96 ΣΧΟΛΙΑ

Θέλει να κάνει τον Κλωναρίδη δεξί μπακ ο Μανόλο

Αυτός και ο Μπακάκης είναι το δίδυμο στα πλάνα του Χιμένεθ για την επόμενη σεζόν όπως αποκάλυψε χθες στην συνάντηση με Μελισσανίδη - Λυμπερόπουλο


Στη συνάντηση Μελισσανίδη, Λυμπερόπουλου και Χιμένεθ συζητήθηκαν τα πάντα σχετικά με το ρόστερ της επόμενης σεζόν. Μεταξύ των πολλών συζητήθηκαν τέθηκε και θέμα δεξιού μπακ. Σύμφωνα με πληροφορίες ο προπονητής μετέφερε σε Μελισσανίδη και Λυμπερόπουλο πως για το δεξί άκρο της άμυνας σκέφτεται τη χρησιμοποίηση του Βίκτωρα Κλωναρίδη! Από τη στιγμή που είναι πιθανό να μην ανανεώσει ο Γκάλο, μένει μόνο ο Μπακάκης ως δεξιός μπακ. Αυτός προορίζεται για βασικός. Όμως ο Χιμένεθ σκέφτεται να χρησιμοποιήσει στη συγκεκριμένη θέση και τον Κλωναρίδη. Θυμίζουμε επί ημερών του τους τελευταίους μήνες δοκίμασε τον Κλωναρίδη ως δεξιό μπακ χαφ, σε διάταξη 3-5-2. Θεωρεί πως μπορεί να παίξει σε αυτή τη θέση και σκοπεύει να τον δοκιμάσει. Σχετικά με τον Βασιλαντωνόπουλο, ο οποίος ήταν δανεικός στη Λαμία, υπάρχει μία σκέψη να επιστρέψει, δεν θα είχε πρόβλημα σε αυτό ο Χιμένεθ, ωστόσο στο μυαλό του για τη νέα σεζόν σκέφτεται κυρίως το δίδυμο Μπακάκη – Κλωναρίδη.

Είναι πιθανό φυσικά να δοκιμάζει ο Χιμένεθ τον Κλωναρίδη σε αυτή τη θέση στην προετοιμασία κι αν δει ότι δεν του βγαίνει το «τρικ» τότε μέσα στο καλοκαίρι να ζητήσει την απόκτηση ενός «καθαρού» μπακ.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
To_Ayto - 16/5/2019 11:37

Ο Βιειρίνια σαν αριστερό μπακ βοηθησε πολύ τα ορκ. Και καλά θα κάνει ο Μανόλο. Γρηγορος είναι, δυνατος είναι.. Θα δειξει αν το εχει κιολας στην αμυνα..

DAAOX - 18/5/2019 16:11

Ο Βιειρινια ξέρει και 100 κιλά μπάλα ρε αδερφέ. Ο Βίκτωρας αν παίζει δεξιά και του βάλεις έναν κώνο θα κουτουλισει πάνω του. Εντάξει ΑΕΚ είμαστε και λέμε τα πράγματα πως είναι κι όχι όπως τα θέλουμε.

manolo911 - 16/5/2019 13:24

Η κατρακύλα μας δεν έχει τελειωμό. Εμείς και οι δρόμοι στην Ελλάδα. κανά μπάλωμα μπας και βγει χρονιά!

salonica77 - 15/5/2019 21:38

τι είναι αυτά ρε?κάθε χρόνο και χειρότερα.ωραία ξεκινάμε έτσι ούτε μέσα στην πεντάδα δεν θα ήμαστε του χρόνου.α ρε γλέντια

gman - 15/5/2019 21:16

OTI ΝΑ ΝΑΙ!!Τώρα το απογειώσατε, τί άλλο θα ακούσουμε ρε παιδιά..μην τα γράφετε καθόλου αυτά, κατευθείαν να γράψετε κάτι για να δικαιολογήσετε την μη ανανέωση Γκάλο ή/και τη μη μεταγραφή που φαίνεται δεν θα γίνει!!Σιγά μην γίνει και τερματοφύλακας!!!

KEMENTZESKLARINO - 15/5/2019 20:28

Α καλαααααααά....

o_kuprios - 15/5/2019 16:38

Τον Κλωναριδη τον ρώτησε??? Πλάκα κάνω... Αν δεν βγει όμως τι γίνεται μετά? Πάλι θα μιλάμε για ελλείψεις και λάθος σχεδιασμό??? Γιατί δεν μπορούμε μια φορά να κάνουμε ένα ορθολογικό σχεδιασμό , να καλύψουμε ή να αντικαταστήσουμε τους παίχτες με αυτούς που πραγματικά θα κάνουν τη διαφορά??? Πολλά ρωτάω ε???

giapantaek - 15/5/2019 20:06

το αρθρο και ειδικα την τελευταια παραγραφο δεν την διαβασες προφανως!!οπως και οι περισσοτεροι σε καθε ειδηση που γραφεται...

o_kuprios - 15/5/2019 21:23

Τη διάβασα φίλε μου! Πλάκα έκανα όσο αφορά τον Κλωναριδη! Ο προβληματισμός μου όμως αφορά τον σχεδιασμό όπως προφανώς και όλους μας. Φιλικά πάντα και ΑΕΚτζιδικα

R21_AEK - 15/5/2019 19:22

Αντε επιθετικα θα βοηθησει αλλα αμυντικα δεν νομιζω οτι μπορει να τα καταφερει ειναι μεγαλο ρισκο να στηριχτει η ΑΕΚ στον Κλωναριδη για την θεση αυτη χρειαζεται οπωσδηποτε παιχτης εκει πρωτης γραμμης.

aggelo21 - 15/5/2019 17:18

Και ο Μπάρκας θα μορούσε να εξελιχτεί σε ένα άριστο σέντερ φορ. Οπότε γλιτώνουμε και τα λεφτά του Πόνσε...

xroniaris - 15/5/2019 18:35

παλια στο προ ημουν ασχετος εντλως (ακομα ειμαι αλλα δεν παιζω) και εβαζα τον πιο ψηλο τερματοφυλακα φορ και το ριχνα στη σεντρα...ολο και κατι εκανα!!!γεια σου ρε Μανολο με τις εμνευσεις και μεις ονειρευομαστε Ευρωπες και αλλα τετοια χαζα....

yellow_madness - 15/5/2019 23:49

Και ο Μοράν για αριστερό Μπακ καλός είναι.

AEKMAN88 - 15/5/2019 16:47

Μπορεί να βγεί μπορεί και όχι. Ένα στοίχημα είναι. Εγώ προσωπικά πιστεύω θα βγεί γιατι ο Βίκτωρ ξέρει ότι μόνο εκεί μπορεί να παίζει του χρόνου. Μπροστά δύσκολα να μπει

komakino - 15/5/2019 16:35

Σε 2 παιχνίδια τον χρησιμοποιησε από ανάγκη εκεί. Στο ένα έτυχε λόγο αντιπάλου να πιάσει καθώς λόγο δυναμικοτητας και ο Μπαρκας θα έπαιζε καλά. Κουράγιο μας... (αλλαγές στο ροστερ διάβασα εχθές... αν εννοούν τέτοιες καληνυχτίσματα..)

blueplanet - 15/5/2019 15:55

Αδυνατώ να πιστέψω ότι ο κ.Χιμένεθ οραματίζεται την αμυντικοποίηση του Κλωναρίδη και τα εξ αυτής προκύπτοντα κέρδη.Με τα μισά λεφτά που δαπανώνται μπορεί να φέρει δύο δεξιά μπακ που να τρέχουν πάνω κάτω 20 έως 22 ετών.Ψηλούς,δυνατούς ,τσαμπουκάδες , πεισματάρηδες , με κοντρόλ και με σέντρα ακριβείας.Τέτοια ομάδα θέλουμε να κτίσουμε!!! Ο Γκάλο ναι είναι αξιόλογο δεξί μπάκ αλλά παρήλθαν τα χρόνια!!... Συνέχεια
Δεν είμαστε ευαγές ίδρυμα για να περιθάλπτουμε ούτε θα μάθουμε κουρείς στου κασίδι το κεφάλι..

Aekfamily21 - 15/5/2019 15:40

θυμιζω απλα πως περυσι την χρονια που πηραμε πρωταθλημα ο Γκαλο εκανε τετοιο τουρνουα που αναγκασε τον Μπακακη να παιζει αριστερα

¡No pasarán! - 15/5/2019 15:36

Δεν κραζουμε την κινηση, φοβομαστε μην φανει οτι του βγαινει το τρικ και εν τελει δε βγει και μεινουμε χωρις δεξι μπακ.

Xarouhs - 15/5/2019 15:35

Πήραμε μια ωραία γεύση από πολύ νωρίς του τι θα δούμε και του χρόνου. Θα διώξουν έναν από τους πιο κομβικούς και καλούς μας παίχτες της χρονιάς, με ένα γκολ και έξι ασίστ, τον Γκάλο, για να κάνουν δεξί μπακ το έτος 2019 τον Κλωναρίδη. Όσο για τις συγκρίσεις με το μακρινό 1992 μου φαίνονται λίγο άστοχες, με όλο το συμπάθιο. Όπως επίσης δεν νομίζω ότι μπορούμε να συγκρίνουμε τον Μπορμπόκη και τον Κοπιτσή, φτασμένους παίχτες, που έχουν γραφτεί στην ιστορία με τον Κλωναρίδη. Πάλι στοιχήματα... Συνέχεια θα παίζουμε; Για τρίτος, σαν πείραμα, πιστεύω είναι πιο λογικό, όσο αισιόδοξοι και να είμαστε, αλλά και πάλι ναι, μπορεί να βγει και το καλύτερο δεξί του κόσμου, που λέει ο λόγος, αλλά και εγώ μπορώ να πιάσω 7 χ στο στοίχημα, καρφί.

ling - 15/5/2019 15:26

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα παραδείγματα παιχτών που άλλαξαν θέσεις επιτυχώς είναι πολλά και τα ανέφεραν οι συνενωσίτες: Μπορμπόκης, Κοπιτσής, Κασάπης, ο Μανωλάς ο Στέλιος έγινε λίμπερο από στόπερ, παλαιότερα ο Νικολάου, σε άλλες ομάδες ο Γεωργάτος, ο Μαυρίδης. Ωστόσο, υπάρχουν και αντιπαραδείγματα: ο Αγορογιάννης στην ΑΕΚ δεν έκανε μεγάλη καριέρα ως δεξί μπακ, όπου επανειλημμένα δοκιμάστηκε, ενώ στη δεύτερη περίοδό του ο Μπάγεβιτς δοκίμασε σε κάποια παιχνίδια... Συνέχεια τον Λάκη ως δεξί μπακ αλλά γρήγορα παράτησε τις δοκιμές.

Πιθανότατα, ο Κλωναρίδης να γίνει πολύ καλό δεξί μπακ. Ωστόσο, στην παρούσα μεταβατική φάση της ομάδας, τώρα που χτίζεται η ομάδα που θα μπει στην Αγια - Σοφιά, θα προτιμούσα να μην πάμε με πείραμα / στοίχημα. Αλλά να πάμε στα σίγουρα. Με έναν έμπειρο δεξί μπακ με επιθετικές αρετές. Μόλις τον αποκτήσουμε, ας κάνουμε όσα πειράματα θέλουμε.

pat21 - 15/5/2019 12:47

Άρα υποβαθμίζεται η θεση του δεξιού Μπακ όταν η προσέγγιση γίνεται με αυτό τον τρόπο. Και να μη βγει το στοίχημα κλωναριδη παίρνουμε ένα παίχτη της σειράς αναπληρωματικό του μπακάλη

Η ΑΕΚ χρειάζεται έναν μπακακη με τις σέντρες και τις επιθετικές αρετές του γκαλο

Dintsikos1973 - 15/5/2019 15:26

Καλα αδερφε ειδικά η σεντρες του Γκαλο ειναι τι να πω.... κατι σαν του Μαλμπασα... αστοχες αστοχες ξανα μανα αστοχες..

yellow_madness - 15/5/2019 15:18

Κουράγιο αδέρφια και ακόμα είναι Μάϊος.

dlj78 - 15/5/2019 13:11

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Μπορμπόκης! βουρ

Niksik21 - 15/5/2019 15:10

Ορε βουρ παντού βουρ και στον πατσά,

αρκεί η φυσική κατάσταση της ομάδας να μην είναι όπως φέτος. Δηλ. Ο κλωνα δεν πήγαινε πάνω από το 65' κοι όχι μόνο αυτός

ΥΣ :Δεν κάνουμε ποτέ συγκρίσεις με παλιούς παίχτες

Όπως γράφει κάποιο σχόλιο για Κασάπη οι λόγοι πολλοί

AEKcyprus99 - 15/5/2019 10:21

ο κλωναριδης μονο τερματοφυλακας δεν επαιξε στην καριερα του. οταν ξεκινησε ητν χαφ μετα εγινε εξτρεμ μετα επαιξε και ως δευτερος επιθετικος στο ματς με την μπριζ επαιξε και σαν σεντερ φορ με τον ατρομητο επαιξε ριστερο μπακ και τωρα θα γινει δεξι μπακ. βρειτε του μια θεση που του ταιριαζει επιτελους επαιξε σε ΑΕΚ και παναθηναικο με τοσους ποπονητες και κανενας δεν ανακαλυψε πια θεση του ταιριαζει

Dintsikos1973 - 15/5/2019 15:05

Αρα;Οπου και αν τον εβαλαν να παιξει δεν εκανε την διαφορά !

AEKcyprus99 - 15/5/2019 16:22

ναι. μονο στον παναθηναικο την πρωτη του χρονια επαιξε μπαλα. τις αλλες ηταν απλα για να γεμιζει στο ροστερ. ουτε σαν δεξι μπακ θα πιασει. γι αυτο καλυτερα να παρουμε κανονικο δεξι μπακ και να αφησουμε τα πειραματα

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 15/5/2019 11:51

Μπορμπόκης,Κοπιτσής τα αντίστοιχα ''πειράματα'' της εποχής τους με τα γνωστά αποτελέσματα....Ακόμα και ο Κασάπης σαν χαφ-εξτρέμ ξεκίνησε στο Λεβαδειακό.Αλλά τότε δεν υπήρχε ίντερνετ και social media να κράζουμε.Δε συγκρίνω παίχτες.Αλλά ας το δούμε πρώτα και μετά κρίνουμε-κράζουμε.Ο Κλώνα σε άμυνα με τρεις πιστεύω μπορεί να παίξει εκεί, με τέσσερις θα φανεί.Επειδή πάντως σαν μεσοεπιθετικός δεν κάνει τη διαφορά ψάχνει να του βρει θέση που μπορεί... Συνέχεια πραγματικά να προσφέρει.Αυτό το έρχεται από πίσω,την ταχύτητά του και την έκρηξη που έχει σαν χαρακτηριστικά.Και από άμυνα δεν είναι άσχετος μπορεί να το δουλέψει.Έτσι κι αλλιώς η άμυνα πιστεύω ότι είναι πρώτα διάθεση και μετά ικανότητα.Όπως και να σκεφτούμαι ότι ότι πέτυχε η ομάδα μέχρι τον Οκτώβριο χάρη στον Κλώνα το πέτυχε (πρόκριση στους ομίλους και το ένα καλό παιχνίδι σε αυτούς με Μπενφίκα.Αυτό δείχνει και την αποτυχία της σεζόν βέβαια όταν στα καλά σου ακόμα υποτίθεται, σε ''κουβαλάει'' ο Κλωναρίδης)οπότε ας μην τον κράζουμε.Και κάτι για το Μανόλο.Πείτε μου ειλικρινά όταν είδατε για πρώτη φορά ότι βάζει στόπερ τον Μπακάκη μέσα στο Μεάτσα(?) τι σκεφτήκατε.'Οχι τα καλύτερα σίγουρα.Κάτι παραπάνω ξέρει λοιπόν,ας το δοκιμάσει και βλέπουμε

G339 - 15/5/2019 12:49

Φίλε όσοι κράζουν την κίνηση, δεν έχουν ιδέα από μπάλλα. Όλοι οι ακραίοι επιθετικοί μπορούν να παίξουν και άμυνα, φτάνει να το θέλουν και οι ίδιοι και να δουλέψουν να μάθουν την θέση. Σε αυτούς που λες προσθέτω και τον Βιερίνια, τι ήταν ο Βιερίνια παλιά, αμυντικός ήταν? Εξτρέμ ήταν ο άνθρωπος, για να τον χωρέσουν στην 11αδα τον εβαλαν αριστερό μπακ, δούλεψε, έμαθε την θέση, είναι αξιοπρεπής αμυντικά και βοηθά απίστευτα και στην επίθεση. Ο Κλωναρίδης είναι και νεότερος, έχει και ταχύτητα... Συνέχεια που δεν είχαν ούτε ο Μπορμπόκης, ούτε ο Κοπιτσής, ούτε ο Βιερίνια, ούτε ο Γεωργάτος (ναι και αυτός στην Παναχαϊκη επιθετικός ήταν, ο Ντούσκο τον έκανε αριστερό μπακ). Φτάνει να είναι κάτι που το θέλει και ο παίκτης φυσικά, αλλιώς δεν θα πιάσει.

dlj78 - 15/5/2019 22:54

Να προσθέσω και τον Μιλνερ στην Λίβερπουλ. Χαφ ήταν τον έκανε ο κλοπ το καλύτερο αριστερό μπακ.. Και αν ήταν και νεότερος θα έκανε και μεταγραφή Ρεάλ...

Magiko_aristero - 15/5/2019 14:35

Από πέρσι σκεφτόμουν ότι μπορεί να γίνει ένα πολύ καλό μπακ ο Κλώνα και συμφωνώ σε όλα μαζί σου εκτός από το κομμάτι της άμυνας που πιστεύω πως είναι συνδυασμός διάθεσης και ικανότητας. Θα ανταπεξέλθει ο Βίκτωρας τον πιστεύω πάρα πολύ.

RomanJ - 15/5/2019 14:23

Συμφωνώ στην λογική, η μόνη διαφορά στις περιπτώσεις που αναφέρονται είναι η τεχνική που είχαν οι Μπορμπόκης, Κασάπης, Γεωργάτος σε σχέση με τον Κλωναριδη.

Είναι λίγο αμπαλος ο Βίκτωρας αλλά έχει τα φυσικά προσόντα και το mentality για να ανταπεξέλθει στην θέση.

Για εμένα είναι ίδιος ο Μπακάκης, απλά με πιο επιθετική φιλοσοφία.... Συνέχεια
Βέβαια, το τί θα κάνει όταν θα έρχεται η ώρα να κάνει σέντρα, εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Αλλά σαν σκέψη δεν ακούγεται καθόλου λάθος

artac_21 - 15/5/2019 13:21

Σωστός!

Dintsikos1973 - 15/5/2019 14:25

Δεν κανω σύγκριση με Μπορμποκη, κασαπη κ.τ.λ, το θεμα ειναι οτι ναι μεν ξερει μπαλα το παιδί αλλα ειναι αδυναμος σωματικά, αν δυναμωσει θα γινει ενας ωραιος και μοντερνος μπακ!

Lejand - 15/5/2019 14:23

Καλό ακούγεται αυτό. Θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο απέναντι στο 80%των αντιπάλων μας. Μικρομεσαίες ομάδες δηλαδή. Επίσης φέρνοντας έναν επιθετικό παίκτη και ένα πιθανό εξτρεμ στην άμυνα κάνει ακόμα μεγαλύτερη την ανάγκη απόκτησης καθαρού εξτρεμ. Μακάρι.

Dintsikos1973 - 15/5/2019 14:04

Δεν κανω σύγκριση με Μπορμποκη, κασαπη κ.τ.λ, το θεμα ειναι οτι ναι μεν ξερει μπαλα το παιδί αλλα ειναι αδυναμος σωματικά, αν δυναμωσει θα γινει ενας ωραιος και μοντερνος μπακ!

erethn_xrhnai_prwta_genes - 15/5/2019 13:43

θέμα απλό...και εξηγουμε.

Τον τσεκάρει μέχρι μέσα αυγούστου και αν δεν..

Μην μας πιάνει μίρλα πάλι αν και εγώ ειμε ο πρώτος που λέει δείξε μου τα μπακ σου να σου πω(οχι χαφ). Μύρια παραδείγματα ακόμη και με εμάς ... θυμηθήτε

Κρατάτε το εξής, Ειναι σημαντικο που που εβαλα μπροστα τον σπαστηρα ο ΜΕΛ (αλα παλαια)

kk_kostas_ - 15/5/2019 13:22

Πιθανοτατα να εχει προδιαγραφες για να αλλαξει θεση ..Ο προπονητης και ο ιδιος ο παικτης ξερουν καλυτερα. Ομως θεωρω πως μονο σε συστημα 3-5-2 ως φουλ μπακ μπορει να σταθει ο Κλωναριδης...καθαρο δεξι μπακ καπως δυσκολο αλλα ποτε δεν ξερεις

artac_21 - 15/5/2019 13:11

Για τους άσχετους που ειρωνεύονται. Κάποτε ο μεγάλος Φάντροκ πήρε τον Νικολάου και από σέντερ φορ τον έκανε λίμπερο. Από τότε ο Λάκης άφησε εποχή.

Dintsikos1973 - 15/5/2019 12:56

Εγω κραταω μικρο καλάθι, η ομαδα μας δεν εχει ουτε βασεις ουτε κορμο και για να γινει ΟΜΑΔΑ χρειαζεται να ξηλωθει και να ξαναραφτει, αν γινουν μπαλωματα κ.τ.λ ξανα του χρονου πρωτα ο ΘΕΟΣ θα λεμε τα ιδια! Περιμενω με αγωνια να δω ριζική αλλαγή!

combatiente_21 - 15/5/2019 10:48

Είμαστε λίγο προκατηλημενοι και καθετί που ακούμε μας εκνευρίζει πιστεύω ,αρκετοί παίκτες εχουνε πάει μπάκ απο εξτρέμ και το ανάποδο

G339 - 15/5/2019 12:52

Δεν είναι θέμα προκατάληψης, αλλά ασχετοσύνης. Το αντίθετο που λές είναι όντως πολύ σπάνιο, το να γίνει το εξτρέμ μπακ πολύ πιο εύκολο. Ο λόγος είναι ότι η άμυνα μαθαίνεται, η επίθεση είναι σε μεγάλο βαθμό ταλέντο. Ο Κλωναρίδης με την ταχύτητα που έχει και το δυνατό σούτ έχει όλα τα προσόντα να παίξει την θέση, θα βρει κιόλας και τους χώρους που πάντα χρειάζεται, που δεν εύρισκε ως επιθετικός γιατί αντιμετώπιζε συνήθως μαζικές άμυνες.

combatiente_21 - 15/5/2019 19:41

Π.χ μπειλ, ξεκίνησε ως μπάκ και σ ένα ματς με την Ίντερ μπήκε εξτρέμ ,πέταξε 3 γκολ και την συνέχεια την ξέρουμε

Bin_Laden21 - 15/5/2019 11:50

οχι ρε γιατι το λες αυτο. Ο βιερινια που ξεκινησε σαν εξτρεμ - 10αρι στον Παοκ και επιθετικο οπλο , πηγε στην Γερμανια και τον κανανε αρ.μπακ. αλλα οι γερμανοι ξερουν μπαλα ενω ο Χιμενεθ ειναι αμαπλος και επικινδυνος.Λες και τους ειπαν οτι θα βαλει τον Μπαρκα σεντερ φορ

Greek logic.

combatiente_21 - 15/5/2019 13:23

Χαχαχα, πάντως το καλό με αυτήν την περίπτωση (το Αν θα πιάσει δεν το ξέρω)είναι ότι έχει παίξει την θέση του εξτρέμ άρα γνωρίζει και τι περιμένει ο μπροστά του, έχει την ταχύτητα και την αντοχή για τα οβερλαπ και τις επιστροφές οπότε μένει το Αν θα του αρέσει και πως θα τον "φτιάξει " ο μανολο

andreasco - 15/5/2019 12:46

Το μόνο θετικό είναι οτι δε θα τον φάμε στη μάπα σαν εξτρεμ. Το αρνητικό είναι οτι σέντρα της προκοπής από τον δεξιό μας μπακ θα βλέπουμε του Αγίου... ανήμερα.

G339 - 15/5/2019 12:42

Είναι φανερό ότι ο Χιμένεθ είναι ένας προπονητής που έχει ιδέες. Και το 3-5-2 που παίζαμε κυρίως πέρσι με τον Μπακάκη αριστερό στόπερ είχε βοηθήσει, κυρίως στην Ευρώπη και αυτό που πάει να κάνει με τον Κλωναρίδη, είναι φανερό ότι έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας. Ο Κλωναρίδης έχει σαν κύριο προσόν την ταχύτητα, οπότε είναι παίκτης που και θα μπορεί να γυρνά πίσω στις προωθήσεις. Γενικά είναι απείρως πιο εύκολο να μάθεις σε ένα επιθετικό να αμύνεται από το αντίθετο, να μάθεις στον... Συνέχεια αμυντικό να επιτίθεται. Αν πιάσει το κόλπο η ΑΕΚ θα έχει δυο δεξιά μπακ με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ένα επιθετικογενή τον Κλωναρίδη και ένα κυρίως αμυντικό τον Μπακάκη, ο δε Κλωναρίδης θα αποκτήσει σταθερή παρουσία στους αγώνες, πράγμα που είναι δύσκολο τώρα, γιατί υπάρχουν οι Λιβάγια-Μάνταλος-Μπακασέτας αλλά και Μπογιέ πέρσι, στην θέση στην οποία είναι η καλή του. Εγώ πιστεύω ότι θα δουλέψει, αν φυσικά είναι κάτι που θέλει και ο παίκτης.

aekaustralia - 15/5/2019 12:38

Δηλαδη για να καταλαβω παμε να αλλαξουμε το μοναδικο μας μπακ που μπορει να κανει καλες σεντρες με τον κλωναριδη; Μονο και μονο επειδη ειναι γρηγορος; Αμα ειναι ετσι γιατι δεν βαζουν τον Γιαννιωτα εκει που μονο να τρεχει ξερει;


Η ομαδα χρειαζεται ενα μπακ που να εχει τις σεντρες αλλα να ειναι νεοτερος απο τον Γκαλο (η... Συνέχεια ανανεωση του ιδιου του Γκαλο), τον Βρανιες, ενα ακομα ποιοτικο και ετοιμο χαφ που να μπορει να σπαει αμυνες και να εχει και καλες μακρινες μεταβιβασεις (οπως ειχε ο Αινταρεβιτς), δυο ταχυτατα εξτρεμ με ντριμπλα και ας μην ειναι οι καλυτεροι στα σουτ, και αγορα Πονσε η καποιου αλλου βαρβατου φορ. Και κατα τη γνωμη μου να γινει προσπαθεια να μεινει ο Μπογε, αφου η ρητρα ειναι σε δοσεις.

Nea_kios_AEK - 15/5/2019 12:29

Εγώ στην τοπική ομάδα του χωριού μου παίζω στόπερ , μιλά ρε Μανώλη στον προπονητή μου να με κάνει σέντερ φορ.

maek21 - 15/5/2019 12:21

Λογικά θα έρθει και Βασιλαντωνόπουλος και θα υπάρχουν Μπακάκης+Βασιλαντωνόπουλος για σχήμα με 4 πίσω και Κλωναρίδης για το 3-5-2 που του ταιριάζει γάντι η θέση. Εσείς που γκρινιάζετε και θέλετε 300 παίκτες πρέπει να καταλάβετε ότι αυτά τα ψέμματα έχουν τελειώσει, η ομάδα θα πορεύετε με τις δυνατότητές της. Θα αυξηθούν αυτές με την Αγια-Σοφιά και θα ανεβαίνει σταδιακά όλο το πακέτο. Με τη μία δεν γίνονται όλα. Όλα τα παραπάνω βέβαια με την προϋπόθεση να δοθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ χρήμα για εξτρέμ... Συνέχεια της προκοπής που ζήτησε κι ο Μανόλο συν βέβαια τον επιθετικό, διαφορετικά απλά θα δικαιωθούν όσοι γκρινιάζουν!

Christos1962 - 15/5/2019 12:19

Ωραία πράγματα...….!!!!

John1978 - 15/5/2019 12:15

Με μπαλώματα δεν κάνουμε τίποτα.

DimLofR21 - 15/5/2019 11:57

Και ο Τσιντωτας επαιζε φορ στο Δημοτικο...

barlos21 - 15/5/2019 12:08

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

2121AEK - 15/5/2019 10:14

Αυτον τον ερημο τον Βασιλαντονοπουλο θα του δωσει καποιος μια ευκαιρια;;;;;

Το παιδακι σκιζει οπου εχει παιξει.....ΜΙΑ ευκαιρια!!!!!

serar11 - 15/5/2019 12:00

Που τον είδες και σκιζει στην Λαμία? Πόσες ασιστ έχει βγάλει τις σέντρες του που δεν σηκώνεται η μπάλα πάνω απο μισό μέτρο τις έχεις δει? Είναι και 27χρονων δεν είναι πιτσιρικάς που μπορεί να βελτιωθει.

solid_snake - 15/5/2019 11:45

Πάντως παρακολούθησα πολλά ματς της Λαμίας μόνο και μόνο για να δω τον Βασιλαντωνόπουλο. Πολλά ανεβάσματα, διεισδύσεις, σέντρες καλούτσικες και πάει στο 1 με 1. Πάντα ήταν από τους καλύτερους παίχτες της Λάμια. Αλλά τώρα θα μου πει κάποιος, άλλο λαμια και άλλο ΑΕΚ. Εγώ πιστευω ότι αξίζει μια ευκαιρία να κάνει μια καλή προετοιμασία υπό τις οδηγίες του Μανόλο.

combatiente_21 - 15/5/2019 11:33

Παιδάκι υπήρξε, δεν νομίζω πως είναι αυτό που ψάχνουμε

AEKOslo - 15/5/2019 11:03

Καλημέρα! Σωστό αυτό που λες, αξίζει μια ευκαιρία, ωστοσο δεν είναι και.... "παιδάκι" όπως λες... 27 χρονών είναι! (1992) πιο μεγάλος από τον Λιβαγια και τον Οικονόμου!

ScoccoMan - 15/5/2019 11:59

Thinking out of the box!!

fek_chris - 15/5/2019 11:58

Μπραβο καλη η σκεψη αλλα ως νεα μεταγραφη θα ειναι ? Παιχτες καλυτερους θελουμε οχι αλλο Σιμοες κτλ...

ioannis72 - 15/5/2019 10:29

Γι αυτούς που ήθελαν το χιμενεθ!! Έχουμε να δούμε ακομη πράγματα....Με αυτόν στον πάγκο!!

Nick_P21 - 15/5/2019 11:33

Φαντάζομαι το ίδιο σχόλιο έγραψες και στο άρθρο που λέει ότι ζήτησε 2 ταχύτατα εξτρέμ

Zeman21 - 15/5/2019 10:41

Μην τα λες θα φας dislike...

Andreas295 - 15/5/2019 11:32

Ναι σαν ιδέα δεν είναι κακή, αλλά όχι να μην πάρουμε κανονικό δεξί μπακ γι' αυτο το λόγο. Μπαλώματα από Μάιο ρε παιδιά; Σοβαρευτείτε επιτέλους!

johnsot - 15/5/2019 11:21

O Χιμένεθ έχει αποδείξει οτι ξέρει να αξιοποιεί το υλικό που διαθέτει. Ο Κλωναρίδης απο την άλλη έχει πολλά προσόντα αλλά δεν ξέρω αν η αμυντική συμπεριφορά του είναι επαρκής όπως και η τακτική του γνώση για τη θέση. Πάντως για εξτρέμ ή δευτερος επιθετικός δεν κάνει για την ΑΕΚ. Προφανώς ο Χιμένεθ τα έχει σταθμίσει όλα αυτά και δεδομένης της οικονομικής πολιτικής καλύτερα να δωθούν χρήματα περισσότερα εκεί που πονάμε περισσότερο παρά να έρθει άλλη μια μετριότητα

aekovios58 - 15/5/2019 11:20

Μη βιάζεστε, παιδιά . Θυμίζω παρόμοιες επιτυχημένες περιπτώσεις : Μουσούρης από σέντερ φορ έγινε δεξί μπακ , Σταθόπουλος από μεσοεπιθετικός ως αριστερό μπακ έφτασε και στην Εθνική, και πρόσφατο παράδειγμα στον πάοκ. Μου αρέσουν αυτές οι μετατάξεις. Έρρωσθε.....

aekovios58 - 15/5/2019 11:17

Μη βιάζεστε, παιδιά . Θυμίζω παρόμοιες επιτυχημένες περιπτώσεις : Μουσούρης από σέντερ φορ έγινε δεξί μπακ , Σταθόπουλος από μεσοεπιθετικός ως αριστερό μπακ έφτασε και στην Εθνική, και πρόσφατο παράδειγμα στον πάοκ. Μου αρέσουν αυτές οι μετατάξεις. Έρρωσθε.....

DimLofR21 - 15/5/2019 11:15

Και ο Τσιντωτας επαιζε φορ στο Δημοτικο...

dimoriginal21 - 15/5/2019 11:14

Ε ρε τι ακουμε πρωινιατικα.......

Straekmono - 15/5/2019 11:06

ΧΑαχαχχααχαχχααχχααχ

alex - 15/5/2019 11:04

Βασιλαντωνοπουλος Επειγόντως!!! Κι αφήστε τα πειράματα!!

vtsola21 - 15/5/2019 10:56

και σεντρες ποιος θα βγαζει μωρε ποοο δειτε κατασταση...τοσα δεξια μπακ στον κοσμο δεν μπορουμε να φερουμε επιτελους ΕΝΑΝ φουλ μπακ?

Κωνσταντίνος®21 - 15/5/2019 10:55

Προσωπικά, θεωρώ πως παίχτης Κλωναρίδης, δεν υπάρχει. Το μόνο προσόν του, είναι η ταχύτητα. Δεν έχει τίποτα άλλο. Σέντρα, δεν έχει. Σουτ, δεν έχει. Το ότι έχει την ταχύτητα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνει και μπακ. Το μπακ, πέρα από το να τρέχει πάνω - κάτω, πρέπει και να μαρκάρει.


Εδώ, με βρίσκει αρνητικό ο Χιμένεθ. Χρειαζόμαστε, αγορά κανονικού μπακ. Όπως, θεωρώ τον Κουλιμπαλί... Συνέχεια (επειδή έχει ακουστεί) λίγο, για τον Κλωναρίδη ισχύει εις διπλούν.

Prigkipas_Dusko - 15/5/2019 10:54

Ο Κλωναριδης σαν 6αρι ξεκίνησε, οπότε με την άμυνα δεν είναι άσχετος. Επίσης φέτος εκεί είδαμε τα καλύτερα του. Λόγω επιθετικών αρετών βοηθάει και μπροστά, ενώ δεν φαίνεται τόσο η αδυναμία στο τελείωμα. Για εμένα είναι σωστοτατη κίνηση

staureas21 - 15/5/2019 10:41

Αγορά κανονικού δεξιού μπακ + Μπακάκης + Βασιλαντωνόπουλος + κλωναρίδης αν πέσει καμία επιδημία στην ομάδα και ξεμείνουμε από μπακ.

yellowvest - 15/5/2019 10:40

Kαλή σκέψη ,επιτέλους να αξιοποιηθεί σωστά ο Κλωναρίδης .

giwrgoskerk - 15/5/2019 10:39

μην εχετε ψευδαισθησεις για την θεση του δεξιου μπακ. Μπακακης ο στανταρ και μετα Βαδιλαντωνοπουλος ή κουλιμπαλη.

AEKaraleme - 15/5/2019 10:34

Τρομερα πραγματα. Βασικο μπακ ενας παιχτης που οι σεντρες του χτυπανε πρωτα ταβανι και η μπαλα πεφτει μετα σαν μπαλονι και πισω του ενας ανθρωπος, του οποιου τη θεση ψαχνει η επιστημη 10 χρονια τωρα.


Ο Μπακακης ειναι μια χαρα για δευτερη επιλογη

s_papapanagiotou2 - 15/5/2019 10:34

Όχι πρόεδρε μην το κάνεις αυτό. Η ομάδα χρειάζεται δεξί Μπάκ καλύτερο από τον Γκάλο (αν φύγει). Αν ο μη γένειτο τραυματιστεί ο Μπακάκης μεσούσης της σαιζόν ποιός θα παίζει, κυρίως σε δύσκολους αγώνες εκτός έδρας και στα ντέρμπι ; Ο Κλωναρίδης δεν είναι η κανονική του θέση δεξί μπακ. Με τέτοια πειράματα πάλι τρίτοι θα βγούμε.

kostas37 - 15/5/2019 10:34

Ας τον δούμε πρώτα.ισως και να ταιριάζει η θέση και λόγω ταχύτητας.

Θα είναι ένα φουλ Μπακ με τριπλά και ταχύτητα.

Στο μαρκάρισμα δε ξέρω πως θα τα πάει.....

AEKperSempre - 15/5/2019 10:33

Εγω προτείνω να δοκιμάσουμε και για στόπερ τον Μπακασετα, μπας και γλιτώσουμε μια ακομη μεταγραφή. Μανόλο, άσε τα τρελα σου και απαιτησε παίκτες!! Γιατι στα στραβά αποτελέσματα, εσύ θα πληρώσεις το μάρμαρο και το γνωρίζεις καλα. Το δεξι μπακ, εκτος απο ταχύτητα, πρέπει να εχει σέντρα αλλα και να μπορεί να μαρκάρει. Αφήστε τα πειράματα.

Droit_Au_But - 15/5/2019 10:32

Σαρωτικές αλλαγές !!!!!!!!!!!!

Peponi21 - 15/5/2019 10:24

Οργανωση ομαδας με οικονομικα προβληματα.. Βλεπε παναθηναικος . . εγω λεω να ανεβασουμε κ κανα παικτη απ την Κ19 να καλύψουμε τις θέσεις..

byronic_man - 15/5/2019 10:22

Έλεος...ούτε για αστείο δεν πρέπει να συμβεί κάτι τέτοιο.Καλύτερα να γυρίσει ο Βασιλαντωνόπουλος και να παίζει βασικός και ο Μπάκα να είναι αλλαγή του.Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πάντως γιατι πρέπει να φύγει ο Γκάλο.

aekstockholm21 - 15/5/2019 10:14

Οχι αλλες δοκιμες κ πειραματα..Παρτε εναν μπακ κ καλυψτε ολες τις θεσεις που πρεπει με αναλογους παικτες κ οχι με παικτες που ισως μπορουν να παιξουν την θεση...Κουραστηκαμε

AEKaraleme - 15/5/2019 10:22

Βασικο μπακ ενας παιχτης που οι σεντρες του ακουμπανε ταβανι και πεφτουν αργα και καθετα και πισω του ενας παιχτης που 10 χρονια τωρα η επιστημη ψαχνει τη θεση του στο γηπεδο. 2019

loucid_dreamer - 15/5/2019 10:21

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΙΝΗΣΗ. Ο ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΑΚ ΧΑΦ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ1!!!! ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ 3-5-2 ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΝΟΛΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΟΜΑΔΑ!!! ΦΟΒΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

AEKpanos - 15/5/2019 10:21

Αυτά λέει....και τον κρατάει ο Μελισσαν...

vagek - 15/5/2019 10:20

Και θα μαρκάρει το Ball boy.....

pavlosaekara - 15/5/2019 10:18

Η επιστημη σηκώνει τα χέρια ψηλά

thanasiszisis - 15/5/2019 10:18

Θα τραβάμε τα μαλλιά μας και είναι ακόμα Μάιος ρεεεε..Πάρτε έναν κανονικό δεξί μπάκ που να ξέρει να βγάζει σέντρες και να παίζει άμυνα..

AEKaraleme - 15/5/2019 10:14

Αστειότητες. Μπακακης βασικος τωρα και πισω του ο Κλωναριδης. Αστειοτητες

Papakratis - 15/5/2019 10:13

Ρε πάτε καλά; Όχι άλλο κάρβουνο!!!!! ΔΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΌΟΟ

Baval_21 - 15/5/2019 10:11

Μπραβο Μανολο!!! Ειδικα σε αυτη τη θεση που την επαιζε ειχε εκτοξευσει τους παιχτες μας για οποιους θυμουνται.

ΕΠΟΜΕΝΟ