253 ΣΧΟΛΙΑ

Μελισσανίδης: Τον διέγραψα ως ποδοσφαιριστή και άνθρωπο!

Ατάκες φωτιά του Τίγρη για τον παίκτη που έφερε στην ΑΕΚ, του ανέστησε την καριέρα και τον είδε να υπογράφει στον Ολυμπιακό ενώ παίζονταν ακόμα δυο τίτλοι για την ομάδα

Mybet Casino: 750+ παιχνίδια & φρουτάκια Novomatic
Αρμόδιος ρυθμιστής MGA. 21+. ΚΕΘΕΑ: 210 9237777

Εξοργισμένος και απογοητευμένος είναι ο Δημήτρης Μελισσανίδης από τη στάση του Λάζαρου Χριστοδουλόπουλου. Ο διοικητικής ηγέτης της ΑΕΚ περίμενε από τον ποδοσφαιριστή να τιμήσει την υπογραφή του στο συμβόλαιο που είχε με την Ένωση και να εκτιμήσει όλα όσα του προσέφερε η ομάδα.

Όπως αποκαλύπτει ο Γιώργος Γεωργίου, ο Μελισσανίδης μιλώντας στο περιβάλλον του ανέφερε πως αν ο Λάζαρος πήγαινε στο ραντεβού που είχαν και του έλεγε: «πρόεδρε, σέβομαι την υπογραφή μου για το 1+ χρόνο και θέλω να υπογράψω μετά νέο συμβόλαιο», τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

«Θα του έδινα τα λεφτά που ήθελε και θα έκλεινε την καριέρα του στην ΑΕΚ. Όμως, αυτό που έκανε να υπογράψει εδώ και μήνες στον Ολυμπιακό, να κοροϊδεύει την ΑΕΚ, να αθετήσει το λόγο που είχε δώσει και την υπογραφή του, δε θα το συγχωρέσω ποτέ. Τον έχω διαγράψει δια παντός και σαν άνθρωπο και σαν ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ» τόνιζε ο Τίγρης όπως γράφει ο δημοσιογράφος στο sportdog.gr.

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Savalaios - 16/5/2018 22:42

Πρόεδρε με εκφραζεις απόλυτα. Έτσι σε θέλω, πιστολέρο

πρώτα να πυροβολεις και μετά να κάνεις ερωτήσεις. Δεν

σηκωνουμε πλέον μύγα στο σπαθί μας.

Δώσε βάση τώρα σε κάτι πολύ σοβαρό. Μπορεί του χρόνου

να πάρεις καλούς παίχτες και να πάμε και καλλίτερα, εάν... Συνέχεια
θες όμως να κτισουμε υπερομάδα θα ξεκινήσεις από έναν

παίχτη που δεν είναι άλλος από τον Χολτσχαουζερ. Εάν

Χτίσουμε πάνω σε αυτή την παιχτουρα που δένει

άμυνα, κέντρο και επίθεση, θα κάνουμε παπάδες για

πολλά χρόνια.

alesandro1924 - 16/5/2018 16:07

Προεδραρα μην μασας ολα καλα με το παλικαρι,τον ευχαριστουμε πολυ μεχρι εκει,δεν κανει κ για champions league μην τρελαθουμε κιολας,θελουμε ταλεντα κ εμπειρια παραλληλα κ οχι καπη,κ ολα θα παρουν το δρομο τους,λεγοντας καπη εξαιρω τον παιχταρα NATSO SCOCO φερτον κ θα μοιραζει σακουλες για εμετο.

monaxa_enwsi - 16/5/2018 07:24

@tsartaselmago - αν κατάλαβα καλά έβγαλες σχεδόν σκαρτους τους Μανταλο κ Μπακασετα.



Τι να πω ??? Απο μπάλα έχουμε ιδέα ή απλά προπονητής του πληκτρολογιου?... Συνέχεια

Ο Μανταλος είναι ο πιο ολοκληρωμενος ποδοσφαιρισης που έβγαλε η Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια ενώ ο Μπακασετας είναι απίστευτο εργαλείο (εκτός αν ο Κετσπαγια, Πογιετ, Μανόλο κ ο Σκιμπε είναι αμπαλοι).



Ναι το ροστερ έχει αδυναμίες, μην τα ισοπεδώνουμε όλα όμως.




Και πριν τρέξουν πολλοί να κανουν dislike και να πουν ότι είναι όλα τέλεια κλπ. Ρωτήστε τον εαυτό σας:



Τι επιλογές είχαμε στον πάγκο τον τελικό και τι ο μπαοκ?



Πιθανές απώλειες Λαζαρου, Γιοχα κ Αραουχο (ίσως και Βρανιες όπως διαβάζω σμρ) είναι το 40% βασικοτατων παικτών που δεν έχουν οι αντίπαλοι μας και θα ευχονταν να είχαν.



Στόχος είναι κάθε χρόνο και καλύτεροι. Αν χάσουμε και τους 4 πιο πάνω τότε πραγματικά θα πρέπει να πιάσουμε το τζόκερ στις μεταγραφές. Σκεφτείτε πόσο δύσκολο θα είναι να τους αναπληρωσουμε, πόσο μάλλον να βγούμε και πιο δυνατοί.



Επειδή τα πρωταθλήματα δεν κερδιζονται με ευχολογια αλλά με σωστό προγραμματισμο, καλό είναι να αρχίσουμε σύντομα γιατί να μην ξεχνάμε φέτος έχει και Μουντιάλ που προφανέστατα θα καθυστερησεί τις μεταγραφές.



Αν είναι λοιπόν αδέρφια να χαιδευουμε τα αυτιά μας να το κάνουμε... Αν είναι να μιλήσουμε για μπαλίτσα ας μιλήσουμε για μπαλίτσα.



Φέτος είχαμε την καλύτερη ομαδα. Όχι όμως το καλύτερο ροστερ κατά την άποψή μου. Αυτό το είχε ο μπαοκ. Του χρόνου λοιπόν για να μπούμε ομίλους και να κάνουμε το back to back πρέπει να κρατήσουμε Αραουχο, Γιοχα, Βρανιες και να πάρουμε και άλλους καλύτερους εκεί που ποναμε όπως στα φτερά. Καλός ο Αλμπανης και είμαι σίγουρος θα μας βγει λίρα χρυσή σε 2-3 χρόνια όμως θέλουμε και παίκτες έμπειρους στον πρωταθλιτισμο.



Έχω πίστη και εμπιστοσύνη σε Λυμπε, Μανολο, Τίγρη.

tsartaselmago - 16/5/2018 13:53

Ο Μανταλος είναι ο πιο ολοκληρωμενος ποδοσφαιρισης που έβγαλε η Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια ενώ ο Μπακασετας είναι απίστευτο εργαλείο (εκτός αν ο Κετσπαγια, Πογιετ, Μανόλο κ ο Σκιμπε είναι αμπαλοι).

Μου γραφεις αυτο ....και θες να μιλησουμε σοβαρα για μπαλα?Ολοι αυτοι οι κουτς που ανεφερες εχουν ενα κοινο χαρακτηριστικο...οι ομαδες τους ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ... Συνέχεια ΚΛΕΦΤΟΠΟΛΕΜΟ.....δεν παιζει κανεις απο αυτους σημερινο ποδοσφαιρο ....δεν κανουν με τιποτα για ομαδες που πανε για πρωταθλημα και χρειαζεται να παραγουν ποδοσφαιρο...να νικησουν στο 80%-90% των ματς των πρωταθληματων τους.

Λοιπον το απιστευτο εργαλειο ειναι 2 χρονια στην ομαδα και δεν εχει προσφερει απολυτως τιποτα.

Που χρειαζεται παικτες η ομαδα?ΕΞΤΡΕΜ ΚΑΙ ΧΑΦ....ποιοι παιζαν εκει ρε φιλε?ποιοι?

Ο μπακασετας λοιπον ΔΕΝ ειναι εξτρεμ....ποιος τον εβαζε εκει?ο καθηγητης πυρηνικης φυσικης μανολο χιμενεθ....σωστο η λαθος?ειχε εξτρεμ η ομαδα?ειχε και τα αποδωμησε λεω εγω....τον πατιτο και τον τριστανσον που και αυτος συμφωνα με την λογικη σου ειναι ΠΑΙΚΤΗΣ εθνικης καλυτερης και πιο πετυχημενης απο την δικη μας τα τελευταια χρονια....εκτος αν πιστευεις οτι ο τασος ειναι καλυτερος απο αυτους για εξτρεμ...

Το εγραψα και παρακατω ...η θεση του μπακασετα ειναι αυτη που παιζει ο λιβαγια...οπουδηποτε αλλου παιξει η ομαδα ειναι σαν να κατεβαινει με 10.....η δεν αγοραζουμε τον λιβαγια για να μας βγει η επιλογη τασου η καθετε στον παγκο και παιζει να ξεκουραζεται ο λιβαγια....μεσοβεζικα πραγματα ....να τον χωραμε οπου να ναι...δεν ειναι προς το καλο της ομαδας....διαλεχτε....

monaxa_enwsi - 16/5/2018 23:15

Άσε το ποδόσφαιρο και ασχοληθου με τάβλι γιατί δεν φτάνει που δεν το κατέχεις επειρεαζεις και τους μικρούς οπαδούς μας.

Σκαρτος ο Τιμούρ (έπαιξε Premier League) - εσύ ξέρεις καλύτερα

Σκαρτος ο Μανολο (έπαιξε Primera και εθνική) - εσύ ξέρεις καλύτερα

Σκαρτος ο Σκιμπε (έπαιξε Bundesliga) - εσύ ξέρεις καλύτερα... Συνέχεια

Πάω πάσο.


Υ.Γ. Προφανώς και ο Φιρμινιο (παρόμοιο στιλ με Πετραν είναι - σε άλλο επίπεδο φυσικά) είναι αμπαλος για σένα.

Κλείνοντας σου λέω ότι φυσικά και έχεις το δικαίωμα να λες την άποψη σου όπως και εγώ και ο καθένας αλλά εγώ δεν θα εκφέρω άποψη για το χόκεϊ γιατί δεν το κατεχω φιλαράκι.

tsartaselmago - 17/5/2018 00:30

παλικαρι μου για την προπονητικη τους δουλεια εγραψα...μα τι στο καλο.....

monaxa_enwsi - 16/5/2018 23:39

Πάντως συμφωνώ μαζί σου ότι ο Τάσος ως κρυφός επιθετικός θα είχε καλύτερη απόδοση - φάνηκε ξεκάθαρα και με Ξάνθη.

Φέτος παίξαμε κυρίως 2 συστήματα. 4-2-3-1 κατα κόρον και 3-5-2 λιγότερο και κυριότερα στην Ευρώπη.


Πατιτο και Τριστανσον όποτε έπαιξαν δεν εδιναν βοήθειες με αποτέλεσμα τα επιθετικά μας μπακ να... Συνέχεια μην ανεβαίνουν πολύ έτσι χάναμε απο την επίθεση αφού τα μπακ δεν εκαναν overlap για να δημιουργησουν χώρους ενώ ως εξτρεμ μπορεί να ήξεραν καλύτερα την θέση από Τασο κ Πετραν αλλά δεν είχαν ούτε την ποιότητα τους, ούτε την σταθερότητα τους.

Το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο επίθεση... Τακτικά ο Πατιτο κ ο Ιρλανδός ήταν απειθαρχητοι. Δεν μπορείς να πας μπροστά με τέτοιους παίκτες. Ο σύγχρονος ποδοσφαιριστης πρέπει να κάνει πολλά πράγματα όχι μόνο να τρέχει και να ντριπλάρει.


Ερώτηση: Ποιο είναι το χαρακτηριστικο του Μπουσκες που τον κάνει τόσο σημαντικό για την Μπάρτσα ? Είναι γρήγορος?? Έχει ντρίμπλα ? Βγάζει ασιστ? Μαρκάρει όπως τον Πικε ή τον σερτζιο ραμος, κλπ? Είναι ο καλύτερος στο ψηλό παιχνίδι ?

Αν απαντήσεις αυτή την ερώτηση τότε θα έχεις καταλάβει γιατί ο Πετραν είναι ο πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ Ελληνας της δεκαετίας και ο Τάσος εκπληκτικό εργαλείο για κάθε προπονητή.

Φιλικά πάντοτε και συγνώμη αν ήμουν λίγο εριστικός αλλά τα παίρνω όταν τα βάζετε με παίκτες της ομάδας ειδικά όταν αυτοί είναι από τους πολυτιμοτερους κιόλας...

iloveaek - 16/5/2018 16:36

Αμαν με την προσωπολατρεια ειναι ο Μανταλος ο πθο ολοκληρωμενος παικτης θα μας τρελανετε?? Θα το λεγαμε αν επαιζε στο γαυρο πχ? Δεν νομιζω.. Ουτε καν για πρωτος αρχηγος κανει αυτο το εχει κερδισει δικαιωματικα ο Αντρε Σιμοες

monaxa_enwsi - 16/5/2018 23:03

Καλά για πες ποιος είναι ο πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ Ελληνας της δεκαετίας 2008 - 2018???

Τιναυτορε... Οτι να ναι είστε κάποιοι.

Δωρεάν μάθημα ποδοσφαίρου λοιπόν...

Υπάρχουν 3 κυρίες κατηγορίες, Φυσικές ικανότητες, τεχνική και τακτική. Αυτές οι 3 χωρίζονται σε 5 υποκατηγοριες...... Συνέχεια
Για πες ποιος ΕΛΛΗΝΑΣ είναι πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΟΣ απο Πετραν???

tsartaselmago - 17/5/2018 00:37

Ρε παλικαρι μου ...που επαιξε ο μανταλος και εγινε αυτο που λες?φετος επαιξε η ομαδα ευρωπη και στην εθνικη καλο ματς δεν εχει κανει αφου τον βαζει αριστερα...με ποια κριτηρια μας το λες αυτο?

Στην ξανθη εγινε ολοκληρωμενος?

Κατσουρανης π.χ σου λεω εγω....μεχρι τπ 12-13 επαιζε...σωκρατης....τοσα παιδια που επαιξαν εξω....οχι δεν ειναι καλος π μανταλος αλλα ...ειπαμε....

AEK_is_my_life - 16/5/2018 02:48

Πάντως μια αποτυχημένη κουβέντα(πριν 2 μήνες) με Λάζαρο, ΔΕΝ επιτρέπεται να οδηγεί σε συμφωνία του παίκτη με ανταγωνιστική ομάδα με τον ιδιοκτήτη της οποιας μάλιστα η ΑΕΚ ειναι σε ολομέτωπη μάχη. Οφειλει να γίνει δεύτερη προσέγγιση -ισως και τριτη-για την οποια ο παίκτης ΔΕΝ έδειχνε διατεθειμένος να γίνει και ο Τίγρης ειναι βέβαιος οτι ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ στο γαύρο και είχε πληρωθεί μπροστάντζα μέρος του συμβολαίου & ΤΕΤΟΙΕΣ πρακτικες ΔΕΝ τις συγχωρεί κ ενδεχομενως να κινηθεί... Συνέχεια νομικά για το +1

Giorgos25 - 16/5/2018 00:00

Καλησπέρα παιδιά.

Δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να ασχολούμαστε παραπάνω. Ευχαριστούμε τον Λάζαρο για όλη του τη συνεισφορά στο πρωτάθλημα, στην Ευρώπη και στο κύπελλο γιατί πραγματικά ήταν κομβικότατος για εμάς φέτος, και από εκεί και πέρα τα έκανε σκατά. Δυστυχώς, ο τρόπος που το χειρίστηκε ήταν ο χειρότερος δυνατός για τον κόσμο και τη σχέση του με εμάς. Από εκεί και πέρα δεν ξέρουμε και... Συνέχεια λεπτομέρειες, οπότε μην προτρέχουμε.


Για ρελάνς πάντως, και όχι μόνο επικοινωνιακά αλλά και ουσιαστικά, θεωρώ ότι πρέπει να πάρουμε λίγους και καλούς παίκτες. Εξηγούμαι: Πρώτα απ' όλα μένει ο Μανόλο. Κατόπιν, όλη η δύναμή μας πάει στο να κρατήσουμε Αραούχο. Ο Λιβάγια εννοείται πως θα μείνει, όπως και ο Σιμόες. Ο Βράνιες και να φύγει δεν με ενδιαφέρει καθόλου, εύκολα βρίσκουμε αντικαταστάτη σε αυτή τη θέση.

Στα μπακ είμαστε εντάξει, στο κέντρο με παραμονή Κονέ - Γιόχανσον είμαστε εντάξει από τη στιγμή που θα υπάρχει και ο Μάνταλος, οπότε μας μένουν αποκλειστικά οι εξτρέμ.

Εκεί πέρα αν θέλουμε να κερδίσουμε εντυπώσεις και ουσία παίρνουμε Ουάρντα και Φετφατζίδη ή κάποια πρόταση του Μανόλο, ο οποίος ούτως ή άλλως πρέπει να εγκρίνει όποιον και να πάρουμε και να τον γουστάρει κιόλας. Έχουμε ήδη και Αλμπάνη όποτε είμαστε κομπλέ.

Πόσο θα πάνε όλα αυτά; Τα υπολογίζω στα έσοδα του φετινού Γιουρόπα, με προοπτική τους ομίλους όμως...


Άρα

Μπάρκας (Τσιντώτας)

Λόπεζ (Χουλτ)

Τσιγκρίνσκι (Λαμπρόπουλος)

Τσόσιτς (Μεταγραφή)

Μπακάκης (Γκάλο)

Σιμόες (Γαλανόπουλος)

Κονέ (Γιόχανσον)

Ουάρντα (Φετφατζίδης)

Μεταγραφή (Αλμπάνης)

Μάνταλος (Μπακασέτας)

Αραούχο (Λιβάγια, Γιακουμάκης)

acteruoc - 16/5/2018 02:29

Ποιος Ουαρντα ρε φίλε; Πλάκα μας κάνεις; Δεν λέω να έρθει να ξεκοψω ελαφρώς από τον Σκόκο, αλλά δεν βλέπω το πως; Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε;

mnisirios - 15/5/2018 17:06

Ο Λάζαρος είχε υπογράψει στον Ολυμπιακό πριν τον αγώνα του κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στο Ολυμπιακό στάδιο παρατηρήστε μόλις βάζει το γκολ κεφαλιά δεν πανηγυρίζει καθόλου....... Εγώ το είχα παρατηρήσει και μου έκανε φοβερή εντύπωση

Agia_Sofia_AEK21 - 16/5/2018 01:25

Δηλαδή είναι ανώμαλος ο άνθρωπος....

yellowstorm2121 - 16/5/2018 00:44

μονο εσυ το παρατηρησες!γατα εισαι αδερφε...πώς δεν το ειδαμε οι υπολοιποι εκεινη την ημερα???

nikos1977 - 15/5/2018 22:24

το εβαλε ομως....!!!

patagos - 15/5/2018 20:55

Ο Λαζαρος υπεγραψε στον gay λιγο μετα το Πασχα.... στην πιατσα βγηκε το νεο 16-17 Απριλιου και κατι για 620 χιλιαρικα λεγανε τοτε. Δεν ειμαι της πιατσας, αλλα λογω δουλειας μου το ειχανε πει. και επισης λεγανε τοτε οτι θελει και τον Κουρμπελη ο gay, αλλα ενδιαφερει και την ΑΕΚ, ελεγαν τοτε, τον Απριλιο. Αυτα.

MonoAEKoRidallos21 - 15/5/2018 20:25

Και εμενα φιλε απίστευτη εντυπωση

tsartaselmago - 15/5/2018 18:57

Κανε οπως καταλαβαινεις μελ....

Εχω ομως μια απορια...

Επειδη το γνωριζατε 2 μερες πριν τον τελικο αφου εστειλε εξωδικο ο γαυρος....τι δουλεια ειχε ο παικτης στον τελικο?Ο μανολο το ηξερε?

Φερε παικτες για ΑΕΚ στις μεταγραφες...... και ξεκαθαρισε αρκετα πραγματα μεσα στην ομαδα.... Συνέχεια
Του χρονου ο πηχης ανεβαινει πολυ...ειμαστε πρωταθλητες....παιζουμε για τσαμπιονς λιγκ.....

Ασε την αμυνα οπως ειναι....απο κεντρο κρατα μονο σιμοες και τον μικρο για αλλαγη και παρε 2 χαφαρες που να δημιουργουν....2 εξτρεμ διαολους....και μην χαλας το 2μο αραουχο λιβαγια.....σταματηστε να περιμενετε να κανει καριερα ο μπακασετας στην ΑΕΚ...αυτο δεν υπαρχει περιπτωση να γινει...και επισης να θεωρειτε οτι ο μανταλος εχει ελπιδα να γινει ηγετης της ομαδας...ουτε αυτο θα γινει ποτε.....επισης να φερετε και ενα προπονητη που να μπορει να δειξει και να διδαξει στους παικτες 2-3 επιθετικα συστηματα γιατι ο τωρινος με την δημιουργια και την επιθεση ειναι μαλωμενος...

Οσο για καποιους φιλους που αναπολουνε σκοκο....φερε εναν σε αξια σαν αυτον 24-25 ετων και ας μην τον λενε σκοκο.Καντε αυτα που πρεπει και εμεις....θα λεμε στους γαυρους οταν μας την λενε για λαζαρο οτι...περνουν τα αποφαγια μας....Αν βρειτε ομαδες και πουλησετε και καποιους που δεν προκειτε ποτε να ανεβασουν το επιπεδο της ομαδας ...π.χ κλωναριδη,αινταρεβιτς,μπακασετα,μοραν θα ειστε αρχοντες.....προσωπικα ουτε σε πωληση σιμοες κοντα στα 4-6 εκ ειμαι αντιθετος...αλλα ποιος να τα δωσει?

krav21 - 16/5/2018 01:25

Να διωξουμε Μπακασετα Μανταλο,παιχτες εθνικης ομαδας,επειδη το θες εσυ.....Ειχες καιρο να εμφανιστεις και να ριξεις τη χολη σου. Πως τα πας? Σου επεσε βαρυ που πηρε η ΑΕΚ το πρωταθλημα με τους συγκεκριμενους παικτες? Σε χαλασε πολυ που ο ΜΕλισσανιδης δικαιωθηκε και διακαιωεται με την τακτικη του? Σε πονεσε πολυ ο Μανολο τελικα? Σιγα σιγα εσεις η επαναστατικοι ξερολες που θεωρειτε τσιφλικι σας την ΑΕΚ, θα εξαφανιστειτε απο τη ζωη της ομαδας. Θα σας ξερασει η ιδια η ομαδα.

tsartaselmago - 16/5/2018 13:36

καταλαβαινεις τι διαβαζεις?

Που λεω να διωξουμε μανταλο?Εχω πει πως ειναι ενας καλος και χρησιμος παικτης αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορει να σηκωσει το βαρος του ηγετη.

Οσο για τα αλλα που λες ....αν δεν βλεπεις πως ο μανολο εκανε μεγαλη προσπαθεια να χασει τον τιτλο δεν σου φταιω εγω....και αν πιστευεις πως τον τιτλο τον πηραν μανταλος τραυματιας το παιδι 6... Συνέχεια μηνες...και ο μπακασετας που δεν σου πηρε ενα ματς....απλα κανεις λαθος.Ολοι ξερουν ποιος μας πηρε το πρωταθλημα και ποιοι παικτες βοηθησαν τα μεγιστα σε αυτο....Αυτο που με πειραξε και μου εκατσε βαρυ ηταν ο τελικος....αν εσυ δεν βγαζεις συμπερασματα ΚΑΙ απο αυτο το ματς για καποια προβληματα της ομαδας ....χειροκροτα τον μανολο......

Και αφου σου κανουν για εξτρεμ αυτα τα 2 παιδια...να υποθεσω πως δεν εισαι συμφωνος στο να ερθουν παικτες εκει αφου πηραμε και αλμπανη και εχουμε και κλωναριδη εκει....το οτι φυγαν 2 κανονικα εξτρεμ και δεν ηρθε κανενας ηταν μαγκια μας δλδ....και σου αρεσε αυτο το χτικιαρικο πραγμα που επαιζε στην επιθεση η ομαδα και μας την λες γιατι γραφουμε πως κατα την γμωμη μου θα γινουν καλυτερα τα πραγματα.

Δεν καταλαβαινεις πως ο ανθρωπος με τα κολληματα του και σε καραισκακη και σε τουμπα επεσε απο την ακροπολη και βρηκε πορτοφολι? Και αν αφησεις τους αφορισμους που εισαι πολυ καλος σε αυτα....θα κανεις τον κοπο να μου πεις σε ποια θεση χωραει βασικος ο μπακασετας στην ομαδα?Γιατι στην κανονικη του θεση βασικος για μενα πρεπει να παιζει ο λιβαγια....σε ολες τις αλλες που προσπαθει να το χωρεσει ειναι σαν να παιζουμε με 10 παικτες ....με υγειη μανταλο και αγορα μαρκο τον παικτη εθνικης που να τον βαλουμε να παιξει?αμ χαφ?φορ?γιατι αν δεν το καταλαβες υπαρχει μια σπουδη ως προς το να παιζει ο παικτης βασικος οπου να ναι βρεξει χιονισει.

FughwaltZ ( Πόλη..) - 15/5/2018 21:29

Μηπως εισαι ο elmago ο γνωστος με το σημα της lazio που υποστηριζεις οτι η lazio δεν ειναι απαυγασμα φασιστων και οτι το ποδοσφαιρο δεν ειναι πολιτικη?? Σε μερικα εχεις δικιο παντως σε αλλα παλι αδικο...

tsartaselmago - 16/5/2018 07:06

Δεν ξερω σε ποιον αναφερεσαι....στην ιταλια ειμαι αρρωστακι ΙΝΤΕΡ....και την κυριακη ελπιζω να σωσουμε την χρονια κερδιζοντας την λατσιο.

jason21 - 15/5/2018 21:04

Ο Μπακασετας έχει 8 γκολ και 8 ασίστ σε πρωτάθλημα και κύπελλο στο σύστημα αξιολόγησης είναι ο κορυφαίος παίκτης της ΑΕΚ οπότε την επόμενη φορά που θα θες να τον μειώσεις καλύτερα να το " ψάχνεις "

πίσω τον Μπακασετα ..

είναι ο οικοδόμος της θ7... Συνέχεια
Καί ο Σέρτζιο αραουχο..

Επίσης είναι βασικός στην εθνική με 13 συμμετοχες και έδωσε αγώνα να έρθει στην ΑΕΚ .. δεν την πούλησε.. δεν την μείωσε δεν είπε ψέμματα να αναγνωρίζουμε την προσφορά του..

tsartaselmago - 16/5/2018 07:03

Ο μπακασετας εχει 2 χρονια στην ομαδα βελτιωθηκε καπως μετα το δεκεμβρη χωρις να κανει καμια διαφορα παλι.......

Geraki11 - 15/5/2018 22:09

Μαζί σου φίλε Αλλά αν τα κριτήρια μας είναι συναισθηματικά τότε να παίζαμε με αραβιδη Ακόμα και γενικά να περνούμε όσους δηλώνουν ΑΕΚ ανεξάρτητα με το ταβάνι τους.

tsartaselmago - 15/5/2018 21:12

Ο Τασος εχει θεση στην ΑΕΚ μονο στον παγκο.

Σε παιχνιδι με ρυθμο δεν μπορει να ανταποκριθει γιατι ειναι αργος...δεν εχει εκτος απο ενα σουτ τιποτα....στον τελικο την ταχυτητα του παιχνιδου δεν μπορουσε να την ακολουθησει....με τα ζωα μου αργα που παιζει ο μανολο καπως στεκεται...αλλα ο παικτης σε καμια περιπτωση δεν ειναι για βασικος.

jason21 - 15/5/2018 21:37

Ευτυχώς ο Χιμένεθ και ο σκιμπε διαφωνούν μαζί σου ..

tsartaselmago - 16/5/2018 07:13

Τωρα μαλιστα...εβαλες και αλλο μπουμπουκι στην εξισωση....ειλικρινα ρε φιλε...ποιος σκιμπε?ειμαστε με τα καλα μας...προπονητη που αγανακτουν οι παικτες του και του φωναζουν να ξυπνησει να κανει καμια αλλαγη μου τον φερνεις για παραδειγμα?Ιδιας ακριβως πατεντας με τον μανολο.....ας βαζει ..οπως βαζει μανταλο αριστερα ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ στην εθνικη....μαζι με φορτουνη και μπακασετα στην ιδια 11δα και περιμενε να δεις προκοπη ........ Συνέχεια
Απο παντου εφυγε νυχτα και κυνηγημενος....απο παντου οπου πηγε.....

dmn69 - 15/5/2018 22:14

Από τη μια κριτικαρεις τον Μπακασετα ότι δεν έπαιξε τίποτα στον τελικό από την άλλη το λες και μόνος σου παρακάτω ότι ο Χιμένεθ βαφτίζει εξτρεμ παιδιά που δεν είναι και τα εκθέτει. Αυτοαναιρείσαι η μου φαινεται; Ο Μπακασετας ελάχιστες φορές έπαιξε στη θέση του για να κριθεί... Και στην τελική το να ξέρεις εσύ καλύτερα από τον τίγρη τι πρέπει να γίνει και να κάνεις υποδείξεις με ξεπερνάει... Πρωτάθλημα σου πήρε με το 1/3 του μπάτζετ από τους άλλους. Λες να γνωριζεις εσύ... Συνέχεια καλύτερα; Αρκετό μυαλό κυκλοφορεί εδώ μέσα, όλοι ψοφάνε για "τζάμπα ακροατήριο"...

tsartaselmago - 16/5/2018 06:55

Εγω γραφω αυτο που βλεπουν τα ματακια μου.....καθολου δεν αυτοαναιρουμαι....ο μπακασετας λοιπον οπως λες επαιξε ελαχιστες φορες στην θεση του .....μου λες και το γιατι?

Γιατι στην θεση του εχεις τον μαρκο λιβαγια.....και αν μου πεις οτι ειναι καλυτερος ο τασος αλλαξε αθλημα.....

Αρα γιατι εχω αδικο οταν λεω πως η θεση του ειναι στον παγκο?και επειδη ειναι καλο παιδι και ΑΕΚ... Συνέχεια πρεπει να του βρουμε θεση διωχνοντας πατιτο και τριστανσον?Ο τασος ειναι 2 χρονια στην ομαδα....στο ερμο το ελληνικο πρωταθλημα δεν εκανε καμια διαφορα....οπως προειπα οι απαιτησεις αυξανονται....το παιδι δεν εχει ταχητητα...τεχνικη και δεν μπορει να παιξει με ΤΙΠΟΤΑ πλατη...εχει ενα σουτ...τον τελικο τον ανεφερα εξαιτιας του γρηγορου ρυθμου που ειχε το ματς και σε αυτο βοηθησε ο ισπανος διαιτητης...χαθηκε...δεν μπορει να ακολουθησει...στην ευρωπη θα ειναι ακομα πιο δυσκολα....και απο την στιγμη που θα ειναι δικαια παγκο.....εννοειτε αγορα μαρκο...δεν με πειραζει καθολου αν πουληθει στην γερμανια π.χ με 1-1.5 εκ και με αυτα καλυψεις θεσης αλλες η τα δωσεις σαν μερος απο το ποσο που θα χρειαστει για την αγορα του αραουχο....

Και αφου δεν ξερουμε εμεις τιποτα...γιατι ολοι ζητουσαν 2 εξτρεμ τον γεναρη?ο τιγρης που τα ξερει πολυ καλυτερα οπως λες ...ηταν σωστο που αφησε την ομαδα χωρις εξτρεμ?και οσοι το ζητουσαν ηταν παλαβοι και ασχετοι....φανταζομαι εσυ δεν ειχες απορια η προβλημα σαν οπαδος που φυγαν 2 εξτρεμ και ηρθε ο κανενας.....

ilias87 - 15/5/2018 22:35

Τσαρταςελμαγο φίλε συμφωνώ σε πολλά άλλα και διαφωνώ σε πολλά από αυτά που λες όπως ότι ο μανταλος δεν θα γίνει ηγέτης!!μα ο μανταλος είναι ηγέτης δν φέρει αμφιβολία αυτό όσο για μπακασετα δν ξερω Αν είδες παιχνίδια της ΑΕΚ φέτος σε πληροφορώ ότι ο Τάσος φέτος ήταν πάρα πολύ καλός,όσο για Λάζαρο έχεις απόλυτο δίκαιο αν το ήξεραν από πριν αυτό που έκανε δεν θα επρεπε Όχι μόνο να μν παίξει αλλά ούτε στη ΝΦ να ήταν για τα πανηγύρια του πρωταθλήματος....

tsartaselmago - 16/5/2018 06:38

Ηλια....σε καμια περιπτωση δεν ειναι ηγετης ο μανταλος....ειναι ενας καλος παικτης χρησιμος για την ομαδα.

MONOKITRINO - 15/5/2018 23:42

Αυτά θα μπορούσες να τα γράψεις στη εποχή του Αδαμηδη....Ευτυχώς τώρα έχουμε διοίκηση....Μπορείς να την κατηγορισεις για αστοχίες....παραλήψεις...λάθη.....αλλά αλλά όχι για ικανότητα και αφέλεια. Και για τους παίκτες που αναφέρεις....σημασία έχει να εξυπηρετούν το πλάνο της ομάδαΣ και του προπονητή....και όχι τις προσδοκίες σου.

tsartaselmago - 16/5/2018 06:35

Μην με μαλωνεις βρε φιλε.....συγνωμη για τις υψηλες προσδοκιες μου για την ΑΕΚ.

Αν δεν καταλαβες ....τα γραφω επειδη ακριβως δεν εχουμε αδαμη.......μαλλον εσυ μπερδευεσαι....και που βλεπεις να λεω μη ικανη η αφελης την διοικηση του μελ?

Λαθη παραληψεις αστοχιες ειναι αυτα που αναφερω και κατα την γνωμη μου πρεπει να διορθωθουνε......

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω στο αν ο κλωναριδης, αινταρεβιτς,μοραν,μασουντ και επιμενω... Συνέχεια μπακασετας εξυπηρετουν καποιο πλανο της ομαδας..........πραγματι τις προσδοκιες μου με τιποτα.

MONOKITRINO - 16/5/2018 09:56

Καταρχήν μάθε να γράφεις σωστά Ελληνικά ( με τόνους )....και μετά κάνε κριτική.

10 εκατομμύρια Έλληνες.

15 εκατομμύρια συνδέσεις κινητών.

1 δισεκατομυριο απόψεις ( συνήθως από άσχετους )

makisAEK - 16/5/2018 10:54

Δηλαδή εσένα σε πειράζει που γράφει χωρίς τόνους; Ούτε και τον Μπαμπινιώτη δεν τον ενοχλεί πια.

Όσο για το άλλο που λες 1 δισεκατομμύριο απόψεις βάλε άλλη μια την δικιά σου.

Α για να μην ξεχνιόμαστε μάθε να γράφεις σωστά ελληνικά ( δισεκατομμύριο)


Όσον αφορά την κριτική κανείς δεν μπορεί να του την απαγορεύσει ούτε και να του την υπαγορεύσει.

MONOKITRINO - 16/5/2018 12:40

Κριτική πρέπει να κάνουν οι όσοι έχουν σχέση με το αντικείμενο. Είναι άλλο πράγμα η άποψη και άλλο πράγμα η κριτική με επιχειρήματα. Το δεύτερο προϋποθέτει ενασχόληση με το αντικείμενο σε επαγκελματικο επίπεδο. Πράγμα που στο εξωτερικό θεωρείται αυτονόητο, ενώ στην Ελλάδα όχι.

Και ναι....με ενοχλεί να γράφει χωρίς τόνους. Δείχνει ασέβεια στην μητρική του γλώσσα.

Στείλε ( ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ ) βιογραφικό για δουλειά χωρίς τόνους....να δούμε αν θα σε... Συνέχεια πάρουν.

Και λυπάμαι που θα στο πω.....αλλά είναι κατάντια να μην ενοχλεί τον Μπαμπινιώτη....σύμφωνα με την γνώμη σου.

Φιλικά.

tsartaselmago - 16/5/2018 15:34

Δεν νομιζω να γραφω κατι χωρις επιχειρηματα.

Και που με ξερεις αν εχω σχεση με το αντικειμενο?

Εσυ εχεις?

Και αλλα παιδια δεν γραφουν σωστα ελληνικα δεν σε ειδα να τους την λες?

Το να δεχεσαι οτιδηποτε στην ζωη σου χωρις και να κρινεις μονο και μονο με την δικαιολογια οτι ο... Συνέχεια αλλος που ειναι επαγγελματιας και ξερει καλυτερα για μενα σε κανει προβατο.

Φανταζομαι δεν εισαι πολιτικος....αρα δεν θα κρινεις και αποφασεις που σου καταστρεφουν την ζωη γιατι αυτοι ειναι επαγγελματιες πια και ξερουν καλυτερα.Καλοι και κακοι στην δουλεια τους δεν υπαρχουν για σενα δλδ?

Και αν δεν σου αρεσει κατι που γραφω μπορεις να απαντησεις με επιχειρηματα αφου μπηκες στον κοπο να σχολιασεις.Εσυ παραθετεις επιχειρηματα για να μου πεις οτι γραφω χαζομαρες?

Επισης η ταπεινη μου γνωμη ειναι πως το τελευταιο πραγμα που σε κανει σωστο ανθρωπο και πατριωτη ειναι η μορφωση η τουλαχιστον δεν αποτελει κριτηριο.

Εδω γραφουμε για την καψουρα μας και το πως αντιλαβανεται ο καθενας αυτο που του παρουσιαζει η ομαδα και πως θα γινει καλυτερη.Και επειδη δεν μπορουν ολοι συμφωνουν υπαρχει διασταση αποψεων.

Το οτι λεω π.χ οτι ο λιβαγια ειναι καλυτερος απο τον μπακασετα και ο τασος επειδη δεν μπορει να παιξει σε αλλη θεση πρεπει να ειναι στον παγκο και να παρουμε αλλους στην θεση που τον βαζουν να παιξει γιατι χανει δυναμη η ομαδα απο αυτη την επιλογη ειναι κατα την δικη σου αποψη κατι που λεει ενας ασχετος....αλλα δεν γραφεις π.χ τι λες ρε φιλε...εχεις αδικο για αυτο και αυτο το λογο....και ασε με εμενα....ειμαι σιγουρος πως καποια παιδια που σχολιαζουν εδω μεσα....ξερουν παικτες απο λατινικη αμερικη,σκανδιναδια,ευρωπη...γενικα απο ολο τον κοσμο που ο λυμπε π.χ που ειναι τεχνικος διευθυντης και για σενα επαγγελματιας δεν ξερει την υπαρξη τους....δεν το γραφω αυτο να μειωσω τον λυμπε αλλα για να σου εξηγησω οτι δεν ειναι ολοι ρε φιλε ασχετοι.

Το οτι τοσοι και τοσοι παικταραδες γινανε προπονητες και αποτυχανε παταγωδως ειναι ενα παραδειγμα οτι και ανθρωποι του χωρου κανουν λαθη και κανεις δεν εχει το αλαθητο επειδη για τον α η β λογο ασχοληθηκε και εγινε επαγγελματιας σε καποια δουλεια.

MONOKITRINO - 16/5/2018 16:32

Εμείς έχουμε άποψη σαν οπαδοί ή φίλαθλοι της ομάδας....Μέχρι εκεί.

Δεν είμαστε insiders ( εγώ τουλάχιστον )

Επειδή όμως δεν έχω κοντή μνήμη...πριν από 6 χρόνια τέτοια μέρα τρέχαμε για φορολογικές ενημερωτιτες και να βρούμε χρήματα.

Δες που έχουμε φτάσει σήμερα.....σε αγωνιστικό και διοικητικό επίπεδο. Υπάρχει καμία σχέση; Που... Συνέχεια οφείλεται αυτό; Σε σένα; Σε μένα;

Σταμάτα λοιπόν την γκρίνια....δεν μας αξίζει.

Όχι δεν είμαστε Barcelona ή Bayern....Ίσως πότε δεν γίνουμε...Αλλά σήμερα οι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ κυκλοφορούν περήφανοι.... Αυτό οφείλεταισε κάποιους....δηλαδή να μην αποδώσουμε τα εύσημα;

Επαγγελματίες υπάρχουν και καλοί και κακοί....Η παιδεία, η μόρφωση, το ήθος και οι αρχές σου......θα είναι τα εφόδια σου για να τους ξεχωρίζεις.


Ε λοιπόν

tsartaselmago - 17/5/2018 01:14

Αποψη γραφω και την δικαιολογω γιατι και πως.

Αυτη η μαυρη περιοδος που αναφερεις δεν ειναι η κανονικοτητα της ΑΕΚ αλλα μια κακη παρενθεση και δεν γινετε να την χρησημοποιουμαι σαν καραμελα...και η γιουβε επεσε και?αυτο πρεπει να μας βαζει φρενο στις φιλοδοξιες μας?Και γιατι καποια στιγμη να μην να παιξουμε ενα τελικο ουεφα....ειναι ανεφικτο?... Συνέχεια
Τον μελ εχεις απο πισω.....αλλα ειλικρινα την γκρινια που την ειδες?επειδη θελω οσο το δυνατο γρηγοροτερα να φτασει η ομαδα σε επιπεδα 90-94?

Οσα λοιπον γνωριζω για το ποδοσφαιρο και βλεποντας ολη την πορεια της ομαδας με τον προπονητη μανολο με οδηγουν στα συμπερασματα που γραφω....και για τους παικτες επισης.

Και μια χαρα περηφανος ειμαι για την ΑΕΚ ακομα και τοτε στην γ....και αν και γινομαι κουραστικος αλλα θα το ξαναπω οτι εγω ειμαι ΜΟΝΟ ΑΕΚ....ουτε μανολο ουτε αραουχο ουτε καν μελ...και οταν κατα την ασχετοσυνη μου κρινω οτι καποιος κανει λαθος πραγματα εις βαρος του καλου της ΑΕΚ θα τα γραφω....φιλε μου η ομαδα τραβα μπροστα προς την δοξα επειδη εχει πλεον δυνατη υποστηριξη τον μελ....οποιοι δεν μπορουν για οποιοδηποτε λογο να συμβαλουν στο γιγαντωμα τηςπρεπει να βρεθουν εκτος για να ερθουν καποιοι που μπορουν...και ας ειναι αγαπημενα παιδια και συμπαθιες ακομα και του μελ....και ας ειναι και οπαδοι παικτες της ομαδας....π.χ αραβιδης....και για να ερθω και στα λογια σου...ο σωστος επαγγελματιας ετσι κανει και δεν επηρεαζεται απο συμπαθιες και καλα παιδια και ολα τα συναφη αναξιοκρατικα.

taxiss21 - 15/5/2018 23:30

Απολυτη ισορροπια likes-dislikes. Πολλα πραγματα που μπορεις να συμφωνησεις και που μπορεις να διαφωνησεις. Η αληθεια εινα καπου στην μεση οπως παντα.

an0nymous - 15/5/2018 22:37

προφανώς να μην επηρεαστούν οι υπόλοιποι παίκτες.. κάποια πράγματα δεν θέλουν καν ερωτήματα.

themis_28 - 15/5/2018 22:13

πήρες πρωτάθλημα και χτίζεις γήπεδο...λίγο σεβασμός στον πρόεδρο γιατί έτσι έκαναν τα βαζέλια με τον Βαρδινογιάννη και κλαίνε τώρα με μαύρο δάκρυ...μην γυρίσουμε στην εποχή του Μπομπ Κοζώνη..

monaxa_enwsi - 15/5/2018 21:25

Απλά δεν τον αφήνεις εκτός ομάδας γιατί θα αναστατωσεις το καλο κλίμα της ομάδας 1 μέρα πριν τον τελικό... Αυτονόητο.


Αν γνώριζε ο Μανολο για το εξώδικο κλπ (που μάλλον θα γνώριζε) τότε μπορούμε να συζητήσουμε αν έκανε σωστά που τον έβαλε ή όχι. Όπως αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων ήταν λάθος...

olyair - 15/5/2018 20:31

Δεν αναρωτήθηκες ποτε γιατί έπαιζε λίγο ; Τα ήξερε ο Μανολο και του έδινε τα ελάχιστα

YellowTank - 15/5/2018 21:09

Μη τρελαθούμε έπαιζε λίγο γιατί δεν άντεχε πάνω από ένα ημίχρονο

olyair - 15/5/2018 23:20

Παίκτης που δεν είναι 200% στην ομάδα δεν παίζει . Τον είχε βάλει και 90 λεπτά και όργωνε

PanosAEK21original - 15/5/2018 20:21

Οπότε κάνει κάτι λάθος ο κοουτς και αρχίζουν όλοι να τον κράζουν εδώ μέσα πετάγεται εσύ για να πεις κάθε φορά το ίδιο,δηλαδή να φύγει ο Μανολο.Ολο τον υπόλοιπο καιρό εξαφανισμένος είσαι,μια καλή κουβέντα δεν έχω ακούσει από σένα,έχεις εμμονή να το κοιταξεις

tsartaselmago - 15/5/2018 21:05

Μαλλον με βλεπεις συχνα τοτε φιλε.....γιατι απο λαθη να φανε και οι κοτες...

Εμμονη εχω με την ΟΜΑΔΑ.....και θελω να την δω να αλλαζει και λιγο μπαλα...που και που ...αλλα ενας αλλος τρις χειροτερος εμμονικος δεν αφηνει την ομαδα να παιξει μπαλα ....

Στο τελικο ξερεις οτι περιμενε να δωσει την 11δα ο λουτσεσκου για να απαντησει με αυτο το πραγμα που ειδες?... Συνέχεια
Και να ξερεις γραφω κατα την γνωμη μου παντα...ποια ειναι τα βαριδια η τα κακως κειμενα στην ομαδα για να γινουμε καλυτεροι....δεν λεω ...αχ τι κριμα!!!!δεν ηταν σε καλη μερα ο κουτς δεν πειραζει ειναι η πρωτη φορα...ενω ειναι η 10η ....ουτε χειροκροτω οταν βαφτιζει εξτρεμ παιδια που δεν ειναι και τα εκθετει....αν ειδες εσυ ματς φετος της ομαδας να κανει οτι τα ορκ σε εμας ...εστω και με την πιο αδυναμη ομαδα να μας το πεις...δεν μπορουσαμε λες?Να βλεπετε ψυχραιμα τα πραγματα και να βγαζετε συμπερασματα ολοκληρωμενα...δεν το λεω σαν συμβουλη...εγω αυτο κανω παντως....και ο μανολο αρκετα συχνα μου εχει δωσει το δικαιωμα να τον κριτικαρω με τα αδιανοητα λαθη του που τα κανει ξανα και ξανα.....το ροστερ ειναι καλο για ελληνικο πρωταθλημα...αυτο που ειχε...η μπαλα για ΑΕΚ...που παιξαμε ...ασχολιαστο....

speri2007 - 16/5/2018 01:25

Και γιατί κοιτάς μόνο τον τελικό ρε φίλε και δεν αναφέρεις ας πούμε τι διπλό στο Καραΐσκάκη με 10 παίχτες την νίκη με τον γαύρο του βορρά την ανατροπή στο οακα, τα ευρωπαϊκά παιχνίδια? Εκεί τον αποθεωναμε? Μια χαρά μπάλα βλέπουμε. Ας θυμηθούμε κετσπαγια και μοραις.

Μην καταντήσουμε σαν τον γαύρο να μας παίρνει πρωτάθλημα προπονητής και διοίκηση μετά από 24 χρόνια και να μην μας αρέσει.... Συνέχεια
Και μετά λέμε αχάριστο τον οικοδόμο. Εμείς τι είμαστε τότε?

tsartaselmago - 16/5/2018 15:47

Τα εχουν πει και αλλοι μην στα ξαναγραφω....σε αυτα τα ματς κατεβασε ομαδα μονο για χ καραισκακη τουμπα και επαιζε μονο αμυνα...και επειδη ακριβως εδειξαν οι παικτες τι μπορουν να κανουν οταν αναγκαστηκε ο μανολο να βαλει τους καλυτερους μεσα και να παιξει επιθεση....το εκανε επειδη χαναμε 3-2 με γαυρο,ριεκκα,αουστρια μιλανε η ομαδα ηταν χαρμα οφθαλμων....οι παικτες παιξαν μπαλαρα...αρα η ομαδα μπορει να παιξει πολυ καλυτερη μπαλα και οχι να σου ποναει τα ματια οσο ειναι 0-0 το ματς... Συνέχεια ανεξαρτητα με τον αντιπαλο...ειτε απολλωνα ειτε μιλαν.ειναι ολο το θεμα στην φιλοσοφια του προπονητη και οχι στις δυνατοτητες του ροστερ....οταν διωχνεις πατιτο τριστανσον γιατι δεν μπορουν να παιξουν αμυνα δειχνεις και την φιλοσοφια σου...αφου προτειμας να βαζεις εκει παικτες που παιζουν αμυνα αλλα δεν εχουν την θεση ποιοτικα....το πληρωσες με τους μικρους γιατι δεν μπορουσες να τους διασπασεις κανοντας αυτη την επιλογη και εχοντας αυτη την νοτροποια...και οταν δεν το πληρωσες κερδισες με ψυχη στο στομα στο γκολ...

krav21 - 16/5/2018 01:30

Τις συμβουλες κρατησε τες για σενα. Ξερουμε τι ρολο βαρας μιρλα ορθια. Σε ποναει το πρωταθλημα,σε πονεαει το γηπεδο,σε ποναει η ΑΕΚ. Φυσικα αν ησουν εσυ προεδρος που τα ξερεις ολα,θα περναμε ισα με 40 πρωταθληματα σερι. Καλα,αν ησουν προπονητης θα τελιωναμε με 200 γκολ τη χρονια. Επειδη ομως εισαι εμπαθης, γραφεις οσα γραφεις.

tsgreat - 15/5/2018 20:52

Δεν το ειπαν για να μη χαλασει το κλιμα στην ομαδα παραμονη τελικου κατι το οποιο ειναι λογικο. Σε καθε περιπτωση, οταν τραβαει τοσο πολυ μια ανανεωση κ ταυτοχρονα σκοραρει στο κυπελο εναντιον του γαυρου χωρις να πανηγυριζει τοτε κατι δεν παει καλα. Πολυ ασχοληθηκαμε, 2 χαφ & 3 εξτρεμ (τα 2 απ το πανω ραφι) κ να μεινει ο Αραουχο με Λιβαγια. Οσο για τον Μπακασετα εισαι αδικος γιατι πολυ απλα σε κρατησε σε ολο τον 2ο γυρο και ηταν αξιοπρεπεστατος. ΜΟΝΟ ΑΕΚ

dublin - 15/5/2018 19:58

Τα είπες όλα elmago.

Indianos1924 - 16/5/2018 01:16

3-5-2 μυρίζει από χιλιόμετρα..

the_teacher - 15/5/2018 23:27

Παιδιά, να το ξαναγράψω. Το θέμα Λάζαρου ας το χειριστεί η διοίκηση. Πάει για μας, τέλειωσε. Το απείρως πιο σημαντικό από τον Λάζαρο είναι ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ Η ΑΕΚ. Και οπωσδήποτε χρειάζονται χρήματα. Εγώ αυτό περιμένω να δω. Αν θα υπάρξει ενίσχυση. Δε γίνεται να μην ανέβει το μπάτζετ. Δε γίνεται.

AEKARA_99_reloaded - 16/5/2018 00:23

Πραγματικά φέτος,πρέπει να μπούμε ομίλους τσαμπιονς λιγκ.

21enosis - 16/5/2018 00:13

Σε οποιοδηποτε ποδοσφαιρο...ειτε επαγγελματικο ειτε ερασιτεχνικο υπαρχει κατι που μαλλον καποιοι δεν το εχουν ακουσει....

Αυτο λεγεται ΦΙΛΟΤΙΜΟ και ΣΕΒΑΣΜΟΣ....

Οταν καποιοι σε εχουν αναστησει απο ανυποληπτος που ησουν και σ εχουν κανει ξανα νουμερο 1 τοτε πρεπει να τους σεβαστεις μαζι και ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ και να μεινεις εκει ωστε να τους δικαιωσεις γιατι... Συνέχεια σε επελεξαν ΟΧΙ παικτικα...αλλα σαν ανθρωπο...

Οταν εσυ σαν ανθρωπος ΔΕΝ σεβεσαι τον ιδιο σου τον εαυτο μπροστα στο χρημα...τοτε ΣΤΟ ΚΑΛΟ...και αντε να κανεις το κολ@@@χαρτο στου Ρεντη.....

ΟΥΣΤ.....και μακρια................ΞΕΦΤΥΛΑ................

Pepe73 - 15/5/2018 23:54

Πολυ ασχοληθηκαμε μ'αυτον,επελεξε να παει στην ομαδα της καρδιας του,δεν ξερει ομως οτι η ιδια η ομαδα της καρδιας του θα τον χαντακωσει και θα το φυσαει και δεν θα κρυωνει,ομως τοτε θα ειναι πολυ αργα,προχωραμε μπροστα γιατι τα καλυτερα ερχονται!ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

johny_21 - 16/5/2018 00:05

Συμφωνω σε οσα λες φιλε Pepe73. Στομονο που διαφωνω ειναι στο οτι θα το φυσαει και δε θα κρυωνει. Δε θα τον νοιαξει καθολου. Και στην κερκιδα να ειναι,εκτος αποστολης,θα τσεπωσει τα 600 το χρονο για 2 χρονια(+αλλο 1 επι 600 μιας και ειναι της μοδας) και θα κανει ζωαρα. Το μονο που με στεναχωρει ειναι οτι δε θα βλεπουμε την Στελλιτσα!Να ειναι γερη και παντα καλοτυχη το κοριτσι!!

papkouli - 15/5/2018 23:55

Πρόεδρε σου έδωσε το ερέθισμα για να δείξεις τι μπορείς να κάνεις και πόσο μεγάλο λάθος έκανε . Αυτός τελείωσε η ΑΕΚΑΡΑ συνεχίζει και μεγαλώνει κι εμείς μαζί τρελενομαστε . ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕ

aekforeverandever - 15/5/2018 23:53

τώρα καταλαβαίνουμε με αυτή τη μπινιά που παίχτηκε πίσω από την πλάτη μας τι είχε να χειριστεί ο προπονητής μας και η διοίκηση μας που γνώριζαν το θέμα αλλά έπρεπε να προστατέψουν την πρωταθλήτρια ομάδα μας και την ομάδα που διεκδικούσε το κύπελλο.

johny_21 - 15/5/2018 23:47

Ο χοντρος το εκανε για τις εντυπωσεις και μονο. Τιγρη απο εσενα περιμενουμε δυο εξτρεμ, σεντερ φορ και χαφ ενδεκαδατους ωστε να μπουμε στους ομιλους του Τσου Λου και να πληγωσουμε ακομα πιο πολυ την νεα ομαδα του Λαζαρου αλλα και τους κατα φαντασια νταμπλουχους του βορρα. Σου εχουμε απολυτη εμπιστοσυνη.

WarX - 15/5/2018 20:59

Τον μ@λ@κα πολλοί αγαπησαν, τον ΠΡΟΔΟΤΗ ουδείς! !!!! Τα έσβησε ολα μονοκονδυλιά ο χαμένος. Ουστ δια παντός ακόμη και απο την μνήμη μας.

stam1 - 15/5/2018 23:31

Και τους προδότες τους αγαπάνε. Για σκέψου??

tronis - 15/5/2018 23:30

Ένας μέτριος παίκτης (όταν ήρθε στην ΑΕΚ)Δεν μπόρεσε να διαχειριστεί μια επιτυχία τώρα. Δυστυχώς θα το πληρώσει ακριβά. Κρίμα για τον ίδιο. Η ΑΕΚΑΡΑ είναι εδώ. Και όπως λέει ο σοφός λαός"Το μοναστήρι να είναι καλά και από καλόγερους άλλο τίποτα"

GiannisAgrinio21 - 15/5/2018 23:18

22 04 φιλε Λαζαρε σε αποθεωσαμε 60000 κοσμος κα εσύ ησουνα ηδη στο γαυρο... εκείνη την μερα έκλαψα που το σηκώσαμε απο χαρά... για σενα δεν αξιζει ουτε να θυμώσω.... στο καλο και να μην μας γράφεις...

AEK_gia_panta2 - 15/5/2018 22:42

Αφού ο καθένας λέει τα δικά του, θα τα πω και εγώ. Μανόλο: να μείνει εννοείται, μας ταιριάζει γάντι. Να του ψιθυρίσει όμως κάποιος ότι πρέπει να βάζουμε γκολ, να δουλέψει επιθετική τακτική, αυτοματισμούς, στημένα, ψηλό παιχνίδι αμυντικά και επιθετικά. Και επιτέλους να αξιοποιήσουμε κανένα κόρνερ. Μελ: Προχώρα και κάνε αυτό που πρέπει. Καλό το κράξιμο στον οικοδόμο όμως πρέπει να έχουμε 2 χαφάρες δημιουργικές (Λούντ, Χολσχάουζερ), 2 εξτρέμ φωτιά σαΐτες στον ασβέστη,... Συνέχεια μπουκαδόρους σκόρερ και δημιουργούς. Κράτα Γαλανό Κονέ Σίμο άντε και Γιόχανσον και οι άλλοι... τα λέγαμε. Κλωνα Μασούντ Αιντα Μοράν δηλαδή. Επίθεση κράτα Λιβάγια Αραούχο Γιακου και πάρε ένα λίγο πιο βαρύ φορ γκολτζή. Τσάμπιονς Λιγκ θέλουμε, θα πάμε με μόνο βαρύ φουνταριστό τον Γιώργο; Άμυνα τέρμα ευτυχώς είμαστε καλά. Οπότε με 2 χαφ, 2 εξτρέμ (πέρα από Αλμπάνη) και 1 φορ, δηλαδή 5 καλές ποιοτικές μεταγραφές είσαι κομπλέ.

Αυτά για Μπακασέτα που δεν κάνει τα ακούω βερεσέ, παιχταράς.

Λάζαρος: πολύ ασχοληθήκαμε.


Αν κάνουμε αυτά τα βασικά δε βλέπω πώς θα χάσουμε το πρωτάθλημα. Μην ξινίζετε με τη τζούλια και τον iBan με τα...απεριόριστα μπάτζετ (χαχαχαχαχαχαχα!). Εμείς τη δουλειά μας. Χτίζουμε ομαδάρα, κάνουμε γηπεδάρα και συνεχίζουμε το χαβά μας.


ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ!

pit21 - 15/5/2018 23:17

με εκανες και ενιωσα καλυτερα σ ευχαριστω ρε μαγκα που το βλεπεις ετσι το θεμα και με εκανες και μενα να το βλεπω ετσι...

AEK_gia_panta2 - 16/5/2018 00:06

Και εγώ τα έγραψα για να νιώσω λίγο καλυτερα. Τόσες μέρες ενώ είμαστε πρωταθλητές στενοχωριόμαστε με το χαμένο κύπελλο και τον οικοδόμο. Πάμε να ανέβουμε λίγο!

taraxias21 - 15/5/2018 22:56

Αν είναι να δουλέψει όλα αυτά ο Χιμένεθ...γιατί δεν πέρνουμε κάποιον άλλον προπονητή

AEKioannis64 - 15/5/2018 23:17

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Νομίζω την ψώνισε το παιδί. Μάλλον ήθελε να πάει στον Ολυμπιακό για να λένε ότι πήγε και στους 4 μεγάλους. Εντάξει πολύ ασχοληθήκαμε. Για μας δεν υπάρχει πια Λάζαρος. Ας κοιτάξουμε την ομάδα μας. Τίγρη ξηγήσου μεταγραφές.

Alkis - 15/5/2018 23:15

Δεν πειράζει υπάρχει και ο Αλμπάνης που έχει τα προσόντα να εξελιχθεί!!

ntelos500 - 15/5/2018 23:14

Πάμε παρακάτω....ο Λάζαρος φάνηκε ότι έχει μεγάλο ταλέντο αλλά σαν άνθρωπος λίγος....και στην ΑΕΚ διαχρονικά αυτό μετρούσε....παίχτες φτιάχνεις και ανεβάζεις...δείτε Λαμπρόπουλο...δεν θα πω τίποτα άλλο...άνθρωπο δεν μπορείς να φτιάξεις...ή το έχει ή δεν το έχει....και αφού δεν τι έχει να πάει στον καλό....

Irini21 - 15/5/2018 23:12

Δεν με νοιαζει για τον Λαζαρο ας παει στον γαυρο να του λενε οτι ειναι χειροτερος και απο χαρτι υγειας!!!!!!ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

johnyy1924 - 15/5/2018 23:04

Lazare....o.k...se euxaristw gia tis xares pou mou edwses.

Showmethemoneyyy - 15/5/2018 22:58

Το μοναστήρι να ειναι καλά.

Η ομάδα έχει καλό κορμό ειναι δεμένη και οταν έχει ρυθμό έχει φοβέρη ένταση στο παιχνιδι της. Χρειάζεται στα άκρα κυριως της επίθεσης παιχτες που να κάνουν την διαφορά και στον άξονα εναν ολοκληρωμένο χαφ υψηλού επίπεδου αν υποθεσούμε οτι δεν φευγεί κανένας άλλος.

Τον Γενάρη οι κινήσεις εκτος Χουλτ που απλά έκατσε ήταν τραγικές και δεν βοηθήσαν επι της ουσίας... Συνέχεια καθολού. Ας ελπίσουμε οτι έχει γίνει προεργασία γιατί το μεταγραφικός σχεδιασμός δεν φαίνεται να ειναι το δυνατό σημείο του Λυμπε.


Όσο για τον Μπακασέτα το παιδί δευτέρος επιθετικός είναι, αν δεν έχεις ακραίους και τον ταλαιπωρείς στα ακρά δεν φταεί αυτός. Οτι και να λεμε φέτος ηταν εξαιρετικός και του χρόνου θα ειναι ακόμα καλλυτερος.

Vellerefontis 21 - 15/5/2018 22:53

Μελισσανιδη βάλε τάξη!!! Η ομάδα παίρνει πρωτάθλημα, και επιχειρούν από παντού, κάποιοι πουθενά δες, να την αποκαθηλώσουν. Φτιάξε μια ακόμα πιο στιβαρή ΑΕΚ, να τρέμουν του χρόνου!!!

Demis67 - 15/5/2018 22:30

Αν ειχε μυαλό και σωστό μάνατζερ θα εχε κανει αλλη καριέρα.

2

kitrinomaurosvolos - 15/5/2018 22:51

Μυαλο γιατι μανατζερ ειχε μια χαρα απο μυαλο ομως?

kitrinomaurosvolos - 15/5/2018 22:48

Μην ασχολειστε αλλο με τον λαζαρο, δεν αξιζει απο μικρο παιδι γαυρος ηταν εξου κ ο χαρακτηρας του, δεν εχουν θεση τετοια ατομα στην αεκαρα μας. Μακρια απο μας κ ας παει στο καλο. Παλι εμεις θα το παρουμε του χρονου.

Golgis21 - 15/5/2018 22:39

Κανενα προσωπο ποτε πανω απο την ομαδα.η ΑΕΚ υπηρχε υπαρχει κ θα υπαρχει για παντα.προσωπικα σεβομαι τον καθε ποδοσφαιριστη που φοραει την φανελα μας κ ως εκει.εχω ζησει παικτες να κλαινε απο χαρα η απο λυπη εχω ζησει νεστοριδη να κλαιει ογδοντα ετων απο συγκινηση.εχω ζησει βραδιες που γραψαμε ιστορια κ αλλες που πικραθηκαμε πολυ.το πιο σημαντικο απ ολα ειναι οτι το ριγος που διαπερασε το κορμι μου την πρωτη φορα που πηγα γηπεδο κ ακουσα τον υμνο ειναι ακριβως το ιδιο που... Συνέχεια νοιωθω καθε φορα σαν να μην περασε μια μερα κ ας εχουν περασει ηδη τριαντα χρονια κ βαλε.για ολα αυτα καθως κ για ολα αυτα που ο καθενας απο σας εχει στην καρδια του για την καψουρα μας εχει παψει να με απασχολει ο καθε λαζαρος.

MONOKITRINO - 15/5/2018 22:36

Εντάξει....πολύ ασχολήθηκαμε με το Λάζαρο.

Πάμε παρακάτω...

MONOKITRINO - 15/5/2018 18:50

Μία φορά "αναστήθηκε" ο Λάζαρος....

stathis64 - 15/5/2018 22:31

Έγραψες φίλε!!!!!

manath21 - 15/5/2018 22:27

Παιδια μην τρελαινεστε.οχι αλλη προσωπολατρεια.Αρκετα εχουμε περασει.Μονο ΑΕΚ.Δεν εχει καταλαβει που παει να μπλεξει.

andre21 - 15/5/2018 22:24

...αυτή η εσωστρέφεια που μας πιάνει είναι στο dna μας.....πάντως εμένα δεν μου έλειψε καθόλου...αλλά η @@μημένη έρχεται ακόμα και όταν είμαστε πρωταθλητές μετά από 24 χρόνια.....ας την πνίξουμε όσο μπορεί ο καθένας με τον τρόπο του και ας συνεχίσουμε από εκεί που τελειώσαμε εκείνο το μαγικό βράδυ στους δρόμους της Νέας Φιλαδέλφειας, ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ......

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

TheGreekMamba21 - 15/5/2018 20:16

Η ΛΥΣΗ ΠΑΙΔΙΑ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΦΕΤΦΑ

TheGreekMamba21 - 15/5/2018 22:23

Δεν σας αρεσει ο φετφα εεεε

ognjen_vranjes_21 - 15/5/2018 20:53

Και σκόκο

YellowTank - 15/5/2018 21:10

Έρχεται σε μια βδομάδα

Vatsoum21 - 15/5/2018 22:23

ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΛΜΠΑΝΗ ΦΕΤΦΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ..ΜΕΤΑ ΠΑΣ ΣΕ 2 ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ...

aekforeverandever - 15/5/2018 22:21

Πρόεδρε φέρε σύντομα ένα εξτρέμ να ξεχαστεί ο λακαμάς

themis_28 - 15/5/2018 22:10

Με το ζόρι δεν θα κρατήσουμε κανέναν στην ομάδα. Στο καλό Λάζαρε και ευχαριστούμε για ότι πρόσφερες. Δεν θα μπω καν στην διαδικασία να τον χλευάσω ή να τον αποκαλέσω ψεύτη, προδότη...κτλ Αυτήν την αρρώστεια πρέπει να την ξεπεράσουμε. Επειδή όμως επικοινωνιακά πρόκειται για ήττα, ο πρόεδρος πρέπει να φέρει παίκτη δυο φορές καλύτερο από τον Λάζαρο για να κλείσει στόματα. Προσωπικά του έχω εμπιστοσύνη γιατί και γήπεδο χτίζει και πρωτάθλημα πήρε. Οσον αφορά τον... Συνέχεια Λάζαρο...ο κόσμος του Ολυμπιακού δεν θα δείξει την ανοχή που έδειξε ο κόσμος της ΑΕΚ γιατί τα νεκρά σου διαστήματα ήταν πολλά...

MykonosG21 - 15/5/2018 22:07

ΑΕΚ ΜΟΝΟ!!!Κανενας πανω απο την ομαδα...λαζαροι πολλοι...σκοκοι πολλοι..ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ!!!ΤΑ καλυτερα ερχοντε και ολοι μας τρεμουν γιαυτο μας πολεμανε ολοι μαζι κ ενας ενας χωρια...ΤΙγραρε βαστα και σε 2-3 χρονια θα αρχισουν να λακιζουν τα γατακια

Marios1986Aekaraaaa - 15/5/2018 22:05

Παντως κατι αλλο που θα ηθελα να πω σε σχεση με τα συμβολαια που εστειλε ο ολυμπιακος στην super league ξερετε ποιο αλλο ονομα αναγραφεται μαζι με του λαζαρου???Του μαρκο μαρκοφσκι.....Χαχαχαχαχαχαχαχαχα...Τετοια ομαδαρα παει να φτιαξει ο γαυρος???Α ρε λαζαρε το κεφαλι σου θα σε φαει.....Πηγαινε να παιζεις προκριματικα europa league και να βγεις τεταρτος στο πρωταθλημα...Αυτο ειναι να εισαι φραγκοφονιας....Πηγαινε στον γαυρο για να δεις η Αεκαρα μας να... Συνέχεια παιρνει το δευτερο συνεχομενο πρωταθλημα και ανετα κιολας....

Miros - 15/5/2018 21:57

και καλα εκανες προεδρα μας οτι μπορεις παρτου του αχαριστου σου εχω απολυτη εμπιστοσυνη

ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ

monaxa_enwsi - 15/5/2018 21:55

@tsartaselmago - αν κατάλαβα καλά έβγαλες σχεδόν σκαρτους τους Μανταλο κ Μπακασετα.


Τι να πω ??? Απο μπάλα έχουμε ιδέα ή απλά προπονητής του πληκτρολογιου?


Ο Μανταλος είναι ο πιο ολοκληρωμενος ποδοσφαιρισης που έβγαλε η Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια ενώ... Συνέχεια ο Μπακασετας είναι απίστευτο εργαλείο (εκτός αν ο Κετσπαγια, Πογιετ, Μανόλο κ ο Σκιμπε είναι αμπαλοι).


Ναι το ροστερ έχει αδυναμίες, μην τα ισοπεδώνουμε όλα όμως.



Και πριν τρέξουν πολλοί να κανουν dislike και να πουν ότι είναι όλα τέλεια κλπ. Ρωτήστε τον εαυτό σας:


Τι επιλογές είχαμε στον πάγκο τον τελικό και τι ο μπαοκ?


Πιθανές απώλειες Λαζαρου, Γιοχα κ Αραουχο (ίσως και Βρανιες όπως διαβάζω σμρ) είναι το 40% βασικοτατων παικτών που δεν έχουν οι αντίπαλοι μας και θα ευχονταν να είχαν.


Στόχος είναι κάθε χρόνο και καλύτεροι. Αν χάσουμε και τους 4 πιο πάνω τότε πραγματικά θα πρέπει να πιάσουμε το τζόκερ στις μεταγραφές. Σκεφτείτε πόσο δύσκολο θα είναι να τους αναπληρωσουμε, πόσο μάλλον να βγούμε και πιο δυνατοί.


Επειδή τα πρωταθλήματα δεν κερδιζονται με ευχολογια αλλά με σωστό προγραμματισμο, καλό είναι να αρχίσουμε σύντομα γιατί να μην ξεχνάμε φέτος έχει και Μουντιάλ που προφανέστατα θα καθυστερησεί τις μεταγραφές.


Αν είναι λοιπόν αδέρφια να χαιδευουμε τα αυτιά μας να το κάνουμε... Αν είναι να μιλήσουμε για μπαλίτσα ας μιλήσουμε για μπαλίτσα.


Φέτος είχαμε την καλύτερη ομαδα. Όχι όμως το καλύτερο ροστερ κατά την άποψή μου. Αυτό το είχε ο μπαοκ. Του χρόνου λοιπόν για να μπούμε ομίλους και να κάνουμε το back to back πρέπει να κρατήσουμε Αραουχο, Γιοχα, Βρανιες και να πάρουμε και άλλους καλύτερους εκεί που ποναμε όπως στα φτερά. Καλός ο Αλμπανης και είμαι σίγουρος θα μας βγει λίρα χρυσή σε 2-3 χρόνια όμως θέλουμε και παίκτες έμπειρους στον πρωταθλιτισμο.


Έχω πίστη και εμπιστοσύνη σε Λυμπε, Μανολο, Τίγρη.

Steve8 - 15/5/2018 20:52

Το κακό στην Αεκ είναι ότι δενομαστε εύκολα με παίκτες προπονητές κλπ. Η ΑΕΚ πρέπει να κοιτάξει το συμφέρον της και ο Λάζαρος ας κάνει ότι νομίζει. Εξάλλου όπως στρώσεις θα κοιμηθείς. Κύριοι μην ξεχνάμε ότι η ΑΕΚ βρέθηκε στην Γ εθνική λόγω σπατάλης. Επομένως δεν μπορεί να ζητάει ο καθένας ότι του καπνίσει. Υπάρχουν κάποια όρια στα συμβόλαια και μην ακούω για καβούρια. Η Ένωση πρέπει με σωστές κινήσεις να γίνει κερδοφόρος σύλλογος και μετά από μια πενταετία και με το δικό της γήπεδο... Συνέχεια να μην έχει ανάγκη κανέναν. Αυτό που είπε ο Τίγρης αυτό προσπαθεί να εφαρμόσει. Βήματα σταθερά χωρίς μεταγραφές αεροδρομίου!!!! Όλα θα γίνουν με υπομονή!!!!! Το μόνο που παρακαλάω είναι όσο γίνεται ο ελληνικός κορμός της Αεκ να διατηρηθεί έστω και με αλλαγές!!!!!

diakomanolis - 15/5/2018 21:45

Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο.Ομως,κάπου διάβασα για Φετφατζίδη.Καλός , χρυσός όμως κοντός.Πρώτον,έχουμε μαζέψει όλα τα κοντοπίθαρα και δεύτερον άρχισαν οι ειρωνίες ότι ο Σκόκο είναι άπιαστο όνειρο.Πάτε καλά ,τι έχετε πάθει.Με Μελισσανίδη στο τιμόνι όλοι θα ήθελαν να είναι στην ΑΕΚ.Ειδήμων του ποδοσφαίρου δεν προσποιούμαι ότι είμαι.Οτι αγαπάω την ΑΕΚ ,αυτό το λέω με σιγουριά.Παίκτες που θα ήθελα εγώ:Μολέντο,Χολσχάουζερ,Σκόκο,Γιανίκ Μπολασιέ(Εβερτον),Μάικλ... Συνέχεια Κιν(Εβερτον),Ζούνιορ Μοράις(Δυναμό Κιέβου) και Λουντ.

TasosXania - 15/5/2018 21:44

Μονο ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ υπεγραψε ανανεωση αμεσος σε 5 λεπτα χωρις ποσα στο συμβολαιο του.....το χρηματικού το αφησε εν λευκο στον τιγρη....και αυτος του εδωσε περισοτερα απο αυτα που ειχε σκευτει να του δωσει.

sithlord - 15/5/2018 21:39

Τα άρθρα και τα σχόλια για τον Λαζαρο τείνουν να γίνουν περισσότερα και από αυτά για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Σαν πολύ πολύ αξία δεν δώσαμε σε έναν προσεχώς παλαίμαχο ποδοσφαιριστή που ήθελε στα 33 του χρόνια να αμοίβεται με μισό εκατ. Ευρώ το χρόνο. Καλά έκανε και πήγε άλλου για να εξασφαλίσει το χρυσό του συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, εμείς δεν είμαστε ΚΑΠΗ 5 αστέρων!

ariaek - 15/5/2018 21:37

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΠΡΑΒΟ !!!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!! ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ!!! ΣΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!!!

AEK_21original - 15/5/2018 21:34

Χολτσχαουζερ ΤΩΡΑ

Sadinoel - 15/5/2018 21:27

το χειροτερο δεν ειναι που εφυγε ο Λαζαρος αλλα πλεον δεν εχουμε κανεναν καθαροαιμο ακραιο επιθετικο που να μπορει να πατησει περιοχη και να παιξει το 1-1 ... λογικα μετα τον Αλμπανη πρεπει να παρουμε αλλους δυο απο το πανω ραφι

george76 - 15/5/2018 21:27

Εμένα δεν με νοιάζει εάν θα φύγει ή όχι. Με ενδιαφέρει εάν η ομάδα θα ενισχυθεί και ποια ενίσχυση Θα είναι αυτή για την νέα χρονιά. Αυτή είναι η ταμπακέρα και έως τώρα δεν έχει υποθεί τίποτα. Ο ένα δηλώνει απεριόριστο budget ο άλλος δίνει τα διπλά σε δικό μας πάικτη και εμείς έχουμε την μισή ομάδα στον αέρα (Λιβάγια δεν θέλουμε να δώσουμε το 1,8εκ, Αραούχο, Κόνε, Γιόχανσον ακόμα και Χιμένεθ). Τίγρη πρόσεχε γιατί φέτος μπορεί να μην έχει ρολά και πιστόλια. Η ομάδα θέλει παικταράδες όχι Μοράν κτλ.

Aekcy2121 - 15/5/2018 20:50

Φτάνει με τον Λάζαρο , ρίξε επιτέλους χρήμα . Κάνε τα πάντα για να μείνει ο Αραούχο και πάρε 2 εξτρέμ ανάλογου επιπέδου .

marcupa - 15/5/2018 21:22

Διάβασα Ανάκογλου επιπέδου και με έπιασε σύγκρυο ρε φίλε!

Home_Brewer_21 - 15/5/2018 21:21

Ας εκφράσω και εγώ την γνώμη μου και βάλτε όσα Like και όσα Dislike θέλετε

Θεωρώ λάθος να πιστεύουν κάποιοι, ότι ο Λάζαρος τέλειωσε σαν παίχτης. Είναι μόλις 31 και σίγουρα έχει 2-3 καλά χρόνια μπροστά του. Εξάλλου στη Super League παίζουμε. Φέτος τράβηξε όλο το κουπί μόνος του, μιας και η ομάδα δεν εμπιστεύτηκε άλλο εξτρέμ. Θυμάμαι ακόμα να παίζει και στα ματς κυπέλλου στους ομίλους το φθινόπωρο. Οπότε θεωρώ ότι με μια καλή προετοιμασία, θα μπορεί να παίζει πάλι 90λεπτα.... Συνέχεια Τους καλούς παίκτες, τους ανανεώνεις τα συμβόλαια, τουλάχιστον 1 χρόνο πριν, ιδίως όταν ακούς σειρήνες από άλλους και όταν βλέπεις και το παίχτη να θέλει. Χάσαμε έναν από τους καλύτερους μας παίχτες για 100 χιλιάρικα. Ειλικρινά πρόκειται για κατόρθωμα. Εγώ δεν ακούω ούτε τι λέει η μια πλευρά ούτε η άλλη αυτές τις 2 μέρες. Βλέπω ότι σε αυτή την περίπτωση η διοίκηση έκανε λάθος. Ελπίζω να μην γίνει και το ίδιο με τον Βρανιες. Προσωπικά τον Λάζαρο τον ευχαριστώ για τις φορές που με έκανε να πανηγυρίσω φέτος και όλες τις καλές στιγμές που μας χάρισε, αλλά εύχομαι να φάει τα λεφτά του χοντρού χωρίς να παίξει μπάλα.

ozzy_21 - 15/5/2018 20:53

Ουστ κ@λ@παιδο............

nostalgikos_aektzis - 15/5/2018 20:45

Λάζαρε, σαν άνθρωπος έπιασες πάτο. Ντροπή σου. Αλήθεια τι θα λες στο παιδί σου, ότι πρέπει να εξαπατούμε και να μην τιμούμε αυτούς που μας ευεργετούν. Εκτός από τα χρήματα, υπάρχει και η αξιοπρέπεια. Κρίμα που μας το έπαιζες και πατριώτης. Χειρότερος και από τον Αλεξανδρή. Εγώ σαν ΑΕΚΤΖΗΣ, δεν θέλω να ξανακούσω το όνομά σου. Ήλθες σαν νοικοκύρης και φεύγεις σαν κλέφτης.

mrt1312 - 15/5/2018 20:41

Καλησπέρα αδέρφια. Πιστεύω πως πολύ ασχοληθηκαμε με τον Λαζαρο, πρέπει να απαιτησουμε σαν ΑΕΚ πλεον ποιοτικούς ποδοσφαιριστές απο Διοίκηση. Ναι μεν ειμασταν η καλύτερη ομάδα φέτος αλλα πρεπει να ενισχυθουμε απαραιτητως σε θεσεις κλειδιά.

sotos1983_aek - 15/5/2018 20:45

απολυτα σωστος!!!!!!

mrt1312 - 15/5/2018 20:58

Θέλω να δω την ΑΕΚ μας μεγάλη ρε αδερφέ οπως ολοι μας. Πρεπει να ανέβει αισθητά το budget, οχι απαιραιτητα για φτασμενους ποδοσφαιριστές και ονόματα αλλά για παικτες γρήγορους με τεχνική καταρτιση. Η ταχύτητα θα ειναι το κλειδί για του χρονου.

ioakim - 15/5/2018 20:31

Ευχαριστούμε Λάζαρε αλλά μέχρι εκεί .Ο Μελισσανιδης αν ήθελε να σε κρατήσει θα το έκανε,όσο για τους φίλους του Παοκ που τον λένε καβούρια,μάλλον δεν έχουν ιδέα ΟΤΑΝ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΔΩΡΟ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ (ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ) Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΝΕΡΓΑΤΗΣ.Άιντε κοροϊδάκια ξυπνάτε η ΑΕΚ θα είναι πρωταγωνίστρια πάλι.

Demis67 - 15/5/2018 20:30

Αν ειχε μυαλό και σωστό μάνατζερ θα εχε κανει αλλη καριέρα.

Ειχε τεραστιες δυνατότητες αλλα ο γυφτος ειναι γυφτος...

patikas82 - 15/5/2018 20:27

τιγρη φερε σκοκο...οσο μεγαλωνει αυτος γινεται ολοενα και καλυτερος...οποιος δει τι εχει κανει τα τελευταια χρονια σε νιουελς και ριβερ θα παθει κοκομπλοκο...2-3 χρονακια τα εχει ανετα στην Ελλαδα παικτης τετοιας κλασης... με αντιεμετικα θα ερχονται κατι ομαδουλες που βαζουν το πουλμαν πισω

kefalonia_r21 - 15/5/2018 20:27

ΤΙΓΡΑΡΕ οποιος σου κουνιεται δρομο. πανω απο την ΑΕΚ κανενας..... οποιος κουνιεται στο εργοταξιο να φτιαχνει το ναο που ποτε δεν θα παιξει μεσα!!!!!!!

alien21 - 15/5/2018 19:38

Αρχισαν τα πρωτα σεναρια για σκοκο

PanosAEK21original - 15/5/2018 20:22

Που αδερφέ το διάβασες;;

Vanggel21 - 15/5/2018 20:22

Δηλαδή φεύγεις από μια ομάδα που βγάζει υγεία, έρχεται καινούργιο γήπεδο, σε γουστάρει ο προπονητής, σε αγαπάει ο κόσμος... Και πας στα μπουρδέλα??!? Όλα ρε για το χρήμα??? Λες και δεν έχει βγάλει λεφτά στην καριέρα του...! Ούτε το 50% δε θα παίξει εκεί! Να μου το θυμηθείτε... Και 1,5 μήνα κάνεις το παγώνι??? Μεγάλος ξεφτίλας!!!!! Τελικά... εξελίχθηκε στη ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ π........ και πήγε στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μπ..........! Όπως του αρμόζει!!

21enosis - 15/5/2018 19:57

Λαζαρακο εγω τα ελεγα αλλα ποιος ακουει....

Αν εμενες και σεβοσουν το +1 θα επαιρνες πιο πολλα απο τον Ολυμπιακο αλλα και λιγοτερα να επαιρνες θα ησουν ΑΡΧΟΝΤΑΣ στην ΑΕΚ....τωρα αντε να κανεις το κολ@@@@χαρτο στο Ρεντη....

Krhthkaros - 15/5/2018 19:56

Τίγρη, απαντά όπως μόνο εσυ ξέρεις.. σε εμπιστευόμαστε και είμαστε μαζί σου. Έφυγε ένας πολύ σημαντικός παίκτης, πήγε στον αντίπαλο. Ξέρεις τι πρέπει να κανείς..

psixiatreeee - 15/5/2018 19:53

Να αποσυρθει και η φανελα που εχω κι εγω για avatar και με την οποια γραφω τελευταια φορα πριν την αλλαξω. κριμα την εκτιμηση που σου ειχα λαζαρε, με ξενερωσες... Τωρα το μονο που δεν θα ξεχασω απο σενα, ειναι οταν στο τελος καθε αγωνα σκοραρε η κορουλα σου! Τουλαχιστον κρατα τα πρωτοσελιδα με το 2ο και τελευταιο πρωταθλημα της καριερας σου να της το δειχνεις!

nelcuore - 15/5/2018 19:09

ο ΠΡΌΕΔΡΟΣ γνωρίζει οπως "θυσιασε"το Κύπελλο....για να σωσει ΑΕΚ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΌΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ GREXIT ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΜΕ ΠΛΗΝ ΑΡΑΟΥΧΟ ΛΙΒΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΡΚΑ" 8 ΠΑΙΚΤΕΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ".....ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΧΆΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕ ΤΡΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΈΦΑΛΟ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ

tasos33 - 15/5/2018 19:52

Μπάρκα και Αραούχο και λίγο Γκάλο. Ο Λιβάγια το μόνο που έκανε είναι να ρίξει μια αγκωνιά σε ένα από αυτούς.

dublin - 15/5/2018 19:49

Μια χαρα που φυΓε από την ΑΕΚ ρε παιδιά, αφού το παιδί είναι κόκκαλο γαυρος. Κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Τον δαγκώσες τον χοντρό Λάζαρε! 2+1 και 600? !

josephaek - 15/5/2018 19:48

ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.....ΑΛΛΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ....ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΟΥΣΕΣ .....

ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΣΗ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΖΑΡΟ , ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ "ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΥΛΙΚΟΥ" ΤΥΠΟΥ ΜΟΡΑΝ-ΜΑΣΟΥΝΤ...ΑΪΝΤΑΡΕΒΙΤΣ...ΚΛΠ

davidian - 15/5/2018 19:40

θελω τουλαχιστον το λιγοτερο τρια μπαμ για τη νεα σεζον..τιποτα περισσοτερο και τιποτα λιγοτερο..

diakomanolis - 15/5/2018 19:39

Κατ αρχήν ,θεωρώ αδιανόητο ο κ.Μελισσανίδης να τρώει τον χρόνο του με συμπεριφορές τύπου Λάζαρου.Τον αναστήσαμε σαν παίκτη(θυμάται κάποιος φίλος πριν έλθει σε εμάς που έπαιζε; ) και ιδού τα αποτελέσματα.Η εμπιστοσύνη που του έδειξε ο κόσμος του έδωσε φτερά στα πόδια και τον οδήγησε στην Εθνική!!!Ο Μαρινάκης πριν δύο χρόνια τον είχε στο φτύσιμο τότε, για όποιον θυμάται τι λέγαν τα ραδιόφωνα του ΟΣΦΠ!!!Και οσονούπω θα φάει το φτύσιμο του πάλι!!!Ειρήσθω εν παρόδω ο Χιμένεθ υπέγραψε... Συνέχεια μαζί μας ή όχι;

EPLKT66 - 15/5/2018 19:34

Scocco γύρνα πίσω η έστω τηλεφώνα!!!

Diamesolavitis - 15/5/2018 17:41

Πες μας και με ποιον θα τον αντικαταστησεις Προεδρε.

georgez - 15/5/2018 19:32

Έλα παραδέξου το.....................Όταν πρωτοπήραμε τον Λάζαρο είπες και εσύ " που το πας ρε πρόεδρε το σαπάκι".

Δεν θα σε αφήσει ο πρόεδρος να πας χαμένος μη φοβάσαι.

combatiente_21 - 15/5/2018 19:16

Τι να μας πει ,θα τον αποκτήσει και θα τον δούμε, εφόσον δεν ήθελε πια να παίζει για εμάς ο Λάζαρος δεν υπήρχε και νόημα..


Υ.γ πιστεύω θα έρθει καλύτερος από τον Λάζαρο,δεν ξέρω αν θα φτάσει τα γκολ του αλλά η ομάδα θα είναι πιο πλήρης από πέρσι

barlos_r_i_p - 15/5/2018 19:27

Ωχου με τα συναισθηματικά μας... Τον αντικαθιστάς με νεότερο, καλύτερο, που να παίζει και συνεχόμενα 90λεπτα και τέλος το παραμύθι. Στην πρωταθλήτρια ΑΕΚ αυτά είναι αυτονόητα.

KeepCalmAndMonoAEK - 15/5/2018 19:27

Μαγκα σε κανει Λαζαρε η συμπεριφορα σου απεναντι στους αλλους, ειτε ο ''αλλος'' λεγεται αφεντικο,ειτε γκομενα,ειτε γυναικα,ειτε φιλος η οτιδηποτε αλλο τελος παντων...αυτη η εχθρικη θα ελεγα συμπεριφορα λες και ειμαστε κανενα σωματιο που σε προδωσαμε και σου φερθηκαμε σκαρτα ειναι γυναικουλιστικη και δεν σε τιμα οχι μονο σαν επαγγελματια αλλα και σαν ανθρωπο και πανω απο ολα ΑΝΤΡΑ μεγαλε!!... Συνέχεια
Δε σου ζητησε κανεις να δεθεις με την ομαδα και ν πουλας οπαδιλικι,δε σου ζητησε κανενας να μεινεις με το ζορι και κανενας να εκτιμησεις την ευκαιρια που σ εδωσε η ΑΕΚ να ξαναχτισεις το ονομα σου,ποτε δε θα στο χτυπαγαμε αλλωστε!!Το μονο που θα θελαμε, ολοι μας πιστευω, ηταν να δειξεις σωστη επαγγελματικη συμπεριφορα και πανω απο ολα οχι υποκρισια ...ας περναγε ενας χρονο και ησουν ελευθερος να πας στο καλο !!

Αυτη ειναι η διαφορα σου Λαζαρε με τον σουηδο συμπαικτη σου που ποτε δεν εκρυψε, με την συμπεριφορα του πανω απο ολα, οτι θελει να φυγει απ την ομαδα, αν βρει μια προταση απο το εξωτερικο!!Και γ αυτο τον λογο του δινει κ αλλη ευκαιρια η ομαδα να αλλαξει γνωμη,γιατι πολυ απλα ο ανθρωπος ειναι αληθινος,ξεκαθαρος και σωστος στη δουλεια του χωρις να κοροιδευει κανεναν!!

Καλα μυαλα παιχταρα(γιατι εισαι και αυτο εδειξες την τελευταια χρονια στην ΑΕΚΑΡΑ), αλλα πλεον μακρια τετοια ατομα απ την ομαδα μας...στο καλο και μην μας γραφεις ,θα σε ξεχασουμε πολυ συντομα και ευχομαι να τα βρεις ολα μπροστα σου εκει που θα πας....σε ΟΛΑ σωστος ο προεδρος !!

Αυτα τα λιγα και καλο απογευμα σε ολους

De_Ma - 15/5/2018 19:23

Λαζαρε η ΑΕΚ σε ανεστησε, ελπιζω η ΑΕΚ να σε θαψει ποδοσφαιρικα.

De_Ma - 15/5/2018 19:22

Λαζαρε η ΑΕΚ σε ανεστησε, ελπιζω η ΑΕΚ να σε θαψει ποδοσφαιρικα.

Nestor21 - 15/5/2018 19:05

Εδώ ταιριάζει η ρήση του Χατζηχρήστου στο "της κακομοίρας".

Αυτός πριν πάρει ταυτότητα ανθρώπου τι ήταν;

reflection - 15/5/2018 19:18

Έπαιζε ΜΠΑΟΚ και παρακολουθούσε παινίδια με παρέα τον Τσουκαλά ...

denbriskwonomaklain - 15/5/2018 17:51

Δικαστικα ελεω +1 στο συμβολαιο, προσθηκη 2 εξτρεμ ποιοτικων (ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ομως) και εχε γεια Χριστοδουλοπουλε, το χουμε ξαναπει θα το ξαναλεμε σε καθε ευκαιρια κανενας πανω απο την ομαδα...

Υ.Σ Βλεπω μεταγραφολογια γυρω απο το ονομα του Σκοκκο πιο πολυ απο ποτε μετα και απο αυτο και ειναι κουραστικο...

apotefromenos - 15/5/2018 18:03

Κι αν τρελαθει ο τιγρης και φερει νατσο δωρακι στο κοσμο με δικα του λεφτα?ξερω ακουγεται τρελο αλλα ποτε δεν ξερεις. Για τον μελ μπορεις να πεις πολλα αλλα οτι ειναι καργα συναισθηματικος και τερμα αεκτζης δεν μπορει να το αμφισβιτησει κανεις. Εγω με ενα ονειρο(ακομα) ζω, να δω τριπλετα νατσο, μαρκο και σερχιο.....

Sadinoel - 15/5/2018 19:29

αυτη η τριπλετα φιλε θα γεμιζει το ΟΑΚΑ σε καθε αγωνα

dublin - 15/5/2018 19:54

Αυτήν την τρίπλετα που λέτε ο Χιμένεθ θα τη θάψει. Βλέπετε...Δεν μαρκάρουν τα παιδιά. Άσε που πρεπει να χωρέσει κι ο Μανταλος, αυτό που το πας...

Original__1924 - 15/5/2018 19:30

Αδερφέ, εάν υπάρξει αυτή η τριπλέτα το πρωτάθλημα(σε ένδειξη σεβασμού και μόνο) θα πρέπει να μας το δώσουν προκαταβολικά/από τον Αύγουστο!!!!

tasos33 - 15/5/2018 19:29

Ο Σκόκο παπάδες φέτος έκανε ως δεύτερο φορ. Δεύτερο φορ είναι και ο Αραούχο κανονικά, όπως και ο Λιβάγια. Αν έρθει ο Σκόκο θα γίνουμε η πρώτη ομάδα στον κόσμο με 3 δεύτερους επιθετικούς. Αν όμως φύγει ο Τσίνο, ο Σκόκο θα ήταν μια χαρά για αντικαταστάτης του, πιο μεγάλος σε ηλικία, αλλά και πιο φονικός. Για βασικός φορ υπάρχει ο Γιακουμάκης (back up) και πρέπει να έρθει και κάτι καλύτερο.

denbriskwonomaklain - 15/5/2018 18:32

Πιστευω οτι υπαρχουν ποδοσφαιριστες εκει εξω νεοτεροι και ποιοτικοτεροι με τα χ λεφτα που θα διναμε για νατσο,απλα πρεπει να τους βρεις,ειπα οτι ειναι κουραστικο να γραφουν συνεχεια και να μην συμβαινει κατι προφανως και αμα ερθει ο νατσο θα ειναι τρομερη προσθηκη, αλλα το γραψε γραψε καθε χρονο και στο τελος τιποτα σημαινει ειτε πως γραφουν για κλικ/φυλαδες και δεν υπαρχει τιποτα ειτε οτι ο σκοκο δεν ψηνεται και παρακαλετα δεν γουσταρω..

apotefromenos - 15/5/2018 18:39

Νταξει πιστευω λογικο να γραφεται παντα το ονομα του γτ αγαπηθηκρ πολυ και σε δυσκολες εποχες για την ΑΕΚ εδωσε πολυ χαρα στον κοσμο. Ισως φετος να ειναι η 3η και φαρμακερη που γραφεται...

combatiente_21 - 15/5/2018 19:14

Δυστυχώς με Σκόκο θα μας πρηξουν πάλι το κατώτερο υποσύστημα..

Megasters21 - 15/5/2018 19:01

Ποιός Λάζαρος βρέ παιδιά!!! Απόδείχτηκε στο τέλος ότι έπαιζε μπάλα για να "γυαλίσει" του Μαρινάκη!!! Πάντως οι φίλοι του γαύρου (οι πιο αντικειμενικοί) εχουν θορυβηθεί πολύ με τη μεταγραφή του Λάζαρου!! Αν ο Μαρινάκης κοιτάει την επόμενη χρονιά να παιξει με Λάζαρους που δεν βγάζουν ουτε 40 λέπτα σε κάθε αγώνα...σκέψου πόσο τον νοιάζει πόσο καλά θα παει ομάδα του του χρόνου!!!!!!

Ενα έχω να πώ.........Μιά ομάδα σαν την ΑΕΚ που θέλει να πάει ψηλά δεν μπορούν να τη βοηθήσουν παίχτες... Συνέχεια σαν τον Λάζαρο!!!!!!

Sadinoel - 15/5/2018 19:13

ο mvp του πρωταθληματος δεν μπορει να βοηθησει; ποιος μας εβαλε στο γιουροπα ρε φιλε με το εκτος εδρας γκολ φαουλ; ποιος γυρισε τον γαυρο δυο φορες και σε περασε μαρς στο κυπελο απο καραισκακης και ημιτελικο γκραν γκινιολ με λαρισα; ας ειμαστε λιγο πιο εγκρατεις

Megasters21 - 15/5/2018 21:44

μέχρι εκεί μια χαρά ήτανε......παραπερα όμως δεν φτάνει.......το CL δεν είναι το ίδιο......πρεπει να ανέβεις επίπεδο για να μπείς ομίλους........και κάποιοι παίχτες από αυτούς(και ο LC7 μέσα δεν μπορούν να σε πάνε ομίλους με τπτ!!!!!!!

Nedragaard - 15/5/2018 19:43

Η ομάδα ΑΕΚ μας έβαλε φίλε μου. Κανένας Λάζαρος. Μόνος του έπαιζε μπάλα? Τι είναι το ποδόσφαιρο ,τέννις?? Έφερε μια μπάλα από το σπίτι του ο Λάζαρος μπήκε στο ΟΑΚΑ σαν την Στελλιτσα και έβαλε γκολ??

ManoloR2121 - 15/5/2018 19:00

Καποτε έφυγε το αλεκακι κςι ηρθε ο ΚΩΣΤΗΣ , για να δουμε τωρα ....

combatiente_21 - 15/5/2018 19:13

Καλά μεταξύ μας την πρώτη χρονιά δεν φύσαγε ,αλλά η αλήθεια είναι πως έβαλε πολλά γκολ,κάποια από αυτά μας στέρησαν και τίτλους.. τελοσπαντων.

DimLofR21 - 15/5/2018 18:45

Με την τροπη που πηραν τα πραγματα, περα απο την πλακα θα χασουν και οι δυο πλευρες.

Ο μεν παιχτης καταφερε να στιγματιστει, να γελοιοποιηθει σε ολους τους νοημονες φιλαθλους, ανεξαρτητως χρωματος και να ρισκαρει το ποδοσφαιρικο του μελλον για 150χιλιαριακα, τα οποια αν τηρουσε την συμφωνια θα του τα εδινε ο προεδρος με το παραπανω. Επισης, δεν νομιζω να πιασει ξανα τη φετινη αποδοση ποτε και να βρει ενα τετοιο οικογενειακο κλιμα ομαδας.... Συνέχεια
Απο κει και περα, η ΑΕΚ χανει τον καλυτερο της εξτρεμ, που αν ανανεωνε, η ομαδα θα χρειαζοταν εναν παιχτη επιπλεον στα εξτρεμ, πλεον χρειαζεται 2.

Ειμαι σιγουρος οτι το περιστατικο αυτο θα τονωσει τον εγωισμο των περισσοτερων και θα φερουν 2 βαρβατα εξτρεμ που θα πυροβολουν τα διχτυα και ο προδοτης θα μοιαζει μακρινη αναμνηση

ΥΓ.1 ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

ΥΓ. 2 ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Sadinoel - 15/5/2018 19:10

ενταξει ο Λαζαρος ειναι τρελος και τακανε ολα ανω κατω αλλα ειναι τυχαιο που αυτος, ο Βρανιες ,ο Γιοχανσον ,ο Ανεστης ανεξαρτητως αξιας του καθενος, εβγαλαν τα ιδια προβληματα συμπεριφορας φετος;

Μηπως θελουμε με 10 μυρια μπατζετ που ειχαμε το 2016 να πορευομαστε και ως πρωταθλητες;

DimLofR21 - 15/5/2018 19:29

Καθε περιπτωση που αναφερεις ειναι ξεχωριστη. Ο Βρανιες, ακολουθησε την τακτικη του μανατζερ του με σκοπο να αυξησει τα χρηματα του συμβολαιου του. Επεσε το τηλεφωνο απο τον ΤΙΓΡΗ,βγηκε το τιγτμρακι απο το σπιτι, εβαλε την ουρα κατω απο τα σκελια,ζητησε συγγνωμη και το θεμα θεωρειται ληξαν πριν καν αρχισει. Ο Σουηδος, ειχε την προοπτικη του Μουντιαλ και ηθελε κ αυτος αυξηση, ομως παραμενει μεχρι νεωτερας στην ομαδα μεχρι να δουμε τι μελλει γεννεσθαι. Ο Ανεστης, εκανε 3-4 καλα... Συνέχεια ματσακια, το ειδε Ντε Χεα, ειπε εγω θελω τοσα, ο ΤΙΓΡΗΣ δεν τσιμπησε και ειναι κερκιδα απο τον Δεκεμβρη. Κοινος παρανομαστης ολων ειναι οτι δεν δημιουργησαν μεγαλο προβλημα στην ομαδα, δεν υπεγραψαν συμβολαιο σε αλλη ομαδα πριν ληξει η συνεργασια με την ΑΕΚ και δεν εστειλαν εξωδικο σε κανεναν. Αυτη ειναι η διαφορα τους με τον προδοτη που στην φιεστα τραγουδουσε ψυχιατρε, εκανε οτι τρελαινετε στα γκολ και για 150χιλ θα παριστανει το χαρτι υγειας στον μεγαλυτερο βιαστη του ποδοσφαιρου, στο μεγαλυτερο σιχαμα.

andreaspaj21 - 15/5/2018 18:46

ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ . ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ... ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΡΧΕΤΕΕΕΕΕΕ !!!!

alouminoxarto - 15/5/2018 19:08

έρχεται

andreaspaj21 - 15/5/2018 19:22

Έχω κάνει και άλλες φορές σύσταση με όλο τον σεβασμό και θα την κάνω και σε εσένα. Αφήστε τον Μπαμπινιώτη για την ορθογραφία. Έχετε κάνει ανθρώπους να σταματήσουν να γράφουν επειδή τους προσέβαλαν για τα ορθογραφικά τους λάθη!!!!!! Συγγνώμη που δεν σπούδασαν όπως αυτοί που τους διορθώνουν!!!!! ΕΡΧΕΤΕΕΕΕΕΕΕ ΕΡΧΕΤΑΙΑΙΑΙΑΙ Ποιο από τα δύο καταλαβαίνεις????

spartakos - 15/5/2018 19:07

Βάλτον να κόβει ξύλα στα Σπάτα

BillysOriginal21 - 15/5/2018 19:07

Κράτα τους βασικούς παίχτες και προπονητή, διώξε αυτους που πρέπει, πάρε 3-4 παίχτες ποιοτικούς στις θέσεις που πρέπει και απο εμας θα έχεις ρεκόρ πωλεισεων στα διαρκείας.

keyboard_Manager - 15/5/2018 19:04

Διαβάστε τη συγκλονιστική συνέντευξη του Derloy James για το αυτιστικό παιδάκι του ... μήπως και καταλάβουμε ποιοι είναι οι "πραγματικοί ήρωες της ζωής" .... και αφήστε τους "δήθεν ήρωες" ... ο Μελισσανίδης θα κανονίσει για τα υπόλοιπα ....

georgez - 15/5/2018 18:55

Όταν πριν από δύο χρόνια υπέγραψε σχεδόν όλοι λέγαμε πως πήραμε έναν τελειωμένο. Τώρα ο Λάζαρος την είδε μεγάλος και μάγκας γιατί έκανε ένα πολύ καλό πρωτάθλημα και έπαιξε ξανά στην εθνική. Πέρυσι δεν μας λέει πως έπαιρνε μισθο. Τον άξιζε; Λοιπόν Λαζαρε καλό ταξίδι και θα είμαστε εδώ ξανά του χρόνου που δεν θα είσαστε στο Ρέντη ούτε για χαρτιά υγείας.Άντε μπράβο....

mancini21 - 15/5/2018 18:47

Ηρεμια!Μια επικοινωνιακης μορφης κινηση του γαυρου για να τους ταισει σανο και να καλυψει την ανυπαρξια του.Η αληθεια ειναι μια:κανεις ελπιδοφορος νεος Ελληνας παικτης δε σκεφτεται να παει στον γαυρο.Πρωτιστως σκεφτεται ΑΕΚ και δευτερευοντως μπαοκ.Μη τρωτε την επικοινωνιακη προπαγανδα τους.ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

Eiriniaek21 - 15/5/2018 18:45

Πες τα μεγαλεεεε....Τον εβλεπες στο τελικό κυπέλλου με το ζόρι έπαιζε σιγουρα χάρηκε που κέρδισε γαυρος του βορρά αφού είναι συγγενείς με του νότου αρα εναααα.....Ουστ από εδώ μακρια απο την ομαδα μας....

romantic - 15/5/2018 18:43

Στο καλό.Ευχαριστούμε για ότι έκανες για την ομάδα μας.Πήγαινε τώρα σε αυτους που έβριζες πάνω στο πούλμαν της φιέστας.Πήγαινε στον Πειραιά να σου λέει ο Μαρινακης ότι δεν κάνεις ούτε για χαρτι υγειας στο Καραϊσκάκης. Και ρώτα τον Αλεξανδρη τι ωραία που είναι όταν του πέταγαν κορνεδες.

monaxa_enwsi - 15/5/2018 18:22

Αυτή η εξέλιξη έχει θετικά και αρνητικά.


Τα αρνητικά:


- Χάνουμε τον καλύτερο Ελληνα (σε απόδοση) του πρωταθληματος, αν όχι γενικά τον καλύτερο παίκτη του... Συνέχεια πρωταθληματος.

- Ο τσαμπουκάς, η τρέλα και η ηγετική του φυσιογνωμία είναι στοιχεία που δεν βρίσκεις εύκολα.

- Ήταν το μοναδικό κανονικό εξτρεμ που είχαμε

- Ίσως τλκ καταλήξει σε γαυρο (θα αποφασίσουν τα δικαστήρια)


Τα θετικά :

+ όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, αν έμενε δεν θα έδινε το 100%

+ ο εγωισμός του τίγρη θα μιλήσει και για να κλείσει στόματα θα αναπληρωθεί πλήρως

+ άρχισε επιτέλους η συζήτηση για τις αδυναμίες του ροστερ και για τον προγραμμαρισμο που άργησε να ξεκινήσει


Τέλος, όλοι μας να ετοιμαστούμε για ένα σίριαλ παρόμοιο με Ντιντακ αλλά πιο έντονο για ευνόητους λόγους μιας και εμπλέκεται ο γαυρος και ίσως αυτή να είναι η πρώτη ήττα του τίγρη απο γαυρο... Ειδομεν

krav21 - 15/5/2018 18:27

Κανενας προγραμματισμος δεν αργησε να ξεκινησει. Απο που προκυπτει αυτο? Τι ηθελες δηλαδη? Περιν τελειωσουν οι αγωνιστικες υποχρεωσεις να εχουμε διωξει 5-6 και να εχουμε παρει αλλους τοσους? Ο Αλμπανης ειναι ηδη δικος μας. Εχει γινει πολυ δουλεια στο μεταγραφικο σχεδιασμο και ολα αυτα θα φανουν συντομα.

monaxa_enwsi - 15/5/2018 21:17

Δεν είπα κάτι τέτοιο και δεν καταλαβαίνω από που έβγαλες το ασυνάρτητο συμπέρασμα ότι υπονοησα να διώξουμε 5-6 παίκτες κλπ.

Αν δεν έχεις ανανεώσει ακόμη τον προπονητή είναι αυτονόητο ότι ο προγραμματισμος πάει πίσω...

Αμφιβάλλει κάποιος για τις αδυναμίες του ροστερ οι οποίες γίνονται ακόμη μεγαλύτερες με τις πιθανές απώλειες Λαζαρου, Γιοχα κ Αραουχο (ίσως και Βρανιες όπως διαβάζω σμρ)?... Συνέχεια

Στόχος είναι κάθε χρόνο και καλύτεροι. Αν χάσουμε και τους 4 πιο πάνω τότε πραγματικά θα πρέπει να πιάσουμε το Τζόκερ στις μεταγραφές. Και επειδή τα πρωταθλήματα δεν κερδιζονται με ευχολογια αλλά με σωστό προγραμματισμο, καλό είναι να αρχίσουμε σύντομα γιατί να μην ξεχνάμε φέτος έχει και Μουντιάλ που προφανέστατα θα καθυστερησεί τις μεταγραφές.


Αν είναι λοιπόν αδέρφια να χαιδευουμε τα αυτιά μας να το κάνουμε... Αν είναι να μιλήσουμε για μπαλίτσα ασ μιλήσουμε για μπαλίτσα.

krav21 - 16/5/2018 01:34

ρε φιλε,μολις προχθες τελειωσε η αγωνιστικη περιοδος. Ημαρτον δηλαδη, τι θες να κανουν?

combatiente_21 - 15/5/2018 18:42

Βασικά πριν λίγο υπέγραψε κ επίσημα 2συν 1 στον γαύρο,κοίτα θα μείνω στο εξής ήταν το μόνο εξτρέμ που είχαμε..πιστεύω φέτος θα στηθεί η ομάδα όπως πρέπει,πολύ βασικό το τελευταίο,αφύπνισε ίσως την ομάδα και τον κόσμο αυτή η φυγή οπότε πιστεύω θα είμαστε πιο πλήρεις από πέρσι.

andreaspaj21 - 15/5/2018 18:40

Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι το ρεκόρ μηνυμάτων για τον Λάζαρο φέρνει ένα τεράστιο χαμόγελο στον γύρο και στον ίδιο που μας κάνουν και παραμιλαμε .Εγώ προσωπικά δεν ξαναδιαβάζω πόστ που αφορά τον Λάζαρο πάρα μόνο την τελική δικαστική απόφαση . Αυτή την στιγμή έχουν εκτεθεί όλοι με τις ανακοινώσεις τους ( ΑΕΚ Λάζαρος γαυρος ) Έχω εμπιστοσύνη στην διοίκηση μας και περιμένω δικαίωση της ομάδας μας . Όταν μας την έκανε ο Ντιντακ η διοικηση μας έφερε λοπεζ , για να δούμε τώρα ποιον θα... Συνέχεια φέρει στην θέση του ????? Το παιχνίδι η ΑΕΚ θα το χάσει αν δεν ανανεώσουν Μανολο Σιμοες Βρανιες Λιβαγια, για Τσινο είναι αρκετά δύσκολα .Γουστάρω τρελά τον ξανθομπαμπουρα λελεκι τον αυστριακό !!!!

AEKNilsen - 15/5/2018 18:38

Ειλικρινα με ολο τον σεβασμο στον Λαζαρο..ΕΜΕΙΣ τον θεοποιησαμε και ειναι μεχρι ενος σημειου λογικο καθως καθε αεκτζης απο το κεηπ ταουν μεχρι τα πατησια, ξεσπασε φετος απο χαρα μετα απο δεκαετιες αδικιων και ανυπαρκτων διοικησεων.

Ομως οποιος ξερει/βλεπει μπαλα, αν κατσει να αναλυσει ολη τη χρονια του Λαζαρου, με καθαρα ψυχρη ματια, θα δει οτι ο παικτης, στην ΑΕΚ του 2019/2020 που θελουμε να ανεβει ακομα πιο ψηλα, δεν εχει θεση ως... Συνέχεια βασικος.


Σημερα καθομαστε και δινουμε παραπανω σημασια στο ολο θεμα επειδη εμπλεκεται ο Ολυμπιακος και επειδη εχουμε την ταση να θεοποιουμε καθε τυχαρπαστο.

onlyaek1 - 15/5/2018 18:12

ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ 7....ΡΕ ΟΥΣΤ

giannisaek211 - 15/5/2018 18:37

Περίεργο μας φαίνεται γαύρος ήταν μικρός διαπιστωμενο

Mitsakos11 - 15/5/2018 18:27

Για μένα το θέμα λήγει εδώ.Στο καλό Λάζαρε, αν και δεν ήθελα τέτοιο τέλος.Όσο για τα υπόλοιπα έχουμε Τίγρη, δεν φοβάμαι τίποτα.Αλλά ούτε αναθεματισμοί ούτε υπερολές χρειάζονται.Η ζωή συνεχίζεται.

giannisaek211 - 15/5/2018 18:24

Εγώ έτσι για να ευθυμησουμε προτείνω το 7 να

μην το φοράει κανένας παίκτης της ομάδας μας

skokomania33 - 15/5/2018 18:23

Εγω ενα πραγμα ξερω....αυτο θα μας βγει σε καλο και θα το δειτε....ειναι να μην τα παρει στην "κρανα" ο τιγρης.....θα δειτε τι θα φερει το καλοκαιρι ως αντιποινα.....και θα του κρεμασει και το δελτιο εξω απο την Αγια Σοφια να περναει να το βλεπει...

stervi_n_f_21 - 15/5/2018 18:22

αρα 365 αυτος υπεγραψε πολυ πριν το μεταξυ μας ματς με τον ολυμπιακο απο φεβρουαριο δηλαδη. γι αυτο ο συγκεκριμενος πανηγυρισμος με την κεφαλια στο παιχνιδι. εχει κανει εντυπωση σε πολλους η αντιδραση αυτη αλλα ποιος να ηξερε τοτε. αυτο ηθελε την φημη και μετα να ερθει και το οικονομικο. αφου το ονειρο του η ελιτ οπως δηλωσε 2-3 φορες. η ιστορια οτι εγραψε δηλαδη να παιξει στους big4. αυτη την καραμελα που του πιπιλουσαν οι δημοσιογραφοι. ολοι εβαλαν το χερακι τους κατω απο το τραπεζι.... Συνέχεια εκμεταλλευτηκε την ομαδα σε προσωπικο επιπεδο ηρθε παρακαλοντας πηρε πρωταθλημα φανηκε γεννικα, εδεσε το γλυκο και με καλες καταστασεις με χρησιμα ωραια γκολ στην καλυτερη του σεζον απο τοτε που αρχισε να παιζει ποδοσφαιρο και πηγε στον εχθρο και του ηρθε κουπα και το οικονομικο στα 32. κατ εμε πηγε σε ομαδα που δεν θα ειναι καθολου χρησιμος. του χρονου τετοια μερα να δουμε ποιος θα ειναι ο κερδισμενος. μια λενε ειναι παοκ μια παο μια γαυρος. ευτυχως που δεν ειπε ποτε κανεις οτι ειναι ΑΕΚ θα ντρεπομουνα. καλο ξεμπερδεμα με τα δικαστηρια.

aperant21 - 15/5/2018 18:15

Αυτό που ειχε συμφωνήσει εδω και μήνες με τον κωλογαυρο κατι μου θυμίζει αλλα... Τέλος πάντων!!

Περαν ελαχίστων εξαιρέσεων, ΚΑΝΕΙΣ απο τους επαγγελματιες, δεν ηταν πιο ΑΕΚ, απο εμάς τους οπαδους.

AEK_antepithesh - 15/5/2018 18:12

Τιγρη θελω να βγει προς τα έξω ο εγωισμός σου και για την περίπτωση του Λάζαρου και για την ΑΕΚ της επόμενης χρονιάς!

zamanfur21 - 15/5/2018 18:10

Τίγραρε κρέμασε το συμβόλαιο του στην τροπαιοθήκη διπλα στην φετινή κούπα!!!

andreasco - 15/5/2018 18:07

Μακάρι να είμαστε καλυμμένοι νομικά και το καρφώσει το δελτίο στον τοίχο για 1 χρόνο, να πραγματοποιηθεί το όνειρο του και να γίνει οικοδόμος. μην ξεχνάμε οτι πρέπει να ξεκινήσει και η υπογειοποίηση.

onlyaek1 - 15/5/2018 18:06

ΔΡΟΜΟ..... Και μάλιστα προς Πειραία, καλά κάνεις... Εκεί μόνο μπορούν να πάνε άντρες σαν εσένα...Εχουμε στείλει πολλούς εξάλλου... Και όχι, δεν συμφωνώ με κανέναν που λεει - μα και ο Λαζαρος φέτος έκανε πολλά έδωσε βαθμούς... Κυριοι η ΑΕΚ και το συνολό της πήρε το πρωτάθλημα,το ι διο θα κάνει και του χρόνου χωρίς φούστες...Κύριοι η ΑΕΚ εδωσε βαθμούς στον Λαζαριτσα και θυμήθηκε οτι παιζει ποδοσφαιρο στα 32 του,ας παει να παιξει την μπαλα που επαιξε φετος στον ολυμπιακό...ουτε τε 30% δεν θα... Συνέχεια παίξει,εδώ θα είμαστε και θα το δείτε... ΔΡΟΜΟ

onlyaek1 - 15/5/2018 18:04

ΔΡΟΜΟ..... Και μάλιστα προς Πειραία, καλά κάνεις... Εκεί μόνο μπορούν να πάνε άντρες σαν εσένα...Εχουμε στείλει πολλούς εξάλλου... Και όχι, δεν συμφωνώ με κανέναν που λεει - μα και ο Λαζαρος φέτος έκανε πολλά έδωσε βαθμούς... Κυριοι η ΑΕΚ και το συνολό της πήρε το πρωτάθλημα,το ι διο θα κάνει και του χρόνου χωρίς φούστες...Κύριοι η ΑΕΚ εδωσε βαθμούς στον Λαζαριτσα και θυμήθηκε οτι παιζει ποδοσφαιρο στα 32 του,ας παει να παιξει την μπαλα που επαιξε φετος στον ολυμπιακό...ουτε τε 30% δεν θα... Συνέχεια παίξει,εδώ θα είμαστε και θα το δείτε... ΔΡΟΜΟ

krav21 - 15/5/2018 17:55

Λοιπον....Μια προσωπικη εκτιμηση για ολα αυτα περι Χριστοδουλοπουλου. Μου αρεσε σαν παικτης. Ειδικα ερχομενος απο παγκο ειχα πιστη πως μπορει να αλλαξει ενα παιχνιδι. ΣΤην ΑΕΚ εκανε μια χρονια που δεν ειχε κανει ποτε στη ζωη του και πιθανον να μην επαναλαβει ποτε. Για να κανει αυτη τη χρονια, συνεβαλαν πολλα.Πρωτα απο ολα η ιδια η ομαδα της ΑΕΚ και η ποιοτητα των συμπαικτων και σαν ποδοσφαιριστες και σαν ανθρωποι.Καλα αποδυτηρια. Στα αρνητικα....Αυτο που δε μου αρεσε καθολου στο... Συνέχεια Λαζαρο ειναι το υφος του απο τη πρωτη χρονια πως ειμαι βασικος βρεξει χιονισει. Οταν για παραδειγμα τον εβαλε αλλαγη στα play off με το βαζελο περυσι και εβαλε το γκολ,μπηκε ξενερωμενος,ενοχλημενος που δεν ηταν βασικος. Φετος υπηρχαν στιγμες που επισης με χαλασαν. Απλα τα εριξα καθαρα στο τρελο του χαρακτηρα του και τελικα ημουν λαθος. Αγωνας πρωταθληματος στο Καραϊσκακης. Η ΑΕΚ ισοφαριζει λιγο πριν το φιναλε με γκολ του Τσιγκρι ενω εχει προηγηθει αποτυχημενο ψαλιδακι του Γιακουμακη που χαλαει την προσπαθεια για κεφαλια του Χριστοδουλοπουλου. Ολη η ομαδα πανηγυριζει για το γκολ και ο Λαζαρος με απαραδεκτη σταση τα χωνει στο Γιακουμακη για την προσπαθεια του. Λες και ο Γιωργος το εκανε επιτηδες. Με ξενισε οσο δε παει αυτο το σκηνικο.Δειχνει ανθρωπο τερμα εγωιστη και τομαριστη. Αγωνας στη Λαρισα για το κυπελλο.Μπαινει ο Λαζαρος με προσωπικη ενεργεια στη περιοχη των τυριων,τερμα αριστερα και ο βρανιες περιμενει πασα μπροστα απο το τερμα μονος του. Ο Χριστοδουλοπουλος προτιμαει να κανει ενα σουτ πολυ αστοχο απο πολη δυσκολη θεση και να αγνοησει τον συμπαικτη του. Ο Βρανιες λογικο ηταν να σηκωσει το χερι (οπως γινεται παντα) και να διαμαστηρηθει που δεν τον τροφοδοτησε. Συνηθως ο παικτης που εχει κανει τη παταπα σηκωνει χερι και ζηταει συγγνωμη,δε σε ειδα κτλ. Ο Χριστοδουλοπουλος του απαντησε με μπινελικια... Αυτα και καποια αλλα σαν συμπεριφορα του συγκεκριμενου τα παρατηρουσα οπως και το γεγονος οτι απο το γαυρο και μετα στο κυπελλο ελαχιστα πανηγυριζε τα γκολ με τους συμπαικτες του και εκτος απο εκεινο με την Λαρισα κανενα δικο του δεν πανυγηρισε οπως στο πρωτο γυρο. Γενικα ειχε ενα τουπε. Ο επομενος παικτης με παρομοιο τουπε ητανε ο Βρανιες ο οποιος ειχε μιλησει επιθετικα σε συμπαικτες του μεσα στον αγωνα, μανουριαζε με τον ΧΙμενεθ και εκανε ρδελο τα αποδυτηρια αναλογα τη τρελα του. Αν σημερα μαθαινα πως φευγει ο Μελισσανιδης απο την ΑΕΚ, θα επεφτα σε καταθλιψη,μπεσα. Το να φυγει ο Χριστοδουλοπουλος και ο καθε Χριστιδουλοπουλος, ειναι το ελαχιστο. Οποιον μας θελει και προσφερει τον θελουμε. Οποιος δε θελει η πορτα ανοικτη. Αυτη η υποθεση που αρχικα δειχνει για ηττα της ΑΕΚ και αγωνιστικη και επιπεδο εντυπωσεων, προβλεπω πως σε λιγους μηνες θα μας βγει σε πολυ καλο. Καλα να ειμαστε και θα τα δουμε ολα. ΠΡοσωπικα θελω να εχουμε παικτες που δεν βαζουν τον εγωισμο τους πανω απο την ομαδα. Ειχαμε Αραουχο,Λιβαγια που μας τους φερανε με συστασεις σεσημασμενων που θα μας τιναξουν στον αερα και αποδειχτηκαν ολη τη χρονια πως ητανε διαμαντια. Ουε γκρινιες,ουτε ντιβες,ουτε να δωσουν δικαιωματα.Και ενας κυριος που φυλουσε το σημα στη φανελα και καπηλευτηκε τον "ψυχιατρο",που δηλωνε αφοσιωμενος στην οικογενεια της ΑΕΚ η οποια σε 10 sec θα τον κρατουσε αν τον ηθελε, εστειλε εξωδικο στη ομαδα λιγο πριν τον αγωνα για το νταμπλ και 3 μερες μετα το τελικο υπογραφει στον μεγαλυτερο αντιπαλο,αυτον που εβριζε μετα τη Ριζουπολη. Μονο αηδια νιωθω για αυτον τον τυπο. Το μοναδικο που πραγματικα με ενοχλει, ειναι πως θα δυσκολευομαι στο μελλον να κανω αναδρομη στα βιντεακια του youtube για το φετινο πρωταθλημα, οπως δυσκολευομαι να βλεπω τα γκολ του Αλεξανδρη με τη φανελα μας.

combatiente_21 - 15/5/2018 18:02

Πολύ σωστά και θα προσθέσω τις βουτιές αλά αλεκος που έκανε στις αρχές και τις έκοψε λόγω κραξιματος της εξέδρας(βέβαια τις έκανε και λίγο φέτος)

the_teacher - 15/5/2018 18:00

Δε με νοιάζει πια ο Λάζαρος. Θέλει να φύγει από την ΑΕΚ κι αυτό για μένα είναι αρκετό. Δε θέλω στην ομάδα παίχτες που δε θέλουν να παίζουν σ’ αυτή. Όλα τα υπόλοιπα με αφήνουν εντελώς αδιάφορο. Πλέον η ΑΕΚ είναι η πρωταθλήτρια της χώρας. Σιγά μην καθόμαστε να δίνουμε αξία στον οποιονδήποτε. Από δω και πέρα είναι θέμα της διοίκησης, αν και κατά πόσο θα τον κυνηγήσει. Συναισθηματικές εκρήξεις του τύπου « είναι προδότης», εμένα στα 45 μου δε με αφορούν πια. Πολύ περισσότερο με αφορά η αγωνιστική... Συνέχεια επιτυχία της ομάδας, παρά τι θα κάνει κάποιος που δε θέλει να παίζει γι’ αυτή.

Aekopliktos - 15/5/2018 17:58

Τον λαζαρακο τον έχουμε ξεχάσει ήδη,αγωνιστικά κ επικοινωνιακά ο τίγρης πρέπει να θωρακίσει την ομάδα με 2 εξτρέμ αεροδρομίου κ μια χαφαρα,να ανανεώσει τους βασικούς,να τελειώσει τους λίγους κ μέτριους γιατι μας περιμένουν το νταμπλ κ οι όμιλοι!ΑΕΚ σημαίνει τίτλοι με μπαλαρα κ παιχταράδες!

IOYLIOS1970 - 15/5/2018 17:51

Δε με εξεπληξε ο Λαζαρος.Δε μου εκανε ΠΟΤΕ για ΑΕΚζης.Δε στεριωσε πουθενα οπου πηγε.Ασε,που εκτος απο φετος,δε ξανα'χει κανει τετοια χρονια ουτε θα ξανακανει...ο Γιοχανσον..ειπε περιμενετε.Ουτε κλεινω,δε θα κλεισω κλπ.Λογικα ηθελε ενα ευρωπαικο αλμα.Φερθηκε επαγγελματικα.Ουτε οπαδιλικι ουτε παπατζα.Εχει χωρο μονο για τιμιους παικτες η ΑΕΚ,κ ο Γιοχανσον ειναι τετοιος.Απο τη β'εθνικη ως σημερα ειναι ιδιος.Κι ο Μελισαν δε πιανεται κοροιδο...

Odisseas23 - 15/5/2018 17:06

Εντάξει παιδιά τελος ο παίκτης αλλα δεν είναι σωστό εκ μέρους της ομάδας να τον κυνηγήσει... ας πάει οπου θέλει και το οπαδιλικι π πούλησε τ8 κρίνει ο κόσμος. Ο Λάζαρος 2 χρόνια εδωσε ότι μπορούσε στην ομάδα. Αυτό κρατάμε. 32 χρόνων ξέρει πιλυ καλα τι κάνει. Στο καλο.. ως ανδρας π ειναι ας βγει να μιλήσει.

than_zan - 15/5/2018 17:50

Συμφωνώ λόγω προσφοράς φέτος. Ας πάει στο καλό.

BudweiseR - 15/5/2018 17:49

Φιλε τι λες?? Κυνηγι μεχρι να σβησει ο ηλιος κανεις δεν παιζει με την ΑΕΚ και τον κοσμο της....

combatiente_21 - 15/5/2018 17:45

Οδυσσέα δεν θα συμφωνήσω,καταρχήν άφησε αιχμές για απειλές οπότε μόνο και μόνο από αυτό πρέπει να κινήσει διαδικασίες.

tomas11demis - 15/5/2018 17:39

λάθος είσαι!!! ... η ομάδα πρέπει να το γμσ όπως μπορεί ......ούτε καν λεφτά αποζημίωσης δεν θα πρέπει να δεχτεί όπως στην περίπτωση Ντιντακ

krav21 - 15/5/2018 17:27

Μωρε τι μας λες????? Σοβαρα μιλας τωρα? Κουνα λιγο το κφαλι σου να ερθει στα ισα. κυνηγι μεχρι να λιωσουν οι σολες για τον απαραδεκτο.

No_9 - 15/5/2018 17:49

Μετά τις καλοκαιρινές μεταγραφές θα ξεχαστεί ο κάθε Λάζαρος που ξεκάθαρα προσέφερε στην ομάδα, περισσότερο από την αγωνιστική του παρουσία, το γεγονός ότι ΟΥΔΕΙΣ αναντικαταστος!! Προσωπολατρεια τέλος... Μόνο ΑΕΚ!!

Gourdonos - 15/5/2018 17:47

ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. ΟΧΙ ΨΥΧΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΙ ΕΣΤΙ Α.Ε.Κ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΜΙΚΡΥΝΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.!!!

Θανάσης - 15/5/2018 17:44

Κριτική στον Μελισσανίδη όποτε κρίνουμε ότι κάνει λάθος θα κάνουμε πάντα.Όμως οφείλουμε να αναγνωρίζουμε και τα σωστά του.Στη συγκεκριμένη περίπτωση πίστευα από την αρχή ότι έχει δίκιο ο Μελισσανίδης.Όφειλε πρώτα απ' όλα να τιμήσει το συμβόλαιο του.Δεν το έκανε.Κι όσο τα περί διχόνοιας αυτό έλειπε να κάνουμε κακό στην ομάδα μας,η διχόνοια θα ήταν ότι χειρότερο για την ΑΕΚ,για τον Λαζαράκο και τον κάθε Λαζαράκο.

combatiente_21 - 15/5/2018 17:43

Όσα γκολ κ να βάλε και όση συμμετοχή είχε στο φετινό πρωτάθλημα (γιατί ήταν ο mvp),δεν μπορούν ν αλλάξουν πως συμφώνησε με τον γαύρο εδώ και καιρό ,επιχείρησε να χαλάσει το κλίμα της ομάδας και ούτε καν περίμενε να τελειώσει και ο τελικός.


Πολλά μπορούν να ειπωθούν αλλά ποιος μπορεί να ρίξει φταιξιμο στον Δ.Μ ?Εμείς ως οπαδοι-φιλαθλοι... Συνέχεια πως θα αντιδρουσαμε αν ξέραμε πως ο απέναντι μας στο τραπέζι ,κρυφά έχει συμφωνήσει με την ομάδα που συνέβαλε στα δεινά της ΑΕΚ?


Υ.γ πιστεύω πως θα πάρει ρελανς για αυτή την απωλεια,ουδείς αναντικατάστατος και η ΑΕΚ είναι τόσο τεράστιο σωματείο που δεν μπορεί να σταθει σε κανέναν Λάζαρο.


Υ.γ2 ας μην χαρακτηρίζουμε και ρίχνουμε το επίπεδο,ο Λάζαρος πλέον ανήκει σε αντίπαλη ομάδα και ως αντίπαλος θα αντιμετωπισθεί


Υ.γ3 τον ευχαριστούμε για οσα προσέφερε,δυστυχώς η αγάπη ,η λατρεία και τα δάκρυα του απλού κόσμου της ΑΕΚ είναι το μεγαλύτερο απόκτημα του Λάζου...και αυτά δυστυχώς τα έδιωξε μόνος του.

tasos33 - 15/5/2018 17:41

Για μένα είναι λάθος αυτό που έγινε. Ο Λάζαρος απέδωσε πολύ πάνω από τα λεφτά που έπαιρνε. Όταν λοιπόν αυτός έπαιρνε 320 χιλ. και οι Αραούχο-Λιβάγια γύρω στα 800, δικαιούνταν να πάνω 100 χιλ. πάνω που ήθελε. Εγώ δεν εξετάζω αν είναι καλός ή κακός σαν άνθρωπος, ούτε φυσικά είναι Αεκτσής ή Παοκτσής ή γαύρος κτλ, είναι η δουλειά του και αν βρει αλλού περισσότερα, πάει εκεί. Εγώ το βλέπω καθαρά ποδοσφαιρικά, σε αυτά τα λεφτά παίκτη τέτοιας κλάσης δεν βρίσκεις εύκολα και σε πολύ λίγο έρχονται... Συνέχεια τα ματς εισόδου στους ομίλους, που μιλάμε για 35 εκ. Φέρτε λοιπόν τον Φετφα, που το παιδί είναι όντως ΑΕΚ, να δείτε όλοι την διαφορά και να κλαίμε όλοι με μαύρο δάκρυ για την χαμένη ευκαιρία. Η ευκαιρία φέτος είναι που ήμαστε από τον δρόμο των πρωταθλητών, αν του χρόνου το πάρει ο Σαββίδης και είμαστε δεύτεροι, ο δρόμος θα είναι πολύ δυσκολότερος. Τεσπά και στο εαυτό του κακό έκανε ο Λάζαρος, θα πάρει βέβαια 180 χιλ. παραπάνω, αλλά μόλις οι γαύροι καταλάβουν ότι θα χάσουν και αυτό του χρόνου, το τι θα ακούσει δεν λέγεται. Αλλά όπως είπα εμένα με νοιάζει ότι θα λείψει σε μας, το ότι θα το μετανιώσει δεν μου δώσει ιδιαίτερη χαρά, αν εμείς την έχουμε πατήσει. Τώρα αναγκαστικά ο Τίγρης πρέπει να ξηλωθεί για καλύψει το κενό του, το οποίο βέβαια μπορεί να καλυφθεί, αλλά πρέπει να πας στο πάνω ράφι και να τα σκάσεις κανονικά, πράγμα που πλέον είναι μονόδρομος ή να κρατήσει τον Αραούχο. Τέλος θυμίζω ότι ο Λάζαρος έως και το τέλος ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις του, στον Πλατανιά πχ αυτός το έβαλε, στο ημιτελικό με την Λάρισα το ίδιο και αν είχε αρχίσει στο τελικό, δεν ζούσαμε αυτά που ζήσαμε. Επίσης έβαλε και κάτι γκολάκια στο Θρήνο σε πρωτάθλημα και κύπελλο, τα πανηγύρισε ή όχι μικρή η διαφορά, μακάρι να βρούμε παίκτη να τα καρφώσει σε αυτούς και στον Σαββίδη και ας βγάζουν και ένα μαντήλι να κλαίνε μετά.

xilokopos - 15/5/2018 17:41

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ.Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ(ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΑΝ ΖΟΥΣΕ...ΟΧΙ ΑΝ ΚΛΩΤΣΟΥΣΕ) ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕ ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ.ΕΚΑΝΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΤΟΣ(ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ.......ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΟΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ...ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ {{{ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ}}}..ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!

ZAPATISTA21 - 15/5/2018 17:36

Για αυτό και εγώ όταν αγοράζω φανελες τις παίρνω χωρίς όνομα...Μονο ελάχιστων εκλεκτών..και δεν το μετάνιωσα ποτε..Ας πάει οπου θελει ο κυριος...αλλα θα φαει κυνήγη γιατι δεν σέβετε.....Του χρόνου τετοιες μέρες να δουμε τα μουτρα του οταν η ΑΕΚ θα σηκώνει το 2ο συνεχόμενο και αυτός στο πουθενά.....Δεν φτάνει ενας λαζαρος να μας εκθρωνήσει....Μόνο όμορφες μερες ερχονται

ZAPATISTA21 - 15/5/2018 17:40

Το 3πτυχο ΛΑΟΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΟΜΑΔΑ θα μεινει για πολλά χρόνια άτρωτο

xristoforospreveza - 15/5/2018 17:26

Αυτο που νομιζουν οτι ειναι η ΑΕΚ του αδαμιδη με ξεπερναει αληθεια..οταν εχεις μια δοιηκηση σαν αυτη που εχουμε τωρα δηλαδη μια κανονικη και υγιεις δοιηκηση δεν νομιζω οτι συμφερει κανενα ποδοσφαιριστη να τα βαζει μαζι της..πχ (ντιντακ/ανεστης) πηγαν για μαλλι και βγηκαν κουρεμενοι..οποτε λαζαρε σε ευχαριστουμε αλλα μεχρι εκει οσο μας βοηθησες αλλο τοσο σε βοηθησαμε..τραβα στον Πειραια να φωναζεις..και το συνθημα μας ξερεις εσυ !!... Συνέχεια

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!

K1tr1nos21 - 15/5/2018 17:38

γιατί ο γιόχανσον που δεν θέλησε ούτε να κάνει συζήτηση;.. του πήγε καλύτερα;.. για να δούμε θα βρει τα λεφτά που θα μπορούσε να έπαιρνε από την ΑΕΚ;..

K1tr1nos21 - 15/5/2018 17:35

γιατί ο γιόχανσον που δεν θέλησε ούτε να κάνει συζήτηση;.. του πήγε καλύτερα;.. για να δούμε θα βρει τα λεφτά που θα μπορούσε να έπαιρνε από την ΑΕΚ;..

Stargazer1979 - 15/5/2018 17:14

Για το τί άνθρωπος είναι ο Λάζαρος, έχω πάρει κι εγώ προσωπικά μια γεύση..


Μετά το διπλό στο Καραισκάκη, είχα ανεβει στο Holiday Inn. Όταν λοιπόν πέρασε ο Λάζαρος από τον κόσμο και καθώς απομακρυνόταν, τον πλησίασε μια κοπέλα για να βγάλει μια φωτογραφία μαζί του και αυτός την έδιωξε. Του το ξαναζήτησε και δεύτερη φορά κι αυτός αρνήθηκε πάλι με κάτι μούτρα κατεβασμένα... Συνέχεια λες και του έφταιγε τίποτα η κοπέλα. Πολύ άσημη εικόνα αλλά ήθελα να πιστέυω ότι απλά έτυχε..


Μετά απο 3 μέρες, ήρθε και η επιβεβαίωση ότι κάτι δε πάει καλά..αφού όπως είδαμε όλοι δεν πανηγύρισε το γκολ εναντίον του γαύρου, και στο δεύτερο πηγε τελευταίος για να βγάλει την υποχρέωση στον Αραούχο..


Στον αγύριστο Λάζαρε..

Kwstasenwsis - 15/5/2018 17:35

εδω στην ισοφαριση του τσιγκρι αντι να τρεξει στους πανηγυρισμους αγριοκοιταξε τον γιακουμακη επειδη τον χτυπησε αθελα του στην πλατη. τωρα εξηγουνται σιγα σιγα καποια πραγματα.

tasos33 - 15/5/2018 18:00

Ναι στράβωσε ο Λάζαρος που τους ισοφαρίσαμε και ειδικά όταν μπήκε και το 2ο τρελάθηκε εντελώς, τόσο που μετά λίγες μέρες μπερδεύτηκε και τους κάρφωσε και ένα γκολάκι στον επαναληπτικό του κυπέλλου, ενώ κατά βάθος ήθελε να το καρφώσει σε εμάς. Ήμαρτον.

demian - 15/5/2018 18:36

δεν λενε αυτο οι ανθρωποι, λενε οτι στραβωσε με τον γιακουμακη αντι να πανηγυριζει με τον τσιγκρινσκι, δες highlights

Kwstasenwsis - 15/5/2018 18:24

Τασουλη αστο ρε μαγκα. Ο ανθρωπος φανηκε ποσο μπαμπεσης ειναι.

_AEK_ORIGINAL_21_ - 15/5/2018 17:26

«Η ΑΕΚ στο επόμενο πρωταθλημα(2018-2019) δε θα εχει αντίπαλο»..Τάδε εφη Γιώργος Γεωργίου και για όσους ξερουν ο Γεωργίου δε μιλαει ποτε στην τυχη.Οποτε γαύροι βορρά και νότου παλι κλάμματα θα εχουμε του χρόνου...

giannisaek211 - 15/5/2018 17:33

Φίλε ισχύει ο Γεωργίου ξέρει πολύ καλά τα της ΑΕΚ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ

K1tr1nos21 - 15/5/2018 17:32

προεδρε πως γινεται με σενα προεδρο με τον μπαγιεβιτς και τον λυμπε στο ποδοσφαιρικο τμημα να μας παίζει τέτοιο παιχνίδι ο λάζαρος.. πως γίνεται να μην τον πάρετε χαμπάρι.. μας έστελναν εξώδικα και σεις τον κρατάγατε στην ομάδα.. να κάνει τί.. να βρει φιλότιμο;.. να σεβαστεί τον κόσμο της ΑΕΚ;.. να του αλλάξει τα μυαλά η κούπα και η φέστα στη φιλαδέλφεια;.. άλλαξε τα μυαλά του αλεξανδρή ο τίτλος;.. άλλαξε του μπάγιεβιτς το κύπελλο;.. γιατί να αλλάξει αυτουνού εδώ.. έπρεπε να τον είχες τελειώσει... Συνέχεια από τότε που άρχιζε να το παίζει ελεύθερος.. το μονο που θα χάναμε θα ήταν η μαγεία με την λάρισα.. ίσως να μην πηγαίναμε τελικό.. που όπως εξελίχθηκε ίσως να ήταν και καλύτερα.. το τελευταίο που περιμέναμε στη νέα εποχή ήταν να ξαναζήσουμε έναν νέο αλεξανδρή.. πρόεδρε μην παρασύρεσαι με τους ανύπαρκτους νεόπλουτους και μην χαλαρώνεις με τον γαύρο.. ο εχθρός μας ήταν είναι και θα είναι πάντα αυτός.. και από ότι βλέπεις διαχρονικά είναι πάντα ο ίδιος και χρησιμοποιεί πάντα τις ίδιες μεθόδους.. το ίδιο σιχαμένος όπως και τότε..

CapitanSimoes21 - 15/5/2018 17:31

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.

ΒΑΛΤΟΝ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΠΕΤΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΦΕΤΦΑΤΖΙΔΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΑ

ilias87 - 15/5/2018 17:28

Το έγραψα και σε άλλο σχόλιο αν πήγαινε κ έλεγε Πρόεδρε Κάνε κάτι οι αλλοι μου έκαναν προσφορά τι νομίζεται δν θα του τα έδινε ο τίγρης?δν πειράζει ο τίγρης θα μας φέρει καλύτερο του να το θυμάστε αδερφια Αεκτζηδες το ειπα σήμερα 15/5/2018 και ώρα 17:30....

ilias87 - 15/5/2018 17:28

Το έγραψα και σε άλλο σχόλιο αν πήγαινε κ έλεγε Πρόεδρε Κάνε κάτι οι αλλοι μου έκαναν προσφορά τι νομίζεται δν θα του τα έδινε ο τίγρης?δν πειράζει ο τίγρης θα μας φέρει καλύτερο του να το θυμάστε αδερφια Αεκτζηδες το ειπα σήμερα 15/5/2018 και ώρα 17:30....

TasosXania - 15/5/2018 17:26

Εφερε καλητερο και τον ξεχναμε αμεσως....παντος εχει και ενα καλο η υποθεση,ξαναστρεφουμε το κεφαλι μας προς τον αγαπημενο πειραια....ολο μπαοκ μπαοκ βαρεθηκα

giannisaek211 - 15/5/2018 17:15

Πάντως να παραδεχτείτε και μερικοί όταν είχε πρωτοξεκινησει το θεμα τα βαζατε με την διοίκηση ότι δεν τον ανταμείβει είχε γνώσει ο φύλακας τιγρης γιατί δεν τον ανταμειβε τι λέω απλά για να μην κατηγοριυμε τον πρόεδρο όταν συμβαίνει κάτι αλλά να περιμένουμε να μην βιαζόμαστε δηλαδή όπως και να χει λαζαρε σου ευχόμαστε όλοι μαζί καλή αγωνιστική αποτυχία καλά να είσαι αλλά ποδοσφαιρικά ΥΠΕΓΡΑΨΕς το τέλος σου

nick_aek_21 - 15/5/2018 17:26

Οταν δεν ξερει ο κοσμος τι παιζετε λογικο ειναι να λεει διαφορα.Βεβαια το θεμα απο την αρχη δεν εβγαζε πολυ νοημα σιγα μη χαλαγε η ιστορια για 150 χιλ το χρονο...


Το ωραιο ομως ξερεις πιο ειναι ο Λαζαρος δεν παει στο γαυρο γιατι θα παρει σε 3 χρονια 180χιλχ3 παει για 180χιλ φετος γιατι αν τιμουσε την υπογραφη του η ΑΕΚ σιγουρα θα του εδινε το ιδιο συμβολαιο.Για... Συνέχεια τετοια ξεφτιλα μιλαμε.

stavrospap74 - 15/5/2018 17:22

Αν έφευγε για να πάει π.χ. με 500 χιλ., το χρόνο στην Ιταλία ή εξωτερικό γενικά, τότε ναι θα μπορου΄σε να γίνει κριτική στην διοίκηση, με την έννοια ότι δεν είναι ρίσκο να δώσεις στον Λάζαρο συμβόλαιο 500 χιλ., αντί για 320 χιλ. Όταν όμως κάποιος φεύγει από την ΑΕΚ για να πάει στον ΟΣΦΠ, για οποιονδήποτε λόγο, τα υπόλοιπα (και τα προηγούμενα) σβήνονται, δεν υπάρχει ούτε σφάλμα της διοίκησης, ούτε προσφαρά στο σύλλογο, τίποτα από όλα αυτά. Υπάρχει απλά μια παύλα δίπλα στο όνομά του.

giannisaek211 - 15/5/2018 17:25

Λαζαρε να ξέρες που πας όταν καταλάβεις αν πας δεν σε σώζει όλος ο όμιλος ψυχιάτρων μαζί

josephaek - 15/5/2018 17:25

ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΕΣΕΙ ΤΟ "ΜΠΑΚΙΡΙ".....ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ...

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΦΑΝΕΛΕΣ ΟΜΑΔΩΝ , ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ...

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΑ ΟΠΑΔΕ (ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ)

Kahn_1 - 15/5/2018 17:24

Δωσε πόνο! ΑΕΚ πάνω απολα!!

iorant - 15/5/2018 17:17

τιποτα δεν θα παθει ο Λαζαρος. Θα κανει ενα χρονο διακοπες και απο την περιοδο 2019-2020 θα μπορει να παιξε στον οσφπ

romanity - 15/5/2018 17:22

Ντιντακ Νο2...

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 15/5/2018 17:21

2 Εξτρέμ κλασης Βασικοτατοι κ τότε Ναι θα πειστουμε

Στα λόγια είμαστε τωρα

tomy21 - 15/5/2018 17:15

SKOCO αριστερά Φετφατζίδη δεξιά, και αν τον θυμάται κανείς τον Ιούλιο σφύρα μου..

YellowTank - 15/5/2018 17:21

ελεος πια κάθε χρόνο με τον Σκόκο

titinini - 15/5/2018 17:31

Γιατί έλεος με το σκοπό,από τότε που έφυγε έχεις δει πολλούς παίχτες στο επίπεδο αυτό ? Και σε αυτή την ηλικία πλάκα θα κάνει στην Ελλάδα έχει πολύ ποιότητα το παλικάρι!

thanghostrider - 15/5/2018 17:19

Κανείς δεν είναι πάνω από καμμία ομάδα.Ειδικά από την ΑΕΚ που έχει αποδείξει ότι τιμά τους παίκτες που τιμούν τη φανέλα της.Είναι δικαίωμα του καθενός στην επαγγελματική επιλογή. Ακόμη και στην αυτοκαταστροφή.Δεν είναι όμως κανενός δικαίωμα στο να προσβάλλει όσους τον εμπιστεύονται και του δίνουν την ευκαιρία να αναδειχτεί από το ναδίρ. Όσο βοήθησε την ΑΕΚ άλλο τόσο βοηθήθηκε από αυτή.Θα μπορούσε να κλείσει την πολυτάραχη καριέρα του ηγέτης.Τίγρη μαζί σου σε αυτό, πάνω από όλα η ΑΕΚ.

THE_reapeR21 - 15/5/2018 17:16

ΛΑΖΑΡΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΡΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΑ ΤΡΕΛΑΔΙΚΑ !

costis_aek - 15/5/2018 17:15

Πολλοί μπερδεύονται... Αλλά θα κατανοήσουν με το καλό ή το κακό ότι οι Αδαμήδιδες και οι Δημητρέλλοι έχουν παραδόσει προ πολλού..

romanity - 15/5/2018 17:14

Ο Τίγρης θα φέρει παικταρά στην θέση του, να μου το θυμηθείτε!

accept10000 - 15/5/2018 17:12

ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕ ΛΑΖΑΡΕ

ΠΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΑΓΡΙΟ ΤΙΓΡΑΡΟ ...

ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ Μ.....Σ ...

ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ Η ΚΑΘΕ ΜΙΖΕΡΗ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ

ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ Ο ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΕΝΟΣ... Συνέχεια
ΝΑ ΚΥΡΗΤΤΕΙ "ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΜΕΝΟΣ"

Ο ΚΑΘΕ "ΜΠΟΕΜ" ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΟΣ

ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ Η "ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΣΤΑΤΗ"-ΒΟΛΙΚΗ ΠΑΕ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΩΣ ...

ΠΑΜΕ ΤΙΓΡΗ !!!

ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ...

reflection - 15/5/2018 17:12

Εντάξει πρόεδρε άσε τον Λάζαρο τώρα ...κλείσε Βράνιες και Σιμόες ...και πάρε παίκτες με φιλοδοξίες σε καλή ηλικία ...άσε τους τελειωμένους της τελευταίας αρπαχτής .

stavrospap74 - 15/5/2018 17:07

Σωστό, και δεν υπάρχει ευχαριστώ για την προσφορά κλπ. Αυτά είναι για αυτούς που χωρίζουν φιλικά και δεν προκαλούν με το επόμενο βήμα τους. Και αυτά να τα σκεφτόμαστε καλύτερα, π.χ., με περιπτώσεις τύπου Γιόχανσον, που αν και επαγγελματίας, και δεν πούλησε ποτέ "οπαδιλίκι", δεν νομίζω ότι θα πήγαινε ποτέ σε ΟΣΦΠ (φυσικά το ίδιο και περισσότερο πιστεύω για Αραούχο αλλά και για τον Βράνιες, όχι όμως με την ίδια... Συνέχεια
σιγουριά).

Carlito - 15/5/2018 17:07

Στον εντος που θα εχουμε με γαυρο να παιξει στα Ματριξ το συνθημα με τον ψυχιατρο που τραγουδαει ο Χριστοδουλοπουλος. Ετσι να μας δωσει ρυθμο

dimoriginal21 - 15/5/2018 17:05

Ο τιγρης απο εδω και μπρος ενα θα Πρεπει ναι το κινητρο σου , να δημιουργησεις μια ομαδάρα για του χρονου που θα παιζει πρωτα απο ολα για το όνομα αυτης της τεραστιας ομαδας με παθος και ψυχη και επειτα να κατακτήσει το νταμπλ και να μπει στους ομίλους του ch.l!!!!!!

Αυτος πρεπει να ναι ο στοχος σου για να βουλωσουμε μερικα στοματα!!!!!

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!!!!

Nestor21 - 15/5/2018 17:04

Ο Γεωργίου από μεριά Μελισσανίδη πάντα έχει ακριβείς πληροφορίες.

nasos1924 - 15/5/2018 17:03

ΓΛΕΝΤΑ ΤΟΝ. ΓΛΕΝΤΑ ΤΟΝ ΟΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ.

Φοίνικας - 15/5/2018 17:03

Λάζαρε γερά, οι κορνέδες είν' κοντά. Και που σαι, πλέον δεν θα υπάρξουν νέες παράγκες να σε σώσουν από αυτούς όπως έγινε με τον Αλεκούκο

kapetanios21 - 15/5/2018 17:02

Να δεις τι σου εχω για μετα λοιπον....Και εψαχνα το γιατι δεν πανυγηρισε το γκολ του κυπελλου.....Τωρα ξερω.

Λαζαρε εισαι ηδη παρελθον.Σου αξιζει το λιμανι αλλα πριν πας θα τελειωσεις με τους αλλους καλουπατζιδες το γηπεδο μας.

nick_aek_21 - 15/5/2018 17:02

Διεγραψε τον κ σαν ποδοσφαιριστη γενικως στην πλατη της ΑΕΚ δεν παιζει ΚΑΝΕΙΣ παιχνιδια.

Οχι μονο πας στο πιο σιχαμενο μισητο εχθρο γιατι σου εδωσε 100χιλ παραπανω.

Οχι μονο προδωσες ολο το λαο της ΑΕΚ που σου εσωσε τη καριερα.

Αλλα πας και στελνεις εξωδικα 2 μερες μετα τη φιεστα 4 μερες πριν το τελικο...... Συνέχεια
Και ολα αυτα για 100χιλ απο προκριματικα του ΤΣΛ να πας στα προκριματικα του Γιουροπα.

Carlito - 15/5/2018 16:59

Σωστος και ειναι καιρος να τον διαγραψουμε και μεις. Οταν θα ερθει με τα ερυθρολευκα θα ακουσει το ονομα του παλι σε συνθημα.

konnou - 15/5/2018 16:59

ωχ,ωχ,ωχ.λαζαράκο την εκατσες......

teoionas - 15/5/2018 16:59

ο γνωστος τιγρης που ολοι αγαπησαμε

Eagle_2127 - 15/5/2018 16:57

Πρόεδρε, δώσε βίντεο να τραγουδάει τον ΨΥΧΙΑΤΡΟ πάνω στο πούλμαν και θα φύγει κλωτσηδόν κι από εκεί...

ΕΠΟΜΕΝΟ