Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014
Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 - 15:31

«Τίμιος ο Αδαμίδης, ευεργέτες Παππάς – Νοτιάς και... 46 εκατ. ευρώ χρέος»!

Δημιουργική... συνέντευξη από τον απολυμένο οικονομικό διευθυντή της ΠΑΕ ΑΕΚ Βασίλη Πουλάκο



Μία συνέντευξη που σίγουρα θα συζητηθεί παραχώρησε ο απολυμένος οικονομικός διευθυντής της ΠΑΕ ΑΕΚ, Βασίλης Πουλάκος, στο δημοσιογράφο Μιχάλη Φουστέρη και τη Real News. Διαβάστε όλη τη συνέντευξη όπως δημοσιεύεται στο Κυριακάτικο φύλλο της Real News:

Σε δεινή οικονομική κατάσταση παραμένει η ΑΕΚ, αλλά αυτό δεν αποτελεί πια είδηση - άπειρες οι υποχρεώσεις της εταιρείας και ισχνά τα περιθώρια ανάκαμψης και αναστροφής των δεδομένων. Για το πόσο χαμηλά βρίσκεται η "Ενωση" και φυσικά για τα κάθε είδους βερεσέδια της, προς τρίτους και όχι μόνο, μιλάει σήμερα στην Real Sports o άνθρωπος που μήνες τώρα από τη θέση του πάλευε μάταια να ξορκίσει εφιάλτες και εμπόδια. Ο τέως πλέον οικονομικός διευθυντής της ΠΑΕ Βασίλης Πουλάκος είναι, ίσως, ο καθ' ύλην αρμόδιος να οριοθετήσει το μέγεθος του διαφαινόμενου "κιτρινόμαυρου" ναυαγίου και, παράλληλα, προβαίνει στην αποκάλυψη ότι, σύμφωνα πάντα με τους υπολογισμούς του, το συνολικό χρέος της ομάδας έως τις 30 του τρέχοντος Ιουνίου θα υπερβεί τα 46 εκατομμύρια ευρώ!
΄΄Δυστυχώς, τα πράγματα είναι πολύ άσχημα, θα τα χαρακτήριζα δραματικά. Οι υποχρεώσεις της ΠΑΕ έως τις 29 Φεβρουαρίου υπερβαίνουν τα 35 εκατομμύρια ευρώ. Μόνο και μόνο η οφειλή στο ποδοσφαιρικό τμήμα, νυν και πρώην, μαζί με τις αμοιβές του τεχνικού επιτελείου, νυν και πρώην, ανέρχεται στα 6.539.275 ευρώ. Και, μάλιστα, στο ποσό αυτό δεν περιλαμβάνονται τα πριμ ή τυχόν επιπλέον απολαβές που ορίζονται από το προσάρτημα των συμβολαίων και τον εσωτερικό κανονισμό. Στο έγγραφο που αποστείλαμε στην ΟΥΕΦΑ δεσμευθήκαμε ότι έως τις 20 Μαρτίου θα έχουμε καταβάλλει 2.526.000 ευρώ. Μα τα ανοικτά μέτωπα είναι κι άλλα πολλά, για παράδειγμα τα 1.235.000 ευρώ, χρήματα που αφορούν ληξιπρόθεσμη οφειλή του άρθρου 44, τα 1.337.000, ποσό που παραπέμπει στην υπαγόμενη στην επιτροπή του άρθρου 15 οφειλή, αλλά και 11.256.000 ευρώ που αφορούν την ρυθμισμένη πια οφειλή του νόμου 3888/10. Παράλληλα τρέχουν οφειλόμενοι φόροι από τον Μάρτιο έως τον Δεκέμβριο του 2011 ύψους 3.045.000, για τους οποίους έχουμε υποστεί έλεγχο από τις φορολογικές αρχές. Εχουμε, επίσης, την υποχρέωση από τον τρέχοντα ΦΠΑ και ΦΜΥ ύψους 97.000, κι όλα αυτά χωρίς τις προσαυξήσεις. Εκτός των παραπάνω, υπάρχει το χρέος προς το ΙΚΑ ύψους 1.057.161 ευρώ για το οποίο έχουμε καταθέσει αίτηση ρύθμισης. Το θλιβερό συμπέρασμα από όλα αυτά που προκύπτει είναι ότι η ΑΕΚ δεν έχει ούτε φορολογική, ούτε ασφαλιστική ενημερότητα, ενώ έως το τέλος Δεκεμβρίου εκκρεμούσε η καταβολή 600.000 ευρώ σε ομάδες με τις οποίες είχαμε συναλλαγεί στο παρελθόν, ποσό απαραίτητο να εξοφληθεί έως τις 31 Μαρτίου αν θέλουμε να εξασφαλίσουμε την αδειοδότηση".

"Το μεγάλο κακό είναι ότι όλα τα μελλοντικά έσοδα της εταιρείας είναι εκχωρημένα και έως το τέλος Ιουνίου προβλέπονται μηδενικά. Η τελευταία εκχώρηση έγινε για την πρόσφατη ταμειακή διευκόλυνση από την πλευρά του κ. Οικονομόπουλου (σ.σ. νέος αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ) και αφορά τις δόσεις του τηλεοπτικού συμβολαίου Απριλίου και Μαϊου, συν τα χρήματα που πρέπει να πάνε σε προμηθευτές, Ερασιτεχνική και ΟΑΚΑ. Σε κάθε περίπτωση, όλα τα μελλοντικά έσοδα της ΠΑΕ, είτε αυτά θα προέρχονται από τον ΟΠΑΠ, είτε από το τηλεοπτικό συμβόλαιο είναι εκχωρημένα. Με ό,τι συνεπάγεται αυτό".

"Εως τις 30-6-2011 και από τις 15-3-2010 που ανέλαβε την διοίκηση ο Σταύρος Αδαμίδης, οι δύο βασικοί μέτοχοι της ΠΑΕ, οι κ. Παππάς και Νοτιάς έβαλαν περισσότερα από 17,5 εκατομμύρια ευρώ και με την ευκαιρία τους ευχαριστώ δημόσια για την παρουσία τους στην ομάδα, αλλά και για την μέριμνα που επέδειξαν αναφορικά με τις αποδοχές του διοικητικού προσωπικού. Είναι μύθος ότι δεν πρόσφεραν ή ότι ήταν άφαντοι. Βεβαιώνω ότι κατέβαλαν πολλά χρήματα στην εταιρεία χωρίς να ζητήσουν το παραμικρό. Επιπλέον στον Νίκο Νοτιά για το προπονητικό κέντρο των Σπάτων έχουν απλώς καταβληθεί, τον Δεκέμβριο του 2010, η εγγύηση του μισθωτηρίου και το μίσθωμα ενός μηνός. Ενοίκια άλλα δεν έχει λάβει, αλλά και δεν έχει ζητήσει. Η ηθική των ανθρώπων αυτών είναι αξιομνημόνευτη".

"Ανθρωπος του Αδαμίδη ουδέποτε υπήρξα, άλλωστε εκείνος ανέλαβε τον Μάρτιο του '10 και εγώ πήγα στον ΑΕΚ επτά μήνες μετά. Θα εξάρω, πάντως, την διαχειριστική ηθική του. Θεωρώ ότι ήταν έντιμος, σεβάστηκε τα χρήματα των μετόχων και προσπαθούσε πάντα με γνώμονα το συμφέρον της ΠΑΕ και όχι το ίδιον όφελος. Υπήρξε, ίσως, ο πιο τίμιος διαχειριστής που πέρασε ποτέ από αυτήν την ομάδα. Από την 1-7-2011 έως και σήμερα, η συνδρομή των μετόχων ήταν της τάξης των 880.000 ευρώ. Από αυτά, περίπου 563.000 έβαλαν οι Supporters και τα υπόλοιπα ο κ. Νοτιάς. Ο οποίος, επίσης, επιβαρύνθηκε εξ ολοκλήρου με την κατάπτωση μιας εγγυητικής για κάλυψη δανείου στην ΑSPIS ΒΑΝΚ ύψους 1.114.000 ευρώ".

"Nα τονίσω κάτι που θεωρώ σημαντικό. Προϋπολογίζοντας τα φορολογικά βάρη και τις προσαυξήσεις με τους αναλογούντες φόρους επί των καταβολών των δόσεων σε ποδοσφαιριστές-προπονητές, εκτιμώ ότι το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας έως τις 30-6-2012, σε κάθε περίπτωση, θα υπερβεί τα 46 εκατομμύρια ευρώ, μετά και την διαγραφή του ομολογιακού δανείου της Morgan Stanley, για την αποπληρωμή του οποίου, από όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω, εκτός του κ. Παππά συνέδραμε ο κ. Χατζηιωάννου με 500.000 ευρώ".

"Η ληξιπρόθεσμη οφειλή στο προσωπικό της ΠΑΕ, το οποίο αν δεν έβαζε καθημερινά και άπειρες φορές πλάτη δεν είμαι βέβαιος ότι αυτή θα συνέχιζε να λειτουργεί, έως τις 29-2 ανερχόταν στις 858.000 ευρώ. Θα παρακαλούσα τον κ. Οικονομόπουλο, που ασκεί διοίκηση στην εταιρεία, να μεριμνήσει για την εξόφλησή του".

"Είμαι της άποψης ότι το πολυμετοχικό σχήμα απέτυχε και πως πλέον στην ΑΕΚ απαραίτητη είναι η αρχή του ενός ανδρός".

"Πίστευα, και το είχα πει, ότι ο διαχειριστικός έλεγχος της BDO δεν πρέπει να δημοσιοποιηθεί, διότι σε κάθε περίπτωση θα δημιουργούσε βάρη στην ΠΑΕ. Δεν εισακούστηκα".

"Για το θέμα της απομάκρυνσής μου από την εταιρεία θα πω απλά ότι έθεσε βέτο ο κ. Οικονομόπουλος, ο ασκών ουσιαστική διοίκηση στην ΠΑΕ. Δεν θεωρώ σύννομη την απόφαση και δηλώνω ευθέως ότι θα υπερασπιστώ τα δικαιώματά μου με όσα ο νόμος προβλέπει".

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

No more heroes - 10/3/2012 15:57
Α, 46 γίνανε τώρα.....? Παρακαλώ τούς λογισταράδες τών σχολίων να προβούν στάς απαραίτητας κωλοτούμπας.
glory21 - 10/3/2012 16:11
Ο Πουλακος τους χτυπησε στο πιο αδυνατο τους σημειο!!!!Βεβαια δεν ηθελε και μεγαλη φαντασια για να καταλαβεις τα ψεμματα που λενε τοσο καιρο!!!Δυστυχως!!!
No more heroes - 10/3/2012 16:21
Ποιο αδύνατο σημείο? Ρε φίλε glory21 καταλαβαίνουν οι παπαγάλοι νομίζεις? Εδω πέρα νομίζουνε οτι μάς λείπουνε ...4 εκατομμύρια (όσα τούς "αναλογούν") κι είμαστε οκέι. Κι οταν τα λέγαμε εγώ και 2-3 άλλοι οτι τα χρέη ειναι ΠΟΛΥ παραπάνω απ΄αυτα πού νομίζουν είμασταν γραφικοί, γαύροι, τρελλοί κι όλα τα σχετικά. Και λέω ακόμα και τώρα, αν ειναι...μόνο 46 και πάλι καλά ειναι. Αλλά δεν. Πολύ "δεν" σού λέω.
glory21 - 10/3/2012 16:40
Η αληθεια που ενοχλει αξιζει περισσοτερο απο το ψεμα που βολευει(μπεεεε).
Ε γι αυτο ελεγε καποιος στο κυκλο του..οτι η Αεκ εχει 50-60εκ χρεος κ γι αυτο δεν μπαινει!!!
Και τα μπεεεε τον περιμενουν ακομα!!!
No more heroes - 10/3/2012 16:53
Ειπες μεγάλη αλήθεια. Το ψέμα πού βολεύει. Φορτηγά έχει γεμίσει ο μέσος ΑΕΚτζής τα τελευταία 8 χρόνια με το ψέμα πού βολεύει.
Atzamidis21 - 10/3/2012 17:21
Φιλε δεν μου αρεσει να το παιζω γνωστης και ξερολας αλλα εχουμε λιωσει παντελονια στο γνωστο καφε της Κηφισιας που αραζαν ολα αυτα τα παιδια. Αυτοι με πρωτο και καλυτερο τον Θανοπουλο ηταν Παναθηναικοι ειχαν ενα σχεδιο να αλλαξουν τη φυσιογνωμια της ΑΕΚ και να την κανουν ομαδα γιαπηδων.
Το παρεακι του 2004 απλα ηταν κοροιδα και τους πιστεψαν, αλλα να ξερεις τα golden boys εφαγαν τα λεφτα,εισαι εξυπνος αλλα στο ξαναλεω αυτοι ηταν βαζελοι με ολα οσα συνεπαγονται απο αυτη την ιδιοτητα τους.
Kostis 365 - 10/3/2012 20:52
Κάνεις λάθος γιά τον Θανόπουλο. Ήταν πάντα ΑΕΚτζής και το λέω από πρώτο χέρι γιατί ήταν συμμαθητής φίλου μου. Επίσης αυτό που ξέρω γιά τον Αδαμίδη από γνωστό μου που τυχαίνει να τον γνωρίζει είναι ότι είναι φόλα ΑΕΚτζής. Γιά ποιούς άλλους μιλάς δεν ξέρω...
ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ (Ο-ΞΕΡΟΛΑΣ) - 10/3/2012 17:11
βαζεις ενα στοιχηματακι glory21 οτι τα χρεη της ΑΕΚ δεν ξεπερνουν τα 36 εκ ευρω;;
glory21 - 10/3/2012 17:26
Εσυ εισαι ο Ξερολας..παω πασο!!!Σιγουρα και insider σε κοβω!!!
No more heroes - 10/3/2012 19:55
Πρόσεξε να δείς πόσο προχώ είναι ο "ξερόλας". Ενώ μετά τον έλενχο (και μην Μόργκαν εκτός εξίσωσης πλέον) η ίδια η ΠΑΕ μιλάει για χρέη 32 εκατ. (όσα παραδόξως έλεγε και... με την Μόργκαν απλήρωτη) ο ξερόλας λέει ότι τα χρέη είναι 36!!! Βάζει κι ένα τεσσαράκι δηλαδή έτσι για πουρ-μπουάρ άμα λάχει να΄ούμε.
Γι΄αυτό σού λέω φίλε glory21, μην την ψάχνεις. Αν δεν υπήρχε αυτό το αντιπροσωπευτικότατο δείγμα ΑΕΚτζή σαν τον "ξερόλα" νομίζεις οτι θα γινόντουσαν τα έπη τών σωτήρων τού 2004?
Kostis 365 - 10/3/2012 20:47
Ρε ένδοξε φίλε, μιά απορία: Τον έχεις δηλαδή τον Πουλάκο τόσο λακαμά που να λέει πράγματα που αντιβαίνουν με αυτά που΄λεγε έξι μήνες πριν; Τι μας είπε δηλαδή που δεν ξέραμε, μπορείς να μου εξηγήσεις;

Δεν είναι λογικό δηλαδή ότι αν στα 31 εκατομύρια του χρέους του Οκρώβρη του ΄11 (ΧΩΡΙΣ τα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών) προσθέσεις όλα τα συμβόλαια της χρονιάς που θα σκάσουν (αφού δεν τα πληρώνει κανείς) και τους διακανονισμούς από τα χρέη της Εφορίας (που δεν πληρώνεται από τον Μάρτιο του ΄11) το ποσόν ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ και εφόσον δεν πληρώσει ...κανείς θα΄ναι περίπου τόσο;

Μην τσιμπάτε τόσο εύκολα ρε! Νισάφι! Βάλτε το μυαλό να δουλέψει λίγο η ρωτήστε να μάθετε!

Τα είπε τα ψιλοψεματάκια του ο Αδαμίδης τον Οκτώβρη (η αλλιώς δεν είπε όλην την αλήθεια), όπως ο καθένας που θέλει να πουλήσει. Αλλά μέχρι εκεί. Έλεος πιά!!!
Atzamidis21 - 10/3/2012 16:29
Αυτος δεν εχει ευθυνη τι σοι οικονομικος διευθυντης ηταν? δεν εχουμε κανει ακομα λοβοτομη, απολυμενος βγαζει τη χολη του ανθρωπινο ειναι να εβγαινε να τα ελεγε οσο ηταν στην ΠΑΕ+ ηταν απλα στελεχος της εταιριας αμφιβαλω αν ηταν καν Αεκτζης, αυτοι μας βουλιαξαν ειχε μαζεψει πολλους γιαπηδες, και επειδη δεν θελω να το παιζω γνωστης αλλα αδελφια αυτοι ηταν ολοι βαζελοι και δεν ειναι κουβεντα του αερα , ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ
AEKCy - 10/3/2012 16:50
Ατζαμήδης έτσι ακριβώς είναι και εγώ αυτό πιστεύω πως τα golden boys φέρανε την ΑΕΚ εδώ που είναι σήμερα και τώρα απλά βγάζουν χολή που πήρανε πόδι...



ΥΓ. Εννοείται πως ήταν βάζελοι....
Kostis 365 - 10/3/2012 21:19
Ατζαμίδη,

Δεν είπε τίποτα που να είναι σε βάρος του ο Πουλάκος, ούτε τίποτα που δεν ξέρουμε. Και όσον αφορά το νούμερο που είπε ότι θα χρωστά η ΑΕΚ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ, ήταν η εκτίμησή του:

"Προϋπολογίζοντας τα φορολογικά βάρη και τις προσαυξήσεις με τους αναλογούντες φόρους επί των καταβολών των δόσεων σε ποδοσφαιριστές-προπονητές, εκτιμώ ότι το σύνολο των ...υποχρεώσεων της εταιρείας έως τις 30-6-2012, σε κάθε περίπτωση, θα υπερβεί τα 46 εκατομμύρια ευρώ"...

Βέβαια, δεν μας είπε, πως διάολο "Πίστευε, και το είχε πει, ότι ο διαχειριστικός έλεγχος της BDO δεν πρέπει να δημοσιοποιηθεί, διότι σε κάθε περίπτωση θα δημιουργούσε βάρη στην ΠΑΕ", αλλά το να δημοσιοποιεί τα οικονομικά στοιχεία της ομάδας και να κινδυνολογεί το βρίσκει φυσιολογικό...
No more heroes - 10/3/2012 16:33
Και με συνχωρείς κιόλας πού θα διαφωνήσω για το αν ηθελε μεγάλη φαντασία να καταλάβεις τα ψέμματα τους. Αν κρίνεις απ΄αυτα πού διάβαζες εδώ στα σχόλια πιστεύεις ότι οι πολλοί είχαν καταλάβει?
Εδώ πανηγυρίζανε για το θεμέλιο τού κυρ-μιχάλη και τα εντοκα τού ντεμάκου και πιστεύανε ότι τα χρέη είναι...ελαφρώς πιο πάνω απ΄ότι ηταν το 2004. Μαύρα μεσάνυχτα δηλαδή.
Ασε φίλε, ο πολύς κόσμος μάσησε και παραμάσησε και συνεχίζει ακόμα και τώρα να μασάει.
Μην την ...ψάχνεις.
AEKCy - 10/3/2012 16:48
Όταν κατηγορείς κάποιους καλό είναι να έχεις αποδείξεις και όχι απόδειξη δεν είναι μια συνέντευξη του πικραμένου Πουλάκου που πήρε πόδι αλλά ισολογισμοί!
Αυτά τα 70-80 μυρια χρέη που πιστεύεις πως είναι τα χρέη σε ποιους αναλογούν? (παίκτες, κράτος, προμηθευτές?)
No more heroes - 10/3/2012 16:57
Σοβαρά? Με δουλεύεις ρε φίλε? Ωστε οι ισολογισμοί είναι "αποδειξη" ε?
Δηλαδή, έτσι για να κατανοήσω την λογική σου, όταν το Ελλάντα παρουσίαζε ισολογισμούς στην Ε.Ε αυτό δεν ήταν "απόδειξη"?
Εχεις ακούσει για δημιουργική λογιιστική?
Και για την ερώτηση σου: ΟΣΑ κι αν είναι τα χρέη αναλογούν στο παρεάκι και μόνο. Ολα.
Οτιδήποτε άλλο είναι εκ τού πονηρού.
AEKCy - 10/3/2012 17:37
Σε ποιους αναλογούν θέλω να πω σε ποιους χρωστάμε και πόσα πχ ( χρωστάμε σε παίκτες τόσα, εφορία τόσα κτλ) αυτό θέλω να πω.....
Toni 21 volos - 10/3/2012 21:46
η συγκριση σου δν στεκει! κ δν ειναι ολα γιανα μπαινουν σε συγκριση!!

γιατι τοσο μενος με το παρεακι?

αφου ουτε οι ισολογισμοι ειναι αποδειξεις με τι στοιχεια κατηγορεις το οποιονδηποτε?

...εχεις κατι να προτεινεις?

μην το παιρνεις ασχημα αυτα που ρωταω. κουβεντα να γινεται. κ μην ξεχναμε Α.Ε.Κ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No more heroes - 11/3/2012 11:35
Μα, γιατί το θέτεις σε βάσεις "κατηγορώ"? Εγώ τα λέω αυτά. Ο, έστω πρώην, οικονομικός διευθυντής τής ΠΑΕ τα λέει.
Οτι έχεις λοιπόν να απευθύνεις πρέπει να το απευθύνεις στην κατάλληλη κατεύθυνση κι όχι σε εμένα. Στην τελική είμαι απλός οπαδός όπως κι εσύ.
Ας βγούν λοιπόν απ την ΠΑΕ κι ας τον διαψεύσουν με τα κατάλληλα αναμφισβήτητα στοιχεία.
Ας αποδείξουν κιόλας ότι δεν υπάρχουν...καθόλου χρέη. Ακόμα καλύτερα.
...Εγώ το μόνο πού κάνω είναι να παρακολουθώ τίς εξελίξεις όπως αυτές ΕΙΝΑΙ κι όχι όπως θα΄θελα να είναι.
Αλλοι είναι πού αρέσκονται στο ευγενές σπόρ τής παραποίησης.
glory21 - 10/3/2012 17:03
ΑΕΚCy

Μεσα στο χορο ολοι χορευουν..Το ιδιο εκανε και ο Πουλακος τοσο καιρο!!!Τωρα ομως που σταματησε μας ειπε ποιο χορο χορευαν!!!wake up!!!
No more heroes - 10/3/2012 17:05
Και παρεπιπτόντως. Δεν εχω πεί ποτέ περί 70-80 εκατ. οπότε σε παρακαλώ μην βάζεις λόγια στο στόμα μου. Εχω πεί όμως επανηλλειμένα ότι ούτε με σφαίρες δεν είναι 32 κι ότι ναι είναι πολύ παραπάνω. Το ακριβές ποσό δεν μπορώ να το ξέρω μέχρι να γίνει ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ κι ανεξάρτητος έλενχος με όλα τα βιβλία παρόντα.
Ο δε Πουλάκος δεν μ΄ενδιαφέρει καθόλου αν πήρε πόδι κι αν είναι πικραμένος η γλυκαμένος.
Τα νούμερα μ΄ενδιαφέρουν σαν οπαδό τής ΑΕΚ και η αλήθεια.
...Αυτός λοιπόν ηταν ο οικονομικός διευθυντής. Ας βγούν απ΄την ΠΑΕ με στοιχεία ακράδαντα να τον διαψεύσουν αν μπορούν.
Αυτα να ρωτάς φίλε μου, κι όχι εμένα λές κι έχω καμιά σχέση με το παρεάκι.
Αλλοι είναι εδώ πού παριστάνουν τούς insider.
ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ (Ο-ΞΕΡΟΛΑΣ) - 10/3/2012 17:09
AEKCy κανεις πολυ παρεα μα τον No more heroes..και κριμα γιατι εισαι και μικρος κιολας και απο οτι φαινεται χαλας σιγα σιγα..κοψε τις κακιες παρεες..
glory21 - 10/3/2012 16:57
Οχι φιλε μου ο καθεις στο κοσμο του ειναι!!!Και λεω οτι ''δεν χρειαζεται κ μεγαλη φαντασια για να καταλαβεις τα ψεμματα''..μιλαω για τους πολλους κ οχι για μενα.Οπως ειπες αλλωστε 2-3 ησασταν που τα λεγατε!!!
nick5600 - 10/3/2012 16:11
KAΛΗΝΥΧΤΑ ΖΩΗ! ΝΙΚΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ - ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΑΡΓΥΡΗ !
ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΑ ΧΡΕΗ - Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΓΩΝΙΑ - ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΑΜΕΤΟΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ,ΠΟΣΑ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΙΔΙΩΣ ,ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2004-2008 ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ... ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 44 ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ...
ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ ΟΣΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ,ΟΣΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ,ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ !
ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ - 10/3/2012 17:04
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΛΕΤΕ ΣΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΤ΄ΕΥΧΗ

ΕΓΩ ΘΑ ΛΕΩ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ.... ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΣΩΤΗΡΕΣ.....
Kleftakis67 - 10/3/2012 18:36
Είσαι διατεθειμένος να πιστέψεις μέχρι και τον Μαρινάκη για να κράξεις τον Ντέμη.
Kostis 365 - 10/3/2012 20:36
Αλμπερτίνο μισάνθρωπε και μιζεροτραφή, τι έγινε; Βρήκες δυστυχία και έσκασες ξανά μύτη;

Σου το΄χω πει πολλές φορές, δεν ξέρεις τι σου γίνεται, αλλά είσαι τυχερός που μέσα στην ασχετοσύνη σου δεν έχεις επίγνωση του πόσο ανένδοτο είσαι...

Και εις άνώτερα, ευτυχώς που σκας μύτη που κι΄έτσι θα μπεις στο Γκίνες, αποδεικνύεις ότι δεν υπάρχουν όρια...
Kostis 365 - 10/3/2012 21:27
Ουπς! Ανέκδοτο, σόρι...
puerta21 - 10/3/2012 16:00
ΓΙΑΠΗΔΕΣ ΜΟΚΟ .... ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΗΔΙΑΣ ...!!!
glory21 - 10/3/2012 16:05
Το παρεακι του 2004 δεν φταιει ο αδαμιδης δεν φταιει ο κοντος δεν φταιει ο ενας δεν φταιει ο αλλος δεν φταιει..και τα χρεη συμφωνα με τον πρωην οικονομικο διευθυντη της ΑΕΚ στις 30 ιουνιου θα υπερβουν τα 46εκ.
Τελικας ποιος φταιει ρε τσακαλια??
Σε λιγο θα μας πειτε οτι φταιει και ο κοσμος!!
Θελετε και νεους επενδυτες-συμπαικτες??
Με τι προσωπο??
...Λεγοντας οτι κανεις σας δεν φταιει αλλα εχετε 46εκ χρεος?
Απορω πως γινατε επιχειρηματιες εσεις!!!
Οφειλεις Νοτια Παπα Πολυ κ δεν ξερω ποιος στο διαολο αλλος ηταν εκει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να φτασατε τα χρεος στα 27εκ!!!
No more heroes - 10/3/2012 16:27
Κάτσε, θα πάρει ο ντεμάκος κάνα εντοκο δανειάκι 20 μυρρίων και θα...σωθούμε. Παλιά μας τέχνη.
lamprosenosi - 10/3/2012 17:15
ΚΑΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΚΙΝΕΖΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΥΤΑ ΤΑ 46ΕΚ.
ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΟΥ ΕΚΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2054.
No more heroes - 10/3/2012 17:25
Ε, ναί κάπως έτσι.
Atzamidis21 - 10/3/2012 16:12
Golden boys γιατο ποδοσφαιρο δεν κανετε αντε σε καμια εταιρια που πουλαει κυλοτακια
ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ (Ο-ΞΕΡΟΛΑΣ) - 10/3/2012 17:14
Atzamidis21 καθεσαι κι εσυ και πιστευεις το πουλακο;; δεν το περιμενα απο σενα αυτο παντως..ειναι δυνατον να καθοταν η ουεφα και να μας εδεινε παραταση μεχρι της 31 μαρτιου αν η ΑΕΚ χρωσταγε πανω απο 46 εκ ευρω;; θα μας εδεινε ποινη 1 χρονο με αναστολη;;; δηλ οι ισολογισμοι ειναι ψευτικοι εννοουνε πολλοι εδω μεσα;
Atzamidis21 - 10/3/2012 17:26
Oχι φιλε μου ουτε καν
Kostis 365 - 10/3/2012 21:25
Κι΄όμως μάγκες. Αν τον Οκτώβριο του ΄11 χρωστάς 31 εκατομύρια και μέχχρι τον Ιούνιο του ΄12 δεν έχεις βάλει παρά ψίχουλα, γιατί σας φαίνεται τόσο παράξενο να πάει το χρέος 46 εκατομύρια;
glory21 - 10/3/2012 17:31
Η Αεκ απολογηθηκε στην uefa για 21εκ... και σιγουρα δεν ειναι για τα διακανονισμενα του 44.Κανε μια προσθεση και θα καταλαβεις!!!!
Kostis 365 - 10/3/2012 21:11
Βρε Γκουντι, μην μασάς...

Και ο Πουλάκος το είπε, στο τέλος Φεωρουαρίου τα χρέη ήταν 35 εκατομύρια Ευρώ, όσα λες παραπάνω...

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ υπολογίζει πωςθα΄ναι 46 και ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ΄ΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΣΑ, αφου θεωρεί ότι ΘΑ΄ΧΟΥΝ ΣΚΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ και ΘΑ΄ΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΟΙ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ...
...
Φυσικό εν το βρίσκεις αφού ΘΑ΄ΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

Και βέβαια, αφού μιλάμε γιά ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ, δεν θα΄ναι όλο το ποσόν απαιτητό τον Ιούνιο. Έτσι, σε σχέση με την αδειοδότηση τίποτα σημαντικό δεν αλλάζει...

Ξέρουμε ότι γιά να αδειοδοτηθεί η ΑΕΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 8 ΜΕ 10 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ. Το ζήτημα είναι ότι ΟΣΟ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, Η ΑΕΚ ΘΑ ΠΕΦΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΑΜΙΣΙΑΤΙΚΑ...

Και κάποτε, πιθανότατα δεν θα είναι σε θέση να αντεπεξέλθει.. Δεν είναι τόσο θέμα Αδαμίδη. Είναι κυρίως θέμα των μετόχων της...
marios21-11 - 10/3/2012 16:12
TI ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΟΙ ''ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ'' ΝΑ ΒΑΛΑΝ 17,5 ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΛΗΡΩΤΑ??ΜΑΣ ΤΗΝ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΑΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ''ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ''...ΣΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΥΡΑΚΛΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΄΄ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΜΕΣΑ΄΄ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ''ΤΙΜΙΟΥΣ'' ΑΔΑΜΙΔΗ-ΘΑΝΟΠΟΥΛΟ ...ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΤΙΝΑΞΕΙ,ΡΕ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕ,ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΕ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΟ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ,ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΄΄ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ΄΄
No more heroes - 10/3/2012 16:23
Φίλε, το αυριανό δεν είναι μάτς. Μνημόσυνο είναι.
ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ (Ο-ΞΕΡΟΛΑΣ) - 10/3/2012 17:07
το μυαλο σου και μια-λιρα ειναι το αυριανο ματς No more heroes..αληθεια τοσο καιρο γιατι εξαφανιστηκες;; παιζει και να μην εισαι ΑΕΚ παντως..
No more heroes - 10/3/2012 17:23
Καλά τώρα το κατάλαβες γκουντάκο μου κι εσύ? Ασε, έχουνε προλάβει άλλοι πριν από σένα. Μ' έχουν ηδη πεί γαύρο, γραφικό, τρελλό, παρανοικό, κι άλλα πού ξεχνάω. Και μαζί με μένα αλλους 3-4 εδώ μέσα.
Μπέεεεεεε, γκουντάκο μου, μπέεεε.
Και πάρε και μια αφιερωση, εξαιρετικά πάντα:

Κοιμήσου αγγελούδι μου, παιδί μου νάνι, νάνι
...Να μεγαλώσεις γρήγορα σαν το ψηλό πλατάνι.
Να γίνεις άντρας στο κορμί και στο μυαλό.
Για να 'σαι πάντα μες στον δρόμο τον καλό....
NO MORE GAMES 21 - 10/3/2012 17:54
ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΧΑΘΕΙ ΕΣΥ?
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 10/3/2012 17:25
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ .......ΤΟΝ ΕΧΩ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ..............ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑ........
No more heroes - 10/3/2012 17:41
Εδω κι ένα χρόνο κιόλας, ε? Μόνο πού για κακή σου τύχη φωστηράκο μου στά σχόλια γράφω μόλις απ΄τον Νοέμβριο. Ελα, πήγαινε τώρα να σκεφτείς κάνα άλλο παραμύθι.
Kostis 365 - 10/3/2012 21:26
Χαρά εσύ, ε; Όπου μνημόσυνο και Άλμπερτ...
alex....csts - 10/3/2012 16:32
http://www.youtube.com/watch?v=NfCQQMGki9Q
lamprosenosi - 10/3/2012 17:01
ΚΩΣΤΑ ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ 46ΕΚ. ΕΥΡΩ ΠΡΟΧΕΙΡΑ;
alex....csts - 10/3/2012 18:29
http://www.youtube.com/watch?v=zNfp2XzY7hE
AEKCy - 10/3/2012 16:46
Μάλιστα κύριε Πουλάκο εσείς τι ακριβώς κάνατε ως οικονομικός διευθυντής? Την δουλειά σας? Μάλλον όχι....
lamprosenosi - 10/3/2012 16:47
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΙΔΙΕΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!
46ΕΚ. ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΤΙΣ 30/06/2012 ΛΕΕΙ Ο ΠΟΥΛΑΚΟΣ.
ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ;
ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ Γ@ΜΙΣΙ@ΤΙΚ@ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΘΑ ...ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΑΧΥΡΟ ΣΤΟ AVATAR ΤΟΥΣ;
nick5600 - 10/3/2012 17:08
Θα βγουν γατάκια να σε κράξουν ,προσοχή μην λες για λεοπάρδαλεις και τέτοια εξαγριώνονται!
Να μιλάς για δανεικά ,για 50.000 θεατές κοσμογονία το 2004 ,για κερδισμένα πρωταθλήματα 2007-2008 ,για τέτοια ... και θα είσαι αρεστός . Μετά θα κοπανάς για ευεργεσία Παππά- Νοτιά ,ότι Αδαμίδης-Κασνακίδης διαχειριστές ήταν τί να κάνουν και αυτοί; ο κοντός μας έσωσε και δεν φταίει και έφερε και τον Παπασταθό που αργότερα πούλησε και έφερε λεφτά , τέτοια θα κοπανάς και θα είσαι ο καλύτερος ... Μετά θα βγάλουν τα χρέη ψεύτικα και ότι η ομάδα με 4 εκ Ε καθάρισε και θα έχει 50.000 θεςατές μ.ό στα επόμενα ματς ,τέτοια να λες να ...ευχαριστιούνται ...
Μετά θα σου πουν για τον τρελό και το λαμόγιο ,το ξέρεις το παραμύθι ... νιάου θα σου πουν ...Στο μεταξύ πλησιάζει 31 Μάρτη ... και η αχλάδα πίσω έχει την ουρά ...
Ή στραβά πάει ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε .... Και να θέλει κάποιος να μπει ,τα έχουν κάνει τόσο μπάχαλο που δεν τολμάει ... ΝΑΡΚΟΠΕΔΙΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΕΙ ΘΑ ΑΝΑΤΙΝΑΧΤΕΙ...
lamprosenosi - 10/3/2012 18:13
ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΕ nick5600 Θ΄ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ.
ΑΛΛΑΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ 2004!!!
ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΧΩΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 42 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΤΕΝΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΑΓΡΥΠΝΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞ ΕΥΩΝΥΜΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΙ ...ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΤΗΣ (αν δεν ειναι στον Πανιωνιο).
ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ (τοσο σιωπηλοι που δεν τους ακουει ουτε ο ταμειας) ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΝΟΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΠΑΣ.
Μ΄ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΜΕΘΑΥΡΙΟ!!!
ΠΡΩΤΟ ΜΑΣ ΜΕΛΗΜΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 60000 ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ.
ΜΕΣΑ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΜΟΝΗ ΞΑΝΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΞΑΝΑΧΡΕΩΣΩ ΘΑ Σ΄ΑΦΗΣΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΝΩΜΕΝΟΙ (πλην Μελισσανιδικους-Μπαγιεβιτσικους-Οριτζιναλιστες-αυτους που θελουν να παιρνουν πρωταθληματα και ακομα δεν εγιναν Γαυροι και Βαζελοι) ΘΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝΕ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΟΛΟΙ ΣΑΠΟΡΤΕΡΣ.
ΑΝ ΟΥ ΜΗ ΓΕΝΕΤΩ ΚΑΤΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ Σ΄ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΚΑΙ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 59850 ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΥΣΗ.
ΘΑ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ (αφου τον εχουμε απορριψει δυο τρεις φορες πιο πριν κοστολογωντας την ομαδα 300 εκ.) ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΕΚΤΖΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΕΗ.
No more heroes - 10/3/2012 19:56
Πέστα.
SPYKE - 11/3/2012 03:46
nick5600 kai lamprosenosi grapsate megales alitheies simera.
Re atzamidi einai kseftila na skeftesai ton Melissanidi os diaxeiristi..
Atzamidis21 - 11/3/2012 10:27
Φιλε δεν το σκεφτομαι εγω ετσι ειναι η πραγματικοτητα, οπως βλεπεις κανεις απο αυτους που υπιστηριζουν τον Μελλισανιδη δεν το αντικρουει,δυστυχως αυτη ειναι η προταση του τιγρη,θελει να γινει οτι ο Πατερας στους βαζελους
Atzamidis21 - 10/3/2012 17:37
Φιλε ο Μελλισανιδης δεν πρεπει να πληρωσει αλλα να βγει καθαρα να πει στο κοσμο το σχεδιο του.
Δηλαδη παιδια εγω δεν βαζω μια η βαζω κατι λιγα και απλα απο το να εχετε τον καθε ασχετο δικηγορακο διαχειριστη βαλτε εμενα που εχω και γνωριμιες και σιγουρα τη 2 χρονια θα παρουμε πρωταθλημα, αυτη ειναι η αληθεια φιλε,
Εγω συμφωνω να μπει ο τιγρης αλλα να πει την αληθεια στο κοσμο πως θα μπει και με ποια ιδιοτητα
nick5600 - 10/3/2012 18:04
Με αυτά που ακούει πιστεύω ,ότι δεν θα μπει καθόλου ! Σου λέει πού να πάω να μπλέξω; Εγώ προσωπικά θα τον ήθελα έστω σαν διαχειριστή, να οργανώσει λίγο τα διαλυμένα γιατί το ξέρει το αντικείμενο ,αλλά το βλέπω δύσκολο ...
Θα ήθελα ένα χρηματοδότη επιπέδου Μελισσανίδη και ένα πρόεδρο σαν τον Θωμά Μαύρο!
lathoyrasthanasis - 10/3/2012 22:46
προς nik5600.......ΑΔΕΛΦΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.........ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΟΤΙ ΤΟ 95% ΤΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ.........ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ , ΕΛΕΓΧΟ, ΕΛΕΓΧΟ, ΕΛΕΓΧΟ........
antivirus enwsitis - 10/3/2012 16:52
επειδη παιζουμε με τις λεξεις.....ναι τα δικαιωματα μεν εχουν εκχωρηθει αλλα γιαυτα εχουν μπει ποσα ισης αξιας....με λιγα λογια καποιοι τα προπληρωσαν χωρις η ΑΕΚ να επιβαρυνεται με τιποτα αλλο....οσο για το συνολικο χρεος εννοειται οτι οσο περνα ο καιρος χωρις να μπαινει ρευστο στην ΑΕΚ καθε μερα το χρεος θα γιγαντωνεται....
Γερμανός - 10/3/2012 17:14
Και σύ τί έκανες βρε οικονομικέ διευθυντά μου για όλα αυτά;
manolas4 - 10/3/2012 23:35
Έκανε υπολογισμούς εσόδων για το επόμενο τρίμηνο αλλά έπεσε έξω
για 300-350 % μόνο,μείον και μετά μερικοί κάνουν σημαία αυτά που εντέχνως μας λέει μπερδεμένα.
DOCTOR - 10/3/2012 17:16
Ο κ.Πουλάκος έσπευσε πριν στεγνώσει το μελάνι της επιστολής απόλυσης του, να προσφέρει και άλλο θλιβερό θέαμα στην αρένα της δημοσιότητας και με θύμα-σκλάβο φυσικά την ομάδα μας. Ώστε κύριε Πουλάκο ήσασταν εναντίον της δημοσιότητας του διαχειριστικού, αλλά τώρα δεν έχετε κανένα πρόβλημα να αραδιάζετε ΔΗΜΟΣΙΩΣ όλες τις λεπτομέρειες των υποχρεώσεων (τρεχουσών ή μελλοντικών) και να κάνετε και σεις "παστρικιά" την ομάδα , χάριν προσωπικής εκδικήσεως.

Προχωρείτε και άλλο. Κάνετε και πρόβλεψη ότι στις 30/6 τα χρέη θα ξεπεράσουν τα 45 ...εκατομμύρια. Προφανώς προεξοφλείτε την αποτυχία σωτηρίας και την δαφαινόμενη ενεργοποίηση ανθρώπινου Αεκτζήδικου Κεφαλαίου. Με γειά σας και χαρά σας. Ο καθένας κρίνεται από τις θέσεις του, (αλλά και από τις προθέσεις του).

Για τα υπόλοιπα που λέτε, έχω να πω τα εξής: Όντως τα οικονομικά όλοι γνωρίζουμε ότι είναι σε βαλτώδη κατάσταση, όντως ξέρουμε ότι Παππάς και Νοτιάς μέχρι πρόπερσι ΠΛΗΡΩΝΑΝ κάποια εκατομμύρια, ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που δεν βρίσκεται άλλος για να συνεισφέρει. Όλοι θέλουν να αποφύγουν να πληρώνουν στο άδειο βαρέλι του άθλιου κοκκαλο-ελληνικού ποδοσφαίρου. Επίσης υπάρχουν πολλοί (ανάμεσα τους και γω) που πιστεύουν στη τιμιότητα του Αδαμίδη μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Αλήθεια όμως, Από που προκύπτει ότι ο Αδαμίδης"είναι ο πιο τίμιος"; 'Εχετε μήπως συνεργαστεί και μέ όλους του άλλους; Ή απλώς το λέτε λόγω μένους;

Εν κατακλείδι αποδεικνύετε κ. Πουλάκο με τις συνεχιζόμενες δηλώσεις σας, ότι ήσασταν ΑΝΑΞΙΟΣ της νευραλγικής θέσης που είχατε στη ΠΑΕ. Η εχεμύθεια η σοβαρότητα και ο σεβασμός που απαιτεί η θέση, δεν σταματούν με τη λήξη της όποιας συνεργασίας.
ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ (Ο-ΞΕΡΟΛΑΣ) - 10/3/2012 17:24
DOCTOR σεβασμο σε σενα φιλε..η ΑΠΟΛΥΤΗ τοποθετηση εδω μεσα χωρις αφορισμους και φανφαρες...συγχαρητηρια DOCTOR..
Αλκέτας - 11/3/2012 14:05
Για κάτσε ρε DOCTOR, αυτός να μην κερδίσει μια εμφάνιση στην Δίκη του Θωμαΐδη δηλαδή; Στο πηγάδι κατούρησε;
ΠΛΥΝΤΕ ΤΟ Κ@Λ@ ΣΑΣ - 10/3/2012 17:24
ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ .ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΖΕΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΟΥΛΑΚΟΣ .ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ .
1, Ο ΝΤΕΜΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ Η ΜΟΡΓΚΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ 4+3 ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ 25 ΜΥΡΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ
ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ 7+25=32
2, ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο GEORGE B ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ .
...ΧΟΝΔΡΙΚΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ 10 ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥΛΑΚΟΥ .ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΝΕΙ

ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΖΟΥΝ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΘΥΜΙΑΤΑ.ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΕΙ ΕΝΑ ΜΙΖΕΡΟ ΘΕΜΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΡΑΖΟΥΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑ ΕΓΩ ΦΑΤΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ .
ΚΑΤΑΡΧΑΣ GET A LIFE ΜΙΖΕΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΟΥΛΑ ΣΟΥ .
ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ SITE ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ???????????
ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΙΝΥΝΟΛΟΓΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΙ ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ .ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΟΥΕΦΑ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ....
ΠΑΝΤΩΣ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΡΩΤΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ
ΤΑ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΡΥΠΕΣ ΦΕΤΙΝΕΣ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΠΛΑ ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ,ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΧΩΡΗΘΕΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΤΡΥΠΕΣ
ΕΛΑ ΛΕΛΟ ΜΠΑΝΑΝΑ ΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ
nick5600 - 10/3/2012 17:57
Ρε παιδιά δεν κάνουμε ξανά ένα διαχειριστικό έλεγχο της προκοπής συνολικά για 2004-2012 να τελειώνουμε ;
Αλλά να φαίνεται και η όλη διαδρομή του χρήματος , να το βουλώσουν και οι πλέον άπιστοι !
Στον προηγούμενο διαχειριστικό δεν φαίνονταν η διαδρομή του χρήματος ,υπάρχουν σκοτεινά σημεία ...
Το να βγαίνει ο καθένας να ανεβοκατεβάζει τα χρέη δεν έχει νόημα ... Η πείρα με την ΑΕΚ δείχνει πάντως, ότι τα χρέη της πραγματικότητας σε σχέση με ... τα εκτιμώμενα χρέη έχουν τάση προς τα πάνω , πόσο άγνωστο...
nikos. aek reeeeeeeeeeeee......... - 10/3/2012 17:41
Εγω δεν μπορω να καταλαβω ενα πραμα...
Ο Ντεμης και οι παρεα του , φηγανε καθαροι, ο πολυς με Γκικα πληρωσανε με το παραπανο και φυγανε..
Ο Νοτιας με Παππα βαλανε 13 μυρια σε 1 χρονο και παλι ολοι απληρωτη ηταν.
Τοσα λεφτα τοσα χρονια που βαρεθηκαν ολοι να βαζουνε (χωρια πωλησεις παικτων , CL, ΕUROPA, δειαρκειας, χωρηγους, διαφημισεις και αλλα φανταζομε.απο 2004 μεχρι τωρα) πως γινεται ρε παιδια να εχουμε να εχουμε 50 μυρια ελειμα παλι... ποσο κακια διαχηριση ...να εγινε πια... και μιλαμε για επηχειρηματιες οχι μπακαληδες...
οι πιο πολυ απο αυτους δεν βαζουν οτε του αγγελου τους νερο...και βαλανε τοσα λεφτα στηνΑΕΚ και δεν ξερανε που πηγενανε.... ρε αι σιχτιρ
ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ (Ο-ΞΕΡΟΛΑΣ) - 10/3/2012 18:05
nikos. aek re φιλε αυτες ειναι οι σωστες ερωτησεις..οχι σαν κατι αλλους εδω μεσα που ειναι στην απ'εξω και λενε για 60 εκ + κτλ κτλ κτλ...
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 10/3/2012 18:32
ΦΙΛΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 08 .................. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ......................ΟΤΑΝ ΕΠΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60% ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΠΑΙΚΤΗ ΜΕ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ( ΜΑΝΩΛΑ ΜΑΚΟΥ) ΚΑΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΜΠΛΑΝΚΟ ΚΑΙ ΜΑΝΩΛΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΟ 1/3 ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ 3-4 ΧΙΛ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΜΙΣΟΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ...............ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 04-08.........ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΣΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ 44....ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ Η ΑΕΚ .......ΑΣ ...ΟΨΕΤΑΙ Η ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ 08 ΘΑ ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΑΛΛΟΙΩΣ..ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΛΑΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.
nick5600 - 10/3/2012 18:47
Γιατί ρε μεγάλε δεν βγήκες Τσ.λιγκ επί Ντέμη ; Δεν είχες τρελά έσοδα με βαθμούς,γεμάτα γήπεδα κ.τ.λ ; Ξεχρέωσες ; Πενταετές σε Φερέρ έκανες ... Και το πρωτάθλημα στην πραγματικότητα να έπαιρναν οι συγκεκριμένοι ,περισσότερα χρέη θα δημιουργούσαν ... Στους μανατζαρέους θα πήγαιναν τα λεφτά και στα χρέη που θα δημιουργούσε η Empire ...
Toni 21 volos - 11/3/2012 03:17
σαν δευτερος που το market pool ειναι μικροτερο απο οτι αν πηγαινες σαν πρωταθλητης. κ πραγματικα αν τοτε οντως περναμε το πρωταθλημα θα περναμε αρκετα λεφτα τα οποια θα καλυπταν κ το ανοιγμα που ειχε γινει αλλα κ μερος του χρεος. ενω επισης θα πηρχε αλλη διαθεση για χρηνατοδοτηση απο τους μετοχους κ αλλα εσοδα αο χορηγιες κ διαρκειας! αρα ειναι ενα κομβικο σημειο κ αυτο κ αν προσθεσεις την παγκοσμια κριση κ την μετεπειτα κακη διαχειρηση κυριως αγωνιστικα κ την μην αξιοποιηση των περουσιακων στοιχιων της ομαδας κ τελος τα χρεη που υπηρχαν απο πριν φτανεις σε αυτο το σημειο που ημαστε σημερα. Α οπως επισης ειπε ο κασνακιδης οτι τον σεπτεμβριο-οκτωμβριο ηρθε ενα χαρτι στην παε οτι εχει ενα επιπλεον χρεος 5 εκατομυρια προ2004 ...εποχης. εγω απο ολα αυτα βγαζω σαν συμπερασμα οτι απο το 2004 εγκληματιες που θα μπορουσαμε να κυνηγησουμε νομικα δν περασανε( δν ξερω αν θ πρεπει να ευχηθω να κανω λαθος η οχι), αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ εχουν κανει "εγκληματικα" λαθη.

Ντεμης:1)που για ενα δυο χρονια δν επαιζε κ παραλληλα μπαλα(θα ειχε κ επικοινωνιακα αλλα κ αγωνιστικα κ οικονομικα οφελη η ομαδα)
2) παρεκλινε αρχικα λιγο κ μετα περισσοτερο απο το σχεδιο το αρχικο κ ετσι εχασε κ τον κιντη απο το παρεακι(αρχισαν σιγα σιγα τα φαγωματα εστω κ ηπια)
3) παρεκλινε κ αλλο απο το αρχικο σχεδιο+ απομακρυνση σαντος(εκει επηρεαστηκε κ απο τον κοσμο που φωναζανε για θεαμα)+ απομακρυνση ιλια ιβιτς
4)ηθελε πολυ γρηγορα να ξεμπερδεψει με την βια κ να ελενξει τους οργανωμενους(οχι με την ενοια να τους κανει κουμαντο) κ ετσι ξεκινησε κ η κοντρα με οριτζιναλ

Θανοπουλος:1)καμια σχεση με ποδοσφαιρο η μαλλον με διαχειρηση του καθαρα ποδοσφαιρικου κοματιου μια παε(αρα πολλα ασχημα απο μη σωστο σχεδιασμο της ομαδας)
2) παραλογα συμβολαια οπως του γκερειρο
3) αθλια αντιμετοπιση στον μπλανκο για το συμβολαιο του
4)απολυση μαρκου κ οποιουδηποτε ηταν "ατομο του ντεμη"
5)καμια αξιολογη πωληση ποδοσφαιριστη
Αδαμιδης: 1) πολυ επιθετικος με τον ντεμη κ επικεντρωνοντας σε σπαταλες οπως κινητα κτλ(δημιοργια επιλεον διχονιας,αθελα του πιστευω)
2) επισης καμια σχεση με το αγωνιστικο κομματι
3)οχι σωστε πωλησεις παιχτων
4) λαθος χειρισμος παιχτων που λογω οτι δν ανανεωναν με λιγοτερα τους εβαζε στο ψηγειο
5) εγκλημα με τζιμπουρ(μπαινει κ στο 3)
6)αναμειξη του στις κασετες κ ομιλια με ψωμιαδη
7)δημοσιοποιηση διαχειριστικου
σημειωση: οτι ειναι 7 τα λαθη του αδαμιδη δν το εκανα επιτηδες γιανα ριξω περισσοτερες ευθηνες σε αυτον με μια πρωτη ματια

νοτιας-παππας: 1)τραγικη επιλογη προσωπων να διοιηκησουν μετα τον ντεμη
2)μη αποδοχης προτασης του κιντη
3) παππας κυριως πολυ πολεμο σε ντεμη που μονο καλο δν εκανε

Αυτα χοντρικα θυμηθηκα τετοια ωρα. κ προσθετω το δικο μας λαθος να μην ειμαστε 40000 στο γηπεδο καθε φορα!!
χαζοπουλι - 10/3/2012 17:47
Κελαιδαει ο Πουλακης...!
Εχω να πω τα παρακατω...

Συμφωνα με τον ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ περι Λογιστων :

"Εχεμύθεια - να τηρεί την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών που αποκτήθηκαν ως αποτέλεσμα των επαγγελματικών και επιχειρηματικών σχέσεων και, συνεπώς, να μην αποκαλύπτει ...οποιαδήποτε τέτοια πληροφορία σε τρίτους χωρίς την κατάλληλη και ειδική αρμοδιότητα και αν δεν υπάρχει νομικό ή επαγγελματικό δικαίωμα ή υποχρέωση να γνωστοποιήσει, να μη χρησιμοποιεί τις πληροφορίες για προσωπικό όφελος ή για όφελος τρίτων."

Αυτο, δεν ξερω αν επισυρρει ΠΟΙΝΗ (νομιζω πως ναι, τουλαχιστο ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, αρα και αποζημιωση της ΑΕ), ομως ενα εχω να πω...

Αν εγω ειχα επιχειρηση και μου εστελνε ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ο Πουλακης, μαλλον θα αρχειοθετουσα το βιογραφικό του στον ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ!

Μεγαλε Πουλάκη, θα πρέπει να αλλάξεις επώνυμο εσυ... να σε χαρακτηρίζει περισσότερο...

Σου προτείνω να το κάνεις...

ΧΑΖΟΠΟΥΛΑΚΗ...
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ! - 10/3/2012 18:55
ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
ΣΩΣΤΑ;;;;
ΒΓΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;
ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ;;
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 10/3/2012 19:49
NIC5600 ΜΕΓΑΛΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ 04 26ΕΚ...ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ 00000000.....................ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ 08 28 ΕΚ.ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ 30..................ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.?...................ΒΑΣΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΒDO ΤΟ ΧΡΕΟΣ......ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΕΤΣΙ?........ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ.............ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ ΜΑΝΑ ΤΖΕΡ ΦΠΑ ΦΜΥ ΜΕ 120 ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΟΑΚΑ ΣΥΝ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ..ΣΥΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟ 08 ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ....ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΜΠΑΑΑ? ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ...........ΣΟΥ ΒΑΖΩ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ...... ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΘΡΟΙΣΗ ΣΕ ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΔΩΝ ΝΑ ΜΑΣ ...ΠΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ...........
nick5600 - 10/3/2012 20:04
OI ΙΔΙΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ! ΕΣΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΕΩΝΕΙΣ !
ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΟΥ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΟΥ ! ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ,ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΛΟΓΙΑ ! ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΕΗ ,ΔΕΝ ΞΑΝΑΧΡΕΩΝΕΣΑΙ !
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2004-2012 ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ... ΤΟ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ ...
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΑ ... ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ...ΑΕΚ ...
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 10/3/2012 20:45
ΛΑΘΗ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ........ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΑ ΛΙΓΑ ΛΑΘΗ ΜΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 08......ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΕΚ ΤΟΥ 04-08 ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΟΥ 12.......ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΑΘΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ...........MS KAI EMPIRE ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ.......Η ΟΧΙ........ΤΑ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ( ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ) ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕ Η ΑΕΚ ..ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.......ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΡΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΧΗ...ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ...........ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΣ ΒΓΗΚΑΝ ...ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΑΛΤΑ..ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ....ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ 5 ΚΑΙ 7 ΕΚ..ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ .....ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΤΗΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ 4 ΕΚΑΤ..ΕΥΡΩ Ο ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΛΥΨΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΨΑΝ Η ΟΧΙ..........ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ Δ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ 10.......ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.............
nick5600 - 10/3/2012 21:34
Όλοι αυτοί μπήκαν σαν μία ομάδα το 2004 και ενιαία πρέπει να κρίνονται . Αν κατά διαστήματα όποτε γούσταρε ο καθένας τους, γίνονταν ανενεργός και πήγαινε στην απέξω δεν αφορά . Υποχρέωση του καθενός ήταν να συνεργάζεται και να ελέγχει τους υπόλοιπους ! Όλοι μαζί θα έτρωγαν το βρισίδι ή όλοι μαζί θα γίνονταν ήρωες ! Σωστό -λάθος δεν ξεχωρίζω . Όλοι μαζί πήραν το δάνειο μετά από ιδέα του Ντέμη , ο Παππάς όμως το ξεχρέωσε, το δάνειο όμως βάραινε όλους ! Ας την έπεφταν οι υπόλοιποι στον Παππά ,αν θεωρούσαν λάθος την επιλογή Αδαμίδη! Από τη στιγμή που το βούλωναν είναι συνυπεύθυνοι! Επί Αδαμίδη μέτοχος ήταν και ο Ντέμης ,άσχετα αν γούσταρε να είναι στην απέξω ,για να εισέλθει πάλι μέσα με τα δανεικά του ,τώρα ...
...Eγώ δεν θα την έπεφτα στον Ντέμη για το πρωτάθλημα , αν με είχε ξεχρεώσει εντελώς, παρά την απαράδεκτη ατάκα του όποιος θέλει πρωτάθλημα να γίνει ΟΣΦΠ .
Αλλά να με παραμυθιάζει ότι πήρε το πρωτάθλημα και παράλληλα το παρεάκι του 2004να με έχει στην κατάσταση προ των πυλών Δ'Εθνικής ,δεν το ανέχομαι! Και δεν ξεχωρίζω Αδαμίδη -Ντέμη ,ενιαία το κρίνω το παρεάκι ! Ας έβγαινε ο Ντέμης να την πει στον Παππά για τον Αδαμίδη ,μέτοχος ήταν !
Toni 21 volos - 11/3/2012 01:40
ε οχι ρε φιλε αυτο να βγαινει να κατηγορει ο ενα ς μετοχος τον αλλον η ολους τουα αλλους σε καταστρεφει κ σε φερνει εδω που ειμαστε τωρα. κ φιλε οσοι μπορουν κ επηρεαζουν πραγματα στην ομαδα δν πρεπει να βγαινουν κ να μιλουν επιθετικα για καποιον. δημιουργουνται προβληματα. σκεψου οτι ο ντεμης εφαγε επιθεση μεσα απο την ομαδα πριν κανει γινει προεδρος!! καλες ολες οι οικονομικες αναλυσεις που κανει ο καθενας μας αλλα να υπολογιζουμε παρα παρα πολυ κ το θεμα της επικοινωνιας ευρυτερα! απο το 2004 κ μετα η συνεντευξη που πλησιαζει το τελιο σε ενωτικο αλλα κ με την κριτικη ηταν του Θωμα Μαυρου, αα κ οσες φορες εχει μιλησει ο σεραφιδης. αυτες ειναι σημαιες! κ οι υπολοιπες "σημαιες" εχουν κραξει κ εχουν δημιουργησει κλιμα ...διχασμου.
αλλωστε για αυτο λενε οτι η πολυμετοχικοτητα εχει πεθανει τουλαχιστον με τις παρουσες συνθηκες!
mixalis83 - 10/3/2012 20:41
ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ Ο ΤΙΓΡΗΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ.
manolas4 - 10/3/2012 23:46
πότε? πέρυσι που τα χρέη ήταν πάνω από 60 εκ
ή προχθές που με 50 εκ,από τα οποία τα 25 εκ θα τα έβαζαν για το γήπεδο και τα
άλλα 25 εκ θα πλήρωναν χρέη και θα έφτιαχναν και ομάδα?
Toni 21 volos - 10/3/2012 20:52
Ας ξεκνησουμε με νουμερα!! Ολα αυτα τα νουμερα που λεει ο κυριος πουλακος αθροιζωντας τα βγαζουν συνολο27.950.436 ευρω δηλαδη χοντρικα 28 εκατομυρια. κ μας λεει οτι μεχρι 30/06/2012 θα φτασουν σιγουρα τα 46 εκατομυρια. οποτε μεσα σε 3μιση μηνες θα εχουμε επιπλεον 18 εκατομυρια λογω προσαυξησεων. λογικα σαν οικονομικος διευθυντης θα εχει αφερεσει κ τα περιπου 3 εκατομυρια απο την σουπερ λιγκα. αρα δημιουργουνται στου υπολοιπους 3μιση μηνες ειναι 21 εκατομυρια κ αν κανεις μια αναγωγη μας στο ετος μας λεει οτι δημοιργουνται περιπου 60 εκατομυρια υποχρεωσεις τον χρονο? αντε δν ειναι 60 ειναι 30-40 εκατομυρια τελικα. καπως πολλα δν ειναι? αυτος δν φερει ευθηνες για τπτ? για τα μεχρι τωρα χρεη δν λεει ψεματα αλλα για το οτι θα πανε 46 αμφιβαλω ...εντονως. απορω ομως πως μερικοι χαιρονται που αυχανονται τα χρεη.
οσο για τον αδαμιδη στα τεχνοκρατικα οντως παιζει να ειναι απο τους καλους αλλα για προεδρος παε που θελει κ γνωσεις περι του ποδοσφαιρου ηταν αθλιος οσο κ ο θανοπουλος. κ για παππα νοτια δν τους κατηγορω για τα λεφτα που βαλανε αλλα οτι δν βαλανε εναν ανθρωπο να διαχειριστει καλυτερα την ομαδα στο αγωνιστικο το οποιο θα εφαιρνε κ περισσοτερα εσοδα. ποσο μας εχουν στοιχισει οι χειρισμοι στις υποθεσεις των αραουχο,τζιμπουρ,σκοκο,μπλανκο,γκεντζογλου,ντιοπ κ.α. τι να πω κ μετα τρωει τα βρισιδια κ τον χλευασμο ο ντεμης κ το παρεακι του 2004 κ κυριως οσοι εχουν φυγει απο το 2009 κ πιο πριν. ημαρτον! θα πειτε οτι φηγαν κ αφησαν νοτια κ παππα μονους περιπου εκβιαστικα αλλα δν ισχυει.
τελος ναι ρε παιδια να βαλουν τα 4 εκατομυρια κ να φτασουν τα χρεη οσα ηταν μετα το 2004 κ να πουν οριστε εμεις εν τελει δν δημιουργησαμε περισσοτερα κ συγγνωμη που δν καταφεραμε να τα σβησουμε κ αποτυχαμε. οποιος θελει ας παρει την παε. δν τους υποχρεωνει κανεις να σωσουν την ομαδα ας σταματησουν οι λαικισμοι. τοσοι αλλοι τοσο καιρο δν εχουν κανει τπτ κ το παιζουν κριτες και περισσοτερο ΑΕΚ απο τους αλλους που βαζαν τα λιγα η πολλα λεφτα γιανα τα ακουνε κ απο πανω. αν πιστευετε οτι κλεψανε λεφτα τον δρομο τον ξερετε! στα δικαστηρια. εμπρος. κ αν αποδειχθει περιτρανα οι εχουν κλεψει την ομαδα κανω οσες κωλοτουμπες θελετε κ τους βριζω οσο τον μαλακα τον ψωμιαδη!!

Υ.Γ. ολοι μας πιστευουμε οτι θελουμε απο τις δηλωσεις του πουλακου αλλα κανενας νομιζω θα συμφωνει με ολα οσα λεει.
Υ.Γ.1 εγω πιστευω αυτο που λεει για νοτια κ παππα(αν κ εχει κανει πολλα λαθη , εχει βαλει πολλα) αλλα οπως λεω κ πιο πανω αν αποδειχθει οτι τ φαγανε κ αυτοι μαζι σας, το θεμα ειναι ομως γιατι αυτος του εκθειαζει. ειναι απλο. στην παε κ υπο τον οικονομοπουλο η τον ντεμη δν θα δουλεψει ποτε αλλα σε εταιρια του νοτια η του παππα δν θα ελεγε οχι να δουλεψει!!
Υ.Γ.2 Μεγαλος ΑΕΚτζης κ αυτος ουτε με δηλωσεις ουτε με κινησεις του θα δημιουργησει προβλημμα στην ομαδα.
Kostis 365 - 10/3/2012 22:17
Τι λες ρε Τόνι; Απορείς πως κάποιοι χαίρονται που αυξάνονται τα χρέη; Μα καλά, δεν έχεις ακούσει γιά τις έννοιες της εμπάθειας, της μισαλοδοξίας η, και του υπέρμετρου εγωϊσμού;

Είναι πολύ βαρύ γιά όσους ήρωες έχουν εκτεθεί πως οι ντεμοπαππαδονοτιάδες είναι ένα ενιαίο πράγμα και κλεφταράδες να βάλουν την ουρά στα σκέλια και να το πάρουν πίσω. Προτιμούν λοιπόν να διαλυθεί η ΑΕΚ, αφού νομίζουν ότι έτσι θα δικαιωθούν! Απλά είναι τα πράγματα...
...
Όσο γιά τις διαπιστώσεις σου, έχω την εντύπωση πως τα νούμερα που αναφέρει ο Πουλάκος αφορούν μέρος του χρέους που υπέστη αλλαγές και νέο διακανονισμό, όχι το σύνολο. Και το συνολικό ποσόν που υποθέτει πως θα προκύψει τον Ιούνιο συμπεριλαμβάνει ασφαλώς και τα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών που θα σκάσουν μέχρι τοτε, όπως και άλλα...

Θεωρεί δηλαδή το κλείσιμο της τρύπας της Μ&Σ σαν το μόνο ουσιαστικά δεδομένο και αναφέρει όλα τα χρέη που θα προκύψουν ως το καλοκαίρι πλην αυτών γιά τα οποία έχουν δεσμευτεί τα έσοδα. Τα χρήματα της σουπερλίγκας δεν τα συμπεριλαμβάνει, αφού μιλά γιά εκχώρηση των εσόδων μέχρι το τέλος του Ιουνίου και αυτά προβλέπεται να εισπραχθούν πολύ αργοτερα. Εμείς ξέρουμε ότι μέχρι τότε πρέπει να μπουν 8 εκατομύρια γιά να φτάσει η ΑΕΚ στην αδειοδότηση...

Δεν νομίζω πως οι εκτιμήσεις του απέχουν πού από την πραγματικότητα. και ο τρόπος που αυξάνεται το χρέος με κάθε νέο διακανονισμό, εξηγεί και τον λόγο που η ΑΕΚ έχει πληρώσει χρυσή την εφορία και το εκεί χρέος μοιάζει με Λερναία Ύδρα......

Χωρίς μιά γενναία αύξηση ΜΚ που θα συνοδευτεί με πληρωμή ενός μεγάλου ποσού ώστε να΄ρθουν οι δόσεις στο σωστό σημείο, η εφορία θα πίνει συνέχεια το αίμα της ΑΕΚ και νομοτελειακά θα έρθει το τέλος...
Toni 21 volos - 11/3/2012 03:16
οντως το μεγαλο θεμα εινια οτι χανουν ις ρυθμισεις κ διογκωνουν το χρεος χωρις να κανουν σπαταλες η τπτ αλλο.
το αλλο μου ηρθε τωρα ειναι οτι χρωστανε 800 χιλιαρικα στο προσωπικο που τοσο κατηγορηθηκε ο ντεμης οτι τους χρυσοπληρωνε κ τα λοιπα κ αυτοι που ηρθαν να βελτιωσουν το εντοπισμενο προβλημα χρωστανε σε αυτους.
παντως θα συμφωνησω με τον γιωργο πιο κατω που λεει για τον διαχωρισμο των χρεων οφειλων.
Kostis 365 - 11/3/2012 09:05
Ο Τζωρτζ έχει δίκιο βέβαια,το θέμα είναι ποιό νούμερο είναι αυτό που περιγράφει ο Πουλάκος...
GEORGE. B. - 10/3/2012 21:52
Προς ΑΕΚ365 :

Κυριοι ,

Οσο ΔΕΝ ξεκαθαριζετε και δεν δινετε στον κοσμο να καταλαβει την τεραστια διαφορα , μεταξυ ΧΡΕΩΝ μιας ΠΑΕ και ΟΦΕΙΛΩΝ μιας ΠΑΕ , τοσο εσεις οσο και καποια ΜΜΕ , το μονο που θα καταφερνετε ειναι να τρελενετε τον κοσμο και να δινετε βημα στα διαφορα καραγκιοζακια της Σπεκουλας και της Παραπληροφορησης , να κανουν παρτι με τα νουμερα και να ...λαικιζουν σαν Κατιναρες.

Παρακαλω ως aek365 , να απευθυνθειτε σε Επαγγελματιες Λογιστες ,ωστε να σας ξεκαθαρισουν και να σας εξηγησουν τι σημαινει ΧΡΕΟΣ και τι σημαινει ΟΦΕΙΛΗ , για μια Ποδοσφαιρικη Α.Ε.
Και αυτο διοτι , ειδικα στις ΠΑΕ λογω των λογιστικων εγγραφων στα συμβολαια των Ποδοσφαιριστων οπου οι οφειλες λογιζονται μεχρι το περας τους, οι Οφειλες και τα Χρεη , δεν μπορουν να συσχετιζονται, τουλαχιστον με τον τροπο που το παρουσιαζει η Εφημεριδα.
Ειναι ανευθυνο και επεγγελματικα απαραδεκτο.

Το να χρησιμοποιουνται , η λεξη ΧΡΕΟΣ και η λεξη ΟΦΕΙΛΗ ως Ταυτοσιμες, στα ρεπορταζ ( οποιασδηποτε εφημεριδας η ΜΜΕ) , ειναι παραπλανητικο και αποτελει ξεκαθαρη παραπληροφορηση.

-Μονο για aek365 :
Αν επιθυμειτε , μπορω να σας εξηγησω τι σημαινει ΟΦΕΙΛΕΣ μιας ΠΑΕ , οπου σωστα λεει ο κυριος Πουλακος οτι ειναι περιπου 45-46εκ Ευρω , και τι σημαινει ΧΡΕΗ μιας ΠΑΕ , οπου σωστα ειπε προχθες ο κυριος Δημητρελος οτι ειναι 32-33 εκ Ευρω.

Ευχαριστω προκαταβολικα ,για την Δημοσιευση.
antioriginal kai aekaras pano apolla - 10/3/2012 22:20
Και συνεχιζω στα του ΓΙΩΡΓΟΥ....και οι ΨΑΡΟ-CAS-ΕΛΕΣ εχουν χρεος(ανοιγμα) ...65 εκατομμυρια ! Και τι σημαινει αυτο δηλαδη ?
Αλλο ... ΧΡΕΟΣ και αλλο ΑΝΟΙΓΜΑ !
Το ιδιο συμβαινει και στην ΑΕΚ ! Αλλα οι βαζελογαβρικες γλωσσες ... ετσι θελουν να τα παρουσιαζουν !
manolas4 - 10/3/2012 23:25
Αδερφέ πραγματικά θαυμάζω την επιμονή σου να προσπαθείς να εξηγείς τα
αυτονόητα.Έχεις προσπαθήσει και στο παρελθόν αλλά βλέπεις δεν...
Οποιοδήποτε ΜΜΕ δεν το ξακαθαρίζει είναι εγκάθετο και προβοκατόρικο,
ειδικά οι ρεπόρτερς της ΑΕΚ δεν γίνετε να μην το γνωρίζουν,τόσα χρόνια πιο πολύ
τα οικονομίκα μας απασχολούν παρά τα αγωνιστικά.
...Όσο για τα παπαγαλάκια καρφώθηκαν,κάποιοι εδώ μέσα γράφουν συνέχεια για τους αμέτοχους
που δεν βάζουν χρήματα στην ομάδα και αφήνουν υπονοούμενα για ψεύτικες εγγραφές στα βιβλία κλπ
και από τη συνέντευξη το πόσο που λέει ο Πουλάκος πως έβαλαν οι μέτοχοι το κάνουν γαργάρα.
Kostis 365 - 10/3/2012 23:35
Μία ερώτηση Τζωρτζ:

Αν ο Πουλάκος εννοεί ότι η συνολική υποχρέωση της ομάδας (δηλαδή βραχυπροθεσμα+μακροπρόθεσμα χρέη) είναι 46 εκ €, ούτε γάτα ούτε ζημιά, μιάς και αυτό το νούμερο διάβασα το καλοκαίρι πως ήταν το αναμενόμενο με βάση τον ισολογισμό (που δεν τον έχω δει). Στην περίπτωση αυτή όμως απορώ με τον πανικό του...

Το θέμα είναι μήπως εννοεί ότι οι ...καθυστερήσεις των δόσεων της εφορίας, οι καθυστερήσεις στις πληρωμές των ποδοσφαιριστών και λοιπές ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν γίνει πλέον χρέος και αυτό υπολογίζει μαζί με τις προσαυξήσεις, χωρίς να προσδιορίζει τι ποσόν από αυτό είναι άμεσα απαιτητό και τι διακανονισμένο. Δεν ξέρω αν έγινα σαφής...

Εσύ, ως επαγγελματίας μπορείς να καταλάβεις καλύτερα και α μεγέθη και την γλώσσα του Πουλάκου. Μπορείς λοιπόν να΄σαι κατηγορηματικός ότι δεν πρόκειται γιά το δευτερο;
Καπετάν Νεστορας - 11/3/2012 10:47
Συναδελφε Γιώργο (είμαι φόροτεχνικός στην Αυστραλία)

Μια ερώτηση εάν η οφειλές δεν τακτοποιηθούν δεν θα γίνουμε χρέη της ΑΕΚ;
GEORGE. B. - 11/3/2012 12:45
kostis + lamprosenwsi + Καπεταν Νεστορας ,

Κωστη ,
Δεν εχω προθεση να στοχοποιησω κανενα , απλα με ενοχλει αφανταστα να βλεπω απο υποτιθεμενους φορεις της ενημερωσης , να αποδιδουν τα στοιχεια οχι οπως πραγματικα ειναι αλλα κατα το δοκουν και κατα το "δικο τους" μεθερμηνευομενο , προκαλωντας -αντι για ενημερωση- συγχιση , εντυπωσεις και καυγαδες.

...Για αυτο που ρωτας , ειμαι σαφης οτι πιστευω πως ο Πουλακος εννοει οτι τα 46εκ ειναι Οφειλες ( οπως δηλαδη ανφερεται στην τελευταια προταση του ρεπορταζ) και οχι Χρεη ( οπως αναφερεται στον τιτλο του ρεπορταζ) !!!

Καπετανιε,
Σαφως και οι Οφειλες αν δεν τακτοποιηθουν γινονται Χρεη.
Ομως εδω και εν προκειμενοις για ΠΑΕ , υπαρχουν 2 παραμετροι ( απο το νομο) τις οποιες πρεπει να λαβεις υπ'οψην.
1. Ο Ελληνικος Νομος, υποχρεωνει τις ΠΑΕ να "εγγραφουν" ως Οφειλες ,ΟΛΑ τα συμβολαια των ποδοσφαιριστων ( και προπονητων) , μεχρι και την ληξη τους.
Τι σημαινει αυτο ? ( με ενα παραδειγμα "χοντροειδες" και τυχαιο - τυχαια τα νουμερα).
- Εστω η ΠΑΕ εχει 2 χρονια ακομη συμβολαιο , με τον Ποδοσφαιριστη Λεοναρντο.
Αυτος εχει συμφωνησει να αμοιβεται με 300χιλιαρικα το χρονο + 50% Εφορια και ΙΚΑ = 450 χιλιαρικα το Ετησιο Κοστος.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ αυτη την στιγμη ΔΕΝ του χρωσταει ,αρα το ΧΡΕΟΣ στον Λεοναρντο ειναι 0 ( μηδεν).
Ομως η ΟΦΕΙΛΗ της ΠΑΕ στον Λεοναρντο , ειναι τα 450 χιλιαρικα που θα παρει το 2013 + τα 450 χιλιαρικα που θα παρει το 2014 ( αφου εχει αλλα 2 χρονια συμβολαιο) , αρα ειναι 900.000 Ευρω.

Αυτη ειναι και η ΟΥΣΙΩΔΗΣ διαφορα , μεταξυ Χρεων και Οφειλων.
Για αυτο και βλεπεις ΠΑΕ ,οι οποιες ΔΕΝ εχουν Χρεη οπως ο ΟΣΦΠ , αλλα οι Οφειλες τους ( το σωστο ειναι να λεγονται Υποχρεωσεις- καποιοι τις λενε και "ανοιγμα") ειναι περιπου 70εκ Ευρω !!!

2. Ειναι σαφες , οτι αν ο Ποδοσφαιριστης Λεοναρντο , πουληθει η αποχωρησει απο την Ομαδα ( π.χ. τον Ιουνιο) η Οφειλη των 900 χιλιαδων προς αυτον , ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ και ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.
Αυτο απανταει ουσιαστικα και στον Λαμπρο , για το ποιες Οφειλες η ΑΕΚ θα κληθει να πληρωσει και ποιες οχι.
Επιπροσθετα ,
Απο τη στιγμη που οι Οφειλες αναφερονται (και) στο Μελλον-στο παραδειγμα μας εως και σε 2 χρονια απο σημερα- το σωστο ειναι να υπογραμιζεται , οτι μεσα στα 2 επομενα χρονια η ΠΑΕ θα εχει ΚΑΙ Εσοδα , τα οποια θα μειωσουν αντιστοιχα μερος των Οφειλων αυτων.
Αυτο ομως ΔΕΝ αναφερεται σε κανενα ρεπορταζ.
Αυτο που αναφερεται ειναι μονο "πιασαρικα νουμερα πανικου" , ετσι ωστε να τσιμπαει το ποπολο που "διψαει για αιμα".

Δεν υποστηριζω φυσικα οτι η κατασταση στην Ομαδα ειναι καλη.
Τραγικη ειναι η κατασταση.
Αυτο ομως δεν θα πρεπει να επηρεαζει την σωστη "αποδοση" των στοιχειων , η οποια ειναι και το ζητουμενο του πρωτου μου σχολιου.
Καπετάν Νεστορας - 11/3/2012 13:48
Ευχάριστο για την απάντηση Γιώργο. Δηλαδή έχει να κάνει με τα Accounting Standards που πρέπει να ακολουθεί μια ΠΑΕ
lamprosenosi - 10/3/2012 23:13
ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 44 ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ Η ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Σ΄ΑΥΤΟ.
Ο ΠΟΥΛΑΚΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΗ ΟΦΕΙΛΗ Ι.235.000.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ;
ΜΠΟΡΕΙ Ο GEORGE. B. ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΑΕΚ ΤΟ ΧΡΕΟΣ Ή ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ;
Κostis 365 ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΤΟΥ SITE ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ...ΑΥΞΑΝΟΝΤAI;
ΓΙΑΤΙ KATI TETOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΄ΓΩ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ 32ΕΚ. ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ.
ΓΙΝΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ.
Kostis 365 - 10/3/2012 23:54
Είσαι ήρωας Λάμπρο; Αν όχι, μην ανησυχείς δεν σε αφορά. Είναι απολύτως στοχευμένο το σχόλιο...

Όσο γιά τα χρέη, Λάμπρο, δεν είναι κατι στατικό και όταν δεν πληρώνεις αυξάνονται. Η άποψη η δική μου είναι ότι όταν γιά έναν χρόνο δεν πληρώνεις, τα χρέη δεν γίνεται να παραμένουν τα ίδια αφού δόσεις και συμβόλαια γίνονται ληξιπρόθεσμα, έτσι; Να δούμε όμως και την άποψη του Τζωρτζ που είναι ειδικός και άρα πιό έγκυρος...
No more heroes - 11/3/2012 09:11
Γειασάν τού μάγκα. Μετά την ανακάλυψη τής Αμερικής και πρωτύτερα τού τροχού, ο Κωστάκης365 επιχειρεί να πάρει τη σκυτάλη "ανακαλύπτοντας" πώς χαίρομαι πού...αυξάνονται τα χρέη.
Μπράβο Κωστάκη το βρήκες.
Βεβαια ενδιαφέρον θα είχε κι η εξήγηση πού ΔΕΝ δίνεις Κωστάκη γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει.
Και πώς να υπάρχει άλλωστε αφού θα έπρεπε να είναι εντελώς σουρεαλιστική για να στηρικτεί η...θεωρία σου.
...Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να ασχοληθώ μεραιτέρω με τη θεωρία σου αρχιψεύτη Κωστάκη, απλά να σού θυμίσω το εξής:
-οταν τα λέγαμε πριν 3 χρόνια, είσουν ο άνθρωπος πού εξηγούσες "πόσο δυναμικός πρόεδρος είναι ο Αδαμίδης" κι ότι χρωστάμε "ευγνωμοσύνη στο Νοτιά" κι άλλα τέτια φαιδρά κι ακόμα φαιδρότερα.
Εχεις μπερδέψει 2 πράγματα πλήρως στο τρυκιμισμένο μυαλό σου. Εγώ δεν έχω καμία ευθύνη με την τραγική κατάσταση τής ΑΕΚ ίσα-ίσα στήριζα μέχρι το 2007 με διαρκειας και τελικά ένας απλός οπαδός τής ΑΕΚ είμαι. Τίποτα παραπάνω.
Αυτοί πού έγραφες σεντόνια για να τούς υποστηρίξεις΄, αρχιψεύτη Κωστάκη, είναι υπέυθυνοι.
Αλλά εδώ δεν έχεις καν το θάρρος να πάρεις την ευθύνη τών λόγων σου και ψεύδεσαι γιατί κατά βάθος ντρέπεσαι.
Οπότε τι συζητάμε?
Kostis 365 - 11/3/2012 10:00
Πάλι μέσα έπεσες Αλμπερτίνο. Στο... πηγάδι βεβαίως βεβαίως...
No more heroes - 11/3/2012 10:54
Καλό θα ήταν να ανακάλυπτες τίς ντελιαριακές διαδρομές τού μυαλού σου μέσα απ΄όλα αυτά. Λέμε τώρα.
Αντι να επιχειρείς με κωμικό τρόπο να ρίχνεις λάσπη σε όποιον επισημαίνει τα ΠΡΟΦΑΝΗ ίσως θα σε βοηθούσε απλά να κυττάξεις τα γεγονότα όπως αυτά διαδραματίζονται.
Τα γεγονότα δεν τα πλάθω εγώ. Ειναι αυτά πού είναι.
Το ότι τα γεγονότα αθροίζονται σε μιά δραματική κατάσταση πάλι δεν είναι δική μου ευθύνη. Ειναι αυτά πού είναι.
...Αφήνοντας τα παλιότερα πού έχεις υποστηρίξει και τα οποία ηδη ειναι αντικείμενο κωμικών, στα νεότερα σε έχω να πανηγυρίζεις για το...θεμέλιο, να υποστηρίζεις ότι το δάνειο τού ντεμάκου σου είναι...άτοκο, και τώρα ότι τα χρέη δεν είναι χρέη αλλά.....οφειλές.
Α, μάλιστα, οκέι.
Ο Αδαμίδαρος δεν θα μπορούσε να κάνει καλύτερη δουλειά από σένα.
"Οφειλές" λοιπόν.
Δεν χρωστάμε. "Οφείλουμε". Μμμ-χμμμ.
Μου θυμίζει το "λεφτά υπάρχουν" πού έλεγε κι ένας άλλος μέγας πρεσβευτής τής αλήθειας.
Αφού λοιπόν δεν χρωστάμε κι απλώς....οφειλουμε, μπορούμε όλοι μαζί να γυρίσουμε πλευρό και να ονειρευτούμε ένα λαμπρό μέλλον με θεμέλια, νέα εντοκα δάνεια, ΟΔΔΥ, πρότυπα Αρσεναλ, και μην ξεχάσω αμα γουστάρουμε τίτλους να πά να γίνουμε Ολυμπιακοί πού έλεγε κι η αγάπη σου.
Ως τότε Κωστάκη, ως ότου βγείς απ΄τον τρίσβαθο ύπνο σου, όνειρα γλυκά.
No more heroes - 11/3/2012 11:22
Α, είδες, είναι τόση η έμπνευση πού προκαλείς πού ειναι αδύνατο να τα καλύψω όλα μ΄ένα σμπάρο. Μην νιώθεις τρυγόνι παρεπιπτόντως.
Σκεφτόμουν λοιπόν το εξής, Κωστάκη.
Ακόμα κι αν ακολουθήσω τήν...λογική σου: σε τι θα έπρεπε να μάς παρηγορεί το ότι δεν χρωστάμε αλλά "οφείλουμε"?
Μέχρι τώρα οι "οφειλές" πληρώνονται κανονικά και δεν το έχω προσέξει?
Ασε τα χρέη ...πού ειναι διαφορετικά απ΄τίς "οφειλές".
Αυτά, φαντάζομαι θα συμφωνείς, δεν πληρώνονται. Αν και με εξωτικά πτηνά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με τι συμφωνούν και με τι όχι.
Οι οφειλές πρός το προσωπικό πληρώνονται? Πρός τούς παίκτες?
Να αναφέρω κι άλλες?
Εχει νόημα?
Αντ΄αυτού, για να αισθανόμαστε όλοι μαζί καλύτερα σε τέτιες δύσκολες μέρες, προτείνω να μην ονομάζουμε τα χρέη "χρέη" κι ούτε τίς οφειλές "οφειλές".
Να την δούμε οργουελλικά τη δουλειά ρε παιδί μου.
Ας ονομάσουμε λοιπόν τα χρέη και τίς οφειλές "ουακατούγκου".
Μα, υα μού πείς, και σωστά (έστω για μιά φορά) ότι δεν υπάρχει λέξη "ουακατούγκου" κι ότι ακόμα και τώρα πού εφευρέθηκε δεν σημαίνει τίποτα.
Μα αυτό είναι το νόημα τής Οργουελλικής γλώσσας αγαπητέ μου Κωστάκη.
Φτιάχνουμε λέξεις για να σκεπάσουμε το πραγματικό νόημα τών πρωτότυπων όρων.
Δεν είναι χρέη είναι οφειλές.
Δεν είναι σμίκρυνση τής ομάδας είναι σμίκρυνση τού μπάτζετ.
Δεν φταίνε οι αμέτοχοι φταίει ο κόσμος. Η, ο Μελισσανίδης. Η, η ευθυγράμμιση πλανητών.
Δεν έγινε κακή διαχείρηση αλλά "κακοδιαχείρηση" (all time classic).
Δεν γκρεμίστηκε το γήπεδο απλά έγινε διάνοιξη οικοπέδου.
Δεν έχουμε να δούμε τίτλο εδω και 17 χρόνια απλώς βρισκόμαστε σε διάλλειμα.
Δεν έχει Πανιωνιοποιηθεί η ομάδα, απλώς έχει...ανέβει ο Πανιώνιος.
Δεν μάς απειλεί η ΟΥΕΦΑ, απλώς έχουμε δυσκολία συννενόησης μαζί της.
Δεν απειλούμαστε να πέσουμε κατηγορία, απλώς...ολισθαίνουμε.
Δεν έχουμε ψαχτεί για ΑΦΜ απλώς θέλουμε να σώσουμε μικρότερες ομάδες πού πιθανόν να εξαφανιστούν αν δεν ενωθούν μαζί μας.
Οπως καταλαβαίνεις, Κωστάκη, η λίστα, κι η βαλίτσα, πάει μακριά.
Ολα, μα όλα, μπορούμε να τα τριανταφυλλοποιήσουμε. Να τα κάνουμε...ωραία. Να τα απομποχοποιήσουμε.
Ετσι δεν μάς έμαθε ή νέα εποχή πού ξεκίνησε το 2004?
Οι τίτλοι, όπως κι η αλήθεια, είναι μιά....εφήμερη χαρά.
Ε?
Τι λές?
nick5600 - 11/3/2012 11:50
Πες τα ρε μεγάλε γιατί αυτοί θα μας τρελάνουν ! Μας λένε αν θέλουμε τίτλους να παρακαλέσουμε τον Μπέο και συγκρίνουν την ανύπαρκτη και καταχρεωμένη ΝτεμοΑΕΚ (γιατί τσιφλίκι του την ήθελε,όποτε γούσταρε να μπαίνει και να βγαίνει) με τον ΟΣΦΠ λέγοντας ότι ο ΟΣΦΠ χρωστά περισσότερα ! Ξέρουν αυτοί τα χρέη του ΟΣΦΠ και δεν τα ξέρει η ΟΥΕΦΑ ! ΠΑΝΙΩΝΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ!
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΤΕΜΟΤΕΧΝΕΙΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΑΛΛΟΙΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΑΕΚΤΖΗ ,ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΟΜΑΔΟΥΛΑΣ . ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΝΑΝ ΟΙ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ;
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/3/2012 11:53
ΡΕ ΖΑΓΑΡΙ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΜΟΥ ΧΘΕΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ KOSTIS 365 ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ. .ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ......... ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΞΕΡΕΙΣ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΛΙΟ..ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ......ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΘΕΙΣ...........ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ.......................
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/3/2012 12:04
ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΘΑΛΑΣΣΗ Η ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ
Kostis 365 - 11/3/2012 13:14
87 χρόνια ΑΕΚ

…οι συζητήσεις αφορούν σέ άλλο σάϊτ, όπου το μίσος, η εμπάθεια και η αρρώστεια κατά του Νικολαΐδη και των μετόχων, με ηγετικές φυσιογνωμίες τον συγκεκριμένο και τον μέντορά του, που θεωρούσαν το παρεάκι συμμορία που΄χει κλέψει από την ΑΕΚ 60 εκατομύρια € και οποιονδήποτε τολμούσε να υποστηρίξει το αντίθετο ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΣΑΝ σαν βαλτό από τον Ντέμη…

...Το τι λακαμιά διαβασα εκεί δεν μπορείς να το φανταστείς. Από το ότι... 29=42 μέχρι ότι ο οικονομικός έλεγχος της BDO έβγαζε το χρέος 60 εκ € συνυπολογίζοντας τα 22 εκ € του ψωμιάδη (!!!!!!)

Μιλάμε γιά απίστευτη χυδαιότητα, ψευδολογία και απύθμενο κόμπλεξ από τους συγκεκριμένους, όχι από το σύνολο, είναι αλήθεια, του μπλογκ. Και γιά του λόγου το αληθές, σκάει ο τύπος μετά από έναν χρόνο εδώ με άλλο νικ νέϊμ και επιτίθεται εναντίον μου με το καλημέρα!

Αυτά τα ολίγα γιά να εξηγησω τα ανεπάλληλα επιθετικά σχόλια που΄χω εκτοξεύσει εναντίον του, πράγμα που θα΄χεις παρατηρήσει ότι δεν το συνηθίζω προς αυτούς που διαφωνώ, (επιδιώκω τουλάχιστον να) κρατώ κάποια όρια...
No more heroes - 11/3/2012 12:37
Συγκινητική η προσπάθεια σου ΑΕΚ 87 ΧΡΟΝΙΑ (το ακεόμετρο στο νικ σέ μάρανε). Πλήν όμως οι συζητήσεις με τον Κωστάκη αφορούν σε άλλο σάιτ κι όχι σ΄αυτό εδώ, καμάρι μου. Οσο για σένα χθές (όπως γράφεις) δεν απάντησα ποτέ αφού απλώς σε αγνοώ κατά κόρον. Καλπάζει η φαντασία σου.
Τώρα γιατί σού΄κανα την τιμή σήμερα?
Ε, Κυριακή είναι, είπα να κάνω ένα ψυχικό.
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/3/2012 13:36
ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΚΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ .....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΤΙΣ 365 ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ..........ΑΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΑΝΑ ΒΡΑΚΑΚΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΣΑΙ................ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ...........
Atzamidis21 - 11/3/2012 11:58
Eχεις δικαιο φιλε το παρεακι παρελαβε την ΑΕΚ το 2004 γεματη τιτλους και εσοδα χωρις οφειλες.
Δεν ξερω που ζεις αλλα ριξε μια ματια τι επαθαν ολες οι ιδιωτικες επιχειρησεις στην Ελλαδα απο το 2008 και μετα και ελα να ξανασχολιασεις.
Σταματα να δικαιολογεις την αδυναμια του Τιγρη να μπει στην ΑΕΚ,δεν τρεχει αν εχει μεινει απο ρευστοτητα αν ο συνεταιρος του Γεωργιοπουλος φαληρισε, εμεις τον θελουμε και διαχειρηστη...απο τον Αδαμιδη σιγουρα θα εινι καλυτερος
No more heroes - 11/3/2012 12:07
Αν απευθύνεσαι σε μένα Ατζαμίδη (δεν νομίζω, αλλά δια παν ενδεχόμενο), δεν δικαιολογώ κανένα Μελισσανίδη και κανέναν γενικώς. ΑΕΚτζής είμαι και μακριά από μένα η πρωσοπολατρεία κι ας είναι χαρακτηριστική αρρώστεια σ΄αυτη την ομάδα.
Το παρεάκι δεν παρέλαβε την ΑΕΚ γεμάτη τίτλους και χωρίς οφειλές αλλά για να την ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ.
Οκτώ χρόνια αργότερα έγινε τίποτα τέτιο?
Μήπως έγινε το ακριβώς αντίθετο?
...Και ποιό 2008 και πράσσειν άλογα?
nick5600 - 11/3/2012 12:38
ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΧΡΟΝΙΑ ,ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ .ΟΥΤΕ ΕΠΙ ΖΗΤΑ ,ΟΥΤΕ ΕΠΙ ΜΑΚΑΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΙΟΣΙΑ (ΛΙΓΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ) .
ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΑΡΟΣ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΓΟΥΡΟΝΟΤΡΙΧΑ ,ΣΑΝΤΟΣ ,ΓΚΑΜΑΡΑ ,ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ ΣΤΟ ΤΣ.ΛΙΓΚ ΘΕΑΜΑΤΙΚΕΣ) . ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΛΕΦΤΗ ! ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ !
MECANO - 11/3/2012 13:51
Ελα ρεεεε μακαρεεεε πισω να μας ταχτοποιησεις!!!(τη νοοτροπια ετσι?).μα ποιος τον ειπε κλεφτη?το μαλ.... ο νικολαιδης ε?ο μακης ξερει και απο μπαλα(βρισκει παιχτρονια)και απο προπονητικη(στηνει τελεια τις ομαδες)και απο φυσιοθεραπεια(τα καλυτερα φαρμακα)και απο οικονομικη διαχειρηση(δεν εχει 1 ευρω στονομα του..ολα η ΑΕΚ)..στα αποδυτιρια οποιος κουνιοτανε..τελειωνε (η καποιος απ το περιβαλλον του εαν ηταν καλος ο κουνιστος..) την πολυ επιτυχια του δεν αντεχουμε να πληρωνουμε ακομα....
ΥΓ..ρε μπαγασα...μηπως εισαι ο Σταυρος??,,,για το γιο λεωωω...¨¨)
Kostis 365 - 11/3/2012 14:22
Μηπως τον βριζουν κλεφτη, οπως λες, επειδη σε καμια 80ρια δικαστηρια (ενταξει. υπερβολικο το νουμερο, αλλα οχι ενα και δυο) αποδειχθηκε οτι βουτηξε καμια 40ρια εκ;τομυρια € απο την ΑΕΚ; Λεω τωρα...
nick5600 - 11/3/2012 14:36
ETΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ! ΑΡΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ!
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΧΕΙΙΡΙΣΤΙΚΟΣ 2004-2012 ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ , ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ! ΚΑΙ ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΝΕΟΙ ΨΩΜΙΑΔΗΔΕΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ,Ο.Κ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΕΓΙΝΕ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ!
nick5600 - 11/3/2012 14:42
Τότε που πιπίλιζε ο Ντέμης τα περί ΟΣΦΠ αν θέλουμε πρωτάθλημα , είχε ανταγωνιστική ομάδα ! Ήξερε γιατί τα έλεγε όμως ! Σου λέει πρωτάθλημα δεν θα πάρω λόγω παρασκηνίου , θα συμβιβαστώ για να υπάρχω ! Θέλω όμως και τα 30.000 διαρκείας για να διοικώ ! Κάτσε να τους κάνω Πανιώνιο στην νοοτροπία ,ώστε οι δευτερότριτες θέσεις να είναι το ταβάνι τους και να μην με κράζει κανένας ,ότι και να γίνει !
Σατανικό ,το αποτέλεσμα το βλέπουμε τώρα ,αντίδραση μηδέν ,συμβιβασμός με την ήττα και ηττοπάθεια !
Και να μην έχεις ομάδα να διεκδικήσεις πρωτάθλημα δεν βγαίνεις ...να ...το πεις,αν λέγεσαι ΑΕΚ ! Είναι ξεπεσμός -αλλά είχε λόγο που το έκανε ,ήθελε τυφλή στήριξη και μηδέν πίεση !Στην πίεση φαίνονται οι μάγκες ,όχι στα εύκολα ! Αν ήταν έτσι κανένας δεν θα έτρωγε το ανάθεμα ,ούτε Τροχανάς ,ούτε Ζήτα και όμως εξαιτίας της κακής τους πορείας μη πρωταθληματικής ,έφαγαν χοντρό κράξιμο ! Τ'οτε δεν υπήρχε παρασκήνιο; Πιό μάγκας είναι ο Ντέμης από Τροχανά ,Ζήτα και πρέπει να εξαιρεθεί ; Δεν νομίζω !
Η ΑΕΚ είναι ομάδα ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ,ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΣΑς ΑΡΕΣΕΙ . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ DNA ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ .
Atzamidis21 - 11/3/2012 12:55
Φιλε ακου οποιος μπηκε στο ποδοσφαιρο τα πρωτα χρονια ξοδεψε αλογιστα χρηματα χωρις ουσια. Ειναι κατι σαν νομος και παγκοσμιο φαινομενο.
Επειτα ηρθε η κριση, αν εχεις απορια παντως που πηγαν τα λεφτα, η ΑΕΚ αυξησε κατα 60% το διοικητικο προσωπικο της,εδινε τερασιες αμοιβες στα ανωτατα στελεχη της και βεβαια υψηλα συμβολαια σε αμφιβολου ποιοτητας ποδοσφαιριστες
Αν εξαιρεσεις παντως τη φετινη χρονια σαν εικονα ειδικα για οσους πανε στο γηπεδο και περα απο το αγωνιστικο κομματι η ΑΕΚ εχει βελτιωθει, θα μου πεις φρου φρου και αρωματα? ναι αλλα και ...αυτα θελουν λεφτα,
Atzamidis21 - 11/3/2012 13:02
και επειδη ειπα πως ηταν ολοι βαζελοι και ενας φιλος δεν το καταλαβε την ΑΕΚ τα τελευταια χρονια την διοικησαν παιδια των βορρειων προσαστειων που μπορει να ειναι οπαδοι της αλλα σε νοοτροπια ηταν βαζελακια, προσπαθησαν να αλλαξουν το μεταλο της ομαδας να την κυριλεψουν οπως βεβαια το εννοουσαν αυτοι και φυσικα απετυχαν,νομιζω με λιγα λογια καπου εδω ειναι η αληθεια
No more heroes - 11/3/2012 13:16
Αν σε κάτι πέτυχαν, και σ΄αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, είναι ότι μετάλλαξαν όχι απλώς το μέταλλο τής ομάδας αλλά και την ψυχοσύνθεση τού μέσου οπαδού. Τον έμαθαν δηλαδή να συμβιβάζεται με την μιζέρια, την παρατεταμένη απαξίωση, με το διαρκώς πανιωνιοποιούμενο ρόστερ, με τίς εξάρες και τίς τεσσάρες, με πράγματα δηλαδή ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ για ένα ΑΕΚτζή τής δεκαετίας τού 70 τού 80 και τού 90.
Και δεν ενοοώ φυσικά ότι δεν ζήσαμε πέτρινα χρόνια και παλιότερα.
Εννοώ ότι η διαφορά με το τώρα είναι ότι ο μέσος ΑΕΚτζής τά έχει (μέσες-άκρες) ...ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ όλα αυτά.
Εδώ περνάει ο κάθε ΟΦΗ η κάθε Δοξα κι ο κάθε Εργοτέλης και παίρνουν αποτελέσματα στο χαλαρό και δεν τρέχει μία.
Εδώ βγαίνουν στη φόρα ΑΦΜ κι άλλες τρομερές ιστορίες κι υπάρχουν τυχάσπαστοι σαν τον Κωστάκη πιο πάνω που γράφουν ότι ψαχνόμαστε με το ΑΦΜ...δια πάν ενδεχόμενο λές κι η ΑΕΚ είναι το Πέρα Ποταμάκι Κοζάνης.
Φυσικά κι έχει μεταλλαχθεί η ταυτότητα τής ομάδας.
nick5600 - 11/3/2012 13:41
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ!
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΤΑΝ: το γεγονός ότι για να επιβιώνει , συστηματικά προσπάθησε να αλλοιώσει το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟ DNA της ομάδας και να μειώσει την αντίδραση με ψέμα ,αποπροσανατολισμό και προπαγάνδα . Και αν παρατήρησες το πέτυχε σε μεγάλο βαθμό ...
lamprosenosi - 11/3/2012 14:06
ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΞΥΝΕΤΕ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΙΑΥΤΑ.
Ο ΦΙΛΟΣ No more heroes ΠΗΡΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!!
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ!!!
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝΕ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ!!!!

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nick5600 - 11/3/2012 12:07
44 ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΛΑΙΝΕ !
ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ,ΩΣ ΤΑ 150ΕΚ Ε ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟ 44 ! ΤΙ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ;
nick5600 - 11/3/2012 12:18
44 TO ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΛΑΙΝΕ!
ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΩΣ ΤΑ 150 ΕΚ .Ε ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟ 44 ! ΤΙ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ; ΟΛΑ ΚΑΛΑ ... ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο.Κ -ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ! ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ!
XARIS - 11/3/2012 01:52
ΠΟΥΛΑΚΟ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΣΑΙ Η ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Η ΝΑ ΣΕ ΠΣΟΣΛΑΒΟΥΝ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Η ΤΡΩΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ . ΕΙΣΑΙ ΣΠΑΝΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΣ Η ΕΛΛΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟΣΕΝΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ . ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΖΗΤΩ Ο ΠΟΥΛΑΚΟΣ
ΠΟΥ ΛΑ ΚΟΣ ΠΟΥ ΛΑ ΚΟΣ ΠΟΥ ΛΑ ΚΟΣ ΠΟΥ ΛΑ ΚΟΣ
Toni 21 volos - 11/3/2012 15:41
http://www.sport-fm.gr/article/539202
lamprosenosi - 11/3/2012 17:51
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΦΙΛΕ Toni 21 volos Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΟ ΔΡΕΣΔΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ.
ΕΣΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ;
ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΜΑΣ ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΤΟΧΩΝ;
ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΩ ΕΓΩ!!!
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΑ ΞΕΔΗΛΩΝΑΝ ΑΠΟ ΕΔΡΑ ΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΛΩΝΑΝ ΝΕΑ ΕΔΡΑ ΤΟ ...ΜΑΡΑΚΑΝΑ!!!
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΕΠ΄ΑΟΠΙΣΤΟΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΗΣ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΟΡΙΖΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΔΑΜΙΔΗ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.
ΘΑ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΤΡΩΓΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΚΟΛ!!!
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ - ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑΝ ΔΙΘΥΡΑΜΒΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΑΔΑΜΙΔΗ ΩΣΑΝΝΑ ΕΝ ΤΟΙΣ ΥΨΙΣΤΟΙΣ!!!
Ο ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ.
Ο ΝΟΤΙΑΣ ΘΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΣΑΙ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΠΑΕ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΘΑΝΑΣΗ ΤΟΝ ΚΑΦΕΤΖΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΚΕΡΑΣΑΝ!!!
ΟΙ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΓΚΙΚΑΣ ΑΦΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΣΑΔΕΣ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΔΩΣΑΝΕ ΠΕΝΤΕ ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
Ο ΠΑΠΠΑΣ ΘΑ ΔΗΛΩΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΙΣΟΠΟΣΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!!!
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ - ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑΝ ΑΡΘΡΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΠΠΑ!!!
ΕΠΕΙΣΗΣ ΘΑ (παρα)ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΟΙ ΝΥΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 75 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ 117ΕΚ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΕΜΕΣΑ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚΟΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΚΑΕ ΚΑΙ ΤΑΠ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΟΧΕΣ.
Ο ΝΤΕΜΗΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ ΥΨΟΥΣ 3ΕΚ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΑ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΜΕ ΡΗΤΡΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗΣ ΦΑΝΕΛΑΣ ΤΟΥ ΕΡΙΚ ΡΑΜΠΕΣΑΤΡΑΤΑΝΑ!!!
Ο ΤΡΟΧΑΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΕΛΙΑ 21 ΘΑ ΕΘΕΤΕ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΠΕΤΑ 21.
ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ 29 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΩΝ ΘΑ ΠΡΟΣΕΦΕΥΓΑΝ ΣΤΟ Σ.Τ.Ε ΧΑΡΑΧΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΗΠΕΔΟΥ 180.000 ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗ Ν.Φ.
ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;
ΕΓΩ ΟΧΙ!!!
No more heroes - 11/3/2012 18:17
Τηρουμένων τών αναλογιών τα έχουν ήδη κάνει οι οπαδοί τής ΑΕΚ αυτά πού έκαναν εκείνοι τής Δ.Δρέσδης.
Και ρεκόρ στα διαρκείας έκαναν, και τα έχωσαν χοντρά στο παρεάκι επί 4 χρόνια, και τίς φανέλλες τού Ριμπο αγόρασαν (κι ας μάς έμειναν και 4 τάνκερ απο δαύτες, για να μην ξεχνιόμαστε) όλα τα έκαναν.
Και τα έκαναν ανιδιοτελώς.
Οχι δηλαδή γιατί θα έβλεπαν τίποτα παικταράδες. Το Μπούρμπο, τον Κρασσά, και τον Μάλμπασα βλέπανε (για να μην θυμίσω την μακρά ...λίστα με τα υπόλοιπα παλτά).
Τα έκαναν όλα αυτά γιατί πίστεψαν στο παραμύθι τής εξυγίανσης.
Και καλά έκαναν εκείνη τη δεδομένη στιγμή άλλωστε.
Μονο πού δυστυχώς αποδείκτηκε άνθρακες ο...θησαυρός.
Για το μόνο πού δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο κόσμος τής ΑΕΚ είναι ότι δεν στήριξε με όλες του τίς δυνάμεις.
Για άλλα ναί, γι΄αυτό όμως όχι.
Ακριβώς γι΄αυτό είναι ΚΟΡΟΙΔΙΑ μετά απο 8 χρόνια...σωτηρίας και εξυγίανσης, και με μιά 46άρα χρέη (και βάλε...) να ζητάνε ΠΑΛΙ απ΄το κόσμο τής ΑΕΚ να βγάλει το κολοσσιαίο φίδι απ΄τη τρύπα.
Οχι απλώς κοροιδία, ύβρις είναι αυτό.
ΑΕΚΜΕΧΡΙΤΑΚΟΚΚΑΛΑ - 11/3/2012 16:41
Είσαι μεγάλος ψεύτης τελικά. Εσύ δεν έλεγες οτι ξεκίνησες να γράφεις απο τον Νοέμβριο? Τώρα μας λες για τρία χρόνια πρίν. Σε παρακολουθώ τακτικά και πραγματικά πιστεύω οτι είσαι κάποιος που βγάζεις απίστευτο κόμπλεξ.
ΥΓ. το οτι χάλασες μια περιουσία στα μπουζούκια δεν σημαίνει οτι θα πιάσεις γκόμενα την τραγουδιάρα..
ΥΓ2. σουβλατζίδικο έχεις?
No more heroes - 11/3/2012 17:03
Αιντε πάλι. Ξεκόλλα αγόρι μου. Λέμε πιο πάνω: τα τρία χρόνια αφορούν συζητήσεις σε ΑΛΛΟ σάιτ κι όχι αυτό εδώ.
Γκέγκε?




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

01:00 - Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014
H κριτική των παικτών της ΑΕΚ
21:15 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Γροντής: Δεν είμαστε για Β Εθνική
21:12 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Κολοβέτσιος: Θα τα δώσουμε όλα
20:53 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Δέλλας: Κάποιοι πρέπει να πάρουν παραπάν...
20:27 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ξεμούδιασμα με τέσσερα γκολ

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ novasports






ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

19:59 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ζούσε επί 38 χρόνια με τον σκελετό του π...
19:51 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ορκίζεται στις 27 Αυγούστου η Ρένα Δούρο...
19:46 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ένοπλος σε πανεπιστημιούπολη των ΗΠΑ
19:43 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Συνελήφθησαν δύο 19χρονοι για τη διπλή δ...
19:17 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Μπουγελώθηκε και ο Μπους, αν και με... τ...
19:13 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Η Ρωσία αίρει το εμπάργκο για ορισμένα π...
19:06 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Δανία: 13 νεκροί από χαλασμένα αλλαντικά