77 ΣΧΟΛΙΑ

Η επαγγελματική νίκη της ΑΕΚ κι ο ανέτοιμος για την υπέρβαση Ολυμπιακός

Αρθρο του Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Plomari65 - 12/2/2019 08:53

4-3-3 και ας αφησει εξω τον Λιβαγια

Dull_Knife_73 - 11/2/2019 21:32

Θα αρχίσω με το ότι με ανησυχεί πολύ ο αγώνας στο τηγάνι κι αυτό γιατί αυτοί μετά τη χτεσινή τους φάπα θα θέλουν κάτι να δείξουν. Δεν είναι και τόσο κακοί και ιδίως με Ποτένσε, Φορτούνη και τον οικοδόμο, θέλουν προσοχή, από τη στιγμή κιόλας που οι επιλογές μας για τα μπακ είναι αναγκαστικά μόνο οι Γκάλο και Μπακάκης (και ας ελπίσουμε να μην έχουμε τραυματισμούς). Χτες όταν βγήκε ο Βιερίνια ο Ποτένσε χόρευε, ας ελπίσουμε να μη δούμε κάτι τέτοιο την Κυριακή γιατί αυτοί θα θέλουν... Συνέχεια να βγάλουν τα απωθημένα τους μαζί μας. Επίσης ας μην κάνουμε σύγκριση με την περυσινή ομάδα. Πέρυσι είχαμε άλλες αντοχές, φέτος είναι λυπηρό να βλέπεις πως πιέζαμε στο πρώτο ημίχρονο και μας βγήκε η γλώσσα -όπως σε όλα τα παιχνίδια- και στο δεύτερο το πήγαμε συντηρητικά για να μη σκάσουμε επειδή είχαμε παίξει με τον Ατρόμητο την Πέμπτη. Κάτι τέτοιο που μπορεί να γίνει και στο τηγάνι με ανησυχεί. Μπορεί να καλυφθεί με κατάθεση ψυχής από τους παίκτες σε κάποιο βαθμό γι' αυτό και δε βοηθάει η παραμικρή υποτίμηση του γάβρου γιατί θα μπούμε χαλαροί και θα τρέχουμε και δε θα φτάνουμε. Και η τελευταία φορά που θυμάμαι να μπαίνουμε χαλαροί με αυτούς ήταν όταν είχαμε κερδίσει τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα για το κύπελλο επί Μανόλο και έπειτα είμασταν τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.


Με ανησυχεί ο ΠΑΟΚ. Έχει έναν ιδιοκτήτη που βάζει χρήμα για εξωαγωνιστικούς λόγους και ενώ μέχρι κάποια στιγμή το σκορπούσε τελείως αλόγιστα (πχ Χατσερίδης, Βέρνμπλουμ κλπ κλπ), έχει διαθέσει τόσο πολύ που σιγά σιγά αρχίζει και του αποδίδει. Με κάποιον τρόπο πήρε και πίσω (από Πρίγιοβιτς) και αν πάρει και τα χρήματα από το Champions League θα μπορεί να βάζει χρήματα χωρίς να είναι από την τσέπη του. Βέβαια, είναι παράλογο όλο αυτό που γίνεται, αλλά γίνεται. Για πόσο ακόμα, κανείς δεν ξέρει. Αν συνεχίσει έτσι πάντως θα πρωταγωνιστούν για καιρό παρότι η ομάδα τους είναι μεγάλη σε ηλικία. Το ξέρουν και οι ίδιοι πως δε θα άντεχαν παραπάνω και γι' αυτό επέλεξαν να κάνουν τουρισμό στο Europa League. Του χρόνου δε θα είναι έτσι ακριβώς αν περάσουν στο Champions League. Λογικά θα τα φτύσουν, αλλά ερχόμαστε στο θέμα του "νέου γάβρου". Αν συνεχίσουν να έχουν παραμάγαζα όπως φέτος, θα κάνουν όσα κι ο κανονικός γάβρος τόσα χρόνια. Θα επιστρέφουν κουρασμένοι και θα παίρνουν τα ματσάκια δώρο από τα παραρτήματα. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει λοιπόν είναι να κοπεί το αστείο με τους δανεικούς στην ίδια κατηγορία. Αυτή η έμμεση χρηματοδότηση. Όσο για τη νοοτροπία τους που είναι κομπλεξική και συνήθως τους έκανε να τα κάνουν επάνω τους όταν ήταν μπροστά, ας σκεφτεί κάποιος ότι για να την αλλάξουν έφτιαξαν μια ομάδα με δέκα ξένους παίκτες ενδεκάδας. Πήραν δέκα παίκτες (και παραπάνω αν υπολογίσει κανείς τους αναπληρωματικούς) για να μπορέσουν να πετάξουν την ηττοπάθεια από επάνω τους. Αν λοιπόν συνεχίσουν να σπρώχνουν χρήμα, καλώς ή κακώς θα εξελιχθούν με τα χρόνια σε βασικούς μας ανταγωνιστές (κι αν έχουν και τις πλάτες της ΕΠΟ και τα "φιλικά σωματεία" θα είναι και πολύ επικίνδυνοι) κι ας έχουμε συνηθίσει να τους θεωρούμε υποδεέστερους.


Σκέφτομαι επίσης πως και ο κανονικός γάβρος περιμένει να αλλάξει το πολιτικό σκηνικό για να ξαναπάρει τα ηνία. Δεν ξέρω αν γίνει και πως, αλλά μας το έχουν δείξει ότι μπορούν να το κάνουν. Αυτά τα δύο σε συνδυασμό με τη δική μας πολιτική στις μεταγραφές με κάνουν ανήσυχο για την επόμενη χρονιά. Ιδίως γιατί το πρωτάθλημα μοιάζει να κρίνεται σε πάρα πολλές νίκες, κάτι που κάνει αδύνατον για μια φυσιολογική ομάδα με τα σκαμπανεβάσματα της λόγω κούρασης και Ευρώπης κλπ, να το διεκδικήσει χωρίς "φίλους" και "φιλικά σωματεία". Ελπίζω βέβαια στον Μελισσανίδη. Αν αυτός δεν ξέρει ή δε μπορεί, κανένας άλλος δε θα τα καταφέρει.


Όσο για εμάς. Σίγουρα έχουμε ανάγκη από έναν Βράνιες στην άμυνα. Νομίζω πως για την επόμενη χρονιά μπορούμε να βασιστούμε στα μπακ που ήδη έχουμε και να κάνουμε ένα τέτοιο έξοδο (αγορά δεξιού μπάκ για την ακρίβεια) του χρόνου. Στο κέντρο δεν ξέρω τι μέρος του λόγου είναι ο μικρός Σάμπα και αν παίζει 6άρι ή 8άρι. Χρειαζόματε πάντως ένα ακόμα 8άρι (και νομίζω κακώς δεν είχαμε ασχοληθεί πέρυσι με Χόλτσχάουζερ) και αν ο Άλεφ έκανε 500 χιλιάρικα ας κρατούσαμε αυτόν, 1,8 εκατομμύρια πάντως δεν αξίζει για κανέναν λόγο (και έχω και την αίσθηση πως το βασικό που του λείπει είναι το μυαλό, παίζει με τουπέ και νομίζει πως είναι ο Γιάγια Τουρέ). Μπροστά θα ήταν ιδανικό να επέστρεφε ο Αραούχο και φυσικά να επανερχόταν ο Γιακουμάκης (ή κάποιος παρόμοιος) ως αναπληρωματικός ή να προωθούσαμε κάποιον τέτοιον από τις ακαδημίες. Ένα εξτρέμ σίγουρα κλάσης Λιβάγια - Αραούχο γιατί ο Μπογιέ ή δεν είναι εξτρέμ ή δεν ψήνεται ή βαριέται ή δεν είναι καλός παίκτης. Θα δούμε βέβαια μήπως αλλάξει κάτι αλλά σίγουρα δε δίνεις -με όσα έχουμε δει- 6 εκατομμύρια για τέτοιον παίκτη. Αν μπορούσαμε και δεύτερον, ακόμα καλύτερα, αλλά αν δε μπορούμε ο Αλμπάνης μας κάνει ως αλλαγή κι ας επιδιώξουμε να κάνουμε άλλη τέτοια μεταγραφή (δεύτερου πολύ καλού εξτρέμ δηλαδή) μπαίνοντας στην Αγιά Σοφιά. Δυο πολύ καλοί παίκτες λοιπόν (ένας στην άμυνα και ένας εξτρέμ) και ο Αραούχο (σύνολο τρεις) και έχουμε μια αξιοπρεπή ομάδα για τα πάντα υπό την καθοδήγηση και με την προετοιμασία του Μανόλο (ώστε να μην είμαστε ομάδα για ένα ημίχρονο) και συμπληρώνουμε πινελιές του χρόνου αν μας δωθούν οι ευκαιρίες. Και τώρα που είπα για ευκαιρίες, είναι απαραίτητος ένας σοβαρός τεχνικός διευθυντής για να βρίσκουμε παίκτες ευκαιρίες όπως οι Γιόχανσον και Σιμόες κλπ. ή ακόμα καλύτερους εφόσον δίνουμε περισσότερα χρήματα. Ο οποίος αν υπήρχε, θα είχε ήδη κάνει τα κουμάντα του για το καλοκαίρι από τώρα ώστε να μην τρέχουμε τελευταία στιγμή. Ο προπονητής ξέρει την ομάδα, μέσα σε έναν μήνα θα έχει δει τι χρειάζεται και από τον Μάρτιο το αργότερο θα μπορούσαμε να κινηθούμε για αυτούς που χρειαζόμαστε.


Δε χρειάζονται πολλά και δεν είναι μόνο αγωνιστικά όσα χρειάζονται. Αν όμως δε θέλουμε να βλέπουμε τις πλάτες του ΠΑΟΚ και ίσως του γάβρου για τα επόμενα χρόνια, από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε. Το γήπεδο από μόνο του δεν θα μας δώσει όσα χρειαζόμαστε.


Ευχαριστώ και συγγνώμη για το υπερβολικά εκτενές κείμενο!

YellowKing21 - 12/2/2019 02:15

Στον γαυρο πονταρουμε τη κουραση που θα εχει απο το ματς της Πεμπτης...Η ντιναμο λογικα θα τον τρεξει

MANUEL_D0MINGUEZ - 12/2/2019 00:19

Για να ξεκινήσω από το πάορκ, βλέποντάς τον σε αρκετά παιχνίδια του α' γύρου απορούσα πώς μπορεί αυτή η "ομάδα" να προχωράει αήττητη και να φτάνει σήμερα να έχει μόνο δυο ισοπαλίες! Σκεφτόμουν ότι και η Μπαρτσελόνα να έπαιζε στο πρωτάθλημά μας, δύσκολα θα είχε κάνει τόσες νίκες. Κάτι αφύσικο συμβαίνει.

'Οσον αφορά τον κοκκινόγαυρο, δυστυχώς εκεί που στις πρώτες αγωνιστικές γελούσαμε όταν τον... Συνέχεια βλέπαμε, η απόδοσή του συνεχώς ανεβαίνει. Και σκέφτομαι, ευτυχώς που δεν έχουν έναν Πόνσε.

Κι ερχόμαστε σε μας. Αν πρέπει να γίνει μια υπέρβαση, αυτή πρέπει να γίνει για τον Πόνσε.

Ένα άλλο πρόβλημα που βλέπω είναι ο Τσιγκρίνσκι. Πέρα από το γνωστό των εύκολων συνεχών τραυματισμών, η απόδοσή του φέτος δείχνει να πέφτει. Είναι η ηλικία; Κάτι άλλο; Πιστεύω ότι κι άλλοι φίλοι θα το βλέπουν.

Για δεξί μπακ που λένε πολλοί, οι Μπακάκης και Γκάλο έχουν καλύψει τη θέση, ενώ δεν έχουμε δοκιμάσει τον Βασιλαντωνόπουλο που ξεχωρίζε στις ομάδες που παίζει σαν τη μύγα μεσ'στο γάλα.

Κι εγώ δεν κατάλαβα γιατί δεν πήραμε τον αυστριακό που στοίχιζε σχετικά λίγα και ξέραμε τι θα παίρναμε, και προτιμήσαμε το στοίχημα του Άλεφ, που είναι καλός αλλά όχι για όσα λεφτά ζητάνε.

Στα εξτρέμ είναι γνωστές οι απαιτήσεις.

Η μεγαλύτερή μου απορία είναι: πώς ένας επιχειρηματίας σαν τον Μελισσανίδη δεν εφάρμοσε κάτι που πρέπει να το ξέρει πολύ καλά: ότι για να βγάλεις κέρδος πρέπει να επενδύσεις. Τα λεφτά που θα έδινε για δυο καλούς παίχτες, θα τα έβγαζε με κάποιους βαθμούς στους ομίλους. Χωρίς να υπολογίσουμε πιθανή συνέχεια στο Europa. Και θα διεκδικούσαμε με πιο πολλές πιθανότητες - αν δεν την είχαμε ήδη καπαρώσει - τη 2η θέση στο πρωτάθλημα.

Τέλος, ο μεγαλύτερος προβληματισμός μου είναι η αθλητική "δικαιοσύνη". Δείχνει τόσο κατευθυνόμενη και ότι βασικός στόχος της είναι η ομάδα μας, που και πρώτοι να ήμασταν θα εύρισκαν πρόφαση να μας αφαιρέσουν βαθμούς για να πάρει το πρωτάθλημα "αυτός που πρέπει".

starpoint - 11/2/2019 21:10

Διαβάζωντας αυτά που γράφουν οι φίλοι ,καταλαβαίνει κανείς πόση αγάπη έχουν για την ομάδα.Χαίρεσαι να είσαι ΑΕΚ.Τώρα με σοβαρότητα και με το υλικό που έχουμε πάμε για δεύτερη θέση και κύπελο!!!Αυτός πρέπει να είοναι ο στόχος!!!

Anakasa21 - 11/2/2019 19:47

Η ΑΕΚ φετος τη πατησε μονη της. Λαθος και βιαστικη επιλογη προπονητη, λαθος χειρισμος ροστερ και μεταγραφικου μπατζετ. Αν στην ομαδα δεν επενδυθουν ΣΟΒΑΡΑ ποσα δε μπορουμε να μιλαμε για πρωταθλημα. Και αυτο με βαση το ροστερ που εχουμε τωρα αλλα και την οργανωση της ομαδας γενικοτερα. Το οτι δινουν περισσοτερα λεφτα οι αλλοι δεν σημαινει οτι θα το παρουν κιολλας αλλα εχουν ευνοικοτερες αγωνιστικες συνθηκες φυσικα.... Συνέχεια
Μπακ,χαφ, 2 εξτρεμ , φορ + Πονσε. Οχι αλλοι δανεικοι . Οχι αλλα λαχεια. Οργανωση τμηματος scouting , αυξηση μπατζετ μεταγραφων. Ουτε το"μη ξαναγινουν τα λαθη του παρελθοντος που μας εριξαν στη γ" αλλα ουτε και το"να γινει το γηπεδο και μετα ολα τα αλλα" πρεπει να αποτελουν δικαιολογιες.

Φετος αντι να παει η ομαδα 2 βηματα μπροστα σε Ελλαδα και Ευρωπη, εκανε 3 πισω. Το καλοκαιρι θα φανει ποσο πολυ θελουν μια ομαδα ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ και οχι απλα να κοιταει απο τη 2η-3η θεση και να συμβιβαζεται με το κυπελακι. Δε νομιζω ο κοσμος τησ ΑΕΚ να περιμενει ξανα να περνανε τα χρονια και να μη βλεπει πρωταθλημα.

R21_AEK - 11/2/2019 17:35

Η διαφορα του Παοκ με την ΑΕΚ και τον Οσφπ ειναι οτι εχει Προεδρο αυτη τη στιγμη που τα χωνει εμεις και ο γαυρος παμε συντηρητικα ο Μαρινακης οταν πρωτοηρθε στον Οσφπ τα ειχε χωσει και χοντρα εφερε πολλους καλους παιχτες αλλα μετα απο τις πωλησεις και το Τσουλου τα πηρε πισω και με το παραπανω και νομιζω οτι θα συνεχισει την ιδια τακτικη οχι πολλα εξοδα το ιδιο θα γινει και σε εμας λογικα το εχει πει και ο Προεδρος οτι δεν θα κανουμε μεγαλα ανοιγματα οποτε θα βλεπουμε την πλατη του Παοκ θα... Συνέχεια ναι πολυ δυσκολα να αντιμετωπισεις μια ομαδα που εχει μπατζετ 30εκ και βαλε κι εμεις με το ζορι 15-20εκ αν το καλοκαιρι δεν ερθουν 4-5παιχτες τοπ και μεινουν φυσικα οι βασικοι πχ ο Πονσε τοτε κατι θα γινει αλλιως μας βλεπω δυσκολα.

winner_aek - 11/2/2019 18:30

Ομάδα με παίκτη Έλληνα να τον ψάχνεις με ψαροντουφεκο.το πρωταθλημα με 15-20 μύρια το διεκδικείς.αρκει να πιστέψουμε στα παιδιά μας.Γαλανο δε θα παιξει; Αλμπανης; μπακασετας γιατί κρατησαμε;Αυτά του ΠΑΟΚ είναι τρελαμαρες κι ο γαβρος έχει παραπλήσιο ροστερ με αυτούς.αυτο που μας λείπει είναι ένα all year long τμήμα σκαουτινγκ έξυπνο κι οργανωμένο.Ολα τα αλλά έρχονται.

depon21 - 11/2/2019 18:22

Αυτά τα βήματα πρέπει να κάνει η ΑΕΚ για να κάνει σωστό πρωταθλητισμο του χρόνου.


Α Τεχνικό διευθυντή


Β Να έχει ένα ρόστερ με αρχή μέση και τέλος όπου ποιοτικά οι πρώτοι 14-15 παίκτες του βασικού... Συνέχεια ροτέισον να είναι ποιοτικοί και οι υπόλοιποι του ροτέισον να είναι σε επίπεδο που μπορεί να δίνουν το σωστό βάθος και τις κατάλληλες βοήθειες όταν παίζουν.


Γ Να ρίξει περισσότερα λεφτά σε θέσεις όπως εξτρέμ και χαφ για να ανέβει η ποιότητα του βασικού κορμού.


Δ Να μην έχει έναν παίκτη για 3 θέσεις όπου δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα παραπάνω γιατί πολύ απλά δεν παίζει στην κανονική του θέση.


Αν γίνουν αυτά και αποτύχει η ΑΕΚ του χρόνου θα ξέρουμε τουλάχιστον ότι έκανε τα σωστά η διοίκηση.


ΥΓ Ξεπεράστε μερικοί το κόμπλεξ με τον Χιμένεθ....ο ένας λέει δεν είναι προπονητής ο άλλος λέει δεν παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο ( λες και είχε τις λύσεις για να το παίξει )...μάγκες αν δεν εμπιστευτεί έναν προπονητή όπου έχει πάρει κύπελλο με ομάδα που δεν είχαν να μετακινηθούν και την δεύτερη φορά που έχει έρθει σε έβγαλε δεύτερο και σου πήρε πρωτάθλημα με μισό μπάτζετ από τους άλλους ε τότε ποιον να εμπιστευτείς? εντάξει να μου έλεγες διώχνω τον Χιμένεθ για να φέρω τον Μπιέλσα η τον Γκαρσία θα σας έλεγα με χίλια αλλά να διώξεις τον Χιμένεθ για να φέρεις ποιον?

winner_aek - 11/2/2019 14:12

Εγώ θεωρώ ορθό την Τρίτη θέση και κυπελλο. 1μεταγραφη θέλουμε ένα εξτρέμ αν μεινει κι ο λαμπρο και παμε για πρωταθλημα.

R21_AEK - 11/2/2019 17:42

Φιλε χρειαζεσαι το καλοκαιρι Σεντερ Μπακ επιπεδου για βασικο σιγουρα ενα ΧΑΦΑΡΟ στο κεντρο ενα Σεντερ φορ μετα τον Πονσε αλλα καλος οχι κανενα μετριο και 2 ΕΞΤΡΕΜ συνολο 5 παιχτες ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΡΑΦΙ μονο ετσι η ΑΕΚ θα κοντραρει τους αλλους αλλιως ας ξεχασουμε το πρωταθλημα και του χρονου.Ο ΠΟΝΣΕ πρεπει να αποκτηθει απο τωρα μην αργουν αλλο.

vasilissa_ksana - 11/2/2019 21:40

Ε όχι ρε φίλε και πέντε παιχταράδες για να φτάσουμε στο επίπεδο να κοντράρουμε τα ερείπια. Τόσο χαοτική διαφορά έχουμε δηλαδή; Συμφωνώ στις θέσεις, στον αριθμό και στο πάνω ράφι, αλλά αν γίνουν αυτές οι υπερβάσεις (μακάρι!) θα μας κοιτάνε με τα κυάλια, δε θα κάνουμε κόντρα. Κάθε άποψη σεβαστή βέβαια.

aekstockholm21 - 11/2/2019 18:39

Σωστος Φιλε αυτη ειναι η αληθεια κ ας μην αρεσει σε πολλους!!

depon21 - 11/2/2019 18:25

Έτσι είναι φίλε μου όπου με τις 5 αυτές μεταγραφές δημιουργείς αυτομάτως και ένα ρόστερ με σοβαρό βάθος όπου ο κάθε ένας θα παίζει όταν είναι καλά και όχι ντεφορμέ και το κυριότερο θα παίζουν όλοι στις θέσεις που μπορεί να προσφέρουν και όχι να πηγαίνουν χαφ η εξτρέμ επειδή έχει κενά το ρόστερ...βέβαια εκτός απ όλα αυτά θα έχει την δυνατότητα ο προπονητής να παίζει ότι ποδόσφαιρο τον βολεύει ανάλογα με τον αντίπαλο που έχει.

victoR_21 - 11/2/2019 18:20

Φιλε δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα! Δεν γινεται να πας μονο με 1 μεταγραφη για πρωταθλημα! Η ομαδα εχει πολλα θεματα στο ροστερ...

1ον) Πρεπει να κρατησουμε τον Ponce

2ον) Πρεπει να παρουμε τουλαχιστον 2 εξτρεμ + ο Αλμπανης να εχεις τουλαχιστον 3 κανονικα εξτρεμ στο ροστερ για να μην πω 4. Γιαννιωτας και Boye ειναι για να φευγουν ...... Συνέχεια
3ον) Πρεπει να βρουμε δεξι μπακ που να ειναι παιχταρας και να ξερει ποδοσφαιρο!Καλος χρυσος ο Μπακακης αλλα ειναι μονο για να τρεχει.Μολις περναει το κεντρο ειναι για τα πανηγυρια...

4ον) Χρειαζομαστε βασικο κολωνα στοπερ!! Ο Τσιγκρινσκι μεγαλωνει , βγαζει τραυματισμους πολλους και χανει πολυ σε ταχυτητα και δυναμη...

5ον) Πρεπει να υπολογισουμε και πιθανες πωλησεις παιχτων που θα πρεπει να αναπληρωθουν με ισαξιους αν οχι καλυτερους!!

leontas_021 - 11/2/2019 17:38

α) Η επιστροφη του Χιμενεθ επρεπε να ειχε γινει μολις εμεινε ελευθερος για να μπορεσει να κανει μινι προετοιμασια τα Χριστουγεννα, τωρα η απαραιτητη δουλεια εν μεσω αγωνων θα φερει μικροτραυματισμους αλλα δε γινεται αλλιως αφου ο Ουζουνιδης εκανε χαλαρη "προετοιμασια" το καλοκαιρι και εδινε ρεπο αντι να καλυψει το κενο στις πολλες διακοπες (λογω εθνικης, Τζηλου κλπ). Καλλιο αργα παρα ποτε!... Συνέχεια
β) Ο Χιμενεθ σε δυο αγωνες εβαλε δυο συστηματα (3-4-3 και 4-2-3-1) ενωο Ουζουνιδης δουλεψε δευτερο συστημα τα Χριστουγεννα...

γ) Επανηλθε αμεσως το πρωταθληματικο μεταλλο, το ματι που γυαλιζει, το παθος ως το τελευταιο λεπτο.

δ) Αξιοποιουνται επιτελους παικτες ξεχασμενοι, ειδικα οι Τσοσιτς, Αλμπανης ηταν σαν να μην υπηρχαν! Ο Μπογιε δειχνει ορεξη και θα κριθει. Ο Λιβαγια επισης δειχνει ξανα ευτυχισμενος.

ε) Βλεπουμε ξανα διδυμο στοπερ που ταιριαζουν. Τσιγκρινσκι και Οικονομου πρεπει να μοιραζονται τη μια θεση, την αλλη ο Τσοσιτς (φυσικα πρεπει να ειναι αναπληρωματικος του Βρανιες αν γυρισει)!

στ) Διδυμο Πονσε-Αραουχο με Λιβαγια πισω τους. Δυσκολο και ισως σχεδον αδυνατο αλλα αξιζει να γινει μια προσπαθεια το καλοκαιρι...

R21_AEK - 11/2/2019 17:51

Η ΑΕΚ χρειαζεται και Σεντερ μπακ γρηγορο πισω και εμπειρο ο Βρανιες καλος αλλα δεν εχει καλο χαρακτηρα και ας κατσει εκει που ειναι γιατι καλος ο Οικονομου αλλα αργος το ιδιο και ο Τσιγκρινσκι αργος και τραυματιζεται ευκολα και ο Τσοσιτς το ιδιο επιρρεπης στους τραυματισμους και αργος χρειαζομαστε κατι καλυτερο πισω.Στα ΧΑΦ λειεπει ο ΧΑΦΑΡΟΣ που θα κανει παιχνιδι ο Μανταλος δυστυχως δεν μπορει να σηκωσει το βαρος αυτο το ιδιο και ο Αλεφ αυτοι οι δυο ειναι... Συνέχεια περισσοτερο ρολιστες ενω η ΑΕΚ χρειαζεται ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ στο κεντρο.

leontas_021 - 11/2/2019 18:54

Για τους στοπερ το ιδιο λεμε! Τσιγκρινσκι και Οικονομου εχουν ιδια χαρακτηριστικα (θετικα και αρνητικα) και πρεπει να μοιραζονται τη θεση των στοπερ, την αλλη λεω ο Τσοσιτς ως αναπληρωματικος. Βασικο ομως διαφωνουμε, εγω θελω πισω τον Βρανιες που ειναι παικταρας και (ως ενα βαθμο) αεκτζης. Για τον χαρακτηρα συμφωνω οτι βραζει το αιμα του αλλα κατα βαθος ειναι καλο και φιλοτιμο παιδι.

Φοίνικας - 11/2/2019 18:03

Βλέπεις μπάλα φίλε R21_AEK. Ορθώς ομιλείς.

Thana21 - 11/2/2019 16:35

Άκουγα χθες οπαδούς του παοκ να βγάζουν μια αλαζονεία που έβγαζαν πάντα και οι γαύροι.Για αυτοκρατορίες ότι είναι 3-4 κλάσεις πάνω από τις υπόλοιπες ομάδες.Είναι εκνευριστικό να ακούς να έχουν τέτοια αλαζονεία.Αλλά μακάρι να μην μετρήσουν σωστά την επιτυχία τους.Μακάρι να πάρουν αέρα τα μυαλά τους και να νομίσουν ότι έχουν την υπερομαδάρα.

Δεν πιστεύω ποτέ ότι μπορούν να χτίσουν αυτοκρατορία.Απλά όσο πιο πολύ πιστεψουν οτι η ομάδα τους... Συνέχεια είναι κάτι πολύ παραπάνω από ότι είναι στην πραγματικότητα,τόσο περισσότερο και γρηγορότερα θα καταστρέψουν ότι έχουν φτιάξει.

Η ΑΕΚ πέρυσι σαν οργανισμός δεν έβγαλε αλαζονεία.Πάντα σαν οπαδός θα πεις κάτι παραπάνω,η ομάδα σου στα μάτια σου θα είναι αγωνιστικά πιο πάνω από την πραγματικότητα και τους αντίπαλες ομάδες λιγότερο ποιοτικές από ότι είναι.Αλλά δεν θα φτάσεις σε υπερβολές.

Παρόλο που ο ίδιος ο Μελισσανίδης σαν διοικητικός ηγέτης της ομάδας δεν έβγαλε αλαζονεία,η αλήθεια είναι ότι μέτρησε κάποια πράγματα παραπάνω από την πραγματικότητα.Την επιτυχία συνολικά της ομάδας.Έκανε το λαθος να μην την ενισχύσει όσο έπρεπε το καλοκαίρι,με αποτέλεσμα αντί για την περαιτέρω βελτίωση της ΑΕΚ μετά το πρωτάθλημα,να έχουμε την φετινή χρονιά που πήγε αρκετά πίσω την ομάδα.

Αυτοί αν πιστέψουν ότι κατάφεραν κάτι πολύ παραπάνω από ότι πέτυχαν,θα την πατήσουν πολύ χειρότερα του χρόνου.Σαν νοοτροπία Κέτσε δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους γαύρους.

Thomas11 - 11/2/2019 17:32

Εγώ νομίζω οτι ο Μελ έκανε το καλύτερο για την ΠΑΕ το καλοκαίρι (ασχετα αν εμεις χαλαστηκαμε) ...και εξηγώ

1. Ήξερε ή Πιστευε οτι Πρωτάθλημα ΔΕΝ παιρνουμε ξανα γιατί το Χρωστάνε στον Ζμπαουγκ (βλέπε Ιβαν και μπίζνες με το κράτος κ την κυβέρνηση)

2. Να έβαζε 5 Μύρια τον Αύγουστο ( λέγαμε μερικοί) για δυο παίχτες και καλύτερη πορεία στους... Συνέχεια ομίλους.

Δεν ξέρω αν θα έφταναν για να έχουμε σίγουρη την τρίτη θέση στον όμιλο έτσι ώστε να συνεχίσουμε και να περιμένουμε λεφτά από εκείνη την μεριά.

3. Οπως και να έχει μια νίκη έστω ισοπαλία θα μπορούσαμε να την έχουμε αν δεν παρανοούσαν ΔΥΟ παίχτες μας μετά την Βιντι

3. Δεν βγήκε το στοίχημα Ουζουνίδη .....ΔΕΝ εβγαλε ΟΥΤΕ έναν νέο παίχτη (απ τις ακαδημίες) και έκαψε και αν μη τι άλλο τον Αλμπάνη .

Τέλος σημασία δεν εχει (οταν γράφουμε σχόλια να έχουμε 100% δίκιο) εγω γράφω για να συνεισφέρω σ ατυά που διαβάζω από τους άλλους έτσι ώστε να ξέρουμε τι γίνεται στην ομάδα

Υ.Γ. ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ ΑΠ ΌΛΑ για μένα ΦΕΤΟΣ

ειναι το γεγονός οτι μας γμν!! ανηλεως στα δικαστήρια ...όπου "παίζουμε" χάνουμε

Thana21 - 11/2/2019 17:46

Θωμά κάποιος μπορεί να πει καλά έκανε και κράτησε τα λεφτά του τσάμπιονς λιγκ για να πάνε στο γήπεδο.Άποψη μου είναι ότι υπερεκτίμησε τις δυνατότητες του ρόστερ και σου λέει η ομάδα μπορεί να διεκδικήσει πρωτάθλημα κι έτσι όπως είναι.Αν με ρώταγες το καλοκαίρι κι εγώ είχα υπερεκτιμήσει τις δυνατότητες της ομάδας.Η μόνη απώλεια για μένα ήταν στην άμυνα γιατί ποτέ δεν πίστεψα και δεν πιστεύω ότι καλύφθηκε το κενό του Βράνιες.Για Πόνσε είχα μια επιφύλαξη αλλά σε καμία περίπτωση δεν... Συνέχεια φάνηκε το κενό του Αραούχο.Για Μπογέ που δεν είχα καμία επιφυλαξη ήταν μεγάλη απογοήτευση.Για Άλεφ και χωρίς να τον έχω δει παρά μόνο σε βίντεο,πίστευα ότι μπορεί να είναι και καλύτερος από Γιόχανσον.Χώρια ότι δεν περίμενα ο Σιμόες να είναι τόσο μέτριος όσο ήταν μέχρι Νοέμβριο.Δεν περίμενα ο Μπακάκης να είναι χειρότερος αλλά πίστευα θα συνεχίσει στα πολύ καλά περσινά επίπεδα.Δεν περίμενα Λιβάγια και Μάνταλος να είναι στην εικόνα που ήταν φέτος.Δεν περίμενα ότι ο Ουζουνίδης θα έχει τόσο μεγάλη διαφορά με Χιμένεθ.Εννοώ σαν αξία κι όχι διαφορά φιλοσοφίας.Πίστευα θα είναι ισάξιος σχεδόν του Μανόλο.Κι ο Μελισσανίδης υπερεκτίμησε τις δυνατότητες του Ουζουνίδη,αλλιώς θα έφερνε καλύτερο αφού δεν γινόταν να μείνει ο Χιμένεθ.

Thomas11 - 11/2/2019 18:02

αυτό με τον Μπογέ το είχα πάθει κ εγώ .....μου φάνηκε οτι θα βοηθούσε περισσότερο από τον Πόνσε . Διαψεύστηκα μέχρι τώρα ...εχω ελπίδα οτι με τον Μανόλο θα πάει καλύτερα και αυτός ....

Thana21 - 11/2/2019 19:02

Ο Μπογέ φαινόταν σαν κλάση καλύτερος από Πόνσε.Παρά ότι η σύγκριση είναι άκυρη γιατί δεν παίζουν στην ίδια θέση,σαν ποδοσφαιρική αξία φαινόταν ότι είναι καλύτερος από τον Έκι.Με τον Πόνσε και τα στατιστικά που είχε στις προηγούμενες ομάδες είχα μεγάλη επιφύλαξη το καλοκαίρι.Αντίθετα για Μπογέ ήμουν 100% σίγουρος ότι θα κάνει παπάδες.Ο Κέτσε πίστευε πολύ στον Πόνσε από την μέρα απόκτησης του.Καταλάβαινα ότι πίστευε πιο πολύ στον Πόνσε ακόμα κι από ότι στον Μπογέ.... Συνέχεια
ΥΓ. Δεν ξέρω αν θα πάει καλύτερα με Μανόλο.Το μόνο σίγουρο για μένα είναι ότι ο ίδιος έχει αδικήσει τον εαυτό του.Δεν τον έχει αδικήσει ο Ουζουνίδης.

Φοίνικας - 11/2/2019 16:56

Μπράβο Thana21. Εξαιρετικό σχόλιο.

Moschato21 - 11/2/2019 17:28

Του χρονου ειναι η τελευταια μας χρονια στο ΟΑΚΑ, η τελευταια πριν την επιστροφη στην Ν. Φιλαδελφεια και το καινουριο μας γηπεδο. Η ομαδα που θα φτιαχτει, θα ειναι κατα μεγαλο ποσοστο αυτη που θα μπει στην Αγια Σοφια και θα απομενουν μονο οι τελικες πινελιες. Γι'αυτο ειναι ενα υπερκρισιμο καλοκαιρι. Αξιοποιηστε το μομεντουμ του νεου γηπεδου και την συσπειρωση του κοσμου και μην κανετε τα φετινα λαθη, που φρεναραν μια πρωταθληματικη ΑΕΚ που βγηκε Τσαμπιονς Λιγκ. Καντε... Συνέχεια τις στοχευμενες κινησεις που πρεπει και αφηστε τους αλλους να παραμυθιαζονται περι απεριοριστων μπατζετ...

Φοίνικας - 11/2/2019 10:34

Α Ψ Ο Γ Ο Σ !


Για τα του παοκ και οσφπ δεν θα μπορούσε κανείς να τα θέσεις καλύτερα. Να προσθέσω ότι προσωπικά πάντα είχα μια απέχθεια απέναντι σε ομάδες που δεν χτίζονται, αλλά αγοράζονται. Το ένιωθα για την Τσέλση, το ένιωσα για την Σίτι, το νιώθω για την Παρί. Κατά αναλογία στον μικρόκοσμό μας ξόδεψε ο... Συνέχεια Σαββίδης έναν σκασμό λεφτά αλλάζοντας την ομάδα μέχρι πρόπερσι κάθε χρόνο για να πάρει το πρωτάθλημα την 7η του χρονιά με μια ομάδα που δεν την συνδέει τίποτα με αυτό που ξεκίνησε να "χτίζει". Δεν τους χαλάει προφανώς, μιλάω για την δική μου οπτική.


Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι εμείς πρέπει να κινούμαστε στην άλλη μεριά (δεν θα έλεγα άκρη). Ο Μανόλο θα κάνει δουλειά και επιτέλους ας σταματήσει η καραμέλα ότι η ΑΕΚ του Μανόλο δεν είναι επιθετική. Είχε μια καλή ισορροπία με 1,7 γκολ υπέρ και 0.4 κατά ανά αγώνα ενώ είχε σχεδόν 13 τελικές μέσο όρο ενεργητικό με λιγότερο από 5 τελικές παθητικό. Κι αυτά κάτι λένε. Γιατί και το να έχεις 3 γκολ μέσο όρο υπερ και 2.5 γκολ μέσο όρο κατά δεν κάνει πανάκεια την επιθετικότητα. Να σημειωθεί επίσης ότι ο μέσος όρος των τελικών της ΑΕΚ πέρυσι ήταν και ο μεγαλύτερος από κάθε άλλη ομάδα.


Με τα κατάλληλα εργαλεία μια χαρά επιθετική ΑΕΚ θα δούμε. Μην αρχίσουμε τα μπακαλίστικα, αλλά η παραμονή Πόνσε ή η επιστροφή Αραούχο είναι μονόδρομος, ο ερχομός ενός παιχταρά ακραίου (ή εξτρέμ, ή όπως θέλετε πείτε το) επίσης, η αντικατάσταση του φέρελπη αλλά λάητ Άλεφ (πολλά τα 2 εκατ. για όσα έχει δείξει) επίσης αναγκαία, ενώ και ο ερχομός ενός γρήγορου μπακ (πολλώ δε όταν ο Λαμπρό δεν ανανεώνει) επίσης σημαντική. Σε όλα αυτά προσθέτεις και αντικαταστάτη Γιακουμάκη, αλλλά κάποια λέβελ παραπάνω από τον Γιακουμάκη. Αν βγάλεις τον έξτρα επιθετικό πάγκου λοιπόν, όλοι οι υπόλοιποι σε επίπεδο πρέπει να έχουν την ποιότητα του Λιβάγια και του Πόνσε. Εδώ σε θέλω λοιπόν, 4 παίχτες σε κάθε γραμμή ουσιαστικά, αλλά να είναι όλοι παιχταράδες.


Κι επίσης δεν ξέρω αν φταίει ο βωμός του Τσ.Λ. για αυτή την εικόνα στην φυσική κατάσταση της ομάδας, αλλά σε πιάνει νοσταλγία να βλέπεις την ομάδα που πέρυσι μετά το 65' δάγκωνε στην κυριολεξία, φέτος να μην μπορεί να κάνει σουτ. Όλες οι νίκες της ομάδας στο πρωτάθλημα περιλαμβάνουν γκολ της ΑΕΚ στο πρώτο ημίχρονο, ακόμα κι αυτές οι δυο μοναδικές στην Ευρώπη επί Σέλτικ και Βίντι. Αντίθετα σε όσα ματς ΔΕΝ σκοράραμε στο πρώτο ημίχρονο, είτε χάσαμε, είτε απλά φέραμε ισοπαλία. Κάτι λένε όλα αυτά.


Περιμένω ότι με την αύρα του αγωνιστή που μπορεί να εμφυσήσει ο Μανόλο μπορούμε να διασκεδάσουμε μια στενάχωρη (τελικά χρονιά). Όπως πήγαν τα πράγματη κατάκτηση του κυπέλλου και της δεύτερης θέσης θα είναι μια σημαντική επιτυχία για να χτίσουμε πάνω τους ενόψει της νέας σεζόν. Στήριξη στον Μανόλο λοιπόν με τα κατάλληλα εργαλεία, κι αυτός το καλοκαίρι ξέρει τι να κάνει για να φτιάξει μια ΑΕΚ πρωταθλήτρια.

n_peramos_21 - 11/2/2019 17:28

Φιλε φοινικια συμφωνω μαζι σου..Που ξερουμε ομως οτι ο παορκ δεν θα κανει τα ιδια???

Ηδη ξεκινησαμε με τους δανεικους και τα παραρτηματα που μιλανε κιολας για διαιτησιες ΑΛΛΑ μονο για τις αλλες ομαδες...

Αλαζονεια δεν εχουνε??Αλαζονεια δεν βγαζουνε??

Μπορει καποιος να εγγυηθει οτι δεν θα εχουμε νεα 20ετη χουντα????

Φοίνικας - 11/2/2019 18:06

Άμα αδερφέ n_peramos_21 δεν μπορεί ούτε ο Μελισσανίδης να εγγυηθεί πως δεν θα έχουμε νεα (ασπρόμαυρη αυτή την φορά) χούντα, τότε ζήτω που καήκαμε. Ας αγαπάμε τότε την ΑΕΚ ως σύλλογο για όσα εκπροσωπεί πέρα από τον αθλητισμό και ας μην ασχολούμαστε με το άθλημα. Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να πω.

n_peramos_21 - 11/2/2019 18:26

Και εγω εκει βασιζομαι να σου πω την αληθεια..Οσα ξερει αυτος δεν τα ξερουν ολοι οι υπολοιποι μαζι..

barlos71 - 11/2/2019 16:38

Ωραία όλα αυτά Φοίνικα και δεν νομίζω ότι κάποιος μπορέι να διαφωνίσει. Αλλά με τι λεφτά να γίνουν όλα αυτά? Με 10χιλ διαρκέιας? Με μέσο όρο εισιτηρίων κάτω από 15χιλ δεν γίνονται αυτά. Για να γίνουν αυτές οι επενδύσεις + γήπεδο+Σπάτα μιλαμε για πολλά λεφτά. Τι μοντέλο διοίκησης θέλουμε? Αγιο Βασίλη τύπου Σαββίδη πάρε να έχεις και άμα φύγω τα λέμε στη Γ' ή μπαλάντζα έσοδα έξοδα?... Συνέχεια
Έχω πει πολλές φορές εδω μέσα ότι είμαι φανατικός οπαδός της β' επιλογής. Δεν αντέχω να βλέπω ξανά ΑΕΚ - Ζωνιανιά με χιόνι στο ΟΑΚΑ με άλλα χίλια άτομα.

Φοίνικας - 11/2/2019 16:53

Φίλε μου Μπάρλο δεν μιλάει κανείς για τρέλες. Από τα 23 εκ. του Τσ. Λ. (που δεν υπολόγιζε και κανείς για να είμαστε ειλικρινείς) θα μπορούσαν να πέσουν τα 5 εκ. έστω στην ομάδα για δυο παίχτες που πολύ μας έλειψαν τον κρίσιμο Νοέμβρη. Και ξέρεις τι? Με μια νίκη και μια ισοπαλία στους ομίλους κι αυτά τα 5 θα γύρναγαν πίσω.... Συνέχεια
Δεν νομίζω να χαθεί ο κόσμος αν το μπάτζετ της ομάδας ανέβει κάποια εκατομμύρια και τελικά μείνουν 15 εκατομμύρια στον κουμπαρά του γηπέδου αντί για 23 εκ. Δηλαδή αν η ομάδα δεν πέρναγε την Σέλτικ (που ήταν και το πιο πιθανό αρχικά) ή πάθαινε ότι έπαθε ο ΠΑΟΚ από την Βίντι, τι θα γινόταν? Θα σταμάταγε το έργο του γηπέδου?


Μιλάω πολύ προσεκτικά όταν αναφέρομαι σε επένδυση χρημάτων. Η ΑΕΚ με 4 εκατομύρια επιπλέον επένδυση το καλοκαίρι του 2018 σε 2 ή 3 παίχτες σήμερα μπορεί να συνέχιζε στο Γιουρόπα για παράδειγμα, ακόμα και να ήταν κοντά στον ΠΑΟΚ και να του έβαζε μια κάποια πίεση. Πλέον θέλει περισσότερα, έτσι πάνε αυτά τα πράγματα. Έγιναν λάθη, μπορούν να διορθωθούν. Ας αποφασίσουμε ποια ΑΕΚ θέλουμε σε όλα τα επίπεδα και ας μην βάζουμε διλήμματα που οδηγούν ουσιαστικά σε μονόδρομους μετριότητας και εσωστρέφειας. Τα πράγματα εξελίσσονται. Ακολουθούμε αναπροσαρμόζοντας κατά το δυνατόν την πολιτική μας για να το σηκώσουμε και πάλι, ή ακούμε λόγια σταράτα που μιλάνε για πλάνα τετραετίας και πάει λέγοντας. Έτσι το αναγνώσκω.

barlos71 - 11/2/2019 17:19

Φίλε Φοίνικα, αμφιβάλλω αν η φετινή χρονιά θα βγει χωρίς να μπει χέρι στα 23εκ. Προφανώς έγιναν λάθη φέτος στο σχεδιασμό΄. Θα μπορούσε το ρόστερ να έχει 2 προσθήκες επιπέδου Τσου Λου. Ξέρεις τι φοβάμαι? Ότι αυτή η κουβέντα οδηγεί στο να γίενι η επένδυση προυπόθεση στήριξης της ομάδας. Κοινώς, αν δε γίνουν μεταγραφές δε στηρίζουμε, δεν πάμε γήπεδο, δεν ασχολούμαστε. Δεν πάει έτσι. Δεν είαμστε ΑΕΚ α λα κάρτ. Πάντα η ΑΕΚ παίζει.... Συνέχεια

Φυσικά να μπουν λεφτά και να μπουν σωστά. Αλλά αυτό να μην αποτελεί προυπόθεση στήριξης.

Φοίνικας - 11/2/2019 17:42

Καλέ μου φίλε Μπάρλο είναι άλλη κουβέντα αυτή. Ξέρεις βέβαια καλά ότι προσωπικά θεωρώ αυτονόητη την στήριξη στην ομάδα υπό οιεσδήποτε συνθήκες, πωλώ δε όταν μιλάμε για μια ομάδα που μας έχει χαρίσει ουκ ολίγες συγκινήσεις στο πρόσφατο παρελθόν. Άλλο αυτό για εμένα και άλλο το άλλο κομμάτι.

dimpa21 - 11/2/2019 13:28

Φτιάξε τα λαικ να σου βάλω 100 ρε Φοίνικα. Είπες ότι θα έγραφα με γλύτωσες απ το γράψιμο χα χα χα χα

artac_21 - 11/2/2019 14:58

"Είπες ότι θα έγραφα" - ή θες να πεις" - Είπες ό,τι θα έγραφα";

g_papadimitrioy - 11/2/2019 14:40

Φίλε Φοίνικα, συμφωνώ μαζί σου με την αισθητική αντίληψη περί αγορασμενων και όχι χτισμενων ομάδων. Απόλυτα. Πλην όμως οι Παρί, Σίτι και Τσέλσι είναι εδώ και πρωταγωνιστούν ανατρέποντας ισορροπίες δεκαετιών. Και δυστυχώς η ομάδα μας τρέφεται από κατακτήσεις τροπαίων που από εδώ και μπρος θα μας τα διεκδικεί δυνατά ο Σαββίδης για τους δικούς του λόγους και με έναν χύμα από όλες τις απόψεις τρόπο. Περιγράφεις πολύ ορθά τι χρειάζεται η ομάδα μας το καλοκαίρι για να είναι... Συνέχεια εντάξει, δηλαδή 4 συν 1 παίκτες. Εγώ θα έλεγα ίσως και έναν ακόμη ακραίο, εκτός αν ο Αλμπάνης κάνει την πραγματική υπέρβαση. Όμως όλο αυτό που λέμε ότι θέλουμε κοστίζει ένα ποσό που ανατρέπει ολοκληρωτικά την οικονομική πολιτική αλλά και και εν γένει νοοτροπία της διοίκησης διαχρονικά. Οπότε επανερχόμαστε στο σημείο κλειδί του θέματος. Θα ξοδέψουμε για να δώσουμε στον Μανόλο αυτα που πραγματικά χρειάζεται για να είμαστε πρώτοι;

Φοίνικας - 11/2/2019 14:52

εμ, αδερφέ g_papadimitrioy με τον αγαπημένο Τόνι για άβαταρ, άμα θέλουμε να πρωταγωνιστούμε και να παίρνουμε πρωταθλήματα θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί κάπου και η πολιτική της ομάδας. Φυσικά το 18 στις 20 νίκες του παοκ φέτος είναι κομματάκι πλασματικό (αν βάλεις στην ζυγαριά τους αγώνες του με Αστέρα, ΑΕΚ, γαύρο, Άρη και Λαμία), αλλά όπως και να έχει είναι ένα κάποιο δείγμα ότι στα επόμενα χρόνια για να βγεις πρωταθλητής θα δικαιολογούνται απειροελάχιστες απώλειες βαθμών εκτός... Συνέχεια προγράμματος.


Δεν λέμε λοιπόν να πάμε σε αλόγιστες σπατάλες, αλλά αν υπάρχει κάβα 23 εκατ. από το Τσ.Λ. μπορούν να μπουν τα 8 εκ στην ομάδα ως έξτρα πάνω στο σύνηθες μπάτζετ και τα υπόλοιπα να παραμείνουν κάβα για το γήπεδο. Κακά τα ψέμματα, τον Ιούλη του 2018 ελάχιστοι τα υπολόγιζαν αυτά τα χρήματα, άρα δεν στέκει και απόλυτα η αποκλειστική και εξ ολοκλήρου δέσμευσή τους για το γήπεδο. Χωρίς τις 4+1 μεταγραφές που συζητάμε αλλά με την αντίστοιχη ποιότητα, τότε δεν τρέφω αυταπάτες. Δεν είναι και κανάς μάγος ο Μανόλο δα.


Υ.Γ.: Για τον δεύτερο εξτρέμ και την σύνδεση που κάνεις με Αλμπάνη με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.

g_papadimitrioy - 11/2/2019 17:21

Είμαστε απόλυτα σύμφωνοι σε όλα καλέ μου φίλε που πάντα διαβάζω τα σχόλια σου θεωρώντας τα σημείο αναφοράς για τα θέματα μας. Έτσι πρέπει να γίνει όπως λες. Το θέμα είναι αν ο μεγάλος είναι διατεθειμένος να το κάνει. Ανησυχώ για αυτό... Φοβάμαι ότι όχι μόνο ως νοοτροπία αλλά και ψυχικά είναι απέναντι στο στυλ ''ξοδευω αβερτα και θα το βρω μπροστά μου με θετικό τρόπο...'' Επίσης ως επιχειρηματίας δεν έχει προφανή συμφέροντα στο ποδόσφαιρο όπως ο άλλος οπότε δεν έχει εξωγενείς... Συνέχεια λόγους να σπρώξει χρήμα πέρα από την αγάπη του για την ομάδα.

aekstockholm21 - 11/2/2019 17:18

Ναι ο παοκ παιζει καλη μπαλα,εχει σταθεροτητα κ ισως παιρνει κ δικαια το πρωταθλημα.Εμεις φανηκαμε πολυ κατω τον προσδοκιων που ειχαμε απο δικα μας λαθη προγραμματισμου κ τα σχετικα που ολοι πλεον ξερουμε.Ο οσφπ απο την αρχη ηταν μια καινουργια ομαδα με εναν πολυ σοβαρο κ δουλευταρα προπονητη κ μεσα στην σεζον τους εκανε καλη ομαδα αυτη ειναι η αληθεια..Ηρθε ο Μανωλης τωρα μαζι κ με Σιμοες κ πιστευω οτι τουλαχιστον θα δουμε την ομαδα μας να μην τα παραταει κ να μασαει σιδερα 90 λεπτα...Αλλα... Συνέχεια προσοχη σε περιπτωση που εμεις ειμαστε χαλια την κυριακη για οποιοδηποτε λογο ο οσφπ δεν θα χαριστει αυτον τον αγωνα τον περιμενει πολυ καιρο γιατι τα τελευταια χρονια ειναι στη Φαπα....Προσοχη θελει το ματς κ οχι οπως εχθες που μπηκε στα ολα ο οσφπ κ την πατησε απο τον παοκ...Ενα στο 90 κ να καιει!!

Tesla21 - 11/2/2019 14:47

Μην μικραινετε την ομάδα κάποιοι και λέτε για καλό εισιτήριο Γιουρόπα κτλ, ο στόχος πάντα είναι η ελίτ της Ευρώπης. Η διοίκηση πρέπει να κάνει ότι είναι δυνατόν κάθε χρονιά να παίζουμε ChL με αξιώσεις. Τώρα το πρωτάθλημα είναι της πλάκας δεν έχει καμία αξία, πέρα από το οτι διευκολύνει την έξοδο στην Ευρώπη. Προτιμώ να παίζω κάθε χρόνο ChL να κανω εκδρομές και σπουδαίες ευρωπαϊκές νίκες παρά να ασχολούμαι με τους αμπαλους εγχωριους οπαδούς και να μιλάω για τιτλους διαιτησία κτλ

PanosAEK21original - 11/2/2019 16:59

Αν δεν έχουν σκοπό να ενισχύσουν την ομάδα ουσιαστικά για αυτό το επίπεδο να μη σώσουμε να πάμε Τσου Λου φέτος.Να είμαστε Γιουρόπα να περνούμε και τις νίκες μας,τις προκρίσεις μας και να διεκδικουμε και πρωταθλημα.Ολα αυτά ξαναλέω αν δεν έχουν σκοπό να ενισχύσουν την ομάδα ουσιαστικά για αυτό το επίπεδο

barlos71 - 11/2/2019 16:26

Σωστός o Τέσλας!

nikoligeo - 11/2/2019 16:21

Συμφωνώ 100%

barlos71 - 11/2/2019 16:47

Παιδιά, όλα θα κριθούν στην πιθανή τιμωρία Ευρώπης. Αν ω μη γέννητω τιμωρηθούμε με αποκλεισμό δεν θλέλω να σκέφτομαι την καταστροφή που θα πάθουμε. Ποιός Πόνσε και Αραούχο, ποιός Λιβάγια και Κρίστισιτς. Θα μας πάει πολύ πίσω. Πρέπει το θέμα της βίας να αντιμετωπιστεί ριζικά αν θελουεμ να μιλάμε για ανάπτυξη ομάδας. Μέχρι και το -3 δείτε τι ζημιά κάνει. Το ίδιο θα ήταν στο τηγάνι με -2 το ίδιο με -5?

Thana21 - 11/2/2019 16:43

Για την ομάδα μας νομίζω με Χιμένεθ θα μπει μια τάξη στην ομάδα.Μπορεί να βλέπουμε πολύ στο μέλλον τέτοιες επαγγελματικές νίκες και ειδικά φέτος.Με την ομάδα να είναι σκληρή ανασταλτικά καταφέρνοντας να κρατήσει το μηδέν και μπροστά να βάζει έστω ένα γκολ.Μπορεί να μην είναι παραγωγική και σε άλλα παιχνίδια η ομάδα.Όχι όσο θα θέλαμε.Αλλά αφελής δεν θα είναι ποτέ.Πάντα θα έχει σοβαρότητα στο παιχνίδι της και θα παίρνει τα αποτελέσματα.Όλοι οι οπαδοί θέλουν η ομάδα τους... Συνέχεια να νικάει παίζοντας και μπαλάρα.Εμείς οι ΑΕΚτζήδες ακόμα παραπάνω θέλαμε ανέκαθεν να βλέπουμε ωραία μπάλα.Αλλά πρώτα είναι πάντα το αποτέλεσμα για μια μεγάλη ομάδα.

moye - 11/2/2019 14:43

Μέχρι να μπει η ομάδα στην "ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ" οι μετάγραφες θα γίνονται με το σταγονόμετρο.Το ζήτημα ειναι οτι ο ΜΠΑΟΚ θα ειναι πολυ πιο δυνατός του χρόνου και ο ΓΑΒΡΟΣ επίσης.Δυστυχως μόνο όταν μπούμε μεσα στο γηπεδο μας θα ξαναγίνει ομάδα μας φοβητρο!!!

barlos71 - 11/2/2019 16:25

Η ομάδα της Αγια Σοφιάς θα χτιστεί απο το καλοκαίρι. Δε χτίζονται οι ομάδες σε ένα καλοκαίρι.

AndreasCh - 11/2/2019 16:11

Για να φτιάξεις καλή ομάδα, κατά την γνώμη μου, υπάρχουν τρείς επιλογές. Οι δύο ειναι χρονοβόρες και μια έχει μεγάλο κόστος. Η επιλογή με το μεγάλο κόστος είναι να αγοράσεις ότι καλύτερο υπάρχει(για τα δεδομένα μας μιλαω παντα), δεδομένο είναι όμως πως η διοίκηση μας δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνει αυτό. Επιλογή δεύτερη και ιδιαίτερα χρονοβόρα, δημιουργία και χτίσιμο προτύπων ακαδημιών που σε βάθος 5-7 ετών θα σου δώσει παίχτες που μπορούν να σταθούν στην πρώτη... Συνέχεια ομάδα. Από οτι φαίνεται ούτε σε κατι τέτοιο θα επενδύσουμε ή έχουμε ηδη επενδυσει. Επιλογή τρίτη και λιγοτερο χρονοβόρα. Δημιουργία εξαιρετικου Τμήματος scouting, που θα δουλεύει νυχθημερόν και θα χτενιζει όλες τις αγορές για φθηνες και ποιοτικες λύσεις, σε συνδυασμό πάντα με έναν επιτυχημένο και δικτυωμενο τεχνικο διευθυντή. Ούτε σε αυτό έχουμε επενδύσει. Το καλοκαίρι που έρχεται είναι κρίσιμο. Εκει που πέρσυ ειχαμε την δυνατότητα να φυγουμε πεντε βηματα μπροστα απο ολους, φετος κινδυνεύουμε να μεινουμε δεκα βηματα πισω. Αν ο παορκ δυναμώσει κι αλλο αγωνιστικά(εξωαγωνιστικα βλεπουμε πως ηδη ειναι πολυ δυνατος), σε συνδυασμό με το γεγονος οτι εμείς μεχρι να τελειώσει το γηπεδο δεν θα κανουμε τιποτα οπως φετος, φοβαμαι πως θα εχουμε μεγαλο προβλημα.

nikipe - 11/2/2019 15:58

Το ιδιόκτητο γήπεδο, δεν είναι πανάκια. Δες την Λάρισα, δες και τον γαυρο που το άνοιγμα του γηπέδου είναι κάπου 30 εκ.

depon21 - 11/2/2019 15:06

Έχει διαφορά στο να κάνεις λίγες και ποιοτικές μεταγραφές με το να κάνεις φθηνές και χωρίς πλάνο μεταγραφές.. Αν η ομάδα δεν κάνει ούτε φέτος 3-4 ποιοτικές μεταγραφές και δεν έχει πλάνο η απόσταση από τους άλλους δύο θα ξεφύγει και εκτός αυτού η ΑΕΚ φέτος το καλοκαίρι υποτίθεται ότι πρέπει να χτίσει μια δυνατή ομάδα για να μπει έτοιμη στο νέο γήπεδο την άλλη χρονιά. Αυτό το καλοκαίρι ο προγραμματισμός και οι κινήσεις είναι ότι σημαντικότερο για την συνέχεια και τους στόχους της... Συνέχεια ΑΕΚ. ΥΓ τεχνικό διευθυντή εχθές.

magnan_md - 11/2/2019 15:56

Πρέπει να καταλάβεις όμως γιατί αυτή η τσαντίλα για τα ορκς. Άκου λίγο ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης η' διάβασε πχ Δούκα που πολλές φορές αναφέρεται και σε σένα Κώστα. Μακριά από εμάς...

depon21 - 11/2/2019 16:17

Ανέκαθεν έτσι ήταν αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει κάποιος να ακούει τις οπαδικες εκπομπές του τοπικού σταθμού που οι μισοί δεν είναι καν δημοσιογράφοι ή γιατί κάποιος θα πρέπει να διαβάζει τον "καμένο" Δούκα που το παίζει δημοσιογράφος; φίλε μου καλός η κακός όλοι αυτοί στηρίζονται από ένα μέρος της τοπικής κοινωνίας της Θεσσαλονίκης και πουθενά αλλού και αυτά που λένε ή γράφουν αν πχ δεν το αναπαράγεις εσύ ή κάποιος άλλος τότε ποτέ δεν θα μάθουμε τι είπαν γιατί... Συνέχεια πολύ απλα οι περισσότεροι δεν ασχολούμαστε.

G339 - 11/2/2019 14:24

Μηδέν κίνδυνος για την εστία του Μπάρκα δεν ισχύει, καθώς το απρόσεκτο μαρκάρισμα του Χουλτ στο 2΄ήταν καθαρό πέναλτι και αν εκεί γίνονταν το 0-1, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνονταν στην συνέχεια και κατά πόσο θα έρχονταν η νίκη, που ήρθε δύσκολα έτσι αλλιώς. Χούλτ που είναι φανερό ότι έπαιζε στα κόκκινα, γι αυτό και το απρόσεκτο μαρκάρισμα, αλλά και ο τρόπος που τραυματίστηκε στην συνέχεια. Ομάδα που να βγάζει σεζόν με 3 συνολικά μπακ, δεν υπάρχει. Έπρεπε να έρθει ένας τουλάχιστον ακόμη... Συνέχεια τον Γενάρη, έστω δανεικός, είτε δεξιός, είτε αριστερός, μια και ο Μπακάκης παίζει και αριστερά. Τώρα να δω τι θα γίνει με τον Θρήνο, αν ο πυραυλοκίνητος Ποτένσε πηγαίνει απέναντι στον κακό αμυντικά Γκάλο. Η δεύτερη θέση είναι σημαντική όχι τόσο για εμάς, όσο για την στερήσουμε από τον Θρήνο, που λόγω της υψηλής Ευρωπαϊκής βαθμολογίας θα είναι στους ισχυρούς πιθανότατα και στις κληρώσεις και άρα μπορεί να μπει στους ομίλους. Αντίθετα ο Παοκ, αν και πρωταθλητής, θα χρειαστεί υπέρβαση για να μπει στους ομίλους, σαν την περσινή δική μας με την Σέλτικ. Με άλλα λόγια αν ο Θρήνος βγει δεύτερος μπορεί και να πάρει όλο το παραδάκι του τσουλου. Το πιο θετικό χθες βέβαια είναι ότι ο Αλμπάνης έδειξε να είναι παίκτης επιπέδου ΑΕΚ και μάλιστα σε μια θέση που δεν υπάρχει κανείς άλλος. Αν ο Χιμένεθ βγάλει αυτό τον παίκτη, θα είναι μεγάλο κέρδος για του χρόνου, γιατί πλέον θα χρειαζόμαστε ένα μόνο εξτρέμ. Για άλλη μια χρονιά πάντως το ματς με τον Θρήνο είναι κομβικό, αυτοί θα είναι κάπως κουρασμένοι από τα ματς με Παοκ και Ουκρανούς, ελπίζω να κάνουμε μια καλή εμφάνιση και να τους ρίξουμε πάλι στην εσωστρέφεια.

aekovios58 - 11/2/2019 13:56

Καλημέρα, φίλοι μου. Έχει παλαιόθεν διατυπωθεί η λογική αρχή ότι , όταν από σένα δεν ενοχλούνται οι αντίπαλοί σου, αλλ` αντίθετα εσύ ασχολείσαι με αυτούς, τότε είναι βεβαιότατο ότι κάτι δεν πάει καλά σ` εμάς. Επομένως, ας ασχοληθούμε μόνο με την ομάδα μας. Έρρωσθε...

Φοίνικας - 11/2/2019 14:11

ΑΕΚόβιέ μου, ποιοι αντίπαλοι μας δεν ενοχλούνται από εμάς (και δεν ασχολούνται με εμάς)? Πλάκα κάνουμε?

aekovios58 - 11/2/2019 14:30

Αγαπητέ μου Φοίνικα, περισσότερο ήθελα να τονίσω ότι εμείς δεν πρέπει να ασχολούμαστε με τους αντιπάλους μας. Ίσως να αστόχησα εκφραστικά.Πίστεψέ με πάντως ότι ποτέ μου ούτε ελάχιστο χρόνο και χώρο δεν δαπάνησα για τους άντιπάλους της ομάδας μας. Έρρωσο....

AthensHardcore - 11/2/2019 13:33

Ολοι ξερουμε οτι το παοκι μιμειται αψογα τις τακτικες του γαυρου, η διαφορα οτι ο ενας τα κανει δυο χρονια τωρα για να παρει ενα πρωταθλημα, ενω ο αλλος βιαζε ολο το ελληνικο ποδοσφαιρο δυο δεκαετιες. Παμε για το κυπελλο και για την 2η θεση που αν αποτυχουμε για εισοδο στο τσαμπιονς λινγκ θα ειναι πιο ευκολος ο δρομος μετα για το γιουροπα. Θα ειναι μεγαλη σφαλιαρα να μεινει ο γαυρος εκτος κατακτησης κυπελλου για 4η συνεχομενη χρονια και να μην παρει πρωταθλημα και εισοδο σε τσου... Συνέχεια λου για 2η χρονια σερι.


FORZA ΑΕΚ. VAMOS BIEN.

victoR_21 - 11/2/2019 13:30

Καλημερα σε ολους!! Θελουμε την νικη μεσα στο τηγανι τους οσο τιποτα αλλο! Μονο και μονο οτι παιζουμε με αυτους δεν χρειαζεται αλλο κινητρο! Απο εκει και περα ειμαι και εγω της αποψης οτι για να χτισουμε πιο σωστα το καλοκαιρι το ιδανικο θα ηταν το καλο εισιτηριο του Europa League!

Διαφορετικα για να ανεβεις αυτο το βουνο των προκριματικων του δευτεραθλητη θα πρεπει η ομαδα να κανει πολλες επενδυσεις σε παιχτες το καλοκαιρι! Γιατι διαφορετικα δεν βγαινουν 6 αγωνες... Συνέχεια προκριματικων με τοσο μεγαλους Ευρωπαικους συλλογους μεσα στο κατακαλοκαιρο....

Αν στην ομαδα εχουν σκοπο να ριξουν εκατομμυρια το καλοκαιρι για 4-5 παιχταραδες τοτε φυγαμε για Champions League και πρωταθλημα του χρονου! Αν εχουν σκοπο να κανουν την ιδια μεταγραφικη περιοδο οπως φετος το καλοκαιρι τοτε για μενα το καλυτερο θα ειναι να παρουμε το καλο εισιτηριο του Europa....Αυτη ειναι η γνωμη μου...

dtsioux - 11/2/2019 12:36

Εγώ για την 2ρη θέση δεν καίγομαι,θα είμαστε στους ανίσχυρους,πόσες ελπίδες έχουμε να περάσουμε;Το κύπελλο ναι είναι ένας μεγάλος στόχος.

komakino - 11/2/2019 13:04

Φίλε μου εγώ θέλω να δω την ΑΕΚ στην δεύτερη θέση πάνω από τον γαυρο. Τώρα για τους ανίσχυρους που λες, είσαι της άποψης Τσαμπιονς λιγκ ή τίποτα? Γιουρόπα σε πιθανό αποκλεισμό δεν σου κάνει?

dtsioux - 11/2/2019 13:44

Γιουρόπα απευθείας για να πας πρέπει να αποκλειστείς στα πλευ οφ του Τσάμπιονς λιγκ,αν αποκλειστεί στον πρώτο γύρο χαιρετάς απευθείας.Θα έχεις ξεκινήσει προετοιμασία από τον Ιούνιο,εγώ νομίζω ότι θα χαθεί η χρονιά πριν καν ξεκινήσει.Βεβαια από την άλλη θα μου φέρεις το παράδειγμα του παοΚ που ξεκίνησε προετοιμασία νωρίς και παίρνει το πρωτάθλημα,αυτός όμως διάλεξε διοργάνωση, στο Γιουρόπα έπαιξε για την χαρά της συμμετοχής και τίποτα παραπάνω.

Φοίνικας - 11/2/2019 14:05

Δεν ισχύουν αυτά αδερφέ. Αν αποκλειστείς στην πρώτη φάση Τσ.Λ. συνεχίζεις από την επόμενη φάση προκριματικών Γιουρόπα. Αν πάλι αποκλείσεις την πρώτη ομάδα, τότε είσαι σίγουρα ομίλους Γιουρόπα, καθώς αν αποκλειστείς στην δεύτερη φάση δεν παίζεις ΠΛΕΗ ΟΦ Γιουρόπα καν, απλά πας στους ομίλους. Θυμίσου τι έγινε το καλοκαίρι με παοκ, αυτά διαβάζαμε. Μας είχε φανεί παράξενο ότι αν η ΑΕΚ αποκλειστεί από Σέλτικ θα παίξει πλεη οφ Γιουροπα ενώ αν ο Παοκ (που είχε αποκλείσει την Βασιλεία)... Συνέχεια αποκλειστεί από την Σπάρτακ τότε θα πήγαινε απευθείας ομίλους Γιουρόπα. Δεν κρυβόταν κανά σενάριο συνωμοσίας από πίσω, απλά ήταν διαφορετικά τα μονοπάτια. Για αυτό σου λέω. Προκριματικά Τσ.Λ. μη πρωταθλητών, με μια πρόκριση στο πρώτο μας ζευγάρωμα δεδομένη παρουσία ομίλων, αλλά κι αν κάτσει αποκλεισμός τότε δεύτερη ευκαιρία μέσω προκριματικών Γιουρόπα.

Gotcha - 11/2/2019 16:27

Για τον πρωταθλητη (που αρχιζει απο τον 3ο προκριματικο γυρο) καλα τα λες. Αλλα ο μη-πρωταθλητης (2ος στο πρωταθλημα) ξεκιναει απο τον 2ο προκριματικο γυρο του CL. Θυμησου τον παοκ, επαιξε Βασιλεια, σπαρτακ μοσχας και μπενφικα. Απο την στιγμη που περασε απο Βασιλεια, ειχε εξασφαλισει ομιλους Europa, αλλα η Βασιλεια πηγε σπιτι της. Αυτο το σεναριο περιγραφει ο φιλος απο πανω.

Gotcha - 11/2/2019 16:42

Τωρα που το ψαχνω, το format για την σεζον 19-20, μαλλον επιβεβαιωνει αυτο που λες. Απο οτι φενεται, και οι ηττημενοι απο τον 2ο προκριματικο γυρο του CL, θα μπαινουν στον 3ο προκριματικο Europa. Αυτο δεν ισχυε για την σεζον 18-19

Φοίνικας - 11/2/2019 17:19

Μια χαρά ίσχυε αδερφέ και το 2018-2019. Δες την απάντησή μου πιο πάνω.

Φοίνικας - 11/2/2019 17:17

Δεν πήγε σπίτι της η Βασιλεία μετά τον ΠΑΟΚ. Πήγε τρίτο προκριματικό Γιουρόπα. Εκεί απέκλεισε την Φίτεσε. Και τελικά αποκλείστηκε από τον ΑΠΟΕΛ στα πλέη οφ. Αυτό σας λέω και τονίζω. Ακόμα κι αν αποκλειστούμε στο πρώτο ζευγάρωμα του Τσ.Λ. θα συνεχίσουμε στο Γιουρόπα από εκεί που θα ξεκινάγαμε αν βγούμε τρίτοι στο πρωτάθλημα. Τόσο απλά.

Φοίνικας - 11/2/2019 17:15

Μα βρε παιδιά, δεν έπαιξε και αποκλείστηκε από τον ΑΠΟΕΛ στα πλέη οφ η Βασιλεία? Αποκλείστηκε από τον ΠΑΟΚ και πήγε στον τρίτο προκριματικό του Γιουρόπα στον οποίο απέκλεισε την Φίτεσε. Και μετά αποκλείστηκε στα πλέη οφ του Γιουρόπα. Πήρε κι άλλη ευκαιρία λοιπόν μετά τον αποκλεισμό από τον ΠΑΟΚ, δεν πήγε σπίτι της. Μην λέμε ό,τι θελουμε.... Συνέχεια
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CE%A5%CE%95%CE%A6%CE%91_%CE%93%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%B1_%CE%9B%CE%B9%CE%B3%CE%BA_2018%E2%80%9319#%CE%A4%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%BF%CF%82_%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CE%B3%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82

Φοίνικας - 11/2/2019 13:18

πιο εύκολα περνάς Γιουρόπα μέσω προκριματικών Τσ.Λ, πια αδερφέ. Επίσης και για το γόητρο πολύ θα γούσταρα να στέλναμε τον γαύρο δεύτερη σερί σεζόν τρίτο. Όλα μετράνε.

"Αυστριακός" - 11/2/2019 13:00

Κωστα μετα την ηττα του γαυρου χθες στην Τουμπα το ματς στο τηγανι θα ειναι δυσκολο,θελει πολυ ψυχη και καθαρο μυαλο για να το παρουμε,εχουμε και τους τραυματισμους οποτε δυσκολευει ακομα πιο πολυ.

Χαμηλα την μπαλα για να μην γινει κανενα Βατερλο.

tvo21 - 11/2/2019 12:41

Έτσι είναι τα πράγματα και δεν μπορούμε να ξεχάσουμε εγκλήματα μιας ολόκληρης εικοσαετίας.

Διαπιστώνω όμως ταυτόχρονα και μια υπέρμετρη αισιοδοξία μετά την εμφάνιση του οσφπ. Που ενισχύεται από την παράδοση τα τελευταία χρόνια μεν, αλλά αυτό δεν λέει τίποτα.

Εγώ θα έλεγα να κρατήσουμε μικρό καλάθι και με πολλή δουλειά να διορθώσουμε όσο πιο γρήγορα τον τρόπο ανάπτυξής μας για φέτος και ό,τι μπορούμε να σώσουμε από την κακή φυσική κατάσταση (μολονότι... Συνέχεια δεν περιμένω πολλά σε αυτό το κομμάτι μεσούσης της σεζόν).

Ακόμα και ο κακός Ολυμπιακός, που ώρες ώρες φαινόταν να χάνει τη μπάλα στο κέντρο και έχει ανύπαρκτο transition, έχει ένα στοιχείο που έχει και ο ΠΑΟΚ: η μπάλα φεύγει με τη μία, όχι πάντα προς προφανή στόχο, ενώ και η αντίπαλη άμυνα αποδιοργανώνεται με ατομικές ενέργειες. Εμείς φέτος δεν το έχουμε αυτό, είναι πάρα πολύ αργή η ανάπτυξή μας και συντηρητική. Χρειάζεται κάποια δευτερόλεπτα και κανα 2 κοντρόλ σε κάθε παίκτη ορισμένες φορές ώσπου να φύγει η μπάλα. Εντάξει, οι μεταγραφές που πρέπει να γίνουν το καλοκαίρι, η φυσική κατάσταση που δεν παλεύεται, αλλά πιστεύω ότι για να έχουμε τύχη στα μεγάλα παιχνίδια, πρέπει να γίνουμε πιο γρήγοροι και άμεσοι στην ανάπτυξή μας. Και είναι σίγουρο ότι θα έχουμε και άλλα μεγάλα παιχνίδια στο Κύπελλο, στην προσπάθειά μας να πάρουμε κάτι από αυτή τη χρονιά.

Lalos21 - 11/2/2019 12:34

Κετσε χθες με στενοχώρησες.. Είπες στο ραδιόφωνο ότι ήταν πέναλτι του Χουλτ. Εγώ δεν είμαι από αυτούς που φοράω κίτρινα γυαλιά. Το δίκαιο και το σωστό θα το πω και ας είναι εις βάρος της ομάδας μου. Όπως και είπα ότι ήταν χέρι του Μάνταλου στο κοντρόλ με τον Πανιώνιο και ότι το πέναλτι που πήραμε με τον Ατρόμητο ήταν μουσαντένιο.. Δεν θα κάτσω να βρω δικαιολογίες ως προς αυτές τις φάσεις.. Όμως για το πέναλτι του Χουλτ σου προτείνω να το δεις καλύτερα.. Το είδα αρκετές φορές και... Συνέχεια καταλήγω ότι το πέσιμο του παίκτη του ΟΦΗ οφείλεται στο ότι πατάει το πόδι του Χουλτ.. Ο παίκτης του ΟΦΗ πάει με την κίνηση πεσίματος του Χουλτ. Αυτά. Καλημέρα.

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 11/2/2019 12:28

Πάντως το ότι προφανώς δε μπορούν να συγκριθούν τα 20 χρόνια χούντας με ότι προσπαθεί να κάνει ο Πάοκ 2 χρόνια τώρα δε σημαίνει ότι αν τους αφήσεις δε θα κάνουν τα ίδια και χειρότερα.Τα δείγματα που έχουν δώσει δεν είναι και τα καλύτερα.Και πιστεύω δεν υπάρχει παοκτζής που ενδόμυχα θέλει όχι 19/21 αλλά 22/21....με κάθε τρόπο γιατί το....ΠΟΚ τους..... έκλεβε τόσα χρόνια.Αν και παρακολουθώ μπάλα 33 χρόνια-άλλοι φίλοι περισσότερα προσπαθώ να θυμηθώ τι ακριβώς διεκδικούσε ο Πάοκ αυτά τα 33 χρόνια... Συνέχεια και του το κλέψανε.Και δε συμφωνώ ότι ο Πάοκ είναι μόδα.Ο Σαββίδης ήρθε για να μείνει,με κεφάλαια αμφιβόλου προελεύσεως .Στα μάτια μου είναι Κόκκαλης no2.Το θέμα είναι εμείς τι θα κάνουμε απέναντι σε όλο αυτό.Και όταν λέω εμείς εννοώ την κεφαλή αυτής της ομάδας.Αν δε μπορεί ο Μελ να εξασφαλίσει ισσονομία τότε ποιος?

Manos_AEK21 - 11/2/2019 12:13

Κετσε!!! καλημέρα - καλησπέρα.. Συμφωνο απόλυτα μαζί σου... ***Έτσι όπως ήρθανε τα πράγματα. Στόχος 2η θέση και κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος....

Sitilamad - 11/2/2019 11:40

Έτσι ακριβώς είναι, σε αυτήν την χώρα ξεχνάμε εύκολα τα 20 τελευταία χρόνια.. ( ήταν όλη η παιδική μου ηλικία και δεν τα ξεχνάω με τίποτα.. ) γι' αυτό ακριβώς , διπλό την κυριακή με ''έξυπνο'' ποδόσφαιρο και πάμε για 2η θέση και κύπελλο.

nikoskos - 11/2/2019 11:39

αδέρφια επειδή την Κυριακή θα είμαι στο Μιλάνο ξέρετε καμία καφετέρια που μπορώ να παρακολουθήσω το ματς με το σιχαμα?

fotis_g - 11/2/2019 11:25

Ξεχνάς το 1985 τη σφαγή με Μάρτον Εστερχάζι γιατί γιόρταζε τα 1000 χρόνια της συμπρωτεύουσας ο Κουβέλας.....και ο τζοχατζο.

ΕΠΟΜΕΝΟ