V
21 ΣΧΟΛΙΑ

«Στη Χρυσή Αυγή μας έλεγαν ότι θα αναστήσουμε τα SS και μας μάθαιναν να σκοτώνουμε»

Σοκ από τα όσα είπε μάρτυρας στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Ο Γερμενής με έμαθε πως να μαχαιρώνω στα νεφρά, είχε στοχοποιηθεί μήνες πριν τη δολοφονία του ο Φύσσας, αποκάλυψε

Όσα έζησε, είδε και άκουσε στη ναζιστική οργάνωση από το 2006, όταν πρωτοπήγε στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Σωκράτους, μέχρι το 2013, οπότε απαρνήθηκε τους συναγωνιστές του «επειδή σκότωσαν Έλληνα», κατέθεσε σήμερα ο τρίτος προστατευόμενος μάρτυρας από τη ΓΑΔΑ.

Ο πρώην χρυσαυγίτης υποστήριξε ότι όταν ήταν ακόμα έφηβος στρατολογήθηκε από τον Κ. Παπαδόπουλο στη Χ.Α., έλαβε ιδεολογικά μαθήματα από τους Ν. Μιχαλολιάκο, Ηλ. Κασιδιάρη και Ι. Λαγό, αργότερα συμμετείχε σε σκληρή στρατιωτική εκπαίδευση υπό τις εντολές του Γ. Γερμενή, έγινε μέλος του κλειστού πυρήνα της Νίκαιας, πήρε μέρος σε επιθέσεις ταγμάτων εφόδου, είχε προσωπικούς φίλους τούς κατηγορούμενους για τη δολοφονία Φύσσα Γ. Πατέλη και Γ. Ρουπακιά.

Ήμουν 16 ετών όταν πρωτοπήγα στα γραφεία της οργάνωσης, κατέθεσε ο μάρτυρας και χαρακτήρισε τη Χ.Α. εκείνης της περιόδου «ένα πολύ κλειστό κλαμπ», στο οποίο γνώρισε τούς Μιχαλολιάκο, Κασιδιάρη, Λαγό κ.ά.

«Μας έλεγαν για τον Χίτλερ, διαβάζαμε δελτία εγκληματικότητας αλλοδαπών», υποστήριξε ο πρώην χρυσαυγίτης και περιέγραψε ως εξής το πρόγραμμα Κένταυρος που παρακολούθησε: «Ο Ηλ. Κασιδιάρης έκανε δυο-τρεις φορές την εβδομάδα μαθήματα ιδεολογικά, είναι η λεγόμενη "ζύμωση", μας έλεγε για την περίφημη "σπορά των ηττημένων", είχαμε το σύνθημα "RudolfHess, στον τάφο σου μην κλαις, εμείς θα αναστήσουμε και πάλι τα SS”».

Είπε, επίσης, ότι τον έπαιρναν μαζί τους σε νυχτερινές επιθέσεις κατά μεταναστών οι Κασιδιάρης, Γερμενής, Δεβελέκος, Ζέρβας. «Μπαίναμε στα στενά γύρω από τη Μενάνδρου, βρίσκαμε μετανάστες, τους χτυπάγαμε και φεύγαμε. "Μπράβο, ρε πιτσιρίκο, τώρα ψήνεσαι", μου είπε ο Κασιδιάρης την πρώτη φορά που χτύπησα με σιδηρογροθιά Πακιστανό στην περιοχή του Μεταξουργείου», σημείωσε.

Επειδή ήταν ανήλικος η εκπαίδευση που έλαβε τότε από τον Γερμενή ήταν -όπως σημείωσε- ατομική, άλλοτε σε γυμναστήριο κοντά στην οδό Πιπίνου και άλλοτε σε ανοιχτούς χώρους στον Υμηττό ή στο Χαϊδάρι.

Σύμφωνα με τον μάρτυρα, ήταν εκείνη την περίοδο, το 2008, όταν ο Γερμενής τού έδειξε στα γραφεία της Σωκράτους το καταστατικό της οργάνωσης «για να καταλάβω τι είναι και πώς ξεκίνησε η Χ.Α.» (σ.σ. η οργάνωση αρνείται την ύπαρξη άλλου καταστατικού πλην αυτού που κατέθεσε στον Άρειο Πάγο το 2012).

Με την ενηλικίωσή του και τη λήξη της στρατιωτικής θητείας του ο μάρτυρας έλαβε, όπως υποστήριξε, σκληρή εκπαίδευση -από προσομοίωση χτυπημάτων με μαχαίρι μέχρι χρήση όπλων- από τους Γερμενή, Κασιδιάρη, Πατέλη, Ζέρβα, Τσακανίκα, Μίχο, Ρουπακιά κ.ά.

«Είχα ρίξει με ένα κολτ 45άρι, μου μάθαιναν πώς να πετυχαίνω κατευθείαν στην καρδιά», είπε και πρόσθεσε: «Ο Γερμενής με έμαθε να σκοτώνω, μου έδειξε πώς να χτυπάω με μαχαίρι στα νεφρά γιατί είναι ακαριαίο χτύπημα».

 

Τότε ήταν, σημείωσε ο μάρτυρας, που μαζί με άλλους έδωσε όρκο στα γραφεία της οργάνωσης στην οδό Δηληγιάννη. «Ορκιστήκαμε πίστη στον Αρχηγό και στο έθνος μέχρι τον θάνατο», τόνισε.

 

Κατηγορηματικός ήταν ο μάρτυρας σε όσες ερωτήσεις του έγιναν από την έδρα του δικαστηρίου σχετικά με την ιεραρχία της οργάνωσης.

 

Όπως υποστήριξε, ως μέλος του κλειστού πυρήνα της Νίκαιας ήταν αυτήκοος μάρτυρας των τηλεφωνημάτων του πυρηνάρχη Πατέλη στον περιφερειάρχη Λαγό, ο οποίος -σύμφωνα με τον πρώην χρυσαυγίτη- τον ενημέρωνε για τα πάντα.

 

«Σας λέω δεν κάναμε τίποτα χωρίς να το ξέρει ο Λαγός, το συζητούσαμε συχνά στο γραφείο "μη γίνει κανένα μπραφ και δεν το ξέρει ο Γιάννης και βρούμε κανέναν μπελά"», είπε και τόνισε ότι αυτό που χαρακτηρίζει τη Χ.Α. είναι η πειθαρχία, «δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να αναπνεύσει κανείς χωρίς να το γνωρίζει ο Αρχηγός και η στενή ομάδα του».

 

Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε ο τρόπος με τον οποίο ο μάρτυρας περιέγραφε επιθέσεις ταγμάτων εφόδου κατά μεταναστών στις οποίες συμμετείχε ο ίδιος. «Όπως κάποιοι λένε "πάμε για καφέ", εμείς λέγαμε "πάμε βόλτα" και βαράγαμε μετανάστες. Είχαμε μια φιλοσοφία ότι τίποτα δεν μας αγγίζει γιατί είμαστε η Χρυσή Αυγή», κατέθεσε.

 

Εξήγησε, δε, τον όρο «Κέρβεροι» που χρησιμοποιούσαν -όπως είπε- όταν έβγαιναν στον δρόμο πεζή και επιτίθεντο σε αντιπάλους (συνήθως αντιφασίστες): μπροστά πήγαιναν αυτοί με τις ασπίδες, πίσω οι συναγωνιστές με μαχαίρια και ρόπαλα, υπήρχαν συνθήματα έναρξης και λήξης, τα δε τρία χτυπήματα των κονταριών στις ασπίδες αποτελούσαν σύνθημα-κάλεσμα στον «εχθρό».

 

Αναφέρθηκε σε «ντου» σε σπίτι μεταναστών στη Νίκαια («πήγαμε νύχτα, ανοίξαμε τον πυροσβεστήρα και χτυπάγαμε όποιον βρίσκαμε υπό τις εντολές του Πατέλη»), σε επίθεση σε βενζινάδικο στη Βάρκιζα («κατεβήκαμε, τους χτυπήσαμε, επιβιβαστήκαμε και φύγαμε»), σε μαχαίρωμα Πακιστανού στην πλατεία Αττικής με τον Ν. Παπαβασιλείου («μετά ενημερώσαμε τον Γερμενή και μας είπε "μπράβο ρε μάγκες"»), σε πλυντήριο αυτοκινήτων κοντά στην Πέτρου Ράλλη («είπαμε στον ιδιοκτήτη "ή διώχνεις τους αλλοδαπούς υπαλλήλους σου ή θα σου γαμήσουμε το σπίτι"»).

 

Ήταν παρών, όπως είπε, και στο πογκρόμ του 2011, μετά τη δολοφονία του Μανώλη Καντάρη, στο κέντρο της Αθήνας. «OKασιδιάρης μας είπε "πάμε να σκοτώσουμε".  Ήταν παρόντες Λαγός, Παναγιώταρος και Δεβελέκος. Χυθήκαμε στους δρόμους και χτυπάγαμε όποιον δεν ήταν Έλληνας. Εγώ είχα πτυσσόμενο κλομπ, άλλοι είχαν μαχαίρια, άλλοι σιδηρογροθιές», κατέθεσε και πρόσθεσε:

 

«Εγώ ακολούθησα τις εντολές του Γερμενή: "Συνταχθείτε, παιδιά, ό,τι περνάει σφάζεται"».

 

«Κατατάσσω τη Χ.Α. στην πιο εθνικοσοσιαλιστική βάση που υπάρχει», είπε ο μάρτυρας και πρόσθεσε ότι όλα τα υπόλοιπα που επικαλούνται, μετά το 2012 και την είσοδο της Χ.Α. στη Βουλή, «είναι απλά πυροτεχνήματα, ότι τάχα δεν γνωρίζουν και ανήκουν στα χρόνια της νιότης τους».

 

«Εγώ άκουγα για τον Χίτλερ, ότι η χούντα ήταν επανάσταση, πως είμαστε η σπορά των ηττημένων, ότι θα ακονίζουμε τις λόγχες στα πεζοδρόμια», σημείωσε και έκανε λόγο για αλλαγή ύφους όταν η Χ.Α.  μπήκε στη Βουλή· «δεν έλεγαν ότι ήταν εθνικοσοσιαλιστές αλλά πατριώτες», εξήγησε.

 

Τότε, σύμφωνα με τον μάρτυρα, η κεντρική διοίκηση της οργάνωσης αποφάσισε να αντικαταστήσει τις κάρτες μελών της Χ.Α. με τα δελτία υποστηρικτών προκειμένου να μην κινούνται υποψίες για συντεταγμένες επιθέσεις και να μην υπάρχουν ευθύνες.

 

Όσο για το τι γινόταν αν κάποιος καταδικαζόταν για επίθεση, ο μάρτυρας αναφέρθηκε στην περίπτωση Περίανδρου. «Ήμουν παρών στα κεντρικά γραφεία όταν συζητιόταν, με εισήγηση Μιχαλολιάκου, ότι ο Περίανδρος είναι ένας ρουφιάνος, ένας εχθρός της Χ.Α. και πρέπει να τον καθαρίσουμε».

 

«Είναι γνωστό στη Χ.Α. ότι στην επίθεση για την οποία καταδικάστηκε ο Περίανδρος δεν ήταν μόνος του, ήταν μαζί του σημερινοί βουλευτές της Χ.Α.», πρόσθεσε.

 

Σύμφωνα με τον μάρτυρα, ο Παύλος Φύσσας είχε στοχοποιηθεί από τη Χ.Α. τρεις-τέσσερις μήνες πριν δολοφονηθεί, ενώ σε ερώτηση του αναπλ. εισαγγελέα για το αν ο Ρουπακιάς γνώριζε φυσιογνωμικά τον Φύσσα, ο πρώην χρυσαυγίτης απάντησε θετικά. Ο ίδιος υποστήριξε ότι μετά τη δολοφονία Φύσσα αποχώρησε από την οργάνωση και επειδή φοβήθηκε μην πάθει τα ίδια με τον Παύλο, φρόντισε να εξαφανίσει τα ίχνη του αλλάζοντας διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου.

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Clark_Kent - 15/11/2017 16:32

Ουτε στην ΑΕΚ, ουτε πουθενα! Στα λαγουμια σας ναζιδες και μακρια απο τον μεγαλυτερο προσφυγικο συλλογο!

KeepCalmAndMonoAEK - 15/11/2017 01:57

Δυστυχως οι ψηφοφοροι της Χ.Α δεν ειναι ολοι νεοναζι αλλα απλα αγανακτισμενοι που δε θελουν να ψηφισουν κατι αλλο και απο αυτα που τους ''ταζουν'' οι εκπροσωποι αυτου του κομματος πανε και το ριχνουν το φακελακι στη καλπη...με λιγα λογια αμαθεια...δεν εχουν ιδεα τι εστι ναζι,δεν εχουν ιδεα τι πρεσβευουν...και αλλοι ειναι απλα ημιμαθεις,πραγμα χειροτερο της αμαθειας οπως ξερουμε...δεν ειναι ολοι φασιστες απο αυτουςπου τους ψηφιζουν αλλα αυτο δεν αποτελει δικαιολογια φυσικα ειπαμε!!!... Συνέχεια
η μονη λυση ψαξτε το μαγκες μην καταπινετε αμασιτα οτι βλεπετε στην τv...

leon - 14/11/2017 20:19

Αυτό το 7-8% που ψηφίζει Νεοναζί ό,τι και να τους πεις γνώμη δεν αλλάζει. Είτε με φιλοσοφικές αναλύσεις τύπου mathempalitsa, είτε με "γυατοι η αλει καλοιταιρη οιναι;" θα τη βρει τη δικαιολογία και θα το ρίξει στα ζώα γιατί το μόνο που έμαθε τόσα χρόνια είναι ότι "φτεναι υ ξαινη" και "ξοιλω στι Βουλοι".

mathebalitsa - 15/11/2017 00:14

το να ζεις τη ζωή σου όπως θέλεις και να αρνείσαι να είσαι κομματικό πρόβατο είναι φιλοσοφική ανάλυση; Ειλικρινά ότι πιο αστείο έχω διαβάσει από κομματικό όργανο, φιλαράκο σε διαβεβαιώ ότι ζεις μια ζωή αξιοθρήνητη και δεν είσαι τίποτα καλύτερο από αυτούς που κοροϊδεύεις, υπακούς σε γραμμές άλλων, κι εσύ όπως κι αυτοί, μην τρέφεις αυταπάτες επειδή εσύ λες μέσα οι ξένοι κι αυτοί λένε έξω οι ξένοι ότι διαφέρεις, ένα και το αυτό είσαι απλά δεν έκατσες ποτέ να το σκεφτείς, ξέρεις,... Συνέχεια η γέμιση του κρανίου λέγεται εγκέφαλος, αν το χρησιμοποιήσεις θα αλλάξει η ζωή σου, στο υπογράφω...

leon - 15/11/2017 13:56

Έξω οι βλάκες λέω μόνο. Το να είσαι προσβλητικός μπορεί να σου προκαλεί στύση αλλά το IQ σου δεν το σηκώνει. Οι βλάκες που θεωρούν ότι είναι έξυπνοι είναι οι πιο επικίνδυνοι. Γενικά μιλάω μην κοιτάζεις στον καθρέφτη.

ORIGINAL_Veteran1973 - 14/11/2017 21:52

Μόνη λύση, η απαγόρευση του ναζιστικού εκτρώματοs.Δεν τρέφειs φίδια στον κόρφο σου..Κάποια στιγμή θα σε δαγκώσουν.

george_kkc - 14/11/2017 23:54

Την απαγόρευση θα την φέρει μόνο ο λαός φίλε μου. Αλλιώς σήμερα αυτούς, αύριο κάποιους άλλους κι η Χ. Α. δούρειος ίππος. Απαγορεύεται το απαγορεύεται.

ORIGINAL_Veteran1973 - 15/11/2017 00:05

Μεγάλη κουβέντα το θέμα.Συμφωνώ επί τηs αρχήs,διαφωνώ στο δια ταύτα.Δυστυχώs δεν βλέπω άλλη λύση.Ο,τι δεν λύνεται κόβεται...

george_kkc - 14/11/2017 23:46

Είμαι ο πιο αντίθετος από όλους στη Χ. Α. Η διαδικασία όμως είναι απαράδεκτη. Οποιοσδήποτε πίσω από το παραβάν με αλλαγμένη φωνή μπορεί να πει οτιδήποτε με τις καθοδήγηση του πολιτικού και δικαστικού κατεστημένου. Θυμίζει κουκούλα και ταγματασφαλίτες. Σήμερα τα καθάρματα της Χ. Α., αύριο οι δήθεν " εξεγερμενοι" αναρχικοί, μεθαύριο όμως ο πραγματικός ταξικός τους εχθρός, μπορεί να υποστεί τον διωγμό και την συκοφαντία σε μία θολή δημοκρατία των ρουφιάνων. Και με αίμα,... Συνέχεια εκτελέσεις κι εξοριες ξέρουμε τελικά ποιοι καταλήγουν να πληρώνουν. Η μαρτυρία του συγκεκριμένου μαρτυρα αληθινη η όχι , ταΐζει το τέρας κι ανοίγει δρόμους στην καταπάτηση βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων. (Όργουελ 1984 κλπ. κλπ).

philadelphiadream - 14/11/2017 21:00

Παλι οι γαυροι κανουν dislike! Χεχε

vamos_aek_colonos - 14/11/2017 21:00

ΜΑΚΡΙΑ ΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ!!!

mario_koralh - 14/11/2017 19:50

Η βία φέρνει την αντιβία και το πρόβλημα διαιωνίζεται .

romanity - 14/11/2017 19:48

Η φώτο και το Άρθρο είναι αφιερωμένα σε αυτούς που νομίζουν ότι αυτοί οι τύποι δεν είναι νεοναζί.

captain_beyond - 14/11/2017 18:45

Πώς νιώθετε οι ψηφοφόροι τους;Κοιμάστε χωρίς τύψεις τα βράδια;Ας μας απαντήσει κάποτε κάποιος εξ υμών.

mathebalitsa - 14/11/2017 19:15

Η έλλειψη μόρφωσης και γνώσης οδηγεί σε αυτό το αστείο ερώτημα, αυτοί λοιπόν νιώθουν όπως, οι νεοδημοκράτες για τη δολοφονία Τεμπονέρα, οι αριστεροί για την εκτέλεση των πιτσιρικάδων στην Ηρακλείου, οι Ολυμπιακοί για τη δολοφονία στη λαυριου, οι παοκτζήδες για την δολοφονία στο αλκαζαρ, και ποσα ακόμα να σου πω, συλλογική ευθύνη έχουν μόνο τα πρόβατα, δεν στο έμαθαν εκεί στο κατηχητικό που πας; Ο κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του, ας ψάξει η ελληνική... Συνέχεια κοινωνία τους λόγους που κάποιοι αποφάσισαν να ψηφίσουν αυτούς, ή τους άλλους, ή τους τρίτους, είναι βαθιές οι ρίζες του διχασμού σε αυτή τη χώρα και νέοι άνθρωποι με τα μυαλά σου απλά ρίχνουν νερό στο μύλο της ανοησίας. Καλύτερα να σιωπησετε όλοι σας, τέρμα αριστεροί και τέρμα δεξιοί, και τέρμα κεντρώοι, και σκεφτείτε απλά τι Ελλάδα θέλετε για τα παιδιά σας... βρείτε το θάρρος να ξεβαψετε τα μυαλά σας, ζήστε ανεξάρτητοι και αξιοπρεπείς, αν το αντέχετε....

panGS - 16/11/2017 14:31

Το πιο σωστό σχόλιο και έχει 22 dislikes . , Αναλόγως ποιον έχεις απέναντι θα σε πει φασίστα ή ακροαριστερό . Όλοι θέλουν να ζουν σε ένα μαντρί και νομίζουν πως το δικό τους το μαντρί είναι το ΜΟΝΟ σωστό . Ζούμε σε μια χώρα που έχει μείνει στην εποχή του ψυχρού πολέμου , οι χρυσαυγίτες να κάνουν τους πατριώτες και οι σταλινικοί τους δημοκράτες . Ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση θα τιμήσουν το Πολυτεχνείο λέγοντας για την πάλη για την δημοκρατία, καταθέτοντας βέβαια και ένα... Συνέχεια στεφάνι στον Κάστρο που εκεί υπάρχει δημοκρατία , γιατί έτσι τους έμαθαν στο δικό τους μαντρί. Το θέατρο του παράλογου...

captain_beyond - 14/11/2017 20:08

Το ποιός είναι ανόητος, άσε να το κρίνει κανείς άλλος.Κι όσο για τα περί μόρφωσης , φαίνεται από αυτά που γράφεις πόσο σου λείπει.Εισαι ο κλασικός ακροδεξιός με το μανδύα του αντικειμενικού που δεν τολμάς να πάρεις θέση για την ταμπακιέρα και αποπροσανατολίζεις με γενικότητες, προσβολές και αφελέστατα ευχολόγια.Υπαρχει κάτι που λέγεται ατομική ευθύνη,κι αν δε μπορείς να τη στηρίξεις μείνε στα ντισλαικ.Για να τελειώνουμε,ο φασισμός σε βρίσκει ξεκάθαρα απέναντι, ασχέτως που... Συνέχεια κινείσαι κομματικά.Τον αποκηρύσσεις;

mathebalitsa - 14/11/2017 23:24

Στον δικό σου κόσμο πρέπει κάτι να είσαι, έτσι σε έμαθαν, ακροδεξιός, ακροαριστερός, χωρίς ταμπέλα δεν ζεις, αυτό αγαπητέ είναι η απόλυτη ανοησία, επίσης ανοησία είναι να μιλήσω μαζί σου για φασισμό διότι δεν ξέρεις καν πόθεν προέκυψε ο όρος και όταν μιλάς για φασισμό εννοείς τη βία, τον τραμπουκισμό, πως να γίνει διάλογος με έναν θλιβερό κομματικό εκπρόσωπο που ζήτημα αν έχει τελειώσει το λύκειο, αυτό είσαι, και δεν ξέρω αν θα περάσουν την απάντηση, αδιάφορο κι αυτό μου... Συνέχεια είναι, αλλά αν είσαι νέος σε ηλικία, προλαβαίνεις ίσως να ζήσεις τη δίκη σου ζωή, να κανείς τα δικά σου πράγματα, από το να κανείς κακή αναπαραγωγή λέξεων που ακούς στα κανάλια από τους αμόρφωτους επίσης εκπροσώπους του κοινοβουλίου, για την ιστορία και μόνο αφού σε καίει τόσο, δεν είχα ποτέ εκλογικό βιβλιάριο, δεν ψήφισα ποτέ κανέναν, είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ζω με τον κόπο μου, πες μας κι εσύ τωρα, που στο δημόσιο είσαι;;;

sebastian_21 - 14/11/2017 21:49

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ..................

ΕΠΟΜΕΝΟ