Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011 - 19:17

Παρέλαση της ΑΕΚ στην Τρίπολη

AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΥΜΠΕΡΗΣ

Η Ένωση με επιβλητική εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο πέτυχε τρία γκολ και επικράτησε 0-3 του Αστέρα - Λυμπερόπουλος, Μπλάνκο και Σκόκο τα τέρματα - Το aek365 είναι στην Τρίπολη όπου σας μετέφερει παραλειπόμενα, LIVE το παιχνίδι, φωτογραφικό ρεπορτάζ - Σχολιάσετε την αναμέτρηση από το CHAT του aek365



Δεύτερη καλή εκτός έδρας εμφάνιση, δεύτερη νίκη, δεύτερη σερί επικράτηση με τρία γκολ. Την προηγούμενη Κυριακή ήταν ο Πανσερραϊκός, σήμερα ο Αστέρας ένιωσε στο γήπεδό του τη δύναμη της βελτιωμένης αγωνιστικά ΑΕΚ. Το τελικό 0-3 που διαμορφώθηκε με την εξαιρετική εικόνα της ομάδας του Μανόλο Χιμένεθ στο δεύτερο ημίχρονο, καλύπτει πλήρως τη ροή του παιχνιδιού καθώς οι κιτρινόμαυροι ήταν αυτοί που ήθελαν περισσότερο και εν τέλει πήραν τη νίκη.

Η ΑΕΚ δεν μπήκε άσχημα στο παιχνίδι. Για την ακρίβεια μετά τα πρώτα 5 λεπτά άρχισε να βάζει τη μπάλα κάτω, να κυκλοφορεί και να προσπαθεί κυρίως με τον Γκερέιρο από τον άξονα να δημιουργήσει κάτι καλό. Το πρόβλημα της ομάδας ωστόσο εντοπιζόταν στο να πατήσει την αντίπαλη περιοχή. Εξ ου και επιχείρησε άλλο δρόμο προς την εστία του Ντεγκρά: τα μακρινά σουτ. Ένα του Σκόκο, ένα του Λαγού και ένα του Γκερέιρο έξω από την περιοχή ήταν οι καλύτερες στιγμές της ΑΕΚ στο πρώτο ημίχρονο. Από εκεί και πέρα ο Χιμένεθ ζητούσε από τον Γκερέιρο να κάνει συνεχώς κίνηση και να ζητά μπάλα, προκειμένου να «σπάει» το παιχνίδι στα πλάγια. Υπήρχε όμως δυσκολία εφαρμογής του συγκεκριμένου πλάνου. Τα πλάγια μπακ δεν ανέβαιναν συχνά πάνω από τη σέντρα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν πολλές επιλογές. Από την πλευρά του και ο Αστέρας δυσκολευόταν να πατήσει την περιοχή της ΑΕΚ. Υπήρχε η Ένωσε έδινε τη δυνατότητα στους γηπεδούχους να βρίσκουν χώρους από τον άξονα. Οι παίκτες του Βλάχου το εκμεταλλεύτηκαν δύο φορές με μακρινά σουτ, με βασικό αυτό του Λαδάκη που έδιωξε εκπληκτικά σε κόρνερ. Η ουσία είναι ότι το παιχνίδι κυλούσε όπως ήθελε ο Αστέρας. Με την ΑΕΚ να μη μπορεί να αναπτυχθεί από τα άκρα και να μένει στο μηδέν. Ήρθε και ο τραυματισμός του Μανωλά στο 37' και η αντικατάστασή του από τον Νασούτι, με τον Χιμένεθ να βλέπει ένα βασικό εργαλείο του να βγαίνει εκτός μάχης.

 

Το δεύτερο ημίχρονο ήταν όμως ολοκληρωτικά... ΑΕΚ. Και στο γήπεδο και φυσικά στις εξέδρες εκεί όπου οι 1600 Ενωσίτες δεν είχαν... αντίπαλο. Στον αγωνιστικό χώρο η Ένωση μπήκε ιδανικά στην επανάληψη. Με γκολ του Λυμπερόπουλου στο 47' και έπειτα από κόρνερ του Σκόκο, πήρε το προβάδισμα και ξεκλείδωσε το ματς. Η συνέχεια ακόμη πιο ιδανική. Γκολ με τον Μπλάνκο στο 56', έπειτα από ασίστ του... Σάχα και εξαιρετικό τελείωμα του Αργεντινού, γκολ και με τον Σκόκο στο 76' με πέναλτι που κέρδισε ο Γιάχιτς. Άνετο 0-3 για την ΑΕΚ που πέρασε... αέρα από την Τρίπολη, μη αφήνοντας στην επανάληψη την ομάδα του Βλάχου να σηκώσει... κεφάλι. Η ΑΕΚ έβαλε τη μπάλα τη κάτω, την κυκλοφόρησε καλά, πίεσε ψηλά, ο Λυμπερόπουλος μετά το τέρμα που πέτυχε ανέβηκε έγινε... κολόνα στην επίθεση της ΑΕΚ, κράτησε μπάλα, μοίρασε παιχνίδι, δημιούργησε φάσεις. Η είχε λοιπόν είχε την ουσία και την αποτελεσματικότητα, τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά και πέρασε και από την Τρίπολη με το επίσης επιβλητικό 0-3.

 

18.49 Το 0-3 της ΑΕΚ... αναγκάζει τους οπαδούς του Αστέρα να αρχίζουν να αποχωρούν απο το γήπεδο

18.33 Ξέσπασμα απο τον λαό της ΑΕΚ μετά και το 0-2 με τον Μπλάνκο, που ρίχνει το... ενδιαφέρον του στον αγώνα Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό

17.54 Μόλις 38λεπτά άντεξε ο Κώστας Μανωλάς, ο οποίος απο χθες είχε ενοχλήσεις στους προσαγωγούς. Το δυσάρεστο είναι ότι οι αρχικές εκτιμήσεις τώρα των γιατρών κάνουν λόγο για θλάση, όχι όμως στους προσαγωγούς, αλλά στον δικέφαλο. Μετά το τέλος του αγώνα και κυριως αύριο θα διαπιστωθεί στο 100% το πρόβλημά του. Όπερ σημαίνει ότι δεν αγωνίζεται στο ματς με τον Παναθηναϊκό

17.45 Συγκλονιστικός ο λαός της ΑΕΚ, συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό το τραγούδι, ενώ συνθήματα ακούγονται και κατά του Παναθηναϊκού

17.39 Ασταμάτητο τραγούδι απο τους οπαδούς της ΑΕΚ. Μόνοι αυτοί ακούγονται στο γήπεδο

17.18 Ένα πανό στα Ισπανό που αναφέρεται στον Μανόλο Χιμένεθ και γράφει: "Μανόλο πολέμησε για την ΑΕΚ!", έχει αναρτήσει η ORIGINAL Άργους

17.15 Περίπου 5000 κόσμος βρίσκεται συνολικά στο γήπεδο του Αστέρα και θα παρακολουθήσουν την αναμέτρηση

17.11 Ο μεγαλύτερος όγκος των οπαδών της ΑΕΚ είναι στο γήπεδο. Περίπου 1.500 άτομα υπολογίζονται τούτη την ώρα στο πέταλο, με το πάρτι να έχει ξεκινήσει.

17.04 Στην Τρίπολη βρίσκεται και ο Φερνάντο Σάντος, η παρουσία του οποίου στο γήπεδο ανακοινώθηκε απο τα μεγάφωνα. Στο άκουσμα του ονόματός του οι οπαδοί της ΑΕΚ άρχισαν εν χορώ να το τραγουδούν ρυθμικά.

17.02 Η ΑΕΚ τελειώνει με το ζέσταμα και μπαίνει στα αποδυτήρια για τις τελευταίες εντολές του Χιμένεθ στους παίκτες του. Από πίσω και ο Αστέρας Τρίπολης

17.00 Στο γήπεδο της Τρίπολης φτάνει και ο Φερνάντο Σάντος όπου θα παρακολουθήσει από κοντά την αναμέτρηση

16.55 Περισσότεροι από 1000 Ενωσίτες βρίσκονται αυτή την ώρα στο γήπεδο με την προσέλευσή τους να συνεχίζεται αμείωτα. Ήδη το πέταλο έχει ντυθεί στα κιτρινόμαυρα και με συνθήματα προσπαθούν να ζεστάθουν απο το τσουχτερό κρύο που επικρατεί στην Τρίπολη

16.48 ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

16.37 Και η ομάδα του Αστέρα στο γήπεδο όπου αποδοκιμάζεται έντονα από τον κόσμο της ΑΕΚ

16.33 Η ενδεκάδα της ΑΕΚ βγαίνει στον αγωνιστικό χώρο για το καθιερωμένο ζέσταμα και γνωρίζει την αποθέωση από τους περίπου 400 Ενωσίτες που βρίσκονται ήδη στο πέταλο

16.27 Σάχα και Αραμπατζής κάνουν την εμφάνισή τους στον αγωνιστικό χώρο με τον κόσμο να έχει αρχίσει να ζεσταίνεται

16.18 Οι δύο ποδοσφαιριστές που κράτησε εκτός αποστολής ο Μανόλο Χιμένεθ για το σημερινό παιχνίδι είναι οι Λεονάρντο και Αργυρίου

16.05 Μικροεπεισόδια στην κερκίδα όπου βρίσκονται οι οπαδοί της ΑΕΚ, εκεί όπου η παρουσία της Αστυνομίας δημιούργησε μία ένταση που δείχνει να εκτονώνεται προς το παρόν

15.49 Αρκετό κρύο και δυνατός αέρας είναι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην Τρίπολη

15.42 Περίπου 100 οπαδοί της ΑΕΚ είναι τούτη την ώρα στο πέταλο όπου θα φιλοξενηθούν. Ο κύριος όγκος αναμένεται σε λίγα λεπτά.

15.30 Η αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο γήπεδο και οι παίκτες κάνουν την εμφάνισή τους στον αγωνιστικό χώρο και

 









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook













Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

xaris.prisoner21 - 16/1/2011 16:00
dikefale tha trelathw pote mou de ntha giatreutw.......enwsis reeee sta petrina xronia theloume sthriksi!!!!!
dimitriss_21 - 16/1/2011 16:36
Επιτελους. Ο Λεοναρντο ελτος αποστολης. Ελπιζω μονο να μην βαλει ο Χιμενεθ τον Φροξυλια στο 85 για να μας εξλασπωσει. Καλο ειναι να παιζουν οι μικροι, αλλα οχι μετα το 75. Θελουν καποιο χρονο να προσαρμοστουν.
28panko - 16/1/2011 16:47
Re palikaria dwste kana site bas kai to doume
e8amastrelaneis - 21 - - 16/1/2011 16:59
Me tin nikh mwrh arrwsteia mou !! Ti na kanoume pou'maste ksenitia...gyrizei o troxos omws ....

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=102120&part=sports
αεκτζής 21 - 16/1/2011 16:53
Συγχαρητήρια στους αεκτζήδες που είναι στην Τρίπολη.
e8amastrelaneis - 21 - - 16/1/2011 17:03
Swstoooos !! Etsi,sebasmo s'olous autous ekei sthn Tripolh,alla kai genika s'olous osous trexoun kai matwnoun me prakseis ...
lympe21nea makri - 16/1/2011 16:55
1.http://www.firstrow.net/watch/45601/1/watch-asteras-tripolis-vs-aek-athens.html
2.http://www.vipstand.net/watch/17013/1/asteras-tripolis-vs-aek-athens.html
3.http://www.fromsport.com/v-0/16/34/v-163481.html
4.http://www.gizawya.info/
5.http://www.footni.net/ch1.html
6.http://www.stopstream.com/ch1.html elpizw na voi9isa tous aektzides pou 9eloun na to doun mesw internet
jaguar - 16/1/2011 17:05
δεν υπαρχει αλλο αποτελεσμα απο την νικη αεκαρα...κι οπως γυρνατε με τους 3 βαθμους να παρετε μαζι σας και τον φορτουνη-φυτανιδη...
PanosFevos - 16/1/2011 17:05
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΣΤΟ
http://livestreamingtelevision.blogspot.com/2011/01/watch-free-online-asteras-tripolis-vs.html
Keyser Soze - 16/1/2011 17:29
Καλη απατη !!!!
johny_x21 - 16/1/2011 17:07
1-3!!! pame AEKARA!!!
socratesthecabdriver - 16/1/2011 17:14
ti kseftilismeno protoselido ixe simera i ora ton spor???? zitan lefta zitan lefta thee mou zitan lefta !!!! psora ton spor na legete oxi ora !!!!!!!!!!!!
Χρηστος Λ. Καλαμαρια - 16/1/2011 17:24
μονο ο φιλαθλος ηταν καποτε σοβαρη εφημεριδα , αλλα απ το 97 και μετα δεν ξαναπηρα . μην αγοραζετε εφημεριδες , καμια δεν πληροφορει σωστα . Απλα μας κοροιδευουν
gaznis - 16/1/2011 17:34
ti les re file????mia xara ta leei h wra ama dn s aresei na mn tn diavazeis h na mn koitas ta protoselida tis eleos......!!!!!!
socratesthecabdriver - 16/1/2011 17:49
re file poia omada den tha ithele lefta gia enan pexti tis??? grafto me ligi aksioprepia omos !!!
nontin21 - 16/1/2011 18:00
τι ειναι η ωρα?χααχαχαχχα
ολες οι οπαδικες ειναι για κλαματα... ΟΛΕΣ
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 17:53
ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΛΦΕ??Η ΜΟΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΚΑΠΟΤΕ ΑΔΙΚΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ΜΕΤΑ!!!ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 500 ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΡΟ!!
socratesthecabdriver - 16/1/2011 18:17
katalava esy aniki se kapoia parataksi !!! hahahahaaaaaaaaaa
socratesthecabdriver - 16/1/2011 18:19
oute skoro diavazo !!! kai oi 2 ta idia akatharta einai !! otan i mia poulaei pnevma gia tin doioikisi i ali poulaei alo paramithi kai antistrofa mexri kai 3 fores to xrono !!! hahahahahahaaaaaa kai meta les emena varemeno !!! xaxaaaaaaaaaaaaaa
nontin21 - 16/1/2011 19:00
ολες οι οπαδικες ειναι για κλαματα....
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 17:56
ΜΑΓΕ ΜΑΝΟΛΟ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΨΙΛΟΤΡΑΥΜΑΤΙΑ ΜΑΝΩΛΑ!!ΒΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΝ ΝΑΣΟΥΤΙ!!!ΤΩΡΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΧΙΜΕΝΕΘ!!
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 18:08
ναι τωρα θα σπουδασει και γιατρος ο χιμενεθ.αυτος φταιει????οταν οι γιατροι δινουν το οκ και ο μανωλας λεει ειμαι καλα φταιει ο χιμενεθ????εγω θελω να ξεκιναει παντα βασικος ο νασουτι γιατι μολις μπηκε η ομαδα κερδισε 10 μετρα μεσα στο γηπεδο οχι γιατι ηταν τραυματιας ο μανωλας.τι αλλο θα ακουσω επιστημονα λακη???????
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 18:04
ΚΟΚΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!!ΠΕΡΑΣΕ Ο ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ,ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ!!ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟ Β ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΑΕΚ!!
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 18:12
μην βλεπεις ρε μεγαλε.μην βλεπεις.
dimitrisfks - 17/1/2011 01:38
Πόνεσαν τα μάτια σου ε; 0-3 και συνεχίζουμε. Ραντεβού αύριο στο γυναικείο και την Τετάρτη σκίστε την βαζέλα.
The Teacher - 16/1/2011 18:08
Υπνος...
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 18:11
δε γραφω τιποτα για το δευτερο γιατι θα το γρουσουζεψω
pavlas21 - 16/1/2011 18:12
Αυτός ο Φορτούνης φαίνεται πολύ καλή περίπτωση. Αντί να τρέχουν για δανεικούς ξένους, ας τον πάρουν με τα λεφτά του Γκέντζογλου...
jack21 - 16/1/2011 18:15
Ανάπτυξη μηδέν!!!!!!!!!!Απειλούμε μόνο με μακρινά σουτ....Ελπίζω να παίξουμε λίγο ποδόσφαιρο στο 2ο ημίχρονο.
Κάτι μου λέει ότι ο Λύμπε θα το καρφώσει πάλι.
Έλα μωρέ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:26
Πήγαινε για λόττο...!!Το 'βαλε ο ΛΥΜΠΕΕΕΕΕΕΕ
pavlos aek - 16/1/2011 18:30
Μεγαλε εγραψες.
περιμενω την επομενη ΘΕΤΙΚΗ μαντεψια!!!
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:30
Πήγαινε για λόττο...!!Το 'βαλε ο ΛΥΜΠΕΕΕΕΕΕΕ
pavlos aek - 16/1/2011 18:34
Μεγαλε εγραψες.
περιμενω την επομενη ΘΕΤΙΚΗ μαντεψια!!!
pavlos aek - 16/1/2011 18:38
Μεγαλε εγραψες.
περιμενω την επομενη ΘΕΤΙΚΗ μαντεψια!!!
philip - 16/1/2011 18:16
Με τα λάθη που κάνει ο Μανωλάς τελευταία καλύτερα να μην παίξει με τον ΠΑΟ. Προτιμότερος ο Νασούτι, μπορεί να πιάσει καλό παιχνίδι και να τρίβουμε τα μάτια μας. Ξέρει ο Μανόλο τι κάνει. Δεν είναι βάτραχος!
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 18:23
PHILIP ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΔΕΛΦΕ!!ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΤΟ 80 ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΦΡΟΞΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΒΛΑΧΟ ΘΑ ΒΓΑΛΗ ΤΟΝ ΣΚΟΚΟ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΔΕΚΑ!!!ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 21. - 16/1/2011 18:16
ΜΕ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΠΛΑΝΚΟ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ. ΟΥΣΤ ΡΕ.....ΑΜΕΤΟΧΟΙ
AEKpreveza - 16/1/2011 18:30
to karfwse o nikolas!
pavlos aek - 16/1/2011 18:32
Γεια σου ρε παπαρακιο....
συμμετοχο.
AEKpreveza - 16/1/2011 18:32
op. to karfwse kai o blanco!!!! 0xa0x0a0x0a0 eisai paparaki teliika!
basb - 16/1/2011 18:37
Σίγουρα είδες όνειρο. Συνέχισε έτσι...
AEKpreveza - 16/1/2011 18:37
op. to karfwse kai o blanco!!!! 0xa0x0a0x0a0 eisai paparaki teliika!
nontin21 - 16/1/2011 18:38
οντως καληνυχτα αεκ...για αυτο ειναι 0-2 και με τους 2 σκορερ.
χααχαχαχ
Tolis - 16/1/2011 18:49
ρε γιγαντα, βουλωμενο γραμμα διαβαζεις ρε κερατουκλη! Μπραβο!
ANTI-ETSI Sallonika - 16/1/2011 18:16
Μακραν ο καλυτερος αγωνας της αγωνιστικης . τι φασεις , τι δυναμη τι παθος , τριπλες!αδικο το 0-0 .Δεν ειναι τοσο αμεση η αναγκη για ενισχυση . Μεταξυ μας καλυτερα να παρεις φορτουνη παρα γεωργιαδη . αλλα βασικα να χαμε να λεγαμε ειναι αυτα . νο μανε ι νο χανε ι .
Sebastian21 - 16/1/2011 18:19
0-1 θα κερδίσουμε με γκολ του Μπλάνκο...
Βασίλης Μπόχολτ - 16/1/2011 18:19
Αρκετά καλά στέκεται η ομάδα στο α΄ ημίχρονο. Κρίμα για τον τραυματισμό του Μανωλά που ήταν από τους κορυφαίους. Ελπίζω να μην είναι σοβαρός & να παίξει με τους βαζέλες την Τετάρτη. Στο κέντρο κυριαρχούμε, λίγο πιο εύστοχοι στα σουτ να είμαστε. Κορυφαίος ο Γκερέιρο που εκτός από οργανωτής τρέχει πολύ, μαρκάρει & βοηθάει κι ανασταλτικά. Για τον Μάκο τι να πω, πραγματικό θηρίο στο κέντρο, μαρκάρει & κόβει για 3. Εξαιτίας του & μόνο αποδίδει καλά το 4-2-3-1. Χωρίς αυτόν & με 3 αμυντικά χαφ να κατέβουμε χειρότεροι θα είμαστε ανασταλτικά. Καλή συνέχεια, είμαι αισιόδοξος για σήμερα.
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:24
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα είπες..!!Ειδικά ο γκερέιρο είναι πολύ καλός και σήμερα..και ο μάκος φέτος γενικά ξέρει που παίζει και παίζει για τη φανέλα!!!
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:20
http://atdhe.net/32673/watch-asteras-tripolis-vs-aek-athens
Δεν κολλάει παιδιά...
MOBYDICK - 16/1/2011 18:23
pali ena matso xalia eimaste ....petaksame ena olokliro hmixrono..... kourastika akoma kai na brhzw kai na neyriazw... egw paradidw pneyma mages, sikonw ta xeria psila....
socratesthecabdriver - 16/1/2011 18:25
gggggggggggggoooooo0000000llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 18:26
ΝΑΙ ΡΕ ΓΕΡΟΛΥΚΕ ΛΥΜΠΕ ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!1
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 18:26
ΝΑΙ ΡΕ ΓΕΡΟΛΥΚΕ ΛΥΜΠΕ ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!1
mitsos - 16/1/2011 18:28
γκολ!!!
μακάρι να το κρατήσουμε.........!
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 18:33
ξυπνησανε οι ντουσκολαγνοι ή ακομα κοιμουνται??????
basb - 16/1/2011 18:42
Άκαιρο Πάνο,
μόνο ΑΕΚ, όχι διχόνοια. Φτάνει. Η ομάδα κερδίζει, προπονητής είναι ο Χιμένεθ.
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 18:57
ζητω ταπεινα συγνωμη αλλα οταν διαβαζω απο πανω ποσο ευκολα κρινουν τον χιμενεθ γκολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ ελα ρε σκοκο.3-0. συνεχεια τρελενομαι κυριως γιατι ειναι αμπαλοι αυτοι που τα γραφουν αυτα.και 3-0 σε αγωνα με δυο αναγκαστικες αλλαγες.αληθεια οι αμπαλοι μετρησαν ποσες μπαλες εχει κλεψει ο γκερειρο σημερα.ειναι ή οχι κερδος του χιμενεθ ο γκερειρο????αλλα γινανε ολοι γνωστες.βιαστηκαν να μου βγαλουν τον ουμπιντες του βολου καλυτερο παιχτη.να δουμε τον βολο αν θα σωθει εγω αυτο λεω.θυμαμαι καποτε τον ιωνικο να ειναι το χειμωνα με την ληξη του πρωτου γυρου 3ος και να μιλανε ολοι για το θαυμα του ιωνικου και στο δευτερο γυρο κινδυνεψε να πεσει .κριμα που δεν εχει 2 εκ ευρω η αεκ για ...μεταγραφες οχι περισσοτερα δυο εκατομυρια.
basb - 16/1/2011 19:05
Μην "τσιμπάς", πρέπει όλοι να συμβάλουμε με τον τρόπο μας στην αναγέννηση της ομάδας.
Εδώ ο "άλλος" το είδε όνειρο ότι θα σκοράρουν Λύμπε και Μπλάνκο. Και του βγήκε... Γιατί να τον κράξουμε?
Ας συνεχίσει να βλέπει τέτοια όνειρα και όλα μια χαρά...
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:33
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!Αυτά είναι!!!!!Έλα ρε ΜΠΛΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:35
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!Αυτά είναι!!!!!Έλα ρε ΜΠΛΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
socrates21 - 16/1/2011 18:36
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ!!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΑΨΩΝΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!

ΜΠΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...70 ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...............................................
socrates21 - 16/1/2011 18:36
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ!!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΑΨΩΝΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!

ΜΠΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...70 ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...............................................
tirolezos *AEK IS THE DRUG* - 16/1/2011 18:36
Ρε παιδιά ο Φούλης γυάλινος είναι;
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:37
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!Αυτά είναι!!!!!Έλα ρε ΜΠΛΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
KostasA - 16/1/2011 18:39
Χάνει το κοντρόλ ο Μπλάνκο, η μπάλα περνά ανάμεσα από τα πόδια του, τετ α τετ με τον Ντεγκρά και ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛ

Τελικά είναι πλεονέκτημα να μην μπορείς να κάνεις κοντρόλ

Άρε Μπλάνκο, είσαι ο καλύτερος άμπαλος σκόρερ του κόσμου
socrates21 - 16/1/2011 18:39
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ!!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΑΨΩΝΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!

ΜΠΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...70 ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...............................................
MOBYDICK - 16/1/2011 18:55
NAI NAI NAI NAI NAI............8ELOUME GOAL OXI TRIPLES NA TO BOULOSOUN OLOI OI BLANCOFAGOI EPITELOUS!
sismos sismos ths Aek o laos..! - 16/1/2011 18:41
kai o Sahoulis kalos einai...
Vlepw kai trito goal
nontin21 - 16/1/2011 18:41
ο Νικολας και το Μπομπονι του και ο blanco!!!
βγειτε οι υποστιριχτες του τζεμπουρ να κραξετε τον blanco xaaxaxaxxa
70 goal και συνεχιζουμε...ο τζεμπουρ ειχε 20 ε?κριμα...
ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΧΤΕΣ ΣΤΟΝ BLANCO ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ ΣΚΟΡΑΡΕΙ!!!
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:42
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!Αυτά είναι!!!!!Έλα ρε ΜΠΛΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 18:43
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΥΠΑΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΛΑΣ.!!!!ΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ!!!!!
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 18:43
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΥΠΑΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΛΑΣ.!!!!ΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ!!!!!
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 18:43
οσο ειναι στοπερ ο μανωλας αλλο τοσο ειμαι εγω πριμα μπαλαρινα.κριμα που δεν υπαρχουν λεφτα για να κρατησουν το καλοκαιρι τον νασουτι.μολις μπηκε ολη η ομαδα αισθανθηκε πιο ασφαλης και ανεβηκε πιο μπροστα.οσο ο χιμενεθ κοντρα στους μικρους παιζει με 5 επιθετικογενεις παιχτε θα νικαμε ή τουλαχιστον δεν θα χανουμε.κριμα που δεν εχουμε ενα καλο αριστεροποδαρο εξτρεμ γιατι θα ανεβαινε επιπεδο η ομαδα.βεβαια η αμπαλιαση των οπαδων της αεκ και νοσταλγων συνεχιζεται ενα σουτ ο αστερας σε ολο παιχνιδι μεχρι τωρα η αεκ ειναι υπνος.τι να πεις?????
argiris82 - 16/1/2011 18:46
o scocco pou einai??????????
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 18:49
θα ανοιξω ενα φροντιστηριο για αμπαλους μηπως τους μαθω κατι.μπραβο στον χιμενεθ που βλεπει τα λαθη του και τα διορθωνει.συγνωμη αλλα μολις ο σπικερ ειπε ο σαχας ο σαχας,ο μπλανκος,ο σκοκος κτλ.
αλλα αμα ακους σε ολο το πρωτο ημιχρονο τον σκατογαυρο και αγραμματο σπικερ να λεει η αεκ δεν μπορει,ειναι κλεισμενη,δεν βρισκει χωρους,δεν κανειαυτο,δεν εκεινο, δεν θελει πολυ ο αμπαλος αεκτζης να τσιμπησει.
The Teacher - 16/1/2011 19:05
Καλα,κ@@@@ρα και λιγο ρε φιλαρακο.
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:09
ΞΥΠΝΗΣΕΣ?????????????????? Ή ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ?????????????????????
The Teacher - 16/1/2011 19:27
Το υπνος που εγραψα μεγαλε καθηγητη του ποδοσφαιρου,αναφεροταν στην μπαλα που εβλεπα.Απο την αλλη δεν ξερω γιατι πρεπει να απολογουμαι σε ενα τυπακι που γραφει με κεφαλαια,προφανως για να δειξει την αγανακτηση του και αποκαλει αμπαλο τον κοσμο της ΑΕΚ.Απορω ρε καθηγητη του ποδοσφαιρου,ζωη δεν εχεις?Ποτε προλαβαινεις και γραφεις 1000 σχολια την εβδομαδα?Και επειδη δε βλεπω να στο λεει και κανενας αλλος,αντε να στο πω εγω.Οταν αποκαλεις αμπαλο τον κοσμο,μας προσβαλλεις ολους αλλα κυριως γελοιοποιεις και τον ιδιο σου τον εαυτο που καθεται και ασχολειται με ανθρωπους σαν κι εμας που ειμαστε ασχετοι.Ελιτιστης του κ@@@ου που νομιζει οτι επειδη πηγε 10 ματς στο ΟΑΚΑ και διαβασε και δυο εφημεριδες,μπορει να την λεει σε εναν ...ολοκληρο λαο.Οπως λες κι εσυ Πανουλη,αν δε σ αρεσει ο κοσμος,μην ασχολεισαι.Κατσε σπιτι σου,βγαλε το μπλοκακι σου και φτιαχνε τακτικες.Κι αν ακομη εισαι μεγαλυτερος μαγκας,τραβα στη 2 και προσπαθησε να εξηγησεις την αμπαλια του κοσμου.Απο το internet δε γινεται τιποτα.Πρεπει να κυρηξεις την αληθεια live στο γηπεδο...Και φαντασου ρε φιλε,στις περισσοτερες των περιπτωσεων συμφωνω μαζι σου...
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:38
ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΙΑ ΜΗΔΕΝ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ??????
ΟΧΙ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΙΤΙΣΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΑ ΣΕ 10 ΜΑΤΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ,ΤΗΝ ΛΕΩ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΑΜΠΑΛΟ ΛΑΟ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙΜΠΛΟΚΑΚΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΜΝΗΜΗ.ΑΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ τωρα και με μικρα ξυπνησες ή ακομα κοιμασαι???????αν δεν σου αρεσουν αυτα που γραφω μην τα διαβαζεις αν δεν θες να σχολιαζουν αυτα που γραφεις τοτε κρατας την αποψη σου για τον ευατο σου και δεν την λες δημοσια.αυτα μην ξεχασω ξυπνησες ή ακομα κοιμασαι?????????
(και εγω στην μπαλα αναφερομουν)
The Teacher - 16/1/2011 20:02
Εχεις πλακα ρε φιλε.Ουτε καν σχολιασες αυτο που ειπα.Καπου αλλου το πεταξες κι εγω τσιμπησα,μικρε μου φιλοσοφε.Οχι αρχοντα,δεν εχω θεμα με τις απαντησεις.Το αντιθετο.Τις γουσταρω,Ειδικα αν προερχονται απο καποιον τοσο βαθυ γνωστη...Τα σκευη μου Πανουλη...
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 20:21
και τα μαχαιροπηρουνα μου συμπληρωνω εγω.τι αλλο να σχολιασω δηλαδη???τι παρελειψα???ακομα και με πεζα γραφω γιατι φοβασαι τα κεφαλαια.
The Teacher - 16/1/2011 20:39
Χα χα χα.Το πιασες, γατε.Αντε να σου πω κι αλλο ενα.Αμα δεν μπορεις, γινε κομμωτης.Ξανα τα σκευη μου(δεν ηταν λαθος ρεεεεειιιιιι)

Α,επι τη ευκαιρια.Ελπιζω οταν λες ντουσανολαγνοι,να μην αναφερεσαι σε μενα,γιατι δεν αντεχω τοσες συγκινησεις σε μια μερα!
MOBYDICK - 16/1/2011 18:50
ti goal ebale o blanco re paidia ti ekane o typos? mas trelane olous.......
The Teacher - 16/1/2011 18:50
Δηλαδη τι αλλο πρεπει να κανει ο Μπλανκο για να του ανανεωσουν το συμβολαιο???? Κι οσο σκεφτομαι οτι πρωτη επιλογη ηταν ο Τζεμπουρ των 20 γκολ σε τρια χρονια,δεν ξερω αν πρεπει να γελασω η να κλαψω.70 γκοπαρ ολο τον αγωνιστικο και ψυχολογικο βιασμο που εχει υποστει.Τα λεφτα που ζηταει ειναι μια χαρα για την προσφορα του.Γιατι να ρισκαρουμε να βρουμε αλλον?Αφου λεφτα δεν υπαρχουν!
sismos sismos ths Aek o laos..! - 16/1/2011 18:53
Egw to provlepsa oti tha valoume kai trito Scocco........
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:53
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!Αυτά είναι!!!!!Έλα ρε ΜΠΛΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Αγανακτισμενος...α-γα-να-κτι-σμε-νος - 16/1/2011 18:54
α ρε σκοκκο τι να το κανω το πεναλτυ που εκτελεις στο 0-2... ηταν κ φοβερη εκτελεση βεβαια!!!
που ησουν με την ζενιτ?
τεσπα... παιξαμε καλα να γκρινιαξουμε κ για κατι...
Ο Παρατηρητής - 16/1/2011 18:54
εγω αυτο που βλεπω και σε αυτο το παιχνιδι, οπως και στο προηγουμενο εκτος, εινα οτι ο χιμενεθ αποφασισε να παιξει το συστημα που του αρεσει (4-4-2), με οποιους παιχτες εχει, εγκαταλειποντας τα σοφιστικε 4-3-3 και 4-2-3-1 που δουλευτηκαν απο το καλοκαιρι .....και ωωω τι εκλπηξη του βγαινουν
....δεν ειναι περιεργο, το ελληνκο πρωταθλημα δεν απαιτει και καμια ιδιαιτερη φιλοσοφια για να καθαρισεις τα παιχνιδια με τους υποδεεστερους....και ειναι και ενα συστημα που παντα επαιζε η αεκ....το ειχα γραψει και παλαιοτερα....το εγκλημα δωνη δεν ηταν οτι εφερε μονο λαθος παιχτες κλ.π, αλλα οτι προσπαθησε να αλλαξει την αγωνιστικη φιλοσοφια της ομαδας ...(κολλημα με αυτο το 4-3-3)
ενας λογος που ολυμπιακος φετος μετα απο το περσινο πατατρακ πηρε γρηγορα μπρος, ειναι οτι δεν αλλαξε αγωνιστικο συστημα (ηδη απο την πρωτη εποχη μπαγιεβιτς ακολουθει την περπτημενη.....4-4-2 απο τα ακρα και ξερο ψωμι)
ενας λογος που τα τελευταια χρονια ειμαστε χαμενοι ειναι και αυτη η προσπαθεια αγωνιστικης φιλοσοφιας....τωρα με τη φυγη τζιμπουρ το συγκεκριμενο συστημα ειναι σχεδον μονοδρομος (με λυμπε-μπλανκο στην κορυφη).....το μονο ερωυτηματικο εινα πως θα παρει μπρος ο σκοκο που δεν ειναι κλασσικος πλαγιος χαφ στο 4-4-2, αλλα πλαγιος εξτρεμ στο 4-3-3.
4-2-3-1 σημερα μονο η μπαρτσα μπορει να παιξει (που το διδασκει απο τις ακαδημιες) και 4-3-3 μονο οι ολλανδοι (που το παιζουν απο την εποχη κροιφ)

.......αντε 3-0.....και συνεχιζουμε
argiris82 - 16/1/2011 19:00
plasmatiko to 0-3 xwris sxedio epithetikis anaptiksis
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:05
argiris82
εχεις δικιο πλασματικο να τους δωσουμε το ενα πισω .
Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ.
KostasA - 16/1/2011 19:16
Η ΑΕΚ είχε 60% κατοχή, διπλές φάσεις από τον Αστέρα, και έβαλε 3 γκολ.

Ναι, το αποτέλεσμα είναι πλασματικό!!!
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:22
Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 3-0 ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΑΛΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ.
Ο Παρατηρητής - 16/1/2011 23:19
ας κερδιζαμε και αλλα παιχνιδια τοσο χαλαρα, και ας μην ειχαμε σχεδιο επιθετικης αναπτυξης....ωρες ωρες απορω....το ιδιο παιχνιδι βλεπουμε?
τελικα αυτη η τηλεοραση εχει κανει κακο....βλεπουμε τοσο συχνα πριμερα ντιβιζιον και τσαμπιονς λιγκ, και νομιζουμε οτι το ελληνικο ποδοσφαιρο ειναι στα ιδια επιπεδα....εεε λοιπον να σας χαλασω το ονειρο....δεν ειναι επιπεδου το ποδοσφιαρο μας....και για την ακριβεια ποτε δεν ηταν....ουτε εχουμε να ανταγωνιστουμε υπερομαδες, γιατι και οι βαζελογαβροι δεν ειναι υπερομαδες, τα ιδια σκατα με μας ειναι, αλλα δεν γκρινιαζουν τοσο
...ενα σκληροτραχηλο, ατεχνο ποδοσφαιρο εχουμε, οπου αν καταφερνεις να παιζεις στην εδρα του αστερα και να ριχνεις 3 γκολ ειναι κατορθωμα, οταν μαλιστα δεν εχεις ουσιαστικα απειληθεις ουτε μια φορα....
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:02
ετσι ειναι βλεπεις ο χιμενεθ απο τα λαθη του εμαθε σε αντιθεση με τον πρωην που κραταγε το συστημα και αλλαζε τους παιχτες.ουτε η διαταξη παιζει τοσο ρολο.σημαντικο ειναι οτι παιζει με 4 αμυντικους ενα καθαρο αμυντικο χαφ και 5 παιχτες επιθετικογενεις.οσο το διατηρησει αυτο και η αμυνα ειναι σοβαρη που ειναι εργο χιμενεθ τα 2 σουτ του αστερα σε ολο το παιχνιδι θα παιρνει αποτελεσματα.
Ο Παρατηρητής - 16/1/2011 19:56
συμφωνω απολυτα....αν το δευτερο αμυντικο χαφ, που κατα αναγκη παιζζει ο γκερειρο, ηταν πιο γρηγορο και εκοβε και καλυτερα, η εικονα θα ηταν καλυτερη (τωρα παιζουμε με μια παραλλαγη του ρομβου)....και επιπλεον λειπουν οι καθαροαιμοι ποιοτικοι πλαγιοι χαφ
αυτο που παραδεχομαι στο μανολο. ειναι οτι δεν κωλωνει, αλλα παιζει με οτι εχει....ακομα και ετσι οπως ειναι η ομαδα, χωρις μεταγραφες, αν επαιζε ετσι απο την αρχη της χρονιας, θα ειχε καλυτερη τυχη.....για το ελληνικο πρωταθλημα μιλαμε οχι για την πριμερα ντιβιζιον....εδω θελεις 2 καλα στοπερ, που να βγαζουν την ομαδα μπροστα (συμφωνω με οτι λες για το διλημμα νασουτι-μανωλας), ενα σκυλι ...αμ.χαφ και ενα δευετρο αμ.χαφ που να ξερει μπαλα (8αρι)....το ποσο καλα θα αποδωσεις εξαρταται απο τους πλαγιους....παντως ουτως ή αλλως θα εχεις ενα υποφερτο για τα ματια θεαμα
το συτημα εχει σημασια...το 4-2-3-1 δεν μπορει να παιχτει στην ελλαδα....αν εχεις την ποιοτητα της μπαρτσα ζωγραφιζεις....σε καθε αλλη περιπτωση, απλα κοβει την ομαδα στα δυο, με υπερβολικα αργη αναπτυξη....στην ελλαδα πρπει να παιζεις απο τα πλαγια για να ανοιγεις τις κλειστες αμυνες....στον αξονα συνηθως γινεται συνωστισμος απο παιχτες....μο νη εναλλακτικη ειναι το 4-3-3 σε παιχνιδια που θελεις να κλειστεις πισω (ο δωνης αυτο εμαθε, γιατι τετοιες ομαδες προπονουσε)....βεβαια 4-3-3 παιζουν και οι ολλανδικες ομαδες, αλλα αυτο ειναι μια αλλη μεγαλη κουβεντα
οσον αφορα για τους φιλους που λενε για ελλειψη επιθετικου πλανου....παιδια χαλαρωστε, ελληνικο πρωταθλημα βλεπεται...παιζει και ο αντιπαλος (ταμπουρι)....νομιζετε οτι ειναι ευκολο να μπεις μμεσα και να "πατησεις" τον αστερα στην εδρα του?
KostasA - 16/1/2011 20:12
Φίλε ο Γερέιρο έπαιζε ως 2ο αμυντικό χαφ. Έκανε αρκετά κοψίματα αλλά παράλληλα δημιουργούσε παιχνίδι
Ο Παρατηρητής - 16/1/2011 23:11
δεν διαφωνω...και με τις σερρες και σημερα κανει καταπλξκτικη δουλεια ο γκερειρο....ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω αυτον τον παιχτη....αλλα και τη διοικηση...ωραια θελεις να τον πουλησεις ρε αδαμιδη γιατι εχει βαρυ συμβολαιο....του κοβεις ολοκληρη προετοιμασια?
παντως εμενα, ακομα δεν με πειθει ο βραζιλιανος....περιμενω σταθεροτητα σε συνεχομενα παιχνιδια βασικος για να κρινω.....εχει πολυ καλα στοιχεια (σαφως ανωτερα του καφε), αλλα κακα τα ψεμματα ακομα δεν τον εμπιστευεσαι
KostasA - 16/1/2011 19:05
Σωστός ο Παρατηρητής
Bruxellois1980 - 16/1/2011 18:58
Ρε δεν έχουν το Θεό τους στο sport24, δείτε τι έγραψαν στον σχολιασμό του αγώνα: "Αλλαγή για την ΑΕΚ. Μάκος έξω Ντιόπ μέσα. Για να δούμε θα προλάβει να τραυματιστεί η να αποβληθεί ο Αφρικανός;" Αν βλέπαμε από την αρχή του χρόνου την ΑΕΚ των Σερρών και του β' ημιχρόνου σήμερα (που δεν είναι και τίποτα συγκλονιστικό) θα ήμασταν χαλαρά μέσα στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος...
eirhnaki21 - 16/1/2011 18:58
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!Αυτά είναι!!!!!Έλα ρε ΜΠΛΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Thor21 - 16/1/2011 18:59
Επιτέλους καλή μπάλλα γιά δεύτερο στη σειρά παιχνίδι...αν συνεχίσει η ΑΕΚΑΡΑ έτσι είναι σε καλό δρόμο...ας ελπίσουμε να ενισχυθεί η ομάδα και να διεκδικήσει ότι μπορεί...οι νίκες πάντα βοηθάνε... βέβαια κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι πλάνο υπάρχει από πλευράς μετόχων κ διοίκησης οπότε ας μην ενθουσιάζόμαστε...πάμε γιά νίκες μέσα έξω και στα επόμενα παιχνίδια και βλέπουμε.
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:03
γιατι για δευτερο παιχνιδι????με την κερκυρα δεν παιξαμε καλα επειδη δεν κερδισαμε????εσυ αυτο θεωρεις καλη μπαλα????
KostasA - 16/1/2011 19:30
Για 4ο συνεχές παιχνίδι η ΑΕΚ έπαιξε καλά (Λάρισσα, Κέρκυρα, Σέρρες, Τρίπολη)
AEK MIA ZWI - 16/1/2011 19:00
Adamidi ta lefta pou glitwsame apo ton Tromokrati dwsta ton Zoro reeeee to paidi dinei ta panta !!!! Megas AEKtsis!!!!!!!dripla mporei na min exei alla ta karfwnei kai auto metraei ...einai o blanco apo ta palia pou trexei kai kanei control ...mas ta xalase ligo perisi alla fetos
mpike gera !!!!!!!!!!! outos i allos 2 xronia 1os scorer perisi xreiazotan ksekourasi
eirhnaki21 - 16/1/2011 19:01
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!Αυτά είναι!!!!!Έλα ρε ΜΠΛΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
argiris82 - 16/1/2011 19:11
panos 21

ti eides file ston agwna? ena goal apo penalti, mia prosopiki energeia k ayta... eipdes epithetiko plano ? eides kati? emena prwsopika de maresei na pezei etsi i aek
ΕΛΛΑΣ -21- - 16/1/2011 19:17
re file...xanei i aek den s aresei...nikaei kai pali den s aresei...ti 8eleis akrivos????
oute barcelona eimaste oute real....eimaste aek filaraki mou kai etsi kseroume na nikame emeis....
iremise ligo kai apolause tin niki tis basilisas....
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 19:17
ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΕΧΑΣΑΝ(ΧΑΧΑΧΑΧΑ)ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ!!!!!Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ!!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΛΕΜΟΝΗΣ????ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ!!!!
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:19
ΑΠΟ ΤΡΙΑΡΑ ΣΕ ΤΡΙΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΔΕΤΕΡΗ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΚΟΡ ΗΤΑΝ 3-0 ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΕΝΑΛΝΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΓΚΟΛ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΑΠΟ ΠΑΣΑ ΤΟΥ ΓΙΑΧΙΤΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΑΛΝΤΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ.ΤΡΙΑ ΣΟΥΤ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΝΤΕΓΚΡΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΞΥΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΚΑΡΙ ΕΝΑ ΦΑΟΥΛ ΤΟΥ ΣΚΟΚΟ ΚΑΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΚΟ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΜΟΝΟΣ ΜΠΡΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΦΑΟΥΛ ΣΤΟ ΛΥΜΠΕ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΧΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΓΟ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ 5-0 ΣΗΜΕΡΑ.ΑΥΤΑ ΕΙΔΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΕΣΥ.
kbokis - 16/1/2011 19:32
Πάνο ξέρεις ότι συμφωνώ στα περισσότερα από αυτά που λες στις αναλύσεις που κάνεις συμφωνώ και για ότι αν είχαμε ένα αριστερό εξτρέμ ποιότητας θα βάζαμε πολύ περισσότερα γκόλ. Σκέψου ότι αν είχαμε και ένα παίχτη σαν τον Γκερέιρο αλλά πιο αθλητή θα παίρναμε και τα Ντέρμπι περίπατο (και με λίγη καλύτερη άμυνα κυρίως από τα άκρα )
amoutsoglou - 16/1/2011 19:15
alla oxi kai g@@@@ i makedonia re paidia...... i misi aeksides einai makedones...
diamageo-aek! - 16/1/2011 19:18
παλι στα ουρανια αεκαρα. μονο τετοια παιχνιδια απο εδω και περα. χωρισ λεφτα,χωρισ παικτεσ,χωρισ γηπεδο αλλα και χωρισ κοσμο. μονο η επαρχια ειναι κοντα σου πλεον που διψαμε να σε δουμε. πιστεψτε στην ομαδα ολοι σασ. και περισοτερο εσεισ μετοχοι τησ συμφορασ. και ανανεωστε στον μπλακο επιτελουςςςςςςςςςςςςς . βαζελακια ερχομαστεεεεεεεεεε eirhnaki21 thanks για το λινκ το μονο που δε κολαγε
chicango(Aλέξανδρος) - 16/1/2011 19:21
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΕΠΑΙΞΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΑΜΥΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!


70ΑΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
argiris82 - 16/1/2011 19:28
panos 21

se stelnw ston alefanto mathe mpalitsa prwta...
argiris82 - 16/1/2011 19:33
panos 21

se stelnw ston alefanto mathe mpalitsa prwta...
αεκτζής 21 - 16/1/2011 19:23
Μπράβο στον κόσμο της ΑΕΚ για τη πολύ καλή τους παρουσία στην Τρίπολη και στην ομάδα για την μεγάλη νίκη.
makaros - 16/1/2011 19:24
Καλά κάναμε και ηρεμήσαμε στο τέλος, κρατάμε τα υπόλοιπα για τη βαζέλα.
3 και στο βάζελο
3 και στο βάζελο
3 και στο βάζελο
MOBYDICK - 16/1/2011 19:24
STO 2 HMIXRONO EIMASTAN AYTOI POU EPREPE KAI TOUS PETALOSAME, O BLANCO MAS TRELANE PALI ME THN GOLARA TOU.... GIATI OMOS NA PETAME ENA HMIXRONO PADA? ADE KADE YPOMONH MEXRI TO KALOKAIRI MAGES MPAS KAI PAROUME TIPOTA PAIXTES THS PROKOPHS KAI FTIAKSOUME OMADA
pavlas21 - 16/1/2011 19:24
Μες στην γκρίνια είστε ρε μαμότο... Αμάν με τα πλάνα και τα αεροπλάνα σας, χαρείτε και λίγο μια φορά!!! ΑΜΑΝ!
atma - 16/1/2011 19:29
merikoi edo mesa einai poly griniarides///xanoyme grinia kerdizoyme grinia...paidia 3 xronia ginete to idio...olo to 1 gyro xalia kai meta stronei alla einai arga...einai thema nootropias,,ayto me to manolo tha alaksei...oi karkinoi feygoyn siga siga mesa apo thn omada..kairos na fygei kai apo toys opadoys..tosa xronia kai fagonomaste metakss mas
KLEFTAKIS 21 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - 16/1/2011 19:31
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΚΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.

ΤΩΑ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΑΣ. ΕΣΤΩ ΧΩΡΙΣ ΜΑΝΩΛΑ.
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:31
ΘΥΜΑΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΓΥΡΩ????ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ???ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΩ ΕΙΧΑΜΕ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΞΩ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 7 ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΩΨ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΣ.ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ????
argiris82 - 16/1/2011 19:40
panos 21

sumfwnw en merei me to teleytaio. alla egw tin aek tin thelw alliws me savefski, okonski, bilaro, tsarta k mpatista
k na zwgrafizei mprosta, na xanete i mpala re pedi mou.. ayto pou vlepw de maresei, sto a imixrono koimithika..
KostasA - 16/1/2011 20:05
Άλλες εποχές φίλε μου… την τελευταία 15ετία το ποδόσφαιρο έχει γίνει πολύ πιο γρήγορο και με πολύ πιο πιεστικές άμυνες
geouea - 17/1/2011 00:39
..... και γι'αυτό δεν μπόρουν να παίζουν 90 λεπτά στα κόκκινα. Ίσως είναι και η απάντηση στα παιδιά που ρωτάνε γιατί πετάμε ένα ημίχρονο ....

4ο σερί καλό ματς ...... η ομάδα επιτέλους δείχνει να βρίσκει ένα δρόμο .... crash test τη Τετάρτη με βαζέλα, με την ίδια σταθερότητα άνετα η κηδεία ...........
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 20:22
argiris82
θα ρωτησω τον jesus christ αν μπορει να τους μικρυνει ολους 15 χρονια.
ΓΙΩΡΓΟΣΛ - 16/1/2011 19:54
ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΣΤΕΡΑ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΔΥΟ ΓΚΟΛ.
ΕΚΕΙΝΟ ΔΕ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΚΟΥΚΟΥΛΑΚΗΣ.
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 20:04
προφανως δεν θυμασαι καλα γιατι μετα απο αυτο παιχνιδι ολοι λεγανε για τον βραζιλιανο του αστερα που εκανε οτι ηθελε την αεκ στο πρωτο ημιχρονο.προφανως δεν θυμασαι καλα.
ΓΙΩΡΓΟΣΛ - 16/1/2011 20:35
ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΠΑΝΟ.
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΝΑΛΤΥ-ΔΥΟ ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ?- ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΚΟΛ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΦΑΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΣΟΥΤ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟ 40 ΜΕΤΡΑ.
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 20:49
θυμαμαι οτι εχανα στην εδρα μου 0-2 και ζοριστηκα να παρω την ισοπαλια και σημερα εκανα περιπατο στην τριπολη.
ΓΙΩΡΓΟΣΛ - 16/1/2011 21:31
ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,
ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ ΖΟΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΛΟΓΩ ΚΟΥΚΟΥΛΑΚΗ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΖΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΑΙΓΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΥΚΟΥΛΑΚΗΣ.
SteveAngello - 16/1/2011 22:34
''προφανως δεν θυμασαι καλα γιατι μετα απο αυτο παιχνιδι ολοι λεγανε για τον βραζιλιανο του αστερα που εκανε οτι ηθελε την αεκ στο πρωτο ημιχρονο''

Πάνο,εκείνο το 2-2 ήταν πλασματικό.4 πέναλτυ δεν έδωσε.χαλάρωσε.Και η ομάδα πάρα ταύτα,δεν έχασε.Στράβωσε ένα ματς,όπως και με την Κέρκυρα μέσα,αλλά τότε ήταν λόω κουκουλάκη.Έχεις επιλεκτική μνήμη,κριτή των πάντων.Γράφεις πως όλοι λέγαν για τον βραζιλιάνο που έκανε άνω κάτω την ΑΕΚ.Πότε ρε φίλε?Μέσα ήμουν και κανείς δεν μας έκανε τπτ.Ένα από τα 4 πέναλτυ να έδινε,θα τους διασύραμε μετά.Εδώ ταιριάζει το ...μότο σου ''Η κατάντια της ΑΕΚ είναι ο λαός της''.
Βασίλης Μπόχολτ - 16/1/2011 19:39
Επιτέλους είμαστε ξανά ομάδα! Η ομάδα κυριάρχησε πλήρως σε όλο το γήπεδο. Οι παίχτες έχουν πολύ καλή φυσική κατάσταση, ακόμη κι αυτοί που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν είχαν (Γκερέιρο) & ξέρουν τι ακριβώς πρέπει να κάνουν στο γήπεδο. Το 0-3 είναι πράγματι πλασματικό όπως έγραψε ένας άλλος φίλος. Η ομάδα μπορούσε σήμερα να τους βάλει όσα γκολ ήθελε. Σταμάτησε στα 3 από συμπάθεια & μόνο ως προς τον αντίπαλο. Τελικά όταν πιάνει απόδοση η ΑΕΚ πραγματικά δεν παίζεται. Βάλτε τους βαζελόγαυρους από τη μία στο μάξιμουμ της απόδοσής τους & την ΑΕΚΑΡΑ από την άλλη επίσης στο μάξιμουμ της απόδοσής της & συγκρίνετε. Δεν θα έχουν καμία τύχη οι βαζελόγαυροι σε μια τέτοια υποθετική αναμέτρηση, αυτή είναι η άποψή μου & σαν παραδείγματα ...σας φέρνω το σημερινό, την 4άρα στο Βικελίδης, την 4άρα στο κύπελλο με την Λάρισα, το 1-3 στις Σέρρες & το 1-3 στο Σπλιτ. Ο Μπλάνκο φέτος μας δείχνει ένα νέο στοιχείο στο οποίο δεν μας είχε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια. Την εκρηκτικότητα. Σαν σταματημένο τον προσπέρασε, τον γρήγορο αμυντικό του Αστέρα στο 0-2 κι ας ξεκίνησε από πίσω. Το ίδιο είχε κάνει & στο γκολ που έβαλε στον Ατρόμητο, όταν παίζαμε με 10 από το πρώτο ημίχρονο. Η ομάδα πρέπει να είναι μια γροθιά όπως το 2004 & μέσα στο γήπεδο (τι ηδονή να τους βλέπεις όλους μαζί αγκαλιασμένους να πανηγυρίζουν!), αλλά & στην εξέδρα & στο internet.
Ο Παρατηρητής - 16/1/2011 23:23
τα εχουμε πει και τα εχουμε ξαναπει φιλε μου....ακομα και αυτη η αεκ, με το οχι και ακριβο ροστερ, δεν εχει να ζηλεψει κατι απο τους αντιπαλους της....σιγα τις μεγαλες ομαδες που εχει το ποδοσφαιρο μας....απλα ειναι μια κακοφτιαγμενη σε ροστερ ομαδα, με παιχτες ασταθεις, που δυστυχως δεν σου γεμιζει εμπιστοσυνη οτι θα εχει αναλογα καλη συνεχεια απο παιχνιδι σε παιχνιδι
Mitseas-mono A.E.K. - 16/1/2011 19:41
1.Όπως αποδεικνύεται ο Τζιμπούρ δε χώραγε μες την ομάδα,μπαλαδόφατσα αλλά δε συνεργαζότανε ούτε με το άλλο του πόδι,τουλάσιχτον ο άμπαλος με τα 70 γκόλ θα τιμήσει τη φανέλα μέχρι την τελευταία μέρα!
2.Μη βιαζόμαστε να κρίνουμε το Γκερέιρο ας παίξει κάποια παιχνίδα και μετά ας καταλήξουμε στο αν αξίζει 600...χιλιάρικα γιατί όπως και να το κάνουμε άμπαλος σίγουρα δεν είναι.
3.Στο ποδόσφαιρο παίζει τεράστιο ρόλο μια κάρτα,ένα στημένο,μια χαμένη ευκαιρία,ένα τσάφ μη βιάζεστε να κρίνετε την ομάδα και τον προπονητή με μεμονομένα παιχνίδια,τουλάχιστον ...νικάμε.Ο αγώνας ήταν σούπα κάναμε ένα γκόλ απο στημένο και μετά ανοιχθηκε το παιχνίδι,όλες οι ομάδες πλην μερικών στην ελλάδα παίζουν ταμπούρι και σε μικρά γήπεδα κιόλας είναι δύσκολο να τις ανοίξεις,ένα γκόλ και κυρίως γρήγορο βοηθάει να παίξεις όπως θες και πιο άνετα!
και κάτι άσχετο επί του θέματος αλλά πολύ σημαντικό¨
Αδερφια αν δεν αξίζουν τα παιδιά στο μπάσκετ ένα 10ευρω όποτε μπορούμε είμαστε για κλάματα.Κάνουν τεράστια προσπάθεια κάθε αγωνιστική παρόλο που είναι απλήρωτοι και δεν έχουν καμία υποχρέωση σέβονται και τιμάνε τη φανέλα που φοράνε!Ανεξαρτήτως θεάματος,ανεξαρτήτως πεποιθήσεων όσοι μπορούμε όταν μπορούμε να είμαστε δίπλα στα παιδιά και στο μπάσκετ και στα ερασιτεχνικά να συνεχίσουν να υπάρχουνκαι να μας δώσουν χαρές,γιατί σίγουρα θα μας δώσουν!
ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ. ρε όλοι...
KostasA - 16/1/2011 21:15
Ένας μυαλωμένος και ομαδικός Τζιμπούρ χωρά σε κάθε Ελληνική ομάδα
Ο Παρατηρητής - 17/1/2011 10:11
να σαι καλα, οπως το ειπες μοιαζει με ανεκδοτο...μυαλωμενος και ομαδικος τζιμπουρ....δυστυχως γιαυτον, ο αλγερινος ειναι τσακωμενος και με τη λογικη και με τη συνεργασια
lion.king21 - 16/1/2011 19:41
τελικα μαλλον η αποχωρηση του τρομοκρατη η εκανε πολυ καλο η κατι αλλο συμβαινει....επιτελους ειδα μια αεκ σοβαρη με σουτ οργανωση...μπραβο....μπλανκο καλυτερος μαζι με σκοκο-λυμπε...γενικα μπροστα πηγαν ολα καλα....
socrates21 - 16/1/2011 19:49
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ!!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΑΨΩΝΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!

ΜΠΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

......70 ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...............................................
KostasA - 16/1/2011 20:27
Όλοι θέλουν τον Μπλάνκο στην ομάδα, αλλά το θέμα είναι τι θέλει ο ίδιος. Αν είναι να παίρνει 700 -800 χιλ € όπως ζητά, να πάει αλλού να τα βρει. Με 500 χιλ € να μείνει και τον κερνώ και ένα καφεδάκι
socrates21 - 16/1/2011 21:03
ΦΙΛΕ KostasA ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ.........ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ 70 ΓΚΟΛ (18Μ.Ο ΤΗ ΣΑΙΖΟΝ) ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΟΜΑΔΑΣ 4 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 500.000?????? ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΛΙΓΟ....ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΠΑΙΚΤΗ ΜΕ 500.000 ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΑΝΚΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ....ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ........ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ!!!!!!!!

Υ.Γ ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΡΥΛΟΣ - ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΤΟ ΝΤΕΜΗ

...70 ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ............................................
socrates21 - 16/1/2011 21:05
ΦΙΛΕ KostasA ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ.........ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ 70 ΓΚΟΛ (18Μ.Ο ΤΗ ΣΑΙΖΟΝ) ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΟΜΑΔΑΣ 4 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 500.000?????? ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΛΙΓΟ....ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΠΑΙΚΤΗ ΜΕ 500.000 ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΑΝΚΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ....ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ........ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ!!!!!!!!

Υ.Γ ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΡΥΛΟΣ - ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΤΟ ΝΤΕΜΗ

...70 ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ............................................
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 21:21
αν φορ με εβδομηντα γκολ που ειναι ελευθερος να συζητησει εδω και δυο βδομαδες δεν το εχει προσεγγισει καμια ομαδα τοτε και τα 500 ειναι πολλα.αν θελει αλλιως ας βρει αλλου να του δινουν 500 χιλιαρικα.
socrates21 - 16/1/2011 22:05
ΜΑΚΑΡΙ ΦΙΛΕ panos21 ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΙΑΝΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ.................ΤΟΣΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ??? Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.........ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ... ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ..) ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ....ΑΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΘΑ ΓΡΑΨΩ Ο, ΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΞΕΙΣ............
...
Υ.Γ ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΡΥΛΟΣ - ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΤΟ ΝΤΕΜΗ

...70 ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ............................................
vasco - 17/1/2011 12:52
Εσύ φίλε μου πρέπει να είσαι από αυτούς που θα έδιναν εύκολα περισσότερα στον αγαπημένο σας Τσιμπούρ (τον καταστροφέα του όποιου παιχνιδιού προσπαθούσε να παίξει η ομάδα).
Εγώ πάντως από τότε που έφυγε betαρω ΑΕΚ (που δεν την ακουμπούσα) και έχασα κέρκυρα στο 1.50 ,πλήρωσαν οι Σέρρες στο 2.14 , πλήρωσε κι ο Αστέρας στο 2.38 και συνεχίζουμε.
Όσοι έχουν μάτια βλέπουνε, το θέμα είναι τι βλέπει ο καθένας γιατί άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας.
geouea - 17/1/2011 10:56
δεν έχω ντρίπλα .........
ΔΕΝ έχω ντρίπλα .........
ΔΕΝ ΕΧΩ ντρίπλα .....................
Έχω ντρίπλα????? .......... ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΤΡΙΠΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fernando 21 - 16/1/2011 19:50
Blanco, ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 19:50
ποσο καλυτερη ειναι η αεκ χωρις τον καφε τον ποδοσφαιριστη σβουρα που ολο τρεχει και δεν φτανει.ποσο καλυτερη ειναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lion.king21 - 16/1/2011 19:50
ρε φιλος argiris εχεις εμπαθειες???πρωτος αγωνας που δεν αγχωθηκα καθολου με την ομαδα και λες οτι ειναι πλασματικο το 0-3 οτι να ναι ειστε....λιγο πιο αντικειμενικοι να ειμαστε δεν βλαπτει.......
Nikos AEK Salonica - 16/1/2011 19:55
μπραβο στην ομαδα μας
Thor21 - 16/1/2011 20:02
Με Κέρκυρα ήμουνα γήπεδο...δεν σκοράραμε(και λόγω ατυχίας Ο.κ.) και στράβωσα όταν έβγαλε το Μπλάνκο στο 80 και νομίζω όχι άδικα-ποιός θα σου βάλει το γκολ ρε αδερφέ???άλλες εποχές βάζαμε 3 γκολάκια γιά πλάκα σε τέτοια παιχνίδια...η ΑΕΚ είσαι και κρίνεσαι και από το αποτέλεσμα - καλώς ή κακώς είμαστε η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας(γιά μένα) και ανάλογη αγωνιστική συμπεριφορά πρέπει να δείχνουμε πάντα...δεν μπορεί κάποιος παρά να απογοητεύεται όταν γίνεται σάκος του μποξ γιά Βόλο,Κέρκυρα,Ηρακλή,Πανιώνιο,Καβάλα και όλους τους ανύπαρκτους ...στο φινάλε φινάλε πως πήραν τα ντέρμπι???επιλέγουν αγώνες θα μου πεί κάποιος???δε νομίζω να αρέσει σε κανέναν αυτό... καλό βράδι σε όλους...ΑΕΚΑΡΑ για πάντα !!!
takis2121 - 16/1/2011 20:11
εσεις οι ΑΣΧΕΤΟΙ που δε θελετε γκερειρο στην ομαδα, σας αρεσε σημερα; δυο παιχνιδια βασικος, δυο νικες? ΑΜΠΑΛΟΙ
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 20:26
οταν η αεκ χανει με την κερκυρα ενα τσουβαλι γκολ ο μπλανκο το χανει απο το μισο μετρο κεφαλια αουτ η αεκ δεν βλεπεται οι παιχτες ειναι αχρηστοι,αμπαλοι,ο χιμενεθ ειναι λιγος.οταν ριχνουμε τριαρες ειμαστε τραγικοι δεν εχουμε αναπτυξη,δεν υπαρχει πλανο δεν βλεπομαστε το αποτελεσμα ειναι πλασματικο.αποφασιστε στο μυαλουδακι σας τι θελετε ποτε δεν ειναι αργα.
Nikos AEK Salonica - 16/1/2011 20:45
εχεις λιγες απαιτησεις φιλε . αν ειναι δυνατον να σε ικανοποιει η εικονα της ομαδας τα τελευταια 2 χρονια . Ειδικα στην Ευρωπη φετος ειχες τεραστια ευκαιρια να προκριθεις . Σου μεινε μονο το Κυπελλακι . Αν εσυ ικανοποιεισαι τι να πω . . . . . . .
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 21:10
τι εγινε???????????????????????????????
GaiusMarius - 16/1/2011 20:38
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ!ΤΗΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ panos21 aekara mia zoi,Ο ΚΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ,ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ,ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΓΚΕΡΕΙΡΟ,ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ Ο ΚΑΛΟΣ ΓΚΕΡΕΙΡΟ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΤΟΠΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 11ΑΔΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΙ ΕΝΤΑΞΕΙ,ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΟ Ή ΟΧΙ ΜΙΚΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ,ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΞΟΥΝ,ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΣΚΟΡ ΗΤΑΝ ΗΔΗ 0-2.Η ΟΜΑΔΑ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ.ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ OVER,ΜΠΗΚΑΝ ΔΗΛΑΔΗ 3 ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΠΑΝΩ!ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΒΟΥ!!!
dimscarecrow - 16/1/2011 20:39
ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΜΠΛΑΝΚΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΑΕΤΟΣ - 16/1/2011 20:41
Η ΑΕΚ στα 4 τελευταία ματς ανεβάζει την απόδοση της. Η δουλειά που γίνετε στην προπόνηση άρχισε να φαίνεται στην ομάδα και αυτό είναι ευχάριστο. Βέβαια πρέπει να γίνουν ακόμα πολλά για να πάει η ΑΕΚ στην θέση που της αξίζει (πρώτη), αλλά βαδίζει σιγά-σιγά σε καλό δρόμο. Πρέπει η διοίκηση να πάρει 2 παίχτες στον Χιμένεθ της επιλογής του...
lion.king21 - 16/1/2011 20:42
συμφωνω οτι ο μπλανκο επιβαλεται να υπογραψει....απο κατι αλλα παλτα θα πρεπει να ναι ο πρωτος που πρεπει δωστε του κατι παραπανω το παιδι το αξιζει ειναι τιμιος φιλοτιμος...
ParraWaSamen21 - 16/1/2011 20:46
Κάντε τους λαγούς στιφάδο.

A.E.K UBER ALLES
KostasA - 16/1/2011 20:54
Όλοι θέλουν τον Μπλάνκο στην ομάδα, αλλά το θέμα είναι τι θέλει ο ίδιος. Αν είναι να παίρνει 700 -800 χιλ € όπως ζητά, να πάει αλλού να τα βρει. Με 500 χιλ € να μείνει και τον κερνώ και ένα καφεδάκι
GK17 - 16/1/2011 21:08
χα χα χα χα !!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΤΗΣ ΝΟΒΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΝΑΛΤΥ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΕΝΑ 10 ΛΕΠΤΟ . ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΟΜΩΣ
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 21:18
ναι ναι πολυ γελιο και γυρναει στην μεταδοση και λεει τεχνικο προβλημα ο τυπος ενω απο πισω ακους αφου τον βρηκε υπαρχει επαφη τι λες .
GK17 - 16/1/2011 21:29
Ο "ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ" ΗΤΑΝ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!! ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΙΣΜΟΥΣ!!!!

ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ.
aekaganaktisi.wordpress.com - 16/1/2011 21:11
Μεγάλο μπράβο στον Χιμένεθ και στους παίκτες! Το ποδόσφαιρο που παίζει η ομάδα δε μου αρέσει, αλλά αυτούς έχουμε, αυτά μπορούν, αυτά κάνουν. Δε θα συμφωνήσω με τους φίλους που κράζουν για τον τρόπο ανάπτυξης, γιατί χωρίς καθαρόαιμους πλάγιους μεσοεπιθετικούς (ο Λαγός είναι ανέκδοτο, ο Σκόκο είναι 2ος επιθετικός) δε μπορεί να γίνει κάτι. Χαρακτηριστική φάση η αδυναμία του Λαγού να σκεφτεί και να τρέξει στον κενό χώρο, ενώ ο Γκερέιρο ετοιμάζεται να περάσει μπαλιά πάνω από τον αμυντικό. Ο δε Γκερέιρο παίζει πολύ καλά και φιλότιμα, ας ελπίσουμε να δικαιολογήσει τα 600.000 ευρώ που παίρνει.
Vishnu - 16/1/2011 21:15
Παίξαμε όσο χρειάστηκε και κερδίσαμε χαλαρά 3-0. Με ένα μπακ κι ένα καλό χαφ τώρα μπορούμε να πάρουμε εύκολα την 2η θέση. Οι υπόλοιπες μεταγραφές για το καλοκαίρι.
Ο Γκερέιρο αν είχε κάνει προετοιμασία θα ήταν 2 φορές πιο καλός.
Να είχαμε μετόχους όπου θα ενδιαφέρονταν πραγματικά για την ομάδα και θα πηγαίναμε πολύ μπροστά.


...--- Όλοι γήπεδο με Βόλο ανεξαρτήτου αποτελέσματος με την βαζέλα ---
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 16/1/2011 21:36
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ !!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΙΧΑΣΕΙ ΑΥΡΙΟ Ο ΣΚΟΡΟΣ ΜΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΛΠ...ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ!!!ΤΕΡΜΑ Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΜΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ Χ.Χ..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!!!!!ΠΕΡΝΑΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ Η ΑΕΚ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ!!!!!
GEORGE. B. - 16/1/2011 22:07
Μπραβο ΑΕΚΑΡΑ .

Η ομαδα βαινει βελτιουμενη , αλλα αυτο που παιζει ,εχει αποσταση απο αυτο που λεμε καλο ποδοσφαιρο.
Ειναι πλεον σαφες οτι μπορει να διαλυσει οποιαδηποτε ομαδα παιζει "ανοιχτα" , ενω εχει τεραστιο προβλημα απεναντι σε Ομαδες που την παιζουν "κλειστα".
Ειχα γραψει οτι απο Γεναρη και αν, ισως να δουμε κατι.
...Κατι φαινεται.
Θα δουμε αν εχει διαρκεια , διοτι αυτο ειναι το θεμα.
Ας μην βιαζομαστε για τον Χιμενεθ.

ΥΓ. Απωλεια οι δυο θλαστικοι τραυματισμοι ,χωρις λογο.
Πριν απο 1 μηνα,ειχα γραψει οτι η Ομαδα κατα την γνωμη μου ειναι απροπονητη.
Αυτο κακοφανηκε σε ορισμενους τοτε, διοτι το εξελαβαν ως "αιχμη" , για τον πρωην προπονητη.
Χρηστος Λ. Καλαμαρια - 16/1/2011 23:21
σωστος εισαι , η ομαδα τα βρισκει σκουρα απεναντι σε σφιχτες και κλειστες αμυνες οπως η Κερκυρα .
παντως μεταξυ μας , το πεναλτακι που κερδισαμε , σαν λιγο μουφα μου φανηκε . . . . . . . . . .
nikos37l - 17/1/2011 15:59
GEORGE. B.
η μαγικη λεξη ειναι διαρκεια οπως ειπες αλλα δες εχτες ποιον ειχαμε αντιπαλο μια ομαδα που δεν ξερει που παταει και που βρισκεται ειναι ο αστερας θα δουμε.
αν ηταν απροπονητη η ομαδα απο τον νοεμβριο θα ειχε κλαταρει γιωργη και δεν θα τρεχανε σαν διαολοι εαν δεις ολες οι ομαδες μετα απο το 70 εχουν προβλημα η αεκ ετρεχε και τρεχει μεχρι το 90.
οι θλασεις ειναι αποτελεσμα τις υπερπροπονησης που κανει γυμναστης και αυτο θα φανει του χρονου το ...αποτελεσμα ενοω και του χρονου φυσικα δεν θα εχει θλασεις φετος ειναι το προβλημα.
καπου διαβασα οτι η αεκ αρχιζει να αποδιδει οταν ειναι απελευθερωμενη απο το αγχος τις κορυφης και παιζει καλο ποδοσφαιρο μηπως εχει δικιο αυτος που το εγραψε? οτι δεν εχει παιχτες ηγετες γεννημενους νικητες.
GEORGE. B. - 17/1/2011 16:30
Νικο ,

Στην πρωτη μου προταση γραφω , οτι αυτο που παιζουμε,εχει αποσταση απο αυτο που λεμε καλο ποδοσφαιρο.
Για αυτο και λεω οτι δεν πρεπει να βιαστουμε για τον Χιμενεθ.

Η πλακα ειναι οτι, οταν ειπα για απροπονητη Ομαδα, εννοουσα οτι κατ'εμε (χωρις να ειμαι ειδικος βεβαια) , ...ηταν λαθος η φυγη του Κεζου το καλοκαιρι,χωρις εστω να τον αντικαταστησουν.
Και καποιοι-κακως- το εξελαβαν ως αιχμη για τον Μπαγεβιτς, ο οποιος δεν ειναι φυσικα γυμναστης,ουτε ο κυριος υπευθυνος για την εκγυμναση των παικτων.
SPARTACUS - 16/1/2011 22:23
paparaki 21 anti na les me BLANCO KAI LYBE kalinixta AEK egw tha sou pw kalinixta se sena kai kapious san kai sena.....

Pros NIKOS371 mas arese simera h AEK ??? o ximeneth telika mas kani h den mas kani ????

Pros T-REX kai gnostos os VLAKS.... pos ta pigame simera proponiti ???? ayton ton XIMENETH na ton dioksoume telika h mpa ??? protinemas enan proponiti oso einai noris akoma giati mas vlepw na xaropaleboume gia na minoume katigoria...

...Ustttttttttttttt apo edo me ti mizeria kathe mera........ dromo re apo ayto to sait proponitarades tis plakas kai tou kanape pou perimenete na xasi h omada gia na vgalete ti xolisas kathe sv.

70 gool kai sinexizoume Mister ADAMIDIS.... gia 800 den kani alla dose 700 ston BLANKO na teliosi kthes to thema ante poli kourase to thema.... apla to gool to exi sto ema tou.
takis2121 - 16/1/2011 22:55
ρωτα τον LAKIS που γραφει εδω μεσα να σου πει αν μας κανει ο χιμενεθ η οχι......... τα παντα ξερει αυτος
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 21. - 16/1/2011 23:29
ΚΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΠΑΡΤΑΚΕ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟΤΕΤΑΡΤΟΠΕΜΠΤΟΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΑΥΤΟΙ ΑΦΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΟΥΕΦΑ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ Χ ΑΠΟ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗ ΤΡΙΠΟΛΗ.ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕΣ ΠΡΩΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΕΧΑΝΕΣ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΟΡΟΙΔΟ...
norvigos - 17/1/2011 01:32
Pros SPARTACUS

panos21 aekara mia zoi

Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ.

Syberilamvanese saftin tin katigoria kesy.
Pios ise esy ...re, ke pios sou edose to dikeoma
na petas kosmo ekso ap to AEK365.
Ean i psyhiatria den ehi sikosi psila ta heria gia sena
yparhoun ke psihofarmaka. ELLINARA.

PS.File Pano, symfono mafto pou grafis,alla diafono
mazi sou sto pia merida filathlon ine i KATADIA.
.
panos21 aekara mia zoi - 17/1/2011 14:18
δεν μπορω να καταλαβω αν ολο το μηνυμα απευθυνεται και σε εμενα αλλα ναι η καταντια της αεκ ειναι ο λαος της αυτος που οταν κερδιζει δεν ασχολειται και περιμενει να χασει για να γελασει και να θυμηθει τον ντουσαν,τον χατζημουσια,τον ντεμη κτλ κτλ .ναι αυτοι ειναι η καταντια της αεκ χωρις συζητηση.και ξερεις ποιο ειναι το αστειο οτι αυτοι ανηκουν κυριως στους αυτοαποκαλουμενους υγιεις.εχει αδικο ο spartacus οταν λεει για τον νικο371.οταν χανουμε ειναι πρωτος στα μηνυματα οταν κερδιζουμε ειμαι σιγουρος οτι κλαιει.εχει μια καραμελα την πιπιλαει ολη την ωρα και νομιζει οτι κατι λεει.δωστε τα κλειδια στον ντουσαν και 10 εκ ευρω και θα δειτε πρωταθλημα.με δεκα εκ ευρω το παιρνω και εγω το πρωταθλημα δεν χρειαζεται να ερθει ο ...ντουσαν.
τετοιοι ανθρωποι ειναι σιγουρα καταντια για την αεκ.
basb - 17/1/2011 15:27
Πάνο, Πάνο... θα σε μαλώσω...

Λες: "αλλα ναι η καταντια της αεκ ειναι ο λαος της αυτος που οταν κερδιζει δεν ασχολειται και περιμενει να χασει για να γελασει και να θυμηθει τον ντουσαν,τον χατζημουσια,τον ντεμη κτλ κτλ"

πιό πάνω όμως, παρ΄ότι κερδίσαμε!!!, εσύ το έγραψες αυτό:
..."ξυπνησανε οι ντουσκολαγνοι ή ακομα κοιμουνται??????"

Κερδίσαμε και εσύ ασχολείσαι με τους Ντουσκολάγνους!!!
Δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά... Μην κάνουμε τα ίδια με αυτά που κατηγορούμε άλλους...

Γιατί η κατάντια θα περιλαμβάνει πρώτα την αφεντιά μας και μετά τους άλλους.
nikos37l - 17/1/2011 15:41
basb -
φιλε μου και η πλακα εχει γραφικα στενακια και η σαντορινη γραφικο ηλιοβασιλεμα
εαν η καταντια τις αεκ ειναι ο λαος τις σκεψου τι τραβαει η ελλαδα απο τους κατοικους τις
ο νικος μακροπουλος λεει ενα καλο ασμα κριση με πιανει κριση δυστιχως οι ελληνες εχουν χασει την αλλη κριση να μπορουν να κρινουν δλδ και λενε οτι ναναι στην κυριολεξια.
ΥΓ τον μαλωσεις δεν ...τον μαλωσεις ειπαμε απο που παν για καλαματα ειναι αυτος.
basb - 17/1/2011 16:01
Νίκο, δεν μου αρέσει να τσακώνομαι με φιλάθλους που υποστηρίζουν την ίδια ομάδα.
Είναι κατάντια. Μόνο η ΑΕΚ ζημιώνεται έτσι.

Τα προσχήματα όμως, πρέπει να τα κρατάμε. Όλοι μας, και πρώτος εγώ.
nikos37l - 17/1/2011 16:11
basb -
φιλε μου ουτε εμενα μ αρεσει να τσακωνομαι με κανεναν αλλα σου ειπα δυστιχως δεν υπαρχει κριση για τιποτα
εδω η αεκ παε παει για ψαρεμα και ο αλλος λεει για καταντιες, και οποιος ειπες πρεπει πρωτα καποιος να κρινει τον εαυτο του ποιος ειναι τι ειναι και πως σκεφτεται.
σπανια εχω πεσει εξω σε κριση μου ευχομαι για τον χιμενεθ να εχω πεσει εξω.
nikos37l - 17/1/2011 15:26
SPARTACUS - 16/1/2011 22:23
επειδη συνεχιζεις να αναφερεσε σε εμενα θα σου πω μερικα πραγματα εαν τα καταλαβεις τα καταλαβες εαν οχι δεν φταιω εγω. στον πανουλη δεν θα αναφερθω ειπα αυτος ειναι ποιο γραφικος και απο το ηλιοβασιλεμα τις σαντορινης.
1) φυσικα και χερομαι οταν κερδιζει η αεκ αλλα δεν θα κανω παρτυ που κερδισε τον αστερα τριπολης σαν να πηρε πρωταθλημα ,
2)δεν εγραψα εχτες μυνημα γιατι εκτος απο την αεκ υπαρχει και η προσωπικη ζωη και φυσικα μετα το ...ματς ενα πιπινι ειναι οτι καλυτερο και προτιμω ενα πιπινι παρα να βλεπω εναν γραφικο(δεν ενωω εσενα) να στελνει 50μυνηματα και να λεει καταντια τις αεκ ειναι ο λαος τις φυσικα και ειναι καταντια αφου μερικοι εχουν IQ μειον απειρον σαν αυτον δλδ.
τωρα για τον χιμενεθ σου ειπα την αποψη μου και δεν την αλλαζω ανθρωπος που μιλαει πολυ εμενα δεν μου αρεσει προπονητης που δεχεται οτι του λεει η διοικηση παλι δεν μου αρεσει και αυτος και πολυ μιλαει και δεν απαιτει τα αυτονοητα.
μην χαιρεσε πολυ δυστιχως ακομα εχουν να γινουν πολλα και δεν βλεπω να γινονται.
ΥΓαπο μεθαυριο θα λειπω λογω δουλειας δεν ξερω καν εαν δω το ματς αλλωστε σου ειπα υπαρχουν και ποιο σημαντικα πραγματα στην ζωη απο την αεκ τον σερβο και τον χιμενεθ.
panos21 aekara mia zoi - 16/1/2011 22:29
ο σισε λεει στα αγγλικα προς το παρων ειμαι εδω και δινω το 100% για το μελλον δεν ξερω.τωρα ειμαι εδω.τον ρωταει ο δημοσιογραφος οταν λες τωρα εννοεις μεχρι το τελος της σεζον και απανταει ο σισε εννοω τωρα για το μελλον δεν ξερω.μεταφραζει ο δημοσιογραφος ο σισε ειπε οτι παιζει για τον παο και να μην ανησυχει ο κοσμος.ακριβως αυτα ειπε μεγαλε δημοσιογραφε.αν ειχε γινει το ιδιο με παιχτη της αεκ τι θα ειχε γινει???αν ειχε κανει τετοιες δηλωσεις ο σκοκο τι θα γινοτανε????
Απάντηση
Castroman - 16/1/2011 22:37
ευκολη νικη αν και στο α ημιχρονο η ομαδα προβληματισε με την αποδοση της κυριως δημιουργικα αφου ανασταλτικα δεν αντιμετωπισε ιδιαιτερες δυσκολιες..ευτυχως που στην επαναληψη μπηκε γρηγορα το γκολ,σε αντιθετη περιπτωση το ματς οδευε προς την ισοπαλια..παντως η ΑΕΚ "τσουλαει" καλυτερα με δυο καθαροαιμους επιθετικους,και δυο χαφ στο κεντρο που ο ενας θα συμπληρωνει τον αλλο..Μακος αμυντικογενης,Ροτζερ σε δημιουργικο ρολο..τα μπακ δεν βοηθησαν επιθετικα οπως και ο Λαγος που ηταν "παραφωνια" στη σημερινη καλη αποδοση των υπολοιπων,ηρθε ελαχιστες φορες σε επαφη με την μπαλα..προβληματιζει το παρατεταμενο ντεφορμαρισμα του Σκοκο,φαινεται οτι δεν του βγαινει τιποτα,απουσιαζει απο το ρεπερτοριο του η προσωπικη ενεργεια,χανει ...ευκολα την μπαλα..η διαιτησια μας κανει τα συνηθισμενα "δωρακια" του β γυρου.οταν ολα εχουν κριθει απο τον α γυρο με σερι σφαγες της ομαδας..εαν σταθεροποιηθει η αποδοση σε αυτα τα επιπεδα σε συνδυασμο με νικες τοτε στα πλει-οφ υπαρχουν σοβαρες ελπιδες να βγουμε 2οι αν συνυπολογισουμε οτι ΠΑΟ και ΠΑΟΚ ειναι στα μετρα μας..επισης παρατηρουμε οτι "εξαφανιστηκε" ο Λεοναρντο και δικαιολογημενα..
Tribal 21 - 16/1/2011 22:42
K ola itan teleia stin Tripoli.......
gayrofagos - 16/1/2011 23:12
γηπεδο στην ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕ!!!!
ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 21. - 16/1/2011 23:16
ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΤΡΙΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ 20 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο ΛΥΜΠΕ Ο ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΚΑΜΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗ ΑΚΟΜΗ. Ε ΡΕ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΗ ΑΕΚ. ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΝΑ ΣΤΗΡΗΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΡΕΣ ΜΑΣ.
Tribal 21 - 17/1/2011 05:32
E re katakimene paparaki!! esy me ti mizeria sou tha ti swseis tin AEK....
panosaekagrinio - 16/1/2011 23:38
nai kala.......eksw mamame kai entos parapatame....ase mas twra....h AEK den einai mikrh.AEK shmenei nikh pantou.eytyxws anevenei kai o rotzer...ton xreiazomastan.o nasouti gia toso pou epekse htan aprosperastos kai epekse gamata kai sthn epi8esh.einai paixtaras alla 8eloune polla oi argentinoi.pistevo o karampelas ston ntermph thn tetarth na einai polu kalhteros apo shmera.o naccho exei tromerh poiothta kai isws se olh thn super league...alla prepei na thn vgalei h na tou vgei telos panton.o makos tromeros paixths,entaksei th na pw apla eyxarhstoume ton 8eo.o lympe pefth meta to 70 alla shmera edeikse tromerh antoxh.dellas aprosperastos kai blanco apisteyth 8elhsh.a kai kath allo:paixtaras o degra.
Arxitekton - 17/1/2011 00:12
ANANEΩΣΗ ΣΤΟΝ BLANCO ΤΩΡΑ!!!
takis2121 - 17/1/2011 00:30
αυτον τον αμπτουν που τον βρηκε η καβαλα κ εμεις δε μπορουμε; καλος παικτης.
ALEXANDROS 82 - 17/1/2011 01:09
ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΔΙΘΥΡΑΜΒΟΙ!
Η ΟΜΑΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΣΤΟ 4-4-2 ΑΦΟΥ ΜΕ 2 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΠΑΤΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ(ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ),ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ(ΠΑΛΙ 1ος ΣΚΟΡΕΡ Ο ΑΜΠΑΛΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΤΡΙΜΠΛΑΡΕΙ)ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΩΝ ΑΚΡΑΙΩΝ ΜΠΑΚ(ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ)ΑΧ ΡΕ ΓΕΩΡΓΕΑ!!!!
Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΑ(ΠΑΛΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΝΤΕΡΜΠΙ???ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕ ΚΑΡΤΕΣ)!
...ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙΑ ΤΩΝ "ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΤΩΝ"-"ΡΟΜΑΝΤΙΚΩΝ"-ΝΟΣΤΑΛΓΩΝ...ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΛΙ...ΚΡΥΑ ΝΥΧΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!!!!!
dimitrisfks - 17/1/2011 01:39
Α.Ε.Κ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. Α.Ε.Κ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ. Α.Ε.Κ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ. Α.Ε.Κ ΠΑΝΤΟΥ.
ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΑ. ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ Ο ΠΑΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ. ΑΕΚ-ΚΥΠΕΛΛΟ
ΧΙΜΕΝΕΘ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΚΙΤΡΙΝΙΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΛΛΑΔΑ
ΑΕΚ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΕ ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ
...ORIGINAL 21
Flying dagger - 17/1/2011 01:57
Πόσο μας δικαιώνεις ρε Ίσμαελ που φωνάζουμε τόσο καιρό.. Τρομοκράτες και ιστορίες για αγρίους
AEK APO PALIA- 40χιλ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!! - 17/1/2011 05:18
Noμίζω πως παίξαμε καλά σήμερα..Κάτι σχόλια του τύπου δεν είχαμε επιθετικό πλάνο, δεν τα υιοθετώ δείτε πόσο δυσκολεύονται οι άλλοι να κερδίσουν στη Τρίπολη και μετά ξανασυζητάμε..Για μένα ευχάριστη έκπληξη και ο Λαγός, στο 1ο ειδικά έδειξε ότι είναι κοντά στο παλιό Λαγό του Ηρακλή, στο 2ο τα χάλασε λίγο..Κρίμα αυτός ο παίκτης με το που μπει αριστερό χαφ, μπλοκάρει το μυαλό του..Νομίζω πως θα κάνει καλό παιχνίδι με βάζελο και θα είναι βασικός..Ελπίζω ως αριστερό χαφ..Ο Γκερέιρο είναι μεγάλο ερωτηματικό..Παλιά δεν σπίνιαρε καν, τώρα φαίνεται να έχει πάρει μπρος αλλά αξίζει τα λεφτά του? Ας αποφασίσει ο Μανόλο..Κρίμα για το Μανωλά, όσο και αν τον κατηγοράνε μερικοί ο Χιμένεθ για κάποιο λόγο ξεκινήσουσε αυτόν ...βασικό και όχι το Νασούτι..Μια θέση παίζεται πιστεύω για την 11άδα με Βάζελο..

ΣΑΧΑ
ΓΙΑΧΙΤΣ ΔΕΛΛΑΣ ΝΑΣΟΥΤΙ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ


ΣΚΟΚΟ ΜΑΚΟΣ ΝΤΙΟΠ/ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΛΑΓΟΣ



ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΠΛΑΝΚΟ
AEK APO PALIA- 40χιλ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!! - 17/1/2011 05:20
Χάνει η ΑΕΚ 300+ σχόλια...Κερδίζει
liswat - 17/1/2011 05:37
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΙΜΕΝΕΘ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΜΕΧΡΙΣ ΣΤΙΓΜΗΣ. ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ, ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩΝΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ. ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΞΙΜΟ (ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ). ΑΥΤΗ Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ Π.Χ.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΩ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΣΩ, ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΕΔΩ ‘ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ’ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΙΜΕΝΕΘ, ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ...ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ‘ΜΕΤΡΙΑ’ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ, ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΟΥΧΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ, ΠΙΣΤΕΥΩ, ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ (ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ).
ΦΙΛΟΙ ΑΕΚΖΗΔΕΣ, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΧΑΡΙΑ... ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ‘ΠΕΤΑΩ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ’, ΑΥΤΗ Η ΑΕΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ!
adriano - 17/1/2011 09:22
Μπράβο ρε ΑΕΚάρα.
Μπορεί να μην έπαιξες μπαλάρα, μπορεί να μην παίζεις μπαλάρα γενικότερα αλλά σίγουρα έπαιξες σαν μεγάλη ομάδα απέναντι σε μικρομεσαία ομάδα δηλ. έπαιξες όπως έπρεπε να παίζεις εδώ και πολλούς μήνες. Μπράβο για την προσπάθεια και το πάθος (σήμερα είδαμε και 2-3 συνδυασμούς παραπάνω από άλλες φορές).




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

08:23 - Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Σάββατο πρωί περιμένουν τον Πίνκνεϊ στην...
07:27 - Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
22:53 - Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
Κοντά σε Ντελινινκάιτις η ΑΕΚ!(VIDEOS)
22:27 - Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
«Η ουσία της ζωής…»

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

08:23 - Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Μαφιόζικη εκτέλεση στο Μεταξουργείο
03:00 - Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Σαν σήμερα, 31 Οκτωβρίου (VIDEO)
21:48 - Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
Νέο τζακ-ποτ στο τζόκερ
20:51 - Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
Χάος στην Μπουρκίνα Φάσο