238 ΣΧΟΛΙΑ

Που το πάτε ρε μάγκες;

Ασόβαρη και ανεύθυνη η ομάδα του Ουζουνίδη, χάρισε στον Κισσαμικό την ισοπαλία στην τελευταία φάση του αγώνα δεχόμενη γκολ από στημένη μπάλα. 1-1 τελικό αποτέλεσμα στα Περιβόλια με προβληματική εικόνα…


ΚΥΠΕΛΛΟ – ΦΑΣΗ ΤΩΝ 16

ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ – ΑΕΚ 1-1

ΓΗΠΕΔΟ: Περιβόλια

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Αναστάσιος Παπαπέτρου (Αθήνα)

Δείχνοντας για πολλοστή φορά φέτος σημάδια ανευθυνότητας και κακής νοοτροπίας, η ΑΕΚ την πλήρωσε στα Χανιά και ισοφαρίστηκε στο 93’ από τον Κισσαμικό (1-1), δεχόμενη γκολ από στημένη μπάλα. Η ομάδα του Μαρίνου Ουζουνίδη, συνολικά παρουσίασε προβληματική εικόνα με πολλά λάθη και κακό πρόσωπο στο μεγαλύτερο διάστημα αλλά το μεγαλύτερο της πρόβλημα ήταν η μη σοβαρότητα που αντιμετώπισε την κατάσταση. Κάτι που φάνηκε ξεκάθαρα στο τελευταίο διάστημα του αγώνα, εκεί όπου ο Κισσαμικός της Β’ Εθνικής πίεσε και πίστεψε στην ισοφάριση την οποία εν τέλει πέτυχε στην τελευταία φάση αφού πρώτα ο Μάνταλος του έδωσε εντελώς χαζά ένα φάουλ κι εν συνεχεία η άμυνα κοιμήθηκε για να σκοράρει ο Ρίσκι. Είχε προηγηθεί για την ΑΕΚ μια ντουζίνα κόρνερ που η ομάδα δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί ούτε μια στημένη μπάλα, αντίθετα με τον αντίπαλο που αγωνίζεται στη Β’ Εθνική. Η ομάδα του Ουζουνίδη το μόνο που μπορεί να κρατήσει από το σημερινο ματς είναι ο Πόνσε που την μια φορά που τροφοδοτήθηκε σωστά εκτέλεσε κιόλας για το 0-1. Κατά τ’ άλλα, αυτά που θα πρέπει να κοιτάξει είναι πολλά. Με πρώτο τη ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ που έχει η ομάδα και την ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΥΘΥΝΗΣ μέσα στο γήπεδο. Δύο στοιχεία που πέρυσι έκαναν πρωταθλήτρια την ΑΕΚ και φέτος την έχουν φτάσει στο σημείο να δέχεται στο 93’ γκολ από τον Κισσαμικό. Και είναι δύο στοιχεία για τα οποία ο προπονητής είναι αυτός που τα περνά ή όχι μέσα από τα αποδυτήρια, στους παίκτες και συνολικά στην ομάδα…

Παιχνίδι… λαθών ήταν το πρώτο ημίχρονο για την ΑΕΚ στα Περιβόλια, με τους παίκτες του Μαρίνου Ουζουνίδη να δυσκολεύονται αρκετά να προσαρμοστούν στις συνθήκες του αγώνα και του κακού αγωνιστικού χώρου και εν τέλει να τα καταφέρνουν (ως έναν βαθμό) από το μισάωρο και μετά όπου βελτίωσαν την εικόνα τους, βρίσκοντας και το γκολ (με ποιον άλλον;) με τον Έκι Πόνσε. Η Ένωση, ξεκίνησε το παιχνίδι με διάταξη 4-4-2, τον Μάνταλο στα χαφ δίπλα στον Άλεφ, τον Μπογέ αριστερά, τον Γκάλο δεξιά και τους Πόνσε – Κλωναρίδη στην επίθεση. Αυτό που κυριαρχούσε στην εκκίνηση ήταν τα πολλά, και εύκολα, πουλήματα της μπάλας με αποτέλεσμα οι Κρητικοί να βρίσκουν εκτεθειμένη και ανοιχτή την κιτρινόμαυρη άμυνα. Κάπως έτσι, ο Κισσαμικός απειλεί σε δύο περιπτώσεις, στο 2’ και στο 11’, όπου ο Ρίσκι σούταρε επικίνδυνα μέσα από την περιοχή. Μετά το πρώτο τέταρτο η ΑΕΚ προσπαθεί να ηρεμήσει το παιχνίδι της, να κυκλοφορήσει πιο σίγουρα την μπάλα και η κατοχή αγγίζει το 73%. Ένα στοιχείο όμως που δεν την βοηθά στο παιχνίδι της, καθώς ουσιαστικά όταν περνά το δικό της μισό κάνει εύκολα το λάθος και δεν μπορεί να γίνει απειλητική. Είναι χαρακτηριστικό, πως δημιουργεί την πρώτη της καλή στιγμή στο 19’ (κι αυτή από στημένη μπάλα), όταν σε κόρνερ του Γκάλο ο Πόνσε αστόχησε με το κεφάλι, ενώ στο 24’ ο Μπογέ σουτάρει μέσα από την περιοχή άσχημα. Μετά το μισάωρο οι παίκτες του Ουζουνίδη παίζουν πιο έξυπνα στον χώρο, βρίσκουν συνεργασίες και προσπαθούν να αναπτυχτούν με ταχύτητα. Όπως στην φάση του γκολ του 37’, όπου ο Άλεφ πασάρει στον Κλωναρίδη αυτός διασχίζει το μισό γήπεδο, βρίσκει δεξιά τον Πόνσε κι αυτός με την εκτελεστική δεινότητα που τον διακρίνει, σκοράρει με υπέροχο διαγώνιο σουτ. Σε αυτό το διάστημα, από το 30’ και μέχρι το τέλος του πρώτου μέρους, η ΑΕΚ εκτός από το γκολ έχει άλλες δύο-τρεις καλές στιγμές και δείχνει να βελτιώνει την εικόνα της ως έναν βαθμό.

Το δεύτερο ημίχρονο ξεκινά με μια αλλαγή για την ΑΕΚ, την είσοδο του Λιβάγια αντί του Μπογέ, με τον Κλωναρίδη να πηγαίνει αριστερά. Η Ένωση, στην εκκίνηση εμφάνισε κάποια κακά συμπτώματα που έδειξε και στο πρώτο μέρος όπως τα εύκολα λάθη, ενώ στα αρνητικά ήταν ΚΑΙ η μη αξιοποίηση των κόρνερ. Είναι χαρακτηριστικό πως η δέκατη εκτέλεση εξελίχθηκε σε… αντεπίθεση του Κισσαμικού, με τους Κρητικούς μάλιστα να φτάνουν σε θέση βολής αλλά να αστοχούν. Οι παίκτες του Ουζουνίδη μετά το 60’ προσπαθούν να ηρεμήσουν το παιχνίδι τους με κυκλοφορία της μπάλας αλλά αυτό που κυριαρχεί κυρίωςείναι τα πολλά λάθη, σε έναν αγωνιστικό χώρο που όσο περνά η ώρα γίνεται όλο και πιο βαρύς. Η δεύτερη κίνηση από τον πάγκο ήταν η είσοδος του Μοράν αντί του Κλωναρίδη με τον Μάνταλο να πηγαίνει αριστερά, μια κίνηση που δεν αλλάζει ιδιαίτερα την μορφή του αγώνα, με την ΑΕΚ να εξακολουθεί να πουλά εύκολα την μπάλα, ενώ δεν έχει τρόπους να απειλήσει. Στο 80’ έχουμε μια φάση που σήκωσε διαμαρτυρίες, όταν ο γκολκίπερ του Κισσαμικού σε έξοδο του γκρέμισε τον Πόνσε στο ύψος του πέναλτι με τον Παπαπέτρου να δείχνει παίζετε. Στο τελευταίο διάστημα του αγώνα η Ένωση δείχνει κακή εικόνα, δείχνει ανευθυνότητα ως ομάδα και δίνει δικαιώματα στον Κισσαμικό να πιέσει και να απειλήσει! Και εν τέλει, η ομάδα του Ουζουνίδη την πληρώνει στην τελευταία φάση όπου ο Μάνταλος δίνει ένα χαζό φάουλ στους Κρητικούς, εκτελείται η ομάδα της ΑΕΚ δεν καθαρίζει και ο Ρίσκι από κοντά κάνει το 1-1 που είναι και το τελικό σκορ.

ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ: Παπαδόπουλος, Τόλι (81’ Τεγούσης), Σεσάι, Ζιούλης, Παπαχρήστος, Σελινιωτάκης, Γκίνη, Σιμόν (68’ Καραγιάννης), Χαλκιαδάκης (62’ Αρναρέλλης), Βρεττός, Ρίσκι.

ΑΕΚ: Τσιντώτας, Μπακάκης, Τσόσιτς, Τσιγκρίνσκι, Χουλτ, Άλεφ, Μάνταλος, Γκάλο (79’ Γιαννιώτας), Κλωναρίδης (71’ Μοράν), Μπογέ (46’ Λιβάγια), Πόνσε.

Το aek365 σας ενημέρωνε με παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
nastafaris - 10/1/2019 17:24

Μαγκες , με τετοια αποδοση και τετοια λογικη , το κατωφλι της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ δεν προβλεπω να το διαβαινει κανεις , απολους αυτους που σφυρανε αδιαφορα....Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ και ποιος ειδε τον Μητσαρα και δεν τον φοβηθηκε....Η ΥΠΟΜΟΝΗ - ΕΧΕΙ ΚΑΥΤΗ ΟΡΙΑ ,δαγκες μου........Υ..Γ...Ρ, μηπως δεν μπορουν τα παλικαρια, που θα ελεγε και ο Αγγελος????....

aekp - 10/1/2019 16:12

μανταλε είσαι μεγάλος χομπίστας και παίρνεις και 600κ, τους έχεις κοροϊδέψει όλους

tiguanas21 - 10/1/2019 14:37

ΑΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

istro11 - 10/1/2019 00:22

den tha fugei o marinos gia na mas kanei thn xarh epidei den ton theloume emeis .epidiei gyrisame meta apo thn diakopi ton xristouggenon tha exame paixnidia alla den exoume logo me auto pou egine ston dietiti tzilo .aparadekto auto . na deiroume ton dietiti logo oti ekane lathos se mia fasi. .mhn krinete ton marino .tha paixoume kala kai tha pame deuteroi mhn kanete etsi ,kai sthn revans tha kerdisoume tha paixoume swsta me ton rythmo pou tha exoume

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 10/1/2019 14:29

Nα δείρουμε τον διαιτητή; δεν στα είπανε καλά γαυρουλι. Ηομαδουλα σου κινδυνεύει με υποβιβασμό.

Nic21 - 10/1/2019 12:44

Γελάει ο κόσμος...

Έλα παραδέξου το, είσαι ο Ζουζουνιδης και κάνεις πρόβα τις επόμενες δικαιολογίες σου!

krav21 - 10/1/2019 12:14

istro11 Xαχαχα...μπα σε καλο σου,με εκανες και γελασα. Ωραια τα αστειακια σου. Αφου θα κερδισουμε στην ρεβανς τον Κισσαμικο και θα εχουμε τυθμο,ολα καλα.Κακως ανησυχουμε.......ΕΛΕΟΣ

charisaek - 10/1/2019 13:05

Μαρινο σε ευχαριστουμε! Μας πηγες Champions League. Δυστυχως καθε ανθρωπος εχει ενα ταβανι κι εσυ νομιζω οτι το εφτασες. Δεν μπορεις να διαχειριστεις ομαδα με πιεση και πρωταθλητισμο. Αν και προσωπικα με πειραζει που παιζουμε κακο και κυριως προβλεψιμο ποδοσφαιρο. Ολο απο τα αριστερα στον Χουλτ και αν κανει καμια ενεργεια καποιος.

ΥΓ. Ολη την προσοχη στο κυπελλο κυριοι της ΠΑΕ να ισιωσουμε καπως τη χρονια... Συνέχεια
ΥΓ2. Ο κυριος Μανταλος δειχνει οτι ειναι πολυ πεσμενος αλλα οσο συνεχιζει βασικος δεν το καταλαβαινει. Θα ηθελα να δω χθες ενα πιτσιρικα που θα αρπαζε την ευκαρια με παθος

Manos_AEK21 - 10/1/2019 12:08

Μιπως ήρθε η ώρα να απολυθεί ο Μαρίνος Ουζουνιδης ((πριν είναι πάρα πολύ αργά)) και να πάμε υπηρεσιακό ((καλύτερα θα παίζουμε)) για να σώσουμε ότι μπορούμε να σώσουμε αυτήν την σεζόν...???? *Όσοι συμφωνείτε μαζί μου like όσοι διαφωνείτε dislike.

gr8lionx - 10/1/2019 12:05

Ετσι απλά για λογοτεχνική απασχόληση, ας διαβάσει και ας δει κανείς την συμπεριφορά των Πογκμπα, Αλεξις, κ.α. στην ManUnited πριν λίγο καιρό με Μουρίνιο και τώρα με Σολσκιερ και θα βγάλει ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ περι παικτών και πως ένας νέος προπονητής ΠΑΝΤΑ τους "σπρώχνει" να παίξουν για να κερδίσουν την θέση τους... πριν γίνει η πληγή γάγγραινα και εμείς με ψυχοφάρμακα.

Nic21 - 10/1/2019 12:00

Επικρατεί μια περίεργη ησυχία από εχθές το βράδυ... καμία ενημέρωση, κανένα νέο, καμία αντίδραση από ΠΑΕ ή επίσκεψη προέδρου... ελπίζω να είναι η ησυχία πριν τη καταιγίδα... κάτι πρέπει να γίνει πια... Η απάθεια είναι σαν να λες σε παίχτες και (Ας τον πούμε) προπονητή, "χαμένη χρονιά είναι, δε πειράζει " δεν μπορώ να καταλάβω την τόση υποστήριξη στον Ουζουνιδη... Δηλαδή αν εγώ έπαιρνα έναν άνθρωπο στην εταιρεία μου για διευθυντή και από εκεί που ήμουν πρώτος σε πωλήσεις με έφτανε... Συνέχεια τελευταίο, θα έλεγα "Δε φταις εσύ αγόρι μου, οι πωλητές φταίνε " τότε γιατί τον πήρα; όχι για να τρέξει τους πωλητές να ανεβάσουν κι άλλο τις πωλήσεις;;;;

chris_farges - 10/1/2019 11:55

Χρειαζεται νεο ξεκινημα με νεο προπονητη ελεος πια θα καψει και τον Κριστιτιτς αυτος.Απο το καλοκαιρι φαινοταν δεν ειναι ΑΕΚ αυτο

Alef21 - 9/1/2019 23:46

Νομίζω ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης ξέρει καλύτερα από τον καθέναν μας τι πρέπει να κάνει.

Υπομονή λοιπόν τα καλύτερα είναι μπροστά μας!!!

Alef21 - 10/1/2019 11:47

Εσείς η 33+ μπορείτε να γράψετε που διαφωνείτε;


Πιστεύετε ότι γνωρίζετε περισσότερα από τον Μελισσανίδη;;;

Πιστεύετε ότι το μέλλον της ΑΕΚ θα είναι χειρότερο;;;

Nic21 έχεις δίκιο!

andreaspaj21 - 10/1/2019 12:14

Η διαφωνια ειναι οτι η υπομονη τελειωσε !!!!!

Ποσα χρονια ακομη υπομονη .

Ειμαι υπερ της μη σπαταλησης των χρηματων αλλα αν ειχαν δοθει εστω 5 μυρια απο τα 30 που πειραμε σε συμβολαια και μεταγραφες τωρα θα μιλουσαμε εντελως διαφορετικα σαν ομαδα φιλε μου περαν του γεγονοτος οτι μερος αυτων των χρηματων θα ειχε αποσβεστει με εστω 3 βαθμους απο το τσου λου !!!!!... Συνέχεια
Και στη ερωτηση αν θα ηθελα αλλον στο τιμονι της ΑΕΚ θα σου απαντουσα με βεβαιοτητα οχι αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν θα ασκουμε κριτικη στα λαθη του που σιγουρα εκανε !!!

Alef21 - 10/1/2019 12:59

Έχεις δίκιο έπρεπε το καλοκαίρι μετά την πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς λιγκ η ομάδα να πάρει δύο παίκτες.( Λάθος που το παραδέχτηκε η διοίκηση)

Όσον αφορά την λέξη υπομονή, τι να σου πω; Εγώ προσωπικά ανυπομονώ να μπω μέσα στην Αγία Σοφία και να δω την ομάδα μας!!!

Δεν ξεχνάω τα χρόνια που έκανα υπομονή και στην ουσία περίμενα ένα θαύμα.... Συνέχεια
Η ομάδα δείχνει να έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος και αυτό είναι ευχάριστο!

Saxon79 - 10/1/2019 12:38

Τα 30 δεν τα πήραμε. Θα ΤΑ παρουμε. Και σε δόσεις. Χαλαρώστε παιδια.Δεν θέλει δηλαδή ο Μελισσανίδης να των αποθεώνουν ,οπαδοί και εφημερίδες. Προτιμάει να τον χλευάζει στα σαϊτ ο κάθε ενας.Αν ήταν ετσι απλά τα πράγματα θα είμασταν όλοι επιτυχημένοι επιχειρηματίες.

aekcy01 - 10/1/2019 12:28

Το πρόβλημα για εμένα είναι στη λέξη υπομονή σε σχέση με τον Ουζουνίδη. Δεν πάει άλλο.

ilias87 - 10/1/2019 10:35

Ναι συμφωνώ και γω με τον πρόεδρο ειμαι αλλά η υπομονή έχει κ τα όρια της..μια γκέλα δύο τρεις,ποδόσφαιρο 0 αντ'αυτού αντιοοδοσφαιρο λες κ παίζω εγώ στο χωριό με άλλους δέκα που πίναμε τσιπούρα και σηκωθήκαμε τυφλά να πάμε να παίξουμε μπάλα.. δλδ αυτά ο πρόεδρος δεν τα βλέπει?διώξτε τον επιτέλους έχει αρχίσει να με νευριάζει υπερβολικά πολύ μιλάμε...

Nic21 - 10/1/2019 09:58

Εσύ κοίτα να διώχνεις σωστά τη μπάλα μέσα από τη Περιοχή στο 93' και άσε τον Μελισσανιδη

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 10/1/2019 09:12

οκ οκ....

marv - 10/1/2019 11:41

Πάντως έτσι και χάσουμε στα Γιάννενα το ματς με τον Αστέρα στο ΟΑΚΑ δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι. Το γιουχάρισμα σε ανθρώπους που φοράνε τη κιτρινόμαυρη φανέλα από εμάς τους ίδιους είναι ότι χειρότερο. Ας ετοιμάσουν στην ΠΑΕ εναλλακτική λύση για αντικατάσταση προπονητή γιατί το να γιουχάρουμε τον προπονητή της ομάδας μας δεν μας αρμόζει και είναι η χαρά των αντιπάλων. Ας προστατεύσουν την ομάδα, γιατί η τρίχα θα γίνει τριχιά από τα ΜΜΕ που περιμένουν στη γωνία να... Συνέχεια χύσουν χολή και αυτό ούτε αντέχεται, ούτε το αξίζουν οι άνθρωποι της ομάδας και ιδιαίτερα ο Μελισσανίδης.

Φοίνικας - 10/1/2019 09:26

Ενα πράγμα που δεν καταλαβαίνω και ευτυχώς που το aek365 είναι αυτό που λένε κάποιοι "ήταν ματς-αγγαρεία". Και σε τακτά διαστήματα το διαβάζω και το ακούω εδώ κι εκεί. Πιο προσβλητικό πράγμα για τον μέσο άνθρωπο-πολίτη-εργαζόμενο δεν υπάρχει. Να ξυπνάς άγρια χαράματα και να αλλάζεις 3 συγκοινωνίες για 1000 ή και 400 ευρώ τον μήνα σε δουλειές ρουτίνας και να σου λέει ο άλλος ότι έκανε αγγαρεία που πήγε να παίξει μπάλα για στην χειρότερη (κι αφού μιλάμε για την ΑΕΚ) 20.000 ευρώ τον μήνα,... Συνέχεια στην καλύτερη 60.000 ευρώ τον μήνα. Έλεος κάπου.


Στην ταμπακιέρα νομίζω ότι ναι μεν ο Ουζουνίδης το έχει χάσει το παιχνίδι και δεν το έχει στην διαχείριση καταστάσεων αυτού του επιπέδου, αλλά από την άλλη τρελαίνομαι να υπονοούν συνΑΕΚτζήδες ότι φταίει ο Μαρίνος που παίχτες που παίζουν Ευρώπη και παίρνουν πρωτάθλημα και που είναι διεθνής και που έχουν υψηλή (σχετικά) χρηματιστηριακή αξία δεν είναι αρκετά επαγγελματίες να κερδίσουν κάποιον Κισσιμικό ή Κισσαμικό ή όπως λέγεται (με όλο τον σεβασμό στην ομάδα τους) ενώ 1 μήνα τα έξυναν. Έχει και η υπομονή τα όριά της.

Manos_AEK21 - 10/1/2019 11:23

Συμφωνο απόλυτα μαζί σου φίλε Φοίνικα.. Εάν επιτρέπετε από που είσαι??? που μένεις?? και καταγωγή??

Φοίνικας - 10/1/2019 11:59

Γεια σου φίλε Manos_AEK21. Καταγωγή από Έβρο έχω, ο πατέρας μου είναι από ένα χωριό κοντά στην κιτρινόμαυρη Αλεξανδρούπολη, αλλά μπαίνουν και στοιχεία από Κρήτη και Κωνσταντινούπολη μέσα λόγω παππού και γιαγιάς, καθώς και Αρκαδίας λόγω μάνας. Γέννημα θρέμμα Μπραχαμιώτης. Εδώ και χρόνια μένω Νέα Σμύρνη.

Manos_AEK21 - 10/1/2019 13:44

Έγινε εντάξει φίλε μου Φοίνικα να είσαι καλά και καλή χρονιά να έχουμε... *Πάντως να ξέρεις ότι γενικότερα έχεις παρά πολύ σωστές τοποθετησεις στα σχόλια σου με πολύ ωριμότητα και μπράβο σου φίλε...

JoseVas - 10/1/2019 11:21

Οι ποδοσφαιριστές μπαίνουν στον αγωνιστικό χώρο να κάνουν πράγματα δουλεμένα στην προπόνηση και να βγάλουν αυτό που τους ζητάει ο προπονητής τους. Δεν νομίζω οτι μπαίνουν οι παίκτες με το σκεπτικό "σήμερα θα παίξω χάλια" ή "σήμερα θα κάνω πολλά λάθη". Είναι τι τους βγάζει ο κάθε προπονητής, πόσο καλή είναι η προπόνηση, τι εντολές έχει δώσει και πόσο καλή ψυχολογία έχουν.... Συνέχεια
Αν λοιπόν οι παίκτες είναι όπως λες διεθνείς, παίζουν στην Ευρώπη, παίρνουν πρωταθλήματα και έχουν υψηλή (σχετικά) χρηματιστηριακή αξία και η ομάδα δεν μπορεί να κερδίσει τον Κισσαμικό, Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΤΑΙΕΙ!

Φοίνικας - 10/1/2019 11:56

JoseVas, όταν μιλάμε για ομάδες επιπέδου Κισσαμικού κι όταν έχεις στην εντεκάδα Τσιγκρίνσκι, Τσόσιτς, Χουλτ, Μάνταλο, Μπογέ, Πόνσε, Λιβάγια κτλ, εμένα να βάλεις προπονητή και να τους δώσω οδηγίες τύπου "πάμε γερά, πάμε δυνατά, με τσαμπουκά" κι όταν μάλιστα κάθονταν έναν μήνα και δεν έχουν θαμπώσει και με νίκες φέτος, οφείλουν να νικήσουν. Αν χρειάζονται προπονητή για να κερδίσουν την τελευταία ομάδα της δεύτερης κατηγορίας, τότε ζήτω που καήκαμε αδερφέ. Ο Ουζουνίδης έχει μεγάλο μερίδιο... Συνέχεια ευθύνης για την εικόνα της ΑΕΚ και είπα κι εγώ ότι μάλλον το έχει χάσει το παιχνίδι. Αλλά αυτό έλειπε να βγάζω λάδι τους παίχτες και να του φορτώνω και την γκέλα με τον Κισσαμικό, Ήμαρτον δηλαδή.

konan - 10/1/2019 11:37

Πολύ ωραία τα λες αλλά πλέον νομίζω ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου οι παίχτες θέλουν να τον διώξουν για αυτό και αυτή η τραγική εικόνα

Φοίνικας - 10/1/2019 11:52

Πιθανότατα ναι φίλε Κόναν, αλλά κι αυτό δείγμα κακής νοοτροπίας και επαγγελματία που αμοίβεται πλουσιοπάροχα και στην ώρα του είναι.

- 10/1/2019 10:58

Εισαι μάγκας και σκεπτόμενος, μάγκας γιατι το γράφεις εδω μεσα κόντρα στο ρεύμα των "πολλών" και γιατι η άποψη σου (που με εκφράζει) ειναι προϊόν στοιχειώδους ώριμης σκέψης, δυστυχως με απογοητεύουν πολυ φίλοι μας εδω μεσα με το τηλεγραφικό "να φυγει τωρα ο προπονητής" που ξανασημειωνω τουλάχιστον μέχρι τωρα εχει την διαβεβαίωση οτι θα ειναι μέχρι τελος της περιόδου.

Τι κάνουν λοιπόν οι ποδοσφαιριστες απο μόνοι τους για να σεβαστούν την απόφαση του προέδρου τους,... Συνέχεια την τιμή του προπονητή τους αλλα και όλους εμάς που τους παρακολουθούμε ανελειπως με το οποιο οικονομικό και ψυχολογικό κόστος;

Απαιτούμε λοιπόν πολυ περισσοτερα απο αυτους και τουλάχιστον ας κερδιζουν με τρέξιμο με δύναμη με πάθος με ατομικό εγωισμό, οπως κάνουν απέναντι τους ολοι αυτοι οι αντίπαλοι που τελευταια τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα μεσα στο γηπεδο όντας ποδοσφαιριστες τρεις η και τέσσερεις κλάσεις κατω!

Φοίνικας - 10/1/2019 10:46

*και ευτυχώς που το aek365 δεν επικαλείται (ο δαίμων του τυπογραφείου παρέλειψε βασικές λέξεις)

marv - 10/1/2019 10:42

Δυστυχώς Φοίνικα θυμούνται ότι είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ μόνο όταν είναι να υπογράψουν συμβόλαιο και να πάρουν περισσότερα. Στις άλλες περιπτώσεις συμπεριφέρονται σαν κακομαθημένα πλουσιόπαιδα, τουλάχιστον η πλειοψηφία.

Droit_Au_But - 10/1/2019 10:21

Εγώ ήμουν υποστηρικτής του Χιμένεθ αλλά και τώρα είμαι του Ουζουνίδη.

Έκανα λοιπόν στον εαυτό μου την ερώτηση , "Τι περιμένω πια από τον Ουζουνίδη; Υπάρχει τρόπος να το γυρίσει ;".

Νομίζω ότι η απάντηση είναι ξεκάθαρα ΟΧΙ ...

Και δεν έχει να κάνει με την αξία του προπονητή αλλά περισσότερο με την χημεία, τα αποδυτήρια κ.λ.π.

siokostas - 10/1/2019 11:25

Σωστός. Να μπορούσα να έβαζα 1000 like.

Saxon79 - 10/1/2019 11:07

Οπως πολύ σωστά είχε πει ο Κέτσε τον προπονητή τον κρατάνε μόνο τα αποτελέσματα οπότε ότι και να έχει στο μυαλό της η διοίκηση όσο και να θέλει να τον στηρίξει όσο και αν κάτι βλέπει σε αυτόν αργά ή γρήγορα αν συνεχίσουμε με τις ίδιες επιδόσεις Ουζουνίδης θα φύγει.εκτός και αν το πρόβλημα της ομάδας είναι άλλο και δεν είναι ο Ουζουνίδης όπως για παράδειγμα η φυσική κατάσταση που δικαιολογημένα είναι σε αυτό το επίπεδο εξαιτίας του champions league και της θέλησης να μπούμε στους... Συνέχεια ομίλους ή λάθη που έγιναν το καλοκαίρι στο σχηματισμό του ρόστερ. Σε αυτή την περίπτωση η διοίκηση ξέρει ότι και προπονητή να αλλάξει η ομάδα ελάχιστα θα βελτιωθεί και δεν υπάρχει περίπτωση να κάψει έναν ακομα προπονητή από τώρα.

Against_Modern_F - 10/1/2019 10:53

Ουζουνίδης φεύγει μετά την ήττα από τα Γιάννενα (το μάθατε πρώτοι εδώ)... προφανώς κάνω πλάκα και δεν ελπίζω να χάσει η ομάδα. Αλλά είναι ενα σενάριο που το βλέπω πολύ πιθανό, το ποιος θα έρθει δεν ξέρω και νομίζω για αυτό ακόμα δεν έχει φύγει ο Ουζουνίδης.

billpant - 10/1/2019 02:04

αδερφια ολο το κλιμα στραβωσε που εφυγε ο χιμενεθφταιει ο ουζουνιδης αλλα καποιοι παιχτες δεν κανουν για ΑΕΚ ποιος αλεφ 1,8 μην τρελαθουμε τωρα κ αρκετοι ακομη παιχτεςουτε παιχτης γιαννιωτας υπαρχει

georgepassas - 10/1/2019 10:53

Έχεις καταλάβει ότι έπαιζες με τον ουραγό της Β εθνικής κ ότι πήρες πρωτάθλημα πέρισυ; Ποιο ρόστερ; Η ομάδα ήταν άρρωστη κ πλέον είναι στην ΕΝΤΑΤΙΚΗ. Οποιαδήποτε κωλοπετινίτσα πιστεύει ότι μπορεί να μας πάρει αποτέλεσμα και οι παίχτες είναι αγνώριστοι, αγύμναστοι, ασύνδετοι και ξενερωμένοι. Δεν υπάρχει επιστροφή λέμε. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ Χ Θ Ε Σ !

Ένωσης ΟΛΕ - 10/1/2019 10:32

Λοιπόν το πραγμα έχει ως εξής.

1.Απομακρυνση Μαρίνου γιατί έχουμε γίνει Γιουναιτεντ επι ημερών Μουρίνιο

2.Μεταγγραφη εξτρέμ

3.Επιστροφη βαθμών απο CAS

4.Ηττα Ορκ στην Τρίπολη και νίκη στα Γιάννενα δικιά μας... Συνέχεια
5.Νικαμε Ορκ στο ΟΑΚΑ

Όλα αυτά μας φτάνουν στο -5 απο το Ορκ και λογικά στο -4 απο θρήνο...

Ξέρω σενάριο αρκετά δύσκολο αλλά δεν ειναι κακό να ονειρεύεσαι

Ένωσης ΟΛΕ - 10/1/2019 10:31

Λοιπόν το πραγμα έχει ως εξής.

1.Απομακρυνση Μαρίνου γιατί έχουμε γίνει Γιουναιτεντ επι ημερών Μουρίνιο

2.Μεταγγραφη εξτρέμ

3.Επιστροφη βαθμών απο CAS

4.Ηττα Ορκ στην Τρίπολη και νίκη στα Γιάννενα δικιά μας... Συνέχεια
5.Νικαμε Ορκ στο ΟΑΚΑ

Όλα αυτά μας φτάνουν στο -5 απο το Ορκ και λογικά στο -4 απο θρήνο...

Ξέρω σενάριο αρκετά δύσκολο αλλά δεν ειναι κακό να ονειρεύεσαι

FFC21 - 10/1/2019 10:29

Διωξτε τον Ουζουνιδη.Ειναι επικινδυνος

anastadam79 - 10/1/2019 10:11

Νομίζω ότι είναι φανερό πια ότι οι παίκτες δεν γουστάρουν τον Ουζουνίδη!!!

ThessAEKara - 10/1/2019 10:02

Έχουν περάσει πάνω από 12 ώρες και ακόμα τα πράγματα είναι τα ιδια..Τι ακριβώς περιμένουμε;

Nic21 - 10/1/2019 09:55

9:55 π.μ. και είναι ακόμα εδώ...

Τι ζούμε φέτος;;;;

Manos21kouloukonas - 10/1/2019 09:40

Οχι αλλο Ουζο(υνιδης)...!!!!

nikoskos - 9/1/2019 23:11

Μπορείτε να μου πείτε ένα λόγο που μένει ακόμα αυτος ο προπονητής στην ΑΕΚ?

georgepassas - 9/1/2019 23:24

Καλούνται αυτοί με τα dislike να απαντήσουν στον φίλο.

- 10/1/2019 11:10

Καλύτερα να απαντήσω σε εσένα, άκου λοιπόν.

"Γιατι κουμάντο (οπως σε καθε σοβαρή ομαδα) κανει ο προεδρος και συνολικότερα η διοικηση και οχι οι παικτες, ο προπονητής και πολυ περισσότερο οι πολλές φορές τυχάρπαστοι και συναισθηματικά φορτισμένοι οπαδοί".

Πιστεύω να καλυφθηκες αν οχι πες την δικη σου άποψη για το ποιος πρεπει να διοικεί...

georgepassas - 10/1/2019 13:30

Οι τυχάρπαστοι οπαδοί που υποτιμάς είναι οι ΠΕΛΑΤΕΣ της εκάστοτε διοίκησης. Οι τυχάρπαστοι σχολιαστές συνήθως δεν έχουν όνομα και λογότυπο....

georgepassas - 10/1/2019 10:36

Συνεπείς πάντως. 6 dislikes ο φίλος, 7 εγώ. Ο Μαρίνος, οι γυμναστές του και κάνα δυο τρολ....

krav21 - 9/1/2019 23:36

Σιγα μη σου απαντησουν. ΑΝ ειναι γαυροειδη βορα και νοτου,δικαιολογουνται λογω βλακειας και εμπαθειας να μην απαντανε. Αλλα αν ειναι ΑΕΚτζηδες πολυ θα θελαμε να μαθουμε την οπτικη τους περι του θεματος.

Xarouhs - 9/1/2019 23:37

Εγώ πιστεύω ότι ο Πρόεδρος δεν θέλει υπηρεσιακό προπονητή για έξι μήνες και πως έχει κλεισμένο προπονητή για το Καλοκαίρι.

gerkon - 10/1/2019 10:27

Με την εικόνα που έχει η ομάδα όσο συνεχίζετε η παρουσία του Ουζουνίδη, μπαινει σε κίνδυνο και η ευρωπαική έξοδος για του χρόνου. Και δεν βλέπω να μπορεί ο συγκεκριμένος να αλλάξει τίποτε.

thanasiszisis - 10/1/2019 00:57

Αν ίσχυε αυτό δεν θα έπρεπε να μείνει και ο Μοράις αντί του Χιμένεθ που είχε έρθει τέτοιο καιρό (μπορεί και αργότερα) ; Αλλα και ο Μελισσανίδης δεν πιστεύω να αντέξει για πολύ αυτή τη κατάσταση...

Baval_21 - 10/1/2019 10:20

Με τον Μοραις ρε φιλε η ομαδα κοντευε να μεινει εκτος θεσεων Ευρωπης και ηταν μια ευκαιρια να γνωριστει ο Μανολο με την ομαδα για να κερδιθει χρονος απο την επομενη χρονια. Τωρα τιποτα απο τα 2 δε συμβαινει. Και η ομαδα θα παρει ανετα ευρωπαικο εισιτηριο και ο Μανολο τη γνωριζει.

Baval_21 - 10/1/2019 09:10

Για να μην καψουμε τον Χιμενεθ με τη φετινη ομαδα. Ειναι πασιφανες πια οτι ο Μαρινος με τους γυμναστες και το επιτελειο που εφερε (εκτος απο τις επιλογες του κυριως μεσα στο παιχνιδι κατα την αποψη μου) την ομαδα την κατεβασε επιπεδο. Κυριως φυσικης καταστασης αλλα και πνευματικα αφου ολοι νομιζω το αναγνωριζουν σχεδον κανενας παιχτης δε δειχνει την αυταπαρνηση που εδειχνε περυσι. Οποτε ειναι λογικο να μην φερνεις τον προπονητη που ηδη εχεις συμφωνησει μαζι του (ετσι πιστευω)... Συνέχεια για να τον καψεις και αυτον εξ αιτιας των λαθωντου προηγουμενου. Εξ αλλου το ειπε και ανοιχτα ο τιγρης , μεχρι το τελος της χρονιας αυτος θα ειναι ο προπονητης σας, απευθυνομενος στους παιχτες. Υπομονη λοιπον και απο τον Ιουνη οπως το βλεπω εγω ερχεται ξανα ο Μανολο.

ΥΓ Πιστευεις οτι ειναι τυχαιο που δεν εχει ακουστει τιποτα για τον Μανολο για αλλη ομαδα ή ηταν τυχαια η δηλωση του που ειπε οτι τωρα ελυσε τα προβληματα του και μπορει να ξαναδουλεψει εκτος Ισπανιας;

an0nymous - 10/1/2019 01:47

μετά το σημερινό πιστεύω πως παίζει και να ψάχνει πλέον προπονητή.. και στην επόμενη στραβή ο ουζουνίδης τέλος..

alex_21 - 10/1/2019 00:13

Εγωισμός και δική του και της διοίκησης

Ισως κάνω λαθως μόνο για την διοίκηση

manasp12 - 10/1/2019 08:53

ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ. Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΙ, ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΥΠΕΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ. ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ.

AEKara1821 - 10/1/2019 08:19

Καλημερα. Πιστευω γιατο προπονητη και τους παικτες μας τα εχουν πει ολοι οι υπολοιποι συνΑΕΚτζηδες.. Αυτο που με ενοχλησε επιπλεον ολων οσων αναφερονται στα σχολια, ειναι οτι σε ενα τετοιο ματς δεν εχει παρει ευκαιριες. κανενας μικρος. Δηλαδη ποσο δυσκολο ειναι να παρει λιγο χρονο ο Σβαρνας ο Μποτος η καποιος αλλος? Τουλαχιστον να δουμε αν τα νεα παιδια εχουν δυναμικη. Στο Βάζελο τι γινεται δηλαδη? Παρακαλω να περασει..

areimanios - 10/1/2019 07:17

πρεπει να χασουμε και από τα γιαννενα για να καταλαβουν ότι δεν κανει ...υπομονή μεχρι τον μαιο που να βρεις προπονητη τετοια εποχη,,,εκτος και αν ερθει ο μανολο ..που εκει το κοβω

monoenwsi21 - 10/1/2019 03:59

Στην ευχή της Παναγίας!!!!

Panagiotispant - 10/1/2019 03:18

Ρε Μαρίνο γιατί εθελοτυφλείς; τι άλλο θα γίνει για να καταλάβεις ότι πρέπει να αλλάξει σχήμα η ομάδα και να κάνεις ότι μπορείς για να αποκτήσει ψυχολογία η ομάδα... Ο Μανόλο σε κάθε ματς τους έκανε να μπαίνουν μέσα καυλωμενοι με νοοτροπία νικητή...

Andreas2016 - 10/1/2019 02:12

Μάγκες; Μάγκες σήμερα ήταν οι παίκτες του Κισσαμικού!

thodkat - 10/1/2019 01:52

Ενταξη ο ουζουνιδης οκ. Το εχει χασει. Αλλαα ειναι και κατι παιχτες αλλου για αλλου.που νομιζουν οτι βρισκονται π.χ. μπογε ρε φιλε μας κουρασες πολυ δε τραβαει αυτος ο παιχτης τελος μου φαινετε μεγα παλτο.Αλεφ αααλλος.αχρηστος για το κεντρο ατσουμπαλος τα χανει δε ξερει τι να κανει τη μπαλα.τετοιο κεντρο ειχαμε εμεις ελεος...

mayros2017 - 10/1/2019 01:36

αντε να τα μαζευεις σιγα σιγα.

21AEriKos - 10/1/2019 01:30

Οι παικτες θελουν να τον διωξουν,οποιος δε το βλεπει ειναι τυφλος!!απορω με την υπομονη του τιγρη...ευτυχως που το φαγαμε στο 92 γιατι αν κερδιζαμε τον αοχ μπορει και να μπερδευομασταν λιγο(για εμας τους οπαδους λεω)

elgrecco_1453 - 10/1/2019 01:26

Σε πιστεψα σε εκτιμησα εκανα υπομονη αλλα Μαρινο μου δεν τα καταφερες .... Δεν ειναι αυτο κακο για την αξια σου απλα στην δεδομενη στιγμη δεν τα καταφερες .....


Σαν τεχνικος και γνωστης του ποδοσφαιρου μπορει και ισως ναι να εισαι πολυ καλος σαν πατερας 25 αμουστακων νεοπλουτων δεν το εχεις ....... .

kefa-brook - 10/1/2019 01:09

Τραγική η ομαδα!!

Με αστείο προπονητή...

Αν και δεν είμαι φαν του Μανολο τον παραδέχομαι γιατί έβαζε μέσα στο γήπεδο 11 λυκοσκυλα

Starman21 - 10/1/2019 01:05

Υπομονή την άλλη εβδομάδα μανολο

kontra_vidos_21 - 9/1/2019 23:02

Ο Μελισσανίδης αποδεδειγμένα ξέρει μπάλα... Άρα δεν γίνεται να μην βλέπει αυτό που βλέπουμε όλοι.. ότι η ομάδα χρειάζεται αλλαγή προπονητή..

Άρα για να μην τίθεται θέμα προπονητή πάει να πει ότι δεν έχει βρεθεί κάποιος που να τον πιστεύουν τόσο ώστε να του δώσουν τουλάχιστον 2,5 χρόνια συμβόλαιο... Γιατί ούτε καν ο Μανόλο Χιμένεθ που είναι στρατιώτης της ΑΕΚ και άνεργος αυτή την στιγμη, δεν έρχεται με 5μηνο συμβόλαιο και βλέπουμε... Ούτε... Συνέχεια ο Χιμένεθ αλλά ούτε κανείς άλλος προπονητής επιπέδου...

Άρα με την λογική πως δεν υπάρχει αυτή την στιγμή αντικαταστάτης.. με την λογική πως η χρονιά είναι ήδη χαμένη και δεν υπάρχει τεράστια πίεση αποτελεσμάτων... Η διοίκηση επιλέγει να συνεχίσει με Ουζουνίδη... Να φτάσει ως το καλοκαίρι κι εκεί με καινούργιο προπονητή να γίνουν οι προσθήκες που πρέπει... Γι αυτό και πέραν του Κρίστιτσιτς εγώ δεν περιμένω κάτι αξιόλογο σε αυτή την μεταγραφική περίοδο...

Η μόνη περίπτωση να απομακρυνθεί ο Ουζουνίδης πριν το καλοκαίρι είναι να έρθουν και άλλα σοκαριστικά αποτελέσματα όπως το σημερινό...

Κάτι που όσο και να θέλω να φύγει ο Ουζουνίδης δεν το εύχομαι... Δεν ξέρω όμως αν οι ίδιοι οι παίκτες το εύχονται... Γιατί όσο και να φταίει ο Ουζουνίδης η εικόνα των παικτών, η αδιαφορία τους, η νωχελικότητά τους είναι πράγματα τουλάχιστον περίεργα...

Kostas_R_21 - 10/1/2019 01:04

Έχω φτάσει σε σημείο να εύχομαι να χάσουμε μπας και φύγει αυτό το άχρηστο πράγμα στον πάγκο

iotheod21 - 10/1/2019 01:03

Ρε παιδιά ειλικρινά τώρα... Είναι δυνατόν να μην υπάρχει θέμα προπονητή στην ΑΕΚ...;;; και γω ήμουν από αυτούς που πίστεψαν στον Μαρίνο αλλά είναι προφανές ότι το έχει χάσει το παιχνίδι....

marking - 10/1/2019 00:40

Τελικα χρειαζομαστε εξτρεμ πιο πολυ απο οσο φανταζομασταν..ο μπογε μονο σε μενα φαινεται αδιαφορος? Επισης τωρα που εχει χαθει ο μεγαλος στοχος ηρθε η ωρα να παιξουμε επιτελους μπαλα.. αλλα ποτε????

AETOSDIKEFALOS - 10/1/2019 00:35

Το αποτέλεσμα κράζει! Δεν είδα τον αγώνα αλλά το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα. ΔΕΝ είναι αυτό το πράμα ΑΕΚ. Διότι ΑΕΚ σημαίνει φιλότιμη αγωνιστικότητα και πόσο μάλλον με Κισαμικούς! Συμφωνώ με το φίλο που λέει ότι αν κατεβούμε 10-20 άτομα από εδώ μέσα θα πάρουμε ίσως και καλύτερο αποτέλεσμα. Και οι κλαψοαπολογίες Μαρίνο δεν με πείθουν πια. Το σωστό είναι να παραιτηθείς μόνος σου. Διότι ξέρεις ότι ευκαιρίες για διόρθωση της ομάδας είχες. Και μάλιστα με το παραπάνω.

mauros_aetos - 10/1/2019 00:34

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!! ΚΟΝΤΕΥΩ ΤΑ 60! ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΔΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ?

Fousex21 - 10/1/2019 00:32

Όλο ούζου ούζου ούζου το βαρέθηκα....#ouzounidisout

de_my - 10/1/2019 00:27

ΑΓΑΠΗΤΕ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ, ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΧΑΛΙΑ ΕΧΟΥΝ; ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ, ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΨΑΞΤΕ ΚΑΙ ΒΡΗΤΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ!!!!! ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΑΙΖΟΥΝ Η ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ; ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΓΥΜΝΑΣΗ!!!!!!!!! ΣΦΗΞΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΗΝΙΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ!!!!

de_my - 10/1/2019 00:25

ΑΓΑΠΗΤΕ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ, ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΧΑΛΙΑ ΕΧΟΥΝ; ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ, ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΨΑΞΤΕ ΚΑΙ ΒΡΗΤΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ!!!!! ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΑΙΖΟΥΝ Η ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ; ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΓΥΜΝΑΣΗ!!!!!!!!! ΣΦΗΞΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΗΝΙΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ!!!!

METALLICA21 - 10/1/2019 00:24

Οι παικτες μας μαλλον δε θελουν αλλο Ουζουνιδη. Εδω και 2 μηνες οι εμφανισεις της ομαδας ειναι οχι απλα κακες, ειναι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΕΣ. Τι περιμενουμε δηλαδη για να τον διωξουμε; Να μας κανει διπλο ο Κισσαμικος στο ΟΑΚΑ και να αποκλειστουμε και απο το κυπελλο;

yannis1924 - 10/1/2019 00:19

αν θέλουν να κοιτάξουν την επόμενη σεζον και να μην κάνουν μισές δουλείες τέλος δανεισμού Αλεφ και Μπογε, δεν υπάρχει περίπτωση να αγοραστούν. Επίσης είμαστε χειρότεροι από την ΑΕΚ του πρώτου μισου του 16-17

alex_21 - 10/1/2019 00:16

Απ'το φαίνεται γίνεται ότι και στην Μάντσεστερ έχασε τα αποδυτήρια και προσπαθούν σε κάθε ματς να τον διώξουν

G339 - 10/1/2019 00:13

Τέτοια ματς τα παίρνεις σβηστά, το ότι δεν γίνεται, δείχνει το μέγεθος του προβλήματος. Είναι φανερό ότι ο Ουζουνίδης δεν εμπνέει τους παίκτες, γι αυτό είναι οι περισσότεροι σκιές του εαυτού τους, πχ σήμερα ο Τσίνγκρι ή ο Μπακάκης, αυτός δε που παίζει καλύτερα, είναι ο μόνος που δεν έκανε προετοιμασία με τους υπόλοιπους, δηλαδή ο Πόνσε, δείχνει πολλά αυτό. Πάντως δεν νομίζω να υπάρχει ομάδα που να έχει στόχους σαν τους δικούς μας και να έχει ένα μόνο καθαρό 6αρι στο ρόστερ, δηλαδή... Συνέχεια τον Γαλανόπουλο, που σήμερα προφυλάκτικε. Θυμίζω ότι το καλοκαίρι μιλούσαμε για παίκτη που θα έπαιζε και με τον Σιμόες, όταν μιλούσαμε για τον Σέρβο που ήρθε τελικά τώρα, θα είναι κρίμα να του φορτώσουμε τόσο ανασταλτικό κομμάτι, αν δεν μείνει ο Σιμόες, πρέπει να έρθει άλλος, δεν φτάνει ο Γαλανόπουλος. Δεν ξέρω πραγματικά αν πάθαμε ότι οι γαύροι πέρσι, που δεν έκαναν σκληρή προετοιμασία για να είναι φρέσκοι στα ματς εισόδου στους ομίλους και μετά σέρνονταν όλη την χρονιά ή αν απλά έχει καταρρακωθεί το ηθικό της ομάδας, αλλά δεν βλέπω να βγάζει την χρονιά ο Ουζουνίδης, όσο και αν πιθανόν βολεύει να ψάξουμε για τεχνικό το καλοκαίρι. Αν πάντως συνεχίσουμε έτσι, θα παλέψουμε με τον ΠΑΟ για την τέταρτη θέση. Μόνη ελπίδα να κάνει παπάδες από την αρχή ο Σέρβος και να παρασύρει και τους άλλους.

aLiGaToR_21 - 10/1/2019 00:11

Κάνω refresh και περιμένω να δω την απόλυση Ουζουνίδη!

salaraujo21 - 10/1/2019 00:10

Όταν έβλεπα την ομάδα τον Αύγουστο πίστευα ότι με τον Μαρίνο η ομάδα έβγαζε φουλ επιθετικότητα....είχα βέβαια κ την ελπίδα ότι η ΑΕΚ θα γινόταν ακόμα πιο καλή βλέποντας τον βαζελο με τόσα προβλήματα να είναι ανταγωνιστικος.τελικα αποδεικνύεται ότι είναι πολύ λίγος κ φτάνεις στο σημείο να αναπολείς τον Χιμένεθ που κ αυτόν τον κραζαμε.... τελικά παίζουν μεγάλο ρόλο τα αποδυτήρια κ η λέξη ομάδα...γι'αυτό από τώρα κλεισμένοι παίχτες κ προπονητής για το καλοκαίρι... Συνέχεια για να έχουμε ομαδάρα για την Αγιά Σοφια

- 10/1/2019 00:10

Καλησπερα αδελφια.ειναι πλεον φανερο οτι προπονητης ουζουνιδης για ομαδα πρωταθλητισμου δεν κανει.δεν ξεχνω τα λαθη της διοικησης αλλα δεν μπορω και να ξεχασω το χαραχτηρα της ομαδας με μανολο.ποσα ματς γυρισαμε περυσι στο τελευταιο δεκαλεπτο και τι συμβαινει φετος.λεει ενας φιλος μας εμπασε στο τσαμπιονς λιγκ.ξεχνας φιλαρακι μου ποσα εγκεφαλικα πηγαμε να παθουμε παλι στο τελος?ειναι καλος προπονητης ο μαρινος αλλα για ομαδες τυπου ξανθης και πανιωνιου οχι για... Συνέχεια πρωταθλητισμο.εγω βλεπω οτι δεν μπορει να επιβληθει στους παιχτες του συν οτι εχει και εμμονες.λεει ενας αλλος φιλος δεν θελει ν αλλαξει στη μεση της σεζον.αστειευεσαι βρε φιλε?υποτιθεται τη παρατησαμε τη σαιζον και ετοιμαζομαστε για του χρονου.λες και ο μανολο ηρθε κατακαλοκαιρο.η Α.Ε.Κ. ημαστε.αλλαγη εδω και τωρα.αρκετα μας κουρασες μαρινο.κρατα την αξιοπρεπεια σου και παραιτησου.οταν ολοκληρος μπεκαμ πουλησε τρελλιτσα στο φεργκιουσον βγηκε απ τα αποδυτηρια με σκισμενο προσωπο.εσενα οι παιχτες σου δεν σε σεβονται και συ σφυριζεις.ΑΕΚ στα ευκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δυσκολα.

AndreasCh - 9/1/2019 22:48

Για την φάση που δεχτήκαμε το γκολ. Όταν εκτελείται το φάουλ ο Ρισκι είναι στο ημικύκλιο της περιοχής και τον μαρκάρει ο Μανταλος. Η μπάλα φτάνει στην περιοχή, ο Ρισκι κάνει κίνηση και φτάνει στο ύψος της μικρής περιοχής και ο Μανταλος έχει μείνει στην αρχική θέση και παρατηρεί την φάση σαν θεατής. Θα μου πείτε όλοι οι άλλοι τι έκαναν. Το πρόβλημα είναι συνολικό, έλλειψη πάθους, έλλειψη ενέργειας, έλλειψη κινήτρου, έλλειψη Προπονητή....

RomanJ - 10/1/2019 00:09

Μαρκάρουν σε ζώνη και όχι σε man to man.

Ο παίκτης που ήταν εκεί έπρεπε να έχει κόψει την φάση και όχι να γυρίσει ο Μανταλος πίσω.

Pedro21 - 10/1/2019 00:06

Σήμερα λεει δεν είχαμε ρυθμό λόγω αποχής την Δευτέρα που θα χάσουμε από τα Γιάννενα θα πει ότι η ομάδα ήταν κουρασμένη από τα συνεχόμενα παιχνίδια...Κάτι πρέπει να γίνει.

the_teacher - 10/1/2019 00:01

Ρε παιδιά, δεν τραβάει το πράγμα, δεν το βλέπουμε πια όλοι; Δεν τσουλάει αυτό το σχήμα, είναι ξεκάθαρο πια

leontas_021 - 9/1/2019 23:58

Η ΑΕΚ σταθερα παρουσιαζει προβλημα στη φυσικη της κατασταση με συνεπεια να κλεινεται μετα το 65'-70' στην αμυνα της, η συγκριση με την περσινη χρονια που με κτυπημενο απο τοσους τραυματισμους ροστερ παλευε ως το 90' ολα τα ματς σε τρεις διοργανωσεις ειναι απογοητευτικη. Ακομη και ο Κισσαμικος εχει κανει καλυτερη προετοιμασια απο την ΑΕΚ. Και ο Ουζουνιδης εχει πληρη αγνοια της καταστασης, αντι στις τοσες διακοπες λογω εθνικης και τωρα λογω Χριστουγεννων να κανει μινι προετοιμασια εδωσε... Συνέχεια ρεπο για αποφορτιση. Χιμενεθ πισω αμεσα...

Peponi21 - 9/1/2019 23:48

Αν παιζαμε σημερα στα Γιαννινα θα τρωγαμε τριμπαλο..

Thomas11 - 9/1/2019 23:47

Να το πουμε αλλιως....Δεν δινεις κανενα ρεπο στον Εαυτο σου? ....τρεχουν λιγο μονοι τους....και τουςκοουτσαρει ο μανολο με skype.....δεν τρεχει τιποτα ...πιο κλα θα παιξουμε

johnsot - 9/1/2019 23:46

Έχει το ελαφρυντικό οτι όλος ο σχεδιασμός της προετοιμασίας έγινε για την είσοδο στους ομίλους προεξάρχουσας της ανύπαρκτης φυσικής κατάστασης. Όμως το να μην μπορεί να κάνει φάση ολόκληρη ΑΕΚ με τον Κισσαμικό με βασικούς παίκτες σε μια εποχή που έχει γλυκάνει το κλίμα εντός ομάδας δεν δικαιολογείται. Ο Μανόλο περιμένει, εμείς τι ακριβώς περιμένουμε. Πρόεδρε, δεν είναι ντροπή όλοι κάνουμε λάθη..

Anakasa21 - 9/1/2019 21:50

Ουτε τον Κισσαμικο ρε Μαρινο;; 11 ατομα να μαζευτουμε απο εδω μεσα καλυτερα θα παιζαμε. Τι να πω;

Μονο καλο που εκανες ειναι οτι εβαλες την ΑΕΚ στο ΤΣ.Λ. Σε ολα τα αλλα δεν εισαι και πολυ καλυτερος του Μοραις.

- 9/1/2019 22:35

Ναι σωστα, το παιχνιδι χάθηκε λογω κακής στρατηγικής του...Ουζουνίδη !

Θέλει σχέδιο και στρατηγική για να κερδίσεις τον Κισσαμικο πράγμα που δεν εχει ο προπονητής μας άρα να πάρουμε αυτόν του Κισσαμικου η καθε άλλον που μας γλεντάει καθώς και τους ποδοσφαιριστες αυτων των ομάδων !

Ρε τι αλλο θα διαβάσουμε εδω μεσα αφου η πλειοψηφία των φιλάθλων συμβαδίζει σε " απόδοση" με αυτην... Συνέχεια των ποδοσφαιριστών μας, πραγματικα που το πάτε ρε μάγκες, μηπως να αλλάξουμε και προεδρο επειδη κάποιοι σέρνονται στο γηπεδο ;

Fotis_Oik_MONO_AEK - 9/1/2019 23:13

Ε ναι καλέ αφού εμείς η πλειοψηφία είμαστε αμπαλοι κ δεν ξέρουμε ότι στο σύγχρονο ποδόσφαιρο οι ομάδες δεν χρειάζονται προπονητή για ματς με ομαδες χαμηλότερης κατηγορίας ,του δίνουν ρεπό όταν έχει τετοους αγώνες κ μαζεύονται οι παίχτες στη σέντρα κ διαλέγουν τις θέσεις κ παίζουν όπως κάνουμε εμείς όταν πάμε για 5χ5 έτσι δεν συμβαίνει γύρω σου ? Το γεγονός βέβαια ότι μόνος σου ΠΑΡΑΔΈΧΕΣΑΙ ότι σε γλενταει όχι μόνο ο Κισσαμικος αλλά κ άλλες ομάδες φέτος ,για σένα τον φωστηρα... Συνέχεια του ποδοσφαίρου δεν έχει καμία σχέση με τον προπονητή ούτε κ η φυσική κατάσταση τους ούτε κ η απουσια τακτικής κ αυτοματισμών στο παιχνίδι τους ..Άρα κακώς διωξανε τον Μωραις αυτοί οι αμπαλοι στη διοίκηση,οι παίχτες εφταιγαν κ τοτε όπως κ τώρα που δεν ξέρουν να παίζουν ...Όντως τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα απο κολητους του Ουζουνιδη. .

- 10/1/2019 12:03

Οταν δεν έχεις επιχειρήματα επικαλείσαι την ... πλειοψηφία !

Μάθε λοιπόν φιλε των likes οτι ΟΛΑ μα ΟΛΑ όσα ξεχώρισαν στον χώρο της επιστήμης της τέχνης της κοινωνίας και γενικα τα "ξεχωριστά της ζωής" και που εσυ διδάσκεσαι σημερα, αποτελούν "προϊόντα" μεγάλων πνευμάτων του ανάλογου χώρου, που οταν ακριβώς τα εφευρισκαν η διαμόρφωναν επαναστατικά αγνοούσαν εκ των πραγμάτων επιδεικτικά την πλειοψηφία.... Συνέχεια
Κατανόησε πρώτα οτι ο Ουζουνιδης ηταν και παραμένει προς το παρόν η επιλογή της διοίκησης της ΑΕΚ και οτι πρωτιστως οι ποδοσφαιριστες παι απείρως περισσότερο οι αδαείς της πλειοψηφίας (αλήθεια απο που προκύπτει η πλειοψηφία, απο τους εδω σχολιαζοντες η απο αυτους που πηγαίνουν στο γηπεδο και δεν κράζουν τον Ουζουνίδη δίνοντας μια πίστωση χρόνου) πρεπει να στηρίξουν.

Εκτός αν έχεις την άποψη οτι κουμάντο κάνουν οι παικτες η και αυτοι οι μη άμπαλοι οπως γράφεις, λες και το μάνατζμεντ δεν ειναι επιστήμη αλλα προϊόν της...πλειοψηφίας των κατ' εκτίμηση μη αμπαλων περι τη διοικηση !

Δεν ειναι ο χώρος κατάλληλος για ανάλυση του γιατι μερικοί νιώθουν "ομορφα" ανηκοντας σε πλειοψηφίες και δη ισχυρές ωστόσο μια απλή αν και ισως επικίνδυνη για τους αμύητους λογική ειναι να εξετάσεις ψάχνοντας το παρελθον τι ελεγαν εδω μεσα οι εκάστοτε τυχαρπαστες εκ των πραγμάτων πλειοψηφίες για τους Χιμένεθ, Μπακασετα, Σιμοες, Γιόχανσον, Μπάρκα, Βρανιες,Τσιγκρινσκι και τόσους αλλους η ακόμα χειρότερα δεν ωμά και με ψυχραιμία την στάση και την συμπεριφορα της πλειοψηφίας του Γερμανικού λαού στα κελεύσματα του αρχιναζιστη-φασίστα Χιτλερ.

Ο θεσμός της πλειοψηφία ειναι εργαλείο, αναγκαίο κακο για να λειτουργήσει η δημοκρατία που απορρέει απο την θεωρητική αρχή του οτι ολοι είμαστε ίσοι και το ίδιο καλοπροαίρετοι, πράγμα που βοηθάει στην λειτουργία κοινωνικών ζητημάτων αλλα μόνο κεχρί εκει.

Στην επιστήμη και κατα συνεπεια στην διοικηση υπάρχουν η "δημοκρατία" των ειδικών, των επί τούτου μορφομενων, των οριοθετημένων δομών, της αυταποδεικτης και σαφούς λογικής, οπου τα likes δεν παιζουν κανεναν ρολο παρα μόνο αυτόν της αυταρέσκειας.

Τελικα η γη κινείται, κόντρα στην άποψη όλων των τοτε εκκατομυρίων του πλανήτη και προς στιγμή και του ιδιου του αμφισβητία...

speri2007 - 10/1/2019 00:55

Ναι φίλε μου ο Κισσαμικος σήμερα είχε πολύ καλύτερη ομάδα από εμάς.

Αλλαζανε την μπάλα με ευκολία και εμείς πέφταμε μπουλούκι δυο και τρία άτομα στον Βρεττο και πάλι δεν μπορούσαμε να του την πάρουμε. Αν ο Βρεττος ο Σίμον και άλλοι από εκεί μέσα είχαν την μισή ποιότητα των δικών μας παιχτών το τριμπαλο το είχαμε στην τσέπη.

Άσε λοιπόν που δεν φταίει ο προπονητής και ποιος φταίει όταν βλέπεις ομάδα χωρίς πλάνο? Οι παίχτες... Συνέχεια ξέχασαν την μπάλα από πέρυσι?

Άσε που ευθύνη δεν έχω ακούσει να αναλάβει ποτέ μια φταίει η άμυνα μία η επίθεση μία ο καντινιερης με τα βρώμικα αλλά αυτός ποτέ.

Δυστυχώς πολύ λίγος για το μέγεθος της ΑΕΚ.

Μανολο σε περιμένουμε. Κλείνεις και έρχεσαι.

AETOSDIKEFALOS - 10/1/2019 00:38

Τα dislike δεν σε προβληματίζουν; Δεν είπε κανείς να πάρουμε τον Πίου για προπονητή!

tasa21 - 10/1/2019 00:06

Εγώ φίλε μου και όσοι πιστεύετε ακόμα στον ουζουνιδη θέλω να μου πείτε κάτι θετικό που βλέπετε στην ομάδα, εγώ σου γράφω αρνητικά που βλέπω. Ομάδα χωρίς πειθαρχία ,αδουλευτη, Αγύμναστη χωρίς αγωνιστική ταυτότητα. Ποιο είναι το ατού της;;;είναι η άμυνα;;δε νομίζω..είναι η επίθεση;;ούτε αυτό..να πούμε για διαχείριση την ώρα του ματς, ούτε ο ίδιος ξέρει τι ζητάει, τι δεχόμαστε πίεση τι δε τραβάει η επίθεση εκεί αυτός το ίδιο και το ίδιο.... Συνέχεια
Υ.γ ειλικρινά περιμένω να μου πείτε 1 θετικό όχι 2 για να πω ότι έκανε και κάτι καλό.

Kerkidoglou21 - 9/1/2019 23:37

η ομαδα τοτε ηταν ακομα η περσινη,το ελεγε και ο ιδιος ο ουζουνιδης

winner_aek - 9/1/2019 23:36

Μερικές φορές ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις το κλικ και κρατιέσαι πάντα από κάτι τελευταία στιγμή. Εδώ όμως οι στιγμές γίναν ταινία κι η ταινία τριλογία κι η τριλογία σήριαλ. Αν κάτι μένει πάντως είναι η στήριξη σε έναν προπονητή μια νοοτροπία που μόνο ελληνική δεν είναι. Με χαμένη τη χρονιά φέτος θα το δω σαν πείραμα.

m_marios33 - 9/1/2019 23:32

Λίγο φιλότιμο επιτέλους!!! Δεν σηκώνει αναλύσεις η εικόνα. Παίζαμε με ομάδα μία κατηγορία κάτω από εμάς και με τα...τρίτα να παίζαμε θα έπρεπε να έχουμε νικήσει στο ρελαντί!!! Δεν είναι εικόνα ΑΕΚ αυτή που βλέπουμε!!! Σε ελάχιστα παιχνίδια έχουμε ευχαριστηθεί μπάλα φέτος. Προπονητής-παίκτες-διοίκηση ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους για το φετινό χάλι μας!

Xarouhs - 9/1/2019 23:32

Εγώ πιστεύω ότι ο Πρόεδρος δεν θέλει υπηρεσιακό προπονητή για έξι μήνες στην ΑΕΚ και πως αυτόν που έχει βάλει στο μάτι θα τον φέρει το Καλοκαίρι. Εκτός αν πληρώσει την ομάδα στην οποία είναι και πείσει και τον προπονητή να έρθει από τώρα, πράγμα που θεωρώ δύσκολο.

o_kuprios - 9/1/2019 23:26

Μου αρέσει που κάποιοι χτες κορόιδευαν τα ορκ και ότι κακώς χάνουμε το πρωτάθλημα από αυτούς! Οι δικοί μας όμως ε!!! Παιχταραδες με μια προπονηταρα μια χαρά!!! Λυπάμαι φίλοι μου αλλά αυτό δεν είναι ΑΕΚαρα... Γι'αυτό σεμνά και ταπεινά μέχρι να δούμε που θα φτάσει η φετινή κατάντια μας! Ο προπονητής θα έπρεπε να είχε φύγει από μόνος του πριν καν την ισοφάριση... Δεν είμαι μίζερος, απλά έχω κουραστεί να βλέπω την πρωταθλήτρια σε τέτοιο χάλι... Μια χαρά και δέκα λύπες, μέχρι που θα πάει... Συνέχεια αυτό???

Oropos21 - 9/1/2019 23:23

Πάρα την διακοπή δεν υπήρξε καμμία αλλαγή.. Αρχικά το σημερινό θεωρώ πρέπει να είναι το τελευταίο παιχνίδι του ουζουνιδη. Αναφέρουν ότι θέλουν να τον δουν με νέους παίκτες. Ρε Πλακα μας κανετε με ποιον παιζαμε σημερα....Εχει συνηδητοποιησει κάνεις ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχουμε μόνο ΜΙΑ μεταγραφή η οποία είναι για αναπλήρωση του Σίμοες που ήδη είχαμε έλλειψη από πριν. Συνεχιζουμε να μην μαθαινουμε απο τα λαθη μας!!!!! Η Διοίκηση ειναι επιεικώς απαράδεκτη!!!! Ναι ζήσαμε μεγάλες στιγμές... Συνέχεια πέρσι αλλα μια πρωταθλήτρια πρέπει να έχει διάρκεια.

Corto1924 - 9/1/2019 23:22

Φταίει ο προπονητής σε κάποιο βαθμό ναι...αλλά δεν δέχομαι σε 93 λεπτά παιχνιδιού να μην έχεις κάνει τπτ από παίκτες τύπου μπακακη αλεφ γιαννιωτα Γκάλο Μοράν δεν υπάρχουν όλοι εκτός από λιβαγια που ξέρει μπάλα και Πόνσε που προσπαθούν να πάνε την μπάλα μπροστά οι υπόλοιποι την παίρνουν και παίζουν παράλληλα η πίσω.8στους δέκα που παίζουν δεν μπορούν να περάσουν τον προσωπικό τους αντίπαλο....η ομάδα είναι κουραστική και να την βλέπεις σαν απλός φίλαθλος πόσο μάλλον εμείς που... Συνέχεια την πονάμε

georgepassas - 9/1/2019 23:19

Ακόμα κι αν δεχτούμε την τραβηγμένη περίπτωση ότι οι παίχτες και καλά θέλουν να τον διώξουν.... Ακόμα κι έτσι να είναι, γιατί να οδηγούνται σε τέτοια κίνηση; Κ@λοπαιδα δεν είναι και το απέδειξαν πέρισυ με την οικογενειακή εικόνα που εξέπεμπαν. Άρα το πρόβλημα είναι ο προπονητής. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι παραδοχή μεγάλου λάθους από πλευράς Μελ η απομάκρυνση Ουζουνίδη, αλλά ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. Κινδυνεύουμε να χάσουμε ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΌ στόχο και να κάνουμε άλματα προς τα.... πίσω. Ήδη... Συνέχεια δηλαδή η εικόνα μας ως πρωταθλητές έχει ξεθωριάσει επικίνδυνα γρήγορα.

KANON21 - 9/1/2019 23:00

Έχουμε και λέμε. Χρειαζόμαστε δεξί μπσκ καθόσον ο Μπακακης δεν αλλάζει σωστά ούτε μια πασα. Χρεαζομαστε αμυντικό χσφ. Ο Αλεφ δεν κάνει ούτε γισ τους αγώνες του κυπέλλου. Χρεαζομαστε αριστερό και δεξί εξτρεμ. Μπογιε τουλάχιστον αδιάφορος και Γκαλο δεν μπορεί πια. Μανταλος Και Γιαννιώτας δεν κάνουν για ΑΕΚ. Μοραν έπρεπε ήδη να είχε φύγει. Επίσης στόπερ αθλητικό, σκυλί στην άμυνα Κια φυσικά προπονητή. Αυτά.

krav21 - 9/1/2019 23:17

Διαφωνω.Πρωτα χρειαζομαστε προπονητη και μετα εκεινος θα αποφασιει ποιοι κανουν και ποιοι οχι. Ο Μπακακης περυσι εκανε παππαδες και φετος κουτουλαει. Εγω θελω προπονητη που να μπορει να επαναφερει τον περσινο Μπακακη,τον περσινο Λιβαγια,τον περσινο ΣΙμοες κτλ...

Artkate762 - 9/1/2019 23:09

Έξι λέξεις: ΑΕΚ, ΑΕΚ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ!

an_den_eisai_aektzhs_poio - 9/1/2019 23:00

Πιστεύω ότι με το τέλος του παιχνιδιού ο Μελ να εδωσε εντολη για εύρεση προπονητή...Πρεπει να βλεπει κ ο ιδιος οτι δεν παει αλλο.

YellowTank - 9/1/2019 23:03

O Μελ να ξέρεις έχει γαϊδουρινή υπομονή, θα τον στηριξει μέχρι τέλους

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 10/1/2019 05:22

Αυτό φοβάμαι κι εγώ.

matthew21r - 9/1/2019 23:03

Κ.προεδρε η ομάδα χρειάζεται ένα μεγάλο σοκ και αυτό γίνετε μόνο με αλλαγή προπονητή.Μην αφήσεις την ΑΕΚΑΡΑ μας να χάσει και τον τελευταίο στόχο για αυτή την χρονιά.

kostas66 - 9/1/2019 23:01

ΤΡΑΓΩΔΊΑ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ. ΜΑΎΡΗ ΣΕ Η ΨΥΧΉ ΜΑΣ.

kostas66 - 9/1/2019 22:59

ΤΡΑΨΩΔΊΑ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ. ΜΑΎΡΗ ΣΕ Η ΨΥΧΉ ΜΑΣ.

Bandy21 - 9/1/2019 22:59

Μη λέμε τα ίδια και τα ίδια...κακώς μένει ο Ουζουνιδης...κακώς δε γίνονται ριζικές αλλαγές στο ροστερ.

alexaekara - 9/1/2019 22:59

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΕΡΙΤΤΕΎΟΥΝ.... ΑΠΛΑ (ΣΕ ΠΑΙΚΤΕΣ + ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ) ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ....

Vanggel21 - 9/1/2019 22:58

Προβληματική εικόνα... ??!?!?? Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Η εικόνα, όχι προβληματική... Κάναμε ντέρμπι τη ρεβάνς!

Χάλια μαύρα...


ΥΓ: Ο Ουζουνίδης το "παίζει" τρελίτσα...? Τι είναι αυτά που βγαίνει και λέει??

stehb21 - 9/1/2019 22:56

Νομίζω κατά εμέ ότι δεν φταίει ο ουζουνιδης αποκλειετε να θέλει και ίδιος να παίρνει τέτοια αποτελέσματα. Νομίζω και χωρίς προπονητή παίρνεις αυτά τα ματς. Απλά πιστεύω έχει χάσει τα αποδυτήρια και η διοίκηση μας φέτος επέλεξε να ασχοληθεί με αλλά θέματα πάρα με το αγωνιστικό κομμάτι. Σίγουρα επιβάλλετε κάποια αλλαγή γιατί σε τίποτα δεν θυμίζει ΑΕΚ αυτό που βλέπουμε.

kordelio21aek - 9/1/2019 22:40

Ουτε εμενα μου πολυαρεσει ο Ουζουνιδης αλλα ρε παιδια η ΑΕΚ εισαι.Χρειαζεται προπονητης για να κερδισεις τον Κισσαμικο?

krav21 - 9/1/2019 22:55

Φυσικα και χρειαζεται. Χρειαζεται προπονητης να φτιαξει την ομαδα οπως πρεπει και μετα ας κατεβει να παιξει και χωρις προπονητη με τον Κισσαμικο.

teo72 - 9/1/2019 21:52

Το μέτριο ροστερ με κακό προπονητή γίνετε κάκιστο!είναι γνωστό ότι δεν έχουμε εξτρεμ, βασικό δ. μπακ, αντιβρανιες αλλά το πρόβλημα είναι ότι οι παίκτες δεν εμπνέονται από τον μαρινο, χάσαμε το οικογεν. κλίμα, το πάθος, την ενέργεια.. Δεν υπάρχει αγων. προσανατολισμός κ πλάνο... Ένα τορλομπουκι που δεν μπορεί να νικήσει ομάδα ουραγό της Β εθν.

Aekopliktos - 9/1/2019 22:52

Πέστα ρε φίλε....... Μαλλιασε η γλώσσα μας! Τον μεσι να είχαμε θα τον ψάχναμε μέσα σαυτο τον αχταρμά! Σίγουρα όμως έχουμε υπερτιμημένο ροστερ κ ελλείψεις εκεί που όλοι ξέρουμε...

gman - 9/1/2019 22:50

Ωραιο διώξιμο από (το αμ. χαφ) τον Αλεφ στο γκολ..

zlatan21 - 9/1/2019 22:38

Ο Ουζουνιδης δεν μπορει να ελεγξει τα αποδυτηρια. Ο καθενας κανει του κεφαλιου του. Και αλλοι προπονητες στο παρλεθον, ηταν καλοι προπονητες, αλλα δεν τα καταφερναν στη διαχειριση παικτων.

Οσο δεν το βλεπουμε δεν θα αλλαζει τιποτα

Christos21Loukerni - 9/1/2019 22:44

Τι πάει να πει αποδυτήρια? Όποιος δε γουστάρει ας πάει στο καλό.

Nic21 - 9/1/2019 23:03

Μάλλον τον γουστάρει μόνο ο Χουλτ... Θα παίξουμε μόνο με Χουλτ! Εύγε! Το βρήκες

aggelo21 - 9/1/2019 22:15

ΟΚ. Να φύγει ο Ουζουνίδης. Κι αν δεν τους γουστάρει των παικτώνε μας και ο επόμενος να φύγει κι εκείνος; Και αν αύριο ξυπνήσουν στραβά και δεν τους γουστάρει ο πρόεδρας; Αλλάζουμε και πρόεδρα άμα λάχει; Κι άμα μεθαύριο όπως το πάμε δεν τους γουστάρουμε εμείς; Την κάνουμε κι εμείς και μένουν μόνοι τους; Κάπου το χάνω το θεματάκι με τον τρόπο σκέψης μας...

krav21 - 9/1/2019 22:44

Οκ,με το δικο σου σκεπτικο να κρατησουμε εσαει τον Ουζουνιδη...Μη σου πω πως επρεπε να ειχαμε κρατησει εσαει τον Κετσπαγια ή μετα τον Μοραϊς και να μην περναμε τον Χιμενεθ συμφωνα με την λογικη σου και φυισκα δεν θα περναμε το πρωταθλημα περυσι.Σοβαρα τα λες αυτα?

Kalogreza2121 - 9/1/2019 22:42

Ποιο πολλές φορές δωσανε την μπάλα στον τσιγκρινσκι παρά στον Πόνσε. Ο Ουζουνίδης είναι καμμένο χαρτί και για τους παίκτες και το κόσμο. Άμεση αλλαγή για το καλύτερο δυνατό του δευτέρου γύρου.

aek_94 - 9/1/2019 22:42

Αφού το βλέπεις το ξέρεις το αισθάνεσαι. Ξέρεις μπαλλα εδω και 60 χρονια. Δεν τραβαει ο Μαρίνος. Δεν σημαινει ότι ειναι κακος προπονητής. Κάποιοι καλοι προπονητές δεν ταιριαζουν σε κάποιες ομάδες (βλεπε Σάντος σε ΠΑΟ, Ρανιέρι στην Εθνική κλπ). Αφού τα βλέπεις όλα αυτά και τα ξέρεις. Αφου έχεις ένστικτο που σου λέει ότι δεν γυρνάει. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΑΝΟΛΟ? ΓΙΑΤΙ?

demetrios21 - 9/1/2019 22:40

'Όπως οι παίχτες της Man U ούτε είχαν ξεχάσει τη μπάλα μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου, ούτε ξαφνικά τη θυμήθηκαν όταν έφυγε ο Μουρίνιο, έτσι κι οι δικοί μας. Τόσο απλά.


Αντιεπαγγελματικό εκ μέρους τους; Ναι, ως ένα βαθμό.... Συνέχεια
Αλλά αφού δε γίνεται να αλλάξεις 20 παίχτες (ούτε υπάρχει λόγος, αφού οι περισσότεροι έχουν δείξει την αξία τους στο όχι τόσο μακρινό παρελθόν), η λύση είναι μονόδρομος.

loucid_dreamer - 9/1/2019 22:32

ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΖΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΑΜΑΔΑΡΑ

loucid_dreamer - 9/1/2019 22:39

παιδια...αυτοσαρκασμος ειναι ...πλακα κανω με το χαλι που παρουσιαζει ο προπονητης μας...

kostis______K - 9/1/2019 22:29

Δεν το πάνε κάπου οι μάγκες! Απλά αυτοί οι παίχτες πέρυσι έπιασαν ταβάνι, με ένα καλό προπονητή και με αρκετό πάθος. Φέτος έχουν αδειάσει και δείχνουν τις δυνατότητες τους. Δεν θες προπονητάρα για κερδίσεις τέτοιες ομάδες....Παίχτες που δεν ξέρουν να κάνουν κοντρόλ δεν μπορούν να παίζουν στην ΑΕΚ.

TonyAekara21 - 9/1/2019 22:36

Ουτε προπονητη ανυπαρκτο χωρις καθαρο πλανο και τακτικες μπορει να εχει η ΑΕΚ.Ποσο μαλλον όταν είναι ελληνας που δεν ξερει τι θα πει ΑΕΚ και βάζελος που δεν τον νοιαζει παρα να παρει τα λεφτα του και να προκαλει με τις δηλωσεις που κανει.Χιλιες φορες να ηταν ο Δελλας που είναι και αεκτζης παρα αυτό το χαλι.

Original__1924 - 9/1/2019 22:35

Συνεχίστε να κρατάτε στη διοίκηση αυτό τον προπονητή.Btw, με το θηρίο το Κισσαμικό παίζαμε.Ομάδα τέρμα αδούλευτη σχεδόν σε όλα τα επίπεδα...και "πιάσαμε" Ιανουάριο 2019 και ΔΕΝ άλλαξε ακόμα ΤΙΠΟΤΑ.

Agelos_21 - 9/1/2019 22:35

Ποιος Ουζουνίδης ρε παιδιά!!! Τυφλός να είσαι βλέπεις ότι το παλικάρι, όχι δεν κάνει για την ΑΕΚ, αλλά για προπονητής γενικότερα. Η ομάδα έχει φοβερά προβλήματα και στον τρόπο παιχνιδιού και στη φυσική κατάσταση. Όσοι τον υποστηρίζετε αναφέρεστε στην πρόκριση στους ομίλους. Πια πρόκριση; Αυτή που άμα είχε 5 λεπτά αγώνα ακόμη με Σέλτικ θα μέναμε απ' έξω ή το Χ με Βίντι στο ΟΑΚΑ. Αν θέλετε αυτή την ΑΕΚ να την χαίρεστε. Εγώ θέλω την ΑΕΚ του '78 (6-1 την Πόρτο), του ΄85 (1-0 την Ρεάλ), του ΄94 με... Συνέχεια Ρέιντζερς, του '06 (1-0 την Μίλαν). Και δεν κάνω καθόλου αναφορά σε παλαιότερες περιόδους π.χ '76, ΄77...

MONOKITRINO - 9/1/2019 22:27

Μια και ήμουν μέσα στο γήπεδο και τα έβλεπα από κοντά θα πω μόνο το εξής :

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

- 9/1/2019 22:35

Από ποιους, ειδικά .

12345 - 9/1/2019 22:29

ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ Β ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕΤΑ ΓΚΟΛ ΕΚΑΝΑΝ ΑΓΑΡΙΑ ΧΤΕΣ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΑΛΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΕΛΙΟΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ

Manos_AEK21 - 9/1/2019 22:32

Ελπίζω και πιστεύω να το έχει καταλάβει και ο Πρόεδρος! ότι τελικά έκανε μια αποτυχημένη επιλογή προπονητή όπως με τον Μαρίνο Ουζουνιδη.....

- 9/1/2019 22:31

Και μόνο η λογική που περνάει στους φιλαθλους οτι οι ποδοσφαιριστες έχουν κατα νου και εφαρμόζουν τακτική υποδαύλισης του προπονητή, (αυτο δείχνει μεγάλος αριθμός σχολίων) που τουλάχιστον μεχρι τέλους της περιόδου στηρίζει η διοικηση ειναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.

Ποινες και περικοπή των οποιων πριμ τωρα, τέτοιες συμπεριφορές ειναι ανεπίτρεπτες για μια ΑΕΚ με αυτην την ιστορια και αυτόν τον ηγέτη, μέτρα τωρα .

Irini21 - 9/1/2019 22:30

Ποσο ακαταλληλος εισαι ρε ουζουνιδη για την ΑΕΚΑΡΑ φυγε σε παρακαλω της κανεις κακο!!!

FFC21 - 9/1/2019 22:28

Η διοικιση τι κανει?Ακομα στηριζει ουζουνιδη?

Gourdonos - 9/1/2019 22:28

ΜΑΡΙΝΟΣ=ΜΟΡΑΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΕΧΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Psychosocial - 9/1/2019 22:27

Δεν μπορεί η συντριπτική πλειοψηφία των παικτών να παρουσιαζουν τέτοια εικόνα. Δεν μπορεί να ξεχασαν τη μπάλα. Τις ευθυνες της διοίκησης τις έχουμε πει 100 φορές. Εγκληματησε που αποδυναμωσε την ομαδα σε σχεση με πέρυσι. Αλλα αυτό το πραμα που βλέπουμε δεν είναι μόνο ευθύνη διοίκησης. Ειναι και προπονητή. Ας μας πει κάποιος σχετικός τι προσπαθει να παίξει.. Ποιο είναι το πλάνο, ποια η ανάπτυξη; Γιατί εγω δεν καταλαβαίνω..... Συνέχεια
Ας πούμε ότι είναι θεμα νοοτροπίας και ψυχολογίας, όπως λενε οι περισσότεροι, και όχι αγωνιστικής ικανότητας και σχεδίου. Τη νοοτροπία νικητή και την ψυχολογική ετοιμότητα ποιος πρεπει να την περάσει; Ο προπονητής! Πρέπει να απομακρυνθεί άμεσα, πριν είναι παρα πολύ αργά!

stelios89 - 9/1/2019 22:27

Επιτέλους αλλαγή προπονητή.Δεν μπορεί ο άνθρωπος ίδιοι παίχτες είναι με πέρσι πήραν πρωτάθλημα και έπαιζαν ωραίο ποδόσφαιρο.Δεν υπάρχει χημεία προπονητή παιχτών, από την στιγμή που δεν γίνεται να αλλάξεις 10 παίχτες αλλάζεις τον προπονητή.

Aggelosmarkop - 9/1/2019 22:26

Κριμα μαρινο σε πειστευαμε οι αποτυχιες δεν εχουν τελειωμο και χωρις να εχεις ενα εναλακτηκο πλανο δυστηχως δεν υπαρχει και ενας παιχτης να παρει την ομαδα πανωτου επιγωντος πρεπει να λυφθουν μετρα

dim21kpatissia - 9/1/2019 22:26

Μαρίνο εφευγες?

John1978 - 9/1/2019 22:25

Παίκτες θέλει η ομάδα ΠΑΙΚΤΕΣ!!!!!!!!

navas__21 - 9/1/2019 22:23

ΘΛΙΨΗ. Το χειροτερο απο ολα ειναι οτι ΟΛΟΙ οι παιχτες γυρνανε την μπαλα πισω. Πονανε τα ματια μας με αυτο το πραγμα.

kostasfarsalios21 - 9/1/2019 22:23

Μαύρα χάλια. Έχουμε χορτάσει από δικαιολογίες. Από ποδόσφαιρο όμως είμαστε νηστικοί. Μαρίνο, με την ουραγό της football league παίζαμε. Αμέσως με τη λήξη του παιχνιδιού, σε άκουσα πολύ χαλαρό στις δηλώσεις σου. Εγώ, με την εικόνα της ομάδας, θα ήμουν πολύ προβληματισμένος. Ξυπνάτε, γιατί οι γιορτές έχουν τελειώσει και υπεύθυνος για την εικόνα της ομάδας είναι ο προπονητής.

ThessAEKara - 9/1/2019 22:23

Θα αφήσω αυτό ...

Από το πρώτο επίσημο παιχνίδι του καλοκαιριού μέχρι σήμερα

Νίκες 13

Ήττες και Ισοπαλίες 15

Δεν ξέρω αν είναι σωστά είναι δεν είναι όμως είμαστε οι Πρωταθλητές Ελλάδας και έχουμε μικρότερο... Συνέχεια ποσοστό νίκης σε επίσημα παιχνίδια..Δηλαδή τι περιμένει η διοίκηση να σταματήσουμε να ασχολούμαστε για να φύγει ο προπονητής; Οι 7 στους 11 παίκτες που παίζουν τουλάχιστον πέρσι πέτυχαν τόσα πολλά και φέτος σέρνονται.. Διώξτε τον και φέρτε κάποιον ικανό οποίος και αν είναι αυτός!

dimitri05 - 9/1/2019 22:20

Εντάξει μην αγχώνεστε! Θα περάσουμε με λευκή ισοπαλία στο οακα!

gr8lionx - 9/1/2019 22:20

Ή στραβος είναι ο γυαλός (δλδ. το γήπεδο είχε κατηφόρα και λακούβες, ο διαιτητής προκατειλημένος, ο καιρός μόνιμα υπέρ των άλλων, η κακή μας μέρα, δεν μας βγήκαν οι αυτοματισμοί, ο Ερμής ήταν ανάδρομος...) ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ Δημήτρη, Μαρίνο, Πετράκη και λοιπή παρέα...

kormike85 - 9/1/2019 22:17

Απλά χάνουμε χρόνο, η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη με τον μαρίνο. φαίνεται ότι δεν εμπνέει τους παίχτες πια. πάρτε τηλ τον μανόλο μέχρι το καλοκαίρι και μετά τον κάνουμε τεχνικό διευθυντη και φέρνουμε ένα έμπειρο προπονητή από ευρωπη.

Lalos21 - 9/1/2019 22:16

Η ομάδα είναι για λύπηση...

peris1973 - 9/1/2019 22:16

Το να αλλαξει ολη η ομαδα δεν γινεται.Ευθυνες σιγουρα εχουν και οι παιχτες.Το να αλλαξει ο προπονητης ειναι πιο ευκολο.Ο μονος στοχος ειναι το κυπελλο.Το να μεινει ο Μαρινος και του χρονου δεν νομιζω να υπαρχει πιθανοτητα.Ψυχρα και λογικα φερνουμε προπονητη τωρα που θα φτιαξει την ομαδα και για του χρονου.Να δουλεψει απο τωρα.Ομως επειδη ο Μελ ειναι δικαιος θα δωσει μια ευκαιρια ακομη στον Μαρινο να δουλεψει με γεματο και ποιοτικο οπλοστασιο.Γιατι του αναγνωριζει την... Συνέχεια επιτυχια της εισοδου στους ομιλους.Βεβαια μεταξυ μας δεν νομιζω να αλλαξει δραματικα προς το καλυτερο η κατασταση.Μακαρι να μας διαψευσει ο προπονητης...

loutraki_aek21 - 9/1/2019 22:16

Παιδιά δυστυχώς νομίζω ότι ο Μάρινος το έχει χάσει και επίσης νομίζω ότι είναι ψυχολογικά πιεσμενος. Πρώτον ήρθε στην πρωταθλήτρια και δεν το διαχειριστηκε καλά, έγραψε ιστορία με το να πάρει 0 βαθμούς στο ChL και βλέπει το ΠΑΟ να πηγαίνει καλύτερα με το Δωνη από ότι με αυτόν. Ειδικά το τελευταίο με το ΠΑΟ φαίνεται ότι του στοιχίζει από την εικόνα του σε εκείνο το παιχνίδι

Rollo_Tomassi - 9/1/2019 22:16

Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ. ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ


ΤΩΡΑ, ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΩ, ΜΙΚΡΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.


ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ... Συνέχεια ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΑΡΓΑ.


ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ? ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣΕ.


ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ "ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ" ΝΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ "ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ" ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ. ΣΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΝΝΟΩ.ΝΟΜΟΣ ΖΩΗΣ ΑΥΤΟ.

yellowvest - 9/1/2019 22:15

Πού ακριβώς πάμε με Ουζουνίδη προπονητή ; Και ο Μάνταλος δεν βγαίνει ούτε με αίτηση ... Όντως στην επόμενη πενταετία θα δείξει και αν του πάρουν 3-4 καλές μεταγραφές ,ίσως και να κερδίζει τον Κισσαμικό .

AEK_Glyfada - 9/1/2019 22:15

Θέλω να μου πείτε απλά τι περιμένετε για να διώξετε τον Ουζουνίδη.

Το μόνο που μας έχει μείνει για φέτος είναι το κύπελλο, θέλετε να αποκλειστούμε και εκεί από τον Κισσαμικό ή καμία άλλη ομαδούλα για να το πάρετε χαμπάρι ότι δεν κάνει για την ΑΕΚ; Ότι και να λέμε για μεταγραφές άμα η ομαδα δεν αποκτήσει προπονητή, γιατί τώρα είναι λες και παίζουμε χωρίς, όχι μόνο κύπελλο δεν πρόκειται να δούμε αλλά ούτε 5αδα δεν θα τερματίσουμε. Λυπηθείτε μας!

Chester_C_B - 9/1/2019 22:14

ΘΑ ΠΩ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΈΠΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ 20 ΑΛΛΑ ΜΗ ΓΙΝΩ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΌΣ


1.ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑΚΤΙΚΉ , ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΝΟ


2.ΜΗ ΕΛΚΥΣΤΙΚΌ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ , ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΣΕΣ ΠΙΣΩ... Συνέχεια

3. ΠΑΊΚΤΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΒΓΆΖΟΥΝ ΈΝΤΟΝΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΊΑ - ΠΙΘΑΝΌΝ ΠΡΌΒΛΗΜΑ Ο ΟΥΖΟΥΝΊΔΗΣ


4.Η ΟΜΆΔΑ ΚΑΤΈΒΗΚΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΣΉΜΕΡΑ ΜΕ ΒΑΣΙΚΗ ΚΙΟΛΑΣ 11ΑΔΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΕΛΛΕΊΨΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ....ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΟΥΤΕ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΓΙΑΝΝΙΩΤΑΣ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΚΈΡΔΙΣΕ ΔΕΝ ΠΑΊΖΕΙΣ ΚΑΤΣΕ ΕΞΩ


5. Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ , ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΆΝΤΕΞΕ ΤΗ ΠΊΕΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΕΠΊΣΗΣ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΆ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΈΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΜΆΝΑΤΖΕΡ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ....


ΥΠΟΜΟΝΉ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΛΠΊΖΩ Η ΔΙΟΊΚΗΣΗ ΝΑ ΒΛΈΠΕΙ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙ ΤΑ ΛΆΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΉΣΕΙΣ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΈΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΓΙΑΤΊ ΟΙ ΥΠΆΡΧΟΝΤΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ ΜΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΉΤΑΝ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΕΚΑΡΕΣ

Arisaek21 - 9/1/2019 22:14

Εχει αλλοιωθει το προσωπο του απο την πιεση που κακα τα ψεμματα εχει μια ομαδα σαν την αεκ.Πρεπει και ο ιδιος να μην πιεζει την κατασταση αν δεν μπορει και να παραιτηθει...

tasa21 - 9/1/2019 22:13

Τι που το πάνε οι μάγκες ρε παιδιά σοβαρά μιλάμε τώρα..και λυπάμαι πολύ γι αυτά που θα πω αλλά είναι η αλήθεια. Αυτό Α.Ε.Κ δεν είναι, αυτό είναι ε ας μπούμε να παίξουμε και σήμερα δε βαριέσαι. Πόσα να δικαιολογήσουμε πια. Συγγνώμη αλλά αρκετοί δεν είναι για μας, είναι για αλλού όχι για εμάς και μαζί και ο ουζουνιδης. Δηλαδή δε μπορεί να μονταρει μια ομάδα να κερδίσει το κισσαμικο;τι να πω ρε...

nick_ch - 9/1/2019 22:13

Δεν τον είδα τον αγώνα, αλλά εδώ και ΠΟΛΥ καιρό κάνει "κρά" ότι: α) ο Μαρίνος δεν κάνει, β) οι παίκτες θέλουν να τον φάνε. Τι περιμένετε τόσο καιρό;

tlmhs - 9/1/2019 22:12

Football League 2014-15 AEK-Χανια 4-1, Χανια- ΑΕΚ 0-2. Αυτα.

nikoshyper - 9/1/2019 22:10

υπομονη σε 5 - 10 χρονια θα φανει το εργο του Ελληνα Μουρινιο.. περα απο την πλακα, οσο τον κραταμε τοσο χρονο χανουμε.. αν και ηδη χασαμε πολυ

sasdragongr - 9/1/2019 22:08

Σύνθεση ομάδας ικανή και για αγώνα πρωταθλήματος.

Ο Μάνταλος στη φυσική του θέση (από 8άρι ξεκίνησε και έχει τη θέση).

Προπονητής ΑΦΑΝΤΟΣ.


Και ελάτε τώρα όλοι εσείς εδώ μέσα που τον στηρίζετε να βάλετε ΟΣΑ dislike, θέλετε.... Συνέχεια

Πού είσαι ρε Χιμένεθ;

AthensHardcore - 9/1/2019 21:49

Μα εμας δεν μας νοιαζει η ομαδα μας ενδιαφερει αν εφυγε ο πριγιοβιτς αν ανοιξαν τα τηλεφωνα του τζηλου και αν ο λαζαρος εχει 2-3 συμβολαια.

romantic - 9/1/2019 22:08

Πεστα ρε φιλε να αγιασει το στομα σου'

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 9/1/2019 21:58

ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΩΞΙΜΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΡΙΝ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

FFC21 - 9/1/2019 22:07

Σωστος.

kostas21_1994 - 9/1/2019 22:07

Τίγρη διώξτε τον!

none21 - 9/1/2019 22:07

Αφήστε τους παίχτες και ψάξτε για προπονητή από σήμερα! Δεν υπάρχει Έλληνας προπονητής για την ΑΕΚ και ο Ουζουνιδης ειδικά λόγο και συμπεριφοράς και νοοτροπίας, όλο δικαιολογίες, όλο φταίνε οι παίχτες, το χορτάρι, ο καιρός κτλ

Mike 94 - 9/1/2019 22:07

Θα διωξουμε προπονητη οταν θα εχουν χαθει ολα λογικα...

stratos1973 - 9/1/2019 21:50

Αυτά τα βλέπω από παίχτες που θέλουν να φάνε τον προπονητή..


Μπας και θέλουν να φάνε τον Μαρίνο και ξαφνικά ξέχασαν τη μπάλα που ήξεραν;

EyeofEagle - 9/1/2019 22:06

αυτο ακριβως φιλε μου! ο Ουζουνιδης εχει χασει τα αποδυτήρια και οι παικτες παίζουν για να τον διώξουν! δεν εξηγείται αλλιώς...

antouanstr21 - 9/1/2019 22:00

Δικαιολογημένοι. Ο Μοράις θα κέρδιζε.

aekarachios - 9/1/2019 22:05

Δεν αντεχεται αυτό το χάλι ρε Μελ.... Διόρθωσε το ειχε ψιλοφτιαξει η διάθεση μας λόγω γιορτων και μας καταξενερωσατε πάλι... Βρες τι από όλα φταίει και διόρθωσε το...

loutraki_aek21 - 9/1/2019 22:05

Καθαρά τεχνικά ο Μαρίνος είναι εγκλωβισμενος στις εμμονές και στο ρόστερ. Θέλει να παίξει με έξτρεμ και ΔΕΝ βάζει κανένα έξτρεμ στην ενδεκάδα. Η ομάδα διαπιστωμενα δεν έχει ταχύτητα και είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρει. Το ρόστερ μας είναι ΜΟΝΟ για 4-4-2 και ρομβο στο κέντρο ή 3-5-2

Cristiano_ronaldo21 - 9/1/2019 22:04

Ευστοχοτατος ο τιτλος..για το παιχνιδι ουδεν σχολιο απωθητικη εμφανιση απλα

AEKoleol - 9/1/2019 22:04

Φίλοι συνΑΕΚτζιδες. Εσεις που γράφετε Μαρινο Φυγε, Ουζουίδη παραιτησου μόνος και γράφετε απο 400 post αντίστοιχα και για Μάνταλους Μπακασέτες και άλλους. Πρώτον, κάποιος τους πληρώνει.. δεν αποφάσισαν και εκβιαζουν κανεναν για να μείνουν στην ΑΕΚ. Εμένα προσωπικά αν με πλήρωναν να είμαι προπονητής ή παιχτης της ΑΕΚ, μέχρι να με βγάλουν σηκωτό, θα γεμιζα τους λογαριασμούς μου. Ρωμαντισμοί τέλος..Δυστυχώς μετρημένοι στα Δάχτυλα οι ΑΕΚάρες που έβαλαν την ομάδα πάνω απο χρήμα και εγωισμό.... Συνέχεια Η ομάδα έχει πρόεδρο, ατόν που σου χάρισε πρωταθλημα, γήπεδο, τσουλου, κύπελα και ανώδους.. Αυτός κάτι σκαμπάζει περισσότερο. Δεύτερον, κανείς από αυτους δεν διαβαζει σχόλια στο ΑΕΚ365 και θα πει, ναι ο κλαμπανιας21 μου λεει να φύγω, έφυγα...

johny_21 - 9/1/2019 22:03

Αθλιο αποκρουστικο ποδοσφαιρο με ομαδα Β εθνικης...Ουζουνιδη νομιζω οτι πρεπει να φυγεις μονος σου.

Manos_AEK21 - 9/1/2019 22:02

Λέει ο Μαρίνος Ουζουνιδης ήτανε δίκαιο το αποτέλεσμα ε ναι ρε Μαρίνο όταν δεν δίνεις έμπνευση στους παίχτες σου δεν είσαι φίλος με τους παίχτες σου δεν είσαι Πάτερας με τους παίχτες σου και δεν είσαι ψυχολόγος με τους παίχτες σου ((όπως ήτανε ο Μανολο Χιμένεθ!)) τι να παίξουν για εσένα ρε Μαρίνο???? ***Ευτυχώς που ο Πρόεδρος! είναι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και είναι μέσα στα κόλπα του ποδοσφαίρου με την καλή έννοια το λέω και δεν μπορεί να τον πιάσει κανένας κορόϊδο απλά ο Πρόεδρος... Συνέχεια το έχει καταλάβει και ο ίδιος ότι έκανε τελικά μια αποτυχημένη επιλογή προπονητή όπως με τον Μαρίνο Ουζουνιδη......

antouanstr21 - 9/1/2019 22:02

Ευτυχώς με τον καίρο καταλάβαμε πως ο Ουζουνίδης δεν κάνει για μας. Διώξτε τον όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, γιατί ούτε Ευρώπη δεν θα βγούμε.

Manos_AEK21 - 9/1/2019 22:02

Λέει ο Μαρίνος Ουζουνιδης ήτανε δίκαιο το αποτέλεσμα ε ναι ρε Μαρίνο όταν δεν δίνεις έμπνευση στους παίχτες σου δεν είσαι φίλος με τους παίχτες σου δεν είσαι Πάτερας με τους παίχτες σου και δεν είσαι ψυχολόγος με τους παίχτες σου ((όπως ήτανε ο Μανολο Χιμένεθ!)) τι να παίξουν για εσένα ρε Μαρίνο???? ***Ευτυχώς που ο Πρόεδρος! είναι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και είναι μέσα στα κόλπα του ποδοσφαίρου με την καλή έννοια το λέω και δεν μπορεί να τον πιάσει κανένας κορόϊδο απλά ο Πρόεδρος... Συνέχεια το έχει καταλάβει και ο ίδιος ότι έκανε τελικά μια αποτυχημένη επιλογή προπονητή όπως με τον Μαρίνο Ουζουνιδη......

Κωνσταντίνος®21 - 9/1/2019 22:01

ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ

Labria19 - 9/1/2019 22:00

Έτσι δεν πάει πουθενά ξυπνάτε όλοι Έλεος

Manos_AEK21 - 9/1/2019 21:51

Καλύτερα τώρα που έγινε η στραβή έτσι όπως έγινε από το να γίνει στο πρωτάθλημα... Είναι όλο φανερό ότι ο Μαρίνος Ουζουνιδης δεν κάνει για την ΑΕΚ μας και πιστεύω ότι το έχει καταλάβει και ο Πρόεδρος που τελικά βλέπει και εκείνος ότι η επιλογή του Μαρίνος Ουζουνιδης για την ΑΕΚ μας δεν του βγήκε....

Thomas11 - 9/1/2019 21:59

μα θα γίνει και στο πρωτάθλημα στραβή ...για ΑΛΛΗ ΜΙΑ φορά

Gourdonos - 9/1/2019 21:58

ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΧΙΜΕΝΕΘ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΤΣ ΤΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΝΕΤΑ!!!ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΜΕΣΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΠΟΧΗ ΜΟΡΑΙΣ!!!ΦΟΒΑΜΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ!!!

spiros_gewrgiadis - 9/1/2019 21:58

Ρε παιδιά εκεί στην διοίκηση θα τον αλλάξετε αυτόν τον Μαρίνο,ή θέλετε να μείνουμε και εκτός Ευρώπης;;

Dull_Knife_73 - 9/1/2019 21:58

Πάντως ακόμα και επί Μοράις οι παίκτες έδειχναν μεγαλύτερο πάθος και καλύτερη διάθεση, άσχετα αν δεν έρχονταν τα αποτελέσματα. Θυμάμαι με τα Γιάννενα επί Μοράις που είχε αποβληθεί από νωρίς ο Αραβίδης, όταν μπήκε το γκολ μας με υπερπροσπάθεια του Γκάλο πως οι παίκτες (παρότι τα πήγαιναν χάλια γενικώς) έδειχναν κάποια διάθεση. Άσχετα που τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά. Ο Γκάλο και ο συγκεκριμένος γώνας τότε μου ήρθε στο μυαλό σήμερα βλέποντας τον παίκτη όταν έβγαινε αλλαγή.... Συνέχεια Καμμία σχέση.

Τον Ουζουνίδη φαίνεται να μην τον πηγαίνουν οι παίκτες σχεδόν καθόλου και δε νομίζω ότι ένας μήνας πάνω ή κάτω αν μείνει θα μας προσφέρει κάτι θετικό. Για κάποιον λόγο φαίνεται πως σχεδόν όλοι έχουν ξενερώσει και δεν παίζουν για τον προπονητή τους. Δε βλέπω να αλλάζει τίποτα και ελπίζω μέχρι να έρθει η στιγμή που ο Μελισσανίδης θα πάρει τις αποφάσεις του να μη μας έχει βρει καμμιά ήττα που θα μας κάτσει στον λαιμό, γιατί ακόμα κι αν έχεις μεγάλο κίνητρο σε κάποιο ντέρμπυ να παίξεις δε μπορείς να αποδώσεις καλά από τη μια στιγμή στην άλλη όταν έχεις σειρά αγώνων όπου πελαγοδρομείς όπως κάνουμε εμείς εδώ και καιρό...

AEKR21kAVALA - 9/1/2019 21:58

Η διακοπη ενος πρωταθληματος ευνοει τις ομαδες που ειναι ντεφορμε.....ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΠΟΝΕΙ Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ!!!.......ο ανθρωπος που πηρε την πρωταθλητρια Ελλαδος και την εξαφανησε σε χρονο ντε τε!!

originalee21 - 9/1/2019 21:58

μετα το 4-0 επι του Αρη ελεγα μπραβο τι μπαλαρα παιζουμε και τι ωραια η δουλεια του ουζουνιδη.Εκτοτε εχουμε παρει την κατω βολτα και πλεον ο ουζουνιδης μοιαζει πολυ λιγος.Οι παιχτες ξενερωμενοι φαινονται σαν να θελουν να τον φανε ας περιμενουμε λιγο ακομη και θα εχουμε εξελιξεις πιστευω.

Alexander1 - 9/1/2019 21:57

AN KATEBΑΙΝΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ

ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ

ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Alex_Kourso - 9/1/2019 21:56

Όσο το σκέφτομαι εκνευρίζομαι περισσότερο. Με τη διακοπή που είχες Μαρίνο μπορούσες να είχες κάνει 2η προετοιμασία. Αλλά ταυτόχρονα επέλεξε το τίποτα και τώρα το έχει και σα δικαιολογία. Το σκ στη γκέλα θα του φτάνει οι ιώσεις. ΦΥΓΕ

papadates21 - 9/1/2019 21:49

Έκαναν πράξη αυτό που τους ζήτησε ο πρόεδρος, γυάλιζε σήμερα το μάτι τους.

Thana21 - 9/1/2019 21:55

Σκιάχτηκαν οι παίχτες του Κισσαμικού από την πολύ γυαλάδα στο μάτι των παιχτών μας.

gerkon - 9/1/2019 21:54

σε ολες τις γιορτές διαβάζαμε ποσο ηρεμος ειναι ο Μαρίνος και ποσο κέφι εχουν ξανά όλοι και πως αλλαζει το κλιμα και αλλα τέτοια φαιδρα. αποτέλεσμα 1-1 με τον τελευταίο β Εθνικής. ποια η διαφορά αν κατεβαινσμε χωρις προπονητή?

ScoccoMan - 9/1/2019 21:54

Κοπανοι! κοροιδευουμε τους αλλους που επαιξαν με καλυτερες ομαδες και δεν κερδισαν και εμεις καταφεραμε ισοπαλια με τον τελευταιο της Φουτμπολ Λιγκ τον Τιποτιακο. Τι θα πει ειναι ξενερωμενοι? Οποιος ειναι ξενερωμενος απο δω πανε κι αλλοι! Ακου λεει δεν ειχαμε ρυθμο... Ακομα και χωρις ρυμο τους πετας 3και φευγεις. Με ρυθμο βαζεις 6... αιντε απο δω χαμω φετος

Thomas11 - 9/1/2019 21:54

Που να το παμε ρε παιδιά; ...όπου πάει....πάει μόνο του...

αφου ΔΕΝ ΜΑΣ εμπνέει ούτε για να κάνουμε το αυτονόητο (να νικάμε τους τους τελευταίους της β)

πόσο μάλλον να κάνουμε Υπέρβαση σαν την περσινή ...


Με εκτίμηση σε όλους σας που μας στηρίζετε... Συνέχεια
οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ...

krav21 - 9/1/2019 21:54

Δε παει αλλο ολο αυτο παιδια.... Ειναι κριμα και για την διοικηση και για εμας τους οπαδους. Ο ανθρωπος αυτος που ειναι προπονητης στην ΑΕΚ ειναι επικινδυνος. Καταστρεφει ακομα και τα περουσιακα στοιχεια της ΑΕΚ. Για παραδειγμα αν βλεπαμε για φετος πρωτη φορα τον Λιβαγια,υπηρχε περιπτωση μιση στο μυριο να δωσουμε 1,8 και να κρατησουμε αυτον τον παικτη? Ποιος μου λεει εμενα πως ο Μπογε,ο Αλεφ,ο Πονσε κτλ. δεν αξιζουν να μεινουν στην ΑΕΚ? Ο ανθρωπος εχει δημιουργησει μια ομαδα... Συνέχεια εκτρωμα. Χαντακωνονται ολοι εκει μεσα. Το απολυτο μηδεν σε ολα. Ειναι δυνατον ο Λιβαγια να εχει νευρα και να πεταει με τσαντιλα τη μπαλα εκτος,σε αγωνα με τον Κισσαμικο?????? Ειναι δυνατον ο Μανταλος να εχει ενοχλησεις στους προσγωγους σε αγωνα σβηστο με τους τελευταιους της Β και μετα απο ξεκουραση? ΕΙναι δυνατον να μην μπορουμε να αλλαξουμε τρεις σωστες πασες και να μην εχουμε φαση σοβαρη για γκολ σε ολο το ματς? ΕΙναι δυνατον να μας πιεζει ο ΚΙσσαμικος στο τελευταιο δεκαλεπτο και να τρωμε αυτη τη φολα γκολ παλι? Ασε που θα μπορουσαν να μας ακυρωσον μια χαρα το γκολ του Πονσε για οφσαϊντ. Οι δηλωσεις του Μαρινου παλι εκτος λογικης. Καντε κατι αμεσα,δεν τσουλαει αλλο η κατασταση.

an0nymous - 9/1/2019 21:53

τώρα μεταξύ μας δεν χρειάζεται προπονητής για να κερδίσεις αυτό το ματς.. κακή απόδοση.. δεν ξέρω αν θέλουν να φάνε τον προπονητή ή παρα άραξαν στην διακοπή.. αλλά καλό είναι να σοβαρευτούν και να παίξουν μπάλα.

john Original - 9/1/2019 21:53

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ Ο ΜΑΡΙΝΟΣ...ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ..ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ...ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ...ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΣ ΒΓΗΚΕ...

Thana21 - 9/1/2019 21:53

Ντροπή σας ρε σε όλους σας.Δεν σεβαστήκατε ούτε τον κόσμο που ήρθε στο ψοφόκρυο να σας στηρίξει,ούτε όλους εμάς τους υπόλοιπους.Πάνω απ' όλα με τέτοια εικόνα δεν σέβεστε την ΑΕΚ που εκπροσωπείτε.Και γίνεται λόγος ύστερα αν θα πάρουμε εξτρέμ τώρα που μένει ο Μπακασέτας.Αντί να γίνουν 4-5 μεταγραφές και άλλος προπονητής από τώρα και να διώξει αρκετούς από την ομάδα.

Zoul - 9/1/2019 21:53

Συμφωνω με τον τιτλο..Ημερα πενθους για τον τεραστιο οργανισμο της ΑΕΚ.Ενα τηλεφωνημα επρεπε να πεσει και να γινει κατανοητο οτι οι νικες απο την νεα χρονια του 2019 ειναι απαραιτητες..Παιχτες τυπου μπογε και γιαννιωτα,που εφτασα μεσα ιανουαριου να δινω εξεταστικη και να εχουν κανει ενα καλο 20λεπτο εκαστος πρεπει να αποχωρησουν χτες..Μαρινε Ουζουνιδη,δεν φορας παντελονια για εμενα πια..Διασυρεται η ομαδα απο τον καθε πικραμενο,εφτασε ολοκληρη ΑΕΚ να παιζει το πρωτο σκελος στους... Συνέχεια 16 κυπελλου και να βρισκεται σε δυσχερη θεση ,στριμωγμενη απο τον κισσαμικο του πατου της Β Εθνικης..Κι αλλον παιχταρα στο κεντρο,2 παιχταραδες στα ακρα που 5 χρονια τωρα απο πατιτους σε μπογιεδες ειμαστε,απολυση προπονητη γιατι πια ο ανθρωπος ειναι ακαταλληλος και ελπιδες για την νεα χρονια..Καλη χρονια σε ολους,με υγεια.Και σε σενα,aek365 και σε ολους τους αρθρογραφους!

marios69 - 9/1/2019 21:53

Μαρίνο άλλαξε επάγγελμα.

Mistertigraros - 9/1/2019 21:52

ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ ΣΠΙΤΙ!ΑΝΤΕ ΠΛΥΝΕ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ.

Costas68 - 9/1/2019 21:52

Δεν είναι σίγουρος ότι και καλά δεν τον γουστάρουν και πάνε να τον φάνε , αλλά μου φαίνεται ότι είναι λίγος στο να τους εμπνεύσει να παίξουν γι'αυτόν, να τα δώσουν όλα και προφανώς κάνει και λάθη στο στήσιμο της ομάδας η οποία.μεσα.στο γήπεδο φαίνεται να μην έχει κανένα σύστημα και οργάνωση. Σίγουρα δεν πατάμε καλά και κάτι πρέπει να γίνει γιατί θα ρθουν φάπες από κει που δεν το περιμένουμε!!!

TonyAekara21 - 9/1/2019 21:52

Το πρόβλημα είναι ο προπονητης.τιποτα άλλο.Ολα ξεκινουν από αυτόν.Τα συστηματα,οι τακτικτες κλπ.Οταν βλέπεις μια αδουλευτη ομαδα χωρις ουσια με ολους τους παικτες χωμα και ξενερωμένους εκτος από 2(Χουλτ και Κλωναριδη) κατι παει λαθος.Οσες μεταγραφες και να γινουν η εικονα θα είναι ιδια.Οσο πιο γρηγορα το καταλαβει η διοικηση και φερει έναν ξενο από καλο πρωταθλημα που θα ερθει να φτιαξει μια ομαδα για Αγια Σοφια,θα είναι καλα,αλλιως θα δουν πολλα τα ματια μας..θα ερθουν και... Συνέχεια δυσκολα ματς.π.χ με γαυρο στο τιγανι.

AEK_Artista! - 9/1/2019 21:52

Ζούμε καταστάσεις Manchester μου φαίνεται. Κάνουν ότι μπορούν να φύγει ο Ουζουνιδης και οι παίχτες πλεον.. Δεν εξηγείτε αλλιώς

aekman9_11 - 9/1/2019 21:52

Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ.ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΙΣΩ.

Theo_21 - 9/1/2019 21:52

ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

Simosk - 9/1/2019 21:51

Ακριβως !!! Που το πατε ρε μαγκες?????? Θα μας φερετε κανα προπονητη της προκοπης??????????????

Manos_AEK21 - 9/1/2019 21:51

Καλύτερα τώρα που έγινε η στραβή έτσι όπως έγινε από το να γίνει στο πρωτάθλημα... Είναι όλο φανερό ότι ο Μαρίνος Ουζουνιδης δεν κάνει για την ΑΕΚ μας και πιστεύω ότι το έχει καταλάβει και ο Πρόεδρος που τελικά βλέπει και εκείνος ότι η επιλογή του Μαρίνος Ουζουνιδης για την ΑΕΚ μας δεν του βγήκε....

ZAPATISTA21 - 9/1/2019 21:49

Χρυσές δουλειές οι ψυχίατροι οι αφθαλμίατροι ,οι κάβες και οι dealers...Τι μεταγραφές να κάνεις όσο έχεις έναν αόρατο και ελάχιστο στον πάγκο?Δεν αξίζει στην ΑΕΚ.Πόσο ακόμα θα παριστάνει τον coach της ΑΕΚ?...Τελικά αν καταστραφεί ο κόσμος μαζί με τις κατσαρίδες θα επιβιώσει και αυτός.

ZAPATISTA21 - 9/1/2019 21:51

ΥΓ.Ποτέ μην αρχίζεις μια δουλειά, μια μάχη, μια ερωτική σχέση αν ο φόβος της ήττας επισκιάζει την προοπτική της νίκης.. Α.Ωνάσης.

FADOMAS - 9/1/2019 21:50

ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ > ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ

Getto911 - 9/1/2019 21:49

Ε ρε κατι γελια τη δευτερα

papadates21 - 9/1/2019 21:49

Έκαναν πράξη αυτό που τους ζήτησε ο πρόεδρος, γυάλιζε σήμερα το μάτι τους.

kostas37 - 9/1/2019 21:49

Απο που να αρχισεις και που να τελειωσεις.

Φυσικη κατασταση;νοοτροπια;λαθη;στησιμο ομαδας;

Λιγη μπαλα θελουμε να δουμε.ζηταμε πολλα;

taxiss21 - 9/1/2019 21:48

Οι παικτες ειναι εμφανως ξενερωμενοι. Δν αλλαζουν ουτε δευτερη πασα. Δν γινεται παικτες οπως ο Μπακακης, ο Λιβαγια κλπ να ειναι τοσο παρατεταμενα ντεφορμε. Και ο Ουζουνιδης ανεκδιηγητος για μια ακομα φορα και με τις αλλαγες του και με τις δικαιολογιες του. Η ομαδα δννεχει καμια ψυχη. Τι να στηριξεις σε αυτον τον προπονητη μου λετε; Και τον Κριστισιτς να βαλουμε και τον Μπακασετα και τον Σιμοες δν θα αλλαξει πολυ η ομαδα με αυτον στον παγκο.

AEK_is_my_life - 9/1/2019 21:48

Απαράδεκτοι! Παίκτες και προπονητής τελείως ασόβαροι

Mrvcm2100 - 9/1/2019 21:48

Α Η Δ Ι Α . Τι να σχολιάσουμε; όλοι εσείς οι υπόλοιποι τι να πείτε; Αυτό που είδαμε (ΠΑΛΙ!) σε προκαλούσε να σπάσεις την οθόνη σου, χωρίς καμία, μα καμία υπερβολή. Ε ως πότε πια; ποιοι παίχτες θα βοηθήσουν αυτόν τον άνθρωπο; Ε μη τρελαθούμε και τελείως, τα στοιχειώδη τα ξέρουμε. ΑΣ ΦΥΓΕΙ επιτέλους. Συγγνώμη, αλλά δε μπορώ πάντα να σκέφτομαι ότι όλο αυτό θα καταλήξει κάπου θετικά. Κάνει μπαμ πλέον. Όλο υπόμονη και υπομονή είμαστε, αλλά άσκοπα. Όσοι διαφωνείτε, οκ δεκτό. Εγώ πάντως έχω... Συνέχεια αγανακτήσει, ειλικρινά.

komakino - 9/1/2019 21:48

Και να μην ερχόταν ισοπαλία πάλι τα ίδια θα έλεγα... Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ... Είχαμε κατοχή και δεν ξέραμε τι να την κάνουμε...ή βαριοντουσαν να την κάνουν κάτι... 20 μέρες είχαμε να παίξουμε μπάλα και κάνανε οικονομία δυνάμεων... Πανηγυρίστε όσο θέλετε τον Κριστιτσιτς και τις ανανεώσεις καθώς εκεί φτάσαμε να πανυγιριζουμε τις ανανεώσεις, και τους παίκτες που χρειάζονται στην ομαδα, ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ δηλαδή αλλά συγνώμη ο νέος και μάλλον μοναδικός παίκτης που έπρεπε να είναι εδώ από το... Συνέχεια καλοκαίρι και μόλις υπογράψαμε, δεν θα κάνει τους ήδη υπάρχοντες να πασάρουν ή να κοντρολάρουν ή να κάνουν ένα αυτοματισμό ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΓΟΥΣ της δεύτερης κατηγορίας ρε φίλε...Πιεζανε και δεν μπορουσαμε να κρατησουμε μπαλα κανα 20 λεπτο στο τελος!!!! μια δευτερη μπαλια , ενα κοντρολ... Δεν ξέρω ποιος φταίει και δεν με νοιάζει... ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ......... Δεν ειμαι υπερ ουτε και κατα του προπονητη... αλλά όταν σου λέει παίξε έτσι και εσύ δεν παίζεις, ποιος φταίει?

Nic21 - 9/1/2019 21:48

Οι μάγκες το πάνε να φάνε τον προπονητή τους. Δε με νοιάζει αν έχουν δίκιο η άδικο. Με νοιάζει ότι δεν τον γουστάρουν και αυτό μας καταστρέφει. Ας φύγει να τελειώνουμε

stevepyr - 9/1/2019 21:47

Τέτοια ΑΗΔΙΑ για την ομαδα μου ενιωσα μονο οταν πέσαμε.....

Θα το πω κι ενω σε στηριζα:

ΦΥΓΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ!!!!

Τιγρη σωσε μας γιατι θα παρουμε χάπια...

Τι χαλι ειναι αυτο ρεεεεεεε;;;;;... Συνέχεια
Κατι σωστο με ομαδα Β Εθνικης δεν εγινε!!!!

Η ομαδα θελει ΤΩΡΑ ενα σοκ γιατι η κατρακυλα δεν εχει τελειωμο.

Και το ελεγα χθες, να μην χλευαζετε τους ουγκ γιατι επαιζαν με καλη ομαδα και εμεις κλασικά μετα απο τετοιες καταστάσεις γινομαστε ακομα πιο κωμωδια..

Ρε ουτε τα στοιχειωδη;;;

Δε μπορει....

Θελουν να τον διωξουν.

Δεν υπαρχει ομαδα που να μη μπορει να κανει φαση και να φτιάξει παιχνιδι, σε ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ..

Πω πω χαλιιιιιιι....!!!!!

Ντρεπομαι ακομα πιο πολυ σημερα που μετα απο 3 εβδομαδες ξεκουρασης, τα παλικαρια καρασερνοντουσαν......

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

Alex_Kourso - 9/1/2019 21:47

Είμαι ένας αλλος - ζω σε παράνοια

Νίκη με τούτον - βλέπω σπάνια.

ΦΥΓΕ ΡΕ ΜΑΡΊΝΟ

tsaky301282 - 9/1/2019 21:47

Τη να σου κανουν οι παίχτες εαν δεν υπάρχει πλάνο ρεεεεεεεε!!!!

YellowKing21 - 9/1/2019 21:46

ο Ουζουνιδης θα φυγει ποτέ η είναι too RISKY???

Creator - 9/1/2019 21:45

Αυτό στο χωριό μου το λένε κατάντια.

ΕΠΟΜΕΝΟ