203 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΑΕ ΑΕΚ: Οι ευθύνες δεν έχουν ονοματεπώνυμο;

Φουλ επίθεση της ΠΑΕ ΑΕΚ στον Ιβάν Σαββίδη, χωρίς να αναφέρει καν το όνομα του, για το ντου με το όπλο, στον Δικαστή Σκουτέρη για την απόφαση του τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, ενώ θέτει και προ των ευθυνών της την πολιτεία

Mybet Casino: 750+ παιχνίδια & φρουτάκια Novomatic
Αρμόδιος ρυθμιστής MGA. 21+. ΚΕΘΕΑ: 210 9237777

Ανακοίνωση – καταπέλτης και φουλ επίθεση της ΠΑΕ ΑΕΚ, που αναρωτιέται αν οι ευθύνες της χθεσινής ζούγκλας στην Τούμπα έχουν ονοματεπώνυμο και φυσικά απαιτεί μια απάντηση από τους υπευθύνους και την πολιτεία!

Η Ένωση, εξαπολύει φουλ επίθεση στον Ιβάν Σαββίδη, χωρίς να αναφέρει καν το όνομα του, για το ντου με το όπλο στον αγωνιστικό χώρο της Τούμπας, ενώ στέκεται και στην απόφαση του Δικαστή Σκουτέρη να ανοίξει μεσάνυχτα την Τούμπα με μια απόφαση έκτρωμα.

Το πιο σημαντικό σημείο της ανακοίνωσης, αφορά την τοποθέτηση της ΠΑΕ ΑΕΚ σχετικά με την πολιτεία, την οποία θέτει προ των ευθυνών της και ζητά από εκείνη μια απάντηση στο ερώτημα για τα χθεσινά όργια της Τούμπας:

«Οι ευθύνες δεν έχουν ονοματεπώνυμο;».

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

Aυτή την κρίσιμη στιγμή για το ελληνικό ποδόσφαιρο αισθανόμαστε την ανάγκη να υπενθυμίσουμε σε κάθε κατεύθυνση ότι η ΑΕΚ έχει ταυτίσει την ιστορική της πορεία με τις αρχές της συνέπειας και της ευθύνης, τις οποίες τώρα περισσότερο από ποτέ είναι ανάγκη να υπηρετήσουμε όλοι όσοι εμπλεκόμαστε με το ποδόσφαιρο. 

Αυτό το αίσθημα ευθύνης απέναντι στο ελληνικό ποδόσφαιρο πληγώθηκε βάναυσα χθες το βράδυ στην Τούμπα, όταν εισέβαλε μαινόμενος στον αγωνιστικό χώρο ο οπλοφορών μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, υπό τη συνοδεία μπράβων, απειλώντας φανερά τον διαιτητή και τη δική μας ομάδα. 

Μια εικόνα που έκανε το γύρο του κόσμου, εξευτέλισε την Ελλάδα και θα στοιχειώνει επί πολλά χρόνια το πολύπαθο ελληνικό ποδόσφαιρο.  

Θυμίζουμε ότι πρώτοι αιτηθήκαμε θεσμικά την αναβολή του πρωταθλήματος μέχρι να τελεσιδικήσουν οι δικαστικές αποφάσεις και λοιδορηθήκαμε για επικοινωνιακό τρικ. Το αίτημά μας απορρίφθηκε και έτσι φτάσαμε στα χθεσινά θλιβερά γεγονότα. 

Αυτό που προέχει είναι η άμεση εκδίκαση όλων των εκκρεμών υποθέσεων και η έγκαιρη απονομή δικαιοσύνης, προκειμένου να μην διαμορφώνονται αιφνιδιαστικά οι συνθήκες τέλεσης των αγώνων, όπως συνέβη με τον δικό μας αγώνα στην Τούμπα. Το θράσος του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ξεκίνησε από τα ξημερώματα της Κυριακής, όταν ο δικαστής Σκουτέρης, ξενυχτώντας, του έδωσε το διαβατήριο για να κάνει αυτά που όλοι είδαμε. 

Παρά τον καθολικό ξεσηκωμό των οπαδών μας, αποφύγαμε να πυροδοτήσουμε την ήδη τεταμένη -χωρίς την παραμικρή δική μας συμμετοχή- ατμόσφαιρα και είπαμε «πρώτα το ποδόσφαιρο». Αυτό είναι το δόγμα μας! 

Είμαστε οι μόνοι που από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος αποφύγαμε το χαρτοπόλεμο των εμπρηστικών ανακοινώσεων, δεν απαξιώσαμε τους θεσμούς και θα επιμείνουμε σε αυτή τη συνειδητή πολιτική. 

Δεν είναι ένδειξη αδυναμίας, είναι ζήτημα ευθύνης. Δεν εκβιάζουμε για το πρωτάθλημα! Διεκδικούμε το πρωτάθλημα! Δεν απαιτούμε! Αγωνιζόμαστε!  

Θα κατηγορηθούμε για αυτό ή δίκαια αναμένουμε την εφαρμογή των κανονισμών; Θα αρκεστούμε στις εξαγγελίες για ένα νέο πλαίσιο κανόνων ή θα δούμε πρώτα να εφαρμόζεται το υφιστάμενο; Το μείζον δεν είναι να τιμωρηθούν οι παραβατικές συμπεριφορές, που δυσφημούν τη χώρα μας διεθνώς; Οι ευθύνες δεν έχουν ονοματεπώνυμο; 

Θα ακούσουμε και πάλι από τα χείλη δικαστή να μιλάει για «αστείο πειθαρχικό κώδικα» ή θα εφαρμοστούν οι υφιστάμενες διατάξεις; Θα υπάρξει πάλι παζάρι ή δικαιοσύνη;

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
mario_koralh - 13/3/2018 19:11

Στο Ελλαδιστάν που ζούμε προβλέπω : κατοχύρωση του παιχνιδιού στον ΠΑΟΚ όχι επιπέον αφαίρεση 3 βαθμών στην ΑΕΚ και τιμωρία έδρας 2-3 αγωνιστικών στον ΠΑΟΚ ,άντε και ένα πρόστιμο 30-50 χιλιάδων σ'αυτόν .

AgiaSofia2017 - 13/3/2018 16:32

Αδέρφια μόλις τώρα οΤσακιρης γράφει στο Facebook ότι με εντολή UEFA λόγω εισβολής και όπλων και Μιχελ το ματς το παίρνει η ΑΕΚ και έχει ενημερωθεί και ο Παοκ... Λέτε να είναι αλήθεια;

mikros_serifis - 13/3/2018 16:20

Δεν μπαίνει τελεία γιατί δεν έχει νόημα να μπει. Η τελεία μπαίνει για να διαχωρίζει ένα γράμμα από το επόμενο του ώστε να φαίνεται ποια είναι αρχικά λέξης, ( πχ. ΠΑ.ΣΟ.Κ ). Άρα στο ΑΕΚ από τη στιγμή που δεν υπάρχει επόμενο γράμμα δεν μπαίνει τελεία στο Κ.

JPant - 13/3/2018 16:10

Παιδιά μια ερώτηση,


Ο Σκουτέρης, δεν μπορεί να φέρει νομικές ευθύνες για την απόφαση που έβγαλε σαν εφέτης;

psuxiatros21 - 13/3/2018 14:59

Παιδιά μην το ταλαιπωρουμε άλλο το θέμα.

Παντού κάνουν λόγο για τιμωρια του προέδρου του παοκ αλλά και της ομάδας που ηγείται. Θα κατοχυρωθει με 0-3 υπέρ μας θα αφαιρεθούν 3 βαθμοί από τον ΠΑΟΚ σε αυτη την σεζόν και -2 από το επόμενο διότι πρόκειται για εισβολή στον αγωνιστικό χώρο. Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει και θα το σηκώσουμε εμείς τέλος.

JPant - 13/3/2018 16:07

Μπορεί και παραπάνω βαθμούς πάντως, ακόμα και υποβιβασμός(Απίστευτο να συμβεί..).

K1tr1nos21 - 13/3/2018 15:30

αυτό όσο αφορά το σκέλος της διακοπής και του αποτελέσματος του παιχνιδιού.. αν δεις με τι ποινές απειλείται ο παοκ από την εισβολή του προεδρου ιδιοκτητη, του εκτελεστικού διευθυντή, μπράβων, απειλές στον διαιτητή του αγώνος, επίθεση σε μέλος της αποστολής της ΑΕΚ σε δημοσιογράφους, οπλοκατοχή.. δεν σε φθάνει ο μισος πειθαρχικός κώδικας.. η μάλλον καλύτερα ψάξε γιατί δεν θα κατηγορηθεί.. θα είναι πιο σύντομο.

an0nymous - 13/3/2018 14:59

Εγω παιδιά πιστεύω θα βρουν πάλι έναν τρόπο να γλυτώσουν κάπως τον παοκ.. τουλάχιστον έτσι ώστε να μείνει στο παιχνίδι του πρωταθλήματος.. κάτι θα βρουν αυτοί. Αφού φαίνεται η κυβέρνηση το σπρώξιμο που τους ρίχνει και υπάρχει αυτή η ατιμωρησία γι αυτούς.. όλοι τιμωρούνται εκτός απ αυτούς.

psuxiatros21 - 13/3/2018 15:26

Αδερφε δεν την γλυτωνει αυτή την φορά ουτε ο παοκ ούτε ο καουμπόης προεδρος εδώ θα είμαστε

stevepyr - 13/3/2018 15:21

Η μονη ελπιδα τους ειναι να τιμωρηθει σημερα, αυριο ή μεθαυριο για καποιο μαγικο λογο η ΑΕΚ!!!

Γι αυτο προσοχη σε ολους....

Εμειναν 5 ματσακια και τελοοοοςςςς....!!!!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

morten21 - 13/3/2018 15:22

ο κικιλιας θα δωσει ονοματεπωνυμο.....

stevepyr - 13/3/2018 15:19

Περυσι στον τελικό του αισχους, επρεπε για μια λανθασμενη ( κι οχι αμφισβητουμενη οπως τωρα) κατοχυρωση γκολ, να μπουκαρουν μεσα παραγοντες της ΑΕΚ με οπλα, κρανη κ.λ.π;;;;

Ποιος θα ευθυνοταν για τη διακοπη;;;

Και οι δυο ομαδες;;;;

Αυτο μας λενε τωρα!!!... Συνέχεια
Οτι πρεπει να κληθεί και η ΑΕΚ σε απολογία....!!!

Ρε σεις αυτοι τα ισοπεδωνουν ολα μεσα σε 2 χρονια.

Τι γαυροι είναι αυτοι!!!

ΤΙΝΑΥΤΟΡΕ.....

Α, εχω και αδεια κυκλοφοριας τανκ.

Να μπω λιγο να κανω μια βολτα και μετα να λεω συγγνωμη;;;;

Ουτε καν οι αστυνομικοι δεν επιτρέπεται να οπλοφορουν στο γηπεδο. Παμε καλα;;;;

Φανταστειτε τι γινεται στο παρασκηνιο και τι απειλες γινονται για προστασία της ......σουπερ ομαδας και εδρας!!!

ΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΟΥΣ....

ΤΕΛΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣ!!!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

Livaujo - 13/3/2018 12:12

Διαβάζω κάτι σχόλια οτι εχει υπαιτιότητα η ΑΕΚ που δεν βγήκε να παίξει και οτι παει για -3 και μου ανάβουν τα λαμπάκια ρε φιλε ! Τι να πω δεν ξέρω ... στο τέλος θα το πάρει ο γαυρος και θα γελάνε και οι πέτρες !

an0nymous - 13/3/2018 15:01

μην ακούς κανέναν.. κατ αρχήν δεν βγήκαν οι διαιτητές!!!

peteremp21 - 13/3/2018 13:01

Και με όλο αυτό το πανηγύρι ξεχάστηκαν τα παιδιά που είναι κρατουμενοι των τουρκαλαδων.

Καληνύχτα Ελλάδα!!!!!!

an0nymous - 13/3/2018 15:00

φίλε αυτό δεν ξεχνιέται άστο.. είναι τελείως διαφορετικό θέμα και πάρα πολύ σοβαρό για να το ξεχάσουμε για ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου.. η τουλάχιστον αν νομίζει η κυβέρνηση ότι ο κόσμος το ξέχασε είναι βαθιά νυχτωμένοι.

the_teacher - 13/3/2018 14:25

Είναι εμφανές ότι ο Σαββίδης προσπαθεί να πάρει την ευθύνη επάνω του και να την γλιτώσει η ομάδα. Σε κανένα δικαστήριο, καμιάς χώρας στον πλανήτη, δεν μπορεί να σταθεί αυτό. Βέβαια η Ελλάδα είναι μια περίπτωση εντελώς ξεχωριστή από τον υπόλοιπο πλανήτη. Μια χώρα στην οποία «οι μουγκοί μιλάνε». Σε περίπτωση λοιπόν που ξαναμιλήσουν οι μουγκοί, η ΑΕΚ πρέπει να τρέξει το θέμα σε εκείνα τα όργανα που δεν έχουν καμία εξάρτηση από την ελληνική σαπίλα. Αν ο παοκ δεν τιμωρήθεί, ας είναι σίγουρος ο... Συνέχεια κύριος Βασιλειάδης ότι θα βρίσκει κάθε βδομάδα λόγους για διακοπή των πρωταθλημάτων από δω και πέρα. Να ξέρουν οι δικαστές που θα δικάσουν την υπόθεση ότι δεν κρατάνε πια στα χέρια τους ένα πρωτάθλημα αλλά ζωές ανθρώπων που πραγματικά θα κινδυνεύσουν, αν αφήσουν αυτό το καουμποϊλίκι να περάσει έτσι. Είναι συνυπεύθυνοι πλέον

demetrios21 - 13/3/2018 14:43

Αδερφε, εχει περασει σε δευτερη μοιρα και το ντου του μιχελ στο διαιτητη. Νομιζω οτι αυτο το "you are finished" θα τους καψει περισσοτερο κι απο το κουμπουρι. Αλλά οπως τα λες, κατσε να δουμε πρωτα τι εχουν να πουν οι μουγκοι...

Kevin_Doyle - 13/3/2018 00:13

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετο; Το κάππα γιατί δεν έχει τελεία;

demetrios21 - 13/3/2018 14:22

Ετσι οπως το βλεπω, μαλλον γιατι φαινεται πιο συμμετρικο στο ματι χωρις την τελεία.

Fantronk1977 - 13/3/2018 14:31

..γιατι δεν εχει αλλο γραμμα μετα..

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 13/3/2018 14:29

Δεν ακολουθει αλλο γραμμα για να εχει και αλλη τελεια..λεω εγω τωρα..

stevepyr - 13/3/2018 14:26

Χρονια φικε αναρωτιεμαι κι εγω, αλλα εγω το γραφω κανονικα!!!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

Fantronk1977 - 13/3/2018 14:00

Τωρα ζητησε και συγνωμη ...και φταιει λεει το κατεστημενο και η σαπιλα..(αυτος φανταζομαι θεωρει τον εαυτο του εκτος..)..Παντως με τρομαζει..η σχεδον ταυτιση του Βασιλειαδη..(φταει η σαπιλα..)...με την δικαιολογία του σαββιδη..(φταει η σαπιλα και ο κομινης..)..Ψηλα τα κεφαλια..χαιρομαι περισσοτερο για την σταση της αεκ σε λόλο το φετεινο πρωταθλημα..

accept10000 - 13/3/2018 13:08

ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΖΟΕ ΝΤΑΛΤΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΒΑΝ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ...

baltazar - 13/3/2018 12:59

θα ειναι πρόωρο να ρωτήσω πότε θα ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για την φιέστα??

alexaegean - 13/3/2018 12:48

Το αν είσαι μεγάλο κλαμπ δεν φαίνεται απο την δύναμη στο παρασκήνιο, ούτε τα πιστόλια στο προσκήνιο. Φαίνεται απο την δημόσια συμπεριφορά σου, την συνεπή στάση σου, τον σεβασμό στους θεσμούς και τους κανόνες. Γι'αυτό είμαστε υπερήφανοι φίλαθλοι αυτής της ομάδας. Μπράβο στην ΠΑΕ!

afev - 13/3/2018 12:20

Συμφωνα με τον υπουργο η εισοδος του οπλοφορο Σαβιδδη , προκαλεσε την διακοπη του πρωταθληματος...

Αρα η διακοπη του αγωνα εγινε αποκλειστικα με υπαιτιοτητα ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ.

Να εφαρμοστουν λοιπον οι νομοι... οτιδηποτε αλλο δεν το ανεχομαστε. Φτανει η αποφαση εκτρωμα που πηρανε νυκτα το Σαββατο. Γιατι πανε να τσουβαλιασουν ολους, για να μετριασουν το ονειδος της... Συνέχεια εισβολης Σαβιδη

stevepyr - 13/3/2018 12:19

Ξαναλέω απο το βραδυ του ματς......

Οι νομικοι μας να εξαλειψουν το 1-0 για ιστορικούς λογους και λογους κλαψας των ουγκ....

Συν οτι με τα θαυματα που γινονται, μπορει να σου πει βγες να παιξεις τα υπολοιπα 5 λεπτα κι ενω εχανες....!!!

Μην το δεχτειτε με τιποτα!!!... Συνέχεια
Η ΑΕΚ ειναι +2 απο γαυρο βορρα και στο +4 απο γαυρο νοτου, περιμένοντας τις ποινες τους....

Ειμαστε οι καλυτεροι και με 3 νικες τελειωνει η σεμνη τελετη!!!!

Να τιμωρηθουν ομως ολοι οι καραγκιόζηδες και προσοχη σε προβοκάτσιες....

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

andreaspaj21 - 13/3/2018 12:13

Λογικα σημερα με οσα εγιναν ( τι λεω τωρα και εγω ακου λογικα !!! ) ο γαυρος δεν θα δικαιωθει . Ως αναφορα τον παοκ η κυβερνηση για γνωστους λογους θα ριξει το μπαλακι στην FIFA για τις οποιες τιμωριες για να αποποιηθει των ευθυνων της και να μην εχουμε εκτροποα με τους αουγκανους και ανοιξει μετωπικη με τον κολλητο της . Να μην ξεχναμε και εναν αλλο μονομο κολλητο των κυβερνησεων τον Κοκκαλη

kostis______K - 13/3/2018 12:09

Πως δεν έχει;; Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών....

teomakis - 12/3/2018 23:33

Νομιζω οτι αυτη τη φορα οσο κι αν θελει η κυβερνηση να δωσει πρωταθλημα στον ΠΑΟΚ ειναι πολυ δυσκολο να τη γλυτωσουνδευτερη φορα σε τοσο λιγο χρονο και να μην τιμωρηθούν. Το θεμα ειναι μην τιμωρηθουμε κι εμεις.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 13/3/2018 12:04

δεν γλυτωνουν ουτε με ''σφαιρες'' πλεον.

great_yellow_black_shark - 13/3/2018 01:00

Εφοσον δεν γραφεται στο ΦΑ εμπλοκη η υπαιτιοτητα της ΑΕΚ για την μη συνεχεια του αγωνα και επειτα απο αυτα π ειδε ολος ο πλανητης αν τιμωρηθει η ΑΕΚ για τον οποιοδηποτε λογο θα ειναι εγκλημα-σκανδαλο μεγατονων !!!

original_baval21 - 12/3/2018 23:55

Εμεις γιατι να τιμωρηθουμε;!Ρε παμε καλα, μη μου πεις οτι εννοεις οτι επειδη δε βγηκαμε να παιξουμε 2 ωρες μετα! με τους μπραβους και τους νονους απο εξω και ενω εχω κανει να χεστει ο διαιτητης και εχει μετρησει γκολ που ειχε ακυρωσει....

Φοίνικας - 12/3/2018 21:43

Η ΑΕΚ παντως περα από όλα τα άλλα και για λόγους αρχής οφειλει να προσβάλει στα δικαστήρια την κατοκύρωση γκολ πίσω από κλειστες πόρτες 2 ώρες αφού είχε ακυρωθεί εντός αγωνιστικού χώρου και μπροστά στα φώτα της δημοσιότητας. Περαν από λόγους εντυπώσεων καθώς δεν δέχομαι να ακούω ότι χάναμε όταν διεκόπη το ματς, επειδή ζούμε στην Ελλάδα δεν ξέρω τι μαγείρεμα μπορεί να παιχτει για να χρησιμοποιηθεί αυτό το γκολ φάντασμα προς ώφελος του παοκ.

K1tr1nos21 - 13/3/2018 11:58

δεν υπάρχει κατακύρωση του γκολ στα αποδυτήρια.. οι πιέσεις του παοκ κατάφεραν να πείσουν τον κομίνη να γράψει την τελευταία φράση στο φύλλο αγώνος ύστερα από δυο ώρες στρίμωγμα και να μην μείνει μονο στη πρόθεση όπως αναφέρει στην αρχή του κειμένου.. ένα γκολ κατακυρώνεται η ακυρώνεται μονο στον αγωνιστικό χώρο.. εκτος αγωνιστικού χώρου κατακυρώνεται μονο αποτέλεσμα τιμωρίας.. το αποτέλεσμα στον αγώνα που διεκόπη είναι 0-0.. δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα στον αγωνιστικό χώρο.. ότι... Συνέχεια και να γραφει στο φύλλο αγώνος.. αν έδινε υπαιτιότητα στην άρνηση της ΑΕΚ να βγει στον αγωνιστικό χώρο θα το κατακύρωνε με 3-0 και όχι με 1-0.. σκορ 1-0 δεν υπάρχει.. μπορεί ο παοκ να έπεισε τον κομίνη να γράψει 1-0 αλλα αυτό δεν έχει καμια αξια.. ο παοκ δεν κατάφερε να βγάλει τον κομίνη στη σέντρα του γηπέδου και να κατακυρώσει το γκολ.. που είναι το μονο που μετράει όσο αφορά το σκορ.. δυο ώρες ταλαιπωρούσαν ένα διαιτητή για να πάρουν μια φράση που δεν έχει την παραμικρή αξία.. γκολ στα αποδυτήρια δεν υπάρχει.. αν ο διαιτητής δεν δείξει σέντρα γκολ δεν υπάρχει.. οποιος μιλάει για 1-0 είναι άσχετος η φουκαράς δημοσιογράφος του παοκ που προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι.. ρωτήστε όπου θέλετε.. ο κομίνης στη τούμπα ποτε δεν έδειξε γκολ.. ούτε πριν ούτε μετά την διακοπή.. αναγκάστηκε να προσθέσει μια άχρηστη φράση στο τέλος του κειμένου για να μπορέσει να πάει στο σπίτι του.. αν και με το σκορ δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανένας.. μπροστά σε αυτά που έχει να κατηγορηθεί ο παοκ..

yanis - 13/3/2018 10:03

Σωστός αλλά, Ο Βασιλάκης έλεγε ότι έχει ο διαιτητής δικαίωμα να αλλάξει άποψη μέχρι να κλείσει το φύλλο αγώνα. Γιαυτό έγραψε ότι έγραψε και δήλωσε ταυτόχρονα ότι έχει οικογένεια και σταματάει τη διαιτησία. Φανταστείτε τρομοκρατία από τον "πολιτισμένο" Ευρωπαίο πρώην διεθνή διαιτητή Μίχελ και τον Γεωργιανό ένοπλο στρατό στην Τούμπα.

yanis - 13/3/2018 09:59

Το οφσάιντ το έδειξε. Την υποτιθέμενη νέα κατακύρωση ΔΕΝ την έδειξε πριν φύγει. Άρα ότι και να λέει τώρα..... ισχύει? Μήπως να έδινε σήμερα και ένα πέναλτυ και αποβολή στον Σιμόες που έπεσε πάνω στον Μπάρκα??? Ρε θα τρελλαθούμε εντελώς?

Επικεντρωθείτε στο όπλο και τέλος. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να τελειώσουν τους Τραμπούκους.

098328 - 13/3/2018 07:14

Μπράβο φοίνικα.απο κει πρέπει να ξεκινήσουμε.

taxiss21 - 12/3/2018 22:29

Πολυ σωστος. Προσωπικα μετα τα ολα οσα εγιναν ειναι το τελευταιο που θα ασχοληθει το ανωτερο δικαστικο οργανο (προφανως και δν μιλω για την Ελλαδα αλλα την Ευρωπη). Ολοι ειδαν τι εγινε και οτι η αποφαση του διαιτητη να μν συνεχιστει το παιχνιδι εγινε οχι με υπαιτιοτητα της ΑΕΚ καθως και ο ιδιος δν βγηκε απο τα αποδυτηρια. Οποτε το φυλλο αγωνα καιει τον μπαοκ και τους...μιχελ και σαββιδηδες

akisaekara - 12/3/2018 23:50

ακριβως taxiss21

akisaekara - 12/3/2018 22:52

φιλε ξαναλεμε απ τη στιγμη που το ματς διεκοπη ειτε διεκοπη 1-0 ειτε διεκοπη 5-0 το ματς διεκοπη..αρα η θα τελειωσει 3-0 ειτε 0-3 αναλογως εναντιον ποιανου θα κριθει εις βαρος η διακοπη..τοσο απλα..μονο ΑΕΚ

giannisaek211 - 12/3/2018 22:22

Φιλε φοινικα πολυ σωστο αυτο που λες για το γκολ το χω σκεφτει και εγω μην παρουν αυτοι το ματς και η τιμωρια πεσει στον σαββιδη μονο εξου και το ποσταρισμα σαββιδη περι να παρει ο παοκ τον τιτλο και ας τημωρησουν την οικογενεια

AEKioannis64 - 12/3/2018 22:47

τι να πάρουν βρε αδελφέ; Περνάει αυτός ο ΠΑΟΚ από Περιστέρι και Λεωφόρο;

kokoraki94 - 13/3/2018 10:43

Περναει με σμπρωξιμο..

giannisaek211 - 12/3/2018 22:49

Περιστερι ευκολα λεωφορο με κανα σιδηροπουλο παλι ευκολα

akisaekara - 12/3/2018 22:29

παμε παλι..επειδη ακουω τρομερες ανακριβειες σμρ..το ματς διεκοπη..που σημαινει οτι ειτε 0-0 ειτε 1-0 ειτε 4-0 το ματς διεκοπη..αρα το ματς η θα βγει 3-0 ειτε 0-3..αναλογως τι θα αποφανθει το δικαστηριο εναντιον ποιου τελειωσε...οκ τωρα;δεν υπαρχει κατι αλλο..για το ηθικο μερος που λετε συμφωνω..μονο ΑΕΚ

Φοίνικας - 13/3/2018 08:51

Αδερφέ μου Ακη, σωστά τα λες, αλλά κάνεις θεωρώ μια θεμελιώδη παράβλεψη, μιλάμε για την Ελλάδα. Και το 1988 και το 2005 και το 2018 υπήρχαν και υπάρχουν νόμοι αλλά καταστρατηγήθηκαν προκειμένου να βολευτεί μια η Λάρισα, μια ο ΟΣΦΠ, τώρα ο ΠΑΟΚ, και όλες τις φορές όλως τυχαίως ζημιωμένη άμεσα έβγαινε η ΑΕΚ.... Συνέχεια
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, κι επειδή τσίπα δεν έχουν ούτε οι εφέτες, ούτε ο Τσίπρας, ούτε ο Βασιλειάδης, ούτε οι Βουλευτές ιδίως της Θεσσαλονίκης στην προκειμένη, ούτε η πλειοψηφία των παοκτσήδων και το σύνολο του οργανισμού παοκ, και για να μην μας πέσουν και όσα μαλλιά έχουν απομείνει σε κάποιους ήδη καραφλούς σαν εμένα, μην το παίρνουμε ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο και να χαλαρώνουμε.


Να θυμίσω ότι δημοσιογράφοι έλεγαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει η ποινή του παοκ γιατί με βάση το τόσο πρόσφατο δεδικασμένο θα μιλάμε μέγα σκάνδαλο. Σκάνδαλο ξεσκάνδαλο (σκανδαλάρα δηλαδή) η ποινή έπεσε.


Μην αποκλείεις λοιπόν καμιά λύση του τύπου 3ετής αποκλεισμός Σαββίδη από τα γήπεδα (σιγά το πράγμα δηλαδή, θα βλέπει το ματς από το μπουθ ή από το σπίτι του) για να πουν ότι τιμώρησαν τον δράστη και να λήξουν το ματς στο 89'΄με νίκη του ΠΑΟΚ και τέλος (ούτε 3-0 δηλαδή, ούτε 0-3, ούτε αφαίρεση βαθμών, ούτε ποινές έδρας, ούτε τίποτα). Εδώ κατοχυρώθηκε γκολ μετά από 2 ώρες και πίσω από κλειστές πόρτες ενώ είχε ακυρωθεί υπό το φως της δημοσιότητας μέσα στο γήπεδο, βλέπεις να έχουν καμιά τσίπα? Κι αν γίνουν όλα αυτά που σου γράφω στο τέλος θα βγουν και οι "αντικειμενικοί" να λένε ότι είναι καλύτερα έτσι γιατί τιμωρήθηκε μόνο ο υπαίτιος ατομικά και το πρωτάθλημα θα κριθεί στο γήπεδο.


Μα δεν τους ξέρεις ρε αδερφέ? Δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα εντυπώσεων. Είναι και ουσίας.

Φοίνικας - 13/3/2018 01:42

Φιλε μου Ακη. Αυτό που λες είναι το σωστό και λογικό. Αλλά με αυτά που ειδα να γίνονται μέχρι τώρα τα πάντα περιμένω.

archi - 12/3/2018 22:38

Δεν υπαρχει γκολ παλικάρια. Το παιχνιδι ΔΙΕΚΟΠΗ. 0-3. Τελος.-

the_teacher - 12/3/2018 22:19

Η ΑΕΚ έχει ξεφύγει εντελώς από τη γελοία ελληνική πραγματικότητα στην οποία βαλτώνουν οι γαύροι του Βορρά και του Νότου. Δε χρειάζονται ούτε διακοπές ούτε αναβολές ούτε τίποτα. Αν θέλουμε καλό ποδόσφαιρο, πρέπει να υποχρεωθούν όλες οι ομάδες να μελετήσουν τη στάση και τη φιλοσοφία της ΑΕΚ αυτή η χρονιά. Μίλια μπροστά από τη βλαχομπαρόκ προσέγγιση του Ιβάν και τη βλαχοδημαρχίστικη προσέγγιση του Βαγγέλα.

AEKMONOGEGE - 13/3/2018 11:36

Επειδη στην Ελλάδα ζουμε κ εχω μαθει οταν ο αλλος μου λεει τι ομαδα ειναι να τον βαζω στην δικη του κατηγορια σε ρωτω,μπορεις να κατσεις σε τραπεζι με ενα γαβρο ενα παοκι κι ενα βαζελο και να παραδεχθουν την αληθεια;Απο την αλλη υπαρχουν τοσα σοβαρα θεματα εδω και οκτω χρονια και μας νοιαζει το ποδοσφαιρο;Κοινωνικο ειναι το προβλημα,διαμαρτυρονται μονιμα οι κλεφτες οι ψευτες και οι απαταιωνες,εχω χασει την διαθεση μου και νιωθω οτι ειμαι ηλιθιος που ασχολουμαι και... Συνέχεια χαλαω την διαθεση της οικογενειας μου γι αυτους.

K1tr1nos21 - 13/3/2018 11:34

έτσι ακριβώς δάσκαλε.. η ΑΕΚ έχει ξεφύγει σε συμπεριφορά από την μίζερη στο χώρο του ποδοσφαιρική ελληνική πραγματικότητα.. κατά την γνώμη μου όχι μονο σε συμπεριφορά αλλα και αγωνιστικά αν εξαιρέσεις κάποια μικρά σκαμπανεβάσματα.. πρέπει να τονίσουμε το εντελώς διαφορετικό στυλ του μελισσανίδη στη νέα εποχή της ΑΕΚ.. ένας ηγέτης που πραγματικά η στάση του βγάζει σοφια.. δεν υπάρχει ο παρορμητικός έτοιμος να διαλύσει τα πάντα θερμόαιμος μελισσανίδης.. δυο εβδομάδες..... Συνέχεια κρίνονται τα πάντα.. είδαμε τα πάντα.. μίλησαν και οι μουγκοί.. βαθμοί πηγαινοέρχονται.. κουμπούρια εμφανίζονται.. μια κατάσταση ιδανική που θα έκανε να ξεσαλώσει τον παλιό μελισσανίδη.. σήμερα δεν έχει εμφανιστεί πουθενά.. δεν είναι στο προσκήνιο.. και δεν τον σημαδεύει κανένας.. η υπομονή και η σοφια που επιδεικνύει θα είναι καθοριστική στη τελική δικαίωση της ΑΕΚ.. όχι μονο για το παιχνίδι της τούμπας.. αλλα για όλη της την φετινή στάση.. και στο τέλος αν σηκώσει το πρωτάθλημα θα την χειροκροτήσουν και όλοι άσχετα με ότι γίνει με τον παοκ.. ακόμη και οι οπαδοί του παοκ.. όσο και να έχουν πικραθεί έχουν πλέον ξενερώσει και δεν βρίσκουν να προσάψουν τίποτα στην ΑΕΚ και στον μελισσανίδη..

vasilis_v - 13/3/2018 10:51

+1924 δάσκαλε...!!!

Καλημέρα!!!

nikos_akadimia_platonos_2 - 13/3/2018 11:11

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΝ!!!

kfanela77 - 13/3/2018 11:08

Πέρα απο όλα τα άλλα, το μόνο σίγουρο κατά την γνώμη μου είναι το εξής:

Τον αγώνα της τούμπας θα τον πάρει η ΑΕΚ και κατ' επέκταση θα πάρουμε και το πρωτάθλημα. Το γκολ, το οφσαιντ, το οπλο, το φύλο αγώνα, ο Μίχελ,κλπ κλπ κλπ, δεν έχουν καμιά σημασία. Ένα είναι το μοναδικό και ισχυρότατο στοιχείο που μας δίνει τον αγώνα και το πρωτάθλημα και αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί σε κανένα δικαστήριο, ελληνικό και ξένο.... Συνέχεια
Ενώ ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη και ο διατητής και οι παίκτες και των 2 ομάδων είναι μέσα στον αγωνιστικό χώρο, ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ επιτείθεται στον Δημητριάδη και τον απωθεί. Είναι βία και εκφοβισμός αξιωματούχου, 0-3 η ΑΕΚ και τέλος. Αυτό είναι όλα τα λεφτά. Το αν επιτέθηκε και στον διαιτητή, αν ο Μίχελ του είπε τελείωσες, τι έγραψε στο φύλο αγώνα ο διατητής, είναι θέματα που θα τα πει αυτός (ή όχι, αν τα πάρει πίσω) στο δικαστήριο. Το άλλο όμως αφορά εμάς, θα το επικαλεστούμε εμείς, έχει καταγραφεί, αποδεικνύεται και τέλος. Αυτό είναι 100% σίγουρο.

kokoraki94 - 13/3/2018 10:40

Έκθεση αστυνομίας υπάρχει; Έκθεση παρατηρητή;.τα μαγειρεύουν;..ποτέ βγαίνουν αυτά;

dublin - 13/3/2018 10:37

Δεν είναι τόσο απλό πάντως το να τιμωρηθεί ο μπαοκ. Ο γυφτοποντιος έχει χώσει χοντρά φραγκα παντού σε σημείο που ενδεχόμενη βαριά τιμωρία από την κυβέρνηση ίσως αρχίσει να βγάζει σκάνδαλα παντός τυπου. Τους έχει πιάσει απ τα απαυτα και σκέφτονται το πως θα ξεμπλέξουν. Φανταστειτε να εχει λαδωσει ο αλλος λυτους και δεμενους, να του χουν τάξει μαζί με άλλα και το πρωτάθλημα και στο τέλος να αλλάζουν τα δεδομένα. Η μόνη πιεση υπέρ μας θα είναι οι εξωγενείς παράγοντες FIFA UEFA. Δεν είναι... Συνέχεια καθόλου απλο ιδιαιτέρως τωρα με αλλέξη, που κατάφερε στο παρελθόν κι αΛΛάξε αποτέλεσμα ολοκλήρου δημοψήφισματος για πλακα. Είναι αστείο πάντως, η χώρα κυβερνηθήκε ταυτόχρονα από Γιάννη με ένα ν και Αλέξη με δύο λου. Τελοσπαντων, το βλέπω δυσκολο το όλο σκηνικό καθοτι ως γνωστόν λαμογιο αν δεν είσαι, πολιτικός δε γίνεσαι, και ο κοντος του βορρα με πολλά πλοκάμια και χοντρό πορτοφολι έχει ψηλώσει πολύ.

aek_bruxelles - 13/3/2018 10:24

Ελλάδα: Η χώρα όπου οι πολίτες έχουν γονατίσει απ τους φόρους οι οποίοι ξοδεύονται για να πληρώνει το κράτος φρουρά επίσημης αστυνομίας σε δισεκατομμυριούχο μαφιόζο. Οταν αυτός διαπράττει ποινικό αδίκημα (οπλοφορία εντος αθλητικού χώρου), ο αστυνομικός που τον συνοδεύει αντί να τον συλλάβει εξαφανίζεται μαζί του για να γλυτώσει ο επιχειρηματίας το αυτόφωρο. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της τριτοκοσμικής μπανανίας τότε ειλικρινά δεν ξέρω ποιος μπορεί να είναι.

BabisAEKr21 - 13/3/2018 10:21

Παιδιά τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα!!ο Κομίνη στο φ.α. κοτοχυρωνει τον αγώνα υπέρ του ΠΑΟΚ αλλά στα τετραγωνάκια από κάτω που αναγράφεται το σκορ γράφει 0-0!!!τι πίεση έχει ασκηθεί σε αυτόν τον άνθρωπο;;;

marv - 13/3/2018 10:13

Προσοχή το πάνε ύπουλα να εξαντλήσουν την αυστηρότητα μόνο στο πρόσωπο του πιστολέρο με βαρύ χρηματικό πρόστιμο και να βγει ο παοκ αλώβητος από όλο αυτό. Ήδη οι δηλώσεις του Βασιλειάδη αυτό δείχνουν. Μιλάει μόνο για τον Σαββίδη και κουβέντα για την ομαδούλα του. Γι' αυτό μιλάει γι αλλαγή των κανονισμών. Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε αυτό με κάθε τρόπο.

yanis - 13/3/2018 09:55

Οι "Σκουτέρηδες" ακόμα να παραιτηθούν? Μήπως δεν ολοκλήρωσαν ακόμα την αποστολή τους????

kostas37 - 13/3/2018 08:51

Τοσο υπευθυνη και αποτελεσματικη παε ειχα χρονια να δω.

Μιλαει εκει που πρεπει και οταν πρεπει.

Μπραβο.πολλα μπραβο

miazoidikefalosaetos - 13/3/2018 08:34

Πολύ σωστός ο "Φοίνικας". Ποιός έχανε 1-0; Ακυρωμένο γκολ 100% ήταν και δικαίως. Αν μάλιστα κάποιος παρακολουθούσε χθες την εκπομπή "derby" στο Μακεδονία ΤV, θα έβγαινε από τα ρούχα του!!! Πατώντας στην αλλαγή απόφασης τοτ διαιτητή, (ο οποίος βεβαίως όλοι φανταζόμαστε πως άλλαξε απόφαση μετά από ένα 2ωρο), έκαναν λόγο για πλασματικό και ανακριβές φύλλο αγώνα. Κερατάδες και ζημιωμένοι δηλαδή!!! Είναι κατάντια τελικά να είσαι γαύρος ή γαύρος του Βορρά. Για τούτο και μόνο, ΤΙΓΡΗ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ... Συνέχεια ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, στείλτους στη Β΄. Διλοτι, αλοίμονο αν για κάθε λανθασμένη απόφαση διαιτητή βγαίνουν τα κουμπούρια...Ας πάρουν και αυτοί το μηνυματάκι, (όπως το έλαβαν πριν κανά μήνα και οι γαύροι), ότι η ΑΕΚ της φάπας ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΜΟΝΟ ΝΤΑΜΠΛ. ΥΓ: Κύριοι της Κυβερνησης, απλά αφήστε την τακτική δικαιοσύνη να τελέσει - έστω και μια φορά - απρόσκοπτα το καθήκον της.

kolliopoulosandreas - 13/3/2018 05:06

Η Α.Ε.Κ. για μία ακόμη φορά αποδεικνύει με την ανακοίνωσή της, ότι είναι ευρωπαϊκή ομάδα σε όλους τους τομείς. Με απόσταση ....χάους από όλες τις υπόλοιπες ελληνικές. Τόσο χτές όσο και σήμερα, αισθάνθηκα με τη στάση της σε όλο αυτό το θλιβερό σκηνικό ( και για μία ακόμα φορά ) ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ!!! Και μία υπενθύμιση σε όλους όσοι εμπλέκονται σ΄αυτά τα πρωτοφανή που ζούμε από το περασμένο Σάββατο ( αν βέβαια έχουν τη νοημοσύνη να το καταλάβουν )... " Κύριοι ", τις μεγάλες ομάδες... Συνέχεια δεν τις κάνουν μόνο οι τίτλοι! Τις κάνουν και άλλα πράγματα, με τα οποία εσείς ουδεμία σχέση έχετε και απ΄ότι φαίνεται ούτε και πρόκειται! Μείνετε λοιπόν μέσα στο βούρκο στον οποίο είστε μέχρι το λαιμό ( μέχρι να σας καταπιεί ολόκληρους με μαθηματική ακρίβεια, αν συνεχίσετε έτσι ) και αφήστε εμάς να περπατάμε με το κεφάλι ψηλά, ξέρετε πολύ καλά γιατί!!!


ΜΙΑ ΖΩΗ Α.Ε.Κ.!!!

mio0t - 13/3/2018 04:47

Αν μπουκαρε μεσα ενας Μελισσανιδης με μπραβους και οπλο στην μεση, κανωντας κινησεις με το χερι πως θα το βγαλει στο πατημα του ματος στο στομαχι του μπακασετα, και διεκοπτε τον αγωνα για λιγο ο κομινης , πηγαινε στα αποδυτηρια (εβλεπε βιντεο) και γυρναγε και εβγαζε κοκκινη στον ματος ( που ηταν) τωρα τα συνορα θα ητανε στα μαλγαρα.

IOYLIOS1970 - 13/3/2018 01:41

Παιδια,ο Μελισσανιδης,ειναι γερικο σκυλι.Απο νομικης αποψης δεν ειναι ΠΟΥΘΕΝΑ λαθος η ΑΕΚ.Ειχε ζητησει διακοπη κλπ.,επιπλεον εν μεσω ΣΥΡΙΖΑ πηρε οτι εγγραφο χρειαζοταν για το γηπεδο ΚΑΙ με σφραγιδα του κρατους(ας παιζει μπαλα.....κ απο ΝΔ μερια).ΔΕΝ ΠΗΓΕ στη Τουμπα,διοτι μαλλον,το ειχε προβλεψει.Αν ηταν εκει,θα επρεπε να παρει θεση ως διοικητικος ηγετης της ομαδας,πραγμα που δε θα συμφερε την ΑΕΚ.

great_yellow_black_shark - 13/3/2018 00:58

Το τραγελαφικο με αυτους ειναι το οτι ζητανε επαναλληψη τ αγωνα με τον γαυρο! Εκει θα μπουν σκουτερ με ενσωματωμενα ρουκετοβολα και ο Ιβαν με καλασνικοφ !!!

DemosthenesOrator - 12/3/2018 22:56

Βάλτε να δείτε μακεδονία tv. Οι άνθρωποι είναι κομπλεξικοί, μιλάνε για πριγκιπάτο της Αθήνας και για ΠΟΚ

Πιο γραφικοί και από τους παλαιοημερολογίτες... Συνέχεια
Ουγκάγκα μπουμ μπουμ χι γκάπα γκουμ μπιρλί γκαγκά

αούγκιγκι αούγκιγκι μπάγκαλα γκάουγκα γκα μπαογκ

Plataras - 13/3/2018 00:30

Ευχαριστώ γελασα

Plataras - 13/3/2018 00:28

Stelaras

demetrios21 - 13/3/2018 00:15

Ειχαμε τις Πεμπτο-Παρασκευες που δεν ειχα μυαλο για δουλεια λογω Europa... τωρα εχει παρει ο διαολος τις Δευτερες μου, με ολα τα τρελα που γινονται στη Λιγδα.

φαντροκ - 13/3/2018 00:11

ωπα ωπα μαγκες: δεν απειλησε κανεναν ο ιβαν

διπλα του καθομουνα στα επισημα, δυο θεσεις διπλα απο την αδεια θεση του Μαρτυρα που πεταξε το χαρτι τις προαλλες μαρτυρησε για τα δεινα τοσων χρονων καταπιεσης του ΠΟΚ δινοντας παραλληλα ομως και το μηνυμα και τονιζοντας τη σημασια που εχει ολοι μας να ζηταμε αποδειξεις ταμειακης για το καλο της ελλαδας αλλα μην μας κατσει και καμια λοτταρια και γινουμε.... Συνέχεια
ητανε τοσο ηρεμος που χασμουριοτανε ο ανθρωπος, μας κολησε και εμας.

σε μια φαση μεσα στη νυστα και ακουγοντας τον λαο να πανηγυριζει κανει ετσι και βλεπει ριπλευ, βλεπει κομινη, οφσαιντ, γκολ και παθαινει ενα ντεζαβου οπως καθε ενας με τον περσινο τελικο.

ενα πληρωνεις δυο παιρνεις σκεφτεται. και καθε μερα, οπως στα λιντλ, σκεφτηκε αμεσως το επιχειρηματικο του μυαλο και αμεσως κατεβηκε στον αγωνιστικο χωρο να συγχαρει τον διαιτητη και να κλεισει ραντεβου για μελλοντικη συνεργασια.

ειναι ψεμα οτι του ειπε: "ρε πουστη, πεθανες". απλα οταν τον πλησιασε, ο καμινης ετσι οπως τον πηγαινανε καροτσακι επεσε πανω στον ιβαν και του πατησε τον καλο.

και τοτε ο προεδρος ειπε: "ααααχ, ρε πουστη, με πεθανες..."


αυτη ειναι ολη η αληθεια. και σαν δικαιος ανθρωπος μπορω να την καταθεσω ενορκα (μονο σε εφεσεις κυριακες ξημερωματα μην χασουμε και το μεροκαματο) για να λαμψει η αληθεια.

evangel_pappas - 13/3/2018 00:06

Καμαρωνω για την ομαδα μου για αλλη μια φορα. Σε όλα τα επίπεδα. Μπραβο στη διοικηση για την άψογη ανακοινωση!

Iptameno_Rakoun_21 - 13/3/2018 00:01

Μονάχα ένωσις... Δεν γίνετε να ανάβουμε καπνογόνο και να τιμωρούνται με κεκλεισμένων, και οι άλλοι να χτυπάνε προπονητή αντίπαλης ομάδας, να μην τους απαγορεύεται η μετακίνηση οπαδών, να μπαίνουν σε γήπεδα με το έτσι θέλω, να παίζουν ξύλο στη Τρίπολη επειδή έχασαν, να τους αλλάζουν εν μια νυκτί την τιμωρία και να παίζουν με κόσμο μετά τα εκτροπα.... Για το πιστόλι στον αγωνιστικό χώρο δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα νομίζω.... Απλά κρίμα....

jimivar21 - 12/3/2018 23:37

Διαδώστε το παντού.

Όλοι δίπλα στην ομάδα με κάθε τρόπο.

Στηρίζουμε τεχνικό επιτελείο και τον κάθε παίκτη ξεχωριστά.

Γεμίζουμε το γήπεδο σε κάθε εντός και εκτός έδρας αγώνα ( όπου μας αφήσουν ) και προσέχουμε τα πάντα !!... Συνέχεια
Όλοι με δυνατή φωνή πρωτάθλημα και κύπελο δικά μας

Πάμε ΑΕΚΑΡΑ μου!!!!

PantelisThalassinos - 12/3/2018 23:58

Το πρωτάθλημα το διέκοψαν, δεν το μαθες?

jimivar21 - 13/3/2018 11:47

Γνωστό Παντελή από την πρώτη στιγμή. Στα ενωτικά μηνύματα δεν χρειάζονται τέτοιοι σχολιασμοί.

Πάμε δίπλα στην ομάδα οποιαδήποτε στιγμή.

PantelisThalassinos - 12/3/2018 23:58

Ποιά ΕΠΟ θα δικάσει συμπεριφορές, όταν χρωστάει κι αυτή χάρες?

aek_metallica - 12/3/2018 23:56

Πλάκα,πλάκα νιονιος και γαύροι του βορρά είναι η ντροπή της προσφυγιάς!

Τέτοιο μίσος και μένος από ομάδες που υποτίθεται έχουμε κοινές,και καλά, ρίζες δεν υπάρχει!!!!

Από βαζελους και γαύρους του νότου το καταλαβαίνω και το δέχομαι αλλά από αυτούς.........

gxaek21 - 12/3/2018 23:54

Άψογη ανακοίνωση. Εύγε.

jr21 - 12/3/2018 23:27

Αδερφια μακαρι να βγω ψευτης,αλλα θα προσπαθησουν να τους βγαλουν λαδι.Ειναι πολιτικο το θεμα.Εαν γινει κατι τετοιο ο λαος της ΑΕΚ πρεπει επιτελους να αντιδρασει.Δε θα καθομαστε να μας σφαζουν σαν προβατα και να μην τρεχει τιποτα.Αν δεν αντιδρασουμε και τωρα θα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας

bill - 12/3/2018 23:25

Ρε μάγκες εγώ γιατί πραγματικά λυπάμαι για τον απλό φίλαθλο του ΠΑΟΚ;;μη βιαστειτε να σιχτιρισετε!!! Μιλάω για τον απλό κοσμο που δεν έχει μπει στο τρυπακι του μίσους απέναντι στην ΑΕΚ. .είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει φέτος..δυστυχώς η ψύχωση τους για το πρωτάθλημα, γύρισε μπούμερανγκ..όπως κ η ανικανότητα να διαχειριστούν τις καταστάσεις..όση μπαλα ξέρει ο Μελ,δεν ξέρουν Ιβάν Μαρινάκης και αλαφ μάζι..και κάποια στιγμη, αυτό το μισός μετάξυ υμών και... Συνέχεια παοκτσηδων,πρεπει να σταματήσει!!!δεν ξέρω πως ξεκίνησε άλλα νησαφι πια..

Gipedo_stin_N_F - 12/3/2018 23:09

Βεβαίως και έχουν ονοματεπώνυμο: Ιβαν Σαββίδης και παοκ...... ***Πρέπει άμεσα να αποδοθη δικαιοσύνη........ ***Αυτά μάθετε στα μικρά παιδιά..........

Gipedo_stin_N_F - 12/3/2018 23:18

***μαθενετε

giler75 - 13/3/2018 08:46

πάλι λάθος το κανες..

Accept21 - 12/3/2018 23:10

Γειά και χαρά σε όλους. Ψυχραιμία αδέρφια, τα πράγματα είναι σε πολύ κρισιμο σημείο, κυρίως πολιτικά και έπειτα ποδοσφαιρκά. Αυτό που ψιθιρίζαμε πλεόν είναι κραυγαλέο και οι μάσκες πέσανε εντελώς. Οι δρόμοι είναι δυο, συμβιβασμός με το νέο "θείο" ή ρήξη, με τις ευλογίες της Φίφα και ξήλωμα της σαπίλας. Όπως και να χει ΔΕΝ είμαστε έρμαια κανενός (ελέω ισχυρής διοίκησης) και σίγουρα δε θα γίνουμε οπαδοί-πρόβατα. Έχει πολλά "επεισόδια" το σήριαλ ακόμα..

Gipedo_stin_N_F - 12/3/2018 23:09

Βεβαίως και έχουν ονοματεπώνυμο: Ιβαν Σαββίδης και παοκ...... ***Πρέπει άμεσα να αποδοθη δικαιοσύνη........ ***Αυτά μάθετε στα μικρά παιδιά..........

aek1121 - 12/3/2018 23:01

Είναι εξαιρετική η πολιτική & η διαχείριση που έχει η ΠΑΕ φέτος και ειδικότερα τις τελευταίες μέρες. Το «πρώτα το ποδόσφαιρο» το έχουν αποδείξει στην πράξη!

Μπράβο τους!

ake. - 12/3/2018 22:59

Το μονο αρθρο που διαβασα σημερα..γιατι πραγματικα ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ και για ακομα μια φορα συνειδητοποιω πως υποστηριζω μια ομαδα που ξερει να σεβετε την ιστορια της..τον κοσμο της και το αθλημα. Συμφωνω με την ανακοινωση και το μονο που εχω να πω ειναι..ΑΕΚ σ’αγαπω!!

oRiGiNaL -21- - 12/3/2018 22:48

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΒΓΑΊΝΕΙ ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ... ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΓΑΥΡΩΝ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...

Απίστευτα πράγματα... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΕΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΊΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ...


https://youtu.be/CZLfJ76QSOw

Sex21 - 12/3/2018 21:55

Ο δικέφαλος στο στήθος ΑΠΑΙΤΕΙ το ευ αγωνίζεσθαι ΑΠΑΙΤΕΙ Τιμή ΑΠΑΙΤΕΙ Δικαιοσύνη ΑΠΑΙΤΕΙ Ψυχή!!!!....Δυστυχώς στον ΠΑΟΚ είναι απλά ένα logo...

K1tr1nos21 - 12/3/2018 22:42

το πλαστογραφημένο σήμα που εχει ο παοκ δεν ειναι ο δικεφαλος που εννοείς ουτε καν ειναι ενα λογκο.. ειναι ενα πτηνό με δυο κεφάλια που εφηύραν οι ιδιοι και το εβαλαν στη φανελα τους.. Που και τα χρώματα αυτης οπως και το σήμα τους ουτε απεικονίζουν ουτε συμβολίζουν τιποτα και ουτε υπαρχουν πουθενα ιστορικά..

TEX21 - 12/3/2018 22:34

Ιβάν, ο μπονζάι Γουάιατ Ερπ της Τούμπας...

konan - 12/3/2018 22:33

Ειμαι πραγματικα υπερηφανος για την δοιηκηση μας και για την σταση που κρατανε μπραβο και παλι μπραβο , ελπιζω παντα να μας κανετε περηφανους και να καμαρωνουμε για εσας.

kai_pou_sai_akoma - 12/3/2018 22:29

Μπράβο στην ΠΑΕ ΑΕΚ για την ανακοίνωση και την στάση της μέχρι τώρα. Χωρίς φωνές και συνεχόμενες κατηγορίες όπως κάνουν οι άλλοι.

Σεμνά και ταπεινά θα σας μ@μήσουμε.

Crazy_Psychiatrist - 12/3/2018 22:28

Πραγματικά συνέβη κάτι αποστευτο αλλά επειδή γενικά ο κόσμος έχει ξεφύγει δεν καταλαβαίνει την σοβαρότητα της κατάστασης.

Δεν πρόκειται να μιλήσω για ποδόσφαιρο.

Χτες μπήκε μέσα σε έναν δημόσιο χώρο όπου βρίσκονταν 25.000 άτομα μέσα σε αυτά και παιδιά ένας άνθρωπος με πιστόλι και υπάρχουν άνθρωποι που τον δικαιολογούν και συνεχίζουν να το... Συνέχεια υποστηρίζουν...

Η κατάσταση γενικά στον κόσμο έχει ξεφύγει...

Πραγματικά λυπάμαι και ελπίζω κάποτε να φτιάξει η κατάσταση και δεν με πολυενδιαφερει ποια θα είναι η τιμωρία!

Το μόνο που θέλω είναι να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο και ο κόσμος να αρχίζει να συνειδητοποιεί την σοβαρότητα της κατάστασης

mikros_serifis - 12/3/2018 22:26

Απλά περήφανος άλλη μια φορά για την ομάδα μου. Λόγια ουσιαστικά χωρίς φανφάρες , χωρίς να δυναμιτίζουν την ατμόσφαιρα. Να συνεχίσουμε έτσι διοίκηση , παίχτες και οπαδοί και στο τέλος θα δικαιωθούμε.

barlos71 - 12/3/2018 22:21

Πολύ σωστή ανακοίνωση

taxiss21 - 12/3/2018 22:17

Η πιο μεγαλοπρεπης φωτογραφια που αρμοζει σε μια τετοια ανακοινωση. Η ομαδα πλεον δεν ειναι θυμα των αποφασεων των χειραγωγημενων πειθαρχικων οργανων και των "πιστολερο".

giorgoss21 - 12/3/2018 22:13

Να δειτε που με αυτο το φυλλο αγωνα θα βρουμε και το μπελα μας! Οπως λεει κα μια παροιμία εκει που μας χρωστουσανε μας πηραν και το βοδι....

accept10000 - 12/3/2018 21:37

ΑΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥΣ

ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΕΦΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΝ

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ...

kadman - 12/3/2018 22:10

συγγνώμη αλλά χ@στηκαν για τα σωματεία των παικτών , χαχαχαχα . Καταγγελίες παντού.

konstantinos214 - 12/3/2018 21:05

Ακούγεται ότι πλαστογραφηθηκαν τα εισιτήρια και οι ημερομηνίες μέσα από την Δ. Ο. Υ και επίσης ότι θα έρθουν ξένοι να δικάζουν τη υπόθεση

JPant - 12/3/2018 21:39

Που ακούστηκε αυτό φίλε μου;

K1tr1nos21 - 12/3/2018 23:43

Το ειπε ο βουλευτής δημητρης καμένος.. κυκλοφορεί παντου οτι σε συνεννόηση με την δου θεσσαλονικης άλλαξαν ημερομηνίες εκδομενων εισιτηρίων.. μιας και δεν υπηρχε τροπος να γινει νεα θεώρηση.. δεν γνωριζω αν γινεται έρευνα.. και καλο θα ηταν να το ψάχναμε λιγο.. γιατι εκει θα πανε ολοι ακλαυτοι..

combatiente_21 - 12/3/2018 22:06

Όχι βρε,αφού ήξερε την απόφαση από πριν,μιλημενα ήταν από πριν,έκανε την διαδικασία και τα χέ έτοιμα...


Τώρα αν αυτό μπορεί να το κάνει δεν τ γνωρίζω(πιθανών ναι)αν είναι σωστό?όχι δεν είναι...

Το σίγουρο είναι πως πριν κάθε ντέρμπι θα έπρεπε αν γίνει σύσκεψη των 2 ομάδων και της... Συνέχεια αστυνομίας,αμφιβάλω πως έγινε...

original_baval21 - 12/3/2018 21:36

Αμα γινει αυτο φιλε θα πεσει πολυ κλαμα. Αυτο θα ειναι και το πιο σοφο που μπορει να κανει η κυβερνηση αφου τοσο πολυ θελει να αποφυγει το πολιτικο κοστος και στην ουσια θα νιψει τας χειρας της. Απο την αλλη τα ΠΑΟΚακια θα κανουν κακακια.

ale86 - 12/3/2018 22:06

Πολύ καλή ανακοίνωση!!!Περιμένουμε και μια δεύτερη που να δηλώνει ότι σε κάθε περίπτωση όλες οι υποθέσεις του φετινού πρωταθλήματος θα κριθούν με το υπάρχον ΣΑΦΕΣ πλαίσιο και φυσικά πως το Πρωτάθλημα θα ξεκινήσει άμεσα..

Καμία ανοχή,καμιά συνεργασία χωρίς αυτούς τους όρους.Αναμφίβολα το θέμα να το κυνηγήσουμε σε Uefa και Fifa. ...... Συνέχεια

Τέλος να βγει ο κόσμος μας μπροστά

papaioannou10 - 12/3/2018 22:04

Καλησπέρα σας.


Γράφω σχετικά με την ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ στην οποία ξεχωρίζει η λέξη "τσουβάλιασμα". Θεωρώ ότι η ομάδα της ΑΕΚ πράγματι βρίσκεται μπλεγμένη χωρίς να φταίει στο παραμικρό. Επομένως σύμφωνα με την άποψή μου κακώς μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι με άλλες ομάδες που έφεραν το ποδόσφαιρο σ' αυτή τη... Συνέχεια θέση. Η ΑΕΚ (όλη τη χρονιά η διοίκησή της, κατηγορήθηκε από τους φιλάθλους της, ότι γεν αντιδρά σε διάφορα θέματα) δεν ενεπλάκη στα γεγονότα του αγώνα ΠΑΟΚ-ΟΣΦΠ. Δεν έβγαλε καμία ανακοίνωση, δεν εξέφρασε καμία γνώμη και δεν ενεργοποίησε κανένα μηχανισμό επηρεασμού των αποφάσεων. Ακόμα και όταν μεταμεσονύκτια, για πρώτη φορά στα χρονικά, βγήκε απόφαση να παιχτεί το παιχνίδι ΠΑΟΚ-ΑΕΚ με κόσμο και να επιστραφούν οι βαθμοί (απόφαση η οποία είναι απέναντι από τα συμφέροντά της) στον ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ δεν αντέδρασε και πήγε να παίξει το παιχνίδι της. Από εκεί και πέρα έγιναν αυτά που έγιναν χωρίς να έχει καμία σχέση. Πως λοιπόν εμπλέκεται σ' αυτές τις ασχήμιες; Πως λοιπόν μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι;

Υ.Γ, Η φάση που συζητείται θεωρώ πως είναι οφσάιντ δεδομένου ότι: όταν ο Βαρέλα κάνει την κεφαλιά, ο παίκτης του ΠΑΟΚ είναι σε θέση οφσάιντ και απέχει 3 μέτρα από τη γραμμή του τέρματος. Όταν η μπάλα είναι στη γραμμή του τέρματος, ο ίδιος παίκτης βρίσκεται επίσης πάνω στη γραμμή και πηδάει για να αποφύγει τη μπάλα (πράγμα που δείχνει ότι γνωρίζει ότι ήταν εκτεθειμένος). Άρα: ο παίκτης κάνει κίνηση προς τη μπάλα (αποδεικνύεται από τις θέσεις του στη διάρκεια της φάσης) ενώ γνώριζε πως ήταν εκτεθειμένος και ενώ θα μπορούσε να μην κάνει καμία κίνηση. Επομένως έχει ενεργή συμμετοχή στη φάση, άρα το γκολ δεν έπρεπε να μετρήσει. Παρακαλώ εκφράστε την άποψή σας πάνω σε αυτές τις παρατηρήσεις μου.

Ευχαριστώ


Είναι επιστολή που έστειλα στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ αλλά δεν ξέρω αν θα σχολιαστεί.

vipvasilis - 12/3/2018 22:03

kalitera pou irthe etsi giati i tha haname i tha pigene x

Antuan21 - 12/3/2018 22:02

Αδερφέ μου η ΕΡΤ που όλοι πληρώνουμε είναι όργανο προπαγάνδας της εκάστοτε κυβέρνησης.η συγκεκριμένη κυβέρνηση κάνει δουλειές με τον οπλοφορία καουμπόη όποτε μη σου κάνει εντύπωση ότι το ματς διεκόπη με υπαιτιότητα της ΑΕΚ

ralouris - 12/3/2018 22:01

Επιτελους να μην μας περνανε για ηλιθιους ολα εχουν ενα οριο,οσο για το πολιτικο κοστος απο οτι ειπε ο τσιπρας δεν το υπολογιζει.( Εκτος αν αλλα λεει και αλλα κανει,παλια του τεχνη.)ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ,και μετα ας βγαλει νεους.

mpalitsas21 - 12/3/2018 21:59

ΑΕΚΑΡΑ αγαοη μου!!!

Μπραβο,χιλια μπραβο στην διοικηση.

Στο τελος ειμαι σιγουρος οτι η σταση αυτη που ειναι η ενδεδειγμενη με σεβασμο απεναντι στο ποδοσφαιρο,τους κανονισμους και τους φιλαθλους μακρια απο καθε σκοπιμοτητα,θα δικαιωθει και αγωνιστικα και ηθικα.... Συνέχεια
ΜΠΡΑΒΟ!!!

Sex21 - 12/3/2018 21:55

Ο δικέφαλος στο στήθος ΑΠΑΙΤΕΙ το ευ αγωνίζεσθαι ΑΠΑΙΤΕΙ Τιμή ΑΠΑΙΤΕΙ Δικαιοσύνη ΑΠΑΙΤΕΙ Ψυχή!!!!....Δυστυχώς στον ΠΑΟΚ είναι απλά ένα logo...

Antuan21 - 12/3/2018 21:51

Εξαιρετική ανακοίνωση για άλλη μια φορά μπράβο στην ΠΑΕ.εγω θα συμπλήρωνα αυτοί οι ουγκανοι να βγάλουν τον τιμημένο κ ιστορικό δικέφαλο απ'τις φανέλες Τους,Η μπουγάτσα είναι πιο ενδεδειγμένη

scocco_aek - 12/3/2018 21:01

Στο φύλλο αγώνα το τελικό σκορ του ματς είναι 0 - 0 , ενώ στη συνέχεια στις παρατηρήσεις αναφέρει ότι το έληξε 1 - 0 .... Αυτό πρέπει να ονομαστεί " Κομίνιο παράδοξο " ..

akisaekara - 12/3/2018 21:43

πριν γραφετε κατι να ξερετε τι λετε..οχι τελικο σκορ..το σκορ την ωρα που διεκοπη το ματς..εχει διαφορα..

scocco_aek - 12/3/2018 23:03

ημίχρονο - τελικό αναφέρει το φύλλο αγώνα

original_baval21 - 12/3/2018 21:46

Φαγαμε γκολ κατα τη διακοπη φιλε. Ε αυτο ομως ειναι "Κομινιο παραδοξο", συμφωνεiς; ;-)

akisaekara - 12/3/2018 22:26

βρε συμφωνω δεν αντιλεγω..ολοι ξερουμε το λογο που μεσα στα αποδυτηρια κ ας μην το παραδεχεται αποφασισε να μετρησει το γκολ..ωστε να χει ησυχη τη θεση του και καλα..εγω αλλο παντως λεω φιλε..οτι απ οσα γραφτηκαν στο φυλλο αγωνα και καλα το ματς διεκοπη ενω το σκορ ηταν 1-0..δεν τελειωσε στο 1-0..διεκοπη..που ημαινει οτι η θα ρθει 3-0 η θα ρθει 0-3.. 0-3 θα ρθει γτ ολη η ελλαδα ειδε απλα σ λεω τα σεναρια..το γκολ ειτε κατοχυρωθηκε ειτε οχι δεν σημαινει κατι απ τη στιγμη που το ματς... Συνέχεια διεκοπη..τωρα εις βαρος ποιανου κτλ θα αποφανθει το τιμιο δικαστηριο(εδω γελαω)

reflection - 12/3/2018 21:49

Τώρα ο Σκουτέρης θα ξαναδικάζει ; Ο Σκουτέρης μπορεί να δώσει με 1-0 το παιχνίδι στον Ρώσο και να βάλει και -3β στην ΑΕΚ ...το νου σας με τον συγκεκριμένο . Έχει κάνει όργια ο Σκουτέρης ...

mixalisss - 12/3/2018 21:43

Πόσο περήφανοι είμαστε για την ομάδα μας...

original_baval21 - 12/3/2018 21:43

Το μονο που πρεπει να δεχθουμε για το νεο πλαισιο οπως λενε ειναι να παραμεινουν η αν θελουν να γινει και αυστηροτερο στις κατηγοριες που θα κληθει ο ΠΑΟΚ. Δεν υπαρχει περιπτωση να δεχθουμε μαλακωμα και στρογγυλευση. Τελος. Αφηστε που κατι μου λεει οτι δεν προκειται να συμβει αυτο αφου ειμαστε επιτηρουμενοι απο την ΟΥΕΦΑ οποτε ο ΠΑΟΚ πεφτει στον λακκο που μαζι σκαψαμε για τον Ολυμπιακο. Ας προσεχε, δεν καταλαβε οτι αυτος ο λακκος δεν ηταν μονο για τον Ολυμπιακο αλλα και για... Συνέχεια καθε Ολυμπιακο που θα ακολουθουσε.

TERY21 - 12/3/2018 21:41

Α Ψ Ο Γ Η !!

FFC21 - 12/3/2018 21:40

Ετσι μπραβο.

Pontiosaek - 12/3/2018 21:39

Πολύ σωστή η ανακοίνωση

JPant - 12/3/2018 21:37

Εμένα, αυτή η στάση με εκφράζει.Δόξα το Θεό που έχουμε σοβαρούς ανθρώπους στην ομάδα μας.

demis21R - 12/3/2018 21:33

Στο δελτίο της Ερτ ανέφεραν πως ο αγώνας διακόπηκε με υπαιτιότητα της ΑΕΚ. Πόσο ξεφτυλισμένοι είναι;; πρέπει να αντιδράσει η ΠΑΕ σε αυτήν την αθλιότητα επίσημα ή ανεπίσημα.

Gipedo_stin_N_F - 12/3/2018 21:33

Πρέπει επείγον να απευθυνθείτε απευθείας στην παγκόσμια ομοσπονδία FIFA και στην ευρωπαϊκή ομοσπονδία ouefa..... ***Με αυτούς εδώ δεν πρόκειται να βγάλετε με τίποτα άκρη......

Gipedo_stin_N_F - 12/3/2018 21:32

Πρέπει επείγον να απευθυνθείτε απευθείας στην παγκόσμια ομοσπονδία FIFA και στην ευρωπαϊκή ομοσπονδία ouefa..... ***Με αυτούς εδώ δεν πρόκειται να βγάλετε με τίποτα άκρη......

pavlos20 - 12/3/2018 21:30

Love AEK,proud to be a fan.

- 12/3/2018 21:28

Περήφανος για την ομάδα μου είμαι Χρόνια τώρα. Για να μην συγκρίνω τον πρόεδρο μας με τους υπόλοιπους της λιγδας. Ευλογία για την ομάδα που τον έχει στο τιμόνι. Προχθές πέτυχα στον δρόμο τον Αδαμίδη και θυμήθηκα τι έχουμε ζήσει κ εμείς σαν οπαδοι.

Στα χθεσινά, η έννοια της τιμωρίας είναι να παραδειγματισει και να μην αφήσει να επαναληφθεί μια παραβατική συμπεριφορα. Ακόμα και ο ανιψιός μου που είναι 3 χρονών το ξέρει για ποιο λόγο τρώει... Συνέχεια τιμωρία όταν κάνει ζημιά. Συμπεριφορά που δεν τιμωρείται πόσο μάλλον όταν επιβραβεύεται θα επαναληφθεί.

Έσπασαν τα πάντα στα Γιάννενα δεν τιμωρήθηκε κάνεις, στο ντέρμπι με το γαύρο έγινε ότι έγινε σύμφωνα με την απόφαση δεν τιμωρήθηκε κάνεις Ούτε μια αγωνιστική στον ΠΑΟΚ κεκλεισμένων όταν εμείς τρώγαμε τιμωρίες για αναμα πυρσων στην εξέδρα ( εδώ με τις λαμπάδες που ανάψαμε για τον Μητσάρα έλεγα είναι ικανοί να μας τιμωρήσουν), στην Τρίπολη μετά το τέλος του αγώνα ενας φροντιστής τσακωθηκε μόνος του ενώ όλη η Ελλάδα είδε τι έγινε. Πάλι δεν τιμωρήθηκε κανεις.

Και τώρα αναρωτιούνται ποιος φταίει για ότι έγινε εχθές; Γιατί αυτοί νιώθουν υπεράνω κάθε νόμου.

Όσο για την κυβέρνηση ένα έχω να πω. Με την πολιτική ο κόσμος έχει σταματήσει να ασχολείται. Το δείχνει το Μεγάλο ποσοστό αποχής στις εκλογές. Με το ποδόσφαιρο ασχολούνται σχεδόν όλοι και με τις αποφάσεις κύριοι δείχνετε ότι είστε ανίκανοι αν όχι επικίνδυνοι στο να τηρησετε τους κανονισμούς στο ποδόσφαιρο.

Δεν θέλω να φανταστώ τι γίνεται σε πιο σοβαρά θέματα.

combatiente_21 - 12/3/2018 21:21

Πολύ σωστή η ανακοίνωση,μπράβο σε όλο τον οργανισμό ΑΕΚ,δεν θα γίνουμε κατινες όπως έκανε ο γαύρος και ο ΠΑΟΚ φέτος,απλά ελπίζω αυτό να εκτιμηθεί από την αθλητική δικαιοσύνη.

depon21 - 12/3/2018 21:19

Τα πράγματα είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ


Όταν έκαναν την συμμαχία ο Μελισσανίδης με τον Ιβάν ( μόνος του δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα ) ο ένας το έκανε για ένα καθαρό ποδόσφαιρο και ο άλλος για να γίνει χαλίφης όπου δεν πέρασε ούτε ένα χρόνο για να το αποδείξει με όλη την στάση του και την συμπεριφορά του....γέμισε στην ΠΑΕ παράγοντες που... Συνέχεια μόνο για το παρασκήνιο είναι πήρε πρώην διαιτητές έχει έναν γιο που κάθε μέρα προκαλεί με τα ποστ που κάνει μιλάει για την ΕΠΟ μας και το πρωτάθλημα εμείς η κανείς πουλούσε τρέλα μετά τα αίσχη του περσινού κυπέλλου ενώ αγόρασε σάιτ όπου για να μαζέψει κόσμο στο γνωστό "αντικειμενικό" σάιτ στην αρχή το είχε σαν ουδέτερο και μετά ξεκίνησαν και εκεί τα αίσχη και η προπαγάνδα....βέβαια για να φτάσουμε στο σημερινό χάλι βοήθησε η κυβέρνηση και ο Τσίπρας που πριν ακόμα ξεκινήσει το πρωτάθλημα έβγαιναν πολιτικοί και μιλούσαν ανοιχτά για το ότι θα πάρει πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ ενώ αν εξαιρέσουμε την διαιτησία είχαμε 4 μεγάλα σκάνδαλα μέσα σε μια αγωνιστική περίοδο..1) τιμωρία της ΑΕΚ για καπνογόνα και την ίδια στιγμή εξαφάνιση του κανονισμού για να μην τιμωρηθεί ο ΠΑΟΚ 2) όργια στον Πας όπου έσπασαν πόρτες για να μπουν και κανείς από αυτούς που έπρεπε δεν τα είδαν 3) παράγοντες του ΠΑΟΚ να παίζουν ξύλο στο ματς με τον Αστέρα και κανείς να μην τους καλεί για τιμωρία 4) ο δικαστής άλλαξε τον ΚΑΠ για να μην φάει τιμωρία ο ΠΑΟΚ όπου ο ίδιος το είχε δημιουργήσει όλο αυτό στο περσινό ματς ΠΑΟ-ΠΑΟΚ και βγήκε η στημένη απόφαση τα ξημερώματα της Κυριακής...με όλα τα παραπάνω συν τους δανεικούς και τα φιλικά που έπαιζε ο ΠΑΟΚ δεν μπόρεσε με όλο αυτό το σπρώξιμο να κάνει την διαφορά με αποτέλεσμα μετά από αυτό που έγινε την Κυριακή το βράδυ να βγει ο υφυπουργός και να ρίξει τις ευθύνες σε όλους ενώ στην ουσία η μόνη ευθύνη είναι ο ίδιος και το κόμμα του που αντί να τιμωρεί με τους κανονισμούς κάνει το αντίθετο και δημιουργεί σκάνδαλα για να μην στεναχωρήσει τον φίλο του τον Ιβάν....


ΥΓ1 Και όλο τον ΚΑΠ να αλλάξετε η ΑΕΚ θα δικαιωθεί στο διευθνές δικαστήριο και αυτό το ξέρουν όλοι μα όλοι...


ΥΓ2 Παίκτες και προπονητικό τιμ με @@δια...


ΥΓ3 Ορίστε περάσατε και την ΑΕΚ σε κάτι εκεί στον ΠΑΟΚ...κατά καιρούς μεγάλες εφημερίδες μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για αγωνιστικά θέματα ενώ από εχθές η ομάδα σας έγινε γνωστή για τα καφριλικια σε όλο τον πλανήτη...ξέρω ΠΑΟΚ είσαι και δεν σε νοιάζει αρκεί που ακουστήκατε στην Ευρώπη...


Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλά δεν πάει άλλο με αυτούς..

klikadoros - 12/3/2018 21:19

Μακάρι να διαψευστώ αλλά φοβάμαι ότι είμαστε μπροστά σε μία νέα μεθόδευση. Διακοπή για να ψιλοξεχαστούν όσα συνέβησαν και να μεταφερθούν οι ευθύνες μόνο στον μεγαλομέτοχο του ΠΑΟΚ. Αυτός θα τιμωρηθεί με κάμποσο καιρό αποκλεισμού από τα γήπεδα, ενώ οι δύο ομάδες θα κληθούν να παίξουν τα 5-6 λεπτά που απέμεναν. Συμπέρασμα; "Η εμείς ή κανείς". Με κυβερνητική βούλα...

tsiou1968 - 12/3/2018 21:19

Καλή η ανακοίνωση. Την προηγούμενη εβδομάδα είχα γράψει πως ο Μήνος στην ΕΡΑ σπορ είχε πει πως ο Δικαστής της έφεσης ήταν ο ίδιος στον αγώνα του ΠΑΟΚ με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και θα έχει άποψη για το τι έγινε.

Η Διοίκηση νομίζω πως έπρεπε να βγάλει ανακοίνωση και να προλάβει μια σκανδαλώδης απόφαση.

paWnRiot - 12/3/2018 21:17

Τοσο οι ανακοινωσεις της ΠΑΕ αλλα και της Οριτζιναλ ειναι φετος αψογες και μπραβο τους .Αυτην την ΑΕΚ θελουμε . Το θλιβερο ειναι οτι αν εξαιρεσεις το σιχαμα του λιμανιου και τον εμετικο κοντο οι υπολοιπες Παε ουτε κιχ μεχρι στιγμης . γαμ...μενα παραρτηματα

domingo21 - 12/3/2018 21:11

Μ Ο Ν Ο Α . Ε . Κ .

enwsiths74 - 12/3/2018 21:08

Άψογη ανακοίνωση για ακόμα μια φορά.

Daddy_Pig - 12/3/2018 21:06

Τιγρη ακομη δεν υους εχει προειδοποιησει. Τι θα γίνει;

BabisAEKr21 - 12/3/2018 21:03

Είναι τόσο διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ!!ορκς...δεν θα το καταλάβαινε ποτέ...

Sadinoel - 12/3/2018 21:03

μεγαλη ανακοινωση για αυτο ειναι διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ! Και στον τελικο κυπελου να βραβευσουμε τον Βιερινια για fair play και ολους τους ποδοσφαιριστες τους που επαιξαν χθες καθαρα χωρις τις ψευτομαγκιες και τους θεατρινισμους αλλων

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 12/3/2018 21:02

Παζάρι θα υπάρξει πάλι, είμαι σχεδόν σίγουρος...

Blanco77 - 12/3/2018 20:59

εγω ειδα και κατι αλλο ρε παιδια δεν ξερω αν το προσεξατε και εσεις,ο Ματος με καποιους ενστολους προσπαθουσαν,κλεινοντας με τα σωματα τους την φυσουνα,να αποτρεψουν στην αποστολη της ΑΕΚ να μπει στα αποδυτηρια....και βασικα μεγα λαθος του τρομακρατημενου Κομινη που εφυγε πρωτος ενω βασει νομου πρεπει να ειναι ο τελευταιος....

BabisAEKr21 - 12/3/2018 20:58

Είναι τόσο διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ!!!

ghost21 - 12/3/2018 20:58

ΜΠΡΑΒΟ..ο τιγρης δεν ξεχασε ποτε τον βολο με τους φουσκωτους στα επισημα,τους σερβους μαχαιροβγαλτες κ τον καμικαζι εποπτη....απλα περιμενε δεν ξεχασε....

Φοίνικας - 12/3/2018 20:58

Η διακοπή για να εξετάσουν νέο νομικό πλαίσιο στα μέσα της χρονιάς τι είναι τώρα όταν υπάρχει ήδη υπάρχον πολύ αυστηρό πλαίσιο που μέχρι και υποβιβασμό ΠΑΟΚ σε συνδυασμό με 5ετη αποκλεισμό Σαββίδη προβλέπει? Γιατί πολύ απλά δεν εφαρμόζεται το υπάρχον πλαίσιο? Τι αρχιμαγείρεμα ετοιμάζουν? Είστε και μαλάκες εντελώς γιατί 1) δεν βάλατε κανά κανονικό κομάντο να μετρήσει άλλο ένα γκολ οφ σάηντ του ΠΑΟΚ και 2) δώσατε τόσο θάρρος στον Ρώσο κάνοντας τα στραβά μάτια και... Συνέχεια συγκαλύπτοντας βαρβάτα γεγονότα σε Ιωάννινα, Τούμπα (με γαύρο) και Τρίπολη που ο δικός σας πίστεψε ότι θα κάνει μαγκιά μοστράροντας φόρα παρτίδα την κουμπούρα και θα την βγάλει λάδι. Έλα όμως που έχει παρει τεράστιες διαστάσεις το θέμα ακόμα και διεθνώς και αντε να σας δω τι θα σκαρφιστειτε τώρα.


Όπως και να έχει μην τολμήσετε να κλέψετε αυτό τον τίτλο από την ΑΕΚάρα. Γιατί τότε θα δειτε πραγματικα γλέντια.

NeaPeramos1922 - 12/3/2018 20:58

Τελικά είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ!

alexs85 - 12/3/2018 20:58

Εντάξει παιδιά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί?

Το όπλο δεν βγήκε από τη θήκη άρα μήπως δεν επηρεαζε/συμμετειχε στην όλη φάση!

ΑΕΚ πρωταθλήτρια Ελλάδος 2017-2018

ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ έχετε γίνει ρεζίλι διεθνώς..

giannisaek211 - 12/3/2018 20:57

Ε εκει στην κυβερνηση συμμορφωστε τους καουμποιδες με τα πιστολακια και αφηστε τις τριχες με τις αναβολες

ismael31 - 12/3/2018 20:56

Συγχαρητήρια στη διοίκηση της ΑΕΚ για την ανακοίνωση. Για μια ακόμη φορά πρέπει να αισθανόμαστε περήφανοι που είμαστε ΑΕΚ. Κια αυτή η υπερηφάνια είναι σημαντικότερη ακόμα και από ένα πρωτάθλημα.

vyzantin_victory_son - 12/3/2018 20:55

ΤΏΡΑ Ο ΧΕΣΤΗ ΈΧΕΙ ΌΝΟΜΑ ΚΟΜΙΝΗΣ

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 12/3/2018 20:54

Ανακοίνωση με ΠΑΣΤΙΛΙΕΣ


Π

Ο

Ν... Συνέχεια
Ο

Υ

istoriaek - 12/3/2018 20:25

Αυτή την ΑΕΚ ονειρευόμαστε...ΜΕΓΑΛΗ ΣΕ ΟΛΑ!!!! Είμαστε όλοι ενωμένοι διοίκηση, παίκχτες, τεχνικό τιμ, οπαδοί!!!!! ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΩΣΗΣΣΣΣ...ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!

original_baval21 - 12/3/2018 20:54

Μην το λες ρε φίλε, το σιχαίνομαι αυτό Το μόνοι μας και όλοι σάς εννοώ. Η ΑΕΚ ήταν πάντα ομάδα που τη συμπαθούσαν και οι αντίπαλοι ακριβώς γιατί ήταν καθαρή, Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι βαζελο ακόμα και οι υγιείς Ολυμπιακοί που γνωρίζω αλλά και από άλλες ομάδες θέλουν και πιστεύουν ότι δίκαια το παίρνουμε! Είναι μεγάλη μαγκιά να σε παραδέχεται ο αντίπαλος και γενικά η ΑΕΚ το κατορθώνει πάντα αυτό. Άσε που είναι και αλαζονικό και δεν ταιριάζει στη νοοτροπία μας. Εναντίον παραρτημάτων,... Συνέχεια ατυχίας φέτος, ΜΜΕ κατευθυνομενων και φυσικά μαφιόζων οπαδών ναι, αυτό όντως συμβαίνει αλλά για αυτό ο ΠΑΟΚ έγινε σε μια χρονιά το ίδιο μισητός με τον γαυρο

taxiss21 - 12/3/2018 21:20

Φιλε baval για μενα ο παοκ ηταν παντα κατι ασημαντο αλλα απο περσι ηδη με εχουν κανει να ξερναω τα αντερα μου οποτε βλεπω τι κανουν χειροτερα απο τους γαυρους πλεον...

istoriaek - 12/3/2018 21:19

Μα φυσικά με τους φιλάθλους δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε...σε επίπεδο ομάδων εννοώ...Δυστυχώς είμαστε μόνοι μας, σκέψου πόσοι ήταν δίπλα μας όταν πέσαμε κατηγορία...Εγώ εκεί ήθελα να δω την έμπρακτη συμπαράσταση τους...Εγώ το μόνο που θυμάμαι ήταν από τον ΟΦΗ, τον Άρη, το Λεβαδειακό, τον Ατρόμητο τον Ολυμπιακό, τον ΠΑΟΚ, τον Πανιώνιο να φωνάζουν εκεί εκεί στη Β' Εθνική....φέτος στην ΑΕΛ να μας βρίζουν από το πρώτο λεπτό...Αυτά δεν μπορώ να τα ξεχάσω, και με εξοργίζουν γιατί η ΑΕΚ ποτέ... Συνέχεια δεν πείραξε καμία ομάδα....γι'αυτό εννοώ πως είμαστε μόνοι μας

giwrgos_ven_21 - 12/3/2018 20:52

Τεντωστε τους να μην προλαβαινουν να βλεπουν και να ακουν απο που τους ερχονται ολα αυτα.Παμε ρε ΑΕΚΑΡΑ διαλυστε τα γιουσουφακια και τους νεους χαλιφιδες!

kordelio21aek - 12/3/2018 20:51

Ο παλιος ειναι αλλιως!

josephaek - 12/3/2018 20:29

Αρχή άνδρα δείκνυσι:

μόλις κατάλαβαν ότι είναι στα πάνω τους...ΕΔΕΙΞΑΝ ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ

(υπολέιμματα του παλαι ποτέ υπαρκτά ανύπακτου σοσιαλισμού)

lefkar1 - 12/3/2018 20:50

Οχι φιλε. Τετοιες συμπεριφορες ειναι υπολειμματα του αδιστακτου καπιταλισμου

kostasaekarare21 - 12/3/2018 21:20

Και γιατί δεν γίνονται αυτά σε άλλα δυτικά κράτη,ρε φωστήρα;;;;;;;;;;;δεν έχουν καπιταλισμό εκεί;;;;;;;

konstantinos214 - 12/3/2018 20:50

Ακουσων Ακουσων το αυτόφωρο είναι να δουν αν έχει άδεια οπλοφορειας... Θα τον βγάλουν λάδι σε λίγο.. Αυτό πρέπει να κυνηγήσει η ομαδαρα μας και το αρμόδιο τμήμα μας

ORIGINALE96 - 12/3/2018 20:48

Ακόμη μια ανακοίνωση είναι γεγονός. Έχετε αντιληφθεί ότι ο πρόεδρος της παε παοκ εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο με όπλο(!!!!), επιβάλλοντας την τρομοκρατία σε αξιωματούχους και μη του αγώνα? Έπεσε μήπως στην αντίληψη σας ότι τα εισιτήρια είχαν προ-εκδωθεί απο την παρασκευή ως απόρροια της σιγουριάς απο πλευράς πάοκ για τη διεξαγωγή του αγώνα? Πάω ο νους σας ότι αν αντιδρά κατα αυτόν τον τρόπο ο μεγαλομέτοχος του πάοκ on camera , τι μπορεί να κάνει όταν δεν βρίσκονται πάνω του τα.....φώτα?... Συνέχεια

Για εκείνο για το οποίο είμαι σίγουρος είναι πως αν κάποιος φίλαθλος της ΑΕΚ είχε πετάξει ρολό ταμειακής σε προπονητή άλλης ομάδας, αν οι αξιωματούχοι της έπαιζαν ξύλο με αυτους άλλης ομάδας μετα το πέρας ενός παιχνιδιού, αν οι οπαδοί της είχαν με το έτσι θέλω σε γήπεδο άλλης ομάδας προκαλώντας ζημιές σε αυτό, τότε σίγουρα ο πέλεκυς της δικαιοσύνης θα έπεφτε βαρύς και πλέον θα συζητούσαμε αν μπορούμε να πάρουμε πρωτάθλημα. Αν εισέβαλε δε και ο Μελισσανίδης στον αγωνιστικό χώρο με όπλο τότε ποδοσφαρικό σωματείο ΑΕΚ δεν θα υφίσταντο απο την επόμενη κιόλας ημέρα.

bbbc - 12/3/2018 20:48

μπραβο στην ΠΑΕ ΑΕΚ για τη σοβαροτητα, τους χαμηλους τονους, τις σωστες κινησεις μεσα στην απολυτη ζουγκλα του τελευταιου διμηνου με τη χτεσινη κορυφωση. περιμενουμε παραλληλα ολομετωπη δικαστικη στηριξη της ομαδας και των δικαιων απαιτησεων της, εδω και τωρα και χωρις απολυτως κανενα συμβιβασμο. δε ξαναχαριζουμε στο παοκακι

renaissance21 - 12/3/2018 20:48

Μορφη το παλικαρι που κανει dislike!

bladerunner1924 - 12/3/2018 20:46

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΝΕΙΡΟ

teo1972 - 12/3/2018 20:45

Τιγρη τωρα πρεπει να δειξεις τη δυναμη σου που θελουν ορφανο πρωταθλημα κ grexit βλεποντας την ΑΕΚΑΡΑ νταμπλουχο,το συριζοτσιπρεικο να ξερει οτι θα μας βρει μπροστα του,ανοχη τελος!

original_baval21 - 12/3/2018 20:45

ΑΕΚαρα μας έχεις κάνει ρε τίγρη σε όλα τα επίπεδα χάρη στους συνεργάτες που έχεις διαλέξει. Καυλωσε μας κι άλλο, να πεθάνουμε από ηδονή.

konpalaiologos - 12/3/2018 20:45

Αντιο στον θλιβερο Πουτσετσένο και τον θιασο του

O XSEROLAS - 12/3/2018 20:43

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΒΑΝ ΤΟΥ τρομερου..ΤΙΓΡΗ Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ...ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ..

giannisaek211 - 12/3/2018 20:42

Παιδια ισοφαρισε ο παοκ στην τριπολη 3-3 αν αφησει κανα λεπτακι ακομα το πηρε το ματσακι χαχα αυτα να βλεπει η κυβερνηση τα αισχη και να αφησει τις αναβολες

WhiteKeys - 12/3/2018 20:41

Τέλειο, συγχαρητήρια στην ΠΑΕ που μας κάνει όλους περήφανους!

an0nymous - 12/3/2018 20:34

Η ΠΑΕ ΑΕΚ δίνει ρεσιτάλ.. δεν μιλάει πολύ (σχεδόν καθόλου) και όταν μιλάει λέει ουσιαστικά πράγματα!!!


Μπράβο για την ανακοίνωση!!! Άψογη!

john Original - 12/3/2018 20:41

ΣΥΜΦΩΝΩ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ...ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ...ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΧΑΜΕΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ....

baltazar - 12/3/2018 20:39

Αυτο που εχουμε κανει φέτος ειναι απιστευτο.. Χωρις μα κουνησουμε το δαχτυλάκι μας εχουμε διαλύσει γαύρους βορρά κ νότου..

davidian - 12/3/2018 20:39

Νομίζω θα υπάρχουν και άλλες ανακοινώσεις τώρα που έγινε η αρχή.παντως μπράβο και ξανά μπράβο στη διοίκηση που υπερασπίζεται το δίκαιο..

dtsioux - 12/3/2018 20:39

Τελικα το νουμερο που κανει dislike ειναι γαυρος, αλλα του βορα!!

vassilios21 - 12/3/2018 20:38

Όσκαρ σοβαρότητας.

kostas2015 - 12/3/2018 20:38

Επιτέλους ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ!! ΕΥΓΕ!

george_perak - 12/3/2018 20:37

Η ομάδα μας δεν έχει έννομο συμφέρον να προσφύγει στο Διαιτητικό Δικαστήριο, για την μη αφαίρεση των τριών βαθμών Από ΠΑΟΚ ή Γιατ ι τους πήρε ο Ολυμπιακός? αφού δεν υπάρχει τέτοιο άρθρο?

Pastelas - 12/3/2018 20:35

Δεν πηρα φετος διαρκειας για δικους μου λιγους.Οφειλω να ζητησω συγνωμη στην παε ΑΕΚ και υποσχομαι το καλοκαιρι να παρω ωστε να βοηθησω τον ηγετη μας που τα βαζει με ολο το σαπιο συστημα.πρωην και νυν. Μια ζωη μονο ΑΕΚ

alex_21 - 12/3/2018 20:33

Ηρθε η ωρα να μιλησουμε και εμεις ο κοσμος της ΑΕΚ

Δεν θα ειναι μονο τα ορκ που θα κλεινουν τη Θεσσαλονικη

Σε οποιαδηποτε στραβη και σκανδαλωδη αποφαση πρεπει να ειμαστε ετοιμοι να αντιδρασουμε εμεις ο λαος της ΑΕΚ

ΩΣ ΕΔΩ.... Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΣΩΠΑΙΝΑΜΕ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ

Chocogeorge - 12/3/2018 20:33

Περηφάνια για όλους σας απο τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο τροχό αυτής της ομάδας..ειμαι και θα ειμαι πάντα περήφανος που ειμαι ΑΕΚ...για την συμπεριφορά όλων όσο και να σας προκαλούν μπράβο σας...και μπράβο και σε όλους μας τους φιλάθλους αεκτσιδες που δεν έχουμε βγει παρ ολα. Αυτά αποφάσεις κλπ να κάνουμε τα καραγκιοζιλίκια των υπολοίπων..

MinO21 - 12/3/2018 20:32

ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ... ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΟΥΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ... ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΩΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ... ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ...

Άκου τον παλιό - 12/3/2018 20:30

Τέλεια!

giannisaek211 - 12/3/2018 20:30

ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΣ ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΑΛΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΙΣΧΟΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΘΑΝΝΕΝΑ ΤΟΥΜΠΑ ΚΤΛ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΩΡΑΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΡΑ ΝΟΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΙΣΤΟΥΝ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙ ΝΕΟ ΠΟΥΤΙΝ

Okonski21R - 12/3/2018 20:30

Για αυτο είμαστε ΑΕΚ αδέλφια, αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά.

marv - 12/3/2018 20:29

Η μόνη σοβαρή, υπεύθυνη και συνεπής στάση από την αρχή του πρωταθλήματος μέχρι και σημερα ασχέτως αν σε πολύ δύσκολες στιγμές κατηγορήθηκε από συν οπαδούς μου ότι συμπράττει ή χαρίζει το πρωτάθλημα στους αντιπάλους.


Συνεχίστε έτσι και όλοι οι υγειώς σκεπτόμενοι φίλαθλοι ανεξάρτητου ομάδας θα είναι ασπίδα σας.

PanosAEK21original - 12/3/2018 20:28

ΜΠΡΑΒΟ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ.ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!!Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!

ioannis72 - 12/3/2018 20:27

μπραβο στην παε ΑΕΚ ετσι, πρεπει να καταλαβουν ολοι με ποιον εχουν να κανουν αντε γιατι πολυ την παπια ειχαμε κανει....!!!

Anakasa21 - 12/3/2018 20:26

Αυτο ακριβως! Ποιος ο λογος για να υπαρχουν νομοι αν δεν τους εφαρμοζουν ποτε;;; Γιατι πρεπει αυτοι οι νομοι να ισχυουν μονο για εμας αλλα καθε φορα που πρεπει να δεχθουν και αλλοι τις κυρωσεις , μιλαμε για νεο πλαιισιο κανονων;;;

Μηδενισμος στο θλιβερο παοκακι και οι υπολοιποι συνεχιζουμε μεχρι τον Μαη.

Εως ποτε θα προστατευουν οσους μας κλεβουν γαμωτο;;;;;

KOSTAS12345 - 12/3/2018 20:26

Μπράβο σωστή ανακοίνωση τα λέει όλα!!!!

alexs85 - 12/3/2018 20:26

Μπράβο για την ανακοίνωση.

Πόσο διαφέρουμε από τους άλλους ρε...

Γιατί είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ

Πρωταθλητες 2017-2018 ότι και να κάνετε θα είμαστε!!

toni__21 - 12/3/2018 20:25

Α. Ε. Κ.

GENSUI - 12/3/2018 20:24

Παντελονατη ....οι άλλοι τα πιστόλια στον πάτο τους

Diego21888 - 12/3/2018 20:23

Καθε μερα και πιο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που γεννηθηκα ΑΕΚ!!

accept10000 - 12/3/2018 20:22

"Θα κατηγορηθούμε για αυτό ή δίκαια αναμένουμε την εφαρμογή των κανονισμών; Θα αρκεστούμε στις εξαγγελίες για ένα νέο πλαίσιο κανόνων ή θα δούμε πρώτα να εφαρμόζεται το υφιστάμενο; Το μείζον δεν είναι να τιμωρηθούν οι παραβατικές συμπεριφορές, που δυσφημούν τη χώρα μας διεθνώς; Οι ευθύνες δεν έχουν ονοματεπώνυμο; "

ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ... Συνέχεια
ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΦΙΦΑ-ΟΥΕΦΑ ...

OKPHTIKOS - 12/3/2018 20:21

ΑΕΚ θα λέτε και θα κλαίτε!

krisaek - 12/3/2018 20:21

ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ.

accept10000 - 12/3/2018 20:18

"Αυτό το αίσθημα ευθύνης απέναντι στο ελληνικό ποδόσφαιρο πληγώθηκε βάναυσα χθες το βράδυ στην Τούμπα, όταν εισέβαλε μαινόμενος στον αγωνιστικό χώρο ο οπλοφορών μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, υπό τη συνοδεία μπράβων, απειλώντας φανερά τον διαιτητή και τη δική μας ομάδα. "

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΕ ΑΕΚ ...

ΕΠΟΜΕΝΟ