Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012 - 11:54

Έμειναν 12 γραφικοί από τους 131

Χωρίς καν να γνωρίζουν το νόμο που ψηφίστηκε στη Βούλη, οι 12 που απέμειναν από τους "131" χαρακτήρισαν και τον νέο νόμο για την κατασκευή του γηπέδου της ΑΕΚ στη Φιλαδέλφεια σαν "Νόμο - ντροπή". Διαβάστε την ανακοίνωσή τους

ΣΦΗΝΑΚΙΑ



Αναλυτικά η ανακοίνωση, των 12 που απέμειναν από τους 131, οι οποίοι μάλιστα απειλούν...

«Ένα γήπεδο για την ΑΕΚ είναι θεμιτή επιδίωξη για τους αληθινούς φιλάθλους και φίλους της ιστορικής ομάδας. Δεν είναι αποδεκτό όμως να εμπλέκεται η κατασκευή του γηπέδου με επιχειρηματικά συμφέροντα και εμπορικά κέντρα και να επιδιώκεται η κατ' εξαίρεση υπέρβαση του Νόμου (Γενικός Οικοδομικός και Κτιριοδομικός Κανονισμός) προκειμένου να γίνει εφικτή η κατασκευή ενός μεγάλου εμπορικού - αθλητικού συγκροτήματος στο γνωστό μικρό και ακατάλληλο χώρο των 26,5 στρεμμάτων στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Όταν αυτό γίνεται μάλιστα από βουλευτές οι οποίοι ψήφισαν στη Βουλή την Πέμπτη 2/2/2012 τροπολογία ντροπής, ζητώντας ουσιαστικά την εξαίρεση του γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια από τις νόμιμες και συνταγματικές διατάξεις, τότε αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για μια ακόμα αυθαίρετη κατεδάφιση νομικών, συνταγματικών, κοινωνικών και πολιτικών δικαιωμάτων μπροστά στην οποία ωχριά η κατεδάφιση του ιστορικού γηπέδου της ΑΕΚ από τον τότε Πρόεδρό της Γ. Γρανίτσα.

Οι βουλευτές αυτοί εμφανίζονται να αγνοούν ότι η Βουλή και πάλι το 2002 και το 2003 είχε μετατραπεί σε Πολεοδομικό γραφείο «ειδικών εξυπηρετήσεων» και με άλλη τροπολογία είχε δώσει άδεια οικοδομής στο σχέδιο Γρανίτσα, για να οδηγήσει την ΑΕΚ σε μεγάλες περιπέτειες αφού οι νόμιμες και απολύτως θεμιτές αντιδράσεις των κατοίκων της πόλης οδήγησαν στην απόρριψη των σχεδίων αλλά και του Νόμου από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Οι βουλευτές αυτοί ξέχασαν ότι πρέπει να υπερασπίζονται τις νόμιμες και συνταγματικές διατάξεις και όχι να τις αντιστρατεύονται εξυπηρετώντας επιχειρηματικά συμφέροντα και άνομες επιδιώξεις. Ξέχασαν ακόμα ότι η σημερινή προσωρινή συγκυβέρνηση των τριών Κομμάτων δε νομιμοποιείται να ρυθμίζει άλλα θέματα πλην των γνωστών οικονομικών θεμάτων του μνημονίου και της διεξαγωγής των Εκλογών.

Οι πολίτες της Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας δεν έχουν λησμονήσει τον κίνδυνο περιβαλλοντικής και πολεοδομικής επιβάρυνσης που διέτρεξε η πόλη από τους προηγούμενους σχετικούς νόμους του 2002 και 2003 για το γήπεδο της ΑΕΚ, νόμους και σχέδια που ανέτρεψαν τότε με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Οι πολίτες της Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας έχουμε τα ίδια δικαιώματα όπως και οι κάτοικοι άλλων πόλεων να ζούμε με όρους ανθρώπινους, όρους που προσδιορίζονται από το Σύνταγμα και τους Νόμους. Θα υπερασπιστούμε με κάθε νόμιμο τρόπο τα δικαιώματά μας, όπως έχουμε κάνει και στο παρελθόν.

Για την Κίνηση Πολιτών Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας

Α. Βασιλόπουλος, Β. Γεραμάνης, Μ. Καλύβη, Στ. Καζασίδης, Ν. Κασίμης, Λ. Κατσιάπης, Χ. Κρόκου, Κ. Λάσκαρης, Θ. Μάλλιος, Β. Ματσουκά, Δ. Μπαμπάκος, Γ. Παπαγιαννοπούλου

Τηλ. Επικοινωνίας: 6972910075 , 6977287596 ″.

 










Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

larisa21 - 3/2/2012 12:07
ΡΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΟΥΜΠΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΩΝ.....ΕΜΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΙΟΣΑΣΤΕ!!!!!!!!!!
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ - 3/2/2012 12:49
Μήπως ΚΚΕ, ΣΥΝ; Τα συγκεκριμένα κόμματα καταψήφισαν το νόμο στην ψηφοφορία στη Βουλή. Αφήστε τους γαυροβάζελους και εστιάστε στους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ υπεύθυνους. Ερχονται άλλωστε εκλογές......
Αυτοίαπειλούν με νέες προσφυγές, εμείς μπορούμε να απαντήσουμε σύντομα. Στις εκλογές.
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ - 3/2/2012 13:35
Δεν ξέρω αν αυτά που γράφει στο σχόλιό του ο aek.patrioys πιό κάτω είναι επιβεβαιωμένα, αλλά αποτελούν δικαίωση της εκτίμησής μου γιά την ταυτότητα των αυτοαποκαλούμενων "Κίνηση πολιτών"
Αυτά ανεξαρτήτως της πάγιας θέσης μου ότι το γήπεδο θα πρέπει να γίνει αλλού. Ενα γήπεδο μεγάλο (τουλάχιστον 40000 θέσεων) με κλειστό γήπεδο (μπάσκετ, βόλευ, χάντμπωλλ), πάρκινγκ και πολλούς (όχι περιορισμένους) εμπορικούς χώρους, δηλαδή ένα συγκρότημα όπως αξίζει στο μέγεθος και την ιστορία της ΑΕΚ, που επιπλέον την κάνει ελκυστική και δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις γιά οικονομική αυτοδυναμία, δεν μπορεί να γίνει στη Ν. Φιλαδέλφεια, ...ανεξάρτητα από τους γραφικούς κάποιων ανεύθυνων (απο)κομμάτων που ξέρουν καλά μόνο να λένε σε όλα οχι και να κάνουν κριτική.
Kostis 365 - 3/2/2012 16:19
Θέλουμε το ίδιο πράγμα...
ante na doume.. - 3/2/2012 19:04
ΣΥΜΦΩΝΩ + ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ,ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ(ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ) ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΤΟΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΣΑ ΛΕΓΑΜΕ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΑΣ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 3/2/2012 22:24
ante na doume εισαι νομικος;; ειναι καταπατηση συνταγματος αυτος ο νομος;; ποσες θεσεις εργασιας θα βρεθουν για 2 χρονια ρε μεγαλε;;; ποσες θα μεινουν μονιμες μετα την ανεργεση του γηπεδου;; γνωριζεις οτι θα παει συρμος μετρο στην ν.φιλαδελφεια;; η περιοχη θα βοηθηθει οικονομικα, εστω και λιγο...για ηρεμηστε λιγο ρε παιδια να δουμε τι θα γινει..
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 3/2/2012 22:01
kostis365 αυτο που ποσταρω ειναι απο τα σφηνακια τα σημερινα του κετσε..τα φωτα σου παρακαλω:
"""Για το κλείσιμο να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον Γιάννη Βούρο για ότι έκανε. Και να ευχηθώ περαστικά στον Μάλλιο και τους άλλους 11 γραφικούς που απέμειναν από τους 131. Κυριακές και Τετάρτες, εννίοτε Τρίτες και Σάββατα θα φεύγετε από τα σπίτια σας. Οσοι είστε Φιλαδελφιώτες. Αυτό είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε αφού δεν αντέχετε την... περιβαντολογική επιβάρυνση. Διαβάστε τον νόμο και θα βάλετε τα κλάματα. Φιλάκια. ..""
Kostis 365 - 3/2/2012 23:42
Θα δούμε Γκούντι αν ο κυρ Γιάννης ο Γρανίτσας που΄λεγε τόσον καιρό πως υπάρχει άδεια που ισχύει είχε δίκιο...

Προσωπικά δεν το πιστεύω, αλλιώς το να κυνηγά δυό χρόνια η επίσημη ΑΕΚ ένα σκάρτο 28αράκι όταν έχει έτοιμη άδεια γιά 32άρι, είναι εξωρενικό...

Είναι όμως πράγματι πιθανόν η σημερινή αφραγκιά της χώρας μας είναι ένα πολύ ισχυρό όπλο ώστε να γίνουν νόμιμα ...πράγματα που πριν τρία χρόνια ήταν αδυνατον...

Όσο γιά τους 12 "γραφικούς", μπορούν εύκολα να γίνουν 112 και παραπάνω, δεν είναι ανάγκη να΄ναι κάποιος κάτοικος της περιοχής γιά να προσφύγει σε θέματα περιβάλλοντος.

Πάντως γιά να τελειώσω όπως άρχισα, αν όντως ο νόμος του 2003 βγαίνει αλώβητος από την απόφαση του ΣτΕ, αυτό που γίνεται από το καλοκαίρι του 2009 στο θέμα του γηπέδου είναι είτε ηλίθιο είτε ύποπτο...
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 4/2/2012 01:06
Kostis 365 εγω θα μιλησω πρακτικα..ποσες θεσεις εργασιας θα δημιουργηθουν για 2 χρονια που θα κατασκευαζεται το γηπεδο;; ποσες μονιμες μετα;; θα αναπτυχθει εστω λιγο η περιοχη ;; εστω λιγο λεμε...τα συν ειναι πολλα περισσοτερα απο τα πλην.. και να σου πω και την αληθεια μου , κοσμος δεν εχει να φαει , αυτο το εργο θα βοηθηση αρκετους...οσο για να παμε αλλου για γηπεδο τα ιδια θα βρισκουμε μπροστα μας..οικολογους και συριζεους...εκτος αν παμε σε καμια βραχονησιδα να κανουμε γηπεδο οπως τα ιμια ..εκει δεν ερχονται....γι αυτο ειμαι πολυ αισιοδοξος οτι το γηπεδο θα γινει ..και πιστευω 30 με 32.000...
Kostis 365 - 4/2/2012 11:36
Γι΄αυτά ακριβώς λέω έγραψα κάπου εδώ ότι πριν 3 χρόνια είμαι σίγουρος ότι το γήπεδο δεν θα γινόταν ενώ τώρα δίνω πιθανοτητες.΄..

Βέβαια τότε νόμιζα ότι μιλάγαμε γιά νέο νόμο, οχι αυτόν του 2003. Με την λογική που χρησιμοποιούμε τώρα όμως, μικρή σημασία έχει, αν γίνει το γήπεδο θα΄ναι καθαρά θέμα πολιτικής βούλησης. Αλλιώς 32άρι γήπεδο στην Φιλαδέλφεια δεν βγαίνει με τίποτα...
COBRA 21 - 3/2/2012 12:10
ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΒΙΟΛΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ.....!!!!!!! ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΒΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ 12!
THC - 3/2/2012 12:11
GHPEDO 8A GINEI K 8A LETE k EYXARISTW META ZWAKIA

PI8ANOTATA N EINAI OI 12 MONADIKOI GAY-roi THS FILADELFEIAS...
THC - 3/2/2012 12:12
NA TONISW EPISHS OTI EINAI GIA KLAMA H ANAKOINWSH-DEIGMA PARALLHRHMATOS

PI8ANA OPWS LEEI TO 365 DEN GNWRIZOYN KAN TON NOMO..
COBRA 21 - 3/2/2012 12:13
ΣΤΕΙΛΤΕ ΟΛΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ SMS ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.........!!!!!!!!!!!!1
aek.patriots - 3/2/2012 12:14
Όλοι στελέχοι του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ. Τα συμπεράσματα δικά σας...
LoC - 3/2/2012 15:54
Πατριώτης που δεν ξέρει ορθογραφία...
ihor 21 - 3/2/2012 19:27
Σιγα ρε μπαμπινιωτη.εβαλε οι αντι για η.αλλα μαλλον και εσυ απλυτος εισαι και σε πειραξε αυτο που εγραψε.δεν πειραζει περαστικα.
antivirus enwsitis - 3/2/2012 12:16
επειδη μενουν φιλαδελφεια δεν σημαινει οτι ειναι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ....και προφανεστατα εχουν συμφεροντα απο την μη ανεγερση γηπεδου εκει....τι να πεις;
marios21-11 - 3/2/2012 12:22
KOITA TA TΣΙΡΑΚΙΑ ΡΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ...,ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ,ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΠΑΛΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ
nikosdramakal - 3/2/2012 12:24
''Ένα γήπεδο για την ΑΕΚ είναι θεμιτή επιδίωξη για τους αληθινούς φιλάθλους και φίλους της ιστορικής ομάδας. ''

Εάν διαβάσετε προσεχτικά την πρώτη πρόταση θα δείτε ότι η ομάδα της ΑΕΚ δεν αναφέρετε ως ομάδα ''τους'' αλλά ως ιστορική ομάδα γενικά.Άρα δεν είναι φίλαθλοι της ΑΕΚ....
Αφού σας πληρώνει ο ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ το ενοίκιο ή την δόση του στεγαστικού είναι αναμενόμενο να απαξιώνετε το γήπεδο!!!
...FORZA AEKARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Atzamidis21 - 3/2/2012 12:26
Δυστηχως και ενας αρκει να τα ακυρωσει ολα!!!
alex....csts - 3/2/2012 12:54
ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,
ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΑΛΛΑ ΟΣΟΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΕ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ............!!!

ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ Η ΝΥΦΗ ΚΙ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ....... ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΦΑΝΕ........!!!

...ΥΓ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ.....???
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 3/2/2012 14:08
alex....csts ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ..ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ..ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ , ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ..
Kostis 365 - 3/2/2012 15:32
Να σε απασχολούν Γκούντι. Άμα επιμείνουν στην προσφυγή τους, είναι σχεδόν απίθανο να μην δικαιωθούν. Η αντισυνταγματικότητα του νόμου είναι προφανής, τόσον καιρό το λέω. Και πριν σκάσει η κρίση, θα σου΄βαζα στοίχημα ότι ο νόμος δεν έχει καμιά τυχη να περάσει απ΄το ΣτΕ.Γιά σήμερα,, δεν είμαι σίγουρος...
Ευμένης - 3/2/2012 12:26
ουστ κρυφοgayροι, πουλήστε τα σπίτια σας και τράβατε στον πειραιά να ζήσετε, εκεί ανήκετε.
dimitrio212 - 3/2/2012 12:34
AN KAI DEN EINAI STO DNA MOY FASISMOS THS ARISTERAS OR DEXIAS,

MONO AYTA TA SYSTHMATA, EXOYN THN DYNAMH < TOY APOFASIZO KAI DIATAZO>

GIA ENA SKOPO.
nikokonomos - 3/2/2012 12:35
πολυ περιεργο, αλλα μονο για το γηπεδο του "θρυλου" δεν εγινε κανενα ζητημα απο τους γυναικο-οικολογους....
νομος ειναι το δικιο της ΑΕΚ!!!!!!!!!!!
aekarakarpathos21 - 3/2/2012 12:53
Δεν με ενδιαφέρει αν είστε γαύροι ή βαζέλια ή και τα δύο
όπως και εσείς έχετε δικαιώματα έτσι και και η ΑΕΚ έχει
δικαίωμα να φτιάξει σε ΔΙΚΟ της χώρο ΔΙΚΟ της ΓΗΠΕΔΟ
τώρα αν μπορεί ΝΟΜΙΜΑ να αλλάξει τον νόμο και να φτιάξει
εμπορικούς χώρους είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ της αν θίγεστε
γιατί ...δεν συζητάτε το θέμα με τους αρμόδιους της ΑΕΚ
να πάρετε σε καλή τιμή και εσείς κάνα χώρο να τον εκμεταλλευτειτε
Kostis 365 - 3/2/2012 15:35
Αυτό θα κρίνει το ΣτΕ, αν γίνει τελικά προσφυγή: Αν η αλλαγή του νόμου είναι πράγματι νόμιμη, αν δηλαδή συνάδει με το Σύνταγμα...
lamprosenosi - 3/2/2012 12:56
ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗ ΜΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ;
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΦΗΜΕΣ ΟΤΙ ΜΕΣΑ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ 131 ΥΠΗΡΧΑΝΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ INTRACOM.
EΡΕΥΝΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ;
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ Η ...ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ.
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 3/2/2012 15:35
Αδερφε Λαμπρο απλα θεικο μηνυμα. Εισαι ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολυ σωστος.Αλλα ποιος δημοσιογραφος θα βρεθει να κανει τετοια ερευνα; Αυτη ειναι η απορεια μου.
Kostis 365 - 3/2/2012 15:49
Τι σημασία έχει ποιοί κάνουν την προσφυγή; Ακόμα κι΄ο Κόκκαλης ο ίδιος να προσφύγει, το θέμα είναι αν θα γίνει δεκτό το δίκιο του και άλλο πράγμα καμιά σημασία δεν έχει. Δεν τίθεται θέμα έννομου συμφέροντος, ο οποιοσδήποτε δικαιούται να το κάνει...

Όως θέλω να ρωτήσω το εξής: Δεν υπήρχε μία στο εκατομύριο να έβγαινε το γήπεδο χωρίς την συγκατάθεση της ΑΕΚ η ΝΦ απ΄τον φάκελο των ΟΑ. Γιατί λοιπόν τότε ερα και ΠΑΕ δεν αντέδρασαν τότε καθόλου; Δεν σου κάνει εντύπωση;
...
Η ίδια η ΑΕΚ είναι υπεύθυνη που βγήκε απ΄τον φάκελο, έκανε μιά επιλογή που αποδείχθηκε τελείως λαθος. Και κατά την γνώμη μου, τότε χάθηκε μία μεγάλη ευκαιρία γιά την ΝΦ, η ΑΕΚ θα΄χε γήπεδο 33.000 θέσεων εδώ και 8 χρόνια. Τέτοιο πράγμα πλέον δεν γίνεται...
lamprosenosi - 3/2/2012 17:33
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΩΣΤΗ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΑΡΡΕΥΣΕΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΨΕΜΑ.
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ (ειναι δυνατον αεκτζης να εκανε τετοιο κακο στην αεκ;) ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΕ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
Kostis 365 - 3/2/2012 19:46
Να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ κάτι ύποπτο, ότι ο Γρανίτσας πουλήθηκε και τέτοια. μακρυά αυτά από ΄μένα...

Απλώς θυμάμαι σαν τώρα την οργίλη ανακοίνωση της ΑΕΚ όπου αρνιόταν το γήπεδο που πρότεινε να της κτίσει (σχεδόν τζάμπα) η Πολιτεία και απαιτούσε να την βοηθήσει να κτίσει το γήπεδο που ήδη σχεδίαζε (δηλαδή το πολυέκτρωμα Γρανίτσα που δεν είχε τύχη καμία να περάσει), αλλιώς θα το έκτιζε μόνη της...

...Και φυσικά η Πολιτεία έκανε πίσω (και επωφελήθηκε ο Κόκκαλης που καιροφυλακτούσε), πολλές ακυρωτικές αποφάσεις του ΣτΕ ξεπεράστηκαν τότε, αλλά το τεράστιο γιά τον χώρο γήπεδο Γρανίτσα ήταν μεγάλο ρίσκο και ο κίνδυνος να μείνει το γηπεδο στον αέρα ορατός. Πόνταρε σε λάθος νούμερο ο κυρ Γιάννης και το λάθος του αυτό πληρώνουμε ακόμα...
O "ψυχοραγεί το σύστημα και πολύ μ΄αρέσει"superdoc - 3/2/2012 21:19
Κωστή την καλησπέρα μου.
Κόκκαλης-Siemens-Intracom-πασόκ-Χριστοφοράκος-Σημίτης-Αθήνα 2004.
Να, ένα ωραίο γαϊτανάκι που ξετυλίγω, χωρίς να μπορεί κάποιος να το αμφισβητήσει.
Ακόμα επιμένεις στην κομψή έκφραση "λάθος του Γρανίτσα"; βρε Κωστή;
Ας αφήσουμε τις αβρότητες και τα κυριλίκια. Μέγιστη προδοσία από πλευράς Γρανίτσα και σια ήταν και τίποτε παραπάνω.
...Υ.Γ: Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, στο ότι και ένας να προσφύγει στο ΣτΕ, υπάρχει κίνδυνος να ακυρωθούν τα πάντα.
Κάτι ήξερε ο κοντός και ψαχνόταν για γήπεδο μακριά από Ν.Φ, αλλά εμείς το γνωστό: Γήπεδο στη Νέ- α Φιλαδέ-λφειά. Και δώστου προδότης και δώστου Βανδής και δώστου λαμόγιο κλπ. Ας προσέχαμε. Χάθηκε πολύτιμος χρόνος και τώρα σε καιρούς χρεοκοπίας δεν υπάρχει σάλιο ούτε για νόμιμο γήπεδο.
Kostis 365 - 3/2/2012 23:10
Γειά σου Σουπερδόκτορα!

Επιμένω, γιατί υπήρχε ισχυρότατο κίνητρο να πράξει όπως έπραξε ο κυρ Γιάννης (φαντάσου ότι θα έμπαινε στην ίδια θέση με τον Λουκά και τον Νίκο Γκούμα αν κατάφερνε να κατασκευάσει το τέρας του με τα εικοσοεπτά υπόγεια που θα χωρούσαν ακόμα και τα τμήματα της ΑΕΚ που ακόμα δεν έχουν ιδρυθεί)...

Από την στιγμή λοιπόν που υπήρχε αυτός ο ...λόγος, με τι στοιχεία να ισχυριστώ αυτό που, δεν έχεις άδικο, είναι πιθανό; Δεν μπορώ η καλύτερα επιλέγω να μην το κάνω. Γιατί αν έχω λάθος, λασπολογώ και καταδικάζω έναν άνθρωπο και δεν γουστάρω...

Στα τα υπόλοιπα που γράφεις, τι να προσθέσω; Συμφωνώ...
serifis 45 - 3/2/2012 12:58
το ειχα γραψη πριν καιρο ενας και μονο ενας βλαμενος μπορη να το σταματηση πρεπει να αλαξουν και αυτον τον νομο ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΗ Ο ΚΑΘΕ ΒΛΑΜΕΝΟΣ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΝΙΑΣ
serifis 45 - 3/2/2012 12:59
ΑΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕ ΤΩΡΑ
kitrinomauroaigaion21 - 3/2/2012 13:01
ΕΛΑ !!!!!!! ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ....????? !! ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ !!!!!!!!!!! ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ...ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!!! ΤΑ ΞΕΠΛΥΜΑΤΑ ΤΩΝ GAY-ΡΩΝ !!!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ 131 ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑ ΒΓΟΥΝ ΠΑΛΙ !!!!! ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ...ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ !!!!!!!!!! ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ....''ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ !!!!
ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!!!
Great Yellow-Black Shark - 3/2/2012 13:02
to oti auto to ''emporiko kentro '' kurioi vouleutades , 8a dwsei douleia se deka ellhnes polhtes pou apolu8hkan fetos e3'aitias sas gia na mn sterh8eite tou mis8ou sas, sas leei tipota.... e ????
fotis21GALATSI - 3/2/2012 13:07
ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ .......................................ΓΙΑ ΒΓΗΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΑΚΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ......................................ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΧΩΡΑ.
serifis 45 - 3/2/2012 13:08
αυτος ο νομος του ΣΤΕ πρεπη να αλαξη δεν κανει μονο ζημια στην ΑΕΚ αλλα και σε ολη την ελλ κοινονια [ αναπτυξη κλπ ]
boo-man - 3/2/2012 16:14
Τι εννοεις serifis 45 οτι κανει ζημια σε ολη την ελληνικη κοινωνια..;;
toolaek - 3/2/2012 13:24
ΕΣΕΙΣ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΑΥΤΑ.... ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ!!!! ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΑΥΤΑ....!
Johnnie21 - 3/2/2012 13:35
ΝΑΙ το γηπεδο θα εξυπηρετει επιχειρηματικα συμφεροντα
ΝΑΙ η Βουλη δεν ειναι γραφειο εξυπηρετησης ειδικων συμφεροντων
ΝΑΙ υπαρχουν νομοι και συνταγμα
ΝΑΙ εχουν οι πολιτες της το δικαιωμα να ζουν με ορους ανθρωπινους
αλλα.....
Τα επιχειρηματικα συμφεροντα θα δωσουν ...νεες θεσεις εργασιας και πνοη στα μαγαζια της περιοχης
Η Βουλη που και εσεις ψηφισατε,εχει κανει λογης-λογης "εξυπηρετησεις", αυτη σας πειραξε
Ο πολεοδομικος κωδικας εχει καταπατηθει εκατομμυρια φορες απο ολους μας (εσεις εχετε ημιυπαιθριο?)
Οταν λετε ανθρωπινοι οροι, αναφερεστε στο σκουπιδοτοπο και παγιδα ατυχηματων που βρισκεται στο οικοπεδο της ΑΕΚ?

Αντι να χαρειτε που θα βρουν τα παιδια σας δουλειες, αντι να χαρειτε που θα φωτισει η γειτονια, αντι να χαρειτε που θα ξαναχτιστει αυτο που εφτιαξαν οι προγονοι σας, αντι να χαρειτε που θα ξεβρωμισει το οικοπεδο απο το σκουπιδι και τα ψοφιμια, αντι να χαρειτε που τα τριγυρω μαγαζακια θα δουλεψουν τις μερες των αγωνων,εσεις πατε κοντρα?
Και στην τελικη το γηπεδο ηταν εκει πριν απο εσας και θα ειναι και μετα απο εσας.
Εκτος και αν εσεις οι 12 , το λιμπιζεστε για να πατε να κανετε καμμια αυθαιρεσια και καμμια καταπατηση...
Ντροπη σας.
Kostis 365 - 3/2/2012 16:22
Σου λένε λοιπόν αυτοί, κάντε κάτι που είναισαν αυτό που υπήρχε πριν, όχι μεγαλύτερο, όχι πιό επιβαρυντικό στο περιβάλλον, όπως λέει ο νόμος.. Είναι όμως αυτό αντάξιο της ΑΕΚ του μέλλοντος;
carnaby9 - 3/2/2012 23:53
Τι σημαίνει αντάξιο του μέλλοντος και του παρελθόντος; Εδώ έχει γήπεδο και η Κάτω Στάνη και δεν έχει η ΑΕΚ. Το γήπεδο μόνο εκεί μπορεί να γίνει, λόγω και ιδιόκτητης έκτασης. Το πόσο μεγάλο θα είναι, αυτό είναι διαφορετικό ζήτημα. Αυτή την στιγμή η ΑΕΚ είναι άστεγη και συζητάμε για τις θέσεις; Ας γίνει και 24-25.000 θέσεων, γιατί τώρα δεν υπάρχει τίποτα. Δεν υπάρχει εναλλακτική και με τους ψευτο-οικολόγους (που μάλλον φοβούνται μην χάσουν την θέα από τα μπαλκόνια τους) θα έχουμε χειρότερα προβλήματα σε άλλες περιοχές (ναι το κάνουμε πλωτό, αλλά μπορεί να ενοχλεί τις μέδουσες!). Ήμαρτον πια με την οικολο-λαγνεία!
Kostis 365 - 4/2/2012 00:15
Άμα σκεφτόταν έτσι η Μπάγερν, τώρα θα΄ταν Γκλάντμπαχ...

Η Μπάγερν είχε ένα γηπεδάκι μικρο, κοντά 25αράκι, που αρχές των 70΄ς έκρινε ότι δεν την χωρούσε και πήγε στο Ολυμπιακό Στάδιο του Μονάχου, που βεβαια δεν ήταν δικό της...

Και πριν μερικά χρόνια, έκτισε το υπερσυγχρονο 60άρι+ γήπεδό της προς την έξοδο της πόλης, καμιά 10ριά χιλιόμετρα μακρυά από τα παλιά! Πλήρωσε, όμως ...χαμένη δεν βγήκε...

Αν είναι να βγει γήπεδο πάνω από 30.000 στο οικόπεδο, χαλάλι του και αν βρεθεί χρηματιδότηση ας γίνει. Αλλιώς πρέπει να βρεθεί άλλη λύση, που υπάρχει σίγουρα, άστω κι΄αν κοστίζει λίγοπαραπάνω. Αν και κέτω από τις σημερινές συνθήκες, αν έχεις ρευστό όλα τα παίρνεις σχεδόν τζάμπα...
carnaby9 - 4/2/2012 13:39
Είναι άτοπες τέτοιου είδους συγκρίσεις. Αλλά παραθέτω και εγώ συγκριτικά το παράδειγμα των NY Giants (ομάδα αμερικανικού ποδοσφαίρου νομίζω) που έχτισαν γήπεδο 80.000 θέσεων ΜΕΣΑ στην Νέα Υόρκη, στο ίδιο μέρος με το παλαιότερο, χωρίς κανένα πρόβλημα και οικολογικές ανησυχίες. Το θέμα είναι ότι όπου και να αναζητηθεί έκταση θα έχουμε τα ίδια προβλήματα (υπενθυμίζω το πρόβλημα του προέκυψε με την β' φάση του προπονητικού στα Σπάτα) με τους "οικολόγους", με το πρόσθετο μειονέκτημα ότι δεν θα είναι δική της έκταση. Εκτός και να μετακινηθεί η έδρα στην Βοιωτία ή στην Κορινθία, που και εκεί θα έχουμε πάλι προβλήματα. Μόνο στην Ν. Φιλαδέλφεια υπάρχουν καλές πιθανότητες.
panagiotis - 3/2/2012 13:38
epeidi egw menw stin filadelfeia dn mporw na katalavw giati tous enoxlei toso to thema tis kataskeuhs tou gipedou mas.....8umamai oso itan to gipedo oli i perioxi esfize apo zwi,opws kai ola da magazia (fagadika,kafeteries,klp)perimenane pote 8a erthe to sk gia na kanoun douleia.Isws autoi pou exoun spitia dipla sto gipedo na voleutikane oso itan gremismeno kai vrikan tin usixia tous...sugnwmi,alla to gipedo ekei upirxe den tous ftaei kaneis gia auto...i suntriptiki pleiopsifia ton katoikwn tis filadelfeias thelei to gipedo ekei kai as mn exoun polloi sxesi me ton athlitismo!dn ginetai 131,51,osoi kai an einai dn me endiaferei,na steroun apo tous allous auti tin epi8umia.an kai arketoi apo tois 131 tote,dn menoun kan stin nea filadelfeia opws k o prwin dimarxos mas o opoios emene sto marousi!!!mono stin AEKARA mas ta kanoun auta....euxomai na ginei oso to dinaton suntomotera giati kathe fora pou pernaw apo ekei,prospa8w apla na mn koitaw ton xwro tou prwin gipedou mas giati erxontai toses anamniseis,opws otan imoun mikros kai kamia fora dn pigaina sto gipedo,anevaina stin taratsa tis polukatoikias mou(5 lepta me ta podia apo to gipedo)kai akouga ton kosmo na tragoudaei kai na fwnazei les kai itan dipla mou...GIPEDO stin NEA FILADELFEIA MONO!ekei pou ta oneira mas eginan mpaza,na ksanaginei o naos mas!giati kaka ta psemata ...an eixame ena gipedo ena prwta8lima toulaxiston tha to eixame(2008) me kana duo X pou ferame sto oaka,an eixame to diko mas gipedo tha pername tous agwnes autous mono me ton kosmo mas...oloi ston nao exoun gia theo....
panagiotis - 3/2/2012 13:39
epeidi egw menw stin filadelfeia dn mporw na katalavw giati tous enoxlei toso to thema tis kataskeuhs tou gipedou mas.....8umamai oso itan to gipedo oli i perioxi esfize apo zwi,opws kai ola da magazia (fagadika,kafeteries,klp)perimenane pote 8a erthe to sk gia na kanoun douleia.Isws autoi pou exoun spitia dipla sto gipedo na voleutikane oso itan gremismeno kai vrikan tin usixia tous...sugnwmi,alla to gipedo ekei upirxe den tous ftaei kaneis gia auto...i suntriptiki pleiopsifia ton katoikwn tis filadelfeias thelei to gipedo ekei kai as mn exoun polloi sxesi me ton athlitismo!dn ginetai 131,51,osoi kai an einai dn me endiaferei,na steroun apo tous allous auti tin epi8umia.an kai arketoi apo tois 131 tote,dn menoun kan stin nea filadelfeia opws k o prwin dimarxos mas o opoios emene sto marousi!!!mono stin AEKARA mas ta kanoun auta....euxomai na ginei oso to dinaton suntomotera giati kathe fora pou pernaw apo ekei,prospa8w apla na mn koitaw ton xwro tou prwin gipedou mas giati erxontai toses anamniseis,opws otan imoun mikros kai kamia fora dn pigaina sto gipedo,anevaina stin taratsa tis polukatoikias mou(5 lepta me ta podia apo to gipedo)kai akouga ton kosmo na tragoudaei kai na fwnazei les kai itan dipla mou...GIPEDO stin NEA FILADELFEIA MONO!ekei pou ta oneira mas eginan mpaza,na ksanaginei o naos mas!giati kaka ta psemata ...an eixame ena gipedo ena prwta8lima toulaxiston tha to eixame(2008) me kana duo X pou ferame sto oaka,an eixame to diko mas gipedo tha pername tous agwnes autous mono me ton kosmo mas...oloi ston nao exoun gia theo....
kitrinos21 - 3/2/2012 13:54
Δεν θελατε γραφικουληδες τον νομο της Βασουλας παρτε τωρα εξαιρεση απο καθε περιορισμο στη χρηση, γιατι ολα εδω πληρωνονται. Τοτε βεβαια ειχατε συνοιδηπορους πολλους απο την οικογενεια μας που δεν ηθελαν Γρανιτσα, το δημαρχο που στηριζοταν και απο τον συν για να κερδισει τις επαναλυπτικες, και την πολιτεια που δεν δεχονταν τις δεσμευσεις που ειχε παρει ο Γρανιτσας απο τους πασοκους φιλους του. Τωρα κλαφτε μονοι σας και ουτε να το σκεφτεστε γιατι οι καιροι αλαξαν και εχουν αγριεξει τα πραγματα.
ChristosD - 3/2/2012 13:57
Οσοι ήλπιζαν οτι θα γίνει γήπεδο στη Ν. Φιλαδέλφεια άμεσα να το ξεχάσουν. Γραφικοί η όχι, γαυροβάζελοι η όχι, οπαδοί του Τσίπρα κια του ΚΚΕ η όχι, οι ανωτέρω θα προσφύγουν στο ΣτΕ. Οπότε μάλλον παπαλα. Γήπεδο χωρίς εμπορικούς χώρους δεν μπροεί να γίνει γιατί κανείς δεν θα το χρηματοδοτήσει αφού δεν θα υπάρχει έσοδο για να πάρει τα λεφτά του πίσω. Χαιρετίσματα στους Συριζαίους και τους υπολοίπους που ζουν στον κόσμο τους.
haRis - 3/2/2012 13:57
re paidia, pou menoun autoi, kserei kanenas?? pame kana vradu na ekfrasoume ti "sumparastasi" mas ston agwna tous???
sreve - 3/2/2012 20:36
Σιγά ρε ψευτοπαληκαράκι!!!!!!
gkarako - 3/2/2012 14:04
ΣΠΙΤΙ ΣΠΙΤΙ. Μονο 12 ειναι αρα ευκολα τα πραγματα.
spkarax - 3/2/2012 14:06
Ας πανε και οι 12 μαζι στα μαγαζια της Φιλαδελφειας να μαζεψουν υπογραφες για να μην γινει το γηπεδο....
Αν καταφερουν και βρουν πανω απο 10 υπογραφες θα υπογραψω κι εγω μαζι τους...........
Αιντε γιατι και η γραφικοτητα των αριστεριστων του κο@@@@λου εχει και καποιο οριο....(και δεν μιλαω για τους αριστερους....αλλα για τους ηλιθιους).....
Ο κομπος εφτασε στο χτενι με μια χουφτα βλακων που δεν καταλαβαινουν οτι εχουν υποβαθμησει μια ολοκληρη ...περιοχη....
Ηθελα να ηξερα αληθεια καποιους σαν αυτους και το συναφι τους δεν ειχε στο Μοσχατο....δεν διαμαρτυρηθηκαν ποτε;;;;;;;;;;
Αληθεια ακουσε κανεις τιποτα;;;;;;;;;;;;;;;
Αντε τσιρακια των γαυρων γιατι εχει και η υπομονη οριο.......μην αρχισουμε να ερχομαστε πορτα πορτα για.....ενημερωση.........
AEKOFRON - 3/2/2012 14:09
tha ta poume tsirakia tou marinaki ,a efxristoume kai tin efkolia pou mas kanate meso ton kiniton sas ,
THA TA POUME SYNTOMOS .......................
kitrinomauroaigaion21 - 3/2/2012 14:15
ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ...ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ...ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ !!!! ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ...ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ...ΕΦΙΑΛΤΕΣ !!!!!!!! ΓΙΑΥΤΟ ...ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ...ΑΕΚΑΡΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ....

kitrinomauroaigaion21 - 2/2/2012 15:02

...ΑΚΡΙΒΩΣ ... ΑΥΤΟ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΑΕΚΑΡΕΣ !!!!!!!! ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΙ Ε ΣΤΗ ...ΑΕΚ - ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ !!!!!!!!! ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ...!!!!!!!!!!! ΝΑ ...ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ...ΤΟ ΠΑΛΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ...ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ...ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ !!!! ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ....ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!! .... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ...ΟΜΑΔΑ !!!! ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ...ΦΟΒΗΤΡΟ....!!!!!!!!!! ΔΗΛΑΔΗ....ΑΕΚΑΡΑ !!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ...ΔΙΚΕΛΕΙΑΣ ΓΩΝΙΑ !!!!!!!!!!!!
Υ.Γ....ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΜΕ ....ΤΥΧΟΝ 130 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ...ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!!! ... ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ... ΑΕΚΑΡΕΣ !!!! ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ !!!!!!!!! ΘΑΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ...ΟΙ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ !!!!!!!!!!!! ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ !!!!!!!
Στης Φιλαδέλφειας τα μέρη - 3/2/2012 14:16
Λοιπόν, το θέμα μπορεί να χαρκτηριστεί ως σοβαρό αλλά μην τρεαινόμαστε τωρα... Το κακο ειναι οτι μεσα σε αυτους τους 13 βρισκονται και μελη τους Δημοτικού συμβουλίου και μάλιστα με επιρρόη. πχ ο Θανάσης Μάλλιος ( ετσι θα σε καρφωσω ρε γατομούστακε) ηταν και επικεφαλης δημοτικης παραταξης, που βεβαια πηρε τα 3 στις εκλογες. ο τυπος ειναι απιστευτος, μεσα στα ΔΣ αλλαζει την ψηφο του απο θετικη σε αρνητικη και αντιστροφως σε χρονο DT, ενω ολη του η προεκλογική εκστρατεια, χρηματοδοτηθηκε απ τον ετερο υποψηφιο (και ιδεολογικα αντιθετο, ΝΔ ο κυριος) Χαρη Τομπούλογλου που ως κεντρικο συνθημα ειχε ''Η ΑΕΚ στο σπίτι της'' (οπως και ολες οι παραταξεις πλην του μαλλιου και του ΚΚΕ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ 25.000 και τελευταιος ...να βγεις στις εκλογες, για να μπεις στο ΔΣ κατι εχεις απο ψηφους, αρα εχει και επιρροη σε κατι χαζοχαρουμενους χιπηδες της περιοχης (δεν εχω θεμα μου τους αριστερους, το αντιθετο μαλιστα, θεμα εχω με τους wanna be αριστερους). επιπλεον, υπαρχει και η λαικη συνελευση- καταληψη της ΣΤΡΟΥΓΓΑΣ που παροτι μεσα δραστηριοποιουνται αρκετα αναρχικα στοιχεια που γουσταρουν γηπεδο γιατι ειναι ΑΕΚαρες απ τα παλια, εκει μεσα εχει επικρατησει μια χαζοχαρουμενη ΣΥΡΙΖΑιικη σταση ''οχι στο γηπεδο, ΖΗΤΩ οι ορνιθορυγχοι και τα αυστραλιανα γουάλαμπι'' που πολυ συχνα τσατιζει τους αναρχες, το λεω γιατι εχω παρευρεθει σε συνελευση τους και ξερω οτι θα φαγωθουν σε τετοιο βαθμο, που προκειμενου να σωσουν τη συνελευση και την εικονα τους στο Φιλαδελφειωτη, θα λουφαξουν. Δικια μου προταση, αν προχωρησουν ολα κανονικα (μακαρι) ειναι η απομονωση αυτων τον τυπων οπως ο Θανασάκης και η δημοσια κατακραυγη... να δω με τι μουτρα θα ξανακατεβουν σε εκλογες... ειπαμε: δεν ειναι πολλοι αλλα ειναι αρκετοι να δημιουργησουν προβλημα
kitrinos21 - 3/2/2012 14:49
Αποκλειεται στο ΣτΕ να μπλοκαρεις το εργο μετα απο αυτη τη τροπολογια που σε καλυπτει απο ολες τις μεριες. Ειναι διαταξη για συγκεκριμενο εργο και οχι γενικη η περιγραφικη. Μονο αν κινηθουν να ριξουν τον νομο σαν αντισυνταγματικο. Δυσκολο ομως γιατι ειναι απο κυβερνηση οχι μονοκοματικη και ο νομος εχει σχεση με το μνημονιο. Μετα για να κανεις κινηση αντισυνταγματικοτητας θελεις στηριξη πολιτικη (κομα,φορεα,δημου...) και πανω απολα χρημα αλιως μια κινηση καποιων ετσι 12 δεν παει ουτε στην ολομελεια.
alex....csts - 3/2/2012 15:13
ΜΑΘΕ ΒΡΕ ΣΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΟ ΣΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΡΙΧΤΟΝ ΜΕΣ ΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥΣ....!!!
Στης Φιλαδέλφειας τα μέρη - 3/2/2012 16:33
χαχαχα κρητικε εγραψες... καιρος ο Γρετζελιάς και ΣΙΑ να νιωσουν την οργη του πουλιου μου!!!
ΑΡΗΣ - 3/2/2012 14:17
γιατι δεν ανακοινωνετε τα ονοματα ΟΛΩΝ αυτων των 12 βουλευτων που δεν θελου να γινει το γηπεδο
μηπως υπαρχει δολος απο εσας η λογο βλακειας δεν τα βγαζετε στη φορα
περιμενουμε να δουμε ονοματα εκτος αν ειναι μπαρουφα απο εσας
ΑΠΟΡΙΑ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ;
ΚΙΤΡΙΝΗ ΕΝΩΣΗ - 3/2/2012 14:18
Αναμενόμενη κίνηση που δυστυχώς θα ματαιώσει και πάλι την ανεγερση του γηπέδου , όπως το 2003.Δεν μπορώ να καταλάβω πως επιμένουμε δέκα χρόνια για κάτι το οποίο δεν γίνεται. Στη χώρα αυτή αποφασίζουν οι 131 ή οι 12 λίγοι οι οποίοι δεν ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της (μαραζωμένης) περιοχής μέσω εκμετάλλευσης του γηπέδου , παρά μόνο για περιβαλλοντολογικές επιβαρύνσεις! Είναι οι γραφικοί του γνωστού πολιτικού χώρου που λένε συνεχώς όχι σε όλα , χωρίς όμως να αντιπροτείνουν κάτι άλλο. Αυτό πρέπει να κάνουμε εμείς , με το να πουλήσουμε το οικόπεδο , να αγοράσουμε ένα άλλο σε άλλη περιοχή όπου θα μπορεί να χτιστεί γήπεδο όπως το θέλουμε. Αλλιώς θα ταλαιπωρούμαστε άλλα 10 και 20 χρόνια με το θέμα.
Kostis 365 - 3/2/2012 15:54
Προτείνουν, αλλά αυτό που προτείνουν δεν μας κάνει εμάς, ΑΕΚ είμαστε...
lion.king21 - 3/2/2012 14:23
Επειδη ειμαι γενιμα θρεμα φιλαδελφειωτης και τυχαινει να γνωριζω τους μισους απο αυτους τους 12 να σας ενημερωσω πως ειναι αεκτζηδες σχεδον ολοι,αλλα αντικειμενικα ολοι γνωριζουμε οτι τα 26,5 στρεματα της αεκ ειναι λιγα καθως και ο συντελεστης δομησης για να φτιαχθει γηπεδο 30000θεσεων μαζι με γηπεδο μπασκετ και εμπορικους χωρους..εννοειται οτι θελουμε γηπεδο στην φιλαδελφεια αλλα νομικα ειμαστε εκτος,τωρα λογο βουρου παμε να γινουμε νομικα εντος,αυτο ειναι ενα αλλο θεμα,οπως επισης ξερω οτι ολοι οι γυρω κατοικοι απο το γηπεδο θα αντιδρασουν να μην γινει (διοτι θα τους χαλασει την θεα και την ησηχια τους),οκαθενας με τον συμφερον του..
leo-21- - 3/2/2012 14:31
κοιταξτε απο τη γωνια αν ερχομαι. αυτοι που εχτησαν εκει φιλε μου επειδη και εγω φιλαδελφιωτης ειμαι ηξεραν απο πριν τι θα γινοτανε με το γηπεδο διπλα τους. βλεπεις οτι εκεινο το δρομο τον πεζοδρομησανε, του βαλανε και κολονακια για να μην περνανε αυτοκινητα....τι αλλο θελουν? αν θελουν την ησυχια τους αντε σε κανενα μοναστηρι
Αλέκος@Φιλαδέλφεια - 3/2/2012 14:28
Οταν η Φιλαδέλφεια ,η Χαλκηδόνα και η ευρύτερη περιοχή καταστρεφόταν από Praktiker, Carfour,Σκλαβενίτη σε σημείο που η Δεκελείας εγινε αδιάβατη κανείς απ' ολους αυτούς τούς "αγωνιστές" του ΣΥΡΙΖΑ και κάποιους απ' αυτούς πρώην συντρόφους του ΚΚΕ δεν ψέλισε το παραμικρό. Αν πάει κανείς στην Χαλκηδόνα θα διαπιστώσει οτι ολοι σχεδόν οι δρόμοι εχουν μονοδρομηθεί με τέτοιο τρόπο ωστε να οδηγούν στον Σκλαβενίτη. Πάλι κανείς δέν μίλησε. Τώρα τους επιασε ο "πόνος";
alex....csts - 3/2/2012 15:18
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.........!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΟΝΔΡΟΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΤΡΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΑΜΑΤΑ ΑΝ Η ΚΟΚΑ-ΚΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ZERO....!
manolas4 - 3/2/2012 16:11
Αφού νομίζουν πως αν πιούν zero θα εμφανιστούν και τα γκομενάκια της διαφήμισης...
alex....csts - 3/2/2012 16:25
χαχαχαχαχαχαχαχχα

ΕΤΣΙ, ΕΤΣΙ......!
ΓΙΑ ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ ΟΛΟΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΓΑΜΒΡΟΥ....!!!
manolas4 - 3/2/2012 16:52
Άστα να πάνε.
Kostis 365 - 3/2/2012 15:57
Είναι μέσα στον διατηρητέο προσφυγικό οικισμό το πράκτικερ και ο σκλαβενίτης;
Στης Φιλαδέλφειας τα μέρη - 3/2/2012 16:40
οχι αλλα ειναι μεσα στο διατηρητεο συνοικισμο η Δεκελειας και το καυσαεριο της
Kostis 365 - 3/2/2012 16:54
Χα χα, σ΄αυτό δεν έχεις κι΄άδικο. Αλλά τι να πει και η Ακρόπολη που είναι στο κέντρο του νέφους...
Αλέκος@Φιλαδέλφεια - 3/2/2012 17:29
Τίποτα δίπλα από το χώρο του γηπέδου δέν ειναι διατηρητέο. η μήπως οι διπλανές πολυκατοικίες εγιναν με τον χρόνο διατηρητέες. Πολύ οψιμο τό ενδιαφέρον !
Kostis 365 - 3/2/2012 19:52
Το γήπεδο είναι μέσα στον χώρο του προσφυγικού οικισμού. Ότι κτίζεται εκεί, υπόκειται σε πολλούς περιοριστικούς κανόνες...
Αλέκος@Φιλαδέλφεια - 3/2/2012 17:36
Τίποτα δίπλα από το χώρο του γηπέδου δέν ειναι διατηρητέο. η μήπως οι διπλανές πολυκατοικίες εγιναν με τον χρόνο διατηρητέες. Πολύ οψιμο τό ενδιαφέρον !
AEKOFRON - 3/2/2012 14:30
THANASIS MALLIOS TORA KATALAWA ......................MOUSTAKALI THA EXEIS EPISKEPSI SYNTOMOS ,AGAPITE MOU THANASAKI OSTE ESY EISAI ETSI ..................................
de423 - 3/2/2012 14:37
Ναι, ναι, ναι όλοι πρέπει να "σφιχταγκαλιάσουμε" αυτούς τους 12.
carnaby9 - 3/2/2012 14:39
Και οι 12 είναι μέλη της Κίνησης Πολιτών που ανήκει στο ΣΥΡΙΖΑ. Αφού διέλυσαν κάθε ελπίδα του ΠΑΟ να κάνει γήπεδο λόγω... κορμοράνων, πάνε να κάνουν το ίδιο και μξα την ΑΕΚ. Έλεος πια! Κάτι τέτοιοι δεν αφήνουν να γίνει ούτε ένα έργο σε αυτήν την χώρα που έχει καταστραφεί οικονομικά. Αυτές οι αστειότητες και οι προφάσεις για τη φύση και την οικολογία πρέπει να σταματήσουν. Λες και θα χτίσουμε σε κάνα δάσος. Εδώ πήγαν να μπλοκάρουν την αναμόρφωση του Πεδίου του Άρεως. ΕΞΩ ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ!
vasilis11 - 3/2/2012 15:05
ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΣΕ ΓΥΦΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ!!
Kostis 365 - 3/2/2012 16:27
Δεν είναι στο χέρι μας. Ο χώρος παραχωρήθηκε στην ΑΕΚ γιά αμιγώς αθλητικές χρήσεις. Και αν η ΑΕ΅Κ δεν το κάνει, η Πολιτεία μπορεί να εγείρει θέμα να της επιστραφεί...
toolaek - 3/2/2012 15:14
δεν τους ειδα αυτους τους καραφυσιολατροαριστερους του κερατα να εχουν θεματα με το καραισκακη! που πεταξαν εξω τον εθνικο και τρεχει στο ελληνικο! που πεταξαν εξω το στιβο ολης της περιοχης...>!και ολα τα σωματεια της περιοχης γενικοτερα!!!ας μας απαντησουν πρωτα σε αυτο και μετα μιλαμε για οτι αλλο θελουν...!
Kostis 365 - 3/2/2012 16:09
Το Καραϊσκάκης δεν είχε προβλήματα παράβασης των οικιστικών νόμων, τουλάχιστον σοβαρά. Κτίστηκε σε διπάσια έκταση και σε περιοχή με μεγαλύτερους εμπορικούς συντελεστές...

Ο χώρος που βρισκόταν το γήπεδό μας είναι διατηρητέος οικισμός και, εκτός από το γεγονός οτι η έκταση του οικοπέδου είναι πολύ μικρότερη, υπάρχουν και άλλοι περιορισμοί σημαντικοί (περιορισμένοι συνελεστές, όριο ύψους κλπ)...
vasilis11 - 3/2/2012 15:22
ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΣΕ ΓΥΦΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ!!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 3/2/2012 15:48
Αδερφε καρναμπι μη μπερδευεσαι; Τι δουλεια κανει ο Τσιπρας, εκτος απο πολιτικος; Κατασκευαστικη εχει η οικογενεια του, την ιδια δουλεια με αυτη του Βοβου. Ο Τσιπρας δεν θελει γηπεδο των ΑΕΚ και παο για να μην παρει ανταγωνιστης του την δουλεια. Απλα τα πραγματα. Και δημιουργησε αυτους τους αριστεροχιπηδες που τους κοβει μηνιατικο για να ζουν αξιοπρεπως. Απλα προτινω ως κατασκευαστη να βαλλουμε τον Τσιπρα και τοτε θα δειτε ολοι πως ΑΝΕΤΑ θα καταστρατιγησουμε τον Συντελεστη Δομησης και θα μας λενε και μπραβο
Kostis 365 - 3/2/2012 16:18
Το αν ειναι γραφικοί η όχι, δεν έχει καμιά σημασία. Σημασία έχει αν αυτό που ισχυρίζονται γίνεται αποδεκτό από το δικαστήριο, δηλαδη αν έχουν δίκιο...
jor21 - 3/2/2012 14:48
Το νού σας ρεμάλια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

που έλεγε και ο Αεκτζής Κωνσταντάρας!!!
arxhgos14 - 3/2/2012 15:11
Εγώ πιστεύω οτι πρέπει να γίνει μια συνάντηση των φιλάθλων στον χώρο του γηπέδου και να απαιτήσουμε την κατασκευή του γηπέδου.Να δω αν γίνει κατί τέτοιο θα ερθούν να μας πουν ότι το γηπέδο είναι αντισυνταγματικό και τέτοιες μπούρδες;Ας το τολμήσουν,άντε πια με τους γελοίους.
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 3/2/2012 15:14
Κλα ρε παιδια, κυριως οι οργανωμενοι, τι περιμενετε και δεν παμε να τους βρουμε να τους τελειωσουμε μια και καλη; Τι περιμενουμε; Να ξανακανουν προσφυγη να τρεχουμε παλι;
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 3/2/2012 15:21
Επισης θα ηθελα να προσθεσω πως ΟΑΚΑ και ΜΟΛ εχουν καταστρατηγησει μεχρι αηδιας τον συντελεστη δομησης. Οταν λοιπον χτιζοταν το ΜΟΛ δεν ειδα απο κανεναν ενεργο πολιτη τρομαρα τους, οπως υποτιθεται αυτες οι 12 να εκαναν καποια ενσταση να εβγαλαν καποια ανακοινωση. Και αν δεν το ηξεραν οταν το εμαθαν δεν εκαναν κατι να γκρεμιστει και να ξαναχτηστει βαση συντελεστη δομησης. Τα ιδια και για το ΟΑΚΑ. Ειναι γραφικα αυτα που λεω; Γιατι η ανακοινωση τους δεν ειναι γραφικη; Και 1 απορεια. Σε ποια χωρα του κοσμου πολιτης εχει το δικαιωμα να παρεμβει οταν 1 ομαδα θελει να χτισει γηπεδο. Οταν η Αρσεναλ εχτισε το Εμιρειτς για παραδειγμα. Δηλαδη αν εγω θελω να δωσω αντιπαροχη το σπιτι μου, εχει το δικαιωμα οχι μονο ο ...γειτωνας, αλλα και καποιος που μενει στον Πειραια να μου κανει προσφυγη; Και επιτελους με ποια λογικη εχουν φτιαχτει αιτοι οι νομοι;
Kostis 365 - 3/2/2012 16:16
Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου υπάρχουν νόμοι γιά να κτίσεις. Και όταν δεν τηρούνται, ο καθένας μπορεί να τους αμφισβητήσει δικαστικά...
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 3/2/2012 16:54
Εδω κανεις 1 τεραστι λαθος. Στις Ευρωπαικες χωρες το κρατος ελεγχει αν το καθε εργο ειναι νομιμο ή οχι. Σε 3κοσμικες χωρες εχει το δικαιωμα ο καθε πικραμενος πολιτης να πηγαινει σε αστεια συμβουλεια επικρατειας και να κανει προσφυγες
Kostis 365 - 3/2/2012 17:24
Μπορεί να μην είναι ΣτΕ η δικαστική αρχή, θα΄ναι όμως κάτι άλλο. Δηλαδή η κάθε Βουλή μπορεί να νομοθετεί ότι κατεβαζει η κούτρα της; Υπάρχουν νόμοι που κανένας δεν μπορεί να παραβεί, ούτε οι Κυβερνήσεις...
Acherontas21 - 3/2/2012 23:56
Kostis 365

Ρε φιλε εισαι τοσο σιγουρος οτι θα προσφυγουν στο ΣτΕ που απορω μηπως τελικα εισαι και εσυ αναμεσα τους.Μας εχεις τρελανει με την μιζερη απογοητευμενη σταση σου.Αλλα απαντησε μου αν οι 6οροφες πολυκατοικιες στην Καππαδοκιας ειναι νομιμες και αν το υψος τους υπερβαινει τον συντελεστη δομησης.Το γηπεδο εφοσον γινει η βυθηση του ,θα εχει μικροτερο υψος απο αυτες.
Kostis 365 - 4/2/2012 00:27
Παρόλο που μένω πολύ μακριά, θα μπορούσα να είμαι ένας απ΄αυτούς, δεν παίζει κανέναν ρόλο ο τόπος κατοικίας. θεωρώ δεδομένο ότι η πρόθεση τους είναι να προσφύγουν επειδή το λένε οι ίδιοι ρε φίλε:

"Οι πολίτες της Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας έχουμε τα ίδια δικαιώματα όπως και οι κάτοικοι άλλων πόλεων να ζούμε με όρους ανθρώπινους, όρους που προσδιορίζονται από το Σύνταγμα και τους Νόμους. Θα υπερασπιστούμε με κάθε νόμιμο τρόπο τα δικαιώματά μας, όπως έχουμε κάνει και στο παρελθόν"...
...
Αυτο δεν σημαίνει ξεκάθαρα ότι ο στόχος τους είναι να προσφύγουν;
Kostis 365 - 4/2/2012 10:15
Να σου πω όμως γιά την στάση μου, που αποκαλείς μίζερη:

Αν αποδειχθεί ότι είναι νόμιμο και η ΑΕΚ μπορεί να κτίσει γήπεδο 32.000 θέσεων γρήγορα, θα το αποδεχθώ και θα πηγαίνω, παρόλο που δεν θεωρώ ότι είναι η πλέον κατάλληλη λύση γιά μιά ΑΕΚ που στοχεύει στην κορυφή. Όμως με τόσον χρόνο που χάθηκε προς την λανθασμένη κατεύθυνση, η υπομονή μου έχει εξαντληθεί...

Γιά μένα ...δηλαδή μίζερη είναι η ίδια η επιμονή της ΑΕΚ να κτίσει καλά και ντε στην ΝΦ, ακόμα και κόντρα στο συμφέρον της, αλλά τουλάχιστον ένα γήπεδο 32.000 θέσεων είναι αξιοπρεπές. Όμως ένα γήπεδο-ντροπή μικρότερο κι΄από 28.000 σαν αυτό που σχεδιαζόταν, αυτό εγώ λέω μιζέρια και δεν θα ΄θελα να μπω ποτέ...
Acherontas21 - 4/2/2012 11:09
Καλημερα φιλε μου,αυτη σου η απαντηση ειναι σωστη και συμφωνω μαζι σου,το προβλημα ομως ειναι οτι οπου αλλου και να γινει το γηπεδο θα πρεπει να αγορασουμε και το οικοπεδο γιατι το κρατος δεν προκειται να σου παραχωρησει χωρο γιατι ειναι αντισυνταγματικο.Οποτε αναγκαστικα καταληγεις στη Ν.Φιλαδελφεια που ο χωρος ειναι δικο σου (εστω παραχωρημενος απο το κρατος ,καποτε,για τους προσφυγες ομως και οχι για μια Ανωνυμη Εταιρεια) και τα κεφαλαια που θα χρειαστουν θα ειναι πολυ λιγοτερα.
Οσο για την σταση των 12 θα διαφωνισω γιατι αποδικνυεται οτι ο καθε ενας κοιταει αποκλειστικα την παρτη του και οχι το συμφερον της πολης και των ...ανεργων συμπολιτων του.Το δικαιωμα μια χουφτα ανθρωπων να εμποδιζει αναπτυξιακα εργα δεν ειναι Δημοκρατια ειναι Φασισμος και μαλιστα χειριστος.
Kostis 365 - 4/2/2012 11:59
Προσωπικά πιστεύω ότι στα πλαίσια μιάς μορφής "διπλής ανάπλασης", από την στιγμή που προσφέρει κι΄η ΑΕΚ το οικόπεδο της ΝΦ, το τίμημα μπορεί να γίνει και συμβολικό...

Ακόμα, αν η ΑΕΚ είχε έτοιμους επενδυτές, λόγω της ζωτικής ανάγκης γιά επενδύσεις, θα΄χε το πάνω χέρι στις διαπραγματεύσεις και θα μπορούσε να πετύχει πολύ συμφέροντες όρους και μάλιστα γρήγορη εκτέλεση μέσω του fast track. Το θέμα είναι ότι μετά το πλάνο του ΟΔΔΥ (που ήταν έργο άλλου μεγέθους και άλλων απαιτήσεων γης), δεν ψάχτηκαν καθόλου και γι΄αυτό οι διοικήσεις ...Θανόπουλου και Αδαμίδη θα΄ναι πάντα υπόλογες...

Όσον αφορά στην στάση των 12, θα δείξει. Αν μείνουν μόνο τόσοι, ακόμα κι΄αν έχουν δίκιο, δύσκολα θα το προχωρήσουν το πράγμα. Κάτσε να δούμε όμως πρώτα, θα γίνει έτσι; Και ακόμα, ας διαβασουμε τον νόμο γιά να δούμε αν οι επιπτώσεις του στο περιβάλλον είναι ουσιαστικές, οπότε συνολικά θα βλάψει, παρά τις θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν. Αυτές άλλωστε θα δημιουργηθούν όπου και να κάνει η ΑΕΚ γήπεδο...
Kostis 365 - 3/2/2012 15:28
Το ξέρω ότι πολλοί θα με καταραστούν, αλλά το θέμα ήταν αναμενόμενο...

Ο νόμος που ψηφίστηκε είναι αντισυνταγματικός πέραν πάσης αμφιβολίας. Ψηφίστηκαν πράγματα γιά τα οποία έχει αποφανθεί αρνητικά με την προηγούμενη απόφασή του το ΣτΕ. Και δύσκολα θα πάρει τώρα διαφορετική απόφαση...

Το θέμα κατά την γνώμη μου είναι κατά πόσον η Κυβέρνηση θα΄χει την ...πολιτική βούληση να παρακάμψει το ΣτΕ θεωρώντας ότι η μη εκτέλεση ενός τέτοιου έργου είναι κακή γιά την προσπάθεια της χώρας να ορθοποδήσει, ότι εδώ που φτάσαμε είναι πλέον θέμα Εθνικού συμφέροντος, γιά να το πω λαϊκά...
alex....csts - 3/2/2012 15:50
ΚΙ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο ΤΡΟΊ΄ΚΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΤΕ ΔΙΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΦΤΑ ΓΙΟΚ.........??? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ....???
ή ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΛΑ Ο ΠΑΠΠΟΥΛΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ....???
ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ( ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ) ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.....!!!
Kostis 365 - 3/2/2012 16:03
Το λέω συνονόματε γιατί παραμονές των ΟΑ του 2004, το ΣτΕ είχε βγαλει τα περισσότερα Ολυμπιακά έργα αντισυνταγματικά, αλλά η Κυβέρνηση το παρέκαμψε ισχυριζόμενη ότι η εφαρμογή των αποφάσεων θα έβλαπτε σε μεγάλο βαθμό το Εθνικό συμφέρον. Άλλον τρόπο να γίνει το γήπεδο δεν μπορώ να δω. Ο νόμος αυτός είναι πολύ δύσκολο να περάσει απ΄το ΣτΕ αν γίνει προσφυγή...
manolas4 - 3/2/2012 16:19
Αν (που θα)γίνει προσφυγή στο ΣτΕ νομίζω ότι θα μετρήσει και το μέγεθος του γηπέδου αλλά και των εμπορικών χρήσεων.Σίγουρα στα μεγέθη του κυρΓιάννη δεν γίνετε ποτέ,αυτό που θέλουν να κάνουν τώρα έχει περισσότερρες πιθανότητες να περάσει
Kostis 365 - 3/2/2012 16:35
Σίγουρα έχει περισσότερες πιθανότητες και ειδικά αν βρεθούν χρηματοδότες, γιατί τη σήμερον ημέρες οι επενδύσεις αναζητούνται με τα κυάλια...
manolas4 - 3/2/2012 17:22
Καλά εδώ μιλάμε εντελώς φιλολογικά για το γήπεδο.Αν θες τη γνώμη μου αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα,η χρηματοδότηση.Γιατί ανάλογα ποιος θα το χρηματοδοτήσει θα εξαρτηθούν και οι εμπορικές χρήσεις που θα είναι κλειδί και για το ΣτΕ αλλά κυρίως και για το ρόλο που θα έχει ο δήμος στα του γηπέδου.Αν ο χρηματοδότης(ή έστω ο κύριος) είναι ένας και έχει άμμεση σχέση με την παε (στην καλύτερη να είναι ιδιοκτήτης) ο ρόλος του δήμου θα είναι μικρότερος.Χωρίς να θέλω να είμαι απαισιόδοξος νομίζω πως το μεγαλύτερο πρόβλημα στο τέλος θα αποδειχτούν οι απαιτήσεις του δήμου.
alex....csts - 3/2/2012 16:23
ΑΚΟΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ......!
χαχαχαχαχαχαχαχαχα

http://www.youtube.com/watch?v=TmdkwvGu6hs&feature=related
manolas4 - 3/2/2012 16:34
alex....csts
χαχαχα
τώρα κατάλαβα γιατί δεν κατάφερε να κάνει γήπεδο ο κυρΓιάννης.
χαχαχα.
Kostis 365 - 3/2/2012 16:36
Μα που τα βρίσκεις;
kwlokotrwnhs - 3/2/2012 15:42
Ο δεύτερος που έκανε comment πολύ έξυπνα κατάλαβε περι τίνος πρόκειται!
Όντως,ως Φιλαδελφειώτης σας λέω οτι η πλειοψηφεία αυτών των 12 είναι απο κόμματα ΚΚΕ (κυρίως) και ΣΥΝ.
Μάλιστα ο ένας απο αυτούς ήταν και υποψήφιος για Δήμαρχος.Δεν ξέρω αν έχουν πάρει "γραμμή" απο κάποιο κόμμα,απλά να σας ενημερώσω ήθελα αδέλφια για το τι γίνεται εδώ.
nickedi21 - 3/2/2012 15:42
Autoi oi 13 einai me onomatepnumo...breite tous kai logikepste tous na teleiwnei h istoria...me t @dia pou exoume bleksei...
AEK MONO!! - 3/2/2012 16:07
Και να τους λογικέψεις..., θα εμφανιστούν μετά άλλοι 13 να κάνουν παρόμοια χουνέρια... Το θέμα είναι να δεθεί καλά ο νόμος από συνταγματικής άποψης για να μην μπορεί το κάθε τσουτσέκι να κάνει νούμερα...
stylianos21original - 3/2/2012 15:45
Να μετακομισετε ρε .Να τα πουλησετε και να φυγετε γιατι εμεις θα φωναζουμε πιο δυνατα στο νεο γηπεδο και δεν θα μπορειτε να κοιμηθητε.Αντε να κοιμηθητε λοιπον γαυροβαζελοι!
Periergos - 3/2/2012 15:46
Προσωπικά δεν καίγομαι για Ν.Φ, αλλά διαβάζοντας την ανακοίνωση των συριζαίων έχω την αίσθηση ότι όπου και να ενδιαφερόταν η ΑΕΚ να κάνει γήπεδο αυτοί τα ίδια θα έλεγαν αφού κατ΄αυτούς "Δεν είναι αποδεκτό να εμπλέκεται η κατασκευή του γηπέδου με επιχειρηματικά συμφέροντα και εμπορικά κέντρα".
Και στον βάζελο τα ίδια έκαναν οι συριζαίοι. Μόνο στον σύντροφο Κόκκαλη κάθισαν προσοχή κι έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο.
Kostis 365 - 3/2/2012 16:42
Δεν έκατσαν ούτε με τον Κόκκαλη, φώναζαν (γιά άλλα πράγματα βέβαια), αλλά εκεί υπήρχαν δύο βασικές διαφορές:

1.Στο Καραϊσκάκης δεν έγιναν (σοβαρές τουλάχιστον) σοβαρές πολεοδομικές παραβάσεις...

2.Τότε, με πρόσχημα την ανάγκη τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων, πέρασαν πάρα πολλά που αλλιώς δεν θα πέρναγαν...
...
Και γιά το ότι δεν ήταν η ΑΕΚ στην θέση του Ολυμπιακού, φταίει η ίδια...
kitrinos21 - 3/2/2012 17:37
File kostis365 αν διαβασεις το αρθρο3 παρ.2 (στο λινκ που εστειλε ο Φοτιου21 εχθες) απο τους περιορισμους του οποιου η τροπολογια εξαιρει το οικοπεδο της ΝΦ θα καταλαβεις οτι τα επιχειρηματα που γραφεις δεν ισχειουν πλεον. Τωρα αν ειναι συνταγματικο η οχι ειναι αλλου παπα ευαγγελειο.
reloadkiller - 3/2/2012 22:26
οτι να ειναι του λολοπαναη λενε στο χωριο μου..
ο καθενας γραφει οτι του κατεβει εδω μεσα..
μαλλον δεν καταλαβαν οτι εχει αλλαξει η τροπολογια και η αεκ μπορει να κανει οτι γηπεδο γουσταρει!!!!!
διαβαστε πρωτα και μετα να τις πετατε τις μ@@@!!!!!
γηπεδο θα γινει στιν φιλαδελφια και ολοι η ελλαδα να κατεβει!!!!
Kostis 365 - 3/2/2012 23:52
Στείλε μου το λινκ, δεν το΄χω δει. Να ξεκαθαρίσω ότι σήμερα πληροφορήθηκα ότι μιλαμε γιά τον νόμο του 2003, άρα αυτό που λες είναι πιθανόν...

Πάντως δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο κυρ Γιάννης είχε δικιο όταν έλεγε τοσα χρόνια ότι άδεια υπάρχει. Έγραψα και παραπάνω ότι, αν η θέση του δικαιωθεί, κάποιοι πρέπει ν΄απολογηθούν...
stylianos21original - 3/2/2012 15:51
Μας αφησαν και τηλεφωνα χαααα!
AEK MONO!! - 3/2/2012 15:59
Όποιος τολμήσει να κάνει το παραμικρό....., θα γίνει η ζωή του κόλαση....
LoC - 3/2/2012 16:04
Ρε έχετε τρελαθεί ορισμένοι εδώ μέσα ;
Η ψήφος σας θα κριθεί με βάση το γήπεδο ;
Όλα αυτά που έχουν γίνει τα ξεχνάτε για χάρη του γηπέδου ;
Πόσοι από σας είδαν το μισθό τους να μειώνετε ;
Πόσοι έμειναν άνεργοι ;
Οι άστεγοι έχουν 10πλασιαστεί μέσα σε 2 χρόνια !
...Παιδιά στα σχολεία λιποθυμάνε από την ασυτία !
Μας βαζουν χαράτσια, φόρους, φόρους πάνω στους φόρους, κόβουν το ρεύμα σε κόσμο που δεν έχει να πληρώσει, χαρίζουν δισεκατομμύρια στους τραπεζίτες και εσάς σας ενδιαφέρει μόνο το γήπεδο ;
Άι σιχτίρια πια εδώ μέσα...
LoC - 3/2/2012 16:13
...μειώνεται*
LoC - 3/2/2012 16:15
...ασιτία*
boo-man - 3/2/2012 16:20
LoC μην τα λες αυτα δυνατα γιατι θα τους ξυπνησεις..
boo-man - 3/2/2012 16:28
LoC μην τα λες αυτα δυνατα γιατι θα τους ξυπνησεις..
gkarako - 3/2/2012 16:44
και τι δηλαδη θα μας σωσει ο τσιπρας και η παπαρηγα????(χαχαχαχα) στο διαολο να παει και η βολεμενη αριστερα και ολα τα τσιρακια της. εμενα η ΑΕΚ με νοιαζει και ο οποιος μπαινει εμποδιο της μαυριζεται(μπορει και στο ξυλο)...
LoC - 3/2/2012 18:07
Σιγά εσύ μη δέρνεις πολύ και πιαστείς...
Συνέχισε την ήσυχη ζωούλα σου κάνοντας μαγκιές από το πληκτρολόγιο και κάθε πρωί την κάνε την κότα μπροστά στο αφεντικό σου...
gkarako - 3/2/2012 22:36
εγω δεν σε μιλησα ασχημα αλλα φαινετε σου θυξαμε τους μεγαλους ηγετες, κομματοσκυλο. Δουλε του συστηματος που νομιζεις οτι εισαι και επαναστατης... εχεις λυσαξει απο τοτε που αρχισαν να τα χωνουν στους βολεμενους ,δηθεν αριστερους, της βουλης.
demis-11-forever - 3/2/2012 18:12
THA FAS KAI ESY TIS KARPAZES SOU AMA DE GINEI TO GEPEDO EKEI KOMMOUNI!
LoC - 3/2/2012 18:43
Πστ εσύ net-hooligan άκου...
Εγώ ΘΕΛΩ να γινει γήπεδο στη Ν.Φ.
Άλλο είναι αυτό που είπα.
Βγήκες από την τρύπα σου να πεις τη λαλακία σου φασιστάκο.
Πίσω στο λαγούμι σου τρωκτικό...
O "ψυχοραγεί το σύστημα και πολύ μ΄αρέσει"superdoc - 3/2/2012 21:34
Φίλε μου Loc.
Αρκεί μια ματιά και μια σύντομη αναλυσούλα στα γραφόμενα αρκετών εδώ μέσα και καταλαβαίνεις γιατί φτάσαμε σαν λαός στην εξαθλίωση την επαιτία και την αναξιοπρέπεια.
Τώρα αν κατασκευαστεί το γήπεδο και είναι σύγχρονο με όλα τα κομφόρ και τα αξεσουάρ και οι περισότεροι (μηδέ εμού εξαιρουμένου) δεν έχουμε φράγκο να πάρουμε ούτε το μετρό για Περισσό, αυτό είναι μια απλή λεπτομέρεια.
blinded - 3/2/2012 21:54
Δηλαδή επειδή ΕΣΥ δεν έχεις φράγκο να φτιάξουμε γήπεδο με τσιμεντόλιθους λυομενες εξέδρες και σκεπαστη απο τσίγκο.Και για εμπορικούς χώρους 5-6 πάγκους βρώμικα κινέζικα μαϊμούδες κτλ.
Πολυ προοδευτικό και πάνω απο όλα λογικότατο.
O "ψυχοραγεί το σύστημα και πολύ μ΄αρέσει"superdoc - 3/2/2012 22:01
Φτιάξτο μόνος σου χουβαρντόπαιδο. (με black and decker)
Aκόμα πιο προοδευτικό!
blinded - 3/2/2012 22:24
Δεν ξέρω ρε φτωχόπαιδο για σένα και συγνώμη δηλ. Αλλα εγώ και οι περισσότεροι έχουμε το απίστευτο πόσο του εισιτηρίου του μετρό και την περιουσία του εισιτηρίου του γηπέδου.
vasilisaek - 4/2/2012 19:23
Μπράβο αγόρι μου , διότι η λαλακία σπάει ρεκόρ εδώ μέσα . Κριτήριο της ψήφου το γήπεδο( και κυρίως οι εμπορικοί χώροι)! Ο Βούρος έχει ψηφίσει τη μάνα του και τον πατέρα του σε βάρος (και ) των ΑΕΚτζηδων εργαζομένων και κάποιοι λένε παπ@ριές! Αφήστε τις μαγκιές - ειδικά κάποια θολωμένα από το "νέφος" και τοποθετηθείτε με επιχειρήματα. Ο καθένας την παπ@ριά του: Να αλλάξει ο νόμος για το ΣτΕ(λες και υπάρχει νόμος για το ΣτΕ!), στις άλλες χώρες τι γίνεται κλπ. Λες και δεν υπάρχουν νόμοι εδώ, λες και δεν κράζουμε όλοι όταν τους παραβιάζει ο - κάθε- Κουλούρης, λες και δεν είναι το μόνο όπλο των φτωχών το να εφαρμόζονται οι νόμοι. Αν γινόταν νόμιμο γήπεδο α έτρεχαν στη δημαρχέσσα και στον κάθε πικραμένο; Αλλάζει μια τροπολογία τον ...Γ.Ο.Κ. Αλλάζει τον συντελεστή δόμησης των αθλητικών χώρων; (0,3). Όσο για την ιστορία, καλό είναι κάποια ανιστόρητα πιτσιρίκια να ξέρουν ότι το 1992 στη Βουλή το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ καταψήφισαν τη ρύθμιση των χρεών του Ολυμπιακού, με αποτέλεσμα να κράζουν οι - αντίστοιχοι - της 7. Όσοι επιχειρούν να χτίσει η ΑΕΚ μέσω αστείων τροπολογιών είναι υπεύθυνοι για το τι θα ακολουθήσει.Μάλλον δε γουστάρουν να χτίσει, ή ξέρουν ότι δε μπορούν και απλά πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα. Ας μας δείξουν τα λεφτά, έχουμε το οικόπεδο, αν θέλουμε 25.000 φτιάχνεται αύριο, αν θέλουμε και μαγαζιά κλπ, ανταλλάσουμε το οικόπεδο και πάμε παραπέρα και χτίζουμε άνετα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες αφράγκων, λαμόγιων (στο όνομα της ΑΕΚ) και μνημονιακών βουλευτάδων ( που επιχειρούν να ξεπλυθούν στην κολυμπήθρα - ΑΕΚ.
knikos21 - 3/2/2012 16:15
Είστε 12;
Είμαστε εκατοντάδες χιλιάδες!

Θα σας πάρει και θα σας σηκώσει!!!

Έχετε καταστρέψει την Ελλάδα!
Πουλάτε αριστερές ιδέες με δεξιά τσέπη!
...
ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ!!!!

Γήπεδο θα γίνει στη Φιλαδέλφεια που να σκάσετε!!!
mikrasiatis1950 - 3/2/2012 16:47
ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ . ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΟΔΟΝΙΦΤΗ. ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΔΟΝΙΦΤΗΣ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 131 ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ .ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΝΕΥΟΤΑΝΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ .ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΗΓΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ .ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ . ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΥΠΟΥ MΟΛ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝΕ ΕΤΣΙ .ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΕΤΣΙ , ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ "ΜΕΣΑ" ΚΑΙ "ΠΕΙΘΩ" ΠΟΥ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ . ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΠΑΝΤΑ (ΑΝ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ) .ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
kitrinos21 - 3/2/2012 16:53
Η γνωμη μου ειναι οτι δεν πρεπει να μπερδυουμε το τοτε με το τωρα.
1)Τοτε ο νομος ηταν προσωπικο αλισβερισι του κυρΓιαννη με καποιους βουλευτες στο παραπεντε πριν τις εκλογες και την επομενη μερα βρεθηκε με εντελως αλλες καταστασεις στην ΑΕΚ,στο δημο και στη κυβερνηση. 2) τοτε ο γρανιτσας το παλευε μονος του με απεναντι τοκοσμο,κυριως τη ΠΑΕ και τον δημο συσωμο (ΝΔ,ΣΥΝ,ΚΚΕ,εμπορικος συλογος της περιοχης). 3) τοτε ολα τα ΜΜΕ ηταν καθετα αντιθετα λογω της κοντρας Γρανιτσα με Ντεμη στις δοξες του.4) Η τροπλογια ενταχθηκε σε νομοσχεδειο που εχει να κανει με το μνημονιο και ψηφιστηκε απο πολυκοματικη κυβερνηση .5) τη προυγουμενη φορα δεν ...πειραξαν το νομο αλλα το οτι το σχεδειο Γρανιτσα δεν καλυπτοταν απο το νομο, γιατι επρεπε να κοπουν καποια δεντρα και δεν δεχονταν τα αντισταθμηστικα για το περιβαλον. Αυτο η τροπολογια το ρυθμιζει. Οτι ξεπερναει τα ορια η τροπολογια δεκτο και εχω πει οτι ουτε εγω θα τη ψηφιζα αλλα ολες οι διαταξεις που μπηκαν μετο μνημονιο δεν ειναι αντισυνταγματικες, Πειτε μου μια που επεσε στο ΣΤΕ. Λογω εκτατης αναγκης βλεπεις.
PROSFIGIA - 3/2/2012 17:03
ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΘΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ......ΚΑΙ ΝΑ '"ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ" ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!!!!!

ΓΗΠΕΔΟ ΕΔΩ Κ ΤΩΡΑ - ΑΕΚ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ
GVAEK365 - 3/2/2012 17:20
Αδελφια καλησπερα απο το Τοροντο,

Διαβαζοντας την ανακοινωση των 12 έχω να πω πως έχουν το δικαιωμα ως πολίτες να πιστευουν, να ζητούν και να επιδιωκουν οτι θεωρουν αυτοι οτι είναι σωστό. Όμως..... Μιλουν για νόμους και τι είναι νόμιμο, και γνωρίζοντας προσωπικά ένα-δύο από τα ονόματα που διάβασα προτείνω, και συγχωρέστε με κάποιοι, οι άνθρωποι που θα "τρέξουν" το όλο θέμα του γηπέδου να κάνουν τις εξής 2 ενέργειες:
1. Καταγγελία σε κάθε υπηρεσία (Υγειονομικό, ...Πολεοδομία κλπ κλπ) σε κάθε έναν από αυτούς, γιατί "κάποιοι" που μιλούν για νομιμότητα δεν είναι και τόσο νόμιμοι στις ασχολίες τους....
2. Καταγγελία στις ΔΟΥ που υπάγονται οι "κύριοι και κυρίες" γιατί "κάποιοι" από αυτούς δεν είναι και τόσο νομιμοι οσον αφορά το τι δηλώνουν ως εισόδημα και το τι παρουσιάζουν στα βιβλία τους...
Πιστέψτε με όταν σας λέω ότι από τους δωδεκα "αρκετοί" είναι αυτοί που θα κρυφτούν για πάντα...

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας...
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 3/2/2012 19:22
Αδερφε GVAEK365 - απο σοσο γνωριζω σε ΔΟΕ μπορεις να κανεις και ανωμυμ καταγγελεια. Ειμαι διατεθημενος να τους καταγγιελω ΧΘΕΣ. Αν διαθετεις καποιες πληρωφοριες για αυτους τους 12 ευχαριστως να μου τις στειλεις και αν δεν θες να δημοσιοποιηθουν στο σαιτ οριστε και το μαιλ μου. panagiotiskostopulos@gmail.com
NIKOS ORIGINAL ORIGINAL - 3/2/2012 17:38
AN KATΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ,ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΧΩΡΑ , ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ! ΣΕ ΚΟΚΚΑΛΟΜΑΡΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΟΥΣΑΝ !! ΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΥΝ !
alexchania21 - 3/2/2012 17:46
ΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ Φιλαδέλφεια ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΥΣ ???????????????? ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΗΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ...ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΚΟΚΚΙΝΟΚΟΛΕΣ!!!!!!!!! ΓΕΛΟΙΟΙ..... ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΕΙΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!!!!
antonis aek f.c. - 3/2/2012 18:01
Και γιατι δεν κανουν αντιπερισπασμο οι κατοικοι της Νεας Φιλαδελφειας και δη οι δικοι μας Αεκτζηδες: Να μαζεψουν υπογραφες να εκδιωχθουν απο τον δημο οσοι αντιτιθονται στη δημιουργια γηπεδου! Αν ημουν δημοτης Νεας Φιλαδελφειας ετσι θα απαντουσα. Ως ανεπιθυμητοι που εμποδιζουν ενα σχεδιο πνοης για την ευρυτερη περιοχη.
XARIS - 3/2/2012 18:07
ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΒΓΟΝΤΖΑΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Ο ΜΑΣΟΝΑΚΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ 131 ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΟΥΦΑΞΕ Η ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΙΜΗΤΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΚΙΑ .
Mahatma Gandhi - 3/2/2012 18:08
Σας ξέρω καλά εσάς.
Είστε από αυτούς που όταν πάμε να βάλουμε ανεμογεννήτριες προσφεύγετε στα δικαστήρια γιατί κάνουν.....θόρυβο!!!!
Αστειχείωτοι τελείως...ΜΑΚΑΡΙ να γίνει το γήπεδο.
demis-11-forever - 3/2/2012 18:11
NA PEI KAPOIOS SE AYTOYW TOYS...PROODEYTIKOUS KARAKGIOZEOUS OTI TO GIPEDO ITAN EKEI KATA PASA PITHANOTITA PRIN ERTHOUN AYTOI ... KAI TO GIPEDO THA KSANAGINEI EKEI. ANOXI TELOS ... MAYRISMA STIS EKLOGES APO TOYS AEKTZIDES KAI EPEIDI EGO POTE DE THA TOYS PSIFIZA ETSI KAI ALLIOS SKEYTOMAI KAI ALLA METRA POIO APOTELESMATIKA... OPOIOS KATALAVE KATALAVE!!!
k.kargas - 3/2/2012 18:12
Αυτοί οι 12 έχουν πολιτικά κίνητρα, δεν είναι ούτε γαύροι ούτε βαζέλες. Κάποιοι μάλιστα και εδώ ,κρυφοσυμφωνούν μαζί τους, γιατί μπερδεύουν το μνημόνιο και τις (αριστερές) ιδέες τους με την ΑΕΚ.
Ακριβώς λοιπόν αγαπητοί φίλοι, επειδή υπάρχει κρίση και όλα αυτά που βιώνουμε καθημερινά, ακριβώς γιαυτό πρέπει να γίνει το γήπεδο. Εκτός από τους ΑΕΚτζήδες που το θέλουν, θα δουλέψει και κανένας άνθρωπος στην κατασκευή του και μετά από αυτή. Ας το σκεφτούν λίγο καλύτερα εκεί στην Αριστερά και ας ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους...
demis-11-forever - 3/2/2012 18:16
KAI GIA TA ARISTERA FYNTANIA POY AKOLOYTHOUN TIN OPOIA GRAMI TOY KOMMATOS XWRIS DIKIA TOYS SKEPSI NA YPENTHIMISW (AN ZOYSATE TOTE...) OTI TO GIPEDO MAS PANTA EIXE "EMPORIKES XRISEIS" GIATI KAI I MPOTIK ITAN KATO APO TA KATHISMATA TIS 15 KAI KATO APO TA KATHISMATA TIS 5-6-7 EIXE KOSMIKI TAVENA. ANTE AMPALOI MATHATE DIKAIOMATA KAI XESATE TON KOSMO! KATASTROFOLOGOI IDEALISTES TOIY KWLOU
rakouliarhs21 - 3/2/2012 18:19
ΠΙΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ ΣΤΟΥΣ 12.ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΤΣΑΛΙΕΣ.Η ΒΡΩΜΙΑ ΚΙ ΤΥΦΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ Ν.Φ. ΚΑΙ ΧΑΛΚΗΔΩΝΑΣ?
janpap08 - 3/2/2012 18:19
Παρακάτω το link της σελίδας του στο Facebook....για πάμε όλοι μαζί.


https://www.facebook.com/profile.php?id=100001569030971&sk=wall
clever - 3/2/2012 18:22
Μήπως να τους βρούμε να τους εξηγήσουμε το όνειρο... Ξέρετε τι εννοώ
gatto - 3/2/2012 18:24
Όσο και να κωλοχτυπιούνται οι γραφικοί όταν θα βρεθεί το ΜΑΡΟΥΛΙ το γήπεδο θα γίνει εκεί που θέλει η ΑΕΚ!Το ζήτημα είναι να βρεθεί κάποιος που θα τρέξει ΣΟΒΑΡΑ το γηπεδικό...
niklolis - 3/2/2012 18:28
ΑΠΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.. Ο ΙΑΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΛΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ...
ΑΕΤΟΣ - 3/2/2012 21:07
Ας γίνει ένας έλεγχος από το ΣΔΟΕ να δούμε πόσες αποδείξεις έκοψε ο "Αεκτζής" γιατρός και άν αυτές δικαιολογούν τον πλούσιο τρόπο ζωής του. Το γήπεδο της ΑΕΚ και η υποτιθέμενη υποβάθμιση της περιοχής τον μάρανε.......
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 3/2/2012 18:40
A καλα δεν παμε καλα...οι ανθρωποι ειναι αρρωστοι...τρελοι...ειτε τους αρεσει ειτε οχι ατυτο αποτελει πλεον νομο του ελληνικου κρατους κ δεν μπορει να αλλαξει!!!!
koulis21 - aekara korydallos - 3/2/2012 18:47
αυτοι βρηκαν την αεκ και το γηπεδο εκει και οχι η αεκ αυτους...
αυτη τη φορα σκεφτειτε το καλυτερα πριν κανετε προσφυγη...ο θυμος μας ειναι πολυ μεγαλος...μην ξεσπασουμε σε σας τους 10...το νου σας λοιπον...
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ! - 3/2/2012 19:18
ΡΕ ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ
ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΠΑΟ ΚΑΙ ΑΕΚ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ .
ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ ΡΕ!!!!!!
zatara - 3/2/2012 19:19
τα λιγα λογια ζαχαρη και τα καθολου μελι. Αν εχετε αντερα καντε προσφυγη στο ΣΤΕ..ευκολο ειναι,το εχετε ξανακανει και κερδισατε..εμπρος λοιπον μην αφησετε την ποιοτητα ζωης σας να χαλασει..μη χασετε την ησυχία σας απ το γηπεδο,ευκαιρια ειναι τωρα που γκρεμιστηκε να μη ξαναγινει..ασε που θα χουμε και κατι να ταζουμε στις εκλογες!! η φλογα καιει απο καιρο σε γηπεδα και δρομους,τωρα ομως φουντωσε και θα σας καψει ολους.
zatara - 3/2/2012 19:42
οταν το κρατος εδωσε στον παππου μου παραγκα στη Ν.Ιωνια,εκεινος ειπε οτι δε θελει γιατι θα γυρισει πισω...!!! υστερα καταλαβαν οτι δεν ξαναδουν τα σπιτια τους ποτέ.. να μη πολυλογώ: ο παππους μου ηταν απ τους προσφυγες που προσφεραν εθελοντικη εργασια στο χτισιμο του γηπέδου. το ιδιο θα κανω και εγω,μπορει οχι χτιζοντας αλλα οπως διαλο μπορω..!!!! Υ.Γ μη τολμησετε,θα γελανε και τα σκυλιά.
blinded - 3/2/2012 19:46
Καλά θα ήταν πάντως η ΑΕΚ να πραγματοποιήσει κάποιες κινήσεις οικολογικού χαρακτήρα σε αντιστάθμισμα ώστε να τους αφαιρέσει και τα τελευταία επιχειρήματα τους.
Και αν δεν συμφωνούν ……διάβασα παραπάνω κάποιες ενδιαφέρουσας ιδέες.
asagagr - 3/2/2012 19:58
"Ξέχασαν ακόμα ότι η σημερινή προσωρινή συγκυβέρνηση των τριών Κομμάτων δε νομιμοποιείται να ρυθμίζει άλλα θέματα πλην των γνωστών οικονομικών θεμάτων του μνημονίου και της διεξαγωγής των Εκλογών"

Έχουν δηλαδή το δικαίωμα να μας κόψουν το κεφάλι, αλλά όχι την παρανυχίδα!!!
Επίπεδο - δάπεδο λέμε ....
Αυστριακός - 3/2/2012 20:01
Διαβάζοντας τα σχόλια σας θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση με την ελπίδα να πάρω ειλικρινή απάντηση.
Σε ένα χώρο 25 χιλιάδων στρεμμάτων (δεν γνωρίζω αν σε αυτό το νούμερο είναι και ο χώρος από το εγκαταλειμμένο εργοστάσιο)μπορεί να ανεγερθεί γήπεδο 32 χιλιάδων θέσεων με βοηθητικές εγκαταστάσεις (εντευκτήρια, αίθουσες εξυπηρέτησης των μέσων ενημέρωσης, χώροι εστίασης, παιδότοπος, εκθεσιακοί χώροι κ.ά.) και χώροι εμπορικής εκμετάλλευσης (καφέ, εμπορικά καταστήματα, συνεδριακό κέντρο, πολυκινηματογράφος, χώρος ψυχαγωγίας και αναψυχής κλπ.)χωρίς να γίνει επέκταση προς την μεριά του άλσους και χωρίς να υπάρξει η αντίδραση των ...οικολόγων;
Μην ξεχνάμε ότι η σκέψη να πάρουμε μέτρα από το άλσος είχε όντως ακουστή αλλα μέχρι εκεί.
Πόσο εφικτά είναι όλα αυτά να γίνουν;
yiannisz14 - 3/2/2012 20:51
http://www.greece.org/blogs/wwii/
kitrinomauroaigaion21 - 3/2/2012 20:57
.........ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ..........

ΡΕ ΣΕΙΣ ...ΜΗ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ !!!! ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ !!!!!!!!!!! ΜΗ ΜΠΛΕΚΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ !!!!!!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ !!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ... ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ !!!! ΤΕΛΟΣ !!!!!!!
ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ..... ΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ , ΗΤΑΝ Ο GAY-ΡΟΣ...ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ;;ήήή ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΑΡΙΔΑΚΗ..., ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΕΤΟΙΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ... ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ??? ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ......ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ήήήή ΠΟΛΙΤΗΣ ???? Η ΣΤΟΝ ΤΖΙΚΕΡ ????....ΟΧΙ !!!!!! ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!!!! ΑΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ...ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ...ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ...Ο ΡΕΣΤΗΣ....Ο ΛΑΤΣΗΣ....ΘΑ ΚΟΥΝΙΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ήήή ΤΟΥΣ... 12 ΠΟΛΙΤΕΣ ????...ΟΧΙ !!!!!!! ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!! ΟΣΟ Η ΑΕΚ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ...ΑΠΟ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥΣ....ΑΔΑΜΙΔΕΣ....ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΥΣ ...ΚΑΙ ΣΙΑ ...Η ΑΕΚ ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ...ΤΥΧΟΝΤΑ !!!!!!!!!!!!!!...ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!!! ΓΙ ΑΥΤΟ ...ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ.....ΕΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ....ΕΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ !!!!!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ...ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΤΗΣ... ΑΕΚ Ο ΒΟΥΡΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΧΑΡΤΙ .....ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ Ν.Φ....!!!!!!! ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!
kitrinomauroaigaion21 - 3/2/2012 20:58
.........ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ..........

ΡΕ ΣΕΙΣ ...ΜΗ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ !!!! ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ !!!!!!!!!!! ΜΗ ΜΠΛΕΚΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ !!!!!!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ !!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ... ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ !!!! ΤΕΛΟΣ !!!!!!!
ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ..... ΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ , ΗΤΑΝ Ο GAY-ΡΟΣ...ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ;;ήήή ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΑΡΙΔΑΚΗ..., ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΕΤΟΙΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ... ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ??? ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ......ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ήήήή ΠΟΛΙΤΗΣ ???? Η ΣΤΟΝ ΤΖΙΚΕΡ ????....ΟΧΙ !!!!!! ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!!!! ΑΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ...ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ...ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ...Ο ΡΕΣΤΗΣ....Ο ΛΑΤΣΗΣ....ΘΑ ΚΟΥΝΙΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ήήή ΤΟΥΣ... 12 ΠΟΛΙΤΕΣ ????...ΟΧΙ !!!!!!! ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!! ΟΣΟ Η ΑΕΚ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ...ΑΠΟ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥΣ....ΑΔΑΜΙΔΕΣ....ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΥΣ ...ΚΑΙ ΣΙΑ ...Η ΑΕΚ ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ...ΤΥΧΟΝΤΑ !!!!!!!!!!!!!!...ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!!! ΓΙ ΑΥΤΟ ...ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ.....ΕΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ....ΕΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ !!!!!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ...ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΤΗΣ... ΑΕΚ Ο ΒΟΥΡΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΧΑΡΤΙ .....ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ Ν.Φ....!!!!!!! ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ !!!!!!
demetrio drama - 3/2/2012 20:58
ετσι μπραβο...αιντε με τα κοπροσκυλα...να σηκωθουν να γκρεμοτσακιστουν αυτες οι 12 κοπριες ...η περιοχη εχει αναγκη απο τους χιλιαδες ενωσιτες κι οχι απο 12....μαιμουνια-εντολοδοχους...
Ευμένης - 3/2/2012 21:17
- κρυφοgay αφού θέλετε πόλεμο θα τον έχετε και αυτή τη φορά δε θα σας σώνει ούτε ο Κιμ Γιονγκ Ουν.

- όταν ο καλατράβα έχτιζε όλο το μαρούσι, ο σταλινοτσολιάς έκανε ότι ήθελε στο φάληρο, ο βωβός στο μολ, ο βαρδινογιάννης στον βίλατζ ρέντη κοκ, δεν βρέθηκε κανένας Α.Α (αμετανόητα ανόητος) να τους σταματήσει, από την ΑΕΚ θα ξεκινήσετε να φτιάξετε τον κόσμο.

- οι δικοί μας ...Α.Α, όταν τύχει να γίνει καμιά πολιτική συζήτηση εδώ στο σάϊτ σκίζονται ποιος θα πρωτοαπαντήση, πως θα φανούν περισσότερο ΑΕΚτζήδες από τους υπολοίπους αντιθέτου ιδεολογίας και τώρα που το συνάφι τους θέλει την ΑΕΚ άρη της αθήνας κάνουνε μόκο, έπεσε φαίνεται το σύνθημα από κολεγιόπαιδο και κοντορουφιάνα.

- το μεγαλύτερο λάθος του γερόκαραμανλή ήταν που προσπάθησε να κοινωνικοποιήση αυτά τα παράσιτα, αλλά όπως αποδεικνύετε για άλλη μια φορά η θέση σας είναι στην οροσειρά της πίνδου.

- Η ΑΕΚ είναι πάνω από μικροκομματικά συμφέροντα απαίδευτων ανθρώπων που ο μεγαλύτερός τους αγώνας στη ζωή είναι πως θα φάνε περισσότερα από το πορτοφόλι του μπαμπά και από τον κουμπαρά του κράτους.

- οι 12 και όλοι μας, να δούμε ποιος θα κερδίσει.

- κωστή 365 τείνεις να γίνεις ο 13ος, κρίμα.
nikos_21 - 3/2/2012 21:39
Πες τα ρε Ευμένη γιατι εχω τρελλαθει με κατι λαλακιες που διαβαζω εδω απο κατι νουμερα υποτιθεμενους αεκτζηδες
blinded - 3/2/2012 22:44
Ευμενή θα πρέπει να σε τρελαίνει που και τις δυο φορές το ΠΑΣΟΚ μας έδωσε άδεια .

Επίσης τα ακροδεξιά αντί κομμουνιστικά παραλήρηματα για πινδο κτλ. Δεν βοηθάνε καθόλου το πρώτο κομμάτι με το οποίο οι περισσότεροι συμφωνούμε
Kostis 365 - 4/2/2012 00:05
Το΄χεις χάσει Ευμένη μου το θέμα. Έχεις την εντύπωση ότι το 5ο τμήμα του ΣτΕ αποτελείται καλά και ντε από αριστερούς; Ποιός λέει δηλαδή ότι το περιβάλλον είναι υπόθεση της αριστεράς, δεν το κατάλαβα. Είναι ύπόθεση όλων μας...

Όχι, δεν θα γίνω ο 13ος. Και ένα 32άρι γήπεδο, αν μπορέσει να γίνει, έστω κι΄αν δεν με ικανοποιεί πλήρως, είναι αξιοπρεπές τουλάχιστον και θα το αποδεχθώ, μήπως και το σκάρτο 28άρι θάταν φιλικότερο στο περιβάλλον;

...Όχι όμως σαν αποτέλεσμα βίας και τραμπουκισμών, αλλά νόμιμων διαδικασιών. Αλλιώς, θα΄ναι ντροπής πράμα. Αν είναι σωστό να γίνει, ας γίνει και θα πάω από τους πρώτους να βγάλω το διαρκείας μου...
yalatzi 22 - 4/2/2012 01:51
Και τι γίνεται στην Ελλάδα, φίλε Κωστή, χωρίς βία και τραμπουκισμούς; Μήπως οι 100 φοιτητές δεν καθορίζουν την τύχη 180.000 συμφοιτητών τους; Μήπως δεν έχουν καταστραγηθεί νόμοι και νόμοι με τον «υπερνόμο» νόμος είναι το δίκιο του εργάτη; Μήπως και μόνο με τη δήλωση ότι διαδηλώνεις ενάντια... (βάλε ό,τι λόγο θέλεις) παραμερίζονται μπροστά σου νόμοι και κυβερνήσεις;

Το χειρότερο: Η θέση των πιο πάνω αδελφών: Την ώρα που η χώρα βασανίζεται, εσείς μιλάτε για γήπεδο;
...
Σωστό: Επειδή η χώρα βασανίζεται, εμείς οι πολίτες δεν έχουμε δικαωμα να γελάμε, να τραγουδάμε, να ονειρευόμαστε, να ελπίζουμε.... Αθλιοι είμαστε και σαν άθλιοι πρέπει να πορευόμαστε. Σιωπή λοιπόν, τα κεφάλια μέσα και μόνο κάπου οι ντουντούκες να παίζουν το πένθιμο τραγούδι τους για να μας θυμίζει την κατάντια μας...

Πριν χρόνια, όταν ήμουν στο Γυμνάσιο στην Πάτρα σε κατάσταση μεγάλης ανέχειας, σκαρφάλωνα στον ξύλινο τοίχο του γηπέδου στα Προσφυγικά για να δω κανέναν αγώνα... Συνηθισμένο λοιπόν το βουνό απ’ τα χιόνια. Έτσι και τώρα: Και πεινασμένος, και προδομένος, φτιάχτε ένα σπίτι για την ομάδα μου, ακόμα και με ξύλινους τοίχους και σας βεβαιώ, παρά την ηλικία μου, θα σκαρφαλώσω να δω τις κίτρινες φανέλες να μου δωσουν λίγο κουραγιο και χαρά στη μαυρίλα μου. Μια μαυρίλα που τα κόμματα, ακόμα και τα αριστερά, όχι μόνο δεν την απέτρεψαν, αλλά μάλλον είναι οι δημιουργοί της.
Kostis 365 - 4/2/2012 10:30
Η δικτατορία, είτε είναι των πολλών είτε των λίγων, είναι ένα και το αυτό...

Αν ο νόμος στον οποίον στηρίζεται η άδεια συνάδει με το Σύνταγμα, οι 12 θα πραμείνουν 12 η ακόμα και λιγότερεροι. Ούτε να προσφύγουν στο ΣτΕ δεν θα καταφέρουν η ούτε καν να κερδίσουν τα προσωρινά ασφαλιστικά μέτρα. Το να απειλούνται πολίτες όμως να μην προχωρήσουν σ ενέργειες που έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν είναι (η πρέπει να είναι) τριτοκοσμικο...
yalatzi 22 - 4/2/2012 11:27
Φίλε Κωστή, καλημέρα!
Ξαναδιάβασα σήμερα το χθεσινό νυσταγμένο σχόλιό μου και μετάνιωσα που το γραψα, γιατί δίνει την εντύπωση ότι είμαι υπέρμαχος των τραμπουκισμών. Μακριά από μένα! Και το να απειλούνται οι πολίτες για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ λόγο, πολύ δε περισσότερο όταν πρόκειται να ασκήσουν νόμιμα και δημοκρατικά τα δικαιώματά τους, είναι απόλυτα φασιστικό και αντιδημοκρατικό.

Τα αδέρφια που γράφουν εδώ μέσα και απαιτούν να συναινέσουμε σε ένα τόσο ...ολέθριο λάθος, πιστεύω πως είναι κυρίως νεαρής ηλικίας, που ενεργούν περισσότερο με την καρδιά τους παρά με το μυαλό και, το σημαντικότερο, έτσι έχουν διδαχθεί.

Θα παρακαλούσα να δώσεις προσοχή, φίλε Κωστή, και σε μια άλλη, σημαντική διάκριση μεταξύ του νόμιμου δικαιώματος και της ουσίας.

Οι 12 δεν υποστηρίζουν ότι η άδεια δεν συνάδει με το Σϋνταγμα μόνο. Υποστηρίζουν κι άλλα πράγματα που δεν προβλέπει το Σύνταγμα, όπως το ότι η ΑΕΚ είναι πλέον Ανώνυμη Εταιρεία και άρα εξ ορισμού αντιλαϊκή, οπότε δεν αξίζει να φανατιζόμαστε για να της αυγατίσουμε τα κέρδη. Σε περίοδο μάλιστα, υποστηρίζουν, που η οικονομική κατάσταση στη χώρα είναι αυτή που είναι, εμείς ζητάμε να δαπανηθούν εκατομμύρια για διασκέδαση;

Η απάντησή μου σ’ αυτά όλα περιέχεται το β΄ μέρος του σχολίου μου που δεν είδα να έχει την τιμή ενός, οικοδομητικού πιθανόν, σχολίου σου.

Σημειώνω, ότι δεν διαφωνώ καθόλου με τις θέσεις που διατυπώνεις στα πολλά σχόλιά σου.
Kostis 365 - 4/2/2012 12:48
Εγώ πάντως φίλε yalatzi απλά τοποθετήθηκα σε μιά διαπίστωση που έκανες και ασφαλώς δεν θεώρησα ότι ήταν ήταν η θέση σου, οπότε από μενα τουλάχιστον δεν παρεξηγήθηκες...

Στο δεύτερο μέρος του σχολίου σου θεώρησα περιττό να τοποθετηθώ επειδή κυριάρχησε η έντονη έκφραση μιάς επιθυμίας σου, με την οποία όμως δεν συμφωνώ απόλυτα. Δηλαδή κι΄ εγώ θελω σπίτι μεν, αλλά αν δεν είναι αντάξιο της ομάδας μας προτιμώ να περιμένω (κι ας είμαι μεγαλύτερος, άρα λογικά έχω λιγότερο χρόνο από σένα)...
...
Κατανοώ όμως απόλυτα τον συνειρμό που κάνεις και θέλω να σημειώσω γιά τους 12 πως, ενώ τον χαρακτηρισμό «γραφικοί» δεν τον αξίζουν επ΄ουδενί γιά τις οικολογικές τους ανησυχίες και γιά το μέλημά τους να προσατέψουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής, τον κερδίζουν δικαιωματικά όταν ισχυρίζονται τα όσα άλλα περιγράφεις...

Τι διάολο, ζώα είμαστε; Να δούμε πως θα την βγάλουμε καθαρή αν δεν θυσιάσουμε σαν λαός ένα κομμάτι ψωμί γιά την σωτηρία της ψυχής μας, να αισθανθούμε σαν άνθρωποι βρε αφελφέ...

Άσε που μέσα από τέτοια έργα τρώει ψωμάκι και πολύς κόσμος. Αλλά όταν υπάρχει ακαμψία εγκεφαλικών κυτάρων, δεν μπορούμε να πούμε και πολλά...
Ευμένης - 4/2/2012 14:07
- το αριστεροί κωστή δεν πήγαινε για τους δικαστές πήγαινε γι'αυτούς που κάνουν τους αριστεριστές και είναι χειρότεροι φασίστες και από τους ναζί.

- όσο αφορά το 13ος απορρέει από τα σχόλιά σου, σα να τα έγραφε ένας από τους δώδεκα μου κάνουν, έβγαλες 100% αντισυνταγματική την τροπολογία, ασχολείσαι με πολεοδομικούς όρους περί προσφυγικών χωρίς καν να είσαι κάτοικος της περιοχής, υποστηρίζεις γήπεδο 32 χιλιάδων θέσεων και όχι 28!! και πολλά άλλα. (για μένα 28 είναι υπεραρκετό
...
- για τα περί διαδικασιών ο καθένας ενήλικας αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεων και των λόγων του.

- blinded, το ποιος έδωσε την άδεια πραγματικά δεν με έχει προβληματίσει καθόλου, τα περί πίνδου τα εννοώ όχι
με όρους εμφυλίου κοκ αλλά με όρους προσαρμογής και αν πραγματικά ωφελούν την κοινωνία όλοι αυτοί οι θεατρινισμοί.
μη συγκρίνεις τους ακροδεξιούς με τους κατά φαντασία αριστερούς, είναι μακράν χειρότεροι, οι ακροδεξιοί είναι αυτοί που είναι, υπέρ του έθνους κατά των μεταναστών κοκ. οι αριστεροί είναι δήθεν, υπέρ των φτωχών, των μεταναστών του δίκαιου και μόλις πάρουν στα χέρια τους λεφτά η εξουσία γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως.(βλέπε το πάρτι των μ.κ.ο)
βλέπω καμιά φορά από τη δουλειά μου να περνάνε πορείες με φοιτητές του πολυτεχνείου, της νομικής, της ιατρικής και να φωνάζουν "εργάτες, αγρότες φοιτητές με μέτωπο απαντάμε στις πολυεθνικές" και γελάω για το υπόλοιπο της μέρας, δεν ξέρετε, δεν ρωτάτε; (οι μήπως ξέρετε αλλά οι θεατρινισμοί ξεκινάνε για σας από την ηλικία των 17;)
bomber21 - 3/2/2012 21:25
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.101922246536743.2568.100001569030971&type=3
Στης Φιλαδέλφειας τα μέρη - 3/2/2012 21:46
μπηκα και εγραψα αδερφε Myleros λεγομαι, παρακαλω καντε το ιδιο
bomber21 - 3/2/2012 22:42
mprabo file,kante oloi to idio (papadopoulos)!
captain beyond - 3/2/2012 21:50
Το ζητούμενο εν προκειμένω δεν είναι τα κίνητρα των 12,αλλά η στοχοποίησή τους με φωτό και τηλέφωνα.Ντροπή.Όσο γι αυτούς που βρήκαν ευκαιρία να κράξουν πάλι κάθε αριστερό,θέλει η σουλτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.Ειδικά αυτοί που είναι πασοκονουδούλια,είναι σαν πρόβατα που αδημονούν για το πάσχα
Ο ΕΝΩΣΙΤΗΣ - 3/2/2012 22:05
Τα κομματο-σκυλάκια τα κανις
Ποιός τα έχασε;;;
ΚΑΝΕΙΣ
οριτζιναλιστας μα πανω απ'ολα ΑΕΚ - 3/2/2012 23:16
δεν πιστευω να βγουν αυτοι οι τυποι να διαδηλωσουν?
αν γινει αυτο θα πεσει πολυ κυνηγητο.προσεχετε!
τσιπρα και σια μαζευτειτε!αυτη τη φορα δεν θα μας εμποδισετε
socratesthecabdriver - 3/2/2012 23:17
to kako ine min genisoun oi `12 kialous ekatotosous !!
scalper - 3/2/2012 23:25
ΑΘΛΙΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ (ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ) ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ 10 - 20 ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ. ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΣΤΑΛΙΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ Ν.Φ, Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΧΕΙ ΕΡΗΜΩΣΗ. ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΑΘΛΙΟΙ (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ?). ΑΝ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΒΛΗΣΜΟΣ ΓΙΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΑ ΣΤΗ Ν.Φ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΑΘΛΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ( ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΑΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΤΟΡΟΣ). ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ.....ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΔΕΝ ...ΕΝΝΟΧΛΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΓΛΑΡΟΥΣ ???
Υ.Γ. ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΓΗΠΕΔΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ (π.χ Γερμανία) ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ TV ΣΑΝ ΧΑΖΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. AEKAΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ !!!!
Acherontas21 - 3/2/2012 23:49
.Η Δημοκρατια δυστυχως στην Ελλαδα πεθανε και γιαυτο ο καθε κομπλεξικος αριστερος για να εκδικηθει ΠΑΣΟΚ και δεξια προσφευγει στο ΣτΕ.Αποτελεσματα;Στο αεροδρομιο της Μικρας ενα κωλοχωρι δεν αφησε να μπει ρανταρ για την ομιχλη και το αεροδρομιο κλεινει συνεχεια.Ενω στο Υμηττο και στον Ασυρματο κατοικουν ζωα τοσα χρονια.Στον βοτανικο βρεθηκαν κορμορανοι και χαθηκαν χιλιαδες θεσεις εργασιες.Η Ν.Φιλαδελφεια μαραζωσε εξαιτιας τον 131 και τωρα ακομα που βρεθηκε η λυση για δεκαδες θεσεις εργασιας παλι αντιδρατε.Ξεφτιλισμενοι βολεψακιδες ψευτοεπαναστατες αριστεροι.
BBDEU - 4/2/2012 00:21
poios eipe oti menoun filadelfeia?????ante kana 2 - 3 varia apodedeigmena.
aaaaa oson afora tin anakoinwsi gia ta epixeirimatika sumferonta kapoiwn pou leei o mister ,den mas leei kai emas aytos ti sumferonta exei????oikologika H ' noiazetai g to kalo tou alsous????kalunixta sas klapses k makrua apo ti filadelfeia gt i filadelfeia anikei mono se aytous pou tin agapane kai tin ekanan gnwsti kai mesa se aytous einai kai H AEK k oxi eseis pouthenades
ni21kos - 4/2/2012 01:14
ρε παιδια,το προβλημα ειναι το υψος δηλαδη??γιατι αυτο καταλαβαινω,γιατι δεν το σκαβουν και να εχουν τους εμπορικους χωρους ''θαμμενους''.......?
LoC - 4/2/2012 01:20
Τσεκούρι και φωτιά στους προσκυνημένους !!!
aekilion - 4/2/2012 04:14
den kserw an aytoi oi 12 einai oikologoi h' valtoi.ayto pou katalavainw omws einai oti aneta mporei na lythei to thema,opws tha mporouse kai prin 9 xronia. me dhmokratikotates diadikasies.as ginei mia psyfoforia sth n.filadelfia sth xalkidona kai stis gyrw endiaferomenes perioxes,ean theloun to ghpedo h' oxi. ena dhmopsyfhsma. mia kyriakh kai teliwse to thema.oi nomoi ginontai apo tous ekprosopous tou laou gia ta symferonta tou laou o laos me thn psyfo tou tha krinh oti to thelei h' oxi. kai teliwse to thema ! oute 131 h' 12 tha apofasizoun ,oute to STE, oute oi psyfothires vouleytes. h apofash prepei na einai twn katoikwn ths n.filadelfeias kai twn gyrw perioxwn. as frontish h AEK se synergasia me tous endiaferomenous dhmous kai thn poleitia,na kanei ena dhmopsyfhsma. dhmokratika panta. ayth einai h taphnh mou apopsh.
Toni 21 volos - 4/2/2012 05:40
Αναμενομενο και οι 12 μπορουν ευκολα να γινουν περισσοτεροι! αλλα κ να μην γινουν αν εχουν δικαιο βασει συντγαματος θα δικαιοθουν.
Το τραγικο κ λυπηρο για την ΑΕΚ ειναι οτι υπαρχουν ατομα που ειναι ΑΕΚ κ σκεφτονται να πανε να "αγκαλιασουν" κτλ αυτους τους 12. Συγνωμη αλλα αυτο δν ειναι ΑΕΚ. Αυτο ειναι γαυρος κ βαζελος.Ανθρωποι ειμαστε κ οχι ζωα. αν θελουμε τον νομο του ισχυρου τοτε μοκο κ σε οτι κανει ο γαυρος κ ο βαζελος αφου τωρα ειναι πιο ισχυροι. Αλλα οι ΑΕΚτσηδες δν πρεπει να σκεφτομαστε ετσι.

...Οσο για το θεμα γηπεδο, οντως αν ειχαμε ακομα το Ν.Γκουμας παιζει να περναμε κ κανενα τιτλο, αν κ δυσκολα θα ειχαμε 25.000 διαρκειας. Σιγουρα ομως, κ με χαλια ομαδα δν θα καναμε γκελες στα εντος. Τωρα με αυτον τον νομο που κατα πασα πιθανοτητα καταπαταει το συνταγμα μπορει να γινει ενα γηπεδο 28.000. Ειναι ομως οτι πρεπει για την ΑΕΚ. Αν εν τελει θελουμε να παρακαμψουμε συνταγμα οπως κ αλλοι ας γινει κατι μεγαλο. Κ μετριο κ παρανομο μας αρεσει?

Η προταση μου ειναι να γινει ενα γηπεδο σε εναν αλλο χωρο( οπου γης κ πατρις) ο οποιος θα μπορουσε να παραχωρηθει για 49χρονια η με οποιοδηποτε αλλο τροπο ωστε να γινει ενα γηπεδο 40-45.000 με γηπεδο μπασκετ.βολευ,χαντμπολ,κολυμβητηριο κ εμπορικες χρησεις=επενδυσεις κ θεσεις εργασιας κ στον ιστορικο χωρο να γινουν τα γραφεια της Μαμας ΑΕΚ κ κατι σαν αθλητικο παρκο ΑΕΚ= ερασιτεχνικος αθλητισμος+θεσεις εργασιας+αναβαθμιση περιοχης. Παραλογο?
Kostis 365 - 4/2/2012 10:42
Όπως είπε και ο Βούρος, επειδή η ΑΕΚ την τελευταία στιγμή άλλαξε πολιτική και στηρίχτηκε σε μία μία άδεια που ήδη υπήρχε, το γήπεδο που βγαίνει δεν είναι το 28άρι που συζητούσαμε τόσον καιρό, αλλά 32άρι, κάτι δηλαδή που τουλάχιστον είναι αξιοπρεπές. Κατά τ΄άλλα, συμφωνώ με τις απόψεις σου, αλλά η ΑΕΚ μετά τον Σεπτέμβριο του 2008 σταμάτησε ν΄ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός από την ΝΦ...
kitrinos21 - 4/2/2012 13:23
Φιλε Κοστις365 αυτο ειναι το λινκ του εδαφιου της παρ.2 του αρθρου3 υπ.πεχωδε απο το οποιο η τροπολογια εξαιρει απο πασης φυσεως περιορισμους, που το εδαφιο αναφερει, το οικοπεδο της ΝΦ. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/DRASTHRIOTHTES/SEMINARIA/PALAIOTERA_SEMINARIA/SEMINARIA_NEWN_MHXANIKWN_OCTOBER_2009/Tab/prosfates_tropopoihseis_gok.pdf .Δηλ. δυο ειναι τα βασικα σημεια: Σε βγαζει απο το πειορισμο του 17.5% (το υμιση του 35 ), για κλειστους εμπορικους χωρις να σου οριζει νεο περιοριστικο ποσοστο, και δευτερον σε βγαζει απο το περιορισμο του σκεπαστρου στο συντελεστη δομησης. Πριν αυτο προβλεποταν μονο για ανοιχτους χωρους κατω απο αυτο. Τωρα αφου εξαιρειται, το σκεπαστρο δεν υπολογιζεται και για τους κλειστους.
vasilis kalamaria - 4/2/2012 14:08
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς το συμβούλιο της επικρατείας μπορεί και στέκεται εμπόδιο στις αποφάσεις της Βουλής.Με άλλα λόγια τι τους θέλουμε τους βουλευτές όταν ένας μαλ....ς κομπλεξικός που δεν μπορεί να πηδηξει την γυναίκα του καταργεί έναν νόμο της βουλής.Απορώ!!!!!!!!!!
Kostis 365 - 4/2/2012 15:17
Πάντως αυτή ακριβώς είναι η δουλιά του ΣτΕ, γι΄αυτό το΄φτιαξε ο Βενιζέλος. Να κρίνει δηλαδή όποτε του ζητείται την συνταγματικότητα των νόμων. Γιά να μην μπορούν να ψηφίζουν ότι θέλουν οι βουλευτές σε βάρος του λοού......
kitrinos21 - 4/2/2012 16:06
Εχεις δικιο σε αυτο που γραφεις. Ισως και εγω αν ημου στη θεση καποιων βουλευτων να ειχα αναστολες να ψηφιζα κατι τετοιο, αλλα σαν ΑΕΚτζης θα παλεψω μενυχια και δοντια να γινει πραγματικοτητα το ονειρο του καθε ΑΕΚτζη.
Δεν ξερω κατα ποσο ειναι εις βαρος του λαου το γηπεδο πλαισιωμενο με εμπορικα που χτιζονται σε χωρους που θεωρουνται νεκροι σε ενα αθλητικο γηπεδο, και κρατωντας ενα μεγαλο κοματι αχτιστο (αγωνιστικος χωρος) η να εχουμε σκετο εμπορικα πλαισιομενα απο πολυκατικιες γιατι αυτο θα γινει στο τελος αν αφησουμε τον χωρο και παμε αλου η αν περιμενουμε καποιον να βαλει 25,30 μυρια για να μας φτιαξει αθλητικο ...γηπεδο σαν κιαυτο που λενε οι 12 η ο δημος, η να μας φτιαξει μουσειο με αθλητικους χωρους συμφωνα με αλλους. Η μανα ΑΕΚ ποτε δεν θα βρει αυτα τα κεφαλαια απο κανενα.
geros - 8/2/2012 21:54
αν χτυπιουνται οι 12 όντως δεν κάνουν τίποτα, αν όμως γίνουν 131 (και χωρίς να χτυπηθούν) καταφέρνουν πολλά






Προσφορές Εταιρειών


Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.




Ροή ειδήσεων

12:48 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Βάργκας: Μόνο νίκη με ΠΑΟ
11:08 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Ένα χρόνο μετά την ΑΕΚ
09:39 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Σεντόνι, επόμενη μέρα και... πίστη
08:32 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Βλέπει Καρέλη, Κοτσαρίδη η ΑΕΚ
07:43 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Τα πρωτοσέλιδα του Σαββάτου!

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ 2011-2012







ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων