Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010 - 08:41

Βελτιωμένη πρόταση για Μανιάτη

Η ΑΕΚ διπλασίασε την προσφορά της στον Πανιώνιο, δίνει και τον Λεονάρντο και πλέον βρίσκεται πολύ κοντά στα «θέλω» του Βεντούρη



Η ΑΕΚ θέλει τον Γιάννη Μανιάτη και το έχει κάνει γνωστό με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο. Νέα βελτιωμένη πρόταση στον Πανιώνιο, την επομένη κιόλας που απορρίφθηκε η πρώτη. Αυτό αναφέρει η εφημερίδα «Sportday», η οποία τονίζει πως και χθες υπήρχε επικοινωνία ανάμεσα στις δύο ομάδες, με τον Σταύρο Αδαμίδη να μεταφέρει τη νέα βελτιωμένη προσφορά της Ένωσης για την απόκτηση του διεθνή αμυντικού μπακ. Αυτή είναι 400.000 ευρώ, συν τον Λεονάρντο ως ελεύθερο. Σαφώς πολύ πιο δελεαστική από την πρώτη επίσημη κρούση και πολύ κοντά στα «θέλω» του Γεράσιμου Βεντούρη, με τον πρόεδρο του Πανιωνίου να μην την απορρίπτει, όπως συνέβη αμέσως με την πρώτη.

Όπως μάλιστα ισχυρίζεται το ρεπορτάζ, αν η ΑΕΚ ανεβάσει λίγο ακόμα την προσφορά της στο οικονομικό σκέλος και δώσει και έναν ακόμα παίκτη ως δανεικό, τότε θα αποσπάσει τη συγκατάθεση των «κυανέρυθρων» και ο Γιάννης Μανιάτης θα ντυθεί στα κιτρινόμαυρα.

 








Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

®21 MONO AEK 1984 - 29/12/2010 08:56
ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ?ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ Κ ΜΕΝΑ.
Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΛΙΞΙΜΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ Κ ΤΟΝ ΔΙΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ?
B.O.Dow - 29/12/2010 09:12
Βέβαια. Του χρόνου μαλιστα που θα δίνουμε πακέτο Λαγό-Μάκο και 400 χιλιάρικα για να πάρουμε τον Κονέ, η συμφωνία δεν θα κλείνει αν δεν δώσουμε και τον Μανιάτη.
Tolis - 29/12/2010 11:59
χαχαχαχα σωστος! Αυτο ηθελα να πω κι εγω...

by the way εγω δεν θα εδινα Λεο. Ειναι καλος για ενα backup απο τον παγκο. Βαζει και κανα γκολακι που και που. Θα εδινα μαρς τον Γκερεϊρο και/ή τον Μπερνς
MOBYDICK - 29/12/2010 18:30
ton gereiro den ton 8eloun, kai o burns 8a loipei 1 mina me thn e8nikh.. as dwsei leonardo siga ton paixth, den kanei gia thn aek aytos
Flying dagger - 29/12/2010 10:51
Αν το καλοκαίρι μένει ελεύθερος είναι λάθος η κίνηση μας. Μου τη σπάει ο Λέο αλλά ναι, δικαιούται λίγες ευκαιρίες ακόμη
alkisva - 29/12/2010 15:22
ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ???ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ!!!ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
jack21 - 29/12/2010 14:01
Καλά θα μας τρελάνει η διοίκηση.Είστε σοβαροί???Σιγά τον παικταρά που θα μας κοστίσει 1.2 εκατ.ευρώ και που σε 6 μήνες θα είναι ελεύθερος.Μπορεί να είναι καλύτερος από Γιάχιτς,Αργυρίου αλλά προσωπικά δεν μου κάνει.
Αυτός ο Γκρέταρσον δεν μπορεί να βρει ένα ελεύθερο δεξί μπακ(22-26 χρονών) να του κάνουνε ένα συμβόλαιο με 500.000 το χρόνο να τελειώνει η υπόθεση???ΜΟΝΟ Ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ???
Manos12 - 29/12/2010 15:26
Απο τα τοσα ρεταλια που κουβαλαμε , τον Λεοναρντο που κραταει και λιγο την μπαλα βρικαν να δωσουν;
Και καλα δανεικο το καταλαβαινω.....
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΟΜΩΣ;
socratesthecabdriver - 29/12/2010 17:48
krataei tin mpala? enoois otan kathete ston pago e?
MOBYDICK - 29/12/2010 18:27
ti ekseliksimos re file? 8a patwsei den kanei gia aek to paidi
gianvag91 - 29/12/2010 21:41
lyber33 - 29/12/2010 09:07
ειναι απο τα καλυτερα δεξια μπακ ο Μανιατης πιστευω. οσο για τον λεοναρντο καλυτερα να τον δωσει γιατι τοσο καιρο στην ΑΕΚ δεν εχει κανει τπτ και δεν πιστευω πως ειναι εξελιξιμος
kostas-metaxas - 29/12/2010 09:09
ΑΔΑΜΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΝΙΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΧΙ ΜΠΑΚ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΕΟΝΑΡΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟΣΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΠΟΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟ ΠΟΘ ΔΩΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ.........
Ο ΛΕΟΝΑΡΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΣ ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ......ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΡΝΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΑΦ.......ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ 2 ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΧΑΦ-ΕΞΤΡΕΜ(ΚΑΙ ΚΟΡΟΜΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΤΕΡΟΣ)
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΟΜΙΖΟ ΟΤΙ Ο ...ΛΕΟΝΑΡΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΛΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ(ΕΝΤΕΡ ΝΑΣΟΥΤΙ ΝΤΟΝΤΟΜΟ ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΠΑΤΣΑΤΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΧΙΤΣ)

ΑΝ ΚΑΝΑΜΕ 5 ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ (ΜΑΝΙΑΤΗ ,ΜΟΡΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ,ΚΟΡΟΜΙΝΑΣ ΑΡΜΕΝΤΕΡΟΣ) ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΝΑΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΤΖΕΜΠΟΥΡ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΟΥΝ ΚΟΜΠΛΕ.....
toolaek - 29/12/2010 09:12
κουραση!
thomas__aek - 29/12/2010 09:20
λογικα ο χιμενεθ εχει δωσει το ok για να γινει αυτη η προταση..κατι παραπανω θα ξερει!!!
Ketz http://www.facebook.com/LastResortFIFA - 29/12/2010 09:24
Ο Leonardo φιλε μου κατα τη δικη μου φυσικα προσωπικη εκτιμηση ειναι ενας μετριος παικτης που μπορει να αποδωσει μονο σε μια μικρη ομαδα.
Το να κραταμε για χρονια παικτες οπως ο Leonardo, Maduka, Sezar, Ramos και κατι Ελληνες τυπου Πλιατσικας, Γκεντσογλου και φυσικα Πατσα, Eder, Dadomo σημαινει οτι αποδεχομαστε το οτι ειμαστε μικρη ομαδα οταν αυτες οι θεσεις μεχρι πριν 10 χρονια καλυπτοντουσαν απο Timour, Daniel, ΜπορμποΚασαπηδες, Τσιαρτας, Κωστης και παει λεγοντας.
Φυσικα η ΑΕΚ εχει μικρυνει δραματικα και το ξερουμε ολοι, η διαφορα ομως ειναι οτι οι οπαδοι της ...σκοπευουμε να τη ξαναδουμε μεγαλη, δεν ξερω ομως αν νοιωθουν το ιδιο και οι της διοιηκησης μας. Παικτες σαν τον Leonardo απλα μας διατηρουν σε ενα μικρομεσαιο επιπεδο {αγωνιστικα φυσικα γιατι εξωαγωνιστικα μας διατηρουν και αλλοι παραγοντες χαμηλα οπως η αδιαφορια των αμετοχων} και επιτρεπουν στου αμετοχους να κερδιζουν χρονο μεχρι να χτιστει το γηπεδο μας και να βγαλουν και αυτοι χρηματα απο την εκμεταλευση του.
anastadam79 - 29/12/2010 09:32
τον λεονάρντο τον δίνουμε ελεύθερο για να τον αγοράσουμε πάλι του χρόνου???? τι θα γίνει για πόσα χρόνια ακόμα θα συντηρούμε τον Νεο Πανιώνιο???.....και θα μας κάνει και τον καμπόσο???
Ο Παρατηρητής - 29/12/2010 09:32
αν του χρονου τρεχουμε να ξαναγορασουμε τον λεοναρντο, θα τρελαθω...αυτον τον παιχτη μας τον προφεραν ελευθερο και τον αφησαμε, μετα δωσαμε 800000 στη λιβαδεια, και τωρα τον αφηνουμε ελευθερο....συνολικο κοστος μεταγραφης μανιατη=400.000+ 800.000 (λεονρντο)=1200.000...μηπως μας πιανουνε κοτσους?
ο λεοναρντο ειναι εξελιξιμος,μπορει να μην εχει δωσει αυτα που περιμεναμε (ασε που εχει ελληνικη υπηκοοτητα κια δεν παιζει και στη θεση του ελευθερος στον αξονα), αλλα εχει ακομα 2 χρονια συμβολαιο, και εχει δυνατοτητες...καλυτερη λυση θα ηταν να δωθει δανεικος μαζι με τον μπερνς, ισως και ελευθερο τον αργυριου (εξαλλου δεν θ χρειαζομαστε αλλο δεξι μπακ)....αν ...και μετα τον δανεισμο δεν αναγεννηθει πουληστε τον....
να φυγει ο λεοναρντο και να μεινουν οι εντερ-πατσα-γκερειρο, δεν μου μοιαζει σωστη πολιτικη
karpouzasgiannis21 - 29/12/2010 09:34
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ.
ΝΑΙ ΜΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο Π Α Ι Χ Τ Η Σ. ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΧΙΤΣ ΟΚ.ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΑΞΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΞΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ 200.000.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΨΑΞΙΜΟ ΘΕΛΕΙ.

...
ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ
vagelis82 - 29/12/2010 09:54
episis ama dothei o leonarnto tha protimousa os daneiko kai ton patsatzoglou os elefthero ston panionio gt o lemonis ton 3erei kalitera tote pou itan proponitis tou kologayrou!akoma makari o manolo na parei ena aristero xaf kai na proo9isei kapoion apo tous neous sti megali omada!
vagelis82 - 29/12/2010 09:55
episis ama dothei o leonarnto tha protimousa os daneiko kai ton patsatzoglou os elefthero ston panionio gt o lemonis ton 3erei kalitera tote pou itan proponitis tou kologayrou!akoma makari o manolo na parei ena aristero xaf kai na proo9isei kapoion apo tous neous sti megali omada!
morfidoxa21 - 29/12/2010 09:56
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΕΛΕΝΕΙ Ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ??????
κόλαση μέσα στο Τζαμί - 29/12/2010 10:00
ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΚΡΑΙΟ ΜΠΑΚ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕ
gdimopoulos59 - 29/12/2010 10:04
oxi eleue8ero ton Leonardo... einai e3eli3imos kai meta apo kairo 8a travame ta mallia mas...
galanaek - 29/12/2010 10:26
ΑΦΟΥ Η ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ, ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΙΝ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ Η ΟΜΑΔΑ
Antreas365 - 29/12/2010 10:14
PROSOPIKA DEN PISTEVW PWS ISXIEI AUTN H PROTASI....DEN PISTEVW PWS H OMADA MAS THA KSANAPESEI STO LOUKI AUTO...PREPEI NA STAMATISEI NA SINTIREI TN OMADA TOU NIONIOU...H PROSWPIKI MOU APOPSI EINAI OTI O MANIATIS DEN EINAI EKSELIKSIMOS PAIXTIS KAI OTI EINAI MIA METRIIA LISI GIA TN AEK.......EXEI PAIKSEI MONO STON NIONIO KAI POUTHENA ALLOU KAI EINAI IDI 24 XRONON,EXEI PAPSEI PIA NA EINAI TALENTO KAI THEORITE ETIMOS PAIXTIS....KALITERA AUTA TA 400XILIARIKA NA TA DWSOUN STON TSIMPONTA KAI NA TON FEROUN KAI NA KANEI ME TO KALIMERA TN DIAFORA PARA NA TA DWSOUN STON NIONIO GIA TON MANIATI.....
AEK_drama - 29/12/2010 16:35
FORZA AEKARA - 29/12/2010 10:20
TOSO KALOS EINAI AFTOS O MANIATHS RE PAIDIA????

META MHN ANARWTIOMASTE GIATI EIMASTE TRITOTETARTOI AFOY EXOYME GINEI PANIWNIOS.....

OPOIO TALENTO SEVOTAN TON EAFTO TOY EFYGE APO THN ELLADA...(PAPASTATHOPOULOS, KYRIAKOS PAPADOPOYLOS,O MANOLAS THELEI NA PAEI EXWTERIKO).....AFTOS EMEINE STON PANIWNIO NA TO PAIZEI PANTHIRAS, ARXHGOS, SASES BASTES KTL...

...MHN YPEREKTIMAME PAIXTES KAI META KLAIME....AFTOS DIXNEI 40arhs KAI EINAI 24.
FORZA AEKARA - 29/12/2010 10:21
O TZAVELLAS EPISHS...KOITAXE NA PAIXEI MPALA KAI NA VELTIWTHEI KAI OXI NA AFHNEI MOUSIA..
galanaek - 29/12/2010 10:23
ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ
FORZA AEKARA - 29/12/2010 10:28
EPISHS NA FRONTISEI TO PODOSFAIRIKO TMHMA NA SYNEISFEREI KATI GIA TO BASKET.... OPWS EKANAN PERYSI BAJEVIC, GEWRGEAS KAFES ALEXOPOULOS KAI NA AFHSOYN TA PAXIA LOGIA OTI THA PETHANOYN GIA THN AEK!!

H WRA GIA SPOR KAI TO SCORE EXOYN EXOFYLA TON MANIATH KAI TON CIBONDA KAI TO BASKET XESMENO...ANTE SOVAREFTEITE LIGO EKEI STIS FYLADES!!!!
toolaek - 29/12/2010 11:02
GIATI ASXOLEISAI?
akisvolcom__ - 29/12/2010 10:29
ρε παιδια τι εξελισιμος ο λεοναρντο???εξελισιμος ειναι καποιος μεχρι τα 20 αντε τα 21.τωρα ειναι 22 τι αλλο να μαθει πια???μονο στην ελλαδα θεωρουμε 22χρονους ταλεντα
areimanios - 29/12/2010 10:30
EAN PAROYME KAI AYTON ...ENA ARISTERO THELOUME KAI META MHN AKOYSO GKRINIA
mastihas - 29/12/2010 10:33
ρε παιδια αν ηταν ο Τζαβελας στη θεση του Μανιατη θα το δεχομουν ευχαριστως. αλλα δωσαμε 800χιλ πριν 2 χρονια και γιναμε και ρεζιλι. βεβαια τωρα δεν κανει ουτε 500χιλ. ελπιζω ο Χιμενεθ να εχει δικιο τι να πω. και ο Λεοναρντο μεσα στο γηπεδο δεν μου λεει τιποτα. αλλα εχουμε κανει πολλα λαθη στο παρελθον και φοβαμαι μην ειναι ενα απο αυτα
frankie klopas - 29/12/2010 10:33
Τι εξελιξιμος ρε παιδια ο Λεοναρντο? Ειναι ποδοσφαιριστης που μονο σε μικρες ομαδες μπορει να ειναι χρησιμος.Μονο ο πριγκηπακος πιστευε σ αυτον και πεταξαμε ετσι 800 χιλ.
Αφηστε που μετα απο 1,5 χρονο εχει αποδειχθει πως δε μπορει να ειναι στην ιδια εντεκαδα με το Σκοκο.Κι οταν δινεις τα λεφτα που δινεις στο Σκοκο πανω του θα χτισεις την ομαδα και οχι σε Λεοναρντους.Γι αυτο και ο Χιμενεθ πιστευει στο Μπερνς που ειναι κλασσικο εξτρεμ.
Κ τελος δεν ειναι ακομα ελληνας.Ως ξενος αγωνιζεται.Απλα απο φετος μπορει να κανει τα χαρτια του για να ...παρει καποια στιγμη υπηκοοτητα
areimanios - 29/12/2010 10:36
ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ..Ο ΤΣΑΒΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΜΑΣ...ΕΞΕΛΙΞΙΜΟΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ..ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ ΤΙΣ ΑΕΚ ΤΟΝ ¨ΒΑΡΕΝΕΙ¨ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΜΑΝΙΑΤΗ ΕΝΑΝ ΚΑΣΑΠΗ(ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ ΞΕΡΕΤΕ...ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΣΙΑΡΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑ ΣΤΟΠΕΡ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΚΕΤΖΟΓΛΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΥΑΛΟ ΜΠΑΤΙΣΤΑ....ΑΥΤΑ ... ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...
dimitrislaw - 29/12/2010 10:37
Συντηρήστε το θέμα μήπως πάρει κανά ευρώ παραπάνω ο Πανιώνιος από τον Ολυμπιακό...! Βλέπε περίπτωση Τοροσίδης και άλλες ουκ έστιν αριθμός όλα αυτά τα χρόνια της απάτης, της απαξίωσης και της κατάθλιψης που απλόχερα μας έχουν προσφέρει...
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/12/2010 10:43
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΑΚΙΡΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ.

ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ ΛΕΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ Ο ΚΟΜΠΟΤΗΣ 800.000 ΕΥΡΩ .
p.takis - 29/12/2010 15:36
ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΕΜΕ!!!το 09' ανανεωσε ο τσακιρης στον μανιατη για 3 χρονια
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/12/2010 10:44
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΑΚΙΡΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ.

ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ ΛΕΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ Ο ΚΟΜΠΟΤΗΣ 800.000 ΕΥΡΩ .
Bruno Alves - 29/12/2010 10:45
mπορεί να μην εχει προσφερει τα αναμενομενα μεχρι στιγμης αλλα οχι να παει και ελευθερος ο λεοναρντο...
κανουμε αγωνα για να παρουμε παικτες και μετα τους απαξιώνουμε..
nikos.vassiliadis - 29/12/2010 10:46
Φωνάζουμε όλοι ότι υπάρχουν παίκτες στην ομάδα που δεν ιδρώνουν τη φανέλα. Που παίζουν σαν να βρίσκονται στην παραλία. Λες και κάνουν τη βόλτα τους στο γήπεδο. Το διαπίστωσε και ο προπονητής. Τους το είπε κιόλας 1-2 φορές αλλά εξακολουθούν τα ίδια. Και όταν πάει να κάνει κίνηση να αρχίσει να ξεφορτώνεται κάποιους από αυτούς τότε πέφτουμε από πάνω και φωνάζουμε!!! Μια κλασσική περίπτωση λοιπόν ενός παίκτη που μπαίνει να παίξει σαν να βρίσκεται σε παραλία δεν είναι ο Λεονάρντο? Δεν λέμε όλοι μας ότι μέσα στο παιχνίδι φαίνεται σαν να παίζει ένα παιδάκι απέναντι σε μεγάλους? Γιατί να μην φύγει λοιπόν? Επειδή δώσαμε 800.000 για να τον πάρουμε? Ε και? Κότσους μας έπιασαν. Ας προσέχαμε. Να υπομείνουμε δηλαδή αυτό το χάλι στην ...ομάδα επειδή ο Κομπότης μας έπιασε λαλάκες??
Καλό θα ήταν να μπορούσαμε να δώσουμε Πατσατζόγλου, Έντερ, Ντάντομο αλλά τί να κάνουμε που τους αγώνες τους παρακολουθούν και οι άλλοι εκτός από εμάς? Κι έτσι αν εμείς έχουμε διαπιστώσει ότι οι παίκτες αυτοί είναι "λίγοι", το γνωρίζουν και οι άλλοι!!! Γιατί να τους θέλουν στην ομάδα τους δηλαδή???
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ποιόν θα δώσουν. Ας έδιναν και τον Σκόκο για να πάρουν τον Μανιάτη ή όποιον άλλον θέλουν. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι επιτέλους να επικτρατήσει λίγη σοβαρότητα στην ομάδα, ένα αγωνιστικό πλάνο και να μην αφήνουμε ως ελεύθερους παίκτες που αγοράσαμε μόλις τη προηγούμενη σαιζόν και μετά να ψάχνουμε πάλι άλλους για να καλύψουμε τα κενά. Ας γίνει το ξεσκαρτάρισμα μια και καλή και ας δουλέψει ο προπονητής με εκείνους που θεωρεί ότι το κάνουν. Προσοχή όμως από εδώ και πέρα. Νισάφι πια!!!
chicango(Aλέξανδρος) - 29/12/2010 10:46
ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΛΕΟ ΑΛΛΑ
1)ΦΕΥΓΕΙ Ο ΜΠΕΡΝΣ!ΠΟΙΟΣ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ?ΒΛΕΠΕΤΕ Ο ΠΡΙΓΚΙΨ ΗΘΕΛΕ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΡΟΣΤΕΡ
2)ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΤΣΑΤΣΟΓΛΟΥ ΕΝΤΕΡ ΓΙΑΧΙΤΣ ΝΤΑΝΤΟΜΟ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ
3)ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
4)ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ 4ΟΟ ΧΙΛ ΕΝΤΕΡ ΔΑΝΕΙΚΟ ΠΑΤΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΥΛΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο SIR TAKISΔΕΝ ΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΣΑΤΣΟΓΛΟΥ
dhmhtrhs23 - 29/12/2010 10:50
o maniaths einai ena apo ta kalutera deksia mpak tou ellhnikou prwta8lhmatos,proedre kane ta adunata dunata gia ton paroume sthn aekara mas kai sumfwno apoluta dwste ton leonarnto den exei kanei kamia emfanish tis prokophs kai oso gia to ekselikshmos kati mou leei oti den antexei na paizei se omades pou exoun piesei kai einai megales gia tis mikres tupou leivadeia kalos einai,proedre pare ton maniath me xilia na exoume epitelous ena deksi mpak pou 8a skorarei kiolas.
ΑντώνηςΑΕΚ - 29/12/2010 10:51
ρε παιδια οκ καλος ο μανιατης αλλα οχι και μισο μυριο + λεοναρντο.. συμφωνων οτι δεν αποδιδει αλλα πρεπει να παει δανεικος, ειναι εξελισιμος παικτης.. μαλακια το deal μου φαινεται
cadillac21 - 29/12/2010 10:53
η ΑΕΚ δν χρειαζετε τον καλυτερο δεξι μπακ.χρειαζετε εναν καλο χαφ στο κεντρο τυπου ντιε της καβαλας.
αρα για δεξι μπακ μια χαρα ειναι ο μανιατης.στη θεση αυτη ποιος να παιζει ο γιαχιτς?
οσο για τον λεοναρντο δν αξιζει τα λεφτα του.για το δικο του καλο πρεπει να παει στον πανιονιο.
εν κατακλειδη θελω να πω οτι τα ακραια μπακ τα ανεβαζουν η τα κατεβαζουν τα κεντρικα χαφ που εχεις.αν εχεις καλα χαφ και εργατες τοτε τα μπακ φανταζουν παικταραδες.
ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ-ΑΕΚΤΣΗΣ ΣΕ ΛΕΩ!!! - 29/12/2010 11:04
DEN EINAI KALOS O MANIATHS...EMEIS THELOUME TON NTANI ALBES....ANTE STHN XEIROTERH TON MAIKON.....O LEONARDO EINAI ENAS EKSELIKSIMOS PAIKTHS....THA TRELATHOUME ENTELWS....KOITAKSTE TON MAKO PERSY KAI TON MAKO FETOS...EXEI KAMIA SXESH? FETOS EINAI APO TOUS KALYTEROUS STHN OMADA......O LEONARDO PALI GIA DEYTERO XRONO TO IDIO YPOTONIKOS...MIA XARA EINAI H PROTASH...ELEOS....
vasilis-v - 29/12/2010 11:23
ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΛΩΤΣΙΕΣ!
1.200.000 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΙΑΤΗ? 400 +800 ΤΟΥ ΛΕΟ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΑΚΟΜΗ? ΑΣ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΑΒΕΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΞΙΖΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ! 1,2 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΖΑΡΙ ΤΑ 50.000 ΤΟΥ ΜΠΛΑΝΚΟ Ή ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ 4 ΜΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ?
ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΓΚΑΞΑ ΜΕ 250-300.000 ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛ@@@!
psilos035 - 29/12/2010 11:29
χαρισμενο στη sportday και γενικως στους pushers



You know I've smoked a lot of grass
O' Lord, I've popped a lot of pills
But I never touched nothin'
...That my spirit could kill
You know, I've seen a lot of people walkin' 'round
With tombstones in their eyes
But the pusher don't care
Ah, if you live or if you die


You know the dealer, the dealer is a man
With the love grass in his hand
Oh but the pusher is a monster
Good God, he's not a natural man
The dealer for a nickel
Lord, will sell you lots of sweet dreams
Ah, but the pusher ruin your body
Lord, he'll leave your, he'll leave your mind to scream

God damn, The Pusher
God damn, God damn the Pusher
I said God damn, God, God damn The Pusher man

Well, now if I were the president of this land
You know, I'd declare total war on The Pusher man
I'd cut him if he stands, and I'd shoot him if he'd run
Yes I'd kill him with my Bible and my razor and my gun

God damn The Pusher
Gad damn The Pusher
I said God damn, God damn The Pusher man


The Pusher - Steppenwolf

http://www.youtube.com/watch?v=rpoEmlxUPeQ
panemorfosavros - 29/12/2010 11:32
Καλό είναι να έρθει ο Μανιάτης για να να θυμίσει στον φίλο του Μάκο οτι πρεπει που και που να δοκιμάζει το πόδι του απο μακριά!
temonaek - 29/12/2010 11:42
einai polla ta lefta...... kai o leonardo
Germanos1924 - 29/12/2010 11:56
Η φωτογραφία δείχνει εύγλωττα ποιό αντάλλαγμα πρέπει να δοθεί για Μανιάτη. Ανταλλάξτε τις φανέλες και ... voila.
TB333 - 29/12/2010 11:57
Ο καθένας γράφει ότι βλακεία του κατέβει, ο Λεοναρντο στα 22 δεν έχει λέει αλλά περιθώρια εξέλιξης, ενώ ο Μανιάτης στα 24 έχει. Θα δώσουμε 400,000 και ένα παίκτη που κόστισε 800,000 πριν 1,5 χρόνο, για ένα παίκτη που μένει ελεύθερος σε 6 μήνες? Δηλαδή αν ο Τζιμπουρ υπογράψει στον ΠΑΟ, πόσα νομίζετε ότι θα δώσουν για τον πάρουν απο τώρα. Να δω με Σκοκο-Μπλανκο χωρις Τζιμπουρ-Λεονάρντο τι σόι γκολ θα βάζουμε. Και κάτι τελευταίο αν έρθει ο Μανιάτης στην ΑΕΚ και σέρνεται τον πρώτο χρονο (όπως έκανε ο Μακος ώσπου να προρμοστεί στα δεδομένα μια ομάδας με ασύγκριτα πιο βαριά φανέλλα) να δω τι θα λέτε τότε. Λεοναρντο, Μανωλάς, Γκεντσο είναι 3 παίκτες με ελληνικό διαβατήριο, κάτω των 22 που θα στηριχθεί η ΑΕΚ σύντομα για να φτίαξει κάτι ...καλο, δεν επιτρέπεται να τους εκποιήσει για παίκτες που μπορει να βρει εύκολα. Δηλαδη τον Αραούχο πως τον βρήκε ή μήπως νομίζετε οτι ήταν κατώτερος του Μανίατη, καθείστε να δείτε τον Μανιατη πως θα παίζει όταν θα φοράει την φανέλλα μιας μεγάλης ομάδας, τότε που τα λάθη δεν θα συγχωρούνται, γιατί τέτοια ταλεντάρα θεωρούνταν και ο Γκαλίτσιος και μονομάχησαν ΟΣΦΠ-ΠΑΟ ποιός θα τον πάρει και τώρα είνα ένα καμμένο χαρτί.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 29/12/2010 11:59
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ.

ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΘΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑ΄ΛΕΙ ΦΡΑΓΚΟ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ.

ΣΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ. ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ Ο ΣΕΡ ΤΑΚΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. ΓΙΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΗΘΕΛΕ ΟΧΙ ΝΑ ...ΤΟΝ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ. ΙΔΩΜΕΝ
dimitro - 29/12/2010 12:10
MAGKES ME PANATHINAIKO KLIRWTHIKAME STO KYPELLO!!!!!
dimitro - 29/12/2010 12:12
MAGKES ME PANATHINAIKO KLIRWTHIKAME STO KYPELLO !!!!!!
TO ALLO ZEYGARI PAOK-OLYMPIAKOS
Tsakalos - 29/12/2010 12:23
Ξεκολα ρε κλεφτακι το συμβολαιο του ληγει το 2013.παιρνουμε τον καλυτερο ελληνα δεξι μπακ μετα τον τοροσιδη και δινουμε εναν παιχτη που κανει καθυστερηεις οταν ειμαστε στο 0-0 με τον ατρομητο..μονο απο αυτο και οσο παιχτουρα να ειναι επρεπε να ειχε φυγει απο την αεκ χθες!
toolaek - 29/12/2010 12:11
pao-aek sto kupello....
MARK - 29/12/2010 12:15
Στα ημιτελικά έχουμε: το ζευγάρι Παναθηναϊκός-ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει το ζευγάρι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ ενώ το Κέρκυρα ή Ηρακλής-Ολυμπιακός Βόλου θα αντιμετωπίσει το νικητή του Ατρόμητος-Διαγόρας Ρόδου ή Εθνικός Αστέρας.

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΟ ΤΩΡΑ......!!!
MARK - 29/12/2010 12:16
Στα ημιτελικά έχουμε: το ζευγάρι Παναθηναϊκός-ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει το ζευγάρι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ ενώ το Κέρκυρα ή Ηρακλής-Ολυμπιακός Βόλου θα αντιμετωπίσει το νικητή του Ατρόμητος-Διαγόρας Ρόδου ή Εθνικός Αστέρας.

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΟ ΤΩΡΑ......!!!
kostas-metaxas - 29/12/2010 12:22
ΔΩΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΤΟ ΝΙΟΝΙΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΣΑΤΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΧΙΤΣ ΝΤΑΤΟΜΟ ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΠΑΥΛΗ ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΛΗΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΚΟΥΣ ΝΤΙΟΠ ΝΑΣΟΥΤΙ ΕΝΤΕΡ ΛΕΟΝΑΡΤΟ ΜΠΕΡΝΣ ΣΥΝ ΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 800000 ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΜΑΝΙΑΤΗ ΣΙΟΒΑ ΚΟΥΜΟΡΤΖΙ ΡΙΕΡΑ.............

ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΜΟΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.... ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΣΕΡΡΕΣ... ΤΟΝ ΒΕΝΤ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟΜΙΝΑΣ.ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΖΟΡΠΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΦΗ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΦΟΡΤΟΥΝΗ ΤΑΤΟ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ ΒΕΛΛΙΟ
Teo6 (Sabbas) - 29/12/2010 13:16
Ο λεο δεν ειναι ο παιχταρας, αλλα ειναι ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ να δινεις ενα εξελιξιμο παιχτη, στην θεση του οποιου δεν εισαι πληρης και δεν εχεις και ποιοτητα, και εδωσες και πολλα για να τον παρεις!!!!!
.....ολα αυτα τη στιγμη που εχεις να διωξεις πολλους αχρηστους ακομα,
υπενθμιζω (πατσα, νασουτι, γιαχιτς, νταντομο, γκερειρο, εντερ) για αρχη
αυτοι βεβαια δεν πανε πουθενα, οποτε αν δεν θελουν καποιον απ αυτους, ασ δωσει παραπανω λευτα.
...εγω παντως, απ την εποχη σαντος, ενα παιχτη υποστηριζω γαι τη θεση αυτη: ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΕΑΣ!!!!!!!!!
και οποιος λεει οτι δεν ξερει μπαλα, ειναι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ ΑΣΧΕΤΟΣ
σε μια ομαδα δεν ειναι ολοι ΒΑΣΙΛΙΔΕΣ ΤΣΑΡΤΕΣ, υπαρχουν και τα τρεχαντηρια, και ο ΝΙΚΟΣ το αξιζει!
Απροσκύνητος - 29/12/2010 13:18
Οσο πάμε και χειροτερεύουμε εδω μέσα...Και εγώ ήμουν θαυμαστής του Λεο (σε εποχέ ς Λειβαδιάς) αλλά το παιδί είναι αδύναμο να σηκώσει τη φανέλα της ΑΕΚ...Στον Νέο πανιώνιο μπορει να κάνει παπάδες,αυτό όμως δε μας αφορά...Ο Μανιατης είναι ένας σταθερα καλός παικτης,καλός χαρακτηρας,προσαρμοσμένος σε συστήματα, και μόνο με τετοιους παίκτες φτιάχνεις ομάδα δυνατή ,με χαρακτήρα και σταθερότητα!Ξυπνάτε!
alien21 - 29/12/2010 13:18
o maniatis de prokeite na er8ei stin omada.ton ehei paketo dwro o ventouris sto gavro..me tis evlogies tou lemoni..giafto min perimenete tipota
A.E.K F.C EDESSAS - 29/12/2010 13:25
ap to kalokairi eprepe na ton paroume mazi kai ton tzavela...kai oi 2 einai aektshdes...ta kalytera akra sthn ellada...
αεκτζής 21 - 29/12/2010 13:32
Συμφωνώ με την πρόταση της ΑΕΚ πολύ καλή.
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 13:53
η προηγουμενη προταση ηταν πολυ μικρη για καποιους σημερα ειναι μεγαλη.χτες ο λεοναρντο ηταν το σαπακι το παλτο που επρεπε να φυγει σημερα ξαφνικα εγινε καλη εναλακτικη.αρε αεκτζη οπαδε τρικυμια εν κρανιω.ΑΠΟΦΑΣΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο δεν γινεται.
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 14:13
επισης ο μανιατης επειδη το εψαξα εχει συμβολαιο μεχρι το 2013 αρα δεν ειναι ευκολη περιπτωση οπως λενε.
Flying dagger - 29/12/2010 14:15
Σαπάκι ξεσαπάκι δώσαμε αρκετά λεφτά να τον πάρουμε..Δεν είναι δυνατόν τώρα να τον διώχνεις νύχτα κ τζάμπα.
Επιχειρηματικά είναι τελείως ΑΚΥΡΗ η κίνηση.
Που να μην μπαίνει μέσα η ομάδα με τέτοιες βλακείες
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 14:39
αμα μπει καποιος και διαβασει αυτα που γραφετε εδω μεσα για τον λεοναρντο θα σου ζητησει να πληρωσεις για να τον παρει.εισαι σοβαρος ρε παλικαρι τωρα τα σκεφτηκες τα λεφτα που εδωσες για τον λεοναρντο????τωρα εγινες επιχειρηματιας??????οταν βριζεις τους αμετοχους γιατι δεν κανουν μεταγραφες εισαι οπαδος της μεγαλης αεκ και σημερα εγινες επιχειρηματιας αποφασιστε ρε τι ειστε επιτελους εκτος απο καταντια της αεκ.
Flying dagger - 29/12/2010 15:03
Διάβασε πρώτα και μετά σχολίασε..Για ποιον μιλάς ??
vasilis-v - 29/12/2010 15:11
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΟΥ pc. ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ (ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΕΣ?). Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΡΕ ΕΙΔΙΚΕ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ, ΤΙ ΟΝΕΙΡΟ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΝ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ!?????
ΚΙ ΕΣΥ ΡΕ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΘΑ ΕΔΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΙΑΤΗ 1,2 ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΤΡΗΤΑ + ΑΞΙΑ ΛΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΝΟΣ ΔΑΝΕΙΚΟΥ?


...ΛΙΓΟ ΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ!
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!

ΥΓ ΑΔΑΜΙΔΗ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΓΚΡΕΤΑΡΣΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ? ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ, ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!

ΥΓ2:ΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΘΕΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΑΝΩΤΑΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΡΙΤΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 15:26
εγω ο ειδικος λεω να σταματησετε και να αφησετε τον χιμενεθ να κανει αυτο που πιστευει.το ιδιο ελεγα οταν ο παλαιμαχος προπονητης εφερε στην ομαδα τον λεοναρντο,τον πατσατζογλου και τον γιαχιτς.ουτε δικος μου ειναι ο λεοναρντο για να τον δωσω τετοιες ψευδαισθησεις δεν εχω οτι ειμαι αφεντικο της αεκ.εσεις δεν παραπονιεστε οτι δεν κανουν τιποτα οι μετοχοι???τωρα που κανουν παλι παραπονιεστε???εσεις δεν διαμαρτυρεστε απο την αρχη της χρονιας οτι δεν εχουμε δεξι μπακ????τωρα που πανε για δεξι μπακ σας χαλαει???τον μαικον δεν μπορουμε να τον παρουμε συγνωμη μεχρι τον μανιατη μπορουμε αμα μας αγορασει ο αμπραμοβιτς θα παρουμε τον μαικον.
αεκτζής 21 - 29/12/2010 16:03
Όταν λέω συμφωνώ με την πρόταση είναι πολύ καλή εννοώ ότι η διοίκηση και καλά λεφτά δίνει στον Πανιώνιο και παίχτη ελεύθερο με τον οποίο τη δελεάζεις την ομάδα.Τον Λεονάρντο δεν τον συμπαθώ και πιστεύω η κίνηση της ΑΕΚ είναι καλή.
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 13:59
ελπιζω να ισχυει το σεναριο περι ανταλλαγης τζιμπουρ μανσαρε με την τουλουζ και να κρατησουν τον μπλανκο.σαπακι ο λεοναρντο καλη εναλλακτικη λυση ο λεοναρντο.τρικυμια εν κρανιω λεμε.
αληθεια εχει καταλαβει κανεις οτι σε μια διαπραγματευση παιρνουν μερος δυο πλευρες?επειδη εμεις θελουμε να φυγουν τα πραγματικα σαπακια γκερειρο πατσα θα τα φορτωθει ο πανιωνιος για να πεσει πιο γρηγορα κατηγορια.
OptimusPrime - 29/12/2010 13:59
Όσο κι αν ακούγεται περίεργο σε όλους σας...ο Λεονάρντο και ο Γιάχιτς δεν πρέπει με κανένα τρόπο να φύγουν από την ομάδα. Απλά ελληνικά: ο Σκόκο θα φύγει, να το θυμάστε...δεν χτίζεις πάνω του νέα ομάδα. Χρειάζεσαι έστω ως αλλαγή τον Λεό. Βρώμικο αμυντικό χαφ που θα οργώνει πόδια στις λάσπες δεν υπάρχει στο ελληνικό πρωτάθλημα εκτός από έναν...τον Γιάχιτς. Τον κρατάς για τις βρώμικες δουλειές ως αλλαγή.
vasilis-v - 29/12/2010 15:36
+21

ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΕΝ ΠΕΤΑΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ! Ο ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ! ΚΑΙ ΣΚΟΚΟ ΚΑΙ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ!
αεκτζής 21 - 29/12/2010 14:03
Ο Μανιάτης είναι αεκτζής;Όποιος γνωείζει ας μου απαντήσει.
PANOSCHRIST - 29/12/2010 22:43
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙ Ο ΜΑΚΟΣ ΕΝΑΙ ΑΕΚΑΚΙΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΘΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΟ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕ
αεκτζής 21 - 30/12/2010 04:56
Σε ευχαριστώ PANOSCHRIST να ΄σαι καλά.Μακάρι να έρθει στην ΑΕΚ ο Μανιάτης.
iironman - 29/12/2010 14:11
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠ-ΛΑ ....Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΝΑ ΤΟΥ ΧΙΜΕΝΕΘ......ΤΙ ΕΞΕΛΙΞΙΜΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ......ΤΡΕΛΟΟΟΟ ΠΑΛΤΟΟΟΟΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.....ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΑΛΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΞΟΥΝ!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ !!!!!!ΤΩΡΑ!!!!!!! Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ Η ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ...ΓΙΑ ΜΑΝΙΑΤΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ....
aektzis o rodios - 29/12/2010 14:14
400.000 + 800000(leonardo) =1.200.000
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 14:41
ακομα 800000 αξιζει το σαπακι το παλτο ο αδιαφορος?????δικοι σας χαρακτηρισμοι.
dimitriss_21 - 29/12/2010 14:18
Αλλοι λενε οτι δινουμε 200 και λεοναρντο δανεικο, αλλοι 400 και λεοναρντο ελευθερο και αλλοι 400 με τον ελοναρντο δανεικο. ΕΛΕΟΣ. Παντως αν ισχυει πως διπλασιασαν την προσφορα, δε χρειαζοταν να δωσουν ελευθερο τον λεοναρντο. Ας τον προτειναν δανεικο και αν επαιρναν αρνητικη απαντηση να τον εδιναν ελευθερο. Η μονη περιπτωση να πιασει ο λεοντανρτο στην ΑΕΚ ειναι να παει δανεικος σε μια ομαδα σαν τον πανιωνιο, να παιξει καλα και να ερθει πισω ανεβασμενος. Αλλα κατα 80% ο λεοναρντο ειναι τελειωμενη υποθεση.
ango - 29/12/2010 14:19
dwstw re to paltoudaki mas ton leo pou mas ton efere o vatraxos kai fere ton ellinara maniati....kati kserei o kurios ximeneth
NIKOS ORIGINAL ORIGINAL - 29/12/2010 14:25
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ !! ΚΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ! ΔΩΣΤΕ ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ , ΝΤΑΝΤΟΜΟ ,ΣΑΧΑ , ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ .ΛΑΓΟ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΜΑΧΟ Η ΕΝΑ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !! ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ !!
AEK Gibraltar - 29/12/2010 14:35
Saliste de Guatemala y te metiste en Guatapeor
floriginalistas - 29/12/2010 14:57
Πραγματικά το έχω απορία.... Τον Λεονάρντο τον έχετε ξεσκίσει στο βρισίδι, και οι πληοψηφία θέλετε να φύγει απο την ΑΕΚ. Τώρα που σκέφτονται να τον δώσουν γιατί κάνετε όλοι κολοτούμπα και λέτε οτι ναι μεν ειναι κακός, αλλα μπορεί να αξελιχθεί κτλ....

Ο Μανιάτης είναι έτοιμος πάιχτης-Έλληνας και με μεγάλη μεταπωλητική αξία. Μακάρι να έρθει, γιατί πιστεύω θα βοηθήσει περισσότερο και απο Αραούχο. Αν και φοβάμαι οτι θα φύγει για Γερμανία μεριά.....

...Θα δούμε!!!
shinemycock - 29/12/2010 15:24
Με τιποτα δεν αξιζει 1,2 μυρια ο Μανιατης. Το πολυ 400 χιλιαρικα.
Ο Λεοναρντο ειναι αμπαλος εντελως,χωρις καμια προοπτικη εξελιξης διοτι δεν εχει καθολου μυαλο. Αν του καρφωθει να σουταρει θα το κανει εστω κ αν εχει 3 ελευθερους συμπαιχτες μεσα σε στη μικρη περιοχη. Ειναι εκνευριστικος, για αλλη μια φορα μας πιασανε κωτσους . Δεν εχει τριπλα ,καθολου δυναμη αλλα ουτε τσαμπουκα και τσαγανο. Αλλη μια κακιστη επιλογη απο Μπαγιεβιτς
ας ελπισουμε οτι θα τον ξεφορτωθουμε μαζι με Πατσα και Γιαχιτσ
alkisva - 29/12/2010 15:16
ΤΟ ΦΩΝΆΖΩ!!!Ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΕΚ!!!ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΕΚ!!!
TB333 - 29/12/2010 15:33
Αποκλειστικο: Η Μπαρτσα δίνει Ντανι Αλβες, Μεσι και Ινιέστα για το 70% του Μανιατη. Ημαρτον ρε παιδιά καλός παίκτης για τον Νιονιο είναι ο Μανιάτης, όπως και ο Λεο στην Λειβαδιά ήταν σούπερ, δεν ξέρεις τι θα κάνει σε μεγάλη ομάδα. Πάντως αν και ο Βεντουρης θα θέλει να τον δώσει στον κολλητό του τον Μαρινάκη, αν ο παίκτης έχει μυαλό θα προτιμήσει την φανέλλα βασικου στην ΑΕΚ από το να είναι αναπληρωματικός του Τορο, ας δει και πως κατάντησε ο Γκαλίτσιος που είχε κάνει μαχη ο ΟΣΦΠ για να τον πάρει και τώρα με το να είναι μόνιμα πάγκο έγινε καμμένο χαρτι.
p.takis - 29/12/2010 15:46
Μερικοι εδω μεσα ξεχνατε ευκολα μου φαινεται!η αεκ παρει δεν παρει τον μανιατη εχει το λεοναρντο στη λιστα προς αποχωρηση!αρα τα 800χιλ που δωσαμε ετσι κ αλλιως ακλαυτα πανε!αρα καλυτερα να τον φορτωσουμε στον νιονιο μαζι με αλλους που εχουμε για διωξιμο και τελος,περνεις καλο δεξι μπακ.τοσο δυσκολο ειναι?δεν πρεπει να κραταμε παιχτες οι οποιοι επειδη μας κοστισαν πρεπει να μας αναγκασουν να πεισουμε τους εαυτους μας οτι κανουν για την ΑΕΚ!800 χιλ μας κοστισε οκ.δεκτο.τωρα ομως κυριοι ποση ειναι η αξια του λεοναρντο??αυτο πρεπει να κοιταμε.μια χαρα ειναι η προταση στον νιονιο

...υγ.Ας ασχοληθουμε με το συμβολαιο του τζιμπουρ και του μπλανκο οι οποιοι τα αξιζουν τα λεφτακια τους κ οχι για το Αν θα φυγει καποιος μικροσωμος βραζιλιανος 'μαγος'
vasilis-v - 29/12/2010 16:08
Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ. ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ,ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΚΙ ΕΝΑ DVD ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ 800 ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ Κ ΙΤΑΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΑΥΣΤΡΙΑ, ΡΩΣΙΑ, ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΛΠ, ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΗΣΕΙΣ!
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΩΝ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 23 ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΠΑΤΟ ΚΛΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.
p.takis - 29/12/2010 16:24
Ισως.Αλλα για να γινουν αυτα χρειζεται και χρονος και ενα καλος μανατζερ!ο χιμενεθ σκεφτεται να τον δωσει απο τωρα!αρα με λιγα θα φυγει οπως και να χει!βαλε και το οτι ο λεονανρτνο ειναι κ@λοπαιδακι!και ειναι σιγουρο αυτο!οπου βρεθει και οπου σταθει λεει οτι οι παιχτες δεν πληρωνονται και αλλες τετοιες μ@λ@κιες! (το γνωριζω αυτο γιατι οπως εχω ξαναπει εδω μεσα ειμαι απο λιβαδεια και γνωριζω μεχρι και τον ιδιο,και πολυ καλυτερα φιλους του που τα λεει).
Για μενα ξαναλεω η προταση ειναι καλη
giwrgospatrinos21 - 29/12/2010 15:49
Ο Γιάννης Μανιάτης γεννήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1986. Ξεκίνησε το ποδόσφαιρο στον Α.Ο. Θήβα, από τον οποίο πήρε μεταγραφή για τον Πανιώνιο το 2004. Έκανε το ντεμπούτο του στην Α΄ Εθνική στις 2 Φεβρουαρίου 2005 στον αγώνα Πανιώνιος-ΟΦΗ: 2-1. Τη σεζόν 2004-05 έπαιξε σε 8 παιχνίδια αλλά από την επόμενη σεζόν καθιερώθηκε στη βασική ενδεκάδα. Ήταν βασικό στέλεχος της περίφημης ομάδας του Πανιώνιου που με προπονητή τον Έβαλντ Λίνεν τερμάτισε δύο συνεχόμενες σεζόν στην 5η θέση και αγωνίστηκε σε Κύπελλο ΟΥΕΦΑ και Κύπελλο Ιντερτότο.


...Έχει συμβόλαιο ως τον Ιούνιο του 2013.
georgeK - 29/12/2010 15:54
@TB333 ...... 1. O Leonardo ειναι πατημενα 24 (22-09-86).... 2. Ο Μανιατης δε μενει το καλοκαιρι ελεύθερος αλλα το 2013 (12-10-86 η ημερ. γεννησης του ) .... 3. επιτελους εξω ολοι οι μετριοι απο την ΑΕΚ μας ....... 4. εμπιστοσυνη στο Μανολο , ο προπονητης ξερει καλυτερα απο τον καθενα μας ......
georgeK - 29/12/2010 15:58
@TB333 ...... 1. O Leonardo ειναι πατημενα 24 (22-09-86).... 2. Ο Μανιατης δε μενει το καλοκαιρι ελεύθερος αλλα το 2013 (12-10-86 η ημερ. γεννησης του ) .... 3. επιτελους εξω ολοι οι μετριοι απο την ΑΕΚ μας ....... 4. εμπιστοσυνη στο Μανολο , ο προπονητης ξερει καλυτερα απο τον καθενα μας ......
TB333 - 29/12/2010 17:35
Οκ δέχομαι τις 2 πρώτες διορθώσεις σου, πάντως ο Λεο ξέρει μπαλλα και όταν ήταν σε μικρότερη ομάδα έβγαζε μάτια και αυτός σαν τον Μανιάτη, νομίζω πρέπει να μείνει έστω σαν αλλαγή, ειδικά αν φύγει ο Τζιμπουρ. Ο Μανολο νομίζω θα ήθελε να μείνουν και οι 3 (Σκοκο, Τζιμπουρ, Μπλανκο, με αυτη τη σειρα) και να έρθουν τίποτα παίκτες απο Ισπανία που θα τους ήξερε, αυτά με τον Μανιάτη μαλλον για δουλειά του Αδαμίδη μου φαίνεται, ο Χιμενεθ εδώ δεν έχει σχηματίσει αποψη για τους παίκτες μας, για τον Μανιάτη θα είχε. Αν δεν του κάνει του Χιμενεθ ο Λεο ας πάει κάπου δανεικός, είναι περουσιακο στοιχείο της ομάδας και μικρός (έστω και στα 24), ο Μανόλο που ξέρεις αν του χρόνου τέτοιο καιρό είναι ακόμη εδω και ο Φερέρ στην αρχη όλοι τον έλεγαν ...δασκαλο κτλ και στο τέλος όλοι είπαμε αμαν που ξεκουμπίστηκε, αφού πρώτα μας οδήγησε να διώξουμε τους Τσιρίλο, Μορα και να φορτωθούμε τον Αρουαμπαρένα, τον Μορέτο και τον Ραμος (που ωσπου να μάθει σε εμάς την θέση του ΔΕ μπακ, φάγαμε ένα κάρο γκολ).
ατρεας_εθνικιστης - 29/12/2010 16:11
mia xara einai o leo re kai o argyriou paixtaras einai, den theloume ton maniati siga ton paixth ante mas priksate ta @@ me ton maniati mh sosoume kai ton paroume pote to mpoulo reeee!!!!!!!!!!!!!epeidh einai vlakas o ximeneth kai vazei ton jiaxits deksi mpak tha dwsoume ton argyriou???mia xara einai kai sta matsakia pou epaikse htan polu kalos ena lathos ekane re kai ton esteile o vromoispanos alloi perpatane kai oute kan yparxoun sto gipedo kai tous bazei vasikous.....to mpoulo reeeeeeeee vromoispane kostenoglou twraaaaaa~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kίμωνας - 29/12/2010 16:35
ΡΕ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟς?ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΧΙΜΕΝΕΘ?ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΡΓΥΡΙΟΥ?ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤς ΕΚΑΝΕ!ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ ΕΣΥ!ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ
nontin21 - 29/12/2010 17:30
re file tin paleueis? vrizeis ton Jimenez? ti komple3 einai autos..ektos kai an eisai kolitos tou t-rex
oust apo dw to paizeis kai aektzis.
i axaristia mas exei faei ola auta ta xronia.
Mikesal - 29/12/2010 16:26
Doste ton leonardo den mporei kai ekseliksi den prokeite na exei....mono otan ftasei 30-31 kai tha prospathei na paiksei perissotero me to mialo os klasikos vrazilianos tora pros to paron tha paizoun mono ta podia...kai ektos apo auton doste kai eder,argiriou,matetzidi,gerreiro,jahic,kafe,diop,burns,dadomo,nasouti.Ton patsatzoglou tha ton kratousa mporei na moiazei proin podosfairistis alla itan kai einai paiktis klasis kai mporei na voithisei perissotero ap'oso exei deiksei perissotero p.x ap'oti o diop sta half (alla oxi os deksi back giati exei xasei se rithmo)
krousis - 29/12/2010 16:27
400.000 + Leonardo+πιθανή αύξηση της προσφοράς. Δηλαδη \"συνολέως\" 1,2 με 1,3 εκ. Ευρώ.
Για παικτη που είναι ελεύθερος σε τέσσερις μήνες, βγάλε και ένα μήνα μέχρι να καταφέρουν να συμφωνήσουν δεν μένουν πάνω από 12 παχνιδια ως την λήξη της σεζον.

Μήπως να σκεφτουμε να παρουμε τον Diego Forlan δενεικό μέχρι το καλοκαιρι (5 εκ. Ευρώ ανα 50-60 της σεζον)
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 16:48
δεν μενει ελευθερος εχει συμβολαιο μεχρι το 2013.
του αεκτζη η καρδια ειναι μια αβυσσος
ποτε σαπακι ποτε παλτο ποτε παραδεισος
του αεκτζη η καρδια ειναι μια αβυσσος.
Tsakalos - 29/12/2010 16:44
ρε παιδια ενταξει οτι σαν ελληνες ειμαστε μεγαλοι κολοτουμπες το ξερουμε ολοι..αλλα τετοια κολοτουμπα ουτε ο μελισσανιδης στα καλα του..πριν 10 μερες ολα τα σχολια λεγανε παρε μανιατι και αλλους 2 να φτιαξουμε λιγο την ομαδα και να διωξετε ολα τα παλτα(με τον λεοναρντο να ειναι απο τους πρωτους που λεγατε και τους υπολοιπουσ γνωστους) και τωρα ξαφνικα ο μανιατης εγινε άχρηστος πλατο αργος παιχτης της σειρας και ολα τα υπολοιπα...ηρεμιστε λιγο αφηστε επιτελους εναν ανθρωπο να δουλεψει οπως θελει..και κοψτε και το manager κανει πολυ κακο!
p.s. οταν ενα παιχτη τον εχουμε εμεις δανεικο απο αλλη ομαδα δεν γινετε να των δωσουμε δανεικο σε μια τριτη ...ομαδα(εντερ,νασουτι) λιγο σκεψη θελει..
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 16:55
ασε που στον πανιωνιο καιγονται για παιχτη στην επιθεση και οχι για αμυντικο και αριστερο μπακ(νταντομο).
αν ισχυει αυτο περι ανταλλαγης τζιμπουρ μανσαρε με την τουλουζ αδαμιδη καντο τωρα.
panos21 aekara mia zoi - 29/12/2010 16:51
αληθεια αν ο λεοναρντο που ειναι 22 ετων σημερα εγινε ξαφνικα εξελιξιμος ο μπερνς που ειναι 20 γιατι ειναι σαπακι καγκουρο και πρεπει να φυγει ????αυτος που ειναι 2 χρονια νεοτερος δεν ειναι περισσοτερο εξελιξιμος απο τον λεοναρντο??????
ssss - 29/12/2010 17:02
TO EXW KSANAGRAPSEI...O BURNS THA GINEI MEGALOS PAIKTHS ME TH SWSTH DOYLIA..EYXOME OTAN AYTO SYMVEI NA EINAI AKOMA STHN AEK....K OXI KAPOY ALOY K NA TRIVOYME TA MATIA....LEONARDO..MMM....DEN MAS KANEI
dioposdennis - 29/12/2010 17:06
1.na sas ypenthimisw oti o patsa itan stin omonoia (kypro) kai ton ediwksw o lemonis me ton opoio exei parapono o patsa oti den ton stirikse. ara o patsa den paei paniwnio me tipota!
2. pios eipe pws mporoume na anagkasoume ton leonardo na paei ston panionio me eleftheras????? me tipota den tha pigainei oute aftos!!! ara ta kefalia mesa kai afiste ta oneira!!!!!
OptimusPrime - 29/12/2010 22:17
Σωστός...
Πολύ ουσιαστικά αυτά που γράφεις και πραγματικά νομίζω πως εκεί είναι το νόημα
Στο ίδιο στυλ είναι και ο Γκερέιρο.Σιγά μη θέλει να πάει στα γατάκια...
Για Εντερ και Νασούτι δεν κουβεντιάζω,γιατί αυτούς τους έχουμε ήδη δανεικούς.
nikos.vassiliadis - 29/12/2010 17:29
Η αξία ενός ποδοσφαιριστή καθορίζεται από τη μικρότερη δυνατή προσφορά που θα σου κάνουν για να τον αποκτήσουν. Έτσι λοιπόν, εσύ μπορεί να έδωσες 800.000 για να πάρεις έναν ποδοσφαιριστή επειδή έτυχε τη συγκεκριμένη περίοδο να τον θες πολύ. Θα μπορούσες να μην τον πάρεις τότε, να περιμένεις τη λήξη του συμβολαίου του και να τον πάρεις χωρίς αντίτιμο. Δηλαδή 0. Αυτό θα σήμαινε ότι ο παίκτης αξίζει 0 ευρώ???
Ή για να το θέσω πιο κατανοητά. Τον Τζιμπούρ τον αγόρασες 3.000.000. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ομάδα που θα έδινε σήμερα τόσα για να τον αποκτήσει? Σημαίνει μήπως ότι αν θες να αγοράσεις έναν παίκτη που η ομάδα του τον κοστολογεί με 3 μύρια ...και προτείνεις ανταλλαγή με τον Τζιμπούρ, οι άλλοι θα δεχτούν???
Το λέω για εκείνους που υπολογίζουν στα 800.000 τον Λεονάρντο και τα προσθέτουν στα 400.000 της προσφοράς για Μανιάτη. Είναι λάθος!!!
Για Μανιάτη προσφέρεις 400.000 + έναν ποδοσφαιριστή που θεωρείς ότι δεν σου κάνει. Δεν ταιριάζει στην ομάδα σου. Άλλωστε, δεν ήρθε ο Πανιώνιος να ζητήσει το Λεονάρντο. Εσύ πήγες να ζητήσεις τον Μανιάτη...
nontin21 - 29/12/2010 17:32
mia xara protasi einai an kai tha protimousa 400.000 + leonardo kai argyriou daneikous.
dn mou aresei o leo san paixtis alla tha ithela isos na pigene daneikos kai oxi eleutheros.
burns>leo kai exei kai megalyteri e3eli3i o burns...
vevaia feygei gia 3 vdomades, opote tha minoume mono me scocco kai lago de3ia kai aristera antistoixa, oxi oti einai kai toso asximo... ektos an vrei o jimenez enan e3trem pou dn einai katholou kali idia.
i valei kanan mikro apo tis akadimies.
parte maniati twra!!! mia ...xara protasi kaname kai an dn theloun kante mia idia + enan daneiko.
DamonThe1st - 29/12/2010 17:35
Μάλλον όλοι εσείς δεν παρακολουθείτε και πολύ Ελληνικό ποδόσφαιρο, ο Μανιάτης είναι το καλύτερο μπακ του πρωταθλήματος και αν δεν κάναμε την βλακεία να χάσουμε πέρυσι τον Τζαβέλα η ομάδα φέτος θα ήταν τελείως διαφορετική. Για τον Μάκο σας τα έλεγα από πέρυσι, αλλά όλοι χλεβάζατε. Ποδοσφαιριστής που από 16 χρονών παίζει Α' Εθνική και από 19 χρόνων είναι αρχηγός της ομάδας του δεν είναι δυνατόν να είναι άσχετος, Τώρα βγάζετε ασχετο και ακατάλληλο τον Μανιάτη. Κάντε τον σταυρό σας να έρθει, μόνο αυτό.
nontin21 - 29/12/2010 17:45
mwre mia xara ta les alla poios se akouei.
polloi sumfwnoun alla to thema einai oti dn to paradexontai...(gia ton mako)
a.p.o.11 - 29/12/2010 17:52
Paixtaras, ellhnas, se polu kalh hlikia, etoimos kai psimenos... ti allo re paidia? As dwsoume omws px Leonardo daneiko kai plhrwmeno(150.000), 400.000, patsatzoglou plhrwmeno(125.000)...kai an den dexontai as dwsoume alla 100.000... h sthn xeiroterh daneiko ton burns... Metagrafara an ton paroume...! Aderfia mhn xsexasoume to basket, as to sthrixsoume oloi... oloi sto mats me ton hraklh, na swthei h vasilisa...
Κωνσταντίνος - Πλωμάρι - 29/12/2010 18:01
Ναι να παει ο Λεοναρτο αλλα ως παιχτης της ΑΕΚ δανεικος και ΟΧΙ ελευθερος .
Ειναι ρισκο , αν του χρονου παιξει καλα;

Ναι , αλλα δανεικός , κ αν αργοτερα δεν μας κάνει , τοτε τον πουλάμε...
spkarax - 29/12/2010 19:23
Ποση ξεφτυλα πια θα υπαρξει σε αυτο το σωματειο;;;;
Παλι γλυφουμε τον πανιωνακο για εναν παικτη...παλι δεν βαλαμε μυαλο;;;;;
ρε νουμερα που θελετε να ειστε διοικηση...πριν απο λιγες μερες δεν σας ξεφτυλισε ο κολυμβητης της μυκονου;;;;;
Παλι εκει γλυφετε;;;;;
Πριν δυο χρονια δεν δινατε 200 χιλιαρικα να παρετε το αριστερο μπακ της Κερκυρας και το πηρε ο πανιωνακος και τον ...πουλησε χρυσο στη γερμανια...κι ακομα δεν βαλατε μυαλο;;;;
Ρε δεν υπαρχει ενα μπακ σε μια μικρη ομαδα που θα του δωσουμε 10 ευκαιριες και θα γινει παιχτουρα;;;;
ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΞΕΦΤΥΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣ
lyrikosdaimon - 29/12/2010 19:36
ΨΑΞΤΕ ΤΑΛΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΕς ΦΘΗΝΟΥς ΡΕ ΨΑΞΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
aekdemis - 29/12/2010 20:12
re paidia mhpoc kaneic apo sas einai fanatiko gataki kai parakolouthei kathe savvatokyriako ta match tou Neou Paniwniou kai vlepei thn egggyhch amyntika kai thn epikhndynothta tou epithetika kai fycika thn e3eli3h tou kyriakh me kyriakh? tha me trelanetai protimw argyriou kai mprocta ena diaolemeno haf pou tha tn kalyptei amyntika as einai kai o leonardo!
MrPak - 29/12/2010 20:31
1) με 1.200.000 ευρώ μπορούμε να βρούμε κάποιον καλύτερο από το Μανιάτη ;
2) ο Χιμένεθ συμφωνεί να έρθει ;
3) είναι στις πρώτες του επιλογές ;
4) παίρνοντας παίκτες με τι σέσουλα από μικρότερες ομάδες μπορούμε να κάνουμε μεγάλη ομάδα ή μικραίνουμε εμείς ; μήπως πρέπει να έχουμε και μερικούς πολύ καλούς παίκτες , Έλληνες ή ξένους ;
5) Μήπως είναι μάταιο να μπαίνουμε στο ...τριπάκι , αφού το Ελλαδιστάν παραμένει Ελλαδιστάν , και οι ομάδες μας είναι μόνο για εντός συνόρων αναμετρήσεις (όπως γίνονται αυτές με διαιτησίες κλπ); Υπάρχει πιθανότητα να δούμε την ΑΕΚ (ντροπή που το λέω ) να γίνετε Ζενίτ ; (άγνωστη στην Ευρώπη η Ζενίτ πριν μερικά χρόνια αλλά...) .
krokodeilos21 - 30/12/2010 00:15
Πισω απο την ζενιτ βρισκεται και μια gazprom.............αν σου λεει κατι το ονομα.........
jaguar - 29/12/2010 21:38
στο καλο και ο λεοναρντο,γιαχιτς,γκερειρο,ντατομο,νασουτι δωστους ολους και φερε μανιατη και κουμορτζι..σας ευχομαστε καλη συνεχεια στην ποδοσφαιρικη σας καριερα αλλα ουστ απο την αεκ..δεν παει αν γινει και μαραντονα ο λεοναρντο μετα στον πανιωνιο αφου δεν τιμησε την φανελα και το λαο της αεκ να παει στο καλο δεν θελουμε τετοιους παιχτες..αδαμιδη προχωρα..
gianvag91 - 29/12/2010 21:40
loipon me liga logia apo emena pou den eimai organomenos opos kai poli aloi san kai emena . ena 8a po kai elpeizo na katalavoun i ligoi ampaloi pou mpenoun kai aradiazoun ena soro paparies.o maniatis einai eleu8eros to kalokeri an nai kai opos oloi gnorizoun fola aektzeis doste kati psila kai patsa-ntantomo-gereiro(kata to imisei pliromeno gia fetos) an figei omos leonarnto i kapios alos mikros i ekselikseimos tote 8a me ksanadoun sto gipedo se 40 xronia. AMPALOI PITSIRIKADES POU EXETE KAI GNOSEI I GNOMEI
PANOSCHRIST - 29/12/2010 22:37
ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ 24 ΧΡΟΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΕΤΟΙΜΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΤΕΡΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΚΙ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΕΔΙΩΧΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΜΙΩΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΑΜΥΡΙΣΤΕ
takis2121 - 29/12/2010 22:38
ξεκολατε με τον μανιατη ρε αμπαλοι, απο μπακ εχει προβλημα η ομαδα η μεσους? ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ οχι η αμυνα!
LA PANTERA - 30/12/2010 11:13
Για να μην παραμυθιάζεστε με όσα γράφουν οι εφημερίδες ούτε πρόταση υπήρξε ούτε βελτίωση της, ο Βεντούρης δεν μπήκε καν στο κόπο να ακούσει τον μπροστινό σας αδαμίδη και πως είναι δυνατόν άλλωστε να το κάνει, όταν τη μία μέρα του λέει σου καλύπτω την επιταγή για το μάκο και την άλλη εξαφανίζεται και ούτε στα τηλέφωνα δεν απαντούσε. Το γεγονός έιναι ότι δεν έχετε μαντήλι να κλάψετε οπότε μεταγραφές next , next year κυριολεκτικά.




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.





Ροή ειδήσεων

17:17 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Μάνταλος: Θέλω να βοηθήσω την ΑΕΚ να γυρ...
16:54 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Η ΑΕΚ Πρωταθλήτρια εντός γηπέδου! (VIDEO...
14:28 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
«Καλό Πάσχα», από την ΑΕΚ!
13:23 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Πάσχα με την ΑΕΚάρα…
12:30 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Ο Μπρούνο σουβλίζει!
11:08 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Ο Μπόνεφ στέλνει τον Γκαντί στην Ελλάδα
10:15 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Μεγάλη Εβδομάδα… δοκιμών στα Σπάτα

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ novasports






ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

18:09 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Πέθανε ο θρυλικός Hurricane
16:15 - Κυριακή 20 Απριλίου 2014
Μειωμένη η φετινή έξοδος των Αθηναίων