149 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Το βασικό ερώτημα είναι αν μπορεί ο Ουζουνίδης να αλλάξει την κατάσταση (AUDIO)

Ακούστε όλα όσα είπε ο Κώστας Κετσετζόγλου στον ΣΠΟΡ FM 94.6, την Πέμπτη το πρωί


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
nakos0496 - 11/1/2019 06:26

Φταίει για πολλά πράγματα ο Μαρίνος. Ακόμα και για τις κόκκινες στο παιχνίδι με την Βίντι. Είναι θέμα του προπονητή να έχει τους παίχτες πειθαρχημένους και ήρεμους. Για εκείνο που δεν φταίει είναι τα επεισόδια στο παιχνίδι με τους γαύρους το οποίο είναι η αρχή του κατήφορου. Ας μάθουν κάποιοι επιτέλους ότι η ΑΕΚ δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για να πλακωθούν με τα ΜΑΤ. Πάω 50 χρόνια στο γήπεδο, δεν ήρθε ποτέ χωροφύλακας να μ' ενοχλήσει απρόκλητα.

alex21poli_dimitris - 10/1/2019 23:11

Ο Ουζουνιδης φταιει που εκανε αχρειαστο φαουλ,σε αυτο το σημειο,στο 90' ο Μανταλος

Thomas11 - 11/1/2019 01:44

Οχι δεν φταει γ αυτο. Φταιει επειδη η ομαδα παραπαταει...

Sabanajovic - 11/1/2019 01:04

Ασφαλώς και δεν μπορεί να χειριστεί αυτη την κρίση ο Ουζουνιδης. Οι παίκτες δεν ξέχασαν ξαφνικά την μπάλα που ήξεραν. Οι ίδιοι σχεδόν παίκτες πήραν πρωτάθλημα, απέκλεισαν Σελτικ και Βίντι, μπήκαν στους ομίλους CL, και είχαμε μερικές αξιοπρεπείς εμφανίσεις στον 5ο όμιλο. Άρα δεν φταίνε οι παίκτες. Δεν μπορεί να τους εμπνεύσει για να τα δώσουν όλα. Τους λείπει το μαχητικό πνεύμα, αυτό που είχαν μέχρι και τον Οκτώβριο. Και με τις πρώτες στραβές, άρχισε να τα χώνει δημόσια στους παίκτες... Συνέχεια του!!! Στις διαπιστώσεις καλός είναι. Στον τρόπο που θα βγάλει την ομάδα από την κρίση δεν βλέπουμε ακόμα. Άποψη μου, με αυτόν προπονητή η ΑΕΚ πολύ αμφιβαλλω αν θα βγει καν στην Ευρώπη. Δεν βγάζει υγεία στο παιχνίδι της.

profitis - 11/1/2019 00:31

Ο Boye είναι παικταρας. Απλά....δεν είναι εξτρέμ. Ασχετα αν τον βαφτίσαμε εμείς έτσι. Ξαναλέω...δεν είναι εξτρέμ. Είναι σέντερ φορ που μπορεί να παίξει και ως δεύτερος επιθετικός πίσω από τον φορ.

iotheod21 - 10/1/2019 22:34

Είναι προφανές ότι ο Μαρίνος προς απογοήτευση όλων όσων τον πίστεψαν (είμαι ένας από αυτούς) έχει χάσει το παιχνίδι εδώ και καιρό... Νομίζω ότι από τη στιγμή που άρχισε να κατηγορεί και τους παίχτες σε κάθε ευκαιρία που έβρισκε (βλέπε συνεντεύξεις τύπου και σχόλια μετά το τέλος των αγωνων) έχασε και τα αποδυτήρια... Δεν πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση να γυρίσει το πράγμα... Υπάρχει θέμα προπονητή στην ΑΕΚ και κάνει μπαμ σε κάθε παιχνίδι... Κρίμα γιατί περίμενα να δω πράγματα από τον... Συνέχεια Μαρίνο... Αλλά εκτός από την πρόκριση στους ομίλους τίποτα άλλο... Ήταν ευκαιρία με τη διακοπή του πρωταθληματος να αλλάξουμε προπονητή... Κρίμα... Μόνο ΑΕΚ!!!

per21george - 10/1/2019 22:29

ΠΑΟΚ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌΣ, ΧΑΛΙΑ!!!, ο βαζελοι που έχει μετά από ψηφοφορία τον καλύτερο προπονητή τι έκανε, έχασε από την Λαμία, ή πιο φορμαρισμένη ομάδα! Όπως λένε, για αυτούς υπάρχουν ελαφρυντικά (μεγάλη αποχή κακός καιρός μάπα τα τερέν) , ενώ ενώ για μας ο χειρότερος όλων ο προπονητής τίποτα ελαφρυντικό, που είχαμε τη μεγαλύτερη δικαιολογία, σχεδόν τα πάντα λάθος στις μεταγραφές (πλην πόνσε και λίγο Οικονόμου), για μένα υπομονή να πάρουμε όσους παίκτες χρειαζόμαστε... Συνέχεια και μετά βλέπουμε

AEKsterix - 10/1/2019 22:27

Δεν υπάρχει κανένα ερώτημα... Οι παίκτες το δείχνουν ξεκάθαρα. Αλλάγη προπονητή... προχθές! Πρέπει το υπάρχον ρόστερ να κριθεί από τον νέο κοουτς σε αγωνιστικές συνθήκες.Αν κρατήσεις τον Ουζουνίδη μέχρι τον Μαιο τη περιμένεις να δεις από τον Μπογιέ? Από τον Αλεφ? Ακόμα και από τον Πόνσε? Ποιος μου λέει πως με σωστή διαχείρηση δεν θα πετάνε? Αυτοι που πετάγανε σήμερα σερνονται.... Αυτοί οι νέοι που σέρνονται μαζί με τους υπόλοιπους ποιός εγγυαται πως δεν μπορούν να απογειωθούν? Να φύγουν από... Συνέχεια την ΑΕΚ σαν αποτυχημένοι και να τους δούμε του χρόνου να βγάζουν μάτια κάπου αλλού? Εκτίμηση του ρόστερ από τον νέο προπονητή μας χρειαζόμαστε άμεσα!

TrelamenosApoKounia - 10/1/2019 22:12

Oso afelis kai paidiko an sas akugete mou lipi i eikona tou proponiti (vlepe manolo) pou tha ithele na mpi o idios allagi na prosferi sto paixnidi tis omadas. Figan ligoi paiktes, to dna den allaxe alla auto pou vlepw den exei kamia sxesi me tin AEK tou '18. Xwris kapio idietero logo to niwtha oti tha kerdizame. Twra girisa pisw se palies epoxes pou kanw to stavro mu na paroume thetiko apotelesma apo paixnidi anexartitos antipalou. Den xerw pios ftei alla oso k an ipostirixa ouzounidi mono me thauma tha allaxi tin omada. P.s. o boye einai paiktaras. Paixnidia theli. Filika k AEK mono aderfia.

krav21 - 10/1/2019 13:10

Το εχουμε εξαντλησει πληρως απο εχθες το θεμα. Χαλιομαστε μεταξυ μας και εχουμε καταντησει να πλακωνομαστε για τον ΜΑρινο.....Τον Ουζουνιδη η τεραστια πλειοφηφια των οπαδων μας,τον στηριξε παροτι κουβαλουσε πρασινο παρελθον. Καταφερε ολους εμας που τον στηριζαμε,να μας κανει να χασουμε καθε ιχνος υπομονης. Θεωρω πως στους περισσοτερους δεν θα μας πειραζε μια περιοδος ντεφορμαρισματος ή το να μη παρει και φετος η ΑΕΚ τον τιτλο. Μας ενοχλει αφανταστα αυτη η αθλια... Συνέχεια εικονα που δε θυμιζει σε τιποτα πια ομαδα. Παιχτες αγυμναστοι,απειθαρχοι,μεσα στα νευρα,χωρις ρολο στο χορταρι,χωρις παθος και διαθεση,χωρις ποδοσφαιρικο εγωισμο. Ειτε παιζουμε με Μπαγερν ειτε με Κισσαμικο το ιδιο αχρωμο αγευστο αθλιο θεαμα. Ο προπονητης δειχνει τελειως ανημπορος να βελτιωσει στο ελαχιστο την ομαδα. Ισα ισα που την παρουσιαζει καθε εβδομαδα και χειροτερη. Απαξιωνει τα περουσιακα στοιχεια της ομαδας που ειναι οι παικτες. Δεν αντεχω να βλεπω αυτον τον Λιβαγια. Δεν μπορω να βλεπω αυτον τον Μανταλο,αυτον τον Σιμοες,αυτον τον Τσοσιτς,αυτον τον Τσιγκρινσκι,αυτον τον Μπαρκα.... ΑΚομα και παικτες που ξεκινησαν τη χρονια καλα εχουν σταθερα πτωτικη πορεια. Ο Κλωνα ξεκινησε σουπερ και σιγα σιγα χανεται και αυτος μεσα στη μετριοτητα. Ο ΧΟυλτ ο οποιος ξεχωριζε σα τη μυγα μεσα στο γαλα και αυτος το τελευταιο μηνα ρεταρει επικινδυνα. Γκαλο,Μπακακης,σκιες του περσινου εξαιρετικου εαυτου τους. ΕΙναι δυνατον να ειναι τυχαια ολα αυτα?? Η ομαδα ασθμαινει απο το πρωτο ημιχρονο. Κανει κοντινα η καμερα σε παικτες μας και νομιζεις θα λιποθυμησουν απο το 30'. Μια κουρσα φετος απο παικτη να δειξει εκρηκτικοτητα,ταχυτητα,ξεπεταγμα,δεν εχουμε δει. Απο το 65' και μετα παραδιδουμε ψυχη και οπλα. Ποιο πρεσινγκ και ποια πιεση ψηλα..Αστεια πραγματα.

Το επιχειρημα καποιων ελαχιστων που εχουν απομεινει να θεωρουν πως ο Ουζουνιδης ειναι αμοιρος ευθυνων, ειναι οτι και καλα εβαλε την ομαδα στους ομιλους... Η ομαδα τον Αυγουστο επαιζε ακομα στον αυτοματο. Ηταν η ιδια ομαδα με περυσι στα 10/11. Φαινεται ακομα η ψυχολογια απο την κατακτηση του τιτλου ηταν σε υψηλα επιπεδα και αυτο εδινε καυσιμο μαζι με το κινητρο της συμμετοχης στους ομιλους. Οσο περναγε ο καιρος θεωρω πως υπηρχε τριβη μεταξυ προπονητη και παικτων. Δε βρεθηκε ποτε η χημεια μεταξυ τους και η ομαδα ηταν αδυνατον να συνεχισει να πηγαινει στον αυτοματο. Η πορεια ηταν μοναχα πτωτικη και οι παθογενειες βγηκανε στην επιφανεια. Κακη προετοιμασια της ομαδας και αγωνιστικη και ψυχολογικη,κακο κοουτσαρισμα,ατελειωτα νευρα,απαξιωση των παικτων,μηδενικη ψυχολογια,ελλειψη πιστης στην ομαδα και στον προπονητη της.

Ο Τιμουρ εφυγε πολυ πιο συντομα και με πολυ καλυτερες εμφανισεις και καλυτερα αποτελεσματα. Θυμαμαι εφυγε μετα απο νικη μεσα στη Λαρισα. Εδω τι ακριβως περιμενουμε?

Το αποκαρδιωτικο ειναι οι δηλωσεις του Ουζουνιδη ολο αυτο το διαστημα. Εχει ενα στυλακι,μη με πολυπρηζετε και τι ζητατε απο εμενα να κανω. Καθε φορα που ανοιγει το στομα του δημιουργει μια αντιδραση θυμου και εκρηξης απο τον κοσμο. Λειτουργει σαν τηλεσχολιαστης που λεει τις εντυπωσεις του μετα τον αγωνα. Μας ειπε παλι εχθες πως αν δε τρεχεις δεν κερδιζεις. Γιατι ποτε τρεξαμε ρε ΜΑρινο? Και ποιος ειναι υπευθυνος για να αρχισει καποια στιγμη να τρεχει με σχεδιο η ομαδα? Εγω ειμαι? Εσυ δεν εισαι υπευθυνος για την εκγυμναση τους και για την τακτικη τους εκπαιδευση?

Fotakos_monoAEK - 10/1/2019 21:31

Αδερφέ σαφώς κ σύμφωνω κ επαυξάνω με το σχόλιο σου κ δε χρειάζεται να πούμε πολλά ακόμα κ το γεγονός ότι όσοι βάζουν ντισλαικ (αυτή η μη πω τώρα τακτική που μάκαρι κάποια στιγμή να μην υπάρχει ούτε λαϊκ ούτε ντισλαικ μπας κ μάθουμε όπως συμβαίνει στις κανονικές παρέες μεταξύ φίλων να κουβεντιάζουν,να διαφωνούν αλλά να παραμενουν φίλοι ) αυτοί λοιπόν που έβαλαν ντισλαικ δεν εξηγούν κ δεν απαντούν τι αμφισβητούν σε όσα έγραψες κ γιατί θέλουν να παραμείνει ο Ουζουνίδης,τι... Συνέχεια βλέπουν που δεν βλέπουμε οι πολλοί βρε παιδί μου.Θα πρόσθετα μόνο σε αυτά που έγραψες ότι ακόμα κ η είσοδο στο Τσουλου,οκ ο στόχος είχε επιτευχθεί αλλά νομίζω όλοι θυμόμαστε τι πήγαμε να πάθουμε στη ρεβάνς με την Βιντι στο οακα κ σε ένα ματς που η ΑΕΚ είχε τα πάντα με το μέρος της κ έπρεπε να μπει μέσα κ να μην αφήσει περιθώρια αμφισβήτησης κ να τους πάρει σβαρνα αλλά η εικόνα του ματς μόνο αυτή δεν ήταν ,η ψυχή μας πήγε στη κουλουρη κ απλά μέσα στην ευτυχία της επίτευξης του στόχου δεν σταθήκαμε στην εικόνα της ομάδας σε εκείνο το ματς.Ηταν δυστυχώς η ίδια φοβική εικόνα που έδειξε σε όλα τα ματς από εκεί κ πέρα η ΑΕΚ εκτός από ένα ημίχρονο στο ΟΑΚΑ με τη Μπενφίκα που ήταν η ΑΕΚ που θέλαμε να βλέπουμε κ που ακόμα κ αν χάσαμε τους είπαμε μπράβο γιατί έβγαλαν ψυχή προσπάθεια κ καλή εικόνα έστω για ένα ημίχρονο.Συμπερασματικα θεωρώ ότι ακόμα κ η είσοδος στους ομίλους έγινε πιο πολύ χάριν στιυς παίχτες για το λόγο που κ εσύ έγραψες παρά στον προπονητή.Μακαρι να μη συνεχίσει να γίνεται ότι κ με τον Μωραις,γιατί κ τότε το ίδιο ζούσαμε,ένα πείσμα να βγει ένα πείραμα που φαίνονταν αποτυχημένο κ εάν είχε γίνει το προφανές κ ο Μανόλο είχε έρθει πιο νωρίς ίσως να είχαμε καλύτερη τύχη κ σε εκείνο το πρωτάθλημα.

krav21 - 10/1/2019 22:12

Φιλε fotako αρκετες αρνητικες προερχονται και απο τυπους που εχω αρπαχτει στο παρελθον εδω μεσα και μου εχουν αντιπαθεια. Καλημερα γραφω, dislike βαζουν... Ετσι ειναι αυτα, συμβαινουν. Κατα τα αλλα οπως τα λες ειναι και με τον αγωνα με τη Βιντι αλλα και με την Σελτικ. Αλκα τοτε λεγαμε πως ειναι δικαιολογημενο διοτι ηταν αρχη της χρονιας, η ομαδα δεν ειχε επισημα παιχνιδια στα ποδια της κτλ. Αυτο που περιμεναμε ολοι ηταν με αφετηρια αυτη την επιτυχια πως η ομαδα θα βελτιωνοταν οπως ειναι... Συνέχεια το λογικο. Αυτη η βελτιωση δεν ηρθε ποτε. Ισα ισα φτασαμε στη χθεσινη παρασταση που μας σοκαρε ολους...

eleven - 10/1/2019 18:47

Φίλε krav θα σου πω κάτι που ήθελα να στο γράψω καιρό και απλά μου δίνεται η ευκαιρία τώρα, σε αυτό το άψογο σχόλιο που ανέβασες.. Όταν άρχισα να πρωτοδιαβάζω τα σχόλια σου, με εκνεύριζε το γεγονός ότι συνεχώς πήγαινες κόντρα στην πλειοψηφία των χρηστών του site, οι οποίοι σχολίαζαν αρνητικά είτε πρόσωπα, είτε καταστάσεις στην ΑΕΚ. Το έκανες ακόμα και σε περιόδους που η συντριπτική πλειοψηφία διαφωνούσε μαζί σου... Θυμάμαι σκεφτόμουν χαρακτηριστικά : "Είπαμε, κακό το κράξιμο και η μιζέρια,... Συνέχεια αλλά ο krav είναι το άλλο άκρο!!"...


Τον τελευταίο καιρό, με την άρρωστη (αγωνιστικά) κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα και τα αντίστοιχα σχόλια σου σχετικά με αυτή, με κάνεις να αντιλαμβάνομαι πόσο δίκιο τελικά είχες τότε που έβλεπες την μεγαλύτερη εικόνα και δεν χαλιόσουν με ένα απλό ντεφορμάρισμα ή ένα άσχημο αποτέλεσμα.. Πόσο δίκιο φυσικά έχεις και τώρα, σε μία περίσταση για τη ομάδα που ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξουν αρκετά! Φίλε θα κλείσω λέγοντάς σου πως με έμαθες πότε αξίζει να "κράζουμε" (πάντα καλοπροαίρετα) και πότε όχι! Είσαι σίγουρα ένας φίλαθλος που έχει ανάγκη η ΑΕΚ και μπράβο σου γι' αυτό...

krav21 - 10/1/2019 21:57

eleven ρε φιλε πραγματικα σε ευχαριστω για τα ομορφα λογια σου. Δε ξερω τι να πω...

Thana21 - 10/1/2019 17:55

Συμφωνώ στο ότι παρουσιάζει μια ομάδα άνευρη,χωρίς διάθεση και πάθος.Εννοείται φταίνε και οι παίχτες αλλά πάνω απ' όλους ο Ουζουνίδης για την εικόνα αυτή.

Το ότι η ομάδα δεν έχει φυσική κατάσταση το περιμέναμε από το καλοκαίρι,όταν ο Ουζουνίδης δεν έκανε καθημερινές διπλές προπονήσεις και γενικά η προετοιμασία δεν είχε την ένταση που απαιτείται.Αυτό βέβαια αποσκοπούσε στο γρήγορο φρεσκάρισμα και να μην πάει η ομάδα στα... Συνέχεια προκριματικά πολύ κουρασμένη από την προετοιμασία.

Όμως η χρονιά δεν αρχίζει και τελειώνει με την είσοδο στους ομίλους του τσάμπιονς λιγκ.Φαινόταν ότι θα την πατήσουμε μες την σεζόν όπως ο γαύρος με την προετοιμασία του Χάσι.Ο Ουζουνίδης έλεγε ότι μπορεί να γίνει ισορροπημένα η δουλειά μες την σεζόν και να μην έχει η ομάδα θέμα φυσικής κατάστασης.Όμως ξέρουμε πως η καλοκαιρινή προετοιμασία είναι το Α και το Ω για την φυσική κατάσταση κλπ.Εκεί χτίζεται η κάθε ομάδα.

Εννοείται φταίει και ο Μελισσανίδης που δεν ενίσχυσε όσο έπρεπε την ομάδα το καλοκαίρι.Αλλά το ότι η ομάδα είναι 14 βαθμούς πίσω από ΠΑΟΚ κι εκτός πρωταθλήματος από Οκτώβριο,το ότι παρουσιάζει τραγική εικόνα εδώ κι ένα δίμηνο με ελάχιστες εξαιρέσεις,είναι θέμα Ουζουνίδη.

Έχουμε κι αυτόν ύστερα να έχει την δικαιολογία έτοιμη κάθε φορά.Επίσης το ότι δεν ενισχύθηκε η ομάδα όπως έπρεπε το καλοκαίρι είναι και δικιά του ευθύνη.Όταν είσαι προπονητής απαιτείς.Όταν δεν απαιτείς είσαι συνυπέυθυνος εφοσον παραμείνεις στην ομάδα και δεν παραιτηθείς.

Το ότι ο προπονητής παίζει σπουδαίο ρόλο (και) στο ποδόσφαιρο δεν αμφισβητείται.Ένα πολύ καλό ρόστερ με μέτριο προπονητή πολλές φορές δεν αποδίδει βάσει δυνατοτήτων.Ένα μέτριο ρόστερ με πολύ καλό προπονητή,μπορεί να πάει πιο ψηλά από τις δυνατότητες που έχει.

ilias87 - 10/1/2019 15:40

Ρε αδερφέ πραγματικά η είσαι πολύ έξυπνος και ξερεις από μπάλα η έχεις παίξει ποδόσφαιρο και απλά κατέχεις το άθλημα...Αυτά που γράφεις συμφωνώ μέχρι και στο κομα που έβαλες,Δεν θα γράψω κάτι άλλο γιατί θα γράψω πράγματα τα οποία δεν αρμόζουν στο είναι μου και τζαμπα δεν θα ανέβει το μνμα μου..ένα μονάχα θα πω διώξτε τον να φύγει να πάει στο καλό δεν αντέχεται άλλο αυτό που βλέπω από φεραρι που είμασταν πέρυσι μας έκανες λαντα..... Συνέχεια
Υγ μπράβο φίλε krav...

krav21 - 10/1/2019 16:32

ilias87 Φιλε,ειμαστε και συνονοματοι..... Βλεπεις και εγω δεν χαρακτηριζω παρολο το θυμο που νιωθω μεσα μου.Καποια παλληκαρια γραφουν για Ζουζουνιδη ειρωνικα και κατι αλλα κοσμητικα,αλλα δεν συμφωνω.Ομως τους καταλαβαινω. Και εγω θελω να περνανε τα μυνηματα μου γιατι γραφω και πολλα συνηθως ο μακακας και παιρνει ωρα ;)

Περι εξυπναδας κολοκυθοπιτα. Καποιοι με θεωρουν στοκο καποιοι σα και σενα συμφωνουν. Ημουν ομως... Συνέχεια πολυ καλο δεκαρι στα νιατα μου ;) Aλλα ουτε αυτο λεει κατι μαλλον. Εγω απλα νιωθω καλα γιατι βλεπω πως οι περισσοτεροι συμφωνουν με το σκεπτικο μου. Αρα δεν μπορει να ειμαστε ολοι τοσο λαθος.Καναμε υπομονη,δωσαμε απλετο χρονο στον εν λογω κυριο,δε παει αλλο πια,δεν εχουμε να ελπιζουμε πια σε τιποτα παρα σε ενα θαυμα. Στεναχωριεμαι να πιανω τον εαυτο μου να λεω πως ισως ειναι καλυτερα να χασουμε στα Γιαννενα για να υπαρξουν εξελιξεις. Σκεψου να νικησουμε λεει 1-0 με εμφανιση αθλια σαν την χθεσινη και να παρει παραταση αυτη η κωμωδια...

ilias87 - 10/1/2019 17:25

Στη ζωή μου όταν λέω τη λέξη οικογένεια συμπεριλαμβάνω και την ΑΕΚ μέσα πως το λένε ρε παιδί μου την αγαπάω ποτέ δεν θα παίξω ξύλο για την ΑΕΚ πάντα άκουω και σέβομαι τον αντίπαλο μου οποίος και να είναι!!Αλλά δεν πάει να πει επειδή πήραμε πέρυσι το πρωτάθλημα σταματάει η ζωή με αυτό,Ούτε πάει να πει ότι η ομάδα επειδή έφερε κάποια αποτελέσματα στην Ευρώπη θα πρέπει να μας φοβούνται η μικρότερες ομάδες.. άλλη φορά έβγαινα στο καφενείο και έβλεπα 90 λεπτά με τα μάτια καρφωμένα στην ΤV... Συνέχεια και Εχθές έλεγα όπως λένε και στο χωριό μου μασαλια δλδ ιστορίες με τον ένα και τον άλλον,Αυτό παει να πει ότι με τσατιζει η ομάδα που βλέπω αυτή τη στιγμή..θεωρώ επειδή κ εγώ έπαιξα μπάλα δεν ήμουν ο παιχταράς που θα έκανα εντύπωση σε όλους το κατείχα πάντως το τόπι άρα γνωρίζω λίγη μπαλίτσα αυτό που έβλεπα πέρυσι και αυτό που βλέπω φέτος είναι η μέρα με τη νύχτα,τι να το κάνω που με πέρασε τσου Λου εκει δεν κάναμε ούτε μια αξιοσέβαστη εμφάνιση άμυνα άμυνα λες κ αν τρώγαμε 5 μέσα στο ΟΑΚΑ από τη Μπάγερν θα σ έλεγε κανείς τπτ!τεςπα φτάνει δεν ξανα γράφω άλλο για τον Μαρίνο κουράστηκα ας τον ψυχολογίσει ο πρόεδρος έξυπνος άνθρωπος είναι απλά αν ήμουν εγώ στη θέση του θα έψαχνα να βρω μια λύση και όχι πάντα στις δηλώσεις που κάνει να λέει δεν τρέχει η ομάδα και δεν δεν δεν αν δεν μπορείς να κερδισεις την εμπιστοσύνη των ποδοσφαιριστών σου δεν μπορείς να τους την επιβάλεις..έχασες κ την δικιά μας εμπιστοσύνη φίλε Μαρίνο συντοπίτη ελπίζω να χάσεις γρήγορα και την εμπιστοσύνη του μελ γιατί όσο κάθεσαι στην ομάδα κάνεις κακο..

krav21 - 10/1/2019 17:45

Α... ΕΙναι και συντοπιτης σου αδερφε. Μεγαλη απογοητευση τελικα ο Μαρινος. Πολυ κριμα,ηθελα να πετυχει στην ΑΕΚ.

andreaspaj21 - 10/1/2019 15:24

Συμφωνω σε οσα λες αλλα και με εμενα προπονητη η και χωρις προπονητη εχθες επρεπε για πλακα να κερδισουμε με 5 - 0 ειδικα απο την στιγμη που ο Κισσαμικος δεν επαιξε ταμπουρι .

Μηπως αυτη η ξενερωμενη ομαδα ειναι ετσι επειδη δεν καρπωθηκε μερος των οικονομικων εσοδων που ειχαμε !!!!

Δεν λεω οτι επρεπε να τα καρπωθει !!! απλα μηπως αυτος ειναι ενας βασικοτατος λογος ??????... Συνέχεια
Ο Ουζουνιδης φταιει για τους παιχτες που εφυγαν και για τους παιχτες που δεν ανανεωναν και δεν ανανεωνουν ?????????

Μηπως καβαλησαν το καλαμι οιν παιχτες δικαια η αδικα και την πληρωνει ο ευκολος στοχος δηλαδη ο προπονητης ??????

Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι δεν εχει μεριδιο ευθυνης και βεβαια σημαντικο !!!!! αλλα μηπως του φορτωνουμε περισσοτερα απο οσα πρεπει ??????

krav21 - 10/1/2019 16:17

andreaspaj21 Ο προπονητης ειναι το Α και το Ω σε μια ομαδα. Τι να πουμε τωρα,τα παραδειγματα ειναι αμετρητα. Εαν ο προπονητης δεν δεσει,δεν αποκτησει χημεια μεσα στην ομαδα,δεν κερδισει τον σεβασμο και την εμπιστοσυνη των παικτων του,τοτε απλα δεν υπαρχει ομαδα. Δες την Ρεαλ φετος ποσο ταλαιπωρειται απο τη στιγμη που αποχωρησε ο Ζινταν. Τρια μπαλακια απο την Εϊμπαρ και ηττα 0-2 απο Εσπανιολ. Ποια? Η Ρεαλ με το αμυθητο μπατζετ. Ο Μπεϊλ στον τελευταιο αγωνα αποχωρησε απο το γηπεδο... Συνέχεια στο 75'. Δεν καθισε να δει ολοκληρο τον αγωνα της ομαδας του. Υπηρχε περιπτωση να τα κανει αυτα με ΖΙντανε και να μην εχει το σκεφτει διπλα και τριπλα? Τα αναφερω αυτα διχως να κανω συγκριση με ΑΕΚ. Απλα αυτο που λες "δεν χρειαζεται προπονητης για να κερδισουμε 5-0 τον Κισσαμικο" ειναι κατι σαν αστικος μυθος. ΤΟ λεμε απλα για να δωσουμε εμφαση στο γεγονος πως η ομαδα μπορει να ειναι πολυ καλυτερη απο αυτο που παρουσιαζει. Φυσικα και χρειαζεται προπονητης σε αγωνες ακομα και με Κισσαμικους. Μη σου πω ειναι απαραιτητος ο προπονητης σε τετοιους αγωνες. Σε ενα ντερμπι στο κατω κατω οι παικτες εχουν ηδη κινητρο να παιξουν. Με τους ΚΙσσαμικους ειναι δυσκολα και εκει πρεπει ο προπονητης να εξασφαλισει οτι οι παικτες θα δουνε σοβαρα το ματς,θα εχουν το μυαλο τους στο παιχνιδι,δεν θα υποτιμησουν τον αντιπαλο και οτι θα φροντισουν να εξασφαλισουν την προκριση απο τον πρωτο αγωνα. Ομαδα που δε τρεχει,που δεν εχει αυτοματισμους,που δεν εχει παθος και διαθεση δεν κερδιζει ευκολα ουτε ομαδα Γ εθνικης.

Επειδη το πας αλλου το θεμα θεωρω πως εισαι λαθος. Οταν η ομαδα σερνοταν επι Κετσπαγια και Μοραϊς,πολλοι εβραζαν και βριζανε τους παικτες για αυτο που παρουσιαζανε. Αν θυμασαι ο Μπακακης ο Λαμπροπουλος και αλλοι πολλοι δεν θα επρεπε να περνανε ουτε εξω απο τα Σπατα. Οταν ηρθε ο Χιμενεθ ολοι αυτοι μεταμορφωθηκαν και ειδαμε ολοι τι καταφεραν περυσι και πως κωλοτουμπιαστηκαμε.

Αυτο που αναφερεις να καρπωθουν λεει μερος των οικονομικων εσοδων, τι ακριβως θες να πεις? Οι παικτες εχουν υπογεγραμμενα συμβολαια και μαλιστα πληρωμενα ολα στην ωρα τους. Τα πριμ για προκρισεις,τιτλους κτλ. ειναι ολα προκαθορισμενα και αποδοθηκαν στους παικτες οπως επρεπε. Τι αλλα οικονομικα εσοδα θα επρεπε να καρπωθουν δηλαδη για σενα? Μηπως αναφερεσει στα συμβολαια????? Γιατι αν το λες αυτο μετα και τις τελευταιες εξελιξεις,τοτε σηκωνω τα χερια.

Ειχες δηλαδη την απαιτηση η ΑΕΚ να δωσει συμβολαιο 800 χ. στον ΣΙμοες,600 χ. στον Τασο και 350χ.. στον Βασιλη???? Δηλαδη να δωσει κανενα μυριο παραπανω η ΑΕΚ επειδη το θελησαν οι παικτες? Για πες μου τι συμβολαια βρηκαν αλλου αφου η κακια ΑΕΚ δεν τους "ανταμοιβει" με αυτα που ζητανε? Ειδες πουθενα να στηνεται καμια ουρα και να πεφτουν τα μυρια και οι προτασεις βροχη? Ηδη ο ενας καταλαβε το λαθος του και γυρισε. Και η ΑΕΚ απεδειξε πως δεν εχει κανενα ιχνος εκδικητικοτητας απλα υπηρετει τα συμφεροντα του συλλογου. Οσο και να μας χαλαει μερικους αυτο.

Θα επρεπε σαν οπαδοι να εχουμε βαλει και εμεις λιγο μυαλο μετα την περιπετεια στις μικροτερες κατηγοριες. Η ΑΕΚ δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα. Δινει τα χρηματα που νομιζει πως ειναι δικαια στην αγορα αναλογα με την αξια και αγωνιστικη και μεταπωλητικη του καθε παικτη. Και πραγματικα νομιζω πως οι προτασεις της ηταν παραπανω απο αξιοπρεπεις.

Παμε παρακατω.Ο Ουζουνιδης δεν φταιει αφου ρωτας για τους παικτες που εφυγαν,αλλα σιγουρα φταιει για τους παικτες που ηρθαν και δεν τους ανεδειξε. Οπως ο Ουζουνιδης φταιει που παικτες που περυσι εβγαζαν ματια,φετος μας πονανε τα ματια να τους βλεπουμε. Δεν ειναι σωστο να κανουμε υποθεσεις αλλα πραγματικα πιστευω πως αν φετος ο Ουζουνιδης ειχε στην ομαδα Βρανιες,Αραουχο,Λαζαρο,Κονε,θα βλεπαμε μια απο τα ιδια. Και πιστευω πως αν ο Χιμενεθ ειχε φετος τους Πονσε.Μπογε,Αλεςφ,Οικονομου,Αλμπανη,Γιαννωτα, θα ειχαμε ακομα καλυτερη ομαδα απο περυσι.

Ο Ουζουνιδης δε φταιει που ο Μπακακης δεν μπορει να παρει τα ποδια του ενω περυσι ηταν τουρμπο??? Ποιος φταιει δηλαδη? Ο Ουζουνιδης δε φταιει που ολοι οι παικτες ειναι κατα πολυ χειροτεροι απο περυσι? Ο ουζουνιδης δε φταιει που η ομαδα στο 60 μενει απο δυναμεις και αδυνατει να τρεξει και να πρεσαρει? Ο Ουζουνιδης δε φταιει που οι παικτες ειναι απειθαρχοι,με νευρα και ατομιστες? Ο Ουζουνιδης δε φταιει που ενω η αμυνα μας ηταν μπετον αρμε τωρα γινεται το πανηγυρι του καθε απιθανου που μας βαζει γκολ?

Τι θα πει καβαλησαν οι παικτες το καλαμι???? Και ο Ουζουνιδης τι ρολο βαραει δηλαδξ? Να φροντισει να το ξεκαβαλησουν αν αυτο ειναι το προβλημα. Αν βλεπει πως δεν μπορει να το κανει αυτο,ας παραιτηθει. Δεν καταλαβα δηλαδη. Αυτο συμβαινει παντου στον πλανητη. Ο προπονητης εχει να διαχειριστει στην ουσια 25 παιδια. Δεν γινεται ρε μεγαλε προπονητη να τα βγαζεις στον τακο συνεχως. Δεν γινεται να τους διαλυεις την ψυχολογια. Δεν γινεται να μην μπορεις να τους επιβληθεις και να εχεις τον σεβασμο τους. Δεν γινεται επι τριμηνο να κανεις απλα διαπιστωσεις "δε τρεχουμε,δε παιζουμε,δεν εχουμε παθος, κτλ". ΔΙαπιστωσεις κανω και εγω και εσυ. Αλλη ειναι η δουλεια του. Καλο θα ηταν να μας ελεγε γιατι επι τρεις μηνες η ομαδα δε μπορει να τρεξει? Γιατι μετα απο εικοσι μερες ξεκουραση και μια μινι προετοιμασια μεσα στις γιορτες,η ομαδα παρουσιαστηκε πιο κουρασμενη και ανετοιμη? Αυτα θελουμε να ακουσουμε και οχι διαπιστωσεις. Και να δουμε κατι βρε αδερφε,μια βελτιωση σε κατι μεσα στο παιχνιδι. Κατι που να σε κανει να πεις, ρε γαμωτο,κανει δουλεια ο ανθρωπος,παρτε του αλλους 2-3 Κριστισιτς να φτιαξει ομαδαρα. Να τους κανει τι ο Ουζουνιδης? Να τοςυ καταντησει σαν τον Λιβαγια που μοιαζει με παλαιμαχο? Περυσι πεταγε φωτιες. Αν τον βλεπαμε φετος πρωτη φορα τον Μαρκο στην ΑΕΚ υπηρχε περιπτωση μια στο εκατομμυριο να εδινε η ΑΕΚ 1,8 μυρια να τον κρατησει δικο της????

Ακομα πιστευεις πως ο Ουζουνιδης δεν ειναι υπευθυνος για αυτο το χάλι που παρακολουθουμε?

siokostas - 10/1/2019 20:31

Πάρα πολύ σωστός αδελφέ. Να συμπληρώσω ότι ο χαρακτήρας του Ουζουνίδη δεν βοηθάει να υπάρξει δέσιμο με τους παίκτες για να αποδώσουν στο μέγιστο τους. Και για να μην κρυβόμαστε η ατομική αξία των παικτών μας είναι χαμηλότερη από το συνολική αξία που απέδιδε η ομάδα πέρυσι, χάρη στην καλή ψυχολογία των παικτών. Ο Ουζουνίδης παίρνει κάτω από τη βάση σε αυτό τον τομέα, δεν μπορεί να έρθει κοντά στους παίκτες, να γίνει φίλος τους και να πάρει το 100% από αυτούς. Τα ίδια έκανε και στον... Συνέχεια βάζελο, αλλά εκεί λόγω της μιζέριας που υπήρχε έβγαλε αποτέλεσμα, σε ένα νοικοκυρεμένο όμως σωματείο όπως η ΑΕΚ, δεν έχει την ικανότητα να εμπνεύσει τους παίκτες και να τους οδηγήσει σε επιτυχίες.

JIMAETOS - 10/1/2019 18:27

Όταν κάποια στιγμή είχα γράψει κάτι αντίστοιχο, όχι βέβαια τόσο εμπαιριστατωμένα, το dislike πήγε σύννεφο. Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις και διαπιστώνω επιτέλους ότι και οι περισσότεροι βλέπουν πια την πραγματικότητα, όπως πιστεύω και η διοίκηση το βλέπει και δεν θα αργήσει να έρθει αντικαταστάτης...

andreaspaj21 - 10/1/2019 16:38

Η δικαιολογημένη σου αγανάκτηση μάλλον δεν σε βοήθησε να κατανοήσεις όσα έγραψα. Στο τέλος γράφω ότι ο προπονητής έχει πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης !!!!!

Όπως επίσης πιστεύω βάση όσων έχουμε δει που ζήτησαν πολύ περισσότερα χρήματα από όσα άξιζαν και έτσι έγινε η ζημιά στα αποδυτήρια!!!

Ο προπονητής είναι το 50% όσο παπαρας και να είναι επαναλαμβάνω όμως ότι δεν είναι ο μοναδικός... Συνέχεια υπεύθυνος!!!!

krav21 - 10/1/2019 17:07

andreaspaj21 Ποτε δε φταιει παντα ο ενας. Αν ειναι δυνατον. Πολλα και διαφορα φταινε σε μια ασχημη κατασταση. Αντικειμενικα φταιει η διοικηση που τον διαλεξε. Αλλα σε αυτες τις επιλογες δεν υπαρχει πουθενα συμβολαιο επιτυχιας. Να ζητησουμε δηλαδη ευθυνες γιατι τον φερανε? Αφου και οι περισσοτεροι ειμασταν ικανοποιημενοι οταν ηρθε στην ΑΕΚ. Πιστεψαμε πως θα δουμε καλυτερα πραγματα. Και τον Χιμενεθ οταν τον φεραμε πολλοι εκραζαν αλλα τελικα δικαιωθηκε η επιλογη της... Συνέχεια διοικησης. Δεν μπορεις να ζητησεις ευθυνες επειδη τελικα δεν βγηκε μια ορθολογικη επιλογη.

Το θεμα δεν ειναι γιατι το εφεραν αλλα γιατι συνεχιζουν να τον κρατανε στη θεση του ενω ξεκαθαρα δεν προχωραει η φαση μαζι του.

Απο εκει και περα ποιος αλλος ειναι θεωρεις υπευθυνος για ολο αυτο το αγωνιστικο χαλι που παρουσιαζει η ομαδα? Πες μου συγκεκριμενα για να μπορεσω να σου απαντησω. Για μενα ο προπονητης εχει το 90% της ευθυνης για αυτο που ειδαμε χθες και με τον Κισσαμικο.Ο προπονητης εχει φερει τους γυμναστες του που ειναι υπευθυνοι για αυτη την εικονα παλαιμαχων που παρουσιαζουν. ΠΡαγματικα θελω να μου πεις που αλλου επιρριπτεις ευθυνες. Ουτε η τιμωρια εδρας και βαθμων ειναι δικαιολογια για αυτο το χαλι. Ουτε η αργη ενσωματωση του Μπογε. Ουτε τιποτα. Ο προπονητης οφειλει να βρισκει λυσεις σε ολα αυτα.

andreaspaj21 - 10/1/2019 17:26

Δεν θα τα χαλάσουμε στα ποσοστά ευθύνης του προπονητή και η αλήθεια είναι ότι ο Μαρίνος μετράει αντίστροφα πλέον για την παραμονή του στην ομάδα και έτσι τελικά πρέπει να γίνει ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΡΚΕΤΟ !!!!!!

krav21 - 10/1/2019 17:42

andreaspaj21 Μαζι σου..Πες μου τι αλλο πρεπει να γινει νομιζεις. Πες μου ποιοι αλλοι εχουν ευθυνες για το φετινο χάλι....

andreaspaj21 - 10/1/2019 18:31

Κρατα πανω απο ολα αυτο !!!!

Θεωρω οτι ο Μελ ειναι οτι καλυτερο μπορουσε να μας τυχει στην παρουσα φαση αλλα ........

Ειμαι ελευθερος επαγγελματιας και διατηρω μια βιοτεχνια αυτο με κανει να συμμεριζομαι απολυτα την σφιχτη οικονομικη πολιτικη μιας εταιρειας αλλα ολα μα ολα εχουν ορια !!!!!!!!!!!!!

Στερηθηκα να φτιαξω την επαγγελματικη μου στεγη αλλα φροντισα επισης να εχω και τα απαραιτητα... Συνέχεια εργαλεια για να αντιμετωπισω τις οποιες απαιτησεις .

Θα πω κατι και ας με κραξετε ..... φετος πηγα γηπεδο 2 φορες και αυτες τον Αυγουστο μια στα προκριματικα του τσου λου και την πρωτη με τα Γιαννενα , παρολλο το κραξιμο των φιλων μου δηλωσα οτι γηπεδο δεν ξαναπαταω μεχρι να νιωσω οτι κατι θα με προκαλεσει να παω ,η ατακα ηταν η εξης ... ειμαι πολυ εκνευρισμενος με τον Μελ δεν βγαινει φετος η χρονια με αυτες τις απαιτησεις και αυτο το υλικο !!!!!!!!

Δυστυχως το ονειρο μου σκατα στο στομα μου βγηκε αληθινο και σε καθε κακο αποτελεσμα με επαιρναν οι φιλοι μου και για χαβαλε μου ελεγαν ....ειμαι πολυ εκνευρισμενος με τον Μελ ....

Ειμαι 54 ετων και γνωριζω παρα πολυ καλα απο ποδοσφαιρο και ψυχολογια παιχτων και υπαλληλων !!!!!!

Χεστηκε ο καθε Σιμοες αν η ΑΕΚ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΓΗΠΕΔΟ χωρις χρεη !!!!!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΑΗΜΟΣ !!!!!!

Ελατε στην θεση ενος υπαλληλου που παει σε μια επιχειρηση μικρη και φτωχη και συμφωνει σε ενα χ ποσο το οποιο παντα παιρνει στην ωρα του αλλα ειναι πλεον μικρο για τα εσοδα της επιχειρησης που αυτοι οι υπαλληλοι ηταν η αιτια της μεγαλησ κερδοφοριας ......... Δεν θα ζητησουν το παραπανω ???????? ολοι θα ζηταγαμε !!!!!! τα πηραν? οχι !!!!! οποιο προισταμενο εργοδηγο και να τους εφερνα οιν υπαλληλοι εχουν πλεον ξενερωσει !!!! Ποσοι μα ποσοι ρε μαγκες απο ολους εμας δεν εχουν πει οτι εγω γαμι@μαι και δεν πηρα το παραπανω !!!!

ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙΣ ?????

Ολα αυτα σε συνδιασμο με την ανικανοτητα του προπονητη να διαχειρηστει ειδικες καταστασεις μας οδηγησαν σε αυτο ΤΟ ΧΑΛΙ !!!

Εγω λοιπον σαν οπαδος μετα απο 20 περιπου χρονια σφαλιαρας ηλπιζα σε καποιες οχι υλικες επενδυσεις αλλα σε εμψυχο υλικο το οποιο ποτε μεχρι σημερα δεν ειδα !!!!!!!!!

ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΣΕ !!!!!

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ !!!!!

Επρεπε το 20% των εσοδων απο τσου λου και γιουροπα να παει σε νεους ικανους παιχτες και συμβολαια που ποτε δεν πηγε .!!!!!!!!!!!!!

Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα την μειωμενη αποδοση σε συνδιασμο την ανικανοτητα του προπονητη !!!!

barlos21 - 10/1/2019 15:34

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...ΚΡΑΞΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΛΑΡΗ Κ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΙΣΟΣ Κ ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ!!ΜΟΝΟ ΑΕΚ

DimLofR21 - 10/1/2019 13:32

Σ Ω Σ Τ Ω Τ Α Τ Ο Σ

mario_koralh - 10/1/2019 20:27

Το λέω άλλη μια φορά .Οι προπονητές κρίνονται συνολικά στο τέλος της περιόδου .Οι αλλαγές στη μέση μόνο αναστάτωση φέρνουν στην ομάδα .

demetrios21 - 10/1/2019 21:06

Εν γένει ισως έχεις δίκιο περί κρίσης έργου σε κάποιο βάθος χρόνου, αλλά νομίζω ότι υπάρχει κι ένα "σημείο μη επιστροφής" σε κάποιες περιπτώσεις. Το οποίο ως φαίνεται το έχουμε ήδη ξεπεράσει εδώ προ πολλού.


Όσο για πιθανή αναστάτωση, τέτοιο πράγμα δεν υφίσταται. Μακάρι να "αναστατωθούμε" όσο... Συνέχεια αναστατωθήκαμε όταν ήρθε ο Μανόλο, όσο αναστατωθηκε τώρα η Man U με Solskjaer, κοκ.

sithlord - 10/1/2019 19:37

Αδέλφια, εγώ αναρωτιέμαι εάν ο Ουζουνιδης έχει αξιοπρέπεια. Δεν γίνεται να αναλαμβάνεις την πρωταθλήτρια το καλοκαίρι και σήμερα να δείχνει αυτή την εικόνα και να μην παραιτείσαι. Στο κάτω κάτω αν παραιτηθεί δεν θα μείνει μακροχρόνια άνεργος, θα αναλάβει λογικά κάποια μικρομεσαία ομάδα της Σούπερ Λιγκ για να βγάζει το ψωμάκι-παντεσπάνι του.

Λίγο ευθιξία δεν έχει; Πολλοί από εμάς έχουμε κάποια στιγμή παρατήσει κάποια δουλειά γιατί τα... Συνέχεια πράγματα δεν πήγαιναν όπως θα θέλαμε και χωρίς μάλιστα να είμαστε και σίγουροι ότι θα βρούμε κάποια άλλη. Τι περιμένει; Προτιμά να τον διώξουν για την αποζημίωση; Την έχει τόσο πολύ ανάγκη; Αμφιβάλλω...

monoenwsi21 - 10/1/2019 18:59

Δεν έχω βρίσει- χλευάσει ποτέ παίχτες ή προπονητές που υπήρξαν μέλη της ΑΕΚ επειδή δεν πρόσφεραν αυτά που έπρεπε ή περιμέναμε! Εχω βρίσει αυτούς που φέρθηκαν πούσ### κα στη ομάδα! Τον Μαρίνο τον πίστεψα και τον πίστευα μέχρι πριν λίγο καιρό.Δεν τον θεωρώ κακό προπονητή.Τωρα όμως θεωρώ ότι για την ΑΕΚ για διάφορους λόγους δεν κάνει.Μπορεί σε άλλη ομάδα να μεγαλουργήσει! Βλέπε παράδειγμα Σάντος με βάζελο και εθνική Πορτογαλίας και Ρανιέρι με εθνική Ελλάδας και Λέστερ! Δεν μπορεί να... Συνέχεια προσφέρει τίποτα στους παίχτες ατομικά ούτε στην ομάδα σαν σύνολο.Θεωρω ότι αυτοί οι παίχτες με έναν προπονητή στυλ Μανόλο θα πεταγαν! Όποτε άμεση αλλαγή για να μην χάσουμε τα πάντα! ΥΓ. Δεν βλέπω πως θα μπορούσε Μαρίνος να αλλάξει το κλιμα,με τίποτα όμως δεν το βλέπω αυτό.

yellowvest - 10/1/2019 18:38

Αυτό το ερώτημα μας απασχολούσε ...πριν έρθει ακόμα στην ΑΕΚ .Όλοι λέγαμε τότε μακάρι ,τώρα που είδαμε τη δουλειά του ,δεν θα έπρεπε να απασχολεί το θέμα .Μάλλον δεν το έχουμε με τους πρώην πράσινους πρτοπονητές και ο Δώνης δεν ακούμπησε ...αν και ο Μαρίνος συγκλίνει σαν δουλειά και αποτελέσματα προς Κετσπάγια και Μοράις ,κατώτερος του Πογιετ ,ίσως και από Δελλα και φυσικά πολύ χειρότερος του Χιμένεθ .

Makris - 10/1/2019 18:23

Και η βασική και μοναδική απάντηση είναι ότι δεν μπορεί!!

Miros - 10/1/2019 18:15

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΡΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ Ο ΜΑΡΙΝΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΓΡΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ

George ΒΕΡΟΙΑ - 10/1/2019 17:58

Αμ ΔΕΝ...........................

jony1997 - 10/1/2019 17:38

Είμαι της άποψης να παρθεί οριστική απόφαση για τον Ουζουνίδη, όταν βγουν από το "ψυγείο" και οι Λαμπρόπουλος, Σιμόες, ή έστω ο Σιμόες. Στην αρχή παίζαμε την καλύτερη μπάλα στην Ελλάδα. Όταν προέκυψε το πρόβλημα με τα συμβόλαια, ειδικά του Σιμόες, άρχισε η καμπή.

chris_farges - 10/1/2019 17:25

Το μονο που μπορει να αλλαξει ειναι με την φυγη του αντε το καλο νεο περιμενουμε ...Μιλογιεβιτς η καλυτερη λυση

Xarouhs - 10/1/2019 16:54

Η υπόθεση που κάνω είναι, πως ο επόμενος προπονητής θα είναι ο Κάναντι ή μια τέτοια περίπτωση προπονητή, που λήγει το συμβόλαιο του το Καλοκαίρι και δεν θέλει να αφήσει την ομάδα του τώρα ή και ο Πρόεδρος δεν θέλει να δώσει χρήματα στην ομάδα του για να τον αποκτήσει από τώρα. Επίσης μπορεί ο νέος προπονητής να μην θέλει να καεί στην μέση της σεζόν ή και ο Πρόεδρος να μην θέλει να τον κάψει.

Θεωρώ δηλαδή πώς ο επόμενος προπονητής μας είναι σε ομάδα για αυτό και δεν αλλάζει τον Μαρίνο για 6... Συνέχεια μήνες.

Από την άλλη, βλέποντας αυτό το θέαμα νομίζω είναι επιβεβλημένη η αλλαγή προπονητή, και ο Πρόεδρος να βάλει τα δυνατά του και αυτόν που θα φέρει να τον στηρίξει με τα κατάλληλα πρόσωπα, γυμναστή, βοηθό προπονητή. Είναι το βασικό κομμάτι της ομάδας και σαν μεταγραφή να το πάρεις. Οπότε Πρόεδρε ότι καλύτερο.

Simosk - 10/1/2019 17:00

OΧΙ ο Καναντι !!! Φτανουν τα στοιχηματα και τα λαχεια !!!!!! Προπονητης με ευρωπαϊκες παραστασεις χρειαζεται στην ΑΕΚ.

Manos_AEK21 - 10/1/2019 16:59

Πιστεύω ότι αυτό που συνέβη στην Μαντσεστερ Γιουναϊτεντ που ήτανε μαύρο χαλί ((ακριβώς το ίδιο περνάει τώρα η ΑΕΚ μας)) με τον Μουρινιο που δεν τον πιγενανε με τίποτα οι παίχτες και με το που διωξανε τον Μουρινιο και φέρανε τον Σολσκιερ και τον πάνε πάρα πολύ τον Σολσκιερ οι παίχτες της Μαντσεστερ Γιουναϊτεντ βλέπετε τι ματσαρες κάνουνε... ***Η καλύτερη λύση για την ΑΕΚ μας να φύγει ο Μαρίνος Ουζουνιδης.....

Navagosmyk21 - 10/1/2019 16:51

Δηλαδη ρε παιδια τι θελετε να αρχισουν να πλακωνοντε και οι παικτες μεταξυ τους ?γιατι αμα συνεχισουμε με τετοια αποτελεσματα και εναν προπονητη να ριχνει συνεχεια το φτεξιμο στους παιχτες του και η διοικιση να μη κανει κατι...θα αρχισει στο τελος να πλακωνετε ο μανταλος με το λιβαγια κ ο Αλεφ με τον μπακακη...δε γινοντε αυτα..μαζι με το νεο αιμα(κριστισιτς) και οποιον αλλο ερθει,φερνεις και ενα καλο προπονητη με προγραμα κ πιστωση χρονου να δουλεψει απο φετος και να... Συνέχεια χτισει την ΑΕΚ της Αγια Σοφιας και να σωσει οτι σωζετε στι φετινη και χωρις ανχος στον ιδιο γτ ετσι κ αλλιως σε ολους τους στοχους ημαστε εκτος...Παμε ΑΕΚαρα ας φωτισει ο Θεος Προπονητες,Παικτες και Διοικηση να φτιαξει το Κλιμα

MrCaptTolis21 - 10/1/2019 16:50

Λοιπόν οποίος δεν το έχει καταλάβει ας ασχοληθεί με το τέννις ! Η παίχτες έχουν αποφασίσει ότι θέλουν να διώξουν τον Ουζουνίδη! Κάνει μπαμ αλλαγή προπονητή τώρα , το ίδιο ακριβώς συνέβη στην Γιουνάιτεντ πριν κάνα μήνα

angelm - 10/1/2019 16:48

Τον στήριξα μέχρι αηδίας αλλά δεν πάει άλλο από τη στιγμή που έχει χάσει τα αποδυτήρια όσο μένει κακό κάνει ακόμα κι ένας υπηρεσιακός ως το καλοκαίρι θα ήταν καλύτερη λύση να αλλάξει η ψυχολογία

mikehas21 - 10/1/2019 16:42

Πριν αποφασίσουμε ποιο παίχτη πρέπει να διώξουμε,κρατήσουμε,αγοράσουμε,δανείσουμε,δανειστούμε....πρέπει να έρθει ένας προπονητής που να μπορεί να είναι άξιος του μεγέθους της ΑΕΚ.Η πρώτη ενέργεια που έπρεπε να γίνει ήταν η αλλαγή προπονητή μιας και μεσολαβούσε η περίοδος αγωνιστικής απραξιάς!Φαίνεται ότι προτιμήθηκε η απομακρυνσή του με πάταγο και αγανάκτηση....

konan - 10/1/2019 16:37

Όχι...

Arisaek21 - 10/1/2019 16:36

Με ολο τον σεβασμο αυτο αποκλειεται να γινει αφου δεν εγινε μεχρι τωρα αλλιως θα σκισουν τα πτυχια τους οι ψυχολογοι...

eargle - 10/1/2019 16:36

έχω μπει είκοσι φορές να διαβάσω ότι μας χαιρέτησε αλλά δεν , τι ακριβώς περιμένουμε ? οι παίκτες ξενερωμένοι οι οπαδοί το ίδιο , η ομάδα δεν βλέπεται ούτε με κολλύριο , δεν τίθεται θέμα εμπάθειας αλλά δεν κάνουν όλοι οι προπονητές για όλες τις ομάδες τι πρέπει να κάνουμε ? εθελοτυφλούμε εδώ και 3 μήνες δεν πάει άλλο αν συνεχίσουμε έτσι θα αρχίσουμε να κινδυνεύουμε, το πρωτάθλημα έχει πολύ ψωμί ακόμα δεν είμαστε στις τελευταίες αγωνιστικές.

konpalaiologos - 10/1/2019 16:30

Να ρωτήσω κάτι χωρίς εμπάθεια...ειλικρινά τι άλλο περιμένουμε? Μας παίρνει για άλλη μια γκέλα? Αυτό που βλέπουμε μπορεί να αλλάξει από τον ίδιο άνθρωπο? Να δεχθώ 6δεν έχει παίκτες...να δεχθώ ότι δεν έχει την περσινή ομάδα....χθες όμως παίζαμε με τους βασικούς, κόντρα στον Κισσαμικο...η ομάδα ήταν άνευρη και χωρίς ίχνος αυτοματισμού...Μην κρυβόμαστε...οι Έλληνες προπονητές είναι μόνο για μικρομεσαίες ομάδες..αν αργήσει κι άλλο η αλλαγή προπονητή, νομίζω ότι θα τερματισουμε σε θέση όχι... Συνέχεια τιμητική για την ΑΕΚ που ήρθε...κι όχι που ακόμη έρχεται...πάντα κατά τη γνώμη μου

pavlos20 - 10/1/2019 16:20

Emis takes leme afta edo kai mines.alla pios akoui. Den kani o Marinos Gia tin AEK.telos.

ΚΟΝΑΝΒΑΒΑΡΙΑΝ - 10/1/2019 16:10

ΟΙ ΠΑΊΚΤΕΣ ΠΑΊΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ .ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΦΤΑΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΊΝΗΤΡΑ (ΤΕΛΟΣ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΥΡΏΠΗ) ΑΛΛΑ ΣΈΡΝΟΝΤΑΙ . ΑΔΙΚΑΙΟΛΌΓΗΤΑ ΝΕΥΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΈΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΆΔΟΣ (ΛΙΒΑΓΙΑ, ΜΑΝΤΑΛΟΣ). ΣΕ ΚΑΝΈΝΑ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΕΊΧΑΜΕ ΔΙΆΡΚΕΙΑ 90 ΛΕΠΤΑ . ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΙΚΤΏΝ ΚΆΚΙΣΤΗ . ΚΆΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΆΞΕΙ ΆΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΎΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝΏΔΥΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΉΣ.

veroia21 - 10/1/2019 16:08

Φυγεεεεεε. Δεν αντέχεται άλλο αυτή η εικόνα. Βλέπω την ΑΕΚ φέτος από αγγαρεία.. Βλέπω τους παίκτες και κουράζομαι ενώ κάθομαι στον καναπέ.

R21_AEK - 10/1/2019 15:45

Κωστα πες καποιον απο την διοικηση οτι ο περισσοτερος κοσμος της ΑΕΚ δεν τον θελει τον Ουζουνιδη ο ανθρωπος δεν μπορει να σταθει στην ΑΕΚ μια φορα ας ακουσουν τον κοσμο της ΑΕΚ δεν ειναι κακο.

Manos_AEK21 - 10/1/2019 16:04

Δεν χρειάζεται φίλε μου να πει τίποτα ο Κώστας γιατί από την διοίκηση βλέπουν και διαβάζουν κάθε μέρα το τι λέει και τι θέλει ο κόσμος της ΑΕΚ... ***Εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου η απομάκρυνση του Μαρίνου Ουζουνιδη από τον Πρόεδρο...

AEK_CIMH - 10/1/2019 16:01

Οχι ο περισσοτερος,το 99,9%(χωρις υπερβολες παντα)

Kostas38 - 10/1/2019 15:59

Υπερεκτιμημενος κοουτς τελικα δημιουργημα των δημοσιογράφων. Αν φύγει όμως πρέπει να φέρει όνομα απο εξω που θα ζητήσει μπάτζετ και παιχτες. Υπάρχει αυτή η διάθεση στην ΠΑΕ ?

R21_AEK - 10/1/2019 15:44

Κωστα πες καποιον απο την διοικηση οτι ο περισσοτερος κοσμος της ΑΕΚ δεν τον θελει τον Ουζουνιδη ο ανθρωπος δεν μπορει να σταθει στην ΑΕΚ μια φορα ας ακουσουν τον κοσμο της ΑΕΚ δεν ειναι κακο.

depon21 - 10/1/2019 15:43

Όταν φύγει πείτε μας να ξανά ασχοληθούμε..

R21_AEK - 10/1/2019 15:39

Εγω δεν μπορω να καταλαβω τον Προεδερο πως τον ανεχεται ακομα ι?Μοραις,Δελλα,Τιμουρ τους εδιωξε με συνοπτικες διαδικασιες αυτον γιατι τον κραταει αφου ειναι φανερο οτι δεν κανει ο συγκεκριμενος.

Mike 94 - 10/1/2019 15:32

Θεωρω απαραδεκτο οτι δεν τον εχουμε διωξει ακομα.

marios69 - 10/1/2019 15:29

Μα τι λέτε???

Σταματήστε το χιόνι, όχι άλλο χιόνι! !!!

Τελειωμένη υπόθεση, Το θέμα είναι πότε θα γίνει η αλλαγή να πάμε παρακάτω να ανακοινωθούν και οι όποιες μεταγραφές και να αλλάξει ψυχολογία και στους παίκτες και στο κόσμο.

aek_bruxelles - 10/1/2019 15:25

Εγω τον στηριζα, αλλα οταν ειδα να βριζει παρατηρητες και δαιτητες σε αγώνα ΤΣ. Λ. λες και τον αδικήσανε, ενω η ομάδα δεν είχε να δείξει τίποτα, τον ξέγραψα. Μου θυμίζει κάτι τύπους που είναι ημιμαθείς ή μυρωδιάδες και το παίζουνε, αυστηροί, συνοφρυωμένοι και δύσκολοι για να πείσουν ότι το κατέχουν ή οτι είναι σημαντικοί.

Moonchild21 - 10/1/2019 15:22

Σίγουρα χρειάζεται θαυματοποιός αυτή την στιγμή για να αλλάξει την κατάσταση αλλά φαίνεται ότι ο Ουζουνίδης δεν μπορεί να αλλάξει κάτι αυτή την στιγμή οπότε ας ελπίζουμε ότι έχουν κάποια σχέδια για νέο προπονητή.Η ομάδα έχει ένα στόχο το Κύπελλο και το μόνο σίγουρο είναι ότι έτσι όπως είναι τώρα δεν έχει καμία τύχη.Ισως ένα ηλεκτροσόκ με αλλαγή προπονητή πιέσει τους παίκτες.

BTB_21 - 10/1/2019 15:15

δε μπορω να φανταστω νεα απωλεια βαθμων στα γιαννενα αλλα η εικονα της ομαδας δε πειθει για κατι αλλο...

dReamthief - 10/1/2019 15:14

σήκω φύγε ρε mr δικαιολογία. όλο οι άλλοι φταίνε εκτός από εσένα.

Peponi21 - 10/1/2019 15:13

Την δευτερα παντως υπαρχει περιπτωση να μην γινει το παιχνιδι .. Στο ειδη ταλαιπωρημενο γηπεδο του Πας.. Ειδικα την ωρα που ειναι προγραμματισμενο να γινει το ματς η προγνωση δινει βροχες κ μετα τις 8 χιονια.. Λετε να παρει παραταση ο Μαρινος;; Ειδωμεν..

pelekan21 - 10/1/2019 15:12

Εσύ πιστεύεις ότι μπορεί να αλλάξει κάτι?

Πλάκα μου κάνεις? Αυτόν δεν τον γουστάρουν οι παίκτες!Έχει χάσει τα αποδυτήρια και είναι για λος πουλος!

Kostas38 - 10/1/2019 14:05

Τον ουζουνιδη θα τον κρίνω του χρόνου αφού φιαξει την ομάδα όπως την θέλει. Φέτος η ομάδα είναι σκασμενη.

Fotakos_monoAEK - 10/1/2019 15:12

Και ποιος την έσκασε φέτος ? Ο Χιμένεθ έκανε την προετοιμασία της ομάδας η ο Δημητριάδης δίνει το πρόγραμμα εκγύμνασης κ προπόνησης ? Φίλε Κώστα αντιλαμβάνεσαι ότι η ομάδα αυτή είναι του Ουζουνιδη κ δεν ήρθε ξαφνικά σαν υπηρεσιακός μέσα στο χειμώνα αλλά είχε όλο το χρόνο κ επί πλέον ήξερε κ την ομάδα που ήρθε κ το πρωτάθλημα κ τις απαιτήσεις που υπήρχαν οπότε από πού κ ως που χρειάζεται πίστωση χρόνου ?

marv - 10/1/2019 15:04

Αυτό το λέγαμε πέρυσι.

BlackKnight - 10/1/2019 14:26

Μπα; Καινούριο σύστημα είναι αυτό. Μία χρονιά πας καλά, πέρνεις πρωτάθλημα, την επόμενη είσαι σκασμένος; Και την μεθεπόμενη συνέρχεσαι; Αααα τσάμπα σούταρε η Μάντσεστερ τον Μουρίνιο. Έπρεπε να περιμένει του χρόνου που η ομάδα θα έστρωνε.

krav21 - 10/1/2019 14:11

Ζουνε αναμεσα μας.......

originalbomb - 10/1/2019 15:08

Μαζί με τον κριστιτς έπρεπε να έρθει και ο Μιλόγεβιτς πολύ καλος προπονητής να δουμε επιτελους λιγο ποδοσφαιρο φτανει με τον Ουζουνίδη κάτσε δεν υπάρχει πλέον ούτε ζήτημα αν μπορεί να αλλάξει την κατάσταση η απάντηση είναι όχι .... διώξτε τον αφού δεν φευγει πως θα γίνει δηλαδή ρε παιδιά

TermAEK - 10/1/2019 15:06

με Μπενφικα καθομουν πισω απο τον παγκο μας. Πριν ακομα αρχισει ο αγωνας γκρινιαζε. κατα την διαρκεια αυτου γυριζε στον παγκο για αρκετη ωρα κ εβριζε. Δεν ξερω αν ολοι αντιδρουν ετσι ( οι προπονητες) αλλα εφυγα με πολυ χαλια ψυχολογια απο το γηπεδο κ πιστεψτε με δεν εφταιγε η ηττα παρα αυτη η μιζερια. Αισθανθηκα κακομοιρια κ αυτο δεν ταιριαζει στην ΑΕΚ μας. πραγμστικα δεν ξερω τι φταιει...

R21_AEK - 10/1/2019 15:05

Καλα ακομα συζηταμε αν μπορει η οχι?Πλακα κανουμε τωρα επρεπε να χει φυγει εδω και καιρος απο τους πιο αχωνευτους προπονητες που εχουν περασει απο την ΑΕΚ.

Thana21 - 10/1/2019 15:03

Το βασικό ερώτημα Κέτσε νομίζω έχει απαντηθεί εδώ και καιρό.Στην αρχή υπήρχαν ενδείξεις και μετά από όλα όσα έχουν γίνει το τελευταίο δίμηνο έχει αποδειχθεί νομίζω ότι δεν μπορεί ο Ουζουνίδης να αλλάξει την κατάσταση.Πολύ τραγική η εικόνα της ΑΕΚ,όπου δεν είναι άμοιροι ευθυνών οι παίχτες βέβαια.

Έχω κριτικάρει την διοίκηση πολλές φορές,σαφώς φέρει μεγάλη ευθύνη για τις μεγάλες παραλείψεις... Συνέχεια του καλοκαιριού,όμως δεν δικαιολογούν τα λάθη της διοίκησης το να είναι 14 βαθμούς η ομάδα μακριά από τον πρώτο στη βαθμολογία.Πόσο μάλλον δεν δικαιολογούν αυτήν την άθλια εικόνα μες το γήπεδο.

Για αυτά πρωτίστως φταίει ο Ουζουνίδης με τους παίχτες.Ο Μελισσανίδης φταίει που δεν ενίσχυσε την ομάδα για να μπορεί κάνει πρωταθλητισμό μέχρι σε ένα σημείο κι ενόψει Ευρώπης.Το να είναι τόσο κακή η ομάδα και εκτός πρωταθλήματος από Οκτώβριο δεν φταίει ο Μελισσανίδης.Ο Μελισσανίδης θα φταίει αν δεν ενισχύσει την ομάδα όπως πρέπει τώρα και το καλοκαίρι.

Ο Μπογέ ξέρει πολύ μπάλα και για μένα βάσει ποιότητας περίμενα να είναι ο καλύτερος του ρόστερ.Παραπάνω κι από Λιβάγια.Όμως η προσφορά του μέχρι τώρα μηδαμινή με βάση τις δυνατότητες του.Μηδέν ουσία στο παιχνίδι του.Δυό-τρία παιχνίδια έκανε.Με Λαμία στο κύπελλο,με Άρη στο πρωτάθλημα και με γαύρο στο πρωτάθλημα.Στα υπόλοιπα ανύπαρκτος.Με Άγιαξ μνημονεύεται μόνο αυτή η ενέργεια,όπου δεν μπορεί να κριθεί ούτε θετικά ούτε αρνητικά στο τέταρτο που έπαιξε.

Από αυτόν τον παίχτη περιμένεις να κάνει την διαφορά.Μπορεί και ο Ουζουνίδης να μην έκανε καλή διαχείριση μαζί του,μπορεί να έμεινε αρκετό διάστημα εκτός λόγω τραυματισμού,αλλά δεν δικαιολογείται αυτή η εικόνα από παίχτη με τις δικές του δυνατότητες.

Δεν είπα ότι Γιαννιώτας ή Αλμπάνης έχουν προσφέρει περισσότερα.Ο Μπακασέτας που δεν τον έχω και σε μεγάλη εκτίμηση,με το 1/10 της ποιότητας από Μπογέ και χωρίς να είναι εξτρέμ,έχει προσφέρει πολύ περισσότερα από τον Αργεντίνο.

Για Σιμόες εννοείται το ιδανικό θα ήταν να μείνει.Εννοείται ότι καταλαβαίνεις την θέληση του να κάνει ένα καλό συμβόλαιο,γιατί οικονομικά στην καριέρα του έχει αδικηθεί με βάση όσα έχει προσφέρει σε σχέση με άλλους ποδοσφαιριστές.

Μέχρι τα 26 του έπαιζε στην Πορτογαλία χωρίς πολλά λεφτά.Ερχόμενος στην ΑΕΚ και κάνοντας την διαφορά από την πρώτη μέρα,τον πρώτο χρόνο είχε συμβόλαιο 90-100 χιλιάρικα και τα υπόλοιπα δυο χρόνια είχε 250-270 χιλιάδες τον χρόνο.

Είναι 29 χρονών και δεν έχει πάρει τα χρήματα που άξιζε,αλλά δεν υπέγραφε με το ζόρι.Εννοείται εκτιμάμε που έχει προσφέρει πολλά,εννοείται αξίζει μεγάλη σχετικά αύξηση στο συμβόλαιο για ανανέωση.Για μένα αυτό σημαίνει 500 χιλιάδες τον χρόνο.

Αν η ΑΕΚ έδινε 1.5 εκατομμύριο ετησίως στον Λιβάγια και 1 εκατομμύριο στον Μάνταλο εννοείται να έπαιρνε 7-8 κατοστάρικα ο Σιμόες.Από την στιγμή που δεν δίνει αυτά τα υπερβολικά λεφτά στα συμβόλαια της,πως να δώσει 7-8 κατοστάρικα στον Σιμόες;Κι ο Σιμόες έχει τα δίκια του να θέλει ένα καλό συμβόλαιο,αλλά και η διοίκηση έχει τα δίκια της.

marv - 10/1/2019 14:11

Επειδή είμαι από τους ελάχιστους που πιστεύω ακράδαντα ότι ο ποακ ΔΕΝ θα πάρει το πρωτάθλημα γιατί απλά είναι ποακ αφού, είναι κρίμα να αφήνουμε τους αγώνες να περνάνε έτσι περιμένοντας πότε θα αλλάξει η κατάσταση. Ας πάρουν μία γενναία απόφαση ΣΗΜΕΡΑ να πάμε παρακάτω και να δεκδικήσουμε ότι μπορούμε περισσότερο. Είναι άδικη και για την ΑΕΚ και για τον Ουζουνίδη αυτή η ταλαιπωρία. Είναι καλός προπονητής, απλά δεν κόλλησε. Συμβαίνουν αυτά, πάμε παρακάτω όσο είναι καιρός.

Against_Modern_F - 10/1/2019 15:01

καλός προπονητής για Ξάνθη και για Κύπρο , σε καμία άλλη ομάδα δεν έδειξε κάτι. Έλληνας προπονητής υψηλού επιπέδου δεν υπάρχει στο ποδόσφαιρο και δεν θα υπάρξει για τα επόμενα πολλά χρόνια γιατί πολύ απλά δεν έχουμε ποδοσφαιρική παιδία σε αντίθεση με το μπάσκετ που έχουν βγει και πρωταγωνιστούν Έλληνες προπονητές. Δεν το λέω με κακία για τον Ούζου αλλά δεν είναι προπονητής που θέλει μια πρωταθλήτρια ομάδα επιπέδου ΑΕΚ.

Magiko_aristero - 10/1/2019 14:29

Ακριβώς. Δεν υπήρξε χημεία. Όχι ότι δεν είναι καλός προπονητής. Φαίνεται πως χρειαζόμαστε άμεση αλλαγή.

jimmysR - 10/1/2019 14:57

Παιδιά όσο ο Μαρίνος δεν φεύγει ανεβαίνουν οι τόνοι. Οι παίχτες σε κάθε ευκαιρία δείχνουν να μην τον θέλουν, ο κόσμος έχει φτάσει σε σημείο να τον σιχαθεί. Πολύ κρίμα να βυθιζόμαστε στην εσωστρέφεια και να φαγωνόμαστε μεταξύ μας εξαιτίας του. Ας παίξουμε με υπηρεσιακό.

dimitris_ - 10/1/2019 14:38

Οχι δεν μπορεί να διαχειριστεί την ομάδα. o Ουζουνίδης . Κατά συνέπεια πρέπει να φύγει. ΑΡΚΕΤΆ

dimitris.

YellowKing21 - 10/1/2019 14:36

Βλέπω ότι ο γαυρος έχει πιο σοβαρό προπονητή και μου έρχεται να κλάψω

EmprosAete21 - 10/1/2019 14:35

ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕ;

andreasco - 10/1/2019 14:29

Πέρα από βασικό, το συγκεκριμένο ερώτημα είναι και ρητορικό....

optimous21 - 10/1/2019 13:15

Ο κοουτς αυτος ισα που προλαβαινει να μας ριξει και κατηγορια !!!! Δεν μπορει επουδενει να παρει τιποτα απο τους παικτες . Εχει κανει σκατα προετοιμασια με αποτελεσμα μετα απο το 60 να σερνονται ολοι εκτος Χουλτ , και πονσε που δεν εκανε προετοιμασια μαζι μας !!!! Ο Μπακακης σκια του εαυτου του , δεν θα μιλησω για Γκαλο που ειναι 34 , ο παραχαιδεμενος σας Μανταλος κανει κοντρολ με το καλαμι κι οταν αποφασιζει μετα απο πολυ σκεψη να δωσει πασα στα τρια μετρα τη δινει στον αντιπαλο !!!! Οι... Συνέχεια παικτες εχουν αδειασει εντελως γιατι βλεπουν οτι δεν υπαρχει αγωνιστικο πλανο !! Αυτοι οι ιδιοι περυσι θα εριχναν χαλαρα 5 στον κισαμικο που εχθες εδειχνε μπαρτσελονα !!

Πρεπει χθες κι ολας η διοικηση να αλαξει τον προπονητη εαν θελει να σωσει οτι σωνεται . Στημενα 0 συνδυασμοι 0 ψυχη 0 αντοχη 0 πλανο 0 τι σκατα κανει ;;;; ολοι (κατ αυτον ) φταινε εκτος αυτον !!! Σε λιγο θα μας πει οτι για την ηττα ( γιατι οπως παμε θα χασουμε ) στα γιαννενα οτι φτεγανε τα σημαιακια του κορνερ που τα κουνουσε ο αερας !! ακομη κι αυτος ξεμεινε απο δικαιολογιες , που ο ιδιος μεχρι περυσι ελεγε οτι η ομαδα ειναι ετοιμη κι οτι μονο μπροστα μπορει να παει !!

Μανολο γυρνα η εστω τηλεφωνα !!!!!

ORIGINALE96 - 10/1/2019 14:27

Έστω Μάντσεστερ Σίτυ? Όχι και Μπαρτσελόνα φίλε, θαρρώ ότι υπερβάλλεις λίγο. Όταν η ανάγκη για κράξιμο γίνεται αυτοσκοπός τότε μπορούν να ειπωθούν περίεργα πράγματα.

ORIGINALE96 - 10/1/2019 14:27

Έστω Μάντσεστερ Σίτυ? Όχι και Μπαρτσελόνα φίλε, θαρρώ ότι υπερβάλλεις λίγο. Όταν η ανάγκη για κράξιμο γίνεται αυτοσκοπός τότε μπορούν να ειπωθούν περίεργα πράγματα.

Manos_AEK21 - 10/1/2019 13:39

Συμφωνο απόλυτα μαζί σου φίλε optimous21.

barlos71 - 10/1/2019 14:12

Είναι προφανές οτι δεν μπορεί. Όχι λόγω αποτελεσμάτων αλλά λόγω εικόνας. Φυσική κατάσταση μηδέν, λειτουργία ομάδας μηδέν, κακός χειρισμός παικτών κοκ. Το βλε΄πει η διοίκηση? Σίγουρα.

Εγώ καταλήγω ότι κάποιο σχέδιο ειναι εν εξελίξη παράλληλα και απλά θα έρθει και η ώρα να διορθωθεί το σφάλμα με τον Εβρίτη τεχνικό των δημιοσιογράφων. Η χρονιά έχει χαθέι ούτως ή άλλως.

zlatan21 - 10/1/2019 14:12

Φερτε τον Μιλογεβιτς απο τον Ερυθρο Αστερα

aekperissos - 10/1/2019 14:12

δεν εμπνεη τους παίχτες δεν τον θέλουνε φαίνεται κάθετε για να παρη την αποζημίωση

zlatan21 - 10/1/2019 14:10

Το ερωτημα αυτο τεθηκε απο καιρο, και εφτασε στο αποκορυφωμα στον αγωνα στο Αγρινιο... Απλα εκει, εγινε η ιστορια με τους 3 και χασαμε την ουσια ολοι...

6 βδομαδες μετα επανερχομαστε στο ιδιο ερωτημα... Το θεμα ειναι οτι χαθηκαν οι 6 βδομαδες αυτες και πρακτικα η χρονια για φετος. (Τοτε) στο Αγρινιο υπηρχαν ακομη 19 αγωνιστικες και μια μεγαλη διακοπη να δουλεψει η ομαδα.... Συνέχεια
Τωρα? Ακομη και αν φυγει ο Ουζουνιδης, τι να προλαβει να μαζεψει ενας νεος κοουτς?

ΥΓ. Ο Μπογε δεν ειναι εξτρεμ...

Aridaia21 - 10/1/2019 14:07

Λοιπόν το γράφω και εδώ.

1.Απομακρυνση Ουζουνίδη

2.Εξτρεμ

3.Ηττα Μπαροκ στην Τρίπολη νίκη στα Γιάννενα

4.Επιστροφη βαθμών απο CAS... Συνέχεια
5.Νικαμε Μπαροκ στο ΟΑΚΑ


-5 απο Μπαρόκ -3 απο Θρήνο

Το ένα φέρνει το άλλο δηλαδή πρώτο και κυριότερο ειναι η απομάκρυνση Μαρίνου που τον στήριξα μέχρι τέλους απλα το θέμα ειναι πως δεν παίζουν οι δικοί μας για αυτόν και ζητάνε έμμεσα την απομάκρυνση του

Psychosocial - 10/1/2019 14:04

Προπονητής ανημπορος να γυρισει τη κατάσταση, παίκτες με εμφανη εικονα δημοσίων υπαλλήλων( οχι όλων, αυτών που μπηκαν στο δημοσιο μονο και μονο για να αράζουν, για να μην παρεξηγηθώ) και μια διοίκηση που σφυριζει κλέφτικα.. Θα συνεχιστεί πολύ ολο αυτό;

AntonZek23 - 10/1/2019 13:59

Δεν υπάρχει ερώτημα. Ο Ουζουνίδης έχει δοκιμαστεί και είναι πλέον γνωστό. Δεν μπορεί να αλλάξει την κατάσταση που ο ίδιος δημιούργησε πάρτε το χαμπάρι να αλλάξουμε προπονητή

submariner - 10/1/2019 13:59

Στο ερώτημα η απάντηση είναι "ΟΧΙ". Μεγαλύτερο και από αυτο του Μεταξά

per21george - 10/1/2019 12:59

Γεια σας, επόμενος προπονητής (βλ. Μανόλο) θα χρησιμοποιεί τον Μοράν; Που ούτε αυτός τον χρησιμοποιουσε όταν είχε αυτός την μεταγραφή, ο Γιανιωτας κάνει για τον Κισσαμικο; 90% φταίει η Διοίκηση, γιατί δεν ρωτάτε αν δεν έφευγε και ο Μανόλο (αφού αυτόν θέλετε) με τέτοιον προγραμματισμό; Εγώ πιστεύω πρέπει να περιμένουμε τις μεταγραφές διότι και το υπάρχον καλό ρόστερ τα έχει παίξει. Ο Κισσαμικος θα φάει 5 γκολ στο καλό τερέν του ΟΑΚΑ

krav21 - 10/1/2019 13:57

per21george Παλι καλα που υπαρχουν σχολια σα τα δικα σου ωστε να καταλαβαινουμε ποιος ειναι ο κανονας και ποια η εξαιρεση... Το ροστερ της ΑΕΚ ειναι σουπερ ικανο ωστε να μπορει ενας καλος προπονητης να νικησει Παναιτωλικους,Λαρισες,Ατρομητους και βαζελους στην κατασταση που ειναι.... Και σιγουρα τον τελευταιο της Β κατηγοριας. Απορω με μερικους πως σκεφτεστε. Δηλαδη αν κανει μεταγραφες τοτε ο Ουζουνιδης θα αρχισει να κοουτσαρει σωστα την ομαδα και η ομαδα αυτοματα θα αποκτησει φυσικη... Συνέχεια κατασταση,ψυχολογια,τακτικη,πλανο,ηρεμια,αποφασιστικοτητα.

veroia21 - 10/1/2019 13:44

Γιατί χθες ο αγωνιστικός χώρος έφταιγε;; τι να πούνε τα γήπεδα της παναχαικης και της Λάρισας. Ή χρειάζεσαι τον Ροναλντο για να κερδίσεις τον τελευταίο της Β;;

kostasfarsalios21 - 10/1/2019 13:53

Χθες διαπίστωσα για μια ακόμη φορά, ότι ο Ουζουνίδης είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ομάδα μαύρα χάλια. Αναπολώ τον Τραϊανό με τον οποiο η ομάδα έπαιζε σωστό ποδόσφαιρο και με τον τρόπο που φαγώθηκε, μετά από ένα ατυχές αποτέλεσμα στο Καραϊσκάκης. Φαγώθηκε αναίτια ένα δικό μας παιδί, από ανέξοδες και ανεκδιήγητες κριτικές μερικών "ανοήτων". Μεταξύ Ουζουνίδη και Δέλλα ποιον θα προτιμούσατε;

BlackKnight - 10/1/2019 12:22

Ο Ουζουνίδης είναι πολύ καλός στο να μας εξηγεί τι φταίει. Το κάνει πολύ καλύτερα από εμάς τους ανίδεους του καναπέ και με ακόμα καλύτερο ύφος. Συγχαρητήρια που καταφέραμε να βρούμε έναν τόσο καλό αναλυτή. Αν βρούμε και κανέναν που να μπορεί να τα διορθώσει, ξυπνήστε μας.

krav21 - 10/1/2019 13:51

BlackKnight Χαχα...το εθεσες τοσο ομορφα. Μαυρο χιουμορ που λεει ολη την αληθεια...

los_almiros_city - 10/1/2019 12:59

Μεσα στο μυαλο μου εισαι! Καθε φορα τα ιδια: δεν τρεξαμε,δε μαρκαραμε,δεν βαλαμε γκολ,δεν,δεν,δεν... Το θεμα κυριε Ουζουνιδη ειναι τι κανεις εσυ για να το αλλαξεις αυτο,οχι να κανεις απλως διαπιστωσεις!Οι διαπιστωσεις και η κριτικη ειναι δουλεια των οπαδων

Droit_Au_But - 10/1/2019 12:33

Πολύ σωστά τα λες.

Ο Μοράις ήταν αναλυτής του Μουρίνιο. Και είπε το παληκάρι, "δεν γίνομαι προπονητής" ;

Μα προπονητική δεν είναι να διαβάσεις ή ακόμα και να γράψεις ένα βιβλίο !

Προπονητική είναι να διαχειριστείς ανθρώπους !

30 ποδοσφαιριστές, 50 Παρατρεχάμενους, και 1.000.000 φιλάθλους ....

Diamantis - 10/1/2019 13:40

Υπομονή μέχρι την Δευτέρα.....

veroia21 - 10/1/2019 13:38

Συγγνώμη αλλά με αυτόν τον προπονητή δεν μπορούμε να ελπίζουμε ούτε στο κύπελλο. Επίσης αν πάμε έτσι στα Γιάννενα θα φάμε 3 γκολ. Μπορεί να μην είναι ψηλά στην βαθμολογία αλλά παίζουν καλή μπάλα. Απλά είναι άτυχοι μέχρι τώρα

andonis_15 - 10/1/2019 13:38

Δεν μπορεί το παλικάρι....Με αυτό το ύφος περιμένουμε να εμπνεύσει τους παίχτες?

Η ομάδα χρειάζεται ανανέωση (ηλεκροσόκ.....) για να ξυπνήσει απο τον λήθαργο και την απάθεια. Ούτε οι επισκέψεις του Μελισσανίδη ( και καλα τρίζω τα δόντια....) έχουν βοηθήσει. Είναι ξεκάθαρα , τουλαχιστον για μενα, πως πρόκειται για θέμα διάθεσης και επιθυμίας των παιχτών και ο Ουζουνίδης δεν μπορει να τους εμπνευση και να ανεβάσει επίπεδο την ομάδα. Λάθος επιλογή και την πληρώνουμε... Συνέχεια τώρα, πρέπει να σωθεί ότι σώνεται.

AEKR21kAVALA - 10/1/2019 13:35

ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!! ...και επιδη γνωριζει οτι δεν προκειτε να ξανακοουτσαρει σοβαρη ομαδα το παει στο τερμα για την αποζημιωση!! Ιχνος τσιπας επανω του....και απλα ο Τιγρης περιμενει μπας και τον πιασει το φιλοτιμο και φυγει μονος του!!...Υ.Γ. τον βγαζεις σε αναγκαστικη αδεια και τουλαχιστον θα ηρεμησει το ποδοσφαιρικο τμημα.....ετσι απλα ..αφου δεν ντρεπεται αυτος γιατι να ντραπουμε εμεις!!!

Gourdonos - 10/1/2019 13:34

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!

Rollo_Tomassi - 10/1/2019 13:33

Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΤΟ ΕΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΝΦΙΚΑ. ΟΛΗ Η ΧΡΟΝΙΑ, ΟΧΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Ο ΜΑΡΙΝΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΤΣΛΟΥ ΜΕ ΔΕΟΣ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, Δ Ε Ν ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΩΝ.... Συνέχεια
Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.


ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΩΜΕΝΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ.

Manos_AEK21 - 10/1/2019 13:30

Η καλύτερη λύση για την ΑΕΚ μας είναι να φύγει ο Μαρίνος Ουζουνιδης μιπως και σώσουμε ότι μπορούμε να σώσουμε αυτήν την σεζόν...

Valentino21 - 10/1/2019 13:30

Η απάντηση είναι απλή κι εύκολη.

21pap21 - 10/1/2019 13:30

Δεν μπορει...

Παμε παλι στον Μανολο να δουμε προκοπη!

Manos_AEK21 - 10/1/2019 13:29

Η καλύτερη λύση για την ΑΕΚ μας είναι να φύγει ο Μαρίνος Ουζουνιδης μιπως και σώσουμε ότι μπορούμε να σώσουμε αυτήν την σεζόν...

an_den_eisai_aektzhs_poio - 10/1/2019 13:28

Συμφωνω απολυτα με τον κετσε στο θεμα του Μπογε...Η απαντηση στο ερωτημα σου γιατι συμβαινει αυτο με τον μπογιε κρυβεται στο οτι η ιδια η ομαδα για δικους της λογους εδω κ καιρο εχει αποφασισει να μην αποκτησει τα δικαιώματα του...κ δεν δινει ετσι το δικαωμα στον ιδιο τον παιχτη να δειξει τις πραγματικές του δυνατοτητες κ εμας να γκρινιαζουμε γιατι δεν τον κραταμε...με αυτα τα δεδομενα κ με την διαχείριση που εχει απ την ομαδα σχεδον κανεις δεν εχει την απαιτηση να ενεργοποιηθει η ρητρα... Συνέχεια κ να μεινει...κ για μενα αυτη η διαχείριση ειναι τραγικη...

depon21 - 10/1/2019 13:27

Ο μοναδικός υπεύθυνος για αυτό που βλέπουμε φέτος είναι ο πρόεδρος που ακόμα δεν έχει αλλάξει τον προπονητή

optimous21 - 10/1/2019 13:26

Κατι μου ελεγε μεσα μου να κανω ριφρες ...........ακομη εδω ειναι αυτος ;;;;;

Την καντεμια μου μεσα !!!!!!!

optimous21 - 10/1/2019 13:25

Κατι μου ελεγε μεσα μου να κανω ριφρες ...........ακομη εδω ειναι αυτος ;;;;;

Την καντεμια μου μεσα !!!!!!!

Original__1924 - 10/1/2019 13:19

Κανονίστε πολύ απλά να έχει φύγει ΠΡΙΝ τα ντέρμπι πρωταθλήματος με μπάο(ρ)κ,gayρο,ζέλα....τίποτα άλλο!!!!Τελειώνετε λέμε....ήδη το τερματίσατε!!!

kostas32 - 10/1/2019 13:12

Σήκω και φύγε γίδι

August - 10/1/2019 13:10

Το βασικο ερωτημα ειναι αν μπορει η κατασταση να αλλαξει τον Ουζουνιδη... μια για παντα!

al_vin_21 - 10/1/2019 13:10

Όλα μπορεί να τα αλλάξει. Ακόμα και παίκτη που σε λίγα χρόνια θα κόστιζε η θα κοστίζει δεκάδες εκατομμύρια, να τον μεταλλάξει σε κηπουρό που βολοδερνει δεξιά, αριστερά, μπρος, πίσω(Πονσε). Καλά με Μπογιε ήδη τα κατάφερε.

pappoujazz21 - 10/1/2019 13:09

μάγκες αν δεν τραγουδάει όλο το γήπεδο..."σήκω φύγε οε οε οε" αυτός θα περιμένει τα λεφτά και θα καταστρέφει την ομάδα μας και τους παίχτες μας!!!! αυτό πρέπει να γίνει! όλοι με μια φωνή.....

AEK-forever - 10/1/2019 13:06

Κάθε αγωνιστική και χειρότερη η ομάδα. Δεν τρέχουν οι παίκτες, δε ακούνε οι παίκτες, δεν κάνουν οι παίκτες, ωραία όλα αυτά, διορθωτικές κινήσεις υπάρχουν από τόν προπονητή? Γιατί μέχρι πέρυσι το Σεπτέμβρη ακούγαμε από το στόμα του ότι το ρόστερ είναι πολύ καλό και δεν θα πάρουμε παίκτες για να πάρουμε. Προφανώς και κάτι άλλαξε από τότε... Εγώ το μόνο που δε θέλω να δω είναι να του δίνετε η ευκαιρία να δουλέψει με τις νέες μεταγραφές και τον Δεκέμβριο καταλάβουμε ότι τελικά δεν κάνει... Συνέχεια και ξανά μια σεζόν χαμένη...

AthensHardcore - 10/1/2019 13:03

Δεν ειναι κακο να πουν οτι εκαναν λαθος επιλογη στο θεμα προπονητη. Κακο ειναι που τον κραταει η διοικηση ακομα. Ουτε οι παικτες τον γουσταρουν ουτε και ο κοσμος πλεον. Λυση συνεργασιας μπας και σωθει φετος η χρονια με κυπελλο ή και με την δευτερη θεση.

tasa21 - 10/1/2019 13:01

Καταρχήν καλημέρα σε όλους. Η κατάσταση πλέον για μένα είναι μη αναστρέψιμη, ο ουζουνιδης έχει χάσει παίκτες, κόσμο και απορώ πως ακόμη η διοίκηση δεν έχει πάρει αποφάσεις.

Οι στόχοι μας είναι λίγοι για φέτος και αν είναι να ρισκάρουμε γιατί ρισκο θα είναι με δαυτον ας πάμε με άλλον που τουλάχιστον για αρχή θα δώσει μια ηρεμία.

YellowKing21 - 10/1/2019 12:59

Ο Ουζουνιδης παιδιά δεν πρόκειται να φύγει φέτος οπότε τσάμπα χαλάμε όλοι τη ζαχαρένια μας.

tsigo - 10/1/2019 12:53

Ακόμα δεν έφυγε αυτός;

dimitrisg21 - 10/1/2019 12:51

Εμενα μαερεσε ο Ουζουνιδης γιατι ειχα δει οτι εφτιαχνε καλες ομαδες.Ομως για την ΑΕΚ του 2013 μπορει να εκανε και να καταφερνε και να την κρατησει οπως κανει ο Δωνης τωρα στον βαζελο.Αλλα για το κατι παραπανω μαλλον δεν μπορει.Οκ μεταγραφες δεν εγιναν αλλα για να κερδισεις Λαρισα.Παναιτωλικο και χθες τα Χανια δεν χρειαζεσαι τπτ το ιδιαιτερο...Ετσι φαινεται δε μπορει με τα Χανια να κανεις μπαλιες απο την αμυνα μακρινες λες και παιζουμε με την Μπαγερν.... Συνέχεια
Το οτι καθομαστε 1 μηνα και δεν εχουμε ρυθμο και παιχνιδια ενω τα Χανια ειχαν με ξεπερναει..Οταν ειχαμε τεταρτη κυριακη ειμασταν κουρασμενοι και τωρα δεν εχουμε ρυθμο εε μονο στην ΑΕΚ μπορει να συμβαινουν αυτα!!!

superb_fk - 10/1/2019 12:49

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους. Ακούγοντας τις δηλώσεις του προπονητή σου δίνει την εντύπωση ότι δεν είναι ο προπονητής αλλά δημοσιογράφος που κάνει την ανάλυση του ματς. Βλέποντας την διάθεση των ποδοσφαιριστών είναι ξεκάθαρο ότι δεν τον θέλουν. Σίγουρα αυτό μπορεί να θεωρείται "αντιεπαγγελματικό" αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση. Σε αυτό βέβαια φταίει και η διοίκηση με το αυτογκόλ σε εκείνη την ομιλία στα Σπάτα ότι "αυτός είναι ο προπονητής μέχρι το καλοκαίρι".... Συνέχεια Αυτομάτως δείχνεις ότι ούτε εσύ τον πιστεύεις.

akouratos - 10/1/2019 12:45

οι ίδιοι παίκτες πήραν το πρωτάθλημα πέρισυ. φέτος στους προκριματικούς πέρασαν στο τσάμπιον λίγκ και μετά στους ομίλους άρχισε η κατάρευση και στην Ευρώπη και στο πρωτάθλημα. τι έγινε τελικά;

Manos_AEK21 - 10/1/2019 12:45

Κετσε! Όταν έχεις έναν τύπο όπως τον Μαρίνο Ουζουνιδη που σου λέει ότι όλοι οι άλλοι φταίνε και εγώ δεν φταίω εσύ τι περιμένεις?? να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο με έναν τέτοιον τύπο... ***Κατά την γνώμη μου η καλύτερη λύση για την ΑΕΚ μας είναι να απολυθεί ο Μαρίνος Ουζουνιδης και να πάμε με υπηρεσιακό ((καλύτερα θα παίζουμε)) και να σώσουμε ότι μπορούμε να σώσουμε αυτήν την σεζόν....

George_23b - 10/1/2019 12:44

Κάναντη από Ατρόμητο και για τα επόμενα χρόνια θα βλέπουν ούτε τη σκόνη μας!!!

August - 10/1/2019 12:44

Το βασικο ερωτημα ειναι αν μπορει η κατασταση να αλλαξει τον Ουζουνιδη...

Manos_AEK21 - 10/1/2019 12:44

Κετσε! Όταν έχεις έναν τύπο όπως τον Μαρίνο Ουζουνιδη που σου λέει ότι όλοι οι άλλοι φταίνε και εγώ δεν φταίω εσύ τι περιμένεις?? να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο με έναν τέτοιον τύπο... ***Κατά την γνώμη μου η καλύτερη λύση για την ΑΕΚ μας είναι να απολυθεί ο Μαρίνος Ουζουνιδης και να πάμε με υπηρεσιακό ((καλύτερα θα παίζουμε)) και να σώσουμε ότι μπορούμε να σώσουμε αυτήν την σεζόν....

kostas32 - 10/1/2019 12:43

Σήκω κσι φύγε γίδι

METALLICA21 - 10/1/2019 12:41

Ειναι ολοφανερο πως δε μπορει να γυρισει την κατασταση. Καθε μερα παρουσιαζομαστε και χειροτεροι. Το ερωτημα ειναι το εξης: ποσο χαμηλα πρεπει να φτασουμε για να παρθει η αποφαση της απολυσης του Ουζουνιδη; Να αποκλειστουμε απο τον Κισσαμικο; Να χασουμε στα Γιαννενα; Να μεινουμε 20 βαθμους πισω απο την κορυφη; Να ξεχασουμε το σεναριο της δευτερης θεσης;

Πλεον η κατασταση θυμιζει εποχη Μοραις, οσο συμπαθης κι αν ηταν σαν φυσιογνωμια

Kserizomenos - 10/1/2019 12:27

Κώστα επειδή σε άκουσα και στο ραδιόφωνο νομίζω ότι δεν μπορεί...

Bruxellois1980 - 10/1/2019 12:37

Δηλαδή αν δεν είχες ακούσει τον Κετσέ θα νόμιζες οτί μπορεί; :-)

Kserizomenos - 10/1/2019 14:37

Οχι αλλά ακούγοντας τον επιβεβαιώθηκαν οι σκέψεις μου...

chris_farges - 10/1/2019 12:36

Ηδη κατεστρεψε τα περσυνα τελος γρηγορα.Για Πανιωνιο ειναι καλος με μιζερο υφος οπως στην φωτο δεν εμπνεεις παιχτες

chris_farges - 10/1/2019 12:36

Ηδη κατεστρεψε τα περσυνα τελος γρηγορα.Για Πανιωνιο ειναι καλος με μιζερο υφος οπως στην φωτο δεν εμπνεεις παιχτες

Manos_AEK21 - 10/1/2019 12:35

Κετσε! Καλημέρα - καλησπέρα.. Όταν ο Μαρίνος Ουζουνιδης ρίχνει όλες της ευθύνες στους παίχτες και στον εαυτό του δεν ρίχνει καμία ευθύνη τότε Κετσε! μην περιμένεις να αλλάξουν τα πράγματα στο καλύτερο αλλά αντίθετα προς το χειρότερο θα πάνε τα πράγματα και επιδει Κετσε! κατά την γνώμη μου είναι καμένο χαρτί ο Μαρίνος Ουζουνιδης για την ΑΕΚ μας και το καλύτερο θα ήταν τώρα να απολυθεί ο Μαρίνος Ουζουνιδης ((πριν είναι πάρα πολύ αργά)) και να πάμε με υπηρεσιακό ((καλύτερα θα παίζουμε))... Συνέχεια και να σώσουμε ότι μπορούμε να σώσουμε αυτήν την σεζόν διότι έχουμε μια πάρα πολύ καλή ομάδα Κετσε! που πέρυσι πήρε το πρωτάθλημα έφτασε τελικό κυπέλλου και έκανε μια εξαιρετική πορεία στο Europa league είναι όλο φανερό ότι αυτός ο προπονητής που λέγετε Μαρίνος Ουζουνιδης έχει φρενάρει την ΑΕΚ μας.......

Nic21 - 10/1/2019 12:35

Η απάντηση στο ερώτημα καλύπτεται από το ίδιο μυστήριο που καλύπτει και την απάντηση στο ερώτημα, "Η Γη γυρίζει;"

farmer3 - 10/1/2019 12:33

Δεν μπορεί πώς να το κάνουμε, είναι λίγος. Ούτε πάθος ούτε τακτική όλα στο μηδέν.

areimanios - 10/1/2019 12:29

να φυγει χθες..το λεγαμε το ξανα ειπαμε ...δεν κανει για την ομαδα ...ακομα και ο ιδιος δεν γουσταρει πλεον φενετε και από τα μουτρα του...θελει να παρει την αποζημιωση και δρομο ...είναι ξευτιλα να τον κρατας...και αφου δεν υπΑρχει κατι άλλο ….Μανολο παρε το αεροπλανο

PanosAEK21original - 10/1/2019 12:28

Σοβαρά τώρα;;Ακόμα σε αυτό είμαστε;Ακόμα αυτό αναρωτιόμαστε;;Αυτό δεν είχε τεθεί σε εκείνο το καταραμένο Νοεμβρη;;Όχι παιδιά δε μπορεί ξεκάθαρα και αυτό φαίνεται στη διάθεσή των ποδοσφαιριστών, ελπίζω να μη τρέχουν τελευταία στιγμή να ψάχνουμε αντικατάστατη όταν θα φύγει και να έχει γίνει προεαργασια

ΕΠΟΜΕΝΟ