190 ΣΧΟΛΙΑ

Ουζουνίδης: Όταν δεν μου αρέσει εμένα αυτό που βλέπω, είναι λογικό να μην αρέσει και στον κόσμο

Ο προπονητής μίλησε για την κριτική, την εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα, τους Κρίστιτσιτς, Μπακασέτα, Λόπες και το ματς στα Γιάννενα


Το γεγονός πως η ΑΕΚ παρουσιάζει κακή εικόνα παραδέχτηκε ο Μαρίνος Ουζουνίδης με δηλώσεις του στη NOVA, συμπληρώνοντας μάλιστα πως η πίεση είναι φυσιολογικό να υπάρχει προς το πρόσωπο του... 

Ο προπονητής της Ένωσης, ρωτήθηκε και για την κριτική, τονίζοντας πως “υπάρχει η λογική κριτική, υπάρχει και το παράλογο”, ενώ αναφέρθηκε στους Κρίστιτσιτς, Λόπες Μπακασέτα αλλά και στο ματς στα Γιάννενα.

Αναλυτικά ανέφερε στη NOVA:

Για την αποχή των εορτών και της διακοπής του πρωταθλήματος

"Το πρόγραμμα δεν ήταν το καλύτερο δυνατό, λόγω της αποχής, λόγω των καιρικών συνθηκών, προσπαθείς να βρεις ρυθμό. Το σημαντικό για το ματς με τον Κισσαμικό ήταν πως είχαμε ένα επίσημο παιχνίδι, ήταν λογικό και αναμενόμενο να μην έχουμε την εικόνα που θα θέλαμε." 

Για το παιχνίδι με τον Κισσαμικό


"Όπως είναι τα πράγματα, το κύπελλο είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Είχαμε έλλειψη ρυθμού και ήταν κακό το γήπεδο, έγιναν δοκιμές από την πλευρά μου, είχαμε ένα κακό δεύτερο ημίχρονο. Είδα κάποια πράγματα απέναντι στα δικά μου "θέλω", οπότε πρέπει να αλλάξουν. Νέα κομμάτια, όπως νέοι παίκτες και η επιστροφή του Τάσου, πρέπει να μπουν ανώδυνα στην ομάδα μετά από δουλειά."

Για Λόπες, Μπακασέτα και Κρίστιτιτς

"Ο Λόπες ήταν πολυ σημαντικός για εμάς, ήρθε ένας τραυματισμός και η ομάδα δείχνει πως εκτιμάει τους παίκτες που αγωνίζονται και τραυματίζονται στον αγωνιστικό χώρο. Μας βοηθάει στην αριστερή πτέρυγα.

Ο Τάσος Μπακασέτας είναι πολύ σημαντικός για εμάς, είναι μια εξαιρετική εξέλιξη για το σύλλογο και τον ίδιο παίκτη. Έγινε αυτό που ήταν σωστό. 

Ο Κριστιτιτς είναι ένας παίκτης που επέλεξα και δεν έχω αμφιβολία. Θα πρέπει πρώτα να μιλήσω μαζί του και να δω πόσο αισθάνεται καλά γιατί δεν τον πήραμε για ένα παιχνίδι. Θέλω να μιλήσω μαζί του για να είναι έτοιμος όταν αγωνιστεί."


Για την ταυτότητα της ΑΕΚ

"Η εικόνα επηρεάστηκε πολύ από τις απουσίες. Είχαμε πολύ καλή εικόνα στο πρώτο μισό του πρώτου γύρου. Για διάφορους λόγους άλλαξε αυτή τη ταυτότητα. Δεν είναι καλή η περίοδος για εμάς. Ο σύλλογος παίρνει κάποιες αποφάσεις γνωρίζοντας πως μπορεί να υπάρξουν συνέπειες. Εγω θα μιλήσω για το αγωνιστικό κομμάτι και περίμενα πως θα μας επηρεάσει. Δεν μπορώ να πω πως μου αρέσει αυτό που βλέπω. Δεν το θεωρώ παράλογο όλο αυτό, είναι καλοί παίκτες, όμως χρειάζονται χρόνο. Κάνουμε πολλές αλλαγές το τελευταίο διάστημα, προσπαθούμε να βρούμε ένα συγκεκριμένο σχήμα. Θέλω να πιστεύω πως με τις προσθήκες και τις επιστροφές θα παίζουμε το ποδόσφαιρο που παίζαμε από την αρχή της σεζόν."

Για την πίεση προς το πρόσωπο του 

"Είναι φυσιολογικό να υπάρχει πίεση. Όταν δεν μου αρέσει εμένα αυτό που βλέπω, είναι λογικό να μην αρέσει και στον κόσμο. Κάποια πράγματα είναι υπερβολικά. Υπάρχει η λογική, υπάρχει η κριτική, υπάρχει και το παράλογο. Έχει ξεφύγει όλο αυτό. Δέχομαι την κριτική και τη σέβομαι αλλά δε σημαίνει πως την ασπάζομαι."

Για την κατάσταση του Γαλανόπουλου


"Υπάρχει ένα πρόβλημα με τον Γαλανόπουλο, θα μπορούσαμε να τον πιέσουμε να μπει. Είναι ένα παιδί που έχει όλο το μέλλον μπροστά του και πρέπει να τον προστατεύσουμε. Δεν έχουμε στη μεσαία γραμμή ακριβώς τους παίκτες που έχουμε. Έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά αυτή τη στιγμή. Η πίεση είναι φυσιολογική για έναν προπονητή, αυτό που θέλω είναι να είναι ήρεμοι οι παίκτες." 

Για τον αγωνιστικό χώρο στα Γιάννινα

"Υπάρχει ιδιαιτερότητα στο γήπεδο των Ιωαννίνων. Το ματς κυπελλου παιζόταν στα 60 μέτρα. Θα είναι δυνατό ματς. Πρέπει οι παίκτες να μείνουν ανεπηρέαστοι απ΄όσα λέγονται για μένα. Το σημαντικό είναι να κερδίσουμε και να έρθουν τα υπόλοιπα παιδιά για να βοηθήσουν. Ο ΠΑΣ Γιάννινα είναι μια επικινδυνη ομάδα που χρειάζεται βαθμούς. Βγάζει ενέργεια και διάθεση και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να ανταπεξέλθουμε με την ποιότητα μας. Ο αγωνιστικός χώρος θα έχει κάποιο πρόβλημα και πάντα επηρεάζεται η πιο τεχνική ομάδα."

Για το αν το ματς με τον Κισσαμικό ήταν καμπανάκι


"Δεν νομίζω πως κανένα από τα παιδιά ήταν ικανοποιημένο από την εικόνα με τον Κισσαμικό, θα πρέπει οι παίκτες να βγάλουν προσωπικό εγωισμό."

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Varanos21 - 13/1/2019 19:22

Αδέλφια προπονητής δεν ειμαι αλλά φαίνεται ότι οι παίκτες μας δεν έχουν τη φρεσκάδα των πρώτων αγώνων της φετεινης σεζόν.Συνεπεια αυτού είναι να υστερεί η ομάδα σε:

Εναλλαγή θέσεων,ταχύτητα ανάπτυξης με αυτοματισμούς, εύκολη πάσα,έλλειψη εμπνεύσεων πλησίον και εντός περιοχής του αντιπάλου,εκδήλωση -ολοκλήρωση μεγαλύτερου αριθμού επιθετικών τελικών ενεργειών.... Συνέχεια
Έτσι η ομάδα γίνεται αργή ,προβλέψιμη ,δέχεται μεγαλύτερη πίεση και κάνει εύκολα το λάθος με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται αμυντικά ακόμη και από υποδεέστερους αντιπάλους ενώ δείχνει να μη μπορεί αμυντικά και επιθετικά να διαχειριστεί τα στημένα.

Πόσοι από εμάς πιστεύουν πραγματικά ότι η αλλαγή προπονητή θα επιφέρει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα ;Μήπως οι διοίκηση γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες και προσπαθεί να αποφύγει πιθανές βεβιασμένες κινήσεις πάντα με γνώμονα το συμφέρον της ομάδας;Ας κάνουμε υπομονή .Μονο ΑΕΚ !!!!

Athana1924 - 13/1/2019 01:31

Η ΑΕΚΑΡΑ ΕΧΕΙ ΓΕΜΊΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΦΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ ΑΡΡΏΣΤΙΑ

ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΕΊΝΑΙ Η ΑΧΑΡΙΣΤΊΑ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΦΡΊΛΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΆ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΓΕ CL ΜΕ ΠΕΡΊΠΟΥ ΜΙΣΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΜΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ Η ΟΜΑΔΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΆΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΉΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΎΓΕΙ ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ ΓΙΑΤΊ ΑΥΤΟΣ ΦΤΑΊΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΦΡΊΛΑ ΤΙΤΛΟΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΆΝΤΩΝ ΑΜΑ ΔΕΝ ΚΕΡΔΑΜΕ ΟΠΩΣ ΛΈΝΕ ΑΥΤΟΊ ΟΙ... Συνέχεια ΚΑΦΡΟΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΘΜΟΎΣ

ΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΎΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΎΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΆΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΟΜΊΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΕΥΤΥΧΊΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΊΠΟΤΑ ΑΛΛΟ?

JIMAETOS - 13/1/2019 17:22

Δεν συνιστά αχαριστία και καφρίλα, κατά τη γνώμη σου δηλαδή το οτι εκείνος που με τόσο σθένος υπερασπίζεσαι, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να απαξιείς τη γνώμη της πλειονότητας, ξεμπροστιάζει σε κάθε περίπτωση εκείνους που έπαιξαν για να μπει η ομάδα στο CL;

Αυτός λοιπόν, πρέπει να λάβει τα εύσημα για την επιτυχία μιας ομάδας , την οποία καλά - καλά δεν γνώριζε, και κατά πως φαίνεται, ούτε γνωρίζει ακόμα και σήμερα που μιλάμε , ούτε εμπνέει , μα ούτε... Συνέχεια και μπορεί να καθοδηγήσει;

krav21 - 13/1/2019 10:59

athaba1924 οπως ακριβως το λες στον επιλογο σου.Να σοβαρευτουμε. Με πρωτον και καλυτερο εσενα. Σοβαρεψου και προσπαθησε να αντιλαμβανεσαι πρωτιστως τι διαβαζεις και μετα να πουλας πνευμα.

Εσυ που δηλωνεις αυτοφωτος λοιπον, ξαναδιαβασε τα σχολια και θα δεις πως σε κανεναν δε καιγεται καρφακι για τη νικη ή την ηττα. Ειναι προκλητικο αυτο που λες εκτος απο ατοπο. Το προβλημα μας ειναι οτι η ομαδα μοιαζει αδουλευτη. Οτι προσφερει αθλιο θεαμα. Οτι οσες τελικες εκανε με τον Αγιαξ αλλες... Συνέχεια τοσες εκανε με τον κισσαμικο, τον παναιτωλικο, τον παο κτλ. Μας ενοχλει που οι παικτες μας μεσα στον αγωνιστικο χωρο ξεμαλιαζονται μεταξυ τους, κλωτσανε και δινουν κουτουλιες σε αντιπαλους, χανουν τη μπαλα και σιχτιριζουν αντι να μαρκαρουν και ειναι μεσα στη μανουρα. Μας ενοχλει που η ομαδα δυσκολευεται να αλλλαξει τρεις σωστες πασες και απο το 60 και μετα τρεχουν σαν παλαιμαχοι χωρις ανασες. Μας ενοχλει που για ολα τα κακως κειμενα ο προπονητης μεχρι σημερα δεν ανελαβε ποτε την ευθυνη για τιποτα παρα μονο ξερει να βγαζει στη σεντρα τους παικτες του και μετα απαιτει απο εκεινους να βγαλουν λεει ποδοσφαιρικο εγωισμο. Κανεις μας δε μιλησε ποτε εδω μεσα για νικες με καθε τροπο. Αυτο που ζηταμε ειναι η ομαδα να δειχνει πραγματικη ομαδα με παθος με διαθεση με πλανο με σεβασμο στον καθενα απο εμας που βαζει απο το υστερημα του για να την βλεπει. Τιποτα απο ολα αυτα δε παρουσιαζει η ομαδα. Σαν να μαζευτηκαν 11 αγνωστοι, φορεσανε τα κιτρινα και μπηκαν να παιξουν για ξεμουδιασμα. Στο αγρινιο χαναμε 2-0 και αλλαζανε αδιαφορες πασουλες στο κεντρο. Με τον βαζελο ο Μπουζουκης με τον Χατζητετοιο μας εβλεπαν σαν τους κωνους για την προπονηση. Στο κισσαμικο καναμε καθυστερησεις απο το 75 και δεν ειχαμε ουτε μιση σοβαρη τελικη στο τερμα σε ολο τον αγωνα. Παικτες μπλαζε και αδιαφοροι. Που ηταν ο σεβασμος της ομαδας απεναντι σε ολο αυτο το λαο που τραβηχτηκε μεσα στο κρυο με δικα του εξοδα να υποστηριξει την ομαδα απεναντι στους ουραγους της Β? Σε αυτη τη περιπτωση δε χαλαστηκες αυτοφωτε? Κατσε εσυ λοιπον που εισαι και πολυ large να αφηνεις τον καθε ουζουνιδη να ξεφτιλιζει την ιδεα σου. Ποιος ειναι ο ουζουνιδης που θα δηλωσει οτι δεν ασπαζεται τη κριτικη του κοσμου???? Ποιος εισαι εσυ ρε τυπε που θα χαρακτηρισεις εμενα ολυμπιακοφωτο επειδη εχω την απαιτηση οποιος φοραει τον δικεφαλο στο στηθος να σκιζεται μεσα στο γηπεδο και να τα δινει ολα για τον συλλογο που υπηρετει και το λαο που εκπροσωπει. Αντε μπραβο αυτοφωτε που θα μας χαρακτηρισεις και γαυρους απιθανε.

A3K_4_L1FE - 13/1/2019 15:13

Φιλε krav21 συνδέθηκα μόνο και μόνο για να σου ζητήσω έναν αριθμό λογαριασμό να σου κάνω μια μικρή κατάθεση, ως αποζημιώση γιατί κάθε φορά με γλυτώνεις από τον κόπο να γράψω σχόλιο! Πραγματικά συμφωνώ μαζί σου στο 110% αυτών που γράφεις, πολύ εύστοχα και αντικειμενικά τα σχόλιά σου. Επίσης θα ηθελα να συμπληρώσω πως όλη αυτή η υπόθεση με την στήριξη στον Ουζουνίδη με έχει κάνει να αμφιβάλλω σοβαρά ότι το IQ κάποιων (ευτυχώς όχι πολλών) συνοπαδών μας ξεπερνάει το 10....

krav21 - 13/1/2019 19:05

A3K_4_L1FE χαχαχαχα...εισαι ωραιος ρε τυπε. Πετυχημενο. Tο πρωτο μηνυμα σου δηλαδη ειναι αυτο???

Thana21 - 13/1/2019 13:33

Ποια αχαριστία;Ναι μας έβαλε στο τσάμπιονς λιγκ.Αλλά σε όλα τα υπόλοιπα απέτυχε.Η ομάδα εδώ και δυο μήνες -με ελάχιστες εξαιρέσεις- δεν βλέπεται.Η εικόνα της τραγική.

Δεν λέμε ότι δεν φταίει ο Μελισσανίδης.Έκανε κι αυτός τα λάθη του στις μεταγραφές.Θα φταίει και πάλι αν δεν φέρει τώρα εξτρέμ ανάλογο επίπεδο με Κρίστιτσιτς.Αλλά ότι παρουσιάζει αυτήν την εικόνα και είναι 14 βαθμούς πίσω από παοκ και 6 από τον γαύρο δεν φταίει ο Μελισσανίδης.... Συνέχεια
Το ρόστερ δεν είναι για τέτοια μεγάλη διαφορά στη βαθμολογία από τους ανταγωνιστές.Ο γαύρος μπορεί να παίζει μπάλα τον τελευταίο καιρό,αλλά στην αρχή δεν βλεπόταν.Δεν φταίνε οι μεταγραφές που δεν έγιναν για να έχει τέτοια εικόνα η ΑΕΚ στο παιχνίδι με βάζελο,με Παναιτωλικό,Λάρισα και Κισσαμικό.Κι οι παίχτες φταίνε,αλλά πάνω απ' όλους ο Ουζουνίδης.

Ποια τιτλομανία;Εκτός το ότι η ΑΕΚ οφείλει να διεκδικεί πάντα το πρωτάθλημα,εδώ δεν μιλάμε για διεκδίκηση και να είναι η ομάδα 5 βαθμούς κάτω από την κορυφή.Είναι 14 βαθμούς.Χώρια ότι έχει την δικαιολογία συνέχεια αντί να αναλάβει την ευθύνη.Αν έχει φιλότιμο να παραιτηθεί.

ΥΓ. Για τις μεταγραφές που δεν έγιναν είναι συνυπεύθυνος.Δίνω δίκιο στον προπονητή και θέλω να απαιτεί όταν είναι η μεταγραφική περίοδος.Όταν δεν απαιτείς είσαι συνυπεύθυνος.Ή παραιτείσαι ή μετά δεν έχεις κανένα απολύτως άλλοθι σαν προπονητής για τις όποιες παραλείψεις στις μεταγραφές.

nitrochris21 - 13/1/2019 12:34

Η ομάδα πήγε στο Τσάμπιονς Λιγκ αποκλειστικά και μόνο λόγω της νοοτροπίας του "αρνούμαι να ηττηθώ" που ενέπνευσε ο Χιμένεθ. 3 φιλικά παίξαμε ολόκληρο καλοκαίρι. Δεν ήταν δημιούργημα Μαρίνου αυτό. Η μισή ομάδα που έμεινε είχε καρδιά πρωταθλήτριας. Γι'αυτό δεν έχασε από τη Σέλτικ εκτός έδρας αν κι έπαιξε χειρότερα. Γι'αυτό πήρε διπλό στη Βουδαπέστη με μέτρια εμφάνιση. Έργο Μανόλο. Έπειτα ο Ουζουνίδης μιζέριασε τους παίκτες και χάθηκε η στόφα του πρωταθλητή. Δεν έχει να κάνει με τις... Συνέχεια προπονητικές του γνώσεις και τα συστήματα. Ο προπονητής πρέπει να εμπνέει. Ο Ουζουνίδης είναι μίζερος για το επίπεδο της ΑΕΚ

al_vin_21 - 13/1/2019 11:53

Αthana1924 Διαφωνώ πλήρως με την τελευταία παράγραφο. Είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ, αλλά σε αντίθεση με αυτό που λες, εγώ θέλω την ομάδα μου να νικάει και να παίρνει τίτλους. Αγαπαω πολύ την ΑΕΚ για να την βλέπω να διασυρεται. Τις ιδέες σου τις υποστηριζεις και μαχεσαι γι αυτές.

rott21 - 13/1/2019 10:59

Για ποιον λες ρε αδελφέ ότι μιλάνε απαξιωτικά??? Για ουζινιδη η Χιμένεθ?? ??? CL σε πήγε ο χιμενεθ... Όχι ο ουζουνιδης...

Marcos21 - 13/1/2019 11:24

Οχι ρε φιλε ο κωστενογλου σε πηγε

krav21 - 13/1/2019 12:02

marcos21 οπως τα λεει ειναι.Η ομαδα του χιμενεθ σε πηγε τσου λου. Εκτος αν πιστευεις πως ο μαγος ουζουνιδης προλαβε σε ενα μηνα να κανει την ομαδα να παιζει συμφωνα με τα δικα του θελω. Απλη διαχειργση εκανε στην ουσια. Τα 10/11 ηταν η ομαδα του ισπανου. Αλλωστε ο ιδιος ο ουζουνιδης ειχε δηλωσει πριν την σελτικ πως δεν ειχε το περιθωριο να αλλαξει και πολλα στην ομαδα και πως θα πηγαινε με αυτα που γνωριζαν καλα οι παικτες ηδη. Φροντισε επισης ο μαρινος να μας πει πως η ΑΕΚ... Συνέχεια επιθετικα επι χιμενεθ ηταν μονοδιαστατη και πως αυτος επιθετικα θα την εμπλουτισει. Αποκορυφωμα αυτης της δουλειας που κανει ο μαρινος ειναι οι μηδενικες τελικες απεναντι στον ιστορικο κισσαμικο. Προπονητης δεν ειμαι αλλα μετα απο εξιμιση μηνες δουλειας του μαρινου με την ομαδα θα επρεπε ηδη να εχει αποκτησει μια ταυτοτητα στο παιχνιδι της και να μπορει να αλλαξει τρεις σωστες πασες και εναν αυτοματισμο ετσι για το ξεκαρφωμα.

Marcos21 - 13/1/2019 15:15

Αυτο ακριβως φιλε μου δεν καταλαβενετε ολοι.η ομαδα δεν εχει αλλαξει απο περυσι.αρα την πρωτη ευθυνη εχουν οι παιχτες.το οτι δε μπορουν να αλλαξουν πασα στα 2 μετρα δε φταει ο προπονητης.δεν τον θελουν και το δειχνουν.αυτο ομως ειναι ελλειψη σεβασμου για εμας τους οπαδους.προσωπικα δε με ενδιαφερει ουτε ο μαρινος ουτε ο χιμενεθ.ειμαι αεκ.οχι προσωπα.αλλα μην τα ριχνουμε σε εναν για να προστατεψουμε τα κακομαθημενα που δε θελουν να παιξουν.

agwniw31 - 13/1/2019 20:05

Καλή χρονιά & ευλογημένη με υγεία πάνω απ' όλα...


Marcos21 - 13/1/2019 15:15

..."μην τα ριχνουμε σε εναν για να προστατεψουμε τα κακομαθημενα που δε θελουν να παιξουν"...

Ο σκοπός δεν είναι να προστατευθούν τα κακομαθημένα που δε θέλουν να παίξουν. Ο σκοπός είναι να... Συνέχεια προστατευθούν όλοι αυτοί που υποθήκευσαν για χρόνια το μέλλον της ομάδας με τη συμπεριφορά τους στον αγώνα με τον Άγιαξ...


Και κάτι ακόμη άνευ σχολίου...

krav21 - 13/1/2019 12:02

..."marcos21 οπως τα λεει ειναι.Η ομαδα του χιμενεθ σε πηγε τσου λου"...


krav21 - 13/1/2019 19:15

..."Marcos21 Οι ομαδες φιλε μου δεν πανε στον αυτοματο να ξερεις και οι αποδοσεις της περσινης χρονιας δεν ειναι εγγυηση για επιτυχια στο μελλον"...


Είθε αυτή τη χρονιά να αγαπήσουμε όλοι μας λίγο παραπάνω την ΑΛΗΘΕΙΑ...

Marcos21 - 13/1/2019 21:19

Καλη χρονια αδερφε.ειναι το καλυτερο σχολιο.

krav21 - 13/1/2019 19:15

Marcos21 Οι ομαδες φιλε μου δεν πανε στον αυτοματο να ξερεις και οι αποδοσεις της περσινης χρονιας δεν ειναι εγγυηση για επιτυχια στο μελλον, Διαφωνω τελειως μαζι σου και πιστευω ακραδαντα πως ο προπονητης ειναι ο κυριοτερος και μεγαλος υπευθυνος για αυτο το χαλι που παρουσιαζουν.

Και επι Κετσπαγια και Μοραϊς; η ομαδα δυσκολευοταν να κανει τα αυτονοητα και ηρθε ο Ισπανος στη μεση της σεζον και ειδαμε αμεσα μια κανονικη ομαδα που απο εβδομη,βγηκε τελικα τσου λου και πηγε... Συνέχεια τελικο κυπελου οπου το σηκωσε ο Καλφογλου.

Εσυ και μερικοι ακομα δεν καταλαβαινετε οτι ο προπονητης ειναι το Α και το Ω σε μια ομαδα. Ενας καλος προπονητης κανει μια ομαδα με μετριους παικτες πρωταθλητρια. Ενας προπονητης ανεπαρκης κανει μια ομαδα με παιχταραδες να μοιαζει σχολικη εκδρομη. Ε, σε αυη τη φαση βρισκομαστε τωρα. ΕΚδρομουλα εκπαιδευτικη.

Marcos21 - 13/1/2019 21:16

Διαβασε το σχολιο απο πανω(agwniw31) και απαντα στον ευατο σου τι ισχυει τελικα για τις επομενες και προηγουμενες χρονιες.εγω ξερω οτι ειμαι μονο ΑΕΚ.εσυ ξερεις;;;

AEKsterix - 13/1/2019 16:27

Συμπέρασμα... Όλοι πιστεύουμε πως ο Μαρίνος έχει ευθύνη για την αγωνιστική κατάσταση- κατάντια της ομάδας. Διαφωνούμε τελικά στο ποσοστό... Πολύ ή λίγο... Οκ Άνθρωπος που να πιστεύει πως δεν φταίει υπάρχει? Πως επιτελεί το έργο του άρτια και πως το μέλλον θα είναι λαμπρό με αυτόν στο τιμόνι? Αν όχι τι το κουράζουμε.. Τον υπεύθυνο (υπάλληλο) μιας αποτυχίας, άσχετα αν δεν ήταν ο κύριος φταιχτης , τον αλλάζεις, νόμος της αγοράς... Στον απόλυτα άμοιρο ευθυνών οφείλεις υποστήριξη... Εδώ δεν ισχύει... Συνέχεια κάτι τέτοιο προφανως.

krav21 - 13/1/2019 12:46

Διαβαζοντας τα σχολια ολες αυτες τις μερες καταληγω στο εξης. Υπαρχει ενα 5% (και πολυ βαζω) που πιστευει στη δουλεια του Μαρινου και θεωρει πως φταινε ολοι οι αλλοι εκτος απο τον προπονητη. Φταινε οι πλανητες, η πεταλουδα που χτυπα τα φτερα της στον Αμαζονιο,το καρμα,οι διοικηση που δεν του πηρε τον Εμπαπε και τον Μοντριτς για να κερδιζει τον Κισσαμικο,τον Κουγια,τον Μπουζουκι,τον Κουλουρη. Και αυτο το 5% χαρακτηριζει το υπολοιπο 95% ως... Συνέχεια γαυρους,ολυμπιακοφωτους,αμπαλους,ασχετους,τυφλους και δεκαπενταχρονους....

Εντωμεταξυ απο αυτο το 5%, ζητημα το 2% να το εχω ξαναπετυχει να σχολιαζει στο αεκ365. Απο που εμφανιστηκαν ξαφνικα αυτοβουλως ολοι αυτοι οι υποστηρικτες της δουλειας του ουζουνιδη, ειναι ενα ζητημα.

Και μαλιστα μετα απο τις δυο τελευταιες εξαιρετικες παραστασεις της ομαδας σε λαρισα και χανια, οι υποστηρικτες Μαρινου εχουν ξεσαλωσει. Καποιοι γουσταρουν μαλλον πολυ να βλεπουν την ΑΕΚ σε αυτα τα χαλια.

AEKsterix - 13/1/2019 16:01

"Διαίρει και βασίλευε..." Μακιαβέλλι

Οπως τα λες φίλε krav... Ήρθαν να μας βάλουν μυαλό οι... λωβοτομημένες αμοιβάδες! :) θυμάσαι?

krav21 - 13/1/2019 19:16

AEKsterix Αυτο εγινε σλογκαν αδερφε. Βλεπω το θυμαστε αρκετοι. Που χαθηκε ο Φοινικας???

JIMAETOS - 13/1/2019 14:04

Ενώ εμάς που δεν μας αρέσει αυτό που κάνεις εσύ, το βρίσκεις λογικό να αρέσει μόνο σε εσένα;;;

Το τέλειο κάψιμο!!!

naupigos - 12/1/2019 22:08

Τιγρη τελειωνε το !!! οσο τον κρατας χρεωνεσαι .. δως του αποζημιωση και τελος . Εισαι καλος γνωστης του ειδους και δεν νομιζω οτι σ αρεσει αυτο που βλεπεις απ την πρωταθλητρια μας .... Τ Ε Λ Ε Ι Ω Σ Ε το ρε Προεδραρα !!!!

R21_AEK - 13/1/2019 13:29

Θα του δωσει τα δεδουλευμενα και θα παει στο καλο.

naupigos - 13/1/2019 14:45

Δεν το κουναει φιλε αν δεν τον διωξουν για να τα παρει αλλιως θα ειχε παρετιθει και θα περνε τα δεδουλευμενα που λες ..

R21_AEK - 13/1/2019 13:22

Ο Μαρινος πρεπει να φυγει χασει κερδισει η ομαδα στα Γιαννενα και αν δεν εχουν βρει καποιον ξενο να ερθει τωρα ας φερουν εστω τον Κωστενογλου μεχρι το καλοκαιρι ποσο χειροτερα θα τα παει τουλαχιστον ειναι ΑΕΚτζης και πιο ηρεμος σαν χαρακτηρας και θα δωσει στους παιχτες την ηρεμια να βγαλουν το ταλεντο τους και να πεισμωσουν.Η ομαδα εχει πολυ καλο ροστερ για Ελλαδα και δεν θα επρεπε να εχει αυτα τα χαλια και αυτη τη βαθμολογικη θεση

Thomas11 - 13/1/2019 13:11

Για το 0 ποντους στους ομιλους παντως....ΔΕΝ φταιει ο Μαρινος. Αλλα η διοικηση που τον αφησε γυμνο και οι 2 παιχτες που Μ@λ@κιστικ@ν χοντρα με τις αποβολες τους μετα τη Βιντι. .....ο Μαρινος Φταιει γιατιΣερνομαστε....και γιατι οι παιχτες δεν ευχαριστιουνται να παιζουν να τρεχουν να καλυπτουν ο ενας τον αλλο και τελικα να κερδιζουν

aekovios58 - 13/1/2019 12:41

Φίλοι μου, απ` όλα πιο πολύ με στενοχώρησε το γεγονός ότι η χαρά από την αίγλη του πρωταθλητισμού δεν κράτησε ούτε μέχρι τα Χριστούγεννα. Δεν μας πρέπει όμως να φτάνουμε στο άκρο να κρυφοευχόμαστε ήττα στα Γιάννενα, προκειμένου να απολυθεί ο πρωταίτιος αυτής της κατάστασης.Εμπρός για τη νίκη. Έρρωσθε...

andreaspaj21 - 13/1/2019 12:24

Η ασυλία μέχρι τώρα του Ουζουνιδη από τον Μελ υπάρχει για τον εξής απλούστατο λόγο...

Του έβαλε στα ταμεία 22 μύρια περίπου. Ναι ο Ουζουνιδης τα έφερε γιατί αυτός ήταν ο προπονητής γιατί ο στόχος προπονητικά ήταν η είσοδος στους ομίλους. Όσοι βέβαια λέτε ότι ο Χιμενεθ πέρασε την ομάδα στους ομίλους να σας θυμίσω ότι ο Μαρίνος δεν είχε στην διάθεση του 3 τεράστιους παίχτες που πέρυσι είχαν κάνει την διαφορά . Βρανιες Λάζαρος ΤΣΙΝΟ!!!!!! Ο ΑΘΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ του έχει... Συνέχεια δώσει μέχρι τώρα το αβαντάζ της παραμονής του μέχρι τώρα στον πάγκο της ΑΕΚ .

Θεωρώ όμως ότι η κατάσταση δεν είναι πλέον αναστρέψιμη στο θέμα του τιμ προπονητή και σια .

Εγώ προσωπικά τον ευχαριστώ πάρα πολύ για την προσφορά του άλλα είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να τα βρει όμορφα και ωραία με τον Μελ και να αποχωρήσει από την ομάδα.

Εγώ σε καμία περίπτωση δεν τα φορτώνω όλα στον Ουζουνιδη γιατί είχε να αντιμετωπίσει το κακό οικονομικό κλίμα με τις μη ανανεώσεις παικτών όπως επίσης και την γκίνια των μεταγραφών που άργησαν να ενταχθούν στην ομάδα λόγω τραυματισμών..

Να σημειώσω επίσης ότι η αποχώρηση του Μαρίνου αν δεν συνδυαστεί με την προσθήκη ενός ποιοτικού εξτρέμ θα είναι αποτυχία!!!!!!

artac_21 - 13/1/2019 11:56

Αν είχες φιλότιμο θα είχες ήδη υποβάλλει την παραίτησή σου. Κι όχι να λες άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε.

TRELOPOULOS21 - 13/1/2019 11:49

Οι αποφασεις καλως η κακως ειναι στη διοικηση εμεις έχουμε χρεος να στηριζουμε την ΑΕΚΑΡΑ μας τιποτα αλλο.

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 13/1/2019 11:40

Εγώ παιδιά θέλω να πω κάτι άλλο.Παραδεχόμαστε όλοι ότι η φυσική κατάσταση της ομάδας είναι τραγική.Ίσως και το πιο σημαντικό αγωνιστικό πρόβλημα που έχει και έχει αλησιδωτές επιπτώσεις στην όλη λειτουργία της ομάδας σε αγωνιστικό πάντα επίπεδο και κατά τη γνώμη μου πάντα.Θυσιάσε λοιπόν τη φυσική κατάσταση για να είναι η ομάδα φρέσκια τον Αύγουστο και να καταφέρει να μπει ομίλους.Έκανε βασικό στάδιο προετοιμασίας μόλις 12 ημερών(δε θυμάμαι μικρότερο εγώ τα τελευταία... Συνέχεια πολλά χρόνια) χωρίς ιδιαίτερη ένταση μάλιστα.Και ρωτάω εγώ καλοπροαίρετα χωρίς να είμαι γυμναστής και χωρίς να έχω ιδέα από προετοιμασίες ομάδων.Αν έκανε βασικό στάδιο προετοιμασίας 15 ημερών,''κανονική'' και ''δυνατή'' όπως ο Χιμένεθ από τις 15 Ιουλίου που θα επέστρεφε η ομάδα μέχρι τις 8 Αυγούστου αν θυμάμαι καλά που πέξαμε με τη Σέλτικ μεσολαβούσαν 23-24 ημέρες.Μιλάμε για τρισήμισι εβδομάδες γεμάτες...Δεν προλάβαινε σε αυτό το διάστημα να φρεσκάρει την ομάδα όσο χρειαζόταν για να πέξουμε με Σέλτικ?Δεν έχω γνώσεις απορία εκφράζω και όποιος γνωρίζει πέντε πράγματα σε αυτά τα ζητήματα ας δώσει μια απάντηση

sephiroth21 - 13/1/2019 11:33

Συγγνώμη που θα σας το χαλάσω άλλα τα πρόβατα δεν είμαστε εμείς που θέλουμε να διώξουμε Ουζουνίδη αλλά εσείς που τον στηρίζετε ακόμα. Ξεφτιλιστηκαμε στην Ευρώπη όχι γιατί δεν πήραμε ούτε πόντο αλλά γιατί σε 6 αγώνες ήμασταν σα δημοτικό που μπήκε να παίξει απέναντι σε τελικό λυκείων. Κανένα πλάνο. Αν σου στραβωσει αυτό που θες να παίξεις απλά αλλάζει τα πρόσωπα. Κανένας παίχτης δεν έγινε καλυτερος. Χρησιμοποιεί τους ίδιους και τους ίδιους. Που είναι ο Γιακουμακης; Πώς ενσωμάτωσε... Συνέχεια Μπογε,Αλεφ,Γιαννιωτα; Το να αποφασίζει σε ένα πλάνο και να παίζει όλη τη χρονιά με 11 παίχτες το κάνω κι εγώ από το σπίτι μου χωρίς να πληρώνομαι. Οι προπονητές βελτιώνουν, δημιουργούν και είναι υπεύθυνοι στο να αλλάζουν τα πράγματα όταν δεν πάνε καλά. Εδώ ο Σίμος φέτος ήταν στον κόσμο του και έπρεπε να κατέβει ο πρόεδρος να τον καθίσει στον πάγκο με τις παράπλευρες απώλειες του Μπάκα και του Λαμπρό.

AekGiannhs21 - 13/1/2019 11:26

Κρίμα που συνέχεια βρίζουμε και χλευαζουμε τον Ουζουνίδη ναι μεν φταίει αλλά όχι κατά κύριο λόγο αυτός . Είναι ο προ τελευταίος παράγοντας μετα πάνε παίχτες ,πρώτοι ξέρετε ποιοι είναι . Δεν λέω είναι λόγος για την ΑΕΚΑΡΑ μας αλλά προσπαθεί και αυτός , στις αρχές παίζαμε πολύ ωραίο ποδόσφαιρο ειδικά με την Σέλτικ όπου και ήμουν στο γήπεδο . Μετά από το ματσ με τον Παναθηναϊκό όλα καταστράφηκαν... Συνέχεια

Υ.Γ θυμάμαι που λέγαμε ότι ο Ουζουνίδης είναι προπονητής με καρύδια και μπαίνει δυνατά σε κάθε ματσ και δεν φοβάται τπτ .


Επίσης δεν θέλω να κοροϊδέψω κάποιον με αυτό το σχόλιο το Υ.Γ απλά θέλω να θυμηθείτε πως άλλαξαν τα πράγματα

kostas37 - 13/1/2019 11:21

Εγω δε λεω να φυγεις (αν και ειναι μονοδρομος πλεον) αλλα αφου εδω και καιρο δε σου αρεσει η εικονα της ομαδας κανε κινησεις να την αλλαξεις ρε κοουτς.

Με ευχολογια δε γινεται....

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 13/1/2019 10:43

Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ σας φταιει για ολα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(σιγουρα φταιει γαι ενα 5%-10% της αγωνιστικης μας καταντιας αλλα οχι παραπανω)

Κριμα.....

krav21 - 13/1/2019 11:00

οχι μωρε. ενα 2% φταει. Μη τον χρεωνεις τοσο πολυ...

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 13/1/2019 13:54

Σωπα ρεεεε...

Σοβαρα?????

Εχετε βρει όλοι σας τον μέγα φταιχτη της ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ μας.... Πολύ παρωπιδα έχει πεσει

krav21 - 13/1/2019 19:23

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 Δε σωπαινω. Και πολυ σοβαρα μιλαω. "Ρε" σε κανενα φιλαρακι σου. Κομπλε? Αϊντε παλληκαρια μου. Ουτε δεκα ατομα δεν ειστε ολοι και ολοι. Μαζευτειτε μεταξυ σας να εκθειασετε το εργο του Μαρινου με την ησυχια σας μια και δεν εχετε παρωπιδες. Αφηστε εμας που ειμαστε "ολυμπιακοφωτοι"να ειμαστε λαθος που στεναχωριομαστε που η ομαδα δε μπορει να βγαλει μιση φαση με αντιπαλο τον Κισσαμικο. Αϊντε αγορι μου.

dimria - 13/1/2019 05:05

Στα ευκολα οπως παντα να φυγει ο προπονητης και λυθηκαν ολα....μηπως για αλλαγη να στηριξουμε την ομαδα θετικα και προσπαθησουμε να χτιστει κατι καλο για τα επομενα χρονια; Μην ξεχνάμε τα τελευταια περυσινα παιχνιδια κσι τον τελικο κυπελου!Εαν δεν μας ειχαν κοψει και φετος -3 και κοψουν απο τους αλλους εχουμε ελπιδα! Ψυχραιμια οι μεγάλες ομάδες δεν χτίζονται σε μια χρονια θα την βρουν την λυση και να αναλαβουν ολοι την ευθυνη τους, παικτες προπονητης και διοικηση για να παμε... Συνέχεια μπροστα.Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα και τα στραβα αποτελεσματα εχουν φερει λογικα γκρινια αλλα δεν βοηθαμε την ομαδα ετσι.Παμε ΑΕΚΑΡΑ στα δυσκολα μια ζωη!

krav21 - 13/1/2019 10:25

dimria αν ειναι να περιμενουμε να χτιστει κατι καλο με ουζουνιδη τα επομενα χρονια( για τα ποσα επομενα δε μας λες) ας κραταγαμε τοτε συμφωνα με το σκεπτικο σου, καλυτερα τον Μοραϊς. Και καλυτερα παιζαμε και πιο αγαπητος ηταν στους παικτες. Μα το θεο, για ολους εσας που πουλατε τρελιτσα, αρχιζω να παρακαλαω να παραμεινει ο Ουζουνιδης τελικα για καιρο στην ομαδα. Να περναει ο χρονος, να βλεπουμε αυτο το χάλι να μεγαλωνει και τα επιχειρηματα σας να γινονται ακομα πιο αστεια.

Thana21 - 13/1/2019 09:02

Ρε Ουζουνίδη βλέπεις ότι η ομάδα δεν έχει ψυχολογία.Όλο αυτό που υπήρχε πέρυσι χάθηκε φέτος με δικιά σου ευθύνη κυρίως γιατί εσύ είσαι προπονητής.Βλέπεις ότι αναλαμβάνει ο Μελισσανίδης να έρχεται Σπάτα και να τους λέει ότι θέλει να τους βλέπει με γυαλισμένο μάτι και πάλι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς τα πράγματα είναι όλο και χειρότερα.Έχεις χάσει τα αποδυτήρια.Δεν μπόρεσες να τα αλλάξεις όλα αυτά όταν έπρεπε,πιστεύεις ότι μπορείς να ανατρεψεις την κατάσταση εδώ που... Συνέχεια έφτασε;Χώρια το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι όπου κι εκεί είναι άστα να πάνε.Μόνο δικαιολογίες ξέρεις να λες.Από το να έχεις έτοιμη την δικαιολογία,αφού δεν αναλαμβάνεις την ευθύνη ας μην λες τίποτα.Τώρα μας λες υπάρχει η λογική κριτική,υπάρχει και το παράλογο.Που είναι το παράλογο;Το μόνο παράλογο είναι ότι μένεις ακόμα προπονητής στην ΑΕΚ μετά από όλα αυτά.

salaraujo21 - 13/1/2019 07:33

Βλέπεις Μπιάνκι κ βλέπεις Ουζουνίδη...προπονητές της ΑΕΚ....ο ένας είναι ενεργός λες κ παίζει μαζί με τους παίχτες κ ο άλλος τα ζώα μου αργά....ακόμα κ ο Μανόλο σε αυτό ήταν μαζί με τους παίχτες....κ μην ξεχνάμε...είχαμε Ισπανό προπονητή κ γυρίσαμε σε Έλληνα..οκ μαζί αλλά τελικά δεν.παμε για αλλά..

Enwsi_gia_tn_enwsi - 12/1/2019 21:27

Φίλοι μου πρέπει να βοηθήσουμε και εμείς, κάνω μία πρόταση.... ΟΛΟΙ στο επόμενο εντός έδρας πρέπει να φωνάξουμε Μανόλο Χιμένεθ!!!!!!! (ΦΥΓΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ)

dimria - 13/1/2019 04:32

Και τώρα εαν δεν είχες φαει -3 και κοψουν κανέναν βαθμό απο τους άλλους....θα το παρουμε.Δες τα περυσινα τελευταια παιχνίδια της ομάδας και τον τελικό κυπέλου και φώναξε Μανόλο!

krav21 - 13/1/2019 10:28

dimria ναι ρε. Μανολο θα λες και θα κλαις. Αχαριστε τυπε που εχεις τα μουτρα να ειρωνευεσαι τον προπονητη που σου πηρε πρωταθλημα μετα απο 24 χρονια.

Agioi-Anargiroi-21 - 12/1/2019 23:47

κανεις λαθος φιλε...δεν θα υπαρξει επομενο εντος εδρας με ουζουνιδη..η ομαδα ειναι χαλια δεν περναει απτα γιαννενα

- 13/1/2019 04:04

Δηλαδη τα Γιάννενα έχουν καλύτερο προπονητή και παικτες, αυτο κας λες ;

Center_back - 12/1/2019 21:48

Μόνο βοήθεια δεν θα προσφέρουμε μ' αυτον τον τρόπο... Αυτόν τον προπονητή έχουμε, μ' αυτόν θα πορευτούμε μέχρι τέλος σεζόν, δυστυχώς ή ευτυχώς...

Στήριξη στο υπάρχον υλικό και όχι γκρίνια. Θα τα κάνουμε χειρότερα νομίζω...

veroia21 - 12/1/2019 22:01

Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει μέχρι το τέλος. Ο κόσμος έχει αγανακτήσει. Αυτό δεν είναι εικόνα για την ΑΕΚ μας

SiatsnoS17 - 12/1/2019 21:51

αν πας στο γήπεδο, ένωση για την ένωση, μπορείς και να φωνάζεις ¨σ'αγαπω πολύ, πιο πολύ!"

depon21 - 12/1/2019 21:38

Ρε φίλε δεν υπάρχει μόνο ο Χιμένεθ άσε που ακόμα υπάρχουν τα άρθρα που παρόλο που πήρε πρωτάθλημα μας έλεγαν ότι ο Μελισσανίδης δεν είναι ευχαριστημένος με το θέαμα που προσφέρει η ΑΕΚ και για αυτό θέλει έναν προπονητή με πλάνο επιθετικό...το θέμα είναι αυτός που θα έρθει ( όταν έρθει ) να μην είναι ένα ακόμα στοίχημα αλλά προπονητής που έχει δείξει πράγματα.

- 13/1/2019 04:31

Οποιοι καλουν σε γιουχαρίσματα στον προπονητή της ομαδας ειναι σαν να γιουχάρουν αυτους που τον επέλεξαν και τελικα κρίνοντας έχοντας γνώση της κατάστασης (πολλοί οι παράμετροι με πρώτο το αυτονόητο οτι δεν κρίνουμε έναν προπονητή απο τα μεσα του πρωτου γύρου ειδικά με την κατάσταση που εχει διαμορφωθεί σε πολλά θεματα για διάφορους λόγους) πως τον στηρίζουν μέχρι το τελος της χρονιάς.... Συνέχεια
Σε μια συντεταγμένη ΑΕΚ κουμάντο πρεπει να κανει η εκάστοτε διοικηση και δη αυτη που εχει την δύναμη, τις γνώσεις και τις καλές προθέσεις και οχι οι ποδοσφαιριστες ( ΑΝ η απόδοση τους ειναι απορροια φημολογούμενων διαθέσεων ) η πολυ περισσότερο ομαδες απογοητευμένων και πολλάκις τυχάρπαστων φιλάθλων.

Νομίζω οτι ο προεδρος πρεπει να μιλήσει στους παικτες ώστε να αλλάξουν την στάση τους ως προς το πάθος και την αγωνιστικότητα τους τιμώντας την τρέχουσα θέση της διοίκησης για τον προπονητή,τον ίδιο τον προπονητή, τα...συμβόλαια τους καθώς και τον κοσμο της ΑΕΚ.

Προσωπικά και σεβόμενος πρωτιστως τον εαυτο μου (απο αυτο ξεκινάνε ολα) δεν δέχομαι να τρέχω στο γηπεδο και να βλέπω αδιάφορους ποδοσφαιριστες να εκθέτουν τον εαυτο τους, την ομαδα και εμένα για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λογο.

dimria - 13/1/2019 04:22

Διαβάζω όλα τα σχόλια για το πως πρέπει να φύγει άμεσα ο προπονητής όπως ο Μουρίνιο,μόνο που ο Μουρίνιο δεν έκατσε στον πάγκο της Μαντσεστερ 5 μήνες!Οτι κάποιοι παίκτες πετάνε στην Μάντσεστερ μετά την φυγεί του δείχνει πως ήθελαν να τον φάνε, αλλά τα φράγκα τους τα επαιρνάν.Οσο για την ομάδα που πήρε το πρωτθλημα

peristeri_21 - 13/1/2019 01:41

Εγώ από μπάλα ας πούμε δεν ξέρω πολλά και δεν είμαι κανένας προπονηταρας με διπλώματα. Είμαι όμως ένας ΑΕΚτζης που παρακολουθεί την ομάδα συνήθως από κοντά στα εντος, είτε από την τηλεόραση. Θα σας πω τι βλέπω...

Αν εξαιρέσεις τον χουλτ, τον κλωναριδη και τον τσιγκρινσκι που παίζουν τα ίδια με πέρυσι όλοι μα όλοι οι άλλοι παίζουν πολύ χειρότερα.... Συνέχεια
Να θυμηθώ Μπακακη, να θυμηθώ λιβάγια, να θυμηθώ μανταλο, να θυμηθώ Μπάρκα, να θυμηθώ μανταλο, να θυμηθώ τα τελευταία του Τάσου, τον ανύπαρκτο Σιμοες;;;

Εεε ποιος φταίει και παίζουν όλοι αυτοί τόσο χάλια. Ή ξεχάσανε την μπάλα που ξέρουν ή είμαστε όλοι εμείς εμπαθής με τον γκουαρντιολα από τον Εβρο.

Τελος νομίζω αξίζει να πούμε ότι ο γκάλο δεν παίζει άσχημα και για μένα σίγουρα καλύτερα από τον Μπακακη φέτος. Αλλά ο Μιχάλης την πήρε την φανέλα σπίτι.

alex_21 - 13/1/2019 01:38

Για μενα μια λυση ειναι στο επομενο εντος λευκα μαντυλια οπως στην Ισπανια η εικονα αυτη ειναι εντονη αν γινει απο αρκετους

Μπορει να γινει αρκει να συντονιστουμε

Marcos - 13/1/2019 00:54

Η άποψη μου είναι ότι ο Χιμένεθ έπαιζε άμυνα με αντεπιθέσεις (τύπου Ρεχάγκελ) διότι ήξερε με το υλικό που έχει αυτό μπορεί να δώσει πόντους. Επίσης είχαμε καταπληκτική άμυνα και φάνηκε στην Ευρώπη. Ο Βράνιες είχε δέσει άψογα με τον Τσιγκρι, ο ακατανόμαστος οργίαζε στα πλάγια. Ο Αραούχο έδεσε γρήγορα με τους μεσοεπιθετικούς.

Ο Μαρίνος θέλει να περάσει δημιουρηικό παιχνίδι αλλά δεν του βγαίνει με το υλικό που έχει, να οι... Συνέχεια τραυματισμοί να η γκρίνια, να που έφυγαν παίκτες. Φοβάμαι ότι μόνο αυτόν τον τρόπο έχει ο Μαρίνος γι αυτό και δεν αλλάζει ποτέ στυλ παιχνιδιού και δεν κάνει εύκολα αλλαγές.



Αν θυμάστε χαρήκαμε όλοι με την μεταγραφή του Μαρίνου και στην αρχή είδαμε δημιουργικό στυλ παιχνιδιού και επιθέσες με κάθετες πάσες. Δυστυχώς χάλασε η συνταγή με τις απουσίες παικτών ειδικά στα εξτρεμ. Ο Λαμπρόπουλος δίπλα στον Τσιγκρι αν πιεστεί κάνει λάθη.


Εν κατακλείδι λείπει το στυλ του Βρανιες πίσω, ο Σιμόες έσκασε με τα συνεχή παιχνίδια, ο Μάνταλος δεν βοηθάει εκεί που παίζει, ο Μπογιέ δεν μας βγήκε. Τι να σου κάνει ο Μαρίνος.

Killer_Vranjes - 13/1/2019 00:17

Ρε αυτός με τρολαρει! Άντε γεια ρε ψεύτη! Φύγε απο την ΑΕΚ ρε βαζελε! Σε σιχάθηκε η ψυχή μας!

1foraAEKpantaAEK - 13/1/2019 00:17

καμια μα καμια αναληψη ευθυνης πουθενα.μονο δικαιολογιες απο εδω και απο εκει

ρε ουζουνιδη,δε κανεις για την ΑΕΚ,παραιτησου σε παρακαλουμε

στο πρωτο εντος εδρας,λευκα μαντηλια ολοι.λαϊκη απαιτηση να φυγει αλλιως μονο με γκελες στα παιχνιδια θα φυγει και δε θελω να φτασω στο σημειο να θελω να κανουμε γκελα για να φυγει..

καποιοι λενε "αφου τον στηριζει η διοικηση,τον στηριζω κι εγω".. αν σου φερνανε ας πουμε τον... Συνέχεια λεμονη(που δε παιζει),θα το στηριζες;;;οχι πιστευω κατα τη γνωμη μου οπως και δε συμβαινει με ολα που κανει η διοικηση.εφτασε ο καιρος και για το θεμα προπονητη.εχει και η διοικηση τους εγωισμους της και τα στοιχηματα της,αλλα φτανει πια καπου πλεον αφου ντε..

ΟΛΟΙ ΛΕΥΚΑ ΜΑΝΤΗΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΕΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ

ΥΓ: ΜΟΝΟ ΑΕΚ !!!!!!

- 13/1/2019 00:02

Καθε προταση και μια δικαιολογια.αμ το αλλο με το τοτο?σοβαρα ρε μαρινο?για ολα φταει κατι,τραυματισμοι,αγωνιστικοι χωροι,επιλογες διοικησης,το μονο καλο που εγινε τους τελευταιους μηνες (μεταγραφη κριστισιτς) πας να τη καρπωθεις???εσυ επελεξες το κριστισιτς????ο ιδιος ειπε για ματιασεβιτς το καλοκαιρι.τοσα χρονια αεκτζης ποτε δεν γνωρισα τοσο ομαδικη αντιπαθεια για προπονητη μας.αξιοπρεπεια δεν εχεις?ειχες το σεβασμο της φιλαθλης ελλαδας στο βαζελο και σε 6... Συνέχεια μηνες τα εκανες ολα μανταρα.προεδρε δυστυχως πιστεψαμε σε κουτσο αλογο.περυσι ερχονταν το 80 και οι αντιπαλοι ελεγαν βοηθα παναγια.φετος δωσαμε δικαιωμα ακομη κι ο κισσαμικος να νομιζει οτι θα το γυρισει.αυτο κε ουζουνιδη δεν το καταφεραμε εμεις οι κρινωντες.εργο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δικο σου.προεδρε σωσε οτι σωζεται.ξερεις εσυ.

METALLICA21 - 12/1/2019 23:52

Μακαρι να βγω ψευτης, αλλα μεθαυριο μυριζει γκελα ολκης στα Γιαννενα. Αν οντως συμβει αυτο, θεωρω πως η αποπομπη Ουζουνιδη ειναι μονοδρομος και ισως επειτα το μελλον να ειναι καλυτερο για ολους

Rollo_Tomassi - 12/1/2019 22:46

ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΣΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ (ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΚΡΥΟ, ΜΑ ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΖΟΥΜΕ...)


ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ... Συνέχεια ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙ, ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΩΜΙΚΕΣ.

Pepe73 - 12/1/2019 18:35

Και μετα ειπαν αυτοι οτι φταιμε εμεις,ενω εμεις ειπαμε οτι φταινε οι αλλοι και μετα μας ειπαν παλι αυτοι οτι μπορει να φταινε και οι αλλοι...!!!αυτο...τιποτε αλλο...!!!

al_vin_21 - 12/1/2019 22:30

Χαχαχαχαχαχα......... Τα είπες ολα!! Ζούμε τραγελαφικες στιγμές!!!!! Το παράλογο του παραλογου........

biker - 12/1/2019 21:49

"Υπάρχουν 40 εκατομμύρια λόγοι για την αποτυχία, αλλά ούτε μία δικαιολογία" Kipling. Δεν έχω πάρει θέση ποτέ εναντίον κάποιου που φοράει τη φανέλα της ΑΕΚ και δεν μ αρέσει καθόλου ο κανιβαλισμος κι η ανθρωποφαγια, αλλά δυστυχώς η παραμονή του Μαρίνου πλεον, μόνο κακό μπορεί να κάνει. Μετά την αποδομηση της περσινης ομάδας σε πνεύμα και συνοχή τώρα πάμε και σε αντιπαράθεση μεταξύ μας λόγω των συνεχών αλλοπροσαλλων δηλωσεων του. Είναι τέτοιο το μέγεθος της αρνητικης επίδρασης του στον... Συνέχεια οργανισμό ΑΕΚ, που θεωρώ οτι παράταση χρόνου αντί να αντιστρεψει την κατάσταση, θα κάνει μεγαλύτερο κακό. Αυτό δεν αλλάζει και Μεσσι και Ρονάλντο να έρθουν.

AEKsterix - 12/1/2019 22:26

Φίλε biker, το μεγαλύτερο πρόβλημα ξέρεις ποιό είναι? Πως έχει αργήσει αυτή η απόφαση... Η ομάδα ότι καλό είχε από πέρσει σε συνοχή, αγωνιστικότητα, έχει φθίνει. Αυτός που θα έρθει θέλει πολλή δουλεία για να καταφέρει κάτι και όχι άμεσα. Οπότε η αντιπαράθεση θα συνεχιστεί. Γιατί όλοι πιστεύουμε πως θα γυρίσουν οι καλές ημέρες με την αλλαγή προπονητή. Καμμία σχέση...

Θέλω καινούργιο κόουτς όχι για τώρα, μα για να σχεδιάσει την επόμενη σεζόν όπως θέλει από τώρα και... Συνέχεια να εκτιμίσει το ρόστερ σε αγωνιστικούς ρυθμούς και όχι στη θεωρία. Ο Μαρίνος είναι χάσιμο χρόνου. Το ξαναλέω: ο νέος προπονητής δεν θα φέρει καλή μπάλα και αποτελεσματα άμεσα, μα πρέπει να βρεθεί και να έρθει σύντομα.

veroia21 - 12/1/2019 22:50

Φίλε aeksterix σου απαντάω εδώ για ένα άλλο σχόλιο. Εννοείται θα φωνάξουμε για την ΑΕΚ. Αλλά λίγη γιούχα δεν έβλαψε ποτέ. Ολόκληρη ρεαλ γιουχαρουν. Τον μεγαλύτερο σκόρερ όλων των εποχών τον Ροναλντο και τον γιουχαραν. Την Παρι των εκατομμυρίων την γιουχαρουν. Δνς είναι κακό να εκφράζεις την δυσαρέσκεια σου γι αυτό που βλέπεις. Γνώμη μου βέβαια. Φιλικά τα λέω.

AEKsterix - 13/1/2019 00:46

Σεβαστό, διαφωνώ όμως... Ο Μαρίνος ξέρει εδώ και πολύ καιρό πως δεν είναι αποδεκτός, ούτε και από τους παίκτες, ξέρει πως έχει αποτύχει και θέλει απλά την αποζημίωση. Να πάρει όσα περισσότερα μπορεί. Η γιούχα θα του την δώσει μια ώρα αρχίτερα.Εγώ σαν φίλαθλος δεν θα πέσω στο επίπεδο αυτής της μικροπρέπειας. Φωνάζω για την ομάδα, για τη νίκη της ομάδας.

Marilu21 - 12/1/2019 20:27

Ουζουνιδαρα, δεν σε βλεπω στα εγκαίνια του Ναου!!

AEKR21kAVALA - 12/1/2019 22:25

....αδερφε ουτε στο ΟΑΚΑ δεν βλεπω να ξαναρχεται!!!

ioannis64AEK - 12/1/2019 21:51

Όταν η ίδια πάνω κάτω ομάδα που πέρυσι πήρε πρωτάθλημα φέτος παρουσιάζει κάκιστη εικόνα για τρεις μήνες συνέχεια, είναι λογικό οι οπαδοί να βλέπουμε ότι ευθύνεται ο προπονητής. Εντάξει δεν είμαστε όλοι καθηγητές πανεπιστημίου να το εκφράζουμε με τον πιο ευγενικό και καθωσπρέπει τρόπο, αλλά η ουσία δεν αλλάζει. Απορώ που βλέπει ο Ουζουνίδης την υπερβολή και τον παραλογισμό; Όλοι εκφραζόμαστε κόσμια και δεν έχουμε ακόμη αποδοκιμάσει ούτε αυτόν ούτε τους παίκτες. Δεν μας... Συνέχεια εξηγεί στην ουσία και δεν μας πείθει, ούτε ότι γνωρίζει την αιτία της αγωνιστικής καθίζησης, ούτε πολύ περισσότερο ότι μπορεί να την αντιστρέψει.

taxiss21 - 12/1/2019 22:21

Αψογο σχολιο!

veroia21 - 12/1/2019 22:17

Ολόκληρη ρεαλ με 3 τσλ συνεχόμενα και φέτος γιουχαρει όλο το γήπεδο. Και εμείς χαιδευουμε τον Μαρίνο μηοως και αλλάξει τίποτα. Καλώς ή κακώς δεν μπορείς να αλλάξεις 18 παίκτες. Πιο εύκολα αλλάζεις προπονητή. Ολόκληρο μουρινιο έδιωξε η γιουναιτεντ και εμείς ακόμα έχουμε τον ουζουνιδη. Αν δεν τον θέλουν οι παίκτες το έχασε το παιχνίδι. Πήγε ο σολσκιερ και βλέπεις την ομάδα να πετάει φωτιες. Μόνο η ψυχολογία που αλλάζει και τα βάρη που παίρνει ο προπονητής και τις ευθύνες αρκεί.

billinio - 12/1/2019 22:16

Ο Ουζουνίδης γενικώς βγάζει ένα μπλαζέ ύφος λες και δουλεύει στην Μάντσεστερ και είναι υπεύθυνος μόνο για την επιλογή της ενδεκάδας. Δεν έχει δεθεί με την ομάδα και αυτό του βγαίνει και στη δουλειά του. Όπως είπαν και άλλοι παρακάτω μιλάει για τους ποδοσφαιριστές λες και δεν συζητάει μαζί τους την εικόνα τους στα παιχνίδια και πως θα βελτιωθεί. Με αποτέλεσμα η ομάδα να αποσυντίθεται σιγά σιγά.

Straekmono - 12/1/2019 22:15

Την Δευτέρα είναι το τελευταίο του ματς καλώς η κακώς

zpeponi - 12/1/2019 18:21

Ουζουνίδη έχεις μπλέξει τα μπούτια σου. Δεν έχεις προσληφθεί στην ΑΕΚ για να δικαιολογείς την τραγική εικόνα και τα τραγικά αποτελέσματα. Έχεις προσληφθεί για ωραία μπάλα, για νίκες και τίτλους. Αν δεν μπορείς βρες την πόρτα και φύγε. Δεν θα μας τρελάνεις εσύ, που σου φταίει ο ανάδρομος Ερμής και το γήπεδο των Ιωαννίνων! Αν είναι έτσι, να έρθω ΕΓΩ για προπονητής της ΑΕΚ και να παίρνω τον μισθό σου - τα ίδια αποτελέσματα θα φέρω!

Germanos1966 - 12/1/2019 22:00

Με θες για βοηθό; παίζω και...pro!

Arisaek21 - 12/1/2019 21:41

Η διοικηση τον στηριζει προς το παρον αλλα φιλε σε ολες τις δουλειες πρεπει να ερθει το αποτελεσμα και δυστυχως η αεκ ειναι μια ομαδα πρωταθλητισμου...μεχρι να μπουν οι μεταγραφες θα τον κρατησουν...

John1978 - 12/1/2019 20:32

Όσο τον στηρίζει ή διοίκηση τον στηρίζω και εγώ. Όποιος δεν τον θέλει ας πάει να κάνει πρόταση να αγοράσει τή ΠΑΕ και ας τον διώξει!! Φτάνει τον κράζετε δεν φταίει μόνο αυτός

Manos_AEK21 - 12/1/2019 21:19

Φίλε όταν φενετε ξεκάθαρα ότι δεν δίνει έμπνευση στους παίχτες και ταυτόχρονα όλες της ευθύνες της ρίχνει στους παίχτες χωρίς καμία ευθύνη να ρίχνει πάνω του ε είναι λογικό να έχουν ξενερώσει οι παίχτες μαζί του και δεν νομίζω να μην το βλέπει και να μην το έχει καταλάβει και ο ίδιος ο Πρόεδρος αυτό που ξέρει πολλά κιλά μπάλα......

Saxon79 - 12/1/2019 21:46

Ας συμφωνήσω μαζί σου για οικονομία χρόνου ότι οι παίχτες έχουν ξενερώσει με τον Ουζουνίδη και για αυτό έχουν τέτοια απόδοση. Αυτοί οι παίχτες λοιπόν με την απόδοσή τους και τα αποτελέσματα της ομάδας σέβονται τη φανέλα που φοράνε και το κόσμο της και τους υπερασπιζομαστε ενώ ο Ουζουνίδης όχι επειδή δεν παραιτείται. Καλά καταλαβαίνω;

Thomas11 - 12/1/2019 21:39

στήριξε τον Τζον ....αλλά αν επειδή δεν είμαστε ικανοί για πρόεδροι ιδικτήτες

...δεν σημαίνει οτι δεν είμαστε ικανοί για φίλαθλοι και θεατές


ε αυτοί οι τελευταίοι μιλάνε μεταξυ τους στο site της ομάδας τους ...Τι δεν καταλαβαίνεις ;

veroia21 - 12/1/2019 21:11

Για πες μας ποιος φταίει που την ομάδα που την ζελευαν όλοι πέρυσι έχει φέτος τα χάλια της και παίζει χωρίς καρδιά. Ας δεχτώ ότι χάθηκε ταλέντο από την μαδα. Η καρδιά που δεν βγάζουν οι παίκτες ποιος φταίει που χάθηκε;

Velerefon - 12/1/2019 21:36

Κι εσείς γνωρίζετε κάτι; έχετε κονέ με παίχτες και ξέρετε ότι φταίει αποκλειστικά ο Μαρίνος. Την πέφτετε σε όποιον λέει πως αν η περσινή πρωταθλήτρια δεν μπορεί να κερδίσει τον κισσαμικο δεν φταίει μόνο ο προπονητής αλλά και οι παίχτες. Δεν είναι άβουλα όντα που αν δεν τους μάθει ο μπαμπάς τι να κάνουν τρέχουν δεξιά κι αριστερά και κουτουλάνε μεταξύ τους....Αντιλαμβάνεστε ότι οι παίχτες του τελευταίου αντιπάλου μας φεύγουν από συνεργεία και καφετέριες που δουλεύουν για να... Συνέχεια ζήσουν και μαζεύονται για να παίξουν με παίκτες που κάνουν αποκλειστικά αυτό και παίρνουν τα μαλλιοκέφαλά τους? Σωστή η κριτική γιατί σαφώς έχει κάνει λάθη ο ουζουνίδης αλλά οι παίχτες θα κάνουν ποτέ αυτοκριτική; όταν απαιτείς αυτοκριτική την απαιτείς απ' όλους και όχι μόνο από έναν γιατί τότε δεν είναι κριτική αλλά εμπάθεια.

SiatsnoS17 - 12/1/2019 21:32

Φίλε Βέροια, αν φταίει ο προπονητής που δεν γυαλίζει το μάτι των ποδοσφαιριστών ,τότε να το πούν στον πρόεδρο και αυτός να τους το γυαλίσει με άζαξ, να τους το κάνει αόρατο! Υπάρχει παίχτης στην ΑΕΚΑΡΑ που δεν παίζει εξαιτίας του προπονητή;;;;

krav21 - 12/1/2019 20:57

John1978 Αμα σε χαλαει η κριτικη στον Ουζουνιδη για αυτο το εκτρωμα που παρουσιαζει για ομαδα και για το εγωιστικο στυλακι ¨ολοι φταινε εκτος απο εμενα", πηγαινε φτιαξε μια fan page στο FB "We love Ouzounidis", να γραφετε υμνους για το εργο του χωρις να σας ενοχλουμε την αισθητικη. Η διοικηση ξερει πολυ καλα τι πρεπει να κανει,καλυτερα απο εμενα και απο εσενα και το εχει αποδειξει πολλες φορες. Αυτο ομως δεν μου αφαιρει το δικαιωμα να κρινω εναν ανθρωπο τον οποιο στηριξα απο τη πρωτη μερα που ανακοινωθηκε... Συνέχεια και να μην επισημαινω οσα με χαλανε.

Σε προκαλω να μου βρεις ΜΙΑ εστω ΜΙΑ δηλωση του που να αναλαμβανει οποιαδηποτε ευθυνη για το χαλι της ομαδας.

Σε προκαλω να μου περιγραψεις με καποιο τροπο,την ταυτοτητα που εχει προσδωσει ο Μαρινος στην ομαδα επειτα απο εξιμιση μηνες στο τιμονι της. Ειναι ομαδα που παιζει με κατοχη μπαλας? ΕΙναι ομαδα που παιζει με αντεπιθεσεις? ΕΙναι ομαδα που πρεσαρει συστηματικα ψηλα? Ποιος ειναι ο επιθετικος τροπος αναπτυξης γιατι εγω δεν τον αντιλαμβανομαι? ΥΠαρχουν παιχνιδια που τελειωνουμε με μηδεν τελικες στην εστια. ΜΠορεις να μου περιγραψεις τι ακριβως ομαδα εχει δημιουργησει ο Μαρινος ωστε να με αναγκασεις να σωπασω?

Αντε να σε δω...

John1978 - 12/1/2019 21:16

Όσο παίζεις με μάνταλο, Κλωναριδη, Μοράν και μπακασετα τέτοια μπάλα θα βλέπεις. Παίκτες θέλει ή ομάδα ΠΑΙΚΤΕΣ

Van Propersie - 12/1/2019 22:32

Όχι, δε θα μας τ' αλλάζεις τώρα. Σύμφωνα, με τη συλλογιστική σου, κανένα παίκτη δε θέλει η ομάδα, αφού αυτούς που έχει το ρόστερ, τους στηρίζει η διοίκηση. Γι' αυτό, σε παρακαλώ πολύ, πάρε πίσω τις αιχμές για τους Μάνταλο, Κλωναρίδη, Μοράν και Μπακασέτα και στήριξε τους, όπως τους στηρίζει η διοίκηση, ή κατέθεσε πρόταση για αγορά της ΠΑΕ να φέρεις άλλους καλύτερους. Ή μήπως η στήριξη ξεκινάει και τελειώνει στο κράμα Μουρίνιο και Γκουαρδιόλα που έχουμε στον πάγκο ;

SiatsnoS17 - 12/1/2019 21:48

αυτους έχουμε... γείνε γαυρος ή όποια ομάδα θάλεις με παίχτες που θαυμάζεις.

Nic21 - 12/1/2019 21:43

Οι παίκτες που ανέφερες πήραν πρωτάθλημα και πέρισυ μέχρι Μάρτη έπαιζαν Ευρώπη!

Πήγαν και τελικό κυπέλλου έτσι για τη πλάκα τους... καληνύχτα

krav21 - 12/1/2019 21:38

John1978 Εισαι ο κλασικος τυπος που διαστρεβλωνει καταστασεις για να περασει η γνωμη του. Ο Μοραν ηταν το τεταρτο και τωρα το πεμπτο σου αμυντικο χαφ. Πιο μπροστα ειχες Σιμος,Γαλανοπουλο,Αλεφ και τωρα και Κριστισιτς. Αλλα εσυ τον Μοραν ανεφερες φυσικα. Ο Κλωνα ουτε αυτος ειναι βασικος στην ΑΕΚ αλλα ομως ειναι ενας καλος Ελληνας παικτης που θελεθ αντιστοιχα καλο προπονητη για να αναδειχθει μεσα στην ομαδα. Ο Μανταλος και ο Μπακασετας που ειρωνευεσαι,ειναι βασικα στελεχη της εθνικης... Συνέχεια ΕΛλαδας. Δεν ειναι βεβαια και η εθνικη Βραζιλιας αλλα για να υπαρχει Ελληνικος κορμος στην Ελλαδα και να παιζουν 11 ξενοι μεσα,προτιμω να εχω στην ομαδα Ελληνες που ειναι αρκετα καλοι για την Εθνικη. Ο Μανταλος μεχρι την ημερα που επαθε χιαστους στη ΝΕα Σμυρνη,ηταν σουπερ στην αποδοση του στα παιχνιδια και βασικοτατος. Φετος με Οζυνιδη σεενεται οπως και οι υπολοιποι εικοσι παικτες. Τωρα οσο για τον Μπακασετα που ειρωνευεσαι,με αυτον σηκωσες την κουπα και το παλληκαρο εκανε πολυ καλα παιχνιδια. Τωρα κατι συζητιεται για τραμπα με τον Σουαρες για να ειναι ευχασριστημενος ο john1978...κατι θα γινει. Συνεχισε να λες τις ανακριβειες σου,πολυ το διασκεδαζω. Εδω θα ειμαι να σε ταπωνω.

taxiss21 - 12/1/2019 21:38

Δηλαδη φιλε μου εσενσ ο Μανταλος ο Μπακασετας και ο Κλωναριδης σου φταινε? Να σου θυμισω οτι αυτοι σ δωσανε τιτλους και ο Κλωναριδης σε εβαλε τσουλου μαζι με τον Τασο. Τωρα το οτι θελει παικτες η ομαδα γνωστο αυτο εδω και 4 χρονια δν εχουμε καθαροαιμα εξτρεμ περαν του λαζαρου και του μπαρμποσα στις αρχες. Φετος ναι δν αποκτηθηκαν καποιοι που επρεπε να αποκτηθουν το παραδεχθηκε και η διοικηση. Ο Μαρινος που παραδεχτηκε μια φορα λαθος του? Να πει εγω φταιω αναλαμβανω την ευθυνη.... Συνέχεια Μεχρι και ο κλωτσεσκου εχει παρει τις ευθυνες του καποιες φορες (το ξερουμε οτι ειναι γελοιος και εχει αβαντα την διαιτησια). Εδω ο φιλος μας ο Μαρινος του φταινε τα γρασιδια (ναι ηταν χαλια της Λαρισας το γηπεδο το ξερουμε) ο καιρος ο αναδρομος ερμης και δν ξερω γω τι αλλο εκτος απο αυτον. Μην μ πειτε ομως οτι και ο χιμενεθ δν επαιξε σε αυτα τα γηπεδα. Μια χαρα αποτελεσματα εφερε. Και με πολυ δυσκολοτερο προγραμμα. Με σχεδον τους ιδιους παικτες και μην σ πω και απουσιες πολλες φορες.

Thomas11 - 12/1/2019 21:31

Μαρίνο σ αγαπάμε ...εισαι ενας απο Εμας!!!!

Βοήθα ν Αλλάξουμε Προπονητή...... χωρίς να μπει μέσα η ομάδα μας

Manos_AEK21 - 12/1/2019 21:15

Δικαιολογίες και ξανά δικαιολογίες από τον Μαρίνο Ουζουνιδη έναν υπερεκτιμημενο προπονητή που απέδειξε ξεκάθαρα ότι είναι άκρως υπερεκτιμημενος προπονητής που δεν κάνει για μια μεγάλη ομάδα όπως η ΑΕΚ.... ***Ελπίζω ο ίδιος ο Πρόεδρος να το έχει καταλάβει αυτό και να τον απομακρύνει από την ΑΕΚ μας όσο ποιο γρήγορα γίνετε πριν είναι πάρα πολύ αργά......

al_vin_21 - 12/1/2019 21:12

Υπάρχει η λογική κριτική, υπάρχει και το παράλογο...... Αν οποιοσδήποτε άλλος προπονητής κι ειδικά ο Χιμενεθ είχε αυτη την απόδοση, αυτό το θέαμα κι αυτό το αποτέλεσμα, τώρα τα ΜΜΕ θα τον είχαν εκτελέσει, χωρίς να προλάβει καν την ....... απολογία. Δυστυχώς δεν κάνουν όλοι οι προπονητές για όλες τις ομάδες κι ειδικά σε ομάδες πρωταθλητισμου οση στήριξη και να έχουν απο διοικήσεις και δημοσιογράφους. Ο Μαρίνος καλο θα είναι να κάνει μια φορά αυτοκριτικη και να μας αφήσει, αφου... Συνέχεια κατάφερε να κάνει την ΑΕΚ, την ομάδα με το αρνητικό ρεκόρ όλων των εποχών για Ευρώπη. Ο τρόπος σκέψης του και οι δικαιολογιες του ίσως λόγω πίεσης, είναι ο μόνος απόλυτος παραλογισμος σ αυτή την καταντια μας.

taxiss21 - 12/1/2019 20:41

Παλι λαθος δηλωσεις...πουθενα δν βλεπω ενα " θα διορθωσω καποια λαθη που εχουν γινει" παλι οι παικτες πρεπει να βγαλουν εγωισμο. Εμενα δν μα ρεσει να συγκρινω προπονητες αλλα δειτε περσι οταν στραβωνε κατι πως μιλουσε ο Χιμενεθ. Πρωτα επαιρνε την ευθυνη αυτος. Επειτα ανελυε και καποια λαθη. Ποτε δν επερριπτε ευθυνες αλλου. Μπορει να υπηρχαν στιγμες που ξεκαθαρα μας αδικησε η διαιτησια και το ανεφερε αλλα ουτε και εκει το εριχνε. Ο Χιμενεθ ελεγε "τα παιδια μου" και "μιλησαμε ολοι μαζι"... Συνέχεια ενω ο Μαρινος λεει "νομιζω οτι ουτε αυτοι το ευχαριστηθηκαν το ματς". Τι παει να πει νομιζω? Δεν μιλησε μαζι τους? Δεν εχουν επικοινωνια?

krav21 - 12/1/2019 20:47

taxiss21 Τα ιδια λεω με σενα αδερφε,με αλλα λογια, σε αλλο σχολιο μου. Νομιζει λεει.... Τον εχουμε στην ΑΕΚ προπονητη για να νομιζει...

taxiss21 - 12/1/2019 21:08

Αυτο σκεφτομαι. Μαλλον δν πρπεει να υπαρχει επικοινωνια μεταξυ τους. Η τουλαχιστον οχι σε βαθος οπως περσι που ο Χιμενεθ τους επαιρνε προσωπικα και μιλουσε μαζι τους. Εμενα προσωπικα με στεναχωρει που τα εχει παρατησει τελειως ο μαρινος. Δν εχει πυγμη ρε παιδι μου εναν τσαμπουκα. Θα γινω κουραστικος αλλα θυμηθειτε τι αλλο εκανε ο Μανολο περσι. Πηρε και τοιχοκολλησε τις δηλωσεις του φορτουνη στα αποδυτηρια και τους ειπε στους παικτες οριστε πολεμηστε για να τους κοψετε το... Συνέχεια βηχα. Οταν ο Βρανιες εκανε τρελες στιε προπονησεις αμεσως τον αφησε εξω να βαλει μυαλο (αλλο που χρειαστηκε και ο τιγρης για να συνετιστει τελειως). Εδω ο Χουλτ με τον Τσοσιτς μαλλιοτραβηχτηκαν στον αγωνα και ο Μαρινος δεν ειπε τιποτα. Θυμηθειτε παλι οτι ο Λιβαγια και περσι ειχε νευρα. Μετα εστρωσε με τον Χιμενεθ. Εδω αυτος φετος χειροτερεψε καιαρχισε και τις κλωτσιες με αποτελεσμα να φαει αγωνιστικες. Εμενα αυτα μεπροβληματιζουν πολυ.

Marilu21 - 12/1/2019 20:27

Ουζουνιδαρα, δεν σε βλεπω στα εγκαίνια του Ναου!!

tsigo - 12/1/2019 20:25

Πρώτον φύγε χθες

Δεύτερον βλέπω τον αγώνα Ατρόμητος - Παναιτωλικός και έχω μια απορία..γιατί δεν ψάχνουμε και στο ελληνικό πρωτάθλημα για παίκτες; Πχ Μάζουρεκ για αμυντικό χαφ

Saxon79 - 12/1/2019 18:05

Σε μία του κουβέντα κρύβεται όλη η αλήθεια. Ο σύλλογος παίρνει κάποιες αποφάσεις γνωρίζοντας ότι θα έχουν συνέπειες, είπε. Όσοι καταλάβετε καλώς, οι υπόλοιποι έτσι και αλλιώς μυρωδιαδες είστε ή 15 χρόνων. Ο Ουζουνίδης πρέπει να υπηρετήσει ταυτόχρονα και τον σχεδιασμό του συλλόγου για την επόμενη σαιζόν και να βγάλει τη φετινή σαιζόν ξεπερνώντας τα προβλήματα που δημιουργούν οι αποφάσεις τις ΠΑΕ. Όσοι νομίζετε ότι αυτό είναι εύκολο, δεν έχετε ιδέα από ποδόσφαιρο. Ευτυχώς ,το... Συνέχεια γνωρίζει η διοίκηση και πολύ καλά κάνει και τον στηρίζει. Σταματήστε να βγάζετε τέτοια χολή για έναν άνθρωπο που δούλευει πολύ για το καλύτερο της ομάδας μας, ασχέτως αν στο τέλος θα τα καταφέρει. Άλλο η κριτική , άλλο η χολή και το μίσος που χαρακτηρίζουν τα μηνύματα σας. Έλεος πια. Για τον προπονητή της ΑΕΚάρας μιλάμε. Όποιος και αν είναι κάθε φορά αυτός ,λίγο σεβασμό.

13_04_1924 - 12/1/2019 20:17

Saxon79, μην τους λες τέτοια....... Βραχυκυκλωνουν.

krav21 - 12/1/2019 20:38

13_04_1924 Καλως τους φωστηρες.... Μαλλον και εσυ εισαι της αποψης πως ο Ουζουνιδης φτιαχνει την ομαδα για του χρονου...Ζειτε αναμεσα μας τελικα.

13_04_1924 - 12/1/2019 20:46

Κόψε την πρωτεΐνη φίλε... Σου καίει το μυαλό

krav21 - 12/1/2019 21:43

13_04_1924 Χαχαχαχα...τρεις φωστηρες θεωρουν μεχρι τωρα πως η πρωτεΪνη καιει το μυαλο.... Ρε τι κυκλοφορει στον κοσμο...

krav21 - 12/1/2019 18:52

Saxon79 Καλως το λαγωνικο της διωξης..... " Ο Ουζουνίδης πρέπει να υπηρετήσει ταυτόχρονα και τον σχεδιασμό του συλλόγου για την επόμενη σαιζόν και να βγάλει τη φετινή σαιζόν ξεπερνώντας τα προβλήματα που δημιουργούν οι αποφάσεις τις ΠΑΕ. " Μεγαλυτερη μπαρουφα δεν εχω ξαναδιαβασει. Η ΑΕΚ φετος πηγαινε για το repeat και ειχε να παιξει ευρωπη. Ειχε λοιπον αρκετα θεματα ωστε να αχοληθει με τη φετινη χρονια. Εσυ απο που ως που μα ςλες οτι πρεπει να σχεδιασει την ομαδα για του χρονου???????... Συνέχεια Απο που προκυπτει αυτο?

Επειδη εσυ μαλλον εισαι μεγαλη μπαλαδοφατσα και οι υπολοιποι οχι,για εξηγησε μας πως γινεται η ομαδα να εχει αθλια φυσικη κατασταση? Γιατι οι παικτες ειναι μεσα στα νευρα και τη μανουρα? Οτι και να σχεδιαζεται για του χρονου,δικαιολογειται να μην μπορεις να βγαλεις εστω μια σοβαρη φαση με τον Κισσαμικο και να κανεις καθυστερησεις απο το 75 με τους τελευταιους της Β?

Επειδη μαλλον δεν εισαι τοσο μπαλαδοφατσα οσο θες να πιστευεις,θα σου εξηγησω εγω τι εννοουσε οταν ειπε "Ο σύλλογος παίρνει κάποιες αποφάσεις γνωρίζοντας ότι θα έχουν συνέπειες". Αναφερθηκε στην αποφαση να αφησουν εκτος ομαδας Σιμοες,Μπακα,Λαμπρο. Αυτο εννοουσε και το χρησιμοποιησε σαν επιχειρημα παλι για να δικαιολογησει την ανικανοτητα του. Στο παναιτωλικο που η ομαδα μαγεψε με την αποδοση της και εχασε με το τιμητικο 2-1 (ενω ηταν για τεσσαρα το ματς) οι τρεις αυτοι παικτες παιζαμε βασικοι.

Καλυτερα να κανεις καμια υποδειξη στον κυριο Ουζουνιδη να σενεται περισσοτερο τον κοσμο της ΑΕΚ και να μην μας περναει για ηλιθιους και ασε τις υποδειξεις σε εμας εσυ.

gatopardos21 - 12/1/2019 19:58

krav21 συμφωνώ σε όσα λες. Κατά τη γνώμη μου, ωστόσο, τίθεται και ένα άλλο ζήτημα, το οποίο το έχουν θίξει αρκετοί εδώ στο σάιτ. Ο προπονητής είναι ξεκάθαρα λίγος για την ΑΕΚ. Όμως πολλοί παίχτες πιάσανε ταβάνι φέτος στα τέλη αυγούστου μετά το μάτς με τη Βίντι εντός. Ο Μανόλο πέρυσι είχε κάποιους καλούς έως πολύ καλούς παίχτες που πουλούσαν όλη τη χρονιά τρέλα (πχ Βράνιες, Αραούχο, Οικοδόμος, Κονέ) οι οποίοι παρέσυραν και άλλους και είχαν δημιουργήσει κλίμα αφοβίας. Πχ έβλεπες... Συνέχεια στα μάτια του Λαμπρό, του Μπακάκη, του Σιμόες, του Τσιντώτα, κ.α. ότι ΔΕΝ χανόταν το πρωτάθλημα. Ο Ουζουνίδης δεν μπορεί... ούτε παίχτες να διαχειριστεί ούτε να τους δημιουργεί ψυχολογία για να πουλάνε τρέλα, αλλά και οι ίδιοι οι παίχτες δεν μπορούν άλλο ούτε την πίεση του να παίζουν στην ΑΕΚΑΡΑ ούτε την πίεση του άσχημου αποτελέσματος και σίγουρα όχι την πίεση του να πρέπει να κερδίζεις σε ένα πρωτάθλημα που κάνει εξωγηπεδικό κουμαντο ο βοθρύλος ή οι μπουγάτσες. Και όλο αυτό το σκηνικό που δεν μπορούμε να σηκώσουμε κεφάλι θέλει αλλαγή προπονητή και παίχτες έτοιμους σε χάφ, εξτρεμ και σέντερ φορ και όχι πιτσιρικάδες 21, 22 χρονών που θέλουν ειδική μεταχείριση για να παίξουν μπάλα μακρυά από τη χώρα τους.

Συγνώμη αν κούρασα.

krav21 - 12/1/2019 20:33

gatopardos21 Φυσικα και δεν κουρασες,αλλωστε εγω παντα γραφω πολλα,κακως ισως. Διαφωνω στο εξης. Ο Χιμενεθ φιλε μου ειναι ο αποκλειστικος υπευθυνος που ο Βρανιες, ο Λαζαρος,ο Κονε,ο Αραουχο,πουλουσαν τρελα (οπως λες) και παρεσυραν τους υπολοιπους. ΣΤην ουσια καμια τρελα δεν πουλουσαν,απλα ηταν στη μεγαλυτερη διαρκεια του χρονου σε πολυ καλη φορμα και κατασταση και επαιζαν σε μια ομαδα με την σημασια της λεξης οπου απεδιδαν τα μεγιστα. Για πες μου το ακριβως... Συνέχεια τρελα πουλαει ο Βρανιες στην ΑΝτερλεχτ???? Για πες μου που πουλαει τρελα τωρα ο Κονε? Ο Αραουχο βλεπεις να παρασερνει κανεναν συμπακτη του στην Λας Παλμας που πανε κατα διαολου? Ο Λαζαρος τι σχεση εχει η αποδοση του στην ΑΕΚ με αυτα που προσφερει στον γαυρο οπου τον στολιζουν διαρκως με μπινελικια?

Η τρελα στα ματια των παικτων που αναφερεις,ξεκινουσε απο τη τρελα στα ματια του Μανολο. Ενας προπονητης που υπηρξε ασπιδα για τους παικτες του ακομα και στις στραβες και καταφερε να κερδισει τον σεβασμο ολων στην ομαδα ωστε να παιζουν και για εκεινον. Η ψυχολογια ειναι τεραστιος παραγοντας στην αποδοση του καθε παικτη. Ο Μαρινος μαλλον δεν το εχει το κομματι της ψυχολογιας και πολυ. Και αυτο μου το δειχνουν οι δηλωσεις του που βγαζει ενα στυλ εγωιστικο. ΑΝ ειναι ετσι και στην σθμπεριφορα του με τους παικρες,δεν εχω καμια απορια γιατι η ομαδα αποδισει ετσι.

Παρεπιπτοντως,στα ματς με τη Βιντι εντος ειμασταν αθλιοι αν θυμασαι. Επειδη λες οτι πιασαμε ταβανι σε κεινο το ματς. Επισης και μεσα στη Βιντι μετα τπ 0-2 κανουμε ενα αθλιο παιχνιδι και απο τυχη δεν ισοφαριστηκαμε. Με την Σελτικ επισης εδω μεσα καναμε ενα πολυ κακο και αγχωτικο δευτερο ημιχρονο. Χαλαρα θα μπορουσαν να στραβωσουν και αυτα τα παιχνιδια.

Οι παικτες μια χαρα μπορουνε την πιεση και μια χαρα οι περισοτεροι μπορουν να παιξουν στην ΑΕΚ γιατι το εχουν αποδειξει. Καπετανιο σωστο χρειαζονται,καποιον να τους εμπνευσει,να τους καθοδηγησει και να κερδισει τον σεβασμο τους. Και αυτος ο καποιος απουσιαζει αυτη τη στιγμη.

gatopardos21 - 12/1/2019 21:14

Δεν υπονοώ κάτι διαφορετικό φίλε μου. Τα μάτια του Χιμένεθ γυάλιζαν γιατί ήξερε που ήταν και είχε και χρωστούμενα... Οι παίχτες είχαν την τρέλα και βρήκαν προπονητή που τους άφηνε να την εκδηλώνουν και έτσι παρέσυραν και άλλους. Πχ θυμάμαι χαρακτηριστικά τον Λιβάγια πόσο ξενερωμένα έπαιζε σε Ελλάδα και Ευρώπη μέχρι που ήρθε ο Τσίνο. Θυμάμαι το ματς με τη Λάρισα εντός που ο Λιβάγια ξαφνικά μοίραζε σακούλες... Επίσης, το γεγονός ότι όλοι οι προαναφερόμενοι δεν μπορούν να πουλάνε την τρέλα... Συνέχεια τους είναι ακριβώς γιατί δεν παίζουν σε χώρα με προπονητή που να έχει το ταπεραμέντο. Κοίτα τον Βράνιες.. Πέρυσι πήγαινε μπροστά στο πέταλο και τον σήκωναν στις πλάτες κάνοντας τον χαμό και φέτος στην Άντερλεχτ τον κριτικάρουν ακόμα και για τα τατου (άλλο Ελλάδα άλλο πιο βόρεια). Εν κατακλείδι ο Ουζουνίδης με την περσινή ομάδα πρωτάθλημα δεν νομίζω να έπαιρνε..

krav21 - 12/1/2019 21:42

gatopardos21 Φυσικα και δεν θα επαιρνε τιποτα με την περσυνη ομαδα ο ουζουνιδης. Και φυσικα την φετινη ομαδα ο Χιμενεθ θα την ειχε μεσα στην διεκδικηση του τιτλου χαλαρα.

marios69 - 12/1/2019 19:13

Krav21 εγώ μαζί σου.Το σχόλιό σου το πιο εύστοχο!!!!

chris_farges - 12/1/2019 19:33

Ελεος ολοι τυφλοι 15 χρονοι ημαστε?Στην Ευρωπη ειδες καμμια εστω προσπαθεια?Με Κισσαμικο αυτο που ειδαμε τι ητανε?Δεν τραβαει γιατι δεν εχουμε προπονητη και ποτε δεν ανελαβε την ευθυνη για τα χαλια τα φετινα.Σιγουρα ΑΕΚτζης εισε????

zpeponi - 12/1/2019 18:36

Αδερφέ αυτά θα ίσχυαν αν ήμασταν στο -3, παίζαμε καλή μπάλα, κάναμε νίκες και δεν είχαμε διασυρθεί στο Τσ.Λ. Αντιλαμβάνεσαι ότι φέραμε Χ με τον Κισσαμικό; Ο σχεδιασμός του συλλόγου είναι το Χ με τον Κισσαμικό;;; Ξέρεις μπάλα λες, ΟΚ, πες μας και ποιους παιχταράδες χρειάζεται να χρυσοπληρώσουμε για να νικήσουμε τέτοιες ομάδες!

per21george - 12/1/2019 19:00

Νομίζω στην ιστορία της η ΑΕΚ έχει αποκλειστεί με παικταραδες και με αποδεκτούς προπονητές. Γιατί αποκλείσαμε την Σέλτικ με 150 εκατομμύρια παραπάνω μπάτζετ? Απλώς τότε οι παίκτες παίζανε και για την δική τους προβολή! Τότε ήταν καλός, αλλα και αλλιώς να το πάρουμε, αυτοί οι παίκτες ξεσουμιστηκαν για την πρόκριση, τα μεγάλα ονόματα μας έπαιξαν όλα τα παιχνίδια της Εθνικής, ήρθαν και οι τραυματισμοί, η καλή οργάνωση της Διοίκησης (βλ τιμωρίες παικτών) και για όλα αυτά φταίει ο... Συνέχεια προπονητής! Το ότι δεν έχουμε αμυντικό χαφ (ανέτοιμος ο Σέρβος που δεν είναι και κανονικό αμυντικό χαφ)για παιχνίδι του πρωταθλήματος φταίει ο προπονητής!

13_04_1924 - 12/1/2019 20:54

Per21George.... Πας εσύ να εξηγήσεις τώρα περί ποδοσφαίρου..... Δες απόψεις που γράφουν, δες ύφος και δες ανάλυση.... Χάνεις τσάμπα τον χρόνο σου.

krav21 - 12/1/2019 21:31

13_04_1924 Λορδε μου? Και εσεις εδω? Τιμη μας.

AEKsterix - 12/1/2019 19:00

Για όποιον ακόμα υποστηρίζει πως ο Ουζουνίδης παρουσιάζει έργο στην ομάδα υπαρχει μια απλή ερώτηση: ποιός αντίπαλος προπονητής μίλησε με κολακευτικά λόγια για το έργο του Μαρίνου στην ΑΕΚ μεχρι τώρα?

Κ-Α-Ν-Ε-Ν-Α-Σ!!! Άμπαλοι, μυρωδιάδες όλοι? Πέρσι ακόμα και σε αποτυχίες όλοι κάτι καλό έλεγαν για τα πεπραγμένα της ομάδας του Χιμένεθ, ισχύει? Ο Μαρίνος δεν έχει ούτε την αναγνώριση των συναδέλφων... Συνέχεια του φέτος...

AEKsterix - 12/1/2019 18:27

Αγαπητέ φίλε ο σεβασμό; ο δικός μου κερδίζεται... Δεν πηγαίνει σετάκι με καμμιά καρέκλα , κανενός. Η ΑΕΚΑΡΑ μας είναι στη μέση της βαθμολογίας αντί στην κορυφή που θα ήταν παράλογο με βάση τα πιστεύω αυτού του κυρίου. Βλέπεις κανέναν σεβασμό δικό του προς την ιστορία της ομάδας, προς τους παίκτες του, προς τους οπαδούς της ομάδας? Κανένας σεβασμός απο μεριά του! Αν θες εσύ να τον σέβεσαι λόγω θέσης και μόνο δικαίωμα σου. Για των υπολοίπων το σεβασμό δεν σου πέφτει λόγος, ο καθένας θα το... Συνέχεια διαχειριατεί όπως πιστεύει! Φιλικά πάντα.

Saxon79 - 12/1/2019 18:45

Μου πέφτει λόγος και θα απαντάω σε αυτούς με τον ίδιο τρόπο που απαντάω στους γαυρους του βορρά και του νότου όταν βρίζουν παίχτη ή οποιονδήποτε φοράει τον αυθεντικό δικέφαλο αετό. Φιλικά πάντα!

krav21 - 12/1/2019 19:03

Saxon79 Και εμεις θα απανταμε σε σενα οπως σου αρμοζει.

Saxon79 - 12/1/2019 19:32

Και καλά θα κάνεις. Μην λές τα αυτονόητα...

krav21 - 12/1/2019 20:35

Saxon79 Το ευτονοητο εχει πεθανει προπολλου. ΔΙαβαζοντας σχολια σα τα δικα σου θεωρω πως τιποτα πια δεν ειναι αυτονοητο. Μαρινο γερα....

AEKsterix - 12/1/2019 19:14

Μόνο για το τι νιώθεις εσυ, έχεις δικαίωμα να μιλάς. Αν σε όποια ηλικία και να είσαι δεν το έχεις διδαχθεί από τη ζωή, τι να πω? Ειναι δικαιωμά σου να σέβεσαι όποιον θες, σου είπα. Και μου απαντάς πως σου πέφτει λόγος για τον ποιόν θα σέβομαι εγώ? Μάλιστα... Περιττό να συζητάμε για μπάλα..

Saxon79 - 12/1/2019 19:26

Πραγματικά δεν ξέρω τι γλώσσα μιλάμε και δεν καταλαβαινόμαστε σαφώς και δεν με αφορά και δεν με νοιάζει ποιον σέβεσαι και ποιον δεν σέβεσαι και αν του κάνεις κριτική ή όχι. Αυτό που λέω εγώ είναι ότι δεν γουστάρω σε δημόσιο χώρο όπως είναι τα σχολια ενός site να μπαίνει ο κάθε ένας και να βρίζει χυδαία ποδοσφαιριστές ή τον προπονητή της ΑΕΚ με απίστευτα απαξιωτικά σχόλια που δεν θα τα έγραφε ούτε γαύρος ούτε βάζελος.και όταν απαντάω σε σένα δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα παίρνω αφορμή... Συνέχεια από το σχόλιο σου.

AEKsterix - 12/1/2019 20:11

Χυδαίες βρισιές? Σε αυτό το site? Τα παιδιά της διαχείρησης κάνουν καλή δουλειά πιστεύω... Τώρα αν κάπου αλλου διαβάζεις χυδαιότητες και έχεις αγανακτήσει αυτό δεν το γνωρίζω, συμφωνώ πως δεν πρέπει να γράφονται. Αν ισχύει όμως αυτά για τις βρισιές κάνε τα παράπονα σου εκεί. Άλλο να θεωρούμε πως ο προπονητής δεν κάνει για την ΑΕΚ, άλλο πράγμα να μην νίωθουμε σεβασμό στην προπονητική αξία του και άλλο πράγμα να τον βρίζουμε... Τρία επίπεδα...

per21george - 12/1/2019 18:32

Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω λέγοντας: αν ήμουν Γαύρος του Νότου ή του Βορά τοσο αρνητικός θα ήμουν εδώ μέσα για να σπάσω πλάκα και να δημιουργώ προβλήματα, αυτές οι πρακτικές υπάρχουν.

veroia21 - 12/1/2019 18:24

Πέρυσι έλειπαν μισή εντεκάδα παίκτες και πήρες πρωτάθλημα. Και φέτος είσαι του κλωτσου και του μπάτσου. Το ότι δεν βγάζει πάθος η ομάδα φταιει αυτός. Πέρυσι μπορεί να χάναμε αλλά χειροκροτουσαμε γιατί έβγαζε πάθος η ομάδα.. Φέτος;;

aristos - 12/1/2019 18:46

τον αυγουστο ησουν προπονηταρας που περασαμε στους ομιλους τον ιανουαριο δεν κανεις ουτε να σε πεταξουμε στα σκυλια αθανατος ελληνας φιλαθλος τι να πεις

veroia21 - 12/1/2019 19:47

Κανένας δεν ήταν προπονηταρας τον Αύγουστο. Η ομάδα που πέρασε στο τσλ ήταν του μανολο. Η ομάδα του Μαρίνου είναι η τωρινή. Που είναι για κλάματα

aristos - 13/1/2019 20:11

διαλεξτε ηταν η ομαδα του μανολο οταν περασαμε στους ομιλους μειον εξι παικτες ετσι να τα λεμε και αυτα καταφερε και περασε μαλιστα,δεν με λες στον τελικο κυπελλο μεσα στο γηπεδο μας ποια ομαδα ηταν ποια νου προπονητη ?

krav21 - 12/1/2019 20:17

veroia21 Αδερφε εισαι πολυ σωστος. Το λογικο για ενα νεο προπονητη σε μια νεα ομαδα, ειναι να του παρει καποιο χρονο να περασει τις ιδεες του και τη δικη του ταυτοτητα στον τροπο παιχνιδιου.

Καποιοι νομιζουν ακομα πως λογο Ουζουνιδη περασαμε στους ομιλους...

Saxon79 - 12/1/2019 21:01

Ναι , είναι πολύ σωστός αυτός που λέει ότι θα πάει τη Δευτέρα στο γήπεδο για να γιουχαρει τον προπονητή της ομάδας μας. Και ύστερα αναρωτιέται ο φίλος ΑΕΚsterix γιατί εξοργιζομαι

AEKsterix - 12/1/2019 22:14

Επειδή αυτό γράφτηκε σε δικό μου σχόλιο, εδώ συμφωνώ μαζί σου φίλε Saxon. Στο γήπεδο φωνάζουμε για την ομάδα, αλλιώς καλύτερα σπίτι μας. Η γιούχα προς τον οποιοδήποτε δεν βοηθά την ομάδα...

krav21 - 12/1/2019 21:20

Saxon79 "Πέρυσι έλειπαν μισή εντεκάδα παίκτες και πήρες πρωτάθλημα. Και φέτος είσαι του κλωτσου και του μπάτσου. Το ότι δεν βγάζει πάθος η ομάδα φταιει αυτός. Πέρυσι μπορεί να χάναμε αλλά χειροκροτουσαμε γιατί έβγαζε πάθος η ομάδα.. Φέτος;;" Saxon εχεις θεματακια αντιληψης? Σε αυτο σχολιο απαντησα στον φιλο πως ειναι σωστος.

Πολυ χαλαρο σε κοβω οταν ο Μαρινος βγαζει στη σεντρα διαρκως τους παικτες,το χορταρι,τον αναδρομο... Συνέχεια Ερμη και ολα τα νευρακια τα εχεις σε σους δε δεχονται να τους αντιμετωπιζουν σαν ηλιθιους και να τους πλασαρουν δικαιολογειες που δε πιανουν ουτε σε πενταχρονα.

13_04_1924 - 12/1/2019 20:13

Ποια ομάδα του Μανολο ρε φίλε; Η ΑΕΚ πέρασε στους ομίλους με ομάδα αποδυναμωμενη από πέρυσι... Χωρίς φορ, χωρίς εξτρεμ, Μανταλο τραυματία, ΧΩΡΊΣ ΧΑΦ!.....

AEKsterix - 12/1/2019 20:29

Δηλαδή μας πέρασε CL η...αποδυναμωμένη ομάδα του Μανόλο? Φαντάσου...

Γιατί αν ισχυριστεί κανείς πως περάσαμε με τη διαχείρηση και την τακτική του Μαρίνου, θα πρέπει και να μας εξηγήσει τι ακριβώς έγινε στον Κισσαμικό! Άστο δε σώζεται με τίποτα...

Saxon79 - 12/1/2019 21:33

Ότι έγινε και με τη Μηχανιώνα... Οι παίχτες πήγαν με υπεροψία και λογική φιλικού προετοιμασίας και

ξεμουδιασματος και την πατησαν.Σιγά το πραγμα.Φοβασαι μην αποκλειστουμε;

krav21 - 12/1/2019 22:47

Saxon79 Δεν ειναι ετσι οπως τα λες. Πετας τη μπαλα διρκως στην εξεδρα αλλα εκτιθεσαι συνεχως με τα σχολια σου. Δεν εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο. Ο αγωνας με τον Κισσαμικο προερχοταν μετα απο μια σειρα αρνητικων εμφανισεων.Προερχοταν μετα απο επισκεψη του προεδρου στα Σπατα οπου εφερε τους παντες προ των ευθυνων τους. Προερχοταν μετα απο μια μινι διακοπη του πρωταθληματος που η ομαδα ειχε την ευκαιρια να καθαρισει το μυαλο της,να δουλεψει πανω στις αδυναμιες της και να... Συνέχεια παρουσιασει μια βελτιωση. Ηταν μια ευκαιρια για ενα νεο δυναμικο ξεκινημα σε εναν θεσμο που ειναι ο μοναδικος που εχει απομεινει σαν στοχος.

Και τελικα ειδαμε αυτο το χαλι να μην εχουμε φαση εκτος του γκολ με αντιπαλο τον τελευταιο της Β εθνικης και μια ομαδα ακομα χειροτερη απο οτι την αφησαμε. Και να κανουμε καθυστερησεις απο το 75' να κρατησουμε το σκορ.....Καταντια.

Εσυ τυπε το εχεις παρει στραβα το πραγμα.Κολλας στο αποτελεσμα ενω εμεις κοιταμε τελευταιο το αποτελεσμα.Ακομα και 0-1 να κερδιζε η ΑΕΚ,παλι τα ιδια θα ελεγα οπως και τα υπολοιπα παιδια.

Το θεμα δεν ειναι αν κερδισε ή εχασε. Το θεμα ειναι πως για ακομα μια φορα η ομαδα ηταν καφενειο. Χωρις τρεξιματα.Χωρις ενταση.Χωρις παθος. Χωρις διαθεση.Χωρις αυτοματισμους. Χωρις σχεδιο και πλανο μεσα στο γηπεδο.

Οταν τα αντιληφθεις ολα αυτα θα καταλαβεις τη διαφορα με τον αγωνα στη Μηχανιωνα. Μεχρι τοτε Μαρινο γερα με τσαμπουκα.

AEKsterix - 12/1/2019 22:10

Και για αυτή την τόσο λάθος νοοτροπία που έχουν αυτά τα παιδιά, ποιός είναι υπεύθυνος? Ξεμούδιασμα?

Στην Αγγλία η Σίτι 9αρα έριξε στην Μπάρτον, είδες τι δήλωσε ο Γκουαρντιόλα? Το να παίζεις καλά και να σκοράρεις πολλά γκολ είναι σεβασμός προς το άθλημα και τον αντίπαλο... Αν αυτή η δήλωση είναι η μια ακρότητα και το ξεμούδιασμα με ντροπιαστική ισοπαλία με τον Κισσαμικό η άλλη , εσύ ΑΕΚΑΡΑ μου... Συνέχεια που πρέπει να στοχεύεις?

veroia21 - 12/1/2019 20:23

Και πέρυσι είχες ελλείψεις αλλά πήρες πρωτάθλημα. Στον αυτόματο πιλότο από πέρυσι ήταν η ομάδα. Άλλωστε δεν είχε περάσει πάνω από ένα δίμηνο από το πρώτο ματς για το τσλ. Αλλά ας δεχτώ ότι λες. Ότι παίξαμε χωρίς αυτούς τους παίκτες. Όταν ήρθε ο φορ που ο πόνσε είναι τρομερός γύρισε ο μανταλος κτλ. Τι άλλαξε στην ομάδα;; ίσα ίσα χειρότεροι γίναμε. Ο ουζουνιδης πρέπει να φύγει χθες.

sirtak - 12/1/2019 20:22

Ηταν η ομαδα του Μανολο στο πνευμα και την ομοιογενεια.Μολις αρχισε να μπαινει η προσωπικοτητα του Μαρινου ολα αρχισαν να αλλαζουν προς το χειροτερο.Και θα συνεχισουν οσο παραμενει.Ψευτης να βγω βεβαια αλλα οσο αφηνουμε αυτη την αρρωστη κατασταση θα δυσκολευομαστε να κερδιζουμε και τα διπλα στην προπονηση.

υγ Ο Μανταλος ελλειπε και περσι τη μιση χρονια και παραπανω και εξτρεμ δεν ειχαμε και περσι αλλα... Συνέχεια πηγαιναμε τραινο..

krav21 - 12/1/2019 20:20

13_04_1924 Στη Σελτικ ολη η εντεκαδα και οι αλλαγες πλην Οικονομου ηταν η ομαδα του Μανολο,σου αρεσει δε σου αρεσει. Ενας προπονητης θελει ενα διαστημα να περασει τις ιδεες του και την ταυτοτητα του στην ομαδα. Αυτο που βλεπουμε εδω και τρεις μηνες εχει σφραγιδα Ουζουνιδη, το θες ή δε το θες.

Helin12 - 12/1/2019 20:17

Ο φιλος εννοεί οτι ειχε την ψυχολογια της περσινής ομάδας του Μανολο που μασαγε σίδερα και δεν καταλάβαινε ούτε απο απουσίες, ούτε απο ελλείψεις, ούτε απο κάρτες.....

krav21 - 12/1/2019 20:09

οκ μωρε aristos. Αφου μας περασε στους ομιλους,ας μας ριξει και κατηγορια τωρα..Δε τρεχει τιποτα. Ας μας στειλει ολους ομαδικα στον οφθαλμιατρο με το θεαμα που βλεπουμε. Ας μας αποκλεισει και ο Κισσαμικος. Καρφι δεν μας καιγεται.

Εχει περασει ο πρωτος γυρος και η ομαδα ειναι ενα εκτρωμα. Για πες μας εσυ που μοιαζεις και μεγαλοψυχος, ποσο καιρο θα εχει ασυλια ο Μαρινος επειδη μας περασε στους ομιλους? Δυο χρονια να... Συνέχεια παιζουμε αυτο το ξυλικι, ειναι οκ ή να τα αυξησουμε?

Panagiotispant - 12/1/2019 20:01

Ναι όμως κάποια στιγμή πρέπει να μας αρέσει αυτό που βλέπουμε είσαι καλός προπονητής το έχεις αποδείξει αλλά φέτος δεν έχουμε δει τα αναμενόμενα... Είμαστε πρωταθλητές Ελλάδος πρέπει να δείξουμε καλύτερο πρόσωπο... Νομίζω ότι επειδή περάσαμε στους ομίλους του τσαμπιονς λίγκ που ήταν πολύ δύσκολο μετά επαναπαυτηκαμε...

YellowKing21 - 12/1/2019 19:56

Δευτέρα κατά τις 9:30 έχεις τελειώσει μπας και βρούμε την υγεία μας... Πήγαινε σε καμία ομάδα β εθνικής, μόνο για εκεί κάνεις

barlos71 - 12/1/2019 19:49

Κάθε φορά που μιλάει αποδεικνύει οτι δεν έχει την προσωπικότητα, την οξυδέρκεια, την μαγκιά και την εντιμότητα να σταθεί στην ΑΕΚ ή σε άλλη μεγάλη ομάδα.

Mpagiazit21 - 12/1/2019 19:42

Νομίζω ότι ο Μαρίνος έχασε τα αποδυτήρια γι'αυτό θα φύγει. Όλοι εσείς που βγάζετε αυτή την χολή και κακία σε μεγάλο βαθμό, που ήσασταν το καλοκαίρι όταν όλοι εδώ μέσα έλεγαν για το επιθετικό ποδόσφαιρο που παίζει ο Μαρίνος και για την διαφορετική φιλοσοφία από τον Χιμένεθ; Ξεχάσατε ότι μέχρι 31 Αυγούστου περίμενε χαφ και εξτρέμ;; Η ομάδα κάνει κοιλιά γιατί έκανε προετοιμασία με μόνο στόχο την πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς λιγκ! Ένας από τους λόγους που δεν είδαμε μπάλα από... Συνέχεια την ομάδα του Μαρίνου είναι ότι οι μεταγραφές που έγιναν δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, ίδιοι παίκτες παίζουνε από τον περασμένο Νοέμβριο στα κόκκινα! Δεν το θυμάστε;;; Τι να πω για τους τραυματίες... Για την κόκκινες...

ΥΓ: Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!!!

- 12/1/2019 19:37

Μαρίνο δυστυχώs δεν σε πιστεύει κανείs πιά . Ολο δικαιολογίεs είσαι . Μία το γήπεδο , μία οι απουσίεs , μία ο καιρόs κλπ. Αν δεν κερδίσειs την Δευτέρα , καλύτερα να φύγειs μόνοs σου !

sasdragongr - 12/1/2019 19:34

Τέτοιες μέρες το 2017 έφυγε ο Μωράϊς και ήρθε ο προπονητής που έχει 2/2. Το ίδιο θα γίνει και φέτος. Οι μέρες σου για μένα τελείωσαν. Άντε γειά που λέει και αυτό το σίχαμα του βοθρολίμανου.

oko10aek - 12/1/2019 19:31

Δεν το γυρίζεις ρε φίλε με τίποτα. Γκώσαμε στις δικαιολογίες. Ακόμα ψάχνεσαι, Γενάρη μήνα; Ομάδα χωρίς ταυτότητα. Έχεις κολλήσει 6 μήνες στο μόνο σύστημα που δεν μπορεί να παίξει η ομάδα με τους παίκτες που έχεις. Βελτίωση μηδέν, αρνητική βασικά. Άντε να βρει προπονητή ο Λύμπε ομως ξένο καλόν. Κρίμα.

raspilot - 12/1/2019 19:28

Το κρύο και η βροχή θα είναι οι επόμενοι φταιχτης ...κρατειστε το

Starman21 - 12/1/2019 19:22

Από Τρίτη μανολο...

stamaek - 12/1/2019 18:53

Επειδή δεν μπορώ ποτέ να ευχηθώ ήττα της ομάδας, εύχομαι να μην έχει βρεθεί ακόμα ο αντικαταστάτης σου και να φύγεις μετά τη νίκη στα Γιάννινα.

Είναι τραγικό ότι από το κοουτσάρισμα χειρότερες είναι οι δηλώσεις σου. Συγνώμη Μαρίνο, αλλά το χαρτί δεν γυρίζει με τίποτα.

ΥΓ Ακόμα προσπαθεί να βρει το σχήμα....

Livajia21 - 12/1/2019 18:53

Ελπίζω να είναι οι τελευταίες σου δηλώσεις γιατί πραγματικά έχεις κουράσει με τις δικαιολογίες σου.

Η διακοπή σου φταίει που η ομάδα μας δεν κέρδισε τον Κισσαμικο?Είσαι σοβαρός?

Άντε άδειασε μας την γωνιά γιατί είσαι μικρός για την ΑΕΚΑΡΑ μας.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 12/1/2019 18:47

Οκ ..αμα παραδεχεσαι οτι δεν ΣΟΥ αρεσεις...πάσο

Theo_21 - 12/1/2019 18:44

Δεν πρεπει να έχει πανω απο 500 λέξεις το λεξιλογιο του...

krav21 - 12/1/2019 18:42

Ουζουνιδη εισαι εξοργιστικος. Ειλικρινα δε θυμαμαι να εχω ξανανιωσει τοση τσαντιλα απεναντι σε προπονητη της ΑΕΚ. Ακομα και τωρα που βλεπεις πως ο κοσμος βραζει μαζι σου, εσενα σε οδηγει ο εγωισμος σου. "καποια πραγματα ειναι υπερβολικα". "υπαρχει και το παραλογο". "εχει ξεφυγει ολο αυτο". Δεν ασπαζομαι την κριτικη".... Συνέχεια
Τι μας τσαμπουνας παλι ρε τυπε? ΑΝτι να κατεβασεις το κεφαλι,να πεις εχει δικιο ο κοσμος,παλευω,παλευουμε με ολες τις δυναμεις μας να το γυρισουμε,εκανα λαθη και εγω αλλα η δουλεια μας θα αποδωσει καρπους, να πεις κατι τελοσπαντων που να δειχνει πως αντιλαμβανεσαι την πραγματικοτητα και την σοβαροτητα της καταστασης και να δωσεις ελπιδα στο κοσμο, εσυ για ακομη μια φορα αντιδρας εγωιστικα και με ασεβεια. Ζητας απο τους παικτες να βγαλουν προσωπικο εγωισμο????? Δηλαδη δεν τρεχουν και δεν εχουν πλανο και σχεδιο στο παιχνιδι τους επειδη τους λειπει ο εγωισμος? Ειναι μεσα στη μανουρα επειδη δεν εχουν ποδοσφαιρικο εγωισμο? Σερνονται επειδη τους λειπει ο ποδοσφαιρικος εγωισμος?

Ζητας απο τους παικτες να μεινουν ανεπηρεαστοι απο οσα λεγονται για σενα??? Δηλαδη οι παικτες τον κοσμο περιμενουν να σχηματισουν γνωμη και αποψη για εσενα που ειστε καθε μερα μαζι??? (εκτος απο τις μερες που δινεις με ευκολια τα ρεπο μιας και η ομαδα παει τραινο). Τι ειναι οι παικτες,τiποτα ηλιθιοι που περιμενουν εμενα και τον fotakos (π.χ.) να τους ανοιξουμε τα ματια? Δε ξερουν οι ιδιοι ποια ειναι η αληθεια???


"Δεν νομίζω πως κανένα από τα παιδιά ήταν ικανοποιημένο από την εικόνα με τον Κισσαμικό"...Δε μιλατε μεταξυ σας? Μετα τον αγωνα δεν κανατε την αυτοκριτικη σας? Τι θα πει δε νομιζεις? Δηλαδη ηταν χαρουμενοι με την αποδοση των προηγουμενων παιχνιδιων και χαλαστηκαν με τον Κισσαμικο? Εγω ιστορικα δε θυμαμαι οι παικτες να εχουν παει με πρωτοβουλια τους στο κοσμο με κατεβασμενα τα κεφαλια, οπως εκαναν στο Αγρινιο.


Μαρινο παρτο αλλιως. Ενας προπονητης μπορει να πετυχει,μπορει να αποτυχει,να μην κολλησει σε μια ομαδα. Αυτα γινονται ανεκαθεν και συνεχως. Δε κραταμε κακια. Αλλα αυτο το εγωιστικο στυλακι που δεν αναλαμβανεις ποτε καμια ευθυνη και στο φιναλε επαφιεσαι στον ποδοσφαιρικο εγωισμο των παικτων για να δειξει κατι η ομαδα, εχει φτασει τον κοσμο στα ορια του. Τουπε,υφακι και δικαιολογειες. Φταινε τα γηπεδα,φταινε οι αντιπαλοι που εχουν διαθεση και ενεργεια(!!!),φταινε οι απουσιες,φταιει ο κοσμος.

Ειλικρινα, δεν πα να κανεις 16 νικες σερι στο πρωταθλημα, δε πα να ριξεις τεσσερα μπαλακια στο τελικο κυπελλου στα ορκς,για εμενα σαν ποιοτητα ανθρωπου δεν αξιζεις να βρισκεσαι στην ΑΕΚ.

siokostas - 12/1/2019 18:36

Όταν δεν αρέσει στους παίκτες αυτό που βλέπουν, δηλαδή εσένα για προπονητή τους Μαρίνο, η ομάδα θα παίζει μια από τα ίδια, δηλαδή χάλια ποδόσφαιρο.

Πρόεδρε διώξτον άμεσα σε παρακαλώ και πάρε πίσω τον τρελό τον Μανόλο, που μας γουστάρει πολύ, τον γουστάρουν οι παίκτες και τον γουστάρουμε και εμείς!!!

AEK-forever - 12/1/2019 18:31

Τα παιδιά σίγουρα δεν είναι ικανοποιημένα με την εικόνα και το αποτέλεσμα με τον κισσαμικο εσύ είσαι ικανοποιημένος με την ως τώρα παρουσία σου? Και με οποίες αλλαγές έφερες στην ομάδα? Για εσένα θα ακούσουμε ποτέ μια αυτοκριτική? Ή για όλα φταίνε μόνο οι παίκτες???

AEKsterix - 12/1/2019 18:02

Δυο πράγματα: Είναι υπερβολή να θέλουμε την ομάδα στην κορυφή, είναι παράλογο να θέλουμε τημ ομάδα να παίζει καλό ποδόσφαιρο.... Αυτά θέλει ο κόσμος, έτσι κρίνει τις απαιτήσεις μας ο προπονητής...

Αρκούν και μόνο αυτές οι δηλώσεις για την απόλυση! Εγώ νιώθω πως με προσβάλει προσωπικά να με αποκαλούν παράλογο και υπερβολικό. Εσάς?

veroia21 - 12/1/2019 18:29

Έτσι ακριβώς. Γι αυτό εγώ στα Γιάννενα θα τον γουχαρω. Πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι επιθυμητός.

evRitis_21_ - 12/1/2019 18:26

και εμας Ρε Μαρινο μας αρεσε να βλεπουμε την ΑΕΚ να σκυλιαζει μεσα στο χορτο , αλλα μαζι σου ολα αυτα φυγανε. Δε μας αρεσει αυτο που βλεπουμε και για αυτο φερεις ευθυνες εσυ και μονο εσυ. Ο καθε παικτης σε μια ομαδα για να μην θελει να παιζει και να τα δινει ολα του φταιει ο προπονητης..... Κριμα πολυ κριμα Μαρινο και για εμενα ειναι διπλη η ντροπη που νιωθω γιατι ειμαστε και απο την ιδια πολη.... αν εχεις αξιοπρεπεια φυγε χθες απο μονος σου..... αν εχεις αξιοπρεπεια μη ζητησεις ουτε... Συνέχεια φραγκο σαν αποζημιωση για τη ζημια που εκανες στην ομαδα ....

zpeponi - 12/1/2019 18:24

Στο τέλος θα μας πει ότι φταίνε οι φίλαθλοι που έχουν παράλογες απαιτήσεις, δλδ. να κερδίζει η ομάδα!

- 12/1/2019 18:19

Και όταν εμάς μας άρεσε αυτό που βλέπαμε,μια ομάδα με ψυχή να μη ξέρει να χάνει και μαζί με αυτό πήραμε πρωτάθλημα, ντέρμπι, αήττητη στην Ευρώπη..... Εσύ ήρθες και είπες μμμ.. Δε μου αρέσει θα το αλλάξω.Αρα τι μας λες τώρα

spiros61 - 12/1/2019 18:17

Οντως παίζαμε καλή μπάλα αλλα μετά τους μείον τρείς αλαξαν τα πάντα εχω εμπιστοσύνη στον πρόεδρο αυτός ξέρει καλύτερα από όλους μας γιατί είναι άρωστος με την ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ

aekcy01 - 12/1/2019 18:08

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε αποτέλεσμα με τέτοια μυαλά. Δεν ξέρω αν το κατάλαβε, αλλά το τέλος του πλησιάζει και έχει αρχίσει να βγάζει μια άκρως αντιπαθητική εικόνα αλά Κετσπάγια.

AEKsterix - 12/1/2019 18:16

Τα Γιάννενα είναι η τελευταία του ευκαιρεία να φύγει με νίκη όπως ο Τιμούρ. Γιατί ακόμη και με νίκη, θα φύγει...

siokostas - 12/1/2019 18:39

Ναι αδελφέ, από το στόμα σου και στου Προέδρου το αυτί.

Psychosocial - 12/1/2019 18:15

Προπονητής που δεν τον θέλουν οι παικτες, κάνει μπαμ, και δεν τον θελει κι ο κόσμος ειναι τελειωμένος. Μέρες μετράει. Απλώς η διοίκηση επιμένει να μην τον αποδεσμεύει γιατί δεν έχει βρει αντικαταστατη, και δεν θέλει να περάσει το θέλω των παικτών. Τους το ειχε πει κιολας ο Μελισσανιδης τότε, " κουμαντο κανω εγω, οχι εσείς, αυτος θα είναι ο προπονητής σας μέχρι το καλοκαίρι". Ποσο όμως μπορεί να συνεχιστεί αυτό; Εγω δεν νομίζω για πολύ ακόμα..

yellowvest - 12/1/2019 18:13

Όταν κάποιου δεν του αρέσει αυτό που βλέπει το οποίο τυγχάνει να είναι και δικό του δημιούργημα ...πολύ απλά παραιτείται ... όλα τα άλλα είναι να δουλευόμαστε μεταξύ μας .

apo - 12/1/2019 18:04

Ξέρεις αλαζονικέ τύπε Μ.Ο., υπάρχει και η εξής πιθανότατη εκδοχή : να σου αρέσει εσένα αυτό που βλέπεις, ή να το θεωρείς μέτριο αλλά φυσιολογικό και "στάδιο που θα περάσει", αλλά να μην αρέσει στον κόσμο.

Μάλλον σου διαφεύγει αυτό. ΄Η μήπως σου είναι αδιάφορο; Αν ισχύσει το δεύτερο θα έπρεπε να έχεις ήδη φύγει.

Aek1981 - 12/1/2019 18:03

έχει περάσει στο δούλεμα αυτός....όχι δεν πάμε ψυχίατρο εμείς εσύ να φύγεις εμείς δεν είμαστε λαρισούλα και παναθηναικούλης

aekovios58 - 12/1/2019 18:03

Σαν προπονητή μπόρεσα να τον ξεπεράσω , ως άνθρωπο όμως διαλεγόμενο αδυνατώ. Κρίμα στην ομάδα μας...

chris_farges - 12/1/2019 17:47

Φταιμε εμες φταιτε εσεις φταιει και ο Χατζηπετρης ο Ουζου ποτε ..... Φυγε τωρα

veroia21 - 12/1/2019 17:47

Πέρυσι υπήρχαν περισσότεροι τραυματισμοί. Περισσότερα παιχνίδια και πιο δύσκολο πρόγραμμα. Καθώς μετά από ντέρμπι είχαμε Ευρώπη ταξίδι και ξανά ντέρμπι. Αλλά η ομάδα πετούσε. Και αν δεν πετούσε αρνιόταν να χάσει. Έκανε ανατροπές. Φέτος είναι ένα φάντασμα παντού. Σε όποιο γήπεδο και αν παίζει με οποία ομάδα και αν παίζει. Κακό γηπεδο τα περιβόλια;; τι να μας πούνε παναχαικη και αελ για τα γήπεδα τους;; φύγε να ησυχάσουμε και να χτίσουμε από φέτος για την επόμενη αγωνιστική περίοδο και... Συνέχεια να προσπαθήσουμε το κύπελλο

sasdragongr - 12/1/2019 17:42

Όταν οι εκατοντάδες χιλιάδες οπαδών σε κρίνουν ελλειπή για την ΟΜΑΔΑ μας και εσύ λες "Κάποια πράγματα είναι υπερβολικά. Υπάρχει η λογική, υπάρχει η κριτική, υπάρχει και το παράλογο. Έχει ξεφύγει όλο αυτό. Δέχομαι την κριτική και τη σέβομαι αλλά δε σημαίνει πως την ασπάζομαι", τότε μπορείς να ασπασθείς την επιθυμία όλων των απανταχού Ενωσιτών και μετά τη λήξη του αγώνα με τον ΠΑΣ (ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ) να δηλώσεις πως παραιτείσαι και να πας στο καλό και θα σε... Συνέχεια θυμόμαστε πάντα με την αγάπη μας και τις ευχές μας. Και αυτό το λέω γιατί μέχρι κάποιο σημείο μπόρεσες και διαχειρίστηκες την ΟΜΑΔΑΡΑ που σου έδωσε ο Χιμένεθ. Μετά ναυάγιο.

No_9 - 12/1/2019 17:35

Ακόμα ψάχνεις σχηματισμό εσύ και εμείς την ηρεμία μας... Ρε πλάκα μας κάνεις??

jimmysR - 12/1/2019 17:34

Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος, απαγόρεψτε του τις δηλώσεις θα σας εκθέσει όλους!

chris_farges - 12/1/2019 17:29

Ειπε υπερβολικη την κριτικη ελεος δηλ. παμε καλα με μπαλαρα ??? Φυγε να δουμε ασπρη μερα ημαρτον ... Ολοι φταινε εκτος απο εκεινον........

alex_21 - 12/1/2019 17:25

Τα μπογαλακια σου και σ'αλλη παραλια

MhtsosTheTiger - 12/1/2019 17:24

Τότε παραιτησου...

Riddick - 12/1/2019 17:23

Δεν σου αρέσει αυτό που βλέπεις, δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε, δεν μας αρέσει που ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ οπότε γιατί δεν πας στην ευχή του Θεού να είμαστε όλοι ικανοποιημενοι...

Thomas11 - 12/1/2019 17:22

Ναι αλλα ο υπευθυνος εισαι εσυ δεν ειμαστε εμειε. ......δεν χρειαζεται να μας πεις οτι ηταν κακος ο αγωνιστικος χωρος στα Γιαννινα....@.. Μπαλιτσα κ γκολακια θελουμε και αυτο δεν γινεται με σενα στον παγκο

Nic21 - 12/1/2019 17:10

Κάποια πράγματα είναι υπερβολικά. Υπάρχει η λογική, υπάρχει η κριτική, υπάρχει και το παράλογο. Έχει ξεφύγει όλο αυτό. Δέχομαι την κριτική και τη σέβομαι αλλά δε σημαίνει πως την ασπάζομαι


θα πρέπει οι παίκτες να βγάλουν προσωπικό εγωισμό... Συνέχεια

Χαχαχαχα Χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα

Andalusia - 12/1/2019 17:08

Που παμε και μπλεκουμε μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας διαχρονικα.ελπιζω να βρεθη συντομα ενας καλος στην θεση του.

nikolopaido21 - 12/1/2019 17:09

Ελπίζω να έχει ήδη βρεθεί!

nikolopaido21 - 12/1/2019 17:08

Ακόμα εδώ είσαι;!!!!

nikolopaido21 - 12/1/2019 17:07

Φύγε ρε άνθρωπε να βρούμε την υγειά μας...

Nic21 - 12/1/2019 17:05

ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχαΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχαΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα... Συνέχεια ΧαχαχαχαΧαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχα


Μόνο αυτό .

ΕΠΟΜΕΝΟ