149 ΣΧΟΛΙΑ

Δυο εξτρέμ ''σφαίρες'' ζήτησε ο Μανόλο

Δυο πολυ γρήγορους ακραίους επιθετικούς θέλει ο Χιμενεθ για να μπορέσει να παίξει ωραιότερο ποδόσφαιρο, εντολή Μελισσανιδη σε Λυμπε να προχωρήσει γρήγορα


Και μετά τις χθεσινές συζητήσεις, φουλ για να υλοποίηση των μεταγραφικών στόχων. Ό,τι έπρεπε να ειπωθεί μεταξύ διοίκησης και προπονητή ειπώθηκε. Από εδώ και πέρα προχωράμε ώστε να έρθουν οι κατάλληλοι ποδοσφαιριστές για να δούμε μία καλύτερη ΑΕΚ του χρόνου. Αυτό που ζητάει και επιθυμούν άπαντες είναι να παίξει η ΑΕΚ ωραιότερο ποδόσφαιρο και μέσα από την ομορφιά της να έρθουν και οι τίτλοι. Σύμφωνα λοιπόν με όσα ειπώθηκαν χθες στη συζήτηση με Μελισσανίδη ο Μανόλο Χιμένεθ ζήτησε να έρθουν στα Σπάτα δύο εξτρέμ "σφαίρες". Δυο πλάγιοι γρήγοροι επιθετικοί που θα δώσουν το κάτι διαφορετικό στην ομάδα. Μία επιθυμία του η οποία θα γίνει πράξη με τον Μελισσανίδη να δίνει εντολή στον Λυμπερόπουλο να προχωρήσει γρήγορα. 

Εν τω μεταξύ θα έχουμε και αποχωρήσεις φυσικά από το ρόστερ. Ο Γιάννης Γιαννιώτας θα αποτελέσει παρελθόν, ενώ πιθανό είναι να τον ακολουθήσει στην έξοδο και ο Τσόσιτς. 


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 15/5/2019 08:42

Για να γινουμε ομαδα πρωταθληματικη θέμε :

1. 2 εξτρεμ επιπεδου.....χμ......

2. 2 χαφ επιπεδου Χολτζχαουερ

3. 2 cb επιπεδου Μολεδο

4. Επιστροφη Βασιλαντωνοπουλου... Συνέχεια
5. Παραμονη Πονσε

6. Επιστροφη Αραουχο

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 16/5/2019 09:31

@ corfaek,


Φιλε ποιος ειπε οτι δεν θελουμε τον Μανταλο, τον Μπακασετα (για αλλαγη), τον Μπακακη ( Βασιλαντωνό σαν 2η λυση), τον Λιβαγια, τον Χουλτ, τον Λοπεζ, τον Τσιντωτα ( ο Μπαρκας θα κουνησει μαντηλι ), Σιμοες & Γαλανοπουλο ( σαν αλλαγες ), τον Αλμπανη , τον Τσίγκρυ (σαν αλλαγη) .....?????????????????/... Συνέχεια
Καλο θα ειναι πριν κριτικαρεις αρνητικα , να διαβαζεις προσεκτικα τα σχολια.

Και εδω μιλαμε για ΑΕΚ πρωταθληματικη και οχι δευτεροτριτη....

corfaek - 15/5/2019 18:26

Είναι δυνατόν να μην σας αρέσουν οι υπάρχοντες παίχτες και να σας αρέσει ο Βασιλαντωνοπουλος;;;;!!!

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 10:14

@ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21


Καλημέρα, Μήτσο. Καιρό, έχω να σε διαβάσω στα σχόλια, αν και σε θυμάμαι από παλιά, εντατικά εδώ. Παρόλα αυτά, με έχεις σε περίεργη φάση, με το σχόλιο σου. Λες, ωραία και καλά για να γίνουμε ομάδα πρωταθληματική, θέλουμε:... Συνέχεια

1. 2 εξτρέμ επιπέδου - Φυσικά και συμφωνώ


2. 2 χαφ επιπέδου Χολτσχάουζερ - Εδώ, έχω κάποιες ενστάσεις. Πρώτον, δεν χρειαζόμαστε 2 χαφ. Με 1 καλά ήμαστε. Δεύτερον, γιατί επιπέδου Χολτσχάουζερ και όχι, τον ίδιο; Η απάντηση, είναι πως δεν τον θέλει ο Χιμένεθ, αλλά κατάλαβες κιόλας, τι θέλω να πω.


3. 2 Σέντερ μπακ, επιπέδου Μολέδο - Πάλι, νομίζω υπερβολή. Εάν φύγει, ο Τσόσιτς, όντως αντί για 1 θέλουμε 2 σέντερ μπακ. Ο ένας, να είναι ο Βράνιες ή παρόμοιος του (δηλαδή δυναμικός και γρήγορος) και ο άλλος, κάποιος 3ο - 4ος. Πιστεύω, Βράνιες με Οικονόμου ή Τσιγκρίνσκι (εν'αλλάξ), δεν θα τα πάμε άσχημα.


4. Επιστροφή Βασιλαντωνόπουλου - Εδώ, είμαι πολύ κατά. Δεν γίνετε, να ζητάμε κάτι καλύτερο και να μας φαίνεται αρκετός, ο Βασιλαντωνόπουλος. Το παιδί, ήρθε την σεζόν 2015-16 και δεν έχει καταφέρει ακόμα, να μείνει στο ρόστερ της ομάδας (ούτε καν, να πάρει κάποιο παιχνίδι).


5 - 6 (τα βάζω μαζί). - Εδώ, θα γίνει το ένα από τα δύο. Είτε παραμονή Πόνσε, είτε επιστροφή Αραούχο. Δίνω 30% - 70%, πιθανότητες. Χωρίς, να ξέρω ότι σίγουρα θα γυρίσει ο Αραούχο, αλλά δεν το βλέπω, να μένει ο Πόνσε. Δυστυχώς.

artac_21 - 15/5/2019 16:33

Φίλε, για τον Χολτσχάουζερ έγραψε άλλος φίλος ότι πήγε στη Γκράσχόππερς και δεν έδειξε τίποτα. Γιατί λοιπόν νά 'ρθει σε 'μας;

blueplanet - 15/5/2019 17:38

Φίλε artac_21 διαφωνώ μαζί σου για την αξιολόγηση που κάνεις αναφορικά με τον Χολσχάουζερ.Με την Αούστρια Βιέννης πέρυσι ήταν η ψυχή και ο εγκέφαλος της ομάδας.Φέτος πήγε στην Γκρασχόπερς που ήταν άψογος στα καθήκοντα του.Σταμάτησε προ 1,5 μηνός να αγωνίζεται διότι τον άφησαν απλήρωτο.Μπορείς να δεις τους αγώνες της Γκρασχόπερς στο utube.Μακάρι να πάρουμε τέτοιον παικταρά.!!!

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 15/5/2019 15:40

@ Κωνσταντίνος®21 ( τετοιο ποδοσφαιρικο διαλογο γουσταρω !!! )


2. Προφανως και εννοω ή τον ξανθομπαμπουρα ή καποιον ισοτιμο και λιγο πιο γρηγορο για να κανει και κλικ στον

Μανωλο. Ομως οταν τραυματιστει ή απουσιαζει εν γενει, παιχνιδι με Σιμοες ή Γαλανό δεν γινεται,... Συνέχεια γιαυτο

ζητησα (απ τον Θεο)...2 .

3. Εδω διαφωνουμε. Λεω ναι σαφως σε Βρανιες που τον παω με 1000, ομως θα ηθελα και Μολεδο που εχει αλλα

χαρακτηριστικα. Δεν θεωρω οτι Τσιγκρινσκι ( λογω τραυματισμων και ενιοτε λαθων ) και ποσο μαλλον

Οικονομου οτι κανουν για βασικοι cb. (poly krima για μενα η απουσια Λαμπροπουλου)

4. Κι εδω διαφωνω γιατι θεωρω οτι δεν μπορεις να κανεις παντου υπερβασεις. Το μπατζετ θα ηταν τεραστιο.

Νομιζω οτι μαζι με Μπακακη αρκουν για φετος.

5-6. Θα δουμε , απλα θα ηταν ιδανικο και σαν διδυμο αλλα και σαν εναλλακτικη στα ακρα οσον αφορα τον

Αραουχο.

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 15:56

@ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21


2. Προσωπικά και εγώ πιστεύω, πώς ο Χολτσχάουζερ, θα ήταν ότι καλύτερο. Αλλά, μάλλον θα πάμε με παραμονή Άλεφ και απόκτησης ενός ακόμη. Πιστεύω, θα ήταν καλή ευκαιρία φέτος, να έρθει ο Γιάγιαλο, μετά τον υποβιβασμό της Παλέρμο, στην Serie C, αφού και αυτός είναι από τα ονόματα που ακούμε καιρό... Συνέχεια τώρα.


3. Προφανώς και κανείς, δεν θα λεγε όχι, σε Βράνιες και Μολέδο. Ο Βράνιες, μοιάζει πιο εφικτή λύση (αν και παραμένει δύσκολη), ενώ ο Μολέδο απλησίαστη. Αφού, είναι να φύγει ο Τσόσιτς, μας βλέπω να παίρνουμε τον βασικό που θα παίζει πότε με τον Τσιγκρίνσκι και πότε με τον Οικονόμου, που θα θελα τον Βράνιες. Όσο, για τον αντικαταστάτη του Τσόσιτς, πιστεύω θα είναι ο Πασαλίδης (χωρίς να λέω κάτι σίγουρο ή να το έχω διαβάσει). Όσο, για τον Λαμπρόπουλο, που τον εκτιμούσα στην Β', περισσότερο από τον Κολοβέτσιο, πιστεύω καλώς χώρισαν οι δρόμοι μας.


4. Εδώ, δεν θα λεγα αναγκαστικά να ξοδευτούν λεφτά, για την μεταγραφή (πέρα του συμβολαίου φυσικά). Ο Ροντρίγκο Σοάρες, της Αβές, που ακούστηκε πρόσφατα, θα 'ταν ιδανικός. Απ'όσο λένε, όμως θα δούμε τον Κλωναρίδη εκεί.


5 - 6. Εννοείται, πώς θα ήταν τρελό δίδυμο (αν και εγώ, δεν θα χρησιμοποιούσα τον Αραούχο, στα άκρα, διότι νιώθω ότι χάνεται). Θα έπαιζα, ένα 4-4-2 που προσπαθούσαμε φέτος, με τον Αραούχο δεύτερο επιθετικό και τον Πόνσε, κλασσικό σέντερ φορ.


Υγ. Χάρηκα πάρα πολύ, για τον διάλογο μας, που γίνετε σε κόσμια πλαίσια με τον καθένα να γράφει την άποψη του, ανεξάρτητα από το αν συμφωνούμε ή όχι, ο ένας με τον άλλον (δεν χρειάζεται εξάλλου). Έχουμε και μία διαφορά ηλικίας (εγώ, είμαι ο μικρότερος φυσικά χαχα), αλλά δεν μας στερεί το να ανταλλάζουμε απόψεις.


Υγ2. Respect, για την φώτο σου, με τον θρυλικό "Macho Man" Randy Savage.

mikesal - 15/5/2019 18:18

παιδια ο σιμοες δεν κανει ο κριστισιτς ειναι αργος αλλα ξερει πολυ μπαλα ο χολζζαουζερ με ποιον θα ειναι διδυμο?

με τον κριστισιτς? δυο αργοι μαζι?η με τον γαλανιπουλο.....πρεπει να ερθει εξαρι που αν ειναι αργο να ειναι μπουλντοζα και να ξερει μπαλα ,σαν τον ιγκλεσιας η σαν τον εμερσον που ειχαμε παλια να σε μαρκαρει ασφυκτικα και ο χολζχαουζερ δεν ειναι τετοιο εξαρι....

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 15/5/2019 16:06

θενξ μπρο ...

Live and Let Die - 15/5/2019 16:13

Μητσάρα, λείπεις...

1. Εξτρέμ, ναι οπωσδήποτε.

2. Χαφ έχεις ήδη Σιμόες, Γαλανό, Κρίστιτσιτς και έρχεται και ο μικρός Σάμπα. Με δεδομένο ότι ξεχνάμε Μοράν (ιδανικά) ψάχνουμε για ακόμα έναν που να παίζει 8άρι. Ο Χολτσχάουερ πήγε πέρυσι Γκρασχόπερς, αλλά δεν τα κατάφερε και μάλλον δεν υπολογίζεται.. Θα προτιμούσα κάτι καλύτερο όπως Ραντόγια που... Συνέχεια μενει ελεύθερος ή Φράνσον που είναι πιο ακριβή λύση.

3. Ιδανικά κι εκεί, με την προϋπόθεση ότι φεύγει ο Τσόσιτς, θες δύο σαν τον Βράνιες.

4. Βασιλαντωνό... τεσπά. Αλλά κι άλλο ένα ακραίο μπακ που να μπορεί να παίξει και αριστερά και δεξιά, για ακραίες περιπτώσεις όπου ξεμένεις όπως φέτος αριστερά.

5. Μακάρι, αλλά θα ματώσεις πολύ οικονομικά και δε νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα το άντεχε όχι μόνο η ΑΕΚ, αλλά και οι δύο άλλοι γαύροι.

ΥΓ: κάνε καμπάκ λέμε!

alouminoxarto - 15/5/2019 22:28

Περσι λέγαμε να μη φύγουν βρανιες, αραουχο, Λάζαρος, Γιόχανσον. Παίκτες που ήταν από τους κορυφαίους της ομάδας. Φέτος αντε να βρεις κορυφαίο εκτός του Πόνσε... παρολα αυτά οι παίκτες που αναβαθμίζουν την ομάδα μας δεν πρέπει να φύγουν. Και αυτοί είναι κατά τη γνώμη μου: Μπάρκας, μπακακης, τσιγκρινσκι, Λόπες, χουλτ, λιβαια, Μάνταλος κ μελλοντικά Γαλανόπουλος, Αλμπάνης. Δε λέω να είναι όλοι βασικοί αλλά να μείνουν στην ομάδα. Σιμοες κ μπακασετας έπρεπε να έχουν φύγει τελικά.... Συνέχεια Κριστισιτς πρέπει να μείνει για να αποδείξει τι μπορεί να κάνει. Οι υπόλοιποι θεωρώ είναι αναλώσιμοι και εύκολα αντικαθίστανται.

Constantinoupoli86 - 16/5/2019 02:07

Πρέπει να πουλήσεις και κάτι για να κάνεις ακριβές μεταγραφές, δεν γίνεται αλλιώς! Αφού ο Τσιντώτας έχει αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί επάξια στη θέση του βασικού τερματοφύλακα ας πωληθεί ο Μπάρκας αν έρθει δελεαστική προσφορά! Για Σιμόες συμφωνώ ότι ήταν λάθος η ανανέωσή του γιατί είναι δεδομένο ότι ο παίχτης έχει πιάσει ταβάνι στο τι μπορεί να προσφέρει και πλέον στα 30 του θα αρχίσει η κάθοδος, που ήδη την είδαμε στους μήνες που επανήλθε από το ψυγείο! Φαντάσου... Συνέχεια δηλαδή τα επόμενα χρόνια πως θα παίζει που δεν θα έχει και τα ενεργειακά αποθέματα, πέρα του ότι είναι κυρίως αμυντικογενής και δεν μπορεί να προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη του παιχνιδιού!

GeorgeKyr - 16/5/2019 00:11

Έναν αστερισμό για Σιμοες. Τα προηγούμενα χρόνια ήταν εξαιρετικός φέτος καμιά σχέση. Άρα πιστεύω ότι μια καλή χρονιά δεν πρέπει να τον κάψει.

Επίσης ο Κριστισιτς πιστεύω θα δείξει ακόμα περισσότερα.

Ελπίζω η μία σφαίρα να μην δηλωθεί ο Βασιλαντονοπουλος που καλώς να γυρίσει αλλά όχι σαν σφαίρα αλλά σαν επιπλέον λύση

mikesal - 15/5/2019 22:46

η πρωτη χρονια που ακουω καλα πραγματα πριν το καλοκαιρι.....εχει μαλλιασει η γλωσσα μου ποσα χρονια να λεει οτι ο σιμοες δεν κανει για βασικος....οτι χρειαζομαστε 4 εξτρεμ....οτι ο μανταλος χρειαζετε ανταγωνισμο στην θεση του....και ακουσα καποια καλα πραγματα σημερα απο τον κετσε....λοιπον ανακεφαλαιωνουμε......λιβαγια μανταλος μπακασετας χωρανε στην ιδια ενδεκαδα μονο σε 3-5-2 οποτε πουλαμε καποιον.....χρειαζοματε δυο εξτρεμ γρηγορα συν τους αλμπανη ντελετις.....μανταλος και... Συνέχεια μπακασετας μονο στο κεντρο του γηπεδου αλλιως πουλαμε.....ο μανταλος θελει ανταγωνισμο στην θεση του και το καλυτερο θα ηταν να παρουμε ενα δεκαρι απο λατινικη αμερικη....ο λιβαγια για μενα καλυτερα να πωληθει,σαν δεκαρι δεν μπορει και δεν γινεται να καθεται παγκο, και δεν τον βλεπω για βασικο επιθετικο του χρονου εκτος σκεφτονται να κανουν αυτον βασικο επιθετικο να προυν εναν ρεζερβα συν ενα δεκαρι για αλλαγη του μανταλου(και οχι ο λιβαγια σαν αλλαγη του μανταλου)....ο μπαρκας καλυτερα να πωληθει επειδη δεν δειχνει βελτιωση οχι γενικα αλλα στα αδυνατα του σημεια....χρειαζομαστε δυο στοπερ....ενα εξαρι μεταγραφη (συν εναν αλλαγη απο τους σιμοες γαλανοπουλο αλεφ....οποτε οι αλλοι δυο πωλουνται) και τα δυο οχταρια ας ειναι αρχικα κριστισιτς μπακασετας συν τον σαμπα μπαλαντερ και αν καποιος δεν τραβηξει αγοραζουμε και ενα οχταρι......

GeorgeKyr - 16/5/2019 00:07

Ο μέχρι πέρυσι Σιμοες είναι για βασικός με ένα 8αρι διπλα του.

Ο Μπακασετας γιατί ντε κ καλά να μείνει; 3 χρόνια με το ζόρι 10 καλά ματς. Καλά όχι να βγάλει μάτια. Όπου για πλάι δεν κάνει , δέκατο δεν είναι όταν κάνει μια στις 10 προσπάθεια για κάθετη κ 7/10 δίνει πίσω τη μπάλα. Για οχταρι βρίσκεις πολύ καλύτερους που παίζουν ήδη τη θέση κ όχι να ελπίζεις ότι θα προσαρμοστεί ενώ επιθυμεί να παίζει μπροστά.... Συνέχεια
Ο Μανταλος σε μερικά ματς σαν 10αρι. Στα υπόλοιπα μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικό οχταρι.

mikesal - 16/5/2019 02:23

για τον μανταλο το πιστευα και γω μεχρι που τον ειδα πιο πισω και ειδα οτι δεν μαρκαρει σωστα....ο μπακασετας εκανε απο τα καλυτερα του ματς μεσα στην τουμ,πα ως οχταρι.....για να ξεκαθαρισω ομως, θα προτιμουσα και γω να πωληθει ο μπακασετας αλλα και ο σιμοες που εμενα ποτε δεν μου αρεσε επειδη δεν ξερει μπαλα....απλα ο μπακασετας ειναι πιο μικρος και δεν πωλειται ευκολα και θα του εδινα μια ευκαιρια πριν τον πουλησω....δεν τον εχω δει συνεχομενα ως οχταρι ....ενω τον σιμοες τον εχω δει στην... Συνέχεια θεση του και δεν

GeorgeKyr - 16/5/2019 00:00

Να προχωρήσει γρήγορα ο Λυμπερόπουλος αλλά μην του βάλει στοπ ο Μελ όταν θα χρειαστεί να πληρώσει . Γιατί γρήγορους και καλούς που να μην είναι κ γερουσία δεν βρίσκεις ελεύθερους κ με χαμηλά συμβόλαια εύκολα τον Μάιο . Κ όταν τμήμα σκάουτινγκ αλλάζει κάθε λίγο κ λιγάκι. Όπου κ πάλι θα σου βρουν κανένα λαβράκι αλλά με ερωτηματικά περισσότερα αν θα βγει.

Αν δεν βγει να μας πει τι στόχους έχει η ομάδα κ τι θα κάνουμε για αυτούς μόνο στις ανακοινώσεις θα... Συνέχεια κρίνουμε . Κ όχι λόγια που ειπε σε κλειστό δωμάτιο ο Μανόλο.

Sapient1924 - 15/5/2019 23:40

Τερματοφύλακες: Μπάρκας,Τσιντώτας

Στόπερ:Βράνιες,Alexander Barboza, Οικονόμου, Τσιγκρίνσκι,Σβάρνας

ΑΚΡ.ΜΠ . Λοπεζ (ΙΝΣΟΥΑ) , Χουλτ, Μπακάκης, Marcinho Oliveira ,Βασιλαντωνόπουλος

Αμ.Χαφ : Σιμόες,Κρίστισιτς, Mauricio Martínez (Claude Gonçalves) , Σάμπα

Επ.Χαφ (8) . Nicolas Gimenez , Μάνταλος , Αλεφ ,... Συνέχεια
10αρια . Alejandro Romero Gamarra , Matías Rojas

Εξτρέμ : Αλμπάνης,Ντέλετιτς,Πέτερσον, Santiago Rosales

Φορ . ΠΟΝΣΕ , Αραουχο

thanasiszisis - 15/5/2019 14:42

Εδώ που έχουμε φτάσει ας προτείνω έναν εξτρέμ..

Viktor Fischer - 24 χρονών απο Δανία

Έχει παίξει στη Μίντλεσμπρο , στη Μάιντζ και τώρα είναι στη Κοπενχάγη.

Όσοι έχουν χρόνο ας τσεκάρουν κανένα βιντεάκι στο Youtube

alouminoxarto - 15/5/2019 22:38

Καλός παίκτης αλλά έχει συμβόλαιο ως το 22 και αξία 3,5 μυρια

Antonis- Xania - 15/5/2019 22:27

Μανόλο..."στου κουφού την πόρτα..."


Τσίμπα προς το παρόν ένα Ντέλετιτς να ισιώσεις

opiosasglentaineaek - 15/5/2019 20:42

Αδέρφια καλησπέρα !!!Για μένα οι αλλαγές που πρέπει να αρχίσουν από σήμερα είναι :

1)Σκούπα στις ακαδημίες,τοπ προπονητές γυμναστές ψυχολόγοι κλπ

2)Θωράκιση τμήματος σκάουτινγκ

3)Ξένος τεχνικός διευθυντής(μαζί με Λύμπε αν ντε και καλά πρέπει να μείνει)

4)Άνοιγμα του μπάτζετ(όχι τρελό)... Συνέχεια

Σχετικά με το ρόστερ.Με τα καινούργια νέα ότι φεύγει ο Τσόσιτς και ο Κλόνα πάει για δεξί μπακ(δε διαφωνώ γιατί δεν έχει επιθετικές αρετές),για να είναι αξιοπρεπές και να κάνει πρωταθλητισμό θα ήθελα τα εξής(τα πρόσωπα ενδεικτικά όπως τα έχω στο μυαλό μου):


2 ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ,ο ένας βασικός και ο άλλος 2ο-3ος.Προτείνω ΒΡΑΝΙΕΣ και ΧΟΥΑΝ ΚΑΛΑ

6-8ΡΙ ΑΝΤΙ ΑΛΕΦ.Προτείνω ιδανικά ΡΑΝΤΟΓΙΑ αλλιώς ΧΟΛΤΣΧΑΟΥΖΕΡ

2 ΕΞΤΡΕΜ ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ.Προτείνω ΠΕΤΕΡΣΟΝ,ΜΑΤΣΙΣ και ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Bradley Kuwas(Heracles) Ezequiel Avila(Huesca/San Lorenzo) Jason(Levante) !!!δεν έχω παίξει ποτέ μάνατζερ,δείτε βίντεο και στατιστικά!!!

ΦΟΡ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ(όχι Γιακουμάκη,να μπορεί να αλλάξει το ματς).Προτείνω ΑΡΑΟΥΧΟ ή ΠΟΝΣΕ(αδύνατο ο 2ος) και αλλαγή τον ΜΠΟΚΑΝΙ που μένει ελεύθερος και έκανε φοβερή χρονιά.Δεν με νοιάζει η ηλικία ή το κασέ,ξέρει μπάλα και θα βοηθήσει σίγουρα εφόσον και φέτος ήταν on fire στην Άντβερπ.


Νομίζω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ παίχτης του υπάρχοντος ρόστερ δεν έχει δείξει ότι αξίζει να παίζει βασικός στην Αγ.Σοφιά(πλην Πόνσε που θα φύγει)...Πιστεύω ότι με τη στελέχωση του ρόστερ θα δείξουν καλύτεροι εικόνα και οι υπάρχοντες.Δεν γίνεται η άμυνα πέρσι παρθένα και φέτος μπαίνουν τρένα,με ένα γρήγορο στόπερ πιστεύω θα φτιάξει κάπως...

alouminoxarto - 15/5/2019 22:21

Σας ευχαριστούμε για τις προτάσεις. Θα τις μελετήσουμε διεξοδικά και θα επανέλθουμε

blueplanet - 15/5/2019 22:10

Ειδήμων του ποδοσφαίρου δεν είμαι.Αγάπη μόνο έχω για την ομάδα μας. Οταν λέει ο κ.Χιμένεθ ότι θέλει 2 εξτρέμ σφαίρες ,προφανώς εννοεί παίκτες σαν τον Στέρλινγκ και τον Μανέ ή τον Νέρες του Αγιαξ.Αυτοί οι ποδοσφαιριστές βασικά είναι μικρόσωμοι γρήγοροι δεξί-αριστερό πόδι και σέντρα ακριβείας.Που να τους βρούμε εμείς αυτούς.Ούτε η Τοτεναμ ούτε η Αρσεναλ ,ούτε η Γιουβέντους ,ή η Τσέλσι κτλ διαθέτουν τέτοιους παίκτες.

Manos_AEK21 - 15/5/2019 20:39

Για να μην είμαστε στο ίδιο έργο θεατές θα πρέπει να γίνει επείγον ένα ξεσκαρταρισμα παιχτών και να γίνουν συμαντικες συγκεκριμένες μεταγραφές ουσίας....

Manos_AEK21 - 15/5/2019 20:39

Για να μην είμαστε στο ίδιο έργο θεατές θα πρέπει να γίνει επείγον ένα ξεσκαρταρισμα παιχτών και να γίνουν συμαντικες συγκεκριμένες μεταγραφές ουσίας....

mikesal - 15/5/2019 18:57

δυο εξτρεμ σφαιρες συν τους αλμπανη ντελετιτς....για να μην παρεξηγουμαστε....ο μανταλος ΜΟΝΟ δεκαρι....ο μπακασετας οχταροδεκαρι(επειδη μαρκαρει πιο αποτελεσματικα απο τον μανταλο).....το ιδανικο βεβαια θα ηταν να υπαρχει ανταγωνισμος και στην θεση του μανταλου οπως π.χ στις θεσεις των μπακ.....γιατι ο πετρος εχει πεσει σε σχεση με το ταβανι του.....οποτε ενα δεκαρι απο το εξωτερικο και καταπροτιμηση απο την λατινικη αμερικη θα ηταν οτι πρεπει

Rodosmaik - 15/5/2019 18:19

Μ αρέσει ρε παιδιά που αρχίσατε τίς παραγγελίες χαχαχα...

aek1993 - 15/5/2019 17:40

H ομάδα δεν έχει πολλά λεφτά για μετεγγραφές εκτός κι αν πουληθούν παικτες όπου μονο Μπάρκας και Λιβάγια φαίνεται να έχουν κάποια ζήτηση. Εχει αυξήσει το μπάτζετ με τις ανανεώσεις κάποιων παικτων που δεν ήταν απαραίτητοι και τις αποκτήσεις άλλων που δεν δείχνουν να είναι για πρώτες επιλογές σε μια μεγάλη ΑΕΚ (Οικονόμου, Κρίστισιτς). Χρειαζόμαστε καλές ακαδημίες, καλό σκάουτινγκ και λίγες, καλές ψαγμένες μεταγγραφές.

ev21 - 15/5/2019 17:17

Δύο εξτρέμ σφαίρες να είναι στον πάγκο, για να παίζει δεξιά ο Μπακασέτας και αριστερά ο Μάνταλος...

sko21 - 15/5/2019 13:22

Πειράζει που ονειρεύομαι τον 35χρονο Ρόμπεν στα δεξιά και τον 36χρονο Ριμπερί στα αριστερά; Παρά τα γηρατειά τους, στο ελληνικό πρωτάθλημα θα έκαναν πλάκα άνετα για 2 χρονάκια. Τα γερόντια μένουν ελεύθεροι το καλοκαίρι, φέρτους στην ΑΕΚ τίγρη να πέσουν τα τσιμέντα στην Αγιά Σοφιά!

artac_21 - 15/5/2019 16:37

Εγώ θέλω τον Πουγιόλ για πίσω. Ελεύθερος είναι.

staureas21 - 15/5/2019 15:21

Καλό είναι να ονειρευόμαστε αδερφέ!

argentinaek21 - 15/5/2019 15:20

Παίρνουμε και τον Γκριεζμαν για φορ, αφου θελει να φύγει απο την Ατλέτικο και είμαστε έτοιμοι.

taxiss21 - 15/5/2019 15:13

Καλα ειδικα ο Ρομπεν για 35αρης εχει απιστευτα πνευμονια χαζους θα τους εκανε ολους εδω αλλα ειπαμε τετοιοι παικτες στην δυση τους δεν ερχονται Ελλαδα τοσο ευκολα εκτος αν σταξεις χοντρο κασερι.

fek_chris - 15/5/2019 14:48

3.5 εκ μισθο μονο στο football manager....

Manos_AEK21 - 15/5/2019 16:04

Το τμήμα σκαουτερ τι γίνετε??? τι κάνει? Κανένα λαβράκι τύπου Γκάρι Ροντριγκες θα βρούμε τίποτα... ***Υπάρχει μια συγκεκριμένη πολιτική σε έσοδα και έξοδα από τον Τίγρη για να μην ξεφύγουμε... Καλά κάνει ο Τίγρης για εμένα...

Manos_AEK21 - 15/5/2019 16:03

Το τμήμα σκαουτερ τι γίνετε??? τι κάνει? Κανένα λαβράκι τύπου Γκάρι Ροντριγκες θα βρούμε τίποτα... ***Υπάρχει μια συγκεκριμένη πολιτική σε έσοδα και έξοδα από τον Τίγρη για να μην ξεφύγουμε... Καλά κάνει ο Τίγρης για εμένα...

johnys - 15/5/2019 15:33

θα επρεπε να πει δυο εξτρεμ σφαιρες μαζι με παραμονη Πονσε,συν Αραουχο και Βρανιες.και βεβαια ενα 10ρι.και οτι αλλο πολυ καλο να εισελθει.

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 15:43

@johnys


Φίλε μου, όλοι θα θέλαμε να δούμε στην ομάδα, Πόνσε και Αραούχο. Παρόλα αυτά, κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να συμβεί, πόσο μάλλον αυτήν την χρονική περίοδο. Το θέμα του Πόνσε, είναι γνωστό διότι θέλει ένα καλύτερο πρωτάθλημα, πέρα από την οψιόν των 6.000.000€.... Συνέχεια

Ακόμη και αν τα βρίσκαμε, για τον Πόνσε, θα έπρεπε να δαπανηθούν αλλά 4.000.000€ (το λιγότερο και αν), ώστε να έρθει και ο Αραούχο, στην ομάδα. Μιλάμε για 10.000.000€ +, μόνο για 2 παίχτες. Αδύνατο, να συμβεί.

Anatoliy - 15/5/2019 15:31

Με κανενα Κωστα Μπαρμπαρουση απο Νεα Ζηλανδια μας βλεπω να καταληγουμε (ναι αυτος του βαζελου) . Ηταν μεγα λαθος του Χιμενεθ κατ εμε να καψει τον Τριστασον .

Aekfamily21 - 15/5/2019 15:33

οποιον και να του φερουν του Μανολο αλλαγη του Κλωναριδη και του Λοπες θα ειναι στο πρωταθλημα και βασικοι στο κυπελο

R21_AEK - 15/5/2019 15:15

Η συναντηση με τον πατερα του Πονσε τελικα ποτε θα γινει η ΑΕΚ πρεπει να τον κρατησει και να φερει και τον Αραουχο να εχουμε αργεντινικο διδυμο μπροστα και πωληση Λιβαγια ο Μανολο πρεπει να πεισει τον Πονσε να μεινει να ειναι κι αυτος στη συναντηση που θα γινει με τον πατερα του.

staureas21 - 15/5/2019 15:15

Γνώμη μου. Πουλάμε livaja και αγοράζουμε center back, 8άρι, 2 εξτρέμ και επιθετικό που θα κάνουν την διαφορα. Δηλαδή 5 παίκτες πρωτοκλασάτόυς. Όλες οι υπόλοιπες θέσεις μπορούν να συμπληρωθούν και με πιο χαμηλόυ επιπέδου μεταγραφές.

MotleyCrue - 15/5/2019 13:57

Η ομάδα χρειάζεται έναν ηγέτη στο κέντρο στυλ Όκο-Τσόρι για πρωτοβουλίες,κράτημα μπάλας,στημένα και ασίστ.Χωρίς τέτοια χαφ η ομάδα κόβεται στη μέση χωρίς παραγωγή φάσεων κι ανάπτυξη οποιοδήποτε συστήματος

AEK_gia_panta2 - 15/5/2019 15:12

2. Γιατί να τραυματιστεί ο ένας μετά θα έχεις κομμένη ομάδα μεταξύ άμυνας και κέντρου, όπως έχουμε χρόνια τώρα. Και βασιζόμαστε στην ποιότητα των παικτών. Δε μπορείς να δουλέψεις έτσι τακτική ομως. Και όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, την πατάς.

Δυστυχώς απαιτούνται αρκετές μεταγραφές και πολλά λεφτά.

alex_21 - 15/5/2019 15:12

Συγνώμη αλλά κάτι δεν κατάλαβα καλά λέει θέλουμε 2 στόπερ αν φύγει ο Τσοσιτς 1-2 χαφ ( αν θα μείνει ο Άλεφ) 2 εξτρέμ και για επίθεση που δεν έχουμε κανένα δεν ανέφερε τπτ εκτός από Αραουχο ??

Δλδ θα βγάλουμε την Χρόνια με 1 επιθετικό πάλι που αν πάθει κάτι είναι κανένας?? Θα μας τρελάνουν??

Έχω καταλάβει κάτι λαθως ??

yellow_madness - 15/5/2019 14:59

Deja vu !!!!

Lejand - 15/5/2019 14:29

Θέλουμε 2 εξτρεμ 1 δεκαρι και 1 χαφ ποιοτικό να δουλεύει με αυτούς τους 3 επιθετικά . Όλοι αυτοί βασικοί παίκτες εάν θέλουμε να κοντραρουμε παοκ ο οποίος η λογική λέει θα ενισχυθει και εκείνος.

aekofron - 15/5/2019 14:27

ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ...

METALLICA21 - 15/5/2019 14:15

Εδω και 4 χρονια χρειαζομαστε εξτρεμ και εξτρεμ δεν παιρνουμε! Θα τη σπασουμε την παραδοση φετος...;

Manos_AEK21 - 15/5/2019 13:23

Θα πρέπει να ξέρουν μπάλα να βάζουν κάτω την μπάλα και να έχουν και το γκολ εννοείτε. Εγώ θα έλεγα έναν παιχταρά τύπου σαν τον πρώην του Παοκ τον Γκάρι Ροντριγκες που εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι στην Γαλατασαραΐ ακόμα.... ***Και αυτόν εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να τον είχαν τσιμπήσει η του Παοκ από μια μικρομεσαία ιταλική ομάδα που δεν θυμάμαι καλά από ποια ομάδα..... ***Να κάτι τέτοια λαχεία δεν μπορούν να κάτσουν στην ΑΕΚ μας????? Γιαυτό πρέπει να έχεις καλό τμήμα σκαουτερ.....

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 14:12

@Manos_AEK21


Ο Ροντρίγκες, τώρα παίζει στην Αλ Ιτιχάντ (εκεί που παίζει ο Πρίγιοβιτς) και έπαιζε στην Έλτσε, πριν πάει στον ΠΑΟΚ. Απαντάω, στα ερωτήματά σου, τίποτα παραπάνω.

Manos_AEK21 - 15/5/2019 19:26

Έγινε φίλε σε ευχαριστώ.

Thanasistot - 15/5/2019 13:12

Γιατι ρε παιδια δεν γράφει κανένας για δεκάρι;Ειναι δυνατόν να γίνεις δυνατή ομάδα με Μάνταλο δεκάρι μετα απο δυο χιαστούς;Τα εξτρέμ σφαίρα που γράφετε δεν χρειάζονται και τον ανάλογο τροφοδότη ;Και στόπερ;Τι θα γινει;Θα πορευτείς με Οικονόμου;Με τον γιαλινο Τσιγκρινσκι;

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 14:11

@Thanasistot


Εγώ, πιστεύω αν πουληθεί ο Μάνταλος, ήμαστε τέλεια με Λιβάγια και Μπακασέτα.

artac_21 - 15/5/2019 13:23

Ο Οικονόμου πάντως 3 γφκολάκια φέτος τα παστέλωσε!

andyvet - 15/5/2019 13:19

Καιρο το φωναζω φιλε! Εδωσε ο Πέτρος οτι μπορουσε, ειναι ο καλυτερος κουβαλητης μπαλας στην ομαδα αλλα δεν μπορει να ειναι αυτος ο εγκεφαλος της ομαδας! Η ομαδα φωναζει οτι θελει εναν καλυτερο που θα ομορφυνει το παιχνιδι της!

Germanos1966 - 15/5/2019 14:09

Και όχι μόνο....Τι να μας κάνουν έτσι που είμαστε δύο σφαίρες; Εμείς θέλουμε ολόκληρη αποθήκη....οπλισμού!

Anest21 - 15/5/2019 13:39

ΠΑΕ φτιαξτε ομαδα προτυπο με κορμο,να εχει ατσαλι η ομαδα

εχουμε πολυ κοσμο σε ολοι την Ελλαδα,

φτιαχουμε το σπιτι..βαλτε και καλα επιπλα

δεν μπορει να μας κανει οτι θελουν Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(μπαοκ)

η χουντα τους και η αλλαζονια τους θα πεσει!!!!

dubai_fun - 15/5/2019 13:36

Ρε πάρε κανα δύο που να κάνουν καλες γιομες......

Αυτές του σύγχρονου ποδοσφαίρου

the_teacher - 15/5/2019 11:33

Να ξέρουν και μπάλα όμως

Manos_AEK21 - 15/5/2019 13:30

Εγώ φίλε the_teacher θα έλεγα παίχτη τύπου Γκάρι Ροντριγκες θέλει η ΑΕΚ μας.. Μόνο έτσι θα ανέβει επίπεδο η ΑΕΚ μας....

Manos_AEK21 - 15/5/2019 13:35

Και εάν δεν κάνω λάθος η του Παοκ τότε τον παιχταρά Γκάρι Ροντριγκες που αναφέρω τον είχαν βρει τον είχαν τσιμπήσει από μια μικρομεσαία ομάδα της Ιταλίας... Κάτι τέτοια λαβράκια δεν μπορούν να κάτσουν στην ΑΕΚ μας... Να γιατί χρειάζεται να έχεις ένα καλό τμήμα σκαουτερ.....

argentinaek21 - 15/5/2019 15:28

Απο την Ισπανία και συγκεκριμένα την Ελτσε ειχε πάρει ο παοκ τον Γκάρι. Ομως οπως πολυ σωστά είπες, για να τσιμπησεις τετοια λαβράκια, πρέπει να έχεις τμήμα σκάουτινγκ και εμείς δυστυχώς δεν έχουμε. Μονο στον Μανόλο μπορούμε να ελπίζουμε μπας και βρει καμια τέτοια περίπτωση απο Ισπανία.

Psychosocial - 15/5/2019 13:14

Και να "βλέπουν" και το γκολ, θα σημειωσω εγω. Τα σύγχρονα εξτρεμ πρέπει να πατούν στην περιοχή και να συνεισφέρουν στο σκοραρισμα. Έστω ο ενας απ τους δύο.

krav21 - 15/5/2019 11:43

το βασικοτερο...

n_peramos_21 - 15/5/2019 12:56

Φίλε krav που είσαι;;;Χάθηκες..

angelm - 15/5/2019 11:18

ειναι νωρις για συμπεράσματα ας δουμε πρωτα τις κινησεις αν κλεισουμε βρανιες σερτζιο θα ειναι μια πολυ καλη αρχη μη περιμένετε 10 παιχτες που λετε μερικοι γιατι ξέρουμε ολοι οτι δεν πρόκειται να γινει μακαρι να παρουμε 5 εντεκαδατους συμφωνα με οσα εχω δει θα ειμαι ευχαριστημένος

skepasti_21 - 15/5/2019 13:30

Καλητερα 4-5 εντεκαδατους που να ανεβαζουν το επιπεδο (οχι επιπεδο Σιμοες) και ας μην παρουμε 10

orbon - 15/5/2019 12:24

Αν είναι όντως 11αδατοι και όχι στοιχήματα τύπου Ντελετιτς τότε μια χαρά θα είμαστε.

artac_21 - 15/5/2019 13:24

Μάλλον έχουν κλείσει και τον Άτζιτς.

john Original - 15/5/2019 14:03

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Ο ΑΤΖΙΤΣ;

nick_ch - 15/5/2019 13:29

Εντάξει. Εάν δόθηκε εντολή στο Λύμπε να προχωρήσει γρήγορα, τότε αύριο θα έχουμε τις 2 ανακοινώσεις μετεγγραφών.

Helin12 - 15/5/2019 13:24

Δεν εχει σχέση με το αρθρο αλλά μιας και κάνουμε ...ανάλυση ροστερ θα πω κι εγω τη γνώμη μου για κάτι που με εχει προβληματίσει αρκετά και θα χαρώ να ακούσω και τη δική σας ...

Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ μια εντονη κριτική στον Σιμόες την οποία θεωρω λίγο υπερβολική και ορισμένες φορές άδικη....Είναι ένας παίκτης που αυτά τα χρόνια έχει αποδείξει τι αξίζει. Μπορεί να μην είναι καλός δημιουργικά αλλα ανασταλτικά μας έχει σώσει άπειρες φορές...Από τη στιγμή που... Συνέχεια επιστρέψαμε στην α εθνική είναι εδώ και έχει δώσει τα πάντα για την ομάδα...Φέτος κάνει μια κακή χρονιά αλλά μήπως κι εμείς βιαζόμαστε να τον κρίνουμε; Έπαιζε συνεχόμενα ματς λογω μεταγραφικών λαθών ,εμεινε στον πάγκο για 2 μήνες και μετά ξαναάρχισε να παίζει χωρίς ξεκούραση...κι όλα αυτά σε μια σεζον που όλα πανε χαλια...Θεωρώ λοιπόν αδικο να ζητάμε να φυγει ένας ανθρωπος που ξέρουμε τις ικανότητες του επειδή δεν εκανε καλή σεζον...Δεν αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία;

stefaekara - 15/5/2019 13:04

Σε ποιά θητεία του Μανόλο είδαμε επιθετικό ποδόσφαιρο ????

Bill83 - 15/5/2019 10:30

Βασίλης Λάκης, Χάρης Παππάς, Γιαννιώτας. Έχουμε δει πολλά εξτρέμ σφαίρες. Μόνο αυτό δε φτάνει

elimav21 - 15/5/2019 12:59

τι σχεση έχει ο Λάκης με τους άλλους 2 που αναφέρεις;

ο Λάκης δεν είναι μόνο πολύ καλύτερος από τους άλλους 2 αλλά από όλα τα εξτρέμ που είχαμε τα τελευταία χρόνια και μακάρι να βρίσκαμε έναν Λάκη.

Επίσης ο Λάκης έχει βάλει ένα από τα ωραιότερα (αν όχι το ωραιότερο) γκολ εναντίον του γαύρου, πήρε τη μπάλα από το κέντρο και πέρασε μισή ομάδα αν μπορείς να βρεις πολλούς παίκτες στην ιστορία του... Συνέχεια ελληνικού ποδοσφαίρου που να μπορούν να το κάνουν αυτό, πάω πάσο.

MotleyCrue - 15/5/2019 11:13

Μανού!!!!

diogeo - 15/5/2019 12:20

Αυτός είχε διαλέξει λάθος άθλημα.Στο 100m θα είχε διακριθεί.

fek_chris - 15/5/2019 12:01

Πατιτο.....

angelm - 15/5/2019 11:05

καλα μη συγκρίνεις τον λακη με τους αλλους δυο ανύπαρκτους ο λακης εχει προσφέρει πολλα κι ας ειχε χασει καποια γκολ εχει βαλει πολυ κρισιμα κι αξεχαστα γκολ

barlos71 - 15/5/2019 12:56

Δεν ξέρω ποιόν θα πάρουμε, το αφήνω σε αυτούς που πληρώνονται να κάνουν τη δουελιά, αλλά η ομάδα θέλει ύψος και δύναμη. Πρέπει να βγαίνουεμ πρώτοι στις μπάλες, να ελέγχουεμ τα στημένα σε άμυν ακαι να τα κάνουμε γκολ στην επίθεση. Επίσης κάποιος να βαράει καλά φάουλ. Θέλουμε εύκολα γκολ απο στημένα να ξεμπλοκάρουμε.

Τουτέστιν, βρείτε τον νέο Γιόχανσον στο κέντρο και στόπερ κομάντο.... Συνέχεια
Δεν θα έλεγα όχι στην προσθήκη Κουλιμπαλί να δυανμώσουμε λίγο.

Dintsikos1973 - 15/5/2019 12:51

Εναν εξτρεμ απο το πανω ραφι, εναν δεξι μπακ, δυο σεντερ μπακ γρηγορους, εναν επιτελικο μεσο(10) να κανει παιχνιδι, σεντερ φορ. 2 ευχομαι να ειναι ο πονσε και αλλος ενας ( ψηλος - δυνατος) και επισης ενας ακομη χαφ που να κλεβει μπάλες για κοντρα επιθεσεις! Νομιζω οτι αυτα χρειάζεται η ομαδα κατα την γνωμη μου δεν ειμαι ειδικος, αλλα αυτοι που ειναι στην ομαδα γνωριζουν καλυτερα! Και για να φτιαχτει η ομαδα χρειάζεται και καποιοι να φυγουν γιατι επιασαν το ταβανι τους....

veroia21 - 15/5/2019 12:46

Παίρνεις πετερσον και ματσις συν αλμπανη ντελετιτς και έχεις μετά από χρόνια πλήρη τετράδα στα εξτρεμ. Πουλάς μανταλο καθώς όπως είπε και ο κετσε δύσκολα είναι να έχεις λιβαγια μανταλο και μπακασετα για μια θέση και παίρνεις με τα λεφτά από την πώληση έναν 2ο φορ πίσω από τον βασικό που έτσι και αλλιώς θα έρθει. Βρανιες για να μπει λίγο ο τσαμπουκάς στην άμυνα συν έναν ακόμα αν φύγει ο τσοσιτς όπως ακούγεται. Για κέντρο έναν βαρβάτο χαφ όπως ήταν ο οφοε. (από την πώληση τα χρήματα).... Συνέχεια Όσο για κλωμαριδη δεξί μπακ δεν με χαλάει αρκεί να υπάρχει και ο βασιλαντωνοπουλος που για εμένα πιστεύω θα βγει καλύτερος και από τον μπακάκη.

fek_chris - 15/5/2019 12:01

3 χρονια αυτο ακουμε....Να το δουμε πρωτα στην πραξη πρεπει να φυγουν πολλοι οπως και ο Λιβαγια που σερνοταν φετος

dtsioux - 15/5/2019 12:38

Καλά φέτος με την προετοιμασία Ουζουνίδη όλοι σερνοτανε,αυτόν δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης,του χρόνου μπορεί να πετάει.Η ποιότητα του δεν υπάρχει σε άλλον παίχτη,να μείνει οπωσδηποτε,από αυτόν πρέπει να ξεκινάει η ομάδα,ο καλός Λιβαγια μπορεί να κάνει άνετα την διαφορά.

fek_chris - 15/5/2019 14:48

Μακαρι φιλε..

Dintsikos1973 - 15/5/2019 12:36

Χρειαζομαστε οπωσδήποτε ενα. Παιχτη 10 αρι που να ειναι μπαλαδορος και να ξερει να κανει παιχνίδι, για να μπορεί επιτελους να πηγαινει η μπαλα σωστα στους επιθετικους και να βγαζει σε τετ - τα- τετ τους επιθετικους, ποσο καιρο εχω να δω παιχτη μας να βγαινει στην πλατη της αντίπαλης αμυνας μονος με τον τερματοφυλακα..!

andyvet - 15/5/2019 12:35

Μόνο μην αρχισουν οι εκπτωσεις κ του πουν τον εναν τον εχουμε κ είναι ο ντελετιτς!

Dintsikos1973 - 15/5/2019 12:23

Πρωτα πρεπει να δει απο το υπάρχον ροστερ ποιοι του κανουν και ποιοι οχι, για να δουμε και τι παίχτες θελει να φερει και σε ποιες θεσεις. Μετα να δουμε ποιοι παίχτες θα ερθουν αν εχουν ποιότητα και αν κανουν την διάφορα που χρειάζεται για να ξανα γίνει πρωταγωνίστρια! Αρα: χρειάζεται χρήμα και καλο σκαουτιγκ, τα διαθέτουμε; Αυτο ειναι το ερώτημα και ελπιζω να τα διαθεσουμε γιατι εχει ξενερωση πολυ ο κοσμος φετος! Περιμενω την διαθεση Τιγρη και ικανότητα Λυμπεροπουλου- Χιμενεθ!

Nea_kios_AEK - 15/5/2019 12:16

( εξτρέμ σφαίρες) Σφαίρες για καλάσνικοφ όμως , όχι για καριοφίλι.

Rodosmaik - 15/5/2019 12:15

Εγώ παιδιά λυπάμαι αλλά δεν είμαι αισιόδοξος!!!

Μακάρι να πέσω έξω!!!

yellowvest - 15/5/2019 10:35

Μόνο μην δω του χρόνου πάλι Μάνταλο-Μπακασέτα εξτρεμ ...Αλλάζουμε και το εννοούμε Μανόλο ...

vgr21 - 15/5/2019 11:52

ο μανολο φετος δεν επαιζε με κλασικα εξτρεμ στα πιο πολλα ματς(κακως) ,εβαζε τον μανταλο και μπακα μεσα αριστερα και μεσα δεξια ,παντως φετος αν ερθουν πολυ καλα εξτρεμ θα παιζουμε πιστευω του χρονου ποιο πολυ και απο τα ακρα

Rodosmaik - 15/5/2019 11:45

Δεν σε βλέπω καλά...Μανολο!!!!!!!!!

Πάντως πέραν της πλάκας ΚΎΡΙΟΙ όχι απλά πρέπει αλλά εχθές!!!!!!! Αρκετά!!!!!

dim21kpatissia - 15/5/2019 11:43

Με Λυμπερόπουλο σωθηκαμε....

aekovios58 - 15/5/2019 09:37

Καλημέρα, φίλοι μου. Οι δυο αιχμηρές παρεμβάσεις του Προέδρου μας προς τους παίκτες εφέτος δημιούργησαν ένα κεφαλαιώδες ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί , πριν μετατραπεί σε δυσεπίλυτο πρόβλημα : οι παίκτες μας μπορούν και δεν παίζουν ή όσο μπορούν τόσο παίζουν ; Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σ`αυτό , αφού παραθέσω τη δική μου. Εγώ λοιπόν θεωρώ ότι παίζουν αυτό που μπορούν, πλην μιας ή δύο περιπτώσεων λόγω ειδικών συνθηκών.Τότε πώς ερμηνεύεται η παρέμβαση του Προέδρου ; Με το... Συνέχεια ασφαλές δεδομένο ότι ο Πρόεδρος είναι γνώστης και ευφυής, η ερμηνεία που δίνω εμπεριέχεται στην παροιμία "χτυπώ το σαμάρι αντί τον γάιδαρο" .Έτσι ή αλλιώς πάντως η εμπιστοσύνη στις αποφάσεις του Προέδρου παραμένει ακλόνητη.Έρρωσθε...

solid_snake - 15/5/2019 11:37

Εγώ πιστευω ότι μπορούν παραπάνω αλλά δεν θέλουν ή απλά δεν τους βγαίνει . Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν είδα και τρελό πάθος στο τελικό. Μπορει να πανε σε αλλη ομαδα και να κανουν παπαδες, μπορει και οχι. Το θεμα ειναι οτι χρειαζοντε μερικες αλλαγες στην ομαδα.

BYZANTIN - 15/5/2019 11:21

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΙΓΡΗ-ΛΥΜΠΕ Νο.2

Εξτρέμ

David Barbona - Αργεντινή

el_paco_21 - 15/5/2019 11:18

Ναι ναι ναι. Φυσικά και πρέπει να γίνει αυτό ΑΛΛΑ. Ο μόνος σχηματισμός που καταφέρνεις να παίξεις ομορφο ποδόσφαιρο είναι το 3-5-2. Γνώμη μου ειναι πως πάνω σε αυτό το σχήμα πρέπει να γίνει ο βασικός σχεδιασμός της νέας χρονιάς. Να έρθουν ποδοσφαιριστές που να ξέρουν να παίξουν αυτή την διάταξη. Θα έρθουν αγώνες που θα πρέπει να αγωνιστούμε και με το 4-2-3-1 που εκεί θα πρέπει να αγωνίζονται στα άκρα εξτρεμ που να είναι η φυσική τους θέση και να ξέρουν να τροφοδοτούν το σέντερ φορ. Επίσης θα... Συνέχεια πρέπει στη θέση του σέντερ φορ να πάρουμε 2 διαφορετικούς είδους παίκτες, έναν ψηλό που να μπορεί να κατεβάζει την μπάλα και να έχει τις κεφαλιές και ένα μπουκαδωρο ταχύτατο με τελειώματα...

Rock1924 - 15/5/2019 11:02

Τερματοφύλακες:

Η ομάδα με τον Αθανασιάδη στο τέρμα,κλείνει την 3αδα με Τσιντώτα και Μπάρκα(αν δεν πουληθεί).


Στόπερ:Βράνιες,Μπιόρν Πάουλσεν(όπως είπε και ένας φίλος πιο κάτω),Οικονόμου,Τσιγκρίνσκι και Σβάρνας... Συνέχεια

Αρ.Μπάκ: Λόπες,Χούλτ

Δεξί μπακ: Μπακάκης,μεταγραφή ή Γκάλο,κλωναρίδης(μακάρι όχι αλλά έτσι θα γίνει μάλλον)


Χαφ:Έναν ψηλό,δυνατό,βράχο στο κέντρο που να ξέρει όμως και μπάλα(πχ Ραντόγια),Κρίστισιτς,Γαλανό,Σιμόες και Σάμπα


Δεκάρια:Ένας εκ των Μάνταλο και Λιβάγια,Μπακασέτας


Εξτρέμ: Πέτερσον,Ματέο Γκαρσία ή Μασιτς (ή όπως τον λένε),Αλμπάνης και Ντέλετιτς


Φορ: Αραούχο ή Πόνσε και κάποιον 2ο για πάγκο

vtsola21 - 15/5/2019 10:50

φερτε αραουχο ματσις ματεο γκαρσια,ντελετιτς,βρανιες για αρχη...μετα ενα κεντρικπ χαφ ΒΑΣΙΚΟ..Δεξι μπακ αντι γκαλο και μετα ερχονται ενας δευτερος επιθετικος(ντουρμισαι) πχ και αν χρειστει στοπερ..επισης ενας εκ τον λιβαγια μπακα μανταλου πρεπει να πωληθει...ονειρα θα μου πειτε

aekstockholm21 - 15/5/2019 10:49

Σεντερ μπακ,δυο μπακ αριστερα κ δεξια,αμυντικο χαφ,δυο εξτρεμ κ επιθετικο χρειαζεται οπωσδηποτε η ομαδα για του χρονου..Φυσικα κ οποιαδηποτε πινελια πανω σε αυτα.Αν θελουμε να δουμε ωραιο ποδοσφαιρο κ ανταγωνιστικο ...

gdmidis59 - 15/5/2019 10:47

ΜΑΚΑΡΙ ΔΥΟ ΕΝΔΕΚΑΤΟΙ ΕΞΤΡΕΜ. ΟΧΙ 2 ΡΙΣΚΑ. ΣΥΝ ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΦΟΡ ΚΑΙ ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΜΠΑΚ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

kostas37 - 15/5/2019 10:37

Ρε φέρτε εκείνο το ξεχασμένο το τανκ τον ποουλσεν να....μπαζωσει κέντρο και άμυνα μαζί.......

MotleyCrue - 15/5/2019 10:34

Η ομάδα θέλει αμυντικό τύπου Βράνιες,χαφάρα ηγέτη στυλ Όκο-Τσόρι,εξτρέμ που δεν έχουμε εδώ κ Χρόνια κι ισάξια αλλαγή Πόνσε

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 10:30

Θετικό, ότι κλείσαμε τα θέματα Λυμπερόπουλου και Χιμένεθ, από τώρα. Από σήμερα, λοιπόν, ξεκινάει και επίσημα ο σχεδιασμός, για την ομάδα της καινούργιας περιόδου. Παρόλο, που κάποιοι ήταν υπέρ φυγής του Λυμπερόπουλου και άλλοι, του Χιμένεθ, δεχόμαστε την απόφαση του Μελισσανίδη και από εδώ και πέρα, πρέπει να πάμε για το κάτι παραπάνω.... Συνέχεια
Ο Μανόλο, ζήτησε, αυτό που βλέπουμε 3 χρόνια τώρα. Από την ώρα, που έφυγε ο Μπαρμπόσα, δεν έχουμε δει άλλο εξτρέμ (πέρα από Τρίστανσον, ο οποίος δεν πήρε θέση βασικού), να έρχεται να τον αντικαταστήσει. Πρέπει, η ομάδα, να ενισχυθεί δυναμικά.


Αρχικά, ο ένας εξτρέμ θα πρέπει να λέγετε είτε Πέτερσον, είτε Ζεράλντο Μπέκερ, είτε Ματσίς. Τέτοιου επιπέδου θέλουμε. Ο δεύτερος, δεν υπάρχει θέμα αν θα λέγετε Άτζιτς ή Ματέο Γκαρσία. Τον Ματέο, τον έγραψα επειδή αν καταφέρουμε και τα βρούμε με Λας Πάλμας (εφόσον, δεν έχει κλείσει αλλού βέβαια), με 6.000.000€ τον παίρνουμε πακέτο με Αραούχο.

nilo - 15/5/2019 09:43

Γενικά πιστεύω όμως θέλουμε ένα στόπερ τύπου βρανιες ένα χαφ τύπου ραντογια 2 εξτρεμ βολιδες και 1 φορ όπως ο πονσε

ΧάρηςΠ - 15/5/2019 10:22

Τα εξτρέμ εκτός από ταχύτητα θα πρέπει να έχουν και τεχνική κατάρτιση, αλλιώς και ο Κλωναρίδης είναι γρήγορος, αυτό δεν λέει τίποτα.

kwte - 15/5/2019 09:09

Ότι θα διώξουμε τον Τσοσιτς και φορτωθηκαμε τον Οικονόμου με ξεπερνάει...

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 10:18

@kwte


Εγώ, διαφωνώ, στην απαξίωση που υπάρχει, απέναντι στον Οικονόμου. Δεν είναι σίγουρα, το τέλειο στόπερ. Όμως, είναι μία καλή λύση, για 3ος. Πχ. με δίδυμο Βράνιες - Τσιγκρίνσκι και με τον δεύτερο, πολύ επιρρεπής στους τραυματισμούς, μπορεί να σταθεί, σαν εναλλακτική του.... Συνέχεια

Απλώς, δεν ταιριάζει σε δίδυμο, με τον Τσιγκρίνσκι, γιατί έχουν πάνω - κάτω, το ίδιο στυλ. Εννοείται, πώς όταν παίζουν μαζί, ήμαστε αργοί σαν χελώνες. Παρόλα αυτά, με έναν γρήγορο δίπλα του μπορεί, να δείξει άλλο πρόσωπο, πιστεύω.


Επίσης, ο Τσόσιτς, πέρα από την κακή - φετινή - απόδοση, είναι πολύ επιρρεπής σε τραυματισμούς, δυστυχώς. Δεν γίνεται, να έχεις 5 στόπερ, στην ομάδα και οι 2 να 'ναι, τις μισές φορές έξω. Μία ομάδα, θέλει 4 -5 στόπερ, στο ρόστερ, ώστε να έχει εναλλακτικές και να δίνουν ανάσες, ο ένας στον άλλον. Εμείς, με Τσιγκρίνσκι και Τσόσιτς, έχουμε 3.

taxiss21 - 15/5/2019 09:13

Απο την στιγμη που αγοραστηκε τον Γεναρη ενας εκ των δυο θα φευγε και αυτος θα ηταν ο Τσοσιτς. Απλα δεν καταλαβα μεποιο σκεπτικο αγορασαμε τον Οικονομου γρηγορα γρηγορα τον Γεναρη.Και οι δυο ηταν μετριοτατοι εως κακοι.Και αλλο ενα που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι ο Τσοσιτς ειχε τοσο πτωτικη πορεια φετος. Γενικα περσι ειχε ξεκινησει εξαιρετικοτατα.

artac_21 - 15/5/2019 10:13

Όπως σας το έλεγα, Μανόλο και Λύμπε παραμένουν και αρχίζουν το σχεδιασμό της νέας ΑΕΚ. Πολύ σωστά ο κόουτς μας ζήτησε δυο εξτρέμ ταχύτατα, και δυο χαφάρες τρεχαλατζήδες (λέω εγώ). Τα υπόλοιπα, και κυρίως ποιοι θα φύγουν, θα τα δούμε μέρα με τη μέρα. Η νέα ΑΕΚ θα βασίζεται πάνω σε δύο κορμούς. Τον Ελληνικό με ηγέτη τον Μάνταλο, και τον ξένο, με ηγέτη τον σέντερ-φορ ή τον επιτελικό χαφ.

alex_symis_chalkida - 15/5/2019 10:09

Δεξι μπακ δε μιλαμε; φεύγει ο Γκαλο και ερχεται ενα παιδι με 30 συμμετοχές στη σουπερ λιγκ και 1ασσιστ; συνεχισε τις εκπτώσεις στη ποιοτητα πρόεδρε

alex_symis_chalkida - 15/5/2019 10:05

Στις αποχωρήσεις δε μπορώ να πω ειμαστε καλοι!!! Στις προσθηκες κωλονουμε!

politissokr - 15/5/2019 10:03

Είναι ανάγκη να δούμε την αλήθεια. Μας λείπουν 4-5 ποιοτικοι παίκτες που να μπορούν να σηκώσουν την ομάδα στα δύσκολα. Με ταχύτητα με ύψος με δύναμη ικανότητα στο ένας εναντίον ενός κσι στη γρήγορη συνεργασία του 1-2.. Έχουν δυναμώσει πολύ οι ΠΑΟΚ ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ και δεν πρέπει να κρίνουμε τις δυνατότητες μας με βάση τις επιτυχίες μας όταν οι αντίπαλοι μας είχαν προβλήματα. Κάποιοι παίκτες σημαίες δεν έχουν τις δυνατότητες που απαιτούνται.. Πως μπορούμε με κοντούς παίκτες να έχουμε... Συνέχεια επιτυχίες στα στημένα; ή πως μπορούν να αντιδράσουν αργοί αμυντικοί σε ταχείς αντιπάλους; κλπ

Kalogreza2121 - 15/5/2019 10:01

Για τσοσιτς είναι ρίσκο. Αν είναι να μείνει και να είναι όπως ήταν φέτος καλύτερα να φυγει. Αν σκοπεύει να ξαναγίνει ο τσοσιτς που γνωρίσαμε τότε είναι μεγάλο κέρδος για την ομάδα. Ο Γιαννιώτης εννοείται δεν κάνει αλλά θα μπορούσε να γίνει ανταλλαγή συν κάποια λευτα από ΑΕΚ για περιπτώσεις τύπου Πασαλίδη , Λιαβα, Κυριακοπούλου . Φέρτε ANGEL GONZALEZ ελεύθερο να θυμηθούμε τι θα πει εξτρέμ

taxiss21 - 15/5/2019 09:51

Αν ερθουν και οσο νωριτερα γινεται τοσο πιο γρηγορα θα μπορεσει να δουλεψει και ο Μανολο οπως θελει. Επισης φερτε του και καποιον σαν τον Ουφανο διπλα του.Ευτυχως εμεινε ο Μπασκον στην εκγυμναση.

AEK_gia_panta2 - 15/5/2019 09:43

Καλό θα είναι να κλείσουν οι τρύπες όλων αυτών των χρόνων πρώτα, γρήγορα-γρήγορα. 2 εξτρέμ-σφαιρες και χαφ 8άρι box to box. Να δω αυτές τις 3 μεταγραφές και να μην το πιστέψω. Χρόνια περιμένω να δω πλήρη την ΑΕΚ σε αυτές τις θέσεις. Έπειτα τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά επίσης: φορ (βασικός και αναπληρωματικός), στόπερ(πάνω από 1;), δεξί μπακ.

Μιλάμε δηλαδή για 7 μεταγραφές τουλάχιστον. Παράλληλα τρέχουν και οι αποχωρήσεις. Δύσκολο το... Συνέχεια πρότζεκτ! Ας πάνε όλα καλά επιτέλους.

Τελευταία φορά που κινηθήκαμε γρήγορα και σχετικά σωστά, πριν 2 χρόνια δηλαδή, πήραμε πρωτάθλημα.

fountaristos - 15/5/2019 09:43

Σωστά ξεκινάμε πάμε να υλοποιήσουμε κιόλας - κάπου διάβασα ότι προτίθεται ο Μανώλης να δουλέψει κλωναριδη για δεξί Μπακ δεν ξέρω αν θα βγει αλλά μου ακούστηκε πολύ καλή σκέψη λόγω ταχύτητας καλής κάλυψης στα μετόπισθεν όταν παίζει ακραίος για να δούμε.

aekovios58 - 15/5/2019 09:43

Καλημέρα, φίλοι μου. Οι δυο αιχμηρές παρεμβάσεις του Προέδρου μας προς τους παίκτες εφέτος δημιούργησαν ένα κεφαλαιώδες ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί , πριν μετατραπεί σε δυσεπίλυτο πρόβλημα : οι παίκτες μας μπορούν και δεν παίζουν ή όσο μπορούν τόσο παίζουν ; Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σ`αυτό , αφού παραθέσω τη δική μου. Εγώ λοιπόν θεωρώ ότι παίζουν αυτό που μπορούν, πλην μιας ή δύο περιπτώσεων λόγω ειδικών συνθηκών.Τότε πώς ερμηνεύεται η παρέμβαση του Προέδρου ; Με το... Συνέχεια ασφαλές δεδομένο ότι ο Πρόεδρος είναι γνώστης και ευφυής, η ερμηνεία που δίνω εμπεριέχεται στην παροιμία "χτυπώ το σαμάρι αντί τον γάιδαρο" .Έτσι ή αλλιώς πάντως η εμπιστοσύνη στις αποφάσεις του Προέδρου παραμένει ακλόνητη.Έρρωσθε...

ilias87 - 15/5/2019 09:42

Δεν μου αρέσει να γράφω ονόματα αλλά σήμερα θα γράψω.. 2 εξτρέμ γρήγορα σέντερ φορ πονσε και δίπλα του ο αραουχο..βρανιες άμυνα σίγουρα μαζί με ένα άλλο σέντερ μπακ τύπου Βαρελά θα έλεγα..αμ χαφ όχι αλεφ και αηδίες 2 εντεκαδατα χαφ θέλουμε για βασικούς σιμοες και κριστιτιτς πάγκο και πάμε για πρωτάθλημα...

nilo - 15/5/2019 09:41

Ματσις και πετερσον θα έλεγα εγώ αλλά ως εναλλακτικη λύση θα έλεγα να κρατήσουμε μπογε αν είναι και να κάνουμε επέκταση του δανεισμού γιατί φάνηκε ότι έχει κάποια καλά στοιχεία και από την προετοιμασία μπορεί να τα αναδείξει με το μανολο δίπλα του και το άλλο εξτρεμ ένας τύπου ναρσινγκ

Vasilis.A E K. HAIDARI - 15/5/2019 09:40

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΧΘΕΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΝΙΚΗΤΗ ΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ,ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ................Α Ε Κ Α Ρ Α .........ΤΕΛΟΣ.....

v58AEK - 15/5/2019 09:36

Εντολή η οποία θα γίνει πράξη; Χμ... είδομεν. Αυτές τις σφαίρες τις περιμένουμε εδώ και 5 χρόνια και μας φέρνουν αβολίδοτα. Για να δούμε.

OriginalKeratsini - 15/5/2019 09:25

Kala parte enan peterson kai vlepoume kai gia deutero!!!! Parte ton petersooon!!!!

Droit_Au_But - 15/5/2019 09:23

Πολύ επιφανειακά το αντιμετωπίζουμε το θέμα (αναφέρομαι στα media και τους φιάθλους και όχι στην διοίκηση).

Και ο Γιαννιώτας είναι γρήγορος και ο Κλωναρίδης ...

ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ με την ποιότητα του Μπογιέ του Μάνταλου του Λιβάγια και του Μπακασέτα ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ.

combatiente_21 - 15/5/2019 08:32

Αυτό το λέμε εδώ και 4 καλοκαίρια ,ελπίζουμε να γίνει φέτος και να γίνει νωρις

Babisaek83 - 15/5/2019 09:20

Περίμενε φίλε με το Λυμπερόπουλο να γίνει νωρίς. Πάλι κανά δανεικό με 5 εκ. ρήτρα θα μας φέρει που είναι δεκάρι αλλά παίζει και άκρα.

combatiente_21 - 15/5/2019 09:54

Έχεις δίκιο να το λες ,βέβαια δεν είχε κάνα τρελό μπάτζετ, ούτε η ομάδα είναι εύκολη με μεγάλα συμβόλαια (άρα και μεγάλες εφορίες)

GvR21 - 15/5/2019 09:17

Αν εννοούσε όσα είπε χθες ο Μελισσανίδης στους παίκτες μας, τότε θα δούμε ωραία πράγματα φέτος, θέλω να πιστεύω! ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΝΟ!

fotis-limnos - 15/5/2019 09:12

Θελω να πιστεύω οτι δεν του ειπε μονο οτι θέλει δυο εξτρεμ σφαιρες,γιατί κ ο γιαννωτας σφαιρα ειναι.θα πρεπει να μπορουν να τριπαρουν αντιπαλο,καλη σεντρα και καποια καλα τελειωματα.

AEKcyprus99 - 15/5/2019 09:12

με συμβολαια και οχι δανεικους για ενα χρονο

EyeofEagle - 15/5/2019 08:36

Καλα ξεκινάμε! Προφανώς όμως δεν χρειαζόμαστε μονο 2 εξτρεμ...

n_peramos_21 - 15/5/2019 09:09

Πολύ σωστός..Θέλουμε χαφαρα με ηγετικά προσόντα και ένα πολύ καλό στόπερ...

dimpa21 - 15/5/2019 12:23

Ναι έχεις δίκιο και θέλουμε επίσης κι ένα όνομα από Κ που χρωστάς από χθες και μας έχεις τσιτωσει χα χα χα. Καλημέρα αδερφέ

apaleftos21 - 15/5/2019 09:05

το ενα στοιχειο ειναι αυτο αλλα το κυριο ειναι να 'ναι και παικτες αξιας . Κι ο Γιαννιωτας γρηγορος ειναι, κι ο Πλατελλας γρηγορος ειναι . Θα φερει τετοιας αξιας παικτες;;; ο Adzic κι o Machis που κοιταει και οι δυο γρηγοροι ειναι. ΟΜΩΣ ο πρωτος δεν επαιξε ΟΥΤΕ ενα παιχνιδι στην απογοητευτικη φετος Αντερλεχτ ενω ο δευτερος εχει βαλει 8 γκολ σε 13 παιχνιδια στην β' κατηγορια Ισπανιας !!! Συμπερασματικα , ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ να παρουμε γρηγορους εξτρεμ, μπουκαδορους ΑΛΛΑ εγνωσμενης αξιας... Συνέχεια κι οχι σαπακια, λαχεια, δανεικους...

taxiss21 - 15/5/2019 09:05

Ειναι που δεν το βλεπει ο Μανολο οτι δεν θελουμε εξτρεμ. Το θεμα ειναι να τα απαιτησει να ερθουν και φυσικα λογικοτατο και ευνοητο ειναι να ειναι απο το πανω ραφι. Παμε ρε γμτ δυνατα φετος!

Nedved - 15/5/2019 09:01

Γιαννιωτας και Τσοσιτς δεν αρκουν, πρεπει να φυγουν πολλοι ακομα.

AEKperSempre - 15/5/2019 09:00

Ωραιο ακούγετε, αλλα μεχρι να το δω να γινετε πραξη επιτρέψτε μου να κρατώ πολύ μικρό καλάθι. Καθε καλοκαίρι, ακούγετε οτι παμε για δυο εξτρέμ, τα οποία ομως στην πορεία γίνονται ένα και βλεπουμε για το δεύτερο (ο οποίος τελικά δεν έρχεται ποτέ). Ελπιζω φετος να εχει αλλαξει αυτο και επιτελους να αποκτηθούν ΔΥΟ κανονικά εξτρέμ.

diogeo - 15/5/2019 08:50

Επίσης να πούμε ότι με 2 εξτρέμ + τον Ντελετιτς και δεδομένο ότι κρατάς Αλμπανη ΔΕΝ γίνεται να μείνουν στην ομάδα και ο Μανταλος και ο Λιβάγια και ο Μπακασετας.Θα υπάρξει ηχηρή αποχώρηση

Aek1981 - 15/5/2019 08:49

για να δούμε γιατί στο τέλος θα το κάνουμε σαν το παππού απο την πόλη....(πολίτικη κουζίνα)

optimous21 - 15/5/2019 08:45

Κάποιος σοφός που οι ομάδας του έπαιζαν μπαλαρα έχει πει : από το κέντρο και πίσω είναι δουλειά του προπονητή, από το κέντρο και μπροστά είναι δουλειά του προέδρου, σοφά λόγια!!!! Στα μάτια μου η ομάδα θέλει : 2 κεντρικούς αμυντικούς, ένα δεξί μπακ, ένα οκταρι, 2 εξτρεμαρες, 2 σέντερ φορ, και όλοι από το πάνω πανω ράφι!!!

fek_chris - 15/5/2019 08:41

Και αλλους θελουμε επιβαλεται γενικη ανανεωση το ροστερ επιασε ταβανι.....Οχι αλλα με Σιμοες κτλ ελεος

John1978 - 15/5/2019 08:41

Καλημέρα. Πιστεύω να είναι μόνο η αρχή.

diogeo - 15/5/2019 08:38

Εχθές ο πρόεδρος είπε ότι οσοι είναι υπό παραχώρηση και δεν φέρουν προτάσεις θα μείνουν να προπονούνται μόνοι τους.Σιγουρα δεν πιστεύω ότι εννοούσε Γιαννωτά ,τσοσιτς, Γκάλο,Γιαννικογλου οπότε αναφέρεται και σε άλλες πηγές διότι αυτοί ειδικά στα χάλια του τελικού έπαιξαν από μηδέν οι περισσότεροι ως ελάχιστα ο Γκάλο.Θα έχει και ηχηρές αποχωρήσεις.Σε εκείνο το άξονα αν τους απλώσουμε όσους παίζουν εκεί φτιάχνουμε γέφυρα!!Όχι αλλά πειράματα.

Tettiks21 - 15/5/2019 08:29

Έτσι μπράβο, καλά ξεκινάμε!!!

ΕΠΟΜΕΝΟ