70 ΣΧΟΛΙΑ

Σκέψεις στο υφυπουργείο αθλητισμού για τελικό χωρίς κόσμο!

Διαβάστε τις τελευταίες πληροφορίες για όσα σκέφτονται στο υφυπουργείο για τον αγώνα της 11ης Μαϊου


Ακόμη παραμένουν όλα ανοιχτά για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, στις 11 Μαϊου στο ΟΑΚΑ, σχετικά με το αν θα διεξαχθεί με κόσμο ή χωρίς. Όπως όλα δείχνουν και φέτος θα έχουμε τελικό ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ και σύμφωνα με πληροφορίες του aek365 στο υφυπουργείο αθλητισμού υπάρχει αυτή τη στιγμή σοβαρά η σκέψη ο τελικός να διεξαχθεί χωρίς κόσμο! Από τη μία οι περσινοί δυο τελικοί μεταξύ των δυο ομάδων όπου είχαμε επεισόδια, από την άλλη το τεταμένο γενικό κλίμα μεταξύ των οπαδών και τα κατά καιρούς επεισόδια που υπάρχουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, έχουν προκαλέσει φόβο ότι και θα έχουμε και φέτος μεγάλες εντάσεις στο Στάδιο σε έναν τελικό ΑΕΚ – ΠΑΟΚ. Παρ’ ότι η αστυνομία έχει την άποψη ότι μπορεί να ελέγξει 15.000 κόσμο από τη μία πλευρά κι άλλο τόσο από την άλλη, στο υφυπουργείο σκέφτονται τελικό χωρίς θεατές.

Αυτή την απόφαση μπορεί να την πάρει μόνο ο υφυπουργός. Ο Γιώργος Βασιλειάδης στην προκειμένη περίπτωση, όπως είχε κάνει ο Κοντονής το 2016, όταν ο τελικός ΑΕΚ – Ολυμπιακός είχε διεξαχθεί χωρίς κόσμο. Υπάρχει λοιπόν η σκέψη να γίνει ο τελικός μόνο με προσκλήσεις και δημοσιογράφους, όπως το 2016.

Κάτι οριστικό για την ώρα δεν έχουμε, όλα θα ξεκαθαρίσουν μετά το πέρας και των δυο ημιτελικών. Όμως σύμφωνα με πληροφορίες του aek365 υπάρχει η σκέψη να γίνει ο τελικός Κυπέλλου σε άδειο ΟΑΚΑ.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
FolaAEK - 25/4/2019 14:15

Διαβάζωντας τα σχόλια σας ...Έχω ξενερώσει την ζωή μου! Εσείς στην Αθήνα Αμα δεν θέλετε κόσμο καθήστε στο σπίτι σας όπως ένα χρόνο τώρα που παίζει η ΑΕΚ μόνη!!! Ο τελικός είναι τελικός! θέλει φωνή και αλητέια.! Είστε δίπλα και θυμάστε την ΑΕΚ σε κανένα τελικό η σε κανένα μεγάλο ματς και εκφέρεται και άποψη. Εμάς ρε αλάνια που μαζέυουμε λεφτά ένα μήνα τώρα για ένα ματς και πασχαλιάτικα δεν κάνουμε τίποτα μας ρωτάει κανείς? Όσο για τους τύπους στα υπουργεία ...Τι να πείς..... Συνέχεια Και που να ξέρουν τώρα αυτοί πως χτυπάει η δίκη μας καρδιά ταξιδεύοντας για την πιο γλυκία μαστούρα στον πλανήτη....! ORIGINAL 21 MACEDONIA ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ

VAMOS_AEK_ARGENTINA - 25/4/2019 12:58

Ο πιο σίγουρος τρόπος για να γίνει ο τελικός με κόσμο και χωρίς επεισόδια είναι τα εισιτήρια της κάθε ομάδας να δοθούν στα ακριβά διαρκείας. Και όσα καλυφθούν. Τέσσερις ή πέντε χιλιάδες για κάθε ομάδα, αδιάφορο.

veroia21 - 25/4/2019 12:48

Ας δώσουν από 10 χιλιάδες σε κάθε ομάδα. Πιστεύω είναι διαχειρισιμος αριθμός απο την αστυνομία.

TRELOPOULOS21 - 25/4/2019 10:53

Αν ειχαν παρει περυσι σωστες αποφασεις τα δικαστηρια δε θα υπηρχε θεμα φετος .....η ποακ επρεπε να ειναι ερασιτεχνικο απλα τα πραγματα

Φοίνικας - 24/4/2019 19:23

(παντελώς) ασχετο, αλλά αν ήμουν στέλεχος στην ΠΑΕ σε περίπτωση κατάκτησης θα έβγαζα την ομάδα στην απονομή με κιτρινόμαυρα μπλουζάκια DOUBLE 2019. Έτσι για το τρολάρισμα. Το ζητάει ο οργανισμός τους

G339 - 25/4/2019 10:02

Δεν μπορείς να κάνεις, αυτά που κοροιδευεις, γιατί μετά θα έβγαιναν απο πάνω αυτοί και εμείς θα ήμασταν νούμερα.

Φοίνικας - 25/4/2019 12:41

βρε παιδια (μεταξύ σοβαρού κι αστείου είναι όλα αυτά φυσικά, δεν πρόκειται να το κάνει κάποιος άλλωστε). αλλά δεν κάνεις αυτά που κοροιδεύεις. Αντιθετα (σε ένα παράλληλο σύμπαν που θα έκανες έκανες μια τέτοια κίνηση) ειρωνεύεσαι, σαρκάζεσαι και κοροιδεύεις αυτά που έκαναν εκείνοι. Εχει μεγάλη διαφορά και αντίστροφη εννοιολογία.

giapantaek - 24/4/2019 22:23

Δεν ειμαστε ζμπαουγκτζηδες φιλε ουτε γαυροι για να κανουμε οτι κανουν αυτοι!!Ειμαστε ΑΕΚ και εχουμε τιμη και υποληψη!!

Φοίνικας - 24/4/2019 23:43

φιλε, μαλλον δεν αντιλαμβανεστε το τρολαρισμα του πραγματος. προφανως δεν μπορουμε να ειμαστε double-ουχοι όντας τριτοι με 23 βαθμους διαφορα, οπως και αυτοι δεν ηταν double-ουχοι (αν και το πιστευαν) με λιγοτερους βαθμους ακομα και χωρις μπουκαρισμα και αφαιρεση βαθμων. αστειευόμενος το λεω προφανώς αλλα θα ηταν μια καποια "δηλωση" που θα καυτηριαζε τα καραγκιοζιλικια τους εδω και εναμιση χρονο. δεν ξερω αν ολη αυτη την υπερανω σταση της ΑΕΚ την αντιλαμβανεστε ωα τιμη και... Συνέχεια υποληψη, αλλα εμενα μου την εχει δωσει που δεν εχουμε απαντησει στο ελαχιστο στις χυδαιοτητες και στην λασπη τους. και δεν εννοω προφανως με "καραπαπισιο" τροπο, υπαρχουν και αλλοι τροποι. πρεπει να καταλαβουμε οτι εχουν εδω και καιρο υιοθετησει την πρακτικη "λεγε λεγε, στο τελος κατι μενει" κι εμεις το παιζουμε κυανοκρανοι ενω δεν ειμαστε στην μεση αλλα ειμαστε η αλλη ακρη που δεχετε ολη αυτη τηξ επιθεση. Τιμη και υποληψη ειχαμε και θα εχουμε. Η σταση αυτη ομως οταν δεν εκτιμαται απο πουθενα και κανεναν (δες τελευταια και κειμενα δηθεν αντικειμενικων) ειναι μια σκετη κουταμαρα τελικα.

raspilot - 25/4/2019 09:02

30.000 μπορεί να ελέγξει η αστυνομία???? Ναι στανταράκι , αυτοί δλδ που μας ρίχνανε στο ψαχνό χωρίς καμιά πρόκληση? Ή αυτοί που μας τα δείχνανε και μας έκαναν κ## δάχτυλα στην έξοδο??

Sotiris1924 - 25/4/2019 06:56

Να μην γίνει τελικός. Να το παίξουνε κορόνα γράμματα

zlatan21 - 24/4/2019 23:46

χωρις κοσμο. δεν εχω καμια διαθεση να φαμε παλι 3 αγωνιστικες, και να μη πιασει τοπο παλι το διαρκειας...


ΥΓ. τα μπλουζακια στην απονομη να λενε "Ύβρις-Άτη-Νέμεσις-Τίσις"

alex_21 - 24/4/2019 21:57

Από το να έρθουν πάλι οι Σέρβοι και να έχουμε ντραβαλα εκδίκηση και μείον χίλιες φορές κάνεις

aris1924 - 24/4/2019 20:44

Στο Ελλαδιστάν εν έτει 2019 σε οκτώ αγώνες της Σούπερ;;; Λίγκα κόβονται τόσα εισιτήρια όσα σε ένα παιχνίδι την β κατηγορίας στην Αγγλία, οι τελικοί κυπέλλου διεξάγονται κεκλεισμένων των θυρών λόγω αντιπαλότητας εκτός ορίων και το βαρέλι δεν έχει πάτο

Manwlhs - 24/4/2019 20:32

Kρίμα, αλλά τουλάχιστον θα αποφύγουμε το ξύλο και τα χημικά κατά ανύποπτων Ενωσιτών, πριν και μετά τον αγώνα.

Fotis_Oik_MONO_AEK - 24/4/2019 19:22

Εμένα πάλι γιατί κάτι μου λέει ότι η επόμενη "πρόταση " του "υπουργού" θα είναι ο τελικός να διεξαχθεί εκτός Ελλάδος αφού πρώτα περνάει η γραμμή το να γίνει χώρις κόσμο ώστε να μην υπάρχουν αντιδράσεις στο να γίνει εκτός Ελλάδας ? Φυσικά "για το καλό του ποδοσφαίρου" που στην Ελλάδα δεν είναι ικανό το κράτος να διοργανώσει ούτε καν ένα τελικό κυπέλλου κ να διασφαλίσει την ασφάλεια των πολιτών του .

michalis - 24/4/2019 20:16

Έτσι όπως μας έχουν συνηθίσει να ενεργούν οι πολιτικοί δεν είναι καθόλου απίθανο αυτό που γράφεις

Κωνσταντίνος®21 - 24/4/2019 20:04

Πολύ κρίμα, να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Ακόμα θυμάμαι, τον τελικό με τον Ολυμπιακό, όπου έγινε υπό αυτές τις συνθήκες και μου φέρνουν στο μυαλό, μόνο θλίψη. Καταλαβαίνω, ότι υπάρχει ένα πυρηνικό κλίμα ανάμεσα στις 2 ομάδες, αλλά δεν είναι ωραίο, να βλέπεις σε τελικό ένα άδειο στάδιο.

michalis - 24/4/2019 20:15

Ούτε είναι ωραίο, επίσης, να μην μείνει τίποτα όρθιο στο ΟΑΚΑ και μετά να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα με μείον βαθμούς και να ξαναδούμε την ΑΕΚ από κοντά στην παρέλαση.

Κωνσταντίνος®21 - 24/4/2019 20:37

@michalis


Φίλε μου, Μιχάλη. Δεν διαφωνώ, σε αυτό που λες. Απλώς, ένας τελικός θεωρείται γιορτή. Ναι, υπάρχει μία έχθρα με τον ΠΑΟΚ. Παρόλα αυτά, πέρσι, τουλάχιστον μέχρι να δεχθούμε το 2ο γκολ, επεισόδια δεν έγιναν και κυρίως μεταξύ οπαδών μας και του ΠΑΟΚ.... Συνέχεια

Μέσα, στο ΟΑΚΑ, κατάφεραν να κρατήσουν σε αποστάση τους δικούς μας, από τους ΠΑΟΚτζήδες. Εξάλλου και με 30.000 κόσμο να γίνει (στο σύνολο φυσικά), πόσοι πιστεύεις πως είναι οι μπαχαλάκηδες;

EyeofEagle - 24/4/2019 19:05

Συγνώμη, πιστεύεται τοσοι πολλοι ότι όντως θα σηκώσουμε το κύπελλο φετος με αυτα που βλέπουμε?

Κωνσταντίνος®21 - 24/4/2019 20:10

@EyeofEagle


Αυτό, κανείς μας δεν μπορεί να το ξέρει. Είναι ένα ματς, όπου μπορούν να συμβούν πολλά. Μπορεί ο ΠΑΟΚ, να βρεθεί σε κακιά μέρα. Πέρσι, εμείς ήμασταν οι πρωταθλητές, όμως στον τελικό, ήμασταν άφαντοι. Μπορεί, να προκύψει κάποιος τραυματισμός, πολλά μπορεί.... Συνέχεια

Δεν γίνετε, να ξέρεις από πριν, ποιος θα το πάρει. Είναι αδύνατον. Μπορεί η ΑΕΚ, να βγάλει ψυχή και επί 90 λεπτά, να πατήσει τον ΠΑΟΚ. Δεν το ξέρουμε αυτό. Αλλά το ότι υπάρχει αμφισβήτηση επειδή χάσαμε, από την ΑΕΛ, είναι παράλογο.


Και πριν 3 εβδομάδες, στην Ξάνθη, τους πατήσαμε. Ξεκινήσαμε δυνατά, φάγαμε γκολ και το γυρίσαμε. Εκεί, όμως δεν μετράει γιατί ο αντίπαλος, ήταν αδύναμος. Με την Λαμία, τα φέραν έτσι οι συγκυρίες και φέραμε ισοπαλία. Τώρα χάσαμε. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο.

Κωνσταντίνος®21 - 24/4/2019 20:04

Πολύ κρίμα, να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Ακόμα θυμάμαι, τον τελικό με τον Ολυμπιακό, όπου έγινε υπό αυτές τις συνθήκες και μου φέρνουν στο μυαλό, μόνο θλίψη. Καταλαβαίνω, ότι υπάρχει ένα πυρηνικό κλίμα ανάμεσα στις 2 ομάδες, αλλά δεν είναι ωραίο, να βλέπεις σε τελικό ένα άδειο στάδιο.

yellowvest - 24/4/2019 19:10

Η καλύτερη δουλειά .Με τέτοια αστυνομία κάθε ματς άνετα μετατρέπεται σε αρένα και για κερασάκι ρίχνουν ληγμένα χημικά .

per21george - 24/4/2019 18:41

Ο υπουργός δεν θέλει κόσμο για να προφυλάξει τον ΠΑΟΚ και το πρωτάθλημα του, αν για οποιοδήποτε λόγο κάνουν φασαρία Ολυμπιακός θα επιδιώξει να τιμωρηθεί με αφαίρεση βαθμών από φέτος που μπορεί να σημαίνει χάσιμο και πρωταθλήματος

per21george - 24/4/2019 18:52

Ολυμπιακός θα επιχειρήσει να μην επικυρωθεί η βαθμολογία άλλωστε νομίζω έχει ασκήσει βέτο να γίνει πρώτα το παιχνίδι του τελικού

Constantinoupoli86 - 24/4/2019 19:03

Για αυτόν ακριβώς το λόγο, και επειδή υπάρχει ενδεχόμενο προβοκάτσιας να γίνει ο τελικός χωρίς κόσμο. Δεν είναι όμορφο, είναι θλιβερό όμως εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα αυτή είναι η μόνη λύση. Προτιμώ να παίξω του χρόνου στην Ευρώπη και να ξεκινήσω το πρωτάθλημα χωρίς αφαιρέσεις παρά να γίνει ροντέο πάλι στις εξέδρες και να προσπαθούμε να σώσουμε τα ασυμμάζευτα.

kastos21 - 24/4/2019 18:40

η καλυτερη λυση !!!

sithlord - 24/4/2019 15:59

Εγώ αδέλφια που μένω στη Θεσσαλονίκη δεν θα πάω πουθενά το Πάσχα γιατί κρατάω τα λεφτά μου για να κατέβω -εάν βρω εισιτήρια- στο τελικό μαζί με τον γιο μου (14 χρόνων). Μιλάμε για τουλάχιστον 500 ευρώ έξοδα για όλο το Σαββατοκύριακο. Ωστόσο, φοβάμαι μήπως το παιδί ξενερώσει και τρομάξει από τους ζμπαοκτζήδες αλλά και τους δικούς μας κάφρους και αντί να βιώσει το μεγαλείο της ΑΕΚΑΡΑΣ σιχαθεί το Ελληνικό Ποδόσφαιρο και πάψει να ασχολείται. Πιστεύω ακράδαντα ότι το κύπελλο θα το σηκώσουμε... Συνέχεια αρκεί να μας αφήσουν ακόμα και κάποιοι από τους δικούς μας οπαδούς.

gi_k - 24/4/2019 18:29

Φίλε μου συμβουλή: κράτα στην άκρη όσα φράγκα θες, αλλά ρίχ' τα για τίποτε άλλο (διακοπές Πάσχα, διακοπές καλοκαιριού, whatever), παρά για τον τελικό Κυπέλλου. Δυστυχώς το κλίμα είναι άσχημο, όσο και να κάνουμε wishful thoughts. Οι δε κάφροι (και των δύο μεριών) δε χαμπαριάσουν για άλλη μια φορά από τιμωρίες ομάδων, συλλήψεις (λέμε τώρα) κλπ. Είμαι 36 και προσωπικά, αν είχα παιδί, δε θα το σκεφτόμουν καν να το πάρω μαζί μου σε τέτοιο ματς. Και βασικά, και να έμενα Ν. Ηράκλειο ξέρω 'γω, δίπλα στο ΟΑΚΑ,... Συνέχεια δε θα πήγαινα ούτε εγώ ο ίδιος. Για μενα, αν κάνουν το λάθος και δώσουν 15.000 και στους 2, όπως προτείνει η Αστυνομία, δίνω ένα 70%+ πιθανότητα να γίνουν επεισόδια. 30.000 σύνολο είναι αρκετά μεγάλο νούμερο και πολύ βολικό για τους κάφρους να κάνουν τα δικά τους για 3η σερί χρονιά (βασικά θεωρώ ότι στο μυαλό τους, όσο υπάρχει τέλος πάντων, είναι λουκουμάκι αυτή η ποσότητα κόσμου για τους σκοπούς τους).


Να πάω σε τέτοιο ματς και να έχω συνέχεια το μυαλό μου (από νωρίς, πριν μπω μέχρι να βγω από το γηπεδο) στους διπλανούς μου, στο αν θα πεταχτεί κάτι προς το μέρος μου, στα χημικά... Μπααα, ας τα περάσουν άλλοι, κρατάω τα φράγκα μετακίνησης/εισιτηρίου/φαγητού/ποτού κλπ και κάνω 2-3 μέρες παραπάνω διακοπές το καλοκαίρι ξέρω 'γω ή 3-4 ταβέρνες με τσίπουρα και παρέα, παρά αυτό.

Αυτα τα λίγα...

Κωνσταντίνος®21 - 24/4/2019 20:17

@gi_k


Φίλε μου, αν και σε ορισμένα σημεία έχεις κάποιο δίκιο, δεν είναι απολύτως σωστή η άποψη σου. Λες, ότι άμα γίνει με 15.000 και στους 2, υπάρχει 70%+ πιθανότητα, να γίνουν επεισόδια. Ουσιαστικά, υπονοείς πως θα βρεθεί στο ΟΑΚΑ, 30.000 κόσμος, για να κάνει επεισόδια.... Συνέχεια

Αυτό, είναι ανήκουστο. Στον Βόλο, δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να βρεθώ, αν και ξέρουμε όλοι τι έγινε. Πέρσι, όμως, ήμουν μέσα. Όταν δεχτήκαμε, το 2ο γκολ, που άρχισαν οι δικοί μας, να πετάνε τις φωτοβολίδες προς τα ΜΑΤ, στην θύρα 3 και βγήκα απ'έξω για να φύγω, ο περισσότερος κόσμος, που είδα και έτρεχε, δεν ήταν χούλιγκανς, αλλά απλώς κόσμος, που πήγε να δει έναν τελικό.


Πραγματικά, πιστεύω, πώς από αυτούς τους 30.000, που θα είναι (δεν το ξέρουμε, αν θα είναι σίγουρα βέβαια) οι χούλιγκανς, δεν νομίζω να είναι η πλειοψηφία. Πραγματικά, πιστεύω, πώς ίσως και να είναι από τους 30.000 μαζί, οι 3.000 με 4.000 και πάλι νομίζω, πώς υπερβάλλω.

gi_k - 24/4/2019 21:16

Όχι φίλε μου, λάθος το κατάλαβες αυτό που είπα. Δεν εννοούσα ότι θα πάνε 30.000 κόσμος να κάνουν επεισόδια. Σε αριθμό, τους κόβω κάπου εκεί στις 2.500-3.000 πάνω κάτω - άντε, όχι όλοι οι 3.000 τέρμα καμένοι, αλλά με προδιάθεση για επεισόδια και πάνω. Απλά, για τους κάφρους είναι ιδανικός αριθμός οι 30.000 σύνολο, γιατί μπορούν άνετα να χωθούν μέσα και να τη σκαπουλάρουν σε οποιαδήποτε στιγμή. Τα ξέρουμε πάνω κάτω το τι γίνεται κάθε φορά που γίνονται αυτά. Χάνονται μέσα στη μάζα (μέσα στους... Συνέχεια οργανωμένους πρώτα και μετά και μέσα στους απλούς, αφού "καθάρισαν") όταν κινδυνεύουν με κυνηγητό/λιντσάρισμα/σύλληψη. ε και μετά γεια σας...

ioannisgolisos - 24/4/2019 18:03

ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΚΟΡΗ, ΝΑ ΤΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΗΕΔΟ. ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕ ΑΤΡΟΜΗΤΟ, Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΙΝΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΟΥΛΟΓΚΑΝΟΥΣ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ, ΠΛΗΝ ΝΤΕΜΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕ, ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ... Συνέχεια ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΘΙΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΥ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΑΘΩΝ. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ; ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΕΚ;

dtsioux - 24/4/2019 17:38

Δυστυχώς αδερφέ κια ενώ οι τελικοί θα έπρεπε να είναι γιορτή για κάθε φίλαθλο εδώ τους καταντήσαμε πεδίο μαχών, εγώ που είχα πάει στον τελικό του Βόλου με αυτά που είδα να γίνονται όχι την κόρη μου δεν θα έπαιρνα αλλά ούτε και τον εαυτό μου θα πηγαινα.

Baval_21 - 24/4/2019 16:33

Κρατα τα λεφτα αδερφε να βαλεις αλλα τοσα του χρονου και να ευχεσαι η ΑΕΚαρα να προχωρησει Ευρωπη, να πας τον παιχταρα σου σε καμια ωραια πολη του εξωτερικου και να δει και ματς ευρωπαικο με την ΑΕΚαρα. Τα λεφτα που εδωσα φετος για να παω Μοναχο δεν τα μετανιωσα καθολου ουτε σεντ. Τα λεφτα και την ταλαιπωρια που φαγαμε περσι για να βρουμε εισιτηριο για τον τελικο ακομα τα κλαιω (και μιλαμε για διαφορα 500Ε εναντι 25Ε αν θυμαμαι καλα).

YellowTank - 24/4/2019 18:13

Θα περάσουμε ένα ωραίο καλοκαίρι, τσιπς, μπύρες θα διαβάζουμε τα ονόματα που απασχολούν την ομάδα μας, θα βλέπουμε τα βίντεο τους και στις 31 Αυγούστου πάλι στα ίδια θα είμαστε.

YellowTank - 24/4/2019 18:14

Λάθος, αλλού ήθελα να το γράψω

Vasilis.A E K. HAIDARI - 24/4/2019 18:11

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΖΟΥΜΕ, ΕΝ ΕΤΙ ' 2019 ' ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΧΩΡΑ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ.....................ΟΜΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΜΟΙΡΑΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ '' Α Δ Ι Κ Ι Α '' ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΗΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ... Συνέχεια ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΒΙΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑ ΛΟΓΟΥΣ................... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΑΝ ΧΘΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ δηλ. '' ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ '' ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΛΥΘΕΙ '' Χ Θ Ε Σ ''....................ΦΙΛΕ ''ΖΑΠΑΤΙΣΤΑ 21 '' ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΗ ............Α Ε Κ Α Ρ Α ..ΤΕΛΟΣ..

dr_Gonzo_21 - 24/4/2019 18:06

Βλεπω να το σηκωνουμε παλι σε αδειες κερκιδες οπως το 2016..

aekaratiskardiasmou - 24/4/2019 17:20

ναι, και αν πάρουμε το κύπελλο να πανηγυρίσουν πάλι μόνοι οι παίκτες μας,όπως με τον Ολυμπιακό. Τι λέτε ωρέ!! Είμαστε ήδη η ομάδα που έχει πανηγυρίσει σε άδειο γήπεδο. Μην ξαναγίνουμε!!! Την ανικανότητα της επο και της αστυνομίας που ούτε ελέγχους δεν κάνουν, δεν θα την πληρώνουν οι φίλαθλοι κάθε ομάδας!!!

ioannisgolisos - 24/4/2019 18:05

ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΟΠΑΔΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΑΕΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΥΣ ΜΑΣ; Τ Ι Π Ο Τ Α.

GGAEK - 24/4/2019 18:02

Αν είναι να γίνει χωρίς κόσμο, να πάμε χαριλάου. Να το σηκώσουμε στα μούτρα τους μέσα στο χωριό τους και να γίνει σίγουρα μανούρα με τα σκουλήκια απ όξω να γουστάρουμε....

Thomas11 - 24/4/2019 17:37

μπορεί να είναι και καλύτερα ....ας το δούν άδειο το γήπεδο να γελάει όλος ο Κόσμος!!!! αφού ειναι ανίκανοι να γμν τις παραβατικές συμπεριφορές ....ΟΛΕΣ...άμεσα και οριστικά...καλά να Πάθουν ..καλά να Πάθουμε


βόλος 3οοο οπαδοί μας επιστερεφουν πριν το ματς!!!! και ο αγώνας γίνεται ....αλλά τι να πεις εδώ οι... Συνέχεια άλλοι θέλουν να συνεχιστεί με οπλο στο χορτάρι ...δεν τιμωρούνται οι γβρ που τα σπάνε στηνΠάτρα δεν τιμωρείται ποτέ κανεις με τον ίδιο τρόπο που τιμωρειται ο άλλος για το ίδιο παράπτωμα .ακ αυτό ειναι Εσκεμμένο για να μας κρατάει σε επίπεδο Ζιμπάμπουε σχηματικα το λέω γιατί μάλλον και εκει... καλύτερα θα ειναι με τους νόμους

Sakis-Karditsa - 24/4/2019 17:37

ΠΑΡΟΙΜΟΙΕΣ


Οταν η νυφη δεν θελει να ζημωσει ολοι τη μερα κοσκιναει !!


Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια !!... Συνέχεια

Ετσι και η κυβερνησεις τεως νυν και επομενες , οταν δεν θελουν να καθαρισουν κατι . Στο παρων θεμα του ποδοσφαιρου κανουν τη διωργανωση χωρις κοσμο, γιατι να χαλασουν τις καρδιες του , και να χανουν και τους αποπροσανατολιστες για επικαιρα θεματα οταν τους χρειαζονται ?( πολιτικα ) γιατι να βαλουν στο χερι ολους αυτους που διμιουργουν επεισοδια , εντος εκτος γυπεδον εξαρχειων κλπ .


Τη μερα του τελικου λεω να παρω κανενα υπνακο , ετσι και αλλιως το κοβω να ειναι δωμενο ξανα στα ζπαοκια , και φταιχτης παντα η ΑΕΚ ,οπως στο βολο , Πενηντα Πενηντα δεν υπαρχει πιθανοτητα καμια , μονο ο Μπουλας στη σειρα επαιζε κατ'αυτο τον τροπο .

dim21kpatissia - 24/4/2019 16:30

Έτσι πρέπει

ZAPATISTA21 - 24/4/2019 16:02

Καντε το να πάτε μόνο εσεις στα επίσημα ..Σούργελα...Αυτά τα μηδενικά θελουν...Μουντιάλ..

Η λογική τους -------> Είμαστε άχρηστοι ας κλεισουμε το γήπεδο ποιος τρέχει.....Είναι πιο επικίνδυνοι και κανουν μεγαλύτερο κακό στο ποδόσφαιρο απο τους Hooligans.

Constantinoupoli86 - 24/4/2019 16:30

Αδερφέ μου καλά τα λες, αλλά δεν θα ήτανε κακό να κάνουμε κι εμείς την αυτοκριτική μας ως οπαδοί. Από τη μία κατηγορούμε την αστυνομία ότι δεν μπορεί να επιβάλλει την τάξη και από την άλλη δεν τη θέλουμε μες το γήπεδο. Οι οργανωμένοι σύνδεσμοι καλύπτουν τους μπαχαλάκηδες αντί να τους διώξουν δια παντός. Αφού δε βάζουμε μυαλό έτσι θα πάει το πράγμα, εκτός κι αν προτιμάς να τιμωρείται η ομάδα για τον κάθε ένα ανεγκέφαλο που κάνει χαζομάρες για το κομμάτι του και για να κοκορεύεται. Το... Συνέχεια παραμικρό να γίνει στον τελικό, έστω κι ένας να πετάξει έναν αναπτήρα, αυτομάτως τα επόμενα 2 χρόνια δεν παίζουμε Ευρώπη. Αφού λοιπόν τα κάναμε έτσι με τον Άγιαξ, και αυτός με τη μολότοφ δεν "βρέθηκε" (δηλαδή κάποιοι τον καλύπτουν) εγώ θα λέω, όσον αφορά τους δικούς μας οπαδούς οι παοκτζήδες ας κόψουν το λαιμό τους ποσώς με ενδιαφέρει, κανένα εισιτήριο σε ΑΕΚτζή. Μας πονάει όλους αυτό και πρώτα απ' όλα αυτούς που έχουμε διαρκείας, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Ίσως έτσι συνετιστούν έτσι οι οργανωμένοι και διαλύσουν αυτές τις μικροσυμμορίες που δημιουργούνε τα επεισόδια. Επίσης ποιος μου λέει εμένα ότι καμιά 30αριά μπαοκτζήδες προβοκάτορες δεν θα φορέσουν διακριτικά της ΑΕΚ να μπουκάρουν μέσα στο γήπεδο, ποιος θα τους ελέγξει στην είσοδο; Οι σεκιουριτάδες που πετάνε χαρταετό;

Thomas11 - 24/4/2019 17:40

εγω αδελφέ κοιτάζω τον εαυτό μου δεν μπορώ να τρέχω στους συνδέσμους και να επιβάλλω την τάξη ...αυτό το κάνει η αστυνομία ότνα παρουσιάζεται ..αμεσα ! σύλληψη δικαστήριο τέλος ....@ και να δεν μπορεί να το πει ΔΥΝΑΤΑ και να μην ξαναρθει γήπεδο ...να ΠΕΤΑΞΕΙ το μπαλάκι στις ΠΑΕ που έχουν το προιον ...@ αλλιώς ΄τιποτα αυτό το κουρελόποσδόσφαιρο και πολύ μας πάει καλά τιο είπε ο zapatista21 "Σούργελα...Αυτά τα μηδενικά θελουν...Μουντιάλ.."

Constantinoupoli86 - 24/4/2019 18:50

Δεν θα επιβάλλεις την τάξη εσύ ή εγώ. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Οι αρμόδιοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, δηλαδή η ΠΑΕ να πιέσει τους οργανωμένους να δώσουν τα ονόματα των ταραξιών, η αστυνομία να τους εντοπίσει και να τους συλλάβει, και η δικαιοσύνη να τους δικάσει. Δεν είναι δουλειά του κόσμου αυτή, δεν μπορώ να αυτοδικήσω εγώ ή εσύ ή ο οποιοσδήποτε! Να μην τα ρίχνουμε όλα στο κράτος, για να κάνει το κράτος σωστά τη δουλειά του σε αυτό πρέπει και οι εκάστοτε... Συνέχεια φορείς να βοηθήσουν από το να πετάνε το μπαλάκι στην εξέδρα, καλώς ή κακώς. Στην Αγγλία, την Ισπανία και οπουδήποτε αλλού τα έχουνε λύσει αυτά, γιατί οι σύνδεσμοι έχουν αποφασίσει ότι θέλουν να βλέπουν ποδόσφαιρο και όχι να παίζουν ξύλο (στο μεγαλύτερο μέρος τους τουλάχιστον). Όσο χαϊδεύουμε τα αυτιά σε μπαχαλάκηδες το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί, δε μπα να έχει το κράτος την καλύτερη νομοθεσία και η αστυνομία να είναι άψογη στα καθήκοντα της. Ας μη γελιόμαστε, είμαστε εμείς που δε θέλουμε να αλλάξουν τα πράγματα. Ένας συνοπαδός μας σε άλλο άρθρο είπε ότι ο τελικός είναι πόλεμος και να παν οι "μάχημοι", και πήρε likes. Είπατε κάτι;

Baval_21 - 24/4/2019 16:54

Ποια αστυνομια φιλε, πλακα κανεις; Αν ηθελαν πραγματικα εναν εναν εξω απο τα σπιτια τους θα τους επιαναν ακομα και αυτη τη στιγμη. Ξερουν ποιοι ειναι , που συχναζουν τι κανουν ακομα και αυτη την ωρα που γραφουμε εδω μεσα. Η αστυνομια θα επρεπε να βρισκεται στο γηπεδο για να τους ρωταμε προς τα που πεφτει η θυρα μας ,αντε το πολυ πολυ να συγκρατει κανεναν πιωμενο που ξεφευγει λιγακι κι οχι να καταστελλει. Αυτο θα γινοταν αν ηθελαν οι πολιτικοι, ελα ομως που δε θελουν και εγραψα παρακατω με... Συνέχεια παραδειγμα για ποιο λογο δε θελουν.

taxiss21 - 24/4/2019 15:20

Καλα αυτο δεν συμβαινει παγκοσμιως πουθενα. Αλλα τετοια ποδοσφαιρικη παιδεια εχουμε εδω οπου αντι να δουμε παιχνιδι οι περισσοτεροι πανε για ξυλο καρτερια και μαχαιρωματα. Πως να μην φοβασαι μετα να παει ενας οικογενειαρχης με το παιδι του να δει ενα παιχνιδι?

Baval_21 - 24/4/2019 16:29

Σου εκανα ντισλαικ μονο και μονο που ειπες οτι οι περισσοτεροι πηγαινουν να πλακωθουν . Ελαχιστοι ειναι αυτοι φιλε μπροστα στο λαο που εχουν οι 2 ομαδες. Αναλογικα αν το δεις δεν πλησιαζει ουτε το 1% χωρις καμια υπερβολη. Και αυτο ακριβως εινια το προβλημα, οτι ενω ειναι τοσο λιγοι το κρατος αδυνατει να τους απομονωσει και να προβει στις καταλληλες ενεργειες οπως σε καθε αλλο πολιτισμενο κρατος. Ο,τι ακριβως κανουν και στα Εξαρχεια. Ειναι 200-300 αντε 1000 απο καθε πλευρα και δεν μπορουν να... Συνέχεια τους κανουν καλα... Απλα φιλε ειναι οι χρησιμοι ηλιθιοι και δε θελει εναν τετοιο στρατο να τον εξοντωσουν. Και θα σου πω ενα παραδειγμα για να το καταλαβεις τι εννοω οι χρησιμοι ηλιθιοι. Θυμασαι τον τελικο ναμεσα σε εμας και τον Ατρομητο ετσι; Εγω τα επεισοδια τα εζησα απο μεσα μιας και πηγα δωματιακι απο νωρις να συνατνησω φιλαρακια μου απο Καβαλα. Τα επεισοδια ηταν φουλ στημενα καθως οι μπατσοι περασαν 2 λεωφορεια μας μπροστα απο τα κεντρικα του βαζελου της Λεωφορου, οι βαζελοι ειχαν στησει καρτερι (οι μπατσοι προφανως ενω τους εβλεπαν δεν εκαναν τιποτα) και λιθοβολησαν τα λεωφορεια των δικων μας και εφτασαν ποσα παιδια μεσα στα αιματα απο τα τζαμια κυριως. Το ειδαν οι δικοι μας,τρελαθηκαν και με το που βγηκαν εξω στο δρομο τους περιμεναν τα ΜΑΤ και εγινε πολεμος με χημικα. Οταν λεω πολεμος, πολεμος, επι πανω απο 1 ωρα μας βομβαρδιζαν, δεν προλαβαν οι δικοι μας ουτε 100 μετρα να κανουν προς τα πανω. Μετα απο αυτο αφησαν την πορεια μας ΧΩΡΙΣ συνοδεια να περασει απο τα κλαμπ του βαζελου σε Ζωγραφου και μια ακομα περιοχη που δε θυμαμαι και να τους καψουν τους συνδεσμους! Φυσικα εγω απλ ααυτπτης μαρτυρας και να πρακαλαω καποιους ανοητους να μην κανουν μαλακιες γιαιτ θα εχουμε νεκρους και απο τις 2 μεριες(σκαρφαλωναν σε μπαλκονια και πετουσαν μολοτοφ μεσα στους συνδεσμους) !!! ΜΕ το που βγηκαμε στο ποταμι λοιπον εσκασαν και τα περιπολικα και μια ολοκληρη κλουβα με ΜΑΤ απο διπλα μας, ηξεραν δλδ ακριβως που ημασταν, που κινουμασταν και τι ακριβως συνεβαινε στο διαβα της πορειας. Φτασαμε λοιπον στο γηπεδο και ο πολεμος χημικων συνεχιστηκε τη στιγμη μαλιστα που αφου ετρωγες τα χημικα γιαιτ υποτιθεται η κατασταση ηταν επικινδυνη (ε βεβαια τρομερο προβλημα με τους Ατρομητους, παραδοσιακη κοντρα, τους εχουμε παρει ποσους τιτλους και μας εχουν στερησει αλλου τοσους) εμπαινες μεσα στο γηπεδο χωρις κανεναν ελεγχο. Εφτασε λοιπον η ωρα του αγωνα και μετα απο τετοιο κλιμα που καλλιεργηθηκε εγινε και ο,τι εγινε. Καταληξη ολου αυτου; Στο τελος ολη την εβδομαδα αν θυμασαι παιζοταν εικονες απο τους αλητες τους χουλιγκανς που αμαυρωσαν τον τελικο κυπελλου που δινει το παρων ο ιδιος ο Προεδρος της Δημοκρατιας (wow θυμηθηκαν οτι υπηρχε ΠτΔ). Εκεινη την εβδομαδα βεβαια υπογραφοταν το 2ο μνημονιο αλλα πρωτη ειδηση ηταν τα επεισοδια... Και οποιος καταλαβε καταλαβε (δεν νομιζω να ειναι πολλοι αυτοι που δεν καταλαβαν).

aggelo21 - 24/4/2019 16:28

Εν όψει εκλογών τρέμουν το κόστος που θα έχουν τα όποια επεισόδια ενδεχομένως γίνουν, οπότε εκ του ασφαλούς προτιμούν έναν τελικό χωρίς κόσμο. Πολιτική έγινε και το ποδόσφαιρο. Η γιορτή και η χαρά του τελικού πήγαν περίπατο...

PearlJam - 24/4/2019 16:11

Τέτοιοι που είμαστε, τέτοιοι τελικοί μας αξίζουν. Διορθώθηκε κάτι από τους τελευταίους τελικούς; Πάρθηκε κανένα νέο μέτρο; Ψηφίστηκε νέος νόμος; Γιατί λοιπόν να γίνει με κόσμο; Ξέρουμε μόνο να διακόπτουμε το πρωτάθλημα 1-2 εβδομάδες μόλις γίνει κάτι πολύ "χοντρό"...

Θέλουμε μετά να σώσουμε και την Ελλάδα. Εδώ το ποδοσφαιράκι δεν μπορούμε να διορθώσουμε...

taxiss21 - 24/4/2019 16:26

Σωστος περλ τζαμ. Δυστυχως οι αρμοδιοι δν ξερουν καν πως να διαχειριστουν τους μπαχαλακηδες. Ουτε και οι ιδιες οι ΠΑΕ βοηθουν σε αυτο να συμπληρωσω εγω. Εντωμεταξυ οταν ο ενας προεδρος δυναμιτιζει το κλιμα με το εκδικηση και για τα δηθεν κλεμμενα και ολα τα παρελκομενα επισης ειναι προπαγανδα στους οπαδους τους αντι να χαρουν την φιεστα τους οως να μην περιμεμεις μετα βιαιους ουγκανους ετοιμους για πολεμο?

KMYLOS21 - 24/4/2019 16:04

Μην τον κανετε καθολου στο τελος.Μας τα εχετε ζαλισει.Κρατος της πλακας.

diogeo - 24/4/2019 15:57

Ξεφτίλα δίχως όριο.ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ να απομονώσουν τους λίγους που κάνουν τα επεισόδια εις βάρος πάντοτε των πολλών.

Φοίνικας - 24/4/2019 15:57

Φυσικά και είναι επίφοβο να γίνει τελικός με κόσμο. Και πως να γίνει ρε μάγκες? Ο Βασιλειάδης σκέφτεται (λογικά) να το κανει κεκλεισμένων αλλά δεν σκέφτεται (παραλόγως) να μαζέψει όσους πολώνουν το κλίμα εδώ και 2 χρόνια με κάθε μα κάθε ευκαιρία.


Όταν βγαίνει ο Σαββίδης και βρίζει την Αθήνα σε μια ημέρα που απλά θα έπρεπε να χαίρεται, και όχι... Συνέχεια μόνο δεν γίνεται αντικείμενο κριτικης, αλλά αποθεώνεται και για την δήθεν διακρτιική του παρουσία (έλεος δηλαδή), όταν όλοι οι παίχτες, παράγοντες και προπονητες από τον παοκ σε κάθε συνέντευξη για τα επινίκια αντί να ασχολούνται με το επίτευγμά τους μιλάνε για εκδικήσεις και κλεμμένα και πάει λέγοντας (ποια κλεμμένα ρε φουκαράδες που μια ζωή ξεκινάγατε με στόχο στην καλύτερη να βγείτε στο Ουέφα) περιμένει κανείς να ηρεμήσει το κλίμα?


Από την μια έχεις τα ασπρόμαυρα πρόβατα που το έχουν πέσει στην προπαγάνδα και έχουν στα αλήθεια πιστέψει ότι υπάρχει ΠΟΚ που συμμάχησε για να σταματήσει τον τεραστιο παοκ εδώ και 35 χρόνια με αποτέλεσμα να τρέφουν μίσος για οτιδηποτε δεν ειναι παοκ, κι από την άλλη έχεις εμας που (λογικα ρε φιλε στο τελος τελος) με οσα εχουμε δει και ακουσει 2 χρονια τωρα ακουμε απλα το ονομα τους και βγαζουμε καπνους απο τα αυτια.


3 χρονια τωρα η ΑΕΚ (επισημη και ανεπισημη) κραταει τους τονους χαμηλα ή προσπαθει να τους ριξει οταν ανεβαινουν, στα πλαισια αυτα εχει (κακως για εμενα) αφησει τονους λασπης και χυδαιολογιας αναπαντητους, οι αλλοι ανενοχλητοι σπερνουν μισος και τσιτωνουν το κλιμα με καθε (μα καθε) ευκαιρια, κι ο Βασιλειαδης σου λεει θα κανω το ματς χωρις κοσμο κι ολα καλα. Λυθηκε το προβλημα ετσι κυρ υπουργε? Μαζευτε τους χαϊδεμένους σας επιτελους και θα δεις πως σε λιγους μηνες θα αλλαξουν και τα δεδομενα.

sithlord - 24/4/2019 15:48

Εννοείται πως ο τελικός πρέπει να γίνει με κόσμο αλλά, αναρωτιέμαι, εμείς ποτέ θα κάνουμε την ειλικρινή αυτοκριτική μας; Φέτος θα παίξουμε δυο αγώνες προκριματικά Ευρώπης κεκλεισμένων θυρών ενώ στο πρωτάθλημα.τιμωρηθηκαμε με -3 βαθμούς. Ως ποτέ θα αφήνουμε. Α μας «βιάζουν» 50-100 ανεγγέφαλοι.

Θέλω στον τελικό να είμαστε δίπλα στην ομάδα αλλά αν αυτό σημαίνει νέες τιμωρίες γιατί κάποιοι... Συνέχεια θέλουν κάνουν του κεφαλιού τους καλύτερα χώρος κόσμο. Μαύρισε με όσο θέλετε...

aLiGaToR_21 - 24/4/2019 15:44

Και μετά θέλετε να διοργανώσεται και το Μουντιάλ!!!!!

Constantinoupoli86 - 24/4/2019 15:43

Χωρίς κόσμο να γίνει. Δεν θα βγάλουμε καρκίνο πάλι!

aekavadas - 24/4/2019 15:37

Αν νιώθουν ανίκανοι να κάνουν έναν τελικό με κόσμο,τότε καλύτερα να γίνει κάπου στο εξωτερικό πχ Γερμανία που έχει και πολλούς ομογενείς.Θα γίνουμε βέβαια ρεζίλι για άλλη μια φορά στη χώρα που θα πάμε αλλά τελικός χωρίς κόσμο δε γίνεται..

marios69 - 24/4/2019 15:25

Άμα θέλετε και πενήντα χιλιάδες να έχει ο τελικός δεν θα ανοίξει ρουθούνι. Πρέπει κάποια στιγμή να πάμε παρακάτω. Με το να κάνετε τελικούς με άδεια γήπεδα δεν είναι λύση. (Μου θυμίζει το ρητό :πονάει χέρι κόψε χέρι, πονάει πόδι κόψε πόδι, κάντε κάτι! )

aekpiraeus - 24/4/2019 15:24

Έλεος.... Ένα κράτος της πλάκας δεν μπορεί να διοργανώσει έναν ποδοσφαιρικό αγώνα....

michalis - 24/4/2019 15:22

Προκειμένου να μην έχουμε τον κίνδυνο να ξεκινήσουμε με αφαίρεση βαθμών στο επόμενο πρωτάθλημα καθώς και τιμωρία έδρας, καλύτερα να γίνει χωρίς κόσμο και να το πανηγυρίσουμε όλοι μαζί στη Νέα Φιλαδέλφεια

konan - 24/4/2019 15:17

Καλύτερα

Matoulis - 24/4/2019 15:15

Αν είναι έτσι καλύτερα να μην γίνει ποια η ουσία;Οι τελικοί παντού είναι γιορτή και εδώ για μερικούς θεριακληδες γίνεται όχι γιορτή αλλά αηδία!!!Έξω οι καφροι από τα γήπεδα!

GEORGE78 - 24/4/2019 15:15

Όχι καλυτερα πέτρα ψαλίδι χαρτί στις 3 νίκες. Να έχει και λίγο αγωνία.

rolling eyes - 24/4/2019 15:13

Μοιράστε ανακατεμένα εισιτήρια στον λαό randomly να κάτσουμε όλοι μαζί να το γεμίσουμε και δε θα γίνει τίποτα.

zormpas49 - 24/4/2019 15:08

Κορωνα-γραμματα ποιος θα το πάρει να ησυχάσουμε με τις @#@@@ες σας.

ΕΠΟΜΕΝΟ