Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012 - 11:46
Λυμπέρης Αλέξανδρος

Συγκλονιστική ανακοίνωση των παικτών της ΑΕΚ!

Οι παίκτες της Ένωσης αιτιολογούν την απόφασή τους για αποχή στη σημερινή προπόνηση και στέλνουν... κραυγή αγωνίας για το μέλλον της ΑΕΚ



Η αναμενόμενη ανακοίνωση των ποδοσφαιριστών, με αφορμή την σημερινή αποχή από την προπόνηση, εκδόθηκε πριν από λίγο και είναι άκρως συγκλονιστική, δείχνοντας πραγματικά το μέγεθος του προβλήματος

Μην αρκείσαι στα λίγα όταν μπορείς να έχεις τα πολλά στην betfair

Αναλυτικά η ανακοίνωσή τους

«Dear all,

Για μια ακόμα φορά το βάρος πέφτει στους ποδοσφαιριστές της ομάδας για να τη βγάλουν από τη δύσκολη θέση, υπογράφοντας διακανονισμό για τα οφειλόμενα με σκοπό να γλυτώσουμε την τιμωρία από την UEFA και να μην πέσει η ομάδα σε μικρότερη κατηγορία.

Κύριε ΝΟΤΙΑ, κύριε ΚΑΣΝΑΚΙΔΗ (πρόεδρε των Supporters) σαν ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ αυτής της ομάδας ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ.

Η ομάδα είναι με τη θηλιά στο λαιμό, ή κόψτε το σχοινί ή σπρώξτε την καρέκλα να τελειώνουμε, μην κρύβεστε πίσω από εγωισμούς και μικροσυμφέροντα.

Εμείς κάνουμε το καθήκον μας απέναντι στην ιστορία της ομάδας και του κόσμου της, κάντε και εσείς το δικό σας. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ!

Υ.Γ. : Αυτή η απόφασή μας δεν καλύπτει κανέναν από τους Μετόχους (πρώην και νυν) ή πρώην Προέδρους, που άλλος πολύ και άλλος λίγο έχουν μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση που έχει φτάσει η ομάδα.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ Ή ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ».

 










Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

alex....csts - 22/2/2012 11:54
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ Ή ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ».

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++1924 Χ 1924
νικος-αρρωστακι - 22/2/2012 12:21
κοιτα ρε κοουτς που εγιναν κ οι παικτες..''μιζεροι''.....................;-)
την καλημερα μου..
alex....csts - 22/2/2012 12:32
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟ.
ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ...........!
ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ '' ΑΜΠΑΛΟΙ, ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΑΝ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ, Μ@Κ@ΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΚΑΝΑΝ ΥΠΟΜΟΝΗ, και πολλά άλλα.........!
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΕ.....!

ΥΓ. ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ Η ...ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΓΡΑΦΕΙ......! ΚΑΙ ΗΔΗ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ.....!
alexo524 - 22/2/2012 16:57
Μπορεί οι περισσότεροι να μη άξιζαν αγωνιστικά να φοράνε τη φανέλα της ΑΕΚ (και μάλλον κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα την φορούσαν ποτέ), αλλά έδωσαν μαθήματα ήθους. Ακόμη και κάποιοι μεγαλο-επιχειρηματίες και μεγαλο-εφοπλιστές χωρίς ίχνος φιλότιμο και τσίπα (ονόματα δε λέμε) θα πρέπει να ντράπηκαν διαβάζοντας την ανακοίνωση. Αυτοί οι "κάποιοι" καλούνται να διαλέξουν το χρώμα με το οποίο θα γράψουν το όνομά τους στην ιστορία της ΑΕΚ. Οι παίκτες της ΑΕΚ μόλις διάλεξαν το χρώμα που θα γράψουν το δικό τους. Και απέδειξαν ότι ΔΙΚΑΙΑ ΦΟΡΟΥΝ ΤΗ ΦΑΝΕΛΛΑ ΤΗΣ ΑΕΚ. Διότι εμείς γίναμε οπαδοί της επειδή η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ σε άλλους τομείς και όχι απαραίτητα στον αγωνιστικό. Η στάση των παικτών συνάδει απόλυτα με όλα αυτά τα στοιχεία που ...χαρακτηρίζουν το ήθος και την παρουσία της ΑΕΚ στο ελληνικό ποδόσφαιρο. ΑΞΙΟΙ....
toolaek - 22/2/2012 12:22
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ Ή ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
--------------------------- - 22/2/2012 12:29
Μίζεροι, καταστροφολόγοι και συνομωσιολάγνοι!!!
Την καλημέρα μου σε όλους!!!
No more heroes - 22/2/2012 13:07
Aρα κι οι παίκτες είναι κι αυτοί...γαύροι, γραφικοί, αρνητικοί (για να θυμηθώ και καί άλλους καραγκιοζισμούς πού έχουν αναπτυχθεί εδώ κατά καιρούς), άσχετοι και θέλουν το κακό τής ομάδας.
Atzamidis21 - 22/2/2012 11:56
Eιστε και εσεις μερος του προβληματος με την αγωνιστικη σας αδιαφορια και το ανυπαρκτο ταλεντο σας,
AEKCy - 22/2/2012 12:15
Φίλε δεν κάνανε μόνοι τους τα συμβόλαια κάτι αστείοι παράγοντες τύπου Αδαμίδη, Θανόπουλου με την έγκριση των αμέτοχων τους προτείνανε αυτά τα συμβόλαια και τα υπογράψανε!
ozi - 22/2/2012 12:15
Θα μας εξηγησεις πως συνδυαζονται και τα 2?
Η' ειναι αταλαντοι και δεν μπορουν παραπανω,αρα δεν ειναι μερος του προβληματος γιατι αλλοι τους επελεξαν
Η΄΄ ειναι αδιαφοροι:εχουν δηλαδη ταλεντο αλλα χ,ψ λογους δεν αποδιδουν!!!Που και παλι εχουν αλλοθι τις αθλιες συνθηκες εργασιας!
Επισης τι κερδιζουμε την δεδομενη χρονικη στιγμη με την αποδοση ευθυνων προς στους παικτες??
...
ΠΑΠΠΑΣ,ΝΟΤΙΑΣ,ΝΤΕΜΗΣ,ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ,ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ,ΑΦΟΙ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ !!!!
Atzamidis21 - 22/2/2012 12:31
Μερικοι εχουν ταλεντο αλλα ειναι αδιαφοροι (Καρλος,Λεο, Γκερειρο) και μερικοι αμπαλοι (Λαγος,Ρικκα,Κοντοες)
να αποδεχθουν μειωση 60% των αποδοχων τους και να υπογραψουν+ συμβολαια ως το καλοκαιρι και μετα βλεπουμε
αυτα.
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 22/2/2012 12:16
Atzamidis21 την συγκεκριμενη στιγμη εισαι αδικος και λαθος...φιλικα παντα στο λεω..
dpapan - 22/2/2012 12:18
Εσένα αν το μαγαζί σου πέσει έξω θα σου φταίνε οι υπάλληλοι σου; Εχεις ολο το δικαίωμα να τους διώξεις και να αποφύγεις δυσάρεστες καταστάσεις. Φταίνε οι εκάστοτε διοικήσεις που τους πήραν. Αυτοί όχι. Οτι μπορούν δίνουν.
Atzamidis21 - 22/2/2012 12:42
Ξερεις κανεναν εργαζομενο να πληρωνετε κανονικα στην Ελλαδα σημερα? και δεν παιρνουμε 200-300 χιλ το χρονο που παιρνουν αυτοι
Kostis 365 - 22/2/2012 13:03
Πόσοι από αυτούς παίρνουν 20-300 χιλιάδες; Και, τέλος πάντων, οι υπόλοιποι;
mikid21 - 22/2/2012 22:20
dellas, lympe pairnoun toulaxiston 200ari. ama eixan filotimo tha proteinan apo monoi tous 50% meiwsh apodoxwn
PanosAekSparti - 22/2/2012 12:26
Αδερρφε δεν τους κληρονομησαμε τους αγορασαμε!!
Και αν δεν λιωνουν στη σκαλωσια οπως λες παρακατω τι σχεση εχει αυτο με το γεγονος οτι ειναι απληρωτοι?
Ουτε οι επιστημονες ουτε οι ποιητες λιωνουν στη σκαλωσια τι να κανουμε δηλαδη,εκαστος στο ειδος του.
Εσυ απληρωτος πηγαινεις για δουλεια??
Παρολα αυτα την καλημερα μου,ομοιως και εις απαντες Αεκαρες!
Kostis 365 - 22/2/2012 12:59
Δεν υπάρχει καμιά αγωνιστική αδιαφορία Ατζαμίδη. Έλλειμμα ποιότητας υπάρχει και γι΄αυτό σε καμιά περίπτωση δεν ευθύνονται οι ίδιοι ποδοσφαιριστές...

Με συγχωρείς δηλαδή, αλλά δεν γίνεται να τους οφείλονται τόσα χρηματα και να τ΄ακούνε κι΄από πάνω...
GiannisAEKFC - 22/2/2012 12:01
σηκωθειτε και φυγετε, σας δουλεουν κανονικα, εχετε και οικογενειες να θρέψετε, πώς το ανέχεστε ρε γαμώτο, δέν έχετε λίγη αξιοπρέπεια...?
Atzamidis21 - 22/2/2012 12:08
Ηρεμησε φιλε σιγα τους μεροκαματιαρηδες που λιωνουν στη σκαλωσια,εχεις μπερδευτει
kouts21 - 22/2/2012 14:06
ρε φίλε atzamidi ποιον έχεις αντίπαλο ξέρεις? έχεις αποδεχτεί να έχεις αντίπαλο τον Ατρόμητο και τον ΟΦΗ και ζητάς απο τους παίκτες ο,τι ζητάς? Γιατι στο λιμάνι που χτυπάνε τίτλο κάθε χρόνο πληρώνονται κανονικά. Εμείς στην ΑΕΚ ασχολούμαστε πολύ με την οικονομική κρίση και λέμε "πού να παίρνουμε διαρκείας" "σιγά μην ασχολούμαι με την ΑΕΚ" "ωχ αδερφέ δεν με νοιάζει το πρωτάθηλα εδώ καίγεται ο κώλος μας".. στον gay ¨ομως μάλλον είναι πλούσιοι όλοι οι οπαδοί και χωρίς οικογένειες και υποχρεώσεις και γιαυτό δεν μοιρολογούν.... ξυπνάτε ρεεεε!!! έχουμε μικρύνει την ομάδα ΕΜΕΙΣ! με τις ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ!! το λέω και το ξαναλέω και θα το ξαναπώ! ας ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ επιτέλους το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ! ας το ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ γιατί αλλιώς δεν έρχεται! ...ξυπνατε!!!!!
Kostis 365 - 22/2/2012 13:08
Και ποιός θα τους πληρώσει τότε ρε τιτανΑΕΚέ; Αν πτωχεύσουν την ΑΕΚ ξέρουν αν και πότε θα πάρουν τα χρήματά τους;
pxliaras - 22/2/2012 12:03
ena bravo se olous pou bazoun plati....apo xthes to lew...synenteukseis se Notia,Pappa,Haji-ioannou,Gouma,Kanelopoulo gia to ti skeftontai...o laos tis AEK thelei na tous dei kai tou 5 mazi sto idio trapezi!!!!!
GOUMA THA TRIZOUN TA KOKALA TOU PAPPOU SOU
HAJI-IOANNOU SEBASOU TIN ISTORIA TIS OIKOGENEIAS SOU
PAPPA-NOTIA SEBASTEITE TIN KATAGWGI SAS
KANELOPOULE OTAN ZITOUSE TA 70 MYRIA ITAN KALA??
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 22/2/2012 12:17
πολυ καλη η ανακοινωση..μπραβο στους παικτες..
de423 - 22/2/2012 12:08
Ρε παικταράδες εσείς με τι γράμματα γράφετε την ιστορία της ΑΕΚ μετά τα ματς με gay, Δόξα και Ξάνθη??? Παίξτε ρε μπάλα και κερδίστε τον ΟΦΗ και αφήστε τα λόγια και τις ανακοινώσεις.
barbarossa - 22/2/2012 12:09
Μπράβο ρε αλάνια.Καλύτερη κι από την ανακoινωση της original
junior 21 - 22/2/2012 12:10
Ευγε στους παιχτες για την λιτη και κατηγορηματικη ανακοινωση τους.....Οντως στο τεννις οι μεγαλομετοχοι τα πανε καλα.....Το πεταξαν μια χαρα το μπαλακι παλι στους παιχτες.......
ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΡΑΞΕΙΣ........Ή ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ.......
ΒΑΛΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ.......
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ........
NIKOS ORIGINAL ORIGINAL - 22/2/2012 12:12
ΘΑ ΙΔΡΩΣΕΙ ΚΑΝΑ ΑΥΤΙ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΜΕ ?
AEKCy - 22/2/2012 12:13
Νομίζω μας καλύπτει όλους αυτή η ανακοίνωση!
Κωνσταντινος Σιεν - 22/2/2012 12:15
Αδερφια ηρεμια σημερα αυριο θα κανει καπιος το μπαμ για να γινει "ηρωας" ΑΕΚ ειμαστε οχι ηρακλης
nik1979 - 22/2/2012 12:24
EXEIS DIKIO TO MPAM THA GINEI KAI THA AKOUSTEI SE OLH THN ELLADA .....
ENΝOEIS TO MPAM THS AEK?
AEKCy - 22/2/2012 12:28
Πούντον? Εννοείται πως η ΑΕΚ δεν είναι Ηρακλής όμως οι μέτοχοι της προσπαθούν με νύχια και με δόντια να την κάνουν Ηρακλή!
toolaek - 22/2/2012 12:42
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΜ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! ΑΡΧΙΚΑ ΧΡΙΕΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΦΡΑΓΚΑ...ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ! ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΠΟΛΛΑ Η ΛΙΓΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ! ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΓΕΚΡΙΜΕΝΑ! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΙΒΙΤΣ...!!ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ...
AEK MONO!! - 22/2/2012 12:23
Αυτή η δήλωση δεν εκφράζει την πλειοψηφία των παικτών, αλλά περισσότερο 2-3 ποδοσφαιριστές (Δέλλα, Λυμπερόπουλο και Γεωργέα), οι οποίοι βέβαια αγαπούν την ομάδα, αλλά δεν έχουν τις φυσικές δυνάμεις να την βοηθήσουν άλλο στο γήπεδο. Οι υπόλοιποι προσπαθούν μέσω των μανατζερ τους να πάρουν μεταγραφή (τώρα ή το καλοκαίρι) και δεν νοιάζονται για την σωτηρία της ομάδας...
Οι περισσότεροι από εσας τους ποδοσφαιριστές αμοίβεστε με προκλητικά για την σημερινή εποχή ποσά. Μια δόση συμβολαίου ενός μεσαία αμοιβόμενου ποδοσφαιριστή ισοδυναμεί με τις ετήσιες αποδοχές ενός καλά αμοιβόμενου υπάλληλου στην Ελλάδα. Επομένως το επιχείρημα ...ότι πρέπει να θρέψετε τις οικογένειες σας δεν ευσταθεί.... Εκτός αυτού τα προηγούμενα χρόνια κάνατε καλές καβάτζες (Ξεχνάτε ίσως τα μαύρα πριμ... μετά από τις νίκες με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό....)
Είσαστε και εσείς οι ποδοσφαιριστές μέρος του προβλήματος. Ανίκανοι να μιμειθείται στο ταλέντο τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκου, οι οποίοι βρίσκονταν σε χειρότερη θέση από εσας μετά τον αποκλεισμό από την Ευρώπη και τώρα διεκδικούν παλικαρίσια το πρωτάθλημα...
Έπρεπε καιρό τώρα να είχατε πάρει την κατάσταση στα χέρια σας, να' ρθείτε άμεσα σε επαφή με τους μετόχους (πρωην και νυν) και να κάνατε επίσχεση εργασίας..., δίνωντας όμως ταυτόχρονα απαντήσεις στο γήπεδο και όχι παίζοντας με κάτω τα χέρια απέναντι στον ΟΣΦΠ...., ο οποίος με σβηστές μηχανές σας κέρδισε 2-0.
Atzamidis21 - 22/2/2012 12:23
Δεν θα υποστηριξω το Λαγο,Ρικκα,Αργυριου,Κοντοε,Καραμπελα και ολα τα παιδια που με εχουν κανει να ντρεπομαι που ειμαι ΑΕΚ με την αμπαλοσυνη τους,αυτοι εχουν φροντισει να ξεφτυλισουν αγωνιστικα την ομαδα αρκετες φορες.τα ιδια χαλια εχουν με τους αμετοχους
elena higuita - 22/2/2012 12:23
Το τελευταίο τους σχόλιο ήταν και το πιο πετυχημένο...
Ας ελπίσουμε πως αυτοί στους οποίους απευθύνεται, θα ενδιαφερθούν τουλάχιστον για την υστεροφημία τους...
PanosAekSparti - 22/2/2012 12:34
Μωρε μπραβο ανακοινωση!!!!
+300.
ILIAS 9-11 - 22/2/2012 12:36
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Και επειδη θιχτηκαν και θεματα απο ορισμενους εδω μεσα σχετικα με την ποδοσφαιρικη τους αξια ενα θα πω. Ειναι παιχτες της ΑΕΚ και αυτή η ανακοίνωση είναι αντάξια ποδοσφαιριστών της ΟΜΑΔΑΣ. Οσο είναι και παιζουν γι αυτην ανεξαρτητα από την ποδοσφαιρική τους ικανότητα εγω θα τους θεωρω ΑΞΙΟΥΣ. Οπως ανεξαρτητα τι γνώμη εχω για ορισμένους από εσάς, είστε ΑΞΙΟΙ οπαδοί όσο υπερασπιζεστε αυτην την ΟΜΑΔΑ. Και οποιος καταλαβε, καταλαβε...
toolaek - 22/2/2012 12:43
ΣΥΜΦΩΝΩ 1000%!!!
Atzamidis21 - 22/2/2012 12:50
Aς γινουν γραφιαδες φιλε αν γραφουν ωραιες ανακοινωσεις τι μας παιδευουν με το ποδοσφαιρο
Nikos Nottingham - 22/2/2012 15:26
Nikos Nottingham

AEKARA se agapw polu. PIO POLU!

Ps: Atzamidis21 ksekola ligo...
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 22/2/2012 13:29
ILIAS 9-11 κανενας δεν ειπε οτι δεν πρεπει να διεκδηκησουν τα δεδουλεμενα τους και τα συμβολαια που εχουν υπογραψει...αλλα ημαρτον δηλ να λεμε οτι εχουν και βιοποριστικο προβλημα..ημαρτον δηλ....αυτο που κανουν ειναι μεταξυ πλουσιων αμοιβωμενων και πλουσιων εργοδοτων..αρα σωστη η ανακοινωση τους η οποια αναφερεται αποκλειστηκα στους πλουσιους εργοδοτες τους..
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 22/2/2012 12:47
Δεν μπορώ, ειλικρινά, να καταλάβω, πως είναι δυνατό την ώρα τούτη που η ομάδα ψυχορραγεί να υπάρχουν τόσο κοντόφθαλμοι φίλαθλοι που κατηγορούν τους ποδοσφαιριστές της ομάδας ότι "ευθύνονται για την κατάντια" και αξιώνουν να "παίξουν μπάλα και να αφήσουν τα λόγια" . Είτε πρόκειται για άτομα χθεσινά, που δεν έχουν πάρει χαμπάρι από το δράμα που εκτυλίσσεται είτε για παπαγαλάκια. Το να αξιώνεις από παίχτες μέτριους, παρατημένους, απλήρωτους, κακοποιημένους στην πλειοψηφία τους να εργασθούν με κέφι και χαρά και να τους κατηγορείς ότι ευθύνονται για την κατάντια είναι το ίδιο ρεαλιστικό με το να αξιώνει ο Σόιμπλε από εσένα και εμένα να δουλεύεις δεκάωρο για 400 ευρώ που δεν θα τα λαμβάνεις, να έχεις κέφι και ...αποδοτικότητα και να σε κατηγορεί κι'όλας ότι φταις γιατί ζούσες πάνω από τις δυνάμεις σου τόσα χρόνια. Βέβαια, εκεί αφορά την τσέπη μας, τη ζωη και την οικογένειά μας και όχι των άλλων, έτσι;; Κρίμα, διαπιστώνω ότι η ομάδα εκτός από ανύπαρκτους διοικούντες έχει φορτωθεί και με πολλούς ανεπαρκείς, στην κρίση και την δημοκρατική αντίληψη, φιλάθλους.
alex....csts - 22/2/2012 12:53
ΔΥΣΤΥΧΩΣ.................... ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΩΝΗ....!
Atzamidis21 - 22/2/2012 13:06
Σου εχει απαντησει ο ChristosD φιλε μου διαβασε πιο κατω δεν εχω τιποτα αλλο να σου πω, ριξε μια ματια στο παρκινγκ στα Σπατα να δεις τι αυτοκινητα εχουν ολοι αυτοι που υπερασπιζεσαι,
alex....csts - 22/2/2012 13:31
ΑΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ.....!
ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ( ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΕ )ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ (ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ).......
ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ - ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ...ΚΑΝΕΙ ΣΚΑΤΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ Η Μ@Λ@ΚΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ...
Atzamidis21 - 22/2/2012 14:00
Φιλε να αποδεχθουν μειωση των αποδοχων τους ανδρομικα 60% και να υπογραψουν μεα συμβολαια που να ληγουν το καλοκαιρι,οπως εχει κανει ολη η πλειοψηφια των εργαζομενων ολα τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 22/2/2012 13:10
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ: ατυχο το παραδειγμα σου..κριμα να συγκρινεις τον απλο εργαζομενο με τους ποδοσφαιριστες μεγαλης ομαδας που αρκετες φορες μαλιστα ειναι εκτος τοπου και πραγματικοτητας στο τι συμβαινει στην χωρα μας....πραγματικα κριμα...
υ.γ: δεν αμφιβαλω οτι πρεπει να πληρωνονται..και οπως ειπα παραπανω σωστη η ανακοινωση τους..
barbarossa - 22/2/2012 13:32
Καλέ μου άνθρωπε είναι η φύση του επαγγέλματος.Αλλα χρήματα παίρνει ο ανειδίκευτος γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί που μπορούν να τον ανταγωνιστούν στην αγορά εργασίας,άλλα παίρνει ο ειδικευμένος που ξέρει καλά τη δουλειά του και άλλα ειδικές κατηγορίες ανθρώπων που φέρνουν χρήματα σε επιχειρηματίες λόγω της απήχησης που έχουν στις μάζες.Αν μας έπιασε τώρα η ευαισθησία και κάνουμε debate για τον φούστη τον καπιταλισμό,τι να πω ας ξεκινήσουμε της γης οι κολασμένοι από αυτο το σάιτ για την επανάσταση και να τσακίσουμε τους αλήτες που παίρνουν περισσότερα από εμάς.Θα έβρισκα όμως πιο ανδροπρεπές να κόβαμε την ΑΕΚ,τη μπάλλα,το σινεμά,την τηλεόραση και το ραδιόφωνο πολύ νωρίτερα,τον καιρό των παχιών αγελάδων.Τώρα απλά ...λαικίζουμε ζητώντας απ αυτούς που άμπαλλους τους ανεβάζουμε άμπαλλους τους κατέβαζουμε να κάνουν τουμπεκί,να χάσουν χρήματα για να παίζουν μπροστά στο εκπληκτικό πλήθος 4.000 ανθρώπων που έχουν το μπινελίκι στο στόμα για πλάκα.
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 22/2/2012 13:45
φιλε barbarossa εγω αναφερθηκα στο ατυχες παραδειγμα του αντωνη...δεν πρεπει να συγκρινουμε ανομια πραγματα ομως..εγω απλως ειπα οτι το παραδειγμα ειναι ατυχες...
ομως αν το παρουμε και απο την μερια που λες , και καθαρα εμπορικα, τι εκαναν οι συγκεκριμενοι κυριοι για τραβηξουν την πελατεια στη εργασια την οποια εργαζονται;; μπορεις να μου πεις;;γιατι εγω ξερω οτι στο σινεμα αν η ταινια δεν αρεσει την κατεβαζουν..και οι συγκεκριμενοι ηθοποιοι δυσκολα ξαναπαιζουν σε μεγαλη ταινια και το γυρνανε σε θιασους...εχω αδικο;; η' αν η εταιρεια που δουλευω δεν παει καλα και μπαινει μεσα ο εργοδοτης με απολυει..εχω αδικο και σ'αυτο;;
barbarossa - 22/2/2012 14:48
Οι συγκεκριμένοι ήρθαν να δουλέψουν με συνθήκες αλφα και κάθε μέρα οι συνθήκες είναι πιο γάματα.Στο σινεμά η ταινία κατεβαίνει και την πληρώνουν όλοι εκτός απο τους ηθοποιούς που υπέγραψαν συμβόλαιο.Στο δράμα της ΑΕΚ οι ποδοσφαιριστές είναι αυτοι που φταίνε λιγότερο.Ο κομπάρσος είναι κομπάρσος όσο κι αν εμείς ονειρευόμαστε πριμαντόνες.Δε φταίνε αυτοί γι αυτό.Τα συμβόλαια τους είναι συμβόλαια ποδοσφαιριστών μικρής ομάδας (πλην Γκερέιρο αλλα κι αυτός το συμφέρον του κοιτάζει)και έχουν κάθε δίκαιο να θέλουν να πληρωθούν αυτά που συμφώνησαν.Δε νομίζω να έβαλε κανείς το πιστόλι στον κρόταφο του Θανόπουλου ή του Αδαμίδη για να τους δώσουν τα εκατομύρια.Αν έχουμε αστεία,πονηρή,ύποπτη διοίκηση δε γίνεται να ...μετακυλιστεί το κόστος στα θύματα της.Εμείς είμαστε οπαδοί και πονάνε τα μάτια μας και λιγότερο η τσέπη μας.Γι αυτούς είναι το ψωμί τους κι ας είναι παντεσπάνι.
Atzamidis21 - 22/2/2012 14:08
φιλε ο καπιταλισμος εχει και κατι αλλο αμοιβει οποιους μπορουν να τα φερουν,αν νομιζεις πως αυτοι οι ποδοσφαιριστες ειναι ελκυστικοι για να προσεγγισουν χορηγους,οπαδους με το ποδοσφαιρο που παιζουν τι να πω!
barbarossa - 22/2/2012 14:50
οχι δεν είναι ελκυστικοί.Αλλά υπέγραψαν συμβόλαια και αν γίνεις τεχνικός διευθυντής πείσε τους να φύγουν χωρίς να πάρουν τα συμφωνημένα.Ακόμα και ο καπιταλισμός κάπου βασίζεται σε νόμους.
Danielos - 22/2/2012 13:11
Υπάρχουν διάφορα παπαγαλάκια που πάντα με κάποιο τρόπο πάνε κόντρα στο πνεύμα της κοινής γνώμης που διαμορφώνει το άρθρο. Επειδή κάτι τέτοιο δημιουργεί αύξηση των σχολίων καλό θα ήταν το aek365 να πάρει θέση γιατί μπορεί κανείς να υποψιαστεί διάφορα.
Atzamidis21 - 22/2/2012 13:22
Εχεις εταιρια δημοσκοπησεων φιλε και μετρας τη κοινη γνωμη??
Danielos - 22/2/2012 13:46
Όχι ο Καντάφι είμαι και γράφω @@@@@@ες να περνάει η ώρα.
Atzamidis21 - 22/2/2012 14:34
Eισαι δημοκρατης κιολας και ζητας απο το site να λογοκρινει οποιους δεν συμφωνουν μαζι σου, ευτυχως ο κοσμος δεν ειναι τοσο χαζος οσο νομιζεις,αποψη δεν εχεις απλα βλεπεις παντου συκοφαντες-παπαγαλακια και δαιμονες,σταματα να βλεπεις Λιακοπουλο δεν υπαρχουν Νεφελιμ φιλε και πες την αποψη σου
Danielos - 22/2/2012 14:52
Η άποψη μου είναι ότι όταν η ομάδα διαλύεται και οι παίκτες αποφασίζουν να βγάλουν ανακοίνωση που φέρνει τους μετόχους προ των ευθυνών τους πρέπει να είσαι γραφικός για να ασχολείσαι με το γεγονός ότι μερικοί εξ΄αυτών είναι άμπαλοι ή παίρνουν πολλά ή περισσότερα απο το μεροκάματο του οικοδόμου.
Πέρασε απο το μυαλό μου ότι δεν συμβαίνει τυχαία αλλά έχεις δίκιο, ας μην βλέπουμε φαντάσματα για απλή βλακεία πρόκειται.
Atzamidis21 - 22/2/2012 15:01
Να αναλαβουν και αυτοι τις ευθυνες τους και να δεχτουν μειωση 60% και συμβολαια ως το καλοκαιρι, επενδυτης να τζογαρει χρηματα πανω σε αυτους δεν υπαρχει, εγω ειμαι ΑΕΚ φιλε οχι με τα ονοματα και ειδικα με αυτους που ουτε κατα διανοια δεν επρεπε να παιζουν οχι μονο στην ομαδα μας αλλα σε καμια Α εθνικης
kostaek21 - 22/2/2012 18:34
Καταρχήν προκαλείς μόνο και μόνο με το Avatar σου! Μου έχεις αυτό το Avatar και κάνεις στον άλλο κριτική, για το αν είναι δημοκράτης ή όχι!!!! Λες συνέχεια να δεχτούν οι παίχτες μείωση 60% και συμβόλαια μέχρι το καλοκαίρι!!!! Τους το ζήτησε κάποιος κι αυτοί δεν δέχτηκαν; Και στο κάτω κάτω, αυτό είναι το θέμα μας; Αυτό σε καίει εσένα; Η ΑΕΚ σβήνει, το έχεις πάρει χαμπάρι; Κώστας, Μόναχο.
toolaek - 22/2/2012 15:04
ΩΡΑΙΟΣ Ο DANIELOS!!! (ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...)
barbarossa - 22/2/2012 13:48
μάγκα τελικά σου ταιριάζει η φώτο του Καντάφι
antonis aek f.c. - 22/2/2012 14:48
Πολυ δημοκρατης φιλε! Δηλαδη αν εγω εχω αντιθετη αποψη απο εσενα αυτοματως σε χριζω παπαγαλακι; Και να μην ξεχνας οτι και οι αλλοι που εχουν απαιτησεις απο τους ποδοσφαιριστες δεν εχουν αδικο αλλα οχι αυτες τις στιγμες...
Αντι λοιπον να να ασχολουμαστε ο ενας με τον αλλο σημερα προτασεις μπορουν να δωθουν; Αυτο ισχυει για ολους μας
Danielos - 22/2/2012 15:00
Δεν υπάρχει αντίθετη άποψη γιατί και γω με άλλους παίκτες ονειρεύομαι την ΑΕΚ. Απλά το θέμα του άρθρου είναι η ύπαρξη τις ΑΕΚ και κάποιοι μιλάνε για την αναπαραγωγή των κορμοράνων
lathoyrasthanasis - 22/2/2012 16:01
προς Danielos.....ΑΔΕΛΦΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ, ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ.....ΟΧΙ ΑΔΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ......ΣΩΣΤΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ...........
AEK MONO!! - 22/2/2012 13:13
Την άποψη μου για τους ποδοσφαιριστές την ανέφερα παραπάνω.
Εγώ για τους μόνους που στεναχωριέμαι είναι για τους κακόμοιρους τους υπαλλήλους της ομάδας, που έχουν μισθό 800-1000 Ευρώ, είναι απλήρωτοι εδώ και μήνες, πληρώνουν από την τσέπη τους ένα κάρο λεφτά για βενζίνες και διόδια, δεν μπορούν να βρουν άλλη δουλειά και ταυτόχρονα ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ....
manolas4 - 22/2/2012 13:23
Δυστυχώς φίλε η διαπίστωσή σου είναι και το πρόβλημά μας.Επειδή είμαστε ανεπαρκείς ως φίλαθλοι(και 1000 φορές
δυστυχώς ως άνθρωποι) μας συμβαίνουν αυτά.
ChristosD - 22/2/2012 12:52
Eιναι σωστό και δίκιο να διεκδικεί κάποιος τα λεφτά του. Ομως στη σημερινή συγκυρία όπου τα πάντα ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ θα ήταν οξύμωρο να μην κουρευτούν τα συμβόλαια των παικτών. Αν ήμουν στη θέση των μετόχων και ήταν να βάλω ρευστό θα τους πρότεινα να λάβουν το 70%-75% cash και να παραιτηθούν των υπολοίπων χρημάτων. Ετσι, κι η ΑΕΚ θα ανάσανε κι αυτοί θα θα έπαιρναν λεφτά. Αν κάποιοι αρνιούνταν θα τους έκανε σαφές οτι δεν υπολογίζονται και θα έβαζαν την καριέρα τους σε κίνδυνο αν είχαν πολυετή συμβόλαια.
alex....csts - 22/2/2012 13:24
ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.....!
ΣΩΣΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΦΙΚΤΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ....!
ΤΩΡΑ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΙΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ.....!
manolas4 - 22/2/2012 13:42
"Black Rose: Τα μαύρα τριαντάφυλλα συμβολίζουν το τέλος και τον αποχαιρετισμό. Στην πραγματικότητα είναι πολύ σκούρα κόκκινα τριαντάφυλλα. Ιδανικά να δηλώσουν το τέλος μιας σχέσης."
Αν ξαναεκδόσουμε εισητήρια έτσι θα πάω στο ΟΑΚΑ,με μαύρο τριαντάφυλλο...
manolas4 - 22/2/2012 13:35
Σωστά τα λες αλλά υπάρχρει ένα προβληματάκι.Στο ...cash έχουμε ένα προβληματάκι,μικρό αλλά προβληματάκι.
AEK MONO!! - 22/2/2012 13:42
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως για να κάνεις αυτό που λες πρέπει να έχει λεφτά στο παντελόνι, και εδώ δεν έχουμε λεφτά για τα βασικά...
johny_x21 - 22/2/2012 12:53
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ Ή ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ». AEKARAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
ΑΕΚ Βυζάντιο Ορθοδοξία! - 22/2/2012 12:54
Μπράβο ρε παιδιά! Εύχομαι να είστε πάντα καλά στην υγεία σας! Δεν ξέρω αν υπάρχει ομάδα στην Ελλάδα που αν είχε περάσει αυτά που περνά η ΑΕΚ θα άντεχε! Να είστε βέβαιοι ότι ανήκετε στην καλύτερη ομάδα της χώρας μας για πολλούς λόγους. Μετά από κάποια χρόνια που θα έχει περάσει η μπόρα, όσοι μείνετε, θα μπορείτε να μιλάτε με καμάρι για τη στήριξη που προσφέρατε στην ομάδα και δε θα ντρέπεστε! Είμαι σίγουρος ότι όποιος μένει στα δύσκολα αυτός τελικά βγαίνει κερδισμένος! Και εσείς θα βγείτε κερδισμένοι, διότι αν αργότερα συνεχίσετε σε άλλη ομάδα στο φάκελό σας θα έχει γραφτεί πόσο ακέραιο και σωστό χαρακτήρα έχετε, κάτι που γνωρίζω ότι παίζει τεράστιο ρόλο στον αθλητισμό!! Για μένα αυτή την περίοδο έχετε ανέβει πολύ στην ...εκτίμησή μου, και όσοι μιλούν για τις ποδοσφαιρικές ικανότητές σας ή για τα πολλά λεφτά που παίρνετε θα πρέπει να καταλάβουν ότι ο κάθε ποδοσφαιριστής μπορεί ανά πάσα στιγμή από έναν σοβαρό τραυματισμό να μην ξαναπαίξει, οπότε κάθε συμβόλαιο που κάνει είναι πολύ σημαντικό για όλη του τη ζωή και ότι η ηρεμία σε ένα ποδοσφαιρικό τμήμα είναι πολύ σημαντική για να αποδόσει. Αυτά!
johny_x21 - 22/2/2012 12:54
o Atzamidis21 ειναι μαλλον μέτοχος παρα φιλαθλος..... ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!! του χρόνου θα παίζουμε σαν την NAPOLI!!!! θα δείτε!!!!!
toolaek - 22/2/2012 13:10
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΑΠΟΛΙ....! ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ!
Atzamidis21 - 22/2/2012 13:56
Tεστ ΙQ και γρηγορα στο γιατρο
toolaek - 22/2/2012 14:48
TON SUPERDOCTOR ΕΝΝΟΕΙΣ? ΡΕ ΓΙΑΤΡΕ...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ?
O "ψυχοραγεί το σύστημα και πολύ μ΄αρέσει"superdoc - 22/2/2012 15:14
Παίρνω πιεσόμετρο, μετρητή σακχάρου, στηθοσκόπιο κι έφτασα.
Δεν την παλεύουμε με τίποτα.
Μια ανακοίνωση έβγαλαν οι άνθρωποι, με την οποία συμφωνώ κατά το ήμισυ και οι μισοί βάλουν ενάντια των άλλων μισών. Κλασσική περίπτωση ΑΕΚτζήδεων.
Μόνο που για να υπάρχουν ΑΕΚτζήδες, πρέπει να υπάρχει ΑΕΚ και κάπου εκεί το χάνουμε το παιχνίδι.
Έχω μια μικρή ελπίδα-επιθυμία ...περισσότερο- ότι θα σωθεί το κιρκινέζι έστω στο παρά ένα.
Δεν μπορεί, μας κάνει πλάκα η ιστορία.
Την καλησπέρα μου σε όλους τους συντρόφους.
Kostis 365 - 22/2/2012 12:54
Πολύ ωραίοι. Όμως ρε παιδιά αυτό το... "κύριε ΚΑΣΝΑΚΙΔΗ (πρόεδρε των Supporters) σαν ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ αυτής της ομάδας ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ", τι το θέλατε;
mondeo21 - 22/2/2012 13:00
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΑΔΟΥΛΑ.ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ.ΩΣ ΠΟΤΕ.......
Kostis 365 - 22/2/2012 13:16
Δηλαδή αν δεν υπογράψουν τι θα γίνει; Τίποτα παραπάνω σε πληροφορώ, αντίθετα υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα το μαγαζί να κλείσει.. Έτσι κι΄αλλιώς, γιά να αδειοδοτηθεί η ΑΕΚ πρέπει να πληρώσει και μάλιστα να ξοφλήσει σε μικρό βάθος χρόνου...
COBRA 21 - 22/2/2012 13:28
1+ ΣΗΜΕΡΑ..................
prokopioupet - 22/2/2012 13:29
ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ. ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1 ΜΥΡΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ¨?ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑ? Η ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΤΕ ΠΑΙΞΑΝΕ ΜΠΑΛΛΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ? ΑΥΤΟΙ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΖΟΥΝ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝΕ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΓΗΠΕΔΟ?ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΝΤΟΡΤΜΟΥΤ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΑΛΛΑ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ...ΕΠΑΝΗΛΘΕ. ΜΟΝΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ.......
barbarossa - 22/2/2012 13:43
Στη Ντόρτμουντ φίλε οι οπαδοί δε θα έλεγαν αυτά που λες εσύ για τους παίκτες της ομάδας τους.Αν έχεις τέτοια αντ΄ληψη για τα πράγματα τότε να είσαι σίγουρος ότι το γήπεδο θα γεμίζει μόνο όταν θα μας φέρουν το Μέσι και θα μας υποσχεθούν 10 πρωταθλήματα στη σειρα.
AEK MONO!! - 22/2/2012 13:46
Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου, εγώ έχω διαρκείας, έχω δώσει και το 200άρι των supporter και βαριέμαι να πάω στο γήπεδο...., βαριέμαι να βλέπω παίκτες να μην μπορούν να αλλάξουν πάνω από δύο φορές την μπάλα, να μην μπορούν να κάνουν ένα σοβαρό συνδυασμό, να μην μαρκάρουν...
lion.king21 - 22/2/2012 13:36
Μπραβο στους παικτες το ειχα πει και εχθες οτι θα ειμαι με το μερος τους οτι και αν αποφασισουν...και λεω θα εχει σημασια το αν θα κανουν μια προπονηση παραπανω η αν θα χασουν απο δω και περα ολα τα παιχνιδια,αν ξερουν οτι του χρονου θα παιζουν αλλη κατηγορια,και χωρις ευρωπη??στο κατω-κατω απληρωτοι ειναι και να μην ξεχναμε οτι ειναι και το ποδοσφαιρο μια δουλεια η οποια δεν κρατα πανω απο 20 χρονια,οσα και να παιρνουν(τα οποια ειναι πολυ λιγοτερα απο γκει και λαγου)θα πρεπει μολις τελειωσουν την καριερα τους να ζησουν απο αυτα,αν εχουν μαζεψει αρκετα,και τα συμβολαια στην αεκ δεν ειναι και τα τρομερα,και το ξαναλεω καλα κανουν,οι παικτες δεν φταινε οι ευθηνες ειναι αποκλειστικα στους μετοχους εκεινους πρεπει ...να βριζουμε,αλλωστε οι παικτες εχουν υπογραψει παλιοτερα διακανονισμο για τις οφειλες τους,δεν μπορει να ειναι συνεχεια τα κοροδια???
AEK MONO!! - 22/2/2012 14:25
Όλοι αυτοί που σταματάνε το ποδόσφαιρο στα 35-36 είναι νεότατοι να συνεχίσουν την ζωή τους και να δουλεύουν μέχρι τα 60-65 όπως όλοι μας. Άλλωστε αν κάποιος θέλει να δουλέψει γίνεται μάνατζερ, προπονητής, ανοίγει μαγαζί, δουλεύει μεροκάματο σε εργοστάσιο, κάτι κάνει.
Μόνο οι ΑΕΡΓΟΙ και οι βολεμένοι δεν κάνουν τίποτα.
No more heroes - 22/2/2012 13:53
Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε. Οι insider πού είναι κρυμμένοι? Διότι έχουμε ανάγκη απο...inside πληροφορίες.
Οι κωλοτούμπες πάντως δίνουν και παίρνουν.
antonis aek f.c. - 22/2/2012 13:53
Δεν ειναι η ωρα για αντιπαραθεσεις μεταξυ μας...Ειδικα σημερα και αυριο που κρινετε η υπαρξη μας..Οι οποιες κοντρες ας ξεχαστουν για λιγο και ενωθουμε

1) Πανελληνιο Ενωσιτικο συλλαλητηριο χωρις συνδεσμιακες αποχρωσεις την κυριακη εξω απο το ΟΑΚΑ με πορεια προς το Συνταγμα μοτοπορεια πεζοπορεια οτι θελετε... Αυτο πρεπει να προωθησουμε στη παρουσα φαση και η συμμετοχη να ξεπερναει τις 50.000 με την συνδρομη της επαρχιας.

...2) Φτανουν οι επικηδειοι απο το νετ..Ωρα να αντισταθουμε να νιωσουν την φωνη-οργη του λαου..

Ευχομαι το aek365 να προβει προοθωντας μια τετοια κινηση η εστω ας το οργανωσει καποιος...
Οι αγωνες δινονται εξω στους δρομους και οχι απο τους καναπεδες οπως κανω και γω τωρα....Την αφησαμε μονη και εφτασε η ωρα να την υπερασπισουμε αν την αγαπαμε με πραξεις και οχι με λογια.........
noon_one - 22/2/2012 14:21
Συμφωνώ με τον Ατζαμίδη21.
Δε μπορεί όταν ο χαμηλότερα αμοιβόμενος απο αυτούς παίρνει πάνω απο 5.000 ευρώ το μήνα, να μου κλαίγεται σαν τον υπάλληλο των 700 ευρώ που του το κάνουν 400.
Επίσης εγώ είμαι ΑΕΚ. Δεν είμαι ούτε Λύμπε, ούτε Δέλλας, ούτε Λεονάρντο. Πόσο μάλλον, Λαγός.
Συνεπώς τη θέση "ρίξτε μια σπρωξιά να πέσει η ΑΕΚ να τελειώνουμε.." δεν την καταλαβαίνω.
Παραδίδουν ...διαλέξεις ιστορίας απο τη μία και απο την άλλη θεωρούν ότι σε αυτή την ιστορία μπορείς να δώσεις μια σπρωξιά να τελειώνεις....γιατί έχεις και δουλειές, δεν μπορείς να ασχολείσαι με μαλακίες.
Τα δεδουλευμένα δεδουλευμένα. Τα συμφωνημένα συμφωνημένα.
Αλλά αφού μιλάμε μια μισθωτούς, καλό θα ήταν να μη συγχέουν το χρήμα με την ιστορία σε μια ανακοίνωση.
Είναι πρόστυχο.
Ντόμπρο θα ήταν να έμμεναν στο ότι, απλήρωτοι δεν παίζουμε.
Την ιστορία και τις απόψεις σας για αυτή, αφήστε τα στην άκρη.
Danielos - 22/2/2012 14:55
Ξέρω δύο Πολωνούς οικοδόμους που κάνουν θαυματα στη σκαλωσιά επίσης δεν ξέρουν γρι απο ποδόσφαιρο και ιστορία της ομάδας να τους φέρω;
PanosAekSparti - 22/2/2012 15:49
Εχω κλεισει 2 εργατες απο Σπαρτη (πορτοκαλοσυλλεκτες),φτηνο μεροκαματο και φιλοτιμα παλικαρια,καλοι στο ψηλο παιχνιδι.
Με 50 ευρω υπογραφουν την αδειοδοτηση χωρις εγγυησεις και βλακειες.
Επισης εχω στο ψηστηρι εναν ανεργο τσοπανη για τη θεση του τερματοφυλακα,χλωμο το κοβω αλλα θα επιμεινω..
Το βλεπουμε ε?
noon_one - 22/2/2012 17:00
Δεν ξέρω παλλικάρια, αφήστε με να το σκεφτώ.
Φοβάμαι ότι δε θα έχουν την ποιότητα του Λαγού.
e-Πότης - 22/2/2012 14:51
''Κύριε ΝΟΤΙΑ, κύριε ΚΑΣΝΑΚΙΔΗ (πρόεδρε των Supporters) σαν ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ αυτής της ομάδας ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ''..... ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ... ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ, ΑΠΟ ΟΜΕΡΤΑ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟ, ΓΚΩΣΑΜΕ...
antonis aek f.c. - 22/2/2012 15:05
Και η καταληξη η γνωστη: Θα υπογραψουν και παραταση θα παρουν και θα συνεχισουν ολοι αυτοι μαζι εις βαρος της ΑΕΚ και η ομαδα επι μακρον θα συνεχισει την κατιουσα πορεια που εχει δρομολογηθει εδω και καποια ετη..........Αν θελουμε μετρια ΑΕΚ καλως αν εχουμε απαιτησεις καποιοι το μονο που τους αξιζει ειναι αυστηρη κριτικη που φανταζει ελαχιστο αλλα κατι ειναι και αυτο......
Διορειες επι των διοριων και η σμικρυνση του συλλογου σε ολο το μεγαλειο της.
Και αυριο θα ειμαστε ευτυχισμενοι εαν προκυψει η πολυποθητη ευχαριστη ειδηση αλλα ...επανερχομαστε στη δικια μας μιζερια με μειον 20 περιπου απο την κορυφη εκτος στοχων και το κυριοτερο καμμια διψα για διακριση καπου..Και ζησαν αυτοι καλα και μεις με τρυπιο στομαχι απο τον καημο μας
gmavr21 - 22/2/2012 15:11
ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ Γ@ Μ@ ΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΕΙ !!!!!!!!ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΙ ΑΠΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ...ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ (πραγματικα και δικαια αφορα τα δικα σασ μονο κεκτημενα δικαιωματα!!!!!!) ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 18 ΧΡΟΝΙΑ????????ΚΑΙ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΡΩΤΑ ΒΛΕΠΑΜΕ .... Κ Α Θ Η Κ Ο Ν!!!!!!!! ΔΕ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΡΕ ΤΗ ΜΠΑΡΤΣΑ ΤΗ ΡΕΑΛ ΤΗ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ !!!!! ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ Ν Α Π Ο Λ Ι !!!!!!ΚΑΙ ΝΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!!!!! ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΜΕ ΜΙΣΘΟ 485 ΕΥΡΩ ΣΤΕΓ. ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛ. ΔΑΝΕΙΟ 2 ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ...ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΦΗ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ Π Ρ Ο Π Λ Η Ρ Ω Ν Ω ΜΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!ΑΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΔΕΝ..... ΤΟΤΕ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ !!!!!ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ... ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ !!!!!!
Admiral - 22/2/2012 15:12
Με ψυχραιμια και κοινη λογικη ολα μπορουν να μπουν στην θεση τους.....για ποδοσφαιρο μιλαμε οχι για εφαρμοσμενη αστροφυσικη....... ας δουμε τις εναλλακτικες λυσεις των παικτων......για ολους μα ολους ανεξαιρετως η ΑΕΚ ειναι (και σε πεισμα ολων ΠΡΕΠΕΙ να ειναι) η κορυφη της καριερας τους.....ειτε γιατι τα χρονια γραψανε ειτε γιατι με το κοντρολ και την ντριμπλα που εχουν επρεπε να γινουν ξυλοκοποι......αρα εναλλακτικη αν την κοπανουσαν με τον ενα η αλλο τροπο στην ουσια μηδεν.....μιλαμε για μισθους και συμβολαια....αυτα για να γινουν κεφαλαιο σε μια επιχειρηση πρεπει να παραγουν εργο διαφορετικα ειναι χασουρα.....σ αυτο το κομματι τα παληκαρια μας οχι απλως ειναι χασουρα αλλα μοιαζουν με κακους δημοσιους υπαλληλους.....ουτε ...τρεις νικες στο EL να βαλουμε ας πουμε 5 κατοσταρια στην ακρη δεν εκαναν....οποτε.....σ ολους μας αρεσουν τα ηρωικα λογια αλλα δυστυχως δεν πασχουμε απ αυτα απο απλες λογικες πραξεις πασχουμε....εγω σ αυτο το πνευμα βλεπω την ενεργεια τους να υπογραψουν (και παραλειπω τις παχιες κουβεντες) και ετσι την καλοδεχομαι........τιποτα παραπανω η παρακατω.......ολα αυτα ΔΕΝ σημαινει οτι δινω συγχωροχαρτι στους πραγματικα υπευθυνους:διοικηση και φιλαθλους.....μην τα ξαναγραφουμε......
Atzamidis21 - 22/2/2012 15:27
Admiral τα ειπες ολα!!!!!!
dmk - 22/2/2012 15:27
...Απλά σήμερα κατάλαβα (και μετά από τα άλλα που έσκασαν περί μη πληρωμών οφειλών -ρυθμίσεων δόσεων εφορίας κλπ) ότι όλα είναι προδιαγεγραμμένα με τελικό χαμένο την ομάδα...
1)Η ομάδα πέφτει κατηγορία με παράλληλη διαγραφή των χρεών της ( ΑΛΛΑ και ταυτόχρονη απώλεια των απαιτήσεων της από την ...πολύ τυχερός άνθρωπος έτσι?????:P
2)Νέο Α.Φ.Μ και παραχώρηση των δικαιωμάτων χρήσης σήματος ονόματος κ.λ.π από ερασιτεχνική με καινούργιες συμβάσεις βεβαίως βεβαίως στην καινούργια ομάδα που θα ακολουθήσει.
...3)Η καινούργια ομάδα με νέο πλέον μεγαλομέτοχο (νιάου :P) και καθαρή από οφειλές αγωνίζεται στην Β' Εθνική και με το τυράκι της κατασκευής του νέου γηπέδου στα πάτρια εδάφη , της μεγαλειώδους επιστροφής στα μεγάλα σαλόνια με νέο γήπεδο άντε και με μία- δύο μεταγραφές αεροδρομίου κρατείτε ο φίλαθλος κόσμος σε ήρεμα επίπεδα...
4)Δια μαγείας τα χρέη του παλαιού Α.Φ.Μ θα διαγραφούν ή πληρωθούν (πιστεύω πλέον ακράδαντα ότι υπάρχει συνδιαλλαγή με την πλευρά Μάκη) και οι νυν μέτοχοι δεν θα έχουν ευθύνες έναντι του νόμου περί ανωνύμων εταιριών.
Χάνει κανείς από αυτό το σενάριο?????
Εγώ και εσείς.....
Μπορεί να μην συμβεί και τίποτα από αυτά..ΜΑΚΑΡΙ... Απλά για εμένα πέρα από ότι σημαίνει το όνομα αυτής της ομάδας όπως και για όλους, την έχω συνδέσει με τις ωραιότερες παιδικές μου αναμνήσεις (πέτρινα χρόνια επί ) όταν περίμενα την Δευτέρα να έρθει η Κυριακή και να πάω με τον πατέρα μου και τον θείο μου στο γήπεδο..στο δεύτερο σπίτι μου...με την οικογένειά μου...Και αυτό μου το διαλύετε..
Παίχτες...οι παίχτες είναι το δέντρο...κοιτάξτε το δάσος....
Τελικά η μεγάλη ευκαιρία που χάθηκε ήταν το πρωτοδικίο...Με διοίκηση η οποία θα έκανε το κουμάντο της με τα έσοδα που θα είχε και θα κυνηγούσε τους μετόχους έναντι των ευθυνών τους για τα χρέη της Α.Ε τα οποία δημιούργησαν..(Διοίκηση όχι όμως από την ερασιτεχνική)....
Μπορεί να λέω βλακείες...Έτσι μου ήρθαν έτσι τα έγραψα...
nikos_21 - 22/2/2012 16:09
Φιλε μου δυστυχως δεν νομιζω να λες βλακειες αλλα εγραψες γεγονοτα που δυστυχως πολυ συντομα θα τα δουμε μπροστα μας.Μονο δεν πιστευω οτι το εργο αυτο θα εχει και τον νιαου μεσα,το ατομο δεν ασχολειται εχει αλλες ασχολιες πλεον,δεν νομιζω να θελει να ξαναμπλεξει με το ποδοσφαιρο.Αυτοι που θα αναλαβουν πιστευω οτι θα ειναι οι supporters. Tο κολπο με τους supporters δεν το εκαναν τυχαια οι αμετοχοι ειχαν σκοπους,να μην φαινονται μπροστα αλλα να παραμενουν,εχει πολυ μελι ακομα η ΑΕΚ δεν θα ηταν αφηναν ετσι ευκολα.Ερασιτεχνικη και καποιοι επαγγελματιες οπαδοι συνενοχοι στη διαλυση της ΑΕΚ,ολοι στο κολπο.Αυτο που θα δημιουργηθει παντως δεν θα ειναι ΑΕK,θα ειναι κατι αλλο και να ξερουν οτι πολυ λιγοι θα το ακολουθησουν,για τους ...περισσοτερους απο εμας υπαρχει μονο η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ,ετος ιδρυσεως 1924,ιδρυτες:Αιμίλιος Ιωνάς, Μενέλαος Ιωνάς, Κώστας Δημόπουλος, Μενέλαος Καροτσιέρης, Τιμολέων Τάγαρης, Κώστας Σπανούδης , Μίλτος Ιερεμιάδης, Στέφανος Κεχαγιάς, Νικηφόρος Ελεόπουλος, Παντελής Καραγιάννης, Φωκίων Δημητριάδης , Κωνσταντίνος Κωνσταντάρας, Αλέξανδρος Μακρίδης, Κώστας Ζαρίφης, Γιάννης Χρυσαφίδης, Κώστας Χρυσόπουλος, Βασίλης Φρυδάς, Φίλιππος Φλωρίδης, Αλέξανδρος Στρογγυλός, Λευτέρης Παξιμαδάς, Χρίστος Αλεξανδρίδης και καποιοι αλλοι σπουδαιοι ανθρωποι ακομα...Την ΑΕΚ καλιθεας 2012 η οπως αλλιως θα τη λενε εμενα και χιλιαδες αλλους δεν θα μας εκφραζει και δεν υπαρχει περιπτωση ποτε να τη δεχτουμε,ποσο μαλλον να τη στηριξουμε και να την ακολουθησουμε να το ξερουν ολα αυτα τα κορακια πριν κανουν αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ που εχουν σχεδιασει
dmk - 22/2/2012 15:27
...Απλά σήμερα κατάλαβα (και μετά από τα άλλα που έσκασαν περί μη πληρωμών οφειλών -ρυθμίσεων δόσεων εφορίας κλπ) ότι όλα είναι προδιαγεγραμμένα με τελικό χαμένο την ομάδα...
1)Η ομάδα πέφτει κατηγορία με παράλληλη διαγραφή των χρεών της ( ΑΛΛΑ και ταυτόχρονη απώλεια των απαιτήσεων της από την ...πολύ τυχερός άνθρωπος έτσι?????:P
2)Νέο Α.Φ.Μ και παραχώρηση των δικαιωμάτων χρήσης σήματος ονόματος κ.λ.π από ερασιτεχνική με καινούργιες συμβάσεις βεβαίως βεβαίως στην καινούργια ομάδα που θα ακολουθήσει.
...3)Η καινούργια ομάδα με νέο πλέον μεγαλομέτοχο (νιάου :P) και καθαρή από οφειλές αγωνίζεται στην Β' Εθνική και με το τυράκι της κατασκευής του νέου γηπέδου στα πάτρια εδάφη , της μεγαλειώδους επιστροφής στα μεγάλα σαλόνια με νέο γήπεδο άντε και με μία- δύο μεταγραφές αεροδρομίου κρατείτε ο φίλαθλος κόσμος σε ήρεμα επίπεδα...
4)Δια μαγείας τα χρέη του παλαιού Α.Φ.Μ θα διαγραφούν ή πληρωθούν (πιστεύω πλέον ακράδαντα ότι υπάρχει συνδιαλλαγή με την πλευρά Μάκη) και οι νυν μέτοχοι δεν θα έχουν ευθύνες έναντι του νόμου περί ανωνύμων εταιριών.
Χάνει κανείς από αυτό το σενάριο?????
Εγώ και εσείς.....
Μπορεί να μην συμβεί και τίποτα από αυτά..ΜΑΚΑΡΙ... Απλά για εμένα πέρα από ότι σημαίνει το όνομα αυτής της ομάδας όπως και για όλους, την έχω συνδέσει με τις ωραιότερες παιδικές μου αναμνήσεις (πέτρινα χρόνια επί ) όταν περίμενα την Δευτέρα να έρθει η Κυριακή και να πάω με τον πατέρα μου και τον θείο μου στο γήπεδο..στο δεύτερο σπίτι μου...με την οικογένειά μου...Και αυτό μου το διαλύετε..
Παίχτες...οι παίχτες είναι το δέντρο...κοιτάξτε το δάσος....
Τελικά η μεγάλη ευκαιρία που χάθηκε ήταν το πρωτοδικίο...Με διοίκηση η οποία θα έκανε το κουμάντο της με τα έσοδα που θα είχε και θα κυνηγούσε τους μετόχους έναντι των ευθυνών τους για τα χρέη της Α.Ε τα οποία δημιούργησαν..(Διοίκηση όχι όμως από την ερασιτεχνική)....
Μπορεί να λέω βλακείες...Έτσι μου ήρθαν έτσι τα έγραψα...
antonis aek f.c. - 22/2/2012 15:39
Κανε μου μια χαρη...να συνεχισεις να γραφεις τετοιες βλακειες που εμεις οι βλακες εχουμε αναγκη να διαβαζουμε ψαγμενα μυαλα! +1
kouts21 - 22/2/2012 15:38
μας έχουν κάνει όλους λογιστές και συμμέτοχους στην κρίση τους, την ώρα που οι gay κοιτάνε μόνο να παίρνει τίτλους η ομάδα και αγωνιστικά να πηγαίνει καλά... η ΑΕΚ θα αναστηθεί μόνο έαν οι οπαδοί της αρχίσουν να απαιτούν με σθένος τίτλους... ο λεφτάς που θα μας κάνει ομάδα πρωταθληματική δεν πρόκειται να έρθει αν η ομάδα δεν διψάει για πρωταθλήματα! για τον ίδιο λόγο που δεν πάει στον ΠΑΟΚ δηλαδή ο λεφτάς.. γιατί οι οπαδοί του δεν ζητάνε τίτλους... ξυπνάτε!!
mellisanidikos - 22/2/2012 15:44
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΤΤΑ......
roubakis - 22/2/2012 15:46
ΚΡΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΑΡΔΙΖΟΓΛΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΣΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΡΥΛΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
prokopioupet - 22/2/2012 15:51
ΦΙΛΕ BARBAROSA ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ, ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΜΕΣΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΠΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΦΤΥΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΒΟΛΟΥΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΟΡΤΜΟΥΤ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΙΚΗ.
barbarossa - 22/2/2012 16:29
Αυτό θέλω κι εγώ φίλε,να φτάσει η ημέρα που θα πηγαίνουμε γήπεδο μόνο και μόνο γιατί είναι ωραία να βλέπουμε τα κιτρινόμαυρα και τα τρια μαγικά γραμματάκια..Για να γίνει αυτό πρέπει να φτάσουμε στο σημείο να φωνάζουμε όλε ακόμα και στον πιο άμπαλλο ποδοσφαιριστή και να έχουμε την υπομονή να στηρίξουμε ένα σ΄χεδιοπου θα μας φέρει πρωτάθλημα σε βάθος χρόνου.Κατι πήγε να γίνει με το Ντέμη αλλά τον έφαγαν στη γωνία και είμαστε στα ίδια και τα ίδια.
Nikos Nottingham - 22/2/2012 16:09
Kadafi vlepeis to dedro, xaneis to dasos... tetoies wres

Kanenas apo tous metoxous den noiazete gia thn Aek. O Pappas plirwse thn Morgan giati itan egguhths!
An den itan , den tha idrwne! Kai ta trwne ta paramuthia akoma , me prwtoselida tupou: "mono o Pappas noiazete...".

Kseroun oti kaneis den mporei na kineithei enadion tous nomika, giauto kai einai adiaforoi.
...Siga na min menoun agrupnoi ta vradia...
Atzamidis21 - 22/2/2012 16:38
Φιλε συμφωνω 100% μαζι σου αλλα χωρις να το παιζω ενημερωμενος η εξυπνος σου λεω πως η δυναμικοτητα του τωρινου εμψυχου υλικου της ομαδας οι μεγαλες απολαβες του σε σχεη με την αξια του η χρονος των συμβολαιων του αποτελουν εμποδιο (οχι το μοναδικο) στη μεταβιβαση των μετοχων και την αλλαγη ιδιοκτησιας
Acherontas21 - 22/2/2012 16:31
Τελικα απο τα λεγομενα των περισσοτερων ,συμφωνειτε με τους παικτες.Ωραια.Το οτι ειναι οι ιδιοι παικτες οι οποιοι εχουν διωξει ,ειδικα την φετινη χρονια ,τους οπαδους απο το γηπεδο με τις τραγελαφικες εμφανισεις τους σας ειναι αδιαφορο,αφου ο εχθρος ειναι οι μετοχοι.Ολοι οι εργαζομενοι που εχουν υποστει μειωση στους μισθους και εχουν απολυθει ειναι χαζοι δηλαδη που δεν εφυγαν απο την δουλεια τους.Σαν ενδειξη διαμαρτυριας.Αλλα ξεχασα εμεις κινδυνευουμε να απολυθουμε αν διεκδικησουμε μα αυτον τον τροπο τα δεδουλευμενα μας.Οι παικτες ομως κινδυνευουν;ΟΧΙ.Πηραν τον Δεκεμβριο καποια χρηματα ;Πηραν.Οταν ολοκληρη χωρα ζηταει διακανονισμο για τα χρεη της αυτοι γιατι δεν το κανουν;Μηπως κοιτανε την παρτη τους;Και τους ...υποστηριζετε; Αυτοι δεν ειναι τραγικοι φετος;Αυτοι δεν ηταν κακιστοι στα ευρωπαικα παιχνιδια που ηξεραν οτι θα τους απεφερε χρηματα;Αυτοι δεν ειναι υπευθυνοι για τις αδειες κερκιδες του ΟΑΚΑ;Ή μηπως ο κοσμος δεν παει-πηγαινε γηπεδο λογω Αδαμιδη.Οταν βαζουμε ολοι πλατη οπως μπορουμε να σωθουμε αυτοι λακιζουν την τελευταια μερα πριν την καταστροφη της ΑΕΚ.Τα λεφτα και να βρεθουνε εστω και τωρα που θα τους βρουν ολους να υπογραψουν τους διακανονισμους;
Η ΑΕΚ πεθαινει κυριοι ποδοσφαιριστες και υπευθυνοι ειστε κι εσεις οπως και οι μετοχοι και οι οπαδοι που δεν πατανε στο γηπεδο.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
antonis aek f.c. - 22/2/2012 16:45
Το οτι εχει απομακρυνθει ο κοσμος απο το γηπεδο εχουν συμβαλλει και αυτοι καθοριστικα σε αυτο, μιλαω για τους παικτες και τα λοιπα γνωστα διοικηση και αλλοι. Ξερω φιλους μου που οσες φορες τους παροτρυνα να κατεβουμε ΟΑΚΑ μου απαντουσαν: ασε με μωρε τι να παω να δω, να το δαγκωσω απο το κρυο και να χαλαστω; μερικες ατακες-απαντησεις....Για να τα λεμε ολα και να μην μας πιανει η συγκινηση σημερα και αυριο τα μπινελικια και μεθαυριο οι κραυγες περι αμπαλων..Σωστος.
antonis aek f.c. - 22/2/2012 16:54
Και κατι ακομη, επειδη το ιντερνετ εχει κανει τους ανθρωπους καχυποπτους τα πραγματα ειναι απλα και ξεκαθαρα, ο αλλος δε παταει γηπεδο εξαιτιας της ποιοτητας παικτων της εκαστοτε ομαδας, και τα χαζα του στυλ δε παω γιατι παει η original η δε παω γιατι παει ο ντεμης ειναι σεναρια χαζα και για να χαμε να λεγαμε, ας ειχαμε ομαδαρα και ολοι εκει θα ημασταν..Αντε γιατι εχουμε περασει στη σφαιρα της φαντασιας και στο κυνηγι των μαγισσων..
Danielos - 22/2/2012 16:56
Πες μου μια (1) ομάδα που έχει χειρότερους αντικειμενικά παίκτες και είναι πιο ψηλά απο μας στη βαθμολογία.
Πες μου ποιά διοίκηση τους πρότεινε μείωση αποδοχών και είπαν όχι.
Θες ειλικρινά να ζητήσουμε ευθύνες απο τους χέλγκασον και ρίκκα για το άδειο ΟΑΚΑ;
Τι έχετε πάθει όλοι ρε γαμώτο τι σας συμβαίνει; Οι dear all να γράφαν εδω μέσα πιο πολλές ευθύνες θα αναλάμβαναν για τον εαυτό τους απο αυτές που τους αποδίδετε εσείς...
Atzamidis21 - 22/2/2012 17:27
Φιλε ακου δεν εχει νοημα στο γηπεδο να παμε μονο εμεις τα αρρωστακια ,για να ερθει κοσμος απλος θελει θεαμα και πως να το κανουμε οι ποδοσφαιριστες αυτοι δεν μπορουν και δεν μιλαμε για αποτελεσματα μιλαμε για απλα πραγματα,και πες μου εσυ ενα παιχνιδι που οκ χασαμε αλλα ειπες δεν πειραζει το πολεμησαν επαιξαν καλα ειδα κατι,η ΑΕΚ φιλε μονο οι φανελες να παιζουν 3-5 παντα θα τερματιζει
Atzamidis21 - 22/2/2012 17:32
Πιο τιμια ηταν η σταση του Γκεντσογλου που εκανε συμβιβασμο και εφυγε παρα ολων αυτων που εχουν κατσει πανω στα συμβολαια τους επειδη το ξερουν πως αν φυγουν απο την ΑΕΚ απλα θα μεινουν ανεργοι,βαρυδια ειναι για την ομαδα ρε Danielo φαινεσαι εξυπνο παιδι
kitrinomauroaigaion21 - 22/2/2012 16:56
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ !!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!! ΣΩΣΤΟΙ !!!!!! ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΙ !!!!!!!!!! ΤΟΥΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΑΣ !!!!!!!!! ΟΜΩΣ , ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ....
ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ !!!!!!!! ΤΟ ''ΧΡΥΣΑ'' (ΓΡΑΜΜΑΤΑ) ΕΙΝΑΙ , ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ !!!!! ΚΑΙ ΤΟ... ''ΜΑΥΡΑ'' , ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 29 ΜΑΙΟΥ ΤΟΥ...1453 !!!!!
ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ(ΧΡΥΣΟ) ΜΑΥΡΟ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ ΑΕΤΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ !!!!!!!!!!!!!
...ΑΛΛΑ....ΠΟΥΟΥΟΥ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ !!!!!!!!!! ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΕ....ΕΥΡΩ ....ΙΣΩΣ !!!!!!!!!!
ΜΗΝ Υ Π Ο Γ Ρ Α Ψ Ε Τ Ε Ε Ε Ε Ε Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥΣ !!!!!!!! ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΕΤΕ !!!!!!!! ΚΑΙ ΜΕΙΣ ...ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!!!!!!
kitrinomauroaigaion21 - 22/2/2012 16:58
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ !!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!! ΣΩΣΤΟΙ !!!!!! ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΙ !!!!!!!!!! ΤΟΥΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΑΣ !!!!!!!!! ΟΜΩΣ , ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ....
ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ !!!!!!!! ΤΟ ''ΧΡΥΣΑ'' (ΓΡΑΜΜΑΤΑ) ΕΙΝΑΙ , ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ !!!!! ΚΑΙ ΤΟ... ''ΜΑΥΡΑ'' , ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 29 ΜΑΙΟΥ ΤΟΥ...1453 !!!!!
ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ(ΧΡΥΣΟ) ΜΑΥΡΟ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ ΑΕΤΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ !!!! ΑΣ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΧΡΩΜΑ !!!!!!!
...ΑΛΛΑ....ΠΟΥΟΥΟΥ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ !!!!!!!!!! ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΕ....ΕΥΡΩ ....ΙΣΩΣ !!!!!!!!!!
ΜΗΝ Υ Π Ο Γ Ρ Α Ψ Ε Τ Ε Ε Ε Ε Ε Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥΣ !!!!!!!! ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΕΤΕ !!!!!!!! ΚΑΙ ΜΕΙΣ ...ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!!!!!!
lamprosenosi - 22/2/2012 17:04
ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ.
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΩΣ ΦΙΛΑΘΛΟΙ.
ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ (και μαλιστα δεν ειναι λιγοι) ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Σ΄ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΤΕ ΚΑΛΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ.
ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ!!!
ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΠΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ...ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΕ.
ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΑΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥΣ ΤΡΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΗΝΙΑΤΙΚΑ ΘΑ ΞΗΜΕΡΟΒΡΑΔΙΑΖΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΑΣΕ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ.
Ε! ΤΟΤΕ ΣΤΙΣ 19/05/2004 ΓΙΑΤΙ ΞΗΛΟΦΟΡΤΩΣΑΝΕ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ;
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ!!!
ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ - 22/2/2012 20:25
lamprosenosi KAI BEBAIA ΘΑ ΞΗΜΕΡΑΒΡΑΔΙΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΘΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ..ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΕΡΝΑΝ 500 ΚΑΙ 600 ΕΥΡΩ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΣΟΥΝΑ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ..ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ..ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΞΗΜΕΡΟΒΡΑΔΙΑΖΟΝΤΑΙ;; ΝΑΑΑΑΑ..ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ..ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΑ..ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΑΥΤΟ..ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ @@@ΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΜΑΣ..ΑΛΛΑ ΗΜΑΡΤΟΝ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ..ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΑΝΟΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..
Nikos Nottingham - 22/2/2012 17:50
oi Metoxoi einai kalumenoi
Diavaste to article tou Sabrakou na deite ti ennow:
http://www.sday.gr/Articles/Vasilis-Samprakos/ptwxwfsi-aek.aspx?feed=SDay-gr
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 22/2/2012 18:18
Γίγαντες,φιλότιμοι,αυθεντικοί..και τελικά περισσότερο ΑΕΚτζήδες οι μισθοφόροι ποδοσφαιριστες..από κάποιους ΤΙΤΑΝΕΣ ή ΤΙΓΡΕΙΣ ή κάποιους άλλους που είναι από τα γενοφάσκια τους δήθεν ΑΕΚτζήδες...περαστικά μας!
XARIS - 22/2/2012 19:37
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ , ΑΥΤΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ .






Προσφορές Εταιρειών


Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.




Ροή ειδήσεων

13:50 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Νέες προσπάθειες για Κατσέτη
12:48 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Βάργκας: Μόνο νίκη με ΠΑΟ
11:08 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Ένα χρόνο μετά την ΑΕΚ
09:39 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Σεντόνι, επόμενη μέρα και... πίστη

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ 2011-2012







ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

13:36 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Μικρό προβάδισμα για ΝΔ
12:06 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Της βγήκε «ξινό» το σεξ στο ταξί
11:45 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Παραμένει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ
11:17 - Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Φονικές εκρήξεις σε ιταλικό σχολείο