148 ΣΧΟΛΙΑ

Θέμα ακυρότητας του τελικού θέτει η ΑΕΚ για την κρυφή αλλαγή των διαιτητών

Επιστολή στον διευθυντή ομοσπονδιών της ΟΥΕΦΑ, στον πρόεδρο της επιτροπής παρακολούθησης της ΦΙΦΑ και σε όλους τους αρμόδιους φορείς σε Ευρώπη και Ελλάδα για το σκάνδαλο των κρυφών αλλαγών των διαιτητών στον τελικό του Κυπέλλου, όπου αδικήθηκε κατάφορα η ΑΕΚ – Ρητά απαγορεύει το άρθρο 12 του ΚΑΠ αυτά που τα σκανδαλώδη που έγιναν το Σάββατο πριν τον τελικό του ΟΑΚΑ από Περέιρα και σία


Η ΑΕΚ ως οφείλει περνά στην επίθεση και ζητάει πειστικές εξηγήσεις σχετικά με όσα αποκαλύφθηκαν σήμερα για την κρυφή αλλαγή των διαιτητών στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, θέτοντας θέμα ακυρότητας του τελικού, βάση νόμου! Η ΠΑΕ ΑΕΚ έχει ήδη στείλει επιστολή σε αυστηρότατο ύφος με τη μορφή τελεσιγράφου στον Μέλο Περέιρα, με κοινοποίηση σε Zόραν Λάκοβιτς (διευθυντής ομοσπονδιών της UEFA), ΕΠΟ, Χέμπερτ Χούμπελ (πρόεδρος της επιτροπής παρακολούθησης της FIFA) και Πετρ Φούσεκ (ειδικός σύμβουλος ΕΠΟ) για το θέμα της αλλαγής της σύνθεσης της διαιτητικής εξάδας του τελικού. Αυτό που ζητάει η ΑΕΚ είναι μέσα στις επόμενες 24 ώρες, από την παραλαβή της επιστολής, να απαντήσει επίσημα και γραπτώς για το αν ισχύουν τα όσα αναφέρονται στον ελληνικό Τύπο περί αλλαγής της διαιτητικής σύνθεσης του τελικού χωρίς την παραμικρή ενημέρωση, για το ακριβώς συνέβη και τελικά ποια ήταν η διαιτητική σύνθεση του αγώνα του Σαββάτου και ποιος τελικά τη γνώριζε.

Στην επιστολή, την οποία υπογράφει ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Ευάγγελος Ασλανίδης, εκφράζεται προκαταβολικά η πλήρης απογοήτευση και η ολική απόσυρση εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του Μέλο Περέιρα, στην περίπτωση που όντως ισχύουν και επιβεβαιώσει βεβαίως ο ίδιος τα γεγονότα, όπως αναφέρονται στον σημερινό Τύπο. Επίσης, στην επιστολή η ΑΕΚ αναφέρει ότι τίθενται ζητήματα έννομων συνεπειών που φτάνουν μέχρι και την εγκυρότητα του τελικού -  αν όντως η σύνθεση της διαιτητικής εξάδας ήταν διαφορετική από αυτή που ανακοινώθηκε με βάση το άρθρο 12 του ΚΑΠ!

Συν τοις άλλοις στην επιστολή αναφέρονται και τα παράπονα της ΑΕΚ από τη διαιτησία της εξάδας στον τελικό και την εμπλοκή του πρώτου βοηθού σε φάση πέναλτι, με ερώτημα αν τελικά ήταν άλλος από αυτόν που όλοι γνώριζαν… Επίσης η ΑΕΚ τονίζει πως επιφυλάσσεται για κάθε έννομο δικαίωμά της, όπως προκύπτει από την εν κρυπτώ αλλαγή της σύνθεσης, εφόσον βεβαίως επιβεβαιωθεί από τον Περέιρα ότι όντως έγινε και ξεκαθαριστεί εγγράφως και επισήμως τι ακριβώς συνέβη.

Φυσικά, στην ΠΑΕ αλλά και στην κοινή γνώμη υπάρχουν τεράστιες απορίες για τη σιγή ιχθύος μέχρι τώρα ΕΠΟ, ΚΕΔ και Περέιρα για ένα θέμα που ξεπερνά κάθε όριο ηθικής.

Αυτό που περιμένει η ΑΕΚ μέσα στο επόμενο 24ωρο λοιπόν είναι τις γραπτές εξηγήσεις του Περέιρα για να δει στην πορεία τι θα πράξει και πώς θα κινηθεί. Στην επιστολή της ΑΕΚ αυτό που προέχει είναι η επίσημη τοποθέτηση για το τι ακριβώς συνέβη και το αν είναι αλήθεια όσα έχουν γραφτεί.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
yellowvest - 15/5/2019 21:40

Η ΑΕΚ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ . ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΕΊΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ...ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΙΣΧΗ . ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΠΕΡΕΊΡΑ ...

ΘΑ ΕΚΑΙΓΑΝ ΤΩΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΑ ΜΑΛΓΑΡΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΧΩΡΙΣΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .

yellowvest - 15/5/2019 21:20

ΜΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ Η ΑΕΚ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΗΣ ... ΕΝΤΟΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ...ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΕΡΕΪΡΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ . ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ... ΗΘΕΛΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΝΤΑΜΠΛ ΚΑΙ ΞΕΒΡ@Κ@ΘΗΚΑΝ .

Blanco1976 - 15/5/2019 20:08

Όλα καλά αδέρφια.....αλλά θα ήμουν Ιδιαίτερα ευχαριστημενός εάν αυτά τα έβγαζε στην φόρα η ίδια η Π.Α.Ε. στο ημίχρονο του τελικού ή ακόμα καλύτερα πριν τον τελικό!!!! Για μένα τώρα πια δεν εχει καμία ουσία αυτό που γίνεται....

Πρώτα από όλα το γήπεδο και αν είναι δυνατόν η δημιουργία μιας ορθολογικης αγωνιστικά ομάδας ώστε να δούμε λίγο ποδόσφαιρο........ Συνέχεια
Υ.γ.Το ότι η ΠΑΕ άρχισε να ασχολείται φωναζοντας με την διαιτησία με ανησύχει....εκ πειρας όταν ο Τίγρης είναι ηρεμος η Α.Ε.Κ. είναι προστατευμενη....

Αυτά.... συγγνώμη αν σας κουρασα αλλά με έχει κουρασει η εικόνα της Α.Ε.Κ. ......Βλέπετε ακόμα και στις χειρότερες χρονιές μας την ομάδα μας την χαρακτηρίζε ενα και μόνο.... αγωνιστικά.... ΕΠΙΘΕΣΗ..... κατι που εχουμε να το δουμε απο εποχής Σκοκο Μπλανκο...

izno21 - 15/5/2019 19:27

Επειδή βλέπω πολλούς να γκρινιάζουν, θα πω κι εγώ την άποψή μου. Μην ανησυχείτε αδέρφια, εμείς πέτσινους τίτλους δε έχουμε πάρει μέχρι τώρα και ούτε πιστεύω ότι θα ξαναγίνει ο τελικός. Σε σχόλιό μου μετά το ματς σκασμένος από την απόδοση της ομάδας και τα καραγκιοζιλίκια του Γερμανού χασάπη, είχα γράψει με σειρά προτεραιότητας τα εξής: "Τραγική ΑΕΚ, διαιτητής από τα LIDL, ασπρόμαυρο VAR, αν είναι να σφυρίζετε ότι θέλετε καλλίτερα να μην το βάλετε ποτέ". Η ομάδα έπαιξε όντως χάλια,... Συνέχεια όχι χειρότερα όμως από τον Παοκ που κι αυτός ήταν τραγικός. Στο παιχνίδι έγιναν οι εξής φάσεις: Πέναλτυ στο χέρι του Κάνιας νομίζω, κίτρινη στο Λιβάγια που δεν κατάλαβα ποτέ γιατί δόθηκε… (εγώ θα έδινα φάουλ υπέρ της ΑΕΚ), πέναλτυ στον Λιβάγια απ' τον Μάτος- που παρεμπιπτόντως έπρεπε να έχει πάρει κίτρινη πιο πριν- δίνεται οφσάιντ ενώ η μπάλα πάει από αντίπαλο, αγκωνιά στο Γαλανόπουλο μέσα στην περιοχή -πέναλτυ και κάρτα-.... τράβηγμα στον Τσιγκρίνσκι, κίτρινη στον Πόνσε….. για βίαιο μαρκάρισμα ενώ δεν έχει ακουμπήσει αντίπαλο. Αντίθετα αν θυμάμαι καλά 2 σφυρίγματα ήταν υπέρ μας, ένα φάουλ του Σιμόες για κάρτα και ένα του Οικονόμου (δεύτερη κίτρινη). Άσχετα όμως με το πώς έπαιξε η ομάδα, κανείς δεν μπορεί να της αφαιρέσει το δικαίωμα επιστροφής στο παιχνίδι και διεκδίκησής του μη σφυρίζοντας τ' αυτονόητα. Ας τά 'δινε και μετά ότι ήθελε να γίνει ας γινόταν... άλλο παιχνίδι θα βλέπαμε.

Κατά τ' άλλα πρέπει να είμαστε η πρώτη χώρα στον κόσμο που παιχνίδι με VAR έχει τόσες αμφισβητήσιμες φάσεις. Παγκόσμια πρωτοτυπία πάλι η Ελλαδάρα! Καλά κάνει ο Τίγρης και τους κυνηγάει. ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ!

ghad - 15/5/2019 19:20

Εχουν ξεσαλωσει οι βορειοι γαυροι στο σαββιδοσαιτ και μας ειρωνευονται.Το φοβερο ειναι που εχουν την υποστηριξη απο πολλα βαζελια(το εχω πει φιδια κολοβα,καλο αφανισμο).Ταραξτε τους στη νομιμοτητα ,για οσα μας εχουν κανει και νομιζουν οτι μας εχουν καβαλησει τα στρουμφακια της γειτονιας της τουμπας.

dragan21 - 15/5/2019 17:18

Το πιο ωραίο είναι να βγει η αλητεία στην επιφάνεια ,να έχει δικαίωμα η ΑΕΚ στην επανάληψη του τελικού ,και να αρνηθεί διότι ο τελικός έληξε ....απλά να βγει η αλητεία στην επιφάνεια και να σταματήσει η νοοτροπία του αποδέχομαι το φτύσιμο με την δικαιολογία ότι βρέχει

odhgaras - 15/5/2019 19:18

ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΜΑΟ ΜΑΟ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΞΑΝΑΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΜΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΕΝΕΕΣ 14.

krav21 - 15/5/2019 17:54

οχι φιλε μου. Αν δικαιωθει και οριστει να ξαναγινει ο τελικος, η ΑΕΚ πρεπει να κατεβει να παιξει κανονικοτατα διοτι αν δεν το κανει, η προπαγανδα του μπαοκ θα μιλαει για κοτες που φοβηθηκαν να ξαναπαιξουν.Με αυτους τους σιχαμενους πρεπει παντου και παντα να διεκδικουμε το δικιο μας. Να ξαναγινει ο τελικος και να κοψουν το πωπο τους οι παικτες, να παιξουν μπαλα και να κερδισουν.

antzulos - 15/5/2019 18:23

ο τελικος ειναι μια στιγμη στο χρονο...... με τραυματιες με ψυχικη και σωματικη διαθεση κλ......αυτη τη στιγμη μας την εκλεψαν?? οι παικτες μας ηταν αυτο που ειδαμε...... κατα την αποψη μου εφοσον δικαιωθουμε......;;; θα πρεπει να ζητησουμε οχι να γινει ο αγωνας αλλα ως μη γενομενο το κυπελλο 2018 -2019.... για να υπαρχει παντα το στιγμα στην ΕΠΟ αλλα και (εφοσον, ηξερε κλ) στον Παοκ. ή να μας το σωσουν ανευ αγωνα...........αρα ο αντιπαλος στον τελικο ........ εμμεσα ειναι ΚΛΕΦΤΗΣ.......

dmn69 - 15/5/2019 18:09

Καλά κάνει η ΠΑΕ και κυνηγάει το θέμα (αν και δεν πιστεύω ότι θα βγει κάτι) όμως ρε παιδιά με τον συγκεκριμένο αντίπαλο μια είναι η απάντηση που θα έπρεπε να έχουμε δωσει: Μετά από τόσα που έχεις ακούσει ένα χρόνο από την ασπρόμαυρη προπαγάνδα, αν έχεις λίγο εγωισμό πάνω σου, μπαίνεις μέσα στο γήπεδο με το μαχαίρι στα δόντια και του δίνεις να καταλάβει ότι ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα, σήμερα θα χάσει από το πάθος σου και μόνο.... Συνέχεια
Δε λέω αδικηθηκαμε όμως ρε παιδιά είδατε πουθενά να δυσκολεύουν τον μετριότατο ΜΠΟΑΚ; Σας έκαναν οι παίχτες μας να αισθανθείτε ότι είναι καλύτεροι ή ότι το θέλουν περισσότερο το κύπελλο;

odhgaras - 15/5/2019 19:14

ΠΕΣ ΤΑ ΑΔΕΡΦΕ!

21cleaver - 15/5/2019 16:45

Ναι μεν μπορεί να έγινε ότι έγινε αλλά τον τελικό πάει τον χάσαμε, δεν θα γίνουμε γαυροι εμείς να ζητάμε επανάληψη. Η ομάδα δεν έπαιξε καλά ασχέτως των επίμαχων φάσεων και δικαίως χάσαμε. Ας αφήσουμε τις δικαιολογίες. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω επανάληψη και να το πάρουμε εκεί. Θα ντρέπομαι!

AEKARA_SE_AGAPW - 15/5/2019 19:11

Αυτη η νοοτροπία μας έφαγε στην ΑΕΚ.Μια ζωη το παίζουμε υπεράνω οσο και αν μας σφάζουνε.Φυσικά και δεν παίξαμε καλα αλλα αυτο δεν αναιρεί το μαγείρεμα που κανανε...

acherontas1972 - 15/5/2019 19:10

Φίλε γιατί δικαίως χασαμε; Επειδή δεν παίξαμε όπως έπρεπε ; Σοβαρά τώρα; Χάσαμε από μια κατώτερη ομάδα στον τελικό με την βοήθεια της διαιτησίας. Γιατί μειώνεις την ομάδα σου όταν αποδεδειγμένα αδικήθηκε από το κοράκι; Εφόσον ισχύει αυτό Όχι μόνο θα ξαναγίνει αλλά θα τους κερδίσουμε κιόλας.

AEKcyprus99 - 15/5/2019 17:05

ναι αλλα ουτε ο παοκ επαιξε καλα για να πουμε οτι αξιζε το κυπελλο. και επειτα δεν σημαινει οτι μια ομαδα οταν παιζει καλα πρεπει οπωσδηποτε να την αδικει η διαιτησια. αν εδινε το πεναλτυ σε εκεινη την φαση και γινοταν το 1-1 ολα θα ηταν διαφορετικα. αν εγινε κατι παρανομο το σωστο ειναι επαναληψη του αγωνα αν και αυτο ξερουμε οτι δεν προκειται να γινει

AEKcyprus99 - 15/5/2019 17:26

αν δεν παιζει καλα θελω να πω

Enosispantou - 15/5/2019 16:58

Συμφωνώ απόλυτα

AEKARA_SE_AGAPW - 15/5/2019 19:05

Μακαρι να τα καταφέρουμε αλλα δύσκολο,ποιος ξερει τι μαγειρέματα θα γίνουν παλι.Παντως αυτο το ανέκδοτο να μας κερδίζει καποιος παοκ ολη την ωρα εχει καταντήσει αηδια.Ευχομαι απο του χρόνου να επιστρέψουν τα χρόνια της φάπας.3τελικους απο τον παοκ ουτε η Λάρισα και ο Πανιώνιος δε θα χάνανε.Εστω εναν θα παίρνανε...

Toxotis_21 - 15/5/2019 18:06

Τεράστια η ευθύνη ΤΗΣ ΠΑΕ ένα χρόνο τώρα που ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ σε μια ομάδα


που έχει ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ,


έχει πάει σε έναν τελικό κυπέλλου σφάζοντας δύο ομάδες και στο τελικό σφάζοντας μια τρίτη... Συνέχεια

Έχει πάρει προπερσι τελικό πάλι με μας με απόφαση επόπτη σκάνδαλο


Που οπαδοί της κάνουν χαμό στα Γιάννενα και δε τιμωρείται ποτέ


Που ήθελε, με μια εικόνα ντροπής για τη χώρα κυρίως παγκοσμίως προέδρου να κάνει ντου οπλοφορωντας για να αλλάξει ΣΩΣΤΗ απόφαση

διαιτητή που αν το παιχνίδι έμενε ισοπαλία ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΒΓΑΙΝΕ Η ΑΕΚ


ΠΟΥ μια μέρα πριν βγήκε απόφαση δικαστη σκάνδαλο να γίνει το ματς με κόσμο


Που σε όλο το πρωτάθλημα αν και καλύτερος ευνοήθηκε όπου χρειάστηκε ή έπαιξε κάποια ματς χωρίς να ιδρώσει φοβερά με ομάδες δορυφόρους


Που στα τελευταία Τέσσερα χρόνια η ΑΕΚ έχει παράπονα από τη διαιτησία στα περισσότερα ματς εναντίον του


Που προπερσι ο προπονητής τους έκανε τον πεθαμένο κάνοντας όλη την Ελλάδα να γελάει


Έχει λοιπόν τεράστια ευθύνη η ΠΑΕ ΑΕΚ που έχει αφήσει αυτή τη βόρεια προπαγάνδα ανεξέλεγκτη και μέσω των σάιτ τους και των κομπλεξικων στερημενων και ζηλιαρηδων οπαδών τους λόγω της μόνιμης κατωτερότητας τους επί δεκαετίες σαν ομάδα, που ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΜΥΝΘΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΕΊ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟΜΟΡΦΩΜΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΆ ΟΠΩς ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΌ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ.


Είχαμε τους γαύρους με το πέστε κάτω, τη παραχάραξη της ιστορίας επί 20 χρόνια αλλά λέγαμε δεν έχουμε ισχυστη διοίκηση και για αυτό τραναμεν αυτά.


ΤΏΡΑ ΚΥΡΙΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΊΔΗ ΈΧΟΥΜΕ Ή ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΙΣΧΥΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΣΤΌΜΑΤΑ;; ΦΤΙΑΞΕ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΚΥΡΙΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΌΛΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΑ ΣΤΌΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΓΡΆΦΟΥΝ ΚΛΈΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΕΧ. ΤΏΡΑ ΌΜΩΣ. η προπαγανδα είναι σα λαίλαπα , μεταδίδεται αστραπιαία και καίει μυαλά....

the_teacher - 15/5/2019 18:57

Ωραίος

billaros21original - 15/5/2019 18:51

ΤΑΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΜΌΤΗΤΑ !!!! ΦΤΆΝΕΙ ΤΟ ΚΛΈΨΙΜΟ

tiguanas21 - 15/5/2019 17:21

ΑΝ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ,ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ.ΠΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΠΑΟΚ ΗΤΑΝ ΓΙΑ 3 ΩΓΚΟΛ EVER.

AEKcyprus99 - 15/5/2019 18:39

το οτι δεν παιξαμε καλα δεν σημαινει οτι πρεπει να μας κατασαξουν γι αυτο το φτενε οι παικτες μην το ξαναδιαβασω αν εδινε το πεναλτυ και γινοταν το 1-1 ολα θα ηταν διαφορετικα αρα δεν φτενε οι παικτες αλλα ο διαιτητης

Builder - 15/5/2019 18:22

Δεν γλιτώσουμε ποτέ από γαβρους τσατσους και ρουφιάνους! Οι βόρειοι γαβροι δε το παίζουν και πρόσφυγες.. ουστ ρε λιμα!

Vasilis.A E K. HAIDARI - 15/5/2019 18:16

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Η Π Α Ε ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΗΠΙΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ , ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ [ αρχικα σωστη αποφαση ], ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ Α Δ Υ Ν Α Μ Ι Α........................ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΑ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ Ο Ρ Θ Α, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ... Συνέχεια ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΘΕΣΗ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ....................... ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΘΡΥΝΟΙ ΤΟΥ ΒΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΘΕΜΙΤΟ Η' ΑΘΕΜΙΤΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ,ΟΤΙ Η Α Ε Κ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η' ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ [ δεν θα ξεχασουμε ποτε το συστημα κοκκαλισταν το κακο που προξενησε στην ομαδα μας στερωντας με το ετσι θελω τιτλους ] ..........................Α Ε Κ Α Ρ Α .........ΤΕΛΟΣ....

Vasilis.A E K. HAIDARI - 15/5/2019 18:16

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Η Π Α Ε ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΗΠΙΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ , ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ [ αρχικα σωστη αποφαση ], ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ Α Δ Υ Ν Α Μ Ι Α........................ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΑ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ Ο Ρ Θ Α, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ... Συνέχεια ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΘΕΣΗ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ....................... ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΘΡΥΝΟΙ ΤΟΥ ΒΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΘΕΜΙΤΟ Η' ΑΘΕΜΙΤΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ,ΟΤΙ Η Α Ε Κ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η' ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ [ δεν θα ξεχασουμε ποτε το συστημα κοκκαλισταν το κακο που προξενησε στην ομαδα μας στερωντας με το ετσι θελω τιτλους ] ..........................Α Ε Κ Α Ρ Α .........ΤΕΛΟΣ....

josepic21 - 15/5/2019 18:07

Αυτοι ειναι μεγαλα λαμογια και θα τα μαγειρεψουν μεχρι αυριο μεθαυριο....τελικα οπως ελεγαν και περσι η επο ειναι δικη τους....αλλα την πατησαν λογο του οπλοφορου λουκι λουκ που εγιναν παγκοσμιο θεμα, οχι πρωταθλημα και κυπελο αλλα στην β επρεπε να παιζουν αλλα αν τους υποβιβαζανε περσι θα εκαιγαν την πολη ,θα εκλειναν λιμανια , δρομους.... οι δηθεν Μακεδονομαχοι με το πρωταθλημα και κυπελλο των πρεσπων εκαναν αβαβα για την Μακεδονια τις αντιδρασεις τους

G339 - 15/5/2019 18:04

Μού είχε κάνει εντύπωση η τακτική των χαμηλών τόνων της ΠΑΕ. Τακτική την οποία δικαιολογούσα με τους τελικούς στον Βόλο και πέρσι που επίσης αδικηθήκαμε, ειδικά στον Βόλο, αλλά και πέρσι στην ανύπαρκτη αποβολή Βράνιες που μπορούσε να αλλάξει τα πράγματα, αν δεν είχε γίνει, για λόγους που δεν θα αναφέρω, αλλά είναι στην διατήρηση ισοροπιών και να παίρνουν και οι δυο ΑΕΚ και Παοκ κάτι κάθε χρονιά. Φέτος όμως ο Παοκ ξεπέρασε κάθε όριο καθώς ήρθε και πήρε με το έτσι θέλω και ο κύπελλο,... Συνέχεια πέρα από το πρωτάθλημα που ευνοήθηκε μεν, αλλά είχε και 20 βαθμούς διαφορά από εμάς. Τελικά η ΠΑΕ απλώς είχε αποφασίσει να μιλήσει με πράξεις και όχι με κραυγές, δεν ξέρω αν θα ακυρωθεί όντως ο τελικός, πάντως ο Περέιρα δύσκολα θα διατηρήσει την καλοπληρωμένη καρέκλα του και θα είναι ένα μήνυμα προς τον επόμενο, να μην παίζει με τα συμφέροντα της ΑΕΚ.

kostasskepasti911 - 15/5/2019 17:58

Μην τους αφησετε σε χλωρο κλαρι. Κυνηγηστε τους μεχρι να πατησουν μαυρο χιονι.

ugly21 - 15/5/2019 17:55

Ας μην αναστατώνεται η ευαίσθητη κατηγορία των οπαδών μας που γυρίζει και το άλλο μάγουλο. Η ΑΕΚ δεν πήρε ποτέ κάτι χωρίς την αξία της και αυτό δεν πρόκειται να γίνει ούτε σήμερα. Αυτο που φωνάζουμε τόσο καιρό " γιατί δεν μιλάει η ΠΑΕ" αυτό έγινε σήμερα το μεσημέρι. Και δεν έχει καμμία σχέση με το αν θα πάρουμε καλό εξτρέμ αν θα έρθει πίσω ο Βρανιες ούτε αν παίξαμε καλά στον τελικό. Τα έχετε κάνει αχταρμα όλα κάποιοι! Επιτέλους η ΠΑΕ αντιδράει. Μιλάμε για έναν τελικό Μίκυ Μαους... Συνέχεια όπου μας έσφαξαν με το βαμβάκι όπως έχει γίνει άλλες πέντε έξι φορές στους αγώνες με την συγκεκριμένη ομάδα τα τελευταία χρόνια. Ελπίζω να συνεχίσουμε την επιθετική πολιτική απέναντι σε αυτούς που ένα χρόνο βρίζουν την ομάδα μας και εμάς τους οπαδούς της χυδαία με άθλια ψέματα.

Mxm21 - 15/5/2019 17:44

Γέμισαν τις τσέπες τους με ρούβλια.

Manos_AEK21 - 15/5/2019 17:39

Αυτοί τελικά είναι χειρότεροι και από τον Ολυμπιακό του Κόκκαλη και του Μαρινακη.... Τίγρη! κυνήγησε τους.....

Manos_AEK21 - 15/5/2019 17:39

Αυτοί τελικά είναι χειρότεροι και από τον Ολυμπιακό του Κόκκαλη και του Μαρινακη.... Τίγρη! κυνήγησε τους.....

tiguanas21 - 15/5/2019 17:32

Άρθρο 23 Υποβολή ενστάσεων

1. Ενστάσεις επιτρέπεται να υποβάλλονται μόνο από τις διαγωνιζόμενες ομάδες

στους μεταξύ τους αγώνες, για τους παρακάτω αποκλειστικά λόγους:

α) Για αντικανονικότητα του γηπέδου (μη τήρηση των διατάξεων του άρθρου 9

του παρόντος Κανονισμού).... Συνέχεια
β) Για παράβαση διατάξεων του άρθρου 12 του παρόντος Κανονισμού,

σχετικά με τον ορισμό διαιτητών ή βοηθών διαιτητών ή την

αντικατάσταση των ορισθέντων.

tvo21 - 15/5/2019 17:22

Καταρχάς, ας μην πέφτουμε σε καμιά παγίδα και αρχίζουμε να συζητάμε και να τρωγόμαστε μεταξύ μας για κάτι το οποίο ίσως δεν έχει και αντικείμενο (επανάληψη τελικού).


Αυτό που καλώς κάνει η ΠΑΕ, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι να καταδείξει ότι ο καιρός που οι εισαγόμενοι ολιγάρχες έλυναν και έδιναν εδώ έχει παρέλθει προ πολλού.... Συνέχεια
Χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα τα οποία ανήκουν σε συγκεκριμένο ιδιοκτήτη ΠΑΕ προκειμένου να εξωραϊστεί η περσινή εικόνα ενός οργανισμού που σχεδόν απαιτούσε να πάρει το πρωτάθλημα και επειδή δεν το πήρε έβηαλε τη μεγαλύτερη λάσπη που έχει πεταχτεί ποτέ. Θυμηθείτε τους, σύσσωμους να κυνηγάνε όποιον βλέπανε μπροστά τους μετά το παιχνίδι με τον Αστέρα, γιατί χάσανε. Με έναν διαιτητή μάλιστα που ήταν ικανός να παίξει και 3ο ημίχρονο. Θυμηθείτε πώς εκβίασαν και τελικά πέτυχαν να μετρήσει ένα άκυρο γκολ 2 ώρες μετά στα αποδυτήρια, με τις αποκρουστικές εικόνες που είδε όλος ο πλανήτης. Από τότε, μας έχουν φλομώσει με μια τεράστια προπαγάνδα ενός αδικημένου ΠΑΟΚ, που δεν έχει προσβάσεις, ο οποίος ΠΑΟΚ όμως από διαιτητικές αποφάσεις δεν έχασε ούτε ένα βαθμό στο πρωτάθλημα (αντίθετα πήρε με τον Αστέρα πχ), ενώ στο Κύπελλο αντίθετα δεν θα έπρεπε να είναι στον τελικό.

Όλο αυτό το παραμύθι που καταπίνουμε κόντρα στους δήθεν "κλέφτες" στωικά, λες και τους κλέψαμε κάτι, έπρεπε να έχει ένα τέλος. Δεν είναι ντροπή να παραδεχτούμε ότι επικοινωνιακά και σε επίπεδο προσβάσεων (με αποκορύφωμα τη μεγάλη ντροπή των προσκλήσεων της ΕΠΟ) έχουμε ηττηθεί.


Και φτάνουμε σε έναν τελικό, που αν οι μισές φάσεις είχαν γίνει υπέρ του ΠΑΟΚ, δεν θα είχε τελειώσει ποτέ και το ξέρουμε όλοι. Οι 500 άσβερκοι, κάποιοι με σιδερολοστούς, δεν θα ειχαν αρκεστεί σε ένα άνανδρο "κλέφτες" (απέναντι σε παίκτες που δεν τους έχουν βλάψει), αλλά θα είχαν μπει μέσα... Αξίζαμε να κερδίσουμε; Όχι. Αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα μας καταστήσει τους καρπαζοεισπράκτορες της υπόθεσης και να μας κοροιδεύουν από πάνω ότι κέρδισαν τώρα και με VAR, ένα VAR που δεν μπόρεσε να ξεκαθαρίσει φάση αμφισβητούμενη.


Μια χαρά κάνει η ΠΑΕ. Τους περνάει το μήνυμα ότι στο εξής κάθε παρανομία θα βγαίνει στο φως. Και είναι ένα μήνυμα που πρέπει να το πάρουν. Κάποιος που έχει συνηθίσει να βαράει ασύστολα, δεν παίρνει από λόγια. Τον ξεμπροστιάζεις 2-3 φορές και έρχεται στη θέση του. Αυτό κάνανε οι γάβροι πέρσι μετά το ρολό και ηρεμήσανε αμέσως. Και είχαν χειρότερη ομάδα από εμάς και δεν παίξανε και κανένα αγώνα. Τον πήραν στα χαρτιά. Αυτό δεν κάναμε εμείς, παρότι με 30.000 κάνανε μια ευκαιρία, με άθλια εμφάνιση του ΠΑΟΚ που κάλλιστα θα μπορούσε να χάσει στην Τούμπα, και μας πήρανε φαλάγγι επικοινωνιακά. Ούτε ασχοληθήκανε ποτέ με την ανημποριά των παικτών τους.


Η μη απόδοση πειστικών εξηγήσεων, και χωρίς να κάνει κανείς τίποτα, ξεμπροστιάζει ένα ολόκληρο συστημα που λιβανίζει εναν ολιγάρχη για να έχει λαμβάνειν... Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο να κάνεις.

3 κύπελλα, τα 2 με μούφα υποδείξεις, το πρώτο ξεκάθαρα βρώμικο (ο επόπτης - λαγός δεν ξανάπαιξε ποτέ) και το 2ο με περίεργες αλχημείες και οπωσδήποτε λάθη. Και ας έρθουν να μας ξαναπούν ποιος είναι ο κλέφτης και θα τους απαντήσουμε καταλλήλως.


Η υπόθεση αυτη ούτε αλλάζει κάτι, ούτε μειώνει τις ευθύνες για το αγωνιστικό μας χάλι.

Κάθε ομάδα όμως έχει δικαίωμα να κερδίσει, αν οι φάσεις ή τα λάθη του αντιπάλου την ευνοήσουν. Και ειδικά στο Κύπελλο, που ακόμα και η Λαμία περνάει Παναθηναϊκο και Ολυμπιακό ή ο Πανιώνιος κάλλιστα θα μπορούσε να περάσει τον ΠΑΟΚ, μολονότι δεν έπαιξε την καλύτερη μπάλα. Μην μπλέκουμε λοιπόν το ένα με το άλλο...

ΗΜΑΡΤΟΝ - 15/5/2019 17:00

Μια ερώτηση προς τα αδέρφια που μιλανε για απόδοση..

Τι σχέση εχει η αδικία μιας ομάδας ως προς την απόδοση αυτής???

Δηλαδή μπορεί να αδικείται κατάφορα μια ομαδα ή ενας αθλητής σε οποιοδήποτε άθλημα αν και εφόσον η απόδοση τους ειναι μειωμενη??

AEKcyprus99 - 15/5/2019 17:22

και εγω αυτο λεω. το οτι δεν παιξαμε καλα δεν σημαινει απαραιτητα οτι η διαιτησια δικαιουται να μα κατασαξει. ολοι εδωμεσα λενε οτι δικαια χασαμε και δεν πρεπει να διαμαρτυρουμαστε για την διαιτησια γιατι δεν παιξαμε καλα....... ρε εξυπνακιδες το σκορ ηταν 1-0 αν εδινε το πεναλτυ και ισοφαριζαμε ολα θα ηταν διαφορετικα. οποτε ασχετως του οτι δεν παιξαμε καλα (που ουτε ο παοκ επαιξε) στον τελικο εγινε σφαγη μεγατονων εισβαρος μας αρα μας κλεψανε ενα ακομα κυπελλο

ΗΜΑΡΤΟΝ - 15/5/2019 17:57

Ξεκάθαρα έτσι είναι. Βάση νομιμότητας η δικαιοσύνη θα εξετάσει την αδικία εις βάρος μας και όχι την απόδοση του Οικονόμου..

Με την ιδια λογική κάποιων εδώ, ο παοκ και ο σαββιδης δεν έπρεπε να είχαν τιμωρηθεί πέρσι επειδή το αριστερο μπακ μου για παράδειγμα είχε μειωμένη απόδοση..

Παω ήσυχα να αφησω την τελευταια μου πνοή

AEKcyprus99 - 15/5/2019 18:06

συμφωνω απολυτα αδελφε. η ανωτεροτητα τους μαρανε καποιους.

Thomas11 - 15/5/2019 17:06

Πεστα Χρυσοστομε γιατι γεμισαμε με dna του μαζοχα.

dtsioux - 15/5/2019 17:21

Σε καθε περιπτωση "ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ",τιποτα λιγοτερο,τιποτα περισσοτερο!!!!

nikitas77 - 15/5/2019 17:19

Αγαπητοι Φιλοι Η ΑΕΚ ειναι πανω απο ολα και απο ολους !!!!

Καλα κανουμε και κυνηγαμε το θεμα και μακαρι να το φτασουμε και στα ακρα γιατι ετσι δειχνεις οτι θελεις και επιζητας ισονομια !!!

Το Γεγονος οτι δεν πηγαμε καλα στον αγωνα δεν εχει καμια σημασια !!!

Μπορει εαν δινοταν το πεναλτι να γυρνουσαμε ( που θα το καναμε αυτο ) το παιχνιδι.... Συνέχεια
Απλα πρεπει να μαθουν ολοι τους οτι δεν μπορουν να παιζουν με την ομαδα μας πουθενα και σε κανενα επιπεδο !!!!

skepR21 - 15/5/2019 17:19

Επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματος δεν ξέρεις τι μπορεί να σημαίνει. Επανάληψη η ΠΑΕ δε ζήτησε και κακώς συζητείται εδώ μέσα. Επιτέλους ξύπνησε η ΠΑΕ και το πώς θα επιλέξει να κινηθεί σίγουρα το ξέρει καλύτερα από μας.

Thomas11 - 15/5/2019 17:10

Γεια οσους νομιζουν οτι τους ταιριαζει σ αυτα που γραφουν εδω...."ε αφου δεν εισαι ο Μπραντ Πητ...και δεν εχεις και τα φραγκα του Βαρδινογιαννη....καλα εκανε κ σε κερατωσε. "


Πως σου φαινεται ταιριαζει με τον τελικο;.

BlueEyesWhiteDragon - 15/5/2019 17:07

Συμφωνώ στο ξεμπροστιαζμα.... Τα υπόλοιπα περί επαναλήψεων δεν μ λένε κάτι... Σαν ΑΕΚ πρέπει να μιλήσουμε του χρόνου καθαρά αγωνιστικά... Αλλά καλό είναι σιγά σιγά να μην αφήνουμε στην μοίρα τους αυτά που γίνονται πίσω απο κλειστές πόρτες

ntagxan_irak - 15/5/2019 17:06

Τελικα τι ...σκατα VAR και ξενους διαιτητες εβαλε η ΕΠΟ σε αυτον τον τελικο? Ελικρινα δεν το ειχα προσεξει τι ακριβως εγινε σε αυτην την φαση με την ανατροπη ΛΙΒΑΓΙΑ μεσα στην περιοχη . Το διαβαζα, αλλα δεν το φανταζομουν γιατι ελεγα ας αφησομε τις δικαιολογιες τωρα που χασαμε. Ο ΜΩΣ ΕΔΩ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΗΛΗ , ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΕΝΑΛΤΥ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ . ΡΕ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ - ΚΑΡΑΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟ VAR ΕΒΑΛΑΝ ΤΗΝ... Συνέχεια ΦΑΣΗ. Ειμαι απο αυτους που δεχομε τις ηττες στις ομαδες που υποστηριζω ομως αυτοι εδω μαγειρεψαν και εφαρμοσαν την συνταγη χωρις ελεος ,δηλαδη ΝΤΑΜΠΛ παση θυσια στα Παοκια και ας πεθανουν ολοι οι αλλοι. Ειμαι βεβαιος οτι αυτος ο τελικος αν ηταν γεματο το γηπεδο απο ΑΕΚΤΖΗΔΕς ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΑΝΑΜΕ ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΠΟΤΕ!!

aggelo21 - 15/5/2019 17:06

Όπως δείχνουν τα πράγματα έφτασε η ώρα να αποδείξουμε παγκοσμίως ότι είμαστε πρωτοπόροι σαν χώρα σε όλους τους τομείς αφού θα έχουμε την τιμή να είναι ελληνική η πρώτη ομάδα που κατάφερε να μαγαρίσει και το VAR!

Droit_Au_But - 15/5/2019 15:58

Ντροπή !

Εάν το κάνουν για να ξεμπροστιάσουν Περέιρα και ΕΠΟ καλώς ...

Όχι όμως για να πάρουμε το κύπελλο στα χαρτιά.

Καλύτερα να δώσουμε κανένα "χαρτί" για να πάρουμε κύπελλα και πρωταθλήματα ...

Baval_21 - 15/5/2019 17:01

Μην ανησυχεις φιλε, κουπα ουτε καν επαναληψη του αγωνα δε θα γινει. Αν κριθει ακυρος ο αγωνας με συνυπαιτιοτητα του ΠΑΟΚ το πολυ πολυ να του αφαιρεθει το τροπαιο και να τελειωσει η χρονια χωρις κυπελλουχο. Το κυριοτερο ομως ειναι αν εχει γινει λαμογια να τιμωρηθουν οι υπαιτιοι και να αξασφαλισουμε οτι δε θα το ξαναπαθουμε. Αληθεια θυμασαι απο τοτε που ανεβηκαμε τι εχει γινει στα μεταξυ μας πααιχνιδια με ΠΑΟΚ; Αν θες στα θυμιζω για να καταλβεις... Συνέχεια
1η χρονια Πεναλτι καθαρο στον Σιμοες αβαβαβα

2η χρονια Αουτ μισο μετρο που εγινε κορνερ

2η χρονια γκολ 2 μετρα οφσαιντ στον Βολο

3η χρονια στο μεταξυ μας ματς που κερδισαμε. Κοκκινη στον Αραουχο σωστη κιτρινη στον ΠΑΟΚ που εριξε μπουνια στον Αραουχο (αυτο πολλοι το ξεχνατε).

3η χρονια πριν το ματς στην Τουμπα, Σαββατο 2η ωρα το βραδυ ανοιγει η Τουμπα και δινονται πισω 3 βαθμοι. Στο ματς μεσα ο Ματος και ο Μαουριτσιο μοιραζουν αγκωνιες και πατανε παιχτες στο στηθος ατιμωρητα και μαλιστα σε μια αγκωνια του Μαουριτσιο ο "δικος μας" διαιτητης δινει κορνερ που οδηγειται στη φαση μαρς οφσαιντ που θελουν ν αμετρησει το γκολ και μπουκαρουν με πιστολια και μπραβους και απειλουν διαιτητες και την αποστολη μας μεσα στον αγωνιστικο χωρο!!! Αποτελεσμα; Απλα χανουν το ματς και 3 βαθμους!!!!

4η χρονια στον κλειστο τελικο δε μας δινεται μαρς πεναλτι στον Λιβαγια σαν οφσαιντ με μπαλια απο τον αντιπαλο και υπαρχουν αλλες 2 αμφισβητουμενες φασεις για πεναλτι που ολες δινονται υπερ του ΠΑΟΚ+ ολα τα αμφισβητουμενα του αγωνα που πηγαινουν υπερ τους.

ΟΛΑ αυτα φιλε στα μεταξυ μας παιχνιδια, δεν αναφερουμε ματς παρωδιες με ΠΑΣ, Αστερα και ποσα αλλα...

Magiko_aristero - 15/5/2019 17:34

Για την δεύτερη χρονιά το άουτ ντρέπεσαι να πεις ότι ήταν μέχρι και ένα μέτρο? Γιατί κάπου τόσο πρέπει να ήταν. Ήμουν μέσα με τον κολλητό μου που είναι παοκτσακι και καθόμασταν στο ακριβώς απέναντι κόρνερ από εκεί που βγήκε η μπάλα και με το που βλέπουμε την φάση λέμε άουτ, τελείωσε το παιχνίδι. Ξαφνικά κόρνερ και γκολ. Εμείς το είδαμε από 100 περίπου μέτρα μακριά. Τι να λέμε τώρα.

MARDUK21 - 15/5/2019 17:01

Αργησε η ΠΑΕ να αντιδρασει αλλα καλλιο αργα παρα ποτε....Σε χλωρο κλαρι απο τωρα και στο εξης δεν πρεπει να κατσουν οι πρωταθλητες Πρεσπων που σε μια χρονια καναν οτι οι γαυροι του Νοτου σε 20. Μας στησαν στον τελικο οπως και πριν 2 χρονια αλλα φταιμε και εμεις,που ανεχτηκαμε τα αισχη και δεν τους πεταξαμε τα μεταλλια στο κεφαλι και να αποχωρησουμε ...Μεγα λαθος που νομιμοποιει το εγκλημα.Το να ξαναγινει ο τελικος δεν εχει κανενα νοημα πλεον....Ας βαλουν το μαιμου κυπελλο διπλα... Συνέχεια με τα αλλα να συμπληρωθει η οικογενεια μαιμουδενιων τιτλων που κατεχουν ,και που χωρανε σε ντουλαπα με ενα φυλλο.

Magiko_aristero - 15/5/2019 16:59

Επιτέλους! Πρέπει να αρχίσουμε να τους κυνηγάμε για τα πάντα. Άντε γιατί θα αρχίσουμε να χάνουμε τα λογικά μας εμείς εδώ πάνω.

ZAPATISTA21 - 15/5/2019 16:07

Κλέφτες με θράσσος..Το μόνο που τους αξίζει είναι 10 σερί χρονιά τελικούς στην Αγία Σοφία με διαιτητή κλεφτακη και στο var o Κετσε.

ZAPATISTA21 - 15/5/2019 16:56

4ος Ο Μιαούλης που αν και...αντικειμενικός έχει λίγη μυωπία που και που..αλλά όλα καλά

dtsioux - 15/5/2019 17:11

Και Μητσαρα παρατηρητη.

Lemmy_21 - 15/5/2019 16:43

χαχα να σε καλα εκλαψα με διαιτητη!!!!

¡No pasarán! - 15/5/2019 16:41

Αλλού σε λένε Ζαπάτα κι αλλού Τουπακ Κατάρι Αλλού Σαντίνο, Αλλού Τσε...

¡No pasarán! - 15/5/2019 16:37

Σε εναν απ τους 10 βαλε με παρατηρητη αλλα προσεξε μην με βαλεις στον πρωτο γιατι δεν θα υπαρξουν οι αλλοι 9 μετα.

ZAPATISTA21 - 15/5/2019 16:31

Και zapatista21 παρατηρητή ..Μην ανησυχείτε θα τα γράψω όλα στις εκθέσεις μου

n_peramos_21 - 15/5/2019 16:26

χαχαχαχαχαχαχαχα.....

AEKcyprus99 - 15/5/2019 16:15

ψεματα ψεματα μονο η κακια ΑΕΚ της κακιας αθηνας που ειναι αλλο κρατοε ειναι κλεφτες και η εισβολη προεδρου στο γηπεδο με πιστολ ειναι νομιμη δεν το ξερες. Πεναλτιακος Ανηθικος Ομιλος Κλεφτων

aris1924 - 15/5/2019 16:50

Ο Ιβάν γκανγκστέροβιτς Σαββίδης και όλος ο μηχανισμός που έχει στήσει ( παλιά τον λέγανε παράγκα) έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό ολοκληρωτικό πόλεμο εναντίον μας και μην έχετε καμμία αμφιβολία ότι αν τον αφήσουμε αυτά που βλέπουμε τώρα θα είναι παιδική χαρά μπροστά σε αυτά που θα δούμε στο μέλλον. Οι άνθρωποι που στην Ρωσία αποκαλούνται ειρωνικά "νέοι Ρώσοι" ( εμείς τους αποκαλούμε ολιγάρχες) είναι η χειρότερη και πιο επικίνδυνη πάστα ανθρώπων. Στελέχη του παλαιού καθεστώτος... Συνέχεια άλλαξαν σημαία μόλις κατάλαβαν το τέλος, με μαφιόζικους τρόπους ιδιοποιήθηκαν τις πρώην κρατικές επιχειρήσεις και βρέθηκαν εν μια νυκτί ιδιοκτήτες, αδίστακτοι, αριβίστες και ικανοί για όλα. Ο εν λόγω κύριος μεθοδικά αγόραζει κομμάτι κομμάτι όλη την βόρεια Ελλάδα, δωροδοκεί, εκβιάζει πολιτικούς και μετέρχεται όλα τα μέσα για να εγκαθιδρύσει το δικό του κράτος. Δυστυχώς με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα η κατάσταση θα χειροτερέψει και μόνο με μάχη μέχρι εσχάτων θα καταφέρουμε να ανατρέψουμε την πλήρη άλωση του Ελληνικού ποδοσφαίρου από τον νέο δυνάστη

GeorgeKyr - 15/5/2019 16:49

Α.Ε.Κ ημαστε μην διανοειθει κανεις στη διοικηση κ διεκδικισει κανενα κυπελο με ενστασεις. ελεος...ενστασιακοι ειναι γαυρος κ μπαοκ οχι η Α.Ε.Κ.

κ εγω λεω το χερι πεναλντι κ σε αλλο σαιτ κ παλευουν να με πεισουν με κατι τρελα για απροσμενα κ μη αφυσικη θεση αφου δεν ηταν σε αμυνα απο ενεργεια επιθετικου. Αλλα οτι αξιζαμε το κυπελο οπως παιξαμε δεν το λεω κ ας ηταν κ το αλλο που δεν εχω δει καλα τι πραβαση υπαρχει, αν κ οσο εχω δει μου... Συνέχεια φαινεται σαν το αστειο κ ανυπαρκτο πεναλντι που πηρε ο ναζλιδης περυσι στον ημιτελικο. Ας παιζανε οι παικτες καλα ακομα κ με οποιες αστοχιες του Χιμενεθ κ ας μιλουσαμε για διαιτησια. Ο μπακασετας επαιρνε μπαλα στην επιθεση κ ο παοκ ελεγε ωραια διωξαμε τη μπαλα παλι στο κεντρο. το κεντρο σπανια να εκοψε μπαλια κ να βγαλει την ομαδα μπροστα. βοηθεια σε παικτη πηγαιναν μονο στο τσιγκρινσκι κ οικονομου μετα αφηναν οσα μετρα . Τραγικα πραγματα πουδεν εχουν ν κανουν με επιλογες προπονητη κ συστημα.Αλλα για αδιαφορους παικτες κ μερικοι ανικανοι ειτε γιατι δεν κανουν για τετοο επιπεδο ειτε ειναι σε αθλια φορμα( οπως ο αφαντος φετινος σιμοες)

pat21 - 15/5/2019 16:42

Ύποπτα πράγματα

Το καλό ξεκίνησε από τη διαιτησία και τη χρήση που έγινε το var

Στη φάση του χεριου μόλις πήγε στο var είπα ωραια θα δώσει πέναλντι αφού ο παίχτης φαίνεται να παίζει τη μπάλα με το χέρι (κάνει κίνηση)

Έπειτα ο επόπτης έκανε κακή χρήση των οδηγιών αφού δεν περίμενε τις εξελίξεις των φάσεων και... Συνέχεια σήκωνε αμέσως σημαία τελειώνοντας τις φασεις

Bin_Laden21 - 15/5/2019 16:22

Οσοι αποζητατε επαναληψη τελικου ή οτιδηποτε παρομοιο προσωπικα σας λυπαμαι για τη γαυρονοοτροπια σας.

n_peramos_21 - 15/5/2019 16:34

Γαυρονοοτροπια????Που ζηταμε ισονομια???Οχι ρε φιλε δεν ειναι ετσι..Οι εποχες που μας σφαζανε και δεν μιλαγαμε εχουν τελειωσει...Περασαμε πολλα και αλλα δεν ανεχομαστε..

Bin_Laden21 - 15/5/2019 16:42

Δεν σου ειπα να ανεχεσαι. Παταξε τους. Οχι ομως και επαναληψη τελικου που παιχτηκε κανονικα στο χορταρι.

n_peramos_21 - 15/5/2019 18:47

Παίχτηκε με ίσους όρους;;;ΟΧΙ.

Με κλέψανε;;;;ΝΑΙ..Εδώ λοιπόν τελειώνουν όλα..Και επειδή αναφέρθηκε στο 2008 αν κάναμε τότε αυτά που κάναμε τώρα θα πανηγυρίζεις πρωτάθλημα..Αλλά από ότι φαίνεραι σένα δεν σου αρέσει να αποκαλύπτονται οι ρεμουλες και τα στησίματα..Με αυτά και με αυτά έχανες τρόπαια χρήματα και πάντα μέναμε με το ηθικό χειροκρότημα..Ηθικός δεν είναι αυτός που κλέβει ηθικός είναι αυτός που... Συνέχεια ζητάει ισοτιμία...

john Original - 15/5/2019 16:44

ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΝΑΛΝΤΙ ΤΟ ΕΠΝΙΞΕ....

gkat21 - 15/5/2019 16:26

τι λες ρε "ΑΕΚάρα" εσυ;

Εσύ να το κοιτάξεις μήπως εισαι γαυρος βορρά ή νότου και γουστάρεις το κλεψιμο;

Άκουσε κει που ορισμένοι θελουν να γυρίσουμε και το άλλο μαγουλο...

Ειστε αστείοι να ξέρετε...

Bin_Laden21 - 15/5/2019 16:40

Εγω ΑΕΚαρας - ξεΑΕΚαρας θα σου κανω μια ερωτηση και απαντησε μου gkat21 .

το 2008 ο γαυρος σου εκλεψε το πρωταθλημα Ναι η Οχι ?

Αν ΟΧΙ , τοτε ληγει εδω η κουβεντα γιατι διαφωνουμε εξ'αρχης εντελως.

Αν ΝΑΙ , σε περιπτωση που ξαναγινει τωρα ο τελικος και νικησεις δε θα εχεις κλεψει το κυπελλο ?

Bin_Laden21 - 15/5/2019 17:22

Και καπου εδω σταματησαν οι απαντησεις ....μαλιστα

tasoskamares - 15/5/2019 19:14

Φιλέ bin landen, τα πάντα όλα εξαρτώνται από τήν διοίκηση, τί θέλει καί τι μπορεί να κάνει ! Τό 2008 η διοίκηση δέν είχε ουμπαλα νά κοντραρει τόν γαυρο καί το σύστημα,άν ο δεύτερος δέν ήταν ο γαύρος δέν θά έκανε τίποτα καί θά είμαστε εμείς πρωταθλητές, γιά παράδειγμα 1988 ή Λάρισσα πήρε πρωτάθλημα, γιατί δεύτερη ήταν η ΑΕΚ, άν ήταν ο γαύρος η ο βαζελος δεν θα έπαιρνε ! Είχε βρεθεί παίχτης ντοπε τής Λάρισσας καί ο κανονισμός έλεγε μηδενισμό, πείρε φωτιά η Θεσσαλία, η ΑΕΚ μουγκα στην... Συνέχεια Στρούγκα......Αδελφέ έχουμε δεί πολλά έργα, άν όντος έχουμε διοίκηση πρέπει νά τραβήξει αυτιά, κι άμα λάχει παίζουμε πάλι, νά μάς τά περνούν έτσι καταντάει αηδία στο τέλος.Αν σού χρωστάω εγώ 50000 ευρώ,στά δώσω σήμερα σε έχω εξόφληση,άν τά χρήματα είναι από ληστεία πού έκανα στήν τράπεζα, θα στά πάρουν πίσω καί θα μείνεις μέ την γλυκά........ Αυτά.!

n_peramos_21 - 15/5/2019 18:50

Γιατί να το κλέψω αφού μου το κλέψανε...Σε εμάς δεν έδωσαν πέναλντι....άλλοι πήγανε σπρωχτοι στον τελικό...Έχει μπερδέψει τις έννοιες της κλεψιας φίλε μου...

Dintsikos1973 - 15/5/2019 17:14

Ακουσες εσυ απο επισημα χείλη οτι ζητάει η ΑΕΚ να ξαναγινει ο τελικος;Εμεις σαν ΑΕΚ θέλουμε εξηγήσεις για το συμβαν και θεωρουμε υποπτη την σιγη Περέιρα και ΕΠΟ.Αυτα αν υπάρχει θεμα να γινει ο αγωνας και ειναι το νομιμο δεν καταλαβα πρεπει να τους το χαρισουμε;Που σα αυτους;

Thomas11 - 15/5/2019 17:13

Σε χαλανε οι μπυρες...αλλαξε το

Psychosocial - 15/5/2019 17:07

Φιλε bin_laden21, συγκρινεις ανομοια πράγματα. Τι δουλειά έχει η υπόθεση Βάλνερ με αυτή εδω; Και ποιο κύπελλο να κλέψει η ΑΕΚ; Να τους "ξεβρακωσει" για αλλη μια φορά στη κοινή γνώμη θέλει. Να δουν ποιος είναι ο παοκ( άσε που τον έχουνε πάρει χαμπάρι όλοι πλέον, αλλα λεμε). Αν ο νόμος λέει επανάληψη, επανάληψη. Κι αν κερδίσουμε, μέσα στο χορτάρι θα είναι. Αν ξανακερδισουν οι αλλοι, μπράβο τους.

MotleyCrue - 15/5/2019 16:51

Εάν οι διαιτητές έχουν αλλάξει σκοπίμως κι από πρόθεση δε σου δίνουν το πέναλτι είναι κλεμμένο εις βάρος μας;;

Ementee - 15/5/2019 16:49

Κλέμμένο δεν μπορείς να κλέψεις. Αν παίχτηκε πουστιά με τους διαιτητες και σου έκλεψαν 2 πεναλτι, πρεπει να αποκατασταθει η αδικία.

michalis - 15/5/2019 16:32

Είναι μάλλον μαζοχιστης. Ζουν ανάμεσα μας

Ementee - 15/5/2019 16:36

Το να προσβάλλεις ΑΕΚτζήδες σε κανει ΜΠΟΑΓΚΤΖΗ και πρόβατο.

cezar21 - 15/5/2019 16:35

η φετινη χρονια ας ειναι οδηγος της επομενης ,μας ειχαν στησει απο παντου ,βγαλαμε κ μονοι μας τα ματια μας και ολα αυτα εκαναν την ατιτλη ομαδουλα να παρει πρωτη φορα στα 93 χρονια νταπλ ,ο προεδρος πρεπει να αποκαταστησει τις ισορροπιες εκτος γηπεδου γιατι εκει εχουμε το μεγαλυτερο θεμα,μην ξεχναμε νονο εμεις -3 ..απο την αλλη οι αντιπαλοι σου πλεον ξερεις καλα ποιοι ειναι και τι μπορουν να κανουν,εμεις το μονο μου μπορουμε ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ

Αλκέτας - 15/5/2019 16:33

Ο Σαββίδης μας έκανε επίδειξη δύναμης Τίγρη και εμείς θα απαντήσουμε με επιστολές; Δεν μπορώ να πιστέψω πως βλέπεις τι γίνεται με δαύτους και θα το αφήσεις έτσι.

Η ομάδα χρειάζεται - ξανά - προστασία, περιμένουμε να ακούσουμε τους βρυχηθμούς του δυνατότερου των αιλουροειδών!

airush - 15/5/2019 16:33

Δεν πρεπει να το αφησουμε ετσι..3 χρονια στο ιδιο εργο θεατες,ολες οι φασεις υπερ του παοκ.

Να γινει επαναληψη!

Δεν μπορουμε να τα προαπερναμε ολα..

Manwlhs - 15/5/2019 16:33

Ο Περέιρα έχει ευθύνη ακόμα και στην τρελή περίπτωση που δεν ήξερε τίποτα για τις αλλαγές. Μην αποκλείετε να έγινε και αυτό, να του την έκαναν και τώρα θα τρέχει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

michalis - 15/5/2019 16:31

Προς Αεκτζηδες ραγιάδες, μαζοχιστες που δεν θέλουν λέει να γίνουν γαβροι: Προφανώς και δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να επαναληφθεί ο τελικός. Ωστόσο πρέπει να φύγει άμεσα ο Περέιρα και να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές για να μην έχουμε τα ίδια (και χειρότερα) του χρόνου. Εσείς μη γίνεστε γαβροι χρησιμοποιώντας την καραμέλα "ελαφρώς παραποιημένη) "να κάνουμε μεταγραφές για να κερδίζουμε και το var".

peracloub - 15/5/2019 15:40

Δεν ειμαι συμφωνος.

Ας κοιταξουμε μπροστα και οχι πισω.

Ειμαστε ΑΕΚ.

Η ιστορια μας βαριοπουλα στο κεφαλι ολων.

an0nymous - 15/5/2019 16:29

Δηλαδή μας κλέβουν ξανά σκύβουμε το κεφάλι και προχωράμε.. Ωραίος είσαι και συ..

EyeofEagle - 15/5/2019 15:44

συμφωνώ... δεν ειναι οτι παίξαμε καμια μπαλαρα και χάσαμε επειδη αδικηθηκαμε!

Dintsikos1973 - 15/5/2019 16:25

Γιατι το παοκακι έπαιξε καμια μπαλαρα; Απλος φετος εχουν κ@ λ@ και ελαφρω προς κολητο ξέρετε σπρωξιμο

¡No pasarán! - 15/5/2019 15:50

Σωπα ρε φιλε , και επαιξε ο ποακ μπαλαρα? Και τι σημασια εχει η μπαλαρα στο κατω κατω, σου κλεβουν 2 πεναλτυ? Παιρνεις κιτρινη στο Λιβαγια επειδη ο Βαρελα επαιξε την μπαλα με το κεφαλι σε σημειο που απαγορευεται? Παιρνεις Κιτρινη στο πονσε επειδη ο Κρεσπο επεσε πανω στον πασχαλακη? Παιρνεις 3ο πεναλτυ σε αγκωνια του Κρεσπο στο γαλανοπουλο εντος περιοχης? Ασε ρε φιλε θα μας φαει η περηφανια,δεν κλεβουμε κανεναν, διεκδικουμε το οτι μας στερησαν να διεκδικισουμε ενα τροπαιο.

YellowKing21 - 15/5/2019 15:59

Μη ξεχνας και την κινηση JUDO στην αρχη του Ματος στον Λιβαγια που δεν πηρε καν κιτρινη

Baval_21 - 15/5/2019 19:17

Εκει εδωσε επιθετικο φιλε!!! Το λεει ο Παλομπαρινι ενω δειχνει τη φαση και λεω μπερδευτηκε ο μαπας. Γυρναει απο το ριπλει και βλεπω κατοχη στον ΠΑΟΚ! Αυτο το θυμαστε;!!!

¡No pasarán! - 15/5/2019 16:04

Δεν ξεχναω τιποτα αδελφε,απλα θα με λενε γραφικο, στο τελος υπαρχει κρατημα στον Τσιγκρινσκι σε διεκδικηση κεφαλιας,παλι εντος περιοχης, αλλα αμα πω οτι ο ζμπαουγκ εχει παρει ιδιο πεναλτυ με Αστερα Τριπολης περυσι και οτι ΝΑΙ μπορουσε ξεκαθαρα να το θεωρησει και αυτο παραβαση και μετραμε 4 πεναλτυ θα με λενε ηλιθιο αεκτζη γκρινιαρη και γραφικο. ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ , με ενοχλουσε που δε τα κοιταξε καν στο VAR, ηταν ανικανος ο γερμανος για να μην πω στημενος.

johnys - 15/5/2019 15:53

μπραβο ρε φιλε τα ειπες ολα..

ΗΜΑΡΤΟΝ - 15/5/2019 15:59

Θα τους κυνηγήσω μεχρι τη δικαίωση..με ειπανε κλέφτη με χλευασανε, με αμφισβήτησαν σαν πρωταθλητή και μαλιστα δημοσια σε καθε τοποθέτηση του κι εσυ μου λες οτι δεν επαιξα μπαλαρα??? Δε θα τους αφησω σε χλωρο κλαρί..

Baval_21 - 15/5/2019 15:50

Κι ομως αν οχι χασαμε ισως τουλαχιστον να μην ισοφαρισαμε γιατι αδικηθηκαμε. Δλδ ο ΠΑΟΚ επαιξε καμια μπαλαρα; Και αν το βαλεις συνολικα ο ΠΑΟΚ σπρωχτηκε ακομα και απο τους ομιλους με Εργοτελη με οφσαιντ γκολ, εσφαξε τον Πανιωνιο και εγδαρε τον Αστερα. Και λετε δεν αξιζαμε να το παρουμε εμεις; Γιατι το αξιζε παραπανω ρε φιλε απο εμας ο γαυρος του Βορρα, μπορεις να μου το εξηγησεις αυτο; Εμεις τουλαχιστον στο κυπελλο και με τον Ατρομητο και με τη Λαμια καναμε και καλες εμφανισεις, ο... Συνέχεια ΠΑΟΚ τι εκανε; Και στον τελικο η εικονα ηταν τελειως μοιρασμενη, μας βγαζετε μια εικονα λες και ηταν καλυτερος ο ΠΑΟΚ, ελεος πια. Αλλο το οτι δεν βλεπουμε την ΑΕΚ που θελουμε και αλλο να βγαζουμε τον αντιπαλο καλυτερο επειδη δε μας αρεσει η ομαδα μας.

ZAPATISTA21 - 15/5/2019 15:48

Δακρυσαμε από την μπάλα τιυ μπαοκ και τις χαμένες ευκαιρίες .1 γκολ που από κόντρα βρέθηκε ο άλλος σε θέση σε σέντρας με τον άλλο να κάνει ένα ψαλιδακι από τα Lidl με την μπάλα να ακουμπάει και στο κεφάλι του με το γύρισμα...

Dintsikos1973 - 15/5/2019 16:03

Γιατι να το αφησουμε δεν καταλαβα φιλε ουτε το οφσαιντ του Βολου επρεπε να αφήσουμε, αυτοι μας ζαλησαν τον ερωτα απο περυσι με τον πιστολα και μην πω απο το πρωι μεχρι το βράδυ με το σαιτ το συγκεκριμενο τι λενε.Ξεφτιλιστε τους αρκετα τους ανεχτηκαμε τιυς τιποτενιους!

ZAPATISTA21 - 15/5/2019 15:45

ΑΕΚ σημαίνει επίθεση παντού..όχι γυρίζω μάγουλο και σκύβω το κεφάλι .Λάθος σου τα εχουνε μάθει

peracloub - 15/5/2019 15:57

Η απαντηση αφορα και ολους τους παρακατω που διαφωνησαν μαζι μου.....

Το ιδιο εκανε και ο γαυρος και πηρε πρωταθλημα που δεν το αξιζε.

Μας αρεσε τοτε ???

Νομιμότητά ελεγαν και αυτοι.

Ε λοιπον εγω τετοια νομιμοτητα δεν την θελω, την συχαίνομαι.... Συνέχεια
Και εγω σας λεω λοιπον ΑΕΚοφρονες ολοι, εαν ξαναγινει το παιχνιδι, ποιος στοιχηματιζει απο εδω μεσα οτι θα το παρουμε ???

Απαντω......

Κανεις.

Γιατι δεν εχουμε την ομαδα για να το κανουμε.

Αφηστε λοιπον τα κουτσαβακικα και κοιταξτε την πραγματικοτητα γιατι αν ξαναχασουμε για τεταρτη φορα ολοι εσεις δεν θα ξαναγραψετε εδω μεσα......

lycourgos - 15/5/2019 16:21

Κανείς δε τα είχε βάλει άμεσα με το γαύρο, αλλά με την τότε ΕΠΟ (έμμεσα με το γαύρο δλδ) που είχε δώσει λανθασμένα το δελτίο στο παικταρα το Βαλνερ. Και η μεγαλύτερη διαφορά είναι οτι εκείνοι τοτε είχαν μπατζετ, επο, κεδ, δικαστές, επιτροπές - ΟΛΑ υπό τον έλεγχό τους και πάλι δε πήραν πρωτάθλημα. Και ζήτησαν να πάρουν στα χαρτιά έναν αγώνα που έχασαν. Δε ζήτησαν ακύρωση αγώνα.

Φοίνικας - 15/5/2019 16:17

Μιλας σοβαρα ή τρολαρεις? Τι συγκρινεις ανθρωπε μου? Τι σχεση εχουν τα γεγονοτα? Εδω παιζει να σε εστησαν φορα παρτιδα, τι σχεση εχει με τον Βαλνερ? Επισης που ξερεις τι επιδιωκει ακριβως ο ανθρωπος? Εκαναν του κοσμου τις παρατυπιες και αχρηστεψαν ολοκληρο var αδικωντας την ΑΕΚ και μονο, τι σχεση εχει με τον Βαλνερ ρωταω και παλι?

¡No pasarán! - 15/5/2019 16:09

εχεις μπερδευτει, τοτε η ΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΟ εδωσε δελτιο στον ποδοσφαιριστη χωρις να ενημερωσει την Καλαμαρια για το αν εχει δικαιωμα,για να στο κανω πιο ευκολο.

Σου δινω 10 ευρω,ωραια? Και δε σου λεω τιποτα,δεν σε ενημερωνω για το αν μπορεις να τα ξοδεψεις,και εσυ τα ξοδευεις και ερχομαι σε συλλαμβανω γιατι με εκλεψες. Πως το βλεπεις? Ακριβως το ιδιο εγινε και τοτε,του εδωσε ΔΕΛΤΙΟ να αγωνιστει και δεν την ενημερωσε οτι ΔΕΝ μπορει να αγωνιστει.

Baval_21 - 15/5/2019 16:07

Ας μη γινει το παιχνιδι ρε φιλε. Ας αφαιρεθει απο τον ΠΑΟΚ αν εμπλεκεται ενεργα στην ιστορια και οπως προβλεπεται για στημενα απο τους κανονισμους να φαει τις τιμωριες που του αναλογουν. Σιγα που θα κανουμε θεμα ενα κυπελλο. Την αδικια κανουμε θεμα και το πως μας βγαζουνε γραφικους και λενε δε συμβαινει τιποτα οταν αυτοι αδικουν.

Baval_21 - 15/5/2019 15:54

Πες τα ρε αδερφε! Σε λιγο θα μας πουν οτι κακως καναμε και πηγαμε στη Σερβια σε εκεινο το φιλικο γιατι καλως τους βομβαρδιζαν οι Αμερικανοι αφου ειχαν προβει και οι Σερβοι σε εγκληματα πολεμου... Το αδικο ειναι αδικο και οταν το βλεπουμε το κραζουμε. Η διαφορετικοτητα μας εγκειται στο οτι κραζουμε και παραδεχομαστε οταν κι εμεις αδικουμε, καταλαβατε μαγκες;

lycourgos - 15/5/2019 15:49

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, αλλά συντάσσομαι με την επιστολή.

Δεν είναι δυνατόν να αφήνει η ομάδα τα περνάνε αυτά. Διαιτητικά λάθη μπορούν να γίνουν (ακόμα και με var). Όλο αυτό το παρασκήνιο όμως σε συνδυασμό με τα όποια λάθη, χρειάζονται εξηγήσεις.

Κι όπως είπες: Είμαστε ΑΕΚ. Δε θα αφήσουμε να κανέναν να μας ξανακλεψει.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 15/5/2019 15:48

αν δεν κοιταξουμε πισω φιλε μου ...θα παμε ακομα πιο πισω .

Η ιστορια ηταν ανεκαθεν ο οδηγος για το μελλον.

Hammers_9_11 - 15/5/2019 15:47

Αυτό μας έφαγε φίλε, ότι είμαστε υπεράνω...ας ήταν αψεγάδιαστη η διαιτησία του τελικού και θα έβλεπες πόσο διαφορετική θα ήταν η τροπή των πραγμάτων...

ΥΓ. Και για τις προσκλήσεις της επο ήμασταν υπεράνω και είδες πού κατέληξαν...

johnys - 15/5/2019 15:45

τωρα κανει πλακα σιγουρα.δηλάδη αν εχουμε καθε χρονο τα ιδια με αυτη τη λογικη θα λεμε να κοιταξουμε μπροστα και οχι πισω?ειδες πως χασαμε απο το παοκ ολες τις τελευταιες φορες και με ποιον τροπο.τι θα λεμε δηλαδη χασαμε με λαμογιες αλλα εχουμε ιστορια?

Baval_21 - 15/5/2019 15:44

Διαφορετικοτητα δε σημαινει ειμαι διαφορετικος στα ΠΑΝΤΑ φιλε. Δλδ να γινομαστε και μαλακες και να αυτομαστιγωνομαστε; Ξεκολλατε επιτελους. Αμα αποδειχθει οτι ηταν στημμενο το σκηνικο τι θα πεις; Να μην τιμωρηθουν τα λαμογια και οι νεογαυροι γιατι ειμαστε διαφορετικοι;

aek21reeee - 15/5/2019 15:42

εσύ να γυρνάς και το άλλο μάγουλο και μετά να ακούς να σε φωνάζουν κλέφτη, ποιοι? οι ΚΛΕΦΤΕΣ

an0nymous - 15/5/2019 16:27

Απίστευτοι κλέφτες στον βορρά.. Έχουν ξεπεράσει τους γαύρους μέσα σε 2-3 χρονιά.

giannisaek211 - 15/5/2019 16:18

Τίγρη αν και δεν χρειάζεται να αποδείξεις σε κανέναν αεκτζη πόσο προεδραρας είσαι γιατί αυτό το έχεις δείξει με τόσα που έχεις κάνει για την ομαδάρα μας αν μπορέσεις να ξαναγίνει ο τελικός θα ναι σαν να εχτισες 2 γήπεδα άντε γιατί πολύ μας τα χουν πρήξει οι ατιτλοι

Φοίνικας - 15/5/2019 15:56

Κάποιοι ΑΕΚτζηδες εχετε μπερδέψει τον "διαφορετικο" με το "κορόιδο" και πρέπει να το παρετε αλλιως. Το γεγονος οτι δεν παιζουμε καλα σε εναν αγωνα δεν σημαινει οτι ακυρωνει τις συνθηκες ισονομιας και επιτρεπει σε εναν διαιτητη να "επιβαλει ποδοσφαιρικη δικαιοσυνη" με σφαλοτσοσφυριγματα. Αν ηταν ετσι να καταργησουμε τα γκολ και να βαλουμε κριτικη επιτροπη που θα κρινει ποιος επαιξε καλυτερη μπαλα. Σε ενα τοσο ισορροπημενο παιχνιδι δενει τοσο ξεκαθαρα πια η μονοπλευρη κακη... Συνέχεια διαιτησια με τα οσα αποκαλυπτονται, και σε ενα ματς που κριθηκε στο γκολ με δυο πεναλτι να πνιγονται (χωρια αλλες παραλογες αποφασεις) εσεις αυτομαστιγώνεστε. Εδώ φαίνεται ότι μας έστησαν κανονικά κι εσείς υιοθετείτε την γαυρολογική "να κάνουμε ομάδα να νικάμε και τους στημένους διαιτητες". Ε όχι ρε μαγκες. Και που ειστε, αν τεθει θεμα ακυρωσης του τελικου δεν θα γινει για να το παρουμε ανευ αγωνος, αλλα για να επαναληφθει ο αγωνας προφανως. Μας εχει περασει πριονοκορδελα ο Σαββιδης και οι συν αυτω 4 χρονια και εσεις υιοθετειτε την λογικη του ωχαδερφισμου. Ως εδω ηταν.

LambisAEK1950 - 15/5/2019 16:13

Αγαπητέ "Φοίνικα" συμφωνώ και προσυπογράφω!!! Έγραψα σχετικό σχόλιο στην προηγούμενη είδηση, γιά την "υπόγεια" αντικατάσταση των διαιτητών και για τις διαιτητικές αποφάσεις που ΑΛΛΟΙΩΣΑΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ του τελικού!!! Αυτού ακριβώς του τελικού της ντροπής (χωρίς φιλάθλους) και με τον άνισο αριθμό προσκλήσεων(ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟΚ)!!!! Του τελικού στον οποίο "σπρώχτηκε" ο ΠΑΟΚ, είδαμε πώς, στα ματς με τον Πανιώνιο και τον Αστέρα!!! Ε, ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ!!!!

Psychosocial - 15/5/2019 16:05

Αν αποδειχθεί οτι όντως έχει γίνει αυτό, πάμε σε επανάληψη τελικού; Ε ρε και να γίνει κατι τέτοιο! Χρυσές δουλειές θα κάνουν τα ψυχιατρεια στη βόρεια Ελλάδα!

YellowKing21 - 15/5/2019 16:13

Στην Ελλαδα βρισκεσαι σιγα μη γινει επαναληψη...

geopar2010 - 15/5/2019 15:54

η ομάδα πρέπει να έχει αρμόδια άτομα ώστε αυτά τα πράγματα να τα "ελέγχει " πριν συμβούν, πως γίνεται να ξέρετε ότι ο διαιτητής που έχει οριστεί είναι άλλος από αυτόν που σφύριξε και να μην παίρνετε χαμπάρι να ψάχνετε κατόπιν εορτής, δηλαδή αν ο αντίπαλος παίξει με 12 παίκτες ή κάποιος δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής ή ΑΕΚ θα το ψάξει μετά, ξυπνήστε γενικώς!!!!!! δεν γίνεται να μας γλεντάνε όλοι, ο μπαοκ και γαύρος έχουν τσιράκια και τσαμπουκαληδες σε όλα τα πόστα που κάνουν την... Συνέχεια βρώμικη δουλειά, βριζουν συκοφαντούν προκαλουν και εμεις τι ????? κρατάμε επίπεδο????????? έλεος ξυπνήστε προστατεψτε την ομάδα σε όλα τα επίπεδα

blueplanet - 15/5/2019 16:12

Συγγνώμη,τώρα ανακάλυψε η ομάδα την ανωμαλία αυτήν.Τώρα την καταγγέλει.Τι εννοείς να τους παρακολουθούμε;

Manos_AEK21 - 15/5/2019 16:11

Εμένα άποψη μου είναι ότι εάν υπάρχει όντως σοβαρό θέμα νομιμότητας τότε καλά κάνει ο Τίγρης! και να τους κυνηγήσει μέχρι τέλους.....

YellowKing21 - 15/5/2019 16:09

Μας τα ειχαν πριξει τα παοκια οτι μονο αυτοι κανανε αγωνες για το βαρ και οταν ηρθε το στησαν και αυτο.. ΜΑΚΑΡΙ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ

lycourgos - 15/5/2019 16:11

Οχι αφανισμός ρε'συ. Ποιον θα γλεντάμε όταν παίζουμε στα ίσα;

mancini21 - 15/5/2019 16:11

Το διακύβευμα δεν είναι να ακυρωθεί ο τελικός,είναι να "τελειώσει"ο Περέιρα.Τα πρώτα σημάδια για του χρόνου είναι ενθαρρυντικά.

artac_21 - 15/5/2019 16:07

Δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα από την επανάληψη του τελικού με άλλη σύνθεση ξένων διαιτητών.

kk_kostas_ - 15/5/2019 15:59

Εγω θεωρω πως πρεπει να διευκρινιστει οτι η προθεση μας δεν ειναι να ακυρωθει ο τελικος ή να ξαναγινει ΑΛΛΑ να αναλαβουν τις ευθυνες τους οποιοι εκαναν..αν εκαναν τις παρατυπες αυτες . Κοινως να το παμε μεχρι τελους για την παραιτηση του Περειρα και οποιου αλλου υπευθυνου.

lycourgos - 15/5/2019 16:05

*να αποδοθούν ευθύνες και κυρώσεις. Αν περιμένεις σε αυτό το χώρο, αυτής της Χώρας ανάληψη ευθύνης.....άστο!

Βασικά, και το πρώτο άστο. ΄Έχουμε χορτάσει να τιμωρούνται οι ένοχοι τα τελευταία χρόνια.

aekovios58 - 15/5/2019 16:05

Να το κυνηγήσει το θέμα η ΑΕΚ, γιατί υπάρχει σαφώς πλαστογραφία και πλαστοπροσωπία , καθόσον όλοι οι οπαδοί και οι τηλεθεατές , οι Διοικήσεις και Προιστάμενες Αρχές, και οι Διοικήσεις των ομάδων άλλους βλέπουν στο γήπεδο και άλλοι είναι!!Σε συνδυασμό δε με τις επίμαχες φάσεις προκύπτει και έννομο συμφέρον. Έρρωσθε....

kavalaG21_AEKARA - 15/5/2019 16:04

ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΔΙΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΦΟΡΆ!!!!!!!! ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΗΔΙΕΣ γαυρικες ΑΛΛΆ ΚΑΙ μπαογκικες....ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΑΜΕΣΑ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ....ΤΕΛΟΣ Η ΑΕΚ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ.....

Aekaras021 - 15/5/2019 15:46

εμεις με αυτο τι επιδιωκουμε? (χωρις μισος απλως ρωταω). Τι μπορουμε να κερδισουμε?

Baval_21 - 15/5/2019 16:04

Απλα ας τους ξεσκεπασουμε φιλε και να τιμωρηθουν οι υπαιτιοι. Κι αν εμπλεκεται ο ΠΑΟΚ στην ιστορια επισης να , τιμωρηθει, να του αφαιρεθει σιγουρα το κυπελλο και στα @@ εμας για 1 κυπελλο. Ας τελειωσει η χρονια χωρις κανεναν κυπελλουχο. Αλλα στην αδικια δε θα κλεινουμε αλλο πια τα ματια. Συμφωνεις;

lycourgos - 15/5/2019 15:58

Το λιγότερο που επιδιώκουμε διαφάνεια. Και δυστυχώς σε αυτό το ποδόσφαιρο, δεν είναι καθόλου λίγο.

Και αν ακολουθηθούν κατά γράμμα οι κανονισμοί, θα πρέπει να υπάρξει επανάληψη αγωνα, πράγμα που προσωπικά απεύχομαι.

1. για να γλυτώσουμε το ρεζιλίκι ενός ακόμα τελικού χωρίς θεατές.

2. για να γλυτώσουμε τη γιγάντωση της μη υγιούς αντιπαλότητας... Συνέχεια
3. για να γλυτώσουμε τις δηλώσεις και ανακοινώσεις απο πλευρά παοκ

4. για να γλυτωσουν τα ματια μας απο εναν αγωνα-σούπα με ξενερωμένους ποδοσφαιριστές

ntagxan_irak - 15/5/2019 16:02

Γνωριζω και σεβομαι απο τοτε που ημουνα νεος την ιστορια της ομαδας του ΠΑΟΚ, που εχει οπως και η ΑΕΚ , βαθειες ριζες στην προσφυγια απο τις αλησμονητες πατριδες του ΠΟΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ και για αυτο εδωσα τα συγχαρητηρια μου και απο αυτες τις στηλες εδω στην ομαδα της Θεσαλονικης για την κατακτηση του νταμπλ , παρολα, που αυτο εγινε σε βαρος της ομαδος μου της ΑΕΚ με νικη του στο ΟΑΚΑ. Ομως εχοντας τωρα πληροφορηθει ολα αυτα τα αισχη, που εχουν γινει με τα ΣΚΟΤΕΙΝΑ... Συνέχεια μαγειρεματα της διαιτησιας πριν τον τελικο , αλλα και σε συνδιασμο με την εχθρικη συμπεριφορα των ΓΕΡΜΑΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ απεναντι στην ομαδα μας εντος του γηπεδου μονο μια εκφραση εχω να πω , που δεν την θεωρουσα τιμια οταν την ακουγα στο ΟΑΚΑ απο τους οπαδους μας .... ΝΑΙ παοκια ΑΞΙΖΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ....ΕΙΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΟΡΑ!!

Dintsikos1973 - 15/5/2019 16:00

Ετσι μπραβο ΤΙΓΡΗ γιατι πολυ αερα πηραν τα μπαοκια και νομιζουν οτι θα γινουν σαν τον γνησιο γαυρο..... ταραξε τους στην νομιμότητα οπου βρωμανε βγαλε τα απλυτα τους στην φορα!!! Τι το περασαμε εδω! !!

ling - 15/5/2019 16:00

Η ΑΕΚ είναι υποχρεωμένη να δείξει ότι δεν είναι δυνατό να οδηγείται να παίξει έναν αγώνα ως πρόβατο επί σφαγή. Αφενός ως ποδοσφαιρικός σύλλογος οφείλει να διεκδικήσει για τον εαυτό της αλλά και για τους άλλους συλλόγους το fair play. Αφετέρου ως εκφραστής πολιτισμού και τμήμα της αθλητικής και της πολιτιστικής ιστορίας της ευρύτερα νοούμενης Ελλάδας οφείλει να είναι πρωτοπόρος στην προβολή των ιδεωδών της δικαιοσύνης, της ευγενούς άμιλλας, του αλληλοσεβασμού, της εντιμότητας... Συνέχεια και του ευ αγωνίζεσθαι. Και τρίτον ως επιχείρηση οφείλει να διεκδικήσει και να διατυμπανίσει την έννοια της υγείας, της εντιμότητας και της νομιμότητας ως προϋποθέσεις του υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων.

Τον σεβασμό των άλλων αλλά και τη δικαιοσύνη την αποκτάει κάποιος μαχόμενος και όχι αμυνόμενος με άξονα το δίκαιο και το τίμιο!

george1969 - 15/5/2019 15:58

οχι ρε παιδια να το κυνηγησουν οσο παει αν εχουν συμβει τετοια πραγματα για αυτο δεν πηραμε και το πεναλτυ.τοσα χρονια μας εχουν κλεψει τα παντα ελεος πια με ολο αυτο.

george1969 - 15/5/2019 15:57

οχι ρε παιδια να το κυνηγησουν οσο παει αν εχουν συμβει τετοια πραγματα για αυτο δεν πηραμε και το πεναλτυ.τοσα χρονια μας εχουν κλεψει τα παντα ελεος πια με ολο αυτο.

miazoidikefalosaetos - 15/5/2019 15:56

Ούτε εγώ ευχαριστήθηκα μπάλα το Σάββατο αλλά πιστεύω ότι αν δεν κινηθούμε θα μας θεωρήσουν αδύναμους. Αυτό, άλλωστε, θεωρώ ότι επιθυμεί να καταστήσει σαφές ο Τίγρης προς όλους. Ότι δεν ανεχόμαστε πλέον καμία παρατυπία. Δεν τον ενδιαφέρει τόσο να πάρει ένα κύπελλο που δεν άξιζε, απλά θέλει λίγο να τους "ζορίζει" για να αντιληφθούν όλοι ότι εδώ είμαστε!!! Του χρόνου σπίτι μας με ΝΤΑΜΠΛ!!!

zlatan21 - 15/5/2019 15:54

η ΑΕΚ ηταν παντα υπερ της εντιμοτητας. Απο την ωρα που αυτο παραβιαστηκε, οφειλει να το κυνηγησει με οποιο τροπο μπορει, και να δικαιωθει. Ας οριστει ξανα ο τελικος και ας κατεβασει 8 εφηβους να στεκονται ακινητοι.

Αλλο το ενα (οτι αδικηθηκε και στηθηκε) και αλλο το αλλο (οτι εμεις δεν παμε να παρουμε κατι στα χαρτια)

YellowKing21 - 15/5/2019 15:54

Δηλαδη αν αποδειχθουν αληθειες ολα αυτα ο Παοκ χανει το ματς στα χαρτια;;;;

blueplanet - 15/5/2019 15:48

Να ξαναγίνει ο τελικός κυπέλλου .Τώρα αν διώξουν τους Περέιρες ή όχι λίγο με ενδιαφέρει.Βρώμαγε η δουλειά.Δεν μπορεί καραμπινάτο χέρι να μην το δίνει πέναλτυ και τον Τσιγκρίνσκι να τον κρατάνε στη γη για να μην μπορεί να σηκωθεί.Λέγεται από τα ραδιόφωνα ότι ο Σαββίδης τους έταξε σπίτια "όλων" .Κάποιοι που λένε "to late" και μας κάνουν υποδείξεις να ασχοληθούμε με τα χάλια της ομάδα μας ,μήπως είναι Παοκτζήδες ή από λάθος τους εξυπηρετούν συμφέροντα του ΠΑΟΚ τελικά ;Στα Ευρωπαικά... Συνέχεια δικαστήρια η υπόθεση ....Τι περιμένουμε;

Baval_21 - 15/5/2019 15:45

Αχ και να βγει καμια περιεργη ιστορια στη φορα... Γλιτωσατε το πιστολι αλλα φετος δεν τη γλιτωνετε ετσι και κανατε καμια μπινια γαυροι του Βορρα.

taxiss21 - 15/5/2019 15:34

Τελικα υπαρχει σφυγμος στην ομαδα. Ταραξτε τους στην νομιμοτητα!

YellowTank - 15/5/2019 15:45

Να τους ταράξουμε στη νομιμότητα δεν διαφωνώ αλλά ας κάνουμε και ομάδα

taxiss21 - 15/5/2019 15:48

Αυτο φυσικα και ΠΡΕΠΕΙ να γινει δεν το συζηταμε καν Yellowtank.

johnys - 15/5/2019 15:38

ιδια σκεψη καναμε..

R21_AEK - 15/5/2019 15:44

Αυτον τον Μελισσανιδη θελουμε που να το παει μεχρι τα ακρα τελος η ΑΕΚ της φαπας τωρα δειχνει τα δοντια του ο Τιγρης για αρχη μετα θα βγαλει τα νυχια οταν θα μπει η ΑΕΚ στο νεο γηπεδο.

¡No pasarán! - 15/5/2019 15:43

Οτι λεει ο νομος.

ΕΠΟΜΕΝΟ