Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012 - 11:56

Μανωλάς: Βλέπω την ΑΕΚ να ψάχνει για ΑΦΜ!

Σοκαριστικές δηλώσεις του Στέλιου Μανωλά για το μέλλον  της ΑΕΚ, δηλώντας απαισιόδοξος - Τι είπε για το θέμα με τον ανηψιό του και το ενδιαφέρον της Έβερτον



Σοκαριστικές και άκρως ανησυχητικές δηλώσεις του Στέλιου Μανωλά για το μέλλον της ΑΕΚ. Με αφορμή ερώτηση που του τέθηκε από τον ΝOVAΣΠΟΡ Fm αν μπορεί ο ανηψιος του Κώστας, να ανανεώσει με την ΑΕΚ, ο Στέλιος είπε, απογοητευμένος:
«Μέχρι το καλοκαίρι μπορεί να μην υπάρχει ΆΕΚ, τι πρόταση ανανέωσης να του κάνουν. Ο πρόεδρος λέει ότι πουλάει τα πάντα. Δεν έχει δικαίωμα η ΑΕΚ να κάνει μεταγραφές. Δεν έχει δικαίωμα να ανεβάσει παίκτες από την Β' ομάδα. Μακάρι να λυθούν τα προβλήματα. Δεν υπάρχει σωτηρία για την ομάδα. Όταν τα έλεγα πριν από δύο χρόνια τώρα τα λένε αφού έχουν βουλιάξει. Τα χρήματα που χρωστάει η ΑΕΚ είναι πάρα πολλά. Τώρα είναι σε χειρότερη κατάσταση από το 2004.
Το σχέδιο του κ. Τροχανά μπορεί να λειτουργήσει μόνο για το γήπεδο. Να τη στηρίξω την προσπάθεια αλλά πως αφού δεν έχω τα χρήματα. Ποιος θα επενδύσει; Σε τι; Τι να λέμε, απλώς για να κοροϊδεύουμε τον κόσμο; Είμαι πολύ απαισιόδοξος. Την ομάδα την βλέπω να ψάχνει για ΑΦΜ. Μακάρι να σωθεί. Εμείς πώς να βοηθήσουμε».

Νωρίτερα είχε αναφερθεί στο θέμα που προέκυψε με την Έβερτον και γιατί δεν αποδέχθηκε ο Κώστας Μανωλάς την πρόταση που του έγινε: «Είναι αλήθεια ότι λόγω της πορείας της Εθνικής πολλές ομάδες από το εξωτερικό δείχνουν ενδιαφέρον για Έλληνες παίκτες. Έτσι και για τον Κώστα έχουν έρθει σκάουτερ και ομάδες να τον δουν. Μια από αυτές ήταν και η Έβερτον.

Αρχικά είχε γίνει μια προσέγγιση από τον Θεόφιλο Καρασαβίδη αλλά για ομάδα από την Ιταλία και στη συνέχεια ακούστηκε για την Έβερτον. Εμείς απαντήσαμε ότι δεν είναι ελεύθερος και εφόσον συμφωνήσει η ΑΕΚ προχωράμε. Φυσικά και είναι τιμή να ενδιαφέρεται μια ομάδα από την Πρέμιερ Λιγκ για τον Κώστα.

Η αλήθεια είναι όμως ότι τίποτα δεν έγινε με ορθόδοξο τρόπο και για τον λόγο αυτό δεν έγινε η μεταγραφή. Επίσης πρόβλημα αποτέλεσε η στάση της ομάδας που δεν ήταν ξεκάθαρη.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή... Εμείς δεν είχαμε ειδοποιήσει κανέναν μάνατζερ να μιλάει για λογαριασμό μας. Είχαμε πει στην ΑΕΚ ότι εάν θέλει να πουλήσει τον Κώστα για να πάρει και χρήματα που τα έχει ανάγκη, να το κάνει. Επίσης, ότι εφόσον είναι κανονικό το ενδιαφέρον της Έβερτον να πάμε και να μιλήσουμε. Ο Καρασαβίδης όμως έφερε μια πρόταση που ουσιαστικά ήταν δική του.

Η πρόταση αυτή και το ενδιαφέρον της Έβερτον ήρθε δύο ημέρες πριν το τέλος των μεταγραφών. Μας το
είπε η ΑΕΚ, αλλά εμείς πρόταση δεν είδαμε. Ο Θεόφιλος έφερε έναν φάκελο με φωτοτυπία του συμβολαίου του Βέλλιου, του εσωτερικού κανονισμού της ομάδας και ένα χαρτί Α4 που δεν είχε ούτε μια σφραγίδα
πάνω του.

Εγώ εκνευρίστηκα. Του είπα ότι δεν μπορώ αυτό να το θεωρήσω σοβαρό. Αμέσως μετά διακόψαμε. Στη συνέχεια πήρε ένας Ιταλός μάνατζερ που συνεργάζεται με τον Θεόφιλο. Συζητήσαμε μαζί του και του είπαμε να μας δείξει την επίσημη πρόταση. Εμείς δεν ξέρουμε ακόμη εάν η ΑΕΚ συμφώνησε με την Έβερτον.

Κανονικά η Έβερτον εξουσιοδοτεί ένα άτομο και η ΆΕΚ δίνει άδεια. Σε εμάς δεν ήρθε καμία εξουσιοδότηση από πουθενά. Μας έστειλε ένα e-mail ο Καρασαβίδης και ο Ιταλός μάνατζερ. Αλλά ακόμη και σε αυτό, τα νούμερα ήταν άλλα από αυτά που μας είχε δείξει νωρίτερα. Μας τα δείχνει και μας λέει ότι αυτή είναι η εξουσιοδότηση της Έβερτον μας λέει ότι αυτή είναι η πρόταση.

Μέχρι και τελευταία ώρα μας έστελνε e-mail που δεν ξέραμε ότι ισχύουν. Πώς θα προχωρήσει η διαδικασία λοιπόν; Εμείς λέγαμε ότι πώς μπορούμε να πάμε στην Αγγλία όταν δεν ξέρουμε ότι η ΑΕΚ έχει πει το ναι, η Έβερτον έχει όντως εξουσιοδοτήσει κάποιον μάνατζερ.

Κανονική πρόταση ήταν από Αταλάντα. Είχε έρθει και ο τεχνικό διευθυντής. Τον είδε του άρεσε και μας κάλεσε και στην Ιταλία. Έτσι γίνονται τα πράγματα.
Η όλη διαδικασία ήταν λάθος.

Εμείς λέγαμε στην ΑΕΚ ότι δεν έχουμε πρόβλημα να βρείτε ομάδα και δεχόμαστε αν και η συμπεριφορά στον Κώστα ήταν απαράδεκτη. Κάποιοι μπήκαν για να πάρουν περισσότερα χρήματα. Η πρόταση ήταν να πάρει 50.000 μπροστά. Και μετά θα έχει ένα συμβόλαιο σε μια ομάδα που έχει ομάδα που έχει οικονομικά προβλήματα. Εγώ ξέρω ότι πρέπει να υπάρξει και εξουσιοδότηση. Εξουσιοδότηση δεν είχε ο Καρασαβίδης για να διαπραγματευτεί την μεταγραφή. Σε ένα Α4 έγραψε μόνος του 4 γραμμές. Δεν είχε λογότυπο. Τίποτα. Του είπαμε ότι δεν είναι σοβαρό αυτό».

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

tooΙaek - 1/2/2012 12:06
Της Καλλιθέας, ας πούμε?
spearfishing - 1/2/2012 12:40
καλημέρα φίλε μου.
το έχει δηλώσει ο Σελευρής στο ραδιόφωνο, τον ρώτησε ο δημοσιογράφος αν θα πουλήσει το αφμ σε κάποια ομάδα και αυτός του δήλωσε πως το αφμ της καλλιθέας είναι δεσμευμένο απο ομάδα του ποκ, χωρίς να αναφέρει για ποιά ομάδα πρόκειται.
tooΙaek - 1/2/2012 13:07
Εμ, αυτό είναι που με τρώει κι εμένα.
Ποιά ομάδα να είναι?
Ποιές ήταν οι υπόλοιπες ομάδες που απάρτιζαν το Π.Ο.Κ?
Οι Αμπελόκηποι και ο Αθηναικός?
Kostis 365 - 1/2/2012 13:45
Αν ο Αδαμίδης έχει καπαρώσει ΑΦΜ, είναι απ΄τα λίγα καλά που΄χει κάνει τον τελευταίο χρόνο...

Μην ψαρώνετε. Ασφαλώς, αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν όπως τα περιμένουμε, η ΑΕΚ θα πρέπει να΄ναι έτοιμη και όχι να ψάχνει την τελευταία στιγμή. Το ότι υπάρχει το ΑΦΜ δεν σημαίνει ότι θα χρησιμοποιηθεί κιόλας...
tooΙaek - 1/2/2012 14:05
Σιγά μην το έχει καπαρώσει ο Αδαμίδης...
Η κατοχή ΑΦΜ, σημαίνει και ικανοποίηση οφειλών και υποχρεώσεων προς την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
Για άλλον λένε. Αυτόν που θα εμφανισθεί ως σωτήρας.
Αν και ο επόμενος πρόεδρος της ΠΑΕ είναι δικηγόρος, την κάτσαμε.
Kostis 365 - 1/2/2012 14:30
Εννοείται πως τόχουν καπαρώσει ο Αδάμίδης και ο Παππάς γιά τον επόμενο, εγώ τουλάχιστον αυτό θα΄κανα στην θέση τους γιά παν ενδεχόμενο. Μπορεί όμως ΑΦΜ να΄χουν καπαρώσει κι΄άλλοι ενδιαφερόμενοι.Το ποιός θα το χρησιοποιησει είναι θέμα της ερασιτεχνικής, που θ΄αποφασίσει σε ποιόν θα παραχωρήσει το όνομα...
tooΙaek - 1/2/2012 14:51
`Οχι το όνομα. Το σήμα. Κι αυτό σε περίπτωση συγχώνευσης.
Σε περίπτωση πτώχευσης, ξεχνάμε και σήμα και χρώματα και έδρα.
Πάντως, συγχώνευση με Καλλιθέα είναι δύσκολο να προχωρήσει. Δεν είναι καν όμορος δήμος.
Kostis 365 - 1/2/2012 15:37
Φαντάζομαι ότι και το σήμα της ομάδας μπορεί να διατηρηθεί, έστω και με κάποιες μικρές αλλοιώσεις. Δεν επιμένω όμως, δεν ξέρω λεπτομέρειες και πιθανότατα δεν θα χρειαστεί να μάθω. Είμαι σίγουρος ότι έχουν γίνει κινήσεις γιά να καπαρωθεί ΑΦ, δεν πιστεύω ότι θα χρησιμοποιηθεί όμως. Δεν είναι δύσκολο όλοι μαζί οι ΑΕΚτζ΄ξηδες να γλυτωσουν και να βάλουν σε μιά πορεία την ΑΕΚ...
No more heroes - 1/2/2012 21:51
Η ψυχεδέλεια τής ψυχεδέλειας, ω ψυχεδέλεια....
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 1/2/2012 21:17
Kostis 365 - 1/2/2012 13:45

Μηπως τοτε ειχα τελικα δικιο ;;;
κόλαση μέσα στο Τζαμί - 1/2/2012 12:07
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΑΦΜ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 1/2/2012 12:27
Γιατί ρε φίλε, μήπως είναι και το ΑΦΜ στοιχείο της ιστορίας της ομάδας και δεν το ξέρω;;; Άνετ για τους Τούρκους, να το δεχτώ. Το ΑΦΜ δηλαδή σας ενοχλεί ιδιαίτερα αν θα είναι 1098789475960 ή 03947659760 πχ;; Για όλα έχουμε όλοι μια άποψη, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι η ΑΕΚ είναι μία και δεν γίνεται να εφαρμοσθούν ολες οι απόψεις. Είναι πολύ εύκολο να λες "καλύτερα να μείνει μια γλυκιά ανάμνηση" αλλά η ΑΕΚ είναι πολύ μεγαλύτερο μέγεθος από τις δικές σου και τις δικές μου πεποιθήσεις για να την αφήσουμε να σβήσει για...συναισθηματικούς λόγους. Δεν λέω ότι θα χαρώ κι'όλας, αλλά μην τρελαθούμε, προτιμώ βέβαια μια ΑΕΚ με διαφορετικό ΑΦΜ παρά μια ΑΕΚ που δεν θα υπάρχει ή που θα αγωνίζεται στο τοπικό. Ε[πίσης, προκαταβολικά να σου πω ότι, είτε ΑΕΚ FC ...λέγεται είτε FC AEK, για εμένα θα είναι ΠΑΝΤΑ η ίδια ομάδα που αγάπησα από μικρός. Οι συναισθηματισμοί και τα κολλήματα μας έχουν φέρει εδώ που είμαστε.
AEKCy - 1/2/2012 12:56
Φίλε εννοείται πως θα αγαπάμε την ΑΕΚ είτε με το ένα ΑΦΜ είτε με το άλλο αλλά όπως καταλαμβαίνεις ο κόσμος δεν θέλει να οδηγηθούν εκεί τα πράγματα. Προσωπικά πιστεύω πως δεν θα οδηγηθούν σε εκείνο το σημείο καθώς οι τελευταίες εξελίξεις αφήνουν αισιοδοξία.
Kleftakis67 - 1/2/2012 13:03
Δεν νομιζω κύριε Αντώνη Ψέρημος να είναι έτσι.
Αυτή η αγορά ΑΦΜ μου κάνει σε αυτό που πήγε να κάνει ο Μάκης το καλοκαίρι στον Ηρακλή.
Δεν μου αρέσουν αυτές οι διαδικασίες.
Αν είναι ας τα ρημάζουμε όλα κάθε πέντε χρόνια και μετά να αγοράζουμε ΑΦΜ άλλης ομάδας
Kostis 365 - 1/2/2012 13:27
Δεν έχει καμιά σχέση αυτό με το άλλο που πήγε να κάνει ο μάκης. Άλλο σαν ιδιοκτήτης της ΑΕΚ να κάνεις ΑΕΚ την Καλλιθέα γιά να επιβιώσει και άλλο σαν ιδιοκτήτης της Καβάλας να την κάνεις Ηρακλή!!!
tooΙaek - 1/2/2012 13:44
Βασικά, αν αγοράσουμε ΑΦΜ άλλης ομάδας πχ της Καλλιθέας, η Α.Ε.Κ. θα γίνει Καλλιθέα.
Δηλαδή, κάτι σαν Α.Ε.Καλλιθέας.
Αλλιώς δεν έχει νόημα. Δεν γλιτώνεις από υποχρεώσεις προς πιστωτές.
`Οπως, έτσι κι αλλιώς, δεν γλιτώνεις από υποχρεώσεις προς ποδοσφαιριστές, υπαλλήλους, εργοδοτικές εισφορές.
Kostis 365 - 1/2/2012 14:03
Αποκλείεται ναναι έτσι. Δεν έχει σχέση καμιά το όνομα της εταιρίας, το διαλέγεις εσύ (πχ Νέοςεος Πανιώνιος, Νέα Καβάλα), Σημασία έχει ότι η προβληματική ΠΑΕ πτωχεύει...

Αλλά έτσι κι΄αλλιώς, μιλάμε στον αέρα. Ο τελευταίος που μπορεί να ξέρει τι θα γίνει είναι ο Μανωλάς, τίποτα παραπάνω δεν θα ξέρει από εμάς. Ούτε το ισχυρίστηκε βέβαια...

Είπε μία απ΄τις ...συνηθισμενες υπερβολές του. Ακόμα, και ΑΦΜ να΄χει καπαρωθεί, δεν σημαίνει ότι θα χρησιμοποιηθεί. Αυτό που΄πε ο Μανωλάς δεν προσθέτει τίποτα σ΄αυτά που ξέρουμε και απλά πρέπει να περιμένουμε...
Kleftakis67 - 1/2/2012 14:28
¨@Kostis365
Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι το αγοράσανε...έτσι να βρίσκεται??
Σαν το Σταύρο τον Αδαμίδη και εσύ.
Αν...θέλαμε ...θα παίρναμε φορολογική ενημερότητα..αλλά,,,δεν παίρνουμε γιατί δεν Γουστάρουμε!!!!!!!!!.
Δεν απευθύνεστε σε ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ πάρτε το χαμπάρι
Kostis 365 - 1/2/2012 15:28
Έτσι πιστεύω, το 'καπάρωσαν", ναι. Δηλαδή η πρόθεση όλων όσων εμπλέκονται με την ΑΕΚ δεν είναι σε καμιά περίπτωση να πτωχεύσει και αυτό φάνηκε τώρα τελευταία. Εδώ που φτάσαμε όμως, δεν μπορεί κανένας να αποκλείσει την πιθανότητα και όποιος φυλάει τα ρούχα του έχει τα μισά...
Kleftakis67 - 1/2/2012 14:16
@Kostis 365
Διαφωνώ.
Μπορεί να το παρουσιάζεις με λόγια εσύ διαφορετικά.
Για εμένα είναι το ίδιο.
Kostis 365 - 1/2/2012 15:31
Ίσως να το δεις διαφορετικά αν προσπαθήσεις να ξεχωρίσεις τις έννοιες "ερασιτεχνικό σωματείο" και "επαγγελματική ομάδα", που έχουν θεμελιώδεις διαφορές μεταξύ τους...

Το πρώτο εμπεριέχει την Ιδέα και τις Ηθικές Αξίες που την διέπουν. Το δεύτερο, υπόκειται στους νόμους και το τι είναι επιτρεπτό η όχι καθορίζεται κυρίως απ΄το αν είναι νόμιμο η παράνομο...

Από ...την στιγμή λοιπον που κατά την εξαγορά ΑΦΜ ακολουθηθεί απολύτως νόμιμη διαδικασία, δεν πρέπει να τίθεται δίλημμα, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα κανένα. Δεν αλλάζω ομάδα, αυτή παραμένει ίδια και αλλάζει απλά ο επαγγελματικός φορέας της. Δίλημμα θα΄χα αν ήμουν οπαδός της Καλλιθέας και έχανα το χρώμα και το σύμβολό μου...

Δεν ξέρω αν κατάφερα να σε πείσω, δεν είναι και τόσο εύκολο όταν έχεις μάθει να βλέπεις έρα, ΠΑΕ και ΚΑΕ το ίδιο πράγμα. Αν όμως καταφέρεις να τα ξεχωρίσεις στο μυαλό, είμαι σιγουρος πως κι΄εσύ θα καλυφθείς ηθικά...

ΥΓ Στο θέμα της Καβάλας το ανηθικο δεν έχει να κάνει με την ΠΑΕ η την Ιδέα, αλλά με το γεγονός ότι, επειδή σου κάβλωσε εσένα, παίρνεις το ΑΦΜ μιάς ομάδας που ευημερει και εκπροσωπεί μία ολόκληρη πόλη μεταφέροντας το σε άλλη πόλη και σε άλλους οπαδούς, καταδικάζοντάς την στην αφάνεια και στις ερασιτεχνικές κατηγορίες...

Είναι μία άθλια συμπεριφορά ενος ανθρώπου που θεωρείται συμπολίτης τους. Αντιθετα, η απορρόφηση της Καλλιθέας η του Θρασύβουλου απ΄την ΑΕΚ ελάχιστες αντιδράσεις θα προκαλέσει, το αντίθετο θα ΄λεγα...
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 1/2/2012 14:41
kleftakis22,
να ξεκαθαρίζουμε μερικά πράγματα. Τι εννοείς "να τα ρημάζουμε" ;;; Ποιοι τα ρημάξαμε;; Προσωπικά μόνο δίνω σε αυτή την ομάδα μια ολόκληρη ζωή και παίρνω πίκρες με το τσουβάλι σε αντάλλαγμα. Δεν μου φτάνει δηλαδή που επί 16 χρόνια έχω καταντήσει μελαγχολικός θα πρέπει να δεχτώ ότι επειδή ένας ή δύο ή χίλιοι αληταράδες διαλύσανε την ομάδα μου, υπό την ανοχή του κράτους και με το σπρώξιμο των βαζελόγαβρων-γιατί αν είχαμε πάρει τα πρωταθλήματα του 2004 και του 2008 που δικαιούμασταν η ιστορία θα ήταν τελείως διαφορετική-πρέπει από πάνω και να στερηθώ το δικαίωμα...να εξακολουθήσω να πικραίνομαι; Μεγάλο λάθος κάνεις φίλε. Η δική σου ...στάση ουσιαστικά ταυτίζει τους εγκληματίες και τους κακοδιαχειριστές με την ομάδα και τους επιβραβεύει επειδή κατάφεραν αυτό που ήθελαν. Αλλίμονο αν δεχθώ ότι ΑΕΚ=οι ανίκανοι και επικίνδυνοι διοικούντες της.Που ζούμε, στην αρχαία Αίγυπτο για να θάψουμε την αγάπη μας μαζί με τους τελειωμένους; Εγώ λέω φίλε ότι, μακάρι να αποφευσθεί αυτή η εξέλιξη. Από εκεί και πέρα η ΑΕΚ είναι ιδέα, είναι ιστορία και πρέπει να έχει ΣΥΝΕΧΕΙΑ , με κάθε τρόπο-νόμιμο εννοείται. Δηλαδή το 2004 ήταν όλα καλά και ωραία όταν κάναμε χρήση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου του άρθρου 44 και τώρα, αν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο, θα το αρνηθούμε για ένα καπρίτσιο;;Αν εσύ την ομάδα που θα λέγεται FC AEK, θα φορά κιτρινόμαυρα, θα αγωνίζεται στη Νέα Φιλαδέλφεια και θα έχει σύμβολο το δικέφαλο δεν την αναγνωρίζεις ως την ΑΕΚ σου επειδή άλλαξε ο αριθμός του ΑΦΜ της, τότε λυπάμαι που δεν μπορείς να εξακολουθήσεις να την στηρίζεεις. Άσε εμάς τους τους υπόλοιπους να...εξευτελισθούμε στα μάτια των βαζελόγαβρων (λες και χέστηκε η φοράδα στ'αλώνι για το τι θα λένε οι νταβατζήδες του ποδοσφαίρου μας).
Kleftakis67 - 1/2/2012 16:21
Μα αυτοί οι ίδιοι που χαρακτηρίζεις τελειωμένους και κατέστρεψαν την ομάδα δεν τρέχουν την υπόθεση ΑΦΜ?
Γιατί κάνεις αυτόν τον διαχωρισμό//
Ούτε και εμένα με ενδιαφέρει τι θα λένε οι άλλoi, απλά διαφωνώ με αυτή την μεθόδευση
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 1/2/2012 18:18
Ε και λοιπόν;; Αν δηλαδή θελήσουν να κάνουν κάτι που θα ευνοεί την ομάδα ή να πληρώσουν τα χρέη τους θα πω εγώ "όχι δεν το δέχομαι γοιατί εσείς με καταστρέψατε";; Δεν την καταλαβαίνω τη λογική αυτή. Γιατί πρέπει σώνει και καλά να τιμωρηθώ εγώ ο οπαδός;
Kostis 365 - 1/2/2012 13:29
Αν και δεν θα χρειαστεί να αλλάξει ΑΦΜ η ΑΕΚ μας Αντώνη, συμφωνώ απολύτως...
nikokonomos - 1/2/2012 12:10
ακουσα τις δηλωσεις ζωντανα αδερφια και με επιασε μεγαλη απογοητευση...φαινοτανε να πιστευει πολυ αυτα που ειπε....
chrys0bal - 1/2/2012 12:21
Ε εντάξει... Μια κυνική και σκληρή ματιά-άποψη στην όλη κατάσταση...
Μήπως σοκάρεται κανείς απο τα λεγόμενα?
Η κατάσταση είναι ΤΟΣΟ σκ@τά και το γνωρίζουμε.
Πλέον σε όλες τις εκφάνσεις τις ζωής μας ένα είναι το ζητούμενο...
ΛΕΦΤΑ.
Δε πειράζει, να δώσω κι έναν "αισιόδοξό" ...τόνο...
Με χρόνια, με καιρούς πάλι δικά μας ΘΑ......
portogalos mesos - 1/2/2012 12:34
Ή του Θρασύβουλου?
TB333 - 1/2/2012 12:44
Ο Μανωλάς ποτέ δεν "σιδέρωνε" τις απόψεις του πριν τις πει. Φυσικά και είναι απολύτως αλήθεια αυτά που λέει. Η μόνη ελπίδα είναι να την κρατήσουν ζωντανή, ελπίζωντας ότι θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω απο δικαστικές αποφάσεις σε βάρος του Ψωμιαδή. Μόνο αυτή είναι η ελπίδα μας, να πειστουν οι Παππας-Νοτιάς και κανένας άλλος να δώσουν τα 7 εκ σαν δάνειο προς την ΠΑΕ και να τα πάρουν πίσω απο τα λεφτά που θα εισπράξουν απο τον Ψωμιάδη. Αν φυσικά πειστουν απο αυτά που τους λέει ο Οικονομόπουλος. Και φυσικά μην ελπίζετε τίποτα ούτε απο τον Γατούλη, ούτε (μαλλον) και απο τον Χ''ιωάννου.
No more heroes - 1/2/2012 13:26
Σε ποιούς τα λές....
AEKCy - 1/2/2012 12:49
Ένταξει την άποψη του είπε ο άνθρωπος! Και το 2004 έλεγε πως δεν θα τα καταφέρει ο Ντέμης να σώσει την ΑΕΚ αλλά την έσωσε! Απλά όπως άλλοι άνθρωποι είναι αισιόδοξοι αυτός είναι απαισιόδοξος!
GEORGE. B. - 1/2/2012 13:52
ΑΕΚ Cy ,

Φιλε , επειδη πρεπει να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους , η κατασταση ειναι σαφως χειροτερη απο αυτη του 2004.
Εννοω φυσικα , χειροτερη απο την κατασταση μετα το αρ.44 που εμειναν 27εκ Χρεη και οχι πριν με τα 153εκ.

Η κατασταση , εστω και αν πληρωθουν αυτα τα 8-10εκ απο τους ...μετοχους για να παμε παλι στα 27εκ ( οσα και το 2004 δηλαδη) , ειναι χειροτερη.
Και αυτο διοτι :
- Τα 27εκ Χρεη του 2004 , ητανε ρυθμισμενα σε βαθος 10ετιας , αρα ΟΧΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΑΙΤΗΤΑ απο τους πιστωτες.
Ειχες κανει μια ρυθμιση , πληρωνες 2,5-3 εκ το χρονο και προχωραγες.
Η Ομαδα μπορουσε να ανασανει.
- Τα 27εκ Χρεη του 2012 ( αν και εφοσον καλυφθει η διαφορα απο τους Μετοχους) , δεν ειναι ρυθμισμενα.
Αρα , αν εξαιρεσεις 3-4 εκ που εχουν απομεινει για να "κλεισει" το 44 , αντε και τη Μοργκαν που θα "φαει κουρεμα" , ΟΛΑ τα υπολοιπα χρεη ,ειναι ΑΜΕΣΑ ΑΠΑΙΤΗΤΑ απο τους πιστωτες.
Θα πρεπει δηλαδη να γινουν εκ νεου διαπραγματευσεις,συμφωνιες και διακανονισμοι με ολους αυτους ( οι οποιοι δεν ειναι ουτε Δημοσιο , ουτε Νετμεντ) , για να μπορεσεις να ανασανεις.

Αυτη τη λεπτομερεια που σου γραφω, δεν την αναφερει κανεις.
Ειναι ομως κατ'εμε η παραμετρος η οποια αυξανει σημαντικα το βαθμο δυσκολιας επιβιωσης της Ομαδας.
Ο Μανωλας σε αυτο , εχει δικιο.
Kostis 365 - 1/2/2012 14:11
Εσύ Τζωρτζ εννοείς φυσικά χειρότερη την τωρινή από την κατάσταση μετά το άρθρο 44, πράγμα λογικό...

Ο Μανωλάς όμως, που την πέταξε όπως κάνει συνήθως μέσα στον παρορμητισμό του και αυτοί που έχουν γράψει εδώ και τους πήρε από κάτω, εννοούν αυτό η ότι είναι τα πράγματα χειρότερα από πριν την ενταξη στο 44 (πράγμα εξωφρενικό);

Ιδού η απορία...
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 1/2/2012 14:44
Πέστα ρε Γιώργο!! Μας κοροιδεύουν ότι θα μείνουμε λέει με τα χρέη του 44!! Τραγικός εμπαιγμός. Ακόμα και αν μείνουν 27 εκ, θα πρόκειτα ΓΙΑ ΝΕΑ ΧΡΕΗ, μη ρυθμισμένα και άμεσα κξαταβλητέα. Με άλλα λόγια, και να μην πάμε άκλαυτοι από τα 5-6-7 εκατομμύρια που είναι η τρύπα η φετινή, κινδυνεύουμε να μας πνίξουν τα ΑΡΡΥΘΜΙΣΤΑ 27 εκατομμύρια. Και η απορία είναι, πως διάολο φορτώθηκαν άλλα 27 εκατομμύρια χρέη από το 2004 και μετά;;;;
GEORGE. B. - 1/2/2012 15:23
ΑΝΤΩΝΗΣ - ΨΕΡΗΜΟΣ ,

Φορτωθηκαν ,διοτι η Ομαδα - αν εξαιρεσεις την χρονια που μπηκαμε στους Ομιλους (2006) εχει σημασια αυτο- "μπαινει μεσα" , 5-10 εκ Ευρω το χρονο ,Αντωνη.

Και ενω μεχρι το 2008 , οι ετησιες Ζημιες = Μελλοντικα Χρεη , εκλειναν διοτι οι Μετοχοι εβαζαν χρηματα = ρευστο , με ΑΜΚ , απο το 2008 που αρχισαν οι αποχωρησεις ( Ντεμης και μετα Κανελο, Πολυς ,Γκικας) , οι ...εναπομειναντες σταματησαν να τις καλυπτουν , ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ.
Καλυπταν μονο μερος των Ζημιων.
Μπαιναμε μεσα π.χ. 10εκ αυτοι εβαζαν 6εκ , μπαιναμε 8εκ αυτοι εβαζαν τα 5εκ κ.ο.κ.
Ετσι φτασαμε στα 35εκ+ , χρεη. ( υπενθυμιζω οτι ξεκινησαν απο 27εκ χρεη και οχι απο Μηδεν).

ΥΓ. Στην συνεντευξη που ειχε δωσει ο Νικολαιδης στη ΝΟΒΑ , ως κυριοτερο λογο αποχωρησης του , επικαλεστηκε ακριβως αυτο.
Ειπε δηλαδη , οτι το 2008, καναμε ενα μεγαλο "ανοιγμα" στο Μπατζετ με σκοπο να παρουμε Πρωταθλημα και να βγουμε στους Ομιλους.
Μας εκλεψαν το Πρωταθλημα , χασαμε την εξοδο στους Ομιλους (και τα 20εκ Ευρω) και αντι να κλεισει η χρονια με Πλεονασμα +8εκ Ευρω οπως υπολογιζαμε, εκλεισε με Ελειμμα - 12εκ Ευρω.
Και ενω ειχαμε συμφωνησει με Ολους τους Μετοχους να καλυψουμε το Ελειμμα των 12εκ Ευρω , αυτο δεν εγινε.


ΥΓ2. Ο Γαυρος , παρα τα Εσοδα απο τους Ομιλους , μπαινει μεσα 10-15εκ Ευρω το χρονο.
Απλα εκει , ερχεται ο Μεγαλομετοχος - Λιπος και τα καλυπτει απο την τσεπη του.
Στην ΑΕΚ , δεν.....
elamoriaekara - 1/2/2012 17:32
A γεια σου! Πες τα χρυσόστομε επιτέλους.
Άν θυμηθεί κανείς την αρχική συνέντευξη στον Τσίμα, ο Νικολαίδης είχε βάλει ορίζοντα την 5ετία.
Ορίζοντα και στο προπονητικό και στο γήπεδο και σε ομάδα με τίτλο.
Βλέποντας πως για το προπονητικό δεν βρίσκονταν εύκολα εκτάσεις για αθλητική χρήση και
ότι για το γήπεδο οι πολιτικοί τον κορόιδευαν,
...αποφάσισε ένα χρόνο πριν το τέλος του ορίου που ο ίδιος είχε βάλει,
να ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ σε ό,τι πέρναγε από το χέρι του δηλαδή σε παίκτες.

Με την απώλεια του πρωταθλήματος, ήταν "υπόλογος" τόσο στον κόσμο όσο
και στους συνέταιρους του για το .
Αυτό ένας άντρας με μπέσα δεν το αντέχει εύκολα, και παραιτείται.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Τώρα όσον αφορά τον Γαύρο. Ναι έχεις δίκιο πως ο Μεγαλομέτοχος - Λίπος
καλύπτει με ΑΜΚ τη διαφορά.
Αλλά χωρίς το Champions για τόσα χρόνια όσα έχουμε εμείς να πάμε....
ακόμα και αυτός θα ΑΔΥΝΑΤΙΖΕ!
Για την τωρινή κατάσταση φταίει το "σύστημα" (και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά λαμόγια)
και ο "δεν μιλώ για τη διαιτησία" (ΑΕΚτσης με βάση τα λεγόμενα του )
Jesus~~~ΧΧ ΙΖΝΟΓΚΟΥΝΤ~~~ - 1/2/2012 15:03
γιωργο πως εισαι τοσο σιγουρος για αυτα που λες? σε μια εποχη με τοσο μεγαλο προβλημα ρευστοτητας θεωρω οτι τα παντα παιρνουν διακανονισμο...εκτος εαν εισαι ενημερος για κατι αλλο οπτε πες το κ σε εμας.
ΠΛΥΝΤΕ ΤΟ Κ@Λ@ ΣΑΣ - 1/2/2012 15:28
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΗΝΗΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΑ 27 ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΡΓΚΑΝ Ή 27 ΚΑΙ ΑΛΛΑ 7 Η ΜΟΡΓΚΑΝ?ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΔΙΑΝΕΜΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΧΡΕΗ 7 ΜΟΡΓΚΑΝ 4 ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 44 ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ 16 ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ ?ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 16 ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΕ ΠΙΣΤΩΤΕΣ ?
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 10 -15 ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ???Ή ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
GEORGE. B. - 1/2/2012 16:29
mk21 & Jesus

Φιλε , τα χρεη δια στοματος ΠΑΕ ΑΕΚ , ειναι περιπου 35εκ + , στο συνολο τους.
Σε αυτα τα 35+ συμπεριλαμβανεται ΚΑΙ η Μοργκαν ( περιπου 7εκ οπως λες) αλλα ΚΑΙ τα υπολοιπα του αρ.44.
Ολα.
Το νουμερο στο δινω με ( μικρη) επιφυλαξη , διοτι αναμενω σημερα- αυριο , να ...επιβεβαιωθει ΚΑΙ απο τον Ορκωτο Λογιστη.
Εμπειρικα ομως σου λεω οτι μεσες ακρες , εκει πρεπει να ειναι , γυρω στα 35εκ.
Αν αφαιρεσεις απο τα 35 τα (7εκ Μοργκαν + 5εκ αρ,44) , μενουν περιπου 23εκ.
Αυτα αφορουν ΟΛΟΥΣ τους υπολοιπους.Τους παντες.
Νυν παικτες , πρωην παικτες , νυν + πρωην προπονητες , Ομαδες , ταξιδιωτικα γραφεια , ΟΑΚΑ , εφορια κ.λ.π.
Ολους αυτους εγω τους λεω "πιστωτες".

Και για τον φιλο απο επανω τον Jesus, εχω να πω οτι σαφως και μπορει να "παιξει" διακανονισμος με αυτους, αλλα δυσκολα.
Φυσικα δεν ξερω κατι συγκεκριμενο.
Απλα υποθετω , οτι αποκλειεται οι παικτες σου , οι πρωην παικτες σου , οι προμηθευτες σου, να δεχτουν 10ετη διακανονισμο αποπληρωμης τους !!!
Αντε να σου δωσουν extra προθεσμια 1 εξαμηνο , 1 χρονο να τους αποπληρωσεις.
10 χρονια αποκλειεται να σου δωσουν.

ΥΓ. Να σου γραψω και μια Διευκρινιση , διοτι πολλα ρεπορταζ και αρθρα στον τυπο τα μπερδευουν.
Γραφουν αρκετοι καποια νουμερα π.χ. 40εκ , 45εκ , 50εκ, κλπ Συνολικες Υποχρεωσεις της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Και τρελαινουν τον κοσμο , διοτι αυτες τις Υποχρεωσεις, τις αποκαλλουν Χρεη !!
Ομως δεν ειναι Χρεη.
Ειναι Μελλοντικες Οφειλες , απο συμβολαια ποδοσφαιριστων κ.λ.π.
Το Σωστο ειναι : Συνολικες Υποχρεωσεις = Χρεη + Μελλοντικες Οφειλες.
ΠΛΥΝΤΕ ΤΟ Κ@Λ@ ΣΑΣ - 1/2/2012 17:46
δηλαδη για να πουμε οτι γινεται βιωσημη και ελκυστικη η παε θα πρεπει να αποπληρωθει η ms και να βαλουν οι τεως μετοχοι καμια 10-12 μυρια χωρις να υπολογιζουμε τα λεφτα του μακαρου. αν αυτα προκυψουν δεκτα. σωστα?πιστευω οτι με 10 μυρια χρεη ειναι βιωσιμη.και κατι τελευταιο αυτα ειναι απο το ανοιγμα των 3 τελευταιων ετων ή ειναι μαζεμενα απο το 04 και εχει δικιο ο παπας νοτιας που λενε οτι 2χρονια πληρωνανε αμαρτιες προηγουμενες?
ευχαριστω
υγ κατι παρομοιο δεν λεει ο μελλισαν οταν εννοει πληρωστε τα χρεη σας?
manolas4 - 1/2/2012 18:00
Nομίζω οι τεως(Ντέμης-Παππάς-Τάκης-Νοτιάς-Κούλης) υπολογίζουν να πληρώσουν περίπου 6-7 εκ + την τράπεζα
αν τα καταφέρουν και τα βρουν μεταξύ τους(θα ήθελαν και τους Γκίκα-Χατζηιωάννου να συμβάλουν) νομίζω πως θα είναι μια καλή αρχή
Kostis 365 - 1/2/2012 14:25
Δεν είπε την άποψή του ΑΕΚ Cy, μία υπερβολή πέταξε πάνω στον λόγο και αυτό είναι κάτι που το συνηθίζει. Αποκλείεται να εννοούσε αυτό που΄πε, εκτός αν λέγοντας 2004 εννοούσε την κατάσταση μετά το 44 (όπως λέει ο Τζωρτζ), πράγμα απίθανο, αφού τότε η κατάσταση της ομάδας δεν ήταν καθόλου τραγική...

Ξέρεις τι θάπρεπε να πει γιά να΄ναι ακριβής; Ότι η κατάσταση στην Ελλάδα είναι πολύ χειρότερη από το 2004 και δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα, αυτό είναι σωστό. Και πάλι όμως, να επιβιώσει η ΑΕΚ τώρα είναι εφικτό, ενώ τότε χωρίς το άρθρο 44 πιστεύω πως ήταν σχεδον ...αδυνατο (σαν ομάδα Α΄Εθνικής τουλάχιστον)......

Μιλάμε γιά χρέος 150 εκατομυρίων προ διακανονισμού και πλήρη απουσία ρόστερ...
gatto - 1/2/2012 12:54
"Τώρα είναι σε χειρότερη κατάσταση από το 2004."

Σσσσσσσσσσσσς πιπέρι!
No more heroes - 1/2/2012 13:19
Κύττα πώς εξαφανίστηκαν τα προβατάκια μετα τίς δηλώσεις Μανωλά. Οτι έγραφα χθές δηλαδή ότι η ομάδα είναι σε χειρότερη μοίρα απο το 2004 και μού λέγανε οι γραφικοί εδώ ότι δεν ξέρω τι μού γίνεται. Αφιερωμένες εξαιρετικά οι δηλώσεις τού Στελάρα σ΄αυτούς πού επιμένουν να μην καταλαβαίνουν τι παίζεται.
Θα το καταλάβουν όμως.
Υ.Γ. - Μπέεεεεε, μπέέεεεεεε....
Kostis 365 - 1/2/2012 13:30
Άλλαξες στάνη και χάρηκες;
No more heroes - 1/2/2012 13:38
Χάρηκα? Τι λες ρε γραφικέ? Τα θυμάσαι γλύκα μου πού στα΄λεγα και τι απαντούσες? Κοιμήσου κι εσύ αγγελούδι μου, κοιμήσου....
.... - 1/2/2012 14:06
Μην τσακώνεστε. Ηρεμίστε. Όλοι ΑΕΚ είμαστε.
Kostis 365 - 1/2/2012 14:13
Είπα χαρηκες γιατί είδα πως βελάζεις...
Kostis 365 - 1/2/2012 13:38
Τι πα να πει "σε χειρότερη θέση απ΄το 2004"; Χρωστάει δηλαδή παραπάνω από 150 εκ € που δεν έχουν διακανονιστεί και είναι χωρίς παίκτες; Ωραία, είπε μιά λαλακία, μιά απ΄ τις συνηθισμένες υπερβολές του ο Στέλιος, πρώτη φορά είναι; Θες να πεις ότι το πήρες σοβαρά;
No more heroes - 1/2/2012 14:01
Oχι φωστηράκο μου. Να στο κάνω εγώ λιανά αφού τα ελληνικά σου δεν είναι το φόρτε σου: εννοεί ότι:
1. δεν υπάρχει πλέον αρθρο 44
2. μιλάει για την θέση τής ΑΕΚ το 2004 ΑΦΟΤΟΥ υπάχθηκε στο ΄44. Ητοι, αυτά πού χρωστούσε η ΑΕΚ ως διακανονισμένα το 2004 είναι ΛΙΓΟΤΕΡΑ απ΄αυτά πού χρωστάει τώρα.
3. επειδή λοιπόν είναι έτσι και δεν μπορεί να κάνει μεταγραφές (κ.ο.κ) είναι σε σαφέστατα χειρότερη θέση αφού ΠΛΕΟΝ πρέπει να πληρωθούν όλα αυτά πού ΔΕΝ πληρωθηκαν αυτά τα 8 χρόνια, κι ...αυτή τη φορά χωρίς κολπάκια και αλχημείες γιατί έχουν αλλάξει και τα κόζα , ε? (FFP, κρίση, μάς εχουνε πάρει και χαμπάρι, κλπ).

Γκέγκε Κωστάκη?
υ.γ - το μόνο πού υπάρχει είναι τα λεφτά τής αγαπούλας πού ΘΑ πάρουμε σίγουρα (το "θα" υπογραμμισμένο και ειπωμένο όπως το έχει καθιερώσει το ΠΑΣΟΚ, για να καταλαβαινόμαστε. Αλλά εδώ όμως είναι το καλό το σώου: κι αν δεν? Δηλαδή να δανείσουν οι σωτήρες κάτι ψηλά και μετά τα λεφτά τής αγαπούλας να μην βρίσκονται? Ωχ, παναίτσα μου δεν μάς παίρνει για τέτια ε? Οπότε τί κάνουμε Μήτρο μου? Βρε, στήσε μια 3μελή επιτροπή με 5 μέλη πού΄λεγε κι ο Βαβμακούλας κι ας αρχίσουμε τίς συσκέψεις μπάς κι αγοράσουμε λίγο χρόνο γιατί δεν μάς βλέπω καθόλου, μα καθόλου, καλά μάγκα μου.
deneraek - 1/2/2012 15:33
Φίλε No more heroes μην ασχολείσαι το άτομο και δικηγόρος του Αδαμίδη να ήταν με λιγότερη θέρμη θα υποστήριζε όσα υποστηρίζει !!
Η ΑΕΚ δυστυχώς ψάχνει για Α.Φ.Μ και αυτό δεν της φτάνει αφού θα πρέπει να επανασυσταθεί ως εταιρία με άλλο όνομα, διότι η φίρμα κάηκε και δεν την πιστώνει κανείς πλέον !!
Kostis 365 - 1/2/2012 20:15
Δεν είσαι υποχρεωμένος βέβαια να παρακολουθείς η να θυμασαι τι γράφω, αλλιώς θα΄ξερες ότι έχω επανειλημμένα δηλώσει ότι φέτος δεν πήρα εισιτήριο διαρκείας λόγω Παππά και Αδαμίδη. Η ότι πιθανότατα κανένας δεν έγραψε περισσότερα από εμένα κατά της απόφασης Αδαμίδη να μιλήσουμε με τους Τούρκους...

Αν όμως αυτό με εμπόδιζε να συμφωνώ μαζί του όταν κάνει μιά κίνηση σωστή, τότε θα΄μουν στόκος. Και αν, λέω ΑΝ, ο Αδαμίδης γιά να΄ναι σίγουρος έχει κινηθεί γιά να καπαρώσει ΑΦΜ, μπράβο του. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα΄κανα στην θέση του ώστε αν το πράγμα ...στραβώσει να΄μαι έτοιμος...

Έστω κι΄αν οι πιθανότητες να χρειαστεί είναι ασήγμαντες, πάντα υπάρχουν. Εδώ αν δεν έρθουν οι Άραβες κινδυνεύει και ο Παναθηναϊκός!
No more heroes - 1/2/2012 21:50
Φίλε deneraek,
ασε, το ξέρω το άτομο. Εδώ τα τελευταία 2 χρόνια έχει γράψει κατεβατά ολόκληρα σε άλλα σάιτ "εξηγωντας" (τρομάρα του) πώς μάς "εσωσε" το παρεάκι τού 2004, τώρα θα τον μάθω. Αλλά καλά αστον αυτόν. Ξέρεις πόσοι είναι πού έχουν μασήσει το παραμυθάκι και πρόκειται να βρεθούν προ οδυνηρής εκπλήξεως? Στρατιές. Εκεί είναι τα δράματα τα μεγάλα γιατί μέχρι σήμερα βαυκαλίζονται με τίς μαζώξεις τού κυρ-Μιχάλη και ονειρώξεις για αγρίους ενώ ταυτόχρονα η ΑΕΚ είναι μέσα μιά 35άρα (και βάλε σού λέω, και βάλε.......) άμεσα απαιτητή.
Τι ποσοστό ΑΕΚτζήδων ...τό΄χει εμπεδώσει αυτό?
Εγώ λέω 15% και πολλούς λέω. Πλήν όμως τα μαντάτα έρχονται. Ολοταχώς.
gatto - 1/2/2012 14:14
Απόλυτο δίκιο έχει σε αυτό που λέει από όλες τις απόψεις ο Μανωλάς!
Η κατάσταση μιας ομάδας δεν περιορίζεται μόνο στο οικονομικό σκέλος Κωστή!Αλλά ακόμα κι εκεί τα 23,5εκ μετά την εισαγωγή στο άρθρο 44 είναι πολύ λιγότερα από τα σημερινά χρέη τα πιο πολλά από τα οποία είναι και άμεσα απαιτητά...
Kostis 365 - 1/2/2012 15:55
Γάτε μου, ο Τζωρτζ μιλάει μόνο γιά την κατάσταση ΜΕΤΑ την υπαγωγή στο άρθρο 44 και έχει απόλυτο δίκιο. Πως γίνεται να΄ναι διαφορετικά άλλωστε, όταν η κατάσταση που βρέθηκε τότε η ΑΕΚ ήταν απολύτως βιώσιμη και κανέναν λόγο δεν έχει κάποιος να την αναφέρει γιά να παρομοιάσει ένα σοβαρό οιονομικό πρόβλημα ΠΑΕ...

Όταν κάποιος αναφέρεται στο 2004 γιά να περιγράψει μιά ζοφερή οικονομική κατάσταση, εννοεί την ΠΡΟ του άρθρου 44 εποχή, εκείνην του "μόνο απατεώνες η λαμόγια θα΄παιρναν μόνο την ΑΕΚ"...
...
Ε, από τότε ούτε κατά διάνοιαν δεν είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση η ΑΕΚ. Είναι αστείο να το λέμε. Ο κίνδυνος είναι όχι τα υπέρογκα χρέη, αλλά η διάθεσιμότητα "ξεχρεωτών" λογω της οικονομικής συγκυρίας. Νάσαι σίγουρος ότι αν τα πράγματα ήταν τόσο ζοφέρά, καμιά συνάντηση μετόχων δεν θα γινόταν και καμιά σκέψη γιά σωτηρία της ΑΕΚ δεν θα υπήρχε...
gatto - 1/2/2012 17:28
Εννοείται ότι μιλάμε για τα χρέη μετά το άρθρο 44...το ίδιο πιστεύω και ο Μανωλάς!Οι τόκοι , τα πανωτόκια και μεγάλο μέρος των χρεών του 2004 ήταν δεδομένο ότι θα σβηστούν με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο!Δεν συνέφερε κανέναν να μείνουν...
deneraek - 1/2/2012 15:06
φίλτατε αν κάποιος λέει λαλακίες αυτός δεν είναι ο Στέλιος αλλά εσύ !!
Kostis 365 - 1/2/2012 15:57
Μωρέ σίγουρα κι΄εγώ και όλοι μας έχουμε πει, αλλά κι΄ο Στέλιος έχει πει ουκ ολίγες!!!
No more heroes - 1/2/2012 21:53
Ασε, εσύ ειδικά δεν πάς πίσω....
AEKCy - 1/2/2012 12:54
Όπως υπάρχουν οι αισιόδοξοι άνθρωποι έτσι υπάρχουν και οι απαισιόδοξοι όπως τον Στέλιο! Σίγουρα αν δεν γίνει τίποτα απο τους μετόχους τότε θα γίνει αυτό που λέει ο Στέλιος αλλά πιστεύω πως θα πράξουν το καθήκον τους και η ΑΕΚ θα σωθεί.
χαζοπουλι - 1/2/2012 13:01
Σε οσους δεν αρεσει το αφμ με ληγοντα ...760, να γινουν ολυμπιακοι και να γλυτωσουμε
Αεκτζης... - 1/2/2012 13:13
Χαζοπουλι, εμενα δε μ αρεσει το ΑΦΜ..δεν γινεσαι λοιπον ολυμπιακος εσυ να γλυτωσω; το αντιστρεφω κατα το δοκουν παντα
No more heroes - 1/2/2012 13:21
Αντώνη, ποιός έχει δίκιο λοιπόν? Ανέτρεξε σε τι εγραφα χθές.
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 1/2/2012 13:03
μια ζωή τα ίδια έλεγε ο στέλιος έφερνε την καταστροφή και όταν πετύχαινε αυτό που ήθελε, έβαζε την υπογραφή του φαρδιά πλατιά.
.... - 1/2/2012 13:05
Δηλαδή τόσο άπλο είναι; Παίρνουμε άλλο ΑΦΜ και σβήνονται όλα τα χρέη;

Αποκλείεται να είναι τόσο απλό. Αν ήταν έτσι όλες οι ομάδες αυτό θα κάνανε και δεν θα χρώσταγαν τίποτα.
Σ Π Β - 1/2/2012 14:44
δηλαδη αν ειναι τοσο απλο ψηνεσαι ε?ξυπνα ρε "γαυρε" στη νοοτροπια,συγχωνευση ειναι αυτο το πραγμα
εδω κοροιδευουμε τον ατρομητο που συγχωνευτηκε με τη χαλκηδονα και θα το ανεχτουμε εμεις?
.... - 1/2/2012 14:59
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΝΟΩ όταν λέω ότι ίσως να μην είναι τόσο απλό. Ότι μπορεί να αλλάξουμε όνομα, ότι μπορεί να συγχωνευτούμε και τέτοια.
Πριν κατηγορήσεις κάποιον διάβασε πιο προσεκτικά τα posts του.
Αεκτζης... - 1/2/2012 13:09
Ρε πατε καλα; Α.Φ.Μ. αν αγορασει ο πανιωνιος η ο ατρομητος δε σημαινει τιποτα γιατι ειναι ομαδες που δεν εχουν τροπαια επομενως κανενα θεμα. Η ΑΕΚ με αγορασμενο Α.Φ.Μ. κανει επανεκινηση στην ουσια σβηνει ολα τα παλια, ολα απο το μηδεν!!!
Αντε ξεκουμπιστειτε ολοι απο κει μεσα γιατι η υπομονη εχει και τα ορια της. Ξεχρεωστε και δωστε την ομαδα και αν δεν υπαρχει ενδιαφερομενος ας γινει λαικη βαση εκτακτου αναγκης.
Αυτα να τα βλεπει η original που κυνηγουσε 'βατραχια' τον μοναδικο ανθρωπο που αγαπησε την ΑΕΚ οσο κανεις αλλος απο κει μεσα. Η ...Κοκκινη γραμμη αργησε να τραβηχτει κυριοι.
ΑΕΚ οπως ειναι η κλειστε το...ΑΦΜ αγοραζουν κατι λαμιες και χαλκηδονες...ΠΟΤΕ Η ΑΕΚ
mob_R21 - 1/2/2012 16:27
antonis aek f.c.

πες τα ρε φιλε,πες τα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Καταλαβαινετε οτι συζηταμε ενα πραγμα που οταν παλια αναφεροταν για αλλες ομαδες βαζαμε τα ΓΕΛΙΑ και λεγαμε ενδομυχα πως η ΑΕΚΑΡΑ δε προκειται να το παθει ΠΟΤΕ αυτο γιατι ειναι ΙΔΕΑ.Θα τρελαθουμε εντελως τελικα?????Ρε πατε καλα???Ρε ποιο ΑΦΜ γαμω τη τρελα μου.....Ρε ζωα εχουμε ΙΣΤΟΡΙΑ ρεεεεεεεεε!!!!ΚΟΥΠΕΣ,ΠΕΡΙΦΑΝΕΙΕΣ ,ΔΟΞΕΣ!!!!ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!Δεν επρεπε να υπαρχει καν θεμα συζητησης οσον αφορα τα περι ...αγορας ΑΦΜ απο την ομαδα μας!!!Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
Τα χρεη εχουν δημιουργηθει απο φυσικα προσωπα.Να ξεσκιστουν και να τα πληρωσουν,δεν με εδιαφερει πως.ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ..ΤΩΩΩΩΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑ
Ρε αδερφια πρεπει να τελειωσει καποια στιγμη αυτο το αστειο.Πρεπει να κινητοποιηθουμε με καποιο τροπο.Ας αρχισουμε μερικοι απο 'δω μεσα,να κανονισουμε να τα πουμε και να παμε σε καποιον που θεωρουμε σωστο(τις προυποθεσεις θα τις συζητησουμε για το ποιος θα ειναι)και να δουμε τι θα γινει.Ακομα και σε παιχτες στα Σπατα,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΑ.Δε ξερω τι να πω και να προτεινω,μπορει να λεω και μαλακιες,δεν αντεχω ομως αλλο.Δε γινεται να ΑΣΕΛΓΟΥΝ ακομα στο ονομα της ΑΕΚ!!!!Εχει γινει παιχνιδακι στα χερια των ΠΑΝΤΩΝ το τελευταιο καιρο.Δε γινεται αλλο να κραταμε τις αποστασεις,δε γινεται να μη μιλαμε πλεον,ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΠΙΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΙΠΕΙ!!!Μονο ανεκδοτα δε βγαζουν με τ'ονομα της.Δε γινεται αλλο ρε πουστη μου ,να γυρναμε τη πλατη οπως στα κοινωνικα και πολιτικα ζητηματα.


Οσον αφορα καποιους που καυλωνουν οταν επαληθευονται,που νομιζουν οτι εχουν μονο αυτοι δικιο,που δε βλεπουν περα απο τη μυτη τους...αυτους ντε..τους..ΙΠΠΟΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΛΕΚΑΝΗΣ εχω να τους πως
1.και δικιο να εχουν ο τροπος που το υπερασπιζονται,καταφερομενοι προς αλλους και εξωθοντας τους στη τελικη απ΄το μαντρι μας ειναι απαραδεκτος αν σκεφτει κανεις οτι για την καψουρα μας μιλαμε ολοι εδω μεσα
2.δε εχουν ιδεα απο ΕΝΩΣΙΣ

.αχ καταραμενη διχονοια ποιους εμελλε να βλαψεις.....
κόλαση μέσα στο Τζαμί - 1/2/2012 13:10
ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΦΜ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΝΕΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ?
g.g. - 1/2/2012 13:17
Προσωπικά πιστεύω οτι τα πραγματα είναι όπως τα λέει. Τόσο χάλια. Τόσο χάλια όσο αυτός. Ένας άνθρωπος ψυχοβγάλτης και φραγκοφονιάς στις υπογραφές των συμβολαίων του και που είμαι σίγουρος πως για να αρνηθεί την προταση της εβερτον έχει ήδη υπογράψει προσύμφωνο αλλού για τον ανηψιό του. Επίσης πιστεύω ότι δεν έχει καμία μα καμία αναστολή να δώσει τον ανηψιό του στο γαυρο ή στην ομαδα του μπαμπά του όπως είχε πει ο ίδιος τον βαρδινογιάννη. Είναι ΑΕΚ. Αυτό το δέχομαι. Όλη η οικογένεια. Επίσης ήταν μεγάλος παίχτης. Σωστά όλα. Όμως θα ήθελα να πω και κάτι ακόμη. Δεν περιμένει ο κόσμος από αυτόν αυτήν την στάση της μοιρολατρείας και του ποντικού που την κάνει αλλά του ανθρώπου που παλεύει.
marios21-11 - 1/2/2012 13:17
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΜ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ ΤΥΠΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ,ΚΑΣΝΑΚΙΔΗ ΚΑΙ Η ΠΡΩΗΝ ΒΑΖΕΛΑ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΞΩ ΟΥΤΕ ΜΕ 10 ΜΠΡΑΒΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΩΓΑΝ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΦΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΕΛΟΣ,Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΤΥΠΟΥ ΝΙΟΝΙΟΥ,ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ,ΓΑΥΡΟΥ ΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΟΜΑΔΙΤΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΑΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ,XΩΡΙΣ ΤΡΟΠΑΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ...ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΛΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΤΡΟΠΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ...ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΠΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΩΛΑΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ
Atzamidis21 - 1/2/2012 13:22
Μανωλα οταν σε καλεσαν να βοηθησεις τα παρατησες στη μεση και σηκωθηκες και εφυγες!!! Εσυ και ο Νικολαου πρπει να ειστε τσιφουτηδες
barbarossa - 1/2/2012 14:16
μου αρέσει ρε μάγκα που σε άλλο άρθρο μας λες ότι το ποδόσφαιρο είναι χαρά και διασκέδαση.Ενα σχόλιο που να μην είναι μίζερο ρε φίλε.Ενα.Αν διασκεδάζεις έτσι τι να σου πω.
Atzamidis21 - 1/2/2012 16:49
Φιλαρακο μιζερα ειναι αυτα που λεει ο Μανωλας οχι εγω
Batista21 - 1/2/2012 13:27
MANOLA OSO MILAS TOSO PIO POLI SE SIXENOME.I AEK THA BRI LISI IME SIGOYROS KAI ME PROEDRO TON DOYSAN
marios21-11 - 1/2/2012 13:35
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΜ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ ΤΥΠΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ,ΚΑΣΝΑΚΙΔΗ ΚΑΙ O ΠΡΩΗΝ ΒΑΖΕΛOΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΞΩ ΟΥΤΕ ΜΕ 10 ΜΠΡΑΒΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΩΓΑΝ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΦΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΕΛΟΣ,Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΤΥΠΟΥ ΝΙΟΝΙΟΥ,ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ,ΓΑΥΡΟΥ ΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΟΜΑΔΙΤΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΑΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΑΙΑ...ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΛΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΤΡΟΠΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ...ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ...ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΠΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΩΛΑΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ
aekarakarpathos21 - 1/2/2012 13:41
Τι ΑΦΜ και ιστορίες? Ποιοι είμαστε ο Πανιώνιος, ο Ηρακλής?
Όποιος λέει για ΑΦΜ δεν τιμά το μέγεθος της ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ
κάλιο να διαλυθεί παρά ΑΦΜ . Άσε που δεν νομίζω να φτάσουμε
για διάλυση να πληρώσουν οι μάγκες και να φύγουν.
Και εσύ Μανωλά θα σε βόλευε η διάλυση να βγάλεις κάνα φράγκο παραπάνω
aΙex....csts - 1/2/2012 13:49
Αν ήταν φραγκοφονιάς ο Μανωλάς, θα έπαιρνε με τη μια τα 400 εκατομμύρια που του έσπρωχνε ο Κόκαλης.
Λέω για τότε που τον έψηνε ο Ντούσαν να πάνε μαζί στο γάβρο.
giapantaaek - 1/2/2012 13:52
AΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΝΩΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ Η ΑΕΚ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΑΦΜ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ..
Kostis 365 - 1/2/2012 13:53
Μην λες τέτοιες μπούρδες ρε Στέλιο... Άκου σε χειρότερη κατάσταση από το 2004...
iaga80 - 1/2/2012 14:21
Σου αρέσει δεν σου αρέσει ,έτσι είναι .
Ο φίλος σου George τα περιγράφει πολύ ωραία .Διαβασέ τον ,ειδικός είναι.Συμφωνώ με όσα γράφει .Είναι πολύ συγκεκριμένος και για το 44 ,πριν και μετά ,έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.
demis_11 - 1/2/2012 15:20
ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ, ΦΙΛΕ ΙAGA80:
ΠΡΙΝ ΤΟ 44 ΕΝΝΟΕΙ Ο ΜΑΝΩΛΑΣ Ή ΜΕΤΑ; ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΠΡΙΝ" ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΜΕΤΑ". ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ 44 ΔΕΝ ΘΈΛΑΝΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΜΕ ΤΟ 44 ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΖΗΣΕΙ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΑΜΕ.

Εγώ μπορώ, εν μέρει, να συμφωνήσω με τον george B (που εννοεί σαφώς το 2004 μετά το 44) γιατί σε καθαρά οικονομικό επίπεδο και σε αριθμούς ίσως έχει ...δίκιο, όμως τότε κατάφεραν κάποιοι να δημιουργήσουν μια συσπείρωση και να φέρουν τον κόσμο στο γήπεδο και να δώσει τη δυνατότητα στον καθένα να σκεφτεί ότι ένα ποσό 30 μυρίων δεν είναι ικανό να χρεοκοπήσει μια ομάδα με μεγέθη ΑΕΚ (25.000 διαρκείας, χορηγούς, συσπείρωση, ενότητα, πρωταθλητισμός με Μπουρμποκρασσάδες κλπ κλπ)
Η ΑΕΚ δεν είχε τότε μόνο καλύτερους διακανονισμούς, αλλά κοιτούσε το μέλλον με δεδομένα ΑΕΚ. Σήμερα κοιτάει το μέλλον διχασμένη, απαξιωμένη από τους ίδιους της τους οπαδούς και με εισιτήρια επιπέδου ΠΑΣ Γιάννενα σε μια Ελλάδα που έχει ΗΔΗ χρεοκοπήσει σε όλα τα επίπεδα ...
Αν λοιπόν η ΑΕΚ ξαναφτάσει στο επίπεδο της... ΑΕΚ, τα νούμερα δεν θα είναι τόσο μεγάλος βραχνάς όσο φαίνονται.

Το κακό δεν είναι τόσο στα νούμερα, είναι ότι σήμερα, αυτά τα νούμερα θα κληθεί να τα αντιμετωπίσει ένας λαός διασπασμένος που δεν έχει την όρεξη (αλλά ούτε και τη ίδια οικονομική δυνατότητα) να "βάλει πλάτη" (θού κυριε φυλακή το στόματί μου, αμαρτία που λέω ότι να πας να δεις την ΑΕΚ είναι "πλάτη" αλλά για να με καταλάβουν ΚΑΠΟΙΟΙ το γράφω). Αν έχει δίκιο ή αδικο που απέχει, είναι άλλη κουβέντα, όμως απέχει ενώ τότε ήταν παρών και τον ζήλευαν (θυμάστε ρε αδέρφια;;;) οι "λαοί" ΟΛΩΝ ΤΩΝ ανταγωνιστων του...

Αν αυτά τα νούμερα αφορούσαν την πραγματική ΑΕΚ, θα ήτανε αστεία ποσά, τώρα όμως δεν είναι γιατί δεν υπάρχει -ΔΥΣΤΥΧΩΣ- το "όραμα" που έδωσε το "παρεάκι", που γέμιζε τα στάδια και που τώρα κάποιοι το βρίζουν επειδή δεν βγαίνουν οι αριθμοί...
Ας βρεθεί και ΣΗΜΕΡΑ ένα "παρεάκι" που θα μπορέσει να φέρει, έστω ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ και με υποσχέσεις τον κόσμο της ΑΕΚ πίσω, και ας μη βάλει λεφτά. ΔΕΝ θα βρεθεί όμως, επειδή ξέρει ότι μετά από χρόνια, όλοι θα θυμούνται τα νούμερα και οχι τα οράματα...
Παντως, απο λογιστικής απόψεως, ο Μανωλάς και ο george B έχουν δίκιο, η ΑΕΚ (όπως και η ελλαδα και ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ) έχει σήμερα πολύ χειρότερα νούμερα από το φθινόπωρο του 2004. Και εγώ θα προσθέσω, από όλες τις απόψεις και όχι μόνο λογιστικά...
iaga80 - 1/2/2012 15:49
Οι απόψεις αυτές διΐστανται ανάλογα με την οπτική που προσεγγίζει κάποιος το θέμα .
Προσωπικά ,τα έχω ξαναγράψει αυτά, δεν θεωρώ το 44 κατόρθωμα . Η ΑΕΚ πληρούσε τις προϋποθέσεις και μπήκε ,είχε τον νόμο με το μέρος της .Και ο ΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΟΦΗ μπήκαν ανεξάρτητα από το ύψος των χρεών . Ο νόμος δεν έβαζε όρια στα χρέη .
Όποιος πληρούσε τις προϋποθέσεις έμπαινε . Η ΑΕΚ δεν ζημίωσε το δημόσιο .Αν έπεφτε Δ΄Εθνική το δημόσιο δεν θα έπαιρνε φράγκο . Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στην ομάδα του 2004 ότι ρίσκαρε ,ενώ άλλοι όχι ,αλλά ως εκεί .Ήταν και πολιτική ...βούληση ,μετά το 44 έπαψε να υφίσταται ,τώρα και να θέλουν να ρυθμίσουν έτσι τα χρέη ομάδες ,δεν μπορούν .
Το θέμα είναι ότι η ΑΕΚ δεν εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ένταξής της στο 44 και αυτή η ομάδα ξαναδημιούργησε χρέη ,που ανόλογα με την εποχή έφεραν πάλι την ομάδα σε τραγική και εξευτελιστική θέση όπως τότε .
Δηλ 2012-2004 =8 χαμένα χρόνια . Γιατί ;;;;;;;;;; Αυτή είναι η ουσία , όλα τα άλλα είναι προσεγγίσεις ανάλογα με την οπτική που προσεγγίζει ο καθένας.
demis_11 - 1/2/2012 16:25
Οι απόψεις αυτές διΐστανται ανάλογα με την οπτική που προσεγγίζει κάποιος το θέμα

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

Δηλ 2012-2004 =8 χαμένα χρόνια . Γιατί ;;;;;;;;;; Αυτή είναι η ουσία , όλα τα άλλα είναι προσεγγίσεις ανάλογα με την οπτική που προσεγγίζει ο καθένας.

...ΤΟ "ΧΑΜΈΝΑ ΧΡΟΝΙΑ" ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΉ ΣΟΥ "ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ". ΟΛΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΛΑΘΗ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΣΤΗΝ ΑΕΚ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ 44 ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ) ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΑΛΛΑ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ) ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΕΛΤΑ ΕΘΝΙΚΗ, ΓΑΜΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΗΤΑ ΕΘΝΙΚΗ, ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

Εγώ αν ήμουνα σήμερα "επενδυτής" και ήξερα ότι η προσπάθεια που θα κάνω φέτος για να γλυτώσει η ΑΕΚ τον εξευτελισμό του ΑΦΜ και της Δελτα εθνικής, θα εκληφθεί, από άτομα με τη δική σου προσέγγιση, σαν αποτυχία επειδή σε 6 χρονια η ομάδα θα έχει πάλι χρέη, δεν θα την έκανα.
Θα την άφηνα να πέσει και να ξεχρεώσει για να μπορώ σε 5 χρόνια να λέει ότι είναι η μοναδική εταιρία του είδους της στην Ελλάδα χωρίς χρέη και ανοίγματα. Καλά θα έκανα;;;; Σκέφτονται και οι πραγματικοί ενδιαφερόμενοι με την ίδια προσέγγιση;;;
και ΑΝ ναι, είναι σωστή αυτή η προσέγγιση;

ΥΓ: Μην μου απαντάς, ρητορικά είναι τα ερωτήματα και ας τα απαντήσει ο καθένας στον εαυτό του, σύμφωνα με την προσέγγισή του. Οι διαφορετικές προσεγγίσεις ΟΛΩΝ των πραγμάτων είναι το ωραίο πράγμα στην ζωή, αλλιώς θα αυτοκτονούσαμε στα 25 λόγω βαρεμάρας...
Ελπίζω η δική μου προσέγγιση (για την ΑΕΚ συνολικά) να έγινε σαφής όλο αυτό τον καιρό σε όσους τη διάβαζαν, και δεν θα συνεχίσω γιατί ούτε θέλω να την επιβάλω αλλά και επειδή αυτός εδώ ο ιστότοπος (αλλά και γενικότερα ο "κοινονικός διάλογος" στην Ελλάδα του 2012, δυστυχώς, δεν προσφέρεται ούτε για ψύχραιμες κουβέντες ούτε ευνοεί όσους προσεγγίζουν διαφορετικά κάποια πράγματα. Και όσο πάει και χειροτερεύει...
iaga80 - 1/2/2012 16:44
H δική μου προσέγγιση είναι ότι 8 χρόνια σε οικονομικό επίπεδο έγινε μία τρύπα στο νερό. και επιπλέον παραμείναμε άστεγοι όπως τότε,ενώ λόγω χρεών σήμερα είμαστε απαγορευμένη ζώνη για σοβαρούς επενδυτές όπως τότε.
Δηλ . αυτή η ομάδα του 2004 επειδή έβαλε την ΑΕΚ ΣΤΟ44 και τη γλίτωσε ας πούμε από τη Δ'Εθνική ,είχε το δικαίωμα και να ασελγεί με την έννοια της κακοδιαχείρισης ;;;;;;;;;;;
Ε, όχι δεν το είχε γιατί τα 25.000 διαρκείας,τα 20.000 διαρκείας ,τα 17.000 διαρκείας και η αγωνία χιλιάδων ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ σήμερα που δεν ξέρουν αν αύριο η ΑΕΚ έχει το ίδιο ...Α.Φ.Μ ,δεν της έδωσαν αυτό το δικαίωμα ...
barbarossa - 1/2/2012 16:45
Επειδή ρε φίλε λιγοστεύουν οι φωνές σα τη δική σου πρέπει να είσαι εδώ και να τα λες.Δε γίνεται να μείνουν μόνο οι αντί,οι μισάνθρωποι,τα κοράκια.
manolas4 - 1/2/2012 16:56
To πιο σωστό θα ήταν μετά το 44 να χαλάγανε για την ομάδα όσα θα περίσευαν από την αποπληρωμή των χρεών.
Τότε όμως θα τους βρίζαμε γιατί με τόσα έσοδα δεν ρισκάρουν να κάνουν ανταγωνιστική ομάδα και να πάρουν πρωτάθλημα.Με λίγα λόγια φαυλος κύκλος.(Μέχρι το 09 έπερνα διαρκείας στην ίδια θέση,είχα δίπλα μου έναν τύπο που το 2008 όλη τη χρονιά έβριζε τον Δέλλα,που πάμε με αυτον δε στρίβει κλπ το Σεπτέμβρη που είχε φύγει επιτέλους τώρα θα έχουμε άμυνα κλπ,ε την άνοιξη έβριζε το Ντέμη γιατί το καλοκαίρι δεν κράτησε τον Δέλλα και το Λύμπε και διαλύθηκε η ομάδα). Για ΄μένα η μόνη σωστή διαδρομή είναι σαν πρόεδρος να ξακαθαρίσεις από ...την αρχή τι σκοπευεις να κάνεις,να δώσεις ένα χρονοδριάγραμμα και μετά να το ακολουθήσεις αυστηρά μέχρι τέλους.
simosp1989 - 1/2/2012 13:54
παιδια δε ξερω αν αυτο που ξερω ειναι αληθεια αλλα ψαξετε να δειτε....εχω ακουσει οτι εχει αγορασει το ΑΦΜ του θρασυβουλου!!αν μαθετε κατι ανημερωστε....
No more heroes - 1/2/2012 14:03
Μη τζίζζζζζζζ....Μη λές τέτια πράγματα και ξυπνήσει η στάνη.......
giapantaaek - 1/2/2012 14:08
ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ Δ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΦΜ..ΟΙ ΓΑΥΡΟΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ,,ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.ΕΛΑΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΤΣΑΝΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ..
.... - 1/2/2012 14:09
Ε αυτά τα δύο ονόματα έχουν ακουστεί. Καλιθέα και Θρασύβουλος.
Εγώ όμως ξαναρωτάω. Αν ήταν τόσο απλό (αλλάζεις ΑΦΜ και διαγράφονται όλα τα χρέη) δεν θα το έκαναν όλες οι ομάδες; Γιατί να κάθονται να χρωστάνε; Αλλάζεις ΑΦΜ και καθάρισες.
Οπότε ίσως να μην είναι και τόσο απλό. Ίσως να πρέπει να αλλάξει και το όνομα. (ίσως, δεν ξέρω 100 %)
BATIGOAL - 1/2/2012 13:55
TOYMΠΕΚΙ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΕΚΑΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΙΖΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΤΕ '' ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ '' ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ . ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ...
kostis8601 - 1/2/2012 13:57
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΒΑΒΑΛΗΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ 2004 ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝΕ.Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΜ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΦΡΟΝΙΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΜΕΛΙΟΥ 21 ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥΣ. Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΩΤ/ΟΥ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 2004 ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖ....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΕΜΕ ΣΕ ΑΦΜ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΠΑΛΙΑ.....
barbarossa - 1/2/2012 14:14
Μπορεί κάποιος νηφάλια και υπεύθυνα να μας ενημερώσει τί γίνεται στην περίπτωση που η ΑΕΚ πάρει το ΑΦΜ άλλης ομάδας?Δεν είμαστε όλοι λογιστές και είναι κρίμα να ακούγονται θρήνοι και οιμωγές με κάθε άρθρο που σηκώνεται.Και ήμαρτον ρε σεις υπάρχει άνθρωπος στην ΑΕΚ που να μην τον μισείτε?Οποιος αναφέρεται σε ένα άρθρο έχει από κάτω 10-15 άρρωστους να αρχίζουν το ξεκατίνιασμα.Τη μιζέρια σας μέσα.
Αεκτζης... - 1/2/2012 14:25
Αληθεια πως γινεται να αγορασεις Α.Φ.Μ. με χρεη; Ειναι τοσο μαλακες και δε θα μπλοκαρουν τετοια κινηση; Ο Τειρεσσιας σου απαγορευει καθε εμπορικη συναλλαγη καθε ανοιγμα. Επομενως αν και εφοσον αγορασει Α.Φ.Μ. πρεπει να αλλαξει και το ονομα της ομαδας!! Δεν ειναι παντρεμα δυο σωματειων, μην μπερδευεστε. Εδω ενα ικρο χρεος να εχεις δε σου δινουν αποδοση ΑΦΜ για καποια χρηση επαγγελματικη ας πουμε
manolas4 - 1/2/2012 15:11
Για να πάρεις ΑΦΜ άλλης ομάδας πρέπει να κάνεις ότι έκανε ο Ηρακλής τώρα.Δηλαδή πρώτα πτωχεύεις και πας ερασιρεχνικό,Δ εθνική(σε αυτή την περίπτωση ο τωρινός πρόεδρος και ο δ.σύμβουλος θα έχουν τραβήγματα-νομικά),μετά συμφωνείς με μια ομάδα μεγαλύτερης κατηγορίας,στην περιπτωσή μας Θρασύβουλος και κάνεις συγχώνευση με μια αλλαγή στο όνομα (ΑΕΚ Φυλής π.χ.) για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά το επαναφέρεις.
Αεκτζης... - 1/2/2012 15:28
πες τα φιλε manolas4
manolas4 - 1/2/2012 16:12
Για ΄μένα και ουσιαστικά και τυπικά σταματάει να υπάρχει η ομάδα ΑΕΚ που ιδρύθηκε το 1924 και ξεκινάει μια νέα που διμιουργήθηκε από τη συγχώνευση δύο σωματείων.Οπότε δεν είναι λύση που αρμόζει σε ΄μας.Τώρα από ΄κει και πέρα
ο καθένας το βλέπει με βάση τις δικές του αρχές και πιστέυω.
aekcostas - 1/2/2012 14:32
ουτε ο Καρασσαβιδης ειναι σοβαρος ουτε εσυ....αντε λοιπον στον Μαρινακη να κανεις τον προπονητη γιατι μπουχτισαμε απο τον καρκινο που μας ποτισες 20 χρονια!!

και να ξερεις δεν ξεχναμε οτι "ο Βαρδινογγιαννης ειναι πατερας σου".

υγ αντι να μιλας για ΑΦΜ να πας να δεις τι μπορεις να κανεις για να μην πτωχευσει η ομαδα!!ο Παπαϊωαννιου,οΝεστοριδης και ο Μπαγιεβιτς ...που ηταν στη συναντηση την Κυριακη,προφανως νοιαζονται περισσοτερο για την ομαδα!!
deneraek - 1/2/2012 15:37
τράβα στην πραγματική σου ομάδα να τα πείς αυτά ο Στέλιος ήταν είναι και θα είναι σημαία της ΑΕΚ εαν δεν σου αρέσει πήγαινε στον Μαρινάκη και σε όποιον άλλον θέλεις γαύρε!!
PanosAekSparti - 1/2/2012 14:36
Στελιο μην αφησεις μακρυ μαλλι,θα εισαι ιδιος ο Καρβελας..
nik1979 - 1/2/2012 14:42
MHN AKOUTE TOUS MIZEROUS ...... KAI MHN ARXISETE KAI LETE TA GNOSTA ZAXAROTA SAS
RE TI LES GIA THN SHMAIA THS AEK KAI TI LES ESY GIA TON MANOLA KAI ALLA TETOIA ZAXAROTA.
OK MANOLAS MEGALOS PAIXTHS KAI MPRAVO TOY ALLA MEXRI EKEI.MIZERES APOPSEIS DEN THELOUME
XORTASAME APO POLOYS AEKARES. LOGIA LOGIA KAI MPLA MPLA . MAS TA PRIKSATE OLOI OI KSEROLES
GIA TO MELLON THS AEK. VALTE XRHMA H ALLIOS TO KOUVADAKI SAS KAI SE ALLH PARALIA .
demis_11 - 1/2/2012 14:42
ΤΟ 2004, όπως και όλες οι χρονιές του θέου, αρχίζει και τελειώνει τις πρωτοχρονιές.

Αν ο Μανωλάς εννοεί οτι σήμερα η ΑΕΚ είναι σε χειρότερη κατάσταση από τα Χριστούγεννα του 2004, τότε φυσικά έχει δίκιο και δεν χρειαζόταν καν να το πει αφού είναι αυτονόητο.
Αν εννοεί οτι ήταν καλύτερα τον φλεβάρη του 2004 (διοίκηση Πρωτοδικείου με Ανατολιωτακο-Γρανιτσες) ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΕΛΟΣ Η ΛΑΜΟΓΙΟ.
...Η (ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ) ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΧΝΑΝΕ ΠΩΣ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ 2004 ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ "ΠΑΡΕΑ" ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ (ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ) ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 44 ΚΑΙ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΝ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 44 ΗΤΑΝΕ ΕΥΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ, ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑ "ΛΑΜΟΓΙΟ Ή ΤΡΕΛΟΣ" ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΤΟΤΕ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ) ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ, ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΝΑΝΕ ΤΑ ΧΡΕΗ...
Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙΓΟΝΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΟΙΡΑ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΩ, ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ΛΙΓΟΙ ΣΩΣΤΟΙ... ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΩ ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΖΟΡΙ...
manolas4 - 1/2/2012 15:16
Εντάξει μωρέ ο Στέλιος πάντα ήταν λίγο μίζερος τώρα θα αλλάξει?
stavrospap74 - 1/2/2012 14:47
Καλό θα είναι όλα αυτά να τα θυμόμαστε, και τη στάση όλων να τη θυμόμαστε, όταν τελικά θα δοθεί λύση που δεν θα περιλαμβάνει αγορά ΑΦΜ, πτώση κατηγορίας κλπ.
Θα είναι καλό να δούμε ποιος για πολλοστή φορά ΘΑ βάλει λεφτά στην ΑΕΚ, ποιος για πολλοστή φορά ΔΕΝ θα βάλει λεφτά στην ΑΕΚ, ποιος για πολλοστή φορά θα βγει μπροστά, και ποιος για πολλοστή φορά ΔΕΝ θα βγει μπροστά.
Και καλό είναι επίσης να θυμόμαστε ότι όταν έχεις ένα οικονομικό πρόβλημα και χρωστά 100 δραχμές, και έρθει κάποιος και σου πει θέλω να σε βοηθήσω και έχω να σου δώσω 30 ...δραχμές, δεν τον βρίζεις επειδή δεν σου δίνει και άλλα 70 να ξεμπλέξεις.

Φυσικά πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Αυτό όμως που είναι εφικτό να γίνει είναι:

1) Να φέρουν οι μέτοχοι την εταιρεία με χρέη 25 εκ ευρώ, ρυθμισμένα προς Δημόσιο, εφορία, παίκτες κλπ. (όπως δηλαδή ήταν περίπου το 2004)
2) Να έχει εξοφληθεί το δάνειο της Morgan Stanley
3) Να μπει μια ομάδα ανθρώπων σχετικών με την ΑΕΚ μπροστά (όχι κροίσοι και άλλα γραφικά, αλλά μια ομάδα που θα έχει τη δυνατότητα από τη μία να είναι συνεπής στα ρυθμισμένα χρέη και από την άλλη να φτιάξει μια ομάδα-εταιρεία με υγιή λειτουργία και χωρίς ματαιοδοξία τύπου Ριβάλντο, Αρουαμπαρένα, Χουαφράν κλπ. Αντίθετα θα ψάξει τον νέο Μανωλά, τον νέο Παπασταθόπουλο, τον νέο Κωστή, αλλά και ακόμα τον νέο Σαβέβσκι, τον νέο Σαββίδη, τον νέο Καραγιάννη και Σταματή, και όχι Γκούντγιονσεν, Μίτσελ, Ντιόπ, Γκερέιρο, Έμερσον, κλπ., παίτκες δηλαδή που ούτε μεταπωλητική αξία έχουν, ούτε μπορείς να χτίσεις πάνω τους)
Για εμένα σε αυτή την ομάδα ανθρώπων, θα έπρεπε οπωσδήποτε να ανήκει ο Μπάγεβιτς ως επικεφαλής (όχι ως προπονητής), και από κει και πέρα, να είναι ο Ντέμης, ο Σαβέβσκι, ο Ίβιτς, ο Τσιάρτας, πάντως 2-3 που θα είναι σημεία αναφοράς για την ΑΕΚ.
4) Και το κυριότερο, και το πιο δύσκολο, είναι ο κόσμος της ΑΕΚ να αποδεχτεί αυτή τη φορά, αυτό που δεν αποδέχτηκε το 2004, ότι δηλαδή θα στηρίξει με την παρουσία του στο γήπεδο, μια ομάδα-εταιρεία που θα χτίζεται και θα εξυγιαίνεται κάθε χρόνο για 3-4 χρόνια, ΧΩΡΙΣ πρωταθληματικούς σκοπούς.
manolas4 - 1/2/2012 16:21
α.Για να γίνει το 3 πρέπει πρώτα να γίνουν το 1 και το 2
β.Για να γίνει το 4 θα πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία ως φίλαθλοι
Άντε και το α΄ γίνετε(λέμε τώρα)
Το β΄δεν γίνετε ούτε σε 100 χρόνια,οπότε θα είμαστε κάθε λίγα χρόνια στον ίδιο παρονομαστή.
PanosAekSparti - 1/2/2012 14:57
Ρε αδερφια,υπερβαλει δεν υπερβαλει ο Στελιος,ειμαστε καλυτερα απο το 2004 ή χειροτερα,το θεμα ειναι οτι η κατασταση ειναι τραγικη,πως να το κανουμε δηλαδη.
Η κινηση των μετοχων-αμετοχων ειναι απλα μια εξοφληση που παρατεινει τη ζωη του ασθενους.Απο εκει και περα ΑΝ δεν αναλαβει καποιος επενδυτης τη χρηματοδοτηση, τοτε θα γυρισουμε παλι στο μηδεν.
Και αναρωτιεμαι,αυτη την περιοδο που
PanosAekSparti - 1/2/2012 15:07
..ολοι πεινανε και οι επιχειρηματιες δεν βαζουν χερι στην τσεπη, απλα αναμενουν την εκβαση της εθνικης μας περιπετειας για να δουν τι μπορουν και αν μπορουν κατι να σωσουν,ποιος θα επενδυσει στη δυσμοιρη ΑΕΚ και στο πτωμα που λεγεται ελληνικο ποδοσφαιρο?
ποιος??
Kostis 365 - 1/2/2012 20:26
Ας περιμένουμε να δούμε πρώτα τι θα γίνει. Μην είσαι απαισιόδοξος, τουλάχιστον αυτήν την στιγμή επειδή είπε μιά κουβέντα του αέρα ο Στέλιος. Να γιατί του τα ρίχνω, δεν γίνεται την στιγμή που μιλάνε μετά από τρία χρόνια αυτοί που μπορούν να σώσουν την παρτίδα εμείς να κάνουμε αυτήν την κουβέντα...
AEK MONO!! - 1/2/2012 15:05
Αν είναι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο καλύτερα να πάρουμε τον ΑΦΜ του Απόλλων Σμύρνης (λόγω Ριζούπολης) ή του ΠΑΟΚ ΓΛΥΦΑΔΑΣ (λόγω Ρέστη).
Δεν νομίζω ότι μας βολεύει η λύση του Θρασύβουλου ή της Καλλιθέας.
aΙex....csts - 1/2/2012 15:54
Πλάκα πλάκα, ο Απόλλων έχει εξαιρετικές ακαδημίες. Κλάσεις ανώτερες από τις δικές μας.
Μια χαρά θα μας βόλευε η συγχώνευση.
Υπάρχει περίπτωση να τους πείσουμε?
Jesus~~~ΧΧ ΙΖΝΟΓΚΟΥΝΤ~~~ - 1/2/2012 15:06
μακαρι ολοι να ηταν σαν κ εσενα.σε κραζουμε οτι μας εσπαγες τα νευρα με διαφορα κολπακια αλλα η ουσια δεν αλλαζει.ησουν εισαι κ θα εισαι ο καλυτερος της νεας ιστοριας.με αποτελεσματα....οχι με λογια.πραξεις κ μονο πραξεις!!!τα λογια ειναι για τις γυναικες! οι ΑΝΤΡΕΣ μονο πραξεις! κ εσυ εισαι κορυφη...
υγ....φαινεται οτι σε ακολουθει κ ο Δελλας.........μακαρι...!
XARIS - 1/2/2012 15:24
ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΤΕΛΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ .
Αεκανός (Λινεν παιξε λιγο μανατζερ) - 1/2/2012 15:31
ασε ρε μανωλα εσυ τι κανεις για την ομαδα που σου δωσε τοσα χρονια ψωμι? κανε μνεια σε κανεναν επιχειρηματια φιλο σου να βοηθησει... ολο κ καποιον θα χεις. τι? μονο κουβεντες?
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 1/2/2012 15:34
Αυτα που συζητουσαμε με τον μεσαζοντα του Κυριαζη τα θυμομαστε ή τα ξεχασαμε ηδη ?
Αεκτζης... - 1/2/2012 16:30
συμφωνησα μαζι σου φιλε manolas4 ως προς την αναλυση για το τι εστι αλλαγη αφμ. Ειμαι καθετα αντιθετος σε αυτο το σεναριο ομως
manolas4 - 1/2/2012 17:08
Όχι σε καμία περίπτωση δε λέω ότι θέλω αλλαγή αφμ και λοίπες μαλακίες.Απλά είπα χονδρικά τι γίνετε.Αν δε βρούμε λεφτά καλύτερα να πάψουμε να υπάρχουμε παρά να μην μπορούμε να κοιτάξουμε τον εαυτό μας στον καθρέπτη.
Aek-fygasg1 - 1/2/2012 17:49
Gia sas apo Dania paidia.To kalytera na stamatisoume ta sxolia peri agoras allou afm tora amesos. Orismenoi epitidioi mporei na to "parermineusoun" ki olas. Pos eimaste dixasmenoi peri aftou. Ta sxolia mas na einai kathara enantion tou afm gia na katalavoun (an Kai to kseroun idi) pos o laos tis AEK den anexete kan teties skepseis!!! Vreste lisy edo Kai tora lamogia!! Swste thn Aekara mas re anyparxtoi!!
Αεκτζης... - 1/2/2012 18:02
mob R21 να σαι καλα φιλε και ευχομαι να γραφεις πιο συχνα. Σωστος σε ολα.
Υ.Γ. No more διαβασε τον επιλογο του φιλου να δεις τι ωραια που τα λεει. Φιλικα παντα
DOCTOR - 1/2/2012 18:17
Δεν είναι θέμα ΑΦΜ. Σε περίπτωση υποβιβασμού της ΑΕΚ (Θου Κύριε), ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ και όποιος πιστεύει το αντίθετο μάλλον δεν τα ζυγίζει καλά τα πράγματα.
Ο Μανωλάς φυσικά δεν κινδυνολογεί καθόλου. Πράγματι, πολύ δύσκολα θα γλυτώσουμε την καταστροφή (διότι περί καταστροφής πρόκειται, δεν χωράνε ωραιοποιήσεις περί ιδέας ΑΕΚ κλπ. Αλλιώς ιδέα είναι και ο Πανιώνιος και ο Απόλλων Σμύρνης.) Συμφωνώ με την άποψη του φίλου μου του Ντέμη Ρούσσου ότι η σύγκριση του 2004 με το σήμερα, αφορά ΟΛΕΣ τις ομάδες καθώς φυσικά και τη χώρα γενικότερα, όπως συμφωνώ μαζί του και σε όλο το πνεύμα του σχολιασμού του. Γενικότερα υποστηρίζω ότι δεν ...υπάρχει θέμα αριθμών και ληξιπρόθεσμων χρεών. Οι αριθμοί σε αυτό το επίπεδο για 3-4 μεγαλοεπιχειρηματίες που θα ενώσουν τις δυνάμεις τους, είναι ψίχουλα. Το θέμα είναι όμως ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΝ ότι το εγχείρημα θα είναι βιώσιμο επιχειρηματικά. Αυτό χωράει πολλή συζήτηση βέβαια.
Η δήλωση Μανωλά λοιπόν περισσότερο απ΄όλα, καταδεικνύει και το πόσο σημαντική είναι η κάθε πρωτοβουλία που αναλαμβάνεται, όπως αυτής της περασμένης Κυριακής και σε συνέχεια αυτής, οι συναντήσεις των 4 μετόχων.
Kostis 365 - 1/2/2012 20:38
Γιατρέ μου να πω το εξής, αν οι μεγαλοεπιχειρηματίες καθαρίσουν με το δάνειο της Μ&S και το 44 και δεν επιβιώνει κοτζάμ ΑΕΚ με τα χρέη που μένουν, τότε δεν επιβιώνει όλο το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Μάνι μάνι, τόσα τουλάχιστον θα΄χει και ο ΠΑΟΚ, αφού άκόμα κι΄αν αναγκαστεί να πληρώσει άτοκα τα χρέη που΄χει παγώσει, του προστίθενται ακόμα 12 εκατομύρια χρέη...
ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ....... - 1/2/2012 18:27
εχει απολυτο δικιο ο στελαρας......ο μονος τελικα που λεει τα πραγματα με το ονομα τους!!!!!!!!!!
KARAFLOBILL - 1/2/2012 20:08
TO 2004 OTAN DEXTHKES THN PROTASH NA BOITHISEIS APANTHSES STHN ENWSH1924 TO SOUPER AEKTZIDIKO ''POIA EINAI H AEK POU ME THYMITHIKE TWRA?''!META SYNEXISES NA ''APEXEIS'' SYMMETEXONTAS STHN KRITIKH,KAI TO 2009 DEXTIKES NA MPEIS WS ASPIDA TOU BAJIEVIC SE MIA PROSPATHEIA KATASTROFHS THS AEK!KATALABES OMWS OTI H EIKONA SOU KINDYNEYEI,KAI THN ''EKANES ME ELAFRA PHDHMATAKIA'' AFOU MAS FORTWSES PRWTA TON ANIPSIO SOU TON GIO SOU KAI TON KARAMPELA!KAI TWRA PALI EKFRAZEIS ANEYTHYNA GNWMH TH STIGMH POU KAPOIOI PANE NA DWSOUN XRHMATA GIA THN AEK!TI SYMPTWSH!!!!EINAI OI IDIOI STOUS OPOIOUS ARNITHIKES TH BOITHEIA,KAI OI IDIOI STOUS OPOIOUS EKANES KRITIKH!EYTYXWS DEN KATAFERES NA DIWKSEIS TON SAVEVSKI TOTE POU EPAIZES THN ''ASPIDA''!KATSE EKEI POU EISAI KAI TO KALOKAIRI PANE TON ANIPSIO SOU STO LIMANI ALLA MHN KSANAMILISEIS GIA THN AEK!H AEK THELEI ANTHRWPOUS NA THN AGAPANE,KI OXI NA THN BAZOUN STO ''ZYGI'' ME ''GAYROKEFALES''!KATALABES STELAKH?
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 1/2/2012 20:45
τράβα με το μονοκινητήριό σου καμιά βόλτα μέχρι τη νάξο και άσε την ΑΕΚ ήσυχη, φτάνει τόση βοήθεια δεν χρειαζόμαστε άλλη.(σαν κι'αυτή)
kemenesika - 1/2/2012 21:12
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΝΑΣ ΜΑΝΩΛΑΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΠΑΟ
COBRA 21 - 2/2/2012 07:06
ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΣΤΟΠΕΡ Ο ΜΑΝΩΛΑΣ ΑΛΛΑ ΟΠΟΤΕ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΠΕΡΠΑΤΑΓΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ... ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΘΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΓΑΥΡΟ! ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ........!!!!
Aπάντηση αεκ365: Για να δεις πόσοπερπάταγε στο γήπεδο με τον γαύρο ο Μανωλάς μπορείς να δεις ένα βίντεο από ένα παιχνίδι που έγινε στις 7-5-89 για να δεις πως περπατάει σε μια κεφαλιά του Ντέταρι.
antonio21 - 2/2/2012 13:57
ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ!!!!http://www.footballleaguenews.gr/teams/anagenhsh-gianitswn/item/4796-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CE%BA-%E2%80%93-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CF%84%CF%83%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%86%CE%BC.html




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

22:13 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Δείτε δύο βίντεο από την αποθέωση Μπαρμπ...
22:12 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Δείτε 11 φωτογραφίες από την επίσκεψη τω...
21:57 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Πανικός στην Κομοτηνή με Μάνταλο και Μπα...
21:50 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Πολυτάρχου: Στόχος της ΑΕΚ είναι ο πρωτα...
21:22 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Φιλικό ξεμούδιασμα για τα κορίτσια
20:46 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Η διάθεση των εισιτηρίων για Κολοσσό
19:48 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
AEK Alert!

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

23:16 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
ISIS: Άνοιξαν σινεμά, για να προβάλουν τ...
22:24 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Ο άντρας με τους 100 οργασμούς την ημέρα...
22:18 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Ο Ελληνοαμερικανός που δημιούργησε το Ne...
21:54 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Βίντεο από τους βομβαρδισμούς στο Ισλαμι...
21:35 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Ο Μπέος με σκούπα καθαρίζει πλατεία στη ...
21:34 - Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Η Μπόκο Χαράμ απελευθέρωσε κάποιες μαθήτ...