148 ΣΧΟΛΙΑ

Πάει για τριπλό μπαμ με Φάμπιο Μαρτίνς η ΑΕΚ!

Τον 26χρονο ακραίο μεσοεπιθετικό της Μπράγκα θέλει να φέρει μαζί με Ζεράλδες και Κροβίνοβιτς η Ενωση - Σε πλήρη εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις και για τους τρεις     


Ο Φάμπιο Μαρτίνς της Μπράγκα είναι ο τρίτος παίκτης από την Πορτογαλία που μετά απο εισήγηση του Μιγκέλ Καρντόσο προσπαθεί να αποκτήσει η ΑΕΚ. Για πρώτη φορα τα τελευταία χρόνια υπάρχουν τόσο ξεκάθαροι στόχοι σε αυτό το χρονικό σημείο της μεταγραφικής περιόδου με την ΑΕΚ να έχει ήδη αποκτήσει τον Παουλίνιο για το δεξί άκρο της άμυνας και να έχει προχωρήσει τις επαφές για την απόκτηση άλλων τριών παικτών που ήταν και οι τρεις στην κορυφή της λίστας του προπονητή της. Ο Ζεράλδες της Σπόρτινγκ, ο Κροβίνοβιτς της Μπενφίκα και ο Φάμπιο Μαρτίνς της Μπράγκα είναι οι τρεις παίκτες για τους οποίους η ΑΕΚ μιλάει με τις ομάδες τους ενώ παράλληλα και οι τρεις έχουν μιλήσει με τον Καρντόσο που τους έχει εξηγήσει τον ρόλο τους στα πλάνα του και οι παίκτες έχουν δώσει πράσινο φως στους μάνατζερ τους για να κλείσουν στην ΑΕΚ. 

Ο Φάμπιο Μαρτίνς που έχει γεννηθεί στις 24 Ιουλίου του 1993 και έχει ύψος 1.78 είναι ο ακραίος μεσοεπιθετικός που θέλει ο Μαρτίνς για την αριστερή πλευρά. Μπορεί να παίξει αριστερά στο 4-2-3-1 αλλά και στο 4-3-3 καθώς και αριστερό χαφ στο 4-4-2. Παρότι έχει καλό του πόδι το δεξί ο 26χρονος παίζει σχεδόν πάντα από τα αριστερά. Ανήκει στην Μπράγκα από το 2015 αλλά τα τα τελευταία δύο χρόνια είναι παίκτης του βασικού ροτέισον μετά την επιστροφή του από την Τσάβες όπου είχε πάει δανεικός το καλοκαιρι του 2016 και έκανε πολύ καλή σεζόν με 36 συμμετοχές, 8 γκολ και 3 ασίστ. Τη σεζόν που τελείωσε είχε 16 συμμετοχές ενώ την περίοδο 2017-2018 είχε πάρει την φανέλα… σπίτι με 40 συμμετοχές σε πρωτάθλημα, κύπελλο και Ευρώπη με την Πορτογαλική ομάδα με απολογισμό 7 γκολ και 5 ασίστ. 

Ο Μαρτίνς είναι πιο καθαρόαιμος ακραίος από τον Ζεράλδες που επίσης προορίζεται για μία από τις τρεις μεσοεπιθετικές θέσεις, πίσω από τον φορ, στο πλάνο του Καρντόσο. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με ικανότητα στο ένας με έναν λόγω της πολύ καλής ντρίμπλας που έχει αλλά και στο συνδυαστικό ποδόσφαιρο αφού έχει πολύ καλή πάσα αλλά και σέντρα ακριβείας. Είναι ο παίκτης που ξεκινάει τις προσπάθειες από τα άκρα αλλά μπαίνει προς τα μέσα για να εκτελέσει, να δημιουργήσει ή να συνδυαστεί σε μικρό χώρο με συμπαίκτη του. Η άλλη θέση που μπορεί να παίξει είναι στο δεξί άκρο της επίθεσης. Μαζί με τον Κροβάνοβιτς και τον Ζεράλδες είναι οι τρεις παίκτες κλειδιά για την ανάπτυξη της ομάδας όπως την έχει στο μυαλό του ο Καρντόσο και πιστεύει πως αν αποκτηθούν θα φτιάξουν μαζί με τους ήδη υπάρχοντες παίκτες της ΑΕΚ μια εξαιρετική σε δημιουργία και εκτέλεση μεσοεπιθετική γραμμή. Οι διαπργματεύσεις είναι σε φουλ εξέλιξη και για τους τρεις παίκτες και δεν αποκλείεται όλα να έχουν τελειώσει πριν το τέλος της εβδομάδας.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
R21_AEK - 11/6/2019 23:30

Οσοι λετε για Ελληνες ποδοσφαιριστες μαλλον κανετε πλακα ποιοι Ελληνες ποδοσφαιριστες δεν υπαρχουν ολοι τους μετριοτητες δεν ειναι τυχαιο οτι ο Παοκ εχει μονο ξενους στην 11αδα και ο μονος Ελληνας ειναι ο Πασχαλακης αντε και ο Πελκας που και αυτος δεν ειναι παντα βασικος ας το παρουμε χαμπαρι Ελληνες ποδοσφαιριστες δεν υπαρχουν δεν γινεται να στηριχτει η ΑΕΚ σ αυτους δεν ειμαστε δεκατια 90 και αρχες 00 που οντως τοτε υπηρχαν καλοι Ελληνες ποδοσφαιριστες τωρα ομως πια δεν... Συνέχεια υπαρχουν 2-3 να βρεις και αν παρτε παραδειγμα τον Γαλανουλο 3χρονια στην ομαδα και ακομα να μαθει να κανει κοντρολ το παλικαρι και να δινει σωστη πασα τι να λεμε.Η Ελλαδα τα τελευταια χρονια μονο αμυντικους βγαζει απο την μεση και μπροστα ΟΛΟΙ τους ειναι μετριοτατοι εως ανυπαρκτοι για τα Ευρωπαικα δεδομενα.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 12/6/2019 01:46

Brutal Truth.....

R21_AEK - 11/6/2019 23:33

Γαλανοπουλο.

FughwaltZ ( Πόλη...) - 12/6/2019 00:20

Καρντοσο τυλιξε τους και τους 3 σε λαδοκολλα και φερτους . Και μονο που βλεπεις να κανουν καθετες φτανει . Αφηστε μαγκες τα αλλα χαρακτηριστικα . Περυσι εβγαινε μια καθετη και φωναζαμε απο θαυμασμο λες και ειδαμε την ντριμπλα του αιωνα .

delibasicdaddy21 - 11/6/2019 17:21

αν κρατήσουμε Μπογέ, γίνουν αυτές οι 3 προσθήκες (αν και θεωρώ πως του Κροβίνοβιτς προϋποθέτει πώληση Μάνταλου) και πάρουμε και έναν ικανό φορ περιοχής μαζί με έναν έμπιστο σέντερ μπακ, η ομάδα έχει όλα τα φόντα να επιστρέψει στις επιτυχίες! Ελπίζω πως ο νέος προπονητής μας έχει νοοτροπία νικητή, και όχι λούζερ σαν τον γκαντεμοβάζελο που φορτωθήκαμε πέρσι...

ilias87 - 11/6/2019 22:24

Γιατί να δώσουμε 6 εκ η 5 για μπογε και να μη δώσουμε 2 να πάρουμε πετερσον που είναι και παιχταράς?Δεν λέω καλός και ο μπογε αλλά για 6 εκ με τπτ!

Κωνσταντίνος®21 - 12/6/2019 00:08

@ilias87


Τον Πέτερσον, τον κοστολογεί η Χέρακλες, με 4.000.000€.

YellowTank - 11/6/2019 21:23

Νομίζω ότι ο Μπογιε θέλει να πάει σ ένα καλύτερο πρωτάθλημα, δεν θέλει να συνεχίσει Ελλάδα

Κωνσταντίνος®21 - 11/6/2019 18:30

@delibasicdaddy21


Φίλε μου, αν και μεγάλος φαν του Μπογέ, δεν χωράει στο ρόστερ. Εξτρέμ, χαραμίζεται ο άνθρωπος, οπότε δεν ξέρω που αλλού μπορεί να παίξει.

Mitsakos11 - 11/6/2019 17:41

Ο Μπογέ κατά η γνώμη μου δύσκολα θα μείνει

dinmak123 - 11/6/2019 21:31

Τι έγινε ρε παιδιά μόνο Πορτογαλία υπάρχει από μεταγραφές??

MANUEL_D0MINGUEZ - 11/6/2019 17:31

Έχουμε και λέμε: Λόπεζ, Σιμόες, Παουλίνιο, Μαρτίνς, Ζεράλδες....

MONO_AEK_ - 11/6/2019 21:30

Ωραία θα δέσει γρήγορα η ομάδα.

Vasilis1924 - 11/6/2019 17:40

5 Παίκτες από τους 25 της ομάδας θα είναι Πορτογάλοι.Και?Οι οπαδοί της Γουλβς δεν έχουν θέμα που βγήκαν Ευρώπη με τη μισή τους ομάδα να ειναι Πορτογάλοι πάντως...

aekovios58 - 11/6/2019 09:52

Καλημέρα, φίλοι μου. Αντί τριών μόνο πολύ καλών παικτών , έχω την εντύπωση ότι φορτωνόμαστε πλειάδα μετρίων. Έτσι δεν κτίζεται η ομάδα που θέλουμε. Μαυρίστε με όσο θέλετε. Ευθύνη έχει και ο Προπονητής που δεν έχει καταλάβει πού ήρθε. Έρρωσθε...

biker - 11/6/2019 19:33

Εωλο, ανυπόστατο και αιολο, το σχόλιο σου φίλτατε.

PanosAEK21original - 11/6/2019 16:20

Δηλαδή εσύ είδες τον Μαρτίνς και αυτός είπες ότι είναι ένας ΜΕΤΡΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ.Ορισμενοι εδώ μέσα σπάτε νεύρα με την αχαριστία και την γκρίνια σας τι θες ρε φίλε δηλαδη να σου φέρουμε αν είναι δυνατόν πια

Kitrinomayros21 - 11/6/2019 16:56

ρε φιλαρακι δυστηχως δεν υπαρχει ελεγχος για το ΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ εδω...συνεπως γραφουν και οπαδοι των αντιπαλων ομαδων.αρα θα πεταξουν λασπη , θα κραξουν παικτες μπας κ δε γινουν οι μεταγραφες επηρεαζοντας τον κοσμο κλπ κλπ...πρεπει να προσεχουμε και να αναγνωριζουμε αν το γραφει ΑΕΚΤΖΗΣ η αλλοθρησκος

bicipite21 - 11/6/2019 17:56

Λέτε πολλοί ότι θα έχουμε πολλούς ξένους παίκτες και δεν υπάρχουν Έλληνες; Που να βρεθούν ρε παιδιά; ΚΑΙ για αυτό όμως φροντίζει ο Μελισσανίδης. Θα δούμε όλοι τι θα γίνει στα Σπάτα σε λίγα χρόνια.

opiosasglentaineaek - 11/6/2019 17:55

Kαλησπέρα,

Το θετικό είναι ότι οι μεταγραφές δείχνουν να κινούνται γρήγορα,άρα η ομάδα θα είναι μαζεμένη στην προετοιμασία στο μεγαλύτερο ποσοστό.Για τους παίχτες αυτούς + Παουλίνιο δεν έχω καμία ιδέα,εμπιστεύομαι τον Καρντόσο αφού όλες δείχνουν δικές του επιλογές.Νομίζω ότι το πάει για 4-3-3 ο Πορτογάλος,με Λιβάγια φορ.Ο Μάρτινς δείχνει καλός από τα βίντεο,αλλά δεν μπορούν να βγουν ασφαλή... Συνέχεια συμπεράσματα.Ο Ζεράλδες συνεργάστηκε καλά με τον Καρντόσο.Ο Κροβίνοβιτς είναι παίχτης ποιότητας,αλλά παίζει ρόλο και σε τι κατάσταση βρίσκεται.Ελπίζω να μάθαμε από την υπόθεση Πόνσε,και να μη δανειζόμαστε παίχτες και μετά να τρίβουν τα χέρια οι ομάδες τους.Αν κλείσουν αυτοί,για μένα θέλουμε 2 σέντερ μπακ,δεξί χαφ και φορ.Στα σέντερ μπακ είμαστε με Οικονόμου που είναι μέτριος,Τσίγκρι που είναι γυάλινος και Σβάρνα που δεν έχει δείξει και τίποτα.Ο Βράνιες ρε παιδιά ήταν εγγύηση και έρχεται τζάμπα,έχουμε χρόνια να δούμε τόσο καλό στόπερ,είναι αμαρτία να μη γίνει κίνηση.Αυτά από μένα !!!

canismajorisak - 11/6/2019 16:33

Φίλοι συνΑΕΚτζήδες. Σημειώστε αυτό που γράφω βάσει βεβαίως των βίντεο που είδα για τους τρείς αυτούς παίκτες. Αν αποκτηθούν τελικά, η ΑΕΚ αλλάζει επίπεδο επιθετικά και του χρόνου θα υπάρχουν εκπλήξεις στο πρωτάθλημα για αυτούς που υπολογίζουν την ΑΕΚ τρίτη, μακράν του Νότιου γαύρου και του Βόρειου γαύρου.

Vranjes_4 - 11/6/2019 15:53

Ο Ουαρντα της Πορτογαλίας

lucas_boye - 11/6/2019 16:31

χαχαχαχα ουτε τα προσχηματα δε κρατατε ρε ζμπαοκια ....αντε γραφτε σε κανα sdna που το διαβαζετε μονο εσεις μεταξυ σας που μπαινετε εδω και με το νουμερο 4... και το Μαρτινς θα φερουμε και Ζεραλδες και μετα να μπαινετε παλι εδω να μας γραφετε οτι ειναι αμπαλοι και στο πρωταθλημα να σας πετανε τριμπαλο

Vranjes_4 - 11/6/2019 17:10

Τα χαρακτηριστικά του μοιάζουν πολύ με αυτά του Ουαρντα. Και εσύ που μιλάς πάτησες γήπεδο; Εγώ πήγα 25 φορές να δω την ΑΕΚ φέτος. Και εσύ ξυνοσουν. Μίλα καλύτερα

lucas_boye - 11/6/2019 17:17

xaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxa αχ ποναει η κοιλια μου απο τα γελια.... ποιος ΓΥΦΤΟουαρντα αχ τι αλλο θ ακουσω...τι συγκρινουν.... στην 4 ειπαμε εχουμε το διαρκειας?

Vranjes_4 - 11/6/2019 17:25

Κοροϊδεύε εσύ εγώ θα πάρω το διάρκειας μου και θα ψάχνω. Αεκτζης του πληκτρολογίου.

Spanovagelodimitris - 11/6/2019 17:39

Εγώ λέω το nickname να το κάνω spanovagelodimitris 7 για να περνάω πιο άνετα για ΑΕΚτζης.

QiH_21 - 11/6/2019 16:15

Μακαρι παιδιά με αυτους τους τρεις ανεβαινουμε πιστευω αρκετα επιπεδο!

Konstantinos_AEK21 - 11/6/2019 15:03

Υπαρχουν και αλλες χωρες για αγορες οχι επειδη πηραμε πορτογαλο προπονητη θα παιρνουμε μονο απο εκει... και παρτε και κανεναν ελληνα δεν ειναξ αναγκη να παιζει ιδη εδω μπορει να ειναι απο το εξωτερικο πχ κανα σαμαρη δανεικο αμα θελετε απο πορτογαλια ή κανα Κονε μια χαρα ηταν το παλικαρι

lucas_boye - 11/6/2019 15:21

μας τα πρηξατε με τους ελληνες πια .κλειστε το πια ορισμενοι....ΕΛΕΟΣ αφηστε τον ανθρωπο να κανει την ομαδα οπως νομιζει αυτος. ΕΛΕΟΣ γεμισαμε προπονητες του πληκτρολογιου....

Konstantinos_AEK21 - 11/6/2019 15:57

Θα τον στηριζω για ολες τις αποφασεις του μεχρι την τελαθυτεα στιγμη απλος λεω οτι δεν ειναι κακο να παρουμε παιχτες τις χωρας και να καταντησουμε Μπαοκ που εχει 2 ελληνες βασικους ή ολυμπιακος που μεχρι πριν λιγα χρονια οταν ηταν στην ρομα μανωλας χολεβας και τοροσιδης ειχε λιγπτερους ελληνες στην ενδεκαδα του απο την Ρομα στην Ιταλια

Artkate762 - 11/6/2019 15:39

Ο Καρντόσο είναι Πορτογάλος. Αυτός αποφασίζει ποιοι θα έρθουν. Ήταν στο πορτογαλικό πρωτάθλημα. Άρα, σημαίνει πως ξέρει κάτι παραπάνω από εμένα κι εσένα για τους παίκτες που φέρνει. Εσύ προτιμούσες να πέρναμε τη μισή Λας Πάλμας δηλαδή;

Konstantinos_AEK21 - 11/6/2019 15:54

Οχι και βεβαια δεν προτιμω την μιση λας παλμας απλος κεω να παρει αυτους τους 4 απο πορτογαλια(παουλινιο,ζεραλδες,κροβινοβιτς και Μαρτινς) αλλα να παρει και απο αλλες χωρες που μπορει να εχει παιχτες πιο ικανους απο μερικους που μπορει να εχει η πορτογαλια

Vasilis21tr - 11/6/2019 13:33

ρε παιδια εγω βλεπω κατι αλλο, λεγαμε για εξτρεμ και οτι παιρναμε μονο 10αρια και παλι μονο δεκαρια παμε να παρουμε...μονο εμενα με προβληματιζει αυτο ;; οντως καλοι παικτες αλλα δν γινεται να παιζουμε με 5 δεκαρια σε καθε ματς

Aekfamily21 - 11/6/2019 15:21

σε ολο τον κοσμο πλεον τα δεκαρια παιζουν με ανεση στο ακρο που εχουν το καλο ποδι. Βασικη προυποθεση βεβαια η ταχυτητα σκεψης και στο 1-1 . Το ιδιο προσπαθουσε να κανει ο Χιμενεθ με Μανταλο αλλα ο Πετρος ειναι καλυτερος στις μεταβιβασεις και στις τελικες αποτι στο 1-1

Κωνσταντίνος®21 - 11/6/2019 14:59

@Vasilis21tr


Γιατί ο Μαρτίνς, 10άρι είναι; Είναι αριστερό χαφ.

Droit_Au_But - 11/6/2019 12:16

Καλοδεχούμενοι όλοι αλλά αν λέμε μπαμ την κάθε μεταγραφή τότε όταν θα γίνει το μπαμ τι θα πούμε ;

Chris-21 - 11/6/2019 15:16

Το τριπλό μπαμ είναι το θέμα και ότι μπορεί να κλείσουμε πολλές τρύπες πριν την προετοιμασία... Γι αυτό είναι τόσο σημαντικό αυτό το μπαμ... Για πρώτη φορά δε θα τρέχουμε τελευταία στιγμή

taxiss21 - 11/6/2019 12:53

Μπουμ θα πουμε εκεινο το βαρύγδουπο!

Nic21 - 11/6/2019 13:20

Χαχαχαχα μπαμ και μπουμ οι κουμπουριες

John1978 - 11/6/2019 12:48

Αν ισχύει ότι ο Μάρτινς έχει Ρήτρα 25 μύρια τότε πάμε πάλι με δανεικούς.

Κωνσταντίνος®21 - 11/6/2019 15:01

@John1978


Εγώ, πιστεύω, πώς αν καταφέρουμε και πάρουμε Ζεράλδες, Κροβίνοβιτς και Μαρτίνς, θα είναι όλοι τους δανεικοί με οψιόν αγοράς (όχι ότι με βρίσκει αντίθετο).

John1978 - 11/6/2019 16:00

Καλησπέρα Κωνσταντίνε 21, κ εμένα δεν με βρίσκει αντίθετο αυτός ο τρόπος μεταγραφών,αλλά πες ότι κάνει παπάδες ο παίκτης κ έχει οψιον αγοράς 25 μύρια και ας είναι κ σε 100 δώσεις που δεν θα είναι, τι γίνετε; πάει και αυτός;

Κωνσταντίνος®21 - 11/6/2019 16:56

@John1978


Σκέψου, απλώς, γιατί να δεχόταν η ΑΕΚ, να μπει ρήτρα 25.000.000€. Αφού και οι ίδιοι στην ΠΑΕ, ξέρουν πως δεν θα πληρωθεί μία τέτοια ρήτρα. Οπότε, αποτελεί παραπληροφόρηση από όπου κι αν το διάβασες αυτό.

John1978 - 11/6/2019 17:00

Μακάρι φίλε μου να είναι παραπληροφορηση. Μόνο ΑΕΚ. Εμπρός Αητε

Guild21 - 11/6/2019 14:54

Εμένα μ αρεσουν και οι τρεις σαν κινήσεις αλλά θα έχουμε ένα τεράστιο πρόβλημα πάλι: Τις στημένες φάσεις καθώς οι 8 από τους 11 σε μια νορμάλ ενδεκάδα θα είναι κάτω από 1,78.

falas_g - 11/6/2019 12:49

Καλησπέρα παιδιά. Ωραία η Πορτογαλία για αγορά παικτών αλλά νομίζω ότι υπάρχουν και άλλες αγορές! Επίσης βλέπω φορτωνόμαστε πολλούς ξένους! Και από Έλληνες γιοκ. Δηλαδή θα καταντήσουμε να παίζουμε με 11 ξένους?! Αυτά που κοροϊδεύουμε θα πάθουμε?!

taxiss21 - 11/6/2019 13:34

Αν το σκεφτεις βεβαια φιλε μου έχεις αρκετους Έλληνες ακομα. Μπαρκας, Οικονόμου, Μανταλος, Μπακασετας, Γιακουμακης, Μπακακης, Σβαρνας, Αθανασιάδης, Τσιντωτας, Γαλανοπουλος, Γιουσης, Αλμπάνης συν κανα δύο τρεις μικρούς ακομα απο ακαδημιες. Σύνολο κοντά 15 Έλληνες παίκτες. Ευκαταφρονητο νούμερο δηλαδη αν αναλογιστουμε οτι μέχρι στιγμής μας εχουν φυγει μονο ξένοι (Γκαλο, Αλεφ, Πονσε)

an0nymous - 11/6/2019 14:47

βασιλαντωνοπουλος


Απο Ελληνες όσους θες..

taxiss21 - 11/6/2019 13:41

Ξέχασα να αναφερω και τον Κλωναριδη οπως επισης οτι αποχώρησε ο Λαμπρόπουλος. Αλλά και παλι κυριως ξενοι φεύγουν και αυτο που μεχρι στιγμης βλεπω ειναι οτι οι ξενοι που ειχαμε απλα θα αντικατασταθουν απο ξένους.

an0nymous - 11/6/2019 14:46

έλα ρε φίλε τώρα εντάξει.. κατ αρχήν δεν υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο απο έλληνες αυτή τη στιγμή.. μια χαρά αρκετούς έλληνες έχουμε, χρειαζόμαστε παίκτες που θα κάνουν την διαφορά τώρα..


τα τελευταία χρόνια παίζουμε απο 5 μέχρι 7 Έλληνες στην βασική ενδεκάδα..

Kitrinomayros21 - 11/6/2019 14:33

καλησπερα και σε σενα φιλε παοχτζη.....μια χαρα ειναι η πορτογαλια για αγορα παικτων και πρεπει να αφησουμε τον προπονητη να κανει τις επιλογες του οπως αυτος θεωρει σωστο αλλιως θα πηγαινα να κανω κ εγω τον προπονητη αν ηξερα καλυτερα απο αυτον ...και αυτη η καραμελα για τους Ελληνες καιρος να σταματησει. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ οχι Εθνικη Ελλαδος και στη τελικη οι καλοι ελληνες ειναι ηδη καπαραρωμενοι σε ελληνικους συλλογους με συμβολαια, ειτε κοστιζουν πανακριβα πχ φορτουνης ειτε... Συνέχεια παιζουν στο εξωτερικο και κοστιζουν επισης πανακριβα πχ σωκρατης.... η ΑΕΚ αυτη τη στιγμη εχει αναγκη απο ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ανεξαρτητου εθνικοτητας.

Υ.Γ. μακαρι να ερθουν και οι 3 αυτες μεταγραφες θα ειναι πολυ καλες προσθηκες.

artac_21 - 11/6/2019 14:03

Τους είδαμε και τους Έλληνες (Πλιάτσικας, Κατίδης, Μανωλάς, Άραβας, Χριστοδουλό, Ανέστης, Τζανετό... και τόσους άλλους). Δεν χρειαζόμαστε ούτε Έλληνες, ούτε ξένους. Χρειαζόμαστε καλούς παίκτες.

orbon - 11/6/2019 13:45

Ποιον Έλληνα να πάρουμε για εξτρεμ/επιθετικό/χαφ ρε αδερφέ?

falas_g - 11/6/2019 14:01

Κοίτα να δεις δεν είμαι ειδικός και για αυτό έχει η ομάδα ανθρώπους που πληρώνονται για αυτό. Για επιθετικό θα συμφωνήσω, καλύτερα έναν από το εξωτερικό. Αλλά δε πιστεύω πως δεν υπάρχουν όχι απαραίτητα Έλληνες αλλά και από άλλες χώρες...Ισπανία. Τσπ στο τέλος θα κάνουμε ταμείο...

orbon - 11/6/2019 14:56

Οι καλυτεροι (μη Κιτρινοι) Ελληνες μεσοεπιθετικοι ειναι κατ'εμε Φορτουνης και Λαζαρος(προ τραυματισμου). Προφανως κανενας δεν προκειται να ερθει στην ΑΕΚ. Μετα ειναι ενα χαος, με ορισμενους "ελπιδοφορους" οπως ο Δωνης. Δεν υπαρχουν αρκετοι Ελληνες για να καλυφθουν τα κενα της ομαδας αξια. Και γω γουσταρα οταν περσι ειχαμε καταφερει εντεκαδα με 8 Ελληνες αλλα δεν βγαινει χρονια ετσι. Ισως επρεπε να ειχε γινει πιο δυνατο μπασιμο για Σαμαρη περσι ή το χειμωνα, αλλα εκτος αυτου δεν... Συνέχεια υπαρχει αλλος Ελληνας σε υψηλο επιπεδο με πιθανοτητες να επιστρεψει στην Ελλαδα.

Nic21 - 11/6/2019 13:39

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά... Δυστυχώς οι Έλληνες θα είναι η πολύ ακριβοί (Δονης, παπασταθοπουλος, Μήτρογλου) η πολύ μέτριοι (Μανταλος, Μπακασετας, πελκας κτλ.)

Τα ονόματα είναι τυχαία που οι μεν τα πάνε περίφημα έξω με το ανάλογο τιμολόγιο και οι δε τα πάνε όπως τα πάνε εδώ επίσης με το ανάλογο τιμολόγιο!

Ψάχνουμε μέσες λύσεις και η τελευταία αξιόλογη Καλή μέση λύση που θυμάμαι από Έλληνα είναι ο... Συνέχεια Αλμπάνης. Αντιθέτως έξω υπάρχουν παίχτες που δεν βγάζουν μάτια αλλά εδώ είναι υπεραρκετοι! Είναι θέμα ακαδημιών κυρίως! Στην Ελλάδα από ποια ακαδημία θα βγει Ζεραλδες, Λιβάγια, Γκάλο κτλ. ; Δυστυχώς κι εγώ ρομαντικός ειμαι αλλά με κοινή λογική καταλήγεις στο παραπάνω συμπερασμα

ChristosAEK - 11/6/2019 13:36

Και πως θα ανταγωνιστείς τους άλλους δύο? Με τους έτοιμους Έλληνες παίκτες που τους έχουμε δει και στην εθνική σε τι επίπεδο βρίσκονται? Θέλουν πολλή δουλειά και πολλά χρήματα οι ακαδημίες για να μπορέσουμε μακροχρόνια να φτιάξουμε έναν ελληνικό κορμό. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι να στηρίξουμε τους υπάρχοντες ελπιδοφόρους Έλληνες παίκτες (Γαλανόπουλος, Αλμπάνης και κάποιοι μικροί όπως Μποτος, Γιουσης) με αρκετά λεπτά συμμετοχής αλλά ως εκεί. Αν φτιάξουμε ομάδα με... Συνέχεια ελληνικό κορμό αυτή τη στιγμή, θα βγούμε κάτω και από τον Άρη...

PANOS1950 - 11/6/2019 13:21

Σωστός !!!!!!

vagaslanis - 11/6/2019 13:46

Μακαρι να τον παρουμε τον Μαρτινς ,απιστευτος παικτης θα δουμε μπαλα που εχουμε χρονια να δουμε...

lymbe21_19 - 11/6/2019 09:23

Καλός παίκτης φαίνεται από το βίντεο αλλά λίγο σοφτ.... προσωπικά οι κινήσεις του μου θυμίζουν τον πατιτο που είχαμε κάποτε...

Maladenis7 - 11/6/2019 13:41

Στεκει λιγο...μοιαζουν.. αλλα απ τα βιντεο δειχνει να εχει σουτ που δεν ειχε ο πατιτο και πολυ πιο δυνατος γρηγορος αλλα κ πιο ψηλος. Νομιζω ειναι ενας παιχτης που σιγουρα δεν εχουμε κ μονο απ αυτο θα δουμε κατι διαφορετικο σε περιπτωση που ερθει

mitsosmegouras - 11/6/2019 10:03

...και ο οποίος έπαιξε φέτος στο Πορτογαλικό πρωτάθλημα, στη Μορεϊρένσε, την προηγούμενη ομάδα του Σιμόες.

Ένωσης ΟΛΕ - 11/6/2019 13:40

Το ένα σας βρωμάει το άλλο σας ξυνίζει...Τουλάχιστον τραγικοί οι μισοί απο σας εδω μέσα που κρίνετε παίχτες απο ονόματα.Κακο πραγμα η αχαριστία

loucid_dreamer - 11/6/2019 13:33

H lysi einai mia. Kai einai na anakalypsoume to filtro tis neotitas. To dinoume stous parakato kai erxontai gia plaka. Buffon-dani alves-sergio ramos-puyiol-roberto carlos- tsabi alonso-gerrard-zidanne-cristiano-messi-nazario.

Nic21 - 11/6/2019 13:20

Πόσο μου έχει λείψει να δω ένα πρωτοσέλιδο που να γράφει "LATIN-AEK"

gdmidis59 - 11/6/2019 12:51

ΚΑΛΑ ΝΕΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ. ΟΛΟΙ ΑΕΚ

Bruxellois1980 - 11/6/2019 12:45

Καλημέρα σε όλους. Δεν ξέρω κανέναν από τους 3 παίκτες και συνεπώς δεν έχω προσωπική άποψη. Μίλησα όμως με ένα φίλο μου Πορτογάλο (τρελαμένος οπαδός της Μπενφίκα), και μου είπε τα εξής, τα οποία απλά μεταφέρω ως πληροφορίες:


1. Ο Μαρτίνς φέτος (βασικά μέχρι τέλος 2018) έπαιξε κυρίως αριστερός μέσος στο 4-4-2 της Μπράγκα. Πέρσι... Συνέχεια έπαιζε και αριστερό εξτρέμ, ο φίλος δεν ξέρει αν η αλλαγή ήταν απλά επιλογή του προπονητή ή αν ο παίκτης νιώθει πιο άνετα ως μέσος παρά ως εξτρέμ. Πάντως ο φίλος μου μου εξήγησε ότι η Μπράγκα έπαιζε κυρίως 4-4-2 απ'όσο έβλεπε (ο Μαρτίνς δεν έπαιξε στα 2 ματς με την Μπενφίκα), οπότε οι "εξωτερικοί" μέσοι έκαναν δουλειά εξτρέμ. Γενικά κάλος παίκτης, αλλά για τον φίλο μου υπάρχουν πολλοί τέτοιοι στην Πορτογαλία, σχετικά γρήγοροι και τεχνικοί, και μερικές το πρόβλημα τους είναι ότι δεν είναι όσο ουσιαστικοί θα μπορούσαν να είναι. Του είπα ότι στην Ελλάδα αυτοί οι παίκτες συνήθως ξεχωρίζουν, όπως πχ ο Ποντένσε, και μου είπε ότι στα καλά του είναι παρομοίου επιπέδου ο Μαρτίνς.


2. Ο Ζεράλντες έπαιξε ελάχιστα ως καθόλου φέτος, αλλά περσί ήταν αναντικατάστατος πίσω από τον επιθετικό στο 4-2-3-1 της Σπόρτινγκ. Ξεκάθαρα παίκτης άξονα για τον φίλο μου, αν και στο κύπελλο πέρσι εναντίον της Μπενφίκα έπαιξε εξτρέμ και έδωσε 2 ασσίστ. Και αυτός γενικά καλός παίκτης για τον φίλο μου, αλλά δεν ξέρει πως θα είναι μετα απο ενα χρόνο απουσία ουσιαστικά, ούτε αν θα είναι το ίδιος καλός σε άλλη θέση εκτός πίσω από τον επιθετικό.


3. Τον αγόρασε η Μπενφίκα μετά από την καλή χρονιά που έκανε στην Ριο Αβε, κυρίως ως μεσοεπιθετικός. Είχε ξεκινήσει να παίρνει σερί 90λεπτά όταν τραυματίστηκε, και από τότε έχει παίξει ελάχιστα, οπότε δεν ξέρει σε τι κατάσταση είναι.


Στην τελική βέβαια όλα στο χορτάρι κρίνονται, αλλά την βρήκα ενδιαφέρουσα την συζήτηση και είπα να την μοιραστώ. Φιλικά και ΑΕΚτζήδηκα πάντα.

aekovios58 - 11/6/2019 09:48

Καλημέρα, φίλοι μου. Αντί τριών μόνο πολύ καλών παικτών , έχω την εντύπωση ότι φορτωνόμαστε πλειάδα μετρίων. Έτσι δεν κτίζεται η ομάδα που θέλουμε. Μαυρίστε με όσο θέλετε. Ευθύνη έχει και ο Προπονητής που δεν έχει καταλάβει πού ήρθε. Έρρωσθε...

AEKARAG21_kostis - 11/6/2019 12:40

ΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΆ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΦΙΛΕ...ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΕ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!!!!!!ΑΠΟΡΩ ΤΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ......

borsalino911 - 11/6/2019 10:05

Ναι δε ξέρει που ήρθε, ο Μηνας Λυσανδρου στη συνάντηση που είχαν του είπε, στόχος μας είναι η παραμονή στην κατηγορια με καλό ποδόσφαιρο..

elimav21 - 11/6/2019 10:49

αχαχαχαχαχαχαχα

alex_21 - 11/6/2019 10:05

Μάλλον κάτι δεν πάει καλά με την μπάλα που αντιλαμβάνεσαι. Μήπως δεν το πολυεχεις. Ειδικά για κροβινοβιτς. Το παλικάρι αν δεν είχε τις ατυχίες που είχε δεν θα ήταν καν Μπενφίκα αλλά πολύ ψηλότερα. Μιλάμε για παίχτες που είναι στο βασικότατο ροτεισον ομάδων του Top3 της Πορτογαλίας. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει σε ποιο πρωτάθλημα παίζουμε. Αν καταφέρουμε και έρθουν και οι 3 μιλάμε για σοβαρή ενίσχυση

Nic21 - 11/6/2019 09:55

Αδερφέ ποιόν θεωρείς μέτριο; γιατί; και ποιον θα ήθελες Αντί αυτού... πες τα 3 ονόματα που σκέφτεσαι! Καλό είναι έχουμε επιχειρήματα όταν δεν έχουμε αποδείξεις από τη στιγμή που δε τους έχουμε δει στο χορτάρι με τη φανέλα της ΑΕΚ

ilias87 - 11/6/2019 09:53

Δλδ ρε θείο εσύ ποιους θέλεις για να είσαι ευχαριστημένος?δεν σου άρεσε πχ ο ζεραλδες?Δεν σου άρεσε ο κροβινοβιτς?Αν θες χτύπα ένα τηλ στον τιγρη και πες του ποιους θέλεις να σου φέρουν!

taxiss21 - 11/6/2019 09:53

Το επιχείρημα σου σχετικα με το οτι ειναι μέτριοι παίκτες που το στηρίζεις; Εγώ προσωπικά θεωρώ πως δεν ειναι καθόλου ασφαλές να βγάζουμε συμπεράσματα απο τωρα χωρις να εχει καν γινει προετοιμασία απο τον προπονητή και τους παίκτες του.

HaRdcore21 - 11/6/2019 08:41

Για Πάμε...Κλείστε τους....να πάμε πανέτοιμοι Κιελτσε!!

4-3-3

Μπάρκας,

Παουλίνιο,Center Back"κολώνα",Οικονόμου,Χούλτ

Σιμοες (6άρι)... Συνέχεια
Κριβάνοβιτς,Ζεράλδες (8άρια)

Φάμπιο,Ματσίς (εξτρέμ)

Λιβάγια (σέντερ φορ)


Στον πάγκο έχουμε και λέμε:Τσιντώντας,,ΑθανασιάδηςΜπακάκης,Τσιγκρίνσκι,Σβάρνας,Λόπεζ,Κριστίτσιτς,Γαλανόπουλος,Μάνταλος,Μπακασέτας,Κλωναρίδης,Ντελετιτς,Γιακουμακης,(Μικαελ Ισάκ).


Αν γίνουν αυτά τα απλά πράγματα η ομάδα θα είναι υπερπλήρης.Στην καλύτερη περίπτωση εκτός από αυτούς που θα έπρεπε να αποχωρήσουν είτε δανεικοί είτε ελεύθεροι:Τσόσιτς,Μπότος,Γιαννούτσος,Γιαννιώτας,Γιαννίκογλου θα ΕΠΡΕΠΕ κατά την γνώμη μου να γίνουν μια ή δύο πωλήσεις ανάμεσα σε παίχτες όπως ο Μπαρκας,ο Μάνταλος,ο Γαλανόπουλος που αντικαθιστανται σχετικα εύκολα,ώστε να μπορεί ο πρόεδρος πιο εύκολα να τα...σπρώξει για μια ΣΕΝΤΕΡΦΟΡΑΚΛΑ αντί για τον απλά καλό Μικαελ Ισάκ που ακούγεται,αλλά και για να μειωθεί ο αριθμός του ρόστερ,όπως θέλει ο Καρντόσο. Εύχομαι το καλύτερο για την καψούρα μας,μια απλή σκέψη έγραψα και εγώ...Ελπίζω πως οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι είναι μια πολύ λογική μεταγραφική πολιτική. Άλλοι τα χειρίζονται βέβαια εμείς μόνο απ'τον καναπέ..


Άντε μωρή ΑΕΚΑΡΑ άνοιξε παλι τα φτερά σου!!

Οι οπαδοί σου θα είναι (πάντα)κοντά...λα λα λα λα ΑΕΚ!!!

Stavroskiig - 11/6/2019 11:48

Ο Ισαάκ κλείνει με 10 εκατομμύρια στην Ρεάλ Σοσιεδάδ

dimoriginal21 - 11/6/2019 12:57

Δεν εννοει της Ντόρτμουντ ο αδερφός που επαιζε δανεικος στην βιλεμ αλλα τον μικαελ ισακ της Νυρεμβέργης

Van Propersie - 11/6/2019 12:36

Αυτός είναι ο Alexander Isak της Dortmund, ο οποίος το προηγούμενο εξάμηνο αγωνίστηκε στη Willem II. Για την ΑΕΚ έχει γραφτεί, και προφανώς σ' αυτόν αναφέρεται ο φίλος, ο Mikael Ishak της Nuremberg.

lymbe21_19 - 11/6/2019 12:23

Ο isak της Ντόρτμουντ κλείνει στην Σοσιεδάδ...ο φίλος αναφέρεται στον ishak της Νυρεμβέργης που έχει ακουστεί για εμάς

AekVelgio - 11/6/2019 12:22

Δεν ειναι αυτος που θελει η Αεκ

Ayoumie - 11/6/2019 12:40

exete kolhsei ston matsis exei vgei apo thn lista aftos kai o dieng poses fores 8a to poume.kai ton zeraldes gia tis 3 8eseis pisw apo ton for ton 8elei oxi gia 8ari.

apaleftos21 - 11/6/2019 10:51

λιγα απο αυτα που αναφερεις θα επιτευχθουν. Νομιζω αν παρει Ζεραλδες δεν θα παρει Κριβανοβιτς. Επισης , η περιπτωση Ματσις ειναι εξαιρετικα δυσκολη , λογικα θα παει κι αυτος (οπως ο Πονσε) σε ανωτερο Πρωταθλημα. Επισης, ,μου φαινεται οτι αριστερο μπακ θα υπολογιζει πιο πολυ στον Λοπες λογω του οτι ειναι πιο επιθετικογενης απο τον Χουλτ (και Πορτογαλος)... Επισης, ο Ισακ ειναι δυσκολος λογω του οτι ειναι στην Νυρεμβεργη οπου εκει πηγε προπονητης ενας ορκισμενος εχθρος της ΑΕΚαρας ,... Συνέχεια που ηταν μερος της δυσωδιας που ανεδυαν τα φριχτα παραρτηματα - σιχαματα του ελληνικου ποδοσφαιρου. Τον Καναντι εννοω , τον εντολοδοχο προπονητη που αν σεβοταν τον εαυτο του θα ειχε παραιτηθει απο την Χαλκηδονα οταν αντιληφθηκε οτι η ομαδα του ηταν ενα παρατημα που καθε υγιης φιλαθλος σιχαθηκε...

maek21 - 11/6/2019 10:50

Φίλε με Καρντόσο ο Λόπεζ θα είναι βασικός αριστερά (αν βέβαια είναι καλά). Πολύ καλύτερος επιθετικά. Επίσης Σιμόες, με την δυσκολία που έχει στην πάσα, τον βλέπω πάγκο, τουλάχιστον στα εύκολα. Βασικό 6αρι θα είναι ο Κριστισιτς

Anatoliy - 11/6/2019 10:44

10 γκολ και βασικος στην Μπουντεσλιγκα ηταν ρε φιλε ο Ισακ . Εδω ο Πονσε ηταν στα αζητητα της Λιλ . Μην εισαι και υπερβολικος , δεν μπορουμε να φερουμε και Λεβαντοφσκι στην Αεκαρα .

Amfipoliotis21 - 11/6/2019 10:10

Πιο καλό από Ισακ, που ήταν βασικός στην Γερμανία; Το παρακάνουμε λίγο ρε φιλε...

HaRdcore21 - 11/6/2019 10:09

Ξέχασα Αλμπάναρο που πρέπει να πάρει παραπάνω χρόνο φέτος και φυσικά ρόλο στην ομάδα!!

Aekaragiapantare21 - 11/6/2019 12:17

ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΑΝ ΘΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΊ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΌΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΊΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΆΘΕΣΗ ΝΑ ΕΝΙΣΧΎΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ. ΌΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΜΗΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ.

marcovanbasten - 11/6/2019 12:09

εγω μια απορια εχω.. δεξια μπροστα ποιοι θα παιζουν?? οι Ζεραλδες και Κροβινοβιτς, στο transfermarkt τουλαχιστον, παίζουν αποκλειστικα στο κέντρο.. ο Μαρτινς ειναι για αριστερα.. απο αριστερά μπορούν να παίξουν και οι Μανταλος/Λοπεζ.. και ο Αλμπάνης αν θυμαμαι καλα από εκεί έπαιζε πιο πολυ..

ενώ απο δεξια ουτε τον Γκαλο δεν θαχουμε! γιατι απ'οτι εχω καταλαβει αυτός ο Παουλινιο δεν τοχει και πολυ για μπροστα.. οπότε μόνο ο Ντέλιτιτς δεξιά?

AekGiannhs21 - 11/6/2019 11:37

Γιατί κοιτάμε παίχτες μόνο από πορτογαλικό πρωτάθλημα δεν βγάζω κόμπλεξ αλλά πιστεύω θα μπορούσαμε να βρούμε και άλλους εξίσου πολύ καλούς και σε άλλα πρωταθλήματα

aekovios58 - 11/6/2019 10:54

Παιδιά, πρώτη φορά μαυρίζομαι και μάλιστα πολύ. Επειδή δεν είμαι περιφρονητής του πλήθους και υποκύπτω εντέλει στη γνώμη των πολλών, ομολογώ ότι ήμουν υπερβολικός ως ένα βαθμό . Αφού επαναλάβω ότι είμαι φανατικός υποστηρικτής του Προέδρου από την αποφράδα Συνέλευση του 2005 στο Γαλάτσι και έκτοτε παραιτήθηκα από Μέλος της Ερασιτεχνικής , θέλω να επεξηγήσω το σχόλιό μου πάνω στην τρέχουσα επικαιρότητα . Πρώτον, δεν βασίζομαι στα βίντεο. Για σκεφτείτε να εμφανίσουμε τα καλύτερα... Συνέχεια στιγμιότυπα του Μάνταλου ή του Γκάλο. Δεύτερο και επί της ουσίας : δεν ήθελα να απομακρυνθεί ο Γκάλο . Στο κέντρο της άμυνας ήθελα Βράνιες και τον Σουηδό. Ένα καλό 8άρι τύπου Γιόχανσον κι ένα μόνο εχτρέμ . Και , τέλος, όλα τα λεφτά ( όσα μπορούμε βέβαια ) για τον αντι- Πόνσε. Νομίζω πως έτσι θα ανεβαίναμε επίπεδο. Το μαύρισμα το αντιπαρέρχομαι , για τον απλό λόγο ότι μας ενώνει όλους η αγάπη για την ΑΕΚάρα μας. Έρρωσθε...

Nic21 - 11/6/2019 11:22

Επίσης καλό θα ήταν να είσαι φανατικός υποστηρικτής της ΑΕΚ και όχι του προέδρου...

Nic21 - 11/6/2019 11:21

1) θες Βρανιες άρα δεν σε νοιάζει το κλίμα στα αποδυτήρια και το image της ομάδας που θέλει έναν παίχτη που δεν τον θέλει καμία ομάδα!

2) πάλι δε λες ονόματα πάρα μόνο θεωρίες

3) ο Γκάλο δεν μπορούσε πλέον γι αυτό κι έπαιζε 20λεπτα και μισαωρα. Δε γίνεται να του δώσεις περισσότερα που ήθελε και να παίζει λιγότερο (τον αγαπώ τον Γκάλο αλλά τελείωσε για την ΑΕΚ)... Συνέχεια
4) όλα τα λεφτά σε φορ. Η κλασική λάθος αντίληψη. Αν δεν έχεις πίσω του υπερδύναμη με 2-3 να τον ταΐζουν ακόμα και ο Μέσι με 15 γκολ θα τελείωνε στο πρωτάθλημα


Ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο ο επιθετικός! Γι αυτό γουστάρω (Για την ώρα) τον Καρντοσο, γιατί θεωρεί πως η επίθεση ξεκινάει από τον τερματοφύλακα! Μη μου πεις πως ο Βρανιες ου θές είναι ικανός να αναπτύξει επίθεση...

celebritikos21 - 11/6/2019 09:26

Ποσό πιο ανώτερο θεωρείται το πορτογαλικό πρωτάθλημα από το δικό μας ; Είναι ναι , όχι όμως να το θεωρούμε κ τόσο πολύ πάνω από το δικό μας , έχουν Πόρτο μπενφικα σπορτιγκ Μπράγκα κ μετά το χάος , αντίστοιχα με το ελληνικό οι 4 μεγάλοι , αυτό που θέλω να πω είναι ότι μην θεωρούμε ότι αυτοί οι παίχτες θα έρθουν κ θα είναι σαν τις μύγες μες το γάλα , επίσης είμαι κ πολλλοι άλλοι παράγοντες για να πετύχει ένας παίχτης σε μια ομάδα , προσαρμογή γλώσσα οικογένεια ..

maek21 - 11/6/2019 09:43

Τι σχέση έχει ρε φίλε το πορτογαλικό με το δικό μας; Η μέρα με τη νύχτα είναι

celebritikos21 - 11/6/2019 10:46

Εξέφρασα την προσωπική μ άποψη κ ξαναλέω ναι είναι καλύτερο αλλά όχι κ τόσο σχετικά με το δικό μας , τώρα εσυ που λες για EURO άκυρος γιατί κ εμείς σηκώσαμε ένα κ μάλιστα εκεί μέσα .. για εσένα που λες να μ θυμισεις τι έγινε με την μπενφικα φέτος , να μ θυμισεις τι ότι δεν έδωσε πάσα ο κλωναριδης δίπλα του να γίνει το 3-2 κ καπάκι σούταρε ο άλλος από το κέντρο κ το έπνιξε ο Μπάρκας η ότι χάσαμε με το στενοί εκεί μέσα 1-0 με γκολ φάουλ στο 90’ , κ αυτά φέτος , άλλες χρονιές που έχουν κληρωθεί ελληνικές... Συνέχεια με πορτογαλικές ομάδες μια χαρά τους έχουμε κοντράρει .

corfaek - 11/6/2019 11:49

Μπενφίκα με 10< μη ξεχνάς, έτσι πήγε να γίνει η ανατροπή! Όσο για το 4 μεγάλοι εμείς 4 αυτοί για σκέψου το λίγο καλύτερα...4 CL, 2 UEFA 1 super cap καμιά 15αριά ευρωπαϊκοί τελικοί...

AEKARAG21_kostis - 11/6/2019 10:27

Δύο σκάλες πάνω φίλε είναι σε ποιότητα...βλέπε παίκτες που προωθούν όλες σχεδόν οι ομάδες και όχι μόνο οι τρεις μεγάλες σε μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα...!!!και σε επίπεδο ευρωπαϊκών τίτλων να το δούμε πάλι υστερούμε αρκετά αδερφέ...ας έρθουν και οι τρεις και θα δεις μόνος σου την διαφορά....

Van Propersie - 11/6/2019 10:10

Ως παράδειγμα πάρε την προ διετίας "μάχη" του γαύρου με την Αρούκα. Την πέρασε με τα χίλια ζόρια στην παράταση. Την ίδια χρονιά πήρε σχεδόν περπατώντας το πρωτάθλημα, ενώ η Αρούκα έπεσε κατηγορία.

dtsioux - 11/6/2019 10:03

Και μια εθνική που σαρώνει τα πάντα,ακριβώς σαν την δικιά μας.

Tonio - 11/6/2019 10:02

Πολύ ανώτερο. Χαοτική διαφορά. Για την ακρίβεια είναι το καλύτερο πρωτάθλημα παγκοσμίως, αν ψάχνεις για ομαδικούς παίκτες και όχι μονάδες - βεντέτες. Το θέμα δεν είναι πόσες ομάδες έχουν, αλλά τι ποδόσφαιρο παίζουν. Σαφώς το καλύτερο πρωτάθλημα για να ψαρέψουμε το είδος παικτών που θέλουμε και μπράβο στην ομάδα που το κατάλαβε.

GGAEK - 11/6/2019 10:01

Αρκεί να σου θυμίσω τα ματς της Μπενφίκα με μας και τις μπουγάτσες πέρσι, τη Σπόρτιγκ με τον γαύρο πρόπερσι, τα ch l και τις συμμετοχές σε τελικούς των Πόρτο και Μπενφίκα και τους παίχτες και προπονητές που εξάγουν.... Καμία σχέση όμως!!! Μην μπερδεύετε το βιοτικό επίπεδο με το ποδόσφαιρο των 2 χωρών....

Enosis1987 - 11/6/2019 10:24

Καλημερα αδερφια

Εμαθα και για τον μαρτινς και σημερα

Εγκυγκλοπαιδια θα γινω μεχρι τον αυγουστο

Ελα να τελειωνουμε

Ζηταει ο προπονητης τους φερνεις στη ομαδα... Συνέχεια
Τελος

alex_21 - 11/6/2019 10:24

Αν γίνει αυτό θα μιλαμε για πολύ καλή αρχή για την μεταγραφική περίοδο και για σοβαρές προσθήκες και θα μένει ίσως μια θέση εξτρέμ ακόμα 1-2 στόπερ ανάλογα με τον Τσοσιτς 1-2 επιθετικούς ( γιατί μάλλον ο Μάρκο πάει για μπροστά αν μείνει) και ίσως τέρμα αν φύγει ο Μπαρκας. Τώρα λογικά θα υπάρχουν και κάποιες αποχωρήσεις που ανάλογα με αυτές θα δείξει αν θα έχουμε και άλλες προσθήκες. Μακάρι να γίνουν και οι 3.

AEK Frankfurti - 11/6/2019 10:20

Φέρτε και τον Μπογιε , μαζί με τον Μαρτινς στα άκρα Ζεραλδες, Κροβινοβιτς , Κριστισιτς πίσω απο Λιβαγια...πολυ καλό ακούγετε για να ειναι αληθινό !!

AEK Frankfurti - 11/6/2019 10:09

Μακαρι ρε παιδιά !!

YellowTank - 11/6/2019 08:43

Πείτε μας αν ξέρετε, απλά τον κοιτάμε, ενδιαφερόμαστε ή είμαστε μια ανάσα να τον πάρουμε;

vangelisaek - 11/6/2019 09:31

τους αγγιζουμε.......YellowTank!!!

YellowTank - 11/6/2019 11:18

Αυτό ακριβώς ήθελα να ακούσω

Tonio - 11/6/2019 10:03

Οι ίδιοι έχουν συμφωνήσει και μένει η διαπραγμάτευση με τους μάνατζερς.

an0nymous - 11/6/2019 10:02

Δεν ξέρω πόσο καλοί παίκτες μπορεί να είναι αλλά βλέπω ότι υπάρχει πλάνο απ το προπονητή και ξέρει τι θέλει.. εμείς απλά περιμένουμε να δούμε αν θα του βγουν η όχι.. όλα κρίνονται στο χορτάρι.

Exciter - 11/6/2019 09:57

Χίλιες φορές να πάρουμε ηβιρες και Λατίνους παρά Σέρβους.

Ryangiggs21 - 11/6/2019 09:51

Εμενα σε καποια τελειωματα μου θυμισε Πιρες.. Καλος παικτης φαινεται παντως. Αληθεια ο Πιρες της Αουστρια που θελαμε παλια δεν ακουστηκε φετος.

Nic21 - 11/6/2019 09:51

Αν... λέω αν.... φύγει ο Μανταλος που ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ είναι το τοπ συμβόλαιο και γίνει μια νέα αρχή με παίχτες που αξίζουν το κάτι παραπάνω οικονομικά ίσως πάμε σε νέα οικονομικά δεδομένα με ταβάνι το 1.100.000 συμβόλαιο χωρίς γκρίνιες! Αλλιώς δε βλέπω πως γίνεται αυτοί οι παίκτες εκτός Ζεραλδες να έρθουν και να αμείβονται με λιγότερα από τον Πετράν... ευχή μου είναι να βρει μια καλή πρόταση ο Μανταλος που να του αρέσει και να πάμε για άλλα πιο μεγάλα! Αν και φοβάμαι πως η πρόταση θα έρθει... Συνέχεια από Λιβάγια κι έτσι ο Μανταλος θα μείνει εδώ και θα ακούμε πως "δε γίνεται να παίρνει κάποιος πιο πολλά από τον Μανταλο, θα χαλάσει το κλίμα στα αποδυτήρια "

trikala21 - 11/6/2019 09:50

Μακάρι να έρθουν και οι τρεις! Ας κρατάμε μικρό καλάθι.

Panagiotispant - 11/6/2019 09:43

Αν ερθει ο Μαρτινς ειναι μια πολυ καλη μεταγραφη τον παρακολουθησα σε αρκετά παιχνίδια περσυ

Nic21 - 11/6/2019 09:40

Μακάρι να έρθουν έστω οι 2 από αυτούς τους 3! Αν έρθουν και οι 3 τότε RESPECT! Αν δεν έρθει κανένας η μόνο ο Ζεραλδες τότε... τι έχεις Γιάννη, τι είχα πάντα....

skokomania33 - 11/6/2019 09:39

Ωραίος παίχτης...φέρνει λίγο στο παιχνίδι του σε πιο ντελικάτο Βάργκας.....

Κωνσταντίνος®21 - 11/6/2019 09:30

Ευελπιστώ, πώς σε 2-3 μέρες, θα έρθει ο Ζεράλδες και θα ολοκληρωθεί το «γλυκό», μέχρι την Κυριακή. Πάντως, ακόμη δεν ξέρω αν θα γίνει τέτοια υπέρβαση, ώστε να έρθει και ο Ζεράλδες και ο Κροβίνοβιτς. Πιστεύω, θα πάρουμε μόνο τον έναν από τους δύο, αλλά μπορεί να διαψευστώ.


Στα στόπερ, ακούστηκε πάλι ένα όνομα ενός Βόσνιου από Ντιναμό Μόσχας (όπου έπαιζε και ο Χολμέν).... Συνέχεια Στην θέση του φορ, προσωπικά δεν νομίζω, να έρθει ο Ισάκ. Ίσως, να μην έρθει βασικός φορ, αλλά να γίνει ο Λιβάγια. Θετικό αυτό που διάβασα, για πρόταση από την Ολλανδική, Μπρέντα, για τον Γιακουμάκη.

corfaek - 11/6/2019 09:27

Να εκφράσω μια απορία: εντάξει αυτός είναι εξτρέμ και έχει μάθει να παίζει με ανάποδο πόδι και δεν υπάρχει πρόβλημα. Όταν βάζουν εκεί παίκτες σαν τον Μάνταλο και τον Μπακασέτα που ΔΕΝ ειναι ακραίοι, γιατί τους βάζουν να παίζουν με ανάποδο πόδι και δεν μπορούν να σεντράρουν και τους κράζει όλος ο κόσμος; και μη μου πείτε για να συγκλίνουν και να σουτάρουν, ούτε μια φορά δεν έγινε...

apaleftos21 - 11/6/2019 09:21

καλος παικτης δειχνει(απο τα στατιστικα του) και πολυ χρησιμος γιατι θα πρεπει να σπαμε κλειστες αμυνες . Αναρωτιεμαι τί συστημα θα παιζει ο προπονητης . 4-2-3-1 ή 4-3-3 ;;;

21_pan - 11/6/2019 08:11

Αδερφια μην εκπλαγειτε αν δν παρουμε κανενα απ τους 3!! Μακαρι να βγω ψεύτης

ilias87 - 11/6/2019 09:21

Όχι φίλε θα τους πάρουμε απλά όμως δανεικούς!

GvR21 - 11/6/2019 08:39

Φέρτε τον χθες! Ελπίζω όλα τα ονόματα που έχουν γραφτει να κλείσουν αυτή τη βδομάδα και να πάμε για στοπερ και φορ. VAMOS AEKARA

taxiss21 - 11/6/2019 09:14

Ακριβώς. Αν το σκεφτεί κανείς κλεινουμε παικτες απο τις μεγαλες ομαδες της Πορτογαλίας καθολου αμελητέο σαν γεγονός φυσικα. Δν λεω οτι ειναι οι βασικότατοι τους αλλα σίγουρα ειναι αρκετα καλες περιπτωσεις παικτων ποσο μαλλον οταν παιζουν σε τετοιες υψηλου ευρωπαϊκού επιπεδου ομαδες. Εδω ο Πονσε που ηταν δανεικος απο την Ρομα απο δω και απο κει και μας βγηκε τρομερός παικτης.

Kalogreza2121 - 11/6/2019 08:15

Φαίνεται να έχει πολύ καλή σέντρα και πάσα. Θυμίζει αρκετά τον μπισεσβαρ. Από την άλλη νομίζω ότι πρέπει να αποκτηθεί και καθαρό εξτρέμ γρήγορο που να κάνει την αντίπαλη άμυνα άνω κάτω που λεμε όπως ποντενσε, Ζαμπα που έχουν οι γαυροι( το τελευταίο εξάμηνο γράφτηκαν πολύ καλές περιπτωσεις: Πέτερσον , Μαντατοφ, Περέιρα ,Γκραντσιρ ) γιατί αν δεν βγει αυτος δεν έχουμε αλλά εξτρέμ δοκιμασμένα πλην Αλμπάνη, Ντελετιτς. Μακάρι να έρθει ο κατάλληλος απλά αυτό που θέλω να πω είναι... Συνέχεια ότι πρέπει να κοιτάξει η ομάδα να έχει και πιο εξελιξιμους παίκτες με διαφορετικά στοιχεία.

Κωνσταντίνος®21 - 11/6/2019 09:02

@Kalogreza2121


Εμένα, μόνο εμφανισιακά μου φέρνει σε Μπίσεσβαρ.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 11/6/2019 08:49

Oντως....εχει φατσα Μπισεσβαρ !!!!!

htheod - 11/6/2019 08:57

Φαίνονται καλές περιπτώσεις. Ελπίζω οι επαφές να είναι όντως προχωρημένες για να κλείνουν γρήγορα τα κενά.

Πιο μεγάλη τρύπα όμως είναι του επιθετικού αφού έχουμε μόνο Livaja που δεν έχει παίξει και πολύ κορυφή.... Συνέχεια
Στο κέντρο αν και έχουμε ελλείψεις σε χαρακτηριστικά παικτών με ταχύτητα και ντρίπλα δεν είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα.


Λογικά για τον φορ υπάρχει και ποσό που θα διατεθεί, βαρβάτο, αφού υπήρχαν σκέψεις για Πόνσε με 1+ εκατομμύριο για την πρώτη δόση συν 800 χιλιάδες συμβόλαιο. Με τέτοια επίπεδα μπορούμε να βρούμε και άλλους παίκτες.

Stefanosaek21 - 11/6/2019 08:47

Θα μας τρελάνεις ΑΕΚΑΡΑ!!

thanasiszisis - 11/6/2019 08:45

Παίκτης που έχει σέντρα και πάσα..Επίσης κάνει αυτό που δεν κάνει κανένα δεκάρι μας...Κοιτάζει γήπεδο και μοιράζει παιχνίδι...Καλώς να έρθει..

taxiss21 - 11/6/2019 08:44

Αψογες βλέψεις ας τις κλεισουμε λοιπον να γινει χαμος. Η ομαδα θα αλλαξει δυο επιπεδα νε αυτούς τους τρεις παικτες.

Kemp21 - 11/6/2019 08:27

Αν παρει κ τους 3 αλλαζει επιπεδο. Επιτελους λιγη ποιοτητα κ ταχυτητα απο την μεση κ μπροστα. Μετα την φυγη λαζαρου μονο ο μανταλος μεσοεπιθετικα ειναι παικτης ποιοτικος κ γρηγορος. Πιστευω θα παμε μονο για εναν φορ κ αυτον οχι τοσο ακριβο εχω την εντυπωση οτι ο λιβαγια θα ειναι κορυφη κ ισως να δουμε εκει κ τον μπακασετα σε μερικα ματς. Εναν στοπερ γρηγορο θελουμε μετα απο αυτους τους 3 αν οντως ερθουν κ μετα σιγα σιγα να βρουμε 1-2 παικτες ακομη

gsggf21 - 11/6/2019 08:26

Πολυ καλος με την μπαλα στα ποδια δεν ειναι ο κλασικος γρηγορος εξτρεμ αλλα χρειαζομαστε την ποιοτητα του αν παρουμε και τους αλλους δυο χρειαζομαστε ενα καλο στοπερ εναν φορ περιοχης και οχι περιφερειακο και πιστευω αλλο ενα γρηγορο εξτρεμ χωρις να ξερει πολυ μπαλα σαν τον τουμασι

Plomari65 - 11/6/2019 08:20

Μακαρι να μην μας ξεσηκωνεται τσαμπα,αυτου του τυπου εξτρεμ εχουμε καιρο να δουμε στην ομαδα μας μακαρι

να πανε ολα καλα και να ερθει ! καλημερα

Euaggelos - 11/6/2019 08:19

Εύγε επιτέλους προγραμματισμός!

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 11/6/2019 08:09

Εμένα μου θυμίζει Μπίσεσβαρ.Αν έρθουν αυτοί οι τρεις είμαστε άλλη ομάδα

ntagxan_irak - 11/6/2019 08:02

Μπραβο στον προπονητη και την διοικηση ,ειναι φανερο οτι φετος υπαρχει προγραμμα ανασυνταξης της ομαδας ,υπαρχει πανω απο ολα διαθεση να επενδυθουν τα απαραιτητα χρηματα για παικτες απο τα ψηλα ραφια και αυτο θα φανει συντομα αν κλεισουν οι τρεις ...ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ , που αναφερει το ρεπορταζ. Αρα ειναι φανερο οτι ο ΤΙΓΡΗΣ αποφασισε εν οψει ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ να δειξει για καλα τα δοντια του στους αντιπαλους . Επι τελους αρχισε να φαινεται φως και οι ελπιδες φουντωσαν για ποια ομαδα στο νεο... Συνέχεια γηπεδο οραματιζεται η διοικηση!!

MichalisMele - 11/6/2019 08:00

Πάμε ρε ΑΕΚΑΡΑ

Psyxiatroos21 - 11/6/2019 07:47

Άντε επιτέλους μακάρι να κλείσουν και οι τρεις αυτή τη βδομάδα είναι πολύ καλές περιπτώσεις και μετά πάμε χαλαρά για φορ και στόπερ. ΑΕΚάραα

PsicAek - 11/6/2019 07:40

Να δούμε τζιφρες σε συμβόλαια.. από λόγια έχουμε χορτάσει!

ioannis64AEK - 11/6/2019 07:39

Μιλάμε για παικταρά...με αυτούς τους 3 μιλάμε και για άλλη ΑΕΚ εντελώς... Άσε που μετά θα λείπει μόνο σεντερ φορ και στοπερ και θα είμαστε κομπλέ.

aek_mania_agrinio - 11/6/2019 07:16

Φαίνεται ότι ξέρει τι ακριβώς θέλει ο προπονητής!

Το σχετικά κακο είναι ότι.. Βγήκαν στη φορά τα ονόματα και τώρα που γνωρίζουμε, πιθανό είναι να μην αποκτηθουν όπως σε τοοοσες περιπτώσεις κ να μας ξενερωαουν ξανά κ ξανά... ΠΆΜΕ ΑΕΚ!

MONO_AEK_ - 11/6/2019 07:12

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται πάμε ΑΕΚαρα μου!!!!

goten21 - 11/6/2019 07:12

Στο τελος θα αναγκαστουμε να μαθουμε εμεις πορτογαλικα. Καλημερα ΑΕΚαρες!!

kostas37 - 11/6/2019 07:11

Μπράβο.επιτελους κι ένα καθαρό εξτρέμ με τριπλά και ταχύτητα....

Nick P. - 11/6/2019 07:09

ANASTASIOS DONIS!!!

ΕΠΟΜΕΝΟ