Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011 - 21:33

Πίσω τρύπια και μπροστά άτυχη

Πριν το καταλάβει η ΑΕΚ έχανε στο ημίχρονο 2-0, με δύο πανεύκολα γκολ του Λέτο - Προσπάθησε να κάνει την ανατροπή, είχε δύο δοκάρια, ηττήθηκε όμως 3-2 από τον Παναθηναϊκό - Τεράστια τρύπα ξανά η άμυνα της Ένωσης - Το aek365.gr ήταν στο Στάδιο όπου σας μετέφερε τα πάντα: Παραλειπόμενα, LIVE το ματς, ενώ μέσα από το CHAT του aek365.gr μπορείτε να σχολιάσετε το ντέρμπι



Των ΘΟΔΩΡΗ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗ & ΤΑΣΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΟΥ

Τα δύο δοκάρια που είχε στο παιχνίδι (με Κάλα και Λεονάρντο) έδειξαν πόσο άτυχη είναι αυτή η ομάδα - μεταξύ άλλων. Όμως δεν μπορείς να σταθείς μόνο εκεί για να εξηγήσεις πως σε ένα ακόμα παιχνίδι (το τέταρτο (!) στα τελευταία 6 ματς που έχει δώσει) η ΑΕΚ δέχθηκε τρία γκολ από αντίπαλό της! Το τελικό 3-2 για τον Παναθηναϊκό απόψε στο ΟΑΚΑ ήταν εξαιτίας πολλών πραγμάτων. Στην ουσία είχε να κάνει με τα τεράστια αμυντικά προβλήματα, που για ακόμα μία φορά έδειξε να έχει η Ένωση, αλλά και το γεγονός ότι μπροστά είχε πάρα πολλές ευκαιρίες να φτιάξει φάσεις έλειπε όμως το αγωνιστικό πλάνο που θα την οδηγήσει σε αυτές. Τα γκολ των Μπέλεκ και Λεονάρντο, μετά το 3-0, τρόμαξαν τον Παναθηναϊκό, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

 

Ένα εντελώς αλλοπρόσαλλο πρώτο ημίχρονο είδαμε. Ο Παναθηναϊκός έκανε τρεις επιθέσεις, πέτυχε δύο γκολ και πήγε στα αποδυτήρια με 2-0 μπροστά. Ο λόγος; Είχε ένα επιθετικό πλάνο! Απλά πράγματα. Η ΑΕΚ από την πλευρά της με τους... ξεκούραστους μέσα, αφού την Πέμπτη δεν έπαιξαν, κατάφερε και πήρε το κέντρο, είχε την κατοχή, όμως δεν είχε κανένα αγωνιστικό πλάνο, δεν δημιούργησε ούτε μισό συνδυασμό και τελικά δεν κατάφερε να φτάσει στο γκολ. Όταν για παράδειγμα (και έγινε πολλές φορές αυτό στο πρώτο ημίχρονο) ο Καφές είχε τη μπάλα στον άξονα δεν είχε καμία επιλογή να δώσει τη μπάλα. Ο Λεονάρντο, ο Λυμπερόπουλος και ο Μπέλεκ είχαν αποστάσεις μεταξύ τους, κίνηση στον χώρο δεν γινόταν και εύλογα το πρόβλημα στην τελική προσπάθεια ήταν έντονο. Κι όμως η ΑΕΚ θα μπορούσε στο 10' να πάρει το προβάδισμα όταν ο Λυμπερόπουλος έπειτα από λάθος της άμυνας του Παναθηναϊκού, από πλάγια θέση μέσα στη μικρή περιοχή, έκανε το σουτ η μπάλα όμως είχε φάλτσα και έφυγε απέναντι πλάγιο άουτ! Ήταν μία καλή φάση για την ΑΕΚ αυτή, ωστόσο η συνέχεια άνηκε στον Παναθηναϊκό και τον Σεμπάστιαν Λέτο.

Η άμυνα της Ένωσης πελαγοδρομούσε. Το δίδυμο Κάλα - Μανωλά στο ντέρμπι φάνηκε λίγο, ο Καράμπελας είχε προβλήματα με τον Ζέκα και ο Κοντοές υπήρχαν φορές που ανέβαινε μπροστά και αργούσε να γυρίσει. Τεράστια κενά στην άμυνα και οι «πράσινοι» έκαναν αυτό που δεν έκανε η ΑΕΚ: ήτοι όταν είχε τη μπάλα στον άξονα τρεις και τέσσερις παίκτες ήταν μπροστά και όχι πίσω από αυτή, με αποτέλεσμα οι επιλογές να ήταν πολλές. Δύο σουτ του Λέτο μόνος του από το ύψος της μεγάλης περιοχής στο 16' και στο 30' νίκησαν τον Αραμπατζή και έδωσαν στους «πράσινους» ένα σοβαρό προβάδισμα. Η ΑΕΚ προσπάθησε να απειλήσει από τα στημένα και θα το κατάφερνε σωστά αν στο 36' και έπειτα από κόρνερ του Λεονάρντο η μπάλα δεν χτυπούσε στο δοκάρι του Καπινό. Οι «πράσινοι» σε γενικές γραμμές δεν ήταν καλύτεροι από την ΑΕΚ. Όταν όμως δεν εκμεταλλεύεσαι τις αδυναμίες στο κέντρο του Παναθηναϊκού, δεν παίζεις από την αριστερή πλευρά με τον Λεονάρντο κι αντίθετα το κάνεις από την πλευρά του Μπέλεκ (που το παλικάρι απλά δεν μπορούσε...), τα σουτ δεν είναι πολλά και δεν γεμίζεις την αντίπαλη περιοχή δεν μπορείς να έχεις πολλές ελπίδες.

 

Ο Κωστένογλου παρά το 2-0 στο ημίχρονο δεν προχώρησε σε αλλαγές με την έναρξη της επανάληψης. Αντίθετα το έκανε μετά το 53' όταν και ο Παναθηναϊκός με τον Κατσουράνη, κι ενώ για πολλοστή φορά  οι αμυντικοί της ΑΕΚ δεν μπορούσαν να κόψουν, έκανε το 3-0. Τότε ο προπονητής έκανε αλλαγή τον Καράμπελα (είχε τρομερά προβλήματα από τον Ζέκα), περνώντας στο ματς τον Λαγό. Η Ένωση απλώς πίεσε περισσότερο στην πορεία. Τα προβλήματα όμως στην κυκλοφορία της μπάλας ήταν ξεκάθαρα. Όταν στη μοναδική φορά που πάτησαν τέσσερις παίκτες της στην αντίπαλη σκόραρε με τον Μπέλεκ στο 62'. Εκεί το ματς πήγε να γυρίσει. Ο Παναθηναϊκός έδωσε χώρο και στο 67' η Ένωση είχε δεύτερο δοκάρι στο ματς μετά από κεφαλιά του Λεονάρντο. Κι ενώ θα περίμενε κανείς έπειτα και από αυτή η φάση η ΑΕΚ να είναι αυτή που θα πιέσει εξαντλώντας κάθε ελπίδα να επιστρέψει ουσιαστικά στο ματς είδαμε το αντίθετο... Ο Κωστένογλου έβγαλε τον Μάκο, πέρασε στο ματς τον Κάρλος χρησιμοποιώντας τον Καφέ στα χαφ και τον Ισπανό ελεύθερο πίσω από τον Λυμπερόπουλο. Οι "πράσινοι" από το 75' και για τα επόμενα 10 λεπτά (κι ενώ σε αυτό το σημείο τραυματίστηκε ο Λαγός κι έγινε αλλαγή στην αλλαγή από τον Γεωργέα) ο Παναθηναϊκός όποτε ήθελε την άμυνα της ΑΕΚ άδεια! Εντελώς άδεια! Το σκορ δεν πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις λόγω Αραμπατζή και κακώς επιλογών των παικτών του Παναθηναϊκού στην τελική προσπάθεια.  Από το 85' και μετά οι γηπεδούχοι θεώρησαν ότι το παιχνίδι είχε... τελειώσει και η ΑΕΚ "χτύπησε" με τον Λεονάρντο στο 89', ο οποίος βγήκε τετ α τετ με τον Καπινό έπειτα από εξαιρετική κάθετη του Κάρλος και με πλασέ έκανε το 3-2.

Τα 5 λεπτά των καθυστερήσεων ήταν ικανά από μόνα τους να δημιουργήσουν "πανικό" στον Παναθηναϊκό. Δεν ήταν ικανή όμως η ΑΕΚ να δημιουργήσει πίεση και να κάνει την απόλυτη ανατροπή.

Kαμία ευθύνη για την ήττα της ΑΕΚ δεν φέρει ο διαιτητής Σπάθας που με εξαίρεση ένα φάουλ - χέρι που δεν καταλόγισε υπέρ της ΑΕΚ στο τέλος ήταν δίκαιος σε όλο το παιχνίδι. Δυο - τρία οφσάιντ ξέφυγαν από τους δύο επόπτες.

 

20.40 Τους Κάρλος, Λαγό και τον Ρίκκα έχει σηκώσει για ζέσταμα ο Κωστένογλου στην επανάληψη. Αντίθετα ο Γεωργέας έχει καθίσει στον πάγκο

20.39 Ένα πανό κατά των πολιτικών έχουν αναρτήσει οι οπαδοί του Παναθηναϊκού

20.08 Τον Γεωργέα και τον Ρίκκα σηκώνει για ζέσταμα ο Κωστένογλου στο 38'!

19.45 Με ντουντούκα προσπαθούν στο πέταλο των οπαδών του Παναθηναϊκού να φτιάξουν ατμόσφαιρα! Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στο Καραϊσκάκη.

19.38 Βεγγαλικά μέσα στο γήπεδο έχουν πετάξει τρεις φορές οι οπαδοί του Παναθηναϊκού, χωρίς ωστόσο ο Σπάθας να διεκόψει το παιχνίδι!

19.31 Περίπου 28.000 οπαδοί του Παναθηναϊκού βρίσκονται τελικά στο ΟΑΚΑ.

19.27 Στο μπουθ της ΑΕΚ βρίσκονται επίσης και οι Καψής, Κασνακίδης

19.02 Θέση δίπλα στον Αδαμίδη, παίρνουν και οι Γκρέταρσον, Κωνσταντινίδης.

18.55 Ο Σταύρος Αδαμίδης, συνοδευόμενος από προσωπική ασφάλεια, είναι στο γήπεδο και θα παρακολουθήσει στο μπουθ πάνω από τα δημοσιογραφικά. Εκεί βρίσκονται και οι Γκερέιρο, Μπέρνς οι οποίοι έμειναν εκτός αποστολής.

18.52 Η ώρα της ΑΕΚ! Οι ποδοσφαιριστές βγαίνουν για προθέρμανση, με τους περίπου 15.000 οπαδούς του Παναθηναϊκού να τους αποδοκιμάζουν έντονα

18.51 Οι παίκτες του Παναθηναϊκού εμφανίζονται στον αγωνιστικό χώρο

18.43 Η στιγμή του Καπίνο να βγει για ζέσταμα και τα συνθήματα αλλάζουν και γίνονται υπέρ του Παναθηναϊκού

18.42 Ο Γιάννης Αραμπατζής βγαίνει για προθέρμανση και όλο το γεμάτο από κόσμο πέταλο των οπαδών του Παναθηναϊκού βρίζει εν χορώ την ΑΕΚ

18.35 Ο Νίκος Κωστένογλου αφήνει εκτός αποστολής τους Γκερέιρο και Μπερνς, προκειμένου να συμπληρώσει 18άδα

18.23 H προσέλευση των οπαδών του Παναθηναϊκού συνεχίζεται. Θα έχει κόσμο το Στάδιο σήμερα, όπως περίμενε η "πράσινη" ΠΑΕ. Παρ' όλα αυτά ακόμα τα πράγματα είναι ήσυχα και το μόνο που ακούγεται στο ΟΑΚΑ είναι τραγούδια από τα μεγάφωνα

18.01 Η αποστολή του Παναθηναϊκού φτάνει στο ΟΑΚΑ και μερικοί φίλοι τους, που βρίσκονταν κοντά στα αποδυτήρια, την υποδέχονται με χειροκροτήματα

17.56 Χορογραφία ετοιμάζουν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού στο πέταλο. Αυτή την ώρα το ΟΑΚΑ έχει περίπου 2.000 κόσμο.

17.47 Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, με πρώτους τους Μανωλά και Αραμπατζή κάνουν την πρώτη τους ανεπίσημη εμφάνιση στον αγωνιστικό χώρο. Οι δύο παίκτες της Ένωσης είχαν για λίγα λεπτά συνομιλία με τους Σπάθα και Κάκο (4ος διαιτητής σήμερα).

17.42 H αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο ΟΑΚΑ συνοδεία αστυνομικής δύναμης.

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

kostheo - 6/11/2011 18:24
kali epitixia magkes!!!pame gia to diplo!!
Tolis - 6/11/2011 20:04
χαχχαχαχα παμε για το διπλο!! λεμε και κανα ανεκδοτακι να περναει η ωρα...Αυτη η ομαδα ειναι μακραν η χειροτερη τα τελευταια 30 χρόνια που καταλαβαινω από μπαλα...Αλλα επειδη η υγεια μας ειναι πανω απ'ολα, μην στεναχωριεστε οτι δειτε φέτος. Αν δεν ερθει κάποιος με λεφτα, μην περιμένετε τιποτα....
Kolofonos - 6/11/2011 21:31
ΜΑΚΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗ ΜΠΑΛΑ..... ΚΩΣΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑ ΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΤΕ ....... ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ........ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΠΑΛΑ....ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΟΦΤΗΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ....... ΑΜΠΑΛΕ STOP
mirmigkofagkos - 6/11/2011 21:53
Egw apo paixtes oi opoioi einai aplirwtoi 8 mines dn perimena kt parapanw...H simerini AEK dn itn tragikh, apla itn ATUXH!Telos to mono parapono pou exw apo tn Kwste ein oti 8 eprepe na pei ts paixtes na anevoun poio nwris kai n mn xreiastei na ftasoume sto 75...
Tolis - 6/11/2011 22:25
αδερφε και με τον ΟΦΗ καλα παίξαμε αλλα φαγαμε 3. Και με τους Ρωσους μεσα εξω καλα παιξαμε σχετικα, αλλα φαγαμε 6. Στην τουμπα μια χαρα παιζαμε, αλλα εκανε 3 φασεις ο ΠΑΟΚ και φαγαμε 3. Ο βαζελος σημερα εκανε 2 φασεις στο πρωτο ημιχρονο και εβαλε 2. Δηλαδη ως ποτε θα το ριχνουμε στην ατυχια? Με αυτα τα χρηματα που δαπανηθηκαν, αυτους πηραμε, αυτους κρατησαμε, αυτο μπορουν. Προσγειωθειτε. No money no honey...Απλα πραγματακια
AEKCy - 6/11/2011 22:31
Έχεις δίκαιο το θέμα είναι πως με τα χρήματα που δαπανήθηκαν θα μπορούσαν να είχαν γίνει λιγότερες και καλύτερες μεταγραφές.
mirmigkofagkos - 6/11/2011 22:42
File Toli sta paixnidia me OFI, PAOK, KAI LOCOMOTIV eimastan ANOIKANOI oxi atyxoi!
+fwnw me auto pou les no money no honey alla smr mporousame na paroume to X...
takis2121 - 7/11/2011 01:25
ο οφη που πηρε χ απο γαυρο, τι σημαινει, οτι παιρνουν τρελα λεφτα οι κρητικοι;
Marseille21 - 6/11/2011 22:58
Γεια σου ρε Κωστένογλου άρχοντα μου ξεκούρασες τα παρτάλια για να φάμε άλλη μια τριάρα..
Μην ξεχάσεις το άλλο Σαββατοκύριακο να τα ξεκουράσεις με την Τρίπολη γιατί μετά παίζουμε ντέρμπι με την Δράμα..
takis2121 - 7/11/2011 00:08
πεσ τα!!!!!!!!!!!!
takis2121 - 7/11/2011 00:49
+ 1.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
A E K 1924 - 6/11/2011 22:39
ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΤΥΧΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΙΚΗ!!! ΜΗΝ ΣΚΑΤΕ ΟΜΩΣ!!! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ!!! Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΛΕΝΤΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ!!! Η Ν-Ε-Α___Α-Ε-Κ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ!!!! ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ!!! ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΡΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΗΠΑΤΙΤΙΔΕΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΛΙΩΣΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΑΛΑΤΡΑΒΑ ΜΑΣ!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ!! ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΡΩΣΟΣ ΠΟΛΥΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΧΕ ΔΑΝΕΙΚΟ ΤΟ ΓΕΝΝΑΡΗ ΚΑΙ ΣΑΝΚΑΡΕ!!! ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΚΟΥΤΣΙ!!! Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΘΑ ΣΑΡΩΣΕΙ!!! ΦΟΥΛ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!!! ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΙΠΑΜΕ ''ΣΚΟΥΦΑΚΙ'' ΚΑΙ ...ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! ΑΕΚ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!!!
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 23:30
Να δεις πως θα σας κάνουν τον δικό σας Καλατράβα οι βαζέλες την επόμενη αγωνιστική & που ΄σαι δεν θα χρειαστείτε βαζελίνη αυτή την φορά, έχουν μπόλικη οι βάζελοι. Γαυράκια αν κατεβείτε έτσι πεθαμένα όπως με εμάς στο ΟΑΚΑ θα αρπάξετε καμιά 6άρα μέσα στο τηγάνι απ΄ τους βάζελους & θα μπουκάρετε μέσα να μην τελειώσει ο αγώνας. Ομάδα της πλάκας είσαστε & θύματα του χοντρού & των κόκκινων κωλοφυλλάδων που σας δουλεύουν κανονικά. Άμα παίζαμε με εσάς σήμερα κι όχι με τον βάζελο που είναι σοβαρή ομάδα, θα αρπάζατε 4 κι όχι μόνο 2 που έφαγαν οι βάζελοι σήμερα. Ραντεβού στο Καραϊσκάκη που θα σας γ...με το σπίτι κομπλεξικέ & θρασύδειλε.
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 23:37
Εννοείται στον β΄ γύρο, για να μην παρεξηγηθώ.
Isis - 6/11/2011 23:41
ακομη δεν αυτοκτονησες εσυ??
kostheo - 6/11/2011 18:26
kali epitixia magkes!!!pame gia to diplo!!
ΑΕΚ 100% - 6/11/2011 18:30
ΜΟΝΟ ΜΕ ΨΥΧΗ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ...FORZA ΑΕΚΑΡΑ, ΚΛΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!
aektzis - 6/11/2011 18:49
pame mori omadaraaaaa !!! skistous !!! ade giati poli milane !!! oi .... !!
harryaekara - 6/11/2011 18:59
pame mori arostia!
nikounadis - 6/11/2011 19:06
yparxei kana link gia to paixnidi
θάνος μια ζωή ΑΕΚ - 6/11/2011 19:12
ΑΕΚΑΡΑ με τη νίκη ..... μόνο νίκη!
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 19:26
EΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

Ο ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
Κλεφτάκις = Γαύρος - 6/11/2011 21:28
Ξέχασες τις 4αρες και την 6αρα του Χιμένεθ ?
Βάλαμε 2 γκολ και είχαμε δυο δοκάρια Γαύρε Κλεφτάκι
Kleftakis67 - 6/11/2011 21:47
Γαυρε ισπαολαγνε
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 19:28
tampoyri oloi πισω κα στη κοντρα με τον λεο .ετσι περιμενω το παιχνιδι

σε 45.000 κοσμο και χ ειναι επιτυχια
john AEK mia zwh! - 6/11/2011 19:28
mono nikh! gia na to voulwsoun ta vazelakia p vgazoun k glwssa!
john AEK mia zwh! - 6/11/2011 19:29
mono nikh! gia na to voulwsoun ta vazelakia p vgazoun k glwssa!
nikos17676 - 6/11/2011 19:32
ante na doyme ti tha doyme.......!!!!
tasos1984 - 6/11/2011 19:33
έχουμε κανα λινκ για τα αρρωστακια του εξωτερικού;
paiktis57 - 6/11/2011 20:27
ΑΣΕ ΑΔΕΛΦΕ ! ΘΑ ΑΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ .
john AEK mia zwh! - 6/11/2011 19:42
mono nikh! gia na to voulwsoun ta vazelakia p vgazoun k glwssa!
arg.loukopoulos - 6/11/2011 19:48
ο θεος να βαλει το χερι του
moskiv71 - 6/11/2011 19:49
Αντε βρε αρχίσαμε! Αντέξαμε πάντως 16 λεπτα!!!
Giannis1122 - 6/11/2011 19:53
Παλι ο Μανωλάς φταίει για το γκολ!!!!!!

Α ρε Στέλιο μας τον φόρτωσες με το ζόρι και παρ' ολο έχουν πέσει πάνω του όλοι οι δημοσιογράφοι να τον δικαιολογούν και να τον προοθοούν σαν δήθεν ταλέντο του Ελληνικού ποδοσφαίρου....δεν βλέπεται το παιδί!!

Είναι και κολοχαρακτηρας , παίζει και με μέσον ...άστα να πάνε!
...Ντροπή για την ΑΕΚ τόσο κακός παίχτης να φοράει τη φανέλα της...
reload-net - 6/11/2011 19:55
to oti o belek variete na paiksei mono egw to vlepw? mono tou an tou peis pare tin mpala apo to kentro kai pigainetin mexri to terma ,xwris antipalous, den tha mporesei tha pesei 3s fores ston dromo...
onlyAEK - 6/11/2011 20:00
μακαρι να βγω ψευτης αλλα αδερφια ειναι ηδη 1-0.

προβλεπεται παλι ενα δυσκολο απογευμα.

α ρε ομαδαρα πωε σε καταντησαν η α-μετοχοι!

και να δουμε αν θα τα καταφερουμε νε τα οικονομικα ...και ποτε θα ορθοπωδησει η ομαδα
reload-net - 6/11/2011 20:00
gia 10 goal eimaste
Assasino - 6/11/2011 20:00
Μάγκες δεύτερο.Καλά κρασιά για την ομάδα μας.
kajou - 6/11/2011 20:01
δεν βλεπω αυτη την αιδια ισως παλι στο 2ο ημιχρονο . αντε γεια ζωα που θελετε να λεγεστε και παιχτες της αεκ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 20:02
H 4ARA PLHSIAZEI

NTROPH KAI AHDIAAAAAAAAAAAAAAAA
pete_aek - 6/11/2011 20:02
euxomai na stamatisoun sta 3!! auto einai ena mauro xali pou vlepo oxi aek..
Enwsitis21 - 6/11/2011 20:03
Ou re xeftilismenoi
klv - 6/11/2011 20:03
loipon tha to po apla
osoi einai metoxoi stn AEK
epidi tn pethanan gia na mn baloun lefta
exo na kanw mia eyxi kai peite me kako makaka kai oti thelete
pappas notias kai to pareaki oti eyrw bgalete apodo kai bros na ta trote se farmaka remalia
Marseille21 - 6/11/2011 23:06
Δεν είσαι κακός είσαι ένας από τους πολλούς αγανακτισμένους ΑΕΚτζήδες τα ίδια και χειρότερα τους εύχομαι..
o kanenas - 6/11/2011 20:04
mavra halia... den ehoume omada krima....
Vishnu - 6/11/2011 20:04
Όταν μίλαγα για τον Μανωλά και την σχέση του με τον βάζελο κάποιοι κορόιδευαν. Δεν πειράζει.
Η ΑΕΚ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΟΜΑΔΙΤΣΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ
ALTAFAZ - 6/11/2011 20:27
Min milas re asxete gaure esy gia ton Manola, an ftaiei autos sta goal tote ta haf sou k ta back pou einai aniparkta ti kanoun???
Asxete e asxete mas ta exeis priksei me ton Manola....
Vishnu - 6/11/2011 20:31
Καλώς τον gay. Αν εγώ είμαι γαύρος τότε η μάνα σου είναι παρθένα. Στο 1ο γκολ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ. Στο 2ο φταίει ο Καράμπελας και μετά ο Μανωλάς.
ALTAFAZ - 6/11/2011 20:51
To oti eisai gauros asto einai tsekarismeno...Sto prwto ftaine ta haf sou pou tous exoun k kanoun parti oi alloi ekei, k sto deutero karampelas opws eipes k o kala pou afinei ti thesi tou, ektos apo gauros eisai k asxetos, sto trito gia pes mas poios ftaei???
Vishnu - 6/11/2011 21:01
Δεν είμαι γαύρος. Εσύ έχεις για φώτο εξάλλου τον Τζιμπούρ. Ο Μανωλάς έχει μαν του μαν τον Λέτο και μου λες ότι δεν φταίει σε κανένα από τα 2; Στο 3ο φταίει είτε ο Μάκος είτε ο Λεονάρντο (αυτός που έπρεπε να βοηθάει τον Καράμπελα, δεν ξέρω πώς τα έχουν πει τα μαρκαρίσματα στα αποδυτήρια)
ALTAFAZ - 6/11/2011 21:07
Ton djebbour ton exw epitides gia na thimizw sti dioikisi ti egklima ekanan, esu thelw na m peis pou ksereis oti o manolas exei man to man ton leto eisai mesa sta apoditiria??? Den katalavainw me tpt to kollima sou me auto to paidi, me poion theleis na paizoume me ton della i ton mpougaidi???
AEKCy - 6/11/2011 21:51
Ότι κάνει λαλακίες ο μανωλας είναι γεγονός αλλά εμένα γενικά μου αρέσει σαν παίκτης και δεν πιστεύω πως κάνει τα λάθη του σκόπιμα αλλά λογω απειρίας.
Deadbolt - 6/11/2011 22:48
Τσακωθείτε για το ποιος φταίει εσείς ατομικά.Πότε θα καταλάβετε ότι ΣΥΝΟΛΙΚΑ Η ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Bruxellois1980 - 6/11/2011 20:06
2 σε 30 λεπτά... Ο Θεός να βάλει το χέρι του να γλυτώσουμε την 6άρα....
skerlos - 6/11/2011 20:07
Ομαδούλα της σειράς......
Enwsitis21 - 6/11/2011 20:08
Exw reeeeeeeee
grass - 6/11/2011 20:10
δεν ξαναβλεπω αεκ, παω για καφε με τους αχρηστους
klv - 6/11/2011 20:11
ta onomata sas 8a meinoun stn istoria os oi kretinoi pou katastrepsan mia istoriki omada gia tn tsigounia tous!!!!
eyxome an yparxei dikewsini na pathete ta idia kaka pou mas exete kanei kai akomi xeirotera kseftiles
K-S-E-F-T-I-L-E-S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marseille21 - 6/11/2011 23:04
Μπράβο ρε μάγκα τα ίδια και χειρότερα να τα βρουν στην προσωπική τους και επαγγελματική τους ζωή που τόλμησαν να διαλύσουν την μεγαλύτερη και ιστορικότερη ομάδα της Ελλάδος και ιδίως αυτό το κολοβό φίδι ο Αδαμίδης...
ΓΙΑΝΝΗΣ 1924 - 6/11/2011 20:12
πρεπει να παραδεχτουμε παιδια ο βαζελοσ ειναι πολυ ανωτερος. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ
Enwsitis21 - 6/11/2011 20:13
ouououou re 2 fasis o bazelos 2 mpalakia ouou re xeftiles
arg.loukopoulos - 6/11/2011 20:13
δεν μπορει αυτο το σουργελο να αντιμετωπισει ομαδεσ σαν τον παο,οσφπ,παοκ
το μυαλο της ομαδας ειναι για τον επομενο αγωνα με τον ισαξιο της αστερα τριπολη για να δει πως θα παρει βαθμους
σε λιγο οπως παμε,χανοντας οπαδους απο την νεα γενεια θα γινουμε 4 ομαδα,μετα τον παοκ
tsitax21 - 6/11/2011 20:18
ξεφτιλα νικολαιδη εσυ κ ολοι η παρεα σου εισαστε ο μεγαλητερος καρκινος της ομαδας στα 85 χρονια ιστοριας της.μην τυχον κ ξανατολμησεις να γυρισεις στην ομαδα εσυ κ οι πουθενατζηδες φωστηρες του 2004.εισαστε οι καταστροφη της ομαδας κ φατε στη μουρη ολοι εσεις που γουσταρετε το νικολαιδη.μας κατεστρεψε αυτος κ οι φωστηρες του.τελος το γηπεδο εσπασα κ το διαρκειας μου κ εστα α@@δια μου απο εδω κ περα δεν θα αρρωστησω εγω αυτοι πλουτησαν απο την ομαδα κ εγω καθομαι κ στεναχωριεμαι.
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 20:33
ναι ο νικολαιδης σου φταιει εσενα, αλλα καλα λες αμα δεν αναλαμβανε τοτε θα πεφταμε δ' εθνικη μωρε. καλα ειναι ε? ε ρε κατι αχαριστους που εχουμε. αλλα βεβαια ετσι ειναι, αν επαιρνες το πρωταθλημα του 08 θα το χες βουλομενο τωρα κ συ κ κατι αλλοι...
tsitax21 - 6/11/2011 20:54
αμα η γιαγια ειχε α@@δια θα ηταν παππους.ενω οι σωτηρες που μπηκαν στην ομαδα το 2004 σε εχουν φτασει να τρως 3 σε καθε παιχνιδι.ζητω ο νικολαιδης που μας εσωσε κ εχουμε γινει περιγελος των παντων.να τον χαιρεστε.
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 22:07
κ συ βουλομενο θα το χες μην ανησυχεις. ο νικολαιδης φταιει δλδ για τη μετεπειτα διοικηση των ΠαπαΝοτιαδων? μηπως φταιει κ για την αμπαλοσυνη του λαγου? ο μπαγεβιτς κ ο νικολαιδης φταινε για ολα ρε! ας τους κρεμασουμε.
dlost21 - 6/11/2011 20:20
κωστενογλου μου θελατε παρτε τα τωρα πρεπει να ερθει καποιος πολυ καλυτερος αλλιως δεν υπαρχει σωτηρια για την ομαδα α ρε χιμενεθ που εισαι...
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 20:25
δε φταιει ο προπονητης ξυπνα κ συ! ποσους προπονητες πρεπει να αλλαξουμε για να το παρετε χαμπαρι? παλτα!
dlost21 - 6/11/2011 20:29
συγνωμη φιλε μου ο προπονητης στηνει την ομαδα στο γηπεδο κανει την προπονηση πρεπει να εχει αυτογνωσια το τι ζητα και τι περνει απο καθε παικτη δεν κανουν μονο οι παικτες την ομαδα αλλα και ο προπονητης
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 21:32
καλα τα λες φιλε αλλα αμα ο αλλος ειναι απληρωτος ή απλα δε μπορει τι να κανει ο προπονητης μετα;
Enwsitis21 - 6/11/2011 20:28
Poios kostenoglou re file otan exeis to tsoutseki ton manola kai kai ton kathe papara kai kanei oti goustari.

Ouou re xeftilismenoi
an0nymouS - 6/11/2011 20:21
ok ομαδίτσα της πλάκας είμαστε και ότι άλλο θέλετε πείτε.. αλλα να ρωτήσω κάτι, ο βάζελος είναι η ομάδαρα; που έκανε 2 φάσεις και έβαλε 2 γκολ; ..που η πεθαμένη αεκ τον παίζει στο περισσότερος μέρος του ημιχρόνου στο μισό του γηπέδου; ..

απλά δεν έχουμε καλη άμυνα σήμερα πίσω.. και μετά το πρώτο γκολ άνοιξε πολύ το παιχνίδι.. ο ρυθμός είναι πολύ καλός και γίνεται καλό παιχνίδι πάντως..
Barbas21 - 6/11/2011 20:33
Ευτηχως εισαι και εσυ ρε φιλε γιατι με αυτα που διαβαζω εδω μεσα νωμιζα οτι εβλεπα αλλο παιχνιδι! ο ΠΑΟ εχει κανει 2 στα 2 δεν παιζουμε τοσο ασχημα , μαγικη οικονα το 2-0
Barbas21 - 6/11/2011 21:29
Ευτηχως εισαι και εσυ ρε φιλε γιατι με αυτα που διαβαζω εδω μεσα νωμιζα οτι εβλεπα αλλο παιχνιδι! ο ΠΑΟ εχει κανει 2 στα 2 δεν παιζουμε τοσο ασχημα , μαγικη οικονα το 2-0
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 6/11/2011 22:06
ΠΟΛΥ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΗ Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ, ΠΑΙΔΙΑ...
ΚΑΙ Η ΑΜΥΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ...ΒΑΘΙΑ ΑΡΡΩΣΤΟ...
an0nymouS - 6/11/2011 22:11
ναι ρε φίλε οκ.. το ξέρουμε ότι η ομάδα πίσω ειναι τρύπια αλλα μην τα μηδενίζουμε όλα! ..γιατί ακούω τώρα και κάτι σχόλια απ τους δημοσιογράφους που έκανα τον βάζελο μπαρσελόνα! ..οι περισσότερες φάσεις που έβγαλες ήταν λάθη τον παικτών της ΑΕΚ.

Τους βάλαμε και δύο γκολ είχαμε και 2 δοκάρια και στο 90 με τον μπέλεκ μπορούσε να γυρίσει το παιχνίδι.. και όλα αυτά η πεθαμένη ΑΕΚ! ..
Giannis1122 - 6/11/2011 20:21
ΠΑΤΕΡ Κωστένογλου είσαι ο χειρότερος προπονητής ποδοσφαίρου, διωγμένος και απο ομαδούλες σαν την Λαρισα και τον Αστερα Τρίπολης και κάθεσαι στον πάγκο του πιο ιστορικού σωματίου της Ελλάδας

...που θες να κάτσεις και μεχρι το 2013!!! τρομάρα σου...!!

Την ΑΕΚ θα την ξαναδεις μόνο με εισιτήριο ΑΣΧΕΤΕ!
Saaz - 6/11/2011 20:22
Μπραβο μας.

Παμε για τη σταθερη ταριφα του τριμπαλου.

Ομαδα του κ*λου με ολη τη σημασια της λεξης.

ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ Ο WANNABE ΠΑΙΚΤΗΣ ΜΠΕΛΕΚ.Ο Σιαλμας θα ηταν ...χειροτερος του μαλλον?Και ολο απο δεξια πανε.Μια φορα απο αριστερα ελεος.

Μας εχουν σπασει τα @@ φετος,καθε παιχνιδι ξερεις οτι θα το χασουμε με κατω τα χερια απο πριν.

Αντε στα τσακιδια ολοι αμετοχοι,μετοχοι,αδαμιδηδες,κασνακιδηδες,και ολα τα λαμογια μεσα στην ΑΕΚ που το παιζετε και εξυγιαντες.

Μας κανατε την ομαδα μπουρδελο για εξυγιανση ενω τα χρησιμοποιησατε ολα για την αδειοδοτηση και μονο.

Αντε στα τσακιδια,βαρεθηκαμε να κουτουλαμε στο ταβανι,τοσο χαμηλα κατεβηκε.
marmon251 - 6/11/2011 20:23
ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!!!
klv - 6/11/2011 20:23
teliosan ta psemata mages
o bazelos 45 xiliarika emeis 5 AEK den eisai mono otan kerdizi kai pezi me tin millan
TA PSEMATA TELIOSAN EMEIS OI OPADOI THA DIOKSOUME TOUS KSEFTILES KAI THA GEMISOUME TO GIPEDO!!!!! OPIOS DEN TO KANEI DEN AGAPA TN AEK
prota tha dioksoume tous apotiximenous kafrous pou aselgoun sto kormi mas kai meta tha gemisoume to gipedo
allios me mathimatiki akribeia odigoumaste se b ethniki
mn gelieste fetos eimaste epipedou paniwniou tou xronou tha eimaste tripolis tou paraxronou ...panahaikis!
PREPEI KATI NA KANOUME!!!!!!!!1
p.s. os pote tha sinexiseis ayto to pexnidi tou 8igmenou kai moutromenou san pedi? esena sou aresi ayto? dld twra eki p eisai eisai xalaros? kai anetos? kane tn kinisi kai oloi tha se akolouthisoume TSABA 8A TN PAREIS AN 8ES KAI O LAOS MAS MAZI S
Vishnu - 6/11/2011 20:23
Από τον χειμώνα να πουλήσετε τους πάντες όσο όσο και να ρίξετε την ομάδα κατευθείαν Δ' Εθνική. Από το να βλέπουμε αυτά τα χάλια, καλύτερα να τρέχουμε στα τοπικά για να βλέπουμε μια υγιή ομάδα. Σε καμιά 5ετία θα επανέλθουμε.
ΥΓ: Εύχομαι σε όλους τους αμέτοχους να τους πάνε ΟΛΑ ΣΤΡΑΒΑ.
Marseille21 - 6/11/2011 23:13
Μην ανησυχείς αν μείνει ο Αδραχμιδης στην ΑΕΚ μέχρι τον χειμώνα Μανωλάς, Μάκος, Λεονάρντο και Βάργκας θα μείνουν ελεύθεροι με τα μαγικά του Αγαμίδη ή στην καλύτερη θα πουληθούν για ένα κομμάτι ψωμί...
θάνος μια ζωή ΑΕΚ - 6/11/2011 20:24
Sialmas! πρέπει να παίξει ο Σιαλμάς, ο μπέλεκ δεν είναι ποδοσφαιριστής. δεν υπάρχει μπέλεκ ποδοσφαιριστής. εγώ θα 'παιζα καλύτερα
Enwsitis21 - 6/11/2011 20:24
ouououou re 2 fasis o bazelos 2 mpalakia ouou re xeftiles
rrrooulis - 6/11/2011 20:24
1) GIANNIS 1122...μονο ο Μανωλας σου φταιει για τον Μπελεκ γιατι δεν λες κατι οπωσ και αλλους????????????......
2) Δεν αλλαζει τιποτα να ειμαστε ρεαλιστες εξαλλου στα ευκολα και στα δυσκολα Ενωσις ειμαστε κκααααααααααααιιιιιιιιιιιιιιιιι το κυριοτερο αν η Διοικηση-Μετοχοι δεν κανουν το καθηκον τους μην περιμενετε κατι.Τεεελλλοοοος
Yiannis AEK - 6/11/2011 20:25
Πρεπει να ειναι η χειροτερη ΑΕΚ απο τοτε που θυμαμαι ουτε ενας παιχτης μεσα που να λες ρε παιδι μου αυτος ειναι παιχταρα μπορει με μια ενεργεια να κανει κατι.Καθε χρονο και χειροτερα δεν υπαρχει πια ΑΕΚ .Καλα για ομαδα και συνοχη δεν το αναφερω καν αυτο δεν υπαρχει εδω και πολλα χρονια!!Ουτε μια μπαλια εναν συνδιασμο κατι ρε παιδι μου .Ο βαζελος με το τιποτα 2-0 εχει ομως 2-3 καλες μοναδες που το ξερουν το τοπι!!!Εμεις με κανενα στημενο και καμια στραβοκλωτσια .ΠΙΚΡΕΣ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΝΟ ΠΙΚΡΕΣ !!!
paiktis57 - 6/11/2011 20:25
ΔΥΣΤΥΧΩΣ , ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΤΟ , ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ .ΝΤΡΟΠΗ !!!
moskiv71 - 6/11/2011 20:25
Φυσιολογική εξέλιξη για ομάδα χωρίς Διοίκηση, παίκτες και κόσμο. Η κατάσταση θα γίνεται όλο και χειρότερη διότι η κατάσταση θα ανατροφοδοτείται (θα χάνουμε, δεν θα πηγαίνει ο κόσμος ,δεν θα υπάρχουν έσοδα κλπ). Κρίμα. Εβλεπα σήμερα σε βίντεο τον Ηρακλή στην Δ' Εθνική και δεν το πίστευα! Το καλό είναι ότι ο κόσμος στηρίζει την ομάδα του. Δυστυχώς και η δική μας μοίρα δεν είναι καλύτερη, διότι ενώ νομίζουμε ότι έχουμε κόσμο, δεν έχουμε. Κόσμος μιας ομάδας είναι αυτός που πάει στο γήπεδο. Τι να το κάνω να έχω 1 εκατ. φιλάθλους και στο γήπεδο να πηγαίνουν 4.000! Περίγελος έχουμε γίνει στους άλλους. Κούλα μας ανεβάζουν , Κούλα μας κατεβάζουν και εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι για το παρελθόν.
kpatoulidis - 6/11/2011 20:26
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.....????
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΕΛΙΚΑ.... ΤΟΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΨΑΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΓΚΟΛ ΟΡΘΙΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ...
philip - 6/11/2011 20:26
Ρε μάγκες μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Κατ' αρχάς ο βάζελος τί έκανε; Σε 2 φάσεις έβαλε 2 γκολ, αλλά σε τρύπια άμυνα. Πού ήταν οι αμυντικοί; Πρέπει ο Κωστέ να γεμίσει τον άξονα με άλλον ένα κόφτη. Δεύτερον, μετά το 25-30' η ΑΕΚ ανέβηκε περισσότερες φορές προς τα καρέ του ΠΑΟ. Είχε δοκάρι, φοβερό σουτ του Λεονάρτνο και 2-3 ακόμα μπασίματα στην περιοχή. Αυτός ο ΠΑΟ δεν με πείθει. Κάλλιστα μπρούμε με ένα γκολάκι στο Β' να ξαναμπούμε στο παιχνίδι. Ο Λύμπε θα το κολλήσει, πού θα πάει...
kitrinomauros - 6/11/2011 20:33
POIOS EIPES O KOSTE?AUTOS DEN PROPONEI TOUS PAPAROKADES?
manolis6 - 6/11/2011 20:26
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί χαρίσαμε το ματς στη Λοκομοτίβ για να ξεκουράσουμε δήθεν τους βασικούς. Κουρασμένοι, ξεκούραστοι, αυτή η ομάδα δεν έχει το ανάστημα να χτυπίσει διπλό με τους βαζέλες. Τσάμπα χάνουμε τώρα και τους δύο αγώνες.
The Teacher - 6/11/2011 20:27
Και το πιο αστειο ειναι οτι η ΑΕΚ σημερα εχει πιασει το αγωνιστικο της ταβανι.Απλα ειναι δυο επιπεδα πιο κατω απο τους απαταιωνιους...
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 6/11/2011 20:35
ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΠΕΤΡΟΔΟΛΑΡΑ...
ΜΕΤΑ ΘΑ ΖΗΤΑΝΕ ΦΑΝΕΛΑ ΓΙΑ ΕΝΘΥΜΙΟ...
neostigris - 6/11/2011 20:27
ΛΟΙΠΟΝ.ΜΙΛΑΩ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ.ΜΕ ΜΠΕΛΕΚ(ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΠΕΤΑΝΟ) ΠΟΥ ΠΑΜΕ!!!!!!!!ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ.Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΗ.ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ...
kpatoulidis - 6/11/2011 20:27
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.....????
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΕΛΙΚΑ.... ΤΟΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΨΑΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΓΚΟΛ ΟΡΘΙΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ...
peaepppppppp@yahoo.gr - 6/11/2011 20:28
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ....... ΘΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΡΕΖΙΛΕΥΤΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΚΟΜΗ ................ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
peaepppppppp@yahoo.gr - 6/11/2011 20:28
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ....... ΘΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΡΕΖΙΛΕΥΤΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΚΟΜΗ ................ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
tsitax21 - 6/11/2011 20:30
αυτους τους παιχτες τους εφερες δεν ηρθαν μονοι τους.ζητω οι φωστηρες του 2004 που εσωσαν την αεκ νικολαιδης παππας νοτιας γκουμας γκικας χατζηιωαννου θανοπουλος κανελλοπουλος.ενα μεγαλο ευχαριστω σε αυτους τους φωστηρες που καταντησαν την αεκ χειροτερα απο το 2004.μακαρι να μην ειχε ερθει κανενας απο αυτους στην ομαδα.
kitrinomauros - 6/11/2011 20:30
THA TO GRAPSW GIA TELEUTAIA FORA
H KATASTROFI THS AEK HTAN O MEGALOS AEKTZHS ME TO TATOO
KAI SHMERA SINEXIZOUN OI KASNAKIDIDES KAI O DIKIGOROS POU THELOUN NA TON PAIZOUN PARAGONTES TSAMPA
OPOIOS KATALAVE KATALAVE
TA UPOLOIPA EINAI FILOSOFIES
TETELESTAI H PALAI POTE OMADARA
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 20:34
καλα λες κ συ επρεπε να την αφησει τοτε να καταστραφει μεγαλε "αεκαρα"!
TB333 - 6/11/2011 20:38
Ο μεγάλος Αεκτσής με το tatoo αυτά μπορούσε, αυτά έκανε, πάντως όσους μπορουσαν να διατηρήσουν την ΑΕΚ στους μεγάλους δεν τους έδιωξε αυτός, αλλά ο μεγάλος αεκτσής με το μουσι, που σύντομα θα αναλάβει και το πτώμα της ΠΑΕ, όπως έκανε και στο μπασκετ.
zaxosdoganosxxx - 6/11/2011 20:46
+100000000000000000000000000000000000000
kitrinomauros - 6/11/2011 20:50
KSEXNAS KATI FILARAKI O KIRIOS TATOO PARAKALOUSE KAI EGLEIFE TON MOUSIA NA SIMPRAXEI GIA NA MIN ANALAVEI O MELISANIDIS TIN ERASITEXNIKI KAI NA ANALAVEI OZOUPAS
WSTE NA EXEI TON APOLITO ELEGXO O TATOO
AUTA GIA NA MIN XEXNIOMASTE
AN THELEIS NA APANTISEIS APANTISE EPI AUTOU KAI OXI ME AEROLOGIES
AEKCy - 6/11/2011 21:54
Όλοι τους φταίνε φίλε άλλη λιγότερο άλλοι περισσότερο δεν υπάρχουν καλά και κακά παιδιά σε αυτή την ιστορία....
Η μόνη χαμένη (άδικα) είναι η ΑΕΚ και ο απλός κόσμος που πίστεψε στα ψέματα τους.....
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 6/11/2011 23:14
Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν εκείνο τον αλήστου μνήμης λαϊκισμό
"βάλε 70 να βάλω άλλα τόσα για να απογειώσουμε την ομάδα";;;;
Η αφέλια, έχει και τα όριά της.
geouea - 7/11/2011 00:53
Τα όρια της αφέλιας είναι πάνω από την βλεφαρίδα για να βλέπεις ..........
Ορισμένοι την θέλουν πιο μακριά ........... για να μην βλέπουν την τύφλα τους ...............
chicango(Aλέξανδρος) - 6/11/2011 20:30
ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΟΜΑΔΟΥΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ

Ο ΜΠΕΛΕΚ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ?
Ο ΚΑΦΕΣ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ Η ΤΟΝ ΡΟΤΖΕΡ?
Ο ΧΕΣΜΕΝΟΣ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΓΛΕΖΟΥ?
Ο ΜΑΚΟΣ ΠΟΥ ...ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΦΝΕΣ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟΣ ΣΤΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ?
Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΑΕΚ?


ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
takis2121 - 7/11/2011 00:20
πιστευε τον τον μακο κ μη ερευνα.ο καφες τι εχει παραπανω απο κλωναριδη; ειναι.......... καφες σκετος!
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 20:31
PROFYLASSAI TOYS PAIXTES O PATER NIKOLAS GIA NA EXOYN TETOIA ΑΣΤΕΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΦΤΥΝΟΥΝ ΑΙΜΑ . ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΟΤΕΣ/

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ.
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 23:47
Επ, ξεβρακώθηκες μόνος σου!
beoz - 6/11/2011 20:32
Pws kanete etsi re paidia, den einai toso tragikh h omada. Merikoi paiktes ysteroun... ta goal apo la8h asteia pali.
O vargas dystyxws apwn shmera...
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 20:32
ena epikindyno paixth exei ο βαζελοσ ο λετο και ακουγαμε εχουμε το τροπο να τον εξουδετερωσουν και ειδαμε πωσ τα παστελωσε τα 2 μπαλα

στο β μεροσ κρατειστε τα προσχηματα.. δεν γουσταρω 4αρα και πανω

στα 3 ειμαι συνυθισμενοσ κακωσ βεβαια . περυσι 3αρα.
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 20:33
3 φάσεις 2 γκολ αυτοί, 4 φάσεις κανένα γκολ εμείς. Τι να πω, η ομάδα είναι παιδική χαρά στην άμυνα. Ο Μανωλάς κι ο Κάλα δεν αποφασίζουν γρήγορα ποιος θα πάει πάνω στον Λέτο & μένουν πολύ μακριά του. Η ομάδα παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική εικόνα απ΄ αυτό που είχε εξαγγείλει ο Χιμένεθ το καλοκαίρι. Όλοι περιμέναμε να δούμε μια ομάδα που θα τρέχει πολύ (το κάνει), που θα μάχεται (το κάνει) & που ο αντίπαλος θα φτύνει αίμα να της βάλει γκολ (εδώ γελάμε). Η ομάδα απλά δεν είναι σοβαρή. Αν οι γαύροι ήταν στην θέση της ΑΕΚ σήμερα, να παίζουν την μπάλα που παίζουμε & να έχουν κάνει πιο πολλές φάσεις απ΄ τον βάζελο, το σκορ θα ήταν 0-2 υπέρ τους κι όχι το ανάποδο. Με τα αν όμως δεν πάμε πουθενά. Αν συνεχίσουμε στο β΄ ημίχρονο να έχουμε τόσο ...γελοία αμυντική συμπεριφορά, όσες φάσεις κάνουν οι βάζελοι, τόσα γκολ θα φάμε.
Enwsitis21 - 6/11/2011 20:33
Re ti einai autos o Steve pairnei tin mpala kai anti na trexi perimeni na erthei paixtis tous pao na ton bali plati kai meta na girisi na figi
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 20:34
χαρσιμε το παιχνιδι με την λοκομοτιβ για χαρη του παο. πριν 4 χρονια θυμαμαι παιξαμε με την παρι μετα δευτεροτριτα λογω παο.

4αραααααααααα μαλιστα μειωνοντασ με καπετανο.


η ιστορια ντροπησ επαναλαμβανεται
arg.loukopoulos - 6/11/2011 20:34
δεν μπορει αυτο το σουργελο να αντιμετωπισει ομαδεσ σαν τον παο,οσφπ,παοκ
το μυαλο της ομαδας ειναι για τον επομενο αγωνα με τον ισαξιο της αστερα τριπολη για να δει πως θα παρει βαθμους
σε λιγο οπως παμε,χανοντας οπαδους απο την νεα γενεια θα γινουμε 4 ομαδα,μετα τον παοκ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 20:35
τουλαχιστον με μανολο στεκομασταν αξιοπρπεπεωσ. μασ αφησε πρωτουσ και τωρα με κυαλια τον παο και ολυμπιακο

η μιαουλιστικη προπαγανδα σασ αλλαξε μυαλα
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 20:50
αξιοπρεπεια θεωρεις την 6αρα? τις 4αρες με ολυμπιακο βολου? για πες μου... ειναι αξιοπρεπεια αυτο?
TB333 - 6/11/2011 21:13
Τι αξιοπρέπεια και βλακείες και στην Τουμπα τα ίδια ακριβώς δεν είχαμε, όσο για την ηλιθιοτητα που γράφει διαρκώς και ο Κετσε ότι μας άφησε ο Μανόλο πρώτους, ξεχνάς ότι οι ΠΑΟ-ΟΣΦΠ είχαν παιχνίδια λιγώτερα και ισοβαθμουσαμε τους Γαυρους στην κορυφή. Το κομμάτι Ευρωπη που είχε ήδη τελειωσεί με την εντός έδρας ήττα απο τους Αυστριακούς δεν το μετράμε, για να μην πάμε στο πόσο τυχερές ήταν οι νικες με νιονιο και καραγεωργίου.
lolomiklo - 6/11/2011 23:20
να και μια αληθεια

μπραβο σου ρε φιλε
nontin21 - 6/11/2011 21:33
ουστ απο δω γαυρε, 3-2 ηρθε...δεν βλεπω να λες τιπτοα για τα γκολ μας ομως, και απο τοτε που εφυγε ο Χιμενεθ μονο οταν χανουμε γραφεις, με λιγα λογια δεν εισαι ΑΕΚ!!!
με τον Μανολο στεκομασταν αξιοπρεπως;; με το 6-0 και το 0-4;; δικιο εχεις...
AEKCy - 6/11/2011 21:57
Όντως πραγματικά ο τύπος είναι άθλιος ( Να του θυμίσουμε περσυ ο πολυαγαπημένος του με πολυ καλύτερο ροστερ έχασε 3-1 απο την Βαζελα τότε που δεν είχε και καμια φοβερή φόρμα ο βάζελος αλλά αμα ο άνθρωπος κοιμάται και ονειρεύεται τον τιγρούλη και τον βλαμενεθ τι να πεις)
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 22:13
ASTEIOI OLOI SASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 23:45
Άστον έχει τον πόνο του για την επόμενη αγωνιστική. Εφιάλτες βλέπουν τα γαυράκια για πιθανή συντριβή τους στο τηγάνι απ΄ τον βάζελο. Είδαν πόσο άθλια εικόνα είχαν με εμάς στο ΟΑΚΑ & βλέπουν το μοιραίο να έρχεται την επόμενη αγωνιστική. Που θα πάει δεν θα έχει στρώσει η π..άνα η άμυνά μας μέχρι τον β΄ γύρο, να φάνε ένα ξέσκισμα εκεί μέσα στο τηγάνι, επειδή όλο καμουφλάρονται σε ΑΕΚτζήδες & ξημεροβραδιάζονται στο aek365.
kitrinomauros - 6/11/2011 20:38
PISTEUO NA KATALAVAINOUME TI THA PATHOUME OTAN PAIXOUME ME TON GAY.
KALA THA ITAN NA TOUS KALOPIANOUME APO TORA
KAI KATI TELEUTAIO O VAZELOS KATA TIN APOPSI MOU SIMERA EINAI TRAGIKOS
kitrinomauros - 6/11/2011 20:38
PISTEUO NA KATALAVAINOUME TI THA PATHOUME OTAN PAIXOUME ME TON GAY.
KALA THA ITAN NA TOUS KALOPIANOUME APO TORA
KAI KATI TELEUTAIO O VAZELOS KATA TIN APOPSI MOU SIMERA EINAI TRAGIKOS
fotis21GALATSI - 6/11/2011 20:38
ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΕΥΡΟ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ,ΑΨΥΧΟΙ ΧΕΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑΡΧΙΔΙΣΤΕΣ...ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΘΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΜΠΕΛΕΚ ΨΑΞΑΤΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΗΤΕ.ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΑΜΕ.ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΔΥΟ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΤΗ.ΕΛΕΟΣ.......................
vasilis-v - 6/11/2011 20:41
Δυστυχώς γίναμε μια Ξάνθη ή ένας Πανιώνιος με βαριά φανέλα!
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 20:41
καλα μιλαμε πορωση! 2 γκολ με τρεις φασεις! κ μεις με 3 φασεις κανενα. ο μανωλας στο δευτερο εχει εναν μαλακα λετο να μαρκαρει! κ ειναι τρια μετρα μακρια! λυμπε-καφες απλα παλαιμαχοι... δε ξερω κ γω ποσα εμπλαστρα θα αλλαξουν αποψε. εκεινος ο μπελεκ γτ να παιζει δεξι εξτρεμ? αυτος δε μπορει να παει ουτε απο τη κουζινα μεχρι το σαλονι σε 5 δευτερα. αμαν αυτο το 4-2-3-1 αμαν! το λεω απο την αρχη της χρονιας! δεν εχουμε γρηγορη ομαδα κ εκτος του λεοναρντο πειτε μου ενα καλο εξτρεμ που εχουμε για να εφαρμοσουμε αυτο το συστημα...
zaxosdoganosxxx - 6/11/2011 20:49
τον Λαγό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mpilias21 - 6/11/2011 21:07
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
Όπως λέμε Μπέλεκ = Σέντερ φορ ή Κοστάντζο = Τερματοφύσκουλας????
Καλό, δεν λέω. Μ' έκανες και γέλασα μεσ' την πίκρα μου!!
Mpilias21 - 6/11/2011 21:22
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
Όπως λέμε Μπέλεκ = Σέντερ φορ ή Κοστάντζο = Τερματοφύσκουλας????
Καλό, δεν λέω. Μ' έκανες και γέλασα μεσ' την πίκρα μου!!
TB333 - 6/11/2011 20:46
Για άλλη μια φόρα φέτος, όπως έγινε και στην Τουμπα με τον, σαφώς υποδιέστερο του Παναθηναικού, ΠΑΟΚ βασικός στόχος θα είναι να μην πάρει μεγάλες διαστάσεις η ήττα. Φάνηκε δυστυχώς ότι κακώς υποτιμήθηκε το ματς της Πεμπτης με τους Ρωσους, γιατί το σημερινό ήταν χαμένο έτσι και αλλιώς, ενώ αντίθετα χάνουμε διαρκώς πολύτιμους ευρωπαικούς βαθμούς. ΠΑΟ και ΟΣΦΠ θα διεκδικήσουν τον τίτλο, ο ΠΑΟΚ θα είναι τρίτος και εμείς λογικά τέταρτοι με τους Καβαλα-Βολο (ευτυχώς) εκτός souperleague και τον Αρη να δίνει μαχη να μην πέσει. Αυτή την στιγμή έχουμε δυο κλασεις διαφορά απο τους ΠΑΟ-ΟΣΦΠ και δίχως ενισχυση το εργο θα είναι το σημερινο.
skipantas - 6/11/2011 20:47
Απλά θα ήθελα να προλάβω όλους αυτούς που θα κατακρίνουν άλλη μία φετινή από τις πολλές ξεφτίλα! Ο βάζελος έχει 35000 κόσμο. Εμείς θα είχαμε 10000? Και πολλούς λέω! Αν χάσουμε μέ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΝΤΕ γκολ να το θεωρήσουμε επιτυχία. Η φετινή ΑΕΚ μέχρι εκεί είναι. Πολύ φοβάμαι οτι στο τέλος θα απέχουμε από τον πρώτο, πάνω από 25 πόντους! Μη μιλάμε πόσο μίκρυνε η ομάδα, φάνηκε από το ότι ευρωπαικό παιχνίδι πέρασε σε δεύτερη μοίρα! Δηλαδή αυτό που μας μένει πια είναι η έξοδος στην Ευρώπη!!!!!!!!!!!!! Απίστευτο! Μας έκαναν να μην απαιτούμε ούτε ισοπαλλία! Ρε για ποια ΑΕΚ μιλάμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ! - 6/11/2011 20:48
ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ
Bruxellois1980 - 6/11/2011 20:48
Μπράβο ρε Κωστέ, τα αρπάξαμε πάλι τα 3... Ευτυχώς που έφυγε ο Χιμένεθ έτσι;
Bruxellois1980 - 6/11/2011 20:57
Βέβαια δεν φταίει μόνο αυτός για τα τραγικά λάθη της άμυνας, αλλά δεν έφταιγε ούτε ο Χιμένεθ, αυτό εννοώ,
Αντωνης - 6/11/2011 21:07
Φιλε το ευχαριστο ειναι που την ημερα που 'παραιτηθηκε' ο Αδαμιδης εκλεισε τον Κωστενογλου για 1.5 χρονο, μην τυχον και μας τον αρπαξει η Chelsea το καλοκαιρι!!!
arg.loukopoulos - 6/11/2011 20:48
πρεπει να ειναι το πιο ευκολο απογευμα του βαζελου την τελευταια 30ετια
pete_aek - 6/11/2011 20:50
oute sto panigiri tis goitonias mou den tha sas kalousa..
tsitax21 - 6/11/2011 20:51
τωρα καταλαβα γιατι ηθελε ο νικολαιδης με τους σωτηρες της αεκ να μεγαλωσουν τη λιμνη,εννοουσε να τρωμε 3 με 4 σε καθε παιχνιδι αυτο ηταν το πλανο των σωτηρων που μπηκαν το 2004.ζητω οι σωτηρες του 2004.
Ioannina21R - 6/11/2011 20:52
kapoioi nomizane pos eimastan megaloi kai apo spourgitia tha ginomastan AETOI!!!
bladerunner82 - 6/11/2011 20:53
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ

ΝΤΕΜΗ ΟΠΑΔΕ ΤΟΥ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟΥ
typergas - 6/11/2011 21:47
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΑΣΠΡΟΣ ΑΝΤΕ ΓΑΥΡΑΚΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΜΠΑΝΙΟ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΟ !!!!! ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΛΕΒΕ ΜΕ ΤΑ 2 ΟΦΣΑΙΝΤ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΟΚΑΡΙ,ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΒΑΡΓΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 5-3 !!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ ΒΑΖΕΛΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΑΨΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΜΕΤΑ!!!
typergas - 6/11/2011 21:53
ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΝΤΕΜΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΡΦΩΝΕ Ε ΓΑΥΡΑΚΙΑ ??ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΡΕ !!!!!ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΟ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΓΑΥΡΑΚΙΑ !!!!ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΝΤΕΜΙΝΙΟ !!!!
typergas - 6/11/2011 21:58
ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΝΤΕΜΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΡΦΩΝΕ Ε ΓΑΥΡΑΚΙΑ ??ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΡΕ !!!!!ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΟ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΓΑΥΡΑΚΙΑ !!!!ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΝΤΕΜΙΝΙΟ !!!!
PANTELIS NORWAY - 6/11/2011 20:54
AYTO TO EKTROMA POU BLEPO
DEN EINE H AEK POU AGAPO EDO KAI 40 XRONIA
AX MORH AROSTIA POS SE KATANTHSAN
NTROPH :(
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 20:55
αυτη η αμυνα ειλικρινα δεν εχω δει χειροτερη αμυνα στην αεκ... 3 γκολ μεσω ορο σε καθε ματς! ΑΙΣΧΟΣ. εχουμε φαει ΤΑ φτηνα γκολ λεμε!
aekara_21&barca - 6/11/2011 20:55
κοιταξτε πως καταντησατε την ΑΕΚ κυριοι...αφηστε να συνεχιζουν να ασελγουν στο πτωμα της..ΝΤΡΟΠΗ
The Teacher - 6/11/2011 20:59
Προτιμω να βλεπω ενα κομοδινο στην αμυνα παρα το Μανωλα.
panos21 aekara mia zoi - 6/11/2011 21:51
προτιμω να βλεπω ενα κομοδινο στο κεντρο παρα τον μακο.
alex....csts - 6/11/2011 22:53
ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΕΤ..........???
Isis - 6/11/2011 23:47
χαχαχαχαχααχαχαχαχαχα
demis_11 - 6/11/2011 23:58
LOL συναινετικέ σύντροφε alex...
To κρεββάτι ποιος είναι; ο Γκεντζόγλου; :D

YΓ: Έχουμε και την κουβέρτα τον Καράμπελα, πλήρες το σετ χαχαχαχα
Bruxellois1980 - 6/11/2011 21:00
Πόσα δοκάρια θα κάνουμε γαμώ την ατυχία μου;
beis-dimitris - 6/11/2011 21:00
koitaxte pws katantisan tin monadiki aitia pou iparxw stin zwi na trwei triares apo ton vazelo pou an ipirxan estw manduka.tozer.kai papastothopoulos den tha patousan perioxi alla vrikan aftin tin aek diladi to ptwma tis pou siga siga argopaithainei den pisteua oti tha kerdizame alla estw na kratousame ta prosximata oxi tetoia kseftila re pousti mou aderfia kati prepei na kanoume prin einai poli arga prepei na ksipnsoume osoi agapame pragmatika tin aek mas swste tin sas parakalw!!!
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 21. - 6/11/2011 21:03
ΠΑΤΗΡ ΝΙΚΟΛΑΕ ΤΟ ΝΟ33 ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ...
George ALEX-21-POLIS - 6/11/2011 21:26
δε με λες φιλαράκι, σε κερατώνει η γυναίκα σου με το νο.33?? γτ σε κάθε άρθρο, ακόμα και αν αναφέρεται στην προστασία της καρέτα-καρέτα, είσαι μέσα και πετάς χολή για τον 10ο κορυφαίο σκόρερ όλων των εποχών της ιστορίας της ΑΕΚ. Άλλο πράγμα η κριτική, άλλο τα τρισάθλια υπονοούμενα. έλεος πια με τη μιζέρια
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 21. - 6/11/2011 22:18
ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΨΕΥΔΟΝΥΜΑ ΤΥΠΟΥ GEORGE ALEX-21-POLIS. KAI ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ.
George ALEX-21-POLIS - 6/11/2011 23:01
Έχεις δίκιο ρε φίλε, είμαι ο Λύμπε και κάνω άκυρα account για ξεκάρφωμα. Την άλλη φορά μου γράψανε ότι είμαι ο Γρηγόρης Ψαρριανός(!) Άντε και για Παπαφλέσσας.
ΥΓ: Πήδα την όσο θες την αδερφή, αυτη κάνει κουμάντο στο βρακί της. φόρα της και μια φανέλα 33 να φτιάχνεσαι κιόλας
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 21. - 6/11/2011 22:19
ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΨΕΥΔΟΝΥΜΑ ΤΥΠΟΥ GEORGE ALEX-21-POLIS. KAI ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ.
OXI ALLO KARVOYNO - 6/11/2011 21:05
RE MAGES, DHL O KWNSTENOGLOU FTAIEI PALI??KSERETAI POIOS PROPONHTHS MPOREI NA SWSEI MONO AYTH THN AEK??

O THEOS!!! KAI AYTOS OXI GIATI THA MATHEI MPALA STA ZWA POU EXOUME, ALLA EPEIDH THA KANEI KANENA THAYMA!! MA EINAI PAIXTES AYTOI POU EXOUME?STO MANAGER NA PAREIS AYTH THN OMADA, THA KSENERWSEIS!!!

MAGES EMEIS OI AEKTZHDES DEN EIMASTE THYMATA SAN TOUS GAYROUS OTI MAS POULANE NA TO PERNOUME! AYTH H OMADA DEN PAEI POUTHENA. KERDISES 3-0 ENAN PETHAMENO ARH KAI KATI EGINE.DEN KOITAME POU TRWME 3 SE KATHE MATCH EKTOS. EINAI DYNATON NA PSAXNEIS APO OMADA 20 PAIXTWN THS AEK GIA NA KSEXWRISEIS 1-2!!POTE YPHRXE AUTO KSANA? O MANWLAS AIWNIO TALENTO KAI MPLA MPLA. O ...KARAMPELAS GIO GIO SHMERA. SKEFTETAI LEEI O SPEAKER NA VALEI GEWRGIA STHN THESH TOU GIATI DEN THN PALEUEI...EINAI DYNATON??LAGOS...TI NA PW MHN SAS KOURAZW ALLO, TA KSERETE!
Αντωνης - 6/11/2011 21:11
Συμφωνουμε σε ολα αυτα, ΑΛΛΑ αυτα θα επρεπε να τα ξερει πρωτα ο ιδιος ο Πατερ που καραδοκουσε σαν το κορακι πρωτα να διωξουν τον Μπαγεβιτς και μετα τον Χιμενεθ!!! Η συμπεριφορα του ηταν αθλια και τα μεχρι τωρα δειγματα του στο γηπεδο ειναι ανυπαρκτα, οπως ξεραμε ολοι μας απο τις προηγουμενες θητειες του! Αρα λοιπον σωστα του τα σερνουμε!
Bruxellois1980 - 6/11/2011 21:12
Φίλε, τουλάχιστον όσον αφορά εμένα, δεν κατηγορώ τον Κωστέ για τα τραγικά λάθη της άμυνας μας, απλά λέω ότι όπως δεν φταίει αυτός δεν έφταιγε ούτε ο Χιμένεθ. Τουλάχιστον όχι στον βαθμό που τον κατηγορούσαν.
OXI ALLO KARVOYNO - 6/11/2011 21:17
KAI VEVAIA DEN MILAW MONO GIA TON KWSTE, TO IDIO ISXYEI KAI GIA TON XIMENETH!!! DEN FTENE OI ANTHRWPOI GI AYTO TO SYNOLO POU EXOUME! AYTOI OI PAIXTES EINAI KATHGORIAS ATROMHTOU, PANIWNIOU KTL!
Αντωνης - 6/11/2011 21:24
Συμφωνουμε απολυτως σε αυτο!
Σκεψου ομως κι εσυ σε παρακαλω οτι η σταση του Κωστενογλου εδω κι ενα χρονο που συζητουσε με τον Αδαμιδη ηταν απαξιωτικη για τον ιδιο και για την ομαδα.
ΑΕΚ=ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - 6/11/2011 21:27
παρένθεση: εγω παντως στο manager πηρα νταμπλ!!! :P

βεβαια πηρα αλλους παικτες!
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 21:30
κ γω στο μανατζερ παω καλα. με τους ιδιους παικτες! αλλα παιζω καθαρο ιταλικο 4-4-2. 6αρα εριξα μεσα στη ξανθη. χαχα
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 6/11/2011 21:17
Στηριξτε τους
Στηριξτε τους
Στηριξτε τους

Ειναι ολοι τους αξιοι ηγετες της ΑΕΚΑΡΑΣ στηριξτε τους.
Πιο ξεφτιλες και πιο αδιστακτοι αληταραδες ρε σεις δεν εχουν ξανα περασει απο την ομαδα μας.
...Ο αγαπουλας εκανε την μπαζα του μας εκλεβε μας πηδηξε αλλα τετοια αγωνιστικη εξαθλιωση δεν υπηρχε στην ομαδα μας.
Ποσο καιρο θα κρατιουνται στο κουμαντο ;;;
Ποσοι τελικα οικονομανε απο αυτην την ιστορια και τους αφηνουν να αλωνιζουν και να διασυρουν τις ιστορικες προσωπικοτητες της ΑΕΚ ;;;;

Οσο και να μας εχουν πιει το αιμα μας οι πολιτικοι μας οσο και να μας εχουν οδηγησει στην απογνωση οσο και να μην γνωριζουμε τι θα συμβει αυριο, εμεις δεν πρεπει να εγκαταλειψουμε την ΑΕΚ στα χερια αυτων των καταστροφεων εξολοθρευτων.
Απο σημερα πρεπει να αρχισουμε να σκεφτομαστε πως θα οργανωσουμε το μελλον της ΑΕΚ χωρις αυτους τους τυχαρπαστους και απληστους τυπους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ
ΔΡΟΜΟ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑΓΚΟΥΛΕΣ και ΝΤΑΒΕΛΗΔΕΣ.

Η ΑΕΚ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Με 200 Δραχμες την μετοχη.
ΓΙΑΝΝΗΣ 1924 - 6/11/2011 21:21
ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Bruxellois1980 - 6/11/2011 21:21
Γκολ ο Λέο και 3-2, να δεις που παρά τα χάλια μας θα μετανιώνουμε τα γαμωδοκάρια...
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 21:22
αυτη η αμυνα ειλικρινα δεν εχω δει χειροτερη αμυνα στην αεκ... 3 γκολ μεσω ορο σε καθε ματς! ΑΙΣΧΟΣ. εχουμε φαει ΤΑ φτηνα γκολ λεμε! 3-2 κ η αμυνα παραπαιει λ εχουμε κ το κωλοδοκαρο! 2 δοκαρια σημερα! ολα μαζι!
takis2121 - 7/11/2011 01:29
το κεντρο δε φταιει;
zaxosdoganosxxx - 6/11/2011 21:22
Ατυχία τελικά ???????!!!!!!
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 21:41
Είμαστε άξιοι της τύχης μας φίλε Ζάχο, αν είμασταν λίγο σοβαροί σήμερα το παιχνίδι θα το παίρναμε. Χωρίς σοβαρή αμυντική λειτουργία εν έτη 2011 δεν πας πουθενά. Μια σοβαρή ομάδα που θα έκανε το παιχνίδι που έκανε η ΑΕΚ & τις φάσεις που έκανε η ΑΕΚ σήμερα, πρώτον δεν θα έτρωγε γκολ από τον βάζελο & δεύτερον θα του ΄βαζε άλλα 2.
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 6/11/2011 21:52
Όχι ακριβώς...Από πολύ νωρίς οι άλλοι κατέβασαν δυο ταχύτητες και μονομιάς εξισώθηκαν με τα δικά μας ψοφίμια...
Μπορεί και να μαρτυρά ζήτημα φυσικής κατάστασης από την πλευρά τους - εμείς ευτυχώς δεν έχουμε (ίσως χάρη στο Χιμένεθ)...
Εκεί ήθελε Σιαλμά, καθαρό μυαλό και στρωτό παιχνίδι αντί για τις καραγιόμες που βιώσαμε στο φινάλε....
Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια...

...ΥΓ Της πλάκας οι συσχετισμοί στο χαμηλωτάτου ελληνικό ποδόσφαιρο. ΑΕΚ της καρπαζιάς και θα είναι χαλαρά στην πεντάδα. Για να ξανασνομπάρει του χρόνου την Ευρώπη και πάει λέγοντας...
AEKCy - 6/11/2011 21:58
ΑΜΥΝΑ αυτό δεν έχει η ΑΕΚ τα τελευταία 3 χρόνια αμα σου βάζει ο άλλος 3 γκολ στις πρώτες 3 ευκαιρίες τότε είσαι για τα λιοντάρια....
Mpilias21 - 6/11/2011 21:24
Ρε μπας και γινει και 2ο θαύμα σήμερα??
kitrinomauros - 6/11/2011 21:28
KATALAVAINETAI TORA POSO SOVARO EINAI TO PAIXNIDI ME TON ASTERA
kajou - 6/11/2011 21:29
αηδια τιποτα αλλο δεν μπορω να πω...βαργκας καρλος και λεοναρντο παιξανε μονο
ειχαμε και τον μ******α το σπαθα να μας κουραζει ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ
galanosira - 6/11/2011 21:29
Τι να πω ρε στους περισσότερους εδώ μέσα, ότι είστε άσχετοι;ε είναι το ευγενικότερο που μπορώ να πω, γιατί δεν μου αρέσει να βρίζω Αεκτζήδες... Η ομάδα σήμερα μέσα στη κατάντια της και παίζοντας με τον υποτιθέμενα φορμαρισμένο πααναθηναΙκό χάνει 3-2 έχοντας και δυο δοκάρια...Εσείς όλοι που περιμένετε νίκη, είστε στην κοσμάρα σας...Γιατί είναι άλλο να την θέλεις και άλλο να είσαι σίγουρος που θα την πάρεις...
chicango(Aλέξανδρος) - 6/11/2011 21:30
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΑΤΑΚΙΑ
ΕΙΧΑΝ 6 ΛΕΠΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΖΕΛΟ ΨΟΦΙΟ ΚΑΙ ΑΓΧΩΜΕΝΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΟΥΤΕ 1 ΚΑΘΑΡΗ ΕΥΚΑΙΡΑ
RENEGADE - 6/11/2011 21:31
δεν παιζει τραγικα....απλα δεν υπαρχει αμυνα...τουλαχιστον για ομαδα πρωταθλητισμου δεν σηκωνει ουτε συζητηση....ας μην προδικαζουμε τα παιδια κανουν οτι μπορουν....αν καποια απτα παλικαρια δινουν το 100% παιζοντας χαλια,πιανουν ταβανι σε τραγικες εμφανισεις,δεν ευθυνονται οι παικτες αλλα αυτοι που τους εφεραν σε μια ομαδα γεννημενη για πρωταθλητισμο....δεν βαριεσαι στο DNA της ειναι να πρωταγωνιστει.....ειχε χαρακτηρα η ομαδα....μην ξεχναμε οτι παιζει ωραια μπαλα ο βαζελος και εχει λιγοτερα παιχνιδια στα ποδια....προχωραμε....και στηριζουμε την ομαδα και κυριως τους αδυναμους κρικους της....αλλιως δεν παμε πουθενα....
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 22:00
Συμφωνώ σε όλα!
an0nymouS - 6/11/2011 21:32
πείτε ότι θέλετε.. αλλα η ΑΕΚ σήμερα δεν ήταν κακή.. οκ η άμυνα ήταν χάλι μαύρο σήμερα αλλα επιθετικά κάναμε φάσεις και δοκάρια 2 την ατυχίας μας είχαμε.. και το μειώσαμε και ο μπελεκ στο τέλος αν δεν έβαζε ο άλλος το πόδι θα τον κάρφωνε και θα τον μάζευαν απ τα δίχτυα τον τερματοφύλακά τους.
alex....csts - 6/11/2011 21:40
+++++++++++++++ 1924


ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ............!!!
alex....csts - 6/11/2011 21:48
ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ.............!!!
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΑΝΩ........ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ........!!!
ΓΙΑΝΝΗΣ 1924 - 6/11/2011 21:50
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΛΕΧ ΕΤΣΙ ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΣΕΝΑ ΑΓΑΠΩ!!!!!!
chicango(Aλέξανδρος) - 6/11/2011 21:58
ΝΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ-ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ- ΝΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΝΑΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΑΛΙ ΑΤΥΧΟΙ

ΑΛΛΑ

Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΕΒΑΛΕ 2 ΓΚΟΛ ΣΕ 2 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕΤΡΑ Η ΟΥΣΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΓΚΟΛ
ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙΣ 3-0 ΣΤΟ 55 ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΑΤΥΧΟΣ ΑΛΛΑ ...ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ
ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΕΓΩ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΣΙΤΑΣ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ ΕΓΓΛΕΖΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΚΑΦΕΣ ΜΠΕΛΕΚ?
Yiannis AEK - 6/11/2011 22:20
Ο Καραμπελας για να μην κανει προσφυγη γιατι του χρωστανε παρα πολλα
Ο Καφες γιατι ειναι ο πιο εμπειρος χαφ που εχεις και ο μονος που μπωρει να δωσει καθετη μπαλια αλλα ειναι για τα λεονταρια οπως ολοι εκει μεσα!!!!
Και ο Μπελεκ γιατι εχει ορο στο συμβολαιο του να κανει συγκεκριμενο αριθμο συμετοχων!!!
Και αν τυχων και βαλει μεσα τα πιτσιρικια που λες θα σωθουμε 3 αγωνιστικες πριν το τελος του πρωταθληματος!
...Ενω με τους αλλους θα την εχουμε εξασφαλισει την παραμονη στα μεσα του 2 ου γυρου !!!ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ !!!!
an0nymouS - 6/11/2011 22:21
ο μπελεκ δεν ήταν κακός σήμερα.. το θέμα ειναι ότι ξέρουμε όλοι, αυτοι ειναι οι παίκτες αυτή ειναι η ομάδας, διοίκηση δεν υπάρχουν, απλήρωτοι ειναι οι παίκτες.. ε τι θέλουμε; Να παίζει όπως το 08'; ..Τα 200 σχόλια εδώ απο τα 250 είναι "δεν βλέπετε", "χάλι μαύρο", "σαπάκια" και διάφορα τέτοια..

Δηλαδή είδατε την χειρότερη ΑΕΚ σήμερα; ..Γιατί εγώ έχω δει πολύ χειρότερη την ΑΕΚ που εκτός του ότι έτρωγε 3-4 γκολ πίσω.. δεν σταύρωνε και ευκαιρία μπροστά! ..

...Εκτός κι αν έβλεπα άλλον αγώνα.. τι να πω.
Σήμερα διαβάζω και ακούω τρελά πράγματα.. και μένω κάγκελο και απορώ πραγματικά μήπως έβλεπα άλλο ματς.. Και τι εννοώ; ..Βγαίνουν λοιπόν οι δημοσιογράφοι και λένε για την ΑΕΚ έκανε τις ευκαιρίες επειδή έκατσε ο βάζελος έδωσε χώρους και διάφορα τέτοια.. Και για τον βάζελο ότι πετούσε μπροστά έκρυβε την μπάλα έκανε ότι ήθελε κτλ κτλ..

Να πω λοιπόν στους δημοσιογράφους ότι οι περισσότερες φάσεις και τα γκολ που έβγαλε ο βάζελος ήταν απο προσωπικά λάθοι των παικτών της ΑΕΚ.. πουλήματα τις μπάλας κτλ. Σε αντίθεση με την ΑΕΚ που ίδρωσε για να φτιάξει τις φάσεις και να βάλει τα γκολ. Δεν είδα να πουλάνε οι βάζελοι την μπάλα και να βγαίνουμε τετ α τετ.

Δηλαδή έλεος.. βλέπουμε και μεις μπάλα.
tzafar1 - 6/11/2011 22:01
Σαν να μου λες να αγαπήσω τον καρκίνο!
alex....csts - 6/11/2011 22:09
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΤΑΤΕ tzafar1........... ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΙΑΣΗ (ΑΝ ΕΡΘΕΙ) ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΙΣΩΣ, ΣΕ ΑΛΛΟ ΓΗΠΕΔΟ ΙΣΩΣ,ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΘΛΗΜΑ ΙΣΩΣ......... ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ....!!!
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 22:06
Αν η ομάδα κάποια στιγμή σοβαρευτεί αμυντικά, θα τρίβουμε τα μάτια μας. Με σοβαρή αμυντική λειτουργία σήμερα δεν θα τρώγαμε ούτε ένα γκολ & αν είμασταν πιο αποτελεσματικοί μπροστά θα τους βάζαμε κι άλλα 2. Δουλειά θέλει από την πλευρά των παιχτών & του προπονητή κι αγάπη απ΄ την δική μας πλευρά, όπως λέει κι ο alex.
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 6/11/2011 21:34
από τριάρα σε εξάρα θα πετάω, ΣΥΖΥΓΕ ΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑΣ για τα εφιαλτικά χρόνια που μας έχεις χαρίσει μετά το 2004 και που όμοιά τους δεν έχει ξαναδεί η ομάδα μας WE SALUTE YOU και σου εύχομαι ανάλογες επιχειρηματικές επιτυχίες σε σένα και τη σύζυγό σου.
AEKCy - 6/11/2011 21:46
Tο ίδιο εύχομαι και εγώ σε όλη την τρελοπαρέα του 2004 να έχουν ανάλογες επιτυχίες και στις επιχειρήσεις τους.
ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ - 6/11/2011 21:55
ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ...........ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ ......2 ΤΙΤΛΟΥΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ Η ΑΕΚ......ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΣΙΕΣ ΔΗΘΕΝ ΑΕΚΤΖΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ......ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΒΑΠΤΙΣΙΑ ΣΟΥ.............ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΕΣ........ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΕΣΑ ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΤΟΤΕ.......................
typergas - 6/11/2011 22:00
ΕΞΩ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΙ ΑΠΟ ΤO ΑΕΚΤΖΙΔΙΚΟ SITE !!!! ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΝΤΕΜΙΝΙΟ ΕΦΙΑΛΤΗ ΒΛΕΠΕΤΕ
ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΡΦΩΝΕ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΙΧΤΗΣ !!!
AEKCy - 6/11/2011 21:34
Αμα κάνεις περισσότερες ευκαιρίες απο τον αντίπαλο εκτός έδρας και πιο κλασσικές αλλά δεν τις τελειώνεις και απο την άλλη κάνεις παιδαριώδη λάθη στην άμυνα έ τότε τι να περιμένεις απο ένα ντερμπυ ειδικά όταν ο αντιπαλος είναι σε φόρμα? Νομίζω έχουμε διακοπή καλά κάνουν να δουλέψουν ΟΛΟΙ στην αμυντική λειτουργία της ομάδας δεν γίνεται να δεχόμαστε με την 1η ευκαιρία του αντιπάλου γκολ.

Για τα διοικητικά είναι γνωστά τα πράγματα καλά κάνουν οι αμέτοχοι να σοβαρευτούν όσο υπάρχουν ακόμα περιθώρια......
chicango(Aλέξανδρος) - 6/11/2011 21:50
ΤΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ
AEKCy - 6/11/2011 22:12
Ότι μπορούν να βελτιώσουν βλέπεις (έστω και αν δεν πέρνουμε αποτελέσματα) βελτιωθήκαμε μεσοεπιθετικά απο τότε που ήρθε ο Κωστε βγάζουμε περισσότερες φάσεις αλλά η άμυνα συνεχίζει να έχει προβλήματα.
Δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ παράπονο απο τους παίκτες το έχω ξαναπεί πολλές φορές μάλιστα μπράβο τους που παίζουν τόσο καιρό απλήρωτοι. Δυστυχώς είναι περιορισμένων δυνατοτήτων και έγινε τραγικός σχεδιασμός. (Τα λέγαμε και το καλοκαίρι)
Mpilias21 - 6/11/2011 21:37
Ρε μπας και γινει και 2ο θαύμα σήμερα??
ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ....... - 6/11/2011 21:37
δε πειραζει ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ..το παλεψες μεχρι το τελευταιο λεπτο....καθαρη ατυχια φαγαμε 2 γκολ με δυο ευκαιριες στο πρωτο ημιχρονο...συνεχισε νικο κωστενογλου ο λαος της ΑΕΚ σε στηριζει....ti gkolara ο belleck παγκοσμιας κλασης!!!!!!!ο leo δε σας αρεσε περυσι ε????? αλλη μια σπουδαια μεταγραφη απο τον ΝΤΟΥΣΑΝ ΜΠΑΕΒΙΤΣ!!!!!!!!!
θάνος μια ζωή ΑΕΚ - 6/11/2011 21:39
ευχαριστούμε τον βάζελο που μας σεβάστηκε απόψε και το κοντέρ δεν έγραψε εξάρα. παρά λίγο να βγούμε και μάγκες ... η ομάδα δεν έχει άμυνα. χωρίς άμυνα δεν πας πουθενά. ΠΟΥΘΕΝΑ
AEKCy - 6/11/2011 22:04
Σιγά την Μπαρτσελονα που μας σεβάστηκε μια σοβαρή άμυνα αν είχε η ομάδα και ένα καλο φορ και όλα θα ήταν αλλιώς στην υγειά των αμέτοχων.....
alemao - 6/11/2011 22:10
Ποιος βαζελος μας σεβαστηκε ρε αμπαλε....Βαζελακια τον π@υλο απο το σαιτ!!! Εχετε φαει τοση παραμυθα οτι ειστε υπερομαδα που μια ΑΕΚ με τοσα προβληματα σας αναγκασε να κανετε καθυστερησεις στο τελος. Αν η ΑΕΚ ειχε μια υποτυπωδη συνοχη στην αμυνα θα σας ειχε βιασει σημερα!!!! Αντε γιατι μας εχετε πρηξει τα @ρχιδι@ εσεις και τα παπαγαλακια σας οι ρουφιανοι...
an0nymouS - 6/11/2011 22:23
και συ τον ίδιο αγώνα με τους δημοσιογράφους έβλεπες φαίνεται.. Αν είχαμε λίγο σοβαρή άμυνα σήμερα και δεν έκαναν τέτοια τραγικά λάθη θα ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα..
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 6/11/2011 21:39
εγω πιστευω οτι απλα χανουμε γτ εχουμε κακιστη αμυντικη λειτουργια με εξαιρεση τον βαργκας που ειναι σαν τη μυγα μες στο γαλα! καφες-λυμπε-δελλας ας κανουν τη χαρη στον εαυτο τους να σταματησουν γτ γελοιοποιουντε πλεον. φτανει με τον λαγο επισης αρκετη υπομονη καναμε. κ συ μανωλα τραβα δανεικος σε κανενα παναιτωλικο κ ελα σε κανα δυο χρονια να σε ξαναδουμε. 2 δοκαρια σημερα κ αλλες τοσες ευκαιριες με μια αμυνα παιδικη χαρα.
araptis - 6/11/2011 21:43
spatha to epnikses kai to penalti kai to faoul sto 94 sto heri tou vitolo. ola kala mia apo ta idia
kali sineheia na ehoume den mas ftanoun ta dika mas ehoume kai tous alites ........
zito i iperomada o pao pou apo to 60 kai meta petage tin mpala apo plagio se plagio
THC - 6/11/2011 21:43
H AMYNTIKH LEITOYRGIA FTAIEI GIA OLA

PROS8HKES TON XEIMWNA K MEXRI TOTE MONO NIKES.
THC - 6/11/2011 21:44
H AMYNTIKH LEITOYRGIA FTAIEI GIA OLA

PROS8HKES TON XEIMWNA K MEXRI TOTE MONO NIKES.
vasilis_pieria - 6/11/2011 21:44
Έχουμε μάθει να χάνουμε και αυτό δεν αλλάζει εύκολα!Δεν είναι δυνατόν να τρώμε 3 γκολ σε τόσα πολλά παιχνίδια,δεν είναι μόνο οι αμυντικοί αλλά όταν τρως γκολ πως να το κάνουμε η άμυνα ευθύνεται.Δεν περίμενα ότι θα το πω ποτέ αλλά έχουμε μικρύνει πλέον.Οι παίχτες ξέρουν ότι δεν μπορούν να πάρουν πρωτάθλημα,ξέρουν ότι δεν είναι ποδοσφαιριστές αξίας του παλιού επιπέδου της ΑΕΚ,η ήττα έγινε συνήθεια και η 3άρα επίσης και απλά παίζουν και ότι βγει.Το χειρότερο από όλα είναι ότι συνηθίσαμε και εμείς την ΑΕΚ μικρή με τόσες ήττες 3άρες,4άρες,6άρες.Μόνο τα παλιά βίντεο μου θυμίζουν ΑΕΚ και οι αναμνήσεις
dpapan - 6/11/2011 21:44
Καθαρή ατυχία φίλε μου γίνετε μια φορά. Άντε δύο. Αντε να σου πω τρείς. Συμπτώσεις επαναλαμβανόμενες παύουν να είναι συμπτώσεις. Να κοροϊδευόμαστε δηλαδή; Αυτά είναι οι επιπτώσεις του φετινού ρόστερ που έχουμε. Για αυτό και οι τόσες μεταπτώσεις στην απόδοση.Δεν έχουμε ποιοτικούς παίχτες.
punisher - 6/11/2011 21:44
θα τα πουμε στο 2 γυρο λετο που ειρωνεύεσαι.Ελπιζω στον 2 γυρο να ειμαστε ριζουπολη.Γιατι ρε Μανωλα αγορι εισαι τοσο αμπαλος δεν εχεις παρει τιποτα απο τον θειο σου?Θα τρελαθω δεν μπορω αλλο αυτη την ξεφτυλα θεε μου δεν αντεχω αλλο!!!!
panos21 aekara mia zoi - 6/11/2011 21:46
καποια στιγμη ο προπονητης της αεκ οποιος και να ειναι αυτος θα πρεπει να ξεκιναει με τη λογικη να παιζουν αυτοι που ξερουν μπαλα οχι αυτοι που μπορουν μονο να καταστρεψουν.για μενα αυτο πρεπει να ειναι το τελευταιο παιχνιδι του μακου.προσωπικα του εδωσα πολλα συγχωροχαρτια αλλα ως εδω φτανει.πραγματικα δεν μπορει το παιδι.δεν μπορει.και τι εγινε που επαιξε σημερα το σπουδαιο αυτο αμυντικο χαφ οση ωρα επαιξε φαγαμε τρια γκολ και μπροστα μονο απο λαθη του βαζελου οτι καναμε.για πιο λογο να παιζει αμυντικα δεν βοηθαει επιθετικα δεν βοηθαει τι κανει και ειναι παντα βασικος.ειναι αεκ?????εεε και.και εγω αεκ ειμαι και επαιζα στοπερ παλια να παιξω και εγω βασικος ρε παιδια.οχι αλλο μακο ρε γαμωτο.οχι αλλο.
panos21 aekara mia zoi - 6/11/2011 22:10
τι να κανει η καημενη η αμυνα στο πρωτο γκολ??? ο μακος που ηταν να μαρκαρει τον κατσουρανη ειχε παει για καφεδακι???οχι αλλο μακο ρε γαμωτο.
The Teacher - 6/11/2011 22:12
Με προλαβες για το Μακο.Δυστυχως το παιδι δεν μπορει,τουλαχιστον σε τετοιου επιπεδου παιχνιδια.Ειναι πολυ κριμα που η φετινη ΑΕΚ δεν εχει το Μιτσελ και τον Ντιοπ.Θα ηταν τελειως διαφορετικη ομαδα...
takis2121 - 7/11/2011 00:34
μαθαινεις σιγα σιγα........
nickme - 6/11/2011 21:46
merikoi eiste tragikoi edw mesa..na ginetai gayroi oi bazeloi
oranje - 6/11/2011 21:46
@aek365 ΤΟ phpchat ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ,
ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΤΟ flashchat ΑΠΟ ΤΗΝ tufat ειναι free trial http://www.tufat.com/script2.htm
Η ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ chat ΤΟ phpchat ΜΕ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΘΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ
ΟΘΤΕ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΚΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,
ΜΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ WEBDESIGN ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ
...ΣΤΕΙΛΤΕ EMAIL,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
aekaros11 - 6/11/2011 21:47
ftanei pia me auth thn asteiothta ton manwla eidate thn ekane sta dio prwta goal...diladi poso xeirwteros tha htan o dellas...douleuomaste twra re k o karampelas to idio o monos me pathos htan o kontoes kai mpravo tou...
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 21:47
στα μισα νομεβρη ειμαστε -6 απο την κορυφη χωρισ τισ ομαδεσ α και β

ουσιαστικα ειμαστε στο -9 . ασ ελπισουμε να κερδισει ο γαυροσ για να ειμαστε στη χειροτερη στο -6

τωρα το προγραμμμα στρωνεται. σερι νικων μεχρι τελουσ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 21:49
MIA AMYNA POY MPAZEI APO PANTOY
STO RELANTI 3ARAAAAA
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 6/11/2011 21:49
στα μισα νομεβρη ειμαστε -6 απο την κορυφη χωρισ τισ ομαδεσ α και β

ουσιαστικα ειμαστε στο -9 . ασ ελπισουμε να κερδισει ο γαυροσ για να ειμαστε στη χειροτερη στο -6

τωρα το προγραμμμα στρωνεται. σερι νικων μεχρι τελουσ
punisher - 6/11/2011 21:50
Μανωλα αγορι αν δεν θες φυγε το καταλαβαινω οτι δεν μπορεις αλλο.Πες το να τελειωνουμε!!!!
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 21:54
Το μόνο που μπορώ να πω είναι δουλειά κι επιμονή με νέα παιδιά να παίρνουν ευκαιρίες, χτίστε την ομάδα από τώρα για του χρόνου κι αφήστε Λύμπε, Καφέ κλπ. Ας κάνουν όλα τα λάθη μαζωμένα φέτος οι άπειροι παίχτες μας, κάποια στιγμή θα σοβαρευτούν δεν γίνεται αλλιώς. Λεφτά δεν υπάρχουν για μεταγραφές, ας τους κάνουμε παίχτες με το ζόρι. Κωστένογλου ρίξε στην φωτιά & Ρίκκα, Τσίτα, Αργυρίου, Κλωναρίδη κι όλους τους νεαρούς παίχτες που διαθέτουμε, μόνο έτσι μπορεί να βγει κάτι καλό εφέτος κι ας αφήσουμε τα μεγάλα λόγια ότι πάμε για το πρωτάθλημα. Το θετικό που είδα & σήμερα είναι πολύ τρέξιμο, πάθος & διάθεση, αλλά η ομάδα είναι αδούλευτη κι εντελώς, μα εντελώς άπειρη κι ασόβαρη. Άρα θέλει πολύ δουλειά, πολύ υπομονή & πολύ επιμονή για ...να ανέβουμε επίπεδο & μην ονειρευόμαστε κροίσους & μεταγραφές.
manolis6 - 6/11/2011 22:26
Βασίλη από Άαχεν σου δίνω δίκαιο από Ντόρτμουντ. Λεφτά για μεταγραφές δεν υπάρχουν, πρωτάθλημα με αυτούς τους παίχτες δε χτυπάμε, ας προετοιμάσουμε τους νέους για τη νέα σαιζόν.
Βασίλης Μπόχολτ - 6/11/2011 23:35
Να ΄σαι καλά ξενιτεμένε.
zanetti 21 - 6/11/2011 21:57
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ Κ ΤΑ ΤΣΑΦ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ....ΑΛΛΑ ΟΧΙ Κ ΥΠΕΡΟΜΑΔΑ ΟΙ ΛΑΓΟΙ....ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ...ΔΕΝ ΕΙΔΕ 2 ΠΕΝΑΛΤΥ ΣΕ ΒΑΡΓΚΑΣ Κ ΚΑΦΕ Κ ΑΥΡΙΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΕΩΣΟΥΝ...Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΒΟΗΘΗΤΗ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ(ΔΙΟΙΚΗΣΗ Κ ΚΟΣΜΟ)ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΜΙΖΕΡΙΑ Κ Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.....Η ΑΕΚ ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ...Υ.Γ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΝΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ,ΔΕΙΤΕ ΛΥΜΠΕ Κ ΚΟΙΤΑΞΤΕ Κ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ....
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.Douros Γήπεδο Ν.ΦΙΛΑΔ. - 6/11/2011 22:01
τα συνηθισμενα 3 η συνήθεια που εγινε λατρεία.
ολο και μικραινουμε , ουτε 4 ομάδα δεν είμαστε.
Μονο γήπεδο Ν.Φ τπτ άλλο
ειμαστε για τα μπάζα
costasp - 6/11/2011 22:02
Πάντως, καλο θα είναι για μια ακόμα φορά να κάνουμε και την αυτοκριτική μας ως οπαδοί... Ο ΠΑΟ παιζει ντέρμπι μα εμάς που αποδεδειγμένα παραπαίουμε και μαζεύει κοντά 50χιλ κόσμο σε ένα παιχνίδι που πλέον ακούγεται κατ´ ευφημισμό "ντέρμπι"... Εμείς παίζαμε με τον πλέον "μισητό" (πόσο χαζη ακούγεται σαν φράση) αντίπαλο και αδυνατούμε να γεμίζουμε το κατα διάζωμα.... Και ερωτώ ρε παιδιά: πως να προσελκύσουμε επενδυτή/επιχειρηματία/τρελό η τέλος πάντων ΑΕκτζη λεφτά με άγνοια κινδύνου να επενδύσει χρήματα στην ομάδα όταν βλέπει στα ντέρμπι να κόβουμε κάτω απο 10χιλ. εισιτήρια;;; Πως να έρθει να βάλει κανά φραγκο ο κάθε τρελαμενος έστω μετανάστης αεκτζης όταν βλέπει να σκοτωνομαστε μεταξύ μας και οι μισοί να βρίζουν τους ...άλλους μίσους σε εξέδρες, σε sites, σε blogs...?
Δεν βαριέσαι... Κοντευουμε να καταντήσουμε γραφικοί και δυστυχώς συμμετέχουμε όλοι, εσκεμμένα ή ακούσια σε αυτήν την συνεχιζόμενη σμικρυνση της αγαπημένης μας ομάδας... Και να σκεφτεί κανείς ότι η Γιουβε γέμιζε το γήπεδο της και στην seria B, ενώ απο την άλλη, η liverpool έχει να πάρει πρωτάθλημα ούτε θυμάμαι απο ποτε
Castroman - 6/11/2011 22:13
costasp

για να μιλησουμε καθαρα με ποδοσφαιρικα κριτηρια,ο μεσος φιλος του Παναθηναικου η του Ολυμπιακου παει στο γηπεδο διοτι οι ομαδες τους διαθετουν 2-3 παικτες Α διαλογης για τα ελληνικα δεδομενα..η ΑΕΚ καταντησε δυστυχως να μην εχει ουτε εναν παικτη,με εξαιρεση τον Λεοναρντο, που να θελγει τον μεσο ΑΕΚτζη να παει στο γηπεδο..μεχρι περυσι πολλοι ΑΕΚτζηδες πηγαιναν στο γηπεδο για να δουν τα "υδραυλικα" του Σκοκο, τον "killer" Μπλανκο,τον Τζιμπουρ κτλ,παλαιοτερα για να δουν τον Μπατιστα,τον Ντεμη,τον Σαβεβσκι,τον Κωστη κτλ..τωρα ο ΑΕΚτζης ...να παει στο γηπεδο ΓΙΑΤΙ ??? για να βλεπει τις "ταρζανιες" του Μανωλα, το "ηρεμο" παιχνιδι του Καφε και τις φιλοτιμες κουρσες του Καραμπελα..φιλοι μου η ΑΕΚ,οπως την καταντησαν ΕΠΙΤΗΔΕΣ οι "δουρειοι ιπποι " εχει γινει μια ομαδα με μετριους παικτες που και να σε πληρωναν αποκλειεται να τους εβλεπες..
dpapan - 6/11/2011 22:04
Ο Λέτο όντως ειρωνεύτηκε στο τέλος τον Βάργκας.
Dixon 23 - 6/11/2011 22:04
Σωστός ο Τόλης πριν. Είναι η πιο χειρότερη ΑΕΚ που έχω δει στα 40 μου χρόνια. Περιορισμένες οι δυνάμεις τις και να μην έχει την ποιότητα να αντιστέκεται σ' έναν τέτοιο αντίπαλο. Παρά το γεγονός ότι ορισμένοι μπορούν να πουν ότι είχαμε δύο δοκάρια, η αλήθεια είναι ότι κινδύνευε το παιχνίδι αυτό να κατέληγε σε σκορ Καραΐσκάκη. Το τελικό σκορ μας κολακεύει. Η άμυνα μπορεί να είναι αδύνατη άλλα το κέντρο είναι ανύπαρκτο από αμυντικής και ιδιαίτερα δημιουργικής λειτουργίας.
evan2k - 6/11/2011 22:05
Ας μην τρεφουμε αυταπατες. Το τελικο σκορ ειναι μαγικη εικονα. Θα μπορουσαμε να ειχαμε φαει 5-6 γκολ. Το προβλημα δεν ειναι μονο στην αμυνα. Ειναι η συνολικη αμυντικη λειτουργια της ομαδας, αρχιζοντας απο τα αμυντικα χαφ. Ναι μεν μπορουν να κοψουν, δεν τρεχουν ομως οσο θα επρεπε (εξαιρεση ο Βαργκας) και δεν μπορουν να κρατησουν η να δωσουν σωστα την μπαλα (εξαιρεση ξανα ο Βαργκας που ειναι παγκοσμια κλαση παιχτη).
Castroman - 6/11/2011 22:06
η φανελα και το πρεστιζ της ΑΕΚ ειναι αθανατο..το "πτωμα" της ΑΕΚ (ιδιως στην αμυντικη λειτουργια "καλαμπουρι") ειχε τους "βαζελους" μεσα στην αγωνια και το αγχος του 3-3 μεχρι να ληξει το ματς ο "κορακας"(που στο τελος τους εδωσε και ολο το φακελακι με τα "σπορια" στον μη καταλογισμο φαουλ σε χερι του Βιτολο)..φανταστειτε φιλοι μου η συγκεκριμενη ΑΕΚ,που ειναι περιορισμενων δυνατοτητων,να "γυριζε" το ματς "τουμπα"..θα μιλουσαμε για επικη ανατροπη

εαν σημερα ο Παναθηναικος ηταν πιο σοβαρος στην τελικη προσπαθεια το κοντερ θα ειχε φτασει στα 5 ...γκολ..ποτε η ΑΕΚ δεν ειχε τοσο αστεια αμυντικη συμπεριφορα,απο τον τερματοφυλακα,τα μπακ και το κεντρικο αμυντικο διδυμο της "συμφορας"..οι "Παναθηναικοι" με δυο μπαλιες εφταναν για πλακα στην αντιπαλη περιοχη μετα το 1-0..μεχρι να βαλουν το πρωτο γκολ η ΑΕΚ ανασταλτικα ειχε πνιξει τον Παναθηναικο,του ειχε παρει το κεντρο,ειχε "αχρηστευσει" τον Κουινσι ο οποιος στο πρωτο 20λεπτο δεν ειχε ακουμπησει την μπαλα..ομως η ομαδα ειναι παρα πολυ φτωχη δημιουργικα και στερειται απο παικτες που θα σου βγαλουν προσωπικη ενεργεια πλην του "τεχνιταρα" Λεοναρντο..ετσι δεν μετουσιωνε σε γκολ οποιαδηποτε μπαλια εκοβε η ομαδα στο κεντρο και πλαγια..

ο Λετο τελικα βρηκε την θεση του στον Παναθηναικο,ξεμπλοκαρε απο την παρουσια του Σισε που τους επισκιαζε ολους,απεναντι σε αυτες τις αστειες ελληνικες αμυνες ο Αργεντινος οργιαζει σε καθε αγωνιστικη..χωρις τον Σισε ο ΠΑΟ μοιαζει αλλη ομαδα πλεον,η μπαλα παιζει "κατω",βλεπεις καθετες μπαλιες και γρηγορο ποδοσφαιρο για τα φτωχα και περιορισμενα ελληνικα δεδομενα..παρ ολα αυτα πιστευω πως η περσινη ΑΕΚ με Σκοκο,Τζιμπουρ,Μπλανκο,Ντιοπ και Δελλα 2-3 χρονια νεωτερο, σημερα ΔΕΝ εχανε ακομα και απο αυτον τον ανεβασμενο ΠΑΟ..
AEK xαλκιδικη - 6/11/2011 22:06
Τι σας χρωσταμε????Τι σας εχουμε κανει???Να μας δινετε τοσες πικρες ρεεεεε???Εχουμε τις αφραγκιες μας εχουμε και εσας. Δε με νοιαζει ποιος φταιει Ντεμης,διοικηση,προπονητης,παιχτες,original, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΕΚΤΣΗΔΕΣ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟΙ Μ'ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.
peaepppppppp@yahoo.gr - 6/11/2011 22:08
ΟΛΟ 3 ΚΑΙ 3 ------ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΤΕ ΤΡΙΑΡΑ ΔΕΝ ΗΣΥΧΑΖΕΤΕ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΙ ΠΟΥ......... ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΓΑ........ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΞΥΛ....... -- ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ -- ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΟΒ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΣΦΠ Μ ------ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΙΣ Ο ΕΝΩΣΙΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΣΕ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ......
Ο "τη μακέτα μου μέσα.." superdoctor - 6/11/2011 22:14
Την καλησπέρα μου σε όλους τους συντρόφους.
Μια σύγκριση αναπόφευκτη με τον Κούλη:
Έχουν διοίκηση (έστω και υπηρεσιακή), εμείς όχι.
Έχουν χρήμα (και μάλιστα έρχεται πακτωλός), εμείς είμαστε άφραγκοι εδώ και καιρό.
Έχουν προπονητή με ευρωπαϊκή καριέρρα, εμείς απλά έναν ΑΕΚτζή που τώρα μαθαίνει (αναγκαίο κακό).
...Έχουν παίχτες πρωταθλητισμού, έχουμε παιχτάκια τα περισσότερα για Β'.
Έχουν κόσμο απίθανο (40+ σήμερα), εμείς δεν γεμίζουμε ούτε ταξί.
Έχουν προοπτική για λαμπρό αύριο, εμείς με την υπάρχουσα κατάσταση πάμε φουλ για Δ'.
Τηρουμένων των αναλογιών, το ότι χάσαμε με μόνο ένα γκολ διαφορά και με δυο δοκάρια, ε... τότε ναι. Επιτελέσαμε έναν μικρό άθλο.
Τα ντέρμπυ είναι prestige αλλά κακά τα ψέματα, δεν έχουμε ομάδα για να χτυπήσουμε gay, Κούλη και Μπάοκ.
Ας πάρουμε όλα τα άλλα παιχνίδια με ομάδες που, θεωρητικά πάντα, τις έχουμε και ότι βγει.
Αλλά ως πότε θα παίζουν άφραγκοι;; Ως πότε θα κάνουν το κορόιδο.
Πολύ φοβάμαι ότι τον Γενάρη οι προσφυγές θα πέφτουν σύννεφο.
Ζητείται επιγόντος μεγαλοφραγκάτος μπας και σωθεί το μαγαζί, γιατί αλλιώς.........
-Συντροφικά-
PanosAekSparti - 6/11/2011 22:24
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 6/11/2011 22:35
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ - ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΕΝΣΤΑΣΗ...
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΟΥΤΕ ΑΠ' ΕΞΩ...
ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ 10 ΕΥΡΩ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ...ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ - Η (ΜΗ) ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΗ...
(ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ)
R21-CU84-BAL99 - 7/11/2011 05:08
Για ποια είσοδο 10 euro μιλάς ρε αδερφέ;
Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις να έρθεις στο γήπεδο,αλλά η είσοδος είναι δωρεάν πλέον...
Καλώς η κακώς(για μένα κάκιστα) αυτή είναι η αλήθεια,όποτε το εισιτήριο δεν είναι πια δικαιολογία.
Και τα 4.000 εισιτήρια που λένε με την Λοκομοτίβ είναι παραμύθι.Όσοι ήρθαν στο γήπεδο ξέρουν πως είχε παραπάνω κόσμο.Όχι πως ήταν πολύς αλλά δεν ήταν και 4.000...
manolis6 - 6/11/2011 22:30
Επάνω γράφει ότι ήταν 28.000 οι θεατές. Εμείς πόσους είχαμε με το γαύρο εντέλει; Επειδή λέγεται ότι με το γαύρο στην είσοδο δε χτυπούσανε τα διαρκείας.
manolis6 - 6/11/2011 22:34
Επάνω γράφει ότι ήταν 28.000 οι θεατές. Εμείς πόσους είχαμε με το γαύρο εντέλει; Επειδή λέγεται ότι με το γαύρο στην είσοδο δε χτυπούσανε τα διαρκείας.
takis2121 - 7/11/2011 01:27
για πες μου ποιοι θα κανουν προσφυγη να γελασω λιγο ωρα που ειναι.
dkatsao1@otenet.gr - 6/11/2011 22:19
Κωστε τον Μάκο να μην τον ξαναδό μέσα,
ο άνθρωπος δεν ξέρει μπάλα
Dimitris.
takis2121 - 7/11/2011 01:31
κ εσυ....... εμπαθης κ κομπλεξικος; truenoooooooooooooooooo
beoz - 6/11/2011 22:32
allh mia timhika htta...

loipon gia na sobareytoume. o manwlas prepei na faei pagko, estw ki an ayto shmainei na paiksei o mpougaidis, pws diaolo ton lene, or o Helgason. epishs o Karampelas to idio. exei kseperasei tis antoxes tou. as balei ton egglezou. o Vargas den einai gia ton rolo pou ton eixe sto prwto, alla gia na paizei ka8aroaimo amyntiko xaf. o kafes exei faei ta pswmia tou, kalo einai o Rikka na parei eukairies... sta 8etika o Mpelek. erwthsh o 3os mas termatofylakas, 8a aize xeirwtera?
serpiko - 6/11/2011 22:36
ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΡΕΝΑ .ειναι ο τιτλος
Deadbolt - 6/11/2011 22:41
Tα καταφέρατε και τους κάνατε μάγκες κι΄αυτούς.Όταν κάνεις τρία γκολ-δώρο σ'αυτόν τον μετριότατο βάζελο,κάθε σχόλιο περιττεύει.
takis2121 - 7/11/2011 00:44
οταν δε παιζει ειμαστε τρυπιοι σαν ελβετικο τυρι. σημερα που επαιζε τι ημασταν;
ΠΛΥΝΤΕ ΤΟ Κ@Λ@ ΣΑΣ - 6/11/2011 22:44
δυστυχως βλεπω εδω μεσα μεγαλη ασχετοσυνη...ορισμενοι εδω δεν μπορουν να δουν ποδοσφαιρο . οι περισσοτεροι η μονη επαφη ειναι με το manager στο pc σας.. το ποδοσφαιρο ειναι παρα πολυ απλο ...ο βαζελος εκανε 8 ευκαιριες και εβαλε 3 γκολ και εμεις καναμε 5 και βαλαμε 2 . πολυ απλα η βαζελα εχει λετο και εχει 2 γρηγορα χαφ κουινσι ζεκα και εκτος αυτου η αμυντικη λειτουργια ηταν σχετικα καλη αλλα σιγουρα καλυτερη απο την δικια μας...ο λετο στην πρωτη φαση μετα απο το ολεθριο λαθος το παστελωνει ενω ο λυμπε στο 0-0 το χανει..τι θελω να πω οτι ο βαζελος εχει 4-5 παιχτες πολυ καλυτερους απο οτι εχουμε εμεις..η αληθεια ειναι πικρη ειμαστε 2 κλικ κατω απο βαζελογαυρους..(μην μου πει κανεις για μπαοκ ) το θεμα ειναι οτι τουλαχιστον εχουμε προπονητη ...οσο και αν χλευαζουν εδω μεσα καποιοι... αυτη ειναι η αληθεια .. η ομαδα χανει απο ατομικα λαθοι και οχι επειδη ειναι ναυαγιο...οπως με χιμενεθ..η ομαδα κανει φασεις στο πρωτο ημιχρονο η βαζελα εκανε 3 φασεις και εβαλε 2 γκολ και εμεις 2 αλλα 0 στο πηλικο...αλλα οπως ειπαμε ειναι θεμα ποιοτητας...και μην κανουμε διαλογο μα τα αν οτι θα ειχαμε φαει 5 αν τα εβαζε ο βαζελος τα 2 χαμενα τετ α τετ γιατι αμα ειχα μειωσει τουλαχιστον σε 2-1 με το δοκαρι ή αν ειχα προηγηθει με λυμπε τοτε θα λεγαμε αλλα...το ματσακι πηγε ετσι γιατι η λεπτομεριεα και η ποιοτητα κανουν την διαφορα και η βαζελα το ειχε αυτο...μου αρεσει ο κωστε....πολλοι θα κραξετε αλλα δεν με ενδιαφερει καθολου..ο λεο αρχιζει κα με εντυπωσιαζει αχτιδα ελπιδας ενω ο μανωλας με κανει να πιστευω οτι παιζει στην αεκ λογω ονοματος....δεν φοβαμαι τον αστερα που λενε καποιοι οτι εχουμε ματς κρισιμο και τετοια....κανουμε φασεις 4-5 σε καθε ματς πραγμα που σημειωνει το γκολακι θα το βαλω η αμυνα ειναι το θεμα...και μην αρχιζετε τις κλαψες η αεκ φυτοζωη 3 χρονια τωρα δεν ανακαλυψαμε ξαφνικα την αμερικη....εχει να πρωταγωνιστησει αισιος τα 4 χρονια τωρα....οσο δεν πεφτει χρημα στην ομαδα τοσο χειροτερα θα γινομαστε.. παρτε το χαμπαρι με σφεντονες παλευουμε..... ψυχραιμια λοιπον και ας ελπισουμε οτι θα βρουμε λιμανι και καπετανιο γρηγορα
kitrinomauros - 6/11/2011 22:44
giati stenaxwreis tous nostalgous?O ANTHROPOS DEN HTAN PROEDROS THS AEK
MANAGER HTAN APOLUTA EPITUXHMENOS AN ME ENNOEIS
GIATI APO AUTOUS DEN EXW THN APAITHSH NA KATALAVOUN AFOUN DEN KATALAVAN MEXRI TWRA TI EGINE EKEINH THN PERIODO
kogionos21 - 6/11/2011 22:46
θα το ξαναπω παλι.το γραψα και χθες.οι belek,burns,gereiro,σιαλμας,λαγος,γκεντζογλου,καραμπελας πρεπει να φυγουν αμεσα,οι υπολοιπο ολοι να μεινουν και να παρουν 10 καλους παιχτες.στην τελικη ας ειναι ολοι ξενοι.τι να κανουμε.αυτοι πρεπει να φυγουν..το τοπι δεν το κατεχουν.να βρει μακαρονι η διοικηση και να παει να φερει 10 καλους παιχτες.δεν ξερω που αλλα να βρει μακαρονι.υ.γ α ρε κωστενογλου που ηθελες να μου ξεκουρασεις τους παιχταραδες απο την ευρωπη για το ματς με τον παο.ανεπιτρεπτο.υ.γ προς λυμπε δελλα γεωργεα..πρεπει να σταματησετε αμεσα την μπαλα..βοηθησατε ολα αυτα τα χρονια και το εκτιμαμε..το πληρωμα του χρονου ομως εφτασε..τελος..μην εκτιθεστε ετσι...
Γιάννης - 6/11/2011 23:14
Σε 1,5 χρόνο έχουμε το FFP, που σημαίνει, μεταξύ άλλων, 7 ΓΗΓΕΝΕΙΣ Έλληνες παίχτες (να έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα δηλαδή, όχι με υπηκοότητα τύπου Χολέμπας) στην ενδεκάδα ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Που σημαίνει επένδυση σε ΕΛΛΗΝΕΣ παίχτες εάν δε θέλεις να σε αποβάλλουν στη Δ' Εθνική ή εάν δε θέλεις να αναγκάζεσαι να παίζεις με την ομάδα των νέων... Η ΑΕΚ προετοιμάζεται για το FFP, σε αντίθεση με γαύρους και βάζελους που κοιμούνται ακόμα τον ύπνο του δικαίου και θα τρέχουν και δε θα φτάνουν μετά...
bert68 - 6/11/2011 22:50
για μένα αδέλφια αυτό που μας αξίζει αυτό πήραμε, δυστυχώς...
kitrinomauros - 6/11/2011 22:52
TI EIPE O GIGANTAS KOSTENOGLOU
AGXOSAME TON PANATHINAIKO STO TELOS TOU PAIXNIDIOU
GRIGORA KLEISTE ME PENTAETES KLEISTO TON PROTOSIGGELO
POSO XEUTILA THA GINEI H AEK AKOMA
ELEOS
Kίμωνας - 6/11/2011 22:56
ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΛΕΠΑΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΣ... Η ΑΕΚ ΕΚΑΝΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ, ΕΙΧΕ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ... ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ... ΕΧΕΤΕ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΖΕΛΟΣΑΙΤ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΥΜΝΟΥΣ... Η ΑΕΚ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΟΜΑΔΑΡΑ ΤΟ 2004 ΚΑΙ 05 ΜΑΖΕΥΕ 4ΑΡΕΣ ΜΕ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.... ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ Χ... ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ? ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ... ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ 90ΛΕΠΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΓΑΛΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΧΡΗΣΤΗ... ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΟΣΟ ΛΕΤΕ.... Ο ΒΑΡΓΚΑΣ, Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΛΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΙΚΤΕς? Ο ΚΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ? ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ... ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ Η ΑΕΚ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ... ΜΕ ΤΟΣΑ ...ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ.... ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑΞΤΕ ΟΜΑΔΑ... Η ΑΕΚ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ...
kogionos21 - 6/11/2011 23:18
φιλε θα το ξαναπω παλι..Belek,burns.gereiro,γκεντζογλου,σιαλμας,λαγος,καραμπελας..ειναι το πολυ για β'εθνικη το πολυ...ειναι η πικρη αληθεια..οταν το 2004 ειχες ομαδα που λες..ειχες και 3 παιχταραδες που επαιρναν την ομαδα στις πλατες τους..τωρα ποιον?ειχες το 2008 τον rivaldo που επαιρνε την ομαδα απο το χερι..χωρις να ηταν συνολικα η ομαδα ποιοτικη..καναμε μαγκες τους βαζελους και μιλανε..αλλα πως να μην μιλανε?εχεις παιχτες καλους?και οχι β και γ'εθνικης..οι υπολοιποι ολοι να μεινουν αλλα δεν σημαινει οτι αν ειχες απο πισω 10 καλους παιχτες πρεπει να παιζουν ολοι 11αδα..ο καλυτερος αμυντικος μεσος του ελληνικου πρωταθληματος ειναι ο fabian vargas.να βρεθει αμεσα ρευστο ταγωνιστοικοαι να φερουν παιχτες..ετσι μονο θα ειμαστε ...ανταγωνιστικοι..παει ο παιχταρας gudionsen να παιξει ενα δυο...με ποιον να παιξει?με τον λαγο και τον κουνελο??ελεος..αλλα δεν φταινε ολοι αυτοι οι ασχετοι..φταινε αυτοι οι προφεσωρες που τους εφεραν..βρειτε λεφτα αδαμιδακο και φερτε παιχτες...ακους δικηγορακο...ακους????????????????????????????
Castroman - 6/11/2011 23:27
Κιμωνα

και παλαιοτερα η ΑΕΚ μαζευε ( με το σταγονομετρο) "τριαρες" και "τεσσαρες" οχι ομως μαζεμενες σε μια αγωνιστικη σεζον αλλα σε βαθος 10ετιας,ηταν σπανιο φαινομενο και το συνηθισμενο ηταν παντα η ΑΕΚ να μοιραζει 4-5 γκολ σε καθε μικρο αντιπαλο και να ειναι ΑΠΟΤΥΧΙΑ να μην κερδιζει σε ντερμπυ,οχι τωρα που εχουν καταντησει τους φιλους της ομαδας να ειναι και ευχαριστημενοι που δεν φυγαμε με 5-6 γκολ στην "πλατη",αλλα υποστηκαμε μια "τιμητικη" ηττα που θα ζηλευε μονο ενας Πανιωνιος,Απολλων η Εθνικος.. δεν εχει ξανασυμβει στην ιστορια της ομαδας ...να τρωει συνεχεια απο 3 γκολ και πανω,κοντευει να γινει κανονας για την ΑΕΚ πλεον..και η φανελα της Αθλητικης Ενωσης Κωνσταντινουπολεως ειναι πολυ βαρια για να αντεξει εκτος απο χρονια ατιτλια και απανωτες συντριβες..
Stratigos11 - 6/11/2011 23:03
..ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ...... ΧΙΜΕΝΕΘ ΒΛΑΚΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ..ΤΟΥ ΓΚΑΒΟΥ ΓΚΡΕΤΑΡΣΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ...ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΒΛΑΚΑ ΑΔΑΜΙΔΗ ...ΠΟΥ ΞΕΓΥΜΝΩΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ....ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΟΡΤΩΣΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΞΙΑΣ ΓΙΑ Δ ΕΘΝΙΚΗ.....ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ...ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ...ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΑΤΟΣ ...ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙ ...ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ...ΜΕ ΔΥΟ ΠΙΤΣΙΡΔΕΛΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΜΑΝΩΛΑΣ-ΚΑΛΑ ) .... με αυτον τον Μακο που ολοι ειδαμε σημερα ποσο λιγος για αυτη την νευραλγικη θεση ειναι συν το γεγονος οτι ειναι και αμπαλος,,,,ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΣ ΑΜΠΑΛΟΣ ΓΚΕΤΣΟΓΛΟΥ...καλα κρασια στο κεντρο λοιπον αν βαλεις και τον τελειωμενο ΚΑΦΕ ...ΤΙ ΜΕΝΕΙ ΕΝΑΣ ΒΑΡΓΚΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.....Τι γινεται ...μπροστα ...ενας αποδιοπομπαιος ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ απο ολο το ροστερ ο μοναδικος παιχτης επιπεδου ΑΕΚ,,,,ΛΥΜΠΕ ΟΠΩΣ Ο ΔΕΛΛΑΣ-ΚΑΦΕΣ- ΓΕΩΡΓΕΑΣ ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ...ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.....ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΕ ,,,ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...ΑΥΤΗ Η ΜΙΣΗ ΟΜΑΔΑ ...ΕΧΑΣΕ ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ,,, που απιστευτο και ομως αληθινο ...ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΓΚΟΛ ...ΕΙΧΕ ΔΥΟ ΔΟΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΒΑΛΕ ΔΥΟ ΓΚΟΛ ...τα καταφερε και παλι λογω δυο τριων ανυπαρκτων παιχτων ,,,,να χασει και παλι.....και να δοξασσει αυτον τον πεθαμενο βαζελο,,,ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΡΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΑΔΑΜΙΔΗ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕΣ ΣΚΟΚΟ-ΤΣΙΜΠΟΥΡ-ΜΠΛΑΝΚΟ ...ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΩΗΝ ΠΑΙΧΤΗ .. ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗΣ ΧΑΖΟΜΑΡΑΣ ΣΟΥ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ....ΚΑΙ ΑΦΗΣΕΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ.....ΝΙΚΟΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ...ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ...ΔΩΣΕ ΦΑΝΕΛΑ ΒΑΣΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΤΣΙΤΑ ΤΟΝ ΕΓΓΛΕΖΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΦΕ. ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ..ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ...ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ...ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ....Τοδειξες και σημερα πετωντας εξω τον ΜΑΚΟ και λογω τραυματισμων σου την γλιτωσε ο αλλος της παρεας ο ΚΑΦΕΣ...?????.
MOBYDICK - 6/11/2011 23:06
den ginete se ka8e mats na trwme 3 goal, prepei na to katalaboun oloi ekei mesa.. h aek eisai oxi h kolopetinitsa
zanetti 21 - 6/11/2011 23:21
ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΩΡΑΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ Κ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.....ΓΙΑ ΤΟΝ gay ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΧΙ....ΕΞΑΙΡΩ ΤΟΝ ΛΕΤΟ Κ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ ΜΑΡΙΝΟ ΚΟΤΣΩΛΗ ΣΑΡΙΕΓΚΙ ΤΟΤΣΕ ΚΟΥΙΝΣΙ ΖΕΚΑ Μ'ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ????Η ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟΕ ΤΟΝ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΤΟΝ ΚΑΛΑ Κ ΤΟΝ ΜΠΕΡΝΣ???ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗΝ ΗΡΩΠΟΙΗΣΟΥΜΕ Κ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ......
Βασίλης Μπόχολτ - 7/11/2011 00:33
Δεν παίζει φίλε μόνο το ρόστερ, ο βάζελος είναι η πιο δουλεμένη & καλομονταρισμένη ομάδα. Θα δεις την επόμενη αγωνιστική στο Καραϊσκάκη πόσο εύκολα θα τους καθαρίσει τους γαύρους & μετά θα βλέπουμε πιο αισιόδοξα το μέλλον της ΑΕΚ, αφού η ομάδα μας είναι ακόμη αδούλευτη κι αμοντάριστη. Να στρώσουμε την άμυνα κι όλα θα βελτιωθούν.
toolaek - 6/11/2011 23:26
μολισ ειπε ρεπορτερ στην ερτ οτι βρεθηκε ελληνοαμερικανος που θελει να μπει αμεσα στην αεκ και να βαζει 10 εκατομμυρια το χρονο!!! στην ερτ ξαναλεω...ουτε κλικ ουτε φυλλα!!! 365???ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ???ΠΟΙΟΝ ΕΝΝΟΕΙ?ΚΛΠ?
fotis21GALATSI - 6/11/2011 23:27
kitrinomauros...ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ, ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΠΡΟΤΟΣΥΓΚΕΛΟΣ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ...ΠΟΛΛΗ ΠΙΚΡΑ ΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ...Η ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ??????????????????ΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
Ρωμανός - 6/11/2011 23:37
Γελοια αμυνα. Δεξι μπακ δέν έχουμε? Απο δεξια ο Λετο κυκλοφορουσε ελυθερος.
Αφτος ο Καλα μεγάλος μαλάκας..... Να μας λείπουν τέτοιοι. Ούτε ο Βάργκας ήταν στην θέση του σήμμερα.
Στην αλάνα παίζαμε πιό οργανωμένα γμτ. Τί κάνει ο Κωστένογλου στις προπονήσεις???????
fotis21GALATSI - 6/11/2011 23:57
kimonas 1924 ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΑΕΚ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ [ΟΧΙ ΠΩΣ Ο ΠΑΟ ΗΤΑΝ] ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΕ ΤΡΙΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΔΕΧΟΜΕ ΓΚΟΛ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ.ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΘΥΤΕΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΣΩΣΤΑ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΥΓΚΕΤΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Ενωσíτης - 6/11/2011 23:58
Πάλι καλά.Με λίγη τύχη τσιμπάγαμε βαθμό.Αν είχαμε ένα Λεονάρντο Δεξιά....

Ο Κωστέ παρά τα αποτελέσματα, έχει βελτιώσει την ομάδα στον τρόπο που αγωνίζεται. Νομίζω όμως οτι κάνει το ιδιο λάθος με τον Χιμένεθ.Βάζει ταυτόχρονα Λύμπε και Μπέλεκ, αντι ως αλλαγή μεταξύ τους.

Ο Μανωλάς φάνηκε λίγος απέναντι στο Λέτο....Ισως επρεπε να παιξουμε με 3 σεντερ μπακ αλα ...Ρεχαγκελ .
Τέλος κάποτε κάποιοι με εκραζαν για τον Μαντζιο.Πάλι σκόραρε...
Μπράβο για την προσπάθεια στην ομάδα.Δεν τα παράτησαν.
takis2121 - 7/11/2011 00:02
δυο χρονια ειμαι ο ΜΟΝΟΣ σχεδον που φωναζω για τον μακο, αλλα ειμαι κομπλεξικος κ εμπαθης.
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 7/11/2011 00:36
ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ...ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΚΟ ΒΡΕΞΕΙ-ΧΙΟΝΙΣΕΙ...ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΤΣΙΜΠΑΣ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΣΗΜΑΙΑ (ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)...ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΑΓΩΘΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ...

ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ...ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ...;;;
takis2121 - 7/11/2011 01:15
o takis2121 η αλλιως ΜΟΥΡΙΝΙΟ. ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ;
alex....csts - 7/11/2011 09:35
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΠΠ............... ΤΑΚΗ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ....???
Barbas21 - 7/11/2011 00:06
Λοιπον για να μην τρελαθουμε κιολας... Σημερα παιζαμε με την πιο φορμαρισμενη ομαδα του πρωταθληματος εκτος εδρας. Εαν δειτε τις φασεις εχουμε κανει ακριβος τις ιδιες με τον ΠΑΟ απλα αυτοι τα εβαζαν.... Μαλιστα στο 2ρο δοκαρι της ομαδας μας εχουν γινει 2 καθαρα πεναλτι και δεν δο8ικε κανενα και αν προσεξετε καλυτερα στο 3το γκολ του ΠΑΟ ο Λετο κανει καθαρο φαουλ στον Καλα....λοιπον σταματηστε την μυρλα ολοι , στιριξτε την ομαδα και μην περιμενετε με το μπιστολι στο χερι σε κα8ε στραβο αποτελεσμα..... ελεος πια...
takis2121 - 7/11/2011 00:18
τα αμπαλα θες να πεις, ποια ομαδα;
takis2121 - 7/11/2011 00:07
κ οσοι λετε οτι δεν εχουμε αμυνα ειστε ΑΣΧΕΤΟΙ!!!!!! στο πρωτο γκολ του λετο, αυτος που του δινει τη μπαλα, τον μαρκαρει κανενας (μακος-καφες) μεσος; στο τριτο που ειναι το 'απροσπελαστο τειχος' ο 'νεος ηγετης' να μαρκαρει τον κατσουρανη;
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 7/11/2011 00:13
H μόνη πιο μονοδιάστατη ομάδα από την ΑΕΚ είναι ο φετινός ΠΑΟ. κΛΈΨΙΜΟ ΜΠΆΛΑς, ΜΠΑΛΙΆ ΜΠΡΟΣΤΆ ΚΑΙ ΤΡΈΧΟΥΝ ΤΑ ΆΛΟΓΑ λΈΤΟ, ζΕΚΆ ΚΑΙ κΟΥΊΝΣΙ ΚΑΙ Ό,ΤΙ ΒΓΕΙ.Ξέρεις ότι ο μόνος τρόπος να τους παίξεις, με το υλικό που έχεις, είναι να κλείσεις το κέντρο, να μη δώσεις χώρο και να τους σπρώξεις στα πλάγια αναγκάζοντάς τους να γεμίζουν για τον ανύπαρκτο φορ. Αν στον ΠΑΟ δώσεις κατοχή μπάλας δεν ξέρει τι να την κάνει. Αντ'αυτού, απλώνεις τα χαφ και επιλέγεις να πιθέζεις στα 2/3 του γηπέδου αντί να πάρει παραμάζωμα ο Μάκος τον Κατσουράνη και να αφήσει τον Σιμάο να κάνει...παιχνίδι. Αποτέλεσμα; Μεταξή Λέμπε και χαφ απόσταση 15-20 μέτρα και μεταύ χαφ και στόπερ άλλα τόσα. Κοινώς αεροδιάδρομοι για να τρέχουν οι βάζελοι. Για να μξην πω για το πρώτο ...ημίχρονο που ο Λεονάρντο δεν πήρε ούτε μια πάσα και το παιχνίδι περνούσε μόνο από Μπέλεκ. Στο δεύτερο ημίχρονο είδαμε όλοι πόσο δύσκολο ήταν για τον Λεό να κάνει ρόμπα τον Μαρίνο.
Το παιχνίδι σήμερα το έχασε μόνος του ο Κωστένογλου και είμαι απόλυτα πεπεισμένος για αυτό. Ένας μέτριος ΠΑΟ ΈΒΑΛΕ ΤΡΊΑ ΓΚΟΛ ΧΩΡΊς ΝΑ ΑΣΚΉΣΕΙ ΟΎΤΕ ΈΝΑ ΔΊΛΕΠΤΟ ΠΊΕΣΗς. Ακόμα και με τα τόσα λάθη η ομάδα μπορούσε ΕΥΚΟΛΑ να πάρει το χ και, κατά την κρίση μου, το δικαιούταν. Δεν παραγνωρίζω ότι δεν βλέπουμε το έκτρωμα του Χιμένεθ που υπέφερες μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι. Δεν γίνεται όμως να έχουμε την χειρότερη άμυνα της Ευρώπης ρε αδερφέ, απλά δε γίνεται. Μάζεψέ τους λίγο και κοίτα, πρώτα-πρώτα, να κλέβεις τα παιχνίδια.
takis2121 - 7/11/2011 00:14
deadbolt alex κ μερικοι ακομη, πως τον ειδατε τον νεο ηγετη σημερα; κ ποσο χειροτερα θα παιζει ο κλωναριδης;
alex....csts - 7/11/2011 09:42
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΚΑΤΣΟΥ...........
ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΑΦΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΜΑΡΚΑΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΦΕΣ ή ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ,ΕΙΔΙΚΑ Ο ΚΑΤΣΟΥ ΝΑ ΣΤΟ ΚΕΡΑΣΕΙ.....~~~
ΓΕΝΙΚΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΙΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ....
ΔΛΔ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ 1-2 ΜΑΤΣ ΒΓΑΛΕΙ ΓΚΟΛ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ...ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ...........???
takis2121 - 7/11/2011 00:14
ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ Κ ΠΕΡΑ.
takis2121 - 7/11/2011 00:15
ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ Κ ΣΤΟ ΕΞΗΣ. ΕΞΩ ΟΙ ΑΜΠΑΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takis2121 - 7/11/2011 00:26
το εγραψα το πρωι, οτι αν βαλει μακο-καφε-καραμπελα, θα παιζουμε με 8.
takis2121 - 7/11/2011 00:27
κ οσο εβλεπα γκερειρο στα επισημα, κ στο γρασιδι τους αμπαλους, τρελαινομουνα.
takis2121 - 7/11/2011 00:32
ΕΞΩ ΟΙ ΑΜΠΑΛΟΙ {κοινως βυσματα η ορο στα συμβολαιο} ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
takis2121 - 7/11/2011 00:33
ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ, ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ................... ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ.
stevepyr - 7/11/2011 00:42
Ότι δεν στεναχωρεθηκα σημερα, τι σημαινει???? Οτι ειμαστε της ταριφας και το εχουμε εμπεδωσει ή οτι χασαμε αξιοπρεπως και παραλιγο να γινει το κουφο της ανατροπης???? Παντως η αληθεια ειναι οτι αρχιζω και βαριεμαι τις φιλοσοφιες...!!! Πρωτη, αντε δευτερη φαση του αντιπαλου τρωμε γκολ..... Ελεγα ειναι γκαντεμια,μαυρη μαγεια,συγκυριες, τυχη αντιπαλου και τοσα αλλα....ΒΑΡΕΘΗΚΑ να γινεται για χρονια ομως αυτο.....Σημαινει απλα οτι ειναι ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΑ, λογω ΑΣΤΕΙΩΝ παικτων....!!!!! Ετσι απλα. Ο βαζελος δεν ειχε καλυτερη αμυνα απο εμας σημερα και στη συνεχεια θα κλαινε και οι ρεγγες.....Εμεις ομως κατι πρεπει να κανουμε ωστε να μην κυνηγαμε σε καθε ματς το σκορ...ΕΛΕΟΣ!!!!! Ο Λεο ειναι ολα τα λεφτα εφετος. Ας τα βλεπουν ολοι ...οσοι τον εκραζαν και τον...εδιωχναν!!!! Αν και δεν αντεχει 90 λεπτα ειναι μαζι με Βαργκας,Καρλος ο,τι πιο ποιοτικο διαθετει η ομαδα αυτη τη στιγμη.Ο Σιαλμας θα ειχε θεση σημερα, οπως και Δελλας με Γκερειρο. Ο πρωτος λογω ταχυτητας για το Β΄μερος, ο δευτερος λογω εμπειριας(χειροτερα απο Μανωλα αποκλειεται να τα πηγαινε και ο τριτος ειναι απλα μπαλαδορος, εστω και αργος). Σιαλμας,Λεο και Μπερνς ειναι οι πιο γρηγοροι παικτες μας. Ο Λυμπε δεν ηταν για 90 λεπτα.... Αληθεια, αυτο το αστειο παραμυθι με τα ευρωπαϊκα, θα μου το εξηγησει καποιος??? Παλευουμε καθε χρονο με κοπο και αιμα να βγουμε ευρωπη,ετσι???? ΓΙΑΤΙ????? Αφου παιζουμε με τα δευτερα και δεν εχουμε λογω αποτελεσματων εισπραξεις, ποιο το νοημα??? Ξευτιλιζομαστε, χανουμε βαθμους και πεφτουμε σε πρεστιζ, με την αστεια προφαση της ξεκουρασης παικτων....Δηλαδη αν δεν τους ειχαμε ξεκουραστους(λεμε τωρα...) σημερα, ποσα θα τρωγαμε???? ΜΑΣ ΜΙΚΡΑΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΖΩΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΕΚ ΑΥΤΗ. ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!! Ας ελπισουμε να αναστηθουμε στα επομενα παιχνιδια και να αλλαξουμε ριζικη εικονα. Ας στηριξουμε τον Κωστε και μονο, γιατι οι παικτες αυτο ξερουν αυτο παιζουν....... Εναν επενδυτη στην ΑΕΚ τωρα, να αλλαξει η καταρακωμενη ψυχολογια μας και να συνεισφερουμε ΟΛΟΙ στο χτισιμο ενος νεου γηπεδου-σταθμου στην ιστορια μας. ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ
mikele21 - 7/11/2011 00:54
otan trws 3 goal dwro apo auton ton pana8inaiko k apo katsourani pou den stribei,1as vazelos pou einai o xeiroteros twn teleutaiwn xronwn, min ksegelieste pou nikaei 8a kanei polles geles , eisai aksios tis moiras sou.GT MERIKOI DIMOSIOGRAFISKOI MAS PAROUSIAZOUN TON VAZELO BARCELONA, MIN KSEXNATE OI MISOI PAIXTES TOU VAZELOU K O FEREIRA ITAN GIA DIWKSIMO
takis2121 - 7/11/2011 01:36
ο κατσουρανης φιλε, οντως δε στριβει, αλλα οταν πιανει αντιπαλη περιοχη τα χωνει τα παστελια. σε αντιθεση με αλλους κοφτες {ο θεος να τους κανει} που περνανε τη σεντρα μονο να πανηγυρισουν κανα γκολ.
zanetti 21 - 7/11/2011 01:00
takis2121 ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ(χωρις καμια διαθεση αντιπαραθεσης)ΕΙΣΑΙ ΕΜΠΑΘΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΟ....ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΡΙΑΔΑ ΝΤΙΟΠ ΒΑΡΓΚΑΣ ΜΑΚΟ.....ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ??ΠΟΣΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ? Κ ΤΟΝ ΕΣΣΙΕΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΑΜΠΑΛΟ ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ.....
takis2121 - 7/11/2011 01:20
περυσι η τριαδα ηταν ντιοπ-μιτσελ-αμπαλος. οι πρωτοι δυο, επαιζαν κ για τον τριτο της παρεας. οσο θα με λετε εμπαθη κ αμπαλο, αλλο τοσο θα γραφω εγω.
upbird - 7/11/2011 01:06
Ασχετο με τοα δικά μας αλλά εχει πολύ γελιο, ειναι σχόλιο απο οπαδο του ΠΑΟΚ μετα το τέλος του αγώνα (ισως θα μπορουσαμε να το πουμε και εμεις για καποιους απο τουσ δικους μας) : "Προσωπικά εμπιστεύομαι Σάλπι-Παπαζογλου μπροστά, όσο εμπιστεύομαι κανίβαλο να μου κάνει στοματικό σεξ" xaxaxaxa!!!
lampros192 - 7/11/2011 07:42
πολυ ατυχια!! εχει πεσει σε αεκ η δεν εχουμε καν ομαδα!!! ποσα αδικα γκολ εχουμε φαει! η αμυνα που ειναι! κ να ερχεται ενα τσογλανι ο λετο ο αμπαλλοσ κ να χορευει! δρομο ολοι σασ που σε καθε παιχιδι τρωμε 3 γκολ!
tsitax21 - 7/11/2011 10:42
ΟΧΙ ΑΛΛΑ Ο ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΤΟΥ Κ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΒΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ.ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ.ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Κ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΑΛΛΑ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ DEMIS 2004 ΠΟΥ ΕΘΙΞΑ ΤΗ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ.ΤΟ ΛΑΓΟ Ο ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΜΕ 1000000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ.




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

22:54 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
VIDEO από την ομιλία Κλαρούδα
22:53 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Χριστούγεννα… σπίτια τους
21:37 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Όλη η ΑΕΚ στο πλευρό του Μιγκέλ
21:09 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Στο Βελιγράδι ο Μπάγεβιτς
20:28 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Δεν… μασάει ο Μιγκέλ
19:51 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Φούτερ για την ενίσχυση της πυγμαχίας
19:30 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Βιντεοθεραπεία στην ΑΕΚ

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

00:08 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Σαν σήμερα, 19 Δεκεμβρίου (VIDEO)
00:00 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Τέλος τα μαγιό από τους διαγωνισμούς Mis...
23:40 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Θανατοποινίτης 14 ετών αθωώθηκε 70 χρόνι...
22:12 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Θέλησε να μεταμορφωθεί στην Κιμ Καρντάσι...
21:49 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Παπανδρέου: Ψευτοδίλημμα το ποιος θα σκί...
21:41 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Πούτιν: Αν δε θέλει η Ευρώπη να συνεργασ...
21:20 - Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Μπουνιές και κλωτσιές στη Βουλή της Κένυ...