Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012 - 16:53

Τέλος η Morgan Stanley

Οι Παππάς και Θανόπουλος εξόφλησαν το ομολογιακό δάνειο- Διαβάστε τη δήλωση του Πέτρου Παππά, που καλεί τους πάντες να συμβάλουν για την αδειοδότηση



Στην πρωτοβουλία να αποπληρώσουν το δάνειο της Morgan Stanley προχώρησαν οι Πέτρος Παππάς και Νάσος Θανόπουλος, όπως αποκάλυψε με δήλωσή του, που στάλθηκε προς τα Μέσα, ο Πέτρος Παππάς.

Άσος ημίχρονο/άσος τελικό στο ματς ΑΕΚ-ΟΦΗ σε απόδοση 2.87 στην bet365

Αναλυτικά η δήλωση

Βλέποντας τις συζητήσεις της «ομάδας 2004» να συνεχίζονται αλλά τον χρόνο να περνά, ο Νάσος Θανόπουλος και εγώ, αναλάβαμε την πρωτοβουλία του να προχωρήσουμε και να κλείσουμε τελική συμφωνία με την Morgan Stanley για διαγραφή του δανείου έναντι σεβαστού ποσού το οποίο και θα πληρώσουμε εντός των προσεχών ημερών.

Θεωρούμε ότι έτσι απελευθερώνουμε την ομάδα μας από ένα χρέος το οποίο ανατοκιζόμενο είχε ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια ευρώ και της δίνουμε τη δυνατότητα να μειώσει αποφασιστικά τα χρήματα που χρωστά, αλλά και για να δείξουμε έμπρακτα στην UEFA ότι ένα τόσο σημαντικό δάνειο αποπληρώνεται οριστικά.

Θα ήθελα προσωπικά να ευχαριστήσω την Morgan Stanley και τους ανθρώπους της που επί πολλές ημέρες ασχολήθηκαν με τη σημαντική αυτή υπόθεση και βοήθησαν αποφασιστικά την ομάδα μας στην ίσως πιο κρίσιμη καμπή της ιστορίας της.

Ο Νάσος και εγώ ελπίζουμε και έχουμε την πεποίθηση ότι οι πρώην συμμέτοχοι μας αλλά και άλλοι ΑΕΚτζήδες που μπορούν να βοηθήσουν και εκείνοι οικονομικά, μέσα και έξω από το «ΘΕΜΕΛΙΟ 21», με έναυσμα αυτή την πρωτοβουλία μας, θα πάρουν τη σκυτάλη ώστε η ομάδα μας να λάβει την αδειοδότηση της UEFA και θα φέρουν το έργο της διάσωσης της ΑΕΚ εις αίσιον πέρας βάζοντας την ξανά στον δρόμο για ένα νέο και ελπιδοφόρο μέλλον.

Επαινέβην τον Ιανουάριο του 2010 και βοηθήσα να διασωθεί η ομάδα πληρώνοντας παραπάνω από το εκάστοτε ποσοστό μου. Σήμερα, σε μια ακόμα κρίσιμη στιγμή για την ομάδα, συμμετείχα ενεργά στην προσπάθεια να βοηθήσουμε όλοι της ομάδας 2004 για να βγάλουμε την ΑΕΚ από το αδιέξοδο. Προσωπικά προσέφερα οικονομικά ό,τι ανθρωπίνως μπορούσα, έκανα τα πάντα για να βρεθεί μια λύση και έχω την συνείδησή μου ήσυχη.

Πέτρος Παππάς










Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

sw3jbf - 16/2/2012 17:02
Μακαρι ,τα υπολοιπα να δουμε τι κ πως!
ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ - 16/2/2012 17:37
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΕΤΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑΣΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΦΤΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΣΑΜΕ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
ΜΑΣ ΩΣ ΤΩΡΑ. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
...ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑΣΟΥ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ... ΑΥΤΗ Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΜΕ
ΧΡΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

ΠΕΤΡΟ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΝΑΣΟ ΘΑΝΟΠΟΥΛΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΑΤΕ ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ. ΔΙΟΤΙ Ο ΑΓΝΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ) ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΞΥΓΟΝΟ....
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.....
norvigos - 16/2/2012 19:00
Ne sefharistoume Papa Ke Naso pou katadisate tim AEK PERIGELO.
RE den imaste kalaaaa.
Falcon_21 - 17/2/2012 16:50
re kolimne kabapedakia, trava esy na swsseis tin omada, ean sou periseuoun 21 ekatomuria xariseta ekei pou agapas i agorase metoxes na gineis megalometoxos mono stamata na epidokimazeis prospa8eies e3ugiansis ek tou asfalous.... An prpei kapoion na krazoume kai na kinigame gia tin katantia mas autoi einai kat seira: PSOMIADIS, KOKKALIS - GAGATIS (xaris paraskiniou kai apolias 2 ptwya8limatwn) kai ap tous simerinous metoxous tous ametoxous GOYMA - XAJIIOANNOU, Oi upolipo voi8oun oso tous analogoi k me to parapanw....
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.Douros Γήπεδο Ν.ΦΙΛΑΔ. - 16/2/2012 19:18
@sw3jbf Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Μ Ε κ.ΠΑΠΑ και κ. ΘΑΝΟΠΟΥΛΕ και για λογαριασμό όλων των χαμηλού iq οπαδών μας που σας έβριζαν (λαμόγια, αμέτοχοι, κλπ) και σας συμπεριφέρθηκαν απρεπώς. Αν και ως γνωστόν οι μέτοχοι σε μία ΑΕ δεν είναι υποχρεωμένοι να βάζουν σε βαρέλι δίχως πάτο χρήματα εντούτοις εσείς ένεκα της συναισθηματικής υποχρέωσης σας πράξατε το καθήκον σας και άνω αυτού.Συγχωρήστε τους άθλιους οπαδούς που σας έβριζαν όταν σημειωτέον οι ιδιοι δεν αγοράζουν ούτε το εισιτήριο των 10 ευρώ και κάθονται στον ζεστό καναπέ. Και βλέπουμε μπαοκτζηδες να πηγαίνουν 5 χιλ στην Ιταλία και εμείς εντός έδρας 4 χιλ. Αυτα είναι τα χάλια μας, γιαυτό μας πέρασε και ο μπαοκ και είμαστε πλέον τέταρτη ομαδα στην Ελλάδα. Αλλά εμείς ...στην κοσμάρα μας...μαγαζί γωνία.....μεγαλύτερη ομάδα στην ελλάδα ..κλπ. Μάλλον εννοουμε στα ΧΡΕΗ!!! Μακάρι να πάρουν την σκυτάλη και οι υπόλοιποι μέτοχοι και να κάνουν κάτι πρίν ξεφτυλιστούμε τελείως....
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ - 16/2/2012 21:15
Δεν υπάρχει λόγος γιά ευχαριστίες. Η ΑΕΚ δεν χρωστάει σε κανένα. Στη ΑΕΚ χρωστάνε πολλοί. Οχι μόνο ο Ψωμιάδης. Οι Παππάς, Θανόπουλος απλά ανταποκρίθηκαν σε κάποιες από τις υποχρεώσεις τους. Οι ίδιοι δημιούργησαν τα χρέη και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους να τα πληρώσουν. Απέδειξαν όμως ότι ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ και μπράβο τους. Διότι θα μπορούσαν να μη το κάνουν. Οπως κάνει γιά παράδειγμα ο έτερος μεγαλομέτοχος-φάντασμα που σφυρίζει αδιάφορα. Ολο έρχεται στην Ελλάδα, όλο συναντήσεις έχει, όλο κανονίζει μέσω e-mails, όμως ποιεί την ήσσαν. Οσο γιά τους χαρακτηρισμούς, φίλε μου (λαμόγια, αμέτοχοι), διαφωνώ με τον πρώτο (ΤΩΡΑ θα δείξουν ποιοί είναι και ποιοί όχι), αλλά ο δεύτερος δεν αλλάζει. Ηταν αμέτοχοι και αυτό πληρώνουν ή ...καλούνται να πληρώσουν τώρα. Εγκατέλειψαν την ομάδα και την εταιρεία στο έλεος ανίκανων μαθητευόμενων μάγων, οι οποίοι με τη διαχείριση που έκαναν, οδήγησαν την ομάδα στην καταστροφή. Δεν φταίει ο Αδαμίδης γιά αυτό. Αυτοί που τον τοποθέτησαν και τον διατήρησαν στη θέση του προέδρου φταίνε. Γιά αυτό το λόγο αυτοί χρωστάνε στην ΑΕΚ και εμείς δεν τους χρωστάμε ευχαριστίες.
AEKCy - 16/2/2012 21:32
Γαύρος είναι ρε φίλε Αγανακτισμένε μην μπαίνεις στο τρυπάκι να του απαντάς σοβαρά!
Ο ΕΝΩΣΙΤΗΣ - 16/2/2012 21:49
AEKCy
Κι όμως ένας απλός γαύρος δίνει την εικόνα του τέλειου ΠΑΕτζή, ο νοών νοείτω....
kleftakis21 - 16/2/2012 17:03
xaxax απογειωσε μας. τωρααααααααααα τα αλλα 4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ
Batista21 - 16/2/2012 17:38
PALI GRAFIS GIA TON GATO,KLEFTAKI,
sw3jbf - 16/2/2012 17:03
Μακαρι ,τα υπολοιπα να δουμε τι κ πως!
gatto - 16/2/2012 17:04
prokopioupet - 16/2/2012 17:05
NA KAI ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΝΕΟ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.
ΠΑΧΤΑΚΟR - 16/2/2012 17:05
MΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΠΑΠΠΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ,ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)......ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ(ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ) ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΗΓΕΤΩΝ
Vishnu - 16/2/2012 17:05
Μακάρι να είναι αλήθεια. Δικαιολογήστε έστω την ύστατη στιγμή το όνομα που έχετε κάνει στις επιχειρήσεις σας.
kleftakis21 - 16/2/2012 17:05
αλλά και άλλοι ΑΕΚτζήδες που μπορούν να βοηθήσουν και εκείνοι οικονομικά, μέσα και έξω από το «ΘΕΜΕΛΙΟ 21», με

ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΣ; ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ.
AEK MONO!! - 16/2/2012 17:11
Με πρόλαβες αρχηγέ!!!!
AEKCy - 16/2/2012 17:19
Ο γατούλης θέλει να παίζει τον μάγκα με τα λεφτά των άλλων ακόμα να το καταλάβεις κλεφτάκη?
akets69 - 16/2/2012 20:08
Εδώ δεν έχει βάλει έστω μία διαφήμιση της AEGIAN σε φανέλα της αγαπημένης του ομάδας που τόσο έχει ανάγκη ...τη περιμένετε !!!!
socratesthecabdriver - 16/2/2012 22:01
socratesthecabdriver - 16/2/2012 22:02
SIGA MIN KANI MAGES ALOUS !!!! TO NIAOU
christoss21 - 16/2/2012 19:19
σοβαρα τωρα το πιστευεις αυτο?και να πληρωσουν τα χρεη τους 8α μεινουν γυρω στα 24 μ υπολποιπο απο την υπαγωγη της ομαδας στο 44.
ο τιγρογατος θα ήθελε την ΑΕΚ με 0 χρέος.Γιαστί μόνο έτσι μπορεί να κονομήσει
2 φορές εχει φανεί ξεφτίλας .το 04 και τώρα που δεν δίνει ουτε κάν μια βοήθεια
toolaek - 16/2/2012 17:06
EINAI KATI! EINAI MIA ARXH! ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ... ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ UEFA....!ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ Η ΜΠΑ???
manolas4 - 16/2/2012 17:11
Μόνο με αυτά ? Δυστυχώς,μπα
Την καλησπέρα μου.
AEKCy - 16/2/2012 17:15
Σίγουρα θα μετρήσει θετικά αλλά το πιο σημαντικό για την ουεφα είναι τα χρωστούμενα σε παίκτες και προσωπικό δηλαδή να αρχήσει η αποπληρωμή και σε αυτούς.
Kostis 365 - 16/2/2012 18:27
Ρε σεις, γιά όνομα του Θεού! Δεν ξέρω tool τι εννοείς όταν ρωτάς αν κερδίζουμε χρόνο, αλλά αν μιλάς γιά την σημερινή υστερία που επικράτησε στα σάϊτ ότι έφτασε η ώρα, είναι να το συζητάμε;

Ασφαλώς και κέρδισε χρόνο η ΑΕΚ και, κυρίως, άλλαξε το κλίμα μιά τέτοια κίνηση! Έφυγε από την πλάτη της ΑΕΚ χρέος 7 εκατομυρίων, λίγο είναι;

Μην μας πιάνει πανικός και ...υστερία. Ας περιμένουμε να δούμε. Και η ΟΥΕΦΑ δεν είναι μπαμπούλας, ούτε η πρόθεσή της είναι να εξαφανίσει την ΑΕΚ από τον Ευρωπαϊκό χάρτη ώστε να μένει προσηλωμένη στους τύπους και ημερομηνίες. Η συμμόρφωση των ομάδων είναι που την ενδιαφέρει.....
toolaek - 16/2/2012 18:38
και περαν του κλιματος και της αναπνοης...γινεται και λιγα πιο ενδιαφερουσα επενδυτικη φαση η κατασταση στην αεκ...!αν και το να μιλας για επενδυση στην ελλαδα ειναι λιγο κουλο αυτη την περιοδο...ειδικα ετσι οπως ειναι το ελλ. ποδοσφαιρο! οπως και να εχει...ενα ευχαριστω στον παππα χρειαζεται! μενει να δουμε αν νοτιας χχιωαννου θα συγκινηθουν...
Kostis 365 - 16/2/2012 18:52
Όπως και να΄ταν, μιλάμε γιά μιά πολύ καλή αρχή. Και ξέρεις τι; Δεν έχει λογική ν΄αρχίσεις να πληρώνεις αν δεν είσαι αποφασισμένος να το παλαίψεις όσο μπορείς γιά να φτάσεις στο τέλος. όσο φθήνά κι΄αν ξοφλήθηκε το δάνειο...

Λέω απ΄την αρχή να μην επηρρεαζόμαστε από δημοσιεύματα και να περιμένυμε να δούμε τι θα γίνει...
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 16/2/2012 20:20
και ο νοτιας θα πληρωσει και ο τιτανας θα πληρωσει..και την αδεια θα την παρουμε και ολα θα γινουν..το θεμα ειναι το μετα...
παππα να σαι καλα..ελπιζω να βαλεις και κατι στα 4 εκ που απομενουν...
dimitrisg21 - 16/2/2012 17:06
Τι να πω δε το περιμενα ειδικα απο τον Παππα.Ειναι ο μονος που ποναει αυτη την ομαδα απο οσους εχουν περασει απο προεδρειες κλπ
Kostis 365 - 16/2/2012 18:28
Δεν είναι ο μόνος. Όλοι τους έχουν βάλει λεφτά και ειδικά ο Νοτιάς ακόμα περισσότερα...
nikos37l - 17/2/2012 01:14
Kostis 365
και εγω σου λεω οτι δεν εχουν βαλει παρα μονο ψιχουλα και εχουν παρει παρα πολλα.
και στο ξαναλεω αυτα με ισολογισμους και νουμερα τα κανω οπως θελω και ειμαι και νομιμος.
συγκεκριμενα πραγματα ΟΥΣΙΑ ξερεις τι σημαινει αυτη η λεξη? ΟΥΣΙΑ γιατι ο αυτοαποκαλουμενος σαπορτερ δεν ξωφλησε πρωτα τους παιχτες και μετα να διαπραγματευοταν το δανειο? μηπως επειδη στους παιχτες θελει ζωντανο χρημα και στην ΜΣ καραμελες?
...εαν ειναι αντρες ας βγαλουν την λιστα με το που χρωσταει η αεκ και σε ποιον, και μετα σου λεω ποσα βαλανε και τι βαλανε.
masomel - 16/2/2012 17:06
Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.
Aek-fygasg1 - 16/2/2012 17:08
Kati einai Kai afto!!!! Ta upoloipa reeeee!!!!!!!!! Afou o Notias einai Kai den einai oratos!! Den asxoleitai. Ta upoloipa pios tha ta valoi?? A mpa, sugnomei padia ego den mporo!! Exo na allakso lastixo sto podilato mou!! Lypame!!!!
AEK MONO!! - 16/2/2012 17:10
"αλλά και άλλοι ΑΕΚτζήδες που μπορούν να βοηθήσουν και εκείνοι οικονομικά"
Τίγρη, πες αλεύρι....
NIKOS ORIGINAL ORIGINAL - 16/2/2012 17:10
ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ! ΝΑ ΔΟΥΜΕ Κ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΕΚΤΖΙΔΕΣ ΤΩΡΑ !! ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΩΣΤΙΑ ΜΑΣ !
arisv - 16/2/2012 17:10
elpizo na stamatisete/stamatisoume na ton vrizoume pleon... an den kano lathos ine o monos pu emine na polema monos tu! eno poloi vriskoun dikeologies k aformes na minun exo apo ton horo (px. Tigris ktl ktl ktl)
norvigos - 16/2/2012 20:36
File, an den kano lathos tin ekane me elafra pidimatakia.
JimmyRnR - 16/2/2012 17:12
"..και να κλείσουμε τελική συμφωνία με την Morgan Stanley για διαγραφή του δανείου έναντι σεβαστού ποσού το οποίο και θα πληρώσουμε εντός των προσεχών ημερών."
ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΠΟΣΟΥ.. 5 ΜΥΡΙΑ? 4? 6.999.999:P? ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΓΚΕΛΙ ΘΑ ΣΤΟ ΒΓΑΛΟΥΜΕ?:D

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!
manolas4 - 16/2/2012 17:25
Δεν κατάλαβες μάλλον,με το σεβαστό ποσό εννοεί πως έδωσε στη τράπεζα 1-2 εκ και το δάνειο είναι μηδέν.Δηλαδή
από τα χρέη της ομάδας έσβησαν 7εκ.
JimmyRnR - 16/2/2012 17:30
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ
lolomiklo - 16/2/2012 17:12
EYXARISTOUME

mixalis australia
AEKCy - 16/2/2012 17:32
Περίμενε φίλε να βγάλουν οριστικά την ΑΕΚ απο τον γκρεμό και μετά αρχήζουμε και τις ευχαριστίες.
lolomiklo - 16/2/2012 18:37
ego ipa na po ena eyxaaristo yparxoun poli gia na tous vrisoun lathos mou den ksero alla to eyxaristo den piraxe pote kanenan TA PAPARILIKIA OMOS POU GRAFETE POLI EDO PIRAZOUN POLLOUS
ante kalinixta giati edo einai 3 kai 30 to vradi
filika mono AEK
yannis m81 - 16/2/2012 17:12
Κλεφτακη αντε καντε μπανιο και εσυ και ο εξαφανισμενος γατουλης
Λαμογια
Φτανει με την φτηνη παπαρολογια
Εξαφανιζολ (σαν το γατουλικο αφεντικο σου)
ΕΛΕΟΣ
kleftakis21 - 16/2/2012 17:18
Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΤΙGER
vasilis alex/poli - 16/2/2012 17:26
http://www.youtube.com/watch?v=QEjgPh4SEmU
kleftakis21 - 16/2/2012 17:35
Eye of the tiger -Lyrics-
O "ψυχοραγεί το σύστημα και πολύ μ΄αρέσει"superdoc - 16/2/2012 19:32
Της Asics tiger; Γιατί η άλλη λάκισε. Νιάου!!!
Γειά σου ρε Χόρχε. Σε πάω με χίλια γιατί δεν το βάζεις κάτω, γνωρίζοντας ενδόμυχα ότι είναι μάταιο.
pav0107 - 16/2/2012 17:13
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΑ
ΠΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ ΒΟΗΘΑΕΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ
ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΑΙΝΤΕ ΒΟΔΙΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ.ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΣΤΕΝΕΥΟΥΝ.
prokopioupet - 16/2/2012 17:14
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ, ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ. ΜΟΝΟ Η ΒΙΛΛΑ ΤΟΥ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟ-ΡΑΦΤΗ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΙΣ ΑΕΚ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
JimmyRnR - 16/2/2012 17:25
ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΑΛΛΩΝ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ...35 ΜΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ...ΟΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ 2004 ΟΠΟΥ ΤΑ ΧΡΕΗ ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΗΤΑΝ 21 ΜΥΡΙΑ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!! ΑΠΛΑ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΧ ΜΕΣΩ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ! ΕΚΕΙ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΤΙ ΨΩΡΟΔΕΚΑΡΕΣ (ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΑΝΕΛΑΣ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΑΥΤΟΣ 2ΜΥΡΙΑ(ΛΕΩ ΕΝΑ ΤΥΧΑΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ) !
Vishnu - 16/2/2012 17:31
Δεν μπορεί να το κάνει αυτό, γιατί η εταιρία του είναι εισηγμένη στην Wall Street (αυτό είχαν γράψει κάποτε σαν δικαιολογία, δεν ξέρω τι ισχύει πραγματικά). Ο Τίγρης για εμένα και σαν πρόεδρος μόνο, ας μην βάλει ούτε ευρώ, θα μπορέσει να εκτοξεύσει την ΑΕΚ. Το όλο ζήτημα όμως είναι το γήπεδο κι αυτό είναι που θα προσελκύσει επενδυτές. Μακάρι να πάνε όλα καλά γιατί μας το χρωστάει η μοίρα.
KostasA - 16/2/2012 18:42
Δεν ισχύει τίποτα τέτοιο. Οι εταιρείες της γατούλας, εισηγμένες στο NYSE ή μη, μπορούν να επενδύσουν όπου νομίζουν. Το γιατί δεν το κάνει είναι άλλο θέμα
KostasA - 16/2/2012 18:51
Να διαφημιστούν ήθελα να πω, όχι να επενδύσουν.
kleftakis21 - 16/2/2012 17:16
ΑΡΧΙΣΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΑ/

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΕΡ ΤΟΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΛΟΓΙΑ ΓΙΔΟΠΟΥΛΟΥ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΣΑΠΟΡΤΕΡΣ. ΚΑΤΑΛΑΜΒΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΟΡΤΕΡΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ
pxliaras - 16/2/2012 17:17
ante na doume tis kolotoumpes twra!!!!
prokopioupet - 16/2/2012 17:17
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ, ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ. ΜΟΝΟ Η ΒΙΛΛΑ ΤΟΥ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟ-ΡΑΦΤΗ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΙΣ ΑΕΚ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
anetos - 16/2/2012 17:17
Τεράστια κίνηση χωρίς τυμπανοκριυσιες
Μπράβο κ. Παππά
mikid21 - 16/2/2012 17:19
sorry, alla ayta einai kala nea??? dhladh o pappas nomizei oti katharise me to daneio kai feygei me to kefali pshla? kat'arxhn panw apo 500K apokleietai na dwsane (to daneio tha exei hdh diagrafei kata 90% isws kai oloklhro). Ta 5 poios tha ta valei?? mh peftete sth pagida re zwa, ayto htan to teleiwtiko xtyphma gia thn AEK. poios tha ta valei ta 5, egw?
ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ - 16/2/2012 17:52
ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΒΑΛΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΚΑΙ ΕΣΒΗΣΕ 7 ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 7-8 ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 1.000.000 ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ;
Ή ΜΗΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ; ΜΟΝΟ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2004
ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ
ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΣΟΔΑ
ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ ΣΤΟ ΟΑΛΑ ΜΕΣΑ ΠΑΕΙ ΟΥΤΕ 5 ΧΙΛ ΕΙΣΙΤΗΤΡΙΑ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ
tsakali - 16/2/2012 17:19
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΞΕΡΟΛΑΣ ΚΑΙ ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΙΖΑΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ??????
lamprosenosi - 16/2/2012 17:47
ΤΣΑΚΑΛΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ.
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ;
ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ;
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΒΓΕΙ Ο ΝΟΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΘΑ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΕΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ;
ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ;
...ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΟΙ;
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΟΜΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ.
ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΚΑΠΟΥ.
Ε! ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΘΙΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ!!!
Atzamidis21 - 16/2/2012 18:47
Φιλε μου σε παρατηρω και εκτος του Ντουσαν ολους τους κραζεις, ΑΕΚ εισαι η μελος σε fan club του Σερβου?
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 16/2/2012 20:40
χαχαχαχαχ Atzamidis21 ...εγραψες αδελφε...
lamprosenosi - 16/2/2012 21:19
Αtzamidis21 ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΟΥΣΑΝ.
ΓΙΑ FAN GLUB ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ.
ΚΑΤ΄ΑΡΧΑΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΔΙΚΩΣ ΚΡΑΖΩ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΑΖΩ;
ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΡΑΖΩ ΤΟΝ ΝΤΟΥΣΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ. ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΝΤΟΥΣΑΝ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ Μ@@@@ΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΄96 ΔΗΛΩΣΕ ΠΑΡΩΝ.
alex....csts - 16/2/2012 19:03
ΩΡΑΙΑ ΟΦΘΑΛΜΟΚΑΛΥΠΤΡΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ.........!
ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΩΜΕΝ...???
ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΕΘΑ ΔΙΟΤΙ Η ΛΑΜΨΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ ( μας) ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΣΤΡΑΠΟΒΟΛΙΣΜΟ .........!
lamprosenosi - 16/2/2012 21:04
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΤΑ ΨΩΝΙΣΑ ΚΩΣΤΑ.
ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΕΦΑΡΙΚΙ ΠΡΑΜΑ!!!
ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΩ ΤΑ ΠΗΡΑ.
ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΘΕΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ Μ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ!!!
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 16/2/2012 22:45
εσενα μεγαλε lamprosenosi θα σε παρουμε στα σοβαρα οταν θα μαθεις να λες οτι τα εκ ευρω δεν ειναι αυτονοητα..τοτε ισως σε δουμε με καλυτερο ματι...
lamprosenosi - 17/2/2012 18:18
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΣΕΝ 21 ΞΕΡΟΛΑΣ
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΕΧΩ ΑΝ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ Ή ΟΧΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ!!!
ΑΡΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΔΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΟ ΜΑΤΙ!!!
nikos37l - 17/2/2012 01:17
tsakali
ας βγαλει ο κυριος σαπορτερ μια λιστα σε ποιον και ποσο χρωσταει η αεκ ας δεσμευτει με την υπογραφουλα του και μετα του ζηταω 1000 συγνωμες μεχρι και δημοσθενης ταμπακος γινομαι αυτος ειναι αντρας να το κανει?
αν το κανει η αεκ αλλαζει χερια και ξεχρεωνει, τι μας λες τωρα.
opeth - 16/2/2012 17:22
Προσωπικα αν δεν δω στην επισημη σελιδα της ομαδας να γραφει οτι εχετε τελειωσει με το δανειο δεν πιστευω τιποτα.Εχω χασει καθε στιγμα εμπιστοσυνης που υπαρχει.Αυτο που μονο ξερω ειναι οτι ολοι εδω που γραφουμε ειμαστε ΑΕΚ και μας εχετε καταστρεψει την ψυχολογια.Δεν ξερω αν ειναι εφυκτο η οχι να βοηθησετε την ομαδα"ολοι"οι μετοχοι,αλλα εχετε υποχρεωση να το κανετε.Εμεις ομως παμε γηπεδο γιατι "αγαπαμε" την ομαδα και οχι απο υποχρεωση.
xsara_vts167 - 16/2/2012 17:23
μπραβο...πολυ καλα νεα...να δουμε τωρα ποιοι αλλοι αγαπανε την αεκαρα μας
dimitrisg21 - 16/2/2012 17:24
Αδερφε prokopioupet απλα δεν θελει αλλιως θα ειχε ερθει καιρο και δε θα ελεγε βαζω τοσα η ξεχρεωστε κλπ θα ελεγε ποσα θελετα 10,20,30 παρτε τα και αντε ξου τωρα.Αλλα δεν θελει οποτε τι τον παρακαλαμε...
prokopioupet - 16/2/2012 17:28
ΦΙΛΕ DIMITRISG21 ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
xsara_vts167 - 16/2/2012 17:25
μπραβο...πολυ καλα νεα...να δουμε τωρα ποιοι αλλοι αγαπανε την αεκαρα μας
nick5600 - 16/2/2012 17:26
Mπράβο-Μπράβο-Μπράβο! Ναι τώρα κάτι έγινε ,αποδεσμεύτηκαν οι μετοχές τουλάχιστον !
Μεγάλη δουλειά!
tuposplus - 16/2/2012 17:27
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΠΑ,ΤΩΡΑ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΣΕΙΡΑ ΜΑΣ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.
pav0107 - 16/2/2012 17:29
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ.
ΑΠΟ ΤΑ 21 ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ Η ΟΥΕΦΑ ΤΑ 7 ΗΤΑΝ ΤΗΣ MORGAN TA ΑΛΛΑ 7 ΑΥΤΑ
ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΜΕΝΟΥΝ ΑΛΛΑ
7 ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΟΥ.
ΝΟΜΙΖΩ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΕΚ ΑΠΟ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
...ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ.
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕΕ
glamp21 - 16/2/2012 17:33
Μπράβο στον κ. Παππά. Αν και είχε πει ότι δεν θα ασχοληθεί ξανά είναι πάλι μπροστά ας τα βλέπει αυτά ο κ. Νοτιάς και ας κάνει και αυτός το καθήκον του.
daffy - 16/2/2012 17:33
που είστε ρε "αεκοπατερες" βρίστε πάλι φωνάξτε έχω αμέτοχοι λοιδορείστε τον κάθε άρρωστο με την ΑΕΚ και αφήστε αυτούς που "καταστεψανε" την ΑΕΚ υλικά και ηθικά απαξιώστε κάθε σωστό και έντιμο επιχειρηματία και όχι μονο που αγαπάει αγνά την ομάδα και αφήστε στο απυρόβλητο αυτούς που την παράτησαν στα δύσκολα και αυτούς που την ανέλαβαν τζάμπα και την πούλησαν δις ένα τεράστιο μπράβο κύριε Παππά και ένα τεράστιο ευχαριστω από ένα απλό φίλαθλο τις μεγαλύτερης ελληνικής ομάδας τις ΑΕΚAΡΑΣ μας
panaekara - 16/2/2012 17:35
Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ,,ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΑΒΑΤΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ........
opeth - 16/2/2012 17:36
Προσωπικα αν δεν δω στην επισημη σελιδα της ομαδας να γραφει οτι εχετε τελειωσει με το δανειο δεν πιστευω τιποτα.Εχω χασει καθε στιγμα εμπιστοσυνης που υπαρχει.Αυτο που μονο ξερω ειναι οτι ολοι εδω που γραφουμε ειμαστε ΑΕΚ και μας εχετε καταστρεψει την ψυχολογια.Δεν ξερω αν ειναι εφυκτο η οχι να βοηθησετε την ομαδα"ολοι"οι μετοχοι,αλλα εχετε υποχρεωση να το κανετε.Εμεις ομως παμε γηπεδο γιατι "αγαπαμε" την ομαδα και οχι απο υποχρεωση.
gatto - 16/2/2012 17:43
Βασικά αυτές τις δόλιες τις μετοχές πρέπει να δούμε κάποτε...
aekst - 16/2/2012 17:37
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΠΠΑ.ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΨΑΧΝΑΝΕ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΑΔΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΙΑ.ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ Ο ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ.
ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ - 16/2/2012 17:46
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ 2 ΜΥΡΙΑ ΕΒΑΛΕ ΡΕ ΑΧΑΡΙΣΤΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗ
ΑΧΑΡΙΣΤΗ ΦΥΛΗ
aekst - 16/2/2012 18:04
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕ?Η ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ?ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΕΨΑΞΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΙΝ?ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΙΧΑΝ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ.
DOCTOR - 16/2/2012 17:37
Αμάν;
Ο φωτορεπόρτερ; Ο βλάκας; Ο έτσι και γιουβέτσι; Ο ..απολλωνιστής;
Ρε τι θα δούμε ακόμα!

Όπα;
Ξενοικιάστηκαν οι μετοχές;
Αφοπλίστηκαν τα ..."επιχειρήματα";
...
Και τώρα τι;
Κάτσε έχει και συνέχεια.

Και για επίλογο.
Ευχαριστώ για το ...αυτονόητο.
Διότι σε αυτό το site τέτοιου είδους πράξεις είναι αυτονόητες.
Μη σταματάς Παππά. Συνέχισε τα αυτονόητα.
lamprosenosi - 16/2/2012 17:57
ΚΑΛΑ ΡΕ DOCTOR ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΚΟΛΟΓΙΣΑΜΕ;
ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ Σ΄ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ!!!
DOCTOR - 16/2/2012 18:18
Ίσως δεν με κατάλαβες Βλαδίμηρε.
Έγραψα "...Διότι σε αυτό το site τέτοιου είδους πράξεις είναι αυτονότητες..."
Δεν συμμερίζομαι βέβαια τις "συγγνώμες" και τα τοιαύτα.
Το ευχαριστώ μου ΟΜΩΣ, είναι ειλικρινέστατο για έναν άνθρωπο σαν τον Παππά που ήταν εξ αρχής ευθύς μαζί μας. Βοηθούσε αλλά ήθελε συμπαραστάτες-συμπαίκτες.
Δεν είχε. Και γι' αυτο ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ.
...Τη δύσκολη στιγμή είναι όμως ΕΔΩ.
GEORGE. B. - 16/2/2012 19:20
Μαιμου η ειδηση ,

Η ΑΕΚ ανηκει στη Morgan Stanley.
Αφου το εχει πει και ο -παντα εγκυρος- Αντρεας.

Κριμα για τη Morgan παντως.
Να μην περιμενει λιγο ακομα τον ΑΕΚαρα τον Ξενιαδη , να ...παει να την ξοφλησει και να παρει την Ομαδα.

Εν πασει περιπτωσει , να πληρωσει ο Παππας και τα υπολοιπα 287364836983362εκ. Ευρω χρεη (που υπολογιζουν οι "επιστημονες" του 365) και να ξεκουμπιστει , μαζι με τους υπολοιπους.
Και την "προταση σωτηριας" τους.

Προταση σωτηριας να γινει ΜΟΝΟ απο τους πραγματικους ΑΕΚτζηδες.
Τον Ανατολιωτακη , τον καπταιν Μοργκαν και τους πειρατοπατησιωτες.
Μαζι με την " Διαλυσις 1924" του Χηνα και την "Λεσχη Φιλων της....Παραπληροφορησης" του Σταθακου.

Η προταση να παρουσιαστει επισημως στην εκπομπη του Αγιου Φραγγισκου των "Μογγολων" - Κωστα Χαρδαβελλα
Και φυσικα, το ρεπορταζ να καλυφθει αποκλειστικα απο την ευρειας κυκλοφοριας εφημεριδα ( των 1000 φυλλων) Ωρα για...Λουκετο.
alex....csts - 16/2/2012 19:55
ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥ..........!!!

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΒΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ.....!
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΛΑΔΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑ...!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ..?
GEORGE. B. - 16/2/2012 20:18
Εννοειται ,οτι ειναι μονο ενα μικρο βηματακι, Κωστα.
Ελαχιστη βελτιωση την θεωρω.
Και ουτε φυσικα αλλαζω γνωμη για τον Παππα.
Ακαταλληλος για ιδιοκτητης και με Τεραστια και Μοιραια λαθη , τα οποια διελυσαν την Ομαδα.

Αυτο ομως δεν αναιρει την "γελοιοτητα διαρκειας" των ...συνομωσιολαγνων.
Ετερον-εκατερον.

ΥΓ. Οταν και αν με το καλο τελειωσει αυτη η "περιπετεια" της Ομαδας και βρεθει κανας α@@ατος να παρει την Ομαδα , ωστε να ασχολουμεθα μονο με την μπαλιτσα και οχι με αλλες μ@@ιες , θα τα βγαλω σε Σχολιο ΕΝΑ-ΕΝΑ , ολα τα μαργαριταρια των συνομωσιολαγνων.
Σε αρχειο τα εχω ΟΛΑ τα μαργαριταρια τους 2 χρονια τωρα, και θα τους τα " βγαλω" να τα βλεπουνε.
Ετσι , για πλακα.
nick5600 - 16/2/2012 21:20
Φίλε ,η σημερινή ΑΕΚ ,αυτό το αντικείμενο χλευασμού ,η ΑΕΚ της εξάρας ,των αμέτοχων ,των 8 χρόνων καρκίνου που όλο σώνεται ,διεκδικεί τίτλους ,κάνει μεταγραφές ,ζει στις παραισθήσεις ,είναι αφιερωμένη στην πάρτη σου ,που κρατάς και αρχείο.Έχω παρακολουθήσει την ΑΕΚ του Ζήτα ,του Τροχανά και του Ψωμιάδη ,τέτοια απαξίωση ομάδας ,τέτοια ξεφτίλα ,τέτοιο δούλεμα και αμπαλοσύνη σε συνδυασμό με την μεγάλη διάρκεια διοικητικής ανυπαρξίας , δεν έχω ξαναζήσει ...
Ως τώρα υπήρχαν υποθηκευμένες μετοχές ,τώρα τουλάχιστον ξεμπλοκαρίστηκαν ,έγινε κάτι ουσιαστικό ,για αυτό και ο Κ.Παππάς παρά τον ερασιτεχνισμό με τον οποίο είδε την ΑΕΚ , αξίζει ...συγχαρητήρια ! Ένα δάνειο έφυγε ,άλλο έρχεται και αυτό ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ...
GEORGE. B. - 16/2/2012 22:11
...το γραφω παραπανω ,οτι η Ομαδα ειναι διαλυμενη φιλε , πες τιποτα πιο φρεσκο.

Δεν ξερω τι παρακολουθησες , αλλα σιγουρα την ΑΕΚ του 2004 των 700 θεατων στα Λιοσια , δεν την παρακολουθησες.
Αλλιως θα τη θυμωσουνα.
Οπως θα θυμωσουνα και τους 15.000 που διαδηλωναμε κατακαλοκαιρο του 2004 ,για να μην μας ριξουν στη Δ με 150εκ χρεη.
...Οπως θα θυμωσουνα και το Λαπτοπ του Λοιζιδη , τα κασετοφωνακια του Ντουμι, τα "κομμενα " νερα στο προπονητηριο των Θρακομακεδονων , τον Κουγια Προεδρο ,τα μπουκετα στις προπονησεις, τα πεταμενα γαντια του Ντουσαν, τις 15 προσφυγες παικτων , την Γ Σεπτεμβριου χωρις γραφεια και επιπλα και πολλα...πολλα... αλλα.

Ασε λοιπον τα μαθηματα ιστοριας και τις αφιερωσεις.

Απο κει και περα , στο οτι τα "τυπακια" αποδειχτηκαν κατωτεροι των περιστασεων , συμφωνουμε.
Σε αλλα διαφωνουμε , τα οποια θα τα καταλαβεις οταν ηρεμισεις και οταν διαβασεις πιο προσεκτικα αυτα που γραφω.
nick5600 - 16/2/2012 22:26
Δεν διαφωνούμε σε όλα -συμφωνώ σε πολλά από όσα γράφεις ... Δεν σου κάνω μάθημα ,σου καταθέτω τη δική μου άποψη . Έβαλα αν πρόσεξες μία παράμετρο σε όλα αυτά ,τη χρονική διάρκεια που συμβαίνει η απαξίωση ! Ξέρεις φίλε πόσους φιλάθλους χάσαμε τουλάχιστον τα τελευταία 3 χρόνια ; Πόσοι φίλαθλοι βαρέθηκαν να ασχολούνται έστω και σε επίπεδο πληροφορίας αποτελέσματος με την ΑΕΚ;
Και μία πολυεθνική που είχε προβλήματα με την ΟΥΕΦΑ επειδή είχε περισσότερες από μία ομάδες στην ιδιοκτησία της την κατανοώ .Άλλα σχέδια είχε αρχικά όταν πήρε την ΑΕΚ και άλλα προέκυψαν μετά . Αυτούς τους Ελληνάρες -ΑΕΚΑΡΕΣ δεν τους κατανοώ ....Λυπάμαι...
GEORGE. B. - 16/2/2012 23:28
ρε συ nick ,

Δεν νομιζω οτι υπαρχει αμφισβητιση απο κανεναν οτι η Ομαδα ΣΗΜΕΡΑ ,ειναι απαξιωμενη και για τα μπαζα.
Ουτε υπαρχει αμφισβητιση οτι ο κοσμος εγκαταλειπει την Ομαδα , απογοητευμενος.
Αυτα ειναι αυτονοητα,πασιφανη και μονο τυφλος δεν τα βλεπει.
Και ειναι ...γεγονος βεβαια, οτι οι Μετοχοι φερουν το μεγαλυτερο ( συντριπτικα) μεριδιο ευθυνης , για αυτη την κατασταση.
Αυτο ειναι το ενα θεμα.

Εγω ομως δεν σχολιαζω ουτε κατακρινω, αυτους που δικαιολογημενα στενοχωριουνται και αγανακτουν.
Και εγω στενοχωριεμαι και αγανακτω.
Εγω κατακρινω αυτους , οι οποιοι σε ολη αυτη την αναμπουμπουλα και την κακη ( για την Ομαδα) κατασταση , ψευδονται , λαικιζουν , σκανδαλολογουν,κατηγορουν , υποκρινονται και γενικα ισοπεδωνουν τους παντες και τα παντα.
Ειδικα οταν γνωριζω ( και λογω επαγγελματικης εμπειριας), οτι :
1. Λενε μ@@ιες( ως επι το πλειστον) , οι οποιες δεν στεκουν πουθενα μεταξυ νοημονων ανθρωπων.
2. Δεν εχουν στο μυαλο τους ουτε δειγμα εναλλακτικης προτασης , για την Ομαδα.

Για αυτο και μονιμως βλεπουνε "φαντασματα" .
Και ψαχνουν "δικαιολογιες" για την απουσια εναλλακτικης προτασης : τεραστια -απαγορευτικα χρεη , εξαφανισμενες μετοχες, κλοπες και λεηλασιες ( απο τους εφοπλιστες!!!!) , ΕΝΙΚ , σκοτεινους εχθρους, παρασκηνιο σε ολα,σεναρια εξοντωσης και γενικα ενα σωρο αηδιες.

Ε λοιπον, εγω ολη αυτη την - αρνητικοτατη- συμπεριφορα , την στηλιτευω.
Πολλοι, αυτο το εκλαμβανουν ,ως στηριξη και ως σιγονταρισμα (μου) στους μετοχους.
Ο.Κ. , δεν μπορω να κανω κατι για αυτο.
Ας το εκλαμβανουν ετσι , τι να κανουμε.
nick5600 - 16/2/2012 23:42
Σε πανικό είμαστε George, χάσαμε την μπάλα ,πολλά τα χρόνια απαξίωσης ,πολλές οι αλλαγές προέδρων ,μπερδέματα , νούμερα που πολλοί δεν καταλαβαίνουν ,ούτε έχουν τη δυνατότητα να τα αναλύσουν όπως εσύ ,θα ειπωθούν και ανακρίβειες . Αυτή την ΑΕΚ που γνωρίσαμε εγώ και εσύ ,όπου και σε χρόνια μη πρωταγωνιστικά είχε τουλάχιστον κάποιες σημαίες ,κάποια αστέρια να κρατούν ζεστό τον κόσμο ,πότε θα την ξαναζήσουμε ; Προσπαθεί κάποιος να βρει κάπου ελπίδα ,αχτίδα φωτός και παντού μαυρίλα .Δεν υπάρχει κάτι να κάνει τον φίλαθλο να ελπίζει έστω σε καλύτερες μέρες ...Κρίμα δεν άξιζε στην ομαδάρα μας αυτό...
AEKCy - 16/2/2012 23:46
Συνονόματε θεωρείς τελικά πως θα βάλουν και οι υπόλοιποι τα χρήματα για να μην χαθεί η ΑΕΚ?
nick5600 - 17/2/2012 00:13
Δεν ξέρω την άποψη του George , αλλά ας πούμε ότι λύνεται το θέμα των 4 εκΕ,χρηματοδοτούν για τελευταία φορά οι μέτοχοι,γλιτώνουμε Ευρώπη και κατηγορία .
Μετά τί γίνεται ; Η ομάδα δεν διαθέτει ούτε ένα αξιόλογο παίκτη . Θέλει 15 παίκτες και ένα προπονητή .Μόνο τα πιτσιρίκια δεν μπορούν να βγάλουν τη χρονιά ! Ποιός θα χώσει 5-10 εκΕ ; Και ποιός θα διασφαλίσει ότι τα χρήματα αυτά θα πιάσουν τόπο και δεν θα ξαναφορτωθούμε παλτά ! Η οργάνωση που έχουμε σε όλους τους τομείς είναι μηδενική ! Σήμερα είδαμε όλοι την εμφάνιση του Τσιρίλο ,να είναι ο ηγέτης της άμυνας του ΠΑΟΚ ! Και αυτόν τον παίκτη τον έδιωξαν πριν πολλά χρόνια ! Τί να λέμε;
Kostis 365 - 17/2/2012 08:20
Όλα όσα γίνονται στοχεύουν στο να εξασφαλιστεί η ΑΕΚ μέχρι το τέλος της παρούσας χρήσης και να μην δημιουργηθούν προβλήματα στην συμμετοχή της στις διοργανωσεις της επόμενης χρονιάς...

Αν δεν συγκινηθούν ούτε και τώρα υποψήφιοι χρηματοδότες, η ΑΕΚ του 2012-13 θα΄ναι μιά από τα ίδια από πλευράς μπάτζετ, μόνο ελπίζω όχι και από πλευράς μάνατζμεντ. Γιατί αν ξαναγίνουν τα λάθη της προηγούμενης σεζόν κάτω απο τις κατά πολύ χειρότερες οικονομικές συνθήκες, τα διαρκείας δεν θα φτάσουν ούτε τέσσερις χιλιάδες...
...
Βέβαια απ΄όσα έχουν ειπωθεί και κυκλοφορήσει (χωρίς να μπορούμε εμείς να τα ελέγξουμε παρά μόνο εκ του αποτελέσματος) θα υπάρξουν άνθρωποι που θα συνεισφέρουν, πράγμα που θα κρατήσει ζεστούς και τους τπάρχοντες μετόχους, που τουλάχιστον δεν αποκλείουν (αν δεν το΄χουν κάνει σαφές) να συνεχίσουν αν βρουν συγχρηματοδότες. Υπάρχει και περίπτωση απόδοσης των χρημάτων ψωμιάδη ακόμα και άμεσα, ανάλογα με την εξέλιξη του δικαστηρίου του Απρίλη...

Σε τέτοια περίπτωση, μπορούμε να περιμένουμε μία γενναία αύξηση του ΜΚ ώστε να σταματήει να ζει η ομάδα στο άγχος, την οργάνωση της λαϊκής βάσης (έστω και στον περιορισμένο βαθμό που μπορεί να βοηθήσει τώρα) και, κυρίως, την δημιουργία σωστών βάσεων ανάπτυξης, γιατί από οργάνωση η ομάδα τώρα είναι πράγματι στο σημείο μηδέν. Δυστυχώς όμως, χωρίς CL (πράγμα σχεδόν απίθανο χωρίς να καθαρίσει τελείως το ποδόσφαιρο απ΄την βρώμα) άμεσος ανταγωνισμός με τον πρώτο δεν γίνεται...

Οι συνθήκες είναι άνισες χωρίς τα λεφτά του CL και από του χρόνου θα γίνουν ακόμα ανισότερες. Και δυστυχώς (η ευτυχώς), ακόμα και να βρεθεί ένας Αμπράμοβιτς και να υπάρχει η διάθεση να πέσει χρήμα, με το ffp θα περιορίζεται όλο και περισσότερο να το κάνει. Αν λοιπόν έρθουν τα πράγματα σύμφωνα με το καλό σενάριο, ο πρώτος στόχος πρέπει να΄ναι να μην μπορεί να μας αμφισβητήσει κανείς την τρίτη θέση, πράγμα καθόλου αυτονόητο μετά την κατακόρυφη πτώση της τελευταίας τετραετίας..
ΕΝΩΣΗ ΟΧΙ ΔΙΑΛΥΣΗ - 16/2/2012 20:17
GEORGE.B ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΤΡΙΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 365........... ΜΕ ΤΡΙΑΞΟΝΙΚΟ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ......ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΚΑΝΩΝ ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ...ΡΕ ΦΙΛΕ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.....ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΣΜΙΔΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΑ ΤΡΑΜΠΑΛΙΣΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...........ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ....ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΔΙΝΑΝ .............. ΦΙΣΚΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ...................
nikos37l - 17/2/2012 01:23
DOCTOR
φιλε μου καλε καλε μου φιλε εδω και τοσο καιρο γραφω κατι(ισως και εσυ να μην το περνεις σοβαρα) αλλωστε οι πραξεις μετρανε, ας σου το ξαναπω αφου δεν θελουν να πληρωνουν κουραστηκαν βαρεθηκαν κλπ κλπ, ας βγαλουν μια λιστα με το ποσα και που χρωσταει η αεκ ας δεσμευτουν με την υπογραφουλα τους και μετα βλεπουμε ποιος ειναι σοβαρος ποιος ασοβαρος και ποιος λεει λογια εχουν κοτσια να το κανουν οι φωτορεπορτερς και αυτοαποκαλουμενοι χτιζω νοσοκομεια? αυτο ειναι το αυτονοητο που λες να δουμε ποσα χρωσταει και που και τοτε θα δεις και εσυ και πολλοι αλλοι ποιοι ειναι αεκτζηδες και εαν μιλανε με πραξεις.
...ΥΓ τους παιχτες θα τους ξωφλησουν με τα δανεικα?
mitsaras21 - 16/2/2012 17:47
Συγχαρητήρια στν κ.Πέτρο Παππά.Απέδειξε την αγάπη του για την ομάδα μας.
Bruxellois1980 - 16/2/2012 17:48
Κύριε Παππά, κύριε Θανόπουλε, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

Τώρα όμως μένουν τα υπόλοιπα €4 εκ. που χρειάζονται άμεσα. Δεν ξέρω πόσοι ακριβώς είναι οι μέτοχοι αλλά συμφωνείστε στο ποσοστό του καθενός και κάντε την διαίρεση. Εννοείται πως από το ποσό των Παππά και Θανόπουλο θα πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό που θα πληρώσουν στην MS, και το ποσό που θα λείπει για να συμπληρωθούν τα €4 εκ. θα πρέπει να ανακατανεμηθεί στου υπόλοιπους, πάντα βάσει των συμφωνημένων ποσοστών.
opeth - 16/2/2012 17:50
Προσωπικα αν δεν δω στην επισημη σελιδα της ομαδας να γραφει οτι εχετε τελειωσει με το δανειο δεν πιστευω τιποτα.Εχω χασει καθε στιγμα εμπιστοσυνης που υπαρχει.Αυτο που μονο ξερω ειναι οτι ολοι εδω που γραφουμε ειμαστε ΑΕΚ και μας εχετε καταστρεψει την ψυχολογια.Δεν ξερω αν ειναι εφυκτο η οχι να βοηθησετε την ομαδα"ολοι"οι μετοχοι,αλλα εχετε υποχρεωση να το κανετε.Εμεις ομως παμε γηπεδο γιατι "αγαπαμε" την ομαδα και οχι απο υποχρεωση.
faci21 - 16/2/2012 17:51
ΠΡΟΣ ΑΕΚ 365

ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
marios21-11 - 16/2/2012 17:51
ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΗΜΑ,Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ,ΔΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ,ΤΡΑΠΕΖΩΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ21...ΡΕ ΠΑΠΠΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΠΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ?ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΗΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΙΟΣΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΓΕΣ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΑΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ,ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΒΓΕΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ...ΤΕΣΠΑ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ KAI MΠΡABO TOY ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΑΚΟΥΤΕ ...Η' ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΙ?ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΑΣ,Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΞΟΦΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΑΔΩΡΟΝ Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΑΦΟΥ ΠΑΛΙ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ..ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
capone - 16/2/2012 18:00
μπραβο και στους δυο!!!!!!!!!!να βοηθησουν και οι υπολοιποι............να σωθει η αεκ!!!!!!!!!
anastadam79 - 16/2/2012 18:05
ελπίζω να βάλουν και οι υπόλοιποι ...γιατί αλλιώς θα πάνε τζάμπα ... αν αύριο δεν υπάρχει ΑΕΚ..........
anastadam79 - 16/2/2012 18:05
όπως και να έχει ευχαριστώ....
glamp21 - 16/2/2012 18:06
'Σήμερα, σε μια ακόμα κρίσιμη στιγμή για την ομάδα, συμμετείχα ενεργά στην προσπάθεια να βοηθήσουμε όλοι της ομάδας 2004 για να βγάλουμε την ΑΕΚ από το αδιέξοδο. Προσωπικά προσέφερα οικονομικά ό,τι ανθρωπίνως μπορούσα, έκανα τα πάντα για να βρεθεί μια λύση και έχω την συνείδησή μου ήσυχη.

Πέτρος Παππάς'

Με αυτή την δήλωση του στο τέλος έχω την αίσθηση ότι ...δεν μπορεί να βάλει άλλα χρήματα και ρίχνει το μπαλάκι στους υπόλοιπους
mellisanidikos - 16/2/2012 18:07
ΓΙΑ ΚΑΘΗΣΤΕ ΕΔΩ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ?? ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ Η' ΕΣΕΙΣ?? ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥ...ΕΛΕΟΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΕΙΔΗΣΗ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.. ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ..ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΟΣΟ ΚΟΥΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ?? ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ...ΟΥΣΤ ΡΕ..ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ 2012 ΜΕ ΔΕΛΛΑ ΚΑΙ ΛΥΜΠΕ...ΕΛΕΟΣ...ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΗΣΤΟΥΝ,.. ΕΠΕΙΣΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ..ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ!!
ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ - 16/2/2012 18:29
ΦΙΛΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ
ΕΒΑΛΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΥΠΟ ΜΟΡΦΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΑΣΑΝ ΠΟΛΛΑΚΙΣ
ΤΟ 2008 ΑΓΓΙΞΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΨΑΝ
ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΞΑΝ ΚΙΟΛΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΛΕΒΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΕΣΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ
...ΠΟΙΟΣ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΤΗ ....ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΚΛΟΠΗ
ΓΙΑΥΤΟ ΕΦΥΓΑΝ ΟΛΟΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΔΑΝ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΟ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ
ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΞΕΝΕΡΩΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ
ΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΗ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Ο ΠΑΠΑΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ 1-2 ΜΥΡΙΑ ΑΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΑΠΟΡΤΕΡΣ, ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ, ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΘΑΡΗ
ΚΑΙ 50 ΜΥΡΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΑΧΕΣ
ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΣ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ; .....
ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΘΥΜΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΟΣΦΠ-ΠΑΟ
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΝΕΙΔΟ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΚΑΙ ΠΕΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΔΙΚΟ.....
mellisanidikos - 16/2/2012 18:50
φιλε εισαι πολυ αγνος.αν αυτοι οι κυριοι θελαν το πρωταθλημα του 2008..γιατι δεν εκναν ενσταση και αυτοι στον αγωνα της αεκ με τον αστερα..?? επαιζε παρανομα ενας παιχτης του αστερα...?? η αεκ θα το επαιρνε στα χαρτια και ολα μελι γαλα..αλλα δεν την εκανα..ΠΕΡΙΕΡΓΟ?? περιεργο. επισεις που πηγαν τα 180 εκατομυρια απο το 2004 -2008 που μπηκαν στα ταμεια της αεκ οεο?? αστα φιλε..μας εχουν καταστρεψει και συνεχιζουν .. ειναι παρα πολλα που μπορω να σου βρω σαν επειχηρηματα οτι αυτοι καναν εγκληματα κατα της αεκ..
Kostis 365 - 16/2/2012 18:57
Καλά όλα τ΄ άλλα, αλλά ποιός ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΟΣ σου΄πε ότι στην ΑΕΚ μπήκαν το διάστημα 2004-08 180 εκατομύρια;
mellisanidikos - 16/2/2012 19:28
ΑΠΟ ΤΟ 2004-2008 ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ 180 ΜΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ... ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΔΕΙΡΑΚΕΙΑΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΑΠΛΑ..ΟΜΙΛΟΙ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΛΙΓΚ ΟΜΙΛΟΙ ΕΥΡΟΠΠΑ ΛΙΓ..ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΙΧΤΩΝ ΧΟΡΗΓΙΕΣ...ΕΣΟΔΑ ΟΠΑΠ..ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ... ΑΥΤΑ ΕΔΕΙΞΕ Ο ΔΙΑΧΗΡΙΣΤΙΚΟΣ..ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ... ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ...
Kostis 365 - 16/2/2012 21:47
Πρώτα, ο διαχειριστικός δεν αναφέρεται στο διάστημα 2004-2008, αλλά 2004-2009, δηλαδή στην προ Αδαμίδη πενταετία...

Έπειτα, αυτά που έλεγε η ένωση φίλων αεκ είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ, αφού στα 180 που ανέφεραν συμπεριλαμβάνονταν και τα 22 εκατομύρτια του ψωμιάδη (!) και άλλο ανυπαρκτο χρήμα. Είτε το είπαν κατά λάθος είτε εκ προθέσεως (είτε δηλαδή είναι άσχετοι είτε λασπολόγοι) ευτυχώς που είναι μακριά απ΄την ΠΑΕ ΑΕΚ...

...Χωρίς να ψάχνω διαχειριστικούς ελέγχους, τα έσοδα της ΑΕΚ στην πενταετια 1004-1009 ήταν χοντρικά 150 εκατομύρια και μέσα σ΄αυτά ήταν και περίπου 25 εκατομύρια που έβαλαν οι μέτοχοι στην ομάδα. Και αν σου φαίνονται ποσόν εξωφρενικό, σου θυμίζω ότι οι πολυμετοχικοί έσκασαν 160 σε δύο χρόνια...
mellisanidikos - 16/2/2012 22:07
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΩΝ ΑΕΚ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΕΡΕΤΟΥΝ..ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ..ΚΑΙ ΑΝΑΓΑΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ..ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΥΓΕΛΟΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...ΑΝΤΕ ΜΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ...... ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΓΑΛΜΑΤΑ... ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΑΝΙΩΝΑΚΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ..ΑΥΤ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ ΜΩΡΕ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
Kostis 365 - 16/2/2012 22:53
Φίλε, καταλαβαίνω τον πόνο σου, εγώ όμως απλά σου ΄γραψα γιά δυό πράγματα που ανέφερες και ήταν λάθος: Ότι το να πληρώνουν εσαεί οι μέτοχοι δεν είναι καθόλου αυτονόητο (αλλιώς ο Φιλίππου θα΄ταν χωμένος ακόμα) και ότι το νούμερο 180 εκ έσοδα στην τετραετία 2004-2008 είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Όσο γιά το ότι κατάντησαν την ΑΕΚ Πανιωνάκι, αυτοί δυστυχώς είναι άμπαλοι και αυτό μπορούν. Ας έρθει ο δικός σου που και μπάλα ξέρει και ποακέτα διαθέτει να την ξανακάνει πρωταθλήτρια...
mellisanidikos - 16/2/2012 23:52
ΦΙΛΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ..ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΑΕΚ!!
Kostis 365 - 17/2/2012 00:17
Καλώς να ορίσει λοιπόν. Στο χέρι του είναι και μόνο, κανείς δεν θα του σταθεί εμπόδιο. Ας το αποφασίσει...
gatto - 16/2/2012 18:37
Αύριο που θα διαβάσεις τα πρωτοσέλιδα να γράφουν "Μάγκας ο Παππάς" να σε δω!!! χαχα
Kostis 365 - 16/2/2012 18:47
Και γιατί να κάνουν όλα αυτά και να ξεπαραδιάζονται και να μην κλέισουν την εταιρία; Δικιά τους είναι, ότι θέλουν την κάνουν! Να πληρώνουν δηλαδή και ν΄ακούν από σένα ότι κάνουν το αυτονόητο;

Δεν υπάρχει κανένα αυτονόητο φίλε. ΑΜΑ θέλουν πληρώνουν. Κανένας δεν μπορεί να τους υποχρεώσει...
mellisanidikos - 16/2/2012 19:29
ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ....ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΦΑΠΕΣ...ΓΚΕ ΓΚΕ??
ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ - 16/2/2012 21:16
οπως ριξατε και στον τζιπουρ που μασ πουλησε και πηγε στο γαυρο
ευτυχωσ που μας φοβουνται και πληρωνουν
ΕΝΩΣΗ ΟΧΙ ΔΙΑΛΥΣΗ - 16/2/2012 19:43
KOSTIS.........ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΛΕΝΕ........ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ.....................ΕΙΝΑΙ ΕΠΕ ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ.............ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΟΗΤΙΚΟ ΧΑΟΣ.............
nomas_chef - 16/2/2012 20:06
Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις ρε φίλε!!! Έχουν αλλάξει dna στην ομάδα μας κ στον κόσμο μας... Όσοι λέτε μπράβο κ ευχαριστώ, εξαντλούνται οι φιλοδοξίες σας για την ΑΕΚ στην αποπληρωμή των χρεών? Μόνοι μας μικραίνουμε την ομάδα μας... Αλλάξτε λογική παιδιά...
gatto - 16/2/2012 20:42
Αυτό το ΑΜΑ θέλουν δεν παίζει Κωστή!Μια ομάδα όπως η ΑΕΚ δεν είναι μια απλή εταιρία όπως πχ η κόκα κόλα!Με την ίδια λογική και ο αγαπούλας γούσταρε να χρεώνει τον φραπέ 100χιλ...λογαριασμό θα σου δώσει?Εταιρία του ήταν...
Kostis 365 - 16/2/2012 22:30
Πράγματι δεν είναι η ΑΕΚ μιά απλή εταιρία, ούτε γιά σένα, ούτε γιά μένα, ούτε και γιά τον Παππά και γι΄αυτό έσπρωξε χρήμα, όχι τόσο τώρα, αλλά πριν δυό χρόνια γιά να την γλυτώσει. Και δίνει και τώρα. Αλλά αυτό γίνεται όχι επειδή΄λες εσύ ότι λες, αλλά επειδή ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ...

Έτσι είναι λοιπόν, αν ο Παππάς έβλεπε ότι η ΑΕΚ είναι μιά οποιαδήποτε εταιρία θα μπορούσε να την κλείσει η να την δώσει στον ψωμιάδη, όπως η ΕΝΙΚ...

...Όσο γιά το τελευταίο που γραφεις, δεν βλέπω να υπάρχει καμιά σχέση. Άλλο να βάζεις λουκέτο σε μιά εταιρία που είναι ζημιογόνα (που είναι νομιμότατο) και άλλο να κλέβεις (και μάλιστα χοντρά) την εταιρία σου, πως τα συνδέεις;
gatto - 17/2/2012 09:22
Ναι φίλε μου...επειδή ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ μπήκε το 2004...δεν τον βουτήξαμε εμείς από τον γιακά για να μπει!Και εφόσον μπήκε και κρίνεται ανεπαρκής θα τα ακούει!Εδώ τα ακούει από πολλόυς ο Μελισσανίδης που δεν έχει μετοχή και θέλετε να έχουμε στο απυρόβλητο τον Παππά?Σόρρυ δεν γίνεται...
Και εφόσον ΘΕΛΕΙ και μπήκε σε αυτό τον οργανισμό που λέγεται ΑΕΚ θα πρέπει και να ΜΠΟΡΕΙ...αλλιώς υπάρχει και η ΕΞΟΔΟΣ!

Το παράδειγμα μου αφορούσε μόνο το γεγονός ότι η ΑΕΚ ...δεν είναι μια απλή εταιρία...
Kostis 365 - 17/2/2012 10:20
Μα φυσικά και θα τ΄ακούει ο Παππάς και ο κάθε Παππάς, δεν τίθεται θέμα. Προσωπικά έχω γράψει πολλές φορές ότι λόγω των δικών του τραγικών χειρισμών (και μέσω του πολλές φορές... Παπαδικότερου του Παππά Αδαμίδη) αγανάκτησα φέτος και δεν πήρα διαρκείας. Ακόμα, πολλές φορές έγραψα ότι γιά την τραγική πορεία της τελευταίας τετραετίας την κύρια ευθύνη φέρει η αμπαλοσύνη και η ατολμία αυτών που είχαν την ευθύνη....

Άλλο το΄να κι΄ άλλο τ΄άλλο όμως. Τι, την ανικανότητα, την έλλειψη οίστρου η την τσιγκουνιά θα την ονομάσω λαμιογιά, όπως κάνουν ...πολλοί εδώ χωρίς κανένα στοιχείο; Η θα τους χρεώσω ακόμα και τους βομβαρδισμούς της Βαγδάτης; Αυτός είναι ο λόγος που αρκετές φορές επεμβαίνω όταν διαβάζω πράγματα που είναι φανερό ότι είναι η κακόβουλα η λάθος εκτιμήσεις λόγω της πίεσης που νιώθουμε οι ΑΕΚτζήδες...

Άλλωστε κι΄εσύ το λες ότι άμα κάποιος δεν μπορεί, υπάρχει η έξοδος. Δηλαδή, τα φράγκα μας τελείωσαν και δεν μπορούμε άλλο, άρα ας πάει η ομάδα στο Πρωτοδικείο, όπως έκανε ο Φιλίππου. Ποιός μπορεί να τους αρνηθεί το δικαίωμα αυτό; Άρα που είναι το αυτονόητο;
lamprosenosi - 16/2/2012 18:07
http://www.aek365.com/a-173517/petaksan-thn-aek-eksw-apo-to-ghpedo-ths.htm
ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΑ ΧΕΙΛΗ;
SteveAngello - 16/2/2012 22:42
Γιατί δεν έπρεπε να επεμβει ΚΑΝΕΙΣ στις δουλειες του Krokus,Λάμπρε.
marios21-11 - 16/2/2012 18:22
ΓΙΑ ΒΑΛΤΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ...ΣΤΗΝ ΟΥΕΦΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΙ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΟΚ ...ΠΑΠΠΑΣ-ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΕΛΟΣ Η ΑΕΚ...ΔΩΡΟ ΑΔΩΡΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΑΠΠΑΣ,Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΚΥΡΙΩΣ...ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΦΗ,Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ...ΤΣΑΜΠΑ ΠΗΡΑΜΕ ΛΙΓΟ ΧΑΡΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ,ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΘΗΛΙΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ...ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΣΦΙΓΓΕΙ ΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ,ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΣΙΑ ΤΟΥΣ
Atzamidis21 - 16/2/2012 18:31
Ας βαλει και κανα φραγκο το Θεμελιο21 και οι αλλες μπουρδες
KostasA - 16/2/2012 18:45
Οι δόσεις του δανείου είχαν περάσει προ πολλού και η λήξη του 1 χρόνο.
Πιο ληξιπρόθεσμο δεν θα μπορούσε να ήταν το δάνειο
marios21-11 - 16/2/2012 18:52
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΕΛΛΟΥ :«Εχω λίγο νέφτι και τρέχω», ήταν η πρώτη ατάκα του Δημητρέλου στον sentra fm, ο οποίος παραδέχθηκε πως στη γραφή του υπομνήματος ήταν μόνος του λέγοντας χαρακτηριστικά πως «είμαστε σχεδόν οριακά» επισημαίνοντας παράλληλα πως την τελευταία στιγμή προέκυψε και οφειλή προς τον Νταντόμο ύψους 75.000 ευρώ.


«Εστω και 5.000 ευρώ να λείπουν από το υπόμνημα που θα στείλουμε στην UEFA, θα μας θεωρήσουν αφερέγγυους, επομένως θα πρέπει να ...συμπεριληφθούν τα πάντα», ήταν ακόμα μία ατάκα του Δημητρέλου.


Τώρα στο ερώτημα για το τι περιλαμβάνει αυτό το υπόμνημα σχετικά με τις οφειλές των 5,5 εκ. ευρώ. Επί της ουσίας ο Δημητρέλος αποκάλυψε πως στο υπόμνημα θα αναφέρει πως θα εξοφληθούν έως τον Αύγουστο με ποσό που θα προκύψει από την αύξηση του Μ.Κ. εντός των επόμενων ημερών παραδεχόμενος πως αυτό συνιστά υπόθεση του, αφού, όπως είπε στoν Sentra 103.3: «Δεν έχω καμία ενημέρωση για τα χρήματα που θα βάλουν οι μέτοχοι ούτε για την εξόφληση δανείου».


Ο Δημητρέλος, όμως, δεν έμεινε μόνο σ' αυτά. Εσπευσε να μεταφράσει και τη δήλωση Παππά για το δάνειο της Morgan Stanley τονίζοντας πως «θέλω να πιστεύω πως η συμμετοχή του δεν θα περιοριστεί μόνο στο δάνειο» τονίζοντας πως αυτό το γεγονός το αναφέρει μετά την ατάκα στη δήλωση Παππά πως «με έναυσμα αυτή την πρωτοβουλία μας, θα πάρουν τη σκυτάλη ώστε η ομάδα μας να λάβει την αδειοδότηση της UEFA και θα φέρουν το έργο της διάσωσης της ΑΕΚ εις αίσιον πέρας βάζοντας την ξανά στον δρόμο για ένα νέο και ελπιδοφόρο μέλλον». Επί της ουσίας ο Δημητρέλος έπεσε μέσα, αφού λίγο αργότερα ο Παππάς επιβεβαίωσε την αποχώρηση του.


Οσο για την αποπληρωμή του δανείου και στο κατά πόσο αυτή θα παίξει ρόλο στην απολογία της ΑΕΚ επί της παρούσης, ο Δημητρέλος ήταν ξεκάθαρος. «Θα το λάβουν υπόψη, αλλά δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο στην τωρινή διαδικασία, διότι η UEFA εξετάζει τα ληξιπρόθεσμα χρέη, στο επόμενο στάδιο τον Μάρτιο, που θα εξεταστεί η βιωσιμότητα της ΠΑΕ», είπε ο πρόεδρος της ΠΑΕ!


Τέλος, στην ιστορία περί των εισιτηρίων του ματς με τον ΟΦΗ, ο Δημητρέλος φάνηκε ξεκάθαρος. «Είναι δύσκολο να τα σφραγίσουμε», είπε ο πρόεδρος της ΠΑΕ.
Atzamidis21 - 16/2/2012 19:01
O Δημη-τρελος καθε μερα δινει και μια συνεντευξη, ακομα εινας γραφικος τυπακος στη καμπουρα μας
Kostis 365 - 17/2/2012 08:28
Τον αδικείς, τουλάχιστον γι΄αυτήν την περίοδο. Δεν το αμφισβητεί κανένας ότι είναι ένας άνθρωπος τίμιος που έχει υποστει ζημιά από την θητεία του στην ΑΕΚ, άλλωστε το΄πε και ο ίδιος ότι επειδή είναι ήδη καμμένος ανέλαβε Πρόεδρος. Όμως όταν έχει την ευθύνη να εκπροσωπήσει την ΑΕΚ σε θέματα τόσο κρίσιμα και δεν έχει εξασφαλίσει τη οικονομική στήριξη των μετόχων, λογικό δεν είναι να τους πιέσει με όποιον τρόπο μπορεί;
Space - 16/2/2012 18:24
Παππάς και Θανόπουλος
ΑΞΙΖΕΤΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΜΠΡΑΒΟ αυτοι ειναι αληθινοι ΑΕΚτζηδες κι οχι καποιοι τραμπουκομαγκες.

Σας ευχαριστουμε κι επλιζουμε η ΑΕΚ μας τελικα να σωθει !
diplotis - 16/2/2012 18:31
μπραβο σας!!!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 16/2/2012 18:39
Οντως κ. Παππα ο λαος της ΑΕΚ δεν ειναι αχαριστος. Οταν κανετε καλα θα σας λεμε μπραβο, οταν δεν βοηθατε την ομαδα τοτε θα τα ακουτε. Μπραβο σας λοιπον, συνεχιστε ετσι.
TB333 - 16/2/2012 18:39
Τέλος η Morgan Stanley, τέλος και ο Παππάς θα ήταν ο σωστός τίτλος, αφού στην τελευταία παράγραφο διευκρινίζει ότι είναι τα τελευταία που βάζει. Ο μεγαλοεπιχειρηματίας Παππάς ερχεται σε συμβιβασμό με την τράπεζα, αλλά πολύ φοβάμαι ότι το κάνει για να σώσει το επιχειρηματικό του προφίλ, που θα πλήττονταν αν μια διεθνής τράπεζα έχανε τα λεφτά της απο μια ομάδα επιχειρηματιών που τον περιελάμβανε. Ετσι και αλλιώς ήταν φανερό ότι κάποια λεφτά θα έβαζε απο μέρες, το θέμα είναι αν θα βάζει και κανείς άλλος, πχ ο άλλος μεγαλομέτοχος ο Νοτιάς που κρύβεται στην Νεά Υόρκη ή ο Χ''ιωάννου που έχει μεν θεωρητικά ήδη ξεχρεώσει, αλλά που έχει τεράστια οικονομική επιφάνεια, εκτός αν εξασφαλίσει τα λεφτά ο Ντεμης με εγγύηση αυτά που ...μπορεί να έρθουν απο τον Μάκη, έστω με τόκο.
Εγώ προσωπικά δεν αισθάνομαι καθόλου σίγουρος ακόμη. Οι πιθανότητες παραμένουν υπέρ της καταστροφής.
ROTTWEILER - 16/2/2012 18:40
μπραβο στον κ παππα που εστω την υστατη στιγμη δειχνει την πραγματικη του αγαπη για την αεκαρα!αλλους δυο παππαδες να ειχαμε και 8α απογειωνομασταν!
KostasA - 16/2/2012 18:49
Ευχαριστούμε κ Παπά. Δυστυχώς όμως η ΑΕΚ χρειάζεται και άλλα χρήματα για να επιζήσει.
monoaekara - 16/2/2012 18:56
Ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Πετρο Παππα!!!!!Απεδειξε με πραξεις και εργα οτι στα δυσκολα βαζει πλατη!!!!!Μπραβο κυριε Παππα,σε ευχαριστουμε πολυ!!!!!!!!Το παραδειγμα του ας το δουν και οι αλλοι ΑΕΚΑΡΕΣ!!!!!!Εμπρος ΑΕΤΕ,ΔΙΚΕΦΑΛΕ!!!!!!
vandal21 - 16/2/2012 19:06
ΡΕ ΠΑΠΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΚΕΙ. ΤΙ ΑΛΛΟ Σ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΠΙΣΩ. ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ? ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ?? ΠΑΙΞΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΠΠΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΕΚΕΙ ΤΟΣΑ ΦΡΑΓΚΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Μ ΜΕΣΑ!!!ΤΙ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ Σ ΤΩΡΑ? ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΡΑΖΩΣΕΙΣ? ΓΑ***ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΑΙΞΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑ! ΑΕΚ Κ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΩ ΑΥΡΙΟ!
vag obj - 16/2/2012 19:06
Να πω και γω ένα μπράβο για αυτόν τον άνθρωπο. Έκανες μια μεγάλη κίνηση Πέτρο( και Νάσο). Ελπίζω να εμπνεύσεις τους ΑΕΚτζηδες πρώτα της ομάδας του 2004 και όλους για να υπάρξει η συνέχεια που όλοι θέλουμε!!!
KOSTAS-SKG - 16/2/2012 19:11
Στα δύσκολα λοιπόν φαίνεται ποιος αγαπά πραγματικά την ΑΕΚ... Λάθη έγιναν πολλά και από πολλούς τα τελευταία χρόνια στην ομάδα μας. Τα μεγαλύτερα τα έκαναν οι μέτοχοι που αύξησαν τα χρέη.
Όμως με την κίνηση αυτή οι κ. Παππάς και Θανόπουλος έδειξαν ότι θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν έμπρακτα την ΑΕΚ.
ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΕΚΤΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΜΑΙΜΟΥ ΑΕΚΑΡΕΣ.....
ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ????????
...ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ 2004???? ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ Τ Ω Ρ Α ....
(Μαζί με τα λεφτά του Μάκαρου βέβαια!!!!!)
seretos73 - 16/2/2012 19:11
πολλά μπράβο στον κύριο Παππά , δυστυχώς στο ελληνικό ποδόσφαιρο επιβιώνουν μόνο λαμόγια , κοπρόσκυλα , χοντροί και απατεώνες . Κανένας σοβαρός και εντιμος ανθρωπος δεν θελει να έχει παρτίδες με το κυκλωμα του ποδοσφαιρου . Περυσι στήθηκε όλο το πρωταθλημα και αντι ο gay - ros να παιζει Δ και ο χοντρός να ειναι στην στενή πήραν τα 25 εκατ και το παιζουν μαγκες . όσο για τον μελλισανιδη αυτός είναι κρυφογαυρος , πήρε την ΑΕΚ μόνο για την κονομα , τα κονομησε και την έκανε . Τι ήταν πρίν πουλήσει την ΑΕΚ , μπατηρομηδεν , ένας τρεχα γυρευε στον ιονικό στην Β κατηγορεία . Η μόνη λύση της ΑΕΚ είναι δικό της γήπεδο και 40000 οπαδοί καθε κυριακή . Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ
giani21 - 16/2/2012 19:15
ΑΔΕΛΦΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΙΣ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ,ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΡΥΒΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ,ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ.ΑΕΚΑΡΑ-ΣΑΛΟΝΙΚΑ.
antonis aek f.c. - 16/2/2012 19:17
Mπραβο του και μπραβο σε οσους δεν πιπιλιζαν την καραμελα με τους αμετοχους που τους σιχαθηκαμε. Αυτος και ο Νοτιας εβαλαν πλατη εστω και με καθυστερησεις αλλα δεν αρκει αυτο. Η Ο μαδα χρειαζεται Επενδυτη και αυτοι οι δυο κυριοι ειναι διατεθιμενοι να ασχοληθουν σοβαρα πλεον καλως να ορισουν για ακομη μια φορα βαζωντας τελεια στα προηγουμενα.
Κωλοτουμπες καναμε; Εθνικο σπορ του Ελληνα απο πολιτικους εως πολιτες....
Καποτε ελεγα μην τους κραζετε και καποιοι με εκραζαν..Σκεφτεικε κανεις οτι μηπως ξενερωσαν οι ανθρωποι απο το κατεστημενο ...του Μαριδακη ισως και να μην μπορουσαν να το αντιμετωπισουν;
Δεν αρκουν ομως αυτα, επενδυστε η παραδωστε τις μετοχες.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ!!! - 16/2/2012 19:18
ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ''ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ''...
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.Douros Γήπεδο Ν.ΦΙΛΑΔ. - 16/2/2012 19:20
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Μ Ε κ.ΠΑΠΑ και κ. ΘΑΝΟΠΟΥΛΕ και για λογαριασμό όλων των χαμηλού iq οπαδών μας που σας έβριζαν (λαμόγια, αμέτοχοι, κλπ) και σας συμπεριφέρθηκαν απρεπώς. Αυτοί οι γελοίοι σας έδιωξαν και εσάς. Συγχωρήστε τους άθλιους οπαδούς μας που σας έβριζαν όταν σημειωτέον οι ιδιοι δεν αγοράζουν ούτε το εισιτήριο των 10 ευρώ και κάθονται στον ζεστό καναπέ. Και βλέπουμε μπαοκτζηδες να πηγαίνουν 5 χιλ στην Ιταλία και εμείς εντός έδρας 4 χιλ. Αυτα είναι τα χάλια μας, γιαυτό μας πέρασε και ο μπαοκ και είμαστε πλέον τέταρτη ομαδα στην Ελλάδα. Αλλά εμείς στην κοσμάρα μας...μαγαζί γωνία.....μεγαλύτερη ομάδα στην ελλάδα ..κλπ. Μάλλον εννοουμε στα ΧΡΕΗ!!! Μακάρι να πάρουν την σκυτάλη και οι υπόλοιποι μέτοχοι και να κάνουν κάτι πρίν ...ξεφτυλιστούμε τελείως....
gKar17 - 16/2/2012 19:21
Τι να πω...
Υπάρχουν κάποιοι που νομίζουν ότι είναι ΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ και λένε ακόμη τα δικά τους. Τελικά μας αξίζει ότι τραβάμε. Ο άνθρωπος προτίθεται να δώσει τα ωραία ΤΟΥ λεφτά, προκειμένου να βοηθήσει, και κάποιοι έξυπμοι χλευάζουν.
Αν οι κύριοι αυτοί νομίζουν ότι είναι πιο ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ, ας βάλει ο καθένας τους άλλα τόσα και μετά το συζητάμε.
Όσο για το ποιοί φτάσαν την ομάδα μας σε αυτή την απελπιστική κατάσταση, αυτό είναιι γνωστό, αλλά πάω πάσσο γιατί θα τα ...ακούσω.;-)
Ένα ευχαριστώ και από μένα...
O "ψυχοραγεί το σύστημα και πολύ μ΄αρέσει"superdoc - 16/2/2012 19:29
Ήταν μια καλή αρχή. Ο σφιχτοκώλης με τον απίθανο άνοιξαν πορτοφόλια και έβγαλαν μωβέλες συν τα κονέ του αγγλοθρεμένου.
Δεν αρκούν για να σωθεί το κιρκινέζι.
Που είναι η υπόλοιπη παρέα οεο;
Ευχαριστώ δεν θα πω γιατί πράξαν τα αυτονόητα. Πληρώνουν τα ΔΙΚΑ τους χρέη.
Ευχαριστώ δεν θα πω γιατί 40 περίπου χρόνια που παρακολουθώ ΑΕΚ, χειρότερα δεν τη έχω ξαναδεί και για ...αυτό φταίνε ΑΥΤΟΙ.
Όσο για την Τίγρη; Νιάου βρε γατούλα!!
lion.king21 - 16/2/2012 19:30
Τι εγινε ξυπνησε ο θεος??για να δουμε οι υπολοιποι τι θα κανετε,αν δεν βαλετε τα λεφτα εσεις θα φατε ολο το κραξιμο..
alex....csts - 16/2/2012 19:49
ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΣΠΑΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ..........!!!
ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ...???
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ ΑΕΚΑΡΑΣ Ο ΠΕΤΡΟΣ Ο ΠΑΠΠΑΣ .....???
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ , ΟΤΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΑΡΑΣ ΒΑΡΒΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ,ΗΘΕΛΕ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ( ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΥΣ ΣΑΠΟΡΤΕΡΣ - ΜΕΣΑ ΚΙ ΕΓΩ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕ...!
ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ...ΓΑΥΡΟΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΞΗΓΕΙΣΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΒΛΑΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΙ ΟΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙ ΒΛΑΚΑΣ...!
ΜΕΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΄΄ΣΩΤΗΡΙΑ ΄΄ ΤΗΣ ΑΕΚ...! ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑΣΟ ΤΗΝ M/S ( ΟΥΑΟΥΥΥΥ)......!
( Ο ΝΑΣΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ( ποιές οι αγνές προθέσεις και των 2) χαχαχαχαχαχ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΘΑΜΕΝΟΣ?)
ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΠΕΡΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ....!!!
ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΤΙΑ ( ψαχνει κι αυτός συμπαίχτες) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ...???
Ο ΠΕΤΡΟΣ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ, ΤΖΟΥΠ ΞΑΝΑΠΕΤΙΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΠΕΡΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ,ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ M/S ΜΟΝΟΣ ΚΙ ΕΡΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΄΄ΣΚΑΕΙ΄΄.......!
ΑΜΜΜ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ,ΔΙΟΤΙ Ο ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ ΝΑ ΔΡΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ...! (ΕΛΛΗΝΙΣΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ Κ@ΥΛΩΣΕΙ).ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕ ΚΙ Ο ΝΟΤΙΑΣ( πήγε κι έκανε προπονητικό, χωρίς να ρωτήσει κανένα- καλό για την ομαδα δε λέω- αλλά επιχειρηματικα ειναι ξεροκεφαλιά-φάουλ).
ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΦΙΛΕΤΑ (εμένα βέβαια πρωτίστως το μυαλό μου πάει σε φιλέτα καλοψημένα με πατατούλες και χωριάτικη σαλάτα και μια καράφα καλό κρασί).......... ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ, ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΕΚΑΡΑΣ ΕΙΜΑΙ, ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΤΣΑ ( έχω κι εγώ παπάκι στρογγυλοφάναρο με πλατίνα βέβαια).........!

ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ή ΑΥΤΟΣ ή ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ...???
lamprosenosi - 16/2/2012 21:32
ΚΩΣΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΝΑ ΜΑΙL ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ Η Μ/S ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ;
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!
elena higuita - 16/2/2012 19:50
Μπορεί να πω βλακεία, αλλά εδώ και καιρό, έχω την αίσθηση, πως ίσως με τον Παπά, χάσαμε μεγάλη ευκαιρία...
Ίσως, εάν δε δεχόταν τις ύβρεις από μια μερίδα φιλάθλων μας, ν'αποφάσιζε, ν'ασχοληθεί με την ΑΕΚ, σε μια πιο μόνιμη βάση... Μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση , πως πρόκειται για μια ΄΄καλή πάστα ΄΄ ανθρώπου... Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά εάν χτυπούσαμε στο συναισθηματισμό του, ίσως κάτι γινόταν... Το ξέρω πως είχε δηλώσει, ότι δεν ενδιαφερόταν ν'ασχοληθεί με την ομάδα πιο αποκλειστικά, αλλά πολλά δηλώνουμε κατά καιρούς και τα γεγονότα ή η στάση των ανθρώπων, μας κάνει να διαφοροποιούμαστε από αυτά...
ΕΝΩΣΗ ΟΧΙ ΔΙΑΛΥΣΗ - 16/2/2012 19:59
SUPERDOCTOR
ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ Ο ΛΕΝΙΝ ΕΦΑΓΕ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ. .ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ....ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΜΠΑΡΑΛΙΑ Ο ΣΤΑΛΙΝ...........ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΛΥΣΗ.........ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ.........ΥΠΟΜΟΝΗ ......... ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ........ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ EMAIL.......
naftilos - 16/2/2012 20:04
κανονισε απο μονος του σε καμια τιμη ξεφτιλα το χρεος,κ οταν οι υπολοιποι αμετοχοι δ θα πληρωσουν μια, κ διαλυθει η αεκ, θα βγει και θα πεί: εγω εκανα οτι μπορουσα...κ καλα θα πει εδω που τα λεμε γιατι οι αλλοι θα ειναι που δ εβαλαν φραγκο...
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 16/2/2012 20:52
Μου κανει μεγαλη εντυπωση παντως που μερικοι εδω μεσα τα εκ ευρω τα θεωρουν αυτονοητα..ειναι δυνατον ρε αδελφια να θεωρειται τα εκ ευρω αυτονοητα;; αν δυνατον δηλ...
και κατι ακομα..εμεις το μονο που μπορουμε να κανουμε για να πιεσουμε καταστασεις ειναι να τους βριζουμε σαν ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΑΕΚ..μονο αυτο μπορουμε να κανουμε και εγω το κανω... και βεβαια θα πω ευχαριστω στον παππα γιατι τα εκ ευρω δεν ειναι αυτονοητα..
Ευμένης - 16/2/2012 20:48
μη χαίρεστε, μας περιμένει το καινούργιο δάνειο του συζύγου. (μπράβο πέτρο)
[ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 16/2/2012 21:36
Ειναι να τρελαινεσαι σ΄ αυτη την χωρα.
Ειναι εξωφρενικο να βλεπει κανεις πως καταντησαμε την πατριδα ΜΑΣ και μετα ρε μαγκες να μας κακοφαινεται η συμπεριφορα ορισμενων Ευρωπαιων αληταραδων και των Ελληνων πολιτικων συνεργατων-τους.

Ειναι ΝΤΡΟΠΗ για ολους εσας που τρεξατε να προλαβετε να τους ευχαριστησετε και να τους απονειμετε τα ευσημα, κλακαδοροι του κερατα, κανετε ρε λες και σας εδειξαν ποτε τα συμφωνητικα που υπεγραψαν μαζι με τους ...νταβατζηδες της Morgan Stanley και τοτε που υποτιθεται οτι πηραν το δανειο αλλα και τωρα που υποτιθεται οτι το ξεπληρωσαν.

Αλλα ετσι ειναι δυστυχως οι φαυλοι εχουν και τους αβανταδορους τους, μονο ετσι θα μπορεσουν να διατηρηθουν στην επιφανεια και να μας στυψουν σαν την λεμονοκουπα.
Με τα ψεματα και με την υποστηριξει των μισθοφορων και των ελεεινων παπαγαλοϋπαλληλων τους καταφερνουν να κερδιζουν χρονο περιμενοντας την επερχομενη χρεοκοπια της πατριδας ΜΑΣ για να μπορεσουν να σβησουν τα χρεη τους και να μας καταρακωσουν με το ΝΕΟ ΕΝΧΕΙΡΗΜΑ που ακουει στο οναμα ΓΗΠΕΔΟ.

Ρε ΑΕΚΑΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ, μην τους αφησουμε να μας καταστρεψουν εντελως.
Αντι να τους φορτωσουμε ενα καραβι ξυλο καθομαστε και διαβαζουμε ολους αυτους τους πουλημενους που επευφημουν αυτους που μας εχουν φλομωσει στο ψεμα και εχουν καταληστεψει την ομαδα :::

Ειναι πραγματι λυπηρο να επιτρεπουμε ΟΧΙ μονο στους φερομενους ως μεγαλομετοχους της ομαδας μας αλλα πολυ πιο χειροτερα στους πεμπτοφαλαγγιτες μισθοφορους να μας περιπαιζουν. Αυτοι και αν ειναι εγκληματιες.

Ποιον ευχαριστειτε ρε ζωντανα ;;;;
Τον Θανοπουλο ;;;
Αυτον τον απιστευτο μεσαζοντα και κεφαλαιομεταπρατη που λειτουργησε και συνεχιζει να λειτουργει σαν ασπιδα προστασιας των λεγομενων μετοχων ;;;
Αυτον τον ΜΕΓΑ ΑΕΚτζη που υποτιθεται ηθελε την εξυγιανση της ΑΕΚ και που δεν εμφανισθηκε ποτε εκτος απο το οτι μας φορτωσε τον Dear all και καμια 20ρια εκατομμυρια αφαιμαξης απο τα ταμεια ;;;;
Αυτον τον τυπο που φροντισε με εικονικα δανεια και επιβαρυμενα με 10% τοκους τα οποια στην ουσια καλυπταν την αποζημιωση (το μισθωμα δηλαδη) της 5αχρονης διαχειρισης που ανελαβαν ολοι μαζι και καταφερε να οδηγησει την ΑΕΚ στον γκρεμο και να την κραταει ακομη στην ομηρια με το ψεμα ;;;
Αυτος ρε σεις επευφημειται
Ή μηπως υποκλινεστε στον νεο-παΣαπορτα Παππα που θεωρει τον εαυτο του βλακα και αδικημενο διοτι αρνουμαστε να του αναγνωρισουμε το ευεργετημα που αυτοπροσδιορισε μονος του ;;;
Αν ηθελε να φυγει ας εφευγε τουλαχιστον κιμπαρικα, οπως εκαναν οι κκ Γκουμας και Χατζηιωαννου, που ειπαν δεν θελουμε αλλο πληρωνουμε τις οφειλες μας και σας χαιρεταμε και οχι γινομαι παΣαπορτας και μετα εμφανιζεται παλι στο προσκηνιο και τωρα αποπληρωνει το δανειο και του κωλου τα εννιαμερα.

Δηλαδη τωρα πηρε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ο κκ παΣαπορτας ;;;
Εχει τωρα το 87,4 % στα χερια του ;;; Μια ερωτηση ειναι για να ξερουμε την ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ !!!!

Κυριε παΣαπορτα μπορειτε να μας πειτε τι ποσοστο αντιστοιχει στους μικρομετοχους για την αποπληρωμη του δανειου που μολις εκτελεσατε για να σας φερουν τα λεφτα στην επομενη Γ.Σ. για να μην σας ειναι και υποχρεοι ;;;

ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΤΕ ;;;;

ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΚΛΑΚΑΔΟΡΟΙ ΠΟΙΟΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ;;;;
SteveAngello - 16/2/2012 22:52
Βιεννεζε,

Κατ'αρχας ηρεμησε.Σιγουρα δεν πρεπει να ευχαριστει κανεις τους μετοχους για οσα λεφτα εβαλαν ή θα βαλουν και τα οποια θα καλυψουν δικα τους χρεη.Πρεπει να ευχαριστει κανεις,ομως,τον Παππα που βγηκε μπροστα,αυτην την δυσκολη στιγμη.Οπως και τον Ντεμη.Σιγουρα,οι διοικησεις απο το 2004 εως σημερα αποδειχθησαν κατωτερες των περιστασεων και απαγοητευσαν τις ελπιδες και τα ονειρα εκατομμυριων ΑΕΚτσηδων.Ομως,δεν παυει να ειναι θετικη η κινηση που κανει σήμερα ο Πετρος Παππας.Ο συγκεκριμενος ανθρωπος εχει βαλει πολλα ...χρηματα στην ΑΕΚ.Τα εχει διαχειριστει με κακο τροπο ,οπως αλλωστε με κακο τροπο χειριστηκε και την εταιρεια του,την ΠΑΕ ΑΕΚ.Απλως,τα ξεχωριζω.Μην εισαι απολυτος στις τοποθετησεις σου,οσον αφορα τους ΑΕΚτσηδες.Εχουν περάσει πολλά κύματα και κάθε κίνηση που γίνεται για το καλό της ΑΕΚ,αποτελει ''οαση'' για τον ΑΕΚτση.
nikos37l - 17/2/2012 01:10
[ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ
οκ εφτασα στον προορισμο και δεν αντεξα να μην μπω να δω και να γελασω.
εγω επιμενω εαν ειναι αντρες ας βγαλουν μια λιστα με το που χρωσταει η αεκ και σε ποιον, δεν ειναι δυνατον να μην εχει να σφραγισει εισιτηρια και να λενε ξωφλησαν την ΜΣ.
ας μας πουν ποσα χρονια εχει να πληρωσει η αεκ εφορια ικα(εκτος 44).
ΥΓ προς τους ...παπαγαλους ειπαμε σανο μονο σε σταυλους(δωματιακια) και στην ελευθερη βοσκη.
ΥΓ2 η ουεφα για το δανειο μας πιεσε η για την εξωφληση ποδοσφαιριστων?
ΥΓ3 ρε κοιτα ενα πραγμα απ την μια ξωφλανε την ΜΣ και απ την αλλη παλι δανεικα περνουν τελικα εχουμε προσωπο σαν παε.
yalatzi 22 - 17/2/2012 11:07
Φίλε Βιεννέζε, θα έχεις δει ίσως εκείνη την ανεπανάληπτη σάτιρα με τίτλο Brian’s Life, που προβλήθηκε στην Ελλάδα με τον ηλίθιο τίτλο «Ένας προφήτης μα τι προφήτης». Στο τέλος του έργου, κι ενώ ο πρωταγωνιστής ήταν κρεμασμένος στο σταυρό, μια ελπίδι του έμενε να γλιτώσει: να έρθουν οι σύντροφοί του από την πολιτική ομάδα που ανήκε να τον ελευθερώσουν. Πράγματι, κάποια στιγμή τους είδε να φτάνουν και αναθάρρησε. Εκείνοι έφτασαν μπροστά στο σταυρό του και ο αρχηγός τους άνοιξε μια περγαμηνή κι άρχισε να διαβάζει ένα ΨΗΦΙΣΜΑ(!) στο οποίο υμνούσαν τον ηρωικό του θάνατο!

...Συμπέρασμα: Μπορεί να σφάλλω, αλλά πιστεύω πως με ψηφίσματα δε βάφουν αυγά.

Πάντα φιλικά και αδερφικά και την ίδια αγωνία κουβαλώντας.
aekaraAAAAA - 16/2/2012 22:00
gia na apanthsw se aytous pou theloun ton "tigrh"!!!!! tha parei thn aek mono an oi a-metoxoi xexrewsoun thn AEK (kalo kai auto) dhladh pote!!!! authn th stigmh an paei o "tigrhs" parei thn aek xoreis na dwsei lefta stous a-metoxous pairnei thn AEK me 30 ek eurw(ta xreei) an oi a-metoxoi apofashsoun na xexrewsoun mexri teleuteou sent giati na mhn krathsoun thn omada?????? h giati na mhn poun ston "tigrh" dwse mas 50 ek gia na pareis thn katharh AEK????? (o gay poulhthike 100 an thumamai kala)perimenw apanthseis
SteveAngello - 16/2/2012 22:38
Καλησπέρα σε ολους,

Όσοι δεν είμαστε και δεν ήμαστε καταστροφολάγνοι,ξέραμε ότι η ΑΕΚ και δεν χάνεται και δεν θα χαθεί.Θεωρώ δε,ότι κάποιοι γουστάρουν να μιλάνε για καταστροφή,τους εξιτάρει δε το γεγονός ότι μπορεί να καθίστανται ''άγγελοι κακού'' λέγοντας διάφορες μπαρούφες,τις οποίες τις παρουσιάζουν με δήθεν ρεαλιστικό στυλ.Στις ημέρες μας,όποιος λέει κάτι που προαναγγέλει κακό είναι ρεαλιστής.Εκ του ασφαλούς μάγκας δηλαδή,αφού προ ετών δεν το έλέγε,για αυτό η χώρα έφτασε εκεί που έφτασε.Κάτι σαν την κριτική του aek365.com στον ...Αδαμίδη,που έγινε αφού..αποχώρησε.Ολα καλα.

Εγώ προσωπικά έχω γράψει 10 πράγματα συγκεκριμένα εδώ μέσα.Εχουν ηδη γίνει κάποια και περιμένουμε και τα υπόλοιπα.Οπως εγραψε και ο φίλτατος lamprosenosi,τα γραπτά μένουν.Και επειδη μένουν,να υπενθυμίσω ότι έλεγα πριν από όλους (Απ'ολους ομως) ότι θα συμβάλλουν οι μετοχοι στα χρέη,έγραψα δε προ δεκαημέρου ότι ο Παππάς ''πάει για να το πάρει πάνω του το όλον θέμα''.Ηταν γνωστό ότι το δάνειο από μια παγκοσμια επενδυτικη τραπεζα,όπως η Morgan Stanley,ύψους 7 εκ ευρώ είναι αμελητέο για αυτήν,πόσο μάλλον δε όταν έχει τον Ν.Θανόπουλο στο επενδυτικό της τομέα.Θα μπορούσε λοιπον να εξαγοραστει εύκολα με χαμηλο ποσο.Εμαθα,λοιπον,οτι εξαγοραστηκε έναντι 2,2 εκ ευρώ.Η ΑΕΚ πλέον θα χρωστάει (βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα) περι τα 14 εκ ευρώ,χωρίς τα διακανονισμένα.Οι επιστήμονες των καφενείων,που κατασκηνώνουν τους τελευταιους μηνες στο site,εχουν υπολογισει οτι η ΑΕΚ χρωσταει 123456789 εκ,η ΑΕΚ ανηκει στην Morgan Stanley,η οποια τσακωνεται με την ENIC,τον έταιρο μέτοχο,για την αρχηγεια και τα ''κουμάντα'' στην ΠΑΕ.

Νομιζω δε,οτι ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ εχετε παρατηρησει πως οι ''αγγελοι κακων'',εμφανιζονται ΜΟΝΟ ΜΑ ΜΟΝΟ στα κακα νέα της ομάδος ή στα μίζερα θέματα που την αφορούν.Δεν εμφανιζονται ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ στα καλα νεα και φυσικα δεν ζητουν ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ μια συγγνωμη ή δεν λένε ένα ''μπράβο'' για οποια καλη κινηση γινεται.Γιατι,τελικως αυτό είναι και το ποιόν τους σαν άτομα.Τα ατομα δε αυτα,δυστυχως εχουν παρεισφρυσει και στον εντυπο Τυπο αλλα και στη ραδιοφωνια και η ''κωλοτουμπα'' παει συννεφο.Ουτε ο Αντώνης Σαμαράς-Κομανέτσης τόσο πολύ.

Τελος παντων,προσωπικα ήξερα ότι θα συμβει και ΔΕΝ ΑΓΧΩΘΗΚΑ ποτε για αυτο.Για αυτο και δεν εγραφα κατι εδω,κι ας γραφουν καποιοι ''hooligan'' του πληκτρολογιου ότι δεν γράφω απο την στιγμή που παραιτηθηκε ο Αδαμιδης..Παρεπιπτοντως,να αναφερω απλως οτι ο Αδαμιδης συνεχιζει και ασχολειται με την ΑΕΚ,ιδιως για την δικη Ψωμιαδη,παρασκηνιακα.Απο δικες μου επαφες τουλαχιστον,θεωρω οτι κινειται στην σωστη κατευθυνση,και δεν χρειαζεται να αναφερω ποια ειναι αυτη.Παντως,κρινεται και αυτος απο την ιστορια,θεωρω δε ομως οτι θα ειναι αδικη η ιστορια μαζι του,αφου σιγουρα εκανε ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΘΗ,εκανε ομως και πολλα καλα και σε καθε περιπτωση ΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,οσα εκανε τελικώς ήταν με την έγκριση των μετόχων και δη των Παππα και Νοτιά.

Προσωπικα ευχαριστω τον Πέτρο Παππά για όσα έχει προσφέρει στην ΑΕΚ και έχει προσφέρει πολλά.Σε οικονομικό επίπεδο,έχει βάλει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρήματα,που ''άλλοι και άλλοι'' δεν τα έβαλαν.Θεωρω ότι τον πούλησαν οι λοιποί μέτοχοι και τον άφησαν μονο του,την στιγμη που και δεν ηθελε αλλα και δεν μπορουσε να βγάλει εις πέρας τις υποχρεωσεις της ΠΑΕ.Ομως,θεωρω ότι δεν αντιμετώπισε κι αυτός σοβαρά την εταιρεία ΠΑΕ ΑΕΚ.Εκανε πολλους λάθος χειρισμους και σιγουρα θα μπορουσε να εχει πληρωσει πολυ λιγοτερα και να έχει παει και πολυ καλυτερα η ομαδα,αν δεν αφηνε το καράβι να οδηγηθει από τρίτα πρόσωπα και αν δεν ήταν αυτός απών από τα θέματα της ομάδας.Πάντως,εν κατακλείδι,απέδειξε ότι είναι ΑΕΚτσης και αγαπάει την ομάδα πραγματικα.Ακομα και με τα λάθη που έκανε.Για αυτον τον λόγο,δεν μπορω να τον ευχαριστω που εκανε τα αυτονοητα και πληρωσε τα χρεη του.Τον ευχαριστω ομως,που ''βγαινει μπροστα'' για την ομάδα αυτην την κρίσιμη στιγμη.Και για να μην ξεχνιόμαστε,υπάρχουν κι άλλα χρέη στα οποία έχει κι αυτός μερίδιο ευθυνης..

Οι λοιποι μετοχοι διαρρεουν εδώ και μέρες,μέσω της ΠΑΕ,πως περιμένουν να οριστικοποιηθεί η κατάσταση στην Ελλάδα,δλδ να εγκριθεί η νέα δανειακή σύμβαση και να δωθούν οι δόσεις.Επιχειρηματικα είναι σωστή η σκέψη τους.Ομως,το Μνημόνιο 2.κατα πάσα πιθανοτητα θα αποτυχει γιατι δεν νομιζω οτι η Κυβερνηση αυτη ή οι επομενες θα μπορεσουν να εφαρμοσουν τις αποκρατικοποιησεις και τα σκληρα μετρα.Αρα θα έρθει και νέο Μνημόνιο τον Ιουνιο,οπως έχει ήδη προαναγγελθεί άλλωστε..Με λίγα λογια,η Ελλαδα έχει μπει σε μια δινη που θα αργησει να κλεισει,ελπιζω οχι πολυ.Οποτε,εαν καθυστερουν γιατι φοβουνται μηπως δωσουν χρηματα και η Ελλαδα χρεοκοπησει μεθαυριο,εχουν απολυτο δικιο και πρεπει να το καταλαβει αυτο η UEFA,που ειναι εξ ορισμου διαπλεκομενη η ιδια.Δεν γινεται η Ελλαδα να περναει την πιο δυσκολη περίοδο στην ιστορία της,μετά τον χειμώνα του 1941-1942 και η UEFA να απαιτει τοσα χρηματα,σημερα κιολας,χωρις να ξερουμε αν αυριο θα έχει...αλυρι στο Super Market!Πρεπει να ομαλοποιηθουν καποιες συνθηκες και μετα βεβαιως να απαιτησει και να τιμωρησει,αν χρειαστει.Ομως,δεν κανει το ίδιο για ομάδες της ''κλειστης Λιγκας'' στις οποιες και δεν βαζει τετοιους ορους.Λογικο εν μερει,αφου αυτες οι ομαδες διαφημιζουν το προιον της παγκοσμιως.Θεωρω οτι αυτό συμβαίνει και δεν έχουν βάλει ακόμα χρήματα,γιατί ευθυς εξ αρχης ηξερα ότι θα βάλουν χρήματα.Αρα,δηθεν ''παιχνιδακια'' τους και ''ναζια'',τα αποκλειω.Τα εκαναν στο παρελθον βεβαια,αλλα θεωρω ότι υπάρχει μεγαλη διαφορα με εκείνες τις ημερες.

Το ζητουμενο για μενα ειναι να πληρωθουν και τα λοιπα χρεη και να δωσουν την ομαδα στον ανθρωπο,που εχει δηλωσει,σε αυτους,παρων,θπο συγκεκριμενες προυποθεσεις..Στον Τιγρη.Παρεπιπτοντως,εχω ξαναπει,πως τα χρηματα του ''κατοχικου δανειου'' του Ντεμη,οπως γραφουν ορισμενοι,θα τα βαλει και καποιος ''μουρλος'' με την ομαδα..Ολα πρεπει να γινουν στην ωρα τους,αυτο που πρεπει να γινει ομως μεχρι το καλοκαιρι,ειναι να πληρωσουν ολα τα χρεη.Ειναι επιτακτικη αναγκη για την ΑΕΚ και την ΙΣΤΟΡΙΑ της.ΑΕΚ σημαινει προσφυγια ξεριζωμενη και η ΑΕΚ θα χαθει μονο αν χαθει η Ελλαδα,που ειναι και ο λογος υπαρξης της,αλλωστε.

Υ.Γ : Ας σκεφτει καθε ΑΕΚτσης ξεχωριστα,τι εχει δωσει για την ΑΕΚ και τι εχει κανει για αυτην.Αν νιωσει ικανοποιημενος απο την αυτοκριτικη του,τοτε να υβρισει τον Πετρο Παππα και με το δικιο του.Αν οχι ομως,τοτε να καταλαβει πως ολοι πρεπει να την στηριξουμε αυτην την ομαδα.Προσωπικα έχω δωσει πολλα στην ομαδα με πολλές μορφές και θα συνεχισω,καθε φορα νιώθω ότι δεν έχω κάνει τίποτα.Βρισκόμαστε σε διαφορετική φάση της Ιστορίας και πρέπει να προσαρμοστουμε.Οι εποχες αλλαζουν γρηγορα και σε αυτην την φαση της Ιστοριας,τα γεγονοτα εξελισσονται πολυ γρηγορα και με ραγδαιες συνεπειες,ενω σε αλλες εποχες,οσα εγιναν τον τελευταιο μηνα,γινοντουσαν σε μια δεκαετια,για να κανω εναν παραλληλισμο της Ιστοριας με την Φυσικη και τον Ισοεμβαδικο Νόμο του J.Kepler.Παντως,σε καθε περιπτωση,δεν πρεπει ο λαος να πληρωσει τα χρεη αλλων.Να στηριξει ομως την ομαδα οπως μπορει ο καθεις,ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

Υ.Γ 2 :Οταν ακους μυθικα προσωπα της ΑΕΚ να κλαινε στο τηλεφωνο,φοβουμενοι οτι η ΑΕΚ θα χαθει,λυγιζεις.Νιωθεις,στιγμιαια,το βαρος της ιστοριας σχεδον ενος αιωνα,νιωθεις τις ψυχες αυτων που εσκαβαν νυχτα στον Ποδονιφτη,νιωθεις την αυρα που ειχε η φανελα και μονο στην θεα της.Λυγισα,παρατησα δουλειες και υποχρεωσεις και ετρεξα εκει.Συνομιλωντας και δακρυζοντας,θυμηθηκα τον παππου μου,που πεθανε το 1990.Ενα χρονο πριν,κατακειτος σχεδον,μετα την μεγαλη νικη της ΑΕΚ επι του ΟΣΦΠ,βγηκε στο μπαλκονι του και φωναζε στον ''γαυρο'' μαναβη ''kim erkek'' ή ''biz erkek'' ή κάτι τετοιο,τελος παντων,μαζι με κατι αλλα τουρκικα,δεν τα θυμαμαι ακριβως,που σημαινε να ποιοι ειναι αρσενικοι ή ειμαστε αρσενικοι,με αφορμη της δηλωσεις του προκλητικου Γουναρη.Τουρκος υπηκοος αλλωστε ηταν,πριν εκδιωχθει απο την Σμυρνη και αυτος.Ειλικρινα,ποσο πολυ αγαπω αυτην την ομαδα..

Καλη ΤσικνοΠέμπτη σε όλους.
ΑΕΚάρα για πάντα
beoz - 17/2/2012 00:17
San ta xionia... Edw o hooligan tou plhktrologiou... To problhma mas file einai oloi oi AEKtzhdes pou to paizoun pio AEKtzhdes apo tous ypoloipous.
aekny21 - 17/2/2012 00:35
Apo to oi metoxoi 8a dwsoun lysh, mexri to perimenoun to mnhmonio 2, yparxei apostash... Giati prospa8eis toso poly na peiseis oti eisai psagmenos klp? Kai meis AEKares eimaste, kai exoume boh8hsei thn omada apo to ksero ths EAP, to genti koule, thn Astoria kai to Manhattan... Opws leei kai o George parapanw kai to ghoedo tou Akrathtou kseroume pou peftei, kai h Zwfria, kai exoume zhsei kai ton Mparlo, ton Zhta, ton Panagidi/Roussaki, ton Xazthxaralampous mexri tous shmerinous... Coolare, den eisai o monos AEKaras edw mesa
SteveAngello - 17/2/2012 01:17
aekny21

Αν θεωρεις οτι η κατασταση στην Ελλαδα δεν εχει καμια αλληλουχια με το ποδοσφαιρο,ιδιως απο την σκοπια της επενδυσης,τοτε εισαι βαθια νυχτωμενος.Ψαγμενος μπορει να ειμαι,μπορει και οχι,για εσενα,παντως κρινε με για οσα γραφω.Αν απο οσα γραφω,σου μενουν αυτα,τοτε δεν εχω να πω κατι αλλο.
aekny21 - 17/2/2012 10:24
file, otan egrafes osa egrafes oti 8a ginoun, eixes anaferei to mnhmonio 2 san limiting factor? apo oso 8ymamai oxi... kanw la8os?
Enwsitis21 - 17/2/2012 01:57
Γεια σου Μεγάλε Πέτρο Παπα!!!
Thanos_21 - 17/2/2012 07:40
RESPECT στον κ. Παππά που δείχνει για άλλη μια φορά ότι πονάει την ομάδα !!!!
aixmhros - 17/2/2012 07:43
κ ξαφνου ο Παππας ηρωας..
μεχρι πριν 20-25 μερες ο Παππας δεν ηταν που ειχε φυτεψει τον Αδαμιδη
για να κανει τον κυματοθραυστη;

συμφωνα με πολλους αδερφους ΑΕΚτσηδες,ο Αδαμιδης με το πρασινο φως του Παππα
δεν εστειλε τον κομπλεξικο Τζιμπουρ στο λιμανι;;
...
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΡΕ ΑΓΥΡΤΕΣ!!!!

ειλικρινα δεν ξερω αν πρεπει να χαρω για εναν βραχνα μεγεθους 7kk
η να εξοργιστω με το πως γλυφουν φυλλαδες κ διαφορα site
(μαζι κ το 365)
το καθε εναν που νομιζει οτι αυτη η ΙΔΕΑ ειναι μεσο αυτοπροβολης κ διαφιμησης..
aixmhros - 17/2/2012 07:43
κ ξαφνου ο Παππας ηρωας..
μεχρι πριν 20-25 μερες ο Παππας δεν ηταν που ειχε φυτεψει τον Αδαμιδη
για να κανει τον κυματοθραυστη;

συμφωνα με πολλους αδερφους ΑΕΚτσηδες,ο Αδαμιδης με το πρασινο φως του Παππα
δεν εστειλε τον κομπλεξικο Τζιμπουρ στο λιμανι;;
...
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΡΕ ΑΓΥΡΤΕΣ!!!!

ειλικρινα δεν ξερω αν πρεπει να χαρω για εναν βραχνα μεγεθους 7kk
η να εξοργιστω με το πως γλυφουν φυλλαδες κ διαφορα site
(μαζι κ το 365)
το καθε εναν που νομιζει οτι αυτη η ΙΔΕΑ ειναι μεσο αυτοπροβολης κ διαφιμησης..
aixmhros - 17/2/2012 07:43
κ ξαφνου ο Παππας ηρωας..
μεχρι πριν 20-25 μερες ο Παππας δεν ηταν που ειχε φυτεψει τον Αδαμιδη
για να κανει τον κυματοθραυστη;

συμφωνα με πολλους αδερφους ΑΕΚτσηδες,ο Αδαμιδης με το πρασινο φως του Παππα
δεν εστειλε τον κομπλεξικο Τζιμπουρ στο λιμανι;;
...
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΡΕ ΑΓΥΡΤΕΣ!!!!

ειλικρινα δεν ξερω αν πρεπει να χαρω για εναν βραχνα μεγεθους 7kk
η να εξοργιστω με το πως γλυφουν φυλλαδες κ διαφορα site
(μαζι κ το 365)
το καθε εναν που νομιζει οτι αυτη η ΙΔΕΑ ειναι μεσο αυτοπροβολης κ διαφιμησης..
gatto - 17/2/2012 09:36
Εδώ και 10 μέρες προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο Αδαμίδης που τον έβαλε ο Παππάς κατέστρεψε την ΑΕΚ και σήμερα ότι ο Παππάς είναι μάγκας!Ο θαυμαστός κόσμος της ΑΕΚ...
zaxosdoganosxxx - 17/2/2012 13:23
Καλημέρα σε όλους και αν μου επιτρέπεται θα ήθελα να πω τα εξής:

Για εμένα ο Παπάς ή αυτοαποκαλούμενος βλάκας, έχει τόσο χεσμένη τη φωλιά του (παίζει να έχει βάλει τραγικά λιγότερα από όσα έχει πλασάρει όλα αυτά τα χρόνια, για αυτό να είμαστε σήμερα εδώ...) κάτι έπρεπε να κάνει για να τουμπάρει το κλίμα για την πάρτη του. Στο τέλος τέλος αυτός είναι εδώ δεν είναι στην ΝΥ όπως ο κρεατοελιάς της φωτό και θα τον @#$%#$%#$ αν μετά τον αφανισμό της ΑΕΚ βγουν στη φόρα πράγματα... Τώρα τι έπαιξε με ΜS και Θανόπουλα χωρίς να μιλάω με βεβαιότητα θα ...πω το συμπέρασμά μου από όσα ξέρω όλα αυτά τα χρόνια...

Ο Θανόπουλας είχε δώσει προσωπικές εγγυήσεις για αυτό το δάνειο δεσμεύοντας κάποια περιουσία του. Το ίδιο και ο Ντέμης και ο Παπάς και κάποιοι άλλοι (πολύ λιγότερα πράγματα οι άλλοι...). Αν η ΑΕΚ όπως όλα δείχνουν σε μερικές μέρες δεν υπάρχει τότε ότι είχαν δεσμεύσει όλοι τους θα χανόταν ... Έτσι με μπροστάρη τον Θανόπουλα προφανώς κάνανε έναν συμβιβασμό (και την τράπεζα συμφέρει, αφού το κεφάλαιο το έχει πάρει πίσω και ότι είχαμε σήμερα, αυτά τα 7, ήταν από τόκους, οπότε αντί να τρέχει με εκποιήσεις να μαζέψει όταν, ότι, μέσα σε ένα έτσι κι αλλιώς γ@&*(^&** περιβάλλον όπως η Ελλάδα του σήμερα, που οι αξίες ακινήτων έχουν προσεγγίσει την Ουζουμπούρου και πάλι δεν παίζει να αγοράσει κάποιος + ότι άμα τελικά φύγουμε απ το ευρώ καληνύχτα μαργαρίτα...!!!), τα μωρά όντας στη σέντρα ποια και αναμένοντας το κλείσιμο του μαγαζιού τα έβαλαν κάτω και προφανώς είδαν ότι από όλες τις μπάντες τους συμφέρει να πάρουν πάνω τους ένα ποσό (καμιά 600αριά χιλιάρικα ο καθίς ή κάνα 800άρι ο βλάκς και κάνα 350άρι -400άρι ο άλλος) σίγουρα σε δόσεις αλλά γυρισμένο σε προσωπικό δάνειο που 99% θα δώσουν αυτά σε μία 2ετία - 3ετία ....

Οπότε με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια!!!!
1) Ξαφνικά από νεκροθάφτες, ευεργέτες (βάζοντας βέβαια τα ΜΜΕ με το ανάλογο χαρτζιλίκι να κάνουν τη δουλειά, όπως αυτοί θέλουν..)...
2) Καβάλα στο άλογο και βέβαια καμία απαίτηση για ρευστό πια από αυτούς
(τα γ@%Υ$%^Υ τα 4 που μας καίνε ...) τώρα????
3) Καθάρισαν τις υποθήκες τους, που προφανώς ήταν πολλά παραπάνω από όσα κανόνισαν
(έχει ποια γίνει συνήθεια εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα από όσους έχουν 5 φράγκα να ξεμπαλακώνουν πολλά με συμβιβασμούς σε τράπεζες άλλωστε .....)
4) Το βουλώνουν για την πάρτη τους μία και καλή όλοι οι υπόλοιποι και προφανώς υπήρχε πρότερη συμφωνία ότι άμα καθαρίσουμε (και εσάς που έχετε και εσείς υποθήκες ...) μην ακούσουμε τσιμουδιά μετά...
5) Θα έχουν να λένε ότι εμείς άσχετα με το πόσα δώσαμε (ποτέ δεν θα μάθουμε την αλήθεια αφού διευθυντής είναι ακόμα ο Νάσος.......) βγάλαμε βάρος 7 εκ ευρώ από την ΑΕΚ τι άλλο θέλετε, ήμαρτον!!!!!!
6) Και το καλύτερο όλα αυτά με 0 ευρώ σήμερα τελικά !!!!!!!!!!

Και για να το στηρίξω λίγο ακόμα!!! Για πείτε μου ρε παιδιά αν έχουν σκάσει ζεστό 1,5 εκ έστω χτες και βγαίνουν να κάνουν όλη τη λέζα τους, τόσο δύσκολο θα ήταν να βάλουν άλλα 60-70 χιλιάρικα ο κάθε ένας από τους 2 και να
πουν μαζί με το δάνειο, τελειώσαμε και τα μπουρδέλ@ τα εισιτήρια απ την εφορία και περιμένουμε με ΟΦΗ και Ζέλα όμως 40.000 κόσμο γιατί εμείς είδατε........ Δηλαδή με μία τέτοια εκκωφαντική (φαινομενικά..) κίνηση και με τόσο "μάτωμα" οικονομικό, κόλλησαν στα 60-70 χιλιάρικα και θα πάμε κεκλεισμένων αύριο ???
Ποιον ακριβώς δουλεύουν ??? Εμάς τα ζώα θα μου πεις όπως πάντα ...

Εν κατακλείδι. Ο χαμένος - δεν ασχολούμαι - θυσιασμένος - κατεστραμμένος - βλάκας - σαπόρδας - 10 φορές βάζω για τελευταία φορά.... - φευγάτος μπούλης, μαζί με τον ξεχασμένο από τον Θεό Νάσο Θ. κάνουν μία κίνηση που τους μπαλώνει από όλες τις μπάντες και ειδικά τις εσωτερικές τους κόντρες και φοβίες, διαφυλάσσοντας ουσιαστικά τα συμφέροντά τους με ψίχουλα σε πολλές άτοκες δώσεις που θα αρχίσουν να πληρώνουν από ένα χ χρονικό διάστημα και μετά.
Αυτό έκαναν και τίποτα περισσότερο για εμένα ... Ναι η ΑΕΚ μπορεί έβγαλε έναν βραχνά από πάνω της βέβαια (αν ισχύει τελικά και δεν αποδειχθεί μούφα και αυτό!!!) αλλά ρε παλικάρια ήταν ο βραχνάς η ΜS για την περίπτωση επενδυτή και όχι τόσο για την UEFA... Γιατί εμείς θέλουμε να καλύψουμε τα ληξιπρόθεσμα πρώτα ... Αυτό είναι δάνειο και ότι γουστάρουμε κάνουμε με αυτό έπειτα ...
Κακός που το βάλανε από την αρχή στο κόλπο αλλά μάλλον πάλι είχαν σχέδιο για αυτό και το κόλλησαν απ την αρχή δίπλα στα της UEFA.... Αν ήμουν με λίγα λόγια εντάξει στις ληξιπρόθεσμες οφειλές καμία UEFA δεν θα μπορούσε να μου πει για το δάνειο ... Έτσι γουστάρω και το αφήνω να τοκίζεται. Έχει κάνει καμία αγωγή η MS και δεν το ξέρω???? Έχει μήπως στείλει και κάνα εξώδικο στην UEFA???? ΟΧΙ. Τότε τι πρεμούρα είναι αυτή????

Και κάτι άλλο βέβαια, το πλέον ουσιαστικό για εμένα τον περίεργο. Αν όπως λένε τελείωσε το θέμα και η ΑΕΚ είναι free από την MS πια, ποιος έχει τώρα αυτό το 86 % της ΑΕΚ που μας είπε ο Νάσος πριν από 1 μήνα ?????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πήραν πίσω τα ποσοστά τους που είχαν το 06, όλοι??????????
Πήγαν τις μετοχές καθαρές σε κάποιο δικηγορικό γραφείο ?????????
Τι στον φούτσο έγινε???????????????????????

Μιλάμε για το 86% της ΑΕΚ έτσι?????? Για όλη την ΑΕΚ δηλαδή!!! Μπας και πρέπει κανένας ΑΕΚτζής από αυτούς που κάνουν 47 τριπλά τόλουπ στον αέρα κάθε ένα λεπτό και αλλάζουν απόψεις αβασάνιστα ποιο συχνά από ότι σώβρακο, αντί να πανηγυρίζει και να αποθεώνει τον βλαξ που σκυλόβριζε πριν μία μέρα και αποθέωνε πριν 5 μέρες κοκ, να αναρωτηθεί για το που είναι τώρα αυτές οι "καθαρές" πια μετοχές που τόσος ντόρος έχει γίνει για αυτές, και το τι θα γίνουν, ποιοι τις έχουν τώρα και που στο διάολο θα πάνε ???????????????????

Αλλά μπααααααααααα.... Πρώτα πρέπει γράψει κάνα άρθρο ο gay fm, ή το 365 ή το όποιο ΜΜΕ, και μετά να γίνει χαμός με όλους τους φωστήρες να έχουν άποψη και πληροφορίες βέβαια ....
Γιατί τα πεντακάθαρα ΜΜΕ τη δουλειά τους κάνουν ... Αν δεν την έκαναν σήμερα το πρώτο θέμα στο ρεπορτάζ της ΑΕΚ δεν θα ήταν ότι άνοιξε ο δρόμος για σωτηρία (τα @ρχ&*&^* μου κουνιούνται, εδώ δεν έχουμε 100 χιλιάρικα πάλι για εισιτήρια και πάμε για ακόμα μία τεράστια ξεφτίλα, να παίξουμε δηλαδή κεκλεισμένων για 100.000 ...) αλλά θα έπρεπε να έχουν κάτι τέτοιο:

"Επιτέλους ελεύθερο το 86 % της ΑΕΚ. Που ποιος τι τώρα???..."

Για αυτό λέω, καθίστε λίγο να δούμε, γιατί θα έχουμε πολλές ομορφιές μέχρι το λουκέτο, και μετά άμα είναι ευχαριστήστε και αποθεώστε όποιον γουστάρετε .......

Αυτή είναι λοιπόν η άποψη μου για το χθεσινό τρικ.

Παίζει να μου πει κανένας για τις ελεύθερες καθαρές μετοχές της ΑΕΚ και μάλιστα το 86% ξαναλέω που βόσκουν σήμερα??????????????????

Ευχαριστώ .






Προσφορές Εταιρειών


Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.




Ροή ειδήσεων

13:50 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Νέες προσπάθειες για Κατσέτη
12:48 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Βάργκας: Μόνο νίκη με ΠΑΟ
11:08 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Ένα χρόνο μετά την ΑΕΚ
09:39 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Σεντόνι, επόμενη μέρα και... πίστη

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ 2011-2012







ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

13:36 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Μικρό προβάδισμα για ΝΔ
12:06 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Της βγήκε «ξινό» το σεξ στο ταξί
11:45 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Παραμένει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ
11:17 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Φονικές εκρήξεις σε ιταλικό σχολείο