Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012 - 15:55
Τριβιζάς Μάριος

Εκλεισε ο Κλωναρίδης στη Λιλ

Η ΑΕΚ συμφώνησε με τη γαλλική ομάδα και μέχρι το βράδυ αναμένεται να πέσουν οι υπογραφές -Διαβάστε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας



Παίκτης της Λιλ θα πρέπει να θεωρείται ο Βίκτωρ Κλωναρίδης. Η ΑΕΚ ήρθε τελικά σε συμφωνία με την Λιλ με τους όρους που είχε ζητήσει χθες το βράδυ. Συγκεκριμένα, η Ενωση θα εισπράξει 800.000 άμεσα, συν 150.000 ευρώ αν ο Κλωναρίδης πιάσει ένα (εφικτό) όριο συμμετοχών στην Λιλ ή σε άλλη ομάδα που θα δοθεί δανεικός, ενώ θα έχει και ποσοστό 10% σε ενδεχόμενη μεταπώληση του ποδοσφαιριστή. Επίσης, η ΑΕΚ θα έχει προτεραιότητα αν η Λιλ αποφασίσει να δώσει δανεικό τον παίκτη την προσεχή αγωνιστική περίοδο.
Οι υπογραφές και οι ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν μέχρι απόψε το βράδυ, αφού η ΑΕΚ απλά περιμένει τα απαραίτητα έγγραφα από τους Γάλλους που πάντως έχουν συμφωνήσει, προφορικά, σε όλα. Αξίζει να σημειωθεί πως η συμφωνία έγινε με την σύμφωνη γνώμη του Θωμά Μαύρου, αλλά και τους Βασίλη Τσιάρτα που αυτή την στιγμή συμμετέχει στις τυπικές διαδικασίες για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του 19χρονου άσου στην Λιλ.
Όπως σας είχε αποκαλύψει χθες το βράδυ το aek365, η ΑΕΚ είχε δεχθεί για τον νεαρό άσο άλλες δύο (προφορικές) προτάσεις: Από τη Σταντάρ Λιέγης και μια ρωσική ομάδα. Ωστόσο, σε επαφή που είχε ο ίδιος ο παίκτης με τη διοίκηση την παρακάλεσε να μη σταθεί εμπόδιο για τη μεταγραφή του στη Λιλ, καθώς θεωρεί τη γαλλική ομάδα τον καλύτερο προορισμό για την καριέρα του. Την ίδια στιγμή και η ΑΕΚ έδειξε προτίμηση στους Γάλλους για έναν σημαντικό λόγο: Πρόκειται για μια ομάδα που στηρίζεται στα ταλέντα και τα αναδεικνύει, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να εισπράξει (και) ένα σημαντικό ποσό από μελλοντική μεταπώληση του νεαρού μεσοεπιθετικού.
Μάλιστα, αυτός είναι και ο λόγος που η ΑΕΚ δεν προτίμησε την εναλλακτική προσφορά που είχε καταθέσει η Λιλ (900.000 ευρώ μετρητά, αλλά μόνο 5% ποσοστό μεταπώλησης), αφού θεωρεί ότι μέσω του ποσοστού του 10% θα κερδίσει περισσότερα χρήματα από αυτή τη μεταγραφή στο μέλλον, από τα επιπλέον 100.000 ευρώ που θα έμπαιναν στα ταμεία της τώρα.
Και ένα φιλικό
Όπως είχατε διαβάσει από χθες στο aek365, στη συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπεται και η διεξαγωγή ενός φιλικού, με τα έσοδα να πηγαίνουν στην ΑΕΚ. Συνεπώς η Ένωση θα εισπράξει κάποια χρήματα και από αυτό το παιχνίδι, ενώ θα δώσει και ένα πολύ σημαντικό τεστ στο διάστημα της προετοιμασίας της, εν όψει της έναρξης της νέας σεζόν...









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

AEKCy - 28/6/2012 16:06
Ότι μας πουν λέμε ναι ούτε διαπραγματεύσεις κάνουμε ούτε τίποτα.....
Τουλάχιστον τώρα μάκος, λεοναρντο πρέπει να μείνουμε οποσδήποτε....
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΗΣ ΓΙΆΥΤΗΝ!!!! - 28/6/2012 16:51
ΑΔΕΛΦΙΑ....ΗΡΕΜΙΑ!! ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΑΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΚΑΝΗ ΚΑΡΡΙΕΡΑ... ΟΥΤΕ 15.000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ..ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΙ.. (ΕΔΩ Ο ΑΜΠΑΛΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ ΕΠΕΡΝΕ 40!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!! )
ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.. ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΣ ΤΟΝ ΒΙΚΤΩΡΑΝ ΔΙΟΤΙ 1ον, ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ!! ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΟΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΙΣ ΚΑΘΕ ΑΘΛΗΤΗΝ..2ον ΞΕΡΕΙ ΜΠΑΛΙΤΣΑ, 3ον ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ, ΚΑΙ 4ον ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΒΙΣΜΑΤΑ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΑΡΤΑ) ΚΑΙ 5ον ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ.... ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ, ΜΕ ΜΟΛΙΣ 7-8 ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ Β'ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ 3-4 ΠΑΙΓΝΙΔΑΚΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ Α'ΟΜΑΔΑ..ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΙΛ ΤΟ ΙΔΙΟ!!! ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ...ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥ..ΑΠΟ ΤΗΝ Β'ΟΜΑΔΑ..ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΗΣ Β'ΟΜΑΔΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 1-2 ΠΑΙΓΝΙΔΑΚΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ Α'ΟΜΑΔΑ..ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΚΑΙ 800ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ.. ΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΒΙΚΤΩΡΟΣ..
ΟΠΟΤΕ ΠΟΙΟ ΤΟ 'ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ"??
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Β'ΟΜΑΔΑ..ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β'ΟΜΑΔΟΣ (ΕΦΕΤΟΣ) ΜΕ 1-2 ΠΑΙΓΝΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ Α'ΟΜΑΔΑ..ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΩΘΗΚΑΜΕ..ΚΑΙ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ!!!! ΑΔΕΛΦΙΑ, ΕΞΥΠΝΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΤΟ!! ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β'ΟΜΑΔΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΌΜΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ "ΑΚΡΙΒΑ"!!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΙΣ!!! ΠΑΙΔΕΣ!!! 10-15 ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ (3-4)..100ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ!! ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ "ΕΧΟΥΝ ΒΙΣΜΑΤΑ" ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΑΒΟΥΝ ΟΙ ΣΑΒΕΦΣΚΙ ΚΑΙ ΣΙΑ..ΟΠΩΣ ΕΘΑΒΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ!! ΩΣΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΡΗΚΕ Η ΛΙΛ!!
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΛΘΕΙ ΝΑ ΔΗ ΤΗΝ Β'ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΦΕΤΟΣ..ΘΑ ΤΡΙΒΗ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ.. ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ 100% ΚΑΙ ΤΗΣ Α'ΟΜΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΜΠΕΛΕΚ, ΓΚΕΡΕΙΡΟ, ΜΑΝΩΛΑΔΕΣ, ΦΟΥΝΤΕΣ, ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΠΑΛΟΥΣ..(ΒΛΕΠΕ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ..ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΑΤΕ..ΚΑΙ ΛΕΓΑΤΕ..ΜΕ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ ΘΑ ΠΑΙΖΩΜΕΝ..ΚΛΠ.ΚΛΠ.) ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ Β'ΟΜΑΔΑ ΕΠΑΙΖΕ..ΚΑΙ 1 ΦΟΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΑΛΛΑΓΗ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΕ, ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ 3-4 ΦΟΡΕΣ..ΔΙΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΖΗ ΤΟΥΣ ΑΜΠΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΒΕΦΣΚΙ..(ΦΟΥΝΤΕΣ, ΜΑΝΩΛΑΔΕΣ, ΜΠΟΥΓΑΙΔΙΔΕΣ, ΚΛΠ.) ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ Β'ΟΜΑΔΑ, ΕΧΕΙ 100% ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΠΑΙΚΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α'ΟΜΑΔΑ...ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ "ΧΡΗΜΑ" ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚαρα ΜΑΣ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ..
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 28/6/2012 17:45
Προσωπικα θα προτιμουσα να φυγει ο Λεοναρντο και ο Μακος μαζι , παρα ο Κλωναριδης .
Απο την αλλη ομως χρειαζομαστε καποια χρηματα μεχρι την αλλη εβδομαδα .
Πιτσιρικαδες θελουμε δεν θελουμε θα βγαλουμε κι αλλους πλεον .
Τουλαχιστον απο τον Κλωναριδη πηραμε καποια χρηματα .
Το να ριψοκινδυνεψεις να τον κρατησεις αλλη μια χρονια στην οποια δεν παιζεις ουτε καν ...Ευρωπη για το μηπως παρεις 300 χιλιαρικα παραπανω θα μπορουσε να αποδειχθει λαθος στην κατασταση που βρισκεσαι τωρα .
Ας εχουμε τα ματια μας ανοιχτα , ας κανουμε μια σοβαρη διοικηση , ας πληρωμουμε στην ωρα μας ,και μετα θα μπορουμε να πεισουμε τον καθε πιτσιρικα και να θελει να ερθει και να θελει να μεινει .
Θα μπορουμε να πεισουμε και την καθε Λιλ να βαζει πιο βαθια το χερι στην τσεπη .

Ο Κλωναριδης ειναι σιγουρο οτι με την προηγουμενη διοικηση θα εφευγε τζαμπα .
Οπως εφυγαν ... μια ενδεκαδα παικτες .
Για να μαζεψεις αυτο το σκορποχωρι , θα εχεις απωλειες .
Για να φτασεις στο σημειο να πουλας τους Τοζερ με 1,5 μυριο , τους Παπασταθοπουλους με 3,5 μυρια , και να αρνησαι προσφορες 5 μυριων για τους Μπλανκο επειδη οι εφημεριδες σου το θεωρουν ''ξεπουλημα '' , θελεις ακομη δουλεια .
Και στηριξη . Ειδικα σε ανθρωπους που θεωρεις οτι την δικαιουνται .

υγ. Οταν το 2004 ειχαμε κανει ενα αναλογο ξεκινημα , ειχαμε αφησει ελευθερους τους μισους πρωταθλητες Ευρωπης και οχι μονο .
Κανεις δεν ηταν ευχαριστημενος τοτε γι αυτο .
Η διαφορα με το τοτε ειναι καθαρα μεσα στο κεφαλι μας .
Απλως τοτε το πιστευαμε περισσοτερο , ειχαμε ισως μεγαλυτερη εμπιστοσυνη , ειχαμε ισως μεγαλυτερη αγνοια κινδυνου .
AEKara agaph mou glykia - 28/6/2012 18:25
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ συμφωνω απολυτα και ειδικα με το υστερογραφο σου και το 2004 χασαμε παικταραδες με ολη τη σημασια της λεξης και οχι Κλωναριδηδες που η αληθεια ειναι οτι φαινεται να ειναι ταλεντακι το παιδι αλλα 4-5 παιχνιδια εχει παιξει μονο και καποιοι κανουν λες και χασαμε τον μεσι και δεν αναλογιζονται οτι σε μια βδομαδα αν δεν βρεθουν λεφτα δεν θα υπαρχει η ΑΕΚ
Kostis 365 - 28/6/2012 18:45
Μα ΚΑΝΑΜΕ διαπραγματεύσεις. Όσο μας έπαιρνε. Στιο κάτω κάτω ποιός είναι ο Κλωναρίδης γιά να πιάσει και περισσότερα;
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 28/6/2012 19:15
ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1,2 ΕΚ ΕΥΡΩ...
ΠΙΣΤΥΕΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΤΩΝ ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ...
ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΦΟΡΣΙΜΟΥΣ...
ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΤΑΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΗ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ..ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 44 ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΖΕΙ...ΕΧΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ Θ(Ε)ΩΜΑ ΜΑΥΡΟ ΤΟΝ ...ΘΕΟ...ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ""Ε Ν Ω Μ Ε Ν Ο Ι)....ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΩΣΗΣ ΑΔΕΛΦΙΑΑΑΑΑΑΑΑ...
ΚΑΤΩ ΑΠΟ 20.000 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ.....
Manos12 - 28/6/2012 21:38
Καταλαβαινω τημ αποψη σου φιλε, αλλα το κακο εγινε . . .
Καλυτερα να δινανε τον Λεοναρντο 500,000 παρα τον κλωναριδη ή τον Μακο. Αυτοι μπορουν να προσφερουν πραγματικα . . .
ARGENTINA 1986 - 28/6/2012 16:09
Οταν η ΑΕΚ φτάνει στο σημείο να πουλάει τον καλύτερο της παίκτη με τα περισσότερα περιθώρια εξέλιξης για 800 χιλιάρικα δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να γίνει αντιληπτό το δράμα. Τρία πραγματάκια μόνο. Το πρώτο είναι πως δεν χτυπάει καθόλου καλά τοπ ότι μία μέρα μετά τον ερχομό του Τσιάρτα πωλείται ο παίκτης τον οποίον εκπροσωπούσε πριν λίγο καιρό και δεν γνωρίζω αν εκπροσωπεί ακόμη. Το δεύτερο είναι πως την τελική απόφαση πρέπει να την πάρει ο Θωμάς. Αυτός μπήκε μπροστά, αυτόν εμπιστευόμαστε, αυτός θα έχει την ευθύνη για το ρόστερ του χρόνου. Ο Κλωναρίδης είναι παίκτης που ακόμη και η φτωχή ΑΕΚ αντέχει το συμβόλαιο του. Και τρίτον δεν αντέχω να διαβάζω πως ο Κλωναρίδης πιέζει την διοίκηση να τον πουλήσει σύμφωνα ...τουλάχιστον με όσα λέει η διοίκηση! Μιλάμε για ένα παιδί 19 χρονών που ακόμη δεν βγήκε από το αυγό και έχει ένα μόλις χρόνο επαγγελματικό ποδόσφαιρο πίσω του. Μιλάμε για την ΑΕΚ. Αν μας πιέζει ο Κλωναρίδης δηλαδή ο Μάκος και ο Λεονάρντο τι θα κάνουν; Μήπως θα πάρουν όλα τα λεφτά της μεταγραφής αυτοί; Είπαμε έχουμε προβλήματα αλλά μην πέφτουμε τόσο χαμηλά. Το 2015 λήγει το συμβόλαιο του και η ΑΕΚ μπορεί ΑΝΕΤΑ να τον κρατήσει ακόμη και σε αυτή την οικονομική κατάσταση. Αν πιέζει τότε να φέρει την ρήτρα των 2.000.000 και να φύγει. Δεν κάνω επανάσταση για να μείνει. Καταλαβαίνω πως τα χρήματα είναι πιο απαραίτητα από κάθε παίκτη. Ομως πρέπει να φύγει με την αξιοπρέπεια της ΑΕΚ να μην χαθεί ούτε στο ελάχιστο και βέβαια με τους όρους τους δικούς μας. Και επαναλαμβάνω. Να είναι όλοι σύμφωνοι και ΚΥΡΙΩΣ ο Θωμάς.
AEKCy - 28/6/2012 16:13
Δήθεν μας λένε συμφωνεί και ο Θωμάς αλλά σιγά μην ισχύει τα ίδια λέγανε και με τον Ντέμη όταν προσπαθούσαν να πουλήσουν τον λεο....
Kostis 365 - 28/6/2012 17:34
Τι πα να πει συμφωνει δεν συμφωνει; Εχει δηλαδη αλλη επιλογη; Δεν εχει νοημα αυτο που λες Γιωργο, φυσικα και συμφωνει γιατι δεν μπορει να βρει αλλιως λεφτα η ΑΕΚ...
Admiral - 28/6/2012 16:19
Αν δεν θελουμε να πωλουντε παικτε μπιρ παρα μια ειναι η λυση αυτη την στιγμη 25000 διαρκειας.....οσο ειμαστε στα 3χιλ και βλεπουμε και το πουλμαν ειναι πολυτελεια......τουμπεκι λοιπον η κριτικη (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ) αν δεν ειμαστε ενταξει στις υποχρεωσεις μας......και τα λεφτα ειναι καλα......με δεδομενη την κριση και την δυναμικη του Ελληνικου ποδοσφαιρου.......
GEORGE. B. - 28/6/2012 17:05
Ωπα , κατσε λιγο φιλε Ναυαρχε...τουμπεκι...αλλα οχι με 2 μετρα και 2 σταθμα.

Το οτι εμεις οι ΑΕΚτζηδες κρινουμε τις πραξεις (των προσωπων) οχι με κριτιριο τη γνωμη που εχουμε για τις πραξεις,αλλα με κριτιριο τη συμπαθεια που εχουμε για τα ιδια τα προσωπα , ειναι γνωστο.
Αυτο ειναι και το "σαρακι" μας ,οπως ξερεις.

...Οταν το Γεναρη-με την ΑΕΚ στην ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ τραγικη κατασταση- ο Δημητρελος συμφωνησε ( η τελος παντων συναινεσε) να πουληθει ο Κωστακης ο Σημαιας , στην Ουκρανια, με αντιτιμο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ απο αυτο που θα παρουμε τωρα απο τον Κλωναριδη...τοτε ηταν προδοτης,εγληματιας,μειοδοτης,πουληταρι...και αλλα "ωραια".
Μηπως θυμασαι τι του εσουρνε του Δημητρελου το 80% , των χρηστων εδω μεσα ?

Και να φανταστεις, οτι ο Κωστακης ο Σημαιας, ειχε τοτε αλλους 3 μηνες συμβολαιο και μετα ηταν Δεδομενο οτι θα εφευγε.
Οχι 2 χρονια ακομα, που εχει ο Βελγος.
Και τριπλασιο ετησιο συμβολαιο,για να τον κρατησεις στην Ομαδα, τον Σημαια.

Το αποτελεσμα :
ΚΑΙ ο Κωστακης δεν πουληθηκε , οποτε δεν τσεπωσαμε το εκατομμυριακι ( και το ψαχνουμε τωρα) ΚΑΙ την εκανε απο την Ομαδα με ελαφρα, ΚΑΙ πηγε να κανει Επαρση Σημαιας,στου Ρεντη ( στον ανταγωνιστη σου δηλαδη).
Και που'σαι :
Αν τοτε το ειχαμε παρει το εκατομμυριακι απο τον Σημαια , ισως να ειμαστε σε θεση να το "σπρωξουμε" στη Δοση του 44, να καταθεσουμε φακελο με ενημεροτητα,να παρουμε αδειοδοτηση και να παιξουμε Ευρωπη.
Τωρα,το εκατομμυριακι απο τον Βελγο θα παει στη μαυρη τρυπα.
Και μην μου πεις οτι ειναι δικαιολογια,οι 3.000 κοσμος.
Την ιδια δικαιολογια,ειχε και ο Δημητρελος.
3.000 κοσμο ειχε στην κερκιδα ,καθε Κυριακη.

ΥΓ. Καμμια αιχμη για τον Θωμα ,βεβαια.Το σχολιο,απλα για να ξερουμε ποιοι ειμαστε (ολοι μας) και πως κρινουμε.
Kostis 365 - 28/6/2012 17:38
Δεν ηταν εκατονυριακι Τζωρτζ,κατι λιγοτερο απ'τα μισα ηταν. Αν ηταν εκατομυριακι θα συμφωνουσα κι'εγω, αλλα για 4000 χιλιαρικα αξιζε το ρισκο.
Παντοφλa - 28/6/2012 18:26
Καλα τα λες αλλα να σου θυμισω οτι θα μεναμε με το τραυματια μπουγαιδη το πουλεν του αβαταρ μου και το δελλα που 2-3 μηνες δεν επαιξε καθολου....τωρα χανουμε πολλα που θα φυγει αλλα τουλαχιστον μπορει να παιξει ο Λεο στη θεση του....
GEORGE. B. - 28/6/2012 18:30
kostis 365 το Γεναρη 1εκ Ευρω ζηταγε ο Δημητρελος , οσο ο Σημαιας δεν ηταν ελευθερος να διαπραγματευτει.
Απο τη στιγμη που δεν ανανεωσε , η τιμη επεφτε για να καταληξει τελη Φλεβαρη στα 7 κατοσταρικα , καθαρα 6 κατοσταρικα στο ταμειο με καποια οφειλομενα στον παικτη και με κατι ποσοστα του θρασυβουλα
Kostis 365 - 28/6/2012 19:06
Εγώ, χωρίς να θυμάμαι πολλές λεπτομέρειες, ξέρω ότι στην ΑΕΚ κατέληγαν κοντά 4 κατοστάρικα που, παρά την τάση του Δημητρέλου στην αρχή, το ΔΣ δεν τα δέχθηκε και ζήτησε μίνιμουμ ένα εκατομύριο. Μετά, ο Στέλιος απ΄εκεί είπε πως χάλασε η δουλιά επειδή δεν ήθελαν να πληρώσουν την ΑΕΚ όπως είχαν θέσει βετο οι Μανωλάδες...
Kostis 365 - 28/6/2012 17:46
#@#&&### το #@#@@& το tab, εγραφα οτι για 400 χιλιαρικα αξιζε το ρισκο να τον κρατησουν μεχρι το καλοκαιρι που ισως προεκυπτε καποια λυση...

Το ΕΓΚΛΗΜΑ με τον Μανωλα ηταν που δεν του'δωσαν τα 150 το καλοκαιρι. Κι'εμαθα απο σοβαρη πηγη και το πιστευω οτι οταν τον Δεκεμβριο του προειναν να παρει τα λεφτα αποτα τηλεοπτικα που ερχονταν αρνηθηκε και καλα εκανε λεω'γω. Αποδειχτηκε...
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 18:23
Ο Κωστακης ειναι παλτο. Τι τον συγκρινεις με τον παιχταρα τον Βικτωρ
Admiral - 28/6/2012 17:48
Γιωργη,
χαιρετω......επειδη δεν μ αρεσει να κρυβομαι παραδεχομαι οτι ο Θωμας ειναι αδυναμια ινδαλμα οπως θελεις πες το και ΔΕΝ μπορω να εμαι αμεροληπτος.....γι αυτο και θ αποφευγω τα πολλα για να μην εκτιθεμαι........παρ ολα αυτα να εισαι σιγουρος οτι κριτικη θα γινεται.......πανω απο την ΑΕΚ κανεις......
Αν ομως θυμασαι και απο παλαιοτερες ανταλλαγες αποψεων (και θελω να πιστευω οτι δεν εχω φανει ανακολουθος σ αυτο) θεωρω την αγορα εισητιριων ως μια (οχι την μοναδικη φυσικα) εμπρακτη αποδειξη του ενδιαφεροντος για την ομαδα .....αν μη τι αλλο δεν ...μπορουμε να λεγομαστε μεγαλη ομαδα ακομα και με 15000 κοσμο στο γηπεδο......(ουτε φυσικα φαντασιωνομαι 50000 γιατι αυτη δεν ηταν ποτε η δυναμικη μας).......το τουμπεκι παει λοιπον σ' αυτην την λογικη και αν θυμασαι σ αυτο ημουν απολυτα καθετος ακομα και επι Θανοπουλεων Παπαδονοτιαδων κλπ.......
Αρα λοιπον δεν υπαρχει καποια διαφορετικη θεωρηση τωρα παρ ολο που το ξαναγραφω τον Θωμα τον βλεπω με αλλο ματι.....
Δυο ενστασεις μονο στο σκεπτικο σου : 1. Αν επωλειτο τοτε ο Μανωλας σε καποια τσεπη θα πηγαινε το ποσο αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ οχι στο 44 οποτε λιγο το κακο στην ουσια 2. Αν οι χρηστες του site και η κατακραυγη απετρεψαν την πωληση Μανωλα και οχι η 'φραγκοφονιαση' των εμπλεκομενων τοτε να ξημεροβραδαζομαστε εδω μεσα και η ΑΕΚ θα παρει CL
Φιλικα παντα (ξερεις αλλωστε οτι οχι μονο θεωρω οτι εχεις αποψη αλλα ζητω και την γνωμη σου σε αρκετα ΑΕΚτζιδικα θεματα....)
GEORGE. B. - 28/6/2012 18:37
Συμφωνω για τα εισιτηρια και τη συμμετοχη του κοσμου ,για αυτο και αγοραζω διαρκειας πολυ πριν εμφανιστει στην ΑΕΚ, ο Θωμας ως Προεδρος και ο Ντεμης ως παικτης -οχι ως προεδρος,ως παικτης. :)
Βγαλε τις 2 χρονιες του Μακαρου που δεν ψωνισα,για ευνοητους λογους.
Φετος ανανεωσα απο την πρωτη μερα ( στην ιδια θυρα ειμαστε).
Και διπλα μου καθεται ο alex...csts !
AEKCy - 28/6/2012 18:51
Σε ποια θύρα είστε? Θέλω live διάλογο Ναύρχου με Ηράκλειτο πληρώνω όσο όσο! :D
Kostis 365 - 28/6/2012 19:08
Ηράκλειος! Άλλος ο Ηράκλειτος...
Λουδοβίκος Γκουντέριαν - 28/6/2012 23:52
ειδον, έγνων, κατεγνων

Κύριοι, Με τον Admiral διαλεκτήκαμε για πολλά διαφωνήσαμε στα περισσότερα και είναι σαφές πως σπάνια θα συμφωνούμε......

Εγώ κύριοι δεν πιστεύω πως υπάρχει πανάκεια για την λύση των προβλημάτων. Πάω 80 χρόνια γήπεδο και αυτό που έχω να καταθέσω είναι συλλογικότητα, υπομονή, επιμονή και γνήσια αγάπη για τον σύλλογο......
...
Τώρα έχουμε τον Μαύρο που είναι ΑΕΚΑΡΑ από τους λίγους που κάλεσε κοντά του τις κορυφές....Γιατί να μην τον στηρίξουμε;;;;;

Η στήριξη όμως δεν σημαίνει πάω και αγοράζω ένα διαρκείας σε ξεφτηλιστική τιμή και ξημεροβραδιάζομαι στο
ΑΕΚ365 Admiral μιλώντας για αγκυναρόφυλλα, φούντες, πουρσαλιά, Πουρα και blue lable στο GB......

Η στήριξη εκφράζεται αλλιώς και αλλού. Εκφράζεται στις γειτονιές των Αθηνών, στην περιφέρια έως την πιο απομακρυσμένη ορεινη κοινότητα, εκφράζεται στο πανηγύρι του χωριού, στους καφενέδες και στις καφετέριες στα Γκαλά, στις παραλίες και στις Βεγκέρες....Όλοι να ακούσουν ότι ΑΕΚ είναι εδώ, χαροπαλεύει ...και νικά!!!, υποφέρει και αποπνέει ελπίδα, υπομένει τα παντα από όλους πολλά χρόνια και δεν σκύβει το κεφάλι......Και όλα αυτά γιατί απλά ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΙΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ......Η Κωσταντινούπολη έπεσε το 1453 και όμως είμαστε ακόμα εδώ ως "αγέλη λογικών προβάτων" ....μας κτυπάνε και πονούν, μας λυδωρούν και όμως εμεις χαίρουμε της αγάπης του αντικειμενικού φίλαθλου κόσμου..... Η ΑΕΚ είναι ταυτισμένη με την αυθεντικότητα .....ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ......Το διαμάντι κόβεται μόνο με διαμάντι.....Εσεται ημαρ της νεμέσεως στους άσπονδους εχθρούς της ομάδας.....Θα την προλάβω άραγε;;κανείς δεν ξέρει ...το ξέρω ...είμαι πολύ μεγάλος πια.....Γήπεδο στην Νέα Φιλαδέλφια!!!!!
Λουδοβίκος Γκουντέριαν - 29/6/2012 00:19
Συγνώμη ...60 χρόνια γήπεδο....όχι 80!!έλεος ΑΕΚΑΡΑ!!!
Kostis 365 - 28/6/2012 18:43
Ναύαρχε, επειδή σε παρακολουθώ τι γράφεις πράγματι δεν είσαι ανακόλουθος σε σχέση με το τουμπεκί και τα διαρκείας, όμως όμως η σιγουριά σου ότι το ποσό θα πηγαινε σίγουρα σε κάποια τσέπη δεν έχει καμιά βάση. Εκτός αν ισχυρίζεσαι ότι οι ιδιοκτήτες ήταν μέσα στο κόλπο η είναι ντιπ γιά ντιπ ηλίθιοι...
Admiral - 28/6/2012 22:58
Κωστη
η τσεπη που γραφω κατ εμε θα ηταν μια απο τις τσεπες των ιδιων.....δεν νομιζω οτι αμφιβαλει κανεις οτι ο δικηγορος εκτελουσε αυτο που οι Αγγλοσαξωνες λενε mitigate the loses......αργα η γρηγορα ολα θα βγουν στην φορα......
Γιωργο αν και γηπεδο παω απο το 71 στην πρεζα για διαρκειας μ εριξε ο Ντεμης ....πιο πριν ακολουθουσα τα καθιερωμενα......ουρα (ειχαμε καποτε στα εκδοτηρια και απ αυτο) και καθε Κυριακη και αλλου....
Anyway
...ας τ αφησουμε ολα στην ακρη για αλλη μια φορα και ας κοιταξουμε την ΑΕΚ........
AEK cy στον Ηρακλειο θα ζητησω ραντεβου σε καμμια Μ Βρετανια με κανα Blue Label και Hoyo de Monterey γιατι και το 1/100 να ισχυει απ οσα λεει κατι λιγοτερο θα τον προσεβαλε......
asterix33 - 28/6/2012 16:57
Συμφωνω απολυτα με τον mitsosaektzis
Kostis 365 - 28/6/2012 17:24
Να με συμπαθας Μητσο, αλλα αν το παιδι δεν πιεζει να παει στην Λιλ θα'ναι ηλιθιο. Δεν φανει που απο κατι Ρωσιες ειναι ασυγκριτα καλυτερη, αλλα και το Λιλ ειναι στα συνορα του Βελγιου που ειναι η πατριδα του και που (οπως εχι
Kostis 365 - 28/6/2012 17:30
....το Βελγιο ειναι η πατριδα του και(οπως εχει δηλωσει) επιθυμια του ειναι να παιξει στην Εθνικη του! Μην πιστευεις λοιπον οπαδους που θελουν να επηρεασουν προς το να μεινει ο παικτης, αποκλειεται ν'αφησει το παιδι να παει τετοια ευκαιρια χαμενη και να μεινει σ'αυτην την ΑΕΚ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ...
AEKCy - 28/6/2012 16:10
Α ακόμα κάτι ας μείνει τουλάχιστον ακόμα ένα χρόνο δανεικός τον χρειαζόαμστε έτσι και αλλιώς....
jimak0s21 - 28/6/2012 16:31
μπορουμε να παρουμε δανεικους ανεξαρτητης ηλικιας και εθνικοτητας?
AEKCy - 28/6/2012 16:33
Είναι κάτω των 24 και γηγενείς οπόταν ναι μπορούμε δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
AEK 8888 - 28/6/2012 16:11
PHRAME ANASA PRABO KALH TIMH!
AEKCy - 28/6/2012 16:15
Όπως το είπες ανάσα αλλά καλή τιμή ΔΕΝ είναι. Απο κάτι μούφα μέσι τύπου φετφατζιδη, νίνη είναι πολύ καλύτερος.
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 28/6/2012 16:13
ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΩΜΑ...ΣΕ ΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΓΑΛΗ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΖΑΡΙΑ...Ο ΜΙΚΡΟΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ 20 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ..ΑΚΟΥ 800.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
originalman21 - 28/6/2012 16:32
ΕΣΥ ΤΡΑΒΑ ΠΑΡΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ.ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ Η ΑΕΚ?ΠΟΥ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΤΣΙ.ΑΝΤΕ ΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΣΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ.ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ.
Kostis 365 - 28/6/2012 17:51
Τι λες ανθρωπε μου; Τον δεχθηκαμε γιατι ειναι το μονο αφθαρτο συμβολο της ΑΕΚ που μπορει να μας ενωσει ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΦΕΤΕΙΝΗ ΑΕΚ ΘΑ'ΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΧΕΙ!!!

Συνελθε λοιπον και δες την πραγματικοτητα!!!!
originalman21 - 28/6/2012 18:02
ΡΕ ΤΡΑΒΑΤΕ ΠΑΡΤΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ,ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ.ΕΤΣΙ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.ΑΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΑΕΚ.ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ...
ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΩΜΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ,ΝΙΑΝΙΑΡΑ..
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:15
ΑΝΤΕ 10 ωρες. επιτελους
panos21 aekara mia zoi - 28/6/2012 16:16
επειδη διαβαζω απο χτες 2,5 για τον κλωναριδη αυτο για τον κλωναριδη εκεινο για τον κλωναριδη,ρε πατε καλα??????αν κανει προσφυγη ο κλωναριδης σε ποσα δευτερολεπτα θα μεινει ελευθερος???εχετε καταλαβει σε τι θεση ειναι η αεκ???????ζειτε σε αυτο τον κοσμο???????επικοινωνειτε με την πραγματικοτητα?????????
αντι να χαρουμε που δεν τον χασαμε ελευθερο οπως τον μανωλα που επρεπε να τον ειχαμε δωσει περσι το καλοκαιρι θυμωνουμε.λεφτα δεν υπαρχουν κυριοι χωνεψτε το.
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:33
που να το καταλλαβουν αδερφε οι ονειροπαρμενοι. Μην τους δινεις σημασια. Απορω πως η Λιλ διαπραγματευτηκε και δεν τον παρακινησε να κανει προσφυγη
NIKOS ORIGINAL ORIGINAL - 28/6/2012 16:16
ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΗΚΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ! ΓΛΙΤΩΣΑΝ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΡΦΩΜΑ ΤΟΥ ! ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑ !!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:16
Αντε να πωληθει και ο λεοναρντο και μια χαρα τα οικονομικα, φτιαχνουν σιγα σιγα
jimak0s21 - 28/6/2012 16:33
ακουσα και τη ΒΛΑΚΕΙΑ τησ ημερας.....ρε παμε καλα??αν πουλησουμε και τον λεοναρδο τι θα μας μηνει στα πλαγια??ο σιαλμας??ελεος μην ακουω μπουρδες....ο λεο και ο μακος πρεπει να μεινουν απο την στιγμη που θα φυγει ο κλωναριδης
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:56
Αν δεν μπορουμε να βρουμε 1 πιτσιρικα που να βαλλει 5 γκολ τη νχρονια ο οποιος να ειναι ταλεντο, ελαχιστα κατωτερος ποιοτικα του λεο αλλα να εχει διαρκει ατοτε λοιπαμαι που το λεω αλλα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Κατιδης και Γιαννιωτας που μαινουν ελευθεροι ειναι μια χαρα αντικαταστατες
power21 - 28/6/2012 19:23
Καλυτερα να ξεχρεωσουμε να φυγουν καποια χρεη πανω απο την ΑΕΚ και μαζι με τα διαρκειας η ομαδα σε 2-3 χρονια θα ειναι σε καλυτερο δρομο οικονομικα τι να κανουμε αδερφε δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.......ανεδειξε ταλεντα σαν τον Κλωναριδη σαν τον Παππασταθοπουλο σαν τον Μανωλα σαν τον Ταχτσιδη και ποσους αλλους ακομη σαν τον Τοζερ και αλλους πολους και παιξε μαυτους τι να κανουμε ας βγεις και 6ος οταν ψηθουν αυτα τα παιδια ομως σε 3-4 χρονια θα κανεις παππαδες η μιση Εθνικη Ελλαδος θα ειναι της ΑΕΚ
AEKCy - 28/6/2012 16:39
Ο λεο και ο μάκος ΠΡΕΠΕΙ να μείνυον πλέον! Η παραμονή τους πλέον απαιτείται απο τον κόσμο της ομάδας αυτά τα σειρά να πέρνει ο λεο δεν δείχνουν οπαδό αλλά λογιστή και ποιος θα παίζει στη θέση του λεο? Ο σιαλμας που δεν βάζει γκολ ούτε σε κενή εστία? Εγώ λέω να βρεθεί φόρμουλα να φύγουν οι καραπαλταδούρες γκερειρο, γκουντγιονσεν και λαγος!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:59
Αυτοι αν γυγουν θα φυγουν τσαμπα και ο Ειντουρ δεν ειναι παλτο. Λιγο σεβασμος. Μισο χρονο εμεινε εκτως που τον σακατεψε για μενα επιτειδες ο αμπαλος ο Κωσταντζο. Μηπως ξεχασες την μπαλια στον Λεο με τον παοκ; Αυτος τον καθαρισε και μας εβαλε στο κολπο για τα προκριματικα. Τελικα η μνυμη του ΑΕΚτση ειναι πολυ μικρη σε αντιθεση με την αχαριστια που ειναι τεραστια
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΗΣ ΓΙΆΥΤΗΝ!!!! - 28/6/2012 17:01
ΑΔΕΛΦΕ... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΣ, ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΕΟ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΚΟΥ)..ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΕΚ.. ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΑΙΖΟΜΕΘΑ ΔΙΑ ΝΑ ΕΙΜΕΘΑ Η ΑΕΚ ΠΟΥ ΕΙΜΕΘΑ!!!!!
Α, ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΕΟ ..(ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ).... ΕΧΕΙ 3-4 ΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΙΝ Η Β'ΟΜΑΣ!!! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΙ ΤΟΥ!! (ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΤΕΛΕΙΑ..) ΨΑΞΕ ΤΟ.. ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΕΝΑΝ 95αρη Ή 96αρη , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΠΕΚΤΑΡΑΣ!! ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΠΙΤΣΗ Κ17...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΓΜΑ "ΡΟΝΑΛΝΤΟ-ΜΕΣΣΙ-ΚΡΟΥΦ-ΡΟΝΑΛΝΤΟΦΑΙΝΟΜΕΝΟ" ΚΑΙ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΚΑΘΕ 30 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΟΨΗ!! ΕΠΙΣΗ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ...ΑΕΤΟ ΣΚΥΔΡΑΣ ΠΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΣΕΝΤΡΕ ΦΟΡ... ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΗ Η Β'ΟΜΑΣ..ΤΟΤΕ ΑΣ ΠΑΣ ΝΑ ΔΗΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ..ΚΑΙ 10000ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΘΑ ΞΕΧΑΣΗΣ ΛΕΟ ΚΛΠ.. 1000% ΜΑ 1000%...ΣΟΥ ΛΕΩ..

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΜΠΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ..ΜΑΝΩΛΑΔΕΣ, ΜΠΟΥΓΑΙΔΙΔΕΣ, ΓΚΕΡΕΙΡΟ, ΦΟΥΝΤΕΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ..ΝΑΙ..ΣΥΜΦΩΝΩ..ΟΛΟΙ "ΟΥΥΣΣΤΤ"!!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:14
ρε αδερφε ο Φουντας ειναι 16 ετων. Κατσε να τον δουμε στα 18 και στα 20 και μετα βλεπουμε. Ο Κλωναριδης στα 16 επαιζε καλυτερα απο τον Φουντα τωρα; ΟΜπουγαιδης μια χαρα στοπερ ειναι εξεληξιμος και στον αερα θα γινει ανικητος στην ΕΛλαδα
BillyWardR21 - 28/6/2012 16:19
Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα.Εναν ανερχομενο παίχτη ειχαμε, πάει κι αυτός....Οσο για το ποσό, σταγόνα στον ωκεανό των χρεών που έχουμε...Αν μεινουμε κατηγορία του χρόνου μην το πούμε πουθενά...Οι προπονηταράδες ας αρχισουν να γράφουν τώρα τις μ.......ες τους οτι καλά κάναμε...
ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΤΑ ΣΟΥΞΟΥ ΜΟΥΞΟΥ ΤΟΥΣ: ..... - 28/6/2012 16:20
Και με τι λεφτά θα πληρωθούν; εδώ που φτάσαμε..... κρίμα, το τηλέφωνο δεν είχανε χρήματα να πληρώσουνε
toolaek - 28/6/2012 16:21
EINAI ΛΙΓΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΝΑ ΜΥΡΙΟ! ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ....! ΩΡΑΙΟΣ ΝΟΤΙΑ ΩΡΑΙΟΣ ΠΑΠΠΑ ΞΗΓΗΘΗΚΑΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ.....! ΑΡΕ ΘΩΜΑ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕΣ.....
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:34
Ποσο δικαι ο εχεις ρε τουλΑΕΚ. Συμφωνω 1924% μαζι σου
Christos_R21 Peiraias - 28/6/2012 16:23
σιγά τον παίκτη, δεν ειναι επιπεδου λιλ (ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ) δανεικός παεί και αφού έχουμε προτεραιότητα πάλι εδώ θα είναι του χρόνου.
AEKCy - 28/6/2012 16:36
Σιγά μην μας τον δώσουν αν δεν το απαιτήσουμε ως όρο (ειδικά με τις γυναικούλες που έχουμε για διαπραγματευτές) θα τον βάλουν στα τσικό τους για να μην μας δώσουν ούτε αυτά τα 150 000 μην νομίζεις πως σκορπάνε λεφτά έτσι αυτοί...
solaek21 - 28/6/2012 16:55
Που το ειδατε εσεις οτι παει για δανεικος,δεν το καταλαβαινω...ημαρτον,διαβαζετε 2 φορες το αρθρο πριν γραψετε αν δεν το πιανετε με την 1η....
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:25
Αρα δεν ειναι 800.000 ευρω αλλα 950.000 που λογικα θα πιασει το μινιμουμ των συμμετοχων. Λογικα η Λιλ θα το βαλει σε ορο. Δεν θα στειλει καπου τον παιχτη με ρισκο να μην παιξει αρα να μην παρει παιχνιδια στα ποδια του
AEK 8888 - 28/6/2012 16:25
PANO APO OLOUS KAI OLA EINAI H AEK MH TO KSEXNAME O MIKROS THA PRHROSH THN EFORIA GIA OSOUS KSEXNANE TA OIKONOMIKA MAS
AEK 8888 - 28/6/2012 16:29
PANO APO OLOUS KAI OLA EINAI H AEK MH TO KSEXNAME O MIKROS THA PRHROSH THN EFORIA GIA OSOUS KSEXNANE TA OIKONOMIKA MAS
KNP971Oi - 28/6/2012 16:29
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ , ΦΕΥΓΕΙ ΠΡΩΤΟΣ . ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΠΑΛΤΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ .ΟΧΙ ΣΕ ΔΑΝΕΙΚΟΥΣ . ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΞΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΔΥΣΑΝΑΠΛΗΡΩΤΟ ΚΕΝΟ .ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΠΑΙΚΤΕΣ .
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΗΣ ΓΙΆΥΤΗΝ!!!! - 28/6/2012 17:08
ΟΡΘΟΤΑΤΟΝ!! ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ.. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!! (ΤΑ ΠΑΛΤΑ..ΟΥΣΣΤΤ!!) ΝΑ ΒΓΑΛΗ 10-15 ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΣΩΜΕΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ!!
aekaras 21 - 28/6/2012 16:29
Χθές αγόρασα 2 διαρκείας για να ενισχύσω την ομάδα και ήδη έχω αρχίσει να το μετανιώνω..με την απαγόρευση μεταγραφών(ουσιαστικά)που μας έχει επιβληθεί τέτοιες κινήσεις ισοδυναμούν με αγωνιστική αυτοκτονία,να τα βράσω και τα 800000,ας πέσουμε δ'εθνική να μην ξοδευόμαστε και εμείς που δίνουνε απ'το υστέρημα μας!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:29
Περα απο το οικονομικο Βικτωρα σε ευχαριστουμε μεσα απο την καρδια μας που φευγεις μας εκανες περιφανους και θα εισαι μεσα στην καρδια μας. Ενας παιχταρας που δεν πουλησε οπαδιλικι ουτε τζελ στο μυαλι και φυσικα πολυ προσφιομενος
marios21re - 28/6/2012 16:30
μην είστε μίζεροι....μεγάλο ταλέντο ο μικρός λυπαμαι πολύ που φεύγει αλλα φέτος δεν έκανε την τοσο γεμάτη και την τοσο καλη χρονια που να κλαιμε επειδη φεύγει έδειξε πως έχει ταλέντο αλλά μέχρι εκεί για φέτος...απο εκεί και πέρα τα 800.000 είναι καλά όπως και το μπόνους συμμετοχών το οποίο ελπίζω να πιάσει...επο εκεί και πέρα αν έχει καλή εξέλιξη θα πουληθεί σε ακόμη μεγαλήτερη ομάδα για πολλά εκατομμύρια και το 10% αυτών θα έρθει σε εμάς..δηλαδη καλά λευτα....τέλος αν μας δωθεί και δανεικός θα είναι ότι το καλύτερο....
Παντοφλa - 28/6/2012 16:30
Κριμα ρε γαμωτο κριμα ο μονος παιχτης μας που μπορουσε να σηκωσει ολο το γηπεδο ορθιο και για ψιχουλα.....
Αλλα αμα ειναι να σωθει η ΑΕΚ απο αυτα τα 800 τοτε δυστηχως δεν υπηρχε αλλη λυση...

1000Φορες να ειχε φυγει ο λεοναρτο παρα ο κλωναριδης ποιο πολλα και απο το σωκρατη θα το πουλουσαμε
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:26
Εδω συμφωνω. 1924 φορες να ειχε φυγει ο βραζηλιανος μυσθοφορος παρα ο κλωναριδης
grresi - 28/6/2012 16:32
ΞΕΦΤΥΛΑ!!!τον καλυτερο και ποιο εξελίξιμο ποδοσφαιριστη στο ρόστερ να τον δίνεις για 800 χιλιάρικα.
Η απόλυτη ξεφτύλα...
AEK 8888 - 28/6/2012 16:35
PANO APO OLOUS KAI OLA EINAI H AEK MH TO KSEXNAME O MIKROS THA PRHROSH THN EFORIA GIA OSOUS KSEXNANE TA OIKONOMIKA MAS
AEKCy - 28/6/2012 16:41
Και για τον σκόκκο όμως τα ίδια λέγαμε.... Και ο γιαουρτας όταν πουλούσε τον ζήση τότε μας έλεγε τον μοναστήρι να είναι καλά....
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 16:39
Οσοι ονειροπαρμενοι μιλατε για ξεφτυλες να σας θυνησω πως παιρνουμε στην ουσια 950.000 ευρω και 10% μεταπωληση την στιγμη που πνιγομαστε στα χρεη. Δηλαδη ρε γαμωτο τι θελετε να χρεοκοπησουμε και να πεσουμε στην Δ; Αυτο θελετε; ή να εκανε προσφυγη και να εφευγε τσαμπα; Θα πληρωνετε απο την τσεπουλα σας το 44; Για πειτε ρε. Για πειτε ρε. Για απαντηστε ξερολες ε ξερολες και παρτε κανα διαρκειας αν δεν θελετε να φυγουν και οιι υπολοιποι και μηπως μεινει ο Βαργκας. Για συνελθετε λιγο. Για συνελθετε. Με τα λεφτα και τα χρεη της ΑΕΚ κανετε τους μαγκες.
Παντοφλa - 28/6/2012 16:53
Εχουν κιαλο σα και σενα οι δικοι σου?
solaek21 - 28/6/2012 16:59
Φιλε αστο,εσυ μαλλον εισαι μοναδικος.μια χαρα τα λεει ο παναγιωτης.ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΜΙΑ ΑΕΚ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.Αυτο που μας νοιαζει τωρα ειναι να ξεκινησει η εξυγιανση,και ας τερματιζουμε και 10οι.
Παντοφλa - 28/6/2012 17:05
Κοιτα λιγο ποιο πανω και θα παρεις την απαντηση σου χαβαλε κανουμε αραξε
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:06
που διαφωνεις. Επιχειρηματα αλιως δεν συζηταω ουτε ασχολουμε. Το επιχειρημα μου ειναι το εξης: Αν δεν πουληθει ο Κλωναριδης η ομαδα δεν θα μπορεσει να πληρωσει το 44 και τις υπολοιπες υποχρεωσεις της. Αυτο σημαινει επιστροφη χρεων στην προ 44 εποχη και διαλυση της ΑΕΚ. Επισης θα ηθελα να σου θυμησω πως τα τηλεοπτικα μας ειναι δεσμευμενα στο δανειο απο τον Αραβα του Ντεμη. Ακομα θ αηθελα να σου θυμησω πως δεν θα εχουμε τα 5 εκατωμμυρια του Γιουροπα και το μπατζετ θα παισει στα 7 μυρια. Αν δεν πουλουσαμε τον Κλωναριδη μπορεις να μου απαντησεις που θα βρησκαμε τα λεφτα για να πληρωσουμε το 44 τις υποχρεωσεις μας και την εφορια η οποια απο το 20 εχει παει στο 40% συν οτι απο λεπτο σε λεπτο η νοβα θα ανακοινωσει και αλλη μειωσει στα ...τηλεοπτικα της κεντρικης διαχειρησης αρα υπολογισε μειων 1 μυριο απο καθε ομαδα; Παρακαλω απαντησε με επιχειρηματα. Εσευ και οι υπολοιποι ονειροπολοι. Αν βεβαια εχεις επιχειρηματα και οχι την καραμελα δεν πρεπει να πουλαμε ο,τι καλυτερο εχουμε. Και τα διαρκειας πανω απο 10.000 δεν υπαρχει περιπτωση να φτασουν. Απαντησε μου με επιχειρηματα
Παντοφλa - 28/6/2012 17:14
Επειδη μπορει να σου ξεφυγε "Αλλα αμα ειναι να σωθει η ΑΕΚ απο αυτα τα 800 τοτε δυστηχως δεν υπηρχε αλλη λυση.."

Απλα δεν πιστευω οτι ειναι η τελευταια λυση η πωληση του Κλωναριδη αμα ειναι καλος πουληθηκε
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:30
Οκ μαζι σου αλλα ρε παιδια οσοι πιστευετε αυτο τι προτινετε; Πως πιστευετε πως θα σωθει η ΑΕΚ; Πως πιστευετε πως θα συνεχισει να υπαρχει; Με δεδομενο πως πρωταση για Μακο δεν θα ερθει και ο Λεο ειχε πρωταση απο Κινα και δεν εφυγε. Ποιος μου λεει εμενα πως εδω σου λεει ειμαι αρχοντας το 1ο βιολι δεν κρινομαι και οτι πρωταση και αν ερθει δεν φευγω. Τα περι ΓΗκερειρο δεν τα σχολιαζω καν. Συνταξιουχος απο τους λιγους. Για τον Γκουντιονσεν τωρα τι να πω. Αν ερθει πρωταση νομιζω ειναι σαν να μας κατσει το λαχειο.
Παντοφλa - 28/6/2012 18:24
Το θεμα ειναι οτι αμα εφευγε ο λεο η ο μακος για 900χιλ θα ειχες λιγοτερη χασουρα (μαλλον)
πιστευω οτι ο μικρος αμα συνεχιζε για 1-2 χρονια στο ιδιο περιπου επιπεδου που σταματησε τη φετινη
θα εφευγε με 4-5 συν οτι ο ελληνας χαιρεται να βλεπει ενα 19χρονο ελληνα να κανει παπαδες με την ομαδα του
και ειναι ικανος να παρει διαρκειας μονο για αυτον. Δηλαδη αφου παμε να χτισουμε μια ομαδα με ελληνες κατω τον 24ων γιατι να φυγει ο Κλωναριδης? αν ειναι ...η μονη λυση πασο αν οχι ειναι τεραστιο λαθος.

Οσο για το Γκερειρο το βλεπω να μενει και φετος να αραζει στο παγκο ο γκουντι θα φυγει σιγουρα ελευθερος
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:36
Οσον αφορα την απωρεια σου, για να κανουμε και λιγο πλακα, μονο εμενα εχουν. Μετα απο μενα εσπασε το καλουπι.
AEK 8888 - 28/6/2012 16:39
PANO APO OLOUS KAI OLA EINAI H AEK MH TO KSEXNAME O MIKROS THA PRHROSH THN EFORIA GIA OSOUS KSEXNANE TA OIKONOMIKA MAS
Crux - 28/6/2012 16:41
2.5 εκατομυρια έλεγε ο άλλος σε ένα αρθρο ότι έπρεπε να τον πουλήσουμε. Χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά, το παιδί ζήτημα να έπαιξε 10 φορές φέτος, και να πήγε πολύ καλά τις 5. Το μεγαλύτερο ταλέντο της Ελλάδας. Να θυμίσω ότι κάτι τέτοια λέγαμε και με τον Παυλή?
Τελοσπάντων, σε πολύ καλή τιμή τον δώσαμε, καλή επιτυχία να έχει το παλικαράκι και να είναι σοβαρός και να δουλεύει.
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 28/6/2012 16:43
Αντε τουλαχιστον να χαρει ο ΠΑναγιωτης απο το ΧΑλανδρι. Εκτος και αν προτεινει να πουλησουμε και τους υπολοιπους. Ετσι θα καθαρισουμε με την εφορια, που σαν οπαδο της ΑΕΚ πρεπει να τον απασχολει πρωτα από ολα, και δεν πειραζει αν πεσουμε αγωνιστικα κατηγορια. Το παν ειναι να ξεπληρωσουμε τα χρεη.
Kostis 365 - 28/6/2012 18:59
Και τι προτείνεις βρε Αντώνη μου; Αφού ο Θωμάς δεν έφερε μαζί του κάποιον χρηματοδότη και ο Ντέμης αν δεν εξασφαλιστεί με νέους διακανονισμούς με την εφορία η βιωσιμότητα της ομάδας δεν μπορεί να φέρει ουτε μιά χορηγία και ειπε ότί όσως εξασφαλίσει ένα δάνειο γιά το 44. Οι παππαδονοτιάδες, ξέρουμε εδώ και καιρό. Πως διάολο θα εξασφαλιστούν τα κοντά 5 εκατομύρια που απαιτούνται μέσα στο καλοκαίρι αν δεν γίνουν πωλήσεις;
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 28/6/2012 20:59
Ρε Κωστή, αυτό που προτείνω είναι να μην πουλάς στην πρώτη πρόταση που σου έρχεται. Έλεος δηλαδή....Ας προσπαθούσαν με Λεό Μάκο για 1-2 εβδοομάδες, ας κάνανε λίγη μανούρα γύρω από το όνομα; του μικρού και αν δεν ερχόταν άλλη πρόταση ας τον δίνανε. Το παιδί αυτό, αν μπαίνανε 2-3 ομάδες στο χορό, θα το πολούσες με διπλάσια χρήματα, αυτός είναι ο νόμος της αγοράς
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 20:05
Οποιος δεν θελουμε να πουλαμε παιχτες να αναλαβει αυτος τα χρεη τις παε ΑΕΚ. Και ως αντικαταστατες του Βικτωρα πριτινω Κατιδη ελευθερο, φορ Ματζιο και εναλακτικο τον Γιανιωτα αφου ψαχνουμε νεαρους και εξεληξιμους. Για τον Βικτωρα εισαι σιγουρος πως θα εξελησοταν; Γιατι με Βλαχο προπονητη που ερειξε την Τριπολη να μην γινοταν χειρωτερος;
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 28/6/2012 21:31
Παναγιώτη, ο λαικισμός έχει όρια. Όποιος διαφωνεί δηλαδή με τις επιλογές-τις οικονομικές επαναλαμβάνω και όχι τις αγωνιστικές-της ΠΑΕ σημαίνει ότι πρέπει να αναλάβει την ΠΑΕ;; Φαντάζομαι και εσύ δεν ασκείς κριτική για την πολιτική της Κυβέρνησης πχ από φόβο μη σου πούνε να γίνεις Πρωθυπουργός. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι από που ξεφύτρωσες με τόση ζέση για την πω΄ληση παιχτών.
Shine On - 28/6/2012 16:45
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ κατά τη γνώμη μου... Ο καλύτερος και ο πιο εξελίξιμος παίχτης της ΑΕΚ έφυγε...
ntinostotal - 28/6/2012 16:46
ΜΠΡΑΒΩ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΤΣΙ 8Α ΣΩΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΕΚ
εγω τελευταια φορα γραφω εδω και τελευταια φορα ασχολουμε με αυτην την ομαδα την δευτερα 8α επερνα διαρκειας αλλα δεν περνω θα προσπαθησω να μην ασχοληθω με αυτην την ομαδα θα πονεσω πολυ γιατι μετα απο σχεδων 20 χρονια που την βλεπω και ειμαι 30χρονων ηρθε το τελος για εμενα .ειναι απαραδεκτω αυτα που κανουν μας μικρενουν πολυ εκει που ενωνουν το κοσμο πουλας τροπος του λεγειν πουλας χαριζεις το παιχτη που εβαλε 3 μαγικα γκολ και εδωσε ελπιδα στον κοσμο οτι εχουνε ενα τεχνιτη παιχτη και αυτον τον χαριζεις καλη συνεχεια στους υπολοιπους εγω δεν αντεχω αποσιρομε δεν θελω να παθω καρδια .
solaek21 - 28/6/2012 17:04
Εσυ φιλε μου νομιζω ονειροπολεις πανω απτο κανονικο...μου φαινεται δεν καταλαβαινεις πως το εισοδημα μας ειναι μηδενικο(0),και οτι πρεπει οπωσδηποτε να πληρωθει το αρθρο 44,αν θες να βλεπεις την ΑΕΚ στην 1η εθνικη...και αυτο που λες για το διαρκειας,,μπραβο σου,εισαι σωστατοτος ΑΕΚτζης,οχι,λαθος,αεκακι εισαι εσυ και οσοι εχετε αυτο το σκεπτικο.εσεις μας μικρενεται,οχι αυτοι που πουλανε για να σου δινουν εσενα το δικαιωμα οταν σε ρωτανε τι ομαδα εισαι να λες ΑΕΚΑΡΑ!
toolaek - 28/6/2012 17:06
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΥΠΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΝΕΥΡΑ...ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΥΓΙΖΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ! ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ....ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΛΑ! ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ (ΤΕΛΟΣ Η ΑΕΚ) ΕΝ ΘΕΡΜΩ....!ΦΙΛΙΚΑ!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:19
βρες εσυ τα λεφτα να αναλλαβεις τα εξοδα της ομαδας και κρατα τον Κλωναριδη. Απο την αλλη αν ο παιχτης εκανε προσφυγη εσυ μετα τι θα ελεγες; Ειμαι σιγουρος θα κατηγορουσες την διοικηση πως αφησε αλλον ενα παιχτη να φυγει τσαμπα. Κανω λαθος; Η ΑΕΚ εχει αναγκη τα χρηματα σου, ολων μας και απο την στιγμη που σου περισευουν, ΑΝ σου περισευουν επιβαλλεται να τα δωσεις. Ειναι χρεος μας, ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ απεναντι στην αγαπη μας και σε αυτους που με πονο καρδιας την ιδρησαν, ο Σπανουδης, με σκοπο να πρωταγωνιστει να υπαρχει και να θυμιζει στους γιγενεις τις χαμενες πατριδες. ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.
AEKCy - 28/6/2012 18:28
Φίλε και εγώ είμαι εκνευρισμένος αλλά τέτοιες αποφάσεις εν θερμώ δεν είναι σωστές. Τώρα πρέπει να την στηρίξουμε για να πάψουν τέτοια φαινόμενα Κλωνιαρίδη (δηλαδή να πουλιούνται παίκτες για λίγα λεφτά) να υπάρχουν στο μέλλον.
Ο ΕΝΩΣΙΤΗΣ - 28/6/2012 18:46
Φίλε συνΑΕΚΤΖΗ Ντίνο
Η πίκρα σου πίκρα μου, και η αγανάκτηση σου αγανάκτηση μου
αλλά δυστυχώς από έγκυρες πληροφορίες που έχω η οικονομική κατάσταση στην ομάδα μας είναι πιο τραγική απ' ότι τη φανταζόμαστε. Μας έκρυψαν την αλήθεια επί 2 χρόνια, μας γέμισαν με υποσχέσεις και ψέμματα και τώρα που άνοιξε το κουτί της Πανδώρας βγαίνουν όλα τα δεινά που αυτοί προκάλεσαν και μας καταπλακώνουν. Ο Θωμάς και τα άλλα παιδιά δεν είναι μπροστινοί κανενός, είναι άτομα που αποφάσισαν να πάρουν τη κατάσταση στα χέρια τους μήπως μπορέσουν ...και πετύχουν το μεγάλο θαύμα, αυτό της συνέχισης της ύπαρξης της Α.Ε. Κωνσταντινουπόλεως βασιζόμενοι πρωτίστως στην ανταπόκριση και την αγάπη τη δικιά μας.
Σου μιλώ με ειλικρίνεια μόνο η τρέλα των Ενωσιτών με μπροστάρη το Θωμά μπορούν έστω την ύστατη στιγμή να σώσουν την Ομάδα.
Οσο για τις πωλήσεις παιχτών : αναγκαίο κακό για τη διατήρηση της Ομάδας, όσο κι αν μας πονάει
Πρέπει να ευχόμαστε να πετύχουμε, κι αν τα καταφέρουμε να είσαι σίγουρος ότι στο χρόνο θα ξαναχτιστεί μια δυνατή περήφανη ομάδα που θα σκορπά ρίγη συγκίνησης όπως παλιά.
Τέλος για την απονομή ευθυνών σε όλους όσους ξευτέλισαν την υπόσταση του Δικεφάλου και τον φίλαθλο Ενωσίτη να είσαι σίγουρος είναι θέμα χρόνου.
Προέχει να ΖΗΣΟΥΜΕ αδερφέ μη το ξεχνάς και πράξε κατά συνείδηση

Με Ενωσίτικους χαιρετισμούς
peaepppppppp@yahoo.gr - 28/6/2012 16:51
ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΒΑΖΕΛΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟ Τ Σ Ι Κ Ο η ΤΟΥΣ ΠΑΜΠΑΙΔΕΣ ................... ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ? η ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ ? ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΙ ΑΛΛΟΙ πχ γαυροι βαζελοι...........και ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΣΙΜΟ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΛΕΤΕ? ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΜΕΤΟΧΟΥ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΑ.............
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:33
Απο το να παιζουμε με την τριγλεια ραφηνας 1000 φορες αυτο. Και αν θες μεταγραφες και παιχταραδες να πας να πληρωσεις εσυ τα χρεη. Αντε ολοι οι τσαμπα μαγκες.
MONO AEK 1984 - 28/6/2012 17:57
ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ Α ΜΕ ΕΞΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΣΤΗ Δ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΔΑ..ΕΧΟΥΜΕ Κ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΡΕΕΕΕ...ΑΕΚ ΡΕ EIMASTE
ΑΛΛΑ ΣΙΓΑ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟ ΤΣΙΤΣΙ SΤΗΝΗ ΟΜΑΔΑ Κ ΘΑ ΤΟ ΦΑΝΕ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΕΝΩΤΗΤΑ.
ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΗΡΑ Κ ΚΑΙ ΣΤΗ Δ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑ SΤA VIP.
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 18:37
Θα στο πω για να τελειωνουμε τα χρεη προς το δημοσιο εξαφανιζονται. Τα χρεη προς ιδιοτες παραμενουν. Θα ερθει ο Βαργκας και ο καθε Βαργκας και θα σου κανει μινηση και κοντρα μινησει και θα κατρακιλησουμε αλλες 10 κατηγοριες. Στο μπασκετ που πεσαμε μια κατηγορια ανεβηκαμε αμεσως; Οχι στο ποδοσφαιρι ποιος μου λεει πως δεν θα μενουμε 4 ετη αν ακατηγορια; Θα αναιβουμε δηλαδη σε 12 ετη; ΑΕΚτσηδικη ψυχη σε δημοτικα δεν θα υπαρχει. Αντιθετα θα βρισκουμε παοκτσιδες. Εγω αλιως την εμαθα την ΑΕΚ. Και αν δεν με πιστευεις για πατα στο γκουγκλ Μακεδονικος υποβιβασμος και διαβασε τι επαθε ο Μακεδωνικος οταν αποφασισε να γινει ηρωας για να ξεχρεωσει. Βρεθηκε 100 κατηγοριες υπο της Δ γιατι τα χρεη προς ιδιοτες ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. ...ΟΚ; Μαθε πρωτα πριν αμωλησεις την εξυπναδα σου.
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 18:41
Οπως λεει η ιδια η φιφα εξυπνακο αναγνωριζει τη νομαδα ως μια ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΣΥΤΕΧΝΗ ή αλιως ΑΣ. Το καταλλαβες; Ελπιζω μετα απο ολα αυτα να αναθεωρησες τις αποψεις τις οποιες λες εσυ και οι δημοσιογραφοι- παπαγαλοι.
nikos37l - 28/6/2012 16:54
εχω να γραψω καιρο και κυριολεκτικα βαριεμαι να διαβαζω κιολας, αλλα απ οσα εχω διαβασει εδω και καιρο δεν απορω που στην ελλαδα υπαρχει ελειψη αχυρου και γιατι εφτασε η ελλαδα σε αυτο το σημειο που ειναι τωρα.
παρακαλαω τον θεο να ερθει ενας γαυρος ενας βαζελος ενας οτι ναναι αρκει να μην ειναι αεκαρας να παρει την αεκ μπας και ξεβρωμισει η αεκ απο τους αεκαρες.
ζητω ο ντεμης ο ενας ζητω ο μαυρος ο αλλος ζητω οι αδαμιδονοτιαδοπαπαδοκασνακιδιδες μερικοι τι ειναι η αεκ ρε παλλικαρια κτημα του καθε απιθανου αγνωστου που μοστραρεται και πουλαει ...μουρη? ολοι οι μπατιριδες μαζευτικαν στην αεκ και κανουν τον καμποσο με λεφτα αλλονων με τηλεοπτικα με χορηγιες διαρκειας κλπ ευκολες λυσεις δεσμευουμε εσοδα επομενων χρονων πουλαμε και κανεναν παικτη και καθαρισαμε και μετα βλεπουμε αιντε τα προβατα να βαλουν πλατη δωστου οι παπαγαλοι σχολια δωστου επρεπε να γινει δωστου καλα κανανε η αεκ τελειωνει κλπ κλπ.
ρε παλληκαρια μια απορια εχω γιατι δεν καταθετουν τις μετοχες τους οι μετοχοι? γιατι βαζουν συνεχεια μπροστινους? φτανει ποια η κοροιδια
Lofkas - 28/6/2012 16:59
Το 10% για ενδεχομενη μεταπωληση λογικα θα επιτευχθηκε υστερα απο σκληρες διαπραγματευσεις...
marios21re - 28/6/2012 17:03
όποιος σχολιάζει αρνητικά αύριο θέλω να είναι στα σπατά και να πάρει αυτός την ομάδα να τη χειριστή καλύτερα...όποιος θέλει ανταγωνιστική ΑΕΚ να πάρει διαρκείας όχι να κάθεται και να σχολιάζει απο εδώ κατακρίνοντας τους πάντες...και για εσας που λέτε ότι φτέει η διοίκηση δε σκέφτεστε πως ο κλωναριδης ηθελε να παει εκει?19 χρονών παιδάκι είναι που δεν μιλάει κάν ελληνικά τι να κάτσει να κάνει στο μίζερο ελληνικό ποδόσφαιρο?λογικό είναι να θέλει να πάει εκεί και με το ενδεχόμενο να μας φύγει τζάμπα στο μέλλον καλά κάνει και φεύγει τώρα..άντε με όλους τους ΑΕΚαρες που σχολιάζουν πισω απο την οθόνη αλλα διαρκείας δεν έχουν πάρει ακόμα...
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΗΣ ΓΙΆΥΤΗΝ!!!! - 28/6/2012 17:16
ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!
ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ... ΟΤΟ Η Β'ΜΟΑΣ ΕΧΕΙ ΧΧΧ-ΚΛΩΝΑΡΙΔΙΔΕΣ ΚΑΙ ΛΕΟ.. ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ..ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ..ΚΑΙ ΕΞΥΓΕΙΑΝΣΙ ΤΗΣ ΑΕΚαρα΅ΜΑΣ..ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΟΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ Δ'ΕΘΝΙΚΗ=ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑ!
ADIABROXOS - 28/6/2012 17:10
λιγα λεφτα τον δινουμε .
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:46
Προσεχε μην σε ξυπνησει το ξυπνητηρι εξυπνε. καλο υπνο
ΑΕΚΑΡΑ μια ζωή!!! - 28/6/2012 17:10
Καληνύχτα ΑΕΚάρα μου!Εγω δεν ξανασχόλουμε και είχα σκοπό να βάλω πλάτη ξανά με 1 διαρκείας.Μας ξενερώσατε απίστευτα.Δεν έχω λεφτά για πέταμα.Για να έρθουν χορηγίες,να αυξήσεις διαρκείας,επενδυτής θέλει άλλο πλάνο!Μας κοροιδεύετε λαμόγια.Χθες βγήκε η απόφαση μέχρι 3 μεταγραφές.Τώρα τι κάνουμε??η εκτός μπει ο μαύρος,ο τσιάρτας,ο κωστής τότε πάσο.Και τώρα μην περιμένετε ότι θα βρούμε λαβράκια,γιατί είπαν χρήματα δεν υπάρχουν!Θα κάνουμε αυτό που έκαναν κάποτε οι ομάδες που ανέβαιναν Α' εθνική,δηλαδή θα παίρνουμε τα παλτά των μεγάλων ομάδων!Καληνύχτα ΑΕΚ μου..........
friksos - 28/6/2012 17:11
Προσωπικα πιστευω οτι στην ελλαδα θα εκανε καριερα λογω ταχυτητας αλλα στην γαλλια νομιζω οτι η ταχυτητα του δεν ειναι τοσο εντυπωσιακη

απο εκει και περα, νομιζω οτι η ΑΕΚ δεδομενων των συνθηκων πηρε τα λεφτα που επρεπε να παρει, δηλαδη 1Μ σχεδον για εναν παιχτη που επαιξε μιση σεζον (αν αθροισω τα παιχνιδια του).

θα θελαμε να τον κρατηοσυμε? φυσικα και ναι ...

μπορουσαμε να πουμε οχι στο 1Μ? φυσικα και οχι

1Μ απο τον κλωναριδη και 500 απο το γιουρο πληρωθηκε το 44 και περνεις φορολογικη ενημεροτητα για να κανεις μεταγραφες

διαβαζω διαφορα σαιτ και δεν πιστευω ποσο ΑΔΑΗΣ μπορει να ειναι ο ΑΕΚΤΖΗΣ δεν καταλαβαινει οτι αν δεν εχεις φορολογικη ενημερωτητα δεν μπορεις να ανεβασεις ουτε μικρους απο την Β ομαδα.
anetos - 28/6/2012 17:11
Εμείς (οι φίλαθλοι) νομίζουμε ότι αυτοι που πέρνουν τις αποφάσεις θέλουνε να πουλήσουν
Και αυτοί έχω την αίσθηση ότι θέλουν να ξεπουλήσουν

Νομίζω έχουμε διαφορετική φιλοσοφία ποδοσφαίρου εμείς με αυτούς και λυπάμαι για αυτό ...
«Αυστριακός» - 28/6/2012 17:16
Πάει και το τσακαλάκι ο φορατζής του βάζελου και η ιστοριούλα συνεχίζεται να γράφετε με πικρό κολλύριο όπως ακριβώς ξεκίνησε με τον Μπλάνκο τον Σκόκο κοκ.
Έχεις και εμάς που δεν σαρώσαμε τις πρώτες μέρες τα διαρκείας να χτυπήσει καμπάνα 20άρα ούτε βάλαμε τόση πλάτη όση θέλουν και χρειάζεται για να πληρώσουν τα χρωστούμενα σε υπαλλήλους,Αλεξό, Δημητριάδη παίκτες τις ΑΕΚ προ τριετίας και νυν.
Τα μεγάλα αφεντικά το έχουν δηλώσει επανειλημμένα δεν πληρώνουν πως να το κάνουμε.
...Από το 800σαράκι θα μείνει τίποτα για το 44 η θα το πλακώσουν στην μάσα τα εξαπτέρυγα.
Θωμά εχε τον νου σου.
toni21aek - 28/6/2012 17:23
ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΡΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ? ΦΥΓΕ ΡΕ ΘΩΜΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ Κ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΑΛΙΚΑΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. ΑΕΚΑΡΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. ΕΓΩ ΠΑΙΡΝΩ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΑΡΑ Κ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ. ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ ΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ Κ ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ. ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΙ. Ε ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΛΕΦΤΑ ΡΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ? ΘΕΛΕΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ Κ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΡΑΒΑΤΕ Κ ΠΑΡΤΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Κ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ ΤΟΝ ΤΣΙΑΡΤΑ. 50000 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ 150 ΕΙΝΑΙ 7500000. ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ 14000 ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ 4000. Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΑ Κ ΜΕΓΑΛΗ ΑΕΚ. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΡΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ Ή ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΄ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ. ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ Κ ΣΤΟ Γ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ. ΓΙΑΤΙ ...ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΥΠΑΡΧΩ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΖΩ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΕΖΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Κ ΜΟΝΟ. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΡΕ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ Κ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ. 800000 ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.. ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΚΙ 45 ΗΜΕΡΩΝ Κ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ. ΕΓΩ Κ ΕΣΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 17:35
Και εγω μαζι σου αδερφε μαζι σου. Αντε ποια με τους εκβιασμους και τις προυποθεσεις. Οποιος ειναι ΑΕΚ δεν τον νοιαζουν οι μεταγραφες. Παιρνει το διαρκειας του ως χρεως προς την αγαπη του. Ειναι σαν να εχεις παιδι και να του λες θα συνεχισω να σε αγαπω αν φερνεις καλους βαθμους. Αν οχι θα σταματησω να σε αγαπω. Που τα εχουν δει αυτα;
«Αυστριακός» - 28/6/2012 20:04
toni21aek
ΑΕΚΑΡΑ καλά κάνεις και παίρνεις διαρκείας.
Εδώ μέσα έχουμε όλοι μα όλοι το δικαίωμα να εκφέρουμε την άποψη μας με σεβασμό σε όλα τα παιδιά του σάιτ.
Δεν θα μου πει κανείς να το βουλώσω(δεν με ενδιαφέρει αν το σχόλιο σου πήγαινε σε μένα) από την στιγμή που δεν τον βρίζω η τον θίγω σε προσωπικό επίπεδο.
Έχω κάθε ελεύθερο δικαίωμα να τα χώσω στους λεφτάδες που δεν ...κρατούν ούτε τα προσχήματα της ηθικής και της ντροπής, αφήνοντας τόσους ανθρώπους απλήρωτους μήνες να περιμένουν από εμάς να το κάνουμε.
Την γνώμη μου λέω και θα συνεχίσω να το κάνω όταν βλέπω σωστές οι λανθασμένες κινήσεις οποιος και αν είναι μπροστά η πίσω.
Το αν είμαι πιο ΑΕΚΑΡΑ από εσένα δεν θα μπω στην διαδικασία να στο εξηγήσω γιατί σε τέτοιου είδους σκεφτικό απέχω παρασάγγας.
Ο καθένας μας ξέρει μέσα του τι πως και γιατί αγαπάει κάτι όπως και εσύ τον γιο σου.
NETRINO21 - 28/6/2012 17:32
Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΚΟ ΦΥΓΑΝΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. ΤΟΝ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ ΤΟΝ ΒΑΦΤΙΣΑΜΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΕ 10 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΩΣΑΜΕ ΜΕ 800,000 ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ. ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ 44 ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΔΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟΙ, ΑΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ 2 ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΔΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΜΕ 800
«Αυστριακός» - 28/6/2012 20:11
ξέρω για ποίους λόγους και γιατί έφυγαν οι Αργεντινοί.Δεν συγκρίνω το αίτιο της αποχωρήσεις τους με του Κλωναρίδη.
NETRINO21
Εγώ λέω απλά ότι αυτοί όπως και τώρα ο πιτσιρικάς είχαν ρέντα στα παιχνίδια με τον γαύρο και τον βάζελο.
Τέτοιους παίκτες χρειαζόμαστε και μακάρι να υπάρξουν και άλλοι.Τίποτα παραπάνω η παρακάτω.
Την πολυτέλεια να βγάζουμε ταλέντα μαζικά ...για ποικίλους λόγους δεν την έχουμε.
Προσωπικά αν είναι κάθε χρόνο να βάζουμε πωλητήριο (όπως λες)σε πιτσιρικάδες τύπου Κλωναρίδη δεν βλέπω να φτιάχνουμε ανταγωνιστική ομάδα αλλα μέτρια έως κακή.
Μακάρι τα 800 να πάνε εκεί που πρέπει.
arrwstos21 - 28/6/2012 17:43
.ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ 3 ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΑΣ ΓΙΑ 800 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΣΟΥ...1,5 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΚΑΙ ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΗΛΠΙΖΑ ΠΩΣ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΝΑΜΕ ΕΤΣΙ ΤΣΑΜΠΑ...ΞΕΝΕΡΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ 40000 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΕΤΑ??ΜΕ ΤΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ???κριμα
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 28/6/2012 17:44
ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΤΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΤΖΑΜΠΑ ΕΦΥΓΕ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΠΑΙΧΤΕ ΑΝΩ 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΒΛΕΠΕ ΦΟΡΤΟΥΝΗ ΠΗΡΕ 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 28/6/2012 17:45
ΑΣΤΕΙΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΟΙ 800.000 ΕΥΡΩ. Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΤΕ ΜΗ ΠΩ....................
vagaslanis - 28/6/2012 17:47
ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΤΙ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ.ΡΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΛΕΜΕ Κ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΣ.Π Α Ρ Τ Ε ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ Κ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ....
glamp21 - 28/6/2012 17:49
Εχετε γίνει όλοι πρόεδροι,τεχνικοί διευθυντές,μάνατζερ κ.λ.π. να σας θυμίσω ότι είμαστε φίλαθλοι και ο ρόλος μας είναι να στηρίζουμε την ομάδα μας στο γήπεδο .Όσοι από εσάς θέλετε να έχετε άποψη για όλα πηγαίνετε και βάλτε 10 εκατομμύρια στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και πάρτε την ομάδα
MONO AEK 1984 - 28/6/2012 17:50
ΕΝΑ ΠΑΙΚΤΗ ΕΙΧΑΜΕ ΡΕ
the-who - 28/6/2012 18:07
μια ερωτηση ρε παιδια!!!Σας παρακαλώ απαντήστε μου με το χερι στην καρδία σας...Αν φάμε 6αρα απο το γαύρο δηλαδή δεν θα βγαίνετε να κράζετε δοιήκηση και παίχτες???έλπιζω να απαντήσετε με όλη την ειλικρίνεια σας
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 18:20
Τουλαχιστον θα τα φαμε απο τον γαυρο οχι απο την τριγλεια ραφηνας που ειναι στην Δ Εθνικη ή νομιζω ακομα ποιο κατω
toni21aek - 28/6/2012 18:29
αδερφε μην ασχολεισαι με εξαρες. κ 16αρες να φαμε δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα. εδω μιλαμε για θεμα αξιοπρεπειας. πρεπει να καταλαβετε την κατασταση στην οποια βρισκεται η ομαδα επειδη την καταντησαν ετσι. ολοι φαγανε απο την ΑΕΚ εκτος απο εναν. τον ΛΑΟ της. αυτος θα ειναι παντα κοντα της. ειμαστε ολοι ΑΕΚ γιατι πιστευουμε στην διαφορετικοτητα. παμε λοιπον να παρουμε 50000 διαρκειας κ να τα ΓΑΜ.......ΜΕ ΟΛΑ!!!!!!!!
the-who - 28/6/2012 19:28
κανένας απο τους 2 σας δεν μου απάντησε οπως θα θελα αλλα εσυ toni κατάλαβα τι θες να πεις απλά εγω φακελώνω για να γελάω με κάποιους κωλοτούμπες εδώ μέσα φανατικούς υπσστιρικτες του πληκτρολογίου που φαντάζομαι τι θα σουρουν στα μέσα της χρονιάς
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 20:19
Η απαντηση μου βρισκεται κατω απο τον μονο ΑΕΚ ποιο πανω ομως. Αν θες παντα Μακεδωνικος Δ Εθνικη ή υποβιβασμος και θα δεις τι θα παθουμε αν το παιξουμε ηρωες. Και επειδη εμεις χρωσταμε σε πολλους ιδιοτες υπολογισε ιδιοτης και κατηγορια. Η κατηγορια ΕΠΣΑΝΑ θα φανταζει ονειρο και θα λεμε μακαρι να παιζαμε στην Γ ΕΠΣΑΝΑ ακομα και στην Δ. Τωρα σε καλυψα ή οχι. Εγω την ΑΕΚ σε κατηγοριες εργοστασιων δεν εχω καμια ορεξη να την δω. Εξαρταται πως θα την φαμε την 6ρα. Αν παιξουν με ψυχη εχουν δυναμη ενεργεια στο παιχνιδι τους οπως πχ το 1-1 στο ΟΑΚΑ δεν θα πω τυποτα. Αν ομως ειναι οπως επι χιμενεθ που ηταν νοθροι τοτε θα κραξουμε και δη τον Βλαχο καθως ειναι μικρος προπονητης οπου ερειξε την Τριπολη. Ελπιζω τουλαχιστον να φερουμε τον πατερ ...πισω συντομα και να μην τον εχει προλλαβει αλλος.
or21tsiamis - 28/6/2012 18:09
ρε σταματηστε καποιοι που διαμαρτυρεστε για τον κλωναριδη.δεν εχετε καταλαβει ακομα οτι σε μια βδομαδα η συγκεντρωνουμε τα λεφτα η σταματαμε να υπαρχουμε.και αυτο δεν ειναι κινδυνολογια ουτε ψευτοδιλημμα των διοικουντων αλλα πραγματικοτητα.και εκτος απο αυτο σκεφτειτε οτι και ιδιος πιεζει να φυγει.συμφωνω οτι καλυτερα να εφευγε ο λεοναρντο αλλα στην περιπτωση μας δεν εχουμε τα περιθωρια να περιμενουμε αν και ποτε θα ρθει προταση για το βραζιλιανο.σαν ποδοσφαιροφιλο με λυπει οτι θα χασουμε εναν τετοιο παιχτη αλλα πιστεψτε με οτι και αυτη την ωρα και ο θωμας θα ειναι σκασμενος σκεπτομενος που καταντησαν την ομαδα οι αμετοχοι οι οποιοι του εχουν δεσει τα χερια και δεν του αφηνουν αλλο περιθωριο απ το ...ξεπουλημα.αυτοι ειναι υπαιτιοι της σημερινης κινησης και οχι η διοικηση μαυρου.συμφωνω απολυτα με toni21aek.και γω θα συνεχισω να κανω 12 ωρες ταξιδι σε μια μερα ασχετα με το ποιος θα παιζει.αν θελετε να απαλλαγουμε απο αυτη τη καταντια βοηθηστε τωρα ωστε κινησεις σαν τις σημερινες να εινα προσκαιρες.οποιος πιστευει οτι η διοικηση μαυρου δρα για το κακο της ΑΕΚ ειναι σαν να λεει οτι η γη ειναι τετραγωνη.στηριξη υπο προυποθεσεις δεν ειναι στηριξη.ξερουμε αυτη τη φορα οτι τα λεφτα μας θα διαχειριστουνε με τον καλυτερο τροπο για το καλο της αεκ.αλλες δικαιολογιες δεν υπαρχουν...
ΛΙΑΟΣ - 28/6/2012 18:09
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ.
ΟΚ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ,ΕΝΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ,ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ,ΝΑ ΜΕ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΩΤΕ ΤΡΟΠΟ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ...ΜΑΥΡΟΣ,ΕΝΑΣ ΣΑΒΕΒΣΚΙ,ΕΝΑΣ ΟΚΟΝΣΚΙ,ΕΝΑΣ ΝΤΕΜΗΣ,ΕΝΑΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ,ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ,ΕΝΑΣ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΕΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΣΗΚΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ.
ΟΠΟΤΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΗΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 75 ΧΡΟΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ,Ο ΟΠΟΙΩΣ ΠΙΑ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΝΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΚΙ ΟΜΩΣ,ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΠΟΤΕ,ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ.ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΩΣ ΤΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΝΕΡΓΟΣ ΑΠΟ ΧΤΕΣ,ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΚΥΛΙ.
ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΟΣΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΓΝΩΡΙΖΩ.
ΑΥΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ.
Μ Ο Ν Α Χ Α
Ε Ν Ω Σ Η Σ
Kleftakis67 - 28/6/2012 18:17
Κρίμα, θα ήθελα να τον δω ένα χρόνο ακόμα στην ομάδα μας
josephaek - 28/6/2012 18:22
ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ......!

ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΤΑ......ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ.......

ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΛΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΠΡΩΞΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.... ΚΡΙΜΑ !
AEKOFRONAS - 28/6/2012 18:26
RE MANGES GIA TON SIALMA KAMIA PROTSI DEN EXOUME................
or21tsiamis - 28/6/2012 18:26
ρε σταματηστε καποιοι να διαμαρτυρεστε για τον κλωναριδη.δεν εχετε καταλαβει οτι σε λιγες μερες αν δε συγκεντρωσουμε το ποσο σταματαμε να υπαρχουμε.και εκτος απο αυτο σκεφτειτε οτι και ιδιος πιεζε να φυγει.και γω θα προτιμουσα να εφευγε ο λεοναρντο αλλα στην περιπτωση μας δεν μας παιρνει να περιμενουμε για το αν και ποτε θα ρθει προταση για το βραζιλιανο.και να στε σιγουροι οτι και ο θωμας αυτη την ωρα θα ειναι σκασμενος σκεπτομενος σε τι κατασταση εφτασαν την ομαδα οι αμετοχοι γιατι αυτοι του εχουν δεσει τα χερια και ειναι αναγκασμενος να προχωρα σε τετοιες κινησεις.αυτους να καταριεστε για το σημερινο και μην τα βαζετε με τη διοικηση μαυρου.συμφωνω απολυτα με toni21aek και γω θα συνεχισω να κανω 12 ωρες ταξιδι σε μια μερα ασχετα με ...το ποιος θα παιζει.στηριξη υπο προυποθεσεις δεν ειναι στηριξη.αυτη τη φορα ειμαστε σιγουροι οτι τα λεφτα μας θα διαχειριστουν με τον καλυτερο τροπο για το καλο της αεκ.αν θελουμε κινησεις σαν τις σημερινες να ειναι προσκαιρες τωρα ειναι που πρεπει να στηριξουμε.αλλες δικαιολογιες εκτος απο οικονομικη αδυμανια απλα δεν υφιστανται..
ΑΠΕΘΑΝΤΟΣ 21 - 28/6/2012 18:26
Αναγκαιο κακο. Στην κατασταση που ειμαστε επρεπε να πουληθει. Δεν δινει οραμα ο Βικτωρας σημερα στην ΑΕΚ, ο Μαυρος δινει. Για να σωθει η ΑΕΚ θελει στηριξη και δυστυχως για καποιο διαστημα ξεπουλημα παικτων.Ετσι και αλλιως μονος του ο Κλωναριδης δε θα εφτιαχνε την διαφορα.
Γιωργος Κ - 28/6/2012 18:29
λοιπον το θεμα ειναι ευρω η δραχμη κυριοι.οσοι τσιμπισανε και ψυφιζουνε ευρω βλεπουν τωρα το παικτη να φευγει στα μισα και πιο κατω της ρητρας του.οπως και να εχει ειναι ΦΑΟΥΛ(δικος μας ο διαπραγματευτης)
ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ - 28/6/2012 18:30
Και το θέατρο του παραλόγου συνεχίζεται...
Ανίκανοι ή βλάκες; Απατεώνες ή τζέντλεμεν;
Αυτόν το δύσμοιρο δικέφαλο πόσα... κεφάλια τον ξεπουπουλιάζουν;

Ούτε ξέρω πόσα ερωτήματα μου τριβελίζουν το μυαλό. Το πρώτο και το κυριότερο ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ Α Λ Η Θ Ε Ι Α ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΕΚ.
...
Θα καταθέσω κάποια από αυτά τα ερωτήματα, χωρίς χρονολογική σειρά, αλλά όπως, ατάκτως, μου έρχονται στο νου.

- Πού είναι ο Μιχάλης Τροχανάς, ο εμπνευστής του Θεμελίου 21; Αυτός ο λιγομίλητος αεκτζής δεν έχει τίποτα να πει για την πρωτοβουλία του Μαύρου;

- Τι σόι πανστρατιά είναι αυτοί, όταν απουσιάζουν πάρα πολλοί αεκτζήδες; Ούτε καν φωτογραφία δε βγήκαν οι Παπαϊωάννου, Νέστορας με τους υπόλοιπους. Ας δεχτώ ότι είναι θέμα "προχειρότητας".

- Ο Μαύρος γιατί συναντήθηκε με το ΧατζηR; Είναι πιο λογικό να συναντηθείς με αυτόν από το να μιλήσεις με το Νικολαΐδη; Μου φαίνεται πιο λογικό να αυναντηθείς με αυτόν παρά με έναν εκπρόσωποο φιλάθλων. Με το Νικολαΐδη, θες ως παλαίμαχο, θες ως πρώην πρόεδρο, θες ότι προσπαθούσε να ξαναμπεί στην ΑΕΚ, θες ότι η ομάδα έχει δανειστεί από αυτόν, θες ότι έχει λαϊκό έρεισμα στους αεκτζήδες, έπρεπε να τον συναντήσει. Μπορεί να φανταστεί κανείς τι θα γινόταν σε περίπτωση κοινής εισόδου στα κοινά της ΑΕΚ και μαζί με τους άλλους στην ομάδα σωτηρίας. Και το ότι δεν έχω δει δήλωση του Νικολαΐδη, παρά μόνο τη μεταφορά του τηλεφωνικού διαλόγου των δύο, με προβληματίζει.

- Γιατί ο Νικολαϊδης δε βγαίνει να απευθύνει πρόσκληση στους αεκτζήδες να στηρίξουν το Μαύρο;

- Με τις ευλογίες ποιανού ο Μαύρος έγινε ο γενικός κουμανταδόρος της ομάδας; Με του Δημητρέλου; Ο οποίος είναι πρόεδρος βαλμένος από ποιον; Ο Δημητρέλος σε ένα "μαγαζί" που δεν είναι δικό του παίρνει τέτοιες αποφάσεις;

- Αν δε συγκεντρωθούν τα χρήματα και φύγει ο Μαύρος, θα φύγουν μαζί και οι υπόλοιποι (Βλάχος κ.λπ.);

- Γιατί δεν έγινε ΚΑΜΙΑ προσπάθεια να μείνει ο Μανωλάς;

- Γιατί παραχωρείται ο Κλωναρίδης την ώρα που καλείται ο κόσμος της ΑΕΚ να βάλει πλάτη με τα διαρκείας; Θα ξεσηκωθεί κανένας λόγω Μάντζιου;

- Γιατί δεν έχουν απαντήσει οι #%^$#@%%$ (οι Κινέζοι), αν και λεγόταν ότι αυτό θα γινόταν ως το τέλος του μήνα;

- Ο Παππάς, που επί περιόδου Θεμελίου 21 ήταν λαλίστατος, λέγοντας ότι θα βοηθήσει, πού βρίσκεται; Δεν τον νοιάζει το μαγαζί του;

- Ο Νοτιάς, που έφτιαξε το προπονητικό (από το οποίο δεν έχει πάρει ενοίκιο) και που συμφωνούσε με την οντότητα του δικηγόρου Βλάχου, δε νοιάζεται για το μαγαζί του;

- Ο Παππάς γιατί δεν πλήρωσε, αντί για τη Μόργκαν, το '44; Γιατί είπε ότι αποπλήρωσε τη Μόργκαν, εωώ είχε συνεισφέρει και ο Χατζηιωάννου;

- Πώς δέχτηκαν Παππάς και Νοτιάς, ολόκληροι εφοπλιστές, να δανείζονται από έναν μάνατζερ στο επάγγελμα, τον οποίον ουσιαστικά είχαν διώξει; Και ΤΙ ΔΑΝΕΙΟ!!!! Ούτε 1 εκατομμύριο!!!

- Γιατί δέχτηκαν τον απόλυτο εξευτελισμό του μαγαζιού τους αλλά κυρίως ενός ολόκληρου λαού μη σφραγίζοντας τα εισιτήρια και ξεπουλώντας ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ το έμψυχο υλικό της ομάδας;

- Γιατί δε λέει κανείς τίποτα για τον Αραούχο; Γιατί δεν προσφεύγει κανείς στη δικαιοσύνη για τα στημένα, από τη στιγμή που ακούστηκαν περι εμπλοκής των Αργεντινών στο παιχνίδι με το Βόλο;

- Γιατί ένας παράγοντας της εμπειρίας του Στράτου μεσολάβησε για τον Ξενιάδη;

- Γιατί πολλά ξεκίνησαν (π.χ. αποπληρωμή Μόργκαν) όταν πήγε να εμπλακεί ο συγκεκριμένος; Ο οποίος μάλιστα κρατήθηκε για αμελητέα χρέη. Και με τον οποίο συνέφαγε ο Δημητρέλος, παρουσία Χατζηαποκείνου, που ήταν εκεί και αυτός για να συμφάει...

Όταν μου απαντήσουν αυτές τις ερωτήσεις, εγώ θα είμαι εκεί, όπως κάνω από το 1991 που μένω μόνιμα στην Αθήνα, είτε με διαρκείας είτε με απλά εισιτήρια.

Όλα αυτά δεν τα λέω για να αποτρέψω κανέναν ως προς την αγορά διαρκείας. Ούτε θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν, αφού μάλιστα όλοι ξέρω ότι ξεκινάμε από την ίδια βάση: την αγάπη μας για το Δικέφαλο. Μακάρι να σωθεί η ΑΕΚ και ας μου απαγορεύσουν την είσοδο εφ' όρου ζωής...
Γιωργος Κ - 28/6/2012 18:40
Σωστα κατ εμε τα γραφεις και οντως το θεατρο του παραλογου συνεχιζεται
anetos - 28/6/2012 18:42
toni21aek μου φαίνεται ότι παραλογίζεσαι...
Και αν θές να μας μιλήσεις για διαρκείας (μιας και το ανέφερες) πρέπει να ξέρεις ότι και άλλοι έχουν παρει διαρκείας (και ίσως περισσότερα απο σένα)
Ανθρωποι που θέλουν την ΑΕΚ , ΑΕΚακι σαν και σένα στα ματια μου είναι αξιοθρήνιτοι
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 28/6/2012 18:43
Αυτο θα πει τεχνικο τιμ ΜΕ ΟΡΑΜΑ.
Αυτο θα πει να εισαι και υπαλληλος αλλα και μανατζερ.
Αντε να δουμε τι αλλο θα ξεπουλησετε ακομη, διοτι πολλα περιθωρια δεν εχετε. Το μονο πλεον που σας εχει απομεινει ειναι ενα με δυο μικρομεσαιοι παικτες, οι φιλαθλοι και το οικοπεδο της Ν.Φιλαδελφειας και μετα τελειωσατε, θα σας εχουν απομεινει μονο οι εαυτοι σας.

Αντε και σε ...λιγο περιμενουμε να μας ανακοινωσετε καμια μεταγραφη των 800.000,-- καποιου ξεγραμμενου παλαιμαχου ο οποιος αντι να παιζει ποδοσφαιρο θα κανει φυσιοθεραπεια και μασαζ και του χρονου θα του δωσετε και αποζημιωση για να φυγει., οπως γινεται με τις γνωστες συνταγες. Και αντι να αντικαταστησετε το καινο που δημιουργησατε θα προξενησετε μεγαλυτερα ζημια απο οτι με τον ελπιδοφορο μας πιτσιρικα.

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ρεεεε και εσυ Θωμα οπως ξαναγραψα θα φας ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ με αυτους. Αυτοι φιλε δεν πιανονται ειναι μουτρακλες, αλλα ο καημενος ο κοσμος τι σου φταιει ;;;;

Αλλαγες δεν γινονται οταν διοικηση ασκουν οι ιδιοι που μας κατεστρεψαν, αυτοι που βιασαν και βιαζουν την ομαδα μας και εσεις Θωμα ασχολεισθε μονο με το αγωνιστικο μερος.
Εχετε με λιγα λογια αναλαβει την διαχειριση του ποδοσφαιρικου τμηματος και αυτοι κρατησαν την διαχειριση των οικονομικων και διατηρησαν τον ελεγχο και τις αποφασεις.

Δηλαδη τι κανατε τωρα ;;;
Εκτος απο το οτι αντικαταστησατε τον Γκρεταρσον τον Δημητριαδη τον Κωστενογλου τον Αλεξοπουλο και μερικους ακομη.
nikos37l - 28/6/2012 20:35
[ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ
τζαμπα τα λες ποιος θα καταλαβει αυτα που λες? μιλανε για καταστροφη αυτοι που την κατεστρεψαν και εχεις και τα παπαγαλακια να σιγονταρουν το δουλεμα παει συννεφο και αυτοι συνεχιζουν απτοητοι αιντε οπως ειπες του χρονου μπροσταρης ο δελλας του παραχρονου ο λυμπεροπουλος μετα ο γεωργεας μετα εχειο θεος καποιον θα βγαλουμε απ το καπελο κραταμε ομως καβατζα τον ντεμαρο σαν φλος ροαγιαλ και δωστου ξανα συσπειρωσει δωστου ξανα βαλτε πλατη αλλα τα χρεη χρεη, αμα θελει ο μαυρος να συσπειρωσει χτες κιολας επρεπε να βγαλει στην φορα πολλα να δουμε ποιοι δεν πληρωναν εφορια και απο ποτε ποιοι ...εκαναν χλιδατη ζωη με τιμολογια αεκ παε γιατι φιλε μου εαν μπηκαν τοσα μυρια στην αεκ σε 4 χρονια απο εσοδα και μετοχους(οπως λενε) εαν μπηκαν τοσα εσοδα απο πωλησεις μετα το 2008 και βαλαν και οι μετοχοι(οπως λενε) η αεκ επρεπε να εχει μπατζετ λυων και πορτο και να ειναι χωρις χρεη ενω αυτοι με μπατζετ ξανθης και εσοδα λυων εχουν χρεη χρεη χρεη και αυτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ.
οπως σου ξαναπα ουτε ρουμανικο λει δεν τους δινω οχι ευρω.
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 29/6/2012 02:56
Γεια σου ρε Νικο,
Τι κανεις εσυ ρε φιλε χαθηκες, συμβαινει τιποτα ή μηπως απλως κουραστηκες κι΄ εσυ οπως και πολλοι αλλοι φιλοι μας που μας εχουν εγκαταλειψει ;;;
anetos - 28/6/2012 18:49
Βλέπω ότι πολύ πιτσιρικαρία που δεν έχει δει την ΑΕΚ του Μανωλά και του Οκόνσκι
Ούτε την ΑΕΚ του Κωστή του Κετσπάγια και του Σαμπα συμφωνούν να δίνεται το μεγαλύτερο ταλέντο μας κοψοχρονιά.
Αυτή λοιπόν που θ'ελουν την ΑΕΚ , ΑΕΚάκι με ΜΟΝΟ αντιστάθμισμα να είναι στην Α Εθνική νοηματικά υστερούν

Προσωπικά προτιμώ να είναι στην Δ Εθνική με προοπρική μιας ...πενταετίας παρά να βολοδέρνω μεταξύ 4-8 θέσης για 20 χρόνια.
Και αυτό το λέω αγοράζοντας διαρκείας σχεδόν κάθε χρόνο (γιατί ορισμένοι πονηροί μιλάνε για διαρκειας χωρις να μας αναφέρουν τα δικά τους διαρκείας)
toni21aek - 28/6/2012 19:31
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ 48 ΧΡΟΝΩΝ Κ ΕΧΩ ΔΕΙ Κ ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΝΩΛΑ Κ ΟΚΟΝΣΚΙ
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ - 28/6/2012 20:12
Οχι εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ. Δεν θα βολοδερνεις 8 χρονια αλλα 25 εως για παντα. Με το που θα πεσουμε στην Δ ξεχρεωνουμε απο τα χρεη στο δημοσιο. Τα χρεη προς ιδιοτες παραμενουν. Θα ερθει ο καθε ιδιοτης ο οποιος θα μας μινηει στην Γιφα και θα κατρακιλαμε κατηγορια μεχρι να πεσουμε στην χαμηλοτερη. Απο την στιγμη που δεν θα παρουνε ευρω σου λεει τουλαχιστοννα τους εκδικιθω. Καις πες πως δεν γινεται. Πεφτουμε Δ. Θα αναιβουμε γ αμεσω; Οχι οπως και στο μπασκετ ειμαστε δευτερη χρονια στην Α2. κΑΝΩ λαθος; Επομενως πες στην καλυτερη 4 χρονια ανα κατηγορια σε 12 ετη θα ειμαστε στην σουπερ λιγκ. Και σε οσους ιδιοτες χροσταμε τωρα θα ερθουν και θα πουν. Α μας χροστουσατε. Δεν καναμε ενσταση τα λεφτα μας παρακαλω. Και αν δεν εχουμε και δεν τα ...διακανονισαμε τοτε θα αρχισουν τις μινυσεις στην φιφα και μετα απο 12 χρονια αν υπαρχει εστω και 1 ΑΕΚτσης στο δημοτικο θα αλλαξει και αυτος ομαδα. Οποιος θελει δ εθνικη να παει να δει την τριγλεια ραφινας. Ιδιο εμβλημα εχει με εμας. Η ΑΕΚ ειναι γενημενη να υπαρχει και να πρωταγωνιστει στην πρωτη κατηγορια.
panos21 aekara mia zoi - 28/6/2012 20:53
Παναγιωτης Χαλανδρι ΑΕΚ μπραβο ρε φιλε επιτελους λογικη
panos21 aekara mia zoi - 28/6/2012 20:44
πια προοπτικη 5ετιας???????
μαλλον κανεις πλακα.θα εχω πεθανει και ακομα δεν θα εχουμε στην α εθνικη.
enwtikos - 28/6/2012 18:50
συμφωνω για λαγο(απορω πως ειναι ακομα στην αεκ) γκουντγιονσεν γκερειρο να παρουν δρομο..εγω θα ελεγα και καφε δε νομιζω οτι μας βοηθησε και πολυ απο τοτε που ηρθε και επιτελους καποια στιγμη να σταματησουμε να παιρνουμε ο,τι περισσευει απ τους αλλους (πχ για επιστροφη κατσουραρνη που ειχα ακουσει) και φυσικα το αντιστροφο:να τους δινουμε τσαμπα οτι καλυτερο εχουμε πιστευω με το θωμα και τους υπολοιπους που ειναι τωρα μαζι του να υπαρχει σοβαροτητα και να σταματησουν αυτα
Agrinio1924 - 28/6/2012 18:57
Για να τελειώνει αυτή η ιστορία.. Ο κλωναριδης έφυγε τέλος, πάμε παρακάτω.. Δεν ήταν ούτε ο σούπερ παίχτης ούτε τίποτα.. Όπως έχει ειπωθεί, ΑΕΚ γεννιέσαι δεν γίνεσαι... Οι κλαψες δεν έχουν θέση δεν έχουν θέση άνθρωποι που όλοι μέρα κλαίνε... Πρόεδροι της μιας μέρας είστε όλοι... Σας πειράζει το ένα και το άλλο... Η μικρή αυτοεκτίμηση που έχετε σας οδηγεί στο σημείο να μιλάτε για θέματα της ΑΕΚ σκεπτόμενοι τι θα σας πουν οι φίλοι σας οι γαυροι και οι βαζελοι... Το τελευταίο που πρέπει να μας ανησυχεί είναι το αγωνιστικό... ΑΕΚ είναι η ζωή μας... Εδώ καταστρέφεται το σπίτι σας και κοιτάτε τι τηλεόραση θα πάρετε γι το σαλόνι σας... Διαρκείας έχω πάρει 4 και είμαι άνεργος μηνες.. Δανείστηκα.. Παίχτες υπάρχουν απείροι, ΑΕΚ ...μόνο μια...
lion.king21 - 28/6/2012 19:10
Καλη επιτυχια στο παλικαρι το αξιζε,αλλα αμα φυγουν ολοι οι νεοι καλοι παικτες τι ομαδα θα εχουμε??λεω εγω τωρα...ειπαμε να πωλησουμε κανα παικτη αλλα οχι τους καλυτερους...ενταξει θελουμε χρημα αλλα μην τα διαλυσουμε ολα...π.χ δεν θα με πειραζε να πωληθει ο μακος-ρικκα-λαγος-γκερειρο η ακομα και ο λεοναρντο....
NickR21 - 28/6/2012 19:16
monon sthn AEK ginontai ayta na poulhseis ton pio ekselikshmo sou paikth gia ligotero apo 1 ek/myrio eurw......to oti exeis shmantiko provlima epiviwshs den shmainei oti ksepoulas oso oso....ithela na ksera ta diarkeias tio sk........a trexoume na ta agorasoume emeis gai na krathsoume tous 3 pleon paiktes ths prokophs pou mas exoun apomeinei toso dyskolo einai na krathsete ton mako ton leo kai ton klwnaridh pou an tous valeis katw den exoun sumvolaia trela eidika o klwnaridhs.....ta idia taska tha eimaste kai me mayrous kai me asprous metaniwsa.....eixa parei ena diarkeias kai tha eperna kai ena gia ton aderfo mou alla na pane na g......
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 28/6/2012 19:28
ORIG...21.TΟΝ ΘΩΜΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΡΟΤΟΥ ΓΙΝΕΙΣ ΑΕΚΤΖΗΣ...ΕΤΣΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ........
toni21aek - 28/6/2012 19:28
ΑΔΕΡΦΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΣ Κ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΕΚΑΚΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ: ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ 15 ΕΚ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΑΜΚ Κ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΑΕΚΑΡΑ? ΕΙΤΕ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ. ΕΓΩ ΠΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ Κ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΟΠΟΤΕ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΜΕ ΕΜΕΝΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 28/6/2012 19:36
ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΟΛΑΕΙ ΚΑΛΑ..Η ΛΙΛ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΟΝΟ 8ΟΟ.ΟΟΟ ΕΥΡΩ?
TB333 - 28/6/2012 19:41
Ήταν το μόνο ταλέντο της προκοπής που μας είχε απομείνει, δυστυχώς οι Γαλλοι που είναι σε αυτά μανούλες το πήραν για ψίχουλα. Σε λιγώτερο απο δύο χρόνια θα κάνει πάνω απο τα 10πλα και θα το δείτε.
Βέβαια σε εμάς και να έμενε το πολύ πολύ να πήγαινε τσάμπα στον Θρηνο του χρόνου, όπότε τι να πεις.
petsokomenos - 28/6/2012 19:44
τωρα να δωσουμε και τα ρεστα μας για τον...Πίου. και οι σκαουτερ μας να ψαξουν εντατικα για τιποτε αλλα κελεπουρια απο την "φαναρ-μπαχτσε". απο δω και περα την ΑΕΚαρα μας με τετοια ...πανακριβα "υλικα" θα την ξαναχτισουμε. 50.000 διαρκειας! για τον...Πίου ρε γαμωτο...
panos21 aekara mia zoi - 28/6/2012 20:23
50000 διαρκειας για την αεκ .εσυ μεινε με τον πιου εμεις με την αεκ
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 28/6/2012 19:59
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ Ο ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ???ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΥΜΠΑΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΛ??ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕ 800.000(?????)ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?ΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ??ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ??
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 28/6/2012 20:10
ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο ΘΩΜΑΣ. ΔΕΝ ΨΑΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΟ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ,ΨΑΧΝΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΟΤΙ ΚΤΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΕΚ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΑΛΕΝΤΑ .ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ΛΑΓΟ ΚΑΙ ΚΑΦΕ..
panos21 aekara mia zoi - 28/6/2012 20:51
εσυ δηλαδη τι περιμενες??????μεταγραφες με τα λεφτα των διαρκειας?????που ζεις?????ξερεις ποσα χρωσταμε?????? τι ρωταω αφου με αυτα που εχεις γραψει φαινεται οτι εισαι σε αλλο κοσμο.
panos21 aekara mia zoi - 28/6/2012 20:21
επειδη διαβαζω απο χτες 2,5 για τον κλωναριδη αυτο για τον κλωναριδη εκεινο για τον κλωναριδη,ρε πατε καλα??????αν κανει προσφυγη ο κλωναριδης σε ποσα δευτερολεπτα θα μεινει ελευθερος???εχετε καταλαβει σε τι θεση ειναι η αεκ???????ζειτε σε αυτο τον κοσμο???????επικοινωνειτε με την πραγματικοτητα?????????
αντι να χαρουμε που δεν τον χασαμε ελευθερο οπως τον μανωλα που επρεπε να τον ειχαμε δωσει περσι το καλοκαιρι θυμωνουμε.λεφτα δεν υπαρχουν κυριοι χωνεψτε το.
panos21 aekara mia zoi - 28/6/2012 20:38
να παιξει που ρε ο κλωναριδης?????
μπροστα σε 6000 ατομα στο οακα που στο πρωτο του λαθος και στην πρωτη ηττα θα τον βριζουν οπως κανανε περσι και προπερσι .που να μεινει ρε το παιδι????παρακαλαει να φυγει λεμε τι να κανουν με το ζορι να τον κρατησουν ??και για ποσο??για ενα χρονο ακομα να τον πληρωνεις για να μην παιζει να του κοψεις και καλα την μπαλα για να γινεις αρεστος στους βλακες και μετα να φυγει ελευθερος?????αυτο θελετε???????δεν ζουμε στο 80 ξερετε εχει δικαιωματα ο παιχτης δεν μπορεις να τον κανεις οτι θελεις.
πολλοι ψωμιαδηδες ...μαζευτηκατε εδω μεσα.
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 28/6/2012 23:17
Μαζί σου καλά τα λες...και να συμπληρώσω ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ η θέση της ΑΕΚ είναι τόσο ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ και ΟΔΥΝΗΡΗ που αναγκάζεται να πουλάει τα σπλάχνα της για να επιβιώσει...όλοι διαρκείας για να βοηθήσουμε τον ΘΕΟ!Εγώ ε'ιδα στο γήπεδο τον Οκόνσκι τον Μαύρο τον Σαντμπεργκ τον Σαβέβσκι τον Μανωλά(τον κανονικό)τον Σάμπα τον Δημητριάδη εγώ είδα ΜΠΑΛΑ είδα πρωταθλήματα τα παιδιά μας τι θα χουνε να λένε?????

ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΧΘΕΣ
santasmix - 28/6/2012 21:28
loipon.....tosa xronia min poulisoume ton enan [paixtara] min poulisoume ton allon [paixtara] kai olo tetoies ahdies kai ftasame se auto to shmeio. oudhs anantikatastatos..... sumfwnw oti einai kalos paixths alla twra prepei na broume kainourious..........kalh tuxhsto viktora.
akisvolcom__ - 28/6/2012 21:52
panos21 aekara mia zoi πεστα ρε αδερφε μας εχουν πρηξει τα τετοια,μερικοι νομιζεις οτι τωρα καταλαβαινουν σε τι οικονομικη κατασταση ειναι η αεκ
teza. - 28/6/2012 21:57
Στο σημειο που ειναι η ΑΕΚ ηταν η καλυτερη λυση. Επισης οι ομαδες Κ17 και Κ20 εχουν τουλαχιστον 3-4 ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ για την ηλικια τους παικτες που με σωστη δουλεια και προσεγμενη εκγυμναση μπορουν να προσφερουν αμεσα, οποτε ας μην κλαιμε και πολυ, ενας "Κλωναριδης" θα υπαρχει σιγουρα στην ομαδα, μην πω και 2!!.

Επισης αν δεν εχουμε θεληση και υπομονη, σαν ΑΕΚτζηδες, να αποδεχθουμε αυτην την δυσκολη κατασταση, και να ειμαστε ρεαλιστες, απορω πως θα μπορεσουμε να στηριξουμε μια νεανικη ομαδα με 19χρονα και 20χρονα, που σιγουρα δεν θα μπει απευθειας στην ...5αδα της Σουπερ Λιγδας. Εδω δεν στηριζαμε τα δικα μας νεα παιδια οταν η ομαδα ηταν σε καλυτερη μοιρα. Φερνω σαν παραδειγμα τον Ταχτσιδη που τον βγαλαμε καζανοκεφαλο, αμπαλο, τεντιμπόυ κλπ και τωρα ετοιμαζεται για Ρομα και πριν κανα 2μηνο του ειχε ολοσελιδο αφιερωμα η Γκαζετα Ντελο Σπορ, σαν τον κορυφαιο της Σεριε Β! Μεσα σε 4 μηνες απο την εμφανιση του στην ΑΕΚ τον καναμε απο θεο μηδενικο!!!!! Αμ ο Κονε; το αιωνιο ταλεντο κ λοιπες αρλουμπες που ελεγαν μερικοι...Φιορεντινα μαγκες ο Κονε και εθνικη...Υπομονη λοιπον, και αν πραγματικα θελουμε ομαδα νεανικη με παικτες απο τις ακαδημιες μας και απο παιδομαζωμα που καποια στιγμη θα γινει μοντελο, θα πρεπει να ειμαστε οπλισμενοι με υπομονη και με μεγαλη διαθεση για στηριξη! Δεν μπορω παρα να φερω στο μυαλο μου την Ντορτμουντ που πουλησε τους παντες ακομα και το γηπεδο της για να σωθει οικονομικα, εφτασε να παλευει για την παραμονη...αλλα με πιστη, υπομονη και ΕΝΟΤΗΤΑ καταφερε να επανελθει και να κανει φετος νταμπλ απεναντι στην οικονομικα πανισχυρη Μπαγερν, βασιζομενη σε νεαρους παικτες απο τις ακαδημιες της και σε σοβαρο σκαουτινγκ που της εφερε τον Καγκαβα (25εκ στη Γιουναιντεντ!!!! ο αγνωστος ιαπωνας) τον Λεβαντοφσκι κλπ....

ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ-ΥΠΟΜΟΝΗ-ΕΠΙΜΟΝΗ-ΠΙΣΤΗ-ΣΤΗΡΙΞΗ-ΕΝΟΤΗΤΑ και επειδη εδω ειναι Ελλαδα σε 2-3 χρονια το πολυ, θα ειμαστε σε θεση να χτυπαμε πρωταθλημα (αν δεν διαλυθει το συμπαν με αυτα που ακουγονται απο την συνοδο κορυφης της ΕΕ και αντι για μπαλα, φτασουμε να μιλαμε για επιβιωση δικη μας και μονο)!!
PETROJONH AEK - 28/6/2012 22:15
ευτηχωσ ρε κλεφτακι που που ο δικος σου στην φωτο εκανε χορηγια και εχομε χρηματα για το44 και ταλοιπα εξοδα που τρεχουν..................ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ ΚΛΕΦΤΑΚΙ ??

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΜΙΑ ΑΚΤΙΝΑ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ . ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΟΣ Η ΚΑΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ .
ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΣ ΚΑΝΟΜΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ ......ΜΟΝΟ ΑΕΚ.
ΑΕΚ 9-11 - 28/6/2012 22:49
τέτοι ξεπούλημα ούτε ο GAP δεν έκανε.
και πανηγυρίζουμε κιόλας.
κόφτε το κουτόχορτ ρε
reaper - 28/6/2012 23:01
Ας γίνουμε λίγο ρεαλιστές, ποιος είναι ο Κλωναρίδης για να κοστίσει περισσότερο από εκατομμύριο ;
reaper - 28/6/2012 22:50
Φεύγει από την ΑΕΚ ένα μεγάλο ταλέντο, αλλά καλύτερα για αυτόν στην Γαλλία.
anetos - 28/6/2012 23:55
Για τον Κλωναρίδη η μεταγραφή ειναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξει το ταλέντο του και να γίνει ενας ολοκληρωμένος παίκτης σε ένα προηγμένο πρωτάθλημα
Για την ΑΕΚ είναι η απόλυτη κατάντια
Όχι γιατι πουλησε τον Κλωναρίδη αλλα γιατι πλέον το μεγαλύτερο ταλέντο της ΑΕΚ κοστολογείσε σε τιμές ταλέντων της Ξανθης
Για μένα η ΑΕΚ είναι τόσο μεγάλη που κάθε παίκτης της πρέπει να κοστίζει πολλά μύρια
...Αν εχεις είχτε χαρούμενοι με τα 800.000 ευρω για το μεγαλύτερο ταλέντο τηε ομάδας υπάρχει πρόβλημα νοοτροπίας των ΑΕΚτζήδων γενικότερο
Η τιμή του Κλωναρίδη δεν είναι σαφώς 800.000 όπως και η τιμή μιας Porsche Boxter δεν είναι 14.000 ευρώ
Αλλο αν έχουν βρεθεί ορισμένοι σε κατάσταση να ξεπουλάνε
Ετσι ξεπουλάει όμως και η ομάδα μας
Και έτσι ξεπούλαγε πριν απο κάποια χρόνια ο Απόλλων Αθηνων
Που είναι ο Απόλλων ΟΕΟ ?
Λουδοβίκος Γκουντέριαν - 29/6/2012 00:03
ειδον, έγνων, κατεγνων

Κύριοι, Με τον Admiral διαλεκτήκαμε για πολλά διαφωνήσαμε στα περισσότερα και είναι σαφές πως σπάνια θα συμφωνούμε......

Εγώ κύριοι δεν πιστεύω πως υπάρχει πανάκεια για την λύση των προβλημάτων. Πάω 60 χρόνια γήπεδο και αυτό που έχω να καταθέσω είναι συλλογικότητα, υπομονή, επιμονή και γνήσια αγάπη για τον σύλλογο......
...
Τώρα έχουμε τον Μαύρο που είναι ΑΕΚΑΡΑ από τους λίγους που κάλεσε κοντά του τις κορυφές....Γιατί να μην τον στηρίξουμε;;;;;

Η στήριξη όμως δεν σημαίνει πάω και αγοράζω ένα διαρκείας σε ξεφτηλιστική τιμή και ξημεροβραδιάζομαι στο
ΑΕΚ365 Admiral μιλώντας για αγκυναρόφυλλα, φούντες, πουρσαλιά, Πουρα και blue lable στο GB......

Η στήριξη εκφράζεται αλλιώς και αλλού. Εκφράζεται στις γειτονιές των Αθηνών, στην περιφέρια έως την πιο απομακρυσμένη ορεινη κοινότητα, εκφράζεται στο πανηγύρι του χωριού, στους καφενέδες και στις καφετέριες στα Γκαλά, στις παραλίες και στις Βεγκέρες....Όλοι να ακούσουν ότι ΑΕΚ είναι εδώ, χαροπαλεύει ...και νικά!!!, υποφέρει και αποπνέει ελπίδα, υπομένει τα παντα από όλους πολλά χρόνια και δεν σκύβει το κεφάλι......Και όλα αυτά γιατί απλά ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΙΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ......Η Κωσταντινούπολη έπεσε το 1453 και όμως είμαστε ακόμα εδώ ως "αγέλη λογικών προβάτων" ....μας κτυπάνε και πονούν, μας λυδωρούν και όμως εμεις χαίρουμε της αγάπης του αντικειμενικού φίλαθλου κόσμου..... Η ΑΕΚ είναι ταυτισμένη με την αυθεντικότητα .....ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ......Το διαμάντι κόβεται μόνο με διαμάντι.....Εσεται ημαρ της νεμέσεως στους άσπονδους εχθρούς της ομάδας.....Θα την προλάβω άραγε;;κανείς δεν ξέρει ...το ξέρω ...είμαι πολύ μεγάλος πια.....Γήπεδο στην Νέα Φιλαδέλφια!!!!!
paiktis57 - 29/6/2012 00:23
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ , ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ..
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΛΑΧΟΣ : ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ : ΑΛΛΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ . Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ..........
ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ : ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΑΥΡΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ . ΩΧΡΙΑ Ο ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ......
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΕ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ . ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ...ΠΡΟΔΟΤΕΣ , ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΓΧΩΡΩΧΑΡΤΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ
ntinostotal - 29/6/2012 01:43
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ αυτους που με στιρηζουν και θελουν να αλλαξω γνωμη ΑΕΚ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΑΕΚ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ
αλλα το θεμα δεν ειναι μονο ο κλωναριδης ειναι οτι στο τελος παλι εμεις ή καλητερα καποιοι απο εμας παλι το ιδιο λα8ος θα κανουν τι θελω να πω ο ντεμης ηρθε και εκανε 10 καλα και 3 κακα ,και καποιοι τον εδιωξαν το ιδιο με τον μπαγεβιτς την τελευταια φορα που ηταν προπονητης .μωλις αρχιση η χρονια μεχρι να τελειωσει θα βριζουν και τον ΜΑΥΡΟ μακαρι να βγω λα8ος.θα μου πειτε πρεπει να το παλεψουμε ναι θα το παλεψω και εγω........
και 8α το ξαναπω δεν φταινε η μετοχη ...εμεις φταιμε ,εμεις στα πλει οφ αν κοβαμε σε 3 αγωνες συνολο 150.000 εισιτηρια με 20ε 8α πληρωναμε την εφορια και οχι μονο .
αυτο που δεν μπορει να καταλαβει κανενας????????
150000 επι 20 = 3.000.000
οποτε δεν αφισα εγω μονο την ομαδα ολοι την αφισαμε ...................
μια φορα να γεμισουμε το οακα βγαλαμε την δοση......
αυτα βλεπουν παππας και νοτιας και λενε αφου αυτη δεν θελουν εμεις γιατι........
αλλα και λα8ος της διοικησης γιατι αν ελεγαν τοτες οτι με 3 φορες να γεμισεις το οακα βγαλαμε της μισες υποχρεωσεις ισως κατι να γινοτανε .
κανενας να μην παρει διαρκειας ας κανουν 5 φιλικα και ας γεμισουμε το οακα
60.000 επι 5 =300.000 εισητιρια
300.000 επι 20ε = 6.000.000ε
ετσι απλα πολυ απλα.........




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

15:11 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
«Η ΑΕΚ γύρισε να παλέψει όλα τα ματς»
14:56 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Την Κυριακή στις 14.15 φτάνει στην Αθήνα...
14:51 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Ζιάγκος: Σοβαροί απέναντι στον Παναθηναϊ...
14:25 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Ιβάνοβιτς: Έτοιμοι και συγκεντρωμένοι με...
13:28 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Δέλλας στους παίκτες: Δεν ήμασταν καλοί,...
12:50 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Και οι Μπάγεβιτς, Ζήκος, Μιλοβάνοβιτς στ...
12:36 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Το... παλεύει ο Ανάκογλου

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

15:18 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Έκλεισε η ταβέρνα του δολοφόνου της Μάγκ...
14:49 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Η αγκαλιά του Ομπάμα στη νοσοκόμα που αν...
14:23 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Τίτλοι τέλους για τους Black Sabbath
13:41 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Νέο μακελειό σε σχολείο των ΗΠΑ: 2 νεκρο...
13:15 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Ιράν: Εκτελέστηκε η γυναίκα που σκότωσε ...
13:06 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Είκοσι εκατοστά χιόνι σε περιοχές της Ηπ...
12:47 - Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Βιβλική καταστροφή στις περιοχές που έπλ...