79 ΣΧΟΛΙΑ

H AEK πρέπει να στηρίξει με μεταγραφές και… υπομονή το πρότζεκτ Καρντόσο

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
per21george - 26/5/2019 17:08

Πέρα ότι θα πρέπει να στηρίξουμε ότι επιλογή κάνει η Διοίκηση στο Θέμα προπονητή, έχω μια απορία να μου λύσετε έστω και μέσα από τα deslike, αν οι παίκτες που θα επιλεχθούν για τον νέο προπονητή (που θα πρέπει μόνο με αυτόν τον τρόπο να στηριχθεί) θα τους είχε ο Χιμένεθ, δεν θα πηγαίναμε καλύτερα? άρα δεν εμπιστεύεται πλέον το μοντέλο/προτάσεις/σκέψεις του Χιμένεθ, διότι ο νέος προπονητής πλέον μετά από τις δύο προηγούμενες αποτυχίες του(Ναντ, Θέλτα) δεν θα θέλει να το ριψοκινδυνεψει και θα... Συνέχεια ζητήσει παίκτες που ο ίδιος έχει άποψη άρα λογικά το κόστος των μεταγραφών θα μεγαλώσει

RomanJ - 26/5/2019 21:56

Φίλε, δεν ξέρω αν θα μας βγει ο Καρντόσο, αλλά το αν θα βλέπαμε ωραία μπάλα με Μανόλο, προφανώς δεν το πίστευε κανείς στην ΑΕΚ και για αυτό τον αλλάξαν.

Εδώ που τα λέμε, σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, τους ρώτησαν και τους 2 τί χρειάζονται για να φτιάξουν μια ομάδα που θα παίζει ωραία μπάλα.

Ο ένας έκανε ανάλυση του τρόπου που θέλει να παίξει, το σύστημα,τα πρόσωπα (και εκεί έκανε και... Συνέχεια κάποιες εισηγήσεις σχετικά με τις μεταγραφές) και ο άλλος είπε απλά 2 εξτρέμ πολύ γρήγορους.

Εσύ, με βάση αυτές τις 2 απαντήσεις, ποιόν θα διάλεγες?

Paixtarathelw - 26/5/2019 20:30

Έκλεισε Βρανιες???

barlos71 - 26/5/2019 19:48

Απο όσα γράφονται δεν ψηνομαι οτι είναι καλύτερος του Μανόλο. Τώρα αν νας βγει είναι άλλο θέμα. Την Ξάνθη της Πορτογαλία έβγαλε Ευρώπη. Μην τρελλαθουμε

Φοίνικας - 26/5/2019 17:59

Τον Μανολο δεν μπορεις να μην τον αγαπας οταν εχει συνδεθει με το πρωταθλημα μετα απο 24 ολοκληρα χρονια. Το διχως αλλο ωστοσο ενα νεο ξεκινημα το χρειαζεται η ΑΕΚ, εκλεισε το κεφαλαιο που ανοιξε το 2013 και εφερε καποιες πολυ μεγαλες χαρες και μπορει να εκλεισε πολυ αδοξα φετος αλλα τα κεφαλαια ετσι κλεινουν συνηθως.... Συνέχεια
Συμφωνοι να παμε σε νεο προπονητη στην νεα εποχη (δεν γινεται αλλιως αν και διαφωνω με τον τροπο που επικοινωνηθηκε ως προς κομματι που αφορα τον σεβασμο προς τον Μανολο) αλλα οταν ανοιγεις νεα κεφαλαια το κανεις σε ολους τους τομεις. Με γνωστη τεχνικο διευθυντη που αμοιβεται πολλα γιατι την διαφορα στην αμοιβη του θα την κερδισεις σε υπεραξια απο τους ποδοσφαιριστες που θα φερει, σε τεχνοκρατη υπευθυνο ακαδημιων (και οχι σε εναν προπονητη που δεν εχει καμια προηγουμενη εμπειρια) και σε σκαουτερς με διαπισευτηρια και οχι απλα επειδη ειναι ΑΕΚαρα και αγαπητοι στον κοσμο. Και φυσικα με νεους ποδοσφαιρικους ηγετες γιατι εκεινοι που ηλπιζαν και που φανηκε οτι μπορει να γινουν στον τελικο του 2016, τελικα δεν τα καταφεραν (αλλο καλος ποδοσφαιριστης και αλλο ηγετης αλλωστε).


Στην σουμα λοιπον παραμενει ο Λυμπε ακλονητος και ολη η στελεχωση του οργανισμου ΑΕΚ. Και για να μην γελοιομαστε, χωρις μια φορακλα, δυο εξτρεμαρες, μια χαφαρα, δυο στοπεραρες και τους Κριστισιτς, Μανταλο και Λιβαγια (αν μεινουν) να στεκονται στο υψος των περιστασεων, στα μεσα της χρονιας θα φορτωνεται την αποτυχια ο Καρντοσο παλι και θα ψαχνουμε νεα πλανα γυριζοντας σε κυκλους. Ετσι απλα και χωρις πολλα πολλα.

ntonisa - 26/5/2019 17:57

Κάνω πολλά χρόνια υπομονή.ελπιζω κάποια στιγμή να ξαναδώ την ΑΕΚ που με έκανε περήφανο και με χόρταινε μπάλα άσχετα αν έπαιρνε πρωταθλήματα και κύπελλα.

ioannis64AEK - 26/5/2019 17:30

μήπως κάποιος από όλους εδώ που υπερασπίζονται τον Χιμένεθ είδε τον φετινό τελικό του Κυπέλου; Ήταν αυτή η ΑΕΚ που θέλουμε να βλέπουμε;

blueplanet - 26/5/2019 16:20

Παρά τις εκλογές ,χάρις στο αγαπημένο μας site ,δεν κουραζόμαστε ποτέ να ασχολούμεθα με την ομάδα μας.Βρίσκει πάντα ένα περίεργο-περίτεχνο τρόπο και μας κρατά σε εγρήγορση.Συγχαρητήρια στους συντελεστές της επιτυχίας αυτής. !!!! Πάω να ψηφίσω και επιστρέφωντας ελπίζω να έχουμε νεώτερα..........

Ezequiel_Ponce - 26/5/2019 15:59

Έχει τελειώσει του Miguel Cardoso παίδες. Σύμφωνα με το Transfermarkt είναι ο επίσημος προπονητής της ομάδας μας! Και το transfermarkt δεν είναι wikipedia να μπαίνει και να γράφει ο καθένας ότι θέλει.

nikpit30 - 26/5/2019 15:51

Θέλουμε 5 παίκτες που να κάνουν την διαφορά και να μπορούν να υποστηρίξουν το σύστημα που θέλει να παίξει αυτός ο προπονητής.Εναν γρήγορο στόπερ ένα φουλ δεξί Μπακ με σέντρα, δυο καλούς ακραίους με φαντασία και έναν επιθετικό τύπου Πόνσε.Αν δεν γίνει κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να δούμε μπάλα.

AEKARAG21_kostis - 26/5/2019 15:40

ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΚΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ...Ο ΚΟΟΥΤΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ...ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 'ΠΑΙΧΝΙΔΙ'....ΘΕΛΤΑ ΝΑΝΤ ΚΑΙ ΡΙΟ ΑΒΕ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΟΠΟΤΕ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ...ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΘΕΤΙΚΟ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΠΛΕΟΝ..........

Nic21 - 26/5/2019 15:20

Ακούστηκε το όνομα Φολια για προπονητή στην ΑΕΚ και ευτυχώς δεν προκρίθηκε! Με αυτή την ευκαιρία βρήκα το παρακάτω Και θα το γράψω ως απάντηση σε όλους όσοι μιλάνε για καβούρια...

Απόσπασμα άρθρου από τη Καθημερινή με τίτλο "Καλός και ο Φολια, ελλείψει χρημάτων για την ΑΕΚ"


"...O Μάκης Ψωμιάδης δεν έχει την εμβέλεια του Σωκράτη Κόκκαλη ή του ομίλου Βαρδινογιάννη..."... Συνέχεια
Μακης, Θεός χωρεστον

Κόκκαλης, πλέον εχθρός του γαύρου

Βαρδινογιάννιδες, πολύ μακριά από τον βαζελο...


Που θέλω να καταλήξω;

Ότι οι άνθρωποι φεύγουν, οι ομάδες μένουν! Γι αυτό μη ζηλευετε κανέναν ρώσο ... Όταν φύγει έρχεται αφανισμός. Αντιθέτως η ΑΕΚ πλέον είναι και θα είναι αυτοδύναμη!


*να τονίσω πως τον Μελισσανιδη όχι απλά δεν τον γλείφω αλλα τον έχω κραξει στα νεύρα μου σε σημείο που δεν πέρασαν τα σχόλια μου!

htheod - 26/5/2019 15:10

Δηλαδή θα έχουμε μπάτζετ Ριο Άβε για έρθουμε 3οι.


Πέρα απο την πλάκα αν το έχουν ψάξει και βλέπουν μεγάλη προοπτική καλώς να ορίσει. Αν έρχεται απλώς επειδή φτιάχνει φτηνές ομάδες που παίζουν ελκυστικό ποδόσφαιρο τότε ίσως χάσουμε πολύ χρόνο και να κάψουμε την προοπτική του φαινομενικά ταλαντούχου Καρντόσο.... Συνέχεια

Όπως και να έχει αν αυτός είναι ο προπονητής μας θα τον στηρίξουμε όπως και τον Μανόλο.

christosespa_a - 26/5/2019 14:39

Εγώ αυτό που βλέπω είναι προχειρότητα στο σχεδιασμό της ομάδας και θα το εξηγήσω.

1 Το μπάτζετ που έχουμε είναι αυτό πού έχουμε και δεν αλλάζει και συμφωνώ απόλυτα ότι δεν πρέπει να αλλάξει ( 100 βγάζεις 99 πρέπει να χαλάς)

2 Στα τελευταία 5 χρόνια ποιό παίχτη έχουμε προώθησή από τοις ακαδημίες στην 1 ομάδα εκτός από τον Γαναλοπουλο.... Συνέχεια
3 Η δεύτερη ομάδα φέτος στην Ευρώπη μόνο πενταρες έφερε.

Η δεύτερη ομάδα πρέπει να είναι προέκταση της πρώτης και να την παρακολουθεί ο πρώτος προπονητής καθημερινά.

4 τρεις προπονητές σε ένα χρόνο με διαφορετικό επιτελείο ο καθένας ( εάν είσαι ποδοσφαιριστής τρελαίνεσαι διαφορετική προετοιμασία.....)

Με λίγα λόγια δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός.

Ο τεχνικός διευθυντής σχεδιάζει και ο προπονητής ακολουθεί το πλάνο της ομάδας.

Όσο για τον καινούργιο προπονητή μην μας πουλάτε βιογραφικό το βιογραφικό του είναι πολύ λίγο και πολύ μέτριο αλλά για το καλό της ΑΕΚ εύχομαι να πετύχει.

Με την ευκαιρία Κώστα αυτή την εβδομάδα θα είσαι στην Μαδρίτη να μία ευκαιρία να κάνεις ρεπορτάζ ( από πρόσωπα , από συναδέλφους σου που τον ξέρουν) και όχι πληροφορίες από σάιτ.

Αυτό που με έχει ξενερώσει είναι η έλλειψη προγραμματισμού εύχομαι να κάνω λάθος και να πάνε όλα τέλεια.

G339 - 26/5/2019 12:24

Για μένα Κώστα ο Χιμένεθ δεν μπορεί να συγκρίνεται με Δέλλα ή Κεσπάγια, γιατί κανεις από τους δυο δεν έχει δουλέψει σε πρωτάθλημα επιπέδου Πριμέρα. Αυτό ήταν για μένα και το μεγάλο προσον του Χιμένεθ, την μοναδική φορά που έκανε ο ίδιος προετοιμασία, η ομάδα πέταγε έως το 90΄σε Ελλάδα και Ευρώπη και εκεί ακριβώς ήταν για μένα η μεγάλη διαφορά με τον Ουζουνίδη. Πιθανόν αν ο Ουζουνίδης είχε το γυμναστή του Χιμένεθ, η οποία να τα είχε πάει απείρως καλύτερα, αφού το σκάσιμο της ομάδας... Συνέχεια στο 70΄ήταν το μεγάλο πρόβλημα της ΑΕΚ του Ουζουνίδη. Προσωπικά δεν συμμερίζομαι την αισιοδοξία σου, ούτε θεωρώ ότι βάση βιογραφικού ο Καρντόσο είναι κάτι ανώτερο του Χιμένεθ. Ο οποίος Χιμένεθ πριν κατηγορηθεί για την έλλειψη θεάματος της ομάδας, πρέπει να δούμε τι παίκτες είχε ή μάλλον τι παικτες δεν ειχε. Με τους Μάνταλο-Μπακασέτα εξτρέμ, νομίζω ότι ούτε ο Γκουαντιόλα θα μπορούσε να παρουσιάσει μια θεαματική ομάδα.

Με τον Χιμένεθ σίγουρα θα μεινουμε φίλοι και ας ελπίσουμε να μην γίνει ο δικός μας Λεμονής, αυτός δηλαδή που θα φωνάζουμε να βγάλει το φίδι από την τρύπα, όταν υπάρχει παταγώδης αποτυχία. Τεσπά ο Καρντόσο θα κριθεί στο γήπεδο και ας ελπίσουμε να διορθωθούν οι ανορθογραφίες του ρόστερ για να κριθεί δίκαια. Όσο για τον Μανόλο, ας θες γράψε τους λόγους που για σένα ο Τίγρης δεν τον κράτησε. Γιατί επαναλαμβάνω βάση βιογραφικού ο Καρντόσο δεν ειναι κάτι ανώτερο σίγουρα.

Anatoliy - 26/5/2019 14:36

Ακριβως ρε φιλε . Ο Ουζουνιδης επαιξε ελκυστικο ποδόσφαιρο για οσο αντεξε η ομαδα . Αλλα φετος το ροστερ ηταν πιο φτωχο απο περσι , υπηρχαν σοβαρα προβληματα τραυματισμών απο την αρχη και βεβαια οτι ο γυμναστης ηταν ανεπαρκης . Βαζω στην εξίσωση και τα ματς του τσ λ , τα οποια εξουθενωναν τους παικτες .

skepR21 - 26/5/2019 18:42

Τι έπαιζε ο Ουζουνιδης?

Simosk - 26/5/2019 12:49

Ακριβώς ρε φίλε. Βλέπω ένα ποδοσφαιρικό παραλογισμό φέτος απ' τη διοίκηση. Έχεις έναν προπονητή που σου παίρνει πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια και αντί να τον στηρίξεις,τον αλλάζεις 2 φορές.Ανανεωνεις το φετινό Τσοσιτς. Αγοράζεις Οικονόμου,αλλά όχι Πόνσε που ναι μεν είναι ακριβός, αλλά ξέρεις ότι σε 2 χρόνια θα τον πουλήσεις μια 15αρα στο νερό. Ξέρεις ότι θες 5 βασικούς,αλλά διώχνεις το Γκάλο και τώρα θες και δεξί Μπακ!!! Ποια η λογική σ όλα αυτά,ας μου εξηγήσει κάποιος!!!

G339 - 26/5/2019 13:39

Ο Πόνσε δεν θέλει ο ίδιος να μείνει, γι αυτό η ρήτρα των 6 εκ αφορά την Ρομα, εφόσον όμως συμφωνήσει και αυτός που δεν έχει υπογράψει τίποτα σχετικό το καλοκαίρι, στα άλλα συμφωνώ. Με αυτό το ρόστερ, θέαμα δεν μπορεί να υπάρξει.

ioannis64AEK - 26/5/2019 10:10

Για μένα είναι πιο σημαντικό θέμα οι ακαδημίες και το σκάουτινγκ, γιατί με το μοντέλο Μελισσανίδη "έσοδα 100, έξοδα 99" δεν γίνεται μόνο να αγοράζεις παίκτες αλλά πρέπει και να πουλάς, δηλαδή να φτιάχνεις ή να αγοράζεις σε μικρές ηλικίες. Ύστερα έρχεται ο προπονητής και τελευταίες οι μεταγραφές. Γιατί για μεταγραφές θέλεις καλό σκάουτινγκ. Επίσης η ΑΕΚ μεγαλούργησε όταν έπαιρνε σε καλή ηλικία τους καλούς Έλληνες παίκτες από μικρομεσαίες ομάδες...Μαύρος, Νικολαϊδης, Τσάρτας,... Συνέχεια Κωστής, Μπατίστα, Νικολούδης, Μαλαδένης και παλιότερα Νεστορίδης, Παπαϊωάννου και τόσοι άλλοι. Πάντα ο κορμός ήταν οι πολύ καλοί Έλληνες με προσθήκη ποιοτικών ξένων (Οκόνσκι, Εστερχάζι, Βάγκνερ, Σαβέβσκι, μπάγεβιτς) κυρίως μεσοεπιθετικά. Μια ομάδα πρέπει να ακολουθεί την ιστορία της. Πόσο μάλλον όταν από το 1977 ως το 1995 έπαιξε την καλύτερη μπάλα που έχει παίξει ομάδα στην Ελλάδα από καταβολής ποδοσφαίρου, με ακριβώς αυτή την συνταγή...

Anatoliy - 26/5/2019 14:29

Εχουν αλλαξει αυτα τα δεδομενα ομως . Πλεον εστω οτι εχει γεννηθει ενας πολυ ταλαντουχος ελληνας , τον εχει τσιμπησει η Αρσεναλ απο τα 14 . Γενικα αμα δεν θες να δινεις λεφτα για μεταγραφες , πρεπει να δωσεις για ακαδημιες σκαουτινγκ και γυμναστες . Ωστε να βρισκεις ταλεντα και να τα εξελισσεις .

kamellya21 - 26/5/2019 14:07

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου . φτάνει να παρακουλουθησει κανείς το πως δουλεύουν η ευρωπαϊκές ομάδες συστηματικά σε αυτό το κομμάτι και δεν μιλάω για τα μεγαθήρια ,bayern , city , barca , real , κλπ διοτι άλλα τα μεγέθη . Ολοι λίγο πολύ έχουν ένα άλφα σχέδιο το οποίο δεν εχουμε εμεις , θέλουμε αλλά δεν ξέρουμε πως

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 26/5/2019 10:41

Το θέμα είναι φίλε μου ότι δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχει το ταλέντο στον Έλληνα ποδοσφαιριστή που υπήρχε τη δεκαετία του ΄90 ας πούμε-να μην πάμε πιο πίσω.Που είναι ο Τσιάρτας,ο Ντέμης,ο Κωστής,ο Κασάπης,ο Μπορμπόκης.Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και τώρα από τη β΄εθνική ακόμα αλλά δεν απέδωσε.Καλός ο Μπακάκης,καλός ο Μάνταλος αλλά θα σε πάνε μέχρι ένα σημείο

Κωνσταντίνος®21 - 26/5/2019 12:21

@92_93_94_tria_seri_kai_ei


Δεν είσαι απολύτως λάθος. Όμως, εγώ έχω παρατηρήσει ότι σαν Ελλάδα, τους καλούς παίχτες τους βγάζουμε στα χαφ, στα στόπερ και στους τερματοφύλακες συνήθως. Το έχουμε δει άλλωστε, με περιπτώσεις όπως των Σωκράτη, Παπαδόπουλο, Ρέτσο, Σάμαρη, Βλαχοδημό κτλ.... Συνέχεια

Συμφωνώ, με τον φίλο Ιωάννη, διότι με καλό scouting, μπορείς να πετύχεις. Μπορείς, να παίρνεις παίχτες του 1.000.000€, ακόμη και των 500.000€ και να τους πουλάς για 10.000.000€+. Εγώ, πιστεύω πως σαν ομάδα, την μεγαλύτερη ενίσχυση την χρειαζόμαστε, σε αυτό το κομμάτι.


Γι αυτό, δεν μου αρκεί ο Λύμπε. Ίσως, να ήταν καλύτερος scouter, από ότι τεχνικός διευθυντής. Διότι, αυτές οι θέσεις διαφέρουν. Ο scouter, έχει τον κύριο λόγο να ταξιδέψει σε μία χώρα και να δει κάποιους παίχτες, τους οποίους θα προτείνει στην διοίκηση και ποιο συγκεκριμένα σε τεχνικό διευθυντή και προπονητή και αυτοί είναι που θα πάρουν την τελική απόφαση.


Ο ρόλος του τεχνικού διευθυντή, είναι ότι δεν θα κοιτάει τόσο πολύ παίχτες (αν και είναι μέσα στην δουλειά του, αλλά όχι όσο ο scouter προφανώς), αλλά θα πρέπει να κλείνει τα deal. Θα δέχεται κυρίως προτάσεις, από γραφεία μάνατζερ κτλ. Γι αυτό χρειάζεται και διασυνδέσεις.

Arthur_Shelby21 - 26/5/2019 11:57

Φίλε ioannis 64 μακαρι να μπορούσα να σου βάλω 100 likes. Είπες ότι σκέφτομαι

aekcy01 - 26/5/2019 11:26

Μπορούσαμε ήδη να κάναμε επικερδής πωλήσεις από τις προτάσεις που είχαμε πέρυσι για Μάνταλο και Λιβάγια.

Φοίνικας - 26/5/2019 10:32

φίλε ioannis, ισχύει αυτό που λες για τους Έλληνες ποδοσφαιριστές, αλλά καλώς ή κακώς αναφέρεσαι σε εποχές που υπήρχαν περιορισμοί στην απόκτηση ξένων ποδοσφαιριστών. Επίσης τότε ήταν εύκολο να κρατήσεις έναν Μαύρο στην ομάδα, όταν τώρα είναι αδύνατο να διατηρήσεις έναν Παπασταθόπουλο πριν καν φτάσει στην ποδοσφαιρική του ακμή. Για το θέμα των Ακαδημιών, του σκάουτινγκ και των αγοραπωλησιών συμφωνούμε απόλυτα. Έχουμε μείνει πίσω. Μια καλά δικτυωμένη ομάδα, για παράδειγμα,... Συνέχεια θα πωλούσε τον Λιβάγια 5-6 εκατομμύρια μόνο από το γεγονός ότι έφτασε να παίζει στην δευτεραθλήτρια κόσμου Εθνική Κροατίας και με αυτά τα χρήματα να αποκτήσει τρεις παιχταράδες σε θέσεις που πονάει. Οπότε προα σωστή κατεύθυνση το θέμα προπονητή, καιρός να υπάρξει επανακατεύθυνση και στους άλλους τομείς.

manolis6 - 26/5/2019 13:16

Κατά τη γνώμη μου για να έχει αυτή η αλλαγή προπονητή νόημα και βάση του βιογραφικού του θα πρέπει του Καρντόσο να του ανατεθεί και η οργάνωση ή η επίβλεψη των ακαδημίων. Επίσης να του δωθεί οπωσδήποτε και η ανάλογη πίστωση χρόνου. Την πρώτη σεζόν ανέγγιχτος ακόμη και να έχουμε μείνει εκτός πρωταθλήματος από Νοέμβρη μήνα. Βέβαια ότι πρέπει να περάσουμε Ευρώπη εξυπακούεται. Αλλιώς άδικος ο κόπος και καλύτερα να κρατούσαμε Μανόλο.

G339 - 26/5/2019 13:56

Φίλε αυτά που λες δεν ισχύουν γιατί μιλάμε για ΑΕΚ. Αν πχ ο Καρντόσο φάει μια 4αρα από τον Θρήνο τον Παοκ, εσύ θα συνεχίσεις να λες να του δώσουμε πίστωση χρόνου? Αν μας περνάει ο Άρης, θα συνεχίσεις να τον στηρίζεις? Τεσπα χρειάζεται σίγουρα και λίγο τύχη στην αρχή, σαν αυτή πχ που είχε ο Μάρτινς που κέρδιζε όλα τα ματς στις καθυστερήσεις, αλλά και διόρθωση του ρόστερ που σε κάποιες θέσεις έχει πληθώρα παικτών και αλλού τίποτα. Πάντως αν ο Πορτογάλος νομίσει ότι έχει πίστωση χρόνου, το... Συνέχεια έχασε το παιχνίδι, θα κριθεί όπως όλοι οι προπονητές της ΑΕΚ από το πρώτο ματς και κατά πόσο θα μπορέσει να κοντράρει, αλλά και να ακολουθήσει του χρόνου του 2 άλλους, που φέτος μας άφησαν 20 βαθμούς πίσω.

zlatan21 - 26/5/2019 12:46

η λεξη προτζεκτ σημαινει κατι που εχει αρχη, τελος και ενα παραδοτει. δεν μπορει λοιπον ενας προπονητης να ειναι προτζεκτ.

το προτζεκτα 2013-2018 ηταν το ερχομαστε. ειχε αρχη, τελος και παραδοτεο την ΑΕΚ στη θεση της σε Ελλαδα και Ευρωπη.

Το αρχιζει το προτζεκτ Αγια Σοφια, το οποιο εχει παραδοτεο μια ομαδα που θα αγωνιστει στην Αγια... Συνέχεια Σοφια σε κορυφαιο επιπεδο.

Moschato21 - 26/5/2019 13:44

Αυτο ακριβως πιστευω οτι θα επρεπε να κανει η ΑΕΚ. Ο κυκλος της ομαδας που κατεκτησε πρωταθλημα, κυπελλο, εκανε 2 σημαντικοτατες Ευρωπαικες συμμετοχες και επαιξε σε αλλους 3 τελικους πρεπει να τελειωσει σταδιακα. Ειναι παιχτες που χτυπησαν ταβανι αγωνιστικα και ειναι ωρα να ερθει μια ανανεωση, με νεους παιχτες που "γυαλιζει το ματι τους". Ενας αγωνιστικος κορμος που θα μπει στην Αγια Σοφια και θα διεκδικει με λιγες πινελιες καθε χρονο πρωταθλημα. Απο τους παλιους θα φυγουν... Συνέχεια φετος Λαμπροπουλος και Γκαλο. Ωστοσο καποιες κινησεις που εγιναν ειναι τελειως στην αντιθετη κατευθυνση, οπως οι ανανεωσεις των Τσοσιτς, Μπακασετα, Σιμοες.

spiros61 - 26/5/2019 13:13

Ο Τίγρης θέλει Ομάδα να παίζει όμορφο ποδόσφαιρο κ αυτό προσπαθεί να κάνει τώρα εάν του κάτσει η οχι ο χρόνος θα το δείξει επισεις θέλει όπως έχει πει μία υγιείς ΑΕΚ να μην έχει ανάγκη στο μέλλον κανέναν Μελλισανιδη . Δείτε γήπεδο προπονητικό ποιός θα μας τα έκανε αυτά κ όλα ανήκουν στην ΑΕΚ Δεν θέλω ούτε να σκεύτομε που θα βρισκόμασταν χωρίς τον Τίγρη. Άντε καλό βόλι

blueplanet - 26/5/2019 12:23

Καλημέρα στον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ 21 και σε όλους σας.Και ποιός δεν θέλει Κωνσταντίνε να γίνουν τα πράγματα όπως τα περιγράφεις.Ποιός είναι ο Ατζιτς που γράφεις στο κείμενο σου;

Κωνσταντίνος®21 - 26/5/2019 12:54

@blueplanet


Ο Λούκα Άτζιτς, είναι 20 χρονών (κλείνει τα 21, τον Σεπτέμβρη) και αγωνίζεται, στην Άντερλεχ (είχε ακουστεί για 'μας, πριν 2 εβδομάδες περίπου, ορίστε και το σχετικό άρθρο: http://www.aek365.com/a-656110/aek-tha-hthele-tou-branie-kai-atzit.htm).... Συνέχεια

Αγωνίζεται, ως εξτρέμ (νομίζω κυρίως στα αριστερά) και είναι δεξιοπόδαρος. Έκανε το «μεγάλο» βήμα, στην καριέρα του το 2016, όπου από την Β' ομάδα του Ερυθρού Αστέρα, προωθήθηκε στην Α' ομάδα. Την πρώτη του σεζόν 2016/17, αγωνίστηκε σε 10 ματς και σκόραρε 2 γκολ.


Την δεύτερη του σεζόν 2017/18, αγωνίστηκε σε 29 ματς και σκόραρε 7 γκολ, ενώ παράλληλα μοίρασε και 4 ασσίστ. Τον Ιούλιο του 2018, έκανε το επόμενο βήμα, στην καριέρα του παίρνοντας μεταγραφή για την Άντερλεχτ, αλλά δεν κατάφερε να κάνει ούτε 1 συμμετοχή. Δεν τον συμπεριέλαβαν, ούτε καν στην αποστολή.


Παρόλα αυτά, δεν είναι το μεγάλο «μπαμ», στα εξτρέμ αλλά μία κίνηση, που μπορεί να αποδειχθεί αρκετά καλή, αφού βρίσκεται σε μικρή ηλικία, με μεγάλα περιθώρια εξέλιξης.

demis_n - 26/5/2019 12:54

Θα δειτε τι στηριξη εχει να οεσει στα διάρκειας

Kemp21 - 26/5/2019 12:53

Η ομαδα θελει πολλες αλλαγες παικτων κ νεο προπονητη. Ο κυκλος του χιμενεθ εκλεισε οπως κ πολλων παικτων. Το ποδοσφαιρο που παιζαμε ηταν αποκρουστικο στηριξτε τον νεο προπονητη κ αφηστε τον να κανει την δουλεια του. Εγω θελω να δω μπαλα φετος κ του χρονου οποιος μπαινει μεσα στην αγια σοφια να προσκηναει να φευγει με 3-0 κ σκημενο το κεφαλι. Υπηρχε περιπτωση να αναμορφωσει την ομαδα κ να πετυχει κατι τετοιο ο μανολο? Με τι ψυχολογια καταρχην μανολο κ παικτες οταν χανεις τρια χρονια... Συνέχεια σερι απο το παοκακι το κυπελο. Φανταστειτε να χασει η μπαρτσα τρια σερι κυπελα απο την βαλενθια τι εχει να γινει, εδω χτες ενα χασανε κ ζηταν το κεφαλι του βαλβερδε. Το θεμα ειναι να ερθει ο καρντοζο κ να φερει τους παικτες που θελει, αν μεινει να κανει αλχημειες π.χ κλωναριδης δεξι μπακ κ μπακασετας εξτρεμ τοτε ειναι σιγουρα αποτυχημενη χρονια οχι για τον καρντοζο αλλα κ για τον κλοπ αν εφερνες.

Κωνσταντίνος®21 - 26/5/2019 12:14

Καλησπέρα, Κέτσε και φίλοι του aek365. Προσωπικά, στεναχωρήθηκα για την αποχώρηση του Χιμένεθ, διότι τον θεωρώ πολύ μεγάλο και σαν προπονητή, αλλά και σαν άνθρωπο. Ήθελα πραγματικά, να είναι ο προπονητής που θα έμπαινε με την ομάδα, στην Αγιά Σοφιά.


Αποδέχομαι, την απόφαση της διοίκησης και κοιτάμε την επόμενη μέρα. Αυτή δείχνει, ότι θα είναι με... Συνέχεια τον Μιγκέλ Καρντόσο. Είναι νωρίς, να κρίνω αν θα πετύχει ή όχι. Μου βγάζει πάντως, μία θετική αύρα και πιστεύω, πώς θα τα πάει καλά. Από κει και πέρα, κριτής είναι το γήπεδο.


Η διοίκηση, φέρνει τον προπονητή και όντως, θα χρειαστεί μεταγραφές. Για μένα, πρέπει να είναι 8 στο σύνολο (2 στόπερ, 1 δεξί μπακ, 1 χαφ, 2 εξτρέμ και 2 φορ). Με την προϋπόθεση, ότι τουλάχιστον οι 4, πρέπει να λογίζονται παίχτες πρώτης γραμμής.


Αν μπορεί η ομάδα να φέρει Πέτερσον, Βράνιες (ή ίδιου στυλ) και ένα σέντερ φορ, επιπέδου Αραούχο ή Πόνσε, θα ήμαστε πολύ καλά. Μετά, μπορείς να επενδύσεις στον 2ο στόπερ με έναν Πασαλίδη πχ, στο δεξί μπακ, στα χαφ με τον Ντιένγκ (και με τον Σαμπανάτζοβιτς, να έρχεται κι αυτός), στο άλλο εξτρέμ με τον Άτζιτς και στην θέση του 2ου φορ, με έναν ελπιδοφόρο, που θα δίνει λύσεις απ'τον πάγκο.


Εμείς, πρέπει να στηρίξουμε, τον προπονητή και την ομάδα, παίρνοντας διαρκείας (όσοι φυσικά έχουν την οικονομική ευχέρεια) και από εκεί και πέρα, όλοι κρίνονται στο γήπεδο!


Υγ. Για όσους, συνεχίζουν να λένε πως η διοίκηση, δεν δίνει λεφτά, το τιμ με τον Καρντόσο, θα κοστίσουν 800.000€. Θα είναι το πρώτο «δυνατό» συμβόλαιο, σε προπονητή απ'την επιστροφή της ομάδας κι έπειτα. Τα βήματα γίνονται μέρα παρά μέρα, ώστε να φτάσει σε παλιές δόξες η ομάδα, υπομονή και όλα θα γίνουν.

kamellya21 - 26/5/2019 12:14

ομάδες για να πάνε μπροστά πρέπει να έχουν δικό τους γήπεδο χωρίς αυτό πετάς ένα κάρο λεφτα κάθε χρόνο για ένα γήπεδο που ο Θεός να το κάνει έδρα( ΟΑΚΑ) ένα χάος . Απο εκεί και πέρα το να φτιάξεις μια ανταγωνιστικη ομάδα δεν είναι και τόσο δύσκολο ανέκαθεν ήθελα πιτσιρίκια με σωστές βάσεις και καποιες προσθήκες καλών παιχτών , και όχι μεταγραφές για να λέμε , ένα καλό παράδειγμα είναι αυτό της Norwich που σε 2 χρόνια έκανε ομάδα που την ανέβασε στην premier η πρώτη χρονιά χάλια στη δεύτερη... Συνέχεια πετούσαν ας το ερευνήσει οποιος θελει και θα δει τι κατάφεραν και πως

21zaries - 26/5/2019 11:35

Γεια σε όλους και καλη ψήφο!

Το ανησυχητικό που διαβάζω αγαπητέ Κετσε είναι οτι έχεις σιγουριά,ελπίζω όχι σαν τη σιγουριά που είχες ότι ο Μανταλος θα σηκώσει στον ουρανό του οακα το κύπελλο...

Δεύτερον δεν γνωρίζω τον προπονητή,μακάρι να αποδειχθεί λιρα εκατό...γιατί το έχουμε ανάγκη...

Τρίτον ελπίζω να πήρε εγγυήσεις για μεταγραφές ο άνθρωπος,γιατι τα ονόματα που διαβάζουμε για... Συνέχεια τους αντιπάλους μας προκαλούν ίλιγγο...

Μόνο τον Καριγιο που διάβασα ( η μεγάλη μου καψούρα)έπαθα μινι εγκεφαλικό...

Οχι οτι θα τους παρουν όλους αυτούς που λέγονται αλλά παντα το ζήτημα είναι η ΑΕΚ τι θα κάνει...

corto_maltese_8_12 - 26/5/2019 11:26

Καλημέρα,Κώστα, σε σένα και όλους τους αναγνώστες του site. Όπως πολύ σωστά γράφεις, ο καινούριος προπονητής πρέπει να στηριχτεί από την ομάδα με μεταγραφές και υπομονή. Εμένα,όμως, μου γεννάται ένα ερώτημα.

Ο Χιμένεθ δεν έπρεπε να στηριχτεί με μεταγραφές;

Χθές,μόλις, έγραψες και ονόματα που ζήτησε. Γιατί αυτή η απαξίωση προς το πρόσωπό του;... Συνέχεια
Για να μη κουράζω, προπονητή που σου πήρε πρωτάθλημα, σε πήγε σε τρεις τελικούς και πήρε έναν και έκανε αξιοπρεπέστατη πορεία στην Ευρώπη δεν τον αλλάζεις αλλά τον στηρίζεις με μεταγραφές.

Droit_Au_But - 26/5/2019 10:52

Τι έτος έχουμε ;

p_bougadakis - 26/5/2019 10:42

Καλημέρα παίδες. Δεν τον γνωρίζω ούτε εσείς σίγουρα οπότε ότι και να λέμε καλό η κακό είναι ήδη άκυρο! Αυτό που κρατάω είναι ότι ο κόσμος όπου πήγε τον στήριζε και αυτό γίνεται μόνο αν στο χορτάρι βγάζει πράγματα. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τον αφήσουν να δουλέψει 2 χρόνια, μετά βγαίνει συμπέρασμα για οποιοδήποτε προπονητή!

Aekthebest - 26/5/2019 09:24

Μη κακό αν δεν πάει καλά και τριτώσει η αποτυχία του τι γίνεται? Και με δεδομένο ότι δεν θα υπάρχει Μανολακις να το μαζέψει λίγο γιατί δεν το βλέπω να ξανά επιστρέφει με Μελισσανιδη στην διοίκηση.

angelm - 26/5/2019 10:37

ο μανωλακης τελειωσε απ την ΑΕΚ ας το πάρουμε αποφαση η ομαδα προχωραει τέλος μονο η ομαδα εχει σημασια τιποτε αλλο

armag21 - 26/5/2019 09:40

Καλημέρα Κώστα, ο Μελισσανίδης έχει αλλάξει νοοτροπία εμείς δεν έχουμε αλλάξει σαν φίλαθλοι οπαδοί δημοσιογράφοι. Πάντα περιμένουμε έναν Μελισσανίδη να τα στάζει και να κάνει μεταγραφές εντυπωσιασμού για τον κόσμο, πόσο λάθος αυτό στην χώρα που ζούμε. Το μοντέλο του πλάνο του είναι σωστό ναι μεν δύσκολο και χρονικά αλλά και στην Ελλάδα με οπαδούς για φιέστες αλλά είναι σωστό. Ο νέος προπονητής θέλει στήριξη χρόνο και από τη διοίκηση αλλά και από εμάς. Άλλο κάνω κριτική με... Συνέχεια λάσπη ( πουλά και φύγε ) και άλλο κάνω κριτική τεκμηριωμένη. Γκρίνια για τις φανέλες ενώ ο άλλος πήρε 5 εκατομμύρια. Γκρίνια για τις θέσεις του γηπέδου, εδώ δεν θα χρωστάει πουθενά και μα νοιάζει είναι χίλια πάνω χίλια κάτω, λες ο Μελισσανίδης δεν θέλει το μέγιστο. Γκρίνια για τον αγαπητό Μανόλο. Μας πήρε πρωτάθλημα με αυτήν την διοίκηση έχασε 2 κύπελλα με αυτήν την διοίκηση όμως τι είμαστε Μανόλο? Μελισσανίδης? Η ΑΕΚ? ΠΡΟΦΑΝΏΣ να κάνουμε κριτική γιατί η ομάδα χρειάστηκε ενισχύση και χρειάζεται ενίσχυση όμως εμείς θέλουμε βγάζω 100 να δίνουμε 200 και τη διαφορά να την καλύψει ο κάθε πρόεδρος. Πόσο θα καθίσει? Γιατί πάντα να περιμένουμε κάθε πρόεδρο? Και να μην είμαστε αυτόνομη? Φτιάχνει το σπίτι μας φτιάχνει το προπονητικό μας μας πήρε πρωτάθλημα κύπελλο έχει club να μην χρωστα και θέλει να κάνει την ΑΕΚ αυτόνομη. Γι'αυτό στήριξη στην ΑΕΚ με κριτική τεκμηριωμένη και να μην διαβάζετε την κάθε παπαρολογια αντικείμενικου και γαυρικου site. Δεν ειμασταν δεν είμαστε και δεν θα είμαστε σαν αυτούς ΠΟΤΕ.

angelm - 26/5/2019 10:35

armag τα ειπες ολα οσα σκέφτομαι και τετοιους συνοπαδους θελω να εχω στην ΑΕΚ αυτη ειναι η σωστότερη για μενα νοοτροπία

angelm - 26/5/2019 10:32

φιλε armag τα ειπες ολα και μπραβο σου αυτη ειναι η σωστη νοοτροπία που πρεπει ναχει ενας νοήμον ΑΕΚτζης και μονο τετοιους χρειαζεται η ΑΕΚ οι υπολοιποι απλα θα τους αποβαλει ο οργανισμός απο μονος του οπως εκανε κοντα εκατο χρονια τωρα

tlmhs - 26/5/2019 10:25

Αδερφε συμφωνω 100% μαζι σου. Να τονισω μονο τα εξης. Διαβαζω απο πολλους οτι ακουν για προτζεκτ αλλα δεν το βλεπουν. Εγω θα πω οτι το προτζεκτ μιας ομαδας που να στηριζεται αποκλειστικα στα ποδια της ειναι το Μοναδικο για Ελλαδα, κ καλητερο προτζεκτ για την ΑΕΚ που εγω ονειρευομαι. Μια ομαδα με εξοδα τοσα οσα μπορει απο τα εσοδα της κ που σταδιακα να μεγαλωνει παρα μια νεοπλουτη τυπου Παοκ που πραγματικα τρεμουν στην ιδεα... Για να γινει αυτο ομως λειπουν απο την ΑΕΚ 2 πραγματα αυτη τη... Συνέχεια στιγμη. Το 1ο ειναι το ΓΗΠΕΔΟ. Και αυτο ΓΙΝΕΤΑΙ. Οταν λεει ο Προεδρος οτι το ΟΑΚΑ ειναι νταχαου αυτο εννοει. Δεν χτιζεται Ομαδα-Συλογος σε ενα γηπεδο που δεν αγαπιεται με τιποτα, αλλα κ δεν σου προσφερει τιποτα παρα μονο σου τρωει λευτα. Με την Αγια Σοφια αυτο αλλαζει.

Το 2ο ειναι η στηριξη του κοσμου. Οκ δεν θα γινουμε Dortmuntd απο τη μια στιγμη στην αλλη αλλα για να απαιτουμε εγω λεω οτι πρεπει απο την επομενη κιολας περιοδο να παρουμε 25000 διαρκειας. Με τηνΑγια Σοφια κ αυτο γινεται. Τοτε μιλαμε, Αλλιως.....

Υπομονη κ Στηριξη Αδερφια.

ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΝΟ.

5elle1972 - 26/5/2019 10:35

καλημερα καλη Κυριακη.Εμενα προσωπικα με χαροποιει το γεγονος οτι ξερει ολη την διοργανωση και διαχειριση των ακαδημειων καθως και σαν πρωτος προπονητης στην πορτογαλλια παρουσιασε ομορφο και γρηγορο ποδοσφαιρο..Μην παραξενευτητε εαν δειτε βασικους μποτο -γιουση και αλλους μικρους μας..η ομαδα πρεπει να εξελιχθει στο να βγαλει νεο αιμα και δυστηχως περυσι που ειχε χαθει η χρονια νωρις αυτοι ολοι οι μικροι δεν πηρανε καμια ευκαιρια σε ενα πρωταθλημα που τελιωσαμε -23 πισω απο τον... Συνέχεια πρωταθλητη....!!!!!!!!!!!!!!!

aek1993 - 26/5/2019 10:31

Δεν ξέρουμε τον προπονητή. Είχε επιτυχία στην Πορτογαλία αλλά τον απέλυσε σε Γαλλία και Ισπανία. Ποδόσφαιρο κυριαρχίας για να παίξεις και να πάρεις τίτλο θα πρέπει να έχεις παιχαταραδες με γαύρο και ΜΠΑΟΚ αντιπάλους. Όμως, το μπάτζετ είναι περιορισμένο, σκαουτινγκ καλό δεν έχουμε και οι ακαδημίες δεν βγάζουν παίκτες. Καλό το ποδόσφαιρο κυριαρχίας αλλά άμα δεν έχεις εργαλεία καλύτερα οποίο σύστημα δίνει τίτλους.

pavlos20 - 26/5/2019 10:28

Gia na doume , tha vali to heri stin tsepi o Mel gia metagrafes,eki einai oli i istoria.

corfaek - 26/5/2019 10:00

πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τους φίλους που λένε πως η ΑΕΚ θέλει κανονικό προπονητή!...ε αυτός είναι κανονικός προπονητής! ο άλλος λέει να πάρουμε τον προπονητή της Μπράγκα... τι είναι; περίπτερο που πας και παίρνεις ό,τι θέλεις; "φίλε, πιάσε μου έναν προπονητή από τους καλούς, από το πάνω ράφι όχι από τους κάτω κάτω"!!!

ORIGINAL SCORPION - 26/5/2019 09:56

Ένας νέος προπονητής για να φέρει το Club στα μέτρα του θέλει Χρόνο, 3-5 δικούς του παίκτες και Κονδυλοφόρους που να τον υποστηρίζουν.. και πολύ τύχη


Ας έχει τουλάχιστον Τύχη...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 26/5/2019 09:47

Καλημερα Κωστα, καλημερα σε ολους.

Μακαρι ο Καρντοσο να ειναι οχι Χιμενεθ, αλλα 2 φορες .......Χιμενεθ. Σε επιτυχιες μόνο...!!!

Αυτο θα εξαρτηθει κατα πολυ απο τι και ποιους παιχτες θα παρουμε αλλα και απο τη χημεια που θα προκυψει...!

Μακαρι ναναι αυτος που θα βαλει την ομαδα στην Αγια Σοφια, που θα παιξει θελκτικο ποδοσφαιρο και... Συνέχεια που θα φωναζουμε ρυθμικα τ ονομα του....!!! Ειναι πασιγνωστη η παροιμια....."Κυριακη κοντη γιορτη" . Δε ξερω βεβαια ποση υπομονη εχει ο Αεκτσης(θεωρω πως εχει αρκετη!!!!). Θα φανει σε λιγους μήνες ...!!!!

ΑΕΚΑΡΑ -- ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ........................!!!!!!!!!!

TRELOPOULOS21 - 26/5/2019 09:40

Οπωσδήποτε στήριξη με μεταγραφές επιπέδου τουλάχιστον 5 κάτι το οποίο μπορούσε να γίνει και με το ΜΑΝΟΛΟ ......

2121AEK - 26/5/2019 09:15

Η ΑΕΚ ανθελει να στηρίξει πλάνο νέου προπονητή υπάρχει ο Αμπελ Φερέιρα της Μπράγκα που θεωρείτε ένας από αυτούς που θα κάνουν μεγάλη καριέρα διεθνώς... Αν του δώσει 2-3 χρόνια τη βοήθεια και τον στηρίξει θα κάνει πολύ ΜΕΓΑΛΗ ομάδα...

AEKpanos - 26/5/2019 08:29

Ένας καλός τίμιος προπονητής ήτανε ο Χιμένεθ που δεν είχε να προσφέρει το κάτι παραπάνω!!!Γίναμε ΑΕΚ λόγω της επιθετική της φιλοσοφία και όχι το μυαλό να είναι μόνο στην άμυνα...Ναι το υλικό δεν είναι κατάλληλο για επίθεση,

(χρειάζεται ενίσχυση) αλλά ο Χιμένεθ είναι ένας αμυντικογενής προπονητής και δεν πρόκειται να αλλάξει...

GIORGOS18 - 26/5/2019 08:26

Δεν θα συμφωνήσω σήμερα μαζί σου .... Το πείραμα με νέους ανερχόμενους και πολλά υποσχόμενους προπονητές που θα έρθουν στην ΑΕΚΑΡΑ μας και θα την κάνουν να πετάει έχει γίνει πολλές φορές σε διάφορες στροφές της ομάδας και σχεδόν όλες αποδειχτείκαν όχι επαρκείς ... Νομίζω ότι τώρα μετά από ένα πρωτάθλημα , ένα κύπελλο και εναν υποτιθέμενο κορμό χρειάζεται ένας κανονικός προπονητής... με παρελθόν παρων και μέλλον με εμπειρίες με παραστάσεις με διαχείριση με προσωπικότητα τέτοια που... Συνέχεια θα δώσει κύρος αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη σε ολα τα στελέχη του οργανισμού...από την καθαρίστρια μέχρι τον πρόεδρο..ένα όνομα κραχτη ένα όνομα που θα κάνει όλο τον κόσμο να πιστευει ότι αυτή η ομάδα έχει πλάνο και μάλιστα υψηλού επιπέδου.... Συγνώμη αν κούρασα αγαπάω πολύ την ΑΕΚΑΡΑ μου και την θέλω ψιλά...Αν ο πρόεδρος διάλεξε αυτόν τον τύπο αυτόν θα στηρίξω κ για αυτόν θα φωνάζω ....

h_o_r_j_e_n_ionia_volos - 26/5/2019 06:31

Γλέντισε τον Γαύρο και τον Ρώσο

Ρε Καρντόσο ρε Καρντόσο


Δεν ξέρω αν είναι καλή επιλογή θα φανεί στο γήπεδο.

Παντός έχει ετυμο σύνθημα........... Συνέχεια
Να ξεκαθαριση η ΠΑΕ ΑΕΚ ποιος είναι ο στόχος της ομάδας Φέτος !!!

gdmidis59 - 26/5/2019 03:39

H AEK πρέπει να στηρίξει με μεταγραφές!

opiosasglentaineaek - 26/5/2019 03:14

Aδέρφια Καλημέρα,


Τις τελευταίες μέρες επηρεασμένος από τις δηλώσεις του μεγάλου αφεντικού,στεναχωρήθηκα αρκετά για την ομάδα μας.Αυτό γιατί μου φάνηκε να είναι στον κόσμο του,αφενός με τους ''εκτός αποστολής παιχταράδες'' και αφετέρου με την παρουσία σε 4 τελικούς,χωρίς να τον ενδιαφέρει ότι... Συνέχεια στους 3 χάσαμε από τις μπουγάτσες.


Η πολιτική της ομάδας,λοιπόν,θα παραμείνει η ίδια.Το ρόστερ στερείται ποιότητας και προσωπικοτήτων.Κανένας μεγάλος προπονητής δεν θα ερχόταν χωρίς να τον χρυσώσεις ή να του δώσεις μεγάλο μπάτζετ για μεταγραφές.Επίσης κανένας που να κάνει πρωταθλητισμό σε μεγάλο ευρωπαικό πρωτάθλημα.Αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα στον Καρντόσο και σε αυτόν που έχει κάνει πρωταθλητισμό στο Αζερμπαϊτζάν,θα διάλεγα Καρντόσο.


Φιλόδοξος είναι,δεν είναι άσχημο το βιογραφικό του αν λάβεις τα πάντα υπόψιν,ελπίζω να βγει.Όπως και ελπίζω να δούμε κάθε παίχτη στη θέση που μπορεί να παίξει.Να δούμε μια ομάδα ορθολογική,με καλή ανάπτυξη και όμορφο θέαμα.Ας μπουν οι δομές για την ομάδα που θα μπει στο ΝΑΟ μας!!!


Προσωπικά,τότε ελπίζω ότι ο πρόεδρος θα κάνει κάτι καλύτερο με μεταγραφές.Θα ανέβουν και τα έσοδα,και δεν πιστεύω ότι θέλει να παίζουμε ούτε σε άδειο γήπεδο και ούτε να έχουμε ρόστερ επιπέδου Άρη.


Τέλος,μια άποψη θα παραθέσω απλά,αν θες ποδόσφαιρο κατοχής,θες και παίχτες που μπορούν να κάνουν κοντρόλ,να αλλάξουν μια πάσα και να κυκλοφορήσουν καλά τη μπάλα.Από τους υπάρχοντες (που έχουμε δει να παίζουν δε λέω Γιαννιώτες και δε συμμαζεύεται...) Μπακάκης,Σιμόες,Κλοναρίδης,Χουλτ δεν είναι καλοί στο να συνεισφέρουν στην κυκλοφορία και τη διάσπαση άμυνας.Κάνουν άλλα πράγματα βέβαια.Επίσης,ταχύτητα διαθέτουν μόνο Μπακάκης,Κλοναρίδης,Γαλανόπουλος λίγο Λόπεζ και λίγο Χουλτ.Ελπίζω ο καραφλός να βρει άκρη,αλλά έχει δύσκολη δουλειά να κάνει...


Όλοι μας ελπίζουμε για το καλύτερο !!!!

- 26/5/2019 02:52

Μαλλον παμε σε καλύτερα πράγματα, τολμάμε κατι και μένει να το στηρίξουμε, η υπομονη ειναι δεδομένη απο τους "σκεπτόμενους" φιλαθλους μας που ειναι και η πλειοψηφία αυτων που ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ στο γηπεδο.

Ελπίζω μόνο η συμπεριφορα της ΑΕΚ το επικοινωνιακό, το τακτ βρε παιδί μου απέναντι στους συνεργάτες της, είτε ειναι προπονητής είτε ποδοσφαιριστες κατα βάθος να ειναι ...οχι αυτο που... Συνέχεια φαίνεται .

Νομίζω οτι υπάρχει μια άκομψη συμπεριφορα απο την διοικηση σε τέτοια ζητήματα, νομίζω λεω, ετσι φαίνεται και αν ειναι οπως φαίνεται, πρεπει ν' αλλάξει, ειδικά απέναντι σε όσους ειναι σεμνοί και έχουν δώσει κατι, πράγμα που φαίνεται και απο την αγάπη του κόσμου γι' αυτους οποτε έμμεσα υπάρχει και ενας σεβασμός προς ...εμάς.

Το σίγουρο ειναι οτι... με οποιο τροπο, φαίνεται η διάθεση των διοικούντων να παμε μπροστά κατα συνεπεια είμαστε μαζι σας !

- 26/5/2019 02:19

Μαλλον παμε σε καλύτερα πράγματα, τολμάμε κατι και μένει να το στηρίξουμε, η υπομονη ειναι δεδομένη απο τους "σκεπτόμενους" φιλαθλους μας που ειναι και η πλειοψηφία αυτων που ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ στο γηπεδο.

Ελπίζω μόνο η συμπεριφορα της ΑΕΚ το επικοινωνιακό, το τακτ βρε παιδί μου απέναντι στους συνεργάτες της, είτε ειναι προπονητής είτε ποδοσφαιριστες κατα βάθος να ειναι ...οχι αυτο που... Συνέχεια φαίνεται .

Νομίζω οτι υπάρχει μια άκομψη συμπεριφορα απο την διοικηση σε τέτοια ζητήματα, νομίζω λεω, ετσι φαίνεται και αν ειναι οπως φαίνεται, πρεπει ν' αλλάξει, ειδικά απέναντι σε όσους ειναι σεμνοί και έχουν δώσει κατι, πράγμα που φαίνεται και απο την αγάπη του κόσμου γι' αυτους οποτε έμμεσα υπάρχει και ενας σεβασμός προς ...εμάς.

Το σίγουρο ειναι οτι... με οποιο τροπο, φαίνεται η διάθεση των διοικούντων να παμε μπροστά κατα συνεπεια είμαστε μαζι σας !

gandalf - 26/5/2019 02:18

καλος να ερθει !!! μαζι του !!! μπας και ξεπονεσουν τα ματια μου απο την αμυντικογενη ΑΕΚ τον τελευταιων χρονων

ntagxan_irak - 26/5/2019 02:01

Ετσι οπως τα λες φιλε ΚΕΤΣΕ για τον απολυτο σχεδιασμο σε ολες τις γραμμες με παικτες που ειχαν σχεδον συμφωνηθει με ΧΙΜΕΝΕΘ ειναι αποριας αξιο τι μεσολαβησε και εγινε η ανατροπη με την επιλογη ΚΑΡΝΤΟΣΟ. Ανεξαρτητα για τις προθεσεις του προεδρου, που δικο του ειναι το μαγαζι ...αυτος αποφασιζει ,ομως και εμεις οι φιλοι της ΑΕΚ θα εχομε δικαιολογημενα τις δικες μας απαιτησεις τωρα πλεον για κατι πολυ πιο σοβαρο πιο ελκυστικο απο το αχαρο περσυνο ποδοσφαιρο της ομαδας μας με... Συνέχεια τις ατελειωτες .....ΓΙΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΠΟΤΑ οπως εγινε δηλαδη δυο φορες στο ΟΑΚΑ με ΠΑΟΚ οχι μονο με ευθυνη του προπονητη, αλλα κυριως γιατι δεν μπορουσαν κατι παρα πανω οι παικτες , που ειχαμε και εχομε αυτην την στιγμη . Επομενως για να δουμε φετος με τον Πορτογαλο τι σχεδιαζεται και που το πανε οι υπευθυνοι της ομαδας γιατι απο τις επιλογες στις μεταγραφες του καλοκαιριου θα εχομε το πρωτο σκληρο ....ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΑΛΑΓΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ Η ΟΜΑΔΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!!

gaza30 - 26/5/2019 01:20

Αλλάζουμε επίπεδο. Το είπε κ το έκανε.. Αν κ φαν του μανολο, Χαιρετίζω τη κίνηση αυτή με τη καρδιά μου!

AEKMD65 - 26/5/2019 01:15

Γεια σας φίλοι ΑΕΚάρες! Δεν θέλω να πω πολλά και μάλιστα τέτοια ώρα. Τον νέο προπονητή δεν τον ξέρω, δεν έχω ακούσει ποτέ ξανά το όνομα του. Έτσι δεν έχω καμία γνώμη για αυτόν. Μπορεί να πάει καλά μπορεί και όχι. Όμως για να υπαρχει ελπίδα να πετύχει χρειάζεται να υπάρξουν καλές και ουσιαστικές μεταγραφές. Τα κενά μας φέτος ηταν πολλά και θα γίνουν περισσότερα με τις αποχωρήσεις. Χωρίς κατάλληλες μεταγραφές και τον Μουρίνιο (στα καλά του) να φέρουμε δεν θα κάνουμε τίποτα.... Συνέχεια
Προσωπικά θα στηρίξω την ομάδα οτι κι αν γίνει. Με ενθουσιάζει το θέμα του γηπέδου μας και πιστεύω οτι γενικά ως ομάδα τα τελευταία χρόνια είμαστε σε σωστό δρόμο. Όμως χωρίς σωστές μεταγραφές, όπως είναι η ομάδα τώρα, ο πρωταθλητισμός θα είναι δύσκολος. Μόνο ΑΕΚ!

LambX - 26/5/2019 01:10

Σωστο να αλλαξουμε προπονητη κ νοοτροπια.Ο Μανολο μια χαρα αλλα εβγαζε μια ΑΕΚ χωρις νοοτροπια παιζετε με την ΑΕΚ θα χασετε.Εβγαζε νοοτροπια πως αν δεν παιξουμε θα κερδισετε.Ελπιζω ο φιλος να κανει την ΑΕΚ ομαδα επιθεσης.η καλυτερη αμυνα ειναι η επιθεση.Παρτε το χαμπαρι επιτελους.ΑΕΚ μονο

Activemember91 - 26/5/2019 00:47

Σωστή επιλογή της διοίκησης , μέχρι αποδείξεως του εναντίον βέβαια . Μακάρι ο άνθρωπος να έχει υπομονή επιμονή όραμα και πάνω από όλα πρωταθληματικη στόφα και να αποδειχτεί λίρα εκατό για την ΑΕΚ μας . Μένει να τον δούμε στην πράξη , να εμπνεύσει παίκτες και οπαδούς και να δούμε όμορφα πράγματα από την ομάδα μας. Καλή επιτυχία λοιπόν .

ΥΓ . Είναι ευκαιρία για την ΑΕΚ να ανοίξει η αγορά της Πορτογαλίας , έχει σπουδαία ταλέντα και... Συνέχεια ικανότατους παίκτες σε οικονομικές και προσιτές τιμές μέχρι να τους τσιμπήσουν από αλλά πρωταθλήματα .

Thana21 - 26/5/2019 00:44

Δεν έχεις άδικο Κέτσε.Ο Μανόλο όταν ήρθε για τη δεύτερη θητεία του στην ΑΕΚ,όχι μόνο τον θεωρούσα καμμένο χαρτί,αλλά περίμενα να τελειώσει η σεζόν να πάει σε άλλον προπονητή η ομάδα.Κι όμως άμεσα άρχισα να αλλάζω άποψη γιατί φαίνονταν κάποια πράγματα.Ο Χιμένεθ αποδείχθηκε ο πιο πετυχημένος προπονητής μετά το 1994.Ή το 2008.

Τα ίδια και με Πόνσε.Όταν ήρθε έβλεπα τα στατιστικά του κι έλεγα που τον βρήκε η ΑΕΚ.Κι όμως... Συνέχεια αποδείχθηκε παιχταράς.Ο Πογιέτ επίσης δεν ήταν ο πιο πετυχημένος προπονητής πριν έρθει στην ΑΕΚ.Αν ήταν δεν θα ερχόταν ποτέ στην Ελλάδα.Κι όμως στην ΑΕΚ με ένα μετριότατο ρόστερ και μέχρι να τα παρατήσει ο ίδιος είχε καλή πορεία.

Σίγουροι ότι θα πετύχει δεν μπορούμε να είμαστε γιατί στην ουσια είναι προπονητής δυο χρόνων κι έχει μια σημαντική επιτυχία και δυο αποτυχίες.Δεν έρχεται όπως ήρθε το 2001 ο Φερνάντο.Όμως το ότι δεν έχει εμπειρία μεγάλη και με τα δεδομένα που αναφέρω,δεν μπορούμε εξαρχής να γκρινιάξουμε και να πούμε που τον βρήκε ο Μελισσανίδης.Θα τον δούμε και θα κρίνουμε.Είμαι αισιόδοξος πάντως ότι μπορεί να τα καταφέρει.

Aekaras021 - 26/5/2019 00:43

Αυτό που λένε συνέχεια υπομονή σημαίνει ότι δεν πάμε για πρωταθλητισμό φέτος; Μακάρι να μην είναι έτσι αλλά δεν το τονίζουν συνέχεια τυχαία. Διαψευστε με αν είμαι λάθος

ANTO21 - 26/5/2019 00:42

Ρε Κετσε, πριν από λίγο καιρό είχες γράψει ότι αναγκαστικά θα αλλάξουμε προπονητή γιατί θα πρέπει να πάμε σε άλλο επίπεδο... σωστά? Τώρα δηλαδή τι θες να πιστέψουμε? Ότι θα πετύχουμε τον ένα λόγω στόχο με τον συγκεκριμένο...??? Σου θυμίζω επίσης ότι τα ίδια έλεγες και για Ουζουνίδη και μετά από μερικούς μήνες παρακαλούσαμε τον καλό Θεούλη να μας αδειάσει την γωνιά (και εσυ φυσικά...)

aek_apo_palia_40xil_diark - 26/5/2019 00:37

Τα ίδια λέγαμε και για το Μαρίνο. Εάν μείνουμε πάλι 8 οκτώς πόντους πίσω δυστυχώς δεν θα υπάρξει υπομονή και στήριξη. Μην παρεξηγηθώ εγώ είμαι από τη φύση μου ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ, και εάν το πάρουμε φέτος και μπούμε Αγιά Σοφιά. Τότε απλά υπομονή στους αλλόθρησκους να ΤΡΩΝΕ τις ΠΕΝΤΑΡΕΣ και ΤΙΣ ΕΞΑΡΕΣ στο κεφάλι! Μακάρι να είναι με το Καρντόσο.

Vasilis_Constructor - 26/5/2019 00:29

Στηρίζουμε τη διοίκηση. Στηρίζουμε τον Τίγρη μας. Μακάρι να δούμε άμεσα μια ωραία ΑΕΚ στο χορτάρι. Σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα πάντως μάγκες, η ΑΕΚ στην Ελλάδα είναι το Νο.1 brand name με 0 χρέη και με τρελές επενδύσεις ΧΩΡΙΣ δανεισμό. Πάμε ρε Καρντόσο και θα σε αγαπήσουμε με τον καιρό..

babis_a3 - 26/5/2019 00:28

Ήθελα να ήξερα με τι κριτήρια αποφάσισαν την πρόσληψη του νέου προπονητή.

EyeofEagle - 26/5/2019 00:28

Στο τελος Αυγουστου θα δειξει για ποιο λόγο αντικατασταθηκε ο Χιμενεθ με τον Καρντοσο... ολα τα αλλα ειναι να ΄χαμε να λεγαμε!

veroia21 - 26/5/2019 00:26

Συγγνώμη αλλά άμα ήταν να γίνουν μεταγραφές ας γινόταν και με χιμενεθ. Δεν φαντάζομαι δλδ οτι ο λουτσεσκου είναι προπονηταρα. Απλά έχει παίκτες. Οπότε αν κάναμε μεταγραφές καλές και ο χιμενεθ θα σου έδειχνε άλλο ποδόσφαιρο. Όταν σε έχει κάνει τόσες ανατροπές μόνο τυχαίο δεν είναι. Ας ελπίσουμε να μας βγει ο συγκεκριμένος.

Manos_AEK21 - 26/5/2019 00:21

Κετσε! ψυχαρα! και εγώ στηρίζω την διοίκηση Μελισσανιδη γιαυτην την επιλογή και μακάρι να πάνε όλα καλά... Καλώς να έρθει ο άνθρωπος και μακάρι να πιάσει στην ΑΕΚ μας... ***Κετσε! να σου πω την αλήθεια εγώ ξενέρωσα με την απομάκρυνση του καλού τίμιου προπονητή και όχι μόνο Μανολο Χιμένεθ....

Manos_AEK21 - 26/5/2019 00:21

Κετσε! ψυχαρα! και εγώ στηρίζω την διοίκηση Μελισσανιδη γιαυτην την επιλογή και μακάρι να πάνε όλα καλά... Καλώς να έρθει ο άνθρωπος και μακάρι να πιάσει στην ΑΕΚ μας... ***Κετσε! να σου πω την αλήθεια εγώ ξενέρωσα με την απομάκρυνση του καλού τίμιου προπονητή και όχι μόνο Μανολο Χιμένεθ....

ΕΠΟΜΕΝΟ