122 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΑΕ ΑΕΚ: Φέρτε και τον Κομίνη να τελειώνουμε!

Η ΑΕΚ στο υπόμνημα της ζητάει να γίνει ότι είναι δυνατόν από τον Σκουτέρη ώστε να έρθει ο Κομίνης για να τελειώνει το παραμύθι του ΠΑΟΚ και να λάμψει για άλλη μια φορά η αλήθεια, αλλά και να μην υπάρχει δικαιολογία για καθυστέρηση της απόφασης -Δέχεται να ληφθεί υπόψιν και το σύνολο του οπτικού υλικού


Eνα πληρέστατο υπόμνημα (με το οποίο επιδιώκει να τελειώσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την υπόθεση με τον ΠΑΟΚ καταρίπτωντας παράλληλα και την προπαγάνδα) κατέθεσε η ΑΕΚ στην επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ. Συγκεκριμένα η Ένωση, μέσω του υπομνήματος της, ζητάει να κληθεί για πολλοστή φορά ο Κομίνης, όπως το θέλει και ο ΠΑΟΚ, ώστε να καταθέσει και να διευκρινίσει: ποιος είναι ο λόγος διακοπής του αγώνα και αν ποτέ σφύριξε διατάσσοντας την επανέναρξη του αγώνα… Είναι τα δύο κρίσιμα ερωτήματα στα οποία έχει επενδύσει ο ΠΑΟΚ για να προκαλέσει σύγχηση στους δικαστες και την κοινή γνώμη παρότι όλοι γνωρίζουν την αλήθεια.

Επίσης το πενήντα σελίδων υπόμνημα της ΑΕΚ καταρρίπτει έναν προς έναν τους ισχυρισμούς του ΠΑΟΚ, απαντάει σε όσα ισχυρίζεται και με βάση το… φοβερό video, αλλά και με βάση όλο το υλικό από τις κάμερες των αποδυτηρίων χωρίς το παραμικρό πρόβλημα να γίνει χρήση στο σύνολό του. Επίσης γίνεται αναφορά στο ότι στη διάρκεια της διαδικασίας και σε πρώτο και σε δεύτερο βαθμό έγιναν δεκτά όλα τα αιτήματα του ΠΑΟΚ, χωρίς να έχουμε το παραμικρό πρόβλημα και ούτε τώρα έχουμε την ανάγκη να κρύψουμε το παραμικρό. Από τη στιγμή που δεν αρκεί ως γεγονός η πρωτοφανής είσοδος ένοπλου προέδρου σε γήπεδο, ας γίνουν όσα εκτιμά η επιτροπή για να λάμψει η αλήθεια σε μία τόσο σημαντική υπόθεση.

Φυσικά για άλλη μια φορά η ΑΕΚ επικαλείται ότι ο ένας και μοναδικός λόγος διακοπής του ντέρμπι είναι η είσοδος Σαββίδη με όπλο και συνοδεία μπράβων στον αγωνιστικό χώρο, η απειλητική κίνησή του προς τον διαιτητή (μαζί με την ευθεία απειλή από πλευράς Μίχελ) και η διπλή επίθεσή του προς τον πάγκο της ΑΕΚ. Επίσης για αλλη μια φορά οι Λυσσάνδρου και Ριζου τονίζουν ότι δεν γίνεται να μην είναι λόγος διακοπής αγώνα αυτό το γεγονός, που εξελίχθηκε σε ζωντανή μετάδοση μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων τηλεθεατών (και όχι από επεξεργασμένο video αποδυτηρίων), όταν αποτέλεσε λόγο διακοπής ολόκληρου πρωταθλήματος με επίσημο έγγραφο και υπογραφή της ελληνικής κυβέρνησης που το αναφέρει ως λόγο σε απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, λόγος διαγραφής του ΠΑΟΚ από την ECA, γεγονός που καταδικάστηκε απερίφραστα εντός της χώρας από τις διεθνείς ποδοσφαιρικές αρχές UEFA-FIFA, γεγονός που δυσφήμησε την Ελλάδα στα πέρατα της οικουμένης μέσω του διεθνούς Τύπου (έχει κατατεθεί όλο το υλικό) και που σε επίσημο έγγραφο της FIFA αποτελεί τον βασικό κίνδυνο απειλής με GREXIT του ελληνικού ποδοσφαίρου. Τέλος η ΑΕΚ στο υπόμνηματης επικαλείται και νομολογία σε παρόμοια περίπτωση ακόμα και από το CAS.

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
anastadam79 - 17/4/2018 16:18

ΖΗΤΉΣΤΕ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΌ ΤΟΥ ΠΑΟΚ!

tasosk21 - 17/4/2018 14:56

Ο Τάσος Τσατάλης αποκαλύπτει στο sport-fm.gr τι είπε σε μεγάλο «πηγαδάκι» για το αίτημα εξαίρεσης από πλευράς AEK, ο πρόεδρος της Eφέσεων, την εντύπωση που προκάλεσε και την διευκρίνιση που ακολούθησε


Τελευταία ενημέρωση 12/04/2018, 11:18

Μια ατάκα του δικαστή Σκουτέρη για την ΑΕΚ που προκάλεσε έκπληξη και η επεξήγηση... Συνέχεια

• Εκδικάσεις ποδοσφαιρικών πειθαρχικών υποθέσεων, έχουμε παρακολουθήσει πολλές. Ομολογώ πως σαν την χθεσινή, δεν θυμάμαι να έχω παρακολουθήσει κάποια.


• Με την παρουσία του προέδρου της επιτροπής εφέσεων, να βρίσκεται τόσο πολύ στο επίκεντρο.


• Υπάρχουν αυτά που ειπώθηκαν εντός αίθουσας κι έχουν καταγραφεί στα ρεπορτάζ επιτόπου, υπάρχουν κι άλλα που ειπώθηκαν εκτός αίθουσας.


• Στο διάστημα που συνεδρίαζαν οι υπόλοιποι δικαστές για το αίτημα εξαίρεσης του κ. Σκουτέρη που υπέβαλλε η ΑΕΚ.


• Εκεί λοιπόν σε κάποια φάση γύρω από τον κ. Σκουτέρη, που δεν είχε διάθεση να απομονωθεί όπως φάνηκε, σχηματίστηκε σιγά – σιγά ένα αρκετά μεγάλο «πηγαδάκι».


• Δημοσιογράφοι, ο Ανδρέας Δημάτος από πλευράς ΑΕΚ, οι Μάκης Γκαγκάτσης και Κυριάκος Κυριάκος από πλευράς ΠΑΟΚ, αλλά και ο ένας από τους δικηγόρους της ΠΑΕ της Θεσσαλονίκης, ο κ. Μπίρδας.


• Εκεί ο κ. Σκουτέρης άρχισε να μιλάει για την διαδικασία της έκδοσης της απόφασης για το ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός και για ποιο λόγο θεώρησε πως έπρεπε αυτή η απόφαση να βγει την ώρα που βγήκε, χωρίς καθυστέρηση.


• Με τους εκπροσώπους του ΠΑΟΚ να συμφωνούν μαζί του και να κάνουν και συμπληρώσεις.


• Στη συνέχεια όταν στο «πηγαδάκι» έγινε λόγος για το αίτημα εξαίρεσης της ΑΕΚ, ο κ. Σκουτέρης έκανε το εξής σχόλιο. «Ήταν μια λάθος τακτική αυτή. Και τα λάθη σου τα λούζεσαι»!


• Προσωπικά έμεινα έκπληκτος από αυτό που άκουσα. Μάλιστα γυρίσαμε ενστικτωδώς και κοιταχτήκαμε μάλλον έκπληκτοι με τον συνάδελφο από την Livesport, τον Σταμάτη τον Βούλγαρη, που ήταν κι εκείνος εκεί δίπλα μου.


• Κι αν και εξακολούθησε για λίγο η κουβέντα, πριν φύγει ο κ. Σκουτέρης, τον ρώτησα. «Κύριε Πρόεδρε με όλο τον σεβασμό, είπατε πως ήταν μια λάθος τακτική της ΑΕΚ και πως τα λάθη του κάποιος τα λούζεται. Ακούστηκε λίγο περίεργο, τι εννοούσατε;».


• Δεν απέφυγε να μου απαντήσει ο δικαστής. «Μη με παρερμηνεύετε», ήταν η πρώτη απάντηση και του είπα με τη σειρά μου «ακριβώς για να μη κάνω αυτό, σας ρωτάω».


• Για να σχολιάσει: «Είπα τα λάθη σου τα λούζεσαι κι εννοώ αυτό που συμβαίνει τώρα, δηλαδή που υπάρχει αυτή η μεγάλη καθυστέρηση και ταλαιπωρούμαστε όλοι». Κι ενώ απομακρυνόταν στάθηκε ξανά για να πει «μη με παρερμηνεύσετε».


• Δεν παρερμηνεύω λοιπόν και παραθέτω απλά όσα ειπώθηκαν

ariaek - 17/4/2018 14:31

ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!

ariaek - 17/4/2018 14:26

ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΛΑΚΑ Ο ΣΚΟΥΤΕΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!!!

ntelos500 - 17/4/2018 13:35

Έχουμε δικαίωμα για έφεση αν γίνει καμία σκουτερια?

ntelos500 - 17/4/2018 13:35

Έχουμε δικαίωμα για έφεση αν γίνει καμία σκουτερια?

marv - 17/4/2018 13:12

Αν διανοηθεί ο Σκουτέρης να βγάλει αθωωτική απόφαση για τους γαύρους του βορρά θα έρθει σε σύγκρουση ακόμα και με την δική του προηγούμενη απόφαση για το ματς γαύρος βορρά - γαύρος νότου. Θα έχουμε τρελά γλέντια σε όλα τα ΜΜΕ του πλανήτη ως παγκόσμια πρωτοτυπία το πως μπουκάρεις με όπλο και μπράβους και παίρνεις το ματσάκι. Δεν τους ξεπλένει ούτε ο Ατλαντικός μετά.... Συνέχεια
Εκείνο πάντως που προκαλεί εντύπωση είναι ότι κανένας δεν ρώτησε τον αδέκαστο που έχει φαγωθεί να πάει ο Κομίνης να καταθέσει, γιατί δεν ζητάει να πάνε και ο Σαββίδης με τον Μίχελ που είναι και οι βασικοί ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ! Ε ρε τι βλέπουμε σε αυτή τη χώρα...

AEK 1977 - 17/4/2018 08:44

Αδέλφια ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ. Παρακολουθώ τώρα ζωντανά το ματς του Αγγλικού πρωταθλήματος WEST HAM – STOOYK CITY. Δείτε το γκόλ που ακύρωσε ο Άγγλος επόπτης και ο διαιτητής φυσικά, σαν παθητικό OFFSIDE γύρω στο 66ο λεπτό και θα δείτε ότι έχει πολλές ομοιότητες με το OFFSIDE goal του παοκ.


Σουτάρει ο παίκτης της WEST HAM περίπου από 20-30 μέτρα και η μπάλα καταλήγει στα δίκτυα. Στην διαδρομή... Συνέχεια της όμως προς τα δίκτυα μπροστά από τον τερματοφύλακα υπάρχει συμπαίκτης του σε θέση OFFSIDE ο οποίος ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑ την μπάλα και μάλιστα κάνει και μία κίνηση σαν τακουνάκι ακριβώς σαν αυτή του μαουρίτσιο.

Το goal στην συνέχεια ακυρώνεται και δεν υπάρχουν καν διαμαρτυρίες. Πόσο μάλλον εισβολές πιστολέρο , μπραβων κλπ, κλπ, κλπ. Δεν θα μας τρελάνουν κιόλας οι βόρειες μπουγάτσες.

karougeo - 17/4/2018 12:22

Και στο Χοφενχαιμ-Αμβουργο (14/4/2018) υπάρχει ανάλογη φάση που φυσικά δίνεται οφσαιντ. Εκεί μάλιστα δεν είναι ακριβώς μπροστά στον τερματοφύλακα.

Adrian0 - 17/4/2018 11:09

Πολύ soft ήμασταν μέχρι τώρα κι αυτό φαντάζει στα μάτια κάποιων αδυναμία.

Οφείλει η διοίκηση να τους πατήσει.

thimdim21 - 17/4/2018 10:37

Το γκολ του βαρελα ήταν κανονικό,ο Έλβις ζει,οΜιχαλης ο Τζάκσον είναι μπαοκ και τα μπαλέτα του Φωκά Ευαγγελινου θα βγουν στην επόμενη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την απόφαση της έφεσης...

akouratos - 17/4/2018 09:57

μεχρι και την τελευταια αγωνιστικη θα προσπαθούν να μας φερουν εμποδια. δεν το αντεχουν να δουν την ΑΕΚ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ. για κάποιους το πρωταθλημα ειναι προϊον και οποιος το θελει πρεπει να το αγορασει. Μονο που η ΑΕΚ επεστρεψε και χαλασε την σουπα σε πολλους.

jr21 - 17/4/2018 08:44

Ας φερουν και τον Μακη τον Μαναβη να καταθεσει,αρκει να τελειωνουμε.

Xazos - 17/4/2018 09:56

Και τον Βρασίδα το σπαράγγι.

Tigrhs21 - 17/4/2018 09:37

Τωρα έχουμε Πρόεδρο με @@ κ οχι @@ πρόεδρο

mpalitsas21 - 17/4/2018 08:54

Που ειναι ο παοκ???

Γιατι δεν ακουγεται???

Μηπως δεν το περιμεναν???

Μηπως φοβουνται μην βγουν και αλλα στην φορα???

AEK 1977 - 17/4/2018 08:45

Αδέλφια ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ. Παρακολουθώ τώρα ζωντανά το ματς του Αγγλικού πρωταθλήματος WEST HAM – STOOYK CITY. Δείτε το γκόλ που ακύρωσε ο Άγγλος επόπτης και ο διαιτητής φυσικά, σαν παθητικό OFFSIDE γύρω στο 66ο λεπτό και θα δείτε ότι έχει πολλές ομοιότητες με το OFFSIDE goal του παοκ.


Σουτάρει ο παίκτης της WEST HAM περίπου από 20-30 μέτρα και η μπάλα καταλήγει στα δίκτυα. Στην διαδρομή... Συνέχεια της όμως προς τα δίκτυα μπροστά από τον τερματοφύλακα υπάρχει συμπαίκτης του σε θέση OFFSIDE ο οποίος ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑ την μπάλα και μάλιστα κάνει και μία κίνηση σαν τακουνάκι ακριβώς σαν αυτή του μαουρίτσιο.

Το goal στην συνέχεια ακυρώνεται και δεν υπάρχουν καν διαμαρτυρίες. Πόσο μάλλον εισβολές πιστολέρο , μπραβων κλπ, κλπ, κλπ. Δεν θα μας τρελάνουν κιόλας οι βόρειες μπουγάτσες.

casper21 - 16/4/2018 17:26

O Γεωργίου είπε στο ράδιο ότι ο Scooterman θα βγάλει απόφαση μετά το τέλος του πρωταθλήματος. Μόνο νίκες ως το τέλος, αυτοί οι ΝΕΟΓΑΥΡΟΙ είναι ικανοί για όλα!

Fotis_Oik - 17/4/2018 00:45

Φίλε μου επειδή τον ακουω κάθε μερα κ πολυ καιρό, πρώτον ο άνθρωπος ξεκάθαρα,μοναδικό σκοπό έχει να ιντριγκάρει για να συντηρεί την ακρόαση της εκπομπής του έστω κ με τους πρυτανηδες κ τους ελιονουσιδες.. Και σε οσα λεει εως τωρα στα περισσότερα εχει πέσει έξω.. Συν οτι τελευταία εχει γίνει η πιο φιλοπαοκτζηδικη εκπομπή, έφτασε στο σημείο να λεει οτι ο Παοκ το λαθος που εκανε ηταν που δεν έβγαλε σηκωτο τον Κομινη εξω να μη τιμωρηθεί... Ημαρτον που λεει κ ο ίδιος..

konstantinoupoli - 17/4/2018 10:47

Συμφωνω απόλυτα, ηθελα απο καιρό να το επισημάνω, αλλά θεώρησα οτι το 70% των φιλάθλων πανταχουθεν θα αντιλαμβάνοντο την "αντικειμενική" "μπαλάντζα" εκπομπή. Το λάθος της ΑΕΚ ηταν οτι απο την πτρώτη ωρα επρεπε να επιμεινει για την εμφανιση Κομινη και του οπτικοακουστικου υλικου (και θυμηθειτε με το ακουστικο υλικο θα τους διαλυσει...)!

Επισης θα ηθελα το νομικο τμημα μας με οποια νομιμα οπλα διαθέτει (cas εφεσεις επι αποφααεων... Συνέχεια πρωτοδικης με παοκ και ολυμπιακου) και ασχετως αν τερματισουμε με 10 πόντους διαφορα.... να τους εξαφανισει.....! Αν δεν τα κανει επειδη θα παρουμε τον τιτλο.....συγνωμη αλλα θα εχουμε επιτρεψεισ στην κατσαριδα να περιφερεται... λοιώστε την και ψεκαστε!

Τελος!

winner70 - 16/4/2018 18:21

Δεν τους παίρνει φίλε. Οι καθυστερήσεις ήταν το πρώτο μεγάλο θέμα που έθιξε η FIFA. Γι αυτό μπαίνει δυνατά η ΠΑΕ τώρα και ζητάει απόφαση και με Κομίνη και με βίντεο και με ότι θέλουν τα παιδιά. ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ , να πάρει ο καθένας την ευθύνη του. Μετά , ξέρει η διοίκηση τι θα κάνει.

Vasily - 16/4/2018 18:50

Ποια ομάδα θα προτιμούσατε για αντιπαλο στην φιεστα;;

sentinel_21 - 16/4/2018 21:54

Μια ειναι η ομαδα για φιεστες και εγκαινια της Αγιας Σοφιας...Τα αδερφια απο την Μασσαλια...Αντε και σε μινι τουρνουα με Λιβορνο και Σεντ Παουλι...ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ

TasosXania - 17/4/2018 11:01

Η ομαδα που θα εγκαινιασει την αγια σοφια θα ειναι η μπαρτσα.....ο τιγρης δινει σημασια στους συμβολισμους οπως εγινε και παλια φιλαδελφεια.

linkzelda84 - 17/4/2018 07:56

Η πιο τέλεια ιδέα!

mpalitsas21 - 16/4/2018 20:47

Τον παοκ

jr21 - 17/4/2018 08:43

Δεν θα εχει πλακα γιατι θα εχουν χασει πολυ πριν μπουν στη Δεκελειας,μην σου πω απο τα Τεμπη...

Fotis_Oik - 17/4/2018 00:32

Παρτιζάν.... Και μεις εν μέσω πολέμου πήγαμε

geokomo - 17/4/2018 00:13

Νομίζω πως πρέπει να φέρουμε τη Ρίβερ Πλέιτ! Είναι ίσως και μόνος τρόπος να θαυμάσουμε ακόμη μια φορά τον τεράστιο ΣΚΟΚΟ και να χαρεί και ο ίδιος ένα πρωτάθλημα που άξιζε. Επίσης με τέτοια ομάδα από Λατινική Αμερική μπορούμε να κάνουμε "πύρινη" φιέστα χωρίς να κινδυνεύουμε να τιμωρηθούμε... Προωθηστε το στη διοίκηση, θα το σκεφτεί...

Vasily - 16/4/2018 23:02

Για μένα σιγουρα μια εμπορική ομάδα απο τις 20-30 μεγαλύτερες.Και εγώ ανάμεσα σε μαρσέιγ και ντορτμουντ είμαι

gmys84 - 16/4/2018 22:13

Juventus....

Cristiano_ronaldo21 - 16/4/2018 21:26

Τον αρη :p .. πλακα κανω!!την σεβιλλη λογω χιμενεθ!!

grpets - 16/4/2018 22:04

3+2 NIKEΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ (ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΙΜΑΣΤΕ +2 ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΠΑΟΚ) ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟΜΑΤΑ.

ΧΑΜΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ

OKPHTIKOS - 16/4/2018 19:13

Η ΑΕΚ πρέπει να ρίξει τον παοκ στα πατώματα και να του τρίψει τα μούτρα εκεί! Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ακόμα τι προσπαθεί να κάνει ο παοκ : Ο παοκ δε προσπαθεί να πάρει τον αγώνα στα χαρτιά.. προσπαθεί να πάρει η ΑΕΚ -10 για άρνηση συνέχισης αγώνα.

Τόσο βρώμα ο τσαλαπετεινός του βορά που σε λιγό αυτά που έκανε ο ολυμπιακός θα μας μοιάζουν .. μακρινό παρελθόν!

karougeo - 16/4/2018 21:31

Δεν υπάρχει τιμωρια ομαδας χωρις κατηγορητηριο.. Η ΑΕΚ ουτε με - 10 απειλειτα, ουτε με -3.. Ενα ενδεχόμενο ειναι να μεινει ως εχει το πραγμα που ειναι και το πιο πιθανο. Και ενα αλλο να συνεχιστει ο αγωνας για 5 λεπτα με σκορ 1-0, διότι το φυλλο αγωνα λεει ψεματα συμφωνα με τον ΠΑΟΚ, αλλα σε αυτη δεν μπορει η μονη αληθεια να ειναι το σκορ και ολα τα αλλα ανακριβειες, οποτε θα καταληξουμε σε επαναληψη αγωνα. Παντως η αποφαση του CAS που κατεθεσε ο Λυσανδρου για το... Συνέχεια Σερβια-Αλβανια τον Οκτωβρη του 2014 δεν αφηνει περιθωρια για μειωση της ποινης ούτε για αλχημείες. Επειδη διαβασα το σκεπτικο της αποφασης αυτης, εκεί ειναι χειρότερα τα πραγματα, γιατι ο αρχηγος της Αλβανιας ηταν πολυ αρνητικος για συνεχεια του αγωνα (διεκοπη λογω επεισοδιων), αλλα το CAS σταθηκε στο οτι ο διαιτητης δεν εδωσε ξεκαθαρη εντολη για να βγουν οι ομαδες.. Και ετσι δικαιωθηκε η Αλβανια και πηρε τον αγωνα με 0-3..

Cristiano_ronaldo21 - 16/4/2018 22:04

Πολυ σωστο σχολιο φιλαρακι!!αλλα επειδη εχω διαβασει τον καπ 5 φορες,οσο μας αφορα για διακοπη αγωνα ισχυει μονο η επαναληψη που λες απτο λεπτο κ το σκορ που σταματησε!αυτο ομως λεει πρεπει να γινει εντος 24ωρων με ιδιους διαιτητες παιχτες τα παντα ιδια υποννοωντας καιρικες συνθηκες(δεν το λεει ξεκαθαρα)και οχι λογω απορριψης του φ.α!αυτο οπως καταλαβαινεται ειναι αδυνατο αφου οι 24ωρες περασαν και οχι μονο για αυτο!επισης το φ.α συμφωνα με τον καπ δεν ανατρεπεται ευκολα αλλα μονο για... Συνέχεια 1-2 λογους αλλους ασχετους με εκας τωρα καθως και η εκθεση παρατηρητη ειναι εξισου ισχυρη!οπως καταλαβαινεται ακομα και ο παοκτζης σκουτερης δεν μπορει να το ανατρεψει αν και θελει οπως αφουγκραζομαι!!το μονο που τον σωζει ειναι ο κομινης να πει εδωσε ρητη εντολη για αυτο ηθελε να τον καλεσει σαν απελπιδα!!αυτος ομως γνωμη μου ειναι δεν θα παει!!

karougeo - 17/4/2018 10:44

O ΚΑΠ αναφέρει στο Άρθρο 21, παρ 2β: "Αγώνας που δεν έληξε χωρίς υπαιτιότητα των διαγωνιζόμενων ομάδων επανορίζεται αυτοδίκαια για τα επαγγελματικά πρωταθλήματα και συνεχίζεται για το υπολειπόμενο της διακοπής χρονικό διάστημα με τους ίδιους όρους που υπήρχαν κατά τη διακοπή [...] Στην περίπτωση, όμως, που στο ενδιάμεσο των δύο αυτών αγώνων, ο ίδιος ποδοσφαιριστής αποβληθεί σε άλλον αγώνα, η συνέχιση του διακοπέντα αγώνα προσμετράται για την έκτιση της ποινής του." Άρα... Συνέχεια μπορεί να περάσει ένα διάστημα πριν την ολοκλήρωση του αγώνα και αυτό σημαίνει ότι πρέπει ο Σκουτέρης να δεχθεί το ισχυρισμό του ΠΑΟΚ ότι για την εισβολή Σαββίδη δεν ευθύνεται ο ΠΑΟΚ και ότι οι παίκτες της ΑΕΚ δεν τρομοκρατήθηκαν αλλά μπορούσαν να συνεχίσουν. Δηλαδή να βγάλει πάλι δικό του νόμο γιατί δεν γίνεται σε εισβολή οπαδών να φταίει η ομάδα και σε εισβολή προέδρου/μεγαλομετόχου και τεχνικού διευθυντή να μην ευθύνεται. Πάντως αν δεχθεί ότι το φύλλο αγώνα έχει ανακρίβειες (δεν τρομοκρατήθηκαν οι παίκτες της ΑΕΚ κτλ) τότε το 1-0 παέι περίπατο και ξεκινάμε από 0-0 και καθαρό 90λεπτο γιατί η ΑΕΚ θα υποστηρίκει ότι και αυτό είναι ανακρίβεια με βάση το βίντεο του αγώνα. Η νομολογία του CAS δεν είναι δεσμευτική από την απόψη ότι ο δικαστής για να βγάλει μια απόφαση μπορεί να δεχθεί ή να μην δεχθεί οποιοδήποτε από τα στοιχεία (πχ να πει άλλη περίπτωση εκείνος ο αγώνας). Πάντως ως κάτοικος Θεσσαλονίκης εδώ φαίνεται να το έχουν πάρει απόφαση ότι δεν τους σώνει τίποτα και η κουβέντα που γίνεται είναι του τύπου "πάμε φέτος για 2η θεση και του χρόνου για πρωτάθλημα".

Cristiano_ronaldo21 - 17/4/2018 13:55

οπως τα λες ειναι υπαρχουν ανακριβειες στο καπ ενω λεει επομενη μερα οντως βαζει καποια ενδεχομενα ..αλλα αυτο που δεν λεει ειναι με πιο διαιτητη αφου εχει παραπεμφθει ο κομινης αποσο θυμαμαι τοτε οποτε αλλαζουν οι οροι!αλλα δεν θα φτασουμε εκει ειναι σιγουρο αφου οπως ειπα στο φ.α γραφει λογω διακοπης τον σαββιδη ξεκαθαρα οπως και του παρατηρητη αγωναη εκθεση!και αντε βαζει ανακριβειες στο φ.α και το καταρριπτει που δεν ειναι αρκετο αφου ο καπ το καθιστα ισχυρο!του... Συνέχεια παρατηρητη την εκθεση πως θα την καταρριψει στο σκεπτικο!!πραγματικα δεν γινεται ακομα και ενασ παοκτζης δικαστης που θελει να μας αδικησει να το κανει!και αν γινει θα πρεπει να γινει αναιρεση απο αρειο παγο γιατι θα χει κανει εγκλημα κατα της δικαιοσυνης της χωρας!!

ldrag - 16/4/2018 21:58

Ρε φίλε να σε ρωτήσω κάτι γιατί από ότι φαίνεται το έχεις ψάξει, Εαν γίνει καμία αλχημεία και μειωθεί η ποινή πχ μας ζητηθεί να ξαναπαίξουμε, εμείς μπορούμε να αρνηθούμε και να προσφύγουμε CAS? Ένα άλλο ερώτημα η νομολογία CAS είναι δεσμευτική για Σκουτέρη? Ευχαριστώ.

Diamesolavitis - 16/4/2018 23:07

Δεν υπαρχει CAS φετος διοτι οι υποθεσεις εξεταζονται στα ελληνικα δικαστηρια

hpeirwths - 16/4/2018 21:21

αργησε να ξυπνησει η ΠΑΕ. Ευχομαι κ ελπιζω να μην ειναι αργα.

enwsiths74 - 16/4/2018 17:56

Ο ΠΑΟΚ φέτος είναι η ντροπή του ποδοσφαίρου.

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 16/4/2018 21:18

Και όμως αδερφέ, αν μιλήσεις με παοκτζήδες, θα σου πουν ακριβώς το αντίθετο! Ο κουμπάρος μου είναι παοκτζής, αν και Αθηναίος, του είπα ότι δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω μαζί του για ποδόσφαιρο, για ό,τι άλλο θέλει αλλά όχι για ποδόσφαιρο! Απλά είναι αλλού, λένε ότι γίναμε οσφπ!!! Υπάρχει παράνοια στους παοκτζήδες!!! Σκεφτείτε ότι αυτοί οι ίδιοι μόλις πέρυσι, πήραν παιχνίδι στα χαρτιά, λένε όμως ότι ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ!!!!!!!!!

Milanezos1986 - 17/4/2018 01:38

Οποιος συνομιλει με Παοκτζηδες ή γαυρους ειναι χαζος. Δε βγαζεις ακρη.....

KingVas73 - 16/4/2018 18:52

Δυστυχώς σε όλα τα επίπεδα. Διοίκηση, φιλάθλους, μιντια, παίχτες, προπονητή, δικηγόρων, .....



Πραγματικά δεν μπορώ να τους καταλάβω. Ναι Καλή ομάδα ομως οι τιμωρία είναι τιμωρία. Και κανένα ΣΥΡΙΖΑ δεν σε σώζει όταν πρόεδρος μπαίνει με όπλο. Νομίζω το χθεσινό στην ΕΡΤ ήταν για να τους... Συνέχεια χαϊδεύουν για ψήφους άλλα όλη ξέρουν οι ελαφριές ποινες δεν διαγράφονται. Ξέρουν όλη εάν δεν παραμείνουν οι ποινές πάμε για grexit. Οι ΣΥΡΙΖΑ όσο να θέλουν να τους βοηθήσουν το grexit δεν το αντέχουν.


ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΚΟΥΡΆΓΙΟ ΜΑΣ

Θαν. Μπάρδης - 17/4/2018 01:21

Ναι, αλλά άμα το κάνει από αγανάκτηση για την κακούργα κενωνία και το κατεστημένο των χαμουτζήδων; Συγχωρείται τότενες...

Notorious - 16/4/2018 19:30

Ουτε καλη ομαδα δεν μπορεις να την πεις,σε οσα ματς ο αντιπαλος μπηκε με σκοπο να παιξει μπαλα και οχι να ανοιξει τα ποδια εφαγε στραπατσο (βλεπε Αστερα Τριπολης).Μια ομαδα μονοφθαλμη σε μια χωρα γεματη τυφλους και καποιους που κανουν τους τυφλους.Ντροπη και τα φετινα πεπραγμενα τους δεν πρεπει να τα ξεχασουμε ποτε οι ΑΕΚτζηδες.

winner70 - 16/4/2018 18:13

πάντα ήταν εδώ και 20 χρόνια

AEKthesaloniki - 16/4/2018 21:17

Είναι τόσο κομπλεξικός λαός ο λαός του ΠΑΟΚ και με τόσο αλαζονεία (το ζω χρόνια στην Θεσσαλονίκη που μένω), που θεωρούν την ομάδα τους Μπαρτσελόνα και πάντα είναι οι αδικημένοι από το κατεστημένο της Αθήνας. Αυτό το σύνθημα (Αθήνα γ@μ@μένη ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει) το έχουν ως καραμέλα για να καλύψουν τις αδυναμίες τους ως ομάδα όταν δεν πάει καλά. Είναι ένας λαός άμπαλος- μυρωδιάς που διψάει για διάκριση δεν την έχει εν σύγκριση με τις ομάδες της Αθήνας, τρώει το παραμύθι από τα αθλητικά... Συνέχεια ραδιόφωνα της πόλης ότι πάντα αδικείται, και είναι για όλους τους άλλους ένα σύχαμα και μισό.

Αυτά να τα βλέπει η ΑΕΚ και να ξέρει ότι όσα καλά και να τους κάνει (βλέπε περίπτωση Σάχα) δεν θα το αναγνωρίσουν ποτέ

Υ. Γ. Μας μισούν!!!

wolverineAEK - 16/4/2018 20:36

Αγαπητοί φίλοι, όλο αυτό το διάστημα με τα τραγελαφικά που συμβαίνουν στο ποδόσφαιρό αυτής της χώρας, συνειδητά απέχω από το να σχολιάσω. Δεν ξέρω αν θέλω να γίνω ή όχι μέρος αυτής της χυδαίας κατάστασης και εγώ με το όποιο σχόλιο μου. Άλλο να μιλάμε για ποδόσφαιρο, τακτικές, αλλαγές, νίκες ήττες υγιή φίλαθλη απασχόληση και άλλο όλο αυτό που ζούμε... Τον Σκουτέρη τον ξέρουν όλοι, το ποιός είναι πρώτος σκόρερ φέτος, στο πρωτάθλημα το ξέρουν? Εκεί έχουμε καταντήσει....... Συνέχεια
Παρόλα αυτά διαβάζω με προσοχή τόσο τα άρθρα, όσο και τα πολύ εύστοχα σχόλια των περισσοτέρων. Ένα πράγμα με έχει προβληματίσει πολύ, όμως. Ας με συγχωρήσει αν κάποιος το ανέφερε και δεν το πρόσεξα, μα νομίζω πως είναι η μεγαλύτερη ουσία του πραγματος και δεν έχουμε δώσει την βαρύτητα που πρέπει. Όλοι μιλούν για την πρωτοφανή είσοδο του Σαββίδη με το όπλο στον αγωνιστικό χώρο... Αυτό είναι το λιγότερο που με προβληματίζει! Αυτό που έχει προηγηθεί είναι το χειρότερο:

Τι ακριβώς σκέπτεται ένας άνθρωπος (και δη ο πρόεδρος μιας ομάδας) που ξεκινά να πάει στο γήπεδο και πέρνει το όπλο του μαζί? Τη στιγμή που έχει και σωματοφυλακή μαζί του? Ας δούμε λίγο την ψυχολογία του ανθρώπου. Για να κάνει μία τέτοια κίνηση, σίγουρα σκέφτεται ή νίωθει πως στο χώρο του γηπέδου δεν είναι ασφαλής. Πως στο χώρο του γήπέδου ίσως δεχθεί επίθεση ή ίσως χρειαστεί να επιτεθεί... αυτή είναι η ψυχολογία του! Και τίποτα να μην είχε συμβεί και κανείς μας να μην είχε δει το όπλο, ο Σαββίδης και ο κάθε Σαββίδης που πέρνει ένα όπλο στο γήπεδο, βλέπει τον χώρο του γηπέδου επικύνδυνο χώρο, που εγκυμωνεί απειλές... Αυτό είναι η πραγματικότητα και τίποτα δεν μπορει να την αμφισβητήσει...

Ας αναλογιστούμε λοιπόν όλοι οι υγιείς φίλαθλοι, ανεξαρτήτου οπαδικού χρώματος: Θέλουμε ανάμεσα σε εμάς και τα παιδιά μας που βλέπουμε το γήπεδο σαν χαρά, διασκέδαση, να υπάρχουν άνθρωποι, παράγοντες που το βλέπουν σαν χώρο ξεκαθαρίσματος λογαριασμών, σαν ανασφαλή περιοχή?

Αδέλφια δεν με νοιάζει αν είδα το όπλο, ή δεν το είδα. Δεν με νοιάζει αν δεν τραβήχθηκε το όπλο, ή αν θα τραβηχθεί στο μέλλον. Το ποιο σημαντικό για εμένα είναι να ξέρω πως εκεί που θα πάω να περάσω καλά με τα παιδία μας, να νιώθω ασφαλής όπως όλοι και κανείς να μην χρειάζεται να κουβαλά όπλο ΠΟΤΕ πάνω του.

Ξέρω έχω ανόητες και αφελέις απόψεις... Πειράζει που έτσι θέλω να νιώθω κάθε φορά που βγάζω το εισητήριο μου.

Αν πειράζει (απαντήστε μου κάποιος από τους κυρίους Σαββίδηδες του ελληνικου ποδοσφαίρου...) να μου το πείτε, να πάρω τα παιδιά μου και να πάω αλλού, μη σας χαλάω την ωραία ατμόσφαιρα, εγώ ο ξενέρωτος!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρω για τη σιωπή σας κύριοι ...υπεύθηνοι!

konpalaiologos - 16/4/2018 20:36

Ουδείς πθο αχάριστος απο τον ευεργερηθεντα..η ΑΕΚ πρωτοδικως απλως υπερασπίστηκε την αλήθεια. Αυτό το μόρφωμα του βορρά δεν το εκτίμησε...τίποτα λιγότερο από την αποδόμηση...ενα συγγνώμη στους γαύρους του Νότου που νομιζα ότι είναι τα μεγαλύτερα σιχαματα...εκανα λάθος..

MrCaptTolis21 - 16/4/2018 20:17

Φερτε ολους ενωπιον της δικαιοσυνης και αν τελικα φταιει η ΑΕΚ ας μην το παρει ! Να δουμε τι εχει να πει και ο κομινης ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ !

KostisPetralona21 - 16/4/2018 20:05

Προς απαντες φιλους στο site, γιατι βλεπω να γραφεται πολυ το συγκεκριμενο... Σαν τον γαυρο δε θα ξαναυπαρξει τοσο μισητη, τοσο απεχθης ομαδα. Δε συγχωρουμε και δε ξεχναμε τιποτα, αλλα μην εξισωνουμε 20 χρονια γαυρικης παραγκας με ενα-δυο χρονια παοκτζιδικου χαλιφατου.

Agia_Sofia_AEK21 - 16/4/2018 19:58

Και να ήθελε ο Σκουτερης να ρίξει την είδη πολύ χαμηλή τιμωρία του παοκ δεν μπορεί γιατί θα τον φάνε από την FIFA και την ouefa... Τέλος τα ψέματα Κύριοι.......

kitrinos_san_to_peponi - 16/4/2018 19:23

Μάλλον κάποιοι παρεξήγησαν την ήπια στάση της ΑΕΚ, που απέφυγε να ρίξει λάδι στη φωτιά απαντώντας στις χυδαίες προκλήσεις εκ μέρους του επίσημου ΠΑΟΚ και την εξέλαβαν ως αδυναμία... στάση που υπαγορευόταν τόσο από το γεγονός ότι είχε το δίκιο με το μέρος της, όσο και από τις σαφείς οδηγίες από ΟΥΕΦΑ-ΦΙΦΑ για αποφυγή εμπρηστικών δηλώσεων προκειμένου να αποφευχθεί ένα καταστροφικό και ντροπιαστικό για το ελληνικό ποδόσφαιρο GREXIT. Σε περίπτωση όμως που τα συμφέροντα της ομάδας μας... Συνέχεια θιγούν βάναυσα από μια εκτρωματική απόφαση, τότε (και άσχετα από την απόφαση του Διαιτητικού, που προφανώς θα προσφύγει η ΑΕΚ) θα πρέπει να γίνει καταγγελία του ΠΑΟΚ σε όλα τα εγχώρια και διεθνή όργανα, με υποβολή χωριστού φακέλου που θα περιλαμβάνει το σύνολο των προσβλητικών, εμπρηστικών και χυδαίων τοποθετήσεων εκ μέρος του επίσημου ΠΑΟΚ προκειμένου να του επιβληθούν οι προβλεπόμενες ποινές...

teoionas - 16/4/2018 18:49

η αποφαση για ποτε ειναι??

maek - 16/4/2018 18:47

Παιδιά καλησπέρα... δεν με ανησυχεί καθόλου η δικαστική απόφαση. Αυτή θα είναι η ίδια με την πρωτόδικη και ίσως χειρότερη για τον ΠΑΟΚ ... Εκείνο που με χαλάει είναι οτι στα πλαίσια της υπόσχεσης να πάρει πρωτάθλημα ο ρωσοπόντιος του χρόνου θα ζήσουμε επικά χειρουργεία.... και δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Μακάρι να διαψευστώ.

magnan_md - 16/4/2018 18:39

Λοιπον, τερμα τα αστεία. Ανεξάρτητα αν δικαιωθούμε, εμείς πλέον πρέπει να τους κυνηγήσουμε μέχρι αφανισμού. Η πιο ασεβής ομάδα (μαζί με τον αυθεντικό γαύρο). Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς. Το 2008; Τον Σάχα; Που είναι το ευχαριστώ που έπρεπε να αφανιστουν;

Θυμάστε που φώναζαν να πέσουμε γιατι χρωστάμε σε "όποιον μιλάει ελληνικά"; Και όταν πεσαμε έλεγαν πιστολιάσαμε; Θυμάστε τα βρουμ βρουμ; τα "κούλα¨; τα "νεοφώτιστοι" και τόσα άλλα;... Συνέχεια
Αφού δε μας σέβονται ΠΡΕΠΕΙ να τιμωρηθούν

Νομίζω ειναι απαίτηση πλέον της πλειοψηφίας του κόσμου μας. Διαβάστε μόνο τα σχόλια στο "αντικειμενικό" sdna. Δε με νοιαζει αν θα δικαιωθούμε ή όχι. Κυνήγι μέχρι τέλους. ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ

kitrinos_san_to_peponi - 16/4/2018 18:33

Μάλλον κάποιοι παρεξήγησαν την ήπια στάση της ΑΕΚ, που απέφυγε να ρίξει λάδι στη φωτιά απαντώντας στις χυδαίες προκλήσεις εκ μέρους του επίσημου ΠΑΟΚ και την εξέλαβαν ως αδυναμία... στάση που υπαγορευόταν τόσο από το γεγονός ότι είχε το δίκιο με το μέρος της όσο και από τις σαφείς οδηγίες από ΟΥΕΦΑ-ΦΙΦΑ για αποφυγή εμπρηστικών δηλώσεων, προκειμένου να αποφευχθεί ένα καταστροφικό και ντροπιαστικό για το ελληνικό ποδόσφαιρο GREXIT. Σε περίπτωση όμως που τα συμφέροντα της ομάδας μας... Συνέχεια θιγούν βάναυσα από μια εκτρωματική απόφαση, τότε (και άσχετα από την απόφαση του Διαιτητικού, που προφανώς θα προσφύγει η ΑΕΚ) θα πρέπει να γίνει καταγγελία του ΠΑΟΚ σε όλα τα εγχώρια και διεθνή όργανα, με υποβολή χωριστού φακέλου που θα περιλαμβάνει το σύνολο των προσβλητικών, εμπρηστικών και χυδαίων τοποθετήσεων εκ μέρος του επίσημου ΠΑΟΚ προκειμένου να του επιβληθούν οι προβλεπόμενες ποινές...

efodevon - 16/4/2018 18:27

Οι επόμενη απαιτησει θα είναι στην εκδίκαση να είναι ο Ιβάν με τους μπραβους, ώστε να αποδειχθεί πώς όλα αυτά που έδειξαν τα κανάλια τής Αθήνας είναι μοντάζ

kitrinos_san_to_peponi - 16/4/2018 17:26

Κανένας δικαστής, όσο μη αμερόληπτος κι αν είναι, δεν μπορεί να βγάλει απόφαση που θα νομιμοποιεί την είσοδο ένοπλων παραγόντων ομάδων στον αγωνιστικό χώρο ... και καμία κυβέρνηση δεν θα ρισκάρει να σκάσει το ελληνικό ποδόσφαιρο στα χέρια της (γιατί αυτό θα σημαίνει ένα ενδεχόμενο GREXIT) προκειμένου να ευνοήσει έναν φιλικό προς αυτήν επιχειρηματία ή να ικανοποιήσει μερίδα οπαδών προς άγραν ψήφων...

winner70 - 16/4/2018 18:26

κι όμως φίλε , βλέπεις ότι αυτοί προσπαθούν να βρουν τρόπο να διαχωρίσουν την ένοπλη είσοδο από το παιχνίδι. Είναι η γραμμή παοκ και αντί ένα σοβαρό δικαστήριο να τους στείλει στα χωράφια , κάθεται και συζητάει χαλαρά ένα μήνα

ntagxan_irak - 16/4/2018 17:40

Δηλαδη το VIDEO του αγωνα που εδειχνε ζωντανα- μετα απο συσκεψη ΚΟΜΙΝΗ και ΕΠΟΠΤΗ- την ακυρωση του γκολ στα εκατομυρια των τηλεθεατων ειναι ιδιας η και μικροτερης αξιας απο το μαγειρεμενο VIDEO που βγηκε απο τα καμπουλικια των Παοκων περιπου κατα τα μεσανυχτα. Ελεος ωρε ΓΚΑΡΝΤΑΣΙΑ, ελεος ωρε Ελλαδιτσα των δηθεν ....αδεκαστων δικαστων ,που το μονο που δεν μας ζητησαν με τις τελευταιες αποφασεις τους ειναι να ζητησομε ολοι οι φιλαθλοι ταπεινα συγγνωμη, που και μονο περασε απο το... Συνέχεια μυαλο μας, οτι μπορει να υπηρχαν και ...ΣΤΗΜΕΝΑ στο ΑΓΙΟ ελληνικο ποδοσφαιρο. Η ακομη χειροτερα επειδη παρανομα....ΣΚΕΦΘΗΚΑΝ καποιοι απο μας οτι μπορει καποιοι ....ΑΓΙΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ να οργανωσαν αν ειναι δυνατον και ...καποια παιχνιδια!!!

winner70 - 16/4/2018 18:24

Μα ο Κομίνης αν κληθεί και θελήσει να πει την αλήθεια, τι θα πει ο άνθρωπος? Ότι είχα ακυρώσει το γκολ και το μέτρησα μετά 2 ώρες που το είδα καλύτερα? ¨Η ότι θα με σκότωναν και αναγκάστηκα να το μετρήσω ? Και τότε να δούμε γέλια

giannis_xx - 16/4/2018 18:20

ι amina den eine panta kolo mipos prepi i pae na gini epi8etiki k na zitisi timoria vasi kanonismon?

AEK_gia_panta2 - 16/4/2018 18:04

Νετα σκετα λόγια, χωρίς να κρυβόμαστε: αν δικαιωθεί έστω και λίγο σε σχέση με το πρωτόδικο, να πάμε cas fifa uefa . Και ας μας λένε χάρτινους. Αυτοί είναι οι πραγματικοί χάρτινοι, μην τα ξαναλέμε. Χάρτινοι και τσιγκινοι. Οι άλλοι που λένε ότι είμαστε υπεράνω μάλλον θέλοντας και μη θέλουν μια ΑΕΚ της φαπας που οι άλλοι παίρνουν τα λεφτά με ατιμίες και εμείς καθόμαστε και λέμε για ηθικά πλεονεκτήματα. Όχι κύριοι. Και ηθικό πλεονέκτημα αλλά και νόμιμη υπεράσπιση των συμφερόντων μας.... Συνέχεια Παντού λοιπόν, cas fifa uefa τις ασπρογαυρες φωτοτυπίες

TasosXania - 16/4/2018 18:20

Περυσι που χοροπηδουσαν σαν τους χιμπατζηδες στον τελικο κυπελου δεν ηταν χαρτινοι;;;;;;βρε δε πα να λενε....ξυδι

teo1972 - 16/4/2018 18:19

Η ποινη θα παραμεινει, μη τρελαινεστε,δεν υπαρχει δικαστης στον κοσμο ολο ουτε αυτος ο απιθανος σκουρλετης που να μπορει να αθωωσει τον μπαοκ!

pat21 - 16/4/2018 18:19

Ο παοκ από την πρώτη στιγμή είχε σχέδιο και ήξερε ότι μπορεί να επηρεάσει. Μετα μανιας ζητούσε να γραφτεί το σκορ που ήθελε 1-0 και το πετυχε .

Αυτό του δίνει το δικαίωμα να λέει ότι Εμείς κερδίσαμε στο γήπεδο (άσχετα αν αυτό έγινε στο φύλο αγώνα- χαρτιά στα αποδυτήρια)

Και δεύτερο κάνει τον πονηρό και λέει ότι εντάξει να μην τιμωρηθεί η αεκ , Εμείς δε θέλουμε παιχνι... Συνέχεια δι στα χαρτιά, να συνεχιστεί το παιχνιδι για πέντε λεπτά με 1-0.

Νομίζω εκείνο το βράδυ έχοντας δει πως κάνει το άσπρο μαύρο η δικαιοσύνη, Δεν έπρεπε να δεχτούμε αυτή την ακροβασία του κομινη να γράψει 1-0

pat21 - 16/4/2018 18:19

Ο παοκ από την πρώτη στιγμή είχε σχέδιο και ήξερε ότι μπορεί να επηρεάσει. Μετα μανιας ζητούσε να γραφτεί το σκορ που ήθελε 1-0 και το πετυχε .

Αυτό του δίνει το δικαίωμα να λέει ότι Εμείς κερδίσαμε στο γήπεδο (άσχετα αν αυτό έγινε στο φύλο αγώνα- χαρτιά στα αποδυτήρια)

Και δεύτερο κάνει τον πονηρό και λέει ότι εντάξει να μην τιμωρηθεί η αεκ , Εμείς δε θέλουμε παιχνι... Συνέχεια δι στα χαρτιά, να συνεχιστεί το παιχνιδι για πέντε λεπτά με 1-0.

Νομίζω εκείνο το βράδυ έχοντας δει πως κάνει το άσπρο μαύρο η δικαιοσύνη, Δεν έπρεπε να δεχτούμε αυτή την ακροβασία του κομινη να γράψει 1-0

istoriaek - 16/4/2018 17:48

Τώρα που ζητάει η ΑΕΚ να τελειώσει άμεσα η υπόθεση, θα το κάνει ο Σκουτέρης;;; Θα βγάλει αύριο το βράδυ απόφαση;;; Αφού του το ζητήσαμε και εμείς όπως είχε κάνει ο ΠΑΟΚ, λογικά αύτο πρέπει να γίνει...αν -όπως λέει- το έκανε γιατί του το ζητήσανε την προηγούμενη φορά...

winner70 - 16/4/2018 18:18

Η ΑΕΚ ζήτησε τελεσιδικία από το ματς των γαύρων ακόμα. Δε ζητάει τώρα πρώτη φορά. Δεν υπάρχει ΑΕΚ για το σκουτέρη, υπάρχει μονάχα συριζα, τίποτ' άλλο

winner70 - 16/4/2018 18:12

ΜΠΡΑΒΟ ακόμα μια φορά στη διοίκηση ! Με πολύ σωστό τρόπο και στο κατάλληλο timing θα φέρει άπαντες προ των ευθυνών τους. Διακόπηκε το πρωτάθλημα λόγω εισόδου του κουμπουροφόρου κι ένα μήνα μετά ο χαλαρός Σκουτέρης εξετάζει τις εφέσεις και θααααα δουμεεεεεεε...

Το κρατικό κανάλι κάνει εκπομπές παοκ εδώ κι 1 χρόνο και οι βόρειοι γαύροι μας έκαναν σε μια σεζόν να νοσταλγήσουμε την παντοκρατορία του νότιου γαύρου.... Συνέχεια
Σε όλο αυτό το μπάχαλο, η ΑΕΚ κέρδισε αν όχι το θαυμασμό, μια καλή ματιά από την ποδοσφαιρική Ευρώπη και πήρε πανάξια ένα πρωτάθλημα κόντρα σε 15 σκυλιασμένους εχθρούς, την ώρα που οι άλλοι έπαιζαν φιλικά.

Ήρθε η ώρα να βάλει η διοίκηση τα πράγματα στη θέση τους, ώστε μουγκοί κουτσοί τυφλοί γκαβοί να μείνουν ως έχουν.

Απόλυτη εμπιστοσύνη στη διοίκηση και σε αυτό το θέμα, η ΑΕΚ από φέτος ξεφεύγει από το βόθρο του ελληνικού πρωταθλήματος .

Ας τους έχουμε όλους αντίπαλους ώστε να μην χαλαρώνουμε ποτέ ενόψει ευρωπαϊκών αγώνων.

davidian - 16/4/2018 18:12

Άντε να τελειώνουμε γιατί έχει γίνει πολυ κουραστικό και στην τελική αν γίνει κάποιο μαγικό από τη μεριά τους κάνουμε μετά και μεις μαγικά μέσω ΚΑΣ και αν δεν γίνει κάτι και εκεί υπάρχει και η ΟΥΕΦΑ.αντε γιατί μας τα έκαναν τσουρέκια.

tasos33 - 16/4/2018 18:10

Κάπου οφείλεται αυτή η αλλαγή στάσης από το νομικό τμήμα της Παε. Πιθανολογώ ότι θέλουν να αποφύγουν να τραβήξει χρονικά η απόφαση της επιτροπής εφέσεων, για να μπορούν να προσφύγουν και στο διαιτητικό δικαστήριο, αν βγει κάποια περίεργη απόφαση από τον Σκουτέρη. Επίσης υπάρχει ένας επικοινωνιακός πόλεμος από την μεριά Παοκ, ότι τάχα η ΑΕΚ φοβάται το βίντεο, που επηρεάζει την κοινή γνώμη, γι αυτό νομίζω θέλουν να δείξουν ότι καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται. Η πλάκα θα... Συνέχεια είναι να στείλει καμιά πιο επιβαρυντική έκθεση ο Κομίνης, να πάει ο ίδιος δεν το πιστεύω και δεν προβλέπεται και βίαια προσαγωγή του, όπως έγινε με τον Αρετόπουλο πχ.

the_teacher - 16/4/2018 16:39

Ξεκαθαρίστε άμεσα σε όλους τι θα κάνει η ΑΕΚ σε περίπτωση δικαίωσης του ΠΑΟΚ. Φτάνει πια η καλοσύνη και η ευπρέπεια. Αυτοί οι τύποι εκλαμβάνουν την αξιοπρέπεια ως αδυναμία. Ήρθε η ώρα η ΑΕΚ να μιλήσει και να δείξει σε όλους ως πού είναι διατεθειμένη να φτάσει. Ας περιμένουμε λοιπόν να βγει αυτή η καταραμένη απόφαση και μετά ας αρχίσουν οι χοροί. Αν μπορείτε, εξοντώστε τους. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ.

sko21 - 16/4/2018 17:52

Δεν κερδίζεις τίποτα με αυτό. Νομικά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πας στον επόμενο βαθμό, που είναι το διαιτητικό δικαστήριο (λογικά εκεί θα πάει και ο ΠΑΟΚ έτσι κι αλλιώς μετά την επιτροπή εφέσεων). CAS δεν προβλέπεται στην ελληνική προκήρυξη εδώ και αρκετά χρόνια λόγω εξόδων και καθυστερήσεων στην εκδίκαση και έκδοση των αποφάσεων. Αντιθέτως, μια τέτοια ανακοίνωση από πλευράς ΑΕΚ θα εκλαμβανόταν ως ένδειξη ηττοπάθειας, ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Όλες οι... Συνέχεια νομικές απόψεις είναι υπέρ μας (δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά). Ακόμα και το μοναδικό προφανέστατο ψέμα στα αναγραφόμενα στο Φ.Α. από τον Κομίνη, ότι δηλαδή είχε τάχα αποφασίσει να μετρήσει το γκολ πριν πάει στα αποδυτήρια, ενισχύει το προφανές, ότι η εισβολή του ενόπλου Σαββίδη με τους μπράβους του και οι απειλές Μίχελς κατάφεραν να τρομοκρατήσουν τους διαιτητές. Όσο και εμπαθής να είναι ο Σκουτέρης, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δικαιώσει τον ΠΑΟΚ. Αντιθέτως, μην σας εκπλήξει το ενδεχόμενο να ρίξει αυστηρότερη ποινή από την πρωτόδικη!

the_teacher - 16/4/2018 19:11

Προσπαθώ, τρίτη φορά, να σου πω ότι έγραψα για μετά την απόφαση.

the_teacher - 16/4/2018 18:42

Μετά την απόφαση, έγραψα. Πρώτα να βγει και μετά

the_teacher - 16/4/2018 18:01

Λέω να περιμένουμε πρώτα την απόφαση. Μετά την απόφαση

leo_95 - 16/4/2018 17:02

Νομίζω θα πάνε στη φιφα και ότι γίνει

winner70 - 16/4/2018 18:16

Ποιος θα πάει στη FIFA? Η FIFA ήρθε εδώ και είπε ένα μεγαλόπρεπο ΟΥΣΤ !!! Στα μάτια Άγγλου, γάλλου, γερμανού , ιταλού, ισπανού κλπ, η εικόνα προέδρου με κουμπούρι εντός αγωνιστικού χώρου είναι σα να βλέπει εξωγήινο. Κι εδώ ακόμα είμαστε χαλλλλλλλαροί ...

098328 - 16/4/2018 18:07

Θα σου πω εγώ τι πρέπει να γίνει τότε.10000 κόσμος έξω από το διαιτητικό κατά την εκδίκαση.μπορουμε;;;;;;;

Bazil - 16/4/2018 17:47

Διαφωνώ κάθετα με τον Ντέμη!! Πρέπει να γίνει ό,τι πρέπει να γίνει!! Ακριβώς και χωρίς καμία εξαίρεση!!

WhiteKeys - 16/4/2018 17:38

Επιστολη στην UEFA αμεσα, εξηγωντας πως εδω και βδομαδες η υποθεση αυτη (οπως και η υποθεση του Ολυμπιακου, που εχει κλεισει 2+ μηνες) ακομα δεν εχει κλεισει, παρα τις σαφεις οδηγιες τους. Παραλληλα, να τους εξηγησουμε πως για την ιδια περιοδο ειμαστε τα θυματα μιας απιστευτης εκστρατειας λασπης και εκφοβισμου απο τα ιδια ατομ που μπουκαραν με κουμπουρια στο γηπεδο, υπο την ανοχη της ΕΠΟ και της κυβερνησης. Και να ζητησουμε τον αποκλεισμο του ΠΑΟΚ απο ευρωπαικες... Συνέχεια διοργανωσεις για μερικα χρονια.

Fotis_Oik - 16/4/2018 16:43

Συμφωνω απολύτως!

Stargazer1979 - 16/4/2018 17:34

Παιδιά.. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ Ο ΠΑΟΚ!! Και να θέλουν δε μπορουν να τον αθωώσουν!! Στην καλύτερη να γλιτώσει το -2 από του χρόνου, αν και πάλι δύσκολο το κόβω..

Ας χαλαρώσουμε λίγο γιατί το σημαντικό ματς είναι της Τετάρτης με τα τυριά!

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 16/4/2018 17:00

Δικαίωση σημαίνει grexit...ή προπαγάνδα του παοκ σας έχει επηρεάσει δυστυχώς

Ετοιμάσου για φιέστα

kitrinos_san_to_peponi - 16/4/2018 18:05

Αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος της διακοπής του πρωταθλήματος, των επιστολών συμμόρφωσης προς UEFA - FIFA και των βαρύγδουπων δηλώσεων από τους εκπροσώπους της πολιτείας περί ανάγκης επιβολής αυστηρότερων ποινών στις ομάδες, όταν εμφανίζεται να υπάρχει έλλειψη βούλησης και αδυναμία εφαρμογής των υφιστάμενων ποινών ? Είναι πολλά (και μη ελεγχόμενα) τα ζητήματα που θα ανοίξουν σε περίπτωση ενός δικαστικού πραξικοπήματος (γιατί περί αυτού θα πρόκειται) και γι αυτό πιστεύω ότι... Συνέχεια τελικά η ποινή του παοκ δεν θα αλλάξει, παρόλο που είναι πολλοί αυτοί που πολύ θα το ήθελαν...

Kimspan21 - 16/4/2018 17:52

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ..... πρεπει να μιλήσει και ο λαός της ΑΕΚ . Τελικα σε αυτο το κράτος της ανομίας και παρανομίας του μεγάλου και του μικρού απο και προς καθε κατεύθυνση πρεπει επιτέλους να μπει ενα μεγαλο ΤΕΛΟΣ . Αν δεν μπορείτε να αποδώσετε το αυτονόητο οχι απλός δεν κανετε οχι απλός δεν ειναι λύση να πάτε σπίτι σας ΑΛΛΑ ειναι αναγκαίο τελικα να παραπεμθητε και εσεις σε αρμόδια δικαστήρια . Κύριε Σκουτέρη οι επιλογές που επιλέγουμε μας συνοδεύουν καλως η κακώς σε όλη μας την ΖΩΗ . Δεν... Συνέχεια ζητάμε την εξόντωση η την αδικία του ΠΑΟΚ αλλα 100% την πραγματική απόφαση ΟΛΩΝ αυτών που είδαμε ΟΛΟΙ . Υ.Γ. Ο ΠΑΟΚ κύριε Σκουτέρη ειχε όλη την ευκαιρία που του την δώσατε 02:00 τα μεσάνυχτα να παίξει σε γεμάτο γήπεδο δυστηχως ομως δεν την εκμεταλευτηκε προς όφελος του . Υ.Γ.2 Κυριε Σκουτέρη ζούμε ευτυχώς σε μια μικρη χώρα ............που ΟΛΑ καποια στιγμη μαθαίνονται !!!

Marios1986Aekaraaaa - 16/4/2018 17:43

Αντε να τελειωνει η κοροιδια και η προβοκατσια που προσπαθει να περασει ο παοκ με τιμημα να εχει χασει την αξιοπρεπεια του και οποια αξιοπιστια του χει μεινει και να παρει η αεκ δικαια αυτο που της αρμοζει και κερδισε στο γηπεδο χωρις νταηλικια και οπλα...Για μενα οτι και να γινει η Αεκ μας ειναι η αξια πρωταθλητρια του 2018 παιζοντας το καλυτερο ποδοσφαιρο,εχοντας τους καλυτερους ποδοσφαιριστες,προπονητη,διοικηση αλλα και τους ποιο υπομονετικους και μαγκες οπαδους....... Συνέχεια
Forza Αεκαρα....

kitrinos_san_to_peponi - 16/4/2018 17:37

Πάντως αν κληθεί εκ νέου ο Κομίνης, καλό θα ήταν να ερωτηθεί αν πράγματι είπε στα αποδυτήρια όλα αυτά που είδαν το φως της δημοσιότητας, ότι δηλαδή μετά από αυτά που βίωσε στην τούμπα αποφάσισε να τερματίσει την καριέρα του στη διαιτησία, ότι φοβάται για τη ζωή του, ότι έχει έγκυο γυναίκα κλπ. και αν πράγματι τα είπε, ποιος ήταν ο λόγος που βίωσε αυτά τα συναισθήματα αν όχι οι απειλές που δέχθηκε από τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, αλλά και πώς θα ήταν δυνατό ο ίδιος αυτός άνθρωπος μετά από... Συνέχεια όλα αυτά να βγει στον αγωνιστικό χώρο και να συνεχίσει το παιχνίδι... επίσης, να ερωτηθεί τι μεσολάβησε και ενώ μέσα στον αγωνιστικό χώρο ακύρωσε το γκολ, αποφάσισε να το μετρήσει στα αποδυτήρια...

Alek21 - 16/4/2018 17:33

Τελικά ρε παιδιά αυτή η απόφαση θα βγει σήμερα ή θα τραβήξει μήνες. Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν βγαίνει μια απόφαση και μετά πάμε στο εφετείο και μετά πάμε στο τρίτη βαθμίδα εφετείο και συνεχίζεται αυτή κατάσταση εάν είναι δυνατόν φτάνει πια. Δηλαδή με το ζόρι πρέπει να τους βγάλουν πρωταθλητές τι έπρεπε να ‘χει συμβεί δηλαδή έπρεπε να βγάλει το πιστόλι και να πυροβολήσει αν είναι δυνατόν μήπως και τιμωρήσουν τον ΠΑΟΚ!

harikiopoylos - 16/4/2018 17:32

Ρε παιδια γνωριζει κανεις εαν βγαλουν καμια αποφαση εκτρωμα αν μπορει η ΑΕΚ να προσφυγει στο CAS;;ή το διαιτητικο ειναι το τελευταιο;;

μαγος του οζ - 16/4/2018 17:32

και βιντεο θετε,και κομινη θετε,και ενω μπηκατε με οπλα το ματς θετε,και να μετρησει το οφσαιντ θετε,και πρωταθλημα-μαιμου θετε...ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΡΕ ΜΠΑΟΚΙΑ;

peter365 - 16/4/2018 17:26

Πήρατε το πέτσινο πέρυσι..δε μιλήσαμε! Κατεβήκαμε να παίξουμε με κόσμο και -2 αντί για -5..δεν μιλήσαμε! Τόσες μέρες σας ακούμε να χλευάζετε..δε μιλάμε! Καιρός να μιλήσουμε κι εμείς λιγάκι..ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ στην ομάδα του κράτους και απαγόρευση εισόδου δια παντός στα γήπεδα στο πιστολέρο!

Aekopliktos - 16/4/2018 17:25

Υπόθεση απλή κ ξεκάθαρη....όλα συνηγορούν οτι η ποινή θα παραμείνει ώς έχει...κ ήταν χάδι για τον μπαοκ αλλά είμαστε μεγαλοψυχοι κ σαν ΑΕΚ δεν το παρατραβαμε αν κ θα το αξιζαν οι αιώνιοι τεταρτοπεμπτοι!

ROTT1924 - 16/4/2018 17:24

ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΑΤΕ ΠΑΠΑΡΕΣ!!!ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΕΚ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΒΑΣΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΦΑΚΕΛΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ!!!

baltazar - 16/4/2018 17:20

Καταγγελία τωρα σε ΦΙΦΑ ΟΥΕΦΑ... Κ να κυνηγήσει τον ΠΑΟΚ οσο μας παιρνει.. Αρκετά με την προπαγάνδα..Πόλεμος ως το τέλος..

Daddy_Pig - 16/4/2018 17:19

Βασιλάκης ΠΑΟΚαιλας...

Γιατί δεν ζητάμε τον υποβιβασμό του να ξεμπερδεβουμε;

original_baval21 - 16/4/2018 17:14

Κατι μου λεει οτι παμε για να τους ριξουμε κατηγορια!

marcupa - 16/4/2018 17:09

Που σημαίνει πως όντως φοβούνται πλέον στην ΑΕΚ πως ΔΕΝ αρκεί στους δικαστές η μπούκα με τα όπλα για την διακοπή του αγώνα!! Πραγματικά εκπληκτικό και πολύ κακός οιωνός. Προσωπικά δεν το περίμενα.

Portiero - 16/4/2018 17:07

Νισαφι πια με τους ανύπαρκτους

MagikoAristero - 16/4/2018 17:05

Άντε μπράβο! Άντε μπράβο! Παραεγινε το κακό! Τον κλέφτη όσο τον αφήνεις τόσο ξεθαρρεύει.

gaza30 - 16/4/2018 17:02

Κυνηγήστε τους ως το τέλος δίχως έλεος με στόχο τον υποβιβασμό!!!

Portiero - 16/4/2018 17:02

Νισαφι πια με τους ανύπαρκτους

giannis_xx - 16/4/2018 16:54

υποβηβασμος στον μπαορκ αμεσα να τελειονουμε με δηκαστες χτες. οτι αλλο μνμ σε ουεφα φιφα να αποδοσουν εκεινες με εντολη τους την ποινη του

Drogo 21 - 16/4/2018 16:54

Αντε να τελειώνουμε με αυτό το θέμα...μας κούρασαν οι λαλακες μπαοκτζηδες απο Θεσσαλονίκη και Αθήνα....φερτε τον Κομινη να τους τα πει στην μουρη!!!Που το μονο που τους απασχολεί είναι αμα σφύριξε να βγούμε η οχι....δεν τους απασχολεί ο λεμες ο πρόεδρος τους με το περίστροφο!Θέλω του χρόνου να τους κανουμε κηδεία μεσα-εξω.....να τους γλεντάμε παντού!

apaleftos21 - 16/4/2018 16:53

Για μένα η ΑΕΚαρα μετα την βοθρωδη αντιμετωπιση του Μπαογκ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ να υποβάλλει ένσταση στην πρωτόδικη απόφαση με σκοπό να του επιβληθεί πιο βαριά ποινή!!! ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΌΣ

Drogo 21 - 16/4/2018 16:53

Αντε να τελειώνουμε με αυτό το θέμα...μας κούρασαν οι λαλακες μπαοκτζηδες απο Θεσσαλονίκη και Αθήνα....φερτε τον Κομινη να τους τα πει στην μουρη!!!Που το μονο που τους απασχολεί είναι αμα σφύριξε να βγούμε η οχι....δεν τους απασχολεί ο λεμες ο πρόεδρος τους με το περίστροφο!Θέλω του χρόνου να τους κανουμε κηδεία μεσα-εξω.....να τους γλεντάμε παντού!

aekstockholm21 - 16/4/2018 16:43

Τελειωστε τους Ψευτες!!

Dreiko788 - 16/4/2018 16:38

Άντε να τελειώνουμε με αυτούς να ασχοληθούμε λίγο με τη φιέστα μας και το final four!!!!!

jpavlos2002 - 16/4/2018 16:34

Ετσι εεεεεετσι

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 16/4/2018 16:31

Y

Π

Ο

Β

Ι... Συνέχεια
Β

Α

Σ

Μ

Ο

Σςςςς

stevepyr - 16/4/2018 16:30

Ε, μααααα.....

Τσουρεκια οι ουγκ!!!!!!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

reflection - 16/4/2018 16:27

Eπειδή οι μετρ της προπαγάνδας και του αποπροσανατολισμού έχουν καμμένο μυαλό ..δεν θα καταφέρουν να κάψουν και το δικό μας ...φτάνει πιά . ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για μένα η Ελλην .δικαιοσύνη ,οι δικαστές ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ-ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ...που σε τόσο κραχτά γεγονότα πρόσφεραν άπειρη ασυλία στον ΠΑΟΚ . Σε ποιοαδήποτε άλλη χώρα θα είχε τελειώσει το θέμα με συνοπτικές διαδικασίες και εδω ξεψειρίζουν τη μαίμού . Το ματς σφύριζε δεν σφύριζε ο Κομίνης όφειλε... Συνέχεια να διακοπεί εις βάρος του ΠΑΟΚ και αυτή είναι η ουσία και βγαίνει η απόφαση σε 5 λεπτά . Αυτά που ζούμε με αυτούς τους δικαστές ,να τραβάνε ξεκάθαρες αποφάσεις και να ψάχνουν να αθωώσουν τον υπαίτιο είναι κάτι πρωτοφανή .

ZAPATISTA21 - 16/4/2018 16:26

Κούρασε η προπαγάνδα απο καραγκιοζάκια και υπαλλήλους της πλακας του 10άευρου...Το κακο κουκλοθέατρο τελειώνει.....Η αυλαία πέφτει.....Προσγειωση στην πραγματικότητα και στέψη στους καλυτερους...Λυσσάνε που δεν μπορούν να κλέψουν και άλλο με πλάτες κράτους....Ξερετε ποιον έχετε απέναντι?

¡No pasarán! - 16/4/2018 16:23

Μας κουρασατε παοκια, εχω ενα χρονο τωρα παρακαλαω ποτε θα ανεβει ο συμπολιτης σας να εχετε κατι να περναει η ωρα σας, μας εχετε κουρασει οσο δε παει φετος.

thanasaras21 - 16/4/2018 16:19

Αν το περασουν και παλι ετσι και δε τιμωρησουν και ΠΑΛΙ τις μπουγατσες,βλεπω του χρονου ο τιγραρος να μπαινει με κανονι στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!

the_teacher - 16/4/2018 16:18

Ρε τι ζούμε με αυτά τα σούργελα ρε

depon21 - 16/4/2018 16:16

Κουραστήκαμε...τρεις φορές το έχει πει επίσημα ότι δεν σφύριξε τι άλλο να πει?

accept10000 - 16/4/2018 16:16

ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ Η ΠΑΕ ΑΕΚ

ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΕ ΟΥΕΦΑ-ΦΙΦΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ "ΔΙΚΙΟ" ΤΟΥΣ ...

ΧΕΧΕΧΕ ...

ΕΠΟΜΕΝΟ