138 ΣΧΟΛΙΑ

Παίζει γερά ο Καρντόσο για ΑΕΚ!

Ο Πορτογάλος τεχνικός είναι ένα από τα ονόματα που παίζει πολύ δυνατά για να αναλάβει την Ένωση


 

Το όνομα του Μιγκέλ Καρντόσο είναι ένα από αυτά που κυκλοφόρησαν ως υποψήφια για τον πάγκο της ΑΕΚ. Οι πληροφορίες λοιπόν αναφέρουν ότι ο Πορτογάλος τεχνικός παίζει πολύ δυνατά για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της Ένωσης. Οι άνθρωποι της ΑΕΚ βρίσκονται σε επαφή μαζί του και τόσο το βιογραφικό του όσο και το πλάνο που τους παρουσίασε ταιριάζει στα "θέλω" του κλαμπ. Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν και τις επόμενες μέρες οπότε και αναμένεται εξελίξεις με το θέμα.

Ο 47χρονος τεχνικός έφτιαξε το όνομα του στις ακαδημίες της Σαχτάρ και στη συνέχεια έκανε μια εκπληκτική σεζόν με τη Ρίο Άβε την οποία έφτασε στην πέμπτη θέση του πορτογαλικού πρωταθλήματος. Η πορεία και το ποδόσφαιρο που έπαιξε η Ρίο Άβε οδήγησαν τη Ναντ να τον προσλάβει όμως αποχώρησε μετά από λίγους μήνες μετά από προβλήματα με τον εκκεντρικό πρόεδρο του συλλόγου. Φέτος ανέλαβε τον Οκτώβριο τη Θέλτα με σκοπό να την βγάλει από τη δεινή θέση. Έμεινε στο Βίγκο έως και τον Μάρτιο. Προπονητής με καλό βιογραφικό, γνωστός για το ελκυστικό ποδόσφαιρο κατοχής που παρουσιάζουν οι ομάδες του.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Adam9 - 26/5/2019 23:48

Είναι ωραιος άντρας τουλάχιστον, όχι σαν τον Μανολο..

blueplanet - 25/5/2019 10:25

Καλημέρα φίλοι.Αμάν , τον Γκώνια πήραμε;

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 25/5/2019 23:42

Anton Lavey.

originalMAGEIRAS - 25/5/2019 17:36

Αμάν.. Κι άλλος καράφλας.. Δεν έχουν καλή παράδοση τα τελευταία χρόνια στην ΑΕΚ. ΣΠΆΣΕ ΤΗΝ ΓΚΊΝΙΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ

barlos21 - 25/5/2019 12:16

ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΙΟΣ Κ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Κ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΜΙΛΟΥΣ EUROPA ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΜΕ ΜΠΕΡΓΚ,ΒΑΛΜΠΟΥΕΝΑ ,ΣΚΡΤΕΛ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Κ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΛΑ, ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ!!

seb74 - 25/5/2019 16:05

και οι τρεις μαζι ειναι 110 χρονων ρε φιλε, δεν λεω οτι ειναι κακοι παιχτες, απλα οτι ειναι παιχτες μιας χρησης. εμεις παμε να φτιαξουμε ομαδα για να μπουμε δυνατοι στη γηπεδαρα μας! μονο ΑΕΚ

jorgez28 - 25/5/2019 15:06

Αρέσει δεν αρέσει, ας συμφωνήσουμε ότι ένας προπονητής που τερμάτισε στην 5η θέση στην Πορτογαλία και ανέλαβε ομάδα 1ης κατηγορίας Ισπανίας είναι εξαιρετική επιλογή για Ελλάδα.

Για αρχή αυτά.Θα δούμε τη δουλεία του και θα κρίνουμε αν αξίζει ή όχι.

gregoryleo71 - 25/5/2019 13:16

ενας προπονητης τυπου φερναντο σαντος χαθηκε βρε παιδι μου!!γιατι παμε σε ρισκα τυπου κεσπαγια?

nikosxatzhkyriakeio - 25/5/2019 12:56

Ρομπέρτο Ντοναντόνι. Αν δεν κάνω λάθος είναι ελεύθερος.Τελευταίο πόστο Μπολόνια. Έχει περάσει από Νάπολι, Λιβόρνο, εθνική Ιταλίας κλπ κλπ

skepR21 - 25/5/2019 12:26

Μανώλο Χιμενεθ οε οε οε. Οε οε οε. Οε οε οε


Καλημέρα

g_papadimitrioy - 25/5/2019 12:25

Δεν έχω ιδέα αν ο συγκεκριμένος προπονητής θα βοηθήσει την ομάδα. Το τι θα κάνει είναι εντελώς σχετικό με αστάθμητους παράγοντες. Είμαι σχεδόν απόλυτα βέβαιος ότι το υλικό μας όπως είναι δεν κάνει και το κυριότερο, η διοίκηση δεν είναι διατεθειμένη να χρησιμοποιήσει τα κέρδη της ομάδας για ενίσχυση. Τώρα αν καταφέρουμε με πενταροδεκαρες να βρούμε πολύ καλούς παίκτες...

PanosAEK21original - 25/5/2019 05:07

Το ρίσκο που παίρνει η διοίκηση με το να διώξει Μανόλο είναι μεγάλο,για αυτό νομίζω χρειάζεται κάτι καλύτερο από αυτό.Μπορει και να μας βγει δε ξέρω αλλά γενικά δε πιστεύω ότι είναι μια περίπτωση που μπορείς να χαρακτηρίσεις ως πολύ καλή επιλογή.Και το θέμα είναι ότι άντε να κάνουμε τίποτα μεταγραφαρες μπορεί να κάνει πιο εύκολο το έργο του αλλά το βλέπω πολύ χλωμό για κάτι τέτοιο και πολύ φοβάμαι τον Νοέμβρη θα ζητάμε το κεφάλι του ενώ θα φταινε άλλοι.Παμε σε μια μέτρια... Συνέχεια ή απλά καλή επιλογή εκ πρώτης όψεως με μετρια (ελπίζω όχι αλλά πιθανότατα πάλι στο ίδιο ράφι θα κοιτάξουμε )ομαδα.Η πιθανότητες του να φύγει πριν τα Χριστούγεννα μειώνονται αισθητά αν έχει τα κατάλληλα εργαλεια

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 12:13

@PanosAEK21original


Φίλε μου, είτε αυτός που έρθει είναι ο Καρντόσο, που θεωρείται εκπαιδευόμενος, είτε έρθει ένας «ολοκληρωμένος» προπονητής, την δεδομένη χρονική στιγμή, αποτελεί μεγάλο ρίσκο. Έρχεται, σε μία περίοδο, όπου δεν θα ξέρει πλήρως την ομάδα.... Συνέχεια

Οπότε, οποιαδήποτε επιλογή είναι λαχείο. Πάντως, ο Καρντόσο, παίζει παιχνίδι κατοχής. Αυτό, που ζητάμε ουσιαστικά. Από εκεί και πέρα, περιμένουμε να έρθει, να υπογράψει, να πιάσει δουλειά και κάθε μέρα, θα κρίνεται. Υπομονή, λοιπόν να δούμε, τι θα δούμε.

artistas_21_ - 25/5/2019 11:03

Οσοι περιμενατε τον Μουρινιο ή τον Αλεγκρι ειναι λογικο να εχετε απογοητευτει... Εγω παλι θα περιμενω να τον δω και μετα θα κρινω. Με τον Μοραις δεν εχει καμια σχεση και οσοι τον συγκρινετε με αυτον κανετε μεγαλο λαθος. Αυτος εστω την Ριο Αβε εδειξε εργο. Επισης βλεπω να γραφετε καποιοι οτι "αυτος πηγε να ριξει την Θελτα κατηγορια". Μα αν εβγαζε την Θελτα στην Ευρωπη, ουτε που θα το σκεφτοταν να ερθει στην Ελλαδα και θα πηγαινε σε καμια Βαλένθια ή Σεβιλλη. Αστειο να συγκρινουμε... Συνέχεια το πρωταθλημα Ισπανιας με το ελληνικο. Ο αγαπητος Μανολο (και δεν το γραφω ειρωνικα, τον παω με χιλια), ειχε ριξει μια σεζον την Σαραγοσα στην Σεγουντα..(το 2012-13 αν δεν κανω μεγαλο λαθος).



Το ολο θεμα ειναι να γινουν οι μεταγραφες που πρεπει. Αν πουμε στον Καρντοσο ή στον καθε Καρντοσο παιξε με Ντελετιτς και Γιαννιωτα στα εξτρεμ και τον Κλωναριδη δεξι μπακ, ειναι απολυτα φυσιολογικο τον Οκτωβρη να ψαχνουμε τον επομενο, τον Φλεβαρη τον μεθεπομενο και παει λεγοντας.

Van Propersie - 25/5/2019 12:12

Ο αγαπητός Μανόλο έχει καθίσει και 2.5 χρόνια στον πάγκο της Σεβίλλης, τον οποίο κι εσύ ο ίδιος θεωρείς ως ανώτατο level. Επίσης, ο Χιμένεθ την πρώτη χρονιά που ανέλαβε τη Σαραγόσα μεσούσης της σεζόν, την έσωσε όταν όλοι είχαν δεδομένο τον υποβιβασμό της (2 νίκες σε 18 αγώνες με τον Αγκίρε στον πάγκο, 10 νίκες σε 22 αγώνες με το Χιμένεθ). Αν δεν κάνω λάθος, ήταν η πρώτη φορά που ομάδα τελείωσε τον πρώτο γύρο στην Πριμέρα με τόσες λίγες νίκες και πόντους και τελικά κατάφερε να σωθεί. Απλώς, η... Συνέχεια κατάσταση στη Σαραγόσα "δε σωζώταν" και γι' αυτό έπεσε την επόμενη χρονιά και δεν έχει προβιβαστεί από τότε.

artistas_21_ - 25/5/2019 16:04

Το ξερω φιλε μου οτι προπονησε την Σεβιλλη, αλλα ας μην γελιομαστε αυτο εγινε γιατι ο Μανολο ειναι παιδι της Σεβιλλης. Δεν ειναι οτι ειχε δουλεψει καπου αλλου πριν και η Σεβιλλη τον πηρε επειδη επαθε πλακα με την δουλεια του. Επισης ψαξε αρθρα, οταν επεστρεψε ο Μανολο τον Γεναρη του 17 και δες τα σχολια. Σχεδον ολοι ηταν αντιθετοι και τον αποκαλουσαν προπονητη της εξαρας και αστεια επιλογη για την ΑΕΚ. Και ομως αυτος ο ανθρωπος μα εφερε το πρωταθλημα μετα απο 24 χρονια. Οποτε ας... Συνέχεια περιμενουμε να κρινουμε και τον καινουργιο προπονητη οταν ερθει η ωρα και με τα καταλληλα υλικα..

barlos21 - 25/5/2019 12:09

ΠΟΛΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑΝ 9 DISLIKE!!

ZAPATISTA21 - 25/5/2019 12:09

Εγώ περίμενα Ζιντάν και είχα απογοητευτεί αλλά τώρα χάρηκα

blueplanet - 25/5/2019 11:49

Για τους Γιαννιώτα και Κλωναρίδη δεν έχω καμμία αντίρρηση σε αυτά που περιγράφεις.Ετσι είναι τα πράγματα.Και ο Ντέλετιτς είναι στο ίδιο επίπεδο; Δεν υπάρχει σωτηρία λοιπόν!!!!

Mitsakos11 - 25/5/2019 11:43

Ο Χιμένεθ πήγε στη Σαραγόσα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, η ομάδα ήταν καμιά δεκαριά βαθμούς μακριά από την παραμονή, κι όμως κατάφερε να την σώσει.Πραγματικός άθλος, θυμάμαι είχε κάνει τεράστιες νίκες με Ατλέτικο, Βαλένθια και Μπιλμπάο(αυτή τη χρονιά πήγε τελικό Γιουρόπα) και πήρε και κάμποσα διπλά.Μιλάμε για ένα μικρό θαύμα ουσιαστικά.

taxiss21 - 25/5/2019 11:36

Λοιπον τωρα το ειδα την έσωσε το 2011-12 και το 2012-13 δν τα καταφερε και εφυγε

taxiss21 - 25/5/2019 11:26

Αυτο που λες με την Σαραγοσα νομίζω κανεις λαθος την ειχε σωσει και την επομενη χρονια εφυγε.

ΜΑΝΤΑ21 - 25/5/2019 12:12

δεν εχω καταλαβει κατι τι διαφορα εχει αυτος με τον Δελλα που ειχαμε ???βιογραφικο μηδεν εμπειρια μηδεν παραστασεις μηδεν μια καλη χρονια με την ριο αβε ρισκο η επιλογη για μενα ασε που στην πρτογαλια ειναι αεραμυνες 3 τρως 5 βαζεις!!δεν ξερω ας τον δουμε τον ανθρωπο αλλα δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα!!!

Theo_21 - 25/5/2019 01:42

Δεν μπορεί να θεωρηθει επιλογή που θα ανεβάσει επίπεδο την ομάδα.

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 12:09

@Theo_21


Γιατί, όχι;

kk_kostas_ - 25/5/2019 01:46

δεν μου αρεσει να κρινω αρνητικα απο πριν..ομως κατι μου θυμηζει ολο αυτο και το βιογραφικο του..Λιγο απο Μοραις νουνο..

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 12:08

@kk_kostas_


Κάνεις λάθος φίλε μου. Ο Μοράις, ήταν σε όλες τις ομάδες βοηθός του Μουρίνιο. Η μόνη ομάδα, που είχε προπονήσει πριν έρθει ήταν η Αντάλιασπορ. Ο Καρντόσο, έχει κοουτσάρει σαν πρώτος προπονητής Ρίο Άβε, Ναντ και Θέλτα Βίγκο.... Συνέχεια

Ο Μοράις, ήταν ο μόνος Πορτογάλος, που έχει περάσει μέχρι στιγμής απ'την ομάδα. Δεν μας βγήκε και φαίνεται, από τις νίκες, τις ισοπαλίες και τις ήττες. Όμως, ομολογώ πως έστρωσε κάπως την ομάδα, σε θέμα φυσικής κατάστασης, όταν είχε έρθει, μετά το χάλι που παρέλαβε από Κετσπάγια. Το μόνο, που του δίνω.

sentinel_21 - 25/5/2019 15:38

@Κωνσταντίνος®21

Αδερφε εισαι ιεροσυλος οταν γραφεις οτι ο Μοραις ειναι ο πρωτος Πορτογαλος που εχει περασει απο την ομαδα σαν προπονητης...Μαλλον εισαι πιτσιρικας και δεν θυμασαι τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Φερναντο Σαντος...Και οταν ο Σαντος δινει ΟΚ για Καρντοσο εγω οφειλω σαν οπαδος να τον σεβαστω...Ετσι απλα

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 17:46

@sentinel_21


Ήθελα, να συμπληρώσω από την εποχή, που επέστρεψε ο Μελισσανίδης. Ήμουν, όντως μικρός όταν ήταν στην ΑΕΚ, ο Σάντος, αλλά το γνωρίζω ότι έχει περάσει. Ίσως, δεν έγινα αρκετά σαφής. Λάθος μου.

sentinel_21 - 25/5/2019 22:54

@Κωνσταντίνος®21

Μην ζητας συγνωμη...Απλα και τοτε επι Σαντος που ολοι πλεον σεβομαστε απεριοριστα εαν διαβαζες εδω μεσα τι γραφταν για αυτον θα εφριζες...Αχρηστο τον ανεβαζαν τελειωμενο τον κατεβαζαν...Και παντα οπαδο του τσουκου τσουκου μπολλ και της νικης με μισο μηδεν... Για αυτο σου λεω εχε εμπιστοσυνη στον τιγρη...Τον εζησα μια χαρα την δεκαετια του 90 και εχω πληρη εμπιστοσυνη σε αυτη την... Συνέχεια μπαλλαδοφατσα...Μην ακους τις βλακειες που γραφονται για αλλες εποχες και μπαρουφες...Ο ανθρωπος γραφει ιστορια και εμεις λεμε οτι παπαρια μας κατεβει...Για να μην σε παω παλιοτερα στο τι λεγοταν για Μπαρλο...

ioannis64AEK - 25/5/2019 12:08

Από ότι φαίνεται 80% κλείνει αυτός στην ΑΕΚ... Μόνο λεπτομέρειες έχουν μείνει για να ανακοινωθεί...

Michalis21 - 25/5/2019 12:02

Καλημέρα σε όλους από Κομοτηνή! Όποιος προπονητής και να έρθει θα πρέπει να να στηριχθεί από κόσμο και κυρίως από τη Διοίκηση με μεταγραφές. Η αλήθεια είναι ότι η ομάδα αγωνιστικά χρειάζεται βελτίωση σε όλους τους τομείς. Αμυντικά και επιθετικά και φυσικά στα στημένα όπου ειδικά τα τελευταία δυο χρόνια είμαστε αστείοι και στις δυο πλευρές του γηπέδου. Vamos ΑΕΚαρα, καλό καλοκαίρι σε όλους αδέρφια!

marios69 - 25/5/2019 12:00

Ρε μάγκες μην κάνετε κριτική πριν δούμε το έργο.Στο σινεμά από το τίτλο βγάζετε συμπερασμα άν είναι ωραίο το έργο?Εδώ ήρθε ο Ρανιερι στην Εθνική και έφυγε αποτυχημένος.Έχουμε κανένα πρωταθλημα σοβαρό για να έρθουν οι τοp?Και να τους τα σκάσεις δεν έρχονται.Μια χαρά είναι ο Καρντοσο και άν έρθει πιστεύω θα κάνει δουλειά.

aekovios58 - 25/5/2019 11:58

Καλημέρα, φίλοι μου. Κάτι άσχετο, αλλά αξιοπρόσεκτο : από τη στιγμή που ο δημοσιογραφικός λόγος χαρακτηρίστηκε δόκιμος και συμπεριλήφθηκε στα βιβλία της Νεοελληνικής Γλώσσας που διδάσκονται στο Γυμνάσιο και το Λύκειο πρέπει οι δημοσιογράφοι να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Σε σημερινό σάιτ , αντί να γραφτεί "μεταγραφές περιωπής" που σημαίνει μεταγραφές αναγνωρισμένης αξίας , έχει γραφτεί "μεταγραφές περί οπής", δηλαδή μεταγραφές .....τρύπας !!!!! Αυτά είναι απαράδεκτα΄. Ντροπή! Να... Συνέχεια προφτάσω να πω ότι αυτό το δείγμα ελληνίζουσας γραφής δε βρίσκεται στο δικό μας σάιτ. Έρρωσθε....

Jpandan21 - 25/5/2019 11:51

Το Ιβηρικό αθλητικο μοντελο ειναι το πλεον επιτυχυμενο τα τελευταια 15 χρονια , απο αποψη φυσικης καταστασης που ειναι το βασικο πλεον στο ποδοσφαιρο οι Ισπανοι και οι Πορτογαλοι ειναι πλεον επιστημονες , ακομα και η ΑΕΚ τις μεγαλυτερες επιτυχιες τις ειχε με Σαντος και Χιμενεθ που βασιζονταν στα τρεξιματα και στην αντοχη.

εχουν δημιουργησει μια σχολη εξαγοντας προπονητες και παικτες βοηθοντας ο ενας τον αλλον... Συνέχεια μανατζερ παικτες προπονητες,ειδικα οι πορτογαλοι.

Θεωρω σοφη την επιλογη τετοιου προπονητη.

Στον γαυρο στις περισσσοτερες περιπτωσεις εχει πετυχει αυτο το μοντελο καθαρα ποδοσφαιρικα.

veroia21 - 25/5/2019 11:20

Αδέρφια ας κάνουμε υπομονή. Τουλάχιστον θα είμαστε ήρεμοι. Ένας χρόνος έμεινε και θα μπούμε στο ναό. Μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε. Ας αντέξουμε έναν χρόνο ακόμα στην μετριότητα. Δεν το λέω για τον νέο προπονητή αλλά για τους παίκτες που έχουμε.( όχι όλοι)

Nikolaos - 25/5/2019 11:48

Εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου αδερφέ να κάνουμε υπομονή αλλά τα πραγματα δείχνουν ότι του χρόνου το καλοκαίρι θελουμε restart σε ολους τους τομείς που σημαίνει ότι όσο οργανωτικος,μεθοδικός και τυχερός να είσαι παλι θελεις δυο τρία χρόνια για να καρπωθείς τις κινήσεις σου.

ZAPATISTA21 - 25/5/2019 11:44

Όταν ήρθε ο Μανόλο λέγανε οι ειδήμων του ποδοσφαίρου που φοράνε 2 αριστερά παπούτσια , ξαναζεσταμενο φαγητό,καμμένο χαρτί μπλα μπλα μπλα και πήρε πρωτάθλημα . Όταν ήρθε ο Ουζουνίδης λέγανε οι οπαδοί των sites,τον έφερε η ΑΕΚ γιατί δεν ζητάει μεταγραφές.Οταν εφυγε και ήρθε ο Χιμένεθ λέγανε έφυγε γιατί ζήτησε μεταγραφές και ήρθε ο Μανόλο που δεν ζητάει .Τώρα λενε έφυγε ο Χιμένεθ γιατί ζητάει μεταγραφές...Όπως καταλαβαίνετε πάει σύννεφο...Μην υποτιμάτε την ηλιθιότητα της δήθεν... Συνέχεια κοινής γνώμης.Ευχαριστούμε πάμε παρακάτω..Αλλα παραπάνω.....Η ομάδα θέλει προπονητή από σοβαρό πρωτάθλημα με φιλοδοξίες.Να έρθουν παίχτες σημεία αναφοράς,να βγάλει την χρονιά επιτυχημένα με τίτλους όχι με θετικά σημάδια και να φτιαχτεί ομάδα μοντέλο ενόψει Αγίας Σοφίας που ξεκινάει η Νέα εποχή παντού.Όλα τα άλλα ανούσιες αμπελοφιλοσοφίες για λαϊκή κατανάλωση.

vtsola21 - 25/5/2019 10:45

Οπότε ξέρει τον ραντογια ίσως τον φέρει κι ολας..μπορεί να φέρει λαβρακια απο Πόρτο και σαχταρ αν έχει τα κονέ..Εγώ είμαι αισιόδοξος γι αυτόν

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 11:19

@vtsola21


Φίλε μου, ο Ραντόγια έχει κλείσει στην Μπέτις. Κατ'τα άλλα και 'γω, που δεν είχα εντυπωσιαστεί με τους Ντανιέλ Ράμος, Ίβο Βιέιρα και Κρίστιανσεν, με αυτόν κάτι έχει αλλάξει. Θα δούμε και θα κρίνουμε.

stavrosierapetra21 - 25/5/2019 11:04

Λαχείο και αν μας κάτσει... Δε νομίζω μετά τον Μανόλο με αυτόν να αλλάζουμε επίπεδο

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 11:16

@stavrosierapetra21


Φίλε, πιστεύω πως όποιος και αν έρθει, θεωρείται λαχείο. Απ'τον καλύτερο, μέχρι τον χειρότερο. Υπομονή, να μάθουμε στα σίγουρα, ποιος θα είναι ο επόμενος, να τον αφήσουμε να δουλέψει και να κρίνουμε το έργο του.

ntoulan 21 - 25/5/2019 08:30

Αφού ειχε αποφασιστεί να φυγει ο Χιμένεθ επρεπε να ειχαμε παρει Καναντι! Ο συγκεκριμενος Πορτογάλος λαχειο μου φαίνεται βασει βιογραφικού. Ελπίζω σε κατι καλυτερο...

Okonski21R - 25/5/2019 11:16

Προπονητής που δέχεται εντολές ποτέ να κάτσει να χάσει, ποιους να βάλει, για μένα έπρεπε να του παίρνουν το δίπλωμα. Ο Καναντι ήταν και πολύ μικρός σαν άνθρωπος, ένα ακόμα πιόνι στη σκακιέρα του ρωσου. Τι δουλειά μπορεί να έχει αυτό το ανθρωπάκι με το ιδεώδες της ΑΕΚ; ρητορική είναι η ερώτηση.

maek21 - 25/5/2019 11:01

Αυτό με τον Κάναντι κάποιοι να το κοιτάξετε! Δε λέω καλούτσικος προπονητής, αλλά ξεχνάτε ότι πολλές φορές μίλησε προσβλητικά για την ομάδα μας! Και σε κάθε περίπτωση, καλός ή κακός, συμπαθής ή αντιπαθητικός, τι τον αναφέρετε όταν έχει κλείσει από καιρό στην Μπουντεσλίγκα;

Quavious_Marshall - 25/5/2019 08:40

Το βιογραφικό του είναι πολύ καλύτερο από του Καναντι

ntoulan 21 - 25/5/2019 09:10

Αδερφε τον Καναντι τον ξεραμε! Σοβαρος προπονητής με μεγαλο έργο και ο Μοραις καλο βιογραφικο είχε! Μακαρι οποιος έρθει να βοηθήσει και να φτιαξει την ομαδα που θελουμε ολοι!!!

ΗΜΑΡΤΟΝ - 25/5/2019 10:59

Tοσο σοβαρός που θιχτηκε και ηθελε να τα παρατησει οταν τον κερδισε η ΑΕΚ.

Πραγματι η σοβαροτητα του εφαμιλλη με οσο ενος κλόουν σε παιδικο πάρτι..

ntoulan 21 - 25/5/2019 09:27

Αδερφέ η δθαφορα είναι οτι τον Καναντι τον ξέραμε, σοβαρος προπονητης με σοβαρο έργο! Μακαρι οποιος και να έρθει να φτιαξει την ομαδα που ονειρευομαστε...

Simosk - 25/5/2019 09:15

Εξαιρετικός ο Καναντι,θα μας έφτιαχνε ομάδα

. Αρκεί να μη μας τύχαινε καμμία Δυναμό Μπρεστ!!!

Peponi21 - 25/5/2019 11:14

Ειχα γραψει το ονομα του χθες 2 φορες κ ο κετσε δεν μου το περασε..

ChrisKount1973 - 25/5/2019 10:54

...Δεν έχει βιογραφικό που να δικαιολογεί αλλάγή προπονητή,στην παρούσα φάση.Αν είναι να φύγει ο Μανόλο να φύγει γιατί πραγματικά θ' αλλάξεις επίπεδο...Αλλιώς,χίλιες φορές να μείνει,δεδομένου ότι ξέρει άριστα την ομάδα,το πνεύμα,τις απαιτήσεις τις και τις προσδοκίες του κόσμου και είναι και μετρ στην ψυχολογία...Και ξέρεις τί έχεις...Με τα δεδομένα θετικά και τα όποια αρνητικά του...Αν περιμένεις να σου βγει το...λαχείο,μπορεί να καταλήξεις σε τύπου...Μοράις!Άδικο εντελώς να... Συνέχεια διώξεις το Μανόλο,με όσα σου έχει αδιαμφισβήτητα προσφέρει,και δη με αυτόν τον άκομψο τρόπο για να φέρεις ένα προπονητή με αυτό το προφίλ και του επιπέδου που μαρτυρά το βιογραφικό του...Κίνηση που μπορεί ν'αποβεί καταστροφική για τη χρονιά που έρχεται...Όχι,δε μου αρέσει η μίρλα,αλλά έλεος,έχουμε περάσει πολλά και η χρονιά που πέρασε μας τραυμάτισε βαθιά και μας γύρισε πολύ πίσω,ανακόπτοντας την ανωδική πορεία της ομάδας,μετά την επιστροφή...Κατανοητό το να έχουμε συνετή οικονομική πολιτική,αλλά η επιλογή προπονητή,ειδικά,πρέπει να συνιστά σοβαρή και θεμελιώδη επένδυση.

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 11:13

@ChrisKount1973


Διαφωνώ, όσον αφορά τον Καρντόσο. Εγώ, ήμουν υπέρ παραμονής του Χιμένεθ, προ πολλού. Παρόλα αυτά, με τις πιθανότητες να δείχνουν τον Καρντόσο, ως αυτόν που θα αναλάβει, δεν μπορείς να τον κρίνεις, επειδή οι ομάδες που έχει προπονήσει είναι η Ρίο Άβε, η Νάντ και η Θέλτα Βίγκο.... Συνέχεια

Σου έδειξε, πώς με την Ρίο Άβε, η οποία είναι μικρομεσαία ομάδα, την έβγαλε 4η ή 5η και έδειξε καλό έργο. Δεν είναι απαραίτητο, να έχει προπονήσει κάποιο «μεγάλο» κλαμπ, για να ξέρεις ότι θα πετύχει. Δες τον Μαρτίνς, του Ολυμπιακού για παράδειγμα. Από Α' Εθνική Πορτογαλίας, είχε κοουτσάρει μόνο Μαριτίμο, Ρίο Άβε και Γκιμαράες. Κι όμως, κάνει την διαφορά εδώ.

SoNoLogiK - 25/5/2019 11:10

ΑΕΚόφατσα

Κωνσταντίνος®21 - 25/5/2019 11:03

Καλημέρα, φίλοι μου. Δεν είναι άσχημη λύση. Δεν ξέρω, αν θα πιάσει 100%, αλλά φαίνεται ότι θα μπορεί να κάνει κάτι. Επίσης, τον προτιμώ απ'τους Ντάνιελ Ράμος, Ίβο Βιέιρα και Τόμας Κρίστιανσεν. Πάντως, επειδή έχω διαβάσει και ονόματα, να προτείνονται από φίλους εδώ μέσα, με τις δικές τους προτιμήσεις ο καθένας, εγώ θα πετάξω το δικό μου.... Συνέχεια
Χόρχε Σαμπάολι! Έχω τρελή αδυναμία, στον συγκεκριμένο, ο οποίος δεν κατάφερε με Σεβίλλη, να κάνει το βήμα παραπάνω. Παρόλα αυτά, είναι ένας αρκετά ικανός προπονητής. Θυμάμαι, όταν έφυγε ο Πογιέτ, που είχε ακουστεί για 'μας και πέταγα τον σκούφο μου.


Πάντως, αν θέλουμε να αλλάξουμε επίπεδο με προπονητή επιπέδου, το όνομα είναι ένα και είναι Χόρχε Χεσούς. Με παραστάσεις, από μεγάλες ομάδες στην Πορτογαλία. Από εκεί και πέρα, θα δούμε ποιον θα φέρουν και τι κινήσεις θα γίνουν και θα κρίνουμε.

zoranslisko76 - 25/5/2019 10:19

Αντι να γραφουμε παπαριες για το αν μας αρεσει ο καθε προπονητης που ακουγεται(λες και ειμαστε ειδημονες και εχουμε κανει μαστερ στο μαντειο των δελφων)θα πρεπε να στηριξουμε στο θεμα προπονητη (οποιος και να ναι) αλλα και να γινουμε πιεστικοι οσον αφορα ΠΑΙΚΤΕΣ!!δηλαδη ο γερμανος ο ναιγκελσμαν της χοφενχαιμ 29 χρονων τον βαλανε στον παγκο τουσ πηγε απο τον υποβιβασμο στο chleague και του χρονου λειψια για πρωταθλημα τι βιογραφικο ειχε παραπανω??την καλη ομαδα την φτιαχνουν οι... Συνέχεια ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΤΑ 70-80%..φερτε οποιον θελετε αλλα παρτε ΠΑΙΚΤΕΣ!!και ο μουρινιο να ρθει χωρις καλους ΠΑΙΚΤΕΣ το γλυφιτζουρι θα παει συννεφο..

maek21 - 25/5/2019 10:58

Θα συμφωνήσω με το πρώτο μισό, θα διαφωνήσω με το 2ο. η καλή ομάδα ξεκινάει απ' τον προπονητή. Αν σου βγει ο προπονητής μπορείς να πας καλά και με χαμηλότερο μπάτζετ. Απλά να σου θυμίσω ότι κοντέψαμε να πάρουμε πρωτάθλημα με Σάντος προπονητή και παίκτες τους Μπουρμποκρασσάδες! Όσο για το τι φρούτο είναι ο Πορτογάλος θα το δείξει η πορεία. Η χρονιά πάντως που είχε κάνει στην ΡίοΆβε ήταν φοβερή και το κυριότερο προέρχεται από καλή σχολή προπονητών, που τα τελευταία χρόνι ειδικά... Συνέχεια βγάζει συνεχώς λαβράκια!

leon21 - 25/5/2019 10:55

Ας έχουμε σταντ μπαι για καλό και για κακο τον Μανολο μετά τον Οκτώβριο.Δε χάνουμε κατι

teopas - 25/5/2019 10:54

Οποιος κ να ερθει, θα θελει χρονο να προσαρμοστει κ να δεσει η ομαδα. Εχουμε πολύ δρόμο για γκρινια μπροστα μας. Οπότε κρατηθειτε λιγο

Antuan21 - 25/5/2019 10:46

Αδέρφια Αεκτζηδες σας βαρέθηκα ούτε καν έκλεισε ο άνθρωπος και έχετε ξεφύγει.αλλου διάβασα κάποιους συνοπαδους να λένε ότι ο μελ.πρεπει να ξεκουμπιστει κ να πουλήσει.ενας άλλος έλεγε φτιάξε το γήπεδο κ ξεκουμπισου.ολοι θέλουμε το καλύτερο για την ομάδα φυσικά πρέπει να κάνουμε κριτική αλλά απ'την άλλη η απαξίωση κ η καταστροφολογία μόνο διχασμό και γκρίνια φέρνει.αλλα μερικοί ξεχνάνε εύκολα μάλλον νοσταλγούν εποχές με απλήρωτο νερο στο προπονητικό και έλλειψη χρημάτων... Συνέχεια για σφράγισμα εισιτηρίων Ναι λοιπόν εσείς που λέτε αυτά να φύγει ο μελ(Αφού πρώτα φτιάξει το γήπεδο έτσι συμφεροντολογοι?)Και Μετά?

George_ORIGINAL - 25/5/2019 02:32

Αυτός τώρα είναι σίγουρο ότι θα μας ανεβάσει επίπεδο; Και μάλιστα χωρίς σοβαρές μεταγραφές...

dtsioux - 25/5/2019 10:42

Πως κρίνετε τις μεταγραφές, που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, είναι θέμα για τον.... "ψυχιατρε....."

taxiss21 - 25/5/2019 08:09

Τίποτα δν ειναι σιγουρο φιλε μου εδω δν ξεραμε καν οτι θα φυγει ο Χιμενεθ αφου το λεγανε οτι θα συνεχισει κανονικα και τελικα καταληξαμε να ψάχνουμε αλλον.

christosespa_a - 25/5/2019 10:41

Καλά πλάκα μας κάνετε πιο είναι το βιογραφικό του? Σε 15 αγώνες με την celta κέρδισε 3 και εάν δεν τον έδιωχναν θα ήταν στην segunda división

arrostos_aektzis - 25/5/2019 10:41

Πρώτη μεταγραφή Πορτογάλος παίκτης...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 25/5/2019 10:19

Παιδες καλημερα...!

Αυτον, πρεπει να τον προτεινε ο Σαντος στο Λυμπε..!

Ρισκο ειναι..!Απο τη στιγμη ομως που αποφασισε ο προεδρος να μη συνεχισει ο Μανολο, εγω θελω να ερθει προπονητης με φρεσκιες ιδεες...!

Το θεμα ειναι αλλού...!Τι παιχτες θα ζητησει και τι θα του φερει.......!... Συνέχεια
Γιατι δε νομιζω να εχει μαγικα ραβδια κατω απ τις μασχαλες ο Μιγκελ........!!!!!!

aekcy01 - 25/5/2019 10:37

Φίλε από που προκύπτει πως τον πρότεινε ο Σάντος;

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 25/5/2019 11:09

Αδερφε καλημερα.

Το πιθανολογω, δεν λεω οτι ειναι σιγουρο!.

Ο Λυμπε εχει πολυ καλη σχεση με Σαντος.Μιλάει μαζι του συχνα απ οσο ξερω απο ρεπορταζ.

Ο Σαντος απο ......Πορτογαλικη αγορα γνωριζει ακομη και τι εχουν οι πέτρες απο κατω...!

Σε καθε περιπτωση αυτο δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια.... Συνέχεια
Αυτο που μας ενδιαφερει εμας, ειναι να βλεπουμε την ΑΕΚΑΡΑ 1η και με μπαλαρα...!!!

insigniaek - 25/5/2019 08:35

Πως το βλεπουν εκει στη παε...

θα φωναξουν το Μανολο κατα το Νοεμβρη, να βγαλει τα καστανα απ' τη φωτια;

aekbasket1 - 25/5/2019 10:35

Ποια κάστανα έβγαλε φέτος δηλαδή. 4 σε ένα ημίχρονο με ανατροπή στο καραιταβλι, ήττα με κάτω τα χέρια Άρη, χωρίς φάση με παο, ήττα εντός απο κουγια (σημαντικό) και 3ος σερί τελικός χαμένος με κάτω τα χέρια. Έκανε ένα καλο ματς με ατρόμητο. Άντε με το παραμύθι.

Παρ όλα αυτά χωρίς παίκτες και ο Γκουαρντιόλα να ρθει, νύχτα θα φύγει.

Αυξήστε το μπατζετ, αλλιώς 3οι και του χρόνου (άσε που κι αυτο θα παιχτεί)

AEKoldSchoolR21 - 25/5/2019 15:21

θυμησου την προηγουμενη θητεια του λιγο!!!

angelm - 25/5/2019 09:26

Όπως έβγαλε τα κάστανα πέρσι τρεις σερί τελικοι

Ak47aetos - 25/5/2019 10:17

Εγώ θα έπαιρνα κάναν τι παντως

ΗΜΑΡΤΟΝ - 25/5/2019 10:30

Σε κάποιους δεν άρεσε που τερματισε η Ριο Αβε στην πέμπτη θέση και προτιμούν τον Καναντι που τερμάτισε στην τεταρτη στη σουπερλιγκα.

Μάλιστα...

aek_apo_palia_40xil_diark - 25/5/2019 10:27

1ον ξεχνάς τι έχει πει και πως έχει συμπεριφερθεί εναντίον της ΑΕΚ

2ον είπαμε να παίξουμε καλή μπάλα

AEKMAN88 - 25/5/2019 10:05

Μπορεί να βγεί, μπορεί καί όχι. Λαχείο είναι κι αυτός. Ας πάρει μιλογιεβιτς γιατί οι Σέρβοι μας πάνε

aek_apo_palia_40xil_diark - 25/5/2019 10:28

Λαχείο θα ήταν και Ο Κούπερ

karagimi - 25/5/2019 10:25

Σταματήστε με την μιζέρια πια.. δεν πρόλαβε να ερθει καν και αμεσως οτι θα παμε χαλια.... Λίγη αισιοδοξία δεν βλάπτει κανένα

Politis - 25/5/2019 10:10

Good wines

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 25/5/2019 10:22

:)=================

Ak47aetos - 25/5/2019 10:19

Καναντι

manosOranje - 25/5/2019 10:15

Μακαρι να ειναι αυτος που χρειαζετε η ομαδα.Τα στατιστικα παντως ειναι υπερ του Μανολο.Ο Μανολο ειναι πιο εμπειρος ,καλυτερος στην ψυχολογια οι ομαδες του κερδιζουν αλλα δεν παιζουν ομορφο ποδοσφαιρο παιζουν για την νικη.Οσα παιχνιδια εχει σαν προπονητης ειναι λιγοτερα απο αυτα που εχει ο Μανολο στην Σεβιλλη.Ειναι στοιχημα μακαρι να πετυχει.

aekcy01 - 25/5/2019 09:42

Νομίζω να ρίξουνε και μια ματιά στα άλλα ονόματα που παίζουν με περισσότερη εμπειρία σαν πρώτοι προπονητές.

alex_21 - 25/5/2019 09:40

Αν είναι να παίξουμε νε στοιχήματα και με μικρούς ίσως βοηθήσει αφού ήταν στις ακαδημίες της Πόρτο και ίσως φέρει και κανέναν από εκεί. Ο φόβος είναι αυτό που έγινε με Θελτα φέτος και γενικά η συγκομιδή πόντων που έχουν οι ομάδες του. Μην βγει νέος Ουζουνιδης που σε μικρές ομάδες πήγαινε καλά

kostas2015 - 25/5/2019 09:15

ΧΩΡΙΣ ΔΕΚΑΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΜΑΝΟΛ(Ι)Ο ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!!!!

aekperissos - 25/5/2019 09:13

ρε μυρουδιές ξέραμε το μαρτινς του γαύρου πάρτε κάνα διαρκείας πηγαίνετε γήπεδο μην παίζετε ξύλο με την αστυνομία για να μην τιμωρούμαστε και μετά να έχετε απαιτησεις

nilo - 25/5/2019 09:07

Παιδιά εμπιστοσύνη στη διοίκηση ούτε εγώ το ξέρω και πιστεύω και πολλοί ακόμα από εδώ μέσα ας πρώτα με το καλό ας του δώσουν τους παίχτες που θέλει και τότε στα πρώτα παιχνίδια θα δείξει την αξία του τώρα ότι θετικό ή αρνητικο σχόλιο λέμε δεν έχει βάση και ο μουρινιο τα τελευταία χρόνια έχει πάρει το κατήφορο αλλά αυτό δεν αναιρεί ότι είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές αυτή τη στιγμή στο ποδόσφαιρο

taxiss21 - 25/5/2019 09:07

Παντως και της θρυλοτας ο προπονητής δν ειχε και κανα τρελο βιογραφικο και εκεινος και παρολα αυτα τους εστρωσε και με κανα δυο μεταγραφες καλες σοβαρευτηκαν σαν ομαδα. Η μηπως θεωρουμε οτι ο δρακουλεσκου ειναι προπονηταρα? Καλους παίκτες εχει.

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 25/5/2019 08:56

Μεταγραφές παικτών και προπονητή άμεσα.

Michalis_AEK - 25/5/2019 08:55

Για να παίξει ποδόσφαιρο κατοχής μια ομάδα πρέπει να έχει και τα κατάλληλα εργαλεία. Τι ποδόσφαιρο κατοχής να παίξει η ΑΕΚ, με τον Γαλανόπουλο που δτις 5 πάσες που θα κάνει οι 3 είναι λάθος? Προσπαθώ να σκεφτώ κάποιον καλό στο passing game, και ο μόνος που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο Σιμόες, αλλά κι αυτός είναι καλός μόνο για πάσες προς τα πίσω ή προς το πλάι. Μετά, θα πρέπει οι κεντρικοί αμυντικοί να ξέρουν μπάλα. Εκτός του Τσιγκρίνσκι, που το κατέχει το άθλημα, όλοι οι άλλοι την έχουν τη γκέλα... Συνέχεια στο αίμα τους. Με λίγα λόγια αυτή η στάνη, αυτό το τυρί βγάζει. Αν δεν έρθουν παίκτες που να υποστηρίζουν το παιχνίδι κατοχής, πάλι με γιόμες και ταμπούρι θα προσπαθούμε!

officer123 - 25/5/2019 08:51

ρε παιδιά εμένα ως ο Δέλλας της Πορτογαλίας μου φαίνεται............

άσε που στις 2 περιπτώσεις μετά την Ρίο Άβε απέτυχε.........

άλλο ένα λαχείο........

taxiss21 - 25/5/2019 08:51

Αρα δουλευει πολυ απο οσο διαβασα με παικτες νεους απο ακαδημιες εχει δουλεψει σε ακαδημιες μεγαλων σχολων ποδοσφιαρου οπως η Πορτο η Σπορτινγκ Λισσαβόνας η Σαχταρ βεβαια ως δευτερος και στην Ρίο Αβε εκανε πολυ καλη σεζον που γενικα ειναι πιο αδυναμη ομαδα στην Πορτογαλία. Για να δουμε. Ας ελπισουμε να δούμε και καλού επιπεδου μεταγραφες για την ομαδα και φυσικα αυτες που θα θελει ο ιδιος ο προπονητής.... Συνέχεια
Καλως ηρθες λοιπον Μιγκελ Καρντοσο

ΥΓ: Adios Manolo για παντα ενας απο εμας και σε ευχαριστουμε για ολα πραγματικα.

21pap21 - 25/5/2019 08:50

Νέος Μοράις μου φαίνεται...

Vasilis.A E K. HAIDARI - 25/5/2019 08:42

Φιλοι μου,οποιος κ' αν ειναι ο νεος προπονητης της αγαπημενης μας ομαδας ,για να καταφερει να την ανεβασει επιπεδο κ' να παιξει ποδοσφαιρο κυριαρχιας ,προυποθετει αμεσα να αποκτηθουν και στις τρεις γραμμες παικτες ποιοτητας με ισχυρη προσωπικοτητα κ' νοοτροπια νικητη,που να μπορουν να ανταποκριθουν στις νεες απαιτησεις της ομαδας.....................Διοτι κακα τα ψεμματα με το υπαρχον ροστερ οπως ολοι απο αυτο το βημα εχουμε επισημανει αυτο δειχνει ανεδαφικο,ευχομαι οι αποφασεις... Συνέχεια που θα υλοποιηθουν να στηριχθουν σ'ενα σοβαρο σχεδιασμο,συμφωνα με τις βεβαιωμενες αναγκες της λατρεμενης μας ομαδας..............................Α Ε Κ Α Ρ Α..............ΤΕΛΟΣ....

ntagxan_irak - 25/5/2019 08:39

Ανεξαρτητα ποια ειναι τα αισθηματα μας για τον ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΕΚ προπονητη ΧΙΜΕΝΕΘ, ετσι οπως εξελιχθηκαν τα πραγματα πιστευω οτι η ΑΛΑΓΗ ειναι μονοδρομος και επιβαλεται κυριως για λογους ψυχολογικους προκειμενου ο ΤΙΓΡΗΣ να κανει με εναν αλλο σχεδιασμο το μπασιμο του κατα των ανταγωνιστων του που φερονται να εχουν σημερα την υπεροχη. Ο χρονος θα δειξει και μαλιστα συντομα αν ο προεδρος εχει πραγματικα την διαθεση για μια θεαματικη συγκρουση και την... Συνέχεια ολικη επαναφορα της ΑΕΚ στα επιπεδα που ειχε την προηγουμενη σεζον, που στεφθηκε παναξια πρωταθλητρια σαρωνοντας ολα σχεδον τα ΝΤΕΡΜΠΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΨΥΧΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΑΒΑΝΤΑΖ ΤΟΥ ΑΝΙΚΗΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ!!

Cyrano - 25/5/2019 08:28

Είναι αξιοσημείωτο πως δεν είναι πρώην παίκτης αλλά ακαδημαικός με σπουδές στη Φυσική και Αθλητική Αγωγή με ειδίκευση στο ποδόσφαιρο και μάστερ στην Αθλητική Επιστήμη. Αυτό δείχνει ένα διαφορετικό μενταλιτέ για μένα. Μιλάει ξένες γλώσσες, μαθαίνει τη γλώσσα της χώρας που πηγαίνει και έχει δουλέψει εξωτερικό. Θα βοηθήσει σίγουρα στο τρανζίσιον στο οποίο υποφέρει η ομάδα. Νομίζω πως είναι μια καλή επιλογή σε σχέση με άλλες που ακούστηκαν.... Συνέχεια
Ό,τι και να είναι βέβαια αν δεν τον στηρίξεις με ποιοτικές μεταγραφές, τι να σου κάνει ο άνθρωπος;

EyeofEagle - 25/5/2019 02:55

Το βιογραφικό δεν μου λεει κατι, ειτε ειναι φτωχό ειτε πλούσιο... Ουτως η αλλως και ο Χιμενεθ δεν ειχε καλο και μια χαρα πέτυχε και φεύγει με ψηλά το κεφάλι παρα την έλλειψη σεβασμού που του δείχνει η διοίκηση!

Το θεμα ειναι οτι οποιος και να ειναι ο νεος, χρειάζεται παίκτες... Εκτος αν ψάχνουν κάποιον που θα τους λεει γες σερ σε ολα...

zamanfur21 - 25/5/2019 08:24

Φίλε EyeofEagle ο Χιμένεθ δεν σεβάστηκε πρώτος τον Τίγρη και ιδίως το πλάνο της ομάδας!!Πέρσι επικαλέστηκε προσωπικό πρόβλημα και σηκώθηκε και έφυγε και αποκαλούσε τον Τίγρη κύριο καβούρια.....Καλώς ή κακώς το πλάνο είναι συγκεκριμένο.Όποιος μπορεί να το δεχτεί το δέχεται όποιος πάλι δεν,ας κάτσει σπίτι...εκτός αν θες να πετάμε λεφτά για Βαλμπουενάδες στα 35 τους και να τους παρουσιάζουμε για παικταράδες....Κανείς δεν είπε οτι δεν θα γίνουν μεταγραφές.Απλά ο... Συνέχεια Χιμένεθ δεν μίλαγε με καθόλου ωραία λόγια για τον Τίγρη και εδώ που τα λέμε για άλλους Μοράν ο Τίγρης δεν είναι διατεθειμένος να βάλει λεφτά.Θέλω να πω και κάτι για τον Τίγρη...Πρόεδρε ελπίζω φέτος να βάλεις χοντρό χέρι στους ξενύχτηδες.....Δεν είναι ούτε μια ούτε δύο οι φωτογραφίες που έχω δει με Λιβαγια και Τσοσιτς στο Frangelico 6:00 τα ξημερώματα και μου κάνει εντύπωση.....εσένα δεν σου ξέφευγαν αυτά Τίγραρε......Εγώ προσωπικά σε εμπιστεύομαι!!Καλό ΣΚ και προσοχή που θα ρίξουμε την πολύτιμη ψήφο μας αδέρφια!!!!!!

naftilos - 25/5/2019 08:04

Φίλε μου να σε ρωτήσω κάτι;για ποια έλλειψη σεβασμού μιλάς;;πέρσι δηλαδή που περιμέναμε την απάντηση Χιμένεθ κ την έδωσε μόνο τελευταία στιγμή όταν του έβαλε τελεσίγραφο η ΠΑΕ δ ήταν έλλειψη σεβασμού προς το κλαμπ που τον ανέδειξε;;μιλάμε πάντα για όλα αυτά που ξέρουμε τα υπόλοιπα τα κάτω από το τραπέζι έτσι κ αλλιώς δεν τα γνωρίζουμε κ δ μπορούμε να τα κρίνουμε...το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι ο Χιμένεθ (που ήμουν μαζί του μέχρι ένα σημείο)δ έπαιζε καμία όμορφη μπάλα...πάθος... Συνέχεια έβγαζε τα αποδυτήρια κέρδιζε αλλά μέχρι εκεί...και φέτος αυτό δ το πέτυχε..δ ξέρω αν αυτός που θα φέρουν είναι καλύτερο για την ΑΕΚ αυτό που ξέρω είναι ότι η ΑΕΚ πρέπει να αλλάξει...

stef1970 - 25/5/2019 08:23

Και εγω ήθελα να μείνει ο Χιμενεθ αλλα δυστυχώς ή ευτυχως αλλος αποφασίζει...

Καλος , σοβαρός προπονητής ο Χιμενεθ, αλλα μην τρελαθουμε αν δεν μεινει.

Η Αεκ μαζι του ηταν σκληρή ομαδα, δυνατή αλλα μπαλα ελκυστική δεν επαιξε. Επισης μην ξεχναμε οτι έχασε και τρεις τελικούς. Ακομη και στον τελικο του Βολου που χασαμε αδικα, μπαλλα δεν παιξαμε.

Η ουσια ειναι οτι ειτε μεινει ο Χιμενεθ ειτε ερθει αλλος η ομαδα θελει τουλάχιστον 5-6 παίκτες... Συνέχεια ποιοτικούς...και βεβαια αν ερθει νεος προπονητής να μεινει και να δουλέψει.

Οχι καθε εξάμηνο αλλος προπονητης.

Arisaek21 - 25/5/2019 08:09

Ειναι σιγουρο οτι η αεκ θελει τετοιας φυσιογνωμιας προπονητη ο οποιος δουλευοντας και με μικρους θα κανει και αυτος το μπαμ στη καριερα του θα δουμε ειναι ρισκο...

GHOST - 25/5/2019 08:07

αμα πιστευει στον εαυτο του.. και εχει φιλοδοξιες.. θα παει καλα .Εχει πολυ ποδοσφαιρικη παιδεια, μπορει να επηρεασει και τις Ακαδημιες,,(που ταλαιπορουνται τοσα χρνια,και να βγαλει και νεα φυντανια)...πολες φορες για να δεσει καποιος με την ομαδα ειναι και θεμα ποσο χωρο και χρονο του δινεις να δουλεψει..Παντως το ματι του ΓΥΑΛΙΖΕΙ και φαινεται να εχει δημιουργικες ανησυχιες...ΙΔΟΜΕΝ...(ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ..Ο Μανολο..ηταν πεπερασμενος...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..mister

marios69 - 25/5/2019 08:06

Κάθε επιλογή έχει το ρίσκο της. Το θέμα είναι όποιος και να έρθει στην ομάδα, πόσο γρήγορα θα δέσει και ποια θα είναι η ενίσχυση σε υλικό που θα γίνει, να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος. Στην πράξη θα φανεί η δουλειά του.

dim_and_aek - 25/5/2019 01:39

Εγω δεν βλεπω κανα καλο βιογραφικό , μαλλον προορίζουν για προπονητή τον Σερβο του Ερυθρού Αστέρα και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

taxiss21 - 25/5/2019 08:01

Πραγματικα κουρασε να το διαβαζω παντου αυτο με τον Μιλογεβιτς ελεος πειτε και καναν αλλο να περναει η ωρα σας

sentinel_21 - 25/5/2019 02:04

Ποσες φορες θα το γραψουμε για να το καταλαβετε οτι ανανεωσε με τον Ερυθρο Αστερα...Το ανακοινωσε η ομαδα....Ψαξε αλλον

YellowKing21 - 25/5/2019 02:01

Και γω πιστευω ο Μιλογεβιτς εχει κλεισει

Nic21 - 25/5/2019 07:53

Όχι άλλοι φαλακροι! Δε μας πάνε! Κετσπαγια, Μοραις και τώρα αυτός

xroniaris - 25/5/2019 07:51

οποιος και αν ερθει πρεπει να παρει πιστωση χρονου...δεν μπορει να αλλαζει ο προπονητης καθε 6 μηνες.

Kostas38 - 25/5/2019 07:18

Μακάρι να έρθει και θα δούμε ωραία πράγματα.

Apostolis_AEKAPA - 25/5/2019 07:10

Προεδρε αν δεν σκασεις κανενα φραγκο, και τον Γκουαρδιολα να φερεις, ομαδαρα δεν θα κανουμε. Το ξερεις και το ξερουμε. Ειμαστε ΑΕΚτζηδες, ας ειμαστε εντιμοι! Βαλε ΛΕΦΤΑ και κανε την ΑΕΚΑΡΑ ομαδαρα οπως παλια!

Thomas11 - 25/5/2019 01:36

Απ τη Θελτα γιατι εφυγε τον Μαρτιο; Ξερουμε;

Don2191 - 25/5/2019 06:03

Τον διώξανε γιατί ήταν προτελευταίοι αδερφέ και πηγαίνανε καρφί για Σεγουντα. Με πολύ καλή πορεία μετα το προλάβανε και τη σωσανε την κατηγορία.

Sūn_Wù-kōng - 25/5/2019 01:43

μ/ο 0,73 ποντους σε 15 ματς


και στην FC Nantes μ/ο 0,75, Rio Ave μ/ο 1,60

King_in_Yellow - 25/5/2019 03:53

Το χει γρουσουζιά το τρίποντο, ε;

maek21 - 25/5/2019 11:15

Εσύ μάλλος θέλεις να σου φέρουμε τον Πέπε, γιατί μόνο αυτός πλησιάζει σε μ.ο. το 3 (2,6). Ο Κάναντι πχ που μας πρήζετε ορισμένοι στο Ελλαδιστάν είχε μ.ο. 1,7 κι αυτός έκανε μια ομαδούλα της Πορτογαλίας, που κάθε χρόνο παλεύει για την παραμονή, να τερματίσει 5η, πίσω μόνο απ' τις 4 παραδοσιακές δυνάμεις της χώρας (3+1 για την ακρίβεια, αφού η Μπράγκα δεν μπορεί να μπει στην ίδια ζυγαριά, είναι κάτι σαν τον ΠΑΟΚ). Επίσης, αν έχουν δει σε αυτόν τα στοιχεία που ψάχνουν για προπονητή που να προσπαθεί να... Συνέχεια παίξει σύγχρονο και επιθετικό ποδόσφαιρο είναι απολύτως λογικό να μην πέτυχε στην Θέλτα που πάλευε για την παραμονή της, αφού αυτές οι ομάδες χρειάζονται προπονητές τύπου Χιμένεθ, σφιχτά πίσω να μην χάσουμε, κι όχι επιθετικό ποδόσφαιρο. Επίσης για την θέλτα που τον κατηγορείτε να προσθέσω ότι δεν ήταν δικιά του ομάδα, αφού πήγε εκεί τον Νοέμβριο, μετά το χάλια ξεκίνημα, αλλά δεν μπόρεσε να αλλάξει την κατάσταση.

Don2191 - 25/5/2019 05:58

Αυτός που παραλίγο να ρίξει τη Θελτα δηλαδη? Πάλι καλά που τον στείλανε τον Μάρτιο και σώθηκαν με ντεμαραζ...

Lefteris21aek - 25/5/2019 04:51

Παρτε τον χθες...

sentinel_21 - 25/5/2019 04:46

Παντως ενα ειναι σιγουρο και βαλτε το καλα στο μυαλο....Ο Λυμπε χαλαρα εχει ζητησει την γνωμη του Σαντος γισ τον συγκεκριμενο....Εαν τελικα προχωρησει θα ειναι με την συμφωνη γνωμη του Φερναντο και αυτο για εμενα λεει παρα πολλα... Συνέχεια

Να το θυμαστε αυτο

nipper66 - 25/5/2019 01:53

ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΚΟΥΡΕΑ!!!!!!!!!ΡΙΣΚΟ!!!!!!!!!!!

FughwaltZ ( Πόλη...) - 25/5/2019 04:29

nipper66 xaxaxaxaxa.... +1924

nonserviam21 - 25/5/2019 03:28

ειναι σαν τζονι ντεπ σε μελαμψο και φαλακρο ή μ φαινεται?

BYZANTIN - 25/5/2019 02:17

More Ice no.2 !!!

sentinel_21 - 25/5/2019 02:06

Παντως περσι επαιζε γερα μεχρι την τελευταια στιγμη για τους γαβρους και δεν τον πηραν γιατι ειχε συμβολαιο...Το πολυ σημαντικο ειναι οτι ηταν χρονια στις ακαδημιες της Πορτο και του αρεσει να δουλευει με μικρους σε ηλικια παικτες... Καντε υπομονηειναι ενα απο τα ονοματα που θα ακουστουν μεχρι να τελειωσει το θεμα...Παντως κακος ΔΕΝ ειναι....

john Original - 25/5/2019 02:16

ΕΤΣΙ..ΕΒΓΑΛΕ ΣΤΗΝ 5 ΘΕΣΗ ΤΗ ΡΙΟ ΑΒΕ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ..ΓΙΑ 2 ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ..

Niksik21 - 25/5/2019 08:41

Έτσι γράφαμε οι αθλητικές εφημερίδες

στην Ισπανία η ότι η η φυγή του καρντοσο έσωσε την Θέλτα από υποβιβασμό. Δεν το λέω εγώ η "marca" και άλλες αθλητικές το γραφανε κάτι παραπάνω γνωρίζουν οι αθλητικογράφοι από εμάς.

Για ακαδημίες συμφωνώ γιατί όλοι ξέρουμε τι γινότανε παλιά λέω παλιά γιατί οι τωρινοί είναι πολύ πρόσφατοι για σχολιασμό

ilias87 - 25/5/2019 02:02

Φέρε ιαγκο ασπας να τρελαθώ ρε καρντοσο χαχαχα!

aek_apo_palia_40xil_diark - 25/5/2019 02:02

Σίγουρα το βιογραφικό του δεν είναι το πλέον εντυπωσιακό. Και έχει αλλάξει και πολλές ομάδες.

Αλλά και ο Κούπερ (που είχε έρθει παλιά στον Άρη) να έρθει δεν ξέρεις εάν θα πιάσει.

Νομίζω, η γραμμή που δόθηκε από το αφεντικό στον Λύμπε είναι να βρει κόουτς ο οποίος τα έχει καταφέρει με υποδυεέστερο υλικό και έπαιζε καλή μπάλα. Στα συν του και το ότι έχει δουλέψει σε ακαδημίες, άρα ξέρει να εξελίσσει νέους. Μακάρι οι παίκτες που μπορεί να... Συνέχεια 'φέρει-προσελκύσει-πείσει' να είναι καλύτεροι από αυτούς που πρότεινε ο Μανόλο.


Μην είμαστε βιαστικοί στην κρίση μας. Από το 6ο ματς και πέρα της σεζόν θα αρχίσουμε να κρίνουμε. Μέχρι το 10ο θα έχουμε μια 1η εικόνα..Τότε τα λέμε!

gandalf - 25/5/2019 02:00

απο την μπαλα που βλεπαμε με χιμενεθ σιγουρα θα ειναι καλυτερα......με το καλο να ερθει !!!!

Giorgosss21 - 25/5/2019 01:58

Πραγματικα αυτη η εβδομαδα θα ειναι τεραστια...

MarkoLivaja - 25/5/2019 01:49

Οι φαλακροί δεν μας βγαίνουν πάντως γενικά.(Κετσπάγια,Μοράις)

YellowKing21 - 25/5/2019 01:58

Ο Φερερ φιλε...

DMS_21 - 25/5/2019 01:57

Χαχα δίκιο έχεις!

Πάλι καλά που ο Κουαρντιόλα μένει στη Σίτι και δεν θα τον έχουμε στο στόχαστρο!

YellowKing21 - 25/5/2019 01:52

Παιδια ας ερθει οποιον θεωρουν στη διοικηση σωστο... Παιχτες που θα ζητησει ο προπονητης θα φερουν;;; Οπως ειπαν θελουν να δουν επιθετικο ποδοσφαιρο... Αρα θα φερουν 2 εξτρεμ σφαιρες και μπουκαδωρους και εναν δημιουργικο χαφ η θα βλεπουμε παλι Μανταλο και Μπακασετα στα εξτρεμ;;; Μη γινουν παλι τα ιδια λαθη παιδια!

Dintsikos1973 - 25/5/2019 01:46

Μακαρι να συμφωνήσει και να ερθει , πολυ καλη επιλογη δουλευταρας !!!

dtsioux - 25/5/2019 01:44

Είχα γράψει σε άλλο άρθρο ότι οι Πορτογάλοι μας ταιριαζουν,έχει θετικά στοιχεία.

Riddick - 25/5/2019 01:38

Μαιστα..... Διώχνεις λοιπόν τον Μανολο για να φέρεις αυτόν .... ή κάποιον σαν αυτόν... Και με τεχνικό διευθυντή τον Λυμπε για να φέρει "πολλούς" παίχτες διαφοράς.... Ο Θεός να φυλάει δεν θα πω κάτι παραπάνω ....

stelioss - 25/5/2019 01:32

Να έρθει, νέος είναι με δίψα για διάκριση και από 21 χρονών προπονεί. Καλή επιλογή.

ΕΠΟΜΕΝΟ