223 ΣΧΟΛΙΑ

Καψούρα Άντερλεχτ με Βράνιες

Στην Αθήνα άνθρωποι της για να πιέσουν τις καταστάσεις, ενώ έχει ανεβάσει αισθητά την προσφορά της


Μεγάλη... καψούρα φαίνεται πως έχει η Άντερλεχτ με τον Όγκνιεν Βράνιες και κάνει ό,τι περνά από το χέρι της για να γίνει η μεταγραφή. Οι μάνατζερ που εκπροσωπούν στην υπόθεση τόσο την βελγική ομάδα όσο και τον Βόσνιο στόπερ βρίσκονται στην Ελλάδα για νέο κύκλο συζητήσεων με τους ανθρώπους της ΑΕΚ, με τις επαφές να είναι συνεχείς, δείχνοντας ότι από την πλευρά τους υπάρχει διάθεση να πιέσουν όσο μπορούν τα πράγματα για να δρομολογηθούν γρήγορα οι εξελίξεις.

Παράλληλα, οι Βέλγοι έχουν ανεβάσει κι άλλο την προσφορά τους προς την ΑΕΚ, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι έχει φτάσει πλέον αυτή στα 3 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, οι ιθύνοντες της Ένωσης εξακολουθούν να τονίζουν προς την πλευρά της Άντερλεχτ ότι ο πήχης των απαιτήσεών τους για την παραχώρηση του Βράνιες είναι ακόμη πιο ψηλά και ως εκ τούτου μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει σύγκλιση. Όμως, είναι σαφής η διάθεση των Μοβ να παλέψουν πολύ για να κάνουν δικό τους τον διεθνή στόπερ.

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
aekovios58 - 14/6/2018 09:46

Καλημέρα σας . Όσοι από σας ανταλλάσσετε με περισσή ευχέρεια αριθμούς εκατομμυρίων , μη σας διαλανθάνει ότι κατασκευάζεται ένα γήπεδο , όχι από μόνο του βέβαια . Έρρωσθε...

AEK_antepithesh - 14/6/2018 12:42

Νομιζω το να δώσεις καποια εκατομμύρια για μεταγραφες, με σκοπό να τα παρεις πισω διπλάσια απο μια και μονο πρόκριση στην επομενη φαση του C. L. και να βγει η χρονια με κερδος απο τον... Αυγουστο, ειναι πολυ καλη και συμφερουσα μπιζνα... Και αυτο το ξερει πολυ καλα ο Τίγρης!

Aekomania1924 - 14/6/2018 11:58

Εγώ πιστεύω πως η μεγάλη ποδοσφαιρική ανάκαμψη θα έρθει μετά τα εγκαίνια του γηπέδου. Δηλαδή, το καλοκαίρι του 2020-2021

MaRkOsS - 14/6/2018 10:32

Τι θέλει και λεφτά το γήπεδο για να γίνει; Μας κατεστρεψες τώρα. Αλλά κάτσε μισό λεπτό. ....

Λοιπόν θα πουλήσουμε τον Βρανιες 10- 15 μυριακια και όλα καλά. Ή μήπως 20- 25; 30 να τ'αφήσω; Μη μασάς αδερφέ aekovios58, έχουμε μπολικους λογισταδομανατζαρεους στο σάιτ. Θα την βρουν την λύση. Η διοίκηση δεν ξέρει.

aek_mania_agrinio - 14/6/2018 10:39

ΠΕΙΤΕ ΤΑ ....aekovios υποκλινομαι....παιδια μη το ψαχνουμε τη γκρινια κ το ''μανατζερ'' το εχουμε στο αιμα μας δυστυχως....ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΞΗ, οτι κ να γινει δε με νοιαζει..ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ

aekovios58 - 14/6/2018 11:11

Χαιρετισμούς στον Δ. Τσάμη ..

21enosis - 14/6/2018 07:56

Αμυντικο θα βρουμε και θα αντικαταστησουμε ΕΥΚΟΛΑ τον Βρανιες αν φυγει...απλα η ΑΕΚ (και καλα κανει) κοιταζει να παρει οσο περισσοτερα μπορει....

Ο επιθετικος ειναι το προβλημα....

Επιτελους ασχοληθειτε με ΕΝΑΝ παικτη που θα κανει τη διαφορα....

ΣΕΡΤΖΙΟ ΛΕΟΝ της Μπετις........ Συνέχεια
Δωστε του το ''τυρακι'' του τσαμπιονς λιγκ και πληρωστε κατι παραπανω ωστε να εχετε επιθετικο για 20-25 γκολ το λιγοτερο....ΑΜΕΣΑ ομως......

haga_eagle - 14/6/2018 10:40

Φιλε μακάρι αλλά είναι σχεδόν αδύνατο. Έχει συμβόλαιο μέχρι το 2021 και χρηματιστηριακη αξία πάνω από 5Μ, και μεταξύ μας ποιός παίχτης θα φύγει από Πριμέρα να έρθει σε ένα πρωταθλημα που ακόμα προτείνουν πώς θα είναι το φορμάτ του χρόνου με κατι πλειοφ και πλειαουτ και λοιπές..

originalistas2111 - 14/6/2018 00:06

Παιρνεις 4 μυρια απο Βρανιες βάζεις άλλο 1 και κανείς την τελευταία προσπάθεια σου για τον Αραουχο δινοντας και ενα ποσοστό μεταπώλησης πχ 35%

21enosis - 14/6/2018 10:40

Φιλε μου ο Λεον ειναι ΚΑΛΫΤΕΡΟΣ απο τον Αραουχο...πιστεψε με....

Napolitanoscomeback - 14/6/2018 06:57

Και δεν παιρνεις ουτε εξτρεμ ουτε χαφ ουτε στοπερ μετα.

Aekomania1924 - 14/6/2018 00:53

Με αυτά τα 5.000.000€ ανανεώνεις τα συμβόλαια όλων των υπόλοιπων.

Vasilis1924 - 14/6/2018 00:31

Με όλο το σεβασμό,δε νομίζω ότι αξίζει να δώσουμε 5.000.000 για Αραούχο...

MrCaptTolis21 - 14/6/2018 10:37

Τα 3 χαρτια να μας δωσουν και θα ειμαστε υπερευχαριστημενοι... Απο αθλητικα και αλτικα στοπερ γεματος ειναι ο ντουνιας που λεμε και στο χωριο μου... + Με αυτα τα λεφτα μπορει να γινει αλλη μια πολυ καλη μεταγραφη μεσοεπιθετικα . Και κατι τελευταιο εγω επαψα να υποστηριζω τον βρανιες απο το σκηνικο που ειχε κανει μεσουσης της σεζον πριν τα ματς με τον γαβρο ... Δεν ειναι δυνατον να κανει μια ομαδα μπαχαλο ενας παιχτης γιατι οπως και να το κανουμε ειναι μια κινητη ωρολογιακη βομβα ο... Συνέχεια Ογκνιεν...

Costas68 - 14/6/2018 10:25

Παιδιά εγώ θεωρώ ότι πέρα απο το απολύτως πρακτικό, να μαζέψουμε χρήματα απο οποιαδήποτε πώληση, είναι και το γενικότερο θέμα αναβάθμισης της πολιτικής πωλήσεων της ομάδας, αγοράζω φθηνά και πουλάω ακριβά. Όταν παίκτες αναβαθμίζονται , ξαναφτιάχνουν καρριέρες, παίρνουν τίτλους, σίγουρα η χρηματηστιριακή τους αξία ανεβαίνει..τώρα το πόσο ανεβαίνει ..ο αιώνιος νόμος της αγοράς ζήτηση και προσφορά..αμα κάνει ο Σάμαρης 12 και ο Ρέτσος 20 και ο Ένχελς 7 ...ε.. ναι ο Βράνιες κάνει το λιγότερο... Συνέχεια 4 μύρια , αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη ...

Xazos - 14/6/2018 09:52

Από την μία 4εκ για παίκτη που παίρνει 250 το χρτόνο φαίνονται πολλά.

Από την άλλη , άλλοι πουλάνε και αγοράζουν 7-8 εκ κατώτερους παίκτες.

Όλα είναι θέμα διαχείρησης.

Ας εμπιστευτούμε την διοίκηση !

Cyrano - 14/6/2018 09:00

Καλή κάνει η διοίκηση και επιμένει για το κάτι παραπάνω αλλά αν ο παίκτης επιθυμεί διακαώς να φύγει με ένα ποσό γύρω στα 3,5 μύρια τον δίνεις. Δεν είναι άσχημα, έχουμε βγάλει την ανανέωση του Λιβάγια και μένει ποσό για αντικατάσταση με έναν γρήγορο στόπερ και ένα καλό εξτρέμ.

Θανάσης - 13/6/2018 22:45

Υπομονή.Μέχρι τις 20 Ιουνίου θα φτάσουν τα 4 εκατομμύρια.Ελπιζω αν φύγει ο Βράνιες να φέρει τον Μολέδο η ΑΕΚ.Όχι γιατί είναι το καλύτερο σε κλάση στόπερ που μπορεί να φέρει ως αντικαταστάτη του Βράνιες με τα 4 εκατομμύρια,αλλά γιατί είναι η λύση με το μικρότερο ρίσκο για πολλούς λόγους ο Βραζιλιάνος.Είναι ισάξιος του Βράνιες και γνωρίζει το Ελληνικό πρωτάθλημα έχοντας πολύ πετυχημένη θητεία.

combatiente_21 - 14/6/2018 08:19

Δεν πρόκειται ν έρθει ο μολεδο είναι πολλά τα λεφτά του συμβολαίου συν ότι θέλει και η ομάδα του κάποια,μην το λέμε συνέχεια ,δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο .

Hammers_9_11 - 13/6/2018 23:56

Φίλε δεν αξίζει να ασχοληθούμε με τον Μολέδο...μπορούμε να βρούμε κι άλλο στόπερ με παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτά του Βράνιες και ας μην είναι δοκιμασμένος στην Ελλάδα...αν και ο Βοσνιος είναι πολύ καλός στόπερ, είναι παίκτης ψυχολογίας και όντας φευγάτος σίγουρα δεν θα απέδιδε όπως την περασμένη σεζόν... Οπότε:

1)η μεταγραφή του Μολέδο απαιτεί περίπου 4 εκατομμύρια, δηλαδή όσα πάρουμε από τον Βράνιες θα... Συνέχεια χρειαστεί να τα δώσουμε γι αυτή την περίπτωση,ενώ υπάρχουν πολλοί φθηνότεροι ισάξιοι στόπερ...

2)η πώληση του Βράνιες με 4 περίπου εκατομμύρια, θα αποτελεί μεγάλο κέρδος για την ΑΕΚ (αποκτήθηκε ελεύθερος και το συμβόλαιο του ανέρχεται σε 270.000) σε ένα τομέα που επί Μελισσανίδη δεν έχει καταφέρει να βγάλει μέχρι στιγμής κανένα σημαντικό κέρδος, αυτό των πωλήσεων....αυτό σημαίνει ότι τα λεφτά αυτά θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμο για την ΑΕΚ να πάνε αποκλειστικά στην απόκτηση παικτών που χρειαζόμαστε σε πιο καίριες θέσεις (εξτρέμ και σέντερ φορ)...πιστεύω ότι συμφωνείς φίλε

Θανάσης - 14/6/2018 00:19

Για Μολέντο δεν ήξερα τι ποσά απαιτούνται.Εννοείται με τα λεφτά που γράφετε δεν χρειάζεται να ασχοληθεί η ΑΕΚ.Για Βράνιες έχω ξαναγράψει αν δώσουν 4 εκατομμύρια εννοείται τον πουλάς.Με 2 που έγραφαν δεν έπρεπε κι ας τον έχανες ελεύθερο.Καλύτερα να μην πάρεις μία παρά να πουλήσεις κοψοχρονιά.Η ΑΕΚ πρέπει να πουλάει στη τιμή που θέλει κι έχει ορίσει.Στη πραγματική αξία κάθε παίχτη δεν λέω για παράλογα λεφτά.Έτσι όπως χειρίστηκε το θέμα Γιόχανσον στέλνεις το μήνυμα σε... Συνέχεια κάθε παίχτη αλλά και κάθε ομάδα που ενδιαφέρεται,ότι δεν χαμπαριάζεις από πίεση χρόνου κι είσαι διατεθειμένος ακόμα και να χάσεις τζάμπα έναν παίχτη.

kitrinomaurosvolos - 13/6/2018 23:50

Ο μολεντο πρωτον δεν τρελενομαι κ δευτερον δεν ειναι ελευθερος κ χρειαζονται 2-3 εκατομυρια για αγορα. Πραγμα που αποκλειεται να γινει γιατο ο τιγρης δεν ειναι κοροιδο σαν τον ιβαν να πλερωνει υπεραξιες. Σουρωτηρι αμυνα ο παο κ θελετε μολεντο? Πλακα εχετε

Θανάσης - 14/6/2018 00:10

Το αν θέλει 2-3 εκατομμύρια για αγορά και 800 χιλιάδες ο ίδιος όπως γράφει κάτω άλλος ΑΕΚτζής,δεν το ήξερα κι εννοείται αν ισχύουν πρέπει να κοιτάξει άλλο στόπερ η ομάδα μας.Τα μεγαλύτερα συμβόλαια θα είναι του Λιβάγια και του φορ που θα αποκτηθεί κι ύστερα του Πετράν στα 600 επειδή είναι από τους σημαντικότερους παίχτες μας κι ο ηγέτης της ομάδας.Το ότι κρίνεις από την άμυνα του βάζελου για Μολέντο και δεν έχεις δει αν είναι ή όχι παιχταράς ο Βραζιλιάνος δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα.

Θανάσης - 13/6/2018 23:31

Όσοι διαφωνούν ας γράφουν γιατί διαφωνούν.Αλλιώς να 'χαμε να λέγαμε.

aek_os_thanato - 13/6/2018 23:47

θα μπορουσα να σου πω παραπανω λογους αλλα θα σου πω εναν, ο Μολεντο θελει καπου 800.000 συμβολαιο.

sheva - 13/6/2018 23:52

Όλοι εσείς που γράφετε για πασαλιδη. Μάλλον σας διαφεύγει ότι ο παίχτης είναι του Ολυμπιακού. Έχει κλείσει για 4,5 χρόνια από τα Χριστούγεννα. Αν ισχύει κάτι διαφορετικό ενημερώστε με.

Όσον αφορά τον βρανιες 3,5 είναι καλά. Αλλά θέλει 4 παιχταράδες μετά η ομάδα. Με τα ψέμματα δε γίνεται τπτ

combatiente_21 - 14/6/2018 08:18

Έχει δίκιο ο Κρις,χάλασε η μεταγραφή και μάλιστα υπάρχει ψυχρασια μεταξύ των συλλόγων (που έλεγε κ ο Ζήκος)

AEKARA_99_reloaded - 14/6/2018 00:34

Ο Πασαλιδης νομιζω δε θα πάει τελικά στον οσφπ.

ChrisDel21 - 13/6/2018 23:57

Δεν έχει κλεισει στον γαυρο. Χαλασε η μεταγραφή

black_adder - 14/6/2018 08:02

Πανω απο 3 εκατ ειναι μια χαρα λεφτα εκανε τζακμποτ η ομαδα οικονομικα., της βγηκε ο παιχτης ποδοσφαιρικα, στοιχισε λιγα κ εβγαλε πολλα απο ενα προβληματικο χαρακτηρα οπως εχει αποδειχτει..Με αυτα τα καυσιμα μπορουμε να κανουμε τις μεταγραφες που χρειαζομαστε γιατι λαχεια δεν βγαινουν καθε μερα.

ComandanteMark33 - 14/6/2018 05:20

Το ξέρω είναι άσχετο με το θέμα.

Η καψούρα μου για το δικέφαλο...

δε μ' αφήνει και ακόμα τραγουδώ...

σαν ουσία μες το αίμα μου κυλά...

και μου έχει αρρωστήσει τα μυαλά...... Συνέχεια
δεν αντέχω μακρυά σου ούτε λεπτό...

και για πάρτυ σου χιλιόμετρα μετρώ...

η καρδιά μου μόνο για 'σένανε χτυπά...

και φωνάζει ΑΕΚΑΡΑ δυνατά (πιο δυνατά)...

ΑΕΚ ολέ ολέ ολέ ολέ ολέ...

ΑΕΚ ολέ ολέ ολέ ολέ ολέ...

ΑΕΚ ολέ ολέ ολέ ολέ ολέ...

για πάρτυ σου τρελένομαι ΔΙΚΕΦΑΛΕ!!!

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 21:24

Λεβέντες έχουμε και λέμε.Σε πρωταθληματική χρονιά οι απώλειες των Χριστοδουλόπουλου,Γιόχανσον(το ξέραμε),Αραούχο,Βράνιες και κυρίως Χιμένεθ είναι πάρα πολύ σημαντικές και απρόσμενες(εφόσον το σηκώσαμε περιμέναμε βελτίωση όχι διάλυση του κορμού).Με Λάζαρο έγινε λάθος που δεν έγινε επέκταση πολύ νωρίτερα,με Γιόχανσον προσπάθειες έγιναν αλλά δεν ήταν στο χέρι μας γιατί ο παίκτης ήταν 100% αρνητικός,με Σέρχιο δεν μπορεί να γίνει κάτι,με Χιμένεθ η... Συνέχεια λογική λέει ότι θα έπρεπε να έχει ανανεώσει.Για μένα ο ΒΡΑΝΙΕΣ αν και ο κορυφαίος αμυντικός του πρωταθλήματος κατ'εμε,με 4ΜΥΡΙΑ ΑΚΑΤΕΒΑΤΑ,καλώς να φύγει,γιατί και λόγο ηλικίας δεν μπορεί να ανέβει πάρα πολύ η τιμή του, αλλά να είναι ο τελευταίος παίχτης κορμού που φέβγει και να γίνουν ΔΥΝΑΤΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ και ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ(και για να ανέβουν τα διαρκείας).Ακόμα ελπίζω γιατί πιστέβω στον νέο προπονητή και μόνο οι απώλειες ΑΡΑΟΥΧΟ ΒΡΑΝΙΕΣ με ανησυχούν πολύ.Όμως με 4 μυρια και ότι θα έδινες σε Αραούχο παίρνεις ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ.Εγώ εντελώς καφενειακά και σαν ποδοσφαιρόφιλος θα ήθελα κάπως έτσι το ρόστερ μας δομιμένο στο 4-4-1-1 που αρέσει στο Μαρίνο.:

ΤΕΡΜΑ:Μπάρκας Τσιντώτας 3ος ο νέος(Γιαννίκογλου)

ΣΤΟΠΕΡ:Τσιγκρίνσκι(Τσόσιτς) ΛΕ ΤΑΛΕΚ=ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ αναντικατάστατος ΣΤΟΠΕΡ του Ερυθρού Αστέρα που είχε γ@μώ τις άμυνες και το είδαμε EUROPA(Λαμπρόπουλος) +ένας νέος για 5ος

ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ:Μπακάκης(Γκάλο)

ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ:Λόπεζ(Χουλτ)

ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ:Σιμόες (AΛΕΦ*) *Παίζει και στόπερ,ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΧΑΦ:Μάνταλος(Γαλανόπουλος,Κονέ) ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ

ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ:ΚΕΙΣΟΥΚΕ ΧΟΝΤΑ(Αλμπάνης)

ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΞΤΡΕΜ:ΜΑΞΙΜ ΛΕΣΤΙΕΝ Η ΜΟΧΤΑΡ(ΦΑΡΛΕΙ ΡΟΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΑΛΛΑΓΗ)

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ:Μάρκο Λιβάγια(Μπακασέτας-Κλωναρίδης)

ΦΟΡ:TZΟΝΑΘΑΝ ΚΑΓΙΕΡΙ(Γιακουμάκης)


Στην ουσία φέρνω Le Tallec(βασικό στόπερ Ερυθρού) Alef(βγάζει μάτια στην Κύπρο) Honda για ηγέτη,έμπειρο και βόμβα,στο Μεξικό κεντάει,Lestienne πολυτέλεια για Ελλάδα,Rosa από Παναιτωλικό που με εντυπωσίασε για αλλαγή και Calleri αντι-Αραούχο,ελεύθερος και θεωρητικά καλύτερος είχε 12 γκολ και 3 ασσίστ πριμέρα.


ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ:ΜΠΑΡΚΑΣ-ΓΚΑΛΟ-ΤΣΓΚΡΙΝΣΚΙ-ΛΕ ΤΑΛΕΚ-ΛΟΠΕΖ-ΣΙΜΟΕΣ-ΜΑΝΤΑΛΟΣ-ΧΟΝΤΑ-ΛΕΣΤΙΕΝ-ΛΙΒΑΓΙΑ-ΚΑΓΙΕΡΙ

ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ:MΠΑΡΚΑΣ-ΜΠΑΚΑΚΗΣ-ΤΣΓΚΡΙΝΣΚΙ-ΛΕ ΤΑΛΕΚ-ΧΟΥΛΤ-ΣΙΜΟΕΣ-ΑΛΕΦ-ΧΟΝΤΑ-ΛΕΣΤΙΕΝ-ΛΙΒΑΓΙΑ-ΚΑΓΙΕΡΙ


Συγγνώμη αν κούρασα,ακούω απόψεις !!!

opoiossasgamaei - 14/6/2018 03:48

Δεν εχω θεμα με την ποιοτητα των παικτων που προτεινεις, βασικα δεν τους εχω προσεξει οπως εσυ, απλα μιλαμε για 6-7 μεταγραφες..ποτε θα δεσουν?? πηρες πρωταθλημα περυσι, και ενας απο τους τρεις λογους ηταν οτι ηξερε ο ενας τον αλλο για τουλαχιστον ενα χρονο.. οι αλλοι ηταν ο χιμενεθ που απο τους αλλους ηταν καλυτερος, ηξερε και εστεινε την ομαδα και οτι εκαναν τρομερη χρονια παρα πολλοι παικτες..γνωμη μου ειναι να γινουν 3 μεταγραφες οχι παραπανω..και ας υπαρχουν καλυτεροι απο αυτους... Συνέχεια που εχεις σε καποιες θεσεις..χαλαει η ομοιογενεια..αυτο

ilias87 - 13/6/2018 23:44

Λεστιεν χοντα Καλιερι συμφωνώ απόλυτα Όχι ροσα από Παναιτωλικό,θα προτιμούσα κάποιον άλλον εξτρεμ σαν το μοχταρ....

opiosasglentaineaek - 14/6/2018 03:05

Συμφωνώ απόλυτα Λιάκο μακάρι

Hammers_9_11 - 14/6/2018 03:01

Φίλε συμφωνώ σε όλα εκτός του Καγιέρι....ο συγκεκριμένος ανήκει σε γραφείο μάνατζερ όπως ο Ματσεράνο και ο Τέβεζ, το οποίο δέχεται την καλύτερη οικονομικά προσφορά...δηλαδή απαιτούνται περίπου 2 εκατομμύρια το χρόνο, χωρίς εγγύηση παραμονής (βλέπε Αραούχο)...για σέντερ φορ καλή περίπτωση είναι κι αυτή που ακούγεται τις τελευταίες μέρες, του Μπόρχα Ιγκλέσιας της Σαραγόσα, ο οποίος έχει πολύ καλή επαφή με τα δίχτυα και εμπίπτει στο στυλ παιχνιδιού του Ουζουνίδη

aek_apo_palia_40xil_diark - 13/6/2018 23:46

Μας χαίρομαι αδέρφια, επιτέλους γμτ να μιλάμε για μπάλα και συστήματα και όχι για ισολογισμούς και Αδαμιδοδημητρέλους!


Για μένα:

1) Καμία ανησυχία για την 'ησυχία' στις μεταγραφές, υπάρχει Μουντιάλ. Ίσα ίσα, κινούμαστε αθόρυβα... Συνέχεια και μεθοδικά. Σκεφτείτε πόσοι θέλουν να έρθουν Ελλάδα, σε ένα πρωτάθλημα που βγήκε όπλο στον αγωνιστικό χώρο, μην ξεχνιόμαστε.

2) Κεφάλαιο. Γιοχανσον. θα πρέπει να έρθει ένας ψηλός αλλά με δημηουργηκες ικανότητες. Νεαρός Παπά-Μπούμπα ας πούμε. Να δαγκώνουν με το Σιμοες στο κέντρο γιατί με Κονέ, Γαλανό, είμαστε σοφτ! Δεν ιδρώνει το αυτί μας για Ανέστη. Καλός αλλά γκαφατζής και είναι 'μετέωρος' στις εξόδους.

3) Λάζαρος. Οι γκολαρες του με Γαβρο-Λάρισα έγραψαν.Καλή του τύχη, αλλά έφυγε με άσχημο τρόπο και με υπόνοιες κατευθυνόμενες. Ήταν ανακατωσουρας σαν αλλαγή, αλλά δεν μαρκαρε και είναι ατομιστής εκνευριζοντας πολλές φορές τους συμπαίκτες του. Όλα θα εξαρτηθουν από τον αντικαστατη του, αλλά νομίζω ο πρόεδρος το χειρίστηκε καλά. Θα γελάσουμε τώρα τον Ιούλη.

4) Βρανιες. Παιχταράς, καθάριζε όλες τις φάσεις, γρήγορος. Όχι τόσο καλός στο επιθετικό παιχνίδι (Λαμπρό με λιγότερα ματς, ήταν πιο απειλητικός), και στην ανάπτυξη (Τσοσιτς πχ βλέπει πιο πολύ γήπεδο και τη βγάζει μπροστά την ομάδα με συρτη πάσα αντί για το αυθόρμητο 'μπουμ' του Ογκνιεν). Δεν λέω Μολεδο, λόγω ρήτρας αλλά κάποιος στα κυβικά του, είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ από Βρανιες.

5) Μακάρι τα λεφτά του Βρανιες να πάνε για Αραούχο. Είναι η αδυναμία μου, όπως και πολλών άλλων φίλων. Όπου αλλού και να σκάσεις 4 μυρρια δεν παίρνεις τέτοιο παίχτη. Με το που τον πάρουμε, αυτόματα γινόμαστε φαβορί για πρωτάθλημα..

Θανάσης - 13/6/2018 23:27

Όσον αφορά τους παίχτες που έφυγαν κι ενδεχομένως αποχώρηση και του Βράνιες,εννοείται πως οι απώλειες είναι πολλές και σημαντικές.Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα της ΑΕΚ στον δρόμο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος ήταν ο βασικός της κορμός και η ομοιογένεια της.Για όσους έφυγαν για μένα σε καμία περίπτωση δεν έφταιγε η ΑΕΚ και θα εξηγήσω γιατί.

Ο Αραούχο είναι ένας παίχτης που αν πει η Λας Πάλμας τον πουλάω 3 εκατομμύρια για το 50 % των... Συνέχεια δικαιωμάτων του (συνιδιοκτησία δηλαδή),είμαι σίγουρος θα τον αγόραζε η ομάδα μας χωρίς να το σκεφτεί.Αν η Λας Πάλμας θέλει 10 λέω κι όχι 20 εκατομμύρια που γράφτηκε,εννοείται δεν μπορεί να τον αγοράσει η ΑΕΚ μ' αυτά τα λεφτά και καλά θα κάνει σε τέτοια περίπτωση να μην τον αποκτήσει.

Για Χριστοδουλόπουλο συμφωνώ 1000 % με Μελισσανίδη.Είναι θέμα αρχής πάνω απ' όλα.Έχεις συμφωνήσει για συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας συμβόλαιο με συγκεκριμένα λεφτά.Θα το τηρήσεις.Τι κι αν έχεις κάνει φοβερή χρονιά;Η επιβράβευση θα έρθει αφού λήξει το συγκεκριμένο συμβόλαιο εκτός αν θέλει η ΑΕΚ από μόνη της να σε επιβραβεύσει νωρίτερα.Ακόμα κι αν δικαιωθεί νομικά με το συμβόλαιο που υπάρχει με την ΑΕΚ,έπρεπε να τηρήσει τη συμφωνία του.

Με Γιόχανσον ήταν ξεκάθαρα τα πράγματα.Δεν ήθελε να ανανεώσει.Καλά έκανε και δεν τον πούλησε το περσινό καλοκαίρι η ΑΕΚ.Τα ίδια λέω και τώρα με Βράνιες.Αν δεν πωλούνται στη τιμή που ορίζει η ομάδα,καλύτερα να φεύγουν ελεύθεροι παρά κοψοχρονιά.Το ότι έτυχε ο τραυματισμός του δεν μπορούσε να το προβλέψει κάτι τέτοιο η ομάδα μας.Για Χιμένεθ δόθηκε η εξήγηση γιατί έφυγε.

Ξαναλέω δεν είναι καλό σε πρωταθληματική ομάδα να υπάρχουν τόσες απώλειες.Όμως έτυχαν έτσι που δεν έφταιγε σε καμία η ΑΕΚ.Αυτό δεν σημαίνει ότι βγάζω την διοίκηση εκτός κριτικής.Αν δεν φέρει ο Μελισσανίδης ισάξιους τουλάχιστον με τους παίχτες που έφυγαν εκεί θα φταίει ο Μελισσανίδης.Μπορεί να μην έφταιγε για όσους έφυγαν,αλλά πρέπει να φέρει ισάξιους τουλάχιστον σαν αξία.Δεν θα έχει καμιά δικαιολογία αν δεν το κάνει.Να είμαστε δίκαιοι.Γιατί αν θα αποδώσουν λιγότερο ή περισσότερο θα φανεί στο γήπεδο.

Πέρα από τις απώλειες η ΑΕΚ είναι ήδη συν χωρίς να έχουν γίνει σημαντικές μεταγραφές ακόμα.Αν και για Αλμπάνη θα φανεί σύντομα πιστεύω ότι είναι σημαντική μεταγραφή.Είναι συν γιατί υπάρχουν ήδη στην εξίσωση Μάνταλος και Τσόσιτς που έλειψαν 6 μήνες.Θα είναι συν στα εξτρέμ έστω κι αν ο αντί-Λάζαρος είναι ισάξιος κι όχι καλύτερος του Λάζαρου.Γιατί θα υπάρχουν δυο καθαροί ακραίοι ακόμα.Ο Αλμπάνης και το δεύτερο εξτρέμ που θα αποκτηθεί.Που αναμένεται να προσφέρουν πολύ περισσότερα από Πατίτο και Τρίστασον.

BudweiseR - 13/6/2018 22:44

Καλα τα λες φιλε αλλα δεν προκειται να ερθουν ολοι αυτοι....

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 23:17

Οι συγκεκριμένοι δεν παίζει,6 μεταγραφές ζητάω προσωπικά.

1.ΑΝΤΙ ΒΡΑΝΙΕΣ

2.ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΙΜΟΕΣ

3.ΤΡΙΑ ΕΞΤΡΕΜ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΔΩ ΜΑΝΤΑΛΟ ΜΠΑΚΑΣΕΤΑ ΚΛΟΝΑΡΙΔΗ ΛΟΠΕΖ ΠΛΑΓΙΑ.2 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΣΗ.ΚΑΘΑΡΟΣ ΕΞΤΡΕΜ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΛΜΠΑΝΗΣ.... Συνέχεια
4.ΦΟΡ


Ρευστό λογικά υπάρχει,Γενάρη δεν κάναμε μεταγραφές,ήρθε το μαρούλι από Europa,προοπτική ch.l,τηλεοπτικά ch.l,capelli,πρωτάθλημα,διαρκείας,πώληση Βράνιες,συμβόλαιο Αραούχο δεν υπάρχει,Λάζαρος,Ουζουνίδης πιο φτηνός από Μανόλο.Τώρα είναι καιρός για ενίσχυση νομίζω!!!!!

monaxa_enwsi - 13/6/2018 23:43

Πρόσεχε γιατι θυμιζεις Πάγκαλο με το "ρευστό υπάρχει" ; -)

kapetanios21 - 13/6/2018 22:29

Εγω συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα μιας και ανεφερες για μεξικο δε θα με χαλαγε ενας φορ τυπου Djaniny που βγαζει ματια εκει δηλαδη ψηλος γρηγορος με κεφαλι σουτ και ενας με εναν.Τον θεωρω καλυτερο και απο τον Calleri και ειναι φθηνοτερος.Γνωμη μου παντα.

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 22:49

Θέλει 5+ μυρια,τον είδα μου θυμίζει Εντίνιο,αν και ψηλός γρήγορος,ξέρει μπάλα,καλή τεχνική,κάνει γκολ.Όμως δεν έχει κάνει 1 καλή χρονιά Ευρώπη και δεν είναι και τζάμπα !!!

gelasto_kanoni - 13/6/2018 22:39

Ντιγκινί μπορεί να δεις,Τζανινι πως στο καλό προφέρεται αυτός που λες και δεν τον ξέρω χλωμό

tsartaselmago - 13/6/2018 22:38

Καλη χρονια στην σαντος λαγκουνα...αλλα δεν ειχε πιασει στην πορτογαλια πουθενα....θυμιζει μπατιστα το στιλ του...αλλα θα ειναι ακριβως....οι μεξικανικες ομαδες δινουν πολλα λεφτα ...και οταν αγοραζουν και οταν πουλανε εχουν μπερδεματα πολλα τα μεταγραφικα τους.

StefanoAG - 13/6/2018 22:19

Για Αντι Λαζαρου και οχι μονο (και 10αρι) Bruno (Hadas) Alexandre Vieira Almeida Dec 2, 1997

Για Αριστερά φερνεις Alejandro Romero Gamarra Jan 11, 1995 (23)

combatiente_21 - 13/6/2018 22:05

Συμφωνώ,απλά πιστεύω ο 5ος στόπερ θα είναι ο Τζανετόπουλος,όσο για Πασαλίδη ο γαύρος "τσακωθηκε" με τον αστέρα λόγω των απαιτήσεων του δευτερου...

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 22:16

Ο Τζανετόπουλος δεν πιστέβω ότι κάνει,είναι τόσο αργός που και το φορ του Λεβαδεικού πχ μπορεί να του φύγει ή να τον γλεντήσει.Ούτε για αλλαγή τον θέλω,χωρίς να έχω κάτι με το παιδί.Για Πασαλίδη μάξιμουμ κανά 500ρικο αλλιώς ας πάρει ο Αστέρας τον Λε Πουλέ δανεικό !!!

combatiente_21 - 13/6/2018 22:27

Από τα συμφραζομενα κατάλαβα πως ο Αστέρας θέλει πάνω από 700 χαρτιά.

Όσο για Τζανετόπουλο δεν διαφωνώ απλά πιστεύω μπορεί να τον θέλει ο Ουζουνίδης,πάντως έχει παιδιά που έρχονται από πισω και μπορούν να είναι οι 5οι στόπερ.

fideboras - 13/6/2018 21:55

Φίλε μου πολύ καλά τα λες.Και γω για τη μια θέση του εξτρέμ,συμφωνώ ότι πρέπει να είναι έμπειρος-μπαρουτοκαπνισμενος.Θεωρω ότι και η θεση του χαφ είναι για κάποιον τέτοιο (30-32 δηλαδη που να ξερει μπάλα).Μια πολύ καλή ομάδα πιστεύω ότι πρέπει να έχει και 2-3 μισθοφόρους,να έρθουν με πολυ καλά συμβόλαια για 1-2 Χρόνια να σου φέρουν νίκες και τίτλους,Να σου ψησουν και τους δικούς σου τους μικρούς και μετά να πάνε στην ευχή.

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 22:02

Έμπειρους με καλές χρονιές,όχι τελειωμένους ναι.Πιστέβω ότι μεταγραφή τύπου Χόντα εκμηδενίζει το ρίσκο και τον Λάζαρο χαχαχαχ

AEKARA_99_reloaded - 13/6/2018 21:38

Ο Καγιέρι δεν είναι ελεύθερος.

Napolitanoscomeback - 13/6/2018 22:01

Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει ο Καγερι, οπως ειπες ανήκει σε γραφείο Μάνατζερ που τον δίνει δανεικό έναντι εκατομμυρίων κάθε χρονο. Μην παραμυθιαζομαστε...

Napolitanoscomeback - 13/6/2018 21:52

Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει ο Καγερι, οπως ειπες ανήκει σε γραφείο Μάνατζερ που τον δίνει δανεικό έναντι εκατομμυρίων κάθε χρονο. Μην παραμυθιαζομαστε...

AEKARA_99_reloaded - 13/6/2018 21:42

Επίσης ο Πασαλίδης καλός θα ήταν για να συμπληρώνει τους Στόπερ και ο Αλεφ μια χαρα.Απλά το θέμα είναι ότι έχεις μια ομάδα από την αρχή και δε νομίζω να καταφέρουμε κάτι στα προκριματικά,ακόμα και να γίνουν αυτές οι κινήσεις που δεν το βλέπω να γίνονται.

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 21:55

Ο Πασαλίδης είναι πολύ καλή επιλογή,με ρίσκο θα τον έχριζα άντι-Βράνιες.Έχει ρίσκο αλλά έχει προοπτική και εμείς αξιόπιστες εναλλακτικές(Λαμπρό,Τσόσιτς).Αλλά προτιμώ έμπειρο στόπερ+Πασαλίδη !!!

AEKARA_99_reloaded - 13/6/2018 21:40

Βασικά τα δικαιώματα του Καγέτι τα έχει γραφείο μάνατζερ.

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 21:53

https://www.transfermarkt.com/jonathan-calleri/profil/spieler/284727


Aδερφέ δεν νομίζω αλλά δεν είμαι και 100%.Σαν 2η επιλογή θα έλεγα Seferovic που δεν πολύ έπιασε στη Μπενφίκα !!!

BudweiseR - 13/6/2018 22:45

Πολλα τα λεφτα γι αυτον...και ειναι και μουντιαλ....

Portiero - 13/6/2018 21:34

Ωραία τα λες αλλά απίθανα. Επίσης Μάνταλος δεν βγαίνει από εντεκάδα

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 21:42

Μάνταλο τον έχω 11αδα σαν 8ρι.Αυτός είναι ο νέος ρόλος που θα του δώσει ο Μαρίνος,έτσι κι αλλιώς δεν χρησιμοποιεί 10ρι και στην Ξάνθη 8 τον έβαζε.Γράφτηκε και σε άρθρο.Η πιο απίθανη περίπτωση είναι του Καγιέρι,οι άλλες είναι εφικτές,και ο 32χρονος πλέον Χόντα(σαν σήμερα γεννήθηκε).Τώρα τα χρήματα για μεταγραφές αν βάλεις περσινά έσοδα για Europa,μηδενικού κόστους μεταγραφές Γενάρη,τηλεοπτικά προκριματικών,προοπτική ch.l.,πρωτάθλημα,εισητήρια στο τέλος του... Συνέχεια πρωταθλήματος,διαρκείας,αντικατάσταση ακριβού Χιμένεθ με φτηνό Μαρίνο,απώλειες Γιόχανσον,Λάζαρου,μη απόκτηση Αραούχο και πώληση Βράνιες,εεε αν δεν πέσει και τώρα λίγο ρευστό δεν θα πέσει ποτέ !!!

AEK Frankfurti - 13/6/2018 21:29

Είσαι ωραίος . Πιστεύω με Χοντα και Καγιερι και ακόμα ίσως ο Μουνιε του βαζελου στα εξτρέμ θα είμαστε καλα

opiosasglentaineaek - 13/6/2018 21:36

Χόντα Καγιέρι ανεβάζουν δεδομένα επίπεδο επιθετικά,αντικαθιστάς Λάζαρο και Αραούχο με καλύτερους παίχτες.Αλλά θέλει να βάλεις το χέρι στην τσέπη,εφόσον τσεπώσεις +4 !!!!Ο Μουνιέ έχει συμβόλαιο και είναι μεγάλος,καλή χρονιά είχε αλλά δεν τον θέλω στην ΑΕΚ !!!

winston21212121 - 14/6/2018 01:58

ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΧΤΕΣ ΟΛΟΙ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ........ΜΟΝΟ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑ

Constantinoupoli86 - 14/6/2018 00:21

Σκάστε μας 4 μύρια και πάρτε τον!

TilBill - 13/6/2018 23:56

Δε μπορω να καταλαβω τι εχετε παθει με λαζαρο. Ποιος εγγυαται οτι του χρονου θα βγαζει παραπανω απο 30 λεπτα παιχνιδιου; Ποιος πιστευει οτι ενας τετοιος παιχτης απο το παγκο αξιζει πανω απο 400 χιλιαρικα συμβολαιο; Επισης αυτο το συμβολαιο να ειναι κλειστο και για 2-3 χρονια. Δλδ μιλαμε για παιχτη που θα τον χρυσοπληρωνεις τσαμπα σε 2 χρονια... Ηρεμηστε.

tasos33 - 13/6/2018 23:56

Οι Βελγοι θα σκάσουν πάνω απο 3, για ένα παίκτη που μένει ελεύθερος και ο λόγος είναι οτι ειδαν με τον Γιοχανσον ότι η ΑΕΚ δεν εκβιαζεται. Αν δεν πάρει αυτά που θέλει δεν πουλά, τόσο απλά. Το αστείο είναι που πηγαν να μας εκβιασουν ο Καιπερς με τον μανατζερ του, τώρα μαλλον καταλαβαν με ποιον εμπλεξαν.

kitrinomaurosvolos - 13/6/2018 22:51

Οταν δεν ανεβαινουν τα συμβολαια σε μια σουπερ επιτυχημενη χρονια λογικο ειναι να εχουμε απωλειες, επαγγελματιες ειναι οι παικτες θελουν να εξαργυρωσουν οσα πετυχαν τους καταλαβαινω τους ξενους αυτον που δεν καταλαβαινω κ δεν συγχωρω ειναι ο λαζαρος. Τελος παντων ολα θα γινουν μην αγχωνεστε, θεωρω οτι ο βρανιες ειναι ηδη παικτης αντερλεχτ με ενα ποσο 3 με 3.5 εκατομυρια, με αυτα τα λεφτα θα ερθουν πολυ καλυτεροι παικτες κ μπραβο στον τιγρη που δε μασαει.

MagikoAristero - 13/6/2018 23:47

Δεν μασάει ή χρησιμοποιεί εν έτη 2018 τακτικές το 90? Ίσως έχει μείνει λίγο πίσω στο συγκεκριμένο κομμάτι. Όλα αυτά βέβαια θα ξεκαθαριστούν όταν γίνει το γήπεδο. Τότε λογικά θα υπάρξει και οικονομική εκτόξευση και επενδύσεις.

vassilisnaxos - 13/6/2018 23:40

Γλυτωνεις συμβολαιο 500, παιρνεις και ακομα 3 και βρισκεις ελευθερο των 500-600. Δεν το λες και ασχημα. Οι μεταγραφες ειναι για να χαιρομαστε αλλα θελουν και στρατηγικη. Παιζει δυνατα η ομαδα...τωρα τι θα δειξει στο γηπεδο, δεν το ξερει ΚΑΝΕΙΣ. Αποδυναμωμενοι παντως δεν θα μπουμε!

vassilisnaxos - 13/6/2018 23:39

Γλυτωνεις συμβολαιο 500, παιρνεις και ακομα 3 και βρισκεις ελευθερο των 500-600. Δεν το λες και ασχημα. Οι μεταγραφες ειναι για να χαιρομαστε αλλα θελουν και στρατηγικη. Παιζει δυνατα η ομαδα...τωρα τι θα δειξει στο γηπεδο, δεν το ξερει ΚΑΝΕΙΣ. Αποδυναμωμενοι παντως δεν θα μπουμε!

nikos_akadimia_platonos_2 - 13/6/2018 23:39

Στο καλο και να μας γραφεις στο ...instagram! Η ΑΕΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ! ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΜΥΝΤΙΚΑΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΟΠΩΣ Ο ΣΤΕΛΑΡΑΣ.Ο ΓΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ. ΑΝΤΙΟ ΤΡΕΛΕ..Μ

tsartaselmago - 13/6/2018 23:10

Τον ηθελα και φετος.

Αλλα απο οτι καταλαβαινω αν δεν τον δωσουν ...δεν θα δουμε παικτη της προκοπης ....

Τουλαχιστον αυτα που θα παρουν να τα δωσουν σε 3 παικταραδες...ελευθερους...των 800-900χιλ με φορ,εξτρεμ και χαφ που να κανουν την διαφορα.....και ας ειναι ο αλλος εξτρεμ ο αλμπανης.....

Ελπιζω να προλαβουμε να ειμαστε οκ απο παικτες 11δας στα νοκ αουτ....... Συνέχεια
Δεν με χαλαει αυτο που λετε καποιοι για διαλυση του κορμου....Αν ερθουν καλοι παικτες στις θεσεις που χρειαζομαστε ενισχυση δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα.

Να κοιταξουν να φερουν γρηγορους και τεχνητες....να παιξει η ομαδα ποδοσφαιρο του σημερα....παικτες ...οσοι και να φυγουν ...υπαρχουν χιλιαδες καλυτεροι στην αγορα να τους αντικαταστησουν.....

Και οσοι εχουν ακουστει ειναι μετριοι...ουτε ο ματσις ουτε ο λετιεν ειναι κατι το ιδιαιτερο.......

Απο τα συμβολαια αυτων που φυγαν ...απο τα εσοδα του ουεφα....απο την πωληση του βρανιες....και παρα την αγορα του μαρκο θεωρω πως η ομαδα εχει μια κασα καλη για να ειναι πολυ δυνατοτερη του χρονου.....

Και σε οσους θεωρουνε κολωνα τον σιμοες.....παρακαλαω να μπορεσουν να φερουν τον αλεφ....μετα τα λεμε για το τι εστι συγχρονο και ολοκληρωμενο αμ χαφ.....επισης χρειαζεται χαφ ηγετης....παικταρας.....οσοι νομιζουν η διοικηση και οι περισσοτεροι συνοπαδοι μου οτι η ομαδα μπορει να στηρηχθει σε μανταλο και μπακασετα σε ευρωπαικα ματς θα τους ερθει βαρια η πραγματικοτητα.....περιμενουμε τις αφηξεις λοιπον...αν φερουν μετριοτητες....θα κανουν εγκλημα γιατι φετος εχουμε ευκαιρια μεγαλη για ομιλους τσαμπιονς....

monaxa_enwsi - 13/6/2018 23:39

Πραγματικά όσοι ΑΕΚτζηδες μιλάτε υποτιμητικά για την αξία του Μανταλου και του Μπακασετα απορώ πραγματικά αν έχετε ιδέα από ποδόσφαιρο.

Προφανώς για εσάς ο Μπουσκες τις Μπάρτσα είναι παλτό που ούτε για Γ εθνική δεν κάνει αφού είναι αργός, αδύνατος και όχι και ιδιαίτερα καλός στο ψηλό παιχνίδι... Έλα όμως που δεν πρέπει όλοι οι παίκτες να ντριπλαρουν, να δινουν ασίστ, να βγάζουν πάσες ακριβείας κλπ κλπ. Σκέψου το λίγο.... Συνέχεια
Το ξαναλέω, ο Μανταλος είναι ο καλύτερος Ελληνας ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΟΣ ποδοσφαιριστης των τελευταίων 5-10 χρόνων και προκαλώ οποιονδήποτε να μου πει ποιος άλλος Ελληνας είναι πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΟΣ ως ποδοσφαιριστης. Και για να μην τρέξουν κάποιοι να πουν τον Παπασταθοπουλο που είναι τρομερός αμυντικός αλλά δεν είναι τόσο ολοκληρομενος ποδοσφαιριστης όσο ο Μανταλος.

Για να σοβαρευτουμε λίγο...

kitrinomaurosvolos - 13/6/2018 23:17

Ποιος μολεντο ρε? Να βγει ο λαμπροπουλος η ο υγιεις τσοσιτς για να παιξει ο μολεντο που για να ερθει θα φυγουν ολα τα λεφτα της πωλησης βρανιες? Τοσοι ελευθεροι καλυτεροι υπαρχουν.

Θανάσης - 13/6/2018 23:36

Είναι ο Λαμπρόπουλος ισάξιος του Βράνιες ή του Μολέντο;Είπαμε το παιδί έχει βελτιωθεί πολύ και είναι πια αρκετά αξιόπιστος αμυντικός,αλλά δεν είναι στο επίπεδο του Βόσνιου και του Βραζιλιάνου.Για Τσιγκρίνσκι και Τσόσιτς που για μένα είναι παιχταράδες και ίδιας κλάσης με Βράνιες (ο Τσιγκρίνσκι ακόμα καλύτερος),δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος ότι θα έχουν γεμάτη χρονιά.Μακάρι να έχουν αλλά καλό είναι σαν ομάδα να έχεις φροντίσει να υπάρχει κι άλλη λύση... Συνέχεια τέτοιου επιπέδου.Δεν είναι ανάγκη να έρθει οπωσδήποτε ο Μολέντο αν πουληθεί ο Βράνιες,απλά θεωρώ είναι η λύση με το μικρότερο ρίσκο.

kitrinomaurosvolos - 13/6/2018 23:47

Που εχει παιξει ο μολεντο? Κ τι αμυνα ειχε ο βαζελο με μολεντο? Επιπεδο μποτια μη σου πω οτι ο μποτια ειναι καλυτερος.

AEKARA_99_reloaded - 13/6/2018 23:28

Le Tallec,αντί Βράνιες.

el_zambato - 13/6/2018 23:11

Βρανιες σε ευχαριστουμε απο καρδιας! ησουν ενας απο μας!


Εγω παιδια παντως, σε οσα παιχνιδια ειδα τον Χατζηισαια...τρελαθηκα!

Νομιζω πως ειναι ελευθερος...

AEKARA_99_reloaded - 13/6/2018 23:15

Ανήκει στον Παοκ.Από τι ακριβως τρελάθηκες;

Karxarias - 13/6/2018 23:13

Να πω οτι ειμαι ικανοποιημενος ; Δεν ειμαι...περιμενω ομως να δω τι κινησεις θα κανουμε κ μετα θα μιλησω...εχω εμπιστοσυνη στο τιμ αλλα χασαμε ηδη 3 σημαντικους με βρανιες μαζι ποδοσφαιριστες...

MagikoAristero - 13/6/2018 23:09

Δεν είναι καλός χαρακτήρας. Δεν τον θέλω πλέον. Έγιναν σοβαρά λάθη με Λάζαρο, έπρεπε να ανανεώσει τον Γενάρη. Είχαμε ομαδάρα και χρειαζόμασταν 3-4 προσθήκες. Αυτή τη στιγμή είμαστε ξεκάθαρα αποδυναμωμένοι και περιμένουμε να αντιστραφεί το κλίμα με πολύ πολύ δυνατές μεταγραφές που θα φτάσουν τις 5-6 σε αριθμό. Προσωρινά είμαστε από κάτω αλλά θα γυρίσει ο τροχός. Τίγρη δώσε κάνα φράγκο. Δεν λέμε για τρέλα λεφτά αλλά πρέπει να ανοίξει λίγο το μπάτζετ και να ανέβει ο μέσος όρος... Συνέχεια των συμβολαίων.

Irini21 - 13/6/2018 23:06

Ελπιζω πραγματικα να γινουν καλες μεταγραφες και οταν λεω καλες εννοω πολυ καλες γιατι αλλιως δυσκολα τα πραγματα.....

mikros_serifis - 13/6/2018 23:04

Για τον Μολέντο έχει ρήτρα ο Πάο 2 εκ. + αυτά που θέλει η Ιντερνασιονάλ , οπότε ξεχάστε τον.

mortal_5hxc - 13/6/2018 22:50

Εγώ το μόνο που έχω να πω, είναι το εξής....

Φτάσαμε εκεί που φτάσαμε με αυτούς που είχαμε, άρα καλά κάνουμε κ τους δίνουμε ή αφήνουμε ότι θέλετε,για να έρθουν καλύτεροι ώστε να πάμε ακόμα ψηλότερα!!!! Αυτοί πιάσανε ταβάνι....τους ευχαριστούμε, αλλά, η ΑΕΚ είναι για τεράστια πράματα....τα έκανε παλιότερα,θα τα κάνει ξανά!!!

combatiente_21 - 13/6/2018 22:46

Αυτήν την στιγμή το ρεπορτάζ μιλάει για ανθρώπους της Άντερλεχτ που ταξίδεψαν στην Αθήνα για να κλείσουν την μεταγραφη.

an0nymous - 13/6/2018 22:37

4 μύρια κύριοι.. αλλιώς δεν το συζητάμε καν!

combatiente_21 - 13/6/2018 22:44

Αν μπει το 3 μπροστά ο παίκτης θα έχει και συνοδεία στο Ελ.βενιζελος.

diakomanolis - 13/6/2018 22:30

Μολέντο ,αυτός μάλιστα.Γίνεται η άμυνα σου γρανίτης!!!

Alexander1 - 13/6/2018 21:51

ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΜΕ

combatiente_21 - 13/6/2018 22:29

Αν θέλουν κ αυτοί,πάντως μην την δουλεύεις την ατάκα αυτή θα παρεξηγηθεις ,είναι η καραμέλα των γαυροπαοκτζηδων στα σαιτ.

AEKARA_99_reloaded - 13/6/2018 23:11

Πάντως ρε φίλε ανέκδοτο έχει καταντήσει.

MykonosG21 - 13/6/2018 21:55

ΟΠΟΙΟΙ ΚΡΑΤΙΟΥΝΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!

SirMotard - 13/6/2018 21:09

Το δυνατό σημείο της ομάδας δηλαδή ο κορμός της έχει διαλυθεί .. μακαρι να βγω ψεύτης αλλά του χρόνου άμα βγούμε Europa να λέμε ευχαριστώ

giannis_xx - 13/6/2018 22:29

poy diali8ike mpaladofatsa se kovo

combatiente_21 - 13/6/2018 22:19

Την καταστροφή έφερες ,πες μου μια ομάδα που πήρε το πρωτάθλημα και δεν έφυγαν κάποιοι βασικοί παικτες,το θέμα είναι αυτοί που θα έρθουν να είναι καλοί.

Ελπιζω αυτό να το έλεγες και πέρσι!

Napolitanoscomeback - 13/6/2018 21:49

Καλά εντάξει πολύ υπερβολικό. Απλα έχουμε χρίσει και εμείς και ο Ολυμπιακος με τις μετριοτατες μεταγραφές του, τον ΠΑΟΚ φαβορί. Μπορούμε να το ανατρεψουμε γιατί ακόμα είναι νωρίς αλλά δεν βλέπω διαθεση. Οι παίκτες που ακούγονται πλην Ματσις δεν κανουν την διαφορα. Ακόμα συζητάμε αν θα ερθει 1 εξτρέμ η 2 και αν χρειαζεται χαφ η ομάδα. Πραγματα οφθαλμογανεστατα.

dragan21 - 13/6/2018 22:24

Εχοντας στο μυαλο οτι εχεις παρει πρωταθλημα κ φτιαχνεις γηπεδο με γοργους ρυθμους...Εχοντας στο μυαλο οτι σε λιγες μερες θα γκρεμιζεται το σκουπιδιαριο του ΔΗμαρχουκου με ΜΠΑΝΤΑ να παιζει ..Εχοντας στο μυαλο οτι ο ΗΓΕΤΗΣ της ΑΕΚ μας ακομα δεν εχει πει το οτι ΗΡΘΑΜΕ....Το βρισκω αρκετα ανιαρο να κατσω να σησυχω αν οι τελικες επιλογες του ΤΙΓΡΗ θα ειναι καλυτερες αποτι περυσι..Αλλωστε το ειπε κ αυτο ...Ο ι επομενοι θα εινια καλυτεροι απο τους προηγουμενους...Αραχτε... Συνέχεια ,ξεκιναει κ το Μουντιαλ...Η Ομαδα δουλευει τις προσθηκες πολυ προσεκτικα..Κ δεν εινια ο Λυμπε μονος του,μην ανησυχειτε...Εχεδι φτιαξει TEAM με τεχνοκρατες ο Πορεδρος στο ειδος τους.....Απλα , οι γαυροι προσπαθουν να κερδισουν τις εντυπωσεις με το να σε χτυπανε σε στοχους που βγαινουν στην δημοσιοτητα..Γιαυτο εχει δημιουργηθει αυτη η εικονα,η οποια σας διαβεβαιωνω οτι εινα ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ

nachosc - 13/6/2018 20:09

Ε ρε και να κάνει κάνα μπαμ ο τίγρης με Μολέντο να γελάμε με τους λιμανίσιους μέχρι του χρόνου τέτοιο καιρό...

Δύσκολα βέβαια αλλά θα χει πλάκα.

combatiente_21 - 13/6/2018 22:23

Απίθανο όχι απλά δύσκολο

AEKR21kAVALA - 13/6/2018 22:08

ΕΕΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΤΟ ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ?? Εδω στο βορρα πλεον γιναμε ΝΟΤΙΟΙ και εμεις. Ετσι αποφασισε η κυβερνηση. Εξηγω και τεκμηριωνω. Τωρα με την Βορεια Μακεδονια εμεις γιναμε ΝΟΤΟΣ... ο Τσιπρας ενωσε ολη την Ελλαδα, την εφερε κοντα, σε μια νυχτα ολα ΝΟΤΟΣ. Λοιπον ΝΟΤΙΟΙ και εμεις ΝΟΤΙΟΙ και οι Ηπειρωτες απο την στιγμη που υπαρχει η Βορεια Ηπειρο η Θεσσαλια πλεον ειναι το κεντρο των ΝΟΤΙΩΝ , εσεις εκει κατω ΝΟΤΙΟΙ ΤΩΝ ΝΟΤΙΩΝ αφου εμεις ειμαστε οι ΝΟΤΙΟΙ πλεον, και... Συνέχεια φυσικα η Κρητη που παιρνει το ΚΑΡΑΝΟΤΙΟΙ για συντομευση αφου ειναι ΝΟΤΙΑ ολων των ΝΟΤΙΩΝ. ΧΑΧΑ. Το επισημο τραγουδι σε αυτη την χωρα πλεον ειναι το ΄΄ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΝΟΤΟΟΟ ΄΄. ...και φυσικα μην ξεχναμε οτι το προπονητικο κεντρο της ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ...το εφτιαξε ο ΝΟΤΙΑΣ .ΤΥΧΑΙΟ???. ΧΑΧΑΧΑ. αρα φωναζουμε ολοι μαζι ΖΗΤΩ Ο ΝΟΤΟΣ..ΠΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ. υ. γ. ας μην ξεχνανε ομως οι πολιτικοι αυτοι της χωρας οτι νοτια της Κρητης βρισκεται η Αφρικη και καποια στιγμη αν σηκωθει ο Ελληνας απο τον καναπε τους βλεπω για κατα κει σε μονιμες διακοπες. ΜΟΝΟ ΝΟΤΙΟΙ ΑΝΕΜΟΙ απο δω και περα αδερφια. Σας χαιρετω απο τον ΝΟΤΟ.

ntheatis - 13/6/2018 22:20

ΑΔΕΡΦΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΣΕ ΠΟΥΝΕ ΦΑΣΙΣΤΑ!ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΩΡΗΣΕ ΦΑΣΙΣΤΑΣ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΛΕΓΑΜΕ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΠΙΟ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕς ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩ!ΥΠΟΜΟΝΗ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ!

AEKR21kAVALA - 13/6/2018 22:26

Αδερφε δεν υπαρχει Βορρεια πλεον ολα ΝΟΤΟΣ.......ΣΟΡΥ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΣ νασε καλα παντως.

AEKR21kAVALA - 13/6/2018 22:16

Ααα ξεχασα την Θρακη που πλεον ο Ερντογαν δεν ασχολειτε γιατι του πεφτει πολυ ΝΟΤΙΑ. Εκτος και αν ενωθει με την Κυπρο αφου ειναι ενα τσιγαρο δρομος κατα τον Τσιπρα. Καλο βραδυ απο την νοτια Καβαλα.

StefanoAG - 13/6/2018 22:17

Αν φύγει ο Βράνιες 4 εκ. . Φερνεις Federico Damián Alonso (Ουρουγουανος Μανωλας) η Alexander Barboza Mar 16, 1995 (23) Height: 1,93 m , και καθαριζεις μια και καλη .....

tyre21 - 13/6/2018 22:11

Εγώ ένα ξέρω...οι καψουρες πληρώνονται...δώστε ο.τι ζητάει ο Τίγρης και τον παίρνετε με κορδέλα...η ΑΕΚ της φαπας και των συμβιβασμων μας τελείωσε!

diakomanolis - 13/6/2018 22:00

Κατ αρχήν δεν ευθύνεται ο Βράνιες που τον ζητάει η Αντερλεχτ.Τιμή για τον παίκτη αλλά και για την ομάδα μας που διαθέτει τέτοιο ποδοσφαιριστή.Από κει και πέρα να του γίνει πρόταση για 3 έως 4 χρόνια τέτοια ώστε αφενός να μην αδικείται και αφετέρου να αντέχουν τα οικονομικά της ομάδας. Κανένας μας δεν θέλει την χρεοκοπία αλλά και την σπατάλη.Πόσο μας κοστίζουν ετησίως οι "ιερές αγελάδες";

combatiente_21 - 13/6/2018 22:10

Διακομανωλη,η πρόταση της Άντερλεχτ είναι 900 τον χρόνο,μην κουραζόμαστε δεν την ματσαρουμε.

diakomanolis - 13/6/2018 22:21

Ok,συμφωνώ να είμαστε ορθολογιστές.Εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος ότι η Αντερλεχτ δίνει 900.000 Ευρώ το χρόνο για τον Βράνιες συν όποια ποσά απαιτούνται για την μεταγραφή;Γιατί αυτές οι προσφορές δεν καταυθύνονται σε παίκτες του ΠΑΟΚ;Ο Βαρέλα δεν έχει αξία;Με αυτά τα λεφτά η Αντερλεχτ παίρνει τον Μπεκενμπάουερ που κατεβάζει την μπάλα μέχρι τον σέντερ φορ!!!Μη μασάτε ρε!!!

combatiente_21 - 13/6/2018 22:43

Είναι τόσα ,εδώ ο παοκ έδωσε 1,2 στον χατσεριδη.

Αλλιώς δεν θα λύσσαγε να φύγει,η ΑΕΚ μπορεί να δώσει βαριά 500,δεν θες 900 ?εγώ σου λέω 700 ..και πάλι έχει διαφορά 200 και στο 3ετες 600χαρτια διαφορά..

Ο απόκτηση έχει πουληθεί ,σήμερα το βράδυ ήρθαν οι της Άντερλεχτ και μιλάνε με ανθρώπους της ΠΑΕ,πάμε παρακάτω.

diakomanolis - 13/6/2018 22:01

Κατ αρχήν δεν ευθύνεται ο Βράνιες που τον ζητάει η Αντερλεχτ.Τιμή για τον παίκτη αλλά και για την ομάδα μας που διαθέτει τέτοιο ποδοσφαιριστή.Από κει και πέρα να του γίνει πρόταση για 3 έως 4 χρόνια τέτοια ώστε αφενός να μην αδικείται και αφετέρου να αντέχουν τα οικονομικά της ομάδας. Κανένας μας δεν θέλει την χρεοκοπία αλλά και την σπατάλη.Πόσο μας κοστίζουν ετησίως οι "ιερές αγελάδες";

Αεκτζης21 - 13/6/2018 21:52

Άντε το θέμα πιστεύω έχει κλείσει και απλά περιμένουν τα χρήματα από τους Βέλγους. Ας σταματήσει το θέμα εδώ και ας επικεντρωθούμε σε κάνα παίκτη, κούρασε το θέμα του Βράνιες.

Tommasgr21 - 13/6/2018 21:47

Εγώ παιδιά την άποψη μου λέω και μόνο . Ο άνθρωπος δεν καίγεται για τον πρωτάθλημα αν έρθει καλός . Η ΑΕΚ είναι εταιρία και όπως είπε πρέπει να μην έχει ανάγκη κανέναν . Πιστεύω ότι ο άνθρωπος γεμίζει τα ταμεία κάνει την ομάδα δυνατή παίρνεις παχτακια με λίγα που να επένδυση πάνω τους αν του βγουν ειτε τα κρατά ειτε τα πουλά. Αν τσίμπησει και τα 35 από το cl με παιχτεσ Όχι α κλάσης και κάνει καλή πορεία στο Europa ή πρωτάθλημα έστω και 3 θα είναι οκ .... Συνέχεια
Όταν με το καλό είναι έτοιμο το γήπεδο η ομάδα θα είναι δυνατή και αυτόνομη με τα ταμία γεμάτα και παίχτες έτοιμους και δεμένους ώστε η ΑΕΚ από εκεί και πέρα να σαρώσει και να γίνει θεσμός αυτόνομος χωρίσω να έχει ανάγκη τον κάθε ένα . Αυτά ευχαριστώ .

Tommasgr21 - 13/6/2018 21:46

Εγώ παιδιά την άποψη μου λέω και μόνο . Ο άνθρωπος δεν καίγεται για τον πρωτάθλημα αν έρθει καλός . Η ΑΕΚ είναι εταιρία και όπως είπε πρέπει να μην έχει ανάγκη κανέναν . Πιστεύω ότι ο άνθρωπος γεμίζει τα ταμεία κάνει την ομάδα δυνατή παίρνεις παχτακια με λίγα που να επένδυση πάνω τους αν του βγουν ειτε τα κρατά ειτε τα πουλά. Αν τσίμπησει και τα 35 από το cl με παιχτεσ Όχι α κλάσης και κάνει καλή πορεία στο Europa ή πρωτάθλημα έστω και 3 θα είναι οκ .... Συνέχεια
Όταν με το καλό είναι έτοιμο το γήπεδο η ομάδα θα είναι δυνατή και αυτόνομη με τα ταμία γεμάτα και παίχτες έτοιμους και δεμένους ώστε η ΑΕΚ από εκεί και πέρα να σαρώσει και να γίνει θεσμός αυτόνομος χωρίσω να έχει ανάγκη τον κάθε ένα . Αυτά ευχαριστώ .

PanosAEK21original - 13/6/2018 21:38

Μάγκες δε γκρινιάζω αλλά έχω ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.Νιωθω ότι πάμε με ρυθμούς χελώνας παρ όλο που δε ξέρουμε πόσο κοντά είμαστε σε κάποιον παίκτη και παρ όλο που πέρσι τέτοια εποχή δεν είχαμε πάλι κάνει ούτε μια μεταγραφή,απλά πραγματικά μπαίνω 365 φορές την μέρα εδώ μέσα και έχω σαλεψει από τη βαρεμάρα των μεταγραφων

combatiente_21 - 13/6/2018 21:35

Ο βρανιες ήρθε ως ελεύθερος ,η ομάδα είχε για 2,5 χρόνια τον καλύτερο στόπερ και χάλασε 270 την χρόνια χωρίς την εφορία.Τωρα θα τον πουλήσει και θα πάρει το λιγότερο 3εκ,πολύ καλή πώληση ότι και να λέμε,τον παίκτη εγώ δεν τον θέλω για τον λόγο ότι είναι αλλού το μυαλό του(όχι μόνο τώρα)και δεν θέλω ένα ξενερωμενο παίκτη να μου χαλάει το κλίμα.

Το θέμα είναι αν έχει γίνει προεργασία ώστε να βρεθεί ένα δυνατό στόπερ,τα υπόλοιπα θα έρθουν,μην... Συνέχεια αγχωνόμαστε.

ovelix - 13/6/2018 21:32

Νόμος της αγοράς και κοινή λογική. Με τις επιτυχίες αναβάζεις την αξία των παικτών σου και τις απαιτήσεις τους. Τραβας τον ενδιαφέρον συλλογων που μπορούν να πληρώσουν για να σου παρουν τους παίκτες . Αν εσυ θελεις να κρατήσεις το μεσο όρο συμβολαίων σου 300-400 χιλ απλά δεν θα σου μεινει κανεις καλός παίκτης. Επειδή επιασε για μια χρονιά η συνταγή και με χαμηλά συμβολαια πήρες πρωτάθλημα δεν σημαινει οτι θα γινεται συνέχεια. Ανεβαζεις την ομάδα επίπεδο αγωνιστικά χρόνο με... Συνέχεια το χρόνο αλλά ανεβάζεις και τα εσοδα σου απο ομίλους , χορηγούς γιατί βελτιώνεις το brand name σου , πρέπει λοιπόν να αρχίσεις να πληρώνεις παραπάνω για να κρατήσεις τους καλούς σου παίχτες και να φέρεις και καλύτερους. Ειδικά όταν μιλάμε ότι χάνεις παίκτες για 200-300 χιλ αυτό είναι αυτοκαταστροφικό. Ο βράνιες αν φύγει ειναι η μεγαλύτερη απώλια για μένα απο όσους χάσαμε γιατί είναι παίκτης του δυνατού μας στοιχείου της άμυνας και δεν πρέπει να χαλάσεις η χημεία της και γιατί προφανώς είνα πολύ καλός παίκτης . Για μπροστα έχω ελπίδα ότι μπορύμε να βρούμε καλύτερους , αρκεί να πληρώσουμε κάτι παραπάνω :-)

"Αυστριακός" - 13/6/2018 21:31

Καψούρα ξεκαψουρα παιδιά μην μας πρήζετε τα συκώτια, το καταλάβαμε ότι ο Βρανιες κουνάει μαντήλι, πεστε το μας μια κι έξω να τελειώνει η τρέλα. Εντελώς φιλικά και με απεριόριστο σεβασμό σε αυτό που κάνετε αλλά μην το κουράζουμε.

Rigo - 13/6/2018 21:26

ΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΟΙΧΟΙ ΣΤΟ ''ΦΡΟΥΡΙΟ'' ΤΗΣ Ν.ΦΙΑΛΔΕΛΦΕΙΑΣ......Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ!!!!!

jim1971 - 13/6/2018 21:24

In tiger we trust

MykonosG21 - 13/6/2018 20:47

Ελα παμε κουρασατε βαζω εγω 100 200 χιλιαρικα τι διαφορα οσο ειναι να μηνει ο Ογκνιεν!

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 13/6/2018 21:21

Σε μονοπωλι;

MykonosG21 - 13/6/2018 21:44

εχω πολλα λεΦΤΑ!

combatiente_21 - 13/6/2018 22:21

Δεν χτυπάτε αποδείξεις στο νησί για αυτό! χαχαχαχαχα

Araujo_11 - 13/6/2018 21:21

Όταν παίρνεις ελεύθερο τον Τσιγκρι τον γίγαντα και τον ανανεώνεις με 400χιλ το χρόνο, οταν έχεις ακομα 2 στόπερ παιχταράδες, Τσοσιτς και Λαμπροπουλο, τότε με 3,5 μύρια τυλιγεις σε μια κορδέλα τον Βρανιες και μρ τα λεφτα αυτα φέρνεις 3 παιχταράδες και όχι μόνο ενα καλό στόπερ. Καλη τυχη στο φίλο και τρελαρα Ογκνιεν.

josephaek - 13/6/2018 21:19

Οι κινήσεις της ομάδας μέχρι τώρα είναι τουλάχιστον ανησυχητικές, μπρος στην πρόκληση του C. L. Μάλλον το βάρος έπεσε στο γήπεδο και στη συνέχεια ότι προκύψει από παίκτες λαχεία...!

AEK_antepithesh - 13/6/2018 21:16

Γενικότερα στα μεταγραφικά υπάρχει μια νεκρα! Φευγουν παίκτες της ομαδας βασικότατοι αλλοι ορθώς αλλοι κακώς, δεν υπάρχουν προς το παρον αντικαταστατες (ελπίζω να υπάρχει απλα μυστικοπαθεια και να μην ήμαστε στο άγνωστο με βαρκα την ελπιδα) και πρεπει μεχρι να ξεκινήσει η προετοιμασια να υπάρχουν τουλαχιστον 11δατοι παικτες σε ολες τις θέσεις (δηλαδη τουλάχιστον 4 μεταγραφες) και ανανεώσεις σε βασικούς παικτες τύπου Σιμοες.... Ελπιζω να ξερουμε τι κανουμε! Υπομονή!

WazzaR21 - 13/6/2018 21:16

Ετσι κι αλλιως η ομαδα αμυντικα ειναι σχετικα καλα ακομα και να φυγει ο Βρανιες και με τα χρηματα που θα παρουν απ αυτον θα κινηθουν εκει που πραγματικα ποναει η ομαδα στα εξτρεμ.φορ και στο κεντρο ενα σεντερ μπακ θα ερθει και απο τι γραφτηκε τον εχουν βρει ηδη για να αντικαταστησει τον Βοσνιο.

felippe - 13/6/2018 21:15

Και την κορδέλα εμείς δώρο. Για τον χαρακτήρα του Βράνιες και δεδομένων των συνθηκών, που τον πήραμε τζάμπα, νομίζω είναι μια πολύ καλή τιμή.

aek_thessaloniki - 13/6/2018 21:11

Μαγκες αληθεια δεν παει να φυγει και ολη η εντεκαδα που ειχαμε φετος δεν μου καιγεται καρφι. Μετα τα φετινα αποτελεσματα εμπιστευομαι τοσο πολυ την διοικηση που δεν υπαρχει περιπτωση να ο Μελισσανιδης να μην εχει ομαδα που θα χτυπησει το πρωταθλημα και του χρονου. Αληθεια και να μου πουνε οπως κανουμε πλακα οτι θα φυγει και ο αετος απο το εμβλημα δεν θα με απασχολησει. Δεν παιζει οσα και να ακουγονται, οσοι και να φυγουν να μην τους αντικαταστησουν με κατι καλυτερο. Δεν παλευει... Συνέχεια τοσα χρονια μονος του να μην εχει τα κοζια ο σαββιδης,στις ενωσεις σε ολη την Ελλαδα να γινεται χαμος και ολα αυτα για να παιζει με μοραν. Υπομονη και ο απολογισμος οσο δυσκολο και αν ειναι θα γινει στα πρωτα προκριματικα(που κατα την γνωμη μου θα ειναι σιγουρα θετικος).

Bill83 - 13/6/2018 21:11

Μη κοροϊδευομαστε, προαναγγελία μεταγραφής ειναι αυτό. Προσωπικά το θεωρώ καλό ντιλ αν επιτευχθεί και με τα ποσά που ακούγονται βρισκεις άνετα αντικαταστάτη, όχι απλά ισάξιο αλλά πολύ καλύτερο, και χωρίς θέματα χαρακτήρα. Αν επενδυθούν σωστά τα λεφτά. Αν δεν, εδώ θα είμαστε...

giapantaek - 13/6/2018 20:59

ωραια...αφου καιγονται ας δωσουν λοιπον 3.5 μυρια και 25% ποσοστο μεταπωλησης και ας τον παρουν.

Aekcy2121 - 13/6/2018 21:08

Τι μεταπώληση να πάρεις ρε φίλε , του χρόνου θα είναι 30 , πόσο μπορεί να τον πουλήσουν δλδ ;

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 13/6/2018 21:20

Αν μπει σε τι σε χαλά; Σιγά να ρωτήσουν εμάς τι θα κάνουν

Σαν πολύ αέρα έχετε πάρει

Aekcy2121 - 13/6/2018 22:22

Καταρχήν χαλάρωσε , γνώμες γράφουμε . Αν μπει ρήτρα θα είναι ''σκόντο'' στο ποσό της μεταγραφής . Για παράδειγμα σου δίνουν 2 επιλογές . 3 + 25 % μεταπώληση , ή 3,5 στο χέρι . Τα νούμερα είναι υποθετικά . Οπότε αυτό που με ''χαλά'' εμένα που έχω πάρει αέρα είναι ότι βάζοντας ποσοστό μεταπώλησης σε 30χρονο παίκτη , είναι ότι ΛΟΓΙΚΑ , βγαίνεις χαμένος .

fs1924 - 13/6/2018 20:25

Ο Βράνιες κατά 99% μας έχει χαιρετήσει ήδη.Κατά τη γνώμη μου πολύ κρίμα γιατί έχει αγωνιστικά χαρακτηριστικά που δεν τα βρίσκεις εύκολα στην αγορά και που προσωπικά λατρεύω να βλέπω σε αμυντικούς(πάθος,ταχύτητα,τεχνική).Το πρόβλημα είναι πως όσο ο τίγρης δεν αφήνει στην άκρη τους εγωισμούς και τη σκληρή γραμμή τα νεύρα μας θα γίνονται τσατάλια.Είναι ανεπίτρεπτο για μένα να έχεις την προοπτική των εκατομμυρίων του CHL μπροστά σου και να σου φεύγουν οι 2 καλύτεροι... Συνέχεια παίκτες σου(Λάζαρος,Βράνιες) γιατί δεν έδωσες άλλα 500 στο σύνολο για να τους κρατήσεις..Πόσο μάλλον όταν δεν φαίνεσαι διατεθειμένος να βάλεις το χέρι στην τσέπη για να τους αντικαταστήσεις!Δυστυχώς με μεταγραφές τύπου Αλμπάνη,δανεικούς από Β'Ισπανίας κτλ δεν μπαίνεις ομίλους,μακάρι να διαψευστώ σε όλα.

borsalino911 - 13/6/2018 20:55

Τραγική διαχείριση του υπάρχοντος υλικού.. Αλλά δε μιλάμε λόγω γηπέδου..με Λάζαρο έγινε μεγάλο λάθος..

ARGY21 - 13/6/2018 21:20

Ο Λάζαρος λέει... άσε μας ρε φίλε με τον Λάζαρο μια ντριπλα έχει όλη και όλη και ένα σουτ αυτά, ο Λάζαρος πότε γύρισε να μαρκάρει? Πότε έπαιξε μπάλα τα προηγούμενα χρόνια? Γιατί στην Ιταλία τον έφαγε ο πάγκος? Γιατί μόνο ο χιμενεθ ήξερε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του παίχτη. Φέτος να δούμε τι θα κάνει ο Λάζαρος στον Ολυμπιακό που θα περιμένει πάσα από τον φορτουνη και από τον τζουρτζεβιτς

ntaekara - 13/6/2018 21:07

Λαθος με Λαζαρο? για ποιο λογο να δωσεις 600 χιλιαρικα σε παιχτη 32 στα 33? και ποσο μαλλον 3ετες που ζηταγε.. δηλαδη να πληρωνεις σε 1-2 χρονια 600 χιλιαρικα σε παιχτη 34 χρονων... Το ποιοι φευγουν κρινεται σωστο ή λαθος οταν βλεπεις αυτους π ερχοντε... κατσε να δουμε ποιοι θα ερθουν κ κραζετε μετα γ αυτους ου εφυγαν... γιατι αμα σ φερει 3.5μ ο βρανιες και παρεις μπομπα φορ μπομπα χαφ και εναν καλο αντικαταστατη να δω τι θα λετε

reflection - 13/6/2018 20:59

Το μόνο λάθος που δεν έγινε ήταν με τον Λάζαρο ... αυτό που βλέπω είναι πως ακόμα δεν έχει ανανεώσει και ο Σιμόες ...γιατί το κάνουν αυτό δεν ξέρω ...είναι ανίκανοι όσοι διαπραγματεύονται πλην Τίγρη ;

paladin - 13/6/2018 21:04

Με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται, δεν αρκεί να θέλουμε εμείς, πρέπει να θέλει και ο Βράνιες και είναι προφανές πως δεν θέλει ακόμα και αν του δίναμε( που δεν τα αξίζει) 800 χιλιάρικα. Εμένα πιο πολύ με στεναχωρεί πως όποια ομάδα γουστάρει κάνει απ' ευθείας προτάσεις σε παίκτες μας χωρίς να μας ρωτήσει κάν αν τους πουλάμε.

WazzaR21 - 13/6/2018 21:03

Εγω νομιζω οτι εφοσον πηρε η ομαδα φετος το Πρωταθλημα του χρονου δεν θα το χτυπησει αν ερθει παλι καλος αλλα δεν καιγεται κιολλας εχει σειρα ο Παοκ να το παρει ισως μπορει να κανει και λαθος και να δουμε μεταγραφαρες αλλα ο στοχος ειναι να μπει η ομαδα στο νεο γηπεδο και μετα να γινουν οι μεγαλες μεταγραφες.Ο Μελισσανιδης θελει να κανει την ΑΕΚ τα ζει απο μονη της κι οχι να βαζει αυτος καθε χρονο 10-15εκ απο την τσεπη αυτο το εκαναν μονο οι Γιαννακοπουλοι στον Παο και τωρα το κανει και ο... Συνέχεια Σαββιδης στον Παοκ αλλα μεχρι ποτε θα το κανει κι αυτος.

gelasto_kanoni - 13/6/2018 20:57

Γιατί δεν πουλάμε τον Αλμπάνη;Βαρέθηκα να τον βλέπω με την φανέλα μας

Yellow face - 13/6/2018 20:49

4 MURRIA KAI KORDELITSA

barlos71 - 13/6/2018 20:47

Ψυχραιμία αδέρφια, είμαστε στην ηρεμία πριν την καταιγίδα. Προσδεθείτε.

apaleftos21 - 13/6/2018 20:38

Καλά κάνει η Άντερλεχτ και κυνηγάει το παικτη που θέλει, σωστή πρακτική... Εμείς τί κανουμε;;; πιέζει για τον Ματσις (ή τελωσπαντων κάποιον ταλαντούχο και γκολτζη εξτρεμ; ) .Πιέζει για σεντερ φορ; Για χαφ; ή ειναι σε αναμονη , υπομενετικα και μεθοδικα για ''εύρεση ευκαιριων'';;; οι ευκαιρία θα'ναι στα τέλη της μετεγγραφικης περιόδου με καλό (;;;) παίκτη που θα ειναι ακομα ελεύθερος ή η ομάδα θα θέλει να τον δώσει δανεικό... Ρίσκο , μεγάλο Ρίσκο

davidian - 13/6/2018 20:46

φιλε απαλεφτε κανεις δεν την παλευει ειναι η αληθεια αλλα να εισαι σιγουρος και εσυ και ολοι οτι μυστικα γινονται κινησεις για παικτες.εμενα προσωπικα δεν θα μου αρεσε να ακουγονται 100 ονοματα.εγω θελω να κλεισουμε παικτες εκει που δεν το περιμενουμε και να ειναι παικτες αξιας.ομως για να γινει αυτο θελει και χρονο και να μην το κανουμε βουκινο ωστε να πλακωσουν οι γυπες.η ιστορια εδειξε οτι οταν παμε να παρουμε κατι πλακωνουν ολοι να το αρπ[αξουν.και επειδη καταλαβαμε... Συνέχεια πως εχει η δουλεια πολυ απλα γινονται ολα κρυφα.και καλα κανουμε στην τελικη για να μην υπαρχουν ξενερωματα στο τελος.και η διοικηση και πολυ καλα ξερει οτι θα εχουμε υποχρεωσεις στην ευρωπη και θελουν και την ομαδα μας ανταγωνιστικη και ξανα πρωταθλητρια και να μας κανουν και μας να τρελαθουμε με κατι.ε ωραια περιμενουμε και κρινουμε στο τελος.τωρα να καθομαστε και να λεμε τα ιδια και τα ιδια δεν εχει κανενα νοημα.παντως την χαρη δεν τους την κανουμε.θα παρουμε οτι πρεπει και χωρις να γνωριζει κανεις.

apaleftos21 - 13/6/2018 21:05

συμφωνώ, έχεις δίκιο αλλά στην παρούσα φάση νομίζω ότι δεν μένουν τόσα ''κρυφά'' τα σενάρια των μετεγγραφών όπως στο παρελθόν... μακάρι , να έχουν σχεδιάσει έναν αντικαταστάτη του Βρανιες που θα κλείσει στόματα... Όλοι μας οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι οι μετεγγραφικης κινήσεις μας είναι σε μεγάλο ποσοστό επιτυχημένες , πιο επιτυχημένες από τις ανταγωνιστικές ομάδες ...

MichalisMele - 13/6/2018 20:55

Ακριβώς αυτό

Yellow face - 13/6/2018 20:50

SUMFWNW DAVIDIAN

barlos71 - 13/6/2018 20:44

Καλά είναι, δώστε τον μην αλλάξουν γνώμη.

Nea_Karia_G21_AEKARA - 13/6/2018 20:44

ΑΕΚ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!!!!! ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΩΣΟΥΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ...ΕΙΝΑΙ ΤΟ DNA ΜΑΣ ΝΑ ΗΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΊΗΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ..!!!

Mitsakos11 - 13/6/2018 20:42

Μωρέ αν είναι για 3,5 με 4 εκ. ας πάει στην ευχή του Θεού.Αρκεί βέβαια να έρθει καλύτερος.

Xazos - 13/6/2018 20:39

Κατά τη γνώμη μου το να φτάσει η ΑΕΚ να πουλάει ακριβά παίκτες που πήρε τη να είναι μεγάλη επιτυχία.

Και εννοείται ότι θα πουλήσεις τους καλούς παίκτες Εννοείται ότι θα στεναχωρηθείς που θα τους χάσεις αλλά αυτό είναι εξέλιξη σε μία ομάδα

Napolitanoscomeback - 13/6/2018 20:26

Εκεί που θέλαμε 2-3 παίκτες όπως λέγαμε, τώρα θέλουμε καινούρια μισή ενδεκάδα. Αρε ΑΕΚ...

taxiss21 - 13/6/2018 20:37

Ποσο δικιο εχεις.

nikomidiotis - 13/6/2018 20:36

Απο τη μια εχεις ενα Μελισσανίδη να σε βεβαιώνει οτι θα κανουμε μεταγραφές και καλυτερες αυτούς που μας έφυγαν αλλα και αυτες που χρειαζόμαστε και απο την αλλη εχεις την (κλασική) γκρίνια όσων ακομα δεν έχουν συνειδητοποιησει τι εχει γινει στην ομαδα τα τελευταία χρόνια και απο ποιον! Μαλλον ο «καβουριας» πρεπει να κατακτησει το Τσάμπιονς λιγκ για να περιμένουμε απο πριν ολα αυτα που ηδη γινονται αλλα μέχρι να γίνουν γκρινιάζουμε... κι αν υπάρχει ένας που πιστευει οτι εχει... Συνέχεια καλύτερη επίγνωση της κατάστασης ή εχει ενα πληρέστερο και αποτελεσματικότερο πλάνο ας το πει... πριν με γεμίσετε ντισλαικ ολοι εσείς που θίγεστε απο το σχόλιο μου να ξέρετε πως δεν ειμαι απέναντι σας ειμαστε ολοι μια οικογένεια και δε θα επρεπε να χρειαζεται καν να κανω τέτοιο σχόλιο! Σας προτείνω να απολαύσετε ήρεμοι τις διακοπες και οσα ειναι να γίνουν θα γίνουν κι όπως πρεπει να γίνουν μην ειμαστε ανυπόμονοι ας εμπιστευτούμε, δε νομίζω να νιώθει κανει την εμπιστοσύνη του προδομένη απο το Μελ... και κατι ακομα ο κορμός της ΑΕΚ δε διαλύθηκε κι αλίμονο αν στηριζόταν σε παίκτες σαν το λαζαρο και το βρανιες με τέτοιο χαρακτήρα! Παμε γερα με για ομίλους με Μπάρκα μπακακη μάνταλο σιμοες λιβαγια τσιγκρι πυλώνες και τους υπόλοιπους παικταράδες μας και όσους ακομα έρθουν και μη φοβάστε τιποτα αδέρφια!

panagiotis_belgrade - 13/6/2018 20:17

Πουληστε τον βαλτε του και μια ρητρα για αλλη Ελληνικη ομαδα και εν συνεχεια πληρωστε τη ρητρα στον Ατρομητο για ΡΙΣΒΑΝΗ[κοντα στο μυριο] και ειμαστε κομπλε

Yellow face - 13/6/2018 20:31

panagiwth kane ena kryo ntouzaki

panagiotis_belgrade - 13/6/2018 21:22

φιλε μου την αποψη μου λεω,τωρα αυτα τα υποτιμητικα σχολια με υφακι αλλου...

ascararte15 - 13/6/2018 20:24

Ναι οχι τον χατζηισαια θα πάρουμε ασε μας ρε φιλε

reflection - 13/6/2018 20:33

Koμπλέ για το Δρομοκαίτειο θα είμαστε ...δεν πιστεύω να έγραφες χτες-προχτες για Μποτία ; δεν κρατάω αρχείο ,μακάρι να ήταν κάποιος άλλος .Δεν προλάβαμε να βουτήξουμε τον Μαυροπάνο παρότι μας άρεσε ...παλαιότερα ,1 χρόνο πριν κλείσει στον ΠΑΟ τα 500.000Ε που ζήταγε ο Αστέρας για Κουρμπέλη μας φαίνονταν πολλά και τώρα η τιμή του παίκτη εκτοξεύτηκε στα 3εκΕ και βάλε . ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ...

davidian - 13/6/2018 20:31

αντε να τελειωνει αυτο και να αρχιζουμε να κλεινουμε παικτες.τον γουσταρω τον Βρανιες αλλα απο το να μας δημιουργησει στο μελλον τιποτα προβληματα κορδελιτσα και πουλημα αλλα σωστο πουλημα.λογικα μετα παμε για τρεις στανταρ παικτες αμεσα και αλλους τρεις στην πορεια.

aekbasket1 - 13/6/2018 20:21

Η πώληση στα 3-3,2 ειναι δυστυχώς αναπόφευκτη. Αλλιώς θα έχουμε πρόβλημα ολο το χειμωνα. Με τα λεφτά του + ότι θα δίναμε έτσι κ αλλιως, πρέπει να κινηθούμε ανάλογα για 5 παίκτες απο καλο ράφι.

Πάντως στο μέλλον πρέπει να κινηθούμε αλλιώς. Όταν οι αντίστοιχοι και οχι ικανότεροι παίκτες του μπαοκ και του γαύρου παίρνουν 600 (Μαλεζάς)-μυριο +(πριγιοβιτς) δε μπορεις να έχεις ταβάνι τα 500-550 ( με 700 για φορ-Λιβαγια). Τοτε αν δε θες να πας εκεί το μπατζετ, πρέπει να τους ανανεωνεις πολυ πιο... Συνέχεια γρήγορα απο τον τελευταίο χρονο συμβολαίου, για να μην τρέχεις. Αν ανανεωνόταν ο βρανιες το Δεκέμβρη με 400 (ούτε καν 500), τωρα θα έπαιρνες 4,5-5 μυρια ή θα τον κρατούσες να τον πουλήσεις- μετα τς λ- στα 6-7 εύκολα. Τον Λαζαρο το Δεκέμβρη τον ανανεωνες με 450 εύκολα. Μετα πέσαν τα κοράκια.

Ελπίζω και πιστεύω ότι έχουν γνώση οι φυλακές για Σιμοες Μπακακη και Μπακασετα. Μη γίνει το ίδιο λάθος

Napolitanoscomeback - 13/6/2018 20:21

3 και ποσοστό μεταπώλησης. Αφού είναι φευγατος ο Βρανιες και τον θέλει τόσο η Αντερλεχτ και σε συνδιασμό με την ανανέωση που δεν βλέπω να γίνεται. Ας φύγει... Μπας και πανε τα λεφτά σε κανέναν παίκτη και σε άλλες θεσεις.

fil21AEKARA - 13/6/2018 20:20

Μας ζαλισατε..

mixalis21 - 13/6/2018 20:20

Οκ τον δίνουμε. 3.5 εκατομμύρια για παίκτη που πήρες ελεύθερο με 270k και 1 χρόνο συμβόλαιο «είναι καλή». Σχετικό αυτό, αλλά είναι. Το θέμα είναι ότι πμε να παίξουμε προκριματικά με:

1 νέο στόπερ

1 νέο χάφ (?)

2(?!) νέα εξτρέμ... Συνέχεια
1 νέο φορ (εκτός αν κλείσει ο Αραουχο πριν τα προκριματικά)


Μιλάμε για μισή καινούργια ομάδα. Καινούργιο προπονητή. Καινούργια φιλοσοφία. Όλος ο κορμός που είχαμε πέφτει. (Βρανιες Λαζαρος Γιόχανσον Αραουχο)

Tassos_21_Ilion - 13/6/2018 19:47

Εχει κουρασει πραγματικα αυτο το θεμα με τον Βρανιες. Και στην μεταγραφικη του Ιανουαριου εψαχνε να φυγει λες και δεν περναει καλα. Ελεος ρε παιδια με αυτον τον παιχτη. Ειλικρινα αναγνωριζω το οτι ειναι παιχταρας. Εννοειται οτι τον θελω στην ομαδα αλλα αληθεια δεν τον θελω αν δεν γουσταρει πραγματικα να μεινει και ο ιδιος. Να μεινει και να μιλαει καθε μηνα και με αλλη ομαδα στα τηλεφωνο ή με τον ατζεντη του για να φυγει; Ας τον δωσουμε με μια καλυτερη προσφορα απο αυτην που εχουν κανει... Συνέχεια ηδη οι βελγοι, να τον ευχαριστησουμε και να παει στο καλο...

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 13/6/2018 20:18

Είναι πολλά τα λεφτά ρε Τάσο, τι τον πέρασες τον Βράνιες, Ντέμη;

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 13/6/2018 20:04

Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΗ (ARH) ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΤΟ UTOBIA.....

delibasicdaddy21 - 13/6/2018 20:17

ΚΛ7ΚΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΑΤΣΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΚΡΙΝΙΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ;

ΚLEFTAKIS21-VIOLOGY - 13/6/2018 20:27

ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ

delibasicdaddy21 - 13/6/2018 20:15

ΚΛ7ΚΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΑΤΣΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΚΡΙΝΙΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ;

AEKaraSalonica - 13/6/2018 20:17

Εκτιμω οτι αν πωληθει ο βρανιες θα τα σκασει ο μελ και θα φερει πασαλιδη.Αν ακουσατε τον κετσε στο σπορ φμ σημερα εκει που γινετε αναφορα για τον αντικαταστατη του βρανιες ριχνετε η μπιχτη.

MaRkOsS - 13/6/2018 20:17

Λογικά, για να ήρθαν άνθρωποι τους εδώ, πάει προς τελική συμφωνία. Εφ όσων αληθεύουν τα νούμερα που βγαίνουν προς τα έξω, τα 4 μύρια είναι τρομερή επιτυχία. Και βέβαια για τον Βρανιες από τα 200 στα 800 , επίσης μεγάλη επιτυχία. Win to win κατάσταση. Άντε να δούμε.

aLiGaToR_21 - 13/6/2018 20:00

Πασαλιδης για μένα πολύ καλή επιλογή.

Έλληνας ταλαντούχος με πολύ μέλλον και πίσω από τσιγκρινσκι και τσοσιτς θα μαθει πάρα πολλά ,παράλληλα και με τον Μαρίνο που εμπιστεύεται νεάν παιδιά!

vaggelis_kaisariani - 13/6/2018 20:14

εχει ιδιο μανατζερ με αλμπανη και κουρμπελη,αλλα ομως και λαζαρο και καμια δεκαρια το γαυρου.

Λογικα αμα κανουμε να ενδιαφερθουμε θα του τη πεσει ο γαυρος με τα τριπλα..

Μονο αθορυβα και αν...

Aetosasterous - 13/6/2018 20:13

Πόσο πουλάμε μας λένε και ποιον πουλάμε

Πόσο αγοράζουμε και ποιον θα δουμε ?

Η θ τελειώσει η προετοιμασία στη Πολωνία και ακόμη θα λέμε πόσο πουλάμε

ΔΕΝ είναι αισιόδοξος

panagiotis_belgrade - 13/6/2018 20:13

Πουληστε τον βαλτε του και μια ρητρα για αλλη Ελληνικη ομαδα και εν συνεχεια πληρωστε τη ρητρα στον Ατρομητο για ΡΙΣΒΑΝΗ[κοντα στο μυριο] και ειμαστε κομπλε

Thomas11Demis - 13/6/2018 20:13

από που ; απ τα 2μιση; σιγά τα ωα ......πιο ψηλά πιο ψηλά...πάμε στα 4

.....και δώρο μπλουζάκι "anderlecht menidi "

johnsot - 13/6/2018 20:08

Εκτιμώ οτι ο Βράνιες θα φύγει και καλώς να φύγει με αυτά τα λεφτά. Αυτό που με προβληματίζει είναι η δυσκοιλιότητα στα μεταγραφικά, η προοπτική αγοράς μόνο ενός εξτρέμ (εδώ ψάχναμε εξτρέμ με τον Λάζαρο) και το περιορισμένο μπάτζετ (τα έσοδα του europa και η δεδομένη αύξηση στο μπάτζετ λόγω ch l δεν ισοφαρίζονται με την αγορά Λιβάγια και Άλμπάνη). Είπαμε σφιχτή οικονομική πολιτική αλλά είσαι και πρωταθλητής

AEK_Rhodes - 13/6/2018 20:12

Πολυ σωστος!!

SimoesMan - 13/6/2018 20:10

Ακομα και εμεις οι πολυ αισιοδοξοι αρχιζουμε να αμφιβαλλουμε για την φετινη μεταγραφικη περιοδο...Αντε να αρχισουν τα θετικα νεα γιατι σε 20 μερες φευγουμε προετοιμασια

Costas68 - 13/6/2018 20:09

3.300.000 και 20/100 ποσοστό μεταγραφής με Ρήτρα 4 μύρια για ελληνική ομάδα και εισαι μια χαρά!! Αφου θελει να φυγει να βγαλουμε το μαξιμουμ !!

delibasicdaddy21 - 13/6/2018 20:01

εγώ αν ήμουν ο Μελ θα τον έδινα μόνο για 4,5 μύρια, με ποσοστό μεταπώλησης 20% και ειδικές ρήτρες:

-να μπορεί να πάει δανεικός μόνο πίσω στην ΑΕΚ

-ρήτρα αποδέσμευσης για Γαύρο και ΜΠΑΟΚ τα 21(ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΕΙΚΟΣΙΕΝΑ) εκατομμύρια

legend_21 - 13/6/2018 20:07

4,5 μύρια για παίκτη στα 29 με 250χιλιάρικα συμβόλαιο και 10+ ομάδες σε 10 χρόνια και με ένα χρόνο ακόμα στο συμβόλαιο του θα πρέπει να είμαστε πολύ έξυπνοι για να τα πάρουμε.Αν τον ανανεώσουμε του χρόνου τέτοια εποχή μπορει να κάνει και 7-8.Αλλά αυτή τη στιγμή όσο έχει συμβόλαιο 250.000 με ισχύ ένα χρόνο ακόμα δεν πρόκειται να πάρεις πολλά λεφτά

Aeklife24 - 13/6/2018 19:58

3.5 εκατομ. 29 ετών ένα χρόνο συμβόλαιο, λέγεται καλή πώληση. Αρκεί να πάμε στην προετοιμασία με φορ-εξτρεμ-Κονέ και αντι Βράνιες για να παλέψουμε τους ομίλους.

Μίνιμουμ.

makisele - 13/6/2018 20:06

2 εξτρεμ ,φορ,αμυντικο μεσο και Κονέ και στοπερ αντι Βράνιες τουλάχιστον θέλεις να πεις...ΑΕΚΑΡΑ

delibasicdaddy21 - 13/6/2018 20:05

στην προετοιμασία πρέπει να πάμε πλήρεις μονάχα για ΔΕΎΤΕΡΟ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΌ, σε περίπτωση πρόκρισης φέρνεις μια ΟΝΟΜΑΤΆΡΑ ΈΤΟΙΜΗ ΖΕΣΤΉ να πράξει τα μέγιστα για να προκριθούμε, δίνοντας περίπου 6-7 εκατομμύρια τα οποία ήδη θα έχεις εξασφαλίσει και με το παραπάνω (τουλάχιστον 10 από είσοδο σε ομίλους Γιουρόπα)

faraway24 - 13/6/2018 20:04

δώστον πρόεδρε και φέρε την καψούρα σου τον Πασαλίδη ..Ακριβός μεν για ελληνική αγορά ..αλλά ξέρεις εσύ !

Drogo 21 - 13/6/2018 19:59

Με 4 εκ....βαλτε μια κορδελα και δωρο τα εισιτήρια!αλλα να μπει και ορος σε περιπτωση που πουληθεί σε ελληνική ομαδα 10 εκ!!!και παμε να παρουμε Μολεδο!!!!αντε μας φάγατε 4 μερες τωρα!

Nick_P21 - 13/6/2018 20:04

Τρομερός παίχτης αλλά δυστυχώς απίθανο...

reflection - 13/6/2018 19:51

Πιο πολύ ανησυχώ για τον εντοπισμό ισάξιου αντικαταστάτη και κλεισιμο του ,παρά για το αν ο Βράνιες πιάσει τα επιθυμητα οικ.νούμερα . Σε μια οργανωμένη ΠΑΕ ,ξέρουν πριν πουλήσουν ...αυτόν που θα φέρουν και τέτοια θέλουμε να είναι η ΑΕΚ .

egli_21 - 13/6/2018 20:03

Πιστεύω ότι έχει ήδη βρεθεί και είναι και καλύτερος του.

delibasicdaddy21 - 13/6/2018 20:06

Και το όνομα αυτού, ΦΛΟΡΕΝΤΙΝ ΠΟΓΚΜΠΑ;

Napolitanoscomeback - 13/6/2018 20:23

Παιζει να είναι Γάλλος πάντως.

makisele - 13/6/2018 20:46

Ραμπεσατρατανα? Αχαχαχ

iorant - 13/6/2018 20:02

Ρε σεις μεχρι και Βρανιες Ξερει ΟΤι δεν τα αξιζει τα 3-4 που ζηταμε, για αυτο καιγετε να υπογραψει. Τον Ιανουαριο θα μπορουσε να υπογραψει και με 1-1.2ετησιο συμβολαιο μιας και η Αντερλεχτ θα τον επαιρνε ως ελευθερο..

GeorgeGlyfada - 13/6/2018 19:58

Αν είχαν πράγματι καψούρα θα τα είχαν δώσει τα 4

iorant - 13/6/2018 20:00

Αν αξιζε τα 4 θα ειχαν δωσει 5. φιλε απο την καψουρα τους δεν βλεπουν μπροστα τους. Εγω ειμαι γατα 2+ θα τον εδινα. Ο τιγρης ειναι τιγρης και θα τον δωσει 3. Αλλα τιγρης ξερει οτι δεν αξιζει 2.

AEK Frankfurti - 13/6/2018 20:00

Πάρτε τα τρία ρε παιδιά και πάμε για Μολεδο και εξτρέμ και επιθετικό απο το πάνω ράφι!!!αφου απο οτι φαινετε ούτε ο ίδιος θελει να κάτσει εδώ αρα....

ioakim - 13/6/2018 19:59

Εκει στην Αντερλεχτ με τον Μελισσανιδη Μιλατε ,,,οχι με τον Σαββιδη ...τα ριχνετε τα ευρω και σας κανουμε και δωρο τα μεταφορικα

fortsaAEKARA - 13/6/2018 19:56

Αν φυγει ο βρανιες για μενα καλητερα να μην φυγει.αλλα βλεπω να γινεται κανα μπαμ με μολεντο που κανει κ διακοπουλες εδω!!!

iorant - 13/6/2018 19:56

προεδρε Πουλα. Του χρονου Θα ειναι Πισω Δανεικος και με το Μισο Συμβολαιο Πληρωμενο απο την Αντερλεχτ...

ARGY21 - 13/6/2018 19:52

Αν η παλταδουρα ο Ένγκελς πήγε στον Ολυμπιακό με 7 εκατομμύρια τότε ο βρανιες πόσο πρέπει να πουληθεί? 5,5 στην χειρότερη περίπτωση

iorant - 13/6/2018 19:55

re file ta νουμερα που λεει ο ολυμπιακος ουτε ο τσουκαλας δεν τα πιστευει.

george21R - 13/6/2018 19:55

Αυο ειναι το θεμα.Οτι αυτοι εχουν μαθει να πουλανε ακριβα πολλα χρονια τωρα.Εμεις τωρα μαθαινουμε και μας μαθαινουν παλι.Υπομονη ολα θα γινουν...

BlackKeys - 13/6/2018 19:54

Αν η προσφορα φτασει στα 3.5 εκατομμυρια θα ειναι δυσκολο να πουμε οχι αυτη την στιγμη.

Απλα να ειμαστε σιγουροι οτι μπαινει ρητρα που απαγορευει την μεταπωληση σε αλλη ελληνικη ομαδα.

gelasto_kanoni - 13/6/2018 19:53

Ο Βράνιες δεν είναι καψούρα με την ΑΕΚ;

AEK_antepithesh - 13/6/2018 19:51

3,5 και ποσοστό μεταπωλησης!

kostas37 - 13/6/2018 19:50

Κι εμείς αγαπήσαμε αλλά δε κάναμε έτσι. ....

josepic21 - 13/6/2018 19:50

4 ακατέβατα!!! αυτοι πουλουσαν και πουλαν ακριβα παντοτε και παντα, τα 4 τιποτα δεν είναι για αυτους!!! Αντερλεχτ και Μπριζ κυριως τροφοδοτουν την πρεμιερ λιγκ και μπουντεσλιγκα !!!!

OKPHTIKOS - 13/6/2018 19:48

Παρτε τα ρε, μαζι με ενα ποσοστο μεταπωλησης!

Και θελουμε μετα 5 ΚΑΛΕΣ μεταφραφες!

Daddy_Pig - 13/6/2018 19:39

Αρα πέρνουμε Πογκμπά

ascararte15 - 13/6/2018 19:47

Δεν κακώς ο πογκμπα πάντως πιο δυναμικος απο βρανιες μια φορα

WazzaR21 - 13/6/2018 19:46

4εκ και παρτε τον

ascararte15 - 13/6/2018 19:45

Στα 3.5 σταματα μια χαρα είμαστε δεν θα τα χαλάσουμε γ 500 χιλιαρικα

ioannis72 - 13/6/2018 19:45

Άμα δίνουν 3 εκατομμύρια δώστε τον να τελειώνουμε

depon21 - 13/6/2018 19:43

Με 3.5 εκατομμύρια και πάνω είναι δικό σας άλλωστε η ΑΕΚ με τον μόνο που έχει μόνιμο συμβόλαιο είναι με τον δικέφαλο αετό όλοι οι άλλοι φεύγουν στην κατάλληλη τιμή όπως γίνεται και σε κάθε ομάδα βέβαια το θέμα είναι να υπάρχει πλάνο όπου να μπορούν να καλύψουν το κενό και νομίζω ότι το έχουν εκεί στην ΑΕΚ γιατί εδώ και τρία χρόνια η ομάδα έχει ανοδική πορεία χρόνο με το χρόνο...... Συνέχεια
ΜΟΝΟ ΑΕΚ

taxiss21 - 13/6/2018 19:41

Ρε μαγκες αφου τον θελετε τοσο καντε οτι σςς λεει ο Τιγρης σταξτε 4 μυριακια και δικος σας. Αντε γιατι κουραστηκαμε και εμεις...

jimmysR - 13/6/2018 19:40

Η υπόθεση θα λήξει με τεράστια ΕΠΙΤΥΧΙΑ της ΑΕΚ. Ένας παίχτης φευγάτος από τον Γενάρη ουσιαστικά, ο οποίος αποκτήθηκε ελεύθερος και με χαμηλό συμβόλαιο πωλείται με ένα ποσό πάνω από τρία μύρια. Δεν ξέρουμε πού θα κάτσει η μπίλια, πάντως σίγουρα πάνω από τρία. Επιτέλους αρχίζουμε και αυξάνουμε τα έσοδα από μεταγραφές...μετά και από αυτήν την αποχώρηση προβλέπω ρελάνς μεταγραφών, θα πάμε για πολύ μεγάλα πράγματα φέτος, θα το δείτε!

george21R - 13/6/2018 19:40

Τιγρη δειξτους τι παει να πει " θα σας ρουφηξω μεχρι τελευταιας ρανιδας".Αυτοι καιγονται για στοπερ οχι εμεις.Η τακτικη μας μας εβαλε σε θεση ισχυος. Αλλωστε αυτοι τσεπωσανε 7 εκατομμυρια απο το Spajic που πουλησαν.Δεν θα παρουν κοψοχρονια τον καλυτερο μας στοπερ.

aek_os_thanato - 13/6/2018 19:40

εχω-εχουμε χασει κατι? ειχε φτασει προηγουμενη επισημη προταση?

ΕΠΟΜΕΝΟ