Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012 - 23:26
Λυμπέρης Αλέξανδρος

Η ΑΕΚ καταστρέφεται στα χέρια μεγιστάνων

Οι εταιρίες και οι τζίροι των μετόχων της «ομάδας» Νικολαΐδη που αφήνει την ΑΕΚ να καταστραφεί για 10 εκατ. ευρώ

ΣΦΗΝΑΚΙΑ



Σε λιγότερο από μία εβδομάδα η ΑΕΚ πρέπει να βρει περίπου 3 εκατ. ευρώ, προκειμένου να πληρώσει τις διακανονισμένες οφειλές της προς ποδοσφαιριστές, όπως έχει συμφωνήσει μαζί τους, ενώ ζητάει απεγνωσμένα ένα ποσό κοντά στα 10 εκατ. ευρώ συνολικά, προκειμένου να σωθεί οριστικά. Αυτό το νούμερο, λόγω της ανυπαρξίας των μετόχων της και της κοροϊδίας του Νίκου Νοτιά, που μετά από 15 μέρες σκέψης, αποφάσισε να στείλει 300.000 ευρώ, καλείται να το συγκεντρώσει ο κόσμος, αφού οι μέτοχοι που αγόραζαν 10 Ολυμπιακούς, είτε θα παίζουν την «κολοκυθιά», είτε θα αποποιούνται τις ευθύνες τους. Το aek365 έψαξε και βρήκε τις εταιρίες και τους τζίρους που είχαν αποκλειστικά και μόνο την περασμένη χρονιά οι μέτοχοι της «ομάδας» Νικολαΐδη και σας τα παρουσιάζει, μη μπορώντας να πιστέψει πως οι συγκεκριμένοι, άκρως επιτυχημένοι, εφοπλιστές και επιχειρηματίες, σφυρίζουν αδιάφορα μπροστά στην καταστροφή της ΑΕΚ και την αφήνουν να διαλυθεί.

Τάκης Κανελλόπουλος

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δοθεί στην δημοσιότητα και αφορούν τον τζίρο της εταιρίας της «Τιτάν», αν και την περασμένη σεζόν παρουσιάστηκε μείωση της τάξης του 19% σε σύγκριση με το 2010, λόγων της πτώσης της οικοδομής στην Ελλάδα (αν και δεν δραστηριοποιείται μόνο στη χώρα μας ο «Τιτάνας»), ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε στο 1,091 δις ευρώ. Μάλιστα, το συγκεκριμένο νούμερο κοινοποιήθηκε στο Χ.Α. και στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Χ.Α.

Πέτρος Παππάς

Στα 105,2 εκατ. ευρώ έκλεισαν τα συνολικά έσοδα της ναυτιλιακής εταιρίας «Star Bulk», συμφερόντων του Πέτρου Παππά. Ο πρώην μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ και νυν Supporter, μπορεί να είδε πτώση των εσόδων του, συγκριτικά με το 2010, όμως τα 105,2 εκατ. ευρώ σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούν την στάση του, βλέποντας την Ένωση ένα βήμα πριν τον γκρεμό και ας δήλωνε η μητέρα του πως από μικρός ήταν τρελός με την ΑΕΚ. Παράλληλα, θα πρέπει να τονιστεί πως ο Πέτρος Παππάς είναι μέτοχος σε αρκετές ακόμα ναυτιλιακές εταιρίες, με σεβαστά ποσοστά στην κάθε μία. Εκτός όμως από τη ναυτιλία, είναι βασικός μέτοχος (αν και δεν φαίνεται αυτός) και στην εταιρία «Interwood», που πρόκειται για τη μεγαλύτερη στον χώρο και εισαγμένη στο χρηματιστήριο. Μάλιστα, τον περασμένο Αύγουστο, εξαγόρασε όλο το πακέτο των μετοχών της εταιρίας «ΑΦΟΙ ΤΡΟΚΟΥΔΗ ELTOP ΑΒΕΕ» (η ELTOP), που εξειδικεύεται στην επεξεργασία βιομηχανικών προϊόντων ξύλου και στην παραγωγή ημιέτοιμων στοιχείων επιπλοποιϊας, και κατά το 2010 εμφάνιζε κύκλο εργασιών 6 εκατ. ευρώ.

Νίκος Νοτιάς

Παρότι βρίσκεται από το 2004 μέχρι και σήμερα στη... ζωή της ΑΕΚ ο Νίκος Νοτιάς, ελάχιστοι είναι αυτοί που γνωρίζουν πως δεν δραστηριοποιείται μόνο στα ναυτιλιακά, αλλά και στο Real Estate. Μάλιστα, δεν είναι κανένας... τυχαίος στον χώρο, αλλά σύμφωνα με δημοσίευμα του «ranker», είναι ο 26ος πιο πετυχημένος επιχειρηματίας του χώρου, σε ολόκληρη την Αμερική! Επειδή όμως το... ψωμάκι του το βγάζει από τη ναυτιλία και δηλώνει εφοπλιστής, η εταιρία του Notias Construction Inc, δεν είναι η βασική πηγή εσόδων του. Αντίθετα, στο οικοδομικό τετράγωνο της Νέας Υόρκης που του ανήκει, εδρεύει η εταιρία του, Seabridge Chartering LLC, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ενώ επίσης έχει και δύο ακόμα... μικρότερες, τις Independence Maritime Agency Inc και Trojan Maritime Inc. Μάλιστα, η δεύτερη που εδρεύει στην Ελλάδα, πρόσφατα εισήχθη και αυτή στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, κάτι που σημαίνει πως μόνο αμελητέα... ποσότητα δεν είναι. Ένα από τα... χόμπι του Νίκου Νοτιά φαίνεται πως είναι και η αγορά θαλαμηγών. Μόλις τον περασμένο Ιούλιο αγόρασε την τρίτη του (την ονόμασε «Rena III») και μπορείτε να τη δείτε παρακάτω σε φωτογραφία. Παρόλα αυτά, χρειάστηκαν 15 μέρες για να αποφασίσει να στείλει 300.000 ευρώ για να σωθεί μία από τις εταιρίες του (αφού έτσι θέλει να βλέπει την ΑΕΚ), επικαλούμενος οικονομικές δυσκολίες. Αναλυτικότερα οικονομικά στοιχεία για τον Νίκο Νοτιά δεν ήταν εφικτό να βρεθούν, όμως οι συγκεκριμένες 4 εταιρίες του (που δεν είναι και οι μόνες), αποδεικνύουν ότι την άνεση για να σώσει την ΑΕΚ, την έχει.

Νάσος Θανόπουλος

Από το 1997 έχει καίρια θέση σε έναν από τους μεγαλύτερους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς του κόσμου. Τη Morgan Stanley, στην οποία είναι εκτελεστικός διευθυντής και επικεφαλής της ελληνικής και βαλκανικής Κεφαλαιαγοράς. Σαφώς και δεν είναι ούτε επιχειρηματίας, ούτε εφοπλιστής για να έχει τα ίδια χρήματα που διαθέτουν οι άλλοτε «συμπαίκτες» του, όμως  η θέση του, του επέτρεπε να βοηθήσει ουσιαστικά την ΑΕΚ και όχι μόνο να διευκολύνει για την αποπληρωμή του δανείου, που ναι μεν απελευθέρωνε τις μετοχές της ΠΑΕ, αλλά στην ουσία «ξελάσπωνε» τους ίδιους τους μετόχους, αφού με τα δικά τους ονόματα είχε συναφθεί η συμφωνία.

Όπως λοιπόν προκύπτει από τα παραπάνω στοιχεία, τα οποία ασφαλώς και δεν αμφισβητούνται, οι πρώην μέτοχοι της ΑΕΚ όντως έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν 10 Ολυμπιακούς, αλλά μάλλον δεν έχουν την θέληση να βοηθήσουν να σωθεί η αγαπημένη τους ομάδα και την αφήνουν να καταστραφεί για 10 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, παραθέτουμε και τα έσοδα που παρουσίασε η εταιρία «Capital Product Partners L.P.», του Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος αυτή τη στιγμή θεωρείται ο μεγαλύτερος επενδυτής στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, κατά το 2011, είχε έσοδα από την ναυτιλιακή του εταιρία, 130,3 εκατ. δολάρια (ενισχυμένα κατά 5,8 εκατ. δολ από το 2010), δηλαδή λίγα περισσότερα από τον Πέτρο Παππά (από μία μόνο εταιρία του) και ασφαλώς λιγότερα από τον Πόλυ Χατζηιωάννου. Μία σύγκριση που μπορεί να μας κάνει σοφότερους για την αδιαφορία που δείχνουν όλοι οι μεγιστάνες που ενεπλάκησαν με την ομάδα.

 

*Η πηγή των εσόδων για τις ναυτιλιακές εταιρίες ελληνικών συμφερόντων (Παππά,, Μαρινάκη) είναι η isotimia.gr

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook













Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

Nico - 14/3/2012 23:41
Τον Αδαμίδη γιατί τον έχετε βάλει κεντρικό φόντο μαζί με τον Δικέφαλο? Η λέξη "ιεροσυλία σας λέει κάτι?
axlR21 - 14/3/2012 23:47
που βλεπεις τον αδαμιδη φιλε μου?
KinG.hanoumisR9 - 15/3/2012 00:07
JimmyK - 15/3/2012 00:34
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ. ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η $Κ@ΤΟΦΑΤΣΑ ΤΟΥ
axlR21 - 15/3/2012 02:37
οντως!!!!!! χαχαχαχχα....η φατσα του αδαμιδη ειναι εκει! δεν το ειχα δει πριν, sorry...
ΑΕΚΑΡΑ-ΚΑΤΕΡΙΝΗ - 15/3/2012 11:48
theognr21 Η Φατσα του ΑΔΑΜΙΔΗ μπορεί να αποτελέσει πηγή εσόδου μην γελάς!
Θα μπορουσε να λεει η ΠΑΕ βρήτε τον ΑΔΑΜΙΔΗ στην ΦΩΤΟ και κερδίστε μια μπλόυζα του Μάκου!!χαχα
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ - 15/3/2012 04:07
Μην τον παρεξηγείς. Βλέπει εφιάλτες ακόμη και ξύπνιος. Οπως όλοι μας άλλωστε.....
AEKCy - 15/3/2012 00:28
Μπράβο στο αεκ365 για αυτό το άρθρο πραγματικά! Πρέπει να τους διασύρετε μέχρι εκεί που δεν πάει να μάθει όλος ο κόσμος με τι αλήτες έχουμε μπλέξει!
ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ--ΗΡΘΑΜΕ!!-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ - 15/3/2012 07:06
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ..
http://www.praktores.eu/news/item/231...
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΓΡΗ.
glory21 - 15/3/2012 12:25
Τωρα τα λες ωραια φιλε μου!!!
sakmidik - 15/3/2012 17:09
Να παρει και την ΑΕΚαρα ο Μελισσαν και για χορηγο να εχουμε τρια μηλα!!! Η ακομα χειροτερα 7 7 7 jackpot!!!!!!
Toni 21 volos - 15/3/2012 17:15
κ ακομα ο τιγρης δν εχει βγει να διαψευσει τα οσα λεγονται για αυτον!!
παντως το αρθρο ξερεις ποτε εχει βγει γιατι δν μπορεσα να βρω ημερομηνια κ ξερεις ποτε θα ληξει το θεμα περιπου γιατι το αρθρο λεει για 3ετια2011-2013 κ τωρα εχουμε 2012.
παντως απο οτι φαινεται ο τιγρης δν υπαρχει περιπτωση να μπει στην ΑΕΚ. μπορει να με δικαιωνει στο τι πιστευα αλλα θα προτιμουσα να εκανα λαθος κ να εβλεπα αυριο μεθαυριο τον τιγρη να παιρνει ην παε.

...α λες κ εμεις ελπιζουμε σε τιγρη αλλα δν λες οτι στολιζουμε κ τους αλλους γιατι τον διωχνουν

οποτε οποιος μπορει κ αν θελει ας βοηθησει.
ΑΕΚ - ΦΡΙΞΑ CLUB(astegasto) - 15/3/2012 09:07
ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΖΩΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΑΣ ?
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΦΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΚΟΔΙΑΧΙΡΙΣΤΙΚΑΝ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ?

ΚΑΛΥΤΕΡΑ Β,Γ,Δ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΛΑΙΚΗ ΒΑΣΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΕΞΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΙΡΕΣ - ΤΓΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΝ ΟΜΑΔΑ ...ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕ ΜΑΣ .


ΠΟΣΑ ΧΡΕΗ ΑΦΙΣΕ Ο ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΡΑ ?
ΠΟΣΑ Ο ΤΡΟΧΑΝΑΣ ?
ΠΟΣΑ Η ΕΝΙΚ ?
ΠΟΣΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ ?
ΠΟΣΑ ΑΦΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΦΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΚΑΤΣΑΝ ΣΤΙ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΕΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ

ΜΗΝ ΔΩΣΕΤΑΙ ΦΡΑΓΚΟ ΤΩΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΕΝΗ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΠΟ

Ν.ΚΟΣΜΟΣ CLUB ORIGINAL21
ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ--ΗΡΘΑΜΕ!!-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ - 15/3/2012 09:48
το τυπο στην φωτο δεν το εβαλες μεσα σ'αυτους μεγαλε;; γιατι;; θες να λεγεσαι και οριτζιλαλ τρομαρα σου..
christossainis - 15/3/2012 11:18
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ

http://christossainis.blogspot.com/2012/03/blog-post_3981.html

ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ
ape8antos - 15/3/2012 16:37
+1924 αυτη δυστυχως ειναι η αληθεια...
KinG.hanoumisR9 - 14/3/2012 23:45
500.000εκατ. ευρω λεει στον χατζηιωαννου? δηλαδη 500δις δεν παιζει καποιο λαθος εχετε κανει...
greco_loco - 14/3/2012 23:48
Ti na peis tora?oti kai na gini posa kai tha grapsete afto den vothaei thn AEK.Na tous kinigisoume kai mexri thn ameriki!!!!!!
afi i 4 WANTED DEAD OR ALIVE
Gate 21 Chicago - 14/3/2012 23:51
pou mporo na agorasw mini diarkeias apo to internet...? eimai Chicago kai tha agorasw 2 etsi gia na boithiso tin kapsoura mou pou legete AEK!
stezark - 15/3/2012 00:10
den vgikan akoma file
ango - 14/3/2012 23:52
ΠΡΟΣ aek365:ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ..ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ
Atzamidis21 - 15/3/2012 00:03
Φιλε πιο χαμηλα απο τον Πολυ και απο την οικογενεια Κανελλοπουλου αλλα πιο ψηλα απο τους υπολοιπους
m@nos21 - 15/3/2012 00:46
sxetika me tn melissanidi milame gia dis dolaria,oxi ekatomuria...exei posous statmous anefodiasmou se olo tn kosmo,600 venzinadika s oli tn ellada,70 deksamenoploia,apokleistikos promitheutis tou amerikanikou nautikou k alla...dn einai katw apo titana sigoura k kata pasa pithanotita einai se idia epipeda me POLU an oxi pio panw...
m@nos21 - 15/3/2012 00:47
sxetika me tn melissanidi milame gia dis dolaria,oxi ekatomuria...exei posous statmous anefodiasmou se olo tn kosmo,600 venzinadika s oli tn ellada,70 deksamenoploia,apokleistikos promitheutis tou amerikanikou nautikou k alla...dn einai katw apo titana sigoura k kata pasa pithanotita einai se idia epipeda me POLU an oxi pio panw...
Antreas365 - 15/3/2012 09:07
file kai adererfe atmatzidi mallon den ta ksereis kala ta pragmata....o mellisanidis exei osa exoun oloi oi parapano mazi kai vale kai kati akoma...alla ayto den mou leei tpt...oloi aytoi oi kirioi pou exoun mpei apo to 2004 stin aek kai tin exoun ksezoumisei oikonomika etimazonte na tin skotosoun me ta idia toys ta xeria kai emeis kathomaste kai toys koitazoume xoris na kanoume apolitos tpt...apo 5 miria ean evaze o kathenas tora h aek tha itan mia megali dinami stin evropi..gia tin ellada den to sizitao katholou....apo 5 miria ean vazane kathe kalokeri h aek tha itan panisxiri..alla aytoi mpikan stin aek me skopo na tin dialisoun giati einai mprostinoi kapion pou den theloun na vlepoun tin aek oute zografisti...
Atzamidis21 - 15/3/2012 10:18
Η λίστα με τους πλουσιότερους Έλληνες του κόσμου

Κατάταξη | Όνομα | Περιουσία (σε εκατ. ευρώ) | Χώρα διαμονής

1 Σπύρος Λάτσης & Οικογένεια 3.380 Ελλάδα
2 Τζον Πολ ΝτεΤζόρια 2.702 ΗΠΑ
3 ...Οικογένεια Χασιώτη 2.027 ΗΠΑ
4 Άλκης (αυίδ 1.543 Ην. Βασίλειο
5 Μάικ Λαζαρίδης 1.486 Καναδάς
6 Τζορτ Π. Μίτσελ 1.351 ΗΠΑ
6 Πίτερ Τζ. Πίτερσον 1.351 ΗΠΑ
8 Μάικλ Ζαχαρής 1.283 ΗΠΑ
9 Τζιμ Ντάβλης & Οικογένεια 1.216 ΗΠΑ
10 Τζον Α. Κατσιματίδης 1.148 ΗΠΑ
11 Τζορτζ Λ. Αργυρός 1.081 ΗΠΑ
11 Άρθουρ Σ. (ημουλάς 1.081 ΗΠΑ
13 Οικογένεια Νιάρχου 850 Γαλλία
14 Στέλιος Χατζηιωάννου & Οικογένεια 823 Ην. Βασίλειο
15 Ντιν Μητρόπουλος 810 ΗΠΑ
16 Άλεξ Τζ. Σπανός & Οικογένεια 743 ΗΠΑ
17 Κον Μακρής 742 Αυστραλία
18 Τζον Χριστοδούλου 733 Ην. Βασίλειο
19 Κρις Λαζάρη 728 Ην. Βασίλειο
20 Μιχαήλ Λεμός 680 Ην. Βασίλειο
21 Τζον Π. Κάλαμος 676 ΗΠΑ
22 Οικογένειες Κανελλόπουλου & Παπαλεξόπουλου Ελλάδα
23 Τζορτζ Ανδρέας 642 ΗΠΑ
24 Οικογένεια Βαρδινογιάννη 636 Ελλάδα
25 Γιώργος Μπεχράκης 625 ΗΠΑ
26 Ευστάθιος (Στιβ) Βαλιώτης 540 ΗΠΑ
27 Σαμ & Βαν Κόλιας 508 Καναδάς
28 Ανδρέας Αποστολόπουλος 507 Καναδάς
29 Τζον Παπατζόν 473 ΗΠΑ
30 Ανδρέας Παναγιώτου 451 Ην. Βασίλειο
31 Ευθύβουλος Παρασκευαΐδης 450 Κύπρος
32 Τζον Παγιαύλας 439 ΗΠΑ
33 Αθηνά Ρουσσέλ Ωνάση 417 Βραζιλία/Βέλγιο

34 Οικογένεια Πασπάλη 416 Αυστραλία
35 Τζορτζ Σακελλάρης 405 ΗΠΑ
36 Οικογένεια Λανίτη 400 Κύπρος
37 Κέρι Μαρμάνης 396 Αυστραλία
38 Τεντ Λεονσίς 378 ΗΠΑ
39 Άντονι Γκριν & Οικογένεια 367 Ην. Βασίλειο
40 (ρ. Ρόι Βάγγελος 361 ΗΠΑ
41 Οικογένεια Κωστόπουλου 358 Ελλάδα
42 Άντζελο Τσακόπουλος 356 ΗΠΑ
43 Οικογένεια Στασινόπουλου 352 Ελλάδα
44 Σερ Τζον Ζοχώνης 344 Ην. Βασίλειο
45 Νίκολας & Κρίστιαν Κάντι 338 Ην. Βασίλειο
46 Τεό Καρίδης 334 Αυστραλία
47 Οικογένεια Σταμούλη 329 Αυστραλία
48 Πίτερ Άγγελος 304 ΗΠΑ
48 Τζορτζ Χατσόπουλος 304 ΗΠΑ
48 Τζορτζ Μάρκους 304 ΗΠΑ
48 Τζον Ράνγκος 304 ΗΠΑ
Kleftakis67 - 15/3/2012 10:31
Ας ψήσουμε την Αθηνά Ωνάση νούμερο 33.
kouts21 - 15/3/2012 11:58
φίλε Ατζαμίδη, η οικογέννεια βαρδινογιάννη λύνει και δένει στην Ελλάδα εδώ και 40 χρόνια σχεδόν... Είναι και αυτοί στη λίστα με τους πλουσιότερους έλληνες, στη ΄θέση 24.... Παρολαυτά πήραν 7 πρωταθλήματα σε 25 χρόνια... Και ο κρόκους, ήρθε ουρανοκατέβατος, και τους έκανε πλάκα... Κατάλαβες λοιπόν γιατί δεν μας νοιάζει σε ποια θέση βρίσκεται ο Τίγρης και πόσα λεφτά έχει? Γιατί καμμία σημασία δεν έχει! Ποια πιο τρανή απόδειξη ψάχνουμε απο τους βαρδινογιάνηδες και τον παναθηναικό? Τόσα λεφτά!! Τόση εξουσία και τόσα κονέ! Όταν παίρνει ένας βαρδινογιάννης σε ένα υπουργικό γραφείο, ξεσπάει πανικός! Γιαυτό σου λέω.. Δεν μας νοιάζει πόσα λεφτά έχει ο τίγρης! καμμία σημασία δεν έχει... λεφτά για την ΑΕΚ σίγουρα έχει... Σιγά σιγά μάγκες αρχίζει ...και ξεσκεπάζεται ο ρόλος του κρόκους στην ελλάδα... siemens, γερμανική κατοχή εν έτει 2012 στην ελλαδα, μίζες.... ΄Πολλοί έχουν αρχίσει και καταλαβαίνουν ποια χώρα έκανε κουμάντο στην ελλάδα εδώ και 20 χρόνια.. ο Κρόκους, σαν πράκτορας τους, ήρθε εδώ να ολοκληρώσει τη δουλειά.. και του δώσανε και μια ομάδα, λαοφιλέστατη, σαν άρμα!! όλα αυτά με τον ολυμπιακό, οι παράγκες, οι σφαγές κτλ όλα αυτά είναι πολύ πιο πάνω απο πρωθυπουργούς και υπουργούς και ΕΠΟ και όλα... είχαν όλα αυτά "γερμανικές" πλάτες!!
Μπορεί να ακούγονται τραβηγμένα όλα αυτά που πιστεύω, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ οτι ένας ουρανοκατέβατος πρώην πράκτορας της Αν. Γερμαν, εμφανίστηκε ξαφνικά απο μόνος του και έκανε πλάκα σε όλο το ελληνικό ποδοσφαιρο.. ταυτόχρονα έγινε και φοβερός επιχειρηματίας, ΜΟΝΟ με δουλειές κρατικές, και άμμεση εμπλοκή στο θέμα siemens.... άλλωστε τον έχουν καλέσει κ όλας σαν άμμεσα εμπλεκόμενο! Οι γερμανο-εβραίοι σιμήτηδες, κρόκους και όλο αυτό το παρεάκι διέλυσαν και ξεπούλησαν την ελλάδα και ένα απο τα άρματά τους ήταν ο ολυμπιακός!
Kostis 365 - 15/3/2012 18:44
Αντρέα, δεν γίνεται να τα πιστεύεις αυτά που λες. Και η συνωμοσιολογία έχει όρια ρε παιδάκι μου...
XARIS - 14/3/2012 23:56
Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ . Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ . Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΙΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΗΜΕΡΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΑ Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΘΟΣΟΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΑΘΡΗΣΚΟΙ
mixalisss - 15/3/2012 00:00
Αν εχουν τα @@ ας το κανουν...
Θα δουμε μετα ποιος τα εχει ποιο μεγαλα...
daffy - 15/3/2012 00:00
τώρα τι πρέπει να κάνουμε εμείς να χαρούμε η να λυπηθούμε ,όλοι αυτοί μαζί αν θέλουν όχι μονο την ΑΕΚ σώνουν αλλα και την Ελλάδα!!!
benito - 15/3/2012 00:13
Πρεπει ολοι μας να καταλαβουμε οτι σιγα σιγα αν δεν συνδραμουμε με οτι μπορει ο καθενας προκοπη δεν θα δουμε.δεν γινεται καθε φορα να περιμενουμε τον καθε χ ψ μετοχο αμετοχο αυτον που θελει να βλεπει την φατσα του στις εφημεριδες καθε μερα να βγαζει το φιδι απο την τρυπα. αδερφε xaris ολοι ειμαστε πικραμενοι αλλα μαλλον το πηγες πολυ μακρια. δηλαδη λες οτι μπηκαν στην ΑΕΚ οταν ηταν ετοιμοθανατη για την επαναφερουν στην ζωη και μετα να την ξανασκοτωσουν; δεν στεκει αδερφε! και αυτο με την πλουτοκρατια που λες πολυ σε παπαρηγα παραπεμπει
panos21 aekara mia zoi - 15/3/2012 00:23
θα δωσω ενα μισθο μου φιλε αλλα αυριο το πρωι να δωσουν ολες τις μετοχες και να αφησουν την αεκ ησυχη.δεν θελω να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα το καταλαβαμε καλα οτι δεν θελουν εγω προσωπικα δεν θα τους παρακαλεσω για να κανουν το αυτονοητο.να φυγουν ομως απο την αεκ τωρα.
PanosAekSparti - 15/3/2012 00:52
Ετσι ειναι συνονοματε,να παραιτηθουν ολοι τους και τοτε βλεπουμε τι μπορουμε να συνδραμουμε και εμεις.
Με τους συγκεκριμενους κυριους ακομα παροντες στα πραγματα της ΑΕΚ δεν σας δινω δεκαρα τσακιστη!!
Kostis 365 - 15/3/2012 20:18
Τι εννοείς όταν λες "παρόντες στα πράγματα της ΑΕΚ";

Αν εννοείς αν θα παίζουν ρόλο την δοίκηση του ποδοσφαιρικού τμήματος, δεν το βλέπω, έτσι κι΄αλλιώς δεν το επιδιώκουν. Αν εννοείς όμως αν θά΄ναι μέτοχοι, το θεωρώ προφανές ότι θα είναι και θα έχουν λόγο στην ΑΕΚ...

Γιά να τους ζητήσει κάποιος να φύγουν πρέπει τουλάχιστον να μην τους ζητήσει να ...πληρώσουν και δεν υπάρχει τέτοιος. Από την άλλη, πως μπορούν να βρεθούν τόσα λεφτά από τον κόσμο και μάλιστα τόσο σύντομα;
panos21 aekara mia zoi - 15/3/2012 00:16
καθε μερα πρεπει το αεκ365 να ξεφτιλιζει αυτους που ετσιθελικα τελειωνουν την αεκ.
καθε μερα ομως να μην τους αφησετε σε ησυχια.τους κανατε πλατες τοσο καιρο αλλα αν κλεισει το μαγαζι κυριοι να δω εσεις απο που θα ζησετε.
ΤΗΣ/ΑΕΚ/ΤΟΝ/ΤΑΡΑΧΟ - 15/3/2012 00:18
ΕΛΑ ΡΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΙΩΣΕ..............ΡΕ ΒΓΑΛΤΕ ΜΗ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΚΙΑ
AEKCy - 15/3/2012 00:31
Φίλε που τον βλέπεις τον Αδαμίδη?

ΥΓ. Και εμένα μου φέρνει εφιάλτες μόνο και μόνο η φάτσα του...
ARGENTINA 1986 - 15/3/2012 00:34
ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΚΕΦΑΛΟ ΑΧΝΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΩΤΟ Η ΑΦΕΝΤΟΜΟΥΤΣΟΥΝΑΡΑ ΤΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ.
AEKCy - 15/3/2012 00:40
Ωχ τώρα είδα την σκ@@τοφατσα του! Πραγματικά μέγαλο λαμόγιο αυτός εκπαιδευόμενος του Ψωμιάδη!
panos21 aekara mia zoi - 15/3/2012 00:20
αυτος ο insider (το διαβασα απο αλλο φιλο και μου αρεσε ο ορος) που μας ελεγε τι τρωει ο γατουλης και πως ολα βαινουν βαση σχεδιου να μην ανησυχουμε που χαθηκε?τελειωσαν τα οραματα,πανε οι ονειρωξεις που ειχε????
nick5600 - 15/3/2012 00:24
ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ .
ΑΓΓΑΡΕΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΣΑΝ ΟΤΙ ΠΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΟΡΟΪΔΑ ,ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ .
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΗΤΑΝ ,ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΕΤΗΣΙΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟΝ ΝΤΕΜΗ - ΜΕΤΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ , ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΜΠΑΛΟΙ .
ΜΟΝΟ Ο ΟΣΦΠ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΑΡΙΝΑΚΗΔΕΣ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ;
Kostis 365 - 15/3/2012 11:18
Ετήσιο έλεγχο; Εδώ είχαν εβδομαδιαία ενημέρωση κάθε Τρίτη!

Δικαίωμά τους να λένε "πέσαμε έξω και δεν πληρώνουμε άλλο" αλλά το να λένε ότι αγνοούσαν είναι ψεύτικο άλλοθι και υπεκφυγή. Γνώριζαν και παραγνώριζαν...
COQUETEO - 15/3/2012 00:26
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ;; ΕΔΩ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΚΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ, ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE KAI ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΚΓΡΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ Σ Υ Λ Λ Α Λ Η Τ Η Ρ Ι Ο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ (ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ!!! ΑΣ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!! ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΤΙΟ ΑΕΚΑΡΑ!!! ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕΕΕΕ
AEKCy - 15/3/2012 00:33
Φίλε πολύ καλά κάνει το αεκ365 τους ξεφτυλίζει στα μάτια ΟΛΟΥ του κόσμου και δείχνει πως αυτά περι δήθεν κρίσης στην ναυτιλία και οικονομικών τους δυσκολιών είναι δικαιολογίες του κ@@@λου!!!! Κάπως έτσι ξεκηνάνε και τα συλλαλητήρια όταν ο κόσμος γεμίσει οργή!
toolaek - 15/3/2012 00:35
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ!!! ΑΠΟΛΥΤΑ....! ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ...!ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΠΕΣ ΠΙΤΑΣ...!!!ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ...ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ!ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ???
t-Rex - 15/3/2012 00:26
Η περιουσια του Μελλισανιδη οπως την κοστολογώ εγω πρεπει να ειναι γυρω στα 50 ΔΙΣ.ΔΟΛΛΑΡΙΑ
beoz - 15/3/2012 01:38
Re file elpizw na kaneis plaka... ayta einai noumera bill gates
entro - 15/3/2012 08:59
οχι ρε τι πλακα! Δεν τα λέει για να μην τον ματιάσουνε!
να μη σου πω ότι όπως την κοστολογώ εγώ είναι 50 τρις δολάρια!
Τι άλλο θα ακούσουμε για τον Μελισαν δεν ξερω. Μήπως είναι ο μαρμαρωμενος βασιλιάς, ο εξαδάκτυλος ή μηπως είναι ο Απόλλωνας ο Φοίβος που γύρισε από το Σείριο!
kitrinos21 - 15/3/2012 12:44
In the Forbes list of billionaires (2011), Melissanidis is listed at number 211 with an estimated wealth of US$.3 billion.[
AEKCy - 15/3/2012 00:26
Άντε θέλω να δω μερικούς που λέγανε σε κάτι άλλα άρθρα πως οι Παπανοτιαδες και λοιποι αμέτοχοι έχουν οικονομικές δυσκολίες και διάφορα άλλα κουραφέξαλα!
Όντως τελικά εχουν λιγότερα και απο τον Μαρινάκη ε?


ΥΓ. Γρήγορα έρανο για τον Παππά και τον Νοτιά να πάνε διακοπές στην Ελβετία δεν έχουν σεντ τα παιδιά!
...ΥΓ1. Είστε οι μεγαλύτεροι ΑΛΗΤΕΣ στην ιστορία της ΑΕΚ πλέον ξεπεράσατε και τον Ψωμιάδη!
Αντωνης - 15/3/2012 00:27
Μικροι ανθρωποι...
benito - 15/3/2012 00:29
εν μερει συμφωνω μαζι σου αδερφε πανο. το καλυτερο βεβαια θα ηταν να γινοταν ενας συνδιασμος και των 2. μονο ετσι μπορει να σωθει η ΑΕΚ και σιγα σιγα να ξαναγινει μεγαλη!
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 15/3/2012 00:30
Το να μην μπορεί κάποιος να συμμετάσχει στην προσπάθεια αυτή είναι ιερό και θεμιτό, Το να μην θέλει, ομοίως. Το να μη συμμετέχει όμως και να προσπαθεί να βρει χίλιες δυο δικαιολογίες και άλλοθι για τον εαυτό του, λες και τον κατηγορεί κανείς, και πολύ περισσότερο το να προσπαθεί να πείσει και τους αναποφάσιστους να μη συμμετάσχουν είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και δείγμα μικροψυχίας. Όποιος δεν συμμετέχει καλά κάνει και δεν συμμετέχει. Όποιος προσπαθεί να πείσει και τους υπόλοιπους για το ορθό της άποψής του, γίνεται εχθρός της ομάδαςσ στην πιο κρίσιμη στιγμή της. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, για μια φορά ας μην ακουστεί και η αντίθετη άποψη. Το πολύ-πολύ να χάσουμε κάποιοι τα λίγα χρήματα που (δεν) μας περισσεύανε. Τους υπόλοιπους τι τους κόφτει;
AEKCy - 15/3/2012 00:34
Σωστός!
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 15/3/2012 04:54
Αδερφε Αντωνη,

Μην μας αφαιρεις το δικαιωμα να λεμε την αποψη-μας. Διαλογο κανουμε και δεν προσπαθουμε να πεισουμε κανεναν. Ολοι μεγαλα παιδια ειναι και μπορουν να κρινουν μονοι τους τι θα κανουν.
Εαν εσυ τους εμπιστευεσαι ειναι δικη σου επιλογη και ειναι εντελως θεμιτη, αυτο ομως δεν σημαινει οτι οποιος δεν τους πιστευει πλεον με ολα αυτα που κανουν θα πρεπει να κλεισει και το στομα του ή να κινδυνευει να κατηγορηθει ως κακοηθης και μικροψυχος.
...Απο ποτε το εγκλημα προστατευεται και επιτρεπεται να επαναλαμβανεται αδυνατω να το κατανοησω. Εκτος και αν εσυ πιστευεις οτι αυτοι οι ανθρωποι δικαιουνται και αλλων ευκαιριων εν λευκω ειτε αν σφαλουν συνειδητα ειτε αν σφαλουν απο αμελεια και απειρια.
Απο που να αρχισω και που να τελειωσω, εχουν εξαντλησει ολα τα ειδη ερανων και ολα εχουν αποτυχει διοτι θελουν παντα να αποφασιζουν αυτοι για ολα και λογαριασμο να μην δινουν.
Τελικα ποσα πρεπει να βαλει και μεχρι ποτε πρεπει να βαζει ο ΑΕΚτζης για να μην κατηγορηθει οτι δεν ειναι καλος ΑΕΚτζης και να μην χαρακτηριζεται λιγοψυχος ;;;
Τι τους εμποδιζει και δεν θελουν να υπαρχει μια επιτροπη ελεγχου ;;;
Γιατι δεν δινουν ενα μερος απο τις μετοχες που ισχυριζονται οτι κατεχουν στους φιλους της ομαδας που ειναι ετοιμοι να δωσουν χρηματα ;;;
Γιατι μπορεσαι ο κυριος Παππας πραγμα που εγω προσωπικα δεν το πιστευω και εδωσε τις μετοχες του στους Κασνακιδοπορτερς και δεν μπορουν αυτοι να δωσουν και σε εμας ;;;
Γιατι μπορεσαι και απεκτησε ο κυριος Παππας τις μετοχες του Γκουμα και Χατζηιωαννου και δεν μπορουμε εμεις να παρουμε ενα μερος απο τις μετοχες σαν αντιτιμο της οικονομικης προσφορας μας ;;;
Ολα αυτα δεν σου κανουν καμια εντυπωση ;;; Δεν σε παραξενευουν καθολου αυτες οι μεθοδευσεις ;;;

Αυτα καυτηριαζουμε, δυστυχως ομως πολλοι λιγοι φιλοι εδω μεσα, οι περισσοτεροι ειναι αποστασιοποιημενοι και απογοητευμενοι ισως και αηδιασμενοι απο τα βρομικα παιχνιδια που παιζονται εις βαρος ολων μας και πρωτιστως της ιστορικης μας ομαδας.
Και εγω θελω να βοηθησω αλλα δεν θελω να κανω το ιδιο λαθος που εκανα πολλες φορες.
Γιατι αρνουνται την συσταση μιας επιτροπης ελεγχου της διαχειρισης των χρηματων και δεν προσφερουν ενα μερος των μετοχων τους σε αυτους που θα συνεισφερουν οικονομικα ;;;
Προτιμουν, αφου οι ιδιοι δεν θελουν να βαλουν χρηματα, να καταστραφει η ομαδα απο το να δωσουν καποιες μετοχες ή φοβουνται κατι ;;;
Θελω ακομη να προσθεσω οτι την ΑΕΚ την γνωρισα και την εζησα ΜΕΓΙΣΤΗ και ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ κοσμοπολιτισσα και ΟΧΙ σαν ενα φιλανθρωπικο ιδρυμα απροσαρμοστων σωματικα και πνευματικα αναπηρων ή σαν κεντρο αστεγων και καθυστερημενων που μας ζητουν βοηθεια για την επιβιωση-τους.
Την καταντησαν επαιτισσα και θα επρεπε να ντρεπονται γι΄ αυτο.
Σταματαω εδω μιας και η ωρα ειναι περασμενη και υπαρχει το πρωι παλι δουλεια.
Συγγνωμη για την παρεμβαση
Παντα φιλικα Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 15/3/2012 14:46
Φίλε, ξέρεις ότι σε σέβομαι και έχουμε, σε όλα σχεδόν, τα θέματα της ΑΕΚ παρόμοιες απόψεις. Από κανέναν δεν στερώ την άποψη.Η άποψη όσων δεν συμμερίζονται το εγχείρημα αυτό, εκφράζεται διά της αποχής από την οικονομική συμμετοχή. Δεν κατανοώ τηνλογική όσων λένε "εγώ δεν βάζω μία γιατί δεν τους εμπιστεύομαι" και ακολουθεί μια παράθεση όλων όσων έχουν διαδραματισθεί αυτά τα χρόνια λες και τους ζήτησε κανείς το λόγο. Μη συμμετέχεις, γιατί να προσπαθείς να επηρεάσεις και άλλους όμως; Αυτό είναι είτε ανοησία είτε κακοβουλία, και δεν μιλάω για εσένα γιατί δεν θυμάμαι τι άποψη είχες εκφράσει όταν έκανα το post. Eπιτέλους, τόσα χρόνια όλο απόψεις ακούμε. Αν για δέκα μέρες ο καθένας κρατήσει την άποψή του για τον εαυτό του δεν χάθηκε ο ...κόσμος, Από την άλλη, αν υπάρχει κάποια άλλη λύση, είμαστε όλοι ανοιχτοί να την αξούσουμε. Λύση όμως και όχι δογματισμοί του στυλ "καλύτερα Δ Εθνική" κλπ κλπ. Ακόμα καιο την Δ Εθνική μπορώ να την δεχτώ-όχι να την ασπασθώ-σαν άποψη, αν συνοδεύεται από επιχειρήματα. Ότι δηλ ο τάδε επιχειρηματίας θα αναλάβει, θα αποπληρώσει τα χρέη κλπ κλπ. Εδώ μέσα όμως υπάρχουν άτομα που έχουν δέσει ότι, αν πέσουμε θα αναλάβει ο Μελισσανίδης, θα τραβήγξει μια συγχώνευση και σε δύο χρόνια υα χτυπάμε Champions League. Aπό που προκύπτει αυτό το σενάριο ρε παιδιά; Από "έγκυρες" πληροφορίες;;;
Εν κατακλείδι, είναι προσωπικό ζήτημα του καθενός το τι θα κάνει. Δεν πιστεύω-φυσικά-σε κανέναν ούτε ελπίζω-βάσιμα- σε κάτι. Για τη συνείδησή μου κάνω ό,τι κάνω και για τον γιο μου που δεν έχει πάει ακόμα γήπεδο. Αυτό δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι είναι ασυνείδητοι και ανεύθυνοι βέβαια, αρκεί να μη συμπεριφέρονται ως τέτοιοι ωθούμενοι από τύψεις ή κομπλεξισμό.
nikos37l - 15/3/2012 15:46
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ
Αντωνη ξερεις οτι συμφωνω σχεδον σε ολα οσα λες και οτι εχεις πει μεχρι τωρα.
ο καθενας εχει δικαιωμα να κανει οτι θελει ενοειτε αλλα ρε αντωνη ας βγουν μια φορα και ας πουν αληθεια δεν ειναι κακο, αντιθετα αντ αυτων μιλανε οι παπαγαλοι οι εγκαθετοι και το περιβαλον, τι διαολο λιγο ανδρισμο ρε αντωνη ας πουν αυτα ειναι 1+1=2.δεν γινεται ενας να λεει 10 ο αλλος 30 ο αλλος 40+++++ ειναι αμαρτια να παιζουν με τον πονο πιτσιρικαδων.
.ΥΓ καποια στιγμη ...σου ειχα πει οτι και θελω και μπορω αλλα οχι σε ενα βαρελι διχως πατο.
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 15/3/2012 17:28
Αντωνη, σου παραθετω μια τοποθετη-μου σε ενα αλλο σχολιο που εστελα σε εναν αλλο φιλο μας ΑΕΚτζη.

[... Συγγνωμη για την παρεμβαση, αλλα τα 600 ευρω που θα καταθεσεις σε ποιον τα εμπιστευεσαι ;;;
Εισαι σιγουρος οτι μπορουμε με αυτους στο ταμειο (γιατι περι αυτου προκειται) να σωσουμε την ομαδα ;;;

...Για μενα υπαρχουν 3+1 λυσεις (αποκλειω την 4η λυση)
1η) Αυτοι που οδηγησαν την ομαδα σε αυτη την καταντια αποφασιζουν και πληρωνουν τα χρεη τους.
2η) Ερχεται καποιος ή καποιοι αλλοι και αναλαμβανουν να πληρωσουν τα χρεη και παιρνουν την ομαδα.
3η) Δημιουργειται επιτροπη φιλαθλων στηριξεις και ελεγχου της ΑΕΚ και πληρωνουμε εμεις αλλα με την προϋποθεση οτι θα μας παραδωσουν και τα κλειδια.
και τελος την
4η λυση) Να παει η ομαδα Δ΄ Εθνικη ..... αυτη την λυση καλυτερα να την ξεχασετε μαγκες.

Λοιπον χρηματα βαζω μονο αν παψουν να κανουν κουμαντο αυτοι που μετετρεψαν το ταμειο της ΑΕΚ σε Self Service υπηρεσια προς εξυπηρετηση-τους, αυτοι ειναι οι ανθρωποι που με την σφραγιδα τους απαξιωσαν την ομαδα μας.
Castroman - 15/3/2012 16:52
Βιεννεζε

στεκομαι σε μια φραση .. " την ΑΕΚ απο ΜΕΓΙΣΤΗ και ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ κοσμοπολιτισσα την καταντησαν επαιτισσα" ..

αυτη ειναι η προσφορα τους .. σε οτι λες στο παραπανω σχολιο σου με βρισκει 100% συμφωνο ..
babisk - 15/3/2012 00:31
Μέχρι πριν λίγα λεπτά προβληματιζόμουν για το αν θα έπρεπε να καταθέσω κάποιο ποσό στον ειδικό λογαριασμό. Ευχαριστώ πολύ που με απαλλάξατε από τον κόπο να σκέφτομαι τι θα κάνω!
toolaek - 15/3/2012 00:32
ρε λαριολιδες....!! το σκατο μου παξιμαδι θα κανω !!!ειμαι οπαδος και η θεση μου ειναι στην κερκιδα και στο διαρκειας μου κανονικα τελειωνει η οικονομικη υποχρεωση μου στην ομαδα!!!η μαπες σας η συμπεριφορα σας απεναντι στην ομαδα αλλα και απεναντι σαυτους που θελουν να σας βοηθησουν (μελ) αλλα κυριως αυτο που γραφω συνεχεια , η ΑΨΥΧΙΑ ΣΑΣ, με κανει να παω απο αυριο κιολας στην τραπεζα να χωσω οτι μπορεσω.....και ας εχω να πληρωθω απο το δεκεμβριο!!!! ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΔΩ ΤΙΣ ΜΑΠΕΣ ΣΑΣ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ !!! ΑΝΑΠΟΛΩ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΡΡΑ ΓΙΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΝΕΡΑΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ....!ΕΚΕΙ ΜΕ ΦΤΑΣΑΤΕ ΡΕ!!!!
AEKCy - 15/3/2012 00:38
Πραγματικά αυτό θέλω και εγώ να βάλουμε όλοι όσα χρήματα χρειάζεται για να σωθεί η ΑΕΚ και να ξεκουμπιστούν μια και καλή αυτοί οι αληταράδες! Ο ΧΧ μπροστά σε αυτούς τους αλήτες μοιάζει Μπάρλος!
nikos37l - 15/3/2012 15:49
AEKCy ( Ο Άπιστος )
δεν σου κανει εντυπωση ρε κουμπαρε οτι ο προβαταρχης εχει βαλει τριπλο φερμουαρ?
nick5600 - 15/3/2012 01:05
ΘΕΟΛΟΓΗΣ , ΣΑΝΤΜΠΕΡΚ , ΝΙΛΣΕΝ ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ , ΕΦΑΓΕ ΚΡΑΞΙΜΟ Ο ΖΗΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΝΑ ΚΡΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ .
ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ Ο ΖΗΤΑ ,ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ... ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ,ΤΩΡΑ ΣΑΠΙΛΑ ,ΜΗΝ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ...ΚΑΙ ΦΛΩΡΕΨΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ . SOFT ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Π@Π@ΡΟΛΟΓΙ@ ΣΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ .
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ ,ΜΕΣΩ E-MAIL...
beoz - 15/3/2012 01:43
Re file h megalyterh aderfh htan... Den einai tyxaio oti sthn epoxh tou phrame 1 kypello otan eixe paraxwrhsei thn proedria (Roussakis-Panagidis) kai 2 prwta8lhmata me allous proedrous (Gidopoulos/Generakis)...

Empaine sta apodythria me diktywto fanelaki, na fainetai h rwga, kai gyrizan ta antera twn paiktwn... ti leme twra...
nick5600 - 15/3/2012 11:14
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ;
ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΩΡΑ .
ΟΧΙ Ο ΖΗΤΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΧΑΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ!
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
Aek-fygasg1 - 15/3/2012 00:36
Adelfia, tora proexei to pos na swthei h Aekara mas! Meta tha "meirasoume" ston kathena tous ti tou analogi!! Kai me to parapano!! Afta!! Gia na eimaste dikaoi!!
XARIS - 15/3/2012 00:42
ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΚΤΗΝΩΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ . ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΟΥΝ . ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΑΝ ΦΘΗΝΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΥΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΧΝΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΠΟΥ ΓΥΑΛΙΖΕΙ . ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΣΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΦΘΑΣΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ .
CostinhoAlex - 15/3/2012 00:50
http://www.statbank.gr/content/leaders/19.html polla perissotera ap oti nomizoun kapoioi oti exei........
XARIS - 15/3/2012 00:51
ΕΠΕΙΔΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΦΟΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ (ΠΙΣΙΝΕΣ-ΕΠΑΥΛΕΙΣ-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΥΠΗΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ) ΕΤΣΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟ ΠΟΣΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΣΑΝ ΔΩΡΕΑ . ΑΡΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟ . ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ .
panos21 aekara mia zoi - 15/3/2012 00:55
το ξαναγραφω ρε.εχω τελειωσει ψυχολογικα με αυτη την κατασταση.ρε παω να τρελαθω. φετος εχω χασει μονο ενα παιχνιδι και καποιοι κουστουματοι πανε να τελειωσουν την αεκ.κανουμε το σκατο μας παξιμαδι για το διαρκειας και αυτοι αγοραζουν κοτερακια.θα παω ρε φουστηδες αυριο να βαλω στην τραπεζα για την καψουρα μου αλλα μην ξαναδω κανεναν στο γηπεδο μην ξανακουσω να ασχολουνται με την αεκ και το καλο που τους θελω να μην εχουν αξιωσεις απο τα λεφτα που μπορει να παρει η αεκ απο τον ψωμιαδη γιατι το ξυλο θα ειναι το λιγοτερο.
AKIS-AEK - 15/3/2012 00:55
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...
AKIS-AEK - 15/3/2012 00:57
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...
CostinhoAlex - 15/3/2012 01:03
http://www.statbank.gr/content/leaders/19.html deite ta
manuelpablo21 - 15/3/2012 01:03
as ta valoun ola ta lefta tous ekei pou kseroun!! ante na xatheite pia!! sas sixathike o kosmos!!! ahdia!!!
manuelpablo21 - 15/3/2012 01:05
as ta valoun ola ta lefta tous ekei pou kseroun!! ante na xatheite pia!! sas sixathike o kosmos!!! ahdia!!!
CostinhoAlex - 15/3/2012 01:05
http://www.statbank.gr/content/leaders/19.html deite ta
CostinhoAlex - 15/3/2012 01:08
http://www.statbank.gr/content/leaders/19.html deite ta
johny033 - 15/3/2012 01:09
δεν θελουμε στην αεκαρα μας αυτους που δεν μπορουν να την βοηθησουν μονο αυτοι που βοηθουν χωρις παρακαλια εχουν θεση στην αεκαρα μας
sliver 21 - 15/3/2012 01:10
den einai mono oti dialiomaste einai kai to pos htan h omada xronia twra... anipolipth omada ths sfaliaras , den adexw na thn blepw etsi ,as to klhsoun to magazi na paei sto diaolo , aytous 8a tous kinhgame mexri ta ba8ia tous geramata ,hte thn xreokophsoun hte thn diatirisoun omada ths karpazias..
PanosAekSparti - 15/3/2012 01:11
Αδερφια δεν ξερω αν το εχετε παρει χαμπαρι, αλλα εδω μιλαμε για επιχειρηματιες γεννημα θρεμα του στυγνου καπιταλισμου.Για το μονο λογο που βαζουν το χερι στην τσεπη να χαλασουν 1 ευρω ειναι για να κερδισουν 2 ευρω!
Δεν υπαρχουν συναισθηματισμοι οπαδικοι και κουραφεξαλα σε τετοιου μεγεθους επιχειρηματιες.Αν εβλεπαν οτι επενδυοντας στην ΑΕΚ θα εβγαζαν κερδος θα το ειχαν κανει και δεν θα περιμενανε πότε θα τους κραξουμε εμεις.Ουτε ηλιθιοι ειναι ουτε μαλ@κες, γιατι πως αλλιως θα ειχανε τετοια ετησια εσοδα αν δεν γνωριζαν το αντικειμενο??
Δεν ...επενδυουν πλεον στην ΑΕΚ γιατι ειναι ρισκο επιχειρηματικο που κανενας τους δεν θελει να παρει.
Κατι το κατεστημενο του ελληνικου ποδοσφαιρου,κατι η κριση δεν θελουν να μπουν σε μπελαδες.
Μονο αν καποιος εχει πραγματικα την κα@λα να τα χωσει και να μην υπολογιζει τη χασουρα.Υπαρχει κανας τετοιος τρελος? Εναν περιμεναμε αλλα αργησε...Ελεγε πως θα ρθει καβαλα σε αλογο,,τελικα το αλογο κλωτσησε και το σκασε μαζι με τα φραγκα...
Kostis 365 - 15/3/2012 11:26
Δεν έχουν δείξει πως είναι έτσι Πάνο. Έχουν πράγματι δώσει πολλά λεφτά που ίσως δεν θα πάρουν ποτέ πίσω...

Το πρόβλημά τους είναι ότιδεν θέλουν να πετούν συνέχεια σε ανοικτό πηγάδι και ακόμα ότι ως επιχειρηματίες είναι εγωϊστές και παίζουν μεταξύ τους παιγνίδια κυριαρχίας. Και αυτό είναι το μόνο που φοβαμαι, μήπως εξαντλήσουν τον χρόνο στα παιγνίδια και τις μπλόφες περιμένοντας ο ένας τον άλλον να κάνει πίσω......
Isis - 15/3/2012 01:12
Nick South, εχω και κοτερο παμε μια βολτα?? Βαλτε λεφτα καταραμενοι και αφηστε τα παιχνιδια!!! Μας εχετε πεθανει στη στεναχωρια!! Και μετα τη θλιψη ερχεται η βια! Ετσι και πεθανει η ΑΕΚ θα καταστρεψουμε το συμπαν!
solaek21 - 15/3/2012 01:19
ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ,ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝΕ????
beoz - 15/3/2012 01:31
Melissanidis: http://en.wikipedia.org/wiki/Dimitris_Melissanidis

Pou kata kapoious paizei paixnidia taktikhs... Sorry paidia, alla an eixa to 1/10 apo osa exei, den 8a afhna thn AEK na kseytilizetai etsi
beoz - 15/3/2012 01:44
Re file pou grafeis gia to Z, profanws eisai mikros...

Empaine sta apodythria me diktywto fanelaki, na fainetai h rwga, kai gyrizan ta antera twn paiktwn... ti leme twra...

h megalyterh sister htan... Den einai tyxaio oti sthn epoxh tou phrame 1 kypello otan eixe paraxwrhsei thn proedria (Roussakis-Panagidis) kai 2 prwta8lhmata me allous proedrous (Gidopoulos/Generakis)...

...o 8eios o Loukas elege kai ksanaelege poso metaniwse pou tou edwse thn PAE...
ΑΕΚΗΛ - 15/3/2012 01:50
ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ SITE: http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=6&artid=96426 και http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=38&artid=101470
Stmegas - 15/3/2012 03:03
Δημήτρης Μελισσανίδης

http://www.statbank.gr/content/leaders/19.html

Top 10 των Ελλήνων εφοπλιστών σύμφωνα με τα στοιχεία της N. Cotzias Shipping Consultants (NCSC), σε αριθμό πλοίων (Ιούλιος 2010).

1)Ιωάννης Αγγελικούσης 120 ...πλοία
2) Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος 82
3) Δημήτρης Μελισσανίδης 72 όπως και οι Νίκος και Χάρης Βαφειάς με 72
4)Γ.Προκοπίου 71
5)Βίκτωρ Ρέστης 70
6)Δρ Ιωάννης Κούστας 69
7) Ο Ungar Rami 67 του οποίου η εταιρεία Stamco έχει έδρα την Ελλάδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και απαρτίζεται από Έλληνες
8) Γιώργος Οικονόμου 61
9)Ευάγγελος Μαρινάκης 59
10)Kαπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος 58
xecutoR - 15/3/2012 05:11
πχ τα 109 εκατομμύρια τζίρος δεν είναι κέρδη . κέρδη στα 109 είναι περίπου 10 το πολύ .
Πολύ προπαγανδίστικο άρθρο
fotis21GALATSI - 15/3/2012 06:25
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ.......ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ.
johny_x21 - 15/3/2012 08:57
H AEKARA ποτέ δεν πεθαίνει!!! Ολοι δίπλα στην Ομαδάρα μας!
entro - 15/3/2012 09:05
Καλό άρθρο μπράβο. 10 εφοπλιστάδες ζητάνε χρηματική βοήθεια από τους αεκτζήδες των 584Ε, ντροπη!
Θέλουν κραξιμο έως και φάπες!!!!!
peaepppppppp@yahoo.gr - 15/3/2012 09:31
ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΑΔΡΑΧΜΙΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ----ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ Α Ε Κ.........Α Θ Α Ν Α Τ Η....
anastadam79 - 15/3/2012 09:33
Κρίμα...............
lion.king21 - 15/3/2012 10:17
Φανταστειτε για τι κοροιδια παιζεται στις πλατες του καθε αεκτζη που για ολους αυτους μαζι τα 10000000ευρω ειναι στραγαλια,και ομως δεν δινουν δραχμη....και περιμενουν απο τον απλο φιλαθλο που πλεον το 70% οσων γνωριζω απο φιλους και απο την οικογενεια μου ειναι πλεον ανεργοι η ειναι με ταμειο ανεργειας των 360ευρω!!!και ζητατε παλι απο εμας να βγαλουμε το φιδι απο την τρυπα(ΟΧΙ),δεν θα παρουμε,στεγνωσαμε οικονομικα δεν θα εχουμε να φαμε σε λιγο ετσι πως μας καταντησαν,εχω 4 ατομα φιλους αεκτζιδες και δουλευει μονο ενας οι υπολοιποι ειμαστε ανεργοι,κυριε νοτια-παππα-νικολαιδη-κτλ-κτλ,τι περιμενετε απο εμας??
SteveAngello - 15/3/2012 10:31
Καλημέρα σας,

Έγραψα κ χθες την άποψη μου,αν κ όσες ώρες περνούν κ η ΑΕΚ βρίσκεται σε αυτή τη κατάσταση,βαραίνει η καρδιά..Κατ'εμέ,λύση φυσικά κ θα βρεθεί,κ η κίνηση του Νοτιά είναι άλλη μια ένδειξη του χάσματος που έχει επέλθει χρόνια τώρα στις σχέσεις των Μετόχων.Έχει ακούσει πολλά,κ σε μεγάλο βαθμό δικαίως,αλλά αν το καλοσκεφτειτε,από την πλευρά του έχει κάποια δίκαια.Κ εξηγούμαι:

...Το 2004,μαζεύονται 5-6 εφοπλιστές μικρού κ μεγάλου βεληνεκούς για να βοηθήσουν την ομάδα τους,όντας άσχετοι από τα ποδοσφαιρικά δρώμενα,υπό την ηγεσία ενός παίκτη-συμβόλου μιας ολόκληρης γενιάς.Το πρόβλημα εντοπίζεται στα εξής δεδομένα-γεγονότα:1)Δεν γνώριζαν πως πολλές λεπτομέρειες για τα δεδομένα του χώρου 2)Δεν ήταν ομοιγενές το διοικητικό σχήμα κ δεν έλαβαν ομόφωνες αποφάσεις 3)Μετά την φυγή του συνδετικό τους κρικου,που ήταν ο Ντέμης,διαλύθηκε κ η ενότητα κ η συμπόρευση.

Έτσι λοιπόν,ο Παππάς με τον Νοτιά νιώθουν ότι οι υπόλοιπο τους εγκατέλειψαν,κ εν πολλοίς έχουν δίκιο,οι υπόλοιπο πληρώσαν κ έφυγαν κ θεωρούν ότι δεν έχουν καμία άλλη ευθύνη,τον Νοτιά τον έβαλαν να φτιάξει το προπονητικό,αφου δραστηριοποιείται με Real Estate,ο Παππάς όμως δεν ήθελε,ο Τάκης έβαλε λίγα χρήματα στην ΠΑΕ,όμως την κοστολογούσε,με άνεση κιόλας,200 εκ.ευρώ,ο Νυέμης ήθελε γήπεδο στον ΟΔΔΥ γιατί θεωρούσε ότι εκεί θα εξελιχθεί η ΠΑΕ κ ότι θα ειναι κ μεγάλο το στάδιο κ πολλοί οι εμπορικοί χώροι και γενικώς,είχε καθείς κ το δουκάτο του.Έτσι,ο Νοτιάς,τώρα λέει πως βάζει 300.000 γιατί δεν λαμβάνει νοίκια για το προπονητικό,πολύ-πολύ καιρό τώρα.

Δεν δικαιολογώντας κανέναν τους,απλώς καταθέτω γεγονότα κ καταστάσεις.Κ αποδεικνύεται ξανά,πως το σχέδιο σωτηρίας του 2004 ήταν προιόν ενός γνησιου ΑΕΚτσή,του Ντέμη,που ακολουθώντας το ενστικτό του,προσπάθησε για την ομαδα κ υποθήκευσε την περιουσία του,όμως δεν υπήρχαν στέρεες βάσεις.Ολα εξαρτώνταν απο τις επιτυχίες.Αυτές,μας τις έκλεψαν αλλα κ δεν προστατεύσαμε κ εμείς τα κεκτημένα μας,οπότε κάπου εκεί ξεκίνησε η κατηφόρα.Σε κάθε περίπτωση,όμως,θεωρώ την συμπεριφορά τους απαράδεκτη.Δεν γίνεται να ευτελιζεται άλλο ετσι αυτή η ομάδα.Δεν γίνεται κ πρέπει να σταματήσει εδώ η κατηφόρα.Δεν νοείται,να παρακαλάει ο Πρόεδρος της ΠΑΕ τους Μετόχους,από τους οποίους κ διορίστηκε,να βάλει χρήματα για την εταιρεία του.Είναι πρωτάκουστο.Δεν γίνεται 1,5 εκ.οπαδοί να περνούν δύσκολες ώρες γιατι κινδυνεύει η αγάπη τους.Δεν γίνεται να συνεχίζονται οι εγωισμοί κ τα νάζια μεταξύ τους.Δεν γίνεται να μην μπορούν να βρεθούν κ να συζητήσουν.Αυτά ολα ειναι ανήκουστα.

Όσον αφορά τον Μελισσανίδη,το εχω ξαναπεί,τι άλλο πρέπει να γίνει.Ζητησε συνάντηση,κ μόνο ο Παππάς δέχθηκε.Ο Νοτιάς δεν ήρθε κάν,ενώ ο Πολυς με τον Γκούμα,απλα αρνήθηκαν.Δλδ σου δίνει κάποιος άλλος χείρα βοηθείας,κ εσύ δεν δέχεσαι..Τι πρεπει να κάνει ο άλλος δλδ?Πολλοι λένε γιατι δεν βγαίνει να μιλήσει.Μιλησε στους αρμόδιους.Καθε σοβαρός επενδυτής,μιλάει με τους υπάρχοντες μετόχους.Σε κάθε περίπτωση,οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται.

Δεν θεωρώ ότι θα πάθει κάτι η ΑΕΚ.Δεν θεωρώ ότι θα αφεθεί.Ουτε απο τον κόσμο της ούτε απο τους Μετόχους.Ο Παππάς έχει υποσχεθεί ότι θα βοηθήσει ξανά,ο Νοτιάς δεν θα αφήσει την επένδυση του να παει στραφι.Κ οι δυο δεν θα αφήσουν τα τόσα χρήματα που έχουν βάλει να πάνε χαμένα.Το πιο σημαντικό για εμένα,ειναι η επανενεργοποίηση του κόσμου.Η ΑΕΚ είμαστε εμείς κ μόνον εμείς την κρατάμε ζωντανή.Επιμένω πως ο κόσμος μόνον με διαρκείας πρεπει να βοηθάει,αλλά αυτη τη στιγμή,ας βοηθήσει ο καθένας όσο μπορει.Εχω βάλει τόσα λεφτά,θα βάλω αλλα τόσα πάλι.Δεν με νοιάζουν καν.Ομως,αυτη τη φορά πρέπει ο κόσμος να επιλέξει ποιοί θέλει να μείνουν στο τιμόνι.Ας πληρώσει όσα μπορει απο τα σπασμένα τους,αλλά θα πρεπει μετα να έχει κ λόγο στην επόμενη ημέρα.Η ΑΕΚ για εμένα,μετράει φίλους πλέον.Κ αυτο ισχύει για όλους.Εδω θα φανεί ποιος ειναι ΑΕΚ κ ποιός απλα λέει ότι ειναι.Εδώ θα φανεί ποια ειναι η δυναμική μας,κ σε αυτό το σημείο συμφωνώ με τα λεγόμενα του Toolaek.

Η ομάδα μας θα περάσει κ αυτόν τον σκόπελο.Ειλικρινά,''χαίρομαι'' που πάνε ετσι τα πραγματα.Ειναι η καλύτερη ευκαιρία να ξεκαθαρίσουμε.Ομως,έχει γίνει ήδη μεγάλη ζημιά,στο προφίλ της ομάδας,κ τουλαχιστον αυτο που μπορούμε να κάνουμε ειναι να κεφαλαιοποίησουμε αυτές τις καταστάσεις,με τον δικό μας,μοναδικό τρόπο.Ενωθείυε επιτέλους.Ενωθείτε.Ακομα κ τώρα διαβάζω πικροχα σχόλια.Εγω δεν ''χαθηκα" ποτέ.Ουτε απο τις απόψεις μου παραιτήθηκα ούτε απο στα που βιώνω κ γνωρίζω ούτε απο την ομάδα.Εγω ειμαι κ θα ειμαι εκει.Καποιοι,ας συνεχίσουν να ζουν στη μιζέρια τους.Κ για όσα λένε..φωνές βοόντων εν τη ερήμω.

Υ.Γ:Δεν έχει σχέση ο ηλ.τζόγος με την ΠΑΕ.Δεν χρειάζεται να μπω σε λεπτομέρειες,όμως δεν έχουν σχέση.Ας κάνουν οι Μέτοχοι το καθήκον τους κ τα υπόλοιπα θα γίνουν.
gbaxher - 15/3/2012 11:30
steve ξανα ρωταω... τι κινηση ειναι αυτη που θα κανει ο ντεμης (που εσυ ειπες) και ποια η σχεση του αυτη την στιγμη με τον μελλισανιδη; σε παρακαλω....
SteveAngello - 15/3/2012 12:54
Η σχέση του ειναι η ίδια,που είχε εδω κ καιρό.Απλως ο Ντέμης προετοίμασε το έδαφος για να συζητήσει με τους Μετόχους,κ τον έφερε σε επαφή με τον Παππά,εν αρχή.Μετα μίλησε κ με τους λοιπούς.Για τον Νοτιά δεν ξέρω μόνο αν μίλησε απευθείας.Αυτά προ δύο μηνών αλλα κ τις τελευταίες εβδομάδες.Οσον αφορα τον Ντέμη,μαθαίνω ότι θα βγει στο προσκήνιο ξανα..Δεν ξέρω τι θα προτείνει κ τι έχει κατα νου.Θα μάθω όμως!
toolaek - 15/3/2012 11:40
ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΜΙΖΕΡΟΥΣ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΥΣ ΚΛΠ....! ΕΧΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΖΕΡΟΣ! Η ΑΕΚ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Η ΚΑΒΛΑ ΜΟΥ/ΣΟΥ/ΜΑΣ.... ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΕΙ!!!! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΙ ΜΙΖΕΡΟΙ...
SteveAngello - 15/3/2012 12:35
Και σε αυτο το σημείο φίλε Toolaek,θα ήθελα να σου πω ότι συμφωνω (ξανα) μαζι σου για αυτο που έγραψες παραπάνω περι αψυχίας.Αλλά δε πιστεύω ότι ισχύει για όλους.Δε βάζω άπαντες στο ίδιο καζάνι να βράζουν.Η ιστορία θα δείξει ακριβώς ποιοι κ πόσο βοήθησαν την ΑΕΚ κ ποιοι κ πόσο ευθύνονται για την τωρινή κατάντια.Ας βοηθήσουμε όλοι,για άλλη μια φορα,δεν γίνεται να χαθεί η ΑΕΚ.Πρεπει να είμαστε θεματοφύλακες της Ιδέας αυτής κ εγγυητές της αυριανής ημέρας.Ολα θα πάνε καλα,εν τέλει.
kouts21 - 15/3/2012 13:26
φίλε Στίβι, δεν πρέπει να απαιτηθεί να δωθεί αναλυτικά τι χρωστάει η ΠΑΕ και πού? Τι ειναι αυτά τα 32 εκατομμύρια? Θέλουμε αναλυτικά έσοδα-έξοδα των τελευταίων χρόνων, αναλυτικά οι ΑΜΚ, τα δάνεια κ όλα! Να δούμε τελικά αν έβαλε κανείς λεφτά στην ΠΑΕ... έχω άδικο?
nikos37l - 15/3/2012 14:07
kouts21
φιλαρακο τι λεω εγω τοσο καιρο? δεν λεω ας βγαλουν μια κατασταση ονομα και ποσο? δεν λεω οτι δεν εχουν βαλει μια? δεν λεω οτι εχουν ρημαξει την παε ειδικα μεσω εμπιρε? γιατι να πληρωσω εγω γιατι να πληρωσουν αλλοι χρεη αλλων?οι μετοχοαμετοχοι πλην ελαχιστων ευρω στην αρχη δεν εχουν βαλει ουτε σεντ τους ισολογισμους που παρουσιαζουν ας τους κανουν χαρτι κουζινας,δεν προκειται να βγαλουν τετοια λιστα γιατι θα φανει οτι τοσα χρονια λενε ψεμματα δεν εχουν πληρωσει ποτε εφορια πλην του 44 και τωρα εχουν αφησει και αυτο.
δεν αναρωτιεται ...κανενας που πηγαν τα εσοδα που ειχε η αεκ τοσα χρονια? πως γινεται με μπατζετ(ολα μαζι)15-16 μυρια να εχεις εσοδα 30+ και να βαζουν οι μετοχοι λεφτα? πως γινεται να ειναι ολα απληρωτα και η αεκ να εχει εσοδα πανω απο 20 φετος και να χρωσταει?καμια παε δεν μπαινει μεσα ολες κερδιζουν απλα οι ιδιοκτητες τις χρεωνουν και κερδιζουν αυτοι.ποιο κατω λες για καποιον να μας ενωσει αυτος οχι δεν προκειται να μας ενωσει αλλα θα μας διχασει πολυ περισσοτερο και οχι μονο αυτο εχει τοσο λερωμενη την φωλια του σε κολεγιες που εκανε με τους μετοχοδιαχειρηστες που συντομα θα εκπλαγεις με αυτα που θα μαθεις.
ενα απλο παραδειγμα θα σου φερω μια προετοιμασια 15 ημερων για 55 ατομα ειναι χρεωμενη περιπου 700.000ευρω ενω κανονικα τα χρηματα ειναι μαχιμουμ 250.000ειπαμε ειμαστε αρρωστοι οχι προβατα, αμα θες μπορω να σου πω κιαλλα.
οσο για αυτο που λενε οτι ο νοτιας εβαλε 15μυρια για το προπονητικο σου λεω οτι δεν εβαλε τιποτα δανεια πηρε τα οποια θα αποπληρωνει η αεκ και το προπονητικο θα ανηκει στον νοτια. ο δε παππας που λενε οτι πληρωσε την ΜΣ δεν εχει πληρωσει τιποτα διακανονισμο εκανε μια εταιρεια(αγνωστου ιδιοκτητη)με ορους επαχθης για την αεκ.ο δε ντεμακος ολο δανεια φερνει. να σκεφτεις οτι η αεκ δεν ειχε και δεν εχει αναγκη απο δανεια απλα αυτα παρθηκαν για να ειναι δεσμια σε καποιους (σε ποιους δεν ειναι δυσκολο να καταλαβεις).
οταν πρωτοεγραψα εδω ειχα πει λυση ειναι μια μελλισαν μεγαλομετοχος μπαγιεβιτς προεδρος και οταν εγινε το σκηνικο στην καλιθεα ειχα πει οτι μια μερα ο σερβος θα γυρισει σαν προεδρος μερικοι κραξανε αλλοι βρισανε τωρα ξερω οτι θα ερθει σαν προεδρος.
Castroman - 15/3/2012 14:39
steve

πιστευω παντως οτι αυτο το "ποιηματακι" με τον κοσμο πρεπει να σταματησει .. το λεω και πιο κατω .. εαν η ΑΕΚ δεν ειχε στο μετοχολογιο της ανθρωπους με τεραστιο τζιρο εργασιων τοτε θα συμφωνουσα με την κινηση του λογαριασμου .. απο την στιγμη ομως που οι ανθρωποι αυτοι δεν ξερουν τι εχουν , και χρωστανε , οφειλουν να πληρωσουν .. ειναι πολυ απλο .. το χρεος του κοσμου (οικονομικο) σταματαει στην αγορα ενος εισιτηριου διαρκειας ,απλου κτλ .. μεχρι εδω ..

...δεν γινεται να "ζητιανευεις" παντα απο τον κοσμο να βγαλει το φιδι απο την τρυπα , σε λαθος timing (οικονομικη κριση , ανεργια κτλ) ..ειμαι καθετα αντιθετος στο ανοιγμα του λογαριασμου διοτι ετσι εχουμε ενα φαυλο κυκλο και ενα "γαιτανακι" με τον κοσμο χωρις γυρισμο ..

θελω την αποψη σου .
Kostis 365 - 15/3/2012 19:47
Φίλε, δεν γινεται να ζητιανεύεις πάντα απ΄τον κόσμο, αλλά πες μου, πότε το έκανε αυτό η ΑΕΚ πλην της περιπτώσης των σαπόρτερς (που δεν παρέσυρε πανω από 1000 άτομα κιόλας);

Ο ΑΕΚτζής δικαιούται να αισθάνεται ότι οι ιδιοκτήτες και οι διοικούντες της ομάδας του τα΄χουν πρήξει και του΄χουν αλλάξει τον αδόξαστο, δεν δικαιούται όμως να αισθάνεται μέτοχος και χορηγός. Ο ΠΑΟΚτσής, που του ζητήθηκε δις να αγοράσει μετοχές και ο Αρειανός, που΄χει στην λέσχη του κοντά 9.000 μέλη έχει μιά αφορμή να απαιτεί προνόμια μετόχου...
Atzamidis21 - 15/3/2012 14:43
Φιλε τελειωνε με τα παραμυθια ο τιγρης ενδιαφερεται για τις αδειες που θα δοθουν απο τον ΟΠΑΠ για το στοιχημα υπαρχει ασυμβιβαστο με το να εισαι μετοχος σε ΠΑΕ και ο Κοκκαλης γι αυτο την εκανε απο τον gay αν δεν του δοθει τοτε μπορει και να ασχοληθει με ΑΕΚ συντομα θα γνωριζουμε, συνεταιρος με τον Κοντομηνα για αυτο ο Αlpha εχει αρχισει ρεπορταζ για σκανδαλα στον ΟΠΑΠ
Ολα τα υπολοιπα ειναι ιστοριες για αγριους αν χαλασει η δουλεια με το στοιχημα μπορει και να μπει στην ΑΕΚ
AEKCy - 15/3/2012 13:48
Εννοείται πως η ΑΕΚ μετράει φίλους και guess what! Ο Μελισσανίδης κλασσικά ΔΕΝ θα είναι μέσα σε αυτούς (τρελλός ή λαμόγιο θυμίζει κάτι?)
Καλά για τους αμέτοχους ούτε λόγος αυτοί όχι φίλοι δεν είναι αλλά πλέον μπαίνουν και επίσημα στην κατηγορία του Μάκη Ψωμιάδη και σια......


ΥΓ. Προφανώς δεν ευθύνεται ο Μελ Μελ για τις αλητείες των αμέτοχων πουθενάδων αλλά ούτε εμείς ...φταίμε και όμως βάζουμε περισσότερα απο όσα μπορούμε ΚΑΙ τώρα για να μην χαθεί η ΑΕΚ χωρίς τα εισοδήματα μας να έχουν σχέση με αυτά του αγαπητού τιγράκου.
nikos37l - 15/3/2012 14:15
AEKCy ( Ο Άπιστος )
κουμπαρε μην καρζεις τον μελλισαν δεν ειναι χαζος ξερει τα παντα ξερει ποσα ακριβως ειναι τα χρεη αλλα τι να κανει να μπει τωρα και να πει τα πληρωνω ολα? εγω δεν τρωω πρωινα μαζι του ουτε ξερω τον γιο του απλα καταλαβαινω το πως σκεφτεται και να ξερεις οτι εαν δεν βγει ο λαλιστατος (τωρα ειναι βουβα πριν καιρο εκανε εγκληματα εναντιον τις αεκ)αεκαρχης να ζητησει συγνωμη και απο τον μελ και απο τον σερβο τοσο θα τραβαει το σχοινι το μελλ.
ο ψωμιαδης εκανε αυτο που κανουν χρονια τωρα προεδροι παε δλδ αφαιμαξεις απο ταμεια οι δικοι ...μας εχουν κανει χειροτερα απ τον ψωμιαδη ειδικα μεσω εμπιρε.
οσο ειναι αυτοι οι φιλοι τις αεκ θα ειναι ουτε τα δαχτυλα ενος χεριου μολις φυγουν θα ειναι απειροι.
AEKCy - 15/3/2012 15:48
Φίλε κοίτα αυτό είναι μια πτυχή και το παιδοβούβαλο όταν πήρε τον γαύρο πλήρωσε τα χρωστούμενα του Κόκκαλη και αυτό είναι κάτι σαν νόμος στην Ελλάδα ο επόμενος πληρώνει τα χρωστούμενα του προηγούμενου. Δεν λέω πως είναι σωστό αλλά έτσι γίνεται. Εδω η Λιβερπουλ που άλλαξε χέρια με τη μία ο επόμενος αναγκάστηκε να πληρώσει 500 μυρια χρέη του προηγούμενου. Δεν έχω τέτοια απαίτηση απο τον τιγράκο βέβαια αλλά αν ήθελε πραγματικά την ΑΕΚ θα την έπερνε με τα χρέη της όλλα τα άλλα τα θέλω να την πάρω αλλά δεν έρχονται δεν βοηθάνε απλά μου ακούγονται δικαιολογίες. Αμα δεν θέλεις ρε τιγράκο να πάρεις την ΑΕΚ πέστο ξεκάθαρα και άσε τις δικαιολογίες αυτό είναι που με ενοχλεί απίστευτα με την στάση του Μελ Μελ....
vasilis-v - 15/3/2012 18:15
ΑΕΚcy ξεκόλλα, το παιδοβούβαλο πήρε γήπεδο. Κάθε Κυριακή βγάζει μόνο από τις τυρόπιτες και τα τσιπς ένα συμβόλαιο! Όλο το μυστικό εκεί βρίσκεται, στο γήπεδο. Αν μπει μπροστά το γήπεδο ουρά θα κάνουν!
Kostis 365 - 15/3/2012 20:35
Πήρε το μισό γήπεδο και απ΄αυτό εισπράττει ενοίκιο απ΄τον Ολυμπιακό. Όμως τα μαγαζιά δεν πάνε καθόλου καλά και έχει να αποπληρώνει μέχρι το 2019 το δάνειο της κατασκευής του και μετά ενοίκιο στο δημόσιο γιά τον χώρο...
glory21 - 15/3/2012 16:53
ΑΕΚCy

To avatar σου ειναι ολα τα λεφτα και τα λεγομενα σου πολυ ''τιγρε''(οπως εχει πει και μια ψυχη εδω μεσα)!!!
johny26 - 15/3/2012 10:47
Ακομη και τωρα,ο κοσμος ''πρεπει'' να πληρωσει ετσι χωρις δυσταγμους με τον χρονο θηλια στον λαιμο, για τους περισσοτερους απο ολους μας, ετσι ειναι καθε μερα πλεον,το αισθημα αυτοθυσιας μεταξυ των ανθρωπων ειναι φανερο οτι μπορει ο καθενας μας για τον αλλον,και μπραβο σε ολους αυτους που το πραττουν ..τι να εχω 20 ευρω τι 10? δεν αξιζει? και τωρα ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΕΚ αν ειχα θα εδινα τα παντα για εναν Συλλογο Τεραστιο ,απο μικρο παιδι στο ραδιο πρωτοακουγα τους παικταραδες, την αγωνια , να Νικησει ,και τελος το πρωταθλημα,αναλογιστειτε ποσα εκατομμυρια φιλων ΤΗΣ ενιωσαν ,νιωθουν ,εκλαψαν ,γελασαν, τρελλαθηκαν ,ματωσαν, αμετρητα χιλιομετρα ,μιλια εκαναν να την δουν ,ανεξαρτητου κοστους για την ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ,και δεν ...ειναι τωρα που ξανα θα στερηθουν απο τα ''πολλα'' που περνουν να δωσουν,αλλα πολυ φοβαμαι δεν ειναι αυτο αρκετο ΤΩΡΑ! αυτοι που επρεπε να πληρωνουν και δεν το εκαναν δεν ειναι εδω! γιατι απλα δεν ενιωσαν ποτε, πως ειναι να εισαι Α.Ε.Κ. ..
ΥΓ: Αεκαρα μου ευχομαι να ξυπνησεις!
ΥΓ1: ΜΙΑ'Σ που το θυμηθηκα ,αυτοι ολοι μιλουσανε για οικονομικη εξυγιανση,ΤΗΣ ΑΕΚ!
ΥΓ2:Αν εμεις ημασταν αυτοι θα καναμε το ιδιο? μπα!!!
ΥΓ3:διαβαστε τα παρακατω.
ΥΓ4: animal alert animal alert! χαθηκε τιγρης
ΥΓ5:Αυτο ηταν δανεικο απο αλλο φιλο,αναγνωστη του ΑΕΚ365.
christossainis - 15/3/2012 10:52
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ: (http://christossainis.blogspot.com/2012/03/blog-post_3981.html)

ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ!!!
christossainis - 15/3/2012 10:55
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ

http://christossainis.blogspot.com/2012/03/blog-post_3981.html

ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ
sssgexi - 15/3/2012 11:21
ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ Τ'ΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΡΟΥΤΙ?
ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ 50ΑΡΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑΘΙ ΣΕ SM ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΡΣΙ Η...ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ. ΥΓ.ΚΑΙ ΑΕΚ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...
ΑΕΚΑΡΑ-ΚΑΤΕΡΙΝΗ - 15/3/2012 11:46
Επιχειρηματιές είναι και κάνουνε την πλάκα τους!! Το ΡΕΠΟΡΤΑΖ είναι άστοχο τελείως, δεν έχει σημασία αν έχουνε πολλά λεφτά , καλύτερα για εμένα να τα βάλουνε σε ένα νοσοκομείο παρά στην ΠΑΕ!!
Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ
nadamo - 15/3/2012 11:40
Το καλοκαίρι που πέρασε έδωσα 200 ευρώ στους supporter. Αυτά τα χρήματα γιατί δεν τα δίνουν στην ΠΑΕ; Εγώ δεν τα θέλω και όταν τα έδωσα το έκανα γνωρίζοντας ότι δεν θα μου επιστραφούν. Εκτός αν τα έχουν δώσει ήδη, αλλά κάτι τέτοιο δεν έχω ακούσει.
NIKOS ORIGINAL ORIGINAL - 15/3/2012 11:57
ΠΩΣ ΘΑ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΟΣΟ ΦΡΑΓΚΑΤΟΙ { ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ } ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΦΙΛΟΙ Κ ΕΧΘΡΟΙ ΛΕΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ' ΕΚΕΙ , ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ! ' ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΡΕ ? ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΑΣ ,ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Α Ε Κ !! ?
kitrinos21 - 15/3/2012 12:12
Η γνωμη μου ειναι οτι δεν εχουν δωσει φραγκο. Καθε χρονο καλυπταν τις ζημιες η με δανεια η ισοσκελιζοντας ισολογισμους προαναγραφοντας βεβαιωμενα εσοδα επομενων χρονων η υπολογιζοντας λεφτα ψωμιαδη η βρισκοντας συμπαικτες που τσονταριζαν για να βγει το μπατζετ σπαζοντας μετοχες και χωρις κανονικη αυξηση Μ.Κ. ΟΙ μετοχοι ποτε δεν εκαναν κανονικη αυξηση Μ.Κ βαζοντας οι ιδιοι το χερι στη τσεπη και να καλυπτουν ετσι τις ζημιες καθε χρησης.Μονο ετσι μπαινουν πραγματικα λεφτα σε μια εταιρεια και δεν το εκαναν ποτε ουτε οταν την αγορασαν ουτε στα 8 χρονια. Ολα τα αλλα ειναι διευκολυνσεις που δεν υπαρχουν πουθενα και δεν ξερουμε ουτε θα μαθουμε ποτε αν τα πηραν και πισω.
kouts21 - 15/3/2012 12:53
Μπράβο ρε φίλε κίτρινε!! Το χεις πιάσει το νόημα! Χατζηχρήστο!! Μέσω της original και του υπόλοιπου κόσμου, πίεσε ! Να δωθεί στη δημοσιότητα λίστα, με υπογραφές, πού χρωστάει η ΑΕΚ και πόσα! Να ξέρουμε τι ειναι αυτά τα 35 εκτομμύρια που λένε! Και αναλυτικά να δωθούν στο φως όλα τα έγγραφα απο αυξήσεις κεφαλαίων, να δούμε αν ειναι πραγματικές!! Τι έβαλε κάθε μέτοχος και πού! όλα στη φόρα! ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ! Ας ενωθούμε όλοι! Οριτζινάλια, πατήσια, ανοργάνωτοι, οικογενειάρχες, φοιτητές! ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ! Να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ με κάθε μέσο ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΕΞΟΔΩΝ, Α.Μ.Κ ΚΑΙ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΧΡΕΗ!!! ΧΧ ξύπνα!!! εσύ μόνο έχεις τη δύναμη για κάτι τέτοιο! βοήθα την ΑΕΚ τωρα!
kitrinos21 - 15/3/2012 13:27
Αυτο φιλε κοuts21 δεν γινεται μονο στην ΑΕΚ ειναι χαραχτηριστικο ολων των ελληνικων επιχειρησεων. Στην Ελλαδα κανενας δεν επενδυει πραγματικα λεφτα τσεπωνουν τα κερδη και φεσωνουν τις ζημιες στην εταιρεια και ισοσκελιζουν με θαλασσοδανεια που τις περισσοτερες φορες εχουν και εγγυηση δημοσιου. Δες τραπεζες και εκδοτικους οικους. Γιαυτο εχουμε παμπλουτους Ελληνες και παμπτωχες εταιρειες που χρωστανε παντου και πιο παλλα στο κρατος.
MONO AEK 9-11 - 15/3/2012 13:03
Και εγω το ιδιο πιστευω οτι δεν βαλαν φραγκο,την εβγαζαν με δανεια και με τα εσοδα που ειχε η ομαδα ,που στα πρωτα χρονια ηταν τρελλα τα εσοδα και αν καναν καμμια ταμειακη διευκολυνση μετα τα παιρναν πισω.Μπαβο στο αεκ365 που βγαλατε το αρθρο να τα βλεπουν αυτα καποιοι ιεροσυλοι που τολμησαν να συγκρινουν το παρεακι της καταστροφης με τον θειο Λουκα που εδωσε ψυχη και περιουσια για την ΑΕΚ με αυτους τους αδιστακτους φραγκοφονιαδες μεγιστανες.Το θεμα ειναι τωρα οτι χωρις να ειμαι σεναριολογος αλλα κατι ασχημο παιζει με αυτους,δεν μπορει να μην δινουν ουτε καν τα 300 που γι αυτους ειναι ψυχουλα,τι παιχνιδια παιζονται στην πλατη της ομαδα;Πως γινετε να εχουν παρει αποφαση να διαλυσουν την ομαδα για ενα ποσο γι αυτους αρκετα ...μικρο;Ουτε η κατακραυγη δεν τους νοιαζει πλεον ολοι οι δημοσιογραφοι το γραφουν καθαρα οτι εχουν παρει αποφασισει να μας ριξουν και δεν βλεπω αντιδραση καμμια απο κανεναν.Που ειναι ολοι οι συνδεσμοι να ξεσηκωθουν;Η ερασιτεχνικη που θα πληγει και θα καταστραφουν ολα τα ερασιτεχνικα αν πεσει η ΑΕΚ γιατι απο την παε ζουν που ειναι να παρει θεση;Δεν μπορω ρε παιδια να διανοηθω οτι ετσι απλα εχουν παρει καποιοι αποφαση να μας ριξουν την ομαδα,να αμαυρωσουν την ιστορια μας με τον υποβιβασμο-ντροπη και δεν αντιδραει κανεις και θα το δεχτουμε ετσι απλα χωρις να γινει ''πολεμος'';
kitrinos21 - 15/3/2012 13:39
Φιλε νικος21 απο τη στιγμη που τακτοποιηθηκε το δανειο μοργκαν αυτοι τελος. Ηταν το μονο που συνδεοταν με προσωπικες εγγυησεις. Αυτοι τωρα ηδη εχουν εξαφανιστει ουτε δηλωσεις, ουτε φοτο, ουτε πρωτοσελιδα, ουτε προτασεις που μας ειχαν ζαλισει τις προηγουμενες βδομαδες, παει πεταξε το πουλακι....
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 15/3/2012 13:59
Καλημερα φιλε μου,

Συμφωνω μαζι σου.
Η περιληπτικη σου αναφορα στα οικονομικα δρωμενα της ΑΕΚ δινουν το στιγμα της ουσιας, η οποια για παρα πολλους ειναι και παραμενει αορατη.
Ενα πραγμα θελω να συμπληρωσω. Εαν εδιναν καθε χρονο τον προϋπολογισμο της ομαδας και στο τελος της χρονιας ποσα ειναι τα εσοδα τοτε θα ειχαμε ολοι καποια εικονα και θα μπορουσαμε να ...κρινουμε αν ανταποκρινονται τα στοιχεια στην πραγματικοτητα ή οχι.
Επειδη ομως ολα αυτα τα χρονια κατοπιν επιχειρηματικης τους επιλογης φυσικα αποφευγουν την διαφανεια οπως ο διαολος το λιβανι, εμας δεν μας απομενει πλεον κατι αλλο απο το να υποψιαζομαστε τα χειροτερα και να τους κατηγορουμε ασταματητα.
kitrinos21 - 15/3/2012 14:32
Φιλε βιεννεζε εμεις θα συνεχισουμε να το παλεβουμε, να σκεφτομαστε, να ψαχνουμε την αληθεια και σιγουρα να γραφουμε τις αποψεις μας ειτε συμφωνουμε ειτε οχι, σχετικα με ενα παραπανω ποσταρισμα σου.
nikos37l - 15/3/2012 14:33
[ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ
μην εισαι μιζερος οι μετοχοι τις αεκ ειναι αγιοι σωτηρες γιατι τους κατηγορουν δεν ξερω.
πλακα πλακα μερικοι επιμενουν να κανουν το ασπρο μαυρο ειναι τουλαχιστον για γελια να λενε οτι οι μετοχοι βαλανε μυρια στην αεκ πλην ελαχιστων(τα εχουν παρει πισω 200φορες επανω) δεν εχουν βαλει αλλα και εαν δεις επιμελως αποφευγουν να πουν την λεξη εμπιρε, και στο προσωπο του προβαταρχη βρηκαν τον τελειο συμμαχο τους καλυπτει απολυτα εχοντας κανει σημαια την λεξη ερασιτεχνικη.οταν βλεπω να μιλανε για ...ισολογισμους σκαω στα γελια σημερα ειχα μια συναντηση για ενα μεγαλο προτζεκτ και μου λεει ο τραπεζικος καλα ολα αλλα πες τον πελατη σου να μας φερει εναν αλλον ισολογισμο του να φαινεται καλυτερος να τελειωνουμε τετοιοι ειναι και οι ισολογισμοι τις αεκ γαργαλημενοι.
ΥΓμιλαμε για τρελη οινοποσια λαλησα να πινεις και να τραγουδας με εναν παππα ρουμανικα τραγουδια ξερεις τι ειναι?
kouts21 - 15/3/2012 16:21
niko37I ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ αν ισχύουν όσα λες να βγεις μπροστά επώνυμα και να ζητήσεις ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ χρέη σε ποιούς και πόσα.. έσοδα, έξοδα ΑΜΚ κτλ κτλ.... ΦΟβάσαι μην σε πιάνει στο στόμα του ο κάθε πανούτσος? ΒΓΕΣ! αν έχεις δυνατότητα, ΒΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ!!!! ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ!
nikos37l - 15/3/2012 18:35
kouts21
την προηγουμενη εβδομαδα ενας καλος φιλος πηγε στον προεδρο τις αεκ και ειπε δωσε μου μια λιστα χρεων τις αεκ να δουμε τι μπορουμε να κανουμε (ποσο και ονομα) και η απαντηση που πηρε ηταν ασε τις λιστες και πες ποσα βαζεις τωρα.με λιγα λογια δεν δινουν τιποτα δεν δεσμευονται για τιποτα και φυσικα εχουν την απολυτη στηριξη του προβαταρχη που ειναι με το μερος τους με αντιτιμο βεβαιως βεβαιως.
οποιος και να παει να ζητησει θα παρει η μισολογα η τιποτα για απαντηση η θα του πουν ενα νουμερο πχ 32μυρια.
...και στο ξαναλεω οι μετοχοαμετοχοι δεν εχουν βαλει μια εχουν κατασπαραξει την αεκ τωρα τρωνε οτι απεμεινε και παλι λογαριασμο δεν δινουν.δεν γινεται παλικαρι μου μια προετοιμασια 15 ημερων να κοστιζει 700.000ευρω δεν γινεται να κοστιζει ενα ταξιδι στην σαλονικα για ματς να κοστιζει 20.000 ευρω δεν γινεται ενας μανατζερ για εναν αγνωστο παιχτη να περνει 300.000ευρω(τοσα ζητησε ενας μανατζερ για να φερει τον μιγιατοβιτς καποτε στον βαζελο) και τοσα ζητησαν ντεμεκ απ την αεκ για εναν 20χρονο. αυτη ειναι η ιστορια τις αεκ ο ψωμιαδης ειναι μπροστα τους παναγια σκεψου μονο οτι ενω λιβανιζαν τον παππα για την μοργκαν φανηκε οτι εδωσε λεφτα ο χατζηωαννου.
ΥΓ αυτος που ζητησε την λιστα ειπε και το εξης θελω να μου δωσεις και στοιχεια για την εμπιρε φυσικα δεν πηρε καμια απαντηση.
Kostis 365 - 15/3/2012 20:30
Νίκο (το στέλνω ξανά στο σωσό σημειο),

Δεν έχει μεγάλη σημασία βέβαια αφού δεν θα το πιστέψεις, αλλά γιά την προετοιμασία των 700 χιλιάδων είχε δοθεί απάντηση που δεν την θυμάμαι με λεπτομέρειες αλλά η κεντρική ιδέα ήταν ότι στο τιμολόγιο αυτό είχαν συμπεριληφθεί και άλλες οφειλές στον συγκεκριμένο μάνατζερ που είχαν συσσωρευτεί. Το θέμα είναι ότι μιλάμε γιά ένα μόνο τιμολόγιο τέτοιου τύπου που κάνει μπαμ και το ποσόν είναι βέβαια σοβαρό, αλλά όχι και τεράστιο...
...
...Αν θεωρήσουμε ότι μιλάμε γιά 4-5 πολυεκατομυριούχους, γιά να πει κάποιος ότι κλέβουν και να αξίζει τον κόπο, το ποσόν θα πρέπει να΄ναι πολύ μεγάλο αφού επιπλέον θα μοιράζεται, έτσι;

Ο ψωμιάδης αποδείχθηκε στο δικαστήριο ότι πήρε από το ταμείο της ΑΕΚ 40 εκ € και έγινε καπνός, αλλά βρέθηκαν τιμιλόγια γιά καφέδες ενός δις δρχ και 5 δις στο όνομα σταυλίτη που΄κανε, λέει, έργα στους Θρακομακεδόνες. Πως γίνεται ρε φίλε μου να φαγώθηκαν τέτοιου μεγέθους ποσά χωρίς να φαίνονται χοντρές παρατυπίες;

Και εξήγησέ μου, πως διάολο τα λεφτά φαγώθηκαν κυρίως μέσω μιάς εταιρίας σαν την εμπάϊαρ, που τα κουκιά της είναι μετρημένα; Όπως φαινόταν από τα στοιχεία του 2009, η εμπάϊαρ ήταν μέσα μόλις ένα εκατομύριο, αφού από τα 7 εκατομύρια που χρωστούσε τότε τα 5 ήταν στοκ και το 1 της το χρωστούσαν και επιπλέον είχε χρεωθεί γιά την ανακαίνιση όλων των αεκshop;

Το να τα κονόμησαν κάποια στελέχη και υπάλληλοι το καταλαβαίνω βρε αδερφέ, άλλωστε από χρήμα που ρέει άφθονο αποκλείεται να μην βρεθεί ο τρόπος διαρροής. Στον Θεό σου όμως, είναι όμως αυτή δουλιά γιά να κονομήσουν εκατομυριούχοι;

Υ.Γ. Έστω κι΄αν έμπλεξαν τα μπούτια τους ορισμένοι δημοσιογράφοι, ήταν φανερό εξαρχής από όσα είπε ο Χ΄΄ιωάννου ότι έδωσε στον Παππά το μερίδιό του από την Μόργκαν εκ των υστέρων και αυτός το διέθεσε μόλις το είσπραξε στη ΑΕΚ. Άρα σ΄αυτό δεν είπε ψέματα ο Παππάς...
kouts21 - 15/3/2012 22:08
niko37I, εγώ είμαι που σε έκραζα και έλεγα οτι πολυκαμαρώνεις για τα λεφτά σου και τα δείπνα στα βόρεια προάστια κτλ κτλ.. όμως δεν μπορώ να καταλάβω.. ο πρόεδρος της ΑΕΚ λέει αυτά που λέει στο φίλο σου εκ του ασφαλούς.. αν βγείτε επώνυμα και αφού έχετε εταιρείες με κύκλους εργασιών και δεν είστε τίποτα παιδάκια, και ζητήσετε τη λίστα με τα χρέη και πού είναι αυτά, μπορούν να σας πούν τέτοιες παπαριές?....
ps..μήπως στην παρέα ΑΕΚτζήδων που θέλετε να πάρετε την ΑΕΚ, είναι ένας 53χρονος περίπου επιχειρηματίας, ονόματι Δημήτρης, ο οποίος ασχολείται με θέματα ενεργειακά??? (δεν θέλω να πω λεπτομέρειες).... ο οποίος κατάγεται απο ένα νομό της ...πελοπονήσσου? (πάλι δεν λέω κάτι παραπάνω).... απάντησέ μου με ένα ναι ή όχι και δεν θα πώ τίποτα, έχεις το λόγο μου!
Castroman - 15/3/2012 14:25
το θεμα με τον λογαριασμο "βρωμαει" απο χιλιομετρα ..

στο τελος θα πληρωσουν τον λογαριασμο ,δεν μπορουν να κανουν αλλιως , απλα κερδιζουν χρονο για το ποιος θα δωσει τα λιγοτερα .. Καταντια ..

οποιος σκεφτεται να συνδραμει ,μην το κανει .. τα 10 και 20 ευρω του καθενα ,δεν σωζουν την ΑΕΚ .. ισως να "βοηθουν" καποιους αλλους .. δηλαδη , τον Ιουνιο παλι τα ιδια θα πουν ...στον κοσμο .. "ελεηστε την ΑΕΚ" ..

αυτο το πραγμα πρεπει να σταματησει .. και θα σταματησει .. η πλακα και η "ζητιανια" πρεπει να λαβει ενα τελος

ΥΓ εαν η ΑΕΚ δεν ειχε εφοπλιστες και μεγιστανες στο μετοχολογιο της τοτε θα ημουν υπερ μιας τετοιας κινησης , απο την στιγμη ομως που δεν ειναι ενας αλλα 5-6 που εχουν τα λεφτα για "πασατεμπο" και δεν πληρωνουν αυτα που οφειλουν τοτε η οργη και η αρνηση ειναι ακομα μεγαλυτερη ..
Kostis 365 - 15/3/2012 19:34
Δεν λέω ότι πιστεύω πως θα γίνει, αλλά αν θέλουν, κλείνουν το μαγαζί και δεν δίνουν μία. Είναι δικαίωμά τους. Άρα μπορούν να μην κάνουν αλλιώς...
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 16/3/2012 11:31
Kostis 365 - 15/3/2012 19:34

Η ΑΕΚ δεν ειναι ΜΑΓΑΖΙ
Εσυ ετσι την βλεπεις ;;;;;;;;;;

Η ΑΕΚ ειναι οτι απεμεινε απο τον αρχαιο μας πολιτισμο

...Ο ΠΟΝΤΟΣ + Η ΠΟΛΗ + Η ΙΩΝΙΑ + Η ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ + Η ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ = Α.Ε.Κ.

Τελικα την βλεπεις ακομη ως ΜΑΓΑΖΙ προς εκμεταλλευση αδερφε ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Kostis 365 - 16/3/2012 12:09
Αγαπητε Βιεννεζε,

Ο Ερασιτεχνικος Συλλογος ΑΕΚ ειναι ολα αυτα που αναφερεις...

Η ΠΑΕ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΡΑ ΜΑ-ΓΑ-ΖΙΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!!!

Πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να διαχωρισουμε ...τις δυο εννοιες...

Η ΠΑΕ ΑΕΚ ΜΠΟΡΕΙ να πτωχευσει. Ομως Η ΙΔΕΑ που αντιπροσωπευει ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ
Kostis 365 - 16/3/2012 12:15
Αγαπητε Βιεννεζε,

Ο Ερασιτεχνικος Συλλογος ΑΕΚ ειναι ολα αυτα που αναφερεις...

Η ΠΑΕ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΡΑ ΜΑ-ΓΑ-ΖΙ, ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!!!

Πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να διαχωρισουμε ...τις δυο εννοιες...

Η ΠΑΕ ΑΕΚ ΜΠΟΡΕΙ να πτωχευσει. Ομως Η ΙΔΕΑ που αντιπροσωπευει ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ, θα εκφραζεται μεσω του Συλλογου και συντομα θα δημιουργηθει μια Νεα ΠΑΕ ΑΕΚ, που θα αντιπροσωπευει ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμα...
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 17/3/2012 03:14
Kostis 365 - 16/3/2012 12:09

Φιλε μου Kosti,
Εσυ τι εισαι ;;;
Εισαι αυτο που αναφερω εγω ή εισαι οπαδος της Ανωνυμης Εταιρειας ;;;
Εγω παντως ειμαι ΑΕΚ ετσι οπως σου το περιεγραψα και παω γηπεδο και βλεπω ΑΕΚ και μιλαω με τους φιλους μου για την ΑΕ και ονειρευομαι για την ΑΕΚ και τραγουδω γι΄ ...αυτην.
Ποτε δεν πηγα γηπεδο για να δω την ΠΑΕ ουτε μιλαω με τους φιλους μου για την ιστορια της ΠΑΕ ουτε το 2004 μου ειπαν οτι ηρθαν να αγορασουν το μαγαζι ΑΕΚ ουτε ουτε ουτε........
Ποτε δεν μας ειπαν οτι ειμαστε επιχειρηματιες και αναλαμβανουμε το ΜΑΓΑΖΙ ΑΕΚ και εσεις θα γινεται απο λατρεις της ΑΕΚ πελατες της επιχειρησης. Το αντιθετο μας ειπαν και εμεις ΑΕΚ ειμαστε και ερχομαστε να βοηθησουμε γιατι αγαπαμε την ομαδα και δεν θελουμε να κερδισουμε και ολοι μαζι θα προχωρησουμε.
Τωρα ξαφνικα γιναμε ΜΑΓΑΖΙ ;;;
Αν δεν ηταν το συναισθημα και ηταν μια εταιρεια οπως λες θα ειχαν μεινει μονοι τους με το πρωϊον που πουλανε.
Και κατι ακομη, αφου ειναι ΜΑΓΑΖΙ τοτε γιατι χρησιμοποιει το συναισθημα και την ΙΔΕΑ για να σε εξαπατησει και δεν απευθυνεται γενικα σε ολους τους πελατες π.χ. οπως γαυρους βαζελους κ.ο.κ. ;;;;
lazaros2121 - 15/3/2012 14:40
RE paidia den einai idioi? me ton pano aristera kyrio! http://www.youtube.com/watch?v=NjJB1FUYKio
leo---Προσφυγες ΞΑΝΑ--- - 15/3/2012 15:09
αυτο αποδικνειει οτι οι κυριοι δεν δινουν δεκαρα για την ομαδα και παρολο που 3 ατομα εχουν περισσοτερα απο τον μαρινακη που αυτος εχει ριξει εκατομμυρια, φανταστειτε να βαζανε ολοι λεφτα. η ομαδα θα πεταγε κυριολεκτικα. παρ'ολα τα εκατομμυρια δεν εχουν 300.000 ευρω για να δωσουν ωστε να σωθει και την βγαζουν στη ζητιανια. ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑ ΤΗΣ!!!!!!!!!
Vagies - 15/3/2012 14:50
Ελεήστε Χριστιανοί.... Χανόμαστε. Να σχωρεθούν τα αποθαμένα σας, λέμε!

Όλοι μαζί. Άνεργοι των 350 Ευρό, συνταξιούχοι των 400 Ευρό, ελεήστε παρακαλώ, να ξαναγίνει το έκτρωμα με τις κίτρινες φανέλες που παίζει στο άδειο ΟΑΚΑ, πάλι ΑΕΚΑΡΑ. Με την συμμετοχή σας στον έρανο, παίρνετε μέρος στην κλήρωση για ακόμα πιό φτηνές πατάτες. Γιορτές που έρχονται θα σας χρειαστούν, όλος ο θίασος θα είναι επί σκηνής!
Toni 21 volos - 15/3/2012 14:56
χωρις καμια διαθεση να δικαιολογησω τους μετοχους-αμετοχους κ οπως αλλιως αποκαλλουνται, θα ηθελα να κνω μια κριτικη στο αρθρο. προσωπικα το αρθρο πιστευω οτι ειναι κατωτερο κ απο αρθρο σχολικης εφημεριδας δημοτικου. θελοντας να περασει οτι οι μετοχοι οντως εχουν μια μεγαλη οικονομικη ανεση κ ολοι μαζι οντως μπορουν να ξεχρεωσουν την παε βασει των χρηματων που διαθετει ο καθενας τους. Αλλα το αρθρο δν διχνει καθολου τι περιουσια εχει ο καθενας τους. ο τζιρος των εταιριων διευθυνουν κ εχουν ενα μεγαλο μεριδιο των μετοχων δν διχνει αυτοματα κ το τι εχει ο καθενας τους. αλλο λαθος ειναι η αναφορα στον κανελοπουλο που συμψηφιζεται ολη η οικογενεια του γιανα αποδειχτει οτι εχει πολλα λεφτα, αλλα εχει μεγαλη διαφορα τι εχει ο ...πατερας του κ τα αδερφια του με το τι εχει ο ιδιος ο τακης κανελοπουλος.εδω 2 λινκ που μπορει ευκολα καποιος να συμπαιρανει καποια πραγματα ( http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1_%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%85 και http://www.sport-fm.gr/article/143692 ) θα μπορουσα να το κανω κ για αλλους αλλα δν ειμαι εγω ο δημοσιογραφος. επισης αλλο ενα λινκ πολυ διαφοτιστικο ( http://www.gargalianoi.com/2011/11/30/%CE%B7-%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%83/ ) σε αυτο φαινεται οτι α[πο τους 50 πλουσιοτερους ελληνες ελληνοκυπριους κ ελληνικης καταγωγης που εμπλεκονται με αθλητικα σωματεια στην ελλαδα ειναι η οικογενεια βαρδινογιαννη κ ενα μελος των οικογενειων κανελοπουλου-παπαλεξοπουλου.

τα παραπανω τα γραφω γιατι το μονο που μπορω να γραψω για το αρθρο ειναι η κριτικη του, που μπορω σαν ενα ακομα προβατακι να κανω. το ξερουμε οτι εχουν λεφτα κα να ηθελαν την ξεχρεωναν οποτε δν εχει να μου προσφερει τπτ αλλο το αρθρο. τα σχολια που θα διαβασω περισσοτερα θα μου πουν.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΜΟΝΟ ΑΕΚ
filipposaek1957 - 15/3/2012 14:59
AN EINAI AYTH MEGISTANES EGO EIMAI O NIARXOS
DimitrisPap - 15/3/2012 18:08
paidia geia sas grafw prwti fora.tixenei na doyleyw se magazi sto opoio einai pelatis o gios melisanidis.xthes to rwtisa ti ginetai peri aek kai mou eipe akrivos ayto (o pateras mou to epsakse to thema alla ekane pisw,den aksizei,egw den asxoloume me auta katholou).Dystixos eixa kai egw mia krifi elpida.Mi pisteyete tipota loipon.
Kostis 365 - 15/3/2012 19:27
Νίκο,

Δεν έχει μεγάλη σημασία βέβαια αφού δεν θα το πιστέψεις, αλλά γιά την προετοιμασία των 700 χιλιάδων είχε δοθεί απάντηση που δεν την θυμάμαι με λεπτομέρειες αλλά η κεντρική ιδέα ήταν ότι στο τιμολόγιο αυτό είχαν συμπεριληφθεί και άλλες οφειλές στον συγκεκριμένο μάνατζερ που είχαν συσσωρευτεί. Το θέμα είναι ότι μιλάμε γιά ένα μόνο τιμολόγιο τέτοιου τύπου που κάνει μπαμ και το ποσόν είναι βέβαια σοβαρό, αλλά όχι και τεράστιο...

...Αν θεωρήσουμε ότι μιλάμε γιά 4-5 πολυεκατομυριούχους, γιά να πει κάποιος ότι κλέβουν και να αξίζει τον κόπο, το ποσόν θα πρέπει να΄ναι πολύ μεγάλο αφού επιπλέον θα μοιράζεται, έτσι;

Ο ψωμιάδης αποδείχθηκε στο δικαστήριο ότι πήρε από το ταμείο της ΑΕΚ 40 εκ € και έγινε καπνός, αλλά βρέθηκαν τιμιλόγια γιά καφέδες ενός δις δρχ και 5 δις στο όνομα σταυλίτη που΄κανε, λέει, έργα στους Θρακομακεδόνες. Πως γίνεται ρε φίλε μου να φαγώθηκαν τέτοιου μεγέθους ποσά χωρίς να φαίνονται χοντρές παρατυπίες;

Και εξήγησέ μου, πως διάολο τα λεφτά φαγώθηκαν κυρίως μέσω μιάς εταιρίας σαν την εμπάϊαρ, που τα κουκιά της είναι μετρημένα; Όπως φαινόταν από τα στοιχεία του 2009, η εμπάϊαρ ήταν μέσα μόλις ένα εκατομύριο, αφού από τα 7 εκατομύρια που χρωστούσε τότε τα 5 ήταν στοκ και το 1 της το χρωστούσαν και επιπλέον είχε χρεωθεί γιά την ανακαίνιση όλων των αεκshop;

Το να τα κονόμησαν κάποια στελέχη και υπάλληλοι το καταλαβαίνω βρε αδερφέ, άλλωστε από χρήμα που ρέει άφθονο αποκλείεται να μην βρεθεί ο τρόπος διαρροής. Στον Θεό σου όμως, είναι όμως αυτή δουλιά γιά να κονομήσουν εκατομυριούχοι;
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 15/3/2012 19:41
Ρε συ 365 σαν σημερα ο Τονι Σαβεφσκι πετυχαινει 50 γκολ στην τοτε Α Εθνικη. 1 αφιερωμα να τιμησουμε και να θυμηθουν οι νεοτεροι τι παιχταρας ειναι,
serifis 45 - 15/3/2012 22:53
μπαινω στο side και τρεμω τι θα διαβασω
dchatzigian - 16/3/2012 17:10
Alexandre kai filoi kalispera,
Parakalo diorthoste me an eimai lathos, mias kai oi gnoseis mou sta oikonomika kai to business einai liges.
1. O tziros mias etaireias einai o kuklos ton ergasion tis, posa xrimata diladi mpikan sto tameio mesa se ena etos apo tis poliseis. Ta KERDI einai i diafora tou tzirou- ton poliseon diladi- apo ta e3oda, An loipon mia epixeirisi einai kerdofora e3artatai apo auton ton deikti giati mporei na exeis tziro 1.000.0000euro alla na xrostas 1.500.000, opote tote exeis xasoura kai oxi kerdos.
2. Oi Pappades, oi Notiades kai oi Kanellopouloi einai megalometoxoi i metoxoi tis epixeirisis, den einai idioktites. Einai MELI dioikitikon sumvouleion- board of directors- oi opoioi apo koinou apofasizoun gia to ti tha kanoun me ta lefta tis etaireias tous. Aalla kai idioktites na itan, pali eprepe na ...logodotisoun sto sumvoulio, ta xrimata einai etairika kai oxi tou metoxou/idioktiti
An loipon gia paradeigma o TITANAS eixe tziro 1.091dis euro, den 3eroume an telika itan kerdoforos i telika xrostaei 2dis eyro!! Kai deuteron, o TITANAS exei dioikitiko sumvoulio pou apofasizei- an einai kerdoforos- ti tha kanei me auta ta lefta, den mporei na paei diladi o kathe Kanelopoulos kai pei \\\\\\\"doste mou 4 psoromuria na soso tin AEK\\\\\\\" giati oi alloi tha tou poun \\\\\\\"xese mas re kanelopoule\\\\\\\", giati aploustata ta lefta einai tou organismou oxi dika tous.

Den 3ero an einai etsi i katastasi, isos kano lathos, perimeno sxolia sas...
DIMITRIS.




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

09:57 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Ο Βασίλης καθάρισε από το ημίχρονο τον… ...
09:44 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Στιγμές ιστορίας: Επιστροφή στην Πάτρα (...
09:01 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Η Dimand έβγαλε ψεύτη τον Βασιλόπουλο (Φ...
08:18 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Προτάθηκε ο Σα στην ΑΕΚ (VIDEO)
07:54 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
00:28 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
«Αφιλόξενη» η Νέα Ιωνία για την ΑΕΚ
00:24 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
«Η ΑΕΚ είναι το φαβορί«

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

09:35 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Ληστής πυροβόλησε κοπέλα στην Τούμπα
08:14 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Κακοκαιρία σήμερα -Βροχές και μεταφορά σ...
08:06 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Εδωσε μια περιουσία για μία McLaren και ...
00:18 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Φυλάκιση 26 ετών σε ηθοποιό του Μπόλιγου...
00:02 - Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Σαν σήμερα, 29 Νοεμβρίου (VIDEO)
23:59 - Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014
Φωτογραφίζοντας τους Πολέμους Συμμοριών ...
23:51 - Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014
Νιγηρια:Κινδυνεύει με θάνατο η 14χρονη π...