Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013 - 22:43
Τριβιζάς Μάριος

Ο Τίγρης παρουσίασε το ΓΗΠΕΔΟ - Βυζαντινό κάστρο της ΑΕΚ!

Τα προσχέδια για το νέο σπίτι της Ένωσης, στη Νέα Φιλαδέλφεια, που θα είναι σίγουρα ένα από τα πιο ιδιαίτερα γήπεδα του κόσμου



Από την πρώτη στιγμή που καταπιάστηκε με το θέμα του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, ο Δημήτρης Μελισσανίδης έθεσε ως στόχο την κατασκευή ενός σταδίου που θα είναι το πιο όμορφο στην Ελλάδα, αλλά και ένα αρχιτεκτονικό δημιούργημα που η ομορφιά του και η ιδιαιτερότητα του θα το καθιστούν σημείο αναφοράς και εκτός συνόρων. Επιθυμία του ήταν όλη η φιλοσοφία της σχεδίασης του νέου σπιτιού της ομάδας, να στηριχθεί στις ρίζες της, στις καταβολές της, στην ιστορία που ανέλαβε από το 1924 να εκπροσωπεί. Κάτι που είχε τονίσει εξ αρχής στην σχεδιαστική ομάδα. Όπως είχατε διαβάσει από το aek365, στις αρχές Αυγούστου το αφεντικό της ΑΕΚ είχε παραλάβει τα προσχέδια του γηπέδου, με την υπογραφή του Μάσιμο Μαγιοβιέτσκι και του Θανάση Κυρατσού. Τα συγκεκριμένα προσχέδια, είχαν την δυνατότητα να δουν σήμερα όσοι παραβρέθηκαν στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε. Και διαπίστωσαν με τα ίδια τους τα μάτια, ότι η ΑΕΚ θα αποκτήσει σύντομα ένα στάδιο που θα αποτελεί κυριολεκτικά το σπίτι της, καθώς το σπίτι της, δηλαδή η Κωνσταντινούπολη, είναι η πηγή έμπνευσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο γήπεδο της ΑΕΚ θα θυμίζει εξωτερικά - με βάση τα προσχέδια- Βυζαντινό κάστρο. Η αρχιτεκτονική της εξωτερικής του πλευράς θα είναι επηρεασμένη από τον βυζαντινό αρχιτεκτονικό ρυθμό και τα Θεοδοσιανά Τείχη, τα τείχη της Βασιλεύουσας (φωτό). Φυσικά, σε μια πιο σύγχρονη... εκδοχή . Όσον αφορά το εσωτερικό του μέρος, θα είναι ένα υπερσύχρονο γήπεδο, με όλα τα στάνταρ που προβλέπονται για ένα στάδιο τεσσάρων αστέρων. Ωστόσο, και στο εσωτερικό θα «κρύβεται» η ιστορία της ΑΕΚ, καθώς μεταξύ άλλων στους χώρους του προβλέπεται να φιλοξενούνται το μουσείο του συλλόγου και ένα μουσείο της προσφυγιάς και των χαμένων πατρίδων. Η χωρητικότητα του γηπέδου έχει υπολογιστεί λίγο πάνω από τις 33.000 θέσεις...









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

mono_AEK - 29/8/2013 22:57
Προσοχη μην αφησουμε καμια κερκοπορτα ανοιχτη πριν την καταθεση στο ΣτΕ.
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 30/8/2013 09:33
AΕΚ ΖΩ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΝΑ ΣΕ ΔΩ....Αυτό το σύνθημα φώναζαν οι...παπούδες μας!Στη πόλη δε θα την δούμε ποτέ ας την δούμε τουλάχιστον σε κάτι που να παραπέμπει εκεί.....!
Ενωσíτης - 30/8/2013 17:02
Μην χάνεις την πίστη σου.Πάντως κι οι Τούρκοι παρα τα τόσα χρόνια δεν αισθάνονται πως τους ανήκει η Πόλη.
nestorinjo - 30/8/2013 19:55
Ποτέ μη λες ποτέ πράγματι, πάντως ποτέ δεν θα παίξουμε εκεί σε μια "Πόλη" Ελλήνων. Μπορεί η ΑΕΚ να παίζει εκεί με τιμές από τους Τούρκους, αλλά στην Πόλη των Τούρκων που κάποτε ήταν δική μας. Η τελευταία ευκαιρία για να πάρουμε έστω το δυτικό κομμάτι, αυτό που παραδοσιακά είχε μεγαλύτερη σύνδεση με τους Έλληνες, χάθηκε με την Μικρασιατική Καταστροφή, η οποία προήλθε από το πάθος μας και τη Μεγαλομανία μας.
Μόλις και τα τελευταία τάγματα του Ελληνικού Στρατού εγκατέλειψαν τη Μικρασία, οι Τούρκοι ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ την Ανατολική Θράκη παρόλο που δεν την είχαν (ακόμα) κατακτήσει στρατιωτικά. Η Πόλη ήταν υπό τον έλεγχο των Άγγλων, που μας ...άφησαν να καούμε και να πνιγούμε στη Σμύρνη... Η πρόσφατη καταστροφή, η δυναμική του αντιπάλου σε συνδυασμό με το τσακισμένο ηθικό των ανθρώπων, που πολέμησαν κάποιοι από αυτούς για 10-12 χρόνια χωρίς διακοπή έκαναν το Βενιζέλο να συνθηκολογήσει για να αποφευχθούν χειρότερα.
Ήμασταν οι ηλιθιοι...για ακόμα μια φορά! Φερθήκαμε σαν στόκοι και καταστρέψαμε τους εαυτούς μας.
Με ποιά λογική επαναφέρεις ένα Γερμανόφιλο βασιλιά ο οποίος ήθελε η χώρα να πάρει το μέρος των Γερμανών στον Α παγκόσμιο και είχε εξοργίσει τους Αγγλο-Γάλλους μόλις 2 χρόνια μετά τη Συνθήκη των Σεβρών (1920)? Με ποιά λογική επιτρέπεις αυτή την τρέλλα που κόντεψε να αφανίσει τον Ελληνικό Στρατό στη Βουλγαρία, στο Β Βαλκανικό, που ο Κώτσος ήθελε να πάρει τη Σόφια να επαναληφθεί στη Μικρασία που ο Κώτσος ήθελε να πάρει την Άγκυρα?
Από τότε που δόθηκε η Ανατολική Θράκη, φίλε μου, που από τα σύνορά της έβλεπες την ΠΟΛΗ με το μάτι, χάθηκε κάθε ελπίδα αυτή να ξαναγίνει ελληνική. Σήμερα, είναι μια πόλη τέρας, 15 εκατομυρίων, με 5000 έλληνες να έχουν απομείνει.
Δεν θέλω ούτε να προσπαθήσουμε ποτέ να την πάρουμε. Τελείωσε πια, το αίμα τόσων ανθρώπων θα κάνει άλλο ένα αιώνα να ξεπλυθεί και οι πληγές θα πονούν για πάντα. Όπως εκείνη η παλιά πληγή που σημμάδεψε το γένος μας όταν οι άπιστοι μπήκαν στην Πόλη (μας) και άλλαξαν τα πάντα!
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/8/2013 22:58
ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟ ? AMA ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΓΝΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
nikpetr21 - 30/8/2013 00:09
οχι αυτο ειναι το πραγματικο σχεδιο απο εξω θα εχει θαλασσα!
ksekiname... - 30/8/2013 10:39
nai ontos, to alsos apo piso tha ginei mia terastia limni.......
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/8/2013 22:58
ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟ ? AMA ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΓΝΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ - 29/8/2013 22:58
Ετσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι και άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στην είσοδο με το σκήπτρο και το ξίφος ανα χείρας !!! Για να αισθάνονται όσοι μπαίνουν μέσα τι τους περιμένει !!!!!!

Πάμε γερά μωρή αρρώστεια
Two-Headed-Eagle - 29/8/2013 23:23
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΛΗ :

" Lasciate Ogni Speranza ch 'entrate " = Αφήστε κάθε ελπίδα όλοι εσείς που μπαίνετε

(ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ)
Live and Let Die ! - 30/8/2013 01:11
Και πορωμένος ΑΕΚτζής, και ετοιμοπόλεμος και μορφωμένος!
Respect.
toumil - 30/8/2013 17:47
Φίλε πραγματικά ανατρίχιασα με το σχόλιο σου!
Γερμανός - 29/8/2013 22:58
Φωτό και γρήγορα..........
kitrinomavros aetos - 29/8/2013 23:03
Μεγας εισαι Τιγρη και θαυμαστα τα εργα σου !!
Atzamidis21 - 29/8/2013 23:03
Η χωρητικοτητα ειναι η μεγιστη ιδανικη, οσον αφορα το σχεδιασμο αν δεν δω σχεδια δεν μπορω να εκφερω γνωμη
Two-Headed-Eagle - 29/8/2013 23:26
ΜΩΡΕ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 1 ΘΕΣΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ!!!!!! ΕΣΤΩ ΚΑΙ 1!!!!!!

ΓΙΝΕΤΑΙ? ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ....
Marv - 30/8/2013 12:41
Οι γαύροι είναι ανίκητοι. Θα αρχίσουν να φέρνουν σκαμπό απ'το σπίτι και ο μαριδάκης θα τα αναγράφει στην χωρητικότητα για να στη λένε...
The Antichrist... .ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΙΑΚΟΣ.... - 29/8/2013 23:05
ΜΟΝΟ 33.000??..........................ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.........ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.............80.000 ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ?..........
Αεκτζης... - 29/8/2013 23:16
33 οσα και τα χρονια του ΧΡΙΣΤΟΥ. Για να σου την σπασει οξω απο δω...
SenioR_21 - 29/8/2013 23:27
χαχαχαχαχαχαχαχα θεος..!
ionia - 30/8/2013 05:13
Ή πιό τέλεια απάντηση στόν παραπάνω χαμένο...
aek-kostas - 29/8/2013 23:06
τρελανε μας Μελισσανιδηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!μπορει οι αλλοι να το λενε "κιτς" με κατι τετοια αλλα εμεις θα αηδονιζομαστεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!
KIRIAKOS ONLY AEK - 29/8/2013 23:08
παιδια ψαχνω στολη του Ιουστινιανου για να ερχομαι γηπεδο, αν ξερεις κανεις που θα βρω????
babisk - 29/8/2013 23:22
Έτσι όπως πάει, υποθέτω ότι θα πουλάνε στη μπουτικ
nik18 - 29/8/2013 23:55
χαχα! Γειά σου ρε babisk! Καλό το καινούριο avatar αλλά με το παλιό, ήσουν ο πιο ´original´(αυθεντικός) απ´όλους μας!
stin_apekso - 30/8/2013 09:02
ωραίος ο babisk...χαχαχαχ
Αεκτζης... - 29/8/2013 23:12
Σιγα μην πατησουν οπαδοι αλλων ομαδων σε τετοιο καστρο..αιχμαλωτοι θα νιωθουν..χαχαχα. Τιγρη αν αυτο υλοποιηθει θα κανει αισθηση παγκοσμια για την αρχιτεκτονικη του...Ευγε!
Two-Headed-Eagle - 29/8/2013 23:28
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΣΠΟΤΑΚΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ

"ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" "ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ" !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ Α.Ε.ΚΩΝ/ΛΗΣ Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΝ/ΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
'Η Ιστορια της Πολης...χωρίς την Πολη" - 29/8/2013 23:13
Eτσι..Καστρο φτιαξε ατομαρα Μελ, οι παικτες ιπποτες και μεις μάχιμος στρατός στις εξέδρες . Θα ρχονται μεσα και θα τρεμουνε τα ποδια τους ,ιδίως τα λαμόγια που έχουν καταστρέψει το ελληνικό ποδόσφαιρο . Η φωνή μας , ο φόβος σας . Ερχόμαστε!!!!!
'Η Ιστορια της Πολης...χωρίς την Πολη" - 29/8/2013 23:15
Eτσι..Καστρο φτιαξε ατομαρα Μελ, οι παικτες ιπποτες και μεις μάχιμος στρατός στις εξέδρες . Θα ρχονται μεσα και θα τρεμουνε τα ποδια τους ,ιδίως τα λαμόγια που έχουν καταστρέψει το ελληνικό ποδόσφαιρο . Η φωνή μας , ο φόβος σας . Ερχόμαστε!!!!!
Stig - 30/8/2013 01:16
Σωστός ρε Μιχαλάρα. Κι εγώ τα ίδια σκέφτηκα με σένα, το ΒΥΖΑΝ. Μας δουλεύουν που μας δουλεύουν όλοι, με τέτοιες γραφικότητες και κιτσαριό, θα πέσει ακόμη χειρότερο δούλεμα. Σκέψου αν χαλάσει κιόλας η φάση με το γήπεδο, κουδούνια θα μας κρεμάσουν.

Γιατί δε φτάνει που λέμε μεγάλα λόγια, το κάνουμε και εντελώς παραμύθι όμως. Άλλο να'χουμε κάποια ιστορικά πράγματα κι άλλο τείχη, χιτώνες, Αγ. Σοφιά κτλ. Είπαμε, κρατάμε από κει, αλλά αυτό είναι 600 χρόνια πριν, η Κωνσταντινούπολη δεν ήτανε έτσι όταν "ξεριζωθήκαμε". Τελοσπάντων, καλοδεχούμενο. Δεν είμαστε ...αχάριστοι, αλλά νταξ, να'μαστε και λίγο σύγχρονοι.
kouki - 29/8/2013 23:19
προχωρα τιγρη οπως ξερεις μονο εσυ.ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΑΕΚ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ
zapata - 29/8/2013 23:20
Θα τρελαθώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώ!!!!!!!
ΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

Προς aek365: Τσιμπίστε μας ρε παιδιά, όνειρο ζω και δεν μπορώ να περιμένω λέμε.....
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/8/2013 23:21
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΜΠΙΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΕΤΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΓΚΟΛ ............
Η ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ - 30/8/2013 10:13
Δεν θα έχει μηχανισμό θα βρουμε έναν κουασιμοδο
SenioR_21 - 29/8/2013 23:22
Μαγκες ειχα τηλεφωνημα απο Κωνσταντινο Κατακουζηνο.. Προτεινε να κανει την προεκλογικη συγκεντρωση του ΒΥΖΑΝ στο γηπεδο..και εδωσε και συγχαρητηρια στον προεδρο για την λαμπρη ιδεα του γηπεδου..
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/8/2013 23:28
ΑΣ ΛΕΙΠΕΙ Η ΕΙΡΩΝΙΑ........ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ ΜΕΡΙΑ
SenioR_21 - 29/8/2013 23:46
Ελα ρε φιλε..ολοι γραφουν και κατι το δικο μου σε πειραξε...ασε μας τωρα...λες και εισαι περισσοτερο ΑΕΚτζης απο εμενα..
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 30/8/2013 00:24
Η ΠΛΑΚΑ ΕΝΟΣ ΟΡΙΟΥ............AYTA ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΒΡΕΞΕΙ ΧΙΟΝΙΣΕΙ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/8/2013 23:26
ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΑΣ-ΕΜΒΛΗΜΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΠΕΤΑΛΑ..............

ΣΤΟ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΟ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΑΕΚFC ΣΑΝ ΤΟ ΝΙΚΟ ΓΚΟΥΜΑΣ.....ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΙΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΤΕ
naupigos - 29/8/2013 23:27
ΠΡΟΣ aek 365.. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .!! ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΤΕ ΤΗ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΜΕ .!
ionia - 30/8/2013 05:24
Δέν παρθηκαν τελειωτικές αποφάσεις ...στό χτένισμα βρησκώμαστε. Όταν δωσει εντολή ό μεγάλος θά τό δούμε.
Μιχάλης Απ'την Πόλη - 29/8/2013 23:30
ena kastro kai mesa to palati...!!!!!!!!!
Γερμανός - 29/8/2013 23:33
Και τάφρο γύρο γύρο με κροκόδειλους...............Α ρε Τίγρη τί μας κάνεις. Κατέβα για πρωθυπουργός να πάρουμε την Πόλη σε μια νύχτα!
AEK9-11 - 29/8/2013 23:36
Τιγρη ειμαστε μαζι σου .ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ και γρηγορα στο σπιτι μας
kostasaek21 - 29/8/2013 23:38
Τίγρη σε ικετεύω, να μην είναι έτσι απ' έξω!
Βrutalizer - 29/8/2013 23:40
ΤΟ ΒΥΖΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΝΟΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ !
ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΛΕΕΙ ΝΑΙ !!
Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΝΟ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟ !
mono_AEK - 30/8/2013 00:21
Πλακα πλακα λιγη προσοχη με τα τειχη και τις καμπανες, γιατι
το πολυ το κυρ ελεησον το βαριεται και ο παπας!
Βrutalizer - 30/8/2013 10:04
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΙΤΣΑΡΙΑ ΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΕΙΧΗ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ . :p
psychonick21 - 29/8/2013 23:41
EIMASTE MAZI SOU TIGRH PROXWRA
Α.Ε.Κ. first love - 29/8/2013 23:54
Ζω για τη στιγμη που θα δω το σπιτι μας να υψωνεται στα ιερα χωματα της φιλαδελφειας.Το πιο ομορφο σπιτι του κοσμου,ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ......!!!Το δικο μας ΑΠΟΡΘΗΤΟ ΚΑΣΤΡΟ-Η ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΣΕ 26,5 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ.ΖΗΤΩ Η Α.Ε.Κ...!!
EXKAFEAS21 - 29/8/2013 23:54
K@ula........
Pino - 29/8/2013 23:56
Άντε να βλέπουμε τα ωραία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ψήνεται κι η δικιά μου η γαυρίνα ν'αλλαξοπιστίσει!!! ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ, ΤΡΑΛΑΙΝΟΜΑΙ ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΙΝΟΜΑΙ.....ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ, ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΜΕ ΣΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alienist21 - 30/8/2013 00:05
an ginei kati tetoio 8a einai ena aristourgima !
ΤΗΣ/ΑΕΚ/ΤΟΝ/ΤΑΡΑΧΟ - 30/8/2013 00:13
κατι διαφορετικο με μερακι ...επιτελους μακρια η μιζερια
dimitris@monoaek.9.11 - 30/8/2013 00:18
KANΩ ΡΙΦΡΕΣ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΜΑΚΕΤΑ ΝΑ ΤΡΛΑΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΝΑ ΠΙΩ ΜΠΥΡΕΣ ΤΩΩΩΡΑ
aek-kostas - 30/8/2013 00:21
απο οτι γραφεται πολυ πιθανο επεσαν και τα πρωτα 2 μυρια στο λογιαριασμο για το γηπεδο.απο ενα Μελισσαν και Παππας.
Pandaleon - 30/8/2013 00:38
Πω πω κλαμα που θα πεσει !!!!!
an0nymouS - 30/8/2013 00:52
Σήκωσε το κάστρο να τρελαθούμε πρόεδρε!!
apneist21 - 30/8/2013 00:58
Φανταζομαι θα εχει και καταπακτες για να χεινουμε καυτο λαδι στους αντιπαλους φιλαθλους αν καταφερνουν να παρουν εστω και την ισοπαλια ετσι ? Και οι παιχτες μας θα μπαινουν για προθερμανση με αλογα ?
ΑντώνηςΑΕΚ - 30/8/2013 01:56
Πολυ εξυπνη ιδεα, πολυ καλυτερη απο το καμπαναριο που ειχε ακουστει. Στην αρχη ξινισα αλλα τωρα μαρεσει ολο και περισσοτερο. Παμε ΑΕΚαρα μουυ!!
Υ.Γ.: Πρεπει να δωθει ιδιαιτερη βαση στην ηχητικη του γηπεδου, να γινει ακριβως οπως της Γιουβεντους που ειναι σχεδιασμενο να ακουγεται διπλασια η φωνη. Φανταστειτε να το γεμιζουμε κιολας, σαν να ακουγονται 66.000 αρρωστοι ΑΕΚτζηδες. ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ
moutro21 - 30/8/2013 04:38
babino to k sto nick s mhpws shmainei krhth?
Rock-21 R - 30/8/2013 05:17
ΝΑΙ ρε ετσι γουσταρουμε, Καστρο με ψηλα τειχη για να μην τολμουν οι Λαγο-γκεοι ουτε απ εξω να παιρνανε. Κι όποιος θελει υψηλη φινετσα και ψαγμενη αρχιτεκτονικη Μπαουχαουζ, να παει πρωτα στο Μακη Τσελιο και μετα στη Γερμανια (αντιστοιχα). Τρελανε μας ρε Τιγρη.
ΑΕΚ- Βυζαντινη Παραδοση, Πολη, Ποντος, Μικρα Ασια.
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 09:40
ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΕ ΝΤΥΣΟΥΜΕ ΠΑΠΑΔΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ BALL BOY TΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ..
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 07:39
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΤΣ.......ΠΟΛΥ ΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ.....ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΗ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.......ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΙΛΗΣΕΙ?....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ......ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓ.ΣΟΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ..... ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 28ΑΡΙ?
Admiral - 30/8/2013 09:56
AEK 90
h γρινα σου για κιτς ξεκιτσς 28αρι 33αρι κλπ μου θυμιζει την παροιμια 'μας χαριζαν γαιδαρο και το κοιταγαμε στα δοντια.....' και εγω ειμαι πολυ επιφυλακτικος για το αν που και πως θα γινει το γηπεδο δεν μεμψιμοιρω για κατι τετοια.....
α και για να στην πω.....ενω στο 60αρι που ηθελε το ινδαλμα σου στον σκουπιδοτοπο της Αττικης στην μεση του πουθενα με την εξοδο μιαμιση λωριδα ατο την ΑΟ ηταν ολα καλα....α ξεχασα εκει θα ειχαμε την Βανδη καντηλαναφτρα και θα ηταν πιο trendy.......
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 11:26
ADMIRAL...Ι ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΤΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ..ΕΓΩ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ..... ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ 50000 ΧΡΙΣ.........ΙΕΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ.ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ...ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ...ΕΓΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ.. ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ 28ΑΡΙ ....ΑΝ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ..ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ.........ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΜΙΛΑΓΕ ΓΙΑ ΓΗΠΕΔΟ 45000-50000..ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ & ΟΔΔΥ.....ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΠΑΓΩΣΕΙ.....ΕΚΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΕ 5000 ...ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ......ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ 100 ΣΤΡΕΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ. ΜΕ ΤΑ 27 ΤΗΣ ΝΦ...ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ...........ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΣΥ ΛΟΓΩ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑΣ ΒΟΛΕΨΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ............ .ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΑΣΥΓΚΡΙΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΟΥ ΤΟ 1930 ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΦ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΕΞΟΧΗ ΕΚΕΙ ..ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΠΑΡΚΟ ΣΤΟΝ ΟΔΔΥ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΤΕ.........
Admiral - 30/8/2013 16:11
ΑΕΚ 90
τγχανεις και πολεοδομος απ οτι καταλαβα και οπως ο καθε Ελληνας φωστηρας εχεις ακρες παντου και ξερεις.....αν αυτο δεν ειναι κιτς και ειναι τα Θεοδοσιανα τειχη παμε πασο......οριοθετησε τα μεσα σου ομως και μην πετας τσιτατα και συνθηματα ειναι αφορητα μπαναλ και αντιαισθητικο......(κιτς για σενα)
λογικη ομως δεν εχεις....απλα περισσευει η συμπλεγματικη συμπεριφορα....face the reality : οι ανταλλαγες τα διαστημοπλοια τα super mall κλπ ηταν αυτο που ελεγαν παλαια πομφολυγες που σου πουλαγε ο κοντος .....οταν ξυπνησεις πες μας....στο δια ταυτα τωρα ...εισητιριο πηρες εισαι κοντα και τωρα η πουλας θεωρεια εκ του ασφαλους;;;;
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 17:31
ADMIRAL........MΕΓΑΛΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΕΥΕΣ ΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΑΓΕ Ο ΑΕΡΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ...ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΗΚΕ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΧΩΜΑΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΔΔΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΩΜΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ.......ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ .ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ.......ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ... Ο ΚΟΝΤΟΣ ΠΗΡΕ 2 ΤΙΤΛΟΥΣ.?.ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ .... ΤΑ ΕΚΛΕΨΕ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ Η ΟΧΙ?.......ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΛΩ ΕΠΙ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΟΧΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ CANAVERAL........ΟΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΣ.........ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΣΑΙ...........
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 17:56
ADMIRAL....ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΘΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΕΝΑΣ ΓΑΒΡΟΣ .... ΚΑΙ ΑΝ ΔΩΣΕΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΘΕΩΣΕΙ.......ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΩ.............
Admiral - 30/8/2013 18:04
AEK 90
ασε τα πελαγα κ τους ανεμους ρε γιγαντα.....εγγραφως με προταση νομου και χρηματοοικονομικη μελετη ολα αυτα ολα αυτα που λες ...οχι κολοκυθια τουμπανα......απεναντι απο ενα σταθμο τραινου που μενω τα τελευταια 30 χρονια ο εκαστοτε βλαχοδημαρχος οι τοπικοι σφογγοκωλαριοι τα διαφορα λαμογια σε καθε εκλογες ταζουν παρκα και αναπλασεις και οτι θελει ο λαος..... καμποσες δεκαδες αφελεις σαν εσενα το καταπινουν αμασητο....οπως καταπιαν αμασητα την θωρακισμενη οικονομια του Κωστακη τα λεφτα υπαρχουν του Γιωργακη τα psi του Βαγγελα και τα μεγαλα πλανα του κοντου...ολα στην ιδια σφαιρα ανηκουν.....τα ψευτικα τα λογια τα μεγαλα ......στο ...δια ταυτα ομως ολοι καργα λαδι και τηγανητα τιποτα....και μην μας αρδιασεις τους ισολογισμους του κοντου κκαι τα budget και την αξια των παικτων και αλλες τριχες κατσαρες....δες την καταντια μας και ξυπνα .........απο ανακοινωσεις λοιπον και πλανα κλπ εχουμε χορτασει ....απο εργα πασχουμε......και σταματα την παραμυθα με τους κλεμμενους τιτλους τα ειπαμε διεξοδικως σ αλλες κοντρες μας.....για την ταμπακιερα τιποτα ομως...εισητιριο πηρες ναι η οχι;;;;;;κατα τα αλλα εγω ειμαι εκτος θεματος.......
blinded - 30/8/2013 18:30
@ADMIRAL

Οι ανταλλαγές τα διαστημοπλοια τα super mall κλπ είναι κοινή σχεδόν παγκόσμια πρακτική για τις κατασκευές γηπέδων τα καμπαναριά τα τείχη οι εκκλησίες κτλ όχι.

Οι κλεμμένοι τίτλοι είναι κάτι που παραδέχονται ακόμα και αρκετοί οπαδοί του γαύρου και όχι παραμύθια

...φιλικά και χωρίς καμία διάθεση αντιπαραθεσης.
Admiral - 30/8/2013 19:13
Blinded
η αντιπαραθεση αν γινεται πανω στην βαση οτι ειμαστε ολοι ΑΕΚ δεκτη.....ουτε σε θεσφατα ουτε σε αξιωματα πιστευω ουτε την μοναδικοτητα της αληθειας διεκδικω.....οπως εγραψα πιο πανω εχω παρα πολλες επιφυλαξεις για το γηπεδο στην ΝΦ ....ειμαι λιγο απαισιοδοξος για πολλους και διαφορους λογους τους οποιους εχω γραψει αλλου εκτενως και δεν ειναι της παρουσης.....εγραψα απλως στον ΑΕΚ 90 οτι ας το φτιαξουμε οπως ναναι και μετα εχουμε καιρο να τσακωθουμε για την αισθητικη του.....εν κατακλειδι ας εχουμε ενα γηπεδο να παιζουμε μπαλα και να ναι το σπιτι μας και ας ειναι και η Sangrada Familia ο Saint Patrick η to death star η το Enterprise του star treck.....εκει ειναι η ...ουσια.....πιστευω επισης οτι ολα στην πραγματικοτητα μετριουνται....ο Ελληνας παντα κατα την αποψη μου πασχει απο το οτι πιστευει οτι ο χρονος το χρημα κα οπως τα πρωταθληματα ειναι κατι απροσδιοριστως μη μετρησιμο ...ε with all due respect διαφωνω......κλεμμενο ξεκλεμμενο το πρωταθλημα του 08 ΔΕΝ μετρησε για μας......οπως και αλλα παλαιοτερα.....κακως κακιστα αλλα η ζωη ουτε δικαιη ουτε σωστη ειναι.....τι να κανουμε παμε παρακατω.....αν ειχε @@@@ ο κοντος ας καθονταν να το παρει την αλλη χρονια ......
δεν εκατσε και αυτο μετρα......αυτο τωρα για καποιους σημαινει εμπαθεια ....ας ειναι......εδω καποιος επειδη ειπα κατι που δεν του αρεσε μου ειπε να γινω η οτι ειμαι γαβρος (αλλη μοδα αυτη....Ντεμικη και αυτη...οποιος θελει τιτλους ειναι γαυρος....ημαρτον).....αβυσσος η ψυχη......
nestorinjo - 30/8/2013 21:02
Σε διαβάζω, μην είσαι τόσο πικραμένος. Σκέψου το πρωτάθλημα το 08 (αλλά και του 05 και του 02 που το κανε κώλο ο Ψωμιάδης που τα "παιδιά μας" προειδοποιούσαν μέχρι πριν την παρωδία με το Σάντος να μην του αγγίξει κανείς ΟΥΤΕ ΤΡΙΧΑ, αλλά και του 99 και του 97 με την παράγκα νο 1, και το 96 από τον άλλο "φίλο" μας, τον "και μπορέλι" για να μην ξεχνώμαστε που έκλεψε το πρωτάθλημα από την ομάδα που έπαιξε το καλύτερο, το θεαματικότερο, το ολοκληρωτικότερο ποδόσφαιρο στην ΙΣΤΟΡΙΑ του Ελληνικού ποδοσφαίρου!). Γιατί είναι "διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ"? Σκέψου τις σφαγές που προανέφερα και πες μου, σε συνδυασμο με την εξορία/προσφυγιά νο 2 και τη διχόνια που πάντα χαρακτήριζε το γένος μας!
Admiral - 30/8/2013 18:41
AEK 90
το τι λεει ο καθε γαυρος απογονος εμενα μ αφηνει παγερως αδιαφορο.....να μου την πει κανενας οπαδος της Ιντερ η της Μπαρτσα να ενδιαφερθω....να μου το λεει ο περιγελως της Ευρωπης με κανει να γελαω το πολυ πολυ..........αν εσενα σ απασχολει δικαιωμα σου....
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 20:37
ADMIRAL.....ΜΑ ΑΜΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΗΡΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ... ΤΙ ΑΛΛΟ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ 2 ΤΙΤΛΟΥΣ......ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ 4 ΤΙΤΛΟΥΣ ...ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.....ΕΧΕΙΣ ΠΝΙΓΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΣΟΥ...........ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΗΡΕ Η ΟΧΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ....EMENA ME AΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΛΕΨΕ..Ο ΞΕΡΕΙΣ ΠΕΣΤΟΝ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ....ΕΣΕΝΑ?.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ...ΕΠΙΣΗΣ. ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΤΑΘ..ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΑΕΚ ΤΑ 4 ΕΚΑΤ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΕΝΟΑ....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ 37L H 5600 H PRODOTES......
doc. geo21 & ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ... - 30/8/2013 21:28
AΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο 5600 να ειναι το "prodotes"...
Admiral - 4/9/2013 10:52
ΑΕΚ 90
απλα Ελληνικα...το πρωταθλημα του 08 στο οποιο συμμετειχε και η ΑΕΚ το κατεκτησε ο Γαυρος στα χαρτια και η ΑΕΚ πηρε τους περισσοτερους βαθμους στην αγωνιστικη περιοδο.....στο CL απεκτησε δικαιωμα συμμετοχης ο Γαυρος......εσυ μεινε με τους βαθμους και ασε στους αλλους τα εκατ/ρια.....οσο για τις σφαγες που εγιναν και μπορει να γινουν και αργοτερα στην ΑΕΚ τις ξερω τις αναγνωριζω και τις περιμενω αλλα δεν τις αποδεχομαι .....για την ιστορια δυο περιοδους δεν τολμουσαν να πειραξουν την ΑΕΚ η και αν την πειραζαν ειχε τετοια ομαδα που δεν καταλαβαινε μια.....εποχη Μπαρλου και εποχη Μελ......και αυτες τις ασυναρτησιες Ο ΞΕΡΕΙΣ ΠΕΣΤΟΝ ΠΩΣ ΤΟΝ ...ΛΕΝΕ....ΕΣΕΝΑ?.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ...κοψε τις ....τι να κρυψω και απο ποιον .....δεν γουσταρω τον Ντεμη το στυλακι του και την νοοτροποια του ουτε με σφαιρες.....και τι παει να πει αυτο; οταν ομως ειπε βαλτε πλατη ημουν εκει φιλε γιατι πανω απο τον Ντεμη και τα γουστα μου μετρα η ΑΕΚ.....
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 21:36
ADMIRAL.....ΜΑ ΑΜΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΗΡΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ... ΤΙ ΑΛΛΟ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ 2 ΤΙΤΛΟΥΣ......ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ 4 ΤΙΤΛΟΥΣ ...ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.....ΕΧΕΙΣ ΠΝΙΓΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΣΟΥ...........ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΗΡΕ Η ΟΧΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ....EMENA ME AΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΛΕΨΕ..Ο ΞΕΡΕΙΣ ΠΕΣΤΟΝ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ....ΕΣΕΝΑ?.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ...ΕΠΙΣΗΣ. ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΤΑΘ..ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΑΕΚ ΤΑ 4 ΕΚΑΤ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΕΝΟΑ....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ 37L H 5600 H PRODOTES......
nestorinjo - 30/8/2013 13:51
Μην το χαλάς...Του Ντέμη όπως και άλλων τους σκάψαμε το λάκο εμείς με τη διχόνια μας. Το αποτέλεσμα δεν ήταν μόνο η φυγή του Ντέμη, ή του Φιλίππου, η το ξενέρωμα του Μελισσανίδη το 2006. Οκι αυτοί έφυγαν τι κάνουμε?
Το αποτέλεσμα ήταν ότι ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΤΟ "ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΩΝ ΖΟΥΡΛΩΝ" (κατακαημένε Φιλίππου που έφαγες βρισίδι για κούπα μετά από 32 χρόνια). Το αποτέλεσμα είναι οι μπούκες στο γήπεδο και οι απειλές σε σπίτια και μαγαζιά ανθρώπων. Το αποτέλεσμα είναι η νομιμοποίηση του πλιάτσικου και της τζάμπα εστίασης. Ας βάλουμε μια τελεία εδω..Μην στεναχωρούμε ο ένας τον άλλο.
nestorinjo - 30/8/2013 13:34
Η Νομοθεσία δεν λέει φίλε πόσες θέσεις επιτρέπεται να έχει το γήπεδο, ούτε πόσο βάθος οι σειρές κτλ.
Η Νομοθεσία μιλά για μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος (από την επιφάνεια του εδάφους γιαυτό θα σκάψουμε)
Μιλά για συντελεστή Δόμησης και Συντελεστή κάλυψης (ο αγωνιστικός χώρος μετρά σαν ακάλυπτος)
Το παραχωρητήριο μιλά για τις "επιτρεπόμενες χρήσεις" (αποκλείοντας μεγάλη γκάμα εμπορικών δραστηριοτήτων)
...Άρα το ζητούμενο είναι αν χωρούν 33.000 σε γήπεδο που να καλύπτει τις προδιαγραφές ΦΙΦΑ για την ασφάλεια και την άνεση των θεατων και των αγωνιζομένων! Υπό προϋποθέσεις λοιπόν ΜΠΟΡΕΙ (που δεν τις ικανοποιεί γήπεδο σαν της Γιουβε για τί αυτοί μπορούσαν να ΣΠΑΤΑΛΗΣΟΥΝ ΧΩΡΟ, το οικόπεδο είναι απέραντο, και το έκαναν!).
Όσο για το κιτς...? Πρέπει να γίνουν κραυγαλέα πράγματα για να είναι κάτι αντικειμενικά κιτς (να το θεωρεί ως τετοιο η πλειοψηφία του κόσμου και όχι μια μικρή μερίδα). Για μένα ας πούμε το να είναι ο τοίχος περιμετρικά παρόμοιος με το τείχος του Θεοδοσίου δεν είναι κιτς, αλλά θα ΕΙΝΑΙ ΚΙΤΣ π.χ. ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΛΕΞΙΓΚΛΑΣ ΒΑΜΜΕΝΟ ΣΑΝ ΠΕΤΡΑ για οικονομία ή για να μειώσουν το βάρος της κατασκευής!
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 14:54
nestorinjo.........ΤΟΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ 40ΑΡΙ ΓΚΡΕΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΥΒΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ. .....ΚΑΘΕΤΑ ΔΗΛΑΔΗ......ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΟΧΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ.........ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΟΧΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΟΧΙ ....ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ...ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΕ ΓΗΠΕΔΑ .....ΕΚΕΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΙΤΣ......ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΜΑΤΟΙ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ...........ΜΕ ΤΙΣ ΧΡΙΣ..........ΙΕΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ ΠΩΣ ΘΑ ΔΕΣΕΙ Ο ΝΑΟΣ........ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ .......Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΦΕΡΛΗ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ........
nestorinjo - 30/8/2013 20:40
Φίλε ΑΕΚ 90 η μεγαλύτερη αποδεκτή γωνία θέασης είναι οι 45 μοίρες, και αυτή η γωνία είναι ήδη απάνθρωπα απότομη! Φαντάσου ότι μια σειρά με προδιαγραφές ΦΙΦΑ (80 εκ βάθος) πρέπει να έχει το ίδιο ακριβώς ύψος για να δημιουργεί γωνία 45 μοιρών, δηλαδή 80 εκ!!! Η κλίση είναι απίστευτη, ο κόσμος θα κινδυνεύει καθώς θα ανεβοκατεβαίνει μια τέτοια εξέδρα να γκρεμοτακιστεί στις σκάλες, ομώς μην ανησυχείς. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΤΟΣΟ EXTREME κλίσεις για 33000! Για αυτό σου είπα ότι σχέδιο του στυλ Γιούβε ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να δώσει 33.000!
Το κάτω διάζωμα πρέπει να είναι με πολύ ΜΙΚΡΗ ΓΩΝΙΑ ΘΕΑΣΗΣ για να μην ανέβει πολύ το ύψος αλλά και το κόστος του σκαψίματος! ...Όσο μικρότερο το ύψος του πάνω διαζώματος στην ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ (από το επίπεδο του αγωνιστικού χώρου), τόσο κοντύτερα στον αγωνιστικό χώρο μπορεί να έρθει η πρώτη σειρά του πάνω διαζώματος, χωρίς να φτάσουμε σε ΤΡΕΛΑ ΥΨΗΛΕΣ γωνίες θέασης! Άρα μπορούν να δημιουργηθούν περισσότερες σειρές στο πάνω διαζωμα και συνεπώς, συνολικά!
Έχε υπόψη ότι με 80εκ βάθος σειράς, που είναι η προδιαγραφή της ΦΙΦΑ, και 6 μέτρα απόσταση μεταξύ πρώτης σειράς και αγωνιστικού χώρου, που πάλι είναι προδιαγραφή ΦΙΦΑ, στη Νέα Φιλαδέλφεια μπορούν να μπούν εξέδρες ΤΟ ΠΟΛΥ 26 σειρών, αν μιλάμε για μονό διάζωμα ή διπλό διαζωμα που η πρώτη σειρά του 2ου να ξεκινά εκεί που τελειώνει η τελευταία σειρά του πρώτου! Κάνε την απλή πράξή 68(αγωνιστικός χώρος πλάτος)+6+6 ζώνες ασφαλείας στις 2 του πλευρές. Μιλάμε για 80 μέτρα ΕΛΑΧΙΣΤΟ πλάτος χώρίς θεατές. Περισσεύουν περίπου 42,5 μέτρα (122,5 μέτρα πλάτος οικοπέδου μετρημένο στην πλευρά του γκαράζ του δήμου, εκεί που ήταν το κλειστό δηλαδή). 80Χ52 (26*2 για τις 2 πλευρές) είναι 41,60 μέτρα, μένουν δηλαδή 90 πόντοι από τη μεριά του τριγώνου τού άλσους με τον τοίχο να είναι πάνω στο πεζοδρόμιο από την πλευρά του στενού!
Το Καραϊσκάκης, που έχει χωρητικότητα 33.200 μαζί με τις θέσεις δημοσιογράφων, έχει παντού εκτός από τη μεριά του VIP κτιρίου 39 ΣΕΙΡΕΣ!!! 26 εναντίον 39 με την εξέδρα πιο κόντα στις γραμμές από ότι το Καραϊσκάκης, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι θα έχουμε τα 2/3 των 33.200 θέσεων με απλά ελληνικά 21.900 θέσεις εκτός αν κάνουμε πέταλα τύπου Λεωφόρου Αλεξάνδρας που θα έδιναν άνετα 25.000 ίσως και 26.000 θέσεις αλλά ως εκεί.
Ξεχνάμε λοιπόν το μονό διάζωμα, ξεχνάμε το διπλό συνεχόμενο όπως το γήπεδο Γιούβε και ερχόμαστε σε ένα σχέδιο παρόμοιο με το ΟΑΚΑ ή της ΣΚΕΠΑΣΤΗΣ αλλά για όλο το γήπεδο! Πολύ χημηλή γωνιά θέασης στο κάτω διάζωμα για μείωση ύψους, πλησίασμα όσο το επιτρέπει η γωνία θέασης του πάνω διαζώματος στον αγωνιστικό χώρο για ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΠΛΕΣ ΣΕΙΡΕΣ (35 στις μεγάλες πλευρές βγαίνουν οριακά) με μεγαλύτερα πεταλα που μπορούν ΑΝΕΤΑ να φτάσουν και 45 σειρές με κάτω + πάνω διάζωμα προσέχοντας το συνολικό εξωτερικό ύψος να μην παιρνά τα 13,50 μέτρα!!! (11,50 μέτρα + 2 μέτρα "κεραμοσκεπή" λέει ο μαλακισμένος νόμος για τον "παραδοσιακό οικισμό" της ΝΦ)
Επίσης άλλο η εκκλησία και άλλο το κάστρο! Το κάστρο κουμπώνει μια χαρά με την ιδεολογία του ποδοσφαίρου που είναι μια μάχη 2 ομάδων (στρατών) σώμα με σώμα, για 90 λεπτά όμως και χωρίς να χυθεί αίμα! Μην τρελαίνεσαι σε παρακαλώ! Δεν είμαστε εδώ να κάνουμε αφορισμούς, αλλά να συζητήσουμε για μια αισθητικά όμορφη και ΜΟΝΑΔΙΚΗ, όσο και ρεαλιστική λύση για γήπεδο στη Ν.Φ.
Με άλλα λόγια μην προσπαθείς να επιβάλλεις την άποψη σου με κεφαλαία γράμματα, αλλά να την υποστηρίζεις με επιχειρήματα! Φιλικά, ο "Νέστορας" της γειτονιάς σου.
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/8/2013 21:09
nestorinjo..ΣΤΟ ΕΝΑ ΣΚΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΝΝΟΩ..ΕΣΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ....ΣΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΕΧΩ ΑΡΝΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΗΠΕΔΟΥ...ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ...ΑΝ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ....Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ........Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑΥΡ.........ΓΙΕΣ.........ΠΟΥ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ.....
nestorinjo - 30/8/2013 21:30
Μα ΔΕΝ μιλάμε πλέον για εκκλησία :)
Η Αγιά Σοφιά ήταν υπερβολή. Εδώ μιλάμε για ένα γήπεδο πάλι με έμπνευση από την Πόλη, όπως ζητήθηκε από τον Μελ να το κάνει ο Ιταλός, αλλά η πηγή έμπνευσης είναι πλέον ΤΑ ΤΕΙΧΗ της Πόλης και όχι "το Μέγα Μοναστήρι" της!
Άλλο κάστρο και άλλο εκκλησία με καμπαναριά που όντως δεν κουμπώνει με γήπεδο ποδοσφαίρου, δεν βρίζεις σε εκκλησία...συνήθως!
Το "κάστρο" είναι ο ορισμός της "έδρας". "Άπαρτο κάστρο" αποκαλούν συχνά οι ...δημοσιογράφοι μια πολύ ισχυρή έδρα! Επίσης κάστρο = μάχη σώμα με σώμα με τακτική και ποδόσφαιρο = μάχη σώμα με σώμα και τακτική! Πάλι κουμπώνει! Δεν είναι άσχημη ιδέα, και καλύπτει την προϋπόθεση του Μελισσανίδη. Να είναι εμπνευσμένο απο την Πόλη δηλαδή, και να είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ!
Η εκτέλεση της ιδέας μπορεί να το κάνει κιτς, ή αριστούργημα! Μην το αναθεματίζουμε προκαταβολικά!
Αναφορικά με την Αγιά Σοφιά, νομίζω ότι ο Μελ επηρεάστηκε αρχικά από το ότι το γήπεδο μας ονομαζόταν από τον κόσμο "Ναός". Πήγε λοιπόν να κάνει έναν αληθινό ναό στον ενθουσιασμό του! Είδε όμως την αντιδραση του κόσμου και τα επιχειρήματα και άλλαξε ρώτα, διότι πιστεύω ότι ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΧΑΡΑ στόν κόσμο και όχι να κάνει ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥ!
nestorinjo - 30/8/2013 07:52
Καλημέρα!
Πολύ καλά νέα, αναρωτιώμουν αν θα εβγαινε κάτι παραπάνω στη συνάντηση αυτή από αναγγελία για τη σύσταση της Α.Ε. που θα αναλάβει την κατασκευή του σταδίου.
Το μοντέλο που εμπνέεται απο τείχος μου αρέσει πολύ περισσότερο από την αγιά Σοφιά.
Ανυπομονώ να δω πως το έχουν σκεφτεί! Τέλεια πρωϊνά νέα!
Vassilios21 - 30/8/2013 09:38
Καλημέρες!!!!!

Δεν έχει περάσει JCB απ' έξω και ήδη το γήπεδο φτιάχνει τον μύθο του!!!! Άλογα, καυτά λάδια, σπαθιά κ.τ.λ. Αυτό πραγματικά σημαίνει όραμα.
Βλέπω πρωτοσέλιδα : Μαρμαρωμένος Βασιλιάς!!!! ΑΕΚ ΟΣΦΠ 7-0
Παιχτες φαντάσματα.... Καύτο Λάδι έπνιξε τον ΠΑΟ κ.τ.λ.
...Κάνει και μπεί η μπουλντόζα θα περνάω κάθε μέρα και θα κάνω τον σταυρό μου.

Έτσι!!!
Renegade_21 - 30/8/2013 09:39
Το ομορφο απο το ασχημο δεν απεχουν πολυ.Φυσικη για καποιους φιλους η παγωμαρα σε καστρα και εκκλησιες και καμπαναρια.Ομως δεν εχουν καταλαβει οτι η ομαδα που θα ειναι υπευθηνη για τη κατασκευη του γηπεδου ειναι Ιταλοι και Ιταλος σημαινει ομορφια,σημαινει φινετσα,σημαινει μοντερνο.
Οπως ανεφερε κι ενας φιλο σε προηγουμενο σχολιο στην αρχη κι εγω παγωσα με τη συγκεκριμενη ιδεα αλλα σιγα σιγα,ωρα με την ωρα αρχιζω και φτιαχνομαι περισσοτερο με τα σχεδια που εχουν κατα νου τους.
Οντως θα ειναι μοναδικο στο κοσμο και νομιζω οταν με το καλο ...τελειωσει η κατασκευη του,πολλοι θα ειναι αυτοι που θα θελουν να φτιαξουν κατι παρομοιο στο μελλον.
Την καλημερα μου να ευχηθω σε ολους τους Αεκτζηδες και ανυπομονουμε να δουμε τις μακετες και 3D βιντεακια απο το απορθητο φρουριο μας.
Renegade_21 - 30/8/2013 09:48
Φυσικο*
mono_AEK - 30/8/2013 10:59
Και η lady gaga μοναδικη ειναι μπορω να πω, αυτο δεν παει να πει οτι ειναι και ωραιο αυτο το πραγμα που μας παρουσιαζει,
Εμπιστευομαι τον τιγρη και τον αρχιτεκτονα,
απλα λιγη προσοχη, γιατι οπως ειπα και παραπανω "το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται και ο παπας"
Για παραδειγμα δειτε το γηπεδο της west ham μια στο google δεν μαρεσει καθολου.
Father - 30/8/2013 10:43
Αυτο θα παιζει οταν ανοιγουν οι ΠΥΛΕΣ για την εισοδο των οπαδων στο ΝΑΟ

http://www.youtube.com/watch?v=hIgqK1sMK70
jxymas - 30/8/2013 18:37
http://youtu.be/sfR_HWMzgyc
agopakos6545 - 30/8/2013 11:01
ΑΣ ΜΠΕΙ ΤΟ ΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ....................ΛΕΜΕ..........................!!!!
ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΑΛΙ ΑΕΚΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ - 30/8/2013 11:15
Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ "ΚΙΤΣ"
Ε Λ Ε Ο Σ
ΜARINΕR - 30/8/2013 12:14
Ελεος ρε παιδιά.Σχολιάζουμε ενα "σχεδιο" που απεικονιζει ενα τείχος μπροστα σε μια θάλασσα η λιμνη ξερω εγω με μια εκκλησία στο βάθος και το ονομάζουμε προσχεδιο γηπέδου.
Και να "πόσο κιτς ειναι" λεει ο ένας,φανταστικό ο άλλος ,αδιάφορο ο τρίτος.
Η μονη δικαιολογία ειναι μαλλον η θερμοκρασία αυτη την εποχή.
nestorinjo - 30/8/2013 13:18
"Ακούστηκε" ότι το γήπεδο θα προσομοιάζει βυζαντινό κάστρο, εμπνευσμένο από τα Θεοδοσιανά τείχη. Στη φωτό απεικονίζεται μια ψηφιοποιημένη αναπαράσταση αυτών των τειχών από τη θάλασσα στα στενά με φόντο μια εκκλησία που μοιάζει αρχιτεκτονικά με την Αγιά Σοφιά...Διευκρινίζεται ότι μακέτες και rendered σχέδια του γηπέδου θα παρουσιαστούν σε ένα μήνα το νωρίτερο.
Αυτά κοστίζουν. Οι αρχιτέκτονες χρεώνουν τα μαλλιοκέφαλα τους για μια τέτοια μελέτη!
Προτιμάς να πληρώσουμε κάτι να το παραλάβουμε και να το παρουσιάσουμε και μετά να ...αρχίσει το κράξιμο και πάμε πάλι από την αρχή ή να διαδωθεί η φήμη για το πως θα μοιάζει, έστω και έτσι και να πιάσουν τον παλμό οι υπεύθυνοι και να κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές?
Θυμάσαι την "αγιά σοφιά με τα καμπαναριά" και το κράξιμο που έπεσε?
Πάει η αγιά σοφιά, πάνε και τα καμπαναριά, δεν πιστεύω να το θεωρείς συμπτωση!
nik18 - 30/8/2013 14:37
++++++1924 σε όλα όσα είπες! Σε αυτό αλλά και στα προηγούμενα!
ΥΓ Η Ολλανδία όμως είναι πραγματικά αναπτυγμένη χωρα :)
(Απο το άλλο post!)
nestorinjo - 30/8/2013 15:46
Ναι, είναι ανεπτυγμένοι, ο τρόπος που εκκενώθηκε το γήπεδο το φανερώνει, αλλά και σκληροί και λίγο ξυνοί επίσης :Ρ
Το ατύχημα όμως μπορεί να συμβεί σε όλους, και αν γινόταν στο Περιστέρι, όντως θα βγαίνανε να μας κράξουν για τριτοκοσμικούς και υπαναπτυκτους (λόγω τις σκληρότητας και της ξυνίλας που προανεφερα :) )
Όσον αφορά το γήπεδο, δεν κουράζομαι να γράφω, διότι για τα επόμενα 2 χρόνια, αυτό ειναι το ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ που απασχολεί την ποδοσφαιρική ΑΕΚ! Ευχαριστώ για την εκτίμηση και επιστρέφω!
nik18 - 30/8/2013 19:27
Γιά άλλη μια φορά συμφωνώ απόλυτα μαζι σου! Να είσαι καλά!
mono_AEK - 30/8/2013 13:22
Επειδη μαλλον στο σχολειο δεν εχετε φτασει ακομα στην βυζαντινη εποχη σε ενημερωνω οτι,
"το ενα τειχοσ" ειναι τα τειχη της βασιλευουσας, οτι "η μια εκκλησια στο βαθος" ειναι η αγια σοφια,
και η "μια θαλασσα η λιμνη" ειναι ο ευξυνος ποντος.
ΜARINΕR - 30/8/2013 14:20
Σ' ευχαριστώ φίλε για την ενημέρωση.
Μηπως ο πόντος σου βγήκε λιγο ξυνός;
mono_AEK - 31/8/2013 00:37
Καλυτερα να μου βγει ξυνος ο ευξεινος ποντος, παρα η εμφανιση του γηπεδου που περιμενω ηδη μια 10ετια.

Πιστευω οτι το εμβλημα μας καθως και η ιδρυτικη ονομασια του γηπεδου,
παραπεμπουν μια χαρα στην Πολη, δεν χρειαζεται ουτε να υψωσουμε τειχη ουτε να τοποθετησουμε 400 σημαντρα και 62 καμπανες.
Ο Δικεφαλος αετος σε περιοπτες θεσεις, η ιδρυτικη ...ονομασια του γηπεδου, και το μουσειο των προσφυγων ειναι αρκετα.
ΜARINΕR - 31/8/2013 20:38
Δεν διαφωνω σε τιποτε απο αυτα που λες.
Ας περιμενουμε τα τελικα σχεδια για να το κρινουμε.
Το σιγουρο παντως πιστευω οτι δεν θα ειναι Καραισκακης.(μπλιιιιιααααααααχχχχχ)
Κωνσταντίνος - Πλωμάρι - 30/8/2013 13:27
Μου αρέσει αρκετα η ιδέα. Σε πολλές χώρες θα κανουνε αναφορά για το γήπεδο και ότι εκει παίζει η ΑΕΚαρα μας

Με αυτά τα σχέδια (κάστρο κλπ) και την ιταλική φινέτσα του αρχιτέκτονα, προβλέπω καποια νεα παιδάκια να γίνονται ΑΕΚοπουλα μόνο από την αρχιτεκτονική του γηπέδου. Τα περισσότερα θα γίνουν από τις επιτυχίες όταν ανέβουμε στην α’
Pandaleon - 30/8/2013 13:40
Τιγρη βαλε κανονια να βαρανε σε καθε γκολ !!!!!!
antoniosOloco - 30/8/2013 14:58
Τι είναι αυτά ρε? Φτιάξτε ένα φυσιολογικό γήπεδο να'ούμε. Σιγά μην βάλουμε και βαλλίστρες και κανόνια...
aek-kostas - 30/8/2013 15:00
Vassilios21 εγω ειμαι καθε Παρασκευη σχεδον απεναντι στην Κορτσοπιτα και περιμενω να περασει μπουλντοζα...τον εχω πρηξει τον φιλο μου τον σερβιτοτορο!!
Vassilios21 - 30/8/2013 17:01
Ωραίος!!!!
apostoloslevendis - 30/8/2013 16:32
ξερει κανεις ποτε θα ειναι ετοιμο το γηπεδο?παντως αν θα ειναι οπως ειδα σε διαφορες μακετες τι να πω θα ειναι στολιδι κ μπραβο σας
Vassilios21 - 30/8/2013 17:03
Μεγάλε άλλαξε avatar μολύνει το χώρο.
apostoloslevendis - 30/8/2013 17:09
ασε με κ μπαινω red planet και μου εχει ο αλλος avatar φωτογραφια απο τη σκεπαστη κ ο πινακας να γραφει 3-0 με ολυμπιακο
matthew21r - 30/8/2013 17:45
ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΤΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΛΑΟ ΛΕΜΕ!ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ..ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ..ΦΤΑΝΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!
matthew21r - 30/8/2013 17:47
ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΤΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΛΑΟ ΛΕΜΕ!ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ..ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ..ΦΤΑΝΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!
Renegade_21 - 30/8/2013 17:53
Αποστοληηηη,,,, πες αλευρι,,,,το Παιδοβουβαλο σε γυρευει..
Τραβα στη σπηλια σου ''Λεβεντη μου'',,,λες και θελουμε τη γνωμη σας για το γηπεδο.
Κοιτα τι θα κανεις με την Παρι-Μπενφικα-Αντερλεχτ και ασε μας εμας στα ''προβληματα μας''.
apostoloslevendis - 30/8/2013 21:10
χαλαρωσε αδερφε γιατι τα πραγματα δεν ειναι ετσι.πρεπει να βλεπεις τη γενικοτερη εικονα κ να ξερεις οτι η ομαδα μου δε γινεται καλυτερη αν δεν εχει την ΑΕΚ στο πρωταθλημα.ποσο μαλλον με δικο της γηπεδο.νομιζω οτι αυτο που εχει συμβει στην ΑΕΚ επηρεαζει αρνητικα το ελληνικο ποδοσφαιρο κ μαζι κ την ομαδα μου
doc. geo21 & ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ... - 30/8/2013 22:16
Για ποιο πρωταθλημα μιλας? Για αυτο το ζομπι που εχει απομεινει, του χοντρου και των υποτακτικων-παραρτηματων-δανεικων του?
Αν αυτο που εχει συμβει στην ΑΕΚ επηρεαζει αρνητικα το Ελληνικο ποδοσφαιρο, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να επηρεαζει αρνητικα και την ...ομαδα σου. Κι αυτο γιατι η ομαδα σου ειναι Η ΙΔΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του Ελληνικου ποδοσφαιρου και αθλητισμου !
Μην ξεχνας οτι αυτο το κοκκινο εκτρωμα, που σε λιγο συμπληρωνει ολοκληρη ...ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ! εγκληματων και καταστροφης (και πλεον ειναι και παρον και παρελθον), ειναι ο,τι πιο βρωμικο εχει γεννησει η ...φυση αθλητικα παγκοσμιως και πολυ χειροτερο εννοειται του βαζελου !!!
Κι αυτο γιατι για το βαζελο απο την ιδρυση του ολοι ξεραμε οτι οτι ειναι ο εκπροσωπος της βρωμιας !
Ο gay του πειραια ομως, ο οποιος το επαιζε παντα ως... "ο εχθρος του κακου βαζελου",και δηθεν μπεσαλης και τιμιος, αποδειχτηκε ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ, επισκιασε με τη ΣΑΠΙΛΑ του ΤΑ ΠΑΝΤΑ και ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ οριστικα το Ελληνικο ποδοσφαιρο...
Και μην ακουσω κανενα κουφο, τυπου... φταιτε οι ιδιοι και οι διοικησεις σας...
Ειναι εντελως φυσιολογικη η καταντια ΑΕΚ και βαζελου τα τελευταια χρονια, με τα ανδρεικελα που εχουν περασει απο τις διοικησεις τους... Ποιος λογικος επιχειρηματιας (και οχι ΛΑΜΟΓΙΟ) θα το σκεφτοταν σοβαρα να μπει σ αυτες τις ομαδες και να τα βαλει με τους...κοκκινους κυβερνητικους εκπροσωπους του δημοσιου (και πρωην επιλεκτα μελη της ΣΤΑΖΙ) και τους διαδοχους τους ?
nestorinjo - 30/8/2013 22:21
Μην το ανοίγεις αυτό το θέμα σε παρακαλώ. Δεν με πειράζει ο σκεπτόμενος κόσμος της ομάδος σου, με πειράζει όμως αφάνταστα, αυτό που η ομάδα σου έκανε στο Ελληνικό ποδόσφαιρο τα τελευταία 20 σχεδόν χρόνια, που επηρέασε αποφασιστικά την πορεία της ομάδας μου προς το γκρεμό "με σπασμένα φρένα!"
Σαν τη Μικρασιατική καταστροφή, το ότι εμείς οι Έλληνες κάναμε τα λάθη μας, δεν σημαίνει ότι οι "συμμαχοι" μας δεν προκάλεσαν τελικά την καταστροφή μας σε εξίσου μεγάλο ποσόστό! Μην μου τείνεις λοιπόν "κλάδο ελαίας" χωρίς να αναγνωρίζεις τι προξένησε η ομάδα σου και μην μου λες ότι "χρειάζεσαι την ΑΕΚ για να γίνει και η ομάδα σου καλύτερη", ενώ η ομάδα σου ...συνέβαλε τα μέγιστα στην προσωρινή καταστροφή της με εξωαγωνιστικά, αθέμιτα μέσα.
Αν έλεγες εδώ "ναι ρε παίδες, μπουρδέλο τα κάναμε σόρι" και μετά, έλεγες τα υπόλοιπα, τότε θα ήταν ηλίθιος όποιος δεν σε καλοδέχονταν εδώ και τα λόγια σου θα τιμούσαν τον "δαφνοστεφανωμένο έφηβο" που η ομάδα σου έχει για σήμα πιο πολύ από τις πράξεις των παραγόντων της!
Εγώ τουλάχιστον ευχαριστώ για τις αρχικές ευχές, αν και καμιά μακέτα που έχεις δει δεν αφορά το σημερινό προτζεκτ για το γήπεδο. Αυτές αναμένονται σε ένα μήνα από τώρα!
theios loukas - 30/8/2013 18:32
Μετά την ανάγνωση αυτής της είδησης ανατρίχιασα πραγματικά και ταυτόχρονα ενθουσιάστηκα όπως μόνο μια φορά ξανά κατά το παρελθόν, όταν ενώ νοσηλευόμουν σε νοσοκομείο της Αθήνας και μετά από δική μου επιθυμία και ευθύνη βγήκα για 2-3 ώρες για να βρεθώ στον ΝΑΟ της Ν. Φιλαδέλφειας και να θαυμάσω τον Ντέμαρο να καρφώνει τον γαυρό μέσα στη λάσπη. Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που βρέθηκα στο ΝΑΟ και να που κοντοζυγώνει η ώρα να ξαναπάμε για... προσκύνημα. Αδέλφια ΑΕΚτζήδες, όσο δύσκολοι και να είναι οι καιροί οικονομικά, τώρα είναι η ώρα να συστρατευθούμε όλοι αγοράζοντας διαρκείας και να χτίσουμε το Ναό μας όπως και κάποτε οι ένδοξοι πρόγονοί μας. Τιμή και Δόξα σε αυτούς που θα συμβάλλουν ώστε να ξανανοίξει τα ...φτερά του ο ΑΕΤΟΣ και να πετάξει πάνω από την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ! Περηφάνια και Δύναμη αδέρφια ΑΕΚτζήδες!
bhanuchalkis - 30/8/2013 18:49
ΡΕ σεις απο το ASSASSINS CREED ει΄ναι η φωτο!!!
serifis 45 - 30/8/2013 21:31
TA SXOΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΕΚΤΣΗΔΙΚΟ ΕΤΣΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΙΖΕΡΙΑ




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

17:23 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Χωρίς την ΑΕΚ το FIFA 15
16:58 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Τηλεοπτικό το Πανθρακικός - ΑΕΚ
15:54 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Αναβάλλεται το Πανιώνιος - ΑΕΚ
15:37 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Το μεγαλύτερο πρόβλημα ειναι που δεν του...
15:12 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Ο Θάνος σφυρίζει την ΑΕΚ στην Κομοτηνή
14:53 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Συγκέντρωση και σοβαρότητα ζήτησε ο Δέλλ...
14:48 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Εκδρομή στην Πόλη

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

18:32 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Ετσι θα είναι τα αεροπορικά ταξίδια μας ...
18:18 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Παραιτείται ο Πρώτος Υπουργός της Σκωτία...
18:05 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Ελένη Λουκά κατά Lady Gaga (VIDEO)
17:50 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Υποψήφιος για την ηγεσία της Κεντροδεξιά...
17:30 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Πρόεδρος Καταλονίας: Εμείς συνεχίζουμε.....
16:41 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
To Facebook αλλάζει και πάλι
16:38 - Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Λαθρέμπορος αξιωματικός του Ναυτικού