242 ΣΧΟΛΙΑ

Οικουμενική «Αγια Σοφιά» με 94,4% (VIDEO)

Με θριαμβευτικό τρόπο ανοίγει ο δρόμος για το όνειρο εκατομμυρίων Ενωσιτών- Ψηφίστηκε η τροπολογία. Κηδεία στο δημαρχείο Νέας Φιλαδέλφειας, πανηγυρίζει η πόλη για την ΑΕΚ που επιστρέφει

Και πλέον ο δρόμος για την «Αγια Σοφιά» είναι ανοιχτός και τα… σκυλιά δεμένα. Η τροπολογία που περίμενε η ΑΕΚ για να μπει στην τελική ευθεία και να πάρει στα χέρια της την οικοδομική άδεια, πέρασε κατά πλειοψηφία (και μάλιστα συντριπτική) από τη βουλή, καθώς όλα τα κόμματα ψήφισαν «ναι», με μοναδική εξαίρεση το ΚΚΕ. Τι σημαίνει αυτό σε ποσοστά, βάσει των τελευταίων εκλογών; Ότι θετική εισήγηση για την «Αγια Σοφιά» είχε το 94,4, σε αντίθεση με το 5,6 του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος.

Πρόκειται για μία απόφαση που αποτελεί τον τερματικό σταθμό για όλες τις… εφευρέσεις του Άρη Βασιλόπουλου, που εδώ και λίγη ώρα θα πρέπει να πάρει απόφαση ότι πλέον το βασικό αντικείμενο καθημερινής ενασχόλησης του, ως δήμαρχος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, παύει να υφίσταται, αφού το γήπεδο θα γίνει. Βεβαίως, μπορεί μαζί με τις ομάδες του, να καλλιεργεί λαχανόκηπους και να παίζει beachvolley, αλλά το ζητούμενο για τον ίδιο και την παράταξη του, που ήταν να πολεμήσει μέχρι τέλους την κατασκευή του γηπέδου της ΑΕΚ, έφτασε οριστικά στο τέλος του. Και όπως ήταν αναμενόμενο σε αυτό τον (ανταρτο)πόλεμο που ξεκίνησε, δεν θα μπορούσε να κερδίσει.

Η ΑΕΚ έχει πλέον στα χέρια της έναν συνταγματικό και δίκαιο νόμο, ενώ το μοναδικό κενό του, από σήμερα καλύφθηκε, επίσης με νόμο του Κράτους. Και μπορεί ο Βασιλόπουλος να μην θεωρεί τους συνταγματικούς νόμους της χώρας δίκαιους, όπως παραδέχθηκε δημόσια στην ελληνική τηλεόραση, προ ημερών, ωστόσο θέλει δεν θέλει, είναι αναγκασμένος να τους ακολουθήσει. Και αυτό θα κάνει. Η Φιλαδέλφεια από σήμερα πανηγυρίζει και πάλι. Η Φιλαδέλφεια από σήμερα προβάρει και πάλι τα… κιτρινόμαυρα. Η ΑΕΚ γυρίζει σπίτι της, προς γενική επιθυμία του ελληνικού κοινοβουλίου, των κατοίκων της πόλης και εκατομμυρίων λαού ανά τον κόσμο, που ζητούσε επίμονα: «Γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια».

Πλέον, μένει μόνο η έκδοση της οικοδομικής άδειας, που σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Δημήτρης Ανδριόπουλος, θα είναι στα χέρια της ΑΕΚ μέχρι τον Ιούνιο.

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
konpalaiologos - 11/4/2017 19:52

Εσείς που κάνετε dislike ( όχι ότι μας νοιάζει ) αλλά δεν αντέχετε διότι...θα χανετε απ την Δεκελειας? Θα βιωσετε την απόλυτη κόλαση? Η ΑΕΚ σαν ο ιστορικοτερος φορεας της Ελλάδας νίκησε άλλη μια φορά? ( έζησε προσφυγια, αμφισβήτηση, δυσκολίες ένας κουραμπιες θα τη σταματούσε? ) καλώς ήλθατε στον κόσμο μας...στον κόσμο της ΑΕΚ..εδώ μπορεί να λυγιζουμε από το βάρος, αλλά δε σπαμε...εδώ γονατιζουμε από τις λυπες, αλλά δεν...ερπουμε..( ξέρετε απ αυτα )... ανέκαθεν ζηλεύατε..από τότε που οι κυνηγημενες... Συνέχεια γιαγιάδες μας επλεναν με σαπούνι τα ρούχα τους και οι δικές σας με τις...ξεκουμπωτες Ρόμπερτ και το τσιγάρο στο στόμα κάτω στην τρουμπα τις έλεγαν..." παστρικιες ".. απο τότε που η μάνα μας από την Πόλη με το τίποτα έκανε τη γειτονιά να μοσχοβολαει...και η δική σας αφού είχε γυρίσει από ραντεβού με ένα ξανθό ναυτακι του στόλου την κατηγορουσε ως...Τούρκομεριτισα...υγεία να έχετε...περάστε...ηρθε η ωρα μας...ή μάλλον πιο σωστά...ηρθε η ωρα σας

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 12/4/2017 17:35

+1924

konpalaiologos - 12/4/2017 12:02

Ξημερωσε και δεν ήταν όνειρο...δοξα Τω Θεω!

keyboard_Manager - 12/4/2017 16:01

Η ιστορία έγραψε .... Το ΚΚΕ ...Ο ΑΒ... και κάτι γραφικοί ... ήταν αυτοί δεν θέλησαν και δεν ψήφισαν να γίνει το γήπεδο ...

Μη μαλώνετε ... έρχονται εκλογές ... κάντε τους ότι κάναν και στην ομάδα μας ... μη ψηφίζετε ΠΡΟΔΟΤΕΣ σαν και αυτούς.

Ούτε δεξιά , ούτε αριστερά ... μόνο ΑΕΚ

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 12/4/2017 15:08

Άσχετα με το γηπεδικό - που λύνεται - η ομάδα πρέπει να επιμείνει στις αγωγές ενάντια στον δήμαρχο και τα τσιράκια του. Αρκετά μας ταλαιπώρησαν. Κάποτε να πληρώσουν ( έστω τα διαφυγόντα κέρδη).

ΑΔΕΡΦΙΑ .ΚΥΝΗΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

north_boyz - 12/4/2017 14:47

τί μας λες ρε nielsen? σοβαρά μιλάς? που σε κάθε απεργία και σε κάθε αγώνα του λαού ακόμα και σήμερα έχεις δεκάδες μέλη του ΚΚΕ απολυμένους απο την εργοδοσία επειδή σήκωσαν κεφάλι? που είναι το μόνο που εδώ και χρόνια δεν δέχεται την μοιρολατρία και την υποταγή; άκου εκεί ανάχωμα το ΚΚΕ…

parriss - 12/4/2017 00:19

Επειδη διαβαζω για προσφυγες στο ΣΤΕ κλπ ... το συγκεκριμενο δικαστηριο δεν ειναι κανενας καφενες , πρωτον , και δευτερον οποιος πιστευει οτι ο καθενας που κανει προσφυγη , αυτη θα παει στην ολομελεια οπως πριν λιγο καιρο εγινε για το γηπεδο μας - αληθεια που και ποιος ειχε τις ακρες ,ισως , και ξεμπερδεψαμε στα γρηγορα - λανθανει λαθος μεγα ... στηνπεριπτωση του " λεβεντη " θα ανατεθει σε καποιο τμημα του ΣΤΕ , κι ΑΝ εκδικαστει θα παρει γι΄αυτο 2.5 με 3 χρονια ... και βεβαια η οποια προσφυγη... Συνέχεια δεν θα ειναι κατα του γηπεδου - δεδικασμενο - αλλα κατα της σημερινης τροπολογιας , και να μη ξεχναει κανεις πως αυτη η τροπολογια αφορα και το γηπεδο του παο που ακολουθει !!! Οπως και και να γινει ατιληπτο πως οι ισχυρο οικονομικοι παραγοντες και οι τραπεζες ( Αlpha , παο ) οταν παν για bussines εχουν απο πριν πιασει τα ποστα .... και δε θ΄ασχοληθουν ποτε με τον καθε " ιδεολογο " μ@@κα που ξαφνικα του την καρφωσε να τρεχει στο ΣΤΕ καθε λιγο και λιγακι , σα να πηγαινει στο σπιτι της γκομενας !!!

nmarkos2002 - 12/4/2017 13:58

Πολύ καλό το σχόλιό σου αδερφέ. Τι να πούμε, έχει φοβηθεί το μάτι μας. Μακάρι να τελείωσαν τα βάσανά μας.

tm_1924 - 12/4/2017 13:45

++++++++++++1924

parriss - 12/4/2017 12:21

Ειναι και δυο τρεις φαιδροι που κανουν dislike σε ολους μας ... ας κανουν ... κι ας λουστουν το οτι το γηπεδο ειναι εδω ... ξιδι

skastos - 12/4/2017 13:02

ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΧΡΩΑΣΤΑΜΕ..........

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ..........ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΟΠΟΙΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΟΥΝ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΔΑ.

ΑΕΚ ΟΛΕ

thessaek21 - 12/4/2017 12:48

Τώρα τι απομένει ρε μάγκες?

Nielsen - 12/4/2017 11:26

Εντάξει αδέρφια,το portal δεν είναι πολιτικό,αλλά ο αθλητισμός από πάντα και παντού, είτε ερασιτεχνικός είτε επαγγελματικός υπήρξε συνυφασμένος με την πολιτική.Βλέπουμε ότι και για το Γήπεδό μας χρειάστηκε τελικά πολιτική απόφαση και νομοθετική ρύθμιση.Ή μήπως δεν έχουμε ακούσει όλοι τη λέξη "διαπλοκή";Όσο για το ΚΚΕ, δυτυχώς για την ιστορία και τη θυσία τόσων αγωνιστών που πίστεψαν στο ιδανικό μιας πιο ανθρώπινης κοινωνίας, έχει αναλάβει εδώ και πολλές δεκαετίες το... Συνέχεια ρόλο του αναχώματος σε κάθε λαική εξέγερση ή διεκδίκηση.Είναι κόμμα συστημικό,που με γιαχωβάδικες μεθόδους (όπως λέει κι ο Τζιμάκος ο Πανούσης) επιδιώκει απλά να συντηρείται.Και εξηγώ.Σε ένα από τα πρωτοκολλημένα έγγραφα των αρχείων της CIA που είδαν το φως τα τελευταία χρόνια, αναφέρεται πως ο κομμουνισμός στην Ελλάδα θα πρέπει να χτυπηθεί και να συρρικνωθεί,πλην όμως όχι πιο κάτω από το ποσοστό που έχουμε συμφωνήσει με το συνάδελφο Στάλιν.Αυτά για να βλέπουμε τα παιχνίδια που παίζονται πίσω από τις πλάτες των λαών.Έτσι λοιπόν και το ΚΚΕ κοιτάζει να διατηρεί μια κομματική πελατεία ανάλογη του συμφωνηθέντος ποσοστού της τάξης του 5 εως 8% για να μπορεί να συντηρεί από τις κρατικές επιχορηγήσεις την κομματική νομεγκλατούρα και τα επαγγελματικά του στελέχη και να κάνει ύπουλα τη δουλειά του συστήματος.Δυστυχώς το κίνημα θέλει ανασυγκρότηση εκ θεμελίων.Και συ λαέ βασανισμένε.....Αντε και σε κανα δυό χρονάκια Ανάσταση μέσα στο ΝΑΟ!!!

Viking - 12/4/2017 12:46

Χαχαχα Nielsen κάνε και 20 λογαριασμούς για να κάνεις like στην ανάρτηση σου. Αυτό που με πικρενει ότι μπήκαν από την κερκοπορτα του διαδικτύου φασίστες στην ΑΕΚ μας. Η ΑΕΚ ήταν είναι και θα είναι ένα αριστερό σωματείο. Πάρτε το χαμπάρι. Τα στοιχεία σου είναι ανιστοριτα. Και ότι σαν πηγή βάζεις τον Πανούση τι άλλο να πω Ξέχασες να μας πεις ότι οι χιλιάδες νεκροί στον αγώνα ήταν από κλήρωση στα κεντρικά γραφεία. Φασίστες μόνο στο διαδίκτυο είσαστε.

aekgiorgos1924 - 12/4/2017 18:20

Από που κι ώσπου είναι αριστερό σωματείο η ΑΕΚ η ΑΕΚ δεν έχει καμία σχέσει με της πολιτικές ιδεολογίες και κόμμα βάλτε το καλά μέσα στο άδειο κεφάλι σας όλων των πολίτικων ιδεολογιών και κομμάτων η ΑΕΚ είναι ένα δημοκρατικό σωματείο ούτε αριστερό ούτε ακροδεξιό αυτά να τα κρατάτε για τον εαυτό σας άντε μπράβο.

Nielsen - 12/4/2017 15:54

'Οποιος εκφράζει τη δυσαρέσκειά του προς τη στάση που κρατάει το ΚΚΕ γιατί να χαρακτηρίζεται φασίστας;Σκέφτηκες μήπως με πονάει πιο πολύ κι από σένα αυτό που έγραψα;Οι αγωνιστές φυσικά ήταν ήρωες και πρότυπα ζωής. Η ηγεσία μας τα μασάει.Αλλά πού να μιλήσεις;Αμέσως χαρακτηρίζεσαι. Τελικά μάλλον ο φασισμός δεν έχει χρώμα. Εγώ νόμιζα ήταν μόνο μαύρος

suicycho - 12/4/2017 12:13

Μεγάλη ημέρα η σημερινή. Σκεφτείτε, ότι επι 12 χρόνια η ΑΕΚ (αλλά και ο ΠΑΟ) προσπαθούν να συναγωνιστούν τον ΟΣΦΠ χωρίς να έχουν δικό τους γήπεδο! Αν το σκεφτείτε είναι εξωφρενικό! Πουθενά αλλού δεν θα συναντήσεις παρόμοιο φαινόμενο. Όπως επίσης, πουθενά άλλου δεν θα ξανασυναντήσεις φαινόμενο "Βασιλόπουλου" ενός γελοίου παρμένου πολιτικάντη της κακιάς συμφοράς, ψυχοπαθής και διαπλεκόμενος, που επι 3 χρόνια μας έχει βγάλει όλους τρελούς και εντελώς αντι-δημοκρατικά... Συνέχεια επιβάλει τη βούληση του εις βάρος μίας μεγάλης νόμιμης και δίκαιης επένδυσης στο Δήμο του. Λες και είναι μία ολόκληρη πόλη τσιφλίκι του. Είναι να τρελαίνεσαι. Είναι άνθρωποι σαν αυτόν που πάνε τη χώρα πίσω 1000 χρόνια. Ανεπιθύμητος.

an0nymous - 12/4/2017 12:37

υπάρχει μεγάλη διαφορά εμάς με του παο.. ο παο έχει το σπίτι του (άλλο που θέλει να χτύσει νέο).. εμείς όχι!

Prisoners R21 - 12/4/2017 12:17

Από τις πιο ωραίες μέρες της ζωής μου μέχρι την επόμενη που θα ακούσω τις μπουλντόζες

Ενωσιτης R21 - 12/4/2017 12:10

Με την παραχωρηση του οικοπεδου ποτε βγαινει η αποφαση του δικαστηριου ξερουμε?

aeritzhs - 12/4/2017 11:27

αντε να δουμε επιτελους

monoenwsi21 - 12/4/2017 10:50

Μαγκες παρεξηγηση!!!!!! Ειρωνικος ηθελα να ειμαι αλλα δεν περασε ολα αυτο στο γραπτο κειμενο!!!! Ο,τι εγραψα για το ΚΚΕ ειναι ειρωνικο και βεβαια!!!! Μη με τρελαινετε με αυτους που ειναι 150 χρονια πισω.ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!

monoenwsi21 - 12/4/2017 07:42

Πρεπει να υπαρχει το ΚΚΕ για να σκεφτεται τον εργατη και να τον οπλιζει με δυναμη για να αντιστεκεται στα στυγνα και ωμα και απροκαλυπτα επιχειρηματικα σχεδια των μεγαλοκαρχαριων που επιχειρουν να καταξεσκισουν τις σαρκες του,του εργατη, και να τον οδηγησουν στην εξαθλιωση,στην ανεργεια και στην ανεχεια! Ορθως δεν ψηφισε την τροπολογια για το γηπεδο γιατι δεν θελει κοροιδια! Οι θεσεις εργασιας,προσωρινες και μονιμες, που θα δημιουργησει το γηπεδο, εν μεσω κρισης,τι να... Συνέχεια πουν στον εργατη;; Ε; τι να πουν; Καταρχας ειναι κοροιδια γιατι ειναι πολυ λιγες,δεν καλυπτουν καν το λεκανοπεδιο Αττικης!!! Και δευτερον και σημαντικοτερον!!!!!!!! Για ποιον θα δουλευει ο εργατης,ξαναλεω,για ποιον;;;;;;;;; Για τον Μελισσανιδη!!!!! Ρωτας τον εργατη αν θελει να δουλευει για τον Μελισσανιδη;;;;;;;;;;;; Αν ρωτησεις 100 ανεργους εργατες αν θελουν να δουλευουν για τον Μελισσανιδη, οι 98 θα σουν πουν ΟΧΙ!!!!! ΚΚΕ προχωρα!!!! Συνεχισε να στηριζεις τον εργατη οπως κανεις τωρα!!! ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ!!!! ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΗΔΟΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!!

naupigos - 12/4/2017 10:26

ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ .... Ο ΚΑΘ ΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΛΑ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ... ΣΟΥ ΕΥΧΩΜΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ

gxsb - 12/4/2017 11:06

Ω ρε!!! Δε χαμπαριαζετε απο ειρωνια με την καμια ετσι...?

Κατα τ'αλλα εζησες εσυ τον κομμουνισμο και ξερεις τα συν και τα πλην απο πρωτο χερι. Καλημερα

yiorgos h.21 - 12/4/2017 09:37

Ποιά εργατιά; 40 χρόνια είδαμε τους "αγώνες" του! Ολοι δουλεύουν με ένσημα, ο βασικός σταθερός, τα δώρα σου χριστουγεννα πάσχα και προπάντων όλα αυτα πληρώνονται στην ώρα τους! Δηλαδή αν δεν "αγωνιζόταν" τι θα παίρναμε; Πιο συστυμικός πεθαίνεις!

tm_1924 - 12/4/2017 00:55

Έχω την εντύπωση ότι πρώτη φορά υπάρχει τέτοια συντριπτική πλειοψηφία στην ΒτΕ, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι η ΑΕΚ έκανε ακόμα ένα ρεκόρ, ένωσε (σχεδόν) όλη την Εθνική Αντιπροσωπεία υπό την σκέπη της "Αγιά Σοφιάς"!!!!!!!!

υγ. εκεί στο ΚΚΕ άλλη λέξη από το "όχι" σε όλα δεν ξέρετε??? Δεν θα χτιστεί μόνο του το γήπεδο, άνθρωποι ή μάλλον καλύτερα, εργάτες θα το χτίσουν...

taos - 12/4/2017 08:53

..ποιος σου είπε ότι το ΚΚΕ ενδιαφέρεται για τους εργάτες;;;ειδικά η Κανέλλη από την πισίνα της στην Εκάλη , καθημερινά βιώνει το δράμα του άνεργου εργάτη...όμως με τίποτα να μην βρει μεροκάματο σε ένα υπό κατασκευή γήπεδο ...ο πατερουλης Στάλιν θα μας κάνει ντα από τον τάφο του...

Viking - 12/4/2017 12:14

taos είναι λυπηρή η άγνοια σου ειδικά σαν άνεργος η δουλεύοντας για ένα πενυχρό μεροκάματα από εδώ και από κει. Η Κανέλλη δεν είναι μέλος του ΚΚΕ.Συνεργάζεται με το ΚΚΕ αλλά δεν υποχρεούται να ακολουθεί το καταστατικό σχετικά με περιουσία. Είναι φυσικά θαυμάσιο το ότι μια δημοσιογράφος από αστική οικογένεια αποφάσισε να συμπορευτει με το ΚΚΕ. Είναι οξυμωρο να είσαι εργάτης και να βρίζεις το κόμμα που εδώ και 100 χρόνια έχει δώσει τα καλύτερα του παιδιά στον αγώνα για μια... Συνέχεια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Μπορεί να μην συμφωνείς με όλα αλλά ακόμα και οι αστοι αντίπαλοι του αναγνωρίζουν την συνέπεια του όλα αυτά τα χρόνια. Όσο αφορά το γήπεδο δεν έχει να κάνει με την ΑΕΚ και το ξέρεις. Είναι πάγια πολιτική έναντι στο επαγγελματικό αθλητισμό. Το γήπεδο πρέπει να ανήκει στην ερασιτεχνική με χώρους για όλα τα τμήματα της. Την ίδια θέση κρατάγε και κρατάει για όλες τις ομάδες.

Φιλικά πάντα ΑΕΚ

taos - 12/4/2017 19:59

Φιλικά πάντα αν θες μπορώ να βρω για κομμουνιστές και συμπορευομενους χιλιάδες δικαιολογίες όσο αφορά τα εισοδήματα τους....τι κρίμα να μην είμαστε Κούβα η Βόρειος Κορέα η Βενεζουέλα....έχεις δίκιο....πενιχρό το μεροκάματο...στις χώρες του υπαρκτού υπάρχουν ακόμα τα χρυσά κουτάλια....ελεος....πέθανε ο Στάλιν και νομίζεται ότι ζει ακόμα....

kadman - 12/4/2017 10:11

Η μεγαλύτερη ηδονή για έναν κομουνιστή ( είτε Τσύριζα είτε κκε ) είναι να του τον κόψεις με το δρεπάνι και μετά, να του τον καρφώσεις πίσω με το σφυρί . Μόνο τότε θα χαρεί . Πάμε ΑΕΚάραααααααα!!!

gpapay - 11/4/2017 19:28

super, παραπέμφθηκε το μέγιστο γραφειοκρατικό προβλημα!

Κατι λεπτομέρειες τύπου που θα βρεθούν λεφτά δεν χρειαζεται να προβληματίζουν τους κατοίκους της πεφτοσυνεφουπολης, θα ψηφιστεί και για τη χρηματοδότηση τροπολογία στη Βουλή;;;

Μακάρι να κάνω λάθος αλλα δεν μπορω να μοιραστώ την αισιοδοξία των υπολοίπων για το έργο.

kitrinos21_ - 11/4/2017 21:47

Ποσο στημένος παιζει να εισαι ρε φιλε.. Εχουμε χαλάσει ενα σκασμό λεφτα για ολες τις μελετες.. Θα τους κανουμε προσφορά ακομη και αυτη της υπογειοποίησης στη περιφερεια γιατι ειμαστε κουβαρντάδες.. βάλαμε την βουλη και ψήφισε νεο ρυθμιστικό στον οποίο εντάχτηκε και ο νομος για το γηπεδο.. καναμε τα παντα τοσο σωστα που περασε ομόφωνα απο το ΣΤΕ.. Κατι εντελως σπάνιο αν εχεις την ελάχιστη γνώση.. πήγαμε στο ΣΤΕ με την πιο δυνατή νομική ομαδα.. επειδη δεν θελουμε να περιμενουμε... Συνέχεια πότε θα αποφασισει ο δημαρχος να υπογράψει.. και δεν θελουμε να ρισκάρουμε το παραμικρό.. περνάμε τροπολογία στη βουλη με σχεδον ομοφωνία.. σχεδόν σπάνιο και αυτο.. Και ολα αυτα τα κανουμε γιατι δεν εχουμε τα λεφτα να το χτίσουμε.. Και αντι να επαινέσεις ολο αυτο που γινεται.. ποστάρεις αυτο το σχολιο.. χαραχτηρισει μονος σου τον εαυτο σου.. ακομη και αν εισαι αλλη ομαδα.. μικρη σημασια εχει.. Ετσι λέγατε και οταν μας έβαζε εμπόδια ο βασιλοπουλος.. για σας δεν υπηρχε βασιλοπουλος.. Μονο μελισανιδης που δεν εχει να πληρώσει υπηρχε.. Πάρτε τωρα ματι να δείτε πως γινονται σωστα οι δουλειες.. παλι βιάζεστε .. και παλι θα εκτεθείτε.. Το λεω απο την πρωτη στιγμη της παρουσίασης.. η αγια σοφια θα γινει ο κοσμος να γυρισει ανάποδα.. ειναι τετοια η κα@λα του μελισσανιδη για το γηπεδο.. που θα το κανει ακομη και αν κανενας αλλος δεν βαλει ουτε ευρώ .. κατι που εχει κανει τάμα στον ζωρα δεν υπαρχει περιπτωση να μην το κανει.. χτι-ΖΩ γηπ-ΕΔΩ...

gpapay - 12/4/2017 17:54

tasos333 & kitrinos21: αν καταλαβαίνω καλά το επιχείρημα σας είναι ότι επειδή έχει ξοδέψει κάποια λεφτά για μελέτες ότι έχει και το κεφάλαιο να ολοκληρώσει το έργο; αν ναι πόσα είναι αυτά τα λεφτά μπροστά στο συνολικό κόστος των 60εκ. (αν το έχω διαβάσει σωστά); επίσης από που έχει εκταμιευτεί αυτό το ποσό, από το επιπλέον κόστος που έχει επιβαρύνει τα διαρκείας ή από την τσέπη του (πραγματική ερώτηση);

lionel21 - 11/4/2017 22:25

Κίτρινε αδερφέ μου, από σένα τουλάχιστον περίμενα να καταλάβεις το τρολαρισμά μου προς τον οπαδό της ΕΟ,τον gpapay........

kitrinos21_ - 11/4/2017 23:27

Και φυσικα Lionello δεν απάντησα σε σενα.. αλλα στον gpapay.. Αυτο ελειπε μετα τοσα χρονια να μην ξερουμε τι λεει ο καθε φιλος..

barlos71 - 12/4/2017 09:49

Ενώ εσείς οι γαύροι, πήρατε δάνεια από τις τράπεζες και ακόμα να τα πληρώσετε. Ούτε τόκο δε δίνετε κουφ@λες...βουλιάζουν οι τράπεζες απο το θαλασσοδάνειο του κόκκαλη και του γαύρου. Ντροπή!!!!

monoenwsi21 - 12/4/2017 07:16

paparia, papay, papay, paparia

winner70 - 11/4/2017 22:45

@@ρια γαύρος εισαι ποπαι , πως σε λενε ....

αεκτζής είσαι , μεταμοντέρνος ...είστε καμια 50 αρια που τη βρίσκετε παρειτσα στη μαυρίλα και την κακομοιριά


επρεπε να τη διοικούσατε εσεις την παε ρε ποπαι , τωρα θα χαμε γηπεδαρα στα λιοσια 5 χιλ θεσεων και... Συνέχεια με καμια λυόμενη κερκίδα δωρο από τον υπουργό θα την καναμε 5500 στα ντέρμπι με αχαρναικο , πανερυθραικο και κηφησια

tasos333 - 11/4/2017 22:32

Δεν έχει λεφτά ο Τίγρης και ξεκίνησε την όλη ιστορία που έχει στοιχίσει ήδη αρκετά με τις καθυστερήσεις. Τελικά αν είσαι γαυριέλα, δεν σώζεσαι με τίποτα. Κουράγιο η αρχή θα είναι δύσκολη, μετά θα συνηθίσετε.

vassilios21 - 11/4/2017 22:16

Επιστήμονας standard... κλάψε γίδι.

jimmy1973 - 11/4/2017 22:14

α ψυχολογικα σας στο δωματιο σας.τραβα αλλου και κλαψε...

naupigos - 11/4/2017 21:40

super Εσυ ακομα δεν ξυπνησες πεσε απ την αλλη και συνεχισε τον υπνο σου ................. και οι αριστεροι τα σφυροδρεπανα τους και στα χωραφια γρηγορα γιατι δεν θα εχει δελτιο για φαγητο κακομοιρηδες που θελετε κουμουνισμο χωρις να ξερετε τι ειναι ..

daveaek - 11/4/2017 22:09

Χαχα 10 like από εμένα είχα κάτι νεύρα και με έκανες και να γελάσω

Spanovagelodimitris - 11/4/2017 22:01

Δεν θέλω να μοιραστείς τίποτα μαζί μου.

lionel21 - 11/4/2017 21:09

Σαίνι μου ψαγμένο εσύ......έχεις δίκιο.....3 χρόνια ταλαιπωρίας και ψυχολογικής φθοράς ήταν επίτηδες....δικαςτικές και λοιπές διαμάχες είχαμε για να περνάει η ώρα (όχι των σπορ)......για να έρθει τώρα ο Τίγρης και να πει ότι δεν υπάρχουν λεφτά.....για να πει παιδιά λυπάμαι,γήπεδο γιόκ γιατί "δεν βγαίνω μάνα μου".....και συγνώμη για το σανό που σας τάιζα.....και κυρίως για να δικαιωθείς εσύ.....που δικαιώνεις με την σειρά σου τον Κλίντ τον Ίςτγουντ που έλεγε κάτι για απόψεις και... Συνέχεια @@@@@ίδες.....ρε τί τραβάμε με τον κάθε αγράμματο οπαδό της εγκληματικής οργάνωσης.......

jimmy1973 - 11/4/2017 21:51

βγηκε ο Μελι και ειπε οτι δεν εχει λεφτα ή μπουρδολογεις?δεν κινειται το θεμα του γηπεδου,φωναζετε.εγινε σημερα το μεγαλυτερο βημα πριν την εναρξη των εργων,παλι αυτος φταιει.τι θελετε τελικα?εναν ιδιοκτητη να σκορπα ασκοπα χρημα για εντυπωσιασμο,ή εναν ανθρωπο να σε βαλει σε ταξη?αποφασιστε τι Αεκ θελετε και πεστε μας να ξερουμε.αλλα ενας Κοζωνης και Σκλαβενιτης σου χρειαζεται αυτες τις ομορφες εποχες που διανυουμε να δω τι θα μας πεις μετα.

lionel21 - 11/4/2017 23:17

Αδερφέ Δημήτρη ή αδερφή μου Δημητρούλα,διάβασε πιο προσεκτικά το μνμ μου.....είναι προφανές ότι τρολάρω τον popay,πως τον λένε....μην πάω απ'άδικο...χαχα!

jimmy1973 - 11/4/2017 23:48

σορι-κεκτημενη ταχυτητα...

anastadam79 - 12/4/2017 09:44

άντε να δούμε τις μπουλντόζες να μπαίνουν!!!!

ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!!

andreas - 12/4/2017 09:36

Ετσι μου ερχεται να παρω την τσαπα και το φτιαρακι μου και να παω απο σημερα να ξεκινησω.Εσεις τι λετε; Παμε παρεα;

roben21 - 12/4/2017 08:46

Δεν γουστάρω να κάνω πολιτικά σχόλια εδω μέσα αλλα δεν αντέχω...

γι' αυτό ήταν είναι και θα είναι στο 5% το κκε ακόμα και σε καιρούς μνημονίων!!!!

demonaz - 12/4/2017 06:53

Το μόνο αρνητικό από όλη αυτή την ιστορία είναι ότι ένας τυχαρπαστος πουθενας έκανε δωρεάν διαφήμιση στη μούρη του... Αυτός και τα.... Σκυλάκια του...

nmarkos2002 - 11/4/2017 20:00

Τώρα ο Δήμαρχος θα κάνει προσφυγή στο ΣτΕ για να βγάλει την τροπολογία αντισυνταγματική. Αν πράγματι πάρουμε την άδεια τον Ιούνιο θα κάνει ασφαλιστικά μέτρα για να μην ξεκινήσουν τα έργα μέχρι να εκδικαστεί η προσφυγή. Ελπίζουμε να τα χάσει.

21enosis - 12/4/2017 05:47

Δεν μπορει να κανει προσφυγη εναντιον τροπολογιας νομου...το μονο που μπορει να κανει ειναι προσφυγη εναντιον της αδειας και μονο αλλα κατα 99% θα συνεχιστουν τα εργα μεχρι να βγει αποφαση σε 3-4 χρονια.....οποτε...!!!!!!!!

Diamesolavitis - 12/4/2017 11:57

Η αποφαση για την αδεια του γηπεδου κριθηκε στο ΣτΕ, δεν μπορουν να προσβαλλουν πλεον την αδεια.

nmarkos2002 - 12/4/2017 11:03

Αυτό το μήνυμα μ αρέσει!! Άντε μπράβο να τελειώνουμε γιατί πολλά έχουμε τραβήξει. Μόλις ξεκινήσουν τα έργα προβλέπω ότι τη μισή μέρα θα παρακολουθούμε τις μπουλντόζες και την άλλη μισή θα ψήνουμε σουβλάκια έξω απ το Δημαρχείο.

winner70 - 11/4/2017 22:51

τωρα όμως τρεχουν και αντίθετα νομικες διαδικασιες, προς το δημ. συμβουλιο δηλαδή - ας βγουν καθαροί από αυτές και βλέπουμε μετα αν μπορουν να κάνουν προσφυγες και ασφ. μετρα

nmarkos2002 - 12/4/2017 00:30

Μακάρι να μην βγουν καθαροί από αυτές τις διαδικασίες και συγχαρητήρια στα αδέρφια που έκαναν τις νομικές κινήσεις. Στο κάτω-κάτω η δημοκρατία πρέπει να δείξει ότι έχει τον τρόπο να αμυνθεί σε ένα θεσμικό πρόσωπο που συνειδητά παρανομεί επειδή δεν συμφωνεί με ένα νόμο που κρίθηκε συνταγματικός. Αν ήταν οι δήμαρχοι να εφαρμόζουν μόνο τους νόμους που συμφωνούν τότε τα προηγούμενα χρόνια οι μισοί δήμαρχοι που ήταν ΝΔ θα έπρεπε να μην εφαρμόζουν τους νόμους του ΠΑΣΟΚ... Συνέχεια και το αντίθετο. Έτσι δεν γίνεται δουλειά όμως. Πρέπει να τιμωρηθούν για παράβαση καθήκοντος (τουλάχιστον). Έπαιξαν με τα νεύρα μας και την αγάπη μας και με αυταρχικό (ή και φασιστικό) τρόπο αρνούνταν να εφαρμόσουν τον νόμο επειδή δεν τους άρεσε.

tsiartas_nikolaidis - 11/4/2017 20:40

Η προσφυγη εαν γινει δεν συνεπαγεται και παγωμα των εργασιων. Πρεπει να αποφανθει το δικαστηριο για το εαν η προσφυγη εχει και ανασταλτικη ισχυ.

Αυτα στο περιπου εαν μπορει καποιος νομικος να μας διαφωτισει.

nmarkos2002 - 11/4/2017 21:17

Όχι, δεν συνεπάγεται πάγωμα εργασιών. Κι εγώ ανέφερα ότι έχουν λίγες πιθανότητες να καταφέρουν κάτι, τόσο λίγες που ίσως τους αποθαρρύνει απ το κάνουν κάποια προσφυγή. Έχουν τον κίνδυνο να χαρακτηριστούν εμπαθείς, γραφικοί και να κινήσουν υποψίες (αν δεν έχουν κινήσει ήδη υποψίες δηλαδή).

slein21 - 12/4/2017 00:02

Τον κίνδυνο;Πλάκα κάνεις;Εμπαθείς και γραφικοί είναι το λιγότερο.

aek_cy14 - 11/4/2017 20:26

Ας κάνει ο,τι θέλει. Τα παιχνίδια και τα ψέματα έχουν τελειώσει. Δεν είναι μόνο αυτός που μπορεί να απειλεί νομικά.

nmarkos2002 - 11/4/2017 20:42

Μακάρι φίλε μου να πάνε όλα όπως τα θέλουμε και να γίνει ο Ναός. Απλά πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι η Ν. Φιλαδέλφεια δεν έχει κάποιο Δήμαρχο που κοιτάζει τα συμφέροντα των πολιτών. Έχει Δήμαρχο που το μόνο που τον νοιάζει είναι πως θα σταματήσει το έργο. Αν έχεις διαβάσει δημοσιεύματα του προτείνουν παροχές για το Δήμο αλλά δεν δίνει δεκάρα. Δεν τον νοιάζουν. Το μόνο που τον νοιάζει είναι να μην γίνει το έργο ή να το καθυστερήσει όσο γίνεται. Όλοι υποψιαζόμαστε τι συμβαίνει με τη... Συνέχεια στάση του αλλά δεν μπορούμε να πούμε τίποτα, δεν έχουμε αποδείξεις οπότε οι υποψίες μένουν στο μυαλό μας. Απλά επειδή πρόκειται για κάποιον που μόνο αυτό σκέφτεται, δεν δίνει δεκάρα για δημότες και παροχές, πρέπει να τα περιμένουμε όλα και να μην εφησυχάζουμε.

esimos71 - 12/4/2017 08:58

Εάν ύστερα από την απόφαση του Στε, μετά την περίπου 100% ψήφιση στη Βουλή, βγει ο τυχοδιωκτη δήμαρχος και το συναφι του δεν σεβαστό τους νομους και βάλουν εμπόδια , πρέπει τουλάχιστον να χαρακτηρισθουν τουλαχιστον φασίστες .Όπως και αυτοι που πατάνε dislikes.

Ενωσιτης R21 - 11/4/2017 20:03

Γινεται αυτο που λες να μην ξεκινησουν τα εργα?

nmarkos2002 - 11/4/2017 20:14

Γίνεται. Στον Βοτανικό ας πούμε τα έργα σταμάτησαν μετά τα ασφαλιστικά μέτρα. Και επί Γρανίτσα είχαν κερδίσει τα ασφαλιστικά μέτρα αλλά εκεί δεν είχαν ξεκινήσει τα έργα. Λογικά όμως τώρα θα τα χάσουν. Δεν είναι ασφαλιστικά εναντίον του έργου. Αυτό κρίθηκε υπέρ μας. Είναι ασφαλιστικά επειδή θα θεωρήσουν την τροπολογία αντισυνταγματική. Είναι πολύ δύσκολο να τα κερδίσουν.

METALLICA21 - 11/4/2017 22:30

Ποιος βαραει dislike μερα που ειναι; Ελεος δηλαδη. Ειναι μερα χαρας και δικαιωσης για την πονεμενη ΑΕΚ και εχουμε τους κλασσικους 2-3 να μαυριζουν το τοπιο. Τραβατε αλλου ρε να κανετε τα παραπονα σας, οχι εδω. ΑΠΟΨΕ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ

21enosis - 12/4/2017 05:45

Ο Αρουλης ειναι ρε φιλε...θελει μυαλο;;;;

slein21 - 12/4/2017 00:07

Τι ασχολήσε ρε φίλε με τους πονεμένους;

habos21 - 12/4/2017 02:56

δηλαδη το γηπεδο που θελει ο καθενας μας εδω μεσα δεν πρεπει να ανηκει στην ερασιτεχνικη?..αν θελουμε γηπεδο με οποιο κοστος(δεν εννοω λεφτα)να το χουν εταιριες θα πρεπει να λουστουμε μελλοντικα οτι(νταβατζιλικι) θελουν αυτοι..?καλα ειναι να το θυμομαστε αυτο αργοτερα...ναι θελω γηπεδο στη ν.φ. και ναι εριξα ντισλαικς σε αυτους που βγαλαν αχτι και το κομματοποιησαν

aekatzhs - 12/4/2017 02:10

ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ

Stelios21R4 - 12/4/2017 01:52

Θλίψη για το ΚΚΕ. Δεν περίμενα να φερθεί έτσι στην ΑΕΚάρα μας.

Για το δικό τους, το "σπίτι του λαού", αν ο ΑΒ είχε φερθεί ανάλογα, θα κατέβαζαν τον Μαρξ και τον Λένιν απ' τον ουρανό, για να ξηλώσουν όλοι μαζί τα πεζοδρόμια.

Ένα έργο ΜΟΝΑΔΙΚΟ. Ένα έργο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ (μιλώ για το μουσείο Μνήμης και Πολιτισμού) το κατέταξαν στα "μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα" του...Μελισσανίδη.... Συνέχεια
Χέστηκε ο Μελισσανίδης, αν θα γίνει το έργο ή όχι, λες και πρόκειται να 'κονομήσει...

Στη μάνα του και τον πατέρα του, το 'χε υποσχεθεί, όπως και στα εκατομμύρια σφαγιασθέντων, διοχθέντων, βασανισμένων απλών ανθρώπων, που είδαν τους τάφους των πατεράδων τους να σπάζουν και να πετιούνται τα κόκκαλά τους στους δρόμους και τα εκατομμύρια προσφύγων που ήρθαν στην Ελλάδα διωγμένοι και βασανισμένοι, αλλά με καθαρό μυαλό και καρδιά, για να μας κοιτούν από ψηλά, σήμερα και να μας οδηγούν σ' ένα καλύτερο αύριο. Χωρίς συναλλαγές. Χωρίς νταραβεράκια. Χωρίς να ζούμε όλη μας τη ζωή με ηθικά διλήμματα.

Αυτό, σήμερα, ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΣ ΚΚΕ!

mikrosmavros - 12/4/2017 01:29

Μας φοβούνται. Και τωρα αφού κατάλαβαν οτι κανένας δεν θα μπορέσει να σταματήσει την ΑΕΚ του Μελισσανίδη, ούτε οι νεκροκεφαλές κι οι γκρανγκασες, θα αλλάξουν ακομα και ομάδα... Γιατι εμείς πλέον κοιτάμε μόνο μπροστά ενώ αυτοί θα θυμούνται τη παλιά βρώμικη παράγκα του Πειραιά που θα πάψει να τους δίνει την ασφάλεια που νιώθανε τόσο καιρό....

ariaek - 12/4/2017 01:26

Πάρτε τα αρχ....δ..... μας τώρα γαύροδημαρχουκοι!!!

Johnaekoriginal21 - 11/4/2017 23:03

Το ΚΚΕ μιλαει για εργατια αλλα ενα εργο που θα ανοιξει τοσες θεσεις εργασιας το απορριπτει....τι να πει κανεις?

Orpheus - 12/4/2017 01:19

ΟΧΙ στα OXI, ΟΧΙ στα ΝΑΙ

tisballa21 - 11/4/2017 23:13

φιλε το κκε ακομα και καταργηση τον μνημονιον να φερουν στην βουλη και διαγραφη του χρεος αυτο θα πει οχι η παρον το ξερουμε χρονια .. καμια σχεση με το κκε που ειταν πριν 30-35 χρονια και ποιο πριν

Sgl21 - 11/4/2017 23:27

Όταν το ΚΚΕ τα είχε φέρει (με τον τίτλο «Κατάργηση των Μνημονίων, του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015 και των Εφαρμοστικών τους νόμων - καταγγελία των Δανειακών Συμβάσεων που έχουν ως προαπαιτούμενο την εφαρμογή των Μνημονίων») στην Βουλή από το 2012, δεν είχε καν τεθεί προς ψηφοφορία αλλά μόνο προς συζήτηση. Συγκεκριμένα τότε, η πρώην συγκυβέρνηση (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) είχε τεθεί εναντίον, η ΧΑ γαύγιζε όπως πάντα, η μετέπειτα συγκυβέρνηση ψέλλισε μια... Συνέχεια στήριξη, αλλά με νομικίστικες υπεκφυγές και επιχειρήματα του κ*λου δεν το προχώρησε. Να πετάμε σπόντες όταν ξέρουμε από πού προέρχονται...

yiorgos h.21 - 12/4/2017 09:04

Τότε τους χάλασε το όνομα"Αγιά Σοφιά"! Αφού κοιτάς ντοκουμέντα, βρες και τον Ριζοσπάστη της εποχής που ζητωκράυγαζε για την ήττα στην Μικρά Ασία λέγοντας μάλιστα ότι και την ΕΠΙΔΙΩΞΕ!

Johnaekoriginal21 - 12/4/2017 03:46

Επισης πρεπει να σταματησουμε ολοι την απολυτη ταυτιση μας με τα κομματα...ο καθεις μας υποστηριζει ενα κομμα αλλα πολλοι ταυτιζονται με αυτο σαν ιδρυτες του και νιωθουν οτι πρεπει να το υπερασπιστουν....το ΚΚΕ σημερα ηταν λαθος και δε μπαινω σε αναλυση τι εχει κανει και δεν εχει κανει και δε χρειαζεται να μου λες τ εχει κανει παλια εκτος αν εισαι μελος του...εγω βαζω το καλο της πατριδας μου και των ανθρωπων της πανω απο καθε κομμα και ειδικα οταν ΟΛΑ ειναι μπλεγμενα σε... Συνέχεια διαφθορα και συμφεροντα και κανενα δεν εμπνεει αντικειμενικα εμπιστοσυνη

Johnaekoriginal21 - 12/4/2017 03:42

Ναι φιλε και το εφερε...τι θα γινοταν? Θα λυνονταν τα προβληματα μας? Θα σταματουσες να δανειζεσαι και τωρα θα ζητιανευαμε ολοι ενα κομματι ψωμι....εκτος αμα πιστευεις οτι η καταγγελια των δανειων και η καταργηση των μνημονιων αρα η επιστροφη στη δραχμη αμα γινει τωρα θα γινει σε γερα θεμελια και ολα θα πανε καλα αργα η γρηγορα....ονειρο θερινης νυκτος

DarthVaderAEK - 12/4/2017 00:50

Ε όχι το ακούσαμε και αυτό. ...κατάργηση του μνημονίου και αντικατάσταση με δραχμή υποτιμημενη κατά 70-80% από τη πρώτη μέρα με αποτέλεσμα η σύνταξη χωρίς να χάσει την ονομαστική της αξία να μη φτάνει ούτε για ένα καρβελι ψωμί......το να λέμε όχι είναι εύκολο το να έχουμε σχέδιο την επόμενη μέρα ειναιτο δύσκολο. Γιαυτό το ΚΚΕ είναι εκεί που είναι και δεν έχει ελπίδα ανάκαμψης .....όχι σε όλα χωρίς κανένα σχεδιο για το αυριο. ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΈΛΦΕΙΑ ....α ξέχασα ούτε αυτό σας αρέσει γιατί... Συνέχεια η μπάλα και η θρησκεία είναι το οπιο των λαων...Δε πειράζει ΑΕΚΑΡΑ ΣΕ ΑΓΑΠΆΜΕ ΓΙΑΤΊ ΕΙΣΕ Η ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΝΤΟΠΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ (και ασε τους αλλους να ονειρεύονται Μαδουρο)

Viking - 11/4/2017 23:48

Τα Dislikes είναι από άγνοια και βλακεία υποθέτω. Αυτά είναι στοιχεία στη βουλή και στην εφημερίδα της κυβέρνησης.

Spl21 εύγε εξαιρετική ανάρτηση.

Kitrinos_Axaios - 12/4/2017 00:00

Βλακεία είναι να πιστεύεις ότι με ένα νόμο καταργείς μονομερώς τα δάνειά σου και τις διακρατικές συμφωνίες που έχεις υπογράψει...

Viking - 12/4/2017 11:57

Κίτρινε Αχαίε για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας και προς ενημέρωση σου. Ναι μπορείς με ένα νόμο να τα καταργησεις. Το 1918 αμέσως μετά την επανάσταση στη Ρωσία ο Λένιν πήρε νόμο που καταργουσε τις προηγούμενες τσαρικές συμφωνίες και δάνεια. Αυτό βοήθησε την Ελλάδα που χρωστουσε στην τσαρικη Ρωσία πολλά εκατομμύρια λίρες. Μαθαίνοντας από την ιστορία για να φτιάχνουμε το μέλλον μας.... Συνέχεια
Φιλικά πάντα ΑΕΚ

lionel21 - 11/4/2017 23:52

Ναι,ναι...το έφερε στη Βουλή.....για να ψηφιστεί.....κι όχι για ψηφοθηρία ενόψει εκλογών.....μμμμμμ,μάλιστα....μας έπεισες....

jony1997 - 12/4/2017 01:12

Χαιρομαι πολυ που ανοιξε ο δρομος για το γηπεδο στη Ν. Φιλαδελφεια και επιτελους θα ζησω στιγμες απο την φυσικη μας εδρα μιας και ημουν πολυ μικρος οταν γκρεμιστηκε. Αλλα αν αφησω απ' εξω στην αγαπη μου για την ομαδα, που ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα κομματια της ζωης μου, και δω το θεμα ως πολιτης, αναρωτιεμαι γιατι θα δωθουν εκατομμυρια απο τα ταμεια της περιφερειας σε περιοδο που συμπολιτες μας ζουν στους δρομους ή δουλευουν 12 ωρες τη μερα για 300-500 ευρω. Μονο και μονο επειδη... Συνέχεια ειναι αναπτυξιακο εργο που εκτος απο εμας που θα πηγαινουμε γηπεδο και καποια καταστηματα της ευρυτερης περιοχης οι εκατομμυρια αλλοι πολιτες της περιφερειας δεν θα δουν κανενα οφελος. Ο Μελισσανιδης εχει τα λεφτα για να καλυψει μονος του το εργο και απο τα εισητηρια που θα παιρνουμε θα βγαζει κερδος για πολλα χρονια, απλα οπως λενε οι κομμουνιστες ψαχνεται για να μειωσει το κοστος σε βαρος των πολιτων. Επειδη ομως νομιζω οτι τα λεφτα τα δινει η ΕΕ, νομιζω οτι θα μπορουσαν να αξιοποιηθουν πολυ καλυτερα.


ΥΓ. Ως ΑΕΚτζης απο κουνια νιωθω τριτη φορα τοσο χαρουμενος στη ζωη μου μετα το πρωταθλημα του 2008 και τις κουπες του 2011 και του 2016 μιας και το γηπεδο γκρεμιστηκε με ευθυνη της πολιτειας, αλλα ως πολιτης δεν νιωθω οτι ειναι δικαιο για εμενα που ακομη και για καφε να παω ως φοιτητης θα εχω τυψεις για τα λεφτα που θα δωσω.

eg77 - 12/4/2017 00:38

Περπατάω στην Δεκελείας και βλέπω καπνούς...λές ο Τίγρης να άναψε πυρσούς??!!

paiksempalaAEK - 12/4/2017 00:30

Ολοι για ομαδικη σελφι αδερφια και συγκινηση την ημερα της αδειας και μετα διακοπαρες με το κεφαλι μας ησυχο, ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΕΚ

eg77 - 12/4/2017 00:26

Είδα τον δήμαρχο να πίνει γκαζόζες...λες ο Τίγρης να έβαλε μπουλντόζες!!!

palaio - 12/4/2017 00:22

Τα πάντα κύριοι είναι πολιτική.

Σίγουρα θα ήταν πολύ πιο εύκολο, να πιάσει ο ΣΥΡΙΖΑ τον δήμαρχο, και να του πει να αλλάξει πολιτική. Προτίμησε όμως τον δύσκολο δρόμο, να το πάει με ψηφοφορία στην βουλή.

Ας δούμε γιατί:

1) Οι φίλαθλοι που θέλουν το γήπεδο θα πούνε τώρα: "είδες ο ΣΥΡΙΖΑ? προσπαθεί για το γήπεδο, άρα να... Συνέχεια ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ"

2) Οι φίλαθλοι που δεν θέλουν το γήπεδο θα πούνε τώρα: "είδες? όλα τα κόμματα το ψηφίσανε, άρα δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ"


Η αλήθεια είναι οτι ο ΣΥΡΙΖΑ, ως μετεξέλιξη του ΠΑΣΟΚ, μισεί οτιδήποτε ιδιωτικό ως πρωτοβουλία, επειδή δεν φέρνει ψήφους. Λατρεύει αποκλειστικά το δημόσιο. Εκεί είναι οι ψήφοι.

Αν δεν πιέζαμε όσο μπορούσαμε, γήπεδο δεν θα βλέπαμε.......

Tolis1971 - 11/4/2017 21:49

ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

Tolis1971 - 12/4/2017 00:03

AΒ εσύ? Δεν σου άρεσε ε?

spinos21 - 11/4/2017 23:01

σιγουρα καποιος εδω μεσα δουλευει δεν εργαζεται για τον δημο και τον βαλανε να κανει dislike

manolisgti - 11/4/2017 21:08

Βασιλοπουλε ουτε απ'εξω μην τολμησεις να περασεις!

East_London - 11/4/2017 22:39

Μα αυτή θα είναι η τιμωρία του, ότι θα βλέπει μια ζωή αυτό το στολίδι. Άμα βέβαια μείνει στη ΝΦ και δεν γυρίσει στον Πύργο.

EMANOYIL - 11/4/2017 21:15

ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΤΥΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣ

manolisgti - 11/4/2017 21:48

Σωστος,αλλα να ειναι βροχερη η μερα και να βρεχεται!

Χαχαχαχα!

χαζοπουλι - 11/4/2017 21:19

Εξω η καρεκλα!

bikker - 11/4/2017 22:38

ΔΙΚΑΙΩΣΗ. Με το ίδιο ποσοστό πάντως χάρισαν δημόσια έκταση στον gay (πλην ΚΚΕ, χαχα), ενώ γκρέμισαν το Ν. Γκουμας. Εμείς μιλάμε για το δικό μας οικόπεδο.

Θανάσης - 11/4/2017 22:24

Πέρασε κι αυτό δόξα το Θεό.Μακάρι να ξεκινήσουν τον Ιούνιο τα έργα και το καλοκαίρι του 2019 να ετοιμάζεται η ΑΕΚ για τη πρώτη της σεζόν στο νέο της σπίτι.Εκεί που θα γραφτούν τόσες νέες χρυσές σελίδες στη κιτρινόμαυρη ιστορία.

spinos21 - 11/4/2017 22:21

αυτη ειναι ανασταση!!!

stevepyr - 11/4/2017 22:13

Μεγαλη ημερα και ιστορικη στιγμη. Παμε ρε ΑΕΚΑΡΑ να απογειιωθουμε.... Μια νεα εποχη ξεκιναει!!!!! Εξω απο μας τα πολιτικα, αλλα απο τωρα θα ζω για να ξαναδω την ΑΕΚΑΡΑ μας πρωτη και τη στιγμη που το κκε θα ψηφισει σε οτιδηποτε "ΝΑΙ"....!!!! ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

sid - 11/4/2017 22:12

Καλωσόρισες Αγαπημένη μου στο Σπίτι Σου

ozzy_21 - 11/4/2017 21:52

ΑΒ ακόμη δεν έφυγες από την περιοχή μας?Στα τσακιδια μαζί με τα σκουπίδια σου

kapetanio_aek_mia_zwh - 11/4/2017 21:46

Στο γηπεδο θα πρεπει να υπαρχει σε καποιο μερος ενα πλαισιο (επιγραφη) με τα ΟΝΟΜΑΤΑ ολων οσων πολεμησαν την κατασκευη του εργου αυτου και μια συντομη περιγραφη ολων των ενεργειων τους.

Πρεπει να μεινουν στην ιστορια ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ....

Να το βλεπουν μεχρι και τα παιδια τους και να ντρεποντε...

ozzy_21 - 11/4/2017 21:42

Και τώρα οποίος ήταν καί είναι εναντίον τού σπιτιού μας μπορεί να πάει να γ@#€&#. Δέν μπορώ να περιμένω θέλω το σπίτι της αγάπης μου τώρα........

Aeknauplio - 11/4/2017 21:33

Na se exi o theos kala megale melisan!!!san vrethis stis filadelfias ta meri!!!!!!

- 11/4/2017 21:32

Αν ήμουν στην θέση της διοίκησης , όταν θα γίνει το γήπεδο με το καλό , να του φτιάξουμε ένα άγαλμα του ακατανομαστου . που να περνούν όλοι και να το φτύνουν , έτσι να μείνει στην ιστορία για πολλά πολλά χρόνια . μέχρι και κανάλια εξωτερικού θα θέλουν να μάθουν ποιο είναι αυτό το καλόπαιδο

an0nymous - 11/4/2017 21:23

Τίγρη μόλις σηκωθεί ο ΝΑΟΣ θα γραφτείς με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ΑΕΚ!

enwsiths74 - 11/4/2017 21:16

Στο μεταξύ ακούω ότι θα έχει sold-out το τηγάνι για την Μ. Πέμπτη. Όποτε πάει η ΑΕΚ εκει γεμίζει το γήπεδο. Τους καταλαβαίνω. Δεν βλέπουν συχνά την μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Ά ρε σιόβα γάτα. Πόσο δίκιο είχες.

dtsioux - 11/4/2017 21:22

Μην ασχολεισαι τετοια μερα με αλλοθρησκους.

an0nymous - 11/4/2017 21:19

Θέλω να δω μπουλντόζες!!!

Ksenos21 - 11/4/2017 21:19

Μεγαλη μερα για τον κοσμο της ΑΕΚ και για αυτα που πρεσβευει η ομαδα μας.

O XSEROLAS - 11/4/2017 21:14

ΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ...ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΤΙΓΡΗ...ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΡΘΕΙΣ...ΑΞΙΑ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ....ΖΗΤΩ Η ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ..

ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ !!!

Latinos21 - 11/4/2017 21:14

ΒΛΕΠΩ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΚΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ - ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ DISLIKES TΟΥΣ!!ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΕΧΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

di_ke_fa_los_21 - 11/4/2017 21:12

μπραβο στον δημητρη μελισανιδη..

Permose21 - 11/4/2017 21:10

Για πρώτη φορά ομοφωνία ,( πλην του κ.κ.ε) , στην Ελληνική Βουλή . Γήπεδο στην ν.Φιλαδέλφεια . Η Α.Ε.Κ ενώνει τα πολιτικά κόμματα , άλλωστε Α. Ενωσης .Κ !!!

EMANOYIL - 11/4/2017 21:10

ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΣΙΜΕΡΑ Μ.ΤΡΙΤ ΠΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΜΕ 94,4 ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΛ

udrauliko21 - 11/4/2017 20:59

Αριστείδη δε βαρέθηκες να βαράς dislike?

udrauliko21 - 11/4/2017 20:58

Αριστείδη δε βαρέθηκες να βαράς dislike?

insigniaek - 11/4/2017 20:57

οι κκΕδες δεν κανουν ουτε με τον εαυτο τους. και σ αυτον ακομα ΟΧΙ λενε! περαστικα!

udrauliko21 - 11/4/2017 20:56

Αριστείδη δε βαρέθηκες να βαράς dislike?

udrauliko21 - 11/4/2017 20:55

Αριστείδη δε βαρέθηκες να βαράς dislike?

aekapa_moy - 11/4/2017 20:52

Μονο εκεί...Εκεί που τα όνειρα μας έγιναν μπάζα...

Rosso_21 - 11/4/2017 20:37

Επιτέλους!!! Ξέρει κανένας φίλος να μας πει με την χωρητικότητα του γηπέδου τι γίνεται? Τελικά θα είναι 30 ή 32?

Rosso_21 - 11/4/2017 20:46

Κάποιος έχει λυσσάξει με τα ντισλάικ..Ξυδάκι φίλε, ξυδάκι. Ξέρει εσύ. Απ΄ τη δεκελείας 3-0 θα είναι.

AEKAPAforzaaa - 11/4/2017 20:46

"Η μέγιστη χωρητικότητα του νέου γηπέδου ανέρχεται σε 31.527 θεατές." αναφερεται στην ΜΠΕ.πιθανον να επεσε και λιγο μετα απο οσα ειπε ο Ανδριοπουλος για τις αλλαγες που εγιναν στο ΚΣΑ.φανταζομαι δε θα ειναι κατω απο 30 000 γιατι ειναι υπερβολικη μειωση.

bigben - 11/4/2017 20:45

Μάλιστα....οι αριστεροί φασίστες ,με την δεξιά τσέπη,αρνητικοί ....που; στην προσφυγια!Ρεμάλια!!

ZAPATISTA21 - 11/4/2017 20:44

Φοράμε τα καλά μας για να υποδεχτούμε την ΑΕΚ στα μέρη της.

jerry_21 - 11/4/2017 20:42

Δημαρχακο ειμαστε ο χειρότερος εφιάλτης σου. Σε 2 χρονια θα σε γλενταμε στ πρώτο ματς στο Ναο 3 5.000 ατομα και αλλοι 100.000 απ εξω. Παμε ολοταχως για το μεγαλύτερο μας ονειρο. Μονο Ενωσις αδέρφια...

Daddy_Pig - 11/4/2017 20:40

Εγώ στη σκέψη ότι θα αρχίσουν τα έργα τον Ιούνιο...

frijidpink21 - 11/4/2017 19:25

Αυτό το ΚΚΕ πέρα από τον ολοκληρωτισμό που πρεσβεύει, ποτέ δεν κατάλαβα τι ρολο βαράει και για ποιο λόγο υπάρχει. ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

keyboard_Manager - 11/4/2017 19:44

Για να δούμε τώρα αδερφέ μου, πόσα dislike θα φας που τόλμησες να πιάσεις στο στόμα σου το "ιερό" ΚΚΕ ...


Άραγε αν κάποιος χαρακτηρίσει τους Κουκουέδες "Προδότες" ( έναντι της ΑΕΚ ) που δεν ψήφισαν ώστε να πάρει άδεια το γήπεδο ... θα είναι άδικος ή κακός;;

Για εμένα πάντως απέναντι στην ΑΕΚ (δεν λέω για κάτι άλλο)... είναι προδότες...... Συνέχεια
Κανένα κόμμα και καμία ιδεολογία πάνω από την ομάδα ... δεν ζητήσαμε να φτιάξουμε εμπορικό κατάστημα ...γήπεδο στο οικόπεδο μας ... έλεος.


Ούτε αριστερά ,ούτε δεξιά ...μόνο ΑΕΚ

nikk_21org - 11/4/2017 22:18

Απλά πρεσβεύει μια άλλη αντίληψη για τον αθλητισμό. Μάλλον ξεχνάτε ή δεν θέλετε να ξέρετε ότι ήταν το μόνο κόμμα που χε ψηφίσει κατά του κοκκαλισταν για το Καραΐσκάκη. Το μόνο και μοναδικό, όταν οι άλλοι τα έδιναν όλα τσάμπα στον θείο. Άλλη αντίληψη της κοινωνίας, παρωχημένο ίσως πλέον, αλλά σταθερό.

keyboard_Manager - 11/4/2017 23:00

Αδερφέ μου ... και η Χρυσή Αυγή ...σταθερές απόψεις έχει .... άρα τι ... πρέπει να τους δώσουμε εύσημα για τη σταθερότητα τους;;;;


Σε παρακαλώ πολύ ... θα μας πεις πως "δεν θέλουμε να ξέρουμε ότι ήταν το μόνο κόμμα που είχε πάει ενάντια στο καραισκάκη¨... έλεος... κάναμε τους "όχι σε όλα" .... ιδεολόγους.... Συνέχεια
Τουμπεκί ψιλοκομμένο έκανε ο (αξιόλογος σε πολλά) Νίκος Αγγελίδης και οι υπόλοιποι "συντροφοι Κουκουέδες του" από το σάιτ που έχουν... για την προδοσία του ΚΚΕ σε βάρος της ΑΕΚ.

Ας πάνε στα χαρακώματα να κρυφτούν ... όλοι αυτοί οι προδότες ( ΚΚΕ, ΑΒ Βασιλόπουλος και του πουλιού το γάλα )που κάνανε καριέρα στο όνομα της ΑΕΚ... και που ούτε ούτε ψήφισαν και ούτε στήριξαν τη προσπάθεια της ΑΕΚ να φτιάξει γήπεδο ... και όχι εμπορικό κατάστημα.


Υ.Γ Μακάρι να κάνει και ο ΠΑΟ γήπεδο ... δεν θέλουμε να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα για να νιώσουμε καλά.

Αλκέτας - 11/4/2017 20:03

Μην ασχολείστε παραπάνω με το ΚΚΕ δεν έχει κανένα νόημα. Όπως είπε και ο μέγας Πανούσης: "Ξέρεις τι είναι να έχεις την αντιπροσωπεία και να έχει κλείσει το εργοστάσιο;"

Demis21Creta - 11/4/2017 20:40

ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ Ο ΤΖΙΜΗΣ

https://www.youtube.com/watch?v=EDJwttly05c

Αριστεριτζήδες πυροσβέστες

εργατοπατέρες του λαού

λοβοτομημένες μαριονέτες... Συνέχεια
του υπαρκτού του σουρεαλισμού

Απ' του Αρη τα ένδοξα τα χρόνια

στους χιλιαστές του Περισσού

με τις ξύλινες καταγγελίες

του κοινοβουλίου η μαϊμού

Με τις κρατικές επιδοτήσεις

τους μισθούς ντροπής των βουλευτών

πλάι πλάι μαζί με χρυσαυγίτες

ορντινάτσα των καπιταλιστών

Απ' της Βάρκιζας την κωλοτούμπα

που έδωσε τα όπλα στα σκυλιά

οι σφραγιδοκράτες νταβατζήδες

κοροϊδεύουνε την εργατιά

ΕΞΩ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ... ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΉΜΑΣΤΑΝ

AEK-SERRES - 11/4/2017 20:20

EINAI OI ''ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ'' ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΞΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! Κ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΡΟΥΣΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ...

ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ!!!

tsiartas_nikolaidis - 11/4/2017 20:05

OXI OXI OXI OXI OXI OXI OXI OXI OXI OXI OXI ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. Γιαυτο υπαρχει το ΚΚΕ. Πραγματικα πιστευω οτι και οι ιδιοι οι βουλευτες του οταν κλεινουν οι καμερες γελανε με αυτα που υποστηριζουν δημοσια.

australos68 - 11/4/2017 19:52

ανήκει όμως στο συνταγματικό - δημοκρατικό τόξο.................

γέλια!!!!!!!!

giodoul - 11/4/2017 19:41

Ειναι οι δημοσιοι υπαλληλοι του πολιτικου συστηματος!χαχαχα

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 11/4/2017 19:32

Απογοητευμένοι έλληνες της δραχμής..λαϊκή εξουσία

Vasilis_Constructor - 11/4/2017 20:06

έχω μια ερώτηση που μου ήρθε τώρα μόλις και μάλιστα μου ακούγεται και τρελή φοβερή και υπέροχη...


Τώρα που έφυγε το θέμα απο το βλαχοδήμαρχο, μήπως να κάναμε καμια αλλαγή της τελευταίας στιγμής και να κάναμε τη χωρητικότητα 35+ χιλιάδων θέσεων???... Συνέχεια
Φαντάζομαι οτι πάρα πολλοί θα συμφωνήσουν, οπότε ας προωθηθεί στη διοίκηση σαν ιδέα έστω!!!

taos - 11/4/2017 20:16

Σε μπακάλικο εργάζεσαι ρε φίλε;;;

Vasilis_Constructor - 11/4/2017 21:31

Ρε φωστήρα βραδύκαυστε, εννοώ να αλλάξει η μελέτη σε σχέση με το ύψος και τη χωρητικότητα. Αλλαγές που γίνονται σε 1 μέρα δηλαδή απο άποψη μελέτης. Κάρβουνο καίς? Μακάρι να μπορούσα να σου γράψω εδω μέσα πού θα δουλεύω απο αρχές Ιουλίου, αλλα αρκούμαι να σου πώ οτι θα είμαι εκεί που θα έδινες τα πάντα για να είσαι πρίν μπείς με εισιτήριο το '19...

taos - 11/4/2017 22:58

ρε φίλε Βασίλη χαλάρωσε...είναι δυνατόν να αλλάξεις μελέτες εγκεκριμένες και περασμένες ακόμα και από το Στε επειδή έτσι σε βολεύει;;;; υπέβαλλες προς ψήφιση και έγκριση συγκεκριμένα πράγματα τα οποία όσο και αν το θέλουμε δεν αλλάζουν...είμαστε 100 χρόνια πίσω από τις λάσπες σαν κράτος αλλά ορισμένα πράγματα είναι αυτονόητα...

Vasilis_Constructor - 11/4/2017 21:27

Ρε σαϊνι εννοώ να αλλάξει η μελέτη σε σχέση με το ύψος και τη χωρητικότητα. Αλλαγές που γίνονται σε 1 μέρα δηλαδή απο άποψη μελέτης. Μακάρι να μπορούσα να σου γράψω εδω μέσα πού θα δουλεύω απο αρχές Ιουλίου, αλλα αρκούμαι να σου πώ οτι θα είμαι εκεί που θα έδινες τα πάντα για να είσαι πρίν μπείς με εισιτήριο το '19...

slein21 - 11/4/2017 21:11

χαχαχαχαχααχχαχχχαχαχαχα μπα σε καλό σου

linkzelda84 - 11/4/2017 20:51

Επος taos!!!!AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXXAXAXAX....

AEKAPAforzaaa - 11/4/2017 20:37

και ποιος σου ειπε οτι δε θα ελεχθει το καθε τι με βαση τον αρχικο νομο και σχεδιο κατασκευης ??? Τα παντα θα ελεχθουν και αν δεν ειναι σωστα δε θα παρει αδεια λειτουργιας το γηπεδο.

Κανεις μεγαλο λαθος αν νομιζεις οτι ειναι τοσο απλο να αλλαξεις σχεδια.Επιπλεον ποιος σου ειπε οτι θα βρεθει μηχανικος να φτιαξει αυτα τα σχεδια και μετα να παει φυλακη γιατι ακολουθησε κατι διαφορετικο απο αυτο που λεει ο νομος για το γηπεδο και η ΜΠΕ ???... Συνέχεια
προφανως και εχεις μυαλο μπακαλη που λεει και ο taos

Vasilis_Constructor - 11/4/2017 21:28

Ρε σαϊνι εννοώ να αλλάξει η μελέτη σε σχέση με το ύψος και τη χωρητικότητα. Αλλαγές που γίνονται σε 1 μέρα δηλαδή απο άποψη μελέτης. Μακάρι να μπορούσα να σου γράψω εδω μέσα πού θα δουλεύω απο αρχές Ιουλίου, αλλα αρκούμαι να σου πώ οτι θα είμαι εκεί που θα έδινες τα πάντα για να είσαι πρίν μπείς με εισιτήριο το '19...

AEKAPAforzaaa - 11/4/2017 20:27

100ο σχολιο (αν και θα εχουν γραψει κι αλλοι) και συντομα η οικοδομικη αδεια για να ξεκινησουμε εργα μεσα στον Ιουνιο και πριν τις εκλογες!!

mavrosaetos21 - 11/4/2017 20:26

Aδερφια νικησαμε!απο σημερα ναι μπορουμε να πανηγυριζουμε οτι και να κανει απο εδω κ περα ο δημαρχακος της πλακας δε μας σταματαει με τπτ πλεον!ακουστε που σας λεω η ολη ιστορια εχει τελειωσει οριστικα!χτιζουμε το ονειρο γυριζουμε σπιτι!!Θεε μου σε ευχαριστω Χριστος Ανεστη σε ολους!

Stelios21R4 - 11/4/2017 20:20

Δεν έχω λόγια, να περιγράψω τη χαρά μου.

Περιμένω απ' τον Ανδριόπουλο, να κάνει ό,τι μπορεί για να μη χαθούν εκείνες οι 1.000 θέσεις που είπε στη συνέντευξη που έδωσε στην ΕΡΤ.

Κι όπως λέει ο φίλος από κάτω και 35...και 40...και 45...

Γιατί όχι; Τα γήπεδα ΔΕΝ χτίζονται σε μια μέρα.... Συνέχεια
Όλοι όμως είδαμε, ότι γκρεμίζονται σε 1 μέρα!

Ας φτιάξουμε λοιπόν κάτι που θα ναι ορόσημο, για πολλές-πολλές γενιές ΑΕΚτζήδων και ένα απ'ο τα ομορφότερα γήπεδα που υπάρχουν!

thessaloniki21 - 11/4/2017 20:19

ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ .

maestros - 11/4/2017 20:18

ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ....

(και για να γελασουμε) ΚΚΕ:ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΑΙ,ΝΑΙ ΣΤΟ ΜΑΛΛΟΝ.....ΜΑΛΛΟΝ ΤΙ;(μσλλον νσι; ή μαλλον οχι;)

Alieva - 11/4/2017 20:15

βγες ρε αδειαααααααα!βγεςςςςςςςςςςς να μαζευτουμε ολοι να βαλουμε το λυθαρακι μας για το γυπεδο!τρεμω στην ιδεα να δουμε το γυπεδο τελειωμενο!ΤΡΕΜΩ.ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ μην με ξυπνατεεεεεεεε

el_zambato - 11/4/2017 20:11

Αμην Παναγια μου...να αρχισουν τα εργα και τι στον κοσμο..

mia_zwh_aek - 11/4/2017 20:09

Μπράβο ρε ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ

mikroviostoaima - 11/4/2017 19:53

Μπορεί να εξηγήσει κάποιος τι περιλαμβάνει η τροπολογία; Δηλαδή τι ακριβώς αφαιρέθηκε από τον δήμο;

lamdas21 - 11/4/2017 20:05

Παλαιοτερα, αν ενας δημος δεν υπέγραφε την υψομετρική μελέτη αυτή μεταβιβάζοταν στην νομαρχία. Πλεον δεν υπάρχουν νομαρχίες και από ένα κενό του νόμου δεν είχε προβλεφθεί αντίστοιχα να το επιληφθεί η περιφερεια. Αυτό το κενό καλύφθηκε σήμερα κι είναι στην ουσία ένα τυπικό κομμάτι. Ο μάγκας μας έλεγε να πάμε στην περιφέρεια τόσο καιρό ξέροντας το κενό προκειμένου να προσβάλει την μελέτη στο ΣτΕ. Για τόσο κουτοπόνηρος λέμε.

sadamo - 11/4/2017 19:45

Την οικοδομική άδεια ποιός την βγάζει; Μήπως η πολεοδομία του...δήμου; Ελπίζω να μην έχουμε καθυστερήσεις!!!!

gnhsio_gia_panta - 11/4/2017 20:03

ΝΟΜΙΖΩ Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΤΗΣ Ν.ΙΩΝΙΑΣ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΣΧΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟ ΤΟΥ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

parriss - 11/4/2017 19:51

Προσφυγη κατα του γηπεδου , αυτου καθεαυτου δεν γινεται γιατι υπαρχει δεδικασμενο ! Μπορει να προσφυγει στο ΣΤΕ για την αντισυνταγματικοτητα της τροπολογιας - της σημερινης - που του αφαιρει αρμοδιοτητες ... η υποθεση του θα παραπεμφθει σε τμημα του ΣΤΕ - οχι σε ολομελεια - προς διερευνηση ... μετα απο 2.5 με 3 χρονια θα λαβει την απαντηση αν θα εκδικασθει ή οχι !

Ενωσιτης R21 - 11/4/2017 20:02

Υπαρχει περιπτωση να σταματησουν τα εργα μεχρι να εκδικασθει η υποθεση ?

MrCaptTolis21 - 11/4/2017 19:59

ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ !! ΜΠΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ !!

gipedo_sti_nea_filadelfei - 11/4/2017 19:59

ΑΕΚΑΡΑ μου επιστρεφεις σπιτι....

Mark24 - 11/4/2017 19:55

Μεσίστιες οι σημαίες στο Δημαρχείο ΝΦ! Καλη χώνεψη στον Τσε απο τα LIDL

aek_metallica - 11/4/2017 19:51

Πρώτη φορά για εμένα το Κανάλι της Βουλής έγινε το αγαπημένο μου!! Έστω και για λίγο!!χα,χα,χα,χα!


υ.γ. Οι κουκουεδες αντιπροσωπευουν το ρητό του ΒΥΖΑΝ, του "κόμματος" του Κατακουζηνου : ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΠΙΣΩ!!!

sadamo - 11/4/2017 19:48

Στο φουλ η ψυχολογία για τον αγώνα της Πέμπτης!!!! Έρε γλέντια!!!!!!

george21r - 11/4/2017 19:48

Ανασταση λιγες μερες πριν για εμας ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ δεν μπορω να περιμενω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AEK_ELA_KONTA_MOY - 11/4/2017 19:46

Φευγει ενα μεγαλο εμποδιο ΟΜΩΣ με το μεγαλυτερο προβλημα του ιδιοκτησιακου -παραχωρησης στη Δικεφαλος, τι θα γινει;

gialloneri - 11/4/2017 19:44

Η παραθρησκευτικη οργανωση παλι ψηφισε οχι...

WhiteKeys - 11/4/2017 19:43

Σε σύντομη περίληψη: έρχονται εκλογές.

pipisanergos - 11/4/2017 19:43

Πο πο τι γινεται.εχουν σκυλιασει οι γαυροι.περιμενουν στε και ανωτατα δικαστηρια.πο πο πονοςςςς.ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.6 ΚΑΜΠΑΝΕς ΘΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΜΕ GAY.

Leroy21 - 11/4/2017 19:41

Βάλτε και 3-4000 θέσεις παραπάνω (στη ζούλα) κι όταν το πάρουν είδηση το γήπεδο θα έχει χτιστεί και φυσικά μετά "ό,τι ελέχθη ελέχθη".

michalis_s - 11/4/2017 19:39

ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΑΝΆΣΤΑΣΗ

AEK-SERRES - 11/4/2017 19:37

ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ! ΜΕΤΡΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ! Κ ΜΕΤΑ...ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ., ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΑΡΚΑ Κ ΟΣΤΑ!

ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ!!!

Ενωσιτης R21 - 11/4/2017 19:21

Το ΚΚΕ παντα γραφικο ποτε επιτελους θα ρθει η μερα εκεινη που δεν θα μπει ουτε στην βουλη.Οσο για το γηπεδο επιτελους το ονειρο μας θα γινει πραξη και θα χανουν απο τη Δεκελειας οπως γινοταν παλια.Ξερουμε αν γινεται να κανουν προσφυγη στο ΣΤΕ και θα μαστε παλι στο περιμενε?

prosfygas_efesou - 11/4/2017 19:36

To KKE φιλε εχει μια συγκεκριμενη ιδεολογια που ποτε δεν εχει προδωσει, ασχετως αν συμφωνει καποιος ή οχι.

Leroy21 - 11/4/2017 20:00

Ποτέ δεν έχει προδώσει; Όπως τότε που πρόδωσε τον Μπελογιάννη ή τον Ζαχαριάδη ας πούμε; Ή όταν ψήφιζε "η Μακεδονία να παραδωθεί στη ...Βουλγαρία";

tisballa21 - 11/4/2017 23:16

ξεχασες και την συνεργασια με την νεα δημοκρατια το 89

WhiteKeys - 11/4/2017 19:43

Φίλε πρόσφυγα, το να είσαι 100 χρόνια λάθος δεν αποτελεί παράσημο ήθους.

prosfygas_efesou - 11/4/2017 19:50

Και ποιος το κρινει το λαθος και το σωστο ρε φιλε; Δηλαδη το καπιταλιστικο συστημα θεωρειται πετυχημενο; Κομμουνιστικο συστημα ποτε δεν υπηρξε αρα δεν θα μαθουμε κιολας αν θα λειτουργουσε... Τεσπα να πανε να γ... ολοι τους η γηπεδαρα μας θα ξεκινησει και χωρις τις ψηφους του ΚΚΕ.

ΥΓ: Δεν ειμαι κομμουνιστης αλλα μιλαω λογικα... πιστευω.

Leroy21 - 11/4/2017 20:02

Κομμουνιστικο συστημα ποτε δεν υπηρξε; Μήπως είσαι γεννηθείς μετά το 1989;

Viking - 12/4/2017 12:35

Leroy 21 στη Σοβιετική ένωση υπήρχε η δικτατορία του προλεταριατου Αρκετά στάδια πριν τον κομμουνισμό που θέλει όλους ισους χωρίς πολέμους, χώρες και σημαίες. Είναι μια περίοδος με πολλές αντιπαράθεση ανάμεσα στις κοινωνικές τάξεις. Προς αποκατάσταση της ιστορικής μνήμης. Όταν οι σοβιετικοί έστελναν κοσμοναυτες πολλές Ελληνίδες μάλλον και από την οικογένεια σου περίμεναν στην τρούμπα τον 6 στόλο.

slein21 - 12/4/2017 00:15

Καλά δεν υπήρξε εδώ, αλλού υπήρξε...

australos68 - 11/4/2017 20:00

φίλε υπήρξε κομμουνιστικό σύστημα και εφαρμόστηκε με πολλές παραλλαγές μέχρι και σήμερα.

τα αποτελέσματα δεν χρειάζεται να σου τα πω, παρά μονάχα 2:

1. το τοίχος του βερολίνου περισσότερο απέτρεπε τους ανατολικογερμανούς να την κοπανήσουν παρά οτιδήποτε άλλο. εννοείται ότι το αντίθετο δεν έγινε ποτέ (να την κοπανήσουν δυτικοί προς ανατολάς για να ζήσουν καλύτερα).... Συνέχεια
2. για όλες τις χώρες του συμφώνου της βαρσοβίας το τέλος του κομμουνισμού αποτελεί πλέον εθνική εορτή.

australos68 - 11/4/2017 20:03

εννοείται ότι όλους μας ενώνει η ΑΕΚ και η μέρα αυτή είναι ιστορική για μας

esimos71 - 11/4/2017 19:45

Μια ξεχασμένη ιδεολογία. Του μηδενισμού και της στασιμότητας.

pipisanergos - 11/4/2017 19:36

Βγητε μεσα στο τηγανι με το μαχαιρι στα δοντια ρε διαλυστε τους χωρις φοβο κ λαλακιες απο την τρομοκρατια τους που θα δημιουργησουν αλλα ριζουπολη... ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕ.

flensburger_21 - 11/4/2017 19:36

Ανάσταση...... Τώρα την Κυριακή του Πάσχα όλοι στην στρουγγα για το σουβλιζμα του οβελία ( Α.Β. μπεεεεεε).

ling - 11/4/2017 19:36

Done, done, done, done, done... χτυπούν χαρμόσυνα οι καμπάνες της Αγια - Τριάδας, καθώς απέναντι θα ξαναέχει παρέα μετά από μια δεκαπενταετία έναν πιο όμορφο ναό από τον προηγούμενο...Οι Αεκτζήδες θα μπουν ξανά στον ναό τους, την Αγια Σοφιά, κι ο μαρμαρωμένος ...βασιλόπουλος δε θα ξυπνήσει αλλά θα μαρμαρώσει ακόμη περισσότερο... Δεν υπάρχει Ενωσίτης που να μην είναι συγκινημένος και να μην μετράει λεπτό προς λεπτό την έναρξη των έργων, που να μη φαντάζεται την είσοδο των παιχτών στον... Συνέχεια πρώτο αγώνα στο νέο γήπεδο και τον εαυτό του στην εξέδρα εκστασιασμένο: Να τοι, να τοι οι πρωταθλητές!!!

Johnaekoriginal21 - 11/4/2017 19:35

Το ΚΚΕ μιλάει για την εργατια και λέει όχι σε ένα έργο που θα δώσει τόσες θέσεις εργασίας.... η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο... να τους χαίρεστε όσοι τους ψηφίζετε

aristos - 11/4/2017 19:35

καλα σας λεει ο πανουσης ιεχωβαδες με 3 μνημονια ρε και το 6/100 δεν μπορειτε να το περασετε,μετρηστε αλλη μια μειον απο μενα αιντε σας σιχαθηκε η ψυχη μου παπατζηδες κ κ και κολοκυθια

de_my - 11/4/2017 19:34

ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ, ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΗΚΕΣ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΑΚΟΥ!!!!!!

Ο ΝΑΟΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!!!!

ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΑΣ!!!!!!! ΜΠΟΛΟΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑΣ

stathis64 - 11/4/2017 19:33

Ποιος ηληθειος κάνει dislike σε όλα τα σχόλια. Ρε ποσο σε πόνεσε ;;;;;;;;

demara11 - 11/4/2017 19:33

ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!!!ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!!!


Υ.Γ Περαστικα στο αγορι που βαραει τα ντισλαικς...Ειναι δυσκολη η σημερινη βαρδια τον καταλαβαινω περνα τη δικη του Μεγαλη Εβδομαδα...

billver1974 - 11/4/2017 19:08

ΚΚΕ γελάνε και οι πέτρες μαζί σας υποανάπτυκτοι..

billver1974 - 11/4/2017 19:32

να φανταστώ τα dislaik ΚΚΕ εε ....να σας χαίρεστε..

udrauliko21 - 11/4/2017 19:31

Προτείνω το εξής.Να ανεγερθεί περιμετρικα του γηπέδου εκεί που βρίσκονται τα απορριμματοφόρα το ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕΙΟΝ ΟΥΡΟΣΚΑΤΟΔΟΧΕΙΟΝ από επιφανείς και μη φίλους της ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ και ο Αριστείδης να κόψει την κορδέλα .Ενας μικρός φόρος τιμής για τη συμβολή του στο γήπεδο αυτά τα τρία χρόνια .Στα εγκαίνια δεν περισσεύει κανενας να είμαστε όλοι εκεί .

dimitrio21 - 11/4/2017 19:30

Κομμουνιστές μηδενιστές και λαοπλανοι...

21enosis - 11/4/2017 19:29

Κανε ρε ΑΕΚαρα κι ενα διπλο μεθαυριο να κανω το καλυτερο Πασχα της ζωης μου......

snowblind_21 - 11/4/2017 19:28

Καλώς τους,και....περαστικά σας!!!!!!

pantazo21 - 11/4/2017 19:27

THE PARTY BEGINS !!!! Προβλεπεται ενα αξεχαστο και υπεροχο καλοκαιρακι !!!!!!!!!!

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 11/4/2017 19:24

Oι μάσκες θα πέσουν μόλις βγει ή άδεια κ πέσουν τα λεφτά


Καλά από τους αντιπάλους ΠΟΝΑΝΕ κ δεν θέλουν να γίνει αλλά κ από τους δικούς μας να υιοθετούν την λιμανισια προπαγάνδα πάει πολύ... Συνέχεια
Ούτε

Α

Π

Ε

Ξ

Ω

Haroumena_mpaza - 11/4/2017 19:24

Θα τρελανουμε κοσμο με την δυναμικη που θα δειξουμε τωρα. Θελω ρεκορ στα διαρκειας και μεσο ορο θεατων την επομενη σεζον. Προϋπόθεση βέβαια να ξεκινησουν τα εργα ιουνιο!

Νιωθω αγνη χαρα και ειμαι πολυ συγκινημένος!!!

Παμε ρε αρρώστια μου ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥΥΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑΑΑΑΑ

koufontinasR21 - 11/4/2017 19:19

ΤΟ ΦΕΡΑΝΕ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΤΑ ΜΕΡΗ

ΕΚΕΙ ΣΕ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΙΣΑ Κ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΓΗ ΤΟ ΞΕΡΕΙ!!!

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 11/4/2017 19:18

Βαλτε στα δεξιά ημέρα ανεργεσης γηπέδου το αυτόματο


Ρ

Ο

Λ... Συνέχεια
Ο

Γ

Α

Κ

Ι


Μέτρα τις μέρες ώρα λεπτα

koukouskor - 11/4/2017 19:16

Κολπο του τιγρη ειναι,εβαλε τους πολιτικους του φιλους να ψηφισουν την τροπολογια ,για να μας ξεγελασει ,στην πραγματικοτητα δεν θελει να χτισει γηπεδο ,θελει μονο λεφτα απ τα διαρκειας,ειναι κακοοοοοοοοοος.

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 11/4/2017 19:16

Ένα ποτήρι θάνατο

Θα πιω απόψε να

Μεθυσω.....

Lawyer21 - 11/4/2017 19:16

Ήγγικεν η ώρα....

Costas68 - 11/4/2017 19:14

Τα γνωστά αντιδραστικά καραγκιοζακια πάλι ...Αντέδρασαν ..Κρίμα το γήπεδο θα γίνει οι έλεγε δε θέλετε ...Άντε να κλάψετε παρέα με τον αχυροδημαρχο !!!

pipisanergos - 11/4/2017 19:14

Να κανουμε κ μια τροπολογια το σπιτ του αβ να γινει w.ç για πριν τους αγωνες.ΚΙΤΡΙΝΑ.. ΠΑΝΤΟΥ.

Chriss - 11/4/2017 19:13

ΓΥRΙΖΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!!

kavala21 - 11/4/2017 19:13

Που σαι πατερα να το δεις,επιτελους εγινε πραγματικοτητα.

arostos21 - 11/4/2017 19:12

NA ΠΑΙΖΕΙ Η ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ......ΥΓ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ.ΥΓ2 ΜΕΛΙΣΣΑΝ ΜΗ ΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟ ΣΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ.ΕΣΥ ΘΑ ΤΗ ΦΑΣ ΠΡΩΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ δημαρχουκος......

FADOMAS - 11/4/2017 19:12

Γήπεδο εκεί που αναστηλώσαμε το έμβλημα της Δυναστείας των Παλαιολόγων και της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

Εκεί που πρέπει να γίνει για να υπενθυμίζει στους μεταγενέστερους την παρακαταθήκη όλου του οικουμενισμού και της Πόλης.

Εκεί που θα ατενιζει ο ORiginal Δικέφαλος Αετός και υπερήφανα θα υποδηλώνει την ελπίδα μετά τον... Συνέχεια ξεριζωμό των χιλιάδων προσφύγων του 1922, αλλά και τον πόνο της γενιάς εκείνης, των προππαπούδων και των προγιαγιάδων μας.

Γήπεδο εκεί που τα όνειρά μας έγιναν πραγματικότητα.

Γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Miros - 11/4/2017 19:12

ΣΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΤΑ ΜΕΡΗ...........ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ

ΑΒ ΑΝΤΕ ΣΤΟ Δ@@@@@@οοοοοο ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ

linkzelda84 - 11/4/2017 19:11

A ρε σαπιο ΚΚΕ...

Argos21 - 11/4/2017 19:11

Άρη πονάς;;;;; Να δεις ο Πειραιάς!!!!!!!!!!!

DimitrisKerasounta - 11/4/2017 19:11

Επιτέλους! Ειμαι συγκινημένος,Μεγάλη Τρίτη η απόφαση.Η ΑΕΚ μας σπίτι τής!

snowblind_21 - 11/4/2017 19:11

Κανένα dislike σ'αυτο το αρθρο;Περίεργο...που εξαφανίστηκαν οι σκ@@@γαυροι;;;

optimous21 - 11/4/2017 19:10

Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η ΑΔΕΡΦΙΑ !!!!!!!!!!!

leo_95 - 11/4/2017 19:09

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩΩΩΩΩΩΩ

AEK Ilion - 11/4/2017 19:08

ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ. ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Lemmy_21 - 11/4/2017 19:08

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ!!!!!

depon21 - 11/4/2017 19:07

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έγινε το αυτονόητο...

METALLICA21 - 11/4/2017 19:06

Π Ε Ρ Α Σ Ε Α Ε Ρ Α Σ ! ! !

Prisoners R21 - 11/4/2017 19:06

The eye o f the TIGER

Αδέρφια πλησιάζουμε στο όνειρο

Είναι δικό μας

Το αξίζουμε και θα πάρουμε

ΕΚΔΙΚΗΣΗ

Vasilis_Constructor - 11/4/2017 19:06

Εγώ προσωπικά έχω δακρύσει απο χαρά. Τα δάκρυά μου είναι αυτή τη φορά απο χαρά. Έχουμε κλάψει ΠΟΛΛΕΣ φορές με αυτή την ΙΔΕΑ που λέγεται ΑΕΚ !!!! Τώρα όμως τα δάκρυά μας θα είναι μόνο απο χαρά και ελπίδα! Η ημέρα σήμερα είναι όσο ιστορική ήταν και εκείνη η ημέρα του 1924 που ιδρύθηκε η πιο μεγάλη αγάπη για τον αθλητισμό και τον πολιτισμό. ΑΕΚάρα μου δε μπορώ να περιμένω... Θα πάω και αρχίσω μόνος μου το σκάψιμο!!!

taos - 11/4/2017 19:05

ΑΕΚ ανέστη....

Κιτρινόμαυρος Βίκινγκ - 11/4/2017 19:05

ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!

kostasdikefalos - 11/4/2017 19:05

Τίγρη πάρε την άδεια ΤΩΡΑ τον αβ....


Υγ. Πρώτα θα προσκυνάτε και μετά θα λέτε και ΄΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ την ΑΕΚ΄΄ που δεν μας έριξε περισσότερα ΓΚΟΛ!!!

Cyan21 - 11/4/2017 19:05

Ειμαστε πλεον αρρωστοι κ ειναι αργα... ναι ρε ναι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.... γηπεδο στην νεα φιλαδελφεια

optimous21 - 11/4/2017 19:04

Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η ΑΔΕΡΦΙΑ !!!!!!!!!!!

spiros_gewrgiadis - 11/4/2017 19:03

Άντε Παναγία μου να τελειώνουμε !!!

Alieva - 11/4/2017 19:03

Τα ονειρα μας θα γινουνε πραγματηκοτιτα!ΤΕτοια νεα θελουμε να ακουμε!γυπεδοοοο στην νεα φυλαδελφειαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!τρελαααααααααααααα

SixPack - 11/4/2017 19:02

Τι σημαινει αυτο?Ποτε ξεκιναει το εργο? ακριβεις ημερομηνιες ποτε θα εχουμε??

gkate - 11/4/2017 19:00

Αρουλη πες αλεεευριιιιι...

Το' πες;

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑ!!

ΕΠΟΜΕΝΟ