53 ΣΧΟΛΙΑ

Τελικά αποτελέσματα στο Δ. Νέας Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας: Πρώτος με διαφορά ο Βούρος

Στον δεύτερο γύρο πέρασε ο Βασιλόπουλος


Με καταμετρημένο το 100% των ψήφων στον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας, ο Γιάννης Βούρος ήρθε πρώτος, συγκεντρώνοντας ποσοστό 29.47%, εξασφαλίζοντας 10 έδρες. 

Στον δεύτερο γύρο θα αντιμετωπίσει τον Άρη Βασιλόπουλο που ήρθε δεύτερος, με ποσοστό 22.97% και πήρε 7 έδρες.

Ακολούθησαν Παντελής Γρετζέλιας (17.49%), Χαράλαμπος Τομπούλογλου (13.09%), Νικόλαος Σερετάκης (7.99%), Αναστάσιος Κωνσταντινίδης (5.37%) και Χρήστος Κοπελούσος (3.62%).


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
AEKVOLOS - 28/5/2019 00:37

22.97%....... O Βασιλόπουλος ΕΛΕΟΣ ρε σεις που να μην ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ την ΑΕΚ δηλαδή ποσο θα έπαιρνε...... είμαστε κι εμείς εδω στον Βολο με τον Μπεο που βγάλαμε για ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ αλλα είστε κι εσείς...............................................................................................

epitoukanapeos21 - 27/5/2019 18:20

Λένε ότι ο Βασιλόπουλος θα πάρει τονμπουλογλου στο δεύτερο γύρο. Αληθεύει;

EyeofEagle - 27/5/2019 20:47

νεοδημοκρατης να στηριξει λαε? εντύπωση μεγαλη θα μου κανει... ειναι και δηθεν ΑΕΚτζης ο Χαρης...

EyeofEagle - 27/5/2019 23:01

χαχαχαχα θεουλης... :D

epitoukanapeos21 - 27/5/2019 21:32

μόνο ως λογοπαίγνιο το είπα

eqvus - 27/5/2019 21:23

Μαλλον δεν το επιασες ... ξαναδιαβασε το -)

Constantinoupoli86 - 27/5/2019 21:07

Δεν το 'πιασες το λογοπαίγνιο!

Thana21 - 27/5/2019 18:53

Τόσο πολύ αγαπάνε την ΑΕΚ οι Φιλαδελφειώτες;Που ο Βασιλόπουλος στη Φιλαδέλφεια έχασε μόνο για 300 ψήφους και σε ποσοστό 2% λιγότερο από Βούρο.Πολιτική κατεύθυνση από την ΑΕΚ δεν υπήρχε ποτέ.Ακόμα κι αν δεν στήριζε σ' αυτές τις εκλογές τον Βούρο η ΑΕΚ,έπρεπε ο Βασιλόπουλος για όσα έκανε κατά του γηπέδου της ΑΕΚ να βγει τελευταίος στις εκλογές.Η μεγάλη πλειοψηφία στη Φιλαδέλφεια και την Χαλκηδόνα είναι ΑΕΚτζήδες.Φαίνεται αρκετοί ΑΕΚτζήδες Φιλαδελφειώτες έβαλαν την κομματική... Συνέχεια ιδεολογία τους πάνω από την ΑΕΚ.Προτίμησαν τον ΣΥΡΙΖΑ από την ΑΕΚ.

ΥΓ. Ξαναλέω εμάς δεν έβαζε ο πρόεδρος μας για δημοτικός σύμβουλος.Αν ο Βασιλόπουλος δεν έκανε όσα έκανε κατά του γηπέδου και κατέβαινε -που λέει ο λόγος- ο Μελισσανίδης για δημοτικός σύμβουλος/δήμαρχος Φιλαδέλφειας ας μην έβγαινε δεν με ενδιαφέρει.Κανένα πρόβλημα.Εδώ είναι άλλη περίπτωση όμως.Ας ψήφιζε κάθε ΑΕΚτζής όποιον να ΄ναι υποψήφιο.Τον Βασιλόπουλο όμως;

EyeofEagle - 27/5/2019 20:46

δεν διαφωνω με αυτα που γραφεις αλλα που κολλαει ο Συριζα με τον Βασιλοπουλο? ο Βασιλοπουλος ειχε την στηριξη και μονο του Λαφαζανη φετος! Καλο ειναι να μην πετάμε παπατζες για να εξυπηρετησουμε τυχον προσωπικες προτιμήσεις!

Thana21 - 27/5/2019 21:29

Σου έθιξα το κόμμα ρε μεγάλε;Ψάξε και θα δεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στήριξε και σε αυτές τις εκλογές τον Βασιλόπουλο.Τι να εξυπηρετήσω;Δεν χωνεύω κανένα κόμμα.Δεν με νοιάζει με ποιο κόμμα είναι τα ίδια θα έλεγα οποιοδήποτε κόμμα κι αν ήταν.Εδώ δεν είναι ότι κατέβηκε ο Μελισσανίδης και δεν τον ψήφισαν ΑΕΚτζήδες.Που δεν είναι και υποχρεωμένοι να το κάνουν.Όταν όμως κάποιος είναι ΑΕΚ και ΣΥΡΙΖΑ,ψηφίζοντας Βασιλόπουλο βάζοντας ως προτεραιότητα την κομματική του ιδεολογία και... Συνέχεια στηρίζοντας έναν άνθρωπο που έκανε όσα έκανε κατά της ΑΕΚ,δεν μπορώ να το καταλάβω.

EyeofEagle - 27/5/2019 23:12

κανενα κομμα δεν μου εθιξες γιατι κανενα δεν υποστηρίζω.... αλλα δεν ειμαι υπερ ωστε να διαστρεβλωνουμε τα πραγματα ειτε αφορα σύριζα, ειτε νδ ειτε οποιοδήποτε αλλο κομμα και στηριξη που δινει!

Το μονο που βρηκα ειναι οτι ο Τσιπρας στηριξε ολους τους εν ενεργεια Δημαρχους που ειχαν βγει υπο την σκεπη του το 2014 και πολυ απο αυτοι το αρνηθηκαν! Στην αρχη δέχτηκε και ο αρης αλλα οταν αρχισαν... Συνέχεια να φευγουν συμβουλοι του απο διπλα του επειδη δεν συμφωνούσαν, τοτε εκανε κωλοτουμπα και αρνήθηκε την στηριξη οπως και αρκετοι αλλοι! εντωμεταξυ και στο ιδιο γραφειο του συριζα στην Ν.Φ. υπηρχαν μελη του που δεν ηθελαν να τον στηρίξουν και ειχαν και εμφύλιο μεταξυ τους!

Thana21 - 27/5/2019 23:37

Ποια διαστρέβλωση;Βρήκα ακόμα ένα site όπου λέει ο ΣΥΡΙΖΑ καλεί τους πολίτες να ψηφίσουν συγκεκριμένους υποψηφίους σε όλη την χώρα και στη Φιλαδέλφεια λέει για Βασιλόπουλο.Γιατί δεν θες να το καταλάβεις;Ψάξε,ρώτα και θα δεις αν διαστρεβλώνω και κακολογώ τον καημένο ΣΥΡΙΖΑ.

EyeofEagle - 28/5/2019 00:26

το ιδιο λεμε, απλα δεν εχεις διαβάσει την συνέχεια!

chrislaky - 27/5/2019 20:02

.Φαίνεται αρκετοί ΑΕΚτζήδες Φιλαδελφειώτες έβαλαν την κομματική ιδεολογία τους πάνω από την ΑΕΚ.Προτίμησαν τον ΣΥΡΙΖΑ από την ΑΕΚ.

Απλά τα είπες όλα φίλε Thana21

veroia21 - 27/5/2019 15:30

Πραγματικά αν βγει ο ακατανομαστος θα αποθρασυνθει τελείως. Θα νομίζει ότι έχει και την στήριξη του κόσμου. Μην γίνει το λάθος και βγει. Μακάρι να είναι έστω και για 10 ψήφους πάνω ο βουρος.

htheod - 27/5/2019 20:21

Αδερφέ εννοείται οτι δεν πρέπει να βγεί ο Βασιλόπουλος αλλά ακόμα και αν βγει το πολύ πολύ να κόψει την κορδέλα στην Αγιά Σοφιά. Το γήπεδο ΔΕΝ σταματάει και ο Μελισσανίδης θα τον ταράξει στην νομιμότητα.

bill_mia_zoi_aek - 27/5/2019 19:52

Ήμουν από αυτούς που δικαιολογούσαν τον κόσμο της ΝΦ που εξέλεξε τον ΑΒ το 2014 για μια σειρά από λόγους. Πρώτον υποστηρίχθηκε από ένα κόμμα που τότε είχε τεράστιο ρεύμα και όπου κατέβαινε κέρδιζε. Δεύτερον γιατί το αποτέλεσμα (παρόλα αυτά) ήταν απόλυτα οριακό. Ο ΑΒ απείχε από τον τρίτον ακριβώς 104 ψήφους! Τρίτον και σημαντικότερο γιατί το 2014 ο ΑΒ ήταν εντελώς άγνωστος στον κόσμο και για το θέμα του γηπέδου είπε ξεκάθαρα ψέματα.... Συνέχεια

Μετά το χθεσινό όμως, οι δικαιολογίες για την ΝΦ και τους κατοίκους της τελείωσαν! Σε μια εκλογική αναμέτρηση όπου σε όλη την Ελλάδα οι υποψήφιοι του κυβερνώντος κόμματος μαυρίζονται με (συχνά) εντυπωσιακό τρόπο ο ΑΒ όχι μόνο διατήρησε την δύναμή του αλλά την αύξησε κιόλας! Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. 3354 Ψήφοι το 2014, 4093 το 2019!!! 22% περισσότεροι ψήφοι δηλαδή! Όταν κατά γενική ομολογία ο συγκεκριμένος δεν έχει να επιδείξει έργο, παρά μόνο την κάθετη και στείρα αντιπαράθεση για το θέμα του γηπέδου. Με απλά ελληνικά (όσο και να μη μας αρέσει), ο κόσμος της ΝΦ τον επιβράβευσε για την στάση του αυτή και έτσι, σε μια πολύ δύσκολη βραδιά για το κόμμα του, αυτός τα πήγε πολύ καλύτερα από την πρώτη φορά. Το τι έκανε ο αντίπαλός του και το τι θα γίνει στην δεύτερη Κυριακή (όλοι ευχόμαστε το ίδιο) δεν έχει σημασία για την κουβέντα αυτή. Τα συμπεράσματα βγήκαν χθες.


Αν λοιπόν αγαπητοί κάτοικοι της ΝΦ δεν μας θέλετε εσείς μία, εμείς δεν θα σας θέλουμε δέκα. Το γήπεδο ΔΕΝ μπορείτε να το διώξετε πια, πάρτε το χαμπάρι. Γιατί στο φινάλε το βρήκατε εκεί, δεν σας βρήκε. Σε ένα - δύο χρόνια λοιπόν, θα ερχόμαστε εκεί να βλέπουμε την ομάδα μας, αλλά το € μας δεν θα το δείτε ούτε για εμφιαλωμένο νεράκι. Για κάποιους δηλωμένους ΑΕΚτζήδες επαγγελματίες, οι εξαιρέσεις είναι συζητήσιμες αλλά ο γενικός κανόνας είναι αυτός. Ο κόσμος της ΑΕΚ έχει τραβήξει πολλά και να είστε σίγουροι πως ΔΕΝ ξεχνάει.


Και εις άλλα με υγεία...

theodore1975 - 27/5/2019 16:22

Και εγώ έκανα μεταδημοτευση από Γαλάτσι που ήταν κάποτε το πατρικό μου αλλά είμαι Φιλαδελφειωτης από το 2003. Απλά σε αυτές τις εκλογές είχα τάξει στον εαυτό μου ότι θα ψηφίσω Φιλαδέλφεια όπως και έγινε μόνο και μόνο για την ΑΕΚαρα μας. Ελπίζω όλοι οι " υγιείς" φιλαδελφειωτες να ψηφίσουν με γνώμονα το καλό της ΑΕΚ και του Δήμου

G339 - 27/5/2019 16:17

Η νομοθεσία έχει αλλάξει. Στον β γύρο ο νικητής είναι ο δήμαρχος, αλλά οι σύμβουλοι δεν αλλάζουν, ότι βγήκε στον α γύρο. Δηλαδή ο Βούρος έχει 10 από τους συνολικά 33. Χρειάζεται δηλαδή άλλους 7 για να αποφασίζει. Ο Γρετζελιάς έβγαλε 6 και ο Τομπούρογλου 4, ο Σερετάκης 3, ο Κωσταντινίδης 2 και 1 ο Κοπελούσος. Πάντως τα ποσοστά του Βασιλόπουλου δείχνουν ότι η ΑΕΚ δεν σημαίνει πολλά για τουλάχιστον αυτό το 23% στην ΝΦ. Τεσπά ο δήμος θα ελεγχθεί με τον ένα ή άλλο τρόπο. Στην περιφέρεια θα... Συνέχεια δούμε αν θα προκύψει κάτι αρνητικό από την εκλογή Πατούλη στον β γύρο (εξαιρετικά δύσκολο να κάνει την έκπληξη η Δούρου) και βέβαια σύντομα θα αλλάξει και η κυβέρνηση. Το έργο της υπογειοποίησης το πήρε μια εταιρεία του Σ. Κόκκαλη, ο γιος του οποίου κατέβηκε στην Ευρωεκλογές με τον Σύριζα, ας ελπίσουμε να μην προκύψει κάτι αρνητικό και από εκεί. Πάντως ο Τίγρης στο παρελθόν είχε στενές σχέσεις και με την ΝΔ, αυτός ήταν και ο λόγος που ο Μαρινάκης είχε στραφεί στον Συριζα, κατηγορώντας τον Σαμαρά ότι τάχα έδωσε τον ΟΠΑΠ στον Τίγρη. Προσωπικά δεν ανησυχώ ιδιαίτερα.

georgepetrovas - 27/5/2019 11:29

Συγχαρητήρια στον Γιάννη τον Βούρο.

Έκανα μεταδημότευση μόνο και μόνο για να βοηθήσω να μην βγεί ο ακατανόμαστος.

Τον δήμο πλέον δεν τον χάνουμε αλλά το 22.97% είναι ντροπή για την Νέα Φιλαδέλφεια.

Εύχομαι αγαστή συνεργασία του νέου δήμαρχου με το σύμβολο της πόλης μας και στολίδι αυτής την ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ,καθώς επίσης να αντιληφθούν όλοι ότι με αφορμή την Α.Ε.Κ η... Συνέχεια Νέα Φιλαδέλφεια μπορεί να γινει ένα κέντρο αθλητισμού ,τέχνης και πολιτισμού,

Τέλος ελπίζω έστω και σε βάθος χρόνου τα περισσότερα τμήματα της Α.Ε.Κ να στεγαστούν σε χώρους του δήμου που εύκολα ή δύσκολα μπορούν να έρθουν στην κυριότητα της Α.Ε.Κ και οχι να βρίσκονται ανα τον νομό ή την "επικράτεια" στου διαόλου την μάνα το ένα απο το άλλο.

ΥΣΤ.

Η Νέα Φιλαδέλφεια θα ξαναγίνει ΑΕΚούπολη είτε γουστάρουν οι "νέοι" Νεοφιλαδελφειότες είτε όχι.

Και για όποιον στεναχωριέται ευκαιρία να μετακομίσει εκεί που θα βλέπει θάλασσα.

george2121 - 27/5/2019 16:11

georgepetrovas Ένας άνθρωπος με διαδρομή στο χώρο του πολιτισμού και της τέχνης, πάνω απ όλα ένας γνήσιος ΑΕΚτζης. Στις επόμενες εκλογές κι εσύ στο συνδυασμό, προωθώντας τις εξαιρετικές ιδέες σου για την περιοχή και την ΑΕΚαρα μας!!!

chrislaky - 27/5/2019 13:15

Φίλε μου georgepetrovas όταν είναι ΑΕΚ κάποιος και λογικά σκεπτόμενος γράφει ότι έγραψες και εσύ πιο πάνω. Τώρα όσοι ψηφίζουν αρούλη είναι αντι ΑΕΚ όσο δεν παίρνει γιατί το γήπεδο θα βοηθήσει την ΑΕΚΑΡΑ μας μεν αλλά άλλο τόσο και περισσότερο θα βοηθήσει και τον δήμο,και στην τελική την ΑΕΚ την βρήκανε εδώ και όπως είπες πολύ ωραία, όποιος στεναχωριέται ευκαιρία να μετακομίσει εκεί που θα βλέπει θάλασσα .

stefaekara - 27/5/2019 12:06

Και ο Γρετζελιάς και ο Τομπούλογλου ηταν υπερ του γηπέδου .

sentinel_21 - 27/5/2019 15:51

Αυτοι εχουν αλλα σοβαρα θεματα που δεν σε πειθουν οτι θα ακολουθησουν Βουρο στον β γυρο οτι και να δηλωσουν επισημα... Τα του δευτερου μπορεις να τα γκουγλαρεις...Για τον πρωτο οσοι απο μας ειναι απο την μεριοχη ξερουν...Ριξτε μια ματια στις ψηφους που πηρε στην Χαλκηδονα γιατι λενε παρα πολλα για το παιχνιδι που εκανε με τους σεισμυς και το πολεοδομικο σχεδιο της Ν.Φιλαδελφειας που ΔΕΝ επεκτεινε στην Ν. Χαλκηδωνα και ουσιαστικα την παρεδωσε ανεξελεγτα σε εργολαβους ενω παραλληλα... Συνέχεια αποκτησε ουκ ολιγες μονοκατοικιες στην Φιλαδελφεια... Δυστυχως περισσοτερη εμπιστοσυνη εχω στον Τομπουλογλου παρα στον Γρετζελια...Μακαρι να διαψευστω

akis_ - 27/5/2019 13:44

Και την προηγούμενη φορά δεύτερος είχε βγει στο πρώτο γύρο και τελικά εκλέχτηκε.

EyeofEagle - 27/5/2019 15:46

τοτε φιλε μου ειχε για αντίπαλο τον γνωστό νδ Τομπουλογλου με το σκανδαλο...

zlatan21 - 27/5/2019 13:49

Ο ακατανομαστος αυξησε τις δυναμεις του! Τη προηγουμενη φορ στον πρωτο γυρω ειχε παρει κατι λιγωτερο απο 19%... τωρα πηρε 23%...

Οχι εφησυχασμος...

EyeofEagle - 27/5/2019 15:35

δεν ειναι αυτο... στις προηγουμενες εκλογες οι ψηφοι ηταν πολυ μοιρασμενοι... πχ ο 7ος ειχε παρει 1624 ψηφους ενω φετος ο 7ος πηρε 645... το ιδιο και ο 6ος που τοτε ειχε παρει 1639 ενω φετος ο 6ος πηρε 957...

και φετος ψηφισαν μολις 450 περιπου παραπανω πολιτες στην Ν.Φ. οποτε δεν δικαιολογεί την διαφορά αυτή!... Συνέχεια
Πιστευω παντως οτι ο Βουρος με στήριξη Τομπουλο και Γρεντζελια θα βγει ανετα την αλλη Κυριακη!

EyeofEagle - 27/5/2019 15:40

συγνώμη διόρθωση... το 2014 ψηφισαν 450 περιπου παραπανω πολιτες απο οτι φετος...

BYZANTIN - 27/5/2019 15:30

Έτσι Γιάννη γδάρτον τον ... στείλτον στο Μώραλη ... Και το Χοντρό για μασάζ ... αχαχαχαχαψ

GGAEK - 27/5/2019 14:02

Είναι Απλά ΝΤΡΟΠΉ για τον δήμο να δίνει πάνω από 3% στο σίχαμα. ΝΤΡΟΠΉ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ. Θα έλεγα πολλά, αλλά θέλω να περάσει το σχόλιο....

TEX21 - 27/5/2019 13:46

Η παρουσία του ακατανόμαστου στο 2ο γύρο, δείχνει άλλη μια φορά πως δεν αξιολογούμε σωστά τους αντιπάλους μας... Ελπίζω μόνο να κερδίσει ο Βούρος, αλλιώς άλλη μια λαθεμένη επιλογή ...

zlatan21 - 27/5/2019 12:47

Δεν ειναι διαφορα που εξασφαλιζει νικη στο δευτερο γυρο... και αν παει το πραγμα στο εμεις κι εσεις, οι εσεις ειναι περισσοτεροι... ο λογος πρεπει να ειναι ενοτικος στο δευτερο γυρο, και να αναδειξει το πλανο αναπτυξης

Constantinoupoli86 - 27/5/2019 13:28

Έχει χάσει από τη Δεκελείας ο ΑΒ. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω προς τι τόση αγωνία! Το να περιμένεις να κερδίσει τις εκλογές ο ΑΒ είναι σαν να περιμένεις να χάσει η ΑΕΚ από την δόξα κρανούλας, δηλαδή πρέπει η ΑΕΚ να κάνει τεράστια προσπάθεια για να χάσει. Δεξαμενή άλλων ψηφοφόρων δεν έχει ο ΑΒ, οι ΚΚΕδες ως γνωστόν δεν στηρίζουν άλλα κόμματα στο β' γύρο, ο Βούρος θα πάρει και τα ποσοστά των υπολοίπων συνδυασμών και θα κερδίσει πολύ άνετα.

ariaek - 27/5/2019 15:08

Μακάρι να έχεις δίκιο φίλε !!! Γιατί αυτό που ακούγεται από Φιλαδέλφεια είναι πολύ μπερδεμένο!!!

zlatan21 - 27/5/2019 13:48

Η αγωνια ειναι οτι το 2014 ειχε παρει στον πρωτο γυρο 19% και τωρα πηρε 23%

johnsot - 27/5/2019 12:18

Το έχω ξαναγράψει ότι ο Δήμος αυτός είναι πολύ μικρός για να χωρέσει το μέγεθος της ΑΕΚ. Καλώς έγινε εκεί το γήπεδο εκεί αφού υπήρχε το οικόπεδο αλλά φαίνεται ότι ένα μεγάλο μέρος των πολιτών της δεν την αγκαλιαζουν

eqvus - 27/5/2019 11:50

Σημασία έχει πόσοι από τους σύμβουλους που εκλέγονται είναι θετικοί προς το γήπεδο.

Θέλουμε άρθρο που να μας κατατοπίζει για τις προθέσεις των υπολοίπων;

Jpandan21 - 27/5/2019 11:05

Φιλαδελφειωτες το νου σας μετα το γηπεδο ουτε σουβλακι δεν θα τρωμε εκει.

chrislaky - 27/5/2019 10:39

Όσοι ψηφίσαν Βούρο κάντε μου like και όσοι δεν τον ψήφισαν dislike ,τα αποτελέσματα θα σοκάρουν

Constantinoupoli86 - 27/5/2019 11:02

Εγώ φίλε μου δεν τον ψήφισα γιατί ψηφίζω σε άλλη περιοχή. Οπότε πρέπει να σου κάνω dislike!

chrislaky - 27/5/2019 11:24

Και εγώ φίλε μου πρέπει να σου πω ότι μιλάμε για το δήμο Φιλαδέλφειας--Χαλκηδόνας γιατί από ότι φάνηκε σου ήταν αρκετά δύσκολο να το καταλάβεις

teo72 - 27/5/2019 11:00

Δεν μπορεί ο οργανισμός ΑΕΚ να αφήσει στην τύχη τον βγυρο.... Στο φουλ οι διεργασίες με όλους κ όλα!

Constantinoupoli86 - 27/5/2019 10:56

Ο ΑΒ όση ζημιά μπορούσε να κάνει στην ΑΕΚ την έκανε. Σημασία είχε να μην είχε ψηφιστεί το 2014, αλλά στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα. Ούτως ει άλλως δεν πρόκειται να βγει γιατί αυτό είναι το peak των δυνάμεών του. Ό,τι μπόρεσε να μαζέψει από "αγανακτισμένους" και "φιλήσυχους" πολίτες που δεν θέλουν γήπεδα και φασαρίες μαζί με διάφορους γαυροβάζελους της περιοχής, το μάζεψε. Αν ξαναεκλεγεί δήμαρχος (πράγμα που φυσικά απεύχομαι όπως και κάθε πραγματικός ΑΕΚτζής) κάθε Κυριακή που θα... Συνέχεια παίζει η ΑΕΚ στα Φιλαδέλφεια αυτός δεν θα ξέρει που να πάει να κρυφτεί. 5 χρόνια με τους ΑΕΚτζήδες συνέχεια εκεί θα είναι το χειρότερο μαρτύριο γι' αυτόν. Εναντίον της υπογειοποίησης δεν μπορεί πλέον να κάνει κάτι, άρα θα κάθεται και θα βιώνει τον εξεφτελισμό του.

aekcy01 - 27/5/2019 10:34

Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το άρθρο του 365, αλλά πριν 5 χρόνια όταν το γήπεδο είχε αρχίσει να βάλλεται ανοικτά από τον ΑΒ, μερικοί 'αεκτζήδες' μετά την νίκη του ΑΒ του έδιναν συγχαρητήρια εδω μέσα!


Φαίνεται μυαλό δεν έβαλαν και ξαναψήφισαν τον απίθανο.

giler75 - 27/5/2019 10:30

Κανονίστε Φιλαδελφιώτες να έχουμε κανένα απρόοπτο..

dimpa21 - 27/5/2019 10:18

Δεν ξέρω ρε αδέρφια, αλλά τον φοβάμαι το δεύτερο γύρο μη γίνει καμιά στραβή. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να κερδίσει ο Βούρος.

aek_100% - 27/5/2019 10:18

Καλό αφανισμό στον πολέμαρχο του γηπέδου μας και καλή επιτυχία στον δικό μας Γιάννη....μόνο ΑΕΚ

Baval_21 - 27/5/2019 10:13

Το ξαναλεω για ολα τα αδερφια που ψηφιζουν Ν.Φιλαδελφεια-Χαλκηδονα. Παρτε οποιον εχετε και ψηφιστε στις επαναληπτικες. Μην αφησετε κανεναν να μην παει να ψηφισει, πρεπει να κυνηγησουμε την ψηφο με το τουφεκι.

ΥΓ Δεν ψηφιζω Ν.Φιλαδελφεια ουτε εχω καποιον γνωστο σε καποια παραταξη, το μονο μου συμφερον ειναι η ΑΕΚαρα, το λεω μην νομιζετε οτι ειμαι κανενας ψηφοθηρας. Εξ αλλου μεχρι χθες δεν ειχα αναφερθει... Συνέχεια στις εκλογες (η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα οτι θα βγει 2ος ο ακατανομαστος) και δεν ειχα παρει θεση υπερ καποιου. Η θεση μου ειναι εναντιον του ακαματη ψευτοεπεναστατη.

vangelisaek - 27/5/2019 10:10

την αλλη κυριακη δημαρχος!!!!!!!!!!!!forza aekara!!!!!!

nek_aek40 - 27/5/2019 10:06

Περιμένω ένα αναλυτικό ρεπορτάζ από το ΑΕΚ 365για του από κάτω υποψηφίους και τι στάση θα κρατήσουν την ερχόμενη Κυριακή!!! Είναι βασικό να ξέρουμε και τι μπορούμε να περιμένουμε!!

alexmorak - 27/5/2019 09:23

Τώρα είναι που θέλει συσπείρωση. Θυμάμαι και προ 5ετίας είχε βγει πρώτος ο ΑΒ και λέγαμε στον δεύτερο γύρο θα τον φάει Λύσανδρος. Αλλά δεν... Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή. Όχι βέβαια ότι το γήπεδο μπορεί να σταματηθεί αλλά λυπάμαι τους κατοίκους της ΝΦ-ΝΧ να έχουν τέτοιον δήμαρχο που τους έκανε σκουπιδότοπο.

Vasilis.A E K. HAIDARI - 27/5/2019 08:44

Κυριε Βουρο,σας ευχομαι '' ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ '' την επομενη κυριακη,με την ελπιδα οτι οι δημοτες θα αξιολογησουν την ενωτικη σας σταση,και θα θεσουν στο περιθωριο ανθρωπακια με μηδενικο εργο και καταστροφικη πολιτικη για το μελλον ενος δημου,που παραδοσιακα ειναι ταυτισμενος με την προσφυγια και την αγαπημενη μας ομαδας............................Α Ε Κ Α Ρ Α.........ΤΕΛΟΣ......

ΕΠΟΜΕΝΟ