάτων απέναντι στον Ολυμπιακό των πολλών επιλογών, των πολλών λύσεων. Το τελικό 1-1 που διαμορφώθηκε από το πρώτο ημίχρονο ήταν για την ΑΕΚ ένα αποτέλεσμα που μπορεί να της αφήνει μία πικρία στο φινάλε. Πικρία, διότι βρέθηκε πίσω στο σκορ από το πουθενά στο 23' (Μιραλάς) και όντας καλύτερη στο γήπεδο. Έδειξε όμως πάθος, έβγαλε δύναμη και θέληση και 20λεπτά αργότερα κατάφερε με τον Λεονάρντο να φέρει το ματς στα ίσα. Η Ένωση έδειξε καλή αμυντική λειτουργία, δεν επέτρεψε στους ερυθρόλευκους να κάνουν ούτε μία φάση εκτός του γκολ που σημείωσαν, όμως δεν έβγαλε κι εκείνη δεν ήταν αποτελεσματική στην τελική προσπάθεια και τούτο της στοίχισε δύο βαθμούς.

Tο πάθος, λοιπόν, ξεχείλιζε στους παίκτες της ΑΕΚ, το μάτι... γυάλιζε από την αρχή. Μπήκαν στο ντέρμπι όπως έπρεπε να μπουν. Σε αυτά τα παιχνίδια μετρούν πάρα πολύ κι αυτά και οι παίκτες της ΑΕΚ το είχαν από την αρχή. Το πρώτο ημίχρονο έφυγε με τις δύο ομάδες στο 1-1. Δεν μπορεί να θεωρηθεί δίκαιο αυτό το αποτέλεσμα αν κρίνουμε από τη γενική εικόνα στο γήπεδο. Η ΑΕΚ είχε την κατοχή και στο πρώτο 20λεπτο εκείνη που έχασε δύο καλές ευκαιρίες. Με τον Λεονάρντο ό,τι καλύτερο είχε να παρουσιάσει η Ένωση, στο 4-1-2-3 του Κωστένογλου, παίζοντας πότε από τα αριστερά πότε από τα δεξιά, με τον Γκούντγιονσεν να κινείται αντίστοιχα. Ο Μάκος με τον Βάργκας στο κέντρο παίζοντας με πάθος και με τον Κολομβιανό να μοιράζει σωστά το παιχνίδι έδειχναν κυριάρχοι. Ο Λαγός ως αριστερό χαφ έκανε λάθη, όμως βοηθούσε τον Καράμπελα (αν και δύο φορές του έφυγε ο Αμπντούν στην πλάτη του) αμυντικά και έπαιξαν καλά με τον Λεονάρντο το 2 εναντιός ενός τον Μοντεστό που αγωνιζόταν ως δεξί μπακ. Σε ρόλο κλειδί ήταν ο Λυμπερόπουλος. Πάρα πολλές μάχες έδωσε ο φορ της ΑΕΚ παίζοντας στην κορυφή της επίθεσης, αφού πολλές φορές στο παιχνίδι οι «κιτρινόμαυροι» έπαιζαν (λανθασμένα) με γεμίσματα. Ο «Λύμπε» κέρδισε μονομαχίες, πήρε φάουλ και είχε και δύο καλά σουτ. Δεν έτρεχε άσκοπα δεξιά κι αριστερά και κρατούσε πάνω του δύο παίκτες των ερυθρολεύκων (Μαρκάκο και Παπαδόπουλος), ανοίγοντας χώρους.

Κι όμως κόντρα στη ροή του αγώνα η ποιότητα του Μιραλάς και το γεγονός ότι η άμυνα της ΑΕΚ δεν ήταν σωστά τακτοποιημένη, με τον Μανωλά πάνω του, με μία «κοφτή» ντρίμπλα από τα αριστερά (άφαντος ο Γεωργέας) έφερε τη μπάλα στο δεξί και την έστειλε στη γενιά του Αραμπατζή. Ο Ολυμπιακός έκανε το 0-1 στο 23' και από εκεί και πέρα έδωσε χώρο στην ΑΕΚ να ανοιχτεί και να «χτυπήσει» στην κόντρα. Μπορεί ο Τζιμπούρ να ήταν δραστήριος όμως αμυντικά η ΑΕΚ με τον Μάκο « κολόνα» μπροστά από τα στόπερ δεν επέτρεπε στον Ιμπαγάσα να κάνει παιχνίδι, ο Φουστέρ είχε «κλειδωθεί», ενώ από ένα σημείο και μετά και τα πλάγια μπακ της ΑΕΚ κράτησαν τους Μιραλάς και Αμπντούν. Το πρόβλημα της ΑΕΚ μετά το 0-1 του Ολυμπιακού ήταν λειτουργικό. Δεν μπορούσε να βάλει κάτω τη μπάλα για περίπου ένα τέταρτο, όμως μετά την ευκαιρία του Λυμπερόπουλου στο 41' η ΑΕΚ πήρε μπρος και δύο λεπτά μετά ο Λεονάρντο με μία εκπληκτική προσπάθεια και ένα κεραυνό έξω από την περιοχή έκανε το 1-1. Όλη η φάση όμως ξεκίνησε από το απίστευτο πάθος του Κάλα ο οποίος με δύο εκπληκτικά και γεμάτα πάθος τάκκλιν κέρδισε τη μπάλα, η οποία έφτασε στον Λεονάρντο ο οποίος έκανε πάρτι με τον Μοντεστό στέλνοντας τη μπάλα στα δίχτυα. Η ΑΕΚ μπήκε ξανά στο παιχνίδι και μάλιστα, δυνατά. Το τέλος του πρώτου ημιχρόνου όμως έφερε ένα σημαντικό αγωνιστικό πρόβλημα αφού ο Γκούντγιονσεν τραυματίστηκε και αντικαταστάθηκε στο ημίχρονο από τον Καφέ.

Με το ξεκίνημα του δευτέρου μέρους πάντως ο Ολυμπιακός ήταν αυτός που έκανε πολλές αλλαγές. Και εσωτερικές και από τον πάγκο. Πέρασε στο ματς τον Μέλμπεργκ αντί του Φουστέρ, περνώντας τον Αβραάμ Παπαδόπουλο δεξί μπακ, τον Μοντεστό από τα δεξιά στην άμυνα στο κέντρο δίπλα στον Ουρμπάιθ στα χαφ, δίνοντας μέτρα στον Ιμπαγάσα πιο κοντά στην επίθεση. Ο Κωστένογλου από την πλευρά του μετά την αναγκαστική αλλαγή του Γκούντγιονσεν τοποθέτησε τον Καφέ στο κέντρο, πέρασε τον Λαγό αριστερό εξτρέμ και τον Λεονάρντο ως δεξί. Οι αλλαγές των προπονητών δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα απ' ότι είδαμε στο πρώτο μέρος. Η διαφορά ήταν ότι ο Ολυμπιακός πήρε κάποια μέτρα στο γήπεδο και είχε μεγαλύτερη κατοχή. Δεν έκανε όμως τη μεγάλη ευκαιρία, όπως το ίδιο δε συνέβη και στην εστία του Ολυμπιακού. Η κούραση άρχισε να γίνεται φανερή στα πόδια των παικτών και πρώτα απ' όλα στον Λεονάρντο, ο οποίος μαζί με τους Βάργκας και στη πορεία του Μάκου, ήταν οι εκ των κορυφαίων της ΑΕΚ. Ο Κωστένογλου πέρασε τον Κάρλος στη θέση του Λεορνάντο, λίγο νωρίτερα ο Βαλβέρδε είχε περάσει στο ματς τον Φετφατζίδη ως δεξί εξτρέμ στη θέση του Αμπντούν. Έπρεπε να φτάσουμε στο 85' για να γίνει η πρώτη καλή φάση στην επανάληψη και αυτή άνηκε στην ΑΕΚ, με τον Λαγό να πιάνει ένα ξερό σουτ έξω από την περιοχή με τη μπάλα να φεύγει άουτ. Δύο λεπτά αργότερα ο Κωσνταντινέας αποβάλλει τον Μάκο με δεύτερη κίτρινη κάρτα για διαμαρτυρία και αυτή, όπως και η πρώτη, ενώ στο 89' πάλι με δεύτερη κίτρινη αποβάλει τον Μοντεστό και από τον Ολυμπιακό οποίος κατέβασε (!) το σορτσάκι του Κάλα, με σκοπό να τον προκαλέσει. Και οι δύο ομάδες τελείωσαν το ματς με 10 παίκτες και με τελικό το 1-1.

 


22.23 Οι οπαδοί της ΑΕΚ φωνάζουν "δώστε στο θρύλο πέναλτι", τη στιγμή που ο Μακός αποβάλλεται

22.19 Κάοιοι αναγκέφαλοι από τη θύρα 15 πετούν καπνογόνα στο ταρτάν του γηπέδου και το υπόλοιπο γήπεδο τους αποδοκιμάζει έντονα.

22.10 Αποθεώση για τον Λεονάρντο τη στιγμή της αλλαγής του

21.54 O Kωνσταντινέας αποβάλλει από τον πάγκο του Ολυμπιακού τον Τάσο Μητρόπουλο για διαμαρτυρία

21.24 Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε, ο Γκούντγιονσεν παραμένει στο φορίο μπροστά από τον πάγκο της ΑΕΚ και οι παίκτες πήγαν κοντά του. Δυστυχώς ο Ισλανδός δεν μορεί να σηκωθεί και μεταφέρετε σφαδάζοντας εκτός γηπέδου

20.59 Παρά το σοκ του 0-1 κόντρα στη ροή του αγώνα οι οπαδοί της ΑΕΚ συνεχίζουν να στηρίζουν την ομάδα, τραγουδώντας

20.52 Οι 28.000 οπαδοί της ΑΕΚ είναι μαζί με τους παίκτες! Είναι δίπλα τους είναι κοντά τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε όλες τις θύρες οι οπαδοί της ΑΕΚ βλέπουν τον αγώνα όρθιοι, ζώντας με ένταση και πάθος το ματς.

20.47 Κόλαση στο ΟΑΚΑ: Εν χορώ οι οπαδοί της ΑΕΚ φωνάζουν "πουλημένε" τον Κωνσταντινέα επειδή έχει δείξει στα πρώτα 14 λεπτά τρεις κίτρινες σε παίκτες της ΑΕΚ.

20.41 Συνεχώς όρθιοι είναι από το πρώτο λεπτό μπροστά από τους δύο πάγκους τους οι Κωστένογλου και Βαλβέρδε.

20.34 Στο γήπεδο και σε εντός έδρας αγώνα της ΑΕΚ βρίσκεται έπειτα από καιρό και ο Δημήτρης Μελισσανίδης, ο οποίος κάθεται δίπλα στον Γιώργο Μητσικώστα.

20.32 Ο Τραϊανός Δέλλας είναι τελικά εκτός αποστολής ωστόσο δεν παρακολουθεί τον αγώνα από την εξέδρα, αλλά δίπλα στον πάγκο της ΑΕΚ, έχοντας βάλει μία καρέκλα πίσω από μία πινακίδα

20.29 Εκπληκτική και κόσμια η υποδοχή των περίπου 27.000 οπαδών της ΑΕΚ που βρίσκονται στο ΟΑΚΑ κατά την επίσημη είσοδο των δύο ομάδων. Τραγούδια, χορός, ένα πάρτι από τους Ενωσίτες που διψούν για νίκη

20.21 Ένα πανό που γράφει: "Συλλογικές συμβάσεις εργασίας παντού. Οι άνεργοι της ΕΡΤ, του ΑΠΕ της Γ.Γ. Τύπου" υψώθηκε στα δημοσιογραφικά.

20.20 Στις εξέδρες των επισήμων βρίσκεται και ο πρώην διερμηνέας του Χιμένεθ στην ΑΕΚ, Αλέξανδρος Κολιάδης, ο οποίος αποχώρησε από την ΑΕΚ πριν από μερικές ημέρες έπειτα από απόφαση της διοίκησης.

20.12 Λίγα λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα και η προσέλευση συνεχίζεται. Περίπου 18.000 οπαδοί βρίσκονται στο ΟΑΚΑ.

20.09 Ένα μεγάλο πανό που φέρει την υπογραφή της ORIGINAL PATRAS έχει αναρτηθεί που γράφει: "Εσύ είσαι η αιτία όλου του κακού, Ντέμη οπαδέ του χαβιεδισμού"

19.54 Η ώρα της ΑΕΚ! Οι παίκτες βγαίνουν για προθέρμανση, ο κόσμος ξεσηκώνεται ξανά και ζητά με απίστευτο πάθος να νικήσουν τον Ολυμπιακό. Οι ποδοσφαιριστές χειροκρωτούν τον λαό τους

19.53 Οι οπαδοί της ΑΕΚ αποδοκιμάζουν τον Ράφικ Τζιμπούρ

19.51 Η ομάδα του Ολυμπιακού μπαίνει στο γήπεδο και όλο το γήπεδο στο "πόδι" να αποδοκιμάζει

19.48 Οι οπαδοί της ΑΕΚ αποδοκιμάζουν έντονα την είσοδο του Κοστανσο

19.46 Ντελίριο στο πέταλο! Ασφυκτικά γεμάτο από νωρίς, οι οπαδοί της ΑΕΚ γυρίζουν πλάτη και τραγουδούν...

19.40 Ο Γιάννης Αραμπατζής βγαίνει πρώτος για προθέρμανση και με τα χέρια υψωμένα χειροκρωτά τον κόσμο. Με την πλευρά τους οι Ενωσίτες ζητούν με πάθος να κερδίσει η ΑΕΚ τον Ολυμπιακό.

19.39 Η προθέρμανση της ΑΕΚ θα γίνει προς το πέταλο των οργανωμένων. Μέχρι τώρα στα παιχνίδια γινόταν στην άλλη πλευρά του γηπέδου.

19.37 ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΝΔΕΚΑΔΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ LIVE TOY AΓΩΝΑ

19.30 Το πέταλο των οργανωμένων φιλάθλων της ΑΕΚ έχει ήδη γεμίσει ασφυκτικά. Το τραγούδι είναι ασταμάτητο...

19.26 Η προσέλευση του κόσμου της ΑΕΚ συνεχίζεται. Το πάνω διάζωμα παραμένει κλειστό.

18.59 Και η αποστολή του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ, με τους παίκτες να βγαίνουν στο γήπεδο και να αποδοκιμάζονται από τον κόσμο

18.47 Η αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο ΟΑΚΑ και οι ποδοσφαιριστές βγαίνουν αμέσως στον αγωνιστικό χώρο για μία πρώτη βόλτα την στιγμή που αποθεώνονται από τον κόσμο που βρίσκεται ήδη στις εξέδρες

18.45 Στο ΟΑΚΑ φτάνει και ο Σταύρος Αδαμίδης με το προσωπικό του αυτοκίνητο, το οποίο δεν παρκάρει δίπλα από τα επίσημα, όπου είναι η θέση του, αλλά στο υπόγειο παρκινγκ. Αντίθετα, ο Γιώργος Κωνσταντινιδης έφτασε την ίδια ώρα, αλλά με τη μηχανή του.

18.45 Τα τύμπανα ξεκίνησαν να δίνουν ρυθμό και τα πρώτα συνθήματα δονούν το Στάδιο

18.40 Οι τέσσερις διαιτητές βγαίνουν στο γήπεδο για μία πρώτη επιθεώρηση

18.30 Οι καιρικές συνθήκες στο ΟΑΚΑ είναι αρκετά καλές. Αν και υπάρχουν αρκετά σύννεφα, βροχή ακόμα δεν έχει ξεκινήσει, ενώ και το κρύο είναι σε... καλά επίπεδα

18.27 Ένα μεγάλο πανό που πιάνει όλο το πέταλο έχει ήδη απλωθεί, όπου αναφέρει: «Ζούμε εξαγριωμένοι (με κίτρινα γράμματα) και όχι σαν ρουφιάνοι (με πράσινα γράμματα) και προσκυνημένοι (με κόκκινα γράμματα)», στέλνοντας το δικό του μήνυμα

18.25 Ελάχιστος είναι ο κόσμος που βρίσκεται αυτή την ώρα στις εξέδρες του ΟΑΚΑ, με την περισσότερη κινητικότητα να υπάρχει στο πέταλο των οργανωμένων οπαδών

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

ΑΕKΟΥΛΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ - 15/10/2011 18:44
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΜΩΡΗ ΑΕΚΑΡΑ. ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ΔΕΝ ΤΡΕΜΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ, ΓΕΩΡΓΕΑΣ, ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ, ΜΠΕΛΕΚ, ΡΟΤΖΕΡ, ΓΚΕΝΤΣΟΓΛΟΥ. ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΟΛΚΗΣ ΟΧΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ. Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ.!!!
vasilis-v(rwmiarhs) - 15/10/2011 20:01
Πάμε γερά βούτες στη περιοχή του αντιπάλου και που θα πάει ...θα μας το δώσει το πέναλτυ ο Διαιτητής...Γερά ισπανοβελγοαργεντινοκουαλαλουμπούρ παιχταράδες του θΡΥλοΥ και του Βαλμπέρδε...Γερά και όχι πολύ μακρές βουtιές..μη πνιγούμε κιόλας...Π.αμε θρήνε γερά γήπεδο στην Κοκκινιά
Κλεφτάκη ΟΥΣΤ - 15/10/2011 23:06
ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ, ΛΟΓΩ ΑΠΟΔΟΣΗΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ!!! ΚΩΝΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΕΝΟΓΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΙΝΟΓΛΟΥ!!!!!!

Υ.Γ. ΚΛΕΦΤΑΚΗ ΚΡΥΨΟΥ Η' ΜΑΛΛΟΝ ΒΓΑΛΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΤΥΧΙΜΕΝΕΘ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, ΜΑΣ ΠΟΝΕΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ... ΒΡΕ ΟΥΣΤ!
lampros192 - 16/10/2011 10:17
μακαρι ναμην βγω ψευτησ αλλα φοβαμαι πωσ σε λιγο καιρο θα βριζουμε κ κωστενογλου!! με τετοια διοιηκηση μια ζψη προβληματα θα εχουμε ,
Βασίλης Μπόχολτ - 15/10/2011 23:26
Πολύ λίγος ο Ολυμπιακός, καθαρά από τύχη δεν έχασε σήμερα (3 αναγκαστικές η ΑΕΚ) υπερτιμημένοι παίχτες, μισθοφόροι, απ΄ όλες τις φυλές της γης (αστείο να λέγεται ελληνική ομάδα), χωρίς πάθος, χωρίς αρχή & τέλος. Αν δεν δουλέψει & πάλι η παράγκα δεν θα κάνει τίποτα φέτος. Μεγάλη χαρά πρέπει να έχουν οι γαύροι για το Χ που έκλεψαν σήμερα, αλλά & μεγάλη πίκρα για τα χάλια της ομαδούλας τους.
Χρηστος Λ. Καλαμαρια - 16/10/2011 00:53
Αυτα τα ματς παλια τα καθαριζαμε δυσκολα η ευκολα . Ενας τραγικος αντιπαλος , δεν νομιζω να τον ξαναβρουμε τοσο αδυναμο και αυαλωτο . Ηταν ευκαιρια να παρεις το ματσακι . Μεγαλη απογοητευση για μενα
Βασίλης Μπόχολτ - 16/10/2011 15:48
Μην τσιμπάς ρε, τα γαυράκια πικάρω που καμουφλάρονται σε ΑΕΚτζήδες & γράφουν στο site. Μ΄ εσένα μπορώ να μιλήσω για την αρρώστια μας, σε αυτούς όμως απαντάω όπως τους αξίζει.
avantasia21 - 15/10/2011 18:56
Θυμάμαι 1989 έβλεπα τον αγώνα ΑΕΚ - οσφπ και το παιχνίδι είναι στο 0. Κάποια στιγμή μπαίνει αλλαγή ο Τάκης.
Κάνει αυτόν το τρελό συνδυασμό με τον Κόνσκι και πετυχαίνει αυτό το ιστορικό γκολ. Από τότε θυμάμαι αυτό το παιχνίδι και συγκρίνω εκείνες τις εποχές με το άθλιο σήμερα. Θυμάμαι την πρώτη φορά που πήγα στο Γκούμας σε ένα ΑΕΚ - ηρακλής και την ανατριχίλα στα συνθήματα της σκεπαστής και της 21. Δυστυχώς εκείνη η ΑΕΚ δεν θα ξανάρθει , μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά δεν θα ξανάρθει.
asagagr - 15/10/2011 19:46
Οκόνσκι ήταν ο παίκτουρας που έκανε απανωτά 1-2 με τον Τάκαρο και μην φοβάσαι .... θα βγεις ψεύτης!!!
lampros192 - 16/10/2011 10:21
ακριβωσ δυστυχωσ μασ μικρινανε την ομαδα μασ τωρα πηγεσ στη ιστορια μασ στην μεγαλη ΑΕΚ κ οχι αδαμιδησ κ ο καθε τυχαιοσ που ερχεται να τα αρπαξει βλεπε ψωμιαδη! τωρα τι να λεμε,
RyTHMy - 16/10/2011 16:34
https://www.facebook.com/pages/ΖΟΥΜΕ-ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΙ-21-ΚΑΙ-ΟΧΙ-ΣΑΝ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-13-ΚΑΙ-ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ-7/275320265823998 ΜΟΝΟ ΑΕΚ!
aek-livorno - 15/10/2011 19:00
8umise mas simera ti simainei AEK..kai ti simenoun auta ta 3 magika grammata..pame AEKARA MOY ! ! !
john AEK mia zwh! - 15/10/2011 19:17
prosopika elpizw pws goudi kai lumpe tha paroun thn omada sta xeria tous kai tha kanoun afto pou xeroun kalutera!
GIANNIS AEKARA1978 - 15/10/2011 19:42
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asagagr - 15/10/2011 19:45
Μια ομάδα στον κόσμο αγαπώ
το όνομά της θα είναι γνωστό
την καρδιά αν ρωτήσεις θα πει...
(όλοι μαζί - δυνατά)
ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΩΣΗ !!!
BiLLaToRaS 21 - 15/10/2011 20:04
re paidia kanena link paizei??
kitrinomauroaigaio21 - 15/10/2011 20:27
ΑΔΑΜΙΔΗ...ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΑΜΕΤΟΧΗ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ???? ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΟΑΚΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΕΜΗΣΕΙΣ !!!!!! ΠΡΩΤΟ ΜΕΙΟΝ !!!!!!! ΠΑΛΜΟΣ ....ΜΗΔΕΝ !!!!!!! ΟΥΤΕ ΦΩΝΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!!!!!!! ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΚΟ...ΚΟΙΜΟΥΝΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ !!!!!!!!! ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕ !!!!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ !!!!!!!
ΜιαΖωηΑεκ - 15/10/2011 20:28
Εδω παιζουμε με τον θρηνο και καποιοι δηθεν αεκαρες εβγαλαν πανω κατα του Ντεμη..μπραβο σας και οι υπολοιποι ας μην απορουμε πως και γιατι φτασαμε εδω
ΚΡΙΜΑ εχουμε αυτο που μας αξιζει σαν συνολο ,πανω κατα του Ντουσκο πως και δεν σηκωσανε
Κατακαημενη Αεκ
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 15/10/2011 20:59
NA ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟ ΦΟΥΛΗ-ΜΠΟΥΛΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ...
takis2121 - 16/10/2011 01:31
ο φουλης σε πειραζει εσενα;
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 15/10/2011 21:00
ΠΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ ΜΑΝΩΛΑ ???ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΗΣ ΑΛΛΟΥ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ.ΑΝΤΕ ΣΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΚΑΛΙΑΣΗΣ ΤΩΡΑ ΠΑΙΚΤΑΚΙ..
nicolas thessaloniki - 15/10/2011 21:16
ti keravnos itan aftos agori mou!!!!!!!!!!!!!!!!!
JimmyK - 15/10/2011 21:17
ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ/ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΟΥΝ !

ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ ΛΕΟΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΝΤΟ (ΕΓΡΑΦΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΓΚΟΛ :Ρ)
Ioannina21R - 15/10/2011 21:17
xaxaxaxaxaxa thee tis mpalas leonardo ti ekanes pali r!!!me t p pire ti mpala eipa kane ena magiko tora re eo kai t kane o anti-scocco!!(tha egrafa kaliteros ap tn scocco gt o leo dn pezei mono st derby alla eipa na di3o sevasmo!!)
manorigt - 15/10/2011 21:18
goalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll adelfia goallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll gamo tin poutana mou goallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
aekarakarpathos21 - 15/10/2011 21:19
ΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ ΕΤΣΙ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΤΣΙΑ ΓΑΜΑ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ
DA-BROSS69 - 15/10/2011 21:22
ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΕΙΣ ΑΔΑΜΙΔΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

*ΤΟΥ ΣΠΑΣΕ ΤΗΝ ΜΕΣΗ....
** ΤΙ ΣΟΥΤΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ........
***ΣΑΣ ΤΟΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΣΤΑΝΤΣΟ ΦΕΤΟΣ......ΟΡΘΙΟΣ ΤΟΦΑΓΕ...ΚΑΖΙΜΙΕΡΣΚΙ.....
****ΑΝ ΗΞΕΡΑΝ ΛΙΓΟ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ.......
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 15/10/2011 21:27
BAΛΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟΕ ΤΩΡΑ ΔΕΞΙΑ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ.ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΣΚΑΤΑ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΑΛΜΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΝΣ ΕΞΩ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΦΟΥΛΗΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ..
kitrinomauroaigaio21 - 15/10/2011 21:28
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛ !!!!!!!!! ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΩΣ ΔΙΩΞΑΜΕ ΤΟΝ ΑΕΚΤΖΗ ΜΠΛΑΝΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΚΟΥΝΤΓΚΕΝΣΕΝ ΚΑΙ ΒΑΛΑΜΕ ΓΚΟΛ !!!!!!!!! ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΑΠΩΡΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ !!!!!!!! ΣΕ ΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ Ο ΓΚΟΥΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΑ ???? ΑΡΕ ΑΔΑΜΙΔΗ ...!!! ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ !!!!! ΤΟΝ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΑ....ΦΡΥΔΙΑ ΜΟΥ !!!!!!! ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ....ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΛΕΓΕΩΝΑΡΙΟΥΣ...ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ.....?????.......?????? ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ !!!!!!!!!!!!
john AEK mia zwh! - 15/10/2011 21:28
ετσι ρ λεοναρντο!!!! ΓΑΜ@@@ ΤΟΥΣ!!!! ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ
maliv76 - 15/10/2011 21:31
σας γραφω απο το κινητο στο γηπεδο.....μη κραζετε αδερφια καθολου...μεχρι το τελος του ματς...δεν υπαρχει ολυμπαικος
t.vagelis11 - 15/10/2011 21:36
OI DI8EN OPADOI POU PHGANE STO GHPEDO KAI SHKWSANE AUTO TO PANW GIA TON NTEMH NA PANE STO D@@@ KAI NA AFHSOUNE THN OMADA HSHXH TIS KANOUNE KAKO TOSA XRONIA DIXAZONTAS TON KOSMO EINAI ALHTES KOLOPAIDA TOU KERATA AN OI METOXOI FTAINE GIA TO 50 % AUTOI FTAINE GIA TO UPOLHPO 50% TIS KATANTIAS POU EXOUME ....AN KAI SHMERA EIMASTE POLU KALOI
bleda - 15/10/2011 21:38
Παιδία, ότι και να γίνει μετά το ματς, αν και είμαι σίγουρος ότι θα τον μ@μήσουμε τον γαύρο,
Όλοι στο Σύνταγμα μετά, να μ@μήσουμε και τον ΓΑΠ.

Ως εδώ, τώρα ο λαός παίρνει τα πράγματα στα χέρια του!
Βασίλης Μπόχολτ - 15/10/2011 21:40
Πολύ παθιασμένη η ομάδα κι αυτό είναι που γουστάρω. Φυσικά ο Κωνσταντινέας φρόντισε να μας κόψει λίγο τον τσαμπουκά με τις απανωτές κίτρινες σε παίχτες κλειδιά για την αμυντική λειτουργία μας (Μάκος, Μανωλάς & Βάργκας). Μετά έδειξε & 2 κίτρινες στους γαύρους έτσι για να κρατήσει τα προσχήματα. Δεν κάναμε πολλές φάσεις, αλλά κυριαρχήσαμε σε όλες τις μάχες μέσα στο γήπεδο & κυρίως στο κέντρο. Δυστυχώς στην πρώτη επικίνδυνη φάση δεχτήκαμε γκολ. Πάμε γερά στο β΄ ημίχρονο. Οι ΑΕΚτζήδες θέλουμε να βλέπουμε πάθος για την φανέλα, να πολεμάνε οι παίχτες, όπως ο κάθε βιοπαλαιστής απέναντι στον πλούσιο δυνάστη.
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 15/10/2011 21:44
ANTE ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΛΥΜΠΕ ΚΑΙ ΦΟΥΛΗΣ??Α ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΟΥ..
bleda - 15/10/2011 21:49
Ρε παιδιά, χρόνια είχα να δω στο ελληνικό πρωτάθλημα διαιτησία που να παίζει την αεκ με τον ολυμπικαό 50/50. Μπράβο!
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 15/10/2011 22:15
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ??ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΙΚΤΗ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙΣ??ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΛΥΜΠΕ ΚΑΙ ΛΑΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ??ΠΑΡΑΚΑΛΑ ΝΑ ΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΣΧΕΤΕ..
Assasino - 15/10/2011 22:25
Βλέπεις το ματς ρε φίλε?Τραυματίστηκε ο άνθρωπος.Πας καλά?
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 15/10/2011 22:36
ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΑ..ΠΟΙΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ??ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΔΕΞΙΑ ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ??
PhiladelphiaUnion - 15/10/2011 22:55
Ασε φίλε μου, η δυχώνια καλά κρατεί, Κωστένογλου haters. Οχι μία τρείς αναγκαστικές αλαγές!!!
demetrios21 - 15/10/2011 23:12
ela re paixth... me tous Phillies spiti tous k tous Eagles xali mayro, to'ri3es sto MLS? xaxa...
nirvanazzz - 15/10/2011 22:34
Ναι ενω οταν τα εκανε ο Χιμενεθ ειχε δικιο το παληκαρι.. Τεσπα, βγαμε το κερι απο τα αυτια που λεει και ο Γεωργιου και προβληματισου,.. και οι τρεις αλλαγες αναγκαστικες ηταν.

ΥΓ: Παρατηρω τον Λαγο, και πιστευω οτι με Κωστενογλου εχει τουλαχιστον καποιο ρολο μεσα στο παιχνιδι... Οταν επαιζε επι Χιμενεθ ηταν ανυπαρκτος...
deneraek - 15/10/2011 22:40
ρε XΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ αντε αγορι μου για υπνο αμα σε πειραζει κοφτο !!
deneraek - 15/10/2011 22:43
ρε XΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ αντε αγορι μου για υπνο αμα σε πειραζει κοφτο !!
aekilion - 15/10/2011 22:51
gia poion les re aderfe??? 3 anagastikes alages ekane o kostenoglou !!! o goudionsen traymatistike.katagma sthn knhmh leei to reportaz ! o foulis kai o leonardo zhthsane alagh monoi tous !
AEKCy - 15/10/2011 22:54
Συνέχισε να γλύφεις τον Ισπανό παπατζή! ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΠΙΣΩ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!
Corona - 16/10/2011 00:45
Φιλε κανεις μεγαλο λαθος!! Ημουν γηπεδο και ο Λεοναρντο μετα απο ενα σημειο ολο εσκυβε για να παρει ανασα και εκανε νοημα στον κωστε να τον αλλαξει!! Οποτε μη λες ακυρα!! Αν θες να ερχεσαι στο γηπεδο γιατι καναπεδατος κι εγω ειμαι προπονηταρας!!
Corona - 16/10/2011 00:47
Φιλε κανεις μεγαλο λαθος!! Ημουν γηπεδο και ο Λεοναρντο μετα απο ενα σημειο ολο εσκυβε για να παρει ανασα και εκανε νοημα στον κωστε να τον αλλαξει!! Οποτε μη λες ακυρα!! Αν θες να ερχεσαι στο γηπεδο γιατι καναπεδατος κι εγω ειμαι προπονηταρας!!
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 15/10/2011 22:33
Η ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ..ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΧΙΜΕΝΕΘ..ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΛΥΜΠΕ 90 ΛΕΠΤΑ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΤΟΤΕ ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ. ΧΩΡΙΣ ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ,ΜΕ ΛΥΜΠΕ ΚΑΙ ΓΚΟΥΝΤΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΕΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ?ΧΑΡΙΣΑΜΕ ΤΟ Χ ΣΕ ΕΝΑ ΧΕΣΜΕΝΟ ΓΑΥΡΟ..
αεκαρας και τα μυαλα στα καγγελα - 15/10/2011 22:41
αμα ειχε 5 αλλαγες να κανει θα εβγαζε και τον λυμπε
3 αναγκαστηκες εκανε λεμε...
dimobillouis - Ένωσις for ever - 15/10/2011 22:47
Φιλε μου μην ασχολεισαι και δινεις αξια σε ενα βλακα το παιδι ειναι βλαμενο !!
ενωσητης-1924 - 15/10/2011 22:59
file pes ston adamidi na parei esena proponiti poy ta xereis ola!
pyrros2004 - 15/10/2011 22:36
ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ! ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΜΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟ, ΣΑΠΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Η ΑΕΚ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ BUDGET ΤΩΝ ΕΚΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΑΙΞΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΕ ΣΚΟΚΚΟ ΚΑΙ ΝΤΙΟΠ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ Ο GAY
dimobillouis - Ένωσις for ever - 15/10/2011 22:37
Η ΑΕΚ επαιξε το καλυετρο της παιχνιδι ειχε και την κατοχη και πιο καθαρες φασεις απο τους γαυρους απο μια ζεμεπεκια του Μανωλα φαγαμε το γκολ αλλα εδειξε χαρακτηρα η ομαδα !!
ααα ρε ΑΕΚΑΡΑ ποσο πισω σε πηγε ο αποτυχιμενεθ, ειναι φανερο οτι η ομαδα σημερα μετα απο ενα χρονο ειχε αληλοκαλυψη στην αμυνα και αν δεν ηταν τοσο ατυχος ο Νικολας να κανει τρεις αναγκαστικες αλαγες μπορει να το παιρναμε το παιχνιδι !!
αεκαρας και τα μυαλα στα καγγελα - 15/10/2011 22:47
κανεις λαθος για τον χιμενεθ,δηλαδη το χ εξαιτιας του ηρθε του κωστενογλου ηρθε?δεν εισαι αντικειμενικος και μην κρινεις το προπονητη απο 1 παιχνιδι.στο περσυνο παιχνιδι με τον ολυμπιακο στο οακα δηλαδη δεν ειχαμε καλη αμυντικη λειτουργια?1 τετατετ ειχαν οι γκεη
dimobillouis - Ένωσις for ever - 16/10/2011 00:25
κανενα λαθος δεν κανω αδερφε ο χιμενεθ την καταστρεψε αυτη την ομαδα κι ευτυχως που εφυγε γιατι σημερα η ΑΕΚ δεν θα υπηρχε μεσα στο γηπεδο με αυτον προπονητη !!
manolis6 - 15/10/2011 22:54
Αν δεν είχε ήδη κίτρινη ο Μανωλάς, θα μπορούσε να κάνει φάουλ στο Μιραλάς. Εκτώς αν ήταν τελευταίος και ήταν για κόκκινη. Δεν την είδα καλά τη φάση στο Ιντερνέτ.
manolis6 - 15/10/2011 23:08
Αν δεν είχε ήδη κίτρινη ο Μανωλάς, θα μπορούσε να κάνει φάουλ στο Μιραλάς. Εκτώς αν ήταν τελευταίος και ήταν για κόκκινη. Δεν την είδα καλά τη φάση στο Ιντερνέτ.
αεκαρας και τα μυαλα στα καγγελα - 15/10/2011 22:38
σε καμια περιπτωση του παιχνιδιου δεν εδειξε καμια ανωτεροτητα η ομαδα του ολυμπιακου
δικαιο το αποτελεσμα η ισοπαλια,δικαιη και η διαιτησια,δηλαδη ουτε κρυο ουτε ζεστη...
πολυ καλος ο λεοναρντο,σκυλι ο βαργκας κ μανωλας
ακομα εμπιστευομαι πολυ τον γιαννακη αραμπατζη στις εξοδους του σε αντιθεση με αλλους τερματοφυλακες οπως σαχα και κωσταντοπουλος,χαζη αποβολη ο μακος
...τρελη η ηδονη αν νικουσαμε,τελος παντον.οι νικες απεναντι σε οσφπ μας κ@υλωνουν ολους πολυ ασχημα
chicango(Aλέξανδρος) - 15/10/2011 22:40
ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Η ΑΕΚ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑ ΛΟΓΙΚΟ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΓΗΠΕΔΟΥΧΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ 2-3 ΦΑΣΕΙΣ ΕΝΩ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΟΛ
ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗ ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
AEKCy - 15/10/2011 22:56
Στόχος είναι όσο πιο αξιοπρεπείς εμφανίσεις γίνεται στην Ευρώπη καθώς δυστυχώς ο Ισπανός φρόντησε να μας βγάλει εκτός στόχων (στην Ευρώπη μιλάμε).....
chicango(Aλέξανδρος) - 15/10/2011 23:24
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙ

ΚΑΠΟΤΕ Η ΑΕΚ ΗΤΑΝ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΡΥΔΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΚΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΞ
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΥΕΦΑ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ
AEKCy - 16/10/2011 00:04
Έργα και ημέρες Ισπανών τσαρλατάνων και αμέτοχων...
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.Douros Γήπεδο Ν.ΦΙΛΑΔ. - 15/10/2011 22:40
καλησπερα αδελφια, κρίμα που δεν νικήσαμε σήμερα τον γαυρο που δεν σταυρωνε 2 πάσεσ , ειχαμε υπεροχη, κατοχη, περισσοτερα σουτ στην εστία, περισσ΄΄οτερες προσπάθειες. σωστη η διατησία, σωστοί και οι φίλαθλοι.
μασ αφήνει πικρή γεύση ο αγώνασ, γιατι τον είχαμε.
δεν πειράζει παμε για άλλα.
αν ειχαμε ΓΗΠΕΔΟ ΝΦ θα ήταν αλλιώς...
vasilis-v(rwmiarhs) - 16/10/2011 00:35
Κρίμα αδέλφούλες Μου.κρ'ίμα..δεν κάναμε φάση στη χειρότερη ΑΕΚ της εικοσαετίας..Πότε θα νικήσουμε επιτέλους???? Μπαμπά Μαρουνάκη διώξε τον ΒαλΜπέρδε Τώρα τώραα=....Θριλε γερά γήπεδο στη Κοκκινιά
kitrinomauroaigaio21 - 15/10/2011 22:40
ΑΛΛΑΝΤΑΛΑ !!!!!!!! 3 ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ 2....ΧΩΡΕΥΟΥΝ ΦΙΛΕ !!!!!!!!!!!!
AekDanny - 15/10/2011 22:45
μετά από πολύ πάρα πολύ καιρό είδα ΑΕΚ
είδα ομάδα με σχέδιο στο γήπεδο, με πάθος, με όρεξη
έκανε το θαύμα του ο ΠΑΤΕΡ
μακάρι να παίζουμε έτσι από εδώ και πέρα
kitrinomauroaigaio21 - 15/10/2011 22:45
...ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ !!!!!!!!!!! ΔΥΟ ΣΟΥΤ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΚΟΛ !!!!!!!!!!!!!! ΤΙΠΟΤ'ΑΛΛΟ ΔΕ ΛΕΩ !!!!!! ΜΟΝΟ...ΑΔΑΜΙΔΗ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ (ΛΕΦΤΑ)....ΤΕΛΟΣ !!!!!!!!!!!! ΕΔΙΩΞΕΣ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ...ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ !!!!!!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ?????
PANTELIS NORWAY - 15/10/2011 22:48
EPITELOUS VLEPO KAI PALI THN OMADA MAS KAI XAIROME
EXEI ARXH KAI TELOS .KATI POU DEN EIXAME ME TON MANOLO
MPOROUME AKOMA KALYTERA!!!!
BRAVO STA PAIDIA KAI TON PROPONHTH MAS
takis2121 - 16/10/2011 02:02
τι ωρες............... ψαρευουν στη νορβηγια;
t.vagelis11 - 15/10/2011 22:48
papste re asxetoi proponhtes tou kanape o leo den pezei panw apo 70 lepta giati den antexh kai an ton phgene aristera dejia poios 8a epeze????? ta jerete olla kai den exete idea o lagos dejia den uparxei kai 8a emene o georgeas monos kai oso gia tis alages den prolave o an8rwpos na vgalei ton lube ekane olles tou tis alages anagastika ti skata vlepete afou den katalavenetai....
THC - 15/10/2011 22:55
BRAVO se LEO kai VARGAS.kaluteroi paixtes makran.

ETSI PREPEI N PAIZOYN OLOI STHN AEK OPWS AYTOI OI 2 SHMERA.
AEKCy - 15/10/2011 22:58
Και οι μανωλάς λαγός μου αρέσανε αλλά όντως αυτοί οι 2 ήταν οι καλύτεροι μακραν.
Βασίλης Μπόχολτ - 15/10/2011 23:13
Κι ο Καράμπελας φίλε.
takis2121 - 16/10/2011 02:04
συμφωνω. αλλα ποιοι αλλοι;
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.Douros Γήπεδο Ν.ΦΙΛΑΔ. - 15/10/2011 23:00
το πιο ασχημο ειναι η απωλεια γκουντι....
Βασίλης Μπόχολτ - 15/10/2011 23:45
Πραγματικά κρίμα για τον Γκούντι, ήλπιζα να βάλει κανένα γκολ με τα γαυράκια μπας & τον σπρώξουμε προς Πειραιά τον Γενάρη να κάνει παρέα με τους βετεράνους μισθοφόρους του θρύνου, Πάντελιτς, Ιμπαγάσα, Μέλμπεργκ κ.α. Δεν ταιριάζει σε μια νεανική ομάδα όπως η ΑΕΚ, η οποία χτίζει την αυτοκρατορία του μέλλοντος. Θα πουλάγανε & οι γαυροφυλλάδες τα γνωστά τους παραμύθια στα θύματα-αναγνώστες τους να αποθεώνουν τον χοντρό που τους δουλεύει ψιλό γαζί κι έχει μαζέψει όλη την σαβούρα που κυκλοφορεί στην ποδοσφαιρική αγορά για να ξεπλένει μαύρο χρήμα.
geoaek - 15/10/2011 23:00
synxaritiria kostenoglou.brabo paidia.paixate san AEK apenanti stous pio akribous kai poiotikous paiktes tis pleon syxamenis omadas.
klv - 15/10/2011 23:00
peksame kala 2 kaka eida pali kai legonte libe foulis distixos
libe se agapame eisai simea alla mn dexese na peksis basikos krima einai
fouli ta idia den ginete na mn girnas enw keris exis panw s tn mirallas
krima gia gudi epekse kala an eperne kai kamia swsti pasa ... krima
leonardo ithele na se dioksi ximeneth adamidis e? axxxxxxx
cala pernw pisw oti eixa pei to pedi kseri bala
...carlos den kaneis oute gia serbitoros
The Teacher - 15/10/2011 23:01
Δεν εχω ξαναδει χειροτερο παιχνιδι,πονεσαν τα ματια μου.Ο gay ηταν για γελια και η ΑΕΚ για κλαματα...
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 16/10/2011 00:37
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ.
ΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ή ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΦΕΣΙ.
ΕΝΑ PC ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΠΕΦΤΕΙ (ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΝΕΚΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟΥ)...
iliasinferno - 15/10/2011 23:03
Χάλια ματς.....χάλια ΑΕΚ...επικεντρωθήκατε όλοι στο ότι ο Ολυμπιακός ήταν πιο "τραγωδεία" και από έργο του Αισχύλου και δεν είδατε ότι πάλι η ΑΕΚ δεν έχει ικανότητες....όντως το 4-3-3 του κωστένογλου με τα τρια αμυντικά χαφ ταιριάζει περισσότερο ΑΛΛΑ οι παίχτες (πλην του Βάργκας και του Λέο) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ...απλά και όμορφα...

επιπλέον....ο άνθρωπος που πίστεψε ότι ο Λαγός έχει ταλέντο και τον ώθησε στο ποδόσφαιρό πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά.....δεύτερον...ο Κωστένογλου καλά θα κάνει να πάρει σε μια γωνιά τους Μανωλά και Μάκο να τους πατήσει δέκα ...μπινελίκια για να στρώσουν και να σταματήσουν να πουλάνε μούρη και μαγκιά συνέχεια....όλο κάρτες μαζεύουν τα μ***κισμένα....τρίτον....μεγάλο πλήγμα ο γκούντι αν είναι όντως κάταγμα...τέλειωσε η σεζόν για την πάρτη του....τέταρτον...Μπράβο στον Λεονάρντο που πραγματικά έκλεισε τα αυτιά του, δούλεψε και φέτος φαίνεται..πρέπει όμως να δουλέψει κι άλλο στη φυσική κατάσταση γιατί σε κάθε ματς απο το 60 κλατάρει...για τον Κωνσταντινέα δεν θα πω κάτι....γιατί δεν έκανε τπτ τραγικό...όλες οι κάρτες σωστές...και όποιος δεν θέλει να το δει έχει πρόβλημα...

Αυτά απο μένα....προσγειωμένοι και όχι μεγάλα λόγια αδέρφια....καλή μας συνέχεια.....
captain beyond - 15/10/2011 23:03
Δε θα πεθάνουμε ποτέ ρε κουφάλες!Είναι βαριά της ΑΕΚ η φανέλα...
Γεννάδιος - 15/10/2011 23:03
* Αυτό το ματς δεν έπρεπε να χαθεί και δεν χάθηκε. Καλό ξεκίνημα για τον Νίκο Κωστένογλου.
* Δεν υπάρχει παίκτης Λυμπερόπουλος. Τέλος.
* Για Γκούντγιενσον, Γεωργέα, ευτυχώς "καθάρισε" ο Ύψιστος. Ώρα να παίξουν οι Μπέλεκ, Κοντοές. Δώδεκα ολόκληρα χρόνια μικρότερος μέσος όρος ηλικίας, δηλαδή.
* Ήρωας ο κόσμος που πήγε στο ΟΑΚΑ.
* Μου άρεσε (και πάλι) που ειδα (και πάλι) ...την πιο ελληνική ομάδα του πρωταθλήματος (8 Έλληνες παίκτες στην σύνθεσή της, Αραμπατζής, Γεωργέας, Καράμπελας, Μανωλάς, Καφές, Λαγός, Μάκος, Λυμπερόπουλος -και με τον Κοντοέ συνολικά 9!!!) να κοιτάει στα μάτια μια ομάδα μισθοφόρων απαταιών(ι)ων "διορισμένων".
* Λεονάρντο, Αραμπατζής, Βάργκας, άλλη "πάστα" παικτών. Χαίρεσαι να τους βλέπεις.
* Κωνσταντινέα, μας επιβεβαίωσες και πάλι ότι είσαι μεγάλο νούμερο. Σύρε τώρα στο λιμάνι να πληρωθείς για τις φιλότιμες προσπάθειές σου και μετά ψόφα, κοπρίτη.
* Αν αυτοί που πέταξαν τα βεγγαλικά είναι ΑΕΚτζήδες, εγώ είμαι ο... Βαρθολομαίος.
* Κατάπτυστο (και) αυτό το πανό κατά του Ντέμη Νικολαΐδη που κράτησε την αξιοπρέπειά μας το 2004. Σε λίγο θα ανακηρύξουν τον προδότη χατζηχρήστο σε... μέγα ευεργέτη της ΑΕΚ. Γελάνε και οι πέτρες.
* Μόνο νίκη με Λοκομοτίβ, μήπως και κερδίσουμε το ευρωπαϊκό χαμένο έδαφος του Χιμένε6-0.
vasilis-v - 15/10/2011 23:53
Για Γκούντγιενσον, Γεωργέα, ευτυχώς "καθάρισε" ο Ύψιστος.
---------------------------------------------

Δεν ντρέπεσαι λίγο ρεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έσπασε το πόδι του ρεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!
Αυτοί που πέταξαν τα καπνογόνα σίγουρα δεν είναι ΑΕΚτζήδες αλλά ...μήπως εσύ? Μήπως είσαι καν άνθρωπος?? Πήγαινε στον φίλο σου τον Μπέο να τον παρακαλέσεις να πάρει την ΑΕΚ!!!
vasilis-v - 16/10/2011 00:06
Άκυρο για τον Μπέο, νομίζω Νικόδημος ήταν αυτός που τον ανέφερε συνέχεια και όχι γενάδιος.
d.efsta - 15/10/2011 23:05
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...1 ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΗΣΗ Κ 1 ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΚΟΛΑΡΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΣΟΥΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ....ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ Β ΗΜΙΧΡ. ΤΟΝ ΞΑΝΑΕΒΑΛΕ ΔΕΞΙΑ...ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ...ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΤΙ...ΛΑΓΟΣ Κ ΓΕΩΡΓΕΑΣ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΑΠΛΑ...ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΧΑΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣ....ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΠΛΕΟΝ
Lead Poisoner - 15/10/2011 23:05
λυμπεροπυλε δεν μπορεις ρε φιλε ζητα μια μαμημενη αλλαγη μονο οφσαιντ, επιθετικα φαουλ κ μεχρι να σηκωσεις το ενα ποδι σε καταλαβαινουν οι αντιπαλοι κατσε εξω μονος σου δεν κανεις τιποτα. οκ παλια ησουν καλυτερος πλεον ομως δεν μπορεις ουτε να απειλησεις δηλαδη χωρις επιθετικο θα παιζουμε συνεχεια?? αντε μαμησου πατερ νικολα σε πηρε ο υπνος στον παγκο
ΑΕΚ=ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - 15/10/2011 23:06
etsi kai eimastan N.F. tha eixame riksei 3ara!!!!! telika poso simantiko einai to ghpedo...

2 sout ekane o gay to ena to evale!!! eleos...

paiksame kala kai htan to proto paixnidi tou koste, an sinexisoun etsi me opoiadipote omada kai den kanei mlks o kostenoglou mporoume na diekdikisoume to protathlima fetos!!!!

Thymizo den ...exoume xasei akoma tipota... (ektos apo tin prokrisei sto europa) :P
dimobillouis - Ένωσις for ever - 16/10/2011 00:40
την προκριση στο europa την εχασε ο ισπανος επιστημονας αν ειχε φυγει νωριτερα και εκει θα το παλευαμε !!
Βασίλης Μπόχολτ - 15/10/2011 23:06
Κρίμα που δεν πήραμε την νίκη σήμερα γιατί την αξίζαμε. Τελικά νομίζω υπερεκτιμήσαμε τον Ολυμπιακό. Δεν υπήρχαν στο γήπεδο οι γαύροι, προσπαθούσαν μόνο με κάποιες εξάρσεις του Τζιμπούρ & του Μιραλάς, αλλά σαν ομάδα τίποτα απολύτως, τζάμπα τα λεφτά. Λοιπόν αν δεν είχαμε την ατυχία με τις 3 αναγκαστικές πιστεύω θα το παίρναμε το παιχνίδι. Δεν κατάλαβα γιατί στην θέση του Γκούντγιονσεν δεν έβαλε κάποιον επιθετικό ή μεσοεπιθετικό & προτίμησε τον Καφέ που προερχόταν κι από τραυματισμό. Τέλοσπάντων μην γκρινιάξω άλλο αρχή σε δύσκολο ματς ήταν για τον Κωστένογλου, θα δούμε στη συνέχεια πως θα τα πάει. Για τον Λέο τι να πω, καταπληκτικό γκολ, είναι ο ποιοτικότερος παίχτης μας. Ο Καράμπελας ήταν πραγματικά εντυπωσιακός σήμερα σε ...άμυνα, αλλά κι επίθεση. Συνεχώς βελτιώνεται κι είναι ο παίχτης μας που έχει την καλύτερη φυσική κατάσταση με διαφορά από τον δεύτερο, γι΄ αυτό άλλωστε είναι κι ο πρώτος σε συμμετοχές κι ήταν αναντικατάστατος επί Χιμένεθ. Πολύ καλός κι ο Βάργκας, αλλά κι ο Λαγός (αχ να έμπαινε το βολέ στο ΄86). Ο Μανωλάς διπρόσωπος, πολύ κακός στο α΄ μέρος, πολύ καλός στο β΄. Αραμπατζής σταθερός στις ελάχιστες φορές που χρειάστηκε να επέμβει (δεν ευθύνεται για το γκολ), πολύ καλός κι ο Κάλα στην άμυνα. Ο Φούλης ήταν καλύτερος επιθετικά παρά αμυντικά, πάντως ανέβηκε πολύ στο β΄ ημίχρονο. Ο Μάκος έκανε πολύ χαμαλοδουλειά στο κέντρο, αλλά & κάποια λάθη. Ο Λύμπε τα έδωσε όλα, αλλά δεν απείλησε εκτός από μια φορά στο α΄ ημίχρονο. Ο Κάρλος λίγο έπαιξε, αλλά φάνηκε χαλαρός κι άψυχος. Ο Κοντοές δεν μπορεί να κριθεί, ο Καφές ήταν θετικός, ο Γκούντγιονσεν όσο έπαιξε ίδιος με τα προηγούμενα παιχνίδια.
Μακάρι να παίξουμε με το ίδιο πάθος & στη Μόσχα.
takis2121 - 16/10/2011 01:17
απο ματια, πως πας;;;
Βασίλης Μπόχολτ - 16/10/2011 15:51
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με τιμάει που διαφωνείς μαζί μου!
takis2121 - 16/10/2011 16:38
το ξερω.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.Douros Γήπεδο Ν.ΦΙΛΑΔ. - 15/10/2011 23:13
το πιο ασχημο ειναι η απωλεια γκουντι....
AEK-R-21 - 15/10/2011 23:13
eixa arketo kairo na do ayth thn AEK pa8iasmenh me piesh psila gemato kentro prwtoi panw sth mpala..telika mporei na mhn einai asxhma pou efyge o manolo o kostenoglou einai kai gamo tous proponites ...nikola eimaste mai sou synexise
serifis 45 - 15/10/2011 23:22
1 σωστος ο κωσταντινεας 2 δικαιη η ισοπαλια 3 με τετοια εμφανιση δεν εχουμε να φοβη θουμε κανεναν
JMATTHE29 - 15/10/2011 23:31
ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ.ΣΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΣΤΑ.Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΕΙΣ-ΣΑ ΓΝΗΣΙΟΣ GAY-ΡΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΕΙΓΜΑ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ,ΜΕ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ 1997 ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΓΑΜΩΤΟ-ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΚΩΣΤΗΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ, Ο ΓΚΟΥΝΤΙ,ΑΛΛΑ...
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 33...
http://www.youtube.com/watch?v=HJr2FRjOAtE
MOBYDICK - 15/10/2011 23:35
shmera eimastan aksioprepeis, kai o gayros tragikos
geoaek - 15/10/2011 23:36
o bargas nomizo einai i kalyteri metagrafi mas mexri tora.kserei poly balla to paidi k paleyei me fovero pathos oles tis faseis..
geo |AEK| - 15/10/2011 23:37
Ρε παιδια καταλαβε κανενας τι ελεγε το πανό στο πάνω διαζωμα;;;
κατι για τα αιτια του κακου.. :
vasilis-v - 15/10/2011 23:43
Μπράβο σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν, μπράβο στο προπονητικό τιμ για την ομάδα που κατέβασε, κόκκινη κάρτα στον Κωνσταντινέα και τον επόπτη μπροστά στην 5-7, αλλά για μένα το παιχνίδι έχει τελειώσει στο τελευταίο λεπτό του πρώτου ημιχρόνου! ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!
sw3jbf - 15/10/2011 23:43
kitrinomauroaigaio21 - 15/10/2011 20:27

ΑΔΑΜΙΔΗ...ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΑΜΕΤΟΧΗ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ???? ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΟΑΚΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΕΜΗΣΕΙΣ !!!!!! ΠΡΩΤΟ ΜΕΙΟΝ !!!!!!! ΠΑΛΜΟΣ ....ΜΗΔΕΝ !!!!!!! ΟΥΤΕ ΦΩΝΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!!!!!!! ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΚΟ...ΚΟΙΜΟΥΝΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ !!!!!!!!! ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕ !!!!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ !!!!!!!


...
Ρε φιλε πλακα μας κανεις;Μιλας εσυ που εισαι καναπεδατος οτι δεν φωναζουμε κ δεν εχουμε παλμο αντι να παρεις το τρενο κ να ερθεις στο οακα που ειχε τοσες κενες θεσεις κ τολμας να μιλας για παλμο.
Καναπεδατε ε καναπεδατε.Εγω μολις γυρισα κ εχει κλεισει κ η φωνη μου αλλα ελεος μην τα ισοπεδωνουμε ολα !
antonio21 - 15/10/2011 23:50
ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΧΕ ΠΑΘΟΣ,ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣ,ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΟΚΤΩ ΠΑΙΚΤΕΣ......
Isis - 15/10/2011 23:51
Μολις γυρισα απ το γηπεδο και θα καταγραψω τη δικη μου οπτικη γωνια:
1. ο Βαργκας ειναι παιχταρας.
2. Ο Γκουντι με το που εδειξε παθος σ εναν αγωνα τον κλαδεψαν.
3. Κι εγω καλυτερη θα ημουν απο τον Λαγο και τον Λυμπεροπουλο, δυστυχως.
4. Ειμαι περηφανη για εμας και τ ατσαλενια νευρα μας. Αλλοι οπαδοι στη θεση μας θα ειχαν μπει και θα ειχαν δειρει τον Κων/νεα, τον ενα ...εποπτη και καποιους παιχτες του γαυρου
5. Να ξερετε κ#λ*γαυροι οτι καθε φορα που παιζετε με διαιτησια και μαχομαστε, οι πραγματικοι νικητες ειμαστε εμεις, ασχετου του αποτελεσματος. Δεν ειστε παρα μια εταιρια που δινει κινητρο στους εργαζομενους της υποσχομενη πριμ. η ΑΕΚ ειναι ιδεα.
6. Μοδεστο, οτι και να κανεις, τετοιο κωλαρακι σαν του Καλα δεν θ αποκτησεις ποτε!!
diamas6059 - 15/10/2011 23:54
Σήμερα είδα ΑΕΚΑΡΑ στο γήπεδο!
Πάει πολύς καιρός που ήταν ΑΕΚΑΡΑ, σήμερα ότι και να πούμε είδαμε μια ΑΕΚ με υποσχέσεις για την συνέχια.
Κρίμα για τον Γκούντι πάει η χρονιά!
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 15/10/2011 23:55
δεν είμαστε για πολλά (και φέτος), αυτός ο λαγός γιατί παίζει;
dimobillouis - Ένωσις for ever - 16/10/2011 00:27
γιατι αυτον εχεις που μπορει να παιξει και στα χαφ και σαν εξτρεμ αμα εχεις κανενα καλυτερο βαλτον να παιξει !!
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 16/10/2011 00:37
τι χαφ εξτρέμ ρε φίλε που δεν άλλαξε μία μπαλιά στους 50 πόντους, ο κάρλος είναι χειρότερος;
takis2121 - 16/10/2011 02:07
φιλε, αστο σου λεω.......
kitrinomauroaigaio21 - 16/10/2011 00:36
Ευμένη....ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΩΡΙΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟ ΛΑΓΟ !!!!!!! ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΚΑΛΟ ΚΥΝΗΓΟ !!!!!!! ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟΦΑΤΣΑ ΗΤΑΝ...ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΓΚΟΛ !!!!!!!!!!!!
Admiral - 16/10/2011 00:12
Ενα τυπικο ντερμπι .....καθολου μπαλα....νευρα,λαθη,ενας διαιτητης για τα πανηγυρια,ο Βαργκας ολα τα λεφτα για την ΑΕΚΑΡΑ....Λαγος γαμ@@ετα....Λυμπε Φουλης τελος.....Λεο μεγας για 60' τα σεντερ μπακ σωστα ο Αραμπατζης εκει.....απο το τσιρκο του Πειραια : μισος Τζεμπουρ μισος Μιραλας Ιμπα κλεισμενος ολοι οι αλλοι για κρεμασμα.....παγκος και τον δυο :θεατρο.....ΑΦΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΩΡΓΗ Β' ΔΕΞΙ ΜΠΑΚΙ τα ειδαμε ολα ...απο την αλλη ο παπα Νικολας ξεκινησε με τον μπαρμπα Νικολα μεσα και τον Γκουντι στον ασβεστη....καλα κρασια...αυριο ψιλοκουβεντα και απο την Δευτερα τιποτα να θυμομαστε...παμε γι αλλα.....
Atzamidis21 - 16/10/2011 00:18
Περαστικα στον Γκουτι!!! Καλο ξεκινημα για το Νικολα, το ροστερ οκ εχει αδυναμιες αλλα ειδικα η δεξια πλευρα ειναι για κλαματα, ενα δεξι χαφ για αρχη και τον Μπελεκ σεντερ φορ , Μπερνς, Σιαλμας πρεπει να παρουν ευκαιριες, ο Καρλος
δεν με πειθει αντιθετα με τον Καλα που φαινεται να δινει λυσεις, μεγα λαθος που δεν πηραμε Ζαιρι το καλοκαιρι ανοησια........
porwsh_21 - 16/10/2011 00:19
βγαινουνε ολοι οι δηθεν αντικιμενικοι και λενε οτι ο Gay-ros δεν επαιξε μπαλα ...Πως να παιξει μπαλα οταν ο βραγκας ή ακομα και ο μακος πηγαινανε πρωτοι σε καθε μπαλα? Μακαρι να παιζουμε παντα με τοσο παθος , ορεξη και αποφασιστηκοτητα
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ
Δε λεω οτι παιξαμε μπαλαρα και οτι επρεπε να κερδισουμε με 3-0ή 4-0 αλλα παιξαμε με παθος ,@@ και το ονομα του δικεφαλου αετου
oranje - 16/10/2011 10:04
αν ειχαμε την δυνατοτητα για τη υπερβαση και ειχαμε Ντιοπ Μιτσελ Σκοκο Μπλανκο σημερα θα μιλαγαμε για την συντριβη της κρατικης ομαδας
Stratigos11 - 16/10/2011 00:20
...ΣΑΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ .. ΜΕ ΕΝΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΙΧΤΗ -ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΑΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ...ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΤΥΧΩΝ ΣΤΙΓΜΩΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΨΟΦΙΜΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΕΣΤΡΗ ΙΣΠΑΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ...ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ 1-1 ΤΑΜΠΟΥΡΩΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΨΕΥΤΟ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ....ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΤΟΝ ΘΡΥΛΙΤΣ ΣΕ ΜΙΑΜΙΣΥ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟ ΓΚΟΛ???? ΑΠΛΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΑΝ ΑΕΚ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΒΑΡΙΑΣ ΦΑΝΕΛΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΤΕΩΣ ΑΠΟΤΥΧΙΜΕΝΕΘ ,,,ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΨΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ...ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΤΟΥ ΒΑΡΓΚΑΣ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ...ΑΥΤΟΣ,,,ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΑΙΧΤΗ.....,...ΝΙΚΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ...ΤΟΧΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΥΑΛΟ.....ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ....ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΒΑΛΕ ΠΡΩΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΣΠΑΝΟΣ ....ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΛΥΜΠΕ-ΓΕΩΡΓΕΑ-ΔΕΛΛΑ-ΓΚΟΥΝΤΙ ...ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΝΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ..ΟΣΟΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΣΟΥ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΩΣ...ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.......ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΞΕΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΞΙΑΣ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΠΟΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΤΕΡΜΠΥ..... ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΥΠΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ .......ΜΑΝΩΛΑΣ-ΚΑΛΑ-ΜΑΚΟΣ-ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ -ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ....ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΒΑΡΓΚΑΣ ...ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΜΕ......



ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΒΑΡΓΚΑΣ.....ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΜΕ...??????
kitrinomauroaigaio21 - 16/10/2011 00:20
ΠΡΟΣ...sw3jbf...%&!@#$*

ΚΟΙΤΑ...ΦΙΛΕ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ , ΑΠΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΔΕΝ ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ !!!!! ΣΤ'ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ !!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΕΣΥ...ΣΕ ΚΟΡΟ'Ι'ΔΕΨΑΝ !!!!!!!!!!!! ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΡΑΚΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟ !!!!! ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΝΙΣΗ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΚΛΑΙΕΙ !!!!!!!!!! ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, ΟΤΑΝ ΠΗΓΕΝΑ ΕΓΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕΣ !!!!!!! ΟΚ ????
dimobillouis - Ένωσις for ever - 16/10/2011 00:35
αστον αδερφε μερικοι ειναι καλοι για παχιες και ανουσιες κουβεντες μην τρελαινεσαι !!
sw3jbf - 16/10/2011 01:09
ΠΡΟΣ...sw3jbf...%&!@#$*

ΚΟΙΤΑ...ΦΙΛΕ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ , ΑΠΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΔΕΝ ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ !!!!! ΣΤ'ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ !!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΕΣΥ...ΣΕ ΚΟΡΟ'Ι'ΔΕΨΑΝ !!!!!!!!!!!! ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΡΑΚΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟ !!!!! ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΝΙΣΗ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΚΛΑΙΕΙ !!!!!!!!!! ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, ΟΤΑΝ ΠΗΓΕΝΑ ΕΓΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕΣ !!!!!!! ΟΚ ????
Απάντηση
...


Φιλαρακι πες μας οτι μενεις κ στο καστελοριζο.Αλλα βεβαια εκει θα εισαι για να μην ακους την φωνη του λαου της αεκ ειδικα σημερα.Τωρα για το οταν εσυ ερχοσουν ενω εγω δεν υπηρχα οπως λες θα σου πω γιαυτο σου ελεγα να με περιμενεις για να γυρισουμε μαζι,οπως επισης δεν μπορεις να ξερεις ουτε την ηλικια μου κ ουτε αν παω σε ολα τα ματς της αεκ εντος και εκτος εδρας οπως κ οταν εσυ πηγαινες λες ...μας πως πηγαινες αφου εισαι σε νησι αληθεια;;;;;.Τωρα τραβα για κανα ψαρεμα εκει στο καστελοριζο γαυρακο κ βγαλε το κερι μπας κ ακουσεις την φωνη του λαου της αεκ!
sw3jbf - 16/10/2011 01:13
Προς kitrinomauroaigaio21...

Επισης ο ματρακας μου στην φωτο εχει και 550-600 γαιδουρακια μεσα ανετα παει πετωντας μεχρι το σπιτακι σου απο αθηνα αν εχεις κατι πιο γρηγορο φερτο να τα παμε μια να δουμε....αντε γιατι μια μας λες οτι ερχοσουν οταν εγω δεν υπηρχα μιας κ σε νησι τελευταια φορα παιξαμε στην ροδο...αν πηγες τοτε οκ πασο!Καστελοριζο ροδος διπλα ειναι τραβα κοιμησου τωρα!
kitrinomauroaigaio21 - 16/10/2011 11:04
ΠΡΟΣ sw3jbf...@#$%^&*

ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΤΕΛΙΚΑ !!!!!!!!! ΕΜΕΝΑ ΛΕΣ ΓΑΥΡΟ ????? ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΔΕ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ????? ΔΕΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΟΜΩΣ...ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΝΥ ΣΟΥ !!!!!!!!! ΚΑΙ ΛΑΛΑΚΙ....ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ .... ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ μαμησω και γω το δικό σου !!!!! ΟΚ?????
jaguar - 16/10/2011 00:21
επιτελους ειδαμε παθος τσαμπουκα και συνδυασμους μπραβο στα παιδια για την καλη εμφανιση καισ τον απιθανο κοσμο..αεκ μια ζωη...
Toulis Ftiagmenos - 16/10/2011 00:24
Μπράβο στα παιδιά και στον Κωστένογλου. Έχω σούρει πολλά στον Αδαμίδη για τις εκπτώσεις ποιότητας στο ρόστερ και για τις αδικαιολόγητες αλλγές προπονητή.
Αλλά δεν μπορώ να μην πω μπράβο στους ανθρώπους που κατάφεραν με αντίξοες συνθήκες να παρουσιάσουν ένα καλό αποτέλεσμα (για την εικόνα της ομάδας μιλάω), απέναντι σε ένα δυνατότερο αντίπαλο, που τον έκαναν να μοιάζει τρωτός.
Πάθος, μαχητικότητα και ουσία. Λαχείο ο Βάργκας. Παρολίγον έγκλημα η πώληση Λεονάρντο.
...Μανωλά-Μάκο είστε βλάκες. Μαζευτείτε.
Castroman - 16/10/2011 00:27
το σημερινο ματς ηταν ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ του ποδοσφαιρου..αποδεικνυεται περιτρανα οτι η μπαλα στην Ελλαδα φθινει χρονο με το χρονο,αγοραζουν οι ομαδες ξενους παικτες απο τα αζητητα λογω αφραγκιας,ο Ελληνας ποδοσφαιριστης καθε Κυριακη πιστοποιει την "αμπαλοσυνη" του, "ατσαλοσυνη" του ,και ολα τα στερητικα Α..,οι προπονητες ειναι χομπιστες και οχι επαγγελματιες και το χειροτερο ειναι οτι ολη αυτη η "αμπαλια" που χαρακτηριζει το ελληνικο πρωταθλημα,περα απο ολα τα αλλα μη αγωνιστικα, γαλουχει ποδοσφαιρικα τον Ελληνα φιλαθλο και κυριως τον "πιτσιρικα" που αναγαγει σε σουπερ ποδοσφαιριστες "παικτακια της σειρας" των εξωφυλλων για να συντηρειται ενα ολοκληρο συστημα που ασχολειται με την μπαλα(ΜΜΕ,Στοιχημα, κτλ)..
...
ΥΓ μοναδικη οαση του ματς οι δυο "γκολαρες" των ποιοτικοτερων παικτων που διαθετουν σημερα ΑΕΚ και Ολυμπιακος..Λεοναρντο και Μιραλας..περα απο αυτους Ιμπαγασα και Λυμπεροπουλος στη δυση της καριερας τους,κατα τα αλλα ΦΤΩΧΕΙΑ σε ολα..

ΥΓ2 απορω με το ρεπορταζ και καποιους φιλους ΠΟΥ ειδαν τις φασεις που εκανε η ΑΕΚ..εγω ειδα υποψιες φασεων και ΚΑΜΙΑ κλασικη ευκαιρια..ομοιως και για τον Ολυμπιακο..

ΥΓ3 καποτε εαν το θεαμα δεν ηταν καλο βλεπαμε ΠΑΘΟΣ και ΜΑΧΗ στα ντερμπυ..την σημερινη εποχη τα παντα εχουν ΦΛΩΡΕΨΕΙ σε ανησυχητικο βαθμο..
takis2121 - 16/10/2011 02:11
συμφωνω εν μερη.
Atakas - 16/10/2011 00:28
Καλός χρυσός ο Αραμπατζής αλλά γιατί βρε αγόρι μου είσαι ΠΑΝΤΑ τόσο έξω στην εστία σου;Μας έχεις στοιχίσει πολλά γκολ η κακή του τοποθέτηση σε μακρινά σουτ.Ο Μιραλάς ήταν στη γραμμή της περιοχής και ο Αραμπατζής στη γραμμή της μικρής.Το πλασέ δεν πήγε γάμα πήγε ακριβώς στη μέση της εστίας.
dimobillouis - Ένωσις for ever - 16/10/2011 00:38
φιλε αλαξε γυαλια γιατι με αυτα δεν βλεπεις μπαλα, αν καταφερες να βρεις ευθυνη στον Αραμπατζη σε αυτη τη φαση τοτε τι να πω αυτο κι ο φαν ντερ σαρ να ηταν δεν το εβγαζε η ζεμπεκια ειναι ολη του Μανωλα και του Γεωργεα που δεν ηταν στην θεση του !!
takis2121 - 16/10/2011 02:06
εισαι πολυ λαθος.
Atakas - 16/10/2011 09:28
Φτάνει ο Μιραλάς στη μεγάλη περιοχή πρόσεξε που κάθεται ο Γιάννης.Τη στιγμή που μπαίνει η μπάλα στα δίχτυα πάγωσε το βίντεο και δες που είναι ένα κακό πλασέ που εκμεταλλεύεται τη κακή τοποθέτηση.Το ότι φάνηκε πολύ η ζεμπεκιά δε σημαίνει ότι όλων των άλλων οι ευθύνες απορρίπτονται,
takis2121 - 16/10/2011 16:39
παγωσε την εσυ, πριν φτασει η μπαλα στον τζιμπουρ.
Κλεφτάκη ΟΥΣΤ - 16/10/2011 00:53
Μεγαλε, δεν πιανοταν το σουτ... Μια χαρα τοποθετηση ειχε, η μπαλα του περασε 30-40 ποντους απο το χερι του, αν ηταν πιο πισω τοπο8ετημενος 8α του περνουσε τουλαχιστον 1-1,5 μετρο μακρια απο το χερι του... Εκει που ειχε τοποθετηθει μια χαρα ηταν, του ειχε κλεισει αρκετο οπτικο πεδιο, μην λεμε οτι θελουμε... Μιλα καλυτερα για την ποδια που εφαγε ο Μανωλας και αν δεν ξερεις, μην μιλας!
Atakas - 16/10/2011 11:01
Αφήστε το παίδες...στοιχηματίζω ότι είστε οι ίδιοι που πανηγυρίζατε όταν ήρθε ο Κωνσταντόπουλος.
Κλεφτάκη ΟΥΣΤ - 16/10/2011 01:15
Επισης πρεπει να δεις και οτι ειναι σταθερος, καλος στις εξοδους του, στον αερα και εμπνεει εμπιστοσυνη στην αμυνα.. Οκ δεν εχει την εκτιναξη του Βαλντεζ και του Κασιγιας.. Αν την ειχε δεν θα επαιζε και στην ΑΕΚ αλλωστε.. Αλλα στο θεμα τοποθετησης ειναι λαθος αδερφε και μιλαω για την συγκεκριμενη φαση.

Υ.Γ. Ο... μουντιαλικος Τζορβας που εχει πιο καλα ρεφλεξ, αλλα οταν κανει εξοδο το μισο γηπεδο γελαει και το αλλο μισο προσευχεται, πιστευεις οτι εμπνεει μεγαλυτερη σιγουρια στην αμυνα του!? ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..........
dimscarecrow - 16/10/2011 01:21
Τι λες παιδάκι μου?
Έφταιγε ο Αραμπατζής που ο Μανωλάς κόντεψε να κάνει εμετό???
ΕΛΕΟΣ
ΑΨΟΓΟΣ ηταν ο Αραμπατζής σήμερα
mixageo - 16/10/2011 00:31
μονο μπραβο μπορω να δωσω στα παιδια που παιξανε σημερα και ας μην κερδισανε. δειξανε ομως αγωνιστικη πειθαρχια και τσαμπουκα. συνεχιστε ετσι και θα ειμαστε παντα στις πρωτες θεσεις.
dimobillouis - Ένωσις for ever - 16/10/2011 00:34
εφυγε ο αποτυχιμενεθ και εμφανιστηκε η ΑΕΚ στο γηπεδο !!
kwn_kara - 16/10/2011 00:34
Το ματς μας άνηκε . Οι γαύροι είχαν πάρει διαιτησία κ ο "διαιτητής" μοίραζε της κιτρινες καρτες στο κέντρο της ΑΕΚ σα να ηταν χαρτομάντιλα για να μην κάνουν τάκλινκ . Ο GAYρος ηταν για το πεος παρτάλια όλοι τους το ματς ήταν της ΑΕΚ και παρά το τελικό σκορ εγώ μας νιώθω νικητές . Άμα παίζουμε έτσι καλά σε κάθε ματς η κορυφή μας ανήκει !!!
Τραγικό το ότι ο λαγος ηταν μέσα και οτι ο λυμπε δε βγήκε ..
nirvanazzz - 16/10/2011 00:35
Ρε παιδια ελεος με τον Λαγο.. Δεν λεω οτι επαιξε εξαιρετικα αλλα παρα 2-3 χαζομαρες, επαιξε καλα. Πειτε με αμπαλο, πειτε με οπως γουσταρετε, αλλα εγω ειδα οτι σημερα το παιδι ειχε εναν ρολο, ειχε ενα σχεδιο σε αντιθεση οταν επαιζε επι Χιμενεθ.. Σιγουρα ρολο θα παιζει οτι ο προπονητης ειναι Ελληνας, αλλα νταξει, για μενα χειροτερος ηταν ο Ειντουρ, οχι επειδη δεν επαιξε καλα, αλλα επειδη επαιξε μονο για ενα ημιχρονο και για αυτο δεν μπορει να κριθει συνολικα
toolaek - 16/10/2011 00:36
ΓΙΑ Α Υ Τ Η ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟ!!! ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!! ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ....ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ! ΓΙΑ ΤΑ 30 ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ-ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΗΜΑ- ΤΗΣ 15 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ!!! ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ! ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ....
Κιτρινόμαυρος - 16/10/2011 00:40
Δεν ξέρω ποια είναι η δική σας άποψη, πάντως εγώ θεωρώ ότι ήμασταν τουλάχιστον αξιοπρεπής. Για εμένα, λόγια του στυλ ο Ολυμπιακός μπήκε ψόφιος και τα συναφή είναι σκουπίδια, ο γαύρος έπαιζε μέ όλους τους βασικούς πλήν του Τοροσίδη και εγώ ξέρω πως αν και δεν έχουμε καλό υλικό σταθήκαμε πολύ καλά. Εγώ προσωπικά, καθώς έβλεπα το πως κύλαγε ο αγώνας, δεν πίστευα πως θα δεχόμασταν γκολ, το ότι μπήκε του Μιραλλάς ήταν απλά μια ατυχία. Ήμασταν καλοί υπο την έννοια ότι ούτε κλειστήκαμε, ούτε δώσαμε δικαιώματα. Ο Βάργκας και ο Λεονάρντο ήταν υπέροχοι, ειδικά ο Βάργκας, καιρό έχω να δω τόσο ικανό και πλήρες χαφ. Θεωρώ δε πως αν δεν είχαμε φάει το γκολ του Βέλγου τότε θα είχαμε φύγει νικητές, ο γαυρούλης άφαντος ήταν, "η Μπάρτσα της Ελλάδας" και ...τα τέτοια μου κουνιούνται.
takis2121 - 16/10/2011 01:57
μεγαλε, χαλαρωσε λιγο, αν παιξουμε ετσι οπως σημερα στο καραισκακη, κλαφτα χαραλαμπε.
AEK FC Athens! http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91 - 16/10/2011 00:49
Νίκη απέναντι στον Ο.Φ.Η και στον Άρη !!! [ δεν με νοιάζει η Ευρώπη(Europa League) , προσωπικά ]
Για να φύγει η πίκρα (που δεν πήραμε τους 3 βαθμούς σήμερα) ...
lion.king21 - 16/10/2011 00:59
Καλησπερα,οπως ειπα και χθες θα ειμαι μεσα στο γηπεδο,τελικα κατορθωσα και πηγα...αυτα που ειδα ομως θα δυσαρεστησουν μερικους αλλα ειναι μεγαλες αληθειες...οχι οτι στο πρωτο ημιχρονο ειμασταν παναγιες,αλλα θα αναφερθω στο β ημιχρονο ειδικα μετα την φαση με τον μακο,οι μαγκες κατω απο το ρολοι οπως εκανε επιθεση η αεκ ανοιξανε 5 καπνογονα,και ενω η διπλα θυρα τους εβαλε χερι να τα σβησουν τα καλοπαιδα μας τα εριχναν ενα ενα,μεσα στον αγωνιστικο χωρο,και ενω η διπλα θυρα τους γιουχαρηζε αυτοι πηγαν να επιτεθουν στα αδερφια τους αεκτζηδες(χαρητε τους,μπραβο ρε μαγκες αποδειξατε παλι ποσο αγαπατε την ομαδα),παλι προστιμα θα φαμε...
alice - 16/10/2011 01:05
ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΝΝΕΝΗΝΤΑΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ EURO TOTE ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ
kitrinomauroaigaio21 - 16/10/2011 01:06
ΛΟΙΠΟΝ...ΣΟΥΜΑ :

* ΟΙ GAY ΜΕ ΔΥΟ ΣΟΥΤ ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΓΚΟΛ !!!!
* ΕΜΕΙΣ ΣΑΦΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΘΟΣ , ΨΥΧΗ ... ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ ΜΠΑΛΑΣ , ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ !!!! ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠ'ΑΥΤΑ ,ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΤΟΝ GAY ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ??? EΓΩ ΕΙΔΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΚΟΛ ΜΑΣ 2 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ : ΕΝΑ ΣΟΥΤ ΤΟΥ ΛΥΜΠΕ ΣΤΟ Α' ΗΜΙΧ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ ΣΤΟ Β' ΗΜΙΧΡ. !!!! ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΑΤΑ ...ΑΕΚΑΡΕΣ !!!! 1 - 1 ΕΛΗΞΕ !!!!
* ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ...ΒΑΡΓΚΑΣ !!!! Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ !!!!!
*ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο...ΚΑΛΑ !!!!! ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΤΣΙ !!!! ΜΑΧΗΤΗΣ !!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΛΕΟ, ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΠΑΝΩΤΑ ΤΑΚΛΙΝ ΤΟΥ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΝΤΡΑ ΠΗΡΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ Ο ΛΕΟ !!!!!!
* ΤΑΚΤΙΚΑ Ο ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΗΤΑΝ ...ΝΙΚΗΤΗΣ !!!!!!!!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΑΤΟΥ ΤΟΥ GAY ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ !!!!!
*ΑΙΣΧΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΜΙΔΗ !!!!!!!! ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ''ΠΡΟΕΔΡΟΣ'' ΤΗΣ ΑΕΚ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ???? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ???? Ο ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ ???? ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ???? ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ !!!!!! ΑΦΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ...ΝΤΕΜΗ ΑΚΟΜΑ !!!!
ΑΡΗΣ - 16/10/2011 01:07
αφου έβαλε τον Λυμπε γιατί δεν του εδωσε μαζί το μπαστουνι του και τα πατινάζ του για να δεις τι τρεξιμο θα εκανε .
τον Δέλλα τον αφησε εξω το αλλο πουρό τον Λυμπε τι τον εβαλε να παιξει οπως και τον Γεωργεα που εχει υποβαλει αιτηση στα ΚΑΠΗ ΩΡΑΙΟΣ προπονητης να δουμε ποσο θα αντεξει.
ο Ολυμπιακος μπηκε χεσμενος και ο Κωστενογλου νομιζει πως εφτιαξε την υπερομαδα.
μια κατεβασια κάνανε ενα γκολ βαλανε αν πιστευανε στην νικη τωρα θα ...κλαιγαμε.
αληθεια το βλαμενο ο Μανωλας τον βρηκε τον Μιραλας η τον ψάχει ακομα. ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ προπονητης
lion.king21 - 16/10/2011 01:12
Οσο Αναφορα τον αγωνα τι να πω πιστευω πως ειμασταν καλυτεροι,ο γαυρος ειχε μια ευκαιρια και εβαλε ενα γκολ....εμεις και με το σουτ του λυμπε,αν ηταν λιγο πιο δυνατο...στο τελος ο λαγος ειχε ενα πολυ καλο σουτ ελαχιστα αουτ,ηταν ατυχος...για εμενα καλυτεροι ηταν ο λεοναρντο-βαργκας(πολυ τρεξιμο),και ο καλα αν δεν επεμεινε με τα δυο τακλιν ο λεοναρντο δεν θα εβαζε το γκολ,και κερδισε και την αποβολη...για εμενα πρεπει να γινει ειδικη συσταση σε μανωλα-μακο να συγκρατουν τα νευρα τους διοτι θα μας στοιχησουν οι τσαμπα αποβολες στο μελλον...ειδικα ο μανωλας,ας πουμε οτι ο μακος προκληθηκε,τα ιδια δεν εκανε ομως με αντερλεχτ??τελικα μαλλον το αποτελεσμα ικανοποιησε ολους...
takis2121 - 16/10/2011 01:15
να σας πω κ εγω ο ΑΜΠΑΛΟΣ τι ειδα.
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ. σταθερος κ θεατης. 7
ΓΕΩΡΓΕΑΣ. ο μονος μαζι με τον βαργκας που πανε πρωτοι στη μπαλα. 7. ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ. η χαρα των αντιπαλων. μονιμη πηγη κινδυνου, με τοροσιδη ισως κλαιγαμε. 0, αντε λογω παθους που λενε κ οι αμπαλοι εδω μεσα 1.
ΚΑΛΑ.. σοβαρος, με τα παιχνιδια θα στρωσει. 6.
ΜΑΝΩΛΑΣ. καλος αλλα πολυ επιπολαιος. 5
...ΒΑΡΓΚΑΣ. παικταρας. κ αμ χαφ κ οργανωτης. καταλαβατε αμπαλοι πως ειναι τα χαφ; 8.
ΜΑΚΟΣ. ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ. 0 η αλλιως ΘΟΥ-ΒΟΥ!!!!!!!!!
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ. με εξεπληξε σημερα. ανεβαινει σιγα σιγα.8
ΛΥΜΠΕ. οσο πιο γρηγορα σταματησει, τοσο το καλυτερο. 0.
ΓΚΟΥΝΤΙΟΝΣΕΝ. ΠΑΛΕΨΕ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΚΕΙ.3.
ΛΑΓΟΣ. αστα να πανε. 0.









ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ.. με εξεπληξε κ δεν το περιμενα για σημερα. δειχνει να ανεβαινει. 8.
ΛΑΓΟΣ. αστα να πανε.0.
ΛΥΜΠΕ.δε μπορει το παληκαρι. 0
ΓΚΟΥΝΤΙΟΝΣΕΝ. προσπαθησε αλλα ως εκει.3.
TB333 - 16/10/2011 01:15
Απίστευτο γκολ έβαλε πάλι το παλτο που μας φόρτωσε ο Σερβοελληνας και ο κουμπάρος του, που όλοι οι μεγάλοι ειδημονες του site ηθελαν να φύγει έστω και τσαμπα, η δευτερη γκολαρα φέτος (μετά τις Βρυξέλες) που ευτυχώς έδωσε έστω τον βαθμό και δεν θα ξεκινήσει ο Κωστενογλου με ήττα και άρα γκρινια. Αν δεν είχε τραυματιστεί και ο Γκουντι θα λέγαμε ότι η ομαδα αγορασε ηρεμία για κάποιο διαστημα, στο οποίο καλείται ο Νικόλας να συμαζέψει λίγο την ομάδα.
dimscarecrow - 16/10/2011 01:18
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΜΑΝΩΛΑ??????????
ΕΛΕΟΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗΝ Β ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ.
ΜΟΝΙΜΗ ΠΗΓΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΗΤΑΝ
gavros2_34 - 16/10/2011 01:20
1-ον Συγχαρητηρια σε παικτες και οπαδους της Αεκ για οτι εκαναν σημερα
2-ον Συγχαρητηρια για το ηθος Κωστενογλου
3-ον Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ο Θρυλος παιζει την Τεταρτη τον κρισιμοτερο αγωνα της χρονιας για την ευρωπαικη του πορεια - και ειχε απεναντι του 11 καμικαζι που επαιζαν με αγνοια κινδυνου κανοντας συνεχως τακλιν με 2 ποδια (βλ. βαργκας τακλιν πριν απο γκολ λεοναρντο) -βλ.2η κιτρινη γκουντγιονσεν στην φαση του τραυματισμου του κ.ο.κ. ενω ο ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕΑΣ (παρ'ολο που ειναι γαυρος) ειχε εκτεθει με 5 κιτρινες στα πρωτα 15 ...λεπτα ,οποτε μετα φορεσε μαυρα γυαλια σε αυτους που επαιζαν υπερ το δεον σκληρα
4-ον Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εχετε διανοηθει να σουταρεται το νο1 υππευθυνο της συνεχομενης διολισθησης σας που ακουει στο ονομα Αδαμιδης (ενας απλος υπαλληλος ειναι - υτπαρχουν πολλοι καλυτεροι)...
toolaek - 16/10/2011 11:38
sovaros eisai apla vazovgazeis kokkina gyalia...!1,2 pas kala! 3 otan mia omada xekinaei me 3 kartes mexri to 11 ti perimeneis meta?to mats einai hdh allo! tespa....synexizoume! ton valverde kai ta matia sas....!sto lew giati oi "exoyme pxyxwsh gia to prwtathlhma" (kai poulame kai agorazoyme kai th mana mas gia ayto) problepw dekembrio na ton soytaroyn...
Βασίλης Μπόχολτ - 16/10/2011 16:01
Εκτιμάω πολύ το ότι δεν καμουφλάρεσαι σε ΑΕΚτζή για να γράψεις στο aek365. Και όσο είναι δυνατόν για κάποιον που είναι οπαδός, μπορώ να πω πως είσαι σχετικά αντικειμενικός. Καλή επιτυχία την Τετάρτη, θα χαρώ πραγματικά αν κερδίσετε την Ντόρτμουντ παρότι ψάχνεις τον Έλληνα στην ενδεκάδα σας. Άμα δεν έχει ζήσει κανείς στην ξενιτιά δεν μπορεί να καταλάβει πως η αγάπη για την πατρίδα ξεπερνάει την εντός της χώρας αντιπαλότητα.
takis2121 - 16/10/2011 01:21
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ! ποιος ευθυνεται στο γκολ του μιραλας κ γιατι. περιμενω απαντησεις. οχι οι ασχετοι.
takis2121 - 16/10/2011 01:22
ελα αλεκοοοοοοοοοοο, τι......... γκολαρα καρφωσε ο παικταρας σου σημερα!!!!!!!!!!!!!!!!
lion.king21 - 16/10/2011 01:28
Επισης δεν καταλαβα ποτε γιατι εγινε η αλλαγη του καρλος με τον λεοναρντο??ο καρλος πολυ λιγος, δεν υπηρχε αλλος παικτης??εδω φαουλ κυριε κωστενογλου...λαθος...
Deadbolt - 16/10/2011 01:33
Σήμερα με δυο πιο ποιοτικούς παίχτες στα χαφ και μπροστά,απέναντι σ'αυτό το τσίρκο του κ@@@γαυρου θα είχαμε κερδίσει χαλαρά 3-1.
Ας είναι.Η ομάδα έδειξε κάποια στοιχεία που με κάνουν να αισιοδοξώ.ΜΠΑΛΑ βέβαια και πάλι δεν είδαμε αδέρφια,αλλά με το συγκεκριμένο ρόστερ ας μην έχουμε απαιτήσεις.
Τηρουμένων των αναλογιών(budget gayρου κτλ)το αποτέλεσμα είναι καλό για αυτή τη χρονική στιγμή.Μη ξεχνάμε όλοι μας ,το κλίμα που υπήρχε πριν το ματς και τι είχε προηγηθεί όλο αυτό το διάστημα.
takis2121 - 16/10/2011 01:45
'τσαρλατανεθ,' τι διαστημικη μπαλα επαιξαν σημερα ο καραμπελας σου, κ ο 'νεος ηγετης' της ΑΕΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
panos21 aekara mia zoi - 16/10/2011 01:48
για αυτους που δεν το ξερουν το σημερινο παιχνιδι δεν ειναι συνηθισμενο παιχνιδι ειναι ντερμπι.ειναι παιχνιδι ειδικων συνθηκων και ειδικων καταστασεων.για παραδειγμα σημερα ο μπελεκ ηταν αδυνατο να ξεκινησει.οσο και αν και εγω θελω να μην ξεκιναει ο λυμπε σημερα δεν υπηρχε αλλη επιλογη απο το να ξεκινησει.για μενα στα παιχνιδια με τους "μικρους" θα κριθει ο κωστε και οχι σε ενα ντερμπι.σημερα για μενα τα εκανε ολα καλα μονο ενα λαθος του βρισκω στην θεση του γκουντι επρεπε να περασει τον γκερειρο.αν εμπαινε δευτερο γκολ θα εμπαινε απο στημενο και εχει μακραν τα καλυτερα στημενα.επισης χανοντας τον γκουντι χασαμε ποιοτητα μπροστα και την κατοχη της μπαλας και ο γκερειρο αυτα μπορει να τα προσφερει σε αντιθεση με ...τον καφε ομως και παλι δεν μπορω να πω οτι ηταν λαθος γιατι μπορω να μπω στην λογικη του κωστε να βαλει τον καφε της χρησιμοποιησης του λυμπε.για αυτους που λενε οτι δεν καναμε φασεις οτι δεν παιξαμε οτι,οτι,οτι να τους θυμισω οτι ο gay επαιξε στο μισο γηπεδο την αρσεναλ στην εδρα της φετος.ειναι ποιοτικα πολυ καλυτερη ομαδα απο εμας και για αυτο ειναι κριμα που δεν κερδισαμε σημερα.να θυμισω παλι για αυτους που ξεχνουν γρηγορα το σουτ του λυμπε μεσα απο την περιοχη και την βολιδα του λαγου ακομα και το σουτ του γκουντι καθως και την γυριστη κεφαλια του καφε αλλα ακομα και φασεις που εμειναν ημιτελεις οπως το γυρισμα του λεοναρντο ή του καραμπελα ουτε καν τετοια φαση δεν εκανε ο gay σημερα.
υ.γ. οποιος δεν ηρθε και σημερα στο γηπεδο εχει πεθανει απο καιρο η καρδια του εχει σταματησει να χτυπαει αεκτζηδικα.και φυσικα μιλω για αυτος που μπορουσαν και επελεξαν συνειδητα να μην ερθουν για ακομα μια φορα στο γηπεδο.παντως καλυτερα ηταν με 30000 παρα με 8000 που ειχα συνηθισει μεχρι τωρα.
υ.γ.2 αν ειχαμε ενα φορ σαν τον ντεμη σημερα(χτες) θα ειχαμε βαλει εξι γκολακια για πλακα.ο ντεμης ηταν ο μακραν πιο ολοκληρωμενος επιθετικος απο την δεκαετια του 90 και μετα.καποτε εβγαινε και ενας νικολαιδης,ενας σαραβακος,ενας ανασταπουλος σημερα η φραση ελληνας επιθετικος ειναι ανεκδοτο.
αυτα και καλο βραδυ σε ολους ή μαλλον καλο ξημερωμα.
takis2121 - 16/10/2011 02:00
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ! ποιος ειναι πιο αμπαλος, ο λαγος ο μακος η ο καραμπελας; εδω σας θελω. οχι οι ασχετοι.
JMATTHE29 - 16/10/2011 02:25
ΣΥΜΦΩΝΩ ΡΕ.Ο ΛΑΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΑΝΤΕ,ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ!
takis2121 - 16/10/2011 02:29
πολλοι λετε οτι παιξαμε καλα κ αηδιες. εγω ειδα οτι ο οσφπ μας πηρα χ στο χαλαρο μεσα στην εδρα μας.
AEK_drama - 16/10/2011 03:26
paidia xoris ypervoli oli i 11ada edose poli psixi simera.Alla sas parakalo min apaksionete ton lympe!Den afine xameni oute mia mpalia stin epithesi anasa den afine na parei i amyna tou gay
lampros192 - 16/10/2011 03:58
ayto einai aiσχοσ δεν ειμαστε η ΑΕΚ αν ειναι δυνατον να μην εχουμε ουτε μια αλλαγη κοιταγα τον παγκο του γαυρου κ τον δικο μασ!! ασαμιδη παρε παικτεσ κ μην εισαι ικανοποιημενοσ με το 1-1! ,
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 16/10/2011 04:03
ena megalo mpravo se olous pou an k aplhrotoi epaiksan me toso pathos apenanti stous kalotaismenous gayrous. theloume tetoia sunexeia omws k sta upoloipa mats oxi mono sta derby. leonardo fetos pas gia megala pragmata, vargas eisai polu kalos k makari na meineis xronia sthn omada. cala eisai anti-dellas. manolas-makos valte mualo, adikeite ton eauto sas.
makaros - 16/10/2011 06:10
Ναι ρε παιδιά, παίξαμε καλά σήμερα αλλά το ρεζουμέ ποιό είναι;;;; Δεν καταφέραμε να νικήσουμε ένα γαύρο που παρακλούσε να χάσει Δικό μας παιχνίδι και δεν το πήραμε!! Αν είναι δυνατόν μετά από την εξάρα να μην απαντάμε σαν ΑΕΚ!! Έπρεπε να τους πιάσουμε από τον λαιμό και να μην τους αφήνουμε! Κρίμα αλλά τουλάχιστον οι παίκτες έδοσαν ψυχή σήμερα και τουλάχιστον μας κάναν να έχουμε ελιπιδες για τη φετινή ΑΕΚ.
Και για όσους είχαν κάνει το γαύρο Μάντσεστερ, σήμερα πήραν τις απαντήσεις τους.
Δικό μας παιχνίδι και ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ!!!
lampros192 - 16/10/2011 10:15
η καλυτερη απαντηση θα ηταν να τουσ βαζαμε 8-0κ οχι ποδοσφαιρο σκοπιμοτητασ εχθεσ ειδαμε πωσ φοβαται ο Γ,το θεριο κ το θεριο τον Γ, θελουμε πολυ δουλεια ακομα ειδικα επιθεση που φαντασου αν δεν ειχαμε λεοναρντο!! κ οταν ειχαμε μπλανγκο τζιμπουρ σκοκο οτι καλυτερο στην σ,λινγκα ο αδαμιδησ τουσ πουλησε! επομενωσ ξανα μανα απο την αρχη κ αντε τωρα να βρουμε τετοιουσ παικτεσ ! δεν βαζω κ παπασταθοπουλο μαιστοροβιτσ κυργιακο ντιοπ κ ,κ,κ,τωρα θα μιλαγαμε για ομαδα αλλα μπαρτσα ,αλλα εδω γινεται το ραβε ξηλωνε φτου κ ξανα απο την αρχη, κ το γηπεδο !! παει κ αυτο θελουμε διοιηκησημετοχουσ κ τοτε θα μιλαμε για την ΑΕΚΑΡΑ μασ,
,
kitrinomauroaigaio21 - 16/10/2011 10:30
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ... ΑΕΚΑΡΕΣ ΑΠΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΦΟΡ ΑΙΓΑΙΟ !!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ , ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ... Η ΑΕΚ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΑ ΑΤΟΥ ΤΟΥ GAY !!!!! ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ , ΤΑ ΔΙΚΑΜΑΣ ΑΤΟΥ ΘΑΝΑΙ Ο ΒΑΡΓΚΑΣ , ΚΑΙ Ο ΛΕΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ !!!! Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟΥΣ...ΙΜΠΑΓΑΣΑ ΚΑΙ ΦΟΥΣΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΡΕΖΙΛΕΨΕ ΤΟΝ ΑΓΑΜΙΔΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ...ΔΩΣΕΙ ΔΑΝΙΚΟ !!!!! Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΑ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ !!!!!! ΜΑΧΗΤΗΣ !!!!! ΤΟ ΜΙΣΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΛΕΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΦΟΥ, ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΑΝΩΤΑ ΤΑΚΛΙΝ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΗΡΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ Ο ΛΕΟ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΓΚΟΛ !!!!!!!! ΟΜΩΣ ...ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ....ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ !!!!!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!!!!! ΟΙ GAY ΜΕ ΔΥΟ ΣΟΥΤ ...ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΤΣ , ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΓΚΟΛ !!!!! ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!!!! Ο ΚΩΣΤΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ !!!!! ΑΡΚΕΙ ... ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΚΩΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ !!!!!!!! ΤΕΛΟΣ... ΧΘΕΣ ΝΤΡΑΠΗΚΑ ΠΟΥ Ο ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ''ΠΡΟΕΔΡΟΣ'' ΤΗΣ ΑΕΚ ΟΝ ΚΑΜΕΡΕΣ...ΕΒΓΑΛΕ ΚΛΑΨΑ , ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΤΗ ΖΗΤΙΑΝΙΑ ΓΙΑ ... ''ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ '' ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ !!!!!!!!! ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ !!!!!!! ΑΣ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ !!!!!!! ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ !!!!!!!! ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ !!!!!!!!!!
john AEK mia zwh! - 16/10/2011 11:46
Η ΑΕΚ ΕΠΕΞΕ ΜΕΤΡΙΑ ΕΝΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΧΑΛΙΑ! ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΓΑΥΡΑΚΙΑ! ΑΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΤΥΧΕΡΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΟΝ ΑΣΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΕΚ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΚΟΥΝΤΙ!
Castroman - 16/10/2011 12:15
o τιτλος του ρεπορταζ ειναι υπερβολικος και δεν αντικατοπτριζει την εικονα του ματς..ηταν ενας ισορροπομενος αγωνας στο οποιο η ΑΕΚ ειχε κυριο μελημα της να μην φαει γκολ..οσον αφορα την δημιουργια εγω ειδα "γιομες" προς την μεγαλη περιοχη του Ολυμπιακου και καποιες,ελαχιστες,προσωπικες ενεργειες του Λεοναρντο που ηταν ο μονος παικτης της ΑΕΚ που τον αισθανθηκε η αντιπαλη αμυνα διοτι το παιδι κατεχει το τοπι σε αντιθεση με τους υπολοιπους που παιζουν ποδοσφαιρο διοτι καποιοι τους ειπαν οτι θα "κονομησουν" και ας ειναι μετριοι..

...η ΑΕΚ για ακομη μια φορα ηταν κομμενη στα δυο..δεν υπαρχουν χαφ να κατεβασουν την μπαλα,με εξαιρεση τον Βαργκας..οι ακραιοι μπακ για γελια,"Φουλης" και Καραμπελας ειναι για λυπηση..ο Λυμπεροπουλος παιζει σαν βαλσαμωμενος για να τονιζει την παρουσια του στην φτωχη απο προσωπικοτητες και ποδοσφαιρικη τεχνη ΑΕΚ..Ο Γκουντγιονσεν καποιες φορες εθεαθη δεξι μπακ,δεν ηξερε που επαιζε,εκτος τοπου και χρονου..το λαθος του Κωστενογλου ειναι οτι επρεπε να βαλει τον Μπελεκ που ειναι ο μονος που τρεχει και ας μην ξερει μπαλα..σε αυτη την "αργοκινητη" ΑΕΚ παιζει ανετα διοτι η "εκρηξη" που εχει μπορει να βαλει σε μπελαδες την αντιπαλη αμυνα..

ο Λαγος δεν αντεχει σε κριτικη.ειναι τελειωμενος ποδοσφαιριστης και δεν ειναι ουτε 30..Μακος και Μανωλας ειναι ακομη κακομαθημενα παιδακια που τους εχουν φουσκωσει τα μυαλα οι εφημεριδες και οι δημοσιογραφοι..στη φαση του γκολ ο Κωστακης εχασε τα αυγα και τα καλαθια,φοβηθηκε οτι θα φαει ντριπλα και τελικα εκτεθηκε..ο Αραμπατζης σε σχεση με τον Κωνσταντοπουλο εμπνεει περισσοτερη εμπιστοσυνη..σε γενικες γραμμες ο μονος παικτης που ξερει μπαλα απο την ΑΕΚ ειναι ο Λεοναρντο..οι υπολοιποι σε καποια ματς θα βαφτιζονται απο site και ΜΜΕ "ηρωες" και "Καραισκακηδες" ,ποδοσφαιριστες ομως δεν θα γινουν ποτε,οπως ειχε πει παλαιοτερα ο Ατματσιδης σε μια δηλωση του..

ο Ολυμπιακος ειναι εξισου μια υπερτιμημενη ομαδα,κατασκευασμα του συστηματος..ο μονος παικταρας ειναι ο Μιραλας και ο Ιμπαγασα οσο αντεχει..συν το διδυμο Αβρααμ,Μελμπεργκ..και ο Τζιμπουρ με τις εξαρσεις του..και η απορια μου ειναι ποιος ειναι ο ρολος του Ουρμπαιθ που τον εχουν βαφτισει τα ΜΜΕ "χρησιμο και αθορυβο",εμενα μου μοιαζει σαν ο νεος Πουρσανιδης...κατα τα αλλα ολοι αυτοι οι μισθοφοροι που εχουν μαζεψει στο "λιμανι" ανετα θα εδεναν τα κορδονια των Τζορτζεβιτς,Γιαννακοπουλου,Γεωργατου,Ριβαλντο,Ιβιτς,Καρεμπε κτλ..η ΑΕΚ της εποχης Ντεμη ανετα θα εριχνε 4 μπαλακια στον χθεσινο Ολυμπιακο..δεν μιλαμε για του Μπαγεβιτς που μαλλον θα καναμε νεο ρεκορ..!!
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 16/10/2011 12:45
Κατά τη γνώμη μου μπαλαδόροι είναι (κατά σειρά) οι Γκερέϊρο, Κάρλος και Λεονάρντο. Επιπλέον, οι Βάργκας και Δέλλας το κατέχουν το τόπι (σε άλλες θέσεις και άλλους ρόλους). Γιατί λοιπόν δεν παίζουν όλοι μαζί (ρητορικό το ερώτημα); Τουλάχιστον στο 4-3-3 που γουστάρει ο Κωστένογλου χωράνε όλοι, ένας προς ένας...
Κατά τα λοιπά συντάσσομαι. Ειδικά για το χθεσινό αντίπαλο έχω ακριβώς την ίδια (χαμηλή) εκτίμηση. Γι' αυτό και το είδα ως χαμένη ευκαιρία από την πλευρά μας...
Castroman - 16/10/2011 13:04
trueno

για τον Γκερειρο θα συμφωνησω οτι "χαιδευει" ομορφα την μπαλα και ειναι ο μονος που εχει καθετη τελικη πασα..ομως το στυλ του παικτη ταιριαζει περισσοτερο στις παραλιες του Ριο η σε 5 επι 5 παλαιμαχων παρα στο σημερινο επαγγελματικο ποδοσφαιρο οπου εκτος απο καλη τεχνικη χρειαζεται να εχεις χαρακτηριστικα αθλητη στιβου για να επιβιωσεις..πιστευω πως δεν ειναι τυχαιο που δεν χρησιμοποιειται συχνα,περα απο τις "αθλιοτητες"¨του δικηγορου που θελει να του κοψει την μπαλα στο ονομα της δηθεν "εξυγιανσης" της ΠΑΕ..
...
για τον Καρλος δεν εχω σαφη αποψη,διοτι ακομη ΔΕΝ εχει ακουμπησει..μου δινει την εντυπωση οτι ηρθε με το ζορι στην Ελλαδα,δεν εχει την κ@@λα για να παιξει στην ΑΕΚ,συν οτι δεν παιρνει ευθυνες στο παιχνιδι,δινει την μπαλα συνεχως διπλα,το στυλ του ειναι πολυ χαλαρο λες και παιζει μπαλα με την παρεα του..στα συν του το καλο δυνατο σουτ που ομως π.χ. δεν ειναι καλυτερο του Φωτακη..(λιρα εκατο στα μακρινα,η μπαλα ποτε δεν θα παει για "χορτα"..)

ο Δελλας δεν μπορει να κριθει,διοτι ειναι στη δυση της καριερας του..για τον Βαργκας θα συμφωνησω οτι ειναι ενας καλος ανασταλτικος χαφ που ομως δεν εχει τα ποιοτικα χαρακτηριστικα του καλου 8αριου και αναγκαστηκα τον βλεπεις να κατεβαζει μπαλα( το κανει καλα) ελλειψει αλλου..μακαρι να ειχε η ΑΕΚ ενα δημιουργικο χαφ και ο Βαργκας να ηταν πισω του..τοτε δεν θα αναγκαζομασταν να παιζουμε με τον Μακο που ειναι ΛΙΓΟΣ για την ΑΕΚ που θελουμε ολοι..

οσον αφορα τον Λεοναρντο τον βλεπω αισθητα βελτιωμενο ομως ακομα δεν εχει χτισει προσωπικοτητα ΑΕΚ,δεν μπορεις να βασιστεις απανω του..ο Βραζιλιανος "ξεμπλοκαρε" διοτι εχω την εντυπωση οτι τον "σκεπαζε" η φοβερη τεχνικη του Σκοκο την τελευταια διετια,ειχε το αγχος να αποδειξει και αυτος οτι ειναι ικανος ομως τον "κομπλεξαριζε" η αξια και η προσωπικοτητα του Αργεντινου..συν οτι οι δυο παικτες δεν χωρουσαν μαζι στην ιδια ενδεκαδα..φετος εχει απελευθερωθει διοτι αισθανεται "μοναδικος" σε αυτη την προβληματικη ΑΕΚ..
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 16/10/2011 15:50
Για τις ελλείψεις του Γκερέϊρο έχεις δίκιο - είναι παίκτης παλιάς κοπής. Όμως, σ' αυτό το κλωτσοσκούφι που θέλει να λέγεται ποδόσφαιρο κατά τη γνώμη μου έχει θέση - μόνο και μόνο για τα στημένα και τις ασίστ. Ειδικά χθες όπου μία ενέργεια χρειαζόταν για να διαμορφωθεί το αποτέλεσμα.
Για να μην πολυλογώ, στη χθεσινή ενδεκάδα θα άλλαζα Γεωργέα με Κοντοέ, Λαγό με Ρότζερ και Λύμπε με Μπέλεκ. Με τον τραυματισμό του Γκούντυ και στο 4-3-3 του Κωστέ η επιλογή Κάρλος δεξιά - Λεό αριστερά γίνεται μονόδρομος (με ανάποδο πόδι - και οι δυο έχουν το σουτ).
...Γενικά από το κέντρο και μπροστά κουτσά-στραβά βγαίνουν τα συστήματα και (χωρίς αλχημείες σε πρόσωπα/θέσεις) κάτι γίνεται. Δυστυχώς - και δε θα βαρεθώ να το λέω - το μέγα πρόβλημα είναι στα νώτα μας...
Castroman - 16/10/2011 16:48
trueno

οσον αφορα το συστημα με το αναποδο ποδι αρεσε σε πολλους ΑΕΚτζηδες επειδη η ομαδα αγωνιζοταν ετσι την τελευταια χρονια της πρωτης θητειας του Μπαγεβιτς στην ομαδα(Τσαρτας συνεκλινε προς τα δεξια και Κετσπαγια συνεκλινε προς τα αριστερα)..ομως εκεινη την περιοδο η ομαδα ειχε παικτες να το εφαρμοσουν,λογω προσωπικοτητας,ειδικων χαρακτηριστικων κτλ..για τον Καρλος αμφιβαλλω εαν μπορει να το κανει,δεν μου δειχνει ορεξατος,ουτε ο Χιμενεθ που τον "κουβαλησε"¨δεν τον εμπιστευοταν,αυτο λεει παρα πολλα..!!!
...
η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η ΑΕΚ νοσει πλεον και στην μεσοεπιθετικη γραμμη περα απο το χρονιο προβλημα στην αμυνα..η ομαδα εχει παιξει 7 επισημους αγωνες με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ φασεις στα αντιπαλα καρε,με εξαιρεση τα 4 γκολ στην Ξανθη,δεν εχει κανει πανω απο 5-6 ευκαιριες σε συνολο 6 αγωνων(πλην Ξανθης)και φυσικα ειναι "δυσκοιλια'" στο γκολ..δεν ειναι μονο θεμα ικανοτητας των επιθετικων αλλα και ποσοτητας..ο Λυμπεροπουλος ειναι πρωην ποδοσφαιριστης,ο Μπελεκ δειχνει να μην εχει επαφη με τα διχτυα,ο Σιαλμας δεν υπολογιζεται για σοβαρη λυση,ο Γκουντγιονσεν ειναι εκτος κλιματος και πλεον χανει την μιση σεζον μετα τον τραυματισμο του..ο Καρλος δειχνει ΛΙΓΟΣ..
μενει μονο ο Λεοναρντο να μαχεται μπροστα με προσωπικες ενεργειες μηπως και βαλει καποιο γκολ η κανει πασα..συν οτι λειπουν τα δημιουργικα χαφ που θα φτιαξουν φασεις για γκολ,μονο ο Ροτζερ μπορει και οταν εχει ανασες η δεν βαριεται..

στην αμυνα συμφωνω οτι υπαρχει προβλημα σε ακραιους και κεντρικους..!! ειδικοτερα στους τρεις Δελλα-Μανωλα-Καλα δεν υπαρχει κανενας που να ερχεται απο τον παγκο..οσον αφορα τα μπακ ο Κοντοες ειναι μια κοπια του Γεωργεα στα νιατα του,ακομα και στη "φατσα",τιποτα το ιδιαιτερο,καλοι στο μαν του μαν,ομως επιθετικα ειναι περιορισμενων δυνατοτητων,ο Καραμπελας δειχνει παθος και μαχητικοτητα,εχει βελτιωθει απο την εποχη του Αρη ομως δεν ειναι το κατι παραπανω..

το ιδιο συμβαινει και στα αμυντικα χαφ..ο Μακος,που δεν ειναι κατι σπουδαιο,αλλα σε αυτη την ΑΕΚ ειναι απαραιτητος,εχει για αντικαταστατη του το "ανεκδοτο" Γκεντζογλου..ο Καφες ειναι πρωην ποδοσφαιριστης και μενει ο Βαργκας ως πιο ποιοτικη λυση..

συμπερασματικα η ΑΕΚ εχει προβλημα σε ολες τις γραμμες,και απο πλευρας πληθωρας λυσεων αλλα και ποδοσφαιρικης ικανοτητας..σωζεται καπως απο την χαμηλη σταθμη των υπολοιπων ελληνικων ομαδων..
kitrinomauroaigaion21 - 16/10/2011 13:17
Τrueno....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!!!!!!!!!! ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ !!!!!!! ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΕΡΕ'Ι'ΡΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ΤΟΥ !!!!!!!! ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΑΚΟΥΣΕΙ ????? ΜΑΚΑΡΙ
manolis6 - 16/10/2011 13:39
Τους παίξαμε στα ίσα κι αυτό σίγουρα θα ανεβάσει το ηθικό στην ΑΕΚΑΡΑ μας, μετά το κράξιμο που είχε πέσει τον τελευταίο καιρό.
Μου τη σπάει ο Μάκος με τις συνεχείς βλακώδεις αποβολές του. Άκου εκεί δύο κίτρινες για βρίσιμο. Και με τη Δυναμό το έπαιξε μάγκας και τιμωρήθηκε με τρεις αγωνιστικές. Και μετά μιλάμε για επαγγελματίες...
Κρίμα για το Γκούντι πάντως!




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

22:22 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Οι καλύτερες αλλαγές ξένων της Βασίλισσα...
22:12 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Χωρίς προβλήματα ο ΑΟΧ
22:03 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Στην Original Μπραχαμίου Γεωργέας, Μπρέσ...
21:37 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Το πρόγραμμα της ΑΕΚ για Χανιά
20:14 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Το «ευχαριστώ» στον Μελισσανίδη
19:47 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Νέα αναβολή στη Football League
19:21 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Έγραψε (αρνητική) ιστορία στην ΑΕΚ ο Γκο...

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

21:34 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Ο Ρώσος καλλιτέχνης που είχε καρφώσει το...
21:29 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Οι άνθρωποι βρίσκουν την ευτυχία μετά τα...
20:33 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Ο καλύτερος εργοδότης του κόσμου βρίσκετ...
20:25 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
ΗΠΑ: Σύλληψη σίριαλ κίλερ επτά γυναικών
20:21 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Η Νιγηρία «ελευθερώθηκε» από τον Έμπολα
20:15 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Σκότωσαν το παιδί τους και το έκρυβαν 3 ...
19:45 - Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Ο Κιμ Ιλ Σουνγκ έκανε μεταγγίσεις από 20...