64 ΣΧΟΛΙΑ

«Άλλος άνθρωπος» ο Μοράν

Πήρε τα πάνω του ψυχολογικά ο Ισπανός μετά την εμφάνισή του στο ντέρμπι – Τι λένε στα Σπάτα


Η αλήθεια είναι πως ο Ερικ Μοράν δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στα δεδομένα της ΑΕΚ και της Ελλάδας. Από τον περασμένο Γενάρη που ήρθε για λογαριασμό της Ενωσης στην Αθήνα, δεν μπόρεσε να βρει τον εαυτό του, με αποτέλεσμα να βρίσκεται μεταξύ πάγκου και εξέδρας. Αυτή η εβδομάδα όμως που διανύουμε και μετά τη συμμετοχή του στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ο Μοράν φαίνεται να διανύει τις καλύτερες ημέρες του στην ΑΕΚ σε προσωπικό επίπεδο. Ολοι στα Σπάτα βλέπουν έναν… διαφορετικό Μοράν. Πιο χαμογελαστό, πιο ευδιάθετο, περισσότερο πρόθυμο να κάνει και δεχθεί πλάκες. Αρκεί η συμμετοχή σε ένα ντέρμπι να αλλάξει άρδην το κλίμα για έναν ξένο παίκτη; Στην περίπτωση του Μοράν φαίνεται πως αρκεί. Δείχνει «άλλος άνθρωπος» στις προπονήσεις και χαίρονται όλοι γι’ αυτόν, με την ελπίδα πως στο μέλλον θα καταφέρει να δείξει αυτά που πραγματικά μπορεί και αγωνιστικά.

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
gman - 12/10/2018 00:04

Μπορεί να είναι ''άλλος 'ανθρωπος'' και να είναι όμως σε άλλη ομαδα? Ελεος, σε λιγο θα μας πείτε ότι μας κάνει και δεν χρειαζόμαστε χαφ.

IOYLIOS1970 - 11/10/2018 23:36

Δε μπορει ενας ισπανος Α εθνικης να ναι αμπαλος.Μπορει να μοιραστει χρονο με Σιμοες.Εξαλλου δημιουργικα δε μπορει να δωσει ο Σιμοες κατι αλλο.Ο Αλεφ επισης αντι Γαλανο.Θελει εναν σκληρο κοφτη κ ενα πιο δημιουργικο.Κι αλλα παιδια πρεπει να μπουν πχ Γιακουμακης ,Αλμπανης,Μπογιε κλπ.Στα στημενα ο Γιακουμ μαζευε ολη την αμυνα...

andreas_patras_r21 - 11/10/2018 23:11

AEK αρτάν, αρντάν και γλέντα τους Μοράν !

BlueEyesWhiteDragon - 11/10/2018 20:52

γενικα ειμαι της αποψης οτι πρεπει να στηριζεται καθε παιχτης της ΑΕΚΑΡΑΣ....Απλα επειδη ειμαι και καχυποπτος απο φυση μ δεν πιστευω να θελετε να βγαλετε τον μοραν τσαμπι αλονσο επειδη κατι δε κολλαει με σιμοες

R21_AEK - 11/10/2018 20:29

Ο Μοραν ενα ειναι το σιγουρο στη πασα ειναι πολυ καλυτερος και απο τον Σιμοες και τον Γαλανοπουλος απλα δεν εχει τα τρεξιματα τους και το καλο ειναι οτι πασες του ειναι παντα μπροστα και καθετα και οχι παραλληλα νομιζω οτι μαζι με τον Σιμοες πρεπει να τον δουμε βασικο για να δουμε πως θα τα παει.

Daddy_Pig - 11/10/2018 18:19

Παιδιά βοήθησε - δεν βοήθησε, είναι απαράδεκτο να βρίζουμε παίκτη της ομάδας μας.

Κατά τη γνώμη μου, στην αρχή έκανε λάθη, μετά ισορρόπησε και πρόσφερε. Αξίζει να πάρει ευκαιρίες με μικρές ομάδες και να κριθεί εκ νέου.

PANOS1950 - 11/10/2018 17:57

Ηταν λάθος του Ουζουνίδη από την στιγμή που λόγω μη μεταγγραφής αλλά και αναπόφευκτων τραυματισμών ,έκανε στροφή 180 μοιρών και τον υπολόγιζε ,να μη του δώσει καθόλου χρόνο σε προηγούμενα παιχνίδια . Είναι μία λύση τουλάχιστον μέχρι τον Γενάρη . Γι αυτό σεβασμό στον παίκτη .Είναι μέλος της ομάδας που έχει γολγοθά μπροστά της.

ΜΑΝΤΑ21 - 11/10/2018 17:44

βλεπω με τον Μοραν μια διαμαχη ενταξει παιδια δεν ειναι κ ο νιανγκολαν αλλα δεν γινεται ενας παικτης με θητεια στην πριμερα ντιβισιον να μην κανει για ελλαδα!!!!μπορει να προσφερει σε συγκεκριμενους τομεις ο ανθρωπος ξερει το τοπι καλυτερα απο γαλανο-σιμοες επιθετικα μιλαω μου εδειξε κ πειθαρχημενος κ στο φιλικο με την γαλατα που επαιξε 15 λεπτα κ με τον gay εκανε κ 2-3 δυνατα φαουλ στον φορτουνη κ καλα του εκανε γιατι οι σιμοες-γαλανο δεν κλωτσανε φετος κ δεν ξερω το... Συνέχεια γιατι!!μπορει να βοηθησει κ στο passing game αλλα εχει ενα θεμα αμυντικα οπως κ στο ψηλο παιχνιδι δεν νομιζω να μπορει να παιξει χειροτερα τον περιμενω καλυτερο απο δω κ περα ψυχολογια θελει κ στηριξη σαν τον κλωναριδη περσι τον βριζαμε κ φετος κανει παπαδες!1!!στηριξη στην ομαδα θα βοηθησει κ αλλο ο μοραν το πιστευω αρκει να παρει ευκαιριες εμεις με 10 περσινα ματς τον δικασαμε τον ανθρωπο δεν ειναι τοσο κακος οσο νομιζουμε εγω τον πιστευω κ δεν εχω κραξει κανεναν το μονο που φωναζω ειναι ΑΕΚ ας στηριξουμε τους παικτες δεν θα βγουμε χαμενοι!!!ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

Φοίνικας - 11/10/2018 13:37

Συγγνώμη ρε παιδιά επειδή κοντεύω να τρελαθώ. Τι αξιόλογο έκανε ο Μοράν την Κυριακή και όσο και να σπάω το κεφάλι μου δεν μπορώ να το επαναφέρω και να το δω?


Σύμφωνοι, για πεμπτο-τέταρτος χαφ για να ξεκουράζει σε ματς με Απόλλωνες, Λαμίες και Λεβαδειακούς αυτούς που τραβάνε το κουπί όλη την χρονιά μια χαρά είναι ο άνθρωπος και κακώς φτάσαμε να τον... Συνέχεια επαναφέρουμε λόγω ανάγκης και δεν υπολογιζόταν εξαρχής για αυτό τον ρόλο αλλά μέχρι εκεί.


Δεν ξέρω αν κρύβει κανά λιοντάρι μέσα του και πάθουμε πλάκα, αλλά σε επίπεδο aggressive-ness, διάθεσης, πάθους και φυσικά ταχύτητας είναι ένα επίπεδο (τουλάχιστον) κάτω από αυτό που έχει ανάγκη η ΑΕΚ.


Ότι στο ματς με τον γαύρο ο (εδώ και καιρό) σκασμένος Σιμόες έκανε την ανάγκη φιλότιμο και έτρεχε για δυο μόνο εγώ το είδα δηλαδή? Ότι μέχρι και στα κοντρόλ του ο άνθρωπος έβγαλε προβλήματα σε κάποιες φάσεις δεν το είδε κανένας άλλος? Πολύ λιβανιστήρι για το τίποτα από την Κυριακή το βράδυ. Τι να πω. Εκτός αν πια το είδα τοοοοοόσο πολύ λάθος το παιχνίδι του.

v58AEK - 11/10/2018 16:49

Αδελφέ Φοίνικα, δυο φορές σε αποκάλεσα φωνή της λογικής στο σάιτ, αλλά επέτρεψε μου να διαφωνήσω πλήρως μαζί σου στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ο Μοράν μπήκε, τελείως απροετοίμαστος ψυχολογικά, αφού γνώριζε ότι δεν υπολογίζεται και μπήκε στην αποστολή απλά για να συμπληρωθεί 18αδα. ΄Οχι μόνο κράτησε τη θέση του σ΄αυτό το μισάωρο που έπαιξε, αλλά πρόλαβε να κάνει το εκπληκτικό 100% επιτυχία στις πάσες του (17/17). Παραλίγο δε να σκοράρει με ένα αρκετά καλό σουτ έξω από την περιοχή. Εντάξει τί... Συνέχεια να κανε άλλο; Δεν είπε κανείς ότι βρήκαμε το νέο Κροςς αλλά η εμφάνιση του ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική και δημιούργησε (σε μένα τουλάχιστον) την προσδοκία ότι μπορεί να δώσει πράγματα, ξεκουράζοντας τουλάχιστον τα άλλα χαφ. Αγαπητέ ξέρεις τί δυσκολίες υπάρχουν για κάποιον ξένο να προσαρμοστεί όταν δεν μιλά τη γλώσσα της χώρας και ούτε καν αγγλικά; Νομίζω αυτή είναι η αιτία της μη προσαρμογής του και ίσως ο κλειστός χαρακτήρας του. Σίγουρα δεν θα είναι τυχαίο ή με σέσον που έπαιζε στην πριμέρα. Νομίζω ότι από τη στιγμή που παραμένει στο ρόστερ θα πρέπει να τον στηρίξουμε και ότι πάρουμε απ΄αυτόν κέρδος θα είναι.

Φοίνικας - 11/10/2018 18:28

Αδερφέ μου v58aek αυτό που βλέπω είναι ότι πάνω κάτω λέμε το ίδιο πράγμα απλά εγώ έχω χρησιμοποιήσει πιο επιθετικό κείμενο. Γράφω ξεκάθαρα "για να ξεκουράζει σε ματς με Απόλλωνες, Λαμίες και Λεβαδειακούς αυτούς που τραβάνε το κουπί όλη την χρονιά μια χαρά είναι ο άνθρωπος και κακώς φτάσαμε να τον επαναφέρουμε λόγω ανάγκης και δεν υπολογιζόταν εξαρχής για αυτό τον ρόλο αλλά μέχρι εκεί" και εσύ λες "μπορεί να δώσει πράγματα, ξεκουράζοντας τουλάχιστον τα άλλα χαφ". Δεν... Συνέχεια νομίζω ότι απέχουν οι διαπιστώσεις και πολύ λοιπόν.


Κρίνω αυτά που έχω δει μέχρι και την Κυριακή. Δεν ξέρω αν θα δείξει παραπάνω, μακάρι να δείξει.


Αλλά ξαναλέ ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί μιλάμε τόοοοοοσο κολακευτικά για την εικόνα του Μοράν την Κυριακή. Έκανε σωστές πάσες και έδωσε τα πλευρά του Φορτούνη στα χέρια? Αυτό είναι? Πού ήταν αυτές οι πάσες? Δεν λέει κάτι το νούμερο από μόνο του, ούτε είμαστε στο 1991 να ενθουσιάζομαι με χαφ που μόνο πάσα έχει. Για την λογική ότι έκανε καλό ματς επειδή έκανε δυνατο φάουλ στον Φορτούνη δεν θα την αναλύσω καν.

kapetanios21 - 11/10/2018 17:17

aggressive-ness ειπες?Τυλιξε τα πλευρα του Φορτουνη σε λαδοκολλα και του τα εδωσε στο χερι με το καλημερα.Απο εκει ξεκινησε η ισσοροπια στο κεντρο που εφερε την ισοφαριση.Και μονο που εκανε αυτο οσο επαιξε φτανει για ντερμπυ μετα απο αποχη μηνων.Εχει να δωσει και γενικοτερα ο παιχτης αλλα θελει στηριξη.

Φοίνικας - 11/10/2018 18:14

Καπετανιε μου, με την ιδια λογικη κι αυτο που εκανε στην ΑΕΛ στο κυπελλο aggressive-ness ειναι? Δεν αναφερομαι σε αυτο φιλε οταν μιλαω για "επιθετικοτητα" στην αμυνα του, μην παιζουμε με τις λεξεις.


Αν διαβαζεις τα σχολια μου θα δεις οτι ειμαι πολυ προσεκτικος να μην ισοπεδωνω (δικαιολογω προσωπα και καταστασεις σε βαθμο παρεξηγησεως μαλιστα) και γενικα ειμαι παρα πολυ υπομονετικος... Συνέχεια και δεν κρινω μονο απο το αποτελεσμα.


Αν θα δειξει πραγματα στο μελλον ο Μοραν ειναι αλλο θεμα. Αλλα μεχρι τωρα δεν εχει δειξει τιποτα και ουτε προχτες εδειξε. Δεν καταλαβαινω γιατι παμε να τον αναγαγουμε εσωτερικη μεταγραφη ξαφνικα. Εγραψα στο αρχικο σχολιο οτι μια χαρα ειναι να ξεκουραζει κεντρώους με Λεβαδειακούς. Αν εσείς από την εικόνα που έχει δείξει βλέπετε κάτι παραπάνω τότε μάλλον είστε πολύ πιο αισιόδοξοι κι από εμένα τον (γενικά) υπαιρασιόδοξο. Ας αφήσουμε λοιπόν τον Μοράν να μου αλλαξει γνώμη μεσα στο γηπεδο, τα κείμενα δεν παίζουν μπάλα, το γήπεδο ειναι ο καθρέφτης.

kapetanios21 - 11/10/2018 20:38

O παιχτης ειναι 8αρι και σαν 8αρι πρεπει να κριθει.Δεν τον εβγαλα εσωτερικη μεταγραφη αλλα αν ειναι να παιξει στο 6 και να κριθει σαν 6 τον αδικουμε χωρις λογο.Με τον ιδιο τροπο που αδικουμε λογω ελλειψης εξτρεμ ενα δεκαρι οπως ο Μανταλος σαν ανεπαρκη επειδη απλα παιζει εκει ενω η δουλεια του δεν ειναι να κυνηγαει το αντιπαλο μπακ αλλα να οργανωνει παιχνιδι απο τον αξονα.Καποιες φορες η ποιοτητα ενος παιχτη δεν φαινεται αν παιξει σε αλλη θεση γιατι οπως και να το κανουμε δεν ειναι... Συνέχεια ολοι πολυθεσιτες για να ανταποκρινονται σε διαφορετικες απαιτησεις ανα θεση.Ας παιξει λοιπον εκει που πρεπει να τον δουμε πρωτα εστω και σε δευτερα ματς στην αρχη και μετα τον κρινουμε ,Αυτο ειπα μονο.

Φοίνικας - 11/10/2018 23:34

Καπετάνιε μου δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε. Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο το 8άρι πάντως δεν είναι σαν τον Τσάρτα του 1993 να τρέχουν άλλοι για αυτόν. Βέβαια να σου πω την αλήθεια μου ας είχε το 70% της διορατικότητας αλλά και της αποτελεσματικότητας στην κάθετη πάσα που είχε ο Τσάρτας να σερβίρει 3 γκολ σε κάθε ματς και ας καθόταν σε μια γωνία να παίζει μπεγλέρι στο υπόλοιπο ματς. Δεν ξέρω τι μεταστροφή μπορεί να κάνει, αλλά μέχρι τώρα έχει δείξει ένας υπερμέτριος παίχτης και μου... Συνέχεια την δίνει να εμφανίζεται ένα κλίμα του τύπου "τι παιχταρά χάναμε που δεν έπαιζε και ευτυχώς ήρθαν τα πράγματα έτσι και επαναδραστηριοποιήθηκε". Έλεος δηλαδή ρε παιδιά.

ascararte15 - 11/10/2018 17:27

Φίλε μπορεί ο μοραν να μην είναι ο χαφαρος π θέλουμε αλλα δεν αξίζει μια ευκαιρία φέτος? Έστω 5 ματς μην μπινελικιαζουμε ακόμα δεν έπαιξε αμα παίξει επαιξε δεν τον θέλουμε γ βασικό αλλαγή θέλουμε να παίξει ενα μισαωρο και να ξεκουραζει σιμοες

Φοίνικας - 11/10/2018 18:05

Φίλε ascarte15 με το συμπάθειο αδερφέ, αλλά αν διάβασες το σχόλιο μου τι διαφορετικό γράφω επί της ουσίας από αυτό που λες?

ascararte15 - 11/10/2018 19:08

Ναι δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μενος προς το μοραν το.Θέμα είναι να κάνει καλά την δουλειά του ως βοηθητικούς.και το θέμα το.βασικο είναι να έρθει ένα χαφαρος Τον .Γενάρη

Φοίνικας - 11/10/2018 23:29

Φίλε μου ascararte15 κανένα μένος προς τον Μοράν και προσωπικά κανένα μένος ποτέ και για κανέναν άνθρωπο όσο φορά την φανέλα της ΑΕΚ. Η ένσταση μου είναι για κάποια σχόλια-κείμενα ανύψωσης ρης αξίας του Μοράν σε σχέση με αυτό που πραγματικά έχει δείξει μέχρι τώρα το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι τι εξυπηρετεί. Δεν το πάω πονηρά ότι μας πάνε σιγά σιγά να μας το πασάρουν ως εσωτερική μεταγραφή για να μπατζαλαριστεί το λάθος του καλοκαιριού γιατί αδυνατώ να το δω έτσι και δεν θέλω κι όλας.... Συνέχεια Οπότε θα μείνω με την απορία. Ποτέ δεν τα βάζω με ποδοσφαιριστή γιατί ο κάθε παίχτης όσο μπορεί. Θα τα βάλω όμως με όσους τον επέλεξαν ή με όσους δεν φρόντισαν να τον αντικαταστήσουν ή ακόμα και με όσους προσπαθούν να με βγάλουν τρελό σε σχέση με αυτό που έχω δει.

BlackKnight - 11/10/2018 16:54

Ρε συ Φοίνικα, sorry δηλαδή, αλλά που ζεις; Ο Μπάρκας είναι έτοιμος για την Ρεάλ, ο Μάνταλος για την Μεικτή κόσμου, ο Γαλανόπουλος για Σίτι το λιγότερο, ε που το βλέπεις το υπερβολικό να σου πουν ότι ο Μοράν βγάζει μάτια και έχει αποφασίσει να πάρει μόνος του το πρωτάθλημα. Και την καλησπέρα μου σε αυτόν που θα κόψει το μήνυμα.

sentinel_21 - 11/10/2018 16:34

Ρε αδερφε Φοινικα οχι δεν θα σου βαλω dislike απλα θα σου εξηγησω οτι ο Μοραν μπηκε στο παιχνιδι και διχως να πιασαει καμια σπουδαια αποδοση αν και τρελλα αγχωμενος καταφερε να κανει τα αυτονοητα.Αυτο ειναι και το ζητουμενο. Να βρει την χαμενη του αυτοπεποιθηση και να βοηθησει οσο το δυνατον πιο πολυ την ομαδα...Δεν εχει νοημα να τον κρινουμε αυστηρα για αυτο το παιχνιδι αλλα να τουη ανεβασουμε την ψυχολογια.Μην ξεχνας παικτης απο την Α Ισπανιας ειναι...Δεν μπορει να ειναι... Συνέχεια τοσο χαλια οσο εμεις νομισαμε...Κατι αλλο φταιει και το πιο πιθανον ειναι η ψυχολογια του...

CatX - 11/10/2018 16:08

Ρε συ Φοινιξ Ελλα η εξω μενεις? στο σπιτι ολοι καλα?

orbon - 11/10/2018 13:51

Μπήκε αλλαγή με 3-4 μήνες αγωνιστικής απραξίας και βοήθησε να κρατήσουμε μπάλα. Έκανε κάποια λάθη, αλλά σε γενικές γραμμές βοήθησε πολύ, είχε και ένα καλό σουτ.

than_zan - 11/10/2018 15:28

Εσείς θα μας τρελανετε εντελώς..Βοήθησε λέει πολύ.......... ΉΜΑΡΤΟΝ

Φοίνικας - 11/10/2018 14:08

Μακάρι φίλε orbon και δεν το λέω κλισεδιάρικα το "μακάρι". Ότι μπορεί να βοηθήσει σε ματς χαμηλής δυναμικότητας το θεωρώ δεδομένο (και το έγραψα κιόλας), το "μακάρι"¨το πάω σε ματς υψηλότερης έντασης.

fomzorr - 11/10/2018 14:41

Τουλάχιστον ο Μοράν έκανε ενα φαουλ για να κόψει την αντεπίθεση του γαυρου σε αντίθεση με άλλους παίχτες μας.

johnsot - 11/10/2018 14:06

τίποτε το ιδιαίτερο δεν έκανε, έλα όμως που χρειάζεται να ενεργοποιηθεί τουλάχιστον μέχρι το Γενάρη γιατί δεν βγαίνει με 2 χαφ οπότε πρέπει να γίνει η απαιτούμενη διεργασία;

officer123 - 11/10/2018 17:22

όλοι εσείς που κράζετε τον Μοράν πόσο καλύτεροί του δηλαδή είναι οι Σιμόες, Γαλανόπουλος και Άλεφ στη μεταβίβαση της μπάλας, στη δημιουργία παιχνιδιού και στην εμπειρία από ανώτερα πρωταθλήματα;;;;;;;;;;;;

ο Μοράν με τα σημερινά δεδομένα θα έπρεπε ήδη να έχει αρκετές συμμετοχές. και δεν εννοώ σε Σκωτία, Βουδαπέστη και Ολλανδία. στα εγχώρια ματς σίγουρα, ακόμη και στην Τούμπα όπου ο Μάνταλος μετά το 60'... Συνέχεια είχε θολώσει και δεν ήξερε τι έκανε............

akaliptos - 11/10/2018 16:57

άλλος άνθρωπος... μακάρι να ήταν και άλλος παίχτης..

Saxon79 - 11/10/2018 14:39

Αν ισχύει ότι ο σιμοες πήγε στις διαπραγματεύσεις με την ΑΕΚ, με άσσο στο μανίκι, φαίνεται ότι τοσα χρόνια στην ομάδα δεν έμαθε τίποτα. Εύχομαι να μην ισχύει ,διαφορετικά Μοράν και Άγιος ο Θεός μέχρι να έρθει χαφ επιπέδου.

BlackKnight - 11/10/2018 16:56

Άμα συνεχίσει για πολύ ακόμα να κάνει τις εμφανίσεις που κάνει, ας έχει και βαλέ.

polion43 - 11/10/2018 16:54

ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΚΡΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΜΟΡΑΝ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΝ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΚΟΥΡΑΣΗ ΣΙΜΟΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟ. ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΧΛΕΥΑΖΕΤΕ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΛΙΓΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ, ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΟΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.

G339 - 11/10/2018 16:53

Ο Μοράν πρέπει να πάρει αναγκαστικά ευκαιρίες, αφού δεν ήρθε άλλος αμυντικός χαφ. Για μένα παίκτης που έπαιζε Πριμέρα, δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί να παίζει στην σουπερ λιγκ. Επίσης βοηθά περισσότερο στο build up από τους Σιμόες-Γαλανό που είναι καθαρά 6αρια για μένα. Βασικά πρέπει να πάρει ανάσες ο Σιμόες που δείχνει σκασμένος για να μην γελάσει ο κάθε πικραμένος γαύρος του Βορρά ή του Νότου με την Μπάγιερν. Πχ στον Απόλλωνα ο Γαλανόπουλος με τον Μοράν, επίσης γυρνά και ο Άλεφ που... Συνέχεια είναι περισσότερο κατηγορία Μοράν, δηλαδή περισσότερο 8αρι, παρά 6αρι. Η ψυχολογία είναι το 50% ενός παίκτη, τώρα που είναι στα πάνω της, πρέπει να πάρει παιχνίδια ο Βάσκος, μπας και βρεθεί λύση στο πρόβλημα των αμυντικών χαφ.

IscoAEK - 11/10/2018 16:27

Ειναι δεδομένο πως μπορει να βοηθησει .Επισης είναι δεδομένο πως ο Σιμοες και ο Γαλανόπουλος χρειάζονται ξεκουραση.

Δεν είναι κανένας παικταράς ο Μοραν .Δεν είναι ιδιαίτερα αθλητικός .Ξέρει όμως καλυτερη μπάλα από τον Γαλανόπουλο και τον Σιμόες .Μπορει να ηρεμησει το παιχνιδι στο κέντρο και να βοηθησει στην κατοχη.... Συνέχεια
Σε ματς όπως το 3-0 με τον Οφη στην Κρητη θα μπορουσε και θα επρεπε να μπει αλλαγη .Οι λόγοι προφανεις.Όχι μονο αυτός αλλά κι ο Αινταρεβιτς!.

Δεν γιναν παικταραδες ξαφνικά,αλλά εφοσον δεν εχουμε καλυτερους για να ξεκουραζουντον Σιμοες και τον Γαλανόπουλο ,επιβαλλεται σε ευκολα ματς να παίρνουν χρόνο συμμετοχης !!

Dimitris_21_ - 11/10/2018 16:26

Εντάξει μάγκες ο άνθρωπος έχει πάνω από 100 ματς Λα λίγκα δεν ήρθε από πρωτάθλημα Τρίτης κατηγορίας ψυχολογία θέλει. Προχθές με το γαύρο μόλις μπήκε αυτός και ο μπογε η ομάδα είχε σωστοτερη ανάπτυξη στα επιθετικά 2/3 και έκανε και σκόπιμα φάουλ 2-3 φορες. Α

PanosAEK21original - 11/10/2018 16:26

Δε ζηταω να μπορέσει να παίξει και να ανταποκριθεί καλα με Μπάγερν,Άγιαξ και Μπενφίκα ούτε καν με μπαοκ και γαύρο μη σας πω,ζηταω ΕΣΤΩ να μπορεί να παίξει και να έχει μια σταθερή και καλή απόδοση την Κυριακή με τον Απόλλωνα,τον Λεβαδειακό,τη Λαμία,τον ΟΦΗ,την Ξάνθη και όλες αυτές τις ομάδες είναι πολύ σημαντικό αν ξεκουράζετε ο Σιμοες σε αυτά τα ματς και παίζει ο Μοράν έχοντας μιας σταθερη και καλη απόδοση ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΩ και όχι να γίνει Ραντογια ξαφνικα

AEKARA63 - 11/10/2018 16:19

Με τα προφανώς εύκολα παιχνίδια που έχουμε για πρωτάθλημα το Νοέμβριο θα ήταν καλά να παίξει και ο Μπραν και ο Αινταρεβιτς για να έχουμε τα αλλά τρία χάφ για βαριά ματς και τσουλου

CatX - 11/10/2018 16:06

Περι κατσικας και ταραμα ολοι το ξερουμε.Γι αυτο δεν μασαμε και ουτε τσιμπαμε απο καποιους μαυροασπρους και κοκκινους κοκους με κιτρινα ωαταρ που ρε παιδι μου ειναι στενοχωρημενοι προβληματισμενοι με οσα συμβαινουν στην ομαδα...ο Τσουκαλας επισης ξερουμε τι λεει.Τι λεει? :)

dragan21 - 11/10/2018 16:03

Όποιος δεν παίζει , δεν μπορεί να δείξει κάτι ..το ίδιο ισχυει κ με Γιακουμάκη...να βγάλει 90λεπτο εννοώ κ όχι 20λεπτα

CatX - 11/10/2018 15:58

Ολοι οσοι ειμαστε ΑΕΚ ελατε να κανουμε την δικη μας μεταγραφη.Να αναστησουμε τον....πραγματικο Μοραν.Ξερουμε πολυ καλα πως

makis0 - 11/10/2018 14:31

Είχα πάντα την απορία για την επιλογή του Χιμένεθ.Μήπως είναι παίκτης ψυχολογίας τελικά ?Γιά να δούμε!!

3kalaaek - 11/10/2018 14:25

Δεν είναι οτι δεν ξερει μπαλα. Ξερει παρα πολυ μαλιστα. Αλλα ο τροπος παιχνιδιού του δεν ταιριαζει σε αυτον της ομαδας. Το παιδι προσπαθει να προσαρμοστει αλλα δεν το βλεπω.

ntagxan_irak - 11/10/2018 14:04

Βαρεθηκα να γραφω οτι ολοι οι παικτες, που εχουν επαγγελματικο συμβολαιο στα δημιουργικα και ανασταλτικα πλανα του ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ, ειναι ισης αξιας και την διαφορα την κανουν μονο στο...ΓΡΑΣΙΔΙ οταν τους δινεται η ευκαιρια. Ξεχασαμε σε μηδεν χρονο τον ψευτο-λαζαρο γιατι ?? Απλα τωρα εχομε τον χαρισματικο ,νεοτατο ,με διπλασια ταχυτητα και κυριως ΓΚΟΛΤΖΗ, ΒΙΚΤΩΡΑ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ . Εγω μεχρι παρεξηγησεως ημουνα ενας απο τους πιο φανατικους υποστηρικτες αυτου του παικταρα που ειχε ηδη... Συνέχεια δειξει δειγματα της μεγαλης αξιας του ακομη και στον ΠΑΟ και λογικα ηταν αδυνατο να ειναι αμπαλος αφου καταγοταν απο την πολυ μεγαλη ποδοσφαιρικη Βελγικη σχολη. Τωρα παλι υποψιαζομαι, οτι με τα μαγικα του ΜΑΡΙΝΟΥ ισως μας βγει και ο ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΟΡΑΝ, που ειναι σε καλη ηλικια ως το καλλιτερο χαφ, κυριως στο δημιουργικο παιχνιδι, που εκει πασχει κυριως η ομαδα μας .

spyros21 - 11/10/2018 13:03

Να τα μας σιγά σιγά.Έχω ένα προαίσθημα πως δεν θα πάρουμε αμυντικό χαφ τον Γενάρη γιατί θα έχει πάρει μπρος η παιχτούρα.Ήμαρτον πια.

Daddy_Pig - 11/10/2018 12:50

Κάνε μας να κανουμε κωλοτούμπα ρε Ερικ. Μακαρι να δειξεις αξια που δεν ειχε βγει μεχρι τωρα. Τι στο καλο, κοτζαμ ισπανικο πρωταθλημα εχεις σπουδάσει.

aekbasket1 - 11/10/2018 12:50

Παιδιά ο Μοραν μπάλα ξέρει. Έπαιζε λεγανιες primera division και ήταν παίκτης 18αδας. Εχει καλή πασα με τη μια και κάθετο ποδόσφαιρο. Απλα ειναι πολυ σοφτ για 6αρι και μηδέν συμμετοχή στο ψηλό παιχνίδι, αν και ψηλος. Ειναι φανερό ότι ειναι "Κλωναριδης". Παίκτης ψυχολογίας καθαρά. Συνήθως ελάχιστοι Ισπανοί προσαρμόζονται εκτός Ισπανίας. Θα μπορούσε με την κατάλληλη "υποστήριξη" να δώσει ανάσες κ βοήθεια σαν 8αρι με μικρές ομάδες εντός κ κάποια εκτός

apo - 11/10/2018 12:33

Αρκεί να τον βάζει να παίζει...

Μην αραχνιάσει στον πάγκο, ή και εκτός αποστολής.

aek_apo_palia_40xil_diark - 11/10/2018 12:23

Λοιπόν, αυτό που έχει ο Μοράν και δεν έχουν οι Γαλανό και Σιμόες είναι κάθετη πάσα.

Παρατηρήστε τον, έχει το μυαλό του να στείλει τη μπάλα μπροστά με συρτές μπαλιές που τρυπάνε τον αντίπαλο.

Α, και σουτ στην εστία. Γαλανό και ειδικότερα Σιμόες δεν το έχουν και πολύ το σουτ..

Υστερεί λίγο στα σωματικά προσόντα και παραδόξως στις κεφαλιές παρότι ψηλός αλλά μπορεί να... Συνέχεια προσφέρει και μακάρι να αναγεννηθεί..

dbek - 11/10/2018 10:58

παμε ρε παιχτούρα....όποιος σε έχει δει ξέρει...

dimpa21 - 11/10/2018 11:49

Ρε αδερφέ που τον έχεις δει? Χωρίς ίχνος ειρωνείας σε ρωτάω, αν μπορείς να βάλεις κάποιο λινκ να τον δούμε και οι υπόλοιποι. Προσωπικά όσο έχω δει ο Μοράν έχει πολύ καλή μεταβίβαση και τέλος. Είναι ψηλός αλλά όχι καλός στο ψηλό παιχνίδι, είναι αργός στο μαρκάρισμα και γενικά στην κίνησή του και ίσως για αυτό και καταλήγει στα όρια του αντιαθλητικού. Το μόνο που θα είχε χρησιμότητα στην περίπτωσή του είναι να δώσει ανάσες σε παιχνίδια με εύκολους αντιπάλους όπου οι πάσες του μπορούν... Συνέχεια να βοηθήσουν. Συγνώμη ρε παιδιά αλλά εγώ αυτά βλέπω, μακάρι να κάνω λάθος

Φοίνικας - 11/10/2018 13:59

dimpa21, συμφωνώ απόλυτα. το ίδιο έγραψα πιο πάνω με άλλα λόγια, αλλά έφαγα μαύρισμα. Απόψεις είναι αυτές βέβαια.

dimpa21 - 11/10/2018 15:07

Καλέ μου φίλε, μπάλα ξέρουν όλοι...ποδόσφαιρο ξέρουν λίγοι. Όταν το κατάλαβα αυτό ήμουν γύρω στα τριάντα ( τώρα είμαι 46 ). Με έπιασε λοιπόν μια εσωτερική ανάγκη/δίψα για γνώση γύρω απ το ποδόσφαιρο που είναι ο μεγάλος μου έρωτας. Έχω διαβάσει λοιπόν ότι έχω ...προλάβει μέχρι τώρα. Το συμπέρασμα είναι πρώτον ότι η γνώση για το άθλημα δεν είναι ποτέ αρκετή. Δεύτερο και ποιο σημαντικό πως ο καθένας εχει τη δικιά του οπτική. Λάθος ή σωστός, στον απόλυτο βαθμό δεν είναι κανείς. Το άθλημα από... Συνέχεια μόνο του σε κάνει γνώστη ή μυρωδιά σε μια στιγμή. Γι αυτό και προσπαθώ, τουλάχιστον εδώ μέσα που είμαστε όλοι αδέρφια, να είμαι πολύ προσεκτικός σ αυτά που γράφω για να μην προσβάλω κανέναν, όσο και να διαφωνώ. Όσο για το μαύρισμα, μη σ απασχολεί και πολύ χα χα χα

Φοίνικας - 11/10/2018 15:26

αδερφέ dimpa21, σημειολογικά το ανέφερα το "μαύρισμα", άλλωστε για αυτό έγραψα "απόψεις είναι αυτές". Το like ή το dislike άλλωστε δεν είναι τίποτε περισσότερο ή λιγότερο από έκφραση συμφωνίας/διαφωνίας και δεν είναι για να απασχολεί κάποιον επί της ουσίας. Θα έλεγα μάλιστα καλά να είμαστε να διαφωνούμε συχνότερα από όσο να συμφωνούμε, συνήθως είναι και πιο εποικοδομητικό.

Makiskotsabasis - 11/10/2018 12:23

Όλοι τον έχουμε δει φίλε.. και όλοι έχουμε κρίνει! Είναι ένας υπερβολικά μέτριος παίχτης που εννοείται δεν κάνει για ΑΕΚ και εννοείται πως πρέπει να τον στηρίξουμε απο την στιγμή που είναι παίκτης της ΑΕΚ

krav21 - 11/10/2018 12:00

Εγω θεωρω πως ενας παικτης με τοσες συμμετοχες στην πρωτη Ισπανιας, δεν ειναι δυνατον να ειναι αμπαλος και να μην μπορει να σταθει στο Ελληνικο πρωταθλημα. Τον παικτη δεν τον γνωριζα πριν ερθει. Εσυ αδερφε, αν καταλαβα απο το σχολιο σου, τον ηξερες απο πριν? Θεωρεις πως εχει πολλα να δωσει?

kastroman_21 - 11/10/2018 12:10

Μακαρι!

zlatan21 - 11/10/2018 12:01

ΕΙναι ενας παικτης που παιζει τη μπαλα με τη μια, αλλα τη δινει εκει που θεωρει οτι ειναι πιο ασφαλες να τη δωσει. Ενας αντι-Κονε δηλαδη. Το αν η ομαδα χρειαζεται τετοιον, θα το κρινει ο Κοουτς. Σε ενα συστημα 4-3-3 χωραγε.

Σε ενα συστημα με 2 κεντρικα χαφ χωραει σε ματς με μικρες ομαδες που πρεπει να κυκλοφορει η μπαλα γρηγορα

Koulinio21R - 11/10/2018 11:48

σου έχω σούρει και εγώ τα εξ αμάξης...πολύ κακώς...ίσως γιατί πέρυσι έβγαζες μια εικόνα πολύ σοφτ και λαιτ και μάλλον αδιαφορίας....στο χέρι σου είναι να αντιστρέψεις το κλίμα και να μας κάνεις όλους να καταπιούμε την γλώσσα μας...πάντως η αλήθεια είναι ότι κάποιοι αθλητές που φεύγουν πρώτη φορά από την χώρα τους, χρειάζονται χρόνο προσαρμογής στα νέα δεδομένα που αντιμετωπίζουν και χρόνο με το χρόνο γίνονται όλο και καλύτεροι...ας κάνουμε λοιπόν και εμείς με την σειρά μας λίγο ακόμα υπομονή... Συνέχεια με το παιδί και μπορεί όντως να τρίβουμε τα μάτια μας μετά με την αλλαγή του...απάνω τους Έρικ! Μην μασάς!

AEK_Leaks - 11/10/2018 11:06

δεν ξερω αν μπορει να σταθει στην ΑΕΚ ή οχι αν βρει τα πατήματα του.. λογικα το δευτερο.. αλλα αν τον εχετε παρατηρήσει έστω και λίγο , ακόμα και στα βιντεο φαινεται ότι παντα ήταν εκτος κλιματος και μονος του... πχ στις αποστολες κατεβαίνει μόνος είναι στον κοσμο του με τη μουσική και ακομα και ο κοσμος οταν τον εβλεπε δεν ελεγε κατι για ώθηση , ενω σε ολους του ςαλλους φωναζε συνθηματ ... ξερετε , ειναι αυτονοητο,, αλλα το ξεχναμε πολλες φορες.. αλλα οι ποδοσφαιριστες ειναι ανθρωποι, οχι... Συνέχεια μηχανες... και φτανουν στα αυτια τους τα σχολια μας , η γκρινιας μας, και πολλα αλλα και επηρεαζονται.. αλλοι πεισμώνουν και εξελίσσονται, αλλοι απογοητεύονται και κατακρημνίζονται

sephiroth21 - 11/10/2018 11:02

Ο Μοραν ήρθε στην ΑΕΚ χωρίς γνωστούς. Ισπανούς δεν είχαμε, Έλληνας δεν είναι, πρώην συμπαίκτες δε συνάντησε. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και θέλει το χρόνο του να ανοιχτεί στον υπόλοιπο κόσμο, πόσο μάλλον δε αν είναι η πρώτη φορά που δουλεύει εκτός Ισπανίας. Αυτό που ξεχνούν πολλοί είναι πως οι ποδοσφαιριστές είναι πρώτα άνθρωποι, όλοι βλέπουν το γήπεδο και ξεχνούν πως αυτοί που βρίσκονται μέσα έχουν σκέψεις και αισθηματα. Μακάρι το παιδί να κλείσει στοματα

TRELOPOULOS21 - 11/10/2018 10:57

Δε καταφερε να προσαρμοστει λεει ...ο ψυχιατρος ακουει; πεξαι τη μπαλλλα σου πεκταρα μου

bicipite21 - 11/10/2018 10:55

Μακάρι παλικάρι μου να δείξεις τον καλύτερο εαυτό! Αυτό θέλουμε όλοι!

jony1997 - 11/10/2018 10:43

Είναι καλός παίκτης. Μακάρι καταφέρει να δείξει όλα τα προσόντα του πριν τον Γενάρη για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

orbon - 11/10/2018 10:41

Μακάρι να βοηθήσει. Το ξέσπασμα του στο γκολ του Τάσου δείχνει πως το θέλει πολύ.

ΕΠΟΜΕΝΟ