202 ΣΧΟΛΙΑ

Τέλος από την ΑΕΚ ο Δίπλαρος

Με ομόφωνη απόφαση των Αγγελόπουλου-Σάκοτα


Δεν χρειάστηκε περισσότερο από ένα λεπτό για να αποφασίσουν οι Αγγελόπουλος και Σάκοτα για το μέλλον του Νίκου Δίπλαρου στην ομάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες του aek365, μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του παίκτη, που προκάλεσαν σάλο, διοίκηση και τεχνικό επιτελείο αποφάσισαν πως ο Δίπλαρος δεν έχει θέση στην ομάδα και δεν θα αγωνιστεί με την κιτρινόμαυρη φανέλα τη νέα χρονιά και φυσικά ούτε (ποτέ) στο μέλλον. Το θέμα το χειρίζεται πλέον ο Αλέξης Αλεξίου και πολύ σύντομα η υπόθεση θα λάβει και τυπικά τέλος. Η ΑΕΚ έδειξε και σε αυτό το κομμάτι γρήγορα αντανακλαστικά και τελείωσε με συνοπτικές διαδικασίες τον νεαρό.

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
simon - 11/8/2015 15:31

ρε πεδία τι δηλώσεις έκανε μη πως ξέρη κανίς

nikos1977 - 9/8/2015 16:45

Γνώμη μου aek365 να βγάλεις το θέμα από την σελίδα άμεσα.. Ένα παιδί είναι... Πολλών από μας τα παιδιά έχουν κάνει χειρότερα .... Μη γινόμαστε τόσο σκληροί.. Ο μεγάλος φαίνεται όταν συγχωρεί... Κι η ΑΕΚ είναι πολύ μεγάλη...ευχαριστώ...

joeypatra21 - 10/8/2015 15:33

αδερφε μου ο διπλαρος δεν ειναι παιδι..ειναι 18 χρονων...παιδι ειναι ο μωραιτης που ειναι 15 και βαμμενος γαυρος...αν εχεις το χρονο ψαξε να βρεις τις δηλωσεις του μωραιτη και συγκρινε με αυτες του διπλαρου...

nikos1977 - 9/8/2015 17:45

..δεν θέλω με τα σχόλια μας ένα βρασμο ψυχής να αδικούμε εαυτούς και ομάδα...το σωστό για μένα θα ήταν μια συζήτηση με τον μικρό,μια ενημέρωση του project της ομάδας,και κυρίως να του εξηγήσουν τι είναι ΑΕΚ.τιτλους και μαγκιά ομάδας στα δύσκολα... Κι αν δουν ότι δεν υπάρχει ελπίδα τότε τον αφήνουμε να παει όπου θέλει...δεν παρακαλάμε κανένα αλλά πρέπει η ΚΑΕ να συμπεριφερθεί με τροπο δια παιδαγωγικό....νομίζω ο μικρός θα καταλάβει κι ίσως μας εκπλήξει...η τιμωρία είναι εύκολη η... Συνέχεια συγχώρεση δείγμα ανωτεροτητος....

alexo524 - 10/8/2015 00:57

Δε νομίζω ότι είναι θέμα τιμωρίας, ούτε συγχώρεσης. Απαξίωσε την ομάδα που τον εμπιστεύτηκε. Στην ομάδα αυτή ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ. Πόσω μάλλον όταν η ομάδα αυτή είναι η ΑΕΚ. Η πρώτη ελληνική ομάδα που έκανε γνωστή την Ελλάδα στην αθλητική Ευρώπη. Δε μπορεί κανείς να απαξιώνει την ΑΕΚ και να συνεχίζει να αποτελεί μέλος της.

acherontas1972 - 9/8/2015 23:24

Το ότι είναι ο πιτσιρικάς Ολυμπιακός μου είναι αδιάφορο.Το ότι θεωρεί την ΑΕΚ σκαλοπάτι για τους γαυροβάζελους δεν το ανέχομαι.Παιδιά είναι μέχρι τα 12-14 το πολύ, μετά είναι έφηβοι άντρες.Αν δεν κατάλαβε τι είπε ας κάτσει στο σχολείο καμιά δεκαριά χρόνια να μάθει να μιλάει σωστά.

kk_kostas - 9/8/2015 17:05

Τι ακριβως να βγαλει δλδ?Αν η αποφαση της ΑΕΚ ειναι αυτη τι να κανει το site?Να μην γραψει την ειδηση..το aek365 ορθως δεν δημοσιευσε τις δηλωσεις του παικτη ..κατα την γνωμη μου για να τον προστατεψει..αλλα απο την στιγμη που η διοικηση πηρε αποφασεις δεν μπορει η σελιδα να μην τις ανακοινωσει.

thanos_R 21 - 10/8/2015 01:01

θα σεβεσαι κ@λοπαιδι...δεν θελουμε αλλους μανωλαδες στην ΑΕΚ μας..στο κακο κ να πλενεις το στομα σου οταν μιλας για την ΑΕΚ..

AEK. 91-17 ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ - 10/8/2015 11:26

ΜΑΝΩΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΣΚΕΤΟ...Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΑΡ.....ΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΑΠΟ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ... ΚΑΚΙΣΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ .. ΤΟΝ ΕΙΧΕΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ 30000 ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΑΝΕΩΝΕΣ ΜΕ ΨΙΧΟΥΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΚΕΡΕΙΡΟ 800000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ...ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ Ο ΓΑΒΡΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 15 ΕΚ

chris_deminio - 10/8/2015 10:26

Κακός τον τελειώσαν ... έπρεπε να τον κρατήσουν και να καθαρίζει τον πάγκο και τα αποδυτήρια ...

dimitrio21 - 10/8/2015 07:53

Αυτός ο πιτσιρικάς είναι ικανός να πει στην κοπέλα του "Κοίτα, σ' αγαπάω, αλλά σε δυό τρία χρόνια θα παντρευτώ την αδερφή σου"...

mpaladoros21 - 10/8/2015 04:57

Ένα μεγάλο μπράβο στη διοίκηση και στον Σάκοτα! Η ομάδα χρειάζεται παίχτες που θα ματώνουν τη φανέλα για να ξαναγίνει η ΑΕΚ πρώτη σε Ελλάδα και Ευρώπη. Τελειώσαμε με τους περαστικούς!

davelis - 10/8/2015 03:24

τα πολλά λόγια είναι φτώχια...και ειδικά όταν έχεις να κάνεις με ένα φτωχό (διστυχώς) μυαλό.... Στο καλό και μακριά από μας....

thanos_R 21 - 10/8/2015 00:56

ετσι με αυτες τις κινησεις δειχνουμε μεγαλη ομαδα..γιατι ειμαστε κ το αξιζουμε...στο καλο τσουτσεκι που θα υποτιμησεις την ΑΕΚ..να πλενεις το στομα σου πρωτα...οταν η ΑΕΚ εφερνε το ευρωπαικο στην ελλαδα με τη σλαβια κ ειχε ρεκορ κοσμου τοτε εσυ δεν ειχες μπει ουτε στις ωοθηκες...

akisvolcom__ - 10/8/2015 00:37

Ειστε πολυ γελοιοι μερικοι,ο αλλος λεει την ΑΕΚ σκαλοπατι για γαυροβαζελους και εσεις λετε δν τρεχει και τιποτα,αντε πηγαινετε να μαθετε τι ειναι ΑΕΚ

alexo524 - 9/8/2015 23:29

Το κρίσιμο θέμα δεν είναι τόσο το ότι δήλωσε ολυμπιακός, αλλά το ότι θέλει να χρησιμοποιήσει την ΑΕΚ σαν σκαλοπάτι γιά να παίξει σε ΟΣΦΠ ή ΠΑΟ. Μου αρέσει η ειλικρίνεια και απεχθάνομαι την ξύλινη γλώσσα και τις τυποποιημένες δηλώσεις που κάνουν όλοι οι νεο-μεταγραφέντες σε όλες τις ομάδες -προφανώς καθ' υπόδειξη- αλλά μιά τέτοια δήλωση απαξίωσης πριν ακόμη φορέσει τη φανέλα, δείχνει αμετροέπεια και ασέβεια προς την ομάδα που τον πίστεψε, τον εμπιστεύτηκε και του δίνει τη... Συνέχεια δυνατότητα να κάνει μιά νέα αρχή (όπως δήλωσε ο ίδιος). Η απόφαση της διοίκησης είναι σωστή. Με το φανατισμό και τις συνθήκες ζούγκλας που κυριαρχούν στα μαζικά αθλήματα, ο κάθε Δίπλαρος δεν θα μπορούσε να μπει σε κανένα γήπεδο στο οποίο υπάρχουν οπαδοί της ΑΕΚ με τη φανέλα της ΑΕΚ. Και αυτό ο νεαρός το ξέρει. Σε μιά χώρα με αθλητικό πολιτισμό, κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατό. Στην Ελλάδα όχι. Με τις δηλώσεις αυτές τέλειωσε την καριέρα του στην ΑΕΚ πριν καν αρχίσει.

Οι δηλώσεις αυτές εκτός από τις συνέπειες που θα έχουν στο Δίπλαρο, θα πρέπει να προβληματίσουν τους ιθύνοντες της ΑΕΚ, διότι -δυστυχώς- απηχούν τη νοοτροπία που υπάρχει σήμερα στα νέα παιδιά. Εχουν καθήκον να ξαναφέρουν την ΑΕΚ στην κορυφή της Ελλάδας και της Ευρώπης. Να δημιουργήσουν τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις να βλέπουμε τα επόμενα χρόνια παίκτες των άλλων ομάδων (συμπεριλαμβανομένων ΟΣΦΠ, ΠΑΟ) να δηλώνουν ότι θέλουν να παίξουν στην ΑΕΚ. Η διοίκηση έχει καθήκον να κάνει την ΑΕΚ όνειρο γιά κάθε νέο παιδί. ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ.

giannis1809 - 9/8/2015 22:49

Δε με νοιάζει να τιμωρηθεί , δε με νοιάζει αν θα παίξει στο ΝΒΑ κάποια στιγμή ή θα αλλάξει επάγγελμα , μου είναι άγνωστος και αδιάφορος σαν παίκτης και σαν άνθρωπος . Το μόνο που με νοιάζει είναι να μην αποκτήσει ΠΟΤΕ οποιαδήποτε σχέση με την τεράστια ομάδα και ιδέα της ΑΕΚ . Καλά μυαλά μικρέ . Υπάρχουν μεγαλύτερα ταλέντα από σένα που θα έδιναν και την ψυχή τους να παίξουν φορώντας αυτή τη φανέλα !

josephscocco - 9/8/2015 18:53

Βέβαια αδέλφια, έτσι χάσαμε την ευκαιρία να τον κάνουμε εμείς ΑΕΚΤΖΉ! Χρειάζεται λίγη μεγαλοσύνη ΑΕΚΤΖΉΔΙΚΗ, δεν νομίζετε; Αυτό δεν είναι η ΑΕΚ μας;

Solo AEK - 9/8/2015 20:56

Κι έτσι θα δίναμε το όμορφο παράδειγμα και στους υπόλοιπους όπως λ.χ. ο Μωραΐτης, να λένε τα ίδια και να απαξιώνουν το σύλλογο.

Για μένα φίλε η αντίδραση του Αγγελόπουλου είναι ακόμη ένα δείγμα ότι ο άνθρωπος έχει μεγάλο όραμα για τη Βασίλισσα. Αυτή τη μεγαλοσύνη χρειαζόμαστε, όχι του φιλανθρωπικού ιδρύματος προσωρίνης στέγασης γάβρων...

josephscocco - 9/8/2015 23:17

Φίλε μου, το μεγάλο όραμα γνωρίζει να συμπεριλάβει και την ανικανότητα των17 ετών... το μεγάλο όραμα συμπαρασύρει στο πέρασμά του και ελκύει τους 17χρονους, τους θελγει... Ίσως, Ίσως λέω, αυτό να είναι και η απόδειξη της μεγαλοσύνης του...

black_keys - 9/8/2015 22:17

Αν για να καναμε τον Διπλαο ΑΕΚτζη επρεπε να κανουμε την ΑΕΚ Πανιωνιο, τοτε χαιρομαι που δεν προσπαθησαμε καν. Δεν ειχε θεση στην ομαδα μετα απο αυτη την δηλωση, η διοικηση εκανε αυτο ακριβως που επρεπε να κανει.

josephscocco - 9/8/2015 23:11

Όχι φίλε μου, αυτό είναι θυμοσοφία, δεν είναι αλήθεια! Όταν ξέρεις Ποιος είσαι, όταν έχεις συναίσθηση του μεγαλείου σου, δεν φοβάσαι να σκύψεις στην ανέχεια του άλλου! Όταν φοβάσαι, τότε δεν είσαι τίποτε, Όχι απλά δεν είσαι ΑΕΚ!

thanos_R 21 - 10/8/2015 01:18

να σκυψεις εσυ..μερικοι ΑΕΚτζηδες εχετε νοοτροπια πλατανια..ξυπνηστε..εμεις την ΑΕΚ την μαθαμε κ την θελουμε αλλιως.. το μεγαλειο της η ΑΕΚ το εδειξε με αυτη εδω την κινηση..εσυ περιγραφεις ακριβως το αναποδο.να δεχτεις οτι ειπε δηλαδη..

josephscocco - 10/8/2015 10:29

Ούτε καν κατάλαβες...

alexandr0s - 9/8/2015 23:38

Δέν είναι θέμα φόβου ή μεγαλείου. Είναι και τυπικό το θέμα. Όταν δεν σε σέβεται ο νέος που μόλις υπέγραψε το συμβόλαιο, τότε πώς περιμένεις να σε σεβαστεί στη συνέχεια (αυτός και άλλοι) ?

Να τον κρατήσεις αυτόν τον παίκτη και να πάρεις τί? την τυπική του παρουσία ?

Με την εξέδρα να τον βρίζει και αυτόν να έχει το αυτί στο τηλέφωνο μπας και τον ζητήσει ο γαύρος ή ο ζέλας?... Συνέχεια
Μια επαγγελματική σχέση που ξεκινάει με τέτοιο τρόπο, είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

Γιατί να μπεί η διοίκηση σε αυτή τη διαδικασία?

josephscocco - 10/8/2015 00:01

Μα εννοούσα και εμάς, δεν εννοούσα απλά την διοίκηση, αλλοίμονο! ... να μην τον βρίζουμε, ανοχή να δείξουμε, ευκαιρία να δώσουμε...

acherontas1972 - 9/8/2015 23:30

Όχι φίλε μου, σκαλοπάτι δεν είναι η ΑΕΚ για την ομάδα των 150-200 φιλάθλων στο Παπαστράτειο & της ιαχής γκολ στα καλάθια επί Ιωαννίδη. Δεν είναι για λύπηση το παιδί για να σκύψει η ΑΕΚ να τον βοηθήσει-συνετίσει για τις δηλώσεις του.Η ΑΕΚ & το μεγαλείο της είναι σκαλοπάτι ΜΟΝΟ για το ΝΒΑ & την Εθνική ανδρών.Ενα googlάρισμα στην ιστορία της ΑΕΚ & θα καταλάβαινε που ήρθε.

alexandr0s - 9/8/2015 22:27

Να τον κάνουμε ΑΕΚτζή? για ποιό λόγο? έχει η ΑΕΚ να αποδείξει κάτι στον κάθε.. Δίπλαρο που δεν σεβάστηκε την ΑΕΚ ούτε ως εργοδότη του?

Ούτε καν..

bilouris21 - 9/8/2015 21:46

Άντε πήγαινε παρά...ΔΙΠΛΑ-ΡΕ...

alexandr0s - 9/8/2015 21:16

Πολύ σωστή απόφαση. Ούτως η άλλως μετά απο οσα είπε, δέν υπήρχε περίπτωση να παίξει στη ΑΕΚ.

Ήταν τελειωμένος στη συνείδηση του κόσμου, και απο ενα σημείο και μετά θα αποτελούσε και βαρίδι για την ομάδα.

Καλύτερα τώρα που είναι νωρίς για να βρεί και αντικαταστάτη.

Ας πάει στην ομάδα της καρδιάς του

dypon - 9/8/2015 20:50

Χαίρομαι που η διοίκηση ,απλά δεν ασχολείται με την περίπτωσή του.Αυτό είναι αξιοπρέπεια και μεγαλώνει τον σύλλογο.Τιμωρητικές διαθέσεις στυλ θα κρεμάσω το δελτίο σου,φανερώνουν κομπλεξικούς και τέτοιοι οι Αεκτσήδες δεν είμαστε.Σύνδρομα κατωτερότητας αναζητήστε τα σε κοκκινοπράσινες ομάδες .

Karaflo_eidolo - 9/8/2015 20:23

Παίκτες και παικταράδες υπάρχουν πολλοί εκεί έξω.Σιγά μην κολλήσουμε για ένα πιτσιρικά που το μετάνιωσε.Ας βρεί αλλού το μέλλον του,σιγά μην κλάψουμε κιόλας,η ομάδα πάνω απ όλα

aektzis_apo_paidi - 9/8/2015 19:29

Kalispera se olous!

Ti na prwto pw?to paidi einai ektos,auta den uparxoune,tetoia logia oute sto ekswteriko den ta lene!

Eixe eukeria isws ths zwhs tou kai ths karieras tou kai thn petakse sta skoupidia

Egw loipon eimai kamia pentaria xronia megaluteros tou kai edw kai mhnes psahnw na vrw douleia ths prokophs gia na ta vgalw pera kai panw apo 20 euro thn hmera den vgazw!

Exw xrei konta sta 8500 kai enoikia aplhrwta kai allous logariasmous kai ksupnaw ka8e prwi me mia elpida na ginei kati gia na borw na ksexrewsw kai na zhsw san anthropos kai an... Συνέχεια kapoios estw kai edw mesa borei na mou prostherei mia douleia h mia idea eygnomwn 8a tou eimai

kai auto to palikaraki gia na mh pw kati allo petaei eukeries kai xrhma sta skoupidia,e loipon rwtw giati tetoies eukeries talento se toso la8os paidakia??

entso11 - 9/8/2015 19:57

Respect

giannistath - 9/8/2015 19:55

αως τον εδιωξαν. Τετοιους χαρακτηρες τους κρατσς για να συμπληρωνουν τα προπονητικα σου διπλά κ του κρεμας το δελτιο για να βλεπει μπασκρτ μονο στην τηλεοραση. σ

ναπολιτανος21 - 9/8/2015 19:17

Στο καλο να παει. Η δηλωση του ηταν αθλια και δειχνει και παιδι με χαμηλο IQ. Ακομα δεν μπηκε στα παρκε και κανει δηλωσεις για Ολυμπιακους και Παναθηναϊκους και σκαλοπατια. Παιξε πρωτα το Μπασκετ σου να δεις πιος θα σε εκτιμησει και αν θα τα καταφερεις και ασε τα λογια νιανιαρο.

Aνεστης Αεκαρας - 9/8/2015 19:13

To παλικαρακι νομιζει οτι πηρε μεταγραφη στην Κηφησια η στον Κολοσο Ροδου...Μπορει η ΑΕΚ αυτην την στιγμη να μην βρισκετε στο επιπεδο των αλλων δυο,αλλα εχει μεγαλη ιστορια στο αθλημα και ο μικρος δεν την σεβαστηκε! Τετοιες δηλωσεις δεν βγαινεις να κανεις...Θα παιζεις μπασκετ στην ΑΕΚ και θα εχεις στο μυαλο σου να πας σε παναθηναικο η ολυμπιακο; Ποιος θελει τετοιους παικτες στην ομαδα του; Ενα μεγαλο μπραβο στην διοικηση που βαζει ψηλα τον πηχη,και να ξερετε οτι σε 2-3 χρονια η ΑΕΚ θα... Συνέχεια ειναι στο ιδιο επιπεδο με τους αλλους 2 διαχρονικους της αντιπαλου!!! Τωρα Διπλαρε μπορει να πας σε ολυμπιακο η παναθηναικο οπως εχεις ονειρο στο καλο αλλα εμεις τετοιους παικτες δεν θελουμε!

giwrgos_1924 - 9/8/2015 13:30

Κριμα! Δεν γινεται να παμε μπροστα σαν χωρα οταν εχουμε κομπλεξ! Εσυ σαν ΑΕΚ εχεις υποχρεωσει να εκμεταλυετεις το ταλεντακι (αγωνιστικα) και μετα να βαλεις και κανα χρημα στα ταμεια! Δεν νομιζω οτι δεν σεβαστηκε! ΔΕΝ εχετε καταλαβει οτι οι γαυροβαζελοι ειναι τοπ αυτη την στιγμη οχι ενχωρια αλλα ΕΥΡΩΠΗ λογικο να μας βλεπουνε ετσι τα παιχτακια σαν μεσο θελω να πω! Αυτα μην αρπαχτειτε ΑΕΚοφρωνες οσο ΑΕΚ ειστε εσεις αλλο τοσο ειμαι και εγω! Την αποψη μου ειπα!

Politis - 9/8/2015 14:01

επειδη εχεις μυαλο κατιδη και διπλαρου μαζι να σου πω οτι στοχος της ΑΕΚ ειναι να ξεπερασει τους αλλους δυο και οχι να γινει το σκαλοπατι (ακουσον ακουσον) για μελλοντικη μεταγραφη σε αυτους γκε γκε? και οχι δεν εισαι ΑΕΚ.

giwrgos_1924 - 9/8/2015 18:17

Εκανα σχολιο αλλα μαλλον λογω ιντερνετ δεν δημοσιοποιηθηκε! Τεσπα διαβασα τις απαντησεις σας και αναθεωρησα σχετικα με το πως εβλεπα το θεμα και ειχες μεγαλο δικιο Νεστορινιο για το οτι θα μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες ομαδες για παραδειγμα!! ΟΜΩΣ φιλε πολιτη ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΙΔΗ! Η οικογενεια μουυ εκδιωχθηκε απο την Μικρα Ασια με τον χειροτερο τροπο τα οικοπεδα εκει ακομα ανηκουν στους προπαππους μου! Η ΑΕΚ και το παρελθον μου ειναι αλληλενδετες... Συνέχεια εννοιες! ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ τι ομαδα ειμαι! Που θα μου πεις και ΓΚΕ ΓΚΕ! ΜΙλα πιο ομορφα! Γιατι εγω δεν ηθελα να θιξω! Τηην αποψη μου ειπα!

sochristofides - 9/8/2015 22:06

εισαι σωστος

aekaraaaaa - 9/8/2015 19:13

etsi einai file,oxi mono AEK ala kathe omada pou sevetai tin istoria tis tha ton eixe teliosei me synoptikes diadikasies!

ΑΡΡΩΣΤΙΑ_21 - 9/8/2015 18:48

Αυτα για κομπλεξ και αλλες αηδιες αλλου.Οποιος δν θελει να παλεψει για να πανηγυρισει τιτλους με τν ΑΕΚ,αλλα απλα ν παιξει γα παρτυ του και να γυαλισει στους απαταιωνιους στα τσακιδια.Ακου σκαλοπατι.. Διπλαρε στα τσακιδια αγορινα μου! Τραβα στους βαζελους να σ'αποθεωσουν γαυρακο

oconski - 9/8/2015 18:23

Οι δεκαεπταχρονοι δεν ειναι πλεον παιδια.....οπως θελετε να πιστευετε κατι τετοιο. Ολη η Ελλαδα γνωριζει την αντιπαλιτητα ΑΕΚ και θρυνου .....εστω και μπασκετικου. Δεν ειναι δυνατον να μην το γνωριζει και αν θελετε πολυ πιστευω οτι οι δηλωσεις του ηταν κατευθυνομενες

sochristofides - 9/8/2015 16:25

σεβομανε την αποψη σου που εκφραζεις,αλλα δεν ειναι καταρχην θεμα κομπλεξ.Ειναι πρωφανες οτι λογω ηλικιας δεν ξερει το μεγεθος τησ ΑΕΚ,εκει ισως να υπαρχει καποια ευθυνη της ΚΑΕ,ομως δεν γινεται ετσι απροκαληπτα να εκθετεις μια δοιηκηση που σου δινει μια ευκαιρια καριερας και πολυ περισσοτερο να δινεις δικαιωμα σε οπαδους αντιπαλης ομαδας να μας δουλευουν και να μας κανουν πλακιτσα

Solo AEK - 9/8/2015 15:12

Προφανώς κι εσύ και ο Δίπλαρος δεν έχετε καταλάβει τι θέλει να χτίσει ο Αγγελόπουλος. Δεν είμαστε στο 2010-2014 φίλε μου. Η μπασκετική ΑΕΚ είναι προορισμός πλέον κι όχι σκαλοπάτι. Κι επιπλέον, αυτό που δήλωσε ο Δίπλαρος σε μια εποχή που η ΑΕΚ βάζει με μεθοδικότητα τις βάσεις για να ξεπεράσει τους γαυροβάζελους μειώνει όχι μόνο την ιδέα-ιστορία ΑΕΚ, αλλά και τον ιδιο τον επενδυτή.

Manwlhs - 9/8/2015 14:44

Αν είναι τοπ οι γαυροβάζελοι, έχει τώρα την ευκαιρία να πάει σε αυτές τις ομάδες και ώρα του καλή. Αφού ήρθε στην ΑΕΚ, πρέπει να αγωνιστεί για να την πάει στην κορυφή και να κάνει μαζί της ευρωπαϊκές πορείες. Όταν και αν παίζει στην πρώτη πεντάδα σε λίγα χρόνια, ξέρει πού μπορεί να έχει φτάσει η ΑΕΚ; Μίλησε σαν να είναι στο τέλος της καριέρας του και όχι στην αρχή.

donkon - 9/8/2015 14:27

τον Δίπλαρο και όλα τα παιδία της ηλικίας του η ΑΕΚ τα αγόρασε για να μπορεί σε 2-3 χρόνια να χτυπήσει ΟΣΦΠ και ΠΑΟ. Με τις δηλώσεις του απλά δείχνει να μην πιστεύει σε αυτό τον στόχο, οπότε καλώς δεν θα πάρει μέρος σε αυτή την προσπάθεια.

magic32 - 9/8/2015 14:26

Γιαυτο ακριβως επρεπε να φυγει χθες.Για να μη φτασουμε αυτο που γραφεις και σου φαινεται λογικο οτι μπορει να δει την ΑΕΚ σαν μεσο για τους αλλους(προφανως εισαι πιτσιρίκι αν οντως εισαι ΑΕΚτζης) να θεωρείται φυσιολογικό

stelios39 - 9/8/2015 14:04

Κομπλεξ θεωρεις αυτο που εκανε ο Αγγελοπουλος προστατεψε την υστεροφημια της ομαδας, φαινεται οτι εσυ σαν χαρακτηρας πρωτα βαζεις το χρημα και μετα ολα τα αλλα σε λυπαμαι πραγματικα

vassilaros21 - 9/8/2015 13:58

Δεν είναι θέμα κομπλεξ φίλος. Όταν μία ομάδα - εταιρεία επενδύει πάνω σου είναι εκτος από ηλίθιο και τελείως αντιεπαγγελματικό να λές επενδύστε πάνω μου να βελτιωθώ για να πάω στους αντιπάλους σας. Το να λέει τι ομάδα είναι δεν με νοιάζει και δικαίωμά του , το να σε αποκαλεί σκαλοπάτι είναι προσβλητικό και για φάπες... Καλή τύχη τώρα γιατί για τα επόμενα χρόνια θα μετανοιώνει για την κοτσάνα του..

vagg - 9/8/2015 13:48

..φίλε giwrgos_1924 κατά την αποψή μου δεν είναι θέμα κόμπλεξ όπως λες. Η αεκ εδώ και 1 χρόνο προσπαθεί να βάλει τις βάσεις με σκοπό όχι να γίνει μια καλή/συμπαθητική ομάδα, αλλά να φτάσει και αυτή στην κορυφή. Με αυτές τις δηλώσεις ο δίπλαρος δείχνει να μην αντιλαμβάνεται αυτή την συλλογική προσπάθεια. Και ακριβώς επειδή είναι συλλογική, οποιοδήποτε κομμάτι αυτού του συνόλου δεν είναι δυνατό πρέπει να αντικατασταθεί. Και ιδιαίτερα στην προκειμένη περίπτωση το δυνατό δεν αφορά... Συνέχεια μόνο τεχνικές και αθλητικές ικανότητες αλλά και νοοτροπία. Και με αυτές τις δηλώσεις ο δίπλαρος μας είπε εμμέσως πλην σαφώς πως η ομάδα δεν θα φτάσει ποτέ στο επίπεδο των 2. Αφού λοιπόν δεν το πιστεύει αυτός πόσο μάλλον να τον πιστέψουμε εμείς.

nestorinjo - 9/8/2015 13:46

Δεν είναι ετσι. Μιλάμε για ξεκάθαρη και προμελετημένη πρόκληση. Για να δείξει ποσό σπέσιαλ είναι! Ποιος; Ένα σκατο, ένας πουθενας 18 χρόνων. Και αν ήθελε να μιλήσει για τόπ κλαμπ του παρόντος υπάρχουν και οι Ρεάλ, η μπαρτσελονα η ΤΣΚΑ η Μακάμπι. Μίλησε για καμία απο αυτές; Όχι μονο για ΟΣΦΠ ΠΑΟ που ήξερε ότι θα προκαλέσει!

giwrgos_1924 - 9/8/2015 18:38

Ελεος εχω απαντησει στον Πολιτη δυο φορες ολοκληρο κειμενο και ανεβασες το αλλο που ειπα με τον τσακωνα!Τεσπα ΠΟΛΙΤΗ με προσβαλλεις οταν με συκρινεις με τον Κατιδη ειλικρινα! Το παρελθον μου ειναι αλληλενδετο με την ΑΕΚ! ΜΙΛΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ (γκε γκε στα σκυλια σου)! Δεν μπορεις να λες οτι δεν ειμαι ΑΕΚ πρωτον γιατι δεν με ξερεις και δευτερον γιατι δεν εθιξα ουτε ηθελα να προσβαλλω κανενα! ΑΠΛΑ την αποψη μου ειπα! Και βλεποντας τα σχολια αντιλαμβανομαι οτι εβλεπα αλλιως το θεμα!... Συνέχεια Νεστορινιο πολυ σωστος φιλε οταν λες οτι για παραδεγμα θα μπορουσε να χρησιμοποιησει ΡΕΑΛ κτλ

JOHNleon - 9/8/2015 18:33

δεν νομιζω οτι ειναι τοσο χαζο παιδακι για να πει αυτα...αν υπογραψει σε 10 μερες βαζελογαυρο μη ξαφνιαστουμε..

NYJets21 - 9/8/2015 18:24

Όλοι στην Πάτρα γνωρίζουν τον χαρακτήρα του.

Βλαχομαγκιές, υφάκι,thug life, κολλητούς να βρίζουν μάνες στην κερκίδα και δεν συμμαζεύεται...

Κλασικός κάγκουρας είναι ο πιτσιρικάς, που επειδή έχει λίγο ταχύτητα και τσαμπουκά στο παιχνίδι του, την έχει δει Steph Curry...

giwrgos_1924 - 9/8/2015 18:22

Θα ξεπερασω και τον Τσακωνα στα dislike ρε φιλε !

univer - 9/8/2015 17:40

και ποιός είναι ο....Δίπλαρος;;

giannhs Kater;inh - 9/8/2015 17:15

Αν δεν εκτέλεσε εντολές......... έχει κακού συμβούλους που θα τον πάρουν στο λαιμό τους.......... Τι θα γίνει αν η ομάδα που αγαπάει δεν τον αξιοποιήσει γιατί θα υπάρχει κάποιος καλύτερος στη θέση του........... ΝΑ ΚΑΤΈΒΕΙ ΑΠΌ ΤΟ ΚΑΛΆΜΙ......

nikolos - 9/8/2015 17:03

κριμα γιατι με τετοια μυαλα θα χει την τυχη του κατιδη........

nikolaosaek - 9/8/2015 16:54

Μπραβο στη διοικηση που εδιωξε το Διπλαρο! Διπλαρε η ΑΕΚ τιμη σου εκανε που ασχοληθηκε μαζι σου. Καποια μερα θα καταλαβεις το λαθος σου αλλα τοτε θα ειναι αργα!

kk_kostas - 9/8/2015 16:43

Δεν εχω κανενα μα κανενα προβλημα αν ο καθε παικτης που θα παρουμε ειναι βαζελος ή γαυρος ακομα και φανατικος..αρκει να πιστευει στο προτζεκτ ..να πιστευει οτι η ΑΕΚ ειναι μεγαλο βημα της καριερας του και να ματωσει για να πετυχει.Οι δηλωσεις του δειχνουν παικτη που δεν θα ματωσει την φανελα ..που δεν πιστευει αρκετα στον εαυτο του ωστε να εχει τον εγωισμο να πει..ναι ο παο και ο οσφπ ειναι μεγαλυτεροι μπασκετικοι συλλογοι αλλα εμεις θα τους κερδισουμε..Οταν ενας 18χρονος δεν εχει αυτα... Συνέχεια τα ονειρα..αλλα εχει ως ονειρο να παιξει με τον Σπανουλη τοτε δεν ειναι αρκετα ικανος ουτως η αλλως για να επενδυσουμε σε αυτον.

9-11 original piraeus - 9/8/2015 16:13

σιγουρα οι δηλωσεις του ηταν αστοχες...απο κει και περα το να καθονται καποιοι εδω μεσα και να χαρακτηκτηριζουν τους γονεις χωρις να τους ξερουν ειναι εντελως ατοπο.

γνωριζω την μητερα του πανω απο 20 χρονια και προκειται για εναν φοβερο ανθρωπο,επαιζε εθνικη Ελλαδος στο βολλευ,μεγαλωνουν 7 παιδια με φοβερες θυσιες και μονο αυτο φτανει για να καταλαβει κανεις τι ειδους ανθρωποι ειναι οταν αλλα ζευγαρια τα παρατανε με την παραμικρη δυσκολια.... Συνέχεια

κριμα για τον νικο σιγουρα μεσα στον παρορμητισμο του και την παραζαλη του ευρωπαικου εκανε τις δηλωσεις χωρις να καταλαβει οτι θα προσβαλε κοσμο και σωματειο!!!!

marseille21 - 9/8/2015 16:41

Φίλε μην μου πεις ότι ο πατέρας του είναι γυμναστής; Είχα ένα γυμναστή Δίπλαρο στο Λύκειο που είχε τόσα παιδιά.

9-11 original piraeus - 9/8/2015 17:08

στο 6ο πατρας πηγαινες;

marseille21 - 9/8/2015 17:28

Ο γιος από την άλλη από ότι φαίνεται δεν πήρε από τον πατέρα του.

marseille21 - 9/8/2015 17:27

Ναι φίλε μου τις σεζόν 2003-06 πολύ καλός τύπος και εσύ 6ο πήγαινες;

ozi - 9/8/2015 17:18

Nαι φίλε γυμναστής είναι(νομίζω στην Πάτρα)!

vagg - 9/8/2015 13:27

Διαβάζοντας τις δηλώσεις του Δίπλαρου το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι να βρίσω και αν μπορούσα να τον πλάκωνα στις σφαλιάρες. Οχι μόνο για τις απαξιωτικές για την ομάδα μου δηλώσεις αλλά και για την πηχτή βλακεία που έχει στον εγκέφαλο. Πηχτή βλακεία όμως σύμφωνα με την δική μου λογική και με τις δικές μου εμπειρίες. Και αυτό γιατί στα μάτια μου η αεκ είναι ένας μύθος του ελληνικού αθλητισμού και αυτό το θεωρώ δεδομένο.... Συνέχεια
Είναι όμως δεδομένο για έναν 17χρονο?

Από το 2002 που η αεκ πήρε τελευταία χρονιά το πρωτάθλημα τις επόμενες χρονιές κατά μέσο όρο η ομάδα έβγαινε 7η με 8η (σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία) και βέβαια 3 χρονιές έπαιξε στην Α2.

Εχει μεγαλώσει μία γενιά μπασκετικών φιλάθλων στην πορεία της οποίας η αεκ (βαθμολογικά μόνο) ήταν μια μικρομεσαία ομάδα. Και βέβαια 2 γενιές ποδοσφαιρικοί φίλαθλοι δεν έχει δει την αεκ να παίρνει πρωτάθλημα.

Ολη αυτή λοιπόν η “αποχή” από την κορυφή, πέρα από στενάχωρη για εμάς, είναι και “επικίνδυνη” όσο αναφορά την ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ της ομάδας.

Για όλους εμάς λοιπόν που γίναμε αεκτζήδες λόγω;1) των επιτυχιών της ομάδας μας και 2) για τα ποιό νεαρά παιδιά που γεννηθήκανε στα πέτρινα χρόνια της ομάδας μέσα σε μια φιλοαεκτζίδικη οικογένεια και μαθαίνοντας την ιστορία της. είναι δεδομένο πως η αεκ είναι μια μεγάλη ομάδα και αυτό δεν αλλάζει.

Ελα όμως που αυτό για κάποιους πολύ νεαρούς (στους οποίους δεν ισχύει τίποτε από τα 2 που ανάφερα) δεν είναι δεδομένο.

Το πρόβλημα μας λοιπόν δεν είναι οι δηλώσεις του κάθε δίπλαρου, αλλά η πραγματική αιτία που οδηγεί σε τέτοιες απαξιωτικές δηλώσεις. Και αυτές οι αιτίες είναι όπως όλοι υποψιαζόμαστε, η διοικητική ανυπαρξία 20 χρόνια στο ποδόσφαιρο (με παρένθεση κατά την αποψή μου τα χρόνια του ντέμη) και μια ντουζίνα χρόνια στο μπάσκετ. Επίσης είναι και οργανωτική ανυπαρξία της ομάδας. Πχ ο άγιαξ, η μπαρτσελόνα, πόρτο κλπ δεν έχουν ανάγκη ένα πλούσιο πρόεδρο για να παραμείνουν μεγάλοι και βέβαια ανταγωνιστική στο γήπεδο λόγω των ακαδημιών τους.

Αυτό λοιπόν είναι το επικίνδυνο και αυτό θα πρέπει να μας προβληματίζει.

Παρόλαυτα εξακολουθώ να θέλω να σφαλιαρίσω τον μικρό γιατί όσο και πεσμένη να ήταν η ομάδα που πας κάνε τον κόπο βρε γίδι να διαβάσεις την ιστορία της.

Και ΜΠΡΑΒΟ στην διοίκηση που το έστειλε και δεν διαπραγματεύτηκε την υστεροφημία και την ιστορία της ομάδας για χάρη κάποιων πρόσκαιρων αγωνιστικών οφελών που θα πρόσφερε ο συγκεκριμμένος (εάν θα πρόσφερε με τέτοια μυαλά γιατί στο ποδόσφαιρο στο μπάσκετ και γενικά στον αθλητισμό πέρα από τα τεχνικά /αθλητικά χαρακτηριστικά χρειάζεται μυαλό και κουλτούρα).

buzantinh_autokratoria - 9/8/2015 16:39

το "ΑΕΚ" το γράφουμε ΑΕΚ με κεφαλαία. και μετά κάνουμε και την ανάλυσή μας..

Χριστόφορος Παπακαλιάτης - 9/8/2015 16:37

Έχεις σπουδάσει κ φαίνεται απο το λόγο σου ,και τη δομή της σκέψης σου. Συνέχισε να γράφεις στη σελίδα , άτομα σαν και εσένα ειναι λαμπεροί φάροι γνώσεων κ παραδειγματισμού στις σύγχρονες σκοτεινές μέρες .

nestorinjo - 9/8/2015 16:21

Πρέπει να το πω και εγώ γιατί αξίζει. Έκανες το κορυφαίο σχόλιο για αυτό το θέμα!

I love this club - 9/8/2015 13:54

Εξαιρετικο post, συγχαρητηρια. Ενα μονο πραγμα θελω να προσθέσω. Αφορα την αγωγή και το ηθος που εχει παρει απο την οικογενεια του. Το παιδι ειναι χωρις ορια, χωρις αρχές, τιποτα. Φερνουν πολυ μεγαλη ευθυνη οι γονεις του για το χαλι που παρουσιασε στις δηλώσεις του.

Και κατι τελευταιο, μεγαλος αθλητης δεν γινεσαι μονο με το ταλεντο σου αλλα και με την καλλιεργεια που εχεις. Και εγω στην αεκ παιχτες με τετοιες σοβαρες ελλειψεις δεν θελω.... Συνέχεια
Τελος, ρε παιδια ας στηριξουμε φετος την διοικηση με καθε τροπο. ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ, ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ.

elgero1987 - 9/8/2015 16:26

μπραβο στη διοικηση οποιος δεν γουσταρει αεκαρα δρομο!!! αν και καλυτερα να ετρωγε κερκιδα ολη τη σεζον να μαθει μπασκετακι απο τους παικταραδες που θα φερει ο Σακοτα

bloggerjoker21 - 9/8/2015 16:23

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ -Π Α Ι Δ Ι- 18 ΧΡΟΝΩΝ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!!! ΑΝ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ ΣΩΣΤΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ Η ΚΑΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΑΠΕΡΙΣΚΕΨΙΑ!!!!! ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΡΑΖΕΤΕ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΤΕ 20 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ!!!!!!! ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ!!! ΚΡΑΞΤΕ ΑΥΘΟΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ!!!

Miltojohn1970 - 9/8/2015 16:00

Μπράβο στην διοίκηση! Να κοιτάξει όμως να τον πουλήσει αλλιώς αν δεν τ μπορέσει στην εξέδρα!

Χριστόφορος Παπακαλιάτης - 9/8/2015 15:51

Σε είχα δει μικρό... ,στο θέατρο μια μέρα ...

Που κοίταζες τη βούρτσα μου σαν να τανε φλογέρα ..

Ήρθες στο καμαρίνι μου και ζήτησες να παίξεις .

Μα εγώ σου είπα , " αγόρι μου ,του χρόνου που θα παίξεις ;

Θα παίζω είπες Πειραιά ,"στο γαύρο να γουστάρω .."... Συνέχεια
(Κ εγώ αμέσως απαντώ) Άσε μου το τηλέφωνο της μάνας σου ,να πάρω ..

argy_risk - 9/8/2015 15:47

Απο εδώ και πέρα να γίνει μάθημα στην διοίκηση της ΑΕΚ, όταν θα είναι να υπογράψει έλληνας παίχτης στην ομάδα και ιδιαίτερα νεαρός, πριν βάλει την υπογραφή του στο συμβόλαιο να του κάνουνε μια περιήγηση στα τρόπαια του συλλόγου και να του δώσουνε το βιβλίο της ιστορίας της ομάδας να μάθει( αν δεν ξέρει) που έρχεται. Και επίσης να περνάει απο συνέντευξη όπως στις εταιρίες για να καταλάβουν αν έχει προσωπικότητα και ομαδικό πνεύμα που να συμβαδίζουν με τους στόχους που έχουμε... Συνέχεια θέσει.

Τσακωνας ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ - 9/8/2015 12:49

Λαθος χειρισμος του Σακοτα. κατα την αποψη μου.

terens56 - 9/8/2015 15:24

ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΘΕΣ ΕΔΩ

Μέσα σε ένα οπαδικό σάιτ..?? Κουράζεις και γελοιοποιείσαι,εδώ μέσα μπορεί να έχει και παιδάκια,αλλά γράφουν και κάποιοι πιο μεγάλοι.Σ εαυτούς φαντάζεις ΠΟΛΥ ΓΕΛΟΙΟΣ,πήγαινε και γράφε στα κόκκινα σάιτ,εκεί ξέρεις που το μόνο άγχος που έχουν είναι το πότε θά δώσει το κοράκι το πέναλτυ,ή το πότε θα σηκώσει σημαία ο βοηθός να ακυρωθεί τό γκολ όπως αυτό του Κατσουράνη στο Καραισκάκη με τον... Συνέχεια βαζελιακό όπου άλλαξε ο κανονισμός και έπρεπε να τον καλύπτουν 5 αντί για 2 και τον κάλυπταν μόνο 4...!!! Η όπως εκείνο του Μήτρογλου επίσης στο Καραισκάκη με την ΑΕΚ που συνεδρίασαν και αποφάσισε ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ότι είναι γκολ,ενώ φυσικά έμεινε η επική ατάκα του συμπαίκτη του προς τον Μήτρογλου...ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΚΩΣΤΑ..?? που έβαλε το πόδι και συμμετείχε στη φάση και 4 ΜΑΥΡΟΚΟΡΑΚΕΣ και κανα δύο εκφωνητές άλλα φυντάνια κι αυτοί έψαχναν να βρούνε αν ακούμπησε και πόσο ο Μήτρογλου τη μπάλλα λες κι άλλαξαν οι κανονισμοί και η συμμετοχή στη φάση ΔΕΝ ΗΤΑΝ OFF-SIDE...!!!!!ΤΡΑΒΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΚΑΛΟ κι άσε μας και εμάς στην τρέλλα μας.

The Game21 - 9/8/2015 13:17

Λάθος χειρισμός εδώ του site που δεν σου έχουν διαγράψει ακόμα το προφίλ .... !!!!

KsiromeroMHTSOS - 9/8/2015 14:29

ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΓΑΥΡΟΤΡΟΛΛ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ .

canismajorisak - 9/8/2015 14:11

Τσάκωνα, καραγκιοζογαυροτρόλ, εγώ δεν θέλω να σου διαγράψουν το προφίλ, για να σε έχουμε εδώ να κάνουμε πλάκα όταν όλα τα επόμενα χρόνια η ομάδα σου θα πάει στην θέση που πραγματικά μπορεί, (τριτοτέταρτη δηλαδή), χωρίς την παράγκα!!!!!!!!!!!!!!

undisputed_21 - 9/8/2015 13:35

Ρε εβλεπα τα σχολια σου και μου ρθε να ψαξω στο youtube βιντεακια απο τις ταινιες του Τσακωνα "Κλασσικη περιπτωση βλαβης" και "Μεγαλη αποφραξη" τα ειδα και εκλαψα απ το γελιο, εκανες και ενα καλο γιατι γενικα ολο μ@λ@κιες λες.

KsiromeroMHTSOS - 9/8/2015 13:35

AΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΤΣΑΚΩΝΑ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΣΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤ , ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ !!!

stanley - 9/8/2015 13:00

Δεν μπορουσε να γινει αλλοιωs....πρωτα ερχεσαι ,παιζειs ,καθιερωνεσαι, σε αποδεχεται ο κοσμοs,και μετα κανειs τετοιεs προχωρημενεs για την Ελλαδα δηλωσειs. Και παλι παιζεται αν ο Ελληναs οπαδοs θα μπορουσε να τισ δεχτει...

μπακαλιάRος21 - 9/8/2015 12:54

Σεβαστή η άποψη σου Κώστα Τσάκωνα. Αλλά η Α.Ε.Κ. δεν είναι ούτε Ρέθυμνο ούτε ΚΑΟΔ. Είναι Α.Ε.Κ. Με κόσμο, ιστορία. Πλέον και με διοίκηση με πλάνο και προοπτική. Στο καλό να πάει ο παίχτης και ας βγει ο νέος Γκάλης, αδιαφορώ.

the_teacher - 9/8/2015 15:24

Βλαμμένο είσαι αγοράκι μου; κάτσε τώρα και περίμενε να παίξεις στον γαύρο.

bd21 - 9/8/2015 15:20

Μπράβο στον πρόεδρο. Πολύ σωστή και άμεση αντίδραση. Δεν είναι θέμα ρεβανσισμού είναι θέμα ισορροπιών

nionios83 - 9/8/2015 15:12

Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ σε όσους ενεπλάκησαν σε αυτή την απόφαση. Η ΑΕΚ είναι ΙΔΕΑ και όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν χωράει σε αυτή την ΙΔΕΑ. Πόσο μάλλον ένας πιτσιρικάς με φουσκωμένα μυαλά.

Έχουν στο παρελθόν πολλοί και με μεγαλύτερες καριέρες αθλητές (ακόμη και ξένοι) μεταπηδήσει από την ΑΕΚ αλλού, όμως σεβάστηκαν το τι σημαίνει ΑΕΚ σε αυτή τη χώρα. Όποιος υποτιμάει την ιστορία σε όλους τους τομείς της ζωή του είναι καταδικασμένος!

porwsh_21 - 9/8/2015 15:10

Δεν είναι κακό που παραδέχτηκε ότι είναι γαύρος το κακό είναι ότι χαρακτήρισε την ΑΕΚ σκαλί για να πάει στους άλλους δύο.αν έλεγε ότι ή ΑΕΚ είναι σκαλί για να ανεβάσει την καριέρα του πάλι αποδεκτό θα ήταν αλλά όχι σκαλί για να πάει σε γαυροβαζελες. Είναι σαν να σου λέει ότι εγώ θα δείξω ότι μπορώ για να πάω στους άλλους και εσένα που μου προσφερεις αυτή την ευκαιρία σε έχω γραμμένο στα .......

Υγ. Αεκ365 φάουλ σου που δεν ανεβασες χθες τις δηλώσεις του.ζητάω συγνώμη αν είχανε ανέβει και απλά... Συνέχεια δε τις βρηκα

nikleon21 - 9/8/2015 15:10

επιτελους ενας παραγοντας που προστατευει την ιστορια την υπερηφανια και τον κοσμο της ΑΕΚ.....ετσι επρεπε πριν λιγα χρονια να γινει και με τον τζιμπουρ αλλα ο "μαγκας" ο τιγρης τον εφερε πισω και τον προοριζουν για βασικο φορ(γελια).ανοιχτε τα ματια σας και καταλαβετε οτι ολοι οι παραγοντες μας κοροιδευουν!!!!με ψευτομαγκιες και χωρις χρημα δεν παιρνεις πρωταθλημα κυριε τιγρη!!!!!!

AEK EUROPE - 9/8/2015 14:57

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΝ ΤΟΝ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝ ΑΣ ΠΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΜΙΚΡΟΝΟΙΚΟΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗΝ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΑΤΩ ΡΟΥΓΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑ 18 ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ Μ......Σ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΟΥΣΤ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΘΑ ΠΑΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΠΩΣ Ο ΞΕΝΟΣ... Συνέχεια ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΧΘΕΣ ΟΥΣΤ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΕ

nikolaosaek - 9/8/2015 14:56

Μπραβο στη διοικηση δε θελουμε τετοιους παικτες στην ομαδα μας! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΔΙΠΛΑΡΕ!

aekscout365 - 9/8/2015 14:47

Η ελλειψη τιτλων μικραινει την ομαδα. Που να ξερει ο αμυαλος μικρος σε ποια ομαδα ηρθε? Ειδικα στο μπασκετ εχουμε ενα πρωταθλημα και ενα ευρωπαϊκο τιτλο τα τελευταια 30 χρονια. Σε σχεση με το βαζελο ή το γαυρο ειμαστε λιγο πανω απο το νιονιο. Πρεπει να ανεβει η ομαδα και να παραμεινει για χρονια ψηλα, οχι σαν το πυροτεχνημα Φιλιππου. Και στο ποδοσφαιρο χρειαζομαστε τιτλους. Η τελευταια 10ετια μας πληγωσε και μειωσε τη βαση των φιλαθλων μας.

KostasVR - 9/8/2015 14:11

ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΤΕ ΡΕ!??? ΣΤΕΙΛΤΟΝ ΡΕ ΣΑΚΟΤΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ! ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ" ΚΑΙ ΤΗ "ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ" ΑΜΟΥΣΤΑΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ!!

almirida - 9/8/2015 14:45

Σωστος ο φιλος. Συμφωνω απολυτα μαζι σου.

almirida - 9/8/2015 14:43

Η γνωμη μου ειναι να μην τον διωξουν. Η καλυτερη του θα ειναι. Κρεμασμα του δελτιου του και στην κερκιδα μεχρι να τελειωσει το συμβολαιο του του χριαζεται!

Psixros Ektelestis - 9/8/2015 14:26

Ετσι η ΑΕΚ ειναι μεγάλη ομάδα και δρν μπορεί να ανέχεται τέτοια πράγματα

abantas21 - 9/8/2015 14:23

Ο Νίκος Δίπλαρος έκανε ένα λάθος. Φαίνεται πως ο αυθορμητισμός και η λειτουργία περισσότερο με το ένστικτο παρά με τη σκέψη δεν χαρακτηρίζουν μόνο το παιχνίδι του, αλλά αποτελούν προέκταση του ίδιου του χαρακτήρα του. Ουδείς μπορεί να του απαγορεύσει να είναι Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, Άρης ή οτιδήποτε άλλο και να φορά τη φανέλα της ΑΕΚ. Όμως δεν είναι σωστό να το δηλώνει και κυρίως να προσθέτει πως αντιμετωπίζει την ομάδα που επένδυσε στο ταλέντο του και του έδωσε την ευκαιρία... Συνέχεια να παίξει στο υψηλότερο επίπεδο σαν σκαλοπάτι. Ακόμη κι αν μέσα του το νιώθει και το σκέφτεται έτσι, ΔΕΝ πρέπει να το πει, γιατί δεν θα τον ωφελήσει σε τίποτα και απεναντίας μόνο κακό και μπελάδες μπορεί να του φέρει. Ειδικά, δε, στην προκειμένη περίπτωση, που η ομάδα την οποία αντιμετωπίζει ως εφαλτήριο για «μεγαλύτερα πράγματα» έχει τεράστια ιστορία και πολύ μεγάλη λαϊκή βάση.

alexandr0s - 9/8/2015 14:21

Δηλαδή μένει ελεύθερος να πάει όπου θέλει χωρίς όφελος για την ομάδα?

mikrosxoliasth - 9/8/2015 14:19

Κάποιοι ΙΣΩΣ, τον έχουν...δ ι π λ α ρ ώ σ ε ι .

demara11 - 9/8/2015 14:17

Ετσι μπραβο.Το παλληκαρι δεν επρεπε να κανει τετοιες δηλωσεις.Δεν μας ενδιαφερει τι ομαδα ειναι,απλα τα ονειρα του να τα κραταει για τον εαυτο του.Οι δηλωσεις αυτες ειναι προσβλητικες για την ομαδα που τον εμπιστευτηκε και δαπανησε καποια χρηματα για αυτον.ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΩΡΑ.

jnts82 - 9/8/2015 14:15

Δεν είναι οπαδικό το θέμα.Ούτε με πείραξε που δήλωσε ότι είναι γαύρος (αν αληθεύει αυτό).Αλλά αν θεωρείς την ομάδα που παίζεις κατώτερη από κάποια άλλη τότε πώς θα κοιτάξεις τον αντίπαλο στα μάτια;Με τι πάθος θα παίξεις όταν πιστεύεις ότι η ομάδα σου έχει ταβάνι; + Στη διοίκηση!

terens56 - 9/8/2015 14:12

ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Που παίζεται εκτός από τα φυσικά προσόντα και με το ΜΥΑΛΟ...!!!

Το παλικαράκι προφανώς ......ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ...!!!!

Daniel Tozser - 9/8/2015 14:06

Όποιος δεν βλέπει την ΑΕΚ σαν ευκαιρία να κερδίσει τίτλους,αλλά σαν σκαλί για να πάει σε άλλη ομάδα,καλύτερα ας φεύγει.

LuisOntheMix - 9/8/2015 14:04

Επειδή πολλοί "ανεξάρτητοι" ψύχραιμοι" "μή φανατισμένοι" φίλαθλοι του καλού μπάσκετ βγήκαν να τον εκθειάσουν για...ειλικρίνια, ας του θυμίσει κάποιος, γιατί ήδη του το έχουν πει, ότι ήρθε στην ΑΕΚ, σε ένα πρότζεκτ, με μια διοίκηση που θέλει να την επαναφέρει στην κορυφή. Δεν είναι θέμα οπαδισμού λοιπόν ούτε φιλοδοξίας, δεν είναι ούτε αφέλεια της ηλικίας, είναι σαφής ένδειξη αδυναμίας κατανόησης εννοιών όπως ομαδικός στόχος και προσπάθεια, καθώς και αδυναμία συγχρονισμού της... Συνέχεια προσωπικής με την ομαδική φιλοδοξία. Φτωχή αθλητική νοημοσύνη σε ένα άγουρο μπασκετικό σώμα, που χωρίς την πρώτη θα παραμείνει στο αθλητικό πουθενά και κατ' επέκταση μακρυά από την ΑΕΚ, είτε το θέλει είτε όχι, είτε η ΑΕΚ είτε αυτός.

THANOS PSYCHO - 9/8/2015 13:59

Αδέρφια το κάναμε μεγάλο θέμα και δεν αξίζει. Ηταν απαράδεκτες οι δηλώσεις, και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν θυμάμαι ποτέ να ε΄χουν ξαναγίνει ανάλογες. Δείχνουν έλλειψη στοιχειώδους μυαλού και ευφυίας από το παιδί αυτό. Κάτι τέτοιο βγάζει και στο γήπεδο, πάθος πολύ, μυαλό μηδέν, παίζει άσος και τις μισές φορές χάνει τον έλεγχο της μπάλας. Μικρό το κακό, δεν θα κάνει καριέρα πουθενά και ποτέ. Ας ασχοληθεί η ΑΕΚ με τον Σκουλίδα και τον Μήτογλου, πολύ καλύτεροι παίκτες.

demetrio_vl - 9/8/2015 13:57

Το ότι είναι γάβρος δε με πείραξε. Ούτε ο πρώτος παίκτης είναι, ούτε ο τελευταίος που παίζει σε άλλη ομάδα από αυτή που υποστήριζε μικρός. Το να βγεις και να το πεις όμως φόρα παρτίδα ενώ στην ουσία δεν έχεις ξεκινήσει να παίζεις με μια άλλη ομάδα, δείχνει πως δεν υπολογίζεις την ομάδα που θα πας. Την έχεις στο μυαλό σου σε επίπεδο Ατρομήτου ή Απόλλωνα Πατρών.

Αγωνιστικά μπορεί να είμασταν σε αυτό ή και σε χειρότερο επίπεδο για χρόνια, αλλά σε όποιο μέρος... Συνέχεια της Ελλάδας και να έχεις μεγαλώσει ξέρεις την αντιπαλότητα των ΑΕΚτζήδων με τους άλλους δυο. Οπότε ξέρεις τι θα παίξει όταν υποτιμάς τους οπαδούς της ομάδας που πρόκειται να πας. Μάλιστα, μιλάμε για μια ομάδα που τώρα ξεκινά για να ανέβει ξανά εκεί που της αξίζει. Αντί να δηλώσεις πως θέλεις να βοηθήσεις την ομάδα να πάει εκεί που ήταν στο παρελθόν, εσύ βγαίνεις και λες αυτά που είπες. Που σημαίνει πως στο μυαλό σου δε θα ήταν να γίνεις καλύτερος μέσα στην ομάδα βοηθώντας την ομάδα, αλλά να επωφεληθείς ατομικά και μόνο. Πράγμα που σημαίνει πως δε θα συνδεόσουν και με την ομάδα, απλά θα κοίταζες την πάρτη σου.

Επίσης, για να κάνεις τέτοιες δηλώσεις καταλαβαίνω πως μέσα στην οικογένεια σου θα έπαιζε η ιστορία "το αεκάκι, η κούλα" και άλλα τέτοια που λένε οι γάβροι που ενήκουν στο βόθρο του λιμανιού. Δε σε χρειαζόμαστε λοιπόν γιατί δεν κοίταξες καν να δεις τι είναι η ομάδα μας.

Μου θυμίζεις κάτι γκόμενες που δε σε θέλουν και μετά το παίζουν ελικρινείς στην πλάτη σου και λένε χύμα τις μεγαλύτερες βρωμιές που τις καλύπτουν στον μανδύα της ειλικρίνειας και όταν βρεθούν στην από κάτω λένε πως οι άνδρες είναι γουρούνια κ.λπ.

Επίσης, δε με ενδιαφέρει να σε διαπαιδαγωγήσουμε εμείς γιατί εσύ δε θες να διαπαιδαγωγηθείς, ένας άμυαλος "Φούντας" του μπάσκετ είσαι.... Θα πορευτούμε μια χαρά και χωρίς εσένα γιατί αν έμενες θα δηλητηρίαζες και την υπόλοιπη ομάδα.

Nikdi21 - 9/8/2015 13:50

Έτσι όφειλε να κάνει η δοιηκηση...δεν μου αρέσει το μπάσκετ δεν ασχολούμεθα αλλα μετά τις δηλώσεις του μπουνταλα νεαρού κρίνω την απομάκρυνση του επιβεβλημένη

perakas_21 - 9/8/2015 13:50

Συγνωμη είχε η ΑΕΚ τρίχρονο μπασκετμπολιστα κ δεν το ήξερα;Γιατί μόνο 3 χρονών παιδι μπορεί να κάνει τέτοιες δηλώσεις. Εκτός κ εαν τον παραμυθιασανε μετα το Ευρωπαϊκό ότι θα κλείσει αλλού κ έγινε σκοπίμως. Όπως κ να χει συγχαρητήρια στην διοίκηση έκανε αυτό ακριβώς που αρμόζει στην ιστορία κ στο μέλλον της ομάδας μας.

stelios39 - 9/8/2015 13:46

Διπλαρε η πολυ βλακας εισαι μεχρι εκει που δεν παιρνει η πολυ πονηρος Και τελικα ο Αγγελοπουλος σου φερθηκε οπως σου αρμοζε να ξερεις ρε αμυαλο οχταχρονο οτι οτι στη ζωη ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει

stanley - 9/8/2015 12:45

Αποκλειεται να τα ειπε μονοs του... καπιοs τον εβαλε ,γιατι πιθανον να εκρινε οτι θα εχει καλη εξελιξη,και μετα θα ηταν πολυ δυσκολο να τον παρει.

Minas Gr - 9/8/2015 13:43

μπα ειναι αρκετα τρελος για να τα λεει και μονος του αυτα!

aek__for_life - 9/8/2015 13:25

Ελλειψη στοιχειώδους λογικής το πιτσιρίκι.Μέχρι και τα 6 χρονα ξέρουν την αντιπαλότητα των μεγάλων ομάδων,οπότε ως επαγγελματίας ακόμα και αν το πιστεύεις δεν μπορεις να λες κάτι τέτοιο,ειδικά αν τώρα ξεκινάς την καριέρα σου.Μαζί με μας έκλεισε και την πόρτα ΠΑΟΚ-Αρη τουλάχιστον οπαδικά γιατί προφανώς και αυτοί μπαίνουν στα "σκαλοπάτια".Καλή του επιτυχία και μπράβο στην διοίκηση.Μακάρι να παίξει στο nba και να βγάζει μάτια με την Εθνική.Με την κουταμάρα που... Συνέχεια είπε από την ομάδα δεν θα κλάψει κανείς ακόμα και αν γίνει ο νέος MJ.

Minas Gr - 9/8/2015 13:42

Δεν ειναι επαγγελματιας... ειναι ενα μικρο παιδακι που ειναι γνωστο για την τρελα του.. Μολις την πατησε

Μόνο_ΑΕΚ - 9/8/2015 13:34

Το μπασκετ ειναι αθλημα που θελει και μυαλο,

και ο συγκεκριμενος παιχτης εδειξε οτι απο δεν διαθετει σχεδον καθολου

dimitris65 - 9/8/2015 13:32

Κριμα.........μεγαλο ταλεντο μικρο μυαλο,επρεπε να εισουν περηφανος που ηρθες σ'αυτη την ομαδα και οχι να την

θεωρεις σκαλοπατι για τους γαυροβαζελους. Η ΑΕΚ ηταν ειναι και θα ειναι η Β Α Σ Ι Λ Ι Σ Σ Α ΤΟΥ ΕΛΛ. ΜΠΑΣΚΕΤ!!!!!!!!!!!!!

originallistas - 9/8/2015 13:17

Ενταξει μικρος μικρος απο τη μια να το καταλαβει καποιος να πεις τη χαζομαρα σου...απο την αλλη στις ιδιες δηλωσεις προσπαθεις να περασεις ενα προφιλ τυπου ειμαι παιδι πολυτεκνης οικογενειας και εχω μαθει να παλευω και να αγωνιζομαι για να καταφερω πραγματα...δηλαδη τι περιμενες να γινει ρε Διπλαρε με ολα τα ελαφρυντικα που μπορουμε να σου δωσουμε λογω ηλικιας ; Ισως να καταλαβεις τι μακακια ξεστομισες παντως δε νομιζω πως η Αεκαρα μπορουσε... Συνέχεια να σε κρατησει πλεον μετα απο τετοια ασεβεια...απλα φαντασου τη γιουχα που θα τρωγες μετα απο τετοιες δηλωσεις καθε φορα που θα επιανες μπαλα...κριμα και καλα μυαλα...

aekara_rethumno - 9/8/2015 13:16

ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΙΣ ΑΕΚ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ

antonis781 - 9/8/2015 13:12

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ,αν και καλυτερα θα ηταν να μην τον αποδεσμευσουν ,αφου τον εχουν πληρωμενο μεχρι το 2020 ,ας τον δωσουν δανεικο σε β/γ εθνικη να ειναι ετοιμος το `20 για τον γαυρο!!!

josephscocco - 9/8/2015 13:12

Κρίμα ρε Νίκο... νεαρό παιδί είσαι, αλλά δεν ξέρεις Ποια είναι η ΑΕΚ;;; Σχολείο δεν έμαθες για την Πόλη; Για τον κορυφαίο πολιτισμό αιώνων, για την παιδεία, για την θυσία που απαιτείται για όσα αγαπάμε; Για τον ξεριζωμό, τον διωγμό, τις χαμένες πατρίδες; Σ' αυτήν την ομάδα ηρθες... Αυτή σε έψαξε, σε πίστεψε, σε έκανε μέλος της! Και οι Boston Celtics να σε ήθελαν, σε Αυτήν έπρεπε να είσαι πιστός! Σημασία στην ζωή δεν έχουν τόσο οι τίτλοι, αλλά με ποιούς συμπορεύεσαι! Σε ποιούς διαλέγεις να... Συνέχεια ανήκεις!

Υγ1. Στα γράφω αυτά πιθανόν ελπίζοντας, ότι αν τα διαβάσεις, διορθώσεις το λάθος ζωής που πας να κάνεις...

Υγ2. Εγώ σαν ΑΕΚτζής για σένα έβλεπα την εθνική να ξέρεις... Και ήμουν πολύ περήφανος που ένα παιδί πολύτεκνης οικογένειας ήταν στέλεχος της ΑΕΚ!

manosOranje - 9/8/2015 12:39

Δηαλδη τον πληρωσαμε και τον χαρισαμε στον Γαυρο ,σωστα;και πριν κραξετε καλα εκανε η Διοικηση αλλα απο την αλλη οποιος θελει μπορει να φυγει πουλοντας γαυροσυνη.

aekarapanos1924 - 9/8/2015 13:09

οποιος πουλαει γαυροσυνη δεν εχει θεση στην ΑΕΚ ακομα και ο cobe να ειναι!!!

jopeters21 - 9/8/2015 13:07

Χαρη του κάνανε, φανταστηκες να εμπαινε στο γήπεδο με τη φανελα της ΑΕΚ με 10.000 οπαδους τι ειχε να γίνει?


Από την άλλη πως θα τον εβλεπαν οι Διοικηση και ο Σακοτα ακόμη και οι συμπαικτες του στην προπόνηση? Και αυτός θα ήταν (όπως και θα ήθελε βασικά) ξένο σώμα στην Ομαδα.

Στρατηγός - 9/8/2015 11:58

Μπορεί τα τελευταία χρόνια η Βασίλισσα να είχε χάσει το Βασίλειό της αλλα όλα δείχνουν πως είναι σε καλό δρόμο να το ξανακερδίσει...Δεν είναι θέμα οπαδισμού, ούτε εγωισμού αλλα σεβασμού της ιστορίας...Σωστή απόφαση που δείχνει χαρακτήρα...

Στρατηγός - 9/8/2015 13:02

Προς αυτούς που πιστεύουν πως ο παίκτης είπε απλά την πραγματικότητα έχω να πώ το εξής:

Κατα πρώτον, δεν υπάρχει Έλληνας αθλητής, ανεξαρτήτου ηλικίας, που να μην γνωρίζει πως η ΑΕΚ έχει ανταγωνιστικές σχέσεις με τους άλλους δύο.

Κατά δεύτερον, απλά, λιτά και απέριττα, χέρι που σε τα'ι'ζει δε το δαγκώνεις...

Άρα το παλικάρι όπως και να έχει δεν έκανε για την ΑΕΚ.

Στρατηγός - 9/8/2015 14:31

Κάτι ακόμα...Αυτό με το σκαλοπάτι μου θυμίζει την έκφραση που λέει πως για να ''χτίσεις΄΄ πρέπει πρώτα να ''μπαζώσεις΄΄...Τράβα παραπέρα ρε πιτσιρίκο...

aektzis.f - 9/8/2015 12:57

Σωστη αποφαση απο την ΑΕΚ γιατι αυτος ο πολυ νεαρος παικτης (δεν εχει κανει τιποτα μεχρι στιγμης, και μην μου πειτε για το ευρωπαικο γιατι χωρις χαραλαμποπουλο και παπαγιαννη ουτε οκταδα) απαξιωσε και υποτιμησε στον υπερτατο βαθμο την ΑΕΚ και την εριξε στο επιπεδο μικρων ομαδων, δεν λεω οτι ολοι οι νεοι παικτες δεν θελουν να πανε στους γαυροβαζελους αλλα επρεπε να δει οτι η ΑΕΚ παει ξανα για μεγαλεια με προοπτικη πρωταθληματος σε κανα-δυο χρονια που ακομα αυτος θα ειναι... Συνέχεια 20χρονος.....δεν πειραζει που εφυγε, καλυτερα για να παρει πιο πολλες ευκαριες ο νεος παικταρας της εθνικης ελλαδος ο μωραιτης...

marseille21 - 9/8/2015 12:57

Ο οποισδήποτε είναι λίγος να πιάνει στο στόμα του την παντοτινή Βασίλισσα, πόσο μάλλον ένα ανώριμο παιδαρέλι σα το συγκεκριμένο. Σωστή απόφαση της διοίκησης και ίσως να ήταν καλύτερο να τον εξαφανίσουν από τον μπασκετικό χάρτη όπως λέει πιο κάτω ένας αδελφός!

??-- - 9/8/2015 12:43

Καλή συνέχεια Νικόλα. Σου εύχομαι να έχεις επιτυχίες σαν και την φετινή. Πρόσεχε τα μυαλά σου όμως. Σήμερα ήταν μια δύσκολη στιγμή για την αθλητική σου καριέρα. Μην το βάζεις κάτω. Δούλεψε σκληρά γιατί ακόμα είσαι στην αρχή και πρόσεξε πολύ στο εξής τι λες και ποιους θα εμπιστευτείς στο μέλλον. Έχασες μια τεράστια ευκαιρία. Δεν φαντάζεσαι πόσο μεγάλη ήταν. Έφταιξες. Σήκω όμως και δούλεψε και κλήσεις τα αυτιά σου σε όσους σε κάνουν να νιώθεις πως η φετινή επιτυχία σε έκανε Ζήση, Καλάθι ,... Συνέχεια Σπανούλη, Διαμαντή.δη.

bk21 - 9/8/2015 12:41

Οι άνθρωποι που δε σέβονται την ευκαιρία που τους δίνεται είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν όποιο ταλέντο και να χουν. Αντί να μάθαινε κανα δύο πραγματάκια προτίμησε υπερφίαλες δηλώσεις. Καλή επιτυχία στην μπασκετική πορεία όπου νομίζει οτι μπορεί να είναι,εκτός απο την οικογένεια της ΑΕΚ παντως.....

DRAKOS 1 - 9/8/2015 12:40

ante sta GAYrakia i stous VAZELINES mikre, sthn omada den exeis xwro,traba sto kalo, afou den katalabes pws h AEKARA mas einai h megalyteri omada, perastika sou, kai mhn mas grafeis den theloume.

luis21 - 9/8/2015 12:40

στο καλο και αντε στην ομαδα της καρδιας σου..διπλαροι υπαρχουν πολλοι στο ελληνικο μπασκετ,αυθεντικα ταλεντα με το μυαλο στο κεφαλι τους..αιντε στο καλο..η αεκ δεν ειναι μικρη ομαδα για να την θεωρεις σκαλοπατι για τους απαταιωνιους..

tolis - 9/8/2015 12:38

Απλά και ξεκάθαρα μπράβο στη διοίκηση. Με τον πιτσιρικά δεν ασχολούμαι. Με τέτοια μυαλά δεν θα πετύχει πουθενά... Όλοι διάρκειας παιδιά

kyrilos - 9/8/2015 12:37

Ολοι στεναχωρεθήκαμε με τη δήλωση αυτή ..όμως επειδή ο μικρός είναι αυθόρμητος και μαγκάκι νομίζω άξιζε μια απολογία..αν συνειδητοποιήσει το λάθος του...νομίζω αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία εμπράκτως..σκεφτείτε κάποια στιγμή να δώσει έναν τίτλο στην ΑΕΚ και τότε -αν είναι πράγματι αλάνι σωστό- να πει..έκανα τότε λάθος και σήμερα το διόρθωσα..πράγματι πάντως απορείς πως παρότι μικρός δε σκέφτεται τα αυτονόητα..θυμηθήτε τον "χαιλ χίτλέρ" μας που σε τηλεοπτική εκπομπή είχε... Συνέχεια δηλωσει οτι δε γνώριζε ιστορία..αφού δεν πήγαινε σχολείο..και τ απολυτήρια του τα πήγαιναν σπίτι ελέω εθνικής..!!! τη διοικηση να την ψέξεις φυσικά όχι..μήπως όμως πράγματι θα ταν καλύτερο να δωθεί δανεικός..μπας και συνειδητοποίησει που ήρθε..? αφού έχει δείξει πως και ήθος έχει ..στο να παραδειγματίζει..όχι να τιμωρεί.

sid - 9/8/2015 12:34

Άμεση απόφαση ...ΜΕΓΑΛΗΣ... διοίκησης.-

undisputed_21 - 9/8/2015 12:31

Ετσι ηθελα να το γραψω και χθες να τον τελειωσουν αμεσα αλλα δεν υπηρχε αρθρο εδω , ακου εκει σκαλοπατι η ΑΕΚ για να παιξω σε γαυρο-βαζελο , τι μας λες ρε μεγαλε , αμορφωτε αντε γεια πηγαινε στην κ@@λοομαδα σου τωρα.

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 9/8/2015 12:29

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ. ΕΤΣΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΙ ΑΠΕΧΟΥΝ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ, ΕΧΟΥΝ ΣΑΡΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΨΑΛΙΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. ΑΝ Ο ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΞΑΝΑΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΤΩΣΕΙ, ΟΠΩΣ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ... Συνέχεια ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ Η ΔΟΥΛΕΙΑ. ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΙΚΤΗ (Ο ΣΑΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑ 99,9% ΘΑ ΚΟΠΕΙ), ΕΝΩ ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΕ ΤΗ ΜΙΣΗ ΕΘΝΙΚΗ, ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ. Ο ΔΙΠΛΑΡΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΟΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΣΩΣΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΕΣ, ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΝΙΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΑΣ. ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΜΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΙΠΛΑΡΟΣ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ, ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ

enosi2121 - 9/8/2015 12:28

Την ημέρα που εγινε η μεταγγραφη του σας ειχα γραψει οτι το παιδι θελει κι εναν ψυχολογο διπλα του γιατι ειναι επικινδυνος ετσι που αντιδρα.....

Δικαιωθηκα σε χρονο D T......ΚΡΙΜΑ..............

Hummer 21 - 9/8/2015 12:22

Αν δεν εχεις μυαλο αυτα παθαινεις!!! Τωρα να σε δω που θα παιξεις μικρε!! Ακου εκει σκαλοπατι η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ για τους γαυροβαζελες.ουστ πηγαινε στον θρηνο!!

xotic - 9/8/2015 12:20

καλα εκαναν και τον εδιωξαν

drop21 - 9/8/2015 12:18

ΈΧΕΙ ΚΑΚΑΛΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ .. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΕ ΦΟΡΤΣΑ

an0nymous - 9/8/2015 12:18

Αντιεπαγγελματικό τελείως αυτό που έκανε.. και επίσης δεν σεβάστηκε την ομάδα που το πρόσφερε συμβόλαιο για να μεγαλώσει σαν παίκτης και σαν άνθρωπος πρώτα..


Ας πάει λοιπόν στους Γαυροβάζελους.. εκεί που θέλει. Αν τον πάρουν δηλαδή κι αυτοί με αυτά τα μυαλά που κουβαλάει.

snake21 - 9/8/2015 12:16

Καπως ετσι τα μεγαλα ταλεντα χανονται και γινονται καλοι παικτες Α2 και αντε σε μικρομεσαιες ομαδες της Α1..πηρε ο αλλος χρυσο στο ευρωπαικο εφηβων και νομιζε οτι ξαφνικα εγινε Αντετοκουμπο...Αιντε στην Πατρα ρε παικτακι της σειρας

rabe21 - 9/8/2015 12:12

Που παει ρε το τσουτσεκι; Επιτελους εχουμε μια διοικηση που δειχνει οτι τετοια μυαλα δεν χωρανε πλεον στην Α.Ε.Κ γιατι πλεον ο στοχος ειναι να φτασουμε εμεις σαν Α.Ε.Κ στο επιπεδο των απατεωνιων κ οχι οι παιχτες που παιζουν σε εμας να ονερευονται να πανε εκει...ρε γα@@το ολοι οι ανιστοριτοι σε μας ερχονται; μια ο κατιδης ,μετα αυτος, τι αλλο θα δουμε;μονο Α.Ε.Κ ρεεεεεεεεε...

ataigos21 - 9/8/2015 12:12

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΑΕ

Solo AEK - 9/8/2015 12:12

Eίμαι περίεργος για το παρασκήνιο. Πίστευω θα του ζητήθηκε από τη Δοίκηση να ανασκευάσει τις δηλώσεις, αλλά προφανώς δεν θα δέχτηκε. Η καλύτερη λύση είναι δανεικός στην Α2 για όσα χρόνια έχει συμβόλαιο. Εάν δεν θέλει, να φέρει πρόταση με περισσότερα χρήματα από όσα έδωσε η ΑΕΚ για να τον πάρει.

univer - 9/8/2015 12:11

A.E.K

spuran23 - 9/8/2015 12:11

Χίλια μπράβο στην ΚΑΕ. Τίποτα άλλο. Τώρα μάλλον θα κλαίει ο Δίπλαρος που θα παραμείνει στην φτωχική Πάτρα αλλά ηθελέστα και παθέστα.

carolos21 - 9/8/2015 12:11

σωστη αποφαση για το γαυρακι,,,,,και απο παιχτηs λιγα πραγματα..ενα τεταρτοκλασατο πλει ειναι..

jopeters21 - 9/8/2015 12:05

Γιατί ο πρωταθλητισμός χρειάζεται και μυαλό εκτός απο ταλέντο και ο συγκεκριμένος πραγματικά δε διαθέτει καθόλου μυαλό!

giorgosadv - 9/8/2015 12:04

Πιτσιρικο δεν τα λενε αυτα για την ΑΕΚ. Και αν δεν ξερεις την ιστορια της ομαδας κατσε να διαβασεις λιγακι. Αντι να πεις ευχαριστω που σου δοθηκε μια τοσο σπουδαια ευκαιρια, εσυ το επαιξες ντιβα πριν την ωρα σου...

Συμφωνω 100% με την αποφαση διοικησης και προπονητη. Χτιζουν μια μεγαλη ομαδα και τετοιες συμπεριφορες δε χωρανε

vasilis73 - 9/8/2015 12:04

re diplare den se gnorizo eisai 18 xronon kai dikio na exeis aytin tin stigmi gia tin aek se sxesi me toys allous 2 den legonte ayta den ta les stin parea soy stin kafeteria se akoyei kai se diavazei kosmos ligo myalo xreiazete.polu kala ekane i doiikisi

man23333 - 9/8/2015 12:02

βασικα δεν τα βαζω με τον πιτσιρικα διπλαρο αλλα ντρεπομαι πραγματικα που υπαρχουν ελληνικες οικογενειες που ανατρεφουν και συμβουλευουν τα παιδια τους να συμπεριφερονται με αυτο τον τροπο.Αμα ο μικρος κανει τετοια φανταστειτε τι μπορει να ειναι ο μπαμπας και η μαμα..

AekaraOmadara - 9/8/2015 12:00

Αθλητης ειναι και εκανε μια δηλωση για το μελλον του.Η ΑΕΚ καλα εκανε και τον εδιωξε γιατι κανει μια προσπαθεια να ανεβασει το επιπεδο και να κοντραρει τους Απαταιωνιους και ο Διπλαρος με τετοια μυαλα δεν εχει θεση στην ομαδα.Η πολλη ειλικρινεια βλαπτει.

konnou - 9/8/2015 11:59

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΠΛΑΡΟΣ?ΠΑΙΖΕΙ ΝΒΑ?ΠΑΙΖΕΙ Α1 ΕΣΤΩ?ΑΝΤΕ ΜΩΡΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ....ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΣΤΟ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙΣ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΝΕΡΑ......ΟΥΣΤ.....ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

konnou - 9/8/2015 11:58

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΠΛΑΡΟΣ?ΠΑΙΖΕΙ ΝΒΑ?ΠΑΙΖΕΙ Α1 ΕΣΤΩ?ΑΝΤΕ ΜΩΡΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ....ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΣΤΟ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙΣ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΝΕΡΑ......ΟΥΣΤ.....ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

man23333 - 9/8/2015 11:56

Για μενα αυτο ειναι τελειως λαθος.Πρεπει για οσα χρονια τον αποκτησες να τον δωσεις δανεικο στον α.ο Σουφλιου τουλαχιστον...και να εξαφανιστει απο τον μπασκετικο χαρτι για οσα χρονια του εκανε συμβολαιο η ΑΕΚ.ειναι πασιφανες οτι τη δηλωση αυτη την εκανε επιτηδες για να τον διωξουμε και να παει στον γαυρο.Ας παει λοιπον αλλα αφου πρωτα τον στειλουμε να κανει το αγροτικο του για οσα χρονια του καναμε συμβολαιο.... Συνέχεια
εδω κολλαει γαντι το εξης..εβγαλε η μυγα κ@λο και εχεσε τον κοσμο ολο..βρε ουστττττττττττττττ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toni_kritikos - 9/8/2015 11:55

ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ !!!

leo_95 - 9/8/2015 11:37

γιατι ρε παιδια, δεν ειδα τιποτα, μου εξηγει καποιος τι εγινε?

Germanos1966 - 9/8/2015 11:51

Κάπου διάβασα δηλώσεις του νεαρού πως: Η "Ένωση" είναι ο ενδιάμεσος σταθμός πριν αγωνιστεί σε Παναθηναϊκό ή Ολυμπιακό. Αυτός είναι ο απώτερος στόχος του.

fotissti - 9/8/2015 12:04

ΦΙΛΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΟΥΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΔΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ,ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ Κ@Λ@ΠΑΙΔΟ ,ΑΥΤΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΣΙΛΙΣΑ ΜΑΣ ,ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΟΜΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΓΑΜΕ ΜΠΑΟΚΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΟΙ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΙ

Solo AEK - 9/8/2015 11:51

Επειδή είναι μικρός και η κρίση του είναι περιορισμένη, χαρακτήρισε την ΑΕΚ "σκαλοπάτι" για να πάει στους γαυροβάζελους.

leo_95 - 9/8/2015 11:57

ευχαριστω μαγκες, το ειδα

πραγματικα ανεγκεφαλος

kwstarasR21 - 9/8/2015 11:54

eipe oti i AEK einai skalopati gia na paiksei se panathinaiko i olumpiako

nospipian - 9/8/2015 11:46

εδωσε συνεντευξη,καλα καλα,δεν εκανε την πρωτη του προπονηση με την ΑΕΚ,και ειπε οτι η ΑΕΚ ειναι ενα σκαλοπατι για μενα για να καταφερω μια μερα να παιξω στον Ολυμπιακο η τον Παναθηναικο.

Μαλιστα οταν τον ρωτησαν τι ομαδα ειναι,ειπε Ολυμπιακος χωρις υπεκφυγες.


Καποιος βεβαια τον συμβουλεψε για ολα αυτα,δεν νομιζω να ειναι μονο δικα του λογια,και δεν φανει... Συνέχεια σε κανενα περιεργο πιστευω οτι λογικα θα ανακοινωθει απ τον γαυρο..

an0nymous - 9/8/2015 11:46

Βγήκε δήλωσε πως κάποια στιγμή θέλει να παίξει σε μεγαλύτερη ομάδα.. η στον παναθηναικό η στον ολυμπιακό.


Δηλώσεις γειτονιάς.. λες και μιλάει με τους φίλους του.

The Game21 - 9/8/2015 11:45

Γιατί το παιδάκι δεν ξέρει το μέγεθος και την δύναμη της ΑΕΚ και του λαού της .


Σε δηλώσεις του , θεωρεί την ΑΕΚ ως σκαλοπάτι για να πάει σε ΠΑΟ ή ΟΣΦΠ .. ΤΩΡΑ ΣΠΙΤΙ ΦΡΟΥΤΟΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑΝΙ !

leo_95 - 9/8/2015 11:45

ακυρο, με το να λεει η ΑΕΚ ειναι μια αρχη και οτι θελει να παει στους γαυροβαζελους για να παιξει μπασκετ, εκει καλα του κανανε

I love this club - 9/8/2015 11:53

Μπραβο, χιλια μπραβο στην Διοικηση.

Πραγματικά εχω συγκινηθει γιατι αγγιξε πολυ ευαισθητες χορδες μου αυτη η απαραδεκτη δηλωση και στεναχωρηθηκα πολυ. Λυπαμαι κυριως για την οικογενεια του παικτη για και την ανατροφη που του εδωσε..

μπακαλιάRος21 - 9/8/2015 11:51

Στο καλό αγόρι μου. Πήγαινε τώρα στον παναθηναϊκό και στον ολυμπιακό, να είσαι η 5η επιλογή και να έχεις 5 λεπτά συμμετοχής όλη τη σεζόν. Αφού αυτό θέλησες. Μπράβο στη διοίκηση. Οι εποχές που κάποιοι συμπεριφέρονταν στην Α.Ε.Κ. λες και είναι κάποια ομαδίτσα τελείωσαν. Με τέτοιες ενέργειες ξαναγινόμαστε η Βασίλισσα που προστάζει η Ιστορία μας.

21kate - 9/8/2015 11:51

ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΚΑΕ !

ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΓΚΕΣ !!!

ΟΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΦΕΤΟΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΠΟΤΕ

magic32 - 9/8/2015 11:50

Απόλυτα σωστό.Παίχτες βρίσκεις πολλούς, αν έπαιζε εστω κι ένα αγώνα ο συγκεκριμένος στην ΑΕΚ θα μικραίναμε ως ομάδα για πάντα.Οσοι θελουν σκαλοπάτια για τους αιώνιους υπάρχουν Κηφισιές,Ψυχικά να πάνε...

dragan - 9/8/2015 11:50

Μπραβο στον αγγελοπουλο κ το σακοτα!!!αν βλεπει την αεκ σαν σκαλοπατι για να παει σε γαυροβαζελο ας παει στον κοροιβο!!

zormpas49 - 9/8/2015 11:49

Τι εγινε?Ποιο επισοδιο εχασα?Ξερει κανεις?

teo21vasiliadis - 9/8/2015 11:49

και πολυ καλα τον εκαναν!ετσι για να καταλαβουν κ οι υπολοιποι τι φανελα φορανε!

Theostaltos21 - 9/8/2015 11:46

Αϊντε στον ολυμπιακο σου αγορι μου. Ουστ απο δω...

aekcy - 9/8/2015 11:45

Η χτεσινή του δήλωση ήταν προσβολή στην ιστορία της ΑΕΚ και προς όλους τους Έλληνες παίκτες που τίμησαν τη φανέλα της. Μπορεί να έχει ταλέντο αλλά πάνω απ'ολα είναι η ομάδα και η ιστορία της.

giorgio aek - 9/8/2015 11:45

Σωστη αποφαση..

alien21 - 9/8/2015 11:44

τετοια βλακεια δεν την περιμενα απο αυτο το παλικαρι , ας ειναι καλυτερα ετσι , στην ομαδα θελουμε να αγαπανε την φανελα και προπαντων να ειναι εξυπνοι σαν παικτες και σαν ανθρωποι κατι στο οποιο ο μικρος δεν ειναι...

aRtistas21 - 9/8/2015 11:44

Αυτό έπρεπε να γίνει. Μπράβο στην δοιίκηση για την άμεση αντίδρασή της.

sochristofides - 9/8/2015 11:44

μπραβο στη δοιηκηση της ομαδας,χιλια μπραβο

THEO 21 ALIMOS - 9/8/2015 11:44

ΠΟΛΛΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....ΑΣ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ-ΣΑΚΟΤΑ.

φονικό χαμόγελο - 9/8/2015 11:43

Μπράβο στη διοίκηση!!!!!!!!!!!!!! επιτέλους είμαι υπερήφανος για την διοίκηση της ομάδας!!

τον πούλο τώρα πιτσιρίκο τράβα να σκουπίζεις κάνα παρκέ στους γαυροβάζελους..

και διάβασε λίγο για το ευρωπαϊκό 1968 να καταλάβεις γιατί δεν έχεις θέση στην ομάδα!!

aek_re_@@@ - 9/8/2015 11:42

Ενα μεγαλο μπραβο στην προεδραρα!! Διπλαρε οι μαλ....ιες πληρωνονται.. οποιος φοραει αυτη τη φανελη θα την σεβεται κ θα την τιμα τελεια κ παυλα!!

nospipian - 9/8/2015 11:42

Σπιτι σου μικρε

Babis2121 - 9/8/2015 11:41

να του μαθει καποιος του παιδιου οτι δεν υπαρχει βημα παραπανω μετα την ΑΕΚ,προσεβαλε ολους του φιλαθλους της ομαδας.

miaistoriaa - 9/8/2015 11:41

Τελείως άστοχες οι δηλώσεις του.Ίσως βέβαια λόγω της ηλικίας του μπορούσαν να δικαιολοηθούν και να του δωθεί μια ευκαιρία να βάλει μυαλό ίσως πάλι καλύτερα έτσι η ομάδα πάνω από όλους και η ηρεμία της

pit21 - 9/8/2015 11:40

ΠΑΡΤΑ Κ@ΛΟΠΑΙΔΟ... ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ ΡΕ!!!!!!!!!!

carolos21 - 9/8/2015 11:40

τρεχα τωρα να πεξειs στην μεντ....κριμα πιτσιρικο μαλλον η αμαθεια σου για το τι σημενει ΑΕΚ για το ελληνικο και οχι μονο μπασκετ..σε οδηγησαν στο τρομερο αυτο λαθοs.... κριμα

Oloi gia mia AEK zoume! - 9/8/2015 11:40

Τραβα στην ομαδα της καρδιας σου,να απογειωθεις ανιστοριτε.Μπραβο στην διοικηση που εστειλε το παιδακι στον αγυριστο.Μαθε οια ειναι η ΑΕΚ μικρουλη,θα εχεις χρονο τωρα...

Solo AEK - 9/8/2015 11:40

Σωστή απόφαση, το παιδί είναι ακατάλληλο για την ΑΕΚ.

Άλλωστε ο Μωραϊτης είναι σκάλες καλύτερος και αξίζει ευκαιρίες.

Δανεικός ή ελεύθερος;

Lefkada21 - 9/8/2015 11:40

Καλημέρα... Συμφωνώ απόλυτα με τη απόφαση... Το παιδάκι προφανώς δεν ξέρει που ήρθε...

nickzek77 - 9/8/2015 11:39

ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ..ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΗΡΘΕ!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΚΗ,ΜΠΡΑΒΟ ΝΤΡΑΓΚΑΝ!ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΩΣ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ!ΟΥΣΤ!

TheChigriJesus21 - 9/8/2015 11:39

Επικροτω την κινηση : )...Δεν ηταν θεμα ειλικρινειας αυτο που δηλωσε αλλα θεμα ελλειψης σεβασμου σε μια ομαδα που πλεον εχει αλλαξει επιπεδο και περσυ κατελαβε την 4-5 θεση του πρωταθληματος ενω φετος θα μπορει γιατι οχι να κοιταει στα ματια τους δυο ισχυρους αντιπαλους..Ναι ο οσφπ και ο παο ειναι απτις μεγαλυτερες ομαδες στην ευρωπη αλλα αν ησουν στον παο δεν θα τον ελεγες σκαλοπατι για τον οσφπ και το αντιστροφο

vassilaros21 - 9/8/2015 11:39

Το ονειρευόμουν αλλά δεν το περίμενα. Άξιοι διαχειριστές της Ιδέας μετά από χρόνια. Εύγε!

SergioAraujo11 - 9/8/2015 11:38

κριμα να εχεις το μυαλο πανω απο το κεφαλι....ΣΟΥ ΑΞΙΖΕ ΣΚΑΤΟΓΑΥΡΕ

bladerunner1924 - 9/8/2015 11:38

ΠΡΙΑΠΙΣΜΟΣ

Germanos1966 - 9/8/2015 11:36

Σωστή απόφαση. Με την ΑΕΚ δεν παίζει κανείς!

ΕΠΟΜΕΝΟ