V
171 ΣΧΟΛΙΑ

Vamos Bien με... τρέλα!

Ο Κώστας Κετσετζόγλου γράφει για την επιστροφή Χιμένεθ στην ΑΕΚ και την... τρέλα του Ισπανού που χρειάζεται αυτή τη στιγμή η Ένωση.

Την προηγούμενη φορά που είχε έρθει ο Μανόλο Χιμένεθ στην ΑΕΚ είχε στο τιμ του και ψυχολόγο. Τώρα έρχεται μόνο με γυμναστή και βοηθό. Αλήθεια αυτός ο ψυχολόγος που είναι; Μπορεί να τον χρειάζεται περισσότερο η ΑΕΚ από ότι προπονητή. Σίγουρα χρειαζόταν και τα δύο και επειδή φέτος για ότι κάνουμε μετανιώνουμε είμαι βέβαιος πως σίγουρα θα έχουν μετανιώσει αυτοί που άλλαξαν γνώμη και δεν έβαλαν τον Παναγιωτάρα μετά την Τρίπολη. Πολύ δύσκολα θα είχε η ΑΕΚ λιγότερο από ένα βαθμό συγκομιδή στα ματς με ΠΑΟ και Παναιτωλικό και ευτυχώς μας λυπήθηκε ο… Θεός γιατί δεν ξέρει κανείς τι θα γινόταν αν παίζαμε κύπελλο στη Λιβαδειά.
 
Ο Μοράις φεύγει σαν κύριος αλλά δυστυχώς το πείραμα απέτυχε. Η διοίκηση της ΑΕΚ με δύο αποτυχημένες επιλογές στην πιο κρίσιμη θέση μιας ποδοσφαιρικής ομάδας πλήρωσε όλα τα λάθη της και ακόμη παραπάνω. Πανάκριβα. Με ένα πράγματι τραγικό ρεκόρ, θα έλεγα ντροπιαστικό αλλά το 2013 μου θυμίζει πάντα την ακριβή σημασία των λέξεων, όχι απλά δεν πάει για πρωτάθλημα αλλά κινδυνεύει πολύ σοβαρά να μείνει εκτός πλέι οφ. 

Δυστυχώς μια ομάδα με καλύτερο υλικό από πέρυσι, με ανεβασμένη ψυχολογία από την κατάκτηση του κυπέλλου στα ίσα απέναντι στον καταστροφέα του Ελληνικού ποδοσφαίρου, με την ΕΠΟ να καταρρέει και να πέφτει μετά από 20 χρόνια χούντας, καταστράφηκε από τον ερασιτεχνισμό της στην πιο κρίσιμη απόφαση της χρονιάς. Στην επιλογή του προπονητή, του πιο σημαντικού κρίκου της αλυσίδας του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Διαβάστε τη συνέχεια πατώντας ΕΔΩ!

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Marvel - 19/1/2017 10:26

Gustavo Poyet: 29 October 2015 - 19 April 2016 18W 5D 5L 64.29% νίκες

Manolo Jimenez :2010–2011 25W 8D 17L 50.00% νίκες


Δεν είμαι νοσταλγός του παρελθόντος, απλά το παραθέτω προς σκέψη κάποιων. Ο Poyet διάβαζε τα παιχνίδια και έκανε τις σωστές αλλαγές, απλά θέλησε παίχτες και λεφτά και τον έφαγε το σύστημα της... Συνέχεια διοίκησης μας. Η ελπίδα έχει χαθεί, λογικά ο Μελ, περιμένει να γίνει το γήπεδο και πιστεύω οτι μόνο για αυτό μπήκε στην ΑΕΚ. Μέχρι τότε στην συντήρηση αδέρφια. Εννοείται πάμε γήπεδο, η αποχή μας μικραίνει και άλλο σαν λαό και σαν ομάδα, εμείς υπηρετούμε την ΑΕΚ κανέναν άλλον και αν χρειαστεί θα ακούσουν τα γιούχα και οι πάνω πάνω, κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο.

sasdragongr - 20/1/2017 20:58

Η σύγκριση είναι λάθος. Ο Πογιέτ έχει 28 αγώνες και ο Χιμένεθ 50. Επίσης ο Χιμένεθ σου έδωσε ένα κύπελλο (με Ατρόμητο 3-0) και σε πήγε και στο Europa League. Ο Πογιέτ έφυγε πριν τα play-off και το κοουτσάρισμά του ήταν της πλάκας. Έχανε δικά του παιχνίδια όπως και ο Μοράϊς, μόνο που αυτός ήταν μια ζωή βοηθός.

The_Saint - 19/1/2017 10:39

Συμφωνώ.

Ο Πογιέτ όμως έπαιζε αντιποδόσφαιρο. Καθόλου ελκυστικό. Ίσως όμως με καλύτερους παίκτες να άλλαζε.

varometro - 19/1/2017 15:05

Δεν θα άλλαζε καθόλου το αντιποδόσφαιρο του Πογιέτ. Παντα έτσι έπαιζε. Αυτό είναι το στυλ του ως προπονητής. Με το που βάζει γκολ η ομάδα του κατευθείαν αυτός βάζει τρίτο σέντερ μπακ. Πάντα έτσι ήταν... Και στην Σάντερλαντ αυτά έκανε.

Marvel - 19/1/2017 13:29

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, απλά και ο Poyet πήρε μια ομάδα στην μέση της season και τηρουμένων και των αναλογιών του Ελληνικού πρωταθληματος τα πήγε καλα. Δεν έκανα το σχόλιο για να μην υποστηρίξω τον Χιμένεθ, μαζί του και εύχομαι να πετύχει! Πιο πολύ ήθελα να τονίσω τα λάθη της διοίκησης και το λανθασμένο όραμα που έχουν για την ΑΕΚ. Όσο για τα έσοδα, αν κράταγαν τον Poyet και έκαναν μια σοβαρή εμφάνιση με την saint etienne και περνάγαμε Ευρώπη τα διαρκείας θα ήταν διπλάσσια και ποιος ξέρει που θα... Συνέχεια είμασταν τώρα. Την χρονιά την κάψανε απο μόνοι τους. Back to reality, όσοι μπορούμε γήπεδο.. Vamos Jimenez!

Tom_Hagen_Consiglier - 19/1/2017 11:59

ΑΚΡΙΒΩΣ,ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΑΝΕ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΕΠΑΙΖΕ ΤΑΜΠΟΥΡΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΕΞΥΠΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ.....ΠΑΙΧΤΕΣ....ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ....


ΟΤΑΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΙΣ ΜΑΤΣΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΨ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ,ΛΕΦΤΑ ΔΗΛΑΔΗ,ΕΦΑΓΕ ΦΟΥΜΟ ΚΑΙ... Συνέχεια ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΩΞΟΠΟΡΤΑ....


ΚΑΙ ΝΤΕΡΜΠΥ ΠΗΡΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΣΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ,ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΜΕΝΤΟΥΜ ΤΟ ΣΗΚΩΣΑΜΕ...ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΣΑΝ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΤΖΟΥΡΑΣΙΚ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΓΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΠΕΛΛΑ ΧΩΡΤΑΣΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.....


ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΕΓΚΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΩΞΑΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΠΑΛΑ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΚΕΦΙ,ΕΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΟΣ....ΕΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΙΣΧΥΕΙ,ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΞΕΡΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ,ΕΓΚΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΕΝΩ Ο ΑΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΝΤΟ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΣΚΥΛΙ,ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΥΓΕΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ....ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ...


ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο "ΕΓΩΙΣΜΟΣ" ΤΟΥ ΤΙΓΡΗ ΚΑΙ Η "ΕΜΠΕΙΡΙΑ" ΤΟΥ ΝΤΟΥΣΑΝ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΙΑΚΑ,ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΚΤΟΣ ΤΣΕΠΗΣ.....ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΔΥΟ ΠΟΥ ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΡΗΤΟ....

antwnhs_pserhmos - 19/1/2017 11:17

Προβληματίσθηκα ιδιαίτερα για το αν πρέπει να γράψω αυτό το κείμενο. Και τούτο διότι δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με αρκετούς από εσάς οι οποίοι, πιστεύω, ότι έχετε τόση συσσωρευμένη πίκρα που πλέον άθελά σας απαξιώνετε την ιδέα ΑΕΚ μέσα σας, ταυτίζοντας πρόσωπα με την ομάδα και επαναλαμβάνοντας ρητορική που μόνο από γάβρους ακούγεται.

Κατακεραυνώνουμε όλοι τη διοίκηση, και δικαίως, για την κατάντια. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό... Συνέχεια που μας ενδιαφέρει δεν είναι η ίδια η ομάδα. Σε διαφορετική περίπτωση το γήπεδο θα είχε μέσα 60.000 κόσμο όπως της Ντόρτμουντ τη χρονιά που κόντευε να υποβιβασθεί. Δυστυχώς η ομάδα έχει γίνει η προέκταση της @@@ μας και τούτο οφείλεται στην ανάγκη μας να κολλήσουμε την κούπα στη μάπα του γαύρου και να του πούμε «παρ’τα». Η πορεία είναι τραγική, οι επιλογές τραγικές, συμφωνώ αλλά μέχρι εκεί. Εγώ δεν κατανοώ το μίσος που βγαίνει προς τη διοίκηση, σε βαθμό να δείχνουμε ότι χαιρόμαστε όταν επαληθευόμαστε στις δυσοίωνες κριτικές μας. Έχουμε πάψει να στενοχωριόμαστε, απλά οργιζόμαστε που δε γίνεται η @@@λα μας. Όσο και να πλακώνομαι με τον κουμπάρο μου, η αλήθεια είναι ότι σε πολλά θέματα έχει δίκιο. Πήρες Αλμέιδα και δε σου βγήκε αν και, την πρώτη αγωνιστική όλοι εδώ μέσα τρελαθήκαμε όταν παστέλωσε την Ξάνθη. Έχεις το περσινό καλύτερο αμυντικό δίδυμο στα χαφ, που φέτος σέρνεται. Έχεις τον Μάνταλο που είναι βασικός στην Εθνική και αν τον δούμε σε γάβρο θα κλαίμε με τη βλακεία μας. Πήρες τον καλύτερο Έλληνα τερματοφύλακα και τον περσινό καλύτερο Έλληνα επιθετικό (Μπακασέτα). Έχεις Γκάλο που είναι επαρκέστατος αλλά φέτος δεν τραβάει και για back up τον Μπακάκη που ο μεν βάζελος τον θέλει για βασικό αλλά σε εμάς έχει ξεχάσει ακόμα και να τρέχει. Έχεις στόπερ τον Τσιγκρίνσκι, όταν ο άλλος έχει Μποτία και Βιάνα και γελάει το παρδαλό κατσίκι και παίρνεις Λέσκοτ που στον 1 μήνα σακατεύεται και τον αντικαθιστάς με τον βασικό στόπερ της Βοσνίας (που είναι καλύτερη ομάδα της Εθνικής μας) ο οποίος θέλει χρόνο για να βρει ρυθμό. Πήρες Πατίτο που για κάποιο λόγο έπαιζε βασικός μαζί με Νειμάρ στη Σάντος αλλά προφανώς είναι ασταθής. Παράλληλα έχουμε ήδη κλείσει τον Γιακουμάκη που, για να χορέψει τον γάβρο προχθές δεν θα είναι παλτό και τον Τσιντώτα ενώ έχουμε ήδη εντάξει στην ομάδα τον Γαλανόπουλο που εμένα μου δείχνει για πάστα Κατσουράνη. Το θέμα μας είναι αν αυτοί που πήραμε είναι ελεύθεροι δηλαδή ή αν είχαν τις προδιαγραφές για ΑΕΚ; Να συμφωνήσω ότι ήθελες βασικό αριστερό μπακ (35 χρόνια βλέπω μπάλα, εκτός Κασάπη και Γεωργάτου για 1 χρόνο ΠΟΤΕ δεν είχαμε αριστερό μπακ) και ένα αριστερό εξτρέμ. Την ίδια ώρα ο μπαοκ, μετά από χρόνια βρήκε σοβαρό εξτρέμ και τον πουλάει για να πάρει τον Ουαρντά στη θέση του ενώ ο γάβρος είχε τον Πάρντο το ζαμπονάκι και του βγήκε ο Σεμπά από το πουθενά! Αναρωτιέμαι, η Ξάνθη και ο ΠΑΣ έχουν καλύτερο ρόστερ άραγε; Προφανώς έχει γίνει τεράστιο λάθος στην επιλογή προπονητή. Αλήθεια, όμως, ποιος είναι αυτός ο προπονητής που είναι τεράστιο όνομα και θέλει να έρθει εδώ; Ο γάβρος του εξασφαλισμένου πρωταθλήματος και των υψηλών συμβολαίων έχει αλλάξει 2 από την αρχή της χρονιάς και αν δεν είχαμε κουλαθεί οι υπόλοιποι θα έδιωχνε και τον Μπέντο. Σας αρέσει ο Μπέντο; Τον θεωρείτε κατάλληλο προπονητή για την ΑΕΚ; Εγώ όχι. Ο Ουζουνίδης; Ο Στραματσόνι; Ο Χριστόπουλος; Ο Λουτσέσκου; Έχει προπονήσει κανείς από αυτούς για 5 χρόνια ομάδα της Primera; Έχει πάρει κανείς από αυτούς κάποιον τίτλο στην Ελλάδα ή αλλού; Ο Χιμένεθ έχει πάρει ένα Κύπελλο πετώντας έξω ΠΑΟΚ, ΠΑΟ και ρίχνοντας 3 στον καλύτερο Ατρόμητο όλων των εποχών. Σιγά θα μου πείτε, το Κυπελλάκι. Ναι, διότι την τελευταία 20ετία έχουμε πάρει χμμμμμ, δύο;;; Όμως ο Χιμένεθ δεν μας κάνει επειδή ο Δημάτος τον έγραφε κάποτε παπατζή. Το κριτήριό μας , λοιπόν, είναι ότι έφυγε από την ΑΕΚ ως αποτυχημένος. Φαντάζομαι κανένας προπονητής δεν έφυγε από κάπου ως αποτυχημένος και να πετύχει στην επόμενη ομάδα του. Ούτε ο Μουρίνιο, ούτε ο Αντσελότι, ούτε ο Φαν Χααλ, μόνο ο Χιμένεθ. Στο μυαλό μας βέβαια εμείς μπορεί να πιστεύουμε ότι με 2 εκ το χρόνο θα έρθει τρέχοντας ο Βαλβέρδε. Λες και δεν μπορεί να τα πάρει στην Ισπανία αυτά τα λεφτά. Θα ζαλισθεί από την ομορφιά του γηπέδου του Παναιτωλικού και των Ιωαννίνων και θα έρθει εδώ να ζήσει τον μύθο του. Όπως και οι παιχταράδες που περιμένουν στη γωνία για να έρθουν στον ποδοσφαιρικό παράδεισο για να κοντράρουν τον Χαντάκια και τον Μάκο. Όπως ο Πρίγιοβιτς πχ που έχει 2 συμμετοχές στην εθνική Ελβετίας (βέβαια εμάς ο Σκούλετιτς με τα 40 γκολ σε 2 σεζόν δε μας κάνει γιατί είναι παλτό, παρ’όλο ότι στο Transfermarket κοστολογείται περισσότερο), ο Μπεργκ που εδώ και 2 χρόνια παστελώνει ασταμάτητα (μπουκέτα και σπρωξίδια σε αντιπάλους) και ο Καρντόσο που έχει τα μισά γκολ από τον Πέκχαρτ και λιγότερα από τον Αλμέιδα που τραυματίσθηκε πριν…. έρθει.

Τι θέλω να πω με όλα αυτά; Ότι προφανώς εχουν γίνει λάθη. Το θέμα όμως σταματάει εκεί. Πρόκειται για λάθη και όχι για κάποια κοσμική συνωμοσία. Προφανώς και η ΑΕΚ δεν μπορεί να επενδύσει όσα ο μπαοκ και ο γάβρος. Είναι απλή αριθμητική. Χωρίς Ευρώπη και με διαχείριση στενεμένη είχε ζημίες 5 εκ ευρώ φέτος. Ο Σαββίδης έχει ρίξει 50 εκ ευρώ για να είναι 2 βαθμούς πίσω και ο Αλαφούζος άλλα τόσα για να παρουσιάζει το θέαμα που είδαμε πριν μια εβδομάδα (Αλήθεια, Κουτρουμπής, Μέστο, Στιλ, Βαχοδήμοι, Γουακάξο, Ιμπάρμπο, Ζέκα, Λέτο, Βιγιαφανιες θα έπαιζαν βασικοί σε εμάς;) και να είναι 4 βαθμούς μπροστά και να έχει β γύρο εκτός ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ξανθη, Γιάννενα, Τρίπολη. Προφανώς πρέπει τα όποια χρήματα να επενδυθούν με περισσότερη σύνεση και να γίνει καλύτερη επιλογή τεχνικού team. Αυτό φυσικά και πρέπει να το απαιτούμε. Από αυτό όμως, μέχρι να ειρωνευόμαστε κάθε τι που αφορά την ομάδα, να βρίζουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ τον Μελισσανίδη επειδή δεν ανοίγει την πορτοφόλα να πετάξει για πάρτη μας εκατομμύρια στο κενό και να ευχόμαστε να πεθάνει ή, έστω να φύγει, είναι πραγματικά χαώδης απόσταση. Βρες, λέει ο άλλος, ενδιαφερόμενο και πούλα. Που να πουλήσει καημένε; Σε ποιον; Ποιος θέλει να πάρει μια ΑΕΚ τσιγγάνα και να μπει σε ένα σικέ πρωτάθλημα; Κάνας Ψωμιάδης, κάνας Αδαμίδης, κάνας Σκλαβενίτης ίσως. Εδώ δε βρίσκει ο βάζελος σοβαρό επενδυτή που έχει γήπεδο, διπλάσιο κόσμο και τριπλάσιους τίτλους θα βρει η ΑΕΚ; Να μη σας πειράζουν οι αλήθειες. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Η ΑΕΚ ένα τρόπο μόνο έχει να πετύχει: να κάνει γήπεδο και να χτίσει προσεχτικά ομάδα αξιοποιώντας και το τελευταίο ευρώ. Πάντα θα έχει φθηνότερη ομάδα. Όμως ακόμα και η φετινή, με καλύτερες επιλογές προπονητή και 2-3 παιχτών (όχι απαραίτητα ακριβών) λίγη γαμημένη τύχη και λίγη σοβαρή στήριξη, είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσε να είναι ακόμα στη διεκδίκηση και όχι να αγωνιά για την 5άδα.

Αν νομίζετε ότι αγαπάτε περισσότερο την ΑΕΚ από τον Μελισσανίδη καλά κάνετε. Κι εγώ αυτό πιστεύω. Όμως έχω 3 χρόνια να πάρω διαρκείας, 2 χρόνια να πάω γήπεδο και τον βρίζω όλη τη μέρα. Α, και δεν έχω καμία λύση να προτείνω για επενδυτή (αν και στη φαντασία μου σίγουρα υπάρχει κάποιος μεγιστάνας Κινέζος, έτοιμος να επενδύσει στην Ελλάδα). Και σίγουρα ξέρω καλύτερο ποδόσφαιρο και από αυτόν και από τους υπόλοιπους εκεί μέσα. Μόνο που, έτσι για το γαμώτο, λέω να αλλάξω το ποίημα από σήμερα και να πιστεύω περισσότερο την ομάδα και λιγότερο τη διαίσθησή μου και τις σοφίες κάθε «αντικειμενικού» δημοσιογράφου που ξέρει τι είναι σωστό.

ORION21 - 20/1/2017 00:37

ΟRION14 - ΕΠΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΦΗΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΝΤΟΥΓΑΝΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ. ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΝΑ ΦΤΑΙΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ.

Demisfan - 19/1/2017 19:53

Βασικα aek365 βαλλε αυτο σαν το αρθρο και κατεβασε του κετσεσαν σχολειο!!

geokos_99 - 19/1/2017 17:28

οτι καλυτερο εχει σχολιασει κανεις εδω και καιρο..

zoransliskobits70 - 19/1/2017 14:47

ΤΕΛΟΣ Η ΚΡΙΤΙΚΗ. ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΑΛΙ.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΟΛΟΙ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ.

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΗ.

jliag - 19/1/2017 13:28

Σωστό σε βρίσκω, αλλά όχι ρε φίλε ο ΠΑΟ διπλάσιο! κόσμο απο την ΑΕΚ!! δεν γνωρίζεις απο επαρχία ... εγώ ζω στην Ρόδο -και σπούδαζα 5 χρόνια Ξάνθη....Ο κόσμος της ΑΕΚ είναι σχεδόν όσο του ΟΣΦΠ ....ΠΑΟ και ΠΑΟΚ έπονται μακράν.... σε όλα τα άλλα συμφωνώ, με εξαίρεση των ΚΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ που παρασύρουν τον τίγρη (και δεν εννοώ τον Ντούσκο).

FughwaltZ ( Πόλη..) - 19/1/2017 14:30

jliag εχει δικιο για τον κοσμο φιλε μου...Τα τελευταια χρονια αλλαξαν πολλα...Οι μισοι Ελλαδα ειναι Ολυμπιακοι,η Μακεδονια κυριως οι δυτικη τιγκα στα Παοκια...Αριανοι λογω και του μπασκετ εχουν μεινει αρκετοι κυριως Θεσσαλονικη αλλα και στην επικρατεια.ΠΑΟ,ΑΕΚ οσοι ασχολουνται δλδ το μεταδιδουν στα παιδια τους σαν συνεχιστες της ιδεας της ομαδας τους.Ειμαι δασκαλος και το βλεπω στα σχολεια.Υπαρχουν γονεις ΑΕΚτζιδες που δεν ασχολουνται καθολου και τα παιδια τους ειναι... Συνέχεια Ολυμπιακοι...Αλλαξανε τα κοζια αδερφε...Ο Φρυδας ηταν απατεωνας αλλα στο marketing ηταν μανουλα...Ο Πολντο οχι....Εβαψε σχεδον ολη την Ελλαδα ερυθρολευκη με τα σικε πρωταθληματα.Αυτη ειναι η πραγματικοτητα .

Nikdi21 - 19/1/2017 13:46

Έτσι όπως τα λες ....ήταν πριν 20 χρόνια

Πλέον ΑΕΚ κ ΠΑΟΚ ειναι μαζί στο 13% κ βαζελος 25 gay 29

Απλά οι Αεκτζίδες ειναι πάνω από 35 ετών

Στα σχολεία τα παιδάκια ειναι πλέον ελάχιστα κ αυτό ειναι το μεγαλύτερο δυστύχημα

bikker - 19/1/2017 13:41

Μπράβο φίλε. Είπες πολλές αλήθειες. Για τον κόσμο μόνο κάνεις λάθος. Η ΑΕΚ Θα ήταν ελκυστική για επενδυτη μόνο και μόνο λόγω του αριθμού των οπαδών της. Αποκλείεται ο ΠΑΟ να έχει διπλάσιο κόσμο από μας, ούτε καν περισσότερο. Το σίχαμα του λιμανιού έχει, αλλά ούτε κι αυτός διπλάσιο.

FughwaltZ ( Πόλη..) - 19/1/2017 14:21

antwnhs_pserhmos αδερφε να γραφεις συχνοτερα.+++1924 . Συμφωνω σε ολα μαγκα μου.

bielsaloco1 - 19/1/2017 14:02

Αδερφε ωραιο το σχολιο σου.....θα μου επιτρεψεις ομως να θυμισω μερικα πραγματα....νομιζω οτι κανεις μας ασχετα με οση πικρα αγανακτηση η οργη τα χωνει στον μελ......δεν θελει να φυγει.

Η ομαδα λοιπον εδω και 3 χρονια χρειαζετε φορ....απο τις σημαντικοτερς θεσεις σε καθε ομαδα....φεραν ουγκο φετος...κατα καιρους ακουγοτανε παρα πολλα ονοματα .....το αποτελεσμα ομως μετραει....ποτε τον εφερε;ειχε στοχο η ομαδα τους ομιλους και τα 5 εκ....τι εκανε για αυτο;το αφησε στην τυχη αδερφε....δεν... Συνέχεια ειναι δυνατον να λες αυτα που λες σαν μελ και να μου εχεις βασικο φορ τον αραβιδη....μην τα λες τοτε....καθαρες κουβεντες στον κοσμο....ακομα και να δεχτουμε τις πραγματι με σωστα επιχειρηματα που γραφεις δικαιολογιες....δεν φερνεις κετσπαγια αδερφε....ουτε μοραις...ο μανολο ελευθερος ηταν και το καλοκαιρι....ολος ο χαμος απο τον κοσμο γινετε γιατι ο λαος της τεραστιας αυτης ομαδας τα εγραφε τα ελεγε εδω και χρονια...και αυτοι που ξερουν απο μπαλα και αποφασιζουνε δειχνουν οτι τους εχουν γραμμενους οπως και την ομαδα....δεν εχουν δειξει κανενα μερακι...ενθουσιασμο....φιλοδοξια...να κανουνε εστω τα αυτονοητα....οι αποζημιωσεις σε τιμουρ...μοραις...και αυτα που θα παρει ο μανολο ποσο ανεβαζουν την ταριφα για τον προπονητη φετος;πανω απο 1εκ σιγουρα....γιατι λοιπον δεν προστατευσανε την ομαδα απο το καλοκαιρι περνοντας κοουτς με κασε 1εκ;σιγουρα δεν τα ηταν ετσι τα πραγματα τωρα....ο μαιστοροβιτς τι εχει προσφερει;αινταρεβιτς...μοραις....για αυτο εφυγε ο μιλο;εχεις δικιο οτι θελουμε να τριψουμε στην μουρη του γαυρου τιτλους...αδικο εχουμε;20 τοσα χρονια μονο υπομονη κανουμε...αν στην θεση μας ηταν οι γαυροι απο τον 5 ο χρονο δεν θα υπηρχε καραισκακη.....οι οπαδοι για μενα εχουν ευθυνη για ενα μονο πραγμα...και κυριως οι νεοτεροι...γιατι εγω εχω δει την καλητερη ομαδα που εμφανιστηκε στην χωρα απο καταβολης ποδοσφαιρου..την ΑΕΚ 90-94....εχουν μαθει λοιπον οι οπαδοι να συμβιβαζονται με την μετριοτητα...να κανουν τοτεμ...ποιον;;;;!!!!!!τον αραβιδη.....να θεωρητε ο σιμοες και ο γιοχανσον...απλως καλοι ρολιστες....οι σημαντικοτεροι παικτες της ομαδες...να το υιοθετουνε ρεπορτερ της ομαδας αυτο και να το περνανε στον κοσμο και οταν καποιοι λιγοι τα λεμε να γινομαστε αμπαλοι και γραφικοι.....ο μανταλος ηγετης;;;;εδω γελαμε....ο μπακασετας καλος για ΑΕΚ.....εδω κλεει η μανα του κιτσου....μπορω να γραψω πολλα για να πω τις τραγικοτητα των επιλογων τους....ολοι τα ξερουμε.....το πλανο τους το ξερει κανεις;

Στην τελικη το ρεζουμε αδερφε μου ειναι πως αν και πραγματι ξερουν πολυ μπαλα οι κυριοι για μενα ειναι απλοι διαχειρηστες μεχρι τωρα που σε αυτην την διαχειρηση ειναι....ΤΡΑΓΙΚΟΙ.Εγω και εσυ καλητερη διαχειρηση θα καναμε και αυτο το πιστευει μεγαλη μεριδα οπαδων μας....τραγικοι στο οικ κομματι-4εκ.....τραγικοι στο επικοινωνιακο κομματι.....τραγικοι στο αγωνιστο....τραγικοι στο ανθρωπινο δυναμικο που την πλεσιωνει...οχι δεν θελω να φυγει ο μελ ...ουτε να βαλει 20 εκ αδερφε......5-6εκ για αρχη να δειξει οτι ενδιαφερετε και ο κοσμος και η ομαδα του τα δωσει ολα πισω με την καλη της πορεια...δεν τα εδωσε το καλοκαιρι...να μπει ομιλους να κυνηγησει τιτλο και ειναι ηδη μεσα.....τα αυτονοητα λεμε να κανει...πηρε μια ομαδα με μηδεν χρεη...

Την γεμισε μετριοτητες με το εσοδα-εξοδα διωχνει τους παντες επειδη δεν μπορουνε να κανουν το αδυνατο στο τζαμπα...ακαταλληλοι φυσικα οι περισσοτεροι αλλα αυτους εφερε....καταληλλους πρεπει να πληρωσει για να φερει....Για μενα μεχρι να δω την ομαδα να παιζει μπαλαρα να πνιγει τον αντιπαλο ασχετα με τον τιτλο...αν τα κανει αυτα θα ερθουν και οι τιτλοι...θα ειναι απλα ενας κακος διαχειρηστης....α....ο πογιετ για καποιους ηταν προπονηταρα που εντος εδρας παιζαμε αντεπιθεσεις οχι μονο τα ντερμπι αλλα με ολους....αυτη η ποδοσφαιρικη λογικη ειναι απλα ντροπη για την ΑΕΚ....μελ... ξυπνα επιτελους....εγω ενας απλος οπαδος.. μου εχεις δωσει το δικαιωμα να σε αποκαλω ...κακο διαχειρηστη....οι αντιπαλοι να δεις πως σε λενε....βεβαια εσυ χ@@@@ες αλλα εγω αν ημουν εσυ με ενα κουνημα του μικρου δακτυλου θα μας εβαζα ολους στην θεση μας και οι οπαδοι θα πιναν νερο στο ονομα μου.

AEKioannis64 - 19/1/2017 13:58

Φίλε υπάρχει και αντίλογος: Πέσαμε Γ' ΕΘΝΙΚΉ με την προοπτική να επιστρέψουμε για την κορυφή, και όχι για 5η-6η θέση. Αλλιώς γιατί όλη αυτή η θυσία; Το σκεπτικό σου είναι 100% υπέρ της διοίκησης, ούτε ο ίδιος ο Μελισσανίδης να το έγραφε, όμως, μικραίνει την ΑΕΚ! Την τοποθετεί σαφώς πίσω και κάτω από τους άλλους "μεγάλους" και σε κόσμο και σε δυναμική. Αυτό που ο ΑΕΚτζής ποτέ δεν ανεχόταν ήταν να μην έχουμε ανταγωνιστική ομάδα που να τιμάει την κιτρινόμαυρη φανέλα. Τίποτα περισσότερο, τίποτα... Συνέχεια λιγότερο. Δυστυχώς το σχόλιό σου δεν ανταποκρίνεται σε αυτήν την ουσιαστική και δίκαιη απαίτηση του μέσου ΑΕΚτζή. Αν είναι έτσι όπως τα λες, έπρεπε να βγει ο Μελισσανίδης καθαρά και τίμια και να πει: μην περιμένετε ανταγωνιστική ομάδα μέχρι να γίνει το γήπεδο. Δεν το είπε όμως ποτέ. Κι ακόμη κι αν ήταν έτσι, που είναι το γήπεδο; που είναι η άδεια; Κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας...και στο ηττοπαθές και μίζερο, δήθεν ρεαλιστικό, σκεπτικό σου βεβαίως βεβαίως...

mixalis21 - 19/1/2017 13:51

Καλά και οι 2 είστε των άκρων. Ούτε ο παναθηναϊκός έχει διπλάσιο κόσμο, ούτε εμείς είμαστε ίσα με τους γαυρους.

Κατά τ άλλα Αντώνη σε βρίσκω απόλυτα σωστό

Marvel - 19/1/2017 13:47

Τα συγχαρητήρια και απο εμένα για το άρθρο σου!

Μια σημείωση, απο transfermarkt, για τις αξίες των παικτών των ομάδων και τα συμπεράσματα δικά σας:


Oλυμπιακός: 61.000.000

Παοκ: 39.650.000... Συνέχεια
Παο: 34.000.000

ΑΕΚ: 21.000.000


Όπως και να έχει.. Μόνο ΑΕΚ!

WhereEaglesDare - 19/1/2017 13:41

Φίλε Αντώνη έδωσες ρέστα! Η ΑΕΚ αδέρφια δεν είναι ούτε ο Μελισσανίδης, ούτε οι παίκτες, ούτε ο προπονητής...Η ΑΕΚ είμαστε εμείς! Αν εμείς στηρίξουμε την ομάδα, η ομάδα θα ανέβει.

Germanos1966 - 19/1/2017 13:31

Κόβω τον σβέρκο μου ότι είσαι ο....Χιμένεθ!


Πάντως πέρα από την πλάκα πολλά μπράβο για το κείμενό σου. Πραγματικά μεγάλες αλήθειες ........ΑΕΚ ΜΟΝΟ

Mike 94 - 19/1/2017 13:31

Τα είπες όλα... Τεράστιος...

kerveros - 19/1/2017 13:08

Μαζί σου....

Anakasa21 - 19/1/2017 12:52

Αδερφε μου αληθειες και σωστα τα οσα λες...Απλα καποια στιγμη πρεπει και εμεις να δουμε ασπρη μερα.Ενα πρωταθλημα που τελευταια φορα η ΑΕΚ το πηρε το 94.Ευρωπη για να ξαναγινουμε της Ρεαλ το φοβητρο.Πεσαμε γ' και θελουμε εξιλεωση.

Και δυστυχως αυτο δεν θα γινει ποτε αν δεν γινει επενδυση.Εμενα δεν μου κανει κλικ ουτε η φθηνη διαχειριση ουτε το φθηνο ροστερ.Εχουμε 5εκ.€ που ειμαστε μεσα δεν στην πλατη του ΜελισσανιδηΕιναι... Συνέχεια στην καμπουρα της ομαδας και της Ενωσης Φιλων ΑΕΚ.Προς θεου.

Καλος-κακος σημερα για να δεις μπαλα πρεπει να το σταξεις.Για αυτο πολλοι εδω (και εγω ) φωναζουμε.Γιατι βλεπουμε μια ΑΕΚ να εχει γινει αεκ.

jony1997 - 19/1/2017 12:52

Αυτα που λες ολοι μας τα πιστευουμε, αν και δεν τα δειχνουμε, αλλα προφανως εισαι τερας ψυχραιμιας και μπορεις να τα εκφρασεις ακομα και σε τοσο δυσκολες στιγμες και μπραβο σου!

Alex_under_the_Great - 19/1/2017 12:28

Ωραία φίλε μου, δεν απέχει από την πραγματικότητα αυτό που λες, αλλά αλλάζουμε όλη την ώρα προπονητές και παίχτες, πρέπει να κάνουν πιο σωστές επιλογές, δεν είναι δυνατόν κάθε φορά να πιάνουμε το "joker" στην επιλογή παιχτών αλλά αφού ξέρουν περισσότερα ας προσέχουν που τα δίνουν! Πόσες αποζημιώσεις δηλαδή αντέχουμε; τόσα συμβόλαια προπονητών είναι καλύτεροι παίχτες ή προπονητές.... Συνέχεια

Θα αφήσω την ξενέρα στην άκρη και μακάρι να τα καταφέρει ο Jimenez.


Υ.Γ.: Με τις μεταγραφές κανένα νέο; Θα γίνει καμία ή δεν προλαβαίνουμε; Ξέρει τι roster έχουμε ο Manolo; Είχε καλό μάτι πάντως

Nikdi21 - 19/1/2017 12:43

Όταν πας σε παίχτες λαχεία θα έχεις ποσοστό 50% κ κάτω...μια χαρά λειτουργεί

Εδώ αντίστοιχα ποσοστά επιτυχίας σε παίχτες έχει κ ο γαύρος που υποτίθεται αγοράζει από το πάνω πανέρι

Nikdi21 - 19/1/2017 12:38

Όχι ρε φίλε...επιτέλους μια σωστή αποχή που φαινετε ότι έχει αποδοχή από όλους !!!!!!!!!

Συμφωνώ σε όλα κ επειδή ξέρω ότι έτσι θα συνεχιστεί η οικονομική πολιτική του Μελ, κ επειδή σε αυτό το σκεπτικό κινούταν κ ο Ντέμης ελπίζω κ θέλω να τον φέρει πίσω για να εκτοξευθεί η ψυχολογία του κόσμου κ της ομάδας

specteR21 - 19/1/2017 12:31

Καταπληκτικό αδελφέ

ChrAEK - 19/1/2017 12:30

Και βαλτε αυτο το σχολια σε κανενα αρθρο να το διαβασουν ολοι...

ChrAEK - 19/1/2017 12:28

Μπραβο φιλε! Πραγματικα δεν εχεις αδικο πουθενα.

crux - 19/1/2017 12:18

Δώσε Αντώνη!

barlos71 - 19/1/2017 12:16

ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!!!!!!

goliath - 19/1/2017 12:07

Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου. Το καλυτερο σχολιο που εχω διαβασει. Μπραβο.

dinosmamelias - 19/1/2017 16:54

ΈλΑ να πέφτουν τα στοιχηματα θα προλάβει να φάει αρνί το Πάσχα εδώ η στην Ισπανία ΈλΑ πονταρετε παρακαλω

jony1997 - 19/1/2017 13:07

Το μεγαλυτερο προβλημα στην ΑΕΚ αυτη τη στιγμη ειναι τα προσωπα που αποφασιζουν για το ποιοι θα ερθουν και ποιοι θα φυγουν απο το ροστερ και το τεχνικο τιμ. Δεν γινεται να φερνεις Πογετ και να μην μπεις καν στον κοπο να διαπραγματευτεις για να τον κρατησεις. Αν ζηταει 2.500.000€ συμβολαιο, απο 600.000€ που επαιρνε, νομιζω, κανε παζαρι και φτασε στα 1.500.000€-2.000.000€. Και μετα απλα δεν φερνεις 1-2 παικτες με συμβολαιο 500.000€, πχ Λεσκοτ, Αλμειδα. Μην φερνεις, ομως, τον Κετσπαγια ή τον Μοραϊς που... Συνέχεια ξερεις οτι ειναι μεγαλα ρισκα. Ο Δελλας, πχ δεν ηταν τοσο μεγαλο ρισκο, τον ξεραμε 2 χρονια, ειχε παιξει 2 ντερμπι και παραλιγο να αποκλεισει τον γαυρο με το οκταπλασιο μπατζετ, ενω εριξε και ενα 3μπαλο στο χαλαρο με Τζανετοπουλο-Ανακογλου αμ. χαφ και Ροβα δεξι μπακ στον δυνατο Ατρομητο. Επειτα, το πιο περιεργο που εγινε στην ΑΕΚ ηταν ο παραγκωνισμος του περσινου καλυτερου παικτη μας, του Βαργκας, και η απομακρυνση του πρωτου σκορερ μας, Μπουονανοτε. Αφου ο Λαζαρος δεν μπορει να βοηθησει απο τα δεξια ας παιζουν βασικοι στα εξτρεμ Βαργκας, Πατιτο που μπορουν να ή Βαργκας, Λαζαρος δεξια και αριστερα αντιστοιχα. Αυτα ισως ειναι κολπα για τις ανανεωσεις, δεν ξερω, αλλα κατι παει πολυ στραβα φετος στην ΑΕΚ και ισως, οντως παιζονται παιχνιδια στην πλατη της ομαδας. Και τωρα να αναφερθω στον Χιμενεθ. Αντικειμενικα ειναι ο 2ος καλυτερος προπονητης μας απο το 2011 μεχρι σημερα. Εχει θητεια στην Σεβιλλη, εχει βγαλει παικτες οπως ο Χεσους Ναβας κα. που δεν μπορω να θυμηθω. Ειχε κανει 3 μεταγραφες οταν ειχε ερθει, τον Ματεος απο την Ρεαλ, τον Μιτσελ απο την Μπερμιγχαμ και τον Μπαχα απο την Μαλαγα, αν και ηταν απο τους χειροτερους φορ που περασαν ποτε απο την ομαδα. Πηρε κυπελλο πετωντας εξω, βαζελο με 0-2 και 2-3, και παορκια με 0-0 και 0-1! Εφαγε 6 απο τον γαυρο που οπως ειπε πολυ σωστα καποιος επρεπε να παιζει με 10 απο το 10' λογω αγκωνιας του Μιραλας στον Σκοκο, με Μανωλα δεξι μπακ, επειδη ο Γεωργεας ηταν τραυματιας και δεν υπηρχε αλλος, με εναν τραγικο Νασουτι στο κεντρο της αμυνας, αντι του Δελλα, με Μπαχα και Λαγο βασικο, αντι για Μπλανκο και Καραμπελα, που μπροστα στον Λαγο ο Καραμπελας ηταν Μαρσελο. Οπως ειχε πει ο Χιμενεθ 5 μηνες πριν το ματς αυτο, δεν ειχε μαγικο ραβδι. Τι να εκανε αν ελειπαν Μπλανκο, Δελλας, Γεωργεας, Καραμπελας και Μακος που ηταν οι βασικοι του παικτες; Να εβαζε τον Ντεμη, τον Στελιο, τον Μπορμποκη, τον Κασαπη και τον Κατσουρανη; Ειναι εξυπνος ανθρωπος και πιστευω οτι μπορει να τα βγαλει περα, αλλωστε την πρωτη κουπα που θυμαμαι να χαιρομαι πραγματικα την θυμαμαι απο τον Χιμενεθ. Καλη επιτυχια με το τσιρκο Μανολο.

DIMITRIS00D - 19/1/2017 15:00

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΓΙΕΤ ΒΡΕ JONY?ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΑΡΑ ΑΠΟ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟ, ΤΙΣ ΗΤΤΕΣ ΑΠΟ ΑΤΡΟΜΗΤΟ, ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ, ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΛΟΝΗ, ΑΣΤΕΡΑ, ΗΡΑΚΛΗ, ΕΝΑ ΓΥΡΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΧΕΔΟΝ ΧΩΡΙΣ ΝΙΚΗ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ? ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ 2.500.000 ?

LPG21 - 19/1/2017 17:58

καταρχάς το όνομα του είναι ΠΟΓΙΕΤ......κατά δεύτερον ζήταγε 2.5 εκ και μέσα σε αυτά εφορία και οι συνεργάτες του, τρίτον απάντησε ο jony1997 τα υπόλοιπα.......

jony1997 - 19/1/2017 17:35

Λες την 3αρα με 2 αυτογκολ που δεν μπαινουν ουτε σε παιδικη χαρα απο 3χρονα; 3 φυσιολογικες γκελες σε δυσκολες εδρες οπως με Ατρομητο,Παναιτωλικο και Αστερα σε ματς που ηταν προς το τελος της χρονιας οπου ειχαμε 14 παικτες που μπορουσαν να παιξουν βασικοι και επαιζαν ασταματητα απο την πρωτη αγωνιστικη; Την ισοπαλια με τον Ηρακλη στο Καυτατζογλειο οπου ηταν λασπομαχια ή την ισοπαλια με την Καλλονη οπου δεν μας δοθηκε καθαρο πεναλντι; Ο Πογιετ βρε DIMITRIS00D ηταν αυτος που σε... Συνέχεια πηγε τελικο κυπελλου, αυτος που σου πηρε και τα ντερμπι 3 ντερμπι με ενα μετριο ροστερ σε σχεση με τους υπολοιπους, αυτος που εκανε ενα σερι 10 νικων νομιζω μπορει και παραπανω παιζοντας με το μυαλο στην αμυνα, γιατι αυτη ειναι η συνταγη των επιτυχιων οταν εσυ παιζεις με μετριους παικτες και οι αλλοι με παικτες με παραστασεις σε Τσ. Λ. και σε διεθνες επιπεδο οπως ο Γκαρι Ροντριγκες, ο Αθανασιαδης, ο Κατσε, ο Τζαβελλας, ο Φορτουνης, ο Ιντεγιε, ο Ρομπερτο, ο Μαζουακου, ο Ελαμπντελαουι, ο Καμπιασο, ο Μπεργκ, ο Ζεκα, ο Λετο, ο Καρελης κλπ. Καλυφθηκες ή θες κι αλλα;

bielsaloco1 - 19/1/2017 15:54

Αυτο το κολλημα με κατι τυχοδιωκτες οπως ο παγιετ και ο μιτσελ ειναι ανεξηγητο.

Ρε παιδια ουτε εξυπνος θελω να το παιξω ουτε τιποτα....αλλα μαθετε να κρινετε με το τι παρουσιαζει ο καθενας στο χορταρι....με αντιποδοσφαιρο δεν πας πουθενα...τετοιο ποδοσφαιρο παιζει ο παγιετ....αυτο αρμοζει σε μικρες ομαδες.....ο τιμουρ ιδιο παιζει με παγιετ...αυτο το κανουν ολοι....το δυσκολο ειναι να παιξεις ποδοσφαιρο κυριαρχιας...αυτο φερνει τις επιτυχιες ...ομαδες οπως η ΑΕΚ δεν ειναι λογικο... Συνέχεια να εχουν τετοιους προπονητες.ειναι δυσκολο και απαιτει γνωσεις το δημιουργικο και κυριαρχικο ποδοσφαιρο...αυτο κανει της ομαδες πρωταθλητριες.το αλλο με ταμπουρι και κοντρα το παιζουν ολοι και ειναι το ιδιο ειτε εχει πογιτ ειτε τιμουρ .αν ειναι να δωσεις 2εκ στο παγιετ γιατι δεν τα δινεις σε μαρσελινιο π.χ

LPG21 - 19/1/2017 17:55

μάθε πρώτα το όνομα του ΠΟΓΙΕΤ.........όσο για τον μίτσελ ο φίλος αναφέρετε στον ποδοσφαιριστή......

bielsaloco1 - 20/1/2017 11:13

Εξυπνακια για τους προπονητες γραφω γενικα...που καποιοι τους εχουν και σε υποληψη....με αφορμη τον πογιετ λοιπον γραφω και για τον μιτσελ που συχνα πυκνα αναφερουν καποιοι φιλοι στο σαιτ..

sainis - 19/1/2017 09:00

Μην τρελαίνεστε αδέρφια.

Αν

1ον. ΔΕΝ αλλάξει η ΕΠΟ,

2ον. ΔΕΝ αρχίσει να χτίζετε γήπεδο και

3ον. ΔΕΝ μπει η ΑΕΚ στο χρηματιστήριο του Λονδίνου,... Συνέχεια
ο Τίγρης ΔΕΝ θα σπάσει ευρώ.

Μέχρι να γίνουν όλα αυτά λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν.

Οπότε υπομονή.

LPG21 - 19/1/2017 15:15

Το 3ο δε πρόκειται να γίνει γιατί η ομάδα ήδη έχει ζημιά... Η ΕΠΟ έχει μπει σε καινούρια εποχή, το γήπεδο για να χτιστεί θέλει και αυτό λεφτά....

Nikdi21 - 19/1/2017 12:46

Μα ούτε τότε θα βάλει από την τσέπη του

Αυτό ειναι ξεκάθαρο.

Απλά με γήπεδο ενοίκια εμπορική χρήση χορηγούς εισιτήρια εκδηλώσεις Ευρώπη αυξάνονται τα εσοδα που υα μπορεί να διαθέσει κ στην ομάδα

Απλά μαθηματικά

Germanos1966 - 19/1/2017 12:31

Δεν είναι κακό να έχεις...στόχους!

Χριστόφ - 19/1/2017 15:01

http://www.aek365.com/a-146657/uparxei-thema-proponhth.htm

kitrinos21_ - 19/1/2017 14:39

Vamos bien.. κώστα.. όπως είπαμε το Vamos bien με τραϊανό, με πογιετ με μοραΐς.. ακόμη και με τον κετσπάγια που ένα μικρό εγκεφαλικό λίγο πολύ το πάθαμε όλοι όταν από τις συζητήσεις με μοντανιέ..καταλήξαμε ξαφνικά να φέρνουμε άρον άρον τον τιμούρ.. Vamos bien λοιπόν κώστα, όχι γιατί βρήκαμε τον προπονητή που θα μας εκτοξεύσει.. αλλα απλά γιατί είμαστε ΑΕΚ και πάμε παρα κάτω..

Vamos bien όπως και τότε.. μονο που αυτή την φορα δεν υπάρχει η αντικατάσταση του σέρβου όπως τότε.. που... Συνέχεια για εκείνο το κομμάτι των οπαδών και τον αλέφαντο να έφερναν στην θέση του σέρβου.. το Vamos bien θα κρέμαγαν στην 2.. βεβαια αυτό εξελίχθηκε σε σκηνές απειρου καλους από τους ιδιους μετά την ντροπιαστική ήττα στο καραϊσκάκης..

κώστα ερχόμενοι στο σήμερα το θέμα μας δεν είναι ο χιμένεζ και to ποσο είναι ικανός να συμμαζέψει αγωνιστικά αυτό τον μόρφωμα που παριστάνει την ΑΕΚ..

πριν λίγο καιρό ο μελισσανίδης μίλησε στους δημοσιογράφους.. παραδέχθηκε τα λάθη του και υποσχέθηκε ότι θα γίνει αυτό που πρέπει.. και τι είδαμε από τότε;..

το απόλυτο αλαλούμ.. έναν προπονητή που βλέπουν ότι δεν κάνει.. αποφασίζουν να τον αλλάξουν.. χωρίς να ξέρουν με ποιον να τον αλλάξουν.. προχωρούν σε μεταγραφικό σχεδιασμό σύμφωνα με τις εισηγήσεις του υπό αλλαγή προπονητή.. προχωρούν ταχύτατα σε τέσσερις μεταγραφές και έχουν σχεδόν κλεισμένους ντίας και μπράβο.. όλα αυτά με απενεργοποιημένο από τα μεταγραφικά μπάγιεβιτς.. ξαφνικά δημοσίευμα αναφέρει ότι απομακρύνεται ο μπάγιεβιτς.. διαψεύδεται από την παε.. και έχουμε από εκείνη την στιγμή την ολική επιστροφή του.. αποτέλεσμα να παγώσουν τα πάντα στα μεταγραφικά.. και ξανά πάλι συναντήσεις και συζητήσεις.. και ξανά πάλι το ίδιο έργο όπως ακριβώς γινόταν με τον μιλοβάνοβιτς.. όπως ακριβώς γινόταν και με λύμπε και τραϊανό..από γρήγορο ευέλικτο φορ που κοιτάγαμε.. ξανά πάλι ακούγονται βαριά φορ που να γεμίζουν περιοχή.. δεν θα αλλάξει την ΑΕΚ ο χιμένεζ κώστα.. όπως δεν την άλλαξαν ο τραϊανός, ο πογιετ, ο τιμούρ και ο μοραΐς..

την ΑΕΚ θα την αλλάξει η αλλαγή νοοτροπίας αυτού που την διοικεί.. και δεν μπαίνω στη διαδικασία για το αν δίνει η δεν δίνει χρήμα.. μιλάω για τον τρόπο που την διοικεί.. αν είχε αποφασίσει να πάρει την ΑΕΚ και να ενεργούσε σαν πραγματικός ιδιοκτητης της.. δεν νομίζω να ήταν τόσο χαλαρός στις αποφάσεις του..

τριάμισι χρονια τα ίδια λάθη.. αστοχίες στις μεταγραφές.. καμια εξέλιξη κανενός ποδοσφαιριστή.. καμια υπεραξία.. ποδοσφαιριστές που έφθασαν με την ΑΕΚ από τρίτη εθνική στην πρώτη.. πήραν κύπελλο.. και δύσκολα βρίσκουν ομάδα ακόμη και σαν ελεύθεροι.. και όλα αυτά δεν γίνονται χωρίς κόστος.. ζημια κοντά στα 5 μύρια εμφάνισε η παε χωρια τα έσοδα που έχει από χορηγίες και τηλεοπτικά.. που εύχομαι να είναι αλήθεια αυτό που γράφτηκε ότι καλύφθηκαν με δυο αυξήσεις του μετοχικού.. που πάντως κανεις δεν αντιλήφθηκε.. κάποιος φταίει για όλα αυτά.. ο λύμπε;.. έφυγε.. ο μιλοβάνοβιτς;.. έφυγε.. ο τραϊανός;.. ο πογιετ;.. ο τιμούρ;.. ο μοραΐς;.. όλοι έφυγαν.. είδες κάτι να αλλάζει;.. ο ντε μπάρτολο.. ο μαιστοροβιτς;.. ο χιμένεζ τώρα;.. θα φύγουν και αυτοί.. αφού με το σκεπτικό του αναλώσιμου τους προσλαμβάνεις.. μελισσανίδη για να πιστέψουμε ότι έχεις συνείδηση της κατάστασης και πραγματικά το πιστεύεις όταν λες ότι θα γίνει αυτό που πρέπει.. μονο μια κίνηση σου θα αποδείξει ότι δεν μας κοροϊδεύεις.. η απομάκρυνση του μπάγιεβιτς!!!..

τριάμισι χρονια το πρότζεκτ αυτό δεν πάει.. αγωνιστικά η ΑΕΚ δεν έχει κερδίσει τίποτα.. ούτε σαν παίκτες ούτε έχτισε την ομάδα που ονειρευόμαστε.. αυτήν την στιγμή ο οπαδός της ΑΕΚ δεν ξεχωρίζει κανέναν.. και αν συνεχίσεις έτσι θα καούν και πέντε έξι που πραγματικά θα άξιζαν μια ευκαιρία σε μια μεγάλη ΑΕΚ.. αλλαγή νοοτροπίας και ότι έμαθες από τα λάθη σου σημαίνει αλλάζεις το πρότζεκτ.. παραδέχεσαι ότι χάθηκαν τριάμισι χρονια και αλλάζεις τον αρχιτέκτονα αυτού του σχεδίου.. μονο τότε θα δείξεις ότι συναισθάνεσαι την αγωνια του κόσμου.. και αντιλαμβάνεσαι την ευθύνη που έχεις για το πως φθάσαμε εδώ..

δεν σου ζητάω να φύγεις όπως έκανα παλιότερα με τους μετόχους αμέτοχους.. γιατί απλά δεν είσαι ούτε καν μέτοχος.. εγώ σου ζητάω το αντίθετο από αυτό που σου ζητάνε όλοι.. εγώ επιμένω να σου ζητάω να πάρεις την ΑΕΚ.. και να λειτουργήσεις σαν πραγματικός ιδιοκτητης.. είσαι ο μονος που μπορείς και έχεις την δύναμη να το κανεις..

vasilis_v - 19/1/2017 14:23

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρει ο Χιμένεθ, μακάρι γιατί αυτόν επέλεξαν να οδηγήσει την ομάδα, είμαι όμως σίγουρος ότι ο ρόμβος που έπαιζε ο Χιμένεθ είναι το μόνο σύστημα που ταιριάζει στο υλικό που έχει σήμερα η ΑΕΚ.

Mπάρκουλης_21 - 19/1/2017 13:44

Στοίχημα, ότι του χρόνου τέτοια μέρα, θα κάνουμε ακριβώς την ίδια κουβέντα; Υγεία και υπομονή να'χουμε και θα το δείτε...

FughwaltZ ( Πόλη..) - 19/1/2017 14:22

Ελα τωρα λεγε σοβαρα..Θειος σου ο Καλχας?

AEKioannis64 - 19/1/2017 14:03

Ποιού χρόνου; αισιόδοξος είσαι...Σε 2 μήνες θα ψάχνουμε πάλι για προπονητή!

Mπάρκουλης_21 - 19/1/2017 13:54

Όσοι πατήσατε dislike, θυμηθείτε ότι και πέρσι τέτοια εποχή, σχεδόν την ίδια κουβέντα κάναμε

sasdragongr - 19/1/2017 13:55

Θα φάω αρκετά dislike και αρκετές αρνητικές απαντήσεις και σχόλια, αλλά εγώ θα γράψω την άποψή μου.

Ερώτηση: Τελικά μπορεί κάποιος από εμάς εδώ μέσα, που σχολιάζουμε, εκ του ασφαλούς, να μου πει, τί ζητάμε;

Απάντηση: ΚΑΝΕΝΑΣ. Όλοι μας σχολιάζουμε, αλλά στο γήπεδο, πάμε ελάχιστοι. Γίναμε προπονηταράδες του καναπέ.... Συνέχεια
Σκεφτείτε αυτό: Ποιός προπονητής θα ερχόταν αυτή την περίοδο στην ομάδα μας, όταν αυτή έχει πάρει τέτοια κατρακύλα; ΚΑΝΕΝΑΣ.

Ήρθε ίσως ο πιο παλαβός (όπως ακριβώς έκανε και το 2010). Καλά έκανε. Ήταν ο μόνος που δέχτηκε να έρθει τώρα και η ομάδα τον πήρε (ο πνιγμένος πιάνεται από τα μαλλιά του). Έχει άγνοια κινδύνου. Δεν τον ενδιαφέρει μήπως τσαλακώσει την εικόνα του. Αδιαφορεί για τις εφημερίδες και τα σχόλιά τους. Και στα πέτρινα χρόνια της ΑΕΚ με ανύπαρκτους προέδρους και ασήμαντο ρόστερ (εκτός Μπλάνκο, Σκόκο, Λύμπε, Δέλλα και Λεονάρντο), κατάφερε να παστελώσει τους 3 μεγάλους, πήρε κύπελλο αποκλείοντας ΠΑΟ και ΠΑΟΚ, είχε την ομάδα τρίτη στην κανονική περίοδο. Το Σεπτέμβριο του 2011, που έφυγε είχε την ομάδα πρώτη στο πρωτάθλημα και έχασε όχι από ΚΑΠΟΙΑ Στούρμ Γκράτς που έγραφαν οι αθλητικές εφημερίδες και ειδικά το GOAL, αλλά από την πρωταθλήτρια Αυστρίας 2010-2011. Αλήθεια οι ίδιες εφημερίδες δεν τον αποθέωναν όταν πετύχαινε νίκες εναντίον των άλλων 3 μεγάλων; Στις 18.10.2010 (την επόμενη του αγώνα ΑΡΗΣ-ΑΕΚ), το σπουδαίο GOAL, είχε σαν πρωτοσέλιδο " ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΧΙΜΕΝΕΘ 0-4, ΑΕΚΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ...ΑΡΗ" .

Στο ίδιο κλίμα και οι άλλες εφημερίδες. Και για να μην κουραστείτε να ψάξετε σας τα έχω έτοιμα:

ΕΞΕΔΡΑ: ΠΩ, ΠΩ, ΜΙΑ ΑΕΚ

ΦΙΛΑΘΛΟΣ: ΟΡΓΙΑ ΑΕΚ

ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ: ΑΕΚΑΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ

SCORE LIVE: 0-4 ΜΠΑΛΛΑΡΑ ΜΕ ΜΑΝΟΛΟ

Στο ίδιο κλίμα και οι εφημερίδες της Θεσσαλονίκης. Και μιλάμε για τον ΑΡΗ που είχε προπονητή το μεγάλο Έκτορ Ραούλ Κούπερ. Και τώρα εγώ ο άμπαλος (που παρακολουθώ την ομάδα από το 1976), ρωτάω όλους μας (βάζω και εμένα μέσα), σε αυτή τη σελίδα. Ποιός άλλος θα τολμούσε να έρθει αυτή την περίοδο; Ποιός άλλος θα είχε τα κότσια να αναλάβει την ομάδα σε αυτό το χάλι, γνωρίζοντας πως παίζει κάθε μέρα το κεφάλι, το όνομα και την καριέρα του; Ποιός άλλος θα είχε το σθένος να επιστρέψει, σε μια ομάδα που οι οπαδοί της τον έβριζαν εν χορώ στον αγώνα με τη Στούρμ Γκρατς (επειδή άλλαξε έστω και εσφαλμένα το Λεονάρντο), αλλά κανένας δεν τα έσυρε στο Δέλλα, για την αδικαιολόγητη αποβολή του; Τί συμβαίνει; Ξεχνάμε ό,τι δεν μας αρέσει και θυμόμαστε αυτό που θέλουμε; Σε τελική ανάλυση, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα και αφού κανένας άλλος δεν υπήρχε στο προσκήνιο, ας είναι αυτός.

Και κάτι άλλο. Μη σας νοιάζει τί γράφουν οι οπαδικές εφημερίδες του μόνιμα διορισμένου. Η υπερομάδα τους άρχισε να κάνει γκέλες και τους φταίει το γήπεδο (λες και οι αντίπαλοί τους έπαιζαν στο Καμπ Νου), ο Μπέντο (τον έλεγαν υπερπροπονητή πριν λίγο καιρό) και φυσικά η διαιτησία (που όταν τους παίζει 50-50, χάνουν το μπούσουλα). Σε λίγο θα τους φταίει ο Τράμπ, ο Πούτιν, ο ISIS, τα μνημόνια, οι εξωγήϊνοι, η Χρυσή Αυγή και η μείωση παραγωγής ταινιών πορνό. πιστεύω πως ο Μελισσανίδης σίγουρα έχει τη λύση, για το καλοκαίρι. Προχωράμε και στηρίζουμε αυτή την ομάδα μας. Ψηλά το κεφάλι. ΑΕΚ είμαστε μωρέ και γεννιόμαστε από τις στάχτες μας.

voyageur2112 - 19/1/2017 13:54

Μελ, πάρε κοντά σου τέτοιους Πραγματικούς ανθρώπους. Σ' ευχαριστώ, antwnhs-pserhmos, και χρόνια σου πολλά για προχθές.

kanelos21 - 19/1/2017 13:54

ολο τρελα και στο τελος θα φυγει...

yellow_view - 19/1/2017 13:51

Γήπεδο ...πρέπει επιτέλους να πιέσουμε να γίνουν τα έργα και αμέσως θα επενέλθει το καλό κλίμα .

Μελισσανίδης : Καθένας δικαιούται μία λάθος χρονιά σε μία νεοσύστατη ΠΑΕ ,τα έχουν κάνει και ο Μαρινάκης και ο Σαββίδης αλλά τα διόρθωσαν ... Η ομάδα αντικειμενικά έχει μια μαγιά με καλούς παίκτες : Μπάρκας ,ΤΣΙντώτας ...άντε και Ανέστης ,Γκάλο ,Τσιγκρίνσκι ,Γαλανόπουλος ,Σιμόες... Συνέχεια ,Γιόχανσον ,Μάνταλος ,Γιακουμάκης που θα έρθει και κάτω από προϋποθέσεις Βράνιες (έστω και δεξί μπακ ) ,Λαμπρόπουλος ,Κολοβέτσιος (έστω και σαν αλλαγή αλλά να κοιτάξει να βελτιωθεί ) και κάποιος από Αλμείδα ή Πέκχαρτ ...άντε και τον Αιντάρεβιτς που ήρθε τώρα ,τον τσεκάρουμε και σαν αλλαγή τον κρατάμε . ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ 25 παίκτες κυρίως ...2 θα έρθουν τώρα και μακάρι να είναι καλοί ... οι Χριστοδουλόπουλος-Ντίτακ ίσως διατηρηθούν για αλλαγές --- άρα με απλά μαθηματικά το καλοκαίρι θέλουμε 5-6 παίκτες ποιοτικούς σε θέσεις που πονάμε και θα δει ο προπονητής ... δεν είμαστε και στο πουθενά υπομονή θα στρώσουμε ... δε γίνεται να έχουμε και 25 ισάξιους παίκτες ...καμία ομάδα δεν έχει ...

las21 - 19/1/2017 13:41

Τωρα που πηραμε τριτο προπονητη δεν βλεπω να παιρνουμε κανενα παικτη. Παει ο Τζαβελας προς ΑΠΟΕΛ , την ελευθερας του Ντιας την καταριψαν οι Τζιχαντιστες πανω απο την Καμπουλ, δηλαδη δεν κινειται τιποτα. Τελος παντων οτι τσιγκουνευεται σε παικτες ο Τιγρης (Τιγρης...τελος παντων τωρα) θα το δινει σε προπονητες. Βλεπω να πηγαινουμε και σε τεταρτο πριν βγει η χρονια γιατι για τα χαλια της ομαδας θα φταινε οι Κετσπαγια, Μοραις Χιμενεθ.

Mister - 19/1/2017 11:25

Μια ερώτηση. Μπορούμε να ενημερωθούμε ποιανού εισήγηση ήταν ο Μοράις? Για να αποδίδουμε "τα του Καίσαρος τω Καίσαρι".

Danielbatista - 19/1/2017 13:40

Μα το ειπαν ξεκαθαρα ο μοραις ειναι προσωπικη επιλογη μαιστοροβιτς αποκλειστικα

MAX . - 19/1/2017 13:30

Κατα την αποψη μου ο Χιμενεθ ειναι καλυτερος σαν προπονητης και ανθρωπος απο τον Πογετ...αυτη την χρονικη στιγμη,ευεργετικη η παρουσια του στην ομαδα.Μονο,ολοι εσεις που τα χωνετε και πουλατε εξυπναδες και μιζερια,κανοντας ζημια πρωτα στην ομαδα που λετε οτι αγαπατε,χωρις ακομη να τον δειτε,αν σας διαψευσει,πολυ συντομα κιολας...μετα;....

barlos71 - 19/1/2017 13:29

Καμία μεταγραφή! Δυστυχώς αυτοί που επιλέγουν μεταγραφές είναι παπατζήδες. Αφου δεν έχουμε σκάουτινγκ καμία μεταγραφή. Τι να τους κάνω τους Αιντάρεβιτς και Ντίαζ φαντομάδες. Και μεταγραφή να κάνουν παπάτζα θα είναι. Τίποτα! Να δουλέψει ο Χιμένεθ το ρόστερ και το καλοκαίρι ξεσκαρτάρισμα. Στο κάτω κάτω αυτό το ρόστερ με δουλειά και πίστη βγαίνει Ευρώπη. Η χρονιά είναι χαμένη ούτως ή άλλως.

Danielbatista - 19/1/2017 13:26

Τη δεδομενη χρονικη στιγμη που εψαχναν για υπηρεσιακη λυση θα προτιμουσα οσο κι αν ακουγεται παραξενο τον παπαδοπουλο η διοικηση εχει και το μαχαιρι και το καρπουζι εφερε χιμενεθ μακαρι να πετυχει την ψυχολογια θα την αλλαξει ειναι δεδομενο σ αυτα μανουλα ειναι το μετα με αγχωνει δεν ειναι προπονητης προοπτικης ποτε δεν ηταν στηριξη και υπομονη να δουμε τι θα πετυχει δεν προδικαζω τιποτα η πορεια θα δειξει

KitrinomavrosAetos - 19/1/2017 13:25

Μόνο ΔΥΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ και ένας ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ που να χαίρει σεβασμού και να είναι κοινής αποδοχής, μπορούν αυτή τη στιγμή να φτιάξουν την ψυχολογία του κόσμου και της ομάδας, να εμπνεύσουν και να αλλάξουν ΑΡΔΗΝ την κατάσταση !!

Τίποτα λιγότερο, αυτή είναι η αλήθεια.

aekallovertheworld - 19/1/2017 13:19

Έτσι είμαστε εμείς οι Έλληνες. Τη μία Θεοποιούμε πρόσωπα και καταστάσεις και την άλλη τους ρίχνουμε στα τάρταρα. Ο ερχομός, του κατά τα άλλα συμπαθέστατου Χιμένεθ, μου μοιάζει τόσο αστείος όσο αστείο θα ήταν να ερχόταν ο Αναστασιάδης. Όχι βέβαια ότι είναι και καμία τεραστίων διαστάσεων διαφορά το να έχεις στον πάγκο Χιμένεθ αντί για Αναστασιάδη, τουλάχιστον από ποδοσφαιρικής απόψεως… Βέβαια με Αναστασιάδη είχες και μια ελπίδα να έχεις τη συνδρομή των Ανωτέρων Δυνάμεων.... Συνέχεια
Τεράστιες οι Ευθύνες των Διοικούντων και του Μελισανίδη. Επίσης και οι δημοσιογράφοι έχουν μερίδιο ευθύνης με την έννοια ότι δεν πρέπει ρε παιδιά να χαϊδεύονται αυτιά. Κανείς δεν είναι υπεράνω καλοπροαίρετης κριτικής που σκοπό έχει το καλό της ΑΕΚ. Δηλαδή δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει έστω και ένας ΑΕΚτζής που έλεγε ότι δεν κάνει ο Κετσπάγια από βίτσιο, ακόμα όμως και αυτοί που ήθελαν τον καραφλοδαίμονα κετσπάγια, θεωρώ ότι το πίστευαν ότι έρχεται για το καλό της ομάδας.

Η ομάδα που κατέκτησε το κύπελλο, τότε με το Χιμένεθ, από άποψη υλικού ήταν πολύ καλύτερη από τη σημερινή. Οπότε μην περιμένετε θαύματα από το Χιμένεθ, διότι αν ξεχυνόμαστε έτσι γιουρούσι μπροστά μάλλον θα τρώμε περισσότερα... Τότε βάζαμε 1,5 και τρώγαμε 1. Τότε υπήρχε ένας Σκόσκο, ένας Μπλάνκο, ένας Λυμπερόπουλος, ένας Δέλλας, παίχτες με διαφορετική προσωπικότητα. Δεν μου αρέσει σαν επιλογή ο συγκεκριμένος προπονητής. Θα τον στηρίξω όμως γιατί έτσι πρέπει. Αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας. Η ευθύνη πάντως είναι 100% της Διοίκησης για αυτό το ΧΑΛΙ που βλέπουμε σήμερα ευθύνεται η Διοίκηση και μόνο με τις επιλογές της. Όσο αγαπητέ κ.Κετσετζόγλου για το υλικό, θα πω απλά ότι το υλικό που έχει η ΑΕΚ είναι μέτριο, όσο και αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε.

Θα το ξαναπώ και επιμένω. Το πρόβλημα δεν είναι ο προπονητής αλλά το ρόστερ, απλά ο προπονητής αλλάζει ευκολότερα και δεν στοιχίζει τόσο όσο το ρόστερ. Κρατάμε χαμηλό προφίλ και ας αφήσουμε το νέο προπονητή να δουλέψει, ελπίζοντας κάποια στιγμή να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να φέρουν καμιά αξιόλογη προσθήκη.


Καλώς να ορίσεις κ. Χιμένεθ στη μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου.

AEK_antepithesh_den - 19/1/2017 13:17

Με το γηπεδο τι γίνεται? 19 Ιανουαρίου φτασαμε....

LPG21 - 19/1/2017 13:06

Η μόνη διαφορά με τη περίοδο Αδαμίδη-Δημητρέλου είναι ότι το μπάτζετ είναι μικρότερο και το υλικό λίγο πιο μέτριο... Γήπεδο δεν έχουμε, ο γαύρος γλεντάει με 3άρε και 4άρες στα ίσα.... Και τώρα φέρνουμε τον χιμένεθ που ξεφτίλισε την ομάδα για να φάμε 6άρα εντός έδρας.... Ο μαιστόροβιτς κρίνεται αποτυχημένος ως τώρα... Μεταγραφές μηδέν, προπονητής ότι να ναι... Μακάρι μα δούμε διαφορά με χιμένεθ αλλά πρέπει να πέσει και χρήμα να έρθουν παικταράδες 25-26 χρονών με ποδοσφαιρική αξία και... Συνέχεια όχι ελεύθερη από τη τζοχόρ που μας κοροϊδεύουν 1 μήνα τώρα...

vailos - 19/1/2017 13:05

Οι Αεκτζήδες, τελικά, είμαστε "άτιμη" φάρα! Στο μπάσκετ κάθε χρόνο μεγαλώνουμε, με μικρά βήματα ναί μεν, σταθερα δε, στήριξη καμία. Στο ποδόσφαιρο παίρνουμε κύππελλο, το καλοκαίρι στήριξη καμία, μέω των διαρκείας. Βλέπουμε ότι η ομάδα μεσούσης της σεζόν "πονάει", το δέχομαι απο διοικητικά λάθη, και, πάλι, όμως, καμία στήριξη. Φέρνουμε Μανόλο και πριν καν πιάσει δουλειά αρχίζουμε την μουρμούρα. Εντάξει δεν λέω η χρονιά είναι, να 'χαμε να λέγαμε... αλλά δεν τελείωσε, υπάρχουν ακόμα... Συνέχεια στόχοι, 2η θέση κι έξοδος chou-lou και κύππελο. Γι' αυτό , λοιπόν, ας συσπειρωθούμε να αφήσουμε λίγο τον εγωϊσμό μας στην άκρη κι ας σταθούμε λίγο δόπλα στην ομάδα της καρδιάς μας. Γιατί όλοι μας κλάψαμε (υποβιβασμός), πονέσαμε (Γ' Εθνική), αγανκτήσαμε (Β' Εθνική), όμως, τώρα είμαστε εδώ. Πάμε εμείς οι οπαδοί να κάνουμε πράξη το ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ, αλλά αυτή τη φορά, όχι, για να φοβερίσουμε τους αντιπάλους, αλλά ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ πλάι στην ομάδα που αγαπάμε!

KitrinomavrosAetos - 19/1/2017 13:01

Mελ, ΣΤΑΜΑΤΑ σε παρακαλώ να πληγώνεις και να μειώνεις την ΑΕΚ.

Η ΕΥΘΥΝΗ για τη σημερινή εικόνα της ομάδας είναι αποκλειστικά ΔΙΚΗ ΣΟΥ.

ΕΣΥ είσαι ο καπετάνιος και πλοιοκτήτης της, ΕΣΥ έχεις τον πρώτο και τελευταίο λόγο. ΓΙΑ ΟΛΑ !!

ΕΣΥ έφερες την ομάδα στην τωρινή της ΔΕΙΝΗ ΘΕΣΗ.

Έχεις ΜΕΓΑΛΗ και ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ γι' αυτό.... Συνέχεια
ΚΑΝΕΝΑΣ Χιμένεθ ΔΕΝ της αξίζει και ΔΕΝ πρέπει να είναι στην ΑΕΚ.

ΟΥΤΕ σήμερα, ΟΥΤΕ το καλοκαίρι.

Φέρε ΜΕΓΑΛΟ προπονητή στην ομάδα μαζί με ΔΥΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ, ΤΩΡΑ !!

Οι συνθήκες ΑΜΕΣΑ επιτάσσουν το καλύτερο, ΟΠΟΙΟ κι αν είναι το κόστος.

stavrosierapetra21 - 19/1/2017 09:38

Κάντε μια απλή αναζήτηση στα πρωτοσέλιδα της Ώρας για Σπορ (εύκολο είναι) στο διάστημα του Σεπτεμβρίου του 2011. Όσοι δε θυμούνται δηλαδή. Και εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε

Germanos1966 - 19/1/2017 12:46

Όταν γράφονταν αυτά τα πρωτοσέλιδα είχε γίνει γνωστό το....αλισβερίσι της κλίκας των Αργεντινών; Ρωτάω εγώ τώρα.....

DIMITRIS00D - 19/1/2017 12:43

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΓΙΕΤ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΣΩ-Λεβαδειακός-ΑΕΚ 3-0, 17/4/2016- Καλλονή-ΑΕΚ 0-0 4/4/2016- Παναιτωλικός-ΑΕΚ 1-0 21-3-2016, Αστέρας Τρίπ.-ΑΕΚ 0-0 7/3/2016- Ηρακλης ΑΕΚ 1-1 22-2-2016, ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΕΚ 1-0 8/2/2016, Η ΟΜΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΙ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ, 1-0 ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ 9 ΠΑΙΚΤΕΣ, 1-0 ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΚΑΙ ΑΕΚ ΠΑΟΚ 1-0, ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕ 10 ΠΑΙΚΤΕΣ, ΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ... Συνέχεια ΕΥΚΑΙΡIΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.AYTOΝ ΘΕΛΑΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ?ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟΓΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ?

leo_95 - 19/1/2017 11:27

Διωξατε εναν προπονητη (Πογιετ) που ηξερε να παιρνει αποτελεσματα (ο πρωτος μετα την εποχη Σαντος) και τωρα ηρθε το ξεπληρωμα του χρονου, και της αλαζονειας που υπαρχει στη διοικηση. Ο ανθρωπος οπως ηταν φυσιολογικο ζητησε μπατζετ για να κοντραρει τον γαυρο, και ο Μιστερ του ειπε παρε δρομο.

Τωρα ψαχνονται να κλεισουν οποιον προπονητη τους κατεβει στο κεφαλι, μπας και συμαζεψουν τα ασυμαζευτα.... Συνέχεια
Ο κοσμος το βλεπει κυριοι, δεν ειμαστε προβατα σαν του λιμανιου, που λενε σε ολα ναι.

Μελισσαν ξερω οτι ειτε τα βλεπεις ειτε σου τα λενε οι κοντινοι σου, αυτα που γραφουμε. ΒΑΛΕ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΤΗ ΠΗΡΕΣ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΠΑΛΙ ΤΣΑΜΠΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

Nikdi21 - 19/1/2017 12:35

Εννοείτε ρε φίλε ουι του απάντησε του πογιετ πως ούτε μπατζετ γαύρου έχω ούτε 1,5εκ που ζητάς σου δίνω. Εγώ εκεί κατάλαβα ότι θα βλέπω ΑΕΚ κ θα ασχολούμεθα με αγωνίστηκα θέματα κ όχι υπαρξιακά όπως επι μια 10ετια γινόταν

Δεν δεχόμε αδικαιολόγητα οικονομικά ανοίγματα που θα μείνουν στην πλάτη της ομάδας όταν φύγει ο Μελ όπως γίνετε πάντα με Μπατατούδη Κοντομηνά ενικ μητυλιναιο τζιγκερ Κόκκαλη Τροχανά ....κ θα... Συνέχεια γίνει στο μέλλον με Μαρινάκη Αλαφούζο σαβιδη!!! Με μαθηματική ακρίβεια θα τα βρουν μπροστά τους οι λεφτάδες ...η μάλλον οι ομάδες τους

manolis6 - 19/1/2017 12:25

Ενώ πέφτει κράξιμο για το Χιμένεθ, τον Πογίετ πολλοί τον επευφημούνε και θα τον θέλαν πίσω. Μόνο ότι δεν μπορώ να δώ από που αυτή η διαφορά. Από το βιογραφικό σίγουρα όχι.


Ο Χιμένεθ ήταν τρια χρόνια προπονήτης στη Σεβίλλη, μετά πήρε με μας το κύπελλο και έσωσε τη Σαραγώσα από τον υποβιβασμό. Αφού την επόμενη χρονιά απολύθηκε από τη Σαραγώσα πήγε Κατάρ.... Συνέχεια

Ο Πογίετ ήταν τρία χρόνια με επιτυχίες στη Μπράιτον, μετά έσωσε τη Σάντερλαντ από τον υποβιβασμό. Αφού την επόμενη χρονιά απολύθηκε ήρθε σε μας, αν έμενε όλη τη σεζόν θα κέρδιζε μαζί μας το κύπελλο ας πούμε, και μετά πήγε Κίνα.


Ούτε για το στύλ παιχνιδιού δεν πήρε κανείς τους παράσημα. Ο ένας είνα φαφλατάς ο άλλος σφυρίχτρας. Και οι δυο για διεθνή δεδομένα β’ κατηγορία θα έλεγα όμως κανονικοί λατίνοι προπονητές. Από τη στιγμή που δεν έρχεται κάποιο πρωτοκλασσάτο όνομα – ξέρωγω ποιός θα μπορούσε να είναι αυτός – ή εναλλακτικές λύσεις θα ήταν κάποιο παρόμοιο όνομα β’ κατηγορίας που όμως δεν θα είχε ιδέα από Ελλάδα ή κάποιος Έλληνας που και γιαυτόν θα έπεφτε κράξιμο.


Λοιπόν, αφήστε τον άνθρωπο να δουλέψει και στηρίξτε τον.

nikos_alex_polis - 19/1/2017 12:23

Έλεος όχι άλλο πόνο .εχει 1 1/2 χρόνο να δουλέψει .Για τα συντάξιμα θα έρθει .Παρτε έναν προπονητή της προκοπής

alexaekara - 19/1/2017 11:43

Με 2,5 χρόνια άνεργο προπονητή σίγουρα υπάρχει τρέλα στη μέση, ....αυτού που τον προσέλαβε....άντε να ετοιμάζεται κι ο Τραϊανός (που μεταξύ μας είναι καλύτερος του).

nikk_21org - 19/1/2017 12:18

Δεν είναι καλύτερος του, ούτε ο Τραϊανός, ούτε ο Τιμούρ, ούτε ο Μοραις. Ο Πογιετ ίσως.

Nedved - 19/1/2017 12:14

Κωστα ισως ο Χιμενεθ να ειναι η καλυτερη επιλογη μπροστα σε Κωστενογλους και Παπαδοπουλους, αλλα επιτελους πες μας για την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ του Μελ να βρει εναν σοβαρο προπονητη να αναλαβει την ομαδα για τα προσεχη χρονια. Παλι ημιμετρα και μηδεν πλανο. Παμε οπως να ναι για το προσεχες τετραμηνο και μετα βλεπουμε ξανα. Με τετοιο σχεδιο εσυ περιμενεις να ρθει κανας σοβαρος Ευρωπαιος προπονητης?? Να κανει τι?? Κανας βοηθος μπορει να ρθει ξανα μπας και του κατσει και κανει την... Συνέχεια καριερα του.

Στην τελικη τα λεφτα δεν ειναι το παν ειναι πως τα ξοδευεις και εμεις αυτα τα λιγα που ξοδευουμε τα πεταμε σε κουβα χωρις πατο. Πες μου πραγματικα τον λογο που ηρθε ο Αινταρεβιτς και πες μου ποσο καλυτερος παιχτης ειναι ή μπορει να γινει απο τον Γαλανοπουλο, συγκριση τουλαχιστον αστεια για εναν παικτη που δεν κανει ουτε τακλιν. Πες μας για τον ΤΡΑΓΙΚΟ Μαιστοροβιτς, και αυτος στου κασιδι το κεφαλι θα μαθει? Γιατι οι μεταγραφες του ως τωρα ειναι απο εναν συγκεκριμενο μανατζερ με τον οποιο ηταν συνεργατης πριν ερθει στην ΑΕΚ?? Ειναι τοσο καλες?? Το αντιθετο θα λεγα.

Επισης αν ειναι να φερουμε Χιμενεθ ή να φερναμε καναν Ελληνα για ποιο λογο τον πληρωνουμε?? Ποτε θα κριθει ο Μαιστοροβιτς και οι τραγικες επιλογες του στα θεματα προπονητη (δυο φορες) και παικτων?? Και μετα τον Σουηδο ποιος (γιατι οτι καποια στιγμη θα φυγει ειναι σιγουρο) καποιος αλλος παλαιμαχος της ομαδας? Κανας Λατινος ισως για να κινηθουμε σε αυτες τις αγορες μαλλον.


Υ.Γ. Μας ειχατε βγαλει τον Μοραις ΤΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ οταν ηρθε, συνεχως αρθρα για το ποσο τον παινευαν στην Ανταλεια με 0 νικες(!!), για το ενα για το αλλο. ΕΛΕΟΣ μια φορα πες τε τα πραγματα με το ονομα τους. ΛΑΧΕΙΟ και αν σου κατσει....

AEKioannis64 - 19/1/2017 10:03

Καλά ρε Κώστα, τα πιστεύεις αυτά που γράφεις; Θα μπορούσε να υπάρχει πιο ατυχής επιλογή; Ένας άνθρωπος που έφυγε κακήν κακώς από την ΑΕΚ, ένας άνθρωπος που βαρύνεται με την εξάρα από γαύρο και την τεσσάρα από τον Μπέο, εντός έδρας... Ένας άνθρωπος που στα 5 χρόνια που έφυγε από την ΑΕΚ δεν έχει κάνει σχεδόν τίποτα προπονητικά...Είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να μας αλλάξει την ψυχολογία και να εμπνεύσει παίκτες και οπαδούς; Είναι ακριβώς όπως ο Κετσπάγια και ο Μοράις: καμένο χαρτί εξ... Συνέχεια αρχής. Άρα η ουσία είναι μια, η ομάδα έχει αλλάξει προφίλ και στόχους. Δεν μπαίνουν λεφτά ούτε για προπονητή ούτε για παίκτες και γινόμαστε μικρομεσαία ομάδα της 6ης, 7ης θέσης....

Nikdi21 - 19/1/2017 12:11

Συμφωνώ αλλά άλλες εποχές φίλε άλλη δοιηκηση άλλη αντιμετώπιση

Του Μπέου όλοι ξέρουμε ότι ήταν στημένο (σαχα) τότε που το παράνομο στοίχημα βασίλευε

Η εξάρα ήταν εξάρα όμως επειδή ήθελε κ βρήκε πρόσφορο έδαφος ο gay να διαλύσει την ομάδα! Ο αγώνας ήταν για 3-1 αλλά η μη αποβολή του Ιμπαγάσα κ η ακύρωση του γκολ στο 30 ( του καφέ νομίζω ακόμα δεν ξέρουν γιατί ακυρώθηκε τότε που ο Βαρούχας τα έβλεπε όλα κόκκινα) κ αλλά παρόμοια...στο τέλος... Συνέχεια έμεινε η ρετσινιά της 6αρας

YoungSinatra21 - 19/1/2017 07:40

Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω που βρισκεις την ορεξη να γραφεις τα ιδια και τα ιδια πραγματα καθε φορα.Εχεις κουρασει.Καθε φορα για την Επο καθε φορα για το καλο υλικο και για την υγεια που υπαρχει στη διοικηση(κλαμαααα).Σοβαρεψου και λυπησου επιτελους τους ανθρωπους που πραγματικα αγαπουν την ΑΕΚ.Μην παιζεις αλλο με την αρρωστια μας...

john_aria - 19/1/2017 09:43

είσαι ωραίος φίλε Sinatra.

YoungSinatra21 - 19/1/2017 14:29

Να σαι καλα αδερφε Γιαννη.Πραγματικα εχω αηδιασει με αυτην την κατασταση...

enwsitis_1924 - 19/1/2017 12:11

Ελπίζω να μην ισχύουν τα σουβλάκια που λέει ο καράφλας!!!

Lefteris_S - 19/1/2017 09:28

Το σχόλιο σου πρέπει να αναρτηθεί σε όλες τις σχολές αθλητικής (ίσως και μη) δημοσιογραφίας στην Ελλάδα...

paianas - 19/1/2017 10:02

Πραγματικά έχεις κουράσει Κέτσε...

barlos71 - 19/1/2017 12:05

Παιδιά έχει και Goal σήμερα να διαβάσετε, τρολλάρει την ομάδα μας. Θα το ευχαριστηθείτε!

Marvel - 19/1/2017 10:31

Kέτσε, έπινα σφηνάκια μαζι σου απο τότε που έπαιζα μπάλα στις αλάνες. Τον τελευταίο καιρό νιώθω οτι γίνεσαι πιο μεγάλος οπαδός της διοίκησης παρά της ΑΕΚ. Περιμένουμε αντικειμενικότητα και να πιέσετε την διοίκηση, είστε η δικιά μας φωνή, των οπαδών, όχι η δικιά τους. Μανόλο καλή επιτυχία όπως και να έχει!!!

dtsioux - 19/1/2017 10:31

Εγω καποιον που με κουραζει δεν τον διαβαζω,ο γαβαθιωτης ισως να σε ξεκουραζε.

Joe servia - 19/1/2017 11:41

Βριζουμε ολοι, ζηταμε εξηγησεις, ζηταμε τιμωρια, ζηταμε απολυσεις, ζηταμε συγνωμες κ.ο.κ. Ναι εχουμε δικιο γιατι ειμαστε ΕΝΩΣΑΡΑ και γιατι εχουμε φτασει στο αμην. Ο Λαος της ΑΕΚ ειναι ο μονος που δεν φταιει γι αυτο το χαλι. Ολοι οι αλλοι που αποτελουν τημ Ομαδα ναι. Εχουν τεραστιες ευθυνες για το ναυαγιο. Να συστησω ομως ψυχραιμια στις αντιδρασεις. Η αυστηρη κριτικη πρεπει να γινεται. Μην ξεφευγουμε ομως. Ο ΜΕΛ δεν προκειται να βγει και να αυτομαστιγωθει. Ολοι τον ξερουμε, ειναι... Συνέχεια εγωιστης και νομιζω ετσι πρεπει να ειναι οι ηγετες. Η ομαδα μας περναει δυσκολο φεγγαρι δεν το βλεπουμε??Μεχρι κι ο Μπαρκας που προχθες σηκωναμε σον ουρανο ηταν η απολυτη τραγωδια στο Αγρινιο. Ειμαστε το ακριβως αντιθετο απο αυτο που λενε στα χωρια 'γεννανε και τα κοκορια'. Υπομονη και αυτοσυγκρατηση παιδια. Θα αλλαξει το πραγμα. Εχουμε υλικο, δεν ειναι ξαφνικα ολοι αχρηστοι. Λιγο ακομα υπομονη μπας και σωθει με κυπελλο και πλει οφ η χρονια.

Above_Senya - 19/1/2017 12:00

Ποση υπομονη ακομα;

fotisstockholmi - 19/1/2017 11:58

AN DEN MPOUNE I MPOULTOZES STO IKOPEDO O MELISANIDIS DEN BAZEI ,,,,,FRANKO

panagiotis72 - 19/1/2017 11:58

Ριξτε μια ματια σε πρωτοσελιδα του 2011 να δειτε για ΧΙΜΕΝΕΘ - GOAL: "ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΠΑΤΖΗ!" -ΦΙΛΑΘΛΟΣ: "ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ" -ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ: "ΟΛΗ Η ΑΕΚ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΦΥΓΕ" .....ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ας δουμε σημερινες -GOAL: "ΜΑΝΟΛΟΛΑΘΗΚΑΝ" -SPORTDAY: "ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ;" -LIVESPORT: "ΚΑΣΚΑΝΤΕΡ ΧΙΜΕΝΕΘ" -ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ: "ΦΕΡΝΟΥΝ ΧΙΜΕΝΕΘ" ............. αχ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ κουραγιο

tasos333 - 19/1/2017 11:54

Την χρονιά που ήρθε ο Χιμένεθ η ΑΕΚ ζούσε ένα αφόρητο εμφύλιο, που τον είχε ξεκινήσει ο Αδαμίδης, που είπε με το που ήρθε ότι ήρθε για να διώξει τον Μπάγεβιτς. Αυτή ήταν η αρχή του εμφυλίου με τους οργανωμένους, και τον Κετσέ να πολεμάνε με κάθε τρόπο τον Μπάγεβιτς υποστηρίζοντας ακόμη και τον καπετάν φασαρία Τζιμπουρ, έως τελικά να τον εξωθήσουν σε παραίτηση. Ο Χιμένεθ λοιπόν τότε παρέλαβε μια ομάδα με καλό υλικό, αλλά οικονομικά προβλήματα, που με το που βρήκε την ηρεμία της από την λήξη... Συνέχεια του εμφύλιου έπαιξε αρκετά καλό ποδόσφαιρο σε κάποια ματς. Στην συνέχεια έφυγε με περίεργο τρόπο ο Τζιμπουρ, ως ελεύθερος, κατέληξε στον Θρήνο και μας φόρτωσε γκολ στην συντριβή μας στο Καραισκάκη σε ένα ματς για το οποίο υπάρχουν υποψίες για μειωμένη απόδοση κάποιων παικτών, συγκεκριμένα Αργεντίνων. Θυμίζω ότι και ο Μπάγεβιτς είχε αφήσει υπόνοιες για τους Αργεντίνους στο παρελθόν. Η φετινή ομάδα είναι ακριβώς το αντίστροφο εκείνης, εκείνη είχε καλό υλικό αλλά οικονομικά προβλήματα και απλήρωτους παίκτες, η φετινή δεν έχει ούτε κατά διάνοια τέτοιο υλικό, αλλά δεν έχει οικονομικά προβλήματα. Πιθανόν ο Χιμένεθ είναι σε κάμψη στην καριέρα του σε σχέση με το τι ήταν τότε, αλλά υπήρχε περίπτωση να αναλάβει προπονητής που να μην ψάχνει απεγνωσμένα μια ευκαιρία την ΑΕΚ για 6 μήνες μόνο και βλέπουμε, όχι φυσικά. Μίνιμουμ 1, 5 χρόνο κλειστό συμβόλαιο και τουλάχιστον 2-3 μεταγραφές άμεσα (Αρ μπακ, σέντερ φορ και ίσως και αριστεροπόδαρο σέντερ μπακ ) θα ζήταγε οποιοσδήποτε φτασμένος προπονητής, αλλιώς σιγά μην αναλάμβανε. Ο Χιμένεθ υπήρξε κανονικός προπονητής, δεν είναι στοίχημα όπως ο Μοράις, εγώ πάντως θα προτιμούσα τον Χάβο, επειδή όμως η πλειοψηφία τέτοιου τύπου προπονητή θα του επιτίθονταν προκαταβολικά και εγώ αν ήμουν Τίγρης θα έφερνα τον Χιμένεθ που τουλάχιστον θα έχει μια στοιχειώδη διορία, δίχως την οποία και ο Γκουαντιόλα μπορεί να φύγει ως αποτυχημένος.

ΥΓ. Στην ομάδα πρέπει να δούνε το θέμα του υπηρεσιακού προπονητή καλύτερα, ένας δηλαδή προπονητής από τα τμήματα υποδομής που να είναι διαθέσιμος όταν προκύπτουν καταστάσεις σαν τους Μοράις, που πήγε αν και τελειωμένος στο Αγρίνιο και φυσικά την έφαγε. Πχ ο Κωστένογλου που είναι άνεργος, ο Σαβέφσκι, ο Κατσουράνης, κάποιος πρέπει ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμος να αναλάβει για κάποια ματς έστω.

alvin_21 - 19/1/2017 11:51

Σκοτεινές εποχές. Μια ομάδα σάπια διοικητικά με παίκτες τζογαδόρους στήθηκε στο βοθρολιμανο κι έκανε κάποιους πλούσιους. Ο τρελό Μανολο στον πάγκο όμως ήταν ο μόνος που φώναζε και χτυπιοταν. Ήταν να τον μισείς ή να τον λυπάσαι ταυτόχρονα. Στην παρούσα φάση τον προτιμώ από ότι ακούστηκε από Έλληνες. Πιστεύω λύση ανάγκης που κάποιος άνεργος τρελός θα μας εξυπηρετούσε κι από καλοκαίρι βλέπουμε. Καλώς ήρθες ρε τρελέ, αν μπορείς σώσε κάτι και ξύπνησε με το πάθος Η με τα μπουκετα... Συνέχεια κάποιους μισθοφόρους εκεί μέσα.

panagiotis72 - 19/1/2017 11:49

τι συμβαινει με την ομαδαρα μου??? ΧΙΜΕΝΕΘ..... ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ.... βεβαια εδώ που καταντησαμε χειροτεροι και από πανιωνακι και ατρομητο ποιος θα ερχοταν??? στην τουρλα του Γεναρη ...πω ρε καταντια

gunrose111 - 19/1/2017 11:48

ολα γινονται για το γηπεδο...μεχρι να μαζευτουν τα λεφτα , προπονητες και παιχτες θα θυσιαζονται( ο νοων νοειτω 2ημ/1τελ) στο βωμό της αγια σοφιας.!!!

Sadinoel68 - 19/1/2017 10:14

εφτιαξα ενα μικρο ποτ πουρι σχολιων απο μερικούς απο εμας εδω ,οταν ανακοινωθηκε η απομακρυνσή του το 2011 :


"gpapay - 30/9/2011 13:59

τι σκατά περιμέναμε από το Χιμένεθ με αυτό το υλικό (βρείτε μου πάνω από 2 παίχτες μας που θα... Συνέχεια έπαιζαν βασικοί σε ΠΑΟ ή ΟΣΦΠ) και τον διώχνουμε από Σεπτέμβριο??? πόσο χειρότερα από όσο περιμέναμε μπορεί να πάει η χρονιά και τι περιμένουμε από τον διάδοχο του? ας μείνει τουλάχιστον ως το καλοκαίρι και κρίνεται τότε. και οι κύπριοι μπορούσαν να διώξουν τον Γιοβάνοβιτς όταν δεν πήρε πρωτάθλημα αλλά περιμένανε και δικαιώθηκαν. το ίδιο είχε γίνει με τον Τιμούρ. το ότι στην ΑΕΚ έχουν φύγει ως αποτυχημένοι οι Φερέρ, Δώνης, Ντούσαν και προσεχώς ο Χιμένεθ δεν μας λέει τίποτα? μήπως δεν είναι στραβός ο γυαλός αλλά στραβά αρμενίζουμε?


jim_servia_aekara - 30/9/2011 04:00

Με το που έφτασα στο σπίτι (δόξα το θεό με τα νεύρα που έχω) μόνο ένα έχω να πω, εάν δεν φύγει αυτός ο κ@ριόλ@ς δεν υπάρχει σωτηρία. Ο άνθρωπος είναι πλέον επικίνδυνος. Τουλάχιστον εάν φοράει παντελόνια (ο κ@ρι@λης) να παραιτηθεί για να μην πληρώνουμε και αποζημιώσεις. Η ένταση που έχω δεν είναι για πολλά, αλλά ρε αδέρφια 7.000 κόσμος μετά από 40 ημέρες δεν είναι λίγος για την ΑΕΚΑΡΑ; Πάντως αυτός (ο κ@ρι@λης) δεν έπρεπε να την βγάλει τόσο καθαρή σήμερα. ΑΕΚΑΡΑ μου καληνύχτα γιατί δεν ξέρω πότε θα σε ξαναδώ! (έφτασα στα 41 και δεν με πέρνει για τέτοια έξοδα πλέον)


gnisiosm21 - 30/9/2011 02:45

Pros aek365!!!! O kosmos exei pia aganaktisei!!!Xaraktiristiko, to group sto facebook ''Μανολο παρε δρομο !'' μεσα σε λιγες ώρες έχει μαζεψει ένα κάρο μέλη!! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.108678222570811.10325.100002859020133&type=1#!/groups/225433004181950/


zpeponi - 30/9/2011 02:29

Το σκορ ηταν εντελως πλασματικο. Θα κερδιζαμε αν δεν ειχε βγαλει προωρα τον Λεο, αν ειχε αφησει εξω τους δυο απειρους νεαρους οταν ειχαμε μεινει με 10, αν μετα την αποβολη εστηνε την ομαδα συμφωνα με τα νεα δεδομενα κ οχι οπως την εστησε σαν καρπαζοεισπρακτορες, αν ειχε κανει σωστη προετοιμασια κ βλεπαμε κατι σωστο μεσα στο γηπεδο, αν ειχε πλανο τι ειδους παιχτες θελει κ ειχε ξεμπροστιασει την διοικηση, αν ειχε μαθει τους παικτες να μην κοβεται η ανασα τους απο το 65, να ανοιγουν διαδρομους μεσα απο αντιπαλες αμυνες και να βαζουν γκολ, να χτυπανε φαουλ, κορνερ, να κανουν σεντρες, να αλλαζουν σωστες μπαλιες, αν τους ειχε κανει να παιζουν ΣΟΒΑΡΑ! Ναι τοτε θα κερδιζαμε. Τωρα ειναι το σκορ πλασματικο. Δεν ειναι σκορ για ΑΕΚ αυτο, εχεις δικιο.

crux - 19/1/2017 11:23

Μετά από ποιο ματς είναι; Με Στουρμ Γκρατς;

Napolitanos21 - 19/1/2017 11:11

Η ΑΕΚ θέλει καινούργια πρόσωπα, νέα μυαλά, θέλει να ερθει στην ποδοσφαιρική πραγματικότητα του 2017 όχι να ζει με την ψευδαίσθηση των 90s και με μονες γνώσεις άτομα του παρελθόντος.


Εννοείται θέλει επενδύσεις και ατομα που να βάζουν πλατη. Οχι διαχειριστές που ειτε δεν θέλουν ειτε δεν μπορούν να βάλουν λεφτα. Μπορεί κάλλιστα να υπάρχει διαχειριστής που να διαχειρίζεται... Συνέχεια συγκεκριμένα χρηματα που λαμβάνει απο τον ΕΠΕΝΔΥΤΗ.

gem21r - 19/1/2017 10:09

Τα πραγματα ειναι απλα.Ο Μελ ειχε ξεκινησει σωστα απο την Γ .Ο Δελλας εκανε (για μενα) πολυ καλη δουλεια..Ομως οι δημοσιογραφοι τον εφαγαν μετα απο ενα κακο αποτεσμα.Ακομα και τωρα τις δηλωσεις του τις διαστρεβλωσαν (για το καλους ανθρωπους).Ο Μελ δυστυχως μονο αν δωσει τα κλειδια στον Ντεμη θα φτιαξει ομαδα και θα εχει κερδη....

GENSUI - 19/1/2017 11:10

Οπως είχαν κ οι άλλοι συνέταιροι του .....ρε δεν σωζεστε με τίποτα !

Sadinoel68 - 19/1/2017 14:43

Εδω εισαι φαουλ...ο Ντεμης ειχε απεναντι του την μιση ΑΕΚ , την παραγκα στα ντουζενια της με σφαξιματα εν ψυχρω και εχασε δυο πρωταθληματα το ενα απο την αφελεια του πρωταρη και το αλλο στα χαρτια τα οποια αν τα ειχε παρει θα ειχε βαλει 40 μυρια στο ταμειο ,θα ειχε καθαρο μυαλο αφου τα οικονομικα θα ηταν ισσοροπημενα και θα εβαζε και 10-15 μυρια το χρονι απο ποδοσφαιριστες που θα πουλαγε στην Ευρωπη .Επιπλεον θα ειχαν κινητρο καλοι ποδοσφαιριστες να ερθουν και δεν θα ηταν οπου... Συνέχεια φυγει φυγει μετα απο 3 χρονια αδικιων και εσωστρεφειας

Chris67 - 19/1/2017 11:08

Εσείς οι Προπονητές ολοι εδώ μέσα δεν τον κραζατε και το 11 , αφού πρώτα τον θεοποιησατε .... Δηλαδή οτι κάνετε κάθε ημέρα και με όλους τους άλλους.

kitrinomaurosvolos - 19/1/2017 11:02

για οσους λενε τι ομαδαρα ειχαμε τοτε με ντιοπ λεοναρντο σκοκο κλπ με χιμενεθ προπονητη να τους θυμισω πως κ βαζελος κ γαυρος ειχαν πολυ καλυτερες ομαδες τοτε απο τωρα. δυστηχως το ποδοσφαιρο μας εχει πεσει κ ο καθρεφτης ειναι η ευρωπη κ η εθνικη. ο καλυτερος προπονητης που θα μπορουσε να ερθει απο αυτους που ακουστηκαν ηταν ο μανολο. τι ειμαστε απολλων αθηνων η ηρακλης να παρουμε παπαδοπουλο η κωστενογλου? να μπουμε στα πλει οφ κ να παρουμε το κυπελο θελουμε οχι να σωσουμε... Συνέχεια κατηγορια για να ερθει ο παπαδοπουλος. αν πετυχει τα παραπανω ο μανολο φτιαχνοντας κ εναν κορμο με το αρκετα μεγαλο ροστερ που εχει τοτε να μεινει κ του χρονου. απαραιτητως ομως πρεπει να ερθει ενας παικταρας αριστερος φουλ μπακ.

MikeOriginal - 19/1/2017 11:01

Κώστα μου θα διαφωνήσω...Και η επιλογή Χιμένεθ στοίχημα είναι.Που ήταν πριν;2.5 χρόνια άνεργος.Πιο πριν;Στο Κατάρ..Ο Αδαμίδης τον είχς φέρει από τη Σεβίλλη,τώρα με τί περγαμηνές έρχεται;Και αυτός ήρθε τρέχοντας όπως οι Κετσπάγια,Μοράις γιατί πολύ απλά δεν έιχαν τίποτα άλλο.Τέτοιο προπονητή θέλουμε;

kitrinomaurosvolos - 19/1/2017 10:53

κωστα ο μανολο αν καταλαβει οτι το ροστερ εχει μονο εναν εξτρεμ τον πατιτο κ το γυρισει σε 4-4-2 τοτε θα δουμε αλλη αεκ κ θα δουμε επιτελους τον μπακασετα σε ρολο δευτερου φορ κ τον γαλανοπουλο σε ρολο κεντρικου χαφ με μανταλο η πατιτο δεκαρι. η ομαδα με ρομβο κ εναν παικταρα αριστερο μπακ θα ειναι αλλη ομαδα. η ομαδα θελει νικες 2-3 σερι για να φτιαξει ψυχολογια ελπιζω να τα καταφερει ο μανολο. προσωπικη μου αποψη απο εδω κ περα η αεκ με τον μανολο αν ξεκινουσε τωρα το πρωταθλημα θα εχει την... Συνέχεια μεγαλυτερη σιγκομιδη ποντων απο ολους. ελπιζω να εχω δικιο

dikefalos81 - 19/1/2017 10:58

Έχεις δίκιο φίλε, αυτή η ΑΕΚ μόνο 4-4-2 μπορεί να παίξει

kitrinomaurosvolos - 19/1/2017 11:12

φιλε με 4-3-3 προσπαθεις να κανεις εξτρεμ τον μανταλο κ τον μπακασετα ενω δεν ειναι κ φυσικα δεν εχουν τα χαρακτηριστικα για να γινουν. αν δεν θες να χαντακωσεις τους παικτες σου τους ελληνες τοτε βαλτους στην κανονικη τους θεση. ο μανταλος δεκαρι κ ο μπακασετας δευτερος επιθετικος. εκει πρεπει να εστιασεις οπως κ τον μπακακη δεξι μπακ κ τον γαλανοπουλο κεντρικο χαφ. μπαρκας μπακακης γαλανοπουλος μανταλος μπακασετας(χριστοδουπουλος) να ειναι στην ενδεκαδα. 5 ελληνες στην... Συνέχεια ενδεκαδα. δεν βρισκω λογω να παιζει ο υπερβαρος αινταρεβτς κ οχι γαλανοπουλος. πρεπει να χτισουμε πανω σο ελληνικο στοιχειο μην γινουμε βαζελος κ μην κοιαμε τον γαυρο που με τον μαρινακη κ εξωγιηνους να βαλει παλι θα το παρει γιατι το συστημα τον παει. ελπιζω ο μανολο να κανει τα αυτονοητα εκτος κ αν ερθουν 2 εξτρεμ διαφορας αυριο. υ.γ απαραιτιτη προυποθεση αριστερος μπκ χτες.

vagg - 19/1/2017 12:16

Πάρα πολύ σωστά. Το 4-3-3 είναι ένα μοντέρνο και πολύ καλό σύστημα μόνο που χρειάζεται τους κατάλληλους παίκτες. Ως γνωστόν οι μεταξωτοί κώλοι θέλουν και μεταξωτά βρακιά.

MrCaptTolis21 - 19/1/2017 10:53

δεν ενθουσιαζομαι με τιποτα πλεον περιμενω πραξεις τιποτα αλλο οι πραξεις μενουν τα λογια ειναι αερας

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 19/1/2017 10:52

και ο κατηφορος...

σταματημό δεν εχει...

AEK SLY - 19/1/2017 10:44

Αν θυμάστε το τι εγραφαν οι εφημεριδες το μονο σιγουρο ειναι μολις ερθει πρεπει να του ζητήσετε συγνωμη εσεις οι δημοσιογραφοι

savefski - 19/1/2017 10:07

Καλημέρα όπου υπάρχει ΑΕΚ..Έχω μία απορία θα ήθελα πολύ να μάθω οι φίλοι που αμφισβητούν τόσο έντονα τον Χιμένεθ,έναν όπως κ να το κάνουμε κανονικό προπονητή με παραστάσεις από Ισπανικό πρωτάθλημα ,με μία κούπα σε μας με διοίκηση κάποιους τυχοδιώκτες, θεωρούν λοιπον οτι τη δεδομένη στιγμή θα ήταν καλύτερη λύση κάποιος από τους πρυτάνεις της προπονητικής με τεράστια καριέρα σε παγκόσμιου φήμης πρωτάθληματα όπως οι Βεργετης Αναστασιάδης Χαβος Παπαδόπουλος Κωστένογλου... Συνέχεια Δελλλας κλπ κλπ που διαβάζαμε ότι θα αντικαταστήσουν τον βοηθό Μοράις ? Από όλους αυτούς μόνο τον Δελλα προσωπικά θεωρώ ότι θα άξιζε μιας δεύτερης ευκαιρίας αλλά ο Χιμένεθ σαφώς κ είναι πιο έμπειρος κ θεωρώ καλύτερος του. Και τη δεδομένη στιγμή δεν νομίζω ότι κάποιος προπονητής με όνομα κ εγνωσμενης αξίας θα ερχόταν να διορθώσει ένα μπαχαλο αφού λογικά η θα εργάζεται κάπου η θα προτιμούσε να ξεκινήσει την ομάδα από την αρχή το καλοκαίρι χωρίς να χρεωθεί μερίδιο σε τυχόν αποτυχία από λάθος επιλογές άλλων..Ας αφήσουμε λοιπόν τον Χιμένεθ να κάνει τη δουλειά του κ ας τον κρίνουμε από τα αποτελεσματα του κ ας του αναγνωρίσουμε κ το ότι δε διστάζει να πάρει ένα ρίσκο αντί να κάτσει να απολαμβάνει τη ζεστασιά του σπιτιού του χωρίς μπελάδες κ σκοτουρες στο κεφάλι του.

Sadinoel68 - 19/1/2017 10:33

Το 2010-2011 παρακολουθουσες την δουλεια του? Οχι τα αποτελεσματα του την δουλεια που γινοταν οταν η ομαδα εσκαγε μετα το 65-70? Οταν οι αλλαγες του κατα την διαρκεια ενος αγωνα του κολλησαν το παρατσουκλι τρελομανολο?

Οταν ολοι παραδεχοντουσαν οτι η ομαδα ηταν αδούλευτη στα στημενα? Οταν στο γηπεδο κατεβαινε χωρις προσανατολισμο και βασιζόταν στο ατομικό ταλέντο του Σκοκο του Λυμπε και του Δέλα?... Συνέχεια
Ηταν τυχαιο πως οταν αυτοι εφυγαν (και φυσικα δεν αντικατασταθηκαν με ισαξιους οπως και τωρα) η ομαδα εκανε γκελα παιζοντας ποδοσφαιρο για γέλια με τους Αυστριακους?

Βεβαια καθείς εφ'ω ετάχθη και εδω ειμαστε να τον κρινουμε στη νεα πραγματικοτητα ...

savefski - 19/1/2017 12:02

Φίλοι μου συνΑΕΚτζηδες δε διαφωνώ σε αυτά που γράφετε αλωστε δεν πέταξα όπως κ όλοι μας νομίζω από τη χαρά μου στο άκουσμα του Χιμένεθ,αλλά σκεπτόμενος ψύχραιμα πια μετά το χθεσινό κ χωρίς να λέω ότι η σωστή σκέψη είναι η δική μου κ λαθος των άλλων, θεωρώ ότι η επιλογή Χιμένεθ έχει μία λογική κ μία βάση κ νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι από το να πάμε σε επιλογή τύπου Παπαδόπουλου Βεργετη κλπ που διαβάζαμε ο Χιμένεθ σίγουρα είναι καλύτερη επιλογή.. Φαντάζεστε να ανακοινώνε σήμερα η ΑΕΚ ότι... Συνέχεια αντικαταστάτης του Μοράις θα είναι ο Βεργετης η ο Ματζουρακης τι θα γινόταν...Και επαναλαμβάνω ότι από τους προπονητές που ακούστηκαν σαν προσωρινή λύση στον μόνο που θα πήγαινα αν ημουν Μελλισανιδης θα ήταν ο Τραϊανός για πολλούς λόγους όπως επίσης πριν από την πρόσληψη οποιουδήποτε υπηρεσιακού ή όχι προπονητή,μαζί με την αποδοχή παραίτησης του Μοράις θα ανακοίνωνα κ την απόλυση όλων όσων με οδήγησαν στις λανθασμένες επιλογές από το καλοκαίρι κ έχουν συγκεκριμένα ονόματα, δηλαδη κατά σειρά Ντι Μπαρτολιο , Μαιστοροβιτς κ φυσικά Μπάγεβιτς ..Εαν υποτίθεται έχω έναν άνθρωπο κάτω από εμένα να επιβλέπει κ να ελέγχει με την εμπειρία του τη δουλειά των άλλων κ έχουν γίνει όσα έχουν γίνει έως τώρα,ο αδερφός μου να ήταν θα πήγαινε σπίτι του..Και το ότι ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα από αυτά είναι κακό σημάδι για μένα,δείχνει απλά ότι ακόμα ο Μελισσανίδης παραμένει Μελισσανίδης κ όχι αυτός που γνωρίσαμε κ οι ενέργειες του δικαιωναν αυτούς που τον αποκαλούσαν Τίγρη.

aek_cy14 - 19/1/2017 10:40

Εγώ πάντως ακόμα θυμάμαι τι του σούρναμε όλοι όταν έφυγε τότε, και σε τι χάλι ήταν η ομάδα. Είναι τώρα αυτός επιλογή για την ΑΕΚ;

Deadpool - 19/1/2017 10:38

Πραγματικα αυτη η ομαδα ποτε θα παψει να ασχολειται με το παρελθον ? Το εχετε καταλαβει συνΑΕΚτζηδες οτι δεν προκειται να παμε ποτε μπροστα κοιτοντας μονο προσωπα του παρελθοντος , ουτε μπαγεβιτς ουτε μανολο ουτε τιποτα , θες ψυχρους επαγγελματιες σε καθε ποστο που γνωριζουν απο χτισιμο ομαδας αυτης της δεκαετιας.

nisiotis - 19/1/2017 10:37

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ!!!!!!!!!!!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!!!!!!!!!!!

fotisstockholmi - 19/1/2017 10:33

KETSE EGO PISTEVO OTI ME MONOLO PAME FOUL GIA ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KALI THESI STO PINAKA

konstanti - 19/1/2017 10:30

Αρχισες την αγιογραφία. Ότι και να κάνετε η εξάρα δεν ξεπλενεται. Απο τη Σκύλλα στη Χαρυβδη.Από τις επιλογές της διοίκησης σε προπονητή και παίκτες προκύπτει η υποβάθμιση της ομάδας.Όλα εχουν την εξήγησή τους.

angelino21 - 19/1/2017 10:23

Κανονικός προπονητής ο Χιμένεθ? Ρε Κώστα μας τρολαρεις και εσύ ρε φίλε έτσι? Η λέξη προπονητής έχει ξεφτιληστει τον τελευταίο ένα χρόνο και κάτι στην ομάδα.

koulinio_korydallos_21 - 19/1/2017 10:20

1ον) Χιμένεθ μέχρι το καλοκαίρι...ο άνθρωπος είναι δοκιμασμένος και είναι λίγος για την ΑΕΚ που ονειρευόμαστε...1,5 χρόνο χωρίς ομάδα..αυτό τα λέει όλα...λοιπόν από τώρα να βρουν έναν προπνητή επιπέδου ΑΕΚ για τον Μάϊο και να του δώσουν εν λευκό την ομάδα...

2ον) Μάγεβιτς και σια να τελειώσουν άμεσα..δεν έχουν προσφέρει τίποτα αυτά τα 4 τελευταία χρόνια και έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την κατάντια που βρίσκεται η ομάδα τώρα...φέρνουν το... Συνέχεια ένα σαπάκι μετά το άλλο

3ον) Επιτέλους και η διοίκηση να βάλει το χέρι στην τσέπη..όχι άλλους δανεικούς και ελεύθερους...φτάνουν πια τα ημίμετρα στην ομάδα...φέρνεις παικταράδες με όρεξη και κίνητρο, ηγέτες και γενικά παίκτες που να ξέρουν που παίζουν επιτέλους!

4ον) Μια αυτοκριτική και μια συγνώμη από τον μεγαλομέτοχο (αλήθεια είναι άραγε?) δεν βλάπτει...ομαδάρες και γηπεδάρες έταξε πριν 4 χρόνια και το μόνο που βλέπουμε είναι πίκρα και μαυρίλα σε όλα τα επίπεδα....

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΠΩς ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ....ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ

crux - 19/1/2017 10:20

Καμια ατάκα για το οτι όταν νίκαγε η ΑΕΚ με ένα γκολ διαφορά δεν είμασταν ποτέ σίγουροι λόγω Ανεστη δεν έχει;

anemoS - 19/1/2017 10:19

Ρε παιδια εδω σε τηλεοπτικη εκπομπη ο Κετσε ειπε οτι θα ηθελε προπονητη στην ΑΕΚ εναν σαν τον .....Μπεντο τπυ οσφπ. ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΠΕ

anemoS - 19/1/2017 10:16

Ξερουμε οτι ηρθε για το υπολοιπο της σαιζον.Τουλαχιστον το καλοκαιρι παρτε ...εν ενεργεια προπονητη.

programmatismos_kala_kras - 19/1/2017 10:14

Pantos ena kalo eixe o Manolo, xwris dioikisi kanoniki peire kypello.. Xwris dioikisi twra mporei na to xanaferei

programmatismos_kala_kras - 19/1/2017 10:11

I epilogi Manolo, einai arketa sigouri. Exei pathos pou lipei apo tin omada. Einai ligo storgikos pateras typou Santos. I omada tote eixe ta kala kai ta asxima tis. Alla prepei na thimithoume kai poia itan i 11ada. I opoia eixe Manola, Della, Scocco, Leonardo, Mako Bouba Diop.. klp..


Klaseis anoteri nomizw.

Θανάσης - 19/1/2017 10:11

Έχω εμπάθεια προς Χιμένεθ,μου τη δίνει σαν άνθρωπος και χαρακτήρας.Τον θεωρώ μέγα λαϊκιστή από το προηγούμενο πέρασμα του από την ΑΕΚ.

Ωστόσο ακόμα και ψυχρά με αποτελέσματα να το δούμε,έφυγε σαν αποτυχημένος από την ομάδα μας.Κάποιοι θα πουν σου έφερε κύπελλο,εγώ ξέρω ότι ήταν παρών σαν προπονητής σε ντροπιαστικότατες ήττες όπως 0-4 στο ΟΑΚΑ από Ολυμπιακό Βόλου και 6-0 στο Καραϊσκάκη από γαύρο.Επίσης αν και τερμάτισε... Συνέχεια 3ος στη κανονική διάρκεια της σεζόν 2010-11,στα πλέι οφ τον πέρασε ο κατώτερος της ΑΕΚ τότε ΠΑΟΚ,με αποτέλεσμα η Ένωση να βγει τέταρτη.Τέλος μετά την ΑΕΚ η καριέρα του πήρε τη κατιούσα,δεν δούλεψε και σε καμιά σοβαρή ομάδα και είναι άνεργος από το καλοκαίρι του 2015.Ε είναι πολλά όλα αυτά,όπως και να το κάνουμε.

Κι όχι δεν φτάνει αν από Μοράις και Κετσπάγια θα είναι καλύτερα.Αφού σε ολόκληρη αγορά δεν μπόρεσαν να βρουν κόουτς επιπέδου ΑΕΚ και με προοπτική,ας έπαιρναν Έλληνα προπονητή ως το καλοκαίρι αν και δεν τους πιστεύω τους γηγενείς,ωστόσο Κωστένογλου ή Χριστόπουλος για μένα θα ήταν καλύτερη επιλογή σε σχέση με Χιμένεθ.

Τέλος αν ο Μελισσανίδης κατάλαβε τα λάθη του θα το δείξει εμπράκτως.Μέχρι στιγμής είναι 19 Γενάρη και αντί να έχει κάνει ήδη τη πλειοψηφία των σοβαρών κινήσεων που έπρεπε,συνεχίζει τα ίδια.Κέτσε επειδή πολλές φορές αναφέρεις ότι ευτυχώς τα προβλήματα της ΑΕΚ πλέον είναι μόνο αγωνιστικά,δεν φτάνει απλά.Αλλά ακόμα κι έτσι να το δούμε,ο λαός της ΑΕΚ το πλήρωσε βλέποντας την αγαπημένη του ομάδα στη Γ.Κανένας Μελισσανίδης δεν βοήθησε.Πεντακάθαρη ομάδα πήρε από χρέη.

SoNoLogiK - 19/1/2017 10:11

Πόσο λάθος είναι η αλλαγή προπονητή καθε 4 μήνες.. Ήθελες να διώξεις τον Μοραίς επειδη είχε κακό καρμα? Καλώς.. Έφερες τον Μανολο επειδή νομίζεις οτι θα συμαζεψει το μαγαζί ? Καλώς.. Αλλά το νσ φέρεις καποιον μεχρι να φύγει ειναι μεγάλο λάθος. Η δωστου τα κλειδιά και οτι ζητήσει οσο κσι αν δεν τον θεωρω λύση στα προβλήματά μας η ας μην έρθει καθόλου. Με ημημετρα απλά παρατεινονται τα Βάσανα. Ελπιζω ο Χιμενεθ να μας διαψευσει όλους κσι να μπει στην Αγία Σοφία με τιτλο στην πλατη του.... Συνέχεια Αν οποιοσδήποτε έρχεται για να φύγει δεν πρέπει να περιμένουμε να βγει κατι καλό

anemoS - 19/1/2017 10:10

Νατες και οι ...εξυπναδες του .....κολλητου .....χατζηχρηστου

aristos - 19/1/2017 10:05

κετσε προφητη για ολους και για ολα λες και προφητευεις για κεινη την ρημαδα την αμυνα δεν λες τιποτα που τεσσερα ατομα που ειναι πισω εναν κανονικο παικτη δεν κανουν,αν ειχαν λιγο φιλοτιμο εκει στην παε θα τους απαλασαν απο το μαρτυριο τους αμυντικους θα τους αποζημιωναν και θ τους εδιωχναν εχτες.μπακακης λαμπροπουλος κολοβετσιος ντιντακ ντιαζ επρεπε να ειχαν φυγει εχθες δεν βλεπονται,και μια επιφυλαξη για τον βρανιες τον καρατε κιντ αλλος βαιος καραγιαννης μας βρηκε

SanAntonio - 19/1/2017 10:02

Βλεπω πρωτοσέλιδα που τον κατακεραυνωναν σε goal news και Ώρα.

Κατι για παπατζηδες, κατι οτι ειχε δηλώσει οτι ηρθε να σωσει την ΑΕΚ απο τον Μπάγεβιτς και αλλα ωραία.

efstinio21 - 19/1/2017 10:00

Καλημερα σε ολους....νομιζω δεν υπαρχει λογος να χαλιεται κανενας πλεον...αραξτε χαλαρωστε...αφηστε τν χρονια να περασει οπως οπως....γυριστε το στο μπασκετ που αξιζει...καντε κριτικη εκει σε κατι που βγαζει υγεια με τα οποια περιεργα ωρες ωρες και εκει...αρκετα με οποιους δεν μας σεβονται και δεν σεβονται και τν ιστορια τς ΑΕΚ...ααααρκετααα....

ZAPATISTA21 - 19/1/2017 09:58

Ε θες να τα ακούσεις τώρα κέτσε.Τι είναι αυτά που γράφεις?Αφού ξέρεις οτι σε κάθε θέμα η κλάψα και η μιζέρια φέρνει πελατεία.Αστον τον χιμένεθ...γράψε οτι θέλεις στην ομάδα τσιώλιδες και ματζουράκηδες μέχρι το καλοκαίρι..για να γίνεις αρεστός στον μακη απο την καβάλα και στον περικλή απο τα πατήσια

endless_aek - 19/1/2017 09:57

Η ομαδα θελει στηριξη (στους επικριτες αναφερομαι) ΞΥΠΝΗΣΤΕ ηρθε κανονικος προπονητης.

DIMITRIS00D - 19/1/2017 09:57

Τι σου αρεσε ρε κωστα απο το χιμενεθ?τα 6 γκολ απο τον ολυμπιακο? πρεπει καποια στιγμη να γραψεις την αληθεια για την κατασταση στην αεκ, και οχι να ριχνεις σταχτη στα ματια του κοσμου με ψευτικες ελπιδες

Nikdi21 - 19/1/2017 09:55

Τα έχω γράψει πολλές φορές κ ας βρίζετε

Σίγουρα έχουν γίνει λάθη απαράδεκτα για την εμπειρία του Μελισσανίδη. Δεν ειναι πρωτάρης. Ίσως κ ατυχές επιλογές

Λάθη σε επιλογές κ πρόσωπα ΟΧΙ όμως οικονομικής φύσεως αφού έστω κ με μικρές ζημιές η ομάδα ειναι καθαρή! Επειδή ο Μελ θεώρησε πως λόγο χαμηλών εσόδων έπρεπε να στηριχτεί σε ανθρώπους που θα του... Συνέχεια βρουν λαβράκια κ παίχτες εργαλεία. Κ έτσι θα συνεχίσει ...ίσως τώρα πιο αποφασιστικά μετά την φετινή αποτυχία

Να σας πω κ ένα παράδειγμα ...ο Μπάρκας που θεώρησε ότι άξιζε έδωσε 600χιλ για τερματοφύλακα!!!! Όταν κάτι αξίζει πραγματικά εκεί ναι θα επενδύσει. Το να φέρει όμως τον κάθε Ορλάντο σα με 1 εκ κ να του βγει αλμειδα δεν το ρισκάρει κ καλά κάνει

Έτσι θα πορευτεί κ στην συνέχεια κ κακό εινσι να τον στηρίξετε , αλλιώς ....δεν υπάρχει αλλιώς. Ούτε υποψήφιοι επενδυτές ούτε Άγιος Βασίλης ούτε βαλίτσες με λεφτά

savefski - 19/1/2017 09:53

Καλημέρα όπου υπάρχει ΑΕΚ...Εγώ μόνο μία απορία έχω ,όσοι απαξιουν τόσο έναν άνθρωπο,που έχει καριέρα κ παραστάσεις σε Ισπανικό πρωτάθλημα όχι της Μάλτας η του Λουξεμβούργου

las21 - 19/1/2017 09:17

Τωρα θα σου πει ο Κετσπαγια, με διωξατε απτην ΑΕΚ επειδη εφαγα 3 στο Καραισκακη απο τον Ολυμπιακο, και πηρατε αυτον που εφαγε 4 στο ΟΑΚΑ απο τον Ολυμπιακο.....Βολου. Και 6 απο τον αλλον στο Καραισκακη. Και θα τον λεμε κομπλεξικο. Και μην πει κανεις τι παικτες ειχε τοτε και τι τωρα. Τοτε ειχαμε και δυο παικταραδες μπροστα. Τωρα εχουμε τον Λαζο και τον Πεκχαρτ. Και μην πει κανεις πηρε κυπελο. Ολοι θυμομαστε πως περασαμε τον ζελα στον ημιτελικο με αυτη την γιομα του Μιτσελ που... Συνέχεια επνιξε ο Καρνεζης στο τελος απο το κεντρο. Τζοκερ ειχαμε πιασει τοτε.

Lefteris_S - 19/1/2017 09:52

Άμα θυμάστε όλοι πως πήραμε το κύπελλο, να κάνετε αίτηση στην ΠΑΕ να το επιστρέψει πίσω γιατί ήμασταν τυχεροί.

Συγνώμη που δεν τους ταπεινώσαμε όλους και συγνώμη που φάγαμε 6 από μια ομάδα που είχε 100πλάσιο μπάτζετ, 100 φορές καλύτερους παίκτες συν την εύνοια της διαιτησίας.

Τους δύο παικταράδες μπροστά από ότι θυμάμαι, ουκ ολίγες φορές τους περάσατε επίσης γενεές... Συνέχεια δεκατέσσερις...

Nikdi21 - 19/1/2017 09:41

Φίλε κ τα τζόκερ στο ποδόσφαιρο ειναι

Ποσά τζόκερ χάρισε στους αντιπάλους ο ανεστης φέτος;;;

Είμαστε 10οι στην βαθμολογία κ πρώτοι στα ...δοκάρια !!!αυτο δεν ειναι τζόκερ;

Alex_under_the_Great - 19/1/2017 09:48

Σιγα μην κατσει ο Μανολο μέχρι καλοκαίρι. Playoff θα μπουμε, την πρωτη των playoff δε θα παρουμε οποτε θα συνεχισει.


Δε μπορω να μην ασχολουμε με την ΑΕΚΑΡΑ αλλα ουτε του χρόνου. Ευχαριστουμε προεδρε..

aek_metallica - 19/1/2017 09:46

Φανταστείτε να μην καταφέρει να συμμαζέψει αυτό το συνονθύλευμα τι έχει να γίνει!

Σαν ΑΕΚτζης εύχομαι να τα πάει καλά και να γυρίσει τούμπα το όλο σκηνικό και να μας αποστομώσει.

Και εννοείται αν μπορεί να ξαναπάρει το Κύπελλο.

Αυτό με την ΕΠΟ έχει κουράσει.

Kostas_K74 - 19/1/2017 09:45

Καλημέρα. Το έγραψα και χθες και δεν το ανεβάσατε το σχόλιο. Όλα όσα βλέπουμε φέτος δύο πράγματα ενδεχομένως δείχνουν: Ή ότι πλέον δε μπορούν τα παλικάρια να καθοδηγήσουν τον οργανισμό ΑΕΚ, ή ότι προσπαθούν σιγά σιγά να την "κάνουν" με ελαφρά πηδηματάκια λόγω αρνητικών εξελίξεων (βλέπε γήπεδο). Το να ανεβαίνουν συνεχώς άρθρα "αισιόδοξα" προσπαθώντας να ωραιοποιήσουν γελοίες επιλογές τύπου Χιμένεθ, είναι το λιγότερο απαράδεκτο. Με κάθε σεβασμό στη δουλειά σας κύριε Κώστα.

GEVARA - 19/1/2017 09:39

ράψτε τώρα ΟΛΟΙ υπέρ του Χιμένεθ , μεχρι ναρθει σύντομα η μέρα που ΟΛΟΙ θα τον βρίζετε!!!!! Ζήτω οι Κωλοτούμπες!!!!

The_Saint - 19/1/2017 09:35

Καλημέρα !

Ο Χιμένεθ είναι απλώς μια λεπτομέρεια μπροστά στο πραγματικό πρόβλημα. Δεν μπορώ να καταλάβω το πως ανέχονται αυτοί οι παίκτες που φοράν την φανέλα της ΑΕΚ και "θεωρητικά" είναι καλύτεροι από τους περσινούς, να μην κερδίζουν ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ παιχνίδι που έχουν προηγηθεί.

Δύο εξηγήσεις υπάρχουν. Ή, κανείς δεν είναι εκεί στα Σπάτα να τους εξηγήσεις τι είναι ΑΕΚ, ή είναι... Συνέχεια τραγικά απροπόνητοι και καταρέουν στο Β' ημίχρονο.

Η ομάδα χρειάζεται να στελεχωθεί ΑΜΕΣΑ με άτομα γνώστες του αθλήματος αλλά και με ισχυρή προσωπικότητα σε ΟΛΑ τα επίπεδα. Από παίκτες, προπονητή, μάνατζερ, σκάουτερ μέχρι νεροκουβαλητή. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η κατάντια.

Η ΑΕΚ λειτουργεί π.χ. σαν να σου έχει χαλάσει η βρύση και αντί να φωνάξεις υδραυλικό να φωνάζεις τον μπατζανάκη σου που δεν πολυξέρει αλλά εντάξει . . . δεν θα σε κοροιδέψει, δεν θα πληρώσεις πολλά κ.ο.κ.

Και σε δύο μήνες ξαναχαλάει . . .

isovitis - 19/1/2017 09:11

καλος ο μανολο, τωρα δουλεια δουλεια δουλεια ... και βελτιωση, να παιρνουμε το 110% απο καθε παιχτη σε καθε ματς...παμε για τη δευτερη θεση ...κ την πρωτη στα play off

dimitrisss_21 - 19/1/2017 09:35

Ναι την 5η θεση την εχουμε σιγουρη και παμε για τη 2η.

dikefalos81 - 19/1/2017 09:23

Ο Χιμένεθ για λύση ΜΈΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ είναι οκ... Κανονικός προπονητής, ξέρει που έρχεται κ τι θα αντιμετωπίσει. Από κει και πέρα όμως πρέπει το καλοκαίρι να φέρουν κάτι πολύ καλό... Αν κ θα ζητάνε μπατζετ το οποίο ο Μελισσανιδης δεν διαθέτει

GENSUI - 19/1/2017 09:22

Επειδη φοράμε παντελόνια κ οχι στρινγκ όλοι τον σκύλο βρίζαμε όταν έφυγε αλλα απο τον παπά Νικόλα κ τους άλλους τζερεμεδες που κυκλοφορούν πιο λογική λύση εναι . Για να δουμε θα το μαζέψει το μαγαζι ; τέλος αν φερει τιποτα δευτεροκλασάτους απο την Πριμερα αλλα σοβαρούς επαγγελματίες θα γλιτώσουμε κ τα καταγκιοζηλικια τυπου Ντίαζ κ την χρονια θα σώσουμε . Παμε λοιπον !

schumi - 19/1/2017 09:22

Κωστα,ήθελα να 'ξερα αν θα έγραφες τα ίδια για την επιστροφή Μανόλο αν δεν ηταν ο Μελλισανίδης στην διοικηση της ΑΕΚ.τέλος πάντων,όπως λες δεν ξέρουμε ποιες άλλες επιλογές έχουμε αυτη την εποχή.πάει η χρονιά,βλέπουμε για την επόμενη πια..

magnan_md - 19/1/2017 09:22

Ετοιμαστείτε να βλέπετε κάθε μέρα συνέντευξη σε εφξμερίδες και κανάλια. Τόσο φαφλατάς δεν υπάρχει...

ntonisa - 19/1/2017 09:13

Θα μας τρελανεις και συ.τι ειναι αυτα που γραφεις?εκει που φτυνεις δεν γλυφεις!!!

menidi_9_11 - 19/1/2017 09:13

Τα ορφανά πορέυονται κι οι χήρες κονομιόνται....ρίχ'το στον ιππόδρομο μελ...

ngiggs21 - 19/1/2017 09:13

Τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη αν και κακως δεν εινε νωριτερα ηταν η καλυτερη λυση για να προσδωσει λιγο ψυχη κ ενθουσιασμο στην ομαδα μπας κ σωθει οτι σωζεται. Vamos bien Manolo!

kostas21_1994 - 19/1/2017 09:05

Με πολλή τρελά...

eargle - 19/1/2017 09:02

τα ίδια μας λέγατε και με τον πορτογάλο , τουλάχιστο ας αφήσουμε τα σχόλια και να ασχοληθούμε με τα έργα όλοι κρίνονται.

gavrofagos - 19/1/2017 09:02

Οτι να 'ναι από τη διοίκηση, ό,τι να 'ναι κι από το ΑΕΚ365....ΕΛΕΟΣ ρε που θα βαφτισουμε τον άσχετο αναμορφωτή!!! Χιλιες φορές οποιονδήποτε άλλο γιατί είναι σίγουρο ότι θα μας τον φορέσουν και του χρόνου....

stavrosierapetra21 - 19/1/2017 09:00

Νιώθω απίστευτη απογοήτευση. Προφανώς κάποιος μας κοροϊδεύει. Βοηθάει κιόλας ότι έχουμε σα λαός, κοντή μνήμη. Δε θυμόμαστε τι έγινε πριν πέντε χρόνια. Εκτός από τις συντριβές από γαύρο και Μπέο (αλλά ξέχασα, ήταν στημένα αυτά...!), δε βελτίωσε ΚΑΝΕΝΑ παίκτη και δε ν πρόσφερε απολύτως τίποτα, παρά μόνο κάποιες εφάνταστες δηλώσεις. Τουλάχιστον θα τον μάθουν και αυτοί που ήταν μικροί τότε ή δε θυμούνται. Εγω πάντως έχω κάνει δύο ταξίδια από Κρήτη φέτος και νιώθω εμπαιγμό. Ας ξεκινήσει το... Συνέχεια γήπεδο τουλάχιστον να ξεχαστούμε. Αλλά και εκεί, αποτυχία. Είπαμε όμως. Εμείς που αφήσαμε την ομάδα να πάει Γ', είμαστε έξυπνοι. Ο Αλαφούζος που παλεύει μόνος με τα χρέη του βάζελου, ο βλάκας.

Φοίνικας - 19/1/2017 09:00

Vamos a la playa.....

ZAPATISTA21 - 19/1/2017 08:58

Ένας αισιόδοξος βλέπει μία ευκαιρία σε κάθε κατασροφή......Ένας απαισιόδοξος βλέπει μία καταστροφή σε κάθε ευκαιρία.

tokitrinopistoli - 19/1/2017 08:56

Μετα τον Πογετ,ο Χιμενεθ ειναι ο δευτερος κανονικος προπονητης που παιρνει η ομαδα μετα απο 5 χρονια.Οτι τον Χιμενεθ τον ξεραμε ισως εκανε τα πραγματα πιο ευκολα στην επιλογη απο την αλλη ανησυχω μηπως εχουμε στερεψει απο νεες ιδεες. Ελπιζω ο τεχνικος διευθυντης να εχει ετοιμες τις επιλογες για τον επομενο οταν και οποτε κριθει απαραιτητο

zantos - 19/1/2017 08:37

buenos dias..............ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑ.............ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΜΕ .............ετσι κ. ΜΕΛΙΣΣΑΝ......υιαν κι εριξιν............

Christos1962 - 19/1/2017 08:35

Vamos ΑΕΚ !!!

andre21 - 19/1/2017 08:24

...έχουμε περάσει εδώ και καιρό στην....Ζώνη του λυκόφωτος........δεν υπάρχει άλλη εξήγηση

okonski89 - 19/1/2017 07:53

Τον μανολο ολοι τον εβριζαν και τον περιγελουσαν τωρα εγινε σωτηρας......

ΕΠΟΜΕΝΟ