Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013 - 08:57

Βόμβα Σταυρόπουλου: Η ΑΕΚ πρέπει να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα!

Ο δεύτερος μεγαλύτερος χορηγός της ΠΑΕ ΑΕΚ και στενός συνεργάτης του Θωμά Μαύρου σοκάρει με τις λύσεις που προτείνει για την ΑΕΚ - Διαβάστε όλη την συνέντευξη που μιλάει και για: Βιντιάδη, Δημητρέλο, Αδαμίδη, Μαύρο, Παππά, Νοτιά αλλά και για τις αιτίες που κατά την γνώμη του έφτασαν την ΑΕΚ εδώ



Ο Γιώργος Σταυρόπουλος, ο μεγαλύτερος χορηγός της ΑΕΚ την τελευταία τριετία, μίλησε για όλα σε μια μεγάλη συνέντευξή του στην «ΩΡΑ των σπορ» και τον Νίκο Κιτσιγιάννη. Διαβάστε τη:

-Είσαστε αυτή τη στιγμή, ο μεγαλύτερος χορηγός της ΑΕΚ, μαζί με τον ΟΠΑΠ. Πώς βλέπετε τα πράγματα στην «Ένωση»; Σας προβληματίζει το γεγονός πώς μετά από έναν ολόκληρο γύρο, η ομάδα παραμένει στις τελευταίες θέσεις και δεν έχει «καθαρίσει» ακόμα με την υπόθεση παραμονή;

 

«Αν θέλετε τη γνώμη μου, η ΑΕΚ έχει πέσει ήδη κατηγορία. Θα την παρομοίαζα με έναν ασθενή που πάσχει από καρκίνο και βρίσκεται μάλιστα στο τελευταίο στάδιο. Με πονάει που το λέω, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Το σωστό για αυτούς που αγαπάνε την ΑΕΚ είναι να αποσυρθεί η ομάδα από το πρωτάθλημα και να σταματήσει ο διασυρμός της. Πρέπει η ΑΕΚ να ξεκινήσει από το μηδέν. Μόνο έτσι θα σταθεί και πάλι στα πόδια της. Να καθαρίσει και να κάνει μια νέα αρχή».

 

-Δεν βλέπετε δηλαδή να ανακάμπτει, αγωνιστικά τουλάχιστον;

 

«Η ομάδα δεν μπορεί να ανακάμψει. Τα παιδιά που απαρτίζουν την ομάδα, δεν είναι επιπέδου ΑΕΚ, πώς να το κάνουμε. Δεν φταίνε οι ίδιοι για αυτό, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Έχουν φιλότιμο, έχουν πάθος, αλλά η ΑΕΚ είναι τεράστιος σύλλογος και δεν της αρκούν αυτά. Το ρόστερ είναι επιπέδου Β' Εθνικής. Επαναλαμβάνω πως δεν φταίνε τα παιδιά. Ούτε πρέπει ο κόσμος να τους κατηγορεί και να τους επιτίθεται. Την ευθύνη την έχουν όσοι οδήγησαν εδώ αυτό τον ιστορικό σύλλογο και μας κάνουν να ζούμε αυτό το μαρτύριο κάθε Κυριακή».

 

-Οι προσθήκες που έχουν γίνει και αυτές που φαίνεται πώς θα γίνουν, όπως ο Κλωναρίδης, θεωρείτε πώς μπορούν να αλλάξουν αυτή την κατάσταση;

 

«Οι παίκτες είναι απλήρωτοι. Και τον καλύτερο παίκτη να φέρεις, όταν δεν έχει ούτε να φάει, τι περιμένεις να σου βγάλει μέσα στο γήπεδο; Δεν βλέπω καμία προοπτική. Η οικογένειά μου είχε τον Πανηλειακό και τον είχε μάλιστα 7 χρόνια στην Α' Εθνική. Ξέρω από ποδόσφαιρο. Όταν εμείς παίζαμε με την ΑΕΚ, σκοπός μας ήταν να μην διασυρθούμε και να φάμε όσο το δυνατόν λιγότερα γκολ. Ακούγαμε ΑΕΚ και τρέμαμε! Και τώρα έρχεται η κάθε ομαδούλα και παίρνει διπλά μέσα στο ΟΑΚΑ, με αποκορύφωμα τον αποκλεισμό από την Καβάλα στο Κύπελλο. Δυστυχώς η ΑΕΚ έχει μικρύνει πολύ. Αν είχα τη δύναμη να διοικήσω την ΑΕΚ, θα έπαιρνα την ομάδα, θα την απέσυρα και θα προσπαθούσα να ξαναχτίσω από την αρχή. Δεν έχω όμως τη δύναμη να σηκώσω το βάρος της ΑΕΚ μόνος μου».

 

-Πώς βλέπετε τη στάση που έχει κρατήσει ο κόσμος φέτος;

 

«Ο κόσμος έχει κάνει υπομονή και έχει τραβήξει πολλά όλα αυτά τα χρόνια. Δεν έχει άλλη αντοχή. Πόσο ακόμα πιστεύετε πώς θα αντέξουν να βλέπουν την ΑΕΚ να χάνει από ομάδες που κάποτε θα ήταν ικανοποιημένες αν έχαναν με λιγότερα από τρία γκολ διαφορά; Πρέπει και οι φίλαθλοι να αντιληφθούν πως σε έναν ασθενή που αργοπεθαίνει, είναι προτιμότερο να κάνεις μια εγχείρηση και να θεραπευτεί, παρά να τον συντηρείς σε μια τέτοια κατάσταση. Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια».

 

-Τι πιστεύετε πως έφταιξε και φτάσαμε σε αυτό το σημείο;

 

«Στην ΑΕΚ έχουν γίνει εγκλήματα, ειδικά από τις τελευταίες διοικήσεις. Χάσαμε μεγάλους παίκτες όπως ο Τζιμπούρ και ο Μανωλάς, χωρίς να πάρουμε ούτε ευρώ και τους κάναμε μάλιστα και δώρο στον μεγαλύτερο αντίπαλό μας. Ο Τζιμπούρ χάθηκε από ανοησία του Αδαμίδη και ο Μανωλάς με υπαιτιότητα του ίδιου ανθρώπου, ο οποίος δεν έβρισκε λεφτά να του ανανεώσει το συμβόλαιο που ήδη είχαν συμφωνήσει, την περίοδο που χαλούσε χρήματα για ταξίδια στη Μύκονο και στο εξωτερικό, σε πολυτελή ξενοδοχεία, μαζί με τους Supporters, το πιο αποτυχημένο διοικητικό πείραμα της ΑΕΚ. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πέρυσι, προτού φύγει ο Αδαμίδης, υπέγραψε μια επαίσχυντη σύμβαση με την PUMA, 240.000 ευρώ, που προέβλεπε την παραγγελία και την προμήθεια για την ΑΕΚ 20.000 φανέλων, οι οποίες παραγγέλθηκαν έναντι 12 ευρώ η μία, με το πρόσχημα να δοθούν δώρο στους κατόχους διαρκείας. Πρώτα απ' όλα, αν θες να κάνεις ένα δώρο στους κατόχους διαρκείας μία φανέλα που σου κοστίζει 1 ευρώ και την φέρνεις από την Κίνα. Επίσης, δεν δόθηκε τελικά καμία φανέλα και είναι όλες στα Σπάτα. Βέβαια, τα προβλήματα της ΑΕΚ έχουν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα. Η ΑΕΚ μετά τον Μπάρλο δεν είχε ποτέ μια ισχυρή διοίκηση. Για μένα ισχυρή διοίκηση είναι η διοίκηση του ενός, όχι των πολλών. Και τα πολυμετοχικά σχήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Να σας δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι μια διοίκηση να ασκείται από έναν ηγέτη. Όταν η οικογένειά μου είχε τον Πανηλειακό, ήμασταν σε διαπραγματεύσεις με τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ, για να πουλήσουμε τον Τζόρτζεβιτς και τον Γιαννακόπουλο. Σας πληροφορώ πως η πρόταση της ΑΕΚ ήταν η καλύτερη οικονομικά, ωστόσο οι παίκτες αρνήθηκαν να έρθουν, λόγω της παρουσίας του κυρίου Τροχανά, παρά το γεγονός πως τα χρήματα που τους πρόσφερε ήταν περισσότερα. Συγκεκριμένα, μας είπαν πως προτιμούν να παίξουν έναν ακόμα χρόνο στον Πανηλειακό και να φύγουν το καλοκαίρι σαν ελεύθεροι, παρά να πάνε στην ΑΕΚ».

 

-Την υπάρχουσα διοίκηση πώς την κρίνετε;

 

«Οι άνθρωποι που έχουν τώρα την ΑΕΚ ζούνε μέσα από την ΑΕΚ. Τόσο ο Δημητρέλος όσο και ο Αδαμίδης, μπήκαν στην ΑΕΚ και η ΑΕΚ τους έδωσε οντότητα. Δεν βάζουν, ούτε έβαζαν χρήματα. Εγώ πιστεύω πως οι άνθρωποι αυτοί δεν θέλουν να φύγουν από την ΑΕΚ, για κάποιο λόγο θέλουν να είναι στη διοίκηση».

 

-Το καλοκαίρι ήσασταν από τους ανθρώπους που ήταν κοντά στον Θωμά Μαύρο, το διάστημα που εκείνος ήταν πρόεδρος της ΑΕΚ. Θεωρείτε πως τα πράγματα θα μπορούσαν να εξελιχθούν διαφορετικά αν παρέμενε στον προεδρικό θώκο;

 

«Τον Θωμά τον γνώρισα το καλοκαίρι. Τον ήξερα σαν ποδοσφαιριστή και τον θεωρώ έναν από τους καλύτερους αν όχι τον καλύτερο ποδοσφαιριστή που έχει βγάλει ποτέ η Ελλάδα. Το καλοκαίρι, είδα έναν άνθρωπο που αγαπά πολύ την ΑΕΚ, ζει και πεθαίνει για αυτή και έχει πάρα πολύ αγνές προθέσεις. Εγώ το καλοκαίρι κέρδισα έναν φίλο. Είναι ο πιο αγνός άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Ο Θωμάς ο Μαύρος έδωσε προοπτική στην ΑΕΚ και παράλληλα παράταση ζωής. Αν δεν ήταν ο Θωμάς, η ΑΕΚ το καλοκαίρι θα είχε διαλυθεί, δεν θα υπήρχε. Πουλήθηκαν διαρκείας που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχαν πουληθεί και έδωσε μια νότα ελπίδας και συσπείρωσης. Ίσως το μόνο του λάθος ήταν πως άφησε τη διαχείριση του ποδοσφαιρικού τμήματος στον προπονητή και στον τεχνικό διευθυντή, χωρίς να θέλει να επέμβει στη δουλειά του. Ο Θωμάς είναι κεφάλαιο για την ΑΕΚ και δεν πρέπει η ΑΕΚ να το κάψει. Βέβαια, στην πορεία καθαιρέθηκε, ωστόσο και να είχε μείνει, δεν νομίζω να είχε καταφέρει κάτι διαφορετικό. Είναι τόσα πολλά τα χρέη και οι υποχρεώσεις της ομάδας, που το βάρος δεν αντέχεται. Δυστυχώς όχι μόνο ο Θωμάς, αλλά κανένας δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι».


-Εδώ και περίπου 4 μήνες, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα επενδυτικό ενδιαφέρον από την πλευρά του Δημήτρη Βιντιάδη για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών των «κιτρινόμαυρων». Πιστεύετε πως μπορεί να βγει κάτι καλό για την ΑΕΚ από αυτή την ιστορία και η ομάδα να βρει τη διοικητική ηρεμία που αναζητά εδώ και χρόνια;

 

«Η όλη ιστορία με τον Βιντιάδη πιστεύω πως έχει εξελιχθεί σε φιάσκο. Η υπόθεση ξεκίνησε το καλοκαίρι, με σκοπό να βγει από τη μέση ο Θωμάς ο Μαύρος. Φαίνεται πως δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αναλάβει την ΑΕΚ και χάσαμε έξι μήνες με διαρκείς υποσχέσεις και αναβολές. Ο ίδιος κέρδισε μια δημοσιότητα μέσα από την ΑΕΚ και για μένα δεν πρέπει κάποιος που λέει πως αγαπά την ΑΕΚ να παίζει με το όνομά της. Οφείλει να δώσει άμεσα κάποια χρήματα και να διευκολύνει ταμειακά την ΠΑΕ ή έντιμα και ευθέως να πει πως δεν είμαι σε θέση να προχωρήσω και να μας αφήσει ήσυχους».


-Σε περίπτωση που η συγκεκριμένη προσπάθεια δεν αποφέρει «καρπούς», ποιος είναι για σας ο δρόμος που θα πρέπει να ακολουθήσει η «Ένωση» για να μπορέσει να σταθεί και πάλι στα πόδια της;

 

«Το Πρωτοδικείο δεν μπορεί να δώσει λύση. Το πρόβλημα είναι καθαρά οικονομικό. Δεν υπάρχει κάποιος να σηκώσει το βάρος της ομάδας. Ή θα πρέπει να βρεθεί κάποιος τρελός που θα βάλει τα λεφτά του σε μια χρεωμένη εταιρία ή Δ' Εθνική και ξεκινάμε από την αρχή. Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές».

 

-Ο Γιώργος Σταυρόπουλος έχει θέση στην επόμενη μέρα της ΑΕΚ, κι αν ναι, κάτω από ποιες προϋποθέσεις;

 

«Εγώ είπα και πριν πως δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να σηκώσω ένα τέτοιο καράβι. Δεν πιστεύω από την άλλη όμως πως ακόμα και αν βρισκόντουσαν άλλοι πέντε άνθρωποι που είχαν τη δυνατότητα και τη διάθεση να βάλουν λεφτά, θα μπορούσαμε να δώσουμε λύση. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο ενεργά. Γιατί να βάλω τα λεφτά μου σε μια ομάδα και την επόμενη μέρα να βρεθώ να με βρίζουν οι ίδιοι μας οπαδοί, όπως έγινε με τον Παππά και τον Νοτιά, ανθρώπους που έβαλαν χρήματα στην ομάδα. Το λάθος τους ήταν πως έπρεπε οι ίδιοι να διαχειρίζονται τα χρήματά τους και όχι να επιτρέψουν να το κάνουν αυτό τρίτοι, οι οποίοι αποδείχθηκαν ανίκανοι και τώρα προσπαθούν, έστω και πλαγίως, να ξαναμπούν στην ΑΕΚ. Αυτό που εγώ μπορώ να κάνω, είναι να βοηθήσω την ομάδα μέσα από το πόστο του χορηγού, εφόσον υπάρξουν όμως οι κατάλληλες συνθήκες. Διοικητικά δεν θέλω να έχω κανέναν ρόλο, δεν με ενδιαφέρει».


-Φέτος, είναι η τελευταία χρονιά της τριετούς συμφωνίας που έχετε υπογράψει με την ΑΕΚ. Σκοπεύετε να την ανανεώσετε στο τέλος της σεζόν; Από τι θα εξαρτηθεί αν θα συμβάλετε ξανά οικονομικά στην «Ένωση»;

 

«Από την πρώτη στιγμή που γίναμε χορηγοί στην ΑΕΚ, αντιμετωπίσαμε ένα πολύ εχθρικό κλίμα από τη διοίκηση Αδαμίδη, το οποίο συνεχίστηκε και με τον Δημητρέλο. Αυτό συνέβη γιατί για τα συγκεκριμένα πρόσωπα, κάποιος που είναι νέος και έχει χρήματα, φαντάζει ως απειλή στα μάτια τους. Οι συγκεκριμένοι θέλουν να έχουν κάποιους να πληρώνουν, να διαχειρίζονται εκείνοι τα χρήματα και παράλληλα να μην πατάμε και στο γήπεδο. Αυτά δεν γίνονται. Υπάρχουν πολλά που έχουν συμβεί τα τρία χρόνια που είμαι χορηγός της ΑΕΚ και δεν είναι τυχαίο πως πλέον έχουν φύγει όλοι οι χορηγοί και έχουμε μείνει μόνο εγώ και ο ΟΠΑΠ. Θα σας πω το πιο απλό: Η ΑΕΚ όλα αυτά τα χρόνια της χορηγίας μου εισπράττει δικαιώματα από την πώληση των εμφανίσεών της, δίνοντας τη δυνατότητα να μην μπαίνει το σήμα του χορηγού πάνω. Η ΑΕΚ αυτό το γνωρίζει και εισπράττει δικαιώματα. Αν εγώ δεν αγαπούσα την ΑΕΚ, θα μπορούσαμε τώρα να βρισκόμαστε στα δικαστήρια με αγωγές. Επίσης, ο Ολυμπιακός για παράδειγμα διοργανώνει κάθε χρόνο δέκα εκδηλώσεις για να τιμήσει τους χορηγούς του. Στα τρία χρόνια που είμαι εγώ στην ΑΕΚ, δεν έχει γίνει καμία. Φυσικά, δεν συζητώ για την αντιμετώπιση που είχα από τον Αδαμίδη στον τελικό με τον Ατρόμητο που πήραμε το Κύπελλο, όταν, όντας χορηγός της ΑΕΚ και κάτοχος 9 καρτών διαρκείας, μου είπε πως δεν υπάρχουν θέσεις στα επίσημα και πως θα έπρεπε να προμηθευτώ εισιτήρια για άλλη θύρα. Αυτά δεν γίνονται πουθενά. Ο Δημητρέλος τώρα, χωρίς να έχει γίνει το παραμικρό μεταξύ μας, έχει ξεκινήσει μια πολεμική από την πλευρά του, ανεξήγητη. Η ανακοίνωση που εξέδωσε πρόσφατα και με ευχαρίστησε για την προπληρωμή της δόσης μου, ήταν για τα μάτια του κόσμου».

 

-Πόσα χρήματα έχετε δώσει στην ΑΕΚ αυτά τα τρία χρόνια ως χορηγός;

 

«Συνολικά μιλάμε για ένα ποσό που ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ, με πολλές φορές μάλιστα να προπληρώνω τη δόση μου, για να διευκολύνω οικονομικά την ομάδα. Αν υπάρχει ομάδα το καλοκαίρι και υπάρξουν και κάποιες διαφορετικές βάσεις και προϋποθέσεις, το συζητάμε να συνεχιστεί αυτή η χορηγία. Εγώ την ΑΕΚ στηρίζω όλα αυτά τα χρόνια, δεν γίνομαι πλουσιότερος σε κάτι από αυτή τη συνεργασία, την ομάδα βοηθάω».

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

spanop - 10/1/2013 09:13
γιατι "βομβα" σταυροπουλου??ειπε κατι που δεν ισχυει?
stellone21 - 10/1/2013 15:46
και γιατι δεν αποσυρεσαι εσυ σταυροπουλε απο χορηγος της κακιας ωρας που εισαι???

παιδια θα σας παρακαλεσω να ηρεμησετε κ να σκεφτειτε λογικα.

παρτε ολα τα γεγονοτα (οσα ξερει ο καθενας) βαλτε τα κατω καντε τις προσθαφαιρεσεις

...απο την αρχη θελανε αυτο, οπως απο την ΑΡΧΗ θελανε την εξαθλιωση της διαβιωσης μας, κ "μας φτανουν"στο σημειο να θελουμε εμεις να βγαλουμε την πριζα....???????
θα αφησετε καποιους αλλους να κανουν κουμαντο την ζωη σας???
ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ απο τον καθενα κ μετα πραξεις.
βλεπετε στον πολιτικο θιασο τι γινεται. μια μαμημενη λιστα περιφερεται χρονια χωρις κανεις να τιμωρηθει γιαυτο(κ να ηταν μονο η λιστα) κ δεν θα τιμωρηθει κανεις γιαυτο
ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ.
το θελετε αυτο?
ξερετε οι υπολοιπες ομαδες τι χρωστανε κ μονο για την ΑΕΚ λενε?
οι ευθυνες ειναι συγκεκριμενες κ απο συγκεκριμενα ατομα. μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
ΕΝΩΣΙΤΗΣ74 - 10/1/2013 09:36
συμφωνώ και επαυξάνω.
doc. geo21 & ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ... - 10/1/2013 16:21
Ναι αμε... μη φατε εχει γλαρο...Σαν τον κερατα,που επειδη τον απατησε η γυναικα του,εκοψε τ αρ@@@@ του.. Τα λαμογια θα την πληρωσουν,ΟΧΙ η ομαδα.Η ομαδα και θ αντεξει,και συντομα θα επιστρεψει οπως πρεπει.. Θα το δειτε. Εν ολιγοις... ΟΠΟΙΟΣ μιλαει για Β,Δ κτλπ εθνικη, ..........
dimobillouis - Ένωσις for ever - 10/1/2013 09:53
ΤΙΤΛΟΙ
Πρωταθλήματα (11)
1939, 1940, 1963, 1968, 1971, 1978, 1979, 1989, 1992, 1993, 1994
Κύπελλα (14)
1932, 1939, 1949, 1950, 1956, 1964, 1966, 1978, 1983, 1996, 1997, 2000, 2002, 2011
Σούπερ Καπ (2)
1989, 1996
...Λιγκ Καπ (1)
1990
Με επανασυσταση και ξεκινημα απο την δ" ολα τα παραπανω δεν της ανηκουν !!
Η λύση είναι να πληρωθούν τα χρέη απο αυτούς που τα δημιούργησαν !!
kostasaekaras - 10/1/2013 10:54
Φίλε αυτό που λες ισχυεί μόνο στην περίπτωση να αλλάξεις ΑΦΜ, γιατί στην Δ' Εθνικη, πολύ απλά θα γίνεις από επαγγελματική ομάδα ερασιτεχνική.. Με ΑΦΜ θεωρείσαι νέα ομάδα κ τότε ισχυεί...
Kostis 365 - 10/1/2013 13:26
Έτσι κι΄αλλίώς, είτε με αγορά νέου ΑΦΜ είτε όχι, η ΑΕΚ που θα προκύψει θα΄χει άλλο ΑΦΜ. Η τωρινή θα πτωχεύσει...
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 10/1/2013 11:21
πρωταθληματα 1939, 1940, 1963, 1968, 1971, 1978, 1979,, και κυπελα1932, 1939, 1949, 1950, 1956, 1964, 1966, 1978.
Για εξηγησε μας ΑΥΤΑ ΕΙΔΙΚΑ γιατι δεν της ανηκουν;;;
Kostis 365 - 10/1/2013 13:23
Γιατί δεν της ανήκουν ρε αδερφέ; Ποιός θα το πει αυτό το πράγμα; Εδώ τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Ατρόμητου τις έχει κάνει η Χαλκηδόνα!
IRISH -21 - 10/1/2013 09:55
ΑΚΟΥΣΤΕ............ΑΚΟΥΣΤΕ..............................Ο βασικος χορηγος μας..που ειναι και κατοχος 9 καρτων διαρκειας......ο ΑΔΡΑΧΜΙΔΗΣ του ειπε στον τελικο οτι δεν δικαιουτε θεση στα επισημα και οτι να παει να αγορασει εισητηριο.............Και μετα θελαμε να κανουμε την υπερβαση σαν ομαδα και να παμε πιο ψηλα.....................Και οχι μονο αυτο.....φανταστειται να τον ξαναδουμε αυτον τον ανθρωπο ( αν γινει αυτη η ριμαδα συμφωνια)..με δοιικηση Βιντιαδη................................
kitrinos21 - 10/1/2013 10:30
OTI PIO APITHANO EXEI AKOYSTEI.. GIA GELIA H GIA KLAMATA....
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 10/1/2013 10:00
το λέω από το καλοκαίρι, αλλά μερικοί νόμιζαν πως
πίνοντας φούντα και με το να είναι στην τσίτα πάμε για πρωτάθλημα.

η ΑΕΚ πρέπει να ξαναγεννηθεί από τις στάχτες της.

ΥΓ. φέτος δεν θα τελειώσουμε το πρωτάθλημα.
Γιάννης κατερίνη - 10/1/2013 10:01
Αν ισχύουν αυτά που λέει ο κύριος Σταυρόπουλος (που δεν τα αμφισβητώ) τότε πως κυκλοφορούν ελεύθεροι ακόμη οι Αδαμιδης - Δημητρέλος και λοιποί και δεν βρέθηκε κάποιος να τους αποπέμψει και να τους παραπέμψει στη Δικαιοσύνη.......
Όταν διαχειρίζεσαι ξένα χρήματα, αυτό λέγεται "υπεξαίρεση" και τιμωρείται από το νόμο..........
Επίσης ο Βιντιάδης πολύ το τράβηξε και πολύ "διαφήμηση" του έγινε.
Ένα και ένα κάνει δύο κύριε Βιντιάδη, μέχρι να σκεφτεί ο έξυπνος, ο ...τρελός πήγε και γύρισε.........
lathoyrasthanasis - 10/1/2013 10:04
ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ..ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ....ΔΗΜΗΤΡΕΛΟ ΕΞΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΜΕΙΝΑΝ......ΣΤΙΣ 18/1/2013 ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΗΛΩΣΗ....ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΙ ΤΩΝ ΑΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΑ.....ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΔΗ ΝΕΚΡΗ ΑΕΚ......ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΑ..[ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ] ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ......ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ .....ΟΙ ΚΗΔΕΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ........ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ..ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΕΘΑΜΕΝΗ..........ΜΑΣΑ ΞΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ..........
ALEX_SOUDA21 - 10/1/2013 10:07
megale an aposyrthei etsi h aek.. pane ta lefta tou pswmiadh!!!
toolaek - 10/1/2013 10:15
ΔΕ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ!
ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΑΔΡΑΧΜΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΕ ΚΛΠ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΩ ΤΙ ΤΑΖΕΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΠΑΕ ΑΕΚ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΔΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ (Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΜΙΑ Π Α Ρ Α Β Α Τ Ι Κ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ)
nikos37l - 10/1/2013 11:07
toolaek
ολο το παιχνιδι ειναι στα χερια της μαμας αεκ μονο αυτη μπορει να κινησει διαδικασια αλλα δεν το κανει το γιατι δεν το κανει ελπιζω να το εχεις καταλαβει και εσυ και ολοι οι υγιεις φιλαθλοι τις αεκ.
αυτο που λεει ο σταυροπουλος ειναι εφικτο αλλα και επαννεκινηση να γινει απο ποιον θα γινει απο την ερα? απο την γνησια? δλδ μια απ τα ιδια. αποψη μου? δεν υπαρχει γιατρεια οσο ειναι αυτοι ολοι εκει δε πα να πεσει η αεκ και Γ τοπικο το ιδιο θα ειναι οι ιδιοι ανθρωποι.
... λυση μονο μια υπαρχει σημερα κιολας παραχωρουν τις μετοχες τους στους παλαιμαχους διοικηση πρωτοδικειου (η ερα αεκ δεν ανακατευεται καθολου) ελεγχος για τα παντα απο το 2004 και μετα, γεματο γηπεδο ας βγαλουν καινουργια διαρκειας και σωζετε η παρτιδα αλλα να το κανουν χτες κιολας οχι αυριο.
ΥΓ ενοειτε τερμα οι τζαμπατζηδες και ονομαστικα εισητιρια ο καθε συνδεσμος που θα παρει εισητιρια ο εκπροσωπος τους να δεσμευθει για την τηρηση και εαν γινουν επισοδεια θα ειναι αυτος υπευθηνος.
lolomiklo - 10/1/2013 10:17
Άντε να συχωρεθούν τα πεθαμένα σου πεστα παλικάρι μου πεστα που κυνηγάνε τα καημένα τον κάθε φουρταδο .
Άντε για να καταλάβουν και οι άλλοι τι κλίκα υπαρχή και γιατη ο καθε Νοτιας δεν υποστήριζε την επένδυση του.Οχι οτι δεν φταει αλλα αμα στραβοσης με τους συνετερους και φανουν κλεφτες οχι 30 εκατομυρια μπουρλοτο τ κανις και τα καις τα @@μενα αλλα λες κανενας @στης δεν θα σωθει θα καουμε ολοι ο καθενας απο παρτι του .Ειμαι παθον παιδια ξερω τη σας λεω οχι βεβαια δεν εχασα 30 μυρια αλλα αναλογικα για μενα μπορει να ηταν πολλα παραπανω ο Νοτιας δεν θα μπατηρηση εγω σχεδον μπατηρησα .συγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη
Γιωργος Κ - 10/1/2013 10:19
ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΜΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ και τιποτα αλλο.Το εχουν ηδη αποφασισει .Μετρανε αντιδρασεις
karliotis21ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ - 10/1/2013 10:21
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ Ο ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ Δ' ΕΘΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ....ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ 2004 ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΕΚ!!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΜΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ!!!!Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ....ΟΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΑΕΚ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ (Κ)ΘΑ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ....ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΑ ΜΩ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΣΑΣ ΓΑΜΩ ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΕΝΑ ΧΑΛΙ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ....ΟΥΣΤΤΤ
ireire1924 - 10/1/2013 10:31
ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ! ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ! ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.
nikos37l - 10/1/2013 12:23
ireire1924
πιστευω οτι εαν επιτελους φυγουν ολοι αυτοι απ την αεκ αδαμιδηδες δημητρεχαλες παπαδες νοτιαδες χχμουσιδες ολος αυτος ο συφερτος το οακα θα ειναι μικρο πανζουρλιζμος θα γινει και επιτελους να πεσουν οι μασκες τον μακαρο να μην τον αφησουμε σε χλωρο κλαρι(ασχετα εαν πιστευω οτι δεν θα παρουμε τιποτα) το ιδιο και αυτους ολους εαν φυσικα φταινε για το παραμικρο, τερμα τα ονοματα πανω απο την αεκ κανενας ντεμης κανενας μαυρος καμια οριτζιναλ πανω απο την αεκ στο γηπεδο μετα ολοι μαζι να φωναζουμε ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΕΚ. και σε 3 χρονια θα ειμαστε ετοιμοι για μεγαλα πραγματα παλι.
...και τοτε οι επενδυτες θα κανουν ουρες και δεν θα ψαχνουμε σε κινες ινδιες νεπαλ και ζουαζιλανδη.
dikephalos. - 10/1/2013 10:38
Δυστυχώς ο κύριος Σταυρόπουλος έχει δίκιο , και συμφωνώ με την άποψη ότι πρέπει να γίνει αναγέννηση , επανεκκίνηση . Δεν καταλαβαίνω γιατί σας τρομάζει αυτό ; Τι φοβάστε , θα πάψουμε να είμαστε η ΑΕΚ , δεν θα χουμε σήμα το ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ ; Δεν θα'μαστε στην εξέδρα εμείς οι ίδιοι που τόσα χρόνια έχουμε πάρει τόσες χαρές αλλά και τόσες λύπες απ' αύτην την ομάδα ; Για 'μενα προσωπικά , αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή είναι ουτοπία . ¨Εχει προκύψει και η ευτυχής συγκηρία ότι από του χρόνου καταργείται η Δ Εθνική , οπότε θα πέσουμε στη Γ , χωρίς χρέη ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ , με όρεξη και αγάπη για την ΑΕΚΑΡΑ μας , θα τα καταφέρουμε και θα την ξαναφέρουμε εκεί που ήταν , αφού βέβαια εξασφαλίσουμε ότι δεν θα ξαναγίνουν τα του ...παρελθόντος...
lion.king21 - 10/1/2013 10:46
Αυτα προσπαθω να πω τοσο καιρο σε μερικους εδω μεσα που ονειροπολουν και λενε αεκ ειμαστε δεν πεφτουμε και τετοια...αν δεν κερδιζουμε μεσα στο ολυμπιακο σταδιο καηκαμε...αν με ξανθη δεν κερδισουμε κανουμε μεγαλο πισογυρισμα....απο την αλλη εχουμε και τους αετους που βαλαμε για διοικηση να θελουν να διωξουν κοντοε,εχουμε και πολυτελειες να διωχνουμε και παικτες???βρητε τα διοτι σας βλεπω να κανετε αλλου προπονησεις και οχι στα σπατα...ας ελπισουμε οι νεοι παικτες να δωσουν αλλη πνοη στην ομαδα,και ας ελπισουμε ο φουντας να γινει πιο ομαδικος και να μην σουταρει απο οπου να ναι λες και παιζει αμερικανικο φουτμπολ...
stavros - 10/1/2013 10:50
ΕΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ (ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ).......Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ!!!
enosi2121 - 10/1/2013 10:57
Απλα λιτα και κατανοητα απο εναν ανθρωπο που αγαπαει την ομαδα.....
Λογια που πονανε αλλα ειναι ΑΛΗΘΕΙΕΣ.....
Και το θεμα ειναι οτι αντι να βρουμε τη λυση μεσα απο εκει....θ'αρχισουν καποιοι να τον βριζουν γιατι μιλαει για Δ'εθνικη.....
Το να υπαρχει αυτος ο διασυρμος ειναι καλυτερα;;;;;;
anastadam79 - 10/1/2013 11:05
Δημητρελος και Αδαμιδης να πάρουν το παρεάκι τους και να πάνε να βρούνε το Τσοχατσοπουλο!!!!!
robby70 - 10/1/2013 11:06
Οχι και Δ εθνικη η ΑΕΚΑΡΑ. Τι μας λες τώρα;
Εδω δεν πήγαν οικιοθελώς άλλοι και άλλοι...
Δηλαδή να χαρισουμε και τα λεφτά απο την υποθεση Ψωμιάδη! Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να πάρουμε τις μετοχές από τα χερια των ανθρώπων που τις κρατάνε και μαζί κρατούν και την μοίρα της ομάδας.Και με ιδιωτική πρωτοβουλια και συμμετοχή και των φιλάθλων να χτιστεί το γήπεδο στην Ν.Φ. Οσο για το ρόστερ, κοιτάχτε και αυτό που έχουν η κερκυρα, ο οφη, ο αρης, η βεροια και μετα θα δούμε ποιος θα πέσει.
kostasaekaras - 10/1/2013 11:07
Αδέρφια όσο να μας πειράζει η Δ' Εθνική είναι η μόνη λύση... Για να ξεκουμπιστούν και φύγουν όλα αυτά τα λαμόγια που εκμεταλεύονται καταστάσεις στην ΑΕΚ.. Μπορεί να χάσουμε τα λεφτά που λέτε μερικοί του Ψωμιάδη αλλά αυτά είναι ήδη χαμένα κ δν θα τα δούμε ΠΟΤΕ... Γ αυτό προτιμάω σαν ΑΕΚτζής να φάμε δυο χρόνια μαύρα.. Αλλά μετά θα δούμε χρόνια τίτλων κ γι αυτό που λέω το πιστεύω ακράδαντα!!! Τίτλους δεν χάνουμε λόγω ότι πέφτουμε Δ' Εθνική και γινόμαστε ερασιτεχνικό από επαγγελματικό κ δεν θα θεωρούμαστε νέα ομάδα όπως σε περίπτωση αλλαγής ΑΦΜ... Αα κ μν ξεχνάτε ότι του χρόνου ερασιτεχνική κατηγορία θεωρείται η Γ' Εθνική, άρα σε δύο χρόνια θα είμαστε Super League και θα πηγαίνουμε για πρωτάθλημα. Αποψή μου είναι αυτή και έφτασε σε ...περίοδο απελπισίας βλέπωντας την επικαιρότητα και τα αγωνιστικά χάλια της ομάδας...
Υ.Γ.: δεν ξέρω άμα το καταλάβατε αλλά ακόμα διοικεί ο Αδαμίδης κ ο Δημητρέλος είναι μαριονέτα του...
lathoyrasthanasis - 10/1/2013 11:09
ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.........ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ....ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΤΕ ????????.....ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.....ΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ........ ΕΙΣΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ......ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ??????.......ΑΝ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΕΚ.....ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ.... Ο ΘΩΜΑΣ [ ΑΠΟ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ] ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΥΣ ΦΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ... ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΑΚΟΜΑ.......ΚΥΡ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΕ Η ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ......ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΡΟΣ [ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ] ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΝ.....ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.......οσο για την βομβα εχει ηδη σκασει.....μαζευουμε και κηδευουμε τους νεκρους σε ομαδικους ταφους καθε Σαββατοκυριακο και πολλες φορες και Δευτερες,,,,Η ΤΕΛΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ ............
bilitsa - 10/1/2013 11:46
η ατμοσφαιρα μυριζει μπαρουτι
Admiral - 10/1/2013 11:54
Απ ολα οσα εχουν ακουστει γραφτει κλπ απο διαφορους, μια ακρως ρεαλιστικη και λογικη θεση......Αυτο δεν ειναι ΑΕΚ......Ας το τελειωσουμε εμεις και οχι τα κορακια οι αμπαλοι και τα λαμογια ψευτοΑΕΚτζηδες.....
nikos37l - 10/1/2013 13:19
Admiral
Ναυαρχε το προβλημα δεν ειναι να γινει η επανεκκινηση αλλα απο ποιον θα γινει.
εαν γινει απο τα γνωστα καλοπαιδα που κρατανε την ερα αστο δεν παλευεται εαν γινει απ τους ιδιους ντεμεκ μετοχους η τα παπαγαλακια τους το ιδιο θα ειναι σε 10 χρονια παλι τα ιδια θα εχουμε χρεη χρεη χρεη.θα αναλαβει να τρεξει το καραβι ο προεδρος τις ερα η ο τυπος που λεει ο κιντης διαχειριστη του αδαμιδη? θα την τρεξει ο χχ? ο ντεμης ο μαυρος ο ανατιωλιοτακης ποιος? και επιμενω για πλακα θα μαζεψει η αεκ 5-6 μυρια ετσι και ξεκουμπιστουν ολοι αυτοι, κανενας ομως ...δεν δινει ουτε σεντ οσο ειναι αυτοι.
Admiral - 10/1/2013 16:47
Νικος 371,
ισως δεν ημουν σαφης πριν...συμφωνω με την λογικη της αποσυρσης απο το πρωταθλημα.....η επανεκκινηση ειναι αλλη κουβεντα.....
MrPak - 10/1/2013 12:02
Η λύση δεν είναι να αποσυρθεί η ΑΕΚ από το πρωτάθλημα , λύση θα ήταν να απαγκιστρωθεί , σήμερα , από όλους αυτούς που της ασκούν έμμεσα ή άμεσα εξουσία και την οδηγούν αφανισμό.
Σ' αυτή την περίπτωση θα μιλάγαμε για τελείως διαφορετικά δεδομένα , μια διαφορετική αντιμετώπιση του προβλήματος από πολλούς , ειδικά από τους φιλάθλους.
Οποιαδήποτε επανεκκίνηση της ΑΕΚ , από όποια κατηγορία , με τα ίδια πρόσωπα (όσα παραμείνουν) θα έχει την ίδια κατάληξη , κλίκες που θα εξυπηρετούν την πάρτι τους και όχι την ΑΕΚ.
...Ο υποβιβασμός είναι η "εύκολη" λύση που δεν αρμόζει στην ΑΕΚ , για μένα ί σ ω ς ν α ε ί ν α ι η έσχατη λύση αφού θα έχουμε εξαντλήσει όλες τις άλλες. Βέβαια , είναι αργά για να κινηθούμε εναντίον όσων έβλαψαν την ΑΕΚ ώστε να απαλλαγούμε απ' αυτούς....ή μήπως όχι;
Γερμανός - 10/1/2013 12:07
-Την υπάρχουσα διοίκηση πώς την κρίνετε;



«Οι άνθρωποι που έχουν τώρα την ΑΕΚ ζούνε μέσα από την ΑΕΚ. Τόσο ο Δημητρέλος όσο και ο Αδαμίδης, μπήκαν στην ΑΕΚ και η ΑΕΚ τους έδωσε οντότητα. Δεν βάζουν, ούτε έβαζαν χρήματα. Εγώ πιστεύω πως οι άνθρωποι αυτοί δεν θέλουν να φύγουν από την ΑΕΚ, για κάποιο λόγο θέλουν να είναι στη διοίκηση».
...
Ο Αδαμίδης κινεί τα νήματα; ΧαΧαΧα..... δεν το πιστεύω.
kvito - 10/1/2013 12:16
Η καλυτερη συνεντευξη τα τελευταια 5 χρονια! Είπε τα πραγματα με το ονομα τους, απλά και ξεκαθαρα. Όσο πιο γρηγορα το καταλαβουμε τοσο πιο γρηγορα θα πεθανουμε και θα ξαναγεννηθουμε. Οτιδηποτε διαφορετικό είναι απλώς ψέματα.
George ALEX-21-POLIS - 10/1/2013 12:20
Σταυρόπουλε την επόμενη φορά που θα σε πονάει το κεφάλι, πάρε ένα πιστόλι και ρίξε στον κρόταφο. Τι; Δεν είναι λύση;;; Αφού θα σταματήσει ο πόνος. Θα σταματήσουν και οι δικοί σου να αγωνιούν. Άσε που θα κάνεις και μια νέα αρχή. Στα Τάρταρα βέβαια, αλλά κι αυτή νέα αρχή δεν είναι, ε;
ireire1924 - 10/1/2013 21:32
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΙΟ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ,ΕΧΕΙΣ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΜΕΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ,ΟΠΟΤΕ ΜΑΓΚΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΚΑΠΟΥΛΑΡΕΙΣ ΚΑΤΑ 99%!
nick_ch - 10/1/2013 12:34
Πολύ καλά τα είπε ο άνθρωπος!!!
Και να θυμηθούμε και ένα δημοσίευμα που τον σταυρώσανε επειδή αργοπόρησε να πληρώσει μια δόση των περίπου 50-100.000 .Και αν ήταν τόσα, γιατί το πλήρωσε και έβγαλε δελτίο τύπου αν θυμάμαι ότι το ποσό ήταν 20.000 τελικά. Μέχρι και πρωτοσέλιδο το είχαν κάνει ώστε να γίνει και αυτός η αιτία του κακού.
Ο Μίζερος - 10/1/2013 12:39
Τι είναι αυτά που λες; Θες να σε πούνε γάβρο;
nikos37l - 10/1/2013 12:51
Κώστας
εαν προσεξες λεει οτι τζωρτζεβιτς και γιαννακοπουλος δεν πηγαν στην αεκ λογω δημητρη μου μιχαλη μου κατα τα αλλα ο σερβος ειναι προδοτης.
εκεινη την περιοδο ο πανηλιακος ειχε κανει μια μεταγραφη απο την γριβα κιλκις εναν πιτσιρικα ονοματι μητκος γιωργος και ο σταυροπουλος μπροστα μου εριξε 8μυρια δραχμες σε παικτη α τοπικου κιλκις.
αλλα λεει και το αλλο οτι ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ γιατι αραγε? τελικα ο κιντης αντι για σημειωσεις πρεπει να ζητησει τους ...τομους του ελευθερουδακη.
ΥΓ αργησαμε αλλα οι μασκες πεφτουν.
Ο Μίζερος - 10/1/2013 13:22
Πέφτουν Νίκο, ή τσάμπα θα χαρούμε;
benito - 10/1/2013 12:53
προς AEK.365: καλο θα ηταν να γραφατε ξαποια στιγμη ενα αρθρο για το τι γινεται εαν η ομαδα ξεκινησει απο την Δ' εθνικη.πχ θα σβηστουν τα χρεη με μια χρονια στην Δ' η θα χρειαστει να παραμεινει 2 χρονιες εκει. τι γινεται με τους τιτλους που εχουν κατακτηθει.οταν στην συνεχεια ανεβει σε επαγγελματικη κατηγορια θα μπορει να χρησιμοποιει το ονομα ΑΕΚ η θα πρεπει να μπει και κατι αλλο πχ ΑΕΚ 1924.
παντως χιλιες φορες να πεσει η ομαδα Δ'εθνικη και να ξεκινησει απο το 0 παρα να ξεφτιλιζεται καθε φορα απο διαφορες ομαδουλες και να τρωει 4αρες στα ντερμπυ και να αποκλειεται στο κυπελο απο την καβαλα για να μην παιξει με τον γαυρο.ξεκινημα απο το 0 λοιπον ...με προοπτικες παρα αυτο το μαρτυριο που ζουμε τα τελευταια χρονια και που δεν οδηγει καπου παρα διαιωνιζει μια αρρωστημενη κατασταση.
προς aek.365: ασχετο αλλα με τα χρεη της ΚΑΕ τι γινεται τωρα που εχουμε πεσει σε ερασιτεχνικη κατηγορια;
ΘΗΣΕΑΣ R21 - 10/1/2013 13:17
ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ; Η ΑΕΚ Δ' ΕΘΝΙΚΗ για να καθαρίσει;;;;;;;; Και ποιος εγγυάται ότι αυτοί που θα την βρουν καθαρη θα είναι και οι ιδιοι "καθαροί" ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;;;;;;;;;;;;; Μετά τι θα λέμε να παίξουμε στο γ' ΤΟΠΙΚΟ; ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΑΙ. Και απευθύνομαι στους φιλάθλους μας.
stavrospap74 - 10/1/2013 13:40
Φίλε benito, αρχικά το πιασες το νόημα. Πολλοί λένε να πάμε Δ' εθνική χωρίς να ξέρουν τι προβλέπεται μετά.
Τουλάχιστον τι προβλέπεται από τις νόμιμες διαδικασίες. Γιατί, το τι μπορεί να γίνει στο ΕΛΛΑNTA, είναι άλλο, αλλά πραγματικά αν είναι να ανεβουμε χαριστικά τύπου Βόλο-Καβάλα, τότε και θα χουμε ξεφτιλιστεί και θα τους χρωστάμε και χάρη.
Οπότε αν θέλουμε πραγματικά να ακολουθήσουμε τις νόμιμες οδούς Δ'Εθνική σημαίνε τα εξής:
1) Η ΠΑΕ παύει να ...υφίσταται, και γίνεσαι ερασιτεχνικό σωματείο.
2) Οι πιστωτές της ΠΑΕ (δημόσιο, ιδιώτες, παίκτες κλπ.) κάνουν ό,τι κατσχέσεις μπορούν να κάνουν (με προτεραιότητα το δημόσιο), και ξεκινάνε δικαστική διαδικασία για την εκκαθάριση.
3) Μέχρι να τελειώσει η εκκαθάριση, 2 χρόνια τουλάχιστον και ξέρεις με τι ρυθμούς κινείται η διακαιοσύνη και ποιοι θα σε κρατάνε στο χέρι, παραμένεις ερασιτεχνικό σωματείο, δηλ. Δ'Εθνική.
4) Οι χρεωστές της ΠΑΕ (βλ. Ψωμιάδης) έχουν να κάνουν με τους πιστωτές και την εκκαθάριση και όχι πλεόν με την ΠΑΕ, δηλ. αν το δημόσιο θέλει μπορεί να κυνηγήσει τον Ψωμιάδη για να εισπράξει αυτό χρήματα.
5) Αν με το καλό, βγεις από αυτή τη διαδικασία σε 2 χρόνια, μπορείς να διεκδικήσεις και πάλι ανόδους σε ανώτερες κατηγορίες κλπ., που με αναδιάρθρωση κατηγοριών, ας πούμε σε 2 χρόνια (συνολικά τουλάχιστον 4 δηλαδή) μπορείς να είσαι στην superleague.

Συμπερασματικά: η ομάδα πρέπει να κάνει τα πάντα για να μείνει αγωνιστικά στην κατηγορία.
Αν είναι να πέσει κατηγορία για οικονομικά θέματα, να τη ρίξει το κράτος, οι άλλες ΠΑΕ, όποιος τέλος πάντων θέλει.
Να μην τους κάνουμε όμως μόνοι μας τη χάρη. Έτσι θα συσπειρώσεις πολύ περισσότερο κόσμο και θα έχεις και το ηθικό πάτημα μελλοντικά σε σχέση με ΟΣΦΠ,ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, κλπ.
theomas21R - 10/1/2013 14:06
ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ...
ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ: ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΛΟΥΚΑ...ΤΟ ΧΑΟΣ!
ΣΗΜ.: ΠΕΘΑΝΕ ΦΤΩΧΟΣ & ΣΤΗ ΨΑΘΑ...
ΤΑ ΓΙΑΠΙΚΑ ΠΟΛΥ-ΣΧΗΜΑΤΑ, ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ
ΠΟΥ -ΝΑΙ ΜΕΝ- ΕΙΝΑΙ ΠΑΕ (ΕΤΑΙΡΕΙΑ) ΑΛΛΑ ΩΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΩΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ...ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ...
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΓΙ' ΑΥΤΟ...ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟΒΑΣΗΛΙΑΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ 2004, ΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΤΗ Δ' ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...
ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΣ ΑΕΚΤΖΗΣ (ΝΤΕΜΗΣ) ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΠΩΔΥΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ,
ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΤΟΛΜΙΑ...
ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ: +1.000.000
Acherontas1972 - 10/1/2013 15:00
Επειδη κουρασε το θεμα Δ' Εθνικη.Προτιμω να πεσω ηρωικα αγωνιζομενος με οτι δυναμεις εχω,παρα ν'αυτοκτονησω.Αν μερικοι προτιματε να πτωχευσει η ομαδα και να χανουμε απο την καθε γειτονια της Αθηνας,προτιμω να χανω απο τον Αστερα και την Λειβαδεια.Οσοι εχουμε παιξει μπαλα σε ερασιτεχνικες κατηγοριες ξερουμε ποσο δυσκολες ειναι οι συνθηκες.Νομιζετε οτι θα εχουμε επαγγελματιες παικτες ; Ερασιτεχνες κι αγνωστοι θα ειναι.Την ιδια ωρα οι αλλοι θα ισχυροποιουνται ,θα μας χλευαζουν .Στο βαθος 5ετιας ισως φτασουμε Σουπερ Λιγκ ,οσο για τιτλους βαλε αλλα 3-5 χρονια.Ζησε Μαι μου να φας τριφυλλι. Βρε σεις,οι περισσοτεροι δεν κανετε υπομονη για 1 μηνα ακομα που ζητησε ο Βιντιαδης και θα κανετε για 8 χρονια;
... Αγωνα θελει και συσπειρωση μεχρι τελικης πτωσεως ή Αναστασης
DOCTOR - 10/1/2013 15:57
Έτσι ακριβώς. Η καραμέλα που πιπιλίζεται από διάφορους όπως ο κ. Σταυρόπουλος και λοιποί παρατρεχάμενοι, είναι απλώς η ΑΔΥΝΑΜΙΑ να προτείνουν ή να κάνουν κάτι. Ο υποβιβασμός της ομάδας θα είναι ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΗ πληγή και εξομοιώνει ΟΡΙΣΤΙΚΑ την ΑΕΚ στο επίπεδο του Άρη και ακόμα χειρότερα στο επίπεδο του Πανιώνιου, ΕΦΟΣΟΝ βέβαια υπάρξει ΑΕΚ στη συνέχεια... Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι το λιγώτερο αφελής. Εν τω μεταξύ από τα σχόλια κάποιων καταλαβαίνεις τι φαγωμάρα θα επικρατήσει. Θα σκοτωθούν όλοι οι ηγετίσκοι να αναλάβουν να "αναγεννήσουν" την ομάδα. Μιλάμε για ατέλειωτο ΤΣΙΡΚΟ. Η ομάδα υποβιβασμένη ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ. Ας εξαντλήσει λοιπόν όλα τα περιθώρια να σωθεί και βλέπουμε. Τέλος.
...
ΥΓ.",,,Γιατί να βάλω τα λεφτά μου σε μια ομάδα και την επόμενη μέρα να βρεθώ να με βρίζουν οι ίδιοι μας οπαδοί, όπως έγινε με τον Παππά και τον Νοτιά, ανθρώπους που έβαλαν χρήματα στην ομάδα.¨.." Η πιο σωστή κουβέντα του Σταυρόπουλου, την οποία την υποστηρίζουμε κάποιοι, εδώ και 3 χρόνια. ΤΟΥΜΠΕΚΙ κάποιοι ζωηροί σχολιαστές του 365 ε;
nikos37l - 10/1/2013 17:49
DOCTOR
ηγετισκους πρεπει να ενοεις εαν καταλαβα καλα τους τωρινους γιατι για ΗΓΕΤΕΣ δεν μου μοιαζουν, εκτος εαν ενοεις τον αορατο και την παρεα του, οσο για το βαλανε χρηματα και τους βριζουν πιστευω να ξερεις ποσο μα ποσο ευκολο ειναι να αποδειξουμε το εαν βαλανε η οχι απ την αλλη ομως φιλε μου για ποιο να τους κανουμε τεμεναδες? οι δικοι τους ανθρωποι κανανε κουμαντο θαθανοπουλος δικηγορακος και σια μηπως πρεπει να ψαξουν αυτους πρωτα για το που πηγαν τα λεφτα που λενε οτι ¨"βαλανε"?
geouea - 10/1/2013 19:57
Αδερφέ DOCTOR ....
Παρατρεχάμενος πιπίλας ή σοβαρός που πρέπει να δώσουμε βαρύτητα στα λεγόμενα του???
Φάσκεις και αντιφάσκεις νομίζω ......

Δεν γίνετε να φταίει ο Αδαμίδης και να μην φταίει ο Παππάς ..... στην ουσία μιλάμε για το ίδιο άτομο. Σε σημείο που καλό θα ήταν τον Στάυρακα να τον ξεχάσουμε τελείως και να αναφερόμαστε στις πράξεις του ως πράξεις Παππά.
...Εν ολίγοις .... δεν έχουν βάλει ούτε το 1/10 των χρημάτων που ισχυρίζονται.
Στο θέμα Δ πάντως έχεις απόλυτο δίκιο ..... αν δεν αλλάξουν τα πρόσωπα λύτρωση δεν θα έρθει.
oxi sthn syndesmolatreia - 10/1/2013 15:27
Η ΑΕΚ χρειάζεται χρήμα. Και κανείς δεν είναι διαθετειμένος να βάλει χρήμα όσο υπάρχουν επαγγελματίες οπαδοί στην ΑΕΚ που θέλουν να κυβερνούν. Η ΑΕΚ έχει εγκλωβιστεί και χαροπαλεύει.
oxi sthn syndesmolatreia - 10/1/2013 15:30
υλικό επιπέδου β εθνικής??? ο Θεωμάς άλλα μας έλεγε το καλοκαίρι. ότι έχουμε τη μισή εθνική νέων και θα πάρουμε και δυο τρεις έμπειρους (πήρε Κατσικοκέρη και Φουρτάδο) και θα κτυπήσουμε πρωτάθλημα. πληρώνουμε για τις ανοησίες του καλοκαιριού.
leo---Προσφυγες ΞΑΝΑ--- - 10/1/2013 16:27
αδερφια σε αυτη τη συνεντευξη δεν ειδαμε κατι που να μην το ξερουμε
κυβερνησεις Αδαμιδη που ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΑΝ (σκοπιμως;) την ομαδα οικονομικα, να εχουν φυγει ολοι οι χορηγοι, οι παικτες κλπ. Δημητρελοι και αλλοι μπροστινοι να εχουν φαει πολλα λεφτα, και να μην δινουν στους παικτες.
η Δ δεν ειναι λυση, οχι οτι θα χασουμε τα υποτηθεμενα λεφτα που δεν θα παρουμε ποτε απο τον Ψωμιαδη(οπου απλα κοιμαται στη φυλακη και τα βραδυα πηγαινει στα μπουζουκια), γιατι υπαρχει αυτος ο οικος ανοχης που ειναι το κρατος.
...απλα χρειαζομαστε λεφτα, ο Βιντιαδης τι μπει, τι δεν μπει το ιδιο ειναι, απλως θα λειτουργει λιγο καλυτερα η ομαδα, φενεται οτι δεν εχει λεφτα να φτιαξει ομαδα, οπου φενεται οτι υπολογιζε σε μια αναλογη πορεια με τη περσινη της ομαδας ωστε να βγει Ευρωπη.(ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΧΑΜΕΝΑ ΑΝ ΠΕΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ) Το καλυτερο που θα μπορουσε να κανει ειναι μια διευκολυνση στην ομαδα και χορηγους. Υπαρχουν πολοι ΑΕΚτζηδες που εχουν λεφτα αλλα λογω εγωισμου δεν θελουν να βαλουν λεφτα
η μονη λυση που βλεπω εγω ειναι να πεσουμε Β εθνικη και να ξαναφτιαχτει η ομαδα,(γιατι για να μεινουμε κατηγορια λιγο δυσκολο το βλεπω) και οχι να πεσει Δ και να αλλαζουμε ΑΦΜ, ως αποτελεσμα να χαθει η ιστορια της ομαδας μας.
καλο θα ηταν να μαζευτουν ολοι οι οργανωμενοι και να πανε να βρουν τον Μελισσανιδη να του πουν να συνεργαστει με τον Βιντιαδη ή με τον καθε Βιντιαδη και να παρουνε μαζι τις τυχες της ομαδας.
μην μου πειτε οτι δεν εχει να βαλει αλλα 10 μυρια.
peaepppppppp@yahoo.gr - 10/1/2013 16:07
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ------ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ -- Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ 95 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΛΕΕΙ ΣΩΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ---- ENA EINAI ΣΥΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΔΡΑΧΜΙΔΟΤΡΕΧΑΤΟΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΝ ΒΡΟΝΤΙΑΔΗ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΑΔΡΑΧΜΙΔΗ ΚΑΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΡΙΟ - ΤΟΝ ΕΨΗΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.............ΔΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΜΠΡΟΥΣΙΑΝΟΣ Ο ΚΟΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΑΔΡΑΧΜΙΔΗ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..................ΔΕΛΕΑΡ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ...ΨΩΜΙΑΔΗ.............ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ? ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ? Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ? ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ (ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΟ) ..............ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
benito - 10/1/2013 16:09
αδερφε Acherontas21 να σου θυμησω ομαδες που ξεκινησαν απο τα τοπικα και πηγαν ασανσερ τις κατηγοριες μεχρι την Α'; ενα παραδειγμα ειναι η Χαλκηδονα. εσυ νομιζεις οτι με την δυναμικη που θα εχει η ΑΕΚ απαλλαγμενη απο χρεη θα ειναι μικρη ειδικα για κατηγοριες τυπου δ' γ' β΄; μονο και μονο ο κοσμος της θα μπορει να την συντηρει μιας που ετσι οπως ειναι τα πραγματα δεν χρειαζεται και κανενα μεγαλο μπατζετ να κανεις πρωταθλητισμο στις μικρες κ ατηγοριες.η μηπως πιστευεις οτι μια ΑΕΚ απαλλαγμενη απο χρεη με μηδενισμενο το κοντερ δεν θα ειναι μαγαζι γωνια; το θεμα δεν ειναι ο 1 μηνας υπομονη που δεν μπορουμε να κανουμε αλλα η υπομονη που δεν μπορουμε αλλο να εχουμε περιμενοντας το οποιονδηποτε που δεν ερχεται..γιατι κακα τα ...ψεματα σωτηρες δεν υπαρχουν και το εχουμε καταλαβει.αν λοιπον ειναι προτιμοτερο μια ΑΕΚ να βολοδερνει στον πατο της βαθμολογιας τρωγοντας σφαλιαρες απο το καθε χωριο περιμενοντας τον χ ψ σωτηρα που δεν προκειται να ερθει τι να πω..μαζι σου..εγω προσωπικα εχω διαρκειας απο το 2003/04 και πραγματικα το μετανιωσα που το καλοκαιρι πηρα ξανα στηριζοντας ουσιαστικα μια αρρωστημενη κατασταση
Acherontas1972 - 10/1/2013 22:11
Φιλε Benito,ποσα χρονια πηρε στη Χαλκηδονα και στον Αστερα να φτασουν Α' Εθνικη και με ποιες αβαντες; Ποσοι λες να πηγαινουν στο γηπεδο αν παει στη Δ' η ομαδα; Να σου πω 2-3.000 και στην 1η στραβη θα τα κανουν μπιλιες οπως στον Ηρακλη.Ποιος σου εγγυατε οτι θα βρεθει καποιος να την παρει; Σε ποιο γηπεδο θα παιζει ; Η δυναμικη των οπαδων της ΑΕΚ εχει αναλαμπες,παει καλα παμε γηπεδο,δεν παει δε βαριεσαι που να τρεχω τωρα.Διοτι πολλοι αγαπανε κυριως τις νικες της ομαδας.Εγω δεν το μετανιωσα που πηρα και φετος διαρκειας, αλλα αντιθετα παιρνω και την κορη μου σε ολα τα ματς (οπως και μεθαυριο).Στηριζω (ετσι νομιζω) κατι αμουστακα πιτσιρικια που κατι φωστηρες τα εριξαν στον λακκο των λεοντων και βεβαια την ΑΕΚ.Υπομονη λοιπον ,λιγο ακομα ...και θα αναστηθουμε.
kanpan21 - 10/1/2013 16:53
δεν μας χεζεις ρε σταυροπουλε......!!!!!!!!!
Ιωαννης Φιλιππου - 10/1/2013 18:30
ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦ ΥΨΗΛΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗ.....ΕΛΑ ΡΕ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.....ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΤΙΑ....ΕΜ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΕΜ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ....ΜΕΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΛΕΦΤΑ Ο ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ....(ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙ).....ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΝ.....ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ "ΑΚΟΥΕΙ" ΚΑΝΟΝΙΚΑ.....ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!ΒΑΛΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ,ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ...ΕΔΩ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΟΥΡΛΙΔΗ ΝΑ ΤΟΝ ΣΦΑΛΙΑΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΑΕΚ,ΣΟΥΖΑΑΑΑΑ!!!!!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΟΙ ΥΓΕΙΩΣ ΣΚΕΠΤΩΜΕΝΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΑΛΛΟ ΜΕ ΕΣΑΣ!!!ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΟΑΚΑ ΝΑ ...ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ!!!!!ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ Α ΕΘΝΙΚΗ,ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕΣΑΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗ Β',ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ...ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΜΨΥΧΩΝΟΥΜΕ,ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ,(ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΟΛΟΙ)ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ-ΔΕΝ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ!!!!!!ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΜΨΥΧΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ!!!!ΚΑΙ ΣΤΗ Β'ΚΑΙ ΣΤΗΝ Γ' ΚΑΙ ΣΤΗΝ Δ' ΕΘΝΙΚΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΝΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.....ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ Β' ΕΘΝΙΚΗ.....Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΔΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ......ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ,ΑΛΛΑ.................
Γεννάδιος - 10/1/2013 18:47
Αστειότητες. Λόγια λεφταδων που κρίνουν τα πάντα με το χρήμα και πώς θα την βγάλουν όσο πιο οικονομικά γίνεται. Λες και θα τα πάρουν μαζί τους στα 2 μέτρα κάτω από την γη.

Είναι ΝΤΡΟΠΗ από τον νάμπερ του χορηγό της ομάδας να αποαξιώνει τόσο έντονα το ρόστερ της ομάδας που χρηματοδοτεί. Είναι ή άσχετος ή ύποπτος. Κι εξηγούμαι:

Θα έλεγε τα ίδια για το ρόστερ, αν στο ...ματς με τον αστέρα στο ΟΑΚΑ όπου είχαμε 9 τελικές εναντι 4 πάιρναμε 3 πόντους και ανεβάιναμε στους 15 από τους 12 που έχουμε τώρα;
Θα έλεγε τα ίδια για το ρόστερ, αν στο ματς με τον άρη στο ΟΑΚΑ όπου είχαμε 10 τελικές έναντι 4, πάιρναμε άλλους 2 πόβτους και ανεβαίναμε στους 17 από τους 12 που έχουμε τώρα;
Θα έλεγε τα ίδια για το ρόστερ της ομάδας, αν στο ματς με την κέρκυρα στο ΟΑΚΑ, όπου είχαμε 12 τελικές έναντι 4, παίρναμε άλλους 2 βαθμούς και ανεβαίναμε στους 19 από τους 12 που έχουμε σήμερα;
Θα έλεγε τα ίδια για το ρόστερ της3 ομάδας, αν στο ματς με τον λεβαδειακό, όπου είχαμε 13 τελικές έναντι 7 κι επιπλέον δεν έκανε την "Ταρζανιά" ο Κωνσταντόπουλος, παίρναμε άλλον 1 ή 3 βαθμούς και ανεβαίναμε στους 20-22 βαθμούς από τους 12 που έχουμε σήμερα, δηλαδή ουσιαστικά θα ήμασταν σε τροχιά πεντάδας;

Τι να πω. Ντρέπομαι για λογαριασμό του Σταυρόπουλου, αλλά και για λογαριασμό οποιουδήποτε υφαίνει τέτοια σενάρια Β' Εθνικής για την μοναδική ανεξάρτητη δύναμη του ελληνικού ποδοσφαίρου. Να μου πείτε να πάμε σε άλλο πρωτάθλημα, ναι, αλλά όχι Β' Εθνική, επειδή οι ξεφτιλισμένοι δεν θέλουν να πληρώσουν τα χρέη που δημιούργησαν στο δικό τους "πάρτι". Προς Θεού, όχι και Β' Εθνική η ομάδα του Νεστορίδη, του Παπαϊωάννου, του Μαύρου, του Μπάρλου, των ημιτελικών του ΟΥΕΦΑ, των προημιτελικών Πρωταθλητριών και Κυπελούχων, των 11 πρωταθλημάτων, των 14 κυπέλων, του ταξιδιού μεσοπόλεμα στο Βελιγράδι! Τόσο πολύ πια δεν μας έμεινε ούτε ιερό, ούτε όσιο;
alexandroskarmis - 10/1/2013 19:40
ΜΕ ΤΑ ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ,ΛΕΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΝΑΕΙ!ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΕ ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ ΘΑ ΜΠΕΙ,ΟΥΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ,ΟΥΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ,ΟΥΤΕ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΗΣΑΝΕ!ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ,ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ,ΧΩΡΙΣ ΟΠΑΔΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ,ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ,ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΦΟΡΑΕΙ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ....ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ?ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ(ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΗΔΗ)ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ...ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΗ Α ΕΘΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΩΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΠΑΡΣΟ!!
ADIABROXOS - 10/1/2013 19:40
κατσε ρε σταυροπουλε.. πολυ ευκολα τα λετε ολα. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΑΕΚ Κ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΑΛΛΩΝ?????????????????????????????? ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Κ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΓΛΙΤΣΑ Τ ΨΩΜΙΑΔΗ???? ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΛΕΣ Κ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕ.. ΝΑ ΠΕΣΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Κ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ Κ Ο γκευ σαλονικα ΝΑ ΠΕΣΕΙ Κ Ο ΑΡΗΣ Κ Ο ΓΚΕΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ..ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΡΕ?????????? ΟΥΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ Δ .





Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

07:25 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
22:49 - Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
Απόλυτα έτοιμος ο Ιβάν
20:00 - Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
Δύσκολα στα Χανιά ο Ανάκογλου

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

00:10 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Σαν σήμερα, 22 Οκτωβρίου
18:15 - Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
Μεγάλη άνοδος στο Χρηματίστήριο
18:13 - Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
Νίκησε την Έμπολα η Ισπανίδα νοσοκόμα
17:03 - Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
O Banksy παρουσίασε το δικό του «κορίτσι...