V
201 ΣΧΟΛΙΑ

Τα έκανε όλα εύκολα ο μέγας Μάρκο

Ο Λιβάγια καθάρισε την «μπουγάδα» με δύο γκολάρες (39’ – 49’) και απελευθέρωσε την ΑΕΚ, που έκανε ένα από τα καλύτερα ημίχρονα της και μπορούσε να φτάσει σε σκορ μαμούθ – 3-0 τον Πλατανιά και ΚΟΡΥΦΗ η Ένωση, με τον Μπακασέτα να διαμορφώνει το τελικό σκορ (63’) και τον Κονέ να έχει δοκάρι

ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ 12η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΑΕΚ – ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ 3-0

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Γιώργος Τζοβάρας

«Καθάρισε» με σούπερ Λιβάγια τον Πλατανιά και απολαμβάνει την μοναξιά της κορυφής! Με τον Κροάτη παικταρά να είναι όλα τα λεφτά πετυχαίνοντας δύο υπέροχα γκολ, η ΑΕΚ επικράτησε 3-0 των Κρητικών, εμφανίζοντας προβλήματα μόνο στο πρώτο μισάωρο. Εκεί, στο κακό της διάστημα, η ομάδα βρήκε… λύση χάρη στην τεράστια κλάση του Μάρκο, ο οποίος στο 39’ «τρύπησε» το τείχος της αντίπαλης άμυνας, δείχνοντας πόσο σημαντικός είναι για την ομάδα και τη διαφορά κάνει. Στην επανάληψη τα πράγματα απλοποιήθηκαν για την ΑΕΚ, η οποία κυριάρχησε, έπαιξε όμορφο ποδόσφαιρο και γρήγορα-γρήγορα πέτυχε δεύτερο γκολ, με ποιον άλλον, τον σούπερ Μάρκο που «εκτέλεσε» τον Κοκκαλά με σουτ-κεραυνό γνωρίζοντας την αποθέωση από όλο το ΟΑΚΑ. Το τρίτο τέρμα ήρθε από τον πολύ κινητικό, στο δεύτερο ημίχρονο, Μπακασέτα από σέντρα-ξυραφιά του Λόπες, ενώ η ομάδα από εκεί και πέρα έχασε σωρεία ευκαιριών για να φτάσει σε μεγάλο σκορ σε ένα από τα καλύτερα ημίχρονα της. Μπήκε και έδειξε και σήμερα την ετοιμότητα του ο Κονέ που είχε δοκάρι, τα... καθάρισε όλα πίσω ο ανίκητος Βράνιες.

Με στόχο να βρει ένα γρήγορο γκολ, αντιμετωπίζοντας έναν αντίπαλο που από το πρώτο λεπτό έκανε άμυνα στο μισό γήπεδο, μπήκε στον αγωνιστικό χώρο η ΑΕΚ. Η Ένωση, προσπάθησε να κυκλοφορήσει την μπάλα και να βρει διαδρόμους προς την εστία του Κοκκαλά, ωστόσο δεν είχε την τελική πάσα και τον τρόπο να «τρυπήσει» το τείχος του Πλατανιά και να πατήσει περιοχή. Αποτέλεσμα ήταν η ομάδα να απειλεί στο πρώτο διάστημα μόνο με κάποια μακρινά -φαρμακερά- σουτ του Γκάλο, ενώ η σπουδαιότερη ευκαιρία χάθηκε στο 23’ με την κεφαλιά του Λάζαρου, όπου ο αντίπαλος γκολκίπερ είχε απάντηση. Στα μέσα του ημιχρόνου, η ΑΕΚ άλλαξε τη διάταξη της, γύρισε ουσιαστικά σε ένα 3-5-2, ένα σύστημα το οποίο τη βοήθησε στην κυκλοφορία της μπάλας, αλλά δεν της έφερε την παραγωγικότητα των φάσεων που περίμενε, αντιμετωπίζοντας βεβαίως πάντα έναν Πλατανιά που αμυνόταν μαζικά. Ο Λιβάγια με τον Λάζαρο και τον Γαλανόπουλο ήταν οι τρεις ποδοσφαιριστές που ζητούσαν περισσότερο μπάλα και έπαιρναν πρωτοβουλίες για να δημιουργήσουν, πράγμα που φάνηκε και στην φάση του γκολ στο 39’. Ο Γαλανό ήταν αυτός που πάσαρε κάθετα προς τον Μάρκο και ο Κροάτης με μια κίνηση δείγμα της ποιότητας του, απέφυγε τον αντίπαλο και με άψογο τελείωμα έγραψε το 1-0, σημειώνοντας ένα σεντρεφορίσιο γκολ. Αυτό μάλιστα, ήταν το τρίτο συνεχόμενο τέρμα του Λιβάγια στο πρωτάθλημα, γνωρίζοντας την αποθέωση από τον κόσμο…

«Φουριόζα» μπήκε στην επανάληψη η ΑΕΚ, παρ’ ότι χρειάστηκε να γίνει μια αναγκαστική αλλαγή, αυτή του Τσόσιτς με τον Λαμπρόπουλο. Η ομάδα έψαξε ένα γρήγορο γκολ για να αποβάλει εντελώς το άγχος και το βρήκε γρήγορα-γρήγορα, με ποιον άλλον, τον Μάρκο Λιβάγια. Ο Κροάτης στο 49’ έγινε κάτοχος της μπάλας στο ύψος της μεγάλης περιοχής και με άπιαστο σουτ εκτέλεσε τον Κοκκαλά για το 2-0. Αυτό ήταν. Η ΑΕΚ πήρε για τα καλά… μπρος από εκεί και πέρα, απλοποιώντας την κατάσταση και δημιουργώντας φάσεις απέναντι σε έναν Πλατανιά που δεν είχε απάντηση. Η ασφυκτική πίεση της ομάδας απέφερε την φάση του 57’ με το διαγώνιο σουτ του Λάζαρου, ενώ λίγο αργότερα από εξαιρετική ανάπτυξη και σέντρα του Γκάλο, ο ίδιος παίκτης με κεφαλιά αστόχησε για λίγο. Η Ένωση είχε επιβάλει πλήρως τον ρυθμό της σε εκείνο το σημείο, έμοιαζε πλήρως απελευθερωμένη και το τρίτο γκολ δεν άργησε να έρθει. Στο 63’ ο Λόπες πλαγιοκόπησε από αριστερά, έκανε σέντρα-ξυράφι και ο Μπακασέτας με καρφωτή κεφαλιά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Από εκεί και πέρα η ΑΕΚ έριξε ρυθμούς, με τον Μανόλο να βγάζει γρήγορα – γρήγορα Λιβάγια και Μπακασέτα για να τους ξεκουράζει, βάζοντας Κονέ και Γιακουμάκη με στόχο να τεστάρει την ετοιμότητα τους. Η ομάδα δεν έχασε την συνοχή της και το σημαντικό είναι πως οι δύο παραπάνω ποδοσφαιριστές έδειξαν θετικά στοιχεία. Μάλιστα ο Κονέ είχε δοκάρι στο 79’ με κεφαλιά, ενώ υπήρξαν κι άλλες καλές ευκαιρίες για να φτάσουμε σε ένα μεγαλύτερο σκορ…

ΑΕΚ: Τσιντώτας, Γκάλο, Βράνιες, Τσόσιτς (46’ Λαμπρόπουλος), Μπακάκης, Γαλανόπουλος, Αϊντάρεβιτς, Μπακασέτας (75’ Κονέ), Χριστοδουλόπουλος, Λόπες, Λιβάγια (71’ Γιακουμάκης).

ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ: Κοκκαλάς, Στάμου, Καρυπίδης, Ντικαμονά, Ουές, Πατράλης (64’ Παπανικολάου), Δημούτσος, Αγγελόπουλος, Βάντερσον, Ντεβέσα (82’ Στανισάβλιεβιτς), Ενσικουλού (66’ Μπούτνικ).

Το aek365 ήταν στο Στάδιο και σας μετέφερε παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Blassis07 - 28/11/2017 16:29

Ο Μεγα Μάρκος μίλησε

και όταν αυτός μιλάει

του Αετού το πουλί

για όλους κελαιδαει.

Makiskotsabasis - 28/11/2017 12:02

Που είναι οι προπονητές να μας πουν για τα χάλια του Μανόλο;

delibasicdaddy21 - 28/11/2017 14:19

α-πο-τυ-χι-μέ-νεθ ο ο ο ο ο

the_teacher - 27/11/2017 23:05

Ωραία. Πολύ ωραία. Από τη στιγμή που ο μεγάλος Μάρκος Λιβάγια άνοιξε το σκορ, η ΑΕΚ ξεμπούκωσε και κέρδισε δια περιπάτου. Αυτό το "δια περιπάτου" μην το υποτιμάτε. Η ομάδα που κυνηγάει στα σοβαρά το πρωτάθλημα πρέπει από καιρό σε καιρό να στέλνει μήνυμα ανωτερότητας σε μικρούς και μεγάλους. Σήμερα το μήνυμα της ΑΕΚ ήταν σαφές. Μου λείπουν Μάνταλος, Γιόχανσον, Αραούχο, ο προπονητής, χάνω και Τσόσιτς και ρίχνω τρία γκολ με το 60% των ικανοτήτων μου. Δείτε για παράδειγμα τον έμπειρο σε... Συνέχεια πρωταθλήματα Ολυμπιακό πώς πουλάει κάτι τέτοιες νίκες. Δείτε πώς χρησιμοποιεί κάτι τέτοια ματς για να περνάει μηνύματα εκφοβισμού σε όλους. Ήρθε η ώρα να το κάνει κι η ΑΕΚ. Στα επόμενα τρία ματς πρέπει να είναι προσεχτική στη Λιβαδειά και ανώτερη και άνετη στα άλλα δύο.

Δε χρειάζεται να πούμε πολλά για τον Μανόλο. Ίσως το κολπάκι με τον Λόπεζ να ήταν άλλο ένα κόλπο του παμπόνηρου Ανδαλουσιανου. Ίσως να είναι ένας τρόπος να πει στη διοίκηση ότι θέλει αριστερό εξτρέμ και τον θέλει ΣΥΝΤΟΜΑ.

Για τον Ανέστη έχω κάποιες αμφιβολίες γιατί σήμερα ήταν εκτός αποστολής. Χωρίς να θέλω να μπω σε σενάρια συνομωσίας, θα πω μόνο ότι ο Ανέστης, ό,τι κι αν έχει σχεδιάσει για το μέλλον του, οφείλει να συμπεριφερθεί στην ΑΕΚ με λεπτότητα, σοβαρότητα και ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ σεβασμό. Χρωστάει πολλά στην ομάδα και τη διοίκησή της και δε θέλω να πω τίποτα άλλο.

Μεγάλε Μάρκο, εδώ είναι πια το σπίτι σου

Τάσο Μπακασέτα, συνέχισε έτσι φίλε. Όποιος έχει μάτια την βλέπει τη βελτίωσή σου

Πάμε Κομπότη για διπλό. Προχωράμε

naupigos - 28/11/2017 13:51

Σωστος φιλε !!!!!

fanoulis73 - 28/11/2017 09:20

Πολύ φοβάμαι ότι με τις εμμονές του στο αριστερο χαφ, θα το πληρώσουμε με την αουστρια. Θα κατεβάσει πάλι κανα λόπεζ αριστερα μπροστά και καλά για να είμαστε πιο σφιχτοί αμυντικά και βλέπω πάλι τρικυμία όπως χθες όπως με ριεκα όπως με αστερα. Ο λοπεζ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΦ. Να δείτε εσεις που λετε ότι είμαστε μέσα σε όλους τους στόχους πόσο γρηγορα βγαίνεις εξω. χθες δλδ δεν μπορουσε να ξεκουραστεί και να παιζει ο πατιτο?

Makiskotsabasis - 28/11/2017 12:04

Θα ξεκουραστεί την Πέμπτη κοουτσ

andreaspaj21 - 28/11/2017 11:23

Μεχρι πριν λιγο εδινε μονο ασιστ και ανοιγε της αμυνες τωρα σκοραρει κιολας με 2 ωραια γκολ . Τον εχει αναγκη η ομαδα γουσταρω να τον βλεπω αλλα αν συνεχισει ετσι ειναι ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ αφου πρωτα ΜΑΣ ΤΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ !!!!!!

Υ.Γ. Η επιτυχια και η υπαρξη των φορουμ ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!!!! οφειλεται στην γκρινια αυτων που συμμετεχουν ειναι το αλατακι που λεμε .Ειναι το βημα που εχει ο καθε ενας απο εμας να γραφουμε ενιοτε την σαχλα... Συνέχεια μας η το σωστο μας . ΜΟΝΟ ΑΕΚ .

jimisraf - 28/11/2017 11:04

Ασχετο με το θεμα...Μολις τωρα εβλεπα την πορεια μας απο την γ εθνικη...Παιζαμε με τον Παο Κρουσσωνας...Κι εβλεπα τον Μπρεσεβιτς να σκοραρει συνεχεια...Για να μην ξεχναμε ποτε...Κλαιω.....

tasos33 - 28/11/2017 01:43

Παιχνίδια σαν το σημερινό το καθαρίζουν παίκτες με προσωπικότητα σαν τον Λιβάϊα, γιατί ουσιαστικά τελειώνει στο πρώτο γκολ που θα βάλεις. Ο Χιμένεθ παρόλα που διαφωνώ με αρκετές από τις εμπνεύσεις του, σήμερα δικαιώθηκε που δεν είχε βάλει τον Τσοσιτς με την Ριέκα, ενώ δεν βιάστηκε να βάλει τον Κονέ πριν είναι 100% έτοιμος και να αρχίσει ο παίκτης να ακούει διάφορα από την κερκίδα για Μύκονο κτλ. Το ματς με τον Κομπότη είναι κομβικό, με νίκη είμαστε κατά 99% πρώτοι στην λήξη του πρώτου γύρου.... Συνέχεια Δυστυχώς και εκεί θα πρέπει να καθαρίσει ο Μάρκο, γιατί ο Αραούχο είναι τιμωρημένος και σίγουρα ο Κομπότης θα βάλει κάποιον να τον προκαλέσει στο συγκεκριμένο ματς, μπας και αποβληθεί. Πρέπει να επισημανθεί αυτό στον Κροάτη ότι παίζουμε με παράρτημα του Θρήνου, που θα κάνει ότι μπορεί για να μας κόψει βαθμούς με κάθε μέσο.

dtsioux - 28/11/2017 10:57

Ο Αραουχο παιζει κανονικα,εκτιει την τριτη αγωνιστικη με την καλιθεα την πεμπτη.

manitu - 28/11/2017 10:35

o δικος μας king Eric (Cantona) ειναι εδω κ λεγεται king Marko (Livaja)

jim_yellow_74 - 28/11/2017 01:21

Η ΑΕΚ είναι μεγαλη ομαδα με απαιτησεις και ολοι κρινονται .Από τον προπονητη μεχρι τον προεδρο και τον κοσμο με μοναδικο στοχο την γιγαντωση της.Οταν εχουμε το μεγαλειο να κανουμε κριτικη στον εαυτο μας που δεν είμασταν σημερα 40.000 και είμασταν 20.000 με στοχο την επομενη φορα να ειμαστε 40.000 δεν θα μου απαγορεψει κανεις να κανω κριτικη στον προπονητη και στους παιχτες με στοχο να δω την αγωνιστικη βελτιωση της ομαδας μου.Δουλεια τους είναι να μου αποδειξουν ότι κανω λαθος.Εγω ΑΕΚ... Συνέχεια είμαι ειτε ειμαι υπερ του χιμενεθ ή κατά.Παντως θα του αναγνωρισω ότι δεν με κανει να βαριέμαι και όταν κανει μακακιες κανει αλλαγες στο 30 λεπτο να τις αλλαξει

krav21 - 28/11/2017 07:15

Τα εχεις μπερδεψει. Δουλεια σου ειναι να στηριζεις την ομαδα. Δουλεια σου ειναι να κανεις κριτικη οταν χρειαζεται και οχι απο εμπαθεια ή απωθημενα που δεν εγινες προπονητης ο ιδιος και ειπες να το εξασκησεις απο το πληκτρολογιο. ΚΑι αυτο ειναι ευκολο να στο αποδειξω διοτι απο οσους το παιζουν προπονηταραδες εδω μεσα ή οπου αλλου γραφουν, εμφανιζονται σχεδον αποκλειστικα στις στραβες να το παιξουν δικαιωμενοι. ΣΤις περιπτωσεις που ο Χιμενεθ τους το βουλωσε με την αποδοση της ομαδας και... Συνέχεια τα αποτελεσματα της, τους πεφτει βαρυ να πουνε πως κατι ξερει παραπανω αυτος ο ανθρωπος. Κριτικη του τυπου "ειναι ψυχοπαθης", "σηκω φυγε Μανολο", "μυρωδιας,αμπαλος" κτλ. δεν ειναι κριτικη. Δημιουργει ενα δηλητηριασμενο και αρρωστο κλιμα το οποιο να εισαι σιγουρος περναει και στην ομαδα. Εσυ απο την ασφαλεια της ανωνυμιας σου μπορεις να χαρακτηριζεις μακακιες αυτα που κανει ο προπονητης. Εγω τα ονομαζω επιλογες τις οποιες λαμβανει καθε φορα μετα απο σκεψη εφοσον παρακολουθει το υλικο του ολη την εβδομαδα και ξερει τι του γινεται. Οι επιλογες αυτες αλλοτε βγαινουν αλλοτε οχι, οπως συμβαινει παντου. Το θεμα ειναι να δουμε το αποτελεσμα της δουλειας του. Ολοι εσεις οι προπονηταραδες θα ειχατε χαλαρα την ομαδα μπροστα με 10 βαθμους στο πρωταθλημα και θα ειχατε περασει ηδη στους 32 με το απολυτο των νικων. Αφηστε τη μουρμουρα, καντε εποικοδομητικη κριτικη και στηριξτε την ομαδα που μετα απο καιρο κανει πορεια πρωταθλητισμου.

gem21r - 28/11/2017 12:38

Πολυ σωστος καλα του την ειπες...

GENSUI - 28/11/2017 10:29

Σωστη η θεση φιλε.....κριτικη ναι αλλα καλοπροαιρετη.....

ORIGINAL_Veteran1973 - 28/11/2017 01:27

Έτσι.Ψηλά ο πήχηs για την ΑΕΚ!

Dimitris94 - 28/11/2017 10:18

Τώρα πια πειστήκατε ότι ο Λιβάγια είναι γεννημένος γι' αυτή τη θέση ή επιμένετε ότι πρέπει να παίζει επιτελικός να μπουρκδουκλώνεται μόνος του πίσω απ' το κέντρο;

mia_zwh_aek - 28/11/2017 10:09

Μπράβο ρε ΑΕΚΑΡΑ.

Kitrinh_Arrwstia21 - 28/11/2017 09:51

Μέγας Μάρκο και... τάβλα! Μόνο στήριξη στην ομάδα. Μο να χά Ε ΝΩ ΣΙΣ !

zafeiris - 28/11/2017 08:27

Μεγαλος Μαρκο την οδηγει,εισαι παιχταράς τυπαρα μου,στην αρχη ολοι με εβριζαν όταν πηρα την φανελα του μολις ακομα ειχε ερθει,τωρα με βλεπουν όταν την φοραω και σπερνω τρομο

kapetan_nestora - 28/11/2017 09:42

Καπεταν Μαρκος

Sound Κάτσε Καλά - 28/11/2017 09:23

Έμαθα ότι η ομάδα του λιμανιού θα κάνει ένσταση γιατί ο Λιβάγια στις αρχές δεν έβαζε γκολ και μπερδέυτηκαν

acherontas1972 - 28/11/2017 00:39

Μίζεροι μυρωδιάδες βγήκαν πάλι να σχολιάσουν τις επιλογές του Χιμένεθ & την απόδοση των παικτών. Άσχετοι κυριολεκτικά με το άθλημα αφού νομίζουν ότι τα παιχνίδια έχουν αποτελέσματα πόλο με διψήφια γκολ..... Κομπλεξικοί με οτιδήποτε θετικό της ομάδας μας τα μικυ μάους του πληκτρολογίου & του καναπέ. Πουθενάδες που θέλουν τους παίκτες ρομπότ να τρέχουν 100άρια 90 λεπτά, να μπαίνουν δυνατά στις φάσεις σαν ρινόκεροι & να συνθλίβουν τους αντιπάλους από τα αποδυτήρια αν γινόταν, όπως... Συνέχεια βέβαια κάνουν τα μεγαθήριο Ρεαλ,Μπαρτσελόνα, Μπάγερν κλπ που βάζουν από 10 & πάνω γκολ με τους παιχταράδες τους .... Αηδία έχετε καταντήσει & όσο και να μην θέλετε η ΑΕΚ θα κάνει νταμπλ με τον Χιμένεθ & θα φτάσει στους 16τουλάχιστον. Γιατί έχει μονάδες, έχει πάθος, έχει αντοχή, έχει τσαμπουκά,έχει προπονητή που διορθώνει τα λάθη &δικά του ή των παικτών) & που αρνείται να χάσει όπως εύχεστε για να κράζετε πιο εύκολα. Απλά & δημοκρατικά ουστ ρε από την οικογένειά μας, μίζεροι, πουθενάδες, "Εφιάλτες" της ΑΕΚΑΡΑΣ μας.

ΥΓ. Αρνητική-ειρωνική κριτική δεν κάνεις στην ομάδα όταν νικάει, είναι πρώτη και παίζει την καλύτερη μπάλα στην Ελλάδα.

Θαν. Μπάρδης - 28/11/2017 01:41

Συμφωνώ, αλλά σε ένα (μεγάλο) βαθμό περιγράφεις τον νεο-Έλληνα κι όχι απλά τον ΑΕΚτζή.

Alex39 - 28/11/2017 00:45

Συγνωμη σε οσους πικρανω... αλλα εσεις που απαιτουσατε να μπειτε σημερα με το διαρκειας σας στο γηπεδο και απειλουσατε θεους και δαιμονες .....τι δεν καταλαβατε ακριβως για τον σημερινο αγωνα??

Φοίνικας - 28/11/2017 01:20

Για πες φίλε τι έγινε. Για εμενα πολυ σοβαρο αυτο που λες

geo_pap_21 - 28/11/2017 00:25

Κατά τη γνώμη μου στο ματς της Πέμπτης θα πρέπει να βάλει όλους τους παίχτες που δν έχουν πολλές συμμετοχές ώστε να ξεκουραστούν οι βασικοί ενόψει του πρωταθλήματος. Άλλωστε έχουμε περάσει..


Θα ήθελα να δω στη βασική 11αδα Τζανετόπουλο- Πατίτο- Τρίστασον-Κλωναρίδη- Γιακουμάκη αλλά και Τσιγκρίνσκι-Κονέ-Μπάρκα ώστε να αποκτήσουν ρυθμό..... Συνέχεια

ΑΕΚΑΡΑ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ

gkate - 27/11/2017 21:48

Παιδιά ειλικρινά ορισμένους "ΑΕΚτσηδες" έχει αρχίσει και του σιχαίνεται η ψυχή μου!

Κράξιμο στον Μανόλο.. μόλις βγήκε η 11αδα, στο ημιχρονο, κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού!

ΠΑΝΤΟΥ κράξιμο!

Στο fb, εδώ στο site....

ΠΑΝΤΟΥ!... Συνέχεια
ΛΟΙΠΟΝ...για συμμορφωθείτε ορισμένοι γιατί ειλικρινά έχετε ξεπεράσει ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ!

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ της ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ είναι!!!

Ούτε σε αντίπαλους τέτοιο κράξιμο!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

Τον φάγατε που δεν έβαλε Τσόσιτς με Ριέκα που ήταν και πιο δύσκολο, και ο Τσόσιτς βγήκε σήμερα που δε πιέστηκε και ιδιαίτερα με τον Πλατανιά!!

Για σοβαρευτείτε ορισμένοι!

Έχουμε ΠΟΛΕΜΟ!

Το βλέπετε ΟΛΟΙ!

ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ με πολλά μέσα!

Είτε με καταγγελίες είτε με δημοσιεύματα!

Και εσείς είστε βούτυρο στο ψωμί τους!

Ξαναλέω για σοβαρευτείτε!!!

ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΞΗ στην ομάδα ΚΑΙ στον ΜΑΝΟΛΟ!!!

Είμαστε 1οι και με Χ2 περνάμε και στους 32 στην Ευρώπη και εσείς θέλετε να φάτε το κεφάλι του Μανόλο!!

Μου φαίνεται ξεχνάτε που ήμασταν παλιότερα, και μη πάτε και πολύ παλιά...θυμηθείτε πριν 12 μήνες ακριβώς!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ξαναλέω ορισμένοι ψευτοΑΕΚτσήδες!

ΝΑΙ στην ΚΡΙΤΙΚΗ, αλλά όχι και τέτοιο μένος και πόλεμο στην ίδια την ομάδα!!!!!


ΜΟΝΟ ΕΝΩΣΙΣ!

nick_aek_21 - 27/11/2017 22:07

Ναι ρε φιλε αλλα μην αρπαζεστε ετσι αν σε καποιον δεν αρεσει η 11αδα μη μου πεις και εσυ οτι μεχρι να το παρει μονος του ο Λιβαγια ειδες να του βγαινουν αυτα που ηθελε?

Αριστερα κουτουλαγανε ο Λοπεζ με το Λαζαρο του λεγανε να ανεβει και τους απανταει δεν μπορω ειναι ο Λαζαρος και δεξια επαιζε μονος του ο Γκαλο.Μετα ο Λιβαγια εψαχνε και ρωταγε με ποιον παιζω μαζι στην επιθεση γινοταν ενας κακος χαμος.... Συνέχεια

Προφανως και οποιος θελει να φυγει ο Χιμενεθ γιατι κατεβαζει λιγο περιεργες 11αδες (αυτο το κανει μονο τωρα που εχει πολλες απουσιες πριν μονο στη Τριπολη το χαλασε λιγο) ειναι ασχετος και οτι κ να λεμε δεν θα καταλαβει αλλα δεν γινετε να τους βαζουμε ολους στο ιδιο τσουβαλι

Sadinoel - 28/11/2017 00:32

οσο και να διαφωνουμε σε καποιες επιλογες του Μανολη σημερα οφειλουμε να παραδεχρουμε οτι το παιχνιδι παροτι θα μπορουσε αλλες εποχες να εχει στραβωσει,κυλησε ομαλα και δικαια χωρις παρατραγουδα.

Ο Πλατανιας κατεβηκε να παιξει διπλο ταμπουρι και φτου ξελεφτερια και το μονο που θα μπορουσε να τον ανοιξει ηταν ατομικες ενεργειες η σουτ εκτος περιοχης που αποτι ειδαμε αυτες τις εντολες... Συνέχεια ειχαν και οι παικτες.

Ξερουμε πως για το πρωταθλημα χρειαζομαστε ποδοσφαιριστες με προσωπικοτητα που φετος εχουμε αλλα κυριοτερο εχουμε προπονητη που μπορει να μανατζαρει τοσες προσωπικοτητες και να παιρνει το καλυτερο απο αυτους.

Με καποιον αλλο προπονητη ισως να μεναμε μονο στις καρτες και στους συχνους τραυματισμους.Με τον Μανολη παρα τους αγωνιστικους πειραματισμους εχουμε δεδομενο πως ως το 90 η ομαδα θα τρωει σιδερα χανει κερδιζει και αυτο ειναι συστατικο μεγαλης ομαδας και για αυτο ολοι οι αντιπαλοι μας παραδεχονται οτι ειμαστε ο πιο δυσκολος αντιπαλος που εχουν αντιμετωπισει .

Μπραβο στον Μανολη και σε ολο το τιμ για την ομαδα που εχουν φτιαξει

krav21 - 27/11/2017 22:30

Χαμπαρι δεν πηρες τι ειπε στο σχολιο του. Εσυ εκει να πεις τα δικα σου. Δε βλεπεις οτι η μουρμουρα εχει φτασει σε επιπεδα αηδιας? Ημαρτον πια.

nick_aek_21 - 27/11/2017 22:48

Μια χαρα καταλαβα απλα δεν ειμαι 15 και τα βλεπω λιγο πιο ηρεμα.Βλεπω αυτους που κραζουν ασταματητα και τους αγνοω βλεπω κ αυτους που απλα λενε την αποψη τους ωραια και ομορφα κανοντας τη κριτικη τους με επιχειρηματα.Ετσι ενημερωτικα στο λεω οτι εισαι σε αθλητικο σαιτ και αν διαφωνεις με καποιον δεν σημαινει οτι αυτος κραζει η οτι ειναι γκρινιαρης κ μιζερος επειδη δε χτυπαει παλαμακια για οτι κανει ο Χιμενεθ.... Συνέχεια

Αυτο ειναι το σωστο και το υγιες η κριτικη και οχι το να κραζεις ασταματητα κ χωρις λογο η το αντιθετο.Οσο για το πολεμο που τρωει η ΑΕΚ αυτο το ξερουν και οι πετρες ενα πεναλτυ πηραμε και ηρθε το τελος του κοσμου δεν θα λεμε καθε φορα τα ιδια τα ξερουμε.

krav21 - 27/11/2017 23:18

Συνεχιζω να επιμενω πως δεν καταλαβες τι ηθελε να πει στο σχολιο του. Και λεω πως δεν καταλαβες διοτι συνεχιζεις την μουρμουρα. Ξερω σε τι site βρισκομαι, σε ευχαριστω για την ενημερωση.

spiros21 - 27/11/2017 22:24

Κουτουλαγανε γιατι ο Λαζαρος δεν εκανε αυτο που του ειπαν. Επαιζε δεξια στην αρχη και μετα αλλαξε το συστημα σε 4-1-3-2. Οπως και με Ριεκα δεν γινεται να παιζεις βασικος και να μπαινεις κοιμισμενος ενω πρεπει να δειξεις την ποιοτητα σου. Σε μια ομαδα οπως η ΑΕΚ που ειναι μεσα σε ολους τους στοχους ας σε λενε Αινταρεβιτς η Αραουχο πρεπει να εισαι παντα σε εγρηγορση και να παλευεις για το παραπανω και ας κερδιζεις 2-0. Ο προπονητης δινει το πλανο οταν οι παικτες κοιμουνται δεν γινεται να... Συνέχεια φταει ο παγκος...

nikk_21org - 28/11/2017 00:24

gkate Συμφωνώ φίλε μου. Υπάρχει πόλεμος και θα ενταθεί όσο μένουμε πρώτοι. Από τα μμε και τους "υπάλληλους" δημοσιογράφους μέχρι και τα αλλόθρησκα τρολάκια εδώ μέσα, πίσω από την ανωνυμία του ίντερνετ, η προπαγάνδα και η σπορά διχόνοιας πάει σύννεφο. Μην τσιμπάτε ρε, είμαστε οι καλύτεροι κι έχουμε τους καλύτερους. Κοντά στην ομάδα με πίστη και δύναμη, εμείς θα το πάρουμε. Μην παρεξηγηθούν τα αδέρφια ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ που κάνουν κριτική σε παίκτες, προπονητή, διοίκηση κλπ. , ακόμα... Συνέχεια κι αν γκρινιάζουν, καταλαβαίνουν ότι δεν αναφέρομαι σ' αυτούς.

an0nymous - 27/11/2017 22:24

Είσαι ο Μάκης που γράφει στο sdna;

gkate - 27/11/2017 23:38

Ναι φίλε εγώ είμαι :p

Aekouho - 27/11/2017 22:44

Gkate φιλαρακι δίκιο έχουνε επειδή είμαστε πρωτη μέσα σε Ευρώπη και κύπελλο τι να λέει μάλλον τους άρεσε η γ εθνική

geoRge1453 - 27/11/2017 22:43

+++1924

Aek21cy - 27/11/2017 22:37

Σε ευχαριστω φιλε...

los_almiros_city - 27/11/2017 22:29

Ξεχασες να πεις και για τα μπετα που δεν εχουν μπει ακομα.Αν διαβασουν στον γαβαθιωτη οτι ο Μελ δεν εχει λεφτα για τα μπετα θα το πιστεψουν!

Tasos2121 - 27/11/2017 22:25

Πεστα ρε φίλε πραγματικά ορισμένοι θέλουν ψυχίατρο...

Mpampinio21 - 27/11/2017 22:21

πήγα με την Ριέκα στην 17, δεν μπορείς να φανταστείς τι άκουγε ο καήμένος ο Ανέστης ΠΡΙΝ καν αρχίσει το ματς, μετά που έφαγε και 2 είχαν τρελαθεί κι εγώ αηδίασα. ΣΤΗΡΙΧΤΕ ΡΕ

MichaelAEK_UK - 28/11/2017 00:21

Πογιέτ

bill_mia_zoi_aek - 28/11/2017 00:03

Η ομάδα και ο προπονητής πρέπει να στηριχτεί και στα καλά και στα άσχημα, γιατί αυτό είναι υπέρ της ομάδας και όχι γιατί όλοι εμείς που το λέμε, είμαστε υπέρ του Χιμένεθ και κατά της ομάδας όπως ισχυρίζονται αρκετοί μυρωδιάδες εδώ μέσα και αλλού.


Η ομάδα και ο προπονητής πρέπει να στηριχτεί και στα καλά και στα άσχημα γιατί είναι ξεκάθαρο πως... Συνέχεια έχουμε με διαφορά το καλύτερα ΣΥΝΟΛΟ στην Ελλάδα και αυτό είναι κάτι που το παραδέχονται πια όλο και περισσότεροι από του αντιπάλους μας.


Η ομάδα και ο προπονητής πρέπει να στηριχτεί και στα καλά και στα άσχημα γιατί είναι ακόμα μέσα σε όλους τους στόχους της για πρώτη φορά μετά τα πέτρινα χρόνια μας και έχουμε πραγματικά καλές ελπίδες φέτος για πρωτάθλημα και Ευρωπαϊκή πορεία. Πράγματα που αν τελικά γίνουν, θα βάλουν την ομάδα σε άλλη πορεία.


Η ομάδα και ο προπονητής πρέπει να στηριχτεί και στα καλά και στα άσχημα γιατί οποιοσδήποτε βεβιασμένες αλλαγές στην φάση που είμαστε θα μας κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Ο προπονητής πρέπει να κριθεί στο τέλος της χρονιάς κάνοντας ταμείο σε όλα τα συν και πλην του. Το ίδιο ισχύει και για αρκετούς από τους παίχτες τους οποίους οι μυρωδιάδες αρέσκονται να κανιβαλίζουν αδιαφορώντας πως είναι και αυτοί άνθρωποι τους οποίους η ομάδα αύριο (ή και σήμερα με τόσες ατυχίες) θα έχει ανάγκη.


Δεν υπάρχουν καλοί προπονητές στο μέσο της σαιζόν. Και αν υπάρχουν δεν έρχονται σε μια ομάδα που έχει αλλάξει τέσσερις, μέσα σε 2 χρόνια σε ένα υπανάπτυκτο πρωτάθλημα. Ο Χιμένεθ από πέρσι που ήρθε πάει την ομάδα συνεχώς ανοδικά ενώ φυσικά ξέρει πια την ομάδα καλά και έχει χτίσει ένα δυνατό και δεμένο σύνολο. Δεν το λέει κάποιος τρίτος αυτό το λένε αποτελέσματα και αντίπαλοι.


Η ομάδα το μόνο που χρειάζεται αυτή την στιγμή είναι στήριξη και θετική ενέργεια. Οι αποφάσεις για παίκτες και προπονητή πρέπει να έρθουν και θα έρθουν στον καιρό τους. Κανείς πάνω από την ΑΕΚ! Και αυτό ισχύει για όλους. Για παίκτες, προπονητές αλλά και οπαδούς οι οποίοι συχνά πυκνά γουστάρουν είτε να κανιβαλίζουν για προσωπική τους εκτόνωση, είτε να το παίζουν ειδικοί στα πάντα. Μακριά τα λαϊκά δικαστήρια, οι κορνέδες, και τα πεσίματα των γάβρων του βορά στην ίδια τους την ομάδα από εμάς. Γιατί καλό είναι να λέμε πως είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ, αλλά καμιά φορά πρέπει και να το δείχνουμε με πράξεις...

palaio - 28/11/2017 00:02

Ρε μπαρμπάδες, μας πήρε στην μέση της περυσινής χρονιάς, διαλυμένους, στη μέση της βαθμολογίας, μας έβγαλε τσάμπιον λιγκ, μας πήρε κύπελο (μας το κλέψανε), μας έβαλε στους ομίλους της Ευρώπης και μάλλον προχωράμε και εκεί, μας έχει τώρα πρώτους.

Τι περιμένατε να κάνει δηλαδή? Να πάρουμε το διαπλανητικό?

o_pianistas - 28/11/2017 00:02

Τον έχω ερωτευτεί τον παιχταρά

angelino21 - 27/11/2017 21:53

Οτι και να λετε ο συγκεκριμενος ανθρωπος δεν κανει για την αεκ.

Nestor21 - 28/11/2017 00:00

Άλλαξε ομάδα αν δε σου αρέσει.

angelino21 - 28/11/2017 00:27

Πιο πιθανό να ξημερώσει από την δύση παρά να αλλάξω ομάδα Φούλη μου.

nick_aek_21 - 27/11/2017 22:01

Ενταξει το τεματισες φιλε ειπαμε ειναι περιεργος ο Χιμενεθ εχει τα τα προβληματα του αλλα απο οταν ηρθε

Σε πηρε μετα τη καταστροφη Κετσπαγια-Μοραις απο 8ο και σε εβγαλε πρωτο στα πλει οφ

Πηγε στο κυπελλο πεταγοντας εξω το γαυρο και το εχασε γιατι το σφαξανε.

Περασε τη Μπριζ με 0-0 εκτος παιζοντας 30-40λεπτα με 10 και της εριξε 3 για πλακα.... Συνέχεια
Σε εβαλε ομιλους και σε εχει αητητο

Γαυρο Αουστρια Ριεκα απο 0-2 3-2 2-2 2-2 δεν ξερω ποσοι θυμαστε να γυριζει ετσι παιχνιδια η ομαδα κ να παιζει με τετοιο παθος.

Τελος εχει φτιαξει μια ομαδα που παιζει ΜΠΑΛΑ θα μπει μεσα στο γηπεδο και ξερει τι θα κανει θα πιεσει θα τρεξει θα κανει οτι πει ο προπονητης αυτο ειναι κ το πιο δυσκολο. Μη τα μηδενιζουμε ολα επειδη κατεβαζει λιγο περιεργες 11αδες ενω εχουμε τοσες απουσιες.

angelino21 - 27/11/2017 23:59

Και θα σου το ξαναπώ αδερφέ. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν κάνει για την ΑΕΚ. Εύχομαι πραγματικά να κάνω λαθος . Τώρα όσο για τα παραδείγματα που αναφερεις θα μπορούσα να σου πω πως θα μπορούσε άνετα με σωστή τακτική και χωρίς εμμονές και άλλα τρέλλα να έχει την ομάδα 7 βαθμούς μπροστά και ήδη στους 32 και αυτό που λέω είναι η αλήθεια και το ξέρεις. Κάτσε και αναρωτηθούμε γιατί δεν συμβαίνει αυτό και θα καταλάβεις γιατί δεν κάνει για την ΑΕΚ.

XV1924 - 27/11/2017 22:07

Αδερφε και προσθεσε οτι περασε την Μπριζ χωρις επιθετικο αφου ο Λιβαγια ειχε κοκκινη ! Κατα τα αλλα ολοσωστος ! ΥΓ ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ 32 ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ !!!

an0nymous - 27/11/2017 21:57

ότι και να λες και συ δεν κάνεις για φίλαθλος της ΑΕΚ.. κουράσατε με την γκρίνια σας.

Tonousasremalia - 27/11/2017 23:58

Η ομάδα μας είνας η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα αυτή την στιγμή!σταθερή διοίκηση!οργάνωση σε όλους τους τομείς!παίχτες πληρωμένοι στην ώρα τους!παίζει καλο ποδοσφαιρο,τι καλύτερο στην Ελλάδα!οι περισσότεροι προπονητές μετά τα παιχνίδια λένε ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα!έχουμε καλό προπονητή με τα καλά του και τα κακά του!είμαστε μια ΟΜΆΔΑ με όλη την σημασία της λέξεως!και φανταστείτε πόσο καλύτερος θα είμαστε με 3 4 μεταγραφές καλές!και φανταστείτε πως θα είμαστε του... Συνέχεια χρόνου!οι βάσεις είναι γερες και έχουμε όλες τις προϋποθέσεις να μείνουμε για χρόνια με το γήπεδο μας με το καλό!είμαστε μέσα σε όλους τους στόχους μας!αλλά τον καλύτερο είμαι ότι έχουμε μέλλον!!σταματήστε να είστε τόσο αυστηροι με την ομάδα μας!!και μην ξεχνάτε που είμαστε να πριν 4 χρόνια!!μόνο ΑΕΚ παίδες!τα καλύτερα έρχονται!

Argos21 - 27/11/2017 23:56

Εσείς που γκρινιάζετε τώρα, όταν το Μάιο θα σηκώνουμε την κούπα, θα γκρινιάζετε για το αν πρέπει να την σηκώσει ο Μανταλος ή όχι;;;;;; Πίστη και στήριξη κύριοι!!!!. ΜΌΝΟ ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

demetrio_vl - 27/11/2017 23:53

Όσο θυμάμαι που είμασταν πέρυσι τέτοια εποχή και τι βλέπουμε φέτος, τόσο απορώ με όσους κράζουν συνέχεια (ακόμα και για τον Ανέστη που έγραψα σε ένα άλλο σχόλιο, λες και παίζαμε ντέρμπυ και δεν πήρε τον...Μπουφόν).

Βλέπουμε συνέχεια βελτίωση και με πολύ μεγάλες απουσίες και εφόσον συνεχίσουμε έτσι (συν δυο καλές μεταγραφές τον Ιανουάριο) θέλω να πιστεύω πως θα φτάσουμε του χρόνου (ναι, με Μανόλο που εγώ... Συνέχεια δεν ήμουν φανατικός οπαδός του πέρυσι και απογοητεύτηκα μέχρι αηδίας στο εντός με ΤΣΣΚΑ, αλλά φέτος έχω μάτια και βλέπω) να κερδίζουμε χαλαρά όπως σήμερα τα περισσότερα παιχνίδια στην έδρα μας (αν όχι όλα) και να κερδίζουμε και εκτός πολλά από όσα ήρθαμε ισοπαλία ή χάσαμε ως τώρα. Δηλαδή φέτος είναι το ζόρι, με τον ίδιο ρυθμό (και χωρίς τόσο σοβαρούς τραυματισμούς) του χρόνου θα είμαστε για ακόμα πιο μεγάλα πράγματα (με κάποιες προσθήκες φυσικά).

Φυσικά και κάνει λάθη ο προπονητής, αλλά όποιος δε βλέπει ότι έχουμε ανέβει τρεις σκάλες από πέρυσι, έχει κάποιο θέμα. Προτιμώ τα λάθη που κάνει ένας προπονητής που υπάρχει παρά το αλάθητο ενός προπονητή στη φαντασία μου. Αν νομίζει κανείς ότι η ομάδα θα φτάσει να κερδίζει τόσο άνετα όσο αυτή του '96 από την πρώτη χρονιά, ας πάει να παίξει playstation.

Επίσης ο προπονητής δίνει στίγμα. Στίγμα ΑΕΚ. Επιθετική άμυνα, πάθος και τσαγανό, άρνηση στην ήττα, ωραίο ποδόσφαιρο μπροστά. Και όλα αυτά μπορούν να γίνουν ακόμα καλύτερα συν τω χρόνω. Τι άλλο να ζητούσε κανείς από έναν άνθρωπο που ήρθε πέρυσι και μας ξαναστήνει στα πόδια μας από την αρχή στην ουσία; Οι περισσότεροι αν τους έλεγαν πέρυσι τέτοια εποχή ότι θα παίζουμε τέτοια μπάλα, θα είμαστε πρώτοι, θα είμαστε σε ομίλους του UEFA με πολύ σοβαρή πιθανότητα να πάμε στους 32, δε θα το πίστευαν.

Τα καλύτερα θα έρθουν, ας είμαστε ψύχραιμοι και υπομονετικοί....

Και ο πιο σημαντικός λόγος που ο Μπάγεβιτς ήταν αυτό που ήταν και έφτιαξε την ομάδα που έφτιαξε ήταν πως δεν τον αμφισβητούσε κανείς (ανοιχτά τουλάχιστον) γιατί για την ΑΕΚ ήταν και πρόεδρος και προπονητής και ένδοξος παλαίμαχος παίκτης και αυτός που πήρε το πρωτάθλημα μετά από 10 χρόνια. Ο Μανόλο κερδίζει την ευκαιρία του μόνος του και κάνει την ΑΕΚ να παίζει με την νοοτροπία που θέλουμε. Πάμε για πρωτάθλημα!

delibasicdaddy21 - 27/11/2017 23:48

δοκάρι ο Κονέ για να στείλει εμένα και τον MakisKotsabasis στον κουβά ενώ πιστέψαμε στο γκολ του όταν μπήκε... ξέρω ξέρω, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής δε πρέπει να παίζω στοίχημα, αλλά έχω πέσει στην ανάγκη ρε αλάνια, πάει ο παλιός καλός Αντρίγια Ντέλιγκολ

the_teacher - 27/11/2017 23:47

Ωραία. Πολύ ωραία. Από τη στιγμή που ο μεγάλος Μάρκος Λιβάγια άνοιξε το σκορ, η ΑΕΚ ξεμπούκωσε και κέρδισε δια περιπάτου. Αυτό το "δια περιπάτου" μην το υποτιμάτε. Η ομάδα που κυνηγάει στα σοβαρά το πρωτάθλημα πρέπει από καιρό σε καιρό να στέλνει μήνυμα ανωτερότητας σε μικρούς και μεγάλους. Σήμερα το μήνυμα της ΑΕΚ ήταν σαφές. Μου λείπουν Μάνταλος, Γιόχανσον, Αραούχο, ο προπονητής, χάνω και Τσόσιτς και ρίχνω τρία γκολ με το 60% των ικανοτήτων μου. Δείτε για παράδειγμα τον έμπειρο σε... Συνέχεια πρωταθλήματα Ολυμπιακό πώς πουλάει κάτι τέτοιες νίκες. Δείτε πώς χρησιμοποιεί κάτι τέτοια ματς για να περνάει μηνύματα εκφοβισμού σε όλους. Ήρθε η ώρα να το κάνει κι η ΑΕΚ. Στα επόμενα τρία ματς πρέπει να είναι προσεχτική στη Λιβαδειά και ανώτερη και άνετη στα άλλα δύο.

Δε χρειάζεται να πούμε πολλά για τον Μανόλο. Ίσως το κολπάκι με τον Λόπεζ να ήταν άλλο ένα κόλπο του παμπόνηρου Ανδαλουσιανου. Ίσως να είναι ένας τρόπος να πει στη διοίκηση ότι θέλει αριστερό εξτρέμ και τον θέλει ΣΥΝΤΟΜΑ.

Για τον Ανέστη έχω κάποιες αμφιβολίες γιατί σήμερα ήταν εκτός αποστολής. Χωρίς να θέλω να μπω σε σενάρια συνομωσίας, θα πω μόνο ότι ο Ανέστης, ό,τι κι αν έχει σχεδιάσει για το μέλλον του, οφείλει να συμπεριφερθεί στην ΑΕΚ με λεπτότητα, σοβαρότητα και ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ σεβασμό. Χρωστάει πολλά στην ομάδα και τη διοίκησή της και δε θέλω να πω τίποτα άλλο.

Μεγάλε Μάρκο, εδώ είναι πια το σπίτι σου

Τάσο Μπακασέτα, συνέχισε έτσι φίλε. Όποιος έχει μάτια την βλέπει τη βελτίωσή σου

Πάμε Κομπότη για διπλό. Προχωράμε

wolverineAEK - 27/11/2017 22:59

Έχω διαβάσει μερικά χιλιάδες σχόλια που κράζουν το Χιμένεθ... Μια τοποθέτηση ποιός θα ήταν ο αντικαταστάτης που θα απογείωνε την ομάδα, δεν διάβασα...

Τι; Δεν είναι δική σας δουλειά να βρείτε τον νέο προπονητή; Μονό να κρίνετε τον νυν είναι δουλειά σας;

Μάλιστα... Υπόδειγμα γόνιμης κριτικής! (Βάλτε κανένα όνομα δίπλα να καταλάβουμε τι... Συνέχεια σκέφτεστε...τουλάχιστον)

dr21house - 27/11/2017 23:44

Τον Μοραις φυσικα!!

nikos1977 - 27/11/2017 23:26

ο καλυτερος κριτης του καθε προπονητη , ειναι οι ποδοσφαιριστες.. οσο λοιπον βλεπουμε τους παικτες μας να τρωνε σιδερα, μη ξαναμιλησει κανενας για Χιμενεθ.. σημαινει οτι τους εχει κερδισει, οτι εχει τον σεβασμο τους... ασε που στην σουπερ λιγδα μας με διαφορα ειναι ο καλυτερος... καιφαινεται οτι ποναει την ομαδα και τους οπαδους... καληνυχτα.. αδελφια.. και Μαρκοοοοοοο Λιβαγιαααααααα

MrCaptTolis21 - 27/11/2017 23:40

Λοιπον να συνοψισω αυτο που βλεπω εγω μεχρι τωρα... Λοιπον δεν υπαρχει ομαδα στην Ελλαδα φετος που να εχει τις ατυχιες της ΑΕΚ. Παρολα αυτα ο Χιμενεθ την εχει πρωτη θεση στο πρωταθλημα , περασμενη στο κυπελλο στην επομενη φαση και στην ευρωπη με τα βασικα στη Βιεννη περασμενους ΣΤΟΥΣ 32!!! του γιουροπα. Ολα αυτα με πανω απο 10 απωλειες παιχτων ανα τακτα χρονικα διαστηματα εκτος και δυσκολη διαχειρησιμη κατασταση για το πως θα παρουσιασει μια ανταγωνιστικη ομαδα.... Συνέχεια

Η Ομαδα δεν ειναι τελεια θελει μεταγραφες αν θελεις να φτασεις μεχρι τους 16 του γιουροπα ωστε να εισαι στους ισχυρους απο του χρονου και να διεκδικησεις εχοντας ενα ικανοποιητικο βαθος το ροστερ ωστε να ειιναι μεσα σε ολους τους στοχους οι οποιοι για εμενα ειναι το πρωταθλημα , το κυπελλο και οσο καλυτερη πορεια στην ευρωπη.


Τελος θα ηθελα να θιξω ενα θεμα το οποιο εχει να κανει με την πολυ γκρινια που μας διακατεχει σαν λαο για τα παντα... Οτι και να κανει ο Χιμενεθ θα υπαρχει καποιος να πει κατι αρνητικο ... Αυτο θα πρεπει να σταματησει γιατι μετα απο αρκετες προσπαθειες με διαφορους προπονητες αλλα Ο Κυριος Χιμενεθ ειναι μακραν ο καλυτερος προπονητης μας τα τελευταια χρονια καθως και φετος σιγουρα στην Ελλαδα μακραν απο τον δευτερο απο πισω του τον συντοπιτη μου Εβριτη Μαρινο Ουζουνιδη...


Αυτα απο εμενα παντως με αγαπη και υπομονη για αυτη την ομαδα γιατι εχει χτιστει κατι πολυ δυνατο και με εμφανη σημεια βελτιωσης.

enwsiths74 - 27/11/2017 23:38

Αρμεγει τα γελάδια ο Λιβαγια στης σουπερ λιγκας τα λιβάδια (πολύ κακό ε;).

Lemmy_21 - 27/11/2017 23:35

για να μη ξεχνιομαστε οταν ηταν να ερθει και εγραφα οτι ειναι πολυ καλυτερος του αραουχο και αν τν παρουμε θα ειναι μακραν ο καλυτερος επιθετικος στην ελλαδα καποιοι γεμιζατε dislike που τωρα τον αποθεωνετε και στο φιλικο με το χαμενο πεναλτυ τον κραζατε....Α ΡΕ ΜΑΡΚΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑ!!!!!!!!εγκλημα αν γινει rotation με λεβαδειακο αν το παρουμε παμε με νικες ολο τον δεκεμβρη και μετα 1 αριστερο μπακ 1 εξτρεμ και ενα 6αρι η 8αρι και κλειδωσε ο τιτλος

demetrio_vl - 27/11/2017 23:32

Δεν το λες και μεγάλο δείγμα αλλά στο πρώτο που έκανε 1-2 κόρνερ ο Πλατανιάς είδαμε και μια έξοδο της προκοπής από Τσιντώντα....

Όχι τίποτε άλλο γιατί το πρωί κάποιοι είχαν βρει κι άλλον λόγο να τρώγονται με τον Χιμένεθ....

Lefteris_77 - 27/11/2017 22:46

Πλέον είμαι σίγουρος ότι ο Χιμένεθ ακόμα και το τρεμπλ να κάνει πάλι σε κάποιους δεν θα αρέσει...

ORIGINAL_Veteran1973 - 27/11/2017 23:29

Πλέον είμαι σίγουροs ότι ο Χιμένεθ ακόμα και να αποκλειστεί από τουs 32 και να χάσει το πρωτάθλημα για κάποιουs δεν θα φταίει αυτόs...

krav21 - 27/11/2017 23:48

Φυσικα..Εσυ ειχες συνηθισει να σηκωνεις την κουπα καθε χρονο στην Ελλαδα και να μπαινεις αερα στους ευρωπαϊκους ομιλους (μη σου πω να πηγαινεις και τελικους) που σε χαλαει που η ομαδα ειναι ανταγωνιστικη και μεσα σε ολους τους στοχους. Να την διαλυσουμε ρε μεγαλε την ομαδα απο τωρα, να ψαχνουμε για αλλους προπονητες επειδη ετσι σας καπνισε και επειδη παιζει πιθανοτητα να μη παρει πρωταθλημα και να περασει στους 32. Την παλευετε καθολου μα το θεο?

ORIGINAL_Veteran1973 - 28/11/2017 00:52

Ήρεμα,αδερφάκι.Κανείs δεν είπε να διαλύσουμε την ομάδα.Ίσα-ίσα.Δεν αποτελεί επιλογή να χάσουμε φέτοs το πρωτάθλημα από κανέναν και η πρόκριση στουs 32 είναι αδιαπραγμάτευτη...

krav21 - 28/11/2017 07:21

Αδερφακι, εισαι παλι λαθος. Φυσικα και υπαρχουν πιθανοτητες να τα χασεις και τα δυο. Και τι με αυτο? Θα ερθει η συντελεια? Εχεις καταλαβει οτι ανταγωνιζεσαι στην ουσια και εντος και εκτος Ελλαδος, ομαδες με μεγαλυτερα μπατζετ και πιο μεγαλο ροστερ? Υπερβασεις κανουμε καθε εβδομαδα. Ο ΧΙμενεθ φταει για ολα αυτα? Το οτι βλεπουμε μπαλα και δεν πονανε τα ματια μας, το οτι ειμαστε ξανα ανταγωνιστικοι σε Ελλαδα και ευρωπη, δεν εχει αξια για σενα?

ORIGINAL_Veteran1973 - 28/11/2017 12:11

Καμία συντέλεια,η ομάδα είναι στο σωστό δρόμο και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.Θα υπάρχουν όμωs ευθύνεs.Ξεκάθαρα πράγματα.

jimmysR - 27/11/2017 23:37

εσύ μεγάλε φταις και μόνο που σκέφτεσαι ότι η ΑΕΚ μπορεί να αποκλειστεί από τους 32 και να χάσει το πρωτάθλημα...

ORIGINAL_Veteran1973 - 27/11/2017 23:56

Aπάντησα στον φίλο Λευτέρη στο ίδιο μήκοs κύματοs.Όσο για ό,τι έγραψεs,εντάξει κατάλαβα...

fanoulis73 - 27/11/2017 22:39

Σημερα κατέβασε μια ομάδα για γέλια. Κουτουλάγανε μεταξύ τους. Τους εκθέτει τους παίκτες μ αυτα που κάνει. Ευτυχώς που ηταν ο Πλατανιας και όχι κανας σοβαρός αντίπαλος.

vouliots - 27/11/2017 23:28

Αγόρι μου, που αν καταλαβαίνω καλά απο το ψευδόνυμο σου είσαι και μεγάλος άνθρωπος 45αρης ήρθε η ώρα αμα δεν στο έχει πει ακόμα κάποιος να σταματήσεις να ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο και να παρακολουθήσεις κανα κρίκετ ή κάτι. Σου προκαλεί άγχος απ'οτι φαίνεται και δεν το αντέχεις. Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο πάντα να ξεκινήσεις ταχύρυθμα προπονητικής. Εδώ έχει ο Μοράις χαρτί, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις εσύ; Εσύ που κανονικά θα έπρεπε να έχεις το κινητό του Χιμένεθ... Συνέχεια σήμερα να στέλνεις τα sms;; Αυτό που σίγουρα δεν γίνεται είναι να ξεκινάνε τα παιχνιδάκια 1-0 υπέρ μας να γουστάρεις να παίζεις με ανοιχτές άμυνες χωρίς κουτουλίες που σου προκαλούν εκνευρισμό και γέλιο. Τέλος πάντων, σε αυτό το σημείο δεν θα αμφισβητήσω οτι είσαι ΑΕΚ γιατί εαν δεν ήσουν θα πάταγες απλά deslike στα κρυφά. Επίσης αυτό το μήνυμα θα ήθελα να το στείλω σε διάφορους άλλους εδω μέσα ίδιο και απαράλαχτο αλλά εσύ βρέθηκες πρώτος. Συγνώμη. ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ. Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΔΕΣ

WhiteKeys - 27/11/2017 22:55

Το βλέπατε και στον Πειραιά το παιχνίδι, γαυρακια?

romantic - 27/11/2017 23:28

Ψυχραιμια μαγκες.Βγαινει ο Νοεμβρης και η ομαδα ειναι πρωτη στο πρωταθλημα και με το ενα ποδι στον επομενο γυρο του europa.Το περιμεναν πολλοι απο μας αυτο?

TheQueen - 27/11/2017 23:27

Συγχαρητήρια στην ομάδα! Ήθελα κι ένα γκολ απ τον Λάζαρο που το ζητουσε σαν τρελός και το δοκάρι του Κονέ για να πούμε πιο δυνατά το σύνθημα ΑΕΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΝΕ! Μάρκο αλάνι μου τι παικταράς είσαι εσύ; Πάλι Mvp ρε αλητάκο; Μπράβο! Μανόλο εσένα σε άφησα τελευταίο! Ασε τους άσχετους να σκούζουν..από κάτω μας είναι έτσι κι αλλιώς! Πρωταθληματική ΑΕΚ επιτέλους! Κάποιοι κολλημμένοι και καμμένοι ξεχνάνε εύκολα και θέλουν Μοράις και Κετσπάγια αλλά ευτυχώς ο Μελ ξέρει...

XV1924 - 27/11/2017 23:22

MVP Chrisantous !!!

enwsiths74 - 27/11/2017 23:18

το έχω ξαναπεί. Ο Μανόλο πρέπει πριν από κάθε αγώνα να κάνει ένα ΑΜΑ στο ρέντιτ και να του λέμε εμείς τι θα κάνει με την 11άδα σε κάθε αγώνα. Νομίζω είναι πιο δίκαιο. Τι λέτε; Να τον πάρω ένα τηλέφωνο να του το προτείνω;

Φοίνικας - 27/11/2017 23:18

Ρε μαγκες, καποια στιγμη εκει που καθομουν στο ΟΑΚΑ λεω κατσε να μπω να δω την εντεκαδα. Βλεπω το θεμα με την εντεκαδα και εχει ηδη 104 σχολια σχεδον μιση ωρα πριν αρχισει το ματς! Φυσικα δεν εκανα σκρολ μεχρι τα σχολια για να μην χαλασω την ζαχαρενια μου και απλα συνεχιζα να παρακολουθω το ζεσταμα.... Συνέχεια
Για τον αγωνα? Να εχω 1000 ματια να βλεπω τον Βρανιες να βγαινει παντα πρωτος στην μπαλα, τον Λοπες να κανει κουρσες ασταματητα και να βγαζει σεντρες σαν αυτες του 3-0 και τον Λιβαγια να βαζει τετοιες γκολαρες και να πανηγυριζει με αυτο το βλεμα το μαφιοζικο! Η πιο αγαπησιαρα ΑΕΚ μετα το 2004-2005, με την διαφορα οτι η τωρινη ειναι σαφεστατα πιο ποιοτικη! Αντε να ερθει Κυριακη να παμε να κανουμε καταληψη στην Λειβαδια

Krhthkaros - 27/11/2017 22:49

Το ξανά έγραψα και σε άλλο ποστ χθες, το ξανά αναφέρω. Η ομάδα πρέπει να χτίσει διαφορά. Είμαστε σε καλό δρόμο. Πρέπει να δημιουργήσει ένα μαξιλάρι βαθμών απ τους διώκτες. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω μερικές αγωνίστηκες πριν το τέλος να νιώθουμε την ανάσα του Ολυμπιακού από πίσω. Θα είναι η πρώτη φορά που οι παίκτες μας θα είναι μια ανάσα απ το πρωτάθλημα και θα παίζουν με πολύ άγχος. Πρέπει τις γκέλες που θα κάνει ο Ολυμπιακός εμείς να τις κάνουμε νίκες. Θέλει υπερβάσεις το... Συνέχεια πρωτάθλημα. Χρειάζεται να αποφύγουμε την ήττα στο τηγανι, να κάνουμε διπλό στη τούμπα , να κερδίσουμε στο περιστέρι. Τέτοιες υπερβάσεις. Ο μπαοκ στη τούμπα δείχνει πως μπορεί να κερδίσει κάθε αντίπαλο, εμείς πρέπει να τους κλείσουμε το σπίτι. Είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που έχουμε σωστές βάσεις και μεγάλες πιθανότητες για τίτλο. Όλα θεωρώ πως κρίνονται απ τον Χιμένεθ. Πρέπει να είναι ψύχραιμος και να έχει καθαρό μυαλό. Ψυχολογία ξέρει να δίνει στην ομάδα. Πέρυσι καθάρισε σαν αυγό τον Ολυμπιακό στο τηγανι, μπορεί και φέτος.


ΥΓ: Αν δεν πάρουν 4 παίκτες το γεναρη η ομάδα θα μείνει από δυνάμεις. Ένα μπακ απ του Λόπεζ, δεν χρειάζεται υπέρβαση εκεί. Ένα 6ρι, ένα 10ρι και ένα εξτρεμαρο.

Koulinio21R - 27/11/2017 23:17

αδερφέ το πρωτάθλημα δεν στο δίνει η νίκη στο καραισκάκη ή στη Τούμπα...ας χάσουμε που λέει ο λόγος...τους κερδίσαμε εντός ούτως ή άλλως...τα διπλά στην επαρχία σου δίνουν την κούπα κατά κύριο λόγο....μακάρι εννοείται να πάρουμε αποτέλεσμα και στα 2 ντέρμπι που έχουμε εκτός, αλλά εγώ πιο πολύ φοβάμαι τα υπόλοιπα...πρέπει να αποφύγουμε τις γκέλες με τους μικρούς..αυτό είναι το μυστικό

ORIGINAL_Veteran1973 - 28/11/2017 01:10

Αρχήs γενομένηs από τη Λιβαδειά.Νίκη ή θάνατοs!

aek_metallica - 27/11/2017 22:53

AEKAΡΑ!!!! Και αφήστε τους γαύρους και τους "αεκτζηδες" να γκρινιάζουν!!! Το ένα τους μυρίζει το άλλο τους βρωμάει!!

AekaraOmadara - 27/11/2017 23:11

Καλα λες..Αρνουμαι να δεχτω, οτι περιεργοι τυποι με ΑΕΚτζηδικα προσωνυμια και ΑΕΚτζηδικες φοτο και περιεργες αποψεις που εχουν σαν στοχο να σπειρουν γκρινια και μιζερια ,ειναι ΑΕΚτζηδες και οχι τιποτα γαυροβαζελοι πονεμενοι ...

sakiss1969 - 27/11/2017 23:11

Πάντως αδέρφια δικαιώθηκε ο Μανόλο που δήλωσε ότι ήθελε να έχει το λιβαγια φρέσκο για τον Πλατανιά και γι'αυτό δεν τον ξεκίνησε με Ριέκα! (Είτε σοβαρά είτε αστεία...ετσι είναι)).Οτι και αν κάνει, μας αρέσει ή όχι για τις επιλογές του, μας έχει ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Ας απολαύσουμε την κορυφή και.....ας τη συνηθίσουμε! Στηρίζουμε όλα τα παιδιά, όποιοι και αν παίζουν! Τώρα μας χρειάζεται η ομάδα όσο ποτέ άλλοτε! Δείχνουν να το πιστεύουν για πρωτάθλημα! Μαζί τους και μεις, πάμε ΑΕΚΑΡΑ! (Από κάποιον που... Συνέχεια έζησε τους 4 του Ουέφα , τα πρωταθλήματα 78 και 79 έως σήμερα!!!)

johny_21 - 27/11/2017 23:10

Ολα καλα με σουπερ Μαρκο!Θελω η ομαδα να προπονηθει να βαραει κορνερ απευθειας. Οχι αλλο με πασα!!!

el_zambato - 27/11/2017 23:03

Μπραβο ΑΕΚ!! Μπραβο παιδια!! Διπλο και στη Λειβαδια!!

Koulinio21R - 27/11/2017 23:03

για αυτούς που λένε για τον Χιμένεθ...οκ παραδέχομαι ότι όντως έχει βοηθήσει την ομάδα να βρεί το μέταλλο νικητή που αγνοούσε τόσα χρόνια...αλλά είναι κρίμα (και για την ομάδα) να κοιτάζει να βγάζει μόνος του τα μάτια του, γιατί κακά τα ψέμματα, ο άνθρωπος είναι λιγάκι ανισόρροπος, γιατί σε πολλές περιπτώσεις δεν κοιτάζει να κάνει το λογικό....το απλό ρε αδερφέ.....παραδείγματα? αρκετα...με τον Μπακάκη ας πούμε..ο άνθρωπος είναι ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ...πως να το κάνουμε δηλαδή??? τον Λιβάια τον ξεκινάς... Συνέχεια πάντα σε όλα τα κρίσιμα παιχνίδια (βλέπε Ριέκα π.χ.)και τον Μπακασέτα στην θέση που έπαιζε σήμερα...δηλαδή σε ελεύθερο ρόλο πίσω από τον επιθετικό...τελεία και πάυλα...επίσης ο Αιντάρεβιτς...δεν κατανοώ το κόλλημα του με αυτόν τον παίκτη...είναι αργός, είναι βαρύς και δεν ταιριάζει με την ομάδα....είναι τελειωμένος βασικά, αλλά συνεχίζει και τον βάζει...τι να πώ....δεν θα χρεωνόταν την ήττα-αποκλεισμό από την Ριέκα με αυτά τα αλλοπρόσαλα που έκανε??? ο Τσιγκρίνσκι είχε να παίξει 3 μήνες το παιδί και τον ξεκινάει στο πιο κρίσιμο ευρωπαικό παιχνίδι, αφήνοντας εκτός αποστολής τον Τσόσιτς (ο οποίος τότε δεν είχε πρόβλημα και δήλωνε έτοιμος) ή όταν έχει Τζανετόπουλο, ο οποίος λίγες βδομάδες πριν μας έκανε και τρίβαμε τα μάτια μας στο Μιλάνο....πάει αυτός...τον έφαγε το μαύρο σκοτάδει από τότε........ακόμα και με τον Ισλανδό φέρεται παράλογα...στην προετοιμασία έβγαζε μάτια και τώρα είναι μόνιμα εκτός αποστολής..διεθνής παίκτης, ταχύτατος και με καλή σέντρα...χρησιμότατος έστω και για λίγα λεπτά και δεν τον βάζει καν αποστολή.....μακάρι να συνεχίσει να κάνει τα δικά του και να φέρνει αποτελέσματα...αυτό μετράει στην τελική...ΑΛΛΆ η κριτική που δέχεται σε μεγάλο βαθμό από τον κόσμο, για μένα είναι δικαιολογημένη...ακριβώς γιατί βλέπουμε ότι έχουμε μπροστά μας 2 τεράστιες ευκαιρίες...πρόκριση μετά από τόσα χρόνια από ευρωπαικό όμιλο και πρωτάθλημα, όπου η ομάδα είναι η καλύτερη μέχρι στιγμής με διαφορά....είναι λοιπόν κρίμα να χαθούν αυτές οι ευκαιρίες εξαιτίας δικών του καθαρά λαθών... διότι και αρκετά καλό υλικό έχουμε και όρεξη έχουν οι παίκτες και ο κόσμος είναι ζεστός...είναι πολύ καλές οι συγκυρίες για να κάνουμε το κάτι παραπάνω...είναι η μεγάλη του ευκαιρία να μείνει στην ιστορία και γιαυτό το λόγο τρελενόμαστε (οι περισσότεροι τουλάχιστον) μαζί του θέλω να πιστεύω!!! Υ.Γ. τι καψούρα είσαι ρε Λιβάγια????? πολύ μεγάλος παίκτης και είμαστε πολύ τυχεροί που τον έχουμε...μακάρι να γεράσει εδώ!!! πάμε μωρή αεκάραααααααααααααααα φέτος είναι η χρονιά σου...δεν γίνεται αλλιώς!!!!!!!!!!

eleven11 - 27/11/2017 23:00

Μπράβο στην ΑΕΚΑΡΑ μας..... και επειδή πρέπει να είμαστε σωστοί και τυπικοι, ένα μεγάλο SORRY MANOLO απ΄όλους εμάς που σε κράξαμε επειδή δεν είχες βάλει Τσόσιτς με Ριέκα-Βάζελο... Τελικά είχες δίκιο και μας ξεβράκωσες!!!!!! Πρέπει όλοι μας (προφανώς βάζω κι εμένα μέσα) να μην τρελαινόμαστε μ'ένα κακό αποτέλεσμα, ακόμα κι αν όντως έχει φταίξει ο προπονητής(που έχει φταίξει αρκετές φορές δεν αντιλέγω..). Δεν κάνει καλό στην ομάδα!!!... Συνέχεια

ΥΓ Πρέπει επίσης να γράφουμε και κανά σχόλιο στις νίκες..όχι μόνο στις ήττες!!!!!!!!! :P

tolis_parma - 27/11/2017 22:58

Κομποτη ερχόμαστε...

naupigos - 27/11/2017 22:57

Ακουσα οτι θα κανει καταγγελια ο γαυρος για παρανομη συμετοχη παιχτη Μαγου στο ποδοσφαιρο !!!!!! ο Μανολο φταιει που τον βαζει αφου ξερει οτι ειναι μαγος ο Λιβαγια !!! Εβιβα του Μαγου !!!!!!!!!

naupigos - 27/11/2017 22:57

Ακουσα οτι θα κανει καταγγελια ο γαυρος για παρανομη συμετοχη παιχτη Μαγου στο ποδοσφαιρο !!!!!! ο Μανολο φταιει που τον βαζει αφου ξερει οτι ειναι μαγος ο Λιβαγια !!! Εβιβα του Μαγου !!!!!!!!!

konpalaiologos - 27/11/2017 21:50

Δεν ειναι ωρα για διχασμους...αν ειμαστε πρωτοι και τρωγομαστε τι θα γινει αν ερθουν δυσκολιες; πως να αποδοσουν παικτες και προπονητης οταν οι μισοι ειναι απεναντι; μια οικογενεια...ενας συλλογος...οπως ειπε και ο Βουτσας στην παρουσιαση του γηπεδου μας....σ αυτο το γηπεδο ενωσαμε για παντα τις ζωες μας...

konpalaiologos - 27/11/2017 22:55

Εσυ που πατησες dislike να φανταστω θες να σκοτωθουμε μεταξυ μας...δυο στρατοπεδα....ευγε φιλε...και να φανταστεις, ανθρωποι του δικου σου επιπεδου καθοριζουν την τυχη ολων με την ψηφο τους...και παλι ευγε

spiros21 - 27/11/2017 21:59

Δεν καταλαβες, οι μιζεροι εμφανιστηκαν απο τη στιγμη που η ομαδα αλλαξε επιπεδο και ειναι κορυφαια σε πολλους τομεις. Ευρωπη, πολυ καλο ποδοσφαιρο, πολυ καλους παικτες και υγεια οικονομικη και συλλογικη αλλα αυτοι βρισκουν προβληματα. Θελουν να κλαιγονται, συνδρομο της Στοκχολμης μαλλον θελουν Αδαμιδηδες και Λινεν προπονητη η κανενα Δωνη...

FADOMAS - 27/11/2017 22:12

Στο πιο εύκολο και θεαματικό παιχνίδι της χρονιάς, το οποίο και κερδίσαμε 3-0 στο ρελαντί λέει ο άλλος "έπρεπε να ρίξουμε 7, δε παίξαμε καλά, ο χιμένεθ ήταν τραγικός" αχαχαχαχα δε παίζεστε με τίποτα, σε καλο σας. αχαχαχαχα απολαυστικοί είστε ρε μπαγάσες, μπράβο.

Tom_Hagen_Consiglier - 27/11/2017 22:51

ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ 7ΑΡΑ,ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.....ΘΑ ΣΕ ΧΑΛΑΓΕ ΜΙΑ 7ΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ? ΘΑ ΣΕ ΧΑΛΑΓΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟ ΠΡΟΧΤΕΣ? ΘΑ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕΙ ΕΑΝ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΛΙΒΑΓΙΑ...?


ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.....ΜΕΡΙΚΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΒΑΣΑΝΑΚΙ ΤΟΥΣ...ΝΑ ΜΗΝ... Συνέχεια ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ...ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΡΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΣ ΛΑΙΚΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΜΟΝΟ...


ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΣΗΜΕΡΑ....ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΕΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ....


ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΑΝΤΑ

Gnf21 - 27/11/2017 22:43

Πίστη στην ομάδα μόνο και τίποτα άλλο.VAMOS AEKAΡΑ

Corto1924 - 27/11/2017 22:43

ο ανθρωπος ξερει πολυ μπαλα φαινεται στο πρωτο γκολ ουτε ανγχος ουτε τπτ ουτε να σουταρει βιαστικα πηρε την μπαλα περασε το παιχτη και το πεταξε να ειχαμε και εναν να βγαζει καμια καθετη μπαλια με 20 γκολ θα εβγαζε την χρονια

DIMITRIS1984 - 27/11/2017 22:41

Μαρκο παιχταρα για παντα στην ΑΕΚΑΡΑ!!!Κατα τα αλλα αν ο Τσοσιτς εχει θλαση στον προσαγωγο θα τον δουμε το νεο ετος παλι δυστυχως..αποδεκατιζομαστε...

GEORGE-B - 27/11/2017 22:39

Αυτό που χρειάζεται περισσότερο αυτή τη στιγμή η π-ρ-ω-τ-ο-πό-ρ-ο-ς ( και μέσα σε όλους τους στόχους της) Ομάδα μας, είναι στήριξη.

Και όταν λέμε στήριξη στην Ομάδα, εννοούμε στήριξη προς όλους τους συντελεστές της, διοίκηση - προπονητή-παίκτες.... Συνέχεια
Αυτό που χρειάζεται λιγότερο η ομάδα μας, είναι η γκρίνια και η μίρλα στα όποια λάθη και στις στραβές ( που αναπόφευκτα υπάρχουν και θα υπάρχουν).


Εχει περάσει σχεδόν μιά δεκαετία, από τη εποχή της Ομαδάρας του 2007/8, που έχουμε να δούμε την ΑΕΚ να φιγουράρει στην πρώτη θέση της Βαθμολογίας.


Ας απολάυσουμε τη στιγμή, το ιδανικό momentum, και ας στηρίξουμε μία Ομάδα που φυσικά και δεν είναι Μπαρτσελόνα και πιθανώς δεν παίζει το ποδόσφαιρο που όλοι ονειρευόμαστε, αλλά που προσπαθεί, παλεύει και που κυρίως είναι ΟΜΑΔΑ, με όλη τη σημασία της λέξης.


Εργο διοίκισης? Εργο Μανόλο ? Εργο παικτών? Εργο ΟΛΩΝ, πιστεύω εγώ....και πρέπει να το στηρίξουμε.

gaza30 - 27/11/2017 22:36

Μάγκες διαβάζουμε όλοι το σχόλιο του gkate κ πάμε για ύπνο!!!Υποκλίνομαι αδέρφι....



Κ ΞΑΝΑ ΞΑΝΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ....... Συνέχεια

ΑΕΚ ΜΟΝΟ!!!!

BYZANTIN - 27/11/2017 22:35

ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ !!! χαχαχαχαχαχαχα

mixalisss - 27/11/2017 22:35

Μπράβο ΑΕΚαρα μου!! Πρώτη μέχρι το τέλος!!

philadelphiadream - 27/11/2017 22:31

Μπαινει Δεκεμβριος και η ομαδα ειναι στην κορυφη, ειλικρινα δε θυμαμαι ποσα χρονια εχει να συμβει αυτο. Ευρωπη διεκδικουμε την προκριση. Γενικα η ομαδα παιζει καλα, καμια σχεση με τα προηγουμενα χρονια που σε κουραζε. Υπο αλλες συνθηκες με αυτους τους τραυματισμους θα μπορουσε να ειχαμε καταρευσει. Δεν καταλαβαινω την τοση γκρινια.

GENSUI - 27/11/2017 22:31

Εγραψα πριν λγο καιρό οτι στσ ζορικα φαίνονται οι παίκτες με φρυδια ......στα εύκολα ( αν ηταν εύκολο το ταμπούρι του Ροκα....) Απλώς δείχνουν την κλαση τους. Μαρκο Λιβαγια ....by far ο καλύτερος παίκτης του πρωταθλήματος .

spiros21 - 27/11/2017 22:30

Απλα παιδες καταλαβετε οτι ειμαστε στην Ελλαδα και η ομαδα σε Ελλαδα και Ευρωπη παιζει πολυ ωραιο ποδοσφαιρο. Πηγαιντε σε καφενεια μερες που παιζει η ΑΕΚ, ειναι γεματα απο οπαδους αλλων ομαδων. Παντα η ΑΕΚ εφερνε κοσμο κοντα της με αυτα που προσεφερε σαν παιχνιδι σαν ιδεα γιατι ποτε δεν ηταν φαντασμενη και πομπωδης. Ταπεινη ομαδα και ιδεα με κινησεις οπως η σημερινη για τους πλυμμηροπαθεις η με το φιλικο στην Γιουγκοσλαβια. Αυτη ειναι η ΑΕΚΑΡΑ μας και μαζι θα... Συνέχεια αγκαλιαζομαστε στην Αγια Σοφια...!

jimmy_savevski_8 - 27/11/2017 22:25

Μα ο Λιβάγια δε βάζει γκολ, δεν είναι σκόρερ, δεν τόχει το γκολ......................

Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε...!!!...και πρώτο πρόβατο εγώ, γιατί κι εγώ αυτά έλεγα...!

Συνέχισε να μας εκθέτεις Μάρκο!!

ScoccoMan - 27/11/2017 22:24

Μωρή τρέλα αλητρα μούτρο ...

dimitrisss_21 - 27/11/2017 21:49

Η νικη δε γινοταν να μην ερθει. Και απο τη στιγμη που μπηκε το γκολ, λογικο γταν μετα να ανοιξει το παιχνιδι. Αυτο δεν αναιρει τα λαθη που κανε και παλι ο Χιμενεθ. Δλδ εσεις που κατηγορείτε οσους σχολιαζουν τα λαθη του, θεωρειτε λογικο να παιζει ο Μπακακης αριστερα? Ακομα και να δεχτω το οτι ξεκινησε με 3 μπακ, δεν καταλαβαίνω γιατι δεν επαιξαν Γκαλο-Μπακακης μαχι δεξια και Λοπες -Λαζαρος αριστερα. Ετσι κι αλλιως πολλες φορες ο Λαζαρος πηγαινε αριστερα με αποτελεσμα να χουμε τρεις στα... Συνέχεια αριστερα και εναν στα δεξια.

Με Λεβαδειακο τα πραγματα θα ναι πολυ δυσκολα αφου θα πρέπει οπωσδηποτε να κανει αρκετες αλλαγες. Δε μπορει να ρισκαρει ενοψει Αουστριας. Πχ ακομα και να κανει προπονησεις ο Σιμοες, θα ναι ρισκο να παιξει στη Λιβαδειά.

Ολα αυτα δε σημαινουν οτι δεβ ειναι καλος προπονητης. Αυτος μας εχει πρωτους. Αλλα ενω καταφερνει το δυσκολο, κανει λαθη που τα βλεπουν οι παντες

nick_aek_21 - 27/11/2017 22:23

Η λογικη εδω ειναι η εξης οταν κερδιζει ακομα κ αν βαλει τον Ανεστη φορ δεν μπορεις να πεις τιποτα και οταν χασει ακομα κ οταν τα κανει ολα τελεια ειναι για κλοτσιες κ διωξιμο.

krav21 - 27/11/2017 22:14

Ανελαβε εσυ απο Γεναρη να μας πας τραινο.

Mpampinio21 - 27/11/2017 22:22

υπάρχουν σίγουρα gayροι εδώ μέσα

an0nymous - 27/11/2017 22:20

Εγώ ένα ξέρω.. ακούω και διαβάζω σχόλια απο ανθρώπους που είναι εκτός ΑΕΚ και δεν είναι ΑΕΚτζήδες και όλοι λένε ότι η ΑΕΚ είναι η καλύτερη ομάδα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα..


Αυτό θέλω απο την ΑΕΚΑΡΑ.. να είναι η καλύτερη στην Ελλάδα.. όπως παλιά να μας παραδέχονται όλοι.. και έτσι θα γίνει, η ΑΕΚ παίζει και θα παίζει την καλύτερη μπάλα!!!... Συνέχεια

Τίγρης!

EnwsitisR21 - 27/11/2017 22:19

Αλεφαντος σημερα στο καναλι που βγαινει το ειδα στο youtube ειπε ποιος Λιβαγια σιγα το παιχτη βαρυς δεν κανει χαχαχαχα καλα που υπαρχουν τετοιοι ανθρωποι και γελαμε.

Clark_Kent - 27/11/2017 22:16

Η ομαδα μας εχει αποκτησει μεταλλο νικητη μετα απο πολλα χρονια.

Εγω μεχρι στιγμης μετα απο τοσα ματς Ελλαδα - Ευρωπη αυτο καταλαβα.

Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε να χανε να πουμε!!

paWnRiot - 27/11/2017 22:15

φιλακια στις μπαλαδοφατσες του πληκτρολογιου

spiros21 - 27/11/2017 21:50

Παιδες ειστε χαρουμενοι που τραυματιστηκε ο Τσοσιτς η επρεπε να τον ξεκινησει βασικο με Ριεκα και να ρισκαρει να χασει και τον Λιβαγια ; Ντροπη σας πραγματικα φετος ειστε πιο κουραστικοι απο ολους. Μονο κλαψα και εμπαθεια απεναντι στην ομαδα μας. Κερδιζει η ΑΕΚ παιζει μπαλαρα και εσεις μονο κλαιτε... Μακρια και αγαπημενοι

nick_aek_21 - 27/11/2017 22:12

Δεν καταλαβαινω το σχολιο σου.Ο Χιμενεθ ειπε μετα τη Ριεκα οτι ειχε τραυματισμο ο Τσοσιτς και απο τοτε δεν ειπε κανεις τιποτα.Λογικα ειναι οταν δεν υπαρχει καμια ενημερωση να γινετε φασαρια απο κει που επαιζε βασικος ξαφνικα το μονο που γραφτηκε ηταν οτι ηταν ανετοιμος ενω βγαζει φουλ προπονησεις.... Συνέχεια
Ε και μετα βαζει το Τσιγκρινσκι με 2-3 προπονησεις μετα απο απουσια τριων μηνων και φυσικα ηταν πολυ κακος στο 1ο ημιχρονο αυτο ηταν το περιεργο κ λογικο ειναι να δημιουργει ερωτηματα

spiros21 - 27/11/2017 22:20

Και μετα τον αγωνα με Ριεκα μεχρι το Σαββατο διαβαζα οτι γτ δεν ξεκινησε τον Τσοσιτς και ο Τσιγκρινσκι στον κοσμο του( που ηταν το μονο διαθεσιμο στοπερ ) και για τον Λιβαγια τα ιδια ενω τα ελεγε σε δηλωσεις σε αρθρο απο κατω ολοι ελεγαν εγκληματια, φαντασμενε Χιμενεθ. Ακομη και σε αρθρα για την τιμωρια του Χιμενεθ. Αν χασουμε αλλους παικτες απο τραυματισμους ειδικα Λιβαγια, Σιμοες τοτε η χρονια θα ειναι πολυ δυσκολη !!

Dean94 - 28/11/2017 00:03

ειχε και τον ανταμ νομιζω;

Ξυπόλητος Πρίγκιψ - 27/11/2017 22:20

Οχι ρε φιλε! Δεν είναι υποχρεωμένος ο προπονητής να δίνει σε κανέναν (εκτος ομαδος) αναφορά! Σιγα μην κάνει αναφορά κάθε φορα που βγάζει τη σύνθεση της ομάδας για το λόγο που αφήνει κάθε παικτη εκτος. Παρουσια στη προπόνηση, στρατηγική του κάθε αγώνα και σωματική ετοιμότητα είναι πράγματα που γνωρίζει καλύτερα από ΟΛΟΥΣ το τεχνικό επιτελείο και οι ιατρική ομάδα και όχι ο κάθε μυρωδιάς του πληκτρολογίου.

nick_aek_21 - 27/11/2017 23:06

Ρε φιλε οταν ενας παιχτης εχει προβλημα 99/100 φορες θα γραφτει οπως πχ τωρα με το Σιμοες που ειναι το περιεργο?Αυτο γινετε χρονια τωρα που ακριβως δινει αναφορα?

.Αν δηλαδη ο Σιμοες δεν επαιζε με Παο κ Ριεκα χωρις τη παραμικρη ενημερωση θα ηταν περιεργο να αρχισει ο κοσμος να ρωταει τι γινετε ρε παιδια αφου κανει προπονησεις γιατι δε παιζει?

an0nymous - 27/11/2017 22:10

τραγικοί είναι ρε.. όλη την ώρα κλάψα, και γιατί δεν παίζει ο τσόσιτς και γιατί ο ένας και γιατί ο άλλος.. γκελάρουμε γκρινιάζουν.. κερδίζουμε γκρινιάζουν... άλλοι βγαίνουν στο sdna να την πουν στους γαύρους και τα μπαοκια.. γλώσσα δεν βάζουν μέσα.. στην επόμενη γκέλα πάλι τα ίδια..


ότι να ναι γενικός..

__Giati_einai_alliws - 27/11/2017 22:08

Αδερφε, με όλο το σεβασμό, το πρόβλημα είναι μυικό. Δλδ, καμία σχέση με το «θέμα» στον αστράγαλο.

Κατά τα αλλά, μαζί σου.

Tasos2121 - 27/11/2017 22:04

21 like από μένα σπυρο

AEKfcAthens - 27/11/2017 22:11

Αχχχ ρε γιγάντιε Λιβαγια, μας έχεις τρελάνει με τα μαγιά σου

Alepou_21 - 27/11/2017 21:37

Ευτυχώς που μας ξελασπωσε ο παιχταρας μαγια-λιβαγια με τα πρώτα δικά του 2 γκολ... Η ομάδα μέχρι το 40 δεν έκανε ούτε φάση! Μανόλο βάλε τους παίχτες στις φυσικές τους θέσεις !!! Δεν αντέχουμε αλλο

krav21 - 27/11/2017 22:06

Εμεις δεν αντεχουμε αλλο με ολους τους αδικημενους και χαμενους προπονηταραδες. Φυσικα και εκανε φασεις. ΜΕ υπομονη ζητουσε το γκολ παρολο το πουλμαν του Πλατανια.Ο Λιβαγια ειναι παικτης της ΑΕΚ αν δεν το γνωριζεις. Τα γκολ που βαζει μετρανε υπερ της ΑΕΚ σου αρεσει δε σου αρεσει. Δωσε βιογραφικο στη ΠΑΕ να αναλαβεις προπονητης εσυ μετα τα Χριστουγεννα. ΠΕρυσι τετοιο καιρο με Κετσπαγια και μετα Μοραϊς ημασταν εκτοι και παιζαμε αθλια. Με τον Χιμενεθ ξαναγιναμε κανονικη... Συνέχεια ομαδα. ΜΑς εβγαλε δευτερους και χασαμε το κυπελο οπως το χασαμε. Φετος αποκλεισαμε ομαδα με οχταπλασιο μπατζετ και μπηκαμε στους ομιλους οπου ημαστε ενα ποντο μακρια απο τους 32. Μας εχει πρωτους στο πρωταθλημα και μεσα στο κυπελο. Η ομαδα βγαζει παθος,βγαζει θεληση. Η ομαδα εχει αυτοματισμους. Η ομαδα δεν ειναι τελεια αλλα ειναι ομαδα κανονικη. Απο την ομαδα λειπει ο καλυτερος παικτης της και μαζι ενα αμυντικο χαφ βασικοτατο στελεχος,ο Γιοχανσον. Και συνεχιζει να δειχνει ενα καλο προσωπο. Ο προπονητης εχει τεραστιο μεριδιο σε ολα αυτα. Και εμεις σαν οπαδοι το μονο που κανουμε ειναι να πουλαμε ευκολα τις "γνωσεις" μας και να τοπαιζουμε ξερολες. Αφηστε τη γκρινια στην ακρη. Αφηστε εκτος ομαδας τα απωθημενα σας να το απιζετε προπονητες και απλα στηριξτε την προσπαθεια. Μανολο Χιμενεθ. 350 παιχνιδια με τη Σεβιλλη και 15 στην Εθνικη Ισπανιας ο αμπαλος..... Τρεις χρονιες προπονητης στη Σεβιλλη, τεταρτη,τριτη και τεταρτη στην καταταξη. Ο μυρωδιας. Εμεις ολοι βεβαιως ξερουμε πολυ καλυτερα. Τι να μας πει ο μυρωδιας ο Ισπανος...Θυμαμαι το 2004 εψω αρπαχτει με συνοπαδο στην εξεδρα που εβριζε χυδαια τον Σαντος και τον αποκαλουσε καρπουζα. Δεν του εκανε για προπονητης της ΑΕΚ ο Σαντος... Οση δυναμη ειναι οι οπαδοι για μια ομαδα αλλο τοσο μπορουν να ειναι πληγη ανοιχτη. Η γκρινια φερνει μιζερια. ΠΑτε το αλλιως, γκαντεμιαζετε την ομαδα. Ξεσκιστηκατε με τον βαζελο και την ΡΙεκα για τον Τσοσιτς και γιατι δεν τον εβαλε. Δεν ηταν ετοιμος 100% ελεγε ο Χιμενεθ, αλλα εσεις ξερατε καλυτερα. Παρτε μια θλαση σημερα στον προσγωγο να γουσταρετε. Ο αλλος λεει να βαλει τον Κονε απο την αρχη σημερα στον αγωνα. Ημαρτον και ελεος μαζι. Νυσαφι πια με την γκρινια σας.

wolverineAEK - 27/11/2017 22:43

Πέστα φίλε... Σε άλλη στήλη εκει με την αρχική ενδεκάδα, προσπαθησα να εξηγήσω ποιά είναι η τακτική που εφαρμόζει ο Χιμένεθ. Όσοι διάβασαν κατάλαβαν πέντε πράγματα. Αλλά είναι και λίγο μάταιο να προσπαθείς να εξηγήσεις σε κάποιον που νομίζει πως σε έναν αγώνα παίζουν 11 παίκτες... 14 παίκτες περιλαμβάνει ο σχεδιασμός του αγώνα ίσως και περισσότερους, στα εναλλακτικά σενάρια. Και αυτά πριν τον αγώνα...... Συνέχεια
Η λογική όλων αυτών που γκρινιάζουν είναι βάλε ότι καλύτερο έχεις στην φυσική του θέση. Τέτοια τακτική... .Κι αν δεν πάει καλά ο αγώνας τι κάνεις; Πως βελτιώνεις την εικόνα; Με θαύμα; Αν γίνεις τόσο προβλέψιμος που σε μπλοκάρουν όλοι, τι κάνεις μετά; Μεταγραφές; Φέρνεις τον Μέσσι; Βγάζεις 50 αγώνες με τους ίδιους 11; Ας κάνει ροτέισον με την Καλλιθέα σου απαντάνε... Οκ! Βγάζεις 49 αγώνες με τους ίδιους 11;

Άτοπο... Ο Χιμένεθ την γνώση την έχει, το ρόστερ του αν βελτιωθεί η δουλειά του θα φανεί. Αλλιώς, έχουμε βρεί τον ένοχο, ικανοποίηση για δέκα πέντε μέρες και μετά βρήκαμε τον νέο ένοχο και μακαρίζουμε τον Μανόλο που οι... άλλοι τον έδιωξαν ενώ παίζαμε μπαλάρα! Άτοπο...

krav21 - 27/11/2017 23:45

Διαβασα τι εγραψες σε εκεινη τη στηλη και συμφωνω μαζι σου. Ειναι καλο πολλες φορες να κοιτας στο παγκο και να βλεπεις ενα Λιβαγια ή ενα Χριστοδουλοπουλο γιατι ξερεις πως υπαρχει δυνατοτητα να σου αλλαξουν το παιχνιδι σου. Πολλες φορες που ο Λαζαρος μπηκε αλλαγη ηταν καλυτερος απο αλλες που ξεκινησε βασικος. Διοτι βρηκε αντιπαλους καταπονημενους και εχει τη τεχνικη και την ποιοτητα να κανει τη διαφορα. Σημερα στο παγκο ο μοναδικος που θα μπορουσε να δωσει κατι διαφορετικο σαν... Συνέχεια αλλαγη, ηταν ο Πατιτο. ΠΟλυ λογικα τον αφησε παγκο ο Χιμενεθ. ΑΝ στραβωνε το ματς να μπορει να βαλει καποιον που εχει τη προσωπικη ενεργεια.Θεωρω θα τον εβαζε μεσα στο Β αν δεν υπηρχε η αναγκαστικη αλλαγη του Τσοσιτς. Η τοποθετηση του Λοπεζ στα αριστερα ειχε σκοπο να βοηθαει τον Αϊνταρεβιτς που δεν πολυμαρκαρει και ειναι και αργος. Ο Λοπεζ εχει δειξει πως εχει τη σεντρα και την πλαγιοκοπηση. Δεν ηταν απο το πουθενα αυτη η επιλογη του προπονητη. Φυσικα θα μπορουσε να αποδειχτει λαθος εκ του αποτελεσματος. Ομως σαν σκεψη εχει λογικη βαση. Δεν ειναι δυνατον να τον κραζουμε για αυτες τις επιλογες του εκ του ασφαλους. Αυτος εχει τους παικτες και τους παρακολουθει ολη την εβδομαδα. Ξερει ποιος ειναι καλα και ποιος δεν ειναι,ξερει που μπορει να παιξει ο καθενας. Οταν εβαλε στο Μιλανο τριτο στοπερ τον Μπακακη,κραζανε οι προπονηταραδες μας. Μετα να βγει ενας ρε γαμωτο να πει, μπραβο ρε Μανολο που εχεις ματι και βλεπεις πιο μακρια απο εμας. Ειναι ενας προπονητης που το δουλευει το πραγμα στο μυαλο του,κατεβαζει ιδεες,βρισκει λυσεις. Εχει ενα συνολο παικτων που ολοι θελουνε να παιζουνε και πρεπει να τους κραταει σε ρυθμο. Τον κραζουνε για τον Τριστασον. ΕΛΕΟΣ. Οποτε επαιξε εδειξε πως δεν το εχει το παιδι. Απο τη Ραπιντ ειναι ηλιθιοι που δεν τον υπολογιζουνε δηλαδη. Εχει πτωτικη πορεια ο ανθρωπος, ο Χιμενεθ τον βλεπει καθημερινα και ειναι ικανος να κρινει αν κανει να παιζει ή οχι. Τι ζορι τραβατε ρε ημαρτον. Σημασια εχει πως οι παικτες φαινεται πως γουσταρουν τον προπονητη τους. Παιζουν και για εκεινον. Λαθη θα γινουν ομως θεωρω πως οι σκεψεις του εχουν λογικη βαση ακομα και οταν τελικα το αποτελεσμα δεν τον δικαιωνει. Σημερα διαλεξε Τσιντωτα για τερμα. Και πολυ καλα εκανε. Αν δεν παρει ο δευτερος λεπτα συμμετοχης με τον Πλατανια,ποτε θα παρει? Και ποτε θα αρχισει να μπαινει στη 18αδα ο Μπαρκας να ανεβαζει ψυχολογια? Σωστα επραξε ο Μανολο. ΑΝ ο Τσιντωτας ετρωγε καμια φαβα σημερα και φερναμε κανενα Χ, θα τον κρεμαγανε αναποδα οι προπονητες του καναπε. ΚΑι αυτα μεσα στο παιχνιδι ειναι ομως. Η σκεψη του Χιμενεθ ηταν σωστη και ηταν τυχερος που και στη πραξη του βγηκε αλλιως τα βιογραφικα θα καταφθανανε με φορτηγα στη ΠΑΕ. Δεν ειναι πια θεμα κριτικης αλλα θεμα εμπαθειας. Επιθεση για τα παντα. Γεμισαμε Αλεφαντους που βγαζουν τα συστηματα στο σουμπουτεο.

superdoctoras - 27/11/2017 22:23

Εδώ σύντροφε κάποιοι κλαψομουνιάζανε μέχρι πρότινος γιατί δεν έχουμε προπονητή το δικό μας παιδί τον Δέλλα.

Εδώ κάποιοι βγάλανε άχρηστο τον Φερέρ και προπονητή τον πουθενά Κωστένογλου μόνο και μόνο γιατί έπαιζε μπάλλα στην ΑΕΚ.

Για κάποιους ο Σάντος έπαιζε ταμπούρι και δεν έκανε για την ΑΕΚ Μαδρίτης παρόλο που κατάφερε τα... Συνέχεια απίθανα είτε στην ΑΕΚ είτε στον ΠΑΟΚ είτε στην Εθνική.

Εδώ κάποιοι ακόμα αναπολούν τον Μπάγεβιτς και τί ωραία μπάλλα παίζαμε 30 χρόνια πρίν.

Άβυσος η ψυχή του μέσου ΑΕΚτζή......

Ο Μανόλο πρέπει να ήρθε για να μείνει είτε πάρει είτε δεν πάρει πρωτάθλημα φέτος. Και μόνο που βλέπεις τέτοιο πάθος από αυτόν και τέτοια μπάλλα από την ομάδα αρκεί. Εκτός άν σπρώξεις μαρούλι και φέρεις κάτι από Βαλβέρδε και πάνω αλλά πάλι κι αυτοί ακόμα θέλουν τον χρόνο τους.

Original__1924 - 27/11/2017 22:11

Άλλαξε ομάδα "μυρωδιά"....έτσι θα σε πάω φέτος μίζερε!!!!

mark - 27/11/2017 22:10

Μεταγραφες επιπεδου λιβαγια τιγρη αλλιως παμε οπως εχουμε καλυτερα θα ειναι ΚΡΙΜΑ να χαθει αυτο πρωταθλημα

AekaraOmadara - 27/11/2017 22:10

Η ομαδα εδειξε χαρακτηρα και πηρε μια νικη εντος εδρας ενω ολα τα βλεμματα ηταν πανω της για στραβοπατημα.Εδειξε ετοιμη για την προκληση του πρωταθληματος με ωραιο ποδοσφαιρο και με πιστη στις δυνατοτητες της.Ο Λιβαγια ειναι παιχταρας και ειμαστε τυχεροι που τον εχουμε στην ομαδα μας.Το γκολ ηταν σεντερφορισιο και το εβαλε με το τσαμπουκα του.Γενικα ολη η ομαδα εδειξε ενεργεια και καλο ποδοσφαιρο.Ο Μπακασετας επαιξε στη θεση του και απεδωσε πολυ καλα.Ο Λαζαρος και ο Λιβαγια... Συνέχεια πρεπει να παιζουν μαζι, ειναι πολυ αποτελεσματικοι μπροστα.Ο Κονε θα βοηθησει μεσο επιθετικα.Μακαρι να κανουμε ενα καλο σερι στο Πρωταθλημα και προκριση μεσα στη Βιεννη .Παμε ΑΕΚ!!!!

an0nymous - 27/11/2017 22:01

Ειλικρινά έχετε κουράσει.. στην αρχή πίστευα πως τα ξεπεράσαμε αυτά.. αρχικά γκρίνιαζαν πολύ λίγοι για την ακρίβεια 2-3 ήταν... δύο μήνες μετά έχουμε ξεπεράσει το 50% που άρχισαν να γκρινιάζουν εδώ μέσα και ενώ η ΑΕΚ είναι στην κορυφή του πίνακα και παίζει και την πρόκριση για τους 32 του ουέφα!!!!!!!


Αρρωστημένη κατάσταση είστε ρε.. βουλώστε απλά μια φορά ρε και μη λέτε τίποτα.. στηρίξτε μόνο..... Συνέχεια είπαμε και στα καλά και στα στραβά μόνο στήριξη!!!!! Μέχρι το τέλος και ότι βγει.. στο τέλος θα γίνει ταμείο!

Alepou_21 - 27/11/2017 22:09

Όλοι αεκτζηδες είμαστε και χαιρόμαστε για τη νίκη της ΑΕΚ ! Αλλά μην κάνετε θεό τον Χιμένεθ αφήστε τη προσωπολατρεία! Ο άνθρωπος κάνει πειράματα! Τι να κάνουμε τώρα; Και εμένα δε μου αρέσει που το λέω! Ήθελα να βγω ψεύτης αλλά εδώ και δύο μήνες αυτό μας δείχνει! Δλδ σήμερα τι καλύτερο έκανε στα εξτρεμ ο Λόπεζ από το να έπαιζε ο πατιτο;

Ξυπόλητος Πρίγκιψ - 27/11/2017 22:23

Ουσια!

AekaraOmadara - 27/11/2017 22:21

Τι Προσωπολατρεια που την ειδες ??Επειδη στηριζουμε τις επιλογες του προπονητη της ομαδας??

Εδω και δυο μηνες σε εχει ο Χιμενεθ 1ο σε πρωταθλημα και σε πορεια προκρισης σε Κυπελλο Ελλαδας και Ευρωπης.

Το καλυτερο που εκανε ο Λοπεζ σημερα ηταν οτι εκανε μια σεντρα-asist , περα απο την γενικη του προσφορα σε επιθεση και αμυνα.

Original__1924 - 27/11/2017 22:09

Τι περιμένατε δλδ, να μην νικήσει η ΑΕΚ;

Σ'ότι αφορά τον Τσόσιτς οι γνωστοί "μυρωδιάδες"(που σαν μίζεροι περιμένουν μονίμως στην γωνία και πάλι κρύφτηκαν) να μας γράψουν γιατί ΔΕΝ τον έβαλε με ΠΑΟ και Ριέκα(που ήταν και καλά έτοιμος)....μια και σήμερα περίτρανα απεδείχθη ότι ο άνθρωπος ΔΕΝ είχε ξεπεράσει πλήρως τον τραυματισμό του, οπότε και ο Μανόλο είχε δίκιο όταν το ανέφερε "μυρωδιάδες Αεκάρες" εως γαυροτρολ!!!Μέχρι την... Συνέχεια επόμενη φορά που θα ζείτε για να "επαληθευτείτε" άμπαλοι μίζεροι.....!!!

Kearnage - 27/11/2017 21:38

Ποσοι αραγε περιμεναν καρτερικα τυχον στραβοπατημα για να συνεχισουν να βγαλουν την χολη τους για τον Μανολο; Αλλα τι λεω, θα ακουμε παλι γιατι δεν μπηκε ο Πατιτο, οτι επαιξε 90 λεπτα ο Λαζαρος, οτι, οτι, οτι.....


Η ομαδα ειναι μεσα σε ολους τους στοχους και θα μαλιασει η γλωσσα μου, ο Μανολο θα κριθει στο τελος... Συνέχεια του πρωταθληματος, χωνεψτε το μερικοι.

Alepou_21 - 27/11/2017 21:40

Είδες εσύ μέχρι να άνοιξει από προσωπική ενέργεια ο λιβαγια καμία μπάλα από την ΑΕΚ ; Ο Μανόλο την κατεβάζει κάθε φορά και με μια έκπληξη

krav21 - 28/11/2017 07:39

Αφου δεν το κατεχεις. Ασχολησου με κανενα curling που θα σου ειναι πιο κατανοητο. Ειδα μια ΑΕΚ που με υπομονη γυριζε τη μπαλα,ειχε σχεδιο απεναντι στο πουλμαν του πλατανια, εβγαλε καποιες φασεις με καλυτερη την κεφαλια του Λαζαρου απο τα δυο μετρα και τα καλα σουτ του Γκαλο. Ο Λιβαγια ειναι παικτης της ΑΕΚ αν δεν το ξερεις να σε ενημερωσω. Σε ολο το κοσμο ακομα και οι Μπαρτσελονες και οι παντες οταν παιζουνε με αμυνες πουλμαν, χρειαζονται πολυ συχνα την προσωπικη ενεργεια ενος... Συνέχεια Μεσσι,ενος Νεϊμαρ,ενος Αγκουερο που θα κανει τη διαφορα. Εσενα αν σε χαλανε τα προσωπικα γκολ να κανουμε αιτηση να μην μας τα μετρανε. Και επειδη μαλλον εχεις στο μυαλο σου πως το γκολ του Λιβαγια ειναι κατι σαν το γκολ του Μεσσι με την Χεταφε που περασε ολη την αντιπαλη ομαδα να σου πω πως το γκολ το πρωτο προηλθε απο μια πολυ ωραια καθετη του Γαλανοπουλου. Ο Λιβαγια εκανε τακουνακι στον Λαζαρο που εφευγε στο κενο χωρο παιρνοντας και ενα αμυντικο μαζι του. Η μπαλα κοντραρε και ξαναηλθε στα ποδια του Λιβαγια. ΣΤην ουσια ουτε τριπλα δεν εκανε,απλα εκανε ωραια κινηση προς τα αριστερα και σουταρε στην απεναντι γωνια. Το παρουσιαζετε λες και εβαλε το γκολ της χρονιας για να ξεκλειδωσει την αντιπαλη αμυνα. Ενα ωραιο σεντερφορισο γκολ ητανε,πηρε μια κοντρα και σουταρε. Να απιτησουμε να μετρανε τα γκολ απο δεκα πασες και πανω.

spiros21 - 27/11/2017 21:55

Οταν η Μπαρτσελονα δεν μπορει να σκοραρει απεναντι σε 10 αμυντικους δεν την παιρνει ο Μεσσι απο το χερι να δειξει το δρομο ; Η ο Ροναλντο η ο Νειμαρ η οποιοσδηποτε σε οποιαδηποτε ομαδα. Καλη καθετη πασα απο το Γαλανοπουλο τελεια προσπαθεια του Λιβαγια γκολ και μετα 24 τελικες προσπαθειες που ανοιξε η αμυνα. Ετσι ειναι το ποδοσφαιρο. Σε αλλες ομαδες στην Ελλαδα ανοιγουν τις αμυνες με καλπικα πεναλντι η γκολ offside, δες αυτους ασε την ΑΕΚ...

Ntrskepasti - 27/11/2017 21:46

Alepou_21 με αυτα τα χωρια που παιζουν ταμπουρι θες και προσωπικες ενεργειες για να ανοιξεις την αμυνα τους. Γι αυτο εχεις και παιχταραδες τυπου Λιβαγια και Λαζαρου. Μετα ειδες τη μπαλαρα μπορουν να παιξουν..

nick_aek_21 - 27/11/2017 21:56

Πρωτον σε οσους μετα απο 10 χρονια δεν το εχουν καταλαβει βρισκομαστε σε αθλητικο σαιτ και το να σχολιαζεις τους παιχτες σου τις επιλογες του προπονητη κτλ χωρις υπερβολες κ βρισιες ειναι το σωστο.


Δευτερον ας σταματησει καποτε αυτη η ιστορια που οταν χανουμε ενω εχει κατεβασει σωστη 11αδα... Συνέχεια επειδη πχ ημασταν ατυχοι η ο αντιπαλος ηταν σε καλυτερη μερα να τρωει κραξιμο ο προπονητης και οταν κερδιζουμε ενω εχει κανει λαθη να γινετε Θεος.

Δυστηχως και στις 2 πλευρες υπαρχουν πολλοι των ακρων απο τη μια λενε να φυγει για το παραμικρο και απο την αλλη οταν κανει ξεκαθαρα χοντρα λαθη να τον υπερασπιζοντε λες κ ειναι ο Θεος τους.


Ας το δουμε για αυτο που ειναι ξεχωριστα κακα τα ψεματα και ολα σωστα να τα κανεις δεν σημαινει οτι θα κερδισεις δεν ειναι μπασκετ το ποδοσφαιρο.Επισης μπορεις να κανεις πολλα λαθη και να κερδισεις για τον α.β λογο μπαλα ειναι.


Το τι εχει καταφερει ο Χιμενεθ το ξερουμε ολοι αλλα δεν γινετε να τα γραφουμε καθε φορα επειδη μερικοι νομιζετε οταν "κραξει" καποιος για την 11αδα θελει το κεφαλι του.

krav21 - 28/11/2017 07:27

Εσυ τι θες λοιπον ρε φιλε? Για πες μας απλα και ωραια..ποιοι πρεπει να παιζουνε και καθε ποτε. ΑΝ φυγει ο Χιμενεθ ποιος να ερθει. Ποιους παικτες να παρουμε στις μεταγραφες του Γεναρη. Η εμπαθεια απο την εθκολη κριτικη του καναπε απεχει ετη φωτος. Αν αυτο δεν το αντιλαμβανεσαι τοτε δε μπορω να σε βοηθησω. Παντως μην ανυσηχεις. Η ομαδα θα γκελαρει σιγουρα τις επομενες αγωνιστικες και θα νιωσεις δικαιωμενος.

barlos71 - 27/11/2017 22:08

Πες τα ρε φίλε....

facta non verba - 27/11/2017 22:01

Μόνο ΑΕΚ ρε!!!! Ένωσις !!! Μπράβο αδερφε! !!

Alepou_21 - 27/11/2017 21:50

Η πρώτη αξιόλογη φάση που κάνουμε είναι στο 40 με το γκολ του λιβαγια , πριν το 40 δεν έχουμε κάνει ευκαιρία! Γιατί ο Χιμένεθ πάει και βάζει πειραματική ενδεκάδα

an0nymous - 27/11/2017 21:58

η ίδια εντεκάδα στο δεύτερο έβαλε 3 ομως.. όχι;

Alepou_21 - 27/11/2017 22:07

Έβαλε 2 γιατί ανοίχτηκε ο Πλατανιάς επειδή έφαγε γκοαλ ... Επίσης δε ξέρω αν το πρόσεξες αλλά ο αλχημιστής Μανόλο άλλαξε το σύστημα μόλις είδε ότι δεν τράβαγε το 4-2-3-1 και το έκανε 3-5-2 γιατί είδε ότι ο Λόπεζ δε τραβάει στα εξτρεμ!!

krav21 - 27/11/2017 23:55

Συνεχιζεις την μουρμουρα σου αδικημενε προπονηταρα...

pante_or - 27/11/2017 21:41

Φιλε ποσό δίκιο εχεις! Οι περισσότεροι εδω μέσα πιο πολυ γουστάρουν να κράζουν παρά να πάρουμε πρωτάθλημα

aek_os_thanato - 27/11/2017 21:54

ΑΝ υπαρχουν τετοιοι δεν ειναι ΑΕΚ αυτοι.

εγω παντως για να μιλησω για τον εαυτο μου , δεν πιστευω στον Χιμενεθ.

only-AEK - 27/11/2017 21:43

Στο τέλος θα πάρουμε πρωτάθλημα και θα λένε ότι το πήραν μόνοι τους οι παίκτες . Τα χουμε ακούσει όλα από τους προπονητές πληκτρολογίου .

angelm - 27/11/2017 22:07

Προχωραμε πρώτοι κρατάω τον προβληματισμό του πρώτου μισαωρου αλλά και την κλάση που έχει η ΑΕΚ μπροστά με τόσες απουσίες και πάλι τρία ομορφα γκολ με ηγέτη τον απίθανο Μάρκο συνεχιζουμε για το διπλό στη Λειβαδιά για να κλειδώσουμε τη μισή σεζόν πρώτοι

K1tr1nos21 - 27/11/2017 22:07

ακόμη μια καλη εμφανιση και ενα ευκολο απόγευμα.. τωρα ποδοσφαιρο ειναι ο καθενας εχει την δικη του γνωμη.. αλλος οτι δεν ειχαμε πολλες τελικές στο πρωτο ημίωρο.. αλλος οτι δεν υπηρχε αντιπαλος.. αλλος για παικτες που δεν χρησιμοποιούνται.. ολοι εχουν καποιο δικιο.. αλλα η πραγματικότητα είναι μια.. ότι όταν εχουν κέφι χορταινουμε ποδόσφαιρο... ταχύτητα, ρυθμός, ωραίες γρήγορες εναλλαγές της μπάλας.. σε καποια σημεια ο αντίπαλα τα παρατάει τελείως.. ναι δικαιώθηκε ο μανολο για τον... Συνέχεια τσοτσιτς.. τα καταφερε να τον βαλει σημερα που τραυματίστηκε.. θετικό η κατασταση που βρισκεται ο κονες.. Αυτος ο κονες θα ειναι η καλυτερη μευαγραφη μας.. τους μισούς ποδοσφαιριστες της ΑΕΚ να ειχε ο γαυρος θα μας τα είχαν κάνει τσουρέκια για τους μπαλαδορους που εχουν.. οταν το καλοκαιρι η ΑΕΚ επαιρνε τσοτσιτς , λοπεζ, λιβάγια και αραουχο επέμενα οτι εχουμε μακραν το ποιοτικότερο ροστερ σε αντίθεση με πολλους που μίλαγαν για μπατζετ και παραμυθια.. και μιλαω για τον γαυρο γιατι αυτους του παοκ ουτε καν τους ειχα ξανακούσει.. ο μονος παικτης που πλησιάζει σε ποιοτητα αυτους που φερνει η ΑΕΚ ηταν ο τσαβεζ που πηρε ο βαζελος το ειχα γραψει και τοτε.. και καλα εκανε το παλικάρι και εφυγε.. αν ο γαυρος ειχε παρει τον λιβάγια.. θα παραμιλαγαν τα καναλια και οι φυλλάδες για τους αστέρες που φερνει ο νοικοκύρης ανοιχτοχερης.. προσοχή στη λιβαδεια.. μανολο πιέζουμε ψηλα απο το πρωτο λεπτο.. δεν δίνουμε γηπεδο ουτε για ενα λεπτο γιατι παλι θα κυνηγάμε το σκορ με την πρωτη επιθεση του αντιπάλου..

Aek21cy - 27/11/2017 22:06

Γεια σε ολους τους προπονητες εδω μεσα.. Ρε πατε καλα φτανει με αυτη την μουρμουρα καταντα κουραστικο να μπαινει καποιος να διαβασει για την ομαδα και αλλο απο το να διαβαζει για μαθήματα προπονητικης και γιατι αυτο και οχι το αλλο και εχει εμμονες και δεν εχει.... ε φτανει πια. απο τις 6μιση ανακοινωθηκε η ενδεκαδα και αρχησατε την κλαψα και τα παραπονα λες και χαναμε 6-0 απο τις 7. πατε καλα ρε??? ξερουμε ολοι εμεις και δεν ξερει ο προπονητης? για ονομα του Θεου πλεον σταθητε... Συνέχεια διπλα στην ομαδα και κοιτατε που ολοι οι αλλοι θελουν το κακο μας και ο μανολο μια χαρα ειναι.. φαινεται ποια ειναι η σωστη δουλεια και ποια η λαθος προς το παρων για μενα με ικανοποιει πληρως γιαυτο που βλεπω.. ειμαι στην πρωτη θεση και με πιθανη προκριση στους 32. Το μονο που χρειαζεται η ομαδα ειναι ψυχολογια και 3 προσθηκες σοβαρες τον γενναρη


Φιλικα παντα και ΑΕΚτζηδηκα. Παμε να το σηκωσουμε το Μαη και αφηστε την κλαψα για τα παοκια και τους ολυμπιακους..

Hoffer - 27/11/2017 21:39

Δεν πρεπει να χαθει αυτη η χρονια.Η διοικηση οφειλει να στηριξει αυτην την ομαδα που μετα απο χρονια δειχνει ικανη για τον τιτλο.Πρεπει ο μεσος και το εξτρεμ μας να ειναι απο το πανω ραφι.Οπωσδηποτε.Για να προστατευτει αυτη η υπεροχη ομαδα που εχει μετα απο χρονια φτιαχτει.2 μεταγραφες επιπεδου Λιβαγια σε κεντρο και εξτρεμ.Τιποτα λιγοτερο σε ποιότητα.Αναμενουμε καποιο συμπληρωμα για Λοπες και ειναι λογικο το μπακ απ του να στοιχισει λιγοτερα χρήματα αλλα θα... Συνέχεια πρέπει να ειναι αριαπραγματευτη η ποιοτητα του εξτρεμ και του χαφ που θα ερθει.Η ομαδα ειναι εξαιρετικη και καλυτερη απο τους αντιπαλους της με διαφορα.Η διοικηση οφειλει να την βοηθησει να αντεξει σε αυτα τα στανταρ ποιοτητας.ΜΟΝΟ ΑΕΚ

LiberumArbitrium - 27/11/2017 22:05

Αδερφέ, διαφωνώ στη μεταγραφή εξτρέμ και εξηγούμαι. Αν η ΑΕΚ αποφασίσει να παίζει πλειοψηφικά το 3-5-2 που φαίνεται πως της πάει και καλύτερα (και μπορεί ανάλογα τον αντίπαλο να το προσαρμόζει είτε επιθετικά είτε αμυντικά) πρέπει να πάρει παίχτη επιπέδου στη θέση 10. Δηλαδή τον αντί- Μάνταλο, με αλλαγή τον Μπακασέτα. Στις υπόλοιπες θέσεις συμφωνώ.

Tom_Hagen_Consiglier - 27/11/2017 22:05

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ....ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΜΑΡΚΟ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΜΑΤΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟ 2-0 ΑΛΛΑΓΗ....ΤΕΣΠΑ....

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟ 30ΝΤΑΛΕΠΤΟ ΩΡΑΙΟ Β ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΚΟΛ,ΣΑΚΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΞ Ο ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΣΤΟ Β,ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΜΙΑ 7ΑΡΑ ΓΙΑ ΞΕΜΠΟΥΚΟΜΑ...ΚΡΙΜΑ... Συνέχεια
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΜΕ 2 ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΥΛΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ...ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΚΟΡΜΟ,ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΕΓΩ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΟΥΕΦΑ ΜΕ ΛΙΓΗ ΤΥΧΗ... Ο Λ Α ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ Ο Λ Α ΓΙΝΟΝΤΑΙ....

ANESTHSR21 - 27/11/2017 22:04

Μπράβο ρε παλικάρια!

nikk_21org - 27/11/2017 22:02

Πολλές απουσίες. Κατ' αρχήν λείπουν και οι τρεις αρχηγοί. Μετά το πρώτο γκολ του παικταρά όλα έγιναν πιό εύκολα. Ο προπονητής κατέβασε εντεκάδα ανάγκης, αν και θεωρώ ότι ο Πατίτο σ' αυτό το ματς θα έκανε πάρτυ. Ας χαρούμε την πρωτιά γιατί πολλά χρόνια συνηθίσαμε στις παρακάτω θέσεις. Ο προπονητής γνωρίζει πιό πολλά από εμάς και αν κι εμμονικός όντως σε κάποια πράματα, έχει δώσει χαρακτήρα και νοοτροπία στην ομάδα και τελικά δείτε ποιούς προπονητές έχουν οι αντίπαλοι. Μην... Συνέχεια τρελαθούμε και τελείως εμείς, από το σανό που ρίχνουν στους άλλους. Σε κάποιες θέσεις έχουμε τους καλύτερους στην Ελλάδα. Στήριξη και αμάν με τη γκρίνια.

psuxiatros21 - 27/11/2017 22:00

Μαρκο μεγάλη κλάση

Λάζαρος ντριπλαδορος μπουκαδορος αλλά σήμερα δεν τον ήθελε.

Αινταρεβιτς τραβα 1σουτ αγόρι μου εκεί γύρωστο 80 να γράψει ντορτια.

Κονε σφηγμενος πολύ του λυπεί ρυθμός.

Μπακακης όταν κυνηγάει παίχτη να βάλει μπροστά σώμα έχεις το κεφάλι σου υσιχο.... Συνέχεια
3-0 με τον τελευταίο πλατάνια αλλά χωρίς μανταλο γιοχανσον σιμοες τζεσους και με Χιμένεθ στο μπουθ.

XV1924 - 27/11/2017 21:59

Τρια πραγματα θα πω :

1) Λιβαγια ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ και απο οτι φαινεται θα βοηθησει και με γκολ

2) Κονε πολυ θετικη εμφανιση και δειχνει οτι ειναι ετοιμος να προσφερει

3) Γιακουμακης θελει χρονο ακομα αλλα πιστευω θα βοηθησει... Συνέχεια
Περα απο αυτα η νικη ΤΡΟΜΕΡΑ σημαντικη, ΣΤΗΡΙΞΗ σε Μανολο και ΔΙΠΛΟ στη Λιβαδεια ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ !!!!!!!!

NikBaba - 27/11/2017 21:57

Ενα συμβολαιο για τον Μαγο Λιβαγια παρακαλω!

Napolitanos_21 - 27/11/2017 21:56

Μετα το 1-0 τελειωσε το ματς και όλα πήγαν καλά. Θα μπορούσε να φτάσει και 6-0 το σκορ στο δεύτερο ημιχρονο. Αν δεν είχε σκοράρει ο Λιβαγια με την ατομική του ενέργεια όμως θα ειχε πάει ενα ημιχρονο στα σκουπιδια ξανά.

ZAPATISTA21 - 27/11/2017 21:54

Περίμεναν γκέλα να απευλευθερώσουν την μπαρούφα τους οι πονηροί, αλλα πακέτο.....Με τα ψώνια του Γενάρη πάμε σε άλλο level...Η Μοναξιά της κορυφής μας αρμόζει.Εγκαταλείπω το ΟΑΚΑ με πρωτάθλημα.

tokitrinopistoli - 27/11/2017 21:53

Στηριξη στην ομαδα .Με διπλο στη Λιβαδεια πρωταθλητες Χειμωνα θα ειμαστε σιγουρα.Μετα πρεπει η διοικηση να παρει 3 παιχτες

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 27/11/2017 21:53

Αυτος ο κακομοιρης ο Τσιντώτας......... παιζει και να τον "δαγκωσε"....!!!......

aekaranikaia21 - 27/11/2017 21:52

ΑΕΚ ΓΕΡΑ......

aekarachios - 27/11/2017 21:51

Μπράβο παιδιά 3 0 στο ρελαντί οπως έπρεπε. Τι να πεις για το Λιβαγια εκπληκτικός ποδοσφαιριστής. Κρίμα για τον Λάζαρο δεν τον ήθελε σήμερα η μπάλα, δεν πειράζει. Προσοχή τώρα με τη Λειβαδιά παίδες είναι κομβικό παιχνίδι και είναι και εκτός έδρας.Αν το πάρουμε μπορούμε να πάμε άνετα μόνο με νίκες μέχρι το τηγάνι. Vamos AEK. VAMOS MANOLO

Severian21 - 27/11/2017 21:50

Δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει εστω μια περιπτωση ναμην πληρωσουν αυτη την ρητρα. Λαχειο πραγματικα! Παιχτης καταλυτης!

dioposdennis - 27/11/2017 21:47

Πατιτο ποτέ θα δούμε; προτιμά να βαφτίζει εξτρεμ τον Λοπες παρά να βάλει πατιτο; δεν το καταλαβαίνω!

Alepou_21 - 27/11/2017 21:39

Αυτόν τον παίχτη (λιβαγια ) με την ριεκα , τον Ολυμπιακό , την Τρίπολη τον είχες πάγκο;

an0nymous - 27/11/2017 21:47

εδώ τον ανεβωκατεβάζατε άμπαλο το καλοκαιρί..

Alepou_21 - 27/11/2017 22:14

Το παιδί κολλάει τη μπάλα στο στήθος με 100αρα μπαλιά εγώ δεν είπα.ποτε ότι ο λιβαγια δε κανει

Eiriniaek21 - 27/11/2017 21:42

Τι παικταράς είσαι εσύ!!!!

LiberumArbitrium - 27/11/2017 21:41

Προσοχή με Λεβαδειακό. Είναι ματς μπαρούτι, καθώς μιλάμε για ομάδα που εντεταλμένα δουλεύει για το γαύρο. Από εδώ και πέρα, πρέπει να τονιστεί από την ΠΑΕ σε όλους τους παίχτες ότι κάθε ματς είναι τελικός. Το πρωτάθλημα για πρώτη φορά είναι εφικτό μετά το 2007-8.

mark - 27/11/2017 21:41

Προσοχη στο επομενο ματς με κομποτιακο εχει πολλες παγιδες αυτο το παιχνιδι και πολυ προσοχη οσοι πανε γιατι μας περιμενουν στην γωνια για τιμωρια

pante_or - 27/11/2017 21:40

Παιδιά εντάξει ο Χιμενεθ τωρα ; Που μας εχει πρώτους ; Αλλα βέβαια εσεις λέγατε κ τον Λιβαγια Λειβαδια ε;

stayros1924 - 27/11/2017 21:40

Μπράβο ΑΕΚάρα. Πάμε τώρα για ένα εύκολο 3χ3 που θα μας σταθεροποιήσει στην κορυφή.

stratiwth21 - 27/11/2017 21:40

Ένα μεγάλο μπράβο στους κοουτς του πληκτρολογίου που μετά από συνεχείς πιέσεις και ερωτήσεις προς τον Χιμένεθ μπήκε ο τσοσιτς και τραυματίστηκε.. αλλά όταν δεν τον βάζει τον τσοσιτς είναι εμμονικός και κομπλεξικός..

nikos_akadimia_platonos_2 - 27/11/2017 21:39

Μαρκο μας καυλωνεις απιστευτα. Κονε εισαι εργαλειο απο τα λιγα.

aek_os_thanato - 27/11/2017 21:32

μπορει το 3-0 να δειχνει μια ανετη νικη,αλλα μεχρι το 1-0 του τρομερου Λιβαϊα ειχαμε προβλημα να φτιαξουμε καθαρες φασεις μεσα απο την περιοχη.

Χιμενεθ μαλλον πρεπει να αναψεις μια λαμπαδα στο μπόι του Μαρκο.

tokitrinopistoli - 27/11/2017 21:39

Ετσι γινεται με τις ομαδες που παιζουν αντιποδοσφαιρο.Οταν μπει το πρωτο ομως τους αλλαζουμε τα φωτα στις τελικες.Λιγο ειναι αυτο?

AEKoverall - 27/11/2017 21:36

παίζει και αντίπαλη ομάδα στο ποδόσφαιρο φίλος.Αν ήταν όλα τόσο απλά θα νικούσαμε 10-0

kostaskafk9 - 27/11/2017 21:36

εισαι αρκετα υπερβολικος αδερφέ!!!

απόλαυσε την κορυφή γιατι ένας λογος που εισαι εκει ειναι και ο Χιμένεθ.....

kbokis - 27/11/2017 21:38

Δικαιώνεται και ο Χιμένθ με την μη χρησιμοποίησης του Τσόσιτς μετα τις ενοχλήσεις που ένιωσε στο ημίχρονο .Τι όχι?

naupigos - 27/11/2017 21:38

Εβιβες της ΑΕΚαρας μας και του Τιγρη !!!!!!!!!!

oxias - 27/11/2017 21:37

Χιμενεθ λιγο πατιτο δεν βλαπτει.εμπρος αετε για το 3 στα 3

naupigos - 27/11/2017 21:37

Εβιβες της ΑΕΚαρας μας και του Τιγρη !!!!!!!!!!

only-AEK - 27/11/2017 21:37

Φίλαθλοι της ΑΕΚ που κατα τη διάρκεια του αγώνα μας πρήξατε τα συκώτια με τις επιλογές Χιμένεθ , να σας ενημερώσω οτι ο χρήστης Χιμένεθ αισθάνεται δικαιωμένος στην τοποθεσία ΟΑΚΑ , και δεν θα φύγει μεχρι να πάρει πρωτάθλημα ! Καλο βράδυ και κορυφή η ΑΕΚΑΡΑ !

naupigos - 27/11/2017 21:37

Εβιβες της ΑΕΚαρας μας και του Τιγρη !!!!!!!!!!

vgr21 - 27/11/2017 21:37

MARKO YOU ARE MAGIC!!!!!

Livaujo_ - 27/11/2017 21:36

Πληρώστε το 1,8. Είναι λίγα για αυτόν τον παίχτη.

ΕΠΟΜΕΝΟ