60 ΣΧΟΛΙΑ

Αν δεν έδινε πέναλτι θα έλεγε κανείς «δεν δόθηκε πέναλτι στην Μπάγερν»;

Ο Κώστας Κετσετζόγλου γράφει για τον αγώνα της ΑΕΚ με τη Μπάγερν στο Μόναχο

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
AETOSDIKEFALOS - 8/11/2018 23:00

Ο ΜΠΑΟΡΓΚ τά ΄φαγε ξανά από τη Βίντι ... και ότι δεν φτάνει η αλεπού το λέει αγουρίδες. Μα δεν βλέπετε όλοι ότι η ΑΕΚ με όλα τα προβλήματά της διαπρέπει στην Ευρώπη αν συγκριθεί με τον ΜΠΑΟΡΓΚ που το παίζει χρισμένος πρωταθλητής;; Δεν αντιλέω: Το παρασκήνιο οργιάζει ... αλλά έστω και αλλοιωμένα το πρωτάθλημα θα παιχτεί στο γήπεδο. Με νίκη μας την Κυριακή θα αρχίσει η όρνιθα με τα κατεβασμένα φτερά να ιδρώνει ...

AETOSDIKEFALOS - 8/11/2018 23:25

και συγνώμη για τη δευτερολογία: Ο Σωτηρακόπουλος να ζητήσει συγνώμη από Τσόσιτς και από όλους τους τηλεθεατές!! Το Πέναλτι Σωτηρακόπουλε ήταν μούφα!!! Ξέρεις από μπάλα; Υποστηρίζεις τις ελληνικές ομάδες; Μήπως έχεις και τίποτα κατά της ΑΕΚ;; Ο γαύρος της Γερμανίας είναι ανώτερος από την ΑΕΚ, αλλά αυτό ήταν αλλοίωση ... ένα ευγενικό δωράκι του Σλοβένου ...

afev - 8/11/2018 18:10

Θα κανω μια υποθεση , για να δειξω ποσο μεγαλη σημασια εχουν οι λεπτομερειες στο ποδοσφαιρο. ΑΝ ο Βικτωρας ειχε δωσει εκεινη την ατιμη την πασα....τωρα θα μιλουσαμε ιδια; Μπενφικα 1 ποντος και ΑΕΚ τρεις θα εγραφε ο πινακας.. Με το αν θα μου πειτε... Αλλα δειτε πως αλλαζουν ολα σχολια , κριτικη παικτων , προπονητη με μια φαση

giapantaek - 8/11/2018 22:35

αν ειχε η γιαγια μου...θα τανε παππους!!!Η ιστορια εγραψε ΑΕΚ-Μπενφικα 2-3 με δικαιο σκορ κι ας επαιζαν με 10 οι Πορτογαλοι!!Ολα τα αλλα ειναι φυκι για χυμενο γαλα για να κλαιμε απο πανω του!!

Γι αυτο δεν ειμαστε καλυτεροι απο την Μπενφικα!!Επειδη ο Μπαρκας εφαγε το 3ο και ο Κλωναριδης δεν εκανε την πασα!!Ας το νιωσουμε μπας και παμε παρακατω ωστε του χρονου να ειμαστε καλυτεροι!!

habos21 - 8/11/2018 21:30

Η λογικη του λιγοτερου κακου μας παει πισω σε ολα τα επιπεδα(και δεν εννοω το ποδοσφαιρο μονο)Στην ουσια μπηκαμε μεσα για να χασουμε αξιοπρεπος..δλδ σαν ατρομητος..λες και αν τρωγαμε 4 απτην μπαγερν θα χαναμε τον κοσμο κατω απτα ποδια μας..το ιδιο εκανε ο ολυμπιακος περσι (σε ολα τα ματς βεβαια)και γελαγα με την μικροτητα τους..μπορει γιαυτο να χαμε και καλη υποδοχη απτους γερμανους,γιατι τους αρεσει να τους δειχνεις οτι τους χεζεσε.,.α! και ευτηχως δεν ειμαι σαν τον κετσε με την λογικη του... Συνέχεια λιγοτερου κακου

aek_os_thanato - 8/11/2018 21:02

Κετσε σε παρακαλω μπορω να σου κανω μια ερωτηση και πραγματικα ρωταω με καλη διαθεση. γραφεις σε ενα σημειο "Οταν το υπεραμυντικό πλάνο μίας χρήσεως πρέπει να απαντήσει σε γκολ τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ." αυτο απεχει πολυ απο αυτο που σε εχω ακουσει κατα καιρους να λες (θα το πω με δικα μου λογια δεν το θυμαμαι επι λεξη) οταν ενας προπονητης κανει ενα πλανο να παιξει αμυνα και φαει γκολ οτι μετα δεν ξερει τι να κανει και για την ομαδα του το παιχνιδι εχει τελειωσει?

Φοίνικας - 8/11/2018 14:48

Υπάρχουν δρόμοι και άλλοι δρόμοι.


Μπορείς να συγκρίνεις την ΑΕΚ 2018-2019 με την ΑΕΚ 1995-1996 και να σε πιάνει "απελπισία", μπορείς και να την συγκρίνεις με την ΑΕΚ 2016-2017 (όχι μακριά δηλαδή) και να ενθουσιάζεσαι. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει σκεφτείς πόσα χρόνια χτιζόταν η ΑΕΚ 1995-1996 (για να μην απελπίζεσαι) και από που (σχεδόν) προερχόταν η... Συνέχεια ΑΕΚ 2016-2017 (για να μην βγαίνεις να πανηγυρίζεις).


Μπορείς επίσης να συγκρίνεις τους παίχτες της ΑΕΚ 2018-2019 με τους παίχτες της ΑΕΚ 2002-2003 και να απελπίζεσαι, αλλά μπορείς και να τους συγκρίνεις με τους παίχτες της ΑΕΚ 2012-2013 και να πας στην Ομόνοια να ανάψεις καπνογόνα. Πριν από αυτό ωστόσο θα πρέπει να αναλογιστείς. Ποιο ήταν το κόστος να έχεις την διοίκηση 2002-2003 (για να μην απελπίζεσαι) και ποιοι (δεν) διοικούσαν τον 2012-2013 για να μην ενθουσιάζεσαι.


Η αλήθεια σε κάθε περίπτωση είναι μοναδική. Για αυτό ας κόψουμε κάπου τα "εμείς που έχουμε δει την ομάδα του Μπάρλου κι οι άλλοι που έχουν δει την αρμάδα του Μπάγεβιτς κτλ" έχουμε μεγάλες απαιτήσεις (λες και οι υπόλοιποι που δεν της έζησαν αυτές της ΑΕΚ δεν έχουν απαιτήσεις) και για αυτό "κράζουμε" (κριτική την λένε εκείνοι την ισοπέδωση, προσωπικά την κριτική την ξέρω αλλιώς).


Με άλλα λόγια ας κάνουμε κάποιες λογικές υποθέσεις και διαπιστώσεις:


1) Το να ασκείς σκληρή κριτική για την νοοτροπία του Σαββάτου με τον ΠΑΟ είναι αναγκαία. Για την νοοτροπία. Κακή εικόνα μπορεί να έχει οποιαδήποτε ομάδα μια βραδιά όταν στο υπόλοιπο πρωτάθλημα μέχρι στιγμής την τσουλάει την μπάλα. Για την νοοτροπία μιλάμε. Και νομίζω έγινε η κριτική από όλους μας, και έγινε και αυτοκριτική.


2) Το να ασκείς σκληρή κριτική στα όρια της κρεβατομουρμούρας γιατί η ΑΕΚ που έχει 12 χρόνια να εμφανιστεί σε όμιλο Τσάμπιονς Ληγκ δεν έβαλε στα σκοινιά την Μπάγερν μέσα στο Μόναχο, με την αιτιολογία ότι φέτος η Μπάγερν δεν είναι τόσο καλή, είναι παραλογισμός. Θα έλεγα και παθολογική μιρλίαση αν θα μπορούσε να υπάρχει μια τέτοια ορολογία.


3) Το να λες ¨εγώ είμαι ΑΕΚ και θα τα χώσω επειδή χάσαμε από την Μπαγερν και δεν με νοιάζει αν μείναμε πίσω στο σκορ με μουφα πέναλτι επειδή εγώ είμαι ΑΕΚ και έχω δει στα μάτια Ρεάλ και Ίντερ και Μίλαν" είναι μισή αλήθεια γιατί έχει στο παρελθόν και με καλούς παίχτες αντιμετωπίσει Μπαρτσελόνες αλλά και κατώτερα μεγέθη όπως Αντερλεχτ και Έβερτον και καθόλου δεν τους κοίταξε στα μάτια. Επίσης κάθε φορά που γράφετε κάτι τέτοιο σκεφτείτε πόσο γελοίο σας φαίνεται αντίστοιχα το ¨εγώ είμαι ΠΑΟ και θα τα χώσω επειδή χάσαμε από την Μαντσεστερ επειδή εγώ είμαι ΠΑΟ κι έχω παίξει τελικό ευρώπης το 1971".


Καλημέρα. Και σαν ένα ακόμα γενικό σχόλιο πάρτε το λίγο αλλιώς με την ανθρωποφαγιά. Δεν είχαμε ακόμα μάθει τι είχε γίνει με Τσόσιτς και Χουλτ, δεν είχε καν προλάβει να ζητήσει δημόσια τετράκις συγγνώμη ο Τσόσιτς και πέρα από το ότι του είχαν φορτώσει όλη την ήττα, διάβαζα σχόλια του τύπου "μην μπει στο αεροπλάνο της επιστροφής". Έλεος και πάλι έλεος μάγκες.

depon21 - 8/11/2018 15:11

Προσωπικά φιλαράκι μου δεν θα κάτσω να "παίξω" ούτε το παιχνίδι των ουδέτερων ΜΜΕ που πάντα κάνουν στο 100% κακοπροαίρετη κριτική στην ΑΕΚ όπου είτε παίζει με την Μπάγερν είτε με την Μπενφίκα είτε με τον Λεβαδειακό την αντιμετωπίζουν το ίδιο χωρίς το ναι μεν αλλά που πάντα υπάρχει για τους άλλους δύο αλλά δεν θα κάτσω να κάνω ούτε την σύγκριση της ΑΕΚ του παρελθόν με την τωρινή γιατί μιλάμε με διαφορετικά δεδομένα και όπως λες και εσύ μπορείς για μια σούπερ ΑΕΚ να βρεις άλλες πέντε χρονιές... Συνέχεια που σου έκαναν πλάκα οι ομάδες στην Ευρώπη...αυτό που με ενδιαφέρει είναι το τώρα και αυτό που βλέπω δεν μου αρέσει καθόλου η μάλλον καλύτερα δεν είναι αυτό που περίμενα...το να χάσεις από τον Άγιαξ η την Μπάγερν το καταλαβαίνω αλλά το να έχεις σε τρεις αγώνες ( δύο με Μπάγερν και ένα με Άγιαξ ) 3 τελικές είναι απαράδεχτο και δεν είναι μόνο η Ευρώπη είναι και το πρωτάθλημα όπου με ΠΑΟ Απόλλων ( παρά την νίκη ) και πρώτο ημίχρονο με Άρη έκανες άθλιες εμφανίσεις και δείχνει να μην λειτουργεί κάτι σωστά επιθετικά...θα δεχτώ ότι ο Ουζουνίδης ήθελε δύο παίκτες που δεν του πήρε η διοίκηση για να παίξει αυτό που θέλει αλλά από την στιγμή που δεν τους πήρε προχωράς και ψάχνεις λύσεις με τους παίκτες που έχεις κάτι που για μένα δεν έχει γίνει αλλά αντιθέτως έχει κολλήσει στο 4-4-2 και δεν έχει πάρει τίποτα από κανένα μεγάλο παιχνίδι...όπως είπα και εχθές αν η ΑΕΚ θέλει να αλλάξει επίπεδο θα πρέπει πρώτα η διοίκηση να δει αυτά τα παιχνίδια να καταλάβει τι λείπει και να τα διορθώσει...

Thomas11Demis - 8/11/2018 15:22

αφού οι παίχτες που πήραμε το καλοκαίρι δεν μας έχουν βοηθήσει μέχρι τώρα .....

αρα ειμαστε χειρότερα από περσι.


Το καλό ήταν οτι παίξαμε επιθετικά στην Σκωτία και στην Πολωνία

είμαστε και τυχεροί... Συνέχεια
και μπήκαμε στου ομίλους ....πήραμε τα χρήματα και θα χτίσουμε το γήπεδο .

Σαν ομάδα δεν βελτιωθήκαμε ....Σαν ΠΑΕ όμως είμαστε υγιεστεροι ....

giapantaek - 9/11/2018 09:00

@Thomas11Demis το γηπεδο θα το χτισουμε επειδη εχουμε σοβαρο πλανο και Μελισσανιδη που εχει λεφτα και ξερει πως να το χτισει!!οχι γιατι πηραμε τα 20 μυρια του Ch L.

oσον αφορα το αν οι παικτες βοηθησαν δεν μπορεις να το πεις για τον Μπογε που τωρα ξεκιναει να παιζει λογω τραυματισμου και θελει χρονο ενσωματωσης ουτε για τον Πονσε που εχει βαλει 5 γκολ που ειναι περισσοτερα απο τον Αραουχο στο αντιστοιχο διαστημα ουτε μπορεις να το πεις γενικα μεχρι το... Συνέχεια Δεκεμβρη για παικτες που πηρες το καλοκαιρι!!

Βιαζεστε ολοι και κρινετε απο το πρωτο ματς ενω οι παικτες που ερχονται αλλα και αυτοι που ειναι ηδη στην ομαδα θελουν το χρονο τους να μαθουν ο ενας το παιχνιδι του αλλου και οι νεοι να εγκλιματισθουν και σαν ανθρωποι.Στο τελος της σεζον θα κανουμε ταμειο.

υγ.Στους ομιλους Ch L δεν μπηκαμε γιατι ημασταν τυχεροι αλλα γιατι ημασταν καλυτεροι απο Σελτικ και Βιντι κατι που ο ΠΑΟΚ απεδειξε οτι δεν ειναι!!!

zormpas49 - 8/11/2018 16:59

Στατιστικά φίλε μου αν το πάρεις στην ίδια αγωνιστική είμαστε καλύτεροι,17 περσι,17 φέτος και με -3 βαθμούς φέτος,με 3 ντέρμπυ φέτος,ένα πέρσι,γκολ υπερ,κατά καλητερα.Απλα μας έχει φάει η γκρίνια και η Μίρκα και από υπομονή μηδέν.

aek_os_thanato - 8/11/2018 21:19

επετρεψε μου φιλε ντεπον να προσθεσω καποια πραγματακια, περυσι γραφαμε πολλοι εδω οτι δεν γινετε να παιζουν Μανταλος και Μπακασετας στα ακρα, ερχεται ο Ουζουνιδης (που εγω περιμενα περισσοτερα πραγματα απο αυτον ) και βλεπουμε παλι αυτους στα ακρα και προσπαθειες να μπουν οσοι περισσοτεροι μεσω επιθετικοι μεσα. ποσοι δεν εχουμε γραψει κατα καιρους να παιξει ο Μπακασετας πισω απο τον Σεντερ φορ? ποσοι δεν εχουμε γραψει να βρεθει θεση στον Μανταλο στον αξονα? βλεπουμε σε ολα τα... Συνέχεια παιχνιδια δεξι μπακ τον Μπακακη ακομα και με μικρες ομαδες ενω μπορει να βαλει τον Γκαλο που θα του δωσει περισσοτερα επιθετικα.

βλεπουμε μαζι Σιμοες και Γαλανοπουλο μαζι στο κεντρο δυο παιχτες που ειναι καλοι αλλα ελαχιστα μπορουν να δωσουν επιθετικα και τους βλεπουμε σε ολα σχεδον τα παιχνιδια. πειτε μου δεν περιμενατε αλλα πραγματα απο τον Ουζουνιδη?

Φοίνικας - 8/11/2018 15:23

Φίλε depon21, όπως θέτεις την θέση σου ΔΕΝ νομίζω ότι πρέπει να βλέπεις τον εαυτό σου στο "γκρουπ" συνοπαδών μας για τους οποίος αναφέρομαι.

krav21 - 8/11/2018 19:04

Υπαρχουν τεραστιες διαφορες απο την ΑΕΚ του 96 με την ΑΕΚ του σημερα πρωτον γιατι οι συνθηκες της εποχης εχουν αλλαξει δραματικα. Με την εισβολη των ξενων φτασανε οι περισσοτερες ομαδες να παιζουν με 2-3 Ελληνες στις εντεκαδες τους και αν. Σταματησε πια η παραγωγη καλων ποιοτικων Ελληνων παικτων γιατι πια οι διαθεσιμες θεσεις ειναι λιγες και ο χρονος συμμετοχης επισης. Οταν βλεπεις ομαδες μικρομεσαιες που περασαν ή παραμενουν στην μεγαλη κατηγορια, οπως ο Λεβαδειακος, η ξανθη, ο... Συνέχεια παναιτωλικος και ενα σωρο ακομα, να εχουν στα ροστερ μεχρι και 15 ξενους, δεν μπορουν να βγουν ετσι Ελληνες αντιστοιχοι του παρελθοντος. Κασαπη δεν ξαναβρισκεις. Ουτε τσαρτα ουτε μπορμποκη ουτε ντεμη ουτε καν μαλαδενη. Υπηρχε ταλεντο μεσοεπιθετικα ακομα και στις μικρες ομαδες που βγαζανε παικτες και ειχαν υλικο οι μεγαλοι να ψωνισουν. Ο εθνικος νινιαδη, ο οφη νομπλια, ο λεβαδειακος γκωνια η παναχαϊκη γεωργατο κτλ.... Ενα σωρο παικτες βγαιναν και παλιοτερα ακομα περισσοτεροι παιχταραδες. Τωρα φτασαμε για δημιουργικα χαφ στην Ελλαδα να εχουμε τους μανταλο, φορτουνη, πελκα που και αυτοι στην αντιστοιχη ΑΕΚ του 96 θα συμπληρωναν τις προπονησεις. Μετα απο αυτους τους 3 μετριους το απολυτο χαος στο Ελληνικο ποδοσφαιρο. Απο που να βρει κανεις ποιοτικο υλικο να στελεχωσει τις ομαδες? Αταλαντοι και αμπαλοι παικτες υπαρχουν σε τεραστιο βαθμο. Καλα το σκεφτηκε η διοικηση και εβαλε εντονα Ελληνικο στοιχειο οπως εκανε και παλια η ΑΕΚ αλλα πια δεν υπαρχει καλο υλικο. Και η ΑΕΚ σε σχεση με τους υπολοιπος εχει πολυ καλο υλικο ελληνων παικτων που ομως απεχουν ετη φωτος απο τους παλιοτερους. Το ποδοσφαιρο επισης σε σχεση με πριν 20 χρονια εχει γινει τεραστιο εμποριο και παιζονται τεραστια ποσα. Παλια οι καλοι παικτες μενανε και 5 και 10 χρονια στην ομαδα. Τωρα ο Γαλανοπουλος με 3 ματς στο τσου λου και αλλα 3 στο γιουροπα ετοιμαζεται να χαιρετησει εχοντας δωσει ελαχιστα στην ΑΕΚ σε σχεση με αυτα που θα μπορουσε αν εμενε χρονια. Υπηρχε περιπτωση αν επαιζαν σημερα στην ΑΕΚ ο κασαπης ή ο μπορμποκης ή ο μανωλας να εμεναν πανω απο 1-2 σεζον? Με τιποτα. Υπηρχε περιπτωση σημερα ο Μπατιστα να καθοταν Ελλαδα? Γενικα με τα τεραστια ποαα του τσου λου η ψαλιδα με τα μεγαθηρια εχει ξεχειλωσει και απο την αλλη ολες οι ομαδες κοιτανε να βρουνε νεα ταλεντακια να τα προωθησουν προς τα πανω επιπεδα να κονομησου. Ολα μπιζνα και το ποδοσφαιρο εχει πεσει σε μαυρη τρυπα. Ελαχιστες ομαδες σπανε πια την κυριαρχια των 2-3 μεγαλων καθε χωρας. Αν γινει αυτο μια στο τοσο αποτελει ειδηση. Ουτε το τσου λου εχει πια ενδιαφερον. Οι ιδιοι και οι ιδιοι, εχουν ελαχιστοποιηθει οι εκπληξεις επειδη η ψαλιδα ειναι χαωτικη. Ακομα και καλος να σου βγει ενας ξενος την επομενη χρονια τον εχασες απο τα αρπακτικα. Μεσα σε αυτη την πραγματικοτητα καποιοι εχουν απαιτηση η ΑΕΚ να ξαναφτιαξει την ομαδα του 96... Αυτο δε μπορει να γινει. Αυτο το μοντελο που παει να φτιαξει ο μελισσανιδης δε ξερω ποσο μακρια μπορει να μας φτασει. Αλλα ειναι μονοδρομος για να ειναι καθαρη η ομαδα. Ας προσαρμοστουμε στις συνθηκες της εποχης και το να αναπολουμε την ΑΕΚ του 78 και του 96 για να ισοπεδωσουμε την τωρινη ομαδα ειναι εκτος λογικης.

Φοίνικας - 8/11/2018 19:36

Πολύ σωστά φίλε krav21. Ωραιότατη και εμπεριστατωμένη ανάγνωση των πραγμάτων.

krav21 - 8/11/2018 20:17

Και εσυ παντα τα λες σωστα φιλε Φοινικα για αυτο και αξιζει 100% να μπαινω στη διαδικασια να κανω διαλογο μαζι σου. Αλλωστε απεχουμε πολυ απο τις λοβοτομημενες αμοιβαδες? Μαζι δεν το ειχαμε πει αυτο?

aekbasket1 - 8/11/2018 18:19

Ωραίος, δίκαιος κ σωστός για αλλη μια φορά ο φοίνικας. Μπράβο

yellow_madness - 8/11/2018 17:33

Respect Φοίνικα φοβερό το σχολιο σου!!

gr8lionx - 8/11/2018 17:30

Σωστός! Γενικά οι συγκρίσεις θυμίζουν λίγο "... εμείς στα νιάτα μας...", ο παπούς, το τζάκι κ.λ.π. Βέβαια αποδεικνύουν απο την άλλη οτι έχουμε βαριά ΙΣΤΟΡΙΑ. Καi καλή και κακή και κλεμένη και μοναδική... Θέλω να πιστεύω οτι τις πιο πολλές φορές το κάνουμε απο παραδρομή ή απο συνήθεια και oxi απο εμπάθεια. Άλωστε εμείς οι ΑΕΚτσήδες έχουμε μια πρωτιά. Με αυτά που περάσαμε μάθαμε να μην βολευόμαστε σε ωραία παραμύθια όπως οι άλλοι. Και τις απόψεις μας λέμε και αν κάνουμε λάθη τα λέμε.... Συνέχεια Αυτό δείνει ζωή και σε μας και στη ΑΕΚάρα.

kostas_ellas - 8/11/2018 16:48

Μπράβο για το σχόλιο σου. Τέτοια και τετοιους (οπαδους) χρειάζεται η ΑΕΚ. Μοσχοβολάει φαιά ουσία και ΑΕΚ το σχόλιο σου.

n_peramos_21 - 8/11/2018 16:05

Πολυ σωστα τα λες φοινικα..Να σου κανω μια ερωτηση..Εγραφες στο πορτοκαλι???

Φοίνικας - 8/11/2018 16:18

΄Ελα αδερφέ n_peramos_21. Έγραφα, αλλά λίγο πριν τον τελικό τα νεύρα μου είχαν βαρέσει κόκκινο με αυτά που διάβαζα εκεί μέσα και κατάλαβα ότι ήταν μάταιο να προσπαθείς να αντικρούσεις την προπαγάνδα τους και να απαντήσεις με ψυχραιμία σε άκρως προβλητικά και προκλητικά κείμενα και σχόλια και σταμάτησα να τους χαρίζω τα κλικ μου από τον περασμένο Απρίλη.

n_peramos_21 - 8/11/2018 17:08

Καλα σε θυμαμαι..Εγραφα και εγω εκει μεχρι που με μπαναρανε πριν πολυ καιρο βεβαια..Και με ποιους μαλωσα????Νομιζω καταλαβαινεις...

cvk1980 - 8/11/2018 16:13

Ο καθένας μπορεί να κάνει την κριτική του αφου θεωρω οτι το κανει απο την αγαπη του και θελει να δει την ΑΕΚΑΡΑ μας ακομα πιο ψηλα. Φυσικα και δεν μπορεις να συγκρίνεις αγωνιστικα της ομάδες του '95 του'02 του '16 και του '18 μπορείς να κρινεις την νοοτροπια τουςεπ

kitrinos_san_to_peponi - 8/11/2018 15:09

Συγχαρητήρια και για το περιεχόμενο του σχολίου σου, αλλά και για την υπομονή σου να το γράψεις.

Συμφωνώ μέχρι κεραίας, αλλά ως συμπάσχων αναγνώστης των σχολίων των γκρινιάρηδων, καταστροφολόγων, ανθρωποφάγων συνοπαδών μας, σου λέω ότι δυστυχώς πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά, καθώς δεν είναι αποτέλεσμα λογικών διεργασιών, αλλά πρόκειται για παθολογικές καταστάσεις.

Αναφέρθηκες στην ομαδάρα της ΑΕΚ της περιόδου 95-96... Είμαι σίγουρος ότι αν υπήρχε τότε internet και social... Συνέχεια media θα διαβάζαμε τα ίδια, ίσως και χειρότερα. Τυχεροί λοιπόν όσοι προλάβαμε εκείνες τις εποχές...

Φοίνικας - 8/11/2018 15:20

Αδερφέ kitrinos_san_to_peponi, εκείνη η πραγματικά υπερομάδα της σεζόν 1995-1996 που μας μάγεψε δίχως υπερβολή άρπαξε τετράμπαλο από την Γκλάντμπαχ στην Γερμανία (4-1) και έχασε και στον επαναληπτικό στην Φιλαδέλφεια (0-1). Όπως το είπες λοιπόν: "αν υπήρχε τότε internet και social media θα διαβάζαμε τα ίδια, ίσως και χειρότερα", να είσαι βέβαιος για αυτό. Θα διαβάζαμε για τις "εμμονές" του Μπάγεβιτς, τις ελλιπείς αμυντικές αρετές του Μπορμπόκη, την έλλειψη τρεξιμάτων και aggressiveness του Τσάρτα, τα νεύρα του... Συνέχεια Μπατίστα και του Κετσπάγια και πάει λέγοντας, στανταράκι.

ling - 8/11/2018 21:03

Απλώς μία επισήμανση στις όμορφες αναπολήσεις και στις συγκρίσεις που κάνετε. Η ομάδα 1995 - 1996, χωρίζεται κατά την άποψή μου σε δύο περιόδους: στην πρώτη περίοδο, όπου η ομάδα συνέχιζε να παίζει το 3-5-2 των προηγούμενων ετών (ο Μανωλάς λίμπερο). Η απόδοση ήταν καλή, όπως και στην πρωταθληματική τριετία αλλά και στην κακή χρονιά του τσάμπιονς ληγκ, αλλά φθίνουσα, καθώς η ομάδα είχε γίνει προβλέψιμη. Η δεύτερη περίοδος από τον Δεκέμβρη και μετά ήταν η περίοδος της ζώνης (η ΑΕΚ ήταν η... Συνέχεια πρώτη ομάδα που έπαιξε ζώνη στην Ελλάδα, λίγο μετά ο ΟΦΗ): ήταν η περίοδος της μαγείας. Η ομάδα διατήρησε την άψογη κυκλοφορία με πάσες με τη μία, τους αυτοματισμούς, αλλά προσέθεσε ταχύτητα, επιθετικό πνεύμα, φαντασία στην επίθεση λόγω εμπλουτισμού της ενδεκάδας με τους επιθετικογενείς παίχτες, παιχνίδι κάθετο αλλά και από τα πλάγια, αυτοπεποίθηση λόγω των πρωταθλημάτων (δεν υπήρχε τα πρώτα χρόνια της κυριαρχίας μας). Τότε, πραγματικά παίζαμε οσφπ και παο για πλάκα, αρκεί να το αποφασίζαμε. Η ΑΕΚ της ζώνης άλλα α[ποτελέσματα θα είχε με τη Γκλάντμπαχ. Απλώς, ο συντηρητικός Ντούσκο αποφάσισε την αλλαγή παιχνιδού, όπως όλες τις αλλαγές, μετά από σκέψη, περισυλλογή, υπολογισμό όλων τα πιθανοτήτων. Ήταν μια συγκυρία κορύφωσης μιας οκταετούς πορείας μιας ομάδας - οικογένειας, όπου παίχτες και προπονητής ήταν ένα, είχαν φιλοδοξία και προσήλωση στους στόχους, ο κόσμος είχε σημεία και άξονες αναφοράς που τους εμπιστευόταν απόλυτα και οι αφορμές για γκρίνια ήταν ελάχιστες (πάντα ο ΑΕΚτζής έβρισκε, βέβαια: πολιτικές βλέψεις Τροχανά, ο Παυλόπουλος κι ο Μαλαδένης που ήταν δείξοι και πήξοι κλπ). Η ομαδάρα εκείνη ήταν προϊόν εκείνης της εποχής, εκείνων των ανθρώπων, εκείνης της γενιάς, εκείνων των ετών, με εκείνους τους αντιπάλους. Σήμερα, όλα είναι άλλα. Το μόνο κοινό είναι η αγάπη μας για την ομαδάρα και η δίψα μας για ωραίο παιχνίδι και τίτλους. Απλώς, εκείνη η ΑΕΚ της καθολικής παραδοχής και του ανεπανάληπτου ποδοσφαίρου είναι η ΑΕΚ του ονείρου μας, η ΑΕΚ της περηφάνιας μας, η ΑΕΚ της διαφοράς μας, η ΑΕΚ της νιότης μας, ήταν η ΑΕΚ της καρδιάς μας, εμάς που είμαστε η καρδιά της ΑΕΚ.

IscoAEK - 8/11/2018 15:16

Αυτο που λες και εχουμε πει πολλοι ,είναι ότι ειναι θεμιτη η κριτικη για το ματς με τον βαζελο,αλλά ανεπιτρεπτη αυτη η σκληρη κριτικη για χθες (οπως και για το 1ο ματς με Μπαγιερν δλδ)Και συμφωνουμε απόλυτα

Δηλαδη αν πηγαινε η Ρεαλ ή η Μπαρτσελονα και εχανε 2-0 στο Μοναχο θα γινοταν αυτο που εγινε με την ΑΕΚ;;;... Συνέχεια
Δεν νομιζω...

AEKSallonica - 8/11/2018 15:09

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΙΛΑΘΛΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

taxiss21 - 8/11/2018 14:54

Δεν χω να συμπληρωσω τιποτα. Αψογος. Μονο ΑΕΚ παμε για το σερι γιατι η ομαδα μπορει!

giapantaek - 8/11/2018 18:15

Θεωρω οτι χανουμε την ουσια και δεν εχουμε τη διαισθηση των δυνατοτητων της φετινης μας ομαδας οταν περιμενουμε να παρουμε βαθμο απο την Μπαγερν και τον Αγιαξ (εντος ή εκτος) και απελπιζομαστε βριζοντας θεους και δαιμονες που χασαμε απο την Μπενφικα επειδη αργησε ο Μπαρκας να πεσει ή δεν εδωσε πασα ο Κλωναριδης στον Γιακουμακη.

Η ουσια ειναι η πραγματικοτητα ειναι οτι οι δυνατοτητες της φετινης ΑΕΚ με τους παικτες που εχει... Συνέχεια κι ακομα κι αν επαιρνε ακομα ενα χαφ κι εξτρεμ δεν φτανουν ουτε την τριτη θεση απεναντι σε Μπαγερν,Αγιαξ,Μπενφικα και ουτε καν στο σημειο να τους παρουν βαθμο σε κανενα ματς (εκτος ισως απο το εντος με την Μπενφικα οπου ομως και παλι αποδειχτηκε οτι δεν μπορουμε ουτε με αριθμητικο πλεονεκτημα γιατι ακομα κι ετσι ειναι καλυτεροι).

Οπως πολυ σωστα λεει και ο Φοινικας και συμφωνω απολυτα μαζι του,επειδη η ΑΕΚ του 1994,2002 και 2006 ειχε καποιες καλες εμφανισεις στην Ευρωπη αυτο δεν σημαινει οτι οι Μπαγερν,Αγιαξ,Μπενφικα θα πρεπει φετος να υποκλιθουν μπροστα ή οι παικτες μας ξαφνικα θα γινουν Μεσι,Πογκμπα και Ντιμπαλα για να παρουν βαθμο στο Μοναχο και στο Αμστερνταμ!!!Δεν μπορουν ρε παιδια και αυτο δεν ειναι κακο αν αναλογιστουμε οτι αυτη η ομαδα στην ουσια ξεκινησε να φτιαχνεται πριν 4 χρονια στη Β Εθνικη και προσθεσε καποιους βασικους παικτες περσι που επαιξε ομιλους Europa μετα απο 6 χρονια και 3 φετος (Οικονομου,Μπογιε,Πονσε) αλλαζοντας απο τοτε 6 προπονητες !!

Ε μη τα θελουμε και ολα δικα μας....θα παρει βαθμους και θα κανει νικες η ΑΕΚ στο Champions League μετα απο 2-3 χρονια και με αντιπαλους οχι την Μπαγερν που ειναι 2η στη βαθμολογια της ΟΥΕΦΑ (κι ας εχει προβληματα φετος) και τον Αγιαξ αλλα απεναντι στην Αντερλεχτ,την Αουστρια και ισως καταφερουμε να παρουμε καμμια ισοπαλια στη Μαντσεστερ Γιουναϊτεντ οπως τοτε στη Ρεαλ και τη Ρομα.

Μη ξεχνατε εξαλλου οτι και η ΑΕΚ που πηρε πρωταθλημα το 1989 δεν μπορεσε τα επομενα 3-4 χρονια να αποκλεισει Μαρσεϊγ,Μονακο και Αϊντχοβεν μονο και μονο επειδη υο 1977 πηγαμε στα ημιτελικα ΟΥΕΦΑ και μετα ριξαμε 6αρα στην Πορτο και περασαν 6 χρονια για να μπορεσει να αποκλεισει τη Rangers και να μπει ομιλους Ch L βαζοντας γκολ στο Μιλανο και κοντραροντας τον Αγιαξ του Λιτμανεν και του Κλαϊφερτ.

Θελει να φαει λιγα ψωμια ακομα αυτη η ομαδα για να καταφερει να παρει διακρισεις στην Ευρωπη και οχι μονο οι παικτες αλλα και ο προπονητης ακομα κι αν ειναι ο Ουζουνιδης που παιζει πρωτη φορα στους ομιλους Ch L.

Aς συναισθαθουμε λιγο οτι η ομαδα μας ειναι χαμηλοτερου επιπεδου απο τις καλες της Ευρωπης και μην πεταμε στα συννεφα.Στοχος ειναι το πρωταθλημα και το Κυπελλο και δεν πρεπει να σπαταλαμε δυναμεις στην Ευρωπη.

υγ.βαρατε οσο θελετε στα disllike αλλα αυτη ειναι η αληθεια.αυτα τα 3-4 χρονια οι παικτες κι ο προπονητης παιρνουν εμπειρια,το ταμειο λεφτα απο τους ομιλους (9 περσι,20 φετος κ.ο.κ.) ωστε μετα απο λιγα χρονια να ερθουν καλυτεροι παικτες κι ολοι μαζι να φερουν διακρισεις στην Ευρωπη.Μη ξεχνατε οτι ο γαυρος ετρωγε 4αρες,5αρες κι 6αρο7αρες τα πρωτα του χρονια με Μπαγεβιτς στην Ευρωπη για να φτασει μετα απο λιγα χρονια να παιρνει βαθμους στη Γερμανια,την Αγγλια και τη Γαλλια κανοντας και δυνατες νικες εντος εδρας.

afev - 8/11/2018 17:54

Aς μου επιτραπει ενα σχολιο εκτος θεματος, τονιζοντας οτι και εγω συμφωνω και επαυξανω με τον Φοινικα μιας και εχω δει την ΑΕΚ αρκετα χρονια.

Σημερα απολογηθηκε ο Γαυρος και η αποφαση παει για την αλλη εβδομαδα. Εμεις πρωτοδικα τιμωρηθηκαμε την ιδια μερα μεσα σε μιαμιση ωρα... Δειτε την διαφορα αντιμετωπισης, αλλα και το αποτελεσμα φοβαμαι θα ειναι μια μικρη τιμωρια

AEKR21kAVALA - 8/11/2018 17:29

......και μεσα σε ολα αυτα...εβλεπες σημερα μια θλιψη στα προσωπα των γαυρων!!!! Ναι μιλαω για την εφταρα απο την Γιουβε , που χθες υπολογιαζαν να παθει κατι τετοι και η ομαδα μας. Αμ δε γαυρακια. Η ντροπη του Ελληνικου ποδοσφαιρου ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ!! ...μονο εσεις θα τρωτε εφταρες κανεις αλλος!!

IscoAEK - 8/11/2018 15:27

Ο διαιτητης φανηκε οτι επαιζε Μπαγιερν όχι μονο απο το πεναλτυ .Εκει λες : ''τι παει και δινει ο μ@@ς''

Αλλά όταν εχεις δωσει τετοιο πέναλτυ και στις αμεσως επόμενες φάσεις (1) δεν σφυριζεις το φαουλ στον Πονσε (2),την καρτα στον Μποατενγκ πανω στον Χουλτ και (3)δινεις επιθετικο στην εκτελεση του φαουλ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟΥΣ την επιθεση της ΑΕΚ ,ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ!!!!!!

Και πες εγω το βλέπω οπαδικα!... Συνέχεια
Αλλη μια φορα επικαλουμενος την ποδοσφαιρικη μου ιδιότητα (Εστω και ερασιτεχνικα για Ελλαδα Γ' Εθνικη )θα πω αυτο που μας λένε οι προπονητες .ΟΛΟΙ!

Οταν αμυνομαστε στα στημενα λένε: ''πιασε φανελα ,παρτον αγκαλια .Δεν θα δώσει πέναλτυ .Ειναι ο παικτης σου και τον αφηνεις να σου παρει την κεφαλια'' .

Λενε δεν θα δωσει πέναλτυ -ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ-και πολυ σωστα λένε ,γιατι τετοια μαρκαρισματα γίνονται πολλά σε καθε ματς .Δεν μπορεις να δωσεις 10 πεναλτυ σε εναν ποδοφαιρικο αγωνα!Αν ρε παιδι μου το ξεφτιλίσεις ,θα σφυριξει ο διαιτητης .Αν π.χ ο παικτης κινειται προς την μπαλα σε θεση βολης κι εσυ τον γκρεμισεις θα σφυριξει .Δεν εγινε κατι τετοιο χθες .Και οπως λεει κι ο Κωστας ''αν δεν εδινε πεναλτυ θα ελεγε κανεις οτι δεν δοθηκε πεναλτυ στην Μπαγιερν;;

Ηταν ενα κλασσικο παραδειγμα που ο διαιτητς σφυριζει τον δυνατο !

ΜΑΝΤΑ21 - 8/11/2018 15:23

ολοι τα ριχνουμε στην διαιτησια που εδωσε το πεναλτι στην μπαγερν οκ δεν θα το εδινε κανεις η χαζομαρα του τσοσιτς που συνεχιζει να τον κραταει εστω κ λιγο ενω εχει φαει παρατητηση δεν το λεει κανενας!!!κ ειναι κ εμπειρος παικτης με παραστασεις το κερδισε το πεναλτι ο λεβα αλλα φταιει κ ο δικος μας δεν γινεται παντα να φταινε οι αλλοι συνεχεια στθηκε καλα η ΑΕΚ αλλα μεχρι εκει ειδικα μεχρι να φαμε το γκολ μαρεσε η ομαδα μετα δεν περιμενα τιποτα αφου το φαγαμε στο 30 τελειωσε κ το... Συνέχεια ματς!!!

Thomas11Demis - 8/11/2018 15:14

Λοιπόν.... ας μην προκριθούμε.....όπως άλλωστε είναι το πιθανότερο ....(ούτε στο γιουρόπα)

μία νίκη όμως ......έτσι για το καλό!!!!! ....πρέπει να την κάνουμε!!!!!

αν την κάνουμε στον Αγιαξ

(που κατά την γνώμη μου ειναι η καλύτερη ομάδα του ομίλου αυτή τη στιγμή)

ακόμα καλύτερα

Thana21 - 8/11/2018 14:04

Όταν υπάρχει πέναλτι που δεν είναι 100 % για να δοθεί,δεν καταδικάζεις έτσι το αουτσάιντερ στην έδρα του φαβορί ειδικά όταν η διαφορά των δυο ομάδων πολύ μεγάλη.Αλλά γενικά αδικήθηκε η ΑΕΚ χθες χωρίς να γίνει κάποια άλλη πολύ μεγάλη φάση πλην του πέναλτι.Φαινόταν ότι δεν μοίρασε που λένε το καρπούζι στη μέση.

Σε κάποια φάουλ που δεν δόθηκαν στην ομάδα μας,σε εύκολα φάουλ υπερ των Γερμανών και σε κάρτες που... Συνέχεια τους χαρίστηκαν.Τώρα για τα τραβήγματα φανέλας εννοείται πρέπει να κοπούν.

Ο Λαμπροπουλος όταν πρωτοήλθε στην ΑΕΚ είχε το κακό χούι να τραβάει φανέλες.Ο Λαμπρό πέρα από την μεγάλη αγωνιστική του βελτίωση,έκανε πρόοδο και σ' αυτό και το έχει βελτιώσει πολύ.Ο Σιμόες πρέπει να πάψει να τραβάει φανέλες.

Thomas11Demis - 8/11/2018 15:10

ίσα ισα αυτό καταδικάζεις ...ετσι γίνεται πάντα ...δεν εγινε με μας μόνο

Saxon79 - 8/11/2018 14:40

Καταλαβαίνω απόλυτα όλους αυτούς που με άλλη ΑΕΚ μεγάλωσαν και άλλο ποδόσφαιρο έχουν στο μυαλό τους. ΑΕΚ σημαίνει επίθεση όπως χαρακτηριστικά έγραφε το πανό. Κάποιοι όμως δεν έχουν αντιληφθεί πόσο πίσω μας πήγε η ιστορία του υποβιβασμού και πόσο μας μίκρυνε σαν οργανισμό και όχι βέβαια ως ιστορικό μέγεθος.Τεραστιο πλήγμα. Θέλει χρόνο και πολύ δουλειά για να ξαναγίνει αυτό που ήταν και ακόμα μεγαλύτερη. Βήμα βήμα,χρόνο με το χρόνο. Μέχρι να μπορέσει να ξανά αντιμετωπίσει στα ίσια όλα... Συνέχεια αυτά τα τεράστια ευρωπαϊκά μεγέθη είναι απλά υποχρεωμένη να υπερασπίζεται παράλληλα την αξιοπρέπεια της. Μόνο ΑΕΚ αδέρφια και υπομονή. Λίγο έμεινε.

aekbasket1 - 8/11/2018 14:38

Λοιπόν πάει αυτό. Τι θα θελα να δούμε τώρα ?

Ευρώπη-Όλα για όλα με Άγιαξ. Επιστρέφει Λιβάγια, θα είναι τελείως έτοιμος ο Μπογιέ και χαλαρώνει το πρόγραμμα της Ελλάδας. Να πάρουμε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 βαθμό με Άγιαξ και αν μπορούμε και νίκη. Βλέπουμε για Μπενφίκα. Ας πάρουμε αποτέλεσμα στο 1ο και όλα γίνονται. ΑΕΚ είσαι (συνηθισμένη στα θαύματα)... Συνέχεια
Ελλάδα-Στα επόμενα ματς δεν υπάρχει ντέρμπι, υπάρχουν "εύκολα" και δύσκολα ματς. Απαιτούνται μόνο νίκες ως το Καραισκάκη (και παοκ μέσα)

Δε θα ήθελα να ξαναδώ

-Τσιγκρίνσκι με Οικονόμου μαζί, όλα τα άλλα δίδυμα είναι οκ

-Σιμόες με Γαλανόπουλο μαζί. Άλεφ/Μπακασέτας/Μάνταλος οπωσδήποτε ο ένας από τους 2

-Μάνταλο αριστερά με Λιβάγια 2ο επιθετικό. Ή ένας από τους 2 πίσω από φορ, ή και οι 2 με φορ Λιβάγια

-Γκάλο εκτός, πλην εξαιρέσεων για λόγους ροτέισον

winner_aek - 8/11/2018 14:27

Θέλει να ηρεμήσουμε όλοι και να μετρήσουμε το μπόι μας. Εγώ λέω Μπάγερν αγιαξ Μπενφίκα δεν είναι στο μπόι μας αλλά θα παλέψουμε. Επίσης για ουζουνιδη. Δεν έχει και τύχη ρε παιδιά ή ομάδα φέτος. Τι να κάνουμε παίζει ρόλο κι αυτό. Υπομονή όλα για καλο.

ScoccoMan - 8/11/2018 13:02

Μην ασχολείστε . Πάμε παρακάτω , έχουμε ντέρμπι μεθαύριο

taxiss21 - 8/11/2018 13:30

Ο Ατρομητος δεν ηταννκαι ουτε προκειται να γινει ντερμπι. Δυσκολο παιχνιδι ναι ντερμπι ποτε ΑΕΚ εισαι οχι οφη και λεβαδειακος

ScoccoMan - 8/11/2018 16:51

Εντάξει βαράτε κι άλλο λες και είπα ουι παίζουμε για διηπειρωτικό . Με τον δεύτερο παίζουμε σε άδειο γήπεδο με αντίπαλο που θα κατέβει να χτυπήσει το παιχνίδι και πέρυσι πήραμε σύνολο 1β. Και σας πείραξε το ντέρμπι . Άντε καλα

Pepe73 - 8/11/2018 14:27

Ποιο ντερμπι ρε φιλε,τα ντερμπι περασαν...με τον Ατρομητο παιζουμε και αν παιξουμε σαν ΑΕΚ μια 3αρα την εχουμε για πλακα!!!

Baval_21 - 8/11/2018 14:00

Έλεος ρε αδελφέ. Εκτός κι αν μιλάς σαν Σκοκο και εννοείς το ματς με την Μποκα...

Aladdin_21R - 8/11/2018 13:50

Όλα ντέρμπι τα έχουμε κάνει σε αυτή την χώρα!!! Ένα δυσκολο παιχνίδι είναι απλά, που στο χέρι μας είναι να το κερδίσουμε!!! Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο....

alex_symis_chalkida - 8/11/2018 12:47

Ολο με τα Αααν η φετινη ΑΕΚ!θελει πολυ δουλειά

alex_symis_chalkida - 8/11/2018 14:21

Εσεις που κανετε τα dislike να θεωρησω δεδομενο οτι εχετε διαρκείας και στηριζετε...γιατί εμας μας χανει ο μελισανιδης απο "πελατες" και ειστε η μονη του ελπίδα

Manwlhs - 8/11/2018 16:54

"Πελατεία" λέγεται να πας να δεις την ομάδα σου; Μη "στηρίξεις" τότε όπως λες. Ώρα σου καλή.

alex_symis_chalkida - 8/11/2018 19:27

Δεν ειναι καθολου άσχημο να βλέπουμε και τη πραγματικοτητα λιγο και οχι τι θα θελαμε να γίνει και κατι τελευταιο. Εκτος οτι δεν.μπορεί κανεις να διωξει κανεναν απο την αγκαλια της ΑΕΚ, κοιταχτε γυρω σας αυτοι που τα βλεπετε ολα ροδινακαι μετρηθειτε γιατί πραγματικά ειστε πολυ λιγοι.

Manwlhs - 8/11/2018 21:05

Ευτυχώς που βλέπεις εσύ την πραγματικότητα. Η ομάδα δεν είναι πρωταθλήτρια, δεν παίζει τσ λ και δεν χτίζει γήπεδο. Προσωπικά δεν θα ήθελα ποτέ να διώξω κανένα πελάτη, άρα δεν με αφορά αυτό που λες. Όσο για την ανάγκη σου να νιώθεις ότι είσαι ενάντια σε κάποιες άγνωστες δυνάμεις και να αισθάνεσαι ότι είσαι ο "πολύς" και οι άλλοι οι "λίγοι", δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Αναζήτησε βοήθεια αλλού.-

cvk1980 - 8/11/2018 13:22

25 χρόνια θυμάμαι την ΑΕΚ να μπαίνει στο γήπεδο για να κερδίσει, δεν την θυμάμαι πότε να μπαίνει για να χάσει με λίγα, από τα 180 λεπτά κρατάω μόνο το διάστημα απο το 45 μέχρι το 61, μόνο τότε παίξαμε σαν ΑΕΚ! Σκέφτομαι πόσο άδικο η ομάδα του 2002 που τελείωσε αήττητη στον όμιλο του Champios Leaque να μην έχει σηκώσει την κούπα του πρωταθλητή!

midis59 - 8/11/2018 14:14

ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΤΕ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΖΑΜΕ Γ ΕΘΝΙΚΗ. ΕΝΑ ΕΝΑ...

aek_os_thanato - 8/11/2018 21:08

φιλε midis59 δεν συμφωνω απολυτα με τον φιλο απο πανω cvk1980 , αλλα η ομαδα μου δινει την εντυπωση οτι τωρα στην ευρωπη παιζει απλα για να παιξει χωρις να διεκδικει την νικη και δεν την χαλαει η ηττα. περασαν 4 αγωνιστηκες και μετα απο καθε παιχνιδι λεμε μια δικαιολογια αλλα εγω βλεπω οτι παραμενουμε στο 0 και παμε φουλ για αρνητικο ρεκορ.

Psychosocial - 8/11/2018 14:06

Μπορούμε να πούμε ότι ελέω Μπαρκα βγηκε σχεδόν αναιμακτα η... υποχρέωση. Κακα τα ψέματα, ούτε η ομάδα μας αλλα και καμία ελληνική ομάδα δεν ειναι για αυτή την διοργάνωση. Σαν φτωχοί συγγενείς μοιάζουμε. Η ΑΕΚ για να σταθει στο επίπεδο αυτό δεν θέλει 1-2 παίκτες πρώτης γραμμής, όπως λενε μερικοί, αλλα 5-6. Για να διεκδικήσει στα ισα την πρόκριση απέναντι στον Αγιαξ και την Μπενφικα εννοώ, οχι για να κάνει ενα αποτέλεσμα και αυτό ήταν.. Μακάρι κάποια στιγμή να φτάσει σε αυτό το... Συνέχεια επίπεδο! Προς το παρον όμως, το Γιουροπα είναι η διοργάνωση που μας ταιριάζει. Παίζοντας έξυπνα(όπως πέρσι), μπορούμε να διακριθούμε.

Στα του ματς τώρα, νόμιζω το μόνο που καναμε ειναι να αμυνθούμε χωρις σχέδιο να βγούμε μπροστά. Να κανουμε έστω μια φαση ρε αδερφέ. Καλο το 5-3-2(πιο πολύ 5-4-1 εμοιαζε βέβαια) αλλα να έχεις και ενα επιθετικό πλάνο. Έλειψε πολυ ο Κλωναριδης(του ταιριάζουν τέτοια ματς), προσωπικά δεν καταλαβα γιατί δεν προτιμήθηκε ο Μπογε αντί του Μανταλου και ο Γκαλο αντί του Μπακακη. Θα μπορούσαν να δώσουν περισσότερα πράγματα επιθετικά. Σε κακη μερα ο Τσοσιτς χθες γενικά! Αγωνιστικά και μη... Δεν θα τον κρεμασουμε όμως, υπάρχουν αρμόδιοι εκει στην ομάδα να τον συνεφερουν. Ολα τα λεφτά τώρα το ματς της Κυριακής που ειναι τελικός! Ή το παιρνεις και προχωράς να διεκδικήσεις τις πιθανότητες που σου αναλογούν ή... χάνεσαι!

kostasfarsalios21 - 8/11/2018 13:47

Η διοίκηση της ΑΕΚ, πρέπει άμεσα να προβεί σε καταγγελία του διαιτητού του αγώνα. Ο άνθρωπος είναι επιεικώς απαράδεκτος. Καλά ρε γραφικέ ρεφ, μόνο η Μπάγερν έπαιζε; Μάλλον στην πατρίδα σου το ψάρι είναι πολύ ακριβό και δεν τρως; Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα μας. Το 50% της χθεσινής απόδοσης να είχαμε με βάζελο, θα τον είχαμε ισοπεδώσει. Εκτός αν ο βάζελος, είναι καλύτερος της Μπάγερν.

taxiss21 - 8/11/2018 13:35

Μην κρεμαμε ενα παικτη απο μια ενταση της στιγμης. Ναι απαραδεκτος αλλα ζητησε συγγνωμη τα βρηκαν παμε παρακατω. Ημαστε και ατυχοι χθες αλλα η Μπαγερν ειναι Μπαγερν. Κραταω το γεγονος οτι η ομαδα εβγαλε αντιδραση παρα την δυσκολια του παιχνιδιου και ευελπιστω με Ατρομητο να δουμε αλλη ομαδα.

Aladdin_21R - 8/11/2018 13:08

Ποιο το νόημα να συζητάμε ακόμα για το πέναλτι?? Πάει τελείωσε. Πάμε παρακάτω.

Σημασία έχει τι γίνεται από εδώ και πέρα. Και από εδώ και πέρα πρέπει να κάνουμε μόνο νίκες. ΜΟΝΟ ΝΙΚΕΣ!!!

Μόνο στην Λισαβόνα μπορείς να πεις ότι μπορείς να μην κερδίσεις αλλά και πάλι σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται κακή εμφάνιση.

n_vouloumanos - 8/11/2018 12:37

Μην ξεχνάμε και την εθνικότητα του διαιτητή Κώστα. Μονιμοι συνεργάτες τους. Α, ναι, και την εθνικότητα του Τσοσιτς σχετικά με το διαιτητή. Θέλει πολύ μετα νομίζεις?

ΕΠΟΜΕΝΟ