Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011 - 19:24

Όταν η ΑΕΚ έχει κέφια…

Με τους Λυμπερόπουλο (δις) και Μπλάνκο να σκοράρουν και τους υπόλοιπους να ακολουθούν σε υψηλό μοτίβο η ΑΕΚ παίζει σαν... ΑΕΚ και καθηλώνει - Τελικό 1-3 μέσα στις Σέρρες για την Ένωση που έπαιξε και καλό ποδόσφαιρο - Κανείς δεν υστέρησε, με τον Γκερέιρο να αποδίδει εξαιρετικά δίπλα στον Μάκο -  Παρακολουθείσατε LIVE την εξέλιξη του αγώνα απο το aek365.gr, με παραλειπόμενα και φωτογραφικό ρεπορτάζ - Σχολιάσατε το παιχνίδι από το CHAT του aek365.gr



Όταν παίζει σαν ΑΕΚ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανέναν. Το περίεργο είναι ότι η ΑΕΚ παίζει σαν... ΑΕΚ όχι ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Όταν όμως γίνονται στο γήπεδο αυτά που πρέπει τότε αυτή η ομάδα μπαίνει μέσα και καθαρίζει... αέρα τα ματς. Το τελικό 1-3 στις Σέρρες ήταν απόδειξη ότι σήμερα η ομάδα ήταν καλή. Ήταν εξαιρετική, όπως ήταν στη Λάρισα, στο Χαριλάου, στη Σκωτία και στην Κροατία απέναντι στη Χάιντουκ. Στις μοναδικές δηλαδή φετινές εκτός έδρας νίκες της. Σήμερα πρόσθεσε ακόμη μία. Με τους Λυμπερόπουλο (δις) και Μπλάνκο σκόρερ, με τους Γκερέιρο, Σκόκο εξαιρετικούς οργανωτικά, τον Λαγό να δίνει πολλές βοήθειες στον Καράμπελα και τον Μανωλά, τον Δέλλα, τον Μάκο και τον Σάχα να παίζουν όπως πρέπει κρατώντας τον Πανσερραϊκό όταν έπρεπε (εκτός από μία φορά στο γκολ του Γεωργιάδη στο 44') μακριά από το γκολ.

Καιρό είχε να παίξει η ΑΕΚ τόσο καλό ποδόσφαιρο όσο στο πρώτο ημίχρονου του σημερινού αγώνα. Μία ΑΕΚ με επιθετικό πνεύμα, μία ΑΕΚ που ήξερε τι ζητούσε μέσα στο γήπεδο μα κυρίως πώς να το πάρει. Ένα εκπληκτικό γκολ στο 9' από εκτέλεση φάουλ του Γκερέιρο και ανάποδη κεφαλιά του Μπλάνκο στην κίνηση (θυμίζοντας παλιές καλές εποχές που οι Τσιάρτας - Νικολαϊδης συνδυάζοντας κατ' αυτόν τον τρόπο στα στημένα). Ενα φανταστικό δεύτερο τέρμα με τον Λυμπερόπουλο στο 38' και ενώ η μπάλα άλλαξε οκτώ φορές πόδια (!) χωρίς να γίνει το παραμικρό λάθος, με κίνηση στο χώρο και δύο αλλαγές παιχνιδιού, η ΑΕΚ ήταν επιβλητική στα 40 πρώτα λεπτά του αγώνα νικώντας κατά κράτος 2-0 τις Σέρρες. Με το 4-2-3-1 και τον Γκερέιρο δίπλα στο Μάκο, τον Λαγό με τον Σκόκο σαν εξτρέμ να μην αλλάζουν καθόλου πλευρές η ΑΕΚ είχε συνοχή στο παιχνίδι της, έχοντας ως βασικό της πλεονέκτημα την πίεση ψηλά στην άμυνα του Πανσερραϊκού, με τους Λυμπερόπουλο και Μπλάνκο να κάνουν εξαιρετικά τη συγκεκριμένη δουλειά. Αποτέλεσμα είχε να υπάρχουν κλεψίματα και να δημιουργούνται έξτρα επιθέσεις. Αν μάλιστα υπήρξε καλύτερη τελική σωστή επιλογή ή πάσα, τότε η ΑΕΚ θα «κλειδώσει» τη νίκη από το πρώτο ημίχρονο. Είχε μάλιστα και δύο καλές φάσεις με τον Σκόκο να πετύχει ακόμη δύο γκολ, όμως η μπάλα δεν έκανε το χατίρι στον Αργεντινό. Ο Πανσερραϊκός έδειχνε ανήμπορος να αντιδράσει στην αποφασιστική και δυναμική ΑΕΚ. Παρ' ταύτα ακόμη και μετα το 0-2 δεν παράτησε το παιχνίδι και στο 44' ο Γεωργιάδης (που η ΑΕΚ τον παρακολουθεί στενά) μπήκε ξανά στη διεκδίκηση αποτελέσματος πετυχαίνοντας ένα εξαιρετικό σε εκτέλεση γκολ έξω από την περιοχή και ενώ η αμυντική γραμμή της ΑΕΚ κάλυπτε χώρους, μη έχοντας το μυαλό της στη μπάλα.

Στην επανάληψη η ΑΕΚ δεν είχε την ιδια απόδοση με εκείνη του πρώτου μέρους. Ωστόσο η ομάδα παρά το γκολ που δέχθηκε ένα λεπτό πριν φύγει το πρώτο ημίχρονο, τέρμα που ανέβασε ψυχολογικά τον Πανσερραϊκό, έδειξε χαρακτήρα. Με καλή αμυντική συνολική λειτουργία, με όχι και τόσο καλή κυκλοφορία μπροστά, αλλά μετά την απόφαση του Χιμένεθ να διορθώσει το λάθος του στα πρώτα λεπτά του δευτέρου ημιχρόνου, περνώντας εκ νέου τον Σκόκο δεξιά, η ΑΕΚ έδινε ακόμη πιο επικίνδυνη επιθετικά. Η ουσία είναι ότι η ΑΕΚ έδειξε σοβαρή αμυντική λειτουργία, μη επιτρέποντας στις Σέρρες να φτάσουν στο 2-2. Και από τη στιγμή που η Ένωση ήταν σωστή αμυντικά, το τρίτο γκολ θα ερχόταν. Ήρθε στο 69' με τον Λυμπερόπουλο, ωστόσο ακυρώθηκε (ενδεχομένως και λανθασμένα αφού ο Λύμπε ήταν πίσω από τη μπάλα όταν του έγινε η τελική πάσα). Η άμυνα του Πανσερραϊκού είχε «ανοίξει» και η ΑΕΚ με τον Γεωργέα να βγαίνει από τα δεξιά κέρδισε πέναλτι στο 81', με τον Λυμπερόπουλο ένα λεπτό αργότερα να το εκτελεί εύστοχα κάνοντας το 1-3. Τα τελευταία λεπτά ήταν διαδικαστικά. Η ΑΕΚ πέρασε... αέρας από τις Σέρρες πραγματοποιώντας μετά από καιρό στο πρωτάθλημα επιβλητική εμφάνιση.

 

19.21 Στον κόσμο της ΑΕΚ πήγαν μετά το τέλος του αγώνα όλοι οι παίκτες με τους περισσότερους μάλιστα να χαρίζουν τις φανέλες τους στους οπαδούς τους

18.49 Και το πάρτι στις εξέδρες όπου βρίσκονται οι οπαδοί της ΑΕΚ καλά κρατεί

18.24 Oι Σεραφείδης και Μήνου είναι στο γήπεδο και παρακολουθούν απο κοντά το παιχνίδι

17.40 Μόνοι τους... παίζουν στις εξέδρες οι οπαδοί της ΑΕΚ, οι οποίοι απο το ξεκίνημα του αγώνα έχουν κερδίσε κατά κράτως τη "μάχη" της εξέδρας

17.16 Eνός λεπτού σιγή στη μνήμη του Άνχελ Πεντράθα...

17.12 Τους Αμπντουραχμάνι και Κλωναρίδη άφησε εκτός αποστολή ο Μανόλο Χιμένεθ προκειμένου να συμπληρώσει 18άδα

16.55 Πανό στη μνήμη του Άνχελ Πεντράθα έχουν αναρτήσει κάποιοι οπαδοί του Πανσερραϊκού («αναπαύσου εν ειρήνη» στα ισπανικά αναφέρει), ενώ αναμένεται να τηρηθεί ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Ισπανού τεχνικού, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή. Ο Πεντράθα να θυμίσουμε είχε υπογράψει στον Πανσερραϊκό, ωστόσο η παρουσία του κράτησε μόνο λίγες μέρες, λόγω του προβλήματος υγείας που τον ταλαιπωρούσε και τελικά ήταν και αυτό που τον έκανε να φύγει από τη ζωή.

15.50 Συνθήματα και έντονη κινητικότητα υπάρχει έξω από τη θύρα που βρίσκονται οι οπαδοί της ΑΕΚ, καθώς άλλοι 300 περίπου οπαδοί θέλουν να μπουν στο γήπεδο, με τα ΜΑΤ να μην τους το επιτρέπουν, φτιάχνοντας έναν κλοιό με σκοπό να τους απομακρύνει

15.45 Μπορεί η ΑΕΚ να μην πήρε επίσημα εισιτήρια για το παιχνίδι των Σερρών, ωστόσο οι κινητοποιήσεις που υπήρχαν ήταν εντατικές από τον κόσμο (όπως φάνηκε και χθες στο ξενοδοχείο), με αφορμή την παρουσία της Ένωσης στην πόλη. Έτσι λοιπόν ήδη μέσα στο γήπεδο βρίσκονται 200 Ενωσίτες που έχουν πάρει θέση στο πέταλο

16.37 Η ΑΕΚ βγαίνει στον αγωνιστικό χώρο για το καθιερωμένο ζέσταμα των παικτών και τα πρώτα συνθήματα αρχίζουν να δονούν την ατμόσφαιρα με τους ποδοσφαιριστές και τον Μανόλο Χιμένεθ να αποθεώνονται

15.40 Η αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο γήπεδο, με τους ποδοσφαιριστές να πηγαίνουν κατευθείαν στα αποδυτήρια

15.15 Οι ποδοσφαιριστές κατεβαίνουν από τα δωμάτια τους και πηγαίνουν προς το πούλμαν για να αναχωρήσουν προς το γήπεδο (είναι 10 λεπτά περίπου). Πριν όμως μπουν στο πούλμαν που θα τους μεταφέρει, γνωρίζουν μία μίνι αποθέωση από περίπου 30 οπαδούς που βρίσκονται εκεί για να τους χαιρετήσουν και να τους ευχηθούν καλή επιτυχία.

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook













Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

Alexandros Original - 9/1/2011 17:09
pame rr aekara gera!!!
αυτοφορακιας - 9/1/2011 17:10
Καλη τυχη!! Κανα λινκ;;;
.... - 9/1/2011 17:12
ΑΕΚ σ'αγαπώ... και δεν ξεχνώ ΠΟΤΕ τον στόχο... ......τον λένε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ....!!!

ΑΕΚ σ'αγαπώ... και δεν ξεχνώ ΠΟΤΕ τον στόχο... ......τον λένε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ....!!!

ΝΙΚΗΣΤΕ τις Σέρρες
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 17:14
για σου ρε πανιωνιε ΄β εθνικη.δεν πειραζει εδωσε τον μανιατη και τον κουμορτζι στο αφεντικο του ο βεντουρης και δεν πηρε τιποτα.εχετε ακουσει αληθεια ποσο στοιχισαν αυτες οι μεταγραφες στον γαυρο???μηπως τιποτα λεω εγω.και μετα θελουμε πρωταθλημα στο πιο γελοιο πρωταθλημα του κοσμου.
.... - 9/1/2011 17:22
Η μοίρα μας έχει δώσει διαταγή................η ΑΕΚ να κάνει ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

ΑΕΚ Σ'ΑΓΑΠΩ.............ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Tolis - 9/1/2011 17:57
θα μας τρελανει ο γκερεϊρο. Απο τους καλυτερους ειναι σημερα
takis2121 - 9/1/2011 23:37
αλλα ελλεγες χθες, θυμασαι; κατι για τρενα
.... - 9/1/2011 17:19
Έχω ΜΙΑ ομάδα, κουκλάρα αληθινή...........ΑΕΚΑΡΑ την λένε.........την αγαπώ πολύ....

Έχει και ΕΝΑΝ στόχο, δεν τον ξεχνώ ΠΟΤΕ.................ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ να κάνεις ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΑΕΤΕ...!!!
Tribal 21 - 9/1/2011 17:26
kana link re paidia????
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 9/1/2011 17:30
www.firstrow,net
mangelasakis - 9/1/2011 17:27
0-1
edw o agwnas live
http://aektv.weebly.com/
basb - 9/1/2011 17:28
Ρε τον άμπαλο.... Που το έμαθε αυτό....

69
socratesthecabdriver - 9/1/2011 17:43
xaxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 18:02
ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ
socratesthecabdriver - 9/1/2011 18:07
69 shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
basb - 9/1/2011 18:10
Όλα χάνονται και όλα μπαίνουνε Πάνο, έτσι δεν είναι?
Αυτή είναι και η ομορφιά του παιχνιδιού... Έχασε απ το μισό μέτρο - έβαλε το σημερινό με γυριστή κεφαλιά....
mythos72 - 9/1/2011 18:48
Δηλαδη σημαδεψε και εβαλε και φαλτσο με το πισω μερος του κεφαλιου ε?
basb - 9/1/2011 19:14
Μερικά τέρματα θέλουν και λίγη τύχη.... Πάντως, ήξερε πολύ καλά που ήτανε η εστία και που ήτανε αυτός.
Το προσπάθησε και του βγήκε. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο...
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 19:23
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΓΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΑΣ ΑΝ ΤΟ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ.ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΑ ΓΚΟΛ ΒΑΖΕΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΕ ΓΚΟΛ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΙΞΕ ΑΠΛΑ.
basb - 9/1/2011 19:30
Συμφωνώ, εκτός από το γκολ που έβαλε έπαιξε απλά και βοήθησε αρκετά.
Επίσης, ο Καράμπελλας ήτανε πολύ καλός. Αν συνεχίσει έτσι θα καθιερωθεί, αρκεί όταν κάνει την κούρσα και πρέπει να βγάλει την σέντρα να μην την κάνει χαμηλά...
mythos72 - 9/1/2011 20:10
Αν εχει το Λαγο μπροστα του πουυ μαρκαρει παιζει πολυ καλυτερα απο οτι αμα εχει καποιον αλλον. Αμα βελτιωσει και τη σεντρα μετα δε θα θελουμε αριστερο μπακ :)
vasco - 10/1/2011 13:23
Λυπάμαι αλλά δεν σε κατάλαβα, εσύ από τι κρίνεις τον επιθετικό? Αν έχει ωραία μάτια?
Κανείς δεν λέει ότι είναι ήρωας απλά αν υπολογίσεις πόσο κοστίζει στην ομάδα ο συγκεκριμένος παίκτης (χρήματα ανα παραγόμενα τέρματα) και βάλεις δίπλα τον αγαπημένο σας τρομοκράτη θα δείς ότι η συγκεκριμένη επιλογή ήταν φύρα για την ομάδα είτε σας αρέσει είτε όχι.
Flying dagger - 9/1/2011 21:16
Και αυτό χωρίς τρίπλα ρε γαμώτο..χαχαχαχαχαχα
frixos.nik - 9/1/2011 17:29
Αχιλλεας ΑΕΚΑΡΑ - 9/1/2011 17:31
παλι γκολ χωρις τριπλα.ουτε στον αερα δεν μπορει να κανει τριπλα ο αμπαλος
AEK MIA ZWI - 9/1/2011 17:36
Eida kai ton Djebbour pou exei dripla ti kanei, ase mas re abalos eisai esu. O Blanco einai o orismos tou epithetikou , einai panta ekei pou prepei!
nontin21 - 9/1/2011 18:01
eirwnika nomizw to eipe o filos apo panw gia to goal ;P
69 goal xwris ntripla kai synexizoume...
AEK MIA ZWI - 9/1/2011 17:35
ISMAAAAAAA ISMAAAAAAAAAAAAA ISMAAAAAAAAAA SYMVOLAIO TWRA !!! MONO AUTOS EXEI FILOTIMO REEEE!!!
Αχιλλεας ΑΕΚΑΡΑ - 9/1/2011 17:35
παλι γκολ χωρις τριπλα.ουτε στον αερα δεν μπορει να κανει τριπλα ο αμπαλος
Tolis - 9/1/2011 18:00
φιλοτιμος, μαχητης και εχει βαλει και 40 γκολ. Ε δεν μπορουμε να τον βριζουμε κι ολας...μην τρελαθουμε και τελειως. Εδω υπαρχουν δεκαδες παικτες που περασαν απο την ομαδα και δεν προσφεραν τιποτα. Εξ'αλλου αν ηταν και μπαλαδορος θα ηταν στην τριτη ομαδα της ελλαδας?
yalatzi 22 - 9/1/2011 20:13
Ξέρεις τι φοβάμαι, , φίλε Αχιλλέα; Μήπως πάρουν τα μυαλά του Μπάλκο αέρα κι αρχίσει τις τρίπλες!
Lakis Koridallos - 9/1/2011 17:39
http://www.firstrow.net/watch/44623/1/watch-panserraikos-fc-vs-aek-athens.html
mangelasakis - 9/1/2011 17:41
0-1
edw o agwnas live
http://aektv.weebly.com/
Tolis - 9/1/2011 17:43
λυμπε, γεωργεας, δελλας, καραμπελας, λαγος, μακος, μανωλας

μπορει να μην εχουμε ομαδα, με φτιαχνει ομως το γεγονος οτι εχουμε αρκετους ελληνες
STAVROS1978 - 9/1/2011 17:46
re file axillea ama se xalaei min to metrisis to goal!! pes pos einai 0-0!! eimaste re axaristoi re!!!ayto eimaste!
STAVROS1978 - 9/1/2011 17:48
re file axillea ama se xalaei min to metrisis to goal!! pes pos einai 0-0!! eimaste re axaristoi re!!!ayto eimaste!
Αχιλλεας ΑΕΚΑΡΑ - 9/1/2011 17:57
ρε φιλε αραξε.για πλακα το λεω σε οσους γραφουν οτι πρεπει να φυγει
Wayne - 9/1/2011 20:31
po po re file, mia plaka ekanes k esu kai se fagane
frixos.nik - 9/1/2011 17:48
den prp na leme oi den exume omada... exume tus dikous mas pextes... mporei men na mn exun tis ikanotites kapoion megalon pexton... allaan apodosoun mporoun oloi tus na prosferun
STAVROS1978 - 9/1/2011 17:50
re file axillea ama se xalaei min to metrisis to goal!! pes pos einai 0-0!! eimaste re axaristoi re!!!ayto eimaste!
Tribal 21 - 9/1/2011 17:53
Ola ta link kolane!! mazi k to aek365!!
αυτοφορακιας - 9/1/2011 17:57
Σωστος!!!
αυτοφορακιας - 9/1/2011 18:01
Σωστος!!!
socratesthecabdriver - 9/1/2011 17:56
karampelas+1 gooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
socratesthecabdriver - 9/1/2011 17:58
tpsp lalakas o papazoglou pou den to iksera
AEKpreveza - 9/1/2011 17:59
koita o geurreiro me ton karampela ti kanane. koita o karampelas. mpravo mpravo! Pantws ola ta lefta einai o Makos paidia! Lympe psixara poso se latrevw! Poli mikros eixa ton dimitriadi. meta ton NTEMARO kai meta THN PSIXARA TON LYMPE! Ypodeigma a8liti!
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 18:01
ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΓΚΟΛ.Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΥΜΙΣΕ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ.ΕΧΟΥΜΕ 4 ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΙΧΑΜΕ 16 ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΚΟΛ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ.ΧΙΜΕΝΕΘ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ.
socratesthecabdriver - 9/1/2011 18:03
αυτοφορακιας - 9/1/2011 18:04
Ρε παιδια ο Σαχα εχει φαει πιο πολλα γκολ με σουτ εκτως περιοχης παρα με εντως περιοχης προσπαθειες!
frixos.nik - 9/1/2011 18:04
oreo gkoal tu georgiadi
Tolis - 9/1/2011 18:04
τα πιο εντυπωσιακη γκολ εχει φαει ο σαχα! Παρτε τον γεωργιαδη πριν το παρουν και αυτον
frixos.nik - 9/1/2011 18:04
oreo gkoal tu georgiadi
nontin21 - 9/1/2011 18:04
ti goalara evale o georgiadis re....
kleiste ton twra!!!
dwste 200-300 xilliades kai leonardo me allon enan.
socratesthecabdriver - 9/1/2011 18:08
mpa tha mas ton faei o gay kai afton
nontin21 - 9/1/2011 18:13
kai egw auto pisteuw...
AEKpreveza - 9/1/2011 18:06
pws ginetai mia zwi oloi na vazoun to goal ths karieras tous me thn AEK re file. prwta me thn kerkyra sthn patra twra o georgiadis pio palia o natsouras kai posoi alloi! ELEOS! ax ayth h porni h mpala.
Bruxellois1980 - 9/1/2011 19:44
Επίσης ο Φορτούνης του Αστέρα, ο Φραγκουλάκης του Εργοτέλη κτλ.
argiris82 - 9/1/2011 18:08
adamidi klseise gewrgiadi

i omada den exei synexeia k epithetiko plano..
MrKOsTaSR21 - 9/1/2011 18:08
http://atdhe.net/32239/watch-panserraikos-vs-aek
argiris82 - 9/1/2011 18:09
adamidi klseise gewrgiadi

i omada den exei synexeia k epithetiko plano..
TooL21 - 9/1/2011 18:09
Epitelous mia kalh ektos edras aek.10 paixtes paizoune mpala shmera k an synexisoume etsi tous exoume aneta.Mono o Kyrios 800 xiliakrika ton xrono sernetai pali.Scocco h paikse i trekse gia buenos aires.Ante koproskylo exeis faei 8 podies se 45 lepta.Ksypna...
kitrina xania - 9/1/2011 18:10
θυμαμε ενα αρθρο πριν κανα μηνα που ελεγε για εωδιαφερον της αεκ για τον γεωργιαδη και ολοι εδω μεσα βριζανε !!! τελικα πρεπει να εισαι πολυ αμπαλος για να βαλεισ τα γκολ που εβαλε ο πιτσιρικασ σε αεκ και παοκ !! παρτε τον σημερα !!! ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ...
dimscarecrow - 9/1/2011 18:11
Ο Γεωργιάδης είναι παιχτούρα.Αν τον πάρουμε να μου τρυπήσετε τη μύτη.Σιγά μην τον αφήσει ο γαύρος...
argiris82 - 9/1/2011 18:35
ksipnate re xamena kormia!!!
Giannis.ant - 9/1/2011 18:19
Ρε Αδαμίδη, δεν χρειάζετε να δώσεις λεφτά για τον Κορομίνας! Πάρε Γεωργιάδη και είμαστε κομπλέ!!!
αεκτζής 21 - 9/1/2011 20:15
Mακάρι να τον πάρουνε τον Γεωργιάδη είναι πολύ καλός παίχτης ή τον Κορομίνας.Πιστεύω χρειαζόμαστε ενίσχυση με έναν ακραίο χαφ.
lamogio - 9/1/2011 18:19
το γεωργιαδη ειπαμε τον εχει κλεισει ο γαυρος.
Γεννάδιος - 9/1/2011 18:24
Μ' αρέσει στο α' ημίχρονο η ομαδα. Ξέρουν γιατί παίζουν και πιστεύουν στον εαυτό τους.

Σούπερ ο Γκερέιρο, πολλαπλασιάζει τα ερωτηματικά για το τι σόι παίκτης είναι. Μουντιαλικός ή του πεταματού; Απίστευτες οι ενέργειές του, ειδικά στο δεύτερο γκολ. Θύμισε κιν ήσεις Τσιάρτα-Ριβάλντο και αν δεν σας αρέσουν τα συγκεκριμένα ονόματα βάλτε όποιο όνομα μεγάλου 10ριού θέτε.
Καράμπελα γίνεσαι μεγάλο αστέρι. Με δικαιώνει, δε, με την επιλογή του ...Λαγού στ' αριστερά που προσφέρει βοήθειες και καείνει τρύπες.
Σκόκε, δώσε τις ασίστ και μετά βάλε και κανά μαγικό. Έλεος ρε μεγάλε, σε δυο φάσεις θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει άλλα δυο γκολ και να'χε τελειώσει το ματσάκι.
Γκολάρα του Γεωργιάδη, όπως και του Φορτούνη όπως και τόσων άλλων που τους αφήνουμε ανενόχλητους να σουτάρουν "κατά ριπάς" έξω από την περιοχή μας. Μακάρι να τον πάρουμε. Ντελικάτος παίκτης, εμένα μου θυμίζει τον Δίντσικο.
Μπλάνκο είσαι ο ορισμός του γκολτζή. Τέλος. Νέο συμβόλαιο χτες.
ΓαυροΠαπάζογλου ψόφα κοπρίτη μαζί με τον γαυροΛεοζίνιο!
Αυτός ο φλούφλης πιτσιρικάς που μεταδίδει, τι άλλο πρέπει να κάνει ο Γκερέιρο ώστε να δικαιούται την αποθέωση;! Τέτοιες ενέργειες μαγικές δεν τις βλέπεις κάθε Κυριακή στα γήπεδα. Φαντάζομαι, όμως, αν είχε κάνει κανά τέτοιο μάτζικ ο Μιραλάς ή ο Π@@στέρ θα μας τα είχε πρήξει, έτσι;
psilos035 - 9/1/2011 18:43
συμφωνω σε ολα και με σενα και με τον βασιλη απο κατω.

εστειλα και αλλο μηνυμα αλλα μαλλον κοπηκε επειδη εβριζα χυδαια το γαυριδι το παπαζογλου, το μ@υνακι το κλαμμενο
yalatzi 22 - 9/1/2011 19:52
Μη στενοχωριέσαι, Ψηλέ. Καταλάβαμε τι έγραφες στο σχόλιό σου. είναι σαν να το διαβάσαμε... Λίγο-πολύ άλλωστε τα ίδια του σούραμε κι εμείς.
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 19:18
ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ Η ΑΕΚ ΠΑΙΖΕΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ 4-4-2 ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΑΕΚ.ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΜΟ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΤΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΕΚ365 Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΛΕΦΤΑΚΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ(ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)
socratesthecabdriver - 9/1/2011 18:27
kala o papazoglou ti zori travaei????
Βασίλης Μπόχολτ - 9/1/2011 18:28
Λίγα λόγια για το α΄ ημίχρονο. Μου αρέσει πολύ ότι πιέζουμε όταν οι αμυντικοί των Σερρών έχουν μπάλα. Το γκολ που έβαλε ο Μπλάνκο το βάζουν μόνο παίχτες που ξέρουν πολλά κιλά μπάλα, τελεία & παύλα. Γκερέιρο & Καράμπελας οι καλύτεροί μας παίχτες. Το δεύτερο γκολ ήταν αριστούργημα ομαδικού πνεύματος, αυτοματισμών & εκτέλεσης. Ο Παπάζογλου είναι πολύ προκλητικός. Δεν σέβεται καν την ηλικία & την μακρόχρονη πορεία του Λύμπε στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ταιριάζει απόλυτα στην ομάδα του λιμανιού. Ο Γεωργιάδης είναι πολύ τεχνίτης & γρήγορος, ότι καλύτερο έχει το ελληνικό ποδόσφαιρο από νεαρούς μεσοεπιθετικούς. Δικαίως γίνεται τόσος ντόρος γύρω απ΄ το όνομά του & μακάρι να καταλήξει σε εμάς στο τέλος. Ο Σκόκο ...χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερο είναι απλά κίνδυνος-θάνατος κάθε φορά που έχει την μπάλα στα πόδια & βρίσκεται κοντά στην περιοχή του αντιπάλου. Να γιατί είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος παίχτης μας. Αυτά, ελπίζω σε ανάλογη συνέχεια στο β΄ ημίχρονο, με πολλά γκολ & θέαμα.
frixos.nik - 9/1/2011 18:32
pedia o gereiro kseri fovero podosfero... alla den katalaveno gt oloi ton katigorusan
johnrafale - 9/1/2011 18:35
Τι ειναι αυτος ο Καραμπελας ρε γαμωτο,μονο ποδια ξερει να μαζευει?
socratesthecabdriver - 9/1/2011 18:39
mia xara ksigiete
psilos035 - 9/1/2011 18:36
μανωλασ και δελλας σημετα θα με στειλουνε φαρμακειο παντως (παλι)
argiris82 - 9/1/2011 18:46
o guereirio prepei na pezei sti thesi tou lybe vgazei kathetes
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 18:49
ΟΧΙ Ο ΔΕΛΛΑΣ Ο ΜΑΝΩΛΑΣ ΨΗΛΕ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΓΟ????ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΤΡΕΜ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.
psilos035 - 9/1/2011 19:19
δεν με ενθουσιασε, του δινω ομως δικαιολογια (στον εαυτο μου πιο πολυ, lol) oτι ητανε αρκετο καιρο εκτος

σημερα ειδα πολλες καθετες, νομιζω οτι με γκερειρο μεσα ητανε πιο πολυ 4-4-2 ρομβος το ματς παρα 4-5-1 χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν τα πηγε καλα και ανασταλτικα ο ροτζερ (ο οποιος με τη σημερινη εμφανιση, μας βαζει πονοκεφαλο και δικαιωνει τον φιλο μου τον 3kala)

μου ...αρεσε η ομαδα αν εξαιρεσω βεβαια το κεντρικο αμυντικο διδυμο οπου σε καθε στημενο τους μου πηγαινε η καρδια στην κουλουρη (και η γκολαρα του γεωργιαδη ειναι δικο τους λαθος ή του μακου, να απαγορεψει δια νομου ο χιμενεθ να σουταρουνε απο εκει ελευθεροι παικτες, τελος, τους εχουμε κανει ολους τους αντιπαλους καντοναδες...)
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 19:27
Ο ΜΑΚΟΣ ΤΙ ΦΤΑΕΙ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΔΕΣ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΦΑΣΗ. Ο ΜΑΝΩΛΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ????
ΨΗΛΕ ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΓΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΕΞΤΡΕΜ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΕΡΕΡ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΣΕ ΕΚΡΗΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.
aekilion - 9/1/2011 23:38
pano, o lagos einai aristero haf kai mporei na paiksei kai os kentrikos haf. den einai extrem. einai kalos pio poly anastaltika. eixe tous traymatismous pou ton kratisan piso ,kathos kai tin atixi empneysi,ton proponiton tou na ton vazoun back. tha anevei h apodosi tou,me ta paixnidia.
pisteyo oti an paroume ena poli kalo deksi haf kai paiksoume me romvo sta haf, den tha exoume kanena provlima ,apo edo kai pera.
aekilion - 9/1/2011 23:51
o manolas prepei n katsei kai ligo paggo. o nasouti einai poly kalos podosfairistis. tin kserei ti thesi.
kai min ksexniomaste. o georgeas(arkei na einai kala) vasikos. as tou dosoun kai ton argyriou,na tou mathei ti thesi kala. na exoume deksi mpak ,gia ta epomena xronia.
oxi allo Giaxits !!!
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 18:47
ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΜΕ ΠΗΔΗΞΕΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΣΤΟΛΟΣ.ΟΧΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ.
argiris82 - 9/1/2011 18:56
o foulissssssss
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 18:54
ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΑ.Ο ΝΑΣΟΥΤΙ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΤΙ ΘΕΣΗ ΠΑΙΖΕΙ???ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ........................
Ο ΣΚΟΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΦΟΡΜΕ.
socratesthecabdriver - 9/1/2011 18:57
georgeaaa georgeaaa ta fita sti kalamata einai oreaaaaa goaaaaallllllll
aekara!!!! - 9/1/2011 19:01
1on pisteyo oloi pe3an kala...k o scoco an ebaze kapia apo aytes tis orees prospa8eies 8a itan 8ema sizitisis...den ekatse...2on o guerreiro sigoura pernei narkotika i eine alkolikos i kati tetio...den e3igite diaforetika tosa skampanebasmata..
socratesthecabdriver - 9/1/2011 19:02
georgeaaa georgeaaa ta fita sti kalamata einai oreaaaaa goaaaaallllllll
Drunoctis - 9/1/2011 19:06
Pou ton pame ton karabela ? :P
socratesthecabdriver - 9/1/2011 19:26
mia xara einai o karabelas exete fagothi oloi me to pedi
socratesthecabdriver - 9/1/2011 19:07
erxonte diastimoplia sti gi !!!!!!!! terastia apo ton plutona
socratesthecabdriver - 9/1/2011 19:09
6 stous 10 polites tis elladas den plirosane forous gia to 2009 !!!!!!!!!!!!!
socratesthecabdriver - 9/1/2011 19:10
o nionios exase 0-2 !!!! xaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dimscarecrow - 9/1/2011 19:11
Πολύ καλός και ο Γκερείρο.Πολύ αδικημένος παίχτης που θέλουν να τον διώξουν μόνο και μόνο επειδή πέρνει πολλά λεφτά
geo - aek - 9/1/2011 19:15
ARXISTE NA KRAZETE TWRA OLOI OI ANTIAEKTZIDES-ABALOI EDW MESA KAI APANTAXOU!!! PAME OLOI MAZI: ABALOS O GEREIRO, ABALOS O GEREIRO!! A RE AETOI, KSERETE K APO MPALA MI XESW!! DEN EIXE SKAMPANEVASMATA, APLWS DEN EPEZE, ALLA K OSO EPEZE, XWRIS NA TON DEITE TON VGAZATE ABALO. TWRA PAME 3ANA TRAGOUDISTE: ABALOOOOS, ABALOOOS. ME KATI TETIOUS FILA8LOUS SAN K SAS SAINIA EXOUME GINEI ETSI OPWS EXOUME GINEI.. BRAVO AEKARA M, BRAVO MANOLO. SINEXIZOUME ETSI, GERA!!! VAMOS BIEN!!
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 19:15
ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΓΚΕΡΕΙΡΟ.ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΠΑΙΞΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΕΚΛΕΨΕ ΜΠΑΛΕΣ ΠΙΕΣΕ ΕΚΑΝΕ ΤΑΚΛΙΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΦΕΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ.ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΟΥ ΠΙΕΖΕΙ ΑΣΚΟΠΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΑΝ ΧΑΖΟΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΚΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΑΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΩ ...ΟΧΙ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΠΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΕΚ ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΛΛΑ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΓΚΟΛ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ.ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ ΔΙΘΥΡΑΜΒΟΙ.Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ 9 ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΑΜΕ 3 ΓΚΟΛ ΕΝΩ ΟΙ ΣΕΡΡΕΣ ΕΙΧΑΝ 13 ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ 1.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ.ΑΛΛΩΤΕ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ Ή ΔΕΝ ΝΙΚΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΤΕ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ.
Υ.Γ.1 Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΤΙ ΠΗΡΕ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΙΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΜΟΥΡΤΖΙ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΟΛΙΓΗ ΑΠΟ ΤΖΑΤΖΙΚΙ ΚΑΙ ΦΕΤΑ.ΠΗΡΕ ΕΣΤΩ ΛΕΦΤΑ???????Ο ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΠΟΣΟ ΞΥΛΟ ΘΑ ΦΑΕΙ?????
Υ.Γ.2 ΑΝ Ο ΓΕΩΡΓΕΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
morfidoxa21 - 9/1/2011 19:39
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΣ.....Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΛΕΨΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΑΛΕΣ.........ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΖΕΙ.....ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ........
yalatzi 22 - 9/1/2011 20:08
Καλησπέρα, Πάνο!
Συμφωνώ σε όσα γράφεις για τον Γκερέιρο. Πιστεύω πως δεν ήταν τόσο καλός στα άλλα ματς που έπαιξε, επειδή ολόκληρη η ομάδα δεν έπαιζε σωστά. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις κάποιοι παίχτες την πληρώνουν. Πάντως, λίγο αργός είναι.

Για τον Καράμπελα, αν θυμάμαι, δύο τουλάχιστον φορές σε προηγούμενους αγώνες σχολίασα το πάθος του. Παρατηρώ επίσης ότι από πέρυσι έχει βελτιωθεί σημαντικά και στην τεχνική και στις σέντρες. Πιστεύω επίσης ότι και ...στην περίπτωση του Καράμπελα συμβαίνει το ίδιο: Όταν ολόκληρη η ομάδα υστερεί, την πληρώνουν οι λιγότερο τεχνικοί παίχτες. Είδες σήμερα; Ο ρόλος του Λαγού γλίτωσε την πλευρά από πολλές πατάτες. Άρα βασικότερος είναι ο ρόλος του προπονητή.

Είδα τον αγώνα στην τηλεόραση. Η κάλυψη ήταν άθλια. Πώς να καταλάβεις πώς έπαιξε συνολικά η ομάδα; Και έτσι όμως, διαπιστώσαμε πολλές αρετές. Κάλυψη των χώρων, μπαλιές με τη μία, ευκαιρίες, και σχεδόν κανένας παίχτης δεν υστέρησε.

Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα βαδίζει στο σωστό δρόμο... Αν σταματούσαμε κι εμείς τις πολλές γκρίνιες ίσως να βοηθούσε. Για τον Καφέ είσαι λίγο υπερβολικός. Είναι φιλότιμος και καλός τεχνίτης.

Και μια παρατήρηση για τους φιλάθους μας: Ο Γκερέιρο, ο Καράμπελας, ο Μάκος... και άλλοι δεν είναι κακοί παίχτες για το ελληνικό πρωτάθλημα. Οι φίλαθλοι όμως συμπεριφέρονται σαν καταναλωτές: Μπορεί να έχουν έναν καλό καναπέ στο σπίτι τους, αλλά προτιμούν να πάνε στο ΙΚΕΑ να πάρουν έναν καινούργιο κι ας είναι χειρότερος από τον δικό τους.

Καλή συνέχεια!
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 20:43
καλησπερα φιλε γιαλατζι.τα εχω πει πολλες φορες οτι το προβλημα της αεκ ειναι ο κοσμος και η γκρινια ή μαλλον η υπερβολικη γκρινια και εκει φταινε και οι δημοσιογραφοι.για παραδειγμα στο ματς με την κερκυρα ημασταν πολυ καλυτεροι απο οτι σημερα αλλα ολοι εφεραν την καταστροφη.αν ησουν προπονητης της αεκ μετα το παιχνιδι οσο και να εψαχνες δεν θα μπορουσες να πεις στους παιχτες σου τι εκαναν λαθος και εχασαν.ενω σημερα υπαρχουν πολλα λαθη που καναμε και η κερκυρα δεν εκμεταλλευτηκε αλλα κερδισαμε ετσι ειναι ομως η μπαλα.προσωπικα μια και ειμαστε στη μεταγραφικη περιοδο και επειδη αναφερεις τον λαγο πιστευω οτι αν ειχαμε ενα καλο πραγματικο αριστερο εξτρεμ αριστεροποδαρο και οχι ενα παιχτη στυλ γεωργιαδη που θα ...ντον βαφτισουμε αριστερο εξτρεμ η αεκ με την ομαδα που εχει θα μπορουσε που περισσοτερα πραγματα γιατι δεν εχει κακη ομαδα.ξερεις και εγω εχω ξεφυγει μετα απο ηττες αλλα τις ευθυνες τις ριχνω παντα στον προπονητηοποις και αν ειναι αυτος οταν βεβαια υπαρχουν ευθυνες.ειναι λαθος να βριζουν συνεχεια τους παιχτες.επετρεψε μου να κρατησω στο ακεραιο την αποψη μου για τον καφε.στα 33 του ειναι καιρος να περασει στον παγκο.
αυτη την ωρα η κερκυρα παιζει με τον γαυρο και χανει την μια ευκαιρια πισω απο την αλλη αλλα ο γαυρος εβαλε το γκολ(αυτογκολ).ετσι ειναι ομως η μπαλα.ο παιδοβουβαλος ακομα αγοραζει τον μιραλλας εκει χρειαζονται λεφτα δεν ειναι τζαμπα οπως ο μανιατης και ο κουμουρτζι.ακομα περιμενω να μου πει καποιος ποσα πηρε τελικα ο βεντουρης για την μεταγραφη αυτη ή μηπως ηταν δωρο στο αφεντικο του.
TB333 - 9/1/2011 20:39
Ο Καράμπελας για τα λεφτα που κόστισε και αυτά που παίρνει είναι νομίζω πολύ καλός, αν μπορεί να έρθει καλύτερος του καλός να έρθει όχι όμως νέοι Ντατομο. Ισως και να αποτελέσει περίπτωση Γεωργέα, δηλαδη παίκτη που δεν είναι το σουπερ ταλέντο αλλά με το πείσμα και την δουλειά έχει φτάσει σε ένα πολυ καλό επίπεδο.
Ο Πανιώνιος πήρε προφανώς την υπόσχεση ότι όλο το ολυμπιακό φασμα θα βοηθήσει για να σωθεί, ήδη ο Μπέος του έδωσε ένα βαθμο την προηγούμενη αγωνιστική, όμως ο Πανόπουλος προφανώς πιστεύει ότι μπορεί να μπει στα play-offs και δεν του χαρίστηκε. Προφανώς αν τελικά πέσουνε ο Βεντουρης την έχει άσχημα, ενώ και ο Μητρογλου και να πάει με το ...ζορι, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα παίζει.
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 21:06
ποσα λεφτα πηρε ομως μπορεις να μου πεις?????πηρε?????
TB333 - 9/1/2011 21:51
Τα λεφτά δεν έχουν σημασία, οι παίκτες πήγαν γιατί ο Μαρινάκης υποσχέθηκε να τους διατηρήσει στην Super League, οι δε πανθηρες που έσκαψαν το γήπεδο τους για να μην παίξουμε εκεί προφανώς ζευγαρώνουν αυτή την περίοδο. Φυσικά η προσφορά της ΑΕΚ με τον ελεύθερο Λεοναρντο ήταν πολυ καλύτερη του ΟΣΦΠ με τον δανεικό και με το ζορι (αρα μαλλον και στραβωμένο) Μητρογλου, ευτυχώς που δεν δέχθηκαν γιατι ο Λεονάρντο με την Κερκυρα έδειξε ότι δεν είναι και τόσο του πεταματου, όπως και ο Γκερέιρο σήμερα.
αεκτζής 21 - 9/1/2011 19:15
Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για τη νίκη και στα παιδιά της Ορίτζιναλ Σερρών που χθες και σήμερα έδειξαν πόσο αγαπάνε και στηρίζουν την ομάδα.
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 9/1/2011 19:16
ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΑΣ!!!ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ.!!!ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!!
johny_x21 - 9/1/2011 19:17
AEKARA!!!!!! ade geia se osoun exoun pali parapona apo thn omada mas... oloi paixan poly kala!!!
kbokis - 9/1/2011 19:21
Ένα σχόλιο από μένα συμφωνώ με τον Πάνο ότι με τις μικρές ομάδες πρέπει να παίζουμε με ένα αμυντικό χαφ.Η διαφορά σήμερα ήταν ότι στην θέση του Καφέ έπαιξε ο Γκερείρο (που ακόμη δεν μου αρέσει ) αλλά έχει τεχνική και έβγαλε πολλές κάθετες πάσες που λείπουν από το παιχνίδι της ΑΕΚ.
aekilion - 9/1/2011 23:59
se olous tous agones prepei na pezoume me enan amyntiko haf.
fotis holland - 9/1/2011 19:22
Orea pexame, me pathos, me oreous sindiasmous. Mou arese para poli o Makos kai simera fanike giati otan pezi o Kafes eimaste nothroi. Poli kalos o Roger, poli kalos o Karampelas, kaloi oloi. Bravo
eidolo - 9/1/2011 19:23
exeis apoluto dikio file.epaikse 5 match,xwris kalh protetoimasia,kai ton vgalame ampalo.den mporei o ajax pou exeis to top scouting susthma,na hthele ampalo...

Bravo sthn omada(parapaiousa periptwsh o lagos.krima...)
onlyAEK - 9/1/2011 19:24
εναν γρηγοροτερο και καλυτερο αμυντικα Γκερειρο, να παρουμε και μπορει να παμε καλυτερα!
να δουμε τον Ισπανο που θα μας φερουνε τι θα ειναι.

επιπλεον καλο ειναι να παρουμε και 2 μπαλαδορους μπακ. Ειδομεν,

Τοβασικοτερο απο ολα ομως ειναι το γηπεδο. Εδω και τωρα γηπεδο ...στην Ν. Φιλαδελφεια.
Petrakas21 - 9/1/2011 19:26
Τι κι αν νικήσαμε, η ΑΕΚ έγινε μικρή, μας πονάει, χαρά δεν μας δίνει, δεν της έχουμε εμπιστοσύνη. Μας έκανε καρδιακούς, μας έκανε να κλαίμε, να πηγαίνουμε με σκυμένο το κεφάλι. Που είσαι ρε ομαδάρα που σκοτωνόμαστε για σένα, και σήμερα μόνο να πονάμε, ή να μην είμαστε για τίποτα σίγουροι. Υποφέρουμε!!!!!
ioannidhs1986 - 9/1/2011 19:27
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΣΗΜΕΡΑ.... ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ
tsala21 - 9/1/2011 19:28
paidia o karabelas pote 8a ma8ei na kanei control

par'ola auta bravo re aekara!!!!!!!!!!!!!!sunexizoume gera
vasilis-v - 9/1/2011 19:30
ΓΚΕΡΕΙΡΟ, ΓΕΩΡΓΕΑΣ, ΣΚΟΚΟ, ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ! Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΒΕΒΑΙΑ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΑΤΣ! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ!
ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΚΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΟΥΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΣΗΜΕΡΑ! ΕΤΡΕΞΕ ΜΑΡΚΑΡΕ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!
ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ! ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ...ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΥΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΥΓ. ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥ ΓΚΟΛ Ο ΚΟΣΚΩΤΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ!
aekilion - 10/1/2011 00:06
amma pexti 10ari ton vazeis na markarei,ton koveis dimiourgika ! amma ton afiseis eleythero tha sou kanei papades . apla pragmata ! thimithite periptosi Tsiarta ! me ta matia markare kai kourazotane ! alla otan ton afinane (oi proponites) eleythero,evgaze matia !
ioannidhs1986 - 9/1/2011 19:30
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΣΗΜΕΡΑ.... ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ
stin_apekso - 9/1/2011 19:36
Απόψε η ΑΕΚ είχε ένα πράγμα πάνω απ'όλα. ΠΑΘΟΣ για τη νίκη. Αυτό πρέπει να κρατήσουν οι παίχτες, αλλά όχι μόνο όταν τα πράγματα μας στριμώχνουν. Ελπίζω σε ανάλογη συνέχεια. Καράμπελας Δέλλας Λαγός Μάκος Λύμπε,(Μανωλάς) οι Έλληνες πονάνε την ομάδα περισσότερο. Πάρτε Έλληνες παίχτες!

Ρε φίλε εσύ που ειρωνεύεσαι για το αν είναι άμπαλος ή όχι ο Μπλάνκο, το γκολ που έβαλε σημαίνει πως δεν είναι άμπαλος? Τς τς τς...Κλασσική περίπτωση "κρίνω εκ του αποτελέσματος".
...Μπράβο στο παλικάρι που έβαλε το γκολ, αλλά αν θέλει την πρόταση της ΑΕΚ έχει καλώς, αλλίως...θα ζήσουμε και χωρίς γκολ με το αυτί.
stin_apekso - 9/1/2011 19:38
....Ξέχασα τον Γεωργέα και ήθελα να τον βάλω πρώτο-πρώτο
Η ΑΕΚ πάνω απ' όλους μας - 9/1/2011 19:39
Νομίζω με Γεωργέα η ομάδα είναι άλλο πράγμα! Κόβει, ανεβαίνει, φωνάζει, ιδρώνει, ματώνει κι ας είναι σακατεμένος ο φουκαράς. Του βγάζω το καπέλο, κι ας μην τον πίστευα στα πρώτα του χρόνια στην ΑΕΚ. Τον συμπαθώ πολύ περισσότερο από τον άλλο Καλαματιανό.
Respect στο Φούλη!
dimitrisfks - 9/1/2011 19:39
Γιατί ΜανΟΛΟ;
lazas11 - 9/1/2011 19:42
ΜΗΝ ΖΗΤΩΚΡΑΥΓΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ, ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΣΕΡΑΙΚΟΣ! ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΣΕΙΣ , ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ , ΜΠΕΣ -ΠΑΙΞΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΣΤΗ Β' ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ!ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΙΔΑ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Ο ΠΑΝΣΕΡΑΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΜΠΕΛΙΤΣ ΕΒΑΖΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΓΥΡΙΣΤΟ , ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ!ΠΑΛΙ ΜΕ 8 (ΑΣ ΠΟΥΜΕ 8 ) ΠΑΙΖΑΜΕ! Η ΟΜΑΔΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ!!!!!!!!!!!!
dimitrisfks - 9/1/2011 19:43
ΑΕΚΑΡΑ μου....Ηταν τοσο ωραια σημερα.Δυο τριαρες, μια για τους λιγους, στην Νεα Σμυρνη κοντρα στον Πανιωνιο και μια το απογευματακι. Μπραβο στα παιδα της R21 Β.Ελλαδος που καταφεραν και μπηκαν μεσα διχως εισητηρια και χωρις το παραμικρο εκτροπο.Μπραβο και την ομαδα β, που νικησε εκτος εδρας της Σερρες, οπως και στους εφηβους που ξεσκισαν τον βαζελα μεσα στην Παιανια. ΑΕΚ ORIGINAL 21
THC - 9/1/2011 19:50
TA AYTONOHTA.

K ME ASTERA ETSI ANTE..K 3 PAIXTES METAGRAFES KALOYS N SW8EI AYTH H XRONIA SE ANTI8ESH ME PERYSI...
GIANNIS AEKARA1978 - 9/1/2011 19:54
MΠΡΑΒΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΗ ΜΠΑΛΙΤΣΑ!!!!!
ΜΕΓΑΛΟΣ Ο ΓΕΩΡΓΕΑΣ ΕΚΠΛΗΞΗ Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ!!!!!
ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ!!!!!!!!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ!!!!!!!
ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΕΣ Α Ε Κ Α Ρ Α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 9/1/2011 20:00
ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΙΧΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΥΜΠΕ. ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΠΑΙΖΕ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ. ΕΥΤΥΧΩΣ Ο ΛΥΜΠΕ ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ 2 ΓΚΟΛΑΚΙΑ.
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 9/1/2011 20:03
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ Ο ΛΥΜΠΕ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ.
XARIS - 9/1/2011 20:05
ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΜΙΖΕΡΙΑ .ΚΑΠΟΤΕ Η ΑΕΚ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΕΙΣ ΗΤΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΕΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΤΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΛΟ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 21. - 9/1/2011 20:13
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΛΥΜΠΕ ΚΑΙ ΚΑΦΕ.ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΟΛΟΥΣ Ο ΚΑΛΑΜΑΤΙΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ.ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΕΚΑΡΙ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΖΗΣ ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.ΞΥΠΝΑΤΕ Η ΚΛΙΚΑ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΠΑΝΥΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΣΤΑ ΣΕΡΡΑΣ.ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΙΣΩΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΞΑΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ.ΒΡΕ ΟΥΣΤ...
ΑΕΚ=ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - 9/1/2011 20:21
MIA NIKH DEN SIMENEI OTI GINAME OMADARA! OI AXRISTOI PAIKTE UPARXOUN AKOMA... AMETOXOI VALTE LEFTA H FUGETE!!!

Y.G. O ANAKOGLOU EINAI PAIKTOURA GIA PARAKOLOUTHISTE TON!!!
evan2k - 9/1/2011 20:21
Δεν ειναι αδικημενος παιχτης ο Γκερειρο, οπως λετε μερικοι. Μια παιζει για 2 (τις περισσοτερες) και μια παιζει για 8. Ας αποφασισει πως θα παιζει; Oi διακυμανσεις στην αποδοση του ειναι πολυ μεγαλες με 2 διαφορετικους προπονητες.
georgebou - 9/1/2011 20:23
Δοξα τον ΘΕΟ.

Σημερα μετα απο πολυ καιρο διασκεδασα παιχνιδι της ΑΕΚ.
Καλη μπαλίτσα κεφι και φυσικα αποτελεσμα :)

Παμε γερα ρε ΑΕΚάρα.
AEK 1994 DREAM TEAM - 9/1/2011 20:27
Μπράβο στην ομάδα, σήμερα θύμισε ΑΕΚ!! Σοβαρή άμυνα, "γεμάτο" κέντρο και αρκετές φάσεις με ωραίες μπαλιές και κίνηση στην επίθεση! Ακόμα και τα ακραία μας μπακ σήμερα τα πήγαν περίφημα (Καράμπελας - Γεωργέας).
Nikos AEK Salonica - 9/1/2011 20:33
Δυστυχως εχουμε φτασει στο σημειο , σχεδον να χαιρομαστε που νικησαμε τις Σερρες .Ο Λυμπε , το καλοκαιρι σταματαει , θα τον θυμομαστε για παντα , αλλα τωρα δεν εισαι σε θεση να μας δωσει εξτρα ισχυ , εκτος απ το να σκοραρει σε μικρα ματσακια . Ο Μπλανκο συνεπης με το γκολ , μη σας ξεγελαει ο Γκερειρο , οπως κι ο Μακος , μετριοι για ΑΕΚ αλλα τουλαχιστον ο Γρηγορης προπαθει . Καλη περιπτωση ειναι ο Γεωργιαδης των Σερρων , ενας παικτης που θα βοηθουσε την ΑΕΚ . Παλι ο Σκοκο θα κανει αλλα 3-4 παιχνιδια να παιξει . Ετσι δεν παμε πουθενα .

Το καλοκαιρι θα ...χρειαστουν ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ αλλαγες για να ξαναγινουμε ομαδα
Επισης μην σας ξεγελαει το αποτελεσμα , σε λιγες μερες θα ξαναπαρουσιασουμε τα ιδια αμυντικα μας προβληματα
Nikos AEK Salonica - 9/1/2011 20:35
Ξεχασα να αναφερθω στο Φουλη , ισως τον πιο υποτιμημενο παιχτη στη Σουπερ Λιγκ , ενα παιχτη που τιμα τα λιγα λεφτα που παιρνει , που ουδεποτε παραπονιεται , που ποτε δε λυγισε στα δυσκολα . Απλα ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΣ
GEORGE. B. - 9/1/2011 20:45
ΤΑ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ.....και ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ

Την φετινη σεζον εχουν πετυχει εναντιον της ΑΕΚ , τα Γκολ της Ζωης τους οι εξης :

-Τσιγκας ( Κερκυρας)
-Αρας ( Αστ. Τριπολης)
-Φορτουνης ( Αστ. ...Τριπολης)
-Σανκαρε ( Ολ. Βολου )
-Φραγκουλακης ( Εργοτελης)
-Παπαστεριανος ( Ηρακλης)
-Φωτακης ( Παοκ)
-Γεωργιαδης ( Πανσεραικος )

Τους ανω παικτες 100 φορες να τους βαλλεις να κανουν το ιδιο, τις 99,5 η μπαλα θα παει στα περιστερια.
Σε 5-10 χρονια που θα εχουν σταματησει την μπαλα , αυτα τα γκολ θα δειχνουν στα παιδια τους ως Highlights της καριερας τους.

Σε αρκετα απο αυτα τα γκολ ( οχι ολα), εμπλεκεται και ο Κωστακης ο Μανωλας.
Μαζι με την ηλιθια αποβολη στην Τουμπα , την πατατα στον Ατρομαχτο οπως και το πρωτο γκολ στο Καυτατζογλειο.

Μηπως ο "θειος " του και μανατζερ του, αντι να ζηταει αυτοκινητα στην ΑΕΚ , ηταν καλο να του ελεγε κανα δυο κουβεντες , για το πως πρεπει να παιζει.
Χρησιμο θα ειναι μια και την κατεχει καλα τη θεση αυτη, ο Στελλαρας.
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 21:01
george διαβασα αυτο που εγραψες για τον χηνα και θα σε παρακαλεσω να μην μιλας ετσι για τον ερωτα της ζωης μου.τα κρυα βραδυα του χειμωνα καθομαστε μπροστα στο τζακι και παθαινουμε ονειρωξη μετρωντας τα 50 εκ ευρω απο τα εισητηρια.τα εχω πει για τον μανωλα και συνεχιζω να θεωρω τον νασουτι πολυ καλυτεο παιχτη αλλα δυστυχως ειναι δανεικος και δεν θα πολυπαιξει.ο κωστακης σημερα στη φαση του γκολ δεν ξερει που ειναι και στην αλλη μεγαλη ευκαιρια με τον μπελιτς ειναι περα βρεχει.α μην ξεχασω οσκαρ παιρνει σημερα ο μπελιτς για το μαρκαρισμα του καραμπελα ουτε τανκ να τον ειχε πατησει δεν εκανε ετσι.
GEORGE. B. - 9/1/2011 23:02
Για να κανεις 50εκ Ευρω εσοδα απο εισητηρια μεσα σε εναν χρονο ,πρεπει να γεμισεις το ΟΑΚΑ , 38φορες !!!!!
Απο αυτο και μονο καταλαβαινεις το ποιον και την πνευματικη υποσταθμη των ανθρωπων αυτων.
Το προβλημα ειναι οτι εχει...πολλες χηνες η ΑΕΚ. Χιλιαδες.
Με ευθυνη σχεδον ολων των διοικισεων της τελευταιας 20ετιας.
Αυτο ειναι και το μονο ισως πραγμα που "ζηλευω" ...στο γαυρο.
Οτι δεν φτουραει καμμια χηνα εκει.
Εκει δεν κακαριζει καμμια χηνα.
Διοτι ξερει οτι αν κακαρισει, με το πρωτο φεγγαρακι θα κανει παρεα στα ψαρια του αργοσαρωνικου.
Τρια πραγματα οφειλει να "ελεγχει" ο εξυπνος προεδρας.
Τις χηνες.
Τους οργανωμενους.
Τα δημοσιευματα.
Αλλιως παει απατος σαν τον Ντεμαρο τοτε και τωρα τους Παππα,Νοτια.
Μιλαμε οχι για τονους, για Μεγα-τονους λασπουριας.
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 23:19
και βεβαια αν κερδισει η αεκ δεν βγαινουν να πουν ουτε ενα μπραβο οι αγνωστοι αγνωστοι αν ομως χασει ειναι πρωτοι στα μηνυματα.αυτα με ενοχλουν george.εχουμε καταντησει ομαδα που αν πας στο γηπεδο σε θεωρουν χαζο.τι να κανω ειμαι χαζος βλεπεις δεν με γεννησε εξυπνο η μαμα μου οπως αυτους.η καταντια της αεκ ειναι ο λαος της.
GEORGE. B. - 9/1/2011 23:45
Δεν εχεις δει τη διαφημηση του Τζωρτζ Κλουνει με τις γκομενες ?
(ε οπου μαρτινι , βαλε σκανδαλο).

NO SKANDALO , NO PARTY !
aekilion - 9/1/2011 23:56
+ 21 000 000 000 !!!!
Γεννάδιος - 9/1/2011 20:48
Είχε πολύ καιρό ένα ματς, όπως το σημερινό , να μου δώσει την χαρά να γράψω κάποιες αμιγώς ποδοσφαιρικές σκέψεις γι' αυτά που είδα στις Σέρρες.

Θα ξεκινήσω από τον Χιμένεθ, όχι επειδή είναι ο πρώτος τη τάξει, αλλά επειδή τον έχω ξεσκίσει όποτε πίστευα ότι έκανε πατάτες (και δεν ήταν λίγες αυτές οι φορές) οπότε δικαιούται να ακούσει και καλές κουβέντες όταν το αξίζει.

Η ...αριστερή πλευρά απαγορεύεται να είναι άλλη από Καράμπελα, Λαγό. Τέλος! Επιτέλους σήμερα ο Ισπανός επέλεξε τον Παναγιώτη που χωρίς να είναι φαντεζί "έσβησε" στο πρώτο μέρος τον Μπέλιτς. Ευφυής η σκέψη του Χιμένεθ, στην έναρξη του β' να περάσει τον Λαγό δεξιά μόνο και μόνο για να κλείσει τον οργιάζοντα στο α' Γεωργιάδη. Ο Παναγιώτης "έσβησε" ΚΑΙ τον νεαρό Έλληνα και επέστρεψε στην φυσική του θέση για να συνεχίσει ό,τι είχε ξεκινήσει στο α' απέναντι στον Μπέλιτς που είχε ξεκινήσει να κάνει πάρτι με τον Καράμπελα που εόιχε απομείνει μόνος του αφού ο Σκόκο δεν ήταν Λαγός στο μαρκάρισμα, έχοντας κατορθώσει να βγάλει ταυτόχρονα εκτός ρυθμού τον Γεωργιάδη.
Εξαιρετική η απόφαση του Ισπανού να δώσει φανέλα βασικού στον διαρκώς, μέχρι σήμερα, απογοητεύοντα Γκερέιρο. Ο Βραζιλιάνος ήταν ΣΟΥΠΕΡ και θύμισε Τσιάρτα-Ριβάλντο μολονότι ξεκινούσε από πιο πίσω θυμίζοντας ίσως περισσότερο τον Πίρλο στα καλά του. Ασίστ αβέρτα-κουβέρτα, κοψίματα, τρεξίματα, κράτημα της μπάλας, καθαρό μυαλό, καθοδηγούσε την ομάδα με ξεχωριστή μαεστρία. Δώστε μου 1.000 μάτια να τον βλέπω!
Οπότε, επαναφέρω το ερώτημα: Τι σόι παίκτης είναι; Μουντιαλικός ή του πεταματού, παίκτης δηλαδή που επιλέγει πότε θα παίξει;! Ο σημερινός Γκερέιρο μπορεί να οδηγήσει την ομάδα σε καλό δρόμο. Ο περιπατητής δεν κάνει ούτε για ball boy. Μανόλο, βρείτε τα και πείτε και σ' εμάς...

Η επιλογή του Γεωργέα στο δεξί άκρο της άμυνας αποτελεί μονόδρομο όταν κι εφόσον ο Καλαματιανός είναι καλά στην υγεία του και δεν τα λαιπωρείται από τραυματισμούς. Κάποιος φίλος έγραψε ότι είναι ο δεύτερος καλύτερος δεξιός μπακ, εγώ λέω ότι είναι ο πρώτος απλά και μόνο επειδή την αυθεντική ψυχή του δεν την διαθέτει κανένας Τοροσίδης (προφανώς αυτόν θα εννοούσε ο φίλος ως πρώτο).

Δεν γίνεται να μην αποθεώσω τον Καράμπελα που τόσο πολύ έχει λοιδωρηθεί από τους ΑΕΚτζήδες. Προσωπικά τον έχω χαρακτηρίσει ως τον νέο "Γεωργέα" από πλευράς φιλότιμου και ψυχής! Ο Νικόλας είναι παίκτης του "6" και ποτέ δεν θα παίξει για κάτω από "6". Αντίθετα, μπορεί να παίξει παιχνίδι του "10" όπως σήμερα για παράδειγμα. Είναι σταθερή αξία ή όπως έλεγαν οι αρχαίοι είναι "χρυσή μετριότητα". Για το δίδυμο με τον Λαγό τα γράφω παραπάνω.

Τρελαίνομαι ευχάριστα για την φετινή χρονιά που κάνει ο Μάκος. Κρατάει όλο το κέντρο μόνος του και αν είχε έναν αξιόπιστο αμυντικό χαφ-οκτάρι δίπλα του θα μπορούσε να πατάει και περισσότερο περιοχή. Με τον Γκερέιρο φάνηκε σήμερα να ταιριάζουν. Αν αυτός ο Μίτσελ είναι συνολικά καλύτερος από τον σημερινό Βραζιλιανοπολωνό τότε θα σταθεροποιηθεί το κέντρο σε υψηλές αποδόσεις. Στο φινάλε, εάν ο Γκερέιρο δώσει συνέχεια σε αυτήν την απόδοση, μπορεί κάλλιστα να περάσει πίσω από τον Μπλάνκο δίνοντας ανάσες και στον Λυμπερόπουλο.

Δυστυχώς χάθηκε πολύτιμος χρόνος και πολλά παιχνίδια με αυτές τις εμμονές τόσο του Μπάγεβιτς όσο και του Χιμένεθ με τον Τζεμπούρ, τον... παικταρά των πέντε ηπείρων και των επτά θαλασσών, τον "Μπιν Λάντεν των γηπέδων! Λυμπερόπουλος και Μπλάνκο συνθέτουν ένα πολύ καλό δίδυμο, με καλή χημεία, που θυσιάστηκε στον βωμό της ακατάσχετης και οδυνηρής Τζεμπουρολαγνείας. Αυτοί οι δυο, μαζί με τον ομαδικό και όχι εγωιστή (το βάρος της "σωφροσύνης" του "υδραυλικού" ώστε να γίνει περισσότερο αλτρουιστής και να μοιράζει σερί ασίστ, πέφτει στον Χιμένεθ) Σκόκο και τον "σολίστα" Γκερέιρο, μπορούν να κάνουν όμορφα πράγματα μέσα στο γήπεδο και να φέρουν πίσω στο γήπεδο τον απλό "ενωσίτη" που τα έχει βάψει μαύρα.

Εξίσου δεμένο είναι το δίδυμο Δέλλα, Μανωλά, παρόλη την ευθύνη που βαρύνει και τους δυο στο γκολ των σερρών. Απαράδεκτο για την κλάση τους, αλλά μέσα στο ποδόσφαιρο είναι όλα. Ο Κωστάκης βρισκόταν παντού, είχε σωστά κοψίματα, κατέβασε και την μπάλα (κάτι που δεν μπορεί να κάνει ο Νασούτι για παράδειγμα), ενώ ο επιβλητικός Δέλλας δεν άφησε κουνούπι να περάσει.

Ο Σάχα, παραδόξως, δεν ευθύνεται καθόλου για το γκολ-φωτοβολίδα του Γεωργιάδη. Το ψηλοκρεμαστό σουτ απλά δεν πιανόταν. Έσωσε στο τέλος και την περαιτέρω μείωση του σκορ στο 2-3 στο τετ-α-τετ των τεσσάρων σερραίων απέναντι στους τρεις δικούς μας.

Όχι, δεν γίναμε σήμερα από... Αετός Σκύδρας Μπαρτσελόνα. Απλά ήταν από τις ελάχιστες φορές που ευχαριστήθηκα παιχνίδι της ΑΕΚ. Ευφράνθη η καρδιά μου. Φτερούγισε η ψυχή μου. Γέλασε το χειλάκι μου. Ουδέποτε φοβήθηκα σήμερα ότι το παιχνίδι μπορεί να στραβώσει. Μου θύμισε τα υπέροχα ματς της Αυστραλίας. Συνεχές πρέσινγκ ψηλά, καλές επιστροφές, σωστή ανάπτυξη από τα πλάγια αλλά και από τον άξονα, ελαχιστοποίηση αβίαστων λαθών (κοινώς, πουλήματα), εκτελεστική αποτελεσματικότητα, εύρυθμη αμυντική λειτουργία.
Αυτή η ΑΕΚ είναι ερωτεύσιμη! Και αυτή την ΑΕΚ θέλω να βλέπω. Εγώ και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ακόμη ΑΕΚτζήδες, αλλά και κάθε ουδέτερος φίλαθλος-εραστής του καλού ποδοπσφαίρου. Με αυτή την ΑΕΚ μεγαλώσαμε, αυτή την ΑΕΚ λατρέψαμε.

Τώρα, ου-σι-α-στι-κή ενίσχυση της ομάδας και συνεχίζουμε για τους εναπομείναντες στόχους: Κύ-πε-λο και πρώτη θέση στα πλέι οφ με φόντο το σεντόνι του Τσά-μπι-ονς Λιγκ.
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 21:04
και εμενα στην καρδια μου ο γεωργεας ειναι νουμερο ενα αλλα στο μυαλο ειναι ο τοροσιδης κακα τα ψεματα ειναι παιχτης για μεγαλη ευρωπαικη ομαδα ο τοροσιδης.θα σου ενα με βαση αυτα που γραφεις πρεπει να αρχισεις να κρινεις με βαση την αποδοση και οχι το αποτελεσμα.με την κερκυρα ειχαμε 16 τελικες και ο αντιπαλος 1 σημερα ειχαμε 9 και ο αντιπαλος 13.αν δεν ειχες δει τα παιχνιδια και δεν ηξερες το αποτελεσμα σε πιο θα περιμενες οτι κερδισαμε?????
Γεννάδιος - 9/1/2011 22:37
Ο Γεωργέας προτού ξανατραυματιστεί έφτασε στο σημείο (μαζί με τον Πρίττα τώρα, νομίζω) να είναι από τους λίγους τριαντάρηδες που κλήθηκαν για πρώτη φορά στην Εθνική, όχι από οποιονδήποτε προπονητή αλλά από τον Ρεχάγκελ.
Το μεγάλο μειονέκτημα του Τοροσίδη είναι η σέντρα. Αντίθετα, ο Γεωργέας έχει πιο πολύ "μάτι" κι επιπλέον είναι καλύτερος "μπουκαδόρος" κι ασφαλώς πιο γρήγορος. Ψηφίζω μακράν τον Νικόλα!

Όσο για τις ευκαιρίες που με ρωτάς, πολλές ...φορές είχα γράψει, ενόσω ήταν ακόμη ο Μπάγεβιτς στον πάγκο, ότι τα αποτελέσματα ήταν "μαγική εικόνα". Με κέρκυρα στην Πάτρα είχαμε 24/3, με τις σέρρες στην Ριζούπολη 16/4, με τον αστέρα 16/10 και στον βόλο 20/11. Συνολικά, δηλαδή, 76/28 και, όμως, είχαμε μαζέψει μόλις 4 βαθμούς!!!
Είπαμε, είναι "πόρνη" η μπάλα. Άλλοι κερδίζουν επειδή έχουν Κωνσταντινέα διαιτητή ή τον Πετκάκη να κάνει καραμπινάτα πέναλτι, άλλοι έχουν Δαλούκες και άλλοι έχουμε να αντιμετωπίσουν, εν γνώσει μας, 15 ΕΧΘΡΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ σε διπλούς αγώνες. Θέλω να πω ότι οι ευκαιρίες δεν ανακηρύσσουν κατ' ανάγκη νικητές. Είναι, όμως, άλλα πράγματα, ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, που οφείλεις να κάνεις ως μεγάλο σωματείο που είσαι. Οργάνωση, προπονητή υψηλού επιπέδου, μεταγραφές κανονικές, γήπεδο, προπονητικό, προστασία στο παρασκήνιο, πληρωμές στην ώρα τους.
Πέραν, όμως, από αυτές καθαυτές τις ευκαιρίες, υπάρχει ένας κανόνας στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ένας κανόνας που έχει διαμορφωθεί διαμέσου των δεκαετιών. Η ΑΕΚ είναι κατα δικασμένη να πρωταγωνιστεί, επομένως δεν μπορεί να αποτελεί την χαρά της κάθε ομάδας που έχει γίνει το γιουσουφάκι του οσφπαο! Συνεπώς, λογικά για τον πλανήτη ΑΕΚ είναι τα διπλά όπως τα σημερινά στις σέρρες και όχι το "Χ" με κέρκυρα ή οι ήττες με βόλο, πανιώνιο, παοκ κοκ.
Βασίλης Μπόχολτ - 9/1/2011 22:58
Απολαυστικός Γεννάδιος, απλώς μας βγάζει απ΄ τον κόπο να γράφουμε!
yalatzi 22 - 10/1/2011 05:56
«Ευφράνθη και η δική μου καρδία», αδερφέ Γερμανέ, διαβάζοντας το άψογο (τουλάχιστον ορθογραφικά) κείμενό σου. Και για την ανάλυσή σου λίγο-πολύ όλοι συμφωνούμε. Χάριν του διαλόγου, όμως, θα ήθελα να επισημάνω το εξής: Οι δύο μεγάλοι (και με τις δύο σημασίες) παίχτες μας, ο Δέλλας και ο Λυμπερόπουλος, του χρόνου ίσως να μην παίζουν. Δεν θα πρέπει από φέτος να ετοιμάζονται οι αντικαταστάτες τους; Ακόμα, θα έλεγα, και ο Γεωργέας (το αν είναι πρώτος ή δεύτερος στην Ελλάδα είναι φιλολογικό το θέμα. Στο πάθος όμως δεν τον ξεπερνάει κανείς!) Ποιος είναι η εναλλακτική λύση σήμερα του Λύμπε; ή του Δέλλα και του Γεωργέα;

...Για την απάντησή σου στον Πάνο πιο κάτω (χαρά στο κουράγιο σου να συγκεντρώσεις όλα αυτά τα στατιστικά), θα έλεγα ότι τελικά το πρόβλημα της ΑΕΚ ήταν η αποτελεσματικότητα στο σκοράρισμα. Δεν ξέρω αν είναι αφέλεια αυτό που υποστηρίζω, αλλά θα το πω και κρίνετε: Έχεις στην επίθεση τους εξής παίχτες: Το Μπλάνκο, που αν δεν πάρει μπάλα στην περιοχή δεν σκοράρει με τίποτα. Το Τζεμπούρ που δεν δίνει πάσα με τίποτα! Το Σκόκο που εξαιτίας των πιο πάνω δεν παίζει στην κανονική του θέση κι επιπ0λέον δεν «μιλιέται» με τον Τζεμπούρ. Αποτέλεσμα: δεν υπάρχει κανένας να σκοράρει! Φέτος προστέθηκε ο Λύμπε και η κατάσταση άλλαξε. Συμπέρασμα: Η ΑΕΚ έχει παίχτες αλλά λόγω της νοοτροπίας τους δεν έχει ομάδα!

Η απομάκρυνση του Τζεμπούρ θα ωφελήσει, είμαι βέβαιος. Θα ωφελήσει όχι μόνο μέσα στο γήπεδο, αλλά σίγουρα και μέσα στα αποδυτήρια. Με 2-3 καλές προσθήκες θα αξιοποιηθεί η δουλειά δύο πραγματικά άξιων προπονητών: του Μπάγεβιτς και του Χιμένεθ.

Τα άλλα που αφορούν την οργάνωση είναι και τα πιο δύσκολα, αφού δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον να διαθέσει όλη την περιουσία του για την ομάδα. Γιατί στην Ελλάδα μόνο όσοι έχουν λεφτά αγοράζουν τα πάντα: και παίχτες και προπονητές και διαιτητές και παιχνίδια και γήπεδα και... ομάδες!
yalatzi 22 - 10/1/2011 11:28
Συγγνώμη, Γεννάδιε... Η απάντησή μου είναι για στο δικό σου σχόλιο, όχι σε σχόλιο του Γερμανού... Αν πω ότι φταίει το αλτσχάιμερ καλύπτομαι για το λάθος μου;
lamogio - 9/1/2011 20:55
καραμπελας 150.οοο ευρω χουαφραν 750.000 ευρω .μανωλας 40.000 ευρω μαιστοροβιτς 1.1οο.οοο.
Βασίλης Μπόχολτ - 9/1/2011 23:03
Πές τα ρε φίλε, γιατί έχουμε φτάσει σε σημείο κάποιοι να νοσταλγούν τον Μαΐστο.
Βασίλης Μπόχολτ - 9/1/2011 23:15
Κάποιοι πάνε να μας πείσουν πως τα 900 χιλιάρικα ρήτρα για τον Νασούτι είναι λίγα για την αξία του & πρέπει οπωσδήποτε να τα σκάσουμε στην Ρίβερ Πλέιτ να μην χάσουμε το κελεπούρι. Κατά τ΄ άλλα χαρακτηρίζουν τον Μανωλά των 50 χιλιάδων ευρώ τον χρόνο "υπερτιμημένο" & φταίχτη για όλα τα στραβά αποτελέσματα της ομάδας. Ερώτηση: υπάρχει ποδοσφαιριστής που να έχει αφήσει πιο ικανοποιημένο τον Χιμένεθ από τον Μανωλά; Την απάντηση την έδωσε πριν λίγες μέρες ο ίδιος ο Χιμένεθ σε συνέντευξη. Εντελώς άμπαλος κι ο Χιμένεθ, έτσι...
GEORGE. B. - 10/1/2011 09:37
Για την αποδοση του μιλαω και οχι για την αμοιβη του.
Κανεις δεν τον ειπε υπερτιμημενο και φταιχτη για ολα τα στραβα αποτελεσματα.
Ειπα , οτι θελει ακομα πολλα ψωμια και σχολειο , μεχρι να μαθει σωστα τη θεση του.
Και κυριως τις τοποθετησεις του , οι οποιες 8 στις 10 ειναι λαθος.
Σε ολα τα γκολ που αναφερω,ο αντιπαλος σουταρει ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΜΑΡΚΑΡΙΣΤΟΣ , απο το ...ημικυκλιο της περιοχης.
Εσυ πως εξηγεις οτι 4 στα 5 στημενα ,μυριζουν γκολ ?
Ο μικρος θελει πολλη δουλεια για να φτασει σε επιπεδο οχι Μπεκενπαουερ, αλλα Παπασταθοπουλου.
Απλα αυτο υπογραμμισα ,χωρις καμμια αλλη προεκταση για τον παικτη,ο οποιος ειναι πραγματι ελπιδοφορος.
vasco - 10/1/2011 14:15
Ρε Γιώργο, ο Μανωλάς είναι 19 χρονών και παίζει σε μια θέση που θέλει πολλά παιχνίδια στα πόδια του για να ολοκληρωθεί. Εγώ πιστεύω ότι το δίδυμο Δέλλα - Μανωλά είναι τέλειο γιατί ο Δέλλας είναι πολύπειρος αλλά δεν μπορεί να τρέξει ενώ ο Μανωλάς είναι πύραυλος αλλά άπειρος. Σας ακούω να λέτε για τον Νασούτι (εμένα μου φαίνεται πολύ αργός). Όταν θέλεις να παίζεις παιχνίδι κυριαρχίας με πολλούς παίκτες μπροστά θέλεις ένα γρήγορο πίσω να σε καλύψει στην στραβή (αντεπίθεση) και ο Μανωλάς είναι τέτοιος. Δεν είναι σωστό να χτυπάτε τα πιτσιρίκια (το ίδιο πιστεύω και για τον Γκέντζογλου) γιατί έχουν δρόμο μπροστά τους για να ολοκληρωθούν και είναι ευθύνη του συλλόγου να τους δώσει τις ευκαιρίες για να καρπωθεί τα οφέλη από αυτούς.
ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ - 9/1/2011 21:37
ΛΟΠΟΝ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΑΕΚ ΜΕ ΠΑΘΟΣ Κ ΟΡΓΑΝΩΣΗ...ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΙ Κ Ο ΚΑΡΜΠΕΛΑΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ...Κ Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΝ Κ ΑΚΡΙΒΟΣ ΑΛΛΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Κ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΣΥ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ....ΜΑΚΟΣ ΛΥΜΠΕ ΜΠΛΑΝΚΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΚΑΛΟ ΚΙ Ο ΣΑΧΑ ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ...ΑΠΙΑΣΤΟ ΠΟΥ ΦΑΓΕ...ΑΥΤΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ....
AEK MIA ZWI - 9/1/2011 21:37
1 ekatommurio tebelia plirwnoume adamidi ...are scocco ti mas kaneis, toulaxiston paixe gt to kalokairi einai konta kai tha fas kalo poulima. Kalitera tha paei i pleura me Karabela kai Lago, apo to na perimenw ton argentino na ksipnisei.
vasco - 10/1/2011 16:17
Ο σκόκο φίλε μου νομίζω είναι παίκτης - κερασάκι στην τούρτα - δεν είναι ο παίκτης βαρόμετρο. Πρέπει να συμμετέχει στην ομάδα ( να είναι ομαδικός) ενώ έχει καλό σουτ, είναι πολύ επικίνδυνος όταν πάρει την μπάλα στην περιοχή γιατί είναι πολύ δύσκολο να τον μαρκάρει ο αντίπαλος με τον φόβο του πέναλτι. Δεν είναι σταθερός στην απόδοσή του αλλά μπορεί να δίνει λύσεις. Πιστεύω ότι θα πρέπει να τον δοκιμάσει ο Χιμένεθ και σαν παρτενέρ του Μπλάνκο είτε δίπλα του είτε πίσω του (για να πάρει ανάσες ο Λύμπε) αλλά κοντά του γιατί ο Μπλάνκο δεν μπορεί μόνος του, ενώ έχει αρκετά πλεονεκτήματα (σουτ, ντρίμπλα, έχει το γκολ) αλλά είναι λάθος να τον θεωρούμε Μαραντόνα γιατί δεν είναι.Δεν μου αρέσει να τον βλέπω να παίρνει την μπάλα και να ...προσπαθεί να περάσει όλη την αντίπαλη άμυνα μόνος του. 'Οσο προσπαθεί (και προσπαθεί μετά την έλευση Χιμένεθ) να γίνει κομμάτι του συνόλου είναι χρήσιμος (δεν ξέρω αν αξίζει το ποσό που υπέγραψε). Τώρα που έφυγε και ο ψυχάκιας πιστεύω ότι η ομάδα θα βελτιώνεται σιγά σιγά στην κυκλοφορία της μπάλας και μέσα από το σύνολο θα φανεί κι αυτός περισσότερο.
XARIS - 9/1/2011 21:49
ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΡΟΥΛΕΣ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΠΑΙΖΑΜΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΕΠΡΕΠΑΝ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΕΛ Η ΑΣΤΕΡΑΣ Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΝΗΦΟΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ Ο ΠΥΧΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ ΟΧΙ ΑΕΛ . ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΘΥΝΙΣΑΝ MARLBORO ΤΣΙΓΑΡΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΡΥΦΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ???
takis2121 - 9/1/2011 21:51
βγειτε ρε ασχετοι να μιλησετε για γκερειρο, εναν αριστεροποδαρο εχουμε που ξερει μπαλα, να τον φαμε κ αυτον!
takis2121 - 9/1/2011 22:06
βγειτε ρε ασχετοι να μιλησετε για γκερειρο, εναν αριστεροποδαρο εχουμε που ξερει μπαλα, να τον φαμε κ αυτον!
ΒΑΣΙΛΗΣ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - 9/1/2011 23:02
ΟΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ Ο ΡΟΤΖΕΡ ΓΚΕΡΕΙΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΑΙΞΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΞΕΡΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΗΧΝΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ . Ο ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΠΟΛΥ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΓΕΩΡΓΕΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΚΑΙ Ο ΛΑΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΑΝ ΕΞΡΕΜ
ΑΕΤΟΣ - 9/1/2011 23:12
ΣΗΜΕΡΑ Ο ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΕΠΑΙΞΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΜΠΑΛΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΙ. ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΕΤΣΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΕΝΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ Ο ΙΣΠΑΝΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΛ.

Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΣΕ ΤΟΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ (ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ...ΑΡΚΕΤΑ ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ) ΓΡΑΦΑΝΕ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ ΑΕΚ365.
30 Χρονια ΑΕΚ - 9/1/2011 23:15
Λίγα σχόλια σήμερα

1. Ο μόνος λόγος που η ΑΕΚ κέρδισε σχετικά άνετα είναι ότι οι Σέρρες δεν έπαιξαν το κατενάτσιο της Κέρκυρας. Μετά φταιει ο Μπάντοβιτς που έπαιξε έτσι την Τεταρτη... Αφού είναι πασιφανές πως όποια ομάδα έπαιξε την ΑΕΚ ανοιχτά (Άρης, Λάρισα, Σέρρες) έφαγε από τρία και πάνω. Απο εδώ και στο εξής νομίζω θα δούμε πολύ περισσότερο κατενάτσιο

2. Το ...μεγαλύτερο πρόβλημα του Γκερέιρο φαίνεται πως ήταν η φυσική κατάσταση. Στον τομέα αυτό παρουσιάζει σημαντική βελτίωση και νομίζω ότι θα προσφέρει περισσότερα στη συνέχεια, καθώς έχει καλό πόδι και βλέπει γήπεδο. Κρίμα που ο παίκτης αυτός έμεινε εκτός προετοιμασίας το καλοκαίρι. Εγκλημα ιδιαζόντως ειδεχθές. Δε λέω ότι είναι ακόμα σούπερ, αλλά με τα χαφ που έχουμε αξίζει να παίζει. Και μας δείχνει γιατί είναι απαραίτητος ένας χαφ δίπλα στο Μάκο που να μπορεί να μοιράσει παιχνίδι

3. Ο Καράμπελας έχει σημαντική βελτίωση. Δεν είναι παίκτης για ομάδα πρωταθλητισμού αλλά οφείλω να παραδεχτώ ότι η προσπάθειά του φαίνεται. Αντιθέτως για μένα ο Λαγός απογοήτευσε.

4. Αυτός ο Γεωργιάδης είναι καλός παίκτης αλλά τίποτα δε μου λέει ακόμα ότι θα κάνει μεγάλη καριέρα σε μεγάλη ομάδα. Γρήγορος, έχει καλό πόδι, τρίπλα στην κίνηση, πολύ καλό σπρίντ στα πρώτα 20 μέτρα, αλλά το ίδιο είχε και ο Λαγός στην ηλικία του. Σίγουρα αξίζει 500 χιλιάρικα αλλά θέλει δουλειά ακόμα. Απορώ γιατί οι ομάδες σφάζονται για τον Ανάκογλου. Αυτή τη στιγμή δεν παίζει σε καμμία από τις 5 μεγάλες ομάδες αυτός ο παίκτης.

Τέλος και για μένα σημαντικότερο. Άκουσε κανείς τις δηλώσεις Πολέμη στην τηλεόραση; Ο Παναθηναικός έχει έσοδα 25εκ και έξοδα 50εκ! Αν η ομάδα πάρει πρωτάθλημα και Τσάμπιονς Λίγκ μπαίνει ΜΕΣΑ 10 εκ. και αν δεν πάρει πρωτάθλημα μπαίνει μέσα 25εκ! Με 27 χιλιάδες διαρκείας! Και "του χρόνου θα προσπαθήσουν να ισοσκελίσουν τα έσοδα και τα έξοδα"!!

Ελπίζω να κατάλαβαν ΟΛΟΙ αυτό που προσπαθώ να πω δύο χρόνια τώρα:

1. Ακόμα και αν η ΑΕΚ διπλασιάσει το μπάτζετ της από τα 25εκ στα 50εκ, ΠΑΛΙ θα μπαίνει ΜΕΣΑ. Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα ΠΟΤΕ δε βγάζει χρήματα στις ΠΑΕ και τους μετόχους αυτών που κάνουν πρωταθλητισμό

2. Ο ΠΑΟ με 27 χιλιάδες διαρκείας, περισσότερα λεφτά από τα τηλεοπτικά και καλύτερους χορηγούς έχει έσοδα 25εκ. Η ΑΕΚ πόσα έχει; Περίπου 15εκ. Έχει βέβαια και το ΜΙΣΟ μπάτζετ από τον ΠΑΟ, αλλά και έτσι ακόμα λείπουν 10εκ το χρόνο.

Εκτός κι αν βρεθεί πάλι κανένας έξυπνος εδώ μέσα να μας πει οτι ο Βαρδινογιάννης, οι Γιαννακόπουλοι και ο Πολέμης είναι λαμόγια και "βάζουν στην τσέπη τους τα λεφτά του μοναδικού χρηματοδότη του συλλόγου, δηλαδή του περήφανου κόσμου του ΠΑΟ"...

Επίσης ελπίζω να ακούσατε τι είπε ο Γιαννακόπουλος... "Αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να ενδιαφερθούμε για την ανάληψη της προεδρίας (χρηματοδότησης) του ΠΑΟ"... Ποιος; Αυτός που έχει πάρει ένα κάρο πρωταθλήματα Ευρώπης στο μπάσκετ και έχει χώσει 200εκ στον ΠΑΟ...

Αντι να περιμένουμε να "αναλάβουν τις υποχρεώσεις τους οι αμέτοχοι", καλό είναι να ξυπνήσουμε και να δούμε πως διαμορφώνεται το σκηνικό στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
panos21 aekara mia zoi - 9/1/2011 23:30
τι ιδια πραγματα προσπαθω να πω και εγω αλλα στου κουφου την πορτα.......
ο κοσμος πρεπει να αρχισει να στηριζει την αεκ για την αεκ και οχι για τους τιτλους τους παιχτες τον προπονητη την διοικηση κτλ.πρεπει να αγαπησουν ξανα την αεκ του τωρα οποια και να ειναι αυτη.αλλιως το τελος ειναι πολυ πιο κοντα απο οτι φανταζονται.μπαμπακας να βαλει αυριο το πρωι 30(ουτε καν δεκα) εκ ευρω δεν υπαρχει και πολυ δυσκολα θα υπαρξει.κατα τα αλλα ποσο περισσοτερο κατενατσιο να παιξουν στο μελλον.ακομα και με την κερκυρα που επαιξε με 11 πισω απο το κεντρο καναμε 4 κλασσικες ευκαιριες ας οψεται ο μπλανκο που τις εχασε ολες.σημερα εβαλε το ...δυσκολο.ετσι ειναι η μπαλα.το πρωταθλημα στην ελλαδα στο δινουν οι επιθετικοι αν τα βαζουν τοτε θα το παρεις (σισε).
lion.king21 - 9/1/2011 23:26
ευτηχως το ειπα και εχθες οτι δυσκολα η ευκολα θα κερδιζαμε αλλωστε παιζαμε με την 2η πιο αμπαλη ομαδα μετα την λαρισα...ελεος....
aekilion - 9/1/2011 23:28
exeis apolito dikio ! o gerreiro einai dekari kai oxi toso ampalos ,pou mas ton parousiazoun merikoi dimosiografoi ! prepei na pezei panta piso apo tous epithetikous,gia na anoigei tin antipali amyna , me tois kathetes tou.kai den prepei na apasxolite toso me amyntiki douleia. kai oi epithetikoi stin idia eythia. 4-1-2-1-2 , to idaniko sxima gia gerreiro !
ronnie james dio - 9/1/2011 23:51
lpn pe3ame sovara alla h pliges dn epoulononte me mia niki lamogia pliroste kai oust
AEK MIA ZWI - 10/1/2011 00:43
vgainw re file kai lew !!!!!!!!! 600.000 eurw gia 3 mats to xrono ...na parei podi to replay...gt kai to replay pio grigora paizei !!!!! 100.000.000.000.000 aristeropodarous san kai auton sou vriskw, kalos texnitis den lew alla poli argos kai poli astathis stin apodosi tou , den einai gia 600.000
savvas-64 - 10/1/2011 00:46
ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΜΠΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ..ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΜΠΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ . ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ ΑΡΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ, ΚΑΙ... ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΕΑ .. ΓΙΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙ ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ( ΠΑΟΚ-ΑΕΚ 0-4) ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΤΣ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΜΑΤΙΑ? ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙ Ο ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
aekilion - 10/1/2011 01:03
me tin parakato endekada kai to 4-1-2-1-2 h\' 4-4-2 vasiko systima tis omadas, pisteyo den xreiazomaste ousiastika perisoteres apo dyo metagrafes ! kai ton paggo pou exoume !
saha, georgeas ,nasouti , dellas ,karampelas ,makos , metagrafi deksi haf , lagos ,gerreiro , scocco ,blanco .
paggos: arampantzis , lympe , kafes , manolas , metagrafi aristero haf ,leonardo ,dadomo(den einai kakos paixtis) .
kati giaxits kai baba boupa, apla den mas kanoun ! xoro sta nea paidia kai na tous kanei para polla mathimata posfairou o himeneth ! na tous mathei tois theseis pou agonizontai ,poly kala. na tous didaksei ypomoni kai poly douleia !
kai to kalokairi analoga ti thesi ...pou tha termatisoume kai pou tha pezoume,kanoume kai treis tesserois prosthikes pou exei anagi h omada kai einai sto myalo tou proponiti. eidika an apoxorisoun apo to podosfairo , oi Dellas kai Lympe . as min apaksionoume toso poly tous paixtes tis omadas . as tous empisteytoume kai exoun akoma polla na dosoun.
oso gia ti dioikisi, as ftiaksei ena agonistiko plano tis omadas mazi me tous proponites. ena stathero plano . kai na doulepsei sto xtisimo tis omadas me mia kathari agonistiki filosofia. pou tha tin anagnorizoun oi antipaloi mas ,me opoion kai na paizoume . kai na mas fovountai , oxi na fovomaste emeis tous antipalous mas. opos palia . epithetiki filosofia . kai oxi amynantiki ,opos edo kai 3 xronia ! kai as xasei kapoia paixnidia ! stin arxi ! meta apo douleia kai ypomoni tha erthoun kai ta apotelesmata kai oi kales emfaniseis. kai tha ksanaferei ton kosmo sto gipedo . kai tha ksanaferei diarkias . kai xorigous . kai tileoptika . kai titlous . kai eyropes . kai tha ksanaginei AEKARA !
ayta vevaia, xoris 100 metagrafes anousies kai mono kai mono gia ton kosmo kai tis efimerides ! me 2-3 prosthikes ousias kathe xrono, se 2-3 xronia tha ksanaginoume AEKARA ! xoris fanfares kai tympanokrousies !
kai oso pio grigora ksexasoume to parelthon kai ta prosopa pou stigmatisan tin mexri tora poria mas,ta teleytaia 15 xronia,toso pio grigora tha ksanaginoume ayto pou eimastan ! olloi omos !
gatjac - 10/1/2011 01:17
de katalavate akoma eee??? giati pairnoun ta myala sas aera? mia zesti mia kryo to pate??? opos paixame me kerkyra etsi paixame k me serres! apla stin kerkira de mas kathisan oi faseis! meta apo kei brizate, legate, mourmourizate k ola ta skata gia na exoume na leme! i AEK einai AEK paizei mpalla oso omorfa mporei na paixei kai de mporei na kerdizei panta! gi auto de thelei emas meta apo strabi na spame ola! ginete douleia! afiste tin omada na doulepsei!
since1924 - 10/1/2011 08:43
1-3....TO SKOTOSAME TO THIRIO...
adriano - 10/1/2011 10:20
Μπράβο στην ΑΕΚ για τη νίκη και το πάθος των παικτών.
Μετά από καιρό είδαμε και λίγη μπαλίτσα της προκοπής. Λίγη όχι πολύ, μην θριαμβολογούμε κιόλας που σκοτώσαμε το θηρίο. Τουλάχιστον είχαμε προσπάθεια και πάθος αρκετό.
Με προβληματίζει η αμυντική λειτουργία της ομάδας, δεν γίνεται να μας κάνει τόσες φάσεις ο Πανσερραϊκός. Μπράβο στους περισσότερους και ειδικά στον Μάκο που βελτιώνεται συνέχεια.
Ελπίζω να έχουμε ανάλογη συνέχεια.
...
Αδαμίδη... μεταγραφές - αρκετό χρόνο έχασες με τον τρελοΤζιμπούρ.
podhlatodromio - 10/1/2011 12:36
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ Ο ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΕ Η ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΙΚΗ
DOCTOR - 10/1/2011 15:05
30 Χρονια ΑΕΚ - 9/1/2011 23:15:
"Ελπίζω να κατάλαβαν ΟΛΟΙ αυτό που προσπαθώ να πω δύο χρόνια τώρα:"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όλοι;;;
Μπα! Αποκλείεται!
Τα λες τόσο κατανοητά που σίγουρα θα υπάρχει κάποιο χωριό (σαν του Αστερίξ ένα ...πράγμα) που θα αντιστέκεται... ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ..

Και συ ρε φίλε μου "30 χρόνια ΑΕΚ" βγήκες να μας πεις ότι 1 + 1 = 2 ;;;;;;;;;
Ντροπή σου!!!
Αν θες να γίνεις κατανοητός από όλους 100%, θα πρέπει να μιλάς με γρίφους..
Δεν είδες τον Γιδόπουλο; Μέχρι και αυτός είδε ΦΩΣ και μπήκε που λέμε..

ΥΓ. Εννοείται τα σέβη μου για μια ακόμη φορά.
lion.king21 - 10/1/2011 18:01
παιδια γραφτε ελληνικα και οχι αγγλοελληνικα να μην ξεστραβωνωμαστε να τα διαβαζουμε...οσο αναφορα την ομαδα κανενας δεν επαναπαβεται μια νικη με την 2η πιο αμπαλη ομαδα μετα την λαρισα....η ομαδα μας χωρις μεταγραφες ουσιας εννοω 2 με 3 παικτες αμυνα 1 κεντρικο οργανωτη και εναν επιθετικο θα παραπεει θα εχει μεταμπτωσεις εχουμε δυστηχως πολλους αμπαλους που θα επρεπε να παιζουν σε αλλη κατηγορια οχι α κατηγορια αλλα γ τουλαχιστον...αδαμιδη αστα τα παχια λογια και παρτε παικτες την ΑΕΚ διοικητε...καταλαβετε το ελεος διωκτε ολα τα παλτα......




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

12:14 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Εκατομμύρια φίλαθλοι είδαν τον εαυτό του...
12:01 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Κάθε μέρα ένα ΔΩΡΕΑΝ εισιτήριο διαρκείας...
11:45 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
O όγδοος νικητής για το εισιτήριο διαρκε...
11:02 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Κανονικά το φιλικό με τον Πιερικό
10:47 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Εγκατέλειψε τη Μαστροκώστα ο οδηγός της ...
09:47 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Προσαρμογή… στην κλωτσιά
08:47 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Πιθανή η πρεμιέρα χωρίς Μάνταλο

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

12:33 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
24 βουλευτές της ΝΔ ζητούν ανδριάντα του...
11:31 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Φτιάχνουν ειδικό σώμα ελέγχου για τους π...
10:31 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Γαλλία: Το δημόσιο χρέος υπερέβη τα 2 τρ...
10:03 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Γιακουμάτος: Καλύτερα να κάνουμε χαρακίρ...
09:18 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Συνάντηση Σαμαρά - Βενιζέλου για την τρό...
09:03 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Αρχίζουν οι διαπραγματεύσεις με την τρόι...
08:32 - Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Ένταση στη Μεσογείων για την κατεδάφιση ...