Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014
Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010 - 00:11

Πάλεψαν σαν θηρία

Την ψυχή τους κατέθεσαν οι παίκτες του Χιμένεθ στο γήπεδο, αλλά δεν κατάφεραν να κερδίσουν την Άντερλεχτ - 1-1 στο ΟΑΚΑ και η ΑΕΚ είναι ακόμη ζωντανή στην πρόκριση - Το γκολ με πέναλτι ο Μπλάνκο στο 48', ισοφάρισε ο Πόλακ στο 54' - Το aek365.gr βρέθηκε στο ΟΑΚΑ και σας μετέφερε όλα όσα έγιναν: LIVE το ματς, παραλειπόμενα, φωτογραφικό ρεπορτάζ και video - Μπορείτε να συζητάτε για την έκβαση του αγώνα από το CHAT του aek365.gr



Των ΘΟΔΩΡΗ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗ

Ο Μανόλο Χιμένεθ έχει πει πολλές φορές ότι σημασία έχει κατά βάση να φεύγει ο κόσμος από το γήπεδο γνωρίζοντας ότι οι παίκτες τα έδωσαν όλα στο γήπεδο. Και είναι 100% βέβαιο ότι όσοι είδαν τον αποψινό αγώνα ένιωσαν τους παίκτες του Μανόλο Χιμένεθ να δίνουν και την ψυχή τους προκειμένου να πάρουν το ματς. Δεν τα κατάφεραν. Το τελικό 1-1 αφήνει την ΑΕΚ με μια γλυκόπικρη γεύση. Γλυκιά γιατί στο τέλος η δουλεμένη και με περισσότερα όπλα Άντερλεχτ θα μπορούσε να είχε «κλέψει» το παιχνίδι. Πικρή, γιατί η ομάδα θα μπορούσε να είχε προηγηθεί από το πρώτο ημίχρονο και αν ήταν πιο προσεκτική μετά το 1-0 με τον Μπλάνκο χωρίς να δεχθεί στο πεντάλεπτο την ισοφάριση θα είχε φύγει νικήτρια απόψε έχοντας στο ένα της χέρι το εισιτήριο της πρόκρισης. Η νίκη της Ζενίτ μέσα στο Σπλιτ δίνει όμως στην Ενωση το δικαίωμα να πιστέψει ακόμη στην πρόκριση που μόνο ανέφικτη δεν είναι.

Όταν δεν μπορείς να υπολογίζεις σε χρήσιμα εργαλεία σου, δεν κάθεσαι να... κλαφτείς και να παραδοθείς χωρίς μάχη. Και η ΑΕΚ δεν παραδόθηκε. Μπήκε στο γήπεδο και γνωρίζοντας τις αδυναμίες και τα προβλήματά της, στήθηκε από τον προπονητή της με το καλύτερο δυνατό σχήμα και τους πιο ετοιμοπόλεμους παίκτες. Το 4-4-2 του Χιμένεθ πήγε καλά. Αν και η ΑΕΚ δεν είχε αγωνιστεί ξανά με τη συγκεκριμένη διάταξη, είχε τρεξίματα, είχε παίκτες εργαλεία στο κέντρο, έβγαλε πάθος και διάθεση να πάρει από νωρίς τα ηνία του αγώνα. Τα κατάφερε στη μεγαλεία διάρκεια του ματς. Απέναντί της η Άντερλεχτ, με το ίδιο σύστημα και με τον προπονητή της τελικά να μην αφήνει κανέναν από τα «βαριά» του χαρτιά στον πάγκο όπως είπε στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου. Οι κιτρινόμαυροι μπήκαν λοιπόν στο πρώτο ημίχρονο για να πετύχουν ένα γκολ που θα τους έδινε το δικαίωμα να σκεφτούν πιο ώριμα την αμυντική τους τακτική, βγάζοντας τους Βέλγους από την άμυνά τους. Και θα το είχαν καταφέρει αν στο 7' ο Μπλάνκο ή στο 30' ο Γκέντσογλου πετούσαν δύο μοναδικές ευκαιρίες στα... σκουπίδια. Σε κενό τέρμα αμφότεροι δεν έστειλαν τη μπάλα στο πλεκτό και έδωσαν το δικαίωμα στην Άντερλεχτ να μη βρεθεί από την αρχή στο καναβάτσο. Από την πλευρά τους οι Βέλγοι με τον Μπουσουφά να κάνει όλο το παιχνίδι της ομάδας του και το θηρίο που ονομάζεται Λουκάκου επιχειρούσαν να βάλουν την ΑΕΚ στην άμυνά της. Οι φωνές του Χιμένεθ όμως έβγαζαν την ΑΕΚ μπροστά, με τον Μανωλά και τον Νασούτι να κάνουν ώριμο παιχνίδι. Τα δύο αμυντικά χαφ, Καφές, Γκέντσογλου έκαναν ένα εξαιρετικό πρώτο ημίχρονο. Ήταν αυτοί που έπαιρναν περισσότερα μέτρα στο κέντρο, τη στιγμή που οι Κουγιατέ και Κλγιεστάν (αμυντικά χαφ) έπαιζαν κυρίως σαν «κόφτες» μπροστά από την αμυντική τετράδα της Άντερλεχτ, χωρίς να ανεβαίνουν. Όλο το προωθημένο παιχνίδι της ΑΕΚ περνούσε από τα πόδια του Γκέντσογλου. Ήταν αυτός που επιχειρούσε με μεγάλες μπαλιές να βρει τους Μπλάνκο, Τζιμπούρ μπροστά που προσπαθούσαν κάνοντας κίνηση χιαστή να βρουν τη μπάλα στο δρόμο τους και να απειλήσουν τον Προτό. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ξέφυγαν, αλλά δεν ήταν και λίγες οι χαμένες μπαλιές που «σκότωναν» την επίθεση της ΑΕΚ. Στο πρώτο μισάωρο τα δύο πλάγια χαφ, Λεονάρντο, Λαγός, εκτός από τις εξαιρετικές αμυντικές βοήθειες που έδιναν στους Πατσατζόγλου και Νταντόμο αντίστοιχα, είχαν εντολή και το έκαναν να συγκλίνουν προς τον άξονα βγάζοντας έτσι περισσότερους από δύο παίκτες της ΑΕΚ στην αμυντική διάταξη των Βέλγων. Το καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια και την τελική πάσα ήταν αυτό που έλειπε από την ΑΕΚ του πρώτου ημιχρόνου που από καθαρή ατυχία δεν πήγε στα αποδυτήρια μπροστά στο σκορ.

Η ΑΕΚ στο δεύτερο ημίχρονο μπήκε ιδανικά. Με την εξυπνάδα και τη μαχητικότητα του Τζιμπούρ κέρδισε πέναλτι στο 47' που έκανε γκολ ο Μπλάνκο. Ωστόσο το πρόβλημα στην αμυντική διάταξη της ομάδας ήταν έντονο. Σαν να αποπροσανατόλισε το 1-0 και πέντε λεπτά αργότερα ένα τεράστιο κενό στην άμυνα της ΑΕΚ εκμεταλλεύτηκε ο Πόλακ που έκανε το 1-1. Ξανά το ματς από την αρχή. Όμως δεν είχε σχέση με το πρώτο ημίχρονο. Η κούραση ήταν μεγάλη και οι χώροι αυξήθηκαν μεταξύ των γραμμών. Κι όμως η ΑΕΚ θα μπορούσε να είχε πάρει εκ νέου το προβάδισμα αν ο πρώτος βοηθός δεν έκοβε δύο φορές με ανύπαρκτα οφ σάιντ επιθέσεις της που έβγαζαν τους κιτρινόμαυρους τετ α τετ με τον Προτό. Σε ένα ακόμη παιχνίδι δεν έλειψαν οι αναγκαστικές αλλαγές: Λαγός και Λεονάρντο αντικαταστάθηκαν με τους Έντερ και Φροξυλιά να παίρνουν θέση στο γήπεδο. Ο πρώτος μάλιστα έχασε μία τρομερή ευκαιρία να χριστεί σκόρερ. Δεν το έκανε και το ματς στα τελευταία λεπτά έγινε... ροντέο. Ο Μανωλάς τα έβαζε με όλους, κέρδισε πολλές μονομαχίες ενώ στο 81' η ΑΕΚ είχε την τύχη με το μέρος της όταν ο Λουκάκου είχε δοκάρι. Οι Βέλγοι προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν στο τελευταίο 20λεπτο την κούραση της ΑΕΚ, σε ένα χρονικό σημείο που άρχισαν να φαίνονται οι πολλές απουσίες, χτυπώντας στην καρδιά της άμυνας της ΑΕΚ. Τα κατάφεραν η αλήθεια είναι όμως ο Σάχα κράτησε το 1-1 την ομάδα όρθια.


23.38 Ντεμπούτο για τον νεαρό Δημήτρη Φροξυλιά σε επίσημο παιχνίδι με τη φανέλα της ΑΕΚ, με τον κόσμο να τον υποδέχεται θερμά

23.20 Παρά τη γρήγορη ισοφάριση της Άντερλεχτ όλο το γήπεδο είναι στο... πόδι και φωνάζει υπέρ της ομάδας

22.17 Ικανοποιημένος ως τώρα είναι ο Μανόλο Χιμένεθ απο την προσπάθεια των παικτών του, όρθιος μπροστά απο τον πάγκο του φωνάζει διαρκώς και ως τώρα έχει δώσει πολλά μπράβο στον Σάββα Γκέντσογλου

22.14 Διακοπή στο παιχνίδι καθώς στην εστία του τερματοφύλακα της Άντερλεχτ το δίχτυ είναι σκισμένο. Άνθρωπος της ΑΕΚ έχει τρέξει στο τέρμα να το κολλήσει με μονοτική ταινία

22.07 Τουλάχιστον 16.000 οπαδοί της ΑΕΚ βρίσκονται τελικά στο στάδιο

22.03 Λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει το παιχνίδι ο Σταύρος Αδαμίδης τα έλεγε με τους Τάκη Κανελλόπουλο και Νίκο Κούλη

21.45 Περίπου 12.000 οπαδοί της ΑΕΚ βρίσκονται τούτη την ώρα στις εξέδρες του ΟΑΚΑ και η προσέλευση συνεχίζεται

21.30 ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ CHAT ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΤΣ

21.26 Αποδοκιμασίες απο τον κόσμο της ΑΕΚ τη στιγμή που οι παίκτες της Άντερλεχτ βγαίνουν στον αγωνιστικό χώρο

21.21 Η ΑΕΚ κάνει την εμφάνισή της στον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ και ο κόσμος της ξεσηκώνεται για πρώτη φορά μαζικά. Μαζί με την ομάδα βγήκε απο τα αποδυτήρια και ο Μανόλο Χιμένει όπου και παρακολουθεί το ζέσταμα απο τον πάγκο του

21.19 Η στιγμή που ο Σεμπάστιαν Σάχα βγαίνει στο γήπεδο χειροκροτώντας τον κόσμο της ΑΕΚ

21.15 Ο τερματοφύλακας της Άντερλεχτ, Σίλβιο Προτό, κάνει την εμφάνισή του πρώτος απ' όλους στον αγωνιστικό χώρο για προθέρμανση, περνώντας μάλλον αδιάφορος απο τους περίπου 4000 οπαδούς της ΑΕΚ

20.58 Η θύρα που έχει παραχωρήσει η ΠΑΕ ΑΕΚ στα μικρά παιδιά είναι η μόνο που έχει σχεδόν γεμίσει. Αντίθετα τούτη την ώρα μία ώρα περίπου πριν την έναρξη του αγώνα μόνο η θύρα 2 έχει... ζωή. Το υπόλοιπο γήπεδο είναι σχεδόν άδειο

20.37 Άδειο το ΟΑΚΑ τούτη την ώρα. Ο καιρός είναι καλός, ωστόσο η υγρασία είναι μεγάλη στο Μαρούσι

20.14 Το πούλμαν της ΑΕΚ μπαίνει στο πάρκινγκ του ΟΑΚΑ και μικροί φίλοι της ομάδας που βρίσκονται έξω από τις θύρες των επισήμων και τα δημοσιογραφικά, ξεσπούν σε χειροκροτήματα και επευφημίες με τον Μανόλο Χιμένεθ να χαμογελά

20.03 Οπαδοί της Άντερλεχτ καταφθάνουν μεμονωμένα στο γήπεδο με ταξί

19.54 Η αποστολή της Άντερλεχτ φτάνει στο ΟΑΚΑ συνοδεία μίας αστυνομικής κλούβας και χωρίς προβλήματα

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook













Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

toni_21 - 4/11/2010 20:57
Pw pw pixtra tha einai pali apopse to gipedo.Tha exei sigoura kamia 10xil kosmo..Feygw na prolavw thesh.
Ante toulaxiston me th nikh.
ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ - 4/11/2010 21:00
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΣΠΡΩΧΝΕΤΕ....
ΑΕΚ365 ΠΩΣ ΠΑΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ;
ΜΟΝΟΙ ΕΙΣΤΕ;
ΑΕΚ=ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - 4/11/2010 21:09
ante aekara mou me tin niki apopse kai tin prokrisi aurio!!!! Kalh tuxi...
Krima pou den mporesa na eimai sto gipedo simera.... Alla tha pao me Zenit!!!!!!!!!
panos21 aekara mia zoi - 4/11/2010 21:15
δυστυχως δεν ειμαι στην αθηνα.ελα μωρη αεκαρα σκιστους
eimaikaigwAEK - 4/11/2010 21:41
ti kosmo na exei to ghpedo...oute sxolia sto site den exoume....
ela ligo trela kai fasaria!
kapsourepse mas pali AEKara mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
aek79 - 4/11/2010 22:04
kanena link paidia gia mas apto eksoteriko????
Nikos AEK Salonica - 4/11/2010 22:49
na ena link http://www.firstrow.net/webmaster/www.MagicGoals.com/35348/2/watch-aek-athens-vs-rsc-anderlecht-fc.html
mastihas - 4/11/2010 22:06
Λουκακου οσο εισαι εσυ 17, αλλο τοσο ειμαι κι εγω
draminos21 - 4/11/2010 22:20
giati kanete etsi re aderfia o kosmos stirizi tin omada kai exi poli kosmo simera mpravo se autous pou ine konta stin omadamas
psilos035 - 4/11/2010 22:54
λιγος ο κοσμος αλλα πολυ ωραιος στο πρωτο ημιχρονο βοηθαει την ομαδα.

τους εχουμε στο β' χασαμε ηδη δυο μεγαλες ευκαιριες και θα επρεπε να ειμαστε μπροστα.
xanoumis - 4/11/2010 22:54
Μια χαρα η Αεκ αν δεις και τις απουσιιες που εχει αλλα..........Αυτος ο Ντατομο πραγματικα ειναι ελαφρως αμπαλος...τεςπα δεν ειναι για ευρωπη....Μεχρι και απο τον τροπο που κανει τα πλαγια καταλαβαινεις οτι δεν το εχει το παλικαρι.....πρωτη φορα τον παρατηρω τοση ωρα και δεν ειναι παιχτης για αεκ ρε φιλε....
FRANKY - 4/11/2010 22:57
ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ
panemorfosavros - 4/11/2010 23:00
Τελικά πολύ ευκολα ξενερωνουμε ως φιλαθλοι. Μια ηττα καναμε απο Πανιωνιο και αδειασε το γηπεδο απο κοσμο.
ΑΕΚ=ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - 4/11/2010 23:11
kai meta kapoioi thelane gipedo 40000 theseon kai... edo se europaiko paixnidi oute 20k den mazevomaste... 30000 theseon stin n.filadelfeia kai polu mas einai...
pame mori aekara tous exoume!!!!!
psilos035 - 4/11/2010 23:15
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙ ΑΕΚΑΡΑ

ΖΟΡΟ ΤΖΕΜΠΟΥΡΑΣ

ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

ΑΨΟΓΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ
draminos21 - 4/11/2010 23:16
1-0 blago ante aekara
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 4/11/2010 23:27
ΠΕΘΥΜΗΣΑ ΤΟΝ ΜΠΑΣΙΝΑ Μ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ...
dragonjkr21 - 4/11/2010 23:37
χααχαχ τι αυτα ρεεεεεεεεεεεεεε που παμε αμυνα παιδικη χαρα μας εχει κανει αυτη η αντερλεχτ τοσες φασεις τι αλλο θα δουμε με αυτους. αυτος ο νασουτι τι ειναι εντελως ασχετος ο νταντομο τι ειναι αυτος που τον βρηκαν καλα ο πατσα εδωσε ρεσιταλ τι τον πηραν τον τελειωμενο τον κωλογαυρο.δυστυχως δεν εχουμε ομαδα αυτη ειναι η αληθεια αλλα τι κυριοτερο δεν εχουμε παιχτες μονο λιγες εξαιρεσεις οι περισσοτεροι ειναι παιχτακια της σειρας.
Petrosaekara - 4/11/2010 23:39
στον σημερινο αγωνα της ομαδα; μας εχτος απο το κορυφαιο ποδοσφαιριστη θα αναδειξουμε και το κορυφαιο κριαρι....τη θεση διεκδικουν επαξια (λεοναρτο, γκετσογλου και φυσικα ο λαγος....) παμε .....
antiochos - 5/11/2010 00:34
Ναί, και μετά θα αναδείξουμε και το κορυφαίο γατάκι... και ο νικητής είναι - χωρίς συναγωνισμό - ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟΟΟΟΟΟΟ... νιάου... ά ρε Μανωλά τι κουπί έχεις να τραβήξεις με δαύτους!
Nikos AEK Salonica - 4/11/2010 23:50
δεν ειναι οι παιχτες μας μετριοι , απλα ο χιμενεθ δε γεμισε το κεντρο κι οι αποστασεις ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ .τι να σου κανει μονος του κι ο Μανωλας ? ασε που σχεδον κανενας δεν τρεχει . . . . . . . . . .
draminos21 - 4/11/2010 23:53
giati mas xeneronoune etsi re aderfia ti ine auta ta halia re pote tha strosoume epitelous
mastihas - 4/11/2010 23:54
Νταντομο και Πατσατζογλου απλα δεν υπαρχουν
papalefkasg - 5/11/2010 01:03
nai re file!!! ti xalia einai aytoi oi dyo????? oute gia B' ethniki den kanoun
mastihas - 5/11/2010 01:13
κριμα γιατι καποιοι παικτες και επαιξαν καλα και τα εδωσαν ολα. το Τζιμπουρ για παραδειγμα δεν τον αναγνωριζω. απο περιπατητης εχει γινει μαχητης. μπραβο του. και στο Μανωλα μπραβο και σε ενα δυο αλλους.
xanoumis - 4/11/2010 23:56
ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΕΚ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΜΠΑΛΟΣ ΟΣΟ ΟΣΟ Ο ΝΤΑΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ...ΕΝΤΕΡ ΤΡΕΛΟ ΠΑΛΤΟ......
papalefkasg - 5/11/2010 01:05
apantisa kai ston pio panw filo ton mastihas,kai ksexasa na anaferw kai aytin tin "gouna" ton eder.....poios ton anakalypse ayton re paidia????? oute mia swsti energeia den exei kanei oso kairo ton vlepw!
Gamatos21 - 4/11/2010 23:58
Ο Πατσαζογλου μεγαλο παλτο μεχρι το 30 ζηταγε ολη την ωρα μπαλα και μολις του τι δινανε δεν ηξερε τι να την κανει
στο 2ο γκολ αυτος και ο Νταντομο δινουν τσαμπα γκολ στους ανυπαρκτους μεχρι εκεινη στιγνη βελγους , τον εντερ δε βλεπω λογο να τον αγορασουμε αν συνεχισει να παιζει ετσ. Μεγαλο λαθος για εμενα η αλλαγη του λεοναρντο που ηταν πολυ καλος , ο Μανωλας πολυ καλος ..Παντως ειμαι πραγματικα αισιοδοξος μετα τα χριστουγεννα η ομαδα θα παψει να εχει τοσους πολλους τραυματισμους και θα πηγαινει τρενο
xanoumis - 4/11/2010 23:59
ΜΠΑΑΑΑΑ ΑΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΜΠΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ................
panos21 aekara mia zoi - 5/11/2010 00:01
τον φροξυλια στα σπριντ τον περναω και εγω.για δυναμη δεν το συζηταω.ανυπαρκτος.δειτε ολους τους πιτσιρικαδες της αντερλεχτ ποσο γυμνασμενοι ειναι και τι σωματα εχουν.που να παει ο φροξυλιας.δεν μπορεις να νικησεις αν δεν εισαι γυμνασμενος.το ποδοσφαιρο ειναι αθλημα θελει αθλητες.
lefterakis_sav - 5/11/2010 00:02
re paidia o enter kai o ntantomo se ti mas xrisimeuoun???
rigaspapas - 5/11/2010 00:03
Αν δεν είχαμε 15 τραυματισμούς θα το είχαμε καθαρίσει το παιχνίδι. Δεν πειράζει γιατί προσπαθήσαν όλοι. Ελπίζω σε νίκη με τους Κροάτες.
fernando 21 - 5/11/2010 00:04
Πίκρα... Και πάλι καλά να λέμε που δε χάσαμε... δυστυχώς... Αυτός ο εντερ πολύ λίγος για να φοράει τη φανέλα της ΑΕΚ.... Ανύπαρκτος παίκτης ελάχιστος
panos21 aekara mia zoi - 5/11/2010 00:05
μην κοροιδευομαστε οι βελγοι ειχαν πολυ καλυτερη ομαδα απο εμας.καντους λιγο βαρη σενιορ χιμενεθ.σαν να ηταν παιδι τους φαινοταν ο φροξυλιας.
Carlito - 5/11/2010 00:06
ena pragma exo na po.
Ga@@@tai o Dusan bajevic kai oi epiloges tou.
mas efere dadomo eder kai patsatzoglou. 1 gam@@ni sosti metagrafi 2 xronia den ekane. 1 pitsirika de mporese na vgalei. eleos apla eleos. kai yparxoun kolozoa pou ton ypostirizoun akoma.
andreask-21 - 5/11/2010 00:19
an kai den sunithizw na vrizw bajevic klp, kala ta les
Μικρός Πρίγκιπας - 5/11/2010 00:20
"1 pitsirika de mporese na vgalei"

Τον Μανωλά ποιός τον καθιέρωσε;;;
Carlito - 5/11/2010 00:26
o theios tou
Μικρός Πρίγκιπας - 5/11/2010 00:44
Δεν έχεις κι άδικο! Πάντως ο Μπάγιεβιτς τον χρεώνεται γιατί αυτός ήταν ο προπονητής! Κι ευτυχώς δηλαδή γιατί αξίζει να παίζει βασικός.
an0nymouS - 5/11/2010 00:06
παιδιά οκ.. μας μάμησε ο διαιτητής σήμερα τι να πω.. το σημαιάκι γ@μήθικε να το σηκώνει (είναι δεν ειναι) ο μ@λ@κας! ..έλεος.

Η ομάδα προς το τέλος έμεινε απο δυνάμεις φαίνεται η κούραση.. και το γκολ που φάγαμε έλεος παιδικί χαρά, ακόμα να καταλάβω τη έκανε ο πατσατζόγλου εκεί..

το είχαμε το παιχνιδάκι αλλα τέσπα.. έστω κι έτσι μπράβο τους..
an0nymouS - 5/11/2010 00:08
καλά ο έντερ δεν υπάρχει οκ.. πάλι δεν έκανε τίποτα! ..
paixtis21 - 5/11/2010 00:09
εντερ απλα δεν υπαρχει πολυ σοφτ ανευρος μαντουκα γυρνα εσυ παλευες τουλαχιστον η ομαδα θελει 5 μεταγραφες δεν εχει παγκο αν ηταν σκοκο λυμπε κ Δελλας τουσ ειχαμε παρει ανετα αλλα με τα παλτα που εχουμε το φαγαμε ααααα τελικα δεν φταιει το σαχα αλλα η αμυνα θελει παιχτες με νευρο!!!!!!
nontin21 - 5/11/2010 00:09
mporoume to diplo sto split kai meta euxomaste na xasei i anderlech stin rwssia..exoume elpides alla liges.
krima kai mporusame na to valoume sto 1o imixrono to goal me ta 2 axasta, meta me to lathos tou voithou TRAGIKO!!! pou ekei o leonardo tin gyrize kai ginotan 2-1.O Eder kakos paiktis poly kakos eidika simera kai ekei ama eperne xampari ligo nwritera ti ginotan tha prolavene ton proto.
Σ Π Β - 5/11/2010 00:09
loipon 1.den einai katastash epagelmatiwn ayth,de mporousan na trexoun
2.enw de ton paw o blanco smr htan foveros
3.dadomo,eder gia gelia
kai 4.h foverh metagrafh ths teleytaias stigmhs,o terastios patsa htan syghnitikos..32 xronwn kai ton epairne sth dynamh o 17xronos lukaku,sto goal kamarwnei th mpala ,kt pou de tha kane oute o pio apeiros paikths gt to na mn afhneis th mpala na pernaei parallhla me to terma einai apo ta pio vasika pragmata pou mathainei 1 amyntikos.apla tragikos..
papalefkasg - 5/11/2010 01:08
tha symfwnisw se ola,akrivws ayto eidame simera.apla o blanco thewrw oti prospathei kai exei ki alla na dwsei stin omada
nontin21 - 5/11/2010 00:09
mporoume to diplo sto split kai meta euxomaste na xasei i anderlech stin rwssia..exoume elpides alla liges.
krima kai mporusame na to valoume sto 1o imixrono to goal me ta 2 axasta, meta me to lathos tou voithou TRAGIKO!!! pou ekei o leonardo tin gyrize kai ginotan 2-1.O Eder kakos paiktis poly kakos eidika simera kai ekei ama eperne xampari ligo nwritera ti ginotan tha prolavene ton proto.
christoss21 - 5/11/2010 00:09
eleos ti poulhma tis mpalas htan ayto sto goal.tsampa dwsame to mats.wra gia pagko pali o ntatomo
mondeo21 - 5/11/2010 00:11
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ 12000 ΚΟΣΜΟ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ.28000 ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΔΕΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΝΤΡΟΠΗ.
NikGR21 - 5/11/2010 00:13
kala o eder exase trelh eukairia p t strwse o Djebour k tn eri3e out.k gw 8 t vaza auto
NikGR21 - 5/11/2010 00:13
kala o eder exase trelh eukairia p t strwse o Djebour k tn eri3e out.k gw 8 t vaza auto
Petrosaekara - 5/11/2010 00:15
με παση αντικειμενικοτητα σημερα το ματς επρεπε να ληξει 1-4 τι να πει κανεις....μας βγηκανε τα ματια ελεος εχουμε 4 παιχτες εντελως κατω του μετριου αυτος ο λαγος δεν εδωσε μια πασα σωστη ο δε γκετσογλου τι να πει κανεις το παλικαρι δεν κανει για αεκ...απο την αλλη λεοναρτο πεταμενα λεφτα στη λειβαδεια.... ο δε πατσατσογλου ασχολιαστο....μακαρι να δουμε ασπρη μερα αλλα ωσ ποτε.... η αμυνα εμπαζε νερα απο παντου μονο ο μανωλας ιδρωνει την φανελα το παλικαρι... επισης πολυ καλη παρουσια και για μπλανκο σημερα..
andreask-21 - 5/11/2010 00:15
AEKARA ME TA OLA THS..PSUXH,PATHOS.. TA EDWSE OLA!!!
2 PAIXTES MONO DEN THELW NA KSANADW STA MATIA MOU. PATSATZOGLOU KAI ENTER!!! PIO ARGOI KI APO REPLAY!!! AUTOS O PATSATZOGLOU PREPEI NA EINAI KATHUSTERHMENOS!! ELEOS!!
ARGYRIOU KAI PALI ARGYRIOU!!! ME MERIKA MATSAKIA STA PODIA TOU THA PAIZEI KALUTERA TO PAIDI!! ELEOS ME TON ΠΑΤΣΆ!(Ο ΤΟΝΟΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΛΦΑ)
KAI O ENTER MHDEN PETAGMA..ARGOOOOS...PREPEI NA METONOMASTEI SE DELETE...AKOUS EKEI ENTER....
Magnan_MD - 5/11/2010 00:54
Robbie - 5/11/2010 00:15
Enter, απλά το παλικάρι είναι για... Delete!! O χειρότερος παίχτης του αγώνα!!! Δώρο Πατσατζόγλου το γκολ των Βέλγων. Στο 2ο κλατάρησαν οι περισσότεροι παίχτες. Πάλι καλά που οι Βέλγοι έχαναν τα άχαστα!!
andreask-21 - 5/11/2010 00:36
re file poia h pithanothta na grapsoume to idio pragma thn idia wra?:P
nickcrawl - 5/11/2010 00:15
ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ..ΓΚΕΝΤΖΟΓΛΟΥ,ΦΡΟΞΥΛΙΑΔΕΣ,ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ,ΛΑΓΟΙ ΜΕ ΕΠΡΗΞΑΝ ΤΑ ΕΝΤΕΡ Α..ΕΛΕΟΣ..ΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ Γ'ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΟΥ ΒΑΤΡΑΧΟΥ..
vasilis-v - 5/11/2010 02:51
ΝΤΟΝΓΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΟΙΕΣ ΜΙΖΕΣ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ? Ο ΓΚΕΝΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΦΡΟΞΥΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΤΩΡΙΟ, Ο ΛΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!
Petrosaekara - 5/11/2010 00:15
με παση αντικειμενικοτητα σημερα το ματς επρεπε να ληξει 1-4 τι να πει κανεις....μας βγηκανε τα ματια ελεος εχουμε 4 παιχτες εντελως κατω του μετριου αυτος ο λαγος δεν εδωσε μια πασα σωστη ο δε γκετσογλου τι να πει κανεις το παλικαρι δεν κανει για αεκ...απο την αλλη λεοναρτο πεταμενα λεφτα στη λειβαδεια.... ο δε πατσατσογλου ασχολιαστο....μακαρι να δουμε ασπρη μερα αλλα ωσ ποτε.... η αμυνα εμπαζε νερα απο παντου μονο ο μανωλας ιδρωνει την φανελα το παλικαρι... επισης πολυ καλη παρουσια και για μπλανκο σημερα..
iaga80 - 5/11/2010 00:16
ΧΑΛΙΑ!ΧΑΛΙΑ!ΧΑΛΙΑ! ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΚΤΕΣ! Δεν υπάρχει παίκτης ΕΝΤΕΡ (ανύπαρκτος-λίγος) .δεν υπάρχει παίκτης Ντάτομο,δεν υπάρχει ο μονίμως τραυματίας Ντιόπ(ήρθε στην ΑΕΚ για να αδυνατίσει και να αποθεραπευτεί).Για άλλη μία χρονιά ντροπιαστικές μεταγραφές.
AEKCy - 5/11/2010 00:16
Παιδιά η ομάδα πάλεψε παρά τις πολλές απουσίες και έπαιξε αρκετά καλά, θέλουμε όμως ενίσχυση στην άμυνα τα χριστούγεννα!
ΑΕΚ=ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - 5/11/2010 00:16
e.... trogete to apotelesma, arkei na nikisoume sta alla 2 mats! A-metoxoi kanoniste na valete to xeraki stin tsepi ton Ianouario giati exoume toso mikro roster pou se ligo tha paizoume me tis akadimies...
tyrofontas - 5/11/2010 00:16
Ο ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΤΑΝΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΟΙ.Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΤΕΡ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΣΤ ΓΚΑΜΠ.ΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΡΑΟΥΤ ΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΓΚΟΛ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΝΑΣΟΥΤΙ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΕΜΠΟΥΡ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ.ΤΟΝΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΟΜΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΜΕ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΕΚ.
an0nymouS - 5/11/2010 00:27
αδικείς τον μπλάνκο φίλε.. έτρεξε πολύ.. στο τέλος ιδικά τον έβλεπες και στην άμυνα βοηθούσε.. τέσπα, όσο για τον λαγό, έχει κλατάρει κι αυτό με τα συνεχόμενα παιχνίδια.. για τους άλλους νταντόμο έντερ πάτσα συμφωνώ..
AEK APO PALIA- 40χιλ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!! - 5/11/2010 00:46
Μην βιάζεσε, δεν έχουμε αποκλειστεί ακόμα..Θα κάνουμε καμιά νίκη με την Ζενίτ κ θα το χάσεις..ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ..τουλάχιστον προσπάθησαν..
gvoud - 5/11/2010 00:16
ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ, ΝΤΑΝΤΟΜΟ, ΕΝΤΕΡ (ΚΥΡΙΩΣ) ΚΑΙ ΜΠΛΑΝΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.

ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΛΟΠΑΝΙΩΝΙΟ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΤΕΡ ΜΕ ΠΙΑΣΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ. ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΑΨΕΙ Ή ΟΧΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ.

ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ....ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΩΣ ...ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΝΤΡΟΛΑΡΙΣΤΟΣ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ, ΑΡΓΟΣ, ΑΔΥΝΑΜΟΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΣΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΦΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΛΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΚΤΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ? ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ?

Ο ΝΑΣΟΥΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟΣ. Ο ΜΑΝΩΛΑΣ (ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ, ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ POSITIONING) ΘΕΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΔΕΛΛΑ.

Ο ΣΑΧΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ.

Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΣΗΜΕΡΑ Μ' ΑΡΕΣΕ. Ο ΛΑΓΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.

Ο ΚΑΦΕΣ ΗΤΑΝ ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. Ο ΓΚΕΝΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ.

Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΛΥΣΣΑ.

ΤΕΛΟΣ, Ο ΦΡΟΞΥΛΙΑΣ ΗΤΑΝ ΨΑΡΩΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙ, ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 17 ΧΡΟΝΩΝ.
Carlito - 5/11/2010 00:25
an o blanco theoreis oti einai axrhstos sou proteio na asxolitheis me alla athlimata pou periexoun mpalles. oxi me podosfairo pantos
gvoud - 5/11/2010 00:46
CARLITO ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΠΕΝΑΛΝΤΥ.

ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΘΕΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ?

ΤΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝΕ Η ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΝΤΡΟΛ.

...ΚΑΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ. ΤΡΕΧΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΝ ΤΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΟΧΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.

Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΣΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΑΛΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΣΤΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ 10 ΣΚΑΛΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ.

ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟΥ ΜΠΛΑΝΚΟ Ο ΡΙΒΑΛΝΤΟ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΩΤΟ ΣΚΟΡΕΡ.
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.
ΠΕΡΥΣΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΦΕΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Ε ΑΡΚΕΤΑ. ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ! ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΘΡΥΛΟΙ (ΝΕΣΤΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, ΜΑΥΡΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ, ΜΠΑΤΙΣΤΑ, ΝΤΕΜΗΣ, ΛΥΜΠΕ) ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΕ 17-18 ΓΚΟΛ ΓΙΑ ΔΥΟ ΣΕΖΟΝ.
Carlito - 5/11/2010 01:04
file kai perysi protos scorer tis aek itan kai epaize apo dexi back eos dexi half. simera itan se oes tis faseis markare inexos kai eklepse mpalla poles fores. Fetos den exei paixei katholou. se 3 paixnidia exei paixei sto ena evala 3 goal simera evale to penalty kai evgale tromeri assist sto getzoglou. O blanco einai paixtaras gia to elliniko protathima kai eidika se systima 442 pou anagastika stin ellada an eisai aek tha paixeis giati kleineis tous perissoterous antipalous sou sti perioxi.
SteveAngello - 5/11/2010 02:17
Carlito o Blanco einai filotimos,einai agwnistis alla den to exei to topi..ti na kanoume,olh h ellada vlepei oti de mporei na kanei mia ntribla..Ok,trexei,exei aisthisi tou goal kai ayto einai simantiko alla an katseis gia paradeigma na sygkrineis djebbour me blanco tha deis xaodh diafora.
vasilis-v - 5/11/2010 02:56
gvoud
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ! ΠΡΕΣΣΑΡΕ ΕΠΙ 90 ΛΕΠΤΑ ΣΕ ΕΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΗΤΑΝ ΨΙΛΟΘΕΑΤΗΣ! ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΟΜΩΣ ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΑΠΟΨΕ!
Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΗΤΑΝ Ο ΕΝΤΕΡ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ Η Α-ΠΟΨΙΝΗ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ! ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ! Ο ΜΟΝΟΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΠΑΛΑ ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ΣΕ ΕΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ! ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΞΕΝΟΥ!
ioannis64 - 5/11/2010 00:31
άλλο παιχνίδι είδαμε ρε φίλε; ο Μπλάκο σήμερα ήταν καλός. Απλά δεν υπήρχαν σήμερα βοήθεια απο τα χαφ αφού τα έχουν φτύσει οι άνθρωποι και δεν ανέβαιναν στην επίθεση. Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ πράγμα απαράδεκτο για μήνα Νοέμβριο...
andreask-21 - 5/11/2010 01:01
merikoi mperdeuete to kalos paixths me to filotimos.......
polspyros - 5/11/2010 01:21
Υπερφορτωμένη είναι η ομαδα...
Petrosaekara - 5/11/2010 00:17
με παση αντικειμενικοτητα σημερα το ματς επρεπε να ληξει 1-4 τι να πει κανεις....μας βγηκανε τα ματια ελεος εχουμε 4 παιχτες εντελως κατω του μετριου αυτος ο λαγος δεν εδωσε μια πασα σωστη ο δε γκετσογλου τι να πει κανεις το παλικαρι δεν κανει για αεκ...απο την αλλη λεοναρτο πεταμενα λεφτα στη λειβαδεια.... ο δε πατσατσογλου ασχολιαστο....μακαρι να δουμε ασπρη μερα αλλα ωσ ποτε.... η αμυνα εμπαζε νερα απο παντου μονο ο μανωλας ιδρωνει την φανελα το παλικαρι... επισης πολυ καλη παρουσια και για μπλανκο σημερα..
ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ (Ο-ΞΕΡΟΛΑΣ) - 5/11/2010 00:18
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ;;;;;;; ΜΕ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΙΖΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΛΙΤ ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΝΙΤ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ...
Η ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ......
Μικρός Πρίγκιπας - 5/11/2010 00:32
Ναι αλλά έχει την Χάιντουκ εντός!!!
Βασίλης Μπόχολτ - 5/11/2010 00:49
Δεν μας φτάνει φίλε μου η ισοπαλία στο Σπλιτ, γιατί η Ζενίτ έχει ήδη προκριθεί & μπορεί & να μην κερδίσει την Άντερλεχτ. Δυστυχώς πλέον η πρόκριση δεν είναι στα πόδια μας, αλλά εξαρτάται απ΄ το τι θα κάνει η Άντερλεχτ στα 2 τελευταία παιχνίδια (αν τα κερδίσει πέρασε αυτή).
AEK APO PALIA- 40χιλ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!! - 5/11/2010 01:08
Δεν πιστεύω και εγω ότι θα κερδίσει η Άντερλεχτ στη Ρωσία. Θα χάσει πανυγηρικά, οι Ρώσοι δεν καταλαβαίνουν και πάνε και για τα λεφτά..ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΞΕΡΟΛΑ..Βέβαια το καλύτερο θα ήταν διπλό στο Σπλιτ και χ με Ζενίτ (2-2) χεχε..ΠΑΜΕ ΡΕ, μην απογοητευέστε θα γυρίσει Ρότζερ και μετά Σκόκο θα ανέβουμε..Θέλουμε παίκτες βέβαια, για να δούμε τι θα φέρουν στο Μανόλο το καλοκαίρι περισσότερο, Γενάρη δύσκολα τα πράγματα.
Castroman - 5/11/2010 00:18
το υλικο της ομαδας ειναι ΦΤΩΧΟ..με ηγετη στα χαφ τον Καφε και τον Γκεντζογλου,αληθεια ποιος τον βαφτισε ποδοσφαιριστη το παιδακι κρυβεται συνεχεια και δινει την μπαλα παραλληλα για να φυγει η ευθυνη απο πανω του,ΜΗΝ εχουμε απαιτησεις για σπουδαια πραγματα..θα κανουμε 2-3 νικες-αναλαμπες και μετα θα βυθιζομαστε στην μετριοτητα μας..η συντριπτικη πλειοψηφια των παικτων ΔΕΝ χρειαζονται πιστωση χρονου αλλα μια αποζημιωση και στο καλο..ο Χιμενεθ πρεπει να εχει τρελαθει με την "αμπαλοσυνη" των περισσοτερων παικτων μας γι αυτο τους εμψυχωνει συνεχως μηπως και αντιστρεψει την κατασταση..δεν θα μπουμε σε λεπτομερειες για την τεχνικη αρτιοτητα του καθε παικτη ξεχωριστα διοτι ολοι λιγο πολυ τα εχουμε αναλυσει..ττο συμπερασμα ...ειναι για αλλη μια φορα οτι η ΑΕΚ θελει παικτες..σε ολες τις γραμμες..!!!η ομαδα εχει ΧΤΥΠΗΤΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ..αρα το "μπαλακι" στους αορατους..ο Μανολο ΔΕΝ ειναι μαγος..
an0nymouS - 5/11/2010 00:19
μάγκες ωραία όλα αυτά.. κάποιοι ειναι για πάγκο κτλ.. αλλα μάγκες δεν ξέρω αν το έχετε εμπεδώσει αλλα δεν έχουμε παίκτες ρε.. δεν έχουμε άλλους παίκτες, όλοι τραυματίες.. αυτούς έχουμε μ'αυτούς παίζουμε τι να κάνουμε..
kbokis - 5/11/2010 00:21
Μπράβο στον κόσμο που ήταν στο γήπεδο και χειροκρότησε την ομάδα για την προσπάθεια (μακάρι να μπορούσα να ήμουν μέσα μένω Ηράκλειο Κρήτης) να ντρέπεστε όλοι εσείς που βρίζεται όλος τους παίχτες ή κάποιους από αυτούς.Όλοι πάνω σε ένα πληκτρολόγιο να βγάζετε χολή για όλους και για όλα! Εγώ μεγάλωσα με το, όσο με πληγώνεις τόσο με πωρώνεις, και ότι όποιος φοράει την φανέλα με τον Δικέφαλο Αετό είναι ο καλύτερος στον κόσμο και τον επίφυμώ όσο άμπαλος και να είναι.Σας βαρέθηκα δεν ξέρω αν και πότε θα ξαναγράψω. Για το παιχνίδι όλοι οι παίκτες προσπάθησαν από το 70 και μετά που μας έκαναν τόσες ευκαιρίες,απλά οι δικοί μας δεν μπορούσαν να πάρουν τα πόδια τους από την κούρασή.Για να σας αποδείξω πόσο μίζεροι είμαστε σαν οπαδοί ...περίπου 130 μόνο σχόλια για το καινούργιο προπονητικό εάν ήταν κάποιο άρθρο για τον Μπάγιεβιτς ή τον Ντέμη ή και εγώ δεν ξέρω για ποίον άλλον θα είχε ίσα με 500 έως 600 .Ας αναλογιστούμε λίγο γιατί είμαστε Αεκτζίδες πόσο διαφορετικοί είμαστε(είμαστε;) από τους άλλους οπαδούς και ας στηρίξουμε την ομάδα μας
ioannis64 - 5/11/2010 00:33
σωστός
Petrosaekara - 5/11/2010 00:36
ΦΙΛΕ KBOKIS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΙΖΕΡΙΑς ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ ΑΕΚΤΖΗΔΕς ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ... ΑΝΑΣΤΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟ...
Μικρός Πρίγκιπας - 5/11/2010 00:41
Ίσως να έχεις και δίκιο αλλά ...είναι άμπαλοι ρε παιδί μου, πως να το κάνουμε δηλαδή! Έχουμε νεύρα και μας τα έχουν κάνει ζαρτιέρες! Έχουμε καρδιά και κοντεύουμε να μείνουμε στον τόπο!
mrdimitris21 - 5/11/2010 00:22
ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΙΧΝΑΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ,ΝΟΜΙΖΩ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΛΗΡΗΣ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΦΤΗΝΟ ΤΟ ΓΚΟΛ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ,Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ,ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ,ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο ΣΑΧΑ,ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ.ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΑΤΟ ΟΜΙΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ.ΑΛΛΑ...ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ...
ioannis64 - 5/11/2010 00:23
Συγχαρητήρια στον κόσμο, στους παίκτες και στον προπονητή και ευχαρηστήρια στον Θεό που δεν χάσαμε!

Όποιος δεν βλέπει ποιό είναι το πρόβλημα της ομάδας δεν βλέπει μπάλα. Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΚΙ ΕΚΕΙ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ. Μέχρι το 65 η ομάδα έπαιζε καλά, είχε ρυθμό κι αν συνέχιζε έτσι θα έβαζε κι άλλο γκολ! Όμως τότε η ομάδα κλάταρε! Μετά παίζαμε με γιόμες γιατί όσοι έπαιρναν μπάλα δεν είχαν κουράγιο να τρέξουν, να πασάρουν να κάνουν τα 1-2 και τα τρίγωνα στη σέντρα, να αναπτυχθεί η ομάδα. Επίσης δεν είχαμε επιστροφές ...κι ο αντίπαλος μας έκανε 4-5 φάσεις για γκόλ, όλες στην κόντρα. Η ΦΥΣΙΚΉ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ και τώρα εξηγείται και η ήττα με τον Πανιώνιο (οι παίχτες μπήκαν χαλαρά ΛΟΓΩ ΚΟΥΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, θεωρόντας το ματς εύκολο!)...Δεδομένων των συνθηκών αυτών και της ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΗΣ φυσικής κατάστασης η σημερινή εμφάνιση ήταν ΗΡΩΙΚΗ!

Συγνώμη φίλοι μου αλλά όποιος δεν το είδε σήμερα αυτό δεν βλέπει μπάλα. Αν θέλετε να μιλήσουμε για ποδηλασία, τάβλι...οκ..αλλά το ποδόσφαιρο έχει τους δικούς του κανόνες. Η ομάδα ήταν καλή, το σύστημα καλό, οι παίκτες καλοί με μια δυο εξαιρέσεις (και τα λάθη μεσα στο παιχνίδι είναι) αλλά όταν ο αντίπαλος μετά το 60 είναι μια και δυο ταχύτητες πάνω απο σένα, τι μπάλα να παίξεις; Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ! ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ!
panos21 aekara mia zoi - 5/11/2010 00:40
ετσι ειναι.σημερα το ποδοσφαιρο ειναι 70% αθλημα και 30% παιχνιδι.αν δεν εισαι καλος αθλητης δεν πας μπροστα.
papalefkasg - 5/11/2010 11:44
100% σωστη αποψη.αν δεν εχεις φυσικη κατασταση ο αντιπαλος σε πιεζει πολυ και σε αναγκαζει να κανεις λαθη.στο τελευταιο μισαωρο ειδικα χτες καναμε το σταυρο μας σε καθε κατεβασια της αντερλεχτ.κανεις δεν εκοβε και καθε φαση μυριζε γκολ.παλι καλα που ο σαχα ειναι σε φορμα....
polspyros - 5/11/2010 01:27
Οταν ανέλαβε ο Μανολο εκανε εργομετρικές και βιοχημικές εξετάσεις για να δει αν η οκαδα εχει ελειμματική Φυσική Κατάσταση; Η απλα υπερφόρτωσε; Ακόμα δεν ειδαμε τίποτα μου φαίνεται! Ισως επεται συνέχεια...
vasilis-v - 5/11/2010 03:00
ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣ!
polspyros - 5/11/2010 10:02
Αν είναι έτσι τότε αυτοί που μιλούν για κακή προετοιμασία κι όλες τις κατ αυτούς συνέπειες απλά βγαζουν μένος για τον Μπαγεβιτς. Αν ο Μανόλο είχε καλές βιοχημικές και εργομετρικές εξετάσεις τότε εχει πέσει σε τραγικά λάθη στη προπόνηση και θα έχουμε προβλήματα.
Φίλε βασίλη , απο που το ξέρεις εσύ;
vasilis-v - 5/11/2010 13:50
'Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΦΩΝΙΔΗ 'Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΟΓΛΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ! ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΚΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΜΠΟΛΤ ΚΑΙ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΓΛΕΜΠΡΕΣΙΛΑΣΙΕ! ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΑΕΚ ΛΙΓΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΕΣ!
polspyros - 5/11/2010 15:30
Ευχαριστω, Βασίλη για την απάντηση σου.
Ετσι είναι ακριβώς όπως τα λες. Με 100 και 200 χιλιάδες ομως τέτοιους μπορείς να πάρεις. Οι κοστίζουν ακριβότερα, εκτός κι αν τους παράγεις ο ίδιος η σου πέσει κανένα λαχείο. Σ αυτο υπάρχουν άλλοι πιο ικανοί απ οτι η ομαδα μας.
Αρα μετα απο αυτά τέλος η καραμέλα, φταιει ο Μπαγεβιτς , ο Μπουρουζίκας.
Απο την άλλη αν οι παίχτες είναι περιορισμένων δυνατοτήτων, πράγμα που ελέγχεται, δεν τους υπερφορτώνεις γιατί τους καις και ...τους τραυματίζεις. Εκτός αν είναι αναλώσιμα υλικά.
Και στις 2 περιπτώσεις είναι οφ σαιντ η νεα τεχνική ηγεσία. Να χαλαρωσει λίγο γιατί θα μείνουμε χωρίς παίκτες.Και αφού αυτούς εχουμε, μ αυτούς θα πορευτούμε, αρα προπόνηση προσαρμοσμένη στους οργανισμούς τους. Η τουλάχιστον κάποιες διαφοροποιήσεις για κάποιους.
Ευχαριστώ φίλε Βασίλη
kort0 - 5/11/2010 00:23
Επειδη εχω ζησει την ΑΕΚ των πρωταθληματων και των παιχταραδων θα ειμαι πολυ αυστηρος,πρωτη φορα στην ΑΕΚ εκτος απο 5 με 6 παιχτες που εχουν μαζευτει τοσοι αμπαλοι αλλα και ταυτοχρονα και να μην τους κοβει δεν ξερουν καν να παιξουν απλα και στο κενο χωρο εχεις μια ομαδα την Αντερλεχτ που βλεπεις οτι μπαζει απο παντου στην αμυνα και δεν μπορεις να παιξεις εξυπνα γιατι δεν υπαρχει και μυαλο να κανεις κινηση και να παιζεις στο χωρο τι να πω οι πιο πολλοι απο αυτους στην παλια ΑΕΚ θα μαζεβανε τα νερα και της μπαλες οχι να παιζανε κιολας,οκ δινουν το 200% αλλα δεν φτανει τι να κανουμε τα πραγματα ειναι απλα,δυστυχως μονο με ηρωισμους δεν παιρνεις παιχνιδια.
_______ - 5/11/2010 00:25
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΤΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ:

ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΒΑΤΡΑΧΟΣ
>ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΜΙΑ Ε3ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ.
>ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΑΝΟΥΣΙΕΣ.
>ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΕΚΤΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΑΓΕ ΜΟΥΤΡΑΚΙΑ
...>ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ????

ΜΑΝΟΛΟ ΜΟΝΟ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.

**να δημοσιευτει
dimscarecrow - 5/11/2010 00:27
Παιδιά αυτός ο Έντερ παίζει να είναι ο χειρότερος ξένος που έχει περάσει από την ΑΕΚ εδώ και χρόνια.
Πάτσα κατάφερε να είναι 2 κλάσεις χειρότερος από τον συμπαθητικό κατά τα άλλα Αργυρίου
όσο για Ντατόμο καλύτερα να είχε αποβληθεί.....
Τώρα αν πω τίποτα για αυτόν που τους έφερε στην ΑΕΚ θα είμαι κακός...
christoss21 - 5/11/2010 00:28
eleos ti poulhma tis mpalas htan ayto sto goal.tsampa dwsame to mats.wra gia pagko pali o ntatomo
DA-BROSS69 - 5/11/2010 00:30
ADAMIDI FWNAZAME GIA THN METAGRAFARA TOU PATSATZOGLOU....DEN YPHRXAN ALLOI NA PAREIS EEE????
DIKO MAS MATCH KAI DEN PHRAME TO 3PONTO APO AYTON TON PRWHN PAIXTAKO MOU MAS KOUVALHSES GIA TA TELEFTAIA TOU ENSHMA,XELARIGIASTHKAME EDW XAMW NA FWNAZOUME OTI H OMADA 8ELEI 2 AKRAIA BACK KAI ESY AGRO AGORAZES...KAI O EDER GIA TA 8HRIA...
TO OTI H A.E.K. PAEI GIA DOUBLE KAI POREIA STHN EUROPH OMWS HXERES NA MAS "8YMHSEIS"...POUNTA AYTA OLA?????
PARE KANA SOVARO PAIXTH TON GENARH GIATI 8A SE PAREI KAI 8A SE SHKWSEI...
AKOU EKEI VASIKO DEXI BACK O PATSATZOGLOU...DEN BOROUSE OUTE NA TREXEI MEXRI TO 75' KAI META APOFASISE NA GINEI 8EATHS...PALI KALA POU DEN XEIROKROTOUSE TIS ...PROSPA8EIES THS ANDERLECHT EKSTASIASMENOS...AYTOS O LEGEAR MAS X3KOL1AS3...
SIXA8HKA THN ABALOSHNH THN TSIGOUNIA KAI THN ANORGANOSIA SOU PLEON.
KAI DEN FTAINE OI APOUSIES ..TO GEGONOS EINAI 1 -D-E-N- EXOUME AMYNA....4 EYKAIRIARES EIXAN OI BELGOI,PALI O SAJA MAS XELASPOSE,AMA TOU TELEIWSEI H RENTA KLAPSE MAS,TARIFA 8A MAS KOVOUNE...
KANE PIA TO KA8HKON SOU SAN PROEDROS THS MEGALHTERHS OMADAS STHN ELLADA..
NISAFI PIA...
panos21 aekara mia zoi - 5/11/2010 00:43
ο αδαμιδης τον κουβαλησε???????
μιλας σοβαρα???????
DA-BROSS69 - 5/11/2010 01:42
OKAY PANO TOPIASA TO YPONOOUMENO,PANTWS SE KA8E PERIPTWSH O TAXA-MOU PROEDROS DEN EINAI AMETOXOS GIATI AYTOS ORIZEI TO BUDGET...TAPANE TA SYMFWNHSANE METAXY TOUS KAI KATSE TWRA ESY NA ANALYSEIS THN ISOFARISH POU O PALEMAXOS VARE8HKE NA DIOXEI SE CORNER.
PANTWS EPEIDH MALLON ENNOHS OTI TOU TON FWRTOSE O YOUGOS TON PATSATZOGLOY EGW EXW NA PW OTI AN TOU TO XEKOVE APO THN ARXH OTI ME PALEMAXOUS DEN ASXOLHTE TO SWMATEIO A.E.K. 8A TO KATAPINE AMASHTO O POLYNIKHS,OPWS POLLA ALLA POY EKANE GARGARA..
ALLA OLOI VOLEYTHKAN ME THN LYSH AYTH O KA8ENAS GIA TOUS DIKOUS TOU LOGOUS.
EGW KRAZW TON ADAMIDI GIATI OPWS PANTA SE TETOIES PERIPTWSEIS TO PSARI APO TO KEFALI VRWMAEI...KAI STHN TELIKH DEN NOMIZW OTI PIASTHKE TOOOSO KOROIDO O STAYRAKHS APO TIS "MHXANOURGIES" TOU YOUGOU....EIPAME OLOI VOLEYTHKAN...KOIMATE KAI O ARNAAR...
giannis-aek - 5/11/2010 00:31
σε γενικες γραμμες παιξαμε αρκετα καλα κ ειμαι ευχαριστημενος απο την προσπαθεια που κανανε.. αυτο που ομως με κανει να ειναι απορω πως μετα απο αυτο που εκανε ο πατσατζογλου συνεχισε να ειναι μεσα και δν τν εβγαλε ο χιμενεθ...γιατι δν ειναι οτι εκανε λαθος...ειναι οτι βαριοτανε κ δν εκανε εναα βημα παραπανω να παει στην μπαλα..νομιζει οτι ειναι και παιχταρας και δν χρειαζεται να τρεχει κ να προσπαθει αφου μονο η μπαλα που ξερει φτανει..ρε ουστ κω..γαυρε..τους χαρισες το παιχνιδι σημερα...μεχρι τοτε ηταν ανυπαρκτοι οι βελγοι...αλλα εκει βρεθηκε ο κω..γαυρος και τους ανεστησε..εγω αν ημουν προπονητης θα τν ειχα πεταξει εξω κ δν θα τν ξαναπαιρνα καν στην αποστολη ακομα κ αν δν ειχα αλλο..
Βασίλης Μπόχολτ - 5/11/2010 00:32
Πολύ τυχεροί που δεν χάσαμε σήμερα. Ο Σάχα ήταν σήμερα παγκόσμια κλάση. Πολύ καλός κι ο Μανωλάς, έσβησε τον Μπουσουφά κι όταν ο τελευταίος έγινε αλλαγή ανέλαβε τον Λουκάκου. Παρότι δεν μπορώ να πω ότι μπορούσε να τον σταματήσει, ήταν ο μόνος που τον δυσκόλεψε λιγάκι. Φάνηκε πόσο τεράστια ήταν η απουσία του στις Βρυξέλλες. Τα αμυντικά χαφ μας & ειδικά ο Γκέντσογλου έχασαν την μάχη του κέντρου & κυρίως γι΄ αυτό πιστεύω σταθήκαμε πολύ τυχεροί που δεν χάσαμε. Με Μάκο (απ΄ την αρχή) & Ντιόπ τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά. Να γιατί παίζουμε με 3 αμυντικά χαφ. Μπροστά ο Μπλάνκο ήταν πολύ καλός κι έδειξε ότι εκτός απ΄ το να σκοράρει ξέρει πολύ καλά να πασάρει, αλλά & να παίζει στα άκρα, απάντηση σε όσους τον λένε άμπαλο. Ο Τζιμπούρ ...όπως πάντα πάλεψε. Πάντως φάνηκε & σήμερα πως κάποιοι παίχτες είναι αναντικατάστατοι (Δέλλας, Σκόκο, Μάκος, Λυμπερόπουλος & Ντιόπ), σ΄ αυτούς βάζω & τον Μανωλά που σήμερα έπαιξε & έδειξε πόσο αναντικατάστατος είναι. Αν δεν είχαμε προβλήματα τραυματισμών μπορώ να πω ότι μας λείπει μόνο δεξί μπακ ενδεκαδάτο, αλλά χρειαζόμαστε επειγόντως πάγκο για όλους αυτούς τους αναντικατάστατους παίχτες που προανέφερα.
psilos035 - 5/11/2010 00:40
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ
ioannis64 - 5/11/2010 00:49
γιατί ρε Βασίλη, αριστερό μπάκ έχουμε; Αυτός ο Νταντόμο σήμερα, τροχονόμος ήταν...περάστε ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε...
Βασίλης Μπόχολτ - 5/11/2010 01:21
Όχι δεν έχουμε, αλλά αν είναι όλοι υγιείς παίζει αριστερό μπακ ο Λαγός που είναι ενδεκαδάτος παίχτης (προσωπική μου άποψη για τον Παναγιώτη). Δεξιά όμως δεν υπάρχει ούτε κατά ανάγκη ενδεκαδάτος παίχτης (σε αξία εννοώ ενδεκαδάτος) που να μπορεί να παίξει την θέση. Ο Αργυρίου είναι ακόμα ανέτοιμος & οι Γιάχιτς, Γεωργέας, Πατσατζόγλου δεν κάνουν για ενδεκάδα, για μπαλώματα είναι. Ο Γεωργέας αν ήταν υγιής & στα ντουζένια του (όπως το 2007-2008 που έκανε φοβερή χρονιά), θα μπορούσε. O Γιάχιτς μπορεί να χτυπήσει ενδεκάδα μόνο σαν στόπερ κι ο Πατσατζόγλου είναι σε τραγική κατάσταση. Στις άλλες θέσεις εκτός του δεξιού οπισθοφύλακα έχουμε παίχτες ενδεκάδας, αλλά μας λείπει ο ποιοτικός πάγκος γιατί όταν κάποιος βασικός απουσιάζει βλέπεις ...τι γίνεται.
Petrosaekara - 5/11/2010 00:32
ρε παιδια ενταξει ειχαμε απυσιες αλλα δε μπορει ολοκληρη ομαδα να στηριζετε στο σκοκο κ τον τζεμπουρ ελεος δηλαδη ο καφες οπου νανε τελειωνει... δε μπορει να νε η μπαλα μπροστα σ γκετσογλου κ να κανεις κολοτουμπες δεν το κατεχεις το μπαλακι αγορι μου αλλαξε αθλημα αντε στην ομαδα μπασκετ... παιδια η αληθεια ειναι οτι δεν εχουμε τεχνιτες παιχτες εχτοσ απο σκοκο τζεμπουρ αντε κ γκερειρο .....οι βελγοι ητανε πεθαμενοι και τουσ αναστησαμε ο νιονιος το ιδιο ας σοβαρευτουμε λιγο ΑΕΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΑΤΡΟΜΗΤΟς....
arisp73 - 5/11/2010 00:34
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΜΠΛΑΝΚΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΣΑΙΖΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΑΣ ΦΥΓΕΙ....ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΑΧΑΣΤΟ....ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ......ΧΩΜΑ......ΕΝΤΕΡ ........ΑΘΛΙΟΣ ΑΠΛΑ....ΛΑΓΟΣ ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΠΟ ΧΕΛΩΝΑ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΤΑΝΤΟΜΟ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΟΛΑ...ΣΕ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΟΜΙΛΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΟΥΜΕ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.....
an0nymouS - 5/11/2010 00:37
φίλε το άχαστο το έχασε ο σάββας και ο έντερ.. με τα σουτ στα περιστέρια.. ο μπλάνκο δεν πρόλαβε την μπάλα..
papalefkasg - 5/11/2010 01:17
swstos.....en tw metaksy pes o gentsoglou ekane provoli,as paei sta kommatia....o eder itan anenoxlitos gamw to kerato mou!!!!! oute to ampalo kormi tou den kserei na stinei kai thelei kai thesi stin aek.an einai dynaton!!
an0nymouS - 5/11/2010 10:56
δεν ξέρω αν είδε το κοντινό ρεπλέι.. αν δεις όπως δίνει σιρτά την πάσα ο ζορό η μπάλα χοροπηδάει μέχρι να φτάσει στον σάββα και εκει δεν την πιάνει με το πλασέ αλλα του χτυπάει στο καλάμι. Ο έντερ απαράδεκτος..
The Teacher - 5/11/2010 00:34
Πολλα συγχαρητηρια στο μικρο Μανωλα αλλα και στο Νασουτι.Ειναι απιστευτα δυσκολο να καλυπτουν 2 παιχτες ΟΛΕΣ τις θεσεις της αμυνας(ειλικρινα).Συγχαρητηρια σε ολους για την επιλογη Πατσατζογλου.Ποιον αραγε να εχει μανατζερ?Μεγαλη δουλεια το τμημα scouting που προλαβε στο νημα ολη την Ευρωπη και ανακαλυψε αυτον τον παιχταρα τον Εντερ.Μπραβο στα μυαλα που αφησαν την ΑΕΚ χωρις δεξι μπακ και με μισο αριστερο μπακ.Συγχαρητηρια στον κ.Μπουρουτζικα για το μεγαλειωδες και πρωτοποριακο συστημα εκγυμνασης.Κορυφαιο.Οι παιχτες μπορουν να παιζουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
georgepan7 - 5/11/2010 00:35
eleos giati tetoio goal na fame. autos o patsa ti kanei re gamwto eleos th diwxnoume th kolompala ekei . pali de tha perasoume. de mporw allo . paiktes re .. autos o eder gelios .
panos21 aekara mia zoi - 5/11/2010 00:35
χαρακτηριστικοτερη φαση απο αυτη με τον φροξυλια να κυνηγαει με σπριντ εναν παιχτη της αντερλεχτ που απλα ετρεχε και μεγαλωνε την διαφορα δεν υπαρχει.ποσες φορες τα εχω πει θελει και γυμναστικουλα το ποδοσφαιρο δεν ειναι το 80-90 που εφτανε η τεχνικη.τωρα πρεπει να εισαι αθλητης.που να παει ο φροξυλιας????????
polspyros - 5/11/2010 15:42
Σωστά τα λές φίλε , αν και στα περισσότερα ποστ σου διαφωνούμε.
Θα πρέπει να ξέρεις όμως οτι η ταχύτητα , αφ ενός μεν είναι κληρονομική και αφ ετερου καλλιεργείται, προπονείται δουλευεται , όπως θέλεις πες το, μεχρι τα 13-14χρόνια. Απο κεί και μετα απλά βελτιώνεται.
Αρα για πολλούς απ τους ποδοσφαιριστές μας και πιθανα και τον Φροξυλιά, και πολλά Ελληνόπουλα, δεν ξέρουμε τι προπόνηση γίνεται στο ΑΟ Κατω Περιστεριόυ ή στη Μέση Ραχούλα, η κι αλλού ακόμα, στις κρίσιμες ηλικίες. Γι αυτό ας μη κατηγορούμε τον Φροξυλιά και το καθε παιδι, που θα του κάνει προπόνηση ...στο χωριό του, ο μπαρμπα Μήτσος που επαιζε σεντερ μπακ και μετα τη βοσκη κανει το προπονητή σε μικρά παιδια. Απ τη στιγμή που δεν υπαρχει σχεδισμός για την ανάπτυξη του παιδικού ποδοσφαίρου, αστα να πάνε.
Σ ευχαριστώ που με διάβασες.
giannis-aek - 5/11/2010 00:35
σε γενικες γραμμες παιξαμε αρκετα καλα κ ειμαι ευχαριστημενος απο την προσπαθεια που κανανε.. αυτο που ομως με κανει να ειναι απορω πως μετα απο αυτο που εκανε ο πατσατζογλου συνεχισε να ειναι μεσα και δν τν εβγαλε ο χιμενεθ...γιατι δν ειναι οτι εκανε λαθος...ειναι οτι βαριοτανε κ δν εκανε εναα βημα παραπανω να παει στην μπαλα..νομιζει οτι ειναι και παιχταρας και δν χρειαζεται να τρεχει κ να προσπαθει αφου μονο η μπαλα που ξερει φτανει..ρε ουστ κω..γαυρε..τους χαρισες το παιχνιδι σημερα...μεχρι τοτε ηταν ανυπαρκτοι οι βελγοι...αλλα εκει βρεθηκε ο κω..γαυρος και τους ανεστησε..εγω αν ημουν προπονητης θα τν ειχα πεταξει εξω κ δν θα τν ξαναπαιρνα καν στην αποστολη ακομα κ αν δν ειχα αλλο..
giannis-aek - 5/11/2010 00:36
σε γενικες γραμμες παιξαμε αρκετα καλα κ ειμαι ευχαριστημενος απο την προσπαθεια που κανανε.. αυτο που ομως με κανει να ειναι απορω πως μετα απο αυτο που εκανε ο πατσατζογλου συνεχισε να ειναι μεσα και δν τν εβγαλε ο χιμενεθ...γιατι δν ειναι οτι εκανε λαθος...ειναι οτι βαριοτανε κ δν εκανε εναα βημα παραπανω να παει στην μπαλα..νομιζει οτι ειναι και παιχταρας και δν χρειαζεται να τρεχει κ να προσπαθει αφου μονο η μπαλα που ξερει φτανει..ρε ουστ κω..γαυρε..τους χαρισες το παιχνιδι σημερα...μεχρι τοτε ηταν ανυπαρκτοι οι βελγοι...αλλα εκει βρεθηκε ο κω..γαυρος και τους ανεστησε..εγω αν ημουν προπονητης θα τν ειχα πεταξει εξω κ δν θα τν ξαναπαιρνα καν στην αποστολη ακομα κ αν δν ειχα αλλο..
marios21-11 - 5/11/2010 00:40
ntroph mas eyrwpaiko paixnidi k to ghpedo na einai misoadeio...poio axrhstos paikths ayth th stigmh apo ton enter den yparxei...milame gia to palto den kanei tipota oute markarei oute voithaei epithetika ...den prepei na xanapaixei epishs patsa aparadektos aytos eythinete sto goal pou fagame..gia blanko merikoi pou lete pate kala?to paidi th matwse thn fanela olh thn wra etrexe skistike k sto 1o hmixrono evgale k kapoies kales sentres apo plagia se antithesh me ton djebour pou den skisthke k poly idiaitera sto 1o hmixrono k molis exane thn mpala den etrexe na markarei..telospantwn exoume kapoies elpides akoma k prepei na tis exantlhsoume ...pame gera AEKARA k xwris traymatismous sigoura tha pame kalytera
kostis - 5/11/2010 00:41
Κάποιος να πει στον Χιμένεθ ότι οι παίχτες δεν αντέχουν συνεχόμενα παιχνίδια και δυνατή προπόνηση!!!
Καλύτερα να ρίξει λίγο το ρυθμό του γιατί στα επόμενα παιχνίδια δεν θα βγάζουμε ούτε εντεκάδα......
Σήμερα τα έφτυσε και ο Λαγός.

-Για να αντικαταστήσουμε τον Σέζαρ πήραμε τον Μαντούκα και για να αντικαταστήσουμε τον Μαντούκα πήραμε τον Έντερ;
...
-Αρουαμπαρένα, Χουανφράν, Νταντόμο...... τι να πεις..........

-Ο Πατσατζόγλου είναι ο αντί-Αραούχο;

-Μπράβο σε Σάχα, Μανωλά, Νασούτι, Γκέντσογλου, Λεοναρντο, Μπλάνκο και Τζιμπούρ.

-Κάποιος να μάθει στους βοηθούς του διαιτητή τι είναι το οφσάιντ.
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 5/11/2010 00:41
Ο ΝΑΣΟΥΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΚΟΛ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΧΤΕΙ;
Ο ΠΑΤΣΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΥΡΙΟ (ΑΥΡΙΟ ΟΜΩΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. ΣΤΗΝ ΙΣΟΦΑΡΙΣΗ ΑΟΡΑΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΣΘΕΝΙΚΟΣ ΚΙ ΟΛΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙ. ΑΝΑΓΚΑΖΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΜΑΝΩΛΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥ.
ΤΟΥ ΝΤΑΝΤΟΜΟ ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΣΟΡΤΣΑΚΙ. ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ (ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ) ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ.
ΛΑΓΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΝΤΕΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑ.
...ΕΝΤΕΡ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ.
Ο ΑΛΓΕΡΙΝΟΣ ΠΟΛΥΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΕΚΑΝΕ GUEST ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΠΕΝΑΛΤΥ.
ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΟΨΕΙ ΝΤΕΡΜΠΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ (ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΩΝ).
Ο ΣΑΧΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΒΓΑΛΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΘΗΚΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ.
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟΙ (ΑΠΛΑ).
Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΕΠΑΙΖΕ ΧΩΡΙΣ ΠΑΓΚΟ ΑΛΛΑ ΤΗΝ (ΑΞΙΟΜΑΧΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΠΟΥ ΔΙΕΘΕΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΨΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΕΙΔΙΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΟΡ ΥΠΗΡΧΕ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ. ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΛΑΓΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕΤΕΣ ΠΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥΤ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ. ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
ΜΙΣΤΕΡ ΛΟΥΚΙΔΕΛΛΗΣ - 5/11/2010 00:45
Σε ψηλό βουνό,
σε ριζιμιό χαράκι,
κάθεται έν' αϊτός.

Βρεμένος, χιονισμένος
ο καημένος και παρακαλεί.
Και παρακαλεί
...τον ήλιο ν' ανατείλει.

Ήλιε ανάτειλε-ήλιε ανάτειλε.

Ήλιε λάμψε και δώσε
για να λιώσουνε
χιόνια από τα φτερά μου
και τα κρούσταλλα
από τ' ακράνυχά μου.

Ήλιε ανάτειλε-ήλιε ανάτειλε.
J.PATIKAS - 5/11/2010 00:46
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ! ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ 16 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΤΕ ΒΛΑΞ!!!!! ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΑΜΑ! ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΙΡΙΚΑΔΕΣ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΝ IQ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ! ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ, ΣΕ ΛΙΓΟ (ΑΝ ΟΧΙ ΗΔΗ ) ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ! ΤΟΣΟ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΙΑ ΔΥΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ, ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΕΡ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. -ΤΟΣΟ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΙΑΣ ! ΠΟΙΟΣ? Ο ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΘΕΝΑΣ!!! Ο ΕΝΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΤΗΝ ...ΚΟΝΟΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ! ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΝΟΤΙΑΣ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ!! ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ?ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ, ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΜΕ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΟΠΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΟΡΘΙΟΙ, ΔΕ ΒΑΖΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!! ΚΑΙ Ο "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ" ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥ ΦΥΓΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ!!! ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΡΕΕΕΕ!!!! ΞΥΠΝΑΤΕ!! ΠΑΠΠΑ, ΝΟΤΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ - ΒΑΛΤΕ ΧΡΗΜΑ Ή ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΔΩ (ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!) Η ΠΙΚΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΟ ΕΝΤΕΡ, ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ, ΝΤΑΤΟΜΟ, ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΚΤΛ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΓΚΟΛ ! ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΕ ΠΑΠΠΑ ΝΟΤΙΑ ΜΕ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!! ΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ (ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΥΝΑΝΕ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΦΡΑΓΚΟ ΔΕ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ ΟΤΙ ΔΕ ΞΑΝΑΒΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.. ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΙ!!! ΞΥΠΝΑ ΛΑΕ ΤΗΣ ΑΕΚ!!!!
Eagle1924 - 5/11/2010 00:48
Μερικές διαπιστώσεις απο το σημερινό αγώνα.
1. Τον ΄Εντερ γιατί τον αποκτήσαμε?
2. Ο Πατσατζόγλου αύριο κιόλας αποδεύσμευση.
3. Εκτός απο την ΑΕΚ δυστυχώς μικραίνει και ο κόσμος της, μου θέλετε και γήπεδο 40,000 τρομάρα μας.
4. Αλήθεια οι ξένοι τι έχουν δει στον Γκέντζογλου και ενδιαφέρονται λεει γι αυτόν? Το παιδί δεν κανει
... 5. Τι έχουν να πουνε αυτοί που λέγανε για Ελληνική ομάδα όταν έχουμε δεί τα περισσότερα Ελληνόπουλα που δεν παίζαν και αλήθεια μπορεί να μου πεί κάποιος ποιος πιτσιρικάς κάνει για την ΑΕΚ?
6. Αυτοί που λένε περιπατητή το Σκόκο αν επαιζε σήμερα η Αντερλεχτ ήταν για 3 γκόλ. Χειρότερη ομάδα και απο τον Αστέρα Τρίπολης.
Βασίλης Μπόχολτ - 5/11/2010 02:00
Δεν είναι το σημερινό παιχνίδι κριτήριο για τους νέους Έλληνες παίχτες & συγκεκριμένα για τον Γκέντσογλου & τον Φροξυλιά που προφανώς εννοείς. Για τον Μάκο, τον Μανωλά & τον Λαγό τι πιστεύεις, δεν αξίζουν να παίζουν στην ΑΕΚ; Αν ο Γκέντσογλου σήμερα είχε δίπλα του τον Μάκο & τον Ντιόπ θα μπορούσε να ξεδιπλώσει το ταλέντο του. Το παιδί ειδικά ανασταλτικά σε δύναμη, μυϊκό όγκο & τρέξιμο θέλει πολύ δουλειά ακόμη, αλλά έχει καλή πάσα, βλέπει γήπεδο & μπορεί σίγουρα να τα πάει πολύ καλύτερα απ΄ ότι σήμερα. Για τον Φροξυλιά τι να σου πω, πρώτο παιχνίδι, 17 χρονών μόλις, είναι πολύ νωρίς να τον κρίνουμε απ΄ το σημερινό 20λεπτο. Για τον Αργυρίου, μόνο να σου θυμίσω τι κράξιμο & απόρριψη είχε πέσει πέρσι στον Μάκο & τι μπάλα παίζει φέτος ο ...Μάκος. Του χρόνου θα τρίβουμε τα μάτια μας με τον Αργυρίου πιστεύω, το θέμα είναι φέτος τι κάνουμε με δεξί μπακ. Δηλαδή μια ομάδα που στους έντεκα οι δέκα είναι ξένοι & αγορασμένοι μάλιστα (γιατί οι Αμπντουραχμάνι & Ντούμπελετ επίσης ξένοι είναι, αλλά προέρχονται απ΄ τις ακαδημίες μας), όπως συμβαίνει στον Ολυμπιακό & στον Άρη, εσένα σε γεμίζει;
DaleBo - 5/11/2010 00:50
Τραγικοι δεν ειναι οι ντατομο,πατσατσογλου,εντερ,λαγοί και λοιποί..Τραγικά ειναι τα αφεντικά τους που τους πληρώνουν και φοράνε την φανέλα που φορούσε ο Νεστοριδης,Μαυρος,Παπαιωαννου.Γεμίσαμε παιχτακια και μικρυναμε πολύ..
stelios21 - 5/11/2010 00:56
Ο ΣΑΒΒΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΛΤΟ.....
Ο ΕΝΤΕΡ ΦΙΟΓΚΟ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ....
Ο ΠΑΤΣΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.....
Ο ΝΤΑΝΤΟΜΟ ΛΙΓΟΣ....
Ο ΚΟΣΜΟΣ Α Π Α Ρ Ε Δ Κ Τ Ο Σ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ 50000 ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
...ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ 25000.............................................
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ 11000
Α Π Α Ρ Ε Δ Ε Κ Τ Ο Ι Ι Ι Ι Ι Ι Ι ΙΙ Ι Ι Ι Ι
ioannis64 - 5/11/2010 00:59
παιδιά εντάξει η κριτική, εντάξει η κακή φυσική κατάσταση, εντάξει δεν έχουμε παίκτες (Νταντόμο, Έντερ δεν κάνουν για την ΑΕΚ, για τους υπόλοιπους είστε πολύ αυστηροί και δεν συμφωνώ)...αλλά να πούμε και μια καλή κουβέντα...τέτοιο πάθος απο την ΑΕΚ εγώ έχω χρόνια να δώ...μπράβο στους παίχτες για την προσπάθεια
athens4u - 5/11/2010 00:59
.......kvoud εισαι ετοιμος για μανατζερ μεγαλε.αντε να μας βρεις εσυ κανα παιχτη ρε..οσο για σας που θελετε γηπεδο 40-50-60.000κλπ κλπ σας προτεινω να το ξανασκεφτειτε καναπεδακηδες.τοσο μεγαλοι καναπεδες δεν παιζουν.επισης για οσους δεν γουσταρουν τους παιχτες μπορουν καλλιστα να αλλαξουν ομαδα και να γινουν ολυμπιακοι η μπορουν να παιξουν αυτοι.και κατι τελευταιο,εχω πολλα λεφτα.θελετε να σας αγορασω τον πουγιολ,τον πιρλο,τον ετο;θα ειστε ευχαριστημενοι μετα;εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων εδω μεσα,οι υπολοιποι ειστε οι χειροτεροι αεκτζηδες που υπαρχουν.ωρες ωρες ντρεπομαι που υποστηριζετε την ιδια ομαδα με 'μενα.
AEK APO PALIA- 40χιλ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!! - 5/11/2010 01:00
EIXAME ΠΑΘΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΣΑ.

Με Σκόκο ή Ρότζερ, δεν το χάναμε αυτό. Η ομάδα είχε τρομερή όρεξη και άσκησε ασφυκτική πίεση αλλά δεν υπήρχε το κλασσικό 10ρι να βγάλει μπαλιά διαβήτη να το πουν το ποίημα οι Βέλγοι..

¨Οπως πολλοί σχολιάσανε ήδη, ο Ντατόμο έκανε πολύ άσχημο παιχνίδι..Είτε λόγω κούρασης, είτε λόγω έλλειψη ικανότητας, ειδικά στο 2ο ημίχρονο μας φεύγαν ...συνέχεια από την πλερά του!!

Ο Μανωλάς είναι τσαμπουκάς, με πολυ καλό τάκλιν και ώριμο μυαλό στο 1 vs 1 αλλά από positioning είναι άστα να πάνε..Θέλει εμπειρία και να μην σκέφτεται με την καρδιά του..Στην φάση του γκολ τρώει την τρίπλα ο Ντατόμος και ο Μανωλάς δεν συννενοείτε καλά με τον Πάτσα, αφήνωντας τον επιθετικό τους εντελώς ελεύθερο!! Φταίει και ο Μανωλάς γιατί μαρκάρει χώρο, δείτε την φάση στο πουθενά βρίσκετε, παέι να κόψει ενώδεν προλαβαίνει με τίποτα!!
Για μένα ο Πάτσα φταίει που δεν του φώναξε να 'πάρει' παίκτη και αυτός να πάει πίσω, ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΝΕΟΝΗΣΗΣ, γινε άλλη μια φορά καρμπόν, την 2η το φάγαμε.

Τι να λέμε τώρα, αν το έβαζε ο Μπλάνκο, ή ο Γκεντζογλου ΠΑΡΤΥ θα είχαμε..

Πολύ απογοήτευση διακρίνω από τα σχόλια..Εγώ είμαι ευχαριστημένος -από την προσπάθεια- και είναι καλή ομάδα η Άντερλεχτ..ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ νίκη με Εργοτέλη να εκμεταλευτούμε πιθανό στραβοπάτημα του βάζελου στον Ατρόμητο..
ioannis64 - 5/11/2010 01:26
σωστός
socratesthecabdriver - 5/11/2010 01:04
molis girisa apo oaka,eixa enan tipo pou evrize olo to pexnidi stin thira 9 me trelane re lousti mou ase na teliosi to pexnidi kai vrise oso thes mamo tin trelamou mesa!!!!
nickcrawl - 5/11/2010 01:05
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΦΥΜΟΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ?ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ?ΠΟΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΑ ΛΙΜΑ ΤΥΠΟΥ ΠΑΤΣΑ,ΕΝΤΕΡ,ΝΤΑΝΤΟΜΟ?Ο ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ..
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ?ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..Ο ΠΑΓΚΟΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ..ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΣ ΑΛΛΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΣ ΛΑΘΟΣ ΠΑΣΕΣ ΣΤΑ ΧΑΦ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..ΠΟΙΟΣ ΦΡΟΞΥΛΙΑΣ,ΓΚΕΝΤΖΟΓΛΟΥ,ΑΡΓΥΡΙΟΥ?ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ Γ'ΕΘΝΙΚΗ ...ΕΠΙΟΙΚΩΣ..ΕΝΤΕΡ,ΛΑΓΟΣ,ΝΤΑΝΤΟΜΟ,ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑΝ..ΕΧΟΥΜΕ 3-4 ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ,ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ..ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ...ΠΑΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ..ΒΡΗΚΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΒΑΖΕΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΑΡΗ, ΕΕΕ ΚΑΙ?ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ Η ΟΜΑΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ..ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΡΑ..ΚΑΙ ΗΕΔΡΑ(ΒΛΕΠΕ ΤΟΥΜΠΑ)ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ..ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ ΠΗΡΕ Ο ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΤΑΞΕΙ 4 ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ..ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΜΠΑΛΑ?ΠΟΣΟ?
nickcrawl - 5/11/2010 01:08
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΦΥΜΟΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ?ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ?ΠΟΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΑ ΛΙΜΑ ΤΥΠΟΥ ΠΑΤΣΑ,ΕΝΤΕΡ,ΝΤΑΝΤΟΜΟ?Ο ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ..
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ?ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..Ο ΠΑΓΚΟΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ..ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΣ ΑΛΛΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΣ ΛΑΘΟΣ ΠΑΣΕΣ ΣΤΑ ΧΑΦ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..ΠΟΙΟΣ ΦΡΟΞΥΛΙΑΣ,ΓΚΕΝΤΖΟΓΛΟΥ,ΑΡΓΥΡΙΟΥ?ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ Γ'ΕΘΝΙΚΗ ...ΕΠΙΟΙΚΩΣ..ΕΝΤΕΡ,ΛΑΓΟΣ,ΝΤΑΝΤΟΜΟ,ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑΝ..ΕΧΟΥΜΕ 3-4 ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ,ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ..ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ...ΠΑΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ..ΒΡΗΚΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΒΑΖΕΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΑΡΗ, ΕΕΕ ΚΑΙ?ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ Η ΟΜΑΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ..ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΡΑ..ΚΑΙ ΗΕΔΡΑ(ΒΛΕΠΕ ΤΟΥΜΠΑ)ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ..ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ ΠΗΡΕ Ο ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΤΑΞΕΙ 4 ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ..ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΜΠΑΛΑ?ΠΟΣΟ?
andreask-21 - 5/11/2010 01:10
OSOI MILANE GIA KOSMO EDW MESA...AS MOU DINOUN KATHE AGWNISTIKH 20EYRW KAI EYXARISTWS SHKWNOMAI APO TON KANAPE MOU!!! 10 H WRA TO MATS...AURIO PARASKEYH EXOUME KAI DOULEIES!!! KAI NA SHKWTHEI O ALLOS NA PAEI POU?... STO K@L@OAKA TO PAGWMENO POU VLEPEIS THN OMADA SOU ME KUALIA!!!
nickcrawl - 5/11/2010 01:10
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΦΥΜΟΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ?ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ?ΠΟΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΑ ΛΙΜΑ ΤΥΠΟΥ ΠΑΤΣΑ,ΕΝΤΕΡ,ΝΤΑΝΤΟΜΟ?Ο ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ..
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ?ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..Ο ΠΑΓΚΟΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ..ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΣ ΑΛΛΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΣ ΛΑΘΟΣ ΠΑΣΕΣ ΣΤΑ ΧΑΦ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..ΠΟΙΟΣ ΦΡΟΞΥΛΙΑΣ,ΓΚΕΝΤΖΟΓΛΟΥ,ΑΡΓΥΡΙΟΥ?ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ Γ'ΕΘΝΙΚΗ ...ΕΠΙΟΙΚΩΣ..ΕΝΤΕΡ,ΛΑΓΟΣ,ΝΤΑΝΤΟΜΟ,ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑΝ..ΕΧΟΥΜΕ 3-4 ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ,ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ..ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ...ΠΑΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ..ΒΡΗΚΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΒΑΖΕΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΑΡΗ, ΕΕΕ ΚΑΙ?ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ Η ΟΜΑΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ..ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΡΑ..ΚΑΙ ΗΕΔΡΑ(ΒΛΕΠΕ ΤΟΥΜΠΑ)ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ..ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ ΠΗΡΕ Ο ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΤΑΞΕΙ 4 ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ..ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΜΠΑΛΑ?ΠΟΣΟ?
barbarossa - 5/11/2010 01:11
Κρίμα ρε γαμώτο.Το πάλεψαν με όσες δυνάμεις είχαν και άξιζαν χειροκρότημα στο τέλος.Χειροκρότημα και λύπη γιατί δεν υπάρχει ο αγιος Βασίλης να μας φέρει 3-4 παικταράδες τα Χριστούγεννα.Μπορούμε να μιζεριάσουμε αλλά μπορούμε να είμαστε και ικανοποιημένοι που όλοι τους έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν.
Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση ο Πατσατζόγλου που ήρθε απο τους τραυματίες κι όμως έκανε τη δουλειά του μια χαρά.Δεν έκανε λάθη και βοήθησε με την εμπειρίατου.Στη φάση του γκολ δε μου βγαίνει να τον κράξω γιατί στην αρχή της φάσης ο Νταντόμο είδε τον αντίπαλο να τον περνάει ανάμεσα από τη φτέρνα και τη σπλήνα του.
...Ο Γκέντζογλου με τέτοιες εμφανίσεις θα κερδίσει και Χιμένεθ και προπονητές γενικώς.
Ακόμα και αν τον βρίζουν όλοι , ο καλός θεός της ΑΕΚ αγαπάει τον Μπλάνκο που είναι άμπαλος,δεν έκανε κοντρόλ,δεν έκανε σουτ δεν έχει τη λέξη τρίπλα στο λεξιλόγιο του αλλά έτρεξε,μάρκαρε,έκοψε,έκλεψε έβγαλε επιθέσεις από το πουθενά και ματώνει τη φανέλα με εκείνο το φιλότιμο που είχαν οι παλιοί ποδοσφαιριστές και ας μην είναι Ελληνας και ΑΕΚ από τα γενοφάσκια του.Αν ο Τζεμπούρ είχε περισσότερη όρεξη να του περάσει σωστά τη μπάλλα θα έβαζε κι άλλο γκολ σήμερα.
ioannis64 - 5/11/2010 01:32
σωστός, και συμφωνώ και γι αυτά που λες για Πατσατζόγλου
Christos21 - 5/11/2010 01:15
Στο σημερινό ματς πέραν από τις κριτικές και τα παράπονα για την ομάδα που είναι θεμιτά θα ήταν μια πολύ καλή ευκαρία να σταθούμε τελικά στο κόσμο της ομάδας μας.

Γιατί μου φαίνεται πώς είτε έχουμε χορτάσει από μεγάλες ευρωπαϊκές βραδιες τα τελευταία χρόνια (και αυτά τα ματς δε μας λένε πλέον τίποτα) ή απλά έχουμε γίνει 100% οπαδοί του καναπέ, της πίτσας, του ΑΕΚ365 και του internet. Συγνώμη ρε αδέρφια αλλά εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς στο κρίσιμότερο μέχρι σήμερα ευρωπαϊκό παιχνίδι της ομάδας βρεθήκαμε μόνο 11,000 άνθρωποι...
...
Και φυσικά θα εξαιρέσω όλα τα αδέρφια που είναι επαρχία, που δουλεύουν, που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα κτλ, αλλά θα ρωτήσω: τελικά από τον τεράστιο κόσμο μας δεν βρέθηκαν ουτε καν 15,000 άνθρωποι να συμπαρασταθούν στην ομάδα σήμερα??????

Στο να τρωγόμαστε μεταξύ μας, να δημιουργούμε διχόνια για οποιοδήποτε λόγο, να βριζόμαστε και να γκρινιάζουμε έχουμε γίνει πρώτοι, στο να απαιτούμε έχουμε γίνει πρώτοι....στο να στηρίζουμε? αυτό ήταν? Τελειώσαμε? Και φυσικά το κάναμε στο παρελθόν αλλά τί σημαίνει αυτό? Τέλος τώρα? Μόνο internet και πίτσα?

Και βέβαια δεν μπορώ να μην κάνω τις συγκρίσεις που λένε ότι εμείς με το βάζελο είμασταν πάνω κάτω 30,000 μετά από το 0-4 και το νέο προπονητή και την άλλη Κυριακή ο πιο φλώρικος λαός που υπάρχει ήταν 55,000 με το γαύρο έχοντας ένα σωρό μουρμούρα πριν.

Απορώ τί τελικά συμβαίνει με τον ΑΕΚτζή... Γίναμε του καναπέ ή μου φαίνεται? Όπως και να έχει πάντως εμείς οι 10,000 και τη Δευτέρα εκεί θα είμαστε... και το ωραίο είναι ότι εμείς μιλάμε και γκρινιάζουμε και λιγότερο στα διάφορα site.

Όλα αυτά δεν είναι μομφή για κανέναν, απλά προβληματισμοί δικοί μου για το που πάμε και εμείς οι ίδοι.

Καληνύχτα σε όλα τα αδέρφια, σε όποια γωνιά του κόσμου κι'αν βρίσκονται...
J.PATIKAS - 5/11/2010 01:29
ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΙΚΡΕΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ!!!
mastihas - 5/11/2010 01:17
ενας μονο να επαιζε απο τους Σκοκο, Λυμπεροπουλο, Μακο ή Δελλα θα τους ειχαμε παρει. κριμα. χασαμε μεγαλη ευκαιρια. οχι για να κανουμε καμια πορεια στην Ευρωπη, αλλα νομιζω ειναι αρκετα τα λεφτα απο την προκριση
iliasss_r21 - 5/11/2010 01:18
peite mou re paidia mia metagrafh pou mas exei bgei....? peite mou mia gamw th pa...
gamw ato pousth ton eder...
to apokaidi tou gabrou....
pou pame reeeeeeeeeeeeeeee???
den antexw allooooooooooooooooooooo
16 8 XRONIA XWRIS TITLO
POU PAME REEEEEEEEEEEE?????????????????????????????????????????
J.PATIKAS - 5/11/2010 01:27
ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ! ΠΕΣ ΜΟΥ! ΑΣΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ, 000 (ΜΗΔΕΝ)!
Cool Blood - 5/11/2010 02:21
στην κατάσταση σου, πας για ύπνο, για να μην πάθεις και τίποτα. Κατά τα άλλα, όλοι έχουν βρει τι τους φταίει, πριν έφταιγε ένας, σήμερα άλλος, αύριο και μεθαύριο όποιος λάχει. Ο άλλος βρίζει τον κόσμο που δεν ήρθε στο γ'ηπεδο. Κλάψα-κλάψα-κλάψα. Ευχές, κατάρες, αποδιοπομπαίοι τράγοι...του άλλου του φάνηκε παλτό σήμερα ο Σάββας...ό,τι να ναι...προχτές ο Ντατόμο ήταν παιχταράς, σήμερα είναι παλτό. Πριν λέγανε γιατί δεν τους έβαζε μέσα, σήμερα άλλαξε το τροπάρι και λένε γιατί τους βάζει μέσα. 11 εκατμμύρια προπονητές, γιατροί, οικονομολόγοι, μάναντζερς, δημοσιογράφοι και ό,τι προκύψει, όλα σε ένα ο καθένας και όλοι σε μια χώρα. Τώρα πως με τέτοιους και τόσους παντογνώστες δεν πάει μπροστά το κ@λοχανείο είναι ανεξηγητο. ...Είναι?

Υ.Γ. Οι 12 000 σίγουρα οφείλονται στην ώρα αλλά όχι μόνο. Τα ξεφτέρια που ήτανε σίγουροι για το τι έφταιγε και δεν είχαμε προσέλευση, έχουν καμμιά νέα εξήγηση?
polspyros - 5/11/2010 10:06
Σωστός
papalefkasg - 5/11/2010 01:35
ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα αποψε πρεπει να ειμαστε πολυ ικανοποιημενοι με το βαθμο της ισοπαλιας καθως παραμενουμε ακομα στο παιχνιδι της προκρισης.υπαρχει μεγαλο διαστημα μεχρι την επικινδυνη εξοδο στην κροατια,και πρεπει να ελπιζουμε πως θα επιστρεψουν τα δυνατα χαρτια της ομαδας και ο χιμενεθ θα δεσει την ομαδα γιατι κατα διαστηματα δε βλεπομαστε....το μεγαλυτερο παλτο που εχω δει τα τελευταια χρονια εχει ονομα και λεγεται εντερ....δε βρισκω λογια.οποιος και να εμπαινε στη θεση του εστω μια σωστη ενεργεια θα την εκανε!νταντομο και πατσατζογλου εντελως χαλια σημερα......επιθετικα για 60 λεπτα το δουλευουμε το τοπι.μετα οι γραμμες ανοιγουν τοσο που χρειαζονται κυαλια για να τις βλεπεις.....
... παντως η προσελευση στο γηπεδο σημερα ηταν απογοητευτικη.για να επιστρεψει ο κοσμος πρεπει η ομαδα να κανει δυο τρια μεγαλα αποτελεσματα για να πεισει
toolaek - 5/11/2010 01:36
mia erwthsoula....o gkentzoglou einai podosfairisths???? tespa...PAME GERA!DEYTERA NIKH KAI META O THEOS BOHTHOS SE TOUMPA KAVALA!
polspyros - 5/11/2010 01:46
Πριν αρχίσει το ,το αγαπημένο σε πολλούς απο τους γράφοντες, έκανε ο Μανολο αξιολόγηση του επιπέδου της φυσικής κατάστασης κάθε παίχτη; Ας μας πεί καποιος απ τους γράφοντες αν έγιναν η οχι εργομετρικές κια βιοχημικές εξετάσεις και τι έβγαλαν; Απο το ναι η οχι εξαρταται η απάντηση των τραυματισμών και της κούρασης σε συνδυασμό με τις επιβαρύνσεις που δόθηκαν ΠΡΟ και ΜΕΤΑ Μανόλο. Ο ίδιος αν μη τι άλλο πρεπει να βγει και να πει τι βρήκε με νουμερα και στοιχεία και να δικαιολογήσει την εξέλιξη που έχει η ομάδα. Αντρίκεια και καθαρά όμως , με στοιχεία κι όχι αφορισμούς και μπηχτές. Στα ίσα. Μπορεί;
Είναι ενα απλό ερώτημα...
ardi21 - 5/11/2010 05:10
Φιλε μηπως θες να σου στελνει και dvd με την καθημερινη προπονηση της ομαδας? Αυτα που λες -να δημοσιοποιησει δηλαδη ο προπονητης στοιχεια εργομετρικων και αναλυσεων αιματος των ποδοσφαιριστων- δεν γινονται πουθενα στον κοσμο.

Ειναι φως φαναρι οτι εχει αλλαξει η προπονηση και τα εχουν βρει σκουρα. Σε συνδιασμο και με τους..... απιθανους Θρακομακεδονες και με την ισως κακη προετοιμασια (η ομαδα πεταγε εκει που δεν επρεπε, δηλαδη στα φιλικα) η κατασταση επιβαρυνεται.
...
Δεν πειραζει, ας τους βγαλει το λαδι και ας χασουμε την χρονια (σαμπως δικη μας ηταν?) απο τραυματισμους. Αλλα τουλαχιστον να γινεται σωστη προπονηση και οχι χαχαχουχα. Θα συνηθισουν και θα καταλαβουν οτι εδω δεν παιζουμε
polspyros - 5/11/2010 10:16
το ότι ηδη το λεει είναι ολοφάνερο, φίλε. Μιλάει συνέχεια για την φυσική κατσταση. Δε λέω να φγεί και να πεί λεπτομερειακά τους δείχτες. Να πεί όμως ότι με τις εξετασεις βρήκαμε ελλειματική φυσική κατάσταση. Απλα αερολογεί και δικαιολογείται. Φυσικά θα συμφωνήσω μαζί σου πουθενα δε θα λέγοταν αυτά. Και το ξέρω. Στα παλάισια του εφικτού όμως προσπαθώ να προβληματίσω καποιους να σταματήσουν την καραμέλα περί κακής προετοιμασιας, αφού δεν μας προκύπτει επιστημονικά κι εμπειρικά αν θέλεις. Ερμηνείες κατα το δοκούν , για λόγους στήριξης της επιλοφής κάποιων να μειώνουν τον Μπαγεβιτς , Και αυτό κανει κακό στο Μανόλο.
...Μάλλον εχει φορτώσει υπερμετρα οργανισμούς που δεν το άντεχαν. Τι επιδίωκε μ αυτό; Ο ίδιος ξέρει. Απλα δεν αξιολόγησε σωστά τους παίχτες η ήθελε γρήγορα αποτελέσματα. Ετσι μοιραία έρχονται και οι τραυματισμοί.
Σ ευχαριστω που ασχολήθηκες με το γραπτό μου.
dimscarecrow - 5/11/2010 01:47
@Eagle1924 o getzogloy se phraxe.Sto a hmixrono htan o kalyteros mas?
Θαν.Μπάρδης - 5/11/2010 02:43
Λιοντάρια! Παίκτες και προπονητής μαζί! Αφού καταφέρανε μ'αυτή την ενδεκάδα όχι απλά την ισοπαλία, αλλά και να βάλουν γκολ και να απειλήσουν πολλάκις, είναι λεβέντες κατά τη γνώμη μου. Με έναν εκ των Λύμπε ή Σκόκκο, το ματσάκι θα το είχαμε καθαρίσει απ'το Α'. Και να μην διαβάζω ή ακούω για τύχη της ΑΕΚ, για αντικειμενικότητες, για παρολίγον ήττες κι αηδίες... Ομάδα που δεν μπορεί να κλείσει 18άδα καλά-καλά, δεν μπορεί ούτε για αστείο να θεωρηθεί τυχερή!! Αν αυτό δεν το βλέπετε, δε σας φταίει κανείς.. Κι αν οι Βέλγοι έχασαν τα άχαστα, είναι επειδή δεν έπαιζαν μόνοι τους ΑΛΛΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΑΕΚΟΠΟΥΛΑ. Μπράβο ρε μάγκες, είστε παλληκάρια!!
an0nymouS - 5/11/2010 10:57
φίλε +1000 μαζί σου.. ωραία και σωστά τα είπες.. και έτσι ειναι. Μερικοί εδω μέσα ειναι τυφλοί δυστυχώς και δεν βλέπουν.
AEK APO PALIA- 40χιλ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!! - 5/11/2010 16:39
MAZI SOY..me kalypses apolyta..
oma05065 - 5/11/2010 07:24
ΑΥΤΟΣ Ο ΝΤΑΝΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ? Ο ΕΝΤΕΡ ΤΙ ΚΑΛΣΟΝ ΦΟΡΑΕΙ?????????????????
josephaek - 5/11/2010 07:55
ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ Ο ΝΤΑΤΟΜΟ, Ο ΜΠΛΑΝΚΟ, Ο ΓΚΕΝΤΣΟΓΛΟΥ , Ο ΝΑΣΟΥΤΙ...Ο ΜΠΕΡΝΣ, Ο ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΛΠ...?ΠΟΣΑ ΜΑΤΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ?
ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΛΛΑΣ , ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΚΟΥΡΑΣΗ
ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ....
ΑΠΛΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΙΚΑ & ΠΑΙΚΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΦΑΝΕΛΑ ΑΕΚ...
FORZA AEKARA - 5/11/2010 10:22
o djeebour ekane me allh omada proetoimasia POU ETREXE SAN SKYLOS MEXRI TO 93????

MHN PARAMYTHIAZESAI....
κόλαση μέσα στο Τζαμί - 5/11/2010 08:53
ΟΣΟ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΝΤΟΥΚΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΑΤΕ..
ΦΑΤΕ ΤΩΡΑ ΛΙΓΟ ΕΝΤΕΡ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ..
ΑΣΤΕΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ..
ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΑΣ Η ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΜΑΤΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΚΛΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΕΚ
ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ
CVK1980 - 5/11/2010 09:34
Αφήστε τον ανθρωπο να κάνει την δουλεία του και μετά να κρίνεται και τους παίχτες αν κάποιοι απο αυτούς δεν είναι δουλεμένοι πώς να αποδώσουν? Δεν μπορεί μέσα σε τρεις βδομάδες να γίνουμε υπερομάδα αλλα τουλάχιστον το παλεύει!
psilos035 - 5/11/2010 09:37
οχι dvd εγω θελω .avi σε usb stick...
μανολο, ανεβασε τα ολα σε τορενταδικο
lol

ωραιος ο ardi21
grzhorse - 5/11/2010 09:57
Kalimera adelfia kai stin xares kai stes lipes panta 8a fonazoume AEKARA alla kapoia pragmata na legonte gia na min pernoun gia koroida ton kosmo tis AEK.
Gia na kanoume omada 8eloume leuta na paroume paixtes aksias pou 8a voi8isoun tin omada,me 60,80 kai 100 xiliades euro den pernis paixtes aksias.
Nasuti,patsa,dandomo,enter,leonardo autoi oi paixtes den kanoun me tipota stin AEK para poli kakoi paixtes mikrou velinekos.
Kafes,gentsoglou,lagos distixos itan se poli asximi vradia den traviksan tipota.
Bravo stous saja,djebour,blanco,manola itan oi monoi pou ipirxan sto gipedo, i dikaiologia tis kourasis na min tin ksana akousoume oles oi omades paizoun sinexos ...paixnidia den einai mono oi dikoi mas paixttes kourasmenoi, kai oso gia tous traumatismous ema8a oi paixtarades mas na perpatane sto gipedo kai na min trexoun, tora pou prepi na trexoun den mporoune an den mporoun na trexoun as pane se mikri omada kai as figoun apo tin diki mas.
Adelfia sinexizoume ton polemo AEKARA gia panta!
adriano - 5/11/2010 10:21
Δεν με νοιάζει που δεν κερδίζουμε, αυτό που με νοιάζει περισσότερο είναι να βλέπω προσπάθεια και πάθος ακόμα και όταν όλα στραβώνουν και αυτό το είχαμε. Με τα προβλήματα που έχουμε από το καλοκαίρι και μετά, με την 18 ανάγκης, με την 11άδα μεγαλύτερης ανάγκης και τους τραυματισμούς κατά την διάρκεια του κάθε αγώνα... ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ να λέμε. Η ομάδα μας είναι άρρωστη και δεν θεραπεύεται εύκολα αυτό όσο καλός και να είναι ο Χιμένεθ, όση καλή διάθεση και να έχουν όλοι οι παίκτες. Λοίπουν πολλά στοιχεία από αυτή την ΑΕΚ για να γίνει ξανά . ΥΠΟΜΟΝΗ και ΕΠΙΜΟΝΗ, σιγά-σιγά με την πάροδο του χρόνου πολλά θ'αλλάξουν προς το καλύτερο.
Υ.Γ. Έχουμε προίκα από ...τον Σερβονίκη πολλά παλτά. Έχω βαρεθεί να βλέπω πρώην ποδοσφαιριστές και άμπαλους ξένους να τρώνε τη θέση νεαρών Ελλήνων (έστω και άμπαλων). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Κουτρουμάνος είναι χειρότερος του Παλτ-ατζόγλου, γιατί ο Ζορμπάς είναι χειρότερος του Λεονάρντο και του Έντερ, γιατί δεν έχουν θέση (έστω και στον πάγκο) οι Ρίκκα και Παυλής. Τουλάχιστον αυτοί κοστίζουν πολύ λιγότερο ώστε να έχουμε χρήματα για έναν πραγματικά καλό ξένο. Είναι καιρός να ξεκαθαρίσει το ρόστερ από τους "λίγους".
nikos37l - 5/11/2010 12:26
adriano
επειδη εισαι οχι απλα προκατειλημενος αλλα εμπαθης και σου λενε τι να πεις ρωτησε αυτους που σε βαζουν να τα λες να εξηγησουν αυτα που θα σε ρωτησω.
1) ο σερβος ζητησε τον βεντ γιατι του ειπανε οχι και τελευταια μερα του ειπαν διαλεξε ενα δεξι μπακ και ηρθε ο πατσατζογλου?
2)ο σερβος ζητησε και προτεινε συγκεκριμενα αμυντικα χαφ γιατι του ειπανε οχι και του φερανε τον επιρεπη σε ταυματισμους με πολυ μεγαλο ιατρικο φακελο ντιοπ και μαλιστα ...πολυ αργα?
3) ο εντερ περισυ εβγαλε ματια στον αστερα τριπολης και απ οτι ξερω δεν τον αγορασες δανεικος ειναι
ο σερβος φταιει που ειπαν ξεκιναμε προγραμματισμο τον απριλιο και τελειωσανε 32 αυγουστου?
ο σερβος φταιει που βγαλανε την πραματεια τους στον δρομο (σκοκο τζιμπουρ μπλανκο μαιστοροβιτς) και δεν τους πηρε κανεις εκτος απ τον σουηδο που εφυγε ελευθερος και αντικαταστατης του ηρθε 33-8 και δεν ηξερε ποιο θα ειναι το ροστερ?
ο σερβος φταιει που για τον μοναδικο παιχτη που ηρθε προταση επισημη ειναι ο γιαχιτς?
ο σερβος φταιει που ο γκεντζογλου καθε βραδυ σερνετε στα μπαρακια?
για ενα πραγμα φταιει ο σερβος που δεν σηκωθηκε να φυγει λεγοντας τα πραγματα με το ονομα τους τοτε θα εβλεπα που θα κρυβοταν μερικοι και ο ηγετης σου μαζι σταματηστε αυτο το παραμυθακι δεν περναει πλεον.
ΥΓο κουτρουμανος που παιζει? ο ρικκα παιζει πουθενα βασικος? ο παυλης ποσες φορες ξεκινησε 11αδα εικει που ειναι?
ΥΓ 1 το να κραζεις καποιον που επι των ημερων του ειδες μπαλαρα και τιτλους ειναι τουλαχιστον ντροπη εαν θες ομως εσυ να τον κραζεις γιατι ετσι σου ειπανε ειναι δικαιωμα σου, δεν ειναι ομως δικαιωμα σου να προσπαθεις να διαμορφωσεις αποψεις αλλων γιατι ετσι σου ειπανε να λες,
ΥΓ2 ο σερβος ειχε πει οτι τον οκτωβριο θα πεταμε και θα παμε για πρωταθλημα και ετοιμασε την ομαδα για πρωταθλημα ο χιμενεθ με την εξτρα προπονηση την εβγαλε σχεδον οφ (δεν ριχνω φταιξιμο στον χιμενεθ ετσι εχει μαθει να δουλευει) αμα εχεις ματια βλεπεις αμα δεν εχεις και δεν βλεπεις εισαι απλα οτι ναναι.
adriano - 5/11/2010 14:20
Έχεις πολύ πλάκα.
Θα ρωτήσω αυτούς που με βάζουν και θα σου απαντήσω άμεσα.
nikos37l - 5/11/2010 15:48
adriano -
καλα εγω εχω πλακα αλλα αφου υπονοεις οτι δεν σε βαζουν αλλοι απαντησε εσυ σε αυτα που ρωτησα εκτος εαν εκτος απ το να κραζεις μονιμα καποιον δεν ξερεις αλλες λεξεις ειπαμε δεν ειναι κακο να ειναι καποιος ασχετος λολα να ενα μηλο.
ΥΓ εκτος απο κουαξ και ουστ πες και τιποτε αλλο δεν ειναι κακο και τα παιδακια πρωτα μπουσουλανε αλλα μετα περπατανε
adriano - 5/11/2010 20:40
Τελικά έχεις περισσότερη πλάκα απ'ό,τι νόμιζα... συνέχισε... με διασκεδάζεις αφάνταστα.
panos21 aekara mia zoi - 5/11/2010 16:49
adriano
μην ασχολεισαι ο ανθρωπος ειναι νοσταλγος της χουντας.νεοφασιστας.
DaveLepard - 5/11/2010 10:42
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΤΣ ΓΙΟΥΧΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ, ΓΚΕΝΤΣΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΤΟΝ ΕΝΤΕΡ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ???
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ???
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΕΚΤΖΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΧΟΥΑΝΦΡΑΝ Ή Ο ΝΤΑΤΟΜΟ, Ο ΑΡΑΟΥΧΟ Ή Ο ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ, Ο ΕΝΤΕΡ Ή Ο ΜΠΕΡΝΣ, Ο Ο ΜΑΝΤΟΥΚΑ Ή Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ, Ο ΚΑΦΕΣ Ή Ο ΠΕΛΕΤΙΕΡΙ Ή Ο ΤΣΑΝΚΟ???...ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΓΙΑ ΩΡΑ...
...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΓΗ ΚΑΘΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ ΨΙΛΟΑΜΑΠΑΛΟΥ, ΨΙΛΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΤΥΧΑΙΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΦΟΡΕΣΕ ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΑΕΚ...
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ: ΜΕ ΜΙΑ ΕΝΤΕΚΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΡΙΤΟΣ???ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΕΜΕΙΣ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ...
SeulContreTous - 5/11/2010 11:58
Φίλε μου,

αν βρίσεις έναν παίκτη που δεν μπορεί τί θα καταλάβεις; Τι θα αλλάξει; Θα μπορέσει ξαφνικά; Τόσο μπορούν, τόσο παίζουν. Δεν έφερες τον Ντρογκμπά, τον Έντερ έφερες και το παλικάρι δεν μπορεί απ' ότι φαίνεται! Δανεικός είναι όπως και ο Πατσάς έχει συμβόλαιο ενός έτους. Δεν μπορούν; Δρόμο!

Ο Μπερνς, ο Νταντόμο και ο Λεονάρντο μπορούν να βοηθήσουν σαν ...αναπληρωματικοί. Ο Αρούχο μπορούσε και σαν βασικός και οφείλουν να ξανακάνουν μία κουβέντα μαζί του. Από κει και πέρα να φύγουν όσοι δεν μπορούν και να έρθουν άλλοι πιο ικανοί.

Χθες απογοητεύτηκα φοβερά αλλά να σου υπενθυμίσω ότι παίζαμε χωρίς: Δέλλα, Ντιόπ, Μάκο, Γκερέιρο, Σκόκο, Λυμπερόπουλο και Γεωργέα που δυστυχώς ή ευτυχώς είναι βασικότατοι και οι 5 εξ αυτών είναι και τα αστέρια της ομάδας.

Εγώ θέλω όπως είπε ο Χιμένεθ, να δω την ομάδα το Δεκέμβρη και να κρίνω. Πιστεύω ότι όταν επιστρέψουν αυτοί οι παίκτες, θα δούμε άλλη ομάδα. Συν ότι θα ήθελα να φύγουν οι Έντερ, Πατσάς και να έρθουν σε αυτές τις θέσεις 2 παίκτες άξιοι να κάνουν τη διαφορά και να πάρουν ευθύνες.

Το θέμα λοιπόν είναι αυτοί που επιλέγουν τους παίκτες. Κι εμένα αν έρθει μία αμερικάνικη γαμάτη εταιρία και με ξετρυπώσει από τη μικρή ελληνική εταιρία που δουλεύω και μου κάνει επαγγελματική πρόταση με τρελά λεφτά, είναι ποτέ δυνατόν να αρνηθώ; Αν μετά δεν μπορώ όμως να αντεπεξέλθω, τότε ποιον πρέπει να κατηγορήσουν εμένα ή αυτόν που με επέλεξε;
spearfishing - 5/11/2010 19:05
kostaskut
φίλε μου καλησπέρα, θεωρώ οτι δεν είναι σωστό να γιουχάρεις κανέναν που να φοράει τον δικέφαλο στο στήθος.
GREEKMAN - 5/11/2010 10:48
Opws to leei to aek365.gr ... "Πάλεψαν σαν θηρία" ... RE GIA TA 8HRIA REEEEEE ! ! !
Ai sixtir apo 'kei papares !
tuscan2001 - 5/11/2010 10:49
για το φρούτσο ήμασταν χθες μάγκες.....αυτόν τον έντερ πού τον βρήκε ο βάτραχος ρε φούστη μου;
de423 - 5/11/2010 11:52
Χάλια μαύρα ήταν. Είναι δυνατόν να λέμε ότι πάλεψαν σα θηρία όταν δεν μπόρεσαν να κερδίσουν αυτή την ομάδα όταν μάλιστα προηγήθηκαν κιόλας. ΓΙΑ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!! Απαράδεκτοι και ΑΠΡΕΠΕΙΣ όταν στο τέλος χειροκροτάνε κιόλας οι αδιάφοροι. Είναι αφιλότιμοι και νοιάζονται μόνο για την τσέπη τους.
jaguar - 5/11/2010 12:57
μπραβο αεκαρα μου,δεν πειραζει παμε για νικη στο σπλιτ να τρελαθουμε...μπραβο στον κοσμο που στηριξε την ομαδα....μπραβο γκεντζολου τετοια παιχνιδια κανε και θα ανεβεις πολυ.....μανωλα παιχταρα σβηστους ολους....χιμενεθ μην στεναχωριεσαι,σιγα σιγα θα φτιαξεις την ομαδα και θα πεταει συνεχισε και θα μας πορωσεις ολους,το γηπεδο θα γεμιζει σε καθε αγωνα καποια στιγμη θα σταματησουμε να ειμαστε προπονητες του καναπε,στηριξε τα νεα παιδια και θα βγουνε παιχταραδες...ευχαριστω αεκαρα μου......
kabia21 - 5/11/2010 13:26
προτου τη γιουχα , να εχουμε υποψιν οτι αρκετοι παιχτεσ δεν εχουνε παιχνιδια στα ποδια τους λογω της ελληνικης εμμονης για εφημερα κερδοι και οχι μακροχρονια στηριζομενοι σε λιγους παιχτους για να εχουμε αποτελεσματα .
Τωρα ειδικα στη περιπτωση eder απλα προσκυνας επιασε 5 φορες μπαλα και εκανε 10 λαθοι αυτο τα λεει ολα , υπαρχουνε ανθρωποι οι οποιοι δε μπορουνε να αντεξουνε βαρος τη να κανουμε .
χτες σε γενικες γραμμες η ομαδα ετρεξε δε μπορει να το αμφισβητηση κανεις αυτο εκτος απο τον εριστικο τεμπελη και εκνευριστικο πατσατζογλανο ο ...οποιος δεν εχει καμμια δικαιολογια .

ο νομος της αγορας ειναι ενας και απαραλαχτος "ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ" απλα πραματα. αγοραζω φθηνα οταν αγοραζω ακριβα ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα .
iaga80 - 5/11/2010 14:02
Ακριβώς σα ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΑΓΚΥΡΑΣ.Όπως παλεύει ο ΤΙΓΡΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;Ακριβώς έτσι.Ξεσκίστηκαν από την ανάποδη.
arisbug21 - 5/11/2010 14:15
μανολο μην τα κουραζεις τα παιδια πριν τα παιχνιδια!!!δεν μπορω να ακουω δημοσιογραφους να λενε ειναι κουρασμενοι οι παικτες,απο τι ρε παιδια κουραστηκαν;;;;πουληστε σκοκο-μπλανκο παρτε ενα 10αρι και εναν επιθετικο να μπορει να κανει μιση τριπλα και να σουταρει.αυτος ο μπλανκο ειναι απαραδεκτος!!!!
nickcrawl - 5/11/2010 14:43
file mporei na exeis dikio alla me ti oreksi na pas na deis thn mpala pou paizei h aek?ta teleutaia 2 xronia paizoume thn xeiroterh mpala tis istorias mas..na deis ti?thn aek na kseftilizete me paiktes pou einai gia trith ethnikh epipedou gkentzoglou,ender,lago.argyriou kai olous tous asxetous?oxi file..den exw kammia oreksi oute sto radio na akouw thn sygkekrimenh aek..oloi autoi den tha pernousan kan eksw apo to gipedo kapote..
stevepyr - 5/11/2010 17:37
ΠΑΙΔΕΣ, ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ...... ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ Α΄ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΞΙΑΣ, ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ 3-0 ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ...!!!! ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΑΤΥΧΙΕΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ.... ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΟΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ...ΑΛΛΙΩΣ ΤΕΡΜΑ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟ ΟΜΙΛΟ!!!!! Η ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ ΦΟΒΕΡΑ ΠΕΙΘΑΡΧΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ...ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ!!! ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ. ΜΗΝ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ ΠΑΙΚΤΕΣ 17-18 ΕΤΩ!!!! ΕΛΕΟΣ.....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΕΚ (ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΜΑΝΩΛΑ). ΦΟΒΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ 25-30 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΑΤΣ.....ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΕΣ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΡΙΟΙ!!!!
...ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ 21
thod21 - 5/11/2010 21:43
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΡΕ ΠΑΤΣΑ ΣΤΟ ΓΚΟΛ?? ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ!!!




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων


Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ novasports






ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

10:21 - Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014
Ηχολήπτης του Cops νεκρός από αστυνομικά...
10:09 - Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014
Οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ
00:11 - Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014
Σαν σήμερα, 28 Αυγούστου