Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013 - 10:38
aek365

Κουράκης: Οσοι δηλώνουν Χριστιανοί ορθόδοξοι να φορολογούνται για να πληρώνονται οι ιερείς!

Πρόταση σοκ από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ



Να σταματήσει το κράτος να καταβάλει τους μισθούς των ιερέων ζήτησε ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης, μιλώντας σε συνέδριο που διοργάνωσε η Θεολογική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου με θέμα «Εκκλησία και Αριστερά».

Ειδικότερα, σύμφωνα με το agioritikovima.gr, ο κ. Κουράκης ζήτησε την κατάργηση της μισθοδοσίας των ιερέων από το κράτος,  και προτείνει την επιβολή φόρου υπέρ της Εκκλησίας που θα επιβάλλεται μόνο στους πολίτες που οικειοθελώς θα δηλώνουν Χριστιανοί Ορθόδοξοι ώστε από αυτό τον φόρο να πληρώνονται οι ιερείς!

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

JMATTHE29 - 27/1/2013 11:02
γιαυτο θα μιλας παντα απο τη θεση της αντιπολιτευσης,αγαπητε...κριμα,και σας ειχα πιστεψει στην αρχη,αλλα,τα αντεθνικα,αντιχριστιανικα και φιλο-ομοφυλοφιλικα-λαθρομεταναστευτικα σας πιστευω δεν σηκωνουν στην Ελλαδα του 21ου αιωνα,την Ελλαδα με το Ε κεφαλαιο,την Μακεδονια της Ελλαδας,και οχι των Σκοπιων... Αντι να εκμεταλευτειτε την κριση,και τα (οποιοα) οφελη θα ειχατε απο την τριβη της κυβερνησης,καθε τρεις και λιγο,βγαζετε θεματα... μια να μην γινονται παρελασεις (παρα μονο αυτες των gay)- μην πειραξει κανεις καμια θεατρικη παρασταση-εσεις απ-εξω και ''εμπρος λαε,μη σκυβεις το κεφαλι'' , καταργηση του μνημονιου-αλλα,υποκλισεις ΣΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΟΙΜΠΛΕ(!!!) Ο ΑΛΕΞΗΣ...και παει λεγοντας...
...
Τελικα,αποδεικνυεται καθημερινα οτι ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ...Ειστε ΜΟΝΟ για να φωναζετε. Κριμα τεραστιο που ο δικομματισμος εδωσε τροφη στα δυο ακρα-ακροδεξια και ακροαριστερα...
socratesthecabdriver - 27/1/2013 11:37
Chinaman - 27/1/2013 12:23
Συγγνώμη, αλλά αυτό που περιγράφεις προσιδιάζει στην Ελλάδα του 16ου αιώνα και όχι του 21ου. Και αυτή η ιστοριούλα με το "σας πιστευά, αλλά" είναι τρελή τρολλιά. Μπορεί να μην το αντιλαμβάνεται η περιορισμένη νοητική σου ικανότητα, αλλά είναι. Επίσης χώρα με το όνομα Σκόπια δεν υπάρχει, όπως και το να θεωρείς τους ομοφυλόφιλος, τους μετανάστες και τους άθεους λιγότερο χρήσιμους από εσένα σε μια κοινωνία εκτός από ρατσιστική μπούρδα είναι και φαιδρό, Συνεπώς. ξύσε το ξυρισμένο σου κεφάλι και αναρωτήσου τι έκανες λάθος και έγινες τόσο στόκος.
ΕΛΛΑΣ -21- - 27/1/2013 14:39
Δεν υπαρχει χωρα με το ονομα Σκοπια... καλο κι αυτο... ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ Σ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ...
socratesthecabdriver - 27/1/2013 15:03
+1 genitsaroi file genitsaroi oloi tous
Shine On - 27/1/2013 19:02
Χώρα με το όνομα ΣΚΟΠΙΑ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ??? ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΑΗΜΕΝΕ...
Chinaman - 27/1/2013 19:14
copy paste σχόλιου που βρέθηκε παραπεταμένο πιο κάτω:

Κι εσύ φασίστας. Εάν καταφέρεις να μου αποδείξεις ότι υπάρχει χώρα με το όνομα Σκόπια ξυρίζω το κεφάλι μου για να είμαστε ασορτί. Εκτός και εάν η, τάχα μου, αρχαιοελληνική μπαλαφαρία που σας διακατέχει σας κάνει να στηρίζετε την επανεισαγωγή του θεσμού της πόλης-κράτους.

Και συνεχίζω. Έστω ότι είμαι απο ...κείνους. Το να μου γράφεις με κεφαλαία σε κάνει να νομίζεις ότι λειτουργεί με κάποιο αδιόρατο τρόπο εκφοβιστικά;
Shine On - 27/1/2013 19:37
Να σε χαίρονται οι δικοί σου καημένε για αυτά που λες.... (και με πεζά)...
thelo skepasti 21 - 28/1/2013 08:40
ΚΟΨΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΤΑ 600 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ,

ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΓΑΥΡΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ
21/4/1967 - 27/1/2013 21:20
αφου τι λεει και το πιστευει αυτο εγω λεω οσοι δηλωνετε ανθρωοιστες και αντιρατσιστες να παιρνεται υποχρεωτικα απο 5 πακιστανους σπιτι σας και να τους συντηρειτε,,!!
21/4/1967 - 27/1/2013 21:22
αφου τι λεει και το πιστευει αυτο εγω λεω οσοι δηλωνετε ανθρωοιστες και αντιρατσιστες να παιρνεται υποχρεωτικα απο 5 πακιστανους σπιτι σας και να τους συντηρειτε,,!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΛΛΑΝΔΡΙ ΑΕΚ - 27/1/2013 15:27
οκ ρε φιλε αλλα δεν μπορει ο κοσμος να πιναει και η εκκλησια να ειναι μεσα στον πλουτο και να μην πληρωνει ευρω φορο. Αν ηταν ενταξυ ας κανει εστω καποια ιδρυματα στα οποια θα ζουν οι αστεγοι. Η Αθηνα εχει γεμισει απο αστεγους τους οποιους πρεπει καποιος να βοηθησει και η εκκλησια μπορει ΣΙΓΟΥΡΑ
mitsos PATISSIA AEK - 28/1/2013 00:48
Chinaman:
ΕΛΑ ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΙ?
ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΙΣ ΠΑΡΑΕΞΩ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΕΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ
dio_g - 27/1/2013 11:13
ΠΟΙΟΣ ΑΣΤΕΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΥΡΑΚΗΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
ΡΕ ΚΟΥΡΑΚΗ ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ...
ΚΑΙ ΘΥΜΙΣΟΥ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΙΤΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ... ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΑ ΠΟ ΤΟ ΝΑ ΛΕΣ Μ...ΚΙΕΣ?
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΛΛΑΝΔΡΙ ΑΕΚ - 27/1/2013 15:30
Ο κουκουρακης σας πειραξε η δεν σας πειραζε τοσα χρονια που οι καραμανλοπαπανδρεοι και η στρατια τους σας κατεκκλεβε και τους ψυφιζατε και απο πανω. Και για την εκκλησια εχει δυς και βλεπουμε τους αρχιεπισκοπους να κυκλοφορουν με τις λιμουζινες και να ειναι μεσα στα χρυσαφικα. Εγω ηξερα πως ο χριστος οπου πηγενε ειχε 1 μανδια και για μεταφορικο 1 γαιδουρακι. Ποση υποκρισια τελικα
Nico - 27/1/2013 19:09
Γιατί εσύ πιστεύεις πως ο Κουράκης δε θα σε κλέψει άμα γίνει κυβέρνηση? Αυτοί είναι πιο λιγούρια απ' ότι ήταν οι πασόκοι το '81 ρε κακομοίρη...Και τα σώβρακα θα σου πάρουν μαζί με τις καταθέσεις για να τις μοιράσουν στις συνιστώσες τους.
stemix - 27/1/2013 11:19
Και έσενα τότε σαν βουλευτή γιατί να σε πληρώνουμε όλοι; Να σταματήσεις να παίρνεις την μισθάρα σου και να πληρώνεσαι μόνο ότι είναι διατεθειμένοι να δίνουν κάποιοι οι οποίοι οικειοθελώς δηλώσουν ότι χρειάζονται τις υπηρεσίες σου.
Los Almiros City - 27/1/2013 12:02
Φιλε (χωρις πλακα) ειπες μεγαλη κουβεντα!
ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ--ΗΡΘΑΜΕ!!-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ - 27/1/2013 12:11
εισασταν 5 μοναδες μπροστα και με τις λαλακιες που λετε συνεχεια θα πατε παλι στο 4% που εισασταν..
καλα λεει ο φιλος πιο πανω οτι δεν θελετε να κυβερνησετε..
Βουδας - 27/1/2013 11:55
Ποιος Κουρακης ρε!!! Ο Μηλιωκας ειναι...
PanosAekSparti - 28/1/2013 03:35
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ιδιος ειναι ρε βουδα
...για το καλλό μου...
Rampesantratana21 - 27/1/2013 11:55
χμμμ δηλαδη τωρα ποιος τους πληρωνει ?
gus21dafni - 27/1/2013 11:57
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΟΛΟΙ ΑΞΕΣΤΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΒΡΩΜΟΨΥΧΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΜΝΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ DNA.ΕΙΣΤΑΙ ΜΥΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΓΥΡΙΣΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΤΑΙ.....ΣΤΟ 3 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ.......ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο Μ Ε Γ Α Λ Ο Σ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΛΛΑΝΔΡΙ ΑΕΚ - 27/1/2013 15:33
Γιατι; Θα σας ταχτοποιησει πουθενα το αγαπημενο σας πασοκνδ; Α ρε νεοελληνες το παιζετε επαναστατες αλλα οταν σας ταξει καποιο κομμα κατι αμεσος τρεχετε να γλειψετε τα κοκαλακια που θα σας πεταξει.
Μανώλης - 27/1/2013 12:03
Το πιο "παράξενο" είναι ότι η "αριστερά" ενδιαφέρεται ξαφνικά τα τελευταία χρόνια για τα θρησκευτικά δικαιώματα των μουσουλμάνων. (Να θυμίσω ότι παλιότερα έλεγαν ότι οι θρησκείες είναι το όπιο των λαών. Τώρα είναι μόνο η ορθοδοξία). Αυτό σε κάποιες περιπτώσεις εξηγείται με τα αραβικά πετροδολλάρια που ρέουν για τον μουσουλμανικό επεκτατισμό στην Ευρώπη και σε κάποιες άλλες περιπτώσεις με τον κάλο ορισμένων για τα δήθεν ανθρώπινα δικαιώματα (που δεν ισχύουν φυσικά στις μουσουλμανικές χώρες). Για αυτόν τον μυστήριο θα πρότεινα να φορολογηθούν όσοι δηλώνουν πακιστανοί και να πληρώνεται από εκεί.
αυτοφορακιας - 27/1/2013 17:13
Μανωλη εχεις πολυ δικιο! Κι εγω δεν καταλαβαινω γιατι τοση αβαντα στους ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΕΣ μουσουλμανους απο το συριζα. Ειναι 100% αλληλεγγυοι στην αραβικη ανοιξη που θελει να καθιερωσει την σαρια στις ¨παραστρατημενες¨ μουσουλμανικες χωρες οπως η αιγυπτος και η συρια και να τις κανει αυστηρα μουσουλμανικες οπως το Ιραν και το Αυγανισταν. Τωρα κατα ποσο αυτο συμβαδιζει με την πολιτικη που ονειρευεται ο Συριζα, πραγματικα αυτο ξεπερναει την λλογικη μου. Οι μουσουλμανοι της Ελλαδας απλα τους εκμεταλευονται και οι συριζαιοι κερδιζουν ψηφους. Ολα καλα λοιπον και πουλανε και πνευμα και ιδεολογια!!
chrisaekara21 - 27/1/2013 12:14
Τοτε κι εσεις του (P)SIRIZA που δηλωνετε πως ειστε ολοι πακιστανια........αφαιρεση Ελληνικης ιθαγενιας και δρομο στο πακισταν.....
yellow fisherman - 27/1/2013 12:21
Συμφωνα με τον προυπολογισμο του 2010 η εκκλησια κατεχει 1380000 στρεμματα ακινητης περιουσιας ΄που κοστολογειται περιπου 400 δις ευρω ενω οι μισθοι και οι συνταξεις των παπαδων ειναι 21800000 ευρω.Δεκαδες ακινητα φιλετα,εμπορικα,μαγαζια στην παραλιακη και ποσα ακομη ανηκουν στους παπαδες που δεν φορολογουνται ενω ολοι μας πληρωνομε χαρατσια και ανοητους φορους γιατι πολυ απλα δεν ειμαστε κοινωφελες ιδρυμα......τι σας φαινεται παραλογο???Αυτο που λεει ο ανθρωπος δεν εχει να κανει με την θρησκευτικοτητα του καθενος αλλα με την απλη λογικη.Οσο για τα συσσιτια και τα σχετικα η εκκλησια δεν τα πληρωνει απο την τσεπη της αλλα απο τον απλο κοσμακη
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΛΛΑΝΔΡΙ ΑΕΚ - 27/1/2013 15:36
Αυτα τα στρεματα ας τα κανει ιδρυματα τα οποια θα ειναιοι αστεγη της Ελλαδας ή οπως η ιδια θελει μονο οσοι ειναι χρηστιανοι
MIKE/AEK - 27/1/2013 13:13
ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ,ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟ (ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΟ) ΜΙΣΘΟ ΣΟΥ.

ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ.

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.
TakMan - 27/1/2013 13:32
Δεν είναι σοβαρές προτάσεις αυτές που κάνει. Να πάρει το κράτος όση εμπορικά αξιοποιήσιμη γη έχει η εκκλησια, και να σταματήσει να τους πληρώνει. Πλήρης διαχωρισμός εκκλησιας-κράτους. Δεν έχει καμια δουλειά οποιαδήποτε εκκλησια να σχετίζεται με το κράτος εν έτη 2013. Δυστυχώς οι από πάνω σχολιαστές επιβεβαιώνουν ότι τα μυαλά πολλών ελλήνων παραμένουν γερά καθηλωμένα στον δέκατο-έκτο αιώνα.
ΕΛΛΑΣ -21- - 27/1/2013 14:42
ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΟΝ 16 ΑΙΩΝΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ ΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ...
TakMan - 27/1/2013 15:02
Ξεφύτρωσε και ο αντίστοιχος Γκρίζος Λύκος της ελλάδας. Την εκκλησια, τους εφοπλιστές και τα ματια σας μεσαιωνικοί.
PanosCY21r - 27/1/2013 14:07
1) δεν κατάλαβα; γιατί σοκ δηλαδή;
2) γιατί να πληρώνω εγώ φόρους για μια -επι της ουσιας- ΑΕ σε έναν θεό που κάποιος πιστεύει κάποιος όχι, σε ένα υποτιθέμενο κράτος με ανεξηθρησκεία
3) γιατί να πληρώνει ο οποιοσδήποτε φόρους για οποιαδήποτε εκκλησία. πλήρης διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας. όποιος πιστεύει και θέλει ας αφήνει τον οβολό του στην εκκλησία της ενορίας του. αιντε πια
ZEUS - 27/1/2013 17:54
συμφωνω 100% φιλε panosCY21r.

και απλα να προσθεσω οτι αυτα που λες, εχουν γινει με νομο στην Γαλλια, το 1906 παρακαλω.

Τελικα δεν φταινε τοσο οι πολιτικοι μας σ'αυτον τον τοπο, αλλα οι λιγοτερο ή περισσοτερο χαζοι κατοικοι του.
Ε, καλα να μας κανουν, και καλα να παθουμε και να ...πειναμε
ZEUS - 27/1/2013 22:32
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Μεγ. Βρετανία: Επίσημη εκκλησία είναι η «Αγγλικανική» Εκκλησία της Αγγλίας με κεφαλή της τον μονάρχη. Ο όρκος του έχει θρησκευτικές αναφορές, τη στέψη του τελεί ο Αρχιεπίσκοπος του Canterbury. Προνόμια της εκκλησίας είναι η παραχώρηση ακαδημαϊκών εδρών σε κληρικούς στα Πανεπιστήμια του Oxford, Cambridge, Durham και η προστασία της με τον νόμο περί βλασφημίας (ισχύει από το 1676). Δεν υπάρχει οικονομική στήριξη της επίσημης εκκλησίας παρά μόνο συντήρηση εκκλησιών που θεωρούνται ιστορικά μνημεία.
...
Ιρλανδία: Το Σύνταγμα δεν προβλέπει επίσημη θρησκεία, διασφαλίζει την ελευθερία της συνείδησης και εμποδίζει το κράτος να θεσπίσει προνόμια υπέρ κάποιας θρησκείας. Ο κλήρος δεν μισθοδοτείται από το κράτος.

Γερμανία: Πλήρης διαχωρισμός. Κρατική εκκλησία δεν υφίσταται. Κάθε θρησκευτική κοινότητα έχει αυτονομία στη ρύθμιση των εσωτερικών της υποθέσεων και μπορεί να προσλάβει νομική προσωπικότητα, σύμφωνα με τη νομοθεσία περί σωματείων. Κάθε φορολογούμενος δηλώνει στη φορολογική του δήλωση – αν θέλει – το θρήσκευμά του και πληρώνει εκκλησιαστικό φόρο, τον οποίον το κράτος αποδίδει στην αντίστοιχη εκκλησία.

Αυστρία: Ισχύει ό,τι και στη Γερμανία, από το 1867.

Γαλλία: Η κοιτίδα του λαϊκού κράτους. Στο άρθρο 1 του Συντάγματος ορίζεται: "Η Γαλλία είναι αβασίλευτη πολιτεία αδιαίρετη, χωρισμένη από την εκκλησία, δημοκρατική και κοινωνική". Η πάσης φύσεως επιχορήγηση προς τις Εκκλησίες απαγορεύεται από το Σύνταγμα.

Βέλγιο: Σύμφωνα με το ισχύον Σύνταγμα, το βελγικό κράτος είναι ουδέτερο απέναντι σε όλες τις θρησκείες και δεν έχει το δικαίωμα να παρεμβαίνει σε ζητήματα οποιουδήποτε θρησκεύματος.

Ελβετία: Το ελβετικό Σύνταγμα συνδέει τη χρηματοδότηση των εκκλησιών με την προστασία της θρησκευτικής ελευθερίας, ορίζοντας ότι κανείς δεν υποχρεούται να πληρώνει φόρους υπέρ μιας θρησκευτικής κοινότητας στην οποία δεν ανήκει.

Ισπανία: Το Σύνταγμα του 1978 ορίζει ότι δεν υπάρχει επίσημο θρήσκευμα, κατοχυρώνει τη θρησκευτικής ελευθερίας και θεσπίζεται η συνεργασία μεταξύ της κρατικής διοίκησης και διαφόρων θρησκευμάτων, ανάλογη με αυτή που ρυθμίζει τις σχέσεις με την Καθολική Εκκλησία. Υπάρχει φόρος υπέρ της Καθολικής Εκκλησίας μόνο στα μέλη της.

Ιταλία: Το Σύνταγμα του 1948 κατοχυρώνει αμοιβαία ανεξαρτησία και ίση μεταχείριση όλων των θρησκευμάτων. Το 1984 καταργήθηκε ο καθολικισμός ως επίσημη εκκλησία του ιταλικού κράτους. Υπάρχει προαιρετικός εκκλησιαστικός φόρος που αποδίδεται στην εκκλησία που έχει δηλώσει ο φορολογούμενος.

Δανία: Η Ευαγγελική Λουθηρανική Εκκλησία είναι η επίσημη εκκλησία, ο βασιλιάς ανήκει υποχρεωτικά στο επίσημο δόγμα, ο όρκος του όμως δίδεται ενώπιον του Συμβουλίου του Κράτους και δεν έχει θρησκευτικό χαρακτήρα. Μόνο το 11% των εσόδων της εκκλησίας προέρχεται από τον κρατικό προϋπολογισμό το υπόλοιπο προέρχεται από τον εκκλησιαστικό φόρο όσων είναι μέλη της.

Ολλανδία: Το Σύνταγμα του 1798, για πρώτη φορά στην Ευρώπη διακηρύσσει την ισότητα όλων των θρησκευμάτων και τον χωρισμό κράτους και εκκλησιών. Στο ισχύον Σύνταγμα του 1983 κατοχυρώνεται πλήρως η ελευθερία συνείδησης και η θρησκευτική ελευθερία. Το 55% των Ολλανδών δηλώνουν άθρησκοι.

Λουξεμβούργο: Η θρησκευτική ελευθερία κατοχυρώνεται πλήρως, ενώ προβλέπεται η δυνατότητα ανάμιξης του κράτους σε οργανωτικά ζητήματα εκκλησιών βάσει συμβάσεων που υπόκεινται σε κύρωση από το Κοινοβούλιο.

Πολωνία: Το Σύνταγμα του 1997 προβλέπει ίσα δικαιώματα μεταξύ εκκλησιών και θρησκευμάτων, η αμεροληψία των κρατικών οργάνων σε θρησκευτικά ζητήματα, σεβασμό της αυτονομίας και της αμοιβαίας ανεξαρτησίας μεταξύ των Εκκλησίας και Κράτους.

Πορτογαλία: Το Σύνταγμα του 1976 ρητά θεσπίζει τον χωρισμό κράτους και εκκλησίας αλλά το κονκορδάτο που είχε υπογραφεί το 1940 διασφαλίζει στην Καθολική Εκκλησία προνομιακή θέση σε σχέση με τα άλλα δόγματα και θρησκεύματα (αναγνωρίζεται η απαλλαγή φορολογίας των ιερέων).

Κύπρος: Υπάρχει χωρισμός Κράτους – Εκκλησιών και η Εκκλησία βασίζεται στον Καταστατικό της Χάρτη για να ρυθμίζει τα του οίκου της, ο οποίος δεν είναι Νόμος του Κράτους.

Σχεδόν όλοι οι όρκοι των αρχηγών κρατών ή Πρωθυπουργών στα Ευρωπαϊκά κράτη γίνονται χωρίς αναφορά στον Θεό. Στο ελληνικό Σύνταγμα ο όρκος του Προέδρου της Δημοκρατίας και των βουλευτών δεν περιορίζεται μόνο σε αναφορά του Θεού αλλά παραπέμπει στην Αγία Τριάδα. Υπάρχει πρόβλεψη για αλλόθρησκους ή ετερόδοξους όχι όμως για άθρησκους.

Ο διαχωρισμός Κράτους – Εκκλησιών λειτουργεί παρ’ ό,τι στη Δανία το 88,2% του πληθυσμού ανήκει στην Ευαγγελική Λουθηρανική Εκκλησία, στην Ιρλανδία το 93% του πληθυσμού ανήκει στην Καθολική Εκκλησία, στην Ιταλία, στην Ισπανία και στην Πορτογαλία άνω του 95% είναι καθολικοί - και στο Λουξεμβούργο το 90%.
evryk - 27/1/2013 14:46
Συμφωνω 100% το κρατος δεν πρεπει να πληρωνει τον καθε τραγο. Εδω και τωρα φορολογηση της τεραστιας εκκλησιαστικης περιουσιας.
Chinaman - 27/1/2013 15:02
Κι εσύ φασίστας. Εάν καταφέρεις να μου αποδείξεις ότι υπάρχει χώρα με το όνομα Σκόπια ξυρίζω το κεφάλι μου για να είμαστε ασορτί. Εκτός και εάν η, τάχα μου, αρχαιοελληνική μπαλαφαρία που σας διακατέχει σας κάνει να στηρίζετε την επανεισαγωγή του θεσμού της πόλης-κράτους.
tho_mas - 27/1/2013 15:16
Μια χαρά τα λέει.....τους παπάδες ας τους πληρώσει η εκκλησία. Τόσος πλούτος ας "πιάσει τόπο". Σχετικά με τα συσσίτια η αριστερά κάνει μεγάλο κοινωνικό έργο και είναι αλληλέγγυα σε κάθε έναν ανεξάρτητα από χρώμα, θρησκεία κλπ. απλώς δεν φωνάζει τις κάμερες για να μαζεύει προβατάκια όπως κάνουν άλλοι χώροι.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΛΛΑΝΔΡΙ ΑΕΚ - 27/1/2013 15:25
Πολυ σωστος εξαλλου η εκκλησια ειναι η μονη Α.Ε. που δεν πληρωνει φορους. Να περασει γιατι δεν βριζω
Gabi - 27/1/2013 15:43
Το τζαμι που ονειρευσε να χτισεις για τους πακιστανους που αντισυνταγματικα κανατε Ελληνες μονο και μονο για να σας ψηφισουν, φανταζομε θα το πληρωσουν μονο αυτοι σωστα;

Ή μηπως εκει πρεπει να σεβαστουμε την διαφορετικοτητα;
santa claus - 27/1/2013 16:36
Ενας χριστιανος ορθοδοξος να μου πει πως γινεται οοοοολοι οι υποστηρικτες της ανωτεροτητας των ελληνων κι αυτοι που θεωρουν εαυτους απογονους των αρχαιων ελληνων να μην μπορουν να ξεχωρισουν την ενεργητικη φωνη απο την παθητικη...Ειναι απιστευτο!Τσεκαρετε και τον gus21dafni λιγο πιο πανω.Ρε και πακιστανο να βαλεις να το γραψει,δεν προκειται ποτε να γραψει φανταζομε και ονειρευεσε!!Ποτε ομως!Καλα γενικα το ξερουμε οτι ειστε ντιπ για ντιπ ανορθογραφοι,αλλα αυτο το μπερδεμα μεταξυ ενεργητικης και παθητικης φωνης εχει παραγινει!
ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ
ΛΑΜΠΡΟΣ - 27/1/2013 20:11
ΕΣΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΟΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ Ή ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ???
ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕΣ ΘΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ???
Μανώλης - 27/1/2013 16:08
Να υπενθυμίσω ότι το κόμμα του λύσσαξε να βγάλει το θρήσκευμα από τις ταυτότητες και τώρα θέλει να το βάλει στις φορολογικές δηλώσεις; Δεν είναι ευαίσθητο δεδομένο τώρα; Όπως μας βολεύει δηλαδή, για να κάνουμε τον προοδευτικό κατά της ορθοδοξίας.
Xamaileontass - 27/1/2013 16:57
Θα πρότεινα να επικεντρωθούμε στα πραγματικά προβλήματα... Αμέτρητοι συνάνθρωποι δε θα ζούσαν αυτή τη στιγμή χωρίς τη βοήθεια της εκκλησίας και των πιστών χριστιανών, ακόμα κι αν μερικοί δε θέλουν να το παραδεχτούν. Η αλήθεια βρίσκεται πίσω από τις κάμερες στις χιλιάδες ενορίες που παρέχουν στήριξη υλική και κυρίως ψυχολογική (λες και ο άνθρωπος έχει ανάγκη μόνο υλικά).Η εκκλησία ήταν πάντα ο στυλοβάτης του έθνους και άρρηκτα δεμένη μ\\\'αυτό, είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Γι\\\' αυτό άλλωστε δέχεται διαχρονικά ύβρεις και επιθέσεις όπως η σημερινή. Παντού υπάρχουν διεφθαρμένοι (όπως ο κύριος της φωτογραφίας που είναι σύμφωνα με το σύνταγμα ΕΛΛΗΝΑΣ βουλευτής σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ κράτος και δεν έχει ιδέα τι ...αντιπροσωπεύει αυτό με το λόγο του), γιατί ακόμα και οι ιερείς παραμένουν άνθρωποι με αδυναμίες και πάθη και θα λογοδοτήσουν γι\\\' αυτό. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δε δικαιολογεί να συμπαρασύρουμε την υπόλοιπη μεγάλη πλειοψηφία που αγωνίζονται καθημερινά για να επιβιώσουμε και οι προσευχές των οποίων στο Θεό μας κρατούν ακόμα όρθιους. Ευτυχώς υπάρχουν πάρα πολλοί πιστοί άνθρωποι και γι\\\'αυτό υπάρχει ελπίδα για το μέλλον και οι προσπάθειες όλων όσων θέλουν να μας εξαφανίσουν θα αποτύχουν εν καιρώ. Για τον πραγματικό χριστιανό δεν υπάρχει απογοήτευση ούτε απελπισία αλλά μόνο υπομονή και πίστη στη πρόνοια του Θεού που δεν μας άφησε, και ούτε πρόκειται ποτέ, να προχωρούμε μόνοι μας. Άλλωστε όπως λέει και ο ψαλμός 23 : Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό, επειδή, Εσύ είσαι μαζί μου.
οριτζιναλιστας μα πανω απ'ολα ΑΕΚ - 27/1/2013 17:06
με την ιδια λογικη πληρωνε κ συ τα εξοδα για τους φιλους σου τους λαθραιους
MrPak - 27/1/2013 17:07
Καλό θα ήταν ο καθένας , πριν κατηγορήσει τον άλλον , να κάνει αυτό που πρεσβεύει η πίστη του.
Ας γίνει λοιπόν ο κλήρος αυτό που πρέπει και πρεσβεύει η θρησκεία αλλά και ο εν λόγω κύριος να πάρει τα 500 ευρώ μισθό που πρεσβεύει η δική του ιδεολογία.....και θα έπρεπε να αρχίσει από τα δικά του πριν κρίνει τους άλλους...
Apache - 27/1/2013 17:20
Λοιπόν εχουμε μπερδεψει την βουρτσα με τη λουτσα, απο που προκύπτει η ταυτιση της εκκλησιας με τον Ελληνισμό?το αντίθετο μαλλον συμβαίνει,ενας από τους μεγαλύτερους εχθρούς διαχρονικά του Ελληνισμού ηταν και είναι η εισαγωγή της εβραιοχριστιανικης θρησκείας στη χώρα μας.Το 95 τοις εκατο της ελληνικής γραμματείας εχει καταστραφεί απο τους εβραιοχριστιανούς.Τωρα οποιος θελει να ανοίξει και κανενα βιβλίο πριν αρχίσει να σκουζει σαν ταλιμπαν, καλο θα ειναινα διαβάσει, έστω και τα βιβλία της θρησκείας που πιστεύει.Γιατί οι περισσοτεροι που φωνάζουν εδω μεσα δεν ξερουν οτι αυτά που αναφέρουν τα χριστιανικά βιβλία δεν εχουν καμία απολυτως σχέση με αυτά που εφαρμόζονται σήμερα.Μην ανακατεύετε ...Εκλησία και Ελλάδα 2 ασχετα μεταξύ τους πράγματα.Το πολιτικό μέρος δε με απασχολεί στο συγκεκριμένο θέμα.Ετσι κι αλλιώς δεν υπάρχει κομα που να με εκφράζει.
Xamaileontass - 27/1/2013 18:31
Σύνταγμα της Ελλάδος : Τμήμα Β , Άρθρο 3. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. κτλ κτλ. Άσχετα αν μερικοί (λέγε με κόμματα της διαφθοράς) έχουν επιλεκτική μνήμη στο σύνταγμα και το εφαρμόζουν μόνο εκεί που τους παίρνει πλέον. Επίσης προκύπτει από όλους τους εθνικούς πολέμους και δυσκολίες όπου πάντα ζητούσαμε τη βοήθεια του Θεού και πολλά άλλα που θέλουμε 3-4 μέρες για απλή αναφορά. Το αν εφαρμόζονται ή όχι οι χριστιανικές αξίες είναι μια μεγάλη κουβέντα. Ακριβώς επειδή υπάρχουν αρκετοί που ακολουθούν το δρόμο των υλικών απολαύσεων και παρέκλιναν από αυτές, έρχονται οι δοκιμασίες.
Admiral - 27/1/2013 18:06
Για οσους πιστευουν οτι οποιαδηποτε μορφη μαρξισμου (ετσι οπως εχει καταντησει) στην Ελλαδα δεν ειναι βαθυτατα διαχωριστικη.....κατα τα αλλα και γω πιστευω οτι ο διαχωρισμος κρατους Εκκλησιας πρεπει επιτελους να τελειωνει...προς ωφελος και της Εκκλησιας και του κρατους.....οχι ομως οπως τον θετουν αυτα τα εμμεσματα που παριστανουν και τους καθηγητες διαννοουμενος και τους βουλευτες.....
TIΓΡΗΣ VS ΠΑΡΑΓΚΑΤΙΑΝΩΝ - 27/1/2013 18:08
ΑΕΚ,ΠΑΤΡΙΔΑ,8ΡΗΣΚΕΙΑ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.φουρακη κουρακη πως σε λενε τραβα σε κανενε τζαμι στην α8ηνα απο αυτα που αβανταρεις να προσκυνησεις τον αλλαχ. Αντε γιατι τα νευρα μου με αυτα που ακουω.Ε8ΝΟΠΡΟΔΟΤΗ.
Voss Warlord 21 - 27/1/2013 18:47
Εμμμμ,υπαρχουν ακομα ανθρωποι που πιστευουν οτι ενα αορατο πνευμα τους βλεπει απο τον ουρανο????
ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ ΕΧΟΥΜΕ 2013
pilow3232 - 27/1/2013 19:44
telika opoia kyvernisi forologisei tin ma@@@@a tha swsei kai tin ellada!oloi mas tha pleirwname kai auto einai i aleitheia pws tha apefere sto kratos an oxi trisekat. sygoura arketa disekat. pou tha itan yperarketa!alla esy k(at)ouraki tha isoun stin katigoria me tous varia forologoumenous ellines!hahahaha
Ναξιώτης - 27/1/2013 21:44
Διάβασα όλα τα σχόλια με προσοχή. Θα ήθελα να με την ίδια προσοχή να διαβάσε τε τα ακόλουθα αποσπάσματα από τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου σχετικά με το ζήτημα:
\\\"Οι τελευταίες φοροαπαλλαγές υπέρ της Ορθόδοξης Εκκλησίας, όπως και υπέρ όλων ανεξαιρέτως των γνωστών θρησκειών στην Ελλάδα, καταργήθηκαν στις 23.4.2010 με τον Ν. 3842/2010. Έκτοτε, τα νομικά πρόσωπα της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος καταβάλλουν: 1) φόρο για τα ακίνητά τους και μάλιστα με τριπλάσιο συντελεστή από τον ισχύοντα για τους λοιπούς δημόσιους οργανισμούς της χώρας, 2) φόρο επί των κατ΄έτος μισθωμάτων που εισπράττουν από ακίνητα με συντελεστή ύψους 20% επί της ...αξίας τους, δηλαδή μεγαλύτερο από αυτόν που ισχύει για τους ιδιώτες, 3) συμπληρωματικό φόρο επί των εισοδημάτων τους από οικοδομές και εκμισθώσεις γαιών με συντελεστή 3%, 4) προκαταβολή φόρου για το επόμενο έτος με συντελεστή 55% επί της αξίας του παραπάνω συμπληρωματικού φόρου, 5) φόρο επί των κληρονομιών και δωρεών με συντελεστή 0,5% επί της αξίας τους, 6) τέλος χαρτοσήμου και δικαιώματα ΟΓΑ συνολικού ποσοστού 2,40% επί κάθε χρηματικής παροχής των πιστών προς τους Ι. Ναούς λόγω ιεροπραξιών.

Επίσης τα παραπάνω νομικά πρόσωπα της Εκκλησίας παρακρατούν και αποδίδουν στο ελληνικό Δημόσιο όλους τους φόρους, που είναι υποχρεωμένοι να παρακρατούν και να αποδίδουν και όλοι οι ιδιώτες φορολογούμενοι κατά τις συναλλαγές τους με τρίτους (φόρο μισθωτών υπηρεσιών, ΦΠΑ κ.λπ.). Από τον φόρο επί της ακίνητης περιουσίας απαλλάσσονται, κατά την φορολογική νομοθεσία, μόνο οι λατρευτικοί και κοινωφελούς χρήσεως χώροι όλων ανεξαιρέτως των θρησκειών και δογμάτων. Η Κεντρική Υπηρεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι Ιερές Μητροπόλεις, οι Ενορίες, οι Ιερές Μονές και τα Εκκλησιαστικά Ιδρύματα κατέβαλαν συνολικά κατά το έτος 2011 φόρους ύψους 12.584.139,92€.

Β. Η μισθοδοσία των κληρικών.

Η μισθοδοσία των κληρικών καταβάλλεται από το Δημόσιο ως συμβατική υποχρέωσή του, την οποία ανέλαβε από το 1833 έναντι της Εκκλησίας, εφόσον το 65% (1/3) της τότε αγροτικής και αστικής ακίνητης περιουσίας Της περιήλθε σε αυτό. Έκτοτε και έως σήμερα, το 96% της εναπομείνασας ως άνω περιουσίας έχει - μονομερώς (με διάφορους νόμους της Ελληνικής Πολιτείας) ή με δωρεές της Εκκλησίας - περιέλθει επίσης στο Δημόσιο. Οι μεγαλύτερες μαζικές παραχωρήσεις αγροτικών ακινήτων της Εκκλησίας στο Κράτος έγιναν προς αρωγή των προσφύγων της Μικρασιατικής Καταστροφής (1922), καθώς και των ακτημόνων καλλιεργητών μετά το 1945. Τα σημαντικότερα δε δημόσια κτίρια της πρωτεύουσας (ακαδημαϊκά ιδρύματα, νοσοκομεία κ.ά.) έχουν ανεγερθεί σε ακίνητα, που παραχωρήθηκαν δωρεάν από την Εκκλησία για τον σκοπό αυτό.

Σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας αποτελείται από δασικές εκτάσεις, στις οποίες δεν επιτρέπεται, κατά το Ελληνικό Σύνταγμα, καμία μεταβολή του προορισμού και της χρήσης τους, και από λίγα αστικά ακίνητα, στα περισσότερα εκ των οποίων έχουν επιβληθεί από το Κράτος ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις για να καταστούν κοινόχρηστοι χώροι, χωρίς όμως τα νομικά πρόσωπα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να έχουν αποζημιωθεί γι΄ αυτές, ελλείψει χρηματικών πόρων των Δήμων. Σημειωτέον ότι ο μισθός του διακόνου και του πρεσβυτέρου της Ορθόδοξης Εκκλησίας καθορίζεται από τον ίδιο νόμο που ισχύει για τους δημοσίους υπαλλήλους και υπόκειται στις ίδιες περικοπές και φορολογικές κρατήσεις.

Γ. Τα έσοδα της Εκκλησίας.

Τα έσοδα της Εκκλησίας προέρχονται από τα μισθώματα των εναπομεινάντων ακινήτων Της, τα μερίσματα από τραπεζικές μετοχές και τις εθελοντικές εισφορές των πιστών. Σημειωτέον ότι με νόμο, από το 2008, έχει διακοπεί η καταβολή μερισμάτων στους μετόχους των τραπεζών, ενώ και η κτηματαγορά διέρχεται μεγάλη κρίση. Παρόλα αυτά τον Οκτώβριο 2010 η Εκκλησία της Ελλάδος στήριξε την ελληνική οικονομία συμμετέχοντας στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος με το ποσό των 27 εκατομμυρίων ευρώ, που προήλθε από τραπεζικό δανεισμό. Οι μετοχές αυτές σήμερα, πέραν του ότι δεν αποδίδουν μέρισμα, έχουν σχεδόν μηδαμινή αξία μεταπώλησης. Ας υπογραμμιστεί ότι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχει εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις ή εν γένει επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Δ. Το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας.

Οι Ι. Μητροπόλεις, οι Ι. Ναοί και τα εκκλησιαστικά Ιδρύματα, από συστάσεως του ελληνικού κράτους μέχρι και σήμερα, χωρίς διακοπή, και φυσικά ιδιαιτέρως τώρα που ο λαός μας δοκιμάζεται, αναπτύσσουν πλήθος δράσεων και φιλανθρωπικών πρωτοβουλιών για την ανακούφιση όσων έχουν ανάγκη.

Σήμερα η Εκκλησία της Ελλάδος λειτουργεί: 2.325 φιλόπτωχα ταμεία, 10 βρεφονηπιακούς σταθμούς, 10 παιδικούς σταθμούς, 19 στέγες γερόντων στην Ι. Αρχιεπισκοπή Αθηνών και 66 στις Ι. Μητροπόλεις, 13 θεραπευτήρια χρονίως πασχόντων, 8 ιδρύματα για άτομα με ειδικές ανάγκες, 10 νοσοκομεία – ιατρεία, 7 ιδρύματα ψυχικής υγείας, 6 ξενώνες για αστέγους, 1 ξενώνα για φιλοξενία συνοδών ασθενών, 36 οικοτροφεία - ορφανοτροφεία, πολλά ιδρύματα παιδικής προστασίας, πάνω από 200 κέντρα δωρεάν σίτισης με συνεχή αύξηση των προσφερομένων μερίδων φαγητού, κοινωνικά παντοπωλεία, σημεία δωρεάν διανομής ειδών ένδυσης και υπόδησης και φοιτητικά οικοτροφεία.

Οι φιλοξενούμενοι στις πάσης φύσεως κοινωνικές υποδομές της Εκκλησίας κατά το έτος 2011 (διαμονή, σίτιση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη) ανήλθαν στον αριθμό των 5.862 ατόμων. Λειτουργούν επίσης 54 κατασκηνώσεις, όπου φιλοξενούνται ετησίως περισσότερα από 15.000 παιδιά. Επιπλέον, λειτουργεί υπηρεσία της Ιεράς Συνόδου για την υποδοχή των μεταναστών και την παροχή νομικής τους υποστήριξης στην υποβολή αιτήματος ασύλου.

Ακόμη ας ληφθεί υπόψη ότι χορηγούνται καθημερινά χρηματικά βοηθήματα σε απόρους και υποτροφίες σε Έλληνες και αλλοδαπούς φοιτητές. Συνολικά κατά το έτος 2010 όλοι οι φορείς της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος δαπάνησαν για το φιλανθρωπικό και κοινωνικό τους έργο το ποσό των 96.234.510,47 ευρώ. Ας ληφθεί υπόψη ότι τα παραπάνω στοιχεία δεν αφορούν στην Μοναστική Κοινότητα του Αγίου Όρους, στην Εκκλησία της Κρήτης και στις Ι. Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου, που αποτελούν διοικητικά ανεξάρτητες (και διαφορετικές της Εκκλησίας της Ελλάδος) εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες κατά το ελληνικό δίκαιο.

Θεωρούμε επιβεβλημένη την αποστολή του παρόντος, προκειμένου να τοποθετηθούν τα πράγματα στις ορθές τους διαστάσεις και να παύσει η ανεύθυνη αναπαραγωγή εσφαλμένης και στερεότυπης πληροφόρησης και η δημιουργία στρεβλών εντυπώσεων σε βάρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος, προφανώς προς την κατεύθυνση της εξυπηρέτησης ακατανόητων σκοπιμοτήτων.\\\"
blinded - 27/1/2013 21:51
Ρε παιδια μην τσακωνεστε.
Όσοι απο εμάς θέλουν να πληρώνονται οι κληρικοί απο το κράτος ας το πληρώνουμε δεν είναι όμως δυνατόν απο κάποιον που δεν πιστεύει να πληρώνει επειδη το θέλω εγώ η οποιοσδήποτε.
Σαν χριστιανός και ορθόδοξος σ´ αυτη τη κοινωνία δεν θέλω να καταπιέσω κανέναν άλλο να μου πληρώνει την πίστη .
Ναξιώτης - 27/1/2013 22:02
Με απλά λόγια (και με στοιχεία):
1) Η Εκκλησία πληρώνει φόρους για τους μισθωτούς και τα περιουσιακά της στοιχεία που δεν υπάγονται σε φοροαπαλλαγίσιμες κατηγορίες περισσότερο από εμάς τους ιδιώτες και το κράτος.
2) Η Εκκλησία στήριξε το κράτος μας με αγορά ομολόγων που πήραν τον κατήφορο.
3) Η Εκκλησία κάνει φιλανθωπία και μόνο για τα φιλανθρωπικά της ιδρύματα δεν φορολογείται, όπως σε όλα τα κράτη του κόσμου.
...4) Οι μισθοί των κληρικών έχουν υπερκαλυφτεί από τις δωρεές της Εκκλησίας σε ακίνητη περιουσία ανεκτίμητης αξίας και από την φορολόγισή της σε υπάρχουσα περιουσία.
5) Τον 21ο αιώνα γίνονται πολλά παράξενα, όπως να χρωστάνε δημόσιες υπηρεσίες και υπουργία στο... δημόσιο και το κράτος να κατακλέβει τον λαό του και οι υπεύθυνοι να ζητάνε θυσίες από τους συνταξιούχους και τι ασθενείς ομάδες. Η απάντηση της Εκκλησίας σε αυτά είναι φιλανθρωπικά έργα και στήριξη του λαού μας που υποφέρει.
6) Εκκλησία δεν είναι μόνο οι κληρικοί, είμαστε όλοι οι βαπτισμένοι Χριστιανοί. Την στηρίζουμε με τον οβολό μας και την αγάπη μας. Συμφωνώ με τον διαχωρισμό Εκκλησίας και κράτους, αλλά αυτό μάλλον δεν θα συμφέρει το κράτος. Ούτε και τους μουσουλμάνους της Θράκης που θα πρέπει να βρουν πόρους για τους δασκάλους τους (από που; Από την Τουρκία φυσικά) και για να χτίσουν τα τζαμιά τους.
7) Αν γίνει αυτός ο διαχωρισμός, το κράτος θα πρέπει να επιστρέψει αμύθυτα ποσά στην Εκκλησία, ποσά που δεν έχει. Για αυτό ο μακαρίτης ο Α. Παπανδρέου άλλαξε γνώμη αφού ανέλαβε τον πρωθυπουργικό θώκο.
8) Δυστυχώς για το κράτος, η Εκκλησία είναι καλύτερη διαχειριστής της περιουσίας από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Εκτός από τον τζόγο, όλες οι δημόσιες υπηρεσίες είναι ζημιογόνες. Σας λέει κάτι αυτό;
9) Στο εξωτερικό, οι ενορίες συντηρούνται από τους πιστούς και προοδεύουν σε μεγαλύτερο βαθμό. Οι ιερείς έχουν καλύτερο μισθό και όχι μισθό πείνας. Στην Ελλάδα, όμως, υπάρχουν πολύτεκνοι κληρικοί που ζουν με πενιχρά μέσα αποκομένοι σε χωριά με λιγοστές ψυχές. Όταν το κράτος κλατάρει οικονομικά, δεν θα έχουν να ζήσουν, όπως κι όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί. Οι πολιτικοί θα φροντίσουν για τους εαυτούς τους, για το λόγο αυτό και δεν ανησυχούν ιδιαίτερα...
10) Είτε πιστεύει κάποιος είτε όχι, το ιστορικό, κοινωνικό, εκπαιδευτικό και φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας είναι ανεκτίμητο. Το πνευματικό δε ακόμη πιο σημαντικό για όσους το εκτιμούν.
Ναξιώτης - 27/1/2013 22:19
Συγνώμη για το μακροσκελές, αλλά απορώ πόσο λίγο ενημερωμένοι είμαστε και μετά αρχίζουμε αφορισμούς κατά πάντων. Η Εκκλησία όχι μόνο βοηθάει απόρους, αλλά έχω προσωπική εμπειρία που σιτίζονται και στηρίζονται μετανάστες, άνθρωποι που έχασαν τις δουλειές τους και ηλικιωμένοι. Σε πολλές από αυτές τις ομάδες το κράτος έχει γυρίσει την πλάτη, ζητάει "θυσίες" ενώ αφήνει σκανδαλωδώς τους οικονομικούς εγκληματίες στην ατιμωρησία. Όσο για το σχόλιο "εν έτει 2013, αν πιστεύουν κάποιοι στο Θεό" έχω παρακολουθήσει ομιλίες γνωστών αστροφυσικών από το Χάρβαρντ και το ΜΙΤ (όταν ήμουν Βοστώνη) με θέμα την ύπαρξη του Θεού και πόσο συνυφασμένες είναι οι κοσμογοννικές θεωρίες με την Βίβλο. Από τον μακρόκοσμο, μέχρι τον μικρόκοσμο, από ...την θεωρία του ατελεύτητου του Σύμπαντος, μέχρι και το ξεκίνημα της πρώτης "κίνησης" στα έγκατα του χρόνου, διακεκριμένοι αναλυτές απέδειξαν την ύπαρξη του Θεού. Ακόμη κι η δημιουργία ζωής στον πλανήτη μας είναι αποτέλεσμα χιλιάδων παραγόντων. Τίποτα δεν έγινε "στην τύχη", ακόμη κι οι προφητείες για τον Χριστό, γραμμένες αιώνες πριν, είναι ακριβείς. Για τον Χριστό που αναστήθηκε, οι απόστολοι εγκατέλειψαν τα πάντα και πολλοί από αυτούς πέθαναν, όχι για ένα ψέμμα. Είδαν και επίστεψαν. Και πολλοί από εμάς νιώθουμε την παρουσία του Θεού στη ζωή μας και μάς κάνει να αγαπούμε, να συγχωρούμε και να υπερβαίνουμε τις καταστάσεις.
Xamaileontass - 27/1/2013 23:02
Είναι το αποτέλεσμα της προπαγάνδας και της ατελείωτης παραπληροφόρησης. Έχουν κάνει το άσπρο, μαύρο. Έζησα να δω ανθρώπους (και βουλευτές ακόμα) να μιλάνε για καταπίεση μειονοτήτων, για έλλειψη ανεξιθρησκείας , συνωστισμούς και καινούργιες μακεδονίες ... Για ποιον ; Για την Ελλάδα που έχει φτάσει να θεωρούνται τα αυτονόητα οπισθοδρομικά, αντικείμενο για γέλοιο και οποιοσδήποτε προσφέρει κάτι καλό να θεωρείται κορόϊδο... Κάποτε λεγόταν ότι η ελευθερία κάποιου τελειώνει εκεί που αρχίζει κάποιου άλλου... Πλέον φτάσαμε στο σημείο να λέγονται πράματα και θαύματα, χωρίς συνέπειες και οτιδήποτε αποκλίνει από τα νέα "ήθη και έθιμα" να είναι "μεσαιωνικό". Πραγματικά ο Θεός να βάλει το χέρι του ...
SCOPATORE1977 - 27/1/2013 23:39
Ρε μπας κ ο λακαμας ειναι καθολικος???
mitsos PATISSIA AEK - 28/1/2013 00:32
ΕΛΑ ΚΟΥΡΑΚΗ ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..
ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ..
ΧΑΧΑΧΑ
costasaek10 - 28/1/2013 04:07
Καλα ρε ''μαγκα'', ''δημοκρατη'' βουλευτη, δεν μας λες και την αποψη σου για τους μουσουλμανους (για σενα μπορει να ειναι και ''Τουρκοι'') της Ελλαδας. Μηπως συμφωνας και αυτοι να πληρωνουν φορους για τους μουφτηδες και τους αλλους αξιωματουχους τους? Και για το τζαμι που θελουν (η θελετε) να γινη στην Αθηνα, να βρουν ολοι αυτοι οι μουσουλμανοι που ζουν (η φιλοξενουντε) στην Ελλαδα μας, τα λεφτα ΟΛΑ για να αγορασουν και χωρο και να το κτισουν χωρις να χρεωθη ο Ελληνικος λαος ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ για το τζαμι τους. Και επεισης αν περνουν και ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ επιδομα οποιοιδηποτε ξενοι που ζουν στην Ελλαδα να μπη ειδικοι φορολογια σε οσους συμφωνουν με αυτα τα επιδοματα και τις ''φιλοξενιες'' και οχι να πληρωνη ΟΛΟΣ ο Ελληνικος λαος! Αυτα να ...κανετε πρωτα κ. Κουρακη και μετα να μιλατε για οποιεσδηποτε αλλες διακρισεις!!!
PanosAekSparti - 28/1/2013 04:11
Λοιπον για οσους κοπτονται περι παπαδαριου,ας μην λεμε λογια του αερα γιατι ο,τι γραφει η ιστορια δεν ξεγραφεται. Μερικα παραδειγματα.
1.Ο πρωτος μετα την αλωση πατριαρχης κων/λεως Γενναδιος,φιλοτουρκος και φιλοχρηματος,εχει ερθει σε μυστικη συμφωνια με το σουλτανο να διευκολυνει την τουρκικη εισβολη και ως ανταλλαγμα να χρηστει πατριαρχης και να λαβει χρυσο (για τα γεραματα..),ο Γενναδιος θα τηρησει την συμφωνια του και ο σουλτανος θα τον ανταμειψει γεναιοδωρα για την αφοσιωση του.
2.Κατα την επανασταση του '21 το πατριαρχειο κων/λεως θα ...αφορησει την ελληνικη επανασταση,θα αφορισει τους κλεφτες και τους αμαρτωλους,θα αφορισει το ρηγα φεραιο και θα προπαγανδισει την υποστηριξη στον σουλτανο,ως θελημα θεου!Ευτυχως δεν θα περασει το ''θελημα θεου'',η επανασταση θα γινει και το πατριαρχειο θα ξεβολευτει προσωρινα απο τις ανεσεις που του παρειχε πλουσιοπαροχα ο σουλτανος.
3.Το ανεξαρτητο κρατος του αγιου ορους λιγο πριν την ναζιστικη εισβολη θα στειλει επειγουσα δουλοπρεπη επιστολη αφοσιωσης στο νεο αφεντικο αδολφο εκλιπαρωντας να μην τους ενοχλησει και αυτοι σαν καλα παιδια θα εχουν τις πορτες τους ανοιχτες στον κακακτητη.Ο αδολφος θα συμφωνησει και θα στειλει ναζιστικη αντιπροσωπεια στο αγιο ορος με τιμες και στεφανια.
Εντωμεταξυ οι αθεοφοβοι ειχαν βαλει τη φωτογραφια του αδολφου διπλα στα εικονισματα του χριστου και της παναγιας.(φωτογραφιες απο την επισκεψη υπαρχουν αρκετες στο διαδικτυο αλλα και βιντεο απο την επισκεψη στο utube)
4.Και φυσικα στο προσφατο παρελθον επι χουντας,η εκκλησια δεξι χερι της δικτατοριας,με ευχελαια και τσαμικιες.
Καλη σας ορεξη παπαδολαγνοι.
Η τακτικη της εκκλησιας καθ'ολη την πορεια της ιστοριας ηταν παντα η ιδια,το μονο που αλλαζε καθε φορα ηταν το αφεντικο.
Οσο περι συσχετισης ελληνισμου με χριστιανισμο,θα σας παραπεμψω στο λαικο ρητο ''μπερδεψατε τη πο@τσα με τη βουρτσα''
Ευμένης- ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ, ΖΗΤΩ Η Θ.21, ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ - 28/1/2013 08:03
εγώ δεν έχω παιδιά,
γιατί να επιδοτούνται οι βρεφικοί σταθμοί από το κράτος;
να πληρώνουν μόνο όσοι έχουν παιδιά.

πληρώνω 20 χρόνια ασφάλιση και δεν έχω χρησιμοποιήσει ούτε ασπιρίνη,
να μου τα δώσουν πίσω και να τα παίρνουν από αυτούς που κάνουν χρήση.
...
τα σωματεία επιδοτούνται με κάποια δις τον χρόνο.
η μητέρα μου δεν ξέρει ούτε τι σημαίνει γκολ.
να τα επιδοτούν αυτοί που ασχολούνται με τα αθλήματα.

γεια σου τσύριζα με τις ιδέες σου.
Ναξιώτης - 28/1/2013 09:53
Μαθαίνουμε πολλά ιστορικά γεγονότα σήμερα. Και τα μαθαίνουμε για πρώτη φορά γιατί απλά δεν έγιναν.
1) Τα προνόμια επί Γενναδίου συμπεριλάμβαναν και τον βάρβαρο απαγχονισμό ή αποκεφαλισμό κληρικών; Οι ιστοριογράφοι της εποχής, συμπεριλαμβανομένων και των λατίνων, μιλάνε για λεηλάτηση και καταστροφή του θρησκευτικού στοιχείου. Τα προνόμια αργότερα είχαν να κάνουν περισσότερο με την ανάγκη του σουλτάνου να συντηρήσει το μορφωτικό επίπεδο των κατακτημένων, για να μπορεί να φτάσει τη Δύση, εξ' ου και η Γεννάδιος σχολή, που συντήρησε την ελληνική παιδεία κατά την Τουρκοκρατία. Γελάω στην ιδέα ότι ένας Πατριάρχης ήταν ικανός να ...φέρει την άλωση στην Πόλη, ιδίως μετά από γεννεές καταστροφικών επιλογών των αυτοκρατόρων που έκαναν ό,τι κάνουν οι πολιτική μας στα ζητήματα Θράκης, Αιγαίου, Σκοπίων και Ηπείρου. Η ιστορία διδάσκει...
2) Ο δήθεν "αφορισμός" δεν έγινε ποτέ, αλλά εγκύκλιος για ειρήνη, που έγινε για να μην πνιγεί στο αίμα ο πληθυσμός σε περιοχές που ο Ελληνισμός δεν είχε άμυνα, έγινε από τον ίδιο άνθρωπο (Γρηγόριος Ε΄) που οι Τούρκοι απαγχόνισαν και έριξαν στην θάλασσα. Η στήριξη του Πατριαρχείου στο πρώτο επαν. κίνημα (άρχοντες του οποίου κατ' εντολή του Πατριάρχη έδωσαν οικονομική ενίσχυση για τον εξοπλισμό των τοπικών εγέρσεων) είναι δεδομένη. Όπως και το γεγονός ότι κλήρος και Λαός (=Εκκλησία) σήκωσαν το λάβαρο και στάθηκαν μαζί στο ίδιο πλευρό κατά την εξέγερση.
3) Ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών ήταν αυτός που είπε στον στρατηγό των Ναζί και εισβολέα, τους Έλληνες παπάδες δεν τους φυλακίζουν, τους απαγχονίζουν. Τους δε μοναχούς της Μονής Μεγ. Σπηλαίου τους καταγκρέμισαν, όπως και στη Λαύρα. Μια κι είσαι Σπαρτιάτης, ρώτησε για τον μοναχό της Μονής Αγ. Αναργύρων, που ο Γερμανός που είχε εντολή να τον εκτελέσει (γιατί βοηθούσε την εθνική αντίσταση) δεν τα κατάφερε, το όπλο του δεν λειτουργούσε όταν το κατεύθυνε προς τον γέροντα. Ο Γερμανός στρατιώτης επισκεπτόταν την μονή κάθε χρόνο σχεδόν τον Ιούλιο μέχρι και που πέθανε μιλώντας για αυτό το περιστατικό.
4) Η χούντα πέταξε τον νόμιμα εκλεγμένο Αρχιεπίσκοπο γιατί δεν της έκανε κι έβαλε άλλον. Πραγματικά, πολλοί κληρικοί δεν τα έβαλαν με την χούντα, όπως και πολλοί λαϊκοί. Αλλιώς δεν θα έμενε για μια 7ετία. Αν κάποιοι συγγενείς σου δεν πήγαιναν κόντρα, δεν σημαίνει ότι υποστήριζαν κιόλας. Κι ας συμμετείχαν στις εθνικές παρελάσεις, επετείους κλπ. που η χούντα χρησιμοποιούσε για προπαγάνδα. Δεν σημαίνει ότι οι συγγενείς σου είναι χουντικοί... Το λέω και το υπογράφω, η πλειοψηφία των κληρικών, όπως και του απλού λαού, ήταν εναντίον των Τούρκων, των Γερμανών και της Χούντας. Οι αδύναμοι που υποκείπτουν δεν αφαιρούν τις θυσίες και τη στάση των πολλών. Χρυσόστομος Σμύρνης: έμεινε στην πόλη μέχρι να τον σκοτώσουν οι Κεμαλικοί, σέρνοντας το σώμα του και κόβοντάς το κομμάτια. Δεν έμεινε τίποτα για την κηδεία. Ο ύπατος αρμοστής κι οι Ελληνικές κρατικές αρχές είχαν φροντίσε να φύγουν προς Παρίσι κ.α. Εκείνος έμεινε με το λαό, γνωρίζοντας τι θα του συμβεί. Όσο για την συσχέτιση διαφορετικών εννοιών όπως ο Ελληνισμός κι ο Χριστιανισμός, μπαίνουμε σε άλλα χωράφια μελέτης. Από τα Ρωμαϊκά χρόνια, είχε ξεκινήσει η παρακμή, αλλά μια και τους γιορτάζουμε μεθαύριο, οι 3 Ιεράρχες σπούδασαν την Ελληνική Γραμματεία και δίδαξαν κι εμάς να μελετούμε τους αρχαίους. Αλλά άλλο το ένα (πίστη, θρησκευτικό φρόνημα με οικουμενικό χαρακτήρα) κι άλλο το άλλο (το έθνος μας, η ιστορία μας, ο πολιτισμικός μας πλούτος). Το δεδομένο είναι ότι το πάντρεμά τους είναι ο σύγχρονος Ρωμιός, το Άξιον Εστί που είτε από τον Ρίτσο ή τον Ελύτη είτε το δημοτικό τραγούδι (σε 8ηχες κλίμακες όπως κι η Βυζαντινή μουσική) μάς έχουν δώσει τεράστιο πλούτο.

Ελπίζω να μιλάω με επιχειρήματα και σαφήνεια, έστω κι αν φοβάμαι ότι οι χαρακτηρισμοί "παπαδολάγνοι" κι οι βούρτσες δεν δείχνουν φιλελεύθερο κι ανοιχτό πνεύμα κατανόησης. Όλοι είμαστε πολίτες της ίδιας χώρας, με τα πιστεύω μας, όλα σεβαστά, και δυστυχώς όσοι πιστεύουμε σε Θεό κι είμαστε συνειδητά μέλη της Εκκλησίας είμαστε υπό διωγμό. Τα παιδιά μας φοβούνται να πούνε ότι πάνε στην Εκκλησία γιατί τα κοροϊδεύουν και θα είναι δαχτυλοδεικτούμενα. Κι αυτό το φαινόμενο είναι στη φύση του ολοκληρωτισμός και καταπίεση!
_maik_21 - 28/1/2013 10:00
Έξω οι φασίστες ,οι ναζιστές και οι ουγκ από την ΑΕΚ .....
Nazgul21 - 28/1/2013 10:39
Arxika gia osous lene gia ta skopia , tha eprepe na grorizoun oti to htema eixe anixi giati o prothipourgo sas o Adonakis epi Mitsotaki eixe ipograpsi ena koloxarto stin europi os ipourgos, ala twra kokoko. Oso afora tous ieris egw den tha bw se adiparathesi ala den katalavainw giati oloi oi dimosioi ipaliloi einai pronomiouxoi opws akoume ala oi tapinoi kata ta ala ekrosopoi tou theou den tous agizoi kanis, gia osous xeroun peri xristou pragmatika kia den to lene gia na fanoun perisotero ellines apo alous, tha prepei na xeroun oti o xristos ton kinigouse on plouto. Ade kai kali mera
Ναξιώτης - 28/1/2013 10:39
Το χειρότερο σε τέτοιους διαλόγους είναι ότι πολλοί πιάνουν τα άκρα (φασισμός - κουμμουνισμός) και δεν βλέπουν την ουσία και τα στοιχεία. Έτσι δεν λύνονται τα προβλήματα των λαών. Μάλλον διαιωνίζονται... Και το χειρότερο είναι ότι αν πούμε κάτι μάς ταυτίζουν με τους ακραίους. Αν υποστηρίξω μέτρα για να βοηθηθούν οι μετανάστες, με λένε αριστερό. Κι αν μιλήσω για το πως να προασπίσουμε τη γλώσσα μας, την ιστορία μας, τα σύνορά μας, γίνομαι ΧΑ.

Μά, ρε αδέρφια, αυτά είναι τα αυτονόητα. Ένας Χριστιανός βοηθάει τον συνάνθρωπό, χωρίς διαχωρισμό ...χρώματος και θρησκείας. Αυτό κάνει η Εκκλησία βοηθώντας μετανάστες όπως και Έλληνες. Ταυτόχρονα, όπως ανέφερα πιο πάνω, στους εθνικούς αγώνες η Εκκλησία είναι παρούσα. Είτε δίνοντας το 1/3 της περιουσίας της μετά την απελευθέρωση, ή μετά το 1922 (αμύθυτη σε αξία) χάρη στο οποίο χτίστηκαν Πανεπιστήμια, νοσοκομεία (Ευαγγελισμός κ.α.) και ιδρύματα (βιβλιοθήκη κλπ), είτε διατηρώντας γλώσσα, είτε μπροστάρησα στους αγώνες. Οι σύγχρονοι νεομάρτυρες από Τούρκους και Γερμανούς είναι και πολλοί κληρικοί, όπως συμμετείχαν στην εθνεγερσία και στην αντίσταση.

Με την κρίση η Εκκλησία έδωσε 28 εκ. από δάνειο για τα ομόλογα (που τώρα αξίζουν όσο ένα στουβάλι ταραμά) και πληρώνει πάνω από 12 κ. το χρόνο σε φόρους (ενώ τα υπουργεία και οι ΔΥ χρωστάνε). Και ταυτόχρονα, βοηθάει και αυτούς που έχουν ανάγκη. Μακάρι το κράτος να έκανε τόσο καλή οικονομική διαχείρηση όπως κι η Εκκλησία για να μην είχε αυτά τα προβλήματα...
TakMan - 28/1/2013 11:10
Έχεις αναρωτηθεί ποτε γιατί η εκκλησια (ένας υποτιθέμενος χριστιανικός θεσμός) έχει τόσα λεφτά. Και γιατί έχει επιχειρήσεις? Υποτίθεται ότι είναι εκεί να εκτελεί το "έργο του θεού τους" και όχι να κάνει business. Αλλα το χειρότερο είναι ότι τους πληρώνουμε μέχρι και μισθούς τους δήθεν αφοσιωμένους χριστιανούς. Αναρωτιέμαι ποσο πληρώνονταν οι απόστολοι του χριστού για να προωθήσουν τα διδάγματα του. Δε έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν θρήσκο. Το πρόβλημα μου είναι όταν μου επιβάλλεται και με υποχρεώνει να του πληρώνω μισθό (ξέχωρα τα φακελάκια που παίρνουν από τους πιστούς) λες και η προώθηση του έργου του θεού σας έγινε επάγγελμα. Ας υπάρχει η εκκλησια ως οντότητα που δεν σχετίζεται με τους θεσμούς του κράτους. Όσοι θέλετε να ...την συντηρείται, έχετε το δικαίωμα να το κάνετε. Όσο για την "φιλανθρωπική" της δράση: και ο Bill Gates δίνει εκατομμύρια σε φιλανθρωπίες, δεν σημαίνει ότι δεν κολυμπάει στα χρήματα, άρα άστοχο παράδειγμα.
rdpls - 28/1/2013 12:42
ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΕ ΑΠΙΣΤΟΙ!!ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...ΣΚΥΛΙΑ ΟΛΟΙ!!!ΚΑΝΑ ΦΟΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΕΔΩ ΤΗ ΧΩΡΑ Η ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΞΕΡΕΤΕ???
PanosAekSparti - 28/1/2013 14:17
Ωραιος εισαι εσυ,δηλαδη να πληρωσουν φορο οι εβραιοι αλλα οσοι πιστευουν στον εβραιο θεο να μην πληρωσουν τιποτα?
Αφου σου φταινε οι εβραιοι, εσυ γιατι υπερασπιζεσαι με τοσο σθενος τον εβραιο θεο που σου εκατσαν οι εβραιοι στο σβερκο?Και αληθεια πως θα τους πολεμησεις οταν και εσυ διαβαζεις και πιστευεις τα ιδια ακριβως ιερα κειμενα που ασπαζονται και πολυ χειροτερο τα εγραψαν οι ιδιοι οι εβραιοι(Παλαια διαθηκη)
PanosAekSparti - 28/1/2013 13:48
Αδερφε ναξιωτη θεωρω οτι ειναι γελοιο να διαφωνουμε για ιστορικα τεκμηριωμενα γεγονοτα,αυτα που γραφω ασφαλως και εγιναν και οι υποκειμενικες σου κρισεις σε οσα εγραψα δεν εχουν σχεση με τα γεγονοτα που περιγραφω.
1.Ο Γενναδιος πλουτισε σου αρεσει η δε σου αρεσει, αυτη ειναι η αληθεια και ειναι γεγονος οτι υπηρξε μεγας φιλοσουλτανικος.Πουθενα δεν εγραψα οτι ο Γενναδιος ευθυνεται για την αλωση,εγραψα μονο οτι συνεργαστηκε και ο,τι αμοιφθηκε με την ποιμαντορικη ραβδο και αρκετο χρυσο!Ο απαγχονισμος κληρικων που γραφεις τι σχεση εχει με αυτο που γραφω δεν μπορω να καταλαβω και γιατι πρεπει να αναιρεσει το ενα το αλλο?
...Αναφερομαι στην επισημη εκκλησια και οχι στον απλο καθημερινο παπα σε ολα τα παραδειγματα μου.
2.Ο αφορισμος φιλε μου δεν εινα δηθεν,υπαρχει υπογεγραμμενος απο 21 μητροπολιτες,το κειμενο ειναι ευκολο να το βρεις.Ο Γρηγοριος ο Ε' εκανε τα παντα να αποτρεψει την επανασταση αλλα ευτυχως για εμας και δυστυχως γιάυτον ηταν πολυ αργα,ο σουλτανος τον απαγχονισε επειδη ακριβως η προπαγανδα της εκκλησιας απετυχε και
θεωρησε οτι ο γρηγοριος τον εμπαιζει.Ακρως διαφωτιστικες ειναι οι εγκυκλιοι που υπεγραφε ο ιδιος ο γρηγοριος με υβριστικους χαρακτηρισμους για το Σουτσο τον Υψηλαντη και αλλους επαναστατες.Ο πατριαρχικος θρονος ηταν παντα υπο την επιτηρηση του σουλτανου,αφου γινοτανε ιδιωτικος πλειστηριασμος και οι πατριαρχες πωλουσαν αγροτεμαχια για να ξελπηρωσουν το σουλτανο.
3.Για αγιο ορος και ναζι δεν χρειαζεται τιποτα παραπανω να πω, αν δεν μπορεις να τα βρεις γραμμενα, πατα στο utube να θαυμασεις την υποδοχη στο αγιο ορος,μαλιστα υπαρχει και η επιστολη υποτελειας υπογεγραμμενη απο τους αγιορειτες.Αυτα που γραφεις περι αρχιεπισκοπου αθηνων δεν εχουν καμια σχεση με το γεγονος που εγραψα εγω,και παλι ρωταω, γιατι ενα ιστορικο γεγονος πρεπει να αναιρεσει ενα αλλο?
4.Περι χουντας,τι να πω,οι πατεραδες μας που την περασαν στο πετσι τους ειναι ακομα ζωντανοι και υπαρχει ζωντανη μαρτυρια γιατι την κατασταση κρατους-εκκλησιας.
Δεν εγραψα κατι που ειναι ιστορικα αναληθες,εσυ προσπαθησες να τα αντικρουσεις με αλλα ιστορικα γεγονοτα και με υποκειμενικες κρισεις.
Τωρα αυτο που λες οτι οι εκκλησιαζομενοι ειναι υπο διωγμο,τι να σου πω αδερφε,ο χριστιανισμος ηταν υπο διωγμο επι Διοκλητιανου,απο εκει και υστερα ειναι η πολυπληθεστερη θρησκεια στον κοσμο και στο ονομα του κυριου αφανισε μεγαλο μερος του ελληνικου πολιτισμου,εκαψε βιβλιοθηκες,σφαγιασε φιλοσοφους,εκλεισε
φιλοσοφικες σχολες,γκρεμισε αρχαιους ναους(θεοδοσιανειος κωδικας),ερημωσε την πελοποννησο και την προσφερε ως αποικια στους σλαβους(αυτοκρατορας Μαυρικιος 6ο αι.),εφτιαξε την ιερα εξεταση,την πυρα,εκανε σταυροφοριες,εκχριστιανησε με το ετσι θελω αφρικανους,ινδιανους,κινεζους και οποιον στεκοταν εμποδιο στις ιμπεριαλιστικες αποικιοκρατικες ευρωπαικες χωρες.Στο ονομα του κυριου!!Εσυ βεβαια μεσα σε αυτη τη χριστιανικη φασιστικη θεοκρατια τελεις υπο διωγμο....
Xamaileontass - 28/1/2013 16:12
Υπάρχει ένα πράγμα που ποτέ δε γίνεται κατανοητό. Δεν είναι δυνατόν να εξηγήσει κανείς το θέλημα του Θεού με τη λογική. Είναι θέμα πίστης ή όχι. Αν πάρουμε αυτά που βλέπουμε να γίνονται δίπλα μας στα σοβαρά, εξηγώντας τα με το μυαλό, θα έπρεπε να πάθουμε κατάθλιψη... Υπάρχουν εκατομμύρια παραδείγματα όπως αυτό : Εν συντομία υπήρχε ένας ληστής ο οποίος είχε κάνει πολλά εγκλήματα και σκότωσε πολλούς στην ζωή του. Κάποια στιγμή μετάνοιωσε και ζήτησε από το Θεό να του δείξει ένα τρόπο για να συγχωρεθεί. Του είπε να κάτσει στο δρόμο και όποιος περνά να του δίνει ένα καρπούζι να φάει και όταν ανθίσει το λουλούδι δίπλα του τότε θα έχει συγχωρεθεί. Αυτός το έκανε για πολύ καιρό αλλά δεν άνθιζε. Κάποια μέρα ήρθε ένας πάνω στο ...άλογο με όπλα σπαθιά κτλ και δεν έπαιρνε με τίποτα το καρπούζι που του έδινε, αυτός νευρίασε ότι θα χάσει τη συγχώρεση και πήρε το όπλο που είχε από παλιά και τον σκότωσε. Μόλις το έκανε ένιωσε άσχημα αλλά μόλις γύρισε πίσω είδε το λουλούδι ανθισμένο. Ο τύπος με το άλογο ήταν κι αυτός ληστής και θα σκότωνε όλο το διπλανό χωριό... Δηλαδή η συγχώρεση και τα πράγματα δεν έρχονται πάντα σύμφωνα με τη λογική. Ο καθένας υπάρχει για κάποιο σκοπό.
Όντως η ορθόδοξη (και όχι η καθολική κτλ κτλ) εκκλησία διώκεται αυτές τις μέρες από πολλές πλευρές. Και μόνο που λέγεται ότι η επαφή και η στήριξη των κληρικών είναι "παπαδολαγνία", ότι κοροϊδεύουν τα παιδιά που δεν είναι Πάσχα, Χριστούγεννα όλη μέρα μέσα σε ένα club και όταν κάνει κανείς το σταυρό του έχει κόσμο που κοιτά λες και είναι εξωγήινος δείχνει πολλά... Δε ξέρω τι είδους ιερείς και εκκλησία έχετε δει, αλλά προφανώς δεν ήτανε σαν πχ τον συγχωρεμένο παππού μου, που είχε το σπίτι του παππά ανοιχτό σε όλους, δεν έκανε διακρίσεις και βοηθούσε τους πάντες (και ευτυχώς υπάρχουν πολλοί σαν κι' αυτόν).





Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

18:03 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Αναστασίου: Στην Ελλάδα δεν είναι πρωταγ...
17:55 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Δέλλας: Πάντα έχει σημασία μία νίκη απέν...
17:23 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Μελισσανίδης: Μην τρελαίνεστε...
17:20 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Διάστρεμμα ο Μάνταλος
17:15 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Πάρτε το χαμπάρι, ήδη ήρθαμε…
16:26 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
ΑΕΝ ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΑΕΚ (LIVE)
15:05 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Μαζί στα επίσημα Τίγρης, Αλαφούζος

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

17:28 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Μακελειό στον Πειραιά: Ο Αλβανός μάλωσε ...
17:17 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Τεράστιος σεισμός 6,8 Ρίχτερ στην Ιαπωνί...
16:19 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Κασσής: Πρόεδρος στο ΠΑΣΟΚ η Φώφη Γεννημ...
15:17 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Η Σερβία ζητά παραδειγματική τιμωρία για...
14:48 - Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
Ομπάμα: Είμαστε κράτος μεταναστών