86 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Την κύρια ευθύνη για την εικόνα της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό έχει ο Χιμένεθ (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε το πρωί της Τρίτης στον ΣΠΟΡ FM ο Κώστας Κετσετζόγλου



ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
taxiss21 - 12/3/2019 15:05

Ειδα καποια σχολια που συγκρινανε την χρονια του 2016-17 με Μοραις-Κετσπαγια με την φετινη και φυσικα τον Χιμενεθ. Δειτε λιγο τι ομαδα αφησαν τοτε ο Μοραις (που αν δειτε λιγο οτι τακτικα η ομαδα ηταν αψογη αλλα δν εφερνε αποτελεσματα με τιποτα) και το ειπαν και πολλοι παικτες τωρα. Συγκρινετε επισης τι ροστερ ειχαμε ακομα και τοτε. Τωρα εχουμε Μπογε, Αλεφ, Κριστισιτς, Οικονομου κλπ. Τοτε ειχαμε Βαργκας(!), Αραουχο που ηρθε ως ενισχυση, Βρανιες επισης ως ενισχυση, Αιντσρεβιτς ως... Συνέχεια ενισχυση,Πεκχαρτ στα φορ, Αραβιδη κλπ. Ηταν εν τλεει πλητεστερο ροστερ και εγινε μια καποια ενισχυση τον Γεναρη του '17. Αρα ειχε εργαλεια ο Μανολο να δουλεψει πραγμα που και εκανε μας εφτασε τελικο κυπελλου μεχρι που μας ληστεψαν οι βορειογαυροι και εβγαλε την ομαδα πλευ οφ τσαμπιονς λιγκ. Πειτε μου τωρα εσεις με την μιση ομαδα απο την τοτε με παικτες που δν εχουν δειξει και τιποτα, αγυμναστη ομαδα και με τραυματισμους φουλ τι να σου κανει ο Χιμενεθ? Αυτος φταιει δηλσδη?

AEKoldSchoolR21 - 12/3/2019 22:51

αδερφε το ιδιο ακριβως σχολειο ηθελα να γραψω ...Το σκεφτομοθνα και ειχα τρελαθει....πιο αναλυτικα...

Στα στοπερ ειχαμε Τσιγκρι σχεδον ,ΒΡΑΕΝΙΕΣ!! που ηρθε και αυτος σαν ενισχυση +Λαμπρο +Κολο


Στο κεντρο ειχαμε Σιμοες Γιοχανσον Γαλανοπουλος ΑΙνταρεβιτς που ηρθε και αυτος τον χειμωνα ως ενισχυση... Συνέχεια

Ειχαμε Βαργκας ΜΕΓΑΛΟΣ παιχτης οταν αποφασιζε να παιξει μπαλα Πατιτο πολυ καλος τεχνιτης,γρηγορος,αλλα στο τακτικο κομματι δεν το χε Λαζαρος τοτε που αρχισε να ανεβαζει στροφες + Μανταλο+Μπακασετα


Στα φορ ειχαεμ τον τιμιοτατο Τομας ΠΕκχαρτ ,τον ΤΙΤΑΝΟΜΕΓΙΣΤΟ και σε τερμα ΟΥΓΚΟ ΑΛΜΕΙΔΑ και φυσικα τον παιχταρα κλασσης Αραουχο....!!!!


ο καθενας κανει τις συγκρισεις του και βλεπει οτι ειμαστε περρισοτερο αποδυναμωμενοι απο τοτε.....!!!!

Χιμενεθ προχωρα!!!

Thana21 - 12/3/2019 22:28

Το μπάτζετ καθορίζεται από τον ανταγωνισμό.Αν ο ανταγωνισμός είναι στα 30 εκατομμύρια,μπορεί η ΑΕΚ να έχει 23 για τους παίχτες κι όχι συνολικά έξοδα της ΠΑΕ,αφού ο Μελισσανίδης ξέρει καλύτερη μπάλα από Μαρινάκη και Σαββίδη.Αλλά να είναι 7-8 εκατομμύρια η διαφορά κι όχι 15.Αν ο ανταγωνισμός έχει μπάτζετ για παράδειγμα 35-40,υποχρεωτικά για να είσαι ανταγωνιστικός θα πας κι εσύ το δικό σου μπάτζετ στα 27-30 για παράδειγμα.Αλλιώς θα έχουμε πάλι να συζητάμε γιατί η ΑΕΚ δεν πήγε καλά και... Συνέχεια άρθρα με κριτική στη διοίκηση.Καλώς γίνεται κριτική στη διοίκηση αλλά το αποτέλεσμα ποιο είναι.

ΥΓ. Η ΑΕΚ πήρε πρωτάθλημα με μισό μπάτζετ από παοκ και γαύρο.Όπως ήταν επίσης καλύτερη ομάδα έχοντας μισό μπάτζετ.Όμως αυτό θα γίνει μια χρονιά.Θα γίνει δυο.Δεν θα είσαι μόνιμα ανταγωνιστικός με τόση μεγάλη διαφορά.

Thana21 - 12/3/2019 22:23

Ο Χιμένεθ για ένα πράγμα φταίει.Ότι δεν ξεκινάει βασικό τον Κρίστιτσιτς και με την νοοτροπία υπερβολικά αμυντική καμιά φορά,όπως ότι πάει να παίξει κόντρα στον βάζελο με δυο εξάρια.Ίσως για τη δική του φιλοσοφία,την υπερβολικά αμυντική πολλές φορές,ο Κρίστιτσιτς για τον Ισπανό μάλλον είναι αρκετά επιθετικός παίχτης.Αλλιώς δεν εξηγείται να βάζει δεκάρι τον άνθρωπο στο ντέρμπι.

Από εκεί και πέρα στο τι φταίει;Που δεν έχει αριστερό μπακ και βάζει πότε Μπακασέτα και προχθές... Συνέχεια Μπογέ στο 3-5-2;Για να μην ξεκινάει το Σάββατο με τα τρία διαθέσιμα στόπερ στην αρχή του αγώνα,προφανώς ήθελε στην τριάδα κάποιον παίχτη με ταχύτητα και έβαλε τον Μπακάκη.Έχει ο Τσιγκρίνσκι ή οι Οικονόμου-Τσόσιτς ταχύτητα;Υπήρχε η επιλογή να ξεκίναγε με τετράδα στην άμυνα,όμως όταν βγήκε ο Τσιγκρίνσκι θα συνέχιζε τετράδα έχοντας στόπερ Οικονόμου και Τσόσιτς;

Μην έχοντας αριστερό μπακ άρχισε αναγκαστικά τα πειράματα.Ο Μπακασέτας απέτυχε στο Χαριλάου και δεν κάνει για εκεί.Ο Μπογέ πείραμα κι αυτός αποδείχθηκε ότι δεν κάνει.Μήπως αν έβαζε τον Αλμπάνη μπακ-χαφ θα έβγαινε το πείραμα;Ποιον να έβαζε αφού ήθελε να παίξει 3-5-2;Ακόμα και να έβαζε τον Μπακάκη παίζοντας με τρεις πολύ αργούς στόπερ,θα πρόσφερε περισσότερα ο Μπακάκης ως μπακ-χαφ με ανάποδο πόδι;Εδώ δεν προσφέρει επιθετικά παίζοντας από δεξιά.

Δεν είχε δημιουργία η ΑΕΚ.Είδαμε πλην εξαιρέσεων φέτος καμιά ΑΕΚ με δημιουργία;Είχε κανένα σοβαρό δεκάρι η ΑΕΚ,πλην της γκάφας ξαναλέω να παίζει με δυο εξάρια;Έπαιζε πέρυσι με Σιμόες-Κονέ,δίδυμο αλά Σιμόες-Κρίστιτσιτς με εξάρι κι οχτάρι δηλαδή στα χαφ,αλλά είχε στόπερ κλάσης και ταχύ σαν τον Βράνιες.Τώρα έχει Οικονόμου.Έχοντας δυο εξάρια πέρα από τον αμυντικογενή τρόπο του Χιμένεθ,προφανώς και επειδή δεν έχει εμπιστοσύνη σε στόπερ πλην Τσιγκρίνσκι.

Δεκάρι όπως ανέφερα στον αγώνα αυτό δεν είχε.Με τον Μπακασέτα;Τι προσφέρει στη δημιουργία ο Μπακασέτας;Ένα προσόν έχει το σουτ και είναι ο μέγας παιχταράς.Έχει και φιλότιμο αλλά αυτό δεν φτάνει.Από που να βρει δημιουργία;Μόνο ο Γκάλο έμενε.Ο Μπογέ και στο επιθετικό κομμάτι ένα-δυο παιχνίδια έκανε.Άφαντος στα άλλα.Μόνο από τον Κρίστιτσιτς θα μπορούσε να πάρει δημιουργία ως οχτάρι ο Σέρβος,αλλά εκεί είπαμε ήταν μεγάλο λάθος και στο ότι δεν τον ξεκίνησε και στην θέση που τον έβαλε.

Για του χρόνου άλλες εκπτώσεις στις θέσεις που χρειάζεται ενίσχυση η ομάδα και παίχτες λαχεία δεν χωράνε.Η ομάδα θέλει δυο παιχταράδες για βασικούς στην άμυνα γιατί δεν μπορείς να ποντάρεις για πολλούς αγώνες στον Τσιγκρίνσκι,δυο παιχταράδες για εξτρέμ που δεν θα είναι παίχτες άξονα που τους βαφτίζουμε ακραίους και όποιες άλλες κινήσεις όπως Ντέλετιτς να προορίζονται για συμπληρωματικοί κι όχι βασικός.

Παιχταρά στην επίθεση αν δεν μείνει ο Πόνσε,που για μένα πρέπει και τη ρήτρα να δώσει και 1.200.000 στον παίχτη.Αν αρνηθεί με αυτά είναι άλλο θέμα.Παιχταρά δεξί μπακ αν δεν μείνει ο Γκάλο κι όχι παίρνουμε παίχτη για μπακ απ αφού έχουμε τον Μπακάκη.

BYZANTIN - 12/3/2019 22:18

ΑΧ ! ΡΕ ΜΑΝΟΛΟ ... ΠΩΣ ΜΑΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΣ ;

costasaek10 - 12/3/2019 21:10

Κανενας δεν ειναι στο απυροβλητο. Και εδω ακουω για καποια λαθη που εκανε στο συγκεκριμενο παιχνιδι ο Χιμενεθ. Δεν ειναι κακο να λεγοντε αυτα, οπως τα λεγαμε και τα ακουγαμε τοσο καιρο και για τον Ουζουνιδη και για τη διοικηση. Και οπως κανενας δεν εχει το αλαθητο, ουτε φυσικα και ο Μανολο δεν το εχει. Εδω να ερωτησω και κατι αλλο. Λεμε ολοι οτι χρειαζομαστε και εξτρεμ και ομως στα τελευταια παιχνιδια που ειτε ελειπε ο Μανταλος η ο Μπακασετας (οσο ελειψε), παικτες που (κακως) τους... Συνέχεια βαφτισαμε εξτρεμ, τοσο ο Κλωναριδης οσο και ο Αλμπανης, που θα μπορουσαν να καλυψουν αυτες τις θεσεις, αγνοηθηκαν (εστω και σαν αλλαγες) τοσο απο τον Ουζουνιδη οσο και τωρα απο το Χιμενεθ. Και ενω μαλιστα ο πρωτος ξεκινησε πολυ καλα τη χρονια με τον Ουζουνιδη, ο οποιος τελικα το ξεχασε, ενω ο Χιμενεθ εβαλε αρχικα τον Αλμπανη σε 2 παιχνιδια και ενω εδειξε πολυ καλα στοιχεια, μετα ο ιδιος παλι τον αγνοησε. Γι'αυτο λεω, οτι ολοι κανουν τα λαθη τους και οταν λεμε τα στραβα του ενος δεν πρεπει να ξεχναμε και τον αλλο. Τελος μια απορια. Αληθεια στο τελος αν παρουμε το κυπελο θα ειναι προπονηταρας ο Χιμενεθ ενω αν το χασουμε θα λεμε οτι η ομαδα ηταν του Ουζουνιδη και δεν φταιει ο Μανολο. Ετσι απο περιεργεια ρωταω απο τωρα.

Dull_Knife_73 - 12/3/2019 14:49

Εγώ ξέρω πως πέρυσι ήταν η πρώτη φορά μετά το 1996 που ο κόσμος έφευγε χορτάτος από το γήπεδο. Όχι, η μπάλα δεν ήταν τόσο εντυπωσιακή όπως τότε, ήταν χορταστική όμως η προσπάθεια της ομάδας. Μιας ομάδας αήττητης στην Ευρώπη και με έναν ΠΑΟΚ που έπαιζε έναν γύρο φιλικά. Ξέρω επίσης ότι έκανε πελάτη τον γάβρο (όχι μόνο πέρυσι), έπαιρνε τα ντέρμπυ και τις νίκες όπου έπρεπε γενικά, παρότι κάποιες ελλείψεις στο ρόστερ έβγαζαν μάτια, χωρίς δυο βασικούς (Γιόχανσον και Μάνταλο) και χωρίς... Συνέχεια επίσης έναν παίκτη που πέρυσι είχε βγάλει μάτια (Τσόσιτς). Δεν το ξέρω μόνο εγώ αυτό, το 90% που θα ρωτήσεις το ίδιο θα σου πει. Μιλάμε για τυχαίους ανθρώπους σε κανονικές θύρες (πχ στη 13 που πηγαίνω εγώ) που βλέπουν την ΑΕΚ 30 χρόνια τουλάχιστον. Και θα σου πει πως κι ακόμα αν δεν παίρναμε πρωτάθλημα, πάλι χορτάτοι θα είμασταν. Στον προπονητή αυτόν η ΑΕΚ έκανε πρόταση ανανέωσης για ένα έτος, σαν να ήταν κάποιος τυχαίος που δεν τον ήξερε και δεν τον εμπιστευόταν η ομάδα. Αλλά στην προσωπική επιλογή του ο Μελισσανίδης έσπευσε να κάνει διετές συμβόλαιο λες και ήταν ο Γκουαρντιόλα.

Είναι ο Μανόλο ο καλύτερος; Φυσικά και όχι. Κολλάει όμως με την ομάδα όπως τελικά και στη ζωή μας κολλάμε με μια γκόμενα που μπορεί να μην είναι η καλύτερη, είναι όμως αυτή που μας κάνει. Όπως και στην κανονική ζωή, άλλη γκόμενα βρίσκεις αν έχεις πεντακόσια ευρώ τον μήνα στην τσέπη και άλλη με δυο χιλιάδες γιατί άλλες απαιτήσεις έχει η καθεμία και εσύ από εκείνες. Τα ίδια και με τους προπονητές. Αν θέλεις κάποιον πολύ καλό ΚΑΙ θα τον πληρώσεις περισσότερα ΚΑΙ θα έχει απαιτήσεις σε παίκτες. Για να βρεις κάποιον που να είναι και καλός και να πάρει και λίγα και να μην έχει απαιτήσεις πρέπει μάλλον να ψάξεις πολύ και να είσαι τυχερός και ο ίδιος φυσικά να είναι κάποιος που πρωτοεμφανίζεται και δεν έχει αποδείξει την αξία του. Και η ιστορία με τον Ουζουνίδη μας έδειξε ότι δεν παίζει κάτι τέτοιο και τόσο εύκολα.

Από τη στιγμή λοιπόν που δεν πρόκειται να δώσουμε πολλά χρήματα για παίκτες ή για καλύτερο προπονητή δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο αυτή η επίθεση στον Μανόλο. Επειδή είπε πως χρειάζεται τέσσερα σέντερ μπακ; Γιατί, υπάρχει κανείς που δεν το βλέπει; Δηλαδή θεωρούν στην ΠΑΕ πως φέραμε τον Μανόλο και δεν κάνει για να αναλάβει την προετοιμασία της ομάδας για του χρόνου; Δεν τον ξέρουν; Ποιος ήταν δηλαδή με τον Ατρόμητο προπονητής, εγώ; Δε μας αρκεί δηλαδή ότι το 95% των παικτών πέρυσι ανέβηκε επίπεδο με Μανόλο; Δηλαδή ποιος είναι καλύτερος; Ο Ουζουνίδης που φαγώθηκαν πέρυσι να φέρουν πιστεύοντας ότι είναι καλύτερος του Μανόλο και που οδήγησε την ομάδα στην καταστροφή;

Υ.Γ. (1) : Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι λένε τα εργομετρικά για τη φυσική κατάσταση της ομάδας για να καταλάβουμε αν μπορούν οι παίκτες να παίξουν με την ένταση του Μανόλο. Γιατί στο τηγάνι έπαιξαν ένα ημίχρονο σαν ΑΕΚ και μετά κατέρρευσαν. Δε σε είδα τότε να βγάζεις άρθρο για τα εγκλήματα του Ουζουνίδη. Για ποιον λόγο; Επειδή ήταν προσωπική -αποτυχημένη- επιλογή του Μελισσανίδη;

Υ.Γ. (2) : Ο Μελισσανίδης δηλαδή είναι ικανοποιημένος από τη στελέχωση της ομάδας σε θέματα τεχνικού διευθυντή και σκάουτινγκ και κοιτάζει να αντικαταστήσει έναν προπονητή που έχει κάνει και θα ξανακάνει δουλειά γιατί αυτό είναι το πρόβλημα της ομάδας;

Αυτοί είναι ερασιτεχνισμοί της πλάκας που αποξενώνουν τον κόσμο από την ομάδα.

G339 - 12/3/2019 21:09

Φίλε συμφωνώ στα περισσότερα από όσα λες. Πιστεύω ότι ένας λόγος που κάποιοι μιλάνε απαξιωτικά για τον Χιμένεθ είναι ότι έφαγαν την προπαγάνδα του Παοκ και ας μην το παραδέχονται. Πάντως το περσινό πρωτάθλημα είναι απίστευτα σημαντικά, βασικά βγάζει ένα βάρος από τις πλάτες των παικτών, σαν αυτό πχ που έχουν οι παίκτες της Λιβερπουλ και που έχουν όλες οι μεγάλες ομάδες όταν μείνουν χρόνια χωρίς τίτλο και βαραίνει τους τωρινούς παίκτες, άσχετα με το αν ήταν αγέννητοι όταν ξεκίνησε η... Συνέχεια ατιτλία. Πάντως ο Χιμέμεθ πρέπει να καταλάβει ότι ο Κρίστισιτς ήρθε για βασικός, είχε διακριθεί στο τσουλού, ενώ ο φετινός Σιμόες είναι σκιά του εαυτού του και ο Γαλανόπουλος δίχως εξέλιξη. Επίσης ο Αλμπάνης σε δυο ματς που έπαιξε ήταν κομβικός στην νίκη με το πέναλτι που κέρδισε και την ασίστ στον Λιβάγια και δεν μπορεί να προτιμάται ο Μπακασέτας που εμφανώς δεν είναι η κανονική του θέση. Από εκεί και πέρα όταν γυρίσουν οι δυο αριστεροί μπακ, σίγουρα θα βελτιωθεί η κατάσταση, όπως και η διακοπή θα βοηθήσει στα τρεξίματα της ομάδας.

1924andreas - 12/3/2019 17:56

Τα ειπες ολα ρε φιλε...συμφωνω 100%

artac_21 - 12/3/2019 17:03

Σωστός φίλε. Ειδικά για τον Ουζουνίδη έχω πει ότι σ' αυτόν οφείλεται κατά 99% το χάλι τής ομάδας. Με τον Μανόλο σιγά-σιγά θα ενέβει αγωνιστικά και θα πάρουμε (κατά 99%) και το κύπελλο.

sarafis - 12/3/2019 16:29

Σωστή η προσέγγιση σου φίλε, συμφωνούμε..

Alex_Kourso - 12/3/2019 19:58

Πόσο γελάω με σχόλια που βλέπω κατά του Χιμένεθ που δε φτάει σε ΤΊΠΟΤΑ για την εικόνα της ομάδας αυτή τι στιγμή να έρχονται από άτομα που όταν τολμούσα να κάνω κριτική σε παίκτες/προπονητή (όταν έπρεπε) με ταραζαν στα dislike. Αφήστε τον άνθρωπο να κάνει τη δουλειά του μην είστε αχάριστοι και κάντε υπομονή. Όσο για τον τίγρη αυτός πιο πολύ από όλους θέλει την ΑΕΚ πρώτη, δεν θα την αφήσουν έτσι άλλη χρονιά, patience my friends patience.

gdmidis59 - 12/3/2019 19:26

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΤΑΙΕΙ 90% ΚΑΙ 10% Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ

gdmidis59 - 12/3/2019 19:25

TI LETE RE? DIKIA TOU EINAI H OMADA? PATE KALA?

andreaspaj21 - 12/3/2019 18:20

Κάποτε ότι είχα γράψει ότι ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ οφείλει να μιλήσει ανοιχτά για το πλάνο της ΑΕΚ οι πιο πολλοί με κράξατε. Νομίζω ότι πλέον αυτό είναι πιο απαραίτητο ακόμη και από οποιαδήποτε μεταγραφή.

Πείτε μου ρε παιδιά ποιος μα ποιος θα εκραζε τον Μελισσανιδη όταν από το καλοκαίρι θα είχε βγει να πει ότι ξέρετε μάγκες το πρόγραμμα μου είναι γήπεδο και προπονητικό!!!!!!!! Φτιάχνω πρώτα αυτά και... Συνέχεια από έμψυχο υλικό θα κάνουμε οικονομία ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΦΤΑΣΟΥΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!

Απλά δεν μας αρέσει η κοροϊδία έστω και αν αυτή είναι ΑΚΟΥΣΙΑ !!!!!!!!!!!

Κουραστικά να ακούω για καλούς παίχτες που χάλασε η μεταγραφή την τελευταία στιγμή η το αλλο ότι δεν θα σεβαστούμε τους παίχτες που πήραν πρωτάθλημα και διαφορά άλλα.

Εγώ προσωπικά θα ήμουν οκ αν άκουγα μια τέτοια εξήγηση και θα έκανα υπομονή χωρίς γκρίνια γιατί κακά τα ψέμματα. ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΥΝΧΡΟΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ !!!!!!!!!!!.

Αυτήν την στιγμή ο κόσμος μετά από τόσα χρόνια Φαπας έχεις ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ !!!!!!!!!!!

Πείτε μας αλήθειες με προοπτική και ο κόσμος θα ηρεμήσει. ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ !!!!Όσο και αν προσπαθείς Κετσε να ηρεμήσεις την κατάσταση ο κόσμος ΕΧΕΙ ΣΑΛΤΑΡΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Και σε τελική ανάλυση δεν ξέραμε ποιος είναι ο Μανωλο ??????? Εγώ τον έφερα η μήπως είπε βρήκα ΦΩΣ ανοιχτό και μπήκα από μόνος μου .Η δύναμη της ΑΕΚ όλα αυτά τα χρόνια είναι ο κόσμος της και σε αυτό τον κόσμο ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ !!!!!!!Σίγουρα και τότε θα υπάρχουν γκρίνιες άλλα πολύ μα πολύ λιγότερες.

Τρέμω στην ιδέα από τα να γίνεται πανικός στην Αγία Σοφία για ένα εισιτήριο να δίνουμε παράταση για τα διάρκειας. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ

Nic21 - 12/3/2019 17:48

Μετά από τέτοια καλοκαιρία σήμερα βρέχει... Ο Χιμενεθ φταίει 100%

andre21 - 12/3/2019 17:45

Για να το κλείσουμε μια και καλή.....Η διοίκηση αυτή από τότε που ανέλαβε την ΑΕΚ από τα χωράφια της γ εθνικής έως σήμερα έχει κάνει και κάνει πάρα πολλά. Μας έχει κάνει ξανά υπερήφανους Αεκτζήδες. τελεία και παύλα. Εχει όμως ένα ελάττωμα , μειονέκτημα ή όπως θέλει να το πει κανείς , δεν τα πάει καθόλου καλά στον αγωνιστικό σχεδιασμό της ποδοσφαιρικής ομάδας από την αρχή που ανέλαβε έως σήμερα ...είναι κάτι που φωνάζει από μακριά...και εννοείται ότι δεν αναφέρομαι μόνο στο μπάτζετ της... Συνέχεια ομάδας.....Η ομάδα πρέπει να αποκτήσει ένα αγωνιστικό σχεδιασμό - φιλοσοφία από τα τσικό της ομάδας μέχρι την επαγγελματική 1η ομάδα...Αυτά δυστυχώς δεν τα έχω δει έως σήμερα (έτσι εξηγείται πέρσι πρωταθλήτρια και φέτος παραπέει - χωρίς σχέδιο αυτά θα γίνονται , ένα βήμα μπροστά τρία πίσω ).......Εκεί πονάει για μένα η ομάδα και όλα τα άλλα περι μπάτζετ ,προπονητών , παικτών κοκ έρχονται σε δεύτερη μοίρα......

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

mhtsos21 - 12/3/2019 16:51

Δε φταίει ο Χιμένεθ κετσε. Ούτε ο Ουζουνιδης ήταν ο αποκλειστικός υπεύθυνος όπως λέγανε οι περισσότεροι. Ο αποκλειστικός υπεύθυνος είναι ένας και ξέρουμε όλοι ποιος είναι αυτός . Έχει κάνει τόσα καλά για την ομάδα μας αλλά φέτος την πήγε 100 βήματα πίσω .

Thomas11 - 12/3/2019 16:40

ο Μανόλο αν φτάιει σε κάτι ειναι που έβαλε Τσιγκρυ και Μπακάκη να παιξουν

και δεν τους προστάτευσε για τον ημιτελικό και τον τελικό .

Και να κερδίζαμε τους βζλ τίποτα δεν θα άλλαζε.

Ας εβαζε λοιπόν όποιον άλλο είχε ακόμα και από την Κ20 ...

Μόνο αυτό τίποτα άλλο δεν μπορεί να χρεώθεί αυτός ο στρατιώτης της ΑΕΚ με επιτυχίες στρατηγού .

dragan21 - 12/3/2019 15:13

Με κοουτς τον Μανόλο θα μπούμε Αγία Σοφία ..όσοι δεν γουστάρουν ,ξύδι ...και στις χαρές αν είναι τίμιοι σπίτια τους όχι στους δρόμους ...γιατί όσοι κράζουν τώρα ,κλαιγανε πέρυσι στους δρόμους της Φιλαδέλφειας

PearlJam - 12/3/2019 16:15

μαζί σου φίλε

Martsapsoklis_21 - 12/3/2019 15:58

Ναι, ο Χιμενεθ φταιει... που δεν μπαινει να παιξει ο ιδιος αριστερο μπακ. Και ο Ουζουνιδης και ειδικα ο Χιμενεθ που ηρθε με τη μιση ομαδα στο ιατρικο δελτιο εχουν την ιδια δικαιολογια που ειναι πολυ δυνατη και δε μπορει να την αμφισβητησει κανεις. Ανεπαρκες ροστερ.

barlos71 - 12/3/2019 15:47

Και τι να έκανε Κέτσε?

1. Είχε αριστερό μπακ χαφ και δεν το έβαζε?

2. Έχει άμυνα σωστή να πάιξει 4-2-3-1? Για αυτό μπούκωσε το κέντρο με Σιμόες - Γαλανό μπας και κρατήσει.

3. Έλειπε και ο Μάνταλος και στο δρομο έχασε και Τσιγκρίνσκι

4. Ο Κρίστισιτς όταν μπήκε τι έκανε?... Συνέχεια
5. Ο Αλμπάνης πολύ καλός και τον πιστέυω αλλά σε ταμπούρι άμυνα τι να κάνει?

Θα μπορούσε να ξεκινήσει Κρίστισιτς και να ρίξει και αλμπάνη αλλά δε νομίζω ότι θα άλλαζαν πολλά. Καμμένη γη έχει βρει.

machete - 12/3/2019 15:55

Να παίξει 3-4-3 ή 4-2-3-1 ή 4-3-3... Χωρίς 2 παίχτες σε κάθε πλευρά δεν παίζεται μπάλα...πρέπει να παίζεις με εξτρέμ...ο μανταλος έπαιζε και με τον Άρη και είδαμε τι παραγωγικότητα είχαμε... Με το 3-5-2 είναι πολύ δύσκολο να παραξεις φασεις

barlos71 - 12/3/2019 17:02

Και που να τους βρει ρε φίλε? Είχε και δεν έβαλε?

METALLICA21 - 12/3/2019 14:07

Απλη ερωτηση Κωστα: εχει ανοιξει θεμα Χιμενεθ;

barlos71 - 12/3/2019 15:48

Τι να ανοίξει ρε αδερφέ? Καμένη γη έχει βρει ο άνθρωπος που μας έχει πάει σε τελικούς και έχει φέρει πρωτάθλημα. Ποιό θέμα Μανόλο?

machete - 12/3/2019 15:44

Ο Χιμένεθ φτάει που δεν παίζει με εξτρέμ... Με εναν παίχτη σε κάθε πλευρά δεν μπορείς να παράγεις ποδοσφαιρο...

Κωνσταντίνος®21 - 12/3/2019 15:26

Επειδή, για άγνωστους λόγους, δεν μου παίζει ο player. Κέτσε, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Εσύ, σαν Κέτσε, πιστεύεις, ότι φταίει ο Μανόλο, για όσα γίνονται;


Επίσης, δεν φέρει μερίδιο ευθύνης και ο Λυμπερόπουλος, με την μηδέν μεταγραφική ενίσχυση από το καλοκαίρι, μέχρι και τώρα;... Συνέχεια

Υγ. Αν μπορείς, απάντα μου και σε κάτι ποιο άκυρο. Έχετε σκοπό, να φτιάξετε ποτέ τα like - dislike;

zafeiris - 12/3/2019 14:58

Ναι ο Μανόλο Χιμένεθ φταίει,βρε και Μουρίνιο,Κλοπ, Σιμεονε θα βγουν άχρηστοι στην ΑΕΚ!αν πάρει το κύπελλο Ελλάδας θα είναι προπονηταρας

G339 - 12/3/2019 14:45

Το ρόστερ της ΑΕΚ έχει απίστευτες ελλείψεις για ομάδα που θα διεκδικούσε το πρωτάθλημα και αυτές δεν διορθώθηκαν ούτε τον Γενάρη που είχαν φανεί ξεκάθαρα. Όταν πχ έχει τραυματιστεί από τον Οκτώβριο με χιαστό ο ένας αριστερός σου μπακ, είναι αδύνατο ο άλλος να βγάλει μόνος του όλη την σεζόν, εκτός αν είναι ο Τσακ Νόρις. Οπότε φυσιολογικά έπαθε τραυματισμό από καταπόνηση και ο Χούλτ, ενώ έτοιμος είναι και ο Μπακάκης που παίζει επίσης διαρκώς, καθώς καλύπτει και αριστερά, ο δε άλλος... Συνέχεια δεξιός μπάκ είναι 32 ετών. Ένα μπακ αριστερό ή δεξιό, δανεικό για 6 μήνες, δεν μπορούσαν να βρουν τον Γενάρη?

Αυτά τώρα που λέει ο Κέτσε για τον Χιμένεθ δεν είναι τυχαία, είμαι σίγουρος ότι κάτι έχει πάρει το αυτί για δυσαρέσκεια από πλευράς της διοίκησης, η οποία δεν είναι επίσης αδικαιολόγητη. Οκ το ρόστερ είναι χειρότερο του Θρήνου και του Παοκ, αλλά από του Άρη και του Παο είναι ανώτερο, χάσαμε για πλάκα 2-0 από τον Άρη, ενώ το ματς ήταν και για πιο βαριά ήττα, ενώ ο Άρης εισέπραξε 4 από τον Θρήνο. Με τον Παο ήμασταν αξιοθρήνητοι, ο Παο των χιλίων προβλημάτων είχε πιο κλασσικές ευκαιρίες. Ο Χιμένεθ είναι γνωστό ότι έχει εμμονές, αλλά το να μην χρησιμοποιείς τον μοναδικό εξτρέμ που έχεις (Αλμπάνη), ο οποίος κιόλας τις δυο φορές που έπαιξε, με τον Ατρόμητο κέρδισε το πέναλτι και στο πρωτάθλημα έδωσε το γκολ στον Λιβάγια, για να βάζεις τον Μπακασέτα που το παιδί δεν είναι αυτή η καλή του θέση, αγγίζει τα όρια της ψύχωσης. Επίσης ο Μπογέ είναι ένας παίκτης που θα φύγει σε 2 μήνες, γιατί δεν πρόκειται να δοθούν 6 εκ για αυτόν, αντίθετα ο Αλμπάνης ανήκει στην ΑΕΚ. Στα χαφ τώρα, οι Σιμόες-Γαλανόπουλος, όπως και ο Γιοχανσον παλαιότερα, έχουν το μειονέκτημα ότι δεν μπορούν να δώσουν μπαλιά, παρά μόνο προς τα πίσω. Το να παίζουν δίδυμο έχει νόημα μόνο σε ματς που πας με φουλ άμυνα ή πας να κρατήσεις σκορ. Τον Κρίστιστις τον θέλαμε από το καλοκαίρι, τον πήραμε τελικά με μεγάλο συμβόλαιο τον Γενάρη και είναι φανερό ότι έχει την δημιουργία στο παιχνίδι του. Οπότε τα δίδυμα θα πρέπει να είναι ένας εκ των Σιμόες-Γαλανόπουλου και ένας εκ των Κρίστιστις-Άλεφ και κυρίως ο Κρίστιστις, γιατί επίσης ο Άλεφ δύσκολα θα μείνει, αν και εγώ θα τον ήθελα. Το μεγάλο προσόν του Χιμένεθ είναι η φυσική κατάσταση, δυστυχώς αυτή δύσκολα θα βελτιωθεί φέτος, ίσως κάτι γίνει στην διακοπή, αν πάντως συνεχίσει με ανορθόδοξα σχήματα, δεν πιστεύω ότι θα μείνει του χρόνου. Πρέπει και ο ίδιος να το καταλάβει και να επικεντρωθεί στην λογική και σε αυτά που θέλει η ΠΑΕ. Ο Κρίστισιτς ήρθε για την 11αδα, ο Αλμπάνης πρέπει να ξεκαθαρίσει πόσο πρέπει να υπολογίζεται και για του χρόνου και βασικά ο κόσμος πρέπει να βλέπει και λίγο μπάλα, πολυπρόσωπες άμυνες δεν μπορούν να σπάσουν από τον άξονα, χρειάζεται και παιχνίδι από τα άκρα.

Τέλος για να απαντήσω σε ένα φίλο, δεν μπορούμε να μιλάμε για παπατζιλίκια για ένα προπονητή που πήρε πρωτάθλημα και έκανε αήττητο ρεκόρ στην Ευρώπη. Πολλά δε από αυτά τα ανορθόδοξα σχήματα του βγήκαν στην πορεία, απλώς τώρα δεν υπάρχει ο χρόνος για τέτοια πειράματα, ούτε η ο πολυτέλεια να μένουν εκτός παίκτες που ήρθαν για βασικοί.

andreaspaj21 - 12/3/2019 14:38

Κωστα δεν το χανω με τιποτε σε καθε αφορμη να σε ακουω αλλα .......

ΧΩΡΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ

ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΟΠΕΡ

ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΕΞΤΡΕΜ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΑ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Ε ΟΧΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lary70 - 12/3/2019 14:36

ναι...πραγματι.....ο Χιμενεθ δεν εκανε μεταγραφες τον ΑΥγουστο , ο Χιμενεθ συμφωνησε να φυγουν 4 βασικοι και επι της ουσιας να μην αντικατασταθουν ποτε , ο Χιμενεθ εκανε προετοιμασια και μετα το 60 δεν μπορουμε να περπατησουμε , ο Χιμενεθ φταιει που δεν εχει πλαγια μπακ , ο Χιμενεθ φταιει που βασικοι παιχτες περπατανε ( Λιβαγια πχ..)

Για ολα ο Χιμενεθ φταιει.....

dragan21 - 12/3/2019 14:29

Αιτίες κ λόγους για το χάλι μας μπορείς να βρεις πολλούς ..το θέμα είναι να μην είμαστε αχάριστοι ..ο Μελ μεγαλουργεί και αφήνει έργο για τους απογόνους μας ..μην το ξεχνάτε να εκτιμάται κάτι όταν είναι εν ζωή κ δίπλα μας ,όχι όταν το χάνουμε

nikpit30 - 12/3/2019 14:24

Εγώ του χρόνου μας βλέπω με Δέλλα .

stratos11 - 12/3/2019 14:23

α ξεχασα.ο χιμενεθ εδωσε δανεικο τον βασιλαντωνοπουλο παλι μαζι με τον γιακουμακη

yellow_madness - 12/3/2019 14:21

Αρχίσαμε το τροπάριο τώρα ... Μέχρι το καλοκαίρι ο Μανόλο ειδικά αν δεν φτάσει τουλάχιστον τελικό κυπέλλου

stratos11 - 12/3/2019 14:20

ο χειμενεθ φταιει που δεν υπαρχουν τρεξιματα στην ομαδα ο χειμενεθ φταει που μετα το 60 η ομαδα σκαει ο χιμενεθ φταει που ο γαλανο εμεινε στασιμος η που ο μπαρκας κανει ασχημη χρονια.ο χιμενεθ φταει για ολα κωστη

fek_chris - 12/3/2019 14:17

Καταρχην πολλοι παιχτες ηταν ειναι υπερβαροι απο την τρομερη προπονηση... του Ουζουνιδη...Τους Μπογε Αλεφ οτι ναναι αλλοι τους διαλεξαν......

dragan21 - 12/3/2019 14:13

Α ξέχασα ,το να λέω την άποψη μου είναι πιασαρικο ...το να αποδεχτώ όμως ότι είμαι αγνωμον κ αχάριστος δεν το παραδέχεται κάνεις ....ελλαδαρα ΑΕΚαρα

Nic21 - 12/3/2019 14:17

Πες τα ρε άνθρωπε... Η νέα γενιά ΑΕΚτζιδων Δυστυχώς έχουν συμπτώματα γαύρου... αφορισμοί, γιούχα, ντου στα Σπάτα.... Και μολότοφ...

fek_chris - 12/3/2019 14:13

Τι ειναι αυτο ενα μηνα ειναι εδω η ομαδα εχει ελειψεις πως ευθυνεται?Λαθος εισαι Κετσε...πληρωνει τα λαθη του Μελ του Λυμπε και του Ουζου.Δεν φτανει που ανελαβε το χαλι αυτο πρωταθλητρια την αφησε ....Ημαρτον

dragan21 - 12/3/2019 14:10

Το να παίξεις ωραία μπάλα θέλει και πολύ καλούς παίκτες . Όταν έχεις καλούς παίκτες αλλά όχι πολύ καλούς ,προσπαθείς να πάρεις ότι μπορείς με σφικτή άμυνα και μετά όλα τα άλλα .. διδαξαντες ?? Ρεχάγκελ , Σάντος ,Μανόλο .....τώρα αν θέλετε παίκτες πολύ καλούς περιμένετε να γίνει ο Ναός ! Όσοι δεν μπορούν να περιμένουν ,ας κλαίγονται εδώ μέσα ...εγώ πήγα προχθές κ είδα από κοντά τον ναό ,είδα τι γίνεται στα Σπάτα ..πολιτεία ΑΕΚ ! Τι μου λέτε τώρα εσείς ,είναι ψιλά γράμματα

aek__for_life - 12/3/2019 14:05

Αν ειναι δυνατόν να μας φταίει ο Χιμένεθ τώρα. Η ομάδα για να μην ξεχνίομαστε έχει να ενισχυθει από το καλοκαίρι του 17!!! Από τότε η μόνη ενίσχυση ήταν ο Χουλτ τον χειμώνα, ο Πόνσε που απλά αντικατέστησε τον Αραούχο το καλοκαίρι και ο Κρίστισιτς τον τωρινό χειμώνα που έχει έρθει σε κακή περίοδο για την ομάδα.

Τρεις ποδοσφαιριστές της προκοπής μέσα σε 1,5 χρόνο και στο ίδιο διάστημα μόνο... Συνέχεια αποχωρήσεις,ξεζούμισμα του κορμού, επιλογές μέτριων και ποδοσφαιρικός παραλογισμός (5 παίχτες για μία θέση πίσω από τον φορ).

Εγώ λέω να πάμε απλά χαλαρά μέχρι να τελειώσει η σεζόν και μετά δουλειά και σωστός προγραμματισμός. Φέτος τα κάναμε μαντάρα και δεν φταίει κανένας Χιμένεθ.

Christos1962 - 12/3/2019 13:59

Εγώ προσωπικά δεν ξέρω αν ευθύνεται ο Ουζουνίδης η ο Χιμένεθ αλλά θα πω το εξής : το υλικό που έχουμε φέτος είναι σαφώς κατώτερο από του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού και σαφώς ανώτερο από του Παναθηναϊκού και του Ατρομήτου οπότε η θέση που έχουμε στον βαθμολογικό πίνακα φαντάζει φυσιολογική, αλώστε να μην ξεχνάμε ότι πέρσι στην ομάδα είχαμε Βράνιες,Γιόχανσον,Κονέ,Αραούχο και Χριστοδουλόπουλο….οπότε ας αφήσουμε την χρονιά να κυλίσει με ότι καλύτερο και βλέπουμε.... Συνέχεια Ευχαριστώ πολύ!!

TOaiNIgma21 - 12/3/2019 13:59

Αναρωτιέμαι με ποια κριτήρια αξιολογούμε έναν προπονητή.Και ποιο γεγονός μας κάνει να πιστεύουμε ότι ανά πάσα στιγμή μπορούμε να βρούμε τον "ιδανικό" προπονητή ο οποίος θα είναι και φθηνός και βολικός και θα φέρει αποτελέσματα με την πρώτη και μπαλάρα θα παίζει και μεταγραφές δε θα θέλει και φυσικά θα θέλει να έρθει και στην ποδοσφαιρική μπανανία μας.Σίγουρα ο Μανόλο δεν είναι ο κορυφαίος κόουτς της Ευρώπης.Δεν είνι και στους πρώτους 20.Στατιστικά όμως τον θεωρώ μετά τον... Συνέχεια Φερνάντο Σάντος τον καλύτερο που έχει περάσει από την ΑΕΚ μετά την πρώτη φυγή του Μπάγεβιτς το 1996.Αρκετά τίμιο και δουλευτάρα.Και λατρεύει που βρίσκεται εδώ.Και στο φινάλε πρωτάθλημα με τον Χιμένεθ πήραμε.Μην αγνοούμε κάποια πράγματα.Και μην απαιτούμε περισσότερα απ,ότι μπορούμε να έχουμε αυτήν την στιγμή.Κρίνω εντέλως αβάσιμη την όποια κριτική στον Μανόλο λες και φτάνουν χιλιάδες e-mail από τους Γκουαρντιόλα,Μουρίνιο,Κλοπ κ.α. που τους απορρίπτουμε.Η ιστορία έχει γράψει ότι τους τελευταίους 2 από τους 3 τίτλους έχουν κατακτηθεί με την πολύτιμη συμβολή του Χιμένεθ και αν μη τι άλλο οθ επικριτές του οφείλουν περισσότερη σκέψη πριν να του ασκήσουν κριτική.

Christos1962 - 12/3/2019 13:50

Εγώ προσωπικά δεν ξέρω αν ευθύνεται ο Ουζουνίδης η ο Χιμένεθ αλλά θα πω το εξής : το υλικό που έχουμε φέτος είναι σαφώς κατώτερο από του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού και σαφώς ανώτερο από του Παναθηναϊκού και του Ατρομήτου οπότε η θέση που έχουμε στον βαθμολογικό πίνακα φαντάζει φυσιολογική, αλώστε να μην ξεχνάμε ότι πέρσι στην ομάδα είχαμε Βράνιες,Γιόχανσον,Κονέ,Αραούχο και Χριστοδουλόπουλο….οπότε ας αφήσουμε την χρονιά να κυλίσει με ότι καλύτερο και βλέπουμε.... Συνέχεια Ευχαριστώ πολύ!!

dragan21 - 12/3/2019 13:45

Δλδ όταν το μπάτζετ Νο3 της Ελλάδας παίρνει πρωτάθλημα ,πάει τελικό κυπέλλου ,προχωράει Ευρώπη αήττητη ,ξέρω εγω τώρα ,κάτι πρέπει να είναι ο κοουτς εκτός από καλός προπονητής !! Μήπως πιστεύεις στην μαγεία ?να έκανε κάνα μαγικό λες ?

AEKpanos - 12/3/2019 13:16

Απορώ με μερικούς εδώ μέσα γιατί εκπλήσσονται με τις επιλογές του Χιμένεθ...Πάντα τέτοια έκανε και μερικές φορές του έβγαιναν και τις περισσότερες ΟΧΙ!!!!Τι να θυμηθούμε στην πρώτη θητεία του ως δεξί εξτρέμ τον Μπλάνκο, ή πέρυσι που έβαζε αμυντικό χαφ τον Αιντάρεβιτς....Ο ΧΙΜΕΝΕΘ είναι ένας πολύ μέτριος προπονητής που έχει ως προσόν του την φυσική κατάσταση, που και αυτό δεν είναι έργο δικό του, αλλά και τα αποδυτήρια γιατί προσπαθεί με τα γνωστά παπατσιλίκια του να τα έχει καλά με... Συνέχεια όλους τους παίχτες... Απορώ με την διοίκηση πως ξανά φερε πίσω έναν προπονητή που το καλοκαίρι υποστήριξε επίσημα ότι καλύτερα που έφυγε γιατί δεν παίζαμε καθόλου καλό ποδόσφαιρο....ΤΟΣΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΛΙΣΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΚΑΝΕΙ??ΠΑΡΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ........ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ!!!!

krav21 - 12/3/2019 13:44

Παπατσιλικια???? Καταντια το μηνυμα σου. ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ

AEKpanos - 12/3/2019 13:53

Δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου γιατί και οι δυο είμαστε ΑΕΚ....Ε

Souvlakopitas21 - 12/3/2019 12:46

Διαφωνώ κάθετα μαζί σας κύριε Κεσκετζόγλου. Ο Χιμένεθ το μόνο λάθος που έκανε είναι που συμφώνησε να έρθει από τώρα και να τα ακούει και από πάνω. Οι ευθύνες πέφτουν στη διοίκηση όχι για το μπάτζετ προς θεού αλλά για τις επιλογές παιχτών με άλλα χαρακτηριστικά απο αυτα που χρειαζόταν η ομάδα.

krav21 - 12/3/2019 13:35

Souvlakopitas21 Συμφωνω φιλε με οσα λες. Ο Ισπανος,τις δυο προηγουμενες φορες που ανελαβε την ομαδα στη μεση της χρονιας, απεδειξε και με το παραπανω οτι ειναι ικανος να την βελτιωνει κατα πολυ. Αυτη τη φορα δεν τα εχει καταφερει εχοντας και στη πλατη αρκετους τραυματισμους να αντιμετωπισει που του δενουν τα χερια. Απο την αλλη συνεχιζω να πιστευω οτι αυτη τη φορα ο Χιμενεθ παρελαβε ενα αδουλευτο συνολο σκασμενων και απροπονητων παικτων που φερνουν περισσοτερο σε παλαιμαχους παρα σε... Συνέχεια επαγγελματικη ομαδα. Κανει μπαμ εδω και μηνες οτι η ομαδα δεν εχει τρεξιματα,δεν εχει αντοχες, δεν εχει ικανοτητα να αποδιδει σταθερα σε συνεχομενα απαιτητικα παιχνιδια. Κανονικα ο Χιμενεθ θα επρεπε να κανει ενα μηνα προετοιμασια απο την αρχη για να μιλαμε περι βελτιωσης. Απο Κετσπαγια και ΜοραΪς, 100 φορες πιο ετοιμη ομαδα σε φυσικη κατασταση ανελαβε ο Ισπανος σε αντιθεση με τωρα. Αν αυτο ηταν το τιμημα για να εχουμε φρεσκια την ομαδα και να περασουμε στους ομιλους του Τσου Λου, τοτε να το αποδεχτουμε και να κοιταξουμε να ειμαστε δυνατοι την επομενη χρονια χωρις να ριχνουμε αδικες ευθυνες. Αυτος ο προπονητης με τα καλα του και τα ασχημα του,καθε φορα εφερε αποτελεσμα θετικο και δημιουργουσε παντα μια ομαδα με ολη τη σημασια της λεξης. Ειναι καταντια αυτο που συμβαινει τωρα,να καταλογιζονται ευθυνες στο τελευταιο υπευθυνο που ειναι ο ΧΙμενεθ, για την φετινη απογοητευτικη χρονια. Καθισα και ακουσα 15 λεπτα στο ηχητικο περι συστηματων,προσωπων κτλ..... Πραγματικα δεν καταλαβαινω.δεν ειναι φανερο πως η ομαδα δεν εχει δυναμεις? Δεν βλεπετε πως δεν εχει ανασες να ασκησει πιεση στον αντιπαλο? Δεν βγαζει ματια πως δεν υπαρχει κινηση στο χωρο,δεν υπαρχουν οι απαραιτητες αλληλοκαλυψεις, γινονται διαρκως λαθη απο την ελλειψη καθαρου μυαλου λογω κουρασης? Δεν τα βλεπει κανεις αλλος αυτα? Δηλαδη αν επαιζε ο Κριστισιτς απο την αρχη ή αν περναγε ο Μπογε απο δεξια, θα βλεπαμε αλλη ΑΕΚ??? Ουτε τα συστηματα ουτε τα προσωπα δικαιολογουν αυτο το αθλιο θεαμα που βλεπουμε τη φετινη χρονια απο την πεμπτη αγωνιστικη και μετα. Η ομαδα ειναι απλα αδουλευτη και σε αθλια φυσικη κατασταση. Κατα τα αλλα ο Χιμεμεθ μας φταιει.

makis1810 - 12/3/2019 13:52

Φιλε μου τα ειπεs ολα.

dragan21 - 12/3/2019 13:20

Κάτι πονηρές αλεπούδες που γράφουν εδώ ,μάλλον ξεχνάνε ότι πέρυσι είχαμε μια ήττα σε Ελλάδα και καμία στην Ευρώπη με Μανόλο.. ξεχνάει ότι πήραμε πρωτάθλημα ...ώρες ώρες είμαστε για λυπηση

johnsot - 12/3/2019 13:32

Έτσι είναι. Μόνοι μας απαξιώνουμε τους συντελεστές της περσινής επιτυχίας και μετά φωνάζουμε για τους Παοκτζήδες που μας κάνουν το ίδιο. Τελούμε υπο σύγχυση οπαδοί, διοίκηση και δημοσιογράφοι. Πρόπερσι τον αφήσαμε ήσυχο και την έστρωσε την ομάδα, φέτος γκρίνια ακόμα δεν ήρθε.

Ponhrh_alepou - 12/3/2019 13:26

Και Ρότσα πήγε με το Παναθηναϊκό στους 4 , τι σημαίνει ότι είναι καλός προπονητής δηλαδή ;

Μην κάνεις σύγκριση μιας μεγάλης επιτυχίας που είχαμε πέρσυ , το να σηκώσουμε το πρωτάθλημα , που προφανώς το πιστώνουμε στο Μανόλο και μπράβο του και τον ευχαριστώ πολύ! Με το αν ειναι καλός προπονητής η οχι

dragan21 - 12/3/2019 13:31

Δλδ βρε πονηρή αλεπού ,ο Σάντος που απέτυχε στον ΠΑΟ και τον κραζανε οι ζελες ,όταν πήρε το ευρωπαϊκό με την Πορτογαλία έγινε καλός κοουτς ?? Δεν ήταν ?? Η μήπως επειδή έκανε καλή πορεία με Πόρτο πριν έρθει σε εμάς τον είχες συμπαθησει ?? Αυτό που θέλω να καταλάβεις είναι ότι οφείλουμε να κρίνουμε δίκαια κάποιον κοουτς ..και τώρα είναι άδικο να κρίνεις Μανόλο ..στον βωμό του λέω την άποψη μου και είναι δημοκρατικό ..

dragan21 - 12/3/2019 13:28

Προπονητές υπάρχουν πολλοί ,και δεν χρειάζεται να κρίνουμε κ νΑ κατακρίνουμε .το κουμάντο το κάνει ο μεγάλος κ μια χαρά το πάει .εξέλιξη παντού ..τώρα όποιος θέλει να κρίνει κ να κατακρίνει τον Μανόλο ας έχει επιχειρήματα και να είναι δίκαιη η κριτική για μια ομάδα που έχει προπονήσει κ έχει τις επιλογές του προπονητη . Τώρα ο Μανόλο ήρθε σαν μουτζαχεντίν ,να σώσει ότι σώζεται

yellowvest - 12/3/2019 12:55

Άντε ξανά μανά να ψάχνει η ΑΕΚ για προπονητή . Αναζητείται προπονητής να βελτιώνει παίκτες και όχι να καταστρέφει ,να αναδεικνύει ταλέντα με ικανότητες σαν τους Αλμπάνη ,Μπότο και πέρυσι Τρίστασον βαζοντας τα σιγά-σιγά στο πνεύμα της ομάδας ,να έχει την ομάδα με σούπερ φυσ.κατάσταση σαν την περυσινή ομάδα του Χιμένεθ ----------- Ρε Μανόλο έλεος ...ξεκόλλα επιτέλους από Κρίστισιτς δεκάρι ,Μάνταλο-Μπακασέτα στα εξτρεμ ,επένδυσε στους... Συνέχεια νέους Αλμπάνη και Μπότο και Γιούση ...τόλμησε επιτέλους ,κάνε την ομάδα γρήγορη ,είσαι πολύ καλός προπονητής αν ξεφύγεις από τις εμμονές σου ...αλλιώς ...πάλι θα ψάχνουμε .

johnsot - 12/3/2019 13:19

όλοι οι προπονητές έχουν εμμονές. Γιατί πολύ απλά στο γήπεδο παίζουν μόνο 11. Άν έβαζες αυτούς που λες θα αδικούσε κάποιους άλλους. Άν έκανε εκτεταμένο rotation θα λέγαν οτι η ομάδα ετσι δεν αποκτά συνοχή. Άλλου είναι το πρόβλημα όχι στον προπονητή. Εμένα αυτό με στενοχωρεί οτι τέτοιες απόψεις που διαρρέουν απο τον φίλα προσκείμενο Τύπο της ομάδας μου δείχνουν οτι η διοίκηση δεν έχει αντιληφθεί πλήρως τα αίτια της φετινής καθίζησης. Ή τα έχει αντιληφθεί αλλά πετάει τη μπάλα στην... Συνέχεια εξέδρα για αποπροσανατολισμό

victoR_21 - 12/3/2019 13:18

Μια χαρα ειναι ο Manolo! Ας του παρουν τους παιχτες που πρεπει το καλοκαιρι και θα φερει παλι πρωταθλημα!!

kk_kostas_ - 12/3/2019 13:04

H ομαδα καταφερε και πηρε ενα πρωταθλημα αξιοποιοντας στο επακρο το οποιο ροστερ ειχε και εκμεταλλευομενη και το γεγονος οτι ο μποακ ηταν ακομα ανωριμος διοικητικα και ποδοσφαιρικα για να το παρει.Το γεγονος οτι το πηρε με αρκετους λιγοτερους βαθμους απο οσους εχει φτασει φετος το πρωταθλημα τα λεει ολα.

Πλεον ο μποακ ομως εχει σταθεροποιησει μια ομαδα σχετικα σοβαρη και καλη..εχει το τσετσενο που... Συνέχεια χωνει λεφτα και θα συνεχισει να χωνει γιατι πλεον με την επερχομενη αλλαγη κυβερνησης η μονη του ασπιδα θα ειναι ο μποακ.

Ο γαυρος επισης αναμενει να βγει ο κουλης για να αρχιζει παλι να αλωνιζει στις ομοσπονδιες και να φτιαξει νεα παραγκα.

Σε ολα αυτα τρια πραγματα πρεπει να αντιπαραθεσει η ΑΕΚ κατα την αποψη μου.

1ον Υπομονη για το γηπεδο

2ον ΠΛΑΝΟ και στελεχωση της ομαδας με πραγματικα αξια ατομα περα απο συναισθηματισμους και πιστοποιητικα κιτρινομαυρων φρονηματων

και 3ον ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΙΚΤΕΣ...ακομα και 5 εκ να εδινες για Πονσε ενας παικτης σε τετοια ηλικια και με τετοια προοπτικη αποκλειεται να μην στα αποσβεσει ή να μην πουληθει παραπανω απο τοσα.Δεν θα επρεπε καν να συζηταμε για την ρητρα..θα επρεπε ηδη να προσπαθουσαμε να τα βρουμε για το συμβολαιο του παικτη και μονο ωστε να ενεργοποιηθει η ρητρα.

makis_aekaras - 12/3/2019 12:24

Φίλε Ponhrh_alepou για να έχεις τέτοια εμπαθεια για τον Μανολο πρέπει να σε έχει πληγώσει κάμποσες φορές αυτά τα 2.5 χρονια που αναφέρεις!

Αλλά μη ξεχνάτε,επειδη ΑΕΚ δεν εισαι.."Όποιος σας γλεντάει είναι ΑΕΚ!"

ΥΓ..MAAAANOLO JIMENEZ!

Ponhrh_alepou - 12/3/2019 12:46

Άσε μας ρε φίλε που θα μας πεις ότι επειδή δε μας αρέσει ο Μανόλο . Δεν είμαστε και ΑΕΚ σοβαρά τώρα ; Δε σαρεσει ο άλλος να έχει αντίθετη άποψη από σένα ;

Sorre28 - 12/3/2019 13:07

makis_aekaras έχει δίκιο ο Ponhrh_alepou, είναι φασιστικό να αναφέρεσαι έτσι σε κάποιον άλλον επειδή δεν έχει την ίδια γνώμη με εσένα.

Ponhrh_alepou - 12/3/2019 12:54

Αν ήταν τόσο καλός προπονητής γιατί δεν έχει στεριώσει σε καμία ομάδα της Ισπανίας; Ε για πες μου; Οι Ισπανοί δε ξέρουν μπάλα είναι μυρωδιαδες; Φαίνεται εμείς ξέρουμε καλύτερα από αυτούς ε ;

Καλό θα ήταν η διοίκηση να βρει ένα καλό ξένο προπονητή το καλοκαίρι από Πορτογαλία η Ισπανία

TonyAekara21 - 12/3/2019 12:45

Για τον Μαρίνο που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης γιατί δεν βγήκαν τέτοια άρθρα;; Ο Μανόλο πήρε μια ομάδα απροπονητη και τι περιμένετε να κάνει;;

Psychosocial - 12/3/2019 12:43

Την ευθύνη την έχει αποκλειστικά η Διοίκηση! Μην ντρέπεστε να το πείτε. Δεν μπορεί να φταίει ο Μανολο για το ελλιπεστατο ροστερ. Έλεος....

kostasfarsalios21 - 12/3/2019 12:34

Την κύρια ευθύνη την έχουν αποκλειστικά, διοίκηση και Ουζουνίδης. Ο Μανόλο πήρε μια ομάδα καμένη με 15 παίχτες καθαρό ρόστερ. Μην φορτώνουμε τις ευθύνες σ' αυτους που δεν τους αναλογούν.

taxiss21 - 12/3/2019 12:41

Ακριβως ετσι. Το ειπαμε και το ξαναειπαμε. Μην περιμενετε θαυματα απο τον Χιμενεθ. Οι τραυματισμοι εχουν τσακισει το ροστερ οοως επισης και οι ελλειψεις.

johnsot - 12/3/2019 12:38

Μετά τον τίτλο της Ώρας έρχεται και αυτό το σχόλιο. Το τελευταίο που χρειάζεται τώρα είναι να αρχίσουμε να αμφιβάλλουμε και για τον Μανόλο. Είναι που είναι χαμένη η χρονιά ας αφήσουμε τον προπονητή- που αποδεδειγμένα έχει δείξει τις ικανότητές του- να κάνει αυτό που νομίζει ακόμα και αν είναι άστοχες επιλογές έτσι ώστε να αξιολογήσει το υλικό που έχει και να πορευτεί αναλόγως του χρόνου. Άν κρίνεται η παραμονή του για το καλοκαίρι ΔΕΝ θα το κάνει και μόνο η ομάδα θα βγει... Συνέχεια ζημιωμένη. Όλοι ξέρουμε ποιοί ευθύνονται και σε ποιό βαθμό. Τον Μανόλο δεν τον έφερες τόσο για τους φετινούς στόχους, που είναι να γελάς και να κλαίς μαζί, αλλά για την επόμενη χρονιά που θα θές να είσαι ανταγωνιστικός

salaraujo21 - 12/3/2019 12:18

Το ταβάνι του Μανόλο το είδαμε πέρυσι.το ταβάνι της ΑΕΚ στο μπατζετ το έχουμε δει....οπότε μην περιμένετε ούτε μπάτζετ ούτε μεταγραφές ούτε προπονητή ..γενικά κ του χρόνου πάλι θεατές θα είμαστε.... γι'αυτό αδέρφια μόνο μπάσκετ...ας έχουμε κ εμείς λόγο μετά από 5 χρόνια στήριξη....δηλ για να δούμε παίχτες πρέπει να μπουν 500.000.000 στα ταμεία???

Baval_21 - 12/3/2019 12:26

Το να προτρεπεις τον κοσμο να μην πηγαιενι στο ποδοσφαιρο ειναι αντιΑΕΚτσηδικο. Ντροπη σου μονο αυτο λεω (αν εισαι ΑΕΚ και οχι κανα ρουφιανακι απο γαυρο).

andre21 - 12/3/2019 12:24

Κώστα μέχρι το τέλος της περιόδου θα αναμασάμε όλοι οπαδοί-φίλαθλοι ,δημοσιογράφοι το ίδιο πράγμα. Υπάρχει η παρένθεση του κυπέλλου που δεν ξέρω τι θα μας βγάλει , αλλά η ποδοσφαιρική λογική λέει ότι δεν θα μας βγάλει και καλά πράγματα, μακάρι να γίνει το αντίθετο. Οταν το έχουμε ρίξει στα ευχολόγια για το κύπελλο ελλάδας με λαμίες και ζμπάουκ τότε τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά στην ομάδα μας.. Γιαυτό λοιπόν για τα φετινά χάλια αποκλειστική υπεύθυνη είναι η διοίκηση και... Συνέχεια μόνο αυτή (δεν αναιρεί αυτό όσα μοναδικά μας έχει προσφέρει μέχρι σήμερα) ....τώρα επιμέρους ευθύνες σε προπονητές και παίκτες δεκτές αλλά μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος....και εσύ ο ίδιος το έχεις αναφέρει πολλές φορές για την ευθύνη της διοίκησης , ελπίζω όμως τα αυτιά των διοικούντων να είναι ανοιχτά και δεκτικά....γιατί δεν αντέχεται άλλο αυτό που βλέπουμε....όχι άλλο ένα βήμα μπροστά τρία πίσω και αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στην αγωνιστική σχεδίαση της ποδοσφαιρικής ομάδας...

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

Droit_Au_But - 12/3/2019 12:20

Η πληροφορία που βοηθάει στην λύση της εξίσωσης είναι ότι ο Άλεφ μπορεί να παίξει και στόπερ ...

Nic21 - 12/3/2019 12:01

Μέχρι τον Αύγουστο του 2019 ο Μανώλης έχει ασυλία. - τι να κάνει; με αυτούς που έχει και στη κατάσταση που τους έφεραν οι προηγούμενοι "εφευρέτες" δε μπορεί να κάνει και πολλά. Σε ένα χαμένο πρωτάθλημα μέχρι και ο Γιουσης δικαιούται 90λεπτο... πρώτη φορά που πιστεύω πως τα πειράματα έχουν λόγο, για να δούμε τι θα κάνουμε του χρόνου

Ponhrh_alepou - 12/3/2019 12:16

Καμιά ασυλία ο Μανόλο είναι 2,5 χρόνια στην ομάδα με ένα διάλειμμα μόνο 6 μηνες

AndreasCh - 12/3/2019 14:45

Άρα και για τα χαλια της Ρεάλ φέτος, ο Ζινταν φταιει. Άλλωστε είναι προπονητής 3,5 χρόνια, με ένα διάλλειμα μόνο εξι μήνες. Ζινταν παραιτησου...

Nic21 - 12/3/2019 14:10

Είσαι και αλεπού....

Σε αυτούς τους 6 μήνες θες να πεις πως δεν έφυγαν βασικά γρανάζια και οι παίχτες δεν έσκασαν εξαιτίας της προετοιμασίας για είσοδο στο ch.l. ....

Tesla21 - 12/3/2019 12:16

Αυτά δεν τα πιστεύει κανείς, επειδή όμως αυτό επικοινωνείται προς τον κόσμο της ΑΕΚ φαίνεται το σχέδιο είναι να πάμε σ αλλαγή προπονητή το καλοκαίρι που θα βολευτει με τις μεταγραφές τύπου Ντελετις και Σαμπα τζουνιορ και κανα ανερχομενο παιχτακι απο Εργοτέλη αν δεν μας την κάνει

AEKCYPRUS - 12/3/2019 12:11

Πάλι τα ίδια? Φταίει ο Μανόλο που οι ανίκανοι δεν φέρανε ούτε ΕΝΑ εξτρεμ το καλοκαίρι και τον χειμώνα; Φταίει ο Μανόλο που πάλι οι ανίκανοι φέρανε 2ους επιθετικούς και τους βαφτίσανε εξτρέμ πάλι;

Apostolis_AEKAPA - 12/3/2019 11:56

Κατω τα χερια απο τον Μανωλη! Ειναι ο μονος που μπορει να μας κανει ομαδα το καλοκαιρι με ενα αξιοπρεπες μπατζετ!

gr8lionx - 12/3/2019 12:06

Για ανάλυσέ μου λιγάκι το αξιοπρεπές μπατζετ; Εγω προς το παρών μόνο "επιρρεπές στην φτώχεια" μπάτζετ βλέπω.

Apostolis_AEKAPA - 12/3/2019 18:03

Το ιδιο πραγμα λεμε φιλε μου , οτι ο Μανολο ειναι ο μονος που μπορει να φτιαξει ξανα την ομαδα οπως πρεπει αρκει να του δωσουν ενα αξιοπρεπες μπατζετ. Ο Μανολο με το φετινο μπατζετ δεν υπηρχε περιπτωση να παρουσιασει αυτο το μαυρο χαλι.

Ponhrh_alepou - 12/3/2019 12:00

Κάτω τα χέρια από την ΑΕΚ !!! Πονάνε τα μάτια μας με το αντιποδοσφαιρο του Μανόλο εδώ και 2,5 χρόνια...

ΕΠΟΜΕΝΟ