Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014
Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011 - 11:25

«Μελετάει προτάσεις ο Τζιμπούρ»

Αλγερινό δημοσίευμα αναφέρεται στο μέλλον του «τρομοκράτη» και στο ραντεβού που δεν έγινε με τον Σταύρο Αδαμίδη



Το μέλλον του Ράφικ Τζιμπούρ, από τη στιγμή που ακόμα δεν έχει υπογράψει στην ΑΕΚ, είναι δεδομένο πως θα απασχολήσει έντονα τον Τύπο της Αλγερίας, καθώς ο «τρομοκράτης» είναι ένα από τα «αγαπημένα» τους παιδιά. Έτσι λοιπόν, από σήμερα κιόλας, δεύτερη μέρα που ο επιθετικός της Ένωσης μπορεί να διαπραγματευτεί και να υπογράψει με άλλη ομάδα, υπάρχει αναλυτικό ρεπορτάζ της «Le Buteur», που αναφέρεται στην επόμενη μέρα του Τζιμπούρ και στο ραντεβού της περασμένης Παρασκευής (παραμονή πρωτοχρονιάς) με τον Σταύρο Αδαμίδη, που τελικά δεν έγινε. Σύμφωνα λοιπόν με σημερινό ρεπορτάζ της εφημερίδας, ο διεθνής Αλγερινός επιθετικός, αρνήθηκε να συναντηθεί με τον πρόεδρο της ΑΕΚ, επικαλούμενους προσωπικούς λόγους, ένα ραντεβού που αναμένεται να γίνει με το νέο έτος. Στη συνέχεια μάλιστα, κάνει αναφορά σε όλο το ιστορικό, από την ημέρα που ανακοινώθηκε η ανανέωση του συμβολαίου του, τονίζοντας όμως πως πλέον είναι ελεύθερος να μελετήσει προτάσεις που ήδη έχει στα χέρια του.

«Στις 7 Σεπτεμβρίου η ΑΕΚ με πρωτοβουλία του προέδρου της, Σταύρου Αδαμίδη, είχε καταφέρει να έρθει σε συμφωνία με τον Αλγερινό διεθνή ποδοσφαιριστή για την ανανέωση του συμβολαίου του μέχρι τον Ιούνιο του 2013. Ο πρόεδρος του συλλόγου τότε, είχε καθησυχάσει τους οπαδούς πως οι υπογραφές θα έρθουν τις επόμενες μέρες. Ωστόσο, τίποτα δεν έχει συμβεί από τότε και τώρα, ο «τρομοκράτης», όπως τον αποκαλούν στην Ελλάδα, είναι ελεύθερος να επιλέξει εκείνος τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Αφού λοιπόν ήρθε το νέο έτος και όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς, ο παίκτης είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί με οποιαδήποτε ομάδα. (...) Ο επιθετικός της ΑΕΚ θα έχει τον απαραίτητο χρόνο να μελετήσει όλες τι προσφορές που έχει και να πάρει την τελική του απόφαση. Ο πρόεδρος της ΑΕΚ από την πλευρά του, θα κάνει μία επιπλέον προσπάθεια, βελτιώνοντας την οικονομική πρόταση, για να τον κρατήσει για επιπλέον 2 χρόνια στην ομάδα»

Παρακάτω γίνεται λόγος για ενδιαφέρον που έχουν ήδη εκφράσει γαλλικές και γερμανικές ομάδες, μέσω του εκπροσώπου του, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Στο πρώτο μισό της φετινής περιόδου για την ΑΕΚ, οι εμφανίσεις του Ράφικ Τζιμπούρ δεν πέρασαν απαρατήρητες από ομάδες της Ευρώπης. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, αρκετές ομάδες έχουν δείξει την επιθυμία τους να αποκτήσουν τον παίκτη, μετά το τέλος της σεζόν. Οι πληροφορίες μας μάλιστα αναφέρουν πως γαλλικές και γερμανικές ομάδες έχουν επικοινωνήσει πρόσφατα με τον εκπρόσωπο του παίκτη και συζήτησαν πιθανή μεταγραφή του το ερχόμενο καλοκαίρι. Γνωρίζοντας πως ο ποδοσφαιριστής είναι ελεύθερος, θέλουν να κινηθούν άμεσα».

Μάλιστα, στη συνέχεια του δημοσιεύματος, γίνεται λόγος και για συλλόγους που είχαν δείξει από πέρσι ενδιαφέρον για τον Τζιμπούρ, όταν αυτός βρισκόταν εκτός ομάδας, λόγω της κόντρας του με τον Μπάγεβιτς. Ανόβερο, Στουτγάρδη, Αμβούργο, Λανς, Τουλούζ και Νανσί, θα εξέταζαν και πάλι την περίπτωση του «τρομοκράτη», όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, την στιγμή μάλιστα που δεν θα χρειαστεί να δώσουν τα 3 εκ ευρώ (τόσο είχε κοστολογηθεί πέρσι ο Τζιμπούρ) που είχε ζητήσει πέρσι η ΑΕΚ. Τέλος, το δημοσίευμα ολοκληρώνεται με τον ισχυρισμό της ΠΑΕ, που επιμένει για σίγουρη συμφωνία με τον παίκτη: «Ωστόσο, παρά τον αργό ρυθμό που λαμβάνουν οι διαπραγματεύσεις με τον επιθετικό, η ΑΕΚ εξακολουθεί να πιστεύει πως θα τον πείσει για να υπογράψει τη νέα συμφωνία».

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

socratesthecabdriver - 2/1/2011 11:39
kala aftes i algerines efimerides einai oso aksiopistes eonai kai i ellinikes !!!!!!!!!!!
galanaek - 2/1/2011 11:54
ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ. ΑΜΑ ΒΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΗ. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ; ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΘΑ 'ΒΡΙΣΚΕ ΚΙ Ο ΣΚΟΚΟ. Η ΑΕΚΑΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.
YAOUNDERESIDENT - 2/1/2011 22:18
Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ο παίκτης ανακοίνωσε ο ίδιος στην προσωπική του ιστοσελίδα ότι ανανέωσε. 3 μήνες μετά δεν έχει υπογράψει. Για μένα η μόνη λύση είναι Π-Α-Γ-Κ-Ο-Σ μέχρι και την τελευταία ημέρα που έχει συμβόλαιο με την ΑΕΚ.Μετά , αν δε θέλει σε εμας ας βρει όπου αλλού θέλει
Μέσα στην φτώχεια της ομάδας μας και τους "ποδοσφαιρικά" τυφλούς παλτο-μισθοφόρους ο μονόφθαλμος τζιμπούρ θεωρεί τον εαυτό του βεντέτα και δημιουργεί σίριαλ. Αυτόν τον πάικτη (σαν χαρακτηρα) εγώ δεν τον θέλω στην ΑΕΚ γιατί θα είναι πάντοτε προβληματικός. Πάγκο έως τον Ιούνιο και μετά οξω από την ομάδα μας.
...Όσοι λένε ότι πληρώσαμε 3+ εκατομ ευρώ, καλά να πάθουμε. ας προσέχαμε
panemorfosavros - 2/1/2011 11:56
Παντως το γεγονος οτι καθυστερουν τοσο οι ανανεωσεις καταδεικνυει οτι δεν υπαρχει σαλιο στην ομαδα. Και αν ακομα υπαρχει χρημα στην τσεπη του Παππα και του Νοτια, αυτοί δεν δειχνουν διατεθειμενοι να κανουν υπερβαση σε καμια περιπτωση. Πιο πολυ για συντηρηση της ΠΑΕ υπαρχουν και για τιποτα αλλο.
Navas33 - 2/1/2011 12:16
Αυτή η ΑΕΚ δυστυχώς εκτός από παρόν, δεν έχει ούτε μέλλον... χωρίς γήπεδο, χωρίς προπονητικό και σε λίγο χωρίς παίχτες!!!! Οι υποκριτικές οπαδικές δηλώσεις σας κι οι κενές υποσχέσεις σας για γήπεδα, ανανεώσεις και προπονητήρια μας έχουν κουράσει!!!
>Το Δ.Σ αμοίβεται με 270 χιλιαρικα κι όμως η συγκινητική προεδράρα ο Αγαμίδης παιρνει μόλις 1.000Ευρώ.... (αλλού αυτά!!!)
>Η EMPIRE Α.Ε. (μέλη της οποίας είναι οι μεγαλομέτοχοι) χρησιμοποιεί το σημα (-σύμβολο) αλλά δεν αποδίδει κέρδη ούτε σε Ερασιτεχνική ούτε στην ΠΑΕ.... (μήπως τελικά οι Παππανοτιάδες εκτός από ...τα...εκατομμύρια που έχουν βάλει για την αγάπη τους, τα κονομάνε κιόλας???)
>Το διαχειριστικό ακόμα τον περιμένουμε....
>750.000 το χρονο για το προπονητικο ιδιοκτησίας Νοτιά!!! Θα ήταν τουλάχιστον πιο έντιμο, αντί για το δικέφαλο στον τοίχο του ..."βιοκλιματικού κτηρίου", να έχουν μια τεράστια foto του cowboy να θυμίζουν σε όλους εμάς τους ηλίθιους ποιός είναι ο μεγάλος κερδισμένος αυτού του έργου.....
>Γήπεδο στη Ν. Φιλαδέλφεια ας είναι και ίσα με της ΑΕΛ, αρκεί να γουστάρει ο ΧΧ.... Παρεπιπτώντως, έχουμε βαρεθεί μετά απο κάθε ήττα, να διαβάζουμε δηλώσεις του κάθε δημαρχου, περιφερειάρχη, αρχιμαντρίτη, παλαίμαχου ότι το γήπεδο μπορεί και πρέπει να γίνει στη Φιλαδέλφεια.....
>Την περασμένη βδομάδα είχαμε Γενική Συνέλευση χωρις παρουσία της Ερασιτεχνικής!!!! Τα παλικάρια είναι απασχολημένα, ο δε ΧΧ - επαγγελματίας - μισθωτός - πρόεδρος - οπαδός έπλαθε μελομακάρονα.....
>Μετοχή 6,40 ευρώ έκαστη!! όποιος προλάβει πρόλαβε...... δεν παίρνω 3 πιτόγυρα καλύτερα???
>Όσο για το αγωνιστικό τμήμα, οι Πατσατζόγλου, Καφές, Γκέντσογλου, Leonardo, Jahic, Dadomo, Nasuti, Diop, Guerreiro, μας καλύπτουν σε τέτοιo βαθμό που δεν είναι δυνατόν να υποθηκεύσουμε το μέλλον τις ομάδας μας με τα συμβόλαια των Blanco, Djebbour....
>Τουλάχιστον είμαστε υπερήφανοι για τον ΑΕΚτζη παντελονάτο (μισθωτό) πρόεδρό μας που τόλμησε να τα βάλει με το κατεστημένο και τον Ολυμπιακό.... δηλώσεις του τύπου "θα σας Γ@%@&Ε μια ζωή" είναι ακριβώς αυτό που μας έλειπε τόσα χρόνια και πραγματικά μας κάνουν να ανατριχιάζουμε απο συγκίνηση....

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΨΥΧΟΡΑΓΕΙ ΕΣΕΙΣ ΓΛΕΙΦΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ........
ΛΑΟΠΛΑΝΟΙ, ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ, ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ, ΓΙΑΝΚΗΔΕΣ, ΨΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΠΑΔΟΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΦΛΕΜΜΑ ΜΑΣ......
ΕΧΕΤΕ ΜΟΛΥΝΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ..........
ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΟΥΤΕ ΓΗΠΕΔΑ ΜΑΚΕΤΕΣ!!!!!
ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΥΣΤ!!!!!
Castroman - 2/1/2011 13:45
πες τα φιλε μου..εχεις σωστη ΚΡΙΣΗ..διοτι καποιοι εδω μεσα οταν τα γραφουμε συνεχεια αυτα μας λενε γκρινιαρηδες και οτι δεν αγαπαμε την ΑΕΚ και αλλες ανοησιες..επειδη ακριβως αγαπαμε την ομαδα καυτηριαζουμε συνεχως αυτα τα γεγονοτα διοτι ΠΟΝΑΜΕ και θελουμε να αλλαξει οριστικα το τοπιο στον συλλογο..."ΞΕΧΡΕΩΣΤΕ,ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ"..
MOBYDICK - 2/1/2011 15:11
oust apo thn aek oi ametoxoi mia zwh 3-4oi 8a eimaste..
arg.loukopoulos - 2/1/2011 12:26
kali xronia se olon ton kosmo
oso afora ton algerino na paei opou thelei me tis eulogies mas,the tha ton parakalesoume kiolas
pavlas21 - 2/1/2011 12:26
Η πρόταση που έχει γίνει στον Τζιμπούρ είναι σούπερ για τα δεδομένα της ΑΕΚ και τα δεδομένα της κρίσης σε όλες τις ομάδες. Ο ίδιος (άνθρωπος που τιμά το λόγο του και λέει τα πράγματα με το όνομά τους) όπως μας λέει ο ίδιος συνεχώς, συμφώνησε σε όλα με την ΑΕΚ το Σεπτέμβρη. Εάν τώρα θέλει να φύγει, θέλει να ψαχτεί γι αλλού, θέλει περισσότερα και εγώ δεν ξέρω τι, τότε στο καλό...
Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ, ΜΠΛΑΝΚΟ, ΣΚΟΚΟ κλπ κλπ...........................
Η ΑΕΚ μάγκες είναι πάνω από όλους μας, η ΑΕΚ υπήρχε πριν και θα υπάρχει και μετά από τους εν λόγω ...κυρίους. Με αυτά τα λεφτά βρίσκεις αρκετούς αξιολογότατους ποδοσφαιριστές στην Ευρώπη, ειδικά αν έχεις καλά οργανωμένο σκάουτινγκ και σοβαρό προπονητή. Και μη μου πείτε ότι ο Χιμένεθ δεν θα βρει με αυτά τα λεφτά παίχτη.
Οπότε μη σκάτε, αν δεν υπογράψει ,κακό του κεφαλιού του... Η ΑΕΚ δεν παρακαλάει ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
DA-BROSS69 - 2/1/2011 12:43
ANORGANOSIES SE VA8MO KAKOURGHMATOS....EPREPE NA KLEISEI O TSIBOURIS PRIN TON SCCOCO GIATI TWRA TSINAEI KAI EXEI KAI TO PANW XERI STHN YPO8ESH KA8WTI 8ELEI TA IDIA LEFTA TOULAXISTON.....
EGW TON SCCOCO PROTIMW SAN AXIA PAIXTH XWRIS NA 8ELW NA MEIWSW KAI THN AXIA TOU TSIBOURIOU(POU -E-I-N-A-I- ENAS PROVLHMATIKOS XARAKTHRAS),ALLA MHN XEXNAME KAI TO GEGONOS OTI OI 2 TOUS DEN EXOUN KA8OLOU XHMEIA META TIS KARPAZIES POU EPESAN STHN PROPONHSH.....DEN ALLAZAN THN MPALA METAXY TOUS OUTE OTAN KINDYNEYE H ZWH TOUS....EVLEPES THN ANTIPA8EIA KAI THN LYKOFILIA APO MAKRIA...
APO THN ALLH NA FYGEI H PIO AKRIVH METAGRAFH THS OMADAS TSABA EINAI EGLHMATIKO...
TI NA PEIS GIA THN ANORGANOSIA TOYS,LES KAI DEN TA XERANE....MAKARI NA ANANEWSEI KAI NA TON POULHSOUME GIA NA YPARXEI KAPOIO KERDOS APO AYTHN THN YPO8ESH GIATI TA 3 XARTIA POU DOSAME DEN ...TAVGALE O PAIXTHS....PANTWS DEN DIOIKOUNTAI ETSI SOVARES OMADES
KALH XRONIA SE OLOUS...
christos aek - 2/1/2011 12:57
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!! Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ..ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΑΛΑΕΙ ΟΠΩΣ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΓΩΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ. ΕΔΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΑΕΚ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ Ε!Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (ΟΥΤΕ ΛΑΓΟΣ ΟΥΤΕ ΓΚΕΝΤΣΟΓΛΟΥ ΟΥΤΕ ΝΤΑΜΟΝΤΟ)
TB333 - 2/1/2011 14:20
Φυσικά ετοιμάζει η Ρεαλ πρόταση, θα διωξει τον Ρονάλτο και θα πάρει αυτόν. Θα τον δούμε και αυτόν τι θα κάνει. Μήπως θυμάσαι τον άλλο τον παικταρα, τον αδικημένο τον Εντίνιο, τον κολλητό του, που ο ρατσιστής Μπαγεβιτς δεν τον έβαζε βασικό, αφού πέρισυ δεν τον έβαζε καθόλου ο συμπατριώτης του ο Σαντος, φέτος ξαναγύρισε στην ομάδα του που τον άφησε ελευθερο να πάει στην ευχή της Παναγίας. Για να δω εκεί που θα πάει ο Τζιμπουρ τι θα γίνει με τα τερτίπια του, γιατί κορόιδα άλλα σαν εμας δεν θα βρει πουθενά στον κόσμο, όσο και αν ψάξει.
chaidos-aek - 2/1/2011 13:03
Στο καλο και να μην σε ξαναδουμε,Μπλανκο ολε.
grass - 2/1/2011 17:15
ρε φιλε την παλευεις με αυτα που λες? τα ιδια κανουν στο γηπεδο??? ο μπλανκο που δεν μπορει να κανει απολυτως τιποτα δηλαδη δεν μπορω να καταλαβω τι του βρισκετε? πονταρει αυτος ομως στο οτι ο κοσμος τον θελει και εχει αβαντα να εκβιαζει τον προεδρο να αρμεξει οσα πιο πολλα μπορει!

χιλιες φορες τζιμπουρ να βλεπουμε και καμια ντριπλα και καμια ωραια φαση που μας εχει λειψει απο τοτε που επαιζες ο ντεμαρος!
perseas32 - 2/1/2011 13:20
Οποιος δεν γουστάρει να είναι στην ΑΕΚ να φύγει,άλλωστε η προσφορά του στην ομάδα είναι δυσανάλογη με τα λεφτά που στοίχισε .

ΠΕΡΣΕΑΣ
Gary A. Neville - 2/1/2011 13:29
Η Politically Incorrect και προσβλητική για τους άραβες χρήση του προσωνυμίου "τρομοκράτης" έφτασε μέχρι την Αλγερία...

Εγώ γι'αυτό ντρέπομαι, όχι για το αν φύγει ο Τζεμπούρ ή αν πάρουμε δανεικούς ή αν κοιτάμε παίκτες από το πανέρι...
aetopoulo67 - 2/1/2011 13:45
KALH XRONIA SE OLOUS,arxisane pali oi grinies,arxisane paloi oi kalostimenes hdiseis apo dimosiougrafous kai manager, kata tis aek , kata adamidi,kata notia,kata papa, kata pantos emplekomenou me tin aek.shmera stin ellada problimata exei mono h AEKkanenas allos,mera nyxta ERT- NOVA- kai oi kolofylades SUPERSPOR FM, to mono pou exoune na kanoune eine pos na emfanisoune ton OLYMPIAKO ws tin kalyterh omada stin ellada se themata leitourgeias kai agwnistikotitas,den mas eipane omos O MARINAKIS APO SYMBOULOS TIS NTORAS MPAGOGIANH pos egyne kai mesa se 8 xronia egyne o megalyteros EFOPLISTHS ? o PAOK den kserei ti kai pou xrwstai, alla kaneis den asxoleite, enoo ta MME, apo piso eine o GAGATSHS,den epitrepete, oloi stin mouga eine, o ARHS diwxnh paixtes giati zhtisan ta dedouleumena tous, alla kai pali kaneis den asxoleite mouga oloi, mia aplh eidisoule gia na lene oti to eipane kai telos,stin eurwph eimaste mazi me tin SERBIA ta monadika orthodoksa krath, kai oloi asxolounte me mas kai tin oikonomia mas.
h SERBIA bombardistike apo to NATO, kai emas mas bombardizoune kathe mera gia tin oikonomia, giati den milane opos gia emas, gia tin ...ITALIA-ISPANIA-PORTOGALIA-gia tin GERMANIA POU AKOMA DEN EXEI EKPLHRWSH TIS YPOXREOSEIS THS APENATI STIN ELLADA?wpos katapolimite h ellada apo ta KATHOLIKA KRATOI kathe mera , etsi katapolemite kai h AEK apo pantos anegefalou twn MME kai TYXODIOKTH MANAGER,O PAO 160,000,000 EURO eleima fetos, oi proedroi pane kai erxontai, mexri kai ton komounisth konstantopoulo eixane balei proedro DEN SAS LEI tpt? telika oloi gia na kaloipsoune tis apateonies tous brikane THYMA TIN AEK kai afeinoune na asxoleite o kosmos me auta kai oxi me ta xeirwtera aglhmata pou gynontai stin ellada,tous enoxlei pou h AEK dioikite swsta kai leitourgei swsta, apo olous giati se liga xronia h AEK tha eine h pio katharh omada stin ellada, apo olous tous tomois,oso gia tzempour kai tous alous, sto kalo na pane kai na mas grafoun, problimatikous antrwpous stin omada den xreiazomaste,euxomai to 2011 na sas balei ston peirasmo ka na psaxtite ligo, giati ola auta grafontai gia tin AEK, kai oxi gia tis alles omades.
apla perimeno kapios ypeuthinos na apantish se olo to fylathlo kosmo,pou brike ta leuta o MARINAKIS kai se 8 xronia egyne o megalyteros EFOPLISTHS, ta leuta mas piso palio KLEFTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
AEK APO PALIA- 40χιλ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!! - 2/1/2011 13:51
Το ανησυχητικό θα ήτανε να λέγανε πως έχει 'κλείσει' στην ΑΕΚ...Τώρα που 'μελετάει' περισσότερο σαν κίνηση για παραπάνω χρήματα το βλέπω..Κρίμα και είναι καλός παίκτης αλλά με αυτά τα μυαλά..
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/1/2011 13:51
ΟΣΑ ΕΓΡΑΦΑ ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΔΕΙ ΤΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ . ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ Μ ΕΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΘΑ ΠΕΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΠΤΕΒΡΗ..............
ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ - 2/1/2011 21:40
ΠΟΣΟ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΜΙΚΡΕ ΚΛΕΦΤΑΚΗ? ΜΑΣ ΕΠΡΙΞΕΣ ΤΑ ΟΥΜΠΑΛΑ
aetopoulo67 - 2/1/2011 13:53
KALH XRONIA SE OLOUS,arxisane pali oi grinies,arxisane paloi oi kalostimenes hdiseis apo dimosiougrafous kai manager, kata tis aek , kata adamidi,kata notia,kata papa, kata pantos emplekomenou me tin aek.shmera stin ellada problimata exei mono h AEKkanenas allos,mera nyxta ERT- NOVA- kai oi kolofylades SUPERSPOR FM, to mono pou exoune na kanoune eine pos na emfanisoune ton OLYMPIAKO ws tin kalyterh omada stin ellada se themata leitourgeias kai agwnistikotitas,den mas eipane omos O MARINAKIS APO SYMBOULOS TIS NTORAS MPAGOGIANH pos egyne kai mesa se 8 xronia egyne o megalyteros EFOPLISTHS ? o PAOK den kserei ti kai pou xrwstai, alla kaneis den asxoleite, enoo ta MME, apo piso eine o GAGATSHS,den epitrepete, oloi stin mouga eine, o ARHS diwxnh paixtes giati zhtisan ta dedouleumena tous, alla kai pali kaneis den asxoleite mouga oloi, mia aplh eidisoule gia na lene oti to eipane kai telos,stin eurwph eimaste mazi me tin SERBIA ta monadika orthodoksa krath, kai oloi asxolounte me mas kai tin oikonomia mas.
h SERBIA bombardistike apo to NATO, kai emas mas bombardizoune kathe mera gia tin oikonomia, giati den milane opos gia emas, gia tin ...ITALIA-ISPANIA-PORTOGALIA-gia tin GERMANIA POU AKOMA DEN EXEI EKPLHRWSH TIS YPOXREOSEIS THS APENATI STIN ELLADA?wpos katapolimite h ellada apo ta KATHOLIKA KRATOI kathe mera , etsi katapolemite kai h AEK apo pantos anegefalou twn MME kai TYXODIOKTH MANAGER,O PAO 160,000,000 EURO eleima fetos, oi proedroi pane kai erxontai, mexri kai ton komounisth konstantopoulo eixane balei proedro DEN SAS LEI tpt? telika oloi gia na kaloipsoune tis apateonies tous brikane THYMA TIN AEK kai afeinoune na asxoleite o kosmos me auta kai oxi me ta xeirwtera aglhmata pou gynontai stin ellada,tous enoxlei pou h AEK dioikite swsta kai leitourgei swsta, apo olous giati se liga xronia h AEK tha eine h pio katharh omada stin ellada, apo olous tous tomois,oso gia tzempour kai tous alous, sto kalo na pane kai na mas grafoun, problimatikous antrwpous stin omada den xreiazomaste,euxomai to 2011 na sas balei ston peirasmo ka na psaxtite ligo, giati ola auta grafontai gia tin AEK, kai oxi gia tis alles omades.
apla perimeno kapios ypeuthinos na apantish se olo to fylathlo kosmo,pou brike ta leuta o MARINAKIS kai se 8 xronia egyne o megalyteros EFOPLISTHS, ta leuta mas piso palio KLEFTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Castroman - 2/1/2011 13:55
τι εχει κανει η ΑΕΚ με τον Τζιμπουρ??ΤΙΠΟΤΑ..θα το λεω συνεχεια..με σεντερ φορ τον Αλγερινο η ομαδα προκοπη στο αγωνιστικο κομματι δεν θα βρει...με το παιχνιδι του ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ολη την ομαδα..ακομα και τον ιδιο του τον εαυτο ..περυσι φαινοταν η απουσια του διοτι η ομαδα πλην του Μπλανκο δεν ειχε αλλον επιθετικο...η προταση ειναι καλη για τα σημερινα δεδομενα..πανικοβαλομαστε χωρις λογο,υπαρχουν επιθετικοι στον κοσμο που με καλο σκαουτινγκ και ερευνα μπορεις να τους εντοπισεις..εχουμε κολλησει σε εναν παικτη "ψυχακια" που η προσφορα του ειναι μηδαμινη και με αναλαμπες
Thor21 - 2/1/2011 14:04
Μπράβο ρε Navas...γράφεις τα πράγματα όπως είναι...να συμπληρώσω επίσης ότι ακόμα περιμένουμε το διαχειριστικό έλεγχο εδώ και ένα χρόνο και παραπάνω...
TB333 - 2/1/2011 14:13
Ο Αδαμίδης κατόρθωσε η ακριβώτερη μεταγραφή στην ιστορία της ΑΕΚ να μείνει ελεύθερος και θα πάει όπου γουστάρει το καλοκαίρι τσάμπα ή με τίποτα ψίχουλα τον Γενάρη. Συγχαρητήρια Αδαμίδη καλά τα κατάφερες, κοίμισες και τον κόσμο τόσο καιρό με τα παραμύθια σου περι τυπικού θέματος. Συνέχισε την κωμωδία με τον (κλεισμένο για του χρονου απο τον ΟΣΦΠ) Μανιατη, αλλωστε έτσι λειτουργούσατε παντα εσείς της σχολής του Ντεμοτεχνείου, θα βάλεις και τους κολλητούς σου δημοσιογράφους να κραξουν τον Αλγερινό και νομίζεις ότι καθάρισες, θα φωναξεις και τον Αρχιεπισκοπο να μιλήσετε για το γήπεδο (μόνο αυτός εμεινε να μην συνάντησες ακόμη), μερικά αρθρακια για το φυτώριο των Σπατων, όπου ο Χιμενεθ θα μετατρεπει σε χρυσό ότι σαβούρα του ...δώσετε και θα βγει η χρονιά, για το κύπελο θα φταίει κανένα κοράκι και για του χρόνου έχει ο Θεός.
Επισης να τον χαίρεστε τον Αλγερινό όλοι εσείς που τον υποστηρίζατε τότε που δημιουργούσε πρόβλημα στον Ντουσκο και τάχα έφταιγε ο κομπλεξικός ο Σερβος και ο Αλγερινός ήταν αγγελούδι, δύσκολος χαρακτήρας αλλά τάχα ευθύς και με λόγο. By the way ο Τζιμπουρ με τον Μπαγεβιτς είχε συμφωνήσει να μείνει και μόλις ήρθε ο Μανολο αρχισε τα τσαλίμια, μπας και δεν του κάνει και αυτός ο προπονητής.
Τέλος και ας το βρουν κάποιοι ρατσιστικό εγώ ποτέ δεν θα επένδυα τόσα λεφτά σε ένα άνθρωπο με το profile του Τζιμπουρ, δηλαδη φανατικός μουσουλμάνος, εθνικιστής και με κάλο στον εγκεφαλο όπως φαίνεται απο την εμμονη του να μην διορθώσει το πρόβλημα του ωμου του, ας πρόσεχε ο Ντεμης, τόσα λεφτα για Αφρικανό είναι τρομερο ρίσκο και τα αποτελέσματα τα είδατε.
Castroman - 2/1/2011 15:03
σωστος φιλε μου...οταν μιλουσαμε τοσο καιρο για "πεταμενα" λεφτα σε εναν Αλγερινο "ψυχακια" που το μονο που ξερει ειναι να κανει την ομαδα "μπουρδελο" αγωνιστικα εβγαιναν αλλοι και μιλουσαν για "τρομοκρατη" ...οσον αφορα τον Αδαμιδη,ξερει καλα το ποιημα που πρεπει να πει στην "πλεμπα" για να την κοιμισει..αλλωστε και αυτος περαστικος ειναι,οταν θα βουλιαζει το καραβι οι αφαντοι ιδιοκτητες θα βαλουν αλλο αχυρανθρωπο να παπαγαλιζει...ομως δεν ξερω τοτε ποια θα ειναι τα ορια αντοχης του κοσμου της ΑΕΚ..
«Αυστριακός» - 2/1/2011 15:31
Μου κάνει εντύπωση πως αυτοί οι άνθρωποι είναι επιχειρηματίες.
Με πιάνει τρόμος μονο που σκέφτομαι ότι θέλουν να κτίσουν γήπεδο και τους οικονομικούς πόρους τους έχουν ήδη βρει.
Μια ερώτηση για τον Tzempour.
Θυμάσαι εσύ με προπονητή τον Linen να είχε δημιουργήσει ποτε πρόβλημα
Εγώ όχι.
...Αν έχεις καλύτερο μνημονικό διόρθωσε με.
Φιλικά.
TB333 - 2/1/2011 16:50
Ο Λινεν στον Πανιώνιο είχε αφήσει καλό όνομα, όμως στον ΟΣΦΠ απολύθηκε μέσα σε ένα μήνα και αφού πρώτα τους άφησε εκτός Ευρώπης από τον Ιουνιο. Και βέβαια ο Μαρινάκης έδιωξε ο ίδιος τον προβληματικό Ντιογκο, ο Βαλβέρδε έδιωξε τον Νταρμπισαιρ και τώρα τον Μητρογλου, ενώ έχει και τους Παντελιτς-Νεμεθ μεταξύ παγκου και εξέδρας και φυσικά τσιμουδιά από όλους, κανείς δεν βγήκε να πει το παραμικρό εναντίον του, γιατι ξέρει τι τον περιμένει μετά. Δυστυχώς θέλει πολλά λεφτά για να φτιάξεις ομάδα γιατί ακριβώς δεν θα σου βγουν και όλοι οι παίκτες και όσοι δημιουργουν προβλήματα πρεπει να τιμωρηθουν για να καταλάβουν και οι άλλοι ότι δεν τους παίρνει. Τον Τζιμπουρ και τον καθε Τζιμπουρ στον Πανιώνιο και δυστυχώς πλέον και στην ΑΕΚ τον ...παίρνει να τα κάνει αυτά. Φανταστήτε στον ΟΣΦΠ να μην έχει ανανεώσει παίκτης, όπως ο Τζιμπουρ, τι θα τον περίμενε, μονίμως εκτός αποστολής και ατομικό πρόγραμμα προπόνησης έως το καλοκαίρι. Σε εμάς αντίστοιχα τι θα πάθει, ότι έπαθε και ο Αραουχο που βρεθηκε τελικά στην ομάδα που ηθελε, με τάχα κάποιο νομο που κανείς ακριβώς δεν μας λέει ποιός είναι. Η αλήθεια δυστυχώς είναι συχνά πικρη.
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 2/1/2011 18:34
ΟΤΑΝ Ο ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΞΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΙΖΕ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΑΝΩ ΚΑΤΩ,ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΡΕΣ ΠΕΣΑΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΟΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ . ΕΝΩ ΟΣΠΑΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕ ΤΖΑΜΠΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΡΟΙΔΟ.!!!ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ !!ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑ!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΕΚ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!ΜΗΝ ΠΙΕΖΕΤΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ! ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΗ!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ????ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΙΣΘΟΦΟΡΕ!!
ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΑΕΚ - 2/1/2011 14:18
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΟΛΥ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΦΤΕΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΑ ΤΩΝ ......ΑΕΡΙΣΜΩΝ ΑΥΓΑ ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ. ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ. ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!
Castroman - 2/1/2011 14:38
πληρωνουμε τα τερτιπια του καθε "παλιοπαιδου"..δεν υπαρχουν προτασεις..ολα αυτα ειναι εκβιαστικα κολπα για να ανεβει η προσφορα της ΑΕΚ και να υπογραψει..αποκλειεται ο Ολυμπιακος και ο Παναθηναικος να επενδυσουν σε εναν παικτη με τοσο αστατο χαρακτηρα, με την αποδοση του να εχει τρομερες διακυμανσεις..και αν κλεισει σε εναν απο τους δυο θα ειναι για λυση παγκου...μονο εμεις τρωμε το παραμυθι του "τρομοκρατη" με το κασκολ...αχαριστε Αλγερινε,σε πηραμε απο τον Πανιωνιο και ακουστηκε το ονοματακι σου..να μου το θυμηθειτε..στο τελος θα παρακαλαει να υπογραψει διοτι δεν θα εχει προταση οπως το ιδιο ειχε γινει περυσι τον χειμωνα που τον ειχε διωξει ο Μπαγεβιτς..εγω πιστευω οτι μεγαλη πλειοψηφια των ΑΕΚτζηδων δεν "παει" ...τον Τζιμπουρ και κανενας δεν θα στεναχωρηθει εαν φυγει..σε αντιθεση με τον Μπλανκο που ΠΡΕΠΕΙ να ανανεωσει,καποιες στιγμες μας εχουν δεσει με τον Ισμαελ αυτα τα 4 χρονια..αν η ΑΕΚ ειχε δημιουργικα χαφ τα 68 γκολ θα ηταν σημερα 108
Scocco-10 - 2/1/2011 14:45
Καλή χρονιά σε όλους. Ας πάει όπου θέλει, δεν παρακαλάμε κανέναν.
falas_g - 2/1/2011 14:47
Συγχαρητήρια στη διοίκηση...για το κλείσιμο που έιχαν κάνει από το Σεπτέμβριο! Τρομερή δουλειά! Ας στη φάνε τώρα να τη χαίρονται....
ΧΙΟΣ - 2/1/2011 15:00
ΑΝ ΗΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑ ΝΕΙ.
ΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ
ΝΩΡΙΤΕΡΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ
ΚΑΝΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ. ΧΙΟΣ 2/1/2011
kouros - 2/1/2011 15:01
Pare to panotera pou vrikes kai dromo!tromopapara!!!!!!!!
tsakali - 2/1/2011 15:02
ΑΜΑΝ Η ΓΚΡΙΝΙΑ ΣΑΣ!!!
1)ΟΙ ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.
2)Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ.
3)ΕΜΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΙΟΣ?
4)ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ...ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
5)ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΡΟΙΣΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΙΓΗΣΤΕ ΜΟΝΟΝ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ.
6)ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΔΑΠΑΝΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ) ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΗΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΑΙ.
7) ΑΝ ΒΑΡΕΘΟΥΝ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΦΥΓΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΗΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
tsakali - 2/1/2011 15:02
ΑΜΑΝ Η ΓΚΡΙΝΙΑ ΣΑΣ!!!
1)ΟΙ ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.
2)Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ.
3)ΕΜΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΙΟΣ?
4)ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ...ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
5)ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΡΟΙΣΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΙΓΗΣΤΕ ΜΟΝΟΝ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ.
6)ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΔΑΠΑΝΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ) ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΗΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΑΙ.
7) ΑΝ ΒΑΡΕΘΟΥΝ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΦΥΓΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΗΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
Castroman - 2/1/2011 15:29
ποιον ανθρωπο εχουμε που βοηθαει οικονομικα??? τον "κανεναν"..?? η ΑΕΚ δεν ειναι φιλοπτωχο ταμειο για να την βοηθανε οικονομικα οπως λες φιλε μου..ειναι ενας αθλητικος επαγγελματικος συλλογος που κουβαλαει πισω του 1 εκ.κοσμο..δεν ειναι η Προοδευτικη και ο Ιωνικος..σε πληροφορω οτι αυτοι οι δυο ανθρωποι εχουν την ομαδα στην ιδιοκτησια τους και εχουν την υποχρεωση να την συντηρουν οπως επιτασσει η ιστορια της ομαδας...εαν καποιοι εχουν σηκωσει τα χερια ψηλα και βολευονται με την σημερινη μετριοτατη κατασταση τοτε αυτοι οι ανθρωποι μας αξιζουν,Παπαδες αφαντοι και Νοτιαδες,ενοικιο στο προπονητικο και απο την Αμερικη ασφαλης και ωραιοι...οι υπολοιποι θελουμε την ΑΕΚ που να μην την "βοηθανε"¨οικονομικα αλλα να ...επενδυσουν πραγματικα στην ομαδα και να ασχολουνται οι ιδιοι χωρις να βαζουν αχυρανθρωπους,golden boys και παπαγαλακια στην προεδρια...τι λεφτα εβαλαν αυτοι οι ανθρωποι τα 3 τελευταια χρονια στην ομαδα...???? ΤΙΠΟΤΑ....ολα κινουνται απο τα εσοδα,δηλαδη απο τα διαρκειας,europa league,τηλεοπτικα δικαιωματα,πωλησεις παικτων...και καμια φορα μας πετανε ενα ξεροκαματο που την βαφτιζουν ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ...εαν δεν αγαπας το μαγαζι σου (ΑΕΚ) θα πεσει να σε πλακωσει...δεν θελουν να πουλησουν διοτι δεν τους συμφερει,τωρα ερχεται και το φιλετο που λεγεται γηπεδο...
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 16:13
σιγα μην κουβαλαει 100 εκ.και η μανα μου αεκ ειναι γιατι ειμαι εγω την υπολογιζεις και αυτη.ουτε 50000 κοσμου δεν ειναι η αγοραστικη βαση της αεκ.δεν μιλαω για τον κοσμο που δηλωνει αεκ αλλα για την αγοραστικη βαση.
Castroman - 2/1/2011 16:53
ουτε 50 χιλιαδες αγοραστικη βαση??? μαλλον εισαι φιλε μου βαθια νυχτωμενος η νομιζεις οτι η ΑΕΚ εχει μετατραπει σε Απολλων..το 1 εκ περιπου εχει υπολογιστει βαση δεκαδων δημοσκοπησεων,δεν μιλαμε "αερα μπανα"...δηλαδη η απαιτηση της πλειοψηφιας να φυγει η παρουσα ιδιοκτησια ειναι τυχαια???και που ειναι στην ομαδα,ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ...??? ακεφαλη ειμαστε,το εχεις παρει χαμπαρι??? ηρθαν το 2004 για να εξυγιανουν τον συλλογο και τον εφεραν στην ιδια τραγικη θεση...απετυχαν παταγωδως!!!!!
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 17:24
και το ξαναλεω αλλα προφανως δεν καταλαβαινεις.εχω ενα ξαδερφο αεκτζη ο οποιος ουτε εχει ερθει ουτε θα ερθει ποτε στο γηπεδο αλλα ειναι αεκ απλα δεν ενδιαφερεται ειναι η αγοραστικη βαση της αεκ ο ξαδερφος μου????η μανα μου ειναι αεκ γιατι ειμαι εγω αεκ ειναι η μανα μου η αγοραστικη βαση της αεκ????????????σου εγραψα εγω οτι δεν εχει η αεκ 1 εκ αεκτζηδες??????εγω για την αγοραστικη βαση σου εγραψα.αν εχουμε 1 εκ αγοραστικη βαση δεν το βρισκεις λιγο περιεργο που καθε κυριακη στο γηπεδο ερχεται μονο το 2%.το καταλαβες τωρα????????
Castroman - 2/1/2011 17:59
λοιπον μαλλον δεν μπορεις να κρινεις ενα κειμενο,στο εχουν πει πολλοι εδω μεσα αλλα το διαπιστωνω και εγω,λες λοιπον ... "σιγα μην κουβαλαει 100εκ. και η μανα μου ΑΕΚ ειναι γιατι ειμαι εγω την υπολογιζεις και αυτη"...το 100 εκ παραπεμπει στο 1 εκ που σου ανεφερα εγω αρα αμφισβητησες αυτο που ειπα οσον αφορα την συνολικη οπαδικη δυναμη της ομαδας...δευτερον το "ουτε 50 χιλιαδες αγοραστικη βαση" ειναι αστειο να λες οτι δεν υπαρχει σε μια μαζα υποστηρικτων που πλησιαζει το 1εκ..εχεις υποβιβασει πολυ την κοινωνικη βαση της ΑΕΚ και κατ επεκταση το ευρος της αγοραστικης της δυναμης θεωρωντας την ενα μικρομεσαιο σωματειο...τριτον εγω ποτε δεν υπονοησα οτι ολοι οι φιλοι της ομαδας (1 εκ.) αποτελουν την ...αγοραστικη της βαση θα ηταν αδιανοητο στην Ελλαδα να συνεβαινε αυτο..και τεταρτον το 2% που ερχεται στο γηπεδο πηγαζει απο τον αγωνιστικο μαρασμο της ομαδας,τιποτα λιγοτερο,τιποτα περισσοτερο..συν το γεγονος οτι το ΟΑΚΑ ποτε δεν ειχε μονιμη πελατεια απο καμια ομαδα στο παρελθον επι μονιμου βασεως..(βλ.Παναθηναικο την δεκαετια του 90 οπου δεν μαζευε ουτε 10 χιλιαδες κοσμο παρ ολο που επαιρνε πρωταθλημα)..επειδη ξερω οτι θα μου απαντησεις οπως κανεις σε ολους με "προσωπικους" ατυχεις χαρακτηρισμους οπως Σερλοκ Χολμς και αλλες μπουρδες,προσεξε τι θα μου πεις διοτι εκτιθεσαι..
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 18:28
εσυ ζησε στον κοσμο.το αγοραστικο κοινο στην ελλαδα για το ποδοσφαιρο δεν ξεπερναει ουτε το μισο εκατομυριο και μιλαω συνολικα για το ποδοσφαιρο.αυτη ειναι η αγοραστικη πιτα του ποδοσφαιρου στην ελλαδα αν ποτε το καταλαβεις αυτο θα καταλαβεις πολλα.εδω δεν ειναι ουτε αγγλια ουτε γερμανια ουτε εχουν ολοι την δικια μου και την δικια σου τρελα με την μπαλα.εμεις ειμαστε οι μειοψηφια αν δεν το εχεις καταλαβει.
nikosp - 2/1/2011 18:34
Φίλε Castroman η αγοραστική δύναμη αποδεικνύεται στην πράξη. Τα έσοδα της ομάδας δεν φτάνουν για να καλύψουν τα έξοδα σήμερα, χωρίς ιδιαίτερες επενδύσεις, χωρίς μεγάλους παίκτες, χωρίς πολλά πράγματα... Φαντάσου να ανέβει το budget.
Γιατί επιμένεις σε κάτι που δεν έχει λογική, λες ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ, λες να φύγουν, μα ποιος είπε ότι θέλουν να μείνουν ; Εσύ αν είχες τα λεφτά τους και μετά από 5 επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις που σε έχουν κάνει μάγκα στον επιχειρηματικό κόσμο, θα ήθελες ο κάθε Castroman και ο καθένας με ψευδώνυμο να σε βρίζει ; Θα ήθελες να έρθει μια μέρα που θα μπουν στο γραφείο οπαδοί και θα σε απειλήσουν (όπως έγινε με ...τον Παππά) ; Θα ήθελες να σε κυνηγάνε ακόμα κι αν φύγεις και να μην μπορείς ούτε καν να πεις την άποψή σου (όπως έγινε με τον Ντέμη); Θα ήθελες στα καλά καθούμενα να θεωρείσαι λαμόγιο γιατί θέλεις να πάρεις πίσω ένα μέρος ή και όλη, γιατί όχι μιας επένδυσης που έχεις κάνει (όπως έγινε με τον Νοτιά) ; Αλλά βέβαια εμείς όταν μιλάμε για επενδυτές εννοούμε κορόιδα που θα χάσουν τα λεφτά τους και την περιουσία τους για να κάνουν και κουμάντο εκείνοι που θέλουν να είναι στα κόλπα.
Για να το καταλάβεις καλά φίλε μου : ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ. ΠΑΓΙΔΕΥΤΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ,
Κι εγώ λέω έρχεται αυτή η άγια μέρα και λένε Κύριοι, σήμερα βάλαμε στην ΑΕΚ το μεγαλύτερο ποσό του χρέους (π.χ. 20 εκ.), τα άλλα είναι διακανονισμένα και φεύγουμε. Ειλικρινά, αυτό θέλεις ; Για να την διοικήσει ποιος ; Με βάση τα έσοδα μόνο ; Χωρίς επενδύσεις (δηλ. χαμένα λεφτά) ; Ποιος ρε φίλε ; Υπάρχει λύση και μας το κρατάς μυστικό ; Γιατί αν είναι έτσι να φύγουν, να βρίσω κι εγώ μαζί σου.....
ΠΟΙΟΣ ;;;;;;;;;;;;

ΥΓ. Δεν έχω καμία διάθεση να αντιπαρατεθώ φίλε μου σε προσωπικό επίπεδο, όλοι ΑΕΚ είμαστε και πονάμε, απλά θα σκάσω, γιατί ακούω παράλογα πράγματα που έχουν και απήχηση στον κόσμο. Φτάνει πια το ΟΥΣΤ. Στηρίξτε την ομάδα, κάντε κριτική, όχι όμως υπερβολές. Οι σωτήρες τελείωσαν. Μόνο εμείς μπορούμε να αλλάξουμε την ιστορία ενωμένοι και στηρίζοντας την όποια διοίκηση.
Castroman - 2/1/2011 19:06
φιλε niko μην ανησυχεις για τους ιδιοκτητες των ΠΑΕ...κανενας που ασχοληθηκε δεν το μετανιωσε,εαν δεν υπηρχε η ενασχοληση με το ποδοσφαιρο θα τους ηξεραν μονο στα στενα επιχειρηματικα τους ορια..βεβαια καποιοι για την "καψουρα" τους πηγαν φυλακη (Σταματελατος) αλλοι κινδυνευσαν να χασουν το σπιτι τους (Μπαρλος)ενω αλλοι το πληρωσαν με την υγεια τους..η αναγνωρισιμοτητα και η καθημερινη διαφημιση,θετικη η αρνητικη,που γινεται καθημερινα απο τα ΜΜΕ τους εξυπηρετει αφανταστα σε δουλειες εκτος αθλητισμου.ξερουν ολοι οι ιδιοκτητες των ΠΑΕ οτι ακομα και καλο να κανουν καποια στιγμη θα ερθει ο "κοσμακης" οπως τον θεωρουν και θα τους περιμενει στην πρωτη στραβη..ενδομυχα θεωρουν τυχερους τους εαυτους τους που μπαινουν ...σε αυτη την διαδικασια..η κριτικη στη προκειμενη περιπτωση γινεται απο τον κοσμο δικαιολογημενα,διοτι η υπομονη εχει φτασει στα ορια πλεον..δεν γινεται να βλεπουμε συνεχως μια ομαδα να ευημερει(Ολυμπιακος) και απο την αλλη,η ΑΕΚ,που εχει 2 "λεφταδες" ιδιοκτητες να την βγαζει με δανεικους παικτες,με το χρεος να φουσκωνει ξανα,εκτος στοχων απο τον Οκτωβριο,και να βαζουν "αχυρανθρωπους" υπαλληλους στην διοικηση να βγαλουν το "φιδι απο την τρυπα"..με την κακοδιαχειριση τους την τελευταια εξαετια εκανα παλι την ΑΕΚ "απαγορευτικο καρπο" για οποιονδηποτε επενδυτη...γιατι να μην το καυτηριασουμε????οι οπαδοι της ΑΕΚ σε σχεση με τους υπολοιπους των αλλων ομαδων ειναι οι πιο διαλλακτικοι και υπομονετικοι σε πληροφορω εχει αποδειχθει αυτο σε διαφορετικες χρονικες περιοδους Υ.Γ. σε προσωπικο επιπεδο ποτε δεν εχω βρισει κανεναν διοτι σεβομαι ολους τους ανθρωπους και ολες τις αποψεις,τυχον υπερβολες πηγαζουν απο την αναγκη να τονισω καποιες καταστασεις με εμφαση
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 18:37
και επειδη μαλλον δυσκολευεσαι θα στο κανω απλο.συνολικος αριθμος εισητηριων σε μια γωνιστικη της σουπερλιγκ τυχαια 124813 θες να πω οτι η κριση επηρεαζει ,οτι δεν εχει παει ο κοσμος της αεκ θα το κανω επι 2 οχι μαλλον θα το κανω επι 3 οχι θα το κανω επι 4 (400% πανω σε παω) για να βγει το μισο εκ που εγραψα πριν.ουτε 200000 δεν ειναι το αγοραστικο κοινο του ποδοσφαιρου στην ελλαδα ξυπνα κακομοιρη και αρχισε να σκεφτεσαι λιγο.απλα μαθηματικα ειναι του δημοτικου.
Castroman - 2/1/2011 19:33
κοιμησου αγγελουδι μου...!!! το αγοραστικο,ποδοσφαιρικα, κοινο στην Ελλαδα ειναι αναλογικα το μεγαλυτερο στην Ευρωπαικη ενωση με βαση τον πληθυσμο...δυο πραγματα θα σου πω μονο..ο αθλητικος τυπος συντηρει ακομα,σε περιοδο κρισεως πανω απο 10 αθλητικες εφημεριδες,αριθμος ρεκορ στον κοσμο,συν το γεγονος οτι η ψηφιακη πλατφορμα της nova εχει ενεργους συνδρομητες 600 χιλιαδες που η συντριπτικη πλειοψηφια ειναι αγοραστικο κοινο του ποδοσφαιρου,διοτι συμμετεχει στην διαδικασια...δεν υπαρχει πιο ποδοσφαιρικος λαος απο τον Ελληνα οσον αφορα οχι την καταρτιση του,διοτι εκει ειμαστε για γελια,αλλα την ενασχοληση του με ποικιλους τροπους στην καθημερινοτητα..η δικη σου λογικη εχει να κανει μονο με τα εισιτηρια και οχι ...συνολικα με το πακετο "ποδοσφαιρο"..εαν θελεις ομως να το παμε και εισιτηριακα,οι συγκεντρωσεις μετα το 2002 εχουν αυξηθει κατα 65%..θελεις να το παμε και εμπορικα..οι φανελες των μεγαλων ποδοσφαιριστων που εχουν ερθει στην Ελλαδα εχουν πουλησει "τρελα" (Ριβαλντο,Σοουζα,Καρεμπε,Τζιοβανι)..αυτο δεν ειναι αγοραστικο κοινο του ποδοσφαιρου?? ακομα και τα ποδοσφαιρικα sites στο Internet εχουν τεραστια επισκεψιμοτητα απο το αγοραστικο κοινο οπως και ο στοχος των διαφημιστων σε ενα αγωνα εχουν ως στοχο τον Ελληνα ποδοσφαιροφιλο..οταν στις μετρησεις βγαινει κατα προσεγγιση ενα νουμερο παρακολουθησης ενος αγωνα κοντα στο 1,5 εκ τοτε δεν μπορουμε να μιλαμε για 200 χιλιαδες οπως λες προχειρα εσυ .. ελπιζω να σε καλυψα
nikosp - 2/1/2011 16:13
Όταν την έδιναν την ΠΑΕ ένα ευρώ δεν είδα ουρές από επενδυτές. Κάντε κριτική, αλλά να σταματήσει το παραμύθι να φύγουν. Ας έρθει κάποιος να ζητήσει την ομάδα και τότε κράξτε. Εκτός αν οι οπαδοί του Κοζώνη ζουν ακόμα ανάμεσά μας. Και λεφτά βάλανε και δεν περιμένουν να τα πάρουν πίσω. Εκτός αν κάποιος από δω μέσα που μιλάει για το προπονητικό ζηλεύει τον Νοτιά, γιατί είχε κάποια εκατομμύρια να βάλει και να τα πάρει σε 20 χρόνια πίσω. Τι να πω ρε παιδιά ; Ειλικρινά δεν βαρεθήκατε ; Ουστ και ουστ... Ντρέπομαι για την κατάντια μας. Για να έχουμε καλό ρώτημα ρε Αεκάρες πότε αυτή η ομάδα είχε μεγαλύτερο χρηματοδότη από τους άλλους δύο ; Μήπως έβαζε περισσότερα ο Μελισσανίδης από Βαρδινογιάννη και Κοσκωτά, Σαλιαρέλλη και δεν το ξέρω ; ...Πότε δεν είχε χρέη ; Ποια ομάδα δεν έχει χρέη ; Να το πω κι αλλιώς : Γίνεται να μην έχεις ένα στήριγμα οικονομικό ακόμα κι αν απλά διαχειρίζονται τα έσοδα ; Ανέξοδοι επαναστάτες του πληκτρολογίου χαλαρώστε. Με τα ουστ δεν διοικούνται ομάδες. Όσοι από σας πολεμήσατε και διώξατε τον Φιλίππου είστε περήφανοι για την απόλυτη απαξίωση του μπάσκετ ; Ποιος είναι αυτός που θα αναλάβει ; Αν κάνει αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου η ΑΕΚ θα βάλετε κανένα ευρώ ή πρέπει να διοικεί κάποιος δικός μας ;
Λάθη ; Χίλια λάθη και ο Ντέμης και Νοτιάς και ο Παππάς και ο Αδαμίδης, εκνευριστικά ατελείωτα λάθη. Κράξτε για τα λάθη, αλλά ουστ για ανθρώπους που παλεύουν με πράξεις και παίρνουν τα ρίσκα τους και προσωπικά και οικονομικά ; Σοβαρά ρε μάγκες ; Εδώ στην πρώτη στραβή οι μισοί κλαίνε τα διαρκείας και μιλάμε για κάποιους που έβαλαν εκατομμύρια ; Δεν τα κλαίνε αυτοί που έτσι όπως πάει η ομάδα δεν θα τα πάρουν ποτέ πίσω; Και που να βασιστούν για να κάνουν ακόμα μεγαλύτερη επένδυση; Σ' ένα λαό διαιρεμένο σε εκατό κομμάτια που στην πρώτη στραβή θα τους γιουχάρει ; Με τι κότσια να ρισκάρουν ; Εδώ ο Φιλίππου πήρε ευρωπαϊκό και έφαγε πόλεμο. Ο Ντέμης πήρε πρωτάθλημα (για κάποιους που επιμένουν να ξεχνούν). Ο Νοτιάς και ο Παππάς γιατί να επενδύσουν ; Φέρτε τον καλύτερο να τον στηρίξουμε όλοι. Μέχρι τότε χαλαρώστε.
Δεν θέλουμε κάποιον λεφτά, δεν θα τον έχουμε ποτέ. Θέλουμε μυαλό, θέλουμε διοίκηση καπάτσα. Θέλουμε κάποιον να κλείνει τον Μανιάτη ένα χρόνο πριν που τελείωνε το συμβόλαιό του, τον Τζαβέλλα που τον χάσαμε για ψίχουλα, κάποιον να κάνει σκάουτινγκ και να έχει οργάνωση, κάποιον με καθαρό μυαλό που να μην φοβάται όποιον κράζει και να μη μασάει από τις στραβές. Είναι αυτός ο Αδαμίδης ; Θα δείξει. Εγώ ακόμα ελπίζω.
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 17:15
ποσο δικιο εχεις ποσες φορες το εχω πει η καταντια της αεκ ειναι ο λαος της.οπως ειναι και της ελλαδας.
ΕΚΕΙ-ΕΚΕΙ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ - 2/1/2011 19:23
Καλά τα λέει ο Castroman. Αν δεν ήταν 1 μύριο οι ΑΕΚτζήδες (και οι συγγενείς σου Πάνο ναι ναι) ας έβγαινε μετά στη γύρα ο Σταυρούλης για τηλεοπτικά και χορηγίες. Αντί για Tassimo θα είχε Klassimo...
ΟΚ το ταβάνι για εισιτήρια per game ας πούμε ότι είναι 50.000 αλλά μη λέτε ότι όσοι δεν πατάνε γήπεδο (ΚΙ ΕΓΩ Σ' ΑΥΤΟΥΣ) δεν επηρεάζουν. Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ...
Castroman - 2/1/2011 18:46
ακομα και ο Ζαφειροπουλος,τηρουμενων των αναλογιων,ειχε βαλει περισσοτερα για την εποχη..μας ειχε φερει Σαντμπεργκ,Εστερχαζυ,Μπονεφ,Σταμπαχερ ο Γιδοπουλος ειχε αγορασει τον Οκονσκι...και ολα αυτα με μια Zita Hellas o ενας και ο αλλος με νυχτερινα κεντρα..ο Μελισσανιδης εννοειται πως εβαλε χρημα στην ομαδα..η κριτικη γινεται επειδη εχουν την οικονομικη δυνατοτητα και δεν ασχολουνται με την ομαδα..η τριετη πορεια τους στην ΑΕΚ ηταν καταστροφικη αγωνιστικα για την ομαδα χωρις το πρωταθλημα να εχει σοβαρο ανταγωνισμο,ακομη και ο ΠΑΟΚ φανταζει πιο οργανωμενος και σοβαρος απο την ομαδα μας...ο κοσμος δεν ειναι τρελος που κανει κριτικη στους ιδιοκτητες..οταν ερχεται ο Μελισσανιδης να αγορασει την ΑΕΚ και ο ...Κανελλοπουλος του λεει το αδιανοητο "πωλειται το 50% της ομαδας με 200 εκ.ευρω" χωρις προπονητικο και γηπεδο εν ετει 2007 τοτε αποδεικνυεται οτι υπαρχουν επενδυτες να αγορασουν την ομαδα συν το γεγονος οτι η κακοδιαχειριση που εκαναν για λογους που ακομα ερευνωνται εχει γινει αποτρεπτικος παραγοντας για να εμφανιστει σοβαρος επενδυτης...οσο ειναι καιρος ας διορθωσουν οτι μ@@@ (σορυ για την εκφραση) εχουν κανει και να δωσουν στον κοσμο της ομαδας οραμα για το μελλον και οχι ανασφαλεια
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 19:23
και επειδη μαλλον δυσκολευεσαι θα στο κανω απλο.συνολικος αριθμος εισητηριων σε μια γωνιστικη της σουπερλιγκ τυχαια 124813 θες να πω οτι η κριση επηρεαζει ,οτι δεν εχει παει ο κοσμος της αεκ θα το κανω επι 2 οχι μαλλον θα το κανω επι 3 οχι θα το κανω επι 4 (400% πανω σε παω) για να βγει το μισο εκ που εγραψα πριν.ουτε 200000 δεν ειναι το αγοραστικο κοινο του ποδοσφαιρου στην ελλαδα ξυπνα κακομοιρη και αρχισε να σκεφτεσαι λιγο.απλα μαθηματικα ειναι του δημοτικου.
ΞΑΝΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
Castroman - 2/1/2011 19:49
αστο φιλε Πανο τα βλεπεις επιδερμικα τα πραγματα..δεν διεισδυεις στο θεμα,σου εχω απαντησει λιγο πιο πανω..Φιλικα!!
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 20:01
ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΕΣΥ.ΕΧΕΙΣ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΚΑΛΟ
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 20:38
η gazzeta de lo sport στην ιταλια πουλαει ημερισιως 400000 φυλλα τα τετραπλασια απο οσα πουλανε ολες οι ελληνικες αθλητικες μαζι κατα τα αλλα αναλογικα εχουμε το μεγαλυτερο αγοραστικο κοινο αχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ τι ωραια που τα λες.
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 20:41
η marca στην ισπανια 2,749,000 φυλλα ημερησιως.χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ.να σαι καλα με εκανες και γελασα.
Castroman - 2/1/2011 20:55
φιλε Πανο εχεις μεγαλη πλακα..αναλογικα με τον πληθυσμο της καθε χωρας εννοω,βαλε κατσαβιδι στο μυαλο σου..η marca και η gazetta πουλανε σε πενταπλασιους πληθυσμους σε σχεση με την Ελλαδα που απευθυνεται σε 10 εκ...η Ιταλια αριθμει 60 εκ και η Ισπανια περιπου 45 εκ.πληθυσμο συν το γεγονος οτι οι εφημεριδες τους γραφονται σε διαδεδομενες γλωσσες ανα την υφηλιο που σημαινει οτι πουλανε σε ολο τον κοσμο και κυριως στο κοινο της Λατινικης Αμερικης στις ΗΠΑ που εχουν πολλους μεταναστες αλλα και στην αναπτυσομενη ποδοσφαιρικα ηπειρο της Ασιας,αφου οι ομαδες των δυο χωρων εχουν κοινο σε ολη την γη(Μιλαν,Μπαρτσελονα,Γιουβε,Ρεαλ,Ιντερ)..δεν ειναι η Ελλαδα με την Ιταλια και την Ισπανια συγκρισιμα μεγεθη οσον αφορα ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ ...αριθμους..ειλικρινα παρακολουθω τοσο καιρο τα μνμ απαντας σε ολους,και καλα κανεις,ομως πεφτεις σε "λουμπες" και εκτιθεσαι ανεπανορθωτα,δεν εχει νοημα
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 21:28
ασχετα που καταλαβα τι ειπες ποιος σου ειπε οτι οταν πουλας ενα προιον κοιταζεις που θα πουλησεις περισσοτερο με βαση την αναλογικοτητα που θα πουλησεις περισσοτερο κοιτας.ξυπνα ζεις στο ελλαντα οχι στην αγγλια και στην γερμανια που το γηπεδο ειναι η διασκεδαση τους το σ/κ ξυπνα στο ελλαντα ζεις κακομοιρη.
basb - 2/1/2011 15:04
Πρός ΑΕΚ365 (community): Τί ώρα βγαίνουν τ΄ αποτελέσματα της μελέτης?
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/1/2011 17:16
PROFESORE MOY ELEIΨΕΣ. ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΔΕΝ GΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ
basb - 2/1/2011 17:53
gia sou re kleftaki... πως γιnete kai γράfis eliνικά και agglikά μαzi, den katalambeno....

Χρόνια Πολλά, με Υγεία.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/1/2011 18:11
ΟΜΟΙΩΣ ΠΡΑΤΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ. ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΑΘΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ
MOBYDICK - 2/1/2011 15:08
mas eprikses re djebour , fyge na isixasoume
arisoik - 2/1/2011 15:44
ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ.ΣΕ ΚΑΝΑΜΕ ΜΑΓΚΑ Κ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ Κ ΔΥΣΚΟΛΟΣ.ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΚΡΑΣΣΑ Κ ΣΟΑΡΕΣ ΠΑΡΑ ΜΕ ΑΛΗΤΙΚΕΣ Κ ΑΤΙΜΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΥ...ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΕΣ ΟΥΤΕ ΑΠ' ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΔΑΓΚΑΣ...ΑΔΑΜΙΔΗ ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΜΠΛΑΝΚΟ Κ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΤΟ ΑΛΓΕΡΙΝΟ ΤΑΓΑΡΙ..ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΚΟΛΛΟΥΣΕ ΑΦΗΣΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ..ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΣΥ ΠΩ ΕΓΩ ...ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΕΤΑΞΕ...ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΗΞΕΙ...
Kίμωνας - 2/1/2011 15:54
ΣΚΟΚΟ,ΜΠΛΑΝΚΟ,ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΔΡΟΜΟ!ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥς ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ.ΠΑΡΤΕ ΟΝΟΥΑΤΣΙ ΜΠΟΥΝΤΙΜΙΡ ΚΑΙ ΠΕΡΟΝΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕ....ΘΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ!
georgebou - 2/1/2011 16:46
Δρομο ρε.
Εχουμε να πάρουμε πρωταθλημα εκτος απο εκεινο του 2007-2008 γυρω στα 15 χρονια και νομιζετε οτι θα ασχολουμαστε με τα κωλοσυμβολαια σας.

Τζιμπουρ θα πληρωνω εισιτηριο στο γήπεδο μονο για να σε γιουχάρω.
Αρκετα σχοληθηκαμε με την πάρτι σου, μεινεις δεν μεινεις.
...
Στο καλο και να μας γράφεις.
tsakali - 2/1/2011 16:50
ΕΓΩ ΦΙΛΕ castroman ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ
(ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΦΕΡΕΡ, ΔΩΝΗΣ, ΧΙΜΕΝΕΘ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΑΙΧΤΩΝ,ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ,ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΥΤΕΣ ,ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ, ΣΚΑΟΥΤΙΝΚ,ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ,ΚΡΕΤΑΡΣΟΝ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΔΑΝΕΙΑ ,ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΠΡΟΣ ΕΝΙΚ, ΚΛΠ .
ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ Η"ΤΙ ΛΥΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΑΙ ΟΜΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΛΥΣΟΥΜΕ. ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΙ ΑΕΚΑΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ.
...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΟΥΡ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟ ΣΤΥΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΧΕΣ.ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΙΑΤΗ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΕΜΨΥΧΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ!!!.
ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ ΤΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΤΟΥΡΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ. ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ.
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400ΧΙΛ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΣΥΝ ΤΟΝ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ (ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΣΕ 800ΧΙΛ) ΣΥΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ (100ΧΙΛ ΠΕΡΙΠΟΥ)ΣΥΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500ΧΙΛ) ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΚΑΟΥΤΙΝΚ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ.
Castroman - 2/1/2011 18:27
εγω πιστευω φιλε tsakali οτι υπαρχουν αγοραστες για την ΑΕΚ..αυτοι ομως δεν αφηνουν την ομαδα με τιποτα...ξεχασαμε ολοι την απαντηση του Κανελλοπουλου στην προταση του Μελισσανιδη,"πωλειται το 50% της ΑΕΚ 200 εκ.ευρω"...απιστευτη αντιπροταση δηλαδη,ειναι σα να του λεει "φυγε ΔΕΝ πουλαμε"...μια ΑΕΚ χωρις γηπεδο και προπονητικο το 2007 ειχε τετοια κολλοσιαια,για Ελλαδα,αγοραστικη αξια..το τραγικο με εμας ειναι οτι πλεον εχουμε συμβιβαστει με μια ιδιοκτησια που μεχρι στιγμης δεν ειναι ανταξια του πρεστιζ και της δημοφιλιας που εχει η ΑΕΚ.εαν στο μελλον δουμε αλλα πραγματα τοτε θα κρινουμε αναλογα..ομως προς το παρον οταν ακουμε ξανα για δανεικους παικτες,βλεπουμε να φευγουν παικτες και να ερχονται χειροτεροι,τα ...χρεη να μας πνιγουν οπως το 2004 τοτε οι κυριοι εξυγιαντες μεχρι στιγμης εχουν αποτυχει...συν οτι ειναι εξαφανισμενοι...ο ιδιοκτητης πρεπει να ασχολειται με την ομαδα ειδαλλως δεν κανουμε τιποτα
JVas21 - 2/1/2011 16:57
koitaxte.. einai logiko auto pou kanei o djebbour! akolouthei tin idia poreia me to scocco! To oti perimene ton Ianouario xoris na ananewsei den simenei oti tha thelei na fygei! Me tin AEK tha simfonisei apla autos einai o monos tropos na "ksezoumisei" tin prospathia pou kanei gia na parei oso perisotera xrimata ginetai! Opws egine me to scocco! osa ithele ta pire! den thelei na simvivastei me ta "normal" pou tou protinei i AEK kai etsi ANAGKAZEI tin omada na tou dwsei oso perisotera mporei! auto thelei ekeinos! na pernei oso PERISOTERA ginetai! autos einai o monos tropos na to kanei! allwste den ton xalaei na dei kai ti alles omades endiaferonte gia ekeinon! Oi kiniseis oi dikies tou einai fysiologikes kai den prokeite na xasei tipota ekeinos apo osa kanei! mono na kerdisei mporei! emeis vlastimame kai vrizoume to Djebbour alla sto telos tha minei kai tha to deite! apla opws eipa thelei na paei to BET tis AEK oso pio psila ginetai!!! AEKARA k ta myala sta kagkela!
nontin21 - 2/1/2011 17:39
sto kalo na paei o djebbour.
thelei kai ta lefta tou scocco...oust.
i dioikisi mia xara protasi tou ekane o idios eipe einai typikoi diadikasia kai meta mas ta allazei.
ase mas re djebbour kalos paixtis eisai alla palioxaraktiras...
GK17 - 2/1/2011 17:41
πω πω που εχουμε καταντησει να μας δουλευει και τζιμπουρ.

βρε αι στον αγυριστο προβληματικε!!! εβαλες 5 γκολ επειδη δεν εβαζαν τον ζορο και εβγαλες και γλωσσα!!!
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/1/2011 17:59
APO THN POLY MELETH Ο ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΤΕ ΜΕΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΘΑ ΧΑΔΕΨΕΙ
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 2/1/2011 18:00
APO THN POLY MELETH Ο ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΤΕ ΜΕΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΘΑ ΧΑΔΕΨΕΙ
Kίμωνας - 2/1/2011 18:13
O KAΘΕ ΚΑΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ.ΕΠΙΣΗ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΘΑ ΤΙΜΑΓΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΑΜΑΞΑΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΛΟΥΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ...Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ...ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ
Castroman - 2/1/2011 18:33
ετσι ακριβως φιλε konos..οσον αφορα την αξια του...την ειδαμε περυσι που ηταν χωρις ομαδα και ουδεις ασχοληθηκε,ηρθε το καλοκαιρι,επαιξε στο Μουντιαλ με αποτελεσμα να μην υπαρχει καμια προταση..και στο τελος θα παρακαλαει να μεινει
fotis holland - 2/1/2011 18:28
Filoi mou, to exo xanagrapsi. Aftoi oi paiktes kaloi, kakoi, aristoi, palta, den mou exoun dosi OUTE ENA KYPELLO. Epomenos, me afini pantelos adiaforon ean fygoun. As pane allou na paroun kai tin metriotita mazi tous. Afto pou me noiazi einai PIOOI THA ERTHOUN; kai do pali den me noiazi na erthi o opoios Maniatis i Ispanos apo B ethniki. Me noiazi o pektis pou tha erthi, na exi kapia vasiki piotita, kirios filodoxia, ke akomi pio poli na theli n anadeixti mesa apo epitixies tis omadas, kato apo tin kathodigisi tou poli kalo Jimenez
DOCTOR - 2/1/2011 18:35
Νομίζω ότι από τον "nikosp" γράφτηκε το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει τελευταία από Νίκους και όχι μόνο.. :-)
Σωστός και ακριβοδίκαιος. Μπράβο φίλε.

Ευχαριστώ πολύ τους καλούς φίλους aphis73 (χαίρομαι να σε διαβάζω πιο συχνά), και νίκο αρρωστάκι (χαίρομαι να σε διαβάζω πιο αραιά.. :-):-):-) για τα καλά τους λόγια στο ...περσινό μου σχόλιο.
νικος-αρρωστακι - 2/1/2011 20:24
τωρα μπορει ναναι κι απτο κλιμα των ημερων,και ναμαι καπως επηρεασμενος,αλλα το οτι χαιρεσαι να με διαβαζεις πιο αραια,που ακριβως παραπεμπει?οχι τιποταλλο,αλλα να μην απαντησω και αστοχα κ με παρεξηγησεις,ειδικα εσυ..δεν θαθελα...
DOCTOR - 2/1/2011 20:43
Νίκο, νόμιζα από τα " :-):-):-)" ότι θα καταλάβαινες το αστείο. Αλλά μάλλον ήταν αμφιβόλου ποιότητας το γιορτινό χιούμορ μου και το λέω με ειλικρινή διάθεση αυτοκριτικής (αφορά και το σχόλιο για τους ..Νίκους).
Sorry. Το ξέρεις ότι θέλω να σε διαβάζω τακτικότατα. Άλλωστε χωρίς αντιθέσεις θα ήταν όλα βαρετά.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΙΚΟΛΑ.
νικος-αρρωστακι - 2/1/2011 20:54
δε φταις εσυ γιατρε μου.καμμια φορα ο γραπτος λογος,δεν αποτυπωνει 100%,ολα τα νοηματα που μπορει να κρυβει μια εκφραση,ενα χαμογελο.αλλες παλι φορες παλι,σε ταξιδευει..εχει αυτη την ιδιατεροτητα.
ως εκ τουτου,δεν ευθυνεται το γιορτινο σου χιουμορ,για την απορια μου.απλα εκατσε ετσι η φαση,και δεν συνδυασα εγω τα συνεχομενα χαμογελα του πληκτρολογιου σου...
συμφωνω για τις αντιθεσεις.μονο που το:τακτικοτατα, δεν ειναι πια εφικτο εδω μεσα.
...μακαρι ολες οι διαφωνιες να ειχαν τον σεβασμο που αποπνεει,ο διαλογος μαζι σου,και με καποια αλλα παιδια εδω μεσα..αλλα επειδη μαζι με αυτα τα παιδια-στα οποια συμπεριλαμβανεσαι πρωτος,πρωτος-εμφανιζονται και αλλου ειδους παιδια,με κραυγες,επιδερμικοτητα κ ασταματητες προσβολες,το τακτικοτατα,οπως προανεφερα δεν ειναι εφικτο...
καλη χρονια γιατρε μου,ειλικρινα απο καρδιας...
marios21-11 - 2/1/2011 19:14
poly swsta ta les file fotis holland...aytoi oi paiktes oute kan 1 kypelaki den mas exoun ferei k zhtane trella fragka..dhladh an pairnan to prwtathlhma ti tha zhtagan???na tous dwsei k kanena apo ta karavia tous dwro oi papanotiades????eleossss dhladh me tous misthoforous pou tous exoume kanei theous k tous parakalame kiolas anti na mas parakalane aytoi..mono AEK re ..ousttttt oloi sas
evan2k - 2/1/2011 19:17
Ας σταματησουμε τους συναισθηματισμους και ας προσεξουν στην ΑΕΚ την διαχειρηση αυτων των περιπτωσεων. Θεμιτο ο τζεμπουρ να ψαξεις κατι καλυτερο. Αυτο ομως που δεν μπορει να συμβει, ειναι να μην βρει κατι καλυτερο και να γυρισει και να ζηταει τα λεφτα της προσφορας του Σεπτεμβριου, γιατι τοτε κ. Αδαμιδη θα ειμαστε και κεραταδες και ηλιθιοι. Η προσφορα της ΑΕΚ θα πρεπει να εχει διορία ( βασικα επρεπε να εχει ληξει ηδη) και αυτη θα πρεπει να διαβιβαστει στον Τζεμπουρ για να τον αναγκασει να υπογραψει. Αν θελει να ρισκαρει. Οκ. Αλλα θα εχει κοστος στην προσφορα της ΑΕΚ. Απλα πραγματα.
panos21 aekara mia zoi - 2/1/2011 19:28
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΥ ΟΥ ΟΥ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ
arisoik - 2/1/2011 21:31
ΑΕΚΑΡΑ Κ ΜΟΝΟ ΑΕΚΑΡΑ ...Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΖΕΙ ΣΤΑ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ...ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΡΟΜΟΤΑΛΑΤΑΝΤΕ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ...ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΦΕΡΑΜΕ ΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΚΑΟΥΤΙΝΓΚ ΘΑ ΦΕΡΝΑΜΕ ΑΠΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Κ ΣΕ ΗΘΙΚΗ...
ADIABROXOS - 2/1/2011 21:47
RE MAGGES STO KALO NA PAEI ADE NA POUME AMA DEN ERXODAN SE MAS SE KANAN ERGOTELI THA PEZE K THA PSAXNODAN GIA METAGRAFH ASTONA AMA AYTOS DEN EKTIMAEI ADE POULOUS SIGA TOUS PEXTARADES POU XOUME RE MAGGES DROMO K DJEEBOUR K BLANCO K OLOI AMA EINAI NA MAS VGANOUN TH PANAGIA DROMO NA PAROUN STH TELIKI DEN EINAI OI TRELLOI PEXTES APLA KANOUN TH DIAFORA GT EXOUN GIA SUMPEKTES TS XEIROTEROUS! DROMOOOO SIGA POU AKSIZI 1 MIRIO O DJEEBOUR ASTONA NA PAEI STHN ALGERIA NA TRWEI AKRIDES NA POUME!
Αντωνης - 3/1/2011 00:18
Δηλαδη τωρα σε περιπτωση που λογω του βλακωδεστατου χειρισμου του θεματος απο την διοικηση της ομαδας η ΑΕΚ χασει τον παικτη τσαμπα (αντι πχ. να τον πουλησει και να βγαλει 1.5 εκατομμυριο) αυτο θα θεωρειται απωλεια της ΠΑΕ ή προσωπικη απωλεια των Παππανοτιαδων?
Ρωταω γιατι διαφοροι φιλοι ζητανε συγκεκριμενα στοιχεια για το ποτε ζημιωσαν οι δηθεν μεγαλομετοχοι την ομαδα. Αυτη η περιπτωση ειναι ενα παραδειγμα. Παρομοιες υπαρχουν δεκαδες περιπτωσεις τα τελευταια 2-3 χρονια:
* μεταγραφες συνταξιουχων παικτων (πχ. ο μισθος του ...Πατσατζογλου γατι πρεπει να επιβαρυνει την ομαδα, υπηρχε καποιο ατομο εκτος ψυχιατρειου που πιστευε πως μπορουσε να προσφερει τιποτα?),
* φυγες παικτων απο την ομαδα χωρις να παιρνει δεκαρα η ΑΕΚ (με τον Αραουχο κανεις δεν εχει ακομα καταλαβει τι εγινε)
* περιεργους διορισμους προσωπικων γνωστων στο ΔΣ της ΠΑΕ (αυτη η ψυχη ο Θανοπουλος τι κανει, και ποιος και γιατι του εδινε 250 χιλιαρικα τον χρονο απο τα ταμεια της ομαδας)
* η περιεργη υποθεση του προπονητικου του Νοτια. Μηπως μπορει καποιος να μας εξηγησει ποσο κοστισε το προπονητικο στον μετοχο μας, και σε ποσα χρονια θα εχει αποσβεσει την επενδυση του ο ευεργετης μας με το ενοικιο που (αυτο)πληρωνεται?
* η επιεικως περιεργη υποθεση με τον διαχειριστικο ελεγχο ο οποιος εκκρεμει εδω και, ποσα, 2 χρονια?
* η μυστηρια εμμονη ανθρωπων που δεν εχουν 50 χιλιαρικα να κρατησουν εναν παικτη μας και παρολα αυτα θελουν να αναλαβουν την ανεγερση γηπεδου πολλων εκατομμυριων επειδη τοοοοοσο πολυ αγαπανε την ΑΕΚ (!!!!)

Καπου εχει φτασει ο κομπος στο χτενι με τους δηθεν μετοχους μας. Και για να ξεκαθαρισω την αποψη μου, δεν επιθυμω διοικηση Χατζηχρηστου, τον οποιο θεωρω συνυπευθυνο για την σημερινη καταντια της ΑΕΚ. Δεν μπορω ομως να συνεχιζω να παρακολουθω αδιαμαρτυρητα 2 δηθεν μετοχους που φαινεται πως καταστρεφουν την ομαδα μας ειτε απο αδιαφορια ειτε απο αλλους λογους. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
panos21 aekara mia zoi - 3/1/2011 02:57
τι μιλας σοβαρα????τοσοι και τοσοι εγραφαν οταν ηρθε ο πατσα πιστευω θα βοηθησει ειναι καλο παιχτακι ξερει μπαλα ο πατσα ειχε γεματες χρονιες(χαχαχαχα μονο στα ονειρα) και τσουπ ηταν και αεκ μικρος στο δημοτικο εγινε και παιχτουρα μετα απο αυτο μεχρι που πατησε το χορταρι.ο τοτε προπονητης τι ηταν διακοσμητικο στοιχειο??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
GEORGE. B. - 3/1/2011 09:23
Αντωνη ,

Αλλο πραγμα το ζημιωνω την ΠΑΕ λογω ανεπαρκους Management ( που συμφωνω οτι ειναι ετσι) και κακων Επιχειρηματικων επιλογων ( που παλι συμφωνω) και αλλο πραγμα η Κλοπη.
Η Κλοπη υποδηλωνει Δολο.

Αν αυτη την ουσιωδη διαφορα , δεν θελεις να την καταλαβεις, λυπαμαι αλλα ...δεν θα μπορεσουμε να συνενοηθουμε ποτε.

Εκτος βεβαια αν πιστευεις οτι ολα τα παραπανω που γραφεις δεν ειναι αστοχιες και κακες επιλογες , αλλα γινονται με δολο,ετσι ωστε να βλαψουν την Ομαδα.
Σε αυτη την περιπτωση , Ο.Κ. συνενοουμαστε μεν , απλα διαφωνουμε δε.

Φιλικα.




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

00:09 - Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014
Για το σερί με Δούκα η ΑΕΚ
00:05 - Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014
Μόνο για τη νίκη στην «αυλαία» η ΑΕΚ
23:01 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Πέρασαν στα ημιτελικά οι μικροί σκακιστέ...
22:05 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Διάκριση και στην Γερμανία για την ΑΕΚ
21:41 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
«Κληρώνει» τη Δευτέρα
21:29 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Προβληματισμός για τον ''αντί -Κορδέρο''
20:09 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Τηλεοπτικά το ΑΕΚ-Πανναξιακός

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

00:02 - Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014
Σαν σήμερα, 20 Δεκεμβρίου (VIDEO)
23:53 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Το Instagram... κατέστρεψε τους διάσημου...
22:38 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Η μεγαλειώδης γκάφα του Πούτιν!
22:14 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Απέκτησε ξανά και τα δύο χέρια του μετά ...
21:59 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Απελπισμένος επιχειρηματίας έριξε το γεμ...
21:29 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Ο... Ιησούς ακολουθεί τον Νάιτζελ Φάρατζ...
21:19 - Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Άνοιξε την πόρτα του αεροσκάφους να πάρε...