Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014
Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012 - 14:15
Λυμπέρης Αλέξανδρος

Ψηφίστηκε η άδεια ανέγερσης του γηπέδου

Πέρασε από τη Βουλή η «χρυσή» τροπολογία για τη Νέα Φιλαδέλφεια και πλέον η ΑΕΚ μπορεί ΑΜΕΣΑ να ξεκινήσει την ανέγερση του γηπέδου της



Το όνειρο εκατοντάδων χιλιάδων ΑΕΚζήδων, είναι πιο κοντά από ποτέ. Η ΑΕΚ είναι ένα βήμα πριν από την επιστροφή στο... σπίτι της, έχοντας μάλιστα κατοχυρώσει νομικά το δικαίωμα ανέγερσης γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια. Πριν από λίγο, το Υπουργείο Περιβάλλοντος έκανε δεκτή την τροπολογία 82 βουλευτών, από όλα τα κόμματα, με αίτημα την δημιουργία γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια και πλέον απομένει η τυπική διαδικασία της ψηφοφορίας (θα ξεκινήσει σε περίπου μία ώρα), όπου ούτε με... θαύμα δεν μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα. Μετά από αυτή την εξέλιξη, που ήταν και το σημαντικότερο βήμα προς την επιστροφή στο... σπίτι και μετά τη δημοσίευση του νόμου στο ΦΕΚ, από την επόμενη κιόλας ώρα μπορεί να ξεκινήσουν τα έργα, αφού σήμερα ουσιαστικά εξασφαλίστηκε η άδεια ανέγερσης του γηπέδου.

Με την τροπολογία αυτή δίνεται μάλιστα η άδεια στην ΑΕΚ να προχωρήσει στη δημιουργία αθλητικών εγκαταστάσεων, που θα πλαισιώνονται από βοηθητικές εγκαταστάσεις (εντευκτήρια, αίθουσες εξυπηρέτησης των μέσων ενημέρωσης, χώροι εστίασης, παιδότοπος, εκθεσιακοί χώροι κ.ά.) και χώρους εμπορικής εκμετάλλευσης (καφέ, εμπορικά καταστήματα, συνεδριακό κέντρο, πολυκινηματογράφος, χώρος ψυχαγωγίας και αναψυχής κλπ.), χωρίς εφαρμογή των περιορισμών του άρθρου 3 του Κτιριοδομικού Κανονισμού.

Από το πρωί ο Γιάννης Βούρος, που βρέθηκε στη Βουλή, ήταν αρκετά αισιόδοξος για το αποτέλεσμά. Ανεβαίνοντας στο βήμα και παίρνοντας θέση για το συγκεκριμένο θέμα, ξεκίνησε τον λόγο του διαβάζοντας μία επιστολή που αναφερόταν στην Ιδέα της ΑΕΚ και το πόσο σημαντική θα ήταν η συγκεκριμένη -θετική- απόφαση για εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο και όχι μόνο. Αφού τόνισε την σπουδαιότητα του έργου για την ίδια την ομάδα, έκανε αναφορά και στο οφέλη που θα έχουν οι Έλληνες πολίτες από ένα τέτοιο έργο. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στις θέσεις εργασίας που θα ανοίξουν. Στην επιστροφή των παιδιών στον αθλητισμό, προκειμένου να απομακρυνθούν από διάφορες άλλες κακοτοπιές των ημερών. Στην «αναγέννηση» της περιοχής που μετά την κατεδάφιση του γηπέδου, έχει μαραζώσει, ενώ στάθηκε ακόμα και στον τρόπο που θα... προσεγγίζει ο κόσμος το γήπεδο, με τη νέα γραμμή του «Μετρό», με στάση στον Περισσό.

Είναι χαρακτηριστικό πως μόλις ολοκληρώθηκε ο λόγος του, όσοι βρισκόντουσαν εκείνη τη στιγμή μέσα στη Βουλή, καταχειροκρότησαν τον Γιάννη Βούρο, ενώ ακόμα και τα στελέχη του Υπουργείου Περιβάλλοντος, έδειξαν την ικανοποίησή τους. Για τον ίδιο τον Βούρο, αυτό το χειροκρότημα, ήταν η επιβράβευση «αγώνων», για περισσότερο από έναν χρόνο, όταν και «σήκωσε» ξανά το θέμα στη Βουλή και ξεκίνησε τις προσπάθειες για να φέρει εις πέρας το σημερινό αποτέλεσμα, που δύσκολα κάποιος άλλος θα μπορούσε να πετύχει. Σε επικοινωνία που είχαμε με τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής του «Θεμέλιο 21», προκειμένου να μας κάνει κάποια δήλωση επί του θέματος, αρνήθηκε για κάτι τέτοιο μέχρι να έχει και την τελική απάντηση, μετά την καταμέτρηση των ψήφων. Ωστόσο, η αισιοδοξία του και η ικανοποίησή του για την εξέλιξη της υπόθεσης, ήταν φανερή.

Πλέον, για την ΑΕΚ μπορεί να... ξημερώνει μία άλλη, πολύ καλύτερη, μέρα. Είναι δεδομένο πως η προοπτική κατασκευής γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια κάνει ακόμα πιο «ελκυστική» την ομάδα για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο επιχειρηματία θέλει να επενδύσει. Οι ορίζοντες που ανοίγουν είναι πολύ μεγάλοι και πλέον η Ένωση μπορεί να βλέπει με διαφορετικό μάτι το μέλλον της. Άλλωστε, όπως είχαν τονίσει από την πρώτη μέρα οι άνθρωποι που... έτρεχαν για το γήπεδο, η χρηματοδότηση θα ήταν πιο εύκολη, αν στα χέρια τους είχαν τον νόμο για την ανέγερση του γηπέδου.









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

Mitseas-mono A.E.K. - 2/2/2012 14:32
Στα διαλα!!!!!!!!!!
Ρε λές?
ante na doume.. - 2/2/2012 16:46
ΜΠΑΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΠΟΝΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ???
SKASTOS - 2/2/2012 19:50
http://www.youtube.com/watch?v=_Bxj0g2f1bA

ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?????????
darvinos - 2/2/2012 17:38
ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Α ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗΣ ΖΙΩΓΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΥΠΕΡ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ Η ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΕ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ. ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ.
socratesthecabdriver - 2/2/2012 22:05
KSEXASE EMAS O XLEXLES !!!! O LOGOS POU IPARXOUN AFTES OI PAE EINAI EMEIS POU PISTEVOUME STIN FANELA KAI TO SIMVOLO !!!!
Tolis - 2/2/2012 17:43
ΠΩΠΩΠΩ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ!!!! ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΙΚΟΣ ΓΚΟΥΜΑΣ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ!!!!
trooper - 2/2/2012 19:48
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΟ ΓΚΟΥΜΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΛΑΡΙΣΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΓΗΠΕΔΑΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΟΛΟΔΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ Β.....ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.......
gpaek - 2/2/2012 23:46
Mhn ξεχνάς όμως (αν το έζησες ) ότι η ΑΕΛ στο νέο γήπεδο της έφθασε να μας πάρει -έστω και με τα ούρα του Τσίγκοφ-) το πρωτάθλημα.
Sephiroth21 - 2/2/2012 14:32
Ti na to kanoume to ghpedo afou se ligo kairo etsi opws pame de 8a exoume omada na paizei se auto???? Makari o 8eos na valei to xeri tou na vre8ei kapoios na agapaei thn omada kai na thn parei gt to edafos einai prosforo gia polles kai 8etikes e3eli3eis
Batista21 - 2/2/2012 14:41
ISE BLAKAS Sephiroth21.xoris gipedo den iparxi OMADA
ihor 21 - 2/2/2012 15:15
kala re sephiroth21.poso xazos paizei na eisai re file?
Λουδοβίκος Γκουντέριαν - 2/2/2012 17:09
ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΗΣΤΗ ΘΕΩ.....ΟΝΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΣ ΓΙΓΝΟΝΤΑΙ.....ΝΑΟΣ ΗΜΩΝ ΔΙΝΑΤΑΙ ΑΝΕΓΕΡΘΕΙΝ ΕΙΣ ΤΟΠΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ, ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΕΛΠΙΔΟΣ,ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΧΑΡΑΣ, ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΔΟΞΗΣ.....

Υ.Γ: Βρε παιδιά....και την προηγούμενη φορά τροπολογία δεν είχαμε στα χέρια μας αλλά με την εβγαλαν αντισυνταγματική στο Συμβούλιο της Επικρατίας;;

Με αφορμή το νέο αυτό σας καλώ όσοι με ...διαβάζετε να τραγουδίσετε μαζί μου.....Έλα να νιώσεις πως είναι η ζωή και όλα τα ωραία μεσ' την σκεπαστή.....Εδώ δεν ζούνε γαύροι και αστυνομικοί εδώ είναι το σπίτι του κάθε ΑΕΚΤΖΗ ORIGINAL ΣΕ ΑΓΑΠΩ MONO ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩΩ...(πάμε πάλι)..έλα να νιώσεις....κτλ.κτλ(τρεις φορές).
gkarako - 2/2/2012 14:33
αντε να δουμε θα γινει τιποτα...
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/2/2012 14:33
EEEEEEE ΡΧΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ
Batista21 - 2/2/2012 14:44
kleftaki21.ESI DEN PREPI NA GRAFIS GIATI OTI GRAFIS TO ANAPODO GINETE.MIPOS ISE GIOS TOY MITSOTAKI LEO MIPOS
Nico - 2/2/2012 14:51
Εχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν έρχεται επειδή το έχεις γρουσουζέψει το θέμα με το λέγε - λέγε συνέχεια το ίδιο πράγμα και τα εκατοντάδες ποσταρίσματα. Πιστεύω πως είσαι η μαυρόγατα που δεν μπαίνει ο Τίγρης. Λέω να προσπαθήσεις να μην ποστάρεις καθόλου, με κανένα λογ/σμό (αν έχεις πάνω από 1), για μια εβδομάδα. Ετσι σαν πείραμα ρε παιδί μου. Αν μπει ο Τίγρης σ' αυτό το διάστημα θα αποδειχθεί πως τόσο καιρό εσύ ήσουν η μαυρόγατα και θα σε αποκαλώ Μιλτιάδη Παναγιωτόπουλο. Δέχεσαι?:P
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/2/2012 15:19
TΡABA ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ
toolaek - 2/2/2012 15:48
αν ειναι να ερθεις, με ποιο nick θα ερθεις? να ξερω τι να ψαχνω...
aΙex....csts - 2/2/2012 16:36
Ποιός Μελισσανίδης βρε?
Ο Δημητρέλος με πούρο είναιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι.
Πάει ο Τίγρης. `Εγινε μπουχός..............
yalatzi 22 - 2/2/2012 19:01
Φίλε Κλεφτάκη, πολλές φορές έχω επαινέσει την σταθερότητά σου στις απόψεις σου και μου είσαι πολύ συμπαθής. Αναρωτιέμαι όμως το εξής: Αυτή η φράση που είπε ο κ. Μελισσανίδης προχθές: «Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να ασχολείστε μαζί μου»... μήπως ξέρεις ποιον εννοούσε;
tasoulis5 - 2/2/2012 14:33
We got the licence. Where are we gonna get the... money???
JimmyK - 2/2/2012 14:42
ΦΙΛΕ ΕΑΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ (ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ) ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ , ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ!!
logaek21 - 2/2/2012 14:34
pame gia mia nea epoxh adelfia. na afhsoume tis kakouxies pisw... twra einai h pio aksioprosexth epoxh tis aek gia na kanei tis swstes kinhseis panta upo tin kathodigish twn swstwn anthrwpwn. forza aekara!!
logaek21 - 2/2/2012 14:35
pame gia mia nea epoxh adelfia. na afhsoume tis kakouxies pisw... twra einai h pio aksioprosexth epoxh tis aek gia na kanei tis swstes kinhseis panta upo tin kathodigish twn swstwn anthrwpwn. forza aekara!!
AEK-R-21 - 2/2/2012 14:35
ONEIRO ZW MH ME KSYPNATE GHPEDO STA FILADELFEIA AEKARA MOY
Dark_Morpheus - 2/2/2012 14:36
Ένα μεγάλο μπράβο στον Βούρο που το πάλευε μόνος του και τελικά τα κατάφερε!
filipposaek1957 - 2/2/2012 14:36
ELA MORH AEKARA FTIA3E TO NAO NA EXH KA8E KYRIAKH 30 XILIADES KOSMO. ELATE META H DOIETHTES NA KANETE MAGIES STO NAO ETHMASTE GABRH TOUS KOLOUSAS KAI BAZELH
Respect AEK - 2/2/2012 14:37
Πρωτο βήμα θετικο αδελφια και ας μην αρχισουμε τα κουλά "ψηφο στο ενα κομμα μαυρο στο αλλο".
Ολοι τα συμφεροντα τους κοιτανε και μας εχουν ριξει ολους μας στα 4 με αυτα που εκαναν (μαλλον με αυτα που δεν εκαναν )τοσα χρονια.
Αλλωστε μην ξεχνατε οτι και οι 2 μαζι συγκεντρωνουν 25% οπότε γλυφουν οτιδηποτε μπορει να τους φερει ψηφους.
ΑΕΚάρα είμαστε εμεις και μαλιστα κατατρεγμενοι και κυνηγημένοι από όλες τις κυβερνήσεις.
...Ζω για την ημερα που θα μπω με τα παιδια μου στον ΝΑΟ μας...
anastadam79 - 2/2/2012 14:45
ρε φίλε γιατί μας ξενερώνεις και μας χαλάς... τι τα θες τα κόμματα τώρα????
επιτέλους έχουμε κάτι πολύ πολύ θετικό!!!!
Respect AEK - 2/2/2012 14:56
anastadam79
Αδελφέ μου γι αυτο ακριβως το εγραψα για να μην ξενερωσουμε.
Αν ριξεις μια ματια στο χθεσινο αρθρο του 365 για το γηπεδο, τα 80 σχόλια απο τα 110 ηταν συμβουλες για το ποιο κομμα πρεπει να ψηφισουμε.!!!
Αυτο πηγα να προλαβω για να χαρουμε λιγο με την ειδηση.
Αλλωστε εχουμε τοσο αναγκη ενα καλο νεο για να χαμογελασουμε λιγακι.
...ΑΕΚάρα αδελφε και μακαρι συντομα να μπουμε στο νεο μας σπιτι.
anastadam79 - 2/2/2012 15:50
εντάξει φίλε Respect AEK μόνο με το διάβασμα της λέξης΄'κόμματα' με πιάνει ανατριχίλα....οπότε συγχωρεσε με αλλά δεν ήθελα να γίνει πάσα και να ξεκινήσει τέτοια κουβέντα.... μπράβο στον κυριο Βούρο και τον ευχαριστούμε πολυ!!!! μέχρι εκεί όμως....

άντε να έρθει επιτέλους αυτή η ώρα που θα πάμε όλοι μαζί στο δικό μας γηπεδο!!!!
alex....csts - 2/2/2012 15:09
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΑ ΜΩΡΗ ΑΕΚΑΡΑ............!!!
ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΣΙΓΑΡΙΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΥΠΕΣ ΜΑΣ ............. ΕΤΣΙ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ....???

ΥΓ. ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΔΥΟ ΞΥΛΙΝΕΣ ΡΟΚΑΝΕΣ...!
Respect AEK - 2/2/2012 15:20
Καλως τον παιχταρα μου τον τραυματισμενο.!!!
Πως παει ρε φιλε σημερα ?
Οσο για τις ροκανες ο κυριος απο την Λαμια που σου ελεγα ο Δημητρης που καθετε διπλα μου στην 29 εχει 2 και μαλιστα ξυλινες (θυμασαι αυτες που τις γυρναγες και εσυ το χαιροσουνα και οι διπλα πηγαινανε στον ΩΡΛ...).
Λες ρε φιλε να προλαβουμε να κανουμε τις τσιγαριες μας και να πινουμε τις ρακες μας στα σκαλακια του καινουργιου ΝΑΟΥ μας ???
...Ονειρο ζωης φιλε, μακαρι να το δουμε να γινετε πραγματικοτητα....
livorno - 2/2/2012 14:37
ΑΕΚ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΑΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ
dragonjkr21 - 2/2/2012 14:37
ΔΗΛΑΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ?ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΓΗΠΕΔΟ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΑΚΡΥΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ .ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣ Α ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΣΥ.
anastadam79 - 2/2/2012 14:47
συμφωνώ εδώ με τον φίλο ας μας απαντήσει το aek365 ή όποιος άλλος γνωρίζει σίγουρα!!!
Antreas365 - 2/2/2012 15:01
NAI ADERFIA...MPOROUME APO AVRIO NA PAME NA KSANASIKOSOUME TON NAO MAS!!!OLOI ENOMENOI ADERFIA..OLOI MAZI!!
GVAEK365 - 2/2/2012 17:24
καλημερα αδελφια απο το Τοροντο,

θα πρεπει να δημοσιευθει στην Εφημεριδα της Κυβερνησης, να βρεθει επενδυτης, να υπαρχει σχεδιο, που απο οτι θυμαμαι υπαρχει, και να ξεκινησουν τα εργα. Βεβαια κατα ολη αυτη τη διαδικασια δεν θα πρεπει κανεις να προσφυγει στο ΣτΕ. Γιατι τοτε, μεχρι να βγαλει αποφαση το ΣτΕ, δεν μπορει να γινει τιποτα.
manolas4 - 2/2/2012 15:17
Όχι.Πρέπει πρώτα να δημοσιευθεί στο φεκ και μετά να μη γίνει προσφυγή από κάποιον.
Και αφού γίνουν αυτά να βρεθούν τα λεφτά.
Υ.Γ.θα πρέπει βέβαια να τα βρουν και η ερασιτεχνική με την παε...
filipposaek1957 - 2/2/2012 14:37
ELA MORH AEKARA FTIA3E TO NAO NA EXH KA8E KYRIAKH 30 XILIADES KOSMO. ELATE META H DOIETHTES NA KANETE MAGIES STO NAO ETHMASTE GABRH KAI BAZELH TOUS KOLOUSAS
st.katsoulas - 2/2/2012 14:39
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΡΩΤΕΥΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΩΝ?
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/2/2012 14:40
ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ .

ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΑ. ΣΕ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
.... - 2/2/2012 14:40
Ο ύμνος της ΑΕΚ σε METAL έκδοση:

http://www.youtube.com/watch?v=-EkKCY79eQo
alex....csts - 2/2/2012 15:15
ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΙΤΑΚΙΑΣ.....!
http://www.youtube.com/watch?v=9GF_T-KM-8Y&feature=related
.... - 2/2/2012 16:00
Μια χαρά.
TRIKALA R 21 - 2/2/2012 14:40
Μπραβο Γιαννη Βουρο!!νομιζα οτι δεν θα τα καταφερνες!Τωρα θα πεσουν σαν τα κορακια....να με θυμηθειτε μαγκες.αν αλητηευει οτι μπορουμε να αρχησουμε γυπεδο καποιος θα φιλοτιμιθει να την παρει την ομαδα!!
vagaslanis - 2/2/2012 14:40
Παιδια χρωσταμε ενα τεραστιο ευχαριστω στο Γιαννη μη το ξεχναμε αυτο!!!!!!
yannis m81 - 2/2/2012 14:45
Ρε φιλε Κλεφτακη ποσες φορες πρεπει να σε/μασ βρισει ο γατουλης σου για να μην μας πρηζεις / η' καλυτερα να τον πρηζουμε εμεις ??
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ
ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΑΝΤΡΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, δεν στο ειπανε ??
st.katsoulas - 2/2/2012 14:48
ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΒΟΥΡΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ (ΑΕΚΑΡΕΣ) ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΡΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΤΟΥΣΑΝ
nomas_chef - 2/2/2012 15:12
Δεν χρώσταγα κ δεν θα χρωστάω ποτέ σε βουλευτή. Μάλλον εκείνος μου χρωστάει! Μου χρωστάει τουλάχιστον μια συγνώμη, κ σίγουρα μου χρωστάει το μέλλον μου!
τασος πατσιαλιδης - 2/2/2012 14:41
wraia psifistike bravo tous alla twra pou tha vrethoune ta lefta kai lew egw den mporei enas na mas kanei to gipedo thelei kai lefta apo thn politeia !!!!kai siga mhn ginei gipedo tha vrethoune kapioi katikoi pali pou tha kanoune enstaseis!!!
kot22 - 2/2/2012 14:41
re kleftakhh opote emfanistei kapoios na endiaferetai gia thn aek,mas les oti apo piso einai o melissanidhs!!!!ta idia kai me to lamogio ton kseniadh!!!sunexise etsi....vasei pithanothton stis 20 fores 1 thapeseis mesa....kai meta tha mas les "sas to elega ego"....AN OMOS DEN ERTHEI KAI AYTH TH FORA DEN PISTEYO META NA UPARXEI AEKTZHS ME AKSIOPREPEIA KAI POU SEVETAI TON EAYTO TOU,NA ANAFEREI KSANA TO ONOMA TOU....
dimitris gia panta aekaraaa re!! - 2/2/2012 14:41
auto einai to pio euxaristo sinaishima meta tin magiki vradia me tin millan kai meta apo auto aderfia eimai poli aisiodoksos gt gipedo fernei kai ependiti kai pisteuw tha ksanazisoume magikes vradies san me tin millan alla autin tin fora oxi sto ksenerwto oaka alla sto nao mas!!!gipedo stin nea filadelfeia xtes
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/2/2012 14:42
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΝΑΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΞΩ. ΜΕΣΑ ΑΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΝ

3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ;
anastadam79 - 2/2/2012 14:50
πάρα πολύ ωραία... 6000 διαρκείας και το υπόλοιπο γήπεδο άδειο!!! τι λες μωρε κλεφτάκι????
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/2/2012 15:26
ΝΟ COMMEN N1
anastadam79 - 2/2/2012 14:43
μπράβο κύριε Βούρε και όσοι δουλέψατε γι'αυτό! μπράβο!!! ευχαριστούμε πολύ!!!
karxarias8 - 2/2/2012 14:43
Σιγα μη σας αφησουμε να φτιαξετε γηπεδο πεινασμενοι!!!
AROSTIA MOU MEGALI - 2/2/2012 15:36
ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΧΟΡΤΑΤΟΙ?
ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΚΟ?
ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙΑ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΑΤΕ ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ?
ΜΙΑ ΖΩΗ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ
omegat_rex - 2/2/2012 16:43
peinasmenos einai o kwlos sou pou erxontai oloi oi e3ypoi gayro-bazeloi me pseudwnyma na poulhsoun mouri
gatto - 2/2/2012 14:44
Μπράβο στον Βούρο!Αλλά αν δεν βρεθεί κάποιος να κυνηγήσει δυνατά την κατασκευή του γηπέδου είναι δώρο άδωρο...
elena higuita - 2/2/2012 14:45
Την πιο ωραία ατάκα, την είχε γράψει πέρσι ένα παιδί εδώ στο site: ΄΄Να σφάξουμε στα θεμέλια τον Γρανίτσα, για να στεριώσει...!!!!΄΄
arxhgos14 - 2/2/2012 16:01
Xaxaxaxa aneta omws!!
gatto - 2/2/2012 16:27
Και όχι μόνο τον Γρανίτσα!Πολλοί έχουνε πολεμήσει τη ΝΦ και δεν θα πρέπει να περνάνε ούτε απέξω κανονικά!Αλλά ας φτιαχτεί με το καλό και ποιος τους γ...
κόλαση μέσα στο Τζαμί - 2/2/2012 14:45
ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
Space - 2/2/2012 15:46
ΛΑΘΟΣ
σε οποιον ψηφισει συριζα κκε που ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΕΚ ΝΦ !!!!!
john1973 - 2/2/2012 16:24
H τροπολογία είναι μέρος ενός νομοσχεδίου. Αν ένα κόμμα δεν ψηφίζει ένα ολόκληρο νομοσχέδιο, δε σημαίνει ότι δε συμφωνεί με το γήπεδο στη Ν.Φ. Αλλά ακόμη κι αν δε συμφωνεί τι σχέση έχει αυτό με την πολιτική?
Επιτέλους, οι Έλληνες θα πρέπει να ψηφίζουμε πολιτικά στις εκλογές και όχι οπαδικά.
Θα ψηφίσω δηλαδή ΠΑΣΟΚ επειδή ο Βούρος πέρασε την τροπολογία (και μπράβο κι ευχαριστούμε), όταν έχει με τους συναδέλφους του γκρεμίσει τη χώρα?
bniki1 - 2/2/2012 16:41
Λες μπούρδες Space, όπως κ ο (γαυρο?-)κλεφτάκης. Διάβασε σωστά τις δηλώσεις των βουλευτών κ θα καταλάβεις οτι απλά ψάχνουν μακάκες.
Space - 3/2/2012 11:50
Δεν ειναι μπουρδες.
Ειναι ενα Γεγονος το οποιο το συγκεκριμενο αρθρο [η πληροφορια ειναι σχεδον σε ολα τα αλλα ουεμπσαιτ] δεν αναφερει σκοπιμως ή μη...
Εγω θα ριξω μαυρο σε ολους τους αντιΑΕΚτζηδες βουλευτες που με χαρα ειχαν ψηφισει βοτανικους κ τηγανια !!!
panagiotismarley21 - 2/2/2012 14:45
aekara ole!!!!! mitseas den eiparxeis----sta diala les re? xaxa pame re aekara!
greco_loco - 2/2/2012 14:45
Ksero to onoma gia to gipedo Giannis Vouros Stadium.epitelous diavazoume kati fetiko mesa sthn mezeria.VAMOS VOURO VAMOS AEKARA PAME GERA .kai akoma pou vlepoume epitelous kati kal pou paei na ginete akoma exeis anthropi edo mesa pou lene m.....keis.
COBRA 21 - 2/2/2012 14:46
ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΝΑΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
john1973 - 2/2/2012 14:46
Αν και θα χαλάσω το πανηγυρικό κλίμα, να θυμίσω ότι και προηγούμενα σχέδια είχαν περάσει στη βουλή (βλέπε Γρανίτσας) αλλά γήπεδο δεν υπάρχει στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ας περιμένουμε να δούμε τις μπουλντόζες λοιπόν και μετά πανηγυρίζουμε.
Antreas365 - 2/2/2012 15:02
TO TOE ME TO TORA EXEI DIAFORA ADERFE....!!!TOTE MPIKE O KOKALIS STIN MESI...TORA DEN MPORI NA GINEI KATI TETIO...
Kostis 365 - 2/2/2012 15:24
Το ΣτΕ ειχε μπει στην μεση και οχι ο Κοκκαλης. Και πιθανοτατα θα ξαναμπει και τωρα. Αυτο ειχε σταματησει τοτε το γηπεδο και αυτο πρεπει παλι να περιμενουμε...
Antreas365 - 2/2/2012 15:31
OXI ADERFE...O KOKALIS MPIKE STIN MESI TOTE...EN MIA NIKTI ALAKSE O NOMOS AN THIMASE...OSO GIA TON STE APLA TORA DE PROKITE NA GINEI KATI TETIO.....
Isis - 2/2/2012 16:36
Την αιτηση ακυρωσεως τοτε κατα της ανεγερσης την ειχε ασκησει ο δημος Ν φιλαδελφειας στο ε τμημα του ΣτΕ που ασχολειται με τις περιβαλλοντικες υποθεσεις και ξεκινησε τη συζητηση στις 9 δεκεμβριου 2003. Στις 12 δεκεμβριου ψηφιστηκε απο τη βουλη νομος ο οποιος εγκρινει και παρεχει ολες τις αδειες για το κτισιμο του γηπεδου, λογω της επιτακτικης αναγκης των ολυμπιακων αγωνων. Το ΣτΕ ομως θεωρησε καταχρηστικη την ψηφιση νομου, γιατι μονο οι δικοικητικες πραξεις προσβαλλονται στο ΣτΕ, και εκρινε οτι τα 55 δεντρα που θα κοβονταν για την ανεγερση των οικοδομηματων του γηπεδου θα εχει επιπτωσεις στο οικιστικο περιβαλλον. Τελος, το 2008 η ολομελεια του ΣτΕ δεχθηκε την ακυρωση.
...Αν ο Κοκκαλης επαιξε καποιο ρολο παρασκηνιακα μαλλον θα εδωσε κανα ταληρο ωστε να γινει δεκτη η ακυρωση της αποφασης, αφου το κερδος απο την ανεγερση του γηπεδου, δλδ η χρηση του κατα τους ολ. αγωνες και η οικονομικη ανθηση της περιοχης ειναι αναλογικα πιο σημαντικη απο την κοπη 55 δεντρων, η οποια δεν ηταν κ απαραιτητη, αλλα ο νομος εδινε και εναλλακτικες ωστε να μην εχει καμια επιπτωση στο αλσος η ανεγερση του γηπεδου.
Kostis 365 - 2/2/2012 20:38
Αγαπητή Ίσις, να συμπληρώσω αυτά που λες με κάποιες δικές μου μνήμες:

Kατ΄αρχάς η κοπή των δένδρων δεν ήταν ο μόνος, αλλά ένας εκ των λόγων που το ΣτΕ ακύρωσε τον "1ο νομο Γρανίτσα". Kαι μάλιστα η απόφαση συμπεριέλαβε και τον 2ο, που είχε ψηφιστεί εν τω μεταξύ, αλλά αφόπλιζε και κάθε ανάλογο μελλοντικό σχέδιο, όπως την Αγιασοφιά του Μελισσανιδη που στόχευε να συμπεριληφθεί στον νόμο γιά τη αξιοποίηση των Ολυμπιακών ακινήτων...

...Να θυμίσω όμως ότι η έξοδος της ΝΦ από τον φάνελο είχε γίνει πριν τη προσφυγή του δήμου στο ΣτΕ και, όσο κι΄αν μας πικραίνει αυτό, με καθαρή ευθύνη της των ανθρώπων της ΑΕΚ, που αρνήθηκαν το σχέδιο που πρότεινε η Πολιτεία. Αυτό ήταν η κατασκευή γηπέδου 33.000 θεατών (αν θυμάμαι καλά) πάνω στο περίγραμμα του παλιού γηπέδου, πράγμα που οι δικοί μας αρνήθηκαν κατηγορηματικά, με αποτέλεσμα την έξοδο της λύσης της ΝΦ από τον φάκελο...

Αυτό εξηγεί και την ανύπαρκτη αντίδραση της ΑΕΚ, όπως καταλαβαίνεις με το έτσι θέλω όχι ο Κόκαλης (που επωφελήθηκε της κατάστασης) αλλά ούτε ο Θεός ο ίδιος δεν μπορούσε να μας βγάλει απ΄τον φάκελο με το έτσι θέλω. Αλλά βλέπεις το μεγαλεπίβολο σχέδιο Γρανίτσα ήταν στα σκαριά και μπορεί αυτός να΄χε την ψευδαίσθηση (και όχι μόνο με ευθύνη δική του) ότι θα μπορούσε να κτίσει εκεί κάτι που απαιτούσε διπλάσιο και τριπλάσιο χώρο (και αν), λογικό όμως ήταν να μην πάρει τέτοιο ρίσκο η Πολιτεία και αποδείχθηκε ότι καλά έκανε...

Αν ο νόμος αυτός έχει κάποια τύχη, κατά την γνώμη μου είναι όχι γιά τον εναρμονισμό του με το Σύνταγμα, αλλά επειδή είτε το ίδιο το ΣτΕ είτε η Κυβέρνηση που θα κληθεί να εφαρμόσει πιθανή ακυρωτική απόφαση, θεωρήσουν ότι είναι επιβλαβές γιά την χώρα να αφαιρέσουν την πιθανότητα εκτέλεσης έργων που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη. Πριν τρία χρόνια δεν θα΄χε καμιά τύχη...
blinded - 2/2/2012 17:09
Σωστά και πίσω από τον δήμο δεν ήταν η οικολογική συνείδηση κάποιον κατοίκων αλλά οι μαγαζάτορες τις περιοχής πέριξ του γηπέδου οι οποίοι θα έχαναν δουλειά από τους εμπορικούς χώρους.
Ο Κόκκαλης που καραδοκούσε απλά εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία.
Kostis 365 - 2/2/2012 20:44
Υπάρχουν όμως και οι φίλοι του Άλσους (η κάτι τέτοιο) όπως μου λέει ένας Νεοφιλαδελφειώτης φίλος μου, που έχουν ατόφια οικολογική συνείδηση, αλλά και άλλες οικολογικές οργανώσεις όχι αποκλειστικά τοπικού χαρακτήρα. Μου μου φαίνεται πολύ δύσκολο να μην γίνει προσφυγή και γιά το θέμα των δένδρων που θα κοπούν αλλά και των αυξημένων εμπορικών χρήσεων...
Batista21 - 2/2/2012 14:46
GIPEDO STIN NEA FILADELFIA,ONIRO ZO AEKARA MOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
elena higuita - 2/2/2012 14:46
Εθελοντική εργασία δέχονται; Γιατί εγώ άνετα χτίζω... Μόνο, μη γίνει σε 30 χρόνια, γιατί τότε, μάλλον δε θα μπορώ...
kitrinomauroaigaion21 - 2/2/2012 14:48
ΝΑΙ ΡΕ !!!!!!!!!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!! ΑΥΡΙΟ ΚΙ ΟΛΑΣ !!!!!!!!!!! ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΠΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ....ΑΠΤΟ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟ ΑΙΓΑΙΟ !!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ !!!! ΝΑ ΔΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ...ΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ !!!!!!!!!! ΟΜΑΔΑ (ΑΕΚ) ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ (ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ)....ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!! ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ....ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ....
... '' ΕΛΑ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙΣ , ΠΩΣ ΕΙΝ'Η ΖΩΗ , ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΜΕΣ ΤΗ ΣΚΕΠΑΣΤΗ ...'' !!!!!
Kostis 365 - 2/2/2012 23:05
Αιγιοπελαγίτη φίλε,

ασφαλώς δεν το καταλαβαίνεις, αλλά αυτό που γράφεις είναι εξωφρενικό και βαθύτατα προσβλητικό γιά την ΑΕΚάρα μας και σίγουρα όχι μιά σταση που εγγυάται πως θα μεγαλώσει στο μέλλον...

ΟΜΑΔΑ (ΑΕΚ) ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ (ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ)....ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!!
...
Δεν καταλαβαίνεις πόσο μικραίνεις μ΄αυτά που λες την ΑΕΚ; Ακόμα κι΄ο Πανιώνιος, που εξελίχτηκε σε μιά καθαρά συνοικιακή ομάδα, ακόμα κι΄αν φύγει από την Νέα Σμύρνη, απλά θα συνεχίσει να υπάρχει ρε φίλε! Όχι η ΑΕΚ, που ουδέποτε υπήρξε συνοικιακή ομάδα και απλώς έτυχε να΄χει το γήπεδό της στην Νέα Φιλαδέλφεια και όχι κοντά σε έναν οποιονδήποτε άλλον συνοικιακό συνοικισμό!!!!

Έτσι όπως το γράφεις (έστω γιά να δώσεις έμφαση), αν η ΑΕΚ δεν καταφέρει να κτίσει γήπεδο στην ΝΦ θα πεθάνει! Από που κι΄ως που; Αυτο δεν λέγεται ούτε γιά πλάκα!!!!

Με
Kostis 365 - 3/2/2012 00:11
...ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ συνοικισμό ήθελα να γράψω αντί ...συνοικιακό, φατάζομαι έγινε κατανοητό, αλλά παρόλα αυτά το διορθώνω...
tougou1982 g21 - 2/2/2012 14:54
παιδια το ψητο ειναι το γηπεδο αν γινει οχι μελλησαννινης αλλη 10 θα ερθουν
filipposaek1957 - 2/2/2012 14:56
RE AFHSTE TA KOMATHKA KATA MEROS EDO MILAH H ISTORIA THS AEKARASMAS OLH NEA FHLADELFIA NA KANOUME PARTH
fAoE21tK - 2/2/2012 14:56
kal aola uata eidate ti anevase to contra.gr????
ΜΑΕΣΤΡΟΣ - 2/2/2012 14:56
ENA ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΗΣ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ.
Antreas365 - 2/2/2012 14:57
apo emena ena megalo mpravo apo kardia ston GIANNH VOURO....EYXARSTO MESA APO TA VATHEI TIS PSIXISMOU GIATI XARI SE ESENA KAI MONO THA KSANADO TIN AEKARA NA PAIZEI STO DIKO TIS GIPEDO,STA AGIA XOMATA!!!SE LIGI ORA ADERFIA ETIMASTITE...THA DITE OLOUS TOUS AMETOXOUS NA GINONTE ENA ME SKOPO NA VALOUN LEFTA STIN AEKARA...OLOI AUTO PERIMENANE..!!!
Antreas365 - 2/2/2012 14:59
ADERFIA PAME OLOI MAZI ORE NA VALOUME ENA XERI VOITHEIAS ETHELONTIKA...PAME ORE ADERFIA NA XTISOUME TON NAO MAS...!!!
kitrinomauroaigaion21 - 2/2/2012 15:02
...ΑΚΡΙΒΩΣ ... ΑΥΤΟ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΑΕΚΑΡΕΣ !!!!!!!! ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΙ Ε ΣΤΗ ...ΑΕΚ - ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ !!!!!!!!! ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ...!!!!!!!!!!! ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ...ΤΟ ΠΑΛΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ...ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ...ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ !!!! ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ....ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!! .... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ...ΟΜΑΔΑ !!!! ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ...ΦΟΒΗΤΡΟ....!!!!!!!!!! ΔΗΛΑΔΗ....ΑΕΚΑΡΑ !!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ...ΔΙΚΕΛΕΙΑΣ ΓΩΝΙΑ !!!!!!!!!!!!
Υ.Γ....ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΜΕ ....ΤΥΧΟΝ 130 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ...ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!!! ... ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ... ...ΑΕΚΑΡΕΣ !!!! ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ !!!!!!!!! ΘΑΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ...ΟΙ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ !!!!!!!!!!!! ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ !!!!!!!
de423 - 2/2/2012 15:03
Ένα μεγάλο μπράβο στους Γ.Βούρος, Π.Βαρδίκος, Β.Γιουματζίδης, Δ.Καρύδης, Ν.Τζώνης.
προς aek365: θα ήταν χρήσιμο να βγάλτε μία λιστα με ονόματα βουλευτών και δίπλα το κόμμμα αυτών που το καταψήφισαν.
Space - 2/2/2012 15:53
ΣΩΣΤΟΣ !
Λουδοβίκος Γκουντέριαν - 2/2/2012 15:03
ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΗΣΤΗ ΘΕΩ.....ΟΝΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΣ ΓΙΓΝΟΝΤΑΙ.....ΝΑΟΣ ΗΜΩΝ ΔΙΝΑΤΑΙ ΑΝΕΓΕΡΘΕΙΝ ΕΙΣ ΤΟΠΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ, ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΕΛΠΙΔΟΣ,ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΧΑΡΑΣ, ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΔΟΞΗΣ.....

Υ.Γ: Βρε παιδιά....και την προηγούμενη φορά τροπολογία δεν είχαμε στα χέρια μας αλλά με την εβγαλαν αντισυνταγματική στο Συμβούλιο της Επικρατίας;;

Με αφορμή το νέο αυτό σας καλώ όσοι με ...διαβάζετε να τραγουδίσετε μαζί μου.....Έλα να νιώσεις πως είναι η ζωή και όλα τα ωραία μεσ' την σκεπαστή.....Εδώ δεν ζούνε γαύροι και αστυνομικοί εδώ είναι το σπίτι του κάθε ΑΕΚΤΖΗ ORIGINAL ΣΕ ΑΓΑΠΩ MONO ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩΩ...(πάμε πάλι)..έλα να νιώσεις....κτλ.κτλ(τρεις φορές).
alex....csts - 2/2/2012 15:18
ADMIRAL μη το κάνεις................ ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ.............!!!
Admiral - 2/2/2012 17:34
Φιλε Αlex
θα σεβαστω την επιθυμια σου και δεν θα τα χωσω στον Ηρακλειο ......ασε δε που νομιζω οτι καταλαβα τελικα τι τον δερνει ...για προσεξε λιγο την σκεψη μου ........στην αρχη νομιζα οτι τον ειχε κανει λαστιχο...μετα ειπα δεν γινεται ληγμενα παιρνει....κατοπιν καταλαβα οτι ουτε με LSD δεν την παλευει....αργοτερα λεω εχει προιουσα Αλτσχαιμερ η ειναι τριχασμενη προσωπικοτητα......
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ αλλα η γενεσιουργος αιτια ειναι η ΑΕΚΑΡΑ.......προσεξε με λιγο......
...διαβαζεις τη πρωτη παραγραφο του κειμενου του Ηρακλειου και λες παλι καιναρι αναψε.....ερχεται η δευτερη λες να που επεσα εξω γραφει και κατι που ψιλοστεκει ....ερχεται η τριτη και λες τελικα παλι επεσα εξω ο ανθρωπος.....ΔΕΝ ειναι σε αλλη διασταση αλλα ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΟΝΟΣ του.....απο την μια ψελνει θρησκευτικους υμνους λες και ειδε τον Ναο κτισμενο μετα συνερχεται θυμαται τα μπαζα και στο τελος φανταζεται τον εαυτο του στην σκεπαστη και εκει τα φτυνει......ειπαμε αβυσσος η ψυχη του ΑΕΚΤΖΗ........ειναι τρελαμενος ο γεροντας αλλα η τρελλα του ειναι η ΑΕΚ και γι αυτο μ' αρεσει......παντως σ ολες τις εκφανσεις του παραμενει ΑΜΠΑΛΟΣ και ΜΥΡΩΔΙΑΣ.........
Kostis 365 - 2/2/2012 20:54
Είστε και οι τρεις απολαυστικοί (ο Αύγουστος όμως ο κορυφαίος)...
nikos37l - 2/2/2012 15:03
ελα κοφτε το δουλεμα ποια τροπολογια ρε τι ειμαστε χανοι?
η αεκ ανετα χωρις κανενα προβλημα χωρις τροπολογιες χωρις γλυψιματα να χτισει εκει γηπεδο 22.000 θεσεων οσο επιτρεπει ο συντελεστης δομησης και οποιος πηγαινε να το μπλοκαρει θα πληρωνε τα μαλλια τις κεφαλης του για διαφυγοντα κερδη.
μου απαγορευει εμενα κανενας να χτισω σε δικο μου χωρο νομιμα συμφωνα με τον συντελεστη δομησης?
τι ιστοριες ειναι αυτες που λετε φτανει ειπαμε φτανει.
...τωρα θα αρχισουν να τρεχουν ολοι οι επενδυτες στην αεκ με πρωτο και καλυτερο την πετιτ σατο μετα ο κασογκι μετα ο δρουζος μετα ο στηβ ντουζος την αδεια θα την βγαλει ο τογελος τα μπετα θα τα δωσει ο τιταν(με εκπτωση) επιβλεψη ο μουσιας(να κολαμε και κανα ενσημο) ο παππας δεν προλαβενει χτιζει νοσοκομεια, ο αδαμιδης θα συνεχιζει να λεει κυπελουχος ελλαδος και ο κασνακιδης θα ψαχνει σαπορτερ(κρητικε ανοιξε τσεπη).
εκει γηπεδο δεν γινεται χωρις εμπορικους χωρους με 5000 ειναι σαν να λεμε αγοραζουμε φεραρι χωρις μοτερ.
ΥΓ ποιοι ειναι αυτοι που θα το χτισουν χωρις να το υποθηκευσουν?
ΥΓ2 καλοφαγωτα αλλα περιμενετε και βραχιολια.
de423 - 2/2/2012 15:21
nikos37l τι είναι αυτά που τσαμπουνάς ρε?? γήπεδο 40.000 υπήρχε, γήπεδο 40.000 θα φτιάξεις ούτε θέση λιγότερη.
Nico - 2/2/2012 15:31
Δεν είχαν εφευρεθεί τα καρεκλάκια εκείνη την εποχή.
nikos37l - 2/2/2012 15:34
de423
εσενα σου ειπα valvoline w5-40 θα σου ερχετε ποιο οικονομικο.
ΥΓ μετα θα σε προσλαβω σαν πωλητη αμα δεν κανεις 1200 πωλησεις την μερα μισθο δεν εχει.
toolaek - 2/2/2012 16:12
για αγοραστη στις προμηθειες θες καποιον? με 1300 ερχομαι και σου καθαριζω και τα τζαμια καθε πρωι! και καφεδακι οπως τον θες? και τυροπιτουλα.... ΕΛΑ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑ!
nikos37l - 2/2/2012 16:29
toolaek
εσενα σε κοβω ιδιο με τον σταυρακα θα χαριζεις οτι ποιοτικο εχουμε στους ανταγωνιστες ασε προτιμω τον de423
που λεει οτι αμα δεν κερδιζεις δεν πληρωνεσε.
ΥΓ δεν σου λεω πως πινω τον καφε μου γιατι θα νευριασει ο στηβ αντζελο.
ΥΓ2 1300? πολλα ειναι εδω κοτζαμ αδαμιδης και περνει 1000.
toolaek - 2/2/2012 16:52
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ΡΕ...ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΡΑ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ...! ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΛΥΣΩ....ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ! LET THE GOOD IN ΡΕ ΛΕΜΕ....
de423 - 3/2/2012 09:17
nikos37l
η κακή ποιότητα (w5-40) σου δημιουργεί το πρόβλημα, άλλαξε τα.
Kostis 365 - 2/2/2012 20:49
de423, αν φτιαχτεί γηπεδο 32.000 θέσεων που είπε ο Βούρος θα΄ναι το 8ο θαύμα. Αν η ΑΕΚ κινηθεί νόμιμα, είναι όπως ακριώς τα΄πε παραπάνω ο Νίκος...
junior12 - 2/2/2012 15:05
ρε λετε να γελασουμε αλλα και να κλαψουμε απο χαρα και παλι στα σκαλια της φιλαδελφειας?????
αυτο ειναι το ονειρο καθε ΑΕΚτζη.....μακαρι να ερθει αυτη η ωρα.....
παντως πρεπει να συγχαρουμε τον ανθρωπο που σκιστηκε για να καταφερουμε βημα βημα να εξασφαλισουμε την αδεια ανεγερσης....
ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ σε ευχαριστουμε.....
panaekara - 2/2/2012 15:05
OTAN GINH TO GYPEDO THA LHTHOUN KAI TA PERISOTERA PROBLHMATA THS OMADAS ..EINAI POLH KALO AYTO POU EGINE SHMERA NA EISAI KALA RE BOURO......
de423 - 2/2/2012 15:06
Η δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας έχει υποσχθεί ότι με το που θα ψηφισεί ο νόμος θα βάλει μπουλντόζες για να ξεκινήσουν το καταρχήν σκάψιμο για το πάρκιν και τα θεμέλια που δεν είναι μεγάλο έξοδο και θα καλυφθεί από το δήμο.
nomas_chef - 2/2/2012 15:08
Μόνο όταν κάτσω στις κερκίδες του θα το πιστέψω, μέχρι τότε χαιρέτα μας τον πλάτανο... Ψηφοθηρικές διαδικασίες μου μοιάζουν όλα αυτά... Λίγο πρίν τις εκλογές θυμήθηκαν να το περάσουν? Ναι ξέχασα μέχρι τώρα δεν προλάβαιναν γιατί διάβαζαν το μνημόνιο ή μήπως όχι?
Aetos21 - 2/2/2012 15:09
GIPEDO STH NEA FILADELFIA!!!!!!!!!!!

GIPEDO STH NEA FILADELFIA!!!!!!!!!!!

GIPEDO STH NEA FILADELFIA!!!!!!!!!!!
toolaek - 2/2/2012 15:10
αν και εχω εκφρασει πολλες φορες την αντιθεση μου σε γηπεδο στρουγκα (κατω απο 30000) γιατι...τεσπα βαριεμαι να ταναλυσω τα χουν πει και αλλοι καλυτερα απο εμενα... αλλα.....ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΕΤΣΙ, ΧΑΛΑΡΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ! ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΖΩ ΜΕ 3 ΚΑΙ 64 ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΓΗΠΕΔΟ!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!!
alex....csts - 2/2/2012 15:21
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΕΡΣ ( αν υπάρχουν μέχρι τότε) ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΥΠΑ (με σως).........!
insert_coin - 2/2/2012 15:12
arxises ta idia opws to kalokairi me ta diarkeias,aei trava apo dw mesa,an afhne to 365 ta ubrstika pou se aforoun tha ntreposoun na xanampeis....ainte mas exeis priksei ta sukwtia anwrime!!!!!!!!
Kostis 365 - 2/2/2012 15:14
Ε. οχι κι'απο την επομενη ωρα...
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/2/2012 15:23
ΧΑΧΑΑ ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ
Kostis 365 - 2/2/2012 16:29
Μην προφταινουμε και σημερα Γιωργη!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 2/2/2012 15:15
Οταν ολοκληρωθουν και τα τιπικα μετα βγαλτε τετοιον τιτλο γιατι πολλες φορες τα τυπικα μας εχουν καταστρεψει
Σατσέλλης - 2/2/2012 15:37
Οριστικό, βρέθηκε επενδυτής....Αυτό θυμήθηκες?
alex....csts - 2/2/2012 15:58
ΩΡΕ ΞΑΔΕΛΦΕ, ΤΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ...!
nikos37l - 2/2/2012 16:31
τις αδειες για ανεγερση γηπεδων οικοδομων η βουλη τις δινει? εγω ξερω η πολεοδομια.
ρε κοιτα τι γινετε για τα ψηφαλακια.
Σατσέλλης - 2/2/2012 16:44
Ξάδερφε, εγώ πολλά θυμάμαι.
Μόνο που πολλές φορές δεν μπορώ να τα θυμηθώ δημοσίως........άγριο τάκλιν αγαπητέ μου....
lamprosenosi - 2/2/2012 17:07
ΣΑΤΣΕΛΛΗ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΕΝΑ ΚΟΠΑΔΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ!!!

nikos371 Η ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΟΣΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΦΜ.
nikos37l - 2/2/2012 18:05
lamprosenosi
τωρα διαβαζα τι υπεγραψαν ο δικηγορακος με τον εωσφορο που λεει και ο σατσελλης η πλακα ειναι οτι περαν ολων αυτων που υπεγραψαν λεει οτι η παε θα βρει χορηγους για την ερα εσκασα στα γελια εδω δεν εχει χορηγους για την παε και θα βρει για την ερα.τοσο πολυ κοπτετε για την ερα ο μουσατος που χαριζει μυρια στους μετοχους πολυ λαρτζ ρε παιδακι μου αμ το αλλο το καπελο δεν μας διευκρινιζουν τι ειναι ημιψηλο ρεπουμπλικα η γουνινο?

ΥΓ θειο σατσελλη ...θυμασε τωρα γιατι ειχα γραψει για βραχιολια? γιατι ελεγα συνεχεια παρεα με τον μπεο?
lamprosenosi - 2/2/2012 18:45
nikos371 Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΟΡΙΑ.
ΣΕ ΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΣΚΛΕΝΑΡΙΚΟΒΑ!!!
ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ORIGINAL. EINAI KI AYTA TA ΟΙΚΟΓΕΝΝΕΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ.
ΕΣΚΑΣΕ ΜΥΤΗ ΧΘΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΞΕΝΑΚΗΣ (Α! ρε λεβεντογεννα Κρητη) ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ.
nikos37l - 2/2/2012 19:05
lamprosenosi
ακομα δεν αρχισε το γλεντι τα καλυτερα (για την αεκ) ερχονται, τοσο καιρο λεω ενα απλο πραγμα να βγαλουν τα χρεη αναλυτικα που χρωσταει η παε (οχι η εμπιρε) ονομα και ποσο γιατι τα κρυβουν κρατικα μυστικα ειναι?
στην οριτζιναλ θα αλλαξουν πολλα μολις βγουν στην φορα και κατι καταθεσεις.
ΠΛΥΝΤΕ ΤΟ Κ@Λ@ ΣΑΣ - 2/2/2012 18:56
εσυ δεν εισαι που θα παρεις την παε ?τι εγινε τα μαζεψες τα λεφτα ???
nikos37l - 2/2/2012 19:02
mk21
και την παε και την ερα θα παρω και την μερκελ μπορω αμα θες περνω και τον γαυρο μηπως και σταματηση να μας κανει πολεμο αρκει να κανουν αυτο που πρεπει.
ο φιλος σου ο στηβακος που ειναι γιατι χαθηκε αλλαξε ονομα η δεν προλαβενει να κανει συναντησεις με τον μελλισαν?
ΠΛΥΝΤΕ ΤΟ Κ@Λ@ ΣΑΣ - 2/2/2012 19:22
καταρχας προς τι η επιθεση ???εσυ δεν ελεγες ετσι ??δευτερον ο στηβ δεν ειναι φιλος μου .τριτον αυτα που ελεγε δεν εχουν γινει αλλα ουτε και μπορω να αποριψω οτι δεν θα γινουν ..ακομα.εσυ ελεγες οτι μεχρι την αλλη ΠΑρασκευη θα εχεις βαλει 20 ???που ναι ????ρε φιλε σε μας πας να πουλησεις σοτο ? δουλευομαστε και μεταξυ μας τωρα ντροπη..
nikos37l - 2/2/2012 19:36
mk21
νεαρε μου μπερδευεσε η δεν ξερεις να διαβαζεις.
ειπα μαζευουμε 20 δεν ειπα τα βαζουμε στην παε, και εσυ και ολοι οι αλλοι αντι να αναρωτηθητε γιατι αυτοι στην παε δεν βγαζουν επιτελους να χρεη και οτι αλλο ζητησαμε μου λες βαλτετα? γιατι κανουν συναντησεις και συναντησεις οτι ψαχνουν λυσεις? αυτο πρεπει να σκεφτεις πρωτα και μετα εαν δεν γινει κατι απο μερους μας να μου την πεις και θα σου δωσω και το ονομα μου να βρεθουμε να με φτυσεις.
ωραια φιλε μου αυριο ...εμεις βαζουμε 20 και περνουμε την παε και συμφωνα με τα λεγομενα τους οτι τα χρεη ειναι 35, αμα ειναι ρε φιλε 60 τα υπολοιπα 25 ποιος θα τα πληρωσει εσυ ο στηβ η ο επενδυτης του βλαχου?
NO MORE GAMES 21 - 2/2/2012 23:19
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΜΕ ΤΑ 15 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΤΖΙΓΚΕΡ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ 5 ΡΕΣΤΑ ?
ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΩΣΗΣ.. - 2/2/2012 15:18
http://www.youtube.com/watch?v=HxWBBhy6PXc
PARTE OLOI APO ENA TOUVLO KAI PAME RE!!!!!!!!!!!!
patatokeftes21 - 2/2/2012 15:19
Ένα μεγάλο μπράβο στον Βούρο! Να υπενθυμίζω ότι το 2003 γκρέμισαν το γήπεδο με σκοπό να φτιάξουν ένα πιο σύγχρονο χωρίς όμως να είναι όλα 100% έτοιμα για το καινούργιο. τώρα που παίρνουν την άδεια για το νέο γήπεδο, είναι 100% σίγουρο και συμφωνημένο ποιός ή ποιοί θα βάλουν τα φράγκα; Ή θα πουν ότι κατάφεραν να πάρουν την άδεια αλλά δεν έχουν λεφτά; Γιατί απ ότι βλέπουμε δεν έχουν...
bobmc1985 - 2/2/2012 15:20
XAxaxaaxaax

LEYTA YPARXOUN
marios21-11 - 2/2/2012 15:21
TO NOY ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ,ΟΠΩΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΑΤΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΑΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΑΡΗ...ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Mjod - 2/2/2012 15:21
Άντε ΑΕΚΑΡΑ μου να δούμε άσπρη μέρα! Μη φοβάσαι τίποτα, έτσι και ξεκινήσουν τα έργα, μυστρί - πηλοφόρι και τρέχοντας να βοηθήσουμε ΟΛΟΙ!
xXxSoToSxXx - 2/2/2012 15:22
bravo re Voure! ante mwrh AEKARA na pame spitaki mas!!! ghpedo sth NEA FILADELFIA!!!
Κλεφτάκις = Γαύρος - 2/2/2012 15:24
Μπράβο ρε Βούρο
Μπράβο και σε όλους όσους το ψήφισαν
Μαύρο στις εκλογές σε όσους το καταφήφισαν
paiktis57 - 2/2/2012 15:25
ΜΑΚΑΡΙ , ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ , ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ , ΕΙΝΑΙ ΤΟ : ΨΩΜΙ , ΤΥΡΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ , ΧΟΝΤΡΗ Ψ@@ΛΗ ΓΥΡΕΥΑΜΕ
MARV -21- - 2/2/2012 15:26
Άντε Παναγίτσα μου,σπρώξε κ εσύ λίγο την κατάσταση...
bobmc1985 - 2/2/2012 15:32
Nico - 2/2/2012 15:27
Ρε παιδιά ξέρει κανείς να μας πει αν τώρα μπορούν να το προσβάλουν οι 131 με το Συμβούλιο Επικρατείας? Διότι αν μπορούν και τώρα να το προσβάλουν έχουμε πρόβλημα.
de423 - 2/2/2012 15:39
Το Συμβούλιο Επικρατείας αποφασίζει αυτό που το λέει η κυβέρνηση. Αν τότε η κυβέρνηση του είχει πει θα είχει απορρίψει την ένσταση και θα είχε χτιστεί το γήπεδο.
Kostis 365 - 2/2/2012 21:04
de423,

Είνει φανερό ότι δεν έχεις ιδέα. Το ΣτΕ έχε υπόψιν πως ως και νόμο της χούντας ακύρωσε κάποτε αγαπητέ....
atrion6 - 2/2/2012 15:39
Φυσικα και μπορουν γιατι ειναι Υπουργικη αποφαση
atrion6 - 2/2/2012 15:40
Φυσικα και μπορουν γιατι ειναι Υπουργικη αποφαση
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 2/2/2012 15:41
Αγαπητε Νικο με συγχωρεις αν τωρα εχουμε τα ιδια οσοι μπουν εμποδιο τους θελω στον αλλον κοσμο
nomas_chef - 2/2/2012 16:15
Τα σκέφτεσαι αυτά που γράφεις?
Cool Blood - 2/2/2012 19:57
Τι λες ρε Παναγιώτη? Πλάκα κάνεις? Με αυτή τη λογική να μην έχει κανείς το δικαίωμα να υπερασπίζει τον τόπο του. Να τα τσιμεντώσουμε όλα -όπως έχει γίνει- να μην ισχύει κανένα σύνταγμα όταν προκειται για οικονομικά συμφέροντα ισχυρών και μετά να κλαιγόμαστε που κάναμε τσιμεντούπολη και τα παιδάκια μας υποφέρουν από καρδειαγγειακά και άσθματα. Ν
dragonjkr21 - 2/2/2012 15:30
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΤΩΡΑ ΤΙΓΡΗ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΙΝΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΝΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ .
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/2/2012 15:39
NA SAI SIGOYROS
sw3jbf - 2/2/2012 15:35
Σταχτη στα ματια ειναι η αδεια!Το κεφαλαιο να δουμε που θα βρεθει για ανεγερση!Οπως ο βαζελος που ειχαν μπει μπουλτωζες αλλα ακομα τιποτα!Ελεος με τα ψεματα σας φτανει!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 2/2/2012 15:37
Οταν ολοκληρωθουν και τα τιπικα μετα βγαλτε τετοιον τιτλο γιατι πολλες φορες τα τυπικα μας εχουν καταστρεψει
de423 - 2/2/2012 15:37
προς aek365: H Δημοκρατική Αριστερά(Κουβέλης , Ψαριανός) το ψήφισε το νομοσχέδιο???
Borsalino - 2/2/2012 15:37
Ήταν ένα θλιμμένο απογευμα Κυριακής, βροχερό, με σχολείο την άλλη μέρα, που όμως ήταν διαφορετικό και θα μείνει πάντα χαραγμένο στη μνήμη μου.. πέρναμε το λεωφορείο από Ελληνικό για Ακαδημίας, περπάτημα μέχρι την Ομόνοια και από εκεί ηλεκτρικό.. με κρυμμένα κασκόλ, ψαρωμένοι και σχεδόν τρέχοντας φτάσαμε έξω από τη Σκεπαστή.. ακουγόταν έντονα η ιαχή "Α.Ε.Κ- Α.Ε.Κ" που από μόνη της είναι το πιο μαγικό τραγούδι του κόσμου! Μας καλούσε και σαν υπνωτισμένοι δε βλέπαμε την ώρα να μπούμε μέσα.. παιδάκια 14 ετών, σήμερα 31, πρώτη φορά μόνοι μας χωρίς μεγάλο στο γήπεδο! Και απο συνήθεια ψάχναμε έναν ενήλικα να μας βάλει μέσα τσάμπα! ποσα παιδάκια δε μυήθηκαν εκεί.. θέλω γήπεδο και αν γίνεται και Σκεπαστή.. υπερσύγχρονη! Να ...ζήσουμε στιγμές απλά απερίγραπτες και δεν αναφέρομαι μόνο για το αγωνιστικό κομμάτι που εκεί θα έχουμε τρελή ώθηση ούτως η άλλως! ΑΕΚ ΟΛΕ
leo---Προσφυγες ΞΑΝΑ--- - 2/2/2012 15:44
αντε μακαρι να γυρισει πισω στα μερη μας η ΑΕΚαρα. ως Φιλαδελφιωτης καταλαβαινετε πως αισθανομαι αλλα καταλαβαινω πως αισθανεστε και εσεις. μακαρι να βρουμε και τον χρηματοδωτη. μπραβο στον Βουρο!!!!!!!!!!!!!
Jesus~~~ΧΧ ΙΖΝΟΓΚΟΥΝΤ~~~ - 2/2/2012 15:54
τι ειπες τωρα ρε.....?παιρναμε το α2 απο βουλα για συνταγμα...απο εκει παδαρατο μεχρι ομονοια...τα κασκολ μεσα απο τις μπλουζες δεμενα στην μεση κ βουρ για μερη μαγικα. οταν εφτασα για πρωτη φορα εξω απο την σκεπαστη,μονος μου με δυο φιλαρακια,χωρις τον πατερα ημουν 15...αστα............ψαρωμενος μεχρι εκει που δεν παει...το ΑΕΚ ΟΛΕ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ακομα βουιζει στα αφτια μου.!τωρα 28...κ ολα εχουνε αλλαξει...
atrion6 - 2/2/2012 15:37
Μαγκες ειμαι μηχανικος και σας λεω οτι δεν ειναι ολα ροδινα. Απ οτι διαβασα ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ δεν ψηφισαν και αυτο σημαινει οτι θα βαλουν τους δικους τους να προσφυγουν στο ΣΤΕ οπως την αλλη φορα. Μονο οταν ειανι Προεδρικο διαταγμα ειναι κατοχυρωμενα καλυτερα τα πραγματα. Στην περιπτωση μας ειναι μια Υπουργικη Αποφαση , δηλαδη τζιφος.
AEK MONO!! - 2/2/2012 15:38
Ο νόμος ψηφίστηκε, τα λεφτά που θα βρεθούνε...?
Sarantos-anaxos... - 2/2/2012 15:39
αυριπ παιρνω φτυαρι κ ξεκινάω για φιλαδελφεια.....
AROSTIA MOU MEGALI - 2/2/2012 15:40
ΠΑΙΔΕΣ ΑΣ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΒΑΖΕΛΟΓΑΒΡΟ (karxarias8). ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ
Nico - 2/2/2012 15:48
Και μόνο που του απαντάς του δίνεις αξία. Ασε που ήδη θα την έχει κάνει.
Space - 2/2/2012 15:42
''Η τροπολογία έχει την υπογραφή – στήριξη 82 βουλευτών από όλα τα κόμματα (εκτός ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ)''

Οι αναρχοκομμουνιστες μας θα επρεπε να κρυβονται !]]]

Πολυ καλο νεο παντως κ μπραβο στους βουλευτες που ψηφισαν την τροπολογια.
Για να λεμε κ του στραβου το δικιο.
...
ΕΛΑ ΡΕ ΑΕΚ
MONO AEK 1984 - 2/2/2012 15:51
Ε ΡΕ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΟΠΟΣ ΣΟΥ!!
nomas_chef - 2/2/2012 16:17
Space - 3/2/2012 11:54
τοσο δειλος που ακομα κ στο αβαταρ να φορας κουκουλα τι να πω...
καμια σχεση με τις αντρικιες Κωσταντινουπολιτικες αρχες της Γιαγιας κ του Παππου μου...

το κοκκινο σου αστερι γεννοκτονησε δεκαδες εκατομμυρια ατομα ιστορικα.
Καταλαβαινω την ντροπη σου.
Α ναι, ...κουκουλες φορουσαν κι οι προδοτες χαφιεδες δοσιλογοι των ναζι...
LoC - 3/2/2012 15:26
Space είσαι πιο κουτός και από τα λάχανα
R21-CU84-BAL99 - 2/2/2012 16:41
"Οι αναρχοκομμουνιστες μας θα επρεπε να κρυβονται !"

Από προκύπτει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ εκπροσωπούν τον Αναρχικό χώρο;;;

Εθνικιστική τρικυμία εν κρανίω,βλέπω.

Ψήφισε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ...στις επόμενες εκλογές τότε, φίλε.
Και μετά απορούμε γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
Πριν τις μούτζες στην βουλή,καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε από τον καθρέπτη μάλλον...
LoC - 3/2/2012 15:11
Πωωωπω. καλά εσύ ούτε αριθμητική δεν ξέρεις... 82 βουλευτές είναι όλοι οι υπόλοιποι εκτός από ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ ; Δηλαδή το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ έχουν 300-82=212 βουλευτές... Μάλιστα κοίτα να δεις που έχουμε αριστερή κυβέρνηση τόσο καιρό και ο μόνος που το κατάλαβε είναι ο Space... Είσαι μεγάλο γατόνι αδελφέ, τα συγχαρητήριά μου.
AEKCy - 2/2/2012 15:43
Παιδιά όποιος ξέρει μπορεί με απόφαση του ΣτΕ να ξαναμπεί εμπόδιο? Πως ακριβώς βοηθά αυτός ο νόμος?

Ευχαριστώ.
Space - 2/2/2012 15:50
Εχεις δικιο.
Ο νομος πρακτικα επιτρεπει επιτελους μαγαζια μαζι με αθλητικο χωρο, πραγμα που δεν γινοταν πριν.

Το ΣΤΕ μπορει να μπλοκαρει τα παντα εαν ο νομος παραβιαζει το Συνταγμα... πχ παραβιαση ιδιοκτησιας, περιβαλλοντος κτλ...
κ να καταληξουμε πχ σε γηπεδο 15,000 θεσεων...
κ ...τελικα βεβαια να μην γινει εκει το γηπεδο.

Θα δουμε βεβαια αφου κι η ΝΦ πειναει πια να μας ξαναδει στα στενα της κ τα μαγαζια της....
Kostis 365 - 2/2/2012 21:10
Όχι τόσο μικρό. Γήπεδο 22-25 χιλιάδες γίνεται νομιμότατα...
Space - 2/2/2012 15:50
Εχεις δικιο.
Ο νομος πρακτικα επιτρεπει επιτελους μαγαζια μαζι με αθλητικο χωρο, πραγμα που δεν γινοταν πριν.

Το ΣΤΕ μπορει να μπλοκαρει τα παντα εαν ο νομος παραβιαζει το Συνταγμα... πχ παραβιαση ιδιοκτησιας, περιβαλλοντος κτλ...
κ να καταληξουμε πχ σε γηπεδο 15,000 θεσεων...
κ ...τελικα βεβαια να μην γινει εκει το γηπεδο.

Θα δουμε βεβαια αφου κι η ΝΦ πειναει πια να μας ξαναδει στα στενα της κ τα μαγαζια της....
Isis - 2/2/2012 17:03
Το ΣτΕ δεν παρεμβαινει μονο του. Πρεπει καποιος να κανει αιτηση ακυρωσης της τροπολογιας με νομω βασιμα επιχειρηματα. Ελπιζω αυτη τη φορα να μην βρουν πατημα ωστε να μας στερησουν το γηπεδο!!
Sarantos-anaxos... - 2/2/2012 15:43
αυριπ παιρνω φτυαρι κ ξεκινάω για φιλαδελφεια.....
MONO AEK 1984 - 2/2/2012 15:45
ΜΠΡΑΒΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΑΣΟΚΑΡΑ!!!
ΠΟΣΟ ΟΥΦΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ Π@@ΣΤΗ ΜΟΥ.
de423 - 2/2/2012 15:53
MONO AEK 1984 δε χρειάζεται να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚΑΡΑ. Μπορείς όμως να ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ αυτούς (ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ) που καταψηφισαν το νόμο που είναι υπέρ της ΑΕΚ.
MONO AEK 1984 - 2/2/2012 16:03
ΛΑ.ΟΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!!
ΑΝΤΕ ΠΑΣΟΚΟΥΒΕΛΗ!!
ΡΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΗ ΨΑΡΩΝΟΥΜΕ
LoC - 3/2/2012 15:50
Γαύροι δε θα γίνουμε ποτέ φίλε, που βάλανε τον Ανατολάκη στη βουλή μόνο και μόνο επειδή δηλωνει γαύρος, αλλά κατά τα άλλα δεν μπορεί να βάλει πάνω πάνω από τρεις λέξεις στη σειρά.
Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά προβλήματα στην κοινωνία μας από το γήπεδο και κάθε γήπεδο.
Άντε σάπιοι όλοι εδώ μέσα, ξεπλυμένα μυαλά...
XXX - 2/2/2012 15:59
ΠΕΣΤΑ ρε φιλε, πεστα......
Θα ψηφισει και μια τροπολογία για το γηπεδο του ΠΑΟ, και μετα παλι 45% θα βγαλει στις εκλογες...
(Οι γαβροι είναι παραδοσιακοι πελάτες...).

Βουρος για πρωθυπουργός ρε!!! Χαχαχαχαχα....

...Με τη τροπολογία για το γηπεδο τελικά όλοι θα παρουν συγχωροχαρτι, απο ΠΑΣΟΚ μέχρι Αδαμίδη και Τροχανα και ΧΧ (που μαθατε πιστευω τι μνημονιο υπεγραψε με τον Αδαμιδη).

Και η πλακα ξερεις πια είναι; Οτι ουτε καν το γηπεδο (αυτο το πολυσουγιαδακι που λεει ο Βουρος) δεν θα γίνει...Η τροπολογία απο μόνη της εξυπηρετει μια χαρα για τα χαιβάνια....
Αεκτζης... - 2/2/2012 16:13
Φιλε ΜΟΝΟ ΑΕΚ 1984 και γηπεδο και δυηπειρωτικο να μου φερουν ΠΑΣΟΚ δεν ψηφιζω γιατι υπαρχουν δυο συστατικα πανω απο την ΑΕΚ. Οικογενεια----Πατριδα. Προβατο δεν ειμαι κανενος και να φτιαχτει παλι δε ξεχνω το μνημονιο και καποιους φιλους μου που εκλεισαν τα μαγαζια τους και τωρα συντηρουνται απο τους γονεις τους ετων 35 και ανωθεν..Σωστη η τοποθετηση σου
Desdinova - 2/2/2012 15:45
Και τωρα θα αρχισει η σπεκουλα για το ποσες θεσεις θα'χει το γηπεδο,αν κρινω απο τους υπολοιπους βοηθητικους χωρους που αναφερονται εδω,δεν το βλεπω να μενει χωρος για πανω απο μια 25αρα χιλιαρικα.
kitrinos21 - 2/2/2012 15:57
Φιλε μιλανε για επεκταση προσ το δρομο που ηταν η αστυνομια και οχι προς το Αλσος, πραγμα που δεν εβλεπε ο κυρΓιαννης. 32.000 θεσεις.
Kostis 365 - 2/2/2012 16:37
Να το δουμε αν ειναι αληθεια. Γιατι γηπεδο 32.000 θεσεων δεν ειναι ντροπη οπως το 28αρακι. Να δουμε ομως αν ειναι εφικτο να περασει απ'το ΣτΕ αλλα και μετα να χρηματοδοτηθει...
toolaek - 2/2/2012 16:56
32 ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 35ΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ ΟΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ! ΜΕ ΑΚΡΙΒΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΛΠ... !ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ! ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙς...
Desdinova - 2/2/2012 19:53
Φιλοι Κιτρινε,Κωστη και Tool,αν γινει 32 χιλ.,να μην το πουμε ουτε του παππα,θα ειναι το ιδανικο,μου 'ρχονται στο μυαλο γηπεδαρες σαν το BayArena (Leverkusen) και Philips Stadion (Eindhoven),και τα δυο λιγο πιο πανω απο 30αρια,υπερσυγχρονα με ολα τα κομφορ.Για την ωρα,δεν παταει ψυχη στο ΟΑΚΑ ομως,νομοτελειακα αυτη η ομαδα θα γιγαντωθει και καποια στιγμη θα φτασει τα στανταρτς της δεκ. του '90,οποτε και το 32αρι ισως να αποδειχθει μικρο στο μελλον!Ειδομεν...
Kostis 365 - 2/2/2012 21:42
Το βασικό κακό (όσον αφορά στην χωρητικότητα) είναι ότι αν παρουσιαστεί στο μέλλον η ανάγκη στην ΑΕΚ να μεγαλώσει το γήπεδό της, δεν θα μπορεί να προσθέσει ούτε μία θέση, θ΄απαγορεύεται διά ροπάλου. Αλλιώς, σε πρώτη φάση, ένα 32άρι γήπεδο είναι αξιοπρεπές και αποδεκτό με βάση τα σημερινά στάνταρ προσέλευσης του κόσμου...
xris2anto - 2/2/2012 15:48
syxarithria kyrie Vouro se euxaristoume para poly gia to epitegma ayto,,,,,,,gia panta AEKARAAAAAAAAAAAAA
kitrinos21 - 2/2/2012 15:50
Aυτη δεν ηταν τροπολογια αυτο ηταν βασιλικο διαταγμα.Δεν φωτογραφιζει απλως μα κατονομαζει το συγκεκριμενο οικοπεδο και το εξαιρει απο οποιοδηποτε κτηριοδομικο και πολεοδομικο περιορισμο που προεβλεπε το πεχωδε. Δε μιλαμε για αλαγη απλα του ποσοστου εμπορικων χωρων (ειναι 18.000 οχι ειναι 21.000 οπως πριν) ουτε για απλη αλαγη του συντελεστη δομησης, μιλαμε για εξαιρεση απο περιορισμους ενος οικοπεδου στις χρησεις γης. Δεν ξερω ακριβως τι αναφερει η τροπολογια αλλα ετσι οπως εχει αναφερθει στον τυπο μεχρι ουρανοξυστη χτιζεις. Μην μπερδευουμε τα οικονομικα της εταιρειας με την επενδυση στο γηπεδο. Οταν ανελαβε η Αβακς επι Γρανιτσα δεν υπηρχε φραγκο και σε πολυ θολο νομικα τοποιο και ομως πηρε το ρισκο. Δες ακομη τη ...περιπτωση Σπατα αγοραζοντας ακομη και την εκταση και χωρις εμπορικους χωρους για εκμεταλευση. Αλλο η ομαδα αλλο τα επιχειρηματικα σχεδεια του οποιουδηποτε. Συντροφια κατανοω το να μη το ψηφισετε και εγω το ιδιο θα εκανα αλλα ως εδω οχι τιποτα κουλα με αντισυνταγματικοτητες και τριχες γιατι η υπομονη του κατακλεμενου, ανεργου και κατατρεγμενου ΑΕΚτζη εχει εξαντληθει!!!.
SANIM - 2/2/2012 15:54
Ωραία. Πάρτε κουβαδάκια τσουγκράνες και φτυαράκια και πάμε να το χτίσουμε. Ρε ποιο γήπεδο που χρωστάμε ακόμα τα σουβλάκια που έφαγαν με Χινένεθ στα Σπάτα.
nikos493 - 2/2/2012 15:55
ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ!!!!ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΒΟΥΡΟ.....ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΠΟΛΥ.......ΑΝΤΕ ΑΕΚΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!!!!
mixalisPafos21 - 2/2/2012 15:55
ANTE RE AEKARA
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 2/2/2012 15:55
Παιδια δεν ξερω τι λετε αλλα ο 1ος που ψυδισε υπερ ηταν ο Κυριακος ΜΙΤΣΟΤΑΚΗΣ. Καντε κατι να ξορκισουμε το κακο που ερχεται.
antreas21 aekara - 2/2/2012 15:58
fyge apo dw mesa re gayrobazele jeftilismene!proskina thn aekara giati einai to mono pou mporeite na kanete eseis oi gayrobazeloi.ante na pieis to gala sou twra!kai mhn 3anagra4eis
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 2/2/2012 16:34
Αντρεα 21 αν το λες για μενα, το σχολιο σου ειναι κατω απτι δικο μου, αντε κανε μας την χαρη. Ειμαι 20 ετων και απο τοτε που τελειωσα το λυκειο πληρωνω διαρκειας σε μπαλα, μπασκετ και ερασυτεχνικη, οποτε κανε μας την χαρη, μη σου πω τιποτα. Παρε τωρα και τον αριθμο διαρκειας μου 8134286-1. ΑΝΤΕ ΤΡΑΒΑ ΣΕ ΚΑΝΑ γιατρο γιατι δεν εισαι καλα στα μυαλα σου. Θα αποκαλεσεις εμενα γαυροβαζελο.
PanosAekSparti - 2/2/2012 15:58
Το σουβλατζιδικο υπαρχει ακομα απεναντι??
Αυτο με τρωει εμενα..
Στης Φιλαδέλφειας τα μέρη - 2/2/2012 17:12
αδερφε Σπαρτίτη εγραψες χαχαχαχαχα..... ναι υπαρχει και το Ideal και η μακεδονια και μας περιμενουν
Sega 21 - 2/2/2012 17:39
Πιο απέναντι ρε αδελφέ,εδώ θα ανοίξουμε σουβλατζίδικο στο γήπεδο! Ένα απο τα μαγαζιά θα γίνει σίγουρα σουβλατζίδικο! Και που σαι,όχι ότι και ότι, Μπαιρακτάρης θα ανοίξει που το χε και άχτι να μπεί στην ΑΕΚ!
Τους χαιρετισμούς μου στην όμορφη Λακωνία!
vasilis-v - 2/2/2012 16:00
Έχω μέρες να γράψω αν και διαβάζω όλα τα μηνύματα.
Μακάρι να πανε όλα καλά και να έχουμε γήπεδο σε λίγο καιρό, ένα γήπεδο αντάξιο της ΑΕΚάρας μας!
Ας υιοθετήσουμε εμείς το γήπεδο, στο πρότυπο της Σάλκε! Ο κάθε ένας μας, ας αγοράσει από ένα τούβλο ως μία εξέδρα! και μετά στην πρόσοψη του σταδίου να υπάρχουν τα ονόματα όλων των ενωσιτών που βοήθησαν!
Sega 21 - 2/2/2012 17:28
Όπως τα λες,ένα τούβλο ο καθένας γιατί για παραπάνω δεν μας κόβω τέτοιες εποχές... Πάντως πλάκα-πλάκα αν το σκεφτείς και η πρώτη μάντρα που σηκώθηκε τότε για να θεωρηθεί γήπεδο, απο τους τους πρόσφυγες χτίστηκε με τα χέρια τους και με ότι υλικά είχε ο καθένας... Βρε λες??????
Αεκτζης... - 2/2/2012 16:01
Οταν θα δω καλουπια και μεσα να πεφτει τσιμεντο τοτε θα χαρω. Μεχρι τοτε ας κραταμε και δυο πισινες 1) τωρα θα αρχισουν τα οργανα του πειραια με βρωμικο παρασκηνιο 2) Καπου τον Απριλιο λενε για εκλογες και ενας λαος πανω απο 1.000.000 εκ. ειναι παντα ελκυστικος για τον οικο ανοχης στο Συνταγμα
manolas4 - 2/2/2012 16:01
Το κακό της υπόθεσης είναι πώς το πρώτο όνομα βουλευτή που το στήριξε είναι του Κυριάκου Μητσοτάκη
Πιστεύω να μάθατε τι έγινε στην Ισπανία με το λαχείο....
fotiou21 - 2/2/2012 16:03
άνευ εφαρμογής των περιορισμών του άρθρου 3, παραγρ. 2 της Αποφ 3046/304/13-1-89 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ «Κτιριοδομικός Κανονισμός» (ΦΕΚ 59/δ/3-2-89), όπως τροποποιήθηκε με την απόφαση 31252/22-7-09 (ΦΕΚ 396/ΑΑΠ/13-8-09». Για να καταλάβετε γιατί τώρα μπορεί να γίνει το γήπεδο διαβάστε το αρθρο 3 απο το οποίο εξερείται ο ΝΑΟΣ με αυτήν την τροπολογία εδώ: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/DRASTHRIOTHTES/SEMINARIA/PALAIOTERA_SEMINARIA/SEMINARIA_NEWN_MHXANIKWN_OCTOBER_2009/Tab/prosfates_tropopoihseis_gok.pdf
dimitris gia panta aekaraaa re!! - 2/2/2012 16:08
re gamoto min mas kserenwte merikoi edw mesa ante den exoume lefta na o xtisoume tha kanoun enstaseis ta komata eleos pia loipon thelw na kserete kati otan kati to thes poli auto pragmatopoihtai me thelisi kai agwna ola ginontai aderfia ama prospathiseis an den diekdikiseis auto pou potheis tote den ttha ginei en pashi periptwsi loipon exw duo apories gia poses theseis psifistike togipedo gt nomizw eixane pei gia 32.000 kai i deuteri aporia einai twra pou perimenoun tin apofasi se mia wra an pane ola kala tote loipon mporoume px na ksekinisei kai apo aurio to ergo????
gmavr21 - 2/2/2012 16:09
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Α ΡΕ ΒΟΥΡΟ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΘΑΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ Σ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΒΑΛΤΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ ... ΧΘΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Evan_T - 2/2/2012 16:09
Σχολιάζω μόνο και μόνο για να μην βλέπω τον αριθμό 131 στα σχόλια...
Μόλις αγοράσω το διαρκείας και μπω μέσα θα το πιστέψω...
demis211 - 2/2/2012 16:09
Παιδιά,συγγνώμη που σας το χαλάω αλλά πρέπει να προσγειωθούμε λίγο διότι δεν είναι όλα έτσι όπως φαίνονται,ίσα ίσα το αντίθετο συμβαίνει.Μακάρι να πάνε όλα καλά,όμως ως τότε ας περιμένουμε και ας κρατάμε μικρό καλάθι..
mytzi - 2/2/2012 16:14
magkes pragmatika einai oneiro zwis o naos, me to gipedo tha ginoume pali omada, sin oti tha exoume ESODA...... makari makari xilia bravo ston KYRIO VOURO POU DEN EINAI SAN KATI ALLOUS.............
aekperama - 2/2/2012 16:15
ΡΕ 365 ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ Η ΑΒΑΞ?ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2013.ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
kitrinos21 - 2/2/2012 16:34
ΑΕΚστ πιστευω οτι το διακανονισμο θα τον κανει η εταιρεια που θα αναλαβει το εργο,που πολυ πιθανον να ειναι η ιδια.Σταματηστε να μπερδευετε την ομαδα με το γηπεδο. Ο Λαυρεντιαδησ αγορασε τμισο Καραισκακης ειχε καμια σχεση με τον gayro, η οΝοτιας που εριξε τοσα μυρια για τα σπατα θα τα εδινε για να σου φερει το Μεσσι; το Ναντομο και πολυ μας ηταν.
aekperama - 2/2/2012 16:48
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΟΜΑΔΑ.ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ 3 ΜΥΡΙΑ ΧΡΕΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ?ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΕΦΕΣΗΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ.ΜΑΚΑΡΙ!!!
kitrinos21 - 2/2/2012 17:15
File AEKst συγνωμη για τους επενδυτες δεν αναφερομουν σε σενα ηταν γενικο.
HYPERISTAS 21 - 2/2/2012 16:17
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ....
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...
nomas_chef - 2/2/2012 16:54
Για ποιο πράγμα ακριβώς? Επειδή με την υπογραφή του κατέστρεψε το παρόν σου κ το μέλλον σου?! Εκνευρίζομαι με κάποιους που δεν καταλαβαίνουν ότι όταν ο Κος Βούρος υπέγραφε το μνημόνιο δεν κατέστρεφε μόνο την οικονομία κ την κοινωνίας της χώρας μας, κατέστρεφε κατ'επέκταση κ την ίδια μας την ομάδα.... Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι αλυσίδα αυτά τα πράγματα κ ότι αυτά είναι ψηφοθηρικά παιχνίδια... Τρελαίνομαι!!! Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΜΟΥ!!! Ο άλλος πιο πάνω γράφει ότι θέλει να δει στον άλλον κόσμο τους 131 που τόλμησαν να ασκήσουν τα δικαιώματα τους... ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ?!?! ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΑΕΚ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ??
blinded - 2/2/2012 17:16
οπως και το ΙΧ σου χάνεις λάδια.
nomas_chef - 2/2/2012 17:54
Ωραίο επιχείρημα! Πόση ώρα σου πήρε να το σκεφτείς?!
blinded - 2/2/2012 18:21
Ελλάδα 2009 + έλλειμμα 16 % = Μνημόνιο
εσυ σε ποσα χρονια θα το καταλαβεις αυτο ???
nomas_chef - 2/2/2012 19:08
Νοοτροπία: Γιάννη Βούρο σε ευχαριστούμε κ θα σου φιλήσουμε τα πόδια κ θα σε ψηφίσουμε επειδή πέρασε μια τροπολογία για το γήπεδο της ΑΕΚ λίγο πριν τις εκλογές = Ελλάδα 2009 + έλλειμα 16% = Μνημόνιο. Πόσα χρόνια κ πόσα πρέπει να περάσουμε για να το καταλάβουμε αυτό??!!
Nico - 2/2/2012 19:26
Το ότι ευχαριστούμε τον Βούρο για τις προσπάθειές του για το γήπεδο δε σημαίνει πως θα τον ψηφίσουμε κιόλας. Ο ΑΕΚτσής (θεωρώ πως) είναι αρκετά ώριμος ώστε να τα διαχωρίζει αυτά. Δεν είναι γαύρος να ψηφίζει τον Φασούλα επειδή τον συνόδεψε σε μια πορεία διαμαρτυρίας.
blinded - 2/2/2012 21:14
Το ότι έχεις τρελαθεί να μιζεριάζεις τόσες.ωρες σε μια ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΘΕΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ τι νοοτροπία είναι.?...?
nomas_chef - 2/2/2012 22:24
Δεν γεννήθηκα μίζερος φίλε μου, μακάρι να μην είχα λόγους για να είμαι μίζερος. Αλλά σε αυτή την χώρα (επειδή τους αφήνουμε) κάθε μέρα ανακαλύπτεις κ ένα καινούργιο λόγο για να είσαι μίζερος. Βαρέθηκα να ζω έτσι κ θέλω κάτι να αλλάξει επιτέλους, βαρέθηκα να με κοροϊδεύουν. Δεν πέφτω σε τέτοιου είδους ψηφοθηρικές παγίδες. Γι' αυτό λοιπόν αν δεν δω πράξεις κ έργα δεν πιστεύω κανέναν . Αξίζω να ζω καλύτερα κ έξω από την μιζέρια κ απλά το διεκδικώ! Για να μπορέσω σε κάποια χρόνια να χαρώ κ εγώ μια ανάλογη είδηση.
yannis m81 - 2/2/2012 16:17
Αναλυτικά η τροπολογία
«Στο Ο.Τ 295 του ρυμοτομικού σχεδίου της Νέας Φιλαδέλφειας, στο οποίο έχει παραχωρηθεί χώρος για τις ανάγκες του αθλητικού σωματείου με τίτλο Αθλητική Ένωση Κωνσταντινουπόλεως (ΑΕΚ), επιτρέπονται πέραν των αθλητικών χρήσεων, σύνοδες χρήσεις των αθλητικών δραστηριοτήτων με τους αντίστοιχους κλειστούς διαδρόμους (π.χ. χώροι ΜΜΕ, χώροι αναψυχής και εστίασης της αθλητικής ομάδας, χώροι εκπαίδευσης, αθλητικοί ξενώνες, παιδότοπος, εκθεσιακοί χώροι κλπ) καθώς και εμπορικές δραστηριότητες με τους αντίστοιχους κλειστούς διαδρόμους (π.χ. καφέ, εστιατόρια, μαγειρεία, μπουτίκ αθλητικών ειδών, εμπορικά ...καταστήματα, συνεδριακό κέντρο, πολυκινηματογράφος, χώρος ψυχαγωγίας και αναψυχής κλπ), άνευ εφαρμογής των περιορισμών του άρθρου 3, παραγρ. 2 της Αποφ 3046/304/13-1-89 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ «Κτιριοδομικός Κανονισμός» (ΦΕΚ 59/δ/3-2-89), όπως τροποποιήθηκε με την απόφαση 31252/22-7-09 (ΦΕΚ 396/ΑΑΠ/13-8-09».
omegat_rex - 2/2/2012 16:21
sorry kiolas re paidia gia tin ekfrasi alla paparia 9a paroume pali...dystyxws 8-9 xronia twra auta akoume kai tpt de gnt...exw xasei ka8e elpida.yparxei kapoios h kati pou na e3asfalizei oti twra pou nai ola nomima 8a brei kaneis ta arxidia pou xreiazontai gia na paei na xtisei?ousiastika toso kairo tipota de tous empodize...mporousan edw k xronia na to ftia3oun alla de to ekanan...profanws yparxoun alloi paragontes pou tous empodizoun kai pou enas aplos aektzis de mporei h de dikaioutai na gnwrizei...de ftia3ane ghpedo otan edinan 2.000.000 gia mpasina kai 1.500.000 gia lago kai 9a ftia3oun twra me aplhrwth omada? perimenw apanthsh kai elpizw na einai ka8hsyxastiki...
baladoros21 - 2/2/2012 16:22
τα θεμελια μπαινουν.ονειρο του καθε ΑΕΚΤΣΗ
al.bert - 2/2/2012 16:25
Ερωτηση και θελω σοβαρη απαντηση απο καποιον σαν τον πολιτικο μηχανικο ΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΑ και την "ΑΝΑΠΛΑΣΗ"
Συντελεστης δομησης δοθηκε;
ποσοστο καλυψης;
υψος;
κατ' ογκον εκμεταλευση;
τελικα ΑΔΕΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΤΕ ;
...Σοβαρη απαντηση απ το ΑΕΚ365 και οχι μπουρδες και ευχολογια
Atzamidis21 - 2/2/2012 16:25
Τι εγινε ερχονται εκλογες???
m21 - 2/2/2012 16:25
άντε να δούμε
stavrosss21 - 2/2/2012 16:30
edw den exoume lefta na plhrwsoume ton karabela kai ton lago re ...pou 8a vroume lefta gia ghpedo????eiste kala???? apla exoume na paroume nikh apo ton dekemvrh kai 3ekinhsan pali thn karamela gia na katsoun hsuxa ta provata.......3upnate re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stylianos21original - 2/2/2012 16:31
εγω ακομη δεν εχω καταλαβει γιατι κατεδαφησαν το παλιο και εχουμε χασει 500 βαθμους εντος απο τοτε!
.... - 2/2/2012 16:45
Ήταν ερείπιο από τους σεισμούς και έπρεπε να γκρεμιστεί για να μην θρηνούσαμε θύματα καμιά μέρα.
Απλά κάποιοι νέοι που λένε τα "ντροπή που το γκρεμίσανε" και τέτοια δεν γνωρίζουν αυτό το γεγονός.
toolaek - 2/2/2012 16:58
ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΜΑΡΣΕΙΓ ΑΣ ΠΟΥΜΕ... ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ... ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ!!!! ΑΣΕ ΜΕ Τ ΡΕΧ... ΜΗ ΜΟΥ ΤΑ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!! 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΕΧΩ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟΝ ΓΡΑΝΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ...ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΟΡΜΗΞΩ! ΤΕΣΠΑ!!! ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΥ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟ (ΜΕΛΛΟΝΤΑ) ΓΙΟ-ΚΟΡΗ ΜΟΥ....!ΣΕ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 4ΑΡΩΝ... ! )
vasilis-v - 2/2/2012 17:04
Φίλε Στέλιο και καλέ μου Τ Ρέξ,
γιατί ήταν ηλίθιοι γιαυτό το γκρέμισαν! Ήξεραν από το 99 και την προσπάθεια Νικολάου-Ενικ, ότι για να γίνει γήπεδο, ο μόνος τρόπος ήταν να χτιστεί εξέδρα εξέδρα (όπως έφτιαξε η Μάλαγα δηλαδή και η Μποαβίστα) και αυτό γιατί δεν είχε ξεκάθαρους τίτλους, όρια κλπ. Γκρεμίζεις ενα μέρος και χτίζεις μετά ένα άλλο κ.ο.κ. Αλλά ο Γρανίτσας είχε την αυταπάτη οτι θα φτιάξει το Louis ΙΙ, εμπορικό και στην ταράτσα γήπεδο 50 μ ύψος, χωρίς κανένας να προσφύγει!
Kostis 365 - 2/2/2012 21:28
XARIS - 2/2/2012 16:34
ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΞΑΝΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΗΠΕΔΟ Η ΑΕΚ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΟΛΛΑΡΙΟΥ .
PanosAekSparti - 2/2/2012 16:50
Αδερφε η πιτα επι χρηματοδοτησης σωκρατη στα κοματα κοβοταν ως εξης,
3 για πασοκ,2 για νου δου και 1 για κκε.
Εαν καποιος εβαλε τρικλοποδιες στην ΑΕΚ μαλλον φωτογραφιζεις λαθος προσωπα.
Το να λες οτι το κκε και η αριστερα γενικοτερα ευθυνεται ειναι εντελως ατοπο,αυτοι δεν υπεγραψαν για τα δικα τους πολιτικα συμφεροντα.Αν καποιος εκτελουσε εντολες του σωκρατη αυτος θα ηταν πασοκ και νου δου που επαιρναν τη μεριδα του λεοντος.
aekcostas - 2/2/2012 16:40
παιδια πολυ καλο που ψηφιζεταιε αυτος ο νομος αλλα ας δουμε τα πραγματα επι της ουσιας και να μην μπερρδευομαστε πανηγυριζοντας :

Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΚΤΙΣΤΕΙ ΓΗΠΕΔΟ!!ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ,ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ!!!

ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ...ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ!!ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥς ΠΑΙΚΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥς ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΔΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Η ΟΜΑΔΑ ....ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ???

ΞΑΝΑΛΕΩ : Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ!!!

Ας βρουν πρωτα οι μετοχοι λεφτα να πληρωσουν παικτες και να παρουμε αδεια συμμετοχης για τη σεζον 2012-13 και μετα παμε σε τραπεζα να ζητησουμε λεφτα για δανειο ανεγερσης του γηπεδου!!
Αν δεν υπαρχει ομαδα να παιξει στο γηπεδο ,τι να το κανεις?και κυριως με τετοια οικονομικα προβληματα κανεις δεν θα δωσει δανειο για το κτισιμο!!

Μακαρι να πανε ολα καλα να λυθουν σημερα τα βασικα οικονομικα προβληματα και αυριο να ξεκινησει το κτισιμο!!!

Παρολα αυτα 1000 μπραβο στον Βουρο που το πετυχε και σε ολους οσους βοηθησαν!!

Μακαρι να κτιστει και θα ειμαι απο τους πρωτους που θα παρει διαρκειας!!
simostax - 2/2/2012 16:42
ΠΑΙΔΕΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΕΑ ΣΚΕΠΑΣΤΗ;ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΝΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΤΩΡΑ.ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ.ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΤΙΓΡΗ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ
omegat_rex - 2/2/2012 16:53
simostax ta sxedia tou neou naou ap oti lene problepoun skepasto ghpedo 28.000-32.000 8esewn
manolas4 - 2/2/2012 17:01
Έτσι θα είναι :http://www.youtube.com/watch?v=_Bxj0g2f1bA
χα!χα!
Kabamaru Igano - 2/2/2012 16:51
GIATI DEN LETE OTI TO KKE KAI O SURIZA PSIFISAN KATA??????
mondeo21 - 2/2/2012 16:51
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΕΚΤΖΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ?ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΒΑΡΟ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.Ο ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ ΑΚΟΥΕΙ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ.ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΕΟΝ .ΑΗΔΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ.
Kabamaru Igano - 2/2/2012 16:51
GIATI DEN LETE OTI TO KKE KAI O SURIZA PSIFISAN KATA??????
bassbergas - 2/2/2012 16:53
ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΖΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑ Ι ΠΙΑ ΑΡΓΑ.........ΚΑΙ ΝΑ ΖΑΝΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.............¨¨¨ΕΔΩ ΕΔΩ ΕΔΩ ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!!!!!!!ΑΕΚΑΡΑ Μ Ο Ν Ο ΡΕ ΚΑΤΣΙΒΕΛΟΙ..........!!!!!
AEKarAlex - 2/2/2012 16:53
Ρε ποσο μ@@@κες εισαστε καποιοι εδω μεσα.Αντι να χαρειτε που εχουμε την δυνατοτητα να φτιαξουμε ενα σπιτι για τον αετο καθοσαστε και μιλατε για μπαλα και τετοια?Και στο κατω κατω δεν υπαρχει μπαλα χωρις γηπεδο.π.χ γαυρος του βορρα
km21 - 2/2/2012 16:54
Πολυ θετικο αυτο παιδια, και καλυτερα που αναβληθηκε και η συναντηση της ομαδας 2004 για τα χρεη. Με αυτο θα πανε διαφορετικα αυριο, αν οντως υπαρχει και καλη διαθεση. Και αν ολα πανε καλα και αυριο, και συμφωνησουν να δωσουν λεφτα για τα χρεη, καθηστε να δειτε ποσοι επενδυτες θα ξεφυτρωσουν απο την επομενη ωρα κιολας.
Σε καλο να μας βγει !
gzilas - 2/2/2012 16:55
εδω δεν ξερουμε αν ειμαστε Α εθνικη και λεμε για γηπεδο...α ρε ΑΕΚΑΡΑ που σε καταντησανε...αλλη φορα θα ηταν 1ο νεο για πολυ καιρο,,τωρα με το ξενερωμα που εχουμε φαει δεν με νοιαζει πια
.... - 2/2/2012 16:58
Για να τελειώνει το παραμυθάκι κάποιων. Το γήπεδο ΕΠΡΕΠΕ να γκρειμιστεί. Το έγκλημε είναι ότι δεν χτίστηκε ξανά.
Επειδή κάποιοι βλέπετε το Νίκος Γκούμας και την Σκεπαστή μέσα από βιντεάκια ενώ εγώ ΠΗΓΑΙΝΑ αυτή είναι η αλήθεια.
Το γήπεδο ήταν ΕΡΕΙΠΙΟ από τους σεισμούς και αυτό το λέγεαμε ΟΛΟΙ οι ΑΕΚτζήδες που πηγαίναμε.
Η είσοδος για κάποιες θύρες βρώμαγε κάτουρο από τις παλαιωμένες τουαλέτες που υπήρχαν.
...Γι' αυτό σταματήστε να λέτε "εγκληματίες" όσους το γκρεμίσανε. Το έγκλημα είναι ότι απλά δεν χτίστηκε καινούριο γήπεδο.
sifu - 2/2/2012 18:53
Έχεις δικιο φίλε T-rex. Είχα την τιμή να δουλεύω τότε στην ΑΕΚ και τοποθετούσαμε τα καθισματάκια του ναού! Μόλις τρυπούσαμε με το τρυπάνι έφευγαν κομμάτια ιδίως στην 3. Ψάχναμε στέρεο τσιμέντο να βιδώσουμε!!
jor21 - 2/2/2012 17:01
Μπράβο δεν το πιστεύω, έκανε κάτι χρήσιμο η ελληνκή βουλή. Μπράβο στον Βούρο για την προσπάθειά του, ίσως αποδειχθεί η αφετηρία μιας νέας εποχής για την ΑΕΚΑΡΑ μας.
mixalis83 - 2/2/2012 17:04
H AΔΕΙΑ ΟΜΩς ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ?? ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ 2004 ΑΝ ΤΣΟΝΤΑΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΤΟ ΧΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΑΚΙ!
kitrinos21 - 2/2/2012 17:07
Προς Φοτιου21 φιλε μου διαβασα το εδαφιο του αρθρου 3 και καταλαβαινω αυτα που εγραψα στο προηγουμενο σχολιο μου.Οτι δηλ. εφοσων απαλασεται το οικοπεδο απο τους περιορισμους που εβαζε ο υπουργος με το συγκεκριμενο εδαφειο σε ποσοστο και συντελεστη τοτε χτιζεις οτι θελεις και οπως θελεις. Αν εσυ καταλαβαινεις κατι αλλο παρακαλω βοηθησε με. Ευχαριστω για το λινκ. Φιλε ΑΕΚκοστας η τροπολογια αυτη ειναι αδεια ανεργεσης. τωρα το ποτε θα εκδοθει η οικοδομικη αδεια με βαση αυτη τη τροπλογια θα το αποφασισει αυτος που θελει να επενδυσει .
winston21212121 - 2/2/2012 17:09
μπραβο σε αυτουσ που το ψηφισαν και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΒΟΗΘΗΣΕ.ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΑΕΚΑΡΕΣΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΙΟΙΤΕΛΕΙΑ .ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΕΚΑΡΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ????
veve - 2/2/2012 17:10
ΚΑΝΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ...
Αεκτζης... - 2/2/2012 17:13
Ειδες που εκτος απο σαυρα εισαι και λιγο ανημερωτος φιλε Τ-REX; Θυμασαι που ειχε μιλησει ενας ιταλος αρχιτεκτονας και ενημερωσε πως δε χρειαζεται γκρεμισμα το γηπεδο απλα με καποιες τσιμεντοενεσεις και αισθητικες παρεμβασεις θα το φτιαχνε συγχρονο σταδιο και με μικροτερο κοστος; Μαλλον δεν πληροφορεις καλα
manolas4 - 2/2/2012 17:19
Ναι αλλά δε θα είχε υπόγειο parking όπως του κυρ Γιάννη.
.... - 2/2/2012 17:20
Ποιες πληροφορίες ρε μάγκα; Εγώ ΠΗΓΑΙΝΑ σου λένε. Με τα μάτια μου το έβλεπα το γήπεδο.
Και αυτά που λέω δεν τα λέω μόνο εγώ. Τα έλεγαν ΟΛΟΙ όσοι πηγαίναμε. Όλοι λέγαμε ότι χρειάζεται καινούριο γήπεδο.
Δεν ξέρω αν πάθατε όλοι αμνησία και δεν τα θυμάστε ή δεν θέλετε να τα θυμάστε εγώ όμως θυμάμαι τι λέγαμε τότε.ΟΛΟΙ μας. Όχι χρειαζόμαστε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ γήπεδο. Αυτό λέγαμε. Και το λέγαμε ΟΛΟΙ όσοι πηγαίναμε.
paiktis57 - 2/2/2012 18:08
ΣΩΣΤΟΣ. ΣΤΗΝ 3 ΚΑΙ ΣΤΗΝ 5-6-7 , ΒΛΕΠΑΜΕ ΠΟΙΟΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ !! ΤΑ ΜΠΕΤΑ ΕΙΧΑΝ ΤΡΥΠΕΣ .
leo---Προσφυγες ΞΑΝΑ--- - 2/2/2012 17:27
omegat-rex το γηπεδο αν γινει θα εχει το σχεδιο του τιγανιου(του γαυρου) στο περιπου. οποιος θελει να δει σχεδια εδω!!! ελπιζω να μην υπαρξει κανενα προβλημα να συνδεθειτε http://www.google.com/imgres?hl=el&sa=X&biw=1366&bih=665&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=Rn9geBGiIbEXFM:&imgrefurl=http://www.stadia.gr/news/news-18-5-2005-gr.html&docid=U1FQR3e6ifX8WM&imgurl=http://www.stadia.gr/ngoumas/mel2.jpg&w=801&h=600&ei=J6sqT-CNMoqE8gPq9oSMDw&zoom=1&iact=rc&dur=326&sig=101970514895290799357&page=1&tbnh=131&tbnw=175&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=83&ty=43
leo---Προσφυγες ΞΑΝΑ--- - 2/2/2012 17:32
omegat-rex το γηπεδο αν γινει θα εχει το σχεδιο του τιγανιου(του γαυρου) στο περιπου. οποιος θελει να δει σχεδια εδω!!! ελπιζω να μην υπαρξει κανενα προβλημα να συνδεθειτε http://www.google.com/imgres?hl=el&sa=X&biw=1366&bih=665&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=Rn9geBGiIbEXFM:&imgrefurl=http://www.stadia.gr/news/news-18-5-2005-gr.html&docid=U1FQR3e6ifX8WM&imgurl=http://www.stadia.gr/ngoumas/mel2.jpg&w=801&h=600&ei=J6sqT-CNMoqE8gPq9oSMDw&zoom=1&iact=rc&dur=326&sig=101970514895290799357&page=1&tbnh=131&tbnw=175&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=83&ty=43
Cool Blood - 2/2/2012 19:47
Τσιμεντοενέσεις είχαν γίνει όπως και προσθετες διορθώσεις. Το γήπεδο ήταν επικινδυνο, αλλά ούτως ή άλλως η πρεμούρα τους να τον γκρεμίσουν είχε να κάνει με το ότι θα εντασσόταν στα Ολυμπιακά έργα και θα είχε επιδότηση κόστους κατασκευής.
Castroman - 2/2/2012 17:43
χθες και σημερα κυκλοφορησε η ειδηση απο το δελτιο ειδησεων της ΝΕΤ αλλα και σε καποια site οτι η ΑΕΚ εχει ηδη "κλειδωσει" το ΑΦΜ της Αναγεννησης Γιαννιτσων ..

απο το site δεν υπαρχει καμια αναφορα περι του θεματος μεχρι στιγμης .. ειναι ραδιο αρβυλα η το σκεφτονται σοβαρα .. ?
Sega 21 - 2/2/2012 17:58
Πάντως καλά θα κάνουν να μην το σκέφτονται καν!!!!!
leo---Προσφυγες ΞΑΝΑ--- - 2/2/2012 17:58
φιλε μου το ειδα και εγω αλλα αυτο δεν προκειτε να γινει, καταρχας θα εχει το ονομα αεκ-γιαννιτσων που ας πουμε στο τελος θα επιρατησει το αεκ. ενα αλλο ειναι οι αντιδρασεις και απο τις 2 ομαδες. επισης αν παρουμε το αφμ και η ομαδα των γιαννιτσων δεν ανεβει στη α κατηγορια τοτε θα ειμαστε υποχρεωμενοι να την ακολουθησουμε στην β κατηγορια, ειναι και πολλα αλλα πραγματα αλλα...............εγω παντως ουτε για αστειο δεν θα το δεχομουν αυτο
Vamos Bien... - 2/2/2012 17:49
ΝΑΙ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Σ.τ.Ε ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΞΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!
liakakosgeo - 2/2/2012 17:51
voyro tora fere kai ton tigri na telionoyme.ante paixtara moy.toxeis.
Kleftakis67 - 2/2/2012 17:53
Μπράβο Γιάννη Βούρο.
Όξω Τσιπρα, πολιτικέ μηχανικέ,
αριστεριστή του Γύριζα και ΚΚΕ.
Κλεφτάκις = Γαύρος - 2/2/2012 18:05
Μαύρο στο ΚΚΕ και στο Συριζα
christos aek - 2/2/2012 21:39
το 2001 πιο κομμα σε εβγαλε εξω απο το φακελο της ολυμπιαδας για το γηπεδο στη Ν.Φ και εβαλε το Καραΐσκάκη?θυμασαι? αφου πρωτα παραμυθιασε το Γρανιτσα!! να σου πω οτι περασε τροπολογια για το mall εκεινη την χρονια κατα του συμβουλιου επικρατειας ο Βαγγελακης ο βενιζελος το οποιο mall ειναι αυθαιρετο και για το γηπεδο της ΑΕΚ δεν εκαναν τιποτα!!
Giorgos Mpaltas - 2/2/2012 18:01
Ούτε μια μέρα καθυστέρηση.
Giorgos Antono -21- - 2/2/2012 18:15
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΤΟ GAZZETA ΣΕ ΤΙ ΘΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ??? ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ!!!!!
Shine On - 2/2/2012 19:44
Εδω εχουν βαλει την ΑΕΚ 4η ομάδα!!! Τι ψάχνεις με τους κομπλεξάρες
Isis - 2/2/2012 20:12
Μονο να πουν οτι ο "Λεοναρντο θα παει ελευθερος στον ολυμπιακο"" ειναι αυτοι οι αθλητικογραφοι του κ*λου.
ΓΙΩΡΓΟΣΛ - 2/2/2012 18:20
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ.
paiktis57 - 2/2/2012 18:23
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ , Ο ΒΟΥΡΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΔΙΣΚΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΚΑΨΙΜΑΤΑ , ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ , ΕΣΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ , ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΣ !!!
hlias1924 - 2/2/2012 18:39
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.....ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΝΙΚΟΣ ΓΚΟΥΜΑΣ ΘΑ ΠΑΜΕ...
TB333 - 2/2/2012 18:42
α)Αφου απομένει η "τυπική" διαδικασία της ψηφοφορίας, γιατί γράφετε ότι πέρασε?
β) Όταν τελικά ψηφιστεί ας μας ενημερώσει το site για τα ονόματα των βουλευτών και κομμάτων που τυχόν θα ψηφίσουν εναντίον.
γ) Σήμερα μπορεί να φαίνεται ότι είναι χωρίς νόημα, αν όμως ξεπεραστεί η οικονομική συγκυρία μπορεί να υπάρξει ενδιαφέρον. Αλλωστε τα γήπεδα είναι πάντα πιο επικερδείς επιχειρήσεις απο τις ΠΑΕ και υπάρχουν άνθρωποι που επενδύουν μόνο σε αυτά, όπως πχ ο Λαυρεντιαδης που αδιαφορεί για την ΠΑΕ ΟΣΦΠ, αλλά αγόρασε το 50% του γηπέδου.
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 2/2/2012 18:42
Ρε παιδια τι συμβαινει με σας εδω μεσα, εχετε χαζεψει εντελως ;;;

Γραφετε γραφετε και ξαναγραφετε αλλα γιατι τετοια ΜΟΥΓΓΑ με το μνημονιο ;;;
Εδω εχει γινει σαλος σε ολα τα ΜΜΕ και κανενας σας δεν θελει να κανει καποια αναφορα ;;;

Ποιο γηπεδο ονειρευεστε ;;;
...Αυτο το γηπεδο που θα χωσει την ΑΕΚ ακομη πιο βαθια στον βουρκο ;;;
Αυτο το γηπεδο που συμφωνησε ο Χατζηχρηστος με τον Αδαμιδη ;;;
Αυτο το γηπεδο που ευαγγελιζονται διαφοροι νεοι επιδοξοι και φιλοδοξοι τυχοδιωκτες τοκογλυφοι ;;;
Αυτο το γηπεδο που θα δωσει νεες ευκαιριες αρπαγης και αφαιμαξης του απροστατευτου ΑΕΚΤΖΗ ;;;;

Για ποιο γηπεδο μωρε χαιροσαστε και γραφετε ενα καρο μαλακιες ;;; και σας ακουνε και μικρα παιδια.
nikos37l - 2/2/2012 19:29
[ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ
οσον αφορα το μνημονιο κανω εναν παραλληλισμο ο αδαμιδης στρος καν και ο χατζηχρηστος γωγακης.
οσον αφορα το γηπεδο ο χτιζω 10 νοσοκομεια παππας και ο εκανα προπονητικο νοτιας θα χρηματοδοτησουν το κοστος θαπαει οσο πηγαν τα σπατα και η μαμα αεκ μετα θα αναγκαστει να το εκχωρησει σε αυτους και η παε θα παιζει πληρωνοντας ενοικιο δλδ ο επομενος (λεμε τωρα)ιδιοκτητης θα ειναι μονιμα δεσμιος γιατι οι αεκαρες θα νομιζουν οτι παιζουν στον ναο αλλα αυτος ο ναος θα ειναι στοιχειωμενος δεσμευμενος μην πω θα ...ειναι του οσιρη και του σηθ.
Σατσέλλης - 2/2/2012 20:21
Βιενέζε μου, όπως λέει και ο φίλος lamprosenosi έχω χάσει ένα σμήνος περιστέρια.........
Ας χάσω ακόμα ένα.
Λέω λοιπόν: Σήμερα είχαμε το "μυρωδάτο" μνημόνιο Αδαμίδη - Μουσάτου.
Όπου να ‘ναι θα έχουμε και το μνημόνιο Δήμου - ΠΑΕ - ΕΡΑ που αρνιόταν να υπογράψει ο Παπαμημητρίου και καρατομήθηκε.
Τότε αντί για μηχανικούς και εργολάβους βλέπω να πιάνει δουλειά ο ...Εισαγγελέας............

Υ.Γ. αν μου το ρίξετε κι αυτό το πουλάκι, προσοχή μην το φάτε το ‘χω παραγεμίσει DDT........
Σατσέλλης - 2/2/2012 20:23
Βιενέζε μου, όπως λέει και ο φίλος lamprosenosi έχω χάσει ένα σμήνος περιστέρια.........
Ας χάσω ακόμα ένα.
Λέω λοιπόν: Σήμερα είχαμε το "μυρωδάτο" μνημόνιο Αδαμίδη - Μουσάτου.
Όπου να ‘ναι θα έχουμε και το μνημόνιο Δήμου - ΠΑΕ - ΕΡΑ που αρνιόταν να υπογράψει ο Παπαμημητρίου και καρατομήθηκε.
Τότε αντί για μηχανικούς και εργολάβους βλέπω να πιάνει δουλειά ο ...Εισαγγελέας............

Υ.Γ. αν μου το ρίξετε κι αυτό το πουλάκι, προσοχή μην το φάτε το ‘χω παραγεμίσει DDT........
Atzamidis21 - 2/2/2012 18:46
Οσοι πηγαιναν γηπεδο εκεινη τη χρονια και ειδικα τους τελευταιους αγωνες μπορει ευκολα να καταλαβουν γιατι γκρεμισαν το γηπεδο αρον αρον ...
paiktis57 - 2/2/2012 18:55
ΑΠΛΑ , ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ !!
Shine On - 2/2/2012 19:38
Εγω που πηγαινα σχεδόν κάθε Κυριακή με την παρέα μου γιατί δεν κατάλαβα τίποτα?
Cool Blood - 2/2/2012 19:51
Εξαρτάται από τη θύρα και κυρίως την κατάσταση στην οποία πήγαινες
Shine On - 2/2/2012 20:22
Μια χαρα ηταν η κατασταση που πηγαινα... Δε με ξερεις και από χθες φιλαρακο για να μιλας ετσι. Οσο για την στατικότητα, με υποστυλώματα και επιδιορθώσεις μια χαρά θα ήταν το γήπεδο. Τωρα εάν ησουν και εσυ προβατακι των τοτε ημερών του Αι Γιαννη του Γκρεμιστή που ηθελε να γκρεμισει το γηπεδο για τους δικούς του λόγους, τοτε ανιατη η περιπτωσή σου.
.... - 2/2/2012 20:40
Φίλε Floyd21 σέβομαι την άποψη σου όμως απορώ με αυτό που γράφεις.
Όλοι λέγαμε ότι πλέον το γήπεδο είχε καταντήσει οικτρό και ότι έπρεπει να χτιστεί καινούριο.
Όπως σου είπα σέβομαι την άποψη σου όμως δεν μπορείς να λες ότι "δεν κατάλαβες τίποτα" όταν κάτι τέτοιο το συζητάγαμε όλοι όσοι πηγαίναμε γήπεδο τότε.
Φιλικά.
Shine On - 2/2/2012 20:57
Δεν αντιλέγω ότι όλοι θέλαμε καινουριο γηπεδο, το θέμα είναι εάν μπορούσαμε?
Τελικά όπως φάνηκε ΔΕΝ μπορούσαμε νέο γηπεδο.
Και ερχομαι τώρα και λέω ότι για συγκεκριμένους λόγους το γήπεδο γκρεμιστηκε, ενώ θα μπορούσε να είχε υποστυλωθεί (έστω με λίγο παραπάνω κόστος) και αυτό θα κράταγε για άλλα 50 χρόνια.
Kostis 365 - 2/2/2012 21:38
Όπως έγραψα πιό πάνω, η πρόταση της Πολιτείας ήταν να συνεισφέρει με γενναία επιδίτηση γιά να γίνει γήπεδο 33.000 θέσεων πάνω στο περίγραμμα του παλιού γηπέδου και χρησιμοποιώντας μέρος του. Η ΑΕΚ αρνήθηκε και αποφάσισε να προχωρήσει μόνη της με το πλάνο Γρανίτσα με τα γνωστά αποτελέσματα...
Cool Blood - 2/2/2012 21:46
Aν πήγαινες στην σκεπαστή δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Όπως γενικά άλλη αίσθηση και απαιτήσεις για την ασφαλεια έχει ο οποιοσδήποτε αν είναι στα 16 και άλλη αν είναι 45. Έτσι δεν είναι? Το γήπεδο μετά τους σεισμούς είχε κηρυχτεί κίτρινο. Υπήρχαν θύρες που για κάποιο διάστημα δεν λειτουργησαν και έγιναν κάποιες επιδορθώσεις (?). Υπάρχει και επίσκεψη του τότε κλιμακίου της Νομαρχίας, που θάφτηκε μέσα σε υποσχέσεις ότι θα γίνουν όλα όπως έπρεπε (άντε να το αποδείξεις βέβαια). Σε χωρους μαζικής προσέλευσης δεν υπάρχει καν θέμα ανεκτού, αλλά θέμα πλήρους ασφάλειας. Γιατί όταν κάποια στιγμή γινεται το κακό, πάντα κάποιος φταίει.
Και ...επειδή εδώ είναι το Ελλάντα, αλλά υπάρχει και το UEFΑ, λες πως θα έπαιρνε άδεια στο 2012? Για ψάξε ποια γήπεδα έχουν κοπεί.Σε ποια θύρα πήγαινες που δεν είχε πρόβλημα λοιπόν?
Shine On - 2/2/2012 23:56
Τι να σου πω ρε φιλε δηλαδη να ευχαριστούμε τον Γκρεμιστή που μας έσωσε από το κάκο? Τι άλλο θα ακουσω...
Θελω να δω εσενα εαν μετα από σεισμο (χτυπα ξυλο) χαρακτηριστεί το σπιτι σου κιτρινο(δηλαδη επισκευάσιμο) εάν θα το γκρεμισεις ή εαν θα το επιδιορθώσεις.
Cool Blood - 3/2/2012 11:06
O Γρανίτσας έκανε το μέγα λάθος να εναποθέσει τς ελπίδες του στην προσωπική του σχεση με το ΠΑΣΟΚ (αν θυμάμαι καλά ήταν και υποψήφιος του για το ΕΒΕΑ). Με αυτή τη βεβαιότητα δεν κράτησε ούτε μια εξέδρα όρθια, ώστε να θεωρηθεί επισκευή και να προχωρήσει την αναδόμηση χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν με ρωτάς για την ευφυία του και τον τρόπος που χειρίστηκε το περόβλημα, φαντάζομαι σε καλύπτω.
Για το πως θα επιδιόρθωνα το σπιτι μου εξαρτάται κατ' αρχήν από τα οικονομικά μου. Αλλά επειδή την περίμενα την ερώτηση , σου έκανα την διευκρίνιση. Σε χώρους μαζικής προσέλευσης δεν παίζεις με την ασφάλεια. Στο σπίτι σου παίρνεις μια ευθύνη για την ...περιουσία σου, τον εαυτό σου και την οικογένεια σου. Στο γήπεδο την ευθύνη την παιρνει ο μηχανικός. Γενικά δεν έχω καλή μνήμη πέραν του γενικού σε ονόματα ημερομηνιες κ.λ.π.. Αλλά αν θυμάμαι καλά, υπήρχε θέμα με αυτό. Και τέλος, θα σου πω κάτι που μου χε πει κάποτε ένας πρόεδρος του ΠΣΑΠ. "Για να αλλάξει το ποδόσφαιρο θέλουμε καινούργια γήπεδα κατ' αρχήν". Όταν μου το είπε δεν το πιανα καθόλου. Όταν 'εζησα έξω κατάλαβα εξ ολοκλήρου τι εννοούσε.
demvag - 2/2/2012 18:47
μπράβο Βούρο. έχεις σοβαρές ελπίδες εσύ να γλιτώσεις την οργή των πεινασμένων ελλήνων σε αντίθεση με τους περισερους συναδέλφους στο ΠΑ.ΣΟΚ.
dpapan - 2/2/2012 18:52
Αυτό που έκανε ο Βούρος ήταν τόσο δυσκολο τόσα χρόνια να το κάνει κάποιος άλλο βουλευτής; Μπράβο του πάντως.
Ο ΑΕΚΤΖΗΣ - 2/2/2012 19:00
Όσο θυμάμαι τον τελευταίο μας αγώνα εκεί με τον Άρη, τόσο περιμένω να ξαναπατήσω εκεί και να προσκυνήσω το Ναό
Ο ΑΕΚΤΖΗΣ - 2/2/2012 19:00
Όσο θυμάμαι τον τελευταίο μας αγώνα εκεί με τον Άρη, τόσο περιμένω να ξαναπατήσω εκεί και να προσκυνήσω το Ναό
georaek - 2/2/2012 19:00
Πόρδου άκουσμα, σκατού μαντάτο....
Αεκτζης... - 2/2/2012 19:02
Γιατι φιλε Βιεννεζε καποιοι εν αγνοια τους υποθυκευουν το μελλον των παιδιων τους για ενα γηπεδο!! Εχω σοκαριστει μα την Παναγια. Δεκαδες αποπειρες αυτοκτονιων και πολλοι που εχουν αυτοκτονησει, ανθρωποι που μενουν στους δρομους, παιδια σε σχολεια που υποσυτιζωνται και λυποθυμουν, 960.000 χιλ ανεργοι πολιτες, χαρατσια, μειωσεις μισθων-αυξησεις προιοντων, επιτροποι γερμαναραδες στην αποικια της γερμανια, ξεπουλημα της χωρας! Λυπαμαι και ας σταματησει η καραμελα πως ο ΑΕΚΤΖΗΣ πρεσβευει ιδανικα και αξιες (με αυτα που διαβαζω)..οι παλαιοτεροι σιγουρα εμεις ΟΧΙ.
romanos9821 - 2/2/2012 19:08
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΕΚΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΑ.ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ youtube.ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ?ΘΥΜΗΘΗΤΕ...
geouea - 2/2/2012 19:44
Απλά όποιος μπήκε εκεί μέσα δεν βγήκε ΠΟΤΕ._
lol37 - 2/2/2012 19:11
ΜΕ ΤΙ ΛΕΦΤΑ ??
monoAEK3eftiles - 2/2/2012 19:15
ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΗΝ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΛΕΕΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ Ν.Φ. ΚΑΙ Η ΑΕΚ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ (ΓΗΠΕΔΩΝ ) ΣΤΟ ΝΕΟΧΤΙΣΤΟ ΝΑΟ ΜΕ 30000 ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΗΡΟΥΝ ΤΠΤ ΑΛΛΟ
*
... ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ
( ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ)
( ΜΟΣΧΟΝΑ)
* * * *
ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΜΟΡΑΣ(30) ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΗΓΕΤΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ(24)
(ΚΟΝΤΟΕΣ, 25) (ΜΑΝΩΛΑΣ, 20) (ΜΠΟΥΓΑΙΔΗΣ, 18) (ΕΓΓΛΕΖΟΥ, 18)
*
ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΗΓΕΤΗ
(ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ)
(ΦΟΥΝΤΑΣ, 16)
* *
ΒΑΡΓΚΑΣ(31) ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗΣ(23)
(ΣΑΜΑΡΗΣ,22) (ΧΟΣΕ ΚΑΡΛΟΣ, 24)
(ΚΑΤΣΕΤΗΣ, 16)
* *
ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ(19)
(ΓΙΑΝΝΙΩΤΑΣ,18) * ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ (25)
ΣΚΟΚΟ(26)
(ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ)
(ΤΣΙΤΑΣ, 20)

ΠΩ! ΠΩ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΟΛΟ ΤΕΤΟΙΑ ΒΛΕΠΩ!!!!
Johnnie - 2/2/2012 19:22
σπιτι μου, σπιτακι μου!!!!!!!!! θελω διαρκειας τωρα!!!!!!!!!!!
audidtma407 - 2/2/2012 19:23
ante na goustaroume!!!!
romanos9821 - 2/2/2012 19:28
http://www.youtube.com/watch?v=cNPFotT_DPc&feature=related
kitrinos21 - 2/2/2012 19:29
Για το γηπεδο που θα γινει ταφοπλακα στα ονειρα καθε φιλοδοξου τυχοδιωκτη τοκογλυφου αφου θα αλυσοδεσει ισοβια και ακομη πιο σφικτα την ΑΕΚ στη τωρινη της κατασταση. Οσο για το μνημονιο δεν ειναι μουγγα αδελφε αλλα ας αφησουμε μια γωνιτσα καθαρη να μιλαμε για τη καψουρα μας κι ας μη ξερουμε τι μας ξημερωνει .(αν και πολυ φοβαμαι πως ξερουμε)
georaek - 2/2/2012 19:30
Μπράβο στον Γιάννη Βούρο ....γιατί ως γνωστόν
"Σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει."
Μπράβο του γιατί από λογια και υποσχέσεις διαφόρων είχαμε χορτάσει ...και όπως είναι επίσης γνωστό ....με πορδές δε βάφονται αυγά.
geouea - 2/2/2012 19:48
Όπως αντιλαμβάνομαι ο Ροκαβλόν θα είσαι στη βουλή και μετά τις εκλογές ..... μπράβο μας .....
EYFAHS - 2/2/2012 19:51
ΠΑΙΔΕΣ ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΑΞΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΚΑΣΜΑΔΕΣ ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!
ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!
R21VARDIK - 2/2/2012 19:58
me ti lefta reeee..?
tsimoman - 2/2/2012 20:11
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΨΗΦΙΣΜΕΝΟ ΝΟΜΟ ΑΠΟ 220 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΑΝΤΙΣΙΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ Ο ΒΟΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΟΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ,ΠΟΛΕΟΔΟΜΩΝ ,ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.ΜΑΚΑΡΙ!!! ΜΑΝΟΣ ΑΕΚ.
kitrinomauroaigaion21 - 2/2/2012 20:45
....ΜΠΛΑ - ΜΠΛΑ - ΜΠΛΑ...ΚΑΙ ΞΑΝΑ...ΜΠΛΑ - ΜΠΛΑ - ΜΠΛΑ !!!!!!!!!!!!! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ !!! ΑΝ ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΣΤΕ... ήήή ΟΧΙ !!!! ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ... ήήή ΟΧΙ ...ΑΝ - ΑΝ - ΑΝ ....!!!!!!!!
ΕΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ....ΕΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ !!!!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ...ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΙΝΗΤΡΟ ( ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ) ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΩΝΙΑ !!!!!!!!!! ΑΠΛΑ !!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ...ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ...ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΦΡΑΓΚΑ .... ΩΡΙΣΤΕ !!!!!!!! ΜΕ ΚΑΣΝΑΚΙΔΕΣ ... ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΥΣ....ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΦΡΑΓΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΜΕΣΩ...ΑΕΚ...ΑΠΛΑ ΟΥΤΕ 5Χ5 ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ !!!!!!! ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ...ΑΥΤΟ !!!!!!!!!! ΞΑΝΑ ΛΕΩ ....ΕΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ...ΕΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ......ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΦΡΑΓΚΑΤΟ !!!!!!!!!!!!!!
kitrinos21 - 2/2/2012 21:09
Κανενας φιλε δεν βαζει φραγκο για να χτισεις γηπεδο. Συναπτεις ενα ωραιο δανειο με μια τραπεζα εσωτερικου η εξωτερικου με μια ωραια συμβασουλα βλ. μνημονιο υποθηκευοντας ενοικια χωρων, κερδη απο εμπορικες χρησεις, ποσοστα εισιτηριων σε βαθος χρονου οπως ολα τα εργα. Μονο τα γκαραζ σε χωρο σαν τη Ν.Φ επι καθημερινης βασης εχουν κερδη περισοτερα απο 10 soldout sto oaka. Oλα αυτα βεβαια μετα καποια χρονια και αφου υπαρχει ακομη Ελλαδα
kitrinomauroaigaion21 - 2/2/2012 21:21
ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ...ΚΙΤΡΙΝΕ , ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ... Ο ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΣ ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΑΝΕΙΟ ???? Ο ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΣ ... ΚΑΣΝΑΚΙΔΗΣ... ???? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΕ ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΑΥΤΟ ????? ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ....ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ (ΔΑΝΕΙΟ)...ΔΕ ΘΕΛΕΙ... ΕΝΑΝ ΦΡΑΓΚΑΤΟ , ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΗ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ?????
Cool Blood - 2/2/2012 21:32
Έτσι είναι. Βέβαια όταν πλέον η όποια ξενη τράπεζα δεν δέχεται διατραπεζική πιστωση καμμιάς από τις μεγλύτερες ελληνικές τράπεζες, λίγο δύσκολο να πιστώσει μια χρεωκοπημένη ομάδα. Άσε που τα "διαστημόπλοια" και οι μεγάλες χωρητικότητες που όλοι εύκολα λοιδωρούσαν και λοιδωρούν είχε να κάνει με τη χρηματοδότηση. Γιατί άλλο να έχεις ένα γήπεδο με 45000 προσβάσιμο από παντού που θα πιάσει και 5 συναυλίες ή ένα ευρωπαϊκό παιχνίδι εκτός της ομάδας. Όπου επίσης προφανώς δεν ξέρω τι έσοδα μπορεί να έχουν εμπορικοί χώροι όπως μια μπουτίκ και ένα ταχυφαγειο. Κλανε μια βολτίτσα από το γαυροτήγανο και θα δεις πόσοι εμπορικοί χώροι ξενοικιάστηκαν, που ήταν όλοι καπαρωμένοι. Μακάρι να έχουν βρει χρηματοδότη, αλλά πολύ ...φοβάμαι πως πολλοί από αυτούς ξέρουν εξ αρχής ποιο είναι το πρόβλημα. Ειδικά με τέτοια κρίση...
AEK9-11 - 2/2/2012 20:51
ELA MWRH AEKARA GHPEDO STA FILADELFEIA
κόλαση μέσα στο Τζαμί - 2/2/2012 21:00
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΑΚΙ ΤΩΝ 25.000 ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΜΕ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟ?
Cool Blood - 2/2/2012 21:13
Aν πήγαινες στην σκεπαστή δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Όπως γενικά άλλη αίσθηση και απαιτήσεις για την ασφαλεια έχει ο οποιοσδήποτε αν είναι στα 16 και άλλη αν είναι 45. Έτσι δεν είναι? Το γήπεδο μετά τους σεισμούς είχε κηρυχτεί κίτρινο. Υπήρχαν θύρες που για κάποιο διάστημα δεν λειτουργησαν και έγιναν κάποιες επιδορθώσεις (?). Υπάρχει και επίσκεψη του τότε κλιμακίου της Νομαρχίας, που θάφτηκε μέσα σε υποσχέσεις ότι θα γίνουν όλα όπως έπρεπε (άντε να το αποδείξεις βέβαια). Σε χωρους μαζικής προσέλευσης δεν υπάρχει καν θέμα ανεκτού, αλλά θέμα πλήρους ασφάλειας. Γιατί όταν κάποια στιγμή γινεται το κακό, πάντα κάποιος φταίει.
Και ...επειδή εδώ είναι το Ελλάντα, αλλά υπάρχει και το UEFΑ, λες πως θα έπαιρνε άδεια στο 2012? Για ψάξε ποια γήπεδα έχουν κοπεί.Σε ποια θύρα πήγαινες που δεν είχε πρόβλημα λοιπόν?
dpapan - 2/2/2012 21:15
Είναι τυχαίο που και η ΑΕΚάρα μας και ο παο έχουν προβλήματα με την κατασκευή νέου γηπέδου; ΟΕΟ.
barbarossa - 2/2/2012 21:15
Εκλογές κόμματα με φρου φρου κι αρώματα
διαδηλώσεις πτώματα μ ανοιγμένα στόματα
Φούστη Τζιμάκο προφήτη.
Αν είναι έτσι τα πράγματα τώρα είναι που δε θα φύγουν ποτέ.
Στης Φιλαδέλφειας τα μέρη - 2/2/2012 21:22
ρε ΜΑΝΟΛΟ, δωσε τοπο στην οργη ρε αδερφε... χαμογελα λιγο και πανω απ ολα πληροφορησου καλυτερα. 32,000 ειπε ο ανθρωπας οχι 25,000 μην κλαιγομαστε τζαμπα... και μια χαρα ειναι και στο χώρο μας ειναι, και ισχυρο κινητρο ειναι για καθε επενδυτη. μετα απο μερες εσκασα και εγω ενα γελακι, αντε να δουμε... αυτη τη φορα ειμαι αισιοδοξος. η χωρα πειναει, σε καθε περιπτωση τετοια εργα μονο να βοηθησουν μπορουν και ας μην ειναι... διαστημοπλοια οπως ονειρευονται μερικοι. μπραβο στο Γιάννη Βούρο και ψιτ! κυριος... μια συμβουλη... και ψηφοθηρικα να το δεις το ζητημα, ααααστο το κωλοΜΠΑΤΣΟΚ να παει στα κομματια, κατεβα ανεξαρτητος και δε θα χασεις, ηδη εχεις κερδισει πολλα στη συνειδηση του ΑΕΚτζη, μην τα χασεις κατβεινοντας ''πρασινος'' στας ...εκλογάς. και να μην κατεβεις που λεει ο λογος, μεσα απ την ΑΕΚ θα λαβεις μεγαλυτερη αγαπη απ οτι εχεις ως βουλευτης
Kostis 365 - 2/2/2012 22:02
Όπως έχω πει και παραπάνω, γιά μία ΑΕΚ που στοχεύει στην κορυφή, 32άρι γήπεδο σε τόπο με κακή πρόσβαση γιά πολύ μεγάλο μέρος των οπαδών της, περιορισμένους εμπορικούς χώρους και μηδαμινή δυνατότητα επέκτασης, σαφώς και δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Όμως τουλάχιστον δεν είναι ντροπή, όπως το σκάρτο 28αράκι. Αρκεί βέβαια να΄ναι πράγματι έτσι...
Στης Φιλαδέλφειας τα μέρη - 2/2/2012 22:43
Κωστή, η κόντρα μας στο γηπεδικό έχει λάβει πλέον εθιμοτυπικό χαρακτήρα... σου αναγνωρίζω αδερφέ οτι είσαι ΑΕΚάρα και έχεις τη σωστή νοοτροπία. Η ΑΕΚ πάντα και παντού πρώτη. Αλλά είναι δύσκολοι οι καιροι τι να κανουμε; Σκέψου πόσα κολληματα υπαρχουν για την ανεγερση γηπεδου στο δικο μας χωρο, και αναλογησου τι θα γινοταν στην περιπτωση που θελαμε να το χτισουμε σες καποια αλλη εκταση. Και ασε το θεμα της χωρητικοτητας. Η Ελλαδα δεν ειναι αγγλια οπου ομαδες γ κατηγοριας γεμιζουν τα 30αρια σε καθε αγωνιστική. Εδω ο γαυρος με υπερδιπλασιους οπαδους, γηπεδο προσβασιμο οσο δεν παει, πρωταθληματα συνεχεια (οπως και να τα περνει, αυτοι... ΜΠΕΕΕ) και μεσα σε γαυροφωλια κανει μεσο ορο 20.000 και δεν εχει και εμπρικους χωρους... μην ειμαστε ...φαταούλες... α και δεν ειναι και δα τοσο μεγαλο το προβλημα της προσβασιμοτητας... ΗΣΑΠ περισσος... συν το οτι η συντρηπτικη πλειοψηφια των ΑΕΚτζηδων στο λεκανοπεδιο βρισκονται στα μερη μας: ΝΦ, Ν. Ιωνια, Πατησσια, Γαλατσι, Μεταμορφωση, Ηρακλειο... ας δουμε να σηκωνονται κερκιδες πια... αδερφικα
Kostis 365 - 2/2/2012 23:35
Φίλε Φιλαδελφειωτη, τα κολλήματα όμως που υπάρχουν είναι επειδή ο δικός μας χώρος είναι προβληματικός, η κάνω λάθος; Και γιά να πούμε ότι θα΄χαμε το ίδιο πρόβλημα κι΄αλλού, θα΄πρεπε να το ψάξουμε πρώτα, έτσι δεν είναι; Τέλος πάντων...

Δεν μπορώ να κάνω τίποτ άλλο από το να θυμίζω τι ομάδα είναι η ΑΕΚ και (επομένως) τι γηπεδο χρειάζεται γιά μεγαλώσει ακόμα περισσότερο. Δεν θα σου χαλάσω την διάθεση σήμερα εκφράζοντας άλλες επιφυλάξεις, τις αφήνω γιά άλλη φορά, θα΄χουμε την ευκαιρία...
...
Μόνο ένα πράγμα θα σου πω: Ότι ναι μεν έτσι είναι όπως τα λες τα σχετικά με τα εισιτήρια, όμως αν συνεχίσουν να΄ναι έτσι και στο μέλλον, τώρα που το ποδόσφαιρό μας θα σταματήσει να΄ναι κρατικοδίαιτο, χωρίς πολλαπλάσια στήριξη από μεγάλο πλήθος ποδοσφαιρόφιλων, δεν θα μπορέσει να επιβιώσει στο περιβάλλον του ffp...

Έτσι τα γεμάτα γήπεδα σύντομα θα΄ναι μονόδρομος γιά ισχυρές και βιώσιμες ομάδες και όσοι έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν μεγάλα γήπεδα θα΄χουν σοβαρό ατού. Προς το παρόν απόλαυσε την στιγμή και θα τα ξαναπούμε...
DEDICATOR - 2/2/2012 21:49
ΩΡΑΙΑ........ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ.....
socratesthecabdriver - 2/2/2012 22:01
OTAN XTISTIKE TO GIPEDO LEFTA POU VRIKAME???????

IRTHE ISOS I ORA TIS NEAS GENEAS NA PROSPATHISI NA PERPATISI STA VIMATA TON GONEON MAS !!!

DEN THA INE EFKOLO ALLA OUTE TOTE ITAN , EIMAI SIGOUROS GIA AFTO
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 2/2/2012 21:54
I never wanted anything more
http://youtu.be/1vHrXBNwW60
kitrinos21 - 2/2/2012 22:24
Φιλε οταν λεμε σε καποια χρονια ενοειται οτι οι τραπεζες θα εχουν ρευστοτητα και η ελληνικη οικονομια θα παρεχει ασφαλεια. Τωρα κατα ποσο αυτο θα γινει μη με ρωτας καλυτερα. Οσο για φραγκατους επιφανεις αυτους ενοω οτι δεν προκειται να βαλουν φραγκο. Αυτοι φιλε να εισαι σιγουρος οτι μονο συμβασειs συναπτουν. Μεχρι και ο Μελ. ειχε πει οτι θα τσονταρει αν δεν συγκεντρωθουν τα απραιτητα δανεια και αυτο για γηπεδο μικροτερο και με ελαχιστους εμπορικους χωρους. Μα ετσι γινονται πλεον ολα τα εργα.
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 2/2/2012 23:16
Ενα πολυ μεγαλο μπραβο στον Κυριο Βουρο οπου ανεξαρτητα με την εκβαση της υποθεσης εδωσε κ δινει μια πολυ μεγαλη μαχη για την ΑΕΚ...χωρις κανενα προσωπικο κερδος μιας και γνωριζει οτι δεν προκειται να ξαναεκλεγει βουλετης!
scalper - 3/2/2012 01:03
Μπράβο ρε Βούρο, το πάλεψες πολύ...και κόντρα σε πολλούς...όποια και να είναι η κατάληξη πολλά μπράβο (αν και είσαι Πασόκος)......
ΡΕ ΛΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΑΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ !!!!!
Α στα διάλα.....θα δακρύσω... ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ !!!
stevepyr - 3/2/2012 01:50
Παιδιά να ένα ευχάριστο νέο...!!!!! Λέτε??????? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!! Όλα από αυτό ξεκινάνε για να γίνει η νέα αρχή, να έχουμε ένα δικό μας σπίτι και να είναι μαγνήτης για κόσμο και επενδυτές!!! Πολλά μπράβο στο Βούρο, όχι ότι θα ψηφίσουμε ποτέ ΠΑΣΟΚ, αλλά ας κατέβει για Δήμαρχος στα Φιλαδέλφεια και θα σαρώσει!!!!!
Τώρα θέλει σωστές κινήσεις από σωστούς και Αεκτζήδες ανθρώπους.... Να φύγουν τα λαμόγια από την ομάδα και να ψοφήσει μια για πάντα ο καρκίνος που είχε μέσα της....!!!! Διαβάστε στο contra.gr τι παιχνίδια έπαιζαν στις πλάτες μας οι....φωστήρες που έχουμε και πρέπει να σουτάρουμε ΑΜΕΣΑ!!!!! Αφήστε τα κόλπα με τα ιδιωτικά ...συμφωνητικά!!! ΟΛΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ...!!!! Να τρέξουμε το θέμα ΑΜΕΣΑ και μπορεί και ο κόσμος να βοηθήσει για αυτό!!!! Ποιός Αεκτζής δε θα έδινε από το υστέρημά του έστω 50-100 ευρώ, αν ήξερε ότι θα είναι ένα λιθαράκι για το νέο ΝΑΟ μας??? Επένδυση για 30 χρόνια τουλάχιστον και η ΝΕΑ ΑΡΧΗ για την ομάδα μας...... Από 70.000 κόσμου να μαζευτούν από 100 ευρώ κατά μέσο όρο, θα είναι ένα πολύ καλό ποσό για την έναρξη των εργασιών, μέχρι να βρεθεί ο χρηματοδότης. Όσοι προσφέρουν να μπουν σε μια λίστα που θα υπάρχει εφ΄όρου ζωής στο γήπεδο ως ευεργέτες του ναού...!!!! Ας αναλάβουν σοβαροί άνθρωποι την ΠΑΕ και δεν είναι καθόλου δύσκολο αυτό..... Παρακαλώ δείτε το σοβαρά και διαδώστε τη σκέψη....ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ
alexisonfire - 3/2/2012 06:23
ade na doume kai as einai 32.000 theseon den me xalaei katholou!! To kalitero tha itane na ginotane 60.000 kai na min ftiaxoune tpt kerdoskopiko idioton...oso gia to vouro as min xexname oti psifise kai to mnimonio opote xexaste peri psifou kai aidies kaneis apo aftous den einai ikanos
stergios - 3/2/2012 09:55
ta lefta gia to gipedo pios tha ta vali?
Abbath1980 - 3/2/2012 10:56
5 Άτομα να κάνουν προσφυγή κατά της απόφασης που θα βγεί σήμερα και τέρμα τα όνειρα. Ο Βάζελος άκομα γήπεδο φτιάχνει. Λέτε να μην υπάρχουν μερικοί γαυροβάζελοι στην περιοχή που θα πάνε στα δικαστήρια για να βγάλουν αντισυνταγματική την απόφαση;
Abbath1980 - 3/2/2012 11:09
5 Άτομα να κάνουν προσφυγή κατά της απόφασης που θα βγεί σήμερα και τέρμα τα όνειρα. Ο Βάζελος άκομα γήπεδο φτιάχνει. Λέτε να μην υπάρχουν μερικοί γαυροβάζελοι στην περιοχή που θα πάνε στα δικαστήρια για να βγάλουν αντισυνταγματική την απόφαση;
XARIS - 3/2/2012 18:46
ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΒΓΟΝΤΖΑΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Ο ΜΑΣΟΝΑΚΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ 131 ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΟΥΦΑΞΕ Η ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΙΜΗΤΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΚΙΑ .




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων


Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων